83

Subota, 12.09.2020.

11:40

KK Partizan odgovorio Zvezdi

KK Partizan izdao je novo saopštenje povodom situacije u ABA ligi kao odgovor Crvenoj zvezdi.

Autor: MS  |  Izvor: B92

KK Partizan odgovorio Zvezdi IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

83 Komentari

Sortiraj po:

nemi posmatrač

pre 5 godina

@marko992

Uopšte ne vidim da je "jadno"... naprotiv ovakav sistem sporta je tvoj JSD izumeo u krnjoj Yug...posle 1992.

Fudbal: filijale, predsednik FSS, vlasnici i predsednici drugih klubova koji sede u UO i Skupštini FKP.
Košarka: predsednik KSCG i drugog kluba je bio član UO KKP, vlasnik Dinamika je član UO KKP a bio je i vd predsednik KKP pre Ostoje nekih 5,6 meseci. Kijanović je podpredsednik KKP i direktor Mladosti.

Da raščistimo nešto to su klubovi istog ranga takmičenja kako u fudbalu tako u KLS i Kup Srbije u košarci.
Sve po principu "dokažite"...

Tu licemerstva nema niti obraza niti morala... SD CZ se samo prilagodilo na IZUM svog večitog rivala i trenutno jaše 'li jaše dotičnog receptom iz njegove kuhinje.

A zarad sporta voleo bih da prestane ALI...postavlja se pitanje nekih 13 godina onda Tole 8 god... Kokeza je tek na 4...plašim se da ima još da se svode računi.

Ne mogu iste stvari da se zovu "dominacija" i "sukob interesa"...ili je jedno ili drugo, oba NE MOŽE.

marko992

pre 5 godina

Da, i? Ali to je moja pretpostavka na tvoje pitanje koje je bzvz. Pravo pitanje je da li moze da se DOKAZE da upravlja sa dva kluba. Ako ne moze (vrlo verovatno) onda mozete da mu pljunete pod prozor.
(Nele, 13. septembar 2020 00:59)

Za licemere,kao ti,sigurno je bez veze.
Na drugim temama dajes svoje misljenje ovde cekas sud?!
Jadno,obraza bez......

Nele

pre 5 godina

"Sve se svodi na prosto pitanje da li Covic upravlja sa oba kluba.
Dokazite crveni da ste ljudi iako navijate za Zvezdu.
@marko992"
Da, i? Ali to je moja pretpostavka na tvoje pitanje koje je bzvz. Pravo pitanje je da li moze da se DOKAZE da upravlja sa dva kluba. Ako ne moze (vrlo verovatno) onda mozete da mu pljunete pod prozor.

marko992

pre 5 godina

Apsolutno mi nije jasno zbog cega se polemise oko sudova,to je posao za nadlezne institucije bilo gde se nalazile.
Mi kao navijaci komentarisemo ono sto vidimo,znamo.
Sve se svodi na prosto pitanje da li Covic upravlja sa oba kluba.
Dokazite crveni da ste ljudi iako navijate za Zvezdu.

onako

pre 5 godina

@Qwerty

Ponoviću jer ne razumeš.

Nemoć, reč kojom se definiše JSD komplet u svim sportovima sa svim svojim navijačima.

Ne znam šta znaš ali vidim šta ne znaš.

Rekoh kilometrima može da se namiriše taj miris razočarenja, besa, bezizlazne situacije...
Koju gle čuda definišeš "izađi mala"...

Gde, kada, zašto da izađe?

Činjenica je da eventualne sporove možete da rešavate ispred NADLEŽNOG suda a ne gde vi mislite da treba.
Normalno da Lozanu nećete videti bar ne po ovom pitanju.
Kršenje potpisanog Ugovora ABA lige biće poslednji ekser na vašem sanduku.

Velika većina ljudi jedva čeka dan kada nećete više biti deo sporta ili ne bar ovde.

NoName

pre 5 godina

Za to se ne ide u Lozanu, nego u Strazbur. Tamo je Sud za zastitu ljudskih prava koji mogu da te zastite ukoliko domace pravosudje ne donese postenu presudu. Kada je u pitanju sport za takve stvari je nadlezan Sud u Lozani. Zaista ne razumem kako vam ove banalne stvari nisu jasne, kao sto razumem zasto Zvezda kopa rukama i nogama da ABA u svoj Pravilnik ne ubaci postovanje odluka Suda u Lozani.
(Kebra, 12. septembar 2020 16:48)

Gde si bio kad je sud udruženog rada dodelio dve titule Partizanu? Je l te titule dodelio sud u Lozani pošto tvrdis da je samo on nadležan po pitanju sporta?

Aleksa

pre 5 godina

Za to se ne ide u Lozanu, nego u Strazbur. Tamo je Sud za zastitu ljudskih prava koji mogu da te zastite ukoliko domace pravosudje ne donese postenu presudu. Kada je u pitanju sport za takve stvari je nadlezan Sud u Lozani. Zaista ne razumem kako vam ove banalne stvari nisu jasne, kao sto razumem zasto Zvezda kopa rukama i nogama da ABA u svoj Pravilnik ne ubaci postovanje odluka Suda u Lozani.
(Kebra, 12. septembar 2020 16:48

Wow.....mudrost....ide se u Strazbur!

Ne ide se nigde. Poenta cele balade je sto je Ostoja dogovorio sud gde se ide, a to je Trgovinski Sud u Zagrebu, a sad vama prodaje pricu da Zvezda nece u Lozanu. Ne da nece, ne moze, kao sto ne moze ni Partizan jer sud u Lozani nije nadlezan, a ucesnici tog spora bi krsili ugovor. A kad bi Ostoja mogao da ide u Lozanu, Zvezdu ne bi pitao nista.


Dakle, KKP ne sme u Lozanu a vas lozi da Zvezda nece....

A to kopanje tek mi je smesno. Ugovor postoji, svi ga potpisali, sad Partizan jedini nece da ga postuje a ti pises "Zvezda kopa"

Pa sto je.ugovor potpisivan uopste ako Partizanu nije odgovarao???

Qwerty

pre 5 godina

@@Qwerty

Uh ala se oseća nemoć.
Prosto vrišti iz tebe.

Nego nećete vi da rasformirate klub...drugi će to da vam urade i to vrlo brzo.
Koliko za par dana sešće vam svi na kičmu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (onako, 12. septembar 2020 16:46)



Ne znam gde si u mom komentaru video i osetio nemoc,ali ok,ne zovu vas dzaba majstori spina sa RSB-a.Nego ne znam na sta mislis i ko ce to da nam sedne na kicmu,opet se pozivate na predsednika da vas zastiti? Ovo je sport,ali vi odavno sa istim nemate veze,samo politika,manifetluci i lov u mutnom.Izadji mala na sud,nisi se valjda uplasila?Kazete da ste u pravu,cemu onda panicni strah?Mi znamo odgovor ali cekamo potvrdu iz Lozane,pa onda mozete da krenete sa pricom da je taj sud grobarski i da im smeta jak preimenovani FMP:)

?

pre 5 godina

Zataskali stvari? Druze imas dve ekipe sa istim gazdom, neregularnost na maksimumu. I sta moze da izgubi KKP. To sto ce Zvezda da dobije licencu? Pa neka dobije, zasluzila je onda. Izbacen iz ABA lige? Pa neka, u istu su ga naterali da udje. Ali da pristane da igra u neregularnoj ligi, to vise ne moze.
(Gedzet, 12. septembar 2020 13:09)
Dve ekipe sa istim gazdom su Partizan i Zvezda. Osim ako si ti toliko slep da veruješ šta ti Ostoja iz Prislonice puni uši.

Ti kad si siguran da je tako tuzi Zvezdu u Lozani, pa da vidimo kako ces da prodjes
:)
(vaxilar, 12. septembar 2020 16:20)

?

pre 5 godina

Jel se samo pravis ili stvarno ne razumes? Da bi odluka suda u Lozani bila pravosnazna, ABA liga mora da stavi u svoje dokumente da je Sud u Lozani nadlezan i da ce prihvatati njegove odluke. Odnosno da odluka Suda u Lozani moze da derogira odluke ABA i Trgovinskog Suda u Zagrebu, kao Sud vise instance. Zvezda svim silama sprecava da se to uradi. Imas li ideju zasto? Ili se i dalje pravis da nemas pojma.
(Kebra, 12. septembar 2020 16:45)
Pa zar samo Zvezda odlučuje o tome, pametni ili može da bude nadglasana na skupštini osnivača? Kako to da samo vama ne odgovara i da se ne pojavi još neki klub? Ili to svi vas mrze ili Zvezdu mnogo vole? Igrajte bre košarku dojadili ste i jedni(Partizan) i drugi (Zvezda). Čini mi se da će jedan čovek koji nadzire oba kluba morati da se umeša.

onako

pre 5 godina

@Kebra

Evo ja nemam pojma ZAŠTO BI ZVEZDA kršila potpisan Ugovor ABA lige o nadležnosti Suda.
Prosvetli me... samo bez nagađanja molim ako možeš, normalno da ne možeš.

Kada ste potpisivali Ugovor ABA lige zašto tada niste tražili da CAS bude nadležan?

A ko šta kopa rukama i nogama brzo ćeš shvatiti, plašim se da neće da ti se sviđa.

vaxilar

pre 5 godina

Za to se ne ide u Lozanu, nego u Strazbur. Tamo je Sud za zastitu ljudskih prava koji mogu da te zastite ukoliko domace pravosudje ne donese postenu presudu. Kada je u pitanju sport za takve stvari je nadlezan Sud u Lozani. Zaista ne razumem kako vam ove banalne stvari nisu jasne, kao sto razumem zasto Zvezda kopa rukama i nogama da ABA u svoj Pravilnik ne ubaci postovanje odluka Suda u Lozani.
(Kebra, 12. septembar 2020 16:48)

Sud u Lozani je izvan svakog pravilnika. Dokazete li da ste u pravu sve odluke donesene na protiv ostecene strane se brisu.

Dakle tuzite nas, cekamo vas :)

marko992

pre 5 godina

I opet dokaz da nema ništa gore od Zvezdinih košarkaških.
(Randy Marsh, 12. septembar 2020 15:42)

Na zalost si u pravu.
Posle ove kolektivne amnezije-negiranja stvarnosti, crveni su pokazali o kakvim ljudima se radi.

onako

pre 5 godina

@Qwerty

Uh ala se oseća nemoć.
Prosto vrišti iz tebe.

Nego nećete vi da rasformirate klub...drugi će to da vam urade i to vrlo brzo.
Koliko za par dana sešće vam svi na kičmu.

Kebra

pre 5 godina

Pa ako je sve pošteno ajmo u Lozanu. Pa da tamo vidimo ko je pravu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Andrija, 12. septembar 2020 15:14

Pa idite u Lozanu?
Zamisli da ti neko ukrade pare a ti mu napises otvoreno pismo preko novina u kom kazes: ako je sve posteno ajmo u Lozanu, pa da vidimo ko je u pravu.

Smejali bi ti se ljudi...Ostoji se ne smeju jer znaju da je ovo cist marketing za vas sto ste verujuci....

