108

Subota, 08.09.2018.

03:50

Vilander: Razočaran sam Nišikorijem, nije mi jasno kako pobediti Novaka

Mats Vilander, nekada prvi teniser sveta, rekao je da je razočaran igrom Keija Nišikorija, ali je i pohvalio nastup srpskog tenisera.

Autor: PT

Vilander: Razoèaran sam Nišikorijem, nije mi jasno kako pobediti Novaka IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

108 Komentari

Sortiraj po:

Zurkolomac

pre 7 godina

Vilandercicu, imamo resenje za tvoje muke. Kupi 10 kilometara vune, 2 para igala za strikanje i heklanje, uzmes godisnji 2 sedmice i odes kod tvog kuma Rodje da strikate dzempere. Ako vam dosadi napravite i poneki goblen za razbijanje monotonije strikanja. I to ponovis svaki put kada Nole osvoji neki turnir. Bice ti lakse...

To je to

pre 7 godina

Meni Vilander nije uopšte toliki problem kao same njegove izjave. Bio je uspešan u svom poslu gubio i pobeđivao u karijeri a to što mu se posreçilo da radi na eurosportu je stvar njegove sposobnosti. Plaćen je za to uprkos što nekad greši al'se tako dešavalo da bude upravu u svojim analizama.

milutin

pre 7 godina

Da Vilander zna recept kako Novaka pobijediti, tajno bi ga i bez para podijelio Novakovim protivnicima.
Sreća što nezna recept, a nikad ga neće znati...jednostavno bio je mnogo lošiji teniser na vrhuncu karijere nego Novak sada.

nevski

pre 7 godina

Nisam siguran da je prevod emisije bio dobar,Vilander je rano jutros afirmativno govorio o Novaku,čovek zid, komentarisao je Nišikorijevu igru,o tome da nema plan B za Novakovu igru. Pa ipak,rekao je da jedini teniser koji trenutno može da dobije Novaka jeste njegov protivnik u finalu,del Potro. E sad,ako Novak bude Novak,to će ići malo teže,da ne kažem nikako.

Dragan

pre 7 godina

Razocaran je jer se ocekuje da polufinale grand slema ne bude jaci trening za jednog igraca kao sto je bio Noletu. Kei nije uradio domaci i pripremi plan igre, nije pokusavao da nesto promeni i podigne nivo svoje igre. Narocito posle prvog polufinala koje je trajalo jedan set i onda Nadal nije vise mogao. To jeste razocaravajuce. Steta sto su Tim i Nadal igrali vec u cetvrtfinalu.
To sto je rekao da nezna kako pobediti Djokovica je kompliment da mu je igra toliko dobra da ne nalazi rupe koje mogu da se eksploatisu. To je svojevremeno rekao i za Nadala, kada je ovaj poceo da pobedjuje na svim podlogama. Komentatori uglavno vise paznje posvete losijem igracu, analizirajuci sta bi mogao da popravi jer je dosadno stalno ponavljati koliko je ovaj drugi bolji.
Ustvari postoji rupa u Noletovoj igri a to igra na statistiku. On jednostavno bira udarce za koje je mala verovatnoca da ih promasi a opet su dovoljno nezgodni za protivnika. Ako protivnik pocne da salje vinere, Nole malo pojaca, odnosno poveca rizik. Kei nije imao odgovora za tu igru, ali ce Delpo imati jer ima sampionsi mentalitet. Delpo ce da napada te udarce, i naterati Noleta da vise rizikuje. Nole moze da salje vinere, ali to ne radi stalno i pitanje je kako ce to da radi pod pritiskom. Mislim da tu pravi sistemsku gresku, ne koristi dovoljno svoj talenat. Da igra agresivinije stalno, bilo bi mu lakse da napada na vaznim poenima. Tu je Noletova slabost uz naravno ocajan smec, koji ga je vec kostao nekoliko titula.

Радивоје

pre 7 godina

Ух, какве је комплексе Ноле набио Виландеру, да то постаје комично. Читава емисија је била његово жаљење на Нишикоријеву игру и на његове пропусте... Да не помене човека који га је победио, већ је само о томе говорио узгред, показује да он има велики проблем. Ту је такође и његов подсвесни страх да Ноле може да угрози његову свету краву, Федерера. Све то просто избија из њега. Осим тога, сада је већ јасно да је Виландер за Нолета само један тенисерчић, и то више него скроман. Права катастрофа би била да то буде и Федерер, он им је последња нада, да неко "њихов", буде најбољи и недостижан. А како ствари стоје, то да буде достижан, и претенут, је и те како могуће, тога је и Матс свестан. И зато постоји оволико игнорисање Нолета и занемаривање његове игре. Али, космичка правда је непогрешива. И зато - НАПРЕД НОЛЕ!!! ИДЕМОООООО!!!!!!

VUK

pre 7 godina

Kosmička pravda će biti ako ga EURO sport otpusti kada se Federer povuče , i švajcarca angažuje kao voditelja. Vilander bi mogao u penziju..da drži glavu Beckeru dok povraća kad popije malo više. Adio Mare !

Alex

pre 7 godina

Sta se lozite! Uzivajte. Koga briga za vilandera na kraju krajeva. Kako bi rekao milko djurovski u tempu " za dobrim konjem se prasina dize" odgovarajuci na txtove spornih sadrzina o njemu.

LN

pre 7 godina

Jednu našu pevaljku su razapinjali mediji, a onda su odjednom počeli da pišu hvalospeve o njoj. Noćas sam gledao intervju koji je dao Vilander, bio je jako korektan, rekao da je ovo definitivno Novak iz 2015. Eto, onako poredjenje...para vrti gde burgija neće.

mikloš LIzard

pre 7 godina

prihvatljiva analiza Vilandera sto se tice nisikorija,a u vezi finala i meca sa delpotrom slazem se,realno,bice izuzetno tezak i neizvestan mec,nadamo se pobedi Noleta i 14-toj grand slam tituli!.

Minja Subota

pre 7 godina

Idemo Nole! Pusti delpa dva seta da uzme,da bude finale interesantno. Vise gemova ce biti sigurno. Moze lako da se desi da nas as izgubi,jer je delpo u top formi. Ja navijam za dobar teniski mec,nece mi Djokovic nista pruziti i nemam nista od njegove pobede. Jeste nas,ali on se bori za veliki novac i za svoju porodicu. Briga njega i za nas obicne ljude i za celu nasu raspalu zemlju. Idemo Delpo!

Stara kajla

pre 7 godina

Pomno sam ispratio skoro svaku 'Game, Schett i Mats' (naravno, bez prevoda) i moram da kazem da je znacajno promenio stav. U jednoj ga je Barbara cak pitala usput 'Mats, Vi ste prijatelji!?' Ko zna sta se tu, u medjuvremenu, desilo? Posle drugog kola je cak rekao da je Novak najbolji teniser u ovom trenutku! Tako da se sada i dalje nepotrebno u negativnom kontekstu tumace i citiraju delovi njegovih izjava. A da je bio nemoguc mnogo godina, jeste! Sve najbolje!

City Girl

pre 7 godina

Slicno je izjavio i Jimmy Connors, koji je komentarisao sinocni mec. Smisao komentara je bio da Nisikori nije imao plan B i da tokom celog meca nije nista pokusao da promeni u svojoj igri. S druge strane, Novak ga je od prvog gema pritisnuo i nije mu dao da se rastrci. Uvukao ga je u ritam koji njemu odgovara. U tom smislu je Nisikori razocarao, jer nije pokusao neku drugu taktiku. Mozda ni ona ne bi uspela, ali je bar trebalo da proba.

mich

pre 7 godina

Sta ti znas, koji bre Vilander, neki tamo osvajac 6 GS titula misli da moze da dokuci Novakovu igru, nisi dostojan da komentarises VELIKANA OVE IGRE, gazi Nole SAMO JAKO !!!

milos

pre 7 godina

Istina,ako netko ne odgovara đokoviću,onda su to igrači poput del potra i wawrinke koji su strašni udarači.Da bi imao ikakve šanse protiv novaka moraš imati oružje da ga probiješ,jer on može vraćati cijeli dan.A del potro nije samo udarač tipa isner,može on odigrati i duže izmjene,dobro se kreće za svoju visinu.Ipak je on argentinac koji je odrastao na zemlji.Po meni su šanse podjednake u finalu.
(Topnik, 8. septembar 2018 09:41)
Djokovic - Del Potro 14:4
Djokovic - Wawrinka 19:5
Apsolutno si u pravu.

brm

pre 7 godina

Kada god komentarise druge igrace prica o njihovim vrlinama i sta dobro igraju , gdje su njihove prednosti i sl. , a kada Novaka komentarise , kao da je savjetnik protivnicima i sva se prica svodi sta bi trebali da rade kako bi Novaka pobijedili.
Nastavi li Novak ovako , poslace nesretnog Matsa na oporavak u neku dusevnu bolnicu.Sve mu se vise grci i izoblicuje lice kada mora voditi emisije nakon Novakovih trijumfa :D
(Bookie, 8. septembar 2018 04:08)

Zar ne misliš da je to kompliment za igrača kada pokušavaju da mu pronađu manu a ne mogu? To je upravo i Novakova odlika. Osim u riternu i kretanju, ni u jednom drugom elementu igre nije ni u top 5, pa u mnogim ni u top 10 ili 15. Ali za razliku od drugih igrača, ne postoji deo igre koji je nešto slabiji i koji može da se eksploatiše. I to je Noletova najveća snaga. Može da ima manje jak deo u svojoj igri, ali nema nijedan slab, za razliku od ostalih tenisera.

Andjela

pre 7 godina

Vilander "šibicar" i nameštač mečeva....
videli ste šta je kazao preključe u budućnosti tenisu ne treba novi Rodzer, zašto? pa ne mogu tako lako onda da nameštaju mečeve!

Wllaxy

pre 7 godina

Strucnjaci, pa vi ovom Vilanderu treba spomenik da podignete! Jedini je u svetu tenisa koji spominje Djokovica... A da, i Mekinro je rekao neki dan da Djokovic najslabije podnosi sunce...
(Jumko, 08. septembar 2018 08:16)

A ti bi trebao Đokoviću da podigneš spomenik jer da nema njega tvoj i mikiijev život ne bi imao ni malo smisla!

Bio Robot

pre 7 godina

Mac je sve lepo objasnio.
Delpo izgleda moćno i igra svoj najbolji tenis.
Ako ga Novak dobije, to je važnije od titule.
Nominalno nije, ali dobiti Delpa koji nikada nije bio bolji i kome su pre povrede predvidjali sampionsku karijeru je veliki izazov.
Po meni,
ovaj Delpo vs.najbolji Rafa, dobija Rafa,
ovaj Delpo vs.najbolji Federer, dobija Delpo,
ovaj Delpo vs.najbolji Novak, dobija Novak.

Nebojša

pre 7 godina

Samo polako! Wilander je bio broj jedan 1988. godine, a “poluamateri, rekreativci” ispod njega bili su Lendl, Agassi, Becker, Edberg, McEnroe i drugi...
(Marko Marković, 08. septembar 2018 08:47)


Ajde ovi koje si nabrojao ali Agasi pa on je imao tek 18 godina a Mekenro pred penzijom.

