Sreda, 23.11.2022.

11:14

Zakotrljao se novi Moskvič, da li biste ga vozili? VIDEO

Izvor:

Zakotrljao se novi Moskviè, da li biste ga vozili? VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

172 Komentari

Sortiraj po:

mile

pre 1 godinu

Nesto sto kosta manje od 10h€ je hit u evropi, a dacia vec kosta vise. Auto je postao luxuz a teraju te da kupujes novije sa euro normom. Ovi sto zive po selima su privilegovani. Malo normalniji auto a da nije vw kosta skoro 40h€, pa ko ce to da kupi sa platom od 1600€.
(Trt, 25. novembar 2022 15:14)

bravo. samo, projektovana cena za kineski "moskvič 3" je 2,2 miliona rubalja, što je ugrubo oko 30 hiljada EUR.

Trt

pre 1 godinu

Nesto sto kosta manje od 10h€ je hit u evropi, a dacia vec kosta vise. Auto je postao luxuz a teraju te da kupujes novije sa euro normom. Ovi sto zive po selima su privilegovani. Malo normalniji auto a da nije vw kosta skoro 40h€, pa ko ce to da kupi sa platom od 1600€.

mile

pre 1 godinu

Ima li nešto loše u tome što je automobil iz Kine?
(Zok1, 24. novembar 2022 20:22)

naravno da nema. nego nas neki ovde ubeđuju kako je to ruski moskvič, pa ljudi zato reaguju na pokušaj obmane.

otprilike

pre 1 godinu

@(auto-gol, 24. novembar 2022 10:22)

jedini auto-gol je jeftino botovanje za tudje krupne interese. Isto tako i ovaj auto je rusima auto-gol, po principu daj sta das.

Srdjan

pre 1 godinu

Onaj ko je ikada usao u bilo kakvu ozbiljnu proizvodnu fabriku, a pogotovu u auto industriji, odmah vidi da je ovo cista farsa. Dovezli 20 vec sklopljenih auta i snimaju kao neku proizvodnju. Pokrenuti proizvodnju novog automobila za 274 dana i to “prepravkom” druge fabrike, to bih bas voleo da vidim.

Гаги

pre 1 godinu

"...nego, promaklo ti da razvoj novih lada nema ama baš nikakve veze sa rusima, sem što se tamo fabrikuje :)..." - (mile, 24. novembar 2022 19:52)

Ипак је промакло теби да се наследник "Гранте" и назови нова "Нива" неће развијати и производити на "Реноовој" платформи, како је то планирано, већ домаћој,"Вестиној" платформи. "Рено" је "напустио чет".

sale

pre 1 godinu

A sto ga ne bi vozio. Sigurno je bolji od mog Megana starog 19 godina.
(POPE, 23. novembar 2022 22:38)

pope, realno, u tvom slučaju je i novi trabant premija

Dal

pre 1 godinu

Jos kako bih ga vozio,vozim Ladu Westu vec 5god.Vredi svaki euro,nema te auto industrije koja bi ponudila taj odnos cene i opreme koju nude Rusi.Na zalost mnogih kupaca bice uskraceni za dobar automobil do 10000eura.

Zok1

pre 1 godinu

(Ivan ZG, 24. novembar 2022 12:23) Ima li nešto loše u tome što je automobil iz Kine? Ta kineska autoindustrija će pojesti evropsku u sledećih 20-30 godina. I nemaju samo Rusi probleme kada je produktivnost u pitanju, nego i EU. Zato Tesla sastavi automobil 3 puta brže nego VW, i to u evropskoj fabrici. Šta misliš kojom brzinom ga sastavlja u Aziji, ili u Americi? Rusi nedostatak produktivnosti kompenzuju niskom cenom rada, kako će se to kompenzovati u EU? Na planeti živi 8 milijardi ljudi, a u Evropi manje od 500 miliona. Ostalih 7,5 milijardi imaju potrebe za prevoznim sredstvom. E tih 7,5 milijardi nemaju nikakav problem da kupe automobile koji nisu iz EU, a čuveni evropski brendovi im ne znače ništa.

mile

pre 1 godinu

I te kako vozio biga vozio, vozio aleka iz 91 i vozim ga i dan danas sa izvesnim prepravkama na motoru i menjacu
(Slavko Paunovic, 24. novembar 2022 18:51)

pola sata se smejem. da pogađam: vezao si vola za šasiju?

mile

pre 1 godinu

Не, не видиш, јер је концерн "Рено-Нисан", доскорашњи већински власник "Ладе", још пре око четири године спустио рампу за продају "Ладиних" аутомобила у Европи, да им не би кварили посао са "Дачијама" са моторима од косилице.
(Гаги, 24. novembar 2022 13:04)

čudna mi čuda. nove lade su proizvod istog koncerna koji proizvodi i dačiju. naravno da nisu ludi da sami sebi prave konkurenciju na istom tržištu. nego, promaklo ti da razvoj novih lada nema ama baš nikakve veze sa rusima, sem što se tamo fabrikuje :)

Lucky

pre 1 godinu

Tu za neku budalu!!!! Vizila visike klase su,rols,majbah,bentli,bugati,ferarilamborguni,po neki porse,leksus po neki, meklaren,sve ostalo sto ti mislis da je cisoka klasa ,nije! Za to u Srbuji mozda ima para neji primil ljudi ali ,da voze a ne da im stoji kao invesricija. Pa kad ne mogu da vizim to ,onda nizu klasu bar da se ne sekiram kad me takvi udare na parkingu! A ivaj moskvic je vise od nize klase!

Deki

pre 1 godinu

Ako bude imao dobru zaštitu i ne bude trulio kao Aleko, zašto da ne. Još uvek im koroziona zaštita nije na nivou što se pokazalo kod Veste.

XXL

pre 1 godinu

Eh kad pročitam komentare onih čija država nema nikakvu više autoindustriju i rugaju se rusima i kinezima, a bleje u Google i gledaju sličice automobila visoke klase učeći na pamet njihove specifikacije davajući onda komentare ... nego kad smo na tom istom Google (YouTube-u kanalu pro-ukrainii) može se naći video-klipovi koja vozila su nastala u vreme SSSR-a kao klonovi zapadnih pa je i "Moskvič" jedan od njih (klon američkog modela za potrebe u SSSR-u) tako da ovo nije ništa novo ... (nego me mrzelo da ponovo preturam po YouTube-u i nađem taj link da ga objavim)...

Гаги

pre 1 godinu

"...Vidim i nova Lada se prodaje ko luda u Srbiji..." - (zzzz, 24. novembar 2022 10:13)

Не, не видиш, јер је концерн "Рено-Нисан", доскорашњи већински власник "Ладе", још пре око четири године спустио рампу за продају "Ладиних" аутомобила у Европи, да им не би кварили посао са "Дачијама" са моторима од косилице.

Ivan ZG

pre 1 godinu

Uh... pa kakao... Rusi ostali bez raketa, bez hrane, bez auto delova...

Odjednom, eto raketa, dronova, a evo sad i automobila...

Da nisu ovo neki Iranski autoobili?

Sta kaze domaca publika?
(Petar, 23. novembar 2022 13:08)

Dronovi su iz Irana, a ovaj auto iz Kine. Možda ga sastavljaju u Rusiji, ali niti jedan dio nije proizveden u Rusiji.
Kada uzmeš u obzir rusku organizaciju posla onda ovakav auto iz Kine košta 15.000 eura, a ovaj sastavljan u Rusiji 20.000.
Dosta dobar posao. Kada jednog dana počnu nešto proizvoditi za ovaj auto u Rusiji koštat će 25.000 eura.
Ruski biznis model i njihova kontrola kvalitete.
Pa njima svaki dan avioni padaju ili ih ne mogu ni upaliti, a da paze na kvaliteu automobila nije im na kraj pameti.

Vuk

pre 1 godinu

cista propaganda, kobojagi pokrenula se fabrika, ljudi rade, proizvode nesto...stvarnost je malo drugacija, nista se nece ni srafcigerisati u Rusiji jer je produktivnost ruskih radnika daleko niza od kineskih, dok Rusi sklope npr. 300 auta za jednu smenu kinezi ce sklopiti 1000. Cak se ni cirilicni znak nece proizvoditi u Rusiji, i on ce biti kineski i zalepice ga Cang Li negde u Nankingu. Samo ce gotova kola biti dovozena na parking ispred te fabrike sto su francuzi napustili i eto, to je "novi Moskvic":)
(Vuk, 24. novembar 2022 07:34)

Neistina!
Jesu li Kinezi radili u onim silnim fabrikama sto se pozatvaraše?

Nisu radili Kinezi nego Rusi ali su Francuzi organizovali proizvodnju. Rusi su osamdesetih ( kada su sami vodili autoindustriju) imali smesno malu proizvodnju automobila i na auto je obican covek cekao godinama iako su imali i jeftinu energiju i celik i sve ostalo sto im treba za proizvodnju. U cemu je bio problem? Neradni, pijani, neodgovorni radnici. Kod francuza to nije prolazilo, ko ne radi dobije otkaz a francuski menadzment zna kako se vodi fabrika. Ovo srafcigerisanje ne moze da prodje osim ako ne dovedu kineze da vode fabriku i obavezno da postave mreze za sprecavanje samoubistava radnika!

auto-gol

pre 1 godinu

Hihi, Reno napustio fabriku da ih "ošteti i kazni", a oni uzeli Kineze i nastavili svoj brend. Sada imaju tržiste Kine i Azije od nekolko milijarda ljudi, a Francuzi to isto izgubili. Al će neko da plati na Zapadu i to od samog Zapada.

Srbogorac

pre 1 godinu

Jaka mudrost napraviti auto, pa to se radi decenijama u nazad. Motor koji je suština svakog vozila je tehnologija koja je smešna za ruse. Ostalo su školjka i propratni delovi, a nebi baš rekao da rusi rade sa nekim lošim materijalima, imaju najkvalitetnije sirovine na svetu. Pa rusi su izradili do sada milione tipova raznih vozila. Inače Imam gomilu ruskih alata i mašina u radionici, to je ljudi neuništivo.

mare

pre 1 godinu

Imali smo Moskviča pre mnogo godina. Genijalan auto, imao limariju kao raketa, preporučujem.
(pamti pa se vrati, 24. novembar 2022 07:51)

Preporucujes, ali nekom drugom... ;)

Lauda

pre 1 godinu

cista propaganda, kobojagi pokrenula se fabrika, ljudi rade, proizvode nesto...stvarnost je malo drugacija, nista se nece ni srafcigerisati u Rusiji jer je produktivnost ruskih radnika daleko niza od kineskih, dok Rusi sklope npr. 300 auta za jednu smenu kinezi ce sklopiti 1000. Cak se ni cirilicni znak nece proizvoditi u Rusiji, i on ce biti kineski i zalepice ga Cang Li negde u Nankingu. Samo ce gotova kola biti dovozena na parking ispred te fabrike sto su francuzi napustili i eto, to je "novi Moskvic":)
(Vuk, 24. novembar 2022 07:34)

Neistina!
Jesu li Kinezi radili u onim silnim fabrikama sto se pozatvaraše?

miki

pre 1 godinu

Честитам Русима што су одустали од пројектовања цопственог аутомобила и што су одлучили да само пакују кинески, јер су кроз историју доказали да не умеју да направе сопствени аутомобил. Прекратили су тако муку и себи, и потенционалним возачима. Боље је не петљати се у оно што не умеш. Е сад, какав је овај кинез показаће време.

janis

pre 1 godinu

Novac je k'o voda - uvek nadje put. Kod Rusa je samo stvar u pristupu a ne u neznanju ili nemanju tehnologije. Ako odluce da promene pristup, imace i odlican automobil. Ako mogu da salju u svemir, da prave sva ta tehnoloska cuda, onda mogu da naprave i auto za mase. Ruski politicari se voze u ruskom Aurusu koji ne zaostaje za zapadnim. Sto ne budu u stanju sami da urade, PLATICE. A na tom sistemu "platice" Zapad je izgradio svet kakav danas znamo. On tako funkcionis. Drugacije ne moze.

3 karte za Holivud

pre 1 godinu

Ali kakve dečije svađe zbog politike. Pa naravno da su sveukupno gledano nemačka auta bez premca čak i za mnoge zapadne razvijene zemlje. Ali sprdati se sa ovim Moskvičom, pa velika većina prosečnih ljudi koji nemaju para na izvolte sigurno ne bi imala ništa protiv da ovako nešto ima u garaži.

pai mei

pre 1 godinu

Otkad NIS pokrao Srbiju, uz pomoć tadašnje vlasti, ne kupujem ništa od Rusa ni benzin ni ništa.

Posebno sad posle napada na Ukrajinu.

Znam da je to smešno i minorno, ali ja se osećam lepše kad znam da ne pomažem ubijanje ukrajinske braće.
(Fer, 23. novembar 2022 16:20)

Koji benzin kupuješ?

Vuk

pre 1 godinu

cista propaganda, kobojagi pokrenula se fabrika, ljudi rade, proizvode nesto...stvarnost je malo drugacija, nista se nece ni srafcigerisati u Rusiji jer je produktivnost ruskih radnika daleko niza od kineskih, dok Rusi sklope npr. 300 auta za jednu smenu kinezi ce sklopiti 1000. Cak se ni cirilicni znak nece proizvoditi u Rusiji, i on ce biti kineski i zalepice ga Cang Li negde u Nankingu. Samo ce gotova kola biti dovozena na parking ispred te fabrike sto su francuzi napustili i eto, to je "novi Moskvic":)

Ignjatov tata

pre 1 godinu

@pera perić

Divna priča iz rubrike “nikada se nije desilo”. Kako znam? Lako, Hjundai daje 7 godina garanciju a ne 5.
Sedi, jedan!

Optimista pripravnik

pre 1 godinu

A sto ga ne bi vozio. Sigurno je bolji od mog Megana starog 19 godina.
(POPE, 23. novembar 2022 22:38)

Nije bolji. Taj tvoj Megan je bolji auto.

