Četvrtak, 26.01.2023.

11:28

Lada Niva na 1.001 način FOTO

Izvor:

Lada Niva na 1.001 naèin FOTO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

71 Komentari

Sortiraj po:

kiki

pre 1 godinu

Ja mogu pitvrditi da je SFOR posjedovao lade nive. I to su bili britanci. Tada sam bio u VRS
(Ero, 28. januar 2023 10:48)

takođe. sfor se sastojao ne samo od nato-članica, nego i od rusa i ukrajinaca. to je bilo vreme kada je zapad na svaki način podržavao ruse, i kupovala su se i razne njihove robe. tako da, jeste, vozile su se nive i u sforu. nije baš da su potrajale...

cosmo

pre 1 godinu

@Neshabg

Nema linka za SFOR, jer je to notorna glupost. Bilo je onih portugalskih terenaca (zaboravio ime) kod poljskog kontigenta i poneki rumunski ARO (rijetko) - ostalo Humwee, Defenderi, Toyote i slično, čak nisam viđao ni derivate G klase, jako rijetko.

Drugo, ruski VAZ sigurno nije bio dobavljač bilo kojeg kontigenta snaga NATO-o, a SFOR sigurno nije Lade po tenderima kupovao.

@Komša

U pravu si za cijenu, ja sam napravio propust - u želji da nađem realan odnos cijene Nive i Jimny - u ovoj inflaciji - zamijenio sam Nivu Travel sa Ladom 4x4 (koja je zapravo rustikalna Niva o kojoj pričamo).

Svejedno mislim da je i dupla cijena za Jimny bolja investicija.

Gagi

pre 1 godinu

Portal prenese vest da neka firma bliska "Ladi" pravi nadogradnje nekog standardnog modela na isti onakav način na koji su onomad u Somboru proizvođeni oni pik-apovi "Poli" na bazi kragujevačkog "Keca", a u komentarima poplava svega i svačega što baš i nema veze sa prenetom vešću. Aman, kako vas više ne mrzi da to činite!?

Amos Dundee

pre 1 godinu

Da ne bude da su samo firme musterije Lade Nive, skoro je portir u mojoj firmi privatno kupio Ladu Nivu. U slobodno vreme se bavi odrzavanjem luksuznih vikendica u jednom naselju, nacekao se dok je kupio Nivu sa originalnim TNG i ruskom prikolicom. Izracunao je da mu treba 2 godine da otplati Nivu i nije uopste bio u dilemi sta da kupi za svoj posao. Za ono sto daje Lada Niva za taj novac, vise je nego isplativa a uz to nedodirljiva u konkurenciji.

Neshabg

pre 1 godinu

СФОР у БиХ је уместо да користе своја возила Пух, Ленд-ровер, Хамер, ... Купио 150 Нива након годину дана од почетка свог мандата у БиХ. Да ли су сви ти људи били луди или љубитељи руске технике па су за тешке и веома захтевне послове купили Ниве да би их обавили а све те војске (САД, Енглези, Французи, Италијани, Шпанци, ...) имају своја теренска возила? По вашем мишљењу сви они су глупаци а ви знате шта ваља! Честитам!
(Рашо, 26. januar 2023 20:20)

Moze li neki link ka tvrdnji da je sfor kupio lade? Ja nisam nasao nista o tome. Da ne kazem da mi ne deluje verovatno scena u kojoj nato trupe stizu negde ladama :)

Komša

pre 1 godinu

4. Novi Suzuki Jimny košta oko 5-6k eura više od nove Nive i bolji je u svakom segmentu od nje i u najtežim uslovima terena. Dostupni testovi online. Na terenu Lada ne može pratiti Jimny. Kvalitet Suzukija će vrlo brzo nadoknaditi skuplnu cijenu kroz manje popravki i servisiranja.

Odavno prevaziđena. Prodaje se samo zbog ogromnog tržišta u Rusiji, koje još može progutati opravdanost proizvodnje.
(cosmo, 27. januar 2023 02:54) 

Novi Jimny košta 27-8 hiljada. Ako je nova Niva samo 21-2 hiljade onda onaj ko je kupi treba da ide na posmatranhe,posteno govoreći - onako,bez uvijanja.

Ostalo se slazem.
Uvek Suzuki ispred Nive .
Duster vise nije Niva - mnogo je to para za takav auto.

Komša

pre 1 godinu

Niva je bila jako korisno vozilo - u vreme kada se pojavila.
Njen glavni adut je bila niska cena i jednostavnost - cak i sam vlasnik je mogao da je popravlja u vwcini slucajeva.
To ljudima koji su "odsečeni" dozvoljava da su nezavisni od servisne mreze.
Benzinac je.Tada nije bilo aditiva dostupnih obicnom korisniku a kao benzinac trpela je temperatura ispod -40.

Svaki pokusaj modernizacije takvog vozila je sam po sebi promasaj jer njegova jedina vrednost je to sto je u pitanju mehanika a ne elektronika - nema viska deliva ,sto bi rekai "majstor Pera iz kraja".
Ako u to vozilo ubacis elektronska pomagala,aparat za kafu ,satelitsku antenu ,masazer pozadine na sedistima onda to nije to.
Kome to treba?
Pominju Dastera ovde.
I njega "gazi vreme" bas zbog toga - nije to vise auto od 10 hiljada evra koji "obavlja posao" i na kiheg "ne moz se ljutis" jer "koliko para toliko muzike".

U ovo vreme,kada EU pritiska Japance pa je nova Vitara samo bleda senka one Grand Vitare,kada Subaru Forester stavlja bateriju ispod sedista ostaje samo Džimni kao jednostavno vozilo u kojem mehanika vidi glavnu reč.
Niva stara ,kada bi se opet proizvodila onakva ,sa cenom ispod 10 hiljada bi bila pozitivna stvar .
Ali nece se desiti.

прле

pre 1 godinu

Luis@ Русија има заједничке пројекте са Кином у вези електричних топ модерних возила! Међутим неко воли и возила без чипа и електронике! Тако да можеш да бираш шта желиш да купиш, на западу то не можеш. Само чипови и скупа електроника, то је разлика !

Hadžija

pre 1 godinu

Duster zamenio Ladu Nivu u sumariji i elektroprivredi? Gde zivis ti?
(Amos Dundee, 26. januar 2023 22:25)
A gde ti živiš u...(da nebudem prost)? Eps je odavno počeo da menja nive sa dasterima. Za šumariju ne znam

Kum Žoržo

pre 1 godinu

mogu na Kubu da ih izvoze, uklopili bi se u tamošnji vozni park savršeno...
(Vuk, 26. januar 2023 17:02)

Čak ni Kubanci nisu želeli da voze Lade već su ugradjivali Ladine motore u Američka vozila iz 50-tih što su ostala posle revolucije. Bolje Kadilak iz 54-te nego nova Lada.

Kum Žoržo

pre 1 godinu

Nije problem proizvesti , to moze svako, problem su delovi, motor, Rimac sve to kupuje od Porschea i samo sklapa pod svojim imenom i redizajnira malo spoljasni izgled, dok Rusi su pod sankcijama i za par godina ce sigurno napraviti sopstvenu proizvodnju auta.
(Sumadinac, 26. januar 2023 21:12)

Rusi su prijatelju bili pod sankcijama od 45-te do 91-ve i za tih 46 godina nisu napravili bolji auto od Volge (to im je bio vrh) dok su na zapadu u to isto vreme već ugradjivali kompjutere u automobile.
Ko ti garantuje da će sad biti drugačije? Sklepaće oni neko vozilo ali istorija je pokazala da Rus i dizajn ne idu ruku pod ruku nikako.

cosmo

pre 1 godinu

Nekoliko stvari:

1. Niva je sposoban auto, ali legendarne prednosti su nestale prije 20-ak godina. OK je, ali ni blizu sposobna kao nekad.

2. Suzuki SJ u 80tim je bio bolji od Nive u svakom segmentu na terenu, a jeftin kao i ona. Malo teži održavati, doduše. Svaki offroader će to potvrditi.

