VAMOS RAFA
pre 10 godina
sad kad se nadal vratio,nema sanse da ga bilo ko skine sa trona a kamoli neko kao sto je djokovic!
Utorak, 08.10.2013.
11:29
Novak Đoković nema velike šanse da treći put u nizu završi godinu na vrhu ATP liste, ali to nije ni nemoguće.
pre 10 godina
sad kad se nadal vratio,nema sanse da ga bilo ko skine sa trona a kamoli neko kao sto je djokovic!
pre 10 godina
@teniser Imam OCD od tinejdzerskih dana. Tome se podsmevaju samo neobrazovani, nezreli, primitivni ljudi. Sigurno ni Nadal ni ja nismo zeleli taj poremecaj, ali moramo da zivimo sa njim. O nebulozama koje si o Nadalu kao teniseru napisao je suvisno trositi reci. Nadala svuda docekaju aplauzi, nekog drugog bas i ne.. Mislite o tome.
pre 10 godina
Ganikus, ti ga sad kao braniš zato što navijaš za Nadala odnosno za onog što vadi gaće iz dupeta. Ali ne shvatam zašto mrzite Noleta kada je najbolji. Pomirite se sa tim. Nadal koristi doping. Ne moguće je da posle 8 meseci pauze igra kao da nije ni bio povređen i još bolje.
pre 10 godina
Nadal. Toliko.
pre 10 godina
Hoce!
Na americkoj turneji 2014 godine, ili posle Rodzersa ili posle US Opena, samo ako ga zdravlje posluzi i ne dodje do neke povrede. Nole sada ima motiv a to je za njega presudno u ovom momentu kako bi se zimus dobro pripremio i napao. On je napadac u dusi pa ce mu ova jurnjava za Nadalom vise prijati nego odbrana od jurnjave za njim na ATP listi.
pre 10 godina
Mislim da je Nadal imao ove godine poslednji veliki kam-bek, kao Rodze prosle. Narednih nekoliko bice iskljucivo u znaku NDj.
pre 10 godina
Najjednostavnije,obojica imaju oko 11000 bodova,znaci da su u poslednjih 365 dana osvojili jednako.Prakticno od ovog momenta ko vise bodova osvoji bice prvi sledeceg oktobra.
Imaju gde da osvoje nove bodove Novak skoro na svakom turniru pomalo osim AO. a nadal ima 2 GS I MIAMI.
Mislim da ce Novak poske RG. doci na prvo meso atp.liste zatim nadal posle W.Da bi se nivak vratio na celo posle montreala i ostao tu do kraja 2015 .Mislim da Nadal nece vise biti bauk i da ce polako ...ici silaznom putanjom i igrace daleko manje turnura .
pre 10 godina
Ganikus
Bravo za komentar!
pre 10 godina
Sve komentare razumem i velike zelje da opet Novak bude broj 1...
ja mislim da je vreme da ga pustite da PREDAHNE, sta god to vama znacilo !
pre 10 godina
Da,od toga svima nama zavisi život.
pre 10 godina
Nole nikako ne treba da prijavljuje nove turnire. Ubjedljivo je najkonstantniji na turu i ako zadrži samo nivo igre iz do sadašnjeg dijela 2013. god. biće broj 1 vrlo brzo. Ne treba ništa spektalularno da mjenja.Treba opušteno i rutinski da igra, ganjanje neće donijeti ništa dobro, ne daj Bože povredu. Rafa kako je eksplodirao u 2013. mogao bi lako i brzo da izduva. Nole ga već počeo ispumpavati u Pekingu, neka samo nastavi a ostalo dolazi samo.
pre 10 godina
HOCE!
pre 10 godina
Nebitno, prvo ili drugo mesto. Dok je ovakav raspored snaga, a nadajmo se da će Novak dugo ostati na jednom od ta dva mesta, Novak će biti nosilac jedne polovine žreba. Plus - da li je neko pomislio koliko bodova iduće godine Nadal treba da ODBRANI?
Najvažnije za Novaka u ovoj godini je:
- izostanak ozbiljnijih povreda (da kucnemo u drvo),
- konstantnost,
- skoro potpuno "mrtav" izraz na licu - najverovatnije potpuno karakterno sazrevanje (ovo je možda najvažniji rezultat ove godine i ono od čega sada protivnici najviše zaziru, a na šta je ukazivala i strana štampa),
- za kraj nešto što se tiče rivaliteta (Novak-Rafael) koji bi trebao da obeleži i naredne godine ... Da li ste primetili način na koji su se pozdravili u New York-u i pre neki dan u Beijing-u? Novakovo gospodstvo i Rafaelovo... kako god da nazovemo.
Novak ZNA... I Rafael ZNA...
Sve dečije bolesti su preležane: RG i zakucavanje u mrežu, svi "kraljevi" i kraljice prisutni na "istorijskim trenucima" na Wimbledon-u i u NY neophodnim za...
Novak je sada u komfornoj zoni, opet leti ispod radara, gde mu je u principu sigurnije i gde animozitet, koji nosi na plećima kroz celu karijeru, ima manju energiju. Ako uspe da izbegne ozbiljnije povrede ili bolesti (setimo se Federera ili Soderlinga), u naredni period karijere ulazi "naoružan do zuba".
Na svima nama je samo da mu poželimo dobro zdravlje i zavalimo se ispred TV-a.
pre 10 godina
Da li moze Novak do prvog mesta na kraju sezone? Moze. Ali su po meni sanse za to svega nekih 15, maksimum 20%.
Razloga za optimizam ima zbog toga sto Nadal tradicionalno lose igra kraj sezone, jer mu beton i to u dvorani nije bas omiljen. Takodje smo videli u Pekingu da je u silaznoj putanji.
Novak mora bas da zapne u finisu, ne toliko da bi stigao do kraja godine na prvo mesto vec da bi u ovom delu sezone napravio lepu prednost kako bi sto ranije imao priliku da dodje na prvo mestu na prolece, najrealnije posle IW ili Majamija.
Ako misli da moze do prvog mesta do kraja godine onda, sto se tice prijave turnira iz serije 500, to ima smisla samo ako:
1. Nadal kiksne u Sangaju pa se znatno povecaju sanse za prvo mesto na kraju 2013.
2. Misli da ima snage da igra 4 nedelje bez pauze i zeli da poveca broj trofeja. Treba da gleda i sta radi Berdih zbog finala DC
Ako vec odluci da igra pitanje je da li izabrati Bazel ili Valensiju:
1. U Valensiji je cak i veci nagradni fond (ne bitno), i mnogo je lakse osvojiti titulu (jedino Ferer iz top10)
2. U Bazelu je njih 6 iz top 10 (Nadal, DelPo, Berdih, Federer, Stan i Gaske), Nole bi bi 7. Tu moze da ide na kartu samopouzdanja, i da ubije dve muve jednim udarcem: da on osvoji a Nadal ne osvoji titulu. Medjutim, ovo bi ga mnogo vise istrosilo pred Pariz. London i DC.
Razlika je 2700 bodova (u ovom trenutku Race lista je merodavnija), a Nole moze da osvoji max 4250. Znaci pod uslovom da Nole sve osvoji Rafa ne sme vise od 1550.
pre 10 godina
Nerealno je očekivati prvo mesto do kraja godine, mada bi bilo lepo. Završiti godinu na prvom mestu je nešto što se u tenisu broji kao i GS titule ili titule ukupno.
Nadal trenutno ima 2700 bodova prednosti u 2013. i kako je u igri za obojcu otprilike nekih 3500-3800 bodova, Nadal da bi završio na prvom mestu treba da uzme 800-1100 bodova. To je npr 1/4f u Šangaju i Parizu i dve pobede u grupi u Londonu.
A Nole bi morao sve da osvoji do kraja i da uzme i DC.
Po meni treba gledati da je od Pekinga krenuo ponovo lov na prvo mesto. Do kraja godine bi bilo lepo osvojiti što više titula, i ostvariti još koju pobedu nad Nadalom, da bi se stekla neophodna psihička stabilnost i vera u sopstvene mogućnosti u mečevima sa najvećim rivalima.
Pobeda u DC i onda iskoristiti dobar zalet za što bolji ulaz u 2014.
Uživanje u dobrim mečevima, velikim rivalstvima i novim pobedama i titulama sledi.
pre 10 godina
Što se mene tice. Novak uopšte ne mora više ni da bude na prvom NIKADA samo nek osvaja titule
pre 10 godina
(puk.Bjelajac, 8. oktobar 2013 13:01)
U potpunosti se slazem sa tobom osim popvrede kolene a ujedno da potvrdim velike mudre reci tenisera sa kojima se slazem takodje u potpunosti.
Samo da dodam, jednog dana za Nadala ce biti isto kao i za Amstronga, sramota i samo sramota zbog dopinga.
pre 10 godina
Najvažnije su titule, lista je stvar prestiža. Nadal je sada prvi jer ništa nje branio posle RG. Nole je relano izgubio prvo mesto u RG i u onoj mreži u koju se upecao. Nole neka sačuva zdravlje. Ima talenat, sada ima i iskustvo, neće biti problem da vrati No1.
pre 10 godina
(Predo, 8. oktobar 2013 11:54)
Lepsi komentar odavno nisam procitao.
pre 10 godina
Pariz i Sinsinati sledeće godine! Olimpijada 2016te i Novak će imati osvojene SVE najbitnije turnire koji postoje! Novak je možda i najraznovrsniji teniser koji je ikada igrao ovu igru. Ima on još puno da igra i osvaja kako bi možda jednog dana bio najbolji teniser ikada, ali već sada je postigao određene rekorde koji su ga duboko upisali među najveće tenisere.
Ono što mi se sviđa kod Novaka što ima konstantnost već neko duže vreme i što će tako nastaviti i ubuduće. Dugo se borio sa predajama i svime i sada je najzad teniser koji igra stalno i na svim turnirima! Samo neka tako nastavi, to se vraća već onog trenutka kada drugi teniseri zbog povreda ili taktike ne igraju neki period...onda mogu bljesnuti kao Nadal trenutno, ali će se to već ispeglati u sledećoj sezoni...
pre 10 godina
A da ipak konacno napisete nesto o Nikoli Milojevicu? Evo ga razbija treci turnir u nizu u Grckoj, a to su mu prvi seniorski turniri. Prvi pobedio, drugi igrao u cetvrtfinalu, a danas uspesno poceo i treci turnir.
pre 10 godina
Hmmmm...Idu Božići, Nove Godine, sezona se umrtvljava. Sve mi se čini da će da se desi situacija kao što je bila letos. Ovaj naš će da se zevzeči po dobrotvornim večerama, sa verenicom će da ide po Abu Dabiju i Dubajiu, Nova na Fidžiju, pa malo da se svrati u Srbiju na Božić...Tu će da tegli badnjake po selima, da cima vruće rakije, gostovanja na TV-u, estrada, glamur, neka slika sa Velikim Facama da se čisto objavi u medijima...Već vidjeno.
Rafa će da trenira. Jer je on posvećen sportu. Fanatično, i bez prestanka.
Onda će da krene sezona, i razočarenje medju Srbima. Biće - ČABAR.
E, tada kreću masovne teorije zavere, kako se Nadal dopinguje, kako ne radi doping kontrole, kako je sve to zavera protiv Srbije i srpskog naroda...
A, stvar je u treningu....Samo.
pre 10 godina
Da li moze Novak do prvog mesta na kraju sezone? Moze. Ali su po meni sanse za to svega nekih 15, maksimum 20%.
Razloga za optimizam ima zbog toga sto Nadal tradicionalno lose igra kraj sezone, jer mu beton i to u dvorani nije bas omiljen. Takodje smo videli u Pekingu da je u silaznoj putanji.
Novak mora bas da zapne u finisu, ne toliko da bi stigao do kraja godine na prvo mesto vec da bi u ovom delu sezone napravio lepu prednost kako bi sto ranije imao priliku da dodje na prvo mestu na prolece, najrealnije posle IW ili Majamija.
Ako misli da moze do prvog mesta do kraja godine onda, sto se tice prijave turnira iz serije 500, to ima smisla samo ako:
1. Nadal kiksne u Sangaju pa se znatno povecaju sanse za prvo mesto na kraju 2013.
2. Misli da ima snage da igra 4 nedelje bez pauze i zeli da poveca broj trofeja. Treba da gleda i sta radi Berdih zbog finala DC
Ako vec odluci da igra pitanje je da li izabrati Bazel ili Valensiju:
1. U Valensiji je cak i veci nagradni fond (ne bitno), i mnogo je lakse osvojiti titulu (jedino Ferer iz top10)
2. U Bazelu je njih 6 iz top 10 (Nadal, DelPo, Berdih, Federer, Stan i Gaske), Nole bi bi 7. Tu moze da ide na kartu samopouzdanja, i da ubije dve muve jednim udarcem: da on osvoji a Nadal ne osvoji titulu. Medjutim, ovo bi ga mnogo vise istrosilo pred Pariz. London i DC.
Razlika je 2700 bodova (u ovom trenutku Race lista je merodavnija), a Nole moze da osvoji max 4250. Znaci pod uslovom da Nole sve osvoji Rafa ne sme vise od 1550.
pre 10 godina
Evo ispod prave nalize:
No2e i Nada1 su ove godine zajedno igrali na 10 turnira. Nada1 je na tim turnirima osvojio 9910 bodova a No2e 5710. Na tih 10 turnira Nada1 osvojio 7 titula 2 GS i 5 Mastersa a No2e 2 titule 1 masters i 1 500.