Гружанин

pre 1 godinu

Kupio sam bio novi Hjundai
(Pera perić, 23. novembar 2022 23:38)

Изговара се Хандеј а не Хјундаи.

miki

pre 1 godinu

Kupio sam bio novi Hjundai, i posle 5 godina i dva meseca (znači dva meseca nakon isteka garancije) crko mi je "elektronski servo" (230 000 dinara). Naravno da bih kupio Moskviča. Bar opravke mawe koštaju...
(Pera perić, 23. novembar 2022 23:38)

najbolje što unapred znaš da će kineska servisna mreža za ovaj auto uopšte doći do srbije, i još da se kvari ređe nego hyundai.

mrk

pre 1 godinu

(Pera perić, 23. novembar 2022 23:38)

cim ti imas za nov auto, imas i 2 ilajde evra za popravku. sve to tvoji radnici odrade sto rade za 400e kod tebe

Veliki brat

pre 1 godinu

Могли би они да возе и боље аутомобиле,али би учили на немачком,клањали се папи,или молили кинезе да их пусте до Јапана.
(a, 23. novembar 2022 12:55)

A na kom jeziku japanci pričaju i od koga su naučili da prave automobile?
Samo izgovori, pa u vreme SSSR se na auto čekalo po nekoliko godina, to je ta "planska privreda"... nego, čiji je automatski menjač u ovom "Moskviču"?


Sreca pa Ameri prave Ajfon u Americi...
(Solarnaut, 23. novembar 2022 13:13)

Davno je Džobs objasnio na nekom poslovnom ručku, kod Obame ako se dobro sećam, potraži na internetu pa sam pročitaj, zašto nije moguće da se iPhone pravi u SAD.
Uglavnom, Apple plati tipa 250-300$ sve delove za iPhone, a ostala razlika do cene su troškovi razvoja, marketinga, distribucije, i naravno PROFIT. Što bi se oni baktali oko tih 250-300$, kad bi prebacivanjem proizvodnje bilo gde van Kine bili u minusu zbog loše logistike i manjka radne snage.
I da, ne proizvodi se iPhone u Kini, tamo se SKLAPA, a većina komponenti se proizvodi izvan Kine, npr. jedan od najskupljih delova - SoC - proizvodi TSMC, to je ona "druga" Kina.


Mazneš tehnologiju od Renoa i to je kao uspeh?
(Sa1e, 23. novembar 2022 17:36)

ne pratiš fabulu: ni HiTech fabriku nisu umeli da iskoriste, nego su uvezli gotova vozila iz kine i samo im promenili značku.
(mile, 23. novembar 2022 17:58)

Pa nisu, francuzi odneli server na kome je sav softver koji upravlja robotima, a japanci odbili da pomognu :)))

Русофил НС

pre 1 godinu

Ја чекам да среде мало пластику у ентеријеру на УАЗ Патриоту па да мењам аудија :)

Kontras

pre 1 godinu

Prvo ce sklapati i lepiti oznake Moskvic, pa ce ispeci zanat, pa ce proizvoditi... Moraju da se trgnu i proizvode pre ili kasnije. A veliko je azijsko trziste

Pera perić

pre 1 godinu

Kupio sam bio novi Hjundai, i posle 5 godina i dva meseca (znači dva meseca nakon isteka garancije) crko mi je "elektronski servo" (230 000 dinara). Naravno da bih kupio Moskviča. Bar opravke mawe koštaju...

Kakav bre "eventualni"

pre 1 godinu

Ali i dalje ne znaju da naprave automobil i mobilni telefon. A to sto tvrde da imaju je propaganda za ovce, toliko im je moćno naoružanje da moraju da kupuju dronove i rakete iz Irana.
(Ja, 23. novembar 2022 22:03)

Nije istina. Za razliku od novog BMW ili Mercedesa za koje 99,99% srba NEMA PARE, za ove šklopocije će ih biti. Dronove LANCET već odavno proizvode i bolji su od iranskih, pitaj Ukrajince.

Aleksa Pufta

pre 1 godinu

Bio sam 10 godina vlasnik Aleka.
U svakom selu sam upoznao coveka koji zna da majstorise jer se i pokvario gde god sam vozio.
Moj otac ga je najbolje opisao kad sam ga prodao sa crknutim motorom na 75 hiljada recima:
E vala vise si imao racuna da ga zapalis novog na parkingu Progresa nego sto si ga izvezao odatle.

CATAPA

pre 1 godinu

Otkad NIS pokrao Srbiju, uz pomoć tadašnje vlasti, ne kupujem ništa od Rusa ni benzin ni ništa.
(Fer, 23. novembar 2022 16:20)

Kako to izvodiš? Jedino ako kupuješ gorivo izvan Srbije. NIS, odnosno Gasprom još uvek ima (potpuno nelegalno) apsolutni monopol na uvoz i preradu nafte. Plus, od kad je NIS otet, i domaća nafta se tretira i košta kao uvozna. To što (ako) kupuješ benzin na pumpama OMV, MOL, Lukoil ne znači ništa, i na njima se prodaju derivati iz jedine, NIS/Gasprom rafinerije u Pančevu. Ili ako uvezu derivate, što je jedno vreme bilo sa dizelom, ali opet isključivo preko NIS/Gasproma. Zbog monopola nema ni jedne druge rafinerije u Srbiji.

yosemite sam

pre 1 godinu

Probudite se. MG su kupili Kinezi, Jaguar i Land Rover Indusi. U ostalim evropskim kompanijama poseduju procente vlasnistva koje niko ne moze da izbroji. Da li ce elektricni moskvic biti gori od MG4? Nece bice isti kineski auto, samo znacka druga za drugo trziste. Mozemo i mi da vratimo Jugo ako hocemo

Zunzar

pre 1 godinu

toliko im je moćno naoružanje da moraju da kupuju dronove i rakete iz Irana.
(Ja, 23. novembar 2022 22:03)

Lažeš! Dronovi su iz Turske.

Ja

pre 1 godinu

@Tako je, zati Rusi imaju hipersonicne rakete koje su Americi i zapadu naucna fantastika jos uvek. Natofili dragi.

Ali i dalje ne znaju da naprave automobil i mobilni telefon. A to sto tvrde da imaju je propaganda za ovce, toliko im je moćno naoružanje da moraju da kupuju dronove i rakete iz Irana.

Mikii

pre 1 godinu

Kao veliki protivnik ruskog državnog uređenja i ogromne rusofilije u Srbiji, kažem da mi se ovaj Moskvič sviđa. Nemam nikakav problem s tim. Ipak, daleko više me zanima da li će domaći rusofili, odnosno pravilnije govoreći, putinofili, preći na Moskvič pored zapadnih automobila?! Verujem da svi znamo odgovor. E, to je ono što najviše iritira u celoj ovoj "prozapad, proistok" priči - neverovatno licemerje našeg naroda. Sve ono najgore što drugima smrtno zameramo, to bez ikakvih problema sebi opraštamo. Užasavajuća karakterna crta jednog naroda osuđenog na propast.

Žurkolomac

pre 1 godinu

To nije mosvic znam jel sam video mosvica toje ruzno i gadno auto i jos plus toga se stalmo kvari
(Volina, 23. novembar 2022 18:00)

Gde si Vonjo, za tebe je samo električni auto!

Vozač

pre 1 godinu

@ Motor nikako ne može biti neki stari Mitsubishi jer je Euro 6D trenutno važeći zahtev za sva nova vozila.
(YPT, 23. novembar 2022 17:30)

U Rusiji je trenutno Euro 0, bio je Euro 5. Ne voze raspala dizla po gusto naseljenim gradovima, ne greju se na stare gume, pa im Euro norme trenutno nisu prioritet za trošenje vremena, energije i novca.

Gagi

pre 1 godinu

Poprilično veliki broj komentatora podsećam na odavno poznati termin i praksu proizvođača koja se na engleskom naziva "badge engineering". Eto vam zadatak da sa malo guglanja saznate šta je to.

A za one kojima je interesantno da vide kako izgleda taj automobil koji se sklapa u Moskvi, evo snimak jedne auto-blogerke sa prezentacije: https://www.youtube.com/watch?v=GL0PXzH1vvw

M

pre 1 godinu

03

Mnogo negativnih komentara. Pitanje za te negativce... sta smo MI uradili sa nasom fabrikom? Da li smo MI izbacili neki novi model kakav god on bio? NISMO!!! Prodali smo nasu fabriku da neko drugi pravi pare nasom radnom snagom u nasoj fabrici. Mnogo veci uspeh nego ovaj Moskvic?!?!
(Rudi, 23. novembar 2022 19:42)

Ma slažem se buraz sa tobom što se tiče nas ali Rusija od 145 miliona stanovnika pravi Moskvic umesto Pežoa, koji ih napustio... kapiraš?
Nisu ni sposoban ni vredan narod.
Naravno ništa ne mislim bolje ni za ostale SSSR zemlje...korupcija svuda.

Dragan Mance

pre 1 godinu

Mazneš tehnologiju od Renoa i to je kao uspeh?
(Sa1e, 23. novembar 2022 17:36)

Niko nije maznuo fabriku. Reno se povukao sa tržišta i dao prava na korišćenje svoje fabrike u narednih 5 godina. Posle isteka 5 godina, imaju mogućnost da ponovo pokrenu proizvodnju u fabrici ili da je prodaju u trajno vlasništvo novom vlasniku.

Klipan

pre 1 godinu

Solidno odradjen automobil,dobre zavrsne obrade i elektronike.Pitanje je da li ce se voziti samo po Kavkazu ili ce i Moskva biti jos u sastavu Narodne Republike Putkove.

Rudi

pre 1 godinu

Mnogo negativnih komentara. Pitanje za te negativce... sta smo MI uradili sa nasom fabrikom? Da li smo MI izbacili neki novi model kakav god on bio? NISMO!!! Prodali smo nasu fabriku da neko drugi pravi pare nasom radnom snagom u nasoj fabrici. Mnogo veci uspeh nego ovaj Moskvic?!?!

Avione, baci mi bombone (al' juče)

pre 1 godinu

Ne umeju Rusi da naprave auto da valja.
Ne umeju ni Amerikanci da naprave auto da valja.
Ne umeju ni Englezi da naprave auto da valja.
Ne umeju ni Turci da naprave auto da valja.
Pa ni Francuzi ne umeju da naprave auto da valja.
Zato svi oni umeju jako dobro da prave "bombone".
Dalja rasprava je bespotrebna.

Antikroasan

pre 1 godinu

Cena dizelaša oko 25000€. To nedostaje kao informacija. Imaju i jednu super limuzinu koju takođe počinju da sklapaju sledeće godine - izgleda moćno. Poenta je da ovi modeli vremenom treba da se proizvode u Rusiji,takav je dogovor....od limarije do agregata.

Serbiko

pre 1 godinu

Da li je iko procitao tekst? Vozilo se sklapa u bivsoj renoovoj fabrici, inace je prepakovani kineski auto. Znaci, stize iz Kine, a oni ce ga samo sklapati, a prodavace se sirom Rusije, znaci, ne nama, pa ne shvatam sto se uzbudjujete. Nama ostaju nasi "premijum" modeli, stari 20 godina, bez vecine delova ugradjenih u fabrici, jer ih povadimo kada se pokvare. Ali smo u njima face, a ne da vozimo tamo neki Moskvic 3.

Aragorn

pre 1 godinu

Uh... pa kakao... Rusi ostali bez raketa, bez hrane, bez auto delova...

Odjednom, eto raketa, dronova, a evo sad i automobila...

Da nisu ovo neki Iranski autoobili?

Sta kaze domaca publika?
(Petar, 23. novembar 2022 13:08) Kaže da pojačaš prskanje na botoksiranog.

Mika

pre 1 godinu

Evropski automobili su bez kineskih delova, bas se pitam 🤔
(Matke, 23. novembar 2022 15:04)

Nikako da razdvojite intelektualnu svojinu sa mestom proizvodnje. I kod nas Bos pravi sisteme za brisace, pa ne znaci da je nas proizvod.

Luka

pre 1 godinu

(Fer, 23. novembar 2022 16:20)

A dan te pitam, pametaru. Je l kupuješ koka kolu? Je l sufinansiraš ratove koje zapad vodi po celom svetu ubijajući svakoga dana nevinu decu?
Uzgred, već 15 godina ne kupujem koka kolu i sve što ne moram zapadne proizvodnje.

rkekoke

pre 1 godinu

sa mobi vozi jo Škodu Super Be Bajo moj pre Moskića. imaumene u Bogaticu Moskića kolko oces al bo ljaje Škoda Super Be Bajo moj tro duplo.

mile

pre 1 godinu

Mazneš tehnologiju od Renoa i to je kao uspeh?
(Sa1e, 23. novembar 2022 17:36)

ne pratiš fabulu: ni HiTech fabriku nisu umeli da iskoriste, nego su uvezli gotova vozila iz kine i samo im promenili značku.

bruder

pre 1 godinu

@Milan, hahha ti ces da pricas u ime Srba??? Koliko ljudi ovde misli kao ti 1-2%? Ako si uopste Srbin...pozdravljamo bracu Ruse i sve njihovo! Dobrodosli!!!

YPT

pre 1 godinu

Za oko 18.000 evra za ulazni model, koliko originalni Kinez košta u Evropi, sa 1.5 turbo motorom, 128 ks, i automatskim menjačem, zašto da ne. 4.4 metra dužine i 2.6 metara između osovina su sasvim pristojni. Pretpostavljam da je motor neki stari Micubiši, kao što je ranije bila praksa na kineskim kolima. Ako bi ste pitali prosečnog vozača Nemačkog premijuma od 2000 evra, verovatno ne bi.
(Vozač, 23. novembar 2022 16:41)

Motor nikako ne može biti neki stari Mitsubishi jer je Euro 6D trenutno važeći zahtev za sva nova vozila.

Igor

pre 1 godinu

E najzad rusofili mogu da izadju iz svojih Mercedesa,Audija i da voze pravi ruski automobil,cccccc
(gane, 23. novembar 2022 13:22)

Prc, kad ono kineski 😁

DijarejOliver

pre 1 godinu

Tako je, zati Rusi imaju hipersonicne rakete koje su Americi i zapadu naucna fantastika jos uvek. Natofili dragi.
(Tormund, 23. novembar 2022 13:40)

Što onda ne završe sa Ukrajinom?

