Subota, 22.10.2022.

08:45

Test polovnjaka: BMW 520d F10 VIDEO

Izvor: B92

Test polovnjaka: BMW 520d F10 VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

62 Komentari

Sortiraj po:

Duk

pre 1 godinu

Pravite test a nekazete najvaznije...motori katastrofalni...lanac..vadi se motor kad se menja a mora vrlo cesto da se menja ...radilica ..jos gore ako hocete da se vozite potrebno na svakih 70..80 hiljada menjati lezajeve...nemorate ..ali onda budite spremni na kupovinu novog motora...namerno napravili losu radilicu..posto kod njega nema da se kupi lezajevi u specijali...menjaci nisu neki..kvacilo katastrofa...sve delove morate u originalu posto kopija uglavnom netraje dugo cena urnebesna...to kad kupis ukopo si se al posteno..eto to ke f 10

DC

pre 1 godinu

@Komsija: Nemoj da poredis 20 godina star E60 3.0 sa G30. Uporedi 530d G30 i G30 520d ili cak i 525d, pri cemu ne mislim pod obavezno na performanse jer su normalnom coveku sasvim dovoljni 190ks i 400Nm koje 520d pruza. Upali 530d, upali 520d pa oseti razliku. Daj gas na 1500 obrtaja u 520d, daj gas u 530d i obrati paznju na zvuk, vibracije itd. Odi iz BG ili NS na Zlatibor, Kop, u Vrnjacku Banju sa jednim a vrati se sa drugim i bice ti potpuno jasno na sta mislim. Daleko da je bilo koji G30 los, ali jednostavno 'feel-good' faktor je kod sestaka daleko veci. Kada sam kupovao auto (pre 5 godina) imao sam prilike da testiram jedan za drugim F11 i sa cetiri i sa sest cilindara, pri cemu sam menjao svoje postojece vozilo istog segmenta sa cetiri cilindra i 280ks. Uopste nisam dovodio u pitanje da ako vec dajem tolike novce na takav tip auta, onda apsolutno nema svrhe kupiti onaj sa cetiri cilindra. Sto bi se reklo: kad je bal, nek' je na vodi.

Guliver

pre 1 godinu

BMW se kupi nov, vozi 5 godina i proda. Dinamika odlicna, dobri materijali unutra, motori potentni, ali su ubistvo za odrzavanje... Mora se imati ozbiljno mesecno primanje da bi se E60 ili F10 vozio.
(Jvn, 22. oktobar 2022 17:06)

Moj '13 335xi ce uskoro da napuni 10 godina i za sve vreme sam imao dva problema - dihtung na kucistu filtera za ulje (morao sam da promenim i remen jer je ulje curelo preko njega) i zatezac remena koji je poceo da se krivi.

Za sve to ne treba puno novca, nista vise nego za servisiranje i odrzavanje Dacije ili Fiata 500.

blicko

pre 1 godinu

Kada bih mogao, kupio bih BMW, ali nov. Medjutim, da dam 22 hiljade evra, za auto star 7 godina i sa 250 hiljada predjenih, pa to je uzasno glupo! To su kola koja sada krecu sa zamorom materijala, a to znaci, zestoko izbijanje para iz dzepa i nerviranje. Ali, ne sumnjam da ce ovakav auto naci novog vlasnika kad bude trebalo, jer od kad su Srbi naucili rec "premijum", ovo ide ko ludo po placevima. Ali, neka, slobodna zemlja, slobodan izbor, pa ko voli, nek izvoli, treba i ti majstori i prodavci delova od necega da zive.
(rani, 22. oktobar 2022 23:24)

Tacno je sve medjutim, u srb se auto kupuje da vide komsije a ne da se vozi (pogotovo manja mesta). Dakle, parkiras u dvoriste, peres subotom i kod kuma na slavu jednom godisnje. Voznja kratkim relacijama po lokalu. Sve ukupno do 5ooo km godisnje. Za tu eksplataciju i namenu sve je jedno u kom je stanju. Covek kome treba pouzdan auto i koji prelazi preko 2oooo km godisnje ne bi ovaj auto nikad uzeo u razmatranje jer bi se tek u takvoj eksplataciji pokazale sve mane zamora materijala.

kole

pre 1 godinu

Ovi sto pljuju dizele i glorifikuju benzin, samo da ih podsetim da je do pre dvadesetak godina u benzinu bilo olovo koje je GM uveo u upotrebu radi smanjenja eksplozivnosti benzina i zastite motora od havarija. Strucnjaci smatraju da je to olovo prouzrokovalo preranu smrt preko 800 miliona ljudi i da je na globalnom nivou odgovorno za prosecno smanjenje koeficijenta intaligencije za 8 poena. Nivo olova u kostima ljudi koji su ziveli u tom periodu je 1000 puta veci nego u kostima ljudi iz perioda pre pojave auto industrije. Dizel malo garavi i cadjavi, ali ovakve posledice nikad nije izazivao.

Komsija

pre 1 godinu

Znači šest cilindara pod obavezno. Ne zbog performansi već zbog rafiniranosti, zbog lakoće vožnje, zbog užitka koji jedan šestak pruža.
(DC, 22. oktobar 2022 16:45)

Rafiniranost, lakoca voznje, uzitak je mnogo veca ne EV-u nego na SUS. Ja stvarno ne vidim poentu kada ljudi govore samo o broju cilindara. Valjda za vozaca vaznija je snaga (KW/PS) i obrtni momenat i dostupnost istoga. Evo licni primer, 8 godina vozio E60 3.0 (6 cilindara-atmosferski) benzinac/manuelac, sada vec 4 godine vozim G30 dizelas 2.0 (4 cilindara-turbo)) automatik. Sto se tice snage, isto PS, 231PS 6-redni benzinac-231PS 4 cilindara dizelas. Obrtni momenat 300NM za 3.0 benzinca i cak 500NM za dizelasa. 0-100kmh 6.9 sekundi za velikog benzinca i 6.6 sekundi za malog dizelasa (nije bogzna sta neka razlika al' bi covek ocekivao prednost za benzinca).

Zasto je to tako? Razlika u godinama 2004 (benzinac)-2017 (dizelas). Tehnologija je napredovala dosta zato 2.0 danas je isto sto 3.0-4.0 bile pre 20 godina. Potrosnja mnogo manja u novijima (9.5 litra naspram 7.0).

Ja za 28 meseci u Srbiji benzincem prešao preko 52k km.
(Komadant Ljubo, 22. oktobar 2022 17:18)

Ja za 4 godine sam presao tacno 60k km, i ne stedim ga. Posao 15km daleko, putujem van zemlje 4-5 puta oko 800-1000 km u oba pravca. Ako je dalje, recimo zapadna Evropa, ili avionom ili ne idem. Znaci sa kilometrazu zavisi koji posao radis i koji ti je stil zivota.

Komsija

pre 1 godinu

Komšinica ima 420d kupe, kupljen nov. Čuje se kao traktor kad god prođe pored mene. Proverite sluh.
(Vozač, 22. oktobar 2022 17:32)

Slazem se, cuje se kao traktor (sticajem okolnosti ovo mi je prvi, ali bice mi i poslednji dizelas). I meni koji ga poseduje mi ide na zivce, ali se cuje samo spolja, unutra samo pri ostrom dodavanju gasa (i benzinac i te kako se cuje), posle toga samo strujanje vazduha.

Ovo nije pravi Bmw zna se bre sta je Benkica prava, samo M5
(krasnici, 22. oktobar 2022 18:38)

Za vas Gnjilance da :) ali M5 je 0.01% vozaca. Ja mislim da ovde je prikazan automobil a i rasprava je za automobile za svakidasnju voznju.

(RCZ, 22. oktobar 2022 18:48)
Nemam sta da dodam, tacno u centar! Bravo, dao bih ti 1000 pluseva da mogu. Nekolocini komentatora malo je 200 KS 1.6 tonu tezak auto! ljudi ne preterujte. Covek kupuju to sto voli i moze da priusti, a pritom da ga odrzava sto bolje moze i da ne ostavi sav novac za gorivo i za to odrzavanje (moze solidno odrzavanje bez dranja na ovlascenim servisima, ko se iole malo razume u to).

petar markovic

pre 1 godinu

Mogu da zamislim, kako je tek u SRB sa servisima. (Slovenac, 22. oktobar 2022 11:20)

Pa da li ti mukice o bilo cemu i razmisljas i zamisljas sem o srbiji i srbima i to u svim sferama iste, estradnoj, politickoj, automobilskoj... Jadan li si

Muk

pre 1 godinu

Ovo mi je prosto neverovato da je BMW 420d kod prvog vlasnika za 3 godine prešao 40k km.
Ja za 28 meseci u Srbiji benzincem prešao preko 52k km.
(Komadant Ljubo, 22. oktobar 2022 17:18)

Pa ne putuju svi svaki treci dan od Negotina do Beograda.

Mirko

pre 1 godinu

BMW se kupi nov, vozi 5 godina i proda. Dinamika odlicna, dobri materijali unutra, motori potentni, ali su ubistvo za odrzavanje... Mora se imati ozbiljno mesecno primanje da bi se E60 ili F10 vozio.
(Jvn, 22. oktobar 2022 17:06)

Totalno netacno. Ne znam sta smatras pod ozbiljnim primanjima ali ja recimo imam platu 1100e i vozim vec 6god. trojku e90 restyle 2010 god. Sem redovnih servisa menjao sam preventivno lanac, iako se nije cuo, na 200.000km i jos par nekih sitnijih intervencija. Ukupno za ove 6 god. ako izuzmemo male servise kostao me 1200e za lanac i ostale sitnice. Dakle to je 200e po godini koriscenja. Ja se kladim da polovina komentatora ovde daju toliko, pa i vise, za cigare godisnje. Dakle uopste nije strasno odrzavanje ni za nekog sa normalnim primanjima nego bi nas covek hteo da dok je auto kod njega da nema nikakve troskove :). Definitivno nije auto za nekog ko prima 500-600e ali nije pa ni za bogate. Verujem da za F10 troskovi mogu biti veci nekih 10-20% od E90 i skupo je ako ga odrzavate u ovlascenom servisu, kod privatnih majstora je prilicno ok. E G30 je verovatno dranje jer je relativno nov i nema mnogo polovnih delova a ni majstora koji znaju da ga rade pa ste osudjeni na ovlasceni.

Tomi

pre 1 godinu

Secam se pre godinu dana, isao sam sa drugom da kupi i proba 640d 2011 godiste, tih sat vremena voznje nikad necu zaboraviti, voznja koja ti izmami osmeh na lice, imao je oko 250.000km na satu, isao je kao avion...

