Fudbal 124

Sreda, 11.06.2014.

11:17

Zabranjena registracija CZ i Voši

Disciplinska komisija Fudbalskog saveza Srbije donela je odluku o zabrani registracije igrača više klubova Superlige, među kojima su Crvena zvezda i Vojvodina.

Zabranjena registracija CZ i Voši IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

124 Komentari

Sortiraj po:

Istorija i povijest

pre 9 godina

Trebalo bi izvršiti jednu ispravnu,poštenu anketu da se vidi ko ima najviše navijača!To mora uraditi nezavisna,strana agencija.Vreme je da se razbije uvrežena dogma,da je to Crvena Zvezda.Ja u nju verujem,koliko i u 'doktorate'sa Megatrenda!Vreme je za istinu,dosta je medijskog nametanja 'činjenica'!
(bora, 11. jun 2014 13:45)
Da li si ti isao u skolu? Koji je bio odnos navijaca po odeljenjima? U mom razredu je bilo duplo vise Zvezdasa nego grobara u osnovnoj skoli. U srednjoj slicno. Na poslu od nas 40 nema ni 10 grobara, 4 njih navija za druge klubove, 4-5 njih nezainteresovani za sport i sve ostalo Zvezdasi. Mozes vrlo lako da se uveris u to cim se nadjes u nekom malo vecem kolektivu ili grupi ljudi. Drzava i grad nemaju pare da kupe matice za zamenu delova u busevima nego ce da bacaju pare na uzaludnu anketu a sve da bi neki Zvezdas ili Grobar lecio svoje frustracije.

Spale

pre 9 godina

Mi imamo ono sto vi nemate.....igrace!a sad pogotovo,ne mozete ni te omladince da registrujete!Sta vas briga igrace Covic,Kokeza,Toncev,Dzaja,Zecevic.....

aleksandar

pre 9 godina

Ma groblje mozes samo da se przis, sledece godine cemo ponovo biti prvaci, ako treba i na silu!!!
(OFF pfc., 11. jun 2014 18:07...KK PARTIZAN u el

РЕСЕТ!

pre 9 godina

Звездаш сам, али подржавам јер ово расуло и свеопшта пљачка већ предуго трају. Па макар и по цену избацивања у бетон лигу где бисмо за почетак играли са јуниорима. За тих 5-6 година колико би нам требало да се вратимо у прву лигу очистили бисмо се од неспособног шљама у управи и свакојаких паразита који се већ деценијама кешају на клуб и даве га.

Nepismenost uzela maha

pre 9 godina

Svaki deseti može da napiše nešto koliko-toliko razumljivo, pa neka je i glupost, ali koliko je ovde nerazumnih "komentara", užas jedan!?

Biće još izbora

pre 9 godina

@Albel
To što je stadion uknjižen ne znači da na sudu ne može biti i rasknjižen. Nikad se ne zna šta noć kuva a šta dan sprema, jer Srbija je velika tajna.

Ale & GIme

pre 9 godina

Pa šta? Kasa je prazna, dugovi enormni, mislili ste da to može pod tepih? E ne može! Sad samo treba jasno reći ko je odgovoran, bez zaštićenih.

dragan

pre 9 godina

Ja sam mislio da sam veliki navijac zvezde al kad vidim kako ovi takozvani partizanovci prate svaki tekst o zvezdi pitam se ko su najverniji navijaci zvezde i za koga oni u stvari zele da navijaju.

Srzentić Jovo

pre 9 godina

Svi koji se raduju nisu ni svesni da je i njima omča oko vrata već stavljena
hahaha ha ha ha
Pa u ovoj zemlji Ustavom treba zabraniti ovakav fudbal. Ovo je usluga, a ne kazna.

50+

pre 9 godina

Mala Mostanica ceka Zvezdu. (Crno beli Dorcol, 11. jun 2014 11:31)

Hajduk Kula ceka zvezdu. (Dzomba, 11. jun 2014 12:03)

Jel vi to grobari nabrajate timove koje je izbacio Partizan iz kupa? Secate se BSKa hmmm
(realno, 11. jun 2014 12:24)

Vidi, smisao za humor ti je na nivou patetike. Za razliku od ovih "cekalica zvezde", kojima se slatko smejem. A bice pravi derbi izmedju visegodisnjeg PRVAKA KUPA i nedavnog SAMPIONA KUPA sa sve petlicima..

gasi lopurde!

pre 9 godina

To UEFO ljubavi samo seci lokalne bitange! Ovde samo neko sa strane može da zavede red. Naš fudbal će biti u ravni sa evropskim kada se siledžijsko političko pandurski crveno beli klub konačno ugasi u mukama. Zaslužili ste i gore.

Kako drugacije

pre 9 godina

Redovno im davali licencu za registraciju igraca, licencirali ih za Evropu godinama...sve to pored dugova!?
Sad kad je UEFA bacila pogled ka Srbiji, sad ce da pricaju o postenju!?
Sami sebe osudili i upali sebi u usta...i FSS i Zvezda !

PS. Naravno, sve je ovo sarada, nece biti nikakvih posledica i Zvezda ce ipak registrovati igrace...i tako u krug.

Darko

pre 9 godina

Gospodo ljubitelji Partizana,nisam ostrasceni navijac nikad bio i zelim da znate da nikad nebih pozeleo koliko god da smo veliki i ljuti rivali da vam se ovako nesto desi,naprotiv zelim vam da postignete sto veci uspeh i u dimacem i u evropskom takmicenju jer ste pre svega klub iz zemlje u kojoj sam rodjen i zivim. Zao mi je moje Zvezde,zao mi je svega sto nam se desilo i sto ce nam se dogoditi verovatno najgori moguci scenario koji nikom nebih pozeleo. Voleo bih da makar malo vas nas podrzi da mogu da zivim spokojno sa uverenjem da ima ljudi koji te ne mrze zato sto si Zvezdas i sto ne likuju nam ovakvom katastrofom. Hvala puno!!!

mihajlo

pre 9 godina

Disciplinska komisija da sama sebi zabranu rada. Da su svoj poso radili ranije a ne bavi se politikanstvom i menadjarisanjem i ujedno za svoje postupke se vadila na stanje u drzavi a zapravo branila i brani svoje fotelje. Nadam se da ce FSS bito drasticno kaznjen zbog svog ne rada iz strane UEFA pa da krene da radi konkretno svoj poso i ne pada jim vise na pamat da mutljaju.

Miša, Bgd

pre 9 godina

(Bojan, 11. jun 2014 13:08)
Slažem se samo... niko nije lud da nam pokloni to zemljište a mi nemamo para da ga kupimo. Kombinacija poslovno/stambeno/sportskog kompleksa u našoj zemlji obično završi kao ona nakaza na Voždovcu, gde nema mesta ni zalet za korner da se napravi. Takođe, kada bi svi klubovi dobili zemljište i stadion, pre bi se onda prodali mali klubovi poput Obilića, Čukaričkog ili Rada od nas. Nadam se da će se naći neko rešenje koje neće značiti kraj Crvene zvezde.

grobar

pre 9 godina

ja stvarno ne znam zasto se ljudi vise pale na neku velicinu zvezde... ok bili ste sampioni evrope pre 20 i vise godina ali u proslosti i od proslosti se ne zivi. sad ste bedan klub iz istocne evrope, klub koji je u dugovima do guse, klub za koji prosecan 30 godina star stanovnik evrope ne zna, klub u kojem igraju igraci kvaliteta druge francuske lige, trece engleske, prve kazahstanske i albanske lige, klub u kojem najskuplji fudbaler ima primanja kao bastovan i vodoinstalater u celziju... osvestite se ljudi!

Košarka je sport za fine navijače

pre 9 godina

@ (Darko, 11. jun 2014 15:09)

Evo, šefe, podrška za Zvezdu, ne morate ništa da plaćate, nikom da dugujete, nikog da poštujete, nikakav sistem, nikakva pravila, ... ako svi drugi poštuju pravila neće se mnogo osetiti da Zvezda bude bez obaveza zbog milion navijača. Ali, koja bi to uvreda za te navijače bila? Strašna!

Claude G

pre 9 godina

Kad pocne prelazni rok skinuce zvezdi zabranu, ne brinem za njih...
(mrle, 11. jun 2014 11:21)

Ne mogu tek tako, sada znaju ovi iz FSS a da su pod istragom i da se ne sale iz UEFA. Izdavali su joj do sada dozvole bez pokrica pa eto sta je epilog.

Mićko

pre 9 godina

FSS je izrekaoi ove kazne da se ''opere'' pred Uefom... Glavnima sa spiska neće ništa smetati jer niko nema za čega da kupi i registruje nekog igrača... Znači još jedna farsa u izvedbi FSS, Toleta, Terze i ostale bulumente iz saveza, a bogami i iz drugih struktura!

