Fudbal 123

Ponedeljak, 12.08.2013.

15:38

Ostavka Jovičića, Mitrović ide 30.8

Potpredsednik fudbalskog kluba Partizan Mile Jovičić podneo je ostavku na tu funkciju zbog odluke UO da odobri odlazak Aleksandru Mitroviću.

Ostavka Jovièiæa, Mitroviæ ide 30.8 IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

123 Komentari

Sortiraj po:

Miloje

pre 10 godina

Ajmo sad Grobari ujedinjenje,ko je primao pare od vodja napolje,celu upravu izbaciti,Mijatovica dovesti za predsednika,Sasu Ilica u upravu,smanjiti troskove,sacuvati klince,dovesti prava pojacanja a ne menadzerska,to ili ce nam Covic na kraju odredjivati ko ce sta

crno beli

pre 10 godina

Da li gospodin Djuric da nas udostoji odgovora gde su pare od transfera poslednjih godina, zasto je posle Ivanova i Markovica morao ove sezone da bude prodat i Mitrovic i zasto je Partizanu potreban kredit i zasto se daje Teleoptik kao hipoteka.

Sasho

pre 10 godina

Ajde Dule da cujem jedan citat za raspad sistema u fk.partizan od strane Djura i njegovih mornara!Saucesnik si u ovome,Mitar ode,sacuvaj da neode Zemunelo!

kalemegdan planina

pre 10 godina

djura je sps-ov pion,a opstepoznata je daciceva opsednutost koferima ... i planinama ...

alkatrazi su doveli sps u partizan,pa neka ga oni skidaju !!!

slanina

pre 10 godina

Konacno da podnese ostavku,a sad ovim redom napustajte Partizan Djuric,Nadj,Grubor.
Jer dok oni ne odu iz kluba Partizan ce da tone.
(Shone, 12. avgust 2013 16:02)

Aaaa, ne, Grubor ne!
Prvo kompletan debrifing, svi ključevi, brojevi računa, ugovori koji imaju klauzule procenta od sljedeće prodaje, svi dugovi na sunce, pa neka onda ide! Sve uplatnice, svi dupli ugovori i još da moli da bude svjedok-saradnik, da kad dođe onaj dan da se ide u ćorku k'o što se sad u kafanu ide, da imamo dokaze. Grubor je tu sto godina, zna sve - šta je ko radio i kako, gde su pare, ko nam šta dodje i šta kome dođemo

Dzeronimo

pre 10 godina

Au sta vam rade.Prodaje svake godine mlade igrace,a za koje bi za dve uzeli duplo vise,za par miliona a uzimaju kredite na teleoptik.Strasno.Terajte vi to dok vas ne urnisu gore nego nas!

Boban Mkd

pre 10 godina

Polako ali sigurno ce doci dan kada ce ovo sto radi Djuric da se izucava po nekim fakultetima managamenta...kao primer najgoreg moguceg poslovanja ikada! Pa da ima covek intefes da unisti Partizan ne bi ovako lose radio! Ovo je donji deo dnoa dna! I,za sve su pokrice titule raspale Zvezde!Molim Nadja i Rasovica,imate novac,igrali ste godinama,idite.Cemu ovo brukanje i vredjanje inteligencije...cemu?

Lazar ostao 2 godine Mitar !

pre 10 godina

Umesto da su Mitru digli godisnju platu na 200 000, 300 000 evra godisnje, i prodali ga za dve godine, za minimum 10 miliona evra, tu bi bila i zarada i od evro utakmica jer sa Mitrovicem u ekipi bi rezultati kluba bili sigurno bolji, oni ga prodaju za budzasto, samo da bi se ugradili dok su na funkciji... A vamo vataju na foru da ne sputavamo decka, da obezbedi egzistenciju, pa dignite mu platu...

Predrag

pre 10 godina

Nisam emotivno vezan ni za jedan od naših klubova, pa mogu hladne glave da kažem sledeće: Rukovodstvo Partizana je skup amatera, ljudi koji u ozbiljnom poslovnom svetu ne bi preživeli ni dva dana.
Partizanu se više puta ukazala prilika da strahovito profitira od svojih talentovanih igrača, ali to se nikada nije desilo. Iole ozbiljni ljudi bi samo od igrača poput Nastasića, Savića, Klea, Lazara Markovića i Mitrovića zaradili između 40 i 50 miliona EUR, što bi Partizan lansiralo u orbitu. Za ovaj region, to je novac koji obezbeđuje ne samo niz titula već i niz učešća u evropskim kupovima. Umesto toga, neobjašnjivim odlukama ti igrači su ili poklanjani ili ustupani za nerealno male cifre.
Samo učešće u Ligi šampiona Partizanu bi donelo najmanje 10 miliona EUR (Uefa i TV prava) pa bi se ulaganje u tim od, recimo, 2 miliona EUR petostruko isplatilo. Ali, čelnici Partizana čvrsto veruju da se u LŠ može i sa 100,000 evra. Tako se iz godine u godinu propuštaju ogromne prilike.

Mika

pre 10 godina

Ne lozite se da on nije hteo da se Mitrovic proda samo nije hteo za pet miliona nego bar duplo.
(gravedigger, 12. avgust 2013 17:55)
Mitrovic je prodat za 3 500 000€

samo partizan

pre 10 godina

,samo da nije neka od politickih partija.
(deja ns, 12. avgust 2013 16:08)

ma kakvi,daleko bilo..pu pu..
kod nas su samo 'verni' navijaci sps-a, dacic i ruzic,
cak su i svoje pare doneli da udju u upravu.
kod nas nema politike,samo uspesni biznismeni,kao djura npr :)
sve je transparentno,poslovno i niko burek od partizana nije pojeo:)

sad ozbiljno,
kad mi objasne cifru od 11-12 mil. potrebnu za funkcionisanje kluba za godinu dana,nikad ih vise necu napadati.potpisujem!
ne slaze mi se racunica za 4-5 miliona,ali nikako...

357

pre 10 godina

Ne lozite se da on nije hteo da se Mitrovic proda samo nije hteo za pet miliona nego bar duplo.
(gravedigger, 12. avgust 2013 17:55)
Pa normalno da hoce da ga proda bar za duplo, u pitanju je jedan od najperspektivnijih fudbalera evrope i ako ga prodajes prodaj ga bar za 10 miliona a ne za dzabe da ga udavis...

pfc

pre 10 godina

Svako ko proda Mitrovica za ove pare je diletant.Ajde da se u sport ne razumeju ali su zato vrhunski menadzeri za svoj dzep.
KRIMINAL!!!

delija

pre 10 godina

Vidim grobari bas ste ambiciozni....Lepo se pojacavate pred Tun....A pricamo vam da ce doci mecka i kod vas.....Tako je i kod nas pocinjalo.Sad jos kad vam smaknemo Toleta-kuku i lele vama....

veliki strumf

pre 10 godina

Ne znam samo koga cete prodati dogodine. Ninkovic i Jojic su ipak prosek, pola igraca su na pozajmicama, neki su matori, igraci tipa Kojic, Luka, Ostojic, Gulan, Aksentijevic, Markovic ne vrede nista. Ako ste u velikim dugovima posle ovolikih titula i prodaja, sta ce tek biti narednih godina?

Mile

pre 10 godina

@sportas evo ja volim Partizan vise od tebe,i ja sam 100 puta rekao ne gledam Partizan dok je Djura tu,ali onda pocne utakmica i ne mogu da odolim jace je od mene zbog nekih koji ginu na terenu(Ilic,Moreira,Zuka,Mitrovic...) na stadion vise ne idem,tako da nemoj dvaput da kazes

Vlayco

pre 10 godina

Ovo sto radi sadasnja uprava Partizana je genocid nad sopstvenom omladinskom skolom. Vece zlo od ovih tesko da je ikada krocilo na nas stadion.

Delija

pre 10 godina

Sta se palite grobari.Zute banke nemate.Poreski dug duplo veci od Zvezde.Isteruju vam igrace iz stanova. Radna zajednica sest meseci nije dobila kintu.Igraci takodje.Raspad sistema

Uros

pre 10 godina

Zašto da pređe za 12 miliona sledeće sezone kad može odmah za 5? Na polusezoni obavezno prodati Ninkovića za 3m. Samo da se ne pita posle neko zašto nam je reprezentacija dotakla dno.

Hgg

pre 10 godina

Da su cigani pametni , videli bi da ni jedan simpatizer,navijac ili kako god, ne podrzava Djurica i njegovu politiku , vec ga podrzavaju samo placeni navijaci i ljudi koji slabo upotrebljavaju mozak.
Sva prepucavanaj navijaca na relaciji Zvezda - Partizan , postoji samo zbog toga sto jedni zive u nekom snu gde su intergalakticki sampioni i da svako mora da ih postuje iako ne postoje na evropskoj karti fudbala,a drugi pak zive u lopovluku uprave, koja sve to uspesno prikriva osvojenim titulama. Da su ostali klubovi makar malo organizovani kao sto nisu,Partizan ne bi osvojio ni jednu titulu. Koliko god da je Partizan slab,svi ostali nasi klubovi su barem 2x slabiji. Tako da tu i nema nekog preteranog namestanja,ali namestanja ima. To svi znaju. Namestaju se i Svetska Prvenstva, pa sto ne bi i obicna prvenstva ? I Onako je fudbal jedan veliki biznis.

Mirko

pre 10 godina

Zvezda godinama ne
moze kvalifikacije za ligu evrope da prodje (tamo nema Toleta), rasipa bodove po livadama sirom Srbije (dobro za to je Tole kriv), takstista Miško dovodi trenera, a podpredsednici su Kokeza (?) i Ćoki (covek koji se dovodi u vezu sa ubistvom premijera).

Sa nase strane brda slicna situacija: nama je taksista predsednik (dovodi se u vezu sa pljackom drzave kroz neuspele privatizacije), isto nas vec par godina izbacuju iz evrope (doduse LS je u pitanju) neki "timovi", a Kipar se molimo da ne izvucemo na zrebu posto su nezgodni rivali tamo (!?), kao i obicno prodali smo 2 kljucna igraca a ode i treci izgleda (sa 19 godina, jelte dosta je pruzio klubu koji ga je stvorio), klub kao i uvek nema para, nema ni adekvatnih zamena za prodate igrace. Gde su pare od transfera niko ne zna. Navijaci su zadovoljni jer makar redovno pobedjujemo gore opisanog, polumrtvog, vecitog rivala.