Da ima trunku dokaza za svoje tvrdnje, Ostoja bi sutra bio u Lozani....
(Aleksa, 12. septembar 2020 15:53)

Za to se ne ide u Lozanu, nego u Strazbur. Tamo je Sud za zastitu ljudskih prava koji mogu da te zastite ukoliko domace pravosudje ne donese postenu presudu. Kada je u pitanju sport za takve stvari je nadlezan Sud u Lozani. Zaista ne razumem kako vam ove banalne stvari nisu jasne, kao sto razumem zasto Zvezda kopa rukama i nogama da ABA u svoj Pravilnik ne ubaci postovanje odluka Suda u Lozani.

vaxilar

pre 5 godina

neke stvari.
(Gossa placa Zeljko, 12. septembar 2020 12:14)
Zataskali stvari? Druze imas dve ekipe sa istim gazdom, neregularnost na maksimumu. I sta moze da izgubi KKP. To sto ce Zvezda da dobije licencu? Pa neka dobije, zasluzila je onda. Izbacen iz ABA lige? Pa neka, u istu su ga naterali da udje. Ali da pristane da igra u neregularnoj ligi, to vise ne moze.
(Gedzet, 12. septembar 2020 13:09)

Ti kad si siguran da je tako tuzi Zvezdu u Lozani, pa da vidimo kako ces da prodjes
:)

Qwerty

pre 5 godina

Izadji mala na sud u Lozani,ako smes.Cega se plasi mala iz Zeleznika?Pa prosto i jednostavno,presude,koja ce staviti tacku na Covicev bahatluk i manifetluke.Cak i majstori spina sa RSB-a pokazuju nemoc u komentarima,kako odbraniti gazdu kad je sve kristalno jasno.
Partizanu svaka cast na doslednosti,istina i pravda su na njegovoj strani,a ako odustane i podvije rep u minut do 12 neka se svi iz uprave kupe i neka rasformiraju klub,pozdrav.

Kebra

pre 5 godina

Pa tužite u Lozani, Strazburu, Hagu, ko vam brani? Šta je sporno?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (?, 12. septembar 2020 16:10)

Jel se samo pravis ili stvarno ne razumes? Da bi odluka suda u Lozani bila pravosnazna, ABA liga mora da stavi u svoje dokumente da je Sud u Lozani nadlezan i da ce prihvatati njegove odluke. Odnosno da odluka Suda u Lozani moze da derogira odluke ABA i Trgovinskog Suda u Zagrebu, kao Sud vise instance. Zvezda svim silama sprecava da se to uradi. Imas li ideju zasto? Ili se i dalje pravis da nemas pojma.

marko992

pre 5 godina

Pa idite u Lozanu?
Zamisli da ti neko ukrade pare a ti mu napises otvoreno pismo preko novina u kom kazes: ako je sve posteno ajmo u Lozanu, pa da vidimo ko je u pravu.

Smejali bi ti se ljudi...Ostoji se ne smeju jer znaju da je ovo cist marketing za vas sto ste verujuci....

Da ima trunku dokaza za svoje tvrdnje, Ostoja bi sutra bio u Lozani....
(Aleksa, 12. septembar 2020 15:53)

Sud ce resiti da li ima dokaza.
Ti reci ima li istine u ovom sto Partizan potencira,upravlja li Covic sa oba kluba?
Onako "laicki",nece ti glava pasti sa ramena.

marko992

pre 5 godina

Najbolje da vi lepo napustite aba ligu,jer vasa nemoc nema vise granice.Sto ste radili petneast godina radili ste,sad je gotovo i zato se ne mozete pomiriti sa tim.Mozete se prikljuciti tirana ligi,jer ste njihovi navijaci.
(Red, 12. septembar 2020 14:43)

Slazem se,ako se ne dokaze(ono sto je ocigledno,ali pitanje je da li i papiroloski moguce) Partizan i ne treba da igra u ovoj smejuriji od lige.
Zanimljivo je da si se dotakao godina kada smo radili sto smo radili ali ni rec o ovome sada.Po tebi je ovo sve ok?!
Licemeri....

mladići borovi, devojke jele

pre 5 godina

Koliko sam shvatio Partizan samo traži da se u ugovor ABA uvede mogućnost da Sud u Lozani rešava moguće sporove.
(Remi, 12. septembar 2020 13:39)








:)))))
nisi shvatio, a nećeš shvatiti ni ako, posle hiljadu u principu istovetnih, dobiješ još neko objašnjene!

mladići borovi, devojke jele

pre 5 godina

Pa ako je sve pošteno ajmo u Lozanu. Pa da tamo vidimo ko je pravu.
(Andrija, 12. septembar 2020 15:14)




:)))))
limar više i ne krije da ih samo loži - evo, sami traže ložanu?!

Алекса

pre 5 godina

па што сте онда потписали уговор у ком сте успоставили надлежност ТС у Загребу? Јел читао неко тај уговор пре потписивања? И коме треба Звезда пристанак на спор или ове јавне преписке, пресавијеш табак и на суд.

Aleksa

pre 5 godina

Pa ako je sve pošteno ajmo u Lozanu. Pa da tamo vidimo ko je pravu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Andrija, 12. septembar 2020 15:14

Pa idite u Lozanu?
Zamisli da ti neko ukrade pare a ti mu napises otvoreno pismo preko novina u kom kazes: ako je sve posteno ajmo u Lozanu, pa da vidimo ko je u pravu.

Smejali bi ti se ljudi...Ostoji se ne smeju jer znaju da je ovo cist marketing za vas sto ste verujuci....

Da ima trunku dokaza za svoje tvrdnje, Ostoja bi sutra bio u Lozani....

babalu

pre 5 godina

Dajte ljudi pristala bi Zvezda na sud u Lozani da je zahtev napisano san na Latinskom. Ovako stvarno nije razumljivo šta traže gospoda iz KKP!

Joca

pre 5 godina

Znaci zvezdasi da vam nije smetalo 15 godina Partizanovih aktivnosti cim sad podrzavate to da radite mnogo gore stvari i to 30 godina,jel braco?
(Radoslav, 12. septembar 2020 15:27

Gore stvari?
Da li je neko iz Zvezde oteo Jaramaza i Zagorca uz saradnju KSS? Da li je neko iz Zvezde pretio neigranjem u reprezentaciji? Samaraju i gepekuju sudije?

..ono sto vi "braco" podrazumevate pod "gore" je sto su uslovi sad isti za sve, jer vi ste u tih 15 godina institucionalizovani i po vama, jedino ispravno je da se vama da koliko vam treba, a ostalima sta ostane....

onako

pre 5 godina

@Andrija

Zašto bi išli u Lozanu?
Zato što vi tako hoćete?

Opet gubite suštinu i realnost a ona je ...
SEM VAS NIKOME NE SMETA ODNOS TIH KLUBOVA.

U takvoj situaciji zašto bi neko išao bilo gde?

Vidiš da ste nemoćni jer bez pristanka CZ i FMP ne možete da podnesete ni tužbu ili zahtev za arbitražu.

Prosto osuđeni ste da poštujete odredbe Ugovora ABA lige koji ste sami potpisali a tamo piše :
"za eventualne sporove nadležan je Trgovinski Sud u Zagrebu"...

Niko vas ne sprečava da tužite u nadležnom Sudu.

Radoslav

pre 5 godina

Znaci zvezdasi da vam nije smetalo 15 godina Partizanovih aktivnosti cim sad podrzavate to da radite mnogo gore stvari i to 30 godina,jel braco?

Borky

pre 5 godina

Ovoliko Ostoja nije pisao za celu osnovnu školu, neće da izađe na dobro.
(Poznavalac ©®, 12. septembar 2020 11:49)

Ostoja ovo nije ni procitao. Zna se ko vodi Partizan u gasenje zadnjih 2 god.

Gossa placa Zeljko

pre 5 godina

Gedzet, ok, ako ste tako resili da izadjete iz ABA, ako necete da igrate vise nikad EL, onda je to druga stvar. Ja mogu samo da vam pozelim srecan put i sve najbolje. Samo nemojte posle da u minut do 12 ipak potpisete i predate dokumentaciju, a onda spinujete kako vas je neko naterao na to. Budite makar jednom karakteri.

Lars

pre 5 godina

Samo nemojte posle da u minut do 12 ipak potpisete i predate dokumentaciju, a onda spinujete kako vas je neko naterao na to.
(Gossa placa Zeljko, 12. septembar 2020 14:01)


Upravo tako ce biti dok se malo ne slegne prasina, odnosno dok se dodatno ne raspiri mrznja zbog ispeglanog izvestaja i 7,4 miliona duga.

Kao njima (upravi)je stalo do evrolige, a ovamo sabotiraju ABA ligu, odnosno zvezdu, jer im je stalo do prava i pravde.

Samo ce da ubede Djordija kome treba dati A licencu. A posle ce opet spinovi o pomoci drzave od 15 miliona evra i tako u krug.

Paja advokat

pre 5 godina

Partizan samo trazi da nadleznost suda bude u Lozani umesto u Zagrebu. Normalan covek tu ne vidi nista lose. Naprotiv. Kad su troskovi u pitanju, onaj ko izgubi spor neka plati. Sto Covic bezi od toga, odgovor se nalazi u ovom saopstenju. Puna podrska KK Partizan na ovom zahtevu.
(Milos, 12. septembar 2020 12:41)

CAS nije opštinski sud pa da nadležnost bude tamo. Sedište ABA je u Zagrebu tamo je registrovano i zato je nadležan trgovački sud u Zagrebu

Che

pre 5 godina

Gdin. Spinoja Mijailovic.
ABA liga 1 ima 12 klubova, ABA liga 2 ima 14 klubova.
Svi osim jednog zele istu stvar, izglasali su isti stvar, jedan je protiv. Ima apsolutno pravo da bude protiv, ali onda i trpi konsekvence jer je usamljen u svojim zahtevima.
Kako se resava stvar? Neces, ne moras, zbogom. Nadji drugu grupu koja prihvata tvoje stavove.

vaxilar

pre 5 godina

Koliko sam shvatio Partizan samo traži da se u ugovor ABA uvede mogućnost da Sud u Lozani rešava moguće sporove. Ako su Zvezda odnosno FMP sigurni u legalnost , zašto beže od toga? Čudno malo.
(Remi, 12. septembar 2020 13:39)

Netacno. Partizan bi da tuzi ligu i Zvezdu, ali bi da za to dobije blagoslov od Zvezde. Krajnje moronski

DD

pre 5 godina

Fk saopstenje zagorska 3 divizija.
@slavisa smigic

Zar nije 26 divizija, odkud sad 3?
Flagrantno menjanje istorije.
Nije to lepo panteru jer ti si ovde redovan a tvoja rec se slusa.

Red

pre 5 godina

Svi klubovi osim Partizan su predali dokumentaciju u obe ABA lige. Ali, za ciju korist ovo Partizan radi? Za svoju sigurno ne. Sta moze Partizan ovim da postigne? Dve stvari. Prvo da se raspadne ABA liga. U tom slucaju,Partizan bi imao jednu sansu manje da dodje do EL, a EL bi onda zbog raspada dala Zvezdi neku vrstu licence. Ko tu gubi? Partizan. Drugo, da Partizan bude izbacen iz ABA. Naravno, tu opet gubi Partizan. Nije mi jasno da ljudi idu protiv sebe samo da bi zataskali neke stvari.
(Gossa placa Zeljko, 12. septembar 2020 12:14)
Zataskali stvari? Druze imas dve ekipe sa istim gazdom, neregularnost na maksimumu. I sta moze da izgubi KKP. To sto ce Zvezda da dobije licencu? Pa neka dobije, zasluzila je onda. Izbacen iz ABA lige? Pa neka, u istu su ga naterali da udje. Ali da pristane da igra u neregularnoj ligi, to vise ne moze.
(Gedzet, 12. septembar 2020 13:09)

Najbolje da vi lepo napustite aba ligu,jer vasa nemoc nema vise granice.Sto ste radili petneast godina radili ste,sad je gotovo i zato se ne mozete pomiriti sa tim.Mozete se prikljuciti tirana ligi,jer ste njihovi navijaci.

vaxilar

pre 5 godina

Partizan samo trazi da nadleznost suda bude u Lozani umesto u Zagrebu. Normalan covek tu ne vidi nista lose. Naprotiv. Kad su troskovi u pitanju, onaj ko izgubi spor neka plati. Sto Covic bezi od toga, odgovor se nalazi u ovom saopstenju. Puna podrska KK Partizan na ovom zahtevu.
(Milos, 12. septembar 2020 12:41)

Pa nek tuzi u Lozani, sta je problem?

mkg

pre 5 godina

Kod Ostoje Mihailovića 2.5 je vece od 7.5. Paralelni univerzum :D
(Poznavalac ©®, 12. septembar 2020 11:58)
U pravu si. 7,5 je veće od 7,0, ali kad 7,0 sabereš sa 12,0 nestalih u akciji spašavanja onda se menje veće u manje.

chupavi

pre 5 godina

Neka tuze gde hoce, ako su u pravu dobice... Ne znam zasto traze pristanak nekoga koga bi tuzili?

