Košarka 69

Utorak, 02.09.2014.

18:29

Đorđević pred Brazil: Možemo sa svima

Selektor Srbije Aleksandar Đorđević rekao je da će se njegovi košarkaši spremiti i pokušati da dobro odigraju utakmicu sa Brazilom na Svetskom prvenstvu.

Ðorðeviæ pred Brazil: Možemo sa svima IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

69 Komentari

Sortiraj po:

borko

pre 9 godina

ako francuzi izgube a mi daj boze pobedimo uz malo srece onda smo mi drugi sa 3-1 u pobedama a francuska i brazil po 2-2 onda bi se oni borili za 3. odnosno 4.mesto a onda je nama dosta lakse dalje...ima nade za nas !!!

analiticar

pre 9 godina

necemo nista uraditi ako previse gledamo unapred i ako kalkulisemo. Pogledajte malo u proslost ko god je pokusao da smulja nesto i da namesti sebi protivnika nije dobro prosao u nastavku takmicenja. Samo hrabro momci i uspeh nece izostati! SRBIJA!

Ng

pre 9 godina

A sta ovako - mi izgubimo i mislimo, da smo cetrvrti i kao izbegavamo spance. Ali... Francuska igra posle nas sa Iranom i ako izgubi, pravi se krug srb- fra - ira i sve zavisi od kos razlike. Mi bi imali + 12, a francuska recimo gubi i ima od 0 do minus 6, sve sto je vise od poraza od 6 poena, oni ispadaju. Pa tako recimo francuska gubi za 3 i zauzima 4 mesto i izbegava spance do 1/2 finala... Tako su oni i od nas namerno gubili proslog leta u sloveniji u grupi...

sumnjivo lice

pre 9 godina

Jeste cudno, ali mogucnost mahinacija ustvari zavisi od utakmice Iran-Egipat. Ako Iran dobije, onda Francuzi mogu da namestaju u poslednjem kolu. Takodje, ako Egipat dobije, onda Brazilci mogu da namestaju u poslednjem kolu. U suprotnom dzaba, jer ne mogu da ih uvuku u krug sa 2 pobede. Spanci ce da dobiju sve do kraja, sigurno nece da se brukaju.
Ako izgubimo od Brazila, a Iran dobije Egipat, sto je najverovatnije, tesko da ce Francuzi odoleti da ne nameste, jer im se ne ide kuci u 1/4 finalu. Vadice se na nejake centre u odnosu na Hadidija, povrede i odmaranje igraca za 1/8 finala, sto niko ne moze da im zabrani.Sumorno.
To sto neki pricaju treba uvek ici na pobedu je naivno, nismo jedini koji se sad preracunavaju.
Znaci, treba sacekati rezultat Iran-Egipat. Ako dobije Egipat, onda izgubiti od Brazila, 4. smo i Francuzi vise ne mogu da nameste. Ako dobije Iran, svim silama na Brazil, jer smo pobedom od 2 poena sigurno 2.

anbeast

pre 9 godina

Sa Brazilom moze da se igra i moze da se pobedi, ali to niukom slucaju nije jednostavno. Nasa igra je dosta zavisila od unutrasnje igre sto Brazilci mogu da nam iskontrolisu. Dobro igraju pik i toga se najvise plasim jer i Raduljica i Krstic OCAJNO brane pikenrol. (Stimac je nesto bolji u tome, agresivnjiji, ali ne mozemo od njega ocekivati da iznese ovu utakmicu) Uertas je lud i ako se razgoropadi, bice cupavo. Nadam se da ga Jovic i Markovic mogu usporiti. Garsija vise lici na BJJ majstora nego na kosarkasa, jak je kao zemlja i igra odlicnu odbranu, Vieira moze da ubaci petnaestak poena (mada mislim da mu Simonovic, Kalinic, mozda Bjelica mogu prilicno otezati posao ), Barbosa, iako je nesto zbog povrede usporio, ima fenomenalan prvi korak i bice nam problem da ga branimo (sva sreca pa cesto nerezonski igra)... Kako god, najvise se bojim pika. Ako nas tu probuse, pogode na pocetku neke suteve - bice problema.

Cale

pre 9 godina

Ljudi nemojte biti smešni, koji bre Brazil.
Srbija pobeđuje lagano večeras, a potom i Španiju (pošto će oni skrivati karte na tom meču) i završava kao prva u grupi. Špancima je isto da li su prvi ili drugi, osim ukoliko ne budu ciljali Senegal (za koji se još ne zna koji će biti tamo).
Za protivnika u 1/8 je najbolje da izvučemo Hrvate koji imaju kompleks od nas, mada i za Grke važi isto iako su dosta jači. Argentina je slaba, Senegal kad dođe do mečeva na ispadanje nema iskustva.
U svakom slučaju, mislim da do 1/4 moramo, a onda kako bude.

Ilija

pre 9 godina

Grcka ce biti, verovatno, prva u b grupi. Treba ici na pobedu i drugo mesto, pa u 1/8 sa Argentinom, koja je realno slabasna. Grcka igra dobru kosarku u Spaniji, Francuzi su dosta losiji od njih tako da ne verujem da ce stelovati. A ako budu stelovali izgubice od njih. Mi ako budemo cetvrti bice pakleno sa Grcima.

Kompletna analiza za SRB

pre 9 godina

#1: Ako pobedimo BRA sa 2 ili vise poena razlike, onda smo 2., uz uslov da ESP pobedi FRA, bez obzira na zadnje kolo u grupi.
#2: Ako FRA pobedi ESP, uz nasih 2+ sa BRA, onda je tabela pred zadnje kolo: 1.FRA 3:1, 2.ESP 3:1, 3.SRB 3:1
#3: Ako pobedimo BRA sa 1 poenom prednosti, onda u slucaju pobede ESP nad FRA, tabela pred zadnje kolo ce izgledati: 1.ESP 4:0, 2.SRB 3:1, 3.BRA 2:2 (+1), 4.FRA 2:2 (-1).
#4: Ako FRA pobedi ESP, uz nasu pobedu od 1 poenom razlike nad BRA, tabela pred zadnje kolo: 1. FRA 3:1, 2. ESP 3:1 (+85), 3.SRB 3:1 (+34).
#5:Ako izgubimo od BRA mi smo 4. pred zadnje kolo bez obzira na ishod ostalih u grupi.