Nadam se da vam je sada jasno koja je poenta svakodnevnih saopstenja i prepucavanja ova dva kluba. Pravi problemi i prava pitanja se izbegavaju tako sto se optuzi rival za kradju, namestanje ili ucene, a pritom se i razbuktaju navijacke strasti da ljudi slucajno ne postanu svesni sta im se desava sa voljenim klubom.

samo vas gledam

pre 10 godina

navijaci moraju osnovati skupstinu kluba.
organizovati izbore. glasacke kutije, izborna komisija, kandidati, glasacki listici i tajno glasanje. izborima mogu pristupiti svi punoletni gradjani Srbije-navijaci Partizana, sa licnom kartom, pa na stadion u red za glasanje. u spiskove uneti osnovne podatke o svakom ko je upisan u glasacki spisak. prilikom glasanja unositi podatke u glasacki spisak i po maticnom broju na licu mesta vrsiti kontrolu da li je navijac glasao samo jednom ili je ponovo dosao. takvima dozivotno zabraniti ulazak na stadion
toliko od mene, budimo prvi navijaci koji ce rukovoditi klubom SVOJOM SKUPSTINOM KLUBA
ZIVEO PARTIZAN

Nebojša

pre 10 godina

Odavno nisam pročitao ljepšu vijest.
Ajmo sad, svakog mjeseca po jedan: Babić, Grubor...pa izdajnik Nađ.
A onda sa stadiona Kimi, Čegi, vođe JF i vođe Grobara Kruševac, Grobara Jagodina i ostalih koji svojim glasovima dovedoše lopova u klub.
Sloboda za Partizan!

Shone grobar

pre 10 godina

@Veteran PFC

Nadam se da ovo znaci pocetak kraja Djurine vladavine.
Sto je najgore sve i da ode Djura na njegovo mesto ce doci neko slican njemu.

CBS

pre 10 godina

Od prodaje se zivi,alk sve prodasmo a para nema. Ko je tu lud. Pojacanja za ovu godinu ne kostaju ni 500.000, a od Ivana i Mitra 7 milki. Dovodite pod hitno nekog ozbiljnog trenera,pod jedan. Letrej je danas trebao da dodje,ali ga nema,na levom stoperu skripi,u vezi niko nije ofanzivan. Brzih a da nesto znaju vec godinama nismo imali. Sve to moze da se kupi i da ostane para gomila. Samo ako ce time upravljati neko ko nema naviku da krade.

Dorcolski Lobi

pre 10 godina

Odmah da kazem, uprava Partizana je ocajna, ali svi ovi koji pisu protiv prodaje bi se koliko sutra spakovali da odu da rade u Zapadnoj Evropi za 1000 evra mesecno, bez i da se okrenu za dovidjenja. U toj atmosferi ne uzeti u obzir zelju Mitrovica i njegove porodice da preko noci obezbede zivotnu egzistenciju sebi i unucima moze samo zlurad narod kakav je nas. Partizanu je trenutno sudjeno da prodaje omladince, a da kupuje strance. Problem je samo sto ne kupujemo dovoljno stranaca, niti ih kupujemo na vreme kad nam trebaju... Mitrovicu sve najbolje u daljoj karijeri, on i njegova porodica su napravili pravi izbor, a Partizan je ipak veliki klub jer nije stao na put buducnosti cele jedne porodice...

sportas

pre 10 godina

Jedan sam od najvjernijih navijača Partizana, imam 35 godina i zivim u Hrvatskoj, za Partizan navijam od kad znam za sebe, bodrio sam ga što uživo a što sam gledao na televiziji, od danas više ne navijam za taj klub sve dok Djurić ne ode iz njega, apsolutni mi je svjedno kako će Partizan proći u prvenstvu, u Europi sve dok je on na čelu kluba, ovo sve pišem teška srca jer smatram da ne postoji čovjek koji voli Partizan više od mene, već nekoliko sezona unazad Djurić radi katastrofalne pogreške, klub nema pravog sponzora, članovi UO pozajmljuju lovu kad zatreba umjesto da pune buđžet, to je izgleda samo moguće u Partizanu, neki od njih kao naš voljeni Rašo Babić je član UO samo zato što je zgodan a da napomenem čovjek inace ima 100 godina, živi se iskljucivo od prodaje igrača, klub je u rukama menadžera( Ramadani i Stojić ), zbog neslaganja s Djurićem klub su napustili Mirković , Tomić, Petrić, Tumbaković, Krstajić, Stanojević, Djurić nam svake godine daje lažna obećanja, i ove godine je bilo slično, nakon svega ovoga pitamo se kako dalje?, Partizan više nema izlaza, jedino je rješenje BOJKOT, mi navijači se moramo ujediniti te isto kako smo srušili Zečevića tako moramo i Djurića, nadajmo se da će na čelo kluba doći čovjek kojem je Partizan u srcu i koji neće gledati privatne interese,( moj glas ide bivšim igračima -Milošević, Tomić, Mirković, Krstajić), imamo takvih primjera u našem košarkaškom klubu(Divac, Danilović , Todori, Vujošević, ti ljudi ginu za Partizan

Savo

pre 10 godina

Mitrović 5,5miliona
Ivanov 2,1milion
UEFA za Ligu Evrope 1.9miliona
Jovetićev transfer 650.000
To je 10 miliona eura ovog leta,koga ste kupili,koliko ste uložili u tim Partizana,dali planirate da dovedete ozbiljnu zamenu Mitroviću i Ivanovu?
Nemojte se igrati sa Partizanom i navijačima Partizana!!!

1991-PE-PS

pre 10 godina

Zalosno da odlazi sa 19g. zato nećete nikad ni uspeti nešto u evropi.. 6 titula samo zato što je zvezda na dnu, vi nebi nijednu osvojili da zvezda nema te probleme. Ali vi ste zadovoljni ako dobijete "prejaki" thun što niste imali sreće na izvlačenju.. Smešno...
Vratiće se zvezda na vrh pa onda gledajte i učite...

Poslednji trenutak!

pre 10 godina

Mile Jovičić je pošten i častan čovek. Uvek je bio. Radio je predano za Partizan pedeset puta više od Đurića i sličnih Đuriću. Zbog Đurića je dugo trpeo nezaslužene uvrede. Đurić je rekao da NI POD KAKVIM USLOVIMA ove godine neće prodati Mitrovića. Čim je to rekao SVI smo znali da Mitrovića prodaje SADA. On neće otići sve dok potpuno ne upropasti Partizan, zarad svojih sitnih interesa. Sve firme koje je stekao su potpuno propale. Kada je reč o Veterinarskom zavodu činjenica da je njega upropastio je svetsko čudo. Tu je firmu VEOMA teško dovesti do propasti, on je nekako uspeo. Flagstore prodavnica u Kralja Milana, preko puta Beograđanke, od nekoliko stotina kvadrata, nekada čuvena knjižara "Nolit" koja je odlično radila više od godinu dana ne radi oblepljena jeftinim plakatima sa logom Zekstre, "prodavnica u pripremi". On odavno nije čovek ni za upravljanje radnjicom na ćošku a kamoli za Partizan, ali odavno i ne snosi odgovornost za to. Oni KOJI GA do propasti Partizana ČUVAJU na tom mestu, svako iz svojih razloga, snose odgovornost za to što je još uvek, i pored svega, predsednik Partizana. Trebalo bi ode odmah ali on to neće učiniti dok potpuno ne upropasti Partizan. Zečević je Partizanu, između ostalog, ostavio Zemunelo i projekat stadiona, o projektu novog stadiona se ne razgovara, država hoće da OTME stari stadion a sadašnji najnoviji "prijatelji" kluba uz pomoć Đurića planiraju da OTMU i Zemunelo,koga treba ZALOŽITI da bi fudbalski klub platio porez. Neverovatno!

liverpool

pre 10 godina

kako mi je bilo drago kad sam video pre neki dan sukera na marakani,legenda od igraca sad vodi h.savez...tu mu je i mesto,a kod nas sve cuveni fudbaleri,tole,coki,ruzic,babic,kokeza,jovicic...daj bre beste i dajte legendama klub da vode!!

PFC

pre 10 godina

E sada kada svi podrzavate odlazak uprave i pominjete stare sportske legende da vode klub kako to zamisljate.Oni da daju svoj novac za Partizan i da ga sponzorisu nece.Ko je za pustanje Partizana na berzu kao svi veliki klubovi poput Milana,Juvea,Intera.

kompa

pre 10 godina

Када брод незадрживо тоне највећи пацови први беже!!! Ко је следећи!?
(Земунац, 12. avgust 2013 16:22)

A kako mi to tacno tonemo? Tako sto smo izgubili od sampiona Bugarske ili sto imamo 6 uzastopnih titula iza sebe i mogucnost da igramo Ligu Evrope i ove godine?

Ivan Golac

pre 10 godina

Ovaj se mozda sklonio, jer spremaju hapsenja odgovornih za ovaj kriminal u nasem fudbalu koji predvode Tole i njegovi ljudi iz partizana.
Srbijo hapsi ove lopove iz partizana i FSS i oduzimaj im sve sto su ukrali.

bushner

pre 10 godina

Pa nije neka steta sto odlazi iz kluba zbog transfera, da se razume u fudbal ne bi dozvolio da Partizan ima ovakav los strucni stab !? Skola fudbala u klubu medju boljim a struka prvog tima na nivou regionalne lige........trebalo je da bude na pripemama, na Zlatiboru, da vidi kako radi Nadjov strucni stab i sada da dodje na Zlatibor kada treniraju zonasi..........Partizan ima bolje igrace a losije trenere.....

deja ns

pre 10 godina

Zvezdas sam ali mi je ovo neverovatno.Partzan je,vec moze se reci,IMAO dva van serijska talenta i oba prodao,Lazara i Mitrovica,s kojima bi po mom skromnom misljenju bez problema prosao u ligu sampiona a onda bi igranjem u ligi sampiona dobili obojca astronomske cifre da bi im i Mamic iz Dinama mogao pozavideti.Ko je ovde lud,da li ja sto tako razmisljam ili i Partizan ima svoje nedodirljive tajkune,samo da nije neka od politickih partija.

Nemanja ★

pre 10 godina

Zaista mi nisu poznati motivi pomenutog člana uprave, ali prodati šampiona evrope, jednog od najboljih centarforova na evropskom šampionatu za BEDNIH pet miliona je potpuno nerazumno.

DjukaDrugi

pre 10 godina

Decenijama već pratim Partizan i dolazim na stadion veoma često,s obzirom da nisam iz Srbije.Utakmice i prenose na tv-u ne propuštam.đurić,ružić i grubor su me doveli do toga da mi je svejedno s kim igramo,kako ćemo da igramo i koji je rezultat.Dok ne odu iz kluba ni na tv-u neću gledati utakmicu.

Milan

pre 10 godina

Igrali ste LS, LE nekoliko puta poslednjih godina, prodali ste Markovica, Mitrovica, Tomica i jos mnogo njih, medjutim i dalje ste u dugovima, i dalje su rashodi veci od prihoda, i dalje se igraci prodaju cim stigne prva ponuda. Pa ljudi moji tome ili stanite u kraj ili ocekujte propast.

Igo Crno-Beli

pre 10 godina

Bravo Mile,nadam se da će tvoj potez slediti ostali članovi UO na čelu sa g.Đurićem!Podnesite kolektivnu ostavku,učinite bar jednu uslugu Partizanu za vreme svog mandata!!!