Vozač

pre 1 godinu

Za oko 18.000 evra za ulazni model, koliko originalni Kinez košta u Evropi, sa 1.5 turbo motorom, 128 ks, i automatskim menjačem, zašto da ne. 4.4 metra dužine i 2.6 metara između osovina su sasvim pristojni. Pretpostavljam da je motor neki stari Micubiši, kao što je ranije bila praksa na kineskim kolima. Ako bi ste pitali prosečnog vozača Nemačkog premijuma od 2000 evra, verovatno ne bi.

kladzom do bola

pre 1 godinu

Moj tast kupio onu novu Ladu Nivu pre 1 godine .Jos sam u soku na sta je bacio pare . Mislim ista je kao stara sem par bezveznih dodataka .Ok , voli covek lov ali da kupis novu Ladu Nivu ...

sale

pre 1 godinu

Isto ovako su se smejali do suza prvo Japancima pa J.Koreancima pa Kinezima Dačiju i da ne pominjem. Sada im suze teku iz drugih razloga.
(MARSUPILAMI, 23. novembar 2022 15:30)

čoveče, ovo uopšte nije nikakav "ruski auto". i ti možeš da kupiš JAC JS4 i da nalepiš na njega npr opelovu značku. niti će to lepljenjem značke postati opel, niti će postati nemački auto. ovo je kineski JAC JS4.

kiki

pre 1 godinu

imam ja jednog ludog komšiju koji je na juga nalepio bmw značku. ispostavilo se da na svetu ima barem 140 miliona takvih "komšija", koji na kineski JAC JS4 lepe značke moskviča i slikaju se s njim :) https://jacen.jac.com.cn/models/js4

Marko

pre 1 godinu

pa vozio sam prije 40 Ladu, hvala ne bi više.Sječam se, trošila je 100l na 100km.O ABS ili Servu ili nekim grijačima sjedala stakla ni u snovima.

lada

pre 1 godinu

Cim neki proizvod pokrece drzavna politika a ne privatna inicijativa u vidu ad ili doo kompanija ili preduzetnika, to ne sluti na dobro poslovanje i dobar proizvod. Ne hvala, nisam ni starog moskvica vozio pa ne bih ni novog,

sale

pre 1 godinu

A sta vam to u komentarima znaci iz Kine? Sta to nije iz Kine i koju to oni autokompaniju ne poseduju?
(the huk, 23. novembar 2022 16:05)

ma ko se to nama pravi naivan - bukvalno su kupili postojeći automobil, i samo prelepili značku. to je kao kada bi zastava sada kupovala gotove dačije, lepila zastavin logo, i snimala se za javnost kako su proizveli novi automobil. urnebes!

diplinž

pre 1 godinu

Da mi je neko rekao da će mi dacia i škoda izgledati premijum. Sad će se još naći neko da kaže, gdje rumuni i česi u istu rečenicu... Da u istu, i to sa zastavom i svim ruskim autima. Nemam ja ništa protiv niželigaških auta i jeftinog piva. Smeta mi kad neko pokuša da priča da je to 'jednako dobro, samo jeftinije'...

Милан

pre 1 godinu

Радо. Нормалан ауто, квалитетан у чему је ауто битан, без непотребних а скупих дигиталија.

Fer

pre 1 godinu

Otkad NIS pokrao Srbiju, uz pomoć tadašnje vlasti, ne kupujem ništa od Rusa ni benzin ni ništa.

Posebno sad posle napada na Ukrajinu.

Znam da je to smešno i minorno, ali ja se osećam lepše kad znam da ne pomažem ubijanje ukrajinske braće.

Logo

pre 1 godinu

Usao da citam komentare kako bi ga svi vozili jer je iz Rusije. Odjednom nikome ne smeta sto je to Kineski auto sa znakom Lade, a ovamo svi gadljivi na proizvode iz Kine, a posebno automobile.
hahahaah Kakvi ste pacenici niste ni svesni :))

T

pre 1 godinu

"Tako je, zati Rusi imaju hipersonicne rakete koje su Americi i zapadu naucna fantastika jos uvek."
Proveri vesti od 26. oktobra, mozda se iznenadis.

MARSUPILAMI

pre 1 godinu

Isto ovako su se smejali do suza prvo Japancima pa J.Koreancima pa Kinezima Dačiju i da ne pominjem. Sada im suze teku iz drugih razloga.

mile

pre 1 godinu

ne, pa nema boljeg od ovoga. zamisli francuzi ti prodaju svemirski opremljenu hitech renoovu fabriku, imaš radnike koji su u toj fabrici godinama radili, i jedino što od svega uspeš to je da sklapiš kineski JAC JS4 od kineskih delova onako, kako se to radilo u šrafciger industriji po svetujoš pre 50 godina.

NS oldtajmer

pre 1 godinu

Ja im savetujem da stave cenu vecu nego sto imaju Audi, BMW ... i da vidis fudbalere, pevaljke i bizMismene kako staju u red da ga kupe ?

Gagi

pre 1 godinu

Ko želi da vidi kako ovaj auto, pod originalnim brendom JAC, izgleda na živim snimcima i kakvi su utisci jednog ruskog auto-blogera, pogledajte ovaj klim sa Youtube-a: https://www.youtube.com/watch?v=TouarT6ZphE

Djorke

pre 1 godinu

Pa dobro, nisu ni prvi ni poslednji koji srafe tudje delove …
Meni je to sve manje - vise glupo, ali ajde neka im bude. Sa druge strane, ima ih 150.000.000, kada bi imali krstenu ekonomiju, imali bi i trziste za kola koja naprave. Ovako je svejedno da li prave svoja, srafe tudja, jeftina ili skupa … ako ljudi nemaju pare, dzaba sve.

dexter-lab

pre 1 godinu

Ne volim Putka i Rusiju, al ja bih ovo vozio bez razmisljanja. Nemam pojma koliko kosta ali bih rado menjao svoj 15 godina stari auto za ovako nesto. Za mojih 7-8000km godisnje je sigurno dobar.

kiki

pre 1 godinu

E najzad rusofili mogu da izadju iz svojih Mercedesa,Audija i da voze pravi ruski automobil,cccccc
(gane, 23. novembar 2022 13:22)

kineski JAC JS4 koji je samo sklopljen u moskvi. putinofili u ekstazi: em kinesko, em rus sklapao. živ nisam koliki mu je domet :) https://jacen.jac.com.cn/models/js4/

Zika

pre 1 godinu

U narodu poznatiji kao Potemkin. Nema sanse da mogu da naprave nesto sto moze i sa Dacijom da se poredi, a kamo li sa ostalim automobilima iz Evrope. Bolje da prave starog Moskvica bar bi ga neki hipster kupio.

Solarnaut

pre 1 godinu

Šrafimo iz Kine, lepimo naš logo. Ako tekstilne patosnice sami napravimo super smo, gumene kadice su zeznute.

Moto botoksirane Rusine.
(Goxy, 23. novembar 2022 12:35)

Sreca pa Ameri prave Ajfon u Americi, ili sreca pa Nemci nisu izmestili skoro svu proizvodnju gde je jeftina radna snaga pa sklapaju u Nemackoj, sreca pa Italijani ne prave cipele u Srbiji koje se lepe u Italiji, svuda je to tako, ko moze jwftino da proizvede taj ce imati posla a ko ima marketing on ce taj proizvod prodati skupo.

Al

pre 1 godinu

Vrlo rado bih pazario, i to ne kinesku, već baš ovu verziju s ćiriličnim natpisom Moskvič.
I njime bih sa zadovoljstvom gazio namučene duše Bajdenovih pionira, dresirao očne živce pomamnih Obaminih svedoka i odbijao rabijantne napade frustriranih Klintonovih kursista.
To naravno u pauzi između redovnih javljanja špijunskoj agenturi u Ruskom domu, kojoj dojavljujem kako se ko ponaša od gradžanera i drugosrbijanaca.
Honorar, naravno, primam u rubljama, ali ima jedna menjačnica kod Kalenića koja ih otkupljuje za dinare.
I... I ne moram baš sve da vam odam.

Tormund

pre 1 godinu

Šrafimo iz Kine, lepimo naš logo. Ako tekstilne patosnice sami napravimo super smo, gumene kadice su zeznute.

Moto botoksirane Rusine.
(Goxy, 23. novembar 2022 12:35)
Tako je, zati Rusi imaju hipersonicne rakete koje su Americi i zapadu naucna fantastika jos uvek. Natofili dragi.

Petar

pre 1 godinu

Uh... pa kakao... Rusi ostali bez raketa, bez hrane, bez auto delova...

Odjednom, eto raketa, dronova, a evo sad i automobila...

Da nisu ovo neki Iranski autoobili?

Sta kaze domaca publika?

mile

pre 1 godinu

(XXL, 23. novembar 2022 12:47)

naruči original iz kine za duplo manje novca, jer se radi o JAC JS4. e sad, što su ga rusi uvezli i nalepili mu oznaku "moskvič" i proglasili za ruski proizvod, to je neka druga, čisto propagandna priča.

Nije loše ali

pre 1 godinu

Problem sa ovim Moskvičem će verovatno biti isti kao što je sada sa Ladom. Lada Vesta je bolji auto od Dačije,ali servisna mreža je slaba, za razliku od Dačije(Renaulta).

mile

pre 1 godinu

По сути это переименованная версия китайского JAC JS4.

komedija se nastavlja. dakle, od glave do pete sklopili kineski JAC JS4 u ex-renoovoj fabrici u moskvi, proglasili ga za domaćih ruku delo, i nazvali ga "moskvič 3". da su barem iskopirali i pravili od sopstvenih delova, nego ni to.

a

pre 1 godinu

Народ који лети у космос (и то први),зна сигурно да прави и аутомобиле .Проблем је што имају моћне и незгодне суседе па морају више да улажу у оружје.Могли би они да возе и боље аутомобиле,али би учили на немачком,клањали се папи,или молили кинезе да их пусте до Јапана.Где би их цар Акихито терао да причају јапански.Боље им је овако,а и ово иде на ћирилици.

XXL

pre 1 godinu

Lično bi ga vozio ako je u sklopu vozila za srednju klasu i dostupan. Kako god imali mišljenje treba uzeti u obzir i platežnu moć građana, a ko raspolaže sa većim budžetom naravno voziće i višu klasu automobila. Samo treba biti realan i pragmatičan. Pustimo to što na Google mogu da se nađu modeli o kojima možemo samo da maštamo ili učiti napamet njihove karakteristike i fabričke oznake i biti "poznavaoci tematike"...

Tormund

pre 1 godinu

Šrafimo iz Kine, lepimo naš logo. Ako tekstilne patosnice sami napravimo super smo, gumene kadice su zeznute.

Moto botoksirane Rusine.
(Goxy, 23. novembar 2022 12:35)
Tako je, zati Rusi imaju hipersonicne rakete koje su Americi i zapadu naucna fantastika jos uvek. Natofili dragi.

Serbiko

pre 1 godinu

Da li je iko procitao tekst? Vozilo se sklapa u bivsoj renoovoj fabrici, inace je prepakovani kineski auto. Znaci, stize iz Kine, a oni ce ga samo sklapati, a prodavace se sirom Rusije, znaci, ne nama, pa ne shvatam sto se uzbudjujete. Nama ostaju nasi "premijum" modeli, stari 20 godina, bez vecine delova ugradjenih u fabrici, jer ih povadimo kada se pokvare. Ali smo u njima face, a ne da vozimo tamo neki Moskvic 3.

XXL

pre 1 godinu

Lično bi ga vozio ako je u sklopu vozila za srednju klasu i dostupan. Kako god imali mišljenje treba uzeti u obzir i platežnu moć građana, a ko raspolaže sa većim budžetom naravno voziće i višu klasu automobila. Samo treba biti realan i pragmatičan. Pustimo to što na Google mogu da se nađu modeli o kojima možemo samo da maštamo ili učiti napamet njihove karakteristike i fabričke oznake i biti "poznavaoci tematike"...

Al

pre 1 godinu

Vrlo rado bih pazario, i to ne kinesku, već baš ovu verziju s ćiriličnim natpisom Moskvič.
I njime bih sa zadovoljstvom gazio namučene duše Bajdenovih pionira, dresirao očne živce pomamnih Obaminih svedoka i odbijao rabijantne napade frustriranih Klintonovih kursista.
To naravno u pauzi između redovnih javljanja špijunskoj agenturi u Ruskom domu, kojoj dojavljujem kako se ko ponaša od gradžanera i drugosrbijanaca.
Honorar, naravno, primam u rubljama, ali ima jedna menjačnica kod Kalenića koja ih otkupljuje za dinare.
I... I ne moram baš sve da vam odam.

Solarnaut

pre 1 godinu

Šrafimo iz Kine, lepimo naš logo. Ako tekstilne patosnice sami napravimo super smo, gumene kadice su zeznute.

Moto botoksirane Rusine.
(Goxy, 23. novembar 2022 12:35)

Sreca pa Ameri prave Ajfon u Americi, ili sreca pa Nemci nisu izmestili skoro svu proizvodnju gde je jeftina radna snaga pa sklapaju u Nemackoj, sreca pa Italijani ne prave cipele u Srbiji koje se lepe u Italiji, svuda je to tako, ko moze jwftino da proizvede taj ce imati posla a ko ima marketing on ce taj proizvod prodati skupo.

mile

pre 1 godinu

(XXL, 23. novembar 2022 12:47)

naruči original iz kine za duplo manje novca, jer se radi o JAC JS4. e sad, što su ga rusi uvezli i nalepili mu oznaku "moskvič" i proglasili za ruski proizvod, to je neka druga, čisto propagandna priča.

mile

pre 1 godinu

По сути это переименованная версия китайского JAC JS4.

komedija se nastavlja. dakle, od glave do pete sklopili kineski JAC JS4 u ex-renoovoj fabrici u moskvi, proglasili ga za domaćih ruku delo, i nazvali ga "moskvič 3". da su barem iskopirali i pravili od sopstvenih delova, nego ni to.

Igor

pre 1 godinu

E najzad rusofili mogu da izadju iz svojih Mercedesa,Audija i da voze pravi ruski automobil,cccccc
(gane, 23. novembar 2022 13:22)

Prc, kad ono kineski 😁

Fer

pre 1 godinu

Otkad NIS pokrao Srbiju, uz pomoć tadašnje vlasti, ne kupujem ništa od Rusa ni benzin ni ništa.

Posebno sad posle napada na Ukrajinu.

Znam da je to smešno i minorno, ali ja se osećam lepše kad znam da ne pomažem ubijanje ukrajinske braće.

Petar

pre 1 godinu

Uh... pa kakao... Rusi ostali bez raketa, bez hrane, bez auto delova...

Odjednom, eto raketa, dronova, a evo sad i automobila...

Da nisu ovo neki Iranski autoobili?

Sta kaze domaca publika?