3. Duster će potrošiti manje na održavanje u 5 godina eksploatacije od Nive, u apsolutnom iznosu troškova. Problem utroška vremena i nerava na popravke ne uključujemo u jednačinu, samo gorivo i servis. Ovo se odnosi na dio oko nabavke vozila kao službenog, gdje se ne radi na najtežim terenima. Npr šumari, građevina i slično.

4. Novi Suzuki Jimny košta oko 5-6k eura više od nove Nive i bolji je u svakom segmentu od nje i u najtežim uslovima terena. Dostupni testovi online. Na terenu Lada ne može pratiti Jimny. Kvalitet Suzukija će vrlo brzo nadoknaditi skuplnu cijenu kroz manje popravki i servisiranja.

Odavno prevaziđena. Prodaje se samo zbog ogromnog tržišta u Rusiji, koje još može progutati opravdanost proizvodnje.

mile

pre 1 godinu

@mile, jesi siguran? Idi do Lada centra pa vidi koliko se ceka na isporuku Nive ito one najjednostavnije a isto to proveri u Suzukiju. Vise se proda vozila Lada Niva nego svi Suzukiji zajedno. Duster zamenio Ladu Nivu u sumariji i elektroprivredi? Gde zivis ti?
(Amos Dundee, 26. januar 2023 22:25)

ne znam zašto srbiju, punu putleroseksualaca, u kojoj se moskvič tradicionalno smatra najboljim autom na svetu ikada, uzimaš kao iole ozbiljan reper. da, kod nas edb i dalje koristi lade nive, šumske službe takođe itd. ali on*nisanje na nivu se kod nas smatra patriotskom dužnošću a ne smislenim izborom. npr duster 4x4 je za 3 koplja sposobniji mali terenac od nive, a jimny za barem 5 kopalja. ali eto.

ilija

pre 1 godinu

@(Lada, 26. januar 2023 18:57): možeš ti da voziš 4X4 do sutra, ali nisi vozio pravi terenac, a iz toga proističe tvoja tvrdnja da od “Nive” nema ništa bolje. Nemojte više da se brukate sa ovakvim komentarima gde tvrdite da je “Lada Niva” najbolji terenac.
(XXX, 26. januar 2023 21:34)

nemoj tako. lik je vozio svaku ladu nivu 4x4 na koju je naišao. a i koji je to auto bolji od moskviča!?

Amos Dundee

pre 1 godinu

@mile, jesi siguran? Idi do Lada centra pa vidi koliko se ceka na isporuku Nive ito one najjednostavnije a isto to proveri u Suzukiju. Vise se proda vozila Lada Niva nego svi Suzukiji zajedno. Duster zamenio Ladu Nivu u sumariji i elektroprivredi? Gde zivis ti?

miki

pre 1 godinu

Nije problem proizvesti , to moze svako, problem su delovi, motor, Rimac sve to kupuje od Porschea i samo sklapa pod svojim imenom i redizajnira malo spoljasni izgled, dok Rusi su pod sankcijama i za par godina ce sigurno napraviti sopstvenu proizvodnju auta.
(Sumadinac, 26. januar 2023 21:12)

sa ovakvim znanjem što ga pokazuješ, zapanjen sam da već nisi milijarder.

igor cbk

pre 1 godinu

koliko kosta odrzavanje Lade a koliko kosta odrzavanje dustera + Lada im je domace proizvodnje a Duster je iz uvoza ...
prosta racunica je da je za Rusiju Lada najekonomicnije resenje...

Sumadinac

pre 1 godinu

@IvanZG, vi niste u stanju da proizvedete ni to. Znate samo da se narugate. Ima firmi koje ce da kupuju Ladu Nivu, racunajuci i hrvatske firme.
(Amos Dundee, 26. januar 2023 17:16)


nacija od 140 miliona nije uspela da proizvede ono što je uspeo rimac, a ti ovde hrvatima držiš pridike o vrednisti jbn lade nive, grohotom se smejem.
(miki, 26. januar 2023 19:09) # Link komentara

Nije problem proizvesti , to moze svako, problem su delovi, motor, Rimac sve to kupuje od Porschea i samo sklapa pod svojim imenom i redizajnira malo spoljasni izgled, dok Rusi su pod sankcijama i za par godina ce sigurno napraviti sopstvenu proizvodnju auta.

Drajver

pre 1 godinu

https://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=2279895#k41199549

Dokle vise lazi koje nemaju osnovane argumente?! Sta vas vuce ka tome? Tako su i za zastavu pricali da je bolja jer se svaki kvar resi sa 20-30 maraka a to sto je trazila 40-50 maraka u mesec i po i generalku pre 100.000 a pri tom nudila najosnovnije to niko nije spominjao. Isto i sada.

Lada Niva zaista ima zavidne terenske sposobnosti za datu cenu i tu se sve prednosti zavrsavaju, moze se jos navesti kao prednost preglenost. I to je to.

Pouzdanost, potrosnja, ama sve ostalo je lose, pa i za datu cenu.

PS Svako ko je imao ili ima Nivu te je mogao lako provaliti samo na osnovu toga kada si napisao da malo trosi!

XXX

pre 1 godinu

@(Lada, 26. januar 2023 18:57): možeš ti da voziš 4X4 do sutra, ali nisi vozio pravi terenac, a iz toga proističe tvoja tvrdnja da od “Nive” nema ništa bolje. Nemojte više da se brukate sa ovakvim komentarima gde tvrdite da je “Lada Niva” najbolji terenac.

War Inside My Head

pre 1 godinu

Pa ovi iz Lade nisu normalni,šta je ovo?Niva jeste bila čudo od terenskog auta,čupala iz blata,prolazila gdje su druga kola teško mogla,odlična kao drugi auto u kući,za izlet u planinu,lov,ribolov,ali za klasični drum sve preko 150km pređenih,teška muka za vozača i ko god bio s njim,naprijed ili nazad.

Рашо

pre 1 godinu

Изгледа да су психолози који тврде да је мржња основно тј. најјаче људско осећање заиста у праву. И то је у реду. Оно што је за бригу је да људи због своје мржње обневиде. Дакле драги мрзитељи, Нива је лако, јефтино теренско возило за посебне намене. Дакле, тамо где нема путева, где су велике стрмине, гд су путеви лоши, уски, ... Нива је ненадмашни возило и нема јој равног. Када се узме у обзир њена проходност, ниска цена, мала потрошња (за ту врсту возила), ниски трошкови одржавања, ... онда схватите да нема кокуренцију. Нити се ко трудио да направи леп аутомобил нити је то био циљ. Ако вам мозак још ради запитајте се како још нико није направио возило које може да је надмаши? Није довољно? СФОР у БиХ је уместо да користе своја возила Пух, Ленд-ровер, Хамер, ... Купио 150 Нива након годину дана од почетка свог мандата у БиХ. Да ли су сви ти људи били луди или љубитељи руске технике па су за тешке и веома захтевне послове купили Ниве да би их обавили а све те војске (САД, Енглези, Французи, Италијани, Шпанци, ...) имају своја теренска возила? По вашем мишљењу сви они су глупаци а ви знате шта ваља! Честитам!

Srđan BL

pre 1 godinu

Ivan ZG
Rusa ima jos uvjek oko 120 miliona, a bice i nesto cesta da se Lade voze po njima... Ko ce se i sta vozati po "hrvackim" cestama, to je vec upitno... Nema obicna sirotinja u HR nista od Rimca, zato vam mladi skupa sa mladima iz Srbije i BiH iseljavaju... Pukli ste skroz...

Luis

pre 1 godinu

Menjač kao u TAMu 4.500 iz 1965 godine a volan kao na plastičnom autiču na baterije za decu od 5 godina. Ne znaš dali je ovo neka šala ili je ovo stvarno vrhunac tehnike neke svetske sile. A izgleda kako ipak nije šala.