Sladjan Bobic

pre 10 godina

Treba ga pustiti da ode jer je to jedini nacin da klub prezivi. Greska je velika jer nemamo drugog napadaca a da je odradio pripreme sa ekipom. Medjutim, to je nasa realnost koja ce potrajati duzi niz godina.

Bojana

pre 10 godina

Dao ostavku kad je na njega bio red da se ovajdi od prodaje igrača..izgleda da je dečko prodat za manje od njegovih procenjenih para..ne vidim da se stresirao oko prodaje ranijih godina..

Stefan

pre 10 godina

Casan cin, jer je stanje u klubu katastrofa i veoma cenim ovaj postupak.
Znaju svi koliko smo prodali igraca i za koliko para. ko zna koliko su kojekakvi menadjeri tu profitirali. i onda se postavlja pitanje: "sta Dragan Djuric i njegova uprava mogu da pruze Partizanu?" a odgovor nije nijedan od ponudjenih: "izvanredno stanje u klubu, vazne kontakte, vazne sponzore, unapredjenje organizacione strukture kluba, poboljsanje na bilo kom aspektu postojanja kluba". Odgovor je "nista, samo zivotare i ucaruju na svim prihodima koje klub ostvari". A skupstina je puna matorih poltrona koji nece da podignu glas protiv nekoga ko unistava klub.
Jer je politika Partizana a i Zvezde:"prodacemo igraca koji je dobar za 3 miliona evra, i kao zamenu cemo kupiti nekog od 100.000 evra a razlika ide "u klub" (citaj dzep kojkakvih funkcionera, menadjera i slicnih)" E pa gospodo, da su ta dva igraca cak i priblizna po kvalitetu, niko ne bi kupovao vaseg za 3 miliona vec bi onog za 100.000. A savrsenu skauting sluzbu nemate. Sve ovo je velika sramota i privatizacija je jedino resenje.

Shone

pre 10 godina

Konacno da podnese ostavku,a sad ovim redom napustajte Partizan Djuric,Nadj,Grubor.
Jer dok oni ne odu iz kluba Partizan ce da tone.

Partizanovac

pre 10 godina

@(Mrtvac, 12. avgust 2013 16:27)
Kojeg namestanja covece... Pa jer i dalje u to verujete? E pa zbog toga ste i tu gde jeste, u Evropi 0 a i kod nas.
Sudije jeste napravio greske na ovoj utakmici ali da li stvarno mislite da mu je to neko nalozio? Ne budi smesan... Jel hoces da kazes da u svakom derbiju koji odlucuje titulu, mi potkupimo Zvezdu? Jer tako ispada...
A ako je tacno da je zbog toga podneo, potpuno podrzavam a i Djura bi mogao da se zapita sta jos radi na poziciji predsednika Partizana.

Sladjan Bobic

pre 10 godina

Treba ga pustiti da ode jer je to jedini nacin da klub prezivi. Greska je velika jer nemamo drugog napadaca a da je odradio pripreme sa ekipom. Medjutim, to je nasa realnost koja ce potrajati duzi niz godina.

nema vise nade

pre 10 godina

Ode gospodin burek. Na njegovo mesto docice neko isti kao on (verujem da gori ne moze). Klub tone u propast, stadion sve prazniji (sto bagri odgovara), jedini koji se bore protiv uprave ne mogu sami to da ucine(mislim na grupicu sa istoka) jer ih nema dovoljno i nazalost nemaju adekvatnu podrsku nas Partizanovaca sa zapada. Jug je ocigledno upao u neku kombinaciju za novu lovu, licemerno skandiraju protiv svojim starih poslodavaca. Pucice tikva, a onda cemo biti u goroj situaciji nego komsinica...

neko

pre 10 godina

Ne trebate nam vi zvezdasi da nam govorite koliko smo jadni, svesni smo toga, ceo srpski fudbal je dno dna, beda, svake godine sve gore i gore. Najbolje je ukinuti fudbal u Srbiji jer ce tako biti najbolje za nervni sistem navijaca...

lk

pre 10 godina

Ovaj covek je izmedju ostalog ucestvovao u prodaji Ljajica, Nastasica, Jovetica, Markovica i ostale dece...a sad se nesto potres'o zbog Mitrovica?!

ercov

pre 10 godina

Koga misli Mile Burek da isfilira ovim potezom,desna ruka Dragana Djurica,svaku Djurinu zamisao je besprekorno sprovodio,direktno minirao sve sto je sveto u Partizanu a najsvezije secanje laganje navijacke armuje kluba u slucaju Krstajic-Stanojevic.
Ne verujem u ovu pricu ali ako je puklo stvarno izmedju njega i Djurica to samo moze da bude oko para jer najveca prijateljstva u Srba pucaju samo oko devojaka ili para,sto u ovom slucaje su samo pitanje para.

Kiko

pre 10 godina

Svi podnesite ostavke,odma bez izuzetka,toliko ste štete naneli Partizanu za sve ove godine da je to prosto nesagledivo!Kažete titule ste osvajali,jeste,zahvaljujući bednoj ligi i propaloj Zvezdi,mi hoćemo evropski Partizan a ne Partizan koji strepi od eliminacije od jermenskog Širaka!
Gospodo,podnesite svi ostavke,unazadili ste Partizan maksimalno zato ga napustite momentalno!

Zoran Miloradovic

pre 10 godina

Za ovo neko u Partizanu treba da odgovara. Ne razumem kako ocekivati da prodjemo u ligu Evrope posle prodaje Ivanova i Mitrovica. U najmanju ruku je nerealno. Pre svih iz kluba treba da ode Djuric. Mene ne zanima da li je neko lopov ili ne, zanimamu me samo rezultati, pri cemu mislim na rezultate u Evropi. Mozemo se busati u grudi da smo prvaci vec 6 godina, ali nam to nista ne vredi kada ne mozemo da prodjemo ni trece kolo kvalifikacija za ligu sampiona.
Ne mogu da verujem da neko moze biti toliko bezobrazan i smejati se ljudima u lice i ne osecati se odgovornim ni za sta.
Ako se ovako nastavi, ne da necemo gledati evropu na JNA, neko necemo biti ni u Srbiji niko i nista, iako je situacija u Zvezdi gora nego kod nas.

ja

pre 10 godina

Kako se prodaju igraci u Partizanu

Niko ne pita trenera i sportskog direktora, sednu ljudi iz uprave i preglasavanjem se donosi odluka

Bas me zanima dal se jednom desilo da glasaju da neki igrac ostane, vala bas...

djordjevic

pre 10 godina

Neka je.

Samo...gde je bio kada su se prodavali: Nastasic, Savic, Ljajic, Jovetic, Lazar? Kad se terao Stanoje? Krle? Moreira? Gde si onda bio MORALNA GROMADO?! Ili Mitar ide za premale pare pa ne moze da se cerupa?

cartmanx

pre 10 godina

Svaka cast Jovicicu na gestu..mada je kap u casi sa rasprodajom odavno prelivena! Sanjam(a to jeste u domenu snova) da to uradi i Djuric!

Владимир

pre 10 godina

У времену недостатка потпуног морала, осећања личне одговорности итд., ова вест прија. Давно се није десило да функционери, спортски или политички, чак и обични службеници, подносе оставке.

Igor

pre 10 godina

Tako se to radi, obezbedite dizače prstiju da sede u upravi za određen procenat i niko vas ne može smeniti do kraja života. Tako je to kada su klubovi "državni, ničiji i svačiji, upravljaju likovi za koje niko ne zna odakle na tom mestu a niko ne odgovara ni za šta. Ovo je jedino u Srbiji moguće, potpisujem!

djordjevic

pre 10 godina

Neka je.

Samo...gde je bio kada su se prodavali: Nastasic, Savic, Ljajic, Jovetic, Lazar? Kad se terao Stanoje? Krle? Moreira? Gde si onda bio MORALNA GROMADO?! Ili Mitar ide za premale pare pa ne moze da se cerupa?

deja ns

pre 10 godina

Zvezdas sam ali mi je ovo neverovatno.Partzan je,vec moze se reci,IMAO dva van serijska talenta i oba prodao,Lazara i Mitrovica,s kojima bi po mom skromnom misljenju bez problema prosao u ligu sampiona a onda bi igranjem u ligi sampiona dobili obojca astronomske cifre da bi im i Mamic iz Dinama mogao pozavideti.Ko je ovde lud,da li ja sto tako razmisljam ili i Partizan ima svoje nedodirljive tajkune,samo da nije neka od politickih partija.

Kiko

pre 10 godina

Svi podnesite ostavke,odma bez izuzetka,toliko ste štete naneli Partizanu za sve ove godine da je to prosto nesagledivo!Kažete titule ste osvajali,jeste,zahvaljujući bednoj ligi i propaloj Zvezdi,mi hoćemo evropski Partizan a ne Partizan koji strepi od eliminacije od jermenskog Širaka!
Gospodo,podnesite svi ostavke,unazadili ste Partizan maksimalno zato ga napustite momentalno!

lk

pre 10 godina

Ovaj covek je izmedju ostalog ucestvovao u prodaji Ljajica, Nastasica, Jovetica, Markovica i ostale dece...a sad se nesto potres'o zbog Mitrovica?!

ja

pre 10 godina

Kako se prodaju igraci u Partizanu

Niko ne pita trenera i sportskog direktora, sednu ljudi iz uprave i preglasavanjem se donosi odluka

Bas me zanima dal se jednom desilo da glasaju da neki igrac ostane, vala bas...

Nemanja ★

pre 10 godina

Zaista mi nisu poznati motivi pomenutog člana uprave, ali prodati šampiona evrope, jednog od najboljih centarforova na evropskom šampionatu za BEDNIH pet miliona je potpuno nerazumno.

Hgg

pre 10 godina

Da su cigani pametni , videli bi da ni jedan simpatizer,navijac ili kako god, ne podrzava Djurica i njegovu politiku , vec ga podrzavaju samo placeni navijaci i ljudi koji slabo upotrebljavaju mozak.
Sva prepucavanaj navijaca na relaciji Zvezda - Partizan , postoji samo zbog toga sto jedni zive u nekom snu gde su intergalakticki sampioni i da svako mora da ih postuje iako ne postoje na evropskoj karti fudbala,a drugi pak zive u lopovluku uprave, koja sve to uspesno prikriva osvojenim titulama. Da su ostali klubovi makar malo organizovani kao sto nisu,Partizan ne bi osvojio ni jednu titulu. Koliko god da je Partizan slab,svi ostali nasi klubovi su barem 2x slabiji. Tako da tu i nema nekog preteranog namestanja,ali namestanja ima. To svi znaju. Namestaju se i Svetska Prvenstva, pa sto ne bi i obicna prvenstva ? I Onako je fudbal jedan veliki biznis.