VladaR

pre 9 godina

(DaSa, 11. jun 2014 13:16)

Tvoj glub ce doci na red mnogo ranije nego sto ti mislis, i prolazice kroz istu situaciju mnogo teze... Znam da ti je tesko to da zamislis, kao sto je bilo navijacima mog kluba, ali to se mora desiti...

Pedja

pre 9 godina

Cela drzava je u dugovima ogromnim, drzavna preduzeca, privatns, a kamoli sport. Mnoga preduzeca ne uplacuju ni doprinose za radnike iz prostog razloga sto nema para. I onda se ovde nadju sve neki strucnjaci sto nemaju 3 meseca rada u nekoj firmi da pricaju kako treba ovo, kako treba ono. Te zatvoriti klubove, te treba da plate itd. Ali ti isti sto pisu takve besmislice bi da idu na utakmice besplatno ili da plate 100 dinara za kartu, 200 im je vec preskupo. Ako se gledaju dugovi u sportu nema kluba koji ne duguje. I jel resenje onda ugasiti sve klubove, moze odmah da se ukine fudbal, kosarka, rukomet, vaterpolo, odbojka. Osim tenisa koji donosi profit, ali iz razloga sto imamo izuzetne invidualce sve ostalo mozemo ukinuti. Jel cete onda biti srecni i prestati da pisete sve i svasta. Prvo promislite o sebi da li vi ikako privredjujete ovom drustvu i sebi, stvarate li ista i radite ili samo dezurno pljujete kad god je neki klub u problemu nevezano koji je sport. Treba da bude i mir u svetu, pa nije. Da li onda treba ukinuti svet da bi resili problem?

albel

pre 9 godina

Bojan, 11. jun 2014 13:08)
Potpuno tacno!Samo da dopunim,stadion je u katastru uknjizen kao vlasnistvo Zvezde,dok se 16 hektara zemljista na kome se stadion nalazi i oko njega vodi kao vlasnistvo grada Beograda,na kome Zvezda ima pravo koriscenja.E sada,"mali" problem je taj sto se stadion nalazi pod hipotekama od 2005.godine.Inace,jedna od banaka je njegovu vrednost prilikom davanja hipotekarnog kredita procenila na 36 miliona evra.
Dakle,a nevezano za kometar gospodina Bojana,potencijalni kupac bi kupovinom Zvezde dobio 50 ili vec koliko miliona evra duga,stadion pod hipotekom,zemljiste koje pripada gradu,potpuno ruiniran profesionalni igracki pogon jer ce realno ostati samo oni koje bas niko nece,da ne pricam o potencijalnoj kazni FIFE(novcana je vec zagarantovana).Sa druge strane,dobio bi brend Crvene Zvezde,prihode od marketinga,tv prava i ulaznica.E sad,ako navijaci Zvezde misle da je ovo iz prethodne recenice dovoljno da bi neko kupio klub u takvom stanju,onda neka veruju u bajke o Arapima i privatizaciji!Pozdrav!

Nenad

pre 9 godina

U principu dobili su zabranu svi sem Toletizana!
(MomaSRB, 11. jun 2014 11:30)

Zapitaj se, Momo, čiji je predstavnik u FSS na sednici u februaru digao ruku za ostanak Karadžića na funkciji? Čiji je potpredsednik utakmice prolećnog dela gledao u društvu sa karadžićem? Koji je klub bio najglasniji za smenu Karadžića? Da li isti onaj koji je na polusezoni zaćutao u vezi bilo kakvih promena u FSS da bi potom "sjajnom igrom" nanizao sve pobede (osim naravno u derbiju)? Zapitaj se, Momo... ;)
(Luka, 11. jun 2014 13:30)
A ti se zapitaj kako ste vi u sezoni 2004-2005 imali cak 23 uzastopne pobede protiv manjih klubova,koja su sekla samo dva remija i to gledaj cuda li oba remija protiv Zvezde?A u Kupu ste tada izgubili od Zvezde i ispali.E kada budete objasnili taj vas niz pobeda i razloge ne pobedjivanja Zvezde,na cak 3 utakmice tada,onda cete imati moralno pravo da pricate o ovome Zvezdinom nizu,koji je poceo upravo pobedom nad Partizanom,a nastavljen pobedom nad Vojvodinom,koju je tada vodio Marko Nikolic,vas sadasnji trener.Da ste zaista tada bili toliko jaki,da posteno mozete da vezete 23 pobede nad manjim klubovima,pobedili biste i Zvezdu barem jednom u te tri utakmice.

prelazni rok

pre 9 godina

E sada lepo igrači Zvezde prelazite u redove večitog rivala.Ako mogu navijači,iz "ljubavi" da menjaju boju zašto ne možete i vi za novac?

Luka

pre 9 godina

U principu dobili su zabranu svi sem Toletizana!
(MomaSRB, 11. jun 2014 11:30)

Zapitaj se, Momo, čiji je predstavnik u FSS na sednici u februaru digao ruku za ostanak Karadžića na funkciji? Čiji je potpredsednik utakmice prolećnog dela gledao u društvu sa karadžićem? Koji je klub bio najglasniji za smenu Karadžića? Da li isti onaj koji je na polusezoni zaćutao u vezi bilo kakvih promena u FSS da bi potom "sjajnom igrom" nanizao sve pobede (osim naravno u derbiju)? Zapitaj se, Momo... ;)

bora

pre 9 godina

Trebalo bi izvršiti jednu ispravnu,poštenu anketu da se vidi ko ima najviše navijača!To mora uraditi nezavisna,strana agencija.Vreme je da se razbije uvrežena dogma,da je to Crvena Zvezda.Ja u nju verujem,koliko i u 'doktorate'sa Megatrenda!Vreme je za istinu,dosta je medijskog nametanja 'činjenica'!

DaSa

pre 9 godina

Seti se toga kada tvoj klub dodje na red (VladaR, 11. jun 2014 12:30)

Kada moj klub dodje na red tvoj ce biti odavno zaboravljen jer nece ni postojati. Prema tome udri brigu na veselje uz pesmu: tri penala hocu ja....

Bojan

pre 9 godina

@Miša, Bgd
To zemljiste je u isto vreme i problem i resenje, kako za Zvezdu tako i za sve druge klubove. Ako bi klubovi postali vlasnici stadiona i zemljista postojao bi interes za ulaganje i mogucnost da se zaradi na nekretninama jer se skoro svi nalaze u "boljim" delovima grada, mesta iz kojih su klubovi. Naravno uslov bi bio da nema promene namene zemljista i preseljenje. Ovako klubovi ne mogu da zive samo od prodaje igraca i posto nema drugih izvora za zaradu nema ni interesa za privatizaciju klubova.

realno

pre 9 godina

Metalac i Borac su takodje clanovi Superlige a ne Prve Lige Srbije.
Inace katanac treba udariti svima kolektivno.Iovako ovo sto oni igraju samo lici na fudbal.

Krivica nikad nije kolektivna

pre 9 godina

@realno
Ne može katanac kolektivno. Rimsko pravo utemeljilo je davno sledeći pravni postulat: "Bolje dvesta krivaca na slobodi, nego jedan nevin u zatvoru." Kakvo nakaradno shvatanje ti imaš? Reč je ovde o ozbiljnim stvarima, nema mesta laicima i amaterima, a sajt će baš oni ptreplaviti, na čelu sa dečicom.

Rade

pre 9 godina

Ne razumem, FSS urgira kod UEFE da se skine zabrana Zvezdi, a u isto vreme ih sam kaznjava iz istih razloga zbog kojih je UEFA kaznila Zvezdu. Lud zbunjenog.

Parni valjak

pre 9 godina

U ala ste strogi, uneli ste neizvesnost u prelazni rok. Kad čuju to ovi iz UEFA, prekinuće sve istrage.
Takva je odluka pred svaki prelazni rok, pa kad Zvezda lažira da je isplatila, onda se zabrana ukine. Vi treba da se bavite kaznama za takvo ponašanje, a ne fiktivnim zabranama.

deda

pre 9 godina

samo partizan i filijale opstaju.
(iyoda, 11. jun 2014 11:24)

Zamisli ti koje privilegije mi imamo u FIFI i UEFI kada nece da nas kazne kao Zvezdu.

Nenad

pre 9 godina

@ samo partizan i filijale opstaju.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (iyoda, 11. jun 2014 11:24)
Pozdravljaju te Jovetić, Ljajić, Jojić, Mitrović, Nastasić, Sulejmani, Savić, Bambi Tošić, braća Šćepović i ostali.
(Sibilio, 11. jun 2014 11:55)
Zar ne bi bilo jednostavnije da si napisao,pozdrav iz Marjanovicevog Zemunela?

