Košarka 92

Četvrtak, 26.12.2013.

15:11

Katić dobio spor sa Partizanom

Košarkaš Crvene zvezde Telekom Raško Katić dobio je spor pred arbitražnim sudom FIBA, kojem je tužio KK Partizan za neizmirena dugovanja.

Katiæ dobio spor sa Partizanom IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

92 Komentari

Sortiraj po:

Antidervis

pre 10 godina

katic je u partizanu igrao za 17k mesecno a u zvezdi igra za 25. jawai je imao 25k,raduljica 30 a pekmen 5 jer nije zeleo da uzima klubu pare. kod duleta niko nikad nije bio skuplji od robertsa koji je imao 19k! (miloje je placan od strane sponzora)
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (fmp se zove kako covic zeli, 26. decembar 2013 18:36)

Imas li da ponudis neki dokaz za gluposti koje si napisao ili ce ostati da ti verujemo?

Batko

pre 10 godina

Hteo si da na silu budes duhovit, a ispao si glup. Karte se ne povecavaju, vec se povecava cena karata{Zbog Nikole karte ko novine}
(Sasa, 26. decembar 2013 17:04)

Ti ispade najgluplji !

fmp se zove kako covic zeli

pre 10 godina

katic je u partizanu igrao za 17k mesecno a u zvezdi igra za 25. jawai je imao 25k,raduljica 30 a pekmen 5 jer nije zeleo da uzima klubu pare. kod duleta niko nikad nije bio skuplji od robertsa koji je imao 19k! (miloje je placan od strane sponzora)

Nemanja

pre 10 godina

Kolika li je onda stipendija bila Jawai-u i Raduljici kao prvim centrima. Plus te druge sezone je igrao malo i Pekovic dok je bio lockout u NBA.

Sasa

pre 10 godina

A klub prijatelja skupio sam 2 miliona, malo je to. Povecajte karte za top 16.
(Nikola, 26. decembar 2013 15:27)

Hteo si da na silu budes duhovit, a ispao si glup. Karte se ne povecavaju, vec se povecava cena karata{Zbog Nikole karte ko novine}

pera

pre 10 godina

Gospodo iz Partizana, gde su novci?
Zasto se Katicu i ko zna kome jos duguju pare iz onih godina, kad se nije plakalo i pominjao mali budzet, kad se igrao Final Four i kad je sve bilo med i mleko.
(Realni navijac, 26. decembar 2013 15:22)

Plakalo se i tada,nisi utoku.Ova agonije traje vec 7-8 godina samo se nije odrazavala na rezultate.

Bankar

pre 10 godina

Captain Cally

Kakoda ne.Jedan dan u Areni kosta 25 hiljada evra. Minimum tri dana.Mozda ako se Komercijalna banka odrekne tih para.Ali to je opet uticaj drzave

Nemanja

pre 10 godina

Baš ih je džentlmenski sačekao da skupe kintu od rasprodate arene!
Neka je Žeks gurnuo KKP u TOP16 , da ne prođoše ostaše Raško i Miljen da čekaju svoju kintu!
Samo da VT opet ne kaže da je to nečije naređenje i zavera!!!

wer

pre 10 godina

A za Raleta novogodisnji poklon od FIBA! 120 000 evrica, slatko, nikad sladje...
(One night in May, 26. decembar 2013 15:36)

he he, rasko je tu kintu itekako zaradio, a ti ces sine od hronicne zlobe navuci visok pretisak 640x480...

b

pre 10 godina

kad se setim kako ga je vredjao abolirani predsednik komsija, samo zato sto je trazio svoje pare...

sramota, kao i raduljicu sto je vredjao a covek igra ozbiljno nba.
(a, 26. decembar 2013 15:32)

Kao prvo taj predsednik koga ti napadas je mnogo, mnogo veci igrac od ove dvojice, a kao drugo ti izgleda ne mozes da shvatis da Raduljica igra NBA bas zato sto ga je Partizan vratio u zivot. Jesi li ti svestan da on sto zbog povreda, losih treninga, jake konkurencija, nije igrao vise od pet minuta po mecu, tri godine zaredom? A Katic da nije dosao u Partizan nikad ne bi video titulu i zvezda ga verovatno ne bi kupila, jer da nije dosao u Partizan, zavrsio bi u drugoj nemackoj ligi. Neverovatno sta ljudi sve utuve sebi u glavu, samo zato sto su ljubomorni na Partizanove titule, ali sta me briga, ja cu uzivati u titulama, a vi zivite u vasem paralelnom univerzumu...

021

pre 10 godina

Kako onaj DV uvek kmeci da nema pare a koliku platu mu imaju igraci???
(Nikola, 26. decembar 2013 15:30)

Katic je igrao dok je Jovanovic bio trener.

NN

pre 10 godina

Ako cemo iskreno: navijam za partizan.

e sad da li je Katic morao preko suda ili ne to niko od nas ne zna. Medjutim covek je radio i zaradio novac i na ovaj potez ima pravo.

Sa druge strane, i sve igrace da placa Partizan kao katica , godisnji budzet za plate bi bio maks milion i po. Ljudi budite fer pa priznajte da je u zvezdi makar dva do tri puta veci budzet za plate. Dakle primedba da partizan ima mizeran budzet je validna cak i u odnosu na zvezdu a kamo li u odnosu na evroligaske klubove.

Zasto toliko pljuvanja bilo po katicu bilo po vujosevicu. Upalite tv i gledajte teren ili idite na tribine. Od prepucavanja niko nema nista dobro.

Sve najbolje zelim

dekara

pre 10 godina

top 16 ce isplatiti ovog lika,nadam se da ce kad za 2_3 godine bude zavrsavao karijeru biti zahvalan KK PARTIZAN sto ce moći da prica unucima da je ipak osvojio neki trofej...

moram da kazem il cu da puknem

pre 10 godina

navijac sam partizana ali treba coveku da se plati bez ikakvog komentara jer cemo platiti ili na mostu ili na cupriji.

011

pre 10 godina

@Da nije bio u Partizanu trofej bi video samo na slici...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Radoslav, 26. decembar 2013 15:18)

Ali bi bar video pare, a ne bi igrao za toplu vodu posle treninga i to u klubu kome je doneo titule, gde je igrao Evroligu zbog koje je taj isti klub punio halu i dobijao sponzore, ali gde pare godinama nestaju kao u Bermudskom trouglu!

Teemu

pre 10 godina

stavi im katanac raško!!! navikli da plaćaju kukuruzom i graskom !
(sosko pres, 26. decembar 2013 15:17)

I sam znas da to ne moze da se desi. Da je tako, odavno bi katanac bio na Marakani.

