Košarka 82

Ponedeljak, 11.03.2013.

09:21

„Samo rezultati vode u Evroligu“

Prvi čovek ABA lige Radovan Lorbek pojasnio je da će Igokea i Budućnost, ukoliko izbore plasman u Evroligu, moći da igraju mečeve u svojim dvoranama.

„Samo rezultati vode u Evroligu“ IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

82 Komentari

Sortiraj po:

obavesten

pre 11 godina

sole, duso,sedi na mesto.jedan.zadatak nisi uradio do kraja.sta si tamo video,kazi?ja nisam iz beograda,kosarku pratim i znam da je sinonim za cz ekipa sa malog kalemegdana.ako je stjepana supanca 15a cukarica na kalemegdanu onda si u pravu.covek ti je lepo objasnio da ti mozes promeniti ime iz sole u pera ali ti jmbg ostaje.isto je sa firmama,samo je kod njih u pitanju PIB.na sajtu se jasno vidi kako je fmp promenio ime u cz telekom.molim sve navijace da udju na sajt i uvere se svojim ocima i da konacno stavimo tacku na to za koji tim navijate.hvala...

Sole

pre 11 godina

@ ZORAN

Evo proverio sam , i izbacilo mi je sledeće.
http://pretraga2.apr.gov.rs/ObjedinjenePretrage/Search/Search

KK Crvena Zvezda
Matični broj: 07078048
PIB: 101032648

KK FMP
Matični broj: 08099685
PIB: 102176141

Dakle , ako je ovo jedno te isto ...

Sole

pre 11 godina

sole, 11. mart 2013 17:33
prati on sine, vise nego ti! Fmp je trenutno drugi u ABA ligi
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (nenad, 11. mart 2013 18:30)

Daj ti meni link gde može da se potvrdi ta tvoja izjava , gde fizički piše FMP , i tek onda ću priznati da on prati košarku duže od mene i javno mu se izviniti.

magic

pre 11 godina

e koji smo mi jad sedam drzava a dva mjesta u evroligi a vi se prepucavate o pravilima budale (MILAN, 11. mart 2013 17:16)A ta dva mesta ce za nekoliko godina verovatno biti samo jedno.Mozda liga jeste donekle neizvesna,ali je veoma loseg kvaliteta(rezulati Partizana,Cedevite,Olimpije u Euroligi to potvrdjuju).A kad jos vidimo da su glavni igraci stranci,onda je jasno gde nam ide kosarka(najtrofejniji sport).To vazi i za Hrvatsku i Sloveniju koje sledece godine nece imati predstavnike u Euroligi.Podhitno je potrebno vratiti se nacionalnoj ligi.A te price o popularnosti i gledanosti ABA lige su cista glupost.

zoran

pre 11 godina

Sole ima nesto sto se zove pib (poreski identifikacioni broj) to ti je kao tvoj JMBG ti sad mozes da odes u policiju i trazis promenu imena i prezimena ali si prijatelju zapisan u maticnim knjigama sa brojem koji ima 13 cifara, on ti je za ceo zivot. Tako moze i pravno lice,sportsko udruzenje da menja ime koliko hoce puta ali pib i maticni broj se ne menjaju. Slobodno idi na www.apr.gov.sr pretrazi uruzenja i vidi pod Crvena zvezda sta ce da izbaci pa mi kazi ko se gde takmici.

black

pre 11 godina

(Veerghoen, 11. mart 2013 09:54)Oćeš' Euroligu, a bojkotuješ ABA ligu, kroz koju se tvoj klub bori da uđe...Pa malo morgen!!!Oni koji sada odlaze da gledaju Zvezdu, ti će i u Euroligi dolaziti na tribine!!! (Neko., 11. mart 2013 14:44)Osim sto je ABA liga kvalifikacija za Euroligu nijedna vise slicnost ne postoji izmedju njih.A ABA ligu treba svi da bojkotuju,naravno mislim na klubove,ukoliko zelimo da se u buducnosti kvalifikujemo na jos neko Evropsko prvenstvo.

Vrnj.Banja

pre 11 godina

zamislite da igokea i radnicki igraju EL. Ko bi to pratio,laktasani i kragujevcani.. (xD, 11. mart 2013 13:56)Pa ja kao Zvezdas cu pratiti Radnicki,ako bi igrao u Euroligi.Ako sam pratio Partizan(protiv koga navijam uvek kada igra sa domacim ekipama),ne vidim razlog zasto da ne pratim klub iz Sumadije(Srbije) gde zivim.A sto nase kosarke tice mnogo je veci doprinos dala Sumadija(Cacak,Kraljevo..)nego Beograd.Bez tih manjih centara ne bi imali toliko uspeha u proslosti.A sobzirom da su poslednjih godina mnogi mali klubovi pred gasenjem nije iznenadjene sto nam se reprezentacija jedva kvalifikovala za Evropsko prvenstvo.