Neznanje

pre 1 godinu

@(RCZ, 22. oktobar 2022 18:48)

Koji benzinac trosi 15 litara danas? Neki V8 5.0 i slicno? Imas benzince sa 300+ KS koji ne trose ni blizu 15 litara, samo kad ih nagazis na stazi do patosa sto se kaze.

kole

pre 1 godinu

@rani
Ovakvi primerci su prava retkost, jer sa zapada dolaze vozila koja u toj klasi u proseku prelaze 30-50.000km godisnje. Nece niko da kupi skupljeg i bucnijeg dizela, ako misli da prelazi 15.000. Imao sam priliku da na placu poznanika razgledam ovakav 520 D sa pravih 560.000km i veruj mi da je bio u odlicnom stanju. Vracen je na 230.000 uz ozbiljan ditejling i lako je otisao uz odusevljenje novog vlasnika. Da je BMW skup za odrzavanje je tacno. Kad odete na servis, mehanicar vas upozori na elemente koje bi uskoro trebalo zameniti, bez obzira sto je jos uvek sve ispravno. To su skupi i komlikovani zahvati, ali BMW vlasnici to sa odusevljenjem prihvataju, jer zele da im je auto koji pruza veliko zadovoljstvo uvek u top stanju. Ko sam ja da im kvarim srecu.

rani

pre 1 godinu

Kada bih mogao, kupio bih BMW, ali nov. Medjutim, da dam 22 hiljade evra, za auto star 7 godina i sa 250 hiljada predjenih, pa to je uzasno glupo! To su kola koja sada krecu sa zamorom materijala, a to znaci, zestoko izbijanje para iz dzepa i nerviranje. Ali, ne sumnjam da ce ovakav auto naci novog vlasnika kad bude trebalo, jer od kad su Srbi naucili rec "premijum", ovo ide ko ludo po placevima. Ali, neka, slobodna zemlja, slobodan izbor, pa ko voli, nek izvoli, treba i ti majstori i prodavci delova od necega da zive.

zonbi

pre 1 godinu

jedni se resavaju krseva, a drugi kupuju
(tocak zivota, 22. oktobar 2022 14:14)

Dobar komentar samo sto je kod nas auto star 8 godina sa diskutabilnih 250 000 na satu "tek razradjen Svabo", "ko casa", "juce sisao sa trake"...
Jos kad baja izadje iz ovakve "bembare" pa te osine ledenim pogledom...

ragazzoni

pre 1 godinu

Kao neko ko zadnjih 11 godina vozi Bmw moga da kazem moje iskustvo.
318d karavan 122ks sa 200k. Za 5 godina koliko je kod mene bio promenio sam set kvacila i plivajuci, remenicu radilice i neki modul za podizace stakala. Redovan servis na 15k sa Bmw uljem i skupljim filterima. Presao sa njim 80k. Cena malog servisa 90e.
520d 177ks sa 129k kupljen nov u Srbiji. Za 2.5 godine promenio remenicu radilice, alternator i remontovao turbinu.Redovan servis na 15k.
Presao sa njim 35k. Cena servisa 100e
420d 190ks sa 182k kupljen preko licitacije iz Nemacke. Za 2.5godine promenio pletenicu. Redovan servis na 15k. Cena servisa 120e
X5 313ks sa 109k za godinu dana promenio silen blokove. Redovan servis na 10k po preporuci majstora. Cena servisa 170e
Normalno plocice i diskove ne racunam u nesto vanredno. Plocice se oko 50-60e sa kablicem.
Sto se tice generalno utiska najvise sam voleo 420d odlican auto za voznju, motor dovoljan za tezinu vozila, potrosnja smesna 8l po gradu 5-6l na otvorenom. Menjac vrhunski. Po meni covek treba da vozi ono sto moze da odrzava bez da u tome stedi. Pozdrav

Challenger

pre 1 godinu

Jedna od najlepsih limuzina u poslednjih desetak godina. I dalje zastanem da ga pogledam na ulici, dok mi G30 ne izaziva nikakvo osecanje. Sto se motora tice, dizel ne bih nikada kupio pa mi za ovaj model 528 ili 535i varijanta deluju najprimamljivije. I kao sto je neko rekao, premium dobro izgleda i nakon mnogo godina i velike eksploatacije. Po meni, to vredi, ko moze da si priusti.

Boy Georg

pre 1 godinu

Vozio dve godine 530 benzin. Ležanje top,kvalitet top,potrošnja ok,udobnost ok,održavanje smrt! E sad,ko hoće da vozi skup auto ne može da ga održava jeftino?!?!?!

Robi

pre 1 godinu

Ja ne znam gde nadju i ko izmeri tu potrosnju od 3,7-4,1 lit na 100km. Koje zamajavanje naroda sa sve decilitrima :-D Ej, u 0,1 ! ...s druge strane,najvise BMW vozaca sam video da kupuju i da ih voze na kineskim gumama,ej,kineske gume,rodjaci...odes kod vulkanizera,on se tad sprda sa tobom...

RCZ

pre 1 godinu

Po komentarima raznih pametnjakovica moglo bi se pretpostaviti sledece : Bmw se kupuje samo nov ! ( idiotarija ) …..ko nema za nov neka kupi Daciju (idiotarija br2) ….Bmw je privilegija samo za bogate ..( idiorarija 3 ) i sl . Pa kladim se da 90% ljudi ako ne i vise od onih koji ovde komentarisu nikad nisu kupilini nov auto u cenovnom rangu Dacije . Za koju ne smatram da je los auto . Kaze ” strucnjak ” nema racionalizacije kad kupujes Bmw . Ma hajde …. Pa jel ti svejedno jel trosi 15 litara benzina ili 7 litara dizela ?? Ja imam prijatelja u okruzenju sa bas dubokim dzepom i niko nece da vozi kola koja trose 15 i vise litara benzina . Jesu li glupi zbog toga ? Tesko . Samo pametni i racionalni . Ta da prostite proseravanja kako je dizel motor od 200 ks neprimeren jelte toj ” direktorskoj limuzini ” lice mi vise na nekoga ko ni za takav auto sa tim motorom nema novca .

Jvn

pre 1 godinu

BMW se kupi nov, vozi 5 godina i proda. Dinamika odlicna, dobri materijali unutra, motori potentni, ali su ubistvo za odrzavanje... Mora se imati ozbiljno mesecno primanje da bi se E60 ili F10 vozio.

Komadant Ljubo

pre 1 godinu

Sve sam i strucnjaci...vozim 420d grancoupe i uopste nije traktor niti se tako oseca..Auto je savrsen.
uzet je sa tri godine i 40.000km, sad je na 100.000 i niti jedan problem nisam imao..
(grancoupe, 22. oktobar 2022 13:16)

Ovo mi je prosto neverovato da je BMW 420d kod prvog vlasnika za 3 godine prešao 40k km.

Ja za 28 meseci u Srbiji benzincem prešao preko 52k km.

Vozač

pre 1 godinu

Sve sam i strucnjaci...vozim 420d grancoupe i uopste nije traktor niti se tako oseca..Auto je savrsen.
uzet je sa tri godine i 40.000km, sad je na 100.000 i niti jedan problem nisam imao..
(grancoupe, 22. oktobar 2022 13:16)

Komšinica ima 420d kupe, kupljen nov. Čuje se kao traktor kad god prođe pored mene. Proverite sluh.

DC

pre 1 godinu

Vozilo E segmenta bi trebalo da bude direktorska limuzina, gospodski auto. Međutim ne vidim kako može da bude pravi 'premijum' sa opremom na nivou osrednjeg Megana, sa motorizacijom sličnih karakteristika kao u malo boljem Golfu, sa ponudom prostora ispod nivoa jedne Škode. Tu od premijuma ostaju samo cena vozila, cena održavanja i naravno značka na nosu.

Da bi auto bio 'premijum', mora da ima po najpre mehaniku koja ga izdvaja od 'narodnih' Passata, Superba, Mondea, Isignia i sličnih. Znači šest cilindara pod obavezno. Ne zbog performansi već zbog rafiniranosti, zbog lakoće vožnje, zbog užitka koji jedan šestak pruža. Uz to je potrebno i dosta dodatne opreme za koju sva 3 nemačka 'premijum' proizvođača deru kožu s leđa. I naravno, potreban je vlasnik koji razume šta poseduje pa ga shodno tome i održava a ne uz pomoć štapa i kanapa kod komšije sa ćumezom od radionice iza ćoška. Tek takav auto je pravi 'premijum'.

Ko to ne shvata, ne uviđa razliku, ubacuje racionalnost u jednačinu, daleko da ima nešto loše u tome, ali će takva osoba biti zadovoljnija sa jednim Superbom ili Isigniom. Osim što neće moći da se hvali pred komšilukom, što naravno može da bude problem sam po sebi.

Čeki opinionista del cazzo

pre 1 godinu

Što se tiče guma :

Ne postoji premijum pneumatik !
Niti je to "Mišlen" , a još je manje to "Kontinental"...

Duvanje cenom pri čemu je sve ostalo u granicama mediokriteta nije premijum !

Za recimo dimenziju gume 225/45/17 koju ja koristim , najbolji izbor su "Danlop" i "Gudijer" !
I to ne po mome mišljenju, već po izboru prestižnih entiteta koji to istražuju !
"Mišelin" i " Kontinental" nisu ni u prvih 5 po njima !

Slično je i sa wanna bee-jima !

Ne možeš da budeš premijum snob ako si po perfomansama mediokritetska seljačina !

Shvatite to kako hoćete...

duki

pre 1 godinu

Vozim D segment, benzinac. Dizela bi vozio samo u krajnjoj nuzdi, ne znam ne volim ih nikako. Drugar uzeo g30, kakav korak napred u odnosu na f10. Strasan auto. Jeste dizel ali lepo vuce i dosta je kultivisan.

grancoupe

pre 1 godinu

Sve sam i strucnjaci...vozim 420d grancoupe i uopste nije traktor niti se tako oseca..Auto je savrsen.
uzet je sa tri godine i 40.000km, sad je na 100.000 i niti jedan problem nisam imao..

BMW

pre 1 godinu

Ako si bogat da vozis BMW Serija 5, onda vozi 3000 kubika benzinac, a ne traktor.
Jos kad na BMW-u vidim kineske gume (jer nema za Continental ili Michelin), odmah mi je jasno o kakvoj "wanna-be" izgubljenoj dusi se radi.
(Kobaja Grande, 22. oktobar 2022 11:03)

Kupio X6 M50D i nimalo se nisam pokajao.
Potrosnja 10l( umerena voznja) 381ks.

kimi

pre 1 godinu

Ako si bogat da vozis BMW Serija 5, onda vozi 3000 kubika benzinac, a ne traktor. 
Jos kad na BMW-u vidim kineske gume (jer nema za Continental ili Michelin), odmah mi je jasno o kakvoj "wanna-be" izgubljenoj dusi se radi.
(Kobaja Grande, 22. oktobar 2022 11:03)

2.0 dizel jos ako je x drive je pun pogodak! Prava stvar!
...a ovi klinci sto se pale na 3 litre benzinjare verovatno mnogo gledaju klipove driftovanja na youtube

Kvaradona

pre 1 godinu

@RCZ

Kakva racionalizacija, a voziš auto od 60+ hiljada evra? Ali da, čim je dizel, znači da se posvećuje pažnja racionalizaciji, što mi nikad nije bilo jasno. Ako ti je do štednje, uzmi dizel Pežo, Reno, Dačiju, a ne BMW. Pa još onda kao mnogo mi malo troši. Za BMW to je loše po imidž, jer treba da troši u skladu sa cenom i prestižom koji donosi. Ovako ispada da ga voze škrtice koje gledaju na svakom koraku da uštede.