KK pustio nas opet Zeljko

pre 10 godina

Mali igrac i jos manji covek...Idi vozi bajs na Adi...
(zile, 26. decembar 2013 15:26)

Evo da te ja pitam sada. Kada tebi tvoj poslodavac nekoliko mjeseci, godinu dana ne bi isplacivao platu koja je propisana i koju si zasluzio, ti bi njemu rekao ma u redu je gazda ne trebaju meni pare? Otisao bi sa posla i ne bi ga tuzio? E izvini ali ja za jos toliku dobricinu nisam cuo. Ali ako si ti takav, evo ja te pozivam da radis u mojoj firmi za dzaba.

Vladan Tegeltija

pre 10 godina

Da nije bio u Partizanu trofej bi video samo na slici...
(Radoslav, 26. decembar 2013 15:18)
А толике новце само у монополу

Mirko

pre 10 godina

Ovo sto je osvojio sa Partizanom ce mu biti jedini trofeji u karijeri. Bog sve vidi pa tako i vraca.
(Goran, 26. decembar 2013 15:19)

Naravno da sve vidi i vraća. Evo sad je baš jedno "vidjenje" došlo na naplatu.
Ali ne brini, biće još naplata, samo polako, za sve dobro i loše što ste radili prošlih godina, tu ne može ništa da se izbegne, nema protekcije i nepotizma - sve po zasluzi.

MVP

pre 10 godina

Ma gdje su sad oni što kažu da im Bogdanović igra za 30.000 Evrića možda ali za jedan mjesec.Pitajte Željka možda vam on namakne koju hiljadu ali Raškov primjer će slijediti i mnogi drugi.

s.laughter

pre 10 godina

Trebao bi da uzme koseve, stolice, toalet papir, racunare, ili da se reprogramira dug na 10%. Mnogo bi bilo da mu damo grb, ipak vredi vise od dugovanja.
Dug treba i mora da se plati, ali ime, titule, to mora da se zasluzi.

saki

pre 10 godina

nikakav problem da platimo igracinu Katica jer je u Partizanu ucestvovao u osvajanju 5 trofeja.Ostane li u FMP-u jos 15 godina mozda osvoji jos jedan kup.Mislite o tome do sledece sezone

Vladan Tegeltija

pre 10 godina

Ovo sto je osvojio sa Partizanom ce mu biti jedini trofeji u karijeri. Bog sve vidi pa tako i vraca.
(Goran, 26. decembar 2013 15:19)
98132
Ти би се одреко 130000 eврића.

Mirko

pre 10 godina

122.400€ hm, velika suma... Pa jesu li mu uopšte davali neke pare dok je igrao ili je ovo samo deo?
Gledao sam ga i u Partizanu i na mnogim utakmicama je bio najbolji njihov igrač, baš kao što je prošle godine često bio najbolji i kod nas, tako da nema osnova da ga ne plate. Istina da ne razumem da tim koji prodaje dosta igrača i koji je imao dosta sponzora uvek ostane dužan, ali danas ništa nije čudno, i mi u FK imamo slične pa i veće probleme...

toliko...

pre 10 godina

Zvezdasi gde vam je bio Katic pre dve-tri godine kada ste prolazili kroz najtezi period i bili pred stecajem? A da osvajao je titule sa Partizanom!

eee

pre 10 godina

Ovo sto je osvojio sa Partizanom ce mu biti jedini trofeji u karijeri. Bog sve vidi pa tako i vraca.
(Goran, 26. decembar 2013 15:19)
- Coveka u godinama samo interesuje ugovor i novac... Jer se zbog toga opredelio za sport kao svoj posao... Sport iz ljubavi je rekreativni sport...

Debeli ljudi su puni sebe

pre 10 godina

Dobra mu ova stipendija, da sam ja imao toliku otplacivala bi je i moja deca, ali neka zasluzio je, sad ide BAT KKP, nema dovodjenja igraca van zemlje dok se ne isplati sva suma. Znam jos neke kojima se duguje a koji su pred arbitrazom (Macvan, Raduljica...) ako KKP dozvoli da to sve zavrsi sa presudom nece videti stranca u ekipi sledece 2 sezone minimum...

Danilo

pre 10 godina

Pamtim jedan neravnopravan derbi (bilo ih je dosta doduse)gde Partizan lagano odradjuje Zvezdu,a Rasko Katic ustaje sa klupe za rezerve i krece da mase rukom onako teatralno maltene ponizavajuci protivnika.Svi ostali su bili dostojanstveni ali ne i on.Poenta je da ga sad zvezdasi obozavaju,a zato je Stojkovic Mustafa.Sramota,a sto se tice novca treba ga isplatiti jer je taj novac zaradio,samo je nekorektno da kaze kako mu je Zvezda najvise dala.Prvi trofej i titula sa Partizanom,plus Aba liga,plus igranje Evrolige a imao je 30 godina i maltene nista iza sebe.

ams

pre 10 godina

Dve arene u EL i bice isplaceno.
(Captain Cally, 26. decembar 2013 15:19)

Imali ste vi gomilu arena, pa koliko vidim nista nije bilo isplaceno. Ako, ako...Sve ima svoj kraj.

wer

pre 10 godina

nema tu nista sporno, ko potpisuje ugovore, mora da placa, ili sud naravno...

znate li vi gani ko je sve i koliko ostecen za kintu koju duguje KK Crvena Zvezda (prava), pa to ni nemaju sansu da naplate?

nemate ni jedan razlog da likujete

The Roots

pre 10 godina

Da se razumemo, nema tu sporno nista sto covek hoce svoje pare, i treba da mu se isplate, ipak zivi od toga, svako od nas bi isto tako postupio prema svom poslodavcu, bilo da navijamo za KK Telekom ili Partizan.

Čović

pre 10 godina

kk crvena zvezda TELEKOM.. priceless :D
(nevaljali_bane, 26. decembar 2013 15:17)

Da, da, to što si rekao smisla nema.
Pozdrav od Partizan NIS, Zepter, Igokea, MTS, ICN...

Stomak

pre 10 godina

Rasko kralj! Ovi bi sve dzabe ako moze. Hoce i Novaka da dovedu, nisu jos uvek Vrscu platili Gagica i Milutinova, koji su vec drugu sezonu u Partizanu.

Kadu

pre 10 godina

Podrzavam to da svaki klub treba da izmiri obaveze prema igracima, bez obzira o kom klubu se radi. Navijam za Partizan i drago mi je sto ce Katic da dobije taj novac, zao mi je samo sto u karijeri nece osvojiti nista vise.

Realni navijac

pre 10 godina

Gospodo iz Partizana, gde su novci?
Zasto se Katicu i ko zna kome jos duguju pare iz onih godina, kad se nije plakalo i pominjao mali budzet, kad se igrao Final Four i kad je sve bilo med i mleko.