Mirko Kojotovski

pre 7 godina

Kaže Švaba na eurosportu"Da se ova igra zove šah bilo bi to Srpsko otvaranje"
Nole da iskoristi 10% brejk sansi ne bi mu uzeli po setu ni dva gema.
Covek je u trećoj dimenziji.
Lako će on sa Delpom.Brze nego što ljudi misle.Videcete sve u nedelju.
Dominator Terminator Noleminator
Svetski a naš gospodin Novak Đokovic

ikarinjo

pre 7 godina

Ljudi shvatite da Vilander ima svoju emisiju na Eurosportu i da naši mediji prenose priče iz te emisije. Njihov posao je da kometarišu tako da daju obojici finalista šanse, kako bi meč učinili neizvesnijim. Bilo i glupo kad bi pričali “ma pobediće ovaj ili onaj u finalu, ne morate ni da gledate”. 
Znači ne daje Vilander izjave za srpske mediji nego naši mediji prenose izjave iz njegove emisije na Eurosportu.
(Draža, 08. septembar 2018 09:53)

3000 za gospodina!

Dexini

pre 7 godina

Vilander jednostavno ne vidi da se Nole nije samo vratio na tur,već je promenio neke segmente igre što je direktno zasluga Vajde. Nije samo kondicija ,tu je taktika za svakog igrača. Npr. Protiv Federera udara malo ravnije i pliće jer zna da ovaj ne može da odoli a zna gde vraća i onda ga obori . Sa Nadalom igra po sredini,tako da kad je u najvećem trku,koči i vraća. Nišikoriju ne daje da se raspuca...itd. mats ne vidi jedan timski rad za svaki meč i protivnika sa više varijanti. Delpo stvarno nema šanse ako Nole dobro vraća i kratka duga niska na bilo koju stranu sa mnogo spina .servis nemira jako više kik. Nisko na forhend ,više na bekhend.

Draža

pre 7 godina

Ljudi shvatite da Vilander ima svoju emisiju na Eurosportu i da naši mediji prenose priče iz te emisije. Njihov posao je da kometarišu tako da daju obojici finalista šanse, kako bi meč učinili neizvesnijim. Bilo i glupo kad bi pričali “ma pobediće ovaj ili onaj u finalu, ne morate ni da gledate”.
Znači ne daje Vilander izjave za srpske mediji nego naši mediji prenose izjave iz njegove emisije na Eurosportu.

kaokakao

pre 7 godina

Nemam ni jednu zamjerku na Vilanderovu izjavu, mislim da je realna. Vidim da ga pljuju, ali sjetimo se kako smo mi do juce pljuvali Novaka. Sad nema 5 procenata onih koji ga omalovazavaju, uglavnom pohvale. Pa me interesuje, gdje su bili svi kada je bila hajka na Novaka? Sto niste pisali komentare i branili ga? "U dobru je lako dobar biti..."

Topnik

pre 7 godina

Bas I ne volim sto igra sa DelPom...
ne odgivara mu nikako
Novace sretno u finalu
(GanDra Šajkaš, 8. septembar 2018 06:03)

Istina,ako netko ne odgovara đokoviću,onda su to igrači poput del potra i wawrinke koji su strašni udarači.Da bi imao ikakve šanse protiv novaka moraš imati oružje da ga probiješ,jer on može vraćati cijeli dan.A del potro nije samo udarač tipa isner,može on odigrati i duže izmjene,dobro se kreće za svoju visinu.Ipak je on argentinac koji je odrastao na zemlji.Po meni su šanse podjednake u finalu.

Draža

pre 7 godina

Novak ima veliku šansu da doda još jedan gren slem na saldo. Federer i Nadal su koristili ovakve šanse u periodu dok je Novak bio povređen, i osvojili još po 2-3 gren slema. Novak bukvalno mora da iskoristi ovu priliku ako misli da im se približi po broju osvojenih GS. Del Potro je dobar ali je Novak favorit.

Zdenko

pre 7 godina

Zaključak mu i nije baš nešto naročito. Jedini koji to može, misli na igrača koji može dobiti Novaka, je u finalu. Naravno, kad je jedino Delpo preostao. To sam i ja mogao zaključiti. Mislim da je od onog bolnog poraza sa Olimpijade od njega, sada Novak naučio kako igrati. Istina, nije Delpo više onaj igrač bez bekhenda, dobro trči i pokriva teren, raznovrsniji je i to je sve dovoljno da pobedi bilo koga na turu. Samopouzdanje koje ima Novak posle ovakvih pobeda i dolaska u još jedno GS finale, je sigurno ogromno, ne sumnjam u ishod sutrašnjeg meča. Da će biti teško, biće. Sretno Novače!!!

Jazzy

pre 7 godina

Смара овај Виландер. А ни не крије да је увек против Ђоковића. Ко га више и пита за коментар?

Bookie

pre 7 godina

@milan

Zamisli kada ne bi pricao da je jedan od najboljih u istoriji , a to zna svako ko je nacuo bilo sta o tenisu , bukvalno bi sam sebe degradirao kao relevantnog da bilo sta prica o tenisu :)

To bi mu bilo kao da Murinjo ima svoju emisiju i Mesija kritikuje , a da preskace izgovoriti da je jedan od najvecih svih vremena , jer favorizuje Ronalda , a nista Barsino smisliti ne moze.

Ipak ne moze biti toliko neproracunat , jer bi rizikovao da mu Novak ne dodje u emisiju , a kakav bi to krah emisije bio da ga osvajac GS iskulira?!!

Dexini

pre 7 godina

Vilander jednostavno ne vidi da se Nole nije samo vratio na tur,već je promenio neke segmente igre što je direktno zasluga Vajde. Nije samo kondicija ,tu je taktika za svakog igrača. Npr. Protiv Federera udara malo ravnije i pliće jer zna da ovaj ne može da odoli a zna gde vraća i onda ga obori . Sa Nadalom igra po sredini,tako da kad je u najvećem trku,koči i vraća. Nišikoriju ne daje da se raspuca...itd. mats ne vidi jedan timski rad za svaki meč i protivnika sa više varijanti. Delpo stvarno nema šanse ako Nole dobro vraća i kratka duga niska na bilo koju stranu sa mnogo spina .servis nemira jako više kik. Nisko na forhend ,više na bekhend.

olja

pre 7 godina

Neko napisa da se uvijek sjeti Olimpijade kad vidi Delpa.
I ja, cak i na sam pomen tog imena.
Dobar teniser, dobar covjek, ali eto, od tada nesto "ne mirisem" njihovo suceljavanje na terenu. Izvan terena, druga je prica. Ne mislim da ce on sada pobijediti Novaka, Novak je u odlicnoj formi i bas nakon iskustva na olimp. takmicenju nece dozvoliti sebi promasaj.
Ako se vratimo unazad, Delpo, neposredno prije OI, a i poslije, nije osvojio ni jedan znacajan turnir pa se stice utisak da je tada silno zelio da pobijedi bas Novaka, a da je Novak bio sokiran sto je on taj koji ga je onemogucio da osvoji i taj, tako vazan trofej. Znam, sport je to, tu ne bi trebalo da bude milosti, bolji pobjedjuje, ali covjek ipak nije masina. Novak je kasnije, s vremena na vrijeme, afirmativno govorio o Delpu, ali nikad vise nije isticao to neko veliko prijateljstvo. Bilo kako bilo, zelim Novaku finale kojim ce biti najzadovoljniji u svojoj karijeri.

BgHQ

pre 7 godina

mats bio broj jedan u vreme kad su broj 2.3.4...bili poluamateri, rekrativci 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (braske, 8. septembar 2018 07:20) 

Samo polako! Wilander je bio broj jedan 1988. godine, a “poluamateri, rekreativci” ispod njega bili su Lendl, Agassi, Becker, Edberg, McEnroe i drugi...
(Marko Marković, 08. septembar 2018 08:47

Dzaba pokusavas da mu objasnis.Deckic prati tenis u poslednjih par godina i uzalud ti je trud.Siguran sam da nije ni cuo za igracine koje si nabrojao iz tog perioda.Blamira se a nije ni svestan svoje nesvesti.Koji je to visak samopouzdanja i manjak znanja kad se on usudjuje da kaze jednom Vilanderu da se ne razume u tenis a covek je jedan od najboljih u istoriji ovog sporta.Meni je uzivanje da gledam njegove emsije a to sto kao nije naklonjen Noletu pa sta sad.Ne moraju svi da budu uz njega.Ima nazalost u Srbiji mnogo vise pljuvaca naseg najboljeg sportiste ikad ali to su vec kompleksi.

Nebojša

pre 7 godina

Da nešto razjasnimo emisija se nekad zvala "Game, Set and Mats" ali je prošle godine ime promenjeno i sada se zove "Game, Schett and Mat" ... Barbara se preziva Schett :)

devlinjo

pre 7 godina

Strucnjaci, pa vi ovom Vilanderu treba spomenik da podignete! Jedini je u svetu tenisa koji spominje Djokovica... A da, i Mekinro je rekao neki dan da Djokovic najslabije podnosi sunce...
(Jumko, 08. septembar 2018 08:16)

Hahah tu si? A ti si kao iz sveta i to...

milan

pre 7 godina

Kada god komentarise druge igrace prica o njihovim vrlinama i sta dobro igraju , gdje su njihove prednosti i sl. , a kada Novaka komentarise , kao da je savjetnik protivnicima i sva se prica svodi sta bi trebali da rade kako bi Novaka pobijedili.
Nastavi li Novak ovako , poslace nesretnog Matsa na oporavak u neku dusevnu bolnicu.Sve mu se vise grci i izoblicuje lice kada mora voditi emisije nakon Novakovih trijumfa :D
(Bookie, 08. septembar 2018 04:08
lupetate gluposti nenormalno..,,,on o Djokovicu prica kao o jednom od najboljih u istoriji a naravno da je zeljan vece borbe u polufinalu GS ....mi kao Srbi volimo kad Djokovic pocisti protivnika ali ljudi van Srbije zele vecu borbu

Marko Marković

pre 7 godina

mats bio broj jedan u vreme kad su broj 2.3.4...bili poluamateri, rekrativci
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (braske, 8. septembar 2018 07:20)

Samo polako! Wilander je bio broj jedan 1988. godine, a “poluamateri, rekreativci” ispod njega bili su Lendl, Agassi, Becker, Edberg, McEnroe i drugi...

kladzom do bola

pre 7 godina

3-0 , bravo nisam gledao spavao sam do sad ,ali pare su legle ;)
mislim da protiv delpa prvi set je najbitniji , ako ga novak uzme moze biti isto 3-0 . pozz

Jumko

pre 7 godina

Strucnjaci, pa vi ovom Vilanderu treba spomenik da podignete! Jedini je u svetu tenisa koji spominje Djokovica... A da, i Mekinro je rekao neki dan da Djokovic najslabije podnosi sunce...

kicOne

pre 7 godina

Mats je covek koji zivi za Novakove poraze. Jasno se vidi da ga ne podnosi i bukvalno ga prezire. Drago mi je sto mu se srce cepa. Bravo Nole.

acomurija

pre 7 godina

Novak je Vilanderu zivotna opsesija!
I ovo tandara-mandara komentarisanje, arcenje reci, je dokaz - umesto da dostojanstveno izgovori: Novak je trenutno, I PONOVO, najaci, najbolji i najkompletniji teniser Sveta.

petar

pre 7 godina

Vilander je smešan...mislim da priča svašta samo da bi bio sto više u medijima. Novaka je otpisao rano a sada ga hvali...