Ako je Zvezda jedini krivac za probleme u ABA ligi, zasto su onda svi glasali kao Zvezda i prihvatili novi sporazum, dok jedino Partizan opstruira rad lige? Ovde mislim na sve klubove iz ABA1 I ABA2, odnosno od ukupno 28 kluba jedino se Partizan nesto buni...

Remi

pre 5 godina

Koliko sam shvatio Partizan samo traži da se u ugovor ABA uvede mogućnost da Sud u Lozani rešava moguće sporove. Ako su Zvezda odnosno FMP sigurni u legalnost , zašto beže od toga? Čudno malo.

Gedzet

pre 5 godina

Svi klubovi osim Partizan su predali dokumentaciju u obe ABA lige. Ali, za ciju korist ovo Partizan radi? Za svoju sigurno ne. Sta moze Partizan ovim da postigne? Dve stvari. Prvo da se raspadne ABA liga. U tom slucaju,Partizan bi imao jednu sansu manje da dodje do EL, a EL bi onda zbog raspada dala Zvezdi neku vrstu licence. Ko tu gubi? Partizan. Drugo, da Partizan bude izbacen iz ABA. Naravno, tu opet gubi Partizan. Nije mi jasno da ljudi idu protiv sebe samo da bi zataskali neke stvari.
(Gossa placa Zeljko, 12. septembar 2020 12:14)
Zataskali stvari? Druze imas dve ekipe sa istim gazdom, neregularnost na maksimumu. I sta moze da izgubi KKP. To sto ce Zvezda da dobije licencu? Pa neka dobije, zasluzila je onda. Izbacen iz ABA lige? Pa neka, u istu su ga naterali da udje. Ali da pristane da igra u neregularnoj ligi, to vise ne moze.

Crnobelac

pre 5 godina

Najbolji su ovi navijači limenih koji su već presudili da Partizan sigurno gubi spor u Lozani,ali šta se čudimo;oni sve znaju unapred.To su ti VRLO OBJEKTIVNI NAVIJAČI.

onako

pre 5 godina

@crnobelac

Ma ne znamo mi ...ali zato svi drugi znaju...

Svako malo šamar vam stiže i to redom :
UEFA za tvrdnje oko nameštanja
FSS takođe
FSS oko titule iz 1946.
UEFA oko promene formata prvenstva
ECA oko tumačenja kraja sezone
ECA oko Cipiripija
ECA oko EL
ABA isto kao ECA
ECA oko wild card
ABA oko predloga za titulu
APR. oko fin izveštaja
ABA oko sukoba interesa
ABA oko predsedavajućeg...

Pa vama obrazi bride...uz to može kilometrima daleko da se namiriše vaša nemoć.

Hando

pre 5 godina

Baš kada je izasao finansijski izveštaj KKP. Slučajno se ne priča o 7 miliona evra duga? A Ostojine istine da je dug prepolovljen?
(ypke, 12. septembar 2020 13:03)

Ma sasvim slucajno..

Realista

pre 5 godina

Sud je sud i degutantno je i smesno reći da sud u Zagrebu nema iskustva u sportskoj arbitraži!Idite prvo u Zagreb,pa ako se oglasi da nema iskustva i sl.onda u Lozani.
Dalje, frapantno je da Partizan ima manji dug od Zvezde kako ovaj tvrdi,sve treba proveriti lažne papire kluba iz Humske i mnoge rukovodioce siguran sam zatvoriti!
Kako je moguće, da partizan za malte ne 2 god vrati 7,4 miliona evra??? Sada se vidi zasto je izbegavao uporno UPP-R,da nebi radio transparentno i zakonski precizno.Ko nezna ove licemere iz partizana skupo bi ih platio! Gasite partizan najveće zlo.

bulldog

pre 5 godina

Zvjezdaši, znali ste da će ovaj dan doći kad tad, istina uvek izadje na videlo. Jedino što mi smeta je što u sukobu jadranske lige učestvuju 3 ili 2,5 srpska kluba, to je naša tragedija. Umesto da budemo čisti i da se borimo samo na terenu, mi se sudimo u Zagrebu!? Jeste zvezda mutila i jeste čovićev porodični klub, ali jedva čekam dan kad će da se privatizuju, barem znamo da će neko tamo trošiti svoje pare za obračunavanja i loše poteze, a teško da ćemo tada videti sapštenja u beskonačnost. Samo se stvara tenzija medju ljudima tj. Srbima, zbog potpuno nebitnih stvari.

Gossa placa Zeljko

pre 5 godina

Svi klubovi osim Partizan su predali dokumentaciju u obe ABA lige. Ali, za ciju korist ovo Partizan radi? Za svoju sigurno ne. Sta moze Partizan ovim da postigne? Dve stvari. Prvo da se raspadne ABA liga. U tom slucaju,Partizan bi imao jednu sansu manje da dodje do EL, a EL bi onda zbog raspada dala Zvezdi neku vrstu licence. Ko tu gubi? Partizan. Drugo, da Partizan bude izbacen iz ABA. Naravno, tu opet gubi Partizan. Nije mi jasno da ljudi idu protiv sebe samo da bi zataskali neke stvari.

primorska

pre 5 godina

Povesti i spor, kome ce da pripadnu trofeji KK Crvena Zvezde Beograd (FMP) ! Ne moze FMP sam da se odreken trofeja i stavi ih nekome na konto. Eto, ako Lejkersi osvoje NBA ligu, mogli bi i sampionski prsten da proslede Zvezdi, tako bi Zvezda nadjacala Partizanove trofeje u Evropi !

Milos

pre 5 godina

Partizan samo trazi da nadleznost suda bude u Lozani umesto u Zagrebu. Normalan covek tu ne vidi nista lose. Naprotiv. Kad su troskovi u pitanju, onaj ko izgubi spor neka plati. Sto Covic bezi od toga, odgovor se nalazi u ovom saopstenju. Puna podrska KK Partizan na ovom zahtevu.

pera

pre 5 godina

Sve dokaze sto imate crno na belo ponesite u Lozanu na CAS,tuzite slobodno,ne treba vam za to nicija saglasnost....aa ups,nemate dokaze, a ni za taksu za pokretanje spora, koja nije mala,jer ste u dugu ko zna koliko.

onako

pre 5 godina

Kako ću se smejati za koji dan kad ovo zlo izleti iz ABA lige...

Biće vrlo interesantno videti sledeću Skupštinu ABA ...

-prvo ide Tužba za nesprovođenje odluka Skupštine ABA lige koje su OBAVEZUJUĆE.
-Onda sledi rok za primenu odluka uz upozorenje o isključenju.
-Zatim sledi isključenje.
-Finale svega KKP ide u fin blokadu za štetu zbog nerealizovanje sponzorskih Ugovora kao i obaveza preuzetih tim Ugovorima.

Biće "voz Vas doneo voda vas odnela"...i to sve na mestu osnivanja, reko' bi' čovek sudbina.

sasa the red baron

pre 5 godina

SVE,,,,

Sve ce Ostoja spomenuti,osim zasto Partizan grca u dugovima,zasto opet ne placa porez...
Ostoja ce zavrsiti ono sto Danilovic i Vujosevic zapocese,i kad ode,a vec sad broji zadne dane,ostavice klub u takvom rasulu,da ce onaj fiasko nakon Danilovica,izgledati kao piknik...

SAŠA FRANKFURT

pre 5 godina

Koji su ovi jadnici, sami prozivaju Zvezdu, kad Zvezda reaguje jave se opet!! Isto kao i FK, da ih nema trebalo bi ih izmisliti!!

tashko

pre 5 godina

Nije mi bas najjasnije kako Ostoja sme da gazi ove ovako, ali je ovde u pravu i nek tera do kraja. Dok ne bude pec sa vrha. A mozda je i sve predstava za narod.

Andrej

pre 5 godina

E pa zato sto ste svi alavi na lovu ce nam i propasti kosarka vrlo brzo...Ali svi ste isti i davite se u sopstvenim glupostima a sve zbog love...

sasa the red baron

pre 5 godina

SVE,,,,

Sve ce Ostoja spomenuti,osim zasto Partizan grca u dugovima,zasto opet ne placa porez...
Ostoja ce zavrsiti ono sto Danilovic i Vujosevic zapocese,i kad ode,a vec sad broji zadne dane,ostavice klub u takvom rasulu,da ce onaj fiasko nakon Danilovica,izgledati kao piknik...

Gossa placa Zeljko

pre 5 godina

Svi klubovi osim Partizan su predali dokumentaciju u obe ABA lige. Ali, za ciju korist ovo Partizan radi? Za svoju sigurno ne. Sta moze Partizan ovim da postigne? Dve stvari. Prvo da se raspadne ABA liga. U tom slucaju,Partizan bi imao jednu sansu manje da dodje do EL, a EL bi onda zbog raspada dala Zvezdi neku vrstu licence. Ko tu gubi? Partizan. Drugo, da Partizan bude izbacen iz ABA. Naravno, tu opet gubi Partizan. Nije mi jasno da ljudi idu protiv sebe samo da bi zataskali neke stvari.

tashko

pre 5 godina

Nije mi bas najjasnije kako Ostoja sme da gazi ove ovako, ali je ovde u pravu i nek tera do kraja. Dok ne bude pec sa vrha. A mozda je i sve predstava za narod.

onako

pre 5 godina

Kako ću se smejati za koji dan kad ovo zlo izleti iz ABA lige...

Biće vrlo interesantno videti sledeću Skupštinu ABA ...

-prvo ide Tužba za nesprovođenje odluka Skupštine ABA lige koje su OBAVEZUJUĆE.
-Onda sledi rok za primenu odluka uz upozorenje o isključenju.
-Zatim sledi isključenje.
-Finale svega KKP ide u fin blokadu za štetu zbog nerealizovanje sponzorskih Ugovora kao i obaveza preuzetih tim Ugovorima.

Biće "voz Vas doneo voda vas odnela"...i to sve na mestu osnivanja, reko' bi' čovek sudbina.

SAŠA FRANKFURT

pre 5 godina

Koji su ovi jadnici, sami prozivaju Zvezdu, kad Zvezda reaguje jave se opet!! Isto kao i FK, da ih nema trebalo bi ih izmisliti!!

Realista

pre 5 godina

Sud je sud i degutantno je i smesno reći da sud u Zagrebu nema iskustva u sportskoj arbitraži!Idite prvo u Zagreb,pa ako se oglasi da nema iskustva i sl.onda u Lozani.
Dalje, frapantno je da Partizan ima manji dug od Zvezde kako ovaj tvrdi,sve treba proveriti lažne papire kluba iz Humske i mnoge rukovodioce siguran sam zatvoriti!
Kako je moguće, da partizan za malte ne 2 god vrati 7,4 miliona evra??? Sada se vidi zasto je izbegavao uporno UPP-R,da nebi radio transparentno i zakonski precizno.Ko nezna ove licemere iz partizana skupo bi ih platio! Gasite partizan najveće zlo.

Milos

pre 5 godina

Partizan samo trazi da nadleznost suda bude u Lozani umesto u Zagrebu. Normalan covek tu ne vidi nista lose. Naprotiv. Kad su troskovi u pitanju, onaj ko izgubi spor neka plati. Sto Covic bezi od toga, odgovor se nalazi u ovom saopstenju. Puna podrska KK Partizan na ovom zahtevu.

pera

pre 5 godina

Sve dokaze sto imate crno na belo ponesite u Lozanu na CAS,tuzite slobodno,ne treba vam za to nicija saglasnost....aa ups,nemate dokaze, a ni za taksu za pokretanje spora, koja nije mala,jer ste u dugu ko zna koliko.