Heroes

pre 10 godina

E sad posto su tastatura grobari izriciti da u fudbalu Zvezda mora da svakom isplati dug, i da zbog ne placanja duga je treba izbaciti u nizu ligu, sad od tih istih ocekujem da budu isto tako "pravicni" Ili cete sada da vredjate Katica i da pisete kako je los covek sto trazi svoje pare?

JosJedanPrlainovic

pre 10 godina

...za te dve sezone je sa klubom osvojio dve titule šampiona Srbije, jednu u ABA ligi, kao i dva Kupa Radivoja Koraća.

Reci Katiću, koliko si titula osvojio pre i posle Partizana?

Nikola

pre 10 godina

Kako onaj DV uvek kmeci da nema pare a koliku platu mu imaju igraci???
Koliko su mu do sada isplatili? Ispade da je Katic imao platu 15k evra ???
Sramota partizana, samo kmece okolo kako nemaju a ovamo se razbacuju

Dr Vladimir Mašulović

pre 10 godina

Tuži ih i za sve titule što si izgubio prošle godine( finale ABA lige u Laktašima i finale Super lige Srbije). Taj duševni bol koji su ti naneli i koji će ti naneti i ove godine nema cenu! 12 godina uzastopno prvaci Srbije, 6 ABA titula, svake 7-8 godine Final Four Evro lige to mora neki sud da sankcioniše to je prosto frustrirajuće!

fmp se zove kako covic zeli

pre 10 godina

dajte mu,ionako imamo sad jer smo za razliku od nekih u top16 sa budzetom od 2.5 miliona. sta bi mi radili sa 7 kao pojedini klubovi

drvoseča

pre 10 godina

Nisam ga voleo kad je igrao u Partizanu jer je bio jako konfliktan i prljav igrač(iako on kaže da se redovno kupa :) )ali je uvek davao svoj maksimum i borio se do gornjih granica za klub! zaradio je taj novac i bez obzira šta ko mislio o njemu kao čoveku,igrački zaslužuje isplatu do poslednjeg centa!

a

pre 10 godina

kad se setim kako ga je vredjao abolirani predsednik komsija, samo zato sto je trazio svoje pare...

sramota, kao i raduljicu sto je vredjao a covek igra ozbiljno nba.

djordjevic

pre 10 godina

Pa ok, i treba da ga platimo. Ne znam zasto je uprava KKP dozvolila da ovo ode toliko daleko...

Ne mogu da branim moj Partizan kada kao poslodavac nije isplatio radnika.

KK pustio nas opet Zeljko

pre 10 godina

Sada ce brdo komentara biti, izdajico ovo ono, ali covjek je zaradio te pare i zasluzio ih je. To je kao svaki drugi posao. Covjek zivi od tog posla. Svako bi postupio isto, samo oni sto gledaju navijacki a tu mislim na grobare reci ce suprotno. Zamislite sebe u takvoj situaciji pa se zapitajte da li je koretkno to sto je uradio. Da li bi vi pustili da vas sef vama duguje odredjenu svotu novca i da se vi odreknete samo tako, i da ga ne tuzite. Malo sutra.

Neko iz mase

pre 10 godina

Kk partizan ne placa porez ni domace igrace. Jedino su trener i stranci redovno i skupo placeni. Pri tome trener uzima procenat od prodaje igraca.

Joker

pre 10 godina

Ovo sto je osvojio sa Partizanom ce mu biti jedini trofeji u karijeri. Bog sve vidi pa tako i vraca. (Goran, 26. decembar 2013 15:19)

Da nije bio u Partizanu trofej bi video samo na slici... (Radoslav, 26. decembar 2013 15:18)

A vi priznajete Osvojen kup sa Zvezdom?
To je tako kada neko umisli da samo je partizan preplacen na trofeje.

drejhed

pre 10 godina

U najboljim godinama je bio rezervni centar Hemofarma,sa po 10-15 minuta na terenu.
Onda ga je uzeo Partizan,dao mu sansu da igra Evroligu,osvoji 5 trofeja za dve godine,i napreduje igracki kao za sve godine karijere zajedno.
I treba nas tuziti,kad takve stvari omogucavamo ovakvim ljudima.
Niko ne kaze da mu ne treba dati te pare,ali su i Raduljica i Macvan pristali na otplate na rate,samo ovaj covek to ne zeli.
Vratice ti se to kad-tad!

DM

pre 10 godina

Toliko o tome da se za Partizan igra iz ljubavi prema klubu i za sicu. KK Partizan treba da je sramota, a narocito Vujosevica za pricu kako godinama imaju mali budzet. Samo polako, na kraju ce se sve otkriti.

a

pre 10 godina

kad se setim kako ga je vredjao abolirani predsednik komsija, samo zato sto je trazio svoje pare...

sramota, kao i raduljicu sto je vredjao a covek igra ozbiljno nba.

Nikola

pre 10 godina

Kako onaj DV uvek kmeci da nema pare a koliku platu mu imaju igraci???
Koliko su mu do sada isplatili? Ispade da je Katic imao platu 15k evra ???
Sramota partizana, samo kmece okolo kako nemaju a ovamo se razbacuju

djordjevic

pre 10 godina

Pa ok, i treba da ga platimo. Ne znam zasto je uprava KKP dozvolila da ovo ode toliko daleko...

Ne mogu da branim moj Partizan kada kao poslodavac nije isplatio radnika.

DM

pre 10 godina

Toliko o tome da se za Partizan igra iz ljubavi prema klubu i za sicu. KK Partizan treba da je sramota, a narocito Vujosevica za pricu kako godinama imaju mali budzet. Samo polako, na kraju ce se sve otkriti.

Stomak

pre 10 godina

Rasko kralj! Ovi bi sve dzabe ako moze. Hoce i Novaka da dovedu, nisu jos uvek Vrscu platili Gagica i Milutinova, koji su vec drugu sezonu u Partizanu.

Realni navijac

pre 10 godina

Gospodo iz Partizana, gde su novci?
Zasto se Katicu i ko zna kome jos duguju pare iz onih godina, kad se nije plakalo i pominjao mali budzet, kad se igrao Final Four i kad je sve bilo med i mleko.

Heroes

pre 10 godina

E sad posto su tastatura grobari izriciti da u fudbalu Zvezda mora da svakom isplati dug, i da zbog ne placanja duga je treba izbaciti u nizu ligu, sad od tih istih ocekujem da budu isto tako "pravicni" Ili cete sada da vredjate Katica i da pisete kako je los covek sto trazi svoje pare?

