Tenis 92

Ponedeljak, 09.06.2014.

13:28

Vajda: Slab ritern, stomak, Rafa...

Marjan Vajda, trener Novaka Đokovića, rekao je da se srpski teniser mučio sa stomačnim problemima, kao i da mu ritern nije funkcionisao u finalu Rolan Garosa.

Vajda: Slab ritern, stomak, Rafa... IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

92 Komentari

Sortiraj po:

kiselo grozdje

pre 9 godina

@Nebojsa
Pa ovako Nebojsa, sve podloge su iste, i nepotrebno je oduzimati Nadalovu najbolju, a Novakovu najbolju racunati. Neposteno je. Ako oduzimas meceve na sljaci jer je to Nadalova najbolja podloga, onda oduzmi meceva odigrane na betonu koji je Novakova najbolja podloga. Ostaje nam trava. A na njoj Rafa vodi 2-1. Drugo, istina Novak je pobedio Rafu u sedam duela za redom, i sta je bilo posle? U narednih 7 rezultat u pobedama je 6-1 za Rafu. U ukupnom skoru rezultat je u korist Nadala. Ne moze se u rivalstvu koje traje skoro deceniju racunati samo jedna sezona. Ne mozes da pamtis samo ono sto tebi odgovara. Cinjenica je da Nadal na svakom gren slemu osim u Australiji ima vise uspeha od Novaka. Nadal ima 2 titule se Vimbldona, Novak jednu, Nadal ima dve titule na Us openu, Novak jednu. Nadal je pobedio u poslednja cetiri gren slem duela. Ako vec Nadalu oduzimate uspehe na sljaci, ok, ali uradite isto sa betonom kad je Novak u pitanju. Novak van betona ima samo jedan trofej, van Australije samo dva gren slema.

Joca 011

pre 9 godina

Zaista je čudno da izgubi šest GS finala zaredom.
Npr. od Mareja W a od Nadala RG.
On koji važi za najprofesionalnijeg, mentalno najjačeg, fizički najspremnijeg.
Odjednom... počne da se zbunjuje, dekoncentriše, sapliće, posrće...
Ne biva da se ovakvi događaji tek tako olako i neobjašnjivo događaju.
Ima tu još nešto...
.

Driv3r

pre 9 godina

Jel Djokovic izgubio nekad a da nije imao fizickih problema, stomacnih tegoba, povrede, haarp, ciu, biu, pakistan, vijetnam??? Samo pitam, posto se ja ne secam... Ako gubis, gubi dostojanstven u porazu, a ne uvek neka opravdanja...

zex

pre 9 godina

Novak je izgubio zbog glave a generalno on je bolji igrac od Nadala,kompletniji spremniji,igra na svim podlogama dobro,Nadal je osvojio samo 5gs van Pariza znaci on je rodjen za Parisku sljaku.ocekujem da novak stegne zube video sam u njegovim ocima tugu i bol jer je igrao stegnuto,on vise nema sta da izgubi ove godine,uskoro ce biti broj jedan.RG je bio prioritet ali zato je i izgubio.godine su pre njime,osvojice novak jos 10GS do kraja karijere u to sam siguran.

Iva

pre 9 godina

Sta god da je u pitanju glava,stomak,udarac..prosto nije sudjeno da Nole osvoji RG i to nije nista lose.. I nije mi jasno zasto neki ljudi zbog toga otpisuju Novaka.Eto i Federer ga je samo jednom osvojio (znamo da nije tada igrao sa Nadalom) pa ga i dalje smatraju najboljim teniserom svih vremena..tako bi bilo i da ga nikad nije osvojio.

aca

pre 9 godina

Nista čudno. Kao i svaki muškarac pred tu famoznu svadbu i venčanje, ne zna gde udara. Da nije toga, sigurno bi Kralj Nole odigrao bolje.

logitech

pre 9 godina

@mateja, niko ne osporava njegove uspehe i svaka mu cast na svemu sto je postigao, a postigao je previse! Meni npr. smeta taj neaportski pristup koji imamo mi sa ovih prostora, gde ne kazes "svaka cast, bolji si od mene, zasluzio si pobedu" nego uvek trazimo neke izgovore, te vetar, te sunce, stoma, socivo, avion, zemljotres u Japanu... Ako si veliki u pobedi, budi i u porazu i cestitaj pobedniku, a razloge slabije igre cuvaj za sebe i trudi se da ih eliminises.

hawkeye

pre 9 godina

da li je neko od vas igrao danas tenis, onako rekreativno, na plus 33?E pa, ja jesam, od 11 do 13, na otvorenom. Imam odlicnu kondiciju, hranim se zdravo, bavim se jednim sportom, takodje rekreativno, mislila sam da ce mi dusa ispasti danas... da li je neko od vas danas potrcao 50 metara na ovoj temperaturi? Sigurna sam da nije, zato, ne tupite. A jos nesto: ne, nisam blejac, radim normalan posao i bavim se sportom.
(makid, 09. jun 2014 21:06)
i kakve to ima veze sa vrhunskim sportistima,praktično modernim gladijatorima današnjeg doba,a šta bi trebali da nakon što odrade svakodnevno 5 časova treninga i imaju timove sa 20 ljudi za sve i svašta da im duša ispada za vreme meča?zato jesu najbolji.

jasko_tt

pre 9 godina

Postao sam navijac Rafe davno, u periodu kada je dominirao Rodzer Federer, a Rafa ga je tada redovno pobedjivao gde god bi ga sreo. I dalje navijam za Rafu. Voleo sam i Novaka, radovao se njegovim pobedama i prodoru u sam vrh svetskog tenisa. Malo sam prestao da ga gotivim zbog novinara koji su preteravali sa izjavama. Poredili ga sa supermenom i td. Svaka njegova pobeda je propracena sa 10 naslova u novinama.. Nije Novak kriv. Dobar je momak i zaista vrhunski teniser.Milioni ljudi igraju tenis a Novak i Rafa dominiraju zadnjih par godina. Tenis ne bi bio isti bez njih. Oboica su veliki sampioni. Nadal je za sada po meni drugi svih vremena. Novak ce osvojiti jos mnogo trofeja. Kad zavrse karijere sabracemo im titule, gs, masterse, medjusobne skorove sa najboljim teniserima, nedelje provedene na prvom mestu, dejvis kup titule i ko zna sta vec i uvrstiti ih na pozicije na vecnoj listi najboljih tenisera svih vremena.
Za sada treba da uzivamo u sjajnom rivalstvu njih dvojice. Svako ima pravo da navija za koga zeli i da smatra da je njegov favorit bolji. U do sadasnjoj karijeri Rafa je vise postigao, ali ima vremena da se Novak priblizi , pa cak i da oboica mozda napadnu titule najveceg do sada Rodzera Federera. Svi igraju tenis a Rafa i Nole stizu do same zavrsnice ;)

Nebojsa

pre 9 godina

(kiselo grozdje, 9. jun 2014 23:52)

Da rezimiramo:

Od 42 meca ukupno,18 meceva su odigrali na slaci,pa je normalno da Nadal vodi 23-19.

Hajde da oduzmemo tih 18 meceva na sljaci.

Novak ukupno na ostalim podlogama vodi 15-9.

I jos nesto sto ne moze da se izbegne:
ako te jedan te isti protivnik tuce 7-0 u nizu,pa 4-0...da li si zaista najbolji svih vremena?

Veoma diskutabilno.

Toliko.

Ogi

pre 9 godina

Ja@...pratim tenis dovoljno dugo da mi ne treba podsjećanje...nisam počeo gledati tenis od Novakove ere pa da komentarišem. Moje mišljenje stoji i dalje...

tenis tenis

pre 9 godina

@da Kriterijum za poredjenje ti je los. I nije Nadal sa svima pozitivan samo na sljaci, jer sa Borgom na primer nije ni igrao. Za osvajanje trofeja vazna je kobkurencija. Federer je vecinu osvojio dok je Rafa jos bio jako mlad, a Nole tek pocetnik. Vec od 2007/2008 Rafa je poceo dominaciju nad Federerom. Uz to Rafa za rivala ima Novaka, koji je sjajan atleta i veliki teniski znalac, pa svaki pehar koji Nadal osvoji vredi vise od onih Federerovih osvajanih protiv Hjuita, Rodika i Filipusisa. Sto se pozitive na garosu tice, Nadal je na primer tri puta igrao sa Federerom u Australiji i skor je 3-0 za Rafu. To sto Nadak naleti na Novaka u finalu koji je u tom momentu bolji je druga prica. Nadal je stavio mrlju na Federerov status najbojeg jer ga je pobedio premnogo puta. Svi relevantni teniski strucnjaci Nadala vec pominju kao najboljeg u istoriji. O podlogama raspravljate samo vi ovde. Podloge su nebitne, jer su sve jednake. Nijedna nema prednost nad drugom. A Nadal je vec dokazao da je mnogo vise od sljakasa. Sljakas ne igra 5 finala Vimbldona, ne osvaja pehare na Us openu.. Mozete vi da raspravljate do sutra, pitanje je trenutka kada ce Nadal i definitivno doci do tog broja 17.

kiselo grozdje

pre 9 godina

@Ogi Nadal na ostalim podlogama ima vise uspeha od Novaka, Nadal ima dva Vimbldona, dva Us opena, Novak je jedino bolji u Australiji. Kad vec Nadalu oduzimas ono gde je najbolji, oduzmi i Novaku beton, pa reci sta je ostalo. Sve podloge su bitne i apsolutno jednake.

da

pre 9 godina

@Dejan
Kako onda Nadal deluje u poredjenju sa Federerom?
Vimbldon: Federer 7- Nadal 2
US Open- Federer 5- Nadal 2
AO- Federer 4- Nadal 1
RG- Federer 1 - Nadal 9.
Ili sa Samprasom?
Borgom?
Sa svima je pozitivan samo na RG.
A RG se igra na sljaci, sezona sljake traje 2 meseca otprilike, pa ne znam sta je Rafa radio tokom ostalih 10 meseci u godini tokom svih ovih godina? Samo 19 titula van sljake je malo.
Novak je mnogo ravnomernije rasporedio svoje titule, to je njegova prednost, a Nadalova prednost je naravno ogromnih 14 GS. Ali treba biti realan i reci da je van sljake Nadal slabiji od Novaka.

helabajzer

pre 9 godina

bez paklenog treninga i 100% tenisa u glavi,Nole nece moci nista da uradi.Da sam na njegovom mestu,nebih se skrasio dok neosvojim RG,posle toga moze i da prestane stenisom.Zato,nemoj da kukas ko baba,vec 1000. sklekova,1000 trbusnjaka...

Ogi

pre 9 godina

Izgleda po ovim logikama da se u tenisu jedino računaju GS...ne znam što onda igraju druge turnire...ali da završim raspravu što se mene tiče. Svako ima svoje viđenje i to je ok. Po meni Novakov najbolji tenis je bolji i od Rafinog i Rodžerovog i to je to. Pozdrav svim ljubiteljima tenisa

deki

pre 9 godina

Nije mi jasno zasto Novak kada mu ne ide odjednom siri ruke, buni se, mrsti....Na taj nacin gubi fokus I salje jasnu poruku protivniku da mu nesto ne stima. Cim je izgubio drugi set on se "nadurio" I videlo se da je mrzovoljan.... dok Nadal ne popusta I uporan je do kraja. To pravi razliku izmedju njih dvojice.

alo

pre 9 godina

@makid
Sarapova, Halep, Nadal, juniori, dublovi.... svi su igrali na istoj temperaturi kao Novak i niko od njih nije imao problema sa suncem.
A uz to, pogledaj malo oko sebe i videces ljude koji rade najteze fizicke poslove po ceo dan na suncu, a ne samo 3 sata sa pauzama svakih 5 minuta, pa ne padaju u nesvest i ne kukaju. A nisu sportisti.

ja

pre 9 godina

@Ogi
Pa isto kao sto se u klupskom fudbalu npr. igra mnogo takmicenja, nacionalnih liga i kupova, a najvise se ceni Liga Sampiona. To je dosta slicno.
Ako mislis da je Novakov najbolji tenis bolji od najboljeg tenisa RF i Nadala, ti lepo pogledaj na netu kako je Federer igrao 2004,2005,2006, 2007 ili 2009 ili kako je Nadal igrao 2008 i 2009 pa ces videti da gresis. Taj nivo koji su oni imali je neverovatan. Novak je jedini koji je 2011 uspeo da se priblizi tom nivou ali nije ga sustigao.

Dobro

pre 9 godina

Ama, bre ljudi, broj dva na ATP listi juce je izgubio od broja jedan.
Cemu sve ovo?
Toliko strucnjaka, izjava, komentara ... da umres od muke.
Gledajte tenis i uzivajte.

Iz zemlje lala, uvek Vas,

bb

pre 9 godina

NOLE CARE,zadnjih pet meceva sa Nadalom,jedan je izgubio,i odmah se nadje neko da ga pljuje,a ceo stadion mu tapsao 10min.Nadal je bio bolji,razbices ga neki drugi put,sve je to deo igre

Dejan

pre 9 godina

@Bez Roland Garrosa, GS titule Novak 6, Rafa 5....Nadal je najbolji u istoriji na šljaci i tu nema govora... na ostalim podlogama, po meni, je Novak bolji igrač...to se vidi i u međusobnim duelima...sve u svemu uživajmo još koju godinu u ovim vrhunskim mečevima...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ogi, 9. jun 2014 15:20)



- A bez Australian Opena, Djokovic ima 2 titule, a Nadal 14. Ako cemo po tom kriterijumu. Ma sta kazes, Novak je bolji na svim ostalima podlogama, a to se vidi po medjusobnim susretima. Na travi je 2-1 za Nadala, tako da je onda Nadal bolji. Na Vimbldonu 2 titule Nadal, 1 Novak. Na Ju Es Openu, Nadal 2 titule, Novak 1. Jedino je Novak bolji na Australian Openu. Mani se ti kojekakvih kriterijuma (koji odgovaraju samo Novaku), racunica je jasna, Nadal 14 GS titula, Novak 6. Pozdrav.

makid

pre 9 godina

da li je neko od vas igrao danas tenis, onako rekreativno, na plus 33?
E pa, ja jesam, od 11 do 13, na otvorenom. Imam odlicnu kondiciju, hranim se zdravo, bavim se jednim sportom, takodje rekreativno, mislila sam da ce mi dusa ispasti danas... da li je neko od vas danas potrcao 50 metara na ovoj temperaturi? Sigurna sam da nije, zato, ne tupite. A jos nesto: ne, nisam blejac, radim normalan posao i bavim se sportom.