Novak je realno najkompletniji igrač svih vremena i u nedelju će to opet pokazati.

ivan

pre 7 godina

Da su Federer ili Nadal dogurali do finala mogli bi da se nadaju jednom dobijenom setu. Delpo, verujem ne može, previše je motivisan i skoncentrisan Đoković da bi to dozvolio. Biće malo dosadno finale, al kako naš čovek dobija - ne gledam u zube. Samo napred!

Deki

pre 7 godina

Da je kojim slucajem Federer pobedio Nisikorija da li mozete da zamislite da Vilander izjavi "razocaran sam igrom Nisikorija". Bilo bi u u stili Federeru ne moze niko nista.

Delije Sever

pre 7 godina

Apsolutno Kei nije loš i on bi realno ovakav dobio i Nadala (povredjenog) i Delpoa koji greškom ide u finale.
Jedno je sigurno Nole kad igra ostali deluju da ne znaju da igraju.

parx

pre 7 godina

Ne treba se ljutiti na ovog coveka. Covek iskreno pati i to javno kaze (a mi se na takve ljutimo jel nisu na nasoj strani, kao da nas svi treba da vole). Meni problem prave ovi sto se foliraju.

nik

pre 7 godina

I sta ti imas da budes razocaran??
Momak igrao polufinale GS,naleteo na jednog od najboljih svih vremena I izgubio!!! Sta covece umisljas da si?

it’s my life

pre 7 godina

Ono kada nekog mrziš iz dna duše čelu njegovu karijeru.Ovo je opasnije nego oni koji javno napadaju.Onaj koji javno napadne jednog momenta odustane.Ovi tipa Viladner koji su “tihi”.Oni su mnogo opasniji!

imena bez

pre 7 godina

Znaci prvo si navijao za Federera pa za Milmana pa za Nadala pa za Nisikorija i na kraju za Delpa..lepo lepo samo tako nastavi a Nole ce da ti nabije dozivotne komplekse u narednih 5 godina...

Miodrag

pre 7 godina

Tog nakaradnog Vilandera pa i Barbaru ne treba ni komentarisati. Ali znajte oni su olicenje Evrope u koju se mi guramo u ulogu sluga. Drugo sam hteo.
Delpo je jedan od najkorektnijih tenisera na Turu i veliki iskreni prijatelj naseg Novaka,veliki sportista i covek.
Nemojte kao tenisera da ga potcenjujete. Bez obzira na visinu i snazan servis igra na osnovnoj liniji i ima jako dobar bekendd i vrlo ubitacan forhend. Kad dobro servira jedan od najtezih Novakovih protivnika,i najmanje ce mi biti zao ako Novak izgubi od njega.
U svakom slucaju uzivacemo. Zao mi je sto ne igra protiv Nadala.lakse bi bilo a i zbog rejtinga da pokaze u direktnim duelima ko je bolji bez sumnje.

povraća mi se

pre 7 godina

Federer osvojio AO - Svetski mediji: Posle godina i višemesečne pauze zbog povrede, Federer se vratio! To može samo on, veliki šampion!

Nadal osvojio RG - Svetski mediji: Posle godina i višemesečne pauze zbog povrede, Nadal se vratio! To mogu samo on i Federer, veliki šampioni!.

Novak osvojio Vimbldon - Svetski mediji: Deluje da se vratio, videćemo.
Novak osvojio Sisinati i golden masters - Svetski mediji: Izgleda da se vratio, USO će pokazati.
Novak ušao u finale USO - Barbara pita Matsa: Jel se Novak vratio? (?!?) Jeste, kaže Mats.

Helooouuu!!

Ne pada im napamet da ga krase epitetima kao ovu dvojcu ljubimaca. Ne pada im napamet da kažu to mogu samo Federer, Rafa i Novak. Ne, ne sme se plebs iz istočne Evrope mešati sa superiornim zapadom.

Lepo je Kusturica objasnio: Novaka ne vole jer uzima titule koje nisu njemu namenjene.

Mravojed

pre 7 godina

Del Potro je veliki čovek i igrač, ali Djole uzima ovaj put GS Amerike. A ako Federer odbrani titulu u Australiji 2019 godino, momentalno kupujem kartu za metro koji će biti izgradjen u Beogradu u 23 veku oko Bogojavljanja šta košta da košta. Direktno od Aje Jung. Za Vilandera i Mekinroa specijalna pesma: Pink Floyd - "Welcome to machine".

Ivan

pre 7 godina

Pa normalno da je Del potro jedini koji moze da ga pobedi kada je jedini ostao. Tako bi rekao za bilo kog igraca koji igra protiv Djokovica u finalu. I on je sada strucnjak sto je to izvalio...

Goran

pre 7 godina

I teniskom amateru je jasno da je Novak u ovom trenutku za klasu bolji od Del potra, tako da ovo predvidjanje da Delpo moze da ga zaustavi je smesno. Delpo je dosao ni kriv ni duzan u finale, igra dobro ali nista posebno i to ce sutra shvatiti.

DRAMAQUEEN

pre 7 godina

Da, pobedice NOLE, i ne samo to, nego ce uzeti jos jedan Golden Slam, a krajem 2020. vise nece biti dileme ko je najbolji na svetu... Samo ce nastaviti da broje 21, 22, 23.... Samo da ga zdravlje posluzi, nece verovati kad uzme i 5 GS u nizu! Kako li ce to nazvati? DIAMOND SLAM? Mozda bolje Sagnite se slem, ... Ahahahaaaah

Bookie

pre 7 godina

Ovaj je nepopravljiv ;)

Kada god komentarise druge igrace prica o njihovim vrlinama i sta dobro igraju , gdje su njihove prednosti i sl. , a kada Novaka komentarise , kao da je savjetnik protivnicima i sva se prica svodi sta bi trebali da rade kako bi Novaka pobijedili.
Nastavi li Novak ovako , poslace nesretnog Matsa na oporavak u neku dusevnu bolnicu.Sve mu se vise grci i izoblicuje lice kada mora voditi emisije nakon Novakovih trijumfa :D

Vera

pre 7 godina

Matts Vilanderu kao ni mnogima jos uvijek nije jasno da kad ja Novak u ovakvoj formi da se samo on pita,nitko drugi i točka!Imati ovakvog Novaka s druge strane je zastrašujuće, jednostavno i ono što inače dobro radiš prestane funkcionirati!A ako Nole ovako nastavi igrati, ne smijem ni pomisliti što ih svih tek čeka u budućnosti!Samo da ostane zdrav i motiviran!Jako se radujem svemu što slijedi!

Zdravko

pre 7 godina

Dajte Wilanderu Matsu papirne maramice da obriše krokodilske suze! Đoković nek razbija sve redom i Marej i Wawrinka su preko njegove grbače osvajali po prvi ( i jedini) put US Open, vala dosta je bilo, bez obzira što DelPo ima uspeha ovde u Americi još od ranije, Đoković više ništa na veresiju da ne daje!

TakoNekako

pre 7 godina

Šutirao telefon kao malo dete pred emisiju... Nije znao da ga snima kamera :) Da dobije del Potra i Matz pada u lobotomiju jer se Novak ponovo bliži njegovim Nike dečacima, a i stiže Samprasa tako da se cementira na trećem mestu minimum.

Vera

pre 7 godina

Matts Vilanderu kao ni mnogima jos uvijek nije jasno da kad ja Novak u ovakvoj formi da se samo on pita,nitko drugi i točka!Imati ovakvog Novaka s druge strane je zastrašujuće, jednostavno i ono što inače dobro radiš prestane funkcionirati!A ako Nole ovako nastavi igrati, ne smijem ni pomisliti što ih svih tek čeka u budućnosti!Samo da ostane zdrav i motiviran!Jako se radujem svemu što slijedi!

DRAMAQUEEN

pre 7 godina

Da, pobedice NOLE, i ne samo to, nego ce uzeti jos jedan Golden Slam, a krajem 2020. vise nece biti dileme ko je najbolji na svetu... Samo ce nastaviti da broje 21, 22, 23.... Samo da ga zdravlje posluzi, nece verovati kad uzme i 5 GS u nizu! Kako li ce to nazvati? DIAMOND SLAM? Mozda bolje Sagnite se slem, ... Ahahahaaaah

Bookie

pre 7 godina

Ovaj je nepopravljiv ;)

Kada god komentarise druge igrace prica o njihovim vrlinama i sta dobro igraju , gdje su njihove prednosti i sl. , a kada Novaka komentarise , kao da je savjetnik protivnicima i sva se prica svodi sta bi trebali da rade kako bi Novaka pobijedili.
Nastavi li Novak ovako , poslace nesretnog Matsa na oporavak u neku dusevnu bolnicu.Sve mu se vise grci i izoblicuje lice kada mora voditi emisije nakon Novakovih trijumfa :D

TakoNekako

pre 7 godina

Šutirao telefon kao malo dete pred emisiju... Nije znao da ga snima kamera :) Da dobije del Potra i Matz pada u lobotomiju jer se Novak ponovo bliži njegovim Nike dečacima, a i stiže Samprasa tako da se cementira na trećem mestu minimum.

Zdravko

pre 7 godina

Dajte Wilanderu Matsu papirne maramice da obriše krokodilske suze! Đoković nek razbija sve redom i Marej i Wawrinka su preko njegove grbače osvajali po prvi ( i jedini) put US Open, vala dosta je bilo, bez obzira što DelPo ima uspeha ovde u Americi još od ranije, Đoković više ništa na veresiju da ne daje!

povraća mi se

pre 7 godina

Federer osvojio AO - Svetski mediji: Posle godina i višemesečne pauze zbog povrede, Federer se vratio! To može samo on, veliki šampion!

Nadal osvojio RG - Svetski mediji: Posle godina i višemesečne pauze zbog povrede, Nadal se vratio! To mogu samo on i Federer, veliki šampioni!.

Novak osvojio Vimbldon - Svetski mediji: Deluje da se vratio, videćemo.
Novak osvojio Sisinati i golden masters - Svetski mediji: Izgleda da se vratio, USO će pokazati.
Novak ušao u finale USO - Barbara pita Matsa: Jel se Novak vratio? (?!?) Jeste, kaže Mats.

Helooouuu!!

Ne pada im napamet da ga krase epitetima kao ovu dvojcu ljubimaca. Ne pada im napamet da kažu to mogu samo Federer, Rafa i Novak. Ne, ne sme se plebs iz istočne Evrope mešati sa superiornim zapadom.

Lepo je Kusturica objasnio: Novaka ne vole jer uzima titule koje nisu njemu namenjene.