Andrej

pre 5 godina

E pa zato sto ste svi alavi na lovu ce nam i propasti kosarka vrlo brzo...Ali svi ste isti i davite se u sopstvenim glupostima a sve zbog love...

chupavi

pre 5 godina

Neka tuze gde hoce, ako su u pravu dobice... Ne znam zasto traze pristanak nekoga koga bi tuzili?

Ako je Zvezda jedini krivac za probleme u ABA ligi, zasto su onda svi glasali kao Zvezda i prihvatili novi sporazum, dok jedino Partizan opstruira rad lige? Ovde mislim na sve klubove iz ABA1 I ABA2, odnosno od ukupno 28 kluba jedino se Partizan nesto buni...

vaxilar

pre 5 godina

Partizan samo trazi da nadleznost suda bude u Lozani umesto u Zagrebu. Normalan covek tu ne vidi nista lose. Naprotiv. Kad su troskovi u pitanju, onaj ko izgubi spor neka plati. Sto Covic bezi od toga, odgovor se nalazi u ovom saopstenju. Puna podrska KK Partizan na ovom zahtevu.
(Milos, 12. septembar 2020 12:41)

Pa nek tuzi u Lozani, sta je problem?

primorska

pre 5 godina

Povesti i spor, kome ce da pripadnu trofeji KK Crvena Zvezde Beograd (FMP) ! Ne moze FMP sam da se odreken trofeja i stavi ih nekome na konto. Eto, ako Lejkersi osvoje NBA ligu, mogli bi i sampionski prsten da proslede Zvezdi, tako bi Zvezda nadjacala Partizanove trofeje u Evropi !

Hando

pre 5 godina

Baš kada je izasao finansijski izveštaj KKP. Slučajno se ne priča o 7 miliona evra duga? A Ostojine istine da je dug prepolovljen?
(ypke, 12. septembar 2020 13:03)

Ma sasvim slucajno..

Gedzet

pre 5 godina

Svi klubovi osim Partizan su predali dokumentaciju u obe ABA lige. Ali, za ciju korist ovo Partizan radi? Za svoju sigurno ne. Sta moze Partizan ovim da postigne? Dve stvari. Prvo da se raspadne ABA liga. U tom slucaju,Partizan bi imao jednu sansu manje da dodje do EL, a EL bi onda zbog raspada dala Zvezdi neku vrstu licence. Ko tu gubi? Partizan. Drugo, da Partizan bude izbacen iz ABA. Naravno, tu opet gubi Partizan. Nije mi jasno da ljudi idu protiv sebe samo da bi zataskali neke stvari.
(Gossa placa Zeljko, 12. septembar 2020 12:14)
Zataskali stvari? Druze imas dve ekipe sa istim gazdom, neregularnost na maksimumu. I sta moze da izgubi KKP. To sto ce Zvezda da dobije licencu? Pa neka dobije, zasluzila je onda. Izbacen iz ABA lige? Pa neka, u istu su ga naterali da udje. Ali da pristane da igra u neregularnoj ligi, to vise ne moze.

Paja advokat

pre 5 godina

Partizan samo trazi da nadleznost suda bude u Lozani umesto u Zagrebu. Normalan covek tu ne vidi nista lose. Naprotiv. Kad su troskovi u pitanju, onaj ko izgubi spor neka plati. Sto Covic bezi od toga, odgovor se nalazi u ovom saopstenju. Puna podrska KK Partizan na ovom zahtevu.
(Milos, 12. septembar 2020 12:41)

CAS nije opštinski sud pa da nadležnost bude tamo. Sedište ABA je u Zagrebu tamo je registrovano i zato je nadležan trgovački sud u Zagrebu

marko992

pre 5 godina

Apsolutno mi nije jasno zbog cega se polemise oko sudova,to je posao za nadlezne institucije bilo gde se nalazile.
Mi kao navijaci komentarisemo ono sto vidimo,znamo.
Sve se svodi na prosto pitanje da li Covic upravlja sa oba kluba.
Dokazite crveni da ste ljudi iako navijate za Zvezdu.

onako

pre 5 godina

@crnobelac

Ma ne znamo mi ...ali zato svi drugi znaju...

Svako malo šamar vam stiže i to redom :
UEFA za tvrdnje oko nameštanja
FSS takođe
FSS oko titule iz 1946.
UEFA oko promene formata prvenstva
ECA oko tumačenja kraja sezone
ECA oko Cipiripija
ECA oko EL
ABA isto kao ECA
ECA oko wild card
ABA oko predloga za titulu
APR. oko fin izveštaja
ABA oko sukoba interesa
ABA oko predsedavajućeg...

Pa vama obrazi bride...uz to može kilometrima daleko da se namiriše vaša nemoć.

vaxilar

pre 5 godina

Koliko sam shvatio Partizan samo traži da se u ugovor ABA uvede mogućnost da Sud u Lozani rešava moguće sporove. Ako su Zvezda odnosno FMP sigurni u legalnost , zašto beže od toga? Čudno malo.
(Remi, 12. septembar 2020 13:39)

Netacno. Partizan bi da tuzi ligu i Zvezdu, ali bi da za to dobije blagoslov od Zvezde. Krajnje moronski

Che

pre 5 godina

Gdin. Spinoja Mijailovic.
ABA liga 1 ima 12 klubova, ABA liga 2 ima 14 klubova.
Svi osim jednog zele istu stvar, izglasali su isti stvar, jedan je protiv. Ima apsolutno pravo da bude protiv, ali onda i trpi konsekvence jer je usamljen u svojim zahtevima.
Kako se resava stvar? Neces, ne moras, zbogom. Nadji drugu grupu koja prihvata tvoje stavove.

Gossa placa Zeljko

pre 5 godina

Gedzet, ok, ako ste tako resili da izadjete iz ABA, ako necete da igrate vise nikad EL, onda je to druga stvar. Ja mogu samo da vam pozelim srecan put i sve najbolje. Samo nemojte posle da u minut do 12 ipak potpisete i predate dokumentaciju, a onda spinujete kako vas je neko naterao na to. Budite makar jednom karakteri.

Remi

pre 5 godina

Koliko sam shvatio Partizan samo traži da se u ugovor ABA uvede mogućnost da Sud u Lozani rešava moguće sporove. Ako su Zvezda odnosno FMP sigurni u legalnost , zašto beže od toga? Čudno malo.

bulldog

pre 5 godina

Zvjezdaši, znali ste da će ovaj dan doći kad tad, istina uvek izadje na videlo. Jedino što mi smeta je što u sukobu jadranske lige učestvuju 3 ili 2,5 srpska kluba, to je naša tragedija. Umesto da budemo čisti i da se borimo samo na terenu, mi se sudimo u Zagrebu!? Jeste zvezda mutila i jeste čovićev porodični klub, ali jedva čekam dan kad će da se privatizuju, barem znamo da će neko tamo trošiti svoje pare za obračunavanja i loše poteze, a teško da ćemo tada videti sapštenja u beskonačnost. Samo se stvara tenzija medju ljudima tj. Srbima, zbog potpuno nebitnih stvari.

Red

pre 5 godina

Svi klubovi osim Partizan su predali dokumentaciju u obe ABA lige. Ali, za ciju korist ovo Partizan radi? Za svoju sigurno ne. Sta moze Partizan ovim da postigne? Dve stvari. Prvo da se raspadne ABA liga. U tom slucaju,Partizan bi imao jednu sansu manje da dodje do EL, a EL bi onda zbog raspada dala Zvezdi neku vrstu licence. Ko tu gubi? Partizan. Drugo, da Partizan bude izbacen iz ABA. Naravno, tu opet gubi Partizan. Nije mi jasno da ljudi idu protiv sebe samo da bi zataskali neke stvari.
(Gossa placa Zeljko, 12. septembar 2020 12:14)
Zataskali stvari? Druze imas dve ekipe sa istim gazdom, neregularnost na maksimumu. I sta moze da izgubi KKP. To sto ce Zvezda da dobije licencu? Pa neka dobije, zasluzila je onda. Izbacen iz ABA lige? Pa neka, u istu su ga naterali da udje. Ali da pristane da igra u neregularnoj ligi, to vise ne moze.
(Gedzet, 12. septembar 2020 13:09)

Najbolje da vi lepo napustite aba ligu,jer vasa nemoc nema vise granice.Sto ste radili petneast godina radili ste,sad je gotovo i zato se ne mozete pomiriti sa tim.Mozete se prikljuciti tirana ligi,jer ste njihovi navijaci.

Crnobelac

pre 5 godina

Najbolji su ovi navijači limenih koji su već presudili da Partizan sigurno gubi spor u Lozani,ali šta se čudimo;oni sve znaju unapred.To su ti VRLO OBJEKTIVNI NAVIJAČI.

Qwerty

pre 5 godina

Izadji mala na sud u Lozani,ako smes.Cega se plasi mala iz Zeleznika?Pa prosto i jednostavno,presude,koja ce staviti tacku na Covicev bahatluk i manifetluke.Cak i majstori spina sa RSB-a pokazuju nemoc u komentarima,kako odbraniti gazdu kad je sve kristalno jasno.
Partizanu svaka cast na doslednosti,istina i pravda su na njegovoj strani,a ako odustane i podvije rep u minut do 12 neka se svi iz uprave kupe i neka rasformiraju klub,pozdrav.

Borky

pre 5 godina

Ovoliko Ostoja nije pisao za celu osnovnu školu, neće da izađe na dobro.
(Poznavalac ©®, 12. septembar 2020 11:49)

Ostoja ovo nije ni procitao. Zna se ko vodi Partizan u gasenje zadnjih 2 god.

Lars

pre 5 godina

Samo nemojte posle da u minut do 12 ipak potpisete i predate dokumentaciju, a onda spinujete kako vas je neko naterao na to.
(Gossa placa Zeljko, 12. septembar 2020 14:01)


Upravo tako ce biti dok se malo ne slegne prasina, odnosno dok se dodatno ne raspiri mrznja zbog ispeglanog izvestaja i 7,4 miliona duga.

Kao njima (upravi)je stalo do evrolige, a ovamo sabotiraju ABA ligu, odnosno zvezdu, jer im je stalo do prava i pravde.

Samo ce da ubede Djordija kome treba dati A licencu. A posle ce opet spinovi o pomoci drzave od 15 miliona evra i tako u krug.

mkg

pre 5 godina

Kod Ostoje Mihailovića 2.5 je vece od 7.5. Paralelni univerzum :D
(Poznavalac ©®, 12. septembar 2020 11:58)
U pravu si. 7,5 je veće od 7,0, ali kad 7,0 sabereš sa 12,0 nestalih u akciji spašavanja onda se menje veće u manje.

marko992

pre 5 godina

Najbolje da vi lepo napustite aba ligu,jer vasa nemoc nema vise granice.Sto ste radili petneast godina radili ste,sad je gotovo i zato se ne mozete pomiriti sa tim.Mozete se prikljuciti tirana ligi,jer ste njihovi navijaci.
(Red, 12. septembar 2020 14:43)

Slazem se,ako se ne dokaze(ono sto je ocigledno,ali pitanje je da li i papiroloski moguce) Partizan i ne treba da igra u ovoj smejuriji od lige.
Zanimljivo je da si se dotakao godina kada smo radili sto smo radili ali ni rec o ovome sada.Po tebi je ovo sve ok?!
Licemeri....

Aleksa

pre 5 godina

Pa ako je sve pošteno ajmo u Lozanu. Pa da tamo vidimo ko je pravu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Andrija, 12. septembar 2020 15:14

Pa idite u Lozanu?
Zamisli da ti neko ukrade pare a ti mu napises otvoreno pismo preko novina u kom kazes: ako je sve posteno ajmo u Lozanu, pa da vidimo ko je u pravu.

Smejali bi ti se ljudi...Ostoji se ne smeju jer znaju da je ovo cist marketing za vas sto ste verujuci....

Da ima trunku dokaza za svoje tvrdnje, Ostoja bi sutra bio u Lozani....

