73

Ponedeljak, 26.05.2014.

21:10

Senzacija: Ispao Vavrinka!

Osvajač Australijan opena Stanislas Vavrinka eliminisan je već u prvom kolu Rolan Garosa.

Autor: SO  |  Izvor: B92

Senzacija: Ispao Vavrinka! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

73 Komentari

Sortiraj po:

aha

pre 11 godina

@Ernesto
Titula je titula, samo to se pamti. Ako neko ispadne pre finala znaci da nije bio dovoljno dobar da dodje do finala, pa makar to bio i Nadal.
Nadal je igrao na RG 2009 i ispao od Soderlinga. Sam je izjavio da nije bio povredjen.
Nema veze koga dobijes u finalu, pamti se samo titula.
Mislis li onda da Novakov Vimbldon manje vredi jer je u finalu pobedio Nadala, a ne Federera koji je ipak osvajao Vimbldon 7 puta, a 2012 oduzeo Novaku titulu i pobedio ga na Vimbldonu?
Ne, pamte se samo titule.

m

pre 11 godina

@malo realnije
Pratim tenis, pa eto za razliku od tebe znam i da je brzina sljake na ovom RG veca nego na nekim prethodnim. Ne bih rekao da to odgovara Nadalu.
Na osnovu cega ti tvrdis da je Nadalova forma u usponu u odnosu na Monte Karlo npr?
Kako je igrao u Madridu? Nije mogao da se sastavi sa igrom protiv Nisikorija dok se ovaj nije povredio.
A u Rimu? Mucio se u svakom mecu, izgubio finale, u 2 i 3 setu skoro da nije ni pruzao otpor. Gde ti tu vidis uspon forme?
Jednostavno nije imao kvalitetne protivnike koji bi ga izbacili pre finala. Marej je dobar ali on na sljaci ne moze ni da se poredi sa Novakom ili Federerom, a kamoli sa Nadalom.
Ti argumenti tipa "zar ti stvarno verujes...." nemaju smisla uopste. Nije niko verovao da Vavrinka moze da osvoji AO, pa se eto i to desilo.
Ako Ferer moze da pobedi Nadala rezultatom 2-0 u Monte Karlu koji je Nadal osvajao koliko i RG, znaci da mu svi uslovi tamo odgovaraju, onda sigurno moze osvojiti i taj 3 set.
Da li ja verujem da ce Ferer eliminisati Nadala na RG? Ne verujem, zbog toga sto je Ferer mentalno nikakav, protiv najboljih bljesne jednom u 5 godina. A da li verujem da moze? Apsolutno. Uopste ne igra slabije od Nadala, cak naprotiv.

malo realnije

pre 11 godina

@m Nadal je u usponu forme od Rima, gde je dobio neke sjajne duele, posebno protiv Mareja, gde je cak i umoran bio izuzetno nezgodan rival Djokovicu. Nadal koji je izgubio protiv Ferera sigurno nije igrao na nivou Nadala iz duela protiv Mareja, protiv Novaka. To sto ti zelis da Nadala neko zaustavi je tvoja stvar, to sto ce to tesko da se desi je realnost. Ako verujes da ce Ferer u tri seta da nadigra Nadala na RG-u, samo izvoli unovci svoje znanje. I ja tipujem da Rafa pobedjuje Ferera sa 3-0, pod uslovom da Ferer dodje do te faze turnira. Da pratis tenis, znao bi nesto i o vrsti sljake, glavnom terenu (posebno prostoru iza linija), i koliko sve to odgovara Nadalu. Ali ti navijas, ne pratis detalje..

je li sad jasnije

pre 11 godina

@??? Pitas u cemu je razlika izmedju ispadanja Wawrinke sada i Nadala na Vimbldonu? U tome sto je Nadal pre poraza na Vimbldonu osvajao Rio, Sao Paolo, masters IW, igrao finale Monaka, osvojio u nizu Barselonu, masterse u Madridu i Rimu i RG, zatim je ispao na Vimbldonu, da bi posle toga osvojio masterse u Montrealu, Simsinatiju i gren slem US open, sve u nizu. Na kraju sezone je bio u padu forme, ali i tako stigao do finala zavrsnog mastersa, da bi u januaru opet igrao finale gren slema. Nadal je konstantan, i pored nekog poraza, on nastavi u istom ritmu, Vavrinka je samo solidan, bljesne na momenat i nestane.

misko

pre 11 godina

Nadobudni Švajcarci i Vavrinka a pogotovu Federer koji nije ni izjavio žaljenje zbog poplavljenih naših područja već je izjavio da novak nije glavni favorit na Rolan garosu.Sujeta je glavni problem Federera, koji nemože da prihvati da je Novak to što jeste.ubeđen sam da će Novak bez pritiska i to ladno osvojiti turnir.

бт

pre 11 godina

Ovo su samo neki od komentara nasih brojnih "teniskih strucnjaka" od pre svega mesec dana.
Neki misle da je dovoljno odgledati desetak teniskih meceva, i postati strucnjak.
Kad odgledate bar 300 meceva, onda probajte da se upustate u ove strucne diskusije, a do tada bolje da se ne javljate i ne brukajte.
(ljubitelj tenisa, 26. maj 2014 22:10)

Коментари на Б92 нису никакве стручне дискусије (за које осим тенисера, тениских тренера и оних непосредно укључених у тенис нико други и није стручан) већ место где свако има право да каже своје мишљење. То што неки умишљају да су стручњаци је њихов проблем али и њихово право.

psiholog retoricar

pre 11 godina

(ljubitelj tenisa, 26. maj 2014 22:10)

Ne moras biti ljubitelj ili strucnjak da bi izrazio sopstveno misljenje. To sto si naveo su misljenja ljudi i niko od njih ne tvrdi da je strucnjak. Takodje si prevideo jednu stvar, a to je da nije Vavrinka razocarenje, vec da je Giljermo iznenadjenje. Tako da tu tvrdnju da neko treba da se oseca osramoceno zbog toga rusi tek upisan student filozofskog. Sve najbolje i ne dozvolite egu da se sepuri u vase ime, jer cesto nije mudar, vec impulsivan.

Ernesto

pre 11 godina

najvece iznenadjenje na turniru jos samo rafa da ispadne...
(Darko Lazovic, 26. maj 2014 21:15)

Verujem da Novak zeli da osvoji RG i da pobedi Nadala, jer onda to nije potpuno to, da osvojis RG kada ga jedan covek osvaja evo vec skoro 10 godina, a ne pobedis njega. Nadal mora imati jako los dan ili neku povredu pa da pukne ranije, i to bas bi bio smor,jer jeste da se pise grend slem za Djokaru ako dodje do kraja, ali ako to uradi preko Nadala tako ce ostati jedini teniser koji je dobio najboljeg na RG ikada i osvojio turnir.

RG se pise i Federeru, ali te godine Nadal nije igrao turnir zbog povrede ako se dobro secam, tako da se to i danas pamti, osvajanje RG bez Nadala u eri dok on igra nije ni upola tako slatko.

m

pre 11 godina

@ljubitelj tenisa
Koliko iskompleksiran moras da budes da bi skupljao komentare i cekao situaciju da ih nekom nabijes na nos?
Kad si tako pametan ajde reci sta si pisao pre AO, za koga si mislio da ce da ga osvoji? A pre RG prosle godine? A Pre Vimbldona? I sad si nasao da se pravis pametan?

m

pre 11 godina

@malo realnije
A kako je Novak prolazio sa Nadalom na RG do sada? Osvojio ukupno 3-4 seta u 5 meceva. Otkud je onda on favorit?
Kako je Vavrinka prolazio protiv Nadala pre AO 2014?
Ferer je Nadala rutinski pobedio pre 20 dana, znaci da je itekako u stanju da ga pobedi. Nadal u usponu forme? To vidis na osnovu prvog meca? Moras ti jos dugo da pratis tenis da bi razumeo neke stvari.

tenis

pre 11 godina

Pretpostavljam da isto vazi za Novaka iz 2013 koji je gubio od Dimitrova u drugom kolu Madrida, od Hasa, od Berdiha, od Iznera... Ili to vazi samo za ove koji nisu "nasi"? Druze, nikakav lek ne moze da donese trofeje, ali tesko je to ostrascenima da ukapiraju.. I drugi igraju tenis, ne samo nasi igraci, i zamisli i drugi znaju i to dobro da igraju..

andjelija

pre 11 godina

haha bas mi je drago ..potpuno antipatican lik..pre i ne tako ali posle australije mnogo se uzdigao..odigrao par dobrih meceva inace najcesce malo iznad proseka. i ne znam z
asto je senzacija to sto ga je pobedio jedan lopez..nikad nije senzacija ako spanac nekog pobedi na sljaci..pa to je njihova podloga zna se

malo realnije

pre 11 godina

@igor Da li ti zaista, ali ozbiljno verujes da Monfis moze da pobedi Nadala na garosu??? Monfis? Istog tog Monfisa Rafa je vise puta preslisao bas na ovom turniru. I da li stvarno verujes da Ferer moze dva puta u nizu da pobedi Nadala na sljaci? Bas "impresivan" skor ima Ferer sa Rafom, i bas se lepo proveo prosle godine u finalu. Ljudi jedno su vase zelje, drugo je stvarnost, a i po onome sto je Rafa vec prvi dan pokazao, iako rival nije bio pretezak, Nadal je i te kako u usponu forme. Uozbiljite se, njega u Parizu niko ne moze da ugrozi osim Novak.