Katarina

pre 1 godinu

Gledam ove slike i ne verujem da im je uspelo da jos poruzne Ladu Nivu...
Mislila sam da je to nemoguce, ali vidim da "braci" Rusima cak i to polazi za rukom...
Jbt... ??

mile

pre 1 godinu

Kad cete shvatiti da Lada Niva nije kucni auto. Njega kupuju sumarije, elektrodistribucija, posta itd.. i tu je Niva nezamjenjiva.
(Amos Dundee, 26. januar 2023 13:14)

odavno zamenjeno jimnyjima i dusterima. ovo je naprosto automobil sa putleroseksualne sladokusce.

miki

pre 1 godinu

@IvanZG, vi niste u stanju da proizvedete ni to. Znate samo da se narugate. Ima firmi koje ce da kupuju Ladu Nivu, racunajuci i hrvatske firme.
(Amos Dundee, 26. januar 2023 17:16)


nacija od 140 miliona nije uspela da proizvede ono što je uspeo rimac, a ti ovde hrvatima držiš pridike o vrednisti jbn lade nive, grohotom se smejem.

Drajver

pre 1 godinu

https://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=2279895#k41198176

Koji su to oni izvini? A "mi"? Zasto biti subjektivan pa braniti propali, tehnoloski zaostali automobil? Da li znas kako prolaze uaz patrioti u VS? Isti utisak ostavljaju kao na videu na kome Putinu ostaje kvaka u ruci.
No, toliko i kostaju pa je to ajde da kazemo ok...

Ali reci za ladu nivu u trecoj deceniji 21-og veka da je dobra ili bilo sta pohvalno u datoj situaciji je sve samo ne istina!

City Slicker

pre 1 godinu

@ @IvanZG, vi niste u stanju da proizvedete ni to. Znate samo da se narugate. Ima firmi koje ce da kupuju Ladu Nivu, racunajuci i hrvatske firme.
(Amos Dundee, 26. januar 2023 17:16)

Uz sve dužno poštovanje, da li ste vi normalni? Da li znate koji se automobil proizvodi u Hrvatskoj i koji je brend u hrvatskom vlasništvu?

Lada

pre 1 godinu

Ko nije vozio Nivu u extremno teškim uslovima nema pravo da komentariše.
Vozio sam gotovo sve 4X4 što postoji u extremnim uslovima. Ne računajući pinzgauer ništa se ne može uporediti sa nivom.

Amos Dundee

pre 1 godinu

@IvanZG, vi niste u stanju da proizvedete ni to. Znate samo da se narugate. Ima firmi koje ce da kupuju Ladu Nivu, racunajuci i hrvatske firme.

sasha

pre 1 godinu

@IvanZG, vi niste u stanju da proizvedete ni to. Znate samo da se narugate. Ima firmi koje ce da kupuju Ladu Nivu, racunajuci i hrvatske firme.
(Amos Dundee, 26. januar 2023 17:16)

Druže, verovao ili ne Hrvatska proizvodi najnapredniji automobil današnjice i momak iz Hrvatske je vlasnik Bugatija! E sad, uporedi Rimac Neveru ( koja postoji ) i ovu nakazu (koja ne postoji) i koju ni na slikama nisu uspeli da ulepšaju. Ali to je manje važno jer nikad neće ući u proizvodnju.

Optimista pripravnik

pre 1 godinu

Mislim da je onaj MOBIUS iz Kenije najbolji dokaz koliko su Rusi zaostatku sto se lakih terenaca tice. Neverovatno da nisu nista novo smislili da zameni ovaj oldtajmer. Fascinantno.

Evo vam link za Mobius, da pogledate sta se pravi u Keniji:

https://mobiusmotors.com/

Only fools and horses

pre 1 godinu

ako se ikada bude snimala još koja epizoda mućki eto pravih kola za Trotere! Ipak je 21. vek, sada su 4 točka standard!

Čemer

pre 1 godinu

Ko nije vozio ladu, moze samo da mlati gluposti, licno sam pregazio 600000 sa tri lade koje su bili stariji modeli, nije lepa kao moja Alfa 156 ali za odrzavanje top jeftina, moze da predje 300000 sigurno uz odrzavanje kao na drugim automobilima, po meni odlican auto a ko zeli neki luksuz neka plati dobronza skupe automobile koji na kraju imaju daleko manji ucinak kada se podvuce crta.
(zex, 26. januar 2023 13:27)

Ako ste stvarno prešli toliko koliko kažete u Kadi ne zavidi vam ni malo. Muka je to od života, teška muka.

Ivan ZG

pre 1 godinu

I ovo su smišljali zadnjih 20, pardon 30, pardon 40 godina?
I to za 16.600-24.000 dolara. A rubalja?
Ovo čudo ruske tehnike i suvremenog dizajna ispred svog vremena po simboličnoj cijeni.
Proizvodnja je planirana za 2025. ako bude struje i cesta. I ljudi.
Naravno do tada će poskupit bar za 5.000 dolara ili 426.000 rubalja (prema kursu iz 2025.).

Milunka Malina

pre 1 godinu

@zex I tako ti zivot prodje i mislis da si ga ziveo kvalitetno. I jos drugima drzis predavanje a sve sto si video u zivotu su Lade i Alfe. Pa ne, ne ovo stvarno nema smisla.

zex

pre 1 godinu

Ko nije vozio ladu, moze samo da mlati gluposti, licno sam pregazio 600000 sa tri lade koje su bili stariji modeli, nije lepa kao moja Alfa 156 ali za odrzavanje top jeftina, moze da predje 300000 sigurno uz odrzavanje kao na drugim automobilima, po meni odlican auto a ko zeli neki luksuz neka plati dobronza skupe automobile koji na kraju imaju daleko manji ucinak kada se podvuce crta.

Vesele devedesete

pre 1 godinu

Tako je i Zastava pokušala da napravi nešto što će zameniti Iveco kombije i lake kamione tokom trajanja sankcija devedesetih.

Bojan

pre 1 godinu

Kada bi Lada bila bar približno tako dobra u kreiranju novih modela i unapređenja, kako je dobra u kreiranju rendera... gde bi im bio kraj.

zex

pre 1 godinu

Ko nije vozio ladu, moze samo da mlati gluposti, licno sam pregazio 600000 sa tri lade koje su bili stariji modeli, nije lepa kao moja Alfa 156 ali za odrzavanje top jeftina, moze da predje 300000 sigurno uz odrzavanje kao na drugim automobilima, po meni odlican auto a ko zeli neki luksuz neka plati dobronza skupe automobile koji na kraju imaju daleko manji ucinak kada se podvuce crta.

Bojan

pre 1 godinu

Kada bi Lada bila bar približno tako dobra u kreiranju novih modela i unapređenja, kako je dobra u kreiranju rendera... gde bi im bio kraj.

Vesele devedesete

pre 1 godinu

Tako je i Zastava pokušala da napravi nešto što će zameniti Iveco kombije i lake kamione tokom trajanja sankcija devedesetih.

Ivan ZG

pre 1 godinu

I ovo su smišljali zadnjih 20, pardon 30, pardon 40 godina?
I to za 16.600-24.000 dolara. A rubalja?
Ovo čudo ruske tehnike i suvremenog dizajna ispred svog vremena po simboličnoj cijeni.
Proizvodnja je planirana za 2025. ako bude struje i cesta. I ljudi.
Naravno do tada će poskupit bar za 5.000 dolara ili 426.000 rubalja (prema kursu iz 2025.).

mile

pre 1 godinu

Kad cete shvatiti da Lada Niva nije kucni auto. Njega kupuju sumarije, elektrodistribucija, posta itd.. i tu je Niva nezamjenjiva.
(Amos Dundee, 26. januar 2023 13:14)

odavno zamenjeno jimnyjima i dusterima. ovo je naprosto automobil sa putleroseksualne sladokusce.

miki

pre 1 godinu

@IvanZG, vi niste u stanju da proizvedete ni to. Znate samo da se narugate. Ima firmi koje ce da kupuju Ladu Nivu, racunajuci i hrvatske firme.
(Amos Dundee, 26. januar 2023 17:16)


nacija od 140 miliona nije uspela da proizvede ono što je uspeo rimac, a ti ovde hrvatima držiš pridike o vrednisti jbn lade nive, grohotom se smejem.

miki

pre 1 godinu

Nije problem proizvesti , to moze svako, problem su delovi, motor, Rimac sve to kupuje od Porschea i samo sklapa pod svojim imenom i redizajnira malo spoljasni izgled, dok Rusi su pod sankcijama i za par godina ce sigurno napraviti sopstvenu proizvodnju auta.
(Sumadinac, 26. januar 2023 21:12)

sa ovakvim znanjem što ga pokazuješ, zapanjen sam da već nisi milijarder.