Zika

pre 1 godinu

U narodu poznatiji kao Potemkin. Nema sanse da mogu da naprave nesto sto moze i sa Dacijom da se poredi, a kamo li sa ostalim automobilima iz Evrope. Bolje da prave starog Moskvica bar bi ga neki hipster kupio.

sale

pre 1 godinu

Isto ovako su se smejali do suza prvo Japancima pa J.Koreancima pa Kinezima Dačiju i da ne pominjem. Sada im suze teku iz drugih razloga.
(MARSUPILAMI, 23. novembar 2022 15:30)

čoveče, ovo uopšte nije nikakav "ruski auto". i ti možeš da kupiš JAC JS4 i da nalepiš na njega npr opelovu značku. niti će to lepljenjem značke postati opel, niti će postati nemački auto. ovo je kineski JAC JS4.

Mika

pre 1 godinu

Evropski automobili su bez kineskih delova, bas se pitam 🤔
(Matke, 23. novembar 2022 15:04)

Nikako da razdvojite intelektualnu svojinu sa mestom proizvodnje. I kod nas Bos pravi sisteme za brisace, pa ne znaci da je nas proizvod.

a

pre 1 godinu

Народ који лети у космос (и то први),зна сигурно да прави и аутомобиле .Проблем је што имају моћне и незгодне суседе па морају више да улажу у оружје.Могли би они да возе и боље аутомобиле,али би учили на немачком,клањали се папи,или молили кинезе да их пусте до Јапана.Где би их цар Акихито терао да причају јапански.Боље им је овако,а и ово иде на ћирилици.

mile

pre 1 godinu

Mazneš tehnologiju od Renoa i to je kao uspeh?
(Sa1e, 23. novembar 2022 17:36)

ne pratiš fabulu: ni HiTech fabriku nisu umeli da iskoriste, nego su uvezli gotova vozila iz kine i samo im promenili značku.

Rudi

pre 1 godinu

Mnogo negativnih komentara. Pitanje za te negativce... sta smo MI uradili sa nasom fabrikom? Da li smo MI izbacili neki novi model kakav god on bio? NISMO!!! Prodali smo nasu fabriku da neko drugi pravi pare nasom radnom snagom u nasoj fabrici. Mnogo veci uspeh nego ovaj Moskvic?!?!

Pera perić

pre 1 godinu

Kupio sam bio novi Hjundai, i posle 5 godina i dva meseca (znači dva meseca nakon isteka garancije) crko mi je "elektronski servo" (230 000 dinara). Naravno da bih kupio Moskviča. Bar opravke mawe koštaju...

Kakav bre "eventualni"

pre 1 godinu

Ali i dalje ne znaju da naprave automobil i mobilni telefon. A to sto tvrde da imaju je propaganda za ovce, toliko im je moćno naoružanje da moraju da kupuju dronove i rakete iz Irana.
(Ja, 23. novembar 2022 22:03)

Nije istina. Za razliku od novog BMW ili Mercedesa za koje 99,99% srba NEMA PARE, za ove šklopocije će ih biti. Dronove LANCET već odavno proizvode i bolji su od iranskih, pitaj Ukrajince.

Aleksa Pufta

pre 1 godinu

Bio sam 10 godina vlasnik Aleka.
U svakom selu sam upoznao coveka koji zna da majstorise jer se i pokvario gde god sam vozio.
Moj otac ga je najbolje opisao kad sam ga prodao sa crknutim motorom na 75 hiljada recima:
E vala vise si imao racuna da ga zapalis novog na parkingu Progresa nego sto si ga izvezao odatle.

Logo

pre 1 godinu

Usao da citam komentare kako bi ga svi vozili jer je iz Rusije. Odjednom nikome ne smeta sto je to Kineski auto sa znakom Lade, a ovamo svi gadljivi na proizvode iz Kine, a posebno automobile.
hahahaah Kakvi ste pacenici niste ni svesni :))

DijarejOliver

pre 1 godinu

Tako je, zati Rusi imaju hipersonicne rakete koje su Americi i zapadu naucna fantastika jos uvek. Natofili dragi.
(Tormund, 23. novembar 2022 13:40)

Što onda ne završe sa Ukrajinom?

kiki

pre 1 godinu

imam ja jednog ludog komšiju koji je na juga nalepio bmw značku. ispostavilo se da na svetu ima barem 140 miliona takvih "komšija", koji na kineski JAC JS4 lepe značke moskviča i slikaju se s njim :) https://jacen.jac.com.cn/models/js4

CATAPA

pre 1 godinu

Otkad NIS pokrao Srbiju, uz pomoć tadašnje vlasti, ne kupujem ništa od Rusa ni benzin ni ništa.
(Fer, 23. novembar 2022 16:20)

Kako to izvodiš? Jedino ako kupuješ gorivo izvan Srbije. NIS, odnosno Gasprom još uvek ima (potpuno nelegalno) apsolutni monopol na uvoz i preradu nafte. Plus, od kad je NIS otet, i domaća nafta se tretira i košta kao uvozna. To što (ako) kupuješ benzin na pumpama OMV, MOL, Lukoil ne znači ništa, i na njima se prodaju derivati iz jedine, NIS/Gasprom rafinerije u Pančevu. Ili ako uvezu derivate, što je jedno vreme bilo sa dizelom, ali opet isključivo preko NIS/Gasproma. Zbog monopola nema ni jedne druge rafinerije u Srbiji.

Милан

pre 1 godinu

Радо. Нормалан ауто, квалитетан у чему је ауто битан, без непотребних а скупих дигиталија.

Ja

pre 1 godinu

@Tako je, zati Rusi imaju hipersonicne rakete koje su Americi i zapadu naucna fantastika jos uvek. Natofili dragi.

Ali i dalje ne znaju da naprave automobil i mobilni telefon. A to sto tvrde da imaju je propaganda za ovce, toliko im je moćno naoružanje da moraju da kupuju dronove i rakete iz Irana.

Dragan Mance

pre 1 godinu

Mazneš tehnologiju od Renoa i to je kao uspeh?
(Sa1e, 23. novembar 2022 17:36)

Niko nije maznuo fabriku. Reno se povukao sa tržišta i dao prava na korišćenje svoje fabrike u narednih 5 godina. Posle isteka 5 godina, imaju mogućnost da ponovo pokrenu proizvodnju u fabrici ili da je prodaju u trajno vlasništvo novom vlasniku.

Mikii

pre 1 godinu

Kao veliki protivnik ruskog državnog uređenja i ogromne rusofilije u Srbiji, kažem da mi se ovaj Moskvič sviđa. Nemam nikakav problem s tim. Ipak, daleko više me zanima da li će domaći rusofili, odnosno pravilnije govoreći, putinofili, preći na Moskvič pored zapadnih automobila?! Verujem da svi znamo odgovor. E, to je ono što najviše iritira u celoj ovoj "prozapad, proistok" priči - neverovatno licemerje našeg naroda. Sve ono najgore što drugima smrtno zameramo, to bez ikakvih problema sebi opraštamo. Užasavajuća karakterna crta jednog naroda osuđenog na propast.

Luka

pre 1 godinu

(Fer, 23. novembar 2022 16:20)

A dan te pitam, pametaru. Je l kupuješ koka kolu? Je l sufinansiraš ratove koje zapad vodi po celom svetu ubijajući svakoga dana nevinu decu?
Uzgred, već 15 godina ne kupujem koka kolu i sve što ne moram zapadne proizvodnje.

sale

pre 1 godinu

A sta vam to u komentarima znaci iz Kine? Sta to nije iz Kine i koju to oni autokompaniju ne poseduju?
(the huk, 23. novembar 2022 16:05)

ma ko se to nama pravi naivan - bukvalno su kupili postojeći automobil, i samo prelepili značku. to je kao kada bi zastava sada kupovala gotove dačije, lepila zastavin logo, i snimala se za javnost kako su proizveli novi automobil. urnebes!

mile

pre 1 godinu

ne, pa nema boljeg od ovoga. zamisli francuzi ti prodaju svemirski opremljenu hitech renoovu fabriku, imaš radnike koji su u toj fabrici godinama radili, i jedino što od svega uspeš to je da sklapiš kineski JAC JS4 od kineskih delova onako, kako se to radilo u šrafciger industriji po svetujoš pre 50 godina.

Kontras

pre 1 godinu

Prvo ce sklapati i lepiti oznake Moskvic, pa ce ispeci zanat, pa ce proizvoditi... Moraju da se trgnu i proizvode pre ili kasnije. A veliko je azijsko trziste

MARSUPILAMI

pre 1 godinu

Isto ovako su se smejali do suza prvo Japancima pa J.Koreancima pa Kinezima Dačiju i da ne pominjem. Sada im suze teku iz drugih razloga.

yosemite sam

pre 1 godinu

Probudite se. MG su kupili Kinezi, Jaguar i Land Rover Indusi. U ostalim evropskim kompanijama poseduju procente vlasnistva koje niko ne moze da izbroji. Da li ce elektricni moskvic biti gori od MG4? Nece bice isti kineski auto, samo znacka druga za drugo trziste. Mozemo i mi da vratimo Jugo ako hocemo

kiki

pre 1 godinu

E najzad rusofili mogu da izadju iz svojih Mercedesa,Audija i da voze pravi ruski automobil,cccccc
(gane, 23. novembar 2022 13:22)

kineski JAC JS4 koji je samo sklopljen u moskvi. putinofili u ekstazi: em kinesko, em rus sklapao. živ nisam koliki mu je domet :) https://jacen.jac.com.cn/models/js4/

kladzom do bola

pre 1 godinu

Moj tast kupio onu novu Ladu Nivu pre 1 godine .Jos sam u soku na sta je bacio pare . Mislim ista je kao stara sem par bezveznih dodataka .Ok , voli covek lov ali da kupis novu Ladu Nivu ...

Antikroasan

pre 1 godinu

Cena dizelaša oko 25000€. To nedostaje kao informacija. Imaju i jednu super limuzinu koju takođe počinju da sklapaju sledeće godine - izgleda moćno. Poenta je da ovi modeli vremenom treba da se proizvode u Rusiji,takav je dogovor....od limarije do agregata.

Aragorn

pre 1 godinu

Uh... pa kakao... Rusi ostali bez raketa, bez hrane, bez auto delova...

Odjednom, eto raketa, dronova, a evo sad i automobila...

Da nisu ovo neki Iranski autoobili?

Sta kaze domaca publika?
(Petar, 23. novembar 2022 13:08) Kaže da pojačaš prskanje na botoksiranog.

lada

pre 1 godinu

Cim neki proizvod pokrece drzavna politika a ne privatna inicijativa u vidu ad ili doo kompanija ili preduzetnika, to ne sluti na dobro poslovanje i dobar proizvod. Ne hvala, nisam ni starog moskvica vozio pa ne bih ni novog,

bruder

pre 1 godinu

@Milan, hahha ti ces da pricas u ime Srba??? Koliko ljudi ovde misli kao ti 1-2%? Ako si uopste Srbin...pozdravljamo bracu Ruse i sve njihovo! Dobrodosli!!!

NS oldtajmer

pre 1 godinu

Ja im savetujem da stave cenu vecu nego sto imaju Audi, BMW ... i da vidis fudbalere, pevaljke i bizMismene kako staju u red da ga kupe ?

YPT

pre 1 godinu

Za oko 18.000 evra za ulazni model, koliko originalni Kinez košta u Evropi, sa 1.5 turbo motorom, 128 ks, i automatskim menjačem, zašto da ne. 4.4 metra dužine i 2.6 metara između osovina su sasvim pristojni. Pretpostavljam da je motor neki stari Micubiši, kao što je ranije bila praksa na kineskim kolima. Ako bi ste pitali prosečnog vozača Nemačkog premijuma od 2000 evra, verovatno ne bi.
(Vozač, 23. novembar 2022 16:41)

Motor nikako ne može biti neki stari Mitsubishi jer je Euro 6D trenutno važeći zahtev za sva nova vozila.

dexter-lab

pre 1 godinu

Ne volim Putka i Rusiju, al ja bih ovo vozio bez razmisljanja. Nemam pojma koliko kosta ali bih rado menjao svoj 15 godina stari auto za ovako nesto. Za mojih 7-8000km godisnje je sigurno dobar.

T

pre 1 godinu

"Tako je, zati Rusi imaju hipersonicne rakete koje su Americi i zapadu naucna fantastika jos uvek."
Proveri vesti od 26. oktobra, mozda se iznenadis.

diplinž

pre 1 godinu

Da mi je neko rekao da će mi dacia i škoda izgledati premijum. Sad će se još naći neko da kaže, gdje rumuni i česi u istu rečenicu... Da u istu, i to sa zastavom i svim ruskim autima. Nemam ja ništa protiv niželigaških auta i jeftinog piva. Smeta mi kad neko pokuša da priča da je to 'jednako dobro, samo jeftinije'...

Marko

pre 1 godinu

pa vozio sam prije 40 Ladu, hvala ne bi više.Sječam se, trošila je 100l na 100km.O ABS ili Servu ili nekim grijačima sjedala stakla ni u snovima.

Žurkolomac

pre 1 godinu

To nije mosvic znam jel sam video mosvica toje ruzno i gadno auto i jos plus toga se stalmo kvari
(Volina, 23. novembar 2022 18:00)

Gde si Vonjo, za tebe je samo električni auto!

miki

pre 1 godinu

Честитам Русима што су одустали од пројектовања цопственог аутомобила и што су одлучили да само пакују кинески, јер су кроз историју доказали да не умеју да направе сопствени аутомобил. Прекратили су тако муку и себи, и потенционалним возачима. Боље је не петљати се у оно што не умеш. Е сад, какав је овај кинез показаће време.

Djorke

pre 1 godinu

Pa dobro, nisu ni prvi ni poslednji koji srafe tudje delove …
Meni je to sve manje - vise glupo, ali ajde neka im bude. Sa druge strane, ima ih 150.000.000, kada bi imali krstenu ekonomiju, imali bi i trziste za kola koja naprave. Ovako je svejedno da li prave svoja, srafe tudja, jeftina ili skupa … ako ljudi nemaju pare, dzaba sve.

M

pre 1 godinu

03

Mnogo negativnih komentara. Pitanje za te negativce... sta smo MI uradili sa nasom fabrikom? Da li smo MI izbacili neki novi model kakav god on bio? NISMO!!! Prodali smo nasu fabriku da neko drugi pravi pare nasom radnom snagom u nasoj fabrici. Mnogo veci uspeh nego ovaj Moskvic?!?!
(Rudi, 23. novembar 2022 19:42)

Ma slažem se buraz sa tobom što se tiče nas ali Rusija od 145 miliona stanovnika pravi Moskvic umesto Pežoa, koji ih napustio... kapiraš?
Nisu ni sposoban ni vredan narod.
Naravno ništa ne mislim bolje ni za ostale SSSR zemlje...korupcija svuda.