Jeste bili u Jezeru?

pre 11 godina

Od djavola nema nekulturnijih navijaca,sad oni kao forsiraju niki lokalpatriotizam,a do pre dve godine svi su navijali za Partizan i Zvezdu.Koliko su jadna ta skandiranja "mrzim Beograd".Pa zamislite da neko skandira mrzim Kragujevac ili mrzim Novi sad.Ako mrzis neki grad u Srbiji,onda nemas postovanja prema svojoj zemlji.

Djavoli 1989

pre 11 godina

Ma samo vi iz Beograda da ne ostanete bez evro lige vasa deca nek gledaju vrhynski basket a sumadiska nek gledaju u nebo.Kako vas nije sramota pojedine posle kazete mrze vas djavoli.Vi se sami mrzite razmazeni ste i sebicni ovo se naravno odnosi na Grobare kompleksase koji su u fazonu samo Partizan sta Laktasi sta Kragujevac.

gogi

pre 11 godina

Igokea je najbolji tim jer je u međusobnim bolja od svih pratilaca, Zvezdu čak i 2 puta tukla, Partizana zamrzla na -23, a i da nije tako čisto sumnjam ako im zatreba da im Cibosi neće izaći u susret i pustiti tu posljednju utakmicu. Pa neće Cibona igrati za Zvezdu, nemojte biti smešni. mada će se verovatno već večeras Zvezda oprostiti od 1. mesta

drobnjak iz auta ... gepekovanje

pre 11 godina

Voleo bih kada bi partizan i njihov salalala mogli da srede stvari u svom dvoristu, valjda je to minimum njihove moci i uticaja, da se ne tuku, dele zbog nekakvih privilegija, mada ima i opravdanja kod njih je sve otimanje, rad u mutnom i crnom, pa se to prenelo i na publiku, a kakvi god strucnjaci bili u aba ligi, nece dozvoliti, da najbolji ne idu u evroligu, zato dosta sa zaverama i nekakvim forama-kad god ste bili najbolji isli ste, i nista nije sporno- ni to da ove godine niste, pa trazite nekakve kanale-i sada preko bratskog vam kluba ... da je pravde, koje kod vas i sa vama nikada nije ni bilo, vi bi ste bar jednu godinu sigurno odmorili od evrolige ...

dejan

pre 11 godina

trenutno se uigravaju kombinacije da zvezda i partizan nemogu da se sastanu pre finala tako da ce obe ekipe oticiu evroligu. zivi bili pa v ideli. kakva igokea i kakav crni radnicki

Sibilio

pre 11 godina

Mislim da bi najpoštenije bilo da se igra play off. Prvih 8, 1/4 finale na dve dobijene, 1/2 finale i finale na tri dobijene, sa ekstra borbom za treće mesto, takođe na tri dobijene. Logično, prve tri u EL. Malo bi bilo problema u organizaciji (Partizan i Zvezda igraju u istoj dvorani) ali bi se sve moglo da se hoće.

Delija

pre 11 godina

Njbolji navijaci nisu i najbrojniji!
Najbolji navijaci ne biju svoje igrace kad im ne ide(fudbal,kosarka,rukomet...),vec pevaju i na -24 kao protiv Armanija ili kao kad izgubimo od druge ekipe!
Najbolji navijaci ne bojkotuju klub zbog igraca druge verospovesti(Kikanovic)!
Najbolji navijacici dolaze na utakmice uvek a ne kad im vodje narede!
Najbolji navijaci......
(grobarkv, 11. mart 2013 11:31) Pa zasto nas onda uporno kopirate ??? Evo u Jagodini ste pevali pesmu koju mi pevamo vec 5 godina i to je bas nasa melodija ...