Рашо

pre 1 godinu

Изгледа да су психолози који тврде да је мржња основно тј. најјаче људско осећање заиста у праву. И то је у реду. Оно што је за бригу је да људи због своје мржње обневиде. Дакле драги мрзитељи, Нива је лако, јефтино теренско возило за посебне намене. Дакле, тамо где нема путева, где су велике стрмине, гд су путеви лоши, уски, ... Нива је ненадмашни возило и нема јој равног. Када се узме у обзир њена проходност, ниска цена, мала потрошња (за ту врсту возила), ниски трошкови одржавања, ... онда схватите да нема кокуренцију. Нити се ко трудио да направи леп аутомобил нити је то био циљ. Ако вам мозак још ради запитајте се како још нико није направио возило које може да је надмаши? Није довољно? СФОР у БиХ је уместо да користе своја возила Пух, Ленд-ровер, Хамер, ... Купио 150 Нива након годину дана од почетка свог мандата у БиХ. Да ли су сви ти људи били луди или љубитељи руске технике па су за тешке и веома захтевне послове купили Ниве да би их обавили а све те војске (САД, Енглези, Французи, Италијани, Шпанци, ...) имају своја теренска возила? По вашем мишљењу сви они су глупаци а ви знате шта ваља! Честитам!

XXX

pre 1 godinu

@(Lada, 26. januar 2023 18:57): možeš ti da voziš 4X4 do sutra, ali nisi vozio pravi terenac, a iz toga proističe tvoja tvrdnja da od “Nive” nema ništa bolje. Nemojte više da se brukate sa ovakvim komentarima gde tvrdite da je “Lada Niva” najbolji terenac.

Lada

pre 1 godinu

Ko nije vozio Nivu u extremno teškim uslovima nema pravo da komentariše.
Vozio sam gotovo sve 4X4 što postoji u extremnim uslovima. Ne računajući pinzgauer ništa se ne može uporediti sa nivom.

Katarina

pre 1 godinu

Gledam ove slike i ne verujem da im je uspelo da jos poruzne Ladu Nivu...
Mislila sam da je to nemoguce, ali vidim da "braci" Rusima cak i to polazi za rukom...
Jbt... ??

Luis

pre 1 godinu

Menjač kao u TAMu 4.500 iz 1965 godine a volan kao na plastičnom autiču na baterije za decu od 5 godina. Ne znaš dali je ovo neka šala ili je ovo stvarno vrhunac tehnike neke svetske sile. A izgleda kako ipak nije šala.

sasha

pre 1 godinu

@IvanZG, vi niste u stanju da proizvedete ni to. Znate samo da se narugate. Ima firmi koje ce da kupuju Ladu Nivu, racunajuci i hrvatske firme.
(Amos Dundee, 26. januar 2023 17:16)

Druže, verovao ili ne Hrvatska proizvodi najnapredniji automobil današnjice i momak iz Hrvatske je vlasnik Bugatija! E sad, uporedi Rimac Neveru ( koja postoji ) i ovu nakazu (koja ne postoji) i koju ni na slikama nisu uspeli da ulepšaju. Ali to je manje važno jer nikad neće ući u proizvodnju.

War Inside My Head

pre 1 godinu

Pa ovi iz Lade nisu normalni,šta je ovo?Niva jeste bila čudo od terenskog auta,čupala iz blata,prolazila gdje su druga kola teško mogla,odlična kao drugi auto u kući,za izlet u planinu,lov,ribolov,ali za klasični drum sve preko 150km pređenih,teška muka za vozača i ko god bio s njim,naprijed ili nazad.

Srđan BL

pre 1 godinu

Ivan ZG
Rusa ima jos uvjek oko 120 miliona, a bice i nesto cesta da se Lade voze po njima... Ko ce se i sta vozati po "hrvackim" cestama, to je vec upitno... Nema obicna sirotinja u HR nista od Rimca, zato vam mladi skupa sa mladima iz Srbije i BiH iseljavaju... Pukli ste skroz...

ilija

pre 1 godinu

@(Lada, 26. januar 2023 18:57): možeš ti da voziš 4X4 do sutra, ali nisi vozio pravi terenac, a iz toga proističe tvoja tvrdnja da od “Nive” nema ništa bolje. Nemojte više da se brukate sa ovakvim komentarima gde tvrdite da je “Lada Niva” najbolji terenac.
(XXX, 26. januar 2023 21:34)

nemoj tako. lik je vozio svaku ladu nivu 4x4 na koju je naišao. a i koji je to auto bolji od moskviča!?

Čemer

pre 1 godinu

Ko nije vozio ladu, moze samo da mlati gluposti, licno sam pregazio 600000 sa tri lade koje su bili stariji modeli, nije lepa kao moja Alfa 156 ali za odrzavanje top jeftina, moze da predje 300000 sigurno uz odrzavanje kao na drugim automobilima, po meni odlican auto a ko zeli neki luksuz neka plati dobronza skupe automobile koji na kraju imaju daleko manji ucinak kada se podvuce crta.
(zex, 26. januar 2023 13:27)

Ako ste stvarno prešli toliko koliko kažete u Kadi ne zavidi vam ni malo. Muka je to od života, teška muka.

Drajver

pre 1 godinu

https://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=2279895#k41199549

Dokle vise lazi koje nemaju osnovane argumente?! Sta vas vuce ka tome? Tako su i za zastavu pricali da je bolja jer se svaki kvar resi sa 20-30 maraka a to sto je trazila 40-50 maraka u mesec i po i generalku pre 100.000 a pri tom nudila najosnovnije to niko nije spominjao. Isto i sada.

Lada Niva zaista ima zavidne terenske sposobnosti za datu cenu i tu se sve prednosti zavrsavaju, moze se jos navesti kao prednost preglenost. I to je to.

Pouzdanost, potrosnja, ama sve ostalo je lose, pa i za datu cenu.

PS Svako ko je imao ili ima Nivu te je mogao lako provaliti samo na osnovu toga kada si napisao da malo trosi!

Only fools and horses

pre 1 godinu

ako se ikada bude snimala još koja epizoda mućki eto pravih kola za Trotere! Ipak je 21. vek, sada su 4 točka standard!

City Slicker

pre 1 godinu

@ @IvanZG, vi niste u stanju da proizvedete ni to. Znate samo da se narugate. Ima firmi koje ce da kupuju Ladu Nivu, racunajuci i hrvatske firme.
(Amos Dundee, 26. januar 2023 17:16)

Uz sve dužno poštovanje, da li ste vi normalni? Da li znate koji se automobil proizvodi u Hrvatskoj i koji je brend u hrvatskom vlasništvu?

Drajver

pre 1 godinu

https://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=2279895#k41198176

Koji su to oni izvini? A "mi"? Zasto biti subjektivan pa braniti propali, tehnoloski zaostali automobil? Da li znas kako prolaze uaz patrioti u VS? Isti utisak ostavljaju kao na videu na kome Putinu ostaje kvaka u ruci.
No, toliko i kostaju pa je to ajde da kazemo ok...

Ali reci za ladu nivu u trecoj deceniji 21-og veka da je dobra ili bilo sta pohvalno u datoj situaciji je sve samo ne istina!

Amos Dundee

pre 1 godinu

@IvanZG, vi niste u stanju da proizvedete ni to. Znate samo da se narugate. Ima firmi koje ce da kupuju Ladu Nivu, racunajuci i hrvatske firme.

Milunka Malina

pre 1 godinu

@zex I tako ti zivot prodje i mislis da si ga ziveo kvalitetno. I jos drugima drzis predavanje a sve sto si video u zivotu su Lade i Alfe. Pa ne, ne ovo stvarno nema smisla.

Amos Dundee

pre 1 godinu

@mile, jesi siguran? Idi do Lada centra pa vidi koliko se ceka na isporuku Nive ito one najjednostavnije a isto to proveri u Suzukiju. Vise se proda vozila Lada Niva nego svi Suzukiji zajedno. Duster zamenio Ladu Nivu u sumariji i elektroprivredi? Gde zivis ti?