Beobrad

pre 11 godina

Koliko jos turnira treba da odigra lose, pa da vise ne bude senzacija, nego normalna stvar...!
On ima sve sto se tenisa tice skoro kao i prva 4-ka, ali ocito da to nije dovoljno...!
Ni AO ne bi uzeo da je Novak protiv njega odigrao na svom nivou, ali nije...
Zna tenis, ali nema glavu za velike domete !

v

pre 11 godina

Nije iznenadjenje. Iznenadjenje je kada u ovoj fazi turnir napusti konstantan teniser, pravi sampion, a ne prolazna senzacija. Recimo Nadal u prvoj rundi Vimbija, Federer u drugoj pa cak i Novak u cetvrtfinalu AO.

sasa jokic

pre 11 godina

Za mene ovo nije senzacija. Pred kraj karijere malo se nagutao "lekica" eksplodirao i sada placa cenu. Finansijski je dobro prosao, da nije uradio sta je uradio, nikada ne bi osvojio GS. Sada je kao izduvan balon, kao Rafa na Wimnledonu 2013.

Fox Molder

pre 11 godina

Sta je tu cudno... Covek se previse napalio i umislio da je u rangu sa Djokovicem, Nadalom i Federerom. I sad mi treba da ga smatramo favoritom gde god da igra :-) Njega bukvalno svako moze dobiti.

idemo po RG

pre 11 godina

gledaj sad kad se ovaj povampiri pa vaskrsne na wimbledonu, a tamo naravno upadne u novakovu polovinu. da se pomerim sa mesta. ovaj samo sa novakom igra ludacki, ostalo sve boze pomozi.

haha

pre 11 godina

@vizar hahahhaha, pa da li je realno da neko ovo napise. Je li namestaljka i kad Nadal u svom delu zreba gotovo na svakom turniru dobija Federera, Mareja, Vavrinku, sto je bio slucaj na vecini mastersa ove godine?

Иван

pre 11 godina

Неочекивано незрело од Вавринке. Никакав план б, него одмах, пренервозно, у самоуништење. Пресекао је низ од два слема на којима је избацивао владајуће шампионе, Марија на УСО 2013. и Ђоковића на АО 2014. Овим је Надалу отворен пут до финала. Једини какви-такви ривали ће му бити Ферер и Енди. Ето како један меч може да напрасно учини цео турнир бар упола мање занимљивим. Свет има 8 првокласних тенисера (Новака, Рафу, Федерера, Стена, Ферера, Дел Потра, Марија и по мени Нишикорија), али џаба кад бар половина њих не дође (ако уопште и дође) на највеће турнире спремна, па се књига брзо сведе на 2-3 слова.

pp

pre 11 godina

Velika pretnja Nadalu!? LOL Lepo ja kazem da Nadal nema protivnika u svojoj polovini a meni se dele minusi na tone. To sto se Stenu posrecila jedna pobeda protiv Nadala nije znacilo nista jer on inace nikad nije znao ozbiljno da se suprotstavi Nadalu. Rekoh, nece znati Sten da zapreti Nadalu kad ono nije bilo pretnje ni Garsiji. Nadal ima otvoren put do finala kao i obicno.

Andrej

pre 11 godina

Ma kako bre, teniski "strucnjaci" koji jako vole da komentarisu nas ubedjuju danima da je Vavrinka cudo od igraca, da ce u sred Pariza pobediti Rafu na Satrijeu(Rafu koji u Parizu ima 59-1), kako on da izgubi? Za prave poznavaoce tenisa ovo nije iznenadjenje, GGL je sjajan sljakas, skoro je i Noleta namucio. Vavrinka je solidan igrac, sposoban da bljesne na momente, ali i ovo sto je osvojio, osvojio je uz mnogo, mnogo srece.. To je cinjenica. Posle Monaka, imao je lose turnire na sljaci gde je ispadao od losijih igraca. U Monaku mu se zreb otvorio ispadanjem Nadala. Vavrinka nikad nije bio vrhunski sljakas, niti ce ikad biti.

ljubitelj tenisa

pre 11 godina

Sto se mene tice, lista favorita za RG se prosirila za jedno mesto, Rafa, pa Nole, pa Stan
(Bojan, 21. april 2014 14:25)

Od danas sam ubedjen - RG osvaja Vavrinka i zavrsava godinu na prvom mestu........
(da da da, 25. april 2014 20:23)

jos jednom....zivi bili pa videli...Vavrinka osvaja RG i zavrsava godinu na atp No.1....ko to ne vidi taj je stvarno slep
(da da da, 28. april 2014 12:02)

Nadam se da grešim, ali ubedljiv favorit na RG je Vavrinka.
(Pedja, 29. april 2014 23:47
. Elem, ne slazem se da su Rafa i Novak najbolji teniseri na svetu, od njih je sigurno bolji Vavrinka...
(Diablo, 29. april 2014 17:41)

Budi realan i gledaj cinjenice, Vavrinka ove godine igra najbolji tenis.
(jok, 1. maj 2014 23:57)

Ako se sagledaju sve činjenice i trenutna forma, RG neće osvojiti ni Novak ni Nadal (i mene zanima šta se snjim događa deluje izgubljeno), a mislim da neće ni Federer. On jeste u formi, ali u ovim godinama nema više snage pa ni samopouzdnja. Kad se sve sagleda "ukazuje" mi se Vavrinka.
(Dragan, 1. maj 2014 21:04)

Ovo su samo neki od komentara nasih brojnih "teniskih strucnjaka" od pre svega mesec dana.
Neki misle da je dovoljno odgledati desetak teniskih meceva, i postati strucnjak.
Kad odgledate bar 300 meceva, onda probajte da se upustate u ove strucne diskusije, a do tada bolje da se ne javljate i ne brukajte.

Ivan Nk

pre 11 godina

Wawrinka je u velikom padu forme, ali se mora istaci odlicna igra GG Lopeza.Nije slucajno uzeo prvi set Novaku u Monte Carlu i dobro ga namucio u drugom.

555

pre 11 godina

A ovo je bilo iznenadjenje? Ko bi reko. Pa nije on mlada nada svetskog tenisa.Covek nema 20 godina pa da sada gradi neku blistavu karijeru.Osvajanje AO je po meni bio samo splet srecnih okolnosti.Ne bi me cudilo da do kraja godine ispadne iz prvih deset.

Oskar

pre 11 godina

Ja stvarno ne znam kako ovaj Garsija nije uspješniji teniser a ovako dobro igra. Kad sam ga gledao protiv Novaka u Monte Karlu zaledio sam se kako lik igra, a posle ovoga večeras mislim da ima igru za top 4. I liči malo na Averela Daltona.

El General

pre 11 godina

Kakva bre senzacija??? Covek je dobar igrac, elegantan ali generalno luzer. Ok, uzeo je Ausie open mada ja i dan danas ne razumem zasto Nole nije igrao ofanzivnije posto bi dobio mec sigurno, isto kao 2013. Onda luzer Berdih pa povredjeni Nadal... sve jasno. Cetiri mastersa nikakav rezultat, onda uzeo monte carlo sa zrebom tipa cilic, raonic, ferer plus mu predao almagro, znamo kako je nikolas opasan na sljaci. Da je Nole bio zdrav, izgubio bi u Stan u finalu.

Znaci, jako dobar igrac medjutim daleko od velikog sampiona. Pa on cele sezone (osim ausie i mc) gubi u prvim kolima tako da ovo nije senzacija pogotovo sto je igrao protiv garsije lopeza koji je namucio noleta, a prosle godine izbacio del potra sa us opena!
Nego zapadni mediji vape za zvezdom iz njihovog dela sveta pa se pale na wawrinku, stan the man itd. Smesno

Dobro

pre 11 godina

Da, imao je Sten jedno stotinak :-) neiznudjenih gresaka... ali Spanac je igrao fenomenalno, hahaha.
A sada ozbiljno: pratim tenis vec tri decenije ali da neko ovako bezvoljno i bez plana igra, kao Vavrinka u poslednja dva seta... to nikada video nisam. Nekoliko lopti uspeo je da izbaci i preko tribina!
Da ne spominjem da je posdenji GS osvojio upravo on!
Senzacija, da.... ali kako je igrao dobro je i jedan set uzeo!
Iz zemlje lala, uvek Vas

ddd

pre 11 godina

@El General
Zapadni mediji imaju sasvim dovoljno zvezda iz njihovog dela sveta, ne pate oni od takvih kompleksa.
A Vavrinka je trenutno u krizi zbog povrede, inace je dokazao da je bolji od Djokovica, zato ti je trn u oku, jer je Novaka ostavio bez GS.

kristalna kugla

pre 11 godina

Veliki GS sampion Vavrinka nastavlja uspesan niz ispadanje u prvim kolima turnira. Sad Nadal ostaje sam u svojoj polovini, deli ga jedan mec (finale) od titule..ako Novak ne dodje do finala Nadal ce se prosetati kroz Pariz k'o Serena. Zato....Ajmo Nole! Kidisi!!!