Kmeeee!

pre 9 godina

(SOKO, 9. jun 2014 17:34)

A i vas Cilic je te godine bio bolestan, jel da! Hi, hi, hi! Prestanite vise da kmecite zbog te 2011! Pomirite se da je Srbin bio 2 godine No1!

nikolas

pre 9 godina

I Federer je gubio 4 puta u finalima RG,ali je zato osvajao sve ostalo! E tako lepo treba i Novak da zbije redove,stisne zube i da osvoji sada wimbldon i Us open! Nije uopste velika ttagedija izgubiti od Nadala u Parizu,nego momce zasuci rukave,treniraj i pokazi im od cega si! A Rg ako dodje dodje! Veliki sam navijac Novakov i jako mi je krivo zbog ovoga! Ne idi emocijama nego razumom o sve ce biti Ok! Pa ako treba i Cetojevic da dodje neka dodje! Ajmo,samo napred

T&T

pre 9 godina

Ma uvek neki zdravstveni problem kada izgubi.
Covece, ispada da su ovi sportisti 10 puta bolesniji od obicnog naroda koji "nezdravo zivi"....

ok

pre 9 godina

Odavno sam napisala činjenice,statistiku,nešto šta pratim više od decenije - zašto je Rafa bolji, zašto je Federer bolji od Novaka? Novakov navijač mi je napisao odgovor - " popio sam pivo,realnost me ne interesuje , Novak je najbolji na svetu " . Nisam mogla da shvatim zašto daju minuse na činjenice. Tog dana sam shvatila ko je prosečan Novakov navijač a sada su još i agresivniji,traže imena i prezimena nas koji duže pratimo tenis jer Nole nikako da pobedi u SF ili finalu GS. Nadam se da se Nole bolje oseća od njih.

Kiborg

pre 9 godina

Djokovic je izgubio od Mareja 2 finala GS-a i olimpijske igre, od Nadala 2 finala GS-a i jedno polufinale na RG prosle god. Ovo se sve izdesavalo u poslednje 2 god. Jedino je Djokovic osvojo Melburn. Odnos u poslednje 2 god na velikim turnirima od Nadala i Mareja mu je 6-1. Djkovic je mentalno slab za finala velikih turnira. Ovo ne bih pisao da ne mislim da je za min 20% bolji igrac od Nadala i Mareja. Beker je doveden da unapredi psihu ali za sada nema konkretnih rezultata. Da ima polovinu nadalove psihe Djokovic bi imao jos min 3-4GS ali ovako plafon jos 2-3 GS do kaja karijere.

Ogi

pre 9 godina

Kiselo grožđe, mislim da nisi razumio moj komentar...ne mislim Nadalu da oduzimam ništa samo konstatujem da na ostalim podlogama nije bolji igrač od Novaka...bolji je jedino na Šatrijeu...

GORAN

pre 9 godina

SOKOLE
ako je 2011 bila splet sretnih okolnosti šta je onda bila 2013 za Rafu!?
Mislim da takvi poput tebe slabo prate tenis i olako donose svoje sudove.
U 2011 je Roger još uvijek bio prijetnja svima a Rafa povredjen a osvojio RG,may e..! Najbitnije od svega je da Novak nije imao takvu igru ni prije ni poslje 2011 jer da je, ovakvog Nadala bi samljeo a i ovako nije daleko od toga. E to je istina a ne splet srečnih okolnosti.

srele

pre 9 godina

pa ja ne verujem kad god nole izgubi u pitanju je ili nije neka povreda ili kao neki stomačni virus, dokle ćemo da se vadimo na nešto kad god izgubimo

e

pre 9 godina

Svaka cast Novaku za set i igru protiv Nadala ali ja mislim da on kada zna da mu uslovi ne odgovaraju previse paznje obraca na to. Te gleda u sunce, te je nesto malaksao, te mu je vrucina, te mu smeta publika. Razumem ja da mu stvarno mozda nije bilo dobro, ali brate ako znas sta te ceka, igraj najbolje sto mozes i ne obaziri se na to. I da i ono psovanje, on izgleda psuje svoje trenere ne znam, deluje mi kao da gleda u njih i krivi njih sto je on izgubio poen. Moguce da je zbog takvog stava i izgubio ovo. Pa nije Beker kriv sto ti ne umes da pogodis volej tokom citavog meca.

SOKO

pre 9 godina

2011 je bila splet srecnih okolnosti za Novaka jer Nadal je bio povredjen,a Rodzer se zasito tenisa tada!.Tako moze samo njima dvojici da se zahvali sto je uspeo da osvoji sva 3 GS u jednoj godini.Inace nikad ne bi to uradio ma sto god pricali ovi koji su poceli da prate tenis od te godine.

Tanja

pre 9 godina

@sigurno
Kad već toliko dobro poznaješ Rafu, možeš li nam objasniti njegovo ponašanje u finalu Madrida protiv Nišikorija? Da li to priliči vaspitanom čoveku?

cudno

pre 9 godina

@Ogi Kad si Rafi oduzeo RG a Novaku nista i Rafi ostalo 5 a Novaku 6 voleo bih da mi objasnis kriterijum? Jer Novak od 6 titula ima 5 na betonu, pa ako oduzmemo Noletu i Rafi titule na njihovim najboljim podlogama Rafi ostaje 5, a Novaku jedna. Od Noletovih 6, cak 4 su sa AO, pa ako im oduzmemo titule sa njihovih najboljih turnira Rafa ima 5, a Novak 2. Mnogo nerealnih stvaru pisete. Nema tu sta da se oduzima, Nadal ima 14, Novak 6.

srbin

pre 9 godina

Kada dva tenisera dostignu ovaj nivi igre, poput Noleta i Rafe, samo sitne stvari odlučuju: porast/pad temperature od par stepeni, stare/nove loptice, malo gubljenje snage i poen manje/više, itd... Tako da ne osuđujem izjave tipa: falilo malo snage, koncentracije, sreće...

Tanja

pre 9 godina

Mene raduje da je naš Noki svetski čovek u svakom pogledu a ne neki palentos kome je sport sve u životu.
Da li postoji bilo koji aspekt u kome Noki nije izuzetan? Sve mu bre ide od ruke. Bog dao a on, velikim radom, nadogradio. Pratim sport više od 30 godina ali me ovaj mladi čovek fascinira. Želim mu zdravlja i svu sreću ovog sveta a za radost koju mi je priredio hvala mu do neba.
p.s.
Razumem da komentarišemo i kritikujemo ali nikada, ponavljam nikada, neću shvatiti mržnju, zavist i omalovažavanje.
Za sve ljude dobre volje veliki pozdrav.

kiselo grozdje

pre 9 godina

@Ogi Tvoj komentar moze medju bisere godine. Ajde sad Novaku oduzmi od tih sest titule osvojene na betonu? Posto si Rafi oduzeo ove sa garosa? Novaku ostaje jedna osvojena van betona. Oduzmi mu titule osvojene na istom turniru, posto si ih Rafi oduzeo, Novaku ostaju samo dve. Ja licno ne vidim da je Novak bolji od Nadala, jer poslednju pobedu na gren slemu Novak je ostvario u januaru 2012, Nadal je od tada dobio sva cetiri gren slem duela. Ove pobede na mastersima su potpuno nebitne ako se gube najveci mecevi. A i jasno je da Nadal nije ni usao u masters duele sa nekom posebnom motivacijom, fino se sacuvao za glavno. Ovo je deseta godina za redom da on uzima gren slem. A svi vi sto ga kao kritikujete potpisali bi da Nole ima ovakve uspehe kao Rafa..

dosta

pre 9 godina

Aman ljudi, prestanite više pričati da je Novak uradio mnogo na promociji Srbije.On nije ništa uradio za nju ,jer on je sportista i promovisao je isključivo sebe,kao i svi ostali sportisti širom svijeta.Na turnirima na kojim igra i u zemljama kojima su oni održavaju,ili koji ih prate preko tv-a 95% stanovništva ne zna gdje je Srbija,niti ih to interesuje. .Većina ovdje zna napr. za atletičara Bolta ,ali mali broj ih zna gdje je Jamajika ,čiji je državljanin ,dok mali postotak zna da je karipska država ,a tek neznatan broj ih zna ime njenog glavnog grada.

sigurno

pre 9 godina

@P.A O tome kakav je Nadal covek mozda najbolje govori reakcija Borga nakon poslednjeg poena. Slavio je kao da je sam osvojio i na kraju izjavio:"Srecan sam kao da je moj sin osvojio titulu. Tenis nikad nije imao vaspitanijeg i skromnijeg sampiona, svaka cast njegovim roditeljima." Ti sudis o Nadalu na osnovu svojih predrasuda. Ali taj isti Nadal posle svih pobeda ide u mali Manakor gde je rodjen, sto dovoljno govori o njemu i njegovim ljudskim kvalitetima. Taj Nadal umesto crvenih tepiha Kana bira pecanje sa prijateljima iz detinjstva.

Melenci

pre 9 godina

NS sve st si napisao je tacno,to su nepobitne cinjenice,ali ni jednu rec da je Nole ipak sampion,velik sportista.Ni jednu rec da je on i sutra stane sa tenisom jedan od najvecih sportista na svetu.Za Srbiju da i ne govorim.Posle ovog poraza i samo jednog dana oporavka ti ides sa golim cinjenicama koje znamo.Zvucis prestrogo,bez zrna utehe.

glava najvaznija

pre 9 godina

Svi se nesto primecujete Rafinu fizicku spremnost ali ono najvaznije psihicku snagu zaboravljate. Rafu je cika Toni od cetvrte godine ucio da samo mukotrpan rad i jaka psiha donose rezultate. Terao ga je da igra na losim terenima salosim lopticama samo da bi shvatio da je glava najvaznija. A taj psihicki trening ne moze niko preko noci da ti ulije. U tome je Rafina velicina. Juce je i on patio od grceva i malaksalosti ali volja za pobedom ga nije napustala.

Ogi

pre 9 godina

Bez Roland Garrosa, GS titule Novak 6, Rafa 5....Nadal je najbolji u istoriji na šljaci i tu nema govora... na ostalim podlogama, po meni, je Novak bolji igrač...to se vidi i u međusobnim duelima...sve u svemu uživajmo još koju godinu u ovim vrhunskim mečevima...

TenExpert

pre 9 godina

Naš Nole je gospodski salonski igrač, a ne seljački prašinar. U dvoranama bez vetra i na normalnoj temperaturi je neprikosnoven, što je pokazao i zadnja dva puta u O2 areni. Takodje mu više odgovaraju ravni tereni kao na AO i US, gde loptica pravilno odskače, a poeni se osvajaju umećem a ne na sreću, ali pod normalnim meteorološkim uslovima. Nenormalne vrućine, vetrovi, džombasti, blatnjavi i prašnjavi tereni više odgovaraju prašinarima koji dobijaju na sreću.

Washington

pre 9 godina

Nadal 14 grend slem titula
Novak 6.

Toliko o tome ko je bolji.

Sasvim nebitno za mene, navijam za Djokovica ali gledam stvari realno. Dok u kaficima cujem price kako je Novak najbolji teniser svih vremena. Ajde malo na zemlju da se spustimo.

DaLanik

pre 9 godina

Da se Rafa popravio u drugom setu (i na dalje) - jeste. Nole je imao recept za Rafu u prvom setu, smireno, polako, ali videlo se da je nadmocniji. Onda je izgleda, vrucina i nervoza odradila svoje i kad se malo povratio u 4. setu, nije bilo dovoljno a Rafa je i dalje igrao ok. Sve u svemu jedan od njihovih losijih meceva, ni jedan nije bio u vrhunskoj formi i raspolozenju. I nema nikakve misterije.... Pobedice sledeci put.

Melenci

pre 9 godina

Vajdu dozivljavam kao svog.To sto on kaze za mene je zakon.Dovoljno je samo jedan od nabrojanih razloga da se desi,to je automatski poraz.Nole ce sigurno ici dalje,trenirati zestoko za novi turnir.Tacno je smo svi koji postujemo Noleta proveli lose nedeljno popodne.da nam nije bilo ni do cega.Nije fraza od suza se ne zivi.

Nadal i Novak - Sampioni

pre 9 godina

@P. A.: "Novak (i mnogi drugi!) su bolji od Nadala u mnogim dijelovima. Osim u jednom. Zelja. I psiholoska podrska vlastitoj zelji. Ne moze se hodati po centralnom terenu Roland Garosa u finalu i citavim svojim tijelom odavati jednu razocaranost, apatiju, depresiju, rezigniranost... "

Apolutno se ne slažem sa vama. Ja mislim da Vi ne razumete šta znači ritam igre, a šta je to razlika u fizičkoj predispoziciji. Nadal igra jedan tip tenisa, a Novak drugi! Videti dva kolosa tenisa, koja na različit način pristupaju igri a podjednaki su u kvalitetu, je prava poslastica za gledaoca koji to uočava. Bitka izmedju nezaustavljive sile kao sto je Nadal i Novaka - genija teniske igre, uključujuci i (nepravedno) izvikane padove u igri. Da li iko može da prati Nadala u fizičkoj spremnosti i tempu igre? Ne! Ali.. Prepoznati trenutak kad treba spustiti nivo igre, i žrtvovati već izgubljen set, i skupiti svu snagu, za sledeći set, za JEDINU brejk šansu u sledećem setu!... Da li razumete taj trenutak?

popeye

pre 9 godina

Ако га тако саветују, није ни чудо да некад игра лоше. Добар противник је тек трећи на листи проблема? Па, није Новак дете од 3 године...