Kum Žoržo

pre 1 godinu

Nije problem proizvesti , to moze svako, problem su delovi, motor, Rimac sve to kupuje od Porschea i samo sklapa pod svojim imenom i redizajnira malo spoljasni izgled, dok Rusi su pod sankcijama i za par godina ce sigurno napraviti sopstvenu proizvodnju auta.
(Sumadinac, 26. januar 2023 21:12)

Rusi su prijatelju bili pod sankcijama od 45-te do 91-ve i za tih 46 godina nisu napravili bolji auto od Volge (to im je bio vrh) dok su na zapadu u to isto vreme već ugradjivali kompjutere u automobile.
Ko ti garantuje da će sad biti drugačije? Sklepaće oni neko vozilo ali istorija je pokazala da Rus i dizajn ne idu ruku pod ruku nikako.

Optimista pripravnik

pre 1 godinu

Mislim da je onaj MOBIUS iz Kenije najbolji dokaz koliko su Rusi zaostatku sto se lakih terenaca tice. Neverovatno da nisu nista novo smislili da zameni ovaj oldtajmer. Fascinantno.

Evo vam link za Mobius, da pogledate sta se pravi u Keniji:

https://mobiusmotors.com/

mile

pre 1 godinu

@mile, jesi siguran? Idi do Lada centra pa vidi koliko se ceka na isporuku Nive ito one najjednostavnije a isto to proveri u Suzukiju. Vise se proda vozila Lada Niva nego svi Suzukiji zajedno. Duster zamenio Ladu Nivu u sumariji i elektroprivredi? Gde zivis ti?
(Amos Dundee, 26. januar 2023 22:25)

ne znam zašto srbiju, punu putleroseksualaca, u kojoj se moskvič tradicionalno smatra najboljim autom na svetu ikada, uzimaš kao iole ozbiljan reper. da, kod nas edb i dalje koristi lade nive, šumske službe takođe itd. ali on*nisanje na nivu se kod nas smatra patriotskom dužnošću a ne smislenim izborom. npr duster 4x4 je za 3 koplja sposobniji mali terenac od nive, a jimny za barem 5 kopalja. ali eto.

cosmo

pre 1 godinu

Nekoliko stvari:

1. Niva je sposoban auto, ali legendarne prednosti su nestale prije 20-ak godina. OK je, ali ni blizu sposobna kao nekad.

2. Suzuki SJ u 80tim je bio bolji od Nive u svakom segmentu na terenu, a jeftin kao i ona. Malo teži održavati, doduše. Svaki offroader će to potvrditi.

3. Duster će potrošiti manje na održavanje u 5 godina eksploatacije od Nive, u apsolutnom iznosu troškova. Problem utroška vremena i nerava na popravke ne uključujemo u jednačinu, samo gorivo i servis. Ovo se odnosi na dio oko nabavke vozila kao službenog, gdje se ne radi na najtežim terenima. Npr šumari, građevina i slično.

4. Novi Suzuki Jimny košta oko 5-6k eura više od nove Nive i bolji je u svakom segmentu od nje i u najtežim uslovima terena. Dostupni testovi online. Na terenu Lada ne može pratiti Jimny. Kvalitet Suzukija će vrlo brzo nadoknaditi skuplnu cijenu kroz manje popravki i servisiranja.

Odavno prevaziđena. Prodaje se samo zbog ogromnog tržišta u Rusiji, koje još može progutati opravdanost proizvodnje.

Sumadinac

pre 1 godinu

@IvanZG, vi niste u stanju da proizvedete ni to. Znate samo da se narugate. Ima firmi koje ce da kupuju Ladu Nivu, racunajuci i hrvatske firme.
(Amos Dundee, 26. januar 2023 17:16)


nacija od 140 miliona nije uspela da proizvede ono što je uspeo rimac, a ti ovde hrvatima držiš pridike o vrednisti jbn lade nive, grohotom se smejem.
(miki, 26. januar 2023 19:09) # Link komentara

Nije problem proizvesti , to moze svako, problem su delovi, motor, Rimac sve to kupuje od Porschea i samo sklapa pod svojim imenom i redizajnira malo spoljasni izgled, dok Rusi su pod sankcijama i za par godina ce sigurno napraviti sopstvenu proizvodnju auta.

Neshabg

pre 1 godinu

СФОР у БиХ је уместо да користе своја возила Пух, Ленд-ровер, Хамер, ... Купио 150 Нива након годину дана од почетка свог мандата у БиХ. Да ли су сви ти људи били луди или љубитељи руске технике па су за тешке и веома захтевне послове купили Ниве да би их обавили а све те војске (САД, Енглези, Французи, Италијани, Шпанци, ...) имају своја теренска возила? По вашем мишљењу сви они су глупаци а ви знате шта ваља! Честитам!
(Рашо, 26. januar 2023 20:20)

Moze li neki link ka tvrdnji da je sfor kupio lade? Ja nisam nasao nista o tome. Da ne kazem da mi ne deluje verovatno scena u kojoj nato trupe stizu negde ladama :)

igor cbk

pre 1 godinu

koliko kosta odrzavanje Lade a koliko kosta odrzavanje dustera + Lada im je domace proizvodnje a Duster je iz uvoza ...
prosta racunica je da je za Rusiju Lada najekonomicnije resenje...

Amos Dundee

pre 1 godinu

Da ne bude da su samo firme musterije Lade Nive, skoro je portir u mojoj firmi privatno kupio Ladu Nivu. U slobodno vreme se bavi odrzavanjem luksuznih vikendica u jednom naselju, nacekao se dok je kupio Nivu sa originalnim TNG i ruskom prikolicom. Izracunao je da mu treba 2 godine da otplati Nivu i nije uopste bio u dilemi sta da kupi za svoj posao. Za ono sto daje Lada Niva za taj novac, vise je nego isplativa a uz to nedodirljiva u konkurenciji.

Kum Žoržo

pre 1 godinu

mogu na Kubu da ih izvoze, uklopili bi se u tamošnji vozni park savršeno...
(Vuk, 26. januar 2023 17:02)

Čak ni Kubanci nisu želeli da voze Lade već su ugradjivali Ladine motore u Američka vozila iz 50-tih što su ostala posle revolucije. Bolje Kadilak iz 54-te nego nova Lada.

Hadžija

pre 1 godinu

Duster zamenio Ladu Nivu u sumariji i elektroprivredi? Gde zivis ti?
(Amos Dundee, 26. januar 2023 22:25)
A gde ti živiš u...(da nebudem prost)? Eps je odavno počeo da menja nive sa dasterima. Za šumariju ne znam

Komša

pre 1 godinu

Niva je bila jako korisno vozilo - u vreme kada se pojavila.
Njen glavni adut je bila niska cena i jednostavnost - cak i sam vlasnik je mogao da je popravlja u vwcini slucajeva.
To ljudima koji su "odsečeni" dozvoljava da su nezavisni od servisne mreze.
Benzinac je.Tada nije bilo aditiva dostupnih obicnom korisniku a kao benzinac trpela je temperatura ispod -40.

Svaki pokusaj modernizacije takvog vozila je sam po sebi promasaj jer njegova jedina vrednost je to sto je u pitanju mehanika a ne elektronika - nema viska deliva ,sto bi rekai "majstor Pera iz kraja".
Ako u to vozilo ubacis elektronska pomagala,aparat za kafu ,satelitsku antenu ,masazer pozadine na sedistima onda to nije to.
Kome to treba?
Pominju Dastera ovde.
I njega "gazi vreme" bas zbog toga - nije to vise auto od 10 hiljada evra koji "obavlja posao" i na kiheg "ne moz se ljutis" jer "koliko para toliko muzike".

U ovo vreme,kada EU pritiska Japance pa je nova Vitara samo bleda senka one Grand Vitare,kada Subaru Forester stavlja bateriju ispod sedista ostaje samo Džimni kao jednostavno vozilo u kojem mehanika vidi glavnu reč.
Niva stara ,kada bi se opet proizvodila onakva ,sa cenom ispod 10 hiljada bi bila pozitivna stvar .
Ali nece se desiti.

Komša

pre 1 godinu

4. Novi Suzuki Jimny košta oko 5-6k eura više od nove Nive i bolji je u svakom segmentu od nje i u najtežim uslovima terena. Dostupni testovi online. Na terenu Lada ne može pratiti Jimny. Kvalitet Suzukija će vrlo brzo nadoknaditi skuplnu cijenu kroz manje popravki i servisiranja.