Joca

pre 5 godina

Znaci zvezdasi da vam nije smetalo 15 godina Partizanovih aktivnosti cim sad podrzavate to da radite mnogo gore stvari i to 30 godina,jel braco?
(Radoslav, 12. septembar 2020 15:27

Gore stvari?
Da li je neko iz Zvezde oteo Jaramaza i Zagorca uz saradnju KSS? Da li je neko iz Zvezde pretio neigranjem u reprezentaciji? Samaraju i gepekuju sudije?

..ono sto vi "braco" podrazumevate pod "gore" je sto su uslovi sad isti za sve, jer vi ste u tih 15 godina institucionalizovani i po vama, jedino ispravno je da se vama da koliko vam treba, a ostalima sta ostane....

onako

pre 5 godina

@Andrija

Zašto bi išli u Lozanu?
Zato što vi tako hoćete?

Opet gubite suštinu i realnost a ona je ...
SEM VAS NIKOME NE SMETA ODNOS TIH KLUBOVA.

U takvoj situaciji zašto bi neko išao bilo gde?

Vidiš da ste nemoćni jer bez pristanka CZ i FMP ne možete da podnesete ni tužbu ili zahtev za arbitražu.

Prosto osuđeni ste da poštujete odredbe Ugovora ABA lige koji ste sami potpisali a tamo piše :
"za eventualne sporove nadležan je Trgovinski Sud u Zagrebu"...

Niko vas ne sprečava da tužite u nadležnom Sudu.

onako

pre 5 godina

@Qwerty

Ponoviću jer ne razumeš.

Nemoć, reč kojom se definiše JSD komplet u svim sportovima sa svim svojim navijačima.

Ne znam šta znaš ali vidim šta ne znaš.

Rekoh kilometrima može da se namiriše taj miris razočarenja, besa, bezizlazne situacije...
Koju gle čuda definišeš "izađi mala"...

Gde, kada, zašto da izađe?

Činjenica je da eventualne sporove možete da rešavate ispred NADLEŽNOG suda a ne gde vi mislite da treba.
Normalno da Lozanu nećete videti bar ne po ovom pitanju.
Kršenje potpisanog Ugovora ABA lige biće poslednji ekser na vašem sanduku.

Velika većina ljudi jedva čeka dan kada nećete više biti deo sporta ili ne bar ovde.

marko992

pre 5 godina

Da, i? Ali to je moja pretpostavka na tvoje pitanje koje je bzvz. Pravo pitanje je da li moze da se DOKAZE da upravlja sa dva kluba. Ako ne moze (vrlo verovatno) onda mozete da mu pljunete pod prozor.
(Nele, 13. septembar 2020 00:59)

Za licemere,kao ti,sigurno je bez veze.
Na drugim temama dajes svoje misljenje ovde cekas sud?!
Jadno,obraza bez......

Алекса

pre 5 godina

па што сте онда потписали уговор у ком сте успоставили надлежност ТС у Загребу? Јел читао неко тај уговор пре потписивања? И коме треба Звезда пристанак на спор или ове јавне преписке, пресавијеш табак и на суд.

babalu

pre 5 godina

Dajte ljudi pristala bi Zvezda na sud u Lozani da je zahtev napisano san na Latinskom. Ovako stvarno nije razumljivo šta traže gospoda iz KKP!

mladići borovi, devojke jele

pre 5 godina

Koliko sam shvatio Partizan samo traži da se u ugovor ABA uvede mogućnost da Sud u Lozani rešava moguće sporove.
(Remi, 12. septembar 2020 13:39)








:)))))
nisi shvatio, a nećeš shvatiti ni ako, posle hiljadu u principu istovetnih, dobiješ još neko objašnjene!

Aleksa

pre 5 godina

Za to se ne ide u Lozanu, nego u Strazbur. Tamo je Sud za zastitu ljudskih prava koji mogu da te zastite ukoliko domace pravosudje ne donese postenu presudu. Kada je u pitanju sport za takve stvari je nadlezan Sud u Lozani. Zaista ne razumem kako vam ove banalne stvari nisu jasne, kao sto razumem zasto Zvezda kopa rukama i nogama da ABA u svoj Pravilnik ne ubaci postovanje odluka Suda u Lozani.
(Kebra, 12. septembar 2020 16:48

Wow.....mudrost....ide se u Strazbur!

Ne ide se nigde. Poenta cele balade je sto je Ostoja dogovorio sud gde se ide, a to je Trgovinski Sud u Zagrebu, a sad vama prodaje pricu da Zvezda nece u Lozanu. Ne da nece, ne moze, kao sto ne moze ni Partizan jer sud u Lozani nije nadlezan, a ucesnici tog spora bi krsili ugovor. A kad bi Ostoja mogao da ide u Lozanu, Zvezdu ne bi pitao nista.


Dakle, KKP ne sme u Lozanu a vas lozi da Zvezda nece....

A to kopanje tek mi je smesno. Ugovor postoji, svi ga potpisali, sad Partizan jedini nece da ga postuje a ti pises "Zvezda kopa"

Pa sto je.ugovor potpisivan uopste ako Partizanu nije odgovarao???

DD

pre 5 godina

Fk saopstenje zagorska 3 divizija.
@slavisa smigic

Zar nije 26 divizija, odkud sad 3?
Flagrantno menjanje istorije.
Nije to lepo panteru jer ti si ovde redovan a tvoja rec se slusa.

mladići borovi, devojke jele

pre 5 godina

Pa ako je sve pošteno ajmo u Lozanu. Pa da tamo vidimo ko je pravu.
(Andrija, 12. septembar 2020 15:14)




:)))))
limar više i ne krije da ih samo loži - evo, sami traže ložanu?!

marko992

pre 5 godina

I opet dokaz da nema ništa gore od Zvezdinih košarkaških.
(Randy Marsh, 12. septembar 2020 15:42)

Na zalost si u pravu.
Posle ove kolektivne amnezije-negiranja stvarnosti, crveni su pokazali o kakvim ljudima se radi.

vaxilar

pre 5 godina

Za to se ne ide u Lozanu, nego u Strazbur. Tamo je Sud za zastitu ljudskih prava koji mogu da te zastite ukoliko domace pravosudje ne donese postenu presudu. Kada je u pitanju sport za takve stvari je nadlezan Sud u Lozani. Zaista ne razumem kako vam ove banalne stvari nisu jasne, kao sto razumem zasto Zvezda kopa rukama i nogama da ABA u svoj Pravilnik ne ubaci postovanje odluka Suda u Lozani.
(Kebra, 12. septembar 2020 16:48)

Sud u Lozani je izvan svakog pravilnika. Dokazete li da ste u pravu sve odluke donesene na protiv ostecene strane se brisu.

Dakle tuzite nas, cekamo vas :)

NoName

pre 5 godina

Za to se ne ide u Lozanu, nego u Strazbur. Tamo je Sud za zastitu ljudskih prava koji mogu da te zastite ukoliko domace pravosudje ne donese postenu presudu. Kada je u pitanju sport za takve stvari je nadlezan Sud u Lozani. Zaista ne razumem kako vam ove banalne stvari nisu jasne, kao sto razumem zasto Zvezda kopa rukama i nogama da ABA u svoj Pravilnik ne ubaci postovanje odluka Suda u Lozani.
(Kebra, 12. septembar 2020 16:48)

Gde si bio kad je sud udruženog rada dodelio dve titule Partizanu? Je l te titule dodelio sud u Lozani pošto tvrdis da je samo on nadležan po pitanju sporta?

vaxilar

pre 5 godina

neke stvari.
(Gossa placa Zeljko, 12. septembar 2020 12:14)
Zataskali stvari? Druze imas dve ekipe sa istim gazdom, neregularnost na maksimumu. I sta moze da izgubi KKP. To sto ce Zvezda da dobije licencu? Pa neka dobije, zasluzila je onda. Izbacen iz ABA lige? Pa neka, u istu su ga naterali da udje. Ali da pristane da igra u neregularnoj ligi, to vise ne moze.
(Gedzet, 12. septembar 2020 13:09)

Ti kad si siguran da je tako tuzi Zvezdu u Lozani, pa da vidimo kako ces da prodjes
:)

onako

pre 5 godina

@Qwerty

Uh ala se oseća nemoć.
Prosto vrišti iz tebe.

Nego nećete vi da rasformirate klub...drugi će to da vam urade i to vrlo brzo.
Koliko za par dana sešće vam svi na kičmu.

Qwerty

pre 5 godina

@@Qwerty

Uh ala se oseća nemoć.
Prosto vrišti iz tebe.

Nego nećete vi da rasformirate klub...drugi će to da vam urade i to vrlo brzo.
Koliko za par dana sešće vam svi na kičmu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (onako, 12. septembar 2020 16:46)



Ne znam gde si u mom komentaru video i osetio nemoc,ali ok,ne zovu vas dzaba majstori spina sa RSB-a.Nego ne znam na sta mislis i ko ce to da nam sedne na kicmu,opet se pozivate na predsednika da vas zastiti? Ovo je sport,ali vi odavno sa istim nemate veze,samo politika,manifetluci i lov u mutnom.Izadji mala na sud,nisi se valjda uplasila?Kazete da ste u pravu,cemu onda panicni strah?Mi znamo odgovor ali cekamo potvrdu iz Lozane,pa onda mozete da krenete sa pricom da je taj sud grobarski i da im smeta jak preimenovani FMP:)

nemi posmatrač

pre 5 godina

@marko992

Uopšte ne vidim da je "jadno"... naprotiv ovakav sistem sporta je tvoj JSD izumeo u krnjoj Yug...posle 1992.

Fudbal: filijale, predsednik FSS, vlasnici i predsednici drugih klubova koji sede u UO i Skupštini FKP.
Košarka: predsednik KSCG i drugog kluba je bio član UO KKP, vlasnik Dinamika je član UO KKP a bio je i vd predsednik KKP pre Ostoje nekih 5,6 meseci. Kijanović je podpredsednik KKP i direktor Mladosti.

Da raščistimo nešto to su klubovi istog ranga takmičenja kako u fudbalu tako u KLS i Kup Srbije u košarci.
Sve po principu "dokažite"...

Tu licemerstva nema niti obraza niti morala... SD CZ se samo prilagodilo na IZUM svog večitog rivala i trenutno jaše 'li jaše dotičnog receptom iz njegove kuhinje.

A zarad sporta voleo bih da prestane ALI...postavlja se pitanje nekih 13 godina onda Tole 8 god... Kokeza je tek na 4...plašim se da ima još da se svode računi.

Ne mogu iste stvari da se zovu "dominacija" i "sukob interesa"...ili je jedno ili drugo, oba NE MOŽE.

marko992

pre 5 godina

Pa idite u Lozanu?
Zamisli da ti neko ukrade pare a ti mu napises otvoreno pismo preko novina u kom kazes: ako je sve posteno ajmo u Lozanu, pa da vidimo ko je u pravu.

Smejali bi ti se ljudi...Ostoji se ne smeju jer znaju da je ovo cist marketing za vas sto ste verujuci....

Da ima trunku dokaza za svoje tvrdnje, Ostoja bi sutra bio u Lozani....
(Aleksa, 12. septembar 2020 15:53)

Sud ce resiti da li ima dokaza.
Ti reci ima li istine u ovom sto Partizan potencira,upravlja li Covic sa oba kluba?
Onako "laicki",nece ti glava pasti sa ramena.

Kebra

pre 5 godina

Pa tužite u Lozani, Strazburu, Hagu, ko vam brani? Šta je sporno?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (?, 12. septembar 2020 16:10)

Jel se samo pravis ili stvarno ne razumes? Da bi odluka suda u Lozani bila pravosnazna, ABA liga mora da stavi u svoje dokumente da je Sud u Lozani nadlezan i da ce prihvatati njegove odluke. Odnosno da odluka Suda u Lozani moze da derogira odluke ABA i Trgovinskog Suda u Zagrebu, kao Sud vise instance. Zvezda svim silama sprecava da se to uradi. Imas li ideju zasto? Ili se i dalje pravis da nemas pojma.

onako

pre 5 godina

@Kebra

Evo ja nemam pojma ZAŠTO BI ZVEZDA kršila potpisan Ugovor ABA lige o nadležnosti Suda.
Prosvetli me... samo bez nagađanja molim ako možeš, normalno da ne možeš.