Ako neko na osnovu ovog misli da ce na preostala 3 turnira da se desi nesto spektakularno drugacije onda je to neko ko misli da ako se novcic baci 10 puta i bude glava da ce 11 put sigurno da bude pismo. Svako ko razmislja na taj nacin nije neko sa kim ima smisla diskutovati bilo kakav istorijat bilo cega.
pre 10 godina
@teniser
E, vidiš meni se ti gadiš zbog tvoje iracionalne mržnje bilo da je u pitanju Nadal bilo neko drugi. O tenisu ne znaš ništa, a ja ne želim da gubim vreme da ti objašnjavam da je Nadal veliki, možda nejveći jer bi to bilo uzaludno. Samo se zapitaj da li se nole sa svojim grimasama nekome gadi i svim onim glupiranjem kao da je pod cirkuskom šatrom. Da, Nadal ima OCD, imaju ga većina ljudi u manjoj ili većoj meri, imaš ga verovatno i ti, ali se samo moralne nakaze tome smeju.
pre 10 godina
Zalud se Nadal trudi da obori rekord i osvoji 6 Mastersa u jednoj godini jer će Nole sledeće osvojiti 7!
pre 10 godina
Mislim da primeri najgoreg i najboljeg scenarija nisu realni i ne govore mnogo. Kalkulacija koju bih ja voleo da vidim je ona gde svaki od njih dvojice radi najbolje što može i gde međusobni susreti odlučuju: 1. slučaj - Djoković osvaja sve, a Nadal je svuda finalista ili 2. slučaj - Nadal osvaja sve, a Djoković je finalista.
I ovo je gruba računica, ali su oba slučaja bliža onome što će se na kraju i odigrati.
pre 10 godina
(teniser, 8. oktobar 2013 13:24)
Svakja ti je riječ ka Njegoševa. Ko da si mene slušao šta mislim o Nadalu. Možda nije sivonja, ali dragonje nekima jeste.
pre 10 godina
Đoković može osvoji prvo mesto na ATP listi samo ako osvoji sve do kraja sezone i ako mu Nadal malo pomogne, ako negde kiksne. Što nije nemoguće. Kao što su već komentatori napomenuli, Nadal je do sad loše igrao na kraju sezone, nema niti jednu titulu na završnom turniru ni na Masteru u Parizu. Idealan scenario bi bio kad bi Novak pobedama u Beogradu na Dejvis kupu doneo Salataru Srbiji, a i sebi prvo mesto. Kad sam već kod Dejvis kupa, zanima me šta je sa tim bodovima. Da li se oni brišu nakon godinu dana kao i ostali ATP bodovi ili ostaju? Može li neko da mi to objasni.
pre 10 godina
Ama, jado, Nole neć viđet prvog mjesta najmanje godinu dana, a verovatno i duže!
pre 10 godina
Nole ce biti ponovo prvi nakon AO 2014.
pre 10 godina
može,teorijski.smatram da to i nije najbitije.najvažije je da novak ije imao povrede ove sezoe i da izgleda dosta sveže u odnosu a glavnog konkurenta.nadal je u pekingu imao dosta i sreće.slaba motivacija fonjinija i predaja berdiha.još ima da se igra ove sezone i novaku poželimo samo da jr zdrav a za rafu će se on pobrinuti
pre 10 godina
može,teorijski.smatram da to i nije najbitije.najvažije je da novak ije imao povrede ove sezoe i da izgleda dosta sveže u odnosu a glavnog konkurenta.nadal je u pekingu imao dosta i sreće.slaba motivacija fonjinija i predaja berdiha.još ima da se igra ove sezone i novaku poželimo samo da jr zdrav a za rafu će se on pobrinuti
pre 10 godina
može,teorijski.smatram da to i nije najbitije.najvažije je da novak ije imao povrede ove sezoe i da izgleda dosta sveže u odnosu a glavnog konkurenta.nadal je u pekingu imao dosta i sreće.slaba motivacija fonjinija i predaja berdiha.još ima da se igra ove sezone i novaku poželimo samo da jr zdrav a za rafu će se on pobrinuti
pre 10 godina
Nadal je covek koji ce,po meni,ostati upamcen kao najveci sivonja i antiteniser medju svim velikanima ovoga sporta...
Prvo,njegove "ludorije" sa preskakanjem linija,obilazenjem i patoloski preciznim redjanjem flasica,pogledi ka protivniku kada gubi,kada se vidi da bi ga najradije ubio da moze itd...
Drugo,kada se uporedi lepota igre jednog Federera,Noleta,Mareja..Nadal deluje kao da je tu zalutao..
Samo manijacko udaranje lopte,njegovi spinovi koje igra uvek,kao da mu niko nije rekao da se oni igraju samo kada treba,manijacko treniranje u trcanje po terenu cime lomi protivnike samo na sirovu snagu meni se gadi..
Zato,bez obzira na poene,mesto na ATP listi,osvojene turnire,pare i sve ostalo,taj covek nece ostati upamcen u istoriji tenisa ni po cemu,osim po ciframa..
I na kraju,on je antisportista za mene zauvek,samo iz razloga onog polufinala RG kada je loptica pala na metar ispred njega u teren,a on se samo okrenuo i dozvolio onom sramnom sudiji Pascalu da uzme poen Noletu,kao zbog dodirivanja mreze..
Znate kada bi Nole,ili Federer,ili Marej uradili takvo nesto?Nikada...
Kada Nadal igra,uvek njegov protivnik,bez obzira ko to bio,u meni ima najvatrenijeg navijaca..Bilo,jeste i bice tako uvek...
pre 10 godina
Naravno da će da se vrati na No.1
pre 10 godina
Jedva čekam meč Nadal-Izner...samo ću to napisati...
pre 10 godina
Licno bih bio zadovoljan. da sledece godine konacno uzme Pariz i Sinsinati,a onda moze da 'povredi koleno' na jedno 7-8 meseci.....
Proveren recept!!!!
pre 10 godina
~puno je turnira na betonu~
rece Rafa i umesto sljake u Valensiji
prijavi beton u Bazelu !!!
ma idi begaj prijatelju
pre 10 godina
više mi muka ove patetike, ajmo Tsonga!!!!
pre 10 godina
Pocev od AO Novak u sledecoj godini brani 7300 bodova a Rafa 9180.Eto Novaka opet na prvom mestu
pre 10 godina
Da li je nekom palo na pamet koliko poena Nadal mora da brani sledece godine? Pa i da bude prvi ove ne verujem da ce to dugo trajati.
pre 10 godina
Jel proveravaju ovog Nadala na doping?
Mislim, povreda, ne igras 7 meseci, a onda eksplodiras i ne stajes cele godine!?
pre 10 godina
Nole da bi na kraju godine bio prvi treba da dobije sve do kraja uključujući prijavu i osvajanje Valensije a Nadal na svim prijavljenim da ispadne u polufinalima ili ranije. Što i nije tako nemoguće.
pre 10 godina
Svakako da postoji sansa da se Novak ponovo docepa prvog mesta pa makar i na kratko. Verovatno ce najveceg uticaja imati Pariz, jer Novak tu ne brani skoro pa nista. Sa druge strane, Nadal ce verovatno pokusati da obori rekord i da uzme jos dva mastersa plus zavrsni turnir, jer trenutno ima 5 mastersa kao i Nole i fali mu zavrsni turnir. Ako bi Nole uspeo da uzme jos koji turnir iz serije 500, mozda bi to napravilo znacajnu razliku. Realno je da može još jednom na kratko biti prvi, ali da bi ostao na prvoj poziciji mislim da ce u tom slucaju morati pobediti sve do kraja.
pre 10 godina
Noletov motiv ce biti jači ako bude neko vreme drugi tako da mu želim da do rolan garosa bude drugi i sa manje pritiska proba da osvoji slem koji mu fali a pobedom na rg bi vratio prvo mesto.
pre 10 godina
Žao mi je samo ogromne prednosti koje je Nole imao,ali i dalje ima solidne šanse da završi kao br.1,mada možda ni to nije bitno važno je da osvaja titule i da mu Nadal puno ne pobegne posle AO a ko zna možda i završi kao br.1 u ovoj godini,kako god, Nole je jedan !
pre 10 godina
Uh,nisam znao da je bas ovako crna situacija.Novak moze da na svakom turniru pobedi Nadala u finalu i da opet bude drugi.Ali...tesko moze Nadal psihicki sve to da izdrzi.Vec sad ako ga Nole u Sangaju ponovo dobije,veliko je pitanje kako ce Rafa igrati do kraja sezone.Uostalom,Djokovic je ubedljivo najstandardniji igrac na ATP turu,imao je samo 2 ozbiljna kiksa za celu sezonu.Videcemo...
pre 10 godina
Vrlo je verovatno da je mogucnost koja je vecina iznela najrealnija i ja to znam.Ali,isto tako i vi morate znati i biti svesni da postoji mogucnost da Nadal ispadne u ranoj fazi ovog turnira.Moguce je sve sto nije nemoguce.Ne znam sto ga svi "saljete" odmah u finale pomenutih turnira?Gde to pise da on ne moze ispasti pre 1/4 finala ili u istom?Fonjini da je znao u glavi da zavrsi mec kao sto ne zna protiv boljih rivala,ne bi on stigao do finala Pekinga.Da Nadal ispadne u 1/4 finalu Shanghaija i prodje round robin sistem Londona,zaradice bodove.Koliko-toliko.Djokovic da osvoji titule na pomenutim turnirima,ostaje na istom saldu.Dakle,razlika se uvecava u korist Nadala,pitanje je samo koliko.Davis Cup finale nosi bodove,a Novak ima priliku da tu zaradi nesto.Najgora varijanta je da cak i Nadal ispadne odmah na startu Shanghaija ili u round robin sistemu Londona,ispadne i Djokovic.Sto isto moze da se dogodi,nikad se ne zna.U tom slucaju,dzaba nam sva matematika.Najbitnije je da Djokovic odigra najbolje preostale turnire,da osvoji titule,pa sve i da ne zavrsi prvi.Bitno za samopouzdanje,slazem se.Jos kada bi prijavio Basel ili Valensiju,eto prilike da se "zakuva".Ali,mislim da je to vec previse iscrpljujuce za organizam i da nema potrebe jurcati.Ruku na srce,kada mi sada tu moramo da se preracunavamo na kraju ne bi li izvukli "happy end" za naseg Noleta,pa i nije zasluzio.Mnogo vaznijih meceva finala GS je izgubio ove sezone,zakljucno sa RG.
pre 10 godina
Kao što piše u tekstu, Novaku je sada cilj da početkom sledeće sezone ne bude velika razlika između njega i Nadala.
Tako da ne verujem da će ginuti do kraja sezone, nije kraj sveta ako ostane 2, pred njim je još 6,7 sezona, možda i više (Has) igra odlično sa 35.
Bitno je jako da se Nadal ne odcepi mnogo, jer ako pogledamo celu predstojeću sezonu 2014-tu, Nadal ima mnogo više da brani bodova i tu je Novakova šansa.
-
I vidim, čitam komentare, emocije pršte na sve strane.
Toliko Đoković znači za ovaj narod, toliko njegove pobede daju gorivo mnogim ljudima u Srbiji, i razumem da su usplahireni ovom pobedom ali i padom na 2 mesto.Moraju mnogi da shvate da Novak nema iste ideje kao i fanovi, navijači i emotivno navučeni ljudi na tenis.
On se verio, on ima život, on ima i druge planove.
Možda treba smiriti strasti i uživati u turnirima koji slede, ali povratak na 1 mesto i neke bajkovite pobede do kraja sezone teško je očekivati. Umor stiže najbolje, Nadal i Novak su muški igrali ovu sezonu tako da su i iznenađenja u Šangaju moguća.
Glavni favorit jeste Novak, za Šangaj, ali je mnogo bitnije da se on ne povredi do početka 2014, da se ne lomi za to 1 mesto, jer sl.sezone opet ima RG i Sinsinati kao 2 glavna cilja, čak ispred 1 mesta.
Normalno, ako bude igrao kao što ume, tron je sigurno opet njegov.
Ja sam samo srećan što imamo takvog šampiona i takve mečeve u kojima uživamo već dobar niz godina.
pre 10 godina
I ako bi uspeo da preuzme poziciju do kraja kalendarske godine, to bi bila mala razlika, mozda par stotina bodova (jer je malo nerealno da Nadal izgubi sve meceve). Mislim da ce AO biti kljucan za Novakovo preuzimanje trona, i ostanak na njemu. On ce morati da odbrani titulu, a Nadal da se oklizne na samom pocetku. I mora uzeti RG.
pre 10 godina
Djokovic ne moze godinu da zavrsi kao prvi i ovu sezonu ne moze da osvoji. Najrealni ishod je njegov povratak sledece godine bas negde na Americkoj turneji oko US Opena ili bas nakon njega. Tesko da ce Nadal tokom sledece sezone igrati katastrofalno lose da brzo prepusti Novaku prvo mesto. Razlika ce biti na kraju ove godine nesto oko 3000 bodova sto je najrealniji ishod ni Nole nije supermen da sve osvoji do kraja a Nadal da ne moze barem do polufinala. Novaku treba da bude prioritet Australija gde brani 2000 bodova a nakon toga ce biti vrlo interesantno gledati nadmetanje za prvu poziciju, pa nije ni iskljuceno da bude rotiranje na vrhu tokom naredne godine malo Nadal pa malo Nole. Mada nakon svih ovih godina pracenja Novaka naucio sam da ne gledam toliko napred pa je najvaznije osvojiti sadasnji turnir u Sangaju i ako bude spreman i ako ima kosmicke pravde nakon svih izgubljenih trofeja u ovoj godini Novak bas zasluzuje taj zavrsni masters a prvo mesto je sad nerealno. Pa ja bih vise voleo da je osvojio 2 GS i tri mastersa i da ne bude prvi na kraju. Trofeji se pamte i broje oni su najbitniji!
pre 10 godina
Sjajno!