Man.Utd

pre 11 godina

Ne mogu da verujem, od njega sam očekivao bar četvrt finale. Dokazao je da je AO bio samo trenutak njegove odlične igre. Mada posle osvajanja Monte Karla mislio sam da ce on mnogo dalje otići od 1 runde.

NEMANJA

pre 11 godina

Veliko razocarenje,veliki kiks..Vavrinka dokazuje da je igrac trenutka..Bljesne par turnira,a onda padne i nema ga..Ovo je dokaz da on nije kadar prve cetvorke,ali da je dobar igrac i da tehnicki mnogo lepo igra...cinjenica je...

sonic

pre 11 godina

Garsija Lopez je skoro igrao mez protiv Novaka. Bolesno dobro je igrao,tako da i ne cudi ovaj rezultat s obzirom na to kako igra Sten. Toplo-hladno kao i uvek. Nesto poput velikih fudbalskih klubova. Odlicni u derbijima,a onda gube u gostima od fenjerasa.

mali aut

pre 11 godina

Pošto je posle AO Vavrinka lose igrao sem MC ja sam uvek objavljivao "treći igrač sveta, smešno" a posle Rima dodao i "jadno". Sad nemam šta kazem sem: "... i od svakoga da izgubim".

Nikola

pre 11 godina

klasika, zbog ovoga se i mislilo da je novak dobio tezi zreb sto svakako i jeste, ali dobro, generalno novak ovde mora da igra i srcem, jednostavno mora da pokaze i petlju, ajde ovo danas cemo okarakterisati kao jaci treninig pa otud malo losije zalaganje i ravnodusnost u nekim momentima!

Velika trojka

pre 11 godina

Zbog ovoga postoji samo velika trojka u tenisu jer Novak, Nadal i Federer jedini igraju u kontinuitetu. Svi ostali su do sada samo imali bljeskova nakon kojih su nestajali...

goran

pre 11 godina

Nije neka velika senzacija imajući u vidu fakat da je Garsija Lopez specijalista za šljaku i teniser koji na ovoj podlozi zna da zablista i da bude veoma neugodan rival svakom visoko rangiranom teniseru,u prilog tome ide i činjenica da je skoro sa Noletom igrao u četvrtfinalu mastersa u Montekarlu skoro egal meč gde je Nole morao da se poprilično namuči u tri seta ne bi li ga pobedio ,mada iskreno rečeno Wavrinka je danas odigrao ispod svakog očekivanja ,Garsija Lopez ga je u ključnom četvrtom setu sa 6:0 bukvalno pomeo sa terena ,očigledno je da on nije kalibar Noleta ,Rafe i Federera ,može da zablista povremeno i da pobedi (kada ima dan) svakog od velike trojke ,ali očigledno nema taj kvalitet da bi se kontinitetom igara zadržao u vrhu !!!

rf fan

pre 11 godina

zao mi je stena ali covek nije za top 4 vec za 5 , 6 mesto igra lep tenis ali nema konstanstnost za vise.Ipak,i ovo sto je postigao je vredno aplauza ,dobar momak moci ce da prica cerci kako je osvojio jedan GS i pobedio 2 najboljih ikada u tim finalima ,malo li je?!Inace nole uzima ovo samo ako i njemu ne ode fokus ,a nece valjda :(..Kako god stan je dokazao da nije 1 svajcarski reket i da nikad nece to biti.KOliko god roger bio uspesniji od novaka i ja navijao za rogera zelim da novak uzme rg iz 2 prosta razloga , da kompletira zibotni slem i da nadal ne sustigne polako rogera po slemovima.

igor

pre 11 godina

Svi oni koji vec posle ispadanje Vavrinke, vec vide Nadala u finalu, veoma grese. Jeste da mu ovo ide na ruku, ali treba da preskoci Monfisa koji je jak kao bik i igra pred svojom publikom, zatim Mareja, koji ga je umalo dobio u Rimu, i konacno i po meni najteze Davida Ferera koji ga je vec ove godine dobio i koji ce se boriti do poslednje poena.
Dakle, imace jos puno, puno posla Nadal da dodje do finala!!! Garos je tek poceo!!

A gde vam je Vavrinka..?

pre 11 godina

Ma, nije moguće..?! Ma.., jel to onaj teniser koji će "sigurno" biti prvi na listi na kraju godine..? Čekaj, pa dal' je moguće..?! Pa njega je većina ovdašnjih komentatora posle Monte Karla proglasila unapred višestrukim osvajačem GS-ova koji će okončati vladavinu Rodžera, Rafe i Novaka..

Lako je "šamarati" lopticu kao autsajder protiv favorita i doći jedanput ili dvaput do neke značajne pobede ali... Kada drugi teniseri zaigraju protiv Vavrinke kao da je Nadal ili Nole preko puta njih teško je nositi sa pritiskom.. Zato su Nole, Rafa i Rodžer veliki!
Ali komentari ustvari govore o našem mentalitetu... Dovoljna je jedna velika pobeda da nekog dignemo u nebesa ali ne daj bože da naš favorit doživi poraz.. Ne postoji dovoljno dubok ponor u kojem bi ga "sahranili"..
Zato ne cenimo dovoljno naše velikane i zato smo tu gde jesmo! Stalno skačemo na tu prvu loptu i na kraju ispadamo smešni...

NEMANJA

pre 11 godina

Veliko razocarenje,veliki kiks..Vavrinka dokazuje da je igrac trenutka..Bljesne par turnira,a onda padne i nema ga..Ovo je dokaz da on nije kadar prve cetvorke,ali da je dobar igrac i da tehnicki mnogo lepo igra...cinjenica je...

ljubitelj tenisa

pre 11 godina

Sto se mene tice, lista favorita za RG se prosirila za jedno mesto, Rafa, pa Nole, pa Stan
(Bojan, 21. april 2014 14:25)

Od danas sam ubedjen - RG osvaja Vavrinka i zavrsava godinu na prvom mestu........
(da da da, 25. april 2014 20:23)

jos jednom....zivi bili pa videli...Vavrinka osvaja RG i zavrsava godinu na atp No.1....ko to ne vidi taj je stvarno slep
(da da da, 28. april 2014 12:02)

Nadam se da grešim, ali ubedljiv favorit na RG je Vavrinka.
(Pedja, 29. april 2014 23:47
. Elem, ne slazem se da su Rafa i Novak najbolji teniseri na svetu, od njih je sigurno bolji Vavrinka...
(Diablo, 29. april 2014 17:41)

Budi realan i gledaj cinjenice, Vavrinka ove godine igra najbolji tenis.
(jok, 1. maj 2014 23:57)

Ako se sagledaju sve činjenice i trenutna forma, RG neće osvojiti ni Novak ni Nadal (i mene zanima šta se snjim događa deluje izgubljeno), a mislim da neće ni Federer. On jeste u formi, ali u ovim godinama nema više snage pa ni samopouzdnja. Kad se sve sagleda "ukazuje" mi se Vavrinka.
(Dragan, 1. maj 2014 21:04)

Ovo su samo neki od komentara nasih brojnih "teniskih strucnjaka" od pre svega mesec dana.
Neki misle da je dovoljno odgledati desetak teniskih meceva, i postati strucnjak.
Kad odgledate bar 300 meceva, onda probajte da se upustate u ove strucne diskusije, a do tada bolje da se ne javljate i ne brukajte.

El General

pre 11 godina

Kakva bre senzacija??? Covek je dobar igrac, elegantan ali generalno luzer. Ok, uzeo je Ausie open mada ja i dan danas ne razumem zasto Nole nije igrao ofanzivnije posto bi dobio mec sigurno, isto kao 2013. Onda luzer Berdih pa povredjeni Nadal... sve jasno. Cetiri mastersa nikakav rezultat, onda uzeo monte carlo sa zrebom tipa cilic, raonic, ferer plus mu predao almagro, znamo kako je nikolas opasan na sljaci. Da je Nole bio zdrav, izgubio bi u Stan u finalu.