Klipan

pre 1 godinu

Solidno odradjen automobil,dobre zavrsne obrade i elektronike.Pitanje je da li ce se voziti samo po Kavkazu ili ce i Moskva biti jos u sastavu Narodne Republike Putkove.

Vozač

pre 1 godinu

@ Motor nikako ne može biti neki stari Mitsubishi jer je Euro 6D trenutno važeći zahtev za sva nova vozila.
(YPT, 23. novembar 2022 17:30)

U Rusiji je trenutno Euro 0, bio je Euro 5. Ne voze raspala dizla po gusto naseljenim gradovima, ne greju se na stare gume, pa im Euro norme trenutno nisu prioritet za trošenje vremena, energije i novca.

3 karte za Holivud

pre 1 godinu

Ali kakve dečije svađe zbog politike. Pa naravno da su sveukupno gledano nemačka auta bez premca čak i za mnoge zapadne razvijene zemlje. Ali sprdati se sa ovim Moskvičom, pa velika većina prosečnih ljudi koji nemaju para na izvolte sigurno ne bi imala ništa protiv da ovako nešto ima u garaži.

janis

pre 1 godinu

Novac je k'o voda - uvek nadje put. Kod Rusa je samo stvar u pristupu a ne u neznanju ili nemanju tehnologije. Ako odluce da promene pristup, imace i odlican automobil. Ako mogu da salju u svemir, da prave sva ta tehnoloska cuda, onda mogu da naprave i auto za mase. Ruski politicari se voze u ruskom Aurusu koji ne zaostaje za zapadnim. Sto ne budu u stanju sami da urade, PLATICE. A na tom sistemu "platice" Zapad je izgradio svet kakav danas znamo. On tako funkcionis. Drugacije ne moze.

Avione, baci mi bombone (al' juče)

pre 1 godinu

Ne umeju Rusi da naprave auto da valja.
Ne umeju ni Amerikanci da naprave auto da valja.
Ne umeju ni Englezi da naprave auto da valja.
Ne umeju ni Turci da naprave auto da valja.
Pa ni Francuzi ne umeju da naprave auto da valja.
Zato svi oni umeju jako dobro da prave "bombone".
Dalja rasprava je bespotrebna.

pai mei

pre 1 godinu

Otkad NIS pokrao Srbiju, uz pomoć tadašnje vlasti, ne kupujem ništa od Rusa ni benzin ni ništa.

Posebno sad posle napada na Ukrajinu.

Znam da je to smešno i minorno, ali ja se osećam lepše kad znam da ne pomažem ubijanje ukrajinske braće.
(Fer, 23. novembar 2022 16:20)

Koji benzin kupuješ?

Nije loše ali

pre 1 godinu

Problem sa ovim Moskvičem će verovatno biti isti kao što je sada sa Ladom. Lada Vesta je bolji auto od Dačije,ali servisna mreža je slaba, za razliku od Dačije(Renaulta).

Ivan ZG

pre 1 godinu

Uh... pa kakao... Rusi ostali bez raketa, bez hrane, bez auto delova...

Odjednom, eto raketa, dronova, a evo sad i automobila...

Da nisu ovo neki Iranski autoobili?

Sta kaze domaca publika?
(Petar, 23. novembar 2022 13:08)

Dronovi su iz Irana, a ovaj auto iz Kine. Možda ga sastavljaju u Rusiji, ali niti jedan dio nije proizveden u Rusiji.
Kada uzmeš u obzir rusku organizaciju posla onda ovakav auto iz Kine košta 15.000 eura, a ovaj sastavljan u Rusiji 20.000.
Dosta dobar posao. Kada jednog dana počnu nešto proizvoditi za ovaj auto u Rusiji koštat će 25.000 eura.
Ruski biznis model i njihova kontrola kvalitete.
Pa njima svaki dan avioni padaju ili ih ne mogu ni upaliti, a da paze na kvaliteu automobila nije im na kraj pameti.

auto-gol

pre 1 godinu

Hihi, Reno napustio fabriku da ih "ošteti i kazni", a oni uzeli Kineze i nastavili svoj brend. Sada imaju tržiste Kine i Azije od nekolko milijarda ljudi, a Francuzi to isto izgubili. Al će neko da plati na Zapadu i to od samog Zapada.

Vozač

pre 1 godinu

Za oko 18.000 evra za ulazni model, koliko originalni Kinez košta u Evropi, sa 1.5 turbo motorom, 128 ks, i automatskim menjačem, zašto da ne. 4.4 metra dužine i 2.6 metara između osovina su sasvim pristojni. Pretpostavljam da je motor neki stari Micubiši, kao što je ranije bila praksa na kineskim kolima. Ako bi ste pitali prosečnog vozača Nemačkog premijuma od 2000 evra, verovatno ne bi.

mare

pre 1 godinu

Imali smo Moskviča pre mnogo godina. Genijalan auto, imao limariju kao raketa, preporučujem.
(pamti pa se vrati, 24. novembar 2022 07:51)

Preporucujes, ali nekom drugom... ;)

Zunzar

pre 1 godinu

toliko im je moćno naoružanje da moraju da kupuju dronove i rakete iz Irana.
(Ja, 23. novembar 2022 22:03)

Lažeš! Dronovi su iz Turske.

Optimista pripravnik

pre 1 godinu

A sto ga ne bi vozio. Sigurno je bolji od mog Megana starog 19 godina.
(POPE, 23. novembar 2022 22:38)

Nije bolji. Taj tvoj Megan je bolji auto.

Gagi

pre 1 godinu

Ko želi da vidi kako ovaj auto, pod originalnim brendom JAC, izgleda na živim snimcima i kakvi su utisci jednog ruskog auto-blogera, pogledajte ovaj klim sa Youtube-a: https://www.youtube.com/watch?v=TouarT6ZphE

Vuk

pre 1 godinu

cista propaganda, kobojagi pokrenula se fabrika, ljudi rade, proizvode nesto...stvarnost je malo drugacija, nista se nece ni srafcigerisati u Rusiji jer je produktivnost ruskih radnika daleko niza od kineskih, dok Rusi sklope npr. 300 auta za jednu smenu kinezi ce sklopiti 1000. Cak se ni cirilicni znak nece proizvoditi u Rusiji, i on ce biti kineski i zalepice ga Cang Li negde u Nankingu. Samo ce gotova kola biti dovozena na parking ispred te fabrike sto su francuzi napustili i eto, to je "novi Moskvic":)

rkekoke

pre 1 godinu

sa mobi vozi jo Škodu Super Be Bajo moj pre Moskića. imaumene u Bogaticu Moskića kolko oces al bo ljaje Škoda Super Be Bajo moj tro duplo.

Gagi

pre 1 godinu

Poprilično veliki broj komentatora podsećam na odavno poznati termin i praksu proizvođača koja se na engleskom naziva "badge engineering". Eto vam zadatak da sa malo guglanja saznate šta je to.

A za one kojima je interesantno da vide kako izgleda taj automobil koji se sklapa u Moskvi, evo snimak jedne auto-blogerke sa prezentacije: https://www.youtube.com/watch?v=GL0PXzH1vvw

Srbogorac

pre 1 godinu

Jaka mudrost napraviti auto, pa to se radi decenijama u nazad. Motor koji je suština svakog vozila je tehnologija koja je smešna za ruse. Ostalo su školjka i propratni delovi, a nebi baš rekao da rusi rade sa nekim lošim materijalima, imaju najkvalitetnije sirovine na svetu. Pa rusi su izradili do sada milione tipova raznih vozila. Inače Imam gomilu ruskih alata i mašina u radionici, to je ljudi neuništivo.

Гаги

pre 1 godinu

"...Vidim i nova Lada se prodaje ko luda u Srbiji..." - (zzzz, 24. novembar 2022 10:13)

Не, не видиш, јер је концерн "Рено-Нисан", доскорашњи већински власник "Ладе", још пре око четири године спустио рампу за продају "Ладиних" аутомобила у Европи, да им не би кварили посао са "Дачијама" са моторима од косилице.

Ignjatov tata

pre 1 godinu

@pera perić

Divna priča iz rubrike “nikada se nije desilo”. Kako znam? Lako, Hjundai daje 7 godina garanciju a ne 5.
Sedi, jedan!

Vuk

pre 1 godinu

cista propaganda, kobojagi pokrenula se fabrika, ljudi rade, proizvode nesto...stvarnost je malo drugacija, nista se nece ni srafcigerisati u Rusiji jer je produktivnost ruskih radnika daleko niza od kineskih, dok Rusi sklope npr. 300 auta za jednu smenu kinezi ce sklopiti 1000. Cak se ni cirilicni znak nece proizvoditi u Rusiji, i on ce biti kineski i zalepice ga Cang Li negde u Nankingu. Samo ce gotova kola biti dovozena na parking ispred te fabrike sto su francuzi napustili i eto, to je "novi Moskvic":)
(Vuk, 24. novembar 2022 07:34)

Neistina!
Jesu li Kinezi radili u onim silnim fabrikama sto se pozatvaraše?

Nisu radili Kinezi nego Rusi ali su Francuzi organizovali proizvodnju. Rusi su osamdesetih ( kada su sami vodili autoindustriju) imali smesno malu proizvodnju automobila i na auto je obican covek cekao godinama iako su imali i jeftinu energiju i celik i sve ostalo sto im treba za proizvodnju. U cemu je bio problem? Neradni, pijani, neodgovorni radnici. Kod francuza to nije prolazilo, ko ne radi dobije otkaz a francuski menadzment zna kako se vodi fabrika. Ovo srafcigerisanje ne moze da prodje osim ako ne dovedu kineze da vode fabriku i obavezno da postave mreze za sprecavanje samoubistava radnika!

XXL

pre 1 godinu

Eh kad pročitam komentare onih čija država nema nikakvu više autoindustriju i rugaju se rusima i kinezima, a bleje u Google i gledaju sličice automobila visoke klase učeći na pamet njihove specifikacije davajući onda komentare ... nego kad smo na tom istom Google (YouTube-u kanalu pro-ukrainii) može se naći video-klipovi koja vozila su nastala u vreme SSSR-a kao klonovi zapadnih pa je i "Moskvič" jedan od njih (klon američkog modela za potrebe u SSSR-u) tako da ovo nije ništa novo ... (nego me mrzelo da ponovo preturam po YouTube-u i nađem taj link da ga objavim)...

miki

pre 1 godinu

Kupio sam bio novi Hjundai, i posle 5 godina i dva meseca (znači dva meseca nakon isteka garancije) crko mi je "elektronski servo" (230 000 dinara). Naravno da bih kupio Moskviča. Bar opravke mawe koštaju...
(Pera perić, 23. novembar 2022 23:38)

najbolje što unapred znaš da će kineska servisna mreža za ovaj auto uopšte doći do srbije, i još da se kvari ređe nego hyundai.

mile

pre 1 godinu

I te kako vozio biga vozio, vozio aleka iz 91 i vozim ga i dan danas sa izvesnim prepravkama na motoru i menjacu
(Slavko Paunovic, 24. novembar 2022 18:51)

pola sata se smejem. da pogađam: vezao si vola za šasiju?

sale

pre 1 godinu

A sto ga ne bi vozio. Sigurno je bolji od mog Megana starog 19 godina.
(POPE, 23. novembar 2022 22:38)

pope, realno, u tvom slučaju je i novi trabant premija

Zok1

pre 1 godinu

(Ivan ZG, 24. novembar 2022 12:23) Ima li nešto loše u tome što je automobil iz Kine? Ta kineska autoindustrija će pojesti evropsku u sledećih 20-30 godina. I nemaju samo Rusi probleme kada je produktivnost u pitanju, nego i EU. Zato Tesla sastavi automobil 3 puta brže nego VW, i to u evropskoj fabrici. Šta misliš kojom brzinom ga sastavlja u Aziji, ili u Americi? Rusi nedostatak produktivnosti kompenzuju niskom cenom rada, kako će se to kompenzovati u EU? Na planeti živi 8 milijardi ljudi, a u Evropi manje od 500 miliona. Ostalih 7,5 milijardi imaju potrebe za prevoznim sredstvom. E tih 7,5 milijardi nemaju nikakav problem da kupe automobile koji nisu iz EU, a čuveni evropski brendovi im ne znače ništa.

Dal

pre 1 godinu

Jos kako bih ga vozio,vozim Ladu Westu vec 5god.Vredi svaki euro,nema te auto industrije koja bi ponudila taj odnos cene i opreme koju nude Rusi.Na zalost mnogih kupaca bice uskraceni za dobar automobil do 10000eura.

mrk

pre 1 godinu

(Pera perić, 23. novembar 2022 23:38)

cim ti imas za nov auto, imas i 2 ilajde evra za popravku. sve to tvoji radnici odrade sto rade za 400e kod tebe

mile

pre 1 godinu

Не, не видиш, јер је концерн "Рено-Нисан", доскорашњи већински власник "Ладе", још пре око четири године спустио рампу за продају "Ладиних" аутомобила у Европи, да им не би кварили посао са "Дачијама" са моторима од косилице.
(Гаги, 24. novembar 2022 13:04)

čudna mi čuda. nove lade su proizvod istog koncerna koji proizvodi i dačiju. naravno da nisu ludi da sami sebi prave konkurenciju na istom tržištu. nego, promaklo ti da razvoj novih lada nema ama baš nikakve veze sa rusima, sem što se tamo fabrikuje :)

Srdjan

pre 1 godinu

Onaj ko je ikada usao u bilo kakvu ozbiljnu proizvodnu fabriku, a pogotovu u auto industriji, odmah vidi da je ovo cista farsa. Dovezli 20 vec sklopljenih auta i snimaju kao neku proizvodnju. Pokrenuti proizvodnju novog automobila za 274 dana i to “prepravkom” druge fabrike, to bih bas voleo da vidim.

mile

pre 1 godinu

Ima li nešto loše u tome što je automobil iz Kine?
(Zok1, 24. novembar 2022 20:22)

naravno da nema. nego nas neki ovde ubeđuju kako je to ruski moskvič, pa ljudi zato reaguju na pokušaj obmane.

mile

pre 1 godinu

Nesto sto kosta manje od 10h€ je hit u evropi, a dacia vec kosta vise. Auto je postao luxuz a teraju te da kupujes novije sa euro normom. Ovi sto zive po selima su privilegovani. Malo normalniji auto a da nije vw kosta skoro 40h€, pa ko ce to da kupi sa platom od 1600€.
(Trt, 25. novembar 2022 15:14)

bravo. samo, projektovana cena za kineski "moskvič 3" je 2,2 miliona rubalja, što je ugrubo oko 30 hiljada EUR.

