Fudbal 60

Četvrtak, 11.09.2014.

15:39

Žoze: Pep, da uživaš, imao bi kosu

Rat Žozea Murinja i Pepa Gvardiole se nastavlja, iako ni jedan ni drugi više ne rade u španskom fudbalu.

Žoze: Pep, da uživaš, imao bi kosu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

60 Komentari

Sortiraj po:

SAF

pre 9 godina

(mourinho, 12. septembar 2014 12:33)

Evo ti jedna od mnogih, a i seti se kada je igrac Granade pogodio sudiju flasom nakon utakmice (kradje) protiv Reala prije 2-3 sezone:

Ferguson: Realu ni virus ne bih prodao (Pre nego sto je Ronaldo prodan Realu)

stefan

pre 9 godina

@(mourinho, 12. septembar 2014 12:33) Izmisljena prica ??? Navedi mi sta nije tacno od onog sto sam ja pisao ??? najbogatiji, najbolji ??? Kako je najbogatija ajde molim te objasni mi ? Normalno kada je kralj drzave naklonjen jednom timu a to je real a ne atletiko.. Franko je bio fasista, a znas valjda i sam koliko vremena i kako je vladao fasizam u Evropi. I dosadan si sa tom utakmicom Chelzi Barsa 2009, na toj utakmici je imalo sudiskih gresaka za oba tima, a to sto drogba i balack trce po terenu i ponasaju se kao orangutani, to je njihova nekultura i bol sto su primili gol u zadnjim minutima meca.. Ceo svet je svesan i zna kako je Barsa igrala tih 4 godina pod vodstvom Guardiole..Veliki broj strucnjaka (a ne neki kao ti i ja) su rekli da je to najbolji fudbal mozda ikad igra i najbolji tim ikada).. e sad sto je tebi krivo to je druga stvar..
I nemoj da poredjujes jadni real sa najboljim i najtrofejnijim (svi trofeiji) klubom sveta molim te.. Barsa je vise od tima, Barsi je najvaznije da njeni fanovi budu zadovoljni i uzivaju u fudbalu i igri koji igra njen tim, dok realu je najbitniji novac!!
Vices poznato je da je bio najaci, ha ha ha .. najaci kad su sudije imale takav pritisak od strane Franka da su bili prinudjeni da sude u korist reala. Ali polako druskane, Barsa ce stici real, dovoljni dokaz ti moze biti u zadnjih 10,15 godina koliko trofeja ima Barsa a koliko real.

mourinho

pre 9 godina

(stefan, 12. septembar 2014 00:39) Kako nekako kad cujem general franko znam da si navijac pomenute uefalone, zasto koristite izmisljenu pricu da opravdate neuspeh vaseg kluba prema Realu, znam da vas boli sto je bas vas najveci rival najbogatiji, najbolji, najtrofejniji, najvredniji i najveci klub na svetu ali da imate tolike komplekse to je strasno. Kao neko ko je bio u spaniji i pricao sa navijacima Reala i Atletika cu ti reci, kao prvo general franko je bio navijac Atletika a ne Reala, kao drugo general franko je bio vladar Spanije ne i Evrope, kao trece, kao vladar Spanije, ako je pomagao Reala a nije, mogao je da mu pomogne samo u spaniji ne i evropi! A poznato je da je Real bio u to vreme najjaci jer je osvojio 5x za redom Kup Sampiona (Ligu Samoiona), vi uefalonci treba da razmislite ili da izmislite neku novu pricu sa boljim argumentima da bi opravdali nemoc vaseg kluba prema Realu. A za sudije, kao sto sam rekao i slepac vidi... nadji mi i jedan slican snimak da neko na Realovim utakmicama onako juri sudiju, da onako psuje u kameru da velicine poput persija, vengera i td. govore onako o sudjenju protiv uefalone pa da raspravljamo... hahaha navijac barselone prica o sudjenju, blizi se kraj sveta :-D

stefan

pre 9 godina

Sve mogu da razumem, "pomazu" sudije svim klubovima, to je fakt.. ali navijaci reala bi trebalo da cute najvise. Mozda oni sto znaju svoju istoriju i cute, a ova decurlija zeva uefalona (a ne ceo svet) i dici se sa 10 titula osvojenih u LS. Da Vam nije bio general Franko (fasista) ne biste Vi videli ni T od titula.. Franko je osnivao ligu sampiona, igralo se po njegovim pravilima (primer u prvoj godini su maximum ucestvovali 10 kluba ili tako nesto) i red drugih pravila kako bi real osvajao.. Zar Vam nije malo cudno kako prvih 6 titula osvaja real.. Zatim za vreme njegove vladavine, (najveci igrac reala) Di Stefano je trebao igrati za Barsu, ali normalno general Franko uvede "novi" zakon pa strani igrac nemoze igrati za Barsu, a za real sme.. Zatim Barselona (ne secam se koje godine bese) u kupu pobedi real na domacem stadionu 3:1, posle toga Franko ubije nad hiljadu navijaca Barse, srusi tadasnji stadion Barse i real pobedi 10:0 ili 10:1 (ne znam tacno). Radio je sve i svasta kako bi unistio Kataloniju, Barselonu, a sa tim i fudbalski klub Barselona. Jedini nacin da katalonci se suprotstave je bio fudbal! I da ne filozofiram vise..
kraljevski klub, ha ha... mali si ti klub...

mourinho

pre 9 godina

(heh, 11. septembar 2014 23:13) Govorim ti i ja za vreme Murinja a i uopste, normalno da je nekad i barselona ostecena, sudije nisu bezgresne, svaki klub na svetu je i ostecen a i nekad mu je bilo pomognuto, ali i slepac vidi da se nekako barseloni uvek posebno sudi, da su im uvek malo vise naklonjene sudije, posebno kada to treba, a i kada ih ostete, uglavnom je to na utakmicama kada im to nesto posebno i ne znaci... Dovoljno je sto je Balak jurio sudiju a Drogba psovao u kameru, to ni pre a ni posle te utakmice nisam video a ceo zivot pratim fudbal. A i na snimcima se vidi koliko igraci barselone glume i pokusavaju na orevaru da izdejstvuju karton za protivnika, posebno na utakmicama sa Realom, cak je i procureo snimak treninga kako vezbaju simuliranje, to kad sam video nisam verovao svojim ocima! :-D

heh

pre 9 godina

(mourinho, 11. septembar 2014 20:20) Ja ti govorim za Mourinha da je osvojio titulu sa Realom uz veliku sudačku pomoć. Ali kad već pričaš o Barsi ne bi rekao da se Barsi pomaže više nego Realu. Barsa za razliku od Reala bude puno puta i oštećena sjeti se samo prošle sezone utakmice protiv Sitija kada Barsi u 2 utakmice nisu suđena 2 penala + Barsi su poništena 2 gola, pa onda protiv Arsenala kada je Mesiju poništen čist gol kada je Barsa vodila 1-0 pa poslije toga Arsenal pobjedi 2-1, pa i godinu prije tog Arsenalu je protiv Barse poklonjen penal + Pujol je dobio crveni, pa gol iz ofsajda Runija u finalu LŠ 2011 i mnoge druge utakmice, a tih utakmica kada je Real u pitanju i nema toliko... Da ne govorim koliko je još Realu oprošteno crvenih kao npr. u tom polufinalu kada je Pepe dobio crveni, Marcelo je namjerno stao na nogu Pedri ali nije dobio ništa... Pa prošle sezone ponište Mesiju čist gol za titulu u zadnjem kolu protiv Atletika itd itd itd...

mrki

pre 9 godina

Murinjo je kralj a Gvardiila samo jedan Katalonski separatista koga su isfabrikovali kao svoj zastitni znak. Vodio je Baecelonu koji su svi forsirali i preuzeo Bajern kao najbolji klub u evropi. A Morinjo vodio propali Inter i postao prvak evrope.