Odavno prevaziđena. Prodaje se samo zbog ogromnog tržišta u Rusiji, koje još može progutati opravdanost proizvodnje.
(cosmo, 27. januar 2023 02:54) 

Novi Jimny košta 27-8 hiljada. Ako je nova Niva samo 21-2 hiljade onda onaj ko je kupi treba da ide na posmatranhe,posteno govoreći - onako,bez uvijanja.

Ostalo se slazem.
Uvek Suzuki ispred Nive .
Duster vise nije Niva - mnogo je to para za takav auto.

прле

pre 1 godinu

Luis@ Русија има заједничке пројекте са Кином у вези електричних топ модерних возила! Међутим неко воли и возила без чипа и електронике! Тако да можеш да бираш шта желиш да купиш, на западу то не можеш. Само чипови и скупа електроника, то је разлика !

Gagi

pre 1 godinu

Portal prenese vest da neka firma bliska "Ladi" pravi nadogradnje nekog standardnog modela na isti onakav način na koji su onomad u Somboru proizvođeni oni pik-apovi "Poli" na bazi kragujevačkog "Keca", a u komentarima poplava svega i svačega što baš i nema veze sa prenetom vešću. Aman, kako vas više ne mrzi da to činite!?

cosmo

pre 1 godinu

@Neshabg

Nema linka za SFOR, jer je to notorna glupost. Bilo je onih portugalskih terenaca (zaboravio ime) kod poljskog kontigenta i poneki rumunski ARO (rijetko) - ostalo Humwee, Defenderi, Toyote i slično, čak nisam viđao ni derivate G klase, jako rijetko.

Drugo, ruski VAZ sigurno nije bio dobavljač bilo kojeg kontigenta snaga NATO-o, a SFOR sigurno nije Lade po tenderima kupovao.

@Komša

U pravu si za cijenu, ja sam napravio propust - u želji da nađem realan odnos cijene Nive i Jimny - u ovoj inflaciji - zamijenio sam Nivu Travel sa Ladom 4x4 (koja je zapravo rustikalna Niva o kojoj pričamo).

Svejedno mislim da je i dupla cijena za Jimny bolja investicija.

kiki

pre 1 godinu

Ja mogu pitvrditi da je SFOR posjedovao lade nive. I to su bili britanci. Tada sam bio u VRS
(Ero, 28. januar 2023 10:48)

takođe. sfor se sastojao ne samo od nato-članica, nego i od rusa i ukrajinaca. to je bilo vreme kada je zapad na svaki način podržavao ruse, i kupovala su se i razne njihove robe. tako da, jeste, vozile su se nive i u sforu. nije baš da su potrajale...

zex

pre 1 godinu

Ko nije vozio ladu, moze samo da mlati gluposti, licno sam pregazio 600000 sa tri lade koje su bili stariji modeli, nije lepa kao moja Alfa 156 ali za odrzavanje top jeftina, moze da predje 300000 sigurno uz odrzavanje kao na drugim automobilima, po meni odlican auto a ko zeli neki luksuz neka plati dobronza skupe automobile koji na kraju imaju daleko manji ucinak kada se podvuce crta.

mile

pre 1 godinu

Kad cete shvatiti da Lada Niva nije kucni auto. Njega kupuju sumarije, elektrodistribucija, posta itd.. i tu je Niva nezamjenjiva.
(Amos Dundee, 26. januar 2023 13:14)

odavno zamenjeno jimnyjima i dusterima. ovo je naprosto automobil sa putleroseksualne sladokusce.

Ivan ZG

pre 1 godinu

I ovo su smišljali zadnjih 20, pardon 30, pardon 40 godina?
I to za 16.600-24.000 dolara. A rubalja?
Ovo čudo ruske tehnike i suvremenog dizajna ispred svog vremena po simboličnoj cijeni.
Proizvodnja je planirana za 2025. ako bude struje i cesta. I ljudi.
Naravno do tada će poskupit bar za 5.000 dolara ili 426.000 rubalja (prema kursu iz 2025.).

Sumadinac

pre 1 godinu

@IvanZG, vi niste u stanju da proizvedete ni to. Znate samo da se narugate. Ima firmi koje ce da kupuju Ladu Nivu, racunajuci i hrvatske firme.
(Amos Dundee, 26. januar 2023 17:16)


nacija od 140 miliona nije uspela da proizvede ono što je uspeo rimac, a ti ovde hrvatima držiš pridike o vrednisti jbn lade nive, grohotom se smejem.
(miki, 26. januar 2023 19:09) # Link komentara

Nije problem proizvesti , to moze svako, problem su delovi, motor, Rimac sve to kupuje od Porschea i samo sklapa pod svojim imenom i redizajnira malo spoljasni izgled, dok Rusi su pod sankcijama i za par godina ce sigurno napraviti sopstvenu proizvodnju auta.

Amos Dundee

pre 1 godinu

@mile, jesi siguran? Idi do Lada centra pa vidi koliko se ceka na isporuku Nive ito one najjednostavnije a isto to proveri u Suzukiju. Vise se proda vozila Lada Niva nego svi Suzukiji zajedno. Duster zamenio Ladu Nivu u sumariji i elektroprivredi? Gde zivis ti?

miki

pre 1 godinu

@IvanZG, vi niste u stanju da proizvedete ni to. Znate samo da se narugate. Ima firmi koje ce da kupuju Ladu Nivu, racunajuci i hrvatske firme.
(Amos Dundee, 26. januar 2023 17:16)


nacija od 140 miliona nije uspela da proizvede ono što je uspeo rimac, a ti ovde hrvatima držiš pridike o vrednisti jbn lade nive, grohotom se smejem.

Amos Dundee

pre 1 godinu

@IvanZG, vi niste u stanju da proizvedete ni to. Znate samo da se narugate. Ima firmi koje ce da kupuju Ladu Nivu, racunajuci i hrvatske firme.

Рашо

pre 1 godinu

Изгледа да су психолози који тврде да је мржња основно тј. најјаче људско осећање заиста у праву. И то је у реду. Оно што је за бригу је да људи због своје мржње обневиде. Дакле драги мрзитељи, Нива је лако, јефтино теренско возило за посебне намене. Дакле, тамо где нема путева, где су велике стрмине, гд су путеви лоши, уски, ... Нива је ненадмашни возило и нема јој равног. Када се узме у обзир њена проходност, ниска цена, мала потрошња (за ту врсту возила), ниски трошкови одржавања, ... онда схватите да нема кокуренцију. Нити се ко трудио да направи леп аутомобил нити је то био циљ. Ако вам мозак још ради запитајте се како још нико није направио возило које може да је надмаши? Није довољно? СФОР у БиХ је уместо да користе своја возила Пух, Ленд-ровер, Хамер, ... Купио 150 Нива након годину дана од почетка свог мандата у БиХ. Да ли су сви ти људи били луди или љубитељи руске технике па су за тешке и веома захтевне послове купили Ниве да би их обавили а све те војске (САД, Енглези, Французи, Италијани, Шпанци, ...) имају своја теренска возила? По вашем мишљењу сви они су глупаци а ви знате шта ваља! Честитам!

Lada

pre 1 godinu

Ko nije vozio Nivu u extremno teškim uslovima nema pravo da komentariše.
Vozio sam gotovo sve 4X4 što postoji u extremnim uslovima. Ne računajući pinzgauer ništa se ne može uporediti sa nivom.

sasha

pre 1 godinu

@IvanZG, vi niste u stanju da proizvedete ni to. Znate samo da se narugate. Ima firmi koje ce da kupuju Ladu Nivu, racunajuci i hrvatske firme.
(Amos Dundee, 26. januar 2023 17:16)

Druže, verovao ili ne Hrvatska proizvodi najnapredniji automobil današnjice i momak iz Hrvatske je vlasnik Bugatija! E sad, uporedi Rimac Neveru ( koja postoji ) i ovu nakazu (koja ne postoji) i koju ni na slikama nisu uspeli da ulepšaju. Ali to je manje važno jer nikad neće ući u proizvodnju.