DjukaDrugi

pre 10 godina

Decenijama već pratim Partizan i dolazim na stadion veoma često,s obzirom da nisam iz Srbije.Utakmice i prenose na tv-u ne propuštam.đurić,ružić i grubor su me doveli do toga da mi je svejedno s kim igramo,kako ćemo da igramo i koji je rezultat.Dok ne odu iz kluba ni na tv-u neću gledati utakmicu.

Milan

pre 10 godina

Igrali ste LS, LE nekoliko puta poslednjih godina, prodali ste Markovica, Mitrovica, Tomica i jos mnogo njih, medjutim i dalje ste u dugovima, i dalje su rashodi veci od prihoda, i dalje se igraci prodaju cim stigne prva ponuda. Pa ljudi moji tome ili stanite u kraj ili ocekujte propast.

Savo

pre 10 godina

Mitrović 5,5miliona
Ivanov 2,1milion
UEFA za Ligu Evrope 1.9miliona
Jovetićev transfer 650.000
To je 10 miliona eura ovog leta,koga ste kupili,koliko ste uložili u tim Partizana,dali planirate da dovedete ozbiljnu zamenu Mitroviću i Ivanovu?
Nemojte se igrati sa Partizanom i navijačima Partizana!!!

Владимир

pre 10 godina

У времену недостатка потпуног морала, осећања личне одговорности итд., ова вест прија. Давно се није десило да функционери, спортски или политички, чак и обични службеници, подносе оставке.

slanina

pre 10 godina

Konacno da podnese ostavku,a sad ovim redom napustajte Partizan Djuric,Nadj,Grubor.
Jer dok oni ne odu iz kluba Partizan ce da tone.
(Shone, 12. avgust 2013 16:02)

Aaaa, ne, Grubor ne!
Prvo kompletan debrifing, svi ključevi, brojevi računa, ugovori koji imaju klauzule procenta od sljedeće prodaje, svi dugovi na sunce, pa neka onda ide! Sve uplatnice, svi dupli ugovori i još da moli da bude svjedok-saradnik, da kad dođe onaj dan da se ide u ćorku k'o što se sad u kafanu ide, da imamo dokaze. Grubor je tu sto godina, zna sve - šta je ko radio i kako, gde su pare, ko nam šta dodje i šta kome dođemo

Poslednji trenutak!

pre 10 godina

Mile Jovičić je pošten i častan čovek. Uvek je bio. Radio je predano za Partizan pedeset puta više od Đurića i sličnih Đuriću. Zbog Đurića je dugo trpeo nezaslužene uvrede. Đurić je rekao da NI POD KAKVIM USLOVIMA ove godine neće prodati Mitrovića. Čim je to rekao SVI smo znali da Mitrovića prodaje SADA. On neće otići sve dok potpuno ne upropasti Partizan, zarad svojih sitnih interesa. Sve firme koje je stekao su potpuno propale. Kada je reč o Veterinarskom zavodu činjenica da je njega upropastio je svetsko čudo. Tu je firmu VEOMA teško dovesti do propasti, on je nekako uspeo. Flagstore prodavnica u Kralja Milana, preko puta Beograđanke, od nekoliko stotina kvadrata, nekada čuvena knjižara "Nolit" koja je odlično radila više od godinu dana ne radi oblepljena jeftinim plakatima sa logom Zekstre, "prodavnica u pripremi". On odavno nije čovek ni za upravljanje radnjicom na ćošku a kamoli za Partizan, ali odavno i ne snosi odgovornost za to. Oni KOJI GA do propasti Partizana ČUVAJU na tom mestu, svako iz svojih razloga, snose odgovornost za to što je još uvek, i pored svega, predsednik Partizana. Trebalo bi ode odmah ali on to neće učiniti dok potpuno ne upropasti Partizan. Zečević je Partizanu, između ostalog, ostavio Zemunelo i projekat stadiona, o projektu novog stadiona se ne razgovara, država hoće da OTME stari stadion a sadašnji najnoviji "prijatelji" kluba uz pomoć Đurića planiraju da OTMU i Zemunelo,koga treba ZALOŽITI da bi fudbalski klub platio porez. Neverovatno!

Predrag

pre 10 godina

Nisam emotivno vezan ni za jedan od naših klubova, pa mogu hladne glave da kažem sledeće: Rukovodstvo Partizana je skup amatera, ljudi koji u ozbiljnom poslovnom svetu ne bi preživeli ni dva dana.
Partizanu se više puta ukazala prilika da strahovito profitira od svojih talentovanih igrača, ali to se nikada nije desilo. Iole ozbiljni ljudi bi samo od igrača poput Nastasića, Savića, Klea, Lazara Markovića i Mitrovića zaradili između 40 i 50 miliona EUR, što bi Partizan lansiralo u orbitu. Za ovaj region, to je novac koji obezbeđuje ne samo niz titula već i niz učešća u evropskim kupovima. Umesto toga, neobjašnjivim odlukama ti igrači su ili poklanjani ili ustupani za nerealno male cifre.
Samo učešće u Ligi šampiona Partizanu bi donelo najmanje 10 miliona EUR (Uefa i TV prava) pa bi se ulaganje u tim od, recimo, 2 miliona EUR petostruko isplatilo. Ali, čelnici Partizana čvrsto veruju da se u LŠ može i sa 100,000 evra. Tako se iz godine u godinu propuštaju ogromne prilike.

Igor

pre 10 godina

Tako se to radi, obezbedite dizače prstiju da sede u upravi za određen procenat i niko vas ne može smeniti do kraja života. Tako je to kada su klubovi "državni, ničiji i svačiji, upravljaju likovi za koje niko ne zna odakle na tom mestu a niko ne odgovara ni za šta. Ovo je jedino u Srbiji moguće, potpisujem!

Stefan

pre 10 godina

Casan cin, jer je stanje u klubu katastrofa i veoma cenim ovaj postupak.
Znaju svi koliko smo prodali igraca i za koliko para. ko zna koliko su kojekakvi menadjeri tu profitirali. i onda se postavlja pitanje: "sta Dragan Djuric i njegova uprava mogu da pruze Partizanu?" a odgovor nije nijedan od ponudjenih: "izvanredno stanje u klubu, vazne kontakte, vazne sponzore, unapredjenje organizacione strukture kluba, poboljsanje na bilo kom aspektu postojanja kluba". Odgovor je "nista, samo zivotare i ucaruju na svim prihodima koje klub ostvari". A skupstina je puna matorih poltrona koji nece da podignu glas protiv nekoga ko unistava klub.
Jer je politika Partizana a i Zvezde:"prodacemo igraca koji je dobar za 3 miliona evra, i kao zamenu cemo kupiti nekog od 100.000 evra a razlika ide "u klub" (citaj dzep kojkakvih funkcionera, menadjera i slicnih)" E pa gospodo, da su ta dva igraca cak i priblizna po kvalitetu, niko ne bi kupovao vaseg za 3 miliona vec bi onog za 100.000. A savrsenu skauting sluzbu nemate. Sve ovo je velika sramota i privatizacija je jedino resenje.

Mirko

pre 10 godina

Zvezda godinama ne
moze kvalifikacije za ligu evrope da prodje (tamo nema Toleta), rasipa bodove po livadama sirom Srbije (dobro za to je Tole kriv), takstista Miško dovodi trenera, a podpredsednici su Kokeza (?) i Ćoki (covek koji se dovodi u vezu sa ubistvom premijera).

Sa nase strane brda slicna situacija: nama je taksista predsednik (dovodi se u vezu sa pljackom drzave kroz neuspele privatizacije), isto nas vec par godina izbacuju iz evrope (doduse LS je u pitanju) neki "timovi", a Kipar se molimo da ne izvucemo na zrebu posto su nezgodni rivali tamo (!?), kao i obicno prodali smo 2 kljucna igraca a ode i treci izgleda (sa 19 godina, jelte dosta je pruzio klubu koji ga je stvorio), klub kao i uvek nema para, nema ni adekvatnih zamena za prodate igrace. Gde su pare od transfera niko ne zna. Navijaci su zadovoljni jer makar redovno pobedjujemo gore opisanog, polumrtvog, vecitog rivala.

Nadam se da vam je sada jasno koja je poenta svakodnevnih saopstenja i prepucavanja ova dva kluba. Pravi problemi i prava pitanja se izbegavaju tako sto se optuzi rival za kradju, namestanje ili ucene, a pritom se i razbuktaju navijacke strasti da ljudi slucajno ne postanu svesni sta im se desava sa voljenim klubom.

cartmanx

pre 10 godina

Svaka cast Jovicicu na gestu..mada je kap u casi sa rasprodajom odavno prelivena! Sanjam(a to jeste u domenu snova) da to uradi i Djuric!

Zoran Miloradovic

pre 10 godina

Za ovo neko u Partizanu treba da odgovara. Ne razumem kako ocekivati da prodjemo u ligu Evrope posle prodaje Ivanova i Mitrovica. U najmanju ruku je nerealno. Pre svih iz kluba treba da ode Djuric. Mene ne zanima da li je neko lopov ili ne, zanimamu me samo rezultati, pri cemu mislim na rezultate u Evropi. Mozemo se busati u grudi da smo prvaci vec 6 godina, ali nam to nista ne vredi kada ne mozemo da prodjemo ni trece kolo kvalifikacija za ligu sampiona.
Ne mogu da verujem da neko moze biti toliko bezobrazan i smejati se ljudima u lice i ne osecati se odgovornim ni za sta.
Ako se ovako nastavi, ne da necemo gledati evropu na JNA, neko necemo biti ni u Srbiji niko i nista, iako je situacija u Zvezdi gora nego kod nas.

Partizanovac

pre 10 godina

@(Mrtvac, 12. avgust 2013 16:27)
Kojeg namestanja covece... Pa jer i dalje u to verujete? E pa zbog toga ste i tu gde jeste, u Evropi 0 a i kod nas.
Sudije jeste napravio greske na ovoj utakmici ali da li stvarno mislite da mu je to neko nalozio? Ne budi smesan... Jel hoces da kazes da u svakom derbiju koji odlucuje titulu, mi potkupimo Zvezdu? Jer tako ispada...
A ako je tacno da je zbog toga podneo, potpuno podrzavam a i Djura bi mogao da se zapita sta jos radi na poziciji predsednika Partizana.