Goran

pre 7 godina

I teniskom amateru je jasno da je Novak u ovom trenutku za klasu bolji od Del potra, tako da ovo predvidjanje da Delpo moze da ga zaustavi je smesno. Delpo je dosao ni kriv ni duzan u finale, igra dobro ali nista posebno i to ce sutra shvatiti.

Deki

pre 7 godina

Da je kojim slucajem Federer pobedio Nisikorija da li mozete da zamislite da Vilander izjavi "razocaran sam igrom Nisikorija". Bilo bi u u stili Federeru ne moze niko nista.

nik

pre 7 godina

I sta ti imas da budes razocaran??
Momak igrao polufinale GS,naleteo na jednog od najboljih svih vremena I izgubio!!! Sta covece umisljas da si?

acomurija

pre 7 godina

Novak je Vilanderu zivotna opsesija!
I ovo tandara-mandara komentarisanje, arcenje reci, je dokaz - umesto da dostojanstveno izgovori: Novak je trenutno, I PONOVO, najaci, najbolji i najkompletniji teniser Sveta.

Miodrag

pre 7 godina

Tog nakaradnog Vilandera pa i Barbaru ne treba ni komentarisati. Ali znajte oni su olicenje Evrope u koju se mi guramo u ulogu sluga. Drugo sam hteo.
Delpo je jedan od najkorektnijih tenisera na Turu i veliki iskreni prijatelj naseg Novaka,veliki sportista i covek.
Nemojte kao tenisera da ga potcenjujete. Bez obzira na visinu i snazan servis igra na osnovnoj liniji i ima jako dobar bekendd i vrlo ubitacan forhend. Kad dobro servira jedan od najtezih Novakovih protivnika,i najmanje ce mi biti zao ako Novak izgubi od njega.
U svakom slucaju uzivacemo. Zao mi je sto ne igra protiv Nadala.lakse bi bilo a i zbog rejtinga da pokaze u direktnim duelima ko je bolji bez sumnje.

Delije Sever

pre 7 godina

Apsolutno Kei nije loš i on bi realno ovakav dobio i Nadala (povredjenog) i Delpoa koji greškom ide u finale.
Jedno je sigurno Nole kad igra ostali deluju da ne znaju da igraju.

imena bez

pre 7 godina

Znaci prvo si navijao za Federera pa za Milmana pa za Nadala pa za Nisikorija i na kraju za Delpa..lepo lepo samo tako nastavi a Nole ce da ti nabije dozivotne komplekse u narednih 5 godina...

Wllaxy

pre 7 godina

Strucnjaci, pa vi ovom Vilanderu treba spomenik da podignete! Jedini je u svetu tenisa koji spominje Djokovica... A da, i Mekinro je rekao neki dan da Djokovic najslabije podnosi sunce...
(Jumko, 08. septembar 2018 08:16)

A ti bi trebao Đokoviću da podigneš spomenik jer da nema njega tvoj i mikiijev život ne bi imao ni malo smisla!

Ivan

pre 7 godina

Pa normalno da je Del potro jedini koji moze da ga pobedi kada je jedini ostao. Tako bi rekao za bilo kog igraca koji igra protiv Djokovica u finalu. I on je sada strucnjak sto je to izvalio...

Mravojed

pre 7 godina

Del Potro je veliki čovek i igrač, ali Djole uzima ovaj put GS Amerike. A ako Federer odbrani titulu u Australiji 2019 godino, momentalno kupujem kartu za metro koji će biti izgradjen u Beogradu u 23 veku oko Bogojavljanja šta košta da košta. Direktno od Aje Jung. Za Vilandera i Mekinroa specijalna pesma: Pink Floyd - "Welcome to machine".

it’s my life

pre 7 godina

Ono kada nekog mrziš iz dna duše čelu njegovu karijeru.Ovo je opasnije nego oni koji javno napadaju.Onaj koji javno napadne jednog momenta odustane.Ovi tipa Viladner koji su “tihi”.Oni su mnogo opasniji!

kaokakao

pre 7 godina

Nemam ni jednu zamjerku na Vilanderovu izjavu, mislim da je realna. Vidim da ga pljuju, ali sjetimo se kako smo mi do juce pljuvali Novaka. Sad nema 5 procenata onih koji ga omalovazavaju, uglavnom pohvale. Pa me interesuje, gdje su bili svi kada je bila hajka na Novaka? Sto niste pisali komentare i branili ga? "U dobru je lako dobar biti..."

petar

pre 7 godina

Vilander je smešan...mislim da priča svašta samo da bi bio sto više u medijima. Novaka je otpisao rano a sada ga hvali...

Novak je realno najkompletniji igrač svih vremena i u nedelju će to opet pokazati.

Mirko Kojotovski

pre 7 godina

Kaže Švaba na eurosportu"Da se ova igra zove šah bilo bi to Srpsko otvaranje"
Nole da iskoristi 10% brejk sansi ne bi mu uzeli po setu ni dva gema.
Covek je u trećoj dimenziji.
Lako će on sa Delpom.Brze nego što ljudi misle.Videcete sve u nedelju.
Dominator Terminator Noleminator
Svetski a naš gospodin Novak Đokovic

Draža

pre 7 godina

Novak ima veliku šansu da doda još jedan gren slem na saldo. Federer i Nadal su koristili ovakve šanse u periodu dok je Novak bio povređen, i osvojili još po 2-3 gren slema. Novak bukvalno mora da iskoristi ovu priliku ako misli da im se približi po broju osvojenih GS. Del Potro je dobar ali je Novak favorit.

ivan

pre 7 godina

Da su Federer ili Nadal dogurali do finala mogli bi da se nadaju jednom dobijenom setu. Delpo, verujem ne može, previše je motivisan i skoncentrisan Đoković da bi to dozvolio. Biće malo dosadno finale, al kako naš čovek dobija - ne gledam u zube. Samo napred!

ikarinjo

pre 7 godina

Ljudi shvatite da Vilander ima svoju emisiju na Eurosportu i da naši mediji prenose priče iz te emisije. Njihov posao je da kometarišu tako da daju obojici finalista šanse, kako bi meč učinili neizvesnijim. Bilo i glupo kad bi pričali “ma pobediće ovaj ili onaj u finalu, ne morate ni da gledate”. 
Znači ne daje Vilander izjave za srpske mediji nego naši mediji prenose izjave iz njegove emisije na Eurosportu.
(Draža, 08. septembar 2018 09:53)

3000 za gospodina!

parx

pre 7 godina

Ne treba se ljutiti na ovog coveka. Covek iskreno pati i to javno kaze (a mi se na takve ljutimo jel nisu na nasoj strani, kao da nas svi treba da vole). Meni problem prave ovi sto se foliraju.

Marko Marković

pre 7 godina

mats bio broj jedan u vreme kad su broj 2.3.4...bili poluamateri, rekrativci
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (braske, 8. septembar 2018 07:20)

Samo polako! Wilander je bio broj jedan 1988. godine, a “poluamateri, rekreativci” ispod njega bili su Lendl, Agassi, Becker, Edberg, McEnroe i drugi...

devlinjo

pre 7 godina

Strucnjaci, pa vi ovom Vilanderu treba spomenik da podignete! Jedini je u svetu tenisa koji spominje Djokovica... A da, i Mekinro je rekao neki dan da Djokovic najslabije podnosi sunce...
(Jumko, 08. septembar 2018 08:16)

Hahah tu si? A ti si kao iz sveta i to...

Nebojša

pre 7 godina

Da nešto razjasnimo emisija se nekad zvala "Game, Set and Mats" ali je prošle godine ime promenjeno i sada se zove "Game, Schett and Mat" ... Barbara se preziva Schett :)

Zdenko

pre 7 godina

Zaključak mu i nije baš nešto naročito. Jedini koji to može, misli na igrača koji može dobiti Novaka, je u finalu. Naravno, kad je jedino Delpo preostao. To sam i ja mogao zaključiti. Mislim da je od onog bolnog poraza sa Olimpijade od njega, sada Novak naučio kako igrati. Istina, nije Delpo više onaj igrač bez bekhenda, dobro trči i pokriva teren, raznovrsniji je i to je sve dovoljno da pobedi bilo koga na turu. Samopouzdanje koje ima Novak posle ovakvih pobeda i dolaska u još jedno GS finale, je sigurno ogromno, ne sumnjam u ishod sutrašnjeg meča. Da će biti teško, biće. Sretno Novače!!!

kicOne

pre 7 godina

Mats je covek koji zivi za Novakove poraze. Jasno se vidi da ga ne podnosi i bukvalno ga prezire. Drago mi je sto mu se srce cepa. Bravo Nole.

Dexini

pre 7 godina

Vilander jednostavno ne vidi da se Nole nije samo vratio na tur,već je promenio neke segmente igre što je direktno zasluga Vajde. Nije samo kondicija ,tu je taktika za svakog igrača. Npr. Protiv Federera udara malo ravnije i pliće jer zna da ovaj ne može da odoli a zna gde vraća i onda ga obori . Sa Nadalom igra po sredini,tako da kad je u najvećem trku,koči i vraća. Nišikoriju ne daje da se raspuca...itd. mats ne vidi jedan timski rad za svaki meč i protivnika sa više varijanti. Delpo stvarno nema šanse ako Nole dobro vraća i kratka duga niska na bilo koju stranu sa mnogo spina .servis nemira jako više kik. Nisko na forhend ,više na bekhend.

olja

pre 7 godina

Neko napisa da se uvijek sjeti Olimpijade kad vidi Delpa.
I ja, cak i na sam pomen tog imena.
Dobar teniser, dobar covjek, ali eto, od tada nesto "ne mirisem" njihovo suceljavanje na terenu. Izvan terena, druga je prica. Ne mislim da ce on sada pobijediti Novaka, Novak je u odlicnoj formi i bas nakon iskustva na olimp. takmicenju nece dozvoliti sebi promasaj.
Ako se vratimo unazad, Delpo, neposredno prije OI, a i poslije, nije osvojio ni jedan znacajan turnir pa se stice utisak da je tada silno zelio da pobijedi bas Novaka, a da je Novak bio sokiran sto je on taj koji ga je onemogucio da osvoji i taj, tako vazan trofej. Znam, sport je to, tu ne bi trebalo da bude milosti, bolji pobjedjuje, ali covjek ipak nije masina. Novak je kasnije, s vremena na vrijeme, afirmativno govorio o Delpu, ali nikad vise nije isticao to neko veliko prijateljstvo. Bilo kako bilo, zelim Novaku finale kojim ce biti najzadovoljniji u svojoj karijeri.