Milunka Malina

pre 1 godinu

@zex I tako ti zivot prodje i mislis da si ga ziveo kvalitetno. I jos drugima drzis predavanje a sve sto si video u zivotu su Lade i Alfe. Pa ne, ne ovo stvarno nema smisla.

Katarina

pre 1 godinu

Gledam ove slike i ne verujem da im je uspelo da jos poruzne Ladu Nivu...
Mislila sam da je to nemoguce, ali vidim da "braci" Rusima cak i to polazi za rukom...
Jbt... ??

Luis

pre 1 godinu

Menjač kao u TAMu 4.500 iz 1965 godine a volan kao na plastičnom autiču na baterije za decu od 5 godina. Ne znaš dali je ovo neka šala ili je ovo stvarno vrhunac tehnike neke svetske sile. A izgleda kako ipak nije šala.

Čemer

pre 1 godinu

Ko nije vozio ladu, moze samo da mlati gluposti, licno sam pregazio 600000 sa tri lade koje su bili stariji modeli, nije lepa kao moja Alfa 156 ali za odrzavanje top jeftina, moze da predje 300000 sigurno uz odrzavanje kao na drugim automobilima, po meni odlican auto a ko zeli neki luksuz neka plati dobronza skupe automobile koji na kraju imaju daleko manji ucinak kada se podvuce crta.
(zex, 26. januar 2023 13:27)

Ako ste stvarno prešli toliko koliko kažete u Kadi ne zavidi vam ni malo. Muka je to od života, teška muka.

Srđan BL

pre 1 godinu

Ivan ZG
Rusa ima jos uvjek oko 120 miliona, a bice i nesto cesta da se Lade voze po njima... Ko ce se i sta vozati po "hrvackim" cestama, to je vec upitno... Nema obicna sirotinja u HR nista od Rimca, zato vam mladi skupa sa mladima iz Srbije i BiH iseljavaju... Pukli ste skroz...

Drajver

pre 1 godinu

https://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=2279895#k41198176

Koji su to oni izvini? A "mi"? Zasto biti subjektivan pa braniti propali, tehnoloski zaostali automobil? Da li znas kako prolaze uaz patrioti u VS? Isti utisak ostavljaju kao na videu na kome Putinu ostaje kvaka u ruci.
No, toliko i kostaju pa je to ajde da kazemo ok...

Ali reci za ladu nivu u trecoj deceniji 21-og veka da je dobra ili bilo sta pohvalno u datoj situaciji je sve samo ne istina!

Bojan

pre 1 godinu

Kada bi Lada bila bar približno tako dobra u kreiranju novih modela i unapređenja, kako je dobra u kreiranju rendera... gde bi im bio kraj.

City Slicker

pre 1 godinu

@ @IvanZG, vi niste u stanju da proizvedete ni to. Znate samo da se narugate. Ima firmi koje ce da kupuju Ladu Nivu, racunajuci i hrvatske firme.
(Amos Dundee, 26. januar 2023 17:16)

Uz sve dužno poštovanje, da li ste vi normalni? Da li znate koji se automobil proizvodi u Hrvatskoj i koji je brend u hrvatskom vlasništvu?

igor cbk

pre 1 godinu

koliko kosta odrzavanje Lade a koliko kosta odrzavanje dustera + Lada im je domace proizvodnje a Duster je iz uvoza ...
prosta racunica je da je za Rusiju Lada najekonomicnije resenje...

прле

pre 1 godinu

Luis@ Русија има заједничке пројекте са Кином у вези електричних топ модерних возила! Међутим неко воли и возила без чипа и електронике! Тако да можеш да бираш шта желиш да купиш, на западу то не можеш. Само чипови и скупа електроника, то је разлика !

Amos Dundee

pre 1 godinu

Da ne bude da su samo firme musterije Lade Nive, skoro je portir u mojoj firmi privatno kupio Ladu Nivu. U slobodno vreme se bavi odrzavanjem luksuznih vikendica u jednom naselju, nacekao se dok je kupio Nivu sa originalnim TNG i ruskom prikolicom. Izracunao je da mu treba 2 godine da otplati Nivu i nije uopste bio u dilemi sta da kupi za svoj posao. Za ono sto daje Lada Niva za taj novac, vise je nego isplativa a uz to nedodirljiva u konkurenciji.

Vesele devedesete

pre 1 godinu

Tako je i Zastava pokušala da napravi nešto što će zameniti Iveco kombije i lake kamione tokom trajanja sankcija devedesetih.

XXX

pre 1 godinu

@(Lada, 26. januar 2023 18:57): možeš ti da voziš 4X4 do sutra, ali nisi vozio pravi terenac, a iz toga proističe tvoja tvrdnja da od “Nive” nema ništa bolje. Nemojte više da se brukate sa ovakvim komentarima gde tvrdite da je “Lada Niva” najbolji terenac.

Only fools and horses

pre 1 godinu

ako se ikada bude snimala još koja epizoda mućki eto pravih kola za Trotere! Ipak je 21. vek, sada su 4 točka standard!

Kum Žoržo

pre 1 godinu

mogu na Kubu da ih izvoze, uklopili bi se u tamošnji vozni park savršeno...
(Vuk, 26. januar 2023 17:02)

Čak ni Kubanci nisu želeli da voze Lade već su ugradjivali Ladine motore u Američka vozila iz 50-tih što su ostala posle revolucije. Bolje Kadilak iz 54-te nego nova Lada.

Optimista pripravnik

pre 1 godinu

Mislim da je onaj MOBIUS iz Kenije najbolji dokaz koliko su Rusi zaostatku sto se lakih terenaca tice. Neverovatno da nisu nista novo smislili da zameni ovaj oldtajmer. Fascinantno.

Evo vam link za Mobius, da pogledate sta se pravi u Keniji:

https://mobiusmotors.com/

mile

pre 1 godinu

@mile, jesi siguran? Idi do Lada centra pa vidi koliko se ceka na isporuku Nive ito one najjednostavnije a isto to proveri u Suzukiju. Vise se proda vozila Lada Niva nego svi Suzukiji zajedno. Duster zamenio Ladu Nivu u sumariji i elektroprivredi? Gde zivis ti?
(Amos Dundee, 26. januar 2023 22:25)

ne znam zašto srbiju, punu putleroseksualaca, u kojoj se moskvič tradicionalno smatra najboljim autom na svetu ikada, uzimaš kao iole ozbiljan reper. da, kod nas edb i dalje koristi lade nive, šumske službe takođe itd. ali on*nisanje na nivu se kod nas smatra patriotskom dužnošću a ne smislenim izborom. npr duster 4x4 je za 3 koplja sposobniji mali terenac od nive, a jimny za barem 5 kopalja. ali eto.

Kum Žoržo

pre 1 godinu

Nije problem proizvesti , to moze svako, problem su delovi, motor, Rimac sve to kupuje od Porschea i samo sklapa pod svojim imenom i redizajnira malo spoljasni izgled, dok Rusi su pod sankcijama i za par godina ce sigurno napraviti sopstvenu proizvodnju auta.
(Sumadinac, 26. januar 2023 21:12)

Rusi su prijatelju bili pod sankcijama od 45-te do 91-ve i za tih 46 godina nisu napravili bolji auto od Volge (to im je bio vrh) dok su na zapadu u to isto vreme već ugradjivali kompjutere u automobile.
Ko ti garantuje da će sad biti drugačije? Sklepaće oni neko vozilo ali istorija je pokazala da Rus i dizajn ne idu ruku pod ruku nikako.

War Inside My Head

pre 1 godinu

Pa ovi iz Lade nisu normalni,šta je ovo?Niva jeste bila čudo od terenskog auta,čupala iz blata,prolazila gdje su druga kola teško mogla,odlična kao drugi auto u kući,za izlet u planinu,lov,ribolov,ali za klasični drum sve preko 150km pređenih,teška muka za vozača i ko god bio s njim,naprijed ili nazad.

Drajver

pre 1 godinu

https://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=2279895#k41199549

Dokle vise lazi koje nemaju osnovane argumente?! Sta vas vuce ka tome? Tako su i za zastavu pricali da je bolja jer se svaki kvar resi sa 20-30 maraka a to sto je trazila 40-50 maraka u mesec i po i generalku pre 100.000 a pri tom nudila najosnovnije to niko nije spominjao. Isto i sada.

