1. Naši su putevi kratkotrajni. Ovi novi se brzo habaju, postaju talasasti, otvraju se manje rupe i prerastaju u veće. I onda kreću obnove novih puteva koje nas kao poreske obveznike skupo koštaju.

    Zašto je to tako? Pitajte ministarstva koja se time bave. Zna se šta odakle smrdi.
    (Džimi, 18. septembar 2021 19:53)

    # Link komentara

  2. Naši putevi su najbolji samo traju kratko.
    (49, 16. septembar 2021 23:27)

    # Link komentara

  3. To je zato što ćemo mi prvi u Evropi imati leteće automobile, i ne trošimo novac na nešto što nam ne treba, pa nismo valjda badava dali tolike svinjske papke?
    (Bezubi tigar, 16. septembar 2021 20:00)

    # Link komentara

  4. pa sad, svica u vrhu!? tesko. proputovao evropu uzduž i popreko, vozio u svim evropskim zemljama računajući i moldaviju i to tzv. regionalnim putevima i mogu vam reci da su po mom mišljenju danci na prvom mestu. kad se sve sabere danci su bez premca, druga holandija, slede nemacka, španija pa italija. sto se Srbije tice. ne, nije najgora. rumunija, bugarska, albanija pa i grcka, pa i ceska su mnogo gore od srbije. a nisu daleko ni poljska ni slovacka. madjari potpuno ok. ako ne racunamo onu katastrofu oko tatabanje. hrvati ulazu u primorje i tu je ok. ali im je zagorje katastrofa loše a ni sam zagreb nije da se pohvalis. Belgija ok. portugal ok.
    (whitefield, 16. septembar 2021 10:16) # Link komentar

    Zagorje katastrofa o čemu vi to iz Zagreba sam i imam u Tuheljskim toplicama neku nekretninu, milina je kako jednostavno i brzo stižem po vrlo kvalitetnom putu jedini problem mi je policija. Kad sam tražio nekretninu prošao sam cijelo zagorje. Prvo kroz zagorje postoji magistralna cesta zatim prsten oko Zagrebačke gore koji spaja Zagorje sa istokom i zapadom Zagreba. Ima još niz jako dobrih cesta kroz Zagorje, Stara zagorska je sada nova. Kad putujem odmaram koliko je vožnja ugodna, za pola sata u vikendici. A vi pričate o čemu pojma nemate.
    (omniameamecumporto, 16. septembar 2021 19:47)

    # Link komentara

  5. Već neko vreme živim u Sloveniji, a samim tim često idem kroz Hrvatsku. Slobodno mogu da im zamene mesta na tabeli. Hrvatska se skroz neopravdano našla na tako visokoj poziciji.

    @(Milana

    Gleda se cijela cestovna infrastruktura.

    Slovenija nema niti blizu toliko tunela po autocestama, a niti mostova kao Hrvatska. Pelješki most je samo posljednji u nizu, a tuneli su među boljima u Europi.

    Godinama nakon izgradnje, primjerice, auto put Zagreb-Split-Ploče nije nigdje niti milimetar pokrpan.
    (Filip, 16. septembar 2021 19:29)

    # Link komentara

  6. Da ista znas o putevima, znao bi da je daleko lakse napraviti kvalitetan put na TVRDOJ podlozi, a njiva to nije. Ne moras da ides tako daleko - skokni do ruralne Crne gore i naici ces na lokalne puteve koji su prakticno asfaltirani direktno na kamenu jos pre 70-ak godina i jos uvek su citavi.
    (Pro, 15. septembar 2021 14:02)

    Pa da lakše je razbijati stijene i kopati tunele i praviti mostove i vijadukte nego prekopati i nasipati tlo....O zemljo indijo što gajiš slonove.
    (omniameamecumporto, 16. septembar 2021 19:18)

    # Link komentara

  7. Sve je jasno i sve mogu da prihvatim, putevi su nam katastrofa, ali da se Češka kotira bolje, ne od Srbije nego od bilo koga, to je potpuno nerealno. Ko je tamo prošao zna zašto to kažem.
    (Petr Ceh, 16. septembar 2021 15:03)

    # Link komentara

  8. Fantamazgorija😄
    (Tereza, 16. septembar 2021 14:35)

    # Link komentara

  9. Ova anketa je bezvezna, ništa ne kaže osim da je neko mešao žabe i babe.
    (Djole, 16. septembar 2021 14:34)

    # Link komentara

  10. Kako je moguce da Grcka ima bolje puteve od nas? Jedna od najgorih drzava sto se tice puteva,a doata bolje ocenjena od nas. Nesto tu nije dobro. Ne slazem se sa statistikom,obzirom da cesto svuda putujem.
    (Dragan Mirkovic, 16. septembar 2021 13:46)

    # Link komentara

  11. hah secam se isli u Bec kolima pre 3 godine, ja sedmi mesec trudnoce. Kola godinu dana stara. Do granice sa Madjarskom sam mislila da cu da izazovem prevremeni porodjaj koliko se sve treslo/truckalo/poskakivalo. Autoput je do jednog momenta ok posle toga boze pomozi. Morala sam da drzim stomak i stajali smo cesto, toliko sam se uplasila da sam htela da se vratimo. Cim smo presli granicu milina.
    (dzej, 16. septembar 2021 13:07)

    # Link komentara

  12. Lokalna infrastruktura je na nivou Afričkih zemalja u zadnje vreme iskočio je po neki autoput.Problem kod nas je loši standardi gradnje, katastrofalne firme koje grade i loše održavanje , dok to ne ispravimo bićemo uvek začelje.
    (Milko, 16. septembar 2021 10:58)

    # Link komentara

  13. Kakvi su nasi putevi - pa evo vam primer: Od Sremske Mitrovica do Rume postoje 3 puta, jedan vodi preko sela Voganj, drugi preko sela Sasinci,a treci preko sela Jarak. I mogu vam reci, da su putevi toliko odvratni, da ukoliko zelim izbeci rupe, moram voziti sredinom puta, ili preci na drugu traku da ih izbegnem, ali ukoliko vam neko ide u susret, budite sigurni da cete morati preci preko 10 rupa. Na putu na kojem je predvidjeno da se vozi 80 km na cas, mi moramo da nekad usporimo i na 20 jer u suprotnom ode vam guma/tocak. Put preko Vognja je zatvoren, i sad vecina ide preko sela Sasinci i dabome put je sad toliko rasturen da se uskoro nece moci voziti preko tog puta. Put pred selo i posle sela je radjen jos u vreme demokrata (put tanak kao palacinak) i u katastrofalnom je stanju. Dakle, ti putevi nisu radjeni od 2008, kad su ih gradile demokrate, naravno pred izbore. Ako u Sremu, koji spada u razvijenije regione, putevi izgledaju ovako, zamislite kako li je na jugu, ili negde drugde. Placamo za te puteve, a vozimo po kraterima, a kad nam se vozilo osteti, samo mi snosimo troskove opravke, ne drzava.
    (Pljuvac svih stilova, 16. septembar 2021 10:54)

    # Link komentara

  14. Kakvi su nasi putevi - pa evo vam primer: Od Sremske Mitrovica do Rume postoje 3 puta, jedan vodi preko sela Voganj, drugi preko sela Sasinci,a treci preko sela Jarak. I mogu vam reci, da su putevi toliko odvratni, da ukoliko zelim izbeci rupe, moram voziti sredinom puta, ili preci na drugu traku da ih izbegnem, ali ukoliko vam neko ide u susret, budite sigurni da cete morati preci preko 10 rupa. Na putu na kojem je predvidjeno da se vozi 80 km na cas, mi moramo da nekad usporimo i na 20 jer u suprotnom ode vam guma/tocak. Put preko Vognja je zatvoren, i sad vecina ide preko sela Sasinci i dabome put je sad toliko rasturen da se uskoro nece moci voziti preko tog puta. Put pred selo i posle sela je radjen jos u vreme demokrata (put tanak kao palacinak) i u katastrofalnom je stanju. Dakle, ti putevi nisu radjeni od 2008, kad su ih gradile demokrate, naravno pred izbore. Ako u Sremu, koji spada u razvijenije regione, putevi izgledaju ovako, zamislite kako li je na jugu, ili negde drugde. Placamo za te puteve, a vozimo po kraterima, a kad nam se vozilo osteti, samo mi snosimo troskove opravke, ne drzava.
    (Pljuvac svih stilova, 16. septembar 2021 10:44)

    # Link komentara

  15. Ko je vozio do Bugarske zna da je nas koridor nov a vec talasast i truckav. Predjes u Bugarsku a njih autoput pista kao po oblacima da vozis, ko maglev. Kako su mi rekli taj novi autoput su radili Nemci. Kolicina novih puteva se kod nas popravlja ali kvalitet je i dalje upitan.
    (Zohan, 16. septembar 2021 10:39)

    # Link komentara

  16. Živim i terenski radim u Bosni već 20 godina. Istina je, nema puno novih pravaca, ali se ceste jako dobro održavaju. Dobro su označene i nema rupa. Zimske službe jako dobro rade, ne pamtim da sam morao da prekinem put zbog snijega.
    Novi autoputevi i u RS i FBiH su odlični, na nivou hrvatskih.
    (Medo, 16. septembar 2021 10:37)

    # Link komentara

  17. Nidje veze da su albanija i crna gora ispred srbije.
    (bgd33, 16. septembar 2021 10:32)

    # Link komentara

  18. Pred neke tri godine imao sam smještaj u centru Beograda u ulici maršala Birjuzova. Tamo je ispred nekakve velike javne garaže bila rupa na cesti dubine cca pola metra kroz koju se vidjelo jedno deset slojeva krpanja asfalta i na kraju svega podloga od šljunka.
    U Zagrebu to niste mogli vidjeti ni prije 20 godina u najgorim periferijama tipa Adamovec i Markuševec, a o Ljubljani da i ne govorimo.
    (Purger, 16. septembar 2021 10:28)

    # Link komentara

  19. Realno rangirano mislim da su Nemci trbali bit visočije ali zeznuli su Luksemburg i takvi koji imaju ukupno 300 km puta.
    (Mali Miloš, 16. septembar 2021 10:21)