Znaci, jako dobar igrac medjutim daleko od velikog sampiona. Pa on cele sezone (osim ausie i mc) gubi u prvim kolima tako da ovo nije senzacija pogotovo sto je igrao protiv garsije lopeza koji je namucio noleta, a prosle godine izbacio del potra sa us opena!
Nego zapadni mediji vape za zvezdom iz njihovog dela sveta pa se pale na wawrinku, stan the man itd. Smesno

kristalna kugla

pre 11 godina

Veliki GS sampion Vavrinka nastavlja uspesan niz ispadanje u prvim kolima turnira. Sad Nadal ostaje sam u svojoj polovini, deli ga jedan mec (finale) od titule..ako Novak ne dodje do finala Nadal ce se prosetati kroz Pariz k'o Serena. Zato....Ajmo Nole! Kidisi!!!

Oskar

pre 11 godina

Ja stvarno ne znam kako ovaj Garsija nije uspješniji teniser a ovako dobro igra. Kad sam ga gledao protiv Novaka u Monte Karlu zaledio sam se kako lik igra, a posle ovoga večeras mislim da ima igru za top 4. I liči malo na Averela Daltona.

idemo po RG

pre 11 godina

gledaj sad kad se ovaj povampiri pa vaskrsne na wimbledonu, a tamo naravno upadne u novakovu polovinu. da se pomerim sa mesta. ovaj samo sa novakom igra ludacki, ostalo sve boze pomozi.

igor

pre 11 godina

Svi oni koji vec posle ispadanje Vavrinke, vec vide Nadala u finalu, veoma grese. Jeste da mu ovo ide na ruku, ali treba da preskoci Monfisa koji je jak kao bik i igra pred svojom publikom, zatim Mareja, koji ga je umalo dobio u Rimu, i konacno i po meni najteze Davida Ferera koji ga je vec ove godine dobio i koji ce se boriti do poslednje poena.
Dakle, imace jos puno, puno posla Nadal da dodje do finala!!! Garos je tek poceo!!

Ivan Nk

pre 11 godina

Wawrinka je u velikom padu forme, ali se mora istaci odlicna igra GG Lopeza.Nije slucajno uzeo prvi set Novaku u Monte Carlu i dobro ga namucio u drugom.

Fox Molder

pre 11 godina

Sta je tu cudno... Covek se previse napalio i umislio da je u rangu sa Djokovicem, Nadalom i Federerom. I sad mi treba da ga smatramo favoritom gde god da igra :-) Njega bukvalno svako moze dobiti.

A gde vam je Vavrinka..?

pre 11 godina

Ma, nije moguće..?! Ma.., jel to onaj teniser koji će "sigurno" biti prvi na listi na kraju godine..? Čekaj, pa dal' je moguće..?! Pa njega je većina ovdašnjih komentatora posle Monte Karla proglasila unapred višestrukim osvajačem GS-ova koji će okončati vladavinu Rodžera, Rafe i Novaka..

Lako je "šamarati" lopticu kao autsajder protiv favorita i doći jedanput ili dvaput do neke značajne pobede ali... Kada drugi teniseri zaigraju protiv Vavrinke kao da je Nadal ili Nole preko puta njih teško je nositi sa pritiskom.. Zato su Nole, Rafa i Rodžer veliki!
Ali komentari ustvari govore o našem mentalitetu... Dovoljna je jedna velika pobeda da nekog dignemo u nebesa ali ne daj bože da naš favorit doživi poraz.. Ne postoji dovoljno dubok ponor u kojem bi ga "sahranili"..
Zato ne cenimo dovoljno naše velikane i zato smo tu gde jesmo! Stalno skačemo na tu prvu loptu i na kraju ispadamo smešni...

Dobro

pre 11 godina

Da, imao je Sten jedno stotinak :-) neiznudjenih gresaka... ali Spanac je igrao fenomenalno, hahaha.
A sada ozbiljno: pratim tenis vec tri decenije ali da neko ovako bezvoljno i bez plana igra, kao Vavrinka u poslednja dva seta... to nikada video nisam. Nekoliko lopti uspeo je da izbaci i preko tribina!
Da ne spominjem da je posdenji GS osvojio upravo on!
Senzacija, da.... ali kako je igrao dobro je i jedan set uzeo!
Iz zemlje lala, uvek Vas

sasa jokic

pre 11 godina

Za mene ovo nije senzacija. Pred kraj karijere malo se nagutao "lekica" eksplodirao i sada placa cenu. Finansijski je dobro prosao, da nije uradio sta je uradio, nikada ne bi osvojio GS. Sada je kao izduvan balon, kao Rafa na Wimnledonu 2013.

Andrej

pre 11 godina

Ma kako bre, teniski "strucnjaci" koji jako vole da komentarisu nas ubedjuju danima da je Vavrinka cudo od igraca, da ce u sred Pariza pobediti Rafu na Satrijeu(Rafu koji u Parizu ima 59-1), kako on da izgubi? Za prave poznavaoce tenisa ovo nije iznenadjenje, GGL je sjajan sljakas, skoro je i Noleta namucio. Vavrinka je solidan igrac, sposoban da bljesne na momente, ali i ovo sto je osvojio, osvojio je uz mnogo, mnogo srece.. To je cinjenica. Posle Monaka, imao je lose turnire na sljaci gde je ispadao od losijih igraca. U Monaku mu se zreb otvorio ispadanjem Nadala. Vavrinka nikad nije bio vrhunski sljakas, niti ce ikad biti.

Velika trojka

pre 11 godina

Zbog ovoga postoji samo velika trojka u tenisu jer Novak, Nadal i Federer jedini igraju u kontinuitetu. Svi ostali su do sada samo imali bljeskova nakon kojih su nestajali...

555

pre 11 godina

A ovo je bilo iznenadjenje? Ko bi reko. Pa nije on mlada nada svetskog tenisa.Covek nema 20 godina pa da sada gradi neku blistavu karijeru.Osvajanje AO je po meni bio samo splet srecnih okolnosti.Ne bi me cudilo da do kraja godine ispadne iz prvih deset.

pp

pre 11 godina

Velika pretnja Nadalu!? LOL Lepo ja kazem da Nadal nema protivnika u svojoj polovini a meni se dele minusi na tone. To sto se Stenu posrecila jedna pobeda protiv Nadala nije znacilo nista jer on inace nikad nije znao ozbiljno da se suprotstavi Nadalu. Rekoh, nece znati Sten da zapreti Nadalu kad ono nije bilo pretnje ni Garsiji. Nadal ima otvoren put do finala kao i obicno.

Иван

pre 11 godina

Неочекивано незрело од Вавринке. Никакав план б, него одмах, пренервозно, у самоуништење. Пресекао је низ од два слема на којима је избацивао владајуће шампионе, Марија на УСО 2013. и Ђоковића на АО 2014. Овим је Надалу отворен пут до финала. Једини какви-такви ривали ће му бити Ферер и Енди. Ето како један меч може да напрасно учини цео турнир бар упола мање занимљивим. Свет има 8 првокласних тенисера (Новака, Рафу, Федерера, Стена, Ферера, Дел Потра, Марија и по мени Нишикорија), али џаба кад бар половина њих не дође (ако уопште и дође) на највеће турнире спремна, па се књига брзо сведе на 2-3 слова.

Nikola

pre 11 godina

klasika, zbog ovoga se i mislilo da je novak dobio tezi zreb sto svakako i jeste, ali dobro, generalno novak ovde mora da igra i srcem, jednostavno mora da pokaze i petlju, ajde ovo danas cemo okarakterisati kao jaci treninig pa otud malo losije zalaganje i ravnodusnost u nekim momentima!

goran

pre 11 godina

Nije neka velika senzacija imajući u vidu fakat da je Garsija Lopez specijalista za šljaku i teniser koji na ovoj podlozi zna da zablista i da bude veoma neugodan rival svakom visoko rangiranom teniseru,u prilog tome ide i činjenica da je skoro sa Noletom igrao u četvrtfinalu mastersa u Montekarlu skoro egal meč gde je Nole morao da se poprilično namuči u tri seta ne bi li ga pobedio ,mada iskreno rečeno Wavrinka je danas odigrao ispod svakog očekivanja ,Garsija Lopez ga je u ključnom četvrtom setu sa 6:0 bukvalno pomeo sa terena ,očigledno je da on nije kalibar Noleta ,Rafe i Federera ,može da zablista povremeno i da pobedi (kada ima dan) svakog od velike trojke ,ali očigledno nema taj kvalitet da bi se kontinitetom igara zadržao u vrhu !!!

v

pre 11 godina

Nije iznenadjenje. Iznenadjenje je kada u ovoj fazi turnir napusti konstantan teniser, pravi sampion, a ne prolazna senzacija. Recimo Nadal u prvoj rundi Vimbija, Federer u drugoj pa cak i Novak u cetvrtfinalu AO.