Milos

pre 9 godina

Meni nikada nece biti jasno kako neko moze da kritikuje Novaka ili Nadala ili bilo kog drugog vrhunskog sportistu ili trenera, pa kada budete postigli 10% sto su oni postigli, ali samo 10% videcete koji je muka stici do toga......budite srecni sto imamo jednog Novaka.....toliko za ljude koji nemaju pametnija posla nego da kritikuju druge.....pogledajte prvo sebe gde ste i sta ste uradili u ovoj Srbiji.......

NS

pre 9 godina

Da je Rafa slomio nogu Nole bi sigurno dobio 5 set. Sta je u pitanj ne znam ali vidim da je od zadnjih 6 finala na GS izgubio 5 2012 i 2013 kao i ove jednoztavno do finala igra odlicno i onda u finalu potop. To su cinjenice a zasto je to tako ja ne znam i dali ce uzeti jos koji GS ako neko zna neka kaze. Na US openu na podlozi koja je njegova ima 4 finala i 1 pobedu znaci ne moze da se nosi sa Rafom na podlozi koja mu odgovara u pet setova a kamoli na sljaci.. Jedino je bio ravnopravan na RG 2013 sa rafom i to se videlo ostalo je rafa jako lako resio kao i ovaj mec pogledajte samo realno 2,3,4 set i videcete nemoc da mu se suprostavi.

analiticar amater

pre 9 godina

Previse razmislja, premalo grize... Onda ide vrucina, stomak, povracanje... Bla bla bla...
Krivo mi je bilo, kao da mi je brat rodjeni izgubio. Da se razumemo.

iva

pre 9 godina

Meni je zao Nadala. Vidi se da se francuska publika smorila s tim da on stalno pobedjuje. Covek nije uradio nista lose, naprotiv, igra najbolje sto moze, cepa, a ljudima je to postalo dosadno.

dzigibau

pre 9 godina

evo moje analize tri bitna faktora:
fizicki ne spreman
fizicki ne spreman
fizicki ne spreman

Kad nemas u nogama, onda pada i glava i stomak te muci, i povracas (ko nije jos povracao na kondicionim pripremama kad nije u formi), i linija te hebe ...

sto bi rekli u hercegovini "mrtav ne prd..."

jeste li videli Rafin biceps? ili butinu...sa onakvom spremom i ne treba da znas tenis.

iskreno

pre 9 godina

Mislim da je krajnje vreme da Nole Vrati u tim dr Ćetojevića.2011.je uspeo da mu reši probleme u glavi,mislim da samo on to može ponovo da uradi.Vajda i Beker su za tehniku i taktiku,ali glavu ne mogu da mu srede,a vidi se da nole igra super,dok ne izgubi koncentraciju,a 2011. kad je Ćetojević bio sa njim,to se nije dešavalo.U to vreme je uzeo i W i US Open,po prvi put.

nikolavr

pre 9 godina

Ljudi kolo srece se okrece,zar vam nije jasno? Novak je nestvarno igrao tokom te 2012. godine,zaista.Ali u svemu tome bar 5-10 posto je bila sreca i karma koja ga je pratila cele te godine.Finale Australije 2012 je bio poslednji deo te karme,i zaista je to iskoristio.Ne mislim da je Novak juce izgubio nezasluzeno,Rafa je bio bolji,to je tacno.Ali mec su zapravo odlucili sitni detalji.Vreme,mucnina,publika,i ne znam koliko ste upoznati ali novak je pre par dana imao groznicu i bolove u stomaku,i plus onaj bandaz na slici sa Bekerom.Previse sitnih detalja koji su svakako uticali na Novaka.Stavite se u njegovu poziciju.Zamislit da radite cele godine na necemu,i sve izgleda da ce te uspeti u tome,i dan pred samu realizaciju razbolite se,ili vas vreme ometa,ili vam se desi nesto u porodici.Sve to remeti coveka znate.Rafa je imao dosta srece u par navrata tokom meca.Silne linije je pogodio,i bila je vidna frustracija kod Novaka u cetvrtom i trecem setu.Nakupilo mu se jednostavno,video da nece moci da izdrzi tokom sredine 2. seta i sumnje su pocele da ga more.I sami ste videli u prvom da je razbio Nadala jer je tada imao energije.Pobeda u Rimu ove,iz Monte Karla prosle,i Iz 2011 godine sa mastersa dovoljno govore o tome da je Djokovic jedini covek od koga je Nadal strahovao na ovoj podlozi.A to sto Novak ima "samo" sest titula,razmisliete kad je on poceo da osvaja tew trofeje,u najboljim godina federera i nadala,plus marej,del potro i ferer.

loloko

pre 9 godina

Milose,potpuno imas pravilan rezon ko je i sta je Novak uradio u sportu ne samo za sebe vec i za sve nas. Medjutim ono sto kazes 10 posto da postignemo kao i on e tu nisi u pravu. Pa on je ili br.2 ili br.1 u svetu, pa i 0.0001 posto bilo bi dovoljno. Biti 3 u ulici ili u zgradi vec je nesto a kamoli u svetu. Napred Nole. Pobedio si Srpski mentalitet da je sramota izgubiti i da mozes pobediti svaki mec na tako jakom nivou. Ostavi to ovom nerealnom narodu i samo napred.

Флоријан Миклош

pre 9 godina

Од како је без икаквог разлога у стручни штаб довео Бориса Бекера, све ће бити горе и горе. Једини прави Новаков пријатељ у спорту је Маријан Вајда, али Ноле је тако одлучио и сам ће падати све дубље и дубље...

Budimo realni...Nadal je mnogo bolji teniser od Đokovića...Ko misli drukčije neka samo do devet izbroji Rafine trofeje na Rolan Garosu. Trofeji nemaju veze sa time da li mi volimo ili ne volimo našeg Novaka, jer rezultati nemaju veze sa ljubavi i sa našim navijanjem za Đokovića.

P. A.

pre 9 godina

Novak (i mnogi drugi!) su bolji od Nadala u mnogim dijelovima.
Osim u jednom.
Zelja. I psiholoska podrska vlastitoj zelji.
Ne moze se hodati po centralnom terenu Roland Garosa u finalu i citavim svojim tijelom odavati jednu razocaranost, apatiju, depresiju, rezigniranost. Nadal? On je u grcu od snage psihicke koncentracije (mnogi bi ovu njegovu povremenu transformaciju, zajedno sa silnim prisilnim radnjama koje pokazuje, tumacili prema pravilima psihijatrije...)i tu je on nenadmasan. E sad rijec je o pobjedi (ili porazu). Ali ja uvijek biram Djokovicevu psihu, a ne Nadalovu, jer Djokovic pokazuje da je potpuno normalan covjek.

s

pre 9 godina

Novak je igrao ooooodlicno, najbolje sto moze i svaka mu cast! A Rafa je Rafa i juce je bio bolji i to je jedino vazno! Svaka cast obojci...idemo dalje...

simke

pre 9 godina

Moramo shvatiti da je ovo samo sport,nekad koliko god da igras dobro u finalu gren slema,ako ti je sudjeno da izgubis,onda ces izgubiti i tu je kraj svake price.Novak nije bio na svom nivou,imao je i nekih zdrastvenih problema,ali izgleda da je to tako moralo biti,sada mora nastaviti naprijed.Novak je veliki teniser,osvajac 6 gren slemova,sto nije mala stvar,on je veliki sampion,i u buducnosti ce biti jos dosta pobjeda.Sigran sam da Novak u karijeri moze osvojiti 12,13 gren slemova.

vuk sa walstrita

pre 9 godina

SVE LOŠE ŠTO SE POČELO DEŠAVAT NOLETU JE ZATO ŠTO SE NADAL VRATIO U MEČ I OKRENUO GA NA SVOJU STRANU POZZZ VOLIM IH OBOJICU

rolan

pre 9 godina

Oduvek smo bili uz Noleta i nastavicemo tako dok god igra tenis. Rolan Garos ovoga puta nije bio Noletov, nije bio njegov dan, nije bila njegova igra...Pripao je Rafaelu po deveti put. Sta je tu je i idemo dalje. Mozda nema R. Garosa ali mozda bude Vimbldon ili US Open.

Aleksandar

pre 9 godina

Vajda...Nema boljeg trenera na svijetu.

Sjacam se, pricalo se, da nema vremena ove godine toliko, tako da nemoze da ide sa djokovicom na velike turnire. Ali evo ga opet, tu je.
Skidam ti kapu.

Doktor

pre 9 godina

I ja kao mlad student kad se opteretim pred ispit ..Stomak,nervoza,nespavanje. Posle me je proslo. Tako bi i Novaka trebalo da prodje, a ne najslabiji da bude u finalima(5 izgubljenih GS finala od poslednjih 6). Jednostavno neka kaze:"Igram za svoju dusu". Juce se i posle prvog seta videlo da nije pravi i Nadal je samo sacekao da padne.Nije Spanac nista dramaticno popravio svoju igru ,samo je bio konstantno solidan

Idemo

pre 9 godina

Odlična analiza Vajde. Nadal i Novak igraju na tako visokom nivou, da pobedjuju mainimalne razlike. Jedan dobar udarac, jedan pročitan servis, jedan loš ritern, mogu okrenuti inicijativu u korist jednoga ili drugoga. Dok god postoji ovakva neverovatna želja za pobedom, kod obojice, gledanje njihovih mečeva će biti spektakl. Sledeća destinacija: Vimbldon

Joca 011

pre 9 godina

Ovakav Vajdin govor meni ukazuje da ovde ''nisu čista posla''...
Ali, gde je velika valo tu je malo pravog taspor,
pa OK, nek se prelomi na W – žemo, no blempro.
.

P. A.

pre 9 godina

Novak (i mnogi drugi!) su bolji od Nadala u mnogim dijelovima.
Osim u jednom.
Zelja. I psiholoska podrska vlastitoj zelji.
Ne moze se hodati po centralnom terenu Roland Garosa u finalu i citavim svojim tijelom odavati jednu razocaranost, apatiju, depresiju, rezigniranost. Nadal? On je u grcu od snage psihicke koncentracije (mnogi bi ovu njegovu povremenu transformaciju, zajedno sa silnim prisilnim radnjama koje pokazuje, tumacili prema pravilima psihijatrije...)i tu je on nenadmasan. E sad rijec je o pobjedi (ili porazu). Ali ja uvijek biram Djokovicevu psihu, a ne Nadalovu, jer Djokovic pokazuje da je potpuno normalan covjek.

Doktor

pre 9 godina

I ja kao mlad student kad se opteretim pred ispit ..Stomak,nervoza,nespavanje. Posle me je proslo. Tako bi i Novaka trebalo da prodje, a ne najslabiji da bude u finalima(5 izgubljenih GS finala od poslednjih 6). Jednostavno neka kaze:"Igram za svoju dusu". Juce se i posle prvog seta videlo da nije pravi i Nadal je samo sacekao da padne.Nije Spanac nista dramaticno popravio svoju igru ,samo je bio konstantno solidan

analiticar amater

pre 9 godina

Previse razmislja, premalo grize... Onda ide vrucina, stomak, povracanje... Bla bla bla...
Krivo mi je bilo, kao da mi je brat rodjeni izgubio. Da se razumemo.

Idemo

pre 9 godina

Odlična analiza Vajde. Nadal i Novak igraju na tako visokom nivou, da pobedjuju mainimalne razlike. Jedan dobar udarac, jedan pročitan servis, jedan loš ritern, mogu okrenuti inicijativu u korist jednoga ili drugoga. Dok god postoji ovakva neverovatna želja za pobedom, kod obojice, gledanje njihovih mečeva će biti spektakl. Sledeća destinacija: Vimbldon

rolan

pre 9 godina

Oduvek smo bili uz Noleta i nastavicemo tako dok god igra tenis. Rolan Garos ovoga puta nije bio Noletov, nije bio njegov dan, nije bila njegova igra...Pripao je Rafaelu po deveti put. Sta je tu je i idemo dalje. Mozda nema R. Garosa ali mozda bude Vimbldon ili US Open.

Aleksandar

pre 9 godina

Vajda...Nema boljeg trenera na svijetu.

Sjacam se, pricalo se, da nema vremena ove godine toliko, tako da nemoze da ide sa djokovicom na velike turnire. Ali evo ga opet, tu je.
Skidam ti kapu.

glava najvaznija

pre 9 godina

Svi se nesto primecujete Rafinu fizicku spremnost ali ono najvaznije psihicku snagu zaboravljate. Rafu je cika Toni od cetvrte godine ucio da samo mukotrpan rad i jaka psiha donose rezultate. Terao ga je da igra na losim terenima salosim lopticama samo da bi shvatio da je glava najvaznija. A taj psihicki trening ne moze niko preko noci da ti ulije. U tome je Rafina velicina. Juce je i on patio od grceva i malaksalosti ali volja za pobedom ga nije napustala.

Milos

pre 9 godina

Meni nikada nece biti jasno kako neko moze da kritikuje Novaka ili Nadala ili bilo kog drugog vrhunskog sportistu ili trenera, pa kada budete postigli 10% sto su oni postigli, ali samo 10% videcete koji je muka stici do toga......budite srecni sto imamo jednog Novaka.....toliko za ljude koji nemaju pametnija posla nego da kritikuju druge.....pogledajte prvo sebe gde ste i sta ste uradili u ovoj Srbiji.......

Washington

pre 9 godina

Nadal 14 grend slem titula
Novak 6.

Toliko o tome ko je bolji.

Sasvim nebitno za mene, navijam za Djokovica ali gledam stvari realno. Dok u kaficima cujem price kako je Novak najbolji teniser svih vremena. Ajde malo na zemlju da se spustimo.

Ogi

pre 9 godina

Bez Roland Garrosa, GS titule Novak 6, Rafa 5....Nadal je najbolji u istoriji na šljaci i tu nema govora... na ostalim podlogama, po meni, je Novak bolji igrač...to se vidi i u međusobnim duelima...sve u svemu uživajmo još koju godinu u ovim vrhunskim mečevima...