Lada Niva zaista ima zavidne terenske sposobnosti za datu cenu i tu se sve prednosti zavrsavaju, moze se jos navesti kao prednost preglenost. I to je to.

Pouzdanost, potrosnja, ama sve ostalo je lose, pa i za datu cenu.

PS Svako ko je imao ili ima Nivu te je mogao lako provaliti samo na osnovu toga kada si napisao da malo trosi!

miki

pre 1 godinu

Nije problem proizvesti , to moze svako, problem su delovi, motor, Rimac sve to kupuje od Porschea i samo sklapa pod svojim imenom i redizajnira malo spoljasni izgled, dok Rusi su pod sankcijama i za par godina ce sigurno napraviti sopstvenu proizvodnju auta.
(Sumadinac, 26. januar 2023 21:12)

sa ovakvim znanjem što ga pokazuješ, zapanjen sam da već nisi milijarder.

ilija

pre 1 godinu

@(Lada, 26. januar 2023 18:57): možeš ti da voziš 4X4 do sutra, ali nisi vozio pravi terenac, a iz toga proističe tvoja tvrdnja da od “Nive” nema ništa bolje. Nemojte više da se brukate sa ovakvim komentarima gde tvrdite da je “Lada Niva” najbolji terenac.
(XXX, 26. januar 2023 21:34)

nemoj tako. lik je vozio svaku ladu nivu 4x4 na koju je naišao. a i koji je to auto bolji od moskviča!?

cosmo

pre 1 godinu

Nekoliko stvari:

1. Niva je sposoban auto, ali legendarne prednosti su nestale prije 20-ak godina. OK je, ali ni blizu sposobna kao nekad.

2. Suzuki SJ u 80tim je bio bolji od Nive u svakom segmentu na terenu, a jeftin kao i ona. Malo teži održavati, doduše. Svaki offroader će to potvrditi.

3. Duster će potrošiti manje na održavanje u 5 godina eksploatacije od Nive, u apsolutnom iznosu troškova. Problem utroška vremena i nerava na popravke ne uključujemo u jednačinu, samo gorivo i servis. Ovo se odnosi na dio oko nabavke vozila kao službenog, gdje se ne radi na najtežim terenima. Npr šumari, građevina i slično.

4. Novi Suzuki Jimny košta oko 5-6k eura više od nove Nive i bolji je u svakom segmentu od nje i u najtežim uslovima terena. Dostupni testovi online. Na terenu Lada ne može pratiti Jimny. Kvalitet Suzukija će vrlo brzo nadoknaditi skuplnu cijenu kroz manje popravki i servisiranja.

Odavno prevaziđena. Prodaje se samo zbog ogromnog tržišta u Rusiji, koje još može progutati opravdanost proizvodnje.

Hadžija

pre 1 godinu

Duster zamenio Ladu Nivu u sumariji i elektroprivredi? Gde zivis ti?
(Amos Dundee, 26. januar 2023 22:25)
A gde ti živiš u...(da nebudem prost)? Eps je odavno počeo da menja nive sa dasterima. Za šumariju ne znam

Komša

pre 1 godinu

4. Novi Suzuki Jimny košta oko 5-6k eura više od nove Nive i bolji je u svakom segmentu od nje i u najtežim uslovima terena. Dostupni testovi online. Na terenu Lada ne može pratiti Jimny. Kvalitet Suzukija će vrlo brzo nadoknaditi skuplnu cijenu kroz manje popravki i servisiranja.

Odavno prevaziđena. Prodaje se samo zbog ogromnog tržišta u Rusiji, koje još može progutati opravdanost proizvodnje.
(cosmo, 27. januar 2023 02:54) 

Novi Jimny košta 27-8 hiljada. Ako je nova Niva samo 21-2 hiljade onda onaj ko je kupi treba da ide na posmatranhe,posteno govoreći - onako,bez uvijanja.

Ostalo se slazem.
Uvek Suzuki ispred Nive .
Duster vise nije Niva - mnogo je to para za takav auto.

Neshabg

pre 1 godinu

СФОР у БиХ је уместо да користе своја возила Пух, Ленд-ровер, Хамер, ... Купио 150 Нива након годину дана од почетка свог мандата у БиХ. Да ли су сви ти људи били луди или љубитељи руске технике па су за тешке и веома захтевне послове купили Ниве да би их обавили а све те војске (САД, Енглези, Французи, Италијани, Шпанци, ...) имају своја теренска возила? По вашем мишљењу сви они су глупаци а ви знате шта ваља! Честитам!
(Рашо, 26. januar 2023 20:20)

Moze li neki link ka tvrdnji da je sfor kupio lade? Ja nisam nasao nista o tome. Da ne kazem da mi ne deluje verovatno scena u kojoj nato trupe stizu negde ladama :)

Gagi

pre 1 godinu

Portal prenese vest da neka firma bliska "Ladi" pravi nadogradnje nekog standardnog modela na isti onakav način na koji su onomad u Somboru proizvođeni oni pik-apovi "Poli" na bazi kragujevačkog "Keca", a u komentarima poplava svega i svačega što baš i nema veze sa prenetom vešću. Aman, kako vas više ne mrzi da to činite!?

Komša

pre 1 godinu

Niva je bila jako korisno vozilo - u vreme kada se pojavila.
Njen glavni adut je bila niska cena i jednostavnost - cak i sam vlasnik je mogao da je popravlja u vwcini slucajeva.
To ljudima koji su "odsečeni" dozvoljava da su nezavisni od servisne mreze.
Benzinac je.Tada nije bilo aditiva dostupnih obicnom korisniku a kao benzinac trpela je temperatura ispod -40.

Svaki pokusaj modernizacije takvog vozila je sam po sebi promasaj jer njegova jedina vrednost je to sto je u pitanju mehanika a ne elektronika - nema viska deliva ,sto bi rekai "majstor Pera iz kraja".
Ako u to vozilo ubacis elektronska pomagala,aparat za kafu ,satelitsku antenu ,masazer pozadine na sedistima onda to nije to.
Kome to treba?
Pominju Dastera ovde.
I njega "gazi vreme" bas zbog toga - nije to vise auto od 10 hiljada evra koji "obavlja posao" i na kiheg "ne moz se ljutis" jer "koliko para toliko muzike".

U ovo vreme,kada EU pritiska Japance pa je nova Vitara samo bleda senka one Grand Vitare,kada Subaru Forester stavlja bateriju ispod sedista ostaje samo Džimni kao jednostavno vozilo u kojem mehanika vidi glavnu reč.
Niva stara ,kada bi se opet proizvodila onakva ,sa cenom ispod 10 hiljada bi bila pozitivna stvar .
Ali nece se desiti.

cosmo

pre 1 godinu

@Neshabg

Nema linka za SFOR, jer je to notorna glupost. Bilo je onih portugalskih terenaca (zaboravio ime) kod poljskog kontigenta i poneki rumunski ARO (rijetko) - ostalo Humwee, Defenderi, Toyote i slično, čak nisam viđao ni derivate G klase, jako rijetko.

Drugo, ruski VAZ sigurno nije bio dobavljač bilo kojeg kontigenta snaga NATO-o, a SFOR sigurno nije Lade po tenderima kupovao.

@Komša

U pravu si za cijenu, ja sam napravio propust - u želji da nađem realan odnos cijene Nive i Jimny - u ovoj inflaciji - zamijenio sam Nivu Travel sa Ladom 4x4 (koja je zapravo rustikalna Niva o kojoj pričamo).

Svejedno mislim da je i dupla cijena za Jimny bolja investicija.

kiki

pre 1 godinu

Ja mogu pitvrditi da je SFOR posjedovao lade nive. I to su bili britanci. Tada sam bio u VRS
(Ero, 28. januar 2023 10:48)

takođe. sfor se sastojao ne samo od nato-članica, nego i od rusa i ukrajinaca. to je bilo vreme kada je zapad na svaki način podržavao ruse, i kupovala su se i razne njihove robe. tako da, jeste, vozile su se nive i u sforu. nije baš da su potrajale...