    # Link komentara

  20. Kakvi su nasi putevi - pa evo vam primer: Od Sremske Mitrovica do Rume postoje 3 puta, jedan vodi preko sela Voganj, drugi preko sela Sasinci,a treci preko sela Jarak. I mogu vam reci, da su putevi toliko odvratni, da ukoliko zelim izbeci rupe, moram voziti sredinom puta, ili preci na drugu traku da ih izbegnem, ali ukoliko vam neko ide u susret, budite sigurni da cete morati preci preko 10 rupa. Na putu na kojem je predvidjeno da se vozi 80 km na cas, mi moramo da nekad usporimo i na 20 jer u suprotnom ode vam guma/tocak. Put preko Vognja je zatvoren, i sad vecina ide preko sela Sasinci i dabome put je sad toliko rasturen da se uskoro nece moci voziti preko tog puta. Put pred selo i posle sela je radjen jos u vreme demokrata (put tanak kao palacinak) i u katastrofalnom je stanju. Dakle, ti putevi nisu radjeni od 2008, kad su ih gradile demokrate, naravno pred izbore. Ako u Sremu, koji spada u razvijenije regione, putevi izgledaju ovako, zamislite kako li je na jugu, ili negde drugde. Placamo za te puteve, a vozimo po kraterima, a kad nam se vozilo osteti, samo mi snosimo troskove opravke, ne drzava.
    (Pljuvac svih stilova, 16. septembar 2021 10:20)

    # Link komentara

  21. Ovi sto pljuju po komentarima sve sto je Srpsko i sto se napravi nisu mrdnuli dalje od svoje selendre. Mogu da vide autoput samo na tv i to ako ga imaju.
    (Joca, 15. septembar 2021 23:57)

    Ниси управу Јоване. У Србији су заиста катастрофални путеви. Ми се поносимо ауто путем кроз Србију. Ок. и треба . Али тај ауто пут само пропусти странце да уђу и изађу . А ако неко реши да се мало задржи у Србију па крене да обилази градове, села, бање, језра ........ . Е ту ће већ да види на ком смо нивоу и какви су наши путеви. Изгледа да ти , који прозиваш одређене коментаторе са дозом увреде, управо ти ниси мрдну даље од твог места па не знаш каква ти је Србија и у каквом су јој стању путеви.
    (Истина, 16. septembar 2021 10:18)

    # Link komentara

  22. pa sad, svica u vrhu!? tesko. proputovao evropu uzduž i popreko, vozio u svim evropskim zemljama računajući i moldaviju i to tzv. regionalnim putevima i mogu vam reci da su po mom mišljenju danci na prvom mestu. kad se sve sabere danci su bez premca, druga holandija, slede nemacka, španija pa italija. sto se Srbije tice. ne, nije najgora. rumunija, bugarska, albanija pa i grcka, pa i ceska su mnogo gore od srbije. a nisu daleko ni poljska ni slovacka. madjari potpuno ok. ako ne racunamo onu katastrofu oko tatabanje. hrvati ulazu u primorje i tu je ok. ali im je zagorje katastrofa loše a ni sam zagreb nije da se pohvalis. Belgija ok. portugal ok.
    (whitefield, 16. septembar 2021 10:16)

    # Link komentara

  23. Nema šanse da Francuska imabolje puteve od Nemačke. Nikako
    (Al u Fr, 16. septembar 2021 10:13)

    # Link komentara

  24. Spanija ima najbolje puteve i ne moze se porediti sa Holandijom koja je 10 puta manja!
    (Joza mali, 16. septembar 2021 10:10)

    # Link komentara

  25. Koje zemlje imaju najmanji a koji najveci minimalac I gde smo tu mi - to je pravo pitanje a putevi tek kad je novcanik pun ......
    (Danijel Riccardo, 16. septembar 2021 10:06)

    # Link komentara

  26. Nasi kad dodju na vlast pocnu nesto sam oda bi imal ida se slikaju pred izbore da se pokazu a kvalitet nula 0. Secam se kad je mrkonjic tvorio deo obilaznice posle mesec dana sve je popucalo klizilo moral oje sve ponovo da presvlace. Secam se kad je Eu dala pare da se u jednom naselju stavi asfalt bila delimicno kocka delimiocno popucali asfalt. nasi odradil iali kad je komisja neka dosla ispostavil os eda su stavili skoro tri puta tanji sloj nego sto treba. i umesto da sve koj isu pokrali obese na bandere za primer nikom nista. PA ljudi ako komunalac mzoe da me udari pesnicom u stomak jer sam pogresno validirao kartu umesto grupne z amene i zenu otkucalo m isamo za jednog, ili kad 50ak komunalca bije prodavca lubenica koj ije u kamionu ispred pijace prodavao robu a niej hteo da im da danak. Pa kad s uvidel ida svi okolo snimaju za sekund je dosla prava policija koja je oduzela telefone i pretila hapsenjem. a oni gore naprave stet u milijardam pa ne odgovaraju. Pa pogledajte samo komunalce vecina nabildovani tipovi kao oni koji cuvaju mafijase u filmovima. Setim ose samo kad je predsnik potpisao ugovor sa arapiam za air serbia rekao je da ce taj ugovor da odnese srbiji da ce cela srbija ziveti od toga. ali psoel nekolik omeseci se ispostavil oda se nek ozezno i dan danas srbija mora da palca siz budzeta lsoe sklopljen ugovor. izgubili smo milijarde a niko da odgovara. a mene biju za 90 din ne namerne stete
    (ma, 16. septembar 2021 09:59)

    # Link komentara

  27. Srbija -17
    (Ickoslav, 16. septembar 2021 09:56)

    # Link komentara

  28. Kako je lepo kada nema botova u komentarima.

    Lista deluje apsolutno realno. Svako ko je vozio po Evropi to može i da potvrdi.
    (Dule Astro, 16. septembar 2021 09:52)

    # Link komentara

  29. Autoputevi u Srbiji su stvarno dobri - ne svemirski, ali sasvim ok, negde i odlični.
    Magistrale su dobre.
    Regionalni putevi katastrofalni.
    Gradske ulice kako kad i kako gde, ali u poslednjih 10 godina uglavnom očaj i patnja. Čak je i signalizacija amaterski urađena, bukvalno ono nije mogao projektovati saobraćajni inženjer.

    Nisam mnogo putovao po Evropi kolima, ali što znam je da Grčka ima mnogo goru putnu infrastrukturu a i dalje ovde ima bolju ocenu, tako da ne bih rekao da je ovo previše relevantno.
    (eotfw, 16. septembar 2021 09:50)

    # Link komentara

  30. U prigradskim naseljima u Kragujevcu jos uvek se vozi makadamom....
    (Nenad, 16. septembar 2021 09:28)

    # Link komentara

  31. Najbolji autoputevi su u Nemačkoj, jer skoro ništa ne koštaju. Naplaćuje se godišnje kroz porez na auto, npr. oko 60€ za benzinac što je minimalna. Mreža autoputeva ukupno 13200 km , a u Srbiji 600-700 km? Hrvatski su super, ali neverovatno skupi!
    (bibi, 16. septembar 2021 09:18)

    # Link komentara

  32. ja lično u Srbiji vozim po katastrofalnom putu,na tri km.od Kg.makadam,rupe,prašina ili blato,Srbija je u rangu Etiopije.
    (sumadinac, 16. septembar 2021 09:07)

    # Link komentara

  33. Mora se priznati da se slika puteva u Srbiji zadnjih godina menja na bolje.
    (POPE, 16. septembar 2021 09:03)

    # Link komentara

  34. Iako je ovde anonimno komentarisanje i ocenjivanje, ipak bi se moglo iskoristiti za psihološku studiju koliko ljudi mogu biti izgubljeni u društvenom koordinatnom sistemu.
    Nemci su imali Hitlera na vlasti,zemlja im je bila bukvalno sravnjena,izginuli su im milioni ljudi, ali su ćutali,vredno radili i stigli gde su sada.
    Mi smo, kao oslobodioci imali brojne privilegije pre IIWW, a posle njega uleteli u tuđe kuće i stanove, dobili besplatno hektare zemlje,neradnici na, preko veze dobijenim, radnim mestima,uvek nezadovoljni, smatramo da smo izuzetni i da "zaslužujemo" više.
    Neće Holanđani i Nemci doći da rade za nas i da nam prave puteve.
    (milan, 15. septembar 2021 22:07)

    Problem u Srbiji je taj što svaka vlast previše krade a na putevima se krade najviše. Naplaćuje se vrednost radova više nego oni u Holandiji a na asfaltu se ukrade mnogo jer se stavlja mnogo manji sloj nego u razvijenim zemljama a nijedan put se ne uradi kako treba već se večito krpi nešto ili još gore je to što se pretapa stari asfalt a put se naplaćuje kao novi što se vidi po belini asfalta koji je star ko zna koliko godina. O ovim krađama svi ćute a milijarde evra su se pokrale do sada. Hoće radnici da rade ali je problem što oni koji ih plaćaju kradu na materijalu i u proceni tog puta koji ne vredi ni tri puta manje. Pa skoro je bila ona priča za kopanje 100 metara tunela da je cena 100 miliona evra. Dakle oni uzimaju milion evra po metru a to nigde na svetu nema.
    (Lopovska država sa glupim narodom mora proći tako kako prolazi, 16. septembar 2021 08:57)

    # Link komentara

  35. Lako je Švajcarskoj, Austriji, Sloveniji... Oni nemaju grdeličku klisuru.
    (Alpska koza, 16. septembar 2021 08:54)

    # Link komentara

  36. Pa zar vučić nije rekao da imamo najbolje puteve u Evropi???
    (MomaSRB, 15. septembar 2021 10:52)

    Jeste ali ne kada se poredimo sa nekim tamo zemljama poput Švajcarske, Austrije, Slovenije, Albanija itd koje nemaju grdeličku klisuru da kroz nju prave put, nego sve ravno kao tepsija pa samo prospu asfalt iz kamiona a ono kao tepih.
    (Ja pređoj Rubikon a ti Cezare kako oš, 16. septembar 2021 08:46)