Melenci

pre 9 godina

Vajdu dozivljavam kao svog.To sto on kaze za mene je zakon.Dovoljno je samo jedan od nabrojanih razloga da se desi,to je automatski poraz.Nole ce sigurno ici dalje,trenirati zestoko za novi turnir.Tacno je smo svi koji postujemo Noleta proveli lose nedeljno popodne.da nam nije bilo ni do cega.Nije fraza od suza se ne zivi.

sigurno

pre 9 godina

@P.A O tome kakav je Nadal covek mozda najbolje govori reakcija Borga nakon poslednjeg poena. Slavio je kao da je sam osvojio i na kraju izjavio:"Srecan sam kao da je moj sin osvojio titulu. Tenis nikad nije imao vaspitanijeg i skromnijeg sampiona, svaka cast njegovim roditeljima." Ti sudis o Nadalu na osnovu svojih predrasuda. Ali taj isti Nadal posle svih pobeda ide u mali Manakor gde je rodjen, sto dovoljno govori o njemu i njegovim ljudskim kvalitetima. Taj Nadal umesto crvenih tepiha Kana bira pecanje sa prijateljima iz detinjstva.

dzigibau

pre 9 godina

evo moje analize tri bitna faktora:
fizicki ne spreman
fizicki ne spreman
fizicki ne spreman

Kad nemas u nogama, onda pada i glava i stomak te muci, i povracas (ko nije jos povracao na kondicionim pripremama kad nije u formi), i linija te hebe ...

sto bi rekli u hercegovini "mrtav ne prd..."

jeste li videli Rafin biceps? ili butinu...sa onakvom spremom i ne treba da znas tenis.

iskreno

pre 9 godina

Mislim da je krajnje vreme da Nole Vrati u tim dr Ćetojevića.2011.je uspeo da mu reši probleme u glavi,mislim da samo on to može ponovo da uradi.Vajda i Beker su za tehniku i taktiku,ali glavu ne mogu da mu srede,a vidi se da nole igra super,dok ne izgubi koncentraciju,a 2011. kad je Ćetojević bio sa njim,to se nije dešavalo.U to vreme je uzeo i W i US Open,po prvi put.

deki

pre 9 godina

Nije mi jasno zasto Novak kada mu ne ide odjednom siri ruke, buni se, mrsti....Na taj nacin gubi fokus I salje jasnu poruku protivniku da mu nesto ne stima. Cim je izgubio drugi set on se "nadurio" I videlo se da je mrzovoljan.... dok Nadal ne popusta I uporan je do kraja. To pravi razliku izmedju njih dvojice.

DaLanik

pre 9 godina

Da se Rafa popravio u drugom setu (i na dalje) - jeste. Nole je imao recept za Rafu u prvom setu, smireno, polako, ali videlo se da je nadmocniji. Onda je izgleda, vrucina i nervoza odradila svoje i kad se malo povratio u 4. setu, nije bilo dovoljno a Rafa je i dalje igrao ok. Sve u svemu jedan od njihovih losijih meceva, ni jedan nije bio u vrhunskoj formi i raspolozenju. I nema nikakve misterije.... Pobedice sledeci put.

simke

pre 9 godina

Moramo shvatiti da je ovo samo sport,nekad koliko god da igras dobro u finalu gren slema,ako ti je sudjeno da izgubis,onda ces izgubiti i tu je kraj svake price.Novak nije bio na svom nivou,imao je i nekih zdrastvenih problema,ali izgleda da je to tako moralo biti,sada mora nastaviti naprijed.Novak je veliki teniser,osvajac 6 gren slemova,sto nije mala stvar,on je veliki sampion,i u buducnosti ce biti jos dosta pobjeda.Sigran sam da Novak u karijeri moze osvojiti 12,13 gren slemova.

e

pre 9 godina

Svaka cast Novaku za set i igru protiv Nadala ali ja mislim da on kada zna da mu uslovi ne odgovaraju previse paznje obraca na to. Te gleda u sunce, te je nesto malaksao, te mu je vrucina, te mu smeta publika. Razumem ja da mu stvarno mozda nije bilo dobro, ali brate ako znas sta te ceka, igraj najbolje sto mozes i ne obaziri se na to. I da i ono psovanje, on izgleda psuje svoje trenere ne znam, deluje mi kao da gleda u njih i krivi njih sto je on izgubio poen. Moguce da je zbog takvog stava i izgubio ovo. Pa nije Beker kriv sto ti ne umes da pogodis volej tokom citavog meca.

nikolas

pre 9 godina

I Federer je gubio 4 puta u finalima RG,ali je zato osvajao sve ostalo! E tako lepo treba i Novak da zbije redove,stisne zube i da osvoji sada wimbldon i Us open! Nije uopste velika ttagedija izgubiti od Nadala u Parizu,nego momce zasuci rukave,treniraj i pokazi im od cega si! A Rg ako dodje dodje! Veliki sam navijac Novakov i jako mi je krivo zbog ovoga! Ne idi emocijama nego razumom o sve ce biti Ok! Pa ako treba i Cetojevic da dodje neka dodje! Ajmo,samo napred

s

pre 9 godina

Novak je igrao ooooodlicno, najbolje sto moze i svaka mu cast! A Rafa je Rafa i juce je bio bolji i to je jedino vazno! Svaka cast obojci...idemo dalje...

Флоријан Миклош

pre 9 godina

Од како је без икаквог разлога у стручни штаб довео Бориса Бекера, све ће бити горе и горе. Једини прави Новаков пријатељ у спорту је Маријан Вајда, али Ноле је тако одлучио и сам ће падати све дубље и дубље...

Budimo realni...Nadal je mnogo bolji teniser od Đokovića...Ko misli drukčije neka samo do devet izbroji Rafine trofeje na Rolan Garosu. Trofeji nemaju veze sa time da li mi volimo ili ne volimo našeg Novaka, jer rezultati nemaju veze sa ljubavi i sa našim navijanjem za Đokovića.

NS

pre 9 godina

Da je Rafa slomio nogu Nole bi sigurno dobio 5 set. Sta je u pitanj ne znam ali vidim da je od zadnjih 6 finala na GS izgubio 5 2012 i 2013 kao i ove jednoztavno do finala igra odlicno i onda u finalu potop. To su cinjenice a zasto je to tako ja ne znam i dali ce uzeti jos koji GS ako neko zna neka kaze. Na US openu na podlozi koja je njegova ima 4 finala i 1 pobedu znaci ne moze da se nosi sa Rafom na podlozi koja mu odgovara u pet setova a kamoli na sljaci.. Jedino je bio ravnopravan na RG 2013 sa rafom i to se videlo ostalo je rafa jako lako resio kao i ovaj mec pogledajte samo realno 2,3,4 set i videcete nemoc da mu se suprostavi.

iva

pre 9 godina

Meni je zao Nadala. Vidi se da se francuska publika smorila s tim da on stalno pobedjuje. Covek nije uradio nista lose, naprotiv, igra najbolje sto moze, cepa, a ljudima je to postalo dosadno.

Nadal i Novak - Sampioni

pre 9 godina

@P. A.: "Novak (i mnogi drugi!) su bolji od Nadala u mnogim dijelovima. Osim u jednom. Zelja. I psiholoska podrska vlastitoj zelji. Ne moze se hodati po centralnom terenu Roland Garosa u finalu i citavim svojim tijelom odavati jednu razocaranost, apatiju, depresiju, rezigniranost... "

Apolutno se ne slažem sa vama. Ja mislim da Vi ne razumete šta znači ritam igre, a šta je to razlika u fizičkoj predispoziciji. Nadal igra jedan tip tenisa, a Novak drugi! Videti dva kolosa tenisa, koja na različit način pristupaju igri a podjednaki su u kvalitetu, je prava poslastica za gledaoca koji to uočava. Bitka izmedju nezaustavljive sile kao sto je Nadal i Novaka - genija teniske igre, uključujuci i (nepravedno) izvikane padove u igri. Da li iko može da prati Nadala u fizičkoj spremnosti i tempu igre? Ne! Ali.. Prepoznati trenutak kad treba spustiti nivo igre, i žrtvovati već izgubljen set, i skupiti svu snagu, za sledeći set, za JEDINU brejk šansu u sledećem setu!... Da li razumete taj trenutak?

nikolavr

pre 9 godina

Ljudi kolo srece se okrece,zar vam nije jasno? Novak je nestvarno igrao tokom te 2012. godine,zaista.Ali u svemu tome bar 5-10 posto je bila sreca i karma koja ga je pratila cele te godine.Finale Australije 2012 je bio poslednji deo te karme,i zaista je to iskoristio.Ne mislim da je Novak juce izgubio nezasluzeno,Rafa je bio bolji,to je tacno.Ali mec su zapravo odlucili sitni detalji.Vreme,mucnina,publika,i ne znam koliko ste upoznati ali novak je pre par dana imao groznicu i bolove u stomaku,i plus onaj bandaz na slici sa Bekerom.Previse sitnih detalja koji su svakako uticali na Novaka.Stavite se u njegovu poziciju.Zamislit da radite cele godine na necemu,i sve izgleda da ce te uspeti u tome,i dan pred samu realizaciju razbolite se,ili vas vreme ometa,ili vam se desi nesto u porodici.Sve to remeti coveka znate.Rafa je imao dosta srece u par navrata tokom meca.Silne linije je pogodio,i bila je vidna frustracija kod Novaka u cetvrtom i trecem setu.Nakupilo mu se jednostavno,video da nece moci da izdrzi tokom sredine 2. seta i sumnje su pocele da ga more.I sami ste videli u prvom da je razbio Nadala jer je tada imao energije.Pobeda u Rimu ove,iz Monte Karla prosle,i Iz 2011 godine sa mastersa dovoljno govore o tome da je Djokovic jedini covek od koga je Nadal strahovao na ovoj podlozi.A to sto Novak ima "samo" sest titula,razmisliete kad je on poceo da osvaja tew trofeje,u najboljim godina federera i nadala,plus marej,del potro i ferer.

Kiborg

pre 9 godina

Djokovic je izgubio od Mareja 2 finala GS-a i olimpijske igre, od Nadala 2 finala GS-a i jedno polufinale na RG prosle god. Ovo se sve izdesavalo u poslednje 2 god. Jedino je Djokovic osvojo Melburn. Odnos u poslednje 2 god na velikim turnirima od Nadala i Mareja mu je 6-1. Djkovic je mentalno slab za finala velikih turnira. Ovo ne bih pisao da ne mislim da je za min 20% bolji igrac od Nadala i Mareja. Beker je doveden da unapredi psihu ali za sada nema konkretnih rezultata. Da ima polovinu nadalove psihe Djokovic bi imao jos min 3-4GS ali ovako plafon jos 2-3 GS do kaja karijere.

Tanja

pre 9 godina

Mene raduje da je naš Noki svetski čovek u svakom pogledu a ne neki palentos kome je sport sve u životu.
Da li postoji bilo koji aspekt u kome Noki nije izuzetan? Sve mu bre ide od ruke. Bog dao a on, velikim radom, nadogradio. Pratim sport više od 30 godina ali me ovaj mladi čovek fascinira. Želim mu zdravlja i svu sreću ovog sveta a za radost koju mi je priredio hvala mu do neba.
p.s.
Razumem da komentarišemo i kritikujemo ali nikada, ponavljam nikada, neću shvatiti mržnju, zavist i omalovažavanje.
Za sve ljude dobre volje veliki pozdrav.

cudno

pre 9 godina

@Ogi Kad si Rafi oduzeo RG a Novaku nista i Rafi ostalo 5 a Novaku 6 voleo bih da mi objasnis kriterijum? Jer Novak od 6 titula ima 5 na betonu, pa ako oduzmemo Noletu i Rafi titule na njihovim najboljim podlogama Rafi ostaje 5, a Novaku jedna. Od Noletovih 6, cak 4 su sa AO, pa ako im oduzmemo titule sa njihovih najboljih turnira Rafa ima 5, a Novak 2. Mnogo nerealnih stvaru pisete. Nema tu sta da se oduzima, Nadal ima 14, Novak 6.

kiselo grozdje

pre 9 godina

@Ogi Tvoj komentar moze medju bisere godine. Ajde sad Novaku oduzmi od tih sest titule osvojene na betonu? Posto si Rafi oduzeo ove sa garosa? Novaku ostaje jedna osvojena van betona. Oduzmi mu titule osvojene na istom turniru, posto si ih Rafi oduzeo, Novaku ostaju samo dve. Ja licno ne vidim da je Novak bolji od Nadala, jer poslednju pobedu na gren slemu Novak je ostvario u januaru 2012, Nadal je od tada dobio sva cetiri gren slem duela. Ove pobede na mastersima su potpuno nebitne ako se gube najveci mecevi. A i jasno je da Nadal nije ni usao u masters duele sa nekom posebnom motivacijom, fino se sacuvao za glavno. Ovo je deseta godina za redom da on uzima gren slem. A svi vi sto ga kao kritikujete potpisali bi da Nole ima ovakve uspehe kao Rafa..

loloko

pre 9 godina

Milose,potpuno imas pravilan rezon ko je i sta je Novak uradio u sportu ne samo za sebe vec i za sve nas. Medjutim ono sto kazes 10 posto da postignemo kao i on e tu nisi u pravu. Pa on je ili br.2 ili br.1 u svetu, pa i 0.0001 posto bilo bi dovoljno. Biti 3 u ulici ili u zgradi vec je nesto a kamoli u svetu. Napred Nole. Pobedio si Srpski mentalitet da je sramota izgubiti i da mozes pobediti svaki mec na tako jakom nivou. Ostavi to ovom nerealnom narodu i samo napred.