Kada ste potpisivali Ugovor ABA lige zašto tada niste tražili da CAS bude nadležan?

A ko šta kopa rukama i nogama brzo ćeš shvatiti, plašim se da neće da ti se sviđa.

?

pre 5 godina

Zataskali stvari? Druze imas dve ekipe sa istim gazdom, neregularnost na maksimumu. I sta moze da izgubi KKP. To sto ce Zvezda da dobije licencu? Pa neka dobije, zasluzila je onda. Izbacen iz ABA lige? Pa neka, u istu su ga naterali da udje. Ali da pristane da igra u neregularnoj ligi, to vise ne moze.
(Gedzet, 12. septembar 2020 13:09)
Dve ekipe sa istim gazdom su Partizan i Zvezda. Osim ako si ti toliko slep da veruješ šta ti Ostoja iz Prislonice puni uši.

Ti kad si siguran da je tako tuzi Zvezdu u Lozani, pa da vidimo kako ces da prodjes
:)
(vaxilar, 12. septembar 2020 16:20)

Nele

pre 5 godina

"Sve se svodi na prosto pitanje da li Covic upravlja sa oba kluba.
Dokazite crveni da ste ljudi iako navijate za Zvezdu.
@marko992"
Da, i? Ali to je moja pretpostavka na tvoje pitanje koje je bzvz. Pravo pitanje je da li moze da se DOKAZE da upravlja sa dva kluba. Ako ne moze (vrlo verovatno) onda mozete da mu pljunete pod prozor.

Kebra

pre 5 godina

Pa ako je sve pošteno ajmo u Lozanu. Pa da tamo vidimo ko je pravu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Andrija, 12. septembar 2020 15:14

Pa idite u Lozanu?
Zamisli da ti neko ukrade pare a ti mu napises otvoreno pismo preko novina u kom kazes: ako je sve posteno ajmo u Lozanu, pa da vidimo ko je u pravu.

Smejali bi ti se ljudi...Ostoji se ne smeju jer znaju da je ovo cist marketing za vas sto ste verujuci....

Da ima trunku dokaza za svoje tvrdnje, Ostoja bi sutra bio u Lozani....
(Aleksa, 12. septembar 2020 15:53)

Za to se ne ide u Lozanu, nego u Strazbur. Tamo je Sud za zastitu ljudskih prava koji mogu da te zastite ukoliko domace pravosudje ne donese postenu presudu. Kada je u pitanju sport za takve stvari je nadlezan Sud u Lozani. Zaista ne razumem kako vam ove banalne stvari nisu jasne, kao sto razumem zasto Zvezda kopa rukama i nogama da ABA u svoj Pravilnik ne ubaci postovanje odluka Suda u Lozani.

Radoslav

pre 5 godina

Znaci zvezdasi da vam nije smetalo 15 godina Partizanovih aktivnosti cim sad podrzavate to da radite mnogo gore stvari i to 30 godina,jel braco?

?

pre 5 godina

Jel se samo pravis ili stvarno ne razumes? Da bi odluka suda u Lozani bila pravosnazna, ABA liga mora da stavi u svoje dokumente da je Sud u Lozani nadlezan i da ce prihvatati njegove odluke. Odnosno da odluka Suda u Lozani moze da derogira odluke ABA i Trgovinskog Suda u Zagrebu, kao Sud vise instance. Zvezda svim silama sprecava da se to uradi. Imas li ideju zasto? Ili se i dalje pravis da nemas pojma.
(Kebra, 12. septembar 2020 16:45)
Pa zar samo Zvezda odlučuje o tome, pametni ili može da bude nadglasana na skupštini osnivača? Kako to da samo vama ne odgovara i da se ne pojavi još neki klub? Ili to svi vas mrze ili Zvezdu mnogo vole? Igrajte bre košarku dojadili ste i jedni(Partizan) i drugi (Zvezda). Čini mi se da će jedan čovek koji nadzire oba kluba morati da se umeša.

SAŠA FRANKFURT

pre 5 godina

Koji su ovi jadnici, sami prozivaju Zvezdu, kad Zvezda reaguje jave se opet!! Isto kao i FK, da ih nema trebalo bi ih izmisliti!!

sasa the red baron

pre 5 godina

SVE,,,,

Sve ce Ostoja spomenuti,osim zasto Partizan grca u dugovima,zasto opet ne placa porez...
Ostoja ce zavrsiti ono sto Danilovic i Vujosevic zapocese,i kad ode,a vec sad broji zadne dane,ostavice klub u takvom rasulu,da ce onaj fiasko nakon Danilovica,izgledati kao piknik...

Gossa placa Zeljko

pre 5 godina

Svi klubovi osim Partizan su predali dokumentaciju u obe ABA lige. Ali, za ciju korist ovo Partizan radi? Za svoju sigurno ne. Sta moze Partizan ovim da postigne? Dve stvari. Prvo da se raspadne ABA liga. U tom slucaju,Partizan bi imao jednu sansu manje da dodje do EL, a EL bi onda zbog raspada dala Zvezdi neku vrstu licence. Ko tu gubi? Partizan. Drugo, da Partizan bude izbacen iz ABA. Naravno, tu opet gubi Partizan. Nije mi jasno da ljudi idu protiv sebe samo da bi zataskali neke stvari.

tashko

pre 5 godina

Nije mi bas najjasnije kako Ostoja sme da gazi ove ovako, ali je ovde u pravu i nek tera do kraja. Dok ne bude pec sa vrha. A mozda je i sve predstava za narod.

Realista

pre 5 godina

Sud je sud i degutantno je i smesno reći da sud u Zagrebu nema iskustva u sportskoj arbitraži!Idite prvo u Zagreb,pa ako se oglasi da nema iskustva i sl.onda u Lozani.
Dalje, frapantno je da Partizan ima manji dug od Zvezde kako ovaj tvrdi,sve treba proveriti lažne papire kluba iz Humske i mnoge rukovodioce siguran sam zatvoriti!
Kako je moguće, da partizan za malte ne 2 god vrati 7,4 miliona evra??? Sada se vidi zasto je izbegavao uporno UPP-R,da nebi radio transparentno i zakonski precizno.Ko nezna ove licemere iz partizana skupo bi ih platio! Gasite partizan najveće zlo.

onako

pre 5 godina

Kako ću se smejati za koji dan kad ovo zlo izleti iz ABA lige...

Biće vrlo interesantno videti sledeću Skupštinu ABA ...

-prvo ide Tužba za nesprovođenje odluka Skupštine ABA lige koje su OBAVEZUJUĆE.
-Onda sledi rok za primenu odluka uz upozorenje o isključenju.
-Zatim sledi isključenje.
-Finale svega KKP ide u fin blokadu za štetu zbog nerealizovanje sponzorskih Ugovora kao i obaveza preuzetih tim Ugovorima.

Biće "voz Vas doneo voda vas odnela"...i to sve na mestu osnivanja, reko' bi' čovek sudbina.

Milos

pre 5 godina

Partizan samo trazi da nadleznost suda bude u Lozani umesto u Zagrebu. Normalan covek tu ne vidi nista lose. Naprotiv. Kad su troskovi u pitanju, onaj ko izgubi spor neka plati. Sto Covic bezi od toga, odgovor se nalazi u ovom saopstenju. Puna podrska KK Partizan na ovom zahtevu.

primorska

pre 5 godina

Povesti i spor, kome ce da pripadnu trofeji KK Crvena Zvezde Beograd (FMP) ! Ne moze FMP sam da se odreken trofeja i stavi ih nekome na konto. Eto, ako Lejkersi osvoje NBA ligu, mogli bi i sampionski prsten da proslede Zvezdi, tako bi Zvezda nadjacala Partizanove trofeje u Evropi !

pera

pre 5 godina

Sve dokaze sto imate crno na belo ponesite u Lozanu na CAS,tuzite slobodno,ne treba vam za to nicija saglasnost....aa ups,nemate dokaze, a ni za taksu za pokretanje spora, koja nije mala,jer ste u dugu ko zna koliko.

Crnobelac

pre 5 godina

Najbolji su ovi navijači limenih koji su već presudili da Partizan sigurno gubi spor u Lozani,ali šta se čudimo;oni sve znaju unapred.To su ti VRLO OBJEKTIVNI NAVIJAČI.

bulldog

pre 5 godina

Zvjezdaši, znali ste da će ovaj dan doći kad tad, istina uvek izadje na videlo. Jedino što mi smeta je što u sukobu jadranske lige učestvuju 3 ili 2,5 srpska kluba, to je naša tragedija. Umesto da budemo čisti i da se borimo samo na terenu, mi se sudimo u Zagrebu!? Jeste zvezda mutila i jeste čovićev porodični klub, ali jedva čekam dan kad će da se privatizuju, barem znamo da će neko tamo trošiti svoje pare za obračunavanja i loše poteze, a teško da ćemo tada videti sapštenja u beskonačnost. Samo se stvara tenzija medju ljudima tj. Srbima, zbog potpuno nebitnih stvari.

Remi

pre 5 godina

Koliko sam shvatio Partizan samo traži da se u ugovor ABA uvede mogućnost da Sud u Lozani rešava moguće sporove. Ako su Zvezda odnosno FMP sigurni u legalnost , zašto beže od toga? Čudno malo.

Gedzet

pre 5 godina

Svi klubovi osim Partizan su predali dokumentaciju u obe ABA lige. Ali, za ciju korist ovo Partizan radi? Za svoju sigurno ne. Sta moze Partizan ovim da postigne? Dve stvari. Prvo da se raspadne ABA liga. U tom slucaju,Partizan bi imao jednu sansu manje da dodje do EL, a EL bi onda zbog raspada dala Zvezdi neku vrstu licence. Ko tu gubi? Partizan. Drugo, da Partizan bude izbacen iz ABA. Naravno, tu opet gubi Partizan. Nije mi jasno da ljudi idu protiv sebe samo da bi zataskali neke stvari.
(Gossa placa Zeljko, 12. septembar 2020 12:14)
Zataskali stvari? Druze imas dve ekipe sa istim gazdom, neregularnost na maksimumu. I sta moze da izgubi KKP. To sto ce Zvezda da dobije licencu? Pa neka dobije, zasluzila je onda. Izbacen iz ABA lige? Pa neka, u istu su ga naterali da udje. Ali da pristane da igra u neregularnoj ligi, to vise ne moze.

vaxilar

pre 5 godina

Koliko sam shvatio Partizan samo traži da se u ugovor ABA uvede mogućnost da Sud u Lozani rešava moguće sporove. Ako su Zvezda odnosno FMP sigurni u legalnost , zašto beže od toga? Čudno malo.
(Remi, 12. septembar 2020 13:39)

Netacno. Partizan bi da tuzi ligu i Zvezdu, ali bi da za to dobije blagoslov od Zvezde. Krajnje moronski

Red

pre 5 godina

Svi klubovi osim Partizan su predali dokumentaciju u obe ABA lige. Ali, za ciju korist ovo Partizan radi? Za svoju sigurno ne. Sta moze Partizan ovim da postigne? Dve stvari. Prvo da se raspadne ABA liga. U tom slucaju,Partizan bi imao jednu sansu manje da dodje do EL, a EL bi onda zbog raspada dala Zvezdi neku vrstu licence. Ko tu gubi? Partizan. Drugo, da Partizan bude izbacen iz ABA. Naravno, tu opet gubi Partizan. Nije mi jasno da ljudi idu protiv sebe samo da bi zataskali neke stvari.
(Gossa placa Zeljko, 12. septembar 2020 12:14)
Zataskali stvari? Druze imas dve ekipe sa istim gazdom, neregularnost na maksimumu. I sta moze da izgubi KKP. To sto ce Zvezda da dobije licencu? Pa neka dobije, zasluzila je onda. Izbacen iz ABA lige? Pa neka, u istu su ga naterali da udje. Ali da pristane da igra u neregularnoj ligi, to vise ne moze.
(Gedzet, 12. septembar 2020 13:09)

Najbolje da vi lepo napustite aba ligu,jer vasa nemoc nema vise granice.Sto ste radili petneast godina radili ste,sad je gotovo i zato se ne mozete pomiriti sa tim.Mozete se prikljuciti tirana ligi,jer ste njihovi navijaci.

mkg

pre 5 godina

Kod Ostoje Mihailovića 2.5 je vece od 7.5. Paralelni univerzum :D
(Poznavalac ©®, 12. septembar 2020 11:58)
U pravu si. 7,5 je veće od 7,0, ali kad 7,0 sabereš sa 12,0 nestalih u akciji spašavanja onda se menje veće u manje.

onako

pre 5 godina

@Qwerty

Ponoviću jer ne razumeš.