    # Link komentara

  37. Dobro, rezultati ankete. Ali realno, primjerice Srbija ima 44000 km, Slovenija 40000 km, Hrvatska 29000, a BiH 22000 km asfaltiranih puteva. Kako usporediti sad BiH, Hrvatsku i Srbiju sa Slovenijom? Teško. Samo kad usporedimo autoputeve, BiH 200, SLO 750, SRB 1000, HR 1250 km, ali za razliku od ostalih u SLO je izlaz iz autoputa na svakih 8 km, odmaralište na svakih 9 km, u ostalima dosta manje izlaza i odmarališta. Još kad usporedimo saobračaj, u SLO su autoputevi jako opterećeni zbog tranzita, prvenstveno teretnim vozilima. Naravno u svakoj zemlji imaš raspon među dionicama, koje su nužne za obnovu, pa do onih nedavno puštenih u promet. Ako bi morao proceniti, koja zemlja ima bolje puteve, onda bi rekao definitivno Slovenija, pa tek onda Hrvatska zbog više razloga, od same kvalitete asfalta, umještenosti puteva u prostor, signalizacije i opreme na putevima i uz puteve, održavanja..., Srbija ima dosta lokalnih puteva u katastrofalnom stanju, još gore je u BiH, gde se na nekim dionicama primeti jako brzo propadanje, primjerice Brod- Doboj.
    (Miran, 16. septembar 2021 08:42)

    # Link komentara

  38. Holandija je na prvom mestu bez dileme, ali ono sto mi je posebno interesantno jeste da Spanija ima fantasticne puteve, daleko bolje od Nemacke npr. a poredite samo snagu ekonomija dve zemlje. Sto se tice ove nase bede, o tome ne vredi ni pricati. Imamo nesto kvalitetnih autoputeva, magistalni su losi, lokalni ziva sramota. Bio sam u Vranju pre mesec dana i otvorenih usta i u konstantnom soku pratio sve moguce rupetine i napukline. Sto se Hrvatske tice, mogu da potvrdim da imaju sjajne puteve. Jednostavno, Hrvati mnogo vise vole svoju zemlju i to je cinjenica. Doduse, da je ova nasa Srbija zaista tigar, druga bi se pesma ovde pevala...
    (Mikii, 16. septembar 2021 08:41)

    # Link komentara

  39. I ja obiso evropu, u hrv su putevi razvalina!
    Italija i nemcka odlicno, u Srbiji je odlican 5 za autoputeve i magistrale, treba jos poraditi na jugu zemlje ali bice i to ok.
    (probajte i ajvar a ne samo sarmu da jedete, 15. septembar 2021 23:52)

    To mora da je u nekom paralelnom univerzumu da su naši autotevi i magistrale za 5. Ne možemo pored Mađarskim da prođemo a ne da se merimo sa zapadnim zemljama.
    (Putnik, 16. septembar 2021 08:09)

    # Link komentara

  40. Ovi sto pljuju po komentarima sve sto je Srpsko i sto se napravi nisu mrdnuli dalje od svoje selendre. Mogu da vide autoput samo na tv i to ako ga imaju.
    (Joca, 15. septembar 2021 23:57)

    # Link komentara

  41. Obišao celu Evropu.Holandija i Hrvatska daleko najbolje, a odlični su i Italija i Nemačka.
    (Miodrag, 15. septembar 2021 22:08)


    I ja obiso evropu, u hrv su putevi razvalina!
    Italija i nemcka odlicno, u Srbiji je odlican 5 za autoputeve i magistrale, treba jos poraditi na jugu zemlje ali bice i to ok.
    (probajte i ajvar a ne samo sarmu da jedete, 15. septembar 2021 23:52)

    # Link komentara

  42. Hrvatska bolje puteve od Slovenije , samo cu se nasmejati ha ha ha
    (Tomy Čubura, 15. septembar 2021 17:13)
    Vidi koliko si pluseva dobio za svoju glupost.
    (Samos, 15. septembar 2021 22:58)


    Minuse dajete vi iz hr, placeni botovi, dakle napisao je covek istinu, hr nema puteve nego razvaline. Bzi bre!
    (probajte i ajvar a ne samo sarmu da jedete, 15. septembar 2021 23:50)

    # Link komentara

  43. Ovog leta po Hrvatskoj, putevi izuzetni. Auto put, magistralni i lokalni putevi bas bas dobri.
    Sto neko rece, to nije samo pitanje kvaliteta asfalta vec cele infrastrukture od ulaza / izlaza, pratece galanterije, signalizacije pa do ciscenja smeca i odrzavanja zelenih povrsina.
    (Udah, 15. septembar 2021 23:33)

    # Link komentara

  44. Ti stvarno mislis da Cg ima bolje puteve od Srbije ili Albanija ili to sto si protiv vlasti u Srbiji poistovecujes sa mrznjom i prema Srbiji kao zemlji?
    (31000, 15. septembar 2021 17:36)

    Znači ako sam protiv vlasti - ja mrzim Srbiju ???

    Kako si se samo toga setio.
    (Vukašin, 15. septembar 2021 23:23)

    # Link komentara

  45. Хрватска 6 а Њемачка 11.
    Хахахахахахаха.
    Да није смијешно,било би жалосно.
    Нигдје везе.
    (sinisalazic, 15. septembar 2021 18:41)

    Šta je smešno ?

    Očigledno u životu nisi bio u Hrvatskoj a kamoli u Nemačkoj.

    Hrvatska ima pet puta bolje puteve od Nemačke.
    Pa u Nemačkoj još postoje putevi sastavljeni od armiranih betonskih ploča i vožnja po njima je katastrofa em bučna em trucka na sastavima svakih 20-30 metara.
    (Radovan, 15. septembar 2021 23:18)

    # Link komentara

  46. Holandija ima kvalitetan asfalt ali i signalizaciju, dobro projektovane čvorove, dugačke trake za uključenje i isključenje sa autoputa itd
    (ivica, 15. septembar 2021 23:17)

    # Link komentara

  47. Na ovoj mapi Kosovo ima bolje puteve od Srbije i Bosne, bravo!
    (Miki, 15. septembar 2021 20:19)

    Auto put Priština Drač je trenutno najsavremeniji auto put u Evropi ko nije video i vozio neka ne sudi.
    (Dušan, 15. septembar 2021 23:14)

    # Link komentara

  48. Dovoljno je samo iz Srbije preko Bačke Palanke,Ljube ili Neština ući u Hrvatsku i pocrveneti od sramote kakvi su nam putevi.
    Hrvatska je druga dimenzija za nas nedostižna ni za 50-100 godina.
    (022, 15. septembar 2021 23:09)

    # Link komentara

  49. Srbija danas ima bolje puteve od barem polovine clanica EU. Provezao sam skoro celu Evropu, video svojim ocima.
    (Kobaja Grande, 15. septembar 2021 11:45)
    Nista ti nisi video jer nigde nisi mrdnuo.Vidi koliko si minusa dobio za ovu tvoju vrlu vest.
    (Samos, 15. septembar 2021 23:06)

    # Link komentara

  50. Nije pitanje bilo o širini puteva, već o kvalitetu puteva!!!
    (nixNS, 15. septembar 2021 23:02)

    # Link komentara

  51. Spavaš li mirno predsedniče?
    (nixNS, 15. septembar 2021 23:00)

    # Link komentara

  52. Hrvatska bolje puteve od Slovenije , samo cu se nasmejati ha ha ha
    (Tomy Čubura, 15. septembar 2021 17:13)
    Vidi koliko si pluseva dobio za svoju glupost.
    (Samos, 15. septembar 2021 22:58)

    # Link komentara

  53. Za Holandiju mogu da potvrdim, secam se da smo putovali od Ajdhovena do Amsterdama i za skoro 2 sata puta se nismo zatresli ni jedan jedini put, bukvalno sve vreme kao pista...
    (Brada Bg, 15. septembar 2021 18:56)

    I ja bi da potvrdim. Sećam se jednog puta u Holandiju, ono laka zarada, malo travice, ali mladi i naivni murja nas snimila i mi po gasu. Brzina je bila tolika da smo i po oranju vozili ne bi primetili. Stvarno imaju super puteve, a i zatvori im nisu loši. Hrana posebno, balkanska, jer ima dosta zemljaka.
    (diler u pokušaju, 15. septembar 2021 22:56)

    # Link komentara

  54. @Lošmi

    Izgleda da nisi pročitao članak sa razumevanjem, kao ni većina ovde. Ocene su davali domaći privrednici tako da sam siguran da su u Rumuniji svaki dan. Sasvim je drugi problem što tamo, kao i kod nas, imaš gomilu likova kojima je smisao života da kukaju. Da se vratimo na temu. Rumunija nema kršten autoput. Imaš oko 100km Bukurešt-Pitešti, oko 100km Bukurešt - Ploešti, oko 250km Bukurešt-Konstanca i nedovršen autoput Bukurešt-Arad koji će da bude gotov u dalekoj, maglovitoj budućnosti. Ostalo su im magistrale i motoputevi koji prolaze kroz naseljena mesta gde imaš škole, pešačke prelaze, semafore i spuštaš brzinu na 70 ili 50kmh. Sidješ sa tih puteva i imaš utisak da voziš iza tenkovske divizije. Rumunija ima jako lošu putnu infrastrukturu.
    (šta te briga, 15. septembar 2021 22:55)

    # Link komentara

  55. @Naši autoputevi u Hollandiji ne samo da su najbolji nego su po noći i osvetljeni. Inače teško da postoji drzava sa modernijom infrastrukturom.
    (Utrecht, 15. septembar 2021 19:18)

    Potpisujem.
    (Rodion Gataulin, 15. septembar 2021 20:36)


    jel to zato što vam Nemci tako i dalje plaćaju ratne reparacije?
    (možda mi nekad i propustite komentar, 15. septembar 2021 22:46)

    # Link komentara

  56. Holandija je najbolja plaćam porez samo 110e za 2 auta mesečno...
    (shone, 15. septembar 2021 22:42)

    # Link komentara

  57. Imam pitanje za ove sto pljuju po srpskim putevima: a zasto putevi nisu izgradjeni od 2000. do 2012.kada su tada stotine milijardi dolara prosle kroz zemlju?
    (Oliver, 15. septembar 2021 22:34)