čarobnjak iz voza

pre 1 godinu

@slovenac

2018 sam uvezao 2,5 godine star F10 iz D sa 110.000km. Sada je na satu 277.000. Na autu je zamenjen egr ventil i lulica rashladne tečnosti. Naravno, pišem o vanrednom. Ostalo sve po planu, zamena ulja, filtera i pločica i sve to isključivo u ovlašćenom servisu. Ono što sam čuo od servisera je da je G30 po.kvalitetu na nivou F10, u nekim stvarima malo zaostaje ali u većini boljeg, tako da mi je čudno da sa njim imate problema.
@ kobaja grande

Zimske gume su premium, Bridgestone, a što se tiče letnjih, nakon Pirelli guma namontirao sam Hankook, 50% jeftiniji, i mogu ti reći da solidno ispunjavaju ono što očekujem. Naravno, nisu na nivou po držanju auta ali 520d je auto za neke druge stvari, ne za divljanje po krivinama.

Od mene, auto za preporuku.

onako usput

pre 1 godinu

Vozio sam ovu peticu ranije, tacnije 525 x drive, odlicna je, lepo lezi, udobna, brza, odrzavanje normalno.
Stvar kod premium automobila je da oni i posle velike kilometraze dobro funkcionisu, izgledaju odlicno.

Čeki opinionista del cazzo

pre 1 godinu

Miloš: "...voze ga direktori, biznismeni,

uspešni porodični ljudi i mladi

gilipteri !"

Kralju !

Kladim se da to nije rekao za E klasu i

A6 !

Što me vraća na efekat ljubomore koji

posedovanje BMW- a podrazumeva...

BMW šalje jaku poruku ( to je sada

moderno reći) : Neka crknu dušmani !


Zaista, i crkavaju - od zavisti i

ljubomore !

Bruka

ŠveCka

pre 1 godinu

Ja vozim X5 3.0 benzinac ali ne u Evropi.
Ide sjajno ali troši kao Ala.
u gradu do 15 litara na otvorenom oko 10.

Još sad kako je premium benzin oko 5$ za galon...

RCZ

pre 1 godinu

Ako si bogat da vozis BMW Serija 5, onda vozi 3000 kubika benzinac, a ne traktor.
Jos kad na BMW-u vidim kineske gume (jer nema za Continental ili Michelin), odmah mi je jasno o kakvoj "wanna-be" izgubljenoj dusi se radi.
(Kobaja Grande, 22. oktobar 2022 11:03)

Ima ljudi koji racionalno posmatraju izbor automobila pa i guma za isti . A i nemaju svi iste zahteve u voznji . Dizel sa skoro 200 ks je vise nego smislen izbor kako po pitanju performasi tako i po pitanju potrosnje . Na kraju slicnom logikom se vodi mnogo vise ljudi jer taj motor je medju najvise trazenim . Ne pati svako da glumi rasipnika bacajuci pare na 3.0 bezninca . Naprotiv. Sto se guma tice mozda bi bilo dobro da pratis testove guma u zadnjih 15 godina. Ti nabrojani brendovi su svakako odlicni i po meni precenjeni . Danas ima guma vise nego dobrog kvaliteta i performansi po mnogo boljoj ceni od nabrojanih . Tako da si ti jedini ovde ”wanna - be ” gospodnin . A u stvari si samo snob.

Jah

pre 1 godinu

Kanturina za izbegavati. Mehaničari i električara žive od ljudi koji ovo voze.
Polovne BMW automobile može samo da voze oni što jure neki statusni simbol, a u stvari su u glavi siromašni.

aalborg

pre 1 godinu

Ima ljudi koji racionalno posmatraju izbor automobila pa i guma za isti . A i nemaju svi iste zahteve u voznji . Dizel sa skoro 200 ks je vise nego smislen izbor kako po pitanju performasi tako i po pitanju potrosnje . Na kraju slicnom logikom se vodi mnogo vise ljudi jer taj motor je medju najvise trazenim . Ne pati svako da glumi rasipnika bacajuci pare na 3.0 bezninca . Naprotiv. Sto se guma tice mozda bi bilo dobro da pratis testove guma u zadnjih 15 godina. Ti nabrojani brendovi su svakako odlicni i po meni precenjeni . Danas ima guma vise nego dobrog kvaliteta i performansi po mnogo boljoj ceni od nabrojanih . Tako da si ti jedini ovde ”wanna - be ” gospodnin . A u stvari si samo snob.
(RCZ, 22. oktobar 2022 12:22)

Ovakvom racionalizacijom izbora, onda bi dotična osoba trebala da vozi novu Dačiju Sandrero, a ne BMW 5

Alex

pre 1 godinu

Ako si bogat da vozis BMW Serija 5, onda vozi 3000 kubika benzinac, a ne traktor.
Jos kad na BMW-u vidim kineske gume (jer nema za Continental ili Michelin), odmah mi je jasno o kakvoj "wanna-be" izgubljenoj dusi se radi.
(Kobaja Grande, 22. oktobar 2022 11:03

Slažem se da je benzinac bolji izbor jer je pouzdaniji. A što se tiče kubikaže, nema tu puno izbora jer 3000 kubika na novijim modelima mislim i da nema više . Ostaje 2000 kubika ali veće snage.

Kiča

pre 1 godinu

Najveći problem sa F10 je što je kod nas postao dostupan likovima koji su dosad divljali u E60, a nemaju para ni njega da održavaju. Sa F10 su tek oslobodili svu svoju agresivnost.A auto je inače odličan, prava petica u svakom smislu.

Slovenac

pre 1 godinu

Moje zena nema ukusa, pa sam joj pre pretprosle godine kupio nekoliko meseci star G30. Sad je na 67.000km. Vec polako krece svasta cudno da se desava sa autom. Ovlasteni servisi nemaju pojma o njima, niti se trude, sve se ceka. Tako da smo zadnja 2 puta otisli na izlet na pardnevni izlet prvo do Beca, pa onda do Minhena, pa tamo ostavili auto u servisu. Mogu da zamislim, kako je tek u SRB sa servisima. A tek vidim, kakvu muku muce ovi sa starim modelima, kao ovaj na testu, to su vec kante. Smesno je jedino to, da cemo dobiti za njega skoro isto para, koliko je placen. Ali cemo zato debelo vise platiti novi, cini mi se.

Kobaja Grande

pre 1 godinu

Ako si bogat da vozis BMW Serija 5, onda vozi 3000 kubika benzinac, a ne traktor.
Jos kad na BMW-u vidim kineske gume (jer nema za Continental ili Michelin), odmah mi je jasno o kakvoj "wanna-be" izgubljenoj dusi se radi.

m.vesovic

pre 1 godinu

Kad je bio nov bio je vrlo atraktivan i lep auto , sada mi deluje nekako bajato , pogotovo enterijer deluje demode. Motori 2.0 za tu klasu vozila su vrlo neubedljivi .
Najnovija petica restyling model je ?.

Kiča

pre 1 godinu

Najveći problem sa F10 je što je kod nas postao dostupan likovima koji su dosad divljali u E60, a nemaju para ni njega da održavaju. Sa F10 su tek oslobodili svu svoju agresivnost.A auto je inače odličan, prava petica u svakom smislu.

RCZ

pre 1 godinu

Ako si bogat da vozis BMW Serija 5, onda vozi 3000 kubika benzinac, a ne traktor.
Jos kad na BMW-u vidim kineske gume (jer nema za Continental ili Michelin), odmah mi je jasno o kakvoj "wanna-be" izgubljenoj dusi se radi.
(Kobaja Grande, 22. oktobar 2022 11:03)

Ima ljudi koji racionalno posmatraju izbor automobila pa i guma za isti . A i nemaju svi iste zahteve u voznji . Dizel sa skoro 200 ks je vise nego smislen izbor kako po pitanju performasi tako i po pitanju potrosnje . Na kraju slicnom logikom se vodi mnogo vise ljudi jer taj motor je medju najvise trazenim . Ne pati svako da glumi rasipnika bacajuci pare na 3.0 bezninca . Naprotiv. Sto se guma tice mozda bi bilo dobro da pratis testove guma u zadnjih 15 godina. Ti nabrojani brendovi su svakako odlicni i po meni precenjeni . Danas ima guma vise nego dobrog kvaliteta i performansi po mnogo boljoj ceni od nabrojanih . Tako da si ti jedini ovde ”wanna - be ” gospodnin . A u stvari si samo snob.

Kobaja Grande

pre 1 godinu

Ako si bogat da vozis BMW Serija 5, onda vozi 3000 kubika benzinac, a ne traktor.
Jos kad na BMW-u vidim kineske gume (jer nema za Continental ili Michelin), odmah mi je jasno o kakvoj "wanna-be" izgubljenoj dusi se radi.

onako usput

pre 1 godinu

Vozio sam ovu peticu ranije, tacnije 525 x drive, odlicna je, lepo lezi, udobna, brza, odrzavanje normalno.
Stvar kod premium automobila je da oni i posle velike kilometraze dobro funkcionisu, izgledaju odlicno.

ragazzoni

pre 1 godinu

Kao neko ko zadnjih 11 godina vozi Bmw moga da kazem moje iskustvo.
318d karavan 122ks sa 200k. Za 5 godina koliko je kod mene bio promenio sam set kvacila i plivajuci, remenicu radilice i neki modul za podizace stakala. Redovan servis na 15k sa Bmw uljem i skupljim filterima. Presao sa njim 80k. Cena malog servisa 90e.
520d 177ks sa 129k kupljen nov u Srbiji. Za 2.5 godine promenio remenicu radilice, alternator i remontovao turbinu.Redovan servis na 15k.
Presao sa njim 35k. Cena servisa 100e
420d 190ks sa 182k kupljen preko licitacije iz Nemacke. Za 2.5godine promenio pletenicu. Redovan servis na 15k. Cena servisa 120e
X5 313ks sa 109k za godinu dana promenio silen blokove. Redovan servis na 10k po preporuci majstora. Cena servisa 170e
Normalno plocice i diskove ne racunam u nesto vanredno. Plocice se oko 50-60e sa kablicem.
Sto se tice generalno utiska najvise sam voleo 420d odlican auto za voznju, motor dovoljan za tezinu vozila, potrosnja smesna 8l po gradu 5-6l na otvorenom. Menjac vrhunski. Po meni covek treba da vozi ono sto moze da odrzava bez da u tome stedi. Pozdrav

zonbi

pre 1 godinu

jedni se resavaju krseva, a drugi kupuju
(tocak zivota, 22. oktobar 2022 14:14)

Dobar komentar samo sto je kod nas auto star 8 godina sa diskutabilnih 250 000 na satu "tek razradjen Svabo", "ko casa", "juce sisao sa trake"...
Jos kad baja izadje iz ovakve "bembare" pa te osine ledenim pogledom...

rani

pre 1 godinu

Kada bih mogao, kupio bih BMW, ali nov. Medjutim, da dam 22 hiljade evra, za auto star 7 godina i sa 250 hiljada predjenih, pa to je uzasno glupo! To su kola koja sada krecu sa zamorom materijala, a to znaci, zestoko izbijanje para iz dzepa i nerviranje. Ali, ne sumnjam da ce ovakav auto naci novog vlasnika kad bude trebalo, jer od kad su Srbi naucili rec "premijum", ovo ide ko ludo po placevima. Ali, neka, slobodna zemlja, slobodan izbor, pa ko voli, nek izvoli, treba i ti majstori i prodavci delova od necega da zive.