Svaki iskreni ljubitelj tenisa može samo da uživa u ovakvom finišu sezone. Dvojica najboljih su gotovo poravnati i jedan drugog mogu samo da motivišu i teraju na dalji napredak i onda kada to izgleda nemoguće.
U Pekingu je epilog praktično idealan, Novak je prekinuo Rafinu seriju, osvojio konačno jedan jak turnir i ostao egal sa najvećim konkurentom, dok je sa druge strane umorni Rafa nikad lakše preživeo poraz od Novaka obzirom da je ostvario i više od planiranih ciljeva i vratio se na mesto broj 1.
Trenutno je Novak svakako svežiji i motivisaniji, pa očekujem da odbrani veći deo poena od prošle godine, ali nije realno da se odmah i vrati na prvu poziciju. Moja procena je da, u slučaju da zdravlje posluži obojicu, Rafa finišira sa nekih oko 1.500 bodova prednosti nad Novakom. Amplituda mogućnosti je velika, kako je i navedeno u tekstu, a za Novaka je najopasnije da se prerano oklizne na nekom od predstojećih turnira. Rafa može opušteno da igra i sabira bodove, ali mu neće faliti motivacije da uzme neki od Mastersa koji mu nedostaju u karijeri.
Sledeća godina će biti izuzetno zanimljiva. Rafa i pored svega ima veliki prostor za napredak (AO, Wimbledon i Miami, odnosno gotovo čitavih 5.000 bodova), tako da će se sve rešavati pre svega na najvećim GS turnirima gde svaki kiks mnogo košta.
Jedno je sigurno - ako igraju kako mogu i znaju ova dvojica kroje vrh i niko im ništa ne može. 50-50% šansi za 2014!
pre 10 godina
Novak nista ove godine nije lose prosao.U ogromnoj vecini turnira je igrao finale.Okliznuo se samo u Kanadi.Problem je u tome sto je "povredjeni" Nadal na perfektan nacin "izlecio povredu" pa je drugi deo godine krenuo od nule. Ne mora Novak da zavrsi ovu godinu na prvom mestu ali vec sledece godine ce je povratiti jer je tesko verovati da ce Nadal uz "vitamine" odigrati opet sezonu jer onda osim Wibledona ne dobija nista.Novak je prijavio Basel
pre 10 godina
Pozdrav Noletu i njegovoj ekipi.Sve sto je postigao do sada je uspeh za divljenje.Cesto putujem u inostranstvo i narvno da je moja licna karta Novak
DJokovic.Hvala mu za ovo postovanje koje imamo van Serbije..
Dumi Kladovo
pre 10 godina
hmm... nadal je očigledno u padu forme. ako bi ove godine ispao u četvrtfinalu bilo kog turnira ATP1000, onda sve zavisi od novaka. naime ovako, ako novak osvoji sve turnire i prijavi se na 500ATP turnir (npr. valensija jer je lakši žreb) onda Nadal ide na drugo mesto sa jednim 1/4 (u Šangaju ili Parizu). ovo sve pišem pod pretpostavkom da Novak osvoji sve, da osvoji Davis cup, da u Londonu dobije Nadala u polufinalu i tu napravi razliku od 900 poena ( polufinale 400 i finale 500). da li je moguće - JESTE i to poprilično jer je novak navikao na serije u pobedama, a da li je teško i nezvesno - JESTE i to. Mislim da i dalje mnogo zavisi od Novaka, ali je svakako Rafa u izglednijoj poziciji. pozzz
pre 10 godina
Sinoc u TV dnevniku na RTS1, receno je: "Koliko je Novaku vazan svaki poen do kraja sezone, govori i to da se prijavio na turnir u Bazelu, koji se igra od 21. Oktobra."Mislim da je novinar bio Aca Stojanovic.
U slucaju da Nadal u Sangaju ne dogura dalje od polufinala, realno je da ga Novak sustigne vec nakon turnira u Bersiju.
Opste je poznato da Nadal najlosije igra na kraju sezone-obicno je istrosen, igra se iskljucivo na betonu, ne voli da igra u dvoranama(Bazel, Paris, London), pa nije cudno da nema nijedan zavrsni maters u svojoj bogatoj kolekciji trofeja( cak mislim da nema ni finale).
Vec u Pekingu se vidjelo da to nije onaj Rafa sa americke turneje, dok je Novak podigao nivo igre u odnosu na US open seriju.
Imajuci sve ovo na umu, nije toliko nemoguce da Novak ipak bude broj jedan na kraju sezone!!!
Mnogo toga ce biti jasnije vec krajem ove nedelje...
pre 10 godina
Ako Nadal kiksne u Sangaju a Nole odbrani titulu, za sta ima realne uslove, moguce je da se vrati na tron.
Ukoliko pak Nadal odigra obro, onda je sansa tek na prolece.
Cinjenica je da je Nadal premoren, i da je mnogo ranjiviji nego sto je to bio slucaj do USO. Medjutim i ostali igraci, sem Noleta, koji su potencijalna opasnost u Sangaju su umorni, Berdih, Wavrinka.....
Po meni Nole treba da se fokudra na osvajanje preostala tri, i da nikako ne igra dodatni turnir
pre 10 godina
Svaka čast na iscrpnoj analizi, ali razlika nije mala. Ona u ovom trenutku iznosi oko 2700 bodova i to je u normalnim okolnostima nemoguće stići. Ni najzagriženiji Novakovi navijači ne bi željeli da se dese neke nenormalne okolnosti, poput povrede Nadala, bez obzira na sve priče i kalkulacije oko koljena, dopinga itd. Novak se davno pomirio da gubi poziciju broj 1 i okrenuo je list. Želi da odigra što bolje do kraja sezone, smanji razliku na pristojnu meru, a realno je nekih 1000 bodova i nastavi u istom ritmu 2014. godine. Situacija dosta podseća na 2010. Rafa je odigrao do sada samo 2 odlične sezone na betonu, 2010. i ova 2013., oba puta nakon pauze zbog povrede koljena. Novak je i te 2010. i ove godine odigrao ispodprosečno, ali je kraj sezone bio odličan, kao i nastupi u Dejvis kupu. "Da bi se digao, moraš da padneš". Bilo je logično da će Novakovi motivi pasti nakon što je ostvario gotovo sve što je plnirao u tenisu. On sam nikada nije isticao želju da postane najbolji ikada, već samo "da jednom postane broj 1". I tu 2011. ništa ne može da zameni. Kada bi 2014. bila čak i bolja od 2011., opet bi to bilo pomalo očekivano, bilo bi drugi put. Prvi put je ipak najljepše i mi smo uživali zajedno sa njim i doživeli ono što nismo mislili da ćemo doživeti: Neko nama blizak, ko govori istim jezikom, smeje se istim vicevima je ubedljivo najbolji u sportu, koji je rezervisan za neke druge nacije. Zato se radujem i relativno maloj tituli u Pekingu.
pre 10 godina
Novak je prvo mesto izgubio na RG 2013. Mogao je da osvoji GS, da napravi razliku za dodatnih 2080 poena i da Nadalu potpuno unisti samopuzdanje. Nista od toga nije postigao tako da su sanse da zavrsi na prvom mestu na kraju godine minimalne.
Koliko vidim Nadal je prijavio da igra Bazel umesto Valensije sto je prilicno cudna odluka jer ce tamo igrati Federer, Vavrinka, Delpo, Berdih dok je u Valensiji znatno slabija konkurencija a pored toga se igra u Spaniji.
AUS Open 2014 ce biti kljucan za Novaka jer ako ga Nadal osvoji napravice razliku od najmanje 2800 poena samo posle tog turnira tako da Novak realno nece moci da ga stigne pre RG 2014 sto znaci da ce Nadal na prvom mestu ostati minumum 7-8 meseci.
pre 10 godina
Hoce, jednog ponedeljka
pre 10 godina
Kao što i sam tekst kaže šanse da Novak završi godinu kao prvi su jako male, ali još uvijek postoje, tako da je moguće sve što nije nemoguće! Sve dok postoji šansa treba vjerovati u nju, Novak ima još prostora za osvajanje dodatnih poena, ali mislim da to prvo mjesto i nije prioritet trenutno, bitno je da Novak igra u punoj formi, da osvaja i pobjeđuje, a prvo mjesto će doći ako ne ove onda početkom sledeće godine svakako, Nadal sledeće godine puno brani, dok Novak i nebaš, tu će da traži svoju šansu! Bitno je da Novak u 2014 uđe siguran i pun samopouzdanja!
pre 10 godina
posto Nadal ne brani ni jedan jedini bod ni na AO..mislim da ce Nole da preuzme ''palicu'' na Americkoj turneji, ili najkasnije do Rolan Garosa, posto je malo bodova uzimao ove godine na sljaci, a Nadal sve osvajao..Imam neki osecaj da ce Djokarinjo da GAZI sve u 2014..dace Bog!
pre 10 godina
Svaka čast na iscrpnoj analizi, ali razlika nije mala. Ona u ovom trenutku iznosi oko 2700 bodova i to je u normalnim okolnostima nemoguće stići. Ni najzagriženiji Novakovi navijači ne bi željeli da se dese neke nenormalne okolnosti, poput povrede Nadala, bez obzira na sve priče i kalkulacije oko koljena, dopinga itd. Novak se davno pomirio da gubi poziciju broj 1 i okrenuo je list. Želi da odigra što bolje do kraja sezone, smanji razliku na pristojnu meru, a realno je nekih 1000 bodova i nastavi u istom ritmu 2014. godine. Situacija dosta podseća na 2010. Rafa je odigrao do sada samo 2 odlične sezone na betonu, 2010. i ova 2013., oba puta nakon pauze zbog povrede koljena. Novak je i te 2010. i ove godine odigrao ispodprosečno, ali je kraj sezone bio odličan, kao i nastupi u Dejvis kupu. "Da bi se digao, moraš da padneš". Bilo je logično da će Novakovi motivi pasti nakon što je ostvario gotovo sve što je plnirao u tenisu. On sam nikada nije isticao želju da postane najbolji ikada, već samo "da jednom postane broj 1". I tu 2011. ništa ne može da zameni. Kada bi 2014. bila čak i bolja od 2011., opet bi to bilo pomalo očekivano, bilo bi drugi put. Prvi put je ipak najljepše i mi smo uživali zajedno sa njim i doživeli ono što nismo mislili da ćemo doživeti: Neko nama blizak, ko govori istim jezikom, smeje se istim vicevima je ubedljivo najbolji u sportu, koji je rezervisan za neke druge nacije. Zato se radujem i relativno maloj tituli u Pekingu.
pre 10 godina
posto Nadal ne brani ni jedan jedini bod ni na AO..mislim da ce Nole da preuzme ''palicu'' na Americkoj turneji, ili najkasnije do Rolan Garosa, posto je malo bodova uzimao ove godine na sljaci, a Nadal sve osvajao..Imam neki osecaj da ce Djokarinjo da GAZI sve u 2014..dace Bog!
pre 10 godina
Nadal je covek koji ce,po meni,ostati upamcen kao najveci sivonja i antiteniser medju svim velikanima ovoga sporta...
Prvo,njegove "ludorije" sa preskakanjem linija,obilazenjem i patoloski preciznim redjanjem flasica,pogledi ka protivniku kada gubi,kada se vidi da bi ga najradije ubio da moze itd...
Drugo,kada se uporedi lepota igre jednog Federera,Noleta,Mareja..Nadal deluje kao da je tu zalutao..
Samo manijacko udaranje lopte,njegovi spinovi koje igra uvek,kao da mu niko nije rekao da se oni igraju samo kada treba,manijacko treniranje u trcanje po terenu cime lomi protivnike samo na sirovu snagu meni se gadi..
Zato,bez obzira na poene,mesto na ATP listi,osvojene turnire,pare i sve ostalo,taj covek nece ostati upamcen u istoriji tenisa ni po cemu,osim po ciframa..
I na kraju,on je antisportista za mene zauvek,samo iz razloga onog polufinala RG kada je loptica pala na metar ispred njega u teren,a on se samo okrenuo i dozvolio onom sramnom sudiji Pascalu da uzme poen Noletu,kao zbog dodirivanja mreze..
Znate kada bi Nole,ili Federer,ili Marej uradili takvo nesto?Nikada...
Kada Nadal igra,uvek njegov protivnik,bez obzira ko to bio,u meni ima najvatrenijeg navijaca..Bilo,jeste i bice tako uvek...
pre 10 godina
Ako Nadal kiksne u Sangaju a Nole odbrani titulu, za sta ima realne uslove, moguce je da se vrati na tron.
Ukoliko pak Nadal odigra obro, onda je sansa tek na prolece.
Cinjenica je da je Nadal premoren, i da je mnogo ranjiviji nego sto je to bio slucaj do USO. Medjutim i ostali igraci, sem Noleta, koji su potencijalna opasnost u Sangaju su umorni, Berdih, Wavrinka.....
Po meni Nole treba da se fokudra na osvajanje preostala tri, i da nikako ne igra dodatni turnir
pre 10 godina
Pozdrav Noletu i njegovoj ekipi.Sve sto je postigao do sada je uspeh za divljenje.Cesto putujem u inostranstvo i narvno da je moja licna karta Novak
DJokovic.Hvala mu za ovo postovanje koje imamo van Serbije..