    # Link komentara

  58. imamo ubedljivo najlosije puteve
    (antena, 15. septembar 2021 22:29)

    # Link komentara

  59. Obišao celu Evropu.Holandija i Hrvatska daleko najbolje, a odlični su i Italija i Nemačka.
    (Miodrag, 15. septembar 2021 22:08)

    # Link komentara

  60. Iako je ovde anonimno komentarisanje i ocenjivanje, ipak bi se moglo iskoristiti za psihološku studiju koliko ljudi mogu biti izgubljeni u društvenom koordinatnom sistemu.
    Nemci su imali Hitlera na vlasti,zemlja im je bila bukvalno sravnjena,izginuli su im milioni ljudi, ali su ćutali,vredno radili i stigli gde su sada.
    Mi smo, kao oslobodioci imali brojne privilegije pre IIWW, a posle njega uleteli u tuđe kuće i stanove, dobili besplatno hektare zemlje,neradnici na, preko veze dobijenim, radnim mestima,uvek nezadovoljni, smatramo da smo izuzetni i da "zaslužujemo" više.
    Neće Holanđani i Nemci doći da rade za nas i da nam prave puteve.
    (milan, 15. septembar 2021 22:07)

    # Link komentara

  61. Države sa 0 km autoputeva i 0km bar brzih magistrala imaju ocenu veću od nekih koji imaju. Svojevremeno sam se pitao čemu služe ove mape, izgleda da služe ničem stvarnom i korisnom.
    (354, 15. septembar 2021 21:54)

    # Link komentara

  62. листа је лажна. Норвешка има најгоре путеве у Европи, чак и ширина путева се закида тако да се два аута једва мимоилазе а чести су мостови са једном траком.
    (Miljanov, 15. septembar 2021 21:42)

    # Link komentara

  63. Rally Dakar seli iz Senegala kod nas.
    Bosanski makadam je novi izazov.
    (Bosanac, 15. septembar 2021 21:42)

    # Link komentara

  64. Ovaj ko je dao Rumuniji 3, nije bio tamo 30g. Bez zezanja pišem, da imaju možda najbolje puteve na Balkanu.
    (Lošmi, 15. septembar 2021 21:40)

    # Link komentara

  65. Daleko od toga da su nam putevi idealni ali da su gori od Cg teško.Tamo još uvek ima jako mnogo 'kozijih staza' do pojedinih sela moraš ići specijalni vozilima.
    (Jana, 15. septembar 2021 21:35)

    # Link komentara

  66. Ne bi rekao da je bas realna ocena.
    (Igor, 15. septembar 2021 21:33)

    # Link komentara

  67. CG bolje autoputeve i puteve od Srbije ? a verovat o i duze hahahaha
    (seljadin, 15. septembar 2021 21:28)

    # Link komentara

  68. Mogu samo da dam misljenje o putevima u Vojvodini, posto dole od BG nisam isao ni ne secam se kad.
    Autoputevi - hajde ocena 7/10. Fale obavestenja, fale odmorista, iskljucenja su kriminalno projektovana ali sve u svemu 7/10.
    Magistrale - jedina renovirana deonica ijedne magistrale u Vojvodini (Backa Topola-Subotica) se raspada na sitne komade posle 5 godina gradnje, prosirenje u desnoj traci je neupotrebljivo posto nisu nabili tampon kako treba pa su ga sleperi razbucali ko Panta pitu. Ostatak magistralne mreze je katastrofa. Ukupna ocena 3/10.
    Lokalni putevi - tu i tamo je nesto i sredjivano, ali su u globalu netaknuti i po 80 godina. Ocena 1/10.

    Ulice po gradovima da ne spominjem, to je 0/10.

    Bosna? Ko se smeje na Bosnu dugo nije bio, progledam kad odem tako kad moram, magistrale kao ogledalo!
    Hrvatska, Rumunija, MADJARSKA? Kao Svajcarska u odnosu na Srbiju.
    Pa cim se udje u Hrvatsku kod Iloka put je dobar, jos sad skroz renoviraju (ne da skidaju 2 cm asfalta grebanjem pa navlace 1 cm samo da se zacrni, vec skidaju do TAMPONA!) ceo taj deo od Iloka do Vinkovaca/Vukovara. Ma milina
    (Misljenje, 15. septembar 2021 21:26)

    # Link komentara

  69. @Bosna, tj RS ima bolje puteve nego Srbija, bar onaj deo kojim ja putujem... Znači novi novcati putevi, ravni ko pista.
    (CJC, 15. septembar 2021 14:25)

    Očito ne putujete mnogo, Bosna a pogotovo istočni dio zemlje ima katastrofalne puteve i zasluženo smo na dnu. A i oni putevi koje mi smatramo dobrim su krivudavi, uski i 50% bez saobraćajnih znakova, magistralne ceste prolaze kroz gradove i naselja, ne postoje tranzitne rute. Za 20 godina izgrađeno 200 km brze autoceste, sramota i zasluženo dno. Iz tog razloga imamo na žalost svaki dan saobraćajnu nesreću sa smrtnim ishodom. Istina ne znamo ni voziti, ne poštuju se saobraćajni propisi.
    (Rudi, 15. septembar 2021 21:26)

    # Link komentara

  70. Videcemo uskoro koliko ce ti nasi novi putevi da traju!!!
    (Solo, 15. septembar 2021 21:23)

    # Link komentara

  71. @Utrecht,

    Singapur
    (Trla baba lan, 15. septembar 2021 21:21)

    # Link komentara

  72. Jel moguće da smo gori od Albanije?
    (Deki, 15. septembar 2021 21:08)

    # Link komentara

  73. Balkanski putevi su jad i bijeda zato smo imali slucaj da lokalna TV javi
    da je gradonacelnik svecano pustio u rad semafor na nekoj raskrsnici.
    Semafor, eej!
    (civilizacija-improvizacija, 15. septembar 2021 17:41) # Link komentara

    I to mu je puno. Imao je sreće da je Vučić valjda bio na drugom kraju Srbije.
    Inače bi to išlo ovako: Stari čića (spontano), dolazi do Vučića, i pita: Gosn Predsjedniče! Moja baba zamalo pogine nekidan, jer 3 generacije čekamo semafor na kraju ulice! Skupili smo novac, ali oni bivši sve pokrali, i sad opet čekamo!
    Zatim Vučić odgovara: DROBNJAK!! koliko košta semafor?? - 19 miliona Predsjedniče! - Ne laži! Da si sutra napravio semafor za 10 miliona!

    Eto, i mi Hrvati smo čuli kako se to radi u Srbiji. Čak sam čuo da je gradonačelnik uštedio još 5 miliona, jer je izbacio žuto svjetlo. Koje realno, ničem i ne služi.
    Šalu na stranu, kod vas stvarno političari otvaraju svaki km lokalnih cesta, čak sam vidio da je otvorena cesta kojoj su pokrpane rupe. Dakle, ponovo "otvorena". Održavana. Nemam pojma kako se to zove, ali vidio na instagramu. PREDSJEDNIKA.
    K O M E D I J A.
    (Mate, 15. septembar 2021 21:07)

    # Link komentara

  74. Svajcarska kod Lozane i oko Zenevskog jezera je ocajan put na vecini deonice... Ne zasluzuju tako visoku poziciju
    (Ekonomski tigar, 15. septembar 2021 20:47)

    # Link komentara

  75. Vozio sam po Austriji Sloveniji i po Kroaciji.

    A to da Kroacija ima bolje puteve od Slovenije, blago receno , ehem, ne bih rekao.

    Ali Srbija ima bolje oznake po putevima u odnosu na Sloveniju i Kroaciju, dosta cesto ne znam koja su ogranicenja i kada je prestanak zabrane, to pogotovo vazi za autoput u Sloveniji, po Lici kad vozim ogranicenja brzine i ulazak u naseljeno mesto nisu oznaceni pa kad vozim da obidjem dedinu imovinu napravim kolonu iza sebe jer ne mogu dozvoliti sebi da me zaustavlja kroacijska policija, vec su par puta izvrtali ocima kad su me legitimisali blizu dedine imovine, znaci tip drzi pasos i gleda u krug i ne zna sta ce sa sobom, a nista ne radi sa pasosem.
    (Steve, 15. septembar 2021 20:45)

    # Link komentara

  76. Hrvatski auto putevi - vrh, savršeni. Ceste sve kompletno obnovljene, sve državne ceste proširene, sve pokošeno, uredno. Ni jedna boca ili papir nema sa strane odbačeno.
    (Miško, 15. septembar 2021 20:41)

    # Link komentara

  77. @Naši autoputevi u Hollandiji ne samo da su najbolji nego su po noći i osvetljeni. Inače teško da postoji drzava sa modernijom infrastrukturom.
    (Utrecht, 15. septembar 2021 19:18)

    Potpisujem.
    (Rodion Gataulin, 15. septembar 2021 20:36)

    # Link komentara

  78. Na ovoj mapi Kosovo ima bolje puteve od Srbije i Bosne, bravo!
    (Miki, 15. septembar 2021 20:19)

    # Link komentara

  79. Bilo bi lepo da se tekst pročita i da se malo analitički pristupi. Volimo sebe da blatimo, to nam je nekako zanimljivo.
    Nemamo odlično puteve to je činjenica. Ali nisu ni loši ako sagledamo prosek. Glavni pravce i su veoma dobri kao npr NS-Zrenjanin, Autoputem Miloš i slično. Ali su lokalni često u jako lošem stanju.
    Makedonija i Bosna imaju istrošene puteve a Hrvatska u lokalu je prilično prosečna dok Slovenija i Austrija gotovo svugde imaju sjajne puteve. U Nemačkoj ima baš svega. Od nivoa lokalnog puta Kod Smederevske Palanke do najboljih koji mogu poslužiti kao staze za F1. Sve u svemu lista dosta realno ali mislim da je ovde stanje bolje od prikazanog ali daleko od odličnog.
    (Saobracajac, 15. septembar 2021 19:54)