Jvn

pre 1 godinu

BMW se kupi nov, vozi 5 godina i proda. Dinamika odlicna, dobri materijali unutra, motori potentni, ali su ubistvo za odrzavanje... Mora se imati ozbiljno mesecno primanje da bi se E60 ili F10 vozio.

čarobnjak iz voza

pre 1 godinu

@slovenac

2018 sam uvezao 2,5 godine star F10 iz D sa 110.000km. Sada je na satu 277.000. Na autu je zamenjen egr ventil i lulica rashladne tečnosti. Naravno, pišem o vanrednom. Ostalo sve po planu, zamena ulja, filtera i pločica i sve to isključivo u ovlašćenom servisu. Ono što sam čuo od servisera je da je G30 po.kvalitetu na nivou F10, u nekim stvarima malo zaostaje ali u većini boljeg, tako da mi je čudno da sa njim imate problema.
@ kobaja grande

Zimske gume su premium, Bridgestone, a što se tiče letnjih, nakon Pirelli guma namontirao sam Hankook, 50% jeftiniji, i mogu ti reći da solidno ispunjavaju ono što očekujem. Naravno, nisu na nivou po držanju auta ali 520d je auto za neke druge stvari, ne za divljanje po krivinama.

Od mene, auto za preporuku.

Alex

pre 1 godinu

Ako si bogat da vozis BMW Serija 5, onda vozi 3000 kubika benzinac, a ne traktor.
Jos kad na BMW-u vidim kineske gume (jer nema za Continental ili Michelin), odmah mi je jasno o kakvoj "wanna-be" izgubljenoj dusi se radi.
(Kobaja Grande, 22. oktobar 2022 11:03

Slažem se da je benzinac bolji izbor jer je pouzdaniji. A što se tiče kubikaže, nema tu puno izbora jer 3000 kubika na novijim modelima mislim i da nema više . Ostaje 2000 kubika ali veće snage.

grancoupe

pre 1 godinu

Sve sam i strucnjaci...vozim 420d grancoupe i uopste nije traktor niti se tako oseca..Auto je savrsen.
uzet je sa tri godine i 40.000km, sad je na 100.000 i niti jedan problem nisam imao..

DC

pre 1 godinu

Vozilo E segmenta bi trebalo da bude direktorska limuzina, gospodski auto. Međutim ne vidim kako može da bude pravi 'premijum' sa opremom na nivou osrednjeg Megana, sa motorizacijom sličnih karakteristika kao u malo boljem Golfu, sa ponudom prostora ispod nivoa jedne Škode. Tu od premijuma ostaju samo cena vozila, cena održavanja i naravno značka na nosu.

Da bi auto bio 'premijum', mora da ima po najpre mehaniku koja ga izdvaja od 'narodnih' Passata, Superba, Mondea, Isignia i sličnih. Znači šest cilindara pod obavezno. Ne zbog performansi već zbog rafiniranosti, zbog lakoće vožnje, zbog užitka koji jedan šestak pruža. Uz to je potrebno i dosta dodatne opreme za koju sva 3 nemačka 'premijum' proizvođača deru kožu s leđa. I naravno, potreban je vlasnik koji razume šta poseduje pa ga shodno tome i održava a ne uz pomoć štapa i kanapa kod komšije sa ćumezom od radionice iza ćoška. Tek takav auto je pravi 'premijum'.

Ko to ne shvata, ne uviđa razliku, ubacuje racionalnost u jednačinu, daleko da ima nešto loše u tome, ali će takva osoba biti zadovoljnija sa jednim Superbom ili Isigniom. Osim što neće moći da se hvali pred komšilukom, što naravno može da bude problem sam po sebi.

aalborg

pre 1 godinu

Ima ljudi koji racionalno posmatraju izbor automobila pa i guma za isti . A i nemaju svi iste zahteve u voznji . Dizel sa skoro 200 ks je vise nego smislen izbor kako po pitanju performasi tako i po pitanju potrosnje . Na kraju slicnom logikom se vodi mnogo vise ljudi jer taj motor je medju najvise trazenim . Ne pati svako da glumi rasipnika bacajuci pare na 3.0 bezninca . Naprotiv. Sto se guma tice mozda bi bilo dobro da pratis testove guma u zadnjih 15 godina. Ti nabrojani brendovi su svakako odlicni i po meni precenjeni . Danas ima guma vise nego dobrog kvaliteta i performansi po mnogo boljoj ceni od nabrojanih . Tako da si ti jedini ovde ”wanna - be ” gospodnin . A u stvari si samo snob.
(RCZ, 22. oktobar 2022 12:22)

Ovakvom racionalizacijom izbora, onda bi dotična osoba trebala da vozi novu Dačiju Sandrero, a ne BMW 5

RCZ

pre 1 godinu

Po komentarima raznih pametnjakovica moglo bi se pretpostaviti sledece : Bmw se kupuje samo nov ! ( idiotarija ) …..ko nema za nov neka kupi Daciju (idiotarija br2) ….Bmw je privilegija samo za bogate ..( idiorarija 3 ) i sl . Pa kladim se da 90% ljudi ako ne i vise od onih koji ovde komentarisu nikad nisu kupilini nov auto u cenovnom rangu Dacije . Za koju ne smatram da je los auto . Kaze ” strucnjak ” nema racionalizacije kad kupujes Bmw . Ma hajde …. Pa jel ti svejedno jel trosi 15 litara benzina ili 7 litara dizela ?? Ja imam prijatelja u okruzenju sa bas dubokim dzepom i niko nece da vozi kola koja trose 15 i vise litara benzina . Jesu li glupi zbog toga ? Tesko . Samo pametni i racionalni . Ta da prostite proseravanja kako je dizel motor od 200 ks neprimeren jelte toj ” direktorskoj limuzini ” lice mi vise na nekoga ko ni za takav auto sa tim motorom nema novca .

kimi

pre 1 godinu

Ako si bogat da vozis BMW Serija 5, onda vozi 3000 kubika benzinac, a ne traktor. 
Jos kad na BMW-u vidim kineske gume (jer nema za Continental ili Michelin), odmah mi je jasno o kakvoj "wanna-be" izgubljenoj dusi se radi.
(Kobaja Grande, 22. oktobar 2022 11:03)

2.0 dizel jos ako je x drive je pun pogodak! Prava stvar!
...a ovi klinci sto se pale na 3 litre benzinjare verovatno mnogo gledaju klipove driftovanja na youtube

Slovenac

pre 1 godinu

Moje zena nema ukusa, pa sam joj pre pretprosle godine kupio nekoliko meseci star G30. Sad je na 67.000km. Vec polako krece svasta cudno da se desava sa autom. Ovlasteni servisi nemaju pojma o njima, niti se trude, sve se ceka. Tako da smo zadnja 2 puta otisli na izlet na pardnevni izlet prvo do Beca, pa onda do Minhena, pa tamo ostavili auto u servisu. Mogu da zamislim, kako je tek u SRB sa servisima. A tek vidim, kakvu muku muce ovi sa starim modelima, kao ovaj na testu, to su vec kante. Smesno je jedino to, da cemo dobiti za njega skoro isto para, koliko je placen. Ali cemo zato debelo vise platiti novi, cini mi se.

Jah

pre 1 godinu

Kanturina za izbegavati. Mehaničari i električara žive od ljudi koji ovo voze.
Polovne BMW automobile može samo da voze oni što jure neki statusni simbol, a u stvari su u glavi siromašni.

Vozač

pre 1 godinu

Sve sam i strucnjaci...vozim 420d grancoupe i uopste nije traktor niti se tako oseca..Auto je savrsen.
uzet je sa tri godine i 40.000km, sad je na 100.000 i niti jedan problem nisam imao..
(grancoupe, 22. oktobar 2022 13:16)

Komšinica ima 420d kupe, kupljen nov. Čuje se kao traktor kad god prođe pored mene. Proverite sluh.

Kvaradona

pre 1 godinu

@RCZ

Kakva racionalizacija, a voziš auto od 60+ hiljada evra? Ali da, čim je dizel, znači da se posvećuje pažnja racionalizaciji, što mi nikad nije bilo jasno. Ako ti je do štednje, uzmi dizel Pežo, Reno, Dačiju, a ne BMW. Pa još onda kao mnogo mi malo troši. Za BMW to je loše po imidž, jer treba da troši u skladu sa cenom i prestižom koji donosi. Ovako ispada da ga voze škrtice koje gledaju na svakom koraku da uštede.

m.vesovic

pre 1 godinu

Kad je bio nov bio je vrlo atraktivan i lep auto , sada mi deluje nekako bajato , pogotovo enterijer deluje demode. Motori 2.0 za tu klasu vozila su vrlo neubedljivi .
Najnovija petica restyling model je ?.

duki

pre 1 godinu

Vozim D segment, benzinac. Dizela bi vozio samo u krajnjoj nuzdi, ne znam ne volim ih nikako. Drugar uzeo g30, kakav korak napred u odnosu na f10. Strasan auto. Jeste dizel ali lepo vuce i dosta je kultivisan.

Robi

pre 1 godinu

Ja ne znam gde nadju i ko izmeri tu potrosnju od 3,7-4,1 lit na 100km. Koje zamajavanje naroda sa sve decilitrima :-D Ej, u 0,1 ! ...s druge strane,najvise BMW vozaca sam video da kupuju i da ih voze na kineskim gumama,ej,kineske gume,rodjaci...odes kod vulkanizera,on se tad sprda sa tobom...

BMW

pre 1 godinu

Ako si bogat da vozis BMW Serija 5, onda vozi 3000 kubika benzinac, a ne traktor.
Jos kad na BMW-u vidim kineske gume (jer nema za Continental ili Michelin), odmah mi je jasno o kakvoj "wanna-be" izgubljenoj dusi se radi.
(Kobaja Grande, 22. oktobar 2022 11:03)

Kupio X6 M50D i nimalo se nisam pokajao.
Potrosnja 10l( umerena voznja) 381ks.