Dumi Kladovo
pre 10 godina
Kao što piše u tekstu, Novaku je sada cilj da početkom sledeće sezone ne bude velika razlika između njega i Nadala.
Tako da ne verujem da će ginuti do kraja sezone, nije kraj sveta ako ostane 2, pred njim je još 6,7 sezona, možda i više (Has) igra odlično sa 35.
Bitno je jako da se Nadal ne odcepi mnogo, jer ako pogledamo celu predstojeću sezonu 2014-tu, Nadal ima mnogo više da brani bodova i tu je Novakova šansa.
-
I vidim, čitam komentare, emocije pršte na sve strane.
Toliko Đoković znači za ovaj narod, toliko njegove pobede daju gorivo mnogim ljudima u Srbiji, i razumem da su usplahireni ovom pobedom ali i padom na 2 mesto.Moraju mnogi da shvate da Novak nema iste ideje kao i fanovi, navijači i emotivno navučeni ljudi na tenis.
On se verio, on ima život, on ima i druge planove.
Možda treba smiriti strasti i uživati u turnirima koji slede, ali povratak na 1 mesto i neke bajkovite pobede do kraja sezone teško je očekivati. Umor stiže najbolje, Nadal i Novak su muški igrali ovu sezonu tako da su i iznenađenja u Šangaju moguća.
Glavni favorit jeste Novak, za Šangaj, ali je mnogo bitnije da se on ne povredi do početka 2014, da se ne lomi za to 1 mesto, jer sl.sezone opet ima RG i Sinsinati kao 2 glavna cilja, čak ispred 1 mesta.
Normalno, ako bude igrao kao što ume, tron je sigurno opet njegov.
Ja sam samo srećan što imamo takvog šampiona i takve mečeve u kojima uživamo već dobar niz godina.
pre 10 godina
Novak je prvo mesto izgubio na RG 2013. Mogao je da osvoji GS, da napravi razliku za dodatnih 2080 poena i da Nadalu potpuno unisti samopuzdanje. Nista od toga nije postigao tako da su sanse da zavrsi na prvom mestu na kraju godine minimalne.
Koliko vidim Nadal je prijavio da igra Bazel umesto Valensije sto je prilicno cudna odluka jer ce tamo igrati Federer, Vavrinka, Delpo, Berdih dok je u Valensiji znatno slabija konkurencija a pored toga se igra u Spaniji.
AUS Open 2014 ce biti kljucan za Novaka jer ako ga Nadal osvoji napravice razliku od najmanje 2800 poena samo posle tog turnira tako da Novak realno nece moci da ga stigne pre RG 2014 sto znaci da ce Nadal na prvom mestu ostati minumum 7-8 meseci.
pre 10 godina
Jel proveravaju ovog Nadala na doping?
Mislim, povreda, ne igras 7 meseci, a onda eksplodiras i ne stajes cele godine!?
pre 10 godina
Kao što i sam tekst kaže šanse da Novak završi godinu kao prvi su jako male, ali još uvijek postoje, tako da je moguće sve što nije nemoguće! Sve dok postoji šansa treba vjerovati u nju, Novak ima još prostora za osvajanje dodatnih poena, ali mislim da to prvo mjesto i nije prioritet trenutno, bitno je da Novak igra u punoj formi, da osvaja i pobjeđuje, a prvo mjesto će doći ako ne ove onda početkom sledeće godine svakako, Nadal sledeće godine puno brani, dok Novak i nebaš, tu će da traži svoju šansu! Bitno je da Novak u 2014 uđe siguran i pun samopouzdanja!
pre 10 godina
Sinoc u TV dnevniku na RTS1, receno je: "Koliko je Novaku vazan svaki poen do kraja sezone, govori i to da se prijavio na turnir u Bazelu, koji se igra od 21. Oktobra."Mislim da je novinar bio Aca Stojanovic.
U slucaju da Nadal u Sangaju ne dogura dalje od polufinala, realno je da ga Novak sustigne vec nakon turnira u Bersiju.
Opste je poznato da Nadal najlosije igra na kraju sezone-obicno je istrosen, igra se iskljucivo na betonu, ne voli da igra u dvoranama(Bazel, Paris, London), pa nije cudno da nema nijedan zavrsni maters u svojoj bogatoj kolekciji trofeja( cak mislim da nema ni finale).
Vec u Pekingu se vidjelo da to nije onaj Rafa sa americke turneje, dok je Novak podigao nivo igre u odnosu na US open seriju.
Imajuci sve ovo na umu, nije toliko nemoguce da Novak ipak bude broj jedan na kraju sezone!!!
Mnogo toga ce biti jasnije vec krajem ove nedelje...
pre 10 godina
Nerealno je očekivati prvo mesto do kraja godine, mada bi bilo lepo. Završiti godinu na prvom mestu je nešto što se u tenisu broji kao i GS titule ili titule ukupno.
Nadal trenutno ima 2700 bodova prednosti u 2013. i kako je u igri za obojcu otprilike nekih 3500-3800 bodova, Nadal da bi završio na prvom mestu treba da uzme 800-1100 bodova. To je npr 1/4f u Šangaju i Parizu i dve pobede u grupi u Londonu.
A Nole bi morao sve da osvoji do kraja i da uzme i DC.
Po meni treba gledati da je od Pekinga krenuo ponovo lov na prvo mesto. Do kraja godine bi bilo lepo osvojiti što više titula, i ostvariti još koju pobedu nad Nadalom, da bi se stekla neophodna psihička stabilnost i vera u sopstvene mogućnosti u mečevima sa najvećim rivalima.
Pobeda u DC i onda iskoristiti dobar zalet za što bolji ulaz u 2014.
Uživanje u dobrim mečevima, velikim rivalstvima i novim pobedama i titulama sledi.
pre 10 godina
Novak nista ove godine nije lose prosao.U ogromnoj vecini turnira je igrao finale.Okliznuo se samo u Kanadi.Problem je u tome sto je "povredjeni" Nadal na perfektan nacin "izlecio povredu" pa je drugi deo godine krenuo od nule. Ne mora Novak da zavrsi ovu godinu na prvom mestu ali vec sledece godine ce je povratiti jer je tesko verovati da ce Nadal uz "vitamine" odigrati opet sezonu jer onda osim Wibledona ne dobija nista.Novak je prijavio Basel
pre 10 godina
Hoce, jednog ponedeljka
pre 10 godina
Sjajno!
Svaki iskreni ljubitelj tenisa može samo da uživa u ovakvom finišu sezone. Dvojica najboljih su gotovo poravnati i jedan drugog mogu samo da motivišu i teraju na dalji napredak i onda kada to izgleda nemoguće.
U Pekingu je epilog praktično idealan, Novak je prekinuo Rafinu seriju, osvojio konačno jedan jak turnir i ostao egal sa najvećim konkurentom, dok je sa druge strane umorni Rafa nikad lakše preživeo poraz od Novaka obzirom da je ostvario i više od planiranih ciljeva i vratio se na mesto broj 1.
Trenutno je Novak svakako svežiji i motivisaniji, pa očekujem da odbrani veći deo poena od prošle godine, ali nije realno da se odmah i vrati na prvu poziciju. Moja procena je da, u slučaju da zdravlje posluži obojicu, Rafa finišira sa nekih oko 1.500 bodova prednosti nad Novakom. Amplituda mogućnosti je velika, kako je i navedeno u tekstu, a za Novaka je najopasnije da se prerano oklizne na nekom od predstojećih turnira. Rafa može opušteno da igra i sabira bodove, ali mu neće faliti motivacije da uzme neki od Mastersa koji mu nedostaju u karijeri.
Sledeća godina će biti izuzetno zanimljiva. Rafa i pored svega ima veliki prostor za napredak (AO, Wimbledon i Miami, odnosno gotovo čitavih 5.000 bodova), tako da će se sve rešavati pre svega na najvećim GS turnirima gde svaki kiks mnogo košta.
Jedno je sigurno - ako igraju kako mogu i znaju ova dvojica kroje vrh i niko im ništa ne može. 50-50% šansi za 2014!
pre 10 godina
Licno bih bio zadovoljan. da sledece godine konacno uzme Pariz i Sinsinati,a onda moze da 'povredi koleno' na jedno 7-8 meseci.....
Proveren recept!!!!
pre 10 godina
hmm... nadal je očigledno u padu forme. ako bi ove godine ispao u četvrtfinalu bilo kog turnira ATP1000, onda sve zavisi od novaka. naime ovako, ako novak osvoji sve turnire i prijavi se na 500ATP turnir (npr. valensija jer je lakši žreb) onda Nadal ide na drugo mesto sa jednim 1/4 (u Šangaju ili Parizu). ovo sve pišem pod pretpostavkom da Novak osvoji sve, da osvoji Davis cup, da u Londonu dobije Nadala u polufinalu i tu napravi razliku od 900 poena ( polufinale 400 i finale 500). da li je moguće - JESTE i to poprilično jer je novak navikao na serije u pobedama, a da li je teško i nezvesno - JESTE i to. Mislim da i dalje mnogo zavisi od Novaka, ali je svakako Rafa u izglednijoj poziciji. pozzz
pre 10 godina
~puno je turnira na betonu~
rece Rafa i umesto sljake u Valensiji
prijavi beton u Bazelu !!!
ma idi begaj prijatelju
pre 10 godina
Noletov motiv ce biti jači ako bude neko vreme drugi tako da mu želim da do rolan garosa bude drugi i sa manje pritiska proba da osvoji slem koji mu fali a pobedom na rg bi vratio prvo mesto.
pre 10 godina
Djokovic ne moze godinu da zavrsi kao prvi i ovu sezonu ne moze da osvoji. Najrealni ishod je njegov povratak sledece godine bas negde na Americkoj turneji oko US Opena ili bas nakon njega. Tesko da ce Nadal tokom sledece sezone igrati katastrofalno lose da brzo prepusti Novaku prvo mesto. Razlika ce biti na kraju ove godine nesto oko 3000 bodova sto je najrealniji ishod ni Nole nije supermen da sve osvoji do kraja a Nadal da ne moze barem do polufinala. Novaku treba da bude prioritet Australija gde brani 2000 bodova a nakon toga ce biti vrlo interesantno gledati nadmetanje za prvu poziciju, pa nije ni iskljuceno da bude rotiranje na vrhu tokom naredne godine malo Nadal pa malo Nole. Mada nakon svih ovih godina pracenja Novaka naucio sam da ne gledam toliko napred pa je najvaznije osvojiti sadasnji turnir u Sangaju i ako bude spreman i ako ima kosmicke pravde nakon svih izgubljenih trofeja u ovoj godini Novak bas zasluzuje taj zavrsni masters a prvo mesto je sad nerealno. Pa ja bih vise voleo da je osvojio 2 GS i tri mastersa i da ne bude prvi na kraju. Trofeji se pamte i broje oni su najbitniji!
pre 10 godina
Najvažnije su titule, lista je stvar prestiža. Nadal je sada prvi jer ništa nje branio posle RG. Nole je relano izgubio prvo mesto u RG i u onoj mreži u koju se upecao. Nole neka sačuva zdravlje. Ima talenat, sada ima i iskustvo, neće biti problem da vrati No1.
pre 10 godina
Pocev od AO Novak u sledecoj godini brani 7300 bodova a Rafa 9180.Eto Novaka opet na prvom mestu
pre 10 godina
Žao mi je samo ogromne prednosti koje je Nole imao,ali i dalje ima solidne šanse da završi kao br.1,mada možda ni to nije bitno važno je da osvaja titule i da mu Nadal puno ne pobegne posle AO a ko zna možda i završi kao br.1 u ovoj godini,kako god, Nole je jedan !
pre 10 godina
Uh,nisam znao da je bas ovako crna situacija.Novak moze da na svakom turniru pobedi Nadala u finalu i da opet bude drugi.Ali...tesko moze Nadal psihicki sve to da izdrzi.Vec sad ako ga Nole u Sangaju ponovo dobije,veliko je pitanje kako ce Rafa igrati do kraja sezone.Uostalom,Djokovic je ubedljivo najstandardniji igrac na ATP turu,imao je samo 2 ozbiljna kiksa za celu sezonu.Videcemo...
pre 10 godina
Naravno da će da se vrati na No.1
pre 10 godina
Mislim da primeri najgoreg i najboljeg scenarija nisu realni i ne govore mnogo. Kalkulacija koju bih ja voleo da vidim je ona gde svaki od njih dvojice radi najbolje što može i gde međusobni susreti odlučuju: 1. slučaj - Djoković osvaja sve, a Nadal je svuda finalista ili 2. slučaj - Nadal osvaja sve, a Djoković je finalista.
I ovo je gruba računica, ali su oba slučaja bliža onome što će se na kraju i odigrati.
pre 10 godina
Da li moze Novak do prvog mesta na kraju sezone? Moze. Ali su po meni sanse za to svega nekih 15, maksimum 20%.
Razloga za optimizam ima zbog toga sto Nadal tradicionalno lose igra kraj sezone, jer mu beton i to u dvorani nije bas omiljen. Takodje smo videli u Pekingu da je u silaznoj putanji.
Novak mora bas da zapne u finisu, ne toliko da bi stigao do kraja godine na prvo mesto vec da bi u ovom delu sezone napravio lepu prednost kako bi sto ranije imao priliku da dodje na prvo mestu na prolece, najrealnije posle IW ili Majamija.