čikadača

pre 9 godina

Ama bre ljudi mene i dalje interesuje ko je Zvezdi dozvolio registraciju novih igrača pred početak prolećnog dela prvenstva iako nije izmirila sva dugovanja prema bivšim igračima i ko je za to odgovoran,ko je ili će biti kažnjen zbog toga i je li tada bilo sve po zakonu ili je prvenstvo neregularno?

realno

pre 9 godina

Mala Mostanica ceka Zvezdu. (Crno beli Dorcol, 11. jun 2014 11:31)

Hajduk Kula ceka zvezdu. (Dzomba, 11. jun 2014 12:03)

Jel vi to grobari nabrajate timove koje je izbacio Partizan iz kupa? Secate se BSKa hmmm

milan obradović

pre 9 godina

Kako ste onda licencirali Zvezdu za Evropu? Tada je sve bilo u redu, a sada nije? Vaša je sreća što u ovoj zemlji navijačke strasti pobeđuju zdrav razum...

Miki

pre 9 godina

E, sad dolazimo do kljucne stvari. Kad je Partizan prethodnih godina prodavao igrace (samo ove godine tri bisera, ma sta drugi pricali) pitali su se navijaci kako nema para za skuplja pojacanja, pojela uprava itd. Uprava i menadzeri jesu sebi uzeli, ali bar je obezbedjeno da klub ne ode pod katanac i zabrane. Zvezda odavno nikoga cestitog nije prodala (a i kad jeste pare su razgrabili), uz to su dovodili igrace slicnog kvaliteta i cene kao Partizan koji je imao vise novca, a oni ogroman dug. Kakve veze ima Tole sa tim? Zvezda je odavno balon tvorevina i kad je neko bocnuo iglom...

Miša, Bgd

pre 9 godina

@(Беркут, 11. jun 2014 11:45)

Eh, kada bi to bilo tako lako... Dugujemo 50 miliona, za stadion se sporimo sa gradom dok je "naše" zemljište već vlasništvo grada a mi smo samo korisnici. Faktički, imamo da prodamo samo "brend" koji usput gubi između 5 i 10 miliona (Eur) godišnje. Niko nije lud da uloži novac za koji će mu trebati 30 godina da bi ga povratio i krenuo da zarađuje. A zarada od fudbala u Srbiji je bedna u poređenju sa drugim zemljama.

c7-5

pre 9 godina

A gusto aa?? Kada je UEFA kaznila CZ a FSS joj davao licencu, sada gusto, FSS ne sme da rizikuje i napokon postuju pravila. Ko je duzan nema registracije igraca. Duzan si a hoces da se pojacavas?? Ne nego ces da igras sa kadrom koji imas. Kada ispunis obaveze, ne dugujes igracima, onda mozes da se pojacavas. A FSS nije smeo vise da rizikuje sa svojom politikom jer bi ih UEFA odrala a i sada im posle ove kazne CZ verovatno sledi finansijska kazna. Vise nema pokrivanja od strane FSS nego ima klubovi da rade kako treba.

*Evrofiličar

pre 9 godina

Ovo zaista nije dobro. Partizanovac sam, ali titula koju smo slobodno mogu reci VEC OSVOJILI naredne sezone ne donosi nikakvo dobro srpskom fudbalu.

Беркут

pre 9 godina

Док УЕФА није тако жестоко казнила шампиона Србије неиграњем у квалификацијама за Лигу шампиона, екипи са Теразија није падало на памет барем да пробају да заведу какав-такав ред. А сад добише алиби за сређивање ствари. Надајмо се да ће нешто и да среде. - А што се Звезде тиче, Звезда нема пара и нема ко да јој помогне - ЛАЖ. Решење је просто. Закон о спорту-процена вредности клуба-пласирање акција на тржиште-потом за висину добијених пара по одбитку дугова-докапитализација, где би сваки грађанин, био он навијач Звезде или не, могао да купи неку акцију и постане власник клуба. А према власништву се сасвим другачије односи него према Алајбеговој слами. У таквој варијанти никакви човићи и Весићи не би могли ни да примиришу да воде клуб. А можда је баш то и проблем, можда баш зато и нема приватизације ФК-ова разних.

Dva penala, dve odbrane

pre 9 godina

nisam ni procitao vest, ali cu samo na osnovu naslova prokomentarisati:

ha ha ha. dvadeset i sedmi prelazni rok za redom se zvezdi uvodi zabrana koja traje sve do poslednjeg dana kad zvezda registruje sve kupljene igrace. Razlika je ta sto u ovom slucaju FSS i Tolle odlucuju, a ne UEFA koja ni pod tackom razno ne bi dozvolila registraciju

Navijac iz fotelje

pre 9 godina

Postavljam pitanje ko je FSS da zabranjuje. Cela drzava duguje.Javni dug premasuje nekoliko milijardi evra. Koji klub u Evropi ne duguje.Ovi preuzeli uloge suda

Milan

pre 9 godina

Toliko mi je svega preko glave sto se tice Zvezde da bih najvise volio da se ugasimo i krenemo ispocetka. Pa ovo zaista nema smisla. Ovo je rezultat nasilnog pokusaja ostvarivanja rezultata, gradjenja kuce ali tako da je zidas samo okolo a unutra da nema nicega, pa naravno da ce to da se urusi. Ne moze dovoditi nove igrace poput Onjila ili sta ja znam koga, placati kojekakve manifestacije a znas da si u dugu 50m, gdje su ti ljudi ucili osnovne ekonomske principe meni nije jasno, kada ih svaki laik zna.

Sibilio

pre 9 godina

@ samo partizan i filijale opstaju.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (iyoda, 11. jun 2014 11:24)
Pozdravljaju te Jovetić, Ljajić, Jojić, Mitrović, Nastasić, Sulejmani, Savić, Bambi Tošić, braća Šćepović i ostali.

deda

pre 9 godina

samo partizan i filijale opstaju.
(iyoda, 11. jun 2014 11:24)

Zamisli ti koje privilegije mi imamo u FIFI i UEFI kada nece da nas kazne kao Zvezdu.

Sibilio

pre 9 godina

@ samo partizan i filijale opstaju.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (iyoda, 11. jun 2014 11:24)
Pozdravljaju te Jovetić, Ljajić, Jojić, Mitrović, Nastasić, Sulejmani, Savić, Bambi Tošić, braća Šćepović i ostali.

čikadača

pre 9 godina

Ama bre ljudi mene i dalje interesuje ko je Zvezdi dozvolio registraciju novih igrača pred početak prolećnog dela prvenstva iako nije izmirila sva dugovanja prema bivšim igračima i ko je za to odgovoran,ko je ili će biti kažnjen zbog toga i je li tada bilo sve po zakonu ili je prvenstvo neregularno?

Dva penala, dve odbrane

pre 9 godina

nisam ni procitao vest, ali cu samo na osnovu naslova prokomentarisati:

ha ha ha. dvadeset i sedmi prelazni rok za redom se zvezdi uvodi zabrana koja traje sve do poslednjeg dana kad zvezda registruje sve kupljene igrace. Razlika je ta sto u ovom slucaju FSS i Tolle odlucuju, a ne UEFA koja ni pod tackom razno ne bi dozvolila registraciju

Miki

pre 9 godina

E, sad dolazimo do kljucne stvari. Kad je Partizan prethodnih godina prodavao igrace (samo ove godine tri bisera, ma sta drugi pricali) pitali su se navijaci kako nema para za skuplja pojacanja, pojela uprava itd. Uprava i menadzeri jesu sebi uzeli, ali bar je obezbedjeno da klub ne ode pod katanac i zabrane. Zvezda odavno nikoga cestitog nije prodala (a i kad jeste pare su razgrabili), uz to su dovodili igrace slicnog kvaliteta i cene kao Partizan koji je imao vise novca, a oni ogroman dug. Kakve veze ima Tole sa tim? Zvezda je odavno balon tvorevina i kad je neko bocnuo iglom...

Parni valjak

pre 9 godina

U ala ste strogi, uneli ste neizvesnost u prelazni rok. Kad čuju to ovi iz UEFA, prekinuće sve istrage.
Takva je odluka pred svaki prelazni rok, pa kad Zvezda lažira da je isplatila, onda se zabrana ukine. Vi treba da se bavite kaznama za takvo ponašanje, a ne fiktivnim zabranama.