Mjau

pre 9 godina

Mjau..... Šta se tebi kod Murinja sviđa? 11 igrača u svom šesnaestercu ili to što je lepuškast?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (zorz, 11. septembar 2014 19:55)

Šarmantan čovek, zgodan za svoje godine. Šteta što je oženjen.

mourinho

pre 9 godina

(heh, 11. septembar 2014 19:11) Desi se da pomognu i Reala, kao npr. protiv Elcea, ali duplo vise pomazu Barselonu, zato ih ceo svet zove Uefalona, ako su Realu pomogli na pomenutim utakmicama, Barselinu su na duplo toliko... a da te potsetim malo na LS? Polufinale sa Celzijom, Balak juri sudiju po terenu, Drogba psuje u kameru, to je nevidjeno dosad u vrhu svetskog fudbala, to se na Realovim utakmicama nevidja niti na ostalih klubova osim barselone. Pa da te podsetim na utakmicu sa Realom u polufinalu LS kada Pepe dobija crveni ni zasta a Real do tad imao dobar rezultat, pa u revansu sudija ponisti cist gol Iguaina... a da ne pominjem Vengerove izjave protiv barselone, van persijeve, adebajorove i td. i td.

Stefan

pre 9 godina

@MilosPfc. Sta lupas bre ti covece, ko je pobegao? Guardiola pobegao??? Hahahahhaha pojma nemas.. Pa pogledaj njegov rastanak sa igracima, klubom, fanovima, gradom!! Plakali su svi, zato sto cene sta je postigao i vecno ce mu biti zahvalni. A on ce se vratiti ponovo!
A to sto je Inter izbacio Barsu sta to ima veze ? Pa sta bi trebalo da Guardiola uradi tada sa Barsom? Osvoji 4 titule liga sampiona za 4 god ??? Nemoj biti smesan, Guardiola je doktor i dzek za murinja... A isto da ti potenciram da je Guardiola u svakoj sezoni provedenoj osvajao trofej u Barsi.

heh

pre 9 godina

(mourinho, 11. septembar 2014 16:17) Samo zahvaljujući sudijama je i osvojio tu titulu sa Realom. Izgleda da si zaboravio koliko je puta Real bio poguran te sezone, a Barcelona oštećena? Protiv Osasune, Espanjola i mnoge druge utakmice? Pa i protiv Intera 2010 godine...

djole

pre 9 godina

a ti bi imao neki pigment u tvojoj. imao ili nemao, u svakom slucaju I svakom smislu je veca faca od Murinja. I pre svega je bio vrhunski fudbaler a ne klsicno zanovetalo.

prijatelj

pre 9 godina

Pep je poceo karijeru u Barsi i odmah dokazao da moze da trenira najvece klubove tako da nema nista od te price da ide u Parmu ili tako neki klub, uvek ce se naci top klub koji ce da mu ponudi mesto menadzera. Kao sto ni Mesi nece da ide u Njukasl da bi dokazao nekome na b92 portalu da je dobar i van Barse. I Pep je odlazak iz Barse najavio jos pre svoje poslednje sezone, tako da nije nigde bezao.
Po dostignucima jos nije na nivou Murinja ali mu je i karijera malo kraca, videcemo za 20ak godina ko je tu veci trener.

uvek Zvezda

pre 9 godina

Izjava manje-vise , mozda je malo problematicna ali ko zna sta je tu sve receno sto ne znamo. E sad reci da je Pep mnogo bolji trener za to stvarno treba imati, tj. nemati kako vam je lakse.... Murinjo je sa Portom osvojio kup UEFA i LS u dve godine a kasnije je i sa Interom osvojio LS. Ne pominjem polufinala LS sa Celzijem i Realom jer je to po njegovim standardima onako.... nista specijalno. Ako moze da se kaze da je u Realu imao najboljeg igraca na svetu ( ili makar drugog najboljeg kako god) to se sigurno ne moze reci za druge ekipe u kojima je radio. Pep je nasledio vrhunski tim cije stvaranje je poceo Van Gal a finisirao Rajkard i koji je 2006. osvojio LS i u kojem igra pola reprezentacije Spanije , a sada je dosao u tim koji je u 3 godine mislim igrao 2 finala LS i u kojem igra pola reprezentacije Nemacke.... Dakle, Pep je taj koji "juri" Murinja a ne obrnuto....

Mjau

pre 9 godina

Pep je bio vrhunski fudbaler i sad je još bolji trener, a ti? Preuzmi Viljareal pa da te vidim.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (zorz, 11. septembar 2014 17:52)

Da, da, Murinjo je u svakom klubu imao gotovu ekipu i milijarde, vodio samo najjače timove, a Gvardiola je trenersko ime gradio u Barseloni i Bajernu koji su se pre njegovog dolaska grčevito borili za opstanak, kako da ne.

MilosPFC

pre 9 godina

Stefan

A zaboravio si Inter 2010te,kad je Pep bio pregazen na Meaci 3-1 a realno je moglo biti 6 ili 7-1 i onda prolaz sa 10 igraca na Kamp Nou i osvajanje LS,zaboravio si poslednju Gvaridolinu sezonu u barsi posle koje je pobegao kao na odmor,Kamp Nou,Barselona stigla ogromnu prednost Reala,sve spremno za slavlje i pobedu i novu titulu,ceo stadion dize koreografiju,a ono tup-tup 1-2,dovidjenja Gvardiola,posle 3 dana ispada i od Celzija i tada iznenada krece na odmor,haha.

Kada Gvardiola osvoji ista kao Morinjo sto je uradio sa Portom i Interom neka se javi,tacnije kada Pep ode ne u Bajern nego recimo u taj Porto,Napoli ili Milan podigne iz mrtvih-bas cudno sto nije otisao tamo a Berluskoni ga je bukvalno preklinjao da dodje???? E kada to uradi neka se javi i tada ce steci pravo da se poredi sa Morinjom,do tada....

neutralni felsh

pre 9 godina

malo vise preferiram gvardiolin pogled na fudbal, ali murinjo mu je bas simpaticno odgovorio. ljudi ovde medj komentima cesto preozbiljno kapiraju te sitne varnice medju akterima, na koje i oni sami verujem da reaguju sa smeskom. tamo gde se medjusobno postovanje zaradjuje rezultatima i delima, reci se ne uzimaju suvuse k srcu.
uzgred, kako li je tek "presadjeno cupavom" jurgenu klopu? on se izgleda folira da mu prija fudbal ;)

markus

pre 9 godina

Vredjati fizicki izgled je dno dna...Uostalom Pep je 10 puta bolje izgleda od Murinja...izgleda da mu to smeta...Trenercine su i jedan i drugi,tu nema razgovora

neutralni felsh

pre 9 godina

Ma, obojica su kraljine i sigurno će se pomiriti. Tako su se isto pokačili Miroslav Ilić i Šaban Šaulić, pa su sad dobri prijatelji ...
(Hoću 158 pluseva, 11. septembar 2014 16:51)

da, mada bolji ti je primer fenomena "sukoba i izmirenja" recimo boba dilana i dzordz harisona, ili dave mustainea i james hatfielda, ili makar bebeka i bregovica, nego sto si nasao ovu tvoju dvojicu, sto su se verovatno posvadjali oko bakshisha na nekoj faraonskoj svadbi oko pozarevca ;)

Lio Glin

pre 9 godina

Guardiola je doktor za tebe Murinjo. Imas ti komplekse odavno, jos u vreme kad si bio prevodilac, a ne pomocnik Robsonu u Barsi. Tada je Guardiola bio kapiten i jedan od kjlucnih igraca Barse. Kasnije kada je trebao biti zamenjen Rajkard Guardiola je bio izabran pre Murinja za trenera, iako je bio bez iskustva. Nakon toga Guardiola pravi istoriju sa Barsom, najbolji fudbal ikada igran, najbolji tim ikada itd. Dolazi i Murinjo u Realu i na prvoj utakmici gubi 5:0 protiv Barse.. Strasne komplekse imas Murinjo, strasne.
Svaka cast Guardiolu na sve postignuto, 4 onakve godine vrede kao nekim trenerima citava karijera. Tako da je normalno da treba odmor. Ali vratice se on, on je Katalonac i voli Barsu najvise na svetu! A inace neispunjeni san Murinja je da bude trener Barse.. Razlog plus za tolike komplekse.
(Stefan, 11. septembar 2014 16:34)

Eh, mladost... Secam se kad sam i ja imao 11 godina. Bas sam se lozio na neku Anu. Sta li je s njom danas...