Nebojša

pre 10 godina

Odavno nisam pročitao ljepšu vijest.
Ajmo sad, svakog mjeseca po jedan: Babić, Grubor...pa izdajnik Nađ.
A onda sa stadiona Kimi, Čegi, vođe JF i vođe Grobara Kruševac, Grobara Jagodina i ostalih koji svojim glasovima dovedoše lopova u klub.
Sloboda za Partizan!

nema vise nade

pre 10 godina

Ode gospodin burek. Na njegovo mesto docice neko isti kao on (verujem da gori ne moze). Klub tone u propast, stadion sve prazniji (sto bagri odgovara), jedini koji se bore protiv uprave ne mogu sami to da ucine(mislim na grupicu sa istoka) jer ih nema dovoljno i nazalost nemaju adekvatnu podrsku nas Partizanovaca sa zapada. Jug je ocigledno upao u neku kombinaciju za novu lovu, licemerno skandiraju protiv svojim starih poslodavaca. Pucice tikva, a onda cemo biti u goroj situaciji nego komsinica...

sportas

pre 10 godina

Jedan sam od najvjernijih navijača Partizana, imam 35 godina i zivim u Hrvatskoj, za Partizan navijam od kad znam za sebe, bodrio sam ga što uživo a što sam gledao na televiziji, od danas više ne navijam za taj klub sve dok Djurić ne ode iz njega, apsolutni mi je svjedno kako će Partizan proći u prvenstvu, u Europi sve dok je on na čelu kluba, ovo sve pišem teška srca jer smatram da ne postoji čovjek koji voli Partizan više od mene, već nekoliko sezona unazad Djurić radi katastrofalne pogreške, klub nema pravog sponzora, članovi UO pozajmljuju lovu kad zatreba umjesto da pune buđžet, to je izgleda samo moguće u Partizanu, neki od njih kao naš voljeni Rašo Babić je član UO samo zato što je zgodan a da napomenem čovjek inace ima 100 godina, živi se iskljucivo od prodaje igrača, klub je u rukama menadžera( Ramadani i Stojić ), zbog neslaganja s Djurićem klub su napustili Mirković , Tomić, Petrić, Tumbaković, Krstajić, Stanojević, Djurić nam svake godine daje lažna obećanja, i ove godine je bilo slično, nakon svega ovoga pitamo se kako dalje?, Partizan više nema izlaza, jedino je rješenje BOJKOT, mi navijači se moramo ujediniti te isto kako smo srušili Zečevića tako moramo i Djurića, nadajmo se da će na čelo kluba doći čovjek kojem je Partizan u srcu i koji neće gledati privatne interese,( moj glas ide bivšim igračima -Milošević, Tomić, Mirković, Krstajić), imamo takvih primjera u našem košarkaškom klubu(Divac, Danilović , Todori, Vujošević, ti ljudi ginu za Partizan

Vlayco

pre 10 godina

Ovo sto radi sadasnja uprava Partizana je genocid nad sopstvenom omladinskom skolom. Vece zlo od ovih tesko da je ikada krocilo na nas stadion.

Igo Crno-Beli

pre 10 godina

Bravo Mile,nadam se da će tvoj potez slediti ostali članovi UO na čelu sa g.Đurićem!Podnesite kolektivnu ostavku,učinite bar jednu uslugu Partizanu za vreme svog mandata!!!

Lazar ostao 2 godine Mitar !

pre 10 godina

Umesto da su Mitru digli godisnju platu na 200 000, 300 000 evra godisnje, i prodali ga za dve godine, za minimum 10 miliona evra, tu bi bila i zarada i od evro utakmica jer sa Mitrovicem u ekipi bi rezultati kluba bili sigurno bolji, oni ga prodaju za budzasto, samo da bi se ugradili dok su na funkciji... A vamo vataju na foru da ne sputavamo decka, da obezbedi egzistenciju, pa dignite mu platu...

Boban Mkd

pre 10 godina

Polako ali sigurno ce doci dan kada ce ovo sto radi Djuric da se izucava po nekim fakultetima managamenta...kao primer najgoreg moguceg poslovanja ikada! Pa da ima covek intefes da unisti Partizan ne bi ovako lose radio! Ovo je donji deo dnoa dna! I,za sve su pokrice titule raspale Zvezde!Molim Nadja i Rasovica,imate novac,igrali ste godinama,idite.Cemu ovo brukanje i vredjanje inteligencije...cemu?

Uros

pre 10 godina

Zašto da pređe za 12 miliona sledeće sezone kad može odmah za 5? Na polusezoni obavezno prodati Ninkovića za 3m. Samo da se ne pita posle neko zašto nam je reprezentacija dotakla dno.

Shone

pre 10 godina

Konacno da podnese ostavku,a sad ovim redom napustajte Partizan Djuric,Nadj,Grubor.
Jer dok oni ne odu iz kluba Partizan ce da tone.

kompa

pre 10 godina

Када брод незадрживо тоне највећи пацови први беже!!! Ко је следећи!?
(Земунац, 12. avgust 2013 16:22)

A kako mi to tacno tonemo? Tako sto smo izgubili od sampiona Bugarske ili sto imamo 6 uzastopnih titula iza sebe i mogucnost da igramo Ligu Evrope i ove godine?

veliki strumf

pre 10 godina

Ne znam samo koga cete prodati dogodine. Ninkovic i Jojic su ipak prosek, pola igraca su na pozajmicama, neki su matori, igraci tipa Kojic, Luka, Ostojic, Gulan, Aksentijevic, Markovic ne vrede nista. Ako ste u velikim dugovima posle ovolikih titula i prodaja, sta ce tek biti narednih godina?

samo partizan

pre 10 godina

,samo da nije neka od politickih partija.
(deja ns, 12. avgust 2013 16:08)

ma kakvi,daleko bilo..pu pu..
kod nas su samo 'verni' navijaci sps-a, dacic i ruzic,
cak su i svoje pare doneli da udju u upravu.
kod nas nema politike,samo uspesni biznismeni,kao djura npr :)
sve je transparentno,poslovno i niko burek od partizana nije pojeo:)

sad ozbiljno,
kad mi objasne cifru od 11-12 mil. potrebnu za funkcionisanje kluba za godinu dana,nikad ih vise necu napadati.potpisujem!
ne slaze mi se racunica za 4-5 miliona,ali nikako...

Shone grobar

pre 10 godina

@Veteran PFC

Nadam se da ovo znaci pocetak kraja Djurine vladavine.
Sto je najgore sve i da ode Djura na njegovo mesto ce doci neko slican njemu.

Ivan Golac

pre 10 godina

Ovaj se mozda sklonio, jer spremaju hapsenja odgovornih za ovaj kriminal u nasem fudbalu koji predvode Tole i njegovi ljudi iz partizana.
Srbijo hapsi ove lopove iz partizana i FSS i oduzimaj im sve sto su ukrali.

liverpool

pre 10 godina

kako mi je bilo drago kad sam video pre neki dan sukera na marakani,legenda od igraca sad vodi h.savez...tu mu je i mesto,a kod nas sve cuveni fudbaleri,tole,coki,ruzic,babic,kokeza,jovicic...daj bre beste i dajte legendama klub da vode!!

PFC

pre 10 godina

E sada kada svi podrzavate odlazak uprave i pominjete stare sportske legende da vode klub kako to zamisljate.Oni da daju svoj novac za Partizan i da ga sponzorisu nece.Ko je za pustanje Partizana na berzu kao svi veliki klubovi poput Milana,Juvea,Intera.

pfc

pre 10 godina

Svako ko proda Mitrovica za ove pare je diletant.Ajde da se u sport ne razumeju ali su zato vrhunski menadzeri za svoj dzep.
KRIMINAL!!!

357

pre 10 godina

Ne lozite se da on nije hteo da se Mitrovic proda samo nije hteo za pet miliona nego bar duplo.
(gravedigger, 12. avgust 2013 17:55)
Pa normalno da hoce da ga proda bar za duplo, u pitanju je jedan od najperspektivnijih fudbalera evrope i ako ga prodajes prodaj ga bar za 10 miliona a ne za dzabe da ga udavis...

bushner

pre 10 godina

Pa nije neka steta sto odlazi iz kluba zbog transfera, da se razume u fudbal ne bi dozvolio da Partizan ima ovakav los strucni stab !? Skola fudbala u klubu medju boljim a struka prvog tima na nivou regionalne lige........trebalo je da bude na pripemama, na Zlatiboru, da vidi kako radi Nadjov strucni stab i sada da dodje na Zlatibor kada treniraju zonasi..........Partizan ima bolje igrace a losije trenere.....

neko

pre 10 godina

Ne trebate nam vi zvezdasi da nam govorite koliko smo jadni, svesni smo toga, ceo srpski fudbal je dno dna, beda, svake godine sve gore i gore. Najbolje je ukinuti fudbal u Srbiji jer ce tako biti najbolje za nervni sistem navijaca...

kalemegdan planina

pre 10 godina

djura je sps-ov pion,a opstepoznata je daciceva opsednutost koferima ... i planinama ...

alkatrazi su doveli sps u partizan,pa neka ga oni skidaju !!!

ercov

pre 10 godina

Koga misli Mile Burek da isfilira ovim potezom,desna ruka Dragana Djurica,svaku Djurinu zamisao je besprekorno sprovodio,direktno minirao sve sto je sveto u Partizanu a najsvezije secanje laganje navijacke armuje kluba u slucaju Krstajic-Stanojevic.
Ne verujem u ovu pricu ali ako je puklo stvarno izmedju njega i Djurica to samo moze da bude oko para jer najveca prijateljstva u Srba pucaju samo oko devojaka ili para,sto u ovom slucaje su samo pitanje para.

delija

pre 10 godina

Vidim grobari bas ste ambiciozni....Lepo se pojacavate pred Tun....A pricamo vam da ce doci mecka i kod vas.....Tako je i kod nas pocinjalo.Sad jos kad vam smaknemo Toleta-kuku i lele vama....

Miloje

pre 10 godina

Ajmo sad Grobari ujedinjenje,ko je primao pare od vodja napolje,celu upravu izbaciti,Mijatovica dovesti za predsednika,Sasu Ilica u upravu,smanjiti troskove,sacuvati klince,dovesti prava pojacanja a ne menadzerska,to ili ce nam Covic na kraju odredjivati ko ce sta

Dzeronimo

pre 10 godina

Au sta vam rade.Prodaje svake godine mlade igrace,a za koje bi za dve uzeli duplo vise,za par miliona a uzimaju kredite na teleoptik.Strasno.Terajte vi to dok vas ne urnisu gore nego nas!

crno beli

pre 10 godina

Da li gospodin Djuric da nas udostoji odgovora gde su pare od transfera poslednjih godina, zasto je posle Ivanova i Markovica morao ove sezone da bude prodat i Mitrovic i zasto je Partizanu potreban kredit i zasto se daje Teleoptik kao hipoteka.