Sole

pre 11 godina

Ljudi ovo je vise tragikomicno.Moze - ne moze.Kada ce neko da kaze pravu istinu o ucescu u Evroligi.Za ovaj cirkus neko mora da odgovara.Pa samo Partizan i FMP ispunjavaju uslove B licence i zasto se onda igra ABA liga?Treba nam nasa liga Srpska pa sigurno bi dobili jedno mesto direktno a mozda i jedno u kvalifikacijama.Bodiroga mora da se zalozi za Srpsku kosarku ovako cemo propasti kao i nasa reprezentacija.Bojkot iduce sezone pa nek se evroliga igra u Sirokom,Krki i Solnoku.
(Ivan Nis, 11. mart 2013 13:18)

Vidi se dečko da ti pratiš košarku od juče. FMP uopšte ne igra Jadransku , već Srpsku ligu.

Srecko Katanac

pre 11 godina

zi ovog grobara sto napisa zasto su oni najbolji navijaci ... ? Mogao si da se potpises da li ti pripadas jugu ili istoku??? ( posto se medjusobno mrzite bijete pa i ubijate) ... Izem ti nahbolje navijavace koji se medjusobno ubijaju ... A o tome da navijate na - 24 protiv armanija? Pa sta? Nas neki Ulm odvali pa mi navijamo... Ali na -10 u fudbalu kada dodje 40 hiljada protiv nekog Spartaka e to je ono sto vi nkada imati necete .... I odgovori nam dal i si ti za grobare istok ili grobare jug :-)
Ne pokusavaj da omalovazavas grobarsko navijanie kada se ceo sved divi. Ispao si smesan a imao si sansu da precutis.

Karaburac

pre 11 godina

Okreni obrni zagrebacki klubovi cedevita,cibona i partizan nece videti evroligu. Doslo je ponovo vreme jedine prave srpske sportske institucije crvene zvezde!
(mikeli, 11. mart 2013 15:38)
Steta sto ne postoji kantar za merenja kompleksa. Ainteligencija ti je 00.

sale

pre 11 godina

Pazi ovog grobara sto napisa zasto su oni najbolji navijaci ... ? Mogao si da se potpises da li ti pripadas jugu ili istoku??? ( posto se medjusobno mrzite bijete pa i ubijate) ... Izem ti nahbolje navijavace koji se medjusobno ubijaju ... A o tome da navijate na - 24 protiv armanija? Pa sta? Nas neki Ulm odvali pa mi navijamo... Ali na -10 u fudbalu kada dodje 40 hiljada protiv nekog Spartaka e to je ono sto vi nkada imati necete .... I odgovori nam dal i si ti za grobare istok ili grobare jug :-)

bra nik

pre 11 godina

Ajde malo objašnjenje bodovanja:

Pre kraja sezone, tabela se pravi prema POENIMA osvojenim tokom godine. To je isto kao i odnos pobede/porazi, jer se samo u slučaju da tim izgubi za zelenim stolom ne dobija jedan poen za poraz.
Dakle, dok traje sezona radi se prema poenima. Ako su poeni izjednačeni, dok traje sezona, gleda se UKUPNA KOŠ RAZLIKA. Ovo je zbog toga što se u toku sezone ne može odrediti koji tim je bolji u međusobnom skoru ili međusobonoj koš razlici, ako nisu odigrali dve utakmice (recimo sada se ne zna da li je u međusobnom skoru bolja Budućnost ili Zvezda jer imaju još da igraju utakmicu).

Onog trenutka kada se završi regularni deo sezone, svih 26 kola, tabela se pravi prema:
Poenima
Međusobnom skoru
Međusobnoj koš razlici
Ukupnoj koš razlici
... itd...

Nadam se da je jasnije.

Kao potvrdu pogledajte tabele iz prethodnih godina ABA lige.

Nažalos sve ovo do u detalje bi trebalo da stoji u propozicijama takmičenja na sajtu ABA lige... ali toga tamo nema, jednostavno tu ligu su organizovali amateri. Kao što još nije odlučeno gde da se igra F4, iako u propozicijama piše da se to MORA odrediti pre 1. Marta tekuće sezone.

Pozdrav

fv-sweden

pre 11 godina

Samo je ovde ABA liga napravila glupost što na početku takmičenja nisu sapoštili neophodne kriterijume za elitno takmičenje.
(Đorđe, 11. mart 2013 10:10)

u pravu si, ABA liga je gresila, ali klubovi imaju odgovornost da pročitaju dokumenta. Postoji PDF fajl na eurolegue.net sa sva pravila, i pise sto je A i B licenca i ko igra u EL naredne sezone. Ako sam ja pročitao tako treba i klubovi i profesionalci, ali u ex-Yu izgleda da niko ne može da pročita, isti slucaj na Kup R.Korac

obavesten

pre 11 godina

jedni nemaju pojma da vlasnika preduzeca,lorbeka,ne moze smeniti radnicki savet ni skupstina stanara,drugi danima ne shvataju tabelu,bodove,kos razliku,a zajednicko im je da ne znaju za koga navijaju,mada su ubedjeni u suprotno...