rf fan

pre 11 godina

zao mi je stena ali covek nije za top 4 vec za 5 , 6 mesto igra lep tenis ali nema konstanstnost za vise.Ipak,i ovo sto je postigao je vredno aplauza ,dobar momak moci ce da prica cerci kako je osvojio jedan GS i pobedio 2 najboljih ikada u tim finalima ,malo li je?!Inace nole uzima ovo samo ako i njemu ne ode fokus ,a nece valjda :(..Kako god stan je dokazao da nije 1 svajcarski reket i da nikad nece to biti.KOliko god roger bio uspesniji od novaka i ja navijao za rogera zelim da novak uzme rg iz 2 prosta razloga , da kompletira zibotni slem i da nadal ne sustigne polako rogera po slemovima.

malo realnije

pre 11 godina

@igor Da li ti zaista, ali ozbiljno verujes da Monfis moze da pobedi Nadala na garosu??? Monfis? Istog tog Monfisa Rafa je vise puta preslisao bas na ovom turniru. I da li stvarno verujes da Ferer moze dva puta u nizu da pobedi Nadala na sljaci? Bas "impresivan" skor ima Ferer sa Rafom, i bas se lepo proveo prosle godine u finalu. Ljudi jedno su vase zelje, drugo je stvarnost, a i po onome sto je Rafa vec prvi dan pokazao, iako rival nije bio pretezak, Nadal je i te kako u usponu forme. Uozbiljite se, njega u Parizu niko ne moze da ugrozi osim Novak.

andjelija

pre 11 godina

haha bas mi je drago ..potpuno antipatican lik..pre i ne tako ali posle australije mnogo se uzdigao..odigrao par dobrih meceva inace najcesce malo iznad proseka. i ne znam z
asto je senzacija to sto ga je pobedio jedan lopez..nikad nije senzacija ako spanac nekog pobedi na sljaci..pa to je njihova podloga zna se

sonic

pre 11 godina

Garsija Lopez je skoro igrao mez protiv Novaka. Bolesno dobro je igrao,tako da i ne cudi ovaj rezultat s obzirom na to kako igra Sten. Toplo-hladno kao i uvek. Nesto poput velikih fudbalskih klubova. Odlicni u derbijima,a onda gube u gostima od fenjerasa.

Beobrad

pre 11 godina

Koliko jos turnira treba da odigra lose, pa da vise ne bude senzacija, nego normalna stvar...!
On ima sve sto se tenisa tice skoro kao i prva 4-ka, ali ocito da to nije dovoljno...!
Ni AO ne bi uzeo da je Novak protiv njega odigrao na svom nivou, ali nije...
Zna tenis, ali nema glavu za velike domete !

mali aut

pre 11 godina

Pošto je posle AO Vavrinka lose igrao sem MC ja sam uvek objavljivao "treći igrač sveta, smešno" a posle Rima dodao i "jadno". Sad nemam šta kazem sem: "... i od svakoga da izgubim".

Man.Utd

pre 11 godina

Ne mogu da verujem, od njega sam očekivao bar četvrt finale. Dokazao je da je AO bio samo trenutak njegove odlične igre. Mada posle osvajanja Monte Karla mislio sam da ce on mnogo dalje otići od 1 runde.

tenis

pre 11 godina

Pretpostavljam da isto vazi za Novaka iz 2013 koji je gubio od Dimitrova u drugom kolu Madrida, od Hasa, od Berdiha, od Iznera... Ili to vazi samo za ove koji nisu "nasi"? Druze, nikakav lek ne moze da donese trofeje, ali tesko je to ostrascenima da ukapiraju.. I drugi igraju tenis, ne samo nasi igraci, i zamisli i drugi znaju i to dobro da igraju..

бт

pre 11 godina

Ovo su samo neki od komentara nasih brojnih "teniskih strucnjaka" od pre svega mesec dana.
Neki misle da je dovoljno odgledati desetak teniskih meceva, i postati strucnjak.
Kad odgledate bar 300 meceva, onda probajte da se upustate u ove strucne diskusije, a do tada bolje da se ne javljate i ne brukajte.
(ljubitelj tenisa, 26. maj 2014 22:10)

Коментари на Б92 нису никакве стручне дискусије (за које осим тенисера, тениских тренера и оних непосредно укључених у тенис нико други и није стручан) већ место где свако има право да каже своје мишљење. То што неки умишљају да су стручњаци је њихов проблем али и њихово право.

haha

pre 11 godina

@vizar hahahhaha, pa da li je realno da neko ovo napise. Je li namestaljka i kad Nadal u svom delu zreba gotovo na svakom turniru dobija Federera, Mareja, Vavrinku, sto je bio slucaj na vecini mastersa ove godine?

ddd

pre 11 godina

@El General
Zapadni mediji imaju sasvim dovoljno zvezda iz njihovog dela sveta, ne pate oni od takvih kompleksa.
A Vavrinka je trenutno u krizi zbog povrede, inace je dokazao da je bolji od Djokovica, zato ti je trn u oku, jer je Novaka ostavio bez GS.

Ernesto

pre 11 godina

najvece iznenadjenje na turniru jos samo rafa da ispadne...
(Darko Lazovic, 26. maj 2014 21:15)

Verujem da Novak zeli da osvoji RG i da pobedi Nadala, jer onda to nije potpuno to, da osvojis RG kada ga jedan covek osvaja evo vec skoro 10 godina, a ne pobedis njega. Nadal mora imati jako los dan ili neku povredu pa da pukne ranije, i to bas bi bio smor,jer jeste da se pise grend slem za Djokaru ako dodje do kraja, ali ako to uradi preko Nadala tako ce ostati jedini teniser koji je dobio najboljeg na RG ikada i osvojio turnir.

RG se pise i Federeru, ali te godine Nadal nije igrao turnir zbog povrede ako se dobro secam, tako da se to i danas pamti, osvajanje RG bez Nadala u eri dok on igra nije ni upola tako slatko.

m

pre 11 godina

@ljubitelj tenisa
Koliko iskompleksiran moras da budes da bi skupljao komentare i cekao situaciju da ih nekom nabijes na nos?
Kad si tako pametan ajde reci sta si pisao pre AO, za koga si mislio da ce da ga osvoji? A pre RG prosle godine? A Pre Vimbldona? I sad si nasao da se pravis pametan?

misko

pre 11 godina

Nadobudni Švajcarci i Vavrinka a pogotovu Federer koji nije ni izjavio žaljenje zbog poplavljenih naših područja već je izjavio da novak nije glavni favorit na Rolan garosu.Sujeta je glavni problem Federera, koji nemože da prihvati da je Novak to što jeste.ubeđen sam da će Novak bez pritiska i to ladno osvojiti turnir.

m

pre 11 godina

@malo realnije
A kako je Novak prolazio sa Nadalom na RG do sada? Osvojio ukupno 3-4 seta u 5 meceva. Otkud je onda on favorit?
Kako je Vavrinka prolazio protiv Nadala pre AO 2014?
Ferer je Nadala rutinski pobedio pre 20 dana, znaci da je itekako u stanju da ga pobedi. Nadal u usponu forme? To vidis na osnovu prvog meca? Moras ti jos dugo da pratis tenis da bi razumeo neke stvari.

psiholog retoricar

pre 11 godina

(ljubitelj tenisa, 26. maj 2014 22:10)

Ne moras biti ljubitelj ili strucnjak da bi izrazio sopstveno misljenje. To sto si naveo su misljenja ljudi i niko od njih ne tvrdi da je strucnjak. Takodje si prevideo jednu stvar, a to je da nije Vavrinka razocarenje, vec da je Giljermo iznenadjenje. Tako da tu tvrdnju da neko treba da se oseca osramoceno zbog toga rusi tek upisan student filozofskog. Sve najbolje i ne dozvolite egu da se sepuri u vase ime, jer cesto nije mudar, vec impulsivan.

m

pre 11 godina

@malo realnije
Pratim tenis, pa eto za razliku od tebe znam i da je brzina sljake na ovom RG veca nego na nekim prethodnim. Ne bih rekao da to odgovara Nadalu.
Na osnovu cega ti tvrdis da je Nadalova forma u usponu u odnosu na Monte Karlo npr?
Kako je igrao u Madridu? Nije mogao da se sastavi sa igrom protiv Nisikorija dok se ovaj nije povredio.
A u Rimu? Mucio se u svakom mecu, izgubio finale, u 2 i 3 setu skoro da nije ni pruzao otpor. Gde ti tu vidis uspon forme?
Jednostavno nije imao kvalitetne protivnike koji bi ga izbacili pre finala. Marej je dobar ali on na sljaci ne moze ni da se poredi sa Novakom ili Federerom, a kamoli sa Nadalom.
Ti argumenti tipa "zar ti stvarno verujes...." nemaju smisla uopste. Nije niko verovao da Vavrinka moze da osvoji AO, pa se eto i to desilo.
Ako Ferer moze da pobedi Nadala rezultatom 2-0 u Monte Karlu koji je Nadal osvajao koliko i RG, znaci da mu svi uslovi tamo odgovaraju, onda sigurno moze osvojiti i taj 3 set.
Da li ja verujem da ce Ferer eliminisati Nadala na RG? Ne verujem, zbog toga sto je Ferer mentalno nikakav, protiv najboljih bljesne jednom u 5 godina. A da li verujem da moze? Apsolutno. Uopste ne igra slabije od Nadala, cak naprotiv.