CBS

pre 10 godina

Od prodaje se zivi,alk sve prodasmo a para nema. Ko je tu lud. Pojacanja za ovu godinu ne kostaju ni 500.000, a od Ivana i Mitra 7 milki. Dovodite pod hitno nekog ozbiljnog trenera,pod jedan. Letrej je danas trebao da dodje,ali ga nema,na levom stoperu skripi,u vezi niko nije ofanzivan. Brzih a da nesto znaju vec godinama nismo imali. Sve to moze da se kupi i da ostane para gomila. Samo ako ce time upravljati neko ko nema naviku da krade.

samo vas gledam

pre 10 godina

navijaci moraju osnovati skupstinu kluba.
organizovati izbore. glasacke kutije, izborna komisija, kandidati, glasacki listici i tajno glasanje. izborima mogu pristupiti svi punoletni gradjani Srbije-navijaci Partizana, sa licnom kartom, pa na stadion u red za glasanje. u spiskove uneti osnovne podatke o svakom ko je upisan u glasacki spisak. prilikom glasanja unositi podatke u glasacki spisak i po maticnom broju na licu mesta vrsiti kontrolu da li je navijac glasao samo jednom ili je ponovo dosao. takvima dozivotno zabraniti ulazak na stadion
toliko od mene, budimo prvi navijaci koji ce rukovoditi klubom SVOJOM SKUPSTINOM KLUBA
ZIVEO PARTIZAN

Dorcolski Lobi

pre 10 godina

Odmah da kazem, uprava Partizana je ocajna, ali svi ovi koji pisu protiv prodaje bi se koliko sutra spakovali da odu da rade u Zapadnoj Evropi za 1000 evra mesecno, bez i da se okrenu za dovidjenja. U toj atmosferi ne uzeti u obzir zelju Mitrovica i njegove porodice da preko noci obezbede zivotnu egzistenciju sebi i unucima moze samo zlurad narod kakav je nas. Partizanu je trenutno sudjeno da prodaje omladince, a da kupuje strance. Problem je samo sto ne kupujemo dovoljno stranaca, niti ih kupujemo na vreme kad nam trebaju... Mitrovicu sve najbolje u daljoj karijeri, on i njegova porodica su napravili pravi izbor, a Partizan je ipak veliki klub jer nije stao na put buducnosti cele jedne porodice...

Mika

pre 10 godina

Ne lozite se da on nije hteo da se Mitrovic proda samo nije hteo za pet miliona nego bar duplo.
(gravedigger, 12. avgust 2013 17:55)
Mitrovic je prodat za 3 500 000€

1991-PE-PS

pre 10 godina

Zalosno da odlazi sa 19g. zato nećete nikad ni uspeti nešto u evropi.. 6 titula samo zato što je zvezda na dnu, vi nebi nijednu osvojili da zvezda nema te probleme. Ali vi ste zadovoljni ako dobijete "prejaki" thun što niste imali sreće na izvlačenju.. Smešno...
Vratiće se zvezda na vrh pa onda gledajte i učite...

Bojana

pre 10 godina

Dao ostavku kad je na njega bio red da se ovajdi od prodaje igrača..izgleda da je dečko prodat za manje od njegovih procenjenih para..ne vidim da se stresirao oko prodaje ranijih godina..

Delija

pre 10 godina

Sta se palite grobari.Zute banke nemate.Poreski dug duplo veci od Zvezde.Isteruju vam igrace iz stanova. Radna zajednica sest meseci nije dobila kintu.Igraci takodje.Raspad sistema

Sladjan Bobic

pre 10 godina

Treba ga pustiti da ode jer je to jedini nacin da klub prezivi. Greska je velika jer nemamo drugog napadaca a da je odradio pripreme sa ekipom. Medjutim, to je nasa realnost koja ce potrajati duzi niz godina.

Mile

pre 10 godina

@sportas evo ja volim Partizan vise od tebe,i ja sam 100 puta rekao ne gledam Partizan dok je Djura tu,ali onda pocne utakmica i ne mogu da odolim jace je od mene zbog nekih koji ginu na terenu(Ilic,Moreira,Zuka,Mitrovic...) na stadion vise ne idem,tako da nemoj dvaput da kazes

Sasho

pre 10 godina

Ajde Dule da cujem jedan citat za raspad sistema u fk.partizan od strane Djura i njegovih mornara!Saucesnik si u ovome,Mitar ode,sacuvaj da neode Zemunelo!

Sladjan Bobic

pre 10 godina

Treba ga pustiti da ode jer je to jedini nacin da klub prezivi. Greska je velika jer nemamo drugog napadaca a da je odradio pripreme sa ekipom. Medjutim, to je nasa realnost koja ce potrajati duzi niz godina.

kompa

pre 10 godina

Када брод незадрживо тоне највећи пацови први беже!!! Ко је следећи!?
(Земунац, 12. avgust 2013 16:22)

A kako mi to tacno tonemo? Tako sto smo izgubili od sampiona Bugarske ili sto imamo 6 uzastopnih titula iza sebe i mogucnost da igramo Ligu Evrope i ove godine?

Ivan Golac

pre 10 godina

Ovaj se mozda sklonio, jer spremaju hapsenja odgovornih za ovaj kriminal u nasem fudbalu koji predvode Tole i njegovi ljudi iz partizana.
Srbijo hapsi ove lopove iz partizana i FSS i oduzimaj im sve sto su ukrali.

Sladjan Bobic

pre 10 godina

Treba ga pustiti da ode jer je to jedini nacin da klub prezivi. Greska je velika jer nemamo drugog napadaca a da je odradio pripreme sa ekipom. Medjutim, to je nasa realnost koja ce potrajati duzi niz godina.

1991-PE-PS

pre 10 godina

Zalosno da odlazi sa 19g. zato nećete nikad ni uspeti nešto u evropi.. 6 titula samo zato što je zvezda na dnu, vi nebi nijednu osvojili da zvezda nema te probleme. Ali vi ste zadovoljni ako dobijete "prejaki" thun što niste imali sreće na izvlačenju.. Smešno...
Vratiće se zvezda na vrh pa onda gledajte i učite...

Sladjan Bobic

pre 10 godina

Treba ga pustiti da ode jer je to jedini nacin da klub prezivi. Greska je velika jer nemamo drugog napadaca a da je odradio pripreme sa ekipom. Medjutim, to je nasa realnost koja ce potrajati duzi niz godina.

Partizanovac

pre 10 godina

@(Mrtvac, 12. avgust 2013 16:27)
Kojeg namestanja covece... Pa jer i dalje u to verujete? E pa zbog toga ste i tu gde jeste, u Evropi 0 a i kod nas.
Sudije jeste napravio greske na ovoj utakmici ali da li stvarno mislite da mu je to neko nalozio? Ne budi smesan... Jel hoces da kazes da u svakom derbiju koji odlucuje titulu, mi potkupimo Zvezdu? Jer tako ispada...
A ako je tacno da je zbog toga podneo, potpuno podrzavam a i Djura bi mogao da se zapita sta jos radi na poziciji predsednika Partizana.

delija

pre 10 godina

Vidim grobari bas ste ambiciozni....Lepo se pojacavate pred Tun....A pricamo vam da ce doci mecka i kod vas.....Tako je i kod nas pocinjalo.Sad jos kad vam smaknemo Toleta-kuku i lele vama....

Delija

pre 10 godina

Sta se palite grobari.Zute banke nemate.Poreski dug duplo veci od Zvezde.Isteruju vam igrace iz stanova. Radna zajednica sest meseci nije dobila kintu.Igraci takodje.Raspad sistema

djordjevic

pre 10 godina

Neka je.

Samo...gde je bio kada su se prodavali: Nastasic, Savic, Ljajic, Jovetic, Lazar? Kad se terao Stanoje? Krle? Moreira? Gde si onda bio MORALNA GROMADO?! Ili Mitar ide za premale pare pa ne moze da se cerupa?

bushner

pre 10 godina

Pa nije neka steta sto odlazi iz kluba zbog transfera, da se razume u fudbal ne bi dozvolio da Partizan ima ovakav los strucni stab !? Skola fudbala u klubu medju boljim a struka prvog tima na nivou regionalne lige........trebalo je da bude na pripemama, na Zlatiboru, da vidi kako radi Nadjov strucni stab i sada da dodje na Zlatibor kada treniraju zonasi..........Partizan ima bolje igrace a losije trenere.....

Dorcolski Lobi

pre 10 godina

Odmah da kazem, uprava Partizana je ocajna, ali svi ovi koji pisu protiv prodaje bi se koliko sutra spakovali da odu da rade u Zapadnoj Evropi za 1000 evra mesecno, bez i da se okrenu za dovidjenja. U toj atmosferi ne uzeti u obzir zelju Mitrovica i njegove porodice da preko noci obezbede zivotnu egzistenciju sebi i unucima moze samo zlurad narod kakav je nas. Partizanu je trenutno sudjeno da prodaje omladince, a da kupuje strance. Problem je samo sto ne kupujemo dovoljno stranaca, niti ih kupujemo na vreme kad nam trebaju... Mitrovicu sve najbolje u daljoj karijeri, on i njegova porodica su napravili pravi izbor, a Partizan je ipak veliki klub jer nije stao na put buducnosti cele jedne porodice...

Mika

pre 10 godina

Ne lozite se da on nije hteo da se Mitrovic proda samo nije hteo za pet miliona nego bar duplo.
(gravedigger, 12. avgust 2013 17:55)
Mitrovic je prodat za 3 500 000€

lk

pre 10 godina

Ovaj covek je izmedju ostalog ucestvovao u prodaji Ljajica, Nastasica, Jovetica, Markovica i ostale dece...a sad se nesto potres'o zbog Mitrovica?!

samo vas gledam

pre 10 godina

navijaci moraju osnovati skupstinu kluba.
organizovati izbore. glasacke kutije, izborna komisija, kandidati, glasacki listici i tajno glasanje. izborima mogu pristupiti svi punoletni gradjani Srbije-navijaci Partizana, sa licnom kartom, pa na stadion u red za glasanje. u spiskove uneti osnovne podatke o svakom ko je upisan u glasacki spisak. prilikom glasanja unositi podatke u glasacki spisak i po maticnom broju na licu mesta vrsiti kontrolu da li je navijac glasao samo jednom ili je ponovo dosao. takvima dozivotno zabraniti ulazak na stadion
toliko od mene, budimo prvi navijaci koji ce rukovoditi klubom SVOJOM SKUPSTINOM KLUBA
ZIVEO PARTIZAN

Poslednji trenutak!

pre 10 godina

Mile Jovičić je pošten i častan čovek. Uvek je bio. Radio je predano za Partizan pedeset puta više od Đurića i sličnih Đuriću. Zbog Đurića je dugo trpeo nezaslužene uvrede. Đurić je rekao da NI POD KAKVIM USLOVIMA ove godine neće prodati Mitrovića. Čim je to rekao SVI smo znali da Mitrovića prodaje SADA. On neće otići sve dok potpuno ne upropasti Partizan, zarad svojih sitnih interesa. Sve firme koje je stekao su potpuno propale. Kada je reč o Veterinarskom zavodu činjenica da je njega upropastio je svetsko čudo. Tu je firmu VEOMA teško dovesti do propasti, on je nekako uspeo. Flagstore prodavnica u Kralja Milana, preko puta Beograđanke, od nekoliko stotina kvadrata, nekada čuvena knjižara "Nolit" koja je odlično radila više od godinu dana ne radi oblepljena jeftinim plakatima sa logom Zekstre, "prodavnica u pripremi". On odavno nije čovek ni za upravljanje radnjicom na ćošku a kamoli za Partizan, ali odavno i ne snosi odgovornost za to. Oni KOJI GA do propasti Partizana ČUVAJU na tom mestu, svako iz svojih razloga, snose odgovornost za to što je još uvek, i pored svega, predsednik Partizana. Trebalo bi ode odmah ali on to neće učiniti dok potpuno ne upropasti Partizan. Zečević je Partizanu, između ostalog, ostavio Zemunelo i projekat stadiona, o projektu novog stadiona se ne razgovara, država hoće da OTME stari stadion a sadašnji najnoviji "prijatelji" kluba uz pomoć Đurića planiraju da OTMU i Zemunelo,koga treba ZALOŽITI da bi fudbalski klub platio porez. Neverovatno!