Hoću 158 pluseva

pre 9 godina

Ma, obojica su kraljine i sigurno će se pomiriti. Tako su se isto pokačili Miroslav Ilić i Šaban Šaulić, pa su sad dobri prijatelji ...

Luke Babbitt

pre 9 godina

Seljacina iskompleksirana.Da malo mozga ima ne bi se igrao sa prirodom!Kakve celavost ima veze sa bilo cime,da li je cuo za genetiku mozda.Svakom izjavom ispada sve gluplji ovaj covek.

Neznalica

pre 9 godina

Objektivno Gvardiola mora da pokaže bar sa još nekim timom da je u stanju da osvaja najveće trofeje. Murinjo je to već učinio, pa ne vidim kako trenutno Gvardiola može uopšte da se meri sa Portugalcem?

A ova sitna prepucavanja su više nego normalna. To što je Murinjo u tim prilikama još i vrlo duhovit pokazuje da se radi o vrlo inteligentnom čoveku. Ipak, i jedan i drugi treba da vode računa da dolaze neki novi izuzetni treneri i da moraju da nastave sa postizanjem uspeha. Gvardioli je tu čak dosta teže pošto trenira Bajern za koji je titula u domaćem prvenstvu normalna stvar. Nasuprot tome, Murinjo ako osvoji Premijer ligu neće imati pritisak da juri trofej i u LŠ.

jjjj

pre 9 godina

Guardiola je za vrijeme svog boravka u Barceloni nabio takve komplekse stručnjacima iz Madrida da se posljedice toga osjećaju još i danas. 8 pobjeda, 3 remia i 1 poraz uz gol razliku 27:9. Zbog njega je Mourinho morao napustiti Madrid jer nije imao rezultate.

mourinho

pre 9 godina

(heh, 11. septembar 2014 15:58) cekaj, cekaj, ko je pobegao??? Potseticu te da je dolaskom Murinja zavrsena vladavina barselone (uz pomoc sudija), a da je Gvardiola taj koji je napustio barselonu jer mu treba "odmor" i nakon 2 god. "odmora" pobegao u Nemacku jer je video da se Barselona raspada, a Murinjo je ostao jos u Realu i nakon toga ga zamenio Anceloti. Prvo razmislis pa tek onda napises, ili mozda ne pratis fudbal toliko kao sto se pravis pametan. Fergusonu za 60 god. karijere nije trebao odmor a ovom nakon 3-4 god. na klubi barselone, nego je video da polako gubi konce i pobegao, mada i nije neki trener, svako bi vodio onakvu barselonu plus pomoc sudija.

aleksandar

pre 9 godina

Kad izgubiš sve konce i nestane ti argumenata, vređaš fizički izgled.
(Stanimir Branimir, 11. septembar 2014 16:44)
mi nismo izgubili konce,imamo argumenata kolko 'oces,al ne mozemo da ne zezamo nebojsu,vesica,vucica i ostale frajere

kosmajac

pre 9 godina

spcecijalni je kralj, samo se dobro zabavlja uzima kintu i uziva u zivotu. cetiri jezika govori, nauzimao se love , osvojio dosta trofeja 2 ls, 7 nacionalnih titula . pored toga izgleda super , smeker. dobar je i pep , ma sve je to zabava na mase od toga zive

deki

pre 9 godina

Guardiola mu je naneo toliko bola i sedih dlaka da mu nikad ne može oprostit. dok je bio u Realu toliko ga je Pep tukao a onda ga i sa Bayernom dotuce u finalu super kupa sa Celzijem

Stefan

pre 9 godina

Guardiola je doktor za tebe Murinjo. Imas ti komplekse odavno, jos u vreme kad si bio prevodilac, a ne pomocnik Robsonu u Barsi. Tada je Guardiola bio kapiten i jedan od kjlucnih igraca Barse. Kasnije kada je trebao biti zamenjen Rajkard Guardiola je bio izabran pre Murinja za trenera, iako je bio bez iskustva. Nakon toga Guardiola pravi istoriju sa Barsom, najbolji fudbal ikada igran, najbolji tim ikada itd. Dolazi i Murinjo u Realu i na prvoj utakmici gubi 5:0 protiv Barse.. Strasne komplekse imas Murinjo, strasne.
Svaka cast Guardiolu na sve postignuto, 4 onakve godine vrede kao nekim trenerima citava karijera. Tako da je normalno da treba odmor. Ali vratice se on, on je Katalonac i voli Barsu najvise na svetu! A inace neispunjeni san Murinja je da bude trener Barse.. Razlog plus za tolike komplekse.

Mjau

pre 9 godina

Murinjo otišao pre više od godinu dana iz Španije, a ovi i dalje samo o njemu pričaju. U Realu, u Barseloni, evo i Gvardiola koji je otišao iz Španije.
Kakav lik, nasmejao me je odgovor. :)

heh

pre 9 godina

Eh moj Mou,za svaku sijedu na glavi zahvali Guardioli i Messiju koji su ti zgadili fudbal za vrijeme tvoje avanture u Realu i zbog koji si pobijegao u Englesku,mozes ih pljuvat koliko hoces ali statistika i cinjenice koje imas protiv FCB i Guardiole ti nece dati spavat jos dugi niz godina.

Mjau

pre 9 godina

Murinjo otišao pre više od godinu dana iz Španije, a ovi i dalje samo o njemu pričaju. U Realu, u Barseloni, evo i Gvardiola koji je otišao iz Španije.
Kakav lik, nasmejao me je odgovor. :)

heh

pre 9 godina

Eh moj Mou,za svaku sijedu na glavi zahvali Guardioli i Messiju koji su ti zgadili fudbal za vrijeme tvoje avanture u Realu i zbog koji si pobijegao u Englesku,mozes ih pljuvat koliko hoces ali statistika i cinjenice koje imas protiv FCB i Guardiole ti nece dati spavat jos dugi niz godina.

jjjj

pre 9 godina

Guardiola je za vrijeme svog boravka u Barceloni nabio takve komplekse stručnjacima iz Madrida da se posljedice toga osjećaju još i danas. 8 pobjeda, 3 remia i 1 poraz uz gol razliku 27:9. Zbog njega je Mourinho morao napustiti Madrid jer nije imao rezultate.

deki

pre 9 godina

Guardiola mu je naneo toliko bola i sedih dlaka da mu nikad ne može oprostit. dok je bio u Realu toliko ga je Pep tukao a onda ga i sa Bayernom dotuce u finalu super kupa sa Celzijem

kosmajac

pre 9 godina

spcecijalni je kralj, samo se dobro zabavlja uzima kintu i uziva u zivotu. cetiri jezika govori, nauzimao se love , osvojio dosta trofeja 2 ls, 7 nacionalnih titula . pored toga izgleda super , smeker. dobar je i pep , ma sve je to zabava na mase od toga zive

Stefan

pre 9 godina

Guardiola je doktor za tebe Murinjo. Imas ti komplekse odavno, jos u vreme kad si bio prevodilac, a ne pomocnik Robsonu u Barsi. Tada je Guardiola bio kapiten i jedan od kjlucnih igraca Barse. Kasnije kada je trebao biti zamenjen Rajkard Guardiola je bio izabran pre Murinja za trenera, iako je bio bez iskustva. Nakon toga Guardiola pravi istoriju sa Barsom, najbolji fudbal ikada igran, najbolji tim ikada itd. Dolazi i Murinjo u Realu i na prvoj utakmici gubi 5:0 protiv Barse.. Strasne komplekse imas Murinjo, strasne.
Svaka cast Guardiolu na sve postignuto, 4 onakve godine vrede kao nekim trenerima citava karijera. Tako da je normalno da treba odmor. Ali vratice se on, on je Katalonac i voli Barsu najvise na svetu! A inace neispunjeni san Murinja je da bude trener Barse.. Razlog plus za tolike komplekse.