    # Link komentara

  80. Прођох преко целе Босне до Книна магистралом. Пут је био без иједне рупе. На неким деловима читаве деонице нове.
    Ишао сам у Котор и у Пријепољу на главном путу ка ГП Јабука поцепам гуму и искриви фелну. НА ГЛАВНОМ ПУТУ КА ПРЕЛАЗУ где прође пола туриста. СРАМОТА за економског тигра. Тако да бих ја Босну подигао изнад
    (lek, 15. septembar 2021 19:51)

    # Link komentara

  81. Naši autoputevi u Hollandiji ne samo da su najbolji nego su po noći i osvetljeni. Inače teško da postoji drzava sa modernijom infrastrukturom.
    (Utrecht, 15. septembar 2021 19:18)

    # Link komentara

  82. Eno vam najskoriji primer ulice koja je tek otvorena od banjicke pijace do trosarine, u aleji izmedju dve trake raste neka paprat, neka dzungla korov a cesta nema 20 dana da je u upotrebi, ovo pisem kako kod nas izgleda "ophodnja ceste", to je jedna skupina turskih groblja na kojem se neko sahrani i niko nikad vise ne osvrne nit vraca.
    Srpske ceste su idealna scenografija za nastavak filma Rata zvezda--- Udarna Rupa uzvraca udarac
    (dzoni cackalica, 15. septembar 2021 18:30


    Si ti merio telesnu temperaturu skoro?
    (333, 15. septembar 2021 19:00)

    # Link komentara

  83. Za Holandiju mogu da potvrdim, secam se da smo putovali od Ajdhovena do Amsterdama i za skoro 2 sata puta se nismo zatresli ni jedan jedini put, bukvalno sve vreme kao pista...
    (Brada Bg, 15. septembar 2021 18:56)

    # Link komentara

  84. Хрватска 6 а Њемачка 11.
    Хахахахахахаха.
    Да није смијешно,било би жалосно.
    Нигдје везе.
    (sinisalazic, 15. septembar 2021 18:41)

    # Link komentara

  85. "...im se uđe u mađarsku odmah se oseti razlika u podlozi, debljiji i kvalitetu asfalta..."

    Kakva budalastina!
    (Guliver, 15. septembar 2021 18:30)

    # Link komentara

  86. Eno vam najskoriji primer ulice koja je tek otvorena od banjicke pijace do trosarine, u aleji izmedju dve trake raste neka paprat, neka dzungla korov a cesta nema 20 dana da je u upotrebi, ovo pisem kako kod nas izgleda "ophodnja ceste", to je jedna skupina turskih groblja na kojem se neko sahrani i niko nikad vise ne osvrne nit vraca.
    Srpske ceste su idealna scenografija za nastavak filma Rata zvezda--- Udarna Rupa uzvraca udarac
    (dzoni cackalica, 15. septembar 2021 18:30)

    # Link komentara

  87. Već neko vreme živim u Sloveniji, a samim tim često idem kroz Hrvatsku. Slobodno mogu da im zamene mesta na tabeli. Hrvatska se skroz neopravdano našla na tako visokoj poziciji.
    (Milana, 15. septembar 2021 18:18)

    # Link komentara

  88. Već neko vreme živim u Sloveniji, a samim tim često idem kroz Hrvatsku. Slobodno mogu da im zamene mesta na tabeli. Hrvatska se skroz neopravdano našla na tako visokoj poziciji.
    (Milana Lukić, 15. septembar 2021 18:17)

    # Link komentara

  89. Bajo moj, kako japanci zovu naše puteve?

    Samajama!
    (Čoveče ne ljuti se, 15. septembar 2021 18:12)

    # Link komentara

  90. Pazi sad, Pre par meseci sam u BG ocesao auto sa donje strane u ulici na naboran asfalt. Da, naboran asfal i auto ocesao i evo vec skoro pola godine je tako i briga ih. Cak su i radili tu okolo nesto, ali nije im palo na pamet da srede taj asfalt. Prijavljeno i to je to. Briga njih.
    (Hahaha, 15. septembar 2021 18:12)

    # Link komentara

  91. Koliko je ovo netačno, pa ja sednem na motor i odem u Rumuniju ili Bosnu da se odmorim od srpskih puteva, a oni na listi ispod nas, da ne pominjem ostale zemlje. Najgori smo.
    (Alex, 15. septembar 2021 18:12)

    # Link komentara

  92. Pa Zagreb je na sjecistu 6 autoputeva. Ima za Split, pa Rijeku, pa za Ljubljanu, pa za Maribor, pa onda prema HU i onaj najstariji prema Bg. Ima vec izgrađen dio prema Sisku. Istina da ih ne koristimo najbolje, a tu prije svega mislim na onaj Zg - Bg. Nema dovoljno ponude uz put. Mađafi su tu tranzitno puno jaci.
    (Davor, 15. septembar 2021 18:12)

    # Link komentara

  93. S obzirom da mi vozimo leteće automobile, ni ne treba nam neka putna infrastruktura. Zato su nam tako loši rezultati.
    (igor, 15. septembar 2021 18:05)

    # Link komentara

  94. u HR idem jednom mesečno nešto dalje od Osijeka. Svaki, ali svaki put mimoiđem bar jedno, a često i dva narandžasta vozila "Ophodnja ceste". U Srbiji sam za 20g vozačkog staža video jednom nešto slično.

    Kod nas održavanje puteva, a ni bilo čega drugog, ne postoji.
    Nešto se napravi (uglavnom loše), onda se ostavi da propada dok se ne dezintegriše, i onda se skupljaju pare za novi krug.
    Em skuplje, em većinu vremena nije u normalnom stanju.
    Tako je za sve, od javne kante za đubre do mosta preko Dunava.
    Zato smo tu gde smo.
    (Fibonacci, 15. septembar 2021 17:52)

    # Link komentara

  95. Pretpostavljam da se ovaj tekst ne odnosi na gradske ulice, ali moram da prokomentarišem ulice u Vranju - one su u tako katastrofalnom stanju da se bukvalno raspadaju! Nikada nisu bile u gorem stanju. Apsolutno je nemoguće normalno voziti kroz grad. Ko je imao tu nesreću da prodje, zna o čemu pričam. Potpuno sam siguran da u Srbiji nema gorih.
    (Vr, 15. septembar 2021 17:48)

    # Link komentara

  96. Poljska ima fantastične puteve, mnogo bolje od Češke i Slovačke nego što pokazuje anketa. Srpski putevi, barem oni I i II kategorije su od dobri do odlični, naročito na turistički pravcima. Lokalni putevi su druga priča.
    (Draganče, 15. septembar 2021 17:45)

    # Link komentara

  97. Pa zar vučić nije rekao da imamo najbolje puteve u Evropi???
    (MomaSRB, 15. septembar 2021 10:52)

    mislio je u srbiji...
    (al samo jedna je shvacas...., 15. septembar 2021 17:44)

    # Link komentara

  98. srbija 33.
    ma ovo je greska, ovi nemaju tacne podatke da ekonomski tigar gradi najvise i najbolje....i jos bolje brze jace i to...
    (al samo jedna je shvacas...., 15. septembar 2021 17:43)

    # Link komentara

  99. Balkanski putevi su jad i bijeda zato smo imali slucaj da lokalna TV javi
    da je gradonacelnik svecano pustio u rad semafor na nekoj raskrsnici.
    Semafor, eej!
    (civilizacija-improvizacija, 15. septembar 2021 17:41)

    # Link komentara

  100. Rekao bi da Slovenija ima bolje puteve od Hrvatske, a ova statistika kaže suprotno...
    (zainteresovani posmatrač, 15. septembar 2021 10:31)


    Pozivam sve da opet procitaju tekst.
    Nije statistika rec je o anketi gde su menadzeri ocenjivali svoje domace puteve, neki su bili iskreni ali neki uopste nisu, zato je i moguce da po toj anketi hrvatska ima bolje puteve i od Srbije i od Slovenije sto je netacno, ja vozim celu Evropu i znam kakvi su putevi u celoj evropi, Srbija ima izvanredne piteve sem na jugu zemlje gde je tako -tako ali generalno Srbija od mene ima odlican 5 za autoputeve i magistrale.
    (31000, 15. septembar 2021 17:40)

    # Link komentara

  101. Lider u regionu na 33 mestu a ispred nas Crna Gora i Albanija.

    Onaj koji je pravio listu očigledno ne prati medije sa nacionalnom frenkfencijom niti čita domaća tabloide.
    (Vukašin, 15. septembar 2021 10:44)


    Ti stvarno mislis da Cg ima bolje puteve od Srbije ili Albanija ili to sto si protiv vlasti u Srbiji poistovecujes sa mrznjom i prema Srbiji kao zemlji?
    Nema razloga da iko prati ili ne prati TV, ja vozim po celoj Evropi, putevi u Srbiji su izvanredni, tamo na jugu Srbije su prosecni ali generalno odlicne autoputeve imamo kao i magistralne.
    Procitaj ti koji mrzis, procitaj ponovo ovaj tekst ali pazljivo, da bi shvatio kako je anketa radjena.
    CRna Gora nema autoput a Albanija ima nesto malo ali to je "zali Boze".
    (31000, 15. septembar 2021 17:36)

    # Link komentara

  102. Pa zar vučić nije rekao da imamo najbolje puteve u Evropi???
    (MomaSRB, 15. septembar 2021 10:52)


    Da imamo odlicne puteve, ja ih ocenjujem sa visokih 5.
    A ti se vrati na tekst pa procitaj pazljivo kako je "anketa" radjena.
    Daklem menadzeri su ocenjivali svoje puteve, u svojim zemljama, trebalo bi da su bili objektivni ali nisu svakako.
    (SRB über alles, 15. septembar 2021 17:31)

    # Link komentara

  103. По овоме Црна Гора има солидне путеве, или Македонија са "ауто-путем" на коме је ограничење између Скопља и Велеса 70 км/ч. Грчки путеви ван њихове главне артерије која спаја Атину и Солун су прилично скромни. Већ сад израбовани хрватски "нови" ауто-пут се не може поредити са нашим новим деоницама, чија је километража сада прилично велика. Овде се више ради о нагађањима и претпоставкама људи који никада нису возили кроз ове државе.
    (kimi, 15. septembar 2021 10:55)


    Slazem se.
    2/3 komentatora su po difoltu kako vidim sovinisti tako da tekst ni citali nisu ali su samo hteli da napisu sto vise poruka mrznje prema Srbiji, jasno iz koje kuhinje to dolazi i to je zalosno.
    Ali anketa je bila da su privrednici ocenjivali svoje a ne tudje puteve, i ja verujem da su prosto bili subjektivni, navijali su za svoje.
    Srbija danas ima odlicne autoputeve i lokalne magistrale, zaista odlicne, ja bih ocenio sa odlican 5 puteve u Srbiji!
    Ko pise drugacije taj 100% nikada u Srbiji bio nije i prosto ima zadatak da pise mrzilacke tekstove ovde.
    (SRB über alles, 15. septembar 2021 17:28)

    # Link komentara

  104. Hrvatska bolje puteve od Slovenije , samo cu se nasmejati ha ha ha
    (Tomy Čubura, 15. septembar 2021 17:13)

    # Link komentara

  105. Ovo su odgovori privrednika,na to ,kako oni vide puteve u svojim zemljama. Ocigledno da u Hrvatskoj (koja je pritom neravnomerno rayvijena ) stvari vide ruzicasto za razliku privrednika Nemacke i Francuske, sto nikako ne znaci da su putevi u Hrvatskoj bolji.Seoski putevi u Nemackoj su cesto bolji od gradskih ulica istocne Evrope , Balkana .