KK pustio nas opet Zeljko

pre 10 godina

Sada ce brdo komentara biti, izdajico ovo ono, ali covjek je zaradio te pare i zasluzio ih je. To je kao svaki drugi posao. Covjek zivi od tog posla. Svako bi postupio isto, samo oni sto gledaju navijacki a tu mislim na grobare reci ce suprotno. Zamislite sebe u takvoj situaciji pa se zapitajte da li je koretkno to sto je uradio. Da li bi vi pustili da vas sef vama duguje odredjenu svotu novca i da se vi odreknete samo tako, i da ga ne tuzite. Malo sutra.

moram da kazem il cu da puknem

pre 10 godina

navijac sam partizana ali treba coveku da se plati bez ikakvog komentara jer cemo platiti ili na mostu ili na cupriji.

Mirko

pre 10 godina

Ovo sto je osvojio sa Partizanom ce mu biti jedini trofeji u karijeri. Bog sve vidi pa tako i vraca.
(Goran, 26. decembar 2013 15:19)

Naravno da sve vidi i vraća. Evo sad je baš jedno "vidjenje" došlo na naplatu.
Ali ne brini, biće još naplata, samo polako, za sve dobro i loše što ste radili prošlih godina, tu ne može ništa da se izbegne, nema protekcije i nepotizma - sve po zasluzi.

Neko iz mase

pre 10 godina

Kk partizan ne placa porez ni domace igrace. Jedino su trener i stranci redovno i skupo placeni. Pri tome trener uzima procenat od prodaje igraca.

KK pustio nas opet Zeljko

pre 10 godina

Mali igrac i jos manji covek...Idi vozi bajs na Adi...
(zile, 26. decembar 2013 15:26)

Evo da te ja pitam sada. Kada tebi tvoj poslodavac nekoliko mjeseci, godinu dana ne bi isplacivao platu koja je propisana i koju si zasluzio, ti bi njemu rekao ma u redu je gazda ne trebaju meni pare? Otisao bi sa posla i ne bi ga tuzio? E izvini ali ja za jos toliku dobricinu nisam cuo. Ali ako si ti takav, evo ja te pozivam da radis u mojoj firmi za dzaba.

011

pre 10 godina

@Da nije bio u Partizanu trofej bi video samo na slici...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Radoslav, 26. decembar 2013 15:18)

Ali bi bar video pare, a ne bi igrao za toplu vodu posle treninga i to u klubu kome je doneo titule, gde je igrao Evroligu zbog koje je taj isti klub punio halu i dobijao sponzore, ali gde pare godinama nestaju kao u Bermudskom trouglu!

eee

pre 10 godina

Ovo sto je osvojio sa Partizanom ce mu biti jedini trofeji u karijeri. Bog sve vidi pa tako i vraca.
(Goran, 26. decembar 2013 15:19)
- Coveka u godinama samo interesuje ugovor i novac... Jer se zbog toga opredelio za sport kao svoj posao... Sport iz ljubavi je rekreativni sport...

Vladan Tegeltija

pre 10 godina

Da nije bio u Partizanu trofej bi video samo na slici...
(Radoslav, 26. decembar 2013 15:18)
А толике новце само у монополу

Vladan Tegeltija

pre 10 godina

Ovo sto je osvojio sa Partizanom ce mu biti jedini trofeji u karijeri. Bog sve vidi pa tako i vraca.
(Goran, 26. decembar 2013 15:19)
98132
Ти би се одреко 130000 eврића.

Nemanja

pre 10 godina

Baš ih je džentlmenski sačekao da skupe kintu od rasprodate arene!
Neka je Žeks gurnuo KKP u TOP16 , da ne prođoše ostaše Raško i Miljen da čekaju svoju kintu!
Samo da VT opet ne kaže da je to nečije naređenje i zavera!!!

NN

pre 10 godina

Ako cemo iskreno: navijam za partizan.

e sad da li je Katic morao preko suda ili ne to niko od nas ne zna. Medjutim covek je radio i zaradio novac i na ovaj potez ima pravo.

Sa druge strane, i sve igrace da placa Partizan kao katica , godisnji budzet za plate bi bio maks milion i po. Ljudi budite fer pa priznajte da je u zvezdi makar dva do tri puta veci budzet za plate. Dakle primedba da partizan ima mizeran budzet je validna cak i u odnosu na zvezdu a kamo li u odnosu na evroligaske klubove.

Zasto toliko pljuvanja bilo po katicu bilo po vujosevicu. Upalite tv i gledajte teren ili idite na tribine. Od prepucavanja niko nema nista dobro.

Sve najbolje zelim

ams

pre 10 godina

Dve arene u EL i bice isplaceno.
(Captain Cally, 26. decembar 2013 15:19)

Imali ste vi gomilu arena, pa koliko vidim nista nije bilo isplaceno. Ako, ako...Sve ima svoj kraj.

Mirko

pre 10 godina

122.400€ hm, velika suma... Pa jesu li mu uopšte davali neke pare dok je igrao ili je ovo samo deo?
Gledao sam ga i u Partizanu i na mnogim utakmicama je bio najbolji njihov igrač, baš kao što je prošle godine često bio najbolji i kod nas, tako da nema osnova da ga ne plate. Istina da ne razumem da tim koji prodaje dosta igrača i koji je imao dosta sponzora uvek ostane dužan, ali danas ništa nije čudno, i mi u FK imamo slične pa i veće probleme...

Čović

pre 10 godina

kk crvena zvezda TELEKOM.. priceless :D
(nevaljali_bane, 26. decembar 2013 15:17)

Da, da, to što si rekao smisla nema.
Pozdrav od Partizan NIS, Zepter, Igokea, MTS, ICN...

drvoseča

pre 10 godina

Nisam ga voleo kad je igrao u Partizanu jer je bio jako konfliktan i prljav igrač(iako on kaže da se redovno kupa :) )ali je uvek davao svoj maksimum i borio se do gornjih granica za klub! zaradio je taj novac i bez obzira šta ko mislio o njemu kao čoveku,igrački zaslužuje isplatu do poslednjeg centa!

Debeli ljudi su puni sebe

pre 10 godina

Dobra mu ova stipendija, da sam ja imao toliku otplacivala bi je i moja deca, ali neka zasluzio je, sad ide BAT KKP, nema dovodjenja igraca van zemlje dok se ne isplati sva suma. Znam jos neke kojima se duguje a koji su pred arbitrazom (Macvan, Raduljica...) ako KKP dozvoli da to sve zavrsi sa presudom nece videti stranca u ekipi sledece 2 sezone minimum...

wer

pre 10 godina

A za Raleta novogodisnji poklon od FIBA! 120 000 evrica, slatko, nikad sladje...
(One night in May, 26. decembar 2013 15:36)

he he, rasko je tu kintu itekako zaradio, a ti ces sine od hronicne zlobe navuci visok pretisak 640x480...

Nemanja

pre 10 godina

Kolika li je onda stipendija bila Jawai-u i Raduljici kao prvim centrima. Plus te druge sezone je igrao malo i Pekovic dok je bio lockout u NBA.

The Roots

pre 10 godina

Da se razumemo, nema tu sporno nista sto covek hoce svoje pare, i treba da mu se isplate, ipak zivi od toga, svako od nas bi isto tako postupio prema svom poslodavcu, bilo da navijamo za KK Telekom ili Partizan.

JosJedanPrlainovic

pre 10 godina

...za te dve sezone je sa klubom osvojio dve titule šampiona Srbije, jednu u ABA ligi, kao i dva Kupa Radivoja Koraća.

Reci Katiću, koliko si titula osvojio pre i posle Partizana?

Joker

pre 10 godina

Ovo sto je osvojio sa Partizanom ce mu biti jedini trofeji u karijeri. Bog sve vidi pa tako i vraca. (Goran, 26. decembar 2013 15:19)

Da nije bio u Partizanu trofej bi video samo na slici... (Radoslav, 26. decembar 2013 15:18)

A vi priznajete Osvojen kup sa Zvezdom?
To je tako kada neko umisli da samo je partizan preplacen na trofeje.

MVP

pre 10 godina

Ma gdje su sad oni što kažu da im Bogdanović igra za 30.000 Evrića možda ali za jedan mjesec.Pitajte Željka možda vam on namakne koju hiljadu ali Raškov primjer će slijediti i mnogi drugi.

Danilo

pre 10 godina

Pamtim jedan neravnopravan derbi (bilo ih je dosta doduse)gde Partizan lagano odradjuje Zvezdu,a Rasko Katic ustaje sa klupe za rezerve i krece da mase rukom onako teatralno maltene ponizavajuci protivnika.Svi ostali su bili dostojanstveni ali ne i on.Poenta je da ga sad zvezdasi obozavaju,a zato je Stojkovic Mustafa.Sramota,a sto se tice novca treba ga isplatiti jer je taj novac zaradio,samo je nekorektno da kaze kako mu je Zvezda najvise dala.Prvi trofej i titula sa Partizanom,plus Aba liga,plus igranje Evrolige a imao je 30 godina i maltene nista iza sebe.

Bankar

pre 10 godina

Captain Cally

Kakoda ne.Jedan dan u Areni kosta 25 hiljada evra. Minimum tri dana.Mozda ako se Komercijalna banka odrekne tih para.Ali to je opet uticaj drzave

wer

pre 10 godina

nema tu nista sporno, ko potpisuje ugovore, mora da placa, ili sud naravno...

znate li vi gani ko je sve i koliko ostecen za kintu koju duguje KK Crvena Zvezda (prava), pa to ni nemaju sansu da naplate?

nemate ni jedan razlog da likujete

s.laughter

pre 10 godina

Trebao bi da uzme koseve, stolice, toalet papir, racunare, ili da se reprogramira dug na 10%. Mnogo bi bilo da mu damo grb, ipak vredi vise od dugovanja.
Dug treba i mora da se plati, ali ime, titule, to mora da se zasluzi.

Dr Vladimir Mašulović

pre 10 godina

Tuži ih i za sve titule što si izgubio prošle godine( finale ABA lige u Laktašima i finale Super lige Srbije). Taj duševni bol koji su ti naneli i koji će ti naneti i ove godine nema cenu! 12 godina uzastopno prvaci Srbije, 6 ABA titula, svake 7-8 godine Final Four Evro lige to mora neki sud da sankcioniše to je prosto frustrirajuće!

drejhed

pre 10 godina

U najboljim godinama je bio rezervni centar Hemofarma,sa po 10-15 minuta na terenu.
Onda ga je uzeo Partizan,dao mu sansu da igra Evroligu,osvoji 5 trofeja za dve godine,i napreduje igracki kao za sve godine karijere zajedno.
I treba nas tuziti,kad takve stvari omogucavamo ovakvim ljudima.
Niko ne kaze da mu ne treba dati te pare,ali su i Raduljica i Macvan pristali na otplate na rate,samo ovaj covek to ne zeli.
Vratice ti se to kad-tad!

b

pre 10 godina

kad se setim kako ga je vredjao abolirani predsednik komsija, samo zato sto je trazio svoje pare...

sramota, kao i raduljicu sto je vredjao a covek igra ozbiljno nba.
(a, 26. decembar 2013 15:32)

Kao prvo taj predsednik koga ti napadas je mnogo, mnogo veci igrac od ove dvojice, a kao drugo ti izgleda ne mozes da shvatis da Raduljica igra NBA bas zato sto ga je Partizan vratio u zivot. Jesi li ti svestan da on sto zbog povreda, losih treninga, jake konkurencija, nije igrao vise od pet minuta po mecu, tri godine zaredom? A Katic da nije dosao u Partizan nikad ne bi video titulu i zvezda ga verovatno ne bi kupila, jer da nije dosao u Partizan, zavrsio bi u drugoj nemackoj ligi. Neverovatno sta ljudi sve utuve sebi u glavu, samo zato sto su ljubomorni na Partizanove titule, ali sta me briga, ja cu uzivati u titulama, a vi zivite u vasem paralelnom univerzumu...

pera

pre 10 godina

Gospodo iz Partizana, gde su novci?
Zasto se Katicu i ko zna kome jos duguju pare iz onih godina, kad se nije plakalo i pominjao mali budzet, kad se igrao Final Four i kad je sve bilo med i mleko.
(Realni navijac, 26. decembar 2013 15:22)

Plakalo se i tada,nisi utoku.Ova agonije traje vec 7-8 godina samo se nije odrazavala na rezultate.

Batko

pre 10 godina

Hteo si da na silu budes duhovit, a ispao si glup. Karte se ne povecavaju, vec se povecava cena karata{Zbog Nikole karte ko novine}
(Sasa, 26. decembar 2013 17:04)

Ti ispade najgluplji !

Kadu

pre 10 godina

Podrzavam to da svaki klub treba da izmiri obaveze prema igracima, bez obzira o kom klubu se radi. Navijam za Partizan i drago mi je sto ce Katic da dobije taj novac, zao mi je samo sto u karijeri nece osvojiti nista vise.

saki

pre 10 godina

nikakav problem da platimo igracinu Katica jer je u Partizanu ucestvovao u osvajanju 5 trofeja.Ostane li u FMP-u jos 15 godina mozda osvoji jos jedan kup.Mislite o tome do sledece sezone

021

pre 10 godina

Kako onaj DV uvek kmeci da nema pare a koliku platu mu imaju igraci???
(Nikola, 26. decembar 2013 15:30)

Katic je igrao dok je Jovanovic bio trener.