Draža

pre 7 godina

Ljudi shvatite da Vilander ima svoju emisiju na Eurosportu i da naši mediji prenose priče iz te emisije. Njihov posao je da kometarišu tako da daju obojici finalista šanse, kako bi meč učinili neizvesnijim. Bilo i glupo kad bi pričali “ma pobediće ovaj ili onaj u finalu, ne morate ni da gledate”.
Znači ne daje Vilander izjave za srpske mediji nego naši mediji prenose izjave iz njegove emisije na Eurosportu.

milan

pre 7 godina

Kada god komentarise druge igrace prica o njihovim vrlinama i sta dobro igraju , gdje su njihove prednosti i sl. , a kada Novaka komentarise , kao da je savjetnik protivnicima i sva se prica svodi sta bi trebali da rade kako bi Novaka pobijedili.
Nastavi li Novak ovako , poslace nesretnog Matsa na oporavak u neku dusevnu bolnicu.Sve mu se vise grci i izoblicuje lice kada mora voditi emisije nakon Novakovih trijumfa :D
(Bookie, 08. septembar 2018 04:08
lupetate gluposti nenormalno..,,,on o Djokovicu prica kao o jednom od najboljih u istoriji a naravno da je zeljan vece borbe u polufinalu GS ....mi kao Srbi volimo kad Djokovic pocisti protivnika ali ljudi van Srbije zele vecu borbu

milos

pre 7 godina

Istina,ako netko ne odgovara đokoviću,onda su to igrači poput del potra i wawrinke koji su strašni udarači.Da bi imao ikakve šanse protiv novaka moraš imati oružje da ga probiješ,jer on može vraćati cijeli dan.A del potro nije samo udarač tipa isner,može on odigrati i duže izmjene,dobro se kreće za svoju visinu.Ipak je on argentinac koji je odrastao na zemlji.Po meni su šanse podjednake u finalu.
(Topnik, 8. septembar 2018 09:41)
Djokovic - Del Potro 14:4
Djokovic - Wawrinka 19:5
Apsolutno si u pravu.

BgHQ

pre 7 godina

mats bio broj jedan u vreme kad su broj 2.3.4...bili poluamateri, rekrativci 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (braske, 8. septembar 2018 07:20) 

Samo polako! Wilander je bio broj jedan 1988. godine, a “poluamateri, rekreativci” ispod njega bili su Lendl, Agassi, Becker, Edberg, McEnroe i drugi...
(Marko Marković, 08. septembar 2018 08:47

Dzaba pokusavas da mu objasnis.Deckic prati tenis u poslednjih par godina i uzalud ti je trud.Siguran sam da nije ni cuo za igracine koje si nabrojao iz tog perioda.Blamira se a nije ni svestan svoje nesvesti.Koji je to visak samopouzdanja i manjak znanja kad se on usudjuje da kaze jednom Vilanderu da se ne razume u tenis a covek je jedan od najboljih u istoriji ovog sporta.Meni je uzivanje da gledam njegove emsije a to sto kao nije naklonjen Noletu pa sta sad.Ne moraju svi da budu uz njega.Ima nazalost u Srbiji mnogo vise pljuvaca naseg najboljeg sportiste ikad ali to su vec kompleksi.

Topnik

pre 7 godina

Bas I ne volim sto igra sa DelPom...
ne odgivara mu nikako
Novace sretno u finalu
(GanDra Šajkaš, 8. septembar 2018 06:03)

Istina,ako netko ne odgovara đokoviću,onda su to igrači poput del potra i wawrinke koji su strašni udarači.Da bi imao ikakve šanse protiv novaka moraš imati oružje da ga probiješ,jer on može vraćati cijeli dan.A del potro nije samo udarač tipa isner,može on odigrati i duže izmjene,dobro se kreće za svoju visinu.Ipak je on argentinac koji je odrastao na zemlji.Po meni su šanse podjednake u finalu.

Nebojša

pre 7 godina

Samo polako! Wilander je bio broj jedan 1988. godine, a “poluamateri, rekreativci” ispod njega bili su Lendl, Agassi, Becker, Edberg, McEnroe i drugi...
(Marko Marković, 08. septembar 2018 08:47)


Ajde ovi koje si nabrojao ali Agasi pa on je imao tek 18 godina a Mekenro pred penzijom.

Stara kajla

pre 7 godina

Pomno sam ispratio skoro svaku 'Game, Schett i Mats' (naravno, bez prevoda) i moram da kazem da je znacajno promenio stav. U jednoj ga je Barbara cak pitala usput 'Mats, Vi ste prijatelji!?' Ko zna sta se tu, u medjuvremenu, desilo? Posle drugog kola je cak rekao da je Novak najbolji teniser u ovom trenutku! Tako da se sada i dalje nepotrebno u negativnom kontekstu tumace i citiraju delovi njegovih izjava. A da je bio nemoguc mnogo godina, jeste! Sve najbolje!

kladzom do bola

pre 7 godina

3-0 , bravo nisam gledao spavao sam do sad ,ali pare su legle ;)
mislim da protiv delpa prvi set je najbitniji , ako ga novak uzme moze biti isto 3-0 . pozz

Dexini

pre 7 godina

Vilander jednostavno ne vidi da se Nole nije samo vratio na tur,već je promenio neke segmente igre što je direktno zasluga Vajde. Nije samo kondicija ,tu je taktika za svakog igrača. Npr. Protiv Federera udara malo ravnije i pliće jer zna da ovaj ne može da odoli a zna gde vraća i onda ga obori . Sa Nadalom igra po sredini,tako da kad je u najvećem trku,koči i vraća. Nišikoriju ne daje da se raspuca...itd. mats ne vidi jedan timski rad za svaki meč i protivnika sa više varijanti. Delpo stvarno nema šanse ako Nole dobro vraća i kratka duga niska na bilo koju stranu sa mnogo spina .servis nemira jako više kik. Nisko na forhend ,više na bekhend.

mich

pre 7 godina

Sta ti znas, koji bre Vilander, neki tamo osvajac 6 GS titula misli da moze da dokuci Novakovu igru, nisi dostojan da komentarises VELIKANA OVE IGRE, gazi Nole SAMO JAKO !!!

Bio Robot

pre 7 godina

Mac je sve lepo objasnio.
Delpo izgleda moćno i igra svoj najbolji tenis.
Ako ga Novak dobije, to je važnije od titule.
Nominalno nije, ali dobiti Delpa koji nikada nije bio bolji i kome su pre povrede predvidjali sampionsku karijeru je veliki izazov.
Po meni,
ovaj Delpo vs.najbolji Rafa, dobija Rafa,
ovaj Delpo vs.najbolji Federer, dobija Delpo,
ovaj Delpo vs.najbolji Novak, dobija Novak.

Jazzy

pre 7 godina

Смара овај Виландер. А ни не крије да је увек против Ђоковића. Ко га више и пита за коментар?

City Girl

pre 7 godina

Slicno je izjavio i Jimmy Connors, koji je komentarisao sinocni mec. Smisao komentara je bio da Nisikori nije imao plan B i da tokom celog meca nije nista pokusao da promeni u svojoj igri. S druge strane, Novak ga je od prvog gema pritisnuo i nije mu dao da se rastrci. Uvukao ga je u ritam koji njemu odgovara. U tom smislu je Nisikori razocarao, jer nije pokusao neku drugu taktiku. Mozda ni ona ne bi uspela, ali je bar trebalo da proba.

brm

pre 7 godina

Kada god komentarise druge igrace prica o njihovim vrlinama i sta dobro igraju , gdje su njihove prednosti i sl. , a kada Novaka komentarise , kao da je savjetnik protivnicima i sva se prica svodi sta bi trebali da rade kako bi Novaka pobijedili.
Nastavi li Novak ovako , poslace nesretnog Matsa na oporavak u neku dusevnu bolnicu.Sve mu se vise grci i izoblicuje lice kada mora voditi emisije nakon Novakovih trijumfa :D
(Bookie, 8. septembar 2018 04:08)

Zar ne misliš da je to kompliment za igrača kada pokušavaju da mu pronađu manu a ne mogu? To je upravo i Novakova odlika. Osim u riternu i kretanju, ni u jednom drugom elementu igre nije ni u top 5, pa u mnogim ni u top 10 ili 15. Ali za razliku od drugih igrača, ne postoji deo igre koji je nešto slabiji i koji može da se eksploatiše. I to je Noletova najveća snaga. Može da ima manje jak deo u svojoj igri, ali nema nijedan slab, za razliku od ostalih tenisera.

Радивоје

pre 7 godina

Ух, какве је комплексе Ноле набио Виландеру, да то постаје комично. Читава емисија је била његово жаљење на Нишикоријеву игру и на његове пропусте... Да не помене човека који га је победио, већ је само о томе говорио узгред, показује да он има велики проблем. Ту је такође и његов подсвесни страх да Ноле може да угрози његову свету краву, Федерера. Све то просто избија из њега. Осим тога, сада је већ јасно да је Виландер за Нолета само један тенисерчић, и то више него скроман. Права катастрофа би била да то буде и Федерер, он им је последња нада, да неко "њихов", буде најбољи и недостижан. А како ствари стоје, то да буде достижан, и претенут, је и те како могуће, тога је и Матс свестан. И зато постоји оволико игнорисање Нолета и занемаривање његове игре. Али, космичка правда је непогрешива. И зато - НАПРЕД НОЛЕ!!! ИДЕМОООООО!!!!!!

Bookie

pre 7 godina

@milan

Zamisli kada ne bi pricao da je jedan od najboljih u istoriji , a to zna svako ko je nacuo bilo sta o tenisu , bukvalno bi sam sebe degradirao kao relevantnog da bilo sta prica o tenisu :)

To bi mu bilo kao da Murinjo ima svoju emisiju i Mesija kritikuje , a da preskace izgovoriti da je jedan od najvecih svih vremena , jer favorizuje Ronalda , a nista Barsino smisliti ne moze.

Ipak ne moze biti toliko neproracunat , jer bi rizikovao da mu Novak ne dodje u emisiju , a kakav bi to krah emisije bio da ga osvajac GS iskulira?!!

Jumko

pre 7 godina

Strucnjaci, pa vi ovom Vilanderu treba spomenik da podignete! Jedini je u svetu tenisa koji spominje Djokovica... A da, i Mekinro je rekao neki dan da Djokovic najslabije podnosi sunce...

mikloš LIzard

pre 7 godina

prihvatljiva analiza Vilandera sto se tice nisikorija,a u vezi finala i meca sa delpotrom slazem se,realno,bice izuzetno tezak i neizvestan mec,nadamo se pobedi Noleta i 14-toj grand slam tituli!.

VUK

pre 7 godina

Kosmička pravda će biti ako ga EURO sport otpusti kada se Federer povuče , i švajcarca angažuje kao voditelja. Vilander bi mogao u penziju..da drži glavu Beckeru dok povraća kad popije malo više. Adio Mare !

Alex

pre 7 godina

Sta se lozite! Uzivajte. Koga briga za vilandera na kraju krajeva. Kako bi rekao milko djurovski u tempu " za dobrim konjem se prasina dize" odgovarajuci na txtove spornih sadrzina o njemu.

nevski

pre 7 godina

Nisam siguran da je prevod emisije bio dobar,Vilander je rano jutros afirmativno govorio o Novaku,čovek zid, komentarisao je Nišikorijevu igru,o tome da nema plan B za Novakovu igru. Pa ipak,rekao je da jedini teniser koji trenutno može da dobije Novaka jeste njegov protivnik u finalu,del Potro. E sad,ako Novak bude Novak,to će ići malo teže,da ne kažem nikako.