Luka

pre 9 godina

U principu dobili su zabranu svi sem Toletizana!
(MomaSRB, 11. jun 2014 11:30)

Zapitaj se, Momo, čiji je predstavnik u FSS na sednici u februaru digao ruku za ostanak Karadžića na funkciji? Čiji je potpredsednik utakmice prolećnog dela gledao u društvu sa karadžićem? Koji je klub bio najglasniji za smenu Karadžića? Da li isti onaj koji je na polusezoni zaćutao u vezi bilo kakvih promena u FSS da bi potom "sjajnom igrom" nanizao sve pobede (osim naravno u derbiju)? Zapitaj se, Momo... ;)

Rade

pre 9 godina

Ne razumem, FSS urgira kod UEFE da se skine zabrana Zvezdi, a u isto vreme ih sam kaznjava iz istih razloga zbog kojih je UEFA kaznila Zvezdu. Lud zbunjenog.

milan obradović

pre 9 godina

Kako ste onda licencirali Zvezdu za Evropu? Tada je sve bilo u redu, a sada nije? Vaša je sreća što u ovoj zemlji navijačke strasti pobeđuju zdrav razum...

c7-5

pre 9 godina

A gusto aa?? Kada je UEFA kaznila CZ a FSS joj davao licencu, sada gusto, FSS ne sme da rizikuje i napokon postuju pravila. Ko je duzan nema registracije igraca. Duzan si a hoces da se pojacavas?? Ne nego ces da igras sa kadrom koji imas. Kada ispunis obaveze, ne dugujes igracima, onda mozes da se pojacavas. A FSS nije smeo vise da rizikuje sa svojom politikom jer bi ih UEFA odrala a i sada im posle ove kazne CZ verovatno sledi finansijska kazna. Vise nema pokrivanja od strane FSS nego ima klubovi da rade kako treba.

bora

pre 9 godina

Trebalo bi izvršiti jednu ispravnu,poštenu anketu da se vidi ko ima najviše navijača!To mora uraditi nezavisna,strana agencija.Vreme je da se razbije uvrežena dogma,da je to Crvena Zvezda.Ja u nju verujem,koliko i u 'doktorate'sa Megatrenda!Vreme je za istinu,dosta je medijskog nametanja 'činjenica'!

gasi lopurde!

pre 9 godina

To UEFO ljubavi samo seci lokalne bitange! Ovde samo neko sa strane može da zavede red. Naš fudbal će biti u ravni sa evropskim kada se siledžijsko političko pandurski crveno beli klub konačno ugasi u mukama. Zaslužili ste i gore.

Miša, Bgd

pre 9 godina

@(Беркут, 11. jun 2014 11:45)

Eh, kada bi to bilo tako lako... Dugujemo 50 miliona, za stadion se sporimo sa gradom dok je "naše" zemljište već vlasništvo grada a mi smo samo korisnici. Faktički, imamo da prodamo samo "brend" koji usput gubi između 5 i 10 miliona (Eur) godišnje. Niko nije lud da uloži novac za koji će mu trebati 30 godina da bi ga povratio i krenuo da zarađuje. A zarada od fudbala u Srbiji je bedna u poređenju sa drugim zemljama.

DaSa

pre 9 godina

Seti se toga kada tvoj klub dodje na red (VladaR, 11. jun 2014 12:30)

Kada moj klub dodje na red tvoj ce biti odavno zaboravljen jer nece ni postojati. Prema tome udri brigu na veselje uz pesmu: tri penala hocu ja....

Milan

pre 9 godina

Toliko mi je svega preko glave sto se tice Zvezde da bih najvise volio da se ugasimo i krenemo ispocetka. Pa ovo zaista nema smisla. Ovo je rezultat nasilnog pokusaja ostvarivanja rezultata, gradjenja kuce ali tako da je zidas samo okolo a unutra da nema nicega, pa naravno da ce to da se urusi. Ne moze dovoditi nove igrace poput Onjila ili sta ja znam koga, placati kojekakve manifestacije a znas da si u dugu 50m, gdje su ti ljudi ucili osnovne ekonomske principe meni nije jasno, kada ih svaki laik zna.

grobar

pre 9 godina

ja stvarno ne znam zasto se ljudi vise pale na neku velicinu zvezde... ok bili ste sampioni evrope pre 20 i vise godina ali u proslosti i od proslosti se ne zivi. sad ste bedan klub iz istocne evrope, klub koji je u dugovima do guse, klub za koji prosecan 30 godina star stanovnik evrope ne zna, klub u kojem igraju igraci kvaliteta druge francuske lige, trece engleske, prve kazahstanske i albanske lige, klub u kojem najskuplji fudbaler ima primanja kao bastovan i vodoinstalater u celziju... osvestite se ljudi!

albel

pre 9 godina

Bojan, 11. jun 2014 13:08)
Potpuno tacno!Samo da dopunim,stadion je u katastru uknjizen kao vlasnistvo Zvezde,dok se 16 hektara zemljista na kome se stadion nalazi i oko njega vodi kao vlasnistvo grada Beograda,na kome Zvezda ima pravo koriscenja.E sada,"mali" problem je taj sto se stadion nalazi pod hipotekama od 2005.godine.Inace,jedna od banaka je njegovu vrednost prilikom davanja hipotekarnog kredita procenila na 36 miliona evra.
Dakle,a nevezano za kometar gospodina Bojana,potencijalni kupac bi kupovinom Zvezde dobio 50 ili vec koliko miliona evra duga,stadion pod hipotekom,zemljiste koje pripada gradu,potpuno ruiniran profesionalni igracki pogon jer ce realno ostati samo oni koje bas niko nece,da ne pricam o potencijalnoj kazni FIFE(novcana je vec zagarantovana).Sa druge strane,dobio bi brend Crvene Zvezde,prihode od marketinga,tv prava i ulaznica.E sad,ako navijaci Zvezde misle da je ovo iz prethodne recenice dovoljno da bi neko kupio klub u takvom stanju,onda neka veruju u bajke o Arapima i privatizaciji!Pozdrav!

Darko

pre 9 godina

Gospodo ljubitelji Partizana,nisam ostrasceni navijac nikad bio i zelim da znate da nikad nebih pozeleo koliko god da smo veliki i ljuti rivali da vam se ovako nesto desi,naprotiv zelim vam da postignete sto veci uspeh i u dimacem i u evropskom takmicenju jer ste pre svega klub iz zemlje u kojoj sam rodjen i zivim. Zao mi je moje Zvezde,zao mi je svega sto nam se desilo i sto ce nam se dogoditi verovatno najgori moguci scenario koji nikom nebih pozeleo. Voleo bih da makar malo vas nas podrzi da mogu da zivim spokojno sa uverenjem da ima ljudi koji te ne mrze zato sto si Zvezdas i sto ne likuju nam ovakvom katastrofom. Hvala puno!!!

Claude G

pre 9 godina

Kad pocne prelazni rok skinuce zvezdi zabranu, ne brinem za njih...
(mrle, 11. jun 2014 11:21)

Ne mogu tek tako, sada znaju ovi iz FSS a da su pod istragom i da se ne sale iz UEFA. Izdavali su joj do sada dozvole bez pokrica pa eto sta je epilog.

Беркут

pre 9 godina

Док УЕФА није тако жестоко казнила шампиона Србије неиграњем у квалификацијама за Лигу шампиона, екипи са Теразија није падало на памет барем да пробају да заведу какав-такав ред. А сад добише алиби за сређивање ствари. Надајмо се да ће нешто и да среде. - А што се Звезде тиче, Звезда нема пара и нема ко да јој помогне - ЛАЖ. Решење је просто. Закон о спорту-процена вредности клуба-пласирање акција на тржиште-потом за висину добијених пара по одбитку дугова-докапитализација, где би сваки грађанин, био он навијач Звезде или не, могао да купи неку акцију и постане власник клуба. А према власништву се сасвим другачије односи него према Алајбеговој слами. У таквој варијанти никакви човићи и Весићи не би могли ни да примиришу да воде клуб. А можда је баш то и проблем, можда баш зато и нема приватизације ФК-ова разних.

РЕСЕТ!

pre 9 godina

Звездаш сам, али подржавам јер ово расуло и свеопшта пљачка већ предуго трају. Па макар и по цену избацивања у бетон лигу где бисмо за почетак играли са јуниорима. За тих 5-6 година колико би нам требало да се вратимо у прву лигу очистили бисмо се од неспособног шљама у управи и свакојаких паразита који се већ деценијама кешају на клуб и даве га.

Srzentić Jovo

pre 9 godina

Svi koji se raduju nisu ni svesni da je i njima omča oko vrata već stavljena
hahaha ha ha ha
Pa u ovoj zemlji Ustavom treba zabraniti ovakav fudbal. Ovo je usluga, a ne kazna.