Boy Georg

pre 1 godinu

Vozio dve godine 530 benzin. Ležanje top,kvalitet top,potrošnja ok,udobnost ok,održavanje smrt! E sad,ko hoće da vozi skup auto ne može da ga održava jeftino?!?!?!

kole

pre 1 godinu

@rani
Ovakvi primerci su prava retkost, jer sa zapada dolaze vozila koja u toj klasi u proseku prelaze 30-50.000km godisnje. Nece niko da kupi skupljeg i bucnijeg dizela, ako misli da prelazi 15.000. Imao sam priliku da na placu poznanika razgledam ovakav 520 D sa pravih 560.000km i veruj mi da je bio u odlicnom stanju. Vracen je na 230.000 uz ozbiljan ditejling i lako je otisao uz odusevljenje novog vlasnika. Da je BMW skup za odrzavanje je tacno. Kad odete na servis, mehanicar vas upozori na elemente koje bi uskoro trebalo zameniti, bez obzira sto je jos uvek sve ispravno. To su skupi i komlikovani zahvati, ali BMW vlasnici to sa odusevljenjem prihvataju, jer zele da im je auto koji pruza veliko zadovoljstvo uvek u top stanju. Ko sam ja da im kvarim srecu.

ŠveCka

pre 1 godinu

Ja vozim X5 3.0 benzinac ali ne u Evropi.
Ide sjajno ali troši kao Ala.
u gradu do 15 litara na otvorenom oko 10.

Još sad kako je premium benzin oko 5$ za galon...

Challenger

pre 1 godinu

Jedna od najlepsih limuzina u poslednjih desetak godina. I dalje zastanem da ga pogledam na ulici, dok mi G30 ne izaziva nikakvo osecanje. Sto se motora tice, dizel ne bih nikada kupio pa mi za ovaj model 528 ili 535i varijanta deluju najprimamljivije. I kao sto je neko rekao, premium dobro izgleda i nakon mnogo godina i velike eksploatacije. Po meni, to vredi, ko moze da si priusti.

Muk

pre 1 godinu

Ovo mi je prosto neverovato da je BMW 420d kod prvog vlasnika za 3 godine prešao 40k km.
Ja za 28 meseci u Srbiji benzincem prešao preko 52k km.
(Komadant Ljubo, 22. oktobar 2022 17:18)

Pa ne putuju svi svaki treci dan od Negotina do Beograda.

Komadant Ljubo

pre 1 godinu

Sve sam i strucnjaci...vozim 420d grancoupe i uopste nije traktor niti se tako oseca..Auto je savrsen.
uzet je sa tri godine i 40.000km, sad je na 100.000 i niti jedan problem nisam imao..
(grancoupe, 22. oktobar 2022 13:16)

Ovo mi je prosto neverovato da je BMW 420d kod prvog vlasnika za 3 godine prešao 40k km.

Ja za 28 meseci u Srbiji benzincem prešao preko 52k km.

Čeki opinionista del cazzo

pre 1 godinu

Miloš: "...voze ga direktori, biznismeni,

uspešni porodični ljudi i mladi

gilipteri !"

Kralju !

Kladim se da to nije rekao za E klasu i

A6 !

Što me vraća na efekat ljubomore koji

posedovanje BMW- a podrazumeva...

BMW šalje jaku poruku ( to je sada

moderno reći) : Neka crknu dušmani !


Zaista, i crkavaju - od zavisti i

ljubomore !

Bruka

Mirko

pre 1 godinu

BMW se kupi nov, vozi 5 godina i proda. Dinamika odlicna, dobri materijali unutra, motori potentni, ali su ubistvo za odrzavanje... Mora se imati ozbiljno mesecno primanje da bi se E60 ili F10 vozio.
(Jvn, 22. oktobar 2022 17:06)

Totalno netacno. Ne znam sta smatras pod ozbiljnim primanjima ali ja recimo imam platu 1100e i vozim vec 6god. trojku e90 restyle 2010 god. Sem redovnih servisa menjao sam preventivno lanac, iako se nije cuo, na 200.000km i jos par nekih sitnijih intervencija. Ukupno za ove 6 god. ako izuzmemo male servise kostao me 1200e za lanac i ostale sitnice. Dakle to je 200e po godini koriscenja. Ja se kladim da polovina komentatora ovde daju toliko, pa i vise, za cigare godisnje. Dakle uopste nije strasno odrzavanje ni za nekog sa normalnim primanjima nego bi nas covek hteo da dok je auto kod njega da nema nikakve troskove :). Definitivno nije auto za nekog ko prima 500-600e ali nije pa ni za bogate. Verujem da za F10 troskovi mogu biti veci nekih 10-20% od E90 i skupo je ako ga odrzavate u ovlascenom servisu, kod privatnih majstora je prilicno ok. E G30 je verovatno dranje jer je relativno nov i nema mnogo polovnih delova a ni majstora koji znaju da ga rade pa ste osudjeni na ovlasceni.

DC

pre 1 godinu

@Komsija: Nemoj da poredis 20 godina star E60 3.0 sa G30. Uporedi 530d G30 i G30 520d ili cak i 525d, pri cemu ne mislim pod obavezno na performanse jer su normalnom coveku sasvim dovoljni 190ks i 400Nm koje 520d pruza. Upali 530d, upali 520d pa oseti razliku. Daj gas na 1500 obrtaja u 520d, daj gas u 530d i obrati paznju na zvuk, vibracije itd. Odi iz BG ili NS na Zlatibor, Kop, u Vrnjacku Banju sa jednim a vrati se sa drugim i bice ti potpuno jasno na sta mislim. Daleko da je bilo koji G30 los, ali jednostavno 'feel-good' faktor je kod sestaka daleko veci. Kada sam kupovao auto (pre 5 godina) imao sam prilike da testiram jedan za drugim F11 i sa cetiri i sa sest cilindara, pri cemu sam menjao svoje postojece vozilo istog segmenta sa cetiri cilindra i 280ks. Uopste nisam dovodio u pitanje da ako vec dajem tolike novce na takav tip auta, onda apsolutno nema svrhe kupiti onaj sa cetiri cilindra. Sto bi se reklo: kad je bal, nek' je na vodi.

Neznanje

pre 1 godinu

@(RCZ, 22. oktobar 2022 18:48)

Koji benzinac trosi 15 litara danas? Neki V8 5.0 i slicno? Imas benzince sa 300+ KS koji ne trose ni blizu 15 litara, samo kad ih nagazis na stazi do patosa sto se kaze.

blicko

pre 1 godinu

Kada bih mogao, kupio bih BMW, ali nov. Medjutim, da dam 22 hiljade evra, za auto star 7 godina i sa 250 hiljada predjenih, pa to je uzasno glupo! To su kola koja sada krecu sa zamorom materijala, a to znaci, zestoko izbijanje para iz dzepa i nerviranje. Ali, ne sumnjam da ce ovakav auto naci novog vlasnika kad bude trebalo, jer od kad su Srbi naucili rec "premijum", ovo ide ko ludo po placevima. Ali, neka, slobodna zemlja, slobodan izbor, pa ko voli, nek izvoli, treba i ti majstori i prodavci delova od necega da zive.
(rani, 22. oktobar 2022 23:24)

Tacno je sve medjutim, u srb se auto kupuje da vide komsije a ne da se vozi (pogotovo manja mesta). Dakle, parkiras u dvoriste, peres subotom i kod kuma na slavu jednom godisnje. Voznja kratkim relacijama po lokalu. Sve ukupno do 5ooo km godisnje. Za tu eksplataciju i namenu sve je jedno u kom je stanju. Covek kome treba pouzdan auto i koji prelazi preko 2oooo km godisnje ne bi ovaj auto nikad uzeo u razmatranje jer bi se tek u takvoj eksplataciji pokazale sve mane zamora materijala.

petar markovic

pre 1 godinu

Mogu da zamislim, kako je tek u SRB sa servisima. (Slovenac, 22. oktobar 2022 11:20)

Pa da li ti mukice o bilo cemu i razmisljas i zamisljas sem o srbiji i srbima i to u svim sferama iste, estradnoj, politickoj, automobilskoj... Jadan li si

kole

pre 1 godinu

Ovi sto pljuju dizele i glorifikuju benzin, samo da ih podsetim da je do pre dvadesetak godina u benzinu bilo olovo koje je GM uveo u upotrebu radi smanjenja eksplozivnosti benzina i zastite motora od havarija. Strucnjaci smatraju da je to olovo prouzrokovalo preranu smrt preko 800 miliona ljudi i da je na globalnom nivou odgovorno za prosecno smanjenje koeficijenta intaligencije za 8 poena. Nivo olova u kostima ljudi koji su ziveli u tom periodu je 1000 puta veci nego u kostima ljudi iz perioda pre pojave auto industrije. Dizel malo garavi i cadjavi, ali ovakve posledice nikad nije izazivao.

Tomi

pre 1 godinu

Secam se pre godinu dana, isao sam sa drugom da kupi i proba 640d 2011 godiste, tih sat vremena voznje nikad necu zaboraviti, voznja koja ti izmami osmeh na lice, imao je oko 250.000km na satu, isao je kao avion...

Čeki opinionista del cazzo

pre 1 godinu

Što se tiče guma :

Ne postoji premijum pneumatik !
Niti je to "Mišlen" , a još je manje to "Kontinental"...

Duvanje cenom pri čemu je sve ostalo u granicama mediokriteta nije premijum !

Za recimo dimenziju gume 225/45/17 koju ja koristim , najbolji izbor su "Danlop" i "Gudijer" !
I to ne po mome mišljenju, već po izboru prestižnih entiteta koji to istražuju !
"Mišelin" i " Kontinental" nisu ni u prvih 5 po njima !

Slično je i sa wanna bee-jima !

Ne možeš da budeš premijum snob ako si po perfomansama mediokritetska seljačina !

Shvatite to kako hoćete...

Duk

pre 1 godinu

Pravite test a nekazete najvaznije...motori katastrofalni...lanac..vadi se motor kad se menja a mora vrlo cesto da se menja ...radilica ..jos gore ako hocete da se vozite potrebno na svakih 70..80 hiljada menjati lezajeve...nemorate ..ali onda budite spremni na kupovinu novog motora...namerno napravili losu radilicu..posto kod njega nema da se kupi lezajevi u specijali...menjaci nisu neki..kvacilo katastrofa...sve delove morate u originalu posto kopija uglavnom netraje dugo cena urnebesna...to kad kupis ukopo si se al posteno..eto to ke f 10

Komsija

pre 1 godinu

Komšinica ima 420d kupe, kupljen nov. Čuje se kao traktor kad god prođe pored mene. Proverite sluh.
(Vozač, 22. oktobar 2022 17:32)

Slazem se, cuje se kao traktor (sticajem okolnosti ovo mi je prvi, ali bice mi i poslednji dizelas). I meni koji ga poseduje mi ide na zivce, ali se cuje samo spolja, unutra samo pri ostrom dodavanju gasa (i benzinac i te kako se cuje), posle toga samo strujanje vazduha.