    ''U anketi je učestvovalo 12.987 rukovodilaca iz različitih privrednih grana, koji su odgovarali na 78 pitanja, među kojima je bilo i ono o kvalitetu putne infrastrukture u njihovoj zemlji.''
    (hans78, 15. septembar 2021 12:46)



    Da tacno, ocenjivali su sami sebe, ne cudi me da su privrednici iz cro sebi dali odlicne ocene sto samo pokazuje koliko su neobjektivni i pristrasni.
    Ali ovde nijedan sovinista koji je jedva docekao ovakav tekst da pljuje po Srbiji, nije ni procitao sta pise, ni metodologiju ankete, tako da bih soviniste da podsetim da su u i na ovom primeru pokazali koliko su pukli, Srbija ima odlicne puteve a sledeci put samo treba naglasiti privrednicima da to i verifikuju na nekoj bec "anketi" i budu "objektivni" taman ko njihove kolege iz cro.
    (12212, 15. septembar 2021 17:05)

    # Link komentara

  106. Ma naravno problem je što je Hrvatska ispred Slovenije, a pogotovo ispred Srbije.
    Naravno anketa odmah ne valja jer Srbija nije prva.
    (mario, 15. septembar 2021 14:12)


    Ne, ocigledno da je problem sto niko nije ukapirao o kakvoj se anketi radi, a anketa je da ne veruje covek, privrednici iz zemlje iz koje dolze su pitani da ocene svoje puteve?!
    I sad pogodi iz koje zemlje su privrednici bili objektivni...?
    (12345, 15. septembar 2021 16:58)

    # Link komentara

  107. Autoputevi su vrlo solidni, 6, samo ih je još uvek malo, kada sve što je najavljeno bude gotovo, biće to vrlo pristojna mreža. Ostali putevi imaju veoma različit kvalitet, od isto tako vrlo solidnih šestica, do potpunih katastrofa, teško je reći. Ja bih dao ukupnu ocenu negde oko četvorke.
    (EU Citizen, 15. septembar 2021 16:58)

    # Link komentara

  108. Makedonija i mi slicni? Ni prici. Juce prosao kroz Makedoniju njma se putevi bukvalno raspadaju. Ni Grci sem onog novog autoputa nisu nesto spec nisu bolji sigurno. Evzoni - Solun pa malo je reci katastrofa. Lokalni putevi losiji nego kod nas. Oseti se kad posle Grcke i Makedonije predjes u Srbiju. Osetna razlika. Na bolje.
    (rio905@hotmail.com, 15. septembar 2021 16:56)

    # Link komentara

  109. Bosna, tj RS ima bolje puteve nego Srbija, bar onaj deo kojim ja putujem... Znači novi novcati putevi, ravni ko pista.
    (CJC, 15. septembar 2021 14:25)



    Ma sve ok, sve je bolje u svim ex YU republikama od Srbije i to za najmanje 300%, jedino vam B92 fali izgleda ...?
    (Sarma, 15. septembar 2021 16:54)

    # Link komentara

  110. Zivim u Nisu rad u Prokuplju i za dva meseca mi se auto totalno rastreso... pitam se samo kad ce vrata da odpadnu, tocak i slicno.... strasno lose puteve imamo... Hrvatska, Slovenia su mnogo mnogo ispred nas... u crnoj gori rupu zakrpe posle najvise 3 dana, a kod nas tek kad joj stavimo godisnji pomen...ima pomaka nabolje ali... strasno ali istinito...
    (Bojan, 15. septembar 2021 14:36)


    A na kom su to putu te "rupe"?
    Ti iz Nisa a radis u PK?
    Logicnije je da bude obrnuto..
    Sto ne zoves preduzece za puteve da prijavis te "rupe"?
    Valjda si cekao ovakvu priliku da malo popljujes po SRB ili sta?
    Fuj.
    (111, 15. septembar 2021 16:52)

    # Link komentara

  111. Anketa je radjena tako sto su privrednici iz zemlje iz koje dolaze ocenjivali svoje puteve, i kako vidim budalastina i to bas.
    Nisu bili objektivni vec pristrasni, ali ne svi, privrednici iz 1 zemlje u okruzenju su ocigledno bili bas "objektivni"...
    Mozda su neki privrednici i bili iskreni, recimo nemci, pa su svoje puteve lose ocenili, ali kako vidim, anketa je u celosti neobjektivna.
    SRB danas ima odlicne puteve, moguce da su privrednici bili nezadovoljni nekim putevima u 2019 ali u sustini ova anketa je kao horoskop i vasar tastine..
    (C i n i k, 15. septembar 2021 16:49)

    # Link komentara

  112. Realno treba da smo zadnji na listi Momirovicu javi se
    (Sremac, 15. septembar 2021 16:33)

    # Link komentara

  113. Ja bih dao "našim" putevima ocenu 0 (slovima: NULA - duplo golo), auto-puteva delimično ima prohodnih, ali su STALNO u toku neki "radovi" i to u sred špica sezone non-stop, to što zakrpe pukne posle 2 meseca, a van auto-puteva da i ne govorimo, pogledajte na šta liče "ulice" u gradovima, "sloj" asfalta od 2 cm debljine pukne i ulegne se dve nedelje posle "asfaltiranja". Ili neku "ulicu" "asfaltiraju", posle 2 dana pukne cev pa prekopaju, pa tako opet SVAKE HEBENE SEDMICE. Na šta samo liče "ulice" u "prestonici" da čovek ne poveruje da je 21-vi vek. I kad je "dobar" asfalt, na "putevima" je stalno neka prašinčina i pesak, kao da smo u sred Sahare, ili nekakva vodurina i mulj se slivaju u sred sunčanog dana, pesak, šoder, đubre na sve strane, a o "oznakama" na "kolovozu", "signalizaciji" i ostalom da i ne govorimo. Ovo dođe više kameno doba nego "zlatno" u srbiji. Gore puteve sam uživo video jedino u ratom razorenoj Ukrajini. Umesto stalnog izmišljanja novih auto-puteva, nadležni treba da počnu od OBNOVE magistralnih i regionalnih puteva, KVALITETNO RADEĆI po EU STANDARDIMA, pa tek kad to bude gotovo ONDA AUTO-PUTEVI i ostalo tog tipa. Kad smo kod puteva UVEDITE VIGNETTE a ne da se ljudi zlopate zarad veštačkog nasilnog "stvaranja" imaginarnih "radnih" "mesta". U zaključku OCENA NULA dno dna ogavno i bedno.
    (Rodion Gataulin, 15. septembar 2021 16:22)

    # Link komentara

  114. -2
    (no koment, 15. septembar 2021 16:16)

    # Link komentara

  115. Ovo za BiH ne stima. Poslednjih 10 godina se vozim po BiH, najvise po RS i cini mi se da je dosta bolje nego kod nas.
    (Pero, 15. septembar 2021 13:15) # Link komentara

    Bosnu sam prošao gotovo cijelu, u Srbiji sam bio prije 10 ak godina. Ako je u BiH bolje nego kod vas onda ne znam što bih rekao. Putevi u BiH užas svih užasa.
    (Vanja, 15. septembar 2021 16:09)

    # Link komentara

  116. anketa, pitaj upravljaca puteva da ti kaze (relano) u kakvom su stanju putevi i kako obavljaju svoj posao. na skali od 1do7 kako ocenjujete vas rad? Kako kako ocenjujem, pa cista 10ka... jbt anketu, prodjite pa ocenite... jeste da se gradi to ne moze niko poreci, i mozda bude sve idelano za 10ak godina, ali medjumesni putevi kojima se svakodnevno krecemo su katastrofa. Ne ocekujem autoput, ali da su rupe zakrpljene ,da je obelezen i ima osnovne znakove stop ili prvenstvo. Moje selo nije malo oko 3.500 ljudi nije ni slabo , a nema ni metar trotoara pored glavnog puta, ulicna rasveta losa, negde radi negde ne nekih 3.5-4km kroz selo,koji vodi decu u skolu, na autobusku stanicu i sl. Kad padne mrak deca iz skole ide po neosvetljenom kolovozu po km, ili 2 a sam put je dobar, ravan, brz... Sve to treba uzeti u obzir , 21 vek je, to ne treba da bude ni pitanje niti da se prica o tome. kod nas je dobar put kad rupe okrpljene.
    (zex, 15. septembar 2021 16:07)

    # Link komentara

  117. po meni, Srbija cista DVOJKA.
    (Silni, 15. septembar 2021 16:04)

    # Link komentara

  118. Ne bi ja bio tako kritičan prema srpskim putevima jer cenim da bi u istraživanju najboljih off road puteva bili olimpijski šampioni.
    (surovo ali istinito, 15. septembar 2021 15:55)