TenExpert

pre 9 godina

Naš Nole je gospodski salonski igrač, a ne seljački prašinar. U dvoranama bez vetra i na normalnoj temperaturi je neprikosnoven, što je pokazao i zadnja dva puta u O2 areni. Takodje mu više odgovaraju ravni tereni kao na AO i US, gde loptica pravilno odskače, a poeni se osvajaju umećem a ne na sreću, ali pod normalnim meteorološkim uslovima. Nenormalne vrućine, vetrovi, džombasti, blatnjavi i prašnjavi tereni više odgovaraju prašinarima koji dobijaju na sreću.

bb

pre 9 godina

NOLE CARE,zadnjih pet meceva sa Nadalom,jedan je izgubio,i odmah se nadje neko da ga pljuje,a ceo stadion mu tapsao 10min.Nadal je bio bolji,razbices ga neki drugi put,sve je to deo igre

T&T

pre 9 godina

Ma uvek neki zdravstveni problem kada izgubi.
Covece, ispada da su ovi sportisti 10 puta bolesniji od obicnog naroda koji "nezdravo zivi"....

dosta

pre 9 godina

Aman ljudi, prestanite više pričati da je Novak uradio mnogo na promociji Srbije.On nije ništa uradio za nju ,jer on je sportista i promovisao je isključivo sebe,kao i svi ostali sportisti širom svijeta.Na turnirima na kojim igra i u zemljama kojima su oni održavaju,ili koji ih prate preko tv-a 95% stanovništva ne zna gdje je Srbija,niti ih to interesuje. .Većina ovdje zna napr. za atletičara Bolta ,ali mali broj ih zna gdje je Jamajika ,čiji je državljanin ,dok mali postotak zna da je karipska država ,a tek neznatan broj ih zna ime njenog glavnog grada.

Dobro

pre 9 godina

Ama, bre ljudi, broj dva na ATP listi juce je izgubio od broja jedan.
Cemu sve ovo?
Toliko strucnjaka, izjava, komentara ... da umres od muke.
Gledajte tenis i uzivajte.

Iz zemlje lala, uvek Vas,

Tanja

pre 9 godina

@sigurno
Kad već toliko dobro poznaješ Rafu, možeš li nam objasniti njegovo ponašanje u finalu Madrida protiv Nišikorija? Da li to priliči vaspitanom čoveku?

Dejan

pre 9 godina

@Bez Roland Garrosa, GS titule Novak 6, Rafa 5....Nadal je najbolji u istoriji na šljaci i tu nema govora... na ostalim podlogama, po meni, je Novak bolji igrač...to se vidi i u međusobnim duelima...sve u svemu uživajmo još koju godinu u ovim vrhunskim mečevima...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ogi, 9. jun 2014 15:20)



- A bez Australian Opena, Djokovic ima 2 titule, a Nadal 14. Ako cemo po tom kriterijumu. Ma sta kazes, Novak je bolji na svim ostalima podlogama, a to se vidi po medjusobnim susretima. Na travi je 2-1 za Nadala, tako da je onda Nadal bolji. Na Vimbldonu 2 titule Nadal, 1 Novak. Na Ju Es Openu, Nadal 2 titule, Novak 1. Jedino je Novak bolji na Australian Openu. Mani se ti kojekakvih kriterijuma (koji odgovaraju samo Novaku), racunica je jasna, Nadal 14 GS titula, Novak 6. Pozdrav.

vuk sa walstrita

pre 9 godina

SVE LOŠE ŠTO SE POČELO DEŠAVAT NOLETU JE ZATO ŠTO SE NADAL VRATIO U MEČ I OKRENUO GA NA SVOJU STRANU POZZZ VOLIM IH OBOJICU

srbin

pre 9 godina

Kada dva tenisera dostignu ovaj nivi igre, poput Noleta i Rafe, samo sitne stvari odlučuju: porast/pad temperature od par stepeni, stare/nove loptice, malo gubljenje snage i poen manje/više, itd... Tako da ne osuđujem izjave tipa: falilo malo snage, koncentracije, sreće...

kiselo grozdje

pre 9 godina

@Ogi Nadal na ostalim podlogama ima vise uspeha od Novaka, Nadal ima dva Vimbldona, dva Us opena, Novak je jedino bolji u Australiji. Kad vec Nadalu oduzimas ono gde je najbolji, oduzmi i Novaku beton, pa reci sta je ostalo. Sve podloge su bitne i apsolutno jednake.

GORAN

pre 9 godina

SOKOLE
ako je 2011 bila splet sretnih okolnosti šta je onda bila 2013 za Rafu!?
Mislim da takvi poput tebe slabo prate tenis i olako donose svoje sudove.
U 2011 je Roger još uvijek bio prijetnja svima a Rafa povredjen a osvojio RG,may e..! Najbitnije od svega je da Novak nije imao takvu igru ni prije ni poslje 2011 jer da je, ovakvog Nadala bi samljeo a i ovako nije daleko od toga. E to je istina a ne splet srečnih okolnosti.

alo

pre 9 godina

@makid
Sarapova, Halep, Nadal, juniori, dublovi.... svi su igrali na istoj temperaturi kao Novak i niko od njih nije imao problema sa suncem.
A uz to, pogledaj malo oko sebe i videces ljude koji rade najteze fizicke poslove po ceo dan na suncu, a ne samo 3 sata sa pauzama svakih 5 minuta, pa ne padaju u nesvest i ne kukaju. A nisu sportisti.

srele

pre 9 godina

pa ja ne verujem kad god nole izgubi u pitanju je ili nije neka povreda ili kao neki stomačni virus, dokle ćemo da se vadimo na nešto kad god izgubimo

helabajzer

pre 9 godina

bez paklenog treninga i 100% tenisa u glavi,Nole nece moci nista da uradi.Da sam na njegovom mestu,nebih se skrasio dok neosvojim RG,posle toga moze i da prestane stenisom.Zato,nemoj da kukas ko baba,vec 1000. sklekova,1000 trbusnjaka...

Ogi

pre 9 godina

Kiselo grožđe, mislim da nisi razumio moj komentar...ne mislim Nadalu da oduzimam ništa samo konstatujem da na ostalim podlogama nije bolji igrač od Novaka...bolji je jedino na Šatrijeu...

SOKO

pre 9 godina

2011 je bila splet srecnih okolnosti za Novaka jer Nadal je bio povredjen,a Rodzer se zasito tenisa tada!.Tako moze samo njima dvojici da se zahvali sto je uspeo da osvoji sva 3 GS u jednoj godini.Inace nikad ne bi to uradio ma sto god pricali ovi koji su poceli da prate tenis od te godine.

da

pre 9 godina

@Dejan
Kako onda Nadal deluje u poredjenju sa Federerom?
Vimbldon: Federer 7- Nadal 2
US Open- Federer 5- Nadal 2
AO- Federer 4- Nadal 1
RG- Federer 1 - Nadal 9.
Ili sa Samprasom?
Borgom?
Sa svima je pozitivan samo na RG.
A RG se igra na sljaci, sezona sljake traje 2 meseca otprilike, pa ne znam sta je Rafa radio tokom ostalih 10 meseci u godini tokom svih ovih godina? Samo 19 titula van sljake je malo.
Novak je mnogo ravnomernije rasporedio svoje titule, to je njegova prednost, a Nadalova prednost je naravno ogromnih 14 GS. Ali treba biti realan i reci da je van sljake Nadal slabiji od Novaka.

Ogi

pre 9 godina

Izgleda po ovim logikama da se u tenisu jedino računaju GS...ne znam što onda igraju druge turnire...ali da završim raspravu što se mene tiče. Svako ima svoje viđenje i to je ok. Po meni Novakov najbolji tenis je bolji i od Rafinog i Rodžerovog i to je to. Pozdrav svim ljubiteljima tenisa

makid

pre 9 godina

da li je neko od vas igrao danas tenis, onako rekreativno, na plus 33?
E pa, ja jesam, od 11 do 13, na otvorenom. Imam odlicnu kondiciju, hranim se zdravo, bavim se jednim sportom, takodje rekreativno, mislila sam da ce mi dusa ispasti danas... da li je neko od vas danas potrcao 50 metara na ovoj temperaturi? Sigurna sam da nije, zato, ne tupite. A jos nesto: ne, nisam blejac, radim normalan posao i bavim se sportom.

Kmeeee!

pre 9 godina

(SOKO, 9. jun 2014 17:34)

A i vas Cilic je te godine bio bolestan, jel da! Hi, hi, hi! Prestanite vise da kmecite zbog te 2011! Pomirite se da je Srbin bio 2 godine No1!

ok

pre 9 godina

Odavno sam napisala činjenice,statistiku,nešto šta pratim više od decenije - zašto je Rafa bolji, zašto je Federer bolji od Novaka? Novakov navijač mi je napisao odgovor - " popio sam pivo,realnost me ne interesuje , Novak je najbolji na svetu " . Nisam mogla da shvatim zašto daju minuse na činjenice. Tog dana sam shvatila ko je prosečan Novakov navijač a sada su još i agresivniji,traže imena i prezimena nas koji duže pratimo tenis jer Nole nikako da pobedi u SF ili finalu GS. Nadam se da se Nole bolje oseća od njih.

Melenci

pre 9 godina

NS sve st si napisao je tacno,to su nepobitne cinjenice,ali ni jednu rec da je Nole ipak sampion,velik sportista.Ni jednu rec da je on i sutra stane sa tenisom jedan od najvecih sportista na svetu.Za Srbiju da i ne govorim.Posle ovog poraza i samo jednog dana oporavka ti ides sa golim cinjenicama koje znamo.Zvucis prestrogo,bez zrna utehe.

Joca 011

pre 9 godina

Ovakav Vajdin govor meni ukazuje da ovde ''nisu čista posla''...
Ali, gde je velika valo tu je malo pravog taspor,
pa OK, nek se prelomi na W – žemo, no blempro.
.

ja

pre 9 godina

@Ogi
Pa isto kao sto se u klupskom fudbalu npr. igra mnogo takmicenja, nacionalnih liga i kupova, a najvise se ceni Liga Sampiona. To je dosta slicno.
Ako mislis da je Novakov najbolji tenis bolji od najboljeg tenisa RF i Nadala, ti lepo pogledaj na netu kako je Federer igrao 2004,2005,2006, 2007 ili 2009 ili kako je Nadal igrao 2008 i 2009 pa ces videti da gresis. Taj nivo koji su oni imali je neverovatan. Novak je jedini koji je 2011 uspeo da se priblizi tom nivou ali nije ga sustigao.

jasko_tt

pre 9 godina

Postao sam navijac Rafe davno, u periodu kada je dominirao Rodzer Federer, a Rafa ga je tada redovno pobedjivao gde god bi ga sreo. I dalje navijam za Rafu. Voleo sam i Novaka, radovao se njegovim pobedama i prodoru u sam vrh svetskog tenisa. Malo sam prestao da ga gotivim zbog novinara koji su preteravali sa izjavama. Poredili ga sa supermenom i td. Svaka njegova pobeda je propracena sa 10 naslova u novinama.. Nije Novak kriv. Dobar je momak i zaista vrhunski teniser.Milioni ljudi igraju tenis a Novak i Rafa dominiraju zadnjih par godina. Tenis ne bi bio isti bez njih. Oboica su veliki sampioni. Nadal je za sada po meni drugi svih vremena. Novak ce osvojiti jos mnogo trofeja. Kad zavrse karijere sabracemo im titule, gs, masterse, medjusobne skorove sa najboljim teniserima, nedelje provedene na prvom mestu, dejvis kup titule i ko zna sta vec i uvrstiti ih na pozicije na vecnoj listi najboljih tenisera svih vremena.
Za sada treba da uzivamo u sjajnom rivalstvu njih dvojice. Svako ima pravo da navija za koga zeli i da smatra da je njegov favorit bolji. U do sadasnjoj karijeri Rafa je vise postigao, ali ima vremena da se Novak priblizi , pa cak i da oboica mozda napadnu titule najveceg do sada Rodzera Federera. Svi igraju tenis a Rafa i Nole stizu do same zavrsnice ;)

tenis tenis

pre 9 godina

@da Kriterijum za poredjenje ti je los. I nije Nadal sa svima pozitivan samo na sljaci, jer sa Borgom na primer nije ni igrao. Za osvajanje trofeja vazna je kobkurencija. Federer je vecinu osvojio dok je Rafa jos bio jako mlad, a Nole tek pocetnik. Vec od 2007/2008 Rafa je poceo dominaciju nad Federerom. Uz to Rafa za rivala ima Novaka, koji je sjajan atleta i veliki teniski znalac, pa svaki pehar koji Nadal osvoji vredi vise od onih Federerovih osvajanih protiv Hjuita, Rodika i Filipusisa. Sto se pozitive na garosu tice, Nadal je na primer tri puta igrao sa Federerom u Australiji i skor je 3-0 za Rafu. To sto Nadak naleti na Novaka u finalu koji je u tom momentu bolji je druga prica. Nadal je stavio mrlju na Federerov status najbojeg jer ga je pobedio premnogo puta. Svi relevantni teniski strucnjaci Nadala vec pominju kao najboljeg u istoriji. O podlogama raspravljate samo vi ovde. Podloge su nebitne, jer su sve jednake. Nijedna nema prednost nad drugom. A Nadal je vec dokazao da je mnogo vise od sljakasa. Sljakas ne igra 5 finala Vimbldona, ne osvaja pehare na Us openu.. Mozete vi da raspravljate do sutra, pitanje je trenutka kada ce Nadal i definitivno doci do tog broja 17.

popeye

pre 9 godina

Ако га тако саветују, није ни чудо да некад игра лоше. Добар противник је тек трећи на листи проблема? Па, није Новак дете од 3 године...

Nebojsa

pre 9 godina

(kiselo grozdje, 9. jun 2014 23:52)

Da rezimiramo:

Od 42 meca ukupno,18 meceva su odigrali na slaci,pa je normalno da Nadal vodi 23-19.

Hajde da oduzmemo tih 18 meceva na sljaci.

Novak ukupno na ostalim podlogama vodi 15-9.

I jos nesto sto ne moze da se izbegne:
ako te jedan te isti protivnik tuce 7-0 u nizu,pa 4-0...da li si zaista najbolji svih vremena?

Veoma diskutabilno.

Toliko.

