82

Petak, 31.05.2013.

11:40

Smederevci traže proširenje JSL

Čelnici Smedereva neće tako lako da se pomire sa eliminacijom u Prvu ligu, pokrenuli su inicijativu na proširenje Superlige na 18 klubova.

Izvor: B92

Smederevci traže proširenje JSL IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

82 Komentari

Sortiraj po:

fkr1958

pre 12 godina

Nije mi jasno s cim misle ljudi koji kazu da treba Cukaricki ili ne znam koga izbaciti iz lige? Pa fudbal je igra izmedju 22 igraca,onih 11 koji su bolji uzimaju bodove i cao...nebitno dali ih prati 70000 ili 70 navijaca...
U turskoj Goztepe i Karsijaka igraju derbi 2-3 lige pred 80000,ali niko ih nije video u 1 ligi 10 godine,ali Istanbul koji ima 500 gledalaca igra 1 jer ima bolje igrace...
Nase prve dve lige treba da imaju maks. po 14 timova,pa nek se se prosiri kup takmicenje ili oformi liga kup zarad vise tekmi,jer nema smisla puniti ligu klubovima koji ne mogu da izdrze takmicenje! To Sd je bilo na korak do gasenja,a ovaj kuka za prosirenje,nek on ide u 2 ligu ojaca klub i te fore pa nek se vrati u 1 i igra sto godina tamo.
Inace ko prati mladje kategorije moze da vidi koji su klubovi ozbiljni,a koji ne...tamo sem blizanaca,Vose,Ofka i Rada nema ekipa u 3 kategorije koje imaju ozbiljnu skolu,a ovamo hoce 1 ligu...gluposti!

BojanS

pre 12 godina

Hahaha smešno ligu treba smanjiti na 8 klubova .Sistem takmičenja četvorokružni tj.28 kola plus plej of još 6 kola (prva 4 kluba na tabeli) i plej aut (5,6,7 i 8 klub) što ukupno iznosi 34 kola za sve ekipe.Samo ovako će liga zasluženo nositi ime Superliga , ovako je jadna.Smederevo ima dobar stadion ali nikakvu ekipu koja na više od pola odigranih utakmica nije postigla gol.

Danubewalker

pre 12 godina

Meni si najjaci komentari oni o fudbalskim centrima a cinjenica je da je sva moc u pasaluku,ostali gradovi sem Novog Sada i Kragujevca su mrtvi.

belackg

pre 12 godina

nije bitno dal ce.ih biti 16 ili 20 cinjenica je da pola godine klubovi provode na pripremama. povecajte broj utakmica, ostalo kako god

peka1985

pre 12 godina

pa kad budemo bili organizovana drzava kao svajcarska mozda se i ugledamo na njh,ako smanjimo broj klubova ima da se igra prva liga samo u beogradu,posto ce beogradski klubovi vecinom igrati 3za3,i ako sam iz vojvodine drago mi sto je pazar ostao u superligi a ne bsk,koji u proseku gleda 500 ljudi

Sportista

pre 12 godina

bila je prica pre par godina sa manji broj klubova,kao u austriji,i to je jedna velika glupost
i tamo postoje samo 2/3 tima i niko vise.
nasa liga treba da ima vise tima,da traje malo duze.
mislim da smo jedini koj preko zime odmaramo 3meseca,to nema nigde,to je smesno,dok za to vreme ostali igraju fudbal svaka tri dana,nasi igraci ispijaju pivo i jedu prasetinu,nema leba od toga
nama treba veca liga,u kojoj ce da budu vise utakmica i manje odmora do kraj sezone
i naravno da iz FK Partizan i Zvezde izadju savi kriminalci i politicari,kako bi liga bila regularnija.

kobaz1987

pre 12 godina

podrzavam prosirenje ali smederevo ostaje u rangu ispod kao i drugi koji su ispali. to sto su u prvoj ligi bili najgori ne znaci da ce su najbolji u drugoj. sad ce opet pripreme od 3 meseca sa kojih se vecno vracaju rasrafljeni, bolje da igraju vise nego da se non-stop nesto pripremaju...

dejan-minhen

pre 12 godina

i ja bi da moj Radnicki iz Sombora igra u JSL. Prosirite ligu na 422 kluba!
Sigurno cemo biti hit u svetu i bice utakmica svaki dan.

Pazarac

pre 12 godina

Smederevo ima lep stadion,cuo sam da treba i reflektore da dobiju, a eto ispali su u drugu ligu. Ipak, najvaznije od svega je sto nemaju publiku. Da li treba liga da se prosiri? Ja sam,a mislim da je i vecina za to, da u Superligi igraju timovi koji imaju infrastrukturu i koji bi trebali da budu iz velikih centara. Dosta nam je nekih sela i palanki. Fudbal se igra zbog navijaca.

seljak.

pre 12 godina

ljudi mi smo smanjivali ligu,pa povecavali,pa barazi...pa sve smo radili zarad poboljsanja fudbala...cinjenicno stanje je tako,da mi nemamo kvalitetne igrace...od hiljadu se pojavi jedan.....ovde je jedino resenje..sve to svesti na amaterski nivo...ko zeli da igra fudbal nek igra za minimalac...i cao...sav novac prebaciti u sportove gde imamo talenat..poput kosarke,vaterpola,odbojke...pogledajte te klince uvek medalje..a sta su zadnje fudbaleri uradili....osim sto nam skoro uvek usadjuju osecaj sramote kad ih gledamo..koliko puta ste sebi rekli nikad ih vise necu gledati...verovatno posle svake utakmice....

nenad sd

pre 12 godina

Ljudi ja sam Smederevac(ppravi) i navijam za SD,ali nisam za to da se prosiri liga, zbog tog fudbala ja nisam primao platu,tj i sada nisam dobio,. toliko se ulagalo u taj klub ali pare samo nestanu,nisu igraci krivi, i ja sada kada odem na posao,radim a nemam volju jer nemam platu..

prvi srpski bek

pre 12 godina

i da se prosiri liga ne znam kakvu bi oni korist imali od toga, s obzirom da po svim fudbalskim statutima oni automatski ispadaju iz lige kao poslednjeplasirana ekipa!

slobinator

pre 12 godina

srpska liga mora hitno da se smanji na 10 klubova po uzoru na škotsku,austriju ili švajcarsku.pomenute zemlje su nekada bile miljama iza nas ,a sada su i nijhova prvenstva neuporedivo kvalitetnija,i pored toga što jedan rendžers u škotskoj neće igrati u prvoj ligi bar još dve godine.igralo bi se po četvorostrukom bod sistemu 36 kola.takva liga bi garantovala veću neizvesnost i znatno veću posetu što bi donekle popravilo finansijsku situaciju u najboljim klubovima.proširivati i ovako glomaznu ligu u ovom trenutku je potpuno nebulozno.ne zaboravimo da je u nekadašnjoj sfrj liga brojala 18 klubova,a danas toliko broji recimo bundes liga koja je dala dva učesnika u finalu lige šampiona

DESET BOZIJIH ZAPOVESTI

pre 12 godina

nemacka 90 miliona stanovnika pa 18 klubova u bundesligi a mi sa 6 miliona hocemo 18, pa oni ako mi imamo 18 treba da imaju 80...

Emir Novi Pazar

pre 12 godina

Podrzavamo inicijativu nasih prijatelja iz Smedereva jer bi povecanje lige na 18 klubova podiglo kvalitet fudbala a smederevci svakako zasluzuju elitu !

fenomen

pre 12 godina

Da se formira ex yu liga pa se opet ne bi skupilo 18 kvalitetnih klubova. A da se vrati Smederevo i jos pride Vranovo i Lipe ? Austrijski model 10 klubova i 4 x svako sa svakim. Poz...

crni_redstar

pre 12 godina

10 najboljih sa najboljim stadionima,po 4 utakmice medjusobno,sa manje namestanja i eto boljitka. zvezda,partizan,vojvodina,jagodina,sloboda,napredak,radnicki nis,spartak,radnicki kg,novi pazar. igralo bi se po celoj srbiji,ispadalo bi dva tima,sto bi smanjilo namestanje sigurno,plus bi zvezda i partizan gubili dosta bodova protiv vose,slobode,jagodine i slicnih.plus medjusobni dueli u derbijima bi doneli boljem ogromni kapital i tu bi se videla razlika i otprilike ko zasluzuje titulu.

i opet stara prica

pre 12 godina

igore samo sam napravio poredjenje sa zeljama smederevaca(nerealnim) a ti batali pricu o grobarskim kompleksima jer ih nema,11 godina basket+6 godina aba,6 godina fudbal, veceras igra sedmostruki prvak evrope, stvarno ne znam o kojim kompleksima govoris jedino ako mislis da imam komplekse zato sto navljam za trofejniji i veci klub

Kole

pre 12 godina

Svima je jasno da je kvalitet lige izuzetno nizak. Da bi se podigao kvalitet lige,nije potreban veći broj klubova već veći broj utakmica,jer bi to za posledicu imalo bolju fizičku spremu igrača,što automatski znači i bolji kvalitet fudbala. Kada je fudbal na fizičkom planu jak,onda je i tempo brži i kada su ekipe superiorne na fizičkom planu,mogu se nositi sa dosta kvalitetnijim ekipama i to je činjenica. Ko god se razume u sport,zna da je fizička sprema najbitnija karika koja je potrebna za uspeh. Naše ekipe su u poslednjih 7-8 godina znatno pale na fizičkom planu,što za posledicu ima ranu eliminaciju iz evropskih takmičenja. Idealna liga po meni bi izgledala ovako: 16 ekipa 2x15 kola plus play-off i play-out sa po 8 ekipa 2x7 kola. Bodovi iz regularnog dela bi se prenosili u play-off-out. Kup bi se igrao po sistemu kod kuće i u gostima,a u slučaju nerešenog rezultata prvo produžeci pa penali. Ukupan broj utakmica u ligi bi bio: 30+14 + kup 9 = 53 utakmica. Ako bi ekipe mogle da izdrže ovakvu sezonu, u Evropi bi se videli rezultati već posle par sezona. Da bi liga mogla da se igra po ovakvom sistemu,potrebno je više ulaganja u terene jer bi liga morala da se igra 10-ak meseci,a to znači da tereni moraju biti u funkciji i tokom zimskog perioda. Smatram da ovo nije nerealno i neostvarivo,samo se treba uključiti i država kao posrednik u nalaženju sponzora. FSS ne radi dobro svoj posao. Džabe sve,kad su se svi vrhunski stručnjaci već uglavili u fotelje i rade sve samo ne ono što je potrebno da se podigne kvalitet takmičenja,samim tim i fudbala. :(

decko_sa_sela

pre 12 godina

Cisto da znate, Smederevo ima kvalitetn tim, ali je uprava prodavala utakmice, to zna cela opstina. Sada je dosla nova uprava koja pokusava da izglati stvar... Mada im ne bi dozvolio da se odmah vrate u jsl...

Zivota

pre 12 godina

Sta reci na ovakvu vest a da se ne nasmejem da mi suze krenu!!! Pa Smederevo je 2x ispadalo iz Super lige, jednom su vec vraceni jer je prosirena liga bila, jednom su kupili mesto (fazon KAO fuzija)...Sad su ispali iz Super lige "k'o iz dzipa", igraci igrala bez para celu sezonu, taj stadion izgleda tako samo na slici, dodjite da vidite na sta lici taj stadion sad (ja znam kako,jer sam Smederevac)! Smesna,ali smesna ideja!!!

del

pre 12 godina

ko ima stadion moze da igra, ko ima reflektore moze da igra...ostali, caooo!!! mada sta sve to znaci kada vojvodina ni ovako nema vise od 500ljudi na tribinama. svi imaju posetu preko 5 hiljada kada im dodje zvezda, ni partizan ne pravi veliku posetu...

smederevac

pre 12 godina

ako su ispali iz lige, sramota su za grad.. i ostali sportovi u smederevu propadaju zbog njih.. zbog dugova treba da ih izbace u srpsku ligu..

Smederevac

pre 12 godina

Prvi sam navijao da Smederevo izgubi sve utakmice do kraja i ispadnu iz lige! Zašto?
Zato što ojadiše gradski budžet. Silne pare im upumpavaju, a zbog čega? Šta Smederevo dobija njihovim igranjem u Superligi? Apsoutno ništa! Ljudi ovde odavno već ne gledaju fudbal na stadionu. Fudbaleri ako i uspeju da dobiju pare od halapljivih "rukovodilaca", otići će negde dalje. Ajde da kažeš da će povećati priliv "gostiju", "turista", ali dolaze grupice huligana koje dođu i poižvrkaju pola grada navijačkim parolama.

Nema se para za elementarne stvari, npr da se greju škole i obdaništa, a kamoli za ostale sportove, a fudbalu i kapom i šakom. DOSTA!!!

6 u nizu

pre 12 godina

Ostao partizan bez 6 sigurnih bodova pa sada pokušava da to ispravi :-)
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (kiza, 31. maj 2013 14:56)

nama su najsigurnijih 6 bodova vi zadnjih 6 godina. tako da sta reci sem da je zvezda navjeca filijala partizana. hOHOHohohohoh

Mark

pre 12 godina

I da se prosiri, sledece sezone bi to isto Smederevo trazilo prosirenje na 20 klubova, i tako do 40, 60, i na kraju bi se po njima liga sastojala od 84 kluba...

mrmlj

pre 12 godina

"Za oživljavanje srpskog fudbala potrebno je blizu 50 miliona evra. A to je za državu ništa. Prašina!"

1. kad su tudje pare, naravno da je to nista. ako je prasina, udruzite se vi iz klubova pa skupite te pare na gomilu i ulozite ih u unapredjenje lige i fudbala uopsteno. ionako cete vi da skupljate kajmak ako se desi cudo pa te pare ne nestanu bez traga vec budu upotrebljene da se zaista ozivi fudbal.

2. da drzava ima 50 miliona evra da tek tako da u sport, nikako ne bi trebalo da ih da u fudbal. za tih 50 miliona bi moglo da se napravi 20 zatvorenih olimpijskih bazena po srbiji i da se finansira program treninga za plivanje, vaterolo i skokove u vodu narednih 10 godina pa da se ode na olimpijske igre 2024. godine i uzme 10 medalja u plivanju, vaterpolu i/ili skokovima u vodu. pogledajte madjare - njima uspeva, zasto ne bi i nama? naravno, potreban preduslov je pametan, naporan i dug rad.

Sole

pre 12 godina

Zasto 18, zasto ne 20. A za rusku ligu, pa problem je zato sto zimi ne mogu da igraju kao i kod Kazahstana, zbog toga sto je zima jaka.
A realno treba nam veci broj timova ili bar utakmica medjusobnih ako ostane ovaj broj. Nasa liga trenutno ima 30 utakmica sto je jako malo.
(Marko, 31. maj 2013 14:21)

Zašto 20 , a ne 50? Ipak smo mi najbolja i najefikasnija liga na svetu.
Što se tiče Rusa , ti hoćeš da mi kažeš da njihovu igraju samo klubovi koji nemaju probleme sa padavinama zimi? Stvarno smešno obrazloženje. Po toj logici ne bi trebalo ni Nemačka liga da ima 18 klubova , jer i kod njih znaju da se dese problemi zimi kad zaveje , pa parališe čitav grad.

FocaKMK

pre 12 godina

koliko znam i pod uslovom da se prosiri liga zadnji tim mora ispasti u nizi rang. a i kvakitet nam je za 12 klubova, znaci jos manje nego sto ij i ima inace trenutno.

Marko

pre 12 godina

Zasto 18, zasto ne 20. A za rusku ligu, pa problem je zato sto zimi ne mogu da igraju kao i kod Kazahstana, zbog toga sto je zima jaka.
A realno treba nam veci broj timova ili bar utakmica medjusobnih ako ostane ovaj broj. Nasa liga trenutno ima 30 utakmica sto je jako malo.

MI6

pre 12 godina

Pa, slazem se da bi bilo malo lepse da liga ima 18 klubova. Medjutim, ne vidim Smederevo u svemu tome. Bili su ubedljivo najgora ekipa ove sezone, i treba da ispadnu u drugu ligu. Sa druge strane, u nizem rangu ima ekipa koje pre Smedereva zasluzuju da igraju Superligu, tako da ekipi iz Smedereva nece biti lako ni u drugoj ligi naredne sezone, ma koliko klubova igralo Superligu.

PFCNAJ!

pre 12 godina

deluje suludo i bez logike ali misljenja sam da bi masovnost vremenom kroz 5 godina donio dodatni kvalitet fudbalu u srbiji. prosirivanje lige je po meni dobra ideja ali samo u granicama njene ekonomske isplativosti. fudbal treba omoguciti dostupnim u svim krajevima srbije i tako povecati fond prvoligaskih igraca i fond talenata. tako se popularizuje fudbal a to ce privuci investitore koji ce svojim ulaganjima povecati kvalitet i pojacati konkurenciju a onda ce se i publika sirom srbije vratiti na stadione. prosirivanje lige za jos 4 pa cak i 6 mesta je ideja koju vredi razmotriti.

Marko

pre 12 godina

Po meni je 16 klubova prava mera za Srbiju. 30 utakmica u prvenstvu, taman, ni malo, ni mnogo. Realno, kada je bilo 12 klubova pravio se neki treci krug, ma glupost teska, a 18 klubova, pa mozda ne bi bilo lose, ali nema u Srbiji potrebe za tim, kao sto sam rekao, 16 klubova je taman.

Dusan

pre 12 godina

Смањити лигу и увести плеј оф или нешто слично... Ко нема инфраструктуру не може да игра... Ко је дужан не може да игра...

RubyRed

pre 12 godina

Uz svo dužno poštovanje, ali kakvih crnih 18 klubova.
Pa, Poljska koja je veća zemlja bar 5 puta po broju stanovnika od Srbije,
razmatra mogućnost da smanji broj klubova iz njihove najelitnije lige sa 16 na 14.
Mi realno moramo da imamo 10 klubova. To je puna kapa. Kao Škotska. 2 puta svako sa svakim kod kuće, 2 puta svako sa svakim na strani, ukupno 36. kola. Nije možda najpametnije, ali jedino smisleno u ovim,a li bojim se i zadugo u narednim godinama.
Pa naš najveći klub ne može da izađe iz finansijskih problema u narednih 50 godina bez inženjeringa vodećih ljudi ove države, realno nema razloga da dobije licencu od UEFA za takmičenje, a drugi po veličini vešto prikriva svu svoju finansijsku dubiozu, upravo zbog decenijskog posrnuća najljućeg rivala.
Nema, zaista nema nikakvog opravdanja da ova liga ima i 16 klubova, a 18. je već ozbiljna nebuloza.

Lotos

pre 12 godina

Crvena zvezda,Partizan,Vojvodina,Jagodina,Javor,Sloboda,Novi Pazar,OFK Beograd,Voždovac,Metalac,Smederevo,Rad,Spartak,Hajduk Kula,Napredak,Radnički Niš,Radnički Kragujevac.

Danubewalker

pre 12 godina

Posto je JSL toliko kvalitetna a pretesna za sve sjajne klubove koji bi u nju,treba je prosiriti na 38-44 klubova.Mozda napraviti divizije kao u NBA,zbog manjih troskova putovanja jer smo velika zemlja.Mozda bi povecanjem dimenzija golova,na recimo 20-ak metara duzine,povecali i efikasnost i dodatno privukli sponzore.Treba razmisliti o svemu ovome,lepo je sto se Smederevo toliko zalaze za prosperitet naseg fudbala u vremenima kada svako gleda samo sebe.

gurovic

pre 12 godina

Srpska Premium Liga
1.Crvena Zvezda
2.Partizan
3.Vojvodina
4.Jagodina
5.Sloboda Uzice
6.Radnicki Nis
7.Radnicki Kragujevac
8.Novi Pazar
9.Spartak Subotica
10.Napredak Krusevac
------------------------------
Svako sa svakim 2x (18 kola)
Playoff i Playout ,po 5 ekipa.Opet svako sa svakim 2x 8 kola.

Cirkus

pre 12 godina

Pazi sada ovoga sta prica.Pa on je Napredak usrecio.Ko ce da da pare za Smederevo.Mozda Dinkic i njih uracuna u socijalni program. Ligu treba da igra osam klubova kao u skotskoj. Cevorokruzno.Kod nas vecito politika mesa prste.Ovi iz Pazara bi jedva cekali.Ako se nekoseti da prosiruje ligu zasto bi Smedervo ili Pazar ostali. Sto ne bi Metalac i Vozdovac usli

Jovan

pre 12 godina

Da smanje na 12 u vrh glave,i da ne ispada nijedna,vec da poslednje plasirana igra baraz sa prvom ekipom iz telekom lige...i da ligu mogu da igraju samo ekipe sa stadionima...

gremlin

pre 12 godina

50 miliona evra za fudbal,dok u Srbiji deca umiru,ili im treba za novo srce,ili nema potrebnih lekova,da bi mogli da se mnoze,manekeni,starlete,splavovi i farme...O Srbijo,zemljo prokleta!

skeptik

pre 12 godina

Ne podrzavam, to Smederevo da je nesto vredelo, izborilo bi se za opstanak. Zasto onda ne liga sa 25 klubova. I zasto bas oni, sto ne i Banatski dvor ili Lucani. E da, 50 miliona prasina!!!!! Ajd da daju odbojkasima, rukometasicama i
vaterpolistima, pa da ne bude bacena para, ovako dati fudbalu je besmisleno.

Rajko Janjanin

pre 12 godina

Kako li se to iz masovnosti dobija kvalitet, da mi je znati? Svasta. Naprotiv, u ovoj ligi nema kvaliteta ni za ovoliki broj klubova. Niko nije Smederevu kriv sto su ispali. Imaju odlican stadion, a on zvrji prazan - gospodo, prvo se pomucite da animirate vlastitu publiku, budite gledaniji, onda ce doci sponzori, od toga sve pocinje; a ne kao ove godine da im se tim raspada, gube po deset utakmica u nizu i sada se odjednom brinu za fudbal u Srbiji. Manite se tih prica, prvo uredite vlastito dvoriste.

Sole

pre 12 godina

U Rusiji , koja je najveća zemlja na svetu , igra samo 16 timova u njihovoj najjačoj ligi , i ne vidim tamo problem što se tiče sponzora , atraktivnosti i dovođenja velikih imena , a ni problem što se tiče igranja Evro takmičenja. Kao drugo , ako bi se liga proširila na 18 klubova , broj utakmica bi se povećao za svega 4 , tako da bi se igralo 7 meseci , a ne 10 kao što kaže Žarko Pavlović.
Meni sve ovo izgleda kao pokušaj da se za zelenim stolom ostvari ono što nisu bili u stanju da pokažu svojim igrama na terenu.

i opet stara prica

pre 12 godina

i navijaci komsinice traze od uefa da se ukine izdavanje licence uz obrazlozenje "pare nisu problem para nema" takodje zalazu se da takmicenje u evropi pocne u septembru a kao razlog navode "odavno nismo odigrali evropsku utakmicu po ladovini" i ako nije previse da ukoliko se jednog dana plasiraju u grupu nekog evro takmicenja da u istoj budu ekipe dinamo drezden,grashopers i glazgov rendzers pa da im pokazu

Sale Sale

pre 12 godina

Da imamo 18 klubova sa uslovima sa Superligu to bi bilo super. Ali imamo ih mozda 14! BSK, Rad, Javor i Cukaricki sto pre izbaciti iz lige.

Davor

pre 12 godina

Meni je samo zao sto ce onako lep stadion da propadne...A bio je jedan od lepsih kod nas....Nazalost za 10 godina pocece sam da se urusava...Vec su poceli da maznjavaju sa njega uvece...Zato im i ne radi nov semafor jer je neko ukrao bateriju ili kako se vec zove ....

LJuba iz Nis

pre 12 godina

Nemaju ni dinara,klub u dugovima ,igrači bez primanja,slabo interesovanje publike u gradu za fudbal, a oni traže proširenje lige.Pre više godina su na taj način i ostali u ligi,ali mislim da bi ovo bilo smešno i žalosno i da svi koji ispadnu iz lige traže da se ista proširi.

Hm

pre 12 godina

Kakvo crno prosirivanje, pa liga treba da se smanji na deset klubova, a ne da igraju razni BSK-ovi i klubovi sa tri reda tribina na koje dolaze rodbina i prijatelji. Zao mi je sto je Smederevo ispalo samo zato sto imaju normalan i lep stadion.

Pedja

pre 12 godina

I usli su svojevremeno administrativno u ligu, a ne po rezultatima, a i spasili se prosirenjem. Sad hoce opet. Pa dokle, kako vas nije sramota? Ispali ste, ako ste kvalitetni budite prvak druge lige pa se vratite nazad i nema problema. Kazu sto Zvezda i Partizan ne dobijaju lako utakmice van Beograda da govori o kvalitetu. Tacno, rec je o kvalitetu, ali ne da se podigao vec da se spustio. Liga ne da treba da se prosiri, vec treba da se smanji. Liga ne treba da ima vise od 10 klubova i treba da igraju svako sa svakim po 4 puta sto bi dalo 36 kola. Znaci fudbaleri bi bili bolje fizicki pripremljeni i gledale bi se utakmice klubova medju kojima nema toliko puno razlike u kvalitetu. Jedino to moze podici kvalitet naseg fudbala, a ne ovako da svaka opstina treba da ima prvoligasa.

jevrej

pre 12 godina

da povecaju na 18?? More da smanje na 12!!! Zvezda,Partizan,Vosa,Subotica,Krusevac,Kragujevac,Nis,Pazar,OFK,Smederevo( ali od 2014 ako se srede),Uzice i Jagodina.Sa ovim klubovima u postenoj neTole Superligi,Partizan i Zvezda bi imali mozda po 2 pobede na strani po sezoni.

Idemoooo

pre 12 godina

Premier liga i Primera imaju po 20 klubova. Jasno je da kvantitet rađa kvalitet i u ovom predlogu leži rešenje za preporod srpskog fudbala.

mj

pre 12 godina

Treba da se uvedu licence za stadione, svi da imaju reflektore i odredjen broj mesta pa ko ima licencu nek igra. I da se igra od proleća do jeseni kad je lepse vreme. Tako neće biti drugih liga koje odvlace pažnju, ne bi se igralo po kaljugama, a i bilo bi lepo provesti letnje vece kad malo zahladi na stadionu.

Sole

pre 12 godina

Pridruzujemo se inicijativi. Vreme je da pocne da se radi u interesu samog fudbala. Klubovi koji imaju navijace i tradiciju iza sebe zasluzuju da igraju sa "najboljima" iz nase lige.
Pozdrav iz Pazara, grada fudbala.
(Posmatrac, 31. maj 2013 12:53)

Od kada je to Pazar grad sa fudbalskom tradicijom?

Posmatrac

pre 12 godina

Pridruzujemo se inicijativi. Vreme je da pocne da se radi u interesu samog fudbala. Klubovi koji imaju navijace i tradiciju iza sebe zasluzuju da igraju sa "najboljima" iz nase lige.
Pozdrav iz Pazara, grada fudbala.

skeptik

pre 12 godina

Ne podrzavam, to Smederevo da je nesto vredelo, izborilo bi se za opstanak. Zasto onda ne liga sa 25 klubova. I zasto bas oni, sto ne i Banatski dvor ili Lucani. E da, 50 miliona prasina!!!!! Ajd da daju odbojkasima, rukometasicama i
vaterpolistima, pa da ne bude bacena para, ovako dati fudbalu je besmisleno.

LJuba iz Nis

pre 12 godina

Nemaju ni dinara,klub u dugovima ,igrači bez primanja,slabo interesovanje publike u gradu za fudbal, a oni traže proširenje lige.Pre više godina su na taj način i ostali u ligi,ali mislim da bi ovo bilo smešno i žalosno i da svi koji ispadnu iz lige traže da se ista proširi.

gremlin

pre 12 godina

50 miliona evra za fudbal,dok u Srbiji deca umiru,ili im treba za novo srce,ili nema potrebnih lekova,da bi mogli da se mnoze,manekeni,starlete,splavovi i farme...O Srbijo,zemljo prokleta!

Rajko Janjanin

pre 12 godina

Kako li se to iz masovnosti dobija kvalitet, da mi je znati? Svasta. Naprotiv, u ovoj ligi nema kvaliteta ni za ovoliki broj klubova. Niko nije Smederevu kriv sto su ispali. Imaju odlican stadion, a on zvrji prazan - gospodo, prvo se pomucite da animirate vlastitu publiku, budite gledaniji, onda ce doci sponzori, od toga sve pocinje; a ne kao ove godine da im se tim raspada, gube po deset utakmica u nizu i sada se odjednom brinu za fudbal u Srbiji. Manite se tih prica, prvo uredite vlastito dvoriste.

Hm

pre 12 godina

Kakvo crno prosirivanje, pa liga treba da se smanji na deset klubova, a ne da igraju razni BSK-ovi i klubovi sa tri reda tribina na koje dolaze rodbina i prijatelji. Zao mi je sto je Smederevo ispalo samo zato sto imaju normalan i lep stadion.

Sole

pre 12 godina

Pridruzujemo se inicijativi. Vreme je da pocne da se radi u interesu samog fudbala. Klubovi koji imaju navijace i tradiciju iza sebe zasluzuju da igraju sa "najboljima" iz nase lige.
Pozdrav iz Pazara, grada fudbala.
(Posmatrac, 31. maj 2013 12:53)

Od kada je to Pazar grad sa fudbalskom tradicijom?

Sole

pre 12 godina

U Rusiji , koja je najveća zemlja na svetu , igra samo 16 timova u njihovoj najjačoj ligi , i ne vidim tamo problem što se tiče sponzora , atraktivnosti i dovođenja velikih imena , a ni problem što se tiče igranja Evro takmičenja. Kao drugo , ako bi se liga proširila na 18 klubova , broj utakmica bi se povećao za svega 4 , tako da bi se igralo 7 meseci , a ne 10 kao što kaže Žarko Pavlović.
Meni sve ovo izgleda kao pokušaj da se za zelenim stolom ostvari ono što nisu bili u stanju da pokažu svojim igrama na terenu.

mj

pre 12 godina

Treba da se uvedu licence za stadione, svi da imaju reflektore i odredjen broj mesta pa ko ima licencu nek igra. I da se igra od proleća do jeseni kad je lepse vreme. Tako neće biti drugih liga koje odvlace pažnju, ne bi se igralo po kaljugama, a i bilo bi lepo provesti letnje vece kad malo zahladi na stadionu.

Danubewalker

pre 12 godina

Posto je JSL toliko kvalitetna a pretesna za sve sjajne klubove koji bi u nju,treba je prosiriti na 38-44 klubova.Mozda napraviti divizije kao u NBA,zbog manjih troskova putovanja jer smo velika zemlja.Mozda bi povecanjem dimenzija golova,na recimo 20-ak metara duzine,povecali i efikasnost i dodatno privukli sponzore.Treba razmisliti o svemu ovome,lepo je sto se Smederevo toliko zalaze za prosperitet naseg fudbala u vremenima kada svako gleda samo sebe.

Sale Sale

pre 12 godina

Da imamo 18 klubova sa uslovima sa Superligu to bi bilo super. Ali imamo ih mozda 14! BSK, Rad, Javor i Cukaricki sto pre izbaciti iz lige.

Smederevac

pre 12 godina

Prvi sam navijao da Smederevo izgubi sve utakmice do kraja i ispadnu iz lige! Zašto?
Zato što ojadiše gradski budžet. Silne pare im upumpavaju, a zbog čega? Šta Smederevo dobija njihovim igranjem u Superligi? Apsoutno ništa! Ljudi ovde odavno već ne gledaju fudbal na stadionu. Fudbaleri ako i uspeju da dobiju pare od halapljivih "rukovodilaca", otići će negde dalje. Ajde da kažeš da će povećati priliv "gostiju", "turista", ali dolaze grupice huligana koje dođu i poižvrkaju pola grada navijačkim parolama.

Nema se para za elementarne stvari, npr da se greju škole i obdaništa, a kamoli za ostale sportove, a fudbalu i kapom i šakom. DOSTA!!!

gurovic

pre 12 godina

Srpska Premium Liga
1.Crvena Zvezda
2.Partizan
3.Vojvodina
4.Jagodina
5.Sloboda Uzice
6.Radnicki Nis
7.Radnicki Kragujevac
8.Novi Pazar
9.Spartak Subotica
10.Napredak Krusevac
------------------------------
Svako sa svakim 2x (18 kola)
Playoff i Playout ,po 5 ekipa.Opet svako sa svakim 2x 8 kola.

Dusan

pre 12 godina

Смањити лигу и увести плеј оф или нешто слично... Ко нема инфраструктуру не може да игра... Ко је дужан не може да игра...

MI6

pre 12 godina

Pa, slazem se da bi bilo malo lepse da liga ima 18 klubova. Medjutim, ne vidim Smederevo u svemu tome. Bili su ubedljivo najgora ekipa ove sezone, i treba da ispadnu u drugu ligu. Sa druge strane, u nizem rangu ima ekipa koje pre Smedereva zasluzuju da igraju Superligu, tako da ekipi iz Smedereva nece biti lako ni u drugoj ligi naredne sezone, ma koliko klubova igralo Superligu.

dejan-minhen

pre 12 godina

i ja bi da moj Radnicki iz Sombora igra u JSL. Prosirite ligu na 422 kluba!
Sigurno cemo biti hit u svetu i bice utakmica svaki dan.

Zivota

pre 12 godina

Sta reci na ovakvu vest a da se ne nasmejem da mi suze krenu!!! Pa Smederevo je 2x ispadalo iz Super lige, jednom su vec vraceni jer je prosirena liga bila, jednom su kupili mesto (fazon KAO fuzija)...Sad su ispali iz Super lige "k'o iz dzipa", igraci igrala bez para celu sezonu, taj stadion izgleda tako samo na slici, dodjite da vidite na sta lici taj stadion sad (ja znam kako,jer sam Smederevac)! Smesna,ali smesna ideja!!!

Davor

pre 12 godina

Meni je samo zao sto ce onako lep stadion da propadne...A bio je jedan od lepsih kod nas....Nazalost za 10 godina pocece sam da se urusava...Vec su poceli da maznjavaju sa njega uvece...Zato im i ne radi nov semafor jer je neko ukrao bateriju ili kako se vec zove ....

jevrej

pre 12 godina

da povecaju na 18?? More da smanje na 12!!! Zvezda,Partizan,Vosa,Subotica,Krusevac,Kragujevac,Nis,Pazar,OFK,Smederevo( ali od 2014 ako se srede),Uzice i Jagodina.Sa ovim klubovima u postenoj neTole Superligi,Partizan i Zvezda bi imali mozda po 2 pobede na strani po sezoni.

Pedja

pre 12 godina

I usli su svojevremeno administrativno u ligu, a ne po rezultatima, a i spasili se prosirenjem. Sad hoce opet. Pa dokle, kako vas nije sramota? Ispali ste, ako ste kvalitetni budite prvak druge lige pa se vratite nazad i nema problema. Kazu sto Zvezda i Partizan ne dobijaju lako utakmice van Beograda da govori o kvalitetu. Tacno, rec je o kvalitetu, ali ne da se podigao vec da se spustio. Liga ne da treba da se prosiri, vec treba da se smanji. Liga ne treba da ima vise od 10 klubova i treba da igraju svako sa svakim po 4 puta sto bi dalo 36 kola. Znaci fudbaleri bi bili bolje fizicki pripremljeni i gledale bi se utakmice klubova medju kojima nema toliko puno razlike u kvalitetu. Jedino to moze podici kvalitet naseg fudbala, a ne ovako da svaka opstina treba da ima prvoligasa.

RubyRed

pre 12 godina

Uz svo dužno poštovanje, ali kakvih crnih 18 klubova.
Pa, Poljska koja je veća zemlja bar 5 puta po broju stanovnika od Srbije,
razmatra mogućnost da smanji broj klubova iz njihove najelitnije lige sa 16 na 14.
Mi realno moramo da imamo 10 klubova. To je puna kapa. Kao Škotska. 2 puta svako sa svakim kod kuće, 2 puta svako sa svakim na strani, ukupno 36. kola. Nije možda najpametnije, ali jedino smisleno u ovim,a li bojim se i zadugo u narednim godinama.
Pa naš najveći klub ne može da izađe iz finansijskih problema u narednih 50 godina bez inženjeringa vodećih ljudi ove države, realno nema razloga da dobije licencu od UEFA za takmičenje, a drugi po veličini vešto prikriva svu svoju finansijsku dubiozu, upravo zbog decenijskog posrnuća najljućeg rivala.
Nema, zaista nema nikakvog opravdanja da ova liga ima i 16 klubova, a 18. je već ozbiljna nebuloza.

fenomen

pre 12 godina

Da se formira ex yu liga pa se opet ne bi skupilo 18 kvalitetnih klubova. A da se vrati Smederevo i jos pride Vranovo i Lipe ? Austrijski model 10 klubova i 4 x svako sa svakim. Poz...

Mark

pre 12 godina

I da se prosiri, sledece sezone bi to isto Smederevo trazilo prosirenje na 20 klubova, i tako do 40, 60, i na kraju bi se po njima liga sastojala od 84 kluba...

FocaKMK

pre 12 godina

koliko znam i pod uslovom da se prosiri liga zadnji tim mora ispasti u nizi rang. a i kvakitet nam je za 12 klubova, znaci jos manje nego sto ij i ima inace trenutno.

Posmatrac

pre 12 godina

Pridruzujemo se inicijativi. Vreme je da pocne da se radi u interesu samog fudbala. Klubovi koji imaju navijace i tradiciju iza sebe zasluzuju da igraju sa "najboljima" iz nase lige.
Pozdrav iz Pazara, grada fudbala.

6 u nizu

pre 12 godina

Ostao partizan bez 6 sigurnih bodova pa sada pokušava da to ispravi :-)
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (kiza, 31. maj 2013 14:56)

nama su najsigurnijih 6 bodova vi zadnjih 6 godina. tako da sta reci sem da je zvezda navjeca filijala partizana. hOHOHohohohoh

smederevac

pre 12 godina

ako su ispali iz lige, sramota su za grad.. i ostali sportovi u smederevu propadaju zbog njih.. zbog dugova treba da ih izbace u srpsku ligu..

DESET BOZIJIH ZAPOVESTI

pre 12 godina

nemacka 90 miliona stanovnika pa 18 klubova u bundesligi a mi sa 6 miliona hocemo 18, pa oni ako mi imamo 18 treba da imaju 80...

Jovan

pre 12 godina

Da smanje na 12 u vrh glave,i da ne ispada nijedna,vec da poslednje plasirana igra baraz sa prvom ekipom iz telekom lige...i da ligu mogu da igraju samo ekipe sa stadionima...

Pazarac

pre 12 godina

Smederevo ima lep stadion,cuo sam da treba i reflektore da dobiju, a eto ispali su u drugu ligu. Ipak, najvaznije od svega je sto nemaju publiku. Da li treba liga da se prosiri? Ja sam,a mislim da je i vecina za to, da u Superligi igraju timovi koji imaju infrastrukturu i koji bi trebali da budu iz velikih centara. Dosta nam je nekih sela i palanki. Fudbal se igra zbog navijaca.

mrmlj

pre 12 godina

"Za oživljavanje srpskog fudbala potrebno je blizu 50 miliona evra. A to je za državu ništa. Prašina!"

1. kad su tudje pare, naravno da je to nista. ako je prasina, udruzite se vi iz klubova pa skupite te pare na gomilu i ulozite ih u unapredjenje lige i fudbala uopsteno. ionako cete vi da skupljate kajmak ako se desi cudo pa te pare ne nestanu bez traga vec budu upotrebljene da se zaista ozivi fudbal.

2. da drzava ima 50 miliona evra da tek tako da u sport, nikako ne bi trebalo da ih da u fudbal. za tih 50 miliona bi moglo da se napravi 20 zatvorenih olimpijskih bazena po srbiji i da se finansira program treninga za plivanje, vaterolo i skokove u vodu narednih 10 godina pa da se ode na olimpijske igre 2024. godine i uzme 10 medalja u plivanju, vaterpolu i/ili skokovima u vodu. pogledajte madjare - njima uspeva, zasto ne bi i nama? naravno, potreban preduslov je pametan, naporan i dug rad.

del

pre 12 godina

ko ima stadion moze da igra, ko ima reflektore moze da igra...ostali, caooo!!! mada sta sve to znaci kada vojvodina ni ovako nema vise od 500ljudi na tribinama. svi imaju posetu preko 5 hiljada kada im dodje zvezda, ni partizan ne pravi veliku posetu...

nenad sd

pre 12 godina

Ljudi ja sam Smederevac(ppravi) i navijam za SD,ali nisam za to da se prosiri liga, zbog tog fudbala ja nisam primao platu,tj i sada nisam dobio,. toliko se ulagalo u taj klub ali pare samo nestanu,nisu igraci krivi, i ja sada kada odem na posao,radim a nemam volju jer nemam platu..

decko_sa_sela

pre 12 godina

Cisto da znate, Smederevo ima kvalitetn tim, ali je uprava prodavala utakmice, to zna cela opstina. Sada je dosla nova uprava koja pokusava da izglati stvar... Mada im ne bi dozvolio da se odmah vrate u jsl...

Cirkus

pre 12 godina

Pazi sada ovoga sta prica.Pa on je Napredak usrecio.Ko ce da da pare za Smederevo.Mozda Dinkic i njih uracuna u socijalni program. Ligu treba da igra osam klubova kao u skotskoj. Cevorokruzno.Kod nas vecito politika mesa prste.Ovi iz Pazara bi jedva cekali.Ako se nekoseti da prosiruje ligu zasto bi Smedervo ili Pazar ostali. Sto ne bi Metalac i Vozdovac usli

i opet stara prica

pre 12 godina

i navijaci komsinice traze od uefa da se ukine izdavanje licence uz obrazlozenje "pare nisu problem para nema" takodje zalazu se da takmicenje u evropi pocne u septembru a kao razlog navode "odavno nismo odigrali evropsku utakmicu po ladovini" i ako nije previse da ukoliko se jednog dana plasiraju u grupu nekog evro takmicenja da u istoj budu ekipe dinamo drezden,grashopers i glazgov rendzers pa da im pokazu

Marko

pre 12 godina

Po meni je 16 klubova prava mera za Srbiju. 30 utakmica u prvenstvu, taman, ni malo, ni mnogo. Realno, kada je bilo 12 klubova pravio se neki treci krug, ma glupost teska, a 18 klubova, pa mozda ne bi bilo lose, ali nema u Srbiji potrebe za tim, kao sto sam rekao, 16 klubova je taman.

Sole

pre 12 godina

Zasto 18, zasto ne 20. A za rusku ligu, pa problem je zato sto zimi ne mogu da igraju kao i kod Kazahstana, zbog toga sto je zima jaka.
A realno treba nam veci broj timova ili bar utakmica medjusobnih ako ostane ovaj broj. Nasa liga trenutno ima 30 utakmica sto je jako malo.
(Marko, 31. maj 2013 14:21)

Zašto 20 , a ne 50? Ipak smo mi najbolja i najefikasnija liga na svetu.
Što se tiče Rusa , ti hoćeš da mi kažeš da njihovu igraju samo klubovi koji nemaju probleme sa padavinama zimi? Stvarno smešno obrazloženje. Po toj logici ne bi trebalo ni Nemačka liga da ima 18 klubova , jer i kod njih znaju da se dese problemi zimi kad zaveje , pa parališe čitav grad.

crni_redstar

pre 12 godina

10 najboljih sa najboljim stadionima,po 4 utakmice medjusobno,sa manje namestanja i eto boljitka. zvezda,partizan,vojvodina,jagodina,sloboda,napredak,radnicki nis,spartak,radnicki kg,novi pazar. igralo bi se po celoj srbiji,ispadalo bi dva tima,sto bi smanjilo namestanje sigurno,plus bi zvezda i partizan gubili dosta bodova protiv vose,slobode,jagodine i slicnih.plus medjusobni dueli u derbijima bi doneli boljem ogromni kapital i tu bi se videla razlika i otprilike ko zasluzuje titulu.

Marko

pre 12 godina

Zasto 18, zasto ne 20. A za rusku ligu, pa problem je zato sto zimi ne mogu da igraju kao i kod Kazahstana, zbog toga sto je zima jaka.
A realno treba nam veci broj timova ili bar utakmica medjusobnih ako ostane ovaj broj. Nasa liga trenutno ima 30 utakmica sto je jako malo.

Kole

pre 12 godina

Svima je jasno da je kvalitet lige izuzetno nizak. Da bi se podigao kvalitet lige,nije potreban veći broj klubova već veći broj utakmica,jer bi to za posledicu imalo bolju fizičku spremu igrača,što automatski znači i bolji kvalitet fudbala. Kada je fudbal na fizičkom planu jak,onda je i tempo brži i kada su ekipe superiorne na fizičkom planu,mogu se nositi sa dosta kvalitetnijim ekipama i to je činjenica. Ko god se razume u sport,zna da je fizička sprema najbitnija karika koja je potrebna za uspeh. Naše ekipe su u poslednjih 7-8 godina znatno pale na fizičkom planu,što za posledicu ima ranu eliminaciju iz evropskih takmičenja. Idealna liga po meni bi izgledala ovako: 16 ekipa 2x15 kola plus play-off i play-out sa po 8 ekipa 2x7 kola. Bodovi iz regularnog dela bi se prenosili u play-off-out. Kup bi se igrao po sistemu kod kuće i u gostima,a u slučaju nerešenog rezultata prvo produžeci pa penali. Ukupan broj utakmica u ligi bi bio: 30+14 + kup 9 = 53 utakmica. Ako bi ekipe mogle da izdrže ovakvu sezonu, u Evropi bi se videli rezultati već posle par sezona. Da bi liga mogla da se igra po ovakvom sistemu,potrebno je više ulaganja u terene jer bi liga morala da se igra 10-ak meseci,a to znači da tereni moraju biti u funkciji i tokom zimskog perioda. Smatram da ovo nije nerealno i neostvarivo,samo se treba uključiti i država kao posrednik u nalaženju sponzora. FSS ne radi dobro svoj posao. Džabe sve,kad su se svi vrhunski stručnjaci već uglavili u fotelje i rade sve samo ne ono što je potrebno da se podigne kvalitet takmičenja,samim tim i fudbala. :(

Idemoooo

pre 12 godina

Premier liga i Primera imaju po 20 klubova. Jasno je da kvantitet rađa kvalitet i u ovom predlogu leži rešenje za preporod srpskog fudbala.

prvi srpski bek

pre 12 godina

i da se prosiri liga ne znam kakvu bi oni korist imali od toga, s obzirom da po svim fudbalskim statutima oni automatski ispadaju iz lige kao poslednjeplasirana ekipa!

Emir Novi Pazar

pre 12 godina

Podrzavamo inicijativu nasih prijatelja iz Smedereva jer bi povecanje lige na 18 klubova podiglo kvalitet fudbala a smederevci svakako zasluzuju elitu !

seljak.

pre 12 godina

ljudi mi smo smanjivali ligu,pa povecavali,pa barazi...pa sve smo radili zarad poboljsanja fudbala...cinjenicno stanje je tako,da mi nemamo kvalitetne igrace...od hiljadu se pojavi jedan.....ovde je jedino resenje..sve to svesti na amaterski nivo...ko zeli da igra fudbal nek igra za minimalac...i cao...sav novac prebaciti u sportove gde imamo talenat..poput kosarke,vaterpola,odbojke...pogledajte te klince uvek medalje..a sta su zadnje fudbaleri uradili....osim sto nam skoro uvek usadjuju osecaj sramote kad ih gledamo..koliko puta ste sebi rekli nikad ih vise necu gledati...verovatno posle svake utakmice....

slobinator

pre 12 godina

srpska liga mora hitno da se smanji na 10 klubova po uzoru na škotsku,austriju ili švajcarsku.pomenute zemlje su nekada bile miljama iza nas ,a sada su i nijhova prvenstva neuporedivo kvalitetnija,i pored toga što jedan rendžers u škotskoj neće igrati u prvoj ligi bar još dve godine.igralo bi se po četvorostrukom bod sistemu 36 kola.takva liga bi garantovala veću neizvesnost i znatno veću posetu što bi donekle popravilo finansijsku situaciju u najboljim klubovima.proširivati i ovako glomaznu ligu u ovom trenutku je potpuno nebulozno.ne zaboravimo da je u nekadašnjoj sfrj liga brojala 18 klubova,a danas toliko broji recimo bundes liga koja je dala dva učesnika u finalu lige šampiona

kobaz1987

pre 12 godina

podrzavam prosirenje ali smederevo ostaje u rangu ispod kao i drugi koji su ispali. to sto su u prvoj ligi bili najgori ne znaci da ce su najbolji u drugoj. sad ce opet pripreme od 3 meseca sa kojih se vecno vracaju rasrafljeni, bolje da igraju vise nego da se non-stop nesto pripremaju...

i opet stara prica

pre 12 godina

igore samo sam napravio poredjenje sa zeljama smederevaca(nerealnim) a ti batali pricu o grobarskim kompleksima jer ih nema,11 godina basket+6 godina aba,6 godina fudbal, veceras igra sedmostruki prvak evrope, stvarno ne znam o kojim kompleksima govoris jedino ako mislis da imam komplekse zato sto navljam za trofejniji i veci klub

Lotos

pre 12 godina

Crvena zvezda,Partizan,Vojvodina,Jagodina,Javor,Sloboda,Novi Pazar,OFK Beograd,Voždovac,Metalac,Smederevo,Rad,Spartak,Hajduk Kula,Napredak,Radnički Niš,Radnički Kragujevac.

PFCNAJ!

pre 12 godina

deluje suludo i bez logike ali misljenja sam da bi masovnost vremenom kroz 5 godina donio dodatni kvalitet fudbalu u srbiji. prosirivanje lige je po meni dobra ideja ali samo u granicama njene ekonomske isplativosti. fudbal treba omoguciti dostupnim u svim krajevima srbije i tako povecati fond prvoligaskih igraca i fond talenata. tako se popularizuje fudbal a to ce privuci investitore koji ce svojim ulaganjima povecati kvalitet i pojacati konkurenciju a onda ce se i publika sirom srbije vratiti na stadione. prosirivanje lige za jos 4 pa cak i 6 mesta je ideja koju vredi razmotriti.

belackg

pre 12 godina

nije bitno dal ce.ih biti 16 ili 20 cinjenica je da pola godine klubovi provode na pripremama. povecajte broj utakmica, ostalo kako god

Sportista

pre 12 godina

bila je prica pre par godina sa manji broj klubova,kao u austriji,i to je jedna velika glupost
i tamo postoje samo 2/3 tima i niko vise.
nasa liga treba da ima vise tima,da traje malo duze.
mislim da smo jedini koj preko zime odmaramo 3meseca,to nema nigde,to je smesno,dok za to vreme ostali igraju fudbal svaka tri dana,nasi igraci ispijaju pivo i jedu prasetinu,nema leba od toga
nama treba veca liga,u kojoj ce da budu vise utakmica i manje odmora do kraj sezone
i naravno da iz FK Partizan i Zvezde izadju savi kriminalci i politicari,kako bi liga bila regularnija.

peka1985

pre 12 godina

pa kad budemo bili organizovana drzava kao svajcarska mozda se i ugledamo na njh,ako smanjimo broj klubova ima da se igra prva liga samo u beogradu,posto ce beogradski klubovi vecinom igrati 3za3,i ako sam iz vojvodine drago mi sto je pazar ostao u superligi a ne bsk,koji u proseku gleda 500 ljudi

Danubewalker

pre 12 godina

Meni si najjaci komentari oni o fudbalskim centrima a cinjenica je da je sva moc u pasaluku,ostali gradovi sem Novog Sada i Kragujevca su mrtvi.

BojanS

pre 12 godina

Hahaha smešno ligu treba smanjiti na 8 klubova .Sistem takmičenja četvorokružni tj.28 kola plus plej of još 6 kola (prva 4 kluba na tabeli) i plej aut (5,6,7 i 8 klub) što ukupno iznosi 34 kola za sve ekipe.Samo ovako će liga zasluženo nositi ime Superliga , ovako je jadna.Smederevo ima dobar stadion ali nikakvu ekipu koja na više od pola odigranih utakmica nije postigla gol.

fkr1958

pre 12 godina

Nije mi jasno s cim misle ljudi koji kazu da treba Cukaricki ili ne znam koga izbaciti iz lige? Pa fudbal je igra izmedju 22 igraca,onih 11 koji su bolji uzimaju bodove i cao...nebitno dali ih prati 70000 ili 70 navijaca...
U turskoj Goztepe i Karsijaka igraju derbi 2-3 lige pred 80000,ali niko ih nije video u 1 ligi 10 godine,ali Istanbul koji ima 500 gledalaca igra 1 jer ima bolje igrace...
Nase prve dve lige treba da imaju maks. po 14 timova,pa nek se se prosiri kup takmicenje ili oformi liga kup zarad vise tekmi,jer nema smisla puniti ligu klubovima koji ne mogu da izdrze takmicenje! To Sd je bilo na korak do gasenja,a ovaj kuka za prosirenje,nek on ide u 2 ligu ojaca klub i te fore pa nek se vrati u 1 i igra sto godina tamo.
Inace ko prati mladje kategorije moze da vidi koji su klubovi ozbiljni,a koji ne...tamo sem blizanaca,Vose,Ofka i Rada nema ekipa u 3 kategorije koje imaju ozbiljnu skolu,a ovamo hoce 1 ligu...gluposti!

Idemoooo

pre 12 godina

Premier liga i Primera imaju po 20 klubova. Jasno je da kvantitet rađa kvalitet i u ovom predlogu leži rešenje za preporod srpskog fudbala.

Posmatrac

pre 12 godina

Pridruzujemo se inicijativi. Vreme je da pocne da se radi u interesu samog fudbala. Klubovi koji imaju navijace i tradiciju iza sebe zasluzuju da igraju sa "najboljima" iz nase lige.
Pozdrav iz Pazara, grada fudbala.

i opet stara prica

pre 12 godina

i navijaci komsinice traze od uefa da se ukine izdavanje licence uz obrazlozenje "pare nisu problem para nema" takodje zalazu se da takmicenje u evropi pocne u septembru a kao razlog navode "odavno nismo odigrali evropsku utakmicu po ladovini" i ako nije previse da ukoliko se jednog dana plasiraju u grupu nekog evro takmicenja da u istoj budu ekipe dinamo drezden,grashopers i glazgov rendzers pa da im pokazu

6 u nizu

pre 12 godina

Ostao partizan bez 6 sigurnih bodova pa sada pokušava da to ispravi :-)
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (kiza, 31. maj 2013 14:56)

nama su najsigurnijih 6 bodova vi zadnjih 6 godina. tako da sta reci sem da je zvezda navjeca filijala partizana. hOHOHohohohoh

Lotos

pre 12 godina

Crvena zvezda,Partizan,Vojvodina,Jagodina,Javor,Sloboda,Novi Pazar,OFK Beograd,Voždovac,Metalac,Smederevo,Rad,Spartak,Hajduk Kula,Napredak,Radnički Niš,Radnički Kragujevac.

Sale Sale

pre 12 godina

Da imamo 18 klubova sa uslovima sa Superligu to bi bilo super. Ali imamo ih mozda 14! BSK, Rad, Javor i Cukaricki sto pre izbaciti iz lige.

PFCNAJ!

pre 12 godina

deluje suludo i bez logike ali misljenja sam da bi masovnost vremenom kroz 5 godina donio dodatni kvalitet fudbalu u srbiji. prosirivanje lige je po meni dobra ideja ali samo u granicama njene ekonomske isplativosti. fudbal treba omoguciti dostupnim u svim krajevima srbije i tako povecati fond prvoligaskih igraca i fond talenata. tako se popularizuje fudbal a to ce privuci investitore koji ce svojim ulaganjima povecati kvalitet i pojacati konkurenciju a onda ce se i publika sirom srbije vratiti na stadione. prosirivanje lige za jos 4 pa cak i 6 mesta je ideja koju vredi razmotriti.

del

pre 12 godina

ko ima stadion moze da igra, ko ima reflektore moze da igra...ostali, caooo!!! mada sta sve to znaci kada vojvodina ni ovako nema vise od 500ljudi na tribinama. svi imaju posetu preko 5 hiljada kada im dodje zvezda, ni partizan ne pravi veliku posetu...

Emir Novi Pazar

pre 12 godina

Podrzavamo inicijativu nasih prijatelja iz Smedereva jer bi povecanje lige na 18 klubova podiglo kvalitet fudbala a smederevci svakako zasluzuju elitu !

Marko

pre 12 godina

Zasto 18, zasto ne 20. A za rusku ligu, pa problem je zato sto zimi ne mogu da igraju kao i kod Kazahstana, zbog toga sto je zima jaka.
A realno treba nam veci broj timova ili bar utakmica medjusobnih ako ostane ovaj broj. Nasa liga trenutno ima 30 utakmica sto je jako malo.

Sole

pre 12 godina

Pridruzujemo se inicijativi. Vreme je da pocne da se radi u interesu samog fudbala. Klubovi koji imaju navijace i tradiciju iza sebe zasluzuju da igraju sa "najboljima" iz nase lige.
Pozdrav iz Pazara, grada fudbala.
(Posmatrac, 31. maj 2013 12:53)

Od kada je to Pazar grad sa fudbalskom tradicijom?

Marko

pre 12 godina

Po meni je 16 klubova prava mera za Srbiju. 30 utakmica u prvenstvu, taman, ni malo, ni mnogo. Realno, kada je bilo 12 klubova pravio se neki treci krug, ma glupost teska, a 18 klubova, pa mozda ne bi bilo lose, ali nema u Srbiji potrebe za tim, kao sto sam rekao, 16 klubova je taman.

mj

pre 12 godina

Treba da se uvedu licence za stadione, svi da imaju reflektore i odredjen broj mesta pa ko ima licencu nek igra. I da se igra od proleća do jeseni kad je lepse vreme. Tako neće biti drugih liga koje odvlace pažnju, ne bi se igralo po kaljugama, a i bilo bi lepo provesti letnje vece kad malo zahladi na stadionu.

Hm

pre 12 godina

Kakvo crno prosirivanje, pa liga treba da se smanji na deset klubova, a ne da igraju razni BSK-ovi i klubovi sa tri reda tribina na koje dolaze rodbina i prijatelji. Zao mi je sto je Smederevo ispalo samo zato sto imaju normalan i lep stadion.

Cirkus

pre 12 godina

Pazi sada ovoga sta prica.Pa on je Napredak usrecio.Ko ce da da pare za Smederevo.Mozda Dinkic i njih uracuna u socijalni program. Ligu treba da igra osam klubova kao u skotskoj. Cevorokruzno.Kod nas vecito politika mesa prste.Ovi iz Pazara bi jedva cekali.Ako se nekoseti da prosiruje ligu zasto bi Smedervo ili Pazar ostali. Sto ne bi Metalac i Vozdovac usli

gurovic

pre 12 godina

Srpska Premium Liga
1.Crvena Zvezda
2.Partizan
3.Vojvodina
4.Jagodina
5.Sloboda Uzice
6.Radnicki Nis
7.Radnicki Kragujevac
8.Novi Pazar
9.Spartak Subotica
10.Napredak Krusevac
------------------------------
Svako sa svakim 2x (18 kola)
Playoff i Playout ,po 5 ekipa.Opet svako sa svakim 2x 8 kola.

Jovan

pre 12 godina

Da smanje na 12 u vrh glave,i da ne ispada nijedna,vec da poslednje plasirana igra baraz sa prvom ekipom iz telekom lige...i da ligu mogu da igraju samo ekipe sa stadionima...

skeptik

pre 12 godina

Ne podrzavam, to Smederevo da je nesto vredelo, izborilo bi se za opstanak. Zasto onda ne liga sa 25 klubova. I zasto bas oni, sto ne i Banatski dvor ili Lucani. E da, 50 miliona prasina!!!!! Ajd da daju odbojkasima, rukometasicama i
vaterpolistima, pa da ne bude bacena para, ovako dati fudbalu je besmisleno.

gremlin

pre 12 godina

50 miliona evra za fudbal,dok u Srbiji deca umiru,ili im treba za novo srce,ili nema potrebnih lekova,da bi mogli da se mnoze,manekeni,starlete,splavovi i farme...O Srbijo,zemljo prokleta!

LJuba iz Nis

pre 12 godina

Nemaju ni dinara,klub u dugovima ,igrači bez primanja,slabo interesovanje publike u gradu za fudbal, a oni traže proširenje lige.Pre više godina su na taj način i ostali u ligi,ali mislim da bi ovo bilo smešno i žalosno i da svi koji ispadnu iz lige traže da se ista proširi.

DESET BOZIJIH ZAPOVESTI

pre 12 godina

nemacka 90 miliona stanovnika pa 18 klubova u bundesligi a mi sa 6 miliona hocemo 18, pa oni ako mi imamo 18 treba da imaju 80...

slobinator

pre 12 godina

srpska liga mora hitno da se smanji na 10 klubova po uzoru na škotsku,austriju ili švajcarsku.pomenute zemlje su nekada bile miljama iza nas ,a sada su i nijhova prvenstva neuporedivo kvalitetnija,i pored toga što jedan rendžers u škotskoj neće igrati u prvoj ligi bar još dve godine.igralo bi se po četvorostrukom bod sistemu 36 kola.takva liga bi garantovala veću neizvesnost i znatno veću posetu što bi donekle popravilo finansijsku situaciju u najboljim klubovima.proširivati i ovako glomaznu ligu u ovom trenutku je potpuno nebulozno.ne zaboravimo da je u nekadašnjoj sfrj liga brojala 18 klubova,a danas toliko broji recimo bundes liga koja je dala dva učesnika u finalu lige šampiona

seljak.

pre 12 godina

ljudi mi smo smanjivali ligu,pa povecavali,pa barazi...pa sve smo radili zarad poboljsanja fudbala...cinjenicno stanje je tako,da mi nemamo kvalitetne igrace...od hiljadu se pojavi jedan.....ovde je jedino resenje..sve to svesti na amaterski nivo...ko zeli da igra fudbal nek igra za minimalac...i cao...sav novac prebaciti u sportove gde imamo talenat..poput kosarke,vaterpola,odbojke...pogledajte te klince uvek medalje..a sta su zadnje fudbaleri uradili....osim sto nam skoro uvek usadjuju osecaj sramote kad ih gledamo..koliko puta ste sebi rekli nikad ih vise necu gledati...verovatno posle svake utakmice....

Sole

pre 12 godina

U Rusiji , koja je najveća zemlja na svetu , igra samo 16 timova u njihovoj najjačoj ligi , i ne vidim tamo problem što se tiče sponzora , atraktivnosti i dovođenja velikih imena , a ni problem što se tiče igranja Evro takmičenja. Kao drugo , ako bi se liga proširila na 18 klubova , broj utakmica bi se povećao za svega 4 , tako da bi se igralo 7 meseci , a ne 10 kao što kaže Žarko Pavlović.
Meni sve ovo izgleda kao pokušaj da se za zelenim stolom ostvari ono što nisu bili u stanju da pokažu svojim igrama na terenu.

jevrej

pre 12 godina

da povecaju na 18?? More da smanje na 12!!! Zvezda,Partizan,Vosa,Subotica,Krusevac,Kragujevac,Nis,Pazar,OFK,Smederevo( ali od 2014 ako se srede),Uzice i Jagodina.Sa ovim klubovima u postenoj neTole Superligi,Partizan i Zvezda bi imali mozda po 2 pobede na strani po sezoni.

Dusan

pre 12 godina

Смањити лигу и увести плеј оф или нешто слично... Ко нема инфраструктуру не може да игра... Ко је дужан не може да игра...

i opet stara prica

pre 12 godina

igore samo sam napravio poredjenje sa zeljama smederevaca(nerealnim) a ti batali pricu o grobarskim kompleksima jer ih nema,11 godina basket+6 godina aba,6 godina fudbal, veceras igra sedmostruki prvak evrope, stvarno ne znam o kojim kompleksima govoris jedino ako mislis da imam komplekse zato sto navljam za trofejniji i veci klub

Pedja

pre 12 godina

I usli su svojevremeno administrativno u ligu, a ne po rezultatima, a i spasili se prosirenjem. Sad hoce opet. Pa dokle, kako vas nije sramota? Ispali ste, ako ste kvalitetni budite prvak druge lige pa se vratite nazad i nema problema. Kazu sto Zvezda i Partizan ne dobijaju lako utakmice van Beograda da govori o kvalitetu. Tacno, rec je o kvalitetu, ali ne da se podigao vec da se spustio. Liga ne da treba da se prosiri, vec treba da se smanji. Liga ne treba da ima vise od 10 klubova i treba da igraju svako sa svakim po 4 puta sto bi dalo 36 kola. Znaci fudbaleri bi bili bolje fizicki pripremljeni i gledale bi se utakmice klubova medju kojima nema toliko puno razlike u kvalitetu. Jedino to moze podici kvalitet naseg fudbala, a ne ovako da svaka opstina treba da ima prvoligasa.

Smederevac

pre 12 godina

Prvi sam navijao da Smederevo izgubi sve utakmice do kraja i ispadnu iz lige! Zašto?
Zato što ojadiše gradski budžet. Silne pare im upumpavaju, a zbog čega? Šta Smederevo dobija njihovim igranjem u Superligi? Apsoutno ništa! Ljudi ovde odavno već ne gledaju fudbal na stadionu. Fudbaleri ako i uspeju da dobiju pare od halapljivih "rukovodilaca", otići će negde dalje. Ajde da kažeš da će povećati priliv "gostiju", "turista", ali dolaze grupice huligana koje dođu i poižvrkaju pola grada navijačkim parolama.

Nema se para za elementarne stvari, npr da se greju škole i obdaništa, a kamoli za ostale sportove, a fudbalu i kapom i šakom. DOSTA!!!

crni_redstar

pre 12 godina

10 najboljih sa najboljim stadionima,po 4 utakmice medjusobno,sa manje namestanja i eto boljitka. zvezda,partizan,vojvodina,jagodina,sloboda,napredak,radnicki nis,spartak,radnicki kg,novi pazar. igralo bi se po celoj srbiji,ispadalo bi dva tima,sto bi smanjilo namestanje sigurno,plus bi zvezda i partizan gubili dosta bodova protiv vose,slobode,jagodine i slicnih.plus medjusobni dueli u derbijima bi doneli boljem ogromni kapital i tu bi se videla razlika i otprilike ko zasluzuje titulu.

Sportista

pre 12 godina

bila je prica pre par godina sa manji broj klubova,kao u austriji,i to je jedna velika glupost
i tamo postoje samo 2/3 tima i niko vise.
nasa liga treba da ima vise tima,da traje malo duze.
mislim da smo jedini koj preko zime odmaramo 3meseca,to nema nigde,to je smesno,dok za to vreme ostali igraju fudbal svaka tri dana,nasi igraci ispijaju pivo i jedu prasetinu,nema leba od toga
nama treba veca liga,u kojoj ce da budu vise utakmica i manje odmora do kraj sezone
i naravno da iz FK Partizan i Zvezde izadju savi kriminalci i politicari,kako bi liga bila regularnija.

Rajko Janjanin

pre 12 godina

Kako li se to iz masovnosti dobija kvalitet, da mi je znati? Svasta. Naprotiv, u ovoj ligi nema kvaliteta ni za ovoliki broj klubova. Niko nije Smederevu kriv sto su ispali. Imaju odlican stadion, a on zvrji prazan - gospodo, prvo se pomucite da animirate vlastitu publiku, budite gledaniji, onda ce doci sponzori, od toga sve pocinje; a ne kao ove godine da im se tim raspada, gube po deset utakmica u nizu i sada se odjednom brinu za fudbal u Srbiji. Manite se tih prica, prvo uredite vlastito dvoriste.

RubyRed

pre 12 godina

Uz svo dužno poštovanje, ali kakvih crnih 18 klubova.
Pa, Poljska koja je veća zemlja bar 5 puta po broju stanovnika od Srbije,
razmatra mogućnost da smanji broj klubova iz njihove najelitnije lige sa 16 na 14.
Mi realno moramo da imamo 10 klubova. To je puna kapa. Kao Škotska. 2 puta svako sa svakim kod kuće, 2 puta svako sa svakim na strani, ukupno 36. kola. Nije možda najpametnije, ali jedino smisleno u ovim,a li bojim se i zadugo u narednim godinama.
Pa naš najveći klub ne može da izađe iz finansijskih problema u narednih 50 godina bez inženjeringa vodećih ljudi ove države, realno nema razloga da dobije licencu od UEFA za takmičenje, a drugi po veličini vešto prikriva svu svoju finansijsku dubiozu, upravo zbog decenijskog posrnuća najljućeg rivala.
Nema, zaista nema nikakvog opravdanja da ova liga ima i 16 klubova, a 18. je već ozbiljna nebuloza.

Zivota

pre 12 godina

Sta reci na ovakvu vest a da se ne nasmejem da mi suze krenu!!! Pa Smederevo je 2x ispadalo iz Super lige, jednom su vec vraceni jer je prosirena liga bila, jednom su kupili mesto (fazon KAO fuzija)...Sad su ispali iz Super lige "k'o iz dzipa", igraci igrala bez para celu sezonu, taj stadion izgleda tako samo na slici, dodjite da vidite na sta lici taj stadion sad (ja znam kako,jer sam Smederevac)! Smesna,ali smesna ideja!!!

decko_sa_sela

pre 12 godina

Cisto da znate, Smederevo ima kvalitetn tim, ali je uprava prodavala utakmice, to zna cela opstina. Sada je dosla nova uprava koja pokusava da izglati stvar... Mada im ne bi dozvolio da se odmah vrate u jsl...

Danubewalker

pre 12 godina

Posto je JSL toliko kvalitetna a pretesna za sve sjajne klubove koji bi u nju,treba je prosiriti na 38-44 klubova.Mozda napraviti divizije kao u NBA,zbog manjih troskova putovanja jer smo velika zemlja.Mozda bi povecanjem dimenzija golova,na recimo 20-ak metara duzine,povecali i efikasnost i dodatno privukli sponzore.Treba razmisliti o svemu ovome,lepo je sto se Smederevo toliko zalaze za prosperitet naseg fudbala u vremenima kada svako gleda samo sebe.

Mark

pre 12 godina

I da se prosiri, sledece sezone bi to isto Smederevo trazilo prosirenje na 20 klubova, i tako do 40, 60, i na kraju bi se po njima liga sastojala od 84 kluba...

Sole

pre 12 godina

Zasto 18, zasto ne 20. A za rusku ligu, pa problem je zato sto zimi ne mogu da igraju kao i kod Kazahstana, zbog toga sto je zima jaka.
A realno treba nam veci broj timova ili bar utakmica medjusobnih ako ostane ovaj broj. Nasa liga trenutno ima 30 utakmica sto je jako malo.
(Marko, 31. maj 2013 14:21)

Zašto 20 , a ne 50? Ipak smo mi najbolja i najefikasnija liga na svetu.
Što se tiče Rusa , ti hoćeš da mi kažeš da njihovu igraju samo klubovi koji nemaju probleme sa padavinama zimi? Stvarno smešno obrazloženje. Po toj logici ne bi trebalo ni Nemačka liga da ima 18 klubova , jer i kod njih znaju da se dese problemi zimi kad zaveje , pa parališe čitav grad.

Kole

pre 12 godina

Svima je jasno da je kvalitet lige izuzetno nizak. Da bi se podigao kvalitet lige,nije potreban veći broj klubova već veći broj utakmica,jer bi to za posledicu imalo bolju fizičku spremu igrača,što automatski znači i bolji kvalitet fudbala. Kada je fudbal na fizičkom planu jak,onda je i tempo brži i kada su ekipe superiorne na fizičkom planu,mogu se nositi sa dosta kvalitetnijim ekipama i to je činjenica. Ko god se razume u sport,zna da je fizička sprema najbitnija karika koja je potrebna za uspeh. Naše ekipe su u poslednjih 7-8 godina znatno pale na fizičkom planu,što za posledicu ima ranu eliminaciju iz evropskih takmičenja. Idealna liga po meni bi izgledala ovako: 16 ekipa 2x15 kola plus play-off i play-out sa po 8 ekipa 2x7 kola. Bodovi iz regularnog dela bi se prenosili u play-off-out. Kup bi se igrao po sistemu kod kuće i u gostima,a u slučaju nerešenog rezultata prvo produžeci pa penali. Ukupan broj utakmica u ligi bi bio: 30+14 + kup 9 = 53 utakmica. Ako bi ekipe mogle da izdrže ovakvu sezonu, u Evropi bi se videli rezultati već posle par sezona. Da bi liga mogla da se igra po ovakvom sistemu,potrebno je više ulaganja u terene jer bi liga morala da se igra 10-ak meseci,a to znači da tereni moraju biti u funkciji i tokom zimskog perioda. Smatram da ovo nije nerealno i neostvarivo,samo se treba uključiti i država kao posrednik u nalaženju sponzora. FSS ne radi dobro svoj posao. Džabe sve,kad su se svi vrhunski stručnjaci već uglavili u fotelje i rade sve samo ne ono što je potrebno da se podigne kvalitet takmičenja,samim tim i fudbala. :(

prvi srpski bek

pre 12 godina

i da se prosiri liga ne znam kakvu bi oni korist imali od toga, s obzirom da po svim fudbalskim statutima oni automatski ispadaju iz lige kao poslednjeplasirana ekipa!

Pazarac

pre 12 godina

Smederevo ima lep stadion,cuo sam da treba i reflektore da dobiju, a eto ispali su u drugu ligu. Ipak, najvaznije od svega je sto nemaju publiku. Da li treba liga da se prosiri? Ja sam,a mislim da je i vecina za to, da u Superligi igraju timovi koji imaju infrastrukturu i koji bi trebali da budu iz velikih centara. Dosta nam je nekih sela i palanki. Fudbal se igra zbog navijaca.

peka1985

pre 12 godina

pa kad budemo bili organizovana drzava kao svajcarska mozda se i ugledamo na njh,ako smanjimo broj klubova ima da se igra prva liga samo u beogradu,posto ce beogradski klubovi vecinom igrati 3za3,i ako sam iz vojvodine drago mi sto je pazar ostao u superligi a ne bsk,koji u proseku gleda 500 ljudi

Danubewalker

pre 12 godina

Meni si najjaci komentari oni o fudbalskim centrima a cinjenica je da je sva moc u pasaluku,ostali gradovi sem Novog Sada i Kragujevca su mrtvi.

smederevac

pre 12 godina

ako su ispali iz lige, sramota su za grad.. i ostali sportovi u smederevu propadaju zbog njih.. zbog dugova treba da ih izbace u srpsku ligu..

mrmlj

pre 12 godina

"Za oživljavanje srpskog fudbala potrebno je blizu 50 miliona evra. A to je za državu ništa. Prašina!"

1. kad su tudje pare, naravno da je to nista. ako je prasina, udruzite se vi iz klubova pa skupite te pare na gomilu i ulozite ih u unapredjenje lige i fudbala uopsteno. ionako cete vi da skupljate kajmak ako se desi cudo pa te pare ne nestanu bez traga vec budu upotrebljene da se zaista ozivi fudbal.

2. da drzava ima 50 miliona evra da tek tako da u sport, nikako ne bi trebalo da ih da u fudbal. za tih 50 miliona bi moglo da se napravi 20 zatvorenih olimpijskih bazena po srbiji i da se finansira program treninga za plivanje, vaterolo i skokove u vodu narednih 10 godina pa da se ode na olimpijske igre 2024. godine i uzme 10 medalja u plivanju, vaterpolu i/ili skokovima u vodu. pogledajte madjare - njima uspeva, zasto ne bi i nama? naravno, potreban preduslov je pametan, naporan i dug rad.

nenad sd

pre 12 godina

Ljudi ja sam Smederevac(ppravi) i navijam za SD,ali nisam za to da se prosiri liga, zbog tog fudbala ja nisam primao platu,tj i sada nisam dobio,. toliko se ulagalo u taj klub ali pare samo nestanu,nisu igraci krivi, i ja sada kada odem na posao,radim a nemam volju jer nemam platu..

fenomen

pre 12 godina

Da se formira ex yu liga pa se opet ne bi skupilo 18 kvalitetnih klubova. A da se vrati Smederevo i jos pride Vranovo i Lipe ? Austrijski model 10 klubova i 4 x svako sa svakim. Poz...

dejan-minhen

pre 12 godina

i ja bi da moj Radnicki iz Sombora igra u JSL. Prosirite ligu na 422 kluba!
Sigurno cemo biti hit u svetu i bice utakmica svaki dan.

BojanS

pre 12 godina

Hahaha smešno ligu treba smanjiti na 8 klubova .Sistem takmičenja četvorokružni tj.28 kola plus plej of još 6 kola (prva 4 kluba na tabeli) i plej aut (5,6,7 i 8 klub) što ukupno iznosi 34 kola za sve ekipe.Samo ovako će liga zasluženo nositi ime Superliga , ovako je jadna.Smederevo ima dobar stadion ali nikakvu ekipu koja na više od pola odigranih utakmica nije postigla gol.

fkr1958

pre 12 godina

Nije mi jasno s cim misle ljudi koji kazu da treba Cukaricki ili ne znam koga izbaciti iz lige? Pa fudbal je igra izmedju 22 igraca,onih 11 koji su bolji uzimaju bodove i cao...nebitno dali ih prati 70000 ili 70 navijaca...
U turskoj Goztepe i Karsijaka igraju derbi 2-3 lige pred 80000,ali niko ih nije video u 1 ligi 10 godine,ali Istanbul koji ima 500 gledalaca igra 1 jer ima bolje igrace...
Nase prve dve lige treba da imaju maks. po 14 timova,pa nek se se prosiri kup takmicenje ili oformi liga kup zarad vise tekmi,jer nema smisla puniti ligu klubovima koji ne mogu da izdrze takmicenje! To Sd je bilo na korak do gasenja,a ovaj kuka za prosirenje,nek on ide u 2 ligu ojaca klub i te fore pa nek se vrati u 1 i igra sto godina tamo.
Inace ko prati mladje kategorije moze da vidi koji su klubovi ozbiljni,a koji ne...tamo sem blizanaca,Vose,Ofka i Rada nema ekipa u 3 kategorije koje imaju ozbiljnu skolu,a ovamo hoce 1 ligu...gluposti!

FocaKMK

pre 12 godina

koliko znam i pod uslovom da se prosiri liga zadnji tim mora ispasti u nizi rang. a i kvakitet nam je za 12 klubova, znaci jos manje nego sto ij i ima inace trenutno.

MI6

pre 12 godina

Pa, slazem se da bi bilo malo lepse da liga ima 18 klubova. Medjutim, ne vidim Smederevo u svemu tome. Bili su ubedljivo najgora ekipa ove sezone, i treba da ispadnu u drugu ligu. Sa druge strane, u nizem rangu ima ekipa koje pre Smedereva zasluzuju da igraju Superligu, tako da ekipi iz Smedereva nece biti lako ni u drugoj ligi naredne sezone, ma koliko klubova igralo Superligu.

kobaz1987

pre 12 godina

podrzavam prosirenje ali smederevo ostaje u rangu ispod kao i drugi koji su ispali. to sto su u prvoj ligi bili najgori ne znaci da ce su najbolji u drugoj. sad ce opet pripreme od 3 meseca sa kojih se vecno vracaju rasrafljeni, bolje da igraju vise nego da se non-stop nesto pripremaju...

Davor

pre 12 godina

Meni je samo zao sto ce onako lep stadion da propadne...A bio je jedan od lepsih kod nas....Nazalost za 10 godina pocece sam da se urusava...Vec su poceli da maznjavaju sa njega uvece...Zato im i ne radi nov semafor jer je neko ukrao bateriju ili kako se vec zove ....

belackg

pre 12 godina

nije bitno dal ce.ih biti 16 ili 20 cinjenica je da pola godine klubovi provode na pripremama. povecajte broj utakmica, ostalo kako god