je li sad jasnije

pre 11 godina

@??? Pitas u cemu je razlika izmedju ispadanja Wawrinke sada i Nadala na Vimbldonu? U tome sto je Nadal pre poraza na Vimbldonu osvajao Rio, Sao Paolo, masters IW, igrao finale Monaka, osvojio u nizu Barselonu, masterse u Madridu i Rimu i RG, zatim je ispao na Vimbldonu, da bi posle toga osvojio masterse u Montrealu, Simsinatiju i gren slem US open, sve u nizu. Na kraju sezone je bio u padu forme, ali i tako stigao do finala zavrsnog mastersa, da bi u januaru opet igrao finale gren slema. Nadal je konstantan, i pored nekog poraza, on nastavi u istom ritmu, Vavrinka je samo solidan, bljesne na momenat i nestane.

aha

pre 11 godina

@Ernesto
Titula je titula, samo to se pamti. Ako neko ispadne pre finala znaci da nije bio dovoljno dobar da dodje do finala, pa makar to bio i Nadal.
Nadal je igrao na RG 2009 i ispao od Soderlinga. Sam je izjavio da nije bio povredjen.
Nema veze koga dobijes u finalu, pamti se samo titula.
Mislis li onda da Novakov Vimbldon manje vredi jer je u finalu pobedio Nadala, a ne Federera koji je ipak osvajao Vimbldon 7 puta, a 2012 oduzeo Novaku titulu i pobedio ga na Vimbldonu?
Ne, pamte se samo titule.

malo realnije

pre 11 godina

@m Nadal je u usponu forme od Rima, gde je dobio neke sjajne duele, posebno protiv Mareja, gde je cak i umoran bio izuzetno nezgodan rival Djokovicu. Nadal koji je izgubio protiv Ferera sigurno nije igrao na nivou Nadala iz duela protiv Mareja, protiv Novaka. To sto ti zelis da Nadala neko zaustavi je tvoja stvar, to sto ce to tesko da se desi je realnost. Ako verujes da ce Ferer u tri seta da nadigra Nadala na RG-u, samo izvoli unovci svoje znanje. I ja tipujem da Rafa pobedjuje Ferera sa 3-0, pod uslovom da Ferer dodje do te faze turnira. Da pratis tenis, znao bi nesto i o vrsti sljake, glavnom terenu (posebno prostoru iza linija), i koliko sve to odgovara Nadalu. Ali ti navijas, ne pratis detalje..

ddd

pre 11 godina

@El General
Zapadni mediji imaju sasvim dovoljno zvezda iz njihovog dela sveta, ne pate oni od takvih kompleksa.
A Vavrinka je trenutno u krizi zbog povrede, inace je dokazao da je bolji od Djokovica, zato ti je trn u oku, jer je Novaka ostavio bez GS.

sasa jokic

pre 11 godina

Za mene ovo nije senzacija. Pred kraj karijere malo se nagutao "lekica" eksplodirao i sada placa cenu. Finansijski je dobro prosao, da nije uradio sta je uradio, nikada ne bi osvojio GS. Sada je kao izduvan balon, kao Rafa na Wimnledonu 2013.

El General

pre 11 godina

Kakva bre senzacija??? Covek je dobar igrac, elegantan ali generalno luzer. Ok, uzeo je Ausie open mada ja i dan danas ne razumem zasto Nole nije igrao ofanzivnije posto bi dobio mec sigurno, isto kao 2013. Onda luzer Berdih pa povredjeni Nadal... sve jasno. Cetiri mastersa nikakav rezultat, onda uzeo monte carlo sa zrebom tipa cilic, raonic, ferer plus mu predao almagro, znamo kako je nikolas opasan na sljaci. Da je Nole bio zdrav, izgubio bi u Stan u finalu.

Znaci, jako dobar igrac medjutim daleko od velikog sampiona. Pa on cele sezone (osim ausie i mc) gubi u prvim kolima tako da ovo nije senzacija pogotovo sto je igrao protiv garsije lopeza koji je namucio noleta, a prosle godine izbacio del potra sa us opena!
Nego zapadni mediji vape za zvezdom iz njihovog dela sveta pa se pale na wawrinku, stan the man itd. Smesno

tenis

pre 11 godina

Pretpostavljam da isto vazi za Novaka iz 2013 koji je gubio od Dimitrova u drugom kolu Madrida, od Hasa, od Berdiha, od Iznera... Ili to vazi samo za ove koji nisu "nasi"? Druze, nikakav lek ne moze da donese trofeje, ali tesko je to ostrascenima da ukapiraju.. I drugi igraju tenis, ne samo nasi igraci, i zamisli i drugi znaju i to dobro da igraju..

idemo po RG

pre 11 godina

gledaj sad kad se ovaj povampiri pa vaskrsne na wimbledonu, a tamo naravno upadne u novakovu polovinu. da se pomerim sa mesta. ovaj samo sa novakom igra ludacki, ostalo sve boze pomozi.

kristalna kugla

pre 11 godina

Veliki GS sampion Vavrinka nastavlja uspesan niz ispadanje u prvim kolima turnira. Sad Nadal ostaje sam u svojoj polovini, deli ga jedan mec (finale) od titule..ako Novak ne dodje do finala Nadal ce se prosetati kroz Pariz k'o Serena. Zato....Ajmo Nole! Kidisi!!!

igor

pre 11 godina

Svi oni koji vec posle ispadanje Vavrinke, vec vide Nadala u finalu, veoma grese. Jeste da mu ovo ide na ruku, ali treba da preskoci Monfisa koji je jak kao bik i igra pred svojom publikom, zatim Mareja, koji ga je umalo dobio u Rimu, i konacno i po meni najteze Davida Ferera koji ga je vec ove godine dobio i koji ce se boriti do poslednje poena.
Dakle, imace jos puno, puno posla Nadal da dodje do finala!!! Garos je tek poceo!!

Иван

pre 11 godina

Неочекивано незрело од Вавринке. Никакав план б, него одмах, пренервозно, у самоуништење. Пресекао је низ од два слема на којима је избацивао владајуће шампионе, Марија на УСО 2013. и Ђоковића на АО 2014. Овим је Надалу отворен пут до финала. Једини какви-такви ривали ће му бити Ферер и Енди. Ето како један меч може да напрасно учини цео турнир бар упола мање занимљивим. Свет има 8 првокласних тенисера (Новака, Рафу, Федерера, Стена, Ферера, Дел Потра, Марија и по мени Нишикорија), али џаба кад бар половина њих не дође (ако уопште и дође) на највеће турнире спремна, па се књига брзо сведе на 2-3 слова.

pp

pre 11 godina

Velika pretnja Nadalu!? LOL Lepo ja kazem da Nadal nema protivnika u svojoj polovini a meni se dele minusi na tone. To sto se Stenu posrecila jedna pobeda protiv Nadala nije znacilo nista jer on inace nikad nije znao ozbiljno da se suprotstavi Nadalu. Rekoh, nece znati Sten da zapreti Nadalu kad ono nije bilo pretnje ni Garsiji. Nadal ima otvoren put do finala kao i obicno.

haha

pre 11 godina

@vizar hahahhaha, pa da li je realno da neko ovo napise. Je li namestaljka i kad Nadal u svom delu zreba gotovo na svakom turniru dobija Federera, Mareja, Vavrinku, sto je bio slucaj na vecini mastersa ove godine?

malo realnije

pre 11 godina

@igor Da li ti zaista, ali ozbiljno verujes da Monfis moze da pobedi Nadala na garosu??? Monfis? Istog tog Monfisa Rafa je vise puta preslisao bas na ovom turniru. I da li stvarno verujes da Ferer moze dva puta u nizu da pobedi Nadala na sljaci? Bas "impresivan" skor ima Ferer sa Rafom, i bas se lepo proveo prosle godine u finalu. Ljudi jedno su vase zelje, drugo je stvarnost, a i po onome sto je Rafa vec prvi dan pokazao, iako rival nije bio pretezak, Nadal je i te kako u usponu forme. Uozbiljite se, njega u Parizu niko ne moze da ugrozi osim Novak.

m

pre 11 godina

@malo realnije
A kako je Novak prolazio sa Nadalom na RG do sada? Osvojio ukupno 3-4 seta u 5 meceva. Otkud je onda on favorit?
Kako je Vavrinka prolazio protiv Nadala pre AO 2014?
Ferer je Nadala rutinski pobedio pre 20 dana, znaci da je itekako u stanju da ga pobedi. Nadal u usponu forme? To vidis na osnovu prvog meca? Moras ti jos dugo da pratis tenis da bi razumeo neke stvari.

psiholog retoricar

pre 11 godina

(ljubitelj tenisa, 26. maj 2014 22:10)

Ne moras biti ljubitelj ili strucnjak da bi izrazio sopstveno misljenje. To sto si naveo su misljenja ljudi i niko od njih ne tvrdi da je strucnjak. Takodje si prevideo jednu stvar, a to je da nije Vavrinka razocarenje, vec da je Giljermo iznenadjenje. Tako da tu tvrdnju da neko treba da se oseca osramoceno zbog toga rusi tek upisan student filozofskog. Sve najbolje i ne dozvolite egu da se sepuri u vase ime, jer cesto nije mudar, vec impulsivan.