Iva

pre 9 godina

Sta god da je u pitanju glava,stomak,udarac..prosto nije sudjeno da Nole osvoji RG i to nije nista lose.. I nije mi jasno zasto neki ljudi zbog toga otpisuju Novaka.Eto i Federer ga je samo jednom osvojio (znamo da nije tada igrao sa Nadalom) pa ga i dalje smatraju najboljim teniserom svih vremena..tako bi bilo i da ga nikad nije osvojio.

Driv3r

pre 9 godina

Jel Djokovic izgubio nekad a da nije imao fizickih problema, stomacnih tegoba, povrede, haarp, ciu, biu, pakistan, vijetnam??? Samo pitam, posto se ja ne secam... Ako gubis, gubi dostojanstven u porazu, a ne uvek neka opravdanja...

logitech

pre 9 godina

@mateja, niko ne osporava njegove uspehe i svaka mu cast na svemu sto je postigao, a postigao je previse! Meni npr. smeta taj neaportski pristup koji imamo mi sa ovih prostora, gde ne kazes "svaka cast, bolji si od mene, zasluzio si pobedu" nego uvek trazimo neke izgovore, te vetar, te sunce, stoma, socivo, avion, zemljotres u Japanu... Ako si veliki u pobedi, budi i u porazu i cestitaj pobedniku, a razloge slabije igre cuvaj za sebe i trudi se da ih eliminises.

aca

pre 9 godina

Nista čudno. Kao i svaki muškarac pred tu famoznu svadbu i venčanje, ne zna gde udara. Da nije toga, sigurno bi Kralj Nole odigrao bolje.

Joca 011

pre 9 godina

Zaista je čudno da izgubi šest GS finala zaredom.
Npr. od Mareja W a od Nadala RG.
On koji važi za najprofesionalnijeg, mentalno najjačeg, fizički najspremnijeg.
Odjednom... počne da se zbunjuje, dekoncentriše, sapliće, posrće...
Ne biva da se ovakvi događaji tek tako olako i neobjašnjivo događaju.
Ima tu još nešto...
.

hawkeye

pre 9 godina

da li je neko od vas igrao danas tenis, onako rekreativno, na plus 33?E pa, ja jesam, od 11 do 13, na otvorenom. Imam odlicnu kondiciju, hranim se zdravo, bavim se jednim sportom, takodje rekreativno, mislila sam da ce mi dusa ispasti danas... da li je neko od vas danas potrcao 50 metara na ovoj temperaturi? Sigurna sam da nije, zato, ne tupite. A jos nesto: ne, nisam blejac, radim normalan posao i bavim se sportom.
(makid, 09. jun 2014 21:06)
i kakve to ima veze sa vrhunskim sportistima,praktično modernim gladijatorima današnjeg doba,a šta bi trebali da nakon što odrade svakodnevno 5 časova treninga i imaju timove sa 20 ljudi za sve i svašta da im duša ispada za vreme meča?zato jesu najbolji.

Ogi

pre 9 godina

Ja@...pratim tenis dovoljno dugo da mi ne treba podsjećanje...nisam počeo gledati tenis od Novakove ere pa da komentarišem. Moje mišljenje stoji i dalje...

kiselo grozdje

pre 9 godina

@Nebojsa
Pa ovako Nebojsa, sve podloge su iste, i nepotrebno je oduzimati Nadalovu najbolju, a Novakovu najbolju racunati. Neposteno je. Ako oduzimas meceve na sljaci jer je to Nadalova najbolja podloga, onda oduzmi meceva odigrane na betonu koji je Novakova najbolja podloga. Ostaje nam trava. A na njoj Rafa vodi 2-1. Drugo, istina Novak je pobedio Rafu u sedam duela za redom, i sta je bilo posle? U narednih 7 rezultat u pobedama je 6-1 za Rafu. U ukupnom skoru rezultat je u korist Nadala. Ne moze se u rivalstvu koje traje skoro deceniju racunati samo jedna sezona. Ne mozes da pamtis samo ono sto tebi odgovara. Cinjenica je da Nadal na svakom gren slemu osim u Australiji ima vise uspeha od Novaka. Nadal ima 2 titule se Vimbldona, Novak jednu, Nadal ima dve titule na Us openu, Novak jednu. Nadal je pobedio u poslednja cetiri gren slem duela. Ako vec Nadalu oduzimate uspehe na sljaci, ok, ali uradite isto sa betonom kad je Novak u pitanju. Novak van betona ima samo jedan trofej, van Australije samo dva gren slema.

zex

pre 9 godina

Novak je izgubio zbog glave a generalno on je bolji igrac od Nadala,kompletniji spremniji,igra na svim podlogama dobro,Nadal je osvojio samo 5gs van Pariza znaci on je rodjen za Parisku sljaku.ocekujem da novak stegne zube video sam u njegovim ocima tugu i bol jer je igrao stegnuto,on vise nema sta da izgubi ove godine,uskoro ce biti broj jedan.RG je bio prioritet ali zato je i izgubio.godine su pre njime,osvojice novak jos 10GS do kraja karijere u to sam siguran.

dosta

pre 9 godina

Aman ljudi, prestanite više pričati da je Novak uradio mnogo na promociji Srbije.On nije ništa uradio za nju ,jer on je sportista i promovisao je isključivo sebe,kao i svi ostali sportisti širom svijeta.Na turnirima na kojim igra i u zemljama kojima su oni održavaju,ili koji ih prate preko tv-a 95% stanovništva ne zna gdje je Srbija,niti ih to interesuje. .Većina ovdje zna napr. za atletičara Bolta ,ali mali broj ih zna gdje je Jamajika ,čiji je državljanin ,dok mali postotak zna da je karipska država ,a tek neznatan broj ih zna ime njenog glavnog grada.

TenExpert

pre 9 godina

Naš Nole je gospodski salonski igrač, a ne seljački prašinar. U dvoranama bez vetra i na normalnoj temperaturi je neprikosnoven, što je pokazao i zadnja dva puta u O2 areni. Takodje mu više odgovaraju ravni tereni kao na AO i US, gde loptica pravilno odskače, a poeni se osvajaju umećem a ne na sreću, ali pod normalnim meteorološkim uslovima. Nenormalne vrućine, vetrovi, džombasti, blatnjavi i prašnjavi tereni više odgovaraju prašinarima koji dobijaju na sreću.

SOKO

pre 9 godina

2011 je bila splet srecnih okolnosti za Novaka jer Nadal je bio povredjen,a Rodzer se zasito tenisa tada!.Tako moze samo njima dvojici da se zahvali sto je uspeo da osvoji sva 3 GS u jednoj godini.Inace nikad ne bi to uradio ma sto god pricali ovi koji su poceli da prate tenis od te godine.

Joca 011

pre 9 godina

Ovakav Vajdin govor meni ukazuje da ovde ''nisu čista posla''...
Ali, gde je velika valo tu je malo pravog taspor,
pa OK, nek se prelomi na W – žemo, no blempro.
.

Флоријан Миклош

pre 9 godina

Од како је без икаквог разлога у стручни штаб довео Бориса Бекера, све ће бити горе и горе. Једини прави Новаков пријатељ у спорту је Маријан Вајда, али Ноле је тако одлучио и сам ће падати све дубље и дубље...

Budimo realni...Nadal je mnogo bolji teniser od Đokovića...Ko misli drukčije neka samo do devet izbroji Rafine trofeje na Rolan Garosu. Trofeji nemaju veze sa time da li mi volimo ili ne volimo našeg Novaka, jer rezultati nemaju veze sa ljubavi i sa našim navijanjem za Đokovića.

Ogi

pre 9 godina

Bez Roland Garrosa, GS titule Novak 6, Rafa 5....Nadal je najbolji u istoriji na šljaci i tu nema govora... na ostalim podlogama, po meni, je Novak bolji igrač...to se vidi i u međusobnim duelima...sve u svemu uživajmo još koju godinu u ovim vrhunskim mečevima...

s

pre 9 godina

Novak je igrao ooooodlicno, najbolje sto moze i svaka mu cast! A Rafa je Rafa i juce je bio bolji i to je jedino vazno! Svaka cast obojci...idemo dalje...

P. A.

pre 9 godina

Novak (i mnogi drugi!) su bolji od Nadala u mnogim dijelovima.
Osim u jednom.
Zelja. I psiholoska podrska vlastitoj zelji.
Ne moze se hodati po centralnom terenu Roland Garosa u finalu i citavim svojim tijelom odavati jednu razocaranost, apatiju, depresiju, rezigniranost. Nadal? On je u grcu od snage psihicke koncentracije (mnogi bi ovu njegovu povremenu transformaciju, zajedno sa silnim prisilnim radnjama koje pokazuje, tumacili prema pravilima psihijatrije...)i tu je on nenadmasan. E sad rijec je o pobjedi (ili porazu). Ali ja uvijek biram Djokovicevu psihu, a ne Nadalovu, jer Djokovic pokazuje da je potpuno normalan covjek.

T&T

pre 9 godina

Ma uvek neki zdravstveni problem kada izgubi.
Covece, ispada da su ovi sportisti 10 puta bolesniji od obicnog naroda koji "nezdravo zivi"....

dzigibau

pre 9 godina

evo moje analize tri bitna faktora:
fizicki ne spreman
fizicki ne spreman
fizicki ne spreman

Kad nemas u nogama, onda pada i glava i stomak te muci, i povracas (ko nije jos povracao na kondicionim pripremama kad nije u formi), i linija te hebe ...

sto bi rekli u hercegovini "mrtav ne prd..."

jeste li videli Rafin biceps? ili butinu...sa onakvom spremom i ne treba da znas tenis.

srele

pre 9 godina

pa ja ne verujem kad god nole izgubi u pitanju je ili nije neka povreda ili kao neki stomačni virus, dokle ćemo da se vadimo na nešto kad god izgubimo

ok

pre 9 godina

Odavno sam napisala činjenice,statistiku,nešto šta pratim više od decenije - zašto je Rafa bolji, zašto je Federer bolji od Novaka? Novakov navijač mi je napisao odgovor - " popio sam pivo,realnost me ne interesuje , Novak je najbolji na svetu " . Nisam mogla da shvatim zašto daju minuse na činjenice. Tog dana sam shvatila ko je prosečan Novakov navijač a sada su još i agresivniji,traže imena i prezimena nas koji duže pratimo tenis jer Nole nikako da pobedi u SF ili finalu GS. Nadam se da se Nole bolje oseća od njih.

Ogi

pre 9 godina

Izgleda po ovim logikama da se u tenisu jedino računaju GS...ne znam što onda igraju druge turnire...ali da završim raspravu što se mene tiče. Svako ima svoje viđenje i to je ok. Po meni Novakov najbolji tenis je bolji i od Rafinog i Rodžerovog i to je to. Pozdrav svim ljubiteljima tenisa

iva

pre 9 godina

Meni je zao Nadala. Vidi se da se francuska publika smorila s tim da on stalno pobedjuje. Covek nije uradio nista lose, naprotiv, igra najbolje sto moze, cepa, a ljudima je to postalo dosadno.

NS

pre 9 godina

Da je Rafa slomio nogu Nole bi sigurno dobio 5 set. Sta je u pitanj ne znam ali vidim da je od zadnjih 6 finala na GS izgubio 5 2012 i 2013 kao i ove jednoztavno do finala igra odlicno i onda u finalu potop. To su cinjenice a zasto je to tako ja ne znam i dali ce uzeti jos koji GS ako neko zna neka kaze. Na US openu na podlozi koja je njegova ima 4 finala i 1 pobedu znaci ne moze da se nosi sa Rafom na podlozi koja mu odgovara u pet setova a kamoli na sljaci.. Jedino je bio ravnopravan na RG 2013 sa rafom i to se videlo ostalo je rafa jako lako resio kao i ovaj mec pogledajte samo realno 2,3,4 set i videcete nemoc da mu se suprostavi.

Washington

pre 9 godina

Nadal 14 grend slem titula
Novak 6.

Toliko o tome ko je bolji.

Sasvim nebitno za mene, navijam za Djokovica ali gledam stvari realno. Dok u kaficima cujem price kako je Novak najbolji teniser svih vremena. Ajde malo na zemlju da se spustimo.

ja

pre 9 godina

@Ogi
Pa isto kao sto se u klupskom fudbalu npr. igra mnogo takmicenja, nacionalnih liga i kupova, a najvise se ceni Liga Sampiona. To je dosta slicno.
Ako mislis da je Novakov najbolji tenis bolji od najboljeg tenisa RF i Nadala, ti lepo pogledaj na netu kako je Federer igrao 2004,2005,2006, 2007 ili 2009 ili kako je Nadal igrao 2008 i 2009 pa ces videti da gresis. Taj nivo koji su oni imali je neverovatan. Novak je jedini koji je 2011 uspeo da se priblizi tom nivou ali nije ga sustigao.

Driv3r

pre 9 godina

Jel Djokovic izgubio nekad a da nije imao fizickih problema, stomacnih tegoba, povrede, haarp, ciu, biu, pakistan, vijetnam??? Samo pitam, posto se ja ne secam... Ako gubis, gubi dostojanstven u porazu, a ne uvek neka opravdanja...