Ako misli da moze do prvog mesta do kraja godine onda, sto se tice prijave turnira iz serije 500, to ima smisla samo ako:
1. Nadal kiksne u Sangaju pa se znatno povecaju sanse za prvo mesto na kraju 2013.
2. Misli da ima snage da igra 4 nedelje bez pauze i zeli da poveca broj trofeja. Treba da gleda i sta radi Berdih zbog finala DC
Ako vec odluci da igra pitanje je da li izabrati Bazel ili Valensiju:
1. U Valensiji je cak i veci nagradni fond (ne bitno), i mnogo je lakse osvojiti titulu (jedino Ferer iz top10)
2. U Bazelu je njih 6 iz top 10 (Nadal, DelPo, Berdih, Federer, Stan i Gaske), Nole bi bi 7. Tu moze da ide na kartu samopouzdanja, i da ubije dve muve jednim udarcem: da on osvoji a Nadal ne osvoji titulu. Medjutim, ovo bi ga mnogo vise istrosilo pred Pariz. London i DC.
Razlika je 2700 bodova (u ovom trenutku Race lista je merodavnija), a Nole moze da osvoji max 4250. Znaci pod uslovom da Nole sve osvoji Rafa ne sme vise od 1550.
pre 10 godina
Jedva čekam meč Nadal-Izner...samo ću to napisati...
pre 10 godina
Vrlo je verovatno da je mogucnost koja je vecina iznela najrealnija i ja to znam.Ali,isto tako i vi morate znati i biti svesni da postoji mogucnost da Nadal ispadne u ranoj fazi ovog turnira.Moguce je sve sto nije nemoguce.Ne znam sto ga svi "saljete" odmah u finale pomenutih turnira?Gde to pise da on ne moze ispasti pre 1/4 finala ili u istom?Fonjini da je znao u glavi da zavrsi mec kao sto ne zna protiv boljih rivala,ne bi on stigao do finala Pekinga.Da Nadal ispadne u 1/4 finalu Shanghaija i prodje round robin sistem Londona,zaradice bodove.Koliko-toliko.Djokovic da osvoji titule na pomenutim turnirima,ostaje na istom saldu.Dakle,razlika se uvecava u korist Nadala,pitanje je samo koliko.Davis Cup finale nosi bodove,a Novak ima priliku da tu zaradi nesto.Najgora varijanta je da cak i Nadal ispadne odmah na startu Shanghaija ili u round robin sistemu Londona,ispadne i Djokovic.Sto isto moze da se dogodi,nikad se ne zna.U tom slucaju,dzaba nam sva matematika.Najbitnije je da Djokovic odigra najbolje preostale turnire,da osvoji titule,pa sve i da ne zavrsi prvi.Bitno za samopouzdanje,slazem se.Jos kada bi prijavio Basel ili Valensiju,eto prilike da se "zakuva".Ali,mislim da je to vec previse iscrpljujuce za organizam i da nema potrebe jurcati.Ruku na srce,kada mi sada tu moramo da se preracunavamo na kraju ne bi li izvukli "happy end" za naseg Noleta,pa i nije zasluzio.Mnogo vaznijih meceva finala GS je izgubio ove sezone,zakljucno sa RG.
pre 10 godina
Da li je nekom palo na pamet koliko poena Nadal mora da brani sledece godine? Pa i da bude prvi ove ne verujem da ce to dugo trajati.
pre 10 godina
Zalud se Nadal trudi da obori rekord i osvoji 6 Mastersa u jednoj godini jer će Nole sledeće osvojiti 7!
pre 10 godina
A da ipak konacno napisete nesto o Nikoli Milojevicu? Evo ga razbija treci turnir u nizu u Grckoj, a to su mu prvi seniorski turniri. Prvi pobedio, drugi igrao u cetvrtfinalu, a danas uspesno poceo i treci turnir.
pre 10 godina
Nebitno, prvo ili drugo mesto. Dok je ovakav raspored snaga, a nadajmo se da će Novak dugo ostati na jednom od ta dva mesta, Novak će biti nosilac jedne polovine žreba. Plus - da li je neko pomislio koliko bodova iduće godine Nadal treba da ODBRANI?
Najvažnije za Novaka u ovoj godini je:
- izostanak ozbiljnijih povreda (da kucnemo u drvo),
- konstantnost,
- skoro potpuno "mrtav" izraz na licu - najverovatnije potpuno karakterno sazrevanje (ovo je možda najvažniji rezultat ove godine i ono od čega sada protivnici najviše zaziru, a na šta je ukazivala i strana štampa),
- za kraj nešto što se tiče rivaliteta (Novak-Rafael) koji bi trebao da obeleži i naredne godine ... Da li ste primetili način na koji su se pozdravili u New York-u i pre neki dan u Beijing-u? Novakovo gospodstvo i Rafaelovo... kako god da nazovemo.
Novak ZNA... I Rafael ZNA...
Sve dečije bolesti su preležane: RG i zakucavanje u mrežu, svi "kraljevi" i kraljice prisutni na "istorijskim trenucima" na Wimbledon-u i u NY neophodnim za...
Novak je sada u komfornoj zoni, opet leti ispod radara, gde mu je u principu sigurnije i gde animozitet, koji nosi na plećima kroz celu karijeru, ima manju energiju. Ako uspe da izbegne ozbiljnije povrede ili bolesti (setimo se Federera ili Soderlinga), u naredni period karijere ulazi "naoružan do zuba".
Na svima nama je samo da mu poželimo dobro zdravlje i zavalimo se ispred TV-a.
pre 10 godina
Pariz i Sinsinati sledeće godine! Olimpijada 2016te i Novak će imati osvojene SVE najbitnije turnire koji postoje! Novak je možda i najraznovrsniji teniser koji je ikada igrao ovu igru. Ima on još puno da igra i osvaja kako bi možda jednog dana bio najbolji teniser ikada, ali već sada je postigao određene rekorde koji su ga duboko upisali među najveće tenisere.
Ono što mi se sviđa kod Novaka što ima konstantnost već neko duže vreme i što će tako nastaviti i ubuduće. Dugo se borio sa predajama i svime i sada je najzad teniser koji igra stalno i na svim turnirima! Samo neka tako nastavi, to se vraća već onog trenutka kada drugi teniseri zbog povreda ili taktike ne igraju neki period...onda mogu bljesnuti kao Nadal trenutno, ali će se to već ispeglati u sledećoj sezoni...
pre 10 godina
I ako bi uspeo da preuzme poziciju do kraja kalendarske godine, to bi bila mala razlika, mozda par stotina bodova (jer je malo nerealno da Nadal izgubi sve meceve). Mislim da ce AO biti kljucan za Novakovo preuzimanje trona, i ostanak na njemu. On ce morati da odbrani titulu, a Nadal da se oklizne na samom pocetku. I mora uzeti RG.
pre 10 godina
(puk.Bjelajac, 8. oktobar 2013 13:01)
U potpunosti se slazem sa tobom osim popvrede kolene a ujedno da potvrdim velike mudre reci tenisera sa kojima se slazem takodje u potpunosti.
Samo da dodam, jednog dana za Nadala ce biti isto kao i za Amstronga, sramota i samo sramota zbog dopinga.
pre 10 godina
Nole ce biti ponovo prvi nakon AO 2014.
pre 10 godina
Nole da bi na kraju godine bio prvi treba da dobije sve do kraja uključujući prijavu i osvajanje Valensije a Nadal na svim prijavljenim da ispadne u polufinalima ili ranije. Što i nije tako nemoguće.
pre 10 godina
Mislim da je Nadal imao ove godine poslednji veliki kam-bek, kao Rodze prosle. Narednih nekoliko bice iskljucivo u znaku NDj.
pre 10 godina
Svakako da postoji sansa da se Novak ponovo docepa prvog mesta pa makar i na kratko. Verovatno ce najveceg uticaja imati Pariz, jer Novak tu ne brani skoro pa nista. Sa druge strane, Nadal ce verovatno pokusati da obori rekord i da uzme jos dva mastersa plus zavrsni turnir, jer trenutno ima 5 mastersa kao i Nole i fali mu zavrsni turnir. Ako bi Nole uspeo da uzme jos koji turnir iz serije 500, mozda bi to napravilo znacajnu razliku. Realno je da može još jednom na kratko biti prvi, ali da bi ostao na prvoj poziciji mislim da ce u tom slucaju morati pobediti sve do kraja.
pre 10 godina
Nole nikako ne treba da prijavljuje nove turnire. Ubjedljivo je najkonstantniji na turu i ako zadrži samo nivo igre iz do sadašnjeg dijela 2013. god. biće broj 1 vrlo brzo. Ne treba ništa spektalularno da mjenja.Treba opušteno i rutinski da igra, ganjanje neće donijeti ništa dobro, ne daj Bože povredu. Rafa kako je eksplodirao u 2013. mogao bi lako i brzo da izduva. Nole ga već počeo ispumpavati u Pekingu, neka samo nastavi a ostalo dolazi samo.
pre 10 godina
Đoković može osvoji prvo mesto na ATP listi samo ako osvoji sve do kraja sezone i ako mu Nadal malo pomogne, ako negde kiksne. Što nije nemoguće. Kao što su već komentatori napomenuli, Nadal je do sad loše igrao na kraju sezone, nema niti jednu titulu na završnom turniru ni na Masteru u Parizu. Idealan scenario bi bio kad bi Novak pobedama u Beogradu na Dejvis kupu doneo Salataru Srbiji, a i sebi prvo mesto. Kad sam već kod Dejvis kupa, zanima me šta je sa tim bodovima. Da li se oni brišu nakon godinu dana kao i ostali ATP bodovi ili ostaju? Može li neko da mi to objasni.
pre 10 godina
Što se mene tice. Novak uopšte ne mora više ni da bude na prvom NIKADA samo nek osvaja titule
pre 10 godina
Da li moze Novak do prvog mesta na kraju sezone? Moze. Ali su po meni sanse za to svega nekih 15, maksimum 20%.
Razloga za optimizam ima zbog toga sto Nadal tradicionalno lose igra kraj sezone, jer mu beton i to u dvorani nije bas omiljen. Takodje smo videli u Pekingu da je u silaznoj putanji.
Novak mora bas da zapne u finisu, ne toliko da bi stigao do kraja godine na prvo mesto vec da bi u ovom delu sezone napravio lepu prednost kako bi sto ranije imao priliku da dodje na prvo mestu na prolece, najrealnije posle IW ili Majamija.
Ako misli da moze do prvog mesta do kraja godine onda, sto se tice prijave turnira iz serije 500, to ima smisla samo ako:
1. Nadal kiksne u Sangaju pa se znatno povecaju sanse za prvo mesto na kraju 2013.
2. Misli da ima snage da igra 4 nedelje bez pauze i zeli da poveca broj trofeja. Treba da gleda i sta radi Berdih zbog finala DC
Ako vec odluci da igra pitanje je da li izabrati Bazel ili Valensiju:
1. U Valensiji je cak i veci nagradni fond (ne bitno), i mnogo je lakse osvojiti titulu (jedino Ferer iz top10)
2. U Bazelu je njih 6 iz top 10 (Nadal, DelPo, Berdih, Federer, Stan i Gaske), Nole bi bi 7. Tu moze da ide na kartu samopouzdanja, i da ubije dve muve jednim udarcem: da on osvoji a Nadal ne osvoji titulu. Medjutim, ovo bi ga mnogo vise istrosilo pred Pariz. London i DC.
Razlika je 2700 bodova (u ovom trenutku Race lista je merodavnija), a Nole moze da osvoji max 4250. Znaci pod uslovom da Nole sve osvoji Rafa ne sme vise od 1550.
pre 10 godina
@teniser
E, vidiš meni se ti gadiš zbog tvoje iracionalne mržnje bilo da je u pitanju Nadal bilo neko drugi. O tenisu ne znaš ništa, a ja ne želim da gubim vreme da ti objašnjavam da je Nadal veliki, možda nejveći jer bi to bilo uzaludno. Samo se zapitaj da li se nole sa svojim grimasama nekome gadi i svim onim glupiranjem kao da je pod cirkuskom šatrom. Da, Nadal ima OCD, imaju ga većina ljudi u manjoj ili većoj meri, imaš ga verovatno i ti, ali se samo moralne nakaze tome smeju.
pre 10 godina
Hmmmm...Idu Božići, Nove Godine, sezona se umrtvljava. Sve mi se čini da će da se desi situacija kao što je bila letos. Ovaj naš će da se zevzeči po dobrotvornim večerama, sa verenicom će da ide po Abu Dabiju i Dubajiu, Nova na Fidžiju, pa malo da se svrati u Srbiju na Božić...Tu će da tegli badnjake po selima, da cima vruće rakije, gostovanja na TV-u, estrada, glamur, neka slika sa Velikim Facama da se čisto objavi u medijima...Već vidjeno.
Rafa će da trenira. Jer je on posvećen sportu. Fanatično, i bez prestanka.
Onda će da krene sezona, i razočarenje medju Srbima. Biće - ČABAR.
E, tada kreću masovne teorije zavere, kako se Nadal dopinguje, kako ne radi doping kontrole, kako je sve to zavera protiv Srbije i srpskog naroda...
A, stvar je u treningu....Samo.
pre 10 godina
Evo ispod prave nalize:
No2e i Nada1 su ove godine zajedno igrali na 10 turnira. Nada1 je na tim turnirima osvojio 9910 bodova a No2e 5710. Na tih 10 turnira Nada1 osvojio 7 titula 2 GS i 5 Mastersa a No2e 2 titule 1 masters i 1 500.