    # Link komentara

  119. Lupetanje.
    (Smeško, 15. septembar 2021 15:52)

    # Link komentara

  120. a izglasali lokalni privrednici, znaci konkurs popularnosti i navijanja za svoje
    (darkwood, 15. septembar 2021 15:44)

    # Link komentara

  121. Prodjite kolima kroz zemun pogotovu ako je auto nizak ako ostane u komadu oseticete pomeranja svih organa u telu
    (Aj realno, 15. septembar 2021 15:42)

    # Link komentara

  122. Deluje da je anketa jako realna. Holandija ima savrsene gradske ulice u velikim gradovima, najlepse u evropi. U Austriji se na lokalnim i seoskim putevima cesto moze sresti asfalt koji je ispucao ili je krpljen, ali je savrseno saniran, pa se prakticno i ne osecaju ostecenja. Ali nema nigde ulegnuca, klizista, kontranagiba itd.
    Hrvatska je pored sjajnih autoputeva, sredila i magistralne. Savrsen asfalt, savrseno obelezeno.
    Slovenija ima odlicne ap, ali ne bas tako sjajne magistralne. Srecom, nema se previse potrebe voziti njima, ali na mestima nisu bas najbolji.
    Italija na severu bolji nego na jugu, pa su verovatno uzeli prosek.
    Makedonija, BiH, CG i Bugarska su tu negde kao mi, mozda i losiji.
    (Nikola, 15. septembar 2021 15:31)

    # Link komentara

  123. Kada iz Italije ili CH udjete na Francuske autoputeve osecate se kao da su diplo siri u Fraancuskoj i mislim da francuzi imaju najbolje autoputeve
    (ee, 15. septembar 2021 15:15)

    # Link komentara

  124. Ova anketa je zastarela. Radjena je za vreme onih bivsih. Sada je Srbija na 1. mestu u evropi. A zeleznice su ispred Svajcarske, pa pretpostavljamo da su i one medju najboljima u evropi. Tako kaze nas predsednik, a mi nemamo razloga da mu ne verujemo.
    (Nikola, 15. septembar 2021 15:14)

    # Link komentara

  125. Hrvatska 6 Srbija 33 lol vucicu kako to kako to
    (marko, 15. septembar 2021 15:10)

    # Link komentara

  126. Hrvatska ima možda i najbolje puteve u Evropi
    (xx, 15. septembar 2021 15:05)

    # Link komentara

  127. Zivim u CH, nema veze sa mozgom. Provozajte se autoputem u CH pa izadjite malo u DE, AT, IT da vidite sta su putevi.
    Putevi su uzasno truckavi, krpljeni, neravni.
    (Marko, 15. septembar 2021 14:54)

    # Link komentara

  128. U Hrvatskoj bolje nego u Nemačkoj?!?
    (NikolaBg, 15. septembar 2021 14:53)

    # Link komentara

  129. Čudi me loš plasman Mađarske koja ispade tek malo bolja od nas. Doduše nisam bio tamo poslednjih 5-6 godina, ali ranije sam išao često i tad su im putevi bili perfektni.
    (Šomi, 15. septembar 2021 14:52)

    # Link komentara

  130. ova anketa je realna ,sad vidim u Srbiji se jako gradi ,neznam novo stanje,kolege moje sa posla kada idu u posjetu rodbini u Srbiji kazu da je jos uvijek lose,ali jako dobro poznajem Sloveniju ,Austriju i Hrvatsku.Slovenija ima dobre autoceste ali lokalne ceste hrvatske bolje i nimalo me necudi ova anketa
    (eto, 15. septembar 2021 14:47)

    # Link komentara

  131. zamisli strucnjaka koji vozeci znaju debljinu asfalta. prije mislim da su to nesrece autosovinisticke propaloga zivota
    (pajo, 15. septembar 2021 14:43)

    # Link komentara

  132. Zivim u Nisu rad u Prokuplju i za dva meseca mi se auto totalno rastreso... pitam se samo kad ce vrata da odpadnu, tocak i slicno.... strasno lose puteve imamo... Hrvatska, Slovenia su mnogo mnogo ispred nas... u crnoj gori rupu zakrpe posle najvise 3 dana, a kod nas tek kad joj stavimo godisnji pomen...ima pomaka nabolje ali... strasno ali istinito...
    (Bojan, 15. septembar 2021 14:36)

    # Link komentara

  133. Bosna, tj RS ima bolje puteve nego Srbija, bar onaj deo kojim ja putujem... Znači novi novcati putevi, ravni ko pista.
    (CJC, 15. septembar 2021 14:25)

    # Link komentara

  134. To uopšte nije tačno,jer jasam vozio kamion po celoj evropi i znam da ovo nema veze sa ocenama.
    (Vladimir, 15. septembar 2021 14:13)

    # Link komentara

  135. potpuna glupost, Italija bolja od Madjarske? Austrija od Hrvatske, Slovenije, Spanije i Francuske?!? pa samo da vidite kakvi su portugalijski putevi, shvatite da austrijska sestica nema apsolutno nikakvog smisla, Austrija je negde izmedju Italije i Madjarske, nikako sam vrh
    (putnik, 15. septembar 2021 14:12)

    # Link komentara

  136. Evo da odgovorim i tebi i tvojim istomišljenicima što pokušavate da budete pametni i duhoviti. Da biste nešto komentarisali neophodno je da imate osnovno znanje o materiji. Ne možete da znate kakvi su putevi u Evropi, a ni u Srbiji, a da niste mrdnuli više od 500 m od kuće nego smrdljate u foteljama. O relevantnosti ankete dovoljno govori podatak da je Hrvatska na 6. mestu i da je i Slovenija iza nje. Tvrdim da su lokalni putevi u Italiji gori od naših.
    (Vozač, 15. septembar 2021 12:36).
    Ma naravno problem je što je Hrvatska ispred Slovenije, a pogotovo ispred Srbije.
    Naravno anketa odmah ne valja jer Srbija nije prva.
    (mario, 15. septembar 2021 14:12)

    # Link komentara

  137. ovde dosta toga ne stima, osim naseg mesta, mozda. ne moze austrija nikako da bude ispred slovenije (nema mnogo puteva, ali su bez greske) i hrvatske (vozio sam se po magistralama koje su za austrijski auto put avionska pista). takodje, auto put u francuskoj je daleko bolji od austrijskog kao i njihovi magistralni. u spaniji mozda nisu toliko dobri magistralni ali svakako su globano bolji nego austrija...
    (lol, 15. septembar 2021 14:08)

    # Link komentara

  138. Posto sam ziveo u Holandiji do korone mogu da kazem da su im putevi odlicni.
    Ali moram da dodam da su Hrvatski bolji. Pogotovo kad se uzme u obzir da je cela Holandija ravna ko tepsija, prakticno njiva.
    Za razliku od toga putevi u Hrvatskoj i glavni i lokalni su pravljeni u mnogo tezim uslovima, stene, planine, tuneli itd. I svi su vrhunski, kvalitet asfalta kao i obelezavanje, bankine, zaustavne trake itd.
    Zato mnogi entuzijasti za voznju idu u Hrvatsku. Pogotovo bikeri. Naravno van sezone. Obisao sam ceo svet zbog posla i nisam nigde video bolje puteve.
    (Ehehe, 15. septembar 2021 12:32)

    Da ista znas o putevima, znao bi da je daleko lakse napraviti kvalitetan put na TVRDOJ podlozi, a njiva to nije. Ne moras da ides tako daleko - skokni do ruralne Crne gore i naici ces na lokalne puteve koji su prakticno asfaltirani direktno na kamenu jos pre 70-ak godina i jos uvek su citavi.
    (Pro, 15. septembar 2021 14:02)

    # Link komentara

  139. Pazi Hrvate ali su visoko!? Svaka čast.
    (Goxy, 15. septembar 2021 13:59)

    # Link komentara

  140. Albanija 5 mesta iznad nas!,time je sve rečeno...
    (Jovanovic, 15. septembar 2021 13:58)

    # Link komentara

  141. Ocena 2.
    Mnogo glupavih transparenata i zastava na ogradama nadvožnjaka i bukvalno svuda. Mislim na te gluposti, Kosovo je Srbija, Crna Gora i Srbija jedna familija. Tome nije mesto ni na lokalnom putu, a kamoli na auto putu! Odvraća pažnju.
    Inače kvalitet puteva ide ka srednjoj oceni, to čovek mora priznati! Samo će nas politika i nacionalizam satrti.
    (Beli, 15. septembar 2021 13:57)

    # Link komentara

  142. На најравније европски путеве без иједне рупе или "таласа" наишао сам у Белорусији, али за њу како видим, нема података. Па, да додам информацију.
    (Ненад, 15. septembar 2021 13:56)

    # Link komentara

  143. Ovo za BiH ne stima. Poslednjih 10 godina se vozim po BiH, najvise po RS i cini mi se da je dosta bolje nego kod nas.
    (Pero, 15. septembar 2021 13:15)

    # Link komentara

  144. Je sto se u tim zemljama putevi prave da bez ikakvih popravki traju najmanje 20 godina.
    Kod nas se pravi puno puteva, ali nakon svega 3-4 godine se sve raspada.
    (Problem, 15. septembar 2021 13:15)

    # Link komentara

  145. Od poslednjih desetak mesta, za Ukrajinu potpisujem da je katastrofa. Da nisam video ne bih verovao, kakvi god da su naši putevi, a daleko su od sjajnih, od tamošnjih su bolji za dve klase.
    (samo kažem, 15. septembar 2021 13:11)

    # Link komentara

  146. Ovo istrazivanje verovatno podrazumeva da su puteve koji povezuju gradove. Mozda se podrazumeva da su putevi u gradu dobri toliko da se i ne istrazuje. Ja se truckam preko rupa, rupetina i zakrpa od Banjice, preko dedinja, niz drajzerovu, pa se jedva docepam novog mosta. Ceo grad je u rupama, zakrpama. O cemu vi pricate.
    (Bozon, 15. septembar 2021 13:02)

    # Link komentara

  147. Eto prilike da se povećaju cene putarine tj. Rupodrumarine
    (Ivan, 15. septembar 2021 13:02)

    # Link komentara

  148. Po kvalitetu puteva mislim da je Serbija nalazi na jakom veoma jakom ..... predposlednjem mestu.
    (Djoka, 15. septembar 2021 12:58)

    # Link komentara

  149. Imamo najbolje puteve na svetu sa dušom čak upoznaš i familiju za koju nikad u životu nisi čuo, a neko ti od učesnika saobraćaja dovikuje i spominje je je uz gestikulaciju rukom i ponekim srednjim prstom šta god im to značilo čovek se oseća prijatno i vidiš da je i drugima stalo da ti ... ups ovaj još nešto lepo kažu za srećan put u ... u ... nije bitno ...
    (XXL, 15. septembar 2021 12:50)

    # Link komentara

  150. Ovo su odgovori privrednika,na to ,kako oni vide puteve u svojim zemljama. Ocigledno da u Hrvatskoj (koja je pritom neravnomerno rayvijena ) stvari vide ruzicasto za razliku privrednika Nemacke i Francuske, sto nikako ne znaci da su putevi u Hrvatskoj bolji.Seoski putevi u Nemackoj su cesto bolji od gradskih ulica istocne Evrope , Balkana .