Kako drugacije

pre 9 godina

Redovno im davali licencu za registraciju igraca, licencirali ih za Evropu godinama...sve to pored dugova!?
Sad kad je UEFA bacila pogled ka Srbiji, sad ce da pricaju o postenju!?
Sami sebe osudili i upali sebi u usta...i FSS i Zvezda !

PS. Naravno, sve je ovo sarada, nece biti nikakvih posledica i Zvezda ce ipak registrovati igrace...i tako u krug.

mihajlo

pre 9 godina

Disciplinska komisija da sama sebi zabranu rada. Da su svoj poso radili ranije a ne bavi se politikanstvom i menadjarisanjem i ujedno za svoje postupke se vadila na stanje u drzavi a zapravo branila i brani svoje fotelje. Nadam se da ce FSS bito drasticno kaznjen zbog svog ne rada iz strane UEFA pa da krene da radi konkretno svoj poso i ne pada jim vise na pamat da mutljaju.

Krivica nikad nije kolektivna

pre 9 godina

@realno
Ne može katanac kolektivno. Rimsko pravo utemeljilo je davno sledeći pravni postulat: "Bolje dvesta krivaca na slobodi, nego jedan nevin u zatvoru." Kakvo nakaradno shvatanje ti imaš? Reč je ovde o ozbiljnim stvarima, nema mesta laicima i amaterima, a sajt će baš oni ptreplaviti, na čelu sa dečicom.

Ale & GIme

pre 9 godina

Pa šta? Kasa je prazna, dugovi enormni, mislili ste da to može pod tepih? E ne može! Sad samo treba jasno reći ko je odgovoran, bez zaštićenih.

*Evrofiličar

pre 9 godina

Ovo zaista nije dobro. Partizanovac sam, ali titula koju smo slobodno mogu reci VEC OSVOJILI naredne sezone ne donosi nikakvo dobro srpskom fudbalu.

Košarka je sport za fine navijače

pre 9 godina

@ (Darko, 11. jun 2014 15:09)

Evo, šefe, podrška za Zvezdu, ne morate ništa da plaćate, nikom da dugujete, nikog da poštujete, nikakav sistem, nikakva pravila, ... ako svi drugi poštuju pravila neće se mnogo osetiti da Zvezda bude bez obaveza zbog milion navijača. Ali, koja bi to uvreda za te navijače bila? Strašna!

prelazni rok

pre 9 godina

E sada lepo igrači Zvezde prelazite u redove večitog rivala.Ako mogu navijači,iz "ljubavi" da menjaju boju zašto ne možete i vi za novac?

Biće još izbora

pre 9 godina

@Albel
To što je stadion uknjižen ne znači da na sudu ne može biti i rasknjižen. Nikad se ne zna šta noć kuva a šta dan sprema, jer Srbija je velika tajna.

Mićko

pre 9 godina

FSS je izrekaoi ove kazne da se ''opere'' pred Uefom... Glavnima sa spiska neće ništa smetati jer niko nema za čega da kupi i registruje nekog igrača... Znači još jedna farsa u izvedbi FSS, Toleta, Terze i ostale bulumente iz saveza, a bogami i iz drugih struktura!

50+

pre 9 godina

Mala Mostanica ceka Zvezdu. (Crno beli Dorcol, 11. jun 2014 11:31)

Hajduk Kula ceka zvezdu. (Dzomba, 11. jun 2014 12:03)

Jel vi to grobari nabrajate timove koje je izbacio Partizan iz kupa? Secate se BSKa hmmm
(realno, 11. jun 2014 12:24)

Vidi, smisao za humor ti je na nivou patetike. Za razliku od ovih "cekalica zvezde", kojima se slatko smejem. A bice pravi derbi izmedju visegodisnjeg PRVAKA KUPA i nedavnog SAMPIONA KUPA sa sve petlicima..

Nenad

pre 9 godina

@ samo partizan i filijale opstaju.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (iyoda, 11. jun 2014 11:24)
Pozdravljaju te Jovetić, Ljajić, Jojić, Mitrović, Nastasić, Sulejmani, Savić, Bambi Tošić, braća Šćepović i ostali.
(Sibilio, 11. jun 2014 11:55)
Zar ne bi bilo jednostavnije da si napisao,pozdrav iz Marjanovicevog Zemunela?

realno

pre 9 godina

Metalac i Borac su takodje clanovi Superlige a ne Prve Lige Srbije.
Inace katanac treba udariti svima kolektivno.Iovako ovo sto oni igraju samo lici na fudbal.

Nenad

pre 9 godina

U principu dobili su zabranu svi sem Toletizana!
(MomaSRB, 11. jun 2014 11:30)

Zapitaj se, Momo, čiji je predstavnik u FSS na sednici u februaru digao ruku za ostanak Karadžića na funkciji? Čiji je potpredsednik utakmice prolećnog dela gledao u društvu sa karadžićem? Koji je klub bio najglasniji za smenu Karadžića? Da li isti onaj koji je na polusezoni zaćutao u vezi bilo kakvih promena u FSS da bi potom "sjajnom igrom" nanizao sve pobede (osim naravno u derbiju)? Zapitaj se, Momo... ;)
(Luka, 11. jun 2014 13:30)
A ti se zapitaj kako ste vi u sezoni 2004-2005 imali cak 23 uzastopne pobede protiv manjih klubova,koja su sekla samo dva remija i to gledaj cuda li oba remija protiv Zvezde?A u Kupu ste tada izgubili od Zvezde i ispali.E kada budete objasnili taj vas niz pobeda i razloge ne pobedjivanja Zvezde,na cak 3 utakmice tada,onda cete imati moralno pravo da pricate o ovome Zvezdinom nizu,koji je poceo upravo pobedom nad Partizanom,a nastavljen pobedom nad Vojvodinom,koju je tada vodio Marko Nikolic,vas sadasnji trener.Da ste zaista tada bili toliko jaki,da posteno mozete da vezete 23 pobede nad manjim klubovima,pobedili biste i Zvezdu barem jednom u te tri utakmice.

Nepismenost uzela maha

pre 9 godina

Svaki deseti može da napiše nešto koliko-toliko razumljivo, pa neka je i glupost, ali koliko je ovde nerazumnih "komentara", užas jedan!?

realno

pre 9 godina

Mala Mostanica ceka Zvezdu. (Crno beli Dorcol, 11. jun 2014 11:31)

Hajduk Kula ceka zvezdu. (Dzomba, 11. jun 2014 12:03)

Jel vi to grobari nabrajate timove koje je izbacio Partizan iz kupa? Secate se BSKa hmmm

Navijac iz fotelje

pre 9 godina

Postavljam pitanje ko je FSS da zabranjuje. Cela drzava duguje.Javni dug premasuje nekoliko milijardi evra. Koji klub u Evropi ne duguje.Ovi preuzeli uloge suda

Pedja

pre 9 godina

Cela drzava je u dugovima ogromnim, drzavna preduzeca, privatns, a kamoli sport. Mnoga preduzeca ne uplacuju ni doprinose za radnike iz prostog razloga sto nema para. I onda se ovde nadju sve neki strucnjaci sto nemaju 3 meseca rada u nekoj firmi da pricaju kako treba ovo, kako treba ono. Te zatvoriti klubove, te treba da plate itd. Ali ti isti sto pisu takve besmislice bi da idu na utakmice besplatno ili da plate 100 dinara za kartu, 200 im je vec preskupo. Ako se gledaju dugovi u sportu nema kluba koji ne duguje. I jel resenje onda ugasiti sve klubove, moze odmah da se ukine fudbal, kosarka, rukomet, vaterpolo, odbojka. Osim tenisa koji donosi profit, ali iz razloga sto imamo izuzetne invidualce sve ostalo mozemo ukinuti. Jel cete onda biti srecni i prestati da pisete sve i svasta. Prvo promislite o sebi da li vi ikako privredjujete ovom drustvu i sebi, stvarate li ista i radite ili samo dezurno pljujete kad god je neki klub u problemu nevezano koji je sport. Treba da bude i mir u svetu, pa nije. Da li onda treba ukinuti svet da bi resili problem?

dragan

pre 9 godina

Ja sam mislio da sam veliki navijac zvezde al kad vidim kako ovi takozvani partizanovci prate svaki tekst o zvezdi pitam se ko su najverniji navijaci zvezde i za koga oni u stvari zele da navijaju.

Spale

pre 9 godina

Mi imamo ono sto vi nemate.....igrace!a sad pogotovo,ne mozete ni te omladince da registrujete!Sta vas briga igrace Covic,Kokeza,Toncev,Dzaja,Zecevic.....