Ako neko na osnovu ovog misli da ce na preostala 3 turnira da se desi nesto spektakularno drugacije onda je to neko ko misli da ako se novcic baci 10 puta i bude glava da ce 11 put sigurno da bude pismo. Svako ko razmislja na taj nacin nije neko sa kim ima smisla diskutovati bilo kakav istorijat bilo cega.
pre 10 godina
može,teorijski.smatram da to i nije najbitije.najvažije je da novak ije imao povrede ove sezoe i da izgleda dosta sveže u odnosu a glavnog konkurenta.nadal je u pekingu imao dosta i sreće.slaba motivacija fonjinija i predaja berdiha.još ima da se igra ove sezone i novaku poželimo samo da jr zdrav a za rafu će se on pobrinuti
pre 10 godina
može,teorijski.smatram da to i nije najbitije.najvažije je da novak ije imao povrede ove sezoe i da izgleda dosta sveže u odnosu a glavnog konkurenta.nadal je u pekingu imao dosta i sreće.slaba motivacija fonjinija i predaja berdiha.još ima da se igra ove sezone i novaku poželimo samo da jr zdrav a za rafu će se on pobrinuti
pre 10 godina
Sve komentare razumem i velike zelje da opet Novak bude broj 1...
ja mislim da je vreme da ga pustite da PREDAHNE, sta god to vama znacilo !
pre 10 godina
(teniser, 8. oktobar 2013 13:24)
Svakja ti je riječ ka Njegoševa. Ko da si mene slušao šta mislim o Nadalu. Možda nije sivonja, ali dragonje nekima jeste.
pre 10 godina
(Predo, 8. oktobar 2013 11:54)
Lepsi komentar odavno nisam procitao.
pre 10 godina
Najjednostavnije,obojica imaju oko 11000 bodova,znaci da su u poslednjih 365 dana osvojili jednako.Prakticno od ovog momenta ko vise bodova osvoji bice prvi sledeceg oktobra.
Imaju gde da osvoje nove bodove Novak skoro na svakom turniru pomalo osim AO. a nadal ima 2 GS I MIAMI.
Mislim da ce Novak poske RG. doci na prvo meso atp.liste zatim nadal posle W.Da bi se nivak vratio na celo posle montreala i ostao tu do kraja 2015 .Mislim da Nadal nece vise biti bauk i da ce polako ...ici silaznom putanjom i igrace daleko manje turnura .
pre 10 godina
Ganikus, ti ga sad kao braniš zato što navijaš za Nadala odnosno za onog što vadi gaće iz dupeta. Ali ne shvatam zašto mrzite Noleta kada je najbolji. Pomirite se sa tim. Nadal koristi doping. Ne moguće je da posle 8 meseci pauze igra kao da nije ni bio povređen i još bolje.
pre 10 godina
može,teorijski.smatram da to i nije najbitije.najvažije je da novak ije imao povrede ove sezoe i da izgleda dosta sveže u odnosu a glavnog konkurenta.nadal je u pekingu imao dosta i sreće.slaba motivacija fonjinija i predaja berdiha.još ima da se igra ove sezone i novaku poželimo samo da jr zdrav a za rafu će se on pobrinuti
pre 10 godina
Hoce!
Na americkoj turneji 2014 godine, ili posle Rodzersa ili posle US Opena, samo ako ga zdravlje posluzi i ne dodje do neke povrede. Nole sada ima motiv a to je za njega presudno u ovom momentu kako bi se zimus dobro pripremio i napao. On je napadac u dusi pa ce mu ova jurnjava za Nadalom vise prijati nego odbrana od jurnjave za njim na ATP listi.
pre 10 godina
Ama, jado, Nole neć viđet prvog mjesta najmanje godinu dana, a verovatno i duže!
pre 10 godina
Da,od toga svima nama zavisi život.
pre 10 godina
više mi muka ove patetike, ajmo Tsonga!!!!
pre 10 godina
HOCE!
pre 10 godina
sad kad se nadal vratio,nema sanse da ga bilo ko skine sa trona a kamoli neko kao sto je djokovic!
pre 10 godina
Nadal. Toliko.
pre 10 godina
Ganikus
Bravo za komentar!
pre 10 godina
@teniser Imam OCD od tinejdzerskih dana. Tome se podsmevaju samo neobrazovani, nezreli, primitivni ljudi. Sigurno ni Nadal ni ja nismo zeleli taj poremecaj, ali moramo da zivimo sa njim. O nebulozama koje si o Nadalu kao teniseru napisao je suvisno trositi reci. Nadala svuda docekaju aplauzi, nekog drugog bas i ne.. Mislite o tome.
pre 10 godina
Hmmmm...Idu Božići, Nove Godine, sezona se umrtvljava. Sve mi se čini da će da se desi situacija kao što je bila letos. Ovaj naš će da se zevzeči po dobrotvornim večerama, sa verenicom će da ide po Abu Dabiju i Dubajiu, Nova na Fidžiju, pa malo da se svrati u Srbiju na Božić...Tu će da tegli badnjake po selima, da cima vruće rakije, gostovanja na TV-u, estrada, glamur, neka slika sa Velikim Facama da se čisto objavi u medijima...Već vidjeno.
Rafa će da trenira. Jer je on posvećen sportu. Fanatično, i bez prestanka.
Onda će da krene sezona, i razočarenje medju Srbima. Biće - ČABAR.
E, tada kreću masovne teorije zavere, kako se Nadal dopinguje, kako ne radi doping kontrole, kako je sve to zavera protiv Srbije i srpskog naroda...
A, stvar je u treningu....Samo.
pre 10 godina
Ama, jado, Nole neć viđet prvog mjesta najmanje godinu dana, a verovatno i duže!
pre 10 godina
Evo ispod prave nalize:
No2e i Nada1 su ove godine zajedno igrali na 10 turnira. Nada1 je na tim turnirima osvojio 9910 bodova a No2e 5710. Na tih 10 turnira Nada1 osvojio 7 titula 2 GS i 5 Mastersa a No2e 2 titule 1 masters i 1 500.
Ako neko na osnovu ovog misli da ce na preostala 3 turnira da se desi nesto spektakularno drugacije onda je to neko ko misli da ako se novcic baci 10 puta i bude glava da ce 11 put sigurno da bude pismo. Svako ko razmislja na taj nacin nije neko sa kim ima smisla diskutovati bilo kakav istorijat bilo cega.
pre 10 godina
Nadal je covek koji ce,po meni,ostati upamcen kao najveci sivonja i antiteniser medju svim velikanima ovoga sporta...
Prvo,njegove "ludorije" sa preskakanjem linija,obilazenjem i patoloski preciznim redjanjem flasica,pogledi ka protivniku kada gubi,kada se vidi da bi ga najradije ubio da moze itd...
Drugo,kada se uporedi lepota igre jednog Federera,Noleta,Mareja..Nadal deluje kao da je tu zalutao..
Samo manijacko udaranje lopte,njegovi spinovi koje igra uvek,kao da mu niko nije rekao da se oni igraju samo kada treba,manijacko treniranje u trcanje po terenu cime lomi protivnike samo na sirovu snagu meni se gadi..
Zato,bez obzira na poene,mesto na ATP listi,osvojene turnire,pare i sve ostalo,taj covek nece ostati upamcen u istoriji tenisa ni po cemu,osim po ciframa..
I na kraju,on je antisportista za mene zauvek,samo iz razloga onog polufinala RG kada je loptica pala na metar ispred njega u teren,a on se samo okrenuo i dozvolio onom sramnom sudiji Pascalu da uzme poen Noletu,kao zbog dodirivanja mreze..
Znate kada bi Nole,ili Federer,ili Marej uradili takvo nesto?Nikada...
Kada Nadal igra,uvek njegov protivnik,bez obzira ko to bio,u meni ima najvatrenijeg navijaca..Bilo,jeste i bice tako uvek...
pre 10 godina
@teniser
E, vidiš meni se ti gadiš zbog tvoje iracionalne mržnje bilo da je u pitanju Nadal bilo neko drugi. O tenisu ne znaš ništa, a ja ne želim da gubim vreme da ti objašnjavam da je Nadal veliki, možda nejveći jer bi to bilo uzaludno. Samo se zapitaj da li se nole sa svojim grimasama nekome gadi i svim onim glupiranjem kao da je pod cirkuskom šatrom. Da, Nadal ima OCD, imaju ga većina ljudi u manjoj ili većoj meri, imaš ga verovatno i ti, ali se samo moralne nakaze tome smeju.
pre 10 godina
Nole ce biti ponovo prvi nakon AO 2014.
pre 10 godina
Jel proveravaju ovog Nadala na doping?
Mislim, povreda, ne igras 7 meseci, a onda eksplodiras i ne stajes cele godine!?
pre 10 godina
više mi muka ove patetike, ajmo Tsonga!!!!
pre 10 godina
Da li je nekom palo na pamet koliko poena Nadal mora da brani sledece godine? Pa i da bude prvi ove ne verujem da ce to dugo trajati.
pre 10 godina
sad kad se nadal vratio,nema sanse da ga bilo ko skine sa trona a kamoli neko kao sto je djokovic!
pre 10 godina
Novak nista ove godine nije lose prosao.U ogromnoj vecini turnira je igrao finale.Okliznuo se samo u Kanadi.Problem je u tome sto je "povredjeni" Nadal na perfektan nacin "izlecio povredu" pa je drugi deo godine krenuo od nule. Ne mora Novak da zavrsi ovu godinu na prvom mestu ali vec sledece godine ce je povratiti jer je tesko verovati da ce Nadal uz "vitamine" odigrati opet sezonu jer onda osim Wibledona ne dobija nista.Novak je prijavio Basel
pre 10 godina
Pocev od AO Novak u sledecoj godini brani 7300 bodova a Rafa 9180.Eto Novaka opet na prvom mestu
pre 10 godina
~puno je turnira na betonu~
rece Rafa i umesto sljake u Valensiji
prijavi beton u Bazelu !!!
ma idi begaj prijatelju
pre 10 godina
Licno bih bio zadovoljan. da sledece godine konacno uzme Pariz i Sinsinati,a onda moze da 'povredi koleno' na jedno 7-8 meseci.....
Proveren recept!!!!
pre 10 godina
Nadal. Toliko.
pre 10 godina
Hoce, jednog ponedeljka
pre 10 godina
posto Nadal ne brani ni jedan jedini bod ni na AO..mislim da ce Nole da preuzme ''palicu'' na Americkoj turneji, ili najkasnije do Rolan Garosa, posto je malo bodova uzimao ove godine na sljaci, a Nadal sve osvajao..Imam neki osecaj da ce Djokarinjo da GAZI sve u 2014..dace Bog!
pre 10 godina
Djokovic ne moze godinu da zavrsi kao prvi i ovu sezonu ne moze da osvoji. Najrealni ishod je njegov povratak sledece godine bas negde na Americkoj turneji oko US Opena ili bas nakon njega. Tesko da ce Nadal tokom sledece sezone igrati katastrofalno lose da brzo prepusti Novaku prvo mesto. Razlika ce biti na kraju ove godine nesto oko 3000 bodova sto je najrealniji ishod ni Nole nije supermen da sve osvoji do kraja a Nadal da ne moze barem do polufinala. Novaku treba da bude prioritet Australija gde brani 2000 bodova a nakon toga ce biti vrlo interesantno gledati nadmetanje za prvu poziciju, pa nije ni iskljuceno da bude rotiranje na vrhu tokom naredne godine malo Nadal pa malo Nole. Mada nakon svih ovih godina pracenja Novaka naucio sam da ne gledam toliko napred pa je najvaznije osvojiti sadasnji turnir u Sangaju i ako bude spreman i ako ima kosmicke pravde nakon svih izgubljenih trofeja u ovoj godini Novak bas zasluzuje taj zavrsni masters a prvo mesto je sad nerealno. Pa ja bih vise voleo da je osvojio 2 GS i tri mastersa i da ne bude prvi na kraju. Trofeji se pamte i broje oni su najbitniji!
pre 10 godina
Naravno da će da se vrati na No.1
pre 10 godina
Da,od toga svima nama zavisi život.
pre 10 godina
Nole da bi na kraju godine bio prvi treba da dobije sve do kraja uključujući prijavu i osvajanje Valensije a Nadal na svim prijavljenim da ispadne u polufinalima ili ranije. Što i nije tako nemoguće.
pre 10 godina
Sinoc u TV dnevniku na RTS1, receno je: "Koliko je Novaku vazan svaki poen do kraja sezone, govori i to da se prijavio na turnir u Bazelu, koji se igra od 21. Oktobra."Mislim da je novinar bio Aca Stojanovic.
U slucaju da Nadal u Sangaju ne dogura dalje od polufinala, realno je da ga Novak sustigne vec nakon turnira u Bersiju.
Opste je poznato da Nadal najlosije igra na kraju sezone-obicno je istrosen, igra se iskljucivo na betonu, ne voli da igra u dvoranama(Bazel, Paris, London), pa nije cudno da nema nijedan zavrsni maters u svojoj bogatoj kolekciji trofeja( cak mislim da nema ni finale).
Vec u Pekingu se vidjelo da to nije onaj Rafa sa americke turneje, dok je Novak podigao nivo igre u odnosu na US open seriju.
Imajuci sve ovo na umu, nije toliko nemoguce da Novak ipak bude broj jedan na kraju sezone!!!