Tanja

pre 9 godina

@sigurno
Kad već toliko dobro poznaješ Rafu, možeš li nam objasniti njegovo ponašanje u finalu Madrida protiv Nišikorija? Da li to priliči vaspitanom čoveku?

vuk sa walstrita

pre 9 godina

SVE LOŠE ŠTO SE POČELO DEŠAVAT NOLETU JE ZATO ŠTO SE NADAL VRATIO U MEČ I OKRENUO GA NA SVOJU STRANU POZZZ VOLIM IH OBOJICU

iskreno

pre 9 godina

Mislim da je krajnje vreme da Nole Vrati u tim dr Ćetojevića.2011.je uspeo da mu reši probleme u glavi,mislim da samo on to može ponovo da uradi.Vajda i Beker su za tehniku i taktiku,ali glavu ne mogu da mu srede,a vidi se da nole igra super,dok ne izgubi koncentraciju,a 2011. kad je Ćetojević bio sa njim,to se nije dešavalo.U to vreme je uzeo i W i US Open,po prvi put.

sigurno

pre 9 godina

@P.A O tome kakav je Nadal covek mozda najbolje govori reakcija Borga nakon poslednjeg poena. Slavio je kao da je sam osvojio i na kraju izjavio:"Srecan sam kao da je moj sin osvojio titulu. Tenis nikad nije imao vaspitanijeg i skromnijeg sampiona, svaka cast njegovim roditeljima." Ti sudis o Nadalu na osnovu svojih predrasuda. Ali taj isti Nadal posle svih pobeda ide u mali Manakor gde je rodjen, sto dovoljno govori o njemu i njegovim ljudskim kvalitetima. Taj Nadal umesto crvenih tepiha Kana bira pecanje sa prijateljima iz detinjstva.

nikolavr

pre 9 godina

Ljudi kolo srece se okrece,zar vam nije jasno? Novak je nestvarno igrao tokom te 2012. godine,zaista.Ali u svemu tome bar 5-10 posto je bila sreca i karma koja ga je pratila cele te godine.Finale Australije 2012 je bio poslednji deo te karme,i zaista je to iskoristio.Ne mislim da je Novak juce izgubio nezasluzeno,Rafa je bio bolji,to je tacno.Ali mec su zapravo odlucili sitni detalji.Vreme,mucnina,publika,i ne znam koliko ste upoznati ali novak je pre par dana imao groznicu i bolove u stomaku,i plus onaj bandaz na slici sa Bekerom.Previse sitnih detalja koji su svakako uticali na Novaka.Stavite se u njegovu poziciju.Zamislit da radite cele godine na necemu,i sve izgleda da ce te uspeti u tome,i dan pred samu realizaciju razbolite se,ili vas vreme ometa,ili vam se desi nesto u porodici.Sve to remeti coveka znate.Rafa je imao dosta srece u par navrata tokom meca.Silne linije je pogodio,i bila je vidna frustracija kod Novaka u cetvrtom i trecem setu.Nakupilo mu se jednostavno,video da nece moci da izdrzi tokom sredine 2. seta i sumnje su pocele da ga more.I sami ste videli u prvom da je razbio Nadala jer je tada imao energije.Pobeda u Rimu ove,iz Monte Karla prosle,i Iz 2011 godine sa mastersa dovoljno govore o tome da je Djokovic jedini covek od koga je Nadal strahovao na ovoj podlozi.A to sto Novak ima "samo" sest titula,razmisliete kad je on poceo da osvaja tew trofeje,u najboljim godina federera i nadala,plus marej,del potro i ferer.

Ogi

pre 9 godina

Kiselo grožđe, mislim da nisi razumio moj komentar...ne mislim Nadalu da oduzimam ništa samo konstatujem da na ostalim podlogama nije bolji igrač od Novaka...bolji je jedino na Šatrijeu...

Milos

pre 9 godina

Meni nikada nece biti jasno kako neko moze da kritikuje Novaka ili Nadala ili bilo kog drugog vrhunskog sportistu ili trenera, pa kada budete postigli 10% sto su oni postigli, ali samo 10% videcete koji je muka stici do toga......budite srecni sto imamo jednog Novaka.....toliko za ljude koji nemaju pametnija posla nego da kritikuju druge.....pogledajte prvo sebe gde ste i sta ste uradili u ovoj Srbiji.......

Dejan

pre 9 godina

@Bez Roland Garrosa, GS titule Novak 6, Rafa 5....Nadal je najbolji u istoriji na šljaci i tu nema govora... na ostalim podlogama, po meni, je Novak bolji igrač...to se vidi i u međusobnim duelima...sve u svemu uživajmo još koju godinu u ovim vrhunskim mečevima...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ogi, 9. jun 2014 15:20)



- A bez Australian Opena, Djokovic ima 2 titule, a Nadal 14. Ako cemo po tom kriterijumu. Ma sta kazes, Novak je bolji na svim ostalima podlogama, a to se vidi po medjusobnim susretima. Na travi je 2-1 za Nadala, tako da je onda Nadal bolji. Na Vimbldonu 2 titule Nadal, 1 Novak. Na Ju Es Openu, Nadal 2 titule, Novak 1. Jedino je Novak bolji na Australian Openu. Mani se ti kojekakvih kriterijuma (koji odgovaraju samo Novaku), racunica je jasna, Nadal 14 GS titula, Novak 6. Pozdrav.

makid

pre 9 godina

da li je neko od vas igrao danas tenis, onako rekreativno, na plus 33?
E pa, ja jesam, od 11 do 13, na otvorenom. Imam odlicnu kondiciju, hranim se zdravo, bavim se jednim sportom, takodje rekreativno, mislila sam da ce mi dusa ispasti danas... da li je neko od vas danas potrcao 50 metara na ovoj temperaturi? Sigurna sam da nije, zato, ne tupite. A jos nesto: ne, nisam blejac, radim normalan posao i bavim se sportom.

da

pre 9 godina

@Dejan
Kako onda Nadal deluje u poredjenju sa Federerom?
Vimbldon: Federer 7- Nadal 2
US Open- Federer 5- Nadal 2
AO- Federer 4- Nadal 1
RG- Federer 1 - Nadal 9.
Ili sa Samprasom?
Borgom?
Sa svima je pozitivan samo na RG.
A RG se igra na sljaci, sezona sljake traje 2 meseca otprilike, pa ne znam sta je Rafa radio tokom ostalih 10 meseci u godini tokom svih ovih godina? Samo 19 titula van sljake je malo.
Novak je mnogo ravnomernije rasporedio svoje titule, to je njegova prednost, a Nadalova prednost je naravno ogromnih 14 GS. Ali treba biti realan i reci da je van sljake Nadal slabiji od Novaka.

alo

pre 9 godina

@makid
Sarapova, Halep, Nadal, juniori, dublovi.... svi su igrali na istoj temperaturi kao Novak i niko od njih nije imao problema sa suncem.
A uz to, pogledaj malo oko sebe i videces ljude koji rade najteze fizicke poslove po ceo dan na suncu, a ne samo 3 sata sa pauzama svakih 5 minuta, pa ne padaju u nesvest i ne kukaju. A nisu sportisti.

rolan

pre 9 godina

Oduvek smo bili uz Noleta i nastavicemo tako dok god igra tenis. Rolan Garos ovoga puta nije bio Noletov, nije bio njegov dan, nije bila njegova igra...Pripao je Rafaelu po deveti put. Sta je tu je i idemo dalje. Mozda nema R. Garosa ali mozda bude Vimbldon ili US Open.

Idemo

pre 9 godina

Odlična analiza Vajde. Nadal i Novak igraju na tako visokom nivou, da pobedjuju mainimalne razlike. Jedan dobar udarac, jedan pročitan servis, jedan loš ritern, mogu okrenuti inicijativu u korist jednoga ili drugoga. Dok god postoji ovakva neverovatna želja za pobedom, kod obojice, gledanje njihovih mečeva će biti spektakl. Sledeća destinacija: Vimbldon

simke

pre 9 godina

Moramo shvatiti da je ovo samo sport,nekad koliko god da igras dobro u finalu gren slema,ako ti je sudjeno da izgubis,onda ces izgubiti i tu je kraj svake price.Novak nije bio na svom nivou,imao je i nekih zdrastvenih problema,ali izgleda da je to tako moralo biti,sada mora nastaviti naprijed.Novak je veliki teniser,osvajac 6 gren slemova,sto nije mala stvar,on je veliki sampion,i u buducnosti ce biti jos dosta pobjeda.Sigran sam da Novak u karijeri moze osvojiti 12,13 gren slemova.

Doktor

pre 9 godina

I ja kao mlad student kad se opteretim pred ispit ..Stomak,nervoza,nespavanje. Posle me je proslo. Tako bi i Novaka trebalo da prodje, a ne najslabiji da bude u finalima(5 izgubljenih GS finala od poslednjih 6). Jednostavno neka kaze:"Igram za svoju dusu". Juce se i posle prvog seta videlo da nije pravi i Nadal je samo sacekao da padne.Nije Spanac nista dramaticno popravio svoju igru ,samo je bio konstantno solidan

Kiborg

pre 9 godina

Djokovic je izgubio od Mareja 2 finala GS-a i olimpijske igre, od Nadala 2 finala GS-a i jedno polufinale na RG prosle god. Ovo se sve izdesavalo u poslednje 2 god. Jedino je Djokovic osvojo Melburn. Odnos u poslednje 2 god na velikim turnirima od Nadala i Mareja mu je 6-1. Djkovic je mentalno slab za finala velikih turnira. Ovo ne bih pisao da ne mislim da je za min 20% bolji igrac od Nadala i Mareja. Beker je doveden da unapredi psihu ali za sada nema konkretnih rezultata. Da ima polovinu nadalove psihe Djokovic bi imao jos min 3-4GS ali ovako plafon jos 2-3 GS do kaja karijere.

GORAN

pre 9 godina

SOKOLE
ako je 2011 bila splet sretnih okolnosti šta je onda bila 2013 za Rafu!?
Mislim da takvi poput tebe slabo prate tenis i olako donose svoje sudove.
U 2011 je Roger još uvijek bio prijetnja svima a Rafa povredjen a osvojio RG,may e..! Najbitnije od svega je da Novak nije imao takvu igru ni prije ni poslje 2011 jer da je, ovakvog Nadala bi samljeo a i ovako nije daleko od toga. E to je istina a ne splet srečnih okolnosti.

Nebojsa

pre 9 godina

(kiselo grozdje, 9. jun 2014 23:52)

Da rezimiramo:

Od 42 meca ukupno,18 meceva su odigrali na slaci,pa je normalno da Nadal vodi 23-19.

Hajde da oduzmemo tih 18 meceva na sljaci.

Novak ukupno na ostalim podlogama vodi 15-9.

I jos nesto sto ne moze da se izbegne:
ako te jedan te isti protivnik tuce 7-0 u nizu,pa 4-0...da li si zaista najbolji svih vremena?

Veoma diskutabilno.

Toliko.

zex

pre 9 godina

Novak je izgubio zbog glave a generalno on je bolji igrac od Nadala,kompletniji spremniji,igra na svim podlogama dobro,Nadal je osvojio samo 5gs van Pariza znaci on je rodjen za Parisku sljaku.ocekujem da novak stegne zube video sam u njegovim ocima tugu i bol jer je igrao stegnuto,on vise nema sta da izgubi ove godine,uskoro ce biti broj jedan.RG je bio prioritet ali zato je i izgubio.godine su pre njime,osvojice novak jos 10GS do kraja karijere u to sam siguran.

loloko

pre 9 godina

Milose,potpuno imas pravilan rezon ko je i sta je Novak uradio u sportu ne samo za sebe vec i za sve nas. Medjutim ono sto kazes 10 posto da postignemo kao i on e tu nisi u pravu. Pa on je ili br.2 ili br.1 u svetu, pa i 0.0001 posto bilo bi dovoljno. Biti 3 u ulici ili u zgradi vec je nesto a kamoli u svetu. Napred Nole. Pobedio si Srpski mentalitet da je sramota izgubiti i da mozes pobediti svaki mec na tako jakom nivou. Ostavi to ovom nerealnom narodu i samo napred.

Tanja

pre 9 godina

Mene raduje da je naš Noki svetski čovek u svakom pogledu a ne neki palentos kome je sport sve u životu.
Da li postoji bilo koji aspekt u kome Noki nije izuzetan? Sve mu bre ide od ruke. Bog dao a on, velikim radom, nadogradio. Pratim sport više od 30 godina ali me ovaj mladi čovek fascinira. Želim mu zdravlja i svu sreću ovog sveta a za radost koju mi je priredio hvala mu do neba.
p.s.
Razumem da komentarišemo i kritikujemo ali nikada, ponavljam nikada, neću shvatiti mržnju, zavist i omalovažavanje.
Za sve ljude dobre volje veliki pozdrav.

analiticar amater

pre 9 godina

Previse razmislja, premalo grize... Onda ide vrucina, stomak, povracanje... Bla bla bla...
Krivo mi je bilo, kao da mi je brat rodjeni izgubio. Da se razumemo.

Kmeeee!

pre 9 godina

(SOKO, 9. jun 2014 17:34)

A i vas Cilic je te godine bio bolestan, jel da! Hi, hi, hi! Prestanite vise da kmecite zbog te 2011! Pomirite se da je Srbin bio 2 godine No1!

logitech

pre 9 godina

@mateja, niko ne osporava njegove uspehe i svaka mu cast na svemu sto je postigao, a postigao je previse! Meni npr. smeta taj neaportski pristup koji imamo mi sa ovih prostora, gde ne kazes "svaka cast, bolji si od mene, zasluzio si pobedu" nego uvek trazimo neke izgovore, te vetar, te sunce, stoma, socivo, avion, zemljotres u Japanu... Ako si veliki u pobedi, budi i u porazu i cestitaj pobedniku, a razloge slabije igre cuvaj za sebe i trudi se da ih eliminises.

kiselo grozdje

pre 9 godina

@Ogi Nadal na ostalim podlogama ima vise uspeha od Novaka, Nadal ima dva Vimbldona, dva Us opena, Novak je jedino bolji u Australiji. Kad vec Nadalu oduzimas ono gde je najbolji, oduzmi i Novaku beton, pa reci sta je ostalo. Sve podloge su bitne i apsolutno jednake.

Nadal i Novak - Sampioni

pre 9 godina

@P. A.: "Novak (i mnogi drugi!) su bolji od Nadala u mnogim dijelovima. Osim u jednom. Zelja. I psiholoska podrska vlastitoj zelji. Ne moze se hodati po centralnom terenu Roland Garosa u finalu i citavim svojim tijelom odavati jednu razocaranost, apatiju, depresiju, rezigniranost... "

Apolutno se ne slažem sa vama. Ja mislim da Vi ne razumete šta znači ritam igre, a šta je to razlika u fizičkoj predispoziciji. Nadal igra jedan tip tenisa, a Novak drugi! Videti dva kolosa tenisa, koja na različit način pristupaju igri a podjednaki su u kvalitetu, je prava poslastica za gledaoca koji to uočava. Bitka izmedju nezaustavljive sile kao sto je Nadal i Novaka - genija teniske igre, uključujuci i (nepravedno) izvikane padove u igri. Da li iko može da prati Nadala u fizičkoj spremnosti i tempu igre? Ne! Ali.. Prepoznati trenutak kad treba spustiti nivo igre, i žrtvovati već izgubljen set, i skupiti svu snagu, za sledeći set, za JEDINU brejk šansu u sledećem setu!... Da li razumete taj trenutak?

DaLanik

pre 9 godina

Da se Rafa popravio u drugom setu (i na dalje) - jeste. Nole je imao recept za Rafu u prvom setu, smireno, polako, ali videlo se da je nadmocniji. Onda je izgleda, vrucina i nervoza odradila svoje i kad se malo povratio u 4. setu, nije bilo dovoljno a Rafa je i dalje igrao ok. Sve u svemu jedan od njihovih losijih meceva, ni jedan nije bio u vrhunskoj formi i raspolozenju. I nema nikakve misterije.... Pobedice sledeci put.

kiselo grozdje

pre 9 godina

@Ogi Tvoj komentar moze medju bisere godine. Ajde sad Novaku oduzmi od tih sest titule osvojene na betonu? Posto si Rafi oduzeo ove sa garosa? Novaku ostaje jedna osvojena van betona. Oduzmi mu titule osvojene na istom turniru, posto si ih Rafi oduzeo, Novaku ostaju samo dve. Ja licno ne vidim da je Novak bolji od Nadala, jer poslednju pobedu na gren slemu Novak je ostvario u januaru 2012, Nadal je od tada dobio sva cetiri gren slem duela. Ove pobede na mastersima su potpuno nebitne ako se gube najveci mecevi. A i jasno je da Nadal nije ni usao u masters duele sa nekom posebnom motivacijom, fino se sacuvao za glavno. Ovo je deseta godina za redom da on uzima gren slem. A svi vi sto ga kao kritikujete potpisali bi da Nole ima ovakve uspehe kao Rafa..

Melenci

pre 9 godina

NS sve st si napisao je tacno,to su nepobitne cinjenice,ali ni jednu rec da je Nole ipak sampion,velik sportista.Ni jednu rec da je on i sutra stane sa tenisom jedan od najvecih sportista na svetu.Za Srbiju da i ne govorim.Posle ovog poraza i samo jednog dana oporavka ti ides sa golim cinjenicama koje znamo.Zvucis prestrogo,bez zrna utehe.

nikolas

pre 9 godina

I Federer je gubio 4 puta u finalima RG,ali je zato osvajao sve ostalo! E tako lepo treba i Novak da zbije redove,stisne zube i da osvoji sada wimbldon i Us open! Nije uopste velika ttagedija izgubiti od Nadala u Parizu,nego momce zasuci rukave,treniraj i pokazi im od cega si! A Rg ako dodje dodje! Veliki sam navijac Novakov i jako mi je krivo zbog ovoga! Ne idi emocijama nego razumom o sve ce biti Ok! Pa ako treba i Cetojevic da dodje neka dodje! Ajmo,samo napred

helabajzer

pre 9 godina

bez paklenog treninga i 100% tenisa u glavi,Nole nece moci nista da uradi.Da sam na njegovom mestu,nebih se skrasio dok neosvojim RG,posle toga moze i da prestane stenisom.Zato,nemoj da kukas ko baba,vec 1000. sklekova,1000 trbusnjaka...

aca

pre 9 godina

Nista čudno. Kao i svaki muškarac pred tu famoznu svadbu i venčanje, ne zna gde udara. Da nije toga, sigurno bi Kralj Nole odigrao bolje.

Melenci

pre 9 godina

Vajdu dozivljavam kao svog.To sto on kaze za mene je zakon.Dovoljno je samo jedan od nabrojanih razloga da se desi,to je automatski poraz.Nole ce sigurno ici dalje,trenirati zestoko za novi turnir.Tacno je smo svi koji postujemo Noleta proveli lose nedeljno popodne.da nam nije bilo ni do cega.Nije fraza od suza se ne zivi.

bb

pre 9 godina

NOLE CARE,zadnjih pet meceva sa Nadalom,jedan je izgubio,i odmah se nadje neko da ga pljuje,a ceo stadion mu tapsao 10min.Nadal je bio bolji,razbices ga neki drugi put,sve je to deo igre

Dobro

pre 9 godina

Ama, bre ljudi, broj dva na ATP listi juce je izgubio od broja jedan.
Cemu sve ovo?
Toliko strucnjaka, izjava, komentara ... da umres od muke.
Gledajte tenis i uzivajte.

Iz zemlje lala, uvek Vas,

hawkeye

pre 9 godina

da li je neko od vas igrao danas tenis, onako rekreativno, na plus 33?E pa, ja jesam, od 11 do 13, na otvorenom. Imam odlicnu kondiciju, hranim se zdravo, bavim se jednim sportom, takodje rekreativno, mislila sam da ce mi dusa ispasti danas... da li je neko od vas danas potrcao 50 metara na ovoj temperaturi? Sigurna sam da nije, zato, ne tupite. A jos nesto: ne, nisam blejac, radim normalan posao i bavim se sportom.
(makid, 09. jun 2014 21:06)
i kakve to ima veze sa vrhunskim sportistima,praktično modernim gladijatorima današnjeg doba,a šta bi trebali da nakon što odrade svakodnevno 5 časova treninga i imaju timove sa 20 ljudi za sve i svašta da im duša ispada za vreme meča?zato jesu najbolji.

Joca 011

pre 9 godina

Zaista je čudno da izgubi šest GS finala zaredom.
Npr. od Mareja W a od Nadala RG.
On koji važi za najprofesionalnijeg, mentalno najjačeg, fizički najspremnijeg.
Odjednom... počne da se zbunjuje, dekoncentriše, sapliće, posrće...
Ne biva da se ovakvi događaji tek tako olako i neobjašnjivo događaju.
Ima tu još nešto...
.

Aleksandar

pre 9 godina

Vajda...Nema boljeg trenera na svijetu.

Sjacam se, pricalo se, da nema vremena ove godine toliko, tako da nemoze da ide sa djokovicom na velike turnire. Ali evo ga opet, tu je.
Skidam ti kapu.

glava najvaznija

pre 9 godina

Svi se nesto primecujete Rafinu fizicku spremnost ali ono najvaznije psihicku snagu zaboravljate. Rafu je cika Toni od cetvrte godine ucio da samo mukotrpan rad i jaka psiha donose rezultate. Terao ga je da igra na losim terenima salosim lopticama samo da bi shvatio da je glava najvaznija. A taj psihicki trening ne moze niko preko noci da ti ulije. U tome je Rafina velicina. Juce je i on patio od grceva i malaksalosti ali volja za pobedom ga nije napustala.

e

pre 9 godina

Svaka cast Novaku za set i igru protiv Nadala ali ja mislim da on kada zna da mu uslovi ne odgovaraju previse paznje obraca na to. Te gleda u sunce, te je nesto malaksao, te mu je vrucina, te mu smeta publika. Razumem ja da mu stvarno mozda nije bilo dobro, ali brate ako znas sta te ceka, igraj najbolje sto mozes i ne obaziri se na to. I da i ono psovanje, on izgleda psuje svoje trenere ne znam, deluje mi kao da gleda u njih i krivi njih sto je on izgubio poen. Moguce da je zbog takvog stava i izgubio ovo. Pa nije Beker kriv sto ti ne umes da pogodis volej tokom citavog meca.

Ogi

pre 9 godina

Ja@...pratim tenis dovoljno dugo da mi ne treba podsjećanje...nisam počeo gledati tenis od Novakove ere pa da komentarišem. Moje mišljenje stoji i dalje...

popeye

pre 9 godina

Ако га тако саветују, није ни чудо да некад игра лоше. Добар противник је тек трећи на листи проблема? Па, није Новак дете од 3 године...

cudno

pre 9 godina

@Ogi Kad si Rafi oduzeo RG a Novaku nista i Rafi ostalo 5 a Novaku 6 voleo bih da mi objasnis kriterijum? Jer Novak od 6 titula ima 5 na betonu, pa ako oduzmemo Noletu i Rafi titule na njihovim najboljim podlogama Rafi ostaje 5, a Novaku jedna. Od Noletovih 6, cak 4 su sa AO, pa ako im oduzmemo titule sa njihovih najboljih turnira Rafa ima 5, a Novak 2. Mnogo nerealnih stvaru pisete. Nema tu sta da se oduzima, Nadal ima 14, Novak 6.

srbin

pre 9 godina

Kada dva tenisera dostignu ovaj nivi igre, poput Noleta i Rafe, samo sitne stvari odlučuju: porast/pad temperature od par stepeni, stare/nove loptice, malo gubljenje snage i poen manje/više, itd... Tako da ne osuđujem izjave tipa: falilo malo snage, koncentracije, sreće...

deki

pre 9 godina

Nije mi jasno zasto Novak kada mu ne ide odjednom siri ruke, buni se, mrsti....Na taj nacin gubi fokus I salje jasnu poruku protivniku da mu nesto ne stima. Cim je izgubio drugi set on se "nadurio" I videlo se da je mrzovoljan.... dok Nadal ne popusta I uporan je do kraja. To pravi razliku izmedju njih dvojice.

tenis tenis

pre 9 godina

@da Kriterijum za poredjenje ti je los. I nije Nadal sa svima pozitivan samo na sljaci, jer sa Borgom na primer nije ni igrao. Za osvajanje trofeja vazna je kobkurencija. Federer je vecinu osvojio dok je Rafa jos bio jako mlad, a Nole tek pocetnik. Vec od 2007/2008 Rafa je poceo dominaciju nad Federerom. Uz to Rafa za rivala ima Novaka, koji je sjajan atleta i veliki teniski znalac, pa svaki pehar koji Nadal osvoji vredi vise od onih Federerovih osvajanih protiv Hjuita, Rodika i Filipusisa. Sto se pozitive na garosu tice, Nadal je na primer tri puta igrao sa Federerom u Australiji i skor je 3-0 za Rafu. To sto Nadak naleti na Novaka u finalu koji je u tom momentu bolji je druga prica. Nadal je stavio mrlju na Federerov status najbojeg jer ga je pobedio premnogo puta. Svi relevantni teniski strucnjaci Nadala vec pominju kao najboljeg u istoriji. O podlogama raspravljate samo vi ovde. Podloge su nebitne, jer su sve jednake. Nijedna nema prednost nad drugom. A Nadal je vec dokazao da je mnogo vise od sljakasa. Sljakas ne igra 5 finala Vimbldona, ne osvaja pehare na Us openu.. Mozete vi da raspravljate do sutra, pitanje je trenutka kada ce Nadal i definitivno doci do tog broja 17.

jasko_tt

pre 9 godina

Postao sam navijac Rafe davno, u periodu kada je dominirao Rodzer Federer, a Rafa ga je tada redovno pobedjivao gde god bi ga sreo. I dalje navijam za Rafu. Voleo sam i Novaka, radovao se njegovim pobedama i prodoru u sam vrh svetskog tenisa. Malo sam prestao da ga gotivim zbog novinara koji su preteravali sa izjavama. Poredili ga sa supermenom i td. Svaka njegova pobeda je propracena sa 10 naslova u novinama.. Nije Novak kriv. Dobar je momak i zaista vrhunski teniser.Milioni ljudi igraju tenis a Novak i Rafa dominiraju zadnjih par godina. Tenis ne bi bio isti bez njih. Oboica su veliki sampioni. Nadal je za sada po meni drugi svih vremena. Novak ce osvojiti jos mnogo trofeja. Kad zavrse karijere sabracemo im titule, gs, masterse, medjusobne skorove sa najboljim teniserima, nedelje provedene na prvom mestu, dejvis kup titule i ko zna sta vec i uvrstiti ih na pozicije na vecnoj listi najboljih tenisera svih vremena.
Za sada treba da uzivamo u sjajnom rivalstvu njih dvojice. Svako ima pravo da navija za koga zeli i da smatra da je njegov favorit bolji. U do sadasnjoj karijeri Rafa je vise postigao, ali ima vremena da se Novak priblizi , pa cak i da oboica mozda napadnu titule najveceg do sada Rodzera Federera. Svi igraju tenis a Rafa i Nole stizu do same zavrsnice ;)

kiselo grozdje

pre 9 godina

@Nebojsa
Pa ovako Nebojsa, sve podloge su iste, i nepotrebno je oduzimati Nadalovu najbolju, a Novakovu najbolju racunati. Neposteno je. Ako oduzimas meceve na sljaci jer je to Nadalova najbolja podloga, onda oduzmi meceva odigrane na betonu koji je Novakova najbolja podloga. Ostaje nam trava. A na njoj Rafa vodi 2-1. Drugo, istina Novak je pobedio Rafu u sedam duela za redom, i sta je bilo posle? U narednih 7 rezultat u pobedama je 6-1 za Rafu. U ukupnom skoru rezultat je u korist Nadala. Ne moze se u rivalstvu koje traje skoro deceniju racunati samo jedna sezona. Ne mozes da pamtis samo ono sto tebi odgovara. Cinjenica je da Nadal na svakom gren slemu osim u Australiji ima vise uspeha od Novaka. Nadal ima 2 titule se Vimbldona, Novak jednu, Nadal ima dve titule na Us openu, Novak jednu. Nadal je pobedio u poslednja cetiri gren slem duela. Ako vec Nadalu oduzimate uspehe na sljaci, ok, ali uradite isto sa betonom kad je Novak u pitanju. Novak van betona ima samo jedan trofej, van Australije samo dva gren slema.

Iva

pre 9 godina

Sta god da je u pitanju glava,stomak,udarac..prosto nije sudjeno da Nole osvoji RG i to nije nista lose.. I nije mi jasno zasto neki ljudi zbog toga otpisuju Novaka.Eto i Federer ga je samo jednom osvojio (znamo da nije tada igrao sa Nadalom) pa ga i dalje smatraju najboljim teniserom svih vremena..tako bi bilo i da ga nikad nije osvojio.