Andjela

pre 7 godina

Vilander "šibicar" i nameštač mečeva....
videli ste šta je kazao preključe u budućnosti tenisu ne treba novi Rodzer, zašto? pa ne mogu tako lako onda da nameštaju mečeve!

Dragan

pre 7 godina

Razocaran je jer se ocekuje da polufinale grand slema ne bude jaci trening za jednog igraca kao sto je bio Noletu. Kei nije uradio domaci i pripremi plan igre, nije pokusavao da nesto promeni i podigne nivo svoje igre. Narocito posle prvog polufinala koje je trajalo jedan set i onda Nadal nije vise mogao. To jeste razocaravajuce. Steta sto su Tim i Nadal igrali vec u cetvrtfinalu.
To sto je rekao da nezna kako pobediti Djokovica je kompliment da mu je igra toliko dobra da ne nalazi rupe koje mogu da se eksploatisu. To je svojevremeno rekao i za Nadala, kada je ovaj poceo da pobedjuje na svim podlogama. Komentatori uglavno vise paznje posvete losijem igracu, analizirajuci sta bi mogao da popravi jer je dosadno stalno ponavljati koliko je ovaj drugi bolji.
Ustvari postoji rupa u Noletovoj igri a to igra na statistiku. On jednostavno bira udarce za koje je mala verovatnoca da ih promasi a opet su dovoljno nezgodni za protivnika. Ako protivnik pocne da salje vinere, Nole malo pojaca, odnosno poveca rizik. Kei nije imao odgovora za tu igru, ali ce Delpo imati jer ima sampionsi mentalitet. Delpo ce da napada te udarce, i naterati Noleta da vise rizikuje. Nole moze da salje vinere, ali to ne radi stalno i pitanje je kako ce to da radi pod pritiskom. Mislim da tu pravi sistemsku gresku, ne koristi dovoljno svoj talenat. Da igra agresivinije stalno, bilo bi mu lakse da napada na vaznim poenima. Tu je Noletova slabost uz naravno ocajan smec, koji ga je vec kostao nekoliko titula.

milutin

pre 7 godina

Da Vilander zna recept kako Novaka pobijediti, tajno bi ga i bez para podijelio Novakovim protivnicima.
Sreća što nezna recept, a nikad ga neće znati...jednostavno bio je mnogo lošiji teniser na vrhuncu karijere nego Novak sada.

Zurkolomac

pre 7 godina

Vilandercicu, imamo resenje za tvoje muke. Kupi 10 kilometara vune, 2 para igala za strikanje i heklanje, uzmes godisnji 2 sedmice i odes kod tvog kuma Rodje da strikate dzempere. Ako vam dosadi napravite i poneki goblen za razbijanje monotonije strikanja. I to ponovis svaki put kada Nole osvoji neki turnir. Bice ti lakse...

LN

pre 7 godina

Jednu našu pevaljku su razapinjali mediji, a onda su odjednom počeli da pišu hvalospeve o njoj. Noćas sam gledao intervju koji je dao Vilander, bio je jako korektan, rekao da je ovo definitivno Novak iz 2015. Eto, onako poredjenje...para vrti gde burgija neće.

Minja Subota

pre 7 godina

Idemo Nole! Pusti delpa dva seta da uzme,da bude finale interesantno. Vise gemova ce biti sigurno. Moze lako da se desi da nas as izgubi,jer je delpo u top formi. Ja navijam za dobar teniski mec,nece mi Djokovic nista pruziti i nemam nista od njegove pobede. Jeste nas,ali on se bori za veliki novac i za svoju porodicu. Briga njega i za nas obicne ljude i za celu nasu raspalu zemlju. Idemo Delpo!

To je to

pre 7 godina

Meni Vilander nije uopšte toliki problem kao same njegove izjave. Bio je uspešan u svom poslu gubio i pobeđivao u karijeri a to što mu se posreçilo da radi na eurosportu je stvar njegove sposobnosti. Plaćen je za to uprkos što nekad greši al'se tako dešavalo da bude upravu u svojim analizama.

Jumko

pre 7 godina

Strucnjaci, pa vi ovom Vilanderu treba spomenik da podignete! Jedini je u svetu tenisa koji spominje Djokovica... A da, i Mekinro je rekao neki dan da Djokovic najslabije podnosi sunce...

Minja Subota

pre 7 godina

Idemo Nole! Pusti delpa dva seta da uzme,da bude finale interesantno. Vise gemova ce biti sigurno. Moze lako da se desi da nas as izgubi,jer je delpo u top formi. Ja navijam za dobar teniski mec,nece mi Djokovic nista pruziti i nemam nista od njegove pobede. Jeste nas,ali on se bori za veliki novac i za svoju porodicu. Briga njega i za nas obicne ljude i za celu nasu raspalu zemlju. Idemo Delpo!

DRAMAQUEEN

pre 7 godina

Da, pobedice NOLE, i ne samo to, nego ce uzeti jos jedan Golden Slam, a krajem 2020. vise nece biti dileme ko je najbolji na svetu... Samo ce nastaviti da broje 21, 22, 23.... Samo da ga zdravlje posluzi, nece verovati kad uzme i 5 GS u nizu! Kako li ce to nazvati? DIAMOND SLAM? Mozda bolje Sagnite se slem, ... Ahahahaaaah

Goran

pre 7 godina

I teniskom amateru je jasno da je Novak u ovom trenutku za klasu bolji od Del potra, tako da ovo predvidjanje da Delpo moze da ga zaustavi je smesno. Delpo je dosao ni kriv ni duzan u finale, igra dobro ali nista posebno i to ce sutra shvatiti.

milan

pre 7 godina

Kada god komentarise druge igrace prica o njihovim vrlinama i sta dobro igraju , gdje su njihove prednosti i sl. , a kada Novaka komentarise , kao da je savjetnik protivnicima i sva se prica svodi sta bi trebali da rade kako bi Novaka pobijedili.
Nastavi li Novak ovako , poslace nesretnog Matsa na oporavak u neku dusevnu bolnicu.Sve mu se vise grci i izoblicuje lice kada mora voditi emisije nakon Novakovih trijumfa :D
(Bookie, 08. septembar 2018 04:08
lupetate gluposti nenormalno..,,,on o Djokovicu prica kao o jednom od najboljih u istoriji a naravno da je zeljan vece borbe u polufinalu GS ....mi kao Srbi volimo kad Djokovic pocisti protivnika ali ljudi van Srbije zele vecu borbu

Andjela

pre 7 godina

Vilander "šibicar" i nameštač mečeva....
videli ste šta je kazao preključe u budućnosti tenisu ne treba novi Rodzer, zašto? pa ne mogu tako lako onda da nameštaju mečeve!

brm

pre 7 godina

Kada god komentarise druge igrace prica o njihovim vrlinama i sta dobro igraju , gdje su njihove prednosti i sl. , a kada Novaka komentarise , kao da je savjetnik protivnicima i sva se prica svodi sta bi trebali da rade kako bi Novaka pobijedili.
Nastavi li Novak ovako , poslace nesretnog Matsa na oporavak u neku dusevnu bolnicu.Sve mu se vise grci i izoblicuje lice kada mora voditi emisije nakon Novakovih trijumfa :D
(Bookie, 8. septembar 2018 04:08)

Zar ne misliš da je to kompliment za igrača kada pokušavaju da mu pronađu manu a ne mogu? To je upravo i Novakova odlika. Osim u riternu i kretanju, ni u jednom drugom elementu igre nije ni u top 5, pa u mnogim ni u top 10 ili 15. Ali za razliku od drugih igrača, ne postoji deo igre koji je nešto slabiji i koji može da se eksploatiše. I to je Noletova najveća snaga. Može da ima manje jak deo u svojoj igri, ali nema nijedan slab, za razliku od ostalih tenisera.

Bookie

pre 7 godina

Ovaj je nepopravljiv ;)

Kada god komentarise druge igrace prica o njihovim vrlinama i sta dobro igraju , gdje su njihove prednosti i sl. , a kada Novaka komentarise , kao da je savjetnik protivnicima i sva se prica svodi sta bi trebali da rade kako bi Novaka pobijedili.
Nastavi li Novak ovako , poslace nesretnog Matsa na oporavak u neku dusevnu bolnicu.Sve mu se vise grci i izoblicuje lice kada mora voditi emisije nakon Novakovih trijumfa :D

TakoNekako

pre 7 godina

Šutirao telefon kao malo dete pred emisiju... Nije znao da ga snima kamera :) Da dobije del Potra i Matz pada u lobotomiju jer se Novak ponovo bliži njegovim Nike dečacima, a i stiže Samprasa tako da se cementira na trećem mestu minimum.

Zdravko

pre 7 godina

Dajte Wilanderu Matsu papirne maramice da obriše krokodilske suze! Đoković nek razbija sve redom i Marej i Wawrinka su preko njegove grbače osvajali po prvi ( i jedini) put US Open, vala dosta je bilo, bez obzira što DelPo ima uspeha ovde u Americi još od ranije, Đoković više ništa na veresiju da ne daje!

kicOne

pre 7 godina

Mats je covek koji zivi za Novakove poraze. Jasno se vidi da ga ne podnosi i bukvalno ga prezire. Drago mi je sto mu se srce cepa. Bravo Nole.

Vera

pre 7 godina

Matts Vilanderu kao ni mnogima jos uvijek nije jasno da kad ja Novak u ovakvoj formi da se samo on pita,nitko drugi i točka!Imati ovakvog Novaka s druge strane je zastrašujuće, jednostavno i ono što inače dobro radiš prestane funkcionirati!A ako Nole ovako nastavi igrati, ne smijem ni pomisliti što ih svih tek čeka u budućnosti!Samo da ostane zdrav i motiviran!Jako se radujem svemu što slijedi!

mich

pre 7 godina

Sta ti znas, koji bre Vilander, neki tamo osvajac 6 GS titula misli da moze da dokuci Novakovu igru, nisi dostojan da komentarises VELIKANA OVE IGRE, gazi Nole SAMO JAKO !!!

Jazzy

pre 7 godina

Смара овај Виландер. А ни не крије да је увек против Ђоковића. Ко га више и пита за коментар?

Miodrag

pre 7 godina

Tog nakaradnog Vilandera pa i Barbaru ne treba ni komentarisati. Ali znajte oni su olicenje Evrope u koju se mi guramo u ulogu sluga. Drugo sam hteo.
Delpo je jedan od najkorektnijih tenisera na Turu i veliki iskreni prijatelj naseg Novaka,veliki sportista i covek.
Nemojte kao tenisera da ga potcenjujete. Bez obzira na visinu i snazan servis igra na osnovnoj liniji i ima jako dobar bekendd i vrlo ubitacan forhend. Kad dobro servira jedan od najtezih Novakovih protivnika,i najmanje ce mi biti zao ako Novak izgubi od njega.
U svakom slucaju uzivacemo. Zao mi je sto ne igra protiv Nadala.lakse bi bilo a i zbog rejtinga da pokaze u direktnim duelima ko je bolji bez sumnje.

Delije Sever

pre 7 godina

Apsolutno Kei nije loš i on bi realno ovakav dobio i Nadala (povredjenog) i Delpoa koji greškom ide u finale.
Jedno je sigurno Nole kad igra ostali deluju da ne znaju da igraju.

acomurija

pre 7 godina

Novak je Vilanderu zivotna opsesija!
I ovo tandara-mandara komentarisanje, arcenje reci, je dokaz - umesto da dostojanstveno izgovori: Novak je trenutno, I PONOVO, najaci, najbolji i najkompletniji teniser Sveta.

kaokakao

pre 7 godina

Nemam ni jednu zamjerku na Vilanderovu izjavu, mislim da je realna. Vidim da ga pljuju, ali sjetimo se kako smo mi do juce pljuvali Novaka. Sad nema 5 procenata onih koji ga omalovazavaju, uglavnom pohvale. Pa me interesuje, gdje su bili svi kada je bila hajka na Novaka? Sto niste pisali komentare i branili ga? "U dobru je lako dobar biti..."

Bio Robot

pre 7 godina

Mac je sve lepo objasnio.
Delpo izgleda moćno i igra svoj najbolji tenis.
Ako ga Novak dobije, to je važnije od titule.
Nominalno nije, ali dobiti Delpa koji nikada nije bio bolji i kome su pre povrede predvidjali sampionsku karijeru je veliki izazov.
Po meni,
ovaj Delpo vs.najbolji Rafa, dobija Rafa,
ovaj Delpo vs.najbolji Federer, dobija Delpo,
ovaj Delpo vs.najbolji Novak, dobija Novak.

Draža

pre 7 godina

Ljudi shvatite da Vilander ima svoju emisiju na Eurosportu i da naši mediji prenose priče iz te emisije. Njihov posao je da kometarišu tako da daju obojici finalista šanse, kako bi meč učinili neizvesnijim. Bilo i glupo kad bi pričali “ma pobediće ovaj ili onaj u finalu, ne morate ni da gledate”.
Znači ne daje Vilander izjave za srpske mediji nego naši mediji prenose izjave iz njegove emisije na Eurosportu.

ivan

pre 7 godina

Da su Federer ili Nadal dogurali do finala mogli bi da se nadaju jednom dobijenom setu. Delpo, verujem ne može, previše je motivisan i skoncentrisan Đoković da bi to dozvolio. Biće malo dosadno finale, al kako naš čovek dobija - ne gledam u zube. Samo napred!

Topnik

pre 7 godina

Bas I ne volim sto igra sa DelPom...
ne odgivara mu nikako
Novace sretno u finalu
(GanDra Šajkaš, 8. septembar 2018 06:03)

Istina,ako netko ne odgovara đokoviću,onda su to igrači poput del potra i wawrinke koji su strašni udarači.Da bi imao ikakve šanse protiv novaka moraš imati oružje da ga probiješ,jer on može vraćati cijeli dan.A del potro nije samo udarač tipa isner,može on odigrati i duže izmjene,dobro se kreće za svoju visinu.Ipak je on argentinac koji je odrastao na zemlji.Po meni su šanse podjednake u finalu.

olja

pre 7 godina

Neko napisa da se uvijek sjeti Olimpijade kad vidi Delpa.
I ja, cak i na sam pomen tog imena.
Dobar teniser, dobar covjek, ali eto, od tada nesto "ne mirisem" njihovo suceljavanje na terenu. Izvan terena, druga je prica. Ne mislim da ce on sada pobijediti Novaka, Novak je u odlicnoj formi i bas nakon iskustva na olimp. takmicenju nece dozvoliti sebi promasaj.
Ako se vratimo unazad, Delpo, neposredno prije OI, a i poslije, nije osvojio ni jedan znacajan turnir pa se stice utisak da je tada silno zelio da pobijedi bas Novaka, a da je Novak bio sokiran sto je on taj koji ga je onemogucio da osvoji i taj, tako vazan trofej. Znam, sport je to, tu ne bi trebalo da bude milosti, bolji pobjedjuje, ali covjek ipak nije masina. Novak je kasnije, s vremena na vrijeme, afirmativno govorio o Delpu, ali nikad vise nije isticao to neko veliko prijateljstvo. Bilo kako bilo, zelim Novaku finale kojim ce biti najzadovoljniji u svojoj karijeri.

it’s my life

pre 7 godina

Ono kada nekog mrziš iz dna duše čelu njegovu karijeru.Ovo je opasnije nego oni koji javno napadaju.Onaj koji javno napadne jednog momenta odustane.Ovi tipa Viladner koji su “tihi”.Oni su mnogo opasniji!

parx

pre 7 godina

Ne treba se ljutiti na ovog coveka. Covek iskreno pati i to javno kaze (a mi se na takve ljutimo jel nisu na nasoj strani, kao da nas svi treba da vole). Meni problem prave ovi sto se foliraju.

LN

pre 7 godina

Jednu našu pevaljku su razapinjali mediji, a onda su odjednom počeli da pišu hvalospeve o njoj. Noćas sam gledao intervju koji je dao Vilander, bio je jako korektan, rekao da je ovo definitivno Novak iz 2015. Eto, onako poredjenje...para vrti gde burgija neće.

povraća mi se

pre 7 godina

Federer osvojio AO - Svetski mediji: Posle godina i višemesečne pauze zbog povrede, Federer se vratio! To može samo on, veliki šampion!

Nadal osvojio RG - Svetski mediji: Posle godina i višemesečne pauze zbog povrede, Nadal se vratio! To mogu samo on i Federer, veliki šampioni!.

Novak osvojio Vimbldon - Svetski mediji: Deluje da se vratio, videćemo.
Novak osvojio Sisinati i golden masters - Svetski mediji: Izgleda da se vratio, USO će pokazati.
Novak ušao u finale USO - Barbara pita Matsa: Jel se Novak vratio? (?!?) Jeste, kaže Mats.

Helooouuu!!

Ne pada im napamet da ga krase epitetima kao ovu dvojcu ljubimaca. Ne pada im napamet da kažu to mogu samo Federer, Rafa i Novak. Ne, ne sme se plebs iz istočne Evrope mešati sa superiornim zapadom.

Lepo je Kusturica objasnio: Novaka ne vole jer uzima titule koje nisu njemu namenjene.

Dexini

pre 7 godina

Vilander jednostavno ne vidi da se Nole nije samo vratio na tur,već je promenio neke segmente igre što je direktno zasluga Vajde. Nije samo kondicija ,tu je taktika za svakog igrača. Npr. Protiv Federera udara malo ravnije i pliće jer zna da ovaj ne može da odoli a zna gde vraća i onda ga obori . Sa Nadalom igra po sredini,tako da kad je u najvećem trku,koči i vraća. Nišikoriju ne daje da se raspuca...itd. mats ne vidi jedan timski rad za svaki meč i protivnika sa više varijanti. Delpo stvarno nema šanse ako Nole dobro vraća i kratka duga niska na bilo koju stranu sa mnogo spina .servis nemira jako više kik. Nisko na forhend ,više na bekhend.

Wllaxy

pre 7 godina

Strucnjaci, pa vi ovom Vilanderu treba spomenik da podignete! Jedini je u svetu tenisa koji spominje Djokovica... A da, i Mekinro je rekao neki dan da Djokovic najslabije podnosi sunce...
(Jumko, 08. septembar 2018 08:16)

A ti bi trebao Đokoviću da podigneš spomenik jer da nema njega tvoj i mikiijev život ne bi imao ni malo smisla!

milos

pre 7 godina

Istina,ako netko ne odgovara đokoviću,onda su to igrači poput del potra i wawrinke koji su strašni udarači.Da bi imao ikakve šanse protiv novaka moraš imati oružje da ga probiješ,jer on može vraćati cijeli dan.A del potro nije samo udarač tipa isner,može on odigrati i duže izmjene,dobro se kreće za svoju visinu.Ipak je on argentinac koji je odrastao na zemlji.Po meni su šanse podjednake u finalu.
(Topnik, 8. septembar 2018 09:41)
Djokovic - Del Potro 14:4
Djokovic - Wawrinka 19:5
Apsolutno si u pravu.

imena bez

pre 7 godina

Znaci prvo si navijao za Federera pa za Milmana pa za Nadala pa za Nisikorija i na kraju za Delpa..lepo lepo samo tako nastavi a Nole ce da ti nabije dozivotne komplekse u narednih 5 godina...

ikarinjo

pre 7 godina

Ljudi shvatite da Vilander ima svoju emisiju na Eurosportu i da naši mediji prenose priče iz te emisije. Njihov posao je da kometarišu tako da daju obojici finalista šanse, kako bi meč učinili neizvesnijim. Bilo i glupo kad bi pričali “ma pobediće ovaj ili onaj u finalu, ne morate ni da gledate”. 
Znači ne daje Vilander izjave za srpske mediji nego naši mediji prenose izjave iz njegove emisije na Eurosportu.
(Draža, 08. septembar 2018 09:53)

3000 za gospodina!

petar

pre 7 godina

Vilander je smešan...mislim da priča svašta samo da bi bio sto više u medijima. Novaka je otpisao rano a sada ga hvali...

Novak je realno najkompletniji igrač svih vremena i u nedelju će to opet pokazati.

BgHQ

pre 7 godina

mats bio broj jedan u vreme kad su broj 2.3.4...bili poluamateri, rekrativci 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (braske, 8. septembar 2018 07:20) 

Samo polako! Wilander je bio broj jedan 1988. godine, a “poluamateri, rekreativci” ispod njega bili su Lendl, Agassi, Becker, Edberg, McEnroe i drugi...
(Marko Marković, 08. septembar 2018 08:47

Dzaba pokusavas da mu objasnis.Deckic prati tenis u poslednjih par godina i uzalud ti je trud.Siguran sam da nije ni cuo za igracine koje si nabrojao iz tog perioda.Blamira se a nije ni svestan svoje nesvesti.Koji je to visak samopouzdanja i manjak znanja kad se on usudjuje da kaze jednom Vilanderu da se ne razume u tenis a covek je jedan od najboljih u istoriji ovog sporta.Meni je uzivanje da gledam njegove emsije a to sto kao nije naklonjen Noletu pa sta sad.Ne moraju svi da budu uz njega.Ima nazalost u Srbiji mnogo vise pljuvaca naseg najboljeg sportiste ikad ali to su vec kompleksi.

Mirko Kojotovski

pre 7 godina

Kaže Švaba na eurosportu"Da se ova igra zove šah bilo bi to Srpsko otvaranje"
Nole da iskoristi 10% brejk sansi ne bi mu uzeli po setu ni dva gema.
Covek je u trećoj dimenziji.
Lako će on sa Delpom.Brze nego što ljudi misle.Videcete sve u nedelju.
Dominator Terminator Noleminator
Svetski a naš gospodin Novak Đokovic

Marko Marković

pre 7 godina

mats bio broj jedan u vreme kad su broj 2.3.4...bili poluamateri, rekrativci
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (braske, 8. septembar 2018 07:20)

Samo polako! Wilander je bio broj jedan 1988. godine, a “poluamateri, rekreativci” ispod njega bili su Lendl, Agassi, Becker, Edberg, McEnroe i drugi...