Mnogo toga ce biti jasnije vec krajem ove nedelje...
pre 10 godina
Zalud se Nadal trudi da obori rekord i osvoji 6 Mastersa u jednoj godini jer će Nole sledeće osvojiti 7!
pre 10 godina
(puk.Bjelajac, 8. oktobar 2013 13:01)
U potpunosti se slazem sa tobom osim popvrede kolene a ujedno da potvrdim velike mudre reci tenisera sa kojima se slazem takodje u potpunosti.
Samo da dodam, jednog dana za Nadala ce biti isto kao i za Amstronga, sramota i samo sramota zbog dopinga.
pre 10 godina
I ako bi uspeo da preuzme poziciju do kraja kalendarske godine, to bi bila mala razlika, mozda par stotina bodova (jer je malo nerealno da Nadal izgubi sve meceve). Mislim da ce AO biti kljucan za Novakovo preuzimanje trona, i ostanak na njemu. On ce morati da odbrani titulu, a Nadal da se oklizne na samom pocetku. I mora uzeti RG.
pre 10 godina
@teniser Imam OCD od tinejdzerskih dana. Tome se podsmevaju samo neobrazovani, nezreli, primitivni ljudi. Sigurno ni Nadal ni ja nismo zeleli taj poremecaj, ali moramo da zivimo sa njim. O nebulozama koje si o Nadalu kao teniseru napisao je suvisno trositi reci. Nadala svuda docekaju aplauzi, nekog drugog bas i ne.. Mislite o tome.
pre 10 godina
hmm... nadal je očigledno u padu forme. ako bi ove godine ispao u četvrtfinalu bilo kog turnira ATP1000, onda sve zavisi od novaka. naime ovako, ako novak osvoji sve turnire i prijavi se na 500ATP turnir (npr. valensija jer je lakši žreb) onda Nadal ide na drugo mesto sa jednim 1/4 (u Šangaju ili Parizu). ovo sve pišem pod pretpostavkom da Novak osvoji sve, da osvoji Davis cup, da u Londonu dobije Nadala u polufinalu i tu napravi razliku od 900 poena ( polufinale 400 i finale 500). da li je moguće - JESTE i to poprilično jer je novak navikao na serije u pobedama, a da li je teško i nezvesno - JESTE i to. Mislim da i dalje mnogo zavisi od Novaka, ali je svakako Rafa u izglednijoj poziciji. pozzz
pre 10 godina
Vrlo je verovatno da je mogucnost koja je vecina iznela najrealnija i ja to znam.Ali,isto tako i vi morate znati i biti svesni da postoji mogucnost da Nadal ispadne u ranoj fazi ovog turnira.Moguce je sve sto nije nemoguce.Ne znam sto ga svi "saljete" odmah u finale pomenutih turnira?Gde to pise da on ne moze ispasti pre 1/4 finala ili u istom?Fonjini da je znao u glavi da zavrsi mec kao sto ne zna protiv boljih rivala,ne bi on stigao do finala Pekinga.Da Nadal ispadne u 1/4 finalu Shanghaija i prodje round robin sistem Londona,zaradice bodove.Koliko-toliko.Djokovic da osvoji titule na pomenutim turnirima,ostaje na istom saldu.Dakle,razlika se uvecava u korist Nadala,pitanje je samo koliko.Davis Cup finale nosi bodove,a Novak ima priliku da tu zaradi nesto.Najgora varijanta je da cak i Nadal ispadne odmah na startu Shanghaija ili u round robin sistemu Londona,ispadne i Djokovic.Sto isto moze da se dogodi,nikad se ne zna.U tom slucaju,dzaba nam sva matematika.Najbitnije je da Djokovic odigra najbolje preostale turnire,da osvoji titule,pa sve i da ne zavrsi prvi.Bitno za samopouzdanje,slazem se.Jos kada bi prijavio Basel ili Valensiju,eto prilike da se "zakuva".Ali,mislim da je to vec previse iscrpljujuce za organizam i da nema potrebe jurcati.Ruku na srce,kada mi sada tu moramo da se preracunavamo na kraju ne bi li izvukli "happy end" za naseg Noleta,pa i nije zasluzio.Mnogo vaznijih meceva finala GS je izgubio ove sezone,zakljucno sa RG.
pre 10 godina
Kao što piše u tekstu, Novaku je sada cilj da početkom sledeće sezone ne bude velika razlika između njega i Nadala.
Tako da ne verujem da će ginuti do kraja sezone, nije kraj sveta ako ostane 2, pred njim je još 6,7 sezona, možda i više (Has) igra odlično sa 35.
Bitno je jako da se Nadal ne odcepi mnogo, jer ako pogledamo celu predstojeću sezonu 2014-tu, Nadal ima mnogo više da brani bodova i tu je Novakova šansa.
-
I vidim, čitam komentare, emocije pršte na sve strane.
Toliko Đoković znači za ovaj narod, toliko njegove pobede daju gorivo mnogim ljudima u Srbiji, i razumem da su usplahireni ovom pobedom ali i padom na 2 mesto.Moraju mnogi da shvate da Novak nema iste ideje kao i fanovi, navijači i emotivno navučeni ljudi na tenis.
On se verio, on ima život, on ima i druge planove.
Možda treba smiriti strasti i uživati u turnirima koji slede, ali povratak na 1 mesto i neke bajkovite pobede do kraja sezone teško je očekivati. Umor stiže najbolje, Nadal i Novak su muški igrali ovu sezonu tako da su i iznenađenja u Šangaju moguća.
Glavni favorit jeste Novak, za Šangaj, ali je mnogo bitnije da se on ne povredi do početka 2014, da se ne lomi za to 1 mesto, jer sl.sezone opet ima RG i Sinsinati kao 2 glavna cilja, čak ispred 1 mesta.
Normalno, ako bude igrao kao što ume, tron je sigurno opet njegov.
Ja sam samo srećan što imamo takvog šampiona i takve mečeve u kojima uživamo već dobar niz godina.
pre 10 godina
(teniser, 8. oktobar 2013 13:24)
Svakja ti je riječ ka Njegoševa. Ko da si mene slušao šta mislim o Nadalu. Možda nije sivonja, ali dragonje nekima jeste.
pre 10 godina
Uh,nisam znao da je bas ovako crna situacija.Novak moze da na svakom turniru pobedi Nadala u finalu i da opet bude drugi.Ali...tesko moze Nadal psihicki sve to da izdrzi.Vec sad ako ga Nole u Sangaju ponovo dobije,veliko je pitanje kako ce Rafa igrati do kraja sezone.Uostalom,Djokovic je ubedljivo najstandardniji igrac na ATP turu,imao je samo 2 ozbiljna kiksa za celu sezonu.Videcemo...
pre 10 godina
Ako Nadal kiksne u Sangaju a Nole odbrani titulu, za sta ima realne uslove, moguce je da se vrati na tron.
Ukoliko pak Nadal odigra obro, onda je sansa tek na prolece.
Cinjenica je da je Nadal premoren, i da je mnogo ranjiviji nego sto je to bio slucaj do USO. Medjutim i ostali igraci, sem Noleta, koji su potencijalna opasnost u Sangaju su umorni, Berdih, Wavrinka.....
Po meni Nole treba da se fokudra na osvajanje preostala tri, i da nikako ne igra dodatni turnir
pre 10 godina
Žao mi je samo ogromne prednosti koje je Nole imao,ali i dalje ima solidne šanse da završi kao br.1,mada možda ni to nije bitno važno je da osvaja titule i da mu Nadal puno ne pobegne posle AO a ko zna možda i završi kao br.1 u ovoj godini,kako god, Nole je jedan !
pre 10 godina
Jedva čekam meč Nadal-Izner...samo ću to napisati...
pre 10 godina
Pariz i Sinsinati sledeće godine! Olimpijada 2016te i Novak će imati osvojene SVE najbitnije turnire koji postoje! Novak je možda i najraznovrsniji teniser koji je ikada igrao ovu igru. Ima on još puno da igra i osvaja kako bi možda jednog dana bio najbolji teniser ikada, ali već sada je postigao određene rekorde koji su ga duboko upisali među najveće tenisere.
Ono što mi se sviđa kod Novaka što ima konstantnost već neko duže vreme i što će tako nastaviti i ubuduće. Dugo se borio sa predajama i svime i sada je najzad teniser koji igra stalno i na svim turnirima! Samo neka tako nastavi, to se vraća već onog trenutka kada drugi teniseri zbog povreda ili taktike ne igraju neki period...onda mogu bljesnuti kao Nadal trenutno, ali će se to već ispeglati u sledećoj sezoni...
pre 10 godina
Svaka čast na iscrpnoj analizi, ali razlika nije mala. Ona u ovom trenutku iznosi oko 2700 bodova i to je u normalnim okolnostima nemoguće stići. Ni najzagriženiji Novakovi navijači ne bi željeli da se dese neke nenormalne okolnosti, poput povrede Nadala, bez obzira na sve priče i kalkulacije oko koljena, dopinga itd. Novak se davno pomirio da gubi poziciju broj 1 i okrenuo je list. Želi da odigra što bolje do kraja sezone, smanji razliku na pristojnu meru, a realno je nekih 1000 bodova i nastavi u istom ritmu 2014. godine. Situacija dosta podseća na 2010. Rafa je odigrao do sada samo 2 odlične sezone na betonu, 2010. i ova 2013., oba puta nakon pauze zbog povrede koljena. Novak je i te 2010. i ove godine odigrao ispodprosečno, ali je kraj sezone bio odličan, kao i nastupi u Dejvis kupu. "Da bi se digao, moraš da padneš". Bilo je logično da će Novakovi motivi pasti nakon što je ostvario gotovo sve što je plnirao u tenisu. On sam nikada nije isticao želju da postane najbolji ikada, već samo "da jednom postane broj 1". I tu 2011. ništa ne može da zameni. Kada bi 2014. bila čak i bolja od 2011., opet bi to bilo pomalo očekivano, bilo bi drugi put. Prvi put je ipak najljepše i mi smo uživali zajedno sa njim i doživeli ono što nismo mislili da ćemo doživeti: Neko nama blizak, ko govori istim jezikom, smeje se istim vicevima je ubedljivo najbolji u sportu, koji je rezervisan za neke druge nacije. Zato se radujem i relativno maloj tituli u Pekingu.
pre 10 godina
Pozdrav Noletu i njegovoj ekipi.Sve sto je postigao do sada je uspeh za divljenje.Cesto putujem u inostranstvo i narvno da je moja licna karta Novak
DJokovic.Hvala mu za ovo postovanje koje imamo van Serbije..
Dumi Kladovo
pre 10 godina
može,teorijski.smatram da to i nije najbitije.najvažije je da novak ije imao povrede ove sezoe i da izgleda dosta sveže u odnosu a glavnog konkurenta.nadal je u pekingu imao dosta i sreće.slaba motivacija fonjinija i predaja berdiha.još ima da se igra ove sezone i novaku poželimo samo da jr zdrav a za rafu će se on pobrinuti
pre 10 godina
A da ipak konacno napisete nesto o Nikoli Milojevicu? Evo ga razbija treci turnir u nizu u Grckoj, a to su mu prvi seniorski turniri. Prvi pobedio, drugi igrao u cetvrtfinalu, a danas uspesno poceo i treci turnir.
pre 10 godina
Najvažnije su titule, lista je stvar prestiža. Nadal je sada prvi jer ništa nje branio posle RG. Nole je relano izgubio prvo mesto u RG i u onoj mreži u koju se upecao. Nole neka sačuva zdravlje. Ima talenat, sada ima i iskustvo, neće biti problem da vrati No1.
pre 10 godina
Kao što i sam tekst kaže šanse da Novak završi godinu kao prvi su jako male, ali još uvijek postoje, tako da je moguće sve što nije nemoguće! Sve dok postoji šansa treba vjerovati u nju, Novak ima još prostora za osvajanje dodatnih poena, ali mislim da to prvo mjesto i nije prioritet trenutno, bitno je da Novak igra u punoj formi, da osvaja i pobjeđuje, a prvo mjesto će doći ako ne ove onda početkom sledeće godine svakako, Nadal sledeće godine puno brani, dok Novak i nebaš, tu će da traži svoju šansu! Bitno je da Novak u 2014 uđe siguran i pun samopouzdanja!
pre 10 godina
Svakako da postoji sansa da se Novak ponovo docepa prvog mesta pa makar i na kratko. Verovatno ce najveceg uticaja imati Pariz, jer Novak tu ne brani skoro pa nista. Sa druge strane, Nadal ce verovatno pokusati da obori rekord i da uzme jos dva mastersa plus zavrsni turnir, jer trenutno ima 5 mastersa kao i Nole i fali mu zavrsni turnir. Ako bi Nole uspeo da uzme jos koji turnir iz serije 500, mozda bi to napravilo znacajnu razliku. Realno je da može još jednom na kratko biti prvi, ali da bi ostao na prvoj poziciji mislim da ce u tom slucaju morati pobediti sve do kraja.
pre 10 godina
može,teorijski.smatram da to i nije najbitije.najvažije je da novak ije imao povrede ove sezoe i da izgleda dosta sveže u odnosu a glavnog konkurenta.nadal je u pekingu imao dosta i sreće.slaba motivacija fonjinija i predaja berdiha.još ima da se igra ove sezone i novaku poželimo samo da jr zdrav a za rafu će se on pobrinuti
pre 10 godina
Da li moze Novak do prvog mesta na kraju sezone? Moze. Ali su po meni sanse za to svega nekih 15, maksimum 20%.