Русофил НС

pre 1 godinu

Ја чекам да среде мало пластику у ентеријеру на УАЗ Патриоту па да мењам аудија :)

Deki

pre 1 godinu

Ako bude imao dobru zaštitu i ne bude trulio kao Aleko, zašto da ne. Još uvek im koroziona zaštita nije na nivou što se pokazalo kod Veste.

Veliki brat

pre 1 godinu

Могли би они да возе и боље аутомобиле,али би учили на немачком,клањали се папи,или молили кинезе да их пусте до Јапана.
(a, 23. novembar 2022 12:55)

A na kom jeziku japanci pričaju i od koga su naučili da prave automobile?
Samo izgovori, pa u vreme SSSR se na auto čekalo po nekoliko godina, to je ta "planska privreda"... nego, čiji je automatski menjač u ovom "Moskviču"?


Sreca pa Ameri prave Ajfon u Americi...
(Solarnaut, 23. novembar 2022 13:13)

Davno je Džobs objasnio na nekom poslovnom ručku, kod Obame ako se dobro sećam, potraži na internetu pa sam pročitaj, zašto nije moguće da se iPhone pravi u SAD.
Uglavnom, Apple plati tipa 250-300$ sve delove za iPhone, a ostala razlika do cene su troškovi razvoja, marketinga, distribucije, i naravno PROFIT. Što bi se oni baktali oko tih 250-300$, kad bi prebacivanjem proizvodnje bilo gde van Kine bili u minusu zbog loše logistike i manjka radne snage.
I da, ne proizvodi se iPhone u Kini, tamo se SKLAPA, a većina komponenti se proizvodi izvan Kine, npr. jedan od najskupljih delova - SoC - proizvodi TSMC, to je ona "druga" Kina.


Mazneš tehnologiju od Renoa i to je kao uspeh?
(Sa1e, 23. novembar 2022 17:36)

ne pratiš fabulu: ni HiTech fabriku nisu umeli da iskoriste, nego su uvezli gotova vozila iz kine i samo im promenili značku.
(mile, 23. novembar 2022 17:58)

Pa nisu, francuzi odneli server na kome je sav softver koji upravlja robotima, a japanci odbili da pomognu :)))

Гаги

pre 1 godinu

"...nego, promaklo ti da razvoj novih lada nema ama baš nikakve veze sa rusima, sem što se tamo fabrikuje :)..." - (mile, 24. novembar 2022 19:52)

Ипак је промакло теби да се наследник "Гранте" и назови нова "Нива" неће развијати и производити на "Реноовој" платформи, како је то планирано, већ домаћој,"Вестиној" платформи. "Рено" је "напустио чет".

Гружанин

pre 1 godinu

Kupio sam bio novi Hjundai
(Pera perić, 23. novembar 2022 23:38)

Изговара се Хандеј а не Хјундаи.

Lauda

pre 1 godinu

cista propaganda, kobojagi pokrenula se fabrika, ljudi rade, proizvode nesto...stvarnost je malo drugacija, nista se nece ni srafcigerisati u Rusiji jer je produktivnost ruskih radnika daleko niza od kineskih, dok Rusi sklope npr. 300 auta za jednu smenu kinezi ce sklopiti 1000. Cak se ni cirilicni znak nece proizvoditi u Rusiji, i on ce biti kineski i zalepice ga Cang Li negde u Nankingu. Samo ce gotova kola biti dovozena na parking ispred te fabrike sto su francuzi napustili i eto, to je "novi Moskvic":)
(Vuk, 24. novembar 2022 07:34)

Neistina!
Jesu li Kinezi radili u onim silnim fabrikama sto se pozatvaraše?

otprilike

pre 1 godinu

@(auto-gol, 24. novembar 2022 10:22)

jedini auto-gol je jeftino botovanje za tudje krupne interese. Isto tako i ovaj auto je rusima auto-gol, po principu daj sta das.

Lucky

pre 1 godinu

Tu za neku budalu!!!! Vizila visike klase su,rols,majbah,bentli,bugati,ferarilamborguni,po neki porse,leksus po neki, meklaren,sve ostalo sto ti mislis da je cisoka klasa ,nije! Za to u Srbuji mozda ima para neji primil ljudi ali ,da voze a ne da im stoji kao invesricija. Pa kad ne mogu da vizim to ,onda nizu klasu bar da se ne sekiram kad me takvi udare na parkingu! A ivaj moskvic je vise od nize klase!

Trt

pre 1 godinu

Nesto sto kosta manje od 10h€ je hit u evropi, a dacia vec kosta vise. Auto je postao luxuz a teraju te da kupujes novije sa euro normom. Ovi sto zive po selima su privilegovani. Malo normalniji auto a da nije vw kosta skoro 40h€, pa ko ce to da kupi sa platom od 1600€.

Tormund

pre 1 godinu

Šrafimo iz Kine, lepimo naš logo. Ako tekstilne patosnice sami napravimo super smo, gumene kadice su zeznute.

Moto botoksirane Rusine.
(Goxy, 23. novembar 2022 12:35)
Tako je, zati Rusi imaju hipersonicne rakete koje su Americi i zapadu naucna fantastika jos uvek. Natofili dragi.

Fer

pre 1 godinu

Otkad NIS pokrao Srbiju, uz pomoć tadašnje vlasti, ne kupujem ništa od Rusa ni benzin ni ništa.

Posebno sad posle napada na Ukrajinu.

Znam da je to smešno i minorno, ali ja se osećam lepše kad znam da ne pomažem ubijanje ukrajinske braće.

a

pre 1 godinu

Народ који лети у космос (и то први),зна сигурно да прави и аутомобиле .Проблем је што имају моћне и незгодне суседе па морају више да улажу у оружје.Могли би они да возе и боље аутомобиле,али би учили на немачком,клањали се папи,или молили кинезе да их пусте до Јапана.Где би их цар Акихито терао да причају јапански.Боље им је овако,а и ово иде на ћирилици.

Zika

pre 1 godinu

U narodu poznatiji kao Potemkin. Nema sanse da mogu da naprave nesto sto moze i sa Dacijom da se poredi, a kamo li sa ostalim automobilima iz Evrope. Bolje da prave starog Moskvica bar bi ga neki hipster kupio.

Petar

pre 1 godinu

Uh... pa kakao... Rusi ostali bez raketa, bez hrane, bez auto delova...

Odjednom, eto raketa, dronova, a evo sad i automobila...

Da nisu ovo neki Iranski autoobili?

Sta kaze domaca publika?

Solarnaut

pre 1 godinu

Šrafimo iz Kine, lepimo naš logo. Ako tekstilne patosnice sami napravimo super smo, gumene kadice su zeznute.

Moto botoksirane Rusine.
(Goxy, 23. novembar 2022 12:35)

Sreca pa Ameri prave Ajfon u Americi, ili sreca pa Nemci nisu izmestili skoro svu proizvodnju gde je jeftina radna snaga pa sklapaju u Nemackoj, sreca pa Italijani ne prave cipele u Srbiji koje se lepe u Italiji, svuda je to tako, ko moze jwftino da proizvede taj ce imati posla a ko ima marketing on ce taj proizvod prodati skupo.

bruder

pre 1 godinu

@Milan, hahha ti ces da pricas u ime Srba??? Koliko ljudi ovde misli kao ti 1-2%? Ako si uopste Srbin...pozdravljamo bracu Ruse i sve njihovo! Dobrodosli!!!

Aragorn

pre 1 godinu

Uh... pa kakao... Rusi ostali bez raketa, bez hrane, bez auto delova...

Odjednom, eto raketa, dronova, a evo sad i automobila...

Da nisu ovo neki Iranski autoobili?

Sta kaze domaca publika?
(Petar, 23. novembar 2022 13:08) Kaže da pojačaš prskanje na botoksiranog.

Al

pre 1 godinu

Vrlo rado bih pazario, i to ne kinesku, već baš ovu verziju s ćiriličnim natpisom Moskvič.
I njime bih sa zadovoljstvom gazio namučene duše Bajdenovih pionira, dresirao očne živce pomamnih Obaminih svedoka i odbijao rabijantne napade frustriranih Klintonovih kursista.
To naravno u pauzi između redovnih javljanja špijunskoj agenturi u Ruskom domu, kojoj dojavljujem kako se ko ponaša od gradžanera i drugosrbijanaca.
Honorar, naravno, primam u rubljama, ali ima jedna menjačnica kod Kalenića koja ih otkupljuje za dinare.
I... I ne moram baš sve da vam odam.

Luka

pre 1 godinu

(Fer, 23. novembar 2022 16:20)

A dan te pitam, pametaru. Je l kupuješ koka kolu? Je l sufinansiraš ratove koje zapad vodi po celom svetu ubijajući svakoga dana nevinu decu?
Uzgred, već 15 godina ne kupujem koka kolu i sve što ne moram zapadne proizvodnje.

Klipan

pre 1 godinu

Solidno odradjen automobil,dobre zavrsne obrade i elektronike.Pitanje je da li ce se voziti samo po Kavkazu ili ce i Moskva biti jos u sastavu Narodne Republike Putkove.

mile

pre 1 godinu

По сути это переименованная версия китайского JAC JS4.

komedija se nastavlja. dakle, od glave do pete sklopili kineski JAC JS4 u ex-renoovoj fabrici u moskvi, proglasili ga za domaćih ruku delo, i nazvali ga "moskvič 3". da su barem iskopirali i pravili od sopstvenih delova, nego ni to.

Zunzar

pre 1 godinu

toliko im je moćno naoružanje da moraju da kupuju dronove i rakete iz Irana.
(Ja, 23. novembar 2022 22:03)

Lažeš! Dronovi su iz Turske.

rkekoke

pre 1 godinu

sa mobi vozi jo Škodu Super Be Bajo moj pre Moskića. imaumene u Bogaticu Moskića kolko oces al bo ljaje Škoda Super Be Bajo moj tro duplo.

Kakav bre "eventualni"

pre 1 godinu

Ali i dalje ne znaju da naprave automobil i mobilni telefon. A to sto tvrde da imaju je propaganda za ovce, toliko im je moćno naoružanje da moraju da kupuju dronove i rakete iz Irana.
(Ja, 23. novembar 2022 22:03)

Nije istina. Za razliku od novog BMW ili Mercedesa za koje 99,99% srba NEMA PARE, za ove šklopocije će ih biti. Dronove LANCET već odavno proizvode i bolji su od iranskih, pitaj Ukrajince.

Ja

pre 1 godinu

@Tako je, zati Rusi imaju hipersonicne rakete koje su Americi i zapadu naucna fantastika jos uvek. Natofili dragi.

Ali i dalje ne znaju da naprave automobil i mobilni telefon. A to sto tvrde da imaju je propaganda za ovce, toliko im je moćno naoružanje da moraju da kupuju dronove i rakete iz Irana.

kladzom do bola

pre 1 godinu

Moj tast kupio onu novu Ladu Nivu pre 1 godine .Jos sam u soku na sta je bacio pare . Mislim ista je kao stara sem par bezveznih dodataka .Ok , voli covek lov ali da kupis novu Ladu Nivu ...

mile

pre 1 godinu

(XXL, 23. novembar 2022 12:47)

naruči original iz kine za duplo manje novca, jer se radi o JAC JS4. e sad, što su ga rusi uvezli i nalepili mu oznaku "moskvič" i proglasili za ruski proizvod, to je neka druga, čisto propagandna priča.

Pera perić

pre 1 godinu

Kupio sam bio novi Hjundai, i posle 5 godina i dva meseca (znači dva meseca nakon isteka garancije) crko mi je "elektronski servo" (230 000 dinara). Naravno da bih kupio Moskviča. Bar opravke mawe koštaju...

DijarejOliver

pre 1 godinu

Tako je, zati Rusi imaju hipersonicne rakete koje su Americi i zapadu naucna fantastika jos uvek. Natofili dragi.
(Tormund, 23. novembar 2022 13:40)

Što onda ne završe sa Ukrajinom?

Marko

pre 1 godinu

pa vozio sam prije 40 Ladu, hvala ne bi više.Sječam se, trošila je 100l na 100km.O ABS ili Servu ili nekim grijačima sjedala stakla ni u snovima.

Милан

pre 1 godinu

Радо. Нормалан ауто, квалитетан у чему је ауто битан, без непотребних а скупих дигиталија.

Mikii

pre 1 godinu

Kao veliki protivnik ruskog državnog uređenja i ogromne rusofilije u Srbiji, kažem da mi se ovaj Moskvič sviđa. Nemam nikakav problem s tim. Ipak, daleko više me zanima da li će domaći rusofili, odnosno pravilnije govoreći, putinofili, preći na Moskvič pored zapadnih automobila?! Verujem da svi znamo odgovor. E, to je ono što najviše iritira u celoj ovoj "prozapad, proistok" priči - neverovatno licemerje našeg naroda. Sve ono najgore što drugima smrtno zameramo, to bez ikakvih problema sebi opraštamo. Užasavajuća karakterna crta jednog naroda osuđenog na propast.

XXL

pre 1 godinu

Lično bi ga vozio ako je u sklopu vozila za srednju klasu i dostupan. Kako god imali mišljenje treba uzeti u obzir i platežnu moć građana, a ko raspolaže sa većim budžetom naravno voziće i višu klasu automobila. Samo treba biti realan i pragmatičan. Pustimo to što na Google mogu da se nađu modeli o kojima možemo samo da maštamo ili učiti napamet njihove karakteristike i fabričke oznake i biti "poznavaoci tematike"...