mourinho

pre 9 godina

(heh, 11. septembar 2014 15:58) cekaj, cekaj, ko je pobegao??? Potseticu te da je dolaskom Murinja zavrsena vladavina barselone (uz pomoc sudija), a da je Gvardiola taj koji je napustio barselonu jer mu treba "odmor" i nakon 2 god. "odmora" pobegao u Nemacku jer je video da se Barselona raspada, a Murinjo je ostao jos u Realu i nakon toga ga zamenio Anceloti. Prvo razmislis pa tek onda napises, ili mozda ne pratis fudbal toliko kao sto se pravis pametan. Fergusonu za 60 god. karijere nije trebao odmor a ovom nakon 3-4 god. na klubi barselone, nego je video da polako gubi konce i pobegao, mada i nije neki trener, svako bi vodio onakvu barselonu plus pomoc sudija.

markus

pre 9 godina

Vredjati fizicki izgled je dno dna...Uostalom Pep je 10 puta bolje izgleda od Murinja...izgleda da mu to smeta...Trenercine su i jedan i drugi,tu nema razgovora

Hoću 158 pluseva

pre 9 godina

Ma, obojica su kraljine i sigurno će se pomiriti. Tako su se isto pokačili Miroslav Ilić i Šaban Šaulić, pa su sad dobri prijatelji ...

neutralni felsh

pre 9 godina

Ma, obojica su kraljine i sigurno će se pomiriti. Tako su se isto pokačili Miroslav Ilić i Šaban Šaulić, pa su sad dobri prijatelji ...
(Hoću 158 pluseva, 11. septembar 2014 16:51)

da, mada bolji ti je primer fenomena "sukoba i izmirenja" recimo boba dilana i dzordz harisona, ili dave mustainea i james hatfielda, ili makar bebeka i bregovica, nego sto si nasao ovu tvoju dvojicu, sto su se verovatno posvadjali oko bakshisha na nekoj faraonskoj svadbi oko pozarevca ;)

Neznalica

pre 9 godina

Objektivno Gvardiola mora da pokaže bar sa još nekim timom da je u stanju da osvaja najveće trofeje. Murinjo je to već učinio, pa ne vidim kako trenutno Gvardiola može uopšte da se meri sa Portugalcem?

A ova sitna prepucavanja su više nego normalna. To što je Murinjo u tim prilikama još i vrlo duhovit pokazuje da se radi o vrlo inteligentnom čoveku. Ipak, i jedan i drugi treba da vode računa da dolaze neki novi izuzetni treneri i da moraju da nastave sa postizanjem uspeha. Gvardioli je tu čak dosta teže pošto trenira Bajern za koji je titula u domaćem prvenstvu normalna stvar. Nasuprot tome, Murinjo ako osvoji Premijer ligu neće imati pritisak da juri trofej i u LŠ.

Lio Glin

pre 9 godina

Guardiola je doktor za tebe Murinjo. Imas ti komplekse odavno, jos u vreme kad si bio prevodilac, a ne pomocnik Robsonu u Barsi. Tada je Guardiola bio kapiten i jedan od kjlucnih igraca Barse. Kasnije kada je trebao biti zamenjen Rajkard Guardiola je bio izabran pre Murinja za trenera, iako je bio bez iskustva. Nakon toga Guardiola pravi istoriju sa Barsom, najbolji fudbal ikada igran, najbolji tim ikada itd. Dolazi i Murinjo u Realu i na prvoj utakmici gubi 5:0 protiv Barse.. Strasne komplekse imas Murinjo, strasne.
Svaka cast Guardiolu na sve postignuto, 4 onakve godine vrede kao nekim trenerima citava karijera. Tako da je normalno da treba odmor. Ali vratice se on, on je Katalonac i voli Barsu najvise na svetu! A inace neispunjeni san Murinja je da bude trener Barse.. Razlog plus za tolike komplekse.
(Stefan, 11. septembar 2014 16:34)

Eh, mladost... Secam se kad sam i ja imao 11 godina. Bas sam se lozio na neku Anu. Sta li je s njom danas...

Mjau

pre 9 godina

Pep je bio vrhunski fudbaler i sad je još bolji trener, a ti? Preuzmi Viljareal pa da te vidim.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (zorz, 11. septembar 2014 17:52)

Da, da, Murinjo je u svakom klubu imao gotovu ekipu i milijarde, vodio samo najjače timove, a Gvardiola je trenersko ime gradio u Barseloni i Bajernu koji su se pre njegovog dolaska grčevito borili za opstanak, kako da ne.

MilosPFC

pre 9 godina

Stefan

A zaboravio si Inter 2010te,kad je Pep bio pregazen na Meaci 3-1 a realno je moglo biti 6 ili 7-1 i onda prolaz sa 10 igraca na Kamp Nou i osvajanje LS,zaboravio si poslednju Gvaridolinu sezonu u barsi posle koje je pobegao kao na odmor,Kamp Nou,Barselona stigla ogromnu prednost Reala,sve spremno za slavlje i pobedu i novu titulu,ceo stadion dize koreografiju,a ono tup-tup 1-2,dovidjenja Gvardiola,posle 3 dana ispada i od Celzija i tada iznenada krece na odmor,haha.

Kada Gvardiola osvoji ista kao Morinjo sto je uradio sa Portom i Interom neka se javi,tacnije kada Pep ode ne u Bajern nego recimo u taj Porto,Napoli ili Milan podigne iz mrtvih-bas cudno sto nije otisao tamo a Berluskoni ga je bukvalno preklinjao da dodje???? E kada to uradi neka se javi i tada ce steci pravo da se poredi sa Morinjom,do tada....

Luke Babbitt

pre 9 godina

Seljacina iskompleksirana.Da malo mozga ima ne bi se igrao sa prirodom!Kakve celavost ima veze sa bilo cime,da li je cuo za genetiku mozda.Svakom izjavom ispada sve gluplji ovaj covek.

uvek Zvezda

pre 9 godina

Izjava manje-vise , mozda je malo problematicna ali ko zna sta je tu sve receno sto ne znamo. E sad reci da je Pep mnogo bolji trener za to stvarno treba imati, tj. nemati kako vam je lakse.... Murinjo je sa Portom osvojio kup UEFA i LS u dve godine a kasnije je i sa Interom osvojio LS. Ne pominjem polufinala LS sa Celzijem i Realom jer je to po njegovim standardima onako.... nista specijalno. Ako moze da se kaze da je u Realu imao najboljeg igraca na svetu ( ili makar drugog najboljeg kako god) to se sigurno ne moze reci za druge ekipe u kojima je radio. Pep je nasledio vrhunski tim cije stvaranje je poceo Van Gal a finisirao Rajkard i koji je 2006. osvojio LS i u kojem igra pola reprezentacije Spanije , a sada je dosao u tim koji je u 3 godine mislim igrao 2 finala LS i u kojem igra pola reprezentacije Nemacke.... Dakle, Pep je taj koji "juri" Murinja a ne obrnuto....

mrki

pre 9 godina

Murinjo je kralj a Gvardiila samo jedan Katalonski separatista koga su isfabrikovali kao svoj zastitni znak. Vodio je Baecelonu koji su svi forsirali i preuzeo Bajern kao najbolji klub u evropi. A Morinjo vodio propali Inter i postao prvak evrope.

aleksandar

pre 9 godina

Kad izgubiš sve konce i nestane ti argumenata, vređaš fizički izgled.
(Stanimir Branimir, 11. septembar 2014 16:44)
mi nismo izgubili konce,imamo argumenata kolko 'oces,al ne mozemo da ne zezamo nebojsu,vesica,vucica i ostale frajere

neutralni felsh

pre 9 godina

malo vise preferiram gvardiolin pogled na fudbal, ali murinjo mu je bas simpaticno odgovorio. ljudi ovde medj komentima cesto preozbiljno kapiraju te sitne varnice medju akterima, na koje i oni sami verujem da reaguju sa smeskom. tamo gde se medjusobno postovanje zaradjuje rezultatima i delima, reci se ne uzimaju suvuse k srcu.
uzgred, kako li je tek "presadjeno cupavom" jurgenu klopu? on se izgleda folira da mu prija fudbal ;)