Nemoć, reč kojom se definiše JSD komplet u svim sportovima sa svim svojim navijačima.

Ne znam šta znaš ali vidim šta ne znaš.

Rekoh kilometrima može da se namiriše taj miris razočarenja, besa, bezizlazne situacije...
Koju gle čuda definišeš "izađi mala"...

Gde, kada, zašto da izađe?

Činjenica je da eventualne sporove možete da rešavate ispred NADLEŽNOG suda a ne gde vi mislite da treba.
Normalno da Lozanu nećete videti bar ne po ovom pitanju.
Kršenje potpisanog Ugovora ABA lige biće poslednji ekser na vašem sanduku.

Velika većina ljudi jedva čeka dan kada nećete više biti deo sporta ili ne bar ovde.

Andrej

pre 5 godina

E pa zato sto ste svi alavi na lovu ce nam i propasti kosarka vrlo brzo...Ali svi ste isti i davite se u sopstvenim glupostima a sve zbog love...

Che

pre 5 godina

Gdin. Spinoja Mijailovic.
ABA liga 1 ima 12 klubova, ABA liga 2 ima 14 klubova.
Svi osim jednog zele istu stvar, izglasali su isti stvar, jedan je protiv. Ima apsolutno pravo da bude protiv, ali onda i trpi konsekvence jer je usamljen u svojim zahtevima.
Kako se resava stvar? Neces, ne moras, zbogom. Nadji drugu grupu koja prihvata tvoje stavove.

DD

pre 5 godina

Fk saopstenje zagorska 3 divizija.
@slavisa smigic

Zar nije 26 divizija, odkud sad 3?
Flagrantno menjanje istorije.
Nije to lepo panteru jer ti si ovde redovan a tvoja rec se slusa.

marko992

pre 5 godina

Najbolje da vi lepo napustite aba ligu,jer vasa nemoc nema vise granice.Sto ste radili petneast godina radili ste,sad je gotovo i zato se ne mozete pomiriti sa tim.Mozete se prikljuciti tirana ligi,jer ste njihovi navijaci.
(Red, 12. septembar 2020 14:43)

Slazem se,ako se ne dokaze(ono sto je ocigledno,ali pitanje je da li i papiroloski moguce) Partizan i ne treba da igra u ovoj smejuriji od lige.
Zanimljivo je da si se dotakao godina kada smo radili sto smo radili ali ni rec o ovome sada.Po tebi je ovo sve ok?!
Licemeri....

Joca

pre 5 godina

Znaci zvezdasi da vam nije smetalo 15 godina Partizanovih aktivnosti cim sad podrzavate to da radite mnogo gore stvari i to 30 godina,jel braco?
(Radoslav, 12. septembar 2020 15:27

Gore stvari?
Da li je neko iz Zvezde oteo Jaramaza i Zagorca uz saradnju KSS? Da li je neko iz Zvezde pretio neigranjem u reprezentaciji? Samaraju i gepekuju sudije?

..ono sto vi "braco" podrazumevate pod "gore" je sto su uslovi sad isti za sve, jer vi ste u tih 15 godina institucionalizovani i po vama, jedino ispravno je da se vama da koliko vam treba, a ostalima sta ostane....

vaxilar

pre 5 godina

Partizan samo trazi da nadleznost suda bude u Lozani umesto u Zagrebu. Normalan covek tu ne vidi nista lose. Naprotiv. Kad su troskovi u pitanju, onaj ko izgubi spor neka plati. Sto Covic bezi od toga, odgovor se nalazi u ovom saopstenju. Puna podrska KK Partizan na ovom zahtevu.
(Milos, 12. septembar 2020 12:41)

Pa nek tuzi u Lozani, sta je problem?

Qwerty

pre 5 godina

Izadji mala na sud u Lozani,ako smes.Cega se plasi mala iz Zeleznika?Pa prosto i jednostavno,presude,koja ce staviti tacku na Covicev bahatluk i manifetluke.Cak i majstori spina sa RSB-a pokazuju nemoc u komentarima,kako odbraniti gazdu kad je sve kristalno jasno.
Partizanu svaka cast na doslednosti,istina i pravda su na njegovoj strani,a ako odustane i podvije rep u minut do 12 neka se svi iz uprave kupe i neka rasformiraju klub,pozdrav.

chupavi

pre 5 godina

Neka tuze gde hoce, ako su u pravu dobice... Ne znam zasto traze pristanak nekoga koga bi tuzili?

Ako je Zvezda jedini krivac za probleme u ABA ligi, zasto su onda svi glasali kao Zvezda i prihvatili novi sporazum, dok jedino Partizan opstruira rad lige? Ovde mislim na sve klubove iz ABA1 I ABA2, odnosno od ukupno 28 kluba jedino se Partizan nesto buni...

Aleksa

pre 5 godina

Pa ako je sve pošteno ajmo u Lozanu. Pa da tamo vidimo ko je pravu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Andrija, 12. septembar 2020 15:14

Pa idite u Lozanu?
Zamisli da ti neko ukrade pare a ti mu napises otvoreno pismo preko novina u kom kazes: ako je sve posteno ajmo u Lozanu, pa da vidimo ko je u pravu.

Smejali bi ti se ljudi...Ostoji se ne smeju jer znaju da je ovo cist marketing za vas sto ste verujuci....

Da ima trunku dokaza za svoje tvrdnje, Ostoja bi sutra bio u Lozani....

Gossa placa Zeljko

pre 5 godina

Gedzet, ok, ako ste tako resili da izadjete iz ABA, ako necete da igrate vise nikad EL, onda je to druga stvar. Ja mogu samo da vam pozelim srecan put i sve najbolje. Samo nemojte posle da u minut do 12 ipak potpisete i predate dokumentaciju, a onda spinujete kako vas je neko naterao na to. Budite makar jednom karakteri.

Radoslav

pre 5 godina

Znaci zvezdasi da vam nije smetalo 15 godina Partizanovih aktivnosti cim sad podrzavate to da radite mnogo gore stvari i to 30 godina,jel braco?

marko992

pre 5 godina

I opet dokaz da nema ništa gore od Zvezdinih košarkaških.
(Randy Marsh, 12. septembar 2020 15:42)

Na zalost si u pravu.
Posle ove kolektivne amnezije-negiranja stvarnosti, crveni su pokazali o kakvim ljudima se radi.

Kebra

pre 5 godina

Pa ako je sve pošteno ajmo u Lozanu. Pa da tamo vidimo ko je pravu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Andrija, 12. septembar 2020 15:14

Pa idite u Lozanu?
Zamisli da ti neko ukrade pare a ti mu napises otvoreno pismo preko novina u kom kazes: ako je sve posteno ajmo u Lozanu, pa da vidimo ko je u pravu.

Smejali bi ti se ljudi...Ostoji se ne smeju jer znaju da je ovo cist marketing za vas sto ste verujuci....

Da ima trunku dokaza za svoje tvrdnje, Ostoja bi sutra bio u Lozani....
(Aleksa, 12. septembar 2020 15:53)

Za to se ne ide u Lozanu, nego u Strazbur. Tamo je Sud za zastitu ljudskih prava koji mogu da te zastite ukoliko domace pravosudje ne donese postenu presudu. Kada je u pitanju sport za takve stvari je nadlezan Sud u Lozani. Zaista ne razumem kako vam ove banalne stvari nisu jasne, kao sto razumem zasto Zvezda kopa rukama i nogama da ABA u svoj Pravilnik ne ubaci postovanje odluka Suda u Lozani.

Aleksa

pre 5 godina

Za to se ne ide u Lozanu, nego u Strazbur. Tamo je Sud za zastitu ljudskih prava koji mogu da te zastite ukoliko domace pravosudje ne donese postenu presudu. Kada je u pitanju sport za takve stvari je nadlezan Sud u Lozani. Zaista ne razumem kako vam ove banalne stvari nisu jasne, kao sto razumem zasto Zvezda kopa rukama i nogama da ABA u svoj Pravilnik ne ubaci postovanje odluka Suda u Lozani.
(Kebra, 12. septembar 2020 16:48

Wow.....mudrost....ide se u Strazbur!

Ne ide se nigde. Poenta cele balade je sto je Ostoja dogovorio sud gde se ide, a to je Trgovinski Sud u Zagrebu, a sad vama prodaje pricu da Zvezda nece u Lozanu. Ne da nece, ne moze, kao sto ne moze ni Partizan jer sud u Lozani nije nadlezan, a ucesnici tog spora bi krsili ugovor. A kad bi Ostoja mogao da ide u Lozanu, Zvezdu ne bi pitao nista.


Dakle, KKP ne sme u Lozanu a vas lozi da Zvezda nece....

A to kopanje tek mi je smesno. Ugovor postoji, svi ga potpisali, sad Partizan jedini nece da ga postuje a ti pises "Zvezda kopa"

Pa sto je.ugovor potpisivan uopste ako Partizanu nije odgovarao???

Paja advokat

pre 5 godina

Partizan samo trazi da nadleznost suda bude u Lozani umesto u Zagrebu. Normalan covek tu ne vidi nista lose. Naprotiv. Kad su troskovi u pitanju, onaj ko izgubi spor neka plati. Sto Covic bezi od toga, odgovor se nalazi u ovom saopstenju. Puna podrska KK Partizan na ovom zahtevu.
(Milos, 12. septembar 2020 12:41)

CAS nije opštinski sud pa da nadležnost bude tamo. Sedište ABA je u Zagrebu tamo je registrovano i zato je nadležan trgovački sud u Zagrebu

mladići borovi, devojke jele

pre 5 godina

Pa ako je sve pošteno ajmo u Lozanu. Pa da tamo vidimo ko je pravu.
(Andrija, 12. septembar 2020 15:14)




:)))))
limar više i ne krije da ih samo loži - evo, sami traže ložanu?!

mladići borovi, devojke jele

pre 5 godina

Koliko sam shvatio Partizan samo traži da se u ugovor ABA uvede mogućnost da Sud u Lozani rešava moguće sporove.
(Remi, 12. septembar 2020 13:39)








:)))))
nisi shvatio, a nećeš shvatiti ni ako, posle hiljadu u principu istovetnih, dobiješ još neko objašnjene!

onako

pre 5 godina

@Andrija

Zašto bi išli u Lozanu?
Zato što vi tako hoćete?

Opet gubite suštinu i realnost a ona je ...
SEM VAS NIKOME NE SMETA ODNOS TIH KLUBOVA.

U takvoj situaciji zašto bi neko išao bilo gde?

Vidiš da ste nemoćni jer bez pristanka CZ i FMP ne možete da podnesete ni tužbu ili zahtev za arbitražu.

Prosto osuđeni ste da poštujete odredbe Ugovora ABA lige koji ste sami potpisali a tamo piše :
"za eventualne sporove nadležan je Trgovinski Sud u Zagrebu"...

Niko vas ne sprečava da tužite u nadležnom Sudu.