NEMANJA

pre 11 godina

Veliko razocarenje,veliki kiks..Vavrinka dokazuje da je igrac trenutka..Bljesne par turnira,a onda padne i nema ga..Ovo je dokaz da on nije kadar prve cetvorke,ali da je dobar igrac i da tehnicki mnogo lepo igra...cinjenica je...

ljubitelj tenisa

pre 11 godina

Sto se mene tice, lista favorita za RG se prosirila za jedno mesto, Rafa, pa Nole, pa Stan
(Bojan, 21. april 2014 14:25)

Od danas sam ubedjen - RG osvaja Vavrinka i zavrsava godinu na prvom mestu........
(da da da, 25. april 2014 20:23)

jos jednom....zivi bili pa videli...Vavrinka osvaja RG i zavrsava godinu na atp No.1....ko to ne vidi taj je stvarno slep
(da da da, 28. april 2014 12:02)

Nadam se da grešim, ali ubedljiv favorit na RG je Vavrinka.
(Pedja, 29. april 2014 23:47
. Elem, ne slazem se da su Rafa i Novak najbolji teniseri na svetu, od njih je sigurno bolji Vavrinka...
(Diablo, 29. april 2014 17:41)

Budi realan i gledaj cinjenice, Vavrinka ove godine igra najbolji tenis.
(jok, 1. maj 2014 23:57)

Ako se sagledaju sve činjenice i trenutna forma, RG neće osvojiti ni Novak ni Nadal (i mene zanima šta se snjim događa deluje izgubljeno), a mislim da neće ni Federer. On jeste u formi, ali u ovim godinama nema više snage pa ni samopouzdnja. Kad se sve sagleda "ukazuje" mi se Vavrinka.
(Dragan, 1. maj 2014 21:04)

Ovo su samo neki od komentara nasih brojnih "teniskih strucnjaka" od pre svega mesec dana.
Neki misle da je dovoljno odgledati desetak teniskih meceva, i postati strucnjak.
Kad odgledate bar 300 meceva, onda probajte da se upustate u ove strucne diskusije, a do tada bolje da se ne javljate i ne brukajte.

andjelija

pre 11 godina

haha bas mi je drago ..potpuno antipatican lik..pre i ne tako ali posle australije mnogo se uzdigao..odigrao par dobrih meceva inace najcesce malo iznad proseka. i ne znam z
asto je senzacija to sto ga je pobedio jedan lopez..nikad nije senzacija ako spanac nekog pobedi na sljaci..pa to je njihova podloga zna se

Ernesto

pre 11 godina

najvece iznenadjenje na turniru jos samo rafa da ispadne...
(Darko Lazovic, 26. maj 2014 21:15)

Verujem da Novak zeli da osvoji RG i da pobedi Nadala, jer onda to nije potpuno to, da osvojis RG kada ga jedan covek osvaja evo vec skoro 10 godina, a ne pobedis njega. Nadal mora imati jako los dan ili neku povredu pa da pukne ranije, i to bas bi bio smor,jer jeste da se pise grend slem za Djokaru ako dodje do kraja, ali ako to uradi preko Nadala tako ce ostati jedini teniser koji je dobio najboljeg na RG ikada i osvojio turnir.

RG se pise i Federeru, ali te godine Nadal nije igrao turnir zbog povrede ako se dobro secam, tako da se to i danas pamti, osvajanje RG bez Nadala u eri dok on igra nije ni upola tako slatko.

misko

pre 11 godina

Nadobudni Švajcarci i Vavrinka a pogotovu Federer koji nije ni izjavio žaljenje zbog poplavljenih naših područja već je izjavio da novak nije glavni favorit na Rolan garosu.Sujeta je glavni problem Federera, koji nemože da prihvati da je Novak to što jeste.ubeđen sam da će Novak bez pritiska i to ladno osvojiti turnir.

Dobro

pre 11 godina

Da, imao je Sten jedno stotinak :-) neiznudjenih gresaka... ali Spanac je igrao fenomenalno, hahaha.
A sada ozbiljno: pratim tenis vec tri decenije ali da neko ovako bezvoljno i bez plana igra, kao Vavrinka u poslednja dva seta... to nikada video nisam. Nekoliko lopti uspeo je da izbaci i preko tribina!
Da ne spominjem da je posdenji GS osvojio upravo on!
Senzacija, da.... ali kako je igrao dobro je i jedan set uzeo!
Iz zemlje lala, uvek Vas

бт

pre 11 godina

Ovo su samo neki od komentara nasih brojnih "teniskih strucnjaka" od pre svega mesec dana.
Neki misle da je dovoljno odgledati desetak teniskih meceva, i postati strucnjak.
Kad odgledate bar 300 meceva, onda probajte da se upustate u ove strucne diskusije, a do tada bolje da se ne javljate i ne brukajte.
(ljubitelj tenisa, 26. maj 2014 22:10)

Коментари на Б92 нису никакве стручне дискусије (за које осим тенисера, тениских тренера и оних непосредно укључених у тенис нико други и није стручан) већ место где свако има право да каже своје мишљење. То што неки умишљају да су стручњаци је њихов проблем али и њихово право.

rf fan

pre 11 godina

zao mi je stena ali covek nije za top 4 vec za 5 , 6 mesto igra lep tenis ali nema konstanstnost za vise.Ipak,i ovo sto je postigao je vredno aplauza ,dobar momak moci ce da prica cerci kako je osvojio jedan GS i pobedio 2 najboljih ikada u tim finalima ,malo li je?!Inace nole uzima ovo samo ako i njemu ne ode fokus ,a nece valjda :(..Kako god stan je dokazao da nije 1 svajcarski reket i da nikad nece to biti.KOliko god roger bio uspesniji od novaka i ja navijao za rogera zelim da novak uzme rg iz 2 prosta razloga , da kompletira zibotni slem i da nadal ne sustigne polako rogera po slemovima.

555

pre 11 godina

A ovo je bilo iznenadjenje? Ko bi reko. Pa nije on mlada nada svetskog tenisa.Covek nema 20 godina pa da sada gradi neku blistavu karijeru.Osvajanje AO je po meni bio samo splet srecnih okolnosti.Ne bi me cudilo da do kraja godine ispadne iz prvih deset.

Fox Molder

pre 11 godina

Sta je tu cudno... Covek se previse napalio i umislio da je u rangu sa Djokovicem, Nadalom i Federerom. I sad mi treba da ga smatramo favoritom gde god da igra :-) Njega bukvalno svako moze dobiti.

Oskar

pre 11 godina

Ja stvarno ne znam kako ovaj Garsija nije uspješniji teniser a ovako dobro igra. Kad sam ga gledao protiv Novaka u Monte Karlu zaledio sam se kako lik igra, a posle ovoga večeras mislim da ima igru za top 4. I liči malo na Averela Daltona.

Nikola

pre 11 godina

klasika, zbog ovoga se i mislilo da je novak dobio tezi zreb sto svakako i jeste, ali dobro, generalno novak ovde mora da igra i srcem, jednostavno mora da pokaze i petlju, ajde ovo danas cemo okarakterisati kao jaci treninig pa otud malo losije zalaganje i ravnodusnost u nekim momentima!

Velika trojka

pre 11 godina

Zbog ovoga postoji samo velika trojka u tenisu jer Novak, Nadal i Federer jedini igraju u kontinuitetu. Svi ostali su do sada samo imali bljeskova nakon kojih su nestajali...