MARSUPILAMI

pre 1 godinu

Isto ovako su se smejali do suza prvo Japancima pa J.Koreancima pa Kinezima Dačiju i da ne pominjem. Sada im suze teku iz drugih razloga.

mile

pre 1 godinu

ne, pa nema boljeg od ovoga. zamisli francuzi ti prodaju svemirski opremljenu hitech renoovu fabriku, imaš radnike koji su u toj fabrici godinama radili, i jedino što od svega uspeš to je da sklapiš kineski JAC JS4 od kineskih delova onako, kako se to radilo u šrafciger industriji po svetujoš pre 50 godina.

kiki

pre 1 godinu

imam ja jednog ludog komšiju koji je na juga nalepio bmw značku. ispostavilo se da na svetu ima barem 140 miliona takvih "komšija", koji na kineski JAC JS4 lepe značke moskviča i slikaju se s njim :) https://jacen.jac.com.cn/models/js4

mile

pre 1 godinu

Mazneš tehnologiju od Renoa i to je kao uspeh?
(Sa1e, 23. novembar 2022 17:36)

ne pratiš fabulu: ni HiTech fabriku nisu umeli da iskoriste, nego su uvezli gotova vozila iz kine i samo im promenili značku.

lada

pre 1 godinu

Cim neki proizvod pokrece drzavna politika a ne privatna inicijativa u vidu ad ili doo kompanija ili preduzetnika, to ne sluti na dobro poslovanje i dobar proizvod. Ne hvala, nisam ni starog moskvica vozio pa ne bih ni novog,

kiki

pre 1 godinu

E najzad rusofili mogu da izadju iz svojih Mercedesa,Audija i da voze pravi ruski automobil,cccccc
(gane, 23. novembar 2022 13:22)

kineski JAC JS4 koji je samo sklopljen u moskvi. putinofili u ekstazi: em kinesko, em rus sklapao. živ nisam koliki mu je domet :) https://jacen.jac.com.cn/models/js4/

M

pre 1 godinu

03

Mnogo negativnih komentara. Pitanje za te negativce... sta smo MI uradili sa nasom fabrikom? Da li smo MI izbacili neki novi model kakav god on bio? NISMO!!! Prodali smo nasu fabriku da neko drugi pravi pare nasom radnom snagom u nasoj fabrici. Mnogo veci uspeh nego ovaj Moskvic?!?!
(Rudi, 23. novembar 2022 19:42)

Ma slažem se buraz sa tobom što se tiče nas ali Rusija od 145 miliona stanovnika pravi Moskvic umesto Pežoa, koji ih napustio... kapiraš?
Nisu ni sposoban ni vredan narod.
Naravno ništa ne mislim bolje ni za ostale SSSR zemlje...korupcija svuda.

T

pre 1 godinu

"Tako je, zati Rusi imaju hipersonicne rakete koje su Americi i zapadu naucna fantastika jos uvek."
Proveri vesti od 26. oktobra, mozda se iznenadis.

Logo

pre 1 godinu

Usao da citam komentare kako bi ga svi vozili jer je iz Rusije. Odjednom nikome ne smeta sto je to Kineski auto sa znakom Lade, a ovamo svi gadljivi na proizvode iz Kine, a posebno automobile.
hahahaah Kakvi ste pacenici niste ni svesni :))

sale

pre 1 godinu

Isto ovako su se smejali do suza prvo Japancima pa J.Koreancima pa Kinezima Dačiju i da ne pominjem. Sada im suze teku iz drugih razloga.
(MARSUPILAMI, 23. novembar 2022 15:30)

čoveče, ovo uopšte nije nikakav "ruski auto". i ti možeš da kupiš JAC JS4 i da nalepiš na njega npr opelovu značku. niti će to lepljenjem značke postati opel, niti će postati nemački auto. ovo je kineski JAC JS4.

Kontras

pre 1 godinu

Prvo ce sklapati i lepiti oznake Moskvic, pa ce ispeci zanat, pa ce proizvoditi... Moraju da se trgnu i proizvode pre ili kasnije. A veliko je azijsko trziste

Гружанин

pre 1 godinu

Kupio sam bio novi Hjundai
(Pera perić, 23. novembar 2022 23:38)

Изговара се Хандеј а не Хјундаи.

sale

pre 1 godinu

A sta vam to u komentarima znaci iz Kine? Sta to nije iz Kine i koju to oni autokompaniju ne poseduju?
(the huk, 23. novembar 2022 16:05)

ma ko se to nama pravi naivan - bukvalno su kupili postojeći automobil, i samo prelepili značku. to je kao kada bi zastava sada kupovala gotove dačije, lepila zastavin logo, i snimala se za javnost kako su proizveli novi automobil. urnebes!

Avione, baci mi bombone (al' juče)

pre 1 godinu

Ne umeju Rusi da naprave auto da valja.
Ne umeju ni Amerikanci da naprave auto da valja.
Ne umeju ni Englezi da naprave auto da valja.
Ne umeju ni Turci da naprave auto da valja.
Pa ni Francuzi ne umeju da naprave auto da valja.
Zato svi oni umeju jako dobro da prave "bombone".
Dalja rasprava je bespotrebna.

miki

pre 1 godinu

Честитам Русима што су одустали од пројектовања цопственог аутомобила и што су одлучили да само пакују кинески, јер су кроз историју доказали да не умеју да направе сопствени аутомобил. Прекратили су тако муку и себи, и потенционалним возачима. Боље је не петљати се у оно што не умеш. Е сад, какав је овај кинез показаће време.

dexter-lab

pre 1 godinu

Ne volim Putka i Rusiju, al ja bih ovo vozio bez razmisljanja. Nemam pojma koliko kosta ali bih rado menjao svoj 15 godina stari auto za ovako nesto. Za mojih 7-8000km godisnje je sigurno dobar.

Optimista pripravnik

pre 1 godinu

A sto ga ne bi vozio. Sigurno je bolji od mog Megana starog 19 godina.
(POPE, 23. novembar 2022 22:38)

Nije bolji. Taj tvoj Megan je bolji auto.

auto-gol

pre 1 godinu

Hihi, Reno napustio fabriku da ih "ošteti i kazni", a oni uzeli Kineze i nastavili svoj brend. Sada imaju tržiste Kine i Azije od nekolko milijarda ljudi, a Francuzi to isto izgubili. Al će neko da plati na Zapadu i to od samog Zapada.

Ivan ZG

pre 1 godinu

Uh... pa kakao... Rusi ostali bez raketa, bez hrane, bez auto delova...

Odjednom, eto raketa, dronova, a evo sad i automobila...

Da nisu ovo neki Iranski autoobili?

Sta kaze domaca publika?
(Petar, 23. novembar 2022 13:08)

Dronovi su iz Irana, a ovaj auto iz Kine. Možda ga sastavljaju u Rusiji, ali niti jedan dio nije proizveden u Rusiji.
Kada uzmeš u obzir rusku organizaciju posla onda ovakav auto iz Kine košta 15.000 eura, a ovaj sastavljan u Rusiji 20.000.
Dosta dobar posao. Kada jednog dana počnu nešto proizvoditi za ovaj auto u Rusiji koštat će 25.000 eura.
Ruski biznis model i njihova kontrola kvalitete.
Pa njima svaki dan avioni padaju ili ih ne mogu ni upaliti, a da paze na kvaliteu automobila nije im na kraj pameti.

Igor

pre 1 godinu

E najzad rusofili mogu da izadju iz svojih Mercedesa,Audija i da voze pravi ruski automobil,cccccc
(gane, 23. novembar 2022 13:22)

Prc, kad ono kineski 😁

Serbiko

pre 1 godinu

Da li je iko procitao tekst? Vozilo se sklapa u bivsoj renoovoj fabrici, inace je prepakovani kineski auto. Znaci, stize iz Kine, a oni ce ga samo sklapati, a prodavace se sirom Rusije, znaci, ne nama, pa ne shvatam sto se uzbudjujete. Nama ostaju nasi "premijum" modeli, stari 20 godina, bez vecine delova ugradjenih u fabrici, jer ih povadimo kada se pokvare. Ali smo u njima face, a ne da vozimo tamo neki Moskvic 3.

Vuk

pre 1 godinu

cista propaganda, kobojagi pokrenula se fabrika, ljudi rade, proizvode nesto...stvarnost je malo drugacija, nista se nece ni srafcigerisati u Rusiji jer je produktivnost ruskih radnika daleko niza od kineskih, dok Rusi sklope npr. 300 auta za jednu smenu kinezi ce sklopiti 1000. Cak se ni cirilicni znak nece proizvoditi u Rusiji, i on ce biti kineski i zalepice ga Cang Li negde u Nankingu. Samo ce gotova kola biti dovozena na parking ispred te fabrike sto su francuzi napustili i eto, to je "novi Moskvic":)

pai mei

pre 1 godinu

Otkad NIS pokrao Srbiju, uz pomoć tadašnje vlasti, ne kupujem ništa od Rusa ni benzin ni ništa.

Posebno sad posle napada na Ukrajinu.

Znam da je to smešno i minorno, ali ja se osećam lepše kad znam da ne pomažem ubijanje ukrajinske braće.
(Fer, 23. novembar 2022 16:20)

Koji benzin kupuješ?

diplinž

pre 1 godinu

Da mi je neko rekao da će mi dacia i škoda izgledati premijum. Sad će se još naći neko da kaže, gdje rumuni i česi u istu rečenicu... Da u istu, i to sa zastavom i svim ruskim autima. Nemam ja ništa protiv niželigaških auta i jeftinog piva. Smeta mi kad neko pokuša da priča da je to 'jednako dobro, samo jeftinije'...

Aleksa Pufta

pre 1 godinu

Bio sam 10 godina vlasnik Aleka.
U svakom selu sam upoznao coveka koji zna da majstorise jer se i pokvario gde god sam vozio.
Moj otac ga je najbolje opisao kad sam ga prodao sa crknutim motorom na 75 hiljada recima:
E vala vise si imao racuna da ga zapalis novog na parkingu Progresa nego sto si ga izvezao odatle.

Srbogorac

pre 1 godinu

Jaka mudrost napraviti auto, pa to se radi decenijama u nazad. Motor koji je suština svakog vozila je tehnologija koja je smešna za ruse. Ostalo su školjka i propratni delovi, a nebi baš rekao da rusi rade sa nekim lošim materijalima, imaju najkvalitetnije sirovine na svetu. Pa rusi su izradili do sada milione tipova raznih vozila. Inače Imam gomilu ruskih alata i mašina u radionici, to je ljudi neuništivo.

Djorke

pre 1 godinu

Pa dobro, nisu ni prvi ni poslednji koji srafe tudje delove …
Meni je to sve manje - vise glupo, ali ajde neka im bude. Sa druge strane, ima ih 150.000.000, kada bi imali krstenu ekonomiju, imali bi i trziste za kola koja naprave. Ovako je svejedno da li prave svoja, srafe tudja, jeftina ili skupa … ako ljudi nemaju pare, dzaba sve.

Vozač

pre 1 godinu

Za oko 18.000 evra za ulazni model, koliko originalni Kinez košta u Evropi, sa 1.5 turbo motorom, 128 ks, i automatskim menjačem, zašto da ne. 4.4 metra dužine i 2.6 metara između osovina su sasvim pristojni. Pretpostavljam da je motor neki stari Micubiši, kao što je ranije bila praksa na kineskim kolima. Ako bi ste pitali prosečnog vozača Nemačkog premijuma od 2000 evra, verovatno ne bi.

Nije loše ali

pre 1 godinu

Problem sa ovim Moskvičem će verovatno biti isti kao što je sada sa Ladom. Lada Vesta je bolji auto od Dačije,ali servisna mreža je slaba, za razliku od Dačije(Renaulta).

YPT

pre 1 godinu

Za oko 18.000 evra za ulazni model, koliko originalni Kinez košta u Evropi, sa 1.5 turbo motorom, 128 ks, i automatskim menjačem, zašto da ne. 4.4 metra dužine i 2.6 metara između osovina su sasvim pristojni. Pretpostavljam da je motor neki stari Micubiši, kao što je ranije bila praksa na kineskim kolima. Ako bi ste pitali prosečnog vozača Nemačkog premijuma od 2000 evra, verovatno ne bi.
(Vozač, 23. novembar 2022 16:41)

Motor nikako ne može biti neki stari Mitsubishi jer je Euro 6D trenutno važeći zahtev za sva nova vozila.

Rudi

pre 1 godinu

Mnogo negativnih komentara. Pitanje za te negativce... sta smo MI uradili sa nasom fabrikom? Da li smo MI izbacili neki novi model kakav god on bio? NISMO!!! Prodali smo nasu fabriku da neko drugi pravi pare nasom radnom snagom u nasoj fabrici. Mnogo veci uspeh nego ovaj Moskvic?!?!

CATAPA

pre 1 godinu

Otkad NIS pokrao Srbiju, uz pomoć tadašnje vlasti, ne kupujem ništa od Rusa ni benzin ni ništa.
(Fer, 23. novembar 2022 16:20)

Kako to izvodiš? Jedino ako kupuješ gorivo izvan Srbije. NIS, odnosno Gasprom još uvek ima (potpuno nelegalno) apsolutni monopol na uvoz i preradu nafte. Plus, od kad je NIS otet, i domaća nafta se tretira i košta kao uvozna. To što (ako) kupuješ benzin na pumpama OMV, MOL, Lukoil ne znači ništa, i na njima se prodaju derivati iz jedine, NIS/Gasprom rafinerije u Pančevu. Ili ako uvezu derivate, što je jedno vreme bilo sa dizelom, ali opet isključivo preko NIS/Gasproma. Zbog monopola nema ni jedne druge rafinerije u Srbiji.

yosemite sam

pre 1 godinu

Probudite se. MG su kupili Kinezi, Jaguar i Land Rover Indusi. U ostalim evropskim kompanijama poseduju procente vlasnistva koje niko ne moze da izbroji. Da li ce elektricni moskvic biti gori od MG4? Nece bice isti kineski auto, samo znacka druga za drugo trziste. Mozemo i mi da vratimo Jugo ako hocemo

Žurkolomac

pre 1 godinu

To nije mosvic znam jel sam video mosvica toje ruzno i gadno auto i jos plus toga se stalmo kvari
(Volina, 23. novembar 2022 18:00)

Gde si Vonjo, za tebe je samo električni auto!

Lauda

pre 1 godinu

cista propaganda, kobojagi pokrenula se fabrika, ljudi rade, proizvode nesto...stvarnost je malo drugacija, nista se nece ni srafcigerisati u Rusiji jer je produktivnost ruskih radnika daleko niza od kineskih, dok Rusi sklope npr. 300 auta za jednu smenu kinezi ce sklopiti 1000. Cak se ni cirilicni znak nece proizvoditi u Rusiji, i on ce biti kineski i zalepice ga Cang Li negde u Nankingu. Samo ce gotova kola biti dovozena na parking ispred te fabrike sto su francuzi napustili i eto, to je "novi Moskvic":)
(Vuk, 24. novembar 2022 07:34)

Neistina!
Jesu li Kinezi radili u onim silnim fabrikama sto se pozatvaraše?

Vuk

pre 1 godinu

cista propaganda, kobojagi pokrenula se fabrika, ljudi rade, proizvode nesto...stvarnost je malo drugacija, nista se nece ni srafcigerisati u Rusiji jer je produktivnost ruskih radnika daleko niza od kineskih, dok Rusi sklope npr. 300 auta za jednu smenu kinezi ce sklopiti 1000. Cak se ni cirilicni znak nece proizvoditi u Rusiji, i on ce biti kineski i zalepice ga Cang Li negde u Nankingu. Samo ce gotova kola biti dovozena na parking ispred te fabrike sto su francuzi napustili i eto, to je "novi Moskvic":)
(Vuk, 24. novembar 2022 07:34)

Neistina!
Jesu li Kinezi radili u onim silnim fabrikama sto se pozatvaraše?

Nisu radili Kinezi nego Rusi ali su Francuzi organizovali proizvodnju. Rusi su osamdesetih ( kada su sami vodili autoindustriju) imali smesno malu proizvodnju automobila i na auto je obican covek cekao godinama iako su imali i jeftinu energiju i celik i sve ostalo sto im treba za proizvodnju. U cemu je bio problem? Neradni, pijani, neodgovorni radnici. Kod francuza to nije prolazilo, ko ne radi dobije otkaz a francuski menadzment zna kako se vodi fabrika. Ovo srafcigerisanje ne moze da prodje osim ako ne dovedu kineze da vode fabriku i obavezno da postave mreze za sprecavanje samoubistava radnika!

Mika

pre 1 godinu

Evropski automobili su bez kineskih delova, bas se pitam 🤔
(Matke, 23. novembar 2022 15:04)

Nikako da razdvojite intelektualnu svojinu sa mestom proizvodnje. I kod nas Bos pravi sisteme za brisace, pa ne znaci da je nas proizvod.

Antikroasan

pre 1 godinu

Cena dizelaša oko 25000€. To nedostaje kao informacija. Imaju i jednu super limuzinu koju takođe počinju da sklapaju sledeće godine - izgleda moćno. Poenta je da ovi modeli vremenom treba da se proizvode u Rusiji,takav je dogovor....od limarije do agregata.

Vozač

pre 1 godinu

@ Motor nikako ne može biti neki stari Mitsubishi jer je Euro 6D trenutno važeći zahtev za sva nova vozila.
(YPT, 23. novembar 2022 17:30)

U Rusiji je trenutno Euro 0, bio je Euro 5. Ne voze raspala dizla po gusto naseljenim gradovima, ne greju se na stare gume, pa im Euro norme trenutno nisu prioritet za trošenje vremena, energije i novca.

janis

pre 1 godinu

Novac je k'o voda - uvek nadje put. Kod Rusa je samo stvar u pristupu a ne u neznanju ili nemanju tehnologije. Ako odluce da promene pristup, imace i odlican automobil. Ako mogu da salju u svemir, da prave sva ta tehnoloska cuda, onda mogu da naprave i auto za mase. Ruski politicari se voze u ruskom Aurusu koji ne zaostaje za zapadnim. Sto ne budu u stanju sami da urade, PLATICE. A na tom sistemu "platice" Zapad je izgradio svet kakav danas znamo. On tako funkcionis. Drugacije ne moze.

NS oldtajmer

pre 1 godinu

Ja im savetujem da stave cenu vecu nego sto imaju Audi, BMW ... i da vidis fudbalere, pevaljke i bizMismene kako staju u red da ga kupe ?

XXL

pre 1 godinu

Eh kad pročitam komentare onih čija država nema nikakvu više autoindustriju i rugaju se rusima i kinezima, a bleje u Google i gledaju sličice automobila visoke klase učeći na pamet njihove specifikacije davajući onda komentare ... nego kad smo na tom istom Google (YouTube-u kanalu pro-ukrainii) može se naći video-klipovi koja vozila su nastala u vreme SSSR-a kao klonovi zapadnih pa je i "Moskvič" jedan od njih (klon američkog modela za potrebe u SSSR-u) tako da ovo nije ništa novo ... (nego me mrzelo da ponovo preturam po YouTube-u i nađem taj link da ga objavim)...

Lucky

pre 1 godinu

Tu za neku budalu!!!! Vizila visike klase su,rols,majbah,bentli,bugati,ferarilamborguni,po neki porse,leksus po neki, meklaren,sve ostalo sto ti mislis da je cisoka klasa ,nije! Za to u Srbuji mozda ima para neji primil ljudi ali ,da voze a ne da im stoji kao invesricija. Pa kad ne mogu da vizim to ,onda nizu klasu bar da se ne sekiram kad me takvi udare na parkingu! A ivaj moskvic je vise od nize klase!

mare

pre 1 godinu

Imali smo Moskviča pre mnogo godina. Genijalan auto, imao limariju kao raketa, preporučujem.
(pamti pa se vrati, 24. novembar 2022 07:51)

Preporucujes, ali nekom drugom... ;)

Gagi

pre 1 godinu

Ko želi da vidi kako ovaj auto, pod originalnim brendom JAC, izgleda na živim snimcima i kakvi su utisci jednog ruskog auto-blogera, pogledajte ovaj klim sa Youtube-a: https://www.youtube.com/watch?v=TouarT6ZphE

Veliki brat

pre 1 godinu

Могли би они да возе и боље аутомобиле,али би учили на немачком,клањали се папи,или молили кинезе да их пусте до Јапана.
(a, 23. novembar 2022 12:55)

A na kom jeziku japanci pričaju i od koga su naučili da prave automobile?
Samo izgovori, pa u vreme SSSR se na auto čekalo po nekoliko godina, to je ta "planska privreda"... nego, čiji je automatski menjač u ovom "Moskviču"?


Sreca pa Ameri prave Ajfon u Americi...
(Solarnaut, 23. novembar 2022 13:13)

Davno je Džobs objasnio na nekom poslovnom ručku, kod Obame ako se dobro sećam, potraži na internetu pa sam pročitaj, zašto nije moguće da se iPhone pravi u SAD.
Uglavnom, Apple plati tipa 250-300$ sve delove za iPhone, a ostala razlika do cene su troškovi razvoja, marketinga, distribucije, i naravno PROFIT. Što bi se oni baktali oko tih 250-300$, kad bi prebacivanjem proizvodnje bilo gde van Kine bili u minusu zbog loše logistike i manjka radne snage.
I da, ne proizvodi se iPhone u Kini, tamo se SKLAPA, a većina komponenti se proizvodi izvan Kine, npr. jedan od najskupljih delova - SoC - proizvodi TSMC, to je ona "druga" Kina.


Mazneš tehnologiju od Renoa i to je kao uspeh?
(Sa1e, 23. novembar 2022 17:36)

ne pratiš fabulu: ni HiTech fabriku nisu umeli da iskoriste, nego su uvezli gotova vozila iz kine i samo im promenili značku.
(mile, 23. novembar 2022 17:58)

Pa nisu, francuzi odneli server na kome je sav softver koji upravlja robotima, a japanci odbili da pomognu :)))

miki

pre 1 godinu

Kupio sam bio novi Hjundai, i posle 5 godina i dva meseca (znači dva meseca nakon isteka garancije) crko mi je "elektronski servo" (230 000 dinara). Naravno da bih kupio Moskviča. Bar opravke mawe koštaju...
(Pera perić, 23. novembar 2022 23:38)

najbolje što unapred znaš da će kineska servisna mreža za ovaj auto uopšte doći do srbije, i još da se kvari ređe nego hyundai.

Гаги

pre 1 godinu

"...Vidim i nova Lada se prodaje ko luda u Srbiji..." - (zzzz, 24. novembar 2022 10:13)

Не, не видиш, јер је концерн "Рено-Нисан", доскорашњи већински власник "Ладе", још пре око четири године спустио рампу за продају "Ладиних" аутомобила у Европи, да им не би кварили посао са "Дачијама" са моторима од косилице.

Srdjan

pre 1 godinu

Onaj ko je ikada usao u bilo kakvu ozbiljnu proizvodnu fabriku, a pogotovu u auto industriji, odmah vidi da je ovo cista farsa. Dovezli 20 vec sklopljenih auta i snimaju kao neku proizvodnju. Pokrenuti proizvodnju novog automobila za 274 dana i to “prepravkom” druge fabrike, to bih bas voleo da vidim.

Ignjatov tata

pre 1 godinu

@pera perić

Divna priča iz rubrike “nikada se nije desilo”. Kako znam? Lako, Hjundai daje 7 godina garanciju a ne 5.
Sedi, jedan!

3 karte za Holivud

pre 1 godinu

Ali kakve dečije svađe zbog politike. Pa naravno da su sveukupno gledano nemačka auta bez premca čak i za mnoge zapadne razvijene zemlje. Ali sprdati se sa ovim Moskvičom, pa velika većina prosečnih ljudi koji nemaju para na izvolte sigurno ne bi imala ništa protiv da ovako nešto ima u garaži.

Zok1

pre 1 godinu

(Ivan ZG, 24. novembar 2022 12:23) Ima li nešto loše u tome što je automobil iz Kine? Ta kineska autoindustrija će pojesti evropsku u sledećih 20-30 godina. I nemaju samo Rusi probleme kada je produktivnost u pitanju, nego i EU. Zato Tesla sastavi automobil 3 puta brže nego VW, i to u evropskoj fabrici. Šta misliš kojom brzinom ga sastavlja u Aziji, ili u Americi? Rusi nedostatak produktivnosti kompenzuju niskom cenom rada, kako će se to kompenzovati u EU? Na planeti živi 8 milijardi ljudi, a u Evropi manje od 500 miliona. Ostalih 7,5 milijardi imaju potrebe za prevoznim sredstvom. E tih 7,5 milijardi nemaju nikakav problem da kupe automobile koji nisu iz EU, a čuveni evropski brendovi im ne znače ništa.

otprilike

pre 1 godinu

@(auto-gol, 24. novembar 2022 10:22)

jedini auto-gol je jeftino botovanje za tudje krupne interese. Isto tako i ovaj auto je rusima auto-gol, po principu daj sta das.

mile

pre 1 godinu

Не, не видиш, јер је концерн "Рено-Нисан", доскорашњи већински власник "Ладе", још пре око четири године спустио рампу за продају "Ладиних" аутомобила у Европи, да им не би кварили посао са "Дачијама" са моторима од косилице.
(Гаги, 24. novembar 2022 13:04)

čudna mi čuda. nove lade su proizvod istog koncerna koji proizvodi i dačiju. naravno da nisu ludi da sami sebi prave konkurenciju na istom tržištu. nego, promaklo ti da razvoj novih lada nema ama baš nikakve veze sa rusima, sem što se tamo fabrikuje :)

Gagi

pre 1 godinu

Poprilično veliki broj komentatora podsećam na odavno poznati termin i praksu proizvođača koja se na engleskom naziva "badge engineering". Eto vam zadatak da sa malo guglanja saznate šta je to.

A za one kojima je interesantno da vide kako izgleda taj automobil koji se sklapa u Moskvi, evo snimak jedne auto-blogerke sa prezentacije: https://www.youtube.com/watch?v=GL0PXzH1vvw

Deki

pre 1 godinu

Ako bude imao dobru zaštitu i ne bude trulio kao Aleko, zašto da ne. Još uvek im koroziona zaštita nije na nivou što se pokazalo kod Veste.

Dal

pre 1 godinu

Jos kako bih ga vozio,vozim Ladu Westu vec 5god.Vredi svaki euro,nema te auto industrije koja bi ponudila taj odnos cene i opreme koju nude Rusi.Na zalost mnogih kupaca bice uskraceni za dobar automobil do 10000eura.

mile

pre 1 godinu

I te kako vozio biga vozio, vozio aleka iz 91 i vozim ga i dan danas sa izvesnim prepravkama na motoru i menjacu
(Slavko Paunovic, 24. novembar 2022 18:51)

pola sata se smejem. da pogađam: vezao si vola za šasiju?

Гаги

pre 1 godinu

"...nego, promaklo ti da razvoj novih lada nema ama baš nikakve veze sa rusima, sem što se tamo fabrikuje :)..." - (mile, 24. novembar 2022 19:52)

Ипак је промакло теби да се наследник "Гранте" и назови нова "Нива" неће развијати и производити на "Реноовој" платформи, како је то планирано, већ домаћој,"Вестиној" платформи. "Рено" је "напустио чет".

mile

pre 1 godinu

Ima li nešto loše u tome što je automobil iz Kine?
(Zok1, 24. novembar 2022 20:22)

naravno da nema. nego nas neki ovde ubeđuju kako je to ruski moskvič, pa ljudi zato reaguju na pokušaj obmane.

Русофил НС

pre 1 godinu

Ја чекам да среде мало пластику у ентеријеру на УАЗ Патриоту па да мењам аудија :)

sale

pre 1 godinu

A sto ga ne bi vozio. Sigurno je bolji od mog Megana starog 19 godina.
(POPE, 23. novembar 2022 22:38)

pope, realno, u tvom slučaju je i novi trabant premija

Dragan Mance

pre 1 godinu

Mazneš tehnologiju od Renoa i to je kao uspeh?
(Sa1e, 23. novembar 2022 17:36)

Niko nije maznuo fabriku. Reno se povukao sa tržišta i dao prava na korišćenje svoje fabrike u narednih 5 godina. Posle isteka 5 godina, imaju mogućnost da ponovo pokrenu proizvodnju u fabrici ili da je prodaju u trajno vlasništvo novom vlasniku.

mrk

pre 1 godinu

(Pera perić, 23. novembar 2022 23:38)

cim ti imas za nov auto, imas i 2 ilajde evra za popravku. sve to tvoji radnici odrade sto rade za 400e kod tebe

Trt

pre 1 godinu

Nesto sto kosta manje od 10h€ je hit u evropi, a dacia vec kosta vise. Auto je postao luxuz a teraju te da kupujes novije sa euro normom. Ovi sto zive po selima su privilegovani. Malo normalniji auto a da nije vw kosta skoro 40h€, pa ko ce to da kupi sa platom od 1600€.

mile

pre 1 godinu

Nesto sto kosta manje od 10h€ je hit u evropi, a dacia vec kosta vise. Auto je postao luxuz a teraju te da kupujes novije sa euro normom. Ovi sto zive po selima su privilegovani. Malo normalniji auto a da nije vw kosta skoro 40h€, pa ko ce to da kupi sa platom od 1600€.
(Trt, 25. novembar 2022 15:14)

bravo. samo, projektovana cena za kineski "moskvič 3" je 2,2 miliona rubalja, što je ugrubo oko 30 hiljada EUR.