Stefan

pre 9 godina

@MilosPfc. Sta lupas bre ti covece, ko je pobegao? Guardiola pobegao??? Hahahahhaha pojma nemas.. Pa pogledaj njegov rastanak sa igracima, klubom, fanovima, gradom!! Plakali su svi, zato sto cene sta je postigao i vecno ce mu biti zahvalni. A on ce se vratiti ponovo!
A to sto je Inter izbacio Barsu sta to ima veze ? Pa sta bi trebalo da Guardiola uradi tada sa Barsom? Osvoji 4 titule liga sampiona za 4 god ??? Nemoj biti smesan, Guardiola je doktor i dzek za murinja... A isto da ti potenciram da je Guardiola u svakoj sezoni provedenoj osvajao trofej u Barsi.

prijatelj

pre 9 godina

Pep je poceo karijeru u Barsi i odmah dokazao da moze da trenira najvece klubove tako da nema nista od te price da ide u Parmu ili tako neki klub, uvek ce se naci top klub koji ce da mu ponudi mesto menadzera. Kao sto ni Mesi nece da ide u Njukasl da bi dokazao nekome na b92 portalu da je dobar i van Barse. I Pep je odlazak iz Barse najavio jos pre svoje poslednje sezone, tako da nije nigde bezao.
Po dostignucima jos nije na nivou Murinja ali mu je i karijera malo kraca, videcemo za 20ak godina ko je tu veci trener.

heh

pre 9 godina

(mourinho, 11. septembar 2014 16:17) Samo zahvaljujući sudijama je i osvojio tu titulu sa Realom. Izgleda da si zaboravio koliko je puta Real bio poguran te sezone, a Barcelona oštećena? Protiv Osasune, Espanjola i mnoge druge utakmice? Pa i protiv Intera 2010 godine...

mourinho

pre 9 godina

(heh, 11. septembar 2014 19:11) Desi se da pomognu i Reala, kao npr. protiv Elcea, ali duplo vise pomazu Barselonu, zato ih ceo svet zove Uefalona, ako su Realu pomogli na pomenutim utakmicama, Barselinu su na duplo toliko... a da te potsetim malo na LS? Polufinale sa Celzijom, Balak juri sudiju po terenu, Drogba psuje u kameru, to je nevidjeno dosad u vrhu svetskog fudbala, to se na Realovim utakmicama nevidja niti na ostalih klubova osim barselone. Pa da te podsetim na utakmicu sa Realom u polufinalu LS kada Pepe dobija crveni ni zasta a Real do tad imao dobar rezultat, pa u revansu sudija ponisti cist gol Iguaina... a da ne pominjem Vengerove izjave protiv barselone, van persijeve, adebajorove i td. i td.

Mjau

pre 9 godina

Mjau..... Šta se tebi kod Murinja sviđa? 11 igrača u svom šesnaestercu ili to što je lepuškast?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (zorz, 11. septembar 2014 19:55)

Šarmantan čovek, zgodan za svoje godine. Šteta što je oženjen.

heh

pre 9 godina

(mourinho, 11. septembar 2014 20:20) Ja ti govorim za Mourinha da je osvojio titulu sa Realom uz veliku sudačku pomoć. Ali kad već pričaš o Barsi ne bi rekao da se Barsi pomaže više nego Realu. Barsa za razliku od Reala bude puno puta i oštećena sjeti se samo prošle sezone utakmice protiv Sitija kada Barsi u 2 utakmice nisu suđena 2 penala + Barsi su poništena 2 gola, pa onda protiv Arsenala kada je Mesiju poništen čist gol kada je Barsa vodila 1-0 pa poslije toga Arsenal pobjedi 2-1, pa i godinu prije tog Arsenalu je protiv Barse poklonjen penal + Pujol je dobio crveni, pa gol iz ofsajda Runija u finalu LŠ 2011 i mnoge druge utakmice, a tih utakmica kada je Real u pitanju i nema toliko... Da ne govorim koliko je još Realu oprošteno crvenih kao npr. u tom polufinalu kada je Pepe dobio crveni, Marcelo je namjerno stao na nogu Pedri ali nije dobio ništa... Pa prošle sezone ponište Mesiju čist gol za titulu u zadnjem kolu protiv Atletika itd itd itd...

stefan

pre 9 godina

Sve mogu da razumem, "pomazu" sudije svim klubovima, to je fakt.. ali navijaci reala bi trebalo da cute najvise. Mozda oni sto znaju svoju istoriju i cute, a ova decurlija zeva uefalona (a ne ceo svet) i dici se sa 10 titula osvojenih u LS. Da Vam nije bio general Franko (fasista) ne biste Vi videli ni T od titula.. Franko je osnivao ligu sampiona, igralo se po njegovim pravilima (primer u prvoj godini su maximum ucestvovali 10 kluba ili tako nesto) i red drugih pravila kako bi real osvajao.. Zar Vam nije malo cudno kako prvih 6 titula osvaja real.. Zatim za vreme njegove vladavine, (najveci igrac reala) Di Stefano je trebao igrati za Barsu, ali normalno general Franko uvede "novi" zakon pa strani igrac nemoze igrati za Barsu, a za real sme.. Zatim Barselona (ne secam se koje godine bese) u kupu pobedi real na domacem stadionu 3:1, posle toga Franko ubije nad hiljadu navijaca Barse, srusi tadasnji stadion Barse i real pobedi 10:0 ili 10:1 (ne znam tacno). Radio je sve i svasta kako bi unistio Kataloniju, Barselonu, a sa tim i fudbalski klub Barselona. Jedini nacin da katalonci se suprotstave je bio fudbal! I da ne filozofiram vise..
kraljevski klub, ha ha... mali si ti klub...

mourinho

pre 9 godina

(heh, 11. septembar 2014 23:13) Govorim ti i ja za vreme Murinja a i uopste, normalno da je nekad i barselona ostecena, sudije nisu bezgresne, svaki klub na svetu je i ostecen a i nekad mu je bilo pomognuto, ali i slepac vidi da se nekako barseloni uvek posebno sudi, da su im uvek malo vise naklonjene sudije, posebno kada to treba, a i kada ih ostete, uglavnom je to na utakmicama kada im to nesto posebno i ne znaci... Dovoljno je sto je Balak jurio sudiju a Drogba psovao u kameru, to ni pre a ni posle te utakmice nisam video a ceo zivot pratim fudbal. A i na snimcima se vidi koliko igraci barselone glume i pokusavaju na orevaru da izdejstvuju karton za protivnika, posebno na utakmicama sa Realom, cak je i procureo snimak treninga kako vezbaju simuliranje, to kad sam video nisam verovao svojim ocima! :-D

djole

pre 9 godina

a ti bi imao neki pigment u tvojoj. imao ili nemao, u svakom slucaju I svakom smislu je veca faca od Murinja. I pre svega je bio vrhunski fudbaler a ne klsicno zanovetalo.

mourinho

pre 9 godina

(stefan, 12. septembar 2014 00:39) Kako nekako kad cujem general franko znam da si navijac pomenute uefalone, zasto koristite izmisljenu pricu da opravdate neuspeh vaseg kluba prema Realu, znam da vas boli sto je bas vas najveci rival najbogatiji, najbolji, najtrofejniji, najvredniji i najveci klub na svetu ali da imate tolike komplekse to je strasno. Kao neko ko je bio u spaniji i pricao sa navijacima Reala i Atletika cu ti reci, kao prvo general franko je bio navijac Atletika a ne Reala, kao drugo general franko je bio vladar Spanije ne i Evrope, kao trece, kao vladar Spanije, ako je pomagao Reala a nije, mogao je da mu pomogne samo u spaniji ne i evropi! A poznato je da je Real bio u to vreme najjaci jer je osvojio 5x za redom Kup Sampiona (Ligu Samoiona), vi uefalonci treba da razmislite ili da izmislite neku novu pricu sa boljim argumentima da bi opravdali nemoc vaseg kluba prema Realu. A za sudije, kao sto sam rekao i slepac vidi... nadji mi i jedan slican snimak da neko na Realovim utakmicama onako juri sudiju, da onako psuje u kameru da velicine poput persija, vengera i td. govore onako o sudjenju protiv uefalone pa da raspravljamo... hahaha navijac barselone prica o sudjenju, blizi se kraj sveta :-D

stefan

pre 9 godina

@(mourinho, 12. septembar 2014 12:33) Izmisljena prica ??? Navedi mi sta nije tacno od onog sto sam ja pisao ??? najbogatiji, najbolji ??? Kako je najbogatija ajde molim te objasni mi ? Normalno kada je kralj drzave naklonjen jednom timu a to je real a ne atletiko.. Franko je bio fasista, a znas valjda i sam koliko vremena i kako je vladao fasizam u Evropi. I dosadan si sa tom utakmicom Chelzi Barsa 2009, na toj utakmici je imalo sudiskih gresaka za oba tima, a to sto drogba i balack trce po terenu i ponasaju se kao orangutani, to je njihova nekultura i bol sto su primili gol u zadnjim minutima meca.. Ceo svet je svesan i zna kako je Barsa igrala tih 4 godina pod vodstvom Guardiole..Veliki broj strucnjaka (a ne neki kao ti i ja) su rekli da je to najbolji fudbal mozda ikad igra i najbolji tim ikada).. e sad sto je tebi krivo to je druga stvar..
I nemoj da poredjujes jadni real sa najboljim i najtrofejnijim (svi trofeiji) klubom sveta molim te.. Barsa je vise od tima, Barsi je najvaznije da njeni fanovi budu zadovoljni i uzivaju u fudbalu i igri koji igra njen tim, dok realu je najbitniji novac!!
Vices poznato je da je bio najaci, ha ha ha .. najaci kad su sudije imale takav pritisak od strane Franka da su bili prinudjeni da sude u korist reala. Ali polako druskane, Barsa ce stici real, dovoljni dokaz ti moze biti u zadnjih 10,15 godina koliko trofeja ima Barsa a koliko real.

SAF

pre 9 godina

(mourinho, 12. septembar 2014 12:33)

Evo ti jedna od mnogih, a i seti se kada je igrac Granade pogodio sudiju flasom nakon utakmice (kradje) protiv Reala prije 2-3 sezone:

Ferguson: Realu ni virus ne bih prodao (Pre nego sto je Ronaldo prodan Realu)

heh

pre 9 godina

Eh moj Mou,za svaku sijedu na glavi zahvali Guardioli i Messiju koji su ti zgadili fudbal za vrijeme tvoje avanture u Realu i zbog koji si pobijegao u Englesku,mozes ih pljuvat koliko hoces ali statistika i cinjenice koje imas protiv FCB i Guardiole ti nece dati spavat jos dugi niz godina.

Stefan

pre 9 godina

Guardiola je doktor za tebe Murinjo. Imas ti komplekse odavno, jos u vreme kad si bio prevodilac, a ne pomocnik Robsonu u Barsi. Tada je Guardiola bio kapiten i jedan od kjlucnih igraca Barse. Kasnije kada je trebao biti zamenjen Rajkard Guardiola je bio izabran pre Murinja za trenera, iako je bio bez iskustva. Nakon toga Guardiola pravi istoriju sa Barsom, najbolji fudbal ikada igran, najbolji tim ikada itd. Dolazi i Murinjo u Realu i na prvoj utakmici gubi 5:0 protiv Barse.. Strasne komplekse imas Murinjo, strasne.
Svaka cast Guardiolu na sve postignuto, 4 onakve godine vrede kao nekim trenerima citava karijera. Tako da je normalno da treba odmor. Ali vratice se on, on je Katalonac i voli Barsu najvise na svetu! A inace neispunjeni san Murinja je da bude trener Barse.. Razlog plus za tolike komplekse.

mourinho

pre 9 godina

(heh, 11. septembar 2014 15:58) cekaj, cekaj, ko je pobegao??? Potseticu te da je dolaskom Murinja zavrsena vladavina barselone (uz pomoc sudija), a da je Gvardiola taj koji je napustio barselonu jer mu treba "odmor" i nakon 2 god. "odmora" pobegao u Nemacku jer je video da se Barselona raspada, a Murinjo je ostao jos u Realu i nakon toga ga zamenio Anceloti. Prvo razmislis pa tek onda napises, ili mozda ne pratis fudbal toliko kao sto se pravis pametan. Fergusonu za 60 god. karijere nije trebao odmor a ovom nakon 3-4 god. na klubi barselone, nego je video da polako gubi konce i pobegao, mada i nije neki trener, svako bi vodio onakvu barselonu plus pomoc sudija.

deki

pre 9 godina

Guardiola mu je naneo toliko bola i sedih dlaka da mu nikad ne može oprostit. dok je bio u Realu toliko ga je Pep tukao a onda ga i sa Bayernom dotuce u finalu super kupa sa Celzijem

jjjj

pre 9 godina

Guardiola je za vrijeme svog boravka u Barceloni nabio takve komplekse stručnjacima iz Madrida da se posljedice toga osjećaju još i danas. 8 pobjeda, 3 remia i 1 poraz uz gol razliku 27:9. Zbog njega je Mourinho morao napustiti Madrid jer nije imao rezultate.

Mjau

pre 9 godina

Murinjo otišao pre više od godinu dana iz Španije, a ovi i dalje samo o njemu pričaju. U Realu, u Barseloni, evo i Gvardiola koji je otišao iz Španije.
Kakav lik, nasmejao me je odgovor. :)

kosmajac

pre 9 godina

spcecijalni je kralj, samo se dobro zabavlja uzima kintu i uziva u zivotu. cetiri jezika govori, nauzimao se love , osvojio dosta trofeja 2 ls, 7 nacionalnih titula . pored toga izgleda super , smeker. dobar je i pep , ma sve je to zabava na mase od toga zive

Lio Glin

pre 9 godina

Guardiola je doktor za tebe Murinjo. Imas ti komplekse odavno, jos u vreme kad si bio prevodilac, a ne pomocnik Robsonu u Barsi. Tada je Guardiola bio kapiten i jedan od kjlucnih igraca Barse. Kasnije kada je trebao biti zamenjen Rajkard Guardiola je bio izabran pre Murinja za trenera, iako je bio bez iskustva. Nakon toga Guardiola pravi istoriju sa Barsom, najbolji fudbal ikada igran, najbolji tim ikada itd. Dolazi i Murinjo u Realu i na prvoj utakmici gubi 5:0 protiv Barse.. Strasne komplekse imas Murinjo, strasne.
Svaka cast Guardiolu na sve postignuto, 4 onakve godine vrede kao nekim trenerima citava karijera. Tako da je normalno da treba odmor. Ali vratice se on, on je Katalonac i voli Barsu najvise na svetu! A inace neispunjeni san Murinja je da bude trener Barse.. Razlog plus za tolike komplekse.
(Stefan, 11. septembar 2014 16:34)

Eh, mladost... Secam se kad sam i ja imao 11 godina. Bas sam se lozio na neku Anu. Sta li je s njom danas...

mrki

pre 9 godina

Murinjo je kralj a Gvardiila samo jedan Katalonski separatista koga su isfabrikovali kao svoj zastitni znak. Vodio je Baecelonu koji su svi forsirali i preuzeo Bajern kao najbolji klub u evropi. A Morinjo vodio propali Inter i postao prvak evrope.

Neznalica

pre 9 godina

Objektivno Gvardiola mora da pokaže bar sa još nekim timom da je u stanju da osvaja najveće trofeje. Murinjo je to već učinio, pa ne vidim kako trenutno Gvardiola može uopšte da se meri sa Portugalcem?

A ova sitna prepucavanja su više nego normalna. To što je Murinjo u tim prilikama još i vrlo duhovit pokazuje da se radi o vrlo inteligentnom čoveku. Ipak, i jedan i drugi treba da vode računa da dolaze neki novi izuzetni treneri i da moraju da nastave sa postizanjem uspeha. Gvardioli je tu čak dosta teže pošto trenira Bajern za koji je titula u domaćem prvenstvu normalna stvar. Nasuprot tome, Murinjo ako osvoji Premijer ligu neće imati pritisak da juri trofej i u LŠ.

Luke Babbitt

pre 9 godina

Seljacina iskompleksirana.Da malo mozga ima ne bi se igrao sa prirodom!Kakve celavost ima veze sa bilo cime,da li je cuo za genetiku mozda.Svakom izjavom ispada sve gluplji ovaj covek.

markus

pre 9 godina

Vredjati fizicki izgled je dno dna...Uostalom Pep je 10 puta bolje izgleda od Murinja...izgleda da mu to smeta...Trenercine su i jedan i drugi,tu nema razgovora

MilosPFC

pre 9 godina

Stefan

A zaboravio si Inter 2010te,kad je Pep bio pregazen na Meaci 3-1 a realno je moglo biti 6 ili 7-1 i onda prolaz sa 10 igraca na Kamp Nou i osvajanje LS,zaboravio si poslednju Gvaridolinu sezonu u barsi posle koje je pobegao kao na odmor,Kamp Nou,Barselona stigla ogromnu prednost Reala,sve spremno za slavlje i pobedu i novu titulu,ceo stadion dize koreografiju,a ono tup-tup 1-2,dovidjenja Gvardiola,posle 3 dana ispada i od Celzija i tada iznenada krece na odmor,haha.

Kada Gvardiola osvoji ista kao Morinjo sto je uradio sa Portom i Interom neka se javi,tacnije kada Pep ode ne u Bajern nego recimo u taj Porto,Napoli ili Milan podigne iz mrtvih-bas cudno sto nije otisao tamo a Berluskoni ga je bukvalno preklinjao da dodje???? E kada to uradi neka se javi i tada ce steci pravo da se poredi sa Morinjom,do tada....

mourinho

pre 9 godina

(heh, 11. septembar 2014 19:11) Desi se da pomognu i Reala, kao npr. protiv Elcea, ali duplo vise pomazu Barselonu, zato ih ceo svet zove Uefalona, ako su Realu pomogli na pomenutim utakmicama, Barselinu su na duplo toliko... a da te potsetim malo na LS? Polufinale sa Celzijom, Balak juri sudiju po terenu, Drogba psuje u kameru, to je nevidjeno dosad u vrhu svetskog fudbala, to se na Realovim utakmicama nevidja niti na ostalih klubova osim barselone. Pa da te podsetim na utakmicu sa Realom u polufinalu LS kada Pepe dobija crveni ni zasta a Real do tad imao dobar rezultat, pa u revansu sudija ponisti cist gol Iguaina... a da ne pominjem Vengerove izjave protiv barselone, van persijeve, adebajorove i td. i td.

uvek Zvezda

pre 9 godina

Izjava manje-vise , mozda je malo problematicna ali ko zna sta je tu sve receno sto ne znamo. E sad reci da je Pep mnogo bolji trener za to stvarno treba imati, tj. nemati kako vam je lakse.... Murinjo je sa Portom osvojio kup UEFA i LS u dve godine a kasnije je i sa Interom osvojio LS. Ne pominjem polufinala LS sa Celzijem i Realom jer je to po njegovim standardima onako.... nista specijalno. Ako moze da se kaze da je u Realu imao najboljeg igraca na svetu ( ili makar drugog najboljeg kako god) to se sigurno ne moze reci za druge ekipe u kojima je radio. Pep je nasledio vrhunski tim cije stvaranje je poceo Van Gal a finisirao Rajkard i koji je 2006. osvojio LS i u kojem igra pola reprezentacije Spanije , a sada je dosao u tim koji je u 3 godine mislim igrao 2 finala LS i u kojem igra pola reprezentacije Nemacke.... Dakle, Pep je taj koji "juri" Murinja a ne obrnuto....

heh

pre 9 godina

(mourinho, 11. septembar 2014 16:17) Samo zahvaljujući sudijama je i osvojio tu titulu sa Realom. Izgleda da si zaboravio koliko je puta Real bio poguran te sezone, a Barcelona oštećena? Protiv Osasune, Espanjola i mnoge druge utakmice? Pa i protiv Intera 2010 godine...

heh

pre 9 godina

(mourinho, 11. septembar 2014 20:20) Ja ti govorim za Mourinha da je osvojio titulu sa Realom uz veliku sudačku pomoć. Ali kad već pričaš o Barsi ne bi rekao da se Barsi pomaže više nego Realu. Barsa za razliku od Reala bude puno puta i oštećena sjeti se samo prošle sezone utakmice protiv Sitija kada Barsi u 2 utakmice nisu suđena 2 penala + Barsi su poništena 2 gola, pa onda protiv Arsenala kada je Mesiju poništen čist gol kada je Barsa vodila 1-0 pa poslije toga Arsenal pobjedi 2-1, pa i godinu prije tog Arsenalu je protiv Barse poklonjen penal + Pujol je dobio crveni, pa gol iz ofsajda Runija u finalu LŠ 2011 i mnoge druge utakmice, a tih utakmica kada je Real u pitanju i nema toliko... Da ne govorim koliko je još Realu oprošteno crvenih kao npr. u tom polufinalu kada je Pepe dobio crveni, Marcelo je namjerno stao na nogu Pedri ali nije dobio ništa... Pa prošle sezone ponište Mesiju čist gol za titulu u zadnjem kolu protiv Atletika itd itd itd...

Stefan

pre 9 godina

@MilosPfc. Sta lupas bre ti covece, ko je pobegao? Guardiola pobegao??? Hahahahhaha pojma nemas.. Pa pogledaj njegov rastanak sa igracima, klubom, fanovima, gradom!! Plakali su svi, zato sto cene sta je postigao i vecno ce mu biti zahvalni. A on ce se vratiti ponovo!
A to sto je Inter izbacio Barsu sta to ima veze ? Pa sta bi trebalo da Guardiola uradi tada sa Barsom? Osvoji 4 titule liga sampiona za 4 god ??? Nemoj biti smesan, Guardiola je doktor i dzek za murinja... A isto da ti potenciram da je Guardiola u svakoj sezoni provedenoj osvajao trofej u Barsi.

aleksandar

pre 9 godina

Kad izgubiš sve konce i nestane ti argumenata, vređaš fizički izgled.
(Stanimir Branimir, 11. septembar 2014 16:44)
mi nismo izgubili konce,imamo argumenata kolko 'oces,al ne mozemo da ne zezamo nebojsu,vesica,vucica i ostale frajere

Mjau

pre 9 godina

Pep je bio vrhunski fudbaler i sad je još bolji trener, a ti? Preuzmi Viljareal pa da te vidim.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (zorz, 11. septembar 2014 17:52)

Da, da, Murinjo je u svakom klubu imao gotovu ekipu i milijarde, vodio samo najjače timove, a Gvardiola je trenersko ime gradio u Barseloni i Bajernu koji su se pre njegovog dolaska grčevito borili za opstanak, kako da ne.

prijatelj

pre 9 godina

Pep je poceo karijeru u Barsi i odmah dokazao da moze da trenira najvece klubove tako da nema nista od te price da ide u Parmu ili tako neki klub, uvek ce se naci top klub koji ce da mu ponudi mesto menadzera. Kao sto ni Mesi nece da ide u Njukasl da bi dokazao nekome na b92 portalu da je dobar i van Barse. I Pep je odlazak iz Barse najavio jos pre svoje poslednje sezone, tako da nije nigde bezao.
Po dostignucima jos nije na nivou Murinja ali mu je i karijera malo kraca, videcemo za 20ak godina ko je tu veci trener.

stefan

pre 9 godina

Sve mogu da razumem, "pomazu" sudije svim klubovima, to je fakt.. ali navijaci reala bi trebalo da cute najvise. Mozda oni sto znaju svoju istoriju i cute, a ova decurlija zeva uefalona (a ne ceo svet) i dici se sa 10 titula osvojenih u LS. Da Vam nije bio general Franko (fasista) ne biste Vi videli ni T od titula.. Franko je osnivao ligu sampiona, igralo se po njegovim pravilima (primer u prvoj godini su maximum ucestvovali 10 kluba ili tako nesto) i red drugih pravila kako bi real osvajao.. Zar Vam nije malo cudno kako prvih 6 titula osvaja real.. Zatim za vreme njegove vladavine, (najveci igrac reala) Di Stefano je trebao igrati za Barsu, ali normalno general Franko uvede "novi" zakon pa strani igrac nemoze igrati za Barsu, a za real sme.. Zatim Barselona (ne secam se koje godine bese) u kupu pobedi real na domacem stadionu 3:1, posle toga Franko ubije nad hiljadu navijaca Barse, srusi tadasnji stadion Barse i real pobedi 10:0 ili 10:1 (ne znam tacno). Radio je sve i svasta kako bi unistio Kataloniju, Barselonu, a sa tim i fudbalski klub Barselona. Jedini nacin da katalonci se suprotstave je bio fudbal! I da ne filozofiram vise..
kraljevski klub, ha ha... mali si ti klub...

Mjau

pre 9 godina

Mjau..... Šta se tebi kod Murinja sviđa? 11 igrača u svom šesnaestercu ili to što je lepuškast?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (zorz, 11. septembar 2014 19:55)

Šarmantan čovek, zgodan za svoje godine. Šteta što je oženjen.

Hoću 158 pluseva

pre 9 godina

Ma, obojica su kraljine i sigurno će se pomiriti. Tako su se isto pokačili Miroslav Ilić i Šaban Šaulić, pa su sad dobri prijatelji ...

neutralni felsh

pre 9 godina

Ma, obojica su kraljine i sigurno će se pomiriti. Tako su se isto pokačili Miroslav Ilić i Šaban Šaulić, pa su sad dobri prijatelji ...
(Hoću 158 pluseva, 11. septembar 2014 16:51)

da, mada bolji ti je primer fenomena "sukoba i izmirenja" recimo boba dilana i dzordz harisona, ili dave mustainea i james hatfielda, ili makar bebeka i bregovica, nego sto si nasao ovu tvoju dvojicu, sto su se verovatno posvadjali oko bakshisha na nekoj faraonskoj svadbi oko pozarevca ;)

djole

pre 9 godina

a ti bi imao neki pigment u tvojoj. imao ili nemao, u svakom slucaju I svakom smislu je veca faca od Murinja. I pre svega je bio vrhunski fudbaler a ne klsicno zanovetalo.

mourinho

pre 9 godina

(heh, 11. septembar 2014 23:13) Govorim ti i ja za vreme Murinja a i uopste, normalno da je nekad i barselona ostecena, sudije nisu bezgresne, svaki klub na svetu je i ostecen a i nekad mu je bilo pomognuto, ali i slepac vidi da se nekako barseloni uvek posebno sudi, da su im uvek malo vise naklonjene sudije, posebno kada to treba, a i kada ih ostete, uglavnom je to na utakmicama kada im to nesto posebno i ne znaci... Dovoljno je sto je Balak jurio sudiju a Drogba psovao u kameru, to ni pre a ni posle te utakmice nisam video a ceo zivot pratim fudbal. A i na snimcima se vidi koliko igraci barselone glume i pokusavaju na orevaru da izdejstvuju karton za protivnika, posebno na utakmicama sa Realom, cak je i procureo snimak treninga kako vezbaju simuliranje, to kad sam video nisam verovao svojim ocima! :-D

mourinho

pre 9 godina

(stefan, 12. septembar 2014 00:39) Kako nekako kad cujem general franko znam da si navijac pomenute uefalone, zasto koristite izmisljenu pricu da opravdate neuspeh vaseg kluba prema Realu, znam da vas boli sto je bas vas najveci rival najbogatiji, najbolji, najtrofejniji, najvredniji i najveci klub na svetu ali da imate tolike komplekse to je strasno. Kao neko ko je bio u spaniji i pricao sa navijacima Reala i Atletika cu ti reci, kao prvo general franko je bio navijac Atletika a ne Reala, kao drugo general franko je bio vladar Spanije ne i Evrope, kao trece, kao vladar Spanije, ako je pomagao Reala a nije, mogao je da mu pomogne samo u spaniji ne i evropi! A poznato je da je Real bio u to vreme najjaci jer je osvojio 5x za redom Kup Sampiona (Ligu Samoiona), vi uefalonci treba da razmislite ili da izmislite neku novu pricu sa boljim argumentima da bi opravdali nemoc vaseg kluba prema Realu. A za sudije, kao sto sam rekao i slepac vidi... nadji mi i jedan slican snimak da neko na Realovim utakmicama onako juri sudiju, da onako psuje u kameru da velicine poput persija, vengera i td. govore onako o sudjenju protiv uefalone pa da raspravljamo... hahaha navijac barselone prica o sudjenju, blizi se kraj sveta :-D

stefan

pre 9 godina

@(mourinho, 12. septembar 2014 12:33) Izmisljena prica ??? Navedi mi sta nije tacno od onog sto sam ja pisao ??? najbogatiji, najbolji ??? Kako je najbogatija ajde molim te objasni mi ? Normalno kada je kralj drzave naklonjen jednom timu a to je real a ne atletiko.. Franko je bio fasista, a znas valjda i sam koliko vremena i kako je vladao fasizam u Evropi. I dosadan si sa tom utakmicom Chelzi Barsa 2009, na toj utakmici je imalo sudiskih gresaka za oba tima, a to sto drogba i balack trce po terenu i ponasaju se kao orangutani, to je njihova nekultura i bol sto su primili gol u zadnjim minutima meca.. Ceo svet je svesan i zna kako je Barsa igrala tih 4 godina pod vodstvom Guardiole..Veliki broj strucnjaka (a ne neki kao ti i ja) su rekli da je to najbolji fudbal mozda ikad igra i najbolji tim ikada).. e sad sto je tebi krivo to je druga stvar..
I nemoj da poredjujes jadni real sa najboljim i najtrofejnijim (svi trofeiji) klubom sveta molim te.. Barsa je vise od tima, Barsi je najvaznije da njeni fanovi budu zadovoljni i uzivaju u fudbalu i igri koji igra njen tim, dok realu je najbitniji novac!!
Vices poznato je da je bio najaci, ha ha ha .. najaci kad su sudije imale takav pritisak od strane Franka da su bili prinudjeni da sude u korist reala. Ali polako druskane, Barsa ce stici real, dovoljni dokaz ti moze biti u zadnjih 10,15 godina koliko trofeja ima Barsa a koliko real.

neutralni felsh

pre 9 godina

malo vise preferiram gvardiolin pogled na fudbal, ali murinjo mu je bas simpaticno odgovorio. ljudi ovde medj komentima cesto preozbiljno kapiraju te sitne varnice medju akterima, na koje i oni sami verujem da reaguju sa smeskom. tamo gde se medjusobno postovanje zaradjuje rezultatima i delima, reci se ne uzimaju suvuse k srcu.
uzgred, kako li je tek "presadjeno cupavom" jurgenu klopu? on se izgleda folira da mu prija fudbal ;)

SAF

pre 9 godina

(mourinho, 12. septembar 2014 12:33)

Evo ti jedna od mnogih, a i seti se kada je igrac Granade pogodio sudiju flasom nakon utakmice (kradje) protiv Reala prije 2-3 sezone:

Ferguson: Realu ni virus ne bih prodao (Pre nego sto je Ronaldo prodan Realu)