Kebra

pre 5 godina

Pa tužite u Lozani, Strazburu, Hagu, ko vam brani? Šta je sporno?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (?, 12. septembar 2020 16:10)

Jel se samo pravis ili stvarno ne razumes? Da bi odluka suda u Lozani bila pravosnazna, ABA liga mora da stavi u svoje dokumente da je Sud u Lozani nadlezan i da ce prihvatati njegove odluke. Odnosno da odluka Suda u Lozani moze da derogira odluke ABA i Trgovinskog Suda u Zagrebu, kao Sud vise instance. Zvezda svim silama sprecava da se to uradi. Imas li ideju zasto? Ili se i dalje pravis da nemas pojma.

marko992

pre 5 godina

Apsolutno mi nije jasno zbog cega se polemise oko sudova,to je posao za nadlezne institucije bilo gde se nalazile.
Mi kao navijaci komentarisemo ono sto vidimo,znamo.
Sve se svodi na prosto pitanje da li Covic upravlja sa oba kluba.
Dokazite crveni da ste ljudi iako navijate za Zvezdu.

Lars

pre 5 godina

Samo nemojte posle da u minut do 12 ipak potpisete i predate dokumentaciju, a onda spinujete kako vas je neko naterao na to.
(Gossa placa Zeljko, 12. septembar 2020 14:01)


Upravo tako ce biti dok se malo ne slegne prasina, odnosno dok se dodatno ne raspiri mrznja zbog ispeglanog izvestaja i 7,4 miliona duga.

Kao njima (upravi)je stalo do evrolige, a ovamo sabotiraju ABA ligu, odnosno zvezdu, jer im je stalo do prava i pravde.

Samo ce da ubede Djordija kome treba dati A licencu. A posle ce opet spinovi o pomoci drzave od 15 miliona evra i tako u krug.

vaxilar

pre 5 godina

Za to se ne ide u Lozanu, nego u Strazbur. Tamo je Sud za zastitu ljudskih prava koji mogu da te zastite ukoliko domace pravosudje ne donese postenu presudu. Kada je u pitanju sport za takve stvari je nadlezan Sud u Lozani. Zaista ne razumem kako vam ove banalne stvari nisu jasne, kao sto razumem zasto Zvezda kopa rukama i nogama da ABA u svoj Pravilnik ne ubaci postovanje odluka Suda u Lozani.
(Kebra, 12. septembar 2020 16:48)

Sud u Lozani je izvan svakog pravilnika. Dokazete li da ste u pravu sve odluke donesene na protiv ostecene strane se brisu.

Dakle tuzite nas, cekamo vas :)

NoName

pre 5 godina

Za to se ne ide u Lozanu, nego u Strazbur. Tamo je Sud za zastitu ljudskih prava koji mogu da te zastite ukoliko domace pravosudje ne donese postenu presudu. Kada je u pitanju sport za takve stvari je nadlezan Sud u Lozani. Zaista ne razumem kako vam ove banalne stvari nisu jasne, kao sto razumem zasto Zvezda kopa rukama i nogama da ABA u svoj Pravilnik ne ubaci postovanje odluka Suda u Lozani.
(Kebra, 12. septembar 2020 16:48)

Gde si bio kad je sud udruženog rada dodelio dve titule Partizanu? Je l te titule dodelio sud u Lozani pošto tvrdis da je samo on nadležan po pitanju sporta?

Nele

pre 5 godina

"Sve se svodi na prosto pitanje da li Covic upravlja sa oba kluba.
Dokazite crveni da ste ljudi iako navijate za Zvezdu.
@marko992"
Da, i? Ali to je moja pretpostavka na tvoje pitanje koje je bzvz. Pravo pitanje je da li moze da se DOKAZE da upravlja sa dva kluba. Ako ne moze (vrlo verovatno) onda mozete da mu pljunete pod prozor.

onako

pre 5 godina

@crnobelac

Ma ne znamo mi ...ali zato svi drugi znaju...

Svako malo šamar vam stiže i to redom :
UEFA za tvrdnje oko nameštanja
FSS takođe
FSS oko titule iz 1946.
UEFA oko promene formata prvenstva
ECA oko tumačenja kraja sezone
ECA oko Cipiripija
ECA oko EL
ABA isto kao ECA
ECA oko wild card
ABA oko predloga za titulu
APR. oko fin izveštaja
ABA oko sukoba interesa
ABA oko predsedavajućeg...

Pa vama obrazi bride...uz to može kilometrima daleko da se namiriše vaša nemoć.

marko992

pre 5 godina

Pa idite u Lozanu?
Zamisli da ti neko ukrade pare a ti mu napises otvoreno pismo preko novina u kom kazes: ako je sve posteno ajmo u Lozanu, pa da vidimo ko je u pravu.

Smejali bi ti se ljudi...Ostoji se ne smeju jer znaju da je ovo cist marketing za vas sto ste verujuci....

Da ima trunku dokaza za svoje tvrdnje, Ostoja bi sutra bio u Lozani....
(Aleksa, 12. septembar 2020 15:53)

Sud ce resiti da li ima dokaza.
Ti reci ima li istine u ovom sto Partizan potencira,upravlja li Covic sa oba kluba?
Onako "laicki",nece ti glava pasti sa ramena.

Qwerty

pre 5 godina

@@Qwerty

Uh ala se oseća nemoć.
Prosto vrišti iz tebe.

Nego nećete vi da rasformirate klub...drugi će to da vam urade i to vrlo brzo.
Koliko za par dana sešće vam svi na kičmu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (onako, 12. septembar 2020 16:46)



Ne znam gde si u mom komentaru video i osetio nemoc,ali ok,ne zovu vas dzaba majstori spina sa RSB-a.Nego ne znam na sta mislis i ko ce to da nam sedne na kicmu,opet se pozivate na predsednika da vas zastiti? Ovo je sport,ali vi odavno sa istim nemate veze,samo politika,manifetluci i lov u mutnom.Izadji mala na sud,nisi se valjda uplasila?Kazete da ste u pravu,cemu onda panicni strah?Mi znamo odgovor ali cekamo potvrdu iz Lozane,pa onda mozete da krenete sa pricom da je taj sud grobarski i da im smeta jak preimenovani FMP:)

Алекса

pre 5 godina

па што сте онда потписали уговор у ком сте успоставили надлежност ТС у Загребу? Јел читао неко тај уговор пре потписивања? И коме треба Звезда пристанак на спор или ове јавне преписке, пресавијеш табак и на суд.

?

pre 5 godina

Zataskali stvari? Druze imas dve ekipe sa istim gazdom, neregularnost na maksimumu. I sta moze da izgubi KKP. To sto ce Zvezda da dobije licencu? Pa neka dobije, zasluzila je onda. Izbacen iz ABA lige? Pa neka, u istu su ga naterali da udje. Ali da pristane da igra u neregularnoj ligi, to vise ne moze.
(Gedzet, 12. septembar 2020 13:09)
Dve ekipe sa istim gazdom su Partizan i Zvezda. Osim ako si ti toliko slep da veruješ šta ti Ostoja iz Prislonice puni uši.

Ti kad si siguran da je tako tuzi Zvezdu u Lozani, pa da vidimo kako ces da prodjes
:)
(vaxilar, 12. septembar 2020 16:20)

Hando

pre 5 godina

Baš kada je izasao finansijski izveštaj KKP. Slučajno se ne priča o 7 miliona evra duga? A Ostojine istine da je dug prepolovljen?
(ypke, 12. septembar 2020 13:03)

Ma sasvim slucajno..

Borky

pre 5 godina

Ovoliko Ostoja nije pisao za celu osnovnu školu, neće da izađe na dobro.
(Poznavalac ©®, 12. septembar 2020 11:49)

Ostoja ovo nije ni procitao. Zna se ko vodi Partizan u gasenje zadnjih 2 god.

onako

pre 5 godina

@Qwerty

Uh ala se oseća nemoć.
Prosto vrišti iz tebe.

Nego nećete vi da rasformirate klub...drugi će to da vam urade i to vrlo brzo.
Koliko za par dana sešće vam svi na kičmu.

onako

pre 5 godina

@Kebra

Evo ja nemam pojma ZAŠTO BI ZVEZDA kršila potpisan Ugovor ABA lige o nadležnosti Suda.
Prosvetli me... samo bez nagađanja molim ako možeš, normalno da ne možeš.

Kada ste potpisivali Ugovor ABA lige zašto tada niste tražili da CAS bude nadležan?

A ko šta kopa rukama i nogama brzo ćeš shvatiti, plašim se da neće da ti se sviđa.

nemi posmatrač

pre 5 godina

@marko992

Uopšte ne vidim da je "jadno"... naprotiv ovakav sistem sporta je tvoj JSD izumeo u krnjoj Yug...posle 1992.

Fudbal: filijale, predsednik FSS, vlasnici i predsednici drugih klubova koji sede u UO i Skupštini FKP.
Košarka: predsednik KSCG i drugog kluba je bio član UO KKP, vlasnik Dinamika je član UO KKP a bio je i vd predsednik KKP pre Ostoje nekih 5,6 meseci. Kijanović je podpredsednik KKP i direktor Mladosti.

Da raščistimo nešto to su klubovi istog ranga takmičenja kako u fudbalu tako u KLS i Kup Srbije u košarci.
Sve po principu "dokažite"...

Tu licemerstva nema niti obraza niti morala... SD CZ se samo prilagodilo na IZUM svog večitog rivala i trenutno jaše 'li jaše dotičnog receptom iz njegove kuhinje.

A zarad sporta voleo bih da prestane ALI...postavlja se pitanje nekih 13 godina onda Tole 8 god... Kokeza je tek na 4...plašim se da ima još da se svode računi.

Ne mogu iste stvari da se zovu "dominacija" i "sukob interesa"...ili je jedno ili drugo, oba NE MOŽE.

babalu

pre 5 godina

Dajte ljudi pristala bi Zvezda na sud u Lozani da je zahtev napisano san na Latinskom. Ovako stvarno nije razumljivo šta traže gospoda iz KKP!

vaxilar

pre 5 godina

neke stvari.
(Gossa placa Zeljko, 12. septembar 2020 12:14)
Zataskali stvari? Druze imas dve ekipe sa istim gazdom, neregularnost na maksimumu. I sta moze da izgubi KKP. To sto ce Zvezda da dobije licencu? Pa neka dobije, zasluzila je onda. Izbacen iz ABA lige? Pa neka, u istu su ga naterali da udje. Ali da pristane da igra u neregularnoj ligi, to vise ne moze.
(Gedzet, 12. septembar 2020 13:09)

Ti kad si siguran da je tako tuzi Zvezdu u Lozani, pa da vidimo kako ces da prodjes
:)

?

pre 5 godina

Jel se samo pravis ili stvarno ne razumes? Da bi odluka suda u Lozani bila pravosnazna, ABA liga mora da stavi u svoje dokumente da je Sud u Lozani nadlezan i da ce prihvatati njegove odluke. Odnosno da odluka Suda u Lozani moze da derogira odluke ABA i Trgovinskog Suda u Zagrebu, kao Sud vise instance. Zvezda svim silama sprecava da se to uradi. Imas li ideju zasto? Ili se i dalje pravis da nemas pojma.
(Kebra, 12. septembar 2020 16:45)
Pa zar samo Zvezda odlučuje o tome, pametni ili može da bude nadglasana na skupštini osnivača? Kako to da samo vama ne odgovara i da se ne pojavi još neki klub? Ili to svi vas mrze ili Zvezdu mnogo vole? Igrajte bre košarku dojadili ste i jedni(Partizan) i drugi (Zvezda). Čini mi se da će jedan čovek koji nadzire oba kluba morati da se umeša.

marko992

pre 5 godina

Da, i? Ali to je moja pretpostavka na tvoje pitanje koje je bzvz. Pravo pitanje je da li moze da se DOKAZE da upravlja sa dva kluba. Ako ne moze (vrlo verovatno) onda mozete da mu pljunete pod prozor.
(Nele, 13. septembar 2020 00:59)

Za licemere,kao ti,sigurno je bez veze.
Na drugim temama dajes svoje misljenje ovde cekas sud?!
Jadno,obraza bez......