VladaR

pre 9 godina

(DaSa, 11. jun 2014 13:16)

Tvoj glub ce doci na red mnogo ranije nego sto ti mislis, i prolazice kroz istu situaciju mnogo teze... Znam da ti je tesko to da zamislis, kao sto je bilo navijacima mog kluba, ali to se mora desiti...

Miša, Bgd

pre 9 godina

(Bojan, 11. jun 2014 13:08)
Slažem se samo... niko nije lud da nam pokloni to zemljište a mi nemamo para da ga kupimo. Kombinacija poslovno/stambeno/sportskog kompleksa u našoj zemlji obično završi kao ona nakaza na Voždovcu, gde nema mesta ni zalet za korner da se napravi. Takođe, kada bi svi klubovi dobili zemljište i stadion, pre bi se onda prodali mali klubovi poput Obilića, Čukaričkog ili Rada od nas. Nadam se da će se naći neko rešenje koje neće značiti kraj Crvene zvezde.

aleksandar

pre 9 godina

Ma groblje mozes samo da se przis, sledece godine cemo ponovo biti prvaci, ako treba i na silu!!!
(OFF pfc., 11. jun 2014 18:07...KK PARTIZAN u el

Bojan

pre 9 godina

@Miša, Bgd
To zemljiste je u isto vreme i problem i resenje, kako za Zvezdu tako i za sve druge klubove. Ako bi klubovi postali vlasnici stadiona i zemljista postojao bi interes za ulaganje i mogucnost da se zaradi na nekretninama jer se skoro svi nalaze u "boljim" delovima grada, mesta iz kojih su klubovi. Naravno uslov bi bio da nema promene namene zemljista i preseljenje. Ovako klubovi ne mogu da zive samo od prodaje igraca i posto nema drugih izvora za zaradu nema ni interesa za privatizaciju klubova.

Istorija i povijest

pre 9 godina

Trebalo bi izvršiti jednu ispravnu,poštenu anketu da se vidi ko ima najviše navijača!To mora uraditi nezavisna,strana agencija.Vreme je da se razbije uvrežena dogma,da je to Crvena Zvezda.Ja u nju verujem,koliko i u 'doktorate'sa Megatrenda!Vreme je za istinu,dosta je medijskog nametanja 'činjenica'!
(bora, 11. jun 2014 13:45)
Da li si ti isao u skolu? Koji je bio odnos navijaca po odeljenjima? U mom razredu je bilo duplo vise Zvezdasa nego grobara u osnovnoj skoli. U srednjoj slicno. Na poslu od nas 40 nema ni 10 grobara, 4 njih navija za druge klubove, 4-5 njih nezainteresovani za sport i sve ostalo Zvezdasi. Mozes vrlo lako da se uveris u to cim se nadjes u nekom malo vecem kolektivu ili grupi ljudi. Drzava i grad nemaju pare da kupe matice za zamenu delova u busevima nego ce da bacaju pare na uzaludnu anketu a sve da bi neki Zvezdas ili Grobar lecio svoje frustracije.

Navijac iz fotelje

pre 9 godina

Postavljam pitanje ko je FSS da zabranjuje. Cela drzava duguje.Javni dug premasuje nekoliko milijardi evra. Koji klub u Evropi ne duguje.Ovi preuzeli uloge suda

Nenad

pre 9 godina

U principu dobili su zabranu svi sem Toletizana!
(MomaSRB, 11. jun 2014 11:30)

Zapitaj se, Momo, čiji je predstavnik u FSS na sednici u februaru digao ruku za ostanak Karadžića na funkciji? Čiji je potpredsednik utakmice prolećnog dela gledao u društvu sa karadžićem? Koji je klub bio najglasniji za smenu Karadžića? Da li isti onaj koji je na polusezoni zaćutao u vezi bilo kakvih promena u FSS da bi potom "sjajnom igrom" nanizao sve pobede (osim naravno u derbiju)? Zapitaj se, Momo... ;)
(Luka, 11. jun 2014 13:30)
A ti se zapitaj kako ste vi u sezoni 2004-2005 imali cak 23 uzastopne pobede protiv manjih klubova,koja su sekla samo dva remija i to gledaj cuda li oba remija protiv Zvezde?A u Kupu ste tada izgubili od Zvezde i ispali.E kada budete objasnili taj vas niz pobeda i razloge ne pobedjivanja Zvezde,na cak 3 utakmice tada,onda cete imati moralno pravo da pricate o ovome Zvezdinom nizu,koji je poceo upravo pobedom nad Partizanom,a nastavljen pobedom nad Vojvodinom,koju je tada vodio Marko Nikolic,vas sadasnji trener.Da ste zaista tada bili toliko jaki,da posteno mozete da vezete 23 pobede nad manjim klubovima,pobedili biste i Zvezdu barem jednom u te tri utakmice.

Nenad

pre 9 godina

@ samo partizan i filijale opstaju.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (iyoda, 11. jun 2014 11:24)
Pozdravljaju te Jovetić, Ljajić, Jojić, Mitrović, Nastasić, Sulejmani, Savić, Bambi Tošić, braća Šćepović i ostali.
(Sibilio, 11. jun 2014 11:55)
Zar ne bi bilo jednostavnije da si napisao,pozdrav iz Marjanovicevog Zemunela?

realno

pre 9 godina

Mala Mostanica ceka Zvezdu. (Crno beli Dorcol, 11. jun 2014 11:31)

Hajduk Kula ceka zvezdu. (Dzomba, 11. jun 2014 12:03)

Jel vi to grobari nabrajate timove koje je izbacio Partizan iz kupa? Secate se BSKa hmmm

*Evrofiličar

pre 9 godina

Ovo zaista nije dobro. Partizanovac sam, ali titula koju smo slobodno mogu reci VEC OSVOJILI naredne sezone ne donosi nikakvo dobro srpskom fudbalu.

Darko

pre 9 godina

Gospodo ljubitelji Partizana,nisam ostrasceni navijac nikad bio i zelim da znate da nikad nebih pozeleo koliko god da smo veliki i ljuti rivali da vam se ovako nesto desi,naprotiv zelim vam da postignete sto veci uspeh i u dimacem i u evropskom takmicenju jer ste pre svega klub iz zemlje u kojoj sam rodjen i zivim. Zao mi je moje Zvezde,zao mi je svega sto nam se desilo i sto ce nam se dogoditi verovatno najgori moguci scenario koji nikom nebih pozeleo. Voleo bih da makar malo vas nas podrzi da mogu da zivim spokojno sa uverenjem da ima ljudi koji te ne mrze zato sto si Zvezdas i sto ne likuju nam ovakvom katastrofom. Hvala puno!!!

VladaR

pre 9 godina

(DaSa, 11. jun 2014 13:16)

Tvoj glub ce doci na red mnogo ranije nego sto ti mislis, i prolazice kroz istu situaciju mnogo teze... Znam da ti je tesko to da zamislis, kao sto je bilo navijacima mog kluba, ali to se mora desiti...

dragan

pre 9 godina

Ja sam mislio da sam veliki navijac zvezde al kad vidim kako ovi takozvani partizanovci prate svaki tekst o zvezdi pitam se ko su najverniji navijaci zvezde i za koga oni u stvari zele da navijaju.

bora

pre 9 godina

Trebalo bi izvršiti jednu ispravnu,poštenu anketu da se vidi ko ima najviše navijača!To mora uraditi nezavisna,strana agencija.Vreme je da se razbije uvrežena dogma,da je to Crvena Zvezda.Ja u nju verujem,koliko i u 'doktorate'sa Megatrenda!Vreme je za istinu,dosta je medijskog nametanja 'činjenica'!