Razloga za optimizam ima zbog toga sto Nadal tradicionalno lose igra kraj sezone, jer mu beton i to u dvorani nije bas omiljen. Takodje smo videli u Pekingu da je u silaznoj putanji.
Novak mora bas da zapne u finisu, ne toliko da bi stigao do kraja godine na prvo mesto vec da bi u ovom delu sezone napravio lepu prednost kako bi sto ranije imao priliku da dodje na prvo mestu na prolece, najrealnije posle IW ili Majamija.
Ako misli da moze do prvog mesta do kraja godine onda, sto se tice prijave turnira iz serije 500, to ima smisla samo ako:
1. Nadal kiksne u Sangaju pa se znatno povecaju sanse za prvo mesto na kraju 2013.
2. Misli da ima snage da igra 4 nedelje bez pauze i zeli da poveca broj trofeja. Treba da gleda i sta radi Berdih zbog finala DC
Ako vec odluci da igra pitanje je da li izabrati Bazel ili Valensiju:
1. U Valensiji je cak i veci nagradni fond (ne bitno), i mnogo je lakse osvojiti titulu (jedino Ferer iz top10)
2. U Bazelu je njih 6 iz top 10 (Nadal, DelPo, Berdih, Federer, Stan i Gaske), Nole bi bi 7. Tu moze da ide na kartu samopouzdanja, i da ubije dve muve jednim udarcem: da on osvoji a Nadal ne osvoji titulu. Medjutim, ovo bi ga mnogo vise istrosilo pred Pariz. London i DC.
Razlika je 2700 bodova (u ovom trenutku Race lista je merodavnija), a Nole moze da osvoji max 4250. Znaci pod uslovom da Nole sve osvoji Rafa ne sme vise od 1550.
pre 10 godina
Nerealno je očekivati prvo mesto do kraja godine, mada bi bilo lepo. Završiti godinu na prvom mestu je nešto što se u tenisu broji kao i GS titule ili titule ukupno.
Nadal trenutno ima 2700 bodova prednosti u 2013. i kako je u igri za obojcu otprilike nekih 3500-3800 bodova, Nadal da bi završio na prvom mestu treba da uzme 800-1100 bodova. To je npr 1/4f u Šangaju i Parizu i dve pobede u grupi u Londonu.
A Nole bi morao sve da osvoji do kraja i da uzme i DC.
Po meni treba gledati da je od Pekinga krenuo ponovo lov na prvo mesto. Do kraja godine bi bilo lepo osvojiti što više titula, i ostvariti još koju pobedu nad Nadalom, da bi se stekla neophodna psihička stabilnost i vera u sopstvene mogućnosti u mečevima sa najvećim rivalima.
Pobeda u DC i onda iskoristiti dobar zalet za što bolji ulaz u 2014.
Uživanje u dobrim mečevima, velikim rivalstvima i novim pobedama i titulama sledi.
pre 10 godina
Najjednostavnije,obojica imaju oko 11000 bodova,znaci da su u poslednjih 365 dana osvojili jednako.Prakticno od ovog momenta ko vise bodova osvoji bice prvi sledeceg oktobra.
Imaju gde da osvoje nove bodove Novak skoro na svakom turniru pomalo osim AO. a nadal ima 2 GS I MIAMI.
Mislim da ce Novak poske RG. doci na prvo meso atp.liste zatim nadal posle W.Da bi se nivak vratio na celo posle montreala i ostao tu do kraja 2015 .Mislim da Nadal nece vise biti bauk i da ce polako ...ici silaznom putanjom i igrace daleko manje turnura .
pre 10 godina
Novak je prvo mesto izgubio na RG 2013. Mogao je da osvoji GS, da napravi razliku za dodatnih 2080 poena i da Nadalu potpuno unisti samopuzdanje. Nista od toga nije postigao tako da su sanse da zavrsi na prvom mestu na kraju godine minimalne.
Koliko vidim Nadal je prijavio da igra Bazel umesto Valensije sto je prilicno cudna odluka jer ce tamo igrati Federer, Vavrinka, Delpo, Berdih dok je u Valensiji znatno slabija konkurencija a pored toga se igra u Spaniji.
AUS Open 2014 ce biti kljucan za Novaka jer ako ga Nadal osvoji napravice razliku od najmanje 2800 poena samo posle tog turnira tako da Novak realno nece moci da ga stigne pre RG 2014 sto znaci da ce Nadal na prvom mestu ostati minumum 7-8 meseci.
pre 10 godina
Noletov motiv ce biti jači ako bude neko vreme drugi tako da mu želim da do rolan garosa bude drugi i sa manje pritiska proba da osvoji slem koji mu fali a pobedom na rg bi vratio prvo mesto.
pre 10 godina
može,teorijski.smatram da to i nije najbitije.najvažije je da novak ije imao povrede ove sezoe i da izgleda dosta sveže u odnosu a glavnog konkurenta.nadal je u pekingu imao dosta i sreće.slaba motivacija fonjinija i predaja berdiha.još ima da se igra ove sezone i novaku poželimo samo da jr zdrav a za rafu će se on pobrinuti
pre 10 godina
Nole nikako ne treba da prijavljuje nove turnire. Ubjedljivo je najkonstantniji na turu i ako zadrži samo nivo igre iz do sadašnjeg dijela 2013. god. biće broj 1 vrlo brzo. Ne treba ništa spektalularno da mjenja.Treba opušteno i rutinski da igra, ganjanje neće donijeti ništa dobro, ne daj Bože povredu. Rafa kako je eksplodirao u 2013. mogao bi lako i brzo da izduva. Nole ga već počeo ispumpavati u Pekingu, neka samo nastavi a ostalo dolazi samo.
pre 10 godina
Ganikus, ti ga sad kao braniš zato što navijaš za Nadala odnosno za onog što vadi gaće iz dupeta. Ali ne shvatam zašto mrzite Noleta kada je najbolji. Pomirite se sa tim. Nadal koristi doping. Ne moguće je da posle 8 meseci pauze igra kao da nije ni bio povređen i još bolje.
pre 10 godina
Sjajno!
Svaki iskreni ljubitelj tenisa može samo da uživa u ovakvom finišu sezone. Dvojica najboljih su gotovo poravnati i jedan drugog mogu samo da motivišu i teraju na dalji napredak i onda kada to izgleda nemoguće.
U Pekingu je epilog praktično idealan, Novak je prekinuo Rafinu seriju, osvojio konačno jedan jak turnir i ostao egal sa najvećim konkurentom, dok je sa druge strane umorni Rafa nikad lakše preživeo poraz od Novaka obzirom da je ostvario i više od planiranih ciljeva i vratio se na mesto broj 1.
Trenutno je Novak svakako svežiji i motivisaniji, pa očekujem da odbrani veći deo poena od prošle godine, ali nije realno da se odmah i vrati na prvu poziciju. Moja procena je da, u slučaju da zdravlje posluži obojicu, Rafa finišira sa nekih oko 1.500 bodova prednosti nad Novakom. Amplituda mogućnosti je velika, kako je i navedeno u tekstu, a za Novaka je najopasnije da se prerano oklizne na nekom od predstojećih turnira. Rafa može opušteno da igra i sabira bodove, ali mu neće faliti motivacije da uzme neki od Mastersa koji mu nedostaju u karijeri.
Sledeća godina će biti izuzetno zanimljiva. Rafa i pored svega ima veliki prostor za napredak (AO, Wimbledon i Miami, odnosno gotovo čitavih 5.000 bodova), tako da će se sve rešavati pre svega na najvećim GS turnirima gde svaki kiks mnogo košta.
Jedno je sigurno - ako igraju kako mogu i znaju ova dvojica kroje vrh i niko im ništa ne može. 50-50% šansi za 2014!
pre 10 godina
Đoković može osvoji prvo mesto na ATP listi samo ako osvoji sve do kraja sezone i ako mu Nadal malo pomogne, ako negde kiksne. Što nije nemoguće. Kao što su već komentatori napomenuli, Nadal je do sad loše igrao na kraju sezone, nema niti jednu titulu na završnom turniru ni na Masteru u Parizu. Idealan scenario bi bio kad bi Novak pobedama u Beogradu na Dejvis kupu doneo Salataru Srbiji, a i sebi prvo mesto. Kad sam već kod Dejvis kupa, zanima me šta je sa tim bodovima. Da li se oni brišu nakon godinu dana kao i ostali ATP bodovi ili ostaju? Može li neko da mi to objasni.
pre 10 godina
Ganikus
Bravo za komentar!
pre 10 godina
Mislim da primeri najgoreg i najboljeg scenarija nisu realni i ne govore mnogo. Kalkulacija koju bih ja voleo da vidim je ona gde svaki od njih dvojice radi najbolje što može i gde međusobni susreti odlučuju: 1. slučaj - Djoković osvaja sve, a Nadal je svuda finalista ili 2. slučaj - Nadal osvaja sve, a Djoković je finalista.
I ovo je gruba računica, ali su oba slučaja bliža onome što će se na kraju i odigrati.
pre 10 godina
(Predo, 8. oktobar 2013 11:54)
Lepsi komentar odavno nisam procitao.
pre 10 godina
Da li moze Novak do prvog mesta na kraju sezone? Moze. Ali su po meni sanse za to svega nekih 15, maksimum 20%.
Razloga za optimizam ima zbog toga sto Nadal tradicionalno lose igra kraj sezone, jer mu beton i to u dvorani nije bas omiljen. Takodje smo videli u Pekingu da je u silaznoj putanji.
Novak mora bas da zapne u finisu, ne toliko da bi stigao do kraja godine na prvo mesto vec da bi u ovom delu sezone napravio lepu prednost kako bi sto ranije imao priliku da dodje na prvo mestu na prolece, najrealnije posle IW ili Majamija.
Ako misli da moze do prvog mesta do kraja godine onda, sto se tice prijave turnira iz serije 500, to ima smisla samo ako:
1. Nadal kiksne u Sangaju pa se znatno povecaju sanse za prvo mesto na kraju 2013.
2. Misli da ima snage da igra 4 nedelje bez pauze i zeli da poveca broj trofeja. Treba da gleda i sta radi Berdih zbog finala DC
Ako vec odluci da igra pitanje je da li izabrati Bazel ili Valensiju:
1. U Valensiji je cak i veci nagradni fond (ne bitno), i mnogo je lakse osvojiti titulu (jedino Ferer iz top10)
2. U Bazelu je njih 6 iz top 10 (Nadal, DelPo, Berdih, Federer, Stan i Gaske), Nole bi bi 7. Tu moze da ide na kartu samopouzdanja, i da ubije dve muve jednim udarcem: da on osvoji a Nadal ne osvoji titulu. Medjutim, ovo bi ga mnogo vise istrosilo pred Pariz. London i DC.
Razlika je 2700 bodova (u ovom trenutku Race lista je merodavnija), a Nole moze da osvoji max 4250. Znaci pod uslovom da Nole sve osvoji Rafa ne sme vise od 1550.
pre 10 godina
Što se mene tice. Novak uopšte ne mora više ni da bude na prvom NIKADA samo nek osvaja titule
pre 10 godina
Nebitno, prvo ili drugo mesto. Dok je ovakav raspored snaga, a nadajmo se da će Novak dugo ostati na jednom od ta dva mesta, Novak će biti nosilac jedne polovine žreba. Plus - da li je neko pomislio koliko bodova iduće godine Nadal treba da ODBRANI?
Najvažnije za Novaka u ovoj godini je:
- izostanak ozbiljnijih povreda (da kucnemo u drvo),
- konstantnost,
- skoro potpuno "mrtav" izraz na licu - najverovatnije potpuno karakterno sazrevanje (ovo je možda najvažniji rezultat ove godine i ono od čega sada protivnici najviše zaziru, a na šta je ukazivala i strana štampa),
- za kraj nešto što se tiče rivaliteta (Novak-Rafael) koji bi trebao da obeleži i naredne godine ... Da li ste primetili način na koji su se pozdravili u New York-u i pre neki dan u Beijing-u? Novakovo gospodstvo i Rafaelovo... kako god da nazovemo.
Novak ZNA... I Rafael ZNA...
Sve dečije bolesti su preležane: RG i zakucavanje u mrežu, svi "kraljevi" i kraljice prisutni na "istorijskim trenucima" na Wimbledon-u i u NY neophodnim za...
Novak je sada u komfornoj zoni, opet leti ispod radara, gde mu je u principu sigurnije i gde animozitet, koji nosi na plećima kroz celu karijeru, ima manju energiju. Ako uspe da izbegne ozbiljnije povrede ili bolesti (setimo se Federera ili Soderlinga), u naredni period karijere ulazi "naoružan do zuba".
Na svima nama je samo da mu poželimo dobro zdravlje i zavalimo se ispred TV-a.
pre 10 godina
HOCE!
pre 10 godina
Sve komentare razumem i velike zelje da opet Novak bude broj 1...
ja mislim da je vreme da ga pustite da PREDAHNE, sta god to vama znacilo !
pre 10 godina
Mislim da je Nadal imao ove godine poslednji veliki kam-bek, kao Rodze prosle. Narednih nekoliko bice iskljucivo u znaku NDj.
pre 10 godina
Hoce!
Na americkoj turneji 2014 godine, ili posle Rodzersa ili posle US Opena, samo ako ga zdravlje posluzi i ne dodje do neke povrede. Nole sada ima motiv a to je za njega presudno u ovom momentu kako bi se zimus dobro pripremio i napao. On je napadac u dusi pa ce mu ova jurnjava za Nadalom vise prijati nego odbrana od jurnjave za njim na ATP listi.
63 Komentari
Sortiraj po: