Košarka 45

Utorak, 09.07.2013.

22:18

Nedović zvanično u Golden Stejtu

Srpski košarkaš Nemanja Nedović naredne sezone igraće u NBA ligi za Golden Stejt Voriorse.

Nedoviæ zvanièno u Golden Stejtu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

45 Komentari

Sortiraj po:

my way

pre 10 godina

@my way i ostali
Slabo poznajete kosarku. Nedovic, ako se bude ponasao i igrao odbranu kao sto je radio u CZ kod Pesica, nema sta da trazi u NBA. Naravno da ce zaraditi novac, ali karijera ce mu biti neprimetna. Kari je Radmanovica, koji je 2x veci potencijal od Nedovica, isterao iz tima na SP2002. Kako je Radman prosao u NBA mogli smo da vidimo (samo je uzeo novac), a potencijalno je bio igrac kalibra Stojakovica (fizicki cak i bolji). Pamti se jedino da je pokusao da slaze Dzeksona kada je pao sa snowboard-a. BTW taj isti Kari Pesic je u CZ od anonimnih Bjelice, Keselja i Stimca napravio reprezentativce za samo jednu sezonu.
(drvobradi, 10. jul 2013 09:29)

Prijatelju, ajde nas, ali ti sa ovim ucis kosarci litvance iz Lijetuvosa i ljude iz NBA, koji su ga izabrali u prvoj rundi, a koliko njihovih mladica iz srdnjih skola i koledza sanja o NBA ligi. Povezivanje price iz Zvezde sa tim kakva ce mu karijera dalje biti je tek besmisleno. Bez nje su ostali i Sale Djordjevic, mogao je i Drazen Petrovic, pa sta? Zavisi kako se kockice sloze. A da se razumes u kosarku kako tvrdis, znao bi da su Keselj i Stimac prosli mladje kategorije, imaju obojica i medalje i nisu anonimci od kojih je Pesic stvorio reprezentativce za 1 sezonu. A Bjelica decko potencijal i isplivao bi svakako.

zzzz

pre 10 godina

To je igrac. Uprkos obavezama u letnjoj ligi on dolazi na pripreme i igrace za Srbiju. Mogo je lepo da igra tamo i da se dokazuje kako bi zaradio bolji tretman medju buducim saigracima, ali nije.

Milan

pre 10 godina

@ (Bob Rock, 09. jul 2013 22:31)

Da li je moguce da si napisao da Danilovic nije uspeo u NBA? Prva petorka Majamija i trojke 7/7 na jednoj od utakmica znaci da nije uspeo? Covek se vratio u Evropu jer je tako hteo.

Djura

pre 10 godina

Ne mogu da verujem da još ima ljudi koji brane Pešića (čoveka koga samo novac zanima) za to što Nedović nije igrao uopšte. Pa on je bio i tada najbolji igrač u Zvezdi, nije mi jasno zbog čega nekad nije ulazio u igru ni minut. Ovi što pravdaju to time da ne zna da igra odbranu su ljudi koji su to čuli od Pešića i uopšte nemaju pojma da li je to tačno ili nije. Da Nedović bude proglašen i najboljim igračem NBA oni bi i dalje tvrdili da je Pešić bio u pravu. I što se tiče toga da jedino Pešiću nije Čović sastavljao ekipu, ne znam šta je u igri radio Filip Čović, dok je isti ovaj Nedović sedeo na klupi. Nemanja srećno, posle dugo vremena opet ću čekati NBA utakmice sa velikim nestrpljenjem.

Novi Sad

pre 10 godina

svi krive karija ali igrao je i kod njega kao mlad oko 10 min a sta mali mitrovic da kaze kida za sve mladje selekcije a ne igra ni 10 sek.. A kari je napravio igraca od nemanje bjelice..

Nele

pre 10 godina

(Bob Rock, 9. jul 2013 22:31)

Djinobili, Kid, Nes, Kar, Stokton, Vilijams, Lin... sve sami crnci?
I kakve veze ima trojkas sa centrom?

Dirty

pre 10 godina

Konacno pravi ratnik??? Cabarkapa i Radmanovic to nazalost nisu bili...Ako se Nedovic izbori za mesto u GS primice nas o'ma u EU, Apple otgvara fabriku u Kikindi, auto put Sabac Loznica itd...

drvobradi

pre 10 godina

@my way i ostali
Slabo poznajete kosarku. Nedovic, ako se bude ponasao i igrao odbranu kao sto je radio u CZ kod Pesica, nema sta da trazi u NBA. Naravno da ce zaraditi novac, ali karijera ce mu biti neprimetna. Kari je Radmanovica, koji je 2x veci potencijal od Nedovica, isterao iz tima na SP2002. Kako je Radman prosao u NBA mogli smo da vidimo (samo je uzeo novac), a potencijalno je bio igrac kalibra Stojakovica (fizicki cak i bolji). Pamti se jedino da je pokusao da slaze Dzeksona kada je pao sa snowboard-a. BTW taj isti Kari Pesic je u CZ od anonimnih Bjelice, Keselja i Stimca napravio reprezentativce za samo jednu sezonu.

Scout

pre 10 godina

Vidim ovde neki osporavaju Nedovicev kvalitet, na foru nije dovoljno dobar, nece uspeti, bolje da je ostao u Evropi i bla bla... U tome je car sporta, zelja za napredovanjem, dokazivanjem i pracenjem snova, sto Nemanja i cini... Samo napred majstore i ne slusaj ove "strucnjake" iz fotelje!!!

Nugget

pre 10 godina

jedva čekam da ga gledam...nadam se da će igrati u početku kolko tolko a za koju godinu da opet imamo igrača o kojem će se pričati u NBA

Yo' maniak

pre 10 godina

Sta sad hoce da kazu pojedinci? Da su u NBA glupi treneri?! Nije se on sam draftovao, nego su ga oni draftovali. A ovi strucnjaci sto pametuju ovde bolje da ne rade to jer je Nedovic veoma dobar igrac!(oni to I znaju pa im krivo)

jim

pre 10 godina

Dosta vise pljuvanja po Pesicu, to je jedini trener kome cak ni Covic nije mogao sastavljati tim. Pesicevo zlatno pravilo je pokidaj u odbrani i imas svu mogucu slobodu u napadu. A Nedovic nije igrao zato sto ne postoji u odbrani, ko god je gledao lietuvas ove godine mogao je to da vidi, a zasto je to tako, potpuno mi je nejasno, jer decko im fantasticnu brzinu, skok, reflekse, ma kompletnu motoriku i trebao bi da kida u odbrani.

Slaviša

pre 10 godina

Joj, joj. Sve sami stručnjaci. A sećam se kako su svi opravdavali Karija, i verovali u nešto.
Tako će biti i sa Milutinovićem koji je strašan igrač, a oterali ste ga. Niko ni reči o momku a kuknjava će početi kad kroz dve god bude na vrhuncu!

bojan

pre 10 godina

Razmisljao je Pesic kako i gde da ode, ne na Zvezdu i njen tim na duze staze, a i ti produzi dalje sa svojim besmislicama.
(Ne mogu ni ja da slusam gluposti neznalica, 9. jul 2013 23:49)

nemoj da lupas gluposti,decko ti je lepo objasnio zasto ga je pesic drzao na klupi. Takodje taj isti Pesic je otpisao 2/3 potrazivanja koja je imao prema zvezdi.

Ti sada vidi da li ce tvoj vujosevic da otpise 2/3 svoje plate koja je 400.000e godisnje!
(to sto je navodno primio samo jednu platu ne znaci da je odustao od isplate ostatka)

MARE

pre 10 godina

Nedović je poprilično poljuljao kredibilitet Svetislava Pešića. Čovek mu nije dao da igra a vidi ga sad gde je u NBA ligi. Pešiću sujetan si.

sin011

pre 10 godina

Već su ga ubacili u roster : http://espn.go.com/nba/team/roster/_/name/gs/golden-state-warriors...ne piše mu plata...
Sad mora da se izbori za svoj status dobrim radom. Njih ima 16 to znači da će neko da "izvisi"...da li će upasti Nedović u tim pitanje je.
U svakom slučaju i samo treniranje u jednom tako ozbiljnom i dobro organizovanom timu je bolje nego igrati Evroligu koja ne može ni da se poredi sa NBA ligom. Nemanja iskoristi najbolje tu šansu i mnogo radi...bićeš okružen najboljim svetskim trenerima. Srećno.

Ne mogu ni ja da slusam gluposti neznalica

pre 10 godina

ALO BRE LJUDI DA LI STE VI NORMALNI!!!!!?

Nedovic bi svakako otisao na kraju sezone jer mu je ugovor isticao i nije bilo teoretske sanse da bi produzio ugovor a toliko je bilo interesovanje za njega! Normalno je bilo sto je Pesic razmisljao da je bolje pruzati sansu nekome ko ima visegodisnji ugovor i ko ce na duze staze ostaviti rezultat... Sad druga je prica to sto se desilo sa Andrijom Milutinovicem i Cvetkovicem. Prestanite vise da spominjete Pesica, on je makar razmisljao na duze staze!!!
(Ne mogu vise da slusam ove sveznalice, 9. jul 2013 23:32)

Razmisljao je Pesic kako i gde da ode, ne na Zvezdu i njen tim na duze staze, a i ti produzi dalje sa svojim besmislicama.

Tanzu Colak

pre 10 godina

pa cela hala je na svakoj utakmici trazila da Nedovic igra vise, ali je Pesic imao svoju viziju. Ponekad treneri zbog sopstvene sujete i dokazivanja ispravnosti svojih postupaka ne zele da vide ono sto ceo sportski svet vidi. Od kad se pojavio Nedovic bilo je jasno da ima potencijala za sjajnog igraca. Kosarka je jednostavna igra, ali se talenti ne pojavljuju svaki dan. Kad imate srecu da ih dobijete taj trenutak treba iskoristiti i maksimalno ih forsirati. Nazalost strucnjaci kod nas cesti zestoko promase u svojim filozofijama...

Bob Rock

pre 10 godina

@ (Corleone, 9. jul 2013 23:02)


Da, po karakteru i po kvalitetu, Nedovic i Veseli su slicni igraci...

Medjutim, ogromna Janova prednost je pozicija na kojoj igra!!

Visoki beli evropski igraci, 4-5 imaju 90% vise sansi da uspeju u NBA od niskih belih evropskih igraca (1 i 2)... Americki trener hoce beka koji je u stanju da "posterizuje" Sakila, Dankana, Hauarda... To beli bekovi fizicki nisu u stanju...

Corleone

pre 10 godina

@bob rock-nema tu velikih pravila, ako se poklope neke kockice eto uspeha, tu ne mislim na "suvi" kvalitet samog igraca. Vrhunski evropski kosarkasi npr. Spanulis, Dijamantidis ništa u NBA nisu napravili, Bodiroga uz dužno poštovanje nije imao "onu stvar" da pokuša iako je imao sve preduslove itd. Sa druge strane desetine košarkaša koji su u elitnoj ligi po deceniju po meni nemaju kvalitete ni za solidne evropske klubove, nema tu pravila. Nemanja je nešto poput Jana Veselog i mislim da će tako i proći, iako sam zvezdaš i jako ga gotivim.

Ne mogu vise da slusam ove sveznalice

pre 10 godina

ALO BRE LJUDI DA LI STE VI NORMALNI!!!!!?

Nedovic bi svakako otisao na kraju sezone jer mu je ugovor isticao i nije bilo teoretske sanse da bi produzio ugovor a toliko je bilo interesovanje za njega! Normalno je bilo sto je Pesic razmisljao da je bolje pruzati sansu nekome ko ima visegodisnji ugovor i ko ce na duze staze ostaviti rezultat... Sad druga je prica to sto se desilo sa Andrijom Milutinovicem i Cvetkovicem. Prestanite vise da spominjete Pesica, on je makar razmisljao na duze staze!!!

Bob Rock

pre 10 godina

Jeste nedovic dobar igrac, jeste NBA kalibar, ali, cini mi se da nece uspeti u americi...

Americki treneri jednostavno ne vole bele evropske niske igrace, posebno ne one koji nisu prosli kroz americke koledze...

Drazen se mucio u americkoj karijeri, Djordjevic nije uspeo, Danilovic nije uspeo, Pavlovic nema neku blistavu karijeru kakvu bi imao u na primer CSKA, Barsi, Realu ili nekom slicnom evropskom velikanu... Pitanje je i da li bi Stojakovic uspeo da iza sebe nije imao Divca...

my way

pre 10 godina

Sta mi zvezdasi tek treba da kazemo? Pesicu, Pesicu, nikad vise u Zvezdu da ne dolazis. Necu da hejtujem, sad je gotovo, ali 2 puta je kao poceo da vodi "evropsku Zvezdu", pa otisao da ne vidimo slucajno sta je to poceo, a samo treba pogledati koji su igraci prodefilovali kroz klub.

Kalimist

pre 10 godina

Sugradjanin mi je, ali da se ne lazemo - uopste nije dobar igrac. Rupa je u odbrani i ne zna da sutira, tako da ne vidim sta on ima da trazi u NBA. Jos jedan klinac u nizu koji misli da je Bogom dan i koji ne ume da sagleda gde mu je realno mesto.

my way

pre 10 godina

Sta mi zvezdasi tek treba da kazemo? Pesicu, Pesicu, nikad vise u Zvezdu da ne dolazis. Necu da hejtujem, sad je gotovo, ali 2 puta je kao poceo da vodi "evropsku Zvezdu", pa otisao da ne vidimo slucajno sta je to poceo, a samo treba pogledati koji su igraci prodefilovali kroz klub.

Tanzu Colak

pre 10 godina

pa cela hala je na svakoj utakmici trazila da Nedovic igra vise, ali je Pesic imao svoju viziju. Ponekad treneri zbog sopstvene sujete i dokazivanja ispravnosti svojih postupaka ne zele da vide ono sto ceo sportski svet vidi. Od kad se pojavio Nedovic bilo je jasno da ima potencijala za sjajnog igraca. Kosarka je jednostavna igra, ali se talenti ne pojavljuju svaki dan. Kad imate srecu da ih dobijete taj trenutak treba iskoristiti i maksimalno ih forsirati. Nazalost strucnjaci kod nas cesti zestoko promase u svojim filozofijama...

Ne mogu ni ja da slusam gluposti neznalica

pre 10 godina

ALO BRE LJUDI DA LI STE VI NORMALNI!!!!!?

Nedovic bi svakako otisao na kraju sezone jer mu je ugovor isticao i nije bilo teoretske sanse da bi produzio ugovor a toliko je bilo interesovanje za njega! Normalno je bilo sto je Pesic razmisljao da je bolje pruzati sansu nekome ko ima visegodisnji ugovor i ko ce na duze staze ostaviti rezultat... Sad druga je prica to sto se desilo sa Andrijom Milutinovicem i Cvetkovicem. Prestanite vise da spominjete Pesica, on je makar razmisljao na duze staze!!!
(Ne mogu vise da slusam ove sveznalice, 9. jul 2013 23:32)

Razmisljao je Pesic kako i gde da ode, ne na Zvezdu i njen tim na duze staze, a i ti produzi dalje sa svojim besmislicama.

Bob Rock

pre 10 godina

Jeste nedovic dobar igrac, jeste NBA kalibar, ali, cini mi se da nece uspeti u americi...

Americki treneri jednostavno ne vole bele evropske niske igrace, posebno ne one koji nisu prosli kroz americke koledze...

Drazen se mucio u americkoj karijeri, Djordjevic nije uspeo, Danilovic nije uspeo, Pavlovic nema neku blistavu karijeru kakvu bi imao u na primer CSKA, Barsi, Realu ili nekom slicnom evropskom velikanu... Pitanje je i da li bi Stojakovic uspeo da iza sebe nije imao Divca...

Corleone

pre 10 godina

@bob rock-nema tu velikih pravila, ako se poklope neke kockice eto uspeha, tu ne mislim na "suvi" kvalitet samog igraca. Vrhunski evropski kosarkasi npr. Spanulis, Dijamantidis ništa u NBA nisu napravili, Bodiroga uz dužno poštovanje nije imao "onu stvar" da pokuša iako je imao sve preduslove itd. Sa druge strane desetine košarkaša koji su u elitnoj ligi po deceniju po meni nemaju kvalitete ni za solidne evropske klubove, nema tu pravila. Nemanja je nešto poput Jana Veselog i mislim da će tako i proći, iako sam zvezdaš i jako ga gotivim.

Bob Rock

pre 10 godina

@ (Corleone, 9. jul 2013 23:02)


Da, po karakteru i po kvalitetu, Nedovic i Veseli su slicni igraci...

Medjutim, ogromna Janova prednost je pozicija na kojoj igra!!

Visoki beli evropski igraci, 4-5 imaju 90% vise sansi da uspeju u NBA od niskih belih evropskih igraca (1 i 2)... Americki trener hoce beka koji je u stanju da "posterizuje" Sakila, Dankana, Hauarda... To beli bekovi fizicki nisu u stanju...

Scout

pre 10 godina

Vidim ovde neki osporavaju Nedovicev kvalitet, na foru nije dovoljno dobar, nece uspeti, bolje da je ostao u Evropi i bla bla... U tome je car sporta, zelja za napredovanjem, dokazivanjem i pracenjem snova, sto Nemanja i cini... Samo napred majstore i ne slusaj ove "strucnjake" iz fotelje!!!

Nugget

pre 10 godina

jedva čekam da ga gledam...nadam se da će igrati u početku kolko tolko a za koju godinu da opet imamo igrača o kojem će se pričati u NBA

jim

pre 10 godina

Dosta vise pljuvanja po Pesicu, to je jedini trener kome cak ni Covic nije mogao sastavljati tim. Pesicevo zlatno pravilo je pokidaj u odbrani i imas svu mogucu slobodu u napadu. A Nedovic nije igrao zato sto ne postoji u odbrani, ko god je gledao lietuvas ove godine mogao je to da vidi, a zasto je to tako, potpuno mi je nejasno, jer decko im fantasticnu brzinu, skok, reflekse, ma kompletnu motoriku i trebao bi da kida u odbrani.

Yo' maniak

pre 10 godina

Sta sad hoce da kazu pojedinci? Da su u NBA glupi treneri?! Nije se on sam draftovao, nego su ga oni draftovali. A ovi strucnjaci sto pametuju ovde bolje da ne rade to jer je Nedovic veoma dobar igrac!(oni to I znaju pa im krivo)

drvobradi

pre 10 godina

@my way i ostali
Slabo poznajete kosarku. Nedovic, ako se bude ponasao i igrao odbranu kao sto je radio u CZ kod Pesica, nema sta da trazi u NBA. Naravno da ce zaraditi novac, ali karijera ce mu biti neprimetna. Kari je Radmanovica, koji je 2x veci potencijal od Nedovica, isterao iz tima na SP2002. Kako je Radman prosao u NBA mogli smo da vidimo (samo je uzeo novac), a potencijalno je bio igrac kalibra Stojakovica (fizicki cak i bolji). Pamti se jedino da je pokusao da slaze Dzeksona kada je pao sa snowboard-a. BTW taj isti Kari Pesic je u CZ od anonimnih Bjelice, Keselja i Stimca napravio reprezentativce za samo jednu sezonu.

Ne mogu vise da slusam ove sveznalice

pre 10 godina

ALO BRE LJUDI DA LI STE VI NORMALNI!!!!!?

Nedovic bi svakako otisao na kraju sezone jer mu je ugovor isticao i nije bilo teoretske sanse da bi produzio ugovor a toliko je bilo interesovanje za njega! Normalno je bilo sto je Pesic razmisljao da je bolje pruzati sansu nekome ko ima visegodisnji ugovor i ko ce na duze staze ostaviti rezultat... Sad druga je prica to sto se desilo sa Andrijom Milutinovicem i Cvetkovicem. Prestanite vise da spominjete Pesica, on je makar razmisljao na duze staze!!!

MARE

pre 10 godina

Nedović je poprilično poljuljao kredibilitet Svetislava Pešića. Čovek mu nije dao da igra a vidi ga sad gde je u NBA ligi. Pešiću sujetan si.

Kalimist

pre 10 godina

Sugradjanin mi je, ali da se ne lazemo - uopste nije dobar igrac. Rupa je u odbrani i ne zna da sutira, tako da ne vidim sta on ima da trazi u NBA. Jos jedan klinac u nizu koji misli da je Bogom dan i koji ne ume da sagleda gde mu je realno mesto.

Djura

pre 10 godina

Ne mogu da verujem da još ima ljudi koji brane Pešića (čoveka koga samo novac zanima) za to što Nedović nije igrao uopšte. Pa on je bio i tada najbolji igrač u Zvezdi, nije mi jasno zbog čega nekad nije ulazio u igru ni minut. Ovi što pravdaju to time da ne zna da igra odbranu su ljudi koji su to čuli od Pešića i uopšte nemaju pojma da li je to tačno ili nije. Da Nedović bude proglašen i najboljim igračem NBA oni bi i dalje tvrdili da je Pešić bio u pravu. I što se tiče toga da jedino Pešiću nije Čović sastavljao ekipu, ne znam šta je u igri radio Filip Čović, dok je isti ovaj Nedović sedeo na klupi. Nemanja srećno, posle dugo vremena opet ću čekati NBA utakmice sa velikim nestrpljenjem.

Milan

pre 10 godina

@ (Bob Rock, 09. jul 2013 22:31)

Da li je moguce da si napisao da Danilovic nije uspeo u NBA? Prva petorka Majamija i trojke 7/7 na jednoj od utakmica znaci da nije uspeo? Covek se vratio u Evropu jer je tako hteo.

sin011

pre 10 godina

Već su ga ubacili u roster : http://espn.go.com/nba/team/roster/_/name/gs/golden-state-warriors...ne piše mu plata...
Sad mora da se izbori za svoj status dobrim radom. Njih ima 16 to znači da će neko da "izvisi"...da li će upasti Nedović u tim pitanje je.
U svakom slučaju i samo treniranje u jednom tako ozbiljnom i dobro organizovanom timu je bolje nego igrati Evroligu koja ne može ni da se poredi sa NBA ligom. Nemanja iskoristi najbolje tu šansu i mnogo radi...bićeš okružen najboljim svetskim trenerima. Srećno.

Dirty

pre 10 godina

Konacno pravi ratnik??? Cabarkapa i Radmanovic to nazalost nisu bili...Ako se Nedovic izbori za mesto u GS primice nas o'ma u EU, Apple otgvara fabriku u Kikindi, auto put Sabac Loznica itd...

zzzz

pre 10 godina

To je igrac. Uprkos obavezama u letnjoj ligi on dolazi na pripreme i igrace za Srbiju. Mogo je lepo da igra tamo i da se dokazuje kako bi zaradio bolji tretman medju buducim saigracima, ali nije.

Nele

pre 10 godina

(Bob Rock, 9. jul 2013 22:31)

Djinobili, Kid, Nes, Kar, Stokton, Vilijams, Lin... sve sami crnci?
I kakve veze ima trojkas sa centrom?

bojan

pre 10 godina

Razmisljao je Pesic kako i gde da ode, ne na Zvezdu i njen tim na duze staze, a i ti produzi dalje sa svojim besmislicama.
(Ne mogu ni ja da slusam gluposti neznalica, 9. jul 2013 23:49)

nemoj da lupas gluposti,decko ti je lepo objasnio zasto ga je pesic drzao na klupi. Takodje taj isti Pesic je otpisao 2/3 potrazivanja koja je imao prema zvezdi.

Ti sada vidi da li ce tvoj vujosevic da otpise 2/3 svoje plate koja je 400.000e godisnje!
(to sto je navodno primio samo jednu platu ne znaci da je odustao od isplate ostatka)

Novi Sad

pre 10 godina

svi krive karija ali igrao je i kod njega kao mlad oko 10 min a sta mali mitrovic da kaze kida za sve mladje selekcije a ne igra ni 10 sek.. A kari je napravio igraca od nemanje bjelice..

Slaviša

pre 10 godina

Joj, joj. Sve sami stručnjaci. A sećam se kako su svi opravdavali Karija, i verovali u nešto.
Tako će biti i sa Milutinovićem koji je strašan igrač, a oterali ste ga. Niko ni reči o momku a kuknjava će početi kad kroz dve god bude na vrhuncu!

my way

pre 10 godina

@my way i ostali
Slabo poznajete kosarku. Nedovic, ako se bude ponasao i igrao odbranu kao sto je radio u CZ kod Pesica, nema sta da trazi u NBA. Naravno da ce zaraditi novac, ali karijera ce mu biti neprimetna. Kari je Radmanovica, koji je 2x veci potencijal od Nedovica, isterao iz tima na SP2002. Kako je Radman prosao u NBA mogli smo da vidimo (samo je uzeo novac), a potencijalno je bio igrac kalibra Stojakovica (fizicki cak i bolji). Pamti se jedino da je pokusao da slaze Dzeksona kada je pao sa snowboard-a. BTW taj isti Kari Pesic je u CZ od anonimnih Bjelice, Keselja i Stimca napravio reprezentativce za samo jednu sezonu.
(drvobradi, 10. jul 2013 09:29)

Prijatelju, ajde nas, ali ti sa ovim ucis kosarci litvance iz Lijetuvosa i ljude iz NBA, koji su ga izabrali u prvoj rundi, a koliko njihovih mladica iz srdnjih skola i koledza sanja o NBA ligi. Povezivanje price iz Zvezde sa tim kakva ce mu karijera dalje biti je tek besmisleno. Bez nje su ostali i Sale Djordjevic, mogao je i Drazen Petrovic, pa sta? Zavisi kako se kockice sloze. A da se razumes u kosarku kako tvrdis, znao bi da su Keselj i Stimac prosli mladje kategorije, imaju obojica i medalje i nisu anonimci od kojih je Pesic stvorio reprezentativce za 1 sezonu. A Bjelica decko potencijal i isplivao bi svakako.

Kalimist

pre 10 godina

Sugradjanin mi je, ali da se ne lazemo - uopste nije dobar igrac. Rupa je u odbrani i ne zna da sutira, tako da ne vidim sta on ima da trazi u NBA. Jos jedan klinac u nizu koji misli da je Bogom dan i koji ne ume da sagleda gde mu je realno mesto.

Bob Rock

pre 10 godina

Jeste nedovic dobar igrac, jeste NBA kalibar, ali, cini mi se da nece uspeti u americi...

Americki treneri jednostavno ne vole bele evropske niske igrace, posebno ne one koji nisu prosli kroz americke koledze...

Drazen se mucio u americkoj karijeri, Djordjevic nije uspeo, Danilovic nije uspeo, Pavlovic nema neku blistavu karijeru kakvu bi imao u na primer CSKA, Barsi, Realu ili nekom slicnom evropskom velikanu... Pitanje je i da li bi Stojakovic uspeo da iza sebe nije imao Divca...

Ne mogu vise da slusam ove sveznalice

pre 10 godina

ALO BRE LJUDI DA LI STE VI NORMALNI!!!!!?

Nedovic bi svakako otisao na kraju sezone jer mu je ugovor isticao i nije bilo teoretske sanse da bi produzio ugovor a toliko je bilo interesovanje za njega! Normalno je bilo sto je Pesic razmisljao da je bolje pruzati sansu nekome ko ima visegodisnji ugovor i ko ce na duze staze ostaviti rezultat... Sad druga je prica to sto se desilo sa Andrijom Milutinovicem i Cvetkovicem. Prestanite vise da spominjete Pesica, on je makar razmisljao na duze staze!!!

Bob Rock

pre 10 godina

@ (Corleone, 9. jul 2013 23:02)


Da, po karakteru i po kvalitetu, Nedovic i Veseli su slicni igraci...

Medjutim, ogromna Janova prednost je pozicija na kojoj igra!!

Visoki beli evropski igraci, 4-5 imaju 90% vise sansi da uspeju u NBA od niskih belih evropskih igraca (1 i 2)... Americki trener hoce beka koji je u stanju da "posterizuje" Sakila, Dankana, Hauarda... To beli bekovi fizicki nisu u stanju...

my way

pre 10 godina

Sta mi zvezdasi tek treba da kazemo? Pesicu, Pesicu, nikad vise u Zvezdu da ne dolazis. Necu da hejtujem, sad je gotovo, ali 2 puta je kao poceo da vodi "evropsku Zvezdu", pa otisao da ne vidimo slucajno sta je to poceo, a samo treba pogledati koji su igraci prodefilovali kroz klub.

Ne mogu ni ja da slusam gluposti neznalica

pre 10 godina

ALO BRE LJUDI DA LI STE VI NORMALNI!!!!!?

Nedovic bi svakako otisao na kraju sezone jer mu je ugovor isticao i nije bilo teoretske sanse da bi produzio ugovor a toliko je bilo interesovanje za njega! Normalno je bilo sto je Pesic razmisljao da je bolje pruzati sansu nekome ko ima visegodisnji ugovor i ko ce na duze staze ostaviti rezultat... Sad druga je prica to sto se desilo sa Andrijom Milutinovicem i Cvetkovicem. Prestanite vise da spominjete Pesica, on je makar razmisljao na duze staze!!!
(Ne mogu vise da slusam ove sveznalice, 9. jul 2013 23:32)

Razmisljao je Pesic kako i gde da ode, ne na Zvezdu i njen tim na duze staze, a i ti produzi dalje sa svojim besmislicama.

Corleone

pre 10 godina

@bob rock-nema tu velikih pravila, ako se poklope neke kockice eto uspeha, tu ne mislim na "suvi" kvalitet samog igraca. Vrhunski evropski kosarkasi npr. Spanulis, Dijamantidis ništa u NBA nisu napravili, Bodiroga uz dužno poštovanje nije imao "onu stvar" da pokuša iako je imao sve preduslove itd. Sa druge strane desetine košarkaša koji su u elitnoj ligi po deceniju po meni nemaju kvalitete ni za solidne evropske klubove, nema tu pravila. Nemanja je nešto poput Jana Veselog i mislim da će tako i proći, iako sam zvezdaš i jako ga gotivim.

drvobradi

pre 10 godina

@my way i ostali
Slabo poznajete kosarku. Nedovic, ako se bude ponasao i igrao odbranu kao sto je radio u CZ kod Pesica, nema sta da trazi u NBA. Naravno da ce zaraditi novac, ali karijera ce mu biti neprimetna. Kari je Radmanovica, koji je 2x veci potencijal od Nedovica, isterao iz tima na SP2002. Kako je Radman prosao u NBA mogli smo da vidimo (samo je uzeo novac), a potencijalno je bio igrac kalibra Stojakovica (fizicki cak i bolji). Pamti se jedino da je pokusao da slaze Dzeksona kada je pao sa snowboard-a. BTW taj isti Kari Pesic je u CZ od anonimnih Bjelice, Keselja i Stimca napravio reprezentativce za samo jednu sezonu.

Tanzu Colak

pre 10 godina

pa cela hala je na svakoj utakmici trazila da Nedovic igra vise, ali je Pesic imao svoju viziju. Ponekad treneri zbog sopstvene sujete i dokazivanja ispravnosti svojih postupaka ne zele da vide ono sto ceo sportski svet vidi. Od kad se pojavio Nedovic bilo je jasno da ima potencijala za sjajnog igraca. Kosarka je jednostavna igra, ali se talenti ne pojavljuju svaki dan. Kad imate srecu da ih dobijete taj trenutak treba iskoristiti i maksimalno ih forsirati. Nazalost strucnjaci kod nas cesti zestoko promase u svojim filozofijama...

bojan

pre 10 godina

Razmisljao je Pesic kako i gde da ode, ne na Zvezdu i njen tim na duze staze, a i ti produzi dalje sa svojim besmislicama.
(Ne mogu ni ja da slusam gluposti neznalica, 9. jul 2013 23:49)

nemoj da lupas gluposti,decko ti je lepo objasnio zasto ga je pesic drzao na klupi. Takodje taj isti Pesic je otpisao 2/3 potrazivanja koja je imao prema zvezdi.

Ti sada vidi da li ce tvoj vujosevic da otpise 2/3 svoje plate koja je 400.000e godisnje!
(to sto je navodno primio samo jednu platu ne znaci da je odustao od isplate ostatka)

MARE

pre 10 godina

Nedović je poprilično poljuljao kredibilitet Svetislava Pešića. Čovek mu nije dao da igra a vidi ga sad gde je u NBA ligi. Pešiću sujetan si.

Slaviša

pre 10 godina

Joj, joj. Sve sami stručnjaci. A sećam se kako su svi opravdavali Karija, i verovali u nešto.
Tako će biti i sa Milutinovićem koji je strašan igrač, a oterali ste ga. Niko ni reči o momku a kuknjava će početi kad kroz dve god bude na vrhuncu!

jim

pre 10 godina

Dosta vise pljuvanja po Pesicu, to je jedini trener kome cak ni Covic nije mogao sastavljati tim. Pesicevo zlatno pravilo je pokidaj u odbrani i imas svu mogucu slobodu u napadu. A Nedovic nije igrao zato sto ne postoji u odbrani, ko god je gledao lietuvas ove godine mogao je to da vidi, a zasto je to tako, potpuno mi je nejasno, jer decko im fantasticnu brzinu, skok, reflekse, ma kompletnu motoriku i trebao bi da kida u odbrani.

sin011

pre 10 godina

Već su ga ubacili u roster : http://espn.go.com/nba/team/roster/_/name/gs/golden-state-warriors...ne piše mu plata...
Sad mora da se izbori za svoj status dobrim radom. Njih ima 16 to znači da će neko da "izvisi"...da li će upasti Nedović u tim pitanje je.
U svakom slučaju i samo treniranje u jednom tako ozbiljnom i dobro organizovanom timu je bolje nego igrati Evroligu koja ne može ni da se poredi sa NBA ligom. Nemanja iskoristi najbolje tu šansu i mnogo radi...bićeš okružen najboljim svetskim trenerima. Srećno.

Milan

pre 10 godina

@ (Bob Rock, 09. jul 2013 22:31)

Da li je moguce da si napisao da Danilovic nije uspeo u NBA? Prva petorka Majamija i trojke 7/7 na jednoj od utakmica znaci da nije uspeo? Covek se vratio u Evropu jer je tako hteo.

Dirty

pre 10 godina

Konacno pravi ratnik??? Cabarkapa i Radmanovic to nazalost nisu bili...Ako se Nedovic izbori za mesto u GS primice nas o'ma u EU, Apple otgvara fabriku u Kikindi, auto put Sabac Loznica itd...

Djura

pre 10 godina

Ne mogu da verujem da još ima ljudi koji brane Pešića (čoveka koga samo novac zanima) za to što Nedović nije igrao uopšte. Pa on je bio i tada najbolji igrač u Zvezdi, nije mi jasno zbog čega nekad nije ulazio u igru ni minut. Ovi što pravdaju to time da ne zna da igra odbranu su ljudi koji su to čuli od Pešića i uopšte nemaju pojma da li je to tačno ili nije. Da Nedović bude proglašen i najboljim igračem NBA oni bi i dalje tvrdili da je Pešić bio u pravu. I što se tiče toga da jedino Pešiću nije Čović sastavljao ekipu, ne znam šta je u igri radio Filip Čović, dok je isti ovaj Nedović sedeo na klupi. Nemanja srećno, posle dugo vremena opet ću čekati NBA utakmice sa velikim nestrpljenjem.

Yo' maniak

pre 10 godina

Sta sad hoce da kazu pojedinci? Da su u NBA glupi treneri?! Nije se on sam draftovao, nego su ga oni draftovali. A ovi strucnjaci sto pametuju ovde bolje da ne rade to jer je Nedovic veoma dobar igrac!(oni to I znaju pa im krivo)

Novi Sad

pre 10 godina

svi krive karija ali igrao je i kod njega kao mlad oko 10 min a sta mali mitrovic da kaze kida za sve mladje selekcije a ne igra ni 10 sek.. A kari je napravio igraca od nemanje bjelice..

Scout

pre 10 godina

Vidim ovde neki osporavaju Nedovicev kvalitet, na foru nije dovoljno dobar, nece uspeti, bolje da je ostao u Evropi i bla bla... U tome je car sporta, zelja za napredovanjem, dokazivanjem i pracenjem snova, sto Nemanja i cini... Samo napred majstore i ne slusaj ove "strucnjake" iz fotelje!!!

Nele

pre 10 godina

(Bob Rock, 9. jul 2013 22:31)

Djinobili, Kid, Nes, Kar, Stokton, Vilijams, Lin... sve sami crnci?
I kakve veze ima trojkas sa centrom?

my way

pre 10 godina

@my way i ostali
Slabo poznajete kosarku. Nedovic, ako se bude ponasao i igrao odbranu kao sto je radio u CZ kod Pesica, nema sta da trazi u NBA. Naravno da ce zaraditi novac, ali karijera ce mu biti neprimetna. Kari je Radmanovica, koji je 2x veci potencijal od Nedovica, isterao iz tima na SP2002. Kako je Radman prosao u NBA mogli smo da vidimo (samo je uzeo novac), a potencijalno je bio igrac kalibra Stojakovica (fizicki cak i bolji). Pamti se jedino da je pokusao da slaze Dzeksona kada je pao sa snowboard-a. BTW taj isti Kari Pesic je u CZ od anonimnih Bjelice, Keselja i Stimca napravio reprezentativce za samo jednu sezonu.
(drvobradi, 10. jul 2013 09:29)

Prijatelju, ajde nas, ali ti sa ovim ucis kosarci litvance iz Lijetuvosa i ljude iz NBA, koji su ga izabrali u prvoj rundi, a koliko njihovih mladica iz srdnjih skola i koledza sanja o NBA ligi. Povezivanje price iz Zvezde sa tim kakva ce mu karijera dalje biti je tek besmisleno. Bez nje su ostali i Sale Djordjevic, mogao je i Drazen Petrovic, pa sta? Zavisi kako se kockice sloze. A da se razumes u kosarku kako tvrdis, znao bi da su Keselj i Stimac prosli mladje kategorije, imaju obojica i medalje i nisu anonimci od kojih je Pesic stvorio reprezentativce za 1 sezonu. A Bjelica decko potencijal i isplivao bi svakako.

Nugget

pre 10 godina

jedva čekam da ga gledam...nadam se da će igrati u početku kolko tolko a za koju godinu da opet imamo igrača o kojem će se pričati u NBA

zzzz

pre 10 godina

To je igrac. Uprkos obavezama u letnjoj ligi on dolazi na pripreme i igrace za Srbiju. Mogo je lepo da igra tamo i da se dokazuje kako bi zaradio bolji tretman medju buducim saigracima, ali nije.