Hgg

pre 10 godina

Da su cigani pametni , videli bi da ni jedan simpatizer,navijac ili kako god, ne podrzava Djurica i njegovu politiku , vec ga podrzavaju samo placeni navijaci i ljudi koji slabo upotrebljavaju mozak.
Sva prepucavanaj navijaca na relaciji Zvezda - Partizan , postoji samo zbog toga sto jedni zive u nekom snu gde su intergalakticki sampioni i da svako mora da ih postuje iako ne postoje na evropskoj karti fudbala,a drugi pak zive u lopovluku uprave, koja sve to uspesno prikriva osvojenim titulama. Da su ostali klubovi makar malo organizovani kao sto nisu,Partizan ne bi osvojio ni jednu titulu. Koliko god da je Partizan slab,svi ostali nasi klubovi su barem 2x slabiji. Tako da tu i nema nekog preteranog namestanja,ali namestanja ima. To svi znaju. Namestaju se i Svetska Prvenstva, pa sto ne bi i obicna prvenstva ? I Onako je fudbal jedan veliki biznis.

Zoran Miloradovic

pre 10 godina

Za ovo neko u Partizanu treba da odgovara. Ne razumem kako ocekivati da prodjemo u ligu Evrope posle prodaje Ivanova i Mitrovica. U najmanju ruku je nerealno. Pre svih iz kluba treba da ode Djuric. Mene ne zanima da li je neko lopov ili ne, zanimamu me samo rezultati, pri cemu mislim na rezultate u Evropi. Mozemo se busati u grudi da smo prvaci vec 6 godina, ali nam to nista ne vredi kada ne mozemo da prodjemo ni trece kolo kvalifikacija za ligu sampiona.
Ne mogu da verujem da neko moze biti toliko bezobrazan i smejati se ljudima u lice i ne osecati se odgovornim ni za sta.
Ako se ovako nastavi, ne da necemo gledati evropu na JNA, neko necemo biti ni u Srbiji niko i nista, iako je situacija u Zvezdi gora nego kod nas.

Stefan

pre 10 godina

Casan cin, jer je stanje u klubu katastrofa i veoma cenim ovaj postupak.
Znaju svi koliko smo prodali igraca i za koliko para. ko zna koliko su kojekakvi menadjeri tu profitirali. i onda se postavlja pitanje: "sta Dragan Djuric i njegova uprava mogu da pruze Partizanu?" a odgovor nije nijedan od ponudjenih: "izvanredno stanje u klubu, vazne kontakte, vazne sponzore, unapredjenje organizacione strukture kluba, poboljsanje na bilo kom aspektu postojanja kluba". Odgovor je "nista, samo zivotare i ucaruju na svim prihodima koje klub ostvari". A skupstina je puna matorih poltrona koji nece da podignu glas protiv nekoga ko unistava klub.
Jer je politika Partizana a i Zvezde:"prodacemo igraca koji je dobar za 3 miliona evra, i kao zamenu cemo kupiti nekog od 100.000 evra a razlika ide "u klub" (citaj dzep kojkakvih funkcionera, menadjera i slicnih)" E pa gospodo, da su ta dva igraca cak i priblizna po kvalitetu, niko ne bi kupovao vaseg za 3 miliona vec bi onog za 100.000. A savrsenu skauting sluzbu nemate. Sve ovo je velika sramota i privatizacija je jedino resenje.

DjukaDrugi

pre 10 godina

Decenijama već pratim Partizan i dolazim na stadion veoma često,s obzirom da nisam iz Srbije.Utakmice i prenose na tv-u ne propuštam.đurić,ružić i grubor su me doveli do toga da mi je svejedno s kim igramo,kako ćemo da igramo i koji je rezultat.Dok ne odu iz kluba ni na tv-u neću gledati utakmicu.

Nemanja ★

pre 10 godina

Zaista mi nisu poznati motivi pomenutog člana uprave, ali prodati šampiona evrope, jednog od najboljih centarforova na evropskom šampionatu za BEDNIH pet miliona je potpuno nerazumno.

Kiko

pre 10 godina

Svi podnesite ostavke,odma bez izuzetka,toliko ste štete naneli Partizanu za sve ove godine da je to prosto nesagledivo!Kažete titule ste osvajali,jeste,zahvaljujući bednoj ligi i propaloj Zvezdi,mi hoćemo evropski Partizan a ne Partizan koji strepi od eliminacije od jermenskog Širaka!
Gospodo,podnesite svi ostavke,unazadili ste Partizan maksimalno zato ga napustite momentalno!

nema vise nade

pre 10 godina

Ode gospodin burek. Na njegovo mesto docice neko isti kao on (verujem da gori ne moze). Klub tone u propast, stadion sve prazniji (sto bagri odgovara), jedini koji se bore protiv uprave ne mogu sami to da ucine(mislim na grupicu sa istoka) jer ih nema dovoljno i nazalost nemaju adekvatnu podrsku nas Partizanovaca sa zapada. Jug je ocigledno upao u neku kombinaciju za novu lovu, licemerno skandiraju protiv svojim starih poslodavaca. Pucice tikva, a onda cemo biti u goroj situaciji nego komsinica...

liverpool

pre 10 godina

kako mi je bilo drago kad sam video pre neki dan sukera na marakani,legenda od igraca sad vodi h.savez...tu mu je i mesto,a kod nas sve cuveni fudbaleri,tole,coki,ruzic,babic,kokeza,jovicic...daj bre beste i dajte legendama klub da vode!!

ercov

pre 10 godina

Koga misli Mile Burek da isfilira ovim potezom,desna ruka Dragana Djurica,svaku Djurinu zamisao je besprekorno sprovodio,direktno minirao sve sto je sveto u Partizanu a najsvezije secanje laganje navijacke armuje kluba u slucaju Krstajic-Stanojevic.
Ne verujem u ovu pricu ali ako je puklo stvarno izmedju njega i Djurica to samo moze da bude oko para jer najveca prijateljstva u Srba pucaju samo oko devojaka ili para,sto u ovom slucaje su samo pitanje para.

Владимир

pre 10 godina

У времену недостатка потпуног морала, осећања личне одговорности итд., ова вест прија. Давно се није десило да функционери, спортски или политички, чак и обични службеници, подносе оставке.

deja ns

pre 10 godina

Zvezdas sam ali mi je ovo neverovatno.Partzan je,vec moze se reci,IMAO dva van serijska talenta i oba prodao,Lazara i Mitrovica,s kojima bi po mom skromnom misljenju bez problema prosao u ligu sampiona a onda bi igranjem u ligi sampiona dobili obojca astronomske cifre da bi im i Mamic iz Dinama mogao pozavideti.Ko je ovde lud,da li ja sto tako razmisljam ili i Partizan ima svoje nedodirljive tajkune,samo da nije neka od politickih partija.

Bojana

pre 10 godina

Dao ostavku kad je na njega bio red da se ovajdi od prodaje igrača..izgleda da je dečko prodat za manje od njegovih procenjenih para..ne vidim da se stresirao oko prodaje ranijih godina..

Nebojša

pre 10 godina

Odavno nisam pročitao ljepšu vijest.
Ajmo sad, svakog mjeseca po jedan: Babić, Grubor...pa izdajnik Nađ.
A onda sa stadiona Kimi, Čegi, vođe JF i vođe Grobara Kruševac, Grobara Jagodina i ostalih koji svojim glasovima dovedoše lopova u klub.
Sloboda za Partizan!

sportas

pre 10 godina

Jedan sam od najvjernijih navijača Partizana, imam 35 godina i zivim u Hrvatskoj, za Partizan navijam od kad znam za sebe, bodrio sam ga što uživo a što sam gledao na televiziji, od danas više ne navijam za taj klub sve dok Djurić ne ode iz njega, apsolutni mi je svjedno kako će Partizan proći u prvenstvu, u Europi sve dok je on na čelu kluba, ovo sve pišem teška srca jer smatram da ne postoji čovjek koji voli Partizan više od mene, već nekoliko sezona unazad Djurić radi katastrofalne pogreške, klub nema pravog sponzora, članovi UO pozajmljuju lovu kad zatreba umjesto da pune buđžet, to je izgleda samo moguće u Partizanu, neki od njih kao naš voljeni Rašo Babić je član UO samo zato što je zgodan a da napomenem čovjek inace ima 100 godina, živi se iskljucivo od prodaje igrača, klub je u rukama menadžera( Ramadani i Stojić ), zbog neslaganja s Djurićem klub su napustili Mirković , Tomić, Petrić, Tumbaković, Krstajić, Stanojević, Djurić nam svake godine daje lažna obećanja, i ove godine je bilo slično, nakon svega ovoga pitamo se kako dalje?, Partizan više nema izlaza, jedino je rješenje BOJKOT, mi navijači se moramo ujediniti te isto kako smo srušili Zečevića tako moramo i Djurića, nadajmo se da će na čelo kluba doći čovjek kojem je Partizan u srcu i koji neće gledati privatne interese,( moj glas ide bivšim igračima -Milošević, Tomić, Mirković, Krstajić), imamo takvih primjera u našem košarkaškom klubu(Divac, Danilović , Todori, Vujošević, ti ljudi ginu za Partizan

Savo

pre 10 godina

Mitrović 5,5miliona
Ivanov 2,1milion
UEFA za Ligu Evrope 1.9miliona
Jovetićev transfer 650.000
To je 10 miliona eura ovog leta,koga ste kupili,koliko ste uložili u tim Partizana,dali planirate da dovedete ozbiljnu zamenu Mitroviću i Ivanovu?
Nemojte se igrati sa Partizanom i navijačima Partizana!!!

Mirko

pre 10 godina

Zvezda godinama ne
moze kvalifikacije za ligu evrope da prodje (tamo nema Toleta), rasipa bodove po livadama sirom Srbije (dobro za to je Tole kriv), takstista Miško dovodi trenera, a podpredsednici su Kokeza (?) i Ćoki (covek koji se dovodi u vezu sa ubistvom premijera).

Sa nase strane brda slicna situacija: nama je taksista predsednik (dovodi se u vezu sa pljackom drzave kroz neuspele privatizacije), isto nas vec par godina izbacuju iz evrope (doduse LS je u pitanju) neki "timovi", a Kipar se molimo da ne izvucemo na zrebu posto su nezgodni rivali tamo (!?), kao i obicno prodali smo 2 kljucna igraca a ode i treci izgleda (sa 19 godina, jelte dosta je pruzio klubu koji ga je stvorio), klub kao i uvek nema para, nema ni adekvatnih zamena za prodate igrace. Gde su pare od transfera niko ne zna. Navijaci su zadovoljni jer makar redovno pobedjujemo gore opisanog, polumrtvog, vecitog rivala.