Teemu

pre 10 godina

stavi im katanac raško!!! navikli da plaćaju kukuruzom i graskom !
(sosko pres, 26. decembar 2013 15:17)

I sam znas da to ne moze da se desi. Da je tako, odavno bi katanac bio na Marakani.

dekara

pre 10 godina

top 16 ce isplatiti ovog lika,nadam se da ce kad za 2_3 godine bude zavrsavao karijeru biti zahvalan KK PARTIZAN sto ce moći da prica unucima da je ipak osvojio neki trofej...

toliko...

pre 10 godina

Zvezdasi gde vam je bio Katic pre dve-tri godine kada ste prolazili kroz najtezi period i bili pred stecajem? A da osvajao je titule sa Partizanom!

fmp se zove kako covic zeli

pre 10 godina

dajte mu,ionako imamo sad jer smo za razliku od nekih u top16 sa budzetom od 2.5 miliona. sta bi mi radili sa 7 kao pojedini klubovi

Sasa

pre 10 godina

A klub prijatelja skupio sam 2 miliona, malo je to. Povecajte karte za top 16.
(Nikola, 26. decembar 2013 15:27)

Hteo si da na silu budes duhovit, a ispao si glup. Karte se ne povecavaju, vec se povecava cena karata{Zbog Nikole karte ko novine}

fmp se zove kako covic zeli

pre 10 godina

katic je u partizanu igrao za 17k mesecno a u zvezdi igra za 25. jawai je imao 25k,raduljica 30 a pekmen 5 jer nije zeleo da uzima klubu pare. kod duleta niko nikad nije bio skuplji od robertsa koji je imao 19k! (miloje je placan od strane sponzora)

Antidervis

pre 10 godina

katic je u partizanu igrao za 17k mesecno a u zvezdi igra za 25. jawai je imao 25k,raduljica 30 a pekmen 5 jer nije zeleo da uzima klubu pare. kod duleta niko nikad nije bio skuplji od robertsa koji je imao 19k! (miloje je placan od strane sponzora)
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (fmp se zove kako covic zeli, 26. decembar 2013 18:36)

Imas li da ponudis neki dokaz za gluposti koje si napisao ili ce ostati da ti verujemo?

Nikola

pre 10 godina

Kako onaj DV uvek kmeci da nema pare a koliku platu mu imaju igraci???
Koliko su mu do sada isplatili? Ispade da je Katic imao platu 15k evra ???
Sramota partizana, samo kmece okolo kako nemaju a ovamo se razbacuju

DM

pre 10 godina

Toliko o tome da se za Partizan igra iz ljubavi prema klubu i za sicu. KK Partizan treba da je sramota, a narocito Vujosevica za pricu kako godinama imaju mali budzet. Samo polako, na kraju ce se sve otkriti.

a

pre 10 godina

kad se setim kako ga je vredjao abolirani predsednik komsija, samo zato sto je trazio svoje pare...

sramota, kao i raduljicu sto je vredjao a covek igra ozbiljno nba.

Dr Vladimir Mašulović

pre 10 godina

Tuži ih i za sve titule što si izgubio prošle godine( finale ABA lige u Laktašima i finale Super lige Srbije). Taj duševni bol koji su ti naneli i koji će ti naneti i ove godine nema cenu! 12 godina uzastopno prvaci Srbije, 6 ABA titula, svake 7-8 godine Final Four Evro lige to mora neki sud da sankcioniše to je prosto frustrirajuće!

JosJedanPrlainovic

pre 10 godina

...za te dve sezone je sa klubom osvojio dve titule šampiona Srbije, jednu u ABA ligi, kao i dva Kupa Radivoja Koraća.

Reci Katiću, koliko si titula osvojio pre i posle Partizana?

saki

pre 10 godina

nikakav problem da platimo igracinu Katica jer je u Partizanu ucestvovao u osvajanju 5 trofeja.Ostane li u FMP-u jos 15 godina mozda osvoji jos jedan kup.Mislite o tome do sledece sezone

drejhed

pre 10 godina

U najboljim godinama je bio rezervni centar Hemofarma,sa po 10-15 minuta na terenu.
Onda ga je uzeo Partizan,dao mu sansu da igra Evroligu,osvoji 5 trofeja za dve godine,i napreduje igracki kao za sve godine karijere zajedno.
I treba nas tuziti,kad takve stvari omogucavamo ovakvim ljudima.
Niko ne kaze da mu ne treba dati te pare,ali su i Raduljica i Macvan pristali na otplate na rate,samo ovaj covek to ne zeli.
Vratice ti se to kad-tad!

b

pre 10 godina

kad se setim kako ga je vredjao abolirani predsednik komsija, samo zato sto je trazio svoje pare...

sramota, kao i raduljicu sto je vredjao a covek igra ozbiljno nba.
(a, 26. decembar 2013 15:32)

Kao prvo taj predsednik koga ti napadas je mnogo, mnogo veci igrac od ove dvojice, a kao drugo ti izgleda ne mozes da shvatis da Raduljica igra NBA bas zato sto ga je Partizan vratio u zivot. Jesi li ti svestan da on sto zbog povreda, losih treninga, jake konkurencija, nije igrao vise od pet minuta po mecu, tri godine zaredom? A Katic da nije dosao u Partizan nikad ne bi video titulu i zvezda ga verovatno ne bi kupila, jer da nije dosao u Partizan, zavrsio bi u drugoj nemackoj ligi. Neverovatno sta ljudi sve utuve sebi u glavu, samo zato sto su ljubomorni na Partizanove titule, ali sta me briga, ja cu uzivati u titulama, a vi zivite u vasem paralelnom univerzumu...

dekara

pre 10 godina

top 16 ce isplatiti ovog lika,nadam se da ce kad za 2_3 godine bude zavrsavao karijeru biti zahvalan KK PARTIZAN sto ce moći da prica unucima da je ipak osvojio neki trofej...

toliko...

pre 10 godina

Zvezdasi gde vam je bio Katic pre dve-tri godine kada ste prolazili kroz najtezi period i bili pred stecajem? A da osvajao je titule sa Partizanom!

fmp se zove kako covic zeli

pre 10 godina

dajte mu,ionako imamo sad jer smo za razliku od nekih u top16 sa budzetom od 2.5 miliona. sta bi mi radili sa 7 kao pojedini klubovi

Stomak

pre 10 godina

Rasko kralj! Ovi bi sve dzabe ako moze. Hoce i Novaka da dovedu, nisu jos uvek Vrscu platili Gagica i Milutinova, koji su vec drugu sezonu u Partizanu.