AdamMaliszLegenda

pre 9 godina

Ovom prilikom pozdravljam prof. Saleta Đorđevića, i poručujem Braduljatoru da ne jede ništa pred utakmicu, nego da ostavi mjesta za Brazilce.

milan

pre 9 godina

Срби не треба да играју кошарку уопште, ако ћемо намјештати да уђемо преко укрштања са слабијим у полуфинале, играјмо како најбоље знамо, увијек на побједу, па шта нам бог да. Циљ првенства изгледа више није надигравање до титуле, него избјегавање САД и Шпаније.@@ pa naravno da moramo da izbegnemoo Spaniju a da li cemo izgubiti u 1\8 ili 1\4 finala svejedno je

pera

pre 9 godina

Iako cu sutra naravno navijati da pobedimo,nama vise odgovara da izgubimo i budemo sigurno 4., nego da pobedimo pa posle da Brazilci steluju protiv Egipta i izgube,a mi budemo 3. i u cetvrtfinalu se ide na domacina Spaniju.Ako izgubimo ne mogu nista da nasteluju.
Sa druge strane treba da shvatimo da cemo mi i u toj 1/8 finala imati 50% sanse za prolaz ko god nam bio protivnik,tako da ne treba da vec pisemo o 1/4 finalu kada ne znamo ni da li cemo 1/8 proci,ali svakako da je bolje da ako prodjemo ne idemo na Spaniju.

igor

pre 9 godina

Samo nas sutrasnji poraz od Brazila, uz pobedu Spanije protiv Francuske vodi do polufinala. Treba biti pametan kao protiv Francuske, vise nismo toliko jaki da nam bude svejedno sa kim igramo. U svakoj drugoj opciji ispascemo u 1/4 finalu od Spanije.
Realno gledano grupa sa kojom se ukrstamo je smesna, bilo bi cudo ako dalje ne bi prosle sve cetiri ekipe iz nase grupe.

Komshija Hashim

pre 9 godina

Realno gledano grupa sa kojom se ukrstamo je smesna, bilo bi cudo ako dalje ne bi prosle sve cetiri ekipe iz nase grupe.
(igor, 2. septembar 2014 23:09)

Inace sve te reprezentacije iz grupe B gledaju kako da nameste da igraju sa vama, za tvoju informaciju.

Република Српска

pre 9 godina

Срби не треба да играју кошарку уопште, ако ћемо намјештати да уђемо преко укрштања са слабијим у полуфинале, играјмо како најбоље знамо, увијек на побједу, па шта нам бог да. Циљ првенства изгледа више није надигравање до титуле, него избјегавање САД и Шпаније.

Gogi Bre

pre 9 godina

Imamo kvalitet na parketu ali neznam jel imamo kvalitet na klupi ! Protiv francuske je selektor izgubio utakmicu. Kako moze da igra sa 11 igraca! Teo dolazi u ritam on ga vadi. Bogdan dolazi u ritam on ga vadi! Raduljica seo 7 minuta na klupi i onda ocekuje da resi utakmicu!?!?
I sada odjednom je krle spreman???? Nadam se d cu ja da ispadam budala i da dobijemo stom tatikom brazil ALI vidise da Sale nema iskustvo! Joj boze kada ce mo da idemo na neki sampionat s najboljim igracima i s najboljom ekipom????

Komshija Hashim

pre 9 godina

@komshija hashim Izvini,molim te,kada to? Pre 50 godina? Dovidjenja komsija.
(kewl_bron, 2. septembar 2014 22:24)

Ne, nego osvojili su Panamericke igre (igra i Americki drim tim) 2007 a prvenstvo Južne Amerike (pandan Evrobasketu) 2009. To je pre par godina. Adio Kjul bron

nex

pre 9 godina

Cuvati snagu za 1/8 i 1/4 finala, a onda Simonovic, Kalinic, Katic i Markovic da isprebijaju Spance po rukama u prvih pet minuta, unervoze se i stupaju na scenu Teo i Bogdan, voda u usima i finale je tu!

Nikola

pre 9 godina

@foteljasi samo mi reci koliko puta smo ispadali sa takmicenja zato sto su drugi kalkulisali a mi nismo? I sto da idemo na Spaniju u cetvrfinalu ako je u nasim rukama da biramo? Naravno da ce Spanija biti prva, dokazala juce protiv Brazila. Ne kazem da treba da ih se bojimo ili da ne mozemo da pobedimo, ali ako vec mozemo da ih izbegnemo do polufinala mislim da treba tako da uradimo, pa sta bude.

Ivan

pre 9 godina

Kakav, bre, Brazil?! Od kada su oni košarkaška sila?! Ne igra basket jedna petorka. Klupa im je kratka. Imaju najstariju ekipu na prvenstvu, a do sada nisu uzeli medalju na velikom takmičenju. Pa, kakva su to oni sila?!

kewl_bron

pre 9 godina

Zasto se toliko velica Brazil? Alo bre,pa Spanci ih isprasili sa 20 + koseva razlike... Sta sad,ako smo mi losiji od njih,znaci treba da puknemo 40 od Spanije? Smirite malo hvaljenje tog Brazila,trebalo bi to da dobijemo bez mnogo muke.

stefan

pre 9 godina

Braduljantula ima samo jednu manu. Ne voli kontakt u odbrani, a voli da gura nize i slabije u napadu. Obratite paznju kako reaguje na svaki kontakt, sa Hadadijem recimo. Nama fali jedan Zoran Savic da razgrne u uplasi.

Fake Brkajlo

pre 9 godina

Bice to borba rovitog Kraljevchana i bradate mlade nade protiv nimalo bezazlenog cupavca iz Klivlenda tj. moguceg skorosnjeg gospodara NBA prstena u tandemu sa sampionom najjace svetske lige pod obrucima.
Zausta istinska borba gorostasa i uzitak pravi za sve nas ljubitelje igre pod obrucima.

Gorango

pre 9 godina

To Sale majstore ! Treba biti slep i e videti koje adute imamo. I jedan Pesic je izjavio da je sasvim miran sto se tice mogucnosti ovog tima,da nece izneveriti. Ja sam u to ubedjen 100% !

Komshija Hashim

pre 9 godina

Kakav, bre, Brazil?! Od kada su oni košarkaška sila?! Ne igra basket jedna petorka. Klupa im je kratka. Imaju najstariju ekipu na prvenstvu, a do sada nisu uzeli medalju na velikom takmičenju. Pa, kakva su to oni sila?!
(Ivan, 2. septembar 2014 21:13)

Neverovatno je kako neki idu komentirati bez da prvo provere podatke koje je lako da se proveravaju na internetu jednim klikom. Druškane, Brazil je svetska košarkaška sila u historiji su 2 puta bili svetski prvaci, 2 puta finalisti i 2 puta treči. Imaju 3 bronze iz Olimpijada a 9-ostruki su prvaci Americkog kontineta (pandan evropskog prvenstva). Dokle cete više podceniti sve zemlje sveta misleci da se kvalitetna košarka nigde ne igra nigde drugde izvan Srbije, osim možda u Americi?

Miki

pre 9 godina

Pobedjujemo sigurno sta vam je,sta dizu vise taj Brazil toliko ,nista posebno ekipa. Zato sto su rekli da dolaze po medalju sada svi treba da ih se plase.Da su dobri jesu ali nista vise od toga. Mi smo bolji!!!

Nataeos

pre 9 godina

Za ove sto misle da ce francuzi namestiti u slucaju nasef poraza, licno bi rekao da nece, jednom su to utadili i skupo platili.. A i nisu oni Španci!

drajel

pre 9 godina

Evo odgovora na sve komentare u vezi pustanja Irana od strane Francuske, ta utakmica se igra pre nase i ako Iran pobedi Francusku i imaju isti skor 2/3 na kraju a mi pobedimo Brazil onda Francuzi ispadaju jer ce u krugu Brazil,Iran,Francuska biti u pobedama 2-1-0 toliko, tako da se Francuzi nece bas toliko kockati!

dachaKG

pre 9 godina

Nisam siguran ali mislim da ako mi pobedimo Brazil da oni mogu da izgube od Egipta i da nas nameste da budemo treci u grupi, onda bi oni bili 4i.

Dobro upozorenje. Svakako treba biti oprezan.

pre 9 godina

(Cisco, 2. septembar 2014 18:44)

Oni igraju zadnje kolo prvi pa mi deluje malo verovatno da bi zbog boljeg zreba rizikovali ispadanje sa turnira.

Djole

pre 9 godina

Aman ljudi,ukoliko 2 ili vise reprezentacija (3,4 nebitno) ima isti broj bodova,gleda se prvo ukupna kos razlika (sa svih utakmica u grupi) a ne samo medjusobna kos razlika! Ovo prvenstvo se po tome razlikuje. Dakle,zbog ubedljivih pobeda Brazila i Francuske nad Iranom i Egiptom,mi cemo najverovatnije biti 4. u grupi cak i ako pobedimo Brazil. Drugi mozemo biti jedino ako pobedimo i Spaniju (malo verovatno). I prestanite da pravite kombinacije.

Foteljasi

pre 9 godina

Sta se svi lozite na to koji cemo da budemo i kako da izbegnemo Spance u 1/4 finalu. Kao prvo ne zna se ni koje ce mesto u grupi da zauzme Spanija... Dajte prvo da stignemo do 1/4 finala pa i Spanci da nam padnu pa sta, nisu oni vanzemaljci. Smarate vise sa tim racunicama. Idite radite nesto, ne biste imali toliko vremena za bavljenje tim idiotskim racunicama.

Florentino Perez

pre 9 godina

Cisco, 02. septembar 2014 18:44) Nadam se da nasi znaju za ovo i da idu na pobedu protiv Brazila verujem u Bogdana i Bjelicu oni treba da su nasi najbolji strelci naravno i da budu standardni Teo i Radulj a nadam se i Krle.Srecno momci!

Cisco

pre 9 godina

@Bageri
Nisam ispratio da mi igramo poslednju nakon sto Francuzi zavrse svoju. Koji su ovi organizatori likovi kada se tekme poslednjeg kola igraju u razlicita vremena. Sta jos nece smisliti covece... Aj valjda ove teorije zavere nece zaziveti :) pozdrav

Aleksandar

pre 9 godina

Jedan komentar mi otvori oči, dakle, ako Španija i Brazil sve pobede do kraja, Francuzi imaju luksuz da izgube od Irana sa manje od 13 razlike i tako odoše oni na četvrto a mi na treće mesto i na Špance u četvrt finalu.

Cisco

pre 9 godina

Niko nije obratio paznju na jedan od mogucih scenarija... francuzi, koji su po pravilu veoma "mastoviti" mogu da naprave papazjaniju u njihovom stilu. Ako mi izgubimo od Brazila, postoji mogucnost da oni nastemuju poslednju tekmu protiv Irana (ako ovi dobiju egipat) tako da u zatvorenoj tabeli sa nama i irancima oni zavrse u sredini, odnosno na 4 mestu u grupi, a mi na trecem.

Ovo je vise nego moguc scenario i zbog toga treba uci u mec sa Brazilcima punom snagom, pobediti i zavrsiti kao drugi, a oni nek steluju onda poslednja dva mesta kako god hoce...

Cisco

pre 9 godina

Niko nije obratio paznju na jedan od mogucih scenarija... francuzi, koji su po pravilu veoma "mastoviti" mogu da naprave papazjaniju u njihovom stilu. Ako mi izgubimo od Brazila, postoji mogucnost da oni nastemuju poslednju tekmu protiv Irana (ako ovi dobiju egipat) tako da u zatvorenoj tabeli sa nama i irancima oni zavrse u sredini, odnosno na 4 mestu u grupi, a mi na trecem.

Ovo je vise nego moguc scenario i zbog toga treba uci u mec sa Brazilcima punom snagom, pobediti i zavrsiti kao drugi, a oni nek steluju onda poslednja dva mesta kako god hoce...

Aleksandar

pre 9 godina

Jedan komentar mi otvori oči, dakle, ako Španija i Brazil sve pobede do kraja, Francuzi imaju luksuz da izgube od Irana sa manje od 13 razlike i tako odoše oni na četvrto a mi na treće mesto i na Špance u četvrt finalu.

Miki

pre 9 godina

Pobedjujemo sigurno sta vam je,sta dizu vise taj Brazil toliko ,nista posebno ekipa. Zato sto su rekli da dolaze po medalju sada svi treba da ih se plase.Da su dobri jesu ali nista vise od toga. Mi smo bolji!!!

Fake Brkajlo

pre 9 godina

Bice to borba rovitog Kraljevchana i bradate mlade nade protiv nimalo bezazlenog cupavca iz Klivlenda tj. moguceg skorosnjeg gospodara NBA prstena u tandemu sa sampionom najjace svetske lige pod obrucima.
Zausta istinska borba gorostasa i uzitak pravi za sve nas ljubitelje igre pod obrucima.

Nikola

pre 9 godina

@foteljasi samo mi reci koliko puta smo ispadali sa takmicenja zato sto su drugi kalkulisali a mi nismo? I sto da idemo na Spaniju u cetvrfinalu ako je u nasim rukama da biramo? Naravno da ce Spanija biti prva, dokazala juce protiv Brazila. Ne kazem da treba da ih se bojimo ili da ne mozemo da pobedimo, ali ako vec mozemo da ih izbegnemo do polufinala mislim da treba tako da uradimo, pa sta bude.

stefan

pre 9 godina

Braduljantula ima samo jednu manu. Ne voli kontakt u odbrani, a voli da gura nize i slabije u napadu. Obratite paznju kako reaguje na svaki kontakt, sa Hadadijem recimo. Nama fali jedan Zoran Savic da razgrne u uplasi.

Cisco

pre 9 godina

@Bageri
Nisam ispratio da mi igramo poslednju nakon sto Francuzi zavrse svoju. Koji su ovi organizatori likovi kada se tekme poslednjeg kola igraju u razlicita vremena. Sta jos nece smisliti covece... Aj valjda ove teorije zavere nece zaziveti :) pozdrav

nex

pre 9 godina

Cuvati snagu za 1/8 i 1/4 finala, a onda Simonovic, Kalinic, Katic i Markovic da isprebijaju Spance po rukama u prvih pet minuta, unervoze se i stupaju na scenu Teo i Bogdan, voda u usima i finale je tu!

Република Српска

pre 9 godina

Срби не треба да играју кошарку уопште, ако ћемо намјештати да уђемо преко укрштања са слабијим у полуфинале, играјмо како најбоље знамо, увијек на побједу, па шта нам бог да. Циљ првенства изгледа више није надигравање до титуле, него избјегавање САД и Шпаније.

Nataeos

pre 9 godina

Za ove sto misle da ce francuzi namestiti u slucaju nasef poraza, licno bi rekao da nece, jednom su to utadili i skupo platili.. A i nisu oni Španci!

Foteljasi

pre 9 godina

Sta se svi lozite na to koji cemo da budemo i kako da izbegnemo Spance u 1/4 finalu. Kao prvo ne zna se ni koje ce mesto u grupi da zauzme Spanija... Dajte prvo da stignemo do 1/4 finala pa i Spanci da nam padnu pa sta, nisu oni vanzemaljci. Smarate vise sa tim racunicama. Idite radite nesto, ne biste imali toliko vremena za bavljenje tim idiotskim racunicama.

Gorango

pre 9 godina

To Sale majstore ! Treba biti slep i e videti koje adute imamo. I jedan Pesic je izjavio da je sasvim miran sto se tice mogucnosti ovog tima,da nece izneveriti. Ja sam u to ubedjen 100% !

Dobro upozorenje. Svakako treba biti oprezan.

pre 9 godina

(Cisco, 2. septembar 2014 18:44)

Oni igraju zadnje kolo prvi pa mi deluje malo verovatno da bi zbog boljeg zreba rizikovali ispadanje sa turnira.

kewl_bron

pre 9 godina

Zasto se toliko velica Brazil? Alo bre,pa Spanci ih isprasili sa 20 + koseva razlike... Sta sad,ako smo mi losiji od njih,znaci treba da puknemo 40 od Spanije? Smirite malo hvaljenje tog Brazila,trebalo bi to da dobijemo bez mnogo muke.

AdamMaliszLegenda

pre 9 godina

Ovom prilikom pozdravljam prof. Saleta Đorđevića, i poručujem Braduljatoru da ne jede ništa pred utakmicu, nego da ostavi mjesta za Brazilce.

Florentino Perez

pre 9 godina

Cisco, 02. septembar 2014 18:44) Nadam se da nasi znaju za ovo i da idu na pobedu protiv Brazila verujem u Bogdana i Bjelicu oni treba da su nasi najbolji strelci naravno i da budu standardni Teo i Radulj a nadam se i Krle.Srecno momci!

pera

pre 9 godina

Iako cu sutra naravno navijati da pobedimo,nama vise odgovara da izgubimo i budemo sigurno 4., nego da pobedimo pa posle da Brazilci steluju protiv Egipta i izgube,a mi budemo 3. i u cetvrtfinalu se ide na domacina Spaniju.Ako izgubimo ne mogu nista da nasteluju.
Sa druge strane treba da shvatimo da cemo mi i u toj 1/8 finala imati 50% sanse za prolaz ko god nam bio protivnik,tako da ne treba da vec pisemo o 1/4 finalu kada ne znamo ni da li cemo 1/8 proci,ali svakako da je bolje da ako prodjemo ne idemo na Spaniju.

Ivan

pre 9 godina

Kakav, bre, Brazil?! Od kada su oni košarkaška sila?! Ne igra basket jedna petorka. Klupa im je kratka. Imaju najstariju ekipu na prvenstvu, a do sada nisu uzeli medalju na velikom takmičenju. Pa, kakva su to oni sila?!

Kompletna analiza za SRB

pre 9 godina

#1: Ako pobedimo BRA sa 2 ili vise poena razlike, onda smo 2., uz uslov da ESP pobedi FRA, bez obzira na zadnje kolo u grupi.
#2: Ako FRA pobedi ESP, uz nasih 2+ sa BRA, onda je tabela pred zadnje kolo: 1.FRA 3:1, 2.ESP 3:1, 3.SRB 3:1
#3: Ako pobedimo BRA sa 1 poenom prednosti, onda u slucaju pobede ESP nad FRA, tabela pred zadnje kolo ce izgledati: 1.ESP 4:0, 2.SRB 3:1, 3.BRA 2:2 (+1), 4.FRA 2:2 (-1).
#4: Ako FRA pobedi ESP, uz nasu pobedu od 1 poenom razlike nad BRA, tabela pred zadnje kolo: 1. FRA 3:1, 2. ESP 3:1 (+85), 3.SRB 3:1 (+34).
#5:Ako izgubimo od BRA mi smo 4. pred zadnje kolo bez obzira na ishod ostalih u grupi.

milan

pre 9 godina

Срби не треба да играју кошарку уопште, ако ћемо намјештати да уђемо преко укрштања са слабијим у полуфинале, играјмо како најбоље знамо, увијек на побједу, па шта нам бог да. Циљ првенства изгледа више није надигравање до титуле, него избјегавање САД и Шпаније.@@ pa naravno da moramo da izbegnemoo Spaniju a da li cemo izgubiti u 1\8 ili 1\4 finala svejedno je

Komshija Hashim

pre 9 godina

Kakav, bre, Brazil?! Od kada su oni košarkaška sila?! Ne igra basket jedna petorka. Klupa im je kratka. Imaju najstariju ekipu na prvenstvu, a do sada nisu uzeli medalju na velikom takmičenju. Pa, kakva su to oni sila?!
(Ivan, 2. septembar 2014 21:13)

Neverovatno je kako neki idu komentirati bez da prvo provere podatke koje je lako da se proveravaju na internetu jednim klikom. Druškane, Brazil je svetska košarkaška sila u historiji su 2 puta bili svetski prvaci, 2 puta finalisti i 2 puta treči. Imaju 3 bronze iz Olimpijada a 9-ostruki su prvaci Americkog kontineta (pandan evropskog prvenstva). Dokle cete više podceniti sve zemlje sveta misleci da se kvalitetna košarka nigde ne igra nigde drugde izvan Srbije, osim možda u Americi?

Gogi Bre

pre 9 godina

Imamo kvalitet na parketu ali neznam jel imamo kvalitet na klupi ! Protiv francuske je selektor izgubio utakmicu. Kako moze da igra sa 11 igraca! Teo dolazi u ritam on ga vadi. Bogdan dolazi u ritam on ga vadi! Raduljica seo 7 minuta na klupi i onda ocekuje da resi utakmicu!?!?
I sada odjednom je krle spreman???? Nadam se d cu ja da ispadam budala i da dobijemo stom tatikom brazil ALI vidise da Sale nema iskustvo! Joj boze kada ce mo da idemo na neki sampionat s najboljim igracima i s najboljom ekipom????

igor

pre 9 godina

Samo nas sutrasnji poraz od Brazila, uz pobedu Spanije protiv Francuske vodi do polufinala. Treba biti pametan kao protiv Francuske, vise nismo toliko jaki da nam bude svejedno sa kim igramo. U svakoj drugoj opciji ispascemo u 1/4 finalu od Spanije.
Realno gledano grupa sa kojom se ukrstamo je smesna, bilo bi cudo ako dalje ne bi prosle sve cetiri ekipe iz nase grupe.

Ilija

pre 9 godina

Grcka ce biti, verovatno, prva u b grupi. Treba ici na pobedu i drugo mesto, pa u 1/8 sa Argentinom, koja je realno slabasna. Grcka igra dobru kosarku u Spaniji, Francuzi su dosta losiji od njih tako da ne verujem da ce stelovati. A ako budu stelovali izgubice od njih. Mi ako budemo cetvrti bice pakleno sa Grcima.

drajel

pre 9 godina

Evo odgovora na sve komentare u vezi pustanja Irana od strane Francuske, ta utakmica se igra pre nase i ako Iran pobedi Francusku i imaju isti skor 2/3 na kraju a mi pobedimo Brazil onda Francuzi ispadaju jer ce u krugu Brazil,Iran,Francuska biti u pobedama 2-1-0 toliko, tako da se Francuzi nece bas toliko kockati!

anbeast

pre 9 godina

Sa Brazilom moze da se igra i moze da se pobedi, ali to niukom slucaju nije jednostavno. Nasa igra je dosta zavisila od unutrasnje igre sto Brazilci mogu da nam iskontrolisu. Dobro igraju pik i toga se najvise plasim jer i Raduljica i Krstic OCAJNO brane pikenrol. (Stimac je nesto bolji u tome, agresivnjiji, ali ne mozemo od njega ocekivati da iznese ovu utakmicu) Uertas je lud i ako se razgoropadi, bice cupavo. Nadam se da ga Jovic i Markovic mogu usporiti. Garsija vise lici na BJJ majstora nego na kosarkasa, jak je kao zemlja i igra odlicnu odbranu, Vieira moze da ubaci petnaestak poena (mada mislim da mu Simonovic, Kalinic, mozda Bjelica mogu prilicno otezati posao ), Barbosa, iako je nesto zbog povrede usporio, ima fenomenalan prvi korak i bice nam problem da ga branimo (sva sreca pa cesto nerezonski igra)... Kako god, najvise se bojim pika. Ako nas tu probuse, pogode na pocetku neke suteve - bice problema.

analiticar

pre 9 godina

necemo nista uraditi ako previse gledamo unapred i ako kalkulisemo. Pogledajte malo u proslost ko god je pokusao da smulja nesto i da namesti sebi protivnika nije dobro prosao u nastavku takmicenja. Samo hrabro momci i uspeh nece izostati! SRBIJA!

Komshija Hashim

pre 9 godina

@komshija hashim Izvini,molim te,kada to? Pre 50 godina? Dovidjenja komsija.
(kewl_bron, 2. septembar 2014 22:24)

Ne, nego osvojili su Panamericke igre (igra i Americki drim tim) 2007 a prvenstvo Južne Amerike (pandan Evrobasketu) 2009. To je pre par godina. Adio Kjul bron

Komshija Hashim

pre 9 godina

Realno gledano grupa sa kojom se ukrstamo je smesna, bilo bi cudo ako dalje ne bi prosle sve cetiri ekipe iz nase grupe.
(igor, 2. septembar 2014 23:09)

Inace sve te reprezentacije iz grupe B gledaju kako da nameste da igraju sa vama, za tvoju informaciju.

sumnjivo lice

pre 9 godina

Jeste cudno, ali mogucnost mahinacija ustvari zavisi od utakmice Iran-Egipat. Ako Iran dobije, onda Francuzi mogu da namestaju u poslednjem kolu. Takodje, ako Egipat dobije, onda Brazilci mogu da namestaju u poslednjem kolu. U suprotnom dzaba, jer ne mogu da ih uvuku u krug sa 2 pobede. Spanci ce da dobiju sve do kraja, sigurno nece da se brukaju.
Ako izgubimo od Brazila, a Iran dobije Egipat, sto je najverovatnije, tesko da ce Francuzi odoleti da ne nameste, jer im se ne ide kuci u 1/4 finalu. Vadice se na nejake centre u odnosu na Hadidija, povrede i odmaranje igraca za 1/8 finala, sto niko ne moze da im zabrani.Sumorno.
To sto neki pricaju treba uvek ici na pobedu je naivno, nismo jedini koji se sad preracunavaju.
Znaci, treba sacekati rezultat Iran-Egipat. Ako dobije Egipat, onda izgubiti od Brazila, 4. smo i Francuzi vise ne mogu da nameste. Ako dobije Iran, svim silama na Brazil, jer smo pobedom od 2 poena sigurno 2.

Ng

pre 9 godina

A sta ovako - mi izgubimo i mislimo, da smo cetrvrti i kao izbegavamo spance. Ali... Francuska igra posle nas sa Iranom i ako izgubi, pravi se krug srb- fra - ira i sve zavisi od kos razlike. Mi bi imali + 12, a francuska recimo gubi i ima od 0 do minus 6, sve sto je vise od poraza od 6 poena, oni ispadaju. Pa tako recimo francuska gubi za 3 i zauzima 4 mesto i izbegava spance do 1/2 finala... Tako su oni i od nas namerno gubili proslog leta u sloveniji u grupi...

Djole

pre 9 godina

Aman ljudi,ukoliko 2 ili vise reprezentacija (3,4 nebitno) ima isti broj bodova,gleda se prvo ukupna kos razlika (sa svih utakmica u grupi) a ne samo medjusobna kos razlika! Ovo prvenstvo se po tome razlikuje. Dakle,zbog ubedljivih pobeda Brazila i Francuske nad Iranom i Egiptom,mi cemo najverovatnije biti 4. u grupi cak i ako pobedimo Brazil. Drugi mozemo biti jedino ako pobedimo i Spaniju (malo verovatno). I prestanite da pravite kombinacije.

Cale

pre 9 godina

Ljudi nemojte biti smešni, koji bre Brazil.
Srbija pobeđuje lagano večeras, a potom i Španiju (pošto će oni skrivati karte na tom meču) i završava kao prva u grupi. Špancima je isto da li su prvi ili drugi, osim ukoliko ne budu ciljali Senegal (za koji se još ne zna koji će biti tamo).
Za protivnika u 1/8 je najbolje da izvučemo Hrvate koji imaju kompleks od nas, mada i za Grke važi isto iako su dosta jači. Argentina je slaba, Senegal kad dođe do mečeva na ispadanje nema iskustva.
U svakom slučaju, mislim da do 1/4 moramo, a onda kako bude.

borko

pre 9 godina

ako francuzi izgube a mi daj boze pobedimo uz malo srece onda smo mi drugi sa 3-1 u pobedama a francuska i brazil po 2-2 onda bi se oni borili za 3. odnosno 4.mesto a onda je nama dosta lakse dalje...ima nade za nas !!!

dachaKG

pre 9 godina

Nisam siguran ali mislim da ako mi pobedimo Brazil da oni mogu da izgube od Egipta i da nas nameste da budemo treci u grupi, onda bi oni bili 4i.

Djole

pre 9 godina

Aman ljudi,ukoliko 2 ili vise reprezentacija (3,4 nebitno) ima isti broj bodova,gleda se prvo ukupna kos razlika (sa svih utakmica u grupi) a ne samo medjusobna kos razlika! Ovo prvenstvo se po tome razlikuje. Dakle,zbog ubedljivih pobeda Brazila i Francuske nad Iranom i Egiptom,mi cemo najverovatnije biti 4. u grupi cak i ako pobedimo Brazil. Drugi mozemo biti jedino ako pobedimo i Spaniju (malo verovatno). I prestanite da pravite kombinacije.

Komshija Hashim

pre 9 godina

Realno gledano grupa sa kojom se ukrstamo je smesna, bilo bi cudo ako dalje ne bi prosle sve cetiri ekipe iz nase grupe.
(igor, 2. septembar 2014 23:09)

Inace sve te reprezentacije iz grupe B gledaju kako da nameste da igraju sa vama, za tvoju informaciju.

Komshija Hashim

pre 9 godina

Kakav, bre, Brazil?! Od kada su oni košarkaška sila?! Ne igra basket jedna petorka. Klupa im je kratka. Imaju najstariju ekipu na prvenstvu, a do sada nisu uzeli medalju na velikom takmičenju. Pa, kakva su to oni sila?!
(Ivan, 2. septembar 2014 21:13)

Neverovatno je kako neki idu komentirati bez da prvo provere podatke koje je lako da se proveravaju na internetu jednim klikom. Druškane, Brazil je svetska košarkaška sila u historiji su 2 puta bili svetski prvaci, 2 puta finalisti i 2 puta treči. Imaju 3 bronze iz Olimpijada a 9-ostruki su prvaci Americkog kontineta (pandan evropskog prvenstva). Dokle cete više podceniti sve zemlje sveta misleci da se kvalitetna košarka nigde ne igra nigde drugde izvan Srbije, osim možda u Americi?

Foteljasi

pre 9 godina

Sta se svi lozite na to koji cemo da budemo i kako da izbegnemo Spance u 1/4 finalu. Kao prvo ne zna se ni koje ce mesto u grupi da zauzme Spanija... Dajte prvo da stignemo do 1/4 finala pa i Spanci da nam padnu pa sta, nisu oni vanzemaljci. Smarate vise sa tim racunicama. Idite radite nesto, ne biste imali toliko vremena za bavljenje tim idiotskim racunicama.

Komshija Hashim

pre 9 godina

@komshija hashim Izvini,molim te,kada to? Pre 50 godina? Dovidjenja komsija.
(kewl_bron, 2. septembar 2014 22:24)

Ne, nego osvojili su Panamericke igre (igra i Americki drim tim) 2007 a prvenstvo Južne Amerike (pandan Evrobasketu) 2009. To je pre par godina. Adio Kjul bron

Gogi Bre

pre 9 godina

Imamo kvalitet na parketu ali neznam jel imamo kvalitet na klupi ! Protiv francuske je selektor izgubio utakmicu. Kako moze da igra sa 11 igraca! Teo dolazi u ritam on ga vadi. Bogdan dolazi u ritam on ga vadi! Raduljica seo 7 minuta na klupi i onda ocekuje da resi utakmicu!?!?
I sada odjednom je krle spreman???? Nadam se d cu ja da ispadam budala i da dobijemo stom tatikom brazil ALI vidise da Sale nema iskustvo! Joj boze kada ce mo da idemo na neki sampionat s najboljim igracima i s najboljom ekipom????

dachaKG

pre 9 godina

Nisam siguran ali mislim da ako mi pobedimo Brazil da oni mogu da izgube od Egipta i da nas nameste da budemo treci u grupi, onda bi oni bili 4i.

Ivan

pre 9 godina

Kakav, bre, Brazil?! Od kada su oni košarkaška sila?! Ne igra basket jedna petorka. Klupa im je kratka. Imaju najstariju ekipu na prvenstvu, a do sada nisu uzeli medalju na velikom takmičenju. Pa, kakva su to oni sila?!

drajel

pre 9 godina

Evo odgovora na sve komentare u vezi pustanja Irana od strane Francuske, ta utakmica se igra pre nase i ako Iran pobedi Francusku i imaju isti skor 2/3 na kraju a mi pobedimo Brazil onda Francuzi ispadaju jer ce u krugu Brazil,Iran,Francuska biti u pobedama 2-1-0 toliko, tako da se Francuzi nece bas toliko kockati!

igor

pre 9 godina

Samo nas sutrasnji poraz od Brazila, uz pobedu Spanije protiv Francuske vodi do polufinala. Treba biti pametan kao protiv Francuske, vise nismo toliko jaki da nam bude svejedno sa kim igramo. U svakoj drugoj opciji ispascemo u 1/4 finalu od Spanije.
Realno gledano grupa sa kojom se ukrstamo je smesna, bilo bi cudo ako dalje ne bi prosle sve cetiri ekipe iz nase grupe.

Република Српска

pre 9 godina

Срби не треба да играју кошарку уопште, ако ћемо намјештати да уђемо преко укрштања са слабијим у полуфинале, играјмо како најбоље знамо, увијек на побједу, па шта нам бог да. Циљ првенства изгледа више није надигравање до титуле, него избјегавање САД и Шпаније.

Miki

pre 9 godina

Pobedjujemo sigurno sta vam je,sta dizu vise taj Brazil toliko ,nista posebno ekipa. Zato sto su rekli da dolaze po medalju sada svi treba da ih se plase.Da su dobri jesu ali nista vise od toga. Mi smo bolji!!!

Cisco

pre 9 godina

Niko nije obratio paznju na jedan od mogucih scenarija... francuzi, koji su po pravilu veoma "mastoviti" mogu da naprave papazjaniju u njihovom stilu. Ako mi izgubimo od Brazila, postoji mogucnost da oni nastemuju poslednju tekmu protiv Irana (ako ovi dobiju egipat) tako da u zatvorenoj tabeli sa nama i irancima oni zavrse u sredini, odnosno na 4 mestu u grupi, a mi na trecem.

Ovo je vise nego moguc scenario i zbog toga treba uci u mec sa Brazilcima punom snagom, pobediti i zavrsiti kao drugi, a oni nek steluju onda poslednja dva mesta kako god hoce...

Aleksandar

pre 9 godina

Jedan komentar mi otvori oči, dakle, ako Španija i Brazil sve pobede do kraja, Francuzi imaju luksuz da izgube od Irana sa manje od 13 razlike i tako odoše oni na četvrto a mi na treće mesto i na Špance u četvrt finalu.

pera

pre 9 godina

Iako cu sutra naravno navijati da pobedimo,nama vise odgovara da izgubimo i budemo sigurno 4., nego da pobedimo pa posle da Brazilci steluju protiv Egipta i izgube,a mi budemo 3. i u cetvrtfinalu se ide na domacina Spaniju.Ako izgubimo ne mogu nista da nasteluju.
Sa druge strane treba da shvatimo da cemo mi i u toj 1/8 finala imati 50% sanse za prolaz ko god nam bio protivnik,tako da ne treba da vec pisemo o 1/4 finalu kada ne znamo ni da li cemo 1/8 proci,ali svakako da je bolje da ako prodjemo ne idemo na Spaniju.

stefan

pre 9 godina

Braduljantula ima samo jednu manu. Ne voli kontakt u odbrani, a voli da gura nize i slabije u napadu. Obratite paznju kako reaguje na svaki kontakt, sa Hadadijem recimo. Nama fali jedan Zoran Savic da razgrne u uplasi.

nex

pre 9 godina

Cuvati snagu za 1/8 i 1/4 finala, a onda Simonovic, Kalinic, Katic i Markovic da isprebijaju Spance po rukama u prvih pet minuta, unervoze se i stupaju na scenu Teo i Bogdan, voda u usima i finale je tu!

milan

pre 9 godina

Срби не треба да играју кошарку уопште, ако ћемо намјештати да уђемо преко укрштања са слабијим у полуфинале, играјмо како најбоље знамо, увијек на побједу, па шта нам бог да. Циљ првенства изгледа више није надигравање до титуле, него избјегавање САД и Шпаније.@@ pa naravno da moramo da izbegnemoo Spaniju a da li cemo izgubiti u 1\8 ili 1\4 finala svejedno je

Cale

pre 9 godina

Ljudi nemojte biti smešni, koji bre Brazil.
Srbija pobeđuje lagano večeras, a potom i Španiju (pošto će oni skrivati karte na tom meču) i završava kao prva u grupi. Špancima je isto da li su prvi ili drugi, osim ukoliko ne budu ciljali Senegal (za koji se još ne zna koji će biti tamo).
Za protivnika u 1/8 je najbolje da izvučemo Hrvate koji imaju kompleks od nas, mada i za Grke važi isto iako su dosta jači. Argentina je slaba, Senegal kad dođe do mečeva na ispadanje nema iskustva.
U svakom slučaju, mislim da do 1/4 moramo, a onda kako bude.

kewl_bron

pre 9 godina

Zasto se toliko velica Brazil? Alo bre,pa Spanci ih isprasili sa 20 + koseva razlike... Sta sad,ako smo mi losiji od njih,znaci treba da puknemo 40 od Spanije? Smirite malo hvaljenje tog Brazila,trebalo bi to da dobijemo bez mnogo muke.

Nataeos

pre 9 godina

Za ove sto misle da ce francuzi namestiti u slucaju nasef poraza, licno bi rekao da nece, jednom su to utadili i skupo platili.. A i nisu oni Španci!

Florentino Perez

pre 9 godina

Cisco, 02. septembar 2014 18:44) Nadam se da nasi znaju za ovo i da idu na pobedu protiv Brazila verujem u Bogdana i Bjelicu oni treba da su nasi najbolji strelci naravno i da budu standardni Teo i Radulj a nadam se i Krle.Srecno momci!

Gorango

pre 9 godina

To Sale majstore ! Treba biti slep i e videti koje adute imamo. I jedan Pesic je izjavio da je sasvim miran sto se tice mogucnosti ovog tima,da nece izneveriti. Ja sam u to ubedjen 100% !

Nikola

pre 9 godina

@foteljasi samo mi reci koliko puta smo ispadali sa takmicenja zato sto su drugi kalkulisali a mi nismo? I sto da idemo na Spaniju u cetvrfinalu ako je u nasim rukama da biramo? Naravno da ce Spanija biti prva, dokazala juce protiv Brazila. Ne kazem da treba da ih se bojimo ili da ne mozemo da pobedimo, ali ako vec mozemo da ih izbegnemo do polufinala mislim da treba tako da uradimo, pa sta bude.

sumnjivo lice

pre 9 godina

Jeste cudno, ali mogucnost mahinacija ustvari zavisi od utakmice Iran-Egipat. Ako Iran dobije, onda Francuzi mogu da namestaju u poslednjem kolu. Takodje, ako Egipat dobije, onda Brazilci mogu da namestaju u poslednjem kolu. U suprotnom dzaba, jer ne mogu da ih uvuku u krug sa 2 pobede. Spanci ce da dobiju sve do kraja, sigurno nece da se brukaju.
Ako izgubimo od Brazila, a Iran dobije Egipat, sto je najverovatnije, tesko da ce Francuzi odoleti da ne nameste, jer im se ne ide kuci u 1/4 finalu. Vadice se na nejake centre u odnosu na Hadidija, povrede i odmaranje igraca za 1/8 finala, sto niko ne moze da im zabrani.Sumorno.
To sto neki pricaju treba uvek ici na pobedu je naivno, nismo jedini koji se sad preracunavaju.
Znaci, treba sacekati rezultat Iran-Egipat. Ako dobije Egipat, onda izgubiti od Brazila, 4. smo i Francuzi vise ne mogu da nameste. Ako dobije Iran, svim silama na Brazil, jer smo pobedom od 2 poena sigurno 2.

borko

pre 9 godina

ako francuzi izgube a mi daj boze pobedimo uz malo srece onda smo mi drugi sa 3-1 u pobedama a francuska i brazil po 2-2 onda bi se oni borili za 3. odnosno 4.mesto a onda je nama dosta lakse dalje...ima nade za nas !!!

Cisco

pre 9 godina

@Bageri
Nisam ispratio da mi igramo poslednju nakon sto Francuzi zavrse svoju. Koji su ovi organizatori likovi kada se tekme poslednjeg kola igraju u razlicita vremena. Sta jos nece smisliti covece... Aj valjda ove teorije zavere nece zaziveti :) pozdrav

Fake Brkajlo

pre 9 godina

Bice to borba rovitog Kraljevchana i bradate mlade nade protiv nimalo bezazlenog cupavca iz Klivlenda tj. moguceg skorosnjeg gospodara NBA prstena u tandemu sa sampionom najjace svetske lige pod obrucima.
Zausta istinska borba gorostasa i uzitak pravi za sve nas ljubitelje igre pod obrucima.

AdamMaliszLegenda

pre 9 godina

Ovom prilikom pozdravljam prof. Saleta Đorđevića, i poručujem Braduljatoru da ne jede ništa pred utakmicu, nego da ostavi mjesta za Brazilce.

Kompletna analiza za SRB

pre 9 godina

#1: Ako pobedimo BRA sa 2 ili vise poena razlike, onda smo 2., uz uslov da ESP pobedi FRA, bez obzira na zadnje kolo u grupi.
#2: Ako FRA pobedi ESP, uz nasih 2+ sa BRA, onda je tabela pred zadnje kolo: 1.FRA 3:1, 2.ESP 3:1, 3.SRB 3:1
#3: Ako pobedimo BRA sa 1 poenom prednosti, onda u slucaju pobede ESP nad FRA, tabela pred zadnje kolo ce izgledati: 1.ESP 4:0, 2.SRB 3:1, 3.BRA 2:2 (+1), 4.FRA 2:2 (-1).
#4: Ako FRA pobedi ESP, uz nasu pobedu od 1 poenom razlike nad BRA, tabela pred zadnje kolo: 1. FRA 3:1, 2. ESP 3:1 (+85), 3.SRB 3:1 (+34).
#5:Ako izgubimo od BRA mi smo 4. pred zadnje kolo bez obzira na ishod ostalih u grupi.

Ilija

pre 9 godina

Grcka ce biti, verovatno, prva u b grupi. Treba ici na pobedu i drugo mesto, pa u 1/8 sa Argentinom, koja je realno slabasna. Grcka igra dobru kosarku u Spaniji, Francuzi su dosta losiji od njih tako da ne verujem da ce stelovati. A ako budu stelovali izgubice od njih. Mi ako budemo cetvrti bice pakleno sa Grcima.

analiticar

pre 9 godina

necemo nista uraditi ako previse gledamo unapred i ako kalkulisemo. Pogledajte malo u proslost ko god je pokusao da smulja nesto i da namesti sebi protivnika nije dobro prosao u nastavku takmicenja. Samo hrabro momci i uspeh nece izostati! SRBIJA!

anbeast

pre 9 godina

Sa Brazilom moze da se igra i moze da se pobedi, ali to niukom slucaju nije jednostavno. Nasa igra je dosta zavisila od unutrasnje igre sto Brazilci mogu da nam iskontrolisu. Dobro igraju pik i toga se najvise plasim jer i Raduljica i Krstic OCAJNO brane pikenrol. (Stimac je nesto bolji u tome, agresivnjiji, ali ne mozemo od njega ocekivati da iznese ovu utakmicu) Uertas je lud i ako se razgoropadi, bice cupavo. Nadam se da ga Jovic i Markovic mogu usporiti. Garsija vise lici na BJJ majstora nego na kosarkasa, jak je kao zemlja i igra odlicnu odbranu, Vieira moze da ubaci petnaestak poena (mada mislim da mu Simonovic, Kalinic, mozda Bjelica mogu prilicno otezati posao ), Barbosa, iako je nesto zbog povrede usporio, ima fenomenalan prvi korak i bice nam problem da ga branimo (sva sreca pa cesto nerezonski igra)... Kako god, najvise se bojim pika. Ako nas tu probuse, pogode na pocetku neke suteve - bice problema.

Dobro upozorenje. Svakako treba biti oprezan.

pre 9 godina

(Cisco, 2. septembar 2014 18:44)

Oni igraju zadnje kolo prvi pa mi deluje malo verovatno da bi zbog boljeg zreba rizikovali ispadanje sa turnira.

Ng

pre 9 godina

A sta ovako - mi izgubimo i mislimo, da smo cetrvrti i kao izbegavamo spance. Ali... Francuska igra posle nas sa Iranom i ako izgubi, pravi se krug srb- fra - ira i sve zavisi od kos razlike. Mi bi imali + 12, a francuska recimo gubi i ima od 0 do minus 6, sve sto je vise od poraza od 6 poena, oni ispadaju. Pa tako recimo francuska gubi za 3 i zauzima 4 mesto i izbegava spance do 1/2 finala... Tako su oni i od nas namerno gubili proslog leta u sloveniji u grupi...