Nadam se da vam je sada jasno koja je poenta svakodnevnih saopstenja i prepucavanja ova dva kluba. Pravi problemi i prava pitanja se izbegavaju tako sto se optuzi rival za kradju, namestanje ili ucene, a pritom se i razbuktaju navijacke strasti da ljudi slucajno ne postanu svesni sta im se desava sa voljenim klubom.

PFC

pre 10 godina

E sada kada svi podrzavate odlazak uprave i pominjete stare sportske legende da vode klub kako to zamisljate.Oni da daju svoj novac za Partizan i da ga sponzorisu nece.Ko je za pustanje Partizana na berzu kao svi veliki klubovi poput Milana,Juvea,Intera.

Miloje

pre 10 godina

Ajmo sad Grobari ujedinjenje,ko je primao pare od vodja napolje,celu upravu izbaciti,Mijatovica dovesti za predsednika,Sasu Ilica u upravu,smanjiti troskove,sacuvati klince,dovesti prava pojacanja a ne menadzerska,to ili ce nam Covic na kraju odredjivati ko ce sta

Shone

pre 10 godina

Konacno da podnese ostavku,a sad ovim redom napustajte Partizan Djuric,Nadj,Grubor.
Jer dok oni ne odu iz kluba Partizan ce da tone.

Igo Crno-Beli

pre 10 godina

Bravo Mile,nadam se da će tvoj potez slediti ostali članovi UO na čelu sa g.Đurićem!Podnesite kolektivnu ostavku,učinite bar jednu uslugu Partizanu za vreme svog mandata!!!

Mile

pre 10 godina

@sportas evo ja volim Partizan vise od tebe,i ja sam 100 puta rekao ne gledam Partizan dok je Djura tu,ali onda pocne utakmica i ne mogu da odolim jace je od mene zbog nekih koji ginu na terenu(Ilic,Moreira,Zuka,Mitrovic...) na stadion vise ne idem,tako da nemoj dvaput da kazes

veliki strumf

pre 10 godina

Ne znam samo koga cete prodati dogodine. Ninkovic i Jojic su ipak prosek, pola igraca su na pozajmicama, neki su matori, igraci tipa Kojic, Luka, Ostojic, Gulan, Aksentijevic, Markovic ne vrede nista. Ako ste u velikim dugovima posle ovolikih titula i prodaja, sta ce tek biti narednih godina?

samo partizan

pre 10 godina

,samo da nije neka od politickih partija.
(deja ns, 12. avgust 2013 16:08)

ma kakvi,daleko bilo..pu pu..
kod nas su samo 'verni' navijaci sps-a, dacic i ruzic,
cak su i svoje pare doneli da udju u upravu.
kod nas nema politike,samo uspesni biznismeni,kao djura npr :)
sve je transparentno,poslovno i niko burek od partizana nije pojeo:)

sad ozbiljno,
kad mi objasne cifru od 11-12 mil. potrebnu za funkcionisanje kluba za godinu dana,nikad ih vise necu napadati.potpisujem!
ne slaze mi se racunica za 4-5 miliona,ali nikako...

ja

pre 10 godina

Kako se prodaju igraci u Partizanu

Niko ne pita trenera i sportskog direktora, sednu ljudi iz uprave i preglasavanjem se donosi odluka

Bas me zanima dal se jednom desilo da glasaju da neki igrac ostane, vala bas...

cartmanx

pre 10 godina

Svaka cast Jovicicu na gestu..mada je kap u casi sa rasprodajom odavno prelivena! Sanjam(a to jeste u domenu snova) da to uradi i Djuric!

Milan

pre 10 godina

Igrali ste LS, LE nekoliko puta poslednjih godina, prodali ste Markovica, Mitrovica, Tomica i jos mnogo njih, medjutim i dalje ste u dugovima, i dalje su rashodi veci od prihoda, i dalje se igraci prodaju cim stigne prva ponuda. Pa ljudi moji tome ili stanite u kraj ili ocekujte propast.

neko

pre 10 godina

Ne trebate nam vi zvezdasi da nam govorite koliko smo jadni, svesni smo toga, ceo srpski fudbal je dno dna, beda, svake godine sve gore i gore. Najbolje je ukinuti fudbal u Srbiji jer ce tako biti najbolje za nervni sistem navijaca...

CBS

pre 10 godina

Od prodaje se zivi,alk sve prodasmo a para nema. Ko je tu lud. Pojacanja za ovu godinu ne kostaju ni 500.000, a od Ivana i Mitra 7 milki. Dovodite pod hitno nekog ozbiljnog trenera,pod jedan. Letrej je danas trebao da dodje,ali ga nema,na levom stoperu skripi,u vezi niko nije ofanzivan. Brzih a da nesto znaju vec godinama nismo imali. Sve to moze da se kupi i da ostane para gomila. Samo ako ce time upravljati neko ko nema naviku da krade.

Shone grobar

pre 10 godina

@Veteran PFC

Nadam se da ovo znaci pocetak kraja Djurine vladavine.
Sto je najgore sve i da ode Djura na njegovo mesto ce doci neko slican njemu.

Vlayco

pre 10 godina

Ovo sto radi sadasnja uprava Partizana je genocid nad sopstvenom omladinskom skolom. Vece zlo od ovih tesko da je ikada krocilo na nas stadion.

Uros

pre 10 godina

Zašto da pređe za 12 miliona sledeće sezone kad može odmah za 5? Na polusezoni obavezno prodati Ninkovića za 3m. Samo da se ne pita posle neko zašto nam je reprezentacija dotakla dno.

Predrag

pre 10 godina

Nisam emotivno vezan ni za jedan od naših klubova, pa mogu hladne glave da kažem sledeće: Rukovodstvo Partizana je skup amatera, ljudi koji u ozbiljnom poslovnom svetu ne bi preživeli ni dva dana.
Partizanu se više puta ukazala prilika da strahovito profitira od svojih talentovanih igrača, ali to se nikada nije desilo. Iole ozbiljni ljudi bi samo od igrača poput Nastasića, Savića, Klea, Lazara Markovića i Mitrovića zaradili između 40 i 50 miliona EUR, što bi Partizan lansiralo u orbitu. Za ovaj region, to je novac koji obezbeđuje ne samo niz titula već i niz učešća u evropskim kupovima. Umesto toga, neobjašnjivim odlukama ti igrači su ili poklanjani ili ustupani za nerealno male cifre.
Samo učešće u Ligi šampiona Partizanu bi donelo najmanje 10 miliona EUR (Uefa i TV prava) pa bi se ulaganje u tim od, recimo, 2 miliona EUR petostruko isplatilo. Ali, čelnici Partizana čvrsto veruju da se u LŠ može i sa 100,000 evra. Tako se iz godine u godinu propuštaju ogromne prilike.

Boban Mkd

pre 10 godina

Polako ali sigurno ce doci dan kada ce ovo sto radi Djuric da se izucava po nekim fakultetima managamenta...kao primer najgoreg moguceg poslovanja ikada! Pa da ima covek intefes da unisti Partizan ne bi ovako lose radio! Ovo je donji deo dnoa dna! I,za sve su pokrice titule raspale Zvezde!Molim Nadja i Rasovica,imate novac,igrali ste godinama,idite.Cemu ovo brukanje i vredjanje inteligencije...cemu?

Lazar ostao 2 godine Mitar !

pre 10 godina

Umesto da su Mitru digli godisnju platu na 200 000, 300 000 evra godisnje, i prodali ga za dve godine, za minimum 10 miliona evra, tu bi bila i zarada i od evro utakmica jer sa Mitrovicem u ekipi bi rezultati kluba bili sigurno bolji, oni ga prodaju za budzasto, samo da bi se ugradili dok su na funkciji... A vamo vataju na foru da ne sputavamo decka, da obezbedi egzistenciju, pa dignite mu platu...

slanina

pre 10 godina

Konacno da podnese ostavku,a sad ovim redom napustajte Partizan Djuric,Nadj,Grubor.
Jer dok oni ne odu iz kluba Partizan ce da tone.
(Shone, 12. avgust 2013 16:02)

Aaaa, ne, Grubor ne!
Prvo kompletan debrifing, svi ključevi, brojevi računa, ugovori koji imaju klauzule procenta od sljedeće prodaje, svi dugovi na sunce, pa neka onda ide! Sve uplatnice, svi dupli ugovori i još da moli da bude svjedok-saradnik, da kad dođe onaj dan da se ide u ćorku k'o što se sad u kafanu ide, da imamo dokaze. Grubor je tu sto godina, zna sve - šta je ko radio i kako, gde su pare, ko nam šta dodje i šta kome dođemo

Dzeronimo

pre 10 godina

Au sta vam rade.Prodaje svake godine mlade igrace,a za koje bi za dve uzeli duplo vise,za par miliona a uzimaju kredite na teleoptik.Strasno.Terajte vi to dok vas ne urnisu gore nego nas!

Sasho

pre 10 godina

Ajde Dule da cujem jedan citat za raspad sistema u fk.partizan od strane Djura i njegovih mornara!Saucesnik si u ovome,Mitar ode,sacuvaj da neode Zemunelo!

kalemegdan planina

pre 10 godina

djura je sps-ov pion,a opstepoznata je daciceva opsednutost koferima ... i planinama ...

alkatrazi su doveli sps u partizan,pa neka ga oni skidaju !!!

Igor

pre 10 godina

Tako se to radi, obezbedite dizače prstiju da sede u upravi za određen procenat i niko vas ne može smeniti do kraja života. Tako je to kada su klubovi "državni, ničiji i svačiji, upravljaju likovi za koje niko ne zna odakle na tom mestu a niko ne odgovara ni za šta. Ovo je jedino u Srbiji moguće, potpisujem!

pfc

pre 10 godina

Svako ko proda Mitrovica za ove pare je diletant.Ajde da se u sport ne razumeju ali su zato vrhunski menadzeri za svoj dzep.
KRIMINAL!!!

357

pre 10 godina

Ne lozite se da on nije hteo da se Mitrovic proda samo nije hteo za pet miliona nego bar duplo.
(gravedigger, 12. avgust 2013 17:55)
Pa normalno da hoce da ga proda bar za duplo, u pitanju je jedan od najperspektivnijih fudbalera evrope i ako ga prodajes prodaj ga bar za 10 miliona a ne za dzabe da ga udavis...

crno beli

pre 10 godina

Da li gospodin Djuric da nas udostoji odgovora gde su pare od transfera poslednjih godina, zasto je posle Ivanova i Markovica morao ove sezone da bude prodat i Mitrovic i zasto je Partizanu potreban kredit i zasto se daje Teleoptik kao hipoteka.