Dexini

pre 7 godina

Vilander jednostavno ne vidi da se Nole nije samo vratio na tur,već je promenio neke segmente igre što je direktno zasluga Vajde. Nije samo kondicija ,tu je taktika za svakog igrača. Npr. Protiv Federera udara malo ravnije i pliće jer zna da ovaj ne može da odoli a zna gde vraća i onda ga obori . Sa Nadalom igra po sredini,tako da kad je u najvećem trku,koči i vraća. Nišikoriju ne daje da se raspuca...itd. mats ne vidi jedan timski rad za svaki meč i protivnika sa više varijanti. Delpo stvarno nema šanse ako Nole dobro vraća i kratka duga niska na bilo koju stranu sa mnogo spina .servis nemira jako više kik. Nisko na forhend ,više na bekhend.

Nebojša

pre 7 godina

Samo polako! Wilander je bio broj jedan 1988. godine, a “poluamateri, rekreativci” ispod njega bili su Lendl, Agassi, Becker, Edberg, McEnroe i drugi...
(Marko Marković, 08. septembar 2018 08:47)


Ajde ovi koje si nabrojao ali Agasi pa on je imao tek 18 godina a Mekenro pred penzijom.

Mravojed

pre 7 godina

Del Potro je veliki čovek i igrač, ali Djole uzima ovaj put GS Amerike. A ako Federer odbrani titulu u Australiji 2019 godino, momentalno kupujem kartu za metro koji će biti izgradjen u Beogradu u 23 veku oko Bogojavljanja šta košta da košta. Direktno od Aje Jung. Za Vilandera i Mekinroa specijalna pesma: Pink Floyd - "Welcome to machine".

Радивоје

pre 7 godina

Ух, какве је комплексе Ноле набио Виландеру, да то постаје комично. Читава емисија је била његово жаљење на Нишикоријеву игру и на његове пропусте... Да не помене човека који га је победио, већ је само о томе говорио узгред, показује да он има велики проблем. Ту је такође и његов подсвесни страх да Ноле може да угрози његову свету краву, Федерера. Све то просто избија из њега. Осим тога, сада је већ јасно да је Виландер за Нолета само један тенисерчић, и то више него скроман. Права катастрофа би била да то буде и Федерер, он им је последња нада, да неко "њихов", буде најбољи и недостижан. А како ствари стоје, то да буде достижан, и претенут, је и те како могуће, тога је и Матс свестан. И зато постоји оволико игнорисање Нолета и занемаривање његове игре. Али, космичка правда је непогрешива. И зато - НАПРЕД НОЛЕ!!! ИДЕМОООООО!!!!!!

Deki

pre 7 godina

Da je kojim slucajem Federer pobedio Nisikorija da li mozete da zamislite da Vilander izjavi "razocaran sam igrom Nisikorija". Bilo bi u u stili Federeru ne moze niko nista.

devlinjo

pre 7 godina

Strucnjaci, pa vi ovom Vilanderu treba spomenik da podignete! Jedini je u svetu tenisa koji spominje Djokovica... A da, i Mekinro je rekao neki dan da Djokovic najslabije podnosi sunce...
(Jumko, 08. septembar 2018 08:16)

Hahah tu si? A ti si kao iz sveta i to...

Ivan

pre 7 godina

Pa normalno da je Del potro jedini koji moze da ga pobedi kada je jedini ostao. Tako bi rekao za bilo kog igraca koji igra protiv Djokovica u finalu. I on je sada strucnjak sto je to izvalio...

nik

pre 7 godina

I sta ti imas da budes razocaran??
Momak igrao polufinale GS,naleteo na jednog od najboljih svih vremena I izgubio!!! Sta covece umisljas da si?

Bookie

pre 7 godina

@milan

Zamisli kada ne bi pricao da je jedan od najboljih u istoriji , a to zna svako ko je nacuo bilo sta o tenisu , bukvalno bi sam sebe degradirao kao relevantnog da bilo sta prica o tenisu :)

To bi mu bilo kao da Murinjo ima svoju emisiju i Mesija kritikuje , a da preskace izgovoriti da je jedan od najvecih svih vremena , jer favorizuje Ronalda , a nista Barsino smisliti ne moze.

Ipak ne moze biti toliko neproracunat , jer bi rizikovao da mu Novak ne dodje u emisiju , a kakav bi to krah emisije bio da ga osvajac GS iskulira?!!

Nebojša

pre 7 godina

Da nešto razjasnimo emisija se nekad zvala "Game, Set and Mats" ali je prošle godine ime promenjeno i sada se zove "Game, Schett and Mat" ... Barbara se preziva Schett :)

Zdenko

pre 7 godina

Zaključak mu i nije baš nešto naročito. Jedini koji to može, misli na igrača koji može dobiti Novaka, je u finalu. Naravno, kad je jedino Delpo preostao. To sam i ja mogao zaključiti. Mislim da je od onog bolnog poraza sa Olimpijade od njega, sada Novak naučio kako igrati. Istina, nije Delpo više onaj igrač bez bekhenda, dobro trči i pokriva teren, raznovrsniji je i to je sve dovoljno da pobedi bilo koga na turu. Samopouzdanje koje ima Novak posle ovakvih pobeda i dolaska u još jedno GS finale, je sigurno ogromno, ne sumnjam u ishod sutrašnjeg meča. Da će biti teško, biće. Sretno Novače!!!

Dragan

pre 7 godina

Razocaran je jer se ocekuje da polufinale grand slema ne bude jaci trening za jednog igraca kao sto je bio Noletu. Kei nije uradio domaci i pripremi plan igre, nije pokusavao da nesto promeni i podigne nivo svoje igre. Narocito posle prvog polufinala koje je trajalo jedan set i onda Nadal nije vise mogao. To jeste razocaravajuce. Steta sto su Tim i Nadal igrali vec u cetvrtfinalu.
To sto je rekao da nezna kako pobediti Djokovica je kompliment da mu je igra toliko dobra da ne nalazi rupe koje mogu da se eksploatisu. To je svojevremeno rekao i za Nadala, kada je ovaj poceo da pobedjuje na svim podlogama. Komentatori uglavno vise paznje posvete losijem igracu, analizirajuci sta bi mogao da popravi jer je dosadno stalno ponavljati koliko je ovaj drugi bolji.
Ustvari postoji rupa u Noletovoj igri a to igra na statistiku. On jednostavno bira udarce za koje je mala verovatnoca da ih promasi a opet su dovoljno nezgodni za protivnika. Ako protivnik pocne da salje vinere, Nole malo pojaca, odnosno poveca rizik. Kei nije imao odgovora za tu igru, ali ce Delpo imati jer ima sampionsi mentalitet. Delpo ce da napada te udarce, i naterati Noleta da vise rizikuje. Nole moze da salje vinere, ali to ne radi stalno i pitanje je kako ce to da radi pod pritiskom. Mislim da tu pravi sistemsku gresku, ne koristi dovoljno svoj talenat. Da igra agresivinije stalno, bilo bi mu lakse da napada na vaznim poenima. Tu je Noletova slabost uz naravno ocajan smec, koji ga je vec kostao nekoliko titula.

milutin

pre 7 godina

Da Vilander zna recept kako Novaka pobijediti, tajno bi ga i bez para podijelio Novakovim protivnicima.
Sreća što nezna recept, a nikad ga neće znati...jednostavno bio je mnogo lošiji teniser na vrhuncu karijere nego Novak sada.

Zurkolomac

pre 7 godina

Vilandercicu, imamo resenje za tvoje muke. Kupi 10 kilometara vune, 2 para igala za strikanje i heklanje, uzmes godisnji 2 sedmice i odes kod tvog kuma Rodje da strikate dzempere. Ako vam dosadi napravite i poneki goblen za razbijanje monotonije strikanja. I to ponovis svaki put kada Nole osvoji neki turnir. Bice ti lakse...

kladzom do bola

pre 7 godina

3-0 , bravo nisam gledao spavao sam do sad ,ali pare su legle ;)
mislim da protiv delpa prvi set je najbitniji , ako ga novak uzme moze biti isto 3-0 . pozz

City Girl

pre 7 godina

Slicno je izjavio i Jimmy Connors, koji je komentarisao sinocni mec. Smisao komentara je bio da Nisikori nije imao plan B i da tokom celog meca nije nista pokusao da promeni u svojoj igri. S druge strane, Novak ga je od prvog gema pritisnuo i nije mu dao da se rastrci. Uvukao ga je u ritam koji njemu odgovara. U tom smislu je Nisikori razocarao, jer nije pokusao neku drugu taktiku. Mozda ni ona ne bi uspela, ali je bar trebalo da proba.

VUK

pre 7 godina

Kosmička pravda će biti ako ga EURO sport otpusti kada se Federer povuče , i švajcarca angažuje kao voditelja. Vilander bi mogao u penziju..da drži glavu Beckeru dok povraća kad popije malo više. Adio Mare !

Draža

pre 7 godina

Novak ima veliku šansu da doda još jedan gren slem na saldo. Federer i Nadal su koristili ovakve šanse u periodu dok je Novak bio povređen, i osvojili još po 2-3 gren slema. Novak bukvalno mora da iskoristi ovu priliku ako misli da im se približi po broju osvojenih GS. Del Potro je dobar ali je Novak favorit.

Stara kajla

pre 7 godina

Pomno sam ispratio skoro svaku 'Game, Schett i Mats' (naravno, bez prevoda) i moram da kazem da je znacajno promenio stav. U jednoj ga je Barbara cak pitala usput 'Mats, Vi ste prijatelji!?' Ko zna sta se tu, u medjuvremenu, desilo? Posle drugog kola je cak rekao da je Novak najbolji teniser u ovom trenutku! Tako da se sada i dalje nepotrebno u negativnom kontekstu tumace i citiraju delovi njegovih izjava. A da je bio nemoguc mnogo godina, jeste! Sve najbolje!

mikloš LIzard

pre 7 godina

prihvatljiva analiza Vilandera sto se tice nisikorija,a u vezi finala i meca sa delpotrom slazem se,realno,bice izuzetno tezak i neizvestan mec,nadamo se pobedi Noleta i 14-toj grand slam tituli!.

Alex

pre 7 godina

Sta se lozite! Uzivajte. Koga briga za vilandera na kraju krajeva. Kako bi rekao milko djurovski u tempu " za dobrim konjem se prasina dize" odgovarajuci na txtove spornih sadrzina o njemu.

To je to

pre 7 godina

Meni Vilander nije uopšte toliki problem kao same njegove izjave. Bio je uspešan u svom poslu gubio i pobeđivao u karijeri a to što mu se posreçilo da radi na eurosportu je stvar njegove sposobnosti. Plaćen je za to uprkos što nekad greši al'se tako dešavalo da bude upravu u svojim analizama.

nevski

pre 7 godina

Nisam siguran da je prevod emisije bio dobar,Vilander je rano jutros afirmativno govorio o Novaku,čovek zid, komentarisao je Nišikorijevu igru,o tome da nema plan B za Novakovu igru. Pa ipak,rekao je da jedini teniser koji trenutno može da dobije Novaka jeste njegov protivnik u finalu,del Potro. E sad,ako Novak bude Novak,to će ići malo teže,da ne kažem nikako.