wer

pre 10 godina

nema tu nista sporno, ko potpisuje ugovore, mora da placa, ili sud naravno...

znate li vi gani ko je sve i koliko ostecen za kintu koju duguje KK Crvena Zvezda (prava), pa to ni nemaju sansu da naplate?

nemate ni jedan razlog da likujete

Danilo

pre 10 godina

Pamtim jedan neravnopravan derbi (bilo ih je dosta doduse)gde Partizan lagano odradjuje Zvezdu,a Rasko Katic ustaje sa klupe za rezerve i krece da mase rukom onako teatralno maltene ponizavajuci protivnika.Svi ostali su bili dostojanstveni ali ne i on.Poenta je da ga sad zvezdasi obozavaju,a zato je Stojkovic Mustafa.Sramota,a sto se tice novca treba ga isplatiti jer je taj novac zaradio,samo je nekorektno da kaze kako mu je Zvezda najvise dala.Prvi trofej i titula sa Partizanom,plus Aba liga,plus igranje Evrolige a imao je 30 godina i maltene nista iza sebe.

pera

pre 10 godina

Gospodo iz Partizana, gde su novci?
Zasto se Katicu i ko zna kome jos duguju pare iz onih godina, kad se nije plakalo i pominjao mali budzet, kad se igrao Final Four i kad je sve bilo med i mleko.
(Realni navijac, 26. decembar 2013 15:22)

Plakalo se i tada,nisi utoku.Ova agonije traje vec 7-8 godina samo se nije odrazavala na rezultate.

Heroes

pre 10 godina

E sad posto su tastatura grobari izriciti da u fudbalu Zvezda mora da svakom isplati dug, i da zbog ne placanja duga je treba izbaciti u nizu ligu, sad od tih istih ocekujem da budu isto tako "pravicni" Ili cete sada da vredjate Katica i da pisete kako je los covek sto trazi svoje pare?

Kadu

pre 10 godina

Podrzavam to da svaki klub treba da izmiri obaveze prema igracima, bez obzira o kom klubu se radi. Navijam za Partizan i drago mi je sto ce Katic da dobije taj novac, zao mi je samo sto u karijeri nece osvojiti nista vise.

Sasa

pre 10 godina

A klub prijatelja skupio sam 2 miliona, malo je to. Povecajte karte za top 16.
(Nikola, 26. decembar 2013 15:27)

Hteo si da na silu budes duhovit, a ispao si glup. Karte se ne povecavaju, vec se povecava cena karata{Zbog Nikole karte ko novine}

Realni navijac

pre 10 godina

Gospodo iz Partizana, gde su novci?
Zasto se Katicu i ko zna kome jos duguju pare iz onih godina, kad se nije plakalo i pominjao mali budzet, kad se igrao Final Four i kad je sve bilo med i mleko.

fmp se zove kako covic zeli

pre 10 godina

katic je u partizanu igrao za 17k mesecno a u zvezdi igra za 25. jawai je imao 25k,raduljica 30 a pekmen 5 jer nije zeleo da uzima klubu pare. kod duleta niko nikad nije bio skuplji od robertsa koji je imao 19k! (miloje je placan od strane sponzora)

Teemu

pre 10 godina

stavi im katanac raško!!! navikli da plaćaju kukuruzom i graskom !
(sosko pres, 26. decembar 2013 15:17)

I sam znas da to ne moze da se desi. Da je tako, odavno bi katanac bio na Marakani.

NN

pre 10 godina

Ako cemo iskreno: navijam za partizan.

e sad da li je Katic morao preko suda ili ne to niko od nas ne zna. Medjutim covek je radio i zaradio novac i na ovaj potez ima pravo.

Sa druge strane, i sve igrace da placa Partizan kao katica , godisnji budzet za plate bi bio maks milion i po. Ljudi budite fer pa priznajte da je u zvezdi makar dva do tri puta veci budzet za plate. Dakle primedba da partizan ima mizeran budzet je validna cak i u odnosu na zvezdu a kamo li u odnosu na evroligaske klubove.

Zasto toliko pljuvanja bilo po katicu bilo po vujosevicu. Upalite tv i gledajte teren ili idite na tribine. Od prepucavanja niko nema nista dobro.

Sve najbolje zelim

s.laughter

pre 10 godina

Trebao bi da uzme koseve, stolice, toalet papir, racunare, ili da se reprogramira dug na 10%. Mnogo bi bilo da mu damo grb, ipak vredi vise od dugovanja.
Dug treba i mora da se plati, ali ime, titule, to mora da se zasluzi.

KK pustio nas opet Zeljko

pre 10 godina

Sada ce brdo komentara biti, izdajico ovo ono, ali covjek je zaradio te pare i zasluzio ih je. To je kao svaki drugi posao. Covjek zivi od tog posla. Svako bi postupio isto, samo oni sto gledaju navijacki a tu mislim na grobare reci ce suprotno. Zamislite sebe u takvoj situaciji pa se zapitajte da li je koretkno to sto je uradio. Da li bi vi pustili da vas sef vama duguje odredjenu svotu novca i da se vi odreknete samo tako, i da ga ne tuzite. Malo sutra.

021

pre 10 godina

Kako onaj DV uvek kmeci da nema pare a koliku platu mu imaju igraci???
(Nikola, 26. decembar 2013 15:30)

Katic je igrao dok je Jovanovic bio trener.

Mirko

pre 10 godina

Ovo sto je osvojio sa Partizanom ce mu biti jedini trofeji u karijeri. Bog sve vidi pa tako i vraca.
(Goran, 26. decembar 2013 15:19)

Naravno da sve vidi i vraća. Evo sad je baš jedno "vidjenje" došlo na naplatu.
Ali ne brini, biće još naplata, samo polako, za sve dobro i loše što ste radili prošlih godina, tu ne može ništa da se izbegne, nema protekcije i nepotizma - sve po zasluzi.

djordjevic

pre 10 godina

Pa ok, i treba da ga platimo. Ne znam zasto je uprava KKP dozvolila da ovo ode toliko daleko...

Ne mogu da branim moj Partizan kada kao poslodavac nije isplatio radnika.

Vladan Tegeltija

pre 10 godina

Da nije bio u Partizanu trofej bi video samo na slici...
(Radoslav, 26. decembar 2013 15:18)
А толике новце само у монополу

wer

pre 10 godina

A za Raleta novogodisnji poklon od FIBA! 120 000 evrica, slatko, nikad sladje...
(One night in May, 26. decembar 2013 15:36)

he he, rasko je tu kintu itekako zaradio, a ti ces sine od hronicne zlobe navuci visok pretisak 640x480...