Ovo nije pravi Bmw zna se bre sta je Benkica prava, samo M5
(krasnici, 22. oktobar 2022 18:38)

Za vas Gnjilance da :) ali M5 je 0.01% vozaca. Ja mislim da ovde je prikazan automobil a i rasprava je za automobile za svakidasnju voznju.

(RCZ, 22. oktobar 2022 18:48)
Nemam sta da dodam, tacno u centar! Bravo, dao bih ti 1000 pluseva da mogu. Nekolocini komentatora malo je 200 KS 1.6 tonu tezak auto! ljudi ne preterujte. Covek kupuju to sto voli i moze da priusti, a pritom da ga odrzava sto bolje moze i da ne ostavi sav novac za gorivo i za to odrzavanje (moze solidno odrzavanje bez dranja na ovlascenim servisima, ko se iole malo razume u to).

Guliver

pre 1 godinu

BMW se kupi nov, vozi 5 godina i proda. Dinamika odlicna, dobri materijali unutra, motori potentni, ali su ubistvo za odrzavanje... Mora se imati ozbiljno mesecno primanje da bi se E60 ili F10 vozio.
(Jvn, 22. oktobar 2022 17:06)

Moj '13 335xi ce uskoro da napuni 10 godina i za sve vreme sam imao dva problema - dihtung na kucistu filtera za ulje (morao sam da promenim i remen jer je ulje curelo preko njega) i zatezac remena koji je poceo da se krivi.

Za sve to ne treba puno novca, nista vise nego za servisiranje i odrzavanje Dacije ili Fiata 500.

Komsija

pre 1 godinu

Znači šest cilindara pod obavezno. Ne zbog performansi već zbog rafiniranosti, zbog lakoće vožnje, zbog užitka koji jedan šestak pruža.
(DC, 22. oktobar 2022 16:45)

Rafiniranost, lakoca voznje, uzitak je mnogo veca ne EV-u nego na SUS. Ja stvarno ne vidim poentu kada ljudi govore samo o broju cilindara. Valjda za vozaca vaznija je snaga (KW/PS) i obrtni momenat i dostupnost istoga. Evo licni primer, 8 godina vozio E60 3.0 (6 cilindara-atmosferski) benzinac/manuelac, sada vec 4 godine vozim G30 dizelas 2.0 (4 cilindara-turbo)) automatik. Sto se tice snage, isto PS, 231PS 6-redni benzinac-231PS 4 cilindara dizelas. Obrtni momenat 300NM za 3.0 benzinca i cak 500NM za dizelasa. 0-100kmh 6.9 sekundi za velikog benzinca i 6.6 sekundi za malog dizelasa (nije bogzna sta neka razlika al' bi covek ocekivao prednost za benzinca).

Zasto je to tako? Razlika u godinama 2004 (benzinac)-2017 (dizelas). Tehnologija je napredovala dosta zato 2.0 danas je isto sto 3.0-4.0 bile pre 20 godina. Potrosnja mnogo manja u novijima (9.5 litra naspram 7.0).

Ja za 28 meseci u Srbiji benzincem prešao preko 52k km.
(Komadant Ljubo, 22. oktobar 2022 17:18)

Ja za 4 godine sam presao tacno 60k km, i ne stedim ga. Posao 15km daleko, putujem van zemlje 4-5 puta oko 800-1000 km u oba pravca. Ako je dalje, recimo zapadna Evropa, ili avionom ili ne idem. Znaci sa kilometrazu zavisi koji posao radis i koji ti je stil zivota.

Kobaja Grande

pre 1 godinu

Ako si bogat da vozis BMW Serija 5, onda vozi 3000 kubika benzinac, a ne traktor.
Jos kad na BMW-u vidim kineske gume (jer nema za Continental ili Michelin), odmah mi je jasno o kakvoj "wanna-be" izgubljenoj dusi se radi.

m.vesovic

pre 1 godinu

Kad je bio nov bio je vrlo atraktivan i lep auto , sada mi deluje nekako bajato , pogotovo enterijer deluje demode. Motori 2.0 za tu klasu vozila su vrlo neubedljivi .
Najnovija petica restyling model je ?.

Slovenac

pre 1 godinu

Moje zena nema ukusa, pa sam joj pre pretprosle godine kupio nekoliko meseci star G30. Sad je na 67.000km. Vec polako krece svasta cudno da se desava sa autom. Ovlasteni servisi nemaju pojma o njima, niti se trude, sve se ceka. Tako da smo zadnja 2 puta otisli na izlet na pardnevni izlet prvo do Beca, pa onda do Minhena, pa tamo ostavili auto u servisu. Mogu da zamislim, kako je tek u SRB sa servisima. A tek vidim, kakvu muku muce ovi sa starim modelima, kao ovaj na testu, to su vec kante. Smesno je jedino to, da cemo dobiti za njega skoro isto para, koliko je placen. Ali cemo zato debelo vise platiti novi, cini mi se.

RCZ

pre 1 godinu

Ako si bogat da vozis BMW Serija 5, onda vozi 3000 kubika benzinac, a ne traktor.
Jos kad na BMW-u vidim kineske gume (jer nema za Continental ili Michelin), odmah mi je jasno o kakvoj "wanna-be" izgubljenoj dusi se radi.
(Kobaja Grande, 22. oktobar 2022 11:03)

Ima ljudi koji racionalno posmatraju izbor automobila pa i guma za isti . A i nemaju svi iste zahteve u voznji . Dizel sa skoro 200 ks je vise nego smislen izbor kako po pitanju performasi tako i po pitanju potrosnje . Na kraju slicnom logikom se vodi mnogo vise ljudi jer taj motor je medju najvise trazenim . Ne pati svako da glumi rasipnika bacajuci pare na 3.0 bezninca . Naprotiv. Sto se guma tice mozda bi bilo dobro da pratis testove guma u zadnjih 15 godina. Ti nabrojani brendovi su svakako odlicni i po meni precenjeni . Danas ima guma vise nego dobrog kvaliteta i performansi po mnogo boljoj ceni od nabrojanih . Tako da si ti jedini ovde ”wanna - be ” gospodnin . A u stvari si samo snob.

Čeki opinionista del cazzo

pre 1 godinu

Što se tiče guma :

Ne postoji premijum pneumatik !
Niti je to "Mišlen" , a još je manje to "Kontinental"...

Duvanje cenom pri čemu je sve ostalo u granicama mediokriteta nije premijum !

Za recimo dimenziju gume 225/45/17 koju ja koristim , najbolji izbor su "Danlop" i "Gudijer" !
I to ne po mome mišljenju, već po izboru prestižnih entiteta koji to istražuju !
"Mišelin" i " Kontinental" nisu ni u prvih 5 po njima !

Slično je i sa wanna bee-jima !

Ne možeš da budeš premijum snob ako si po perfomansama mediokritetska seljačina !

Shvatite to kako hoćete...

Čeki opinionista del cazzo

pre 1 godinu

Miloš: "...voze ga direktori, biznismeni,

uspešni porodični ljudi i mladi

gilipteri !"

Kralju !

Kladim se da to nije rekao za E klasu i

A6 !

Što me vraća na efekat ljubomore koji

posedovanje BMW- a podrazumeva...

BMW šalje jaku poruku ( to je sada

moderno reći) : Neka crknu dušmani !


Zaista, i crkavaju - od zavisti i

ljubomore !

Bruka

Vozač

pre 1 godinu

Sve sam i strucnjaci...vozim 420d grancoupe i uopste nije traktor niti se tako oseca..Auto je savrsen.
uzet je sa tri godine i 40.000km, sad je na 100.000 i niti jedan problem nisam imao..
(grancoupe, 22. oktobar 2022 13:16)

Komšinica ima 420d kupe, kupljen nov. Čuje se kao traktor kad god prođe pored mene. Proverite sluh.

Jah

pre 1 godinu

Kanturina za izbegavati. Mehaničari i električara žive od ljudi koji ovo voze.
Polovne BMW automobile može samo da voze oni što jure neki statusni simbol, a u stvari su u glavi siromašni.

Komadant Ljubo

pre 1 godinu

Sve sam i strucnjaci...vozim 420d grancoupe i uopste nije traktor niti se tako oseca..Auto je savrsen.
uzet je sa tri godine i 40.000km, sad je na 100.000 i niti jedan problem nisam imao..
(grancoupe, 22. oktobar 2022 13:16)

Ovo mi je prosto neverovato da je BMW 420d kod prvog vlasnika za 3 godine prešao 40k km.

Ja za 28 meseci u Srbiji benzincem prešao preko 52k km.

aalborg

pre 1 godinu

Ima ljudi koji racionalno posmatraju izbor automobila pa i guma za isti . A i nemaju svi iste zahteve u voznji . Dizel sa skoro 200 ks je vise nego smislen izbor kako po pitanju performasi tako i po pitanju potrosnje . Na kraju slicnom logikom se vodi mnogo vise ljudi jer taj motor je medju najvise trazenim . Ne pati svako da glumi rasipnika bacajuci pare na 3.0 bezninca . Naprotiv. Sto se guma tice mozda bi bilo dobro da pratis testove guma u zadnjih 15 godina. Ti nabrojani brendovi su svakako odlicni i po meni precenjeni . Danas ima guma vise nego dobrog kvaliteta i performansi po mnogo boljoj ceni od nabrojanih . Tako da si ti jedini ovde ”wanna - be ” gospodnin . A u stvari si samo snob.
(RCZ, 22. oktobar 2022 12:22)

Ovakvom racionalizacijom izbora, onda bi dotična osoba trebala da vozi novu Dačiju Sandrero, a ne BMW 5

Kvaradona

pre 1 godinu

@RCZ

Kakva racionalizacija, a voziš auto od 60+ hiljada evra? Ali da, čim je dizel, znači da se posvećuje pažnja racionalizaciji, što mi nikad nije bilo jasno. Ako ti je do štednje, uzmi dizel Pežo, Reno, Dačiju, a ne BMW. Pa još onda kao mnogo mi malo troši. Za BMW to je loše po imidž, jer treba da troši u skladu sa cenom i prestižom koji donosi. Ovako ispada da ga voze škrtice koje gledaju na svakom koraku da uštede.

DC

pre 1 godinu

Vozilo E segmenta bi trebalo da bude direktorska limuzina, gospodski auto. Međutim ne vidim kako može da bude pravi 'premijum' sa opremom na nivou osrednjeg Megana, sa motorizacijom sličnih karakteristika kao u malo boljem Golfu, sa ponudom prostora ispod nivoa jedne Škode. Tu od premijuma ostaju samo cena vozila, cena održavanja i naravno značka na nosu.