    ''U anketi je učestvovalo 12.987 rukovodilaca iz različitih privrednih grana, koji su odgovarali na 78 pitanja, među kojima je bilo i ono o kvalitetu putne infrastrukture u njihovoj zemlji.''
    (hans78, 15. septembar 2021 12:46)

    # Link komentara

  151. Naravno da smo među najgorima.
    (njoka, 15. septembar 2021 12:44)

    # Link komentara

  152. Vucic cita i ne veruje kako lazu, a toma mona nije ni znao sta je auto put do pre nekako...
    (salgar, 15. septembar 2021 12:38)

    # Link komentara

  153. mi nismo prvi po necemu u regionu...???? Odmah da se pali ekonomski tigar i da to resi...
    (salgar, 15. septembar 2021 12:36)

    # Link komentara

  154. Pa zar vučić nije rekao da imamo najbolje puteve u Evropi???
    (MomaSRB, 15. septembar 2021 10:52)

    Evo da odgovorim i tebi i tvojim istomišljenicima što pokušavate da budete pametni i duhoviti. Da biste nešto komentarisali neophodno je da imate osnovno znanje o materiji. Ne možete da znate kakvi su putevi u Evropi, a ni u Srbiji, a da niste mrdnuli više od 500 m od kuće nego smrdljate u foteljama. O relevantnosti ankete dovoljno govori podatak da je Hrvatska na 6. mestu i da je i Slovenija iza nje. Tvrdim da su lokalni putevi u Italiji gori od naših.
    (Vozač, 15. septembar 2021 12:36)

    # Link komentara

  155. Posto sam ziveo u Holandiji do korone mogu da kazem da su im putevi odlicni.
    Ali moram da dodam da su Hrvatski bolji. Pogotovo kad se uzme u obzir da je cela Holandija ravna ko tepsija, prakticno njiva.
    Za razliku od toga putevi u Hrvatskoj i glavni i lokalni su pravljeni u mnogo tezim uslovima, stene, planine, tuneli itd. I svi su vrhunski, kvalitet asfalta kao i obelezavanje, bankine, zaustavne trake itd.
    Zato mnogi entuzijasti za voznju idu u Hrvatsku. Pogotovo bikeri. Naravno van sezone. Obisao sam ceo svet zbog posla i nisam nigde video bolje puteve.
    (Ehehe, 15. septembar 2021 12:32)

    # Link komentara

  156. Putujem vec dugo po Evropi i uvek se iznenadim kako su autoputevi u zapadnoj Evropi nekako drugaciji. Nekako deluju duplo kvalitetniji. Drugacija im je tekstura. Nekako su bas crni, gusti i hrapavi. Cini mi se da im je asfalt duplo deblji nego kod nas. Tacno mi od jednog kilometra izvlacimo dva kilometra asfalta pa jos i kad ga razredimo dobijamo cak i cetiri kilometra. Mi ga izgleda prvo malsimalno koliko to moze razredimo i onda stavimo najminimalniju debljinu koja moze.
    (milan, 15. septembar 2021 10:45)

    Zahvaljujemo se na glasu

    upravo tako. mislim i da u samoj pripremi podloge koja je ispod asfalta pri tamponiranju fali ceo jedan korak, a o samoj debljini i kvalitetu asfalta i da ne govorim. čim se uđe u mađarsku odmah se oseti razlika u podlozi, debljiji i kvalitetu asfalta. pa čak u albaniji deonica od granice do tirane ima odličan odličan autoput, mislim na podlogu. kosovo takođe. nemačku neću ni da pominjem, austriju takodje osim deonica oko beča koji je nešto lošiji i talasast, budimpešte takođe. holandija je po meni trenutno vodeća evropska država, putevi su im savršensrvo.
    (n6, 15. septembar 2021 12:19)

    # Link komentara

  157. Prestižemo HR samo tako....
    (Božidar, 15. septembar 2021 12:10)

    # Link komentara

  158. Lokalni ili auto....Autoput ima dobrih. Italija odlicni, Madjarska nek prica ko sta oce od Horgosa do Austrije odlican, Austrija ok.....itd itd ...Ceska od Brna do Praga nikakav, Istocna Nemacka nista posebno.....itd
    (BK, 15. septembar 2021 11:53)

    # Link komentara

  159. Srbija danas ima bolje puteve od barem polovine clanica EU. Provezao sam skoro celu Evropu, video svojim ocima.
    (Kobaja Grande, 15. septembar 2021 11:45)

    # Link komentara

  160. Ovaj sto je sastavljao ovu listu, nikad nije putovao kroz Albaniju.
    (Pera Peric, 15. septembar 2021 11:30)

    # Link komentara

  161. По овоме Црна Гора има солидне путеве, или Македонија са "ауто-путем" на коме је ограничење између Скопља и Велеса 70 км/ч. Грчки путеви ван њихове главне артерије која спаја Атину и Солун су прилично скромни. Већ сад израбовани хрватски "нови" ауто-пут се не може поредити са нашим новим деоницама, чија је километража сада прилично велика. Овде се више ради о нагађањима и претпоставкама људи који никада нису возили кроз ове државе.
    (kimi, 15. septembar 2021 10:55)

    # Link komentara

  162. Glavni putevi nam i nisu baš toliko loši, magistralni već debelo "škripe" a lokalni su zadnji put sređivani pre jedno trideset godina i u katastrofalnom su stanju.
    (blabojzna, 15. septembar 2021 10:53)

    # Link komentara

  163. Cekajte prvo da prosavimo zastave i jedinstva, zajedno sa polovinom BiH koja je pretposlednja na liste, pa cemo onda i puteve da sredimo.
    (igor_t, 15. septembar 2021 10:52)

    # Link komentara

  164. Pa zar vučić nije rekao da imamo najbolje puteve u Evropi???
    (MomaSRB, 15. septembar 2021 10:52)

    # Link komentara

  165. Stani zar mi nemamo kosmodrome?
    (ja, 15. septembar 2021 10:51)

    # Link komentara

  166. Putevi su nam daleko bolji nego pre 20 god. Mene recimo najvise iritiraju tuneli Sarani i Brdjani koji nisu asfaltirani i gde otpadaju tockovi dok kola skakucu po lose nivelisanom betonu.
    (Uros, 15. septembar 2021 10:46)

    # Link komentara

  167. Putujem vec dugo po Evropi i uvek se iznenadim kako su autoputevi u zapadnoj Evropi nekako drugaciji. Nekako deluju duplo kvalitetniji. Drugacija im je tekstura. Nekako su bas crni, gusti i hrapavi. Cini mi se da im je asfalt duplo deblji nego kod nas. Tacno mi od jednog kilometra izvlacimo dva kilometra asfalta pa jos i kad ga razredimo dobijamo cak i cetiri kilometra. Mi ga izgleda prvo malsimalno koliko to moze razredimo i onda stavimo najminimalniju debljinu koja moze.
    (milan, 15. septembar 2021 10:45)

    # Link komentara

  168. Lider u regionu na 33 mestu a ispred nas Crna Gora i Albanija.

    Onaj koji je pravio listu očigledno ne prati medije sa nacionalnom frenkfencijom niti čita domaća tabloide.
    (Vukašin, 15. septembar 2021 10:44)

    # Link komentara

  169. Realno Hrvatska zaslužuje treće mesto
    (Pera, 15. septembar 2021 10:42)

    # Link komentara

  170. veza sa vezom nema...
    (hadžija, 15. septembar 2021 10:40)

    # Link komentara

  171. Da li je neko mozda primetio da ova anketa datira iz 2019 godine... Ipak mislim da se za dve godine nesto promenilo sto se bar tice nasih puteva...
    (ja, 15. septembar 2021 10:39)

    # Link komentara

  172. Rekao bi da Slovenija ima bolje puteve od Hrvatske, a ova statistika kaže suprotno...
    (zainteresovani posmatrač, 15. septembar 2021 10:31)

    # Link komentara

  173. ekonomski tigar na aparatima
    (m4a1, 15. septembar 2021 10:28)

    # Link komentara

  174. Nevezano za anketu, od nas u okruženju bolje puteve imaju Mađari, Hrvati, Slovenci, Grci.

    Svi ostali su iza nas: Rumunija, Bugarska (BUG katastrofa), Makedonija, Albanija, Crna Gora, BIH (BIH još veća katastrofa, možda i najgori u Evropi).

    Meni su čak naši putevi bolji nego u Češkoj i Slovačkoj. U Češkoj sem Praga, ostalo baš i nije nešto posebno.

    Najbolji putevi, možda Holandija. Španci isto izuzetni. I generalno zapadna Evropa veoma dobri putevi. Čak je i Nemačka "istok" za ove zapadnije zemlje po kvalitetu puteva.
    (Patak, 15. septembar 2021 10:22)

    # Link komentara

  175. Uh kako riče ovaj tigar glasno sa 33. mesta. Da se naježiš...
    (BBR, 15. septembar 2021 10:08)

    # Link komentara

  176. Mi nemamo puteva
    (brutaltruth, 15. septembar 2021 09:58)

    # Link komentara