Joker

pre 10 godina

Ovo sto je osvojio sa Partizanom ce mu biti jedini trofeji u karijeri. Bog sve vidi pa tako i vraca. (Goran, 26. decembar 2013 15:19)

Da nije bio u Partizanu trofej bi video samo na slici... (Radoslav, 26. decembar 2013 15:18)

A vi priznajete Osvojen kup sa Zvezdom?
To je tako kada neko umisli da samo je partizan preplacen na trofeje.

Čović

pre 10 godina

kk crvena zvezda TELEKOM.. priceless :D
(nevaljali_bane, 26. decembar 2013 15:17)

Da, da, to što si rekao smisla nema.
Pozdrav od Partizan NIS, Zepter, Igokea, MTS, ICN...

Nemanja

pre 10 godina

Baš ih je džentlmenski sačekao da skupe kintu od rasprodate arene!
Neka je Žeks gurnuo KKP u TOP16 , da ne prođoše ostaše Raško i Miljen da čekaju svoju kintu!
Samo da VT opet ne kaže da je to nečije naređenje i zavera!!!

MVP

pre 10 godina

Ma gdje su sad oni što kažu da im Bogdanović igra za 30.000 Evrića možda ali za jedan mjesec.Pitajte Željka možda vam on namakne koju hiljadu ali Raškov primjer će slijediti i mnogi drugi.

Neko iz mase

pre 10 godina

Kk partizan ne placa porez ni domace igrace. Jedino su trener i stranci redovno i skupo placeni. Pri tome trener uzima procenat od prodaje igraca.

ams

pre 10 godina

Dve arene u EL i bice isplaceno.
(Captain Cally, 26. decembar 2013 15:19)

Imali ste vi gomilu arena, pa koliko vidim nista nije bilo isplaceno. Ako, ako...Sve ima svoj kraj.

Debeli ljudi su puni sebe

pre 10 godina

Dobra mu ova stipendija, da sam ja imao toliku otplacivala bi je i moja deca, ali neka zasluzio je, sad ide BAT KKP, nema dovodjenja igraca van zemlje dok se ne isplati sva suma. Znam jos neke kojima se duguje a koji su pred arbitrazom (Macvan, Raduljica...) ako KKP dozvoli da to sve zavrsi sa presudom nece videti stranca u ekipi sledece 2 sezone minimum...

011

pre 10 godina

@Da nije bio u Partizanu trofej bi video samo na slici...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Radoslav, 26. decembar 2013 15:18)

Ali bi bar video pare, a ne bi igrao za toplu vodu posle treninga i to u klubu kome je doneo titule, gde je igrao Evroligu zbog koje je taj isti klub punio halu i dobijao sponzore, ali gde pare godinama nestaju kao u Bermudskom trouglu!

Vladan Tegeltija

pre 10 godina

Ovo sto je osvojio sa Partizanom ce mu biti jedini trofeji u karijeri. Bog sve vidi pa tako i vraca.
(Goran, 26. decembar 2013 15:19)
98132
Ти би се одреко 130000 eврића.

eee

pre 10 godina

Ovo sto je osvojio sa Partizanom ce mu biti jedini trofeji u karijeri. Bog sve vidi pa tako i vraca.
(Goran, 26. decembar 2013 15:19)
- Coveka u godinama samo interesuje ugovor i novac... Jer se zbog toga opredelio za sport kao svoj posao... Sport iz ljubavi je rekreativni sport...

The Roots

pre 10 godina

Da se razumemo, nema tu sporno nista sto covek hoce svoje pare, i treba da mu se isplate, ipak zivi od toga, svako od nas bi isto tako postupio prema svom poslodavcu, bilo da navijamo za KK Telekom ili Partizan.

Bankar

pre 10 godina

Captain Cally

Kakoda ne.Jedan dan u Areni kosta 25 hiljada evra. Minimum tri dana.Mozda ako se Komercijalna banka odrekne tih para.Ali to je opet uticaj drzave

KK pustio nas opet Zeljko

pre 10 godina

Mali igrac i jos manji covek...Idi vozi bajs na Adi...
(zile, 26. decembar 2013 15:26)

Evo da te ja pitam sada. Kada tebi tvoj poslodavac nekoliko mjeseci, godinu dana ne bi isplacivao platu koja je propisana i koju si zasluzio, ti bi njemu rekao ma u redu je gazda ne trebaju meni pare? Otisao bi sa posla i ne bi ga tuzio? E izvini ali ja za jos toliku dobricinu nisam cuo. Ali ako si ti takav, evo ja te pozivam da radis u mojoj firmi za dzaba.

Mirko

pre 10 godina

122.400€ hm, velika suma... Pa jesu li mu uopšte davali neke pare dok je igrao ili je ovo samo deo?
Gledao sam ga i u Partizanu i na mnogim utakmicama je bio najbolji njihov igrač, baš kao što je prošle godine često bio najbolji i kod nas, tako da nema osnova da ga ne plate. Istina da ne razumem da tim koji prodaje dosta igrača i koji je imao dosta sponzora uvek ostane dužan, ali danas ništa nije čudno, i mi u FK imamo slične pa i veće probleme...

drvoseča

pre 10 godina

Nisam ga voleo kad je igrao u Partizanu jer je bio jako konfliktan i prljav igrač(iako on kaže da se redovno kupa :) )ali je uvek davao svoj maksimum i borio se do gornjih granica za klub! zaradio je taj novac i bez obzira šta ko mislio o njemu kao čoveku,igrački zaslužuje isplatu do poslednjeg centa!

Nemanja

pre 10 godina

Kolika li je onda stipendija bila Jawai-u i Raduljici kao prvim centrima. Plus te druge sezone je igrao malo i Pekovic dok je bio lockout u NBA.

Antidervis

pre 10 godina

katic je u partizanu igrao za 17k mesecno a u zvezdi igra za 25. jawai je imao 25k,raduljica 30 a pekmen 5 jer nije zeleo da uzima klubu pare. kod duleta niko nikad nije bio skuplji od robertsa koji je imao 19k! (miloje je placan od strane sponzora)
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (fmp se zove kako covic zeli, 26. decembar 2013 18:36)

Imas li da ponudis neki dokaz za gluposti koje si napisao ili ce ostati da ti verujemo?

moram da kazem il cu da puknem

pre 10 godina

navijac sam partizana ali treba coveku da se plati bez ikakvog komentara jer cemo platiti ili na mostu ili na cupriji.

Batko

pre 10 godina

Hteo si da na silu budes duhovit, a ispao si glup. Karte se ne povecavaju, vec se povecava cena karata{Zbog Nikole karte ko novine}
(Sasa, 26. decembar 2013 17:04)

Ti ispade najgluplji !