Da bi auto bio 'premijum', mora da ima po najpre mehaniku koja ga izdvaja od 'narodnih' Passata, Superba, Mondea, Isignia i sličnih. Znači šest cilindara pod obavezno. Ne zbog performansi već zbog rafiniranosti, zbog lakoće vožnje, zbog užitka koji jedan šestak pruža. Uz to je potrebno i dosta dodatne opreme za koju sva 3 nemačka 'premijum' proizvođača deru kožu s leđa. I naravno, potreban je vlasnik koji razume šta poseduje pa ga shodno tome i održava a ne uz pomoć štapa i kanapa kod komšije sa ćumezom od radionice iza ćoška. Tek takav auto je pravi 'premijum'.

Ko to ne shvata, ne uviđa razliku, ubacuje racionalnost u jednačinu, daleko da ima nešto loše u tome, ali će takva osoba biti zadovoljnija sa jednim Superbom ili Isigniom. Osim što neće moći da se hvali pred komšilukom, što naravno može da bude problem sam po sebi.

BMW

pre 1 godinu

Ako si bogat da vozis BMW Serija 5, onda vozi 3000 kubika benzinac, a ne traktor.
Jos kad na BMW-u vidim kineske gume (jer nema za Continental ili Michelin), odmah mi je jasno o kakvoj "wanna-be" izgubljenoj dusi se radi.
(Kobaja Grande, 22. oktobar 2022 11:03)

Kupio X6 M50D i nimalo se nisam pokajao.
Potrosnja 10l( umerena voznja) 381ks.

kimi

pre 1 godinu

Ako si bogat da vozis BMW Serija 5, onda vozi 3000 kubika benzinac, a ne traktor. 
Jos kad na BMW-u vidim kineske gume (jer nema za Continental ili Michelin), odmah mi je jasno o kakvoj "wanna-be" izgubljenoj dusi se radi.
(Kobaja Grande, 22. oktobar 2022 11:03)

2.0 dizel jos ako je x drive je pun pogodak! Prava stvar!
...a ovi klinci sto se pale na 3 litre benzinjare verovatno mnogo gledaju klipove driftovanja na youtube

RCZ

pre 1 godinu

Po komentarima raznih pametnjakovica moglo bi se pretpostaviti sledece : Bmw se kupuje samo nov ! ( idiotarija ) …..ko nema za nov neka kupi Daciju (idiotarija br2) ….Bmw je privilegija samo za bogate ..( idiorarija 3 ) i sl . Pa kladim se da 90% ljudi ako ne i vise od onih koji ovde komentarisu nikad nisu kupilini nov auto u cenovnom rangu Dacije . Za koju ne smatram da je los auto . Kaze ” strucnjak ” nema racionalizacije kad kupujes Bmw . Ma hajde …. Pa jel ti svejedno jel trosi 15 litara benzina ili 7 litara dizela ?? Ja imam prijatelja u okruzenju sa bas dubokim dzepom i niko nece da vozi kola koja trose 15 i vise litara benzina . Jesu li glupi zbog toga ? Tesko . Samo pametni i racionalni . Ta da prostite proseravanja kako je dizel motor od 200 ks neprimeren jelte toj ” direktorskoj limuzini ” lice mi vise na nekoga ko ni za takav auto sa tim motorom nema novca .

Alex

pre 1 godinu

Ako si bogat da vozis BMW Serija 5, onda vozi 3000 kubika benzinac, a ne traktor.
Jos kad na BMW-u vidim kineske gume (jer nema za Continental ili Michelin), odmah mi je jasno o kakvoj "wanna-be" izgubljenoj dusi se radi.
(Kobaja Grande, 22. oktobar 2022 11:03

Slažem se da je benzinac bolji izbor jer je pouzdaniji. A što se tiče kubikaže, nema tu puno izbora jer 3000 kubika na novijim modelima mislim i da nema više . Ostaje 2000 kubika ali veće snage.

ŠveCka

pre 1 godinu

Ja vozim X5 3.0 benzinac ali ne u Evropi.
Ide sjajno ali troši kao Ala.
u gradu do 15 litara na otvorenom oko 10.

Još sad kako je premium benzin oko 5$ za galon...

Jvn

pre 1 godinu

BMW se kupi nov, vozi 5 godina i proda. Dinamika odlicna, dobri materijali unutra, motori potentni, ali su ubistvo za odrzavanje... Mora se imati ozbiljno mesecno primanje da bi se E60 ili F10 vozio.

grancoupe

pre 1 godinu

Sve sam i strucnjaci...vozim 420d grancoupe i uopste nije traktor niti se tako oseca..Auto je savrsen.
uzet je sa tri godine i 40.000km, sad je na 100.000 i niti jedan problem nisam imao..

duki

pre 1 godinu

Vozim D segment, benzinac. Dizela bi vozio samo u krajnjoj nuzdi, ne znam ne volim ih nikako. Drugar uzeo g30, kakav korak napred u odnosu na f10. Strasan auto. Jeste dizel ali lepo vuce i dosta je kultivisan.

petar markovic

pre 1 godinu

Mogu da zamislim, kako je tek u SRB sa servisima. (Slovenac, 22. oktobar 2022 11:20)

Pa da li ti mukice o bilo cemu i razmisljas i zamisljas sem o srbiji i srbima i to u svim sferama iste, estradnoj, politickoj, automobilskoj... Jadan li si

Challenger

pre 1 godinu

Jedna od najlepsih limuzina u poslednjih desetak godina. I dalje zastanem da ga pogledam na ulici, dok mi G30 ne izaziva nikakvo osecanje. Sto se motora tice, dizel ne bih nikada kupio pa mi za ovaj model 528 ili 535i varijanta deluju najprimamljivije. I kao sto je neko rekao, premium dobro izgleda i nakon mnogo godina i velike eksploatacije. Po meni, to vredi, ko moze da si priusti.

Duk

pre 1 godinu

Pravite test a nekazete najvaznije...motori katastrofalni...lanac..vadi se motor kad se menja a mora vrlo cesto da se menja ...radilica ..jos gore ako hocete da se vozite potrebno na svakih 70..80 hiljada menjati lezajeve...nemorate ..ali onda budite spremni na kupovinu novog motora...namerno napravili losu radilicu..posto kod njega nema da se kupi lezajevi u specijali...menjaci nisu neki..kvacilo katastrofa...sve delove morate u originalu posto kopija uglavnom netraje dugo cena urnebesna...to kad kupis ukopo si se al posteno..eto to ke f 10

rani

pre 1 godinu

Kada bih mogao, kupio bih BMW, ali nov. Medjutim, da dam 22 hiljade evra, za auto star 7 godina i sa 250 hiljada predjenih, pa to je uzasno glupo! To su kola koja sada krecu sa zamorom materijala, a to znaci, zestoko izbijanje para iz dzepa i nerviranje. Ali, ne sumnjam da ce ovakav auto naci novog vlasnika kad bude trebalo, jer od kad su Srbi naucili rec "premijum", ovo ide ko ludo po placevima. Ali, neka, slobodna zemlja, slobodan izbor, pa ko voli, nek izvoli, treba i ti majstori i prodavci delova od necega da zive.

ragazzoni

pre 1 godinu

Kao neko ko zadnjih 11 godina vozi Bmw moga da kazem moje iskustvo.
318d karavan 122ks sa 200k. Za 5 godina koliko je kod mene bio promenio sam set kvacila i plivajuci, remenicu radilice i neki modul za podizace stakala. Redovan servis na 15k sa Bmw uljem i skupljim filterima. Presao sa njim 80k. Cena malog servisa 90e.
520d 177ks sa 129k kupljen nov u Srbiji. Za 2.5 godine promenio remenicu radilice, alternator i remontovao turbinu.Redovan servis na 15k.
Presao sa njim 35k. Cena servisa 100e
420d 190ks sa 182k kupljen preko licitacije iz Nemacke. Za 2.5godine promenio pletenicu. Redovan servis na 15k. Cena servisa 120e
X5 313ks sa 109k za godinu dana promenio silen blokove. Redovan servis na 10k po preporuci majstora. Cena servisa 170e
Normalno plocice i diskove ne racunam u nesto vanredno. Plocice se oko 50-60e sa kablicem.
Sto se tice generalno utiska najvise sam voleo 420d odlican auto za voznju, motor dovoljan za tezinu vozila, potrosnja smesna 8l po gradu 5-6l na otvorenom. Menjac vrhunski. Po meni covek treba da vozi ono sto moze da odrzava bez da u tome stedi. Pozdrav

zonbi

pre 1 godinu

jedni se resavaju krseva, a drugi kupuju
(tocak zivota, 22. oktobar 2022 14:14)

Dobar komentar samo sto je kod nas auto star 8 godina sa diskutabilnih 250 000 na satu "tek razradjen Svabo", "ko casa", "juce sisao sa trake"...
Jos kad baja izadje iz ovakve "bembare" pa te osine ledenim pogledom...

kole

pre 1 godinu

Ovi sto pljuju dizele i glorifikuju benzin, samo da ih podsetim da je do pre dvadesetak godina u benzinu bilo olovo koje je GM uveo u upotrebu radi smanjenja eksplozivnosti benzina i zastite motora od havarija. Strucnjaci smatraju da je to olovo prouzrokovalo preranu smrt preko 800 miliona ljudi i da je na globalnom nivou odgovorno za prosecno smanjenje koeficijenta intaligencije za 8 poena. Nivo olova u kostima ljudi koji su ziveli u tom periodu je 1000 puta veci nego u kostima ljudi iz perioda pre pojave auto industrije. Dizel malo garavi i cadjavi, ali ovakve posledice nikad nije izazivao.

Kiča

pre 1 godinu

Najveći problem sa F10 je što je kod nas postao dostupan likovima koji su dosad divljali u E60, a nemaju para ni njega da održavaju. Sa F10 su tek oslobodili svu svoju agresivnost.A auto je inače odličan, prava petica u svakom smislu.

onako usput

pre 1 godinu

Vozio sam ovu peticu ranije, tacnije 525 x drive, odlicna je, lepo lezi, udobna, brza, odrzavanje normalno.
Stvar kod premium automobila je da oni i posle velike kilometraze dobro funkcionisu, izgledaju odlicno.

Robi

pre 1 godinu

Ja ne znam gde nadju i ko izmeri tu potrosnju od 3,7-4,1 lit na 100km. Koje zamajavanje naroda sa sve decilitrima :-D Ej, u 0,1 ! ...s druge strane,najvise BMW vozaca sam video da kupuju i da ih voze na kineskim gumama,ej,kineske gume,rodjaci...odes kod vulkanizera,on se tad sprda sa tobom...