Andrej

pre 11 godina

Ma kako bre, teniski "strucnjaci" koji jako vole da komentarisu nas ubedjuju danima da je Vavrinka cudo od igraca, da ce u sred Pariza pobediti Rafu na Satrijeu(Rafu koji u Parizu ima 59-1), kako on da izgubi? Za prave poznavaoce tenisa ovo nije iznenadjenje, GGL je sjajan sljakas, skoro je i Noleta namucio. Vavrinka je solidan igrac, sposoban da bljesne na momente, ali i ovo sto je osvojio, osvojio je uz mnogo, mnogo srece.. To je cinjenica. Posle Monaka, imao je lose turnire na sljaci gde je ispadao od losijih igraca. U Monaku mu se zreb otvorio ispadanjem Nadala. Vavrinka nikad nije bio vrhunski sljakas, niti ce ikad biti.

Beobrad

pre 11 godina

Koliko jos turnira treba da odigra lose, pa da vise ne bude senzacija, nego normalna stvar...!
On ima sve sto se tenisa tice skoro kao i prva 4-ka, ali ocito da to nije dovoljno...!
Ni AO ne bi uzeo da je Novak protiv njega odigrao na svom nivou, ali nije...
Zna tenis, ali nema glavu za velike domete !

m

pre 11 godina

@ljubitelj tenisa
Koliko iskompleksiran moras da budes da bi skupljao komentare i cekao situaciju da ih nekom nabijes na nos?
Kad si tako pametan ajde reci sta si pisao pre AO, za koga si mislio da ce da ga osvoji? A pre RG prosle godine? A Pre Vimbldona? I sad si nasao da se pravis pametan?

malo realnije

pre 11 godina

@m Nadal je u usponu forme od Rima, gde je dobio neke sjajne duele, posebno protiv Mareja, gde je cak i umoran bio izuzetno nezgodan rival Djokovicu. Nadal koji je izgubio protiv Ferera sigurno nije igrao na nivou Nadala iz duela protiv Mareja, protiv Novaka. To sto ti zelis da Nadala neko zaustavi je tvoja stvar, to sto ce to tesko da se desi je realnost. Ako verujes da ce Ferer u tri seta da nadigra Nadala na RG-u, samo izvoli unovci svoje znanje. I ja tipujem da Rafa pobedjuje Ferera sa 3-0, pod uslovom da Ferer dodje do te faze turnira. Da pratis tenis, znao bi nesto i o vrsti sljake, glavnom terenu (posebno prostoru iza linija), i koliko sve to odgovara Nadalu. Ali ti navijas, ne pratis detalje..

sonic

pre 11 godina

Garsija Lopez je skoro igrao mez protiv Novaka. Bolesno dobro je igrao,tako da i ne cudi ovaj rezultat s obzirom na to kako igra Sten. Toplo-hladno kao i uvek. Nesto poput velikih fudbalskih klubova. Odlicni u derbijima,a onda gube u gostima od fenjerasa.

Man.Utd

pre 11 godina

Ne mogu da verujem, od njega sam očekivao bar četvrt finale. Dokazao je da je AO bio samo trenutak njegove odlične igre. Mada posle osvajanja Monte Karla mislio sam da ce on mnogo dalje otići od 1 runde.

A gde vam je Vavrinka..?

pre 11 godina

Ma, nije moguće..?! Ma.., jel to onaj teniser koji će "sigurno" biti prvi na listi na kraju godine..? Čekaj, pa dal' je moguće..?! Pa njega je većina ovdašnjih komentatora posle Monte Karla proglasila unapred višestrukim osvajačem GS-ova koji će okončati vladavinu Rodžera, Rafe i Novaka..

Lako je "šamarati" lopticu kao autsajder protiv favorita i doći jedanput ili dvaput do neke značajne pobede ali... Kada drugi teniseri zaigraju protiv Vavrinke kao da je Nadal ili Nole preko puta njih teško je nositi sa pritiskom.. Zato su Nole, Rafa i Rodžer veliki!
Ali komentari ustvari govore o našem mentalitetu... Dovoljna je jedna velika pobeda da nekog dignemo u nebesa ali ne daj bože da naš favorit doživi poraz.. Ne postoji dovoljno dubok ponor u kojem bi ga "sahranili"..
Zato ne cenimo dovoljno naše velikane i zato smo tu gde jesmo! Stalno skačemo na tu prvu loptu i na kraju ispadamo smešni...

Ivan Nk

pre 11 godina

Wawrinka je u velikom padu forme, ali se mora istaci odlicna igra GG Lopeza.Nije slucajno uzeo prvi set Novaku u Monte Carlu i dobro ga namucio u drugom.

mali aut

pre 11 godina

Pošto je posle AO Vavrinka lose igrao sem MC ja sam uvek objavljivao "treći igrač sveta, smešno" a posle Rima dodao i "jadno". Sad nemam šta kazem sem: "... i od svakoga da izgubim".

v

pre 11 godina

Nije iznenadjenje. Iznenadjenje je kada u ovoj fazi turnir napusti konstantan teniser, pravi sampion, a ne prolazna senzacija. Recimo Nadal u prvoj rundi Vimbija, Federer u drugoj pa cak i Novak u cetvrtfinalu AO.

je li sad jasnije

pre 11 godina

@??? Pitas u cemu je razlika izmedju ispadanja Wawrinke sada i Nadala na Vimbldonu? U tome sto je Nadal pre poraza na Vimbldonu osvajao Rio, Sao Paolo, masters IW, igrao finale Monaka, osvojio u nizu Barselonu, masterse u Madridu i Rimu i RG, zatim je ispao na Vimbldonu, da bi posle toga osvojio masterse u Montrealu, Simsinatiju i gren slem US open, sve u nizu. Na kraju sezone je bio u padu forme, ali i tako stigao do finala zavrsnog mastersa, da bi u januaru opet igrao finale gren slema. Nadal je konstantan, i pored nekog poraza, on nastavi u istom ritmu, Vavrinka je samo solidan, bljesne na momenat i nestane.

goran

pre 11 godina

Nije neka velika senzacija imajući u vidu fakat da je Garsija Lopez specijalista za šljaku i teniser koji na ovoj podlozi zna da zablista i da bude veoma neugodan rival svakom visoko rangiranom teniseru,u prilog tome ide i činjenica da je skoro sa Noletom igrao u četvrtfinalu mastersa u Montekarlu skoro egal meč gde je Nole morao da se poprilično namuči u tri seta ne bi li ga pobedio ,mada iskreno rečeno Wavrinka je danas odigrao ispod svakog očekivanja ,Garsija Lopez ga je u ključnom četvrtom setu sa 6:0 bukvalno pomeo sa terena ,očigledno je da on nije kalibar Noleta ,Rafe i Federera ,može da zablista povremeno i da pobedi (kada ima dan) svakog od velike trojke ,ali očigledno nema taj kvalitet da bi se kontinitetom igara zadržao u vrhu !!!

m

pre 11 godina

@malo realnije
Pratim tenis, pa eto za razliku od tebe znam i da je brzina sljake na ovom RG veca nego na nekim prethodnim. Ne bih rekao da to odgovara Nadalu.
Na osnovu cega ti tvrdis da je Nadalova forma u usponu u odnosu na Monte Karlo npr?
Kako je igrao u Madridu? Nije mogao da se sastavi sa igrom protiv Nisikorija dok se ovaj nije povredio.
A u Rimu? Mucio se u svakom mecu, izgubio finale, u 2 i 3 setu skoro da nije ni pruzao otpor. Gde ti tu vidis uspon forme?
Jednostavno nije imao kvalitetne protivnike koji bi ga izbacili pre finala. Marej je dobar ali on na sljaci ne moze ni da se poredi sa Novakom ili Federerom, a kamoli sa Nadalom.
Ti argumenti tipa "zar ti stvarno verujes...." nemaju smisla uopste. Nije niko verovao da Vavrinka moze da osvoji AO, pa se eto i to desilo.
Ako Ferer moze da pobedi Nadala rezultatom 2-0 u Monte Karlu koji je Nadal osvajao koliko i RG, znaci da mu svi uslovi tamo odgovaraju, onda sigurno moze osvojiti i taj 3 set.
Da li ja verujem da ce Ferer eliminisati Nadala na RG? Ne verujem, zbog toga sto je Ferer mentalno nikakav, protiv najboljih bljesne jednom u 5 godina. A da li verujem da moze? Apsolutno. Uopste ne igra slabije od Nadala, cak naprotiv.

aha

pre 11 godina

@Ernesto
Titula je titula, samo to se pamti. Ako neko ispadne pre finala znaci da nije bio dovoljno dobar da dodje do finala, pa makar to bio i Nadal.
Nadal je igrao na RG 2009 i ispao od Soderlinga. Sam je izjavio da nije bio povredjen.
Nema veze koga dobijes u finalu, pamti se samo titula.
Mislis li onda da Novakov Vimbldon manje vredi jer je u finalu pobedio Nadala, a ne Federera koji je ipak osvajao Vimbldon 7 puta, a 2012 oduzeo Novaku titulu i pobedio ga na Vimbldonu?
Ne, pamte se samo titule.