Sibilio

pre 9 godina

@ samo partizan i filijale opstaju.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (iyoda, 11. jun 2014 11:24)
Pozdravljaju te Jovetić, Ljajić, Jojić, Mitrović, Nastasić, Sulejmani, Savić, Bambi Tošić, braća Šćepović i ostali.

gasi lopurde!

pre 9 godina

To UEFO ljubavi samo seci lokalne bitange! Ovde samo neko sa strane može da zavede red. Naš fudbal će biti u ravni sa evropskim kada se siledžijsko političko pandurski crveno beli klub konačno ugasi u mukama. Zaslužili ste i gore.

aleksandar

pre 9 godina

Ma groblje mozes samo da se przis, sledece godine cemo ponovo biti prvaci, ako treba i na silu!!!
(OFF pfc., 11. jun 2014 18:07...KK PARTIZAN u el

Pedja

pre 9 godina

Cela drzava je u dugovima ogromnim, drzavna preduzeca, privatns, a kamoli sport. Mnoga preduzeca ne uplacuju ni doprinose za radnike iz prostog razloga sto nema para. I onda se ovde nadju sve neki strucnjaci sto nemaju 3 meseca rada u nekoj firmi da pricaju kako treba ovo, kako treba ono. Te zatvoriti klubove, te treba da plate itd. Ali ti isti sto pisu takve besmislice bi da idu na utakmice besplatno ili da plate 100 dinara za kartu, 200 im je vec preskupo. Ako se gledaju dugovi u sportu nema kluba koji ne duguje. I jel resenje onda ugasiti sve klubove, moze odmah da se ukine fudbal, kosarka, rukomet, vaterpolo, odbojka. Osim tenisa koji donosi profit, ali iz razloga sto imamo izuzetne invidualce sve ostalo mozemo ukinuti. Jel cete onda biti srecni i prestati da pisete sve i svasta. Prvo promislite o sebi da li vi ikako privredjujete ovom drustvu i sebi, stvarate li ista i radite ili samo dezurno pljujete kad god je neki klub u problemu nevezano koji je sport. Treba da bude i mir u svetu, pa nije. Da li onda treba ukinuti svet da bi resili problem?

deda

pre 9 godina

samo partizan i filijale opstaju.
(iyoda, 11. jun 2014 11:24)

Zamisli ti koje privilegije mi imamo u FIFI i UEFI kada nece da nas kazne kao Zvezdu.

čikadača

pre 9 godina

Ama bre ljudi mene i dalje interesuje ko je Zvezdi dozvolio registraciju novih igrača pred početak prolećnog dela prvenstva iako nije izmirila sva dugovanja prema bivšim igračima i ko je za to odgovoran,ko je ili će biti kažnjen zbog toga i je li tada bilo sve po zakonu ili je prvenstvo neregularno?

realno

pre 9 godina

Metalac i Borac su takodje clanovi Superlige a ne Prve Lige Srbije.
Inace katanac treba udariti svima kolektivno.Iovako ovo sto oni igraju samo lici na fudbal.

Беркут

pre 9 godina

Док УЕФА није тако жестоко казнила шампиона Србије неиграњем у квалификацијама за Лигу шампиона, екипи са Теразија није падало на памет барем да пробају да заведу какав-такав ред. А сад добише алиби за сређивање ствари. Надајмо се да ће нешто и да среде. - А што се Звезде тиче, Звезда нема пара и нема ко да јој помогне - ЛАЖ. Решење је просто. Закон о спорту-процена вредности клуба-пласирање акција на тржиште-потом за висину добијених пара по одбитку дугова-докапитализација, где би сваки грађанин, био он навијач Звезде или не, могао да купи неку акцију и постане власник клуба. А према власништву се сасвим другачије односи него према Алајбеговој слами. У таквој варијанти никакви човићи и Весићи не би могли ни да примиришу да воде клуб. А можда је баш то и проблем, можда баш зато и нема приватизације ФК-ова разних.

Srzentić Jovo

pre 9 godina

Svi koji se raduju nisu ni svesni da je i njima omča oko vrata već stavljena
hahaha ha ha ha
Pa u ovoj zemlji Ustavom treba zabraniti ovakav fudbal. Ovo je usluga, a ne kazna.

Luka

pre 9 godina

U principu dobili su zabranu svi sem Toletizana!
(MomaSRB, 11. jun 2014 11:30)

Zapitaj se, Momo, čiji je predstavnik u FSS na sednici u februaru digao ruku za ostanak Karadžića na funkciji? Čiji je potpredsednik utakmice prolećnog dela gledao u društvu sa karadžićem? Koji je klub bio najglasniji za smenu Karadžića? Da li isti onaj koji je na polusezoni zaćutao u vezi bilo kakvih promena u FSS da bi potom "sjajnom igrom" nanizao sve pobede (osim naravno u derbiju)? Zapitaj se, Momo... ;)

Dva penala, dve odbrane

pre 9 godina

nisam ni procitao vest, ali cu samo na osnovu naslova prokomentarisati:

ha ha ha. dvadeset i sedmi prelazni rok za redom se zvezdi uvodi zabrana koja traje sve do poslednjeg dana kad zvezda registruje sve kupljene igrace. Razlika je ta sto u ovom slucaju FSS i Tolle odlucuju, a ne UEFA koja ni pod tackom razno ne bi dozvolila registraciju

DaSa

pre 9 godina

Seti se toga kada tvoj klub dodje na red (VladaR, 11. jun 2014 12:30)

Kada moj klub dodje na red tvoj ce biti odavno zaboravljen jer nece ni postojati. Prema tome udri brigu na veselje uz pesmu: tri penala hocu ja....

Parni valjak

pre 9 godina

U ala ste strogi, uneli ste neizvesnost u prelazni rok. Kad čuju to ovi iz UEFA, prekinuće sve istrage.
Takva je odluka pred svaki prelazni rok, pa kad Zvezda lažira da je isplatila, onda se zabrana ukine. Vi treba da se bavite kaznama za takvo ponašanje, a ne fiktivnim zabranama.

Miki

pre 9 godina

E, sad dolazimo do kljucne stvari. Kad je Partizan prethodnih godina prodavao igrace (samo ove godine tri bisera, ma sta drugi pricali) pitali su se navijaci kako nema para za skuplja pojacanja, pojela uprava itd. Uprava i menadzeri jesu sebi uzeli, ali bar je obezbedjeno da klub ne ode pod katanac i zabrane. Zvezda odavno nikoga cestitog nije prodala (a i kad jeste pare su razgrabili), uz to su dovodili igrace slicnog kvaliteta i cene kao Partizan koji je imao vise novca, a oni ogroman dug. Kakve veze ima Tole sa tim? Zvezda je odavno balon tvorevina i kad je neko bocnuo iglom...

prelazni rok

pre 9 godina

E sada lepo igrači Zvezde prelazite u redove večitog rivala.Ako mogu navijači,iz "ljubavi" da menjaju boju zašto ne možete i vi za novac?

50+

pre 9 godina

Mala Mostanica ceka Zvezdu. (Crno beli Dorcol, 11. jun 2014 11:31)

Hajduk Kula ceka zvezdu. (Dzomba, 11. jun 2014 12:03)

Jel vi to grobari nabrajate timove koje je izbacio Partizan iz kupa? Secate se BSKa hmmm
(realno, 11. jun 2014 12:24)

Vidi, smisao za humor ti je na nivou patetike. Za razliku od ovih "cekalica zvezde", kojima se slatko smejem. A bice pravi derbi izmedju visegodisnjeg PRVAKA KUPA i nedavnog SAMPIONA KUPA sa sve petlicima..

c7-5

pre 9 godina

A gusto aa?? Kada je UEFA kaznila CZ a FSS joj davao licencu, sada gusto, FSS ne sme da rizikuje i napokon postuju pravila. Ko je duzan nema registracije igraca. Duzan si a hoces da se pojacavas?? Ne nego ces da igras sa kadrom koji imas. Kada ispunis obaveze, ne dugujes igracima, onda mozes da se pojacavas. A FSS nije smeo vise da rizikuje sa svojom politikom jer bi ih UEFA odrala a i sada im posle ove kazne CZ verovatno sledi finansijska kazna. Vise nema pokrivanja od strane FSS nego ima klubovi da rade kako treba.

Milan

pre 9 godina

Toliko mi je svega preko glave sto se tice Zvezde da bih najvise volio da se ugasimo i krenemo ispocetka. Pa ovo zaista nema smisla. Ovo je rezultat nasilnog pokusaja ostvarivanja rezultata, gradjenja kuce ali tako da je zidas samo okolo a unutra da nema nicega, pa naravno da ce to da se urusi. Ne moze dovoditi nove igrace poput Onjila ili sta ja znam koga, placati kojekakve manifestacije a znas da si u dugu 50m, gdje su ti ljudi ucili osnovne ekonomske principe meni nije jasno, kada ih svaki laik zna.

Bojan

pre 9 godina

@Miša, Bgd
To zemljiste je u isto vreme i problem i resenje, kako za Zvezdu tako i za sve druge klubove. Ako bi klubovi postali vlasnici stadiona i zemljista postojao bi interes za ulaganje i mogucnost da se zaradi na nekretninama jer se skoro svi nalaze u "boljim" delovima grada, mesta iz kojih su klubovi. Naravno uslov bi bio da nema promene namene zemljista i preseljenje. Ovako klubovi ne mogu da zive samo od prodaje igraca i posto nema drugih izvora za zaradu nema ni interesa za privatizaciju klubova.

Miša, Bgd

pre 9 godina

(Bojan, 11. jun 2014 13:08)
Slažem se samo... niko nije lud da nam pokloni to zemljište a mi nemamo para da ga kupimo. Kombinacija poslovno/stambeno/sportskog kompleksa u našoj zemlji obično završi kao ona nakaza na Voždovcu, gde nema mesta ni zalet za korner da se napravi. Takođe, kada bi svi klubovi dobili zemljište i stadion, pre bi se onda prodali mali klubovi poput Obilića, Čukaričkog ili Rada od nas. Nadam se da će se naći neko rešenje koje neće značiti kraj Crvene zvezde.

Nepismenost uzela maha

pre 9 godina

Svaki deseti može da napiše nešto koliko-toliko razumljivo, pa neka je i glupost, ali koliko je ovde nerazumnih "komentara", užas jedan!?

РЕСЕТ!

pre 9 godina

Звездаш сам, али подржавам јер ово расуло и свеопшта пљачка већ предуго трају. Па макар и по цену избацивања у бетон лигу где бисмо за почетак играли са јуниорима. За тих 5-6 година колико би нам требало да се вратимо у прву лигу очистили бисмо се од неспособног шљама у управи и свакојаких паразита који се већ деценијама кешају на клуб и даве га.

Rade

pre 9 godina

Ne razumem, FSS urgira kod UEFE da se skine zabrana Zvezdi, a u isto vreme ih sam kaznjava iz istih razloga zbog kojih je UEFA kaznila Zvezdu. Lud zbunjenog.

milan obradović

pre 9 godina

Kako ste onda licencirali Zvezdu za Evropu? Tada je sve bilo u redu, a sada nije? Vaša je sreća što u ovoj zemlji navijačke strasti pobeđuju zdrav razum...

Miša, Bgd

pre 9 godina

@(Беркут, 11. jun 2014 11:45)

Eh, kada bi to bilo tako lako... Dugujemo 50 miliona, za stadion se sporimo sa gradom dok je "naše" zemljište već vlasništvo grada a mi smo samo korisnici. Faktički, imamo da prodamo samo "brend" koji usput gubi između 5 i 10 miliona (Eur) godišnje. Niko nije lud da uloži novac za koji će mu trebati 30 godina da bi ga povratio i krenuo da zarađuje. A zarada od fudbala u Srbiji je bedna u poređenju sa drugim zemljama.

mihajlo

pre 9 godina

Disciplinska komisija da sama sebi zabranu rada. Da su svoj poso radili ranije a ne bavi se politikanstvom i menadjarisanjem i ujedno za svoje postupke se vadila na stanje u drzavi a zapravo branila i brani svoje fotelje. Nadam se da ce FSS bito drasticno kaznjen zbog svog ne rada iz strane UEFA pa da krene da radi konkretno svoj poso i ne pada jim vise na pamat da mutljaju.

grobar

pre 9 godina

ja stvarno ne znam zasto se ljudi vise pale na neku velicinu zvezde... ok bili ste sampioni evrope pre 20 i vise godina ali u proslosti i od proslosti se ne zivi. sad ste bedan klub iz istocne evrope, klub koji je u dugovima do guse, klub za koji prosecan 30 godina star stanovnik evrope ne zna, klub u kojem igraju igraci kvaliteta druge francuske lige, trece engleske, prve kazahstanske i albanske lige, klub u kojem najskuplji fudbaler ima primanja kao bastovan i vodoinstalater u celziju... osvestite se ljudi!

Krivica nikad nije kolektivna

pre 9 godina

@realno
Ne može katanac kolektivno. Rimsko pravo utemeljilo je davno sledeći pravni postulat: "Bolje dvesta krivaca na slobodi, nego jedan nevin u zatvoru." Kakvo nakaradno shvatanje ti imaš? Reč je ovde o ozbiljnim stvarima, nema mesta laicima i amaterima, a sajt će baš oni ptreplaviti, na čelu sa dečicom.

Mićko

pre 9 godina

FSS je izrekaoi ove kazne da se ''opere'' pred Uefom... Glavnima sa spiska neće ništa smetati jer niko nema za čega da kupi i registruje nekog igrača... Znači još jedna farsa u izvedbi FSS, Toleta, Terze i ostale bulumente iz saveza, a bogami i iz drugih struktura!

Biće još izbora

pre 9 godina

@Albel
To što je stadion uknjižen ne znači da na sudu ne može biti i rasknjižen. Nikad se ne zna šta noć kuva a šta dan sprema, jer Srbija je velika tajna.

Spale

pre 9 godina

Mi imamo ono sto vi nemate.....igrace!a sad pogotovo,ne mozete ni te omladince da registrujete!Sta vas briga igrace Covic,Kokeza,Toncev,Dzaja,Zecevic.....

Istorija i povijest

pre 9 godina

Trebalo bi izvršiti jednu ispravnu,poštenu anketu da se vidi ko ima najviše navijača!To mora uraditi nezavisna,strana agencija.Vreme je da se razbije uvrežena dogma,da je to Crvena Zvezda.Ja u nju verujem,koliko i u 'doktorate'sa Megatrenda!Vreme je za istinu,dosta je medijskog nametanja 'činjenica'!
(bora, 11. jun 2014 13:45)
Da li si ti isao u skolu? Koji je bio odnos navijaca po odeljenjima? U mom razredu je bilo duplo vise Zvezdasa nego grobara u osnovnoj skoli. U srednjoj slicno. Na poslu od nas 40 nema ni 10 grobara, 4 njih navija za druge klubove, 4-5 njih nezainteresovani za sport i sve ostalo Zvezdasi. Mozes vrlo lako da se uveris u to cim se nadjes u nekom malo vecem kolektivu ili grupi ljudi. Drzava i grad nemaju pare da kupe matice za zamenu delova u busevima nego ce da bacaju pare na uzaludnu anketu a sve da bi neki Zvezdas ili Grobar lecio svoje frustracije.

Kako drugacije

pre 9 godina

Redovno im davali licencu za registraciju igraca, licencirali ih za Evropu godinama...sve to pored dugova!?
Sad kad je UEFA bacila pogled ka Srbiji, sad ce da pricaju o postenju!?
Sami sebe osudili i upali sebi u usta...i FSS i Zvezda !

PS. Naravno, sve je ovo sarada, nece biti nikakvih posledica i Zvezda ce ipak registrovati igrace...i tako u krug.

Claude G

pre 9 godina

Kad pocne prelazni rok skinuce zvezdi zabranu, ne brinem za njih...
(mrle, 11. jun 2014 11:21)

Ne mogu tek tako, sada znaju ovi iz FSS a da su pod istragom i da se ne sale iz UEFA. Izdavali su joj do sada dozvole bez pokrica pa eto sta je epilog.

albel

pre 9 godina

Bojan, 11. jun 2014 13:08)
Potpuno tacno!Samo da dopunim,stadion je u katastru uknjizen kao vlasnistvo Zvezde,dok se 16 hektara zemljista na kome se stadion nalazi i oko njega vodi kao vlasnistvo grada Beograda,na kome Zvezda ima pravo koriscenja.E sada,"mali" problem je taj sto se stadion nalazi pod hipotekama od 2005.godine.Inace,jedna od banaka je njegovu vrednost prilikom davanja hipotekarnog kredita procenila na 36 miliona evra.
Dakle,a nevezano za kometar gospodina Bojana,potencijalni kupac bi kupovinom Zvezde dobio 50 ili vec koliko miliona evra duga,stadion pod hipotekom,zemljiste koje pripada gradu,potpuno ruiniran profesionalni igracki pogon jer ce realno ostati samo oni koje bas niko nece,da ne pricam o potencijalnoj kazni FIFE(novcana je vec zagarantovana).Sa druge strane,dobio bi brend Crvene Zvezde,prihode od marketinga,tv prava i ulaznica.E sad,ako navijaci Zvezde misle da je ovo iz prethodne recenice dovoljno da bi neko kupio klub u takvom stanju,onda neka veruju u bajke o Arapima i privatizaciji!Pozdrav!

Košarka je sport za fine navijače

pre 9 godina

@ (Darko, 11. jun 2014 15:09)

Evo, šefe, podrška za Zvezdu, ne morate ništa da plaćate, nikom da dugujete, nikog da poštujete, nikakav sistem, nikakva pravila, ... ako svi drugi poštuju pravila neće se mnogo osetiti da Zvezda bude bez obaveza zbog milion navijača. Ali, koja bi to uvreda za te navijače bila? Strašna!

Ale & GIme

pre 9 godina

Pa šta? Kasa je prazna, dugovi enormni, mislili ste da to može pod tepih? E ne može! Sad samo treba jasno reći ko je odgovoran, bez zaštićenih.