čarobnjak iz voza

pre 1 godinu

@slovenac

2018 sam uvezao 2,5 godine star F10 iz D sa 110.000km. Sada je na satu 277.000. Na autu je zamenjen egr ventil i lulica rashladne tečnosti. Naravno, pišem o vanrednom. Ostalo sve po planu, zamena ulja, filtera i pločica i sve to isključivo u ovlašćenom servisu. Ono što sam čuo od servisera je da je G30 po.kvalitetu na nivou F10, u nekim stvarima malo zaostaje ali u većini boljeg, tako da mi je čudno da sa njim imate problema.
@ kobaja grande

Zimske gume su premium, Bridgestone, a što se tiče letnjih, nakon Pirelli guma namontirao sam Hankook, 50% jeftiniji, i mogu ti reći da solidno ispunjavaju ono što očekujem. Naravno, nisu na nivou po držanju auta ali 520d je auto za neke druge stvari, ne za divljanje po krivinama.

Od mene, auto za preporuku.

Neznanje

pre 1 godinu

@(RCZ, 22. oktobar 2022 18:48)

Koji benzinac trosi 15 litara danas? Neki V8 5.0 i slicno? Imas benzince sa 300+ KS koji ne trose ni blizu 15 litara, samo kad ih nagazis na stazi do patosa sto se kaze.

Mirko

pre 1 godinu

BMW se kupi nov, vozi 5 godina i proda. Dinamika odlicna, dobri materijali unutra, motori potentni, ali su ubistvo za odrzavanje... Mora se imati ozbiljno mesecno primanje da bi se E60 ili F10 vozio.
(Jvn, 22. oktobar 2022 17:06)

Totalno netacno. Ne znam sta smatras pod ozbiljnim primanjima ali ja recimo imam platu 1100e i vozim vec 6god. trojku e90 restyle 2010 god. Sem redovnih servisa menjao sam preventivno lanac, iako se nije cuo, na 200.000km i jos par nekih sitnijih intervencija. Ukupno za ove 6 god. ako izuzmemo male servise kostao me 1200e za lanac i ostale sitnice. Dakle to je 200e po godini koriscenja. Ja se kladim da polovina komentatora ovde daju toliko, pa i vise, za cigare godisnje. Dakle uopste nije strasno odrzavanje ni za nekog sa normalnim primanjima nego bi nas covek hteo da dok je auto kod njega da nema nikakve troskove :). Definitivno nije auto za nekog ko prima 500-600e ali nije pa ni za bogate. Verujem da za F10 troskovi mogu biti veci nekih 10-20% od E90 i skupo je ako ga odrzavate u ovlascenom servisu, kod privatnih majstora je prilicno ok. E G30 je verovatno dranje jer je relativno nov i nema mnogo polovnih delova a ni majstora koji znaju da ga rade pa ste osudjeni na ovlasceni.

Tomi

pre 1 godinu

Secam se pre godinu dana, isao sam sa drugom da kupi i proba 640d 2011 godiste, tih sat vremena voznje nikad necu zaboraviti, voznja koja ti izmami osmeh na lice, imao je oko 250.000km na satu, isao je kao avion...

Guliver

pre 1 godinu

BMW se kupi nov, vozi 5 godina i proda. Dinamika odlicna, dobri materijali unutra, motori potentni, ali su ubistvo za odrzavanje... Mora se imati ozbiljno mesecno primanje da bi se E60 ili F10 vozio.
(Jvn, 22. oktobar 2022 17:06)

Moj '13 335xi ce uskoro da napuni 10 godina i za sve vreme sam imao dva problema - dihtung na kucistu filtera za ulje (morao sam da promenim i remen jer je ulje curelo preko njega) i zatezac remena koji je poceo da se krivi.

Za sve to ne treba puno novca, nista vise nego za servisiranje i odrzavanje Dacije ili Fiata 500.

Boy Georg

pre 1 godinu

Vozio dve godine 530 benzin. Ležanje top,kvalitet top,potrošnja ok,udobnost ok,održavanje smrt! E sad,ko hoće da vozi skup auto ne može da ga održava jeftino?!?!?!

kole

pre 1 godinu

@rani
Ovakvi primerci su prava retkost, jer sa zapada dolaze vozila koja u toj klasi u proseku prelaze 30-50.000km godisnje. Nece niko da kupi skupljeg i bucnijeg dizela, ako misli da prelazi 15.000. Imao sam priliku da na placu poznanika razgledam ovakav 520 D sa pravih 560.000km i veruj mi da je bio u odlicnom stanju. Vracen je na 230.000 uz ozbiljan ditejling i lako je otisao uz odusevljenje novog vlasnika. Da je BMW skup za odrzavanje je tacno. Kad odete na servis, mehanicar vas upozori na elemente koje bi uskoro trebalo zameniti, bez obzira sto je jos uvek sve ispravno. To su skupi i komlikovani zahvati, ali BMW vlasnici to sa odusevljenjem prihvataju, jer zele da im je auto koji pruza veliko zadovoljstvo uvek u top stanju. Ko sam ja da im kvarim srecu.

Muk

pre 1 godinu

Ovo mi je prosto neverovato da je BMW 420d kod prvog vlasnika za 3 godine prešao 40k km.
Ja za 28 meseci u Srbiji benzincem prešao preko 52k km.
(Komadant Ljubo, 22. oktobar 2022 17:18)

Pa ne putuju svi svaki treci dan od Negotina do Beograda.

DC

pre 1 godinu

@Komsija: Nemoj da poredis 20 godina star E60 3.0 sa G30. Uporedi 530d G30 i G30 520d ili cak i 525d, pri cemu ne mislim pod obavezno na performanse jer su normalnom coveku sasvim dovoljni 190ks i 400Nm koje 520d pruza. Upali 530d, upali 520d pa oseti razliku. Daj gas na 1500 obrtaja u 520d, daj gas u 530d i obrati paznju na zvuk, vibracije itd. Odi iz BG ili NS na Zlatibor, Kop, u Vrnjacku Banju sa jednim a vrati se sa drugim i bice ti potpuno jasno na sta mislim. Daleko da je bilo koji G30 los, ali jednostavno 'feel-good' faktor je kod sestaka daleko veci. Kada sam kupovao auto (pre 5 godina) imao sam prilike da testiram jedan za drugim F11 i sa cetiri i sa sest cilindara, pri cemu sam menjao svoje postojece vozilo istog segmenta sa cetiri cilindra i 280ks. Uopste nisam dovodio u pitanje da ako vec dajem tolike novce na takav tip auta, onda apsolutno nema svrhe kupiti onaj sa cetiri cilindra. Sto bi se reklo: kad je bal, nek' je na vodi.

Komsija

pre 1 godinu

Znači šest cilindara pod obavezno. Ne zbog performansi već zbog rafiniranosti, zbog lakoće vožnje, zbog užitka koji jedan šestak pruža.
(DC, 22. oktobar 2022 16:45)

Rafiniranost, lakoca voznje, uzitak je mnogo veca ne EV-u nego na SUS. Ja stvarno ne vidim poentu kada ljudi govore samo o broju cilindara. Valjda za vozaca vaznija je snaga (KW/PS) i obrtni momenat i dostupnost istoga. Evo licni primer, 8 godina vozio E60 3.0 (6 cilindara-atmosferski) benzinac/manuelac, sada vec 4 godine vozim G30 dizelas 2.0 (4 cilindara-turbo)) automatik. Sto se tice snage, isto PS, 231PS 6-redni benzinac-231PS 4 cilindara dizelas. Obrtni momenat 300NM za 3.0 benzinca i cak 500NM za dizelasa. 0-100kmh 6.9 sekundi za velikog benzinca i 6.6 sekundi za malog dizelasa (nije bogzna sta neka razlika al' bi covek ocekivao prednost za benzinca).

Zasto je to tako? Razlika u godinama 2004 (benzinac)-2017 (dizelas). Tehnologija je napredovala dosta zato 2.0 danas je isto sto 3.0-4.0 bile pre 20 godina. Potrosnja mnogo manja u novijima (9.5 litra naspram 7.0).

Ja za 28 meseci u Srbiji benzincem prešao preko 52k km.
(Komadant Ljubo, 22. oktobar 2022 17:18)

Ja za 4 godine sam presao tacno 60k km, i ne stedim ga. Posao 15km daleko, putujem van zemlje 4-5 puta oko 800-1000 km u oba pravca. Ako je dalje, recimo zapadna Evropa, ili avionom ili ne idem. Znaci sa kilometrazu zavisi koji posao radis i koji ti je stil zivota.

Komsija

pre 1 godinu

Komšinica ima 420d kupe, kupljen nov. Čuje se kao traktor kad god prođe pored mene. Proverite sluh.
(Vozač, 22. oktobar 2022 17:32)

Slazem se, cuje se kao traktor (sticajem okolnosti ovo mi je prvi, ali bice mi i poslednji dizelas). I meni koji ga poseduje mi ide na zivce, ali se cuje samo spolja, unutra samo pri ostrom dodavanju gasa (i benzinac i te kako se cuje), posle toga samo strujanje vazduha.

Ovo nije pravi Bmw zna se bre sta je Benkica prava, samo M5
(krasnici, 22. oktobar 2022 18:38)

Za vas Gnjilance da :) ali M5 je 0.01% vozaca. Ja mislim da ovde je prikazan automobil a i rasprava je za automobile za svakidasnju voznju.

(RCZ, 22. oktobar 2022 18:48)
Nemam sta da dodam, tacno u centar! Bravo, dao bih ti 1000 pluseva da mogu. Nekolocini komentatora malo je 200 KS 1.6 tonu tezak auto! ljudi ne preterujte. Covek kupuju to sto voli i moze da priusti, a pritom da ga odrzava sto bolje moze i da ne ostavi sav novac za gorivo i za to odrzavanje (moze solidno odrzavanje bez dranja na ovlascenim servisima, ko se iole malo razume u to).

blicko

pre 1 godinu

Kada bih mogao, kupio bih BMW, ali nov. Medjutim, da dam 22 hiljade evra, za auto star 7 godina i sa 250 hiljada predjenih, pa to je uzasno glupo! To su kola koja sada krecu sa zamorom materijala, a to znaci, zestoko izbijanje para iz dzepa i nerviranje. Ali, ne sumnjam da ce ovakav auto naci novog vlasnika kad bude trebalo, jer od kad su Srbi naucili rec "premijum", ovo ide ko ludo po placevima. Ali, neka, slobodna zemlja, slobodan izbor, pa ko voli, nek izvoli, treba i ti majstori i prodavci delova od necega da zive.
(rani, 22. oktobar 2022 23:24)

Tacno je sve medjutim, u srb se auto kupuje da vide komsije a ne da se vozi (pogotovo manja mesta). Dakle, parkiras u dvoriste, peres subotom i kod kuma na slavu jednom godisnje. Voznja kratkim relacijama po lokalu. Sve ukupno do 5ooo km godisnje. Za tu eksplataciju i namenu sve je jedno u kom je stanju. Covek kome treba pouzdan auto i koji prelazi preko 2oooo km godisnje ne bi ovaj auto nikad uzeo u razmatranje jer bi se tek u takvoj eksplataciji pokazale sve mane zamora materijala.