chubby checker

pre 11 godina

ABA liga se igra sa svima nama i našim živcima ali je i dalje deset puta ozbiljnija i savremenija organizacija nego bilo koji košarkaški savez na ovim prostorima (ko misli da je KSS na čelu sa političariam i marionetama čije ime neću da napišem jer ih poštujem za sve što su uradili kao igrači neka slobodno lupi minus). po meni prvi na tabeli bi trebao da ima ekskluzivno pravo organizacije F4-a a da o ulasku u Evroligu odlučuje samo konačan plasman na F4, tako bi bilo mnogo čistije.

Razmisli pa tvrdi nešto

pre 11 godina

@(rey-alen, 11. mart 2013 15:25)
vrati se na boćanje možda ti bude bolje išlo ili pre komentarisanja dobro prouči pravila
- u toku trajanja ligaškog dela uvek se gleda koš razlika tek po njenom završetku se prave mini tabele sa izjednačenim ekipama, to prosto nema veze da li imaju dve, tri, četiri ili više ekipa sa istim brojem pobeda i poraza. To pravilo važi iz prostog razloga jer nije moguće uvek praviti mini tabele jer nisu sve odigrane utakmice
npr da su u krugu Olimpija i Budućnost (u krug sa njima možeš ubaciti bilo koga još) kako napraviti mini tabelu jer se oni tek u zadnjem kolu sastaju.
ili kako bi napravio mini tabelu u prvom delu sezone gde su odigrali po jednu utakmicu ili nijednu. (npr do petog kola nekoliko ekipa mogu imati skor 3-2 a da nemaju utakmicu između sebe)
zato se gleda u toku trajanja prvenstva isključivo koš razlika

mikeli

pre 11 godina

Okreni obrni zagrebacki klubovi cedevita,cibona i partizan nece videti evroligu. Doslo je ponovo vreme jedine prave srpske sportske institucije crvene zvezde!

Strahinja

pre 11 godina

Ovo je snijesno znaci da su partizan i cz zadnji i prezadnji oni idu a sto su ljudi citavu sezonu davali 200% od sebr popisaj to. Po mom vidjenju ta liga ne treba ni postojati ako se tako donose odluke ko ide u el.

Bubasinter

pre 11 godina

Ajde sta se palite ko bikovi na crveno.....JEDINO i samo JEDINO u Evroligu ce ici Partizan!!!!
Dugogodisnja tradicija,dominacija i bratski odnosi sa Evroligom..
Kakvi Laktasi,gde se to nalazi,na mesecu?
Zvezda,ko su tek ti indijanci!?
Ostale da ne pominjem..
IME=VELICINA=USPEH

djole

pre 11 godina

Poznavaoci kosarke,da znate da je Partizan na 5.mestu zbogo toga sto tri ekipe imaju isti skor pa se onda gleda kos razlika.. A ako dve ekipe imaju isti skor onda se gleda bolji skor u medjusobnim duelima..

...Nemas ti pojma.

rey-alen

pre 11 godina

Poznavaoci kosarke,da znate da je Partizan na 5.mestu zbogo toga sto tri ekipe imaju isti skor pa se onda gleda kos razlika.. A ako dve ekipe imaju isti skor onda se gleda bolji skor u medjusobnim duelima..

Huan Pablo Don Fernando

pre 11 godina

treba istupiti iz te nakaradne lige i igrati srpsku ligu gde bi pored nasih klubova igrali igokea i buducnost ako zele,a ne da nasi timovi pune hale slovencima i hrvatima,a hale u cacku,kraljevu,leskovcu prazne.narod hoce partizana i vojvodinu,fmp,a ne djerdap i kostolac!!!

cukce

pre 11 godina

Ljudi ovo je vise tragikomicno.Moze - ne moze.Kada ce neko da kaze pravu istinu o ucescu u Evroligi.Za ovaj cirkus neko mora da odgovara.Pa samo Partizan i FMP ispunjavaju uslove B licence i zasto se onda igra ABA liga?Treba nam nasa liga Srpska pa sigurno bi dobili jedno mesto direktno a mozda i jedno u kvalifikacijama.Bodiroga mora da se zalozi za Srpsku kosarku ovako cemo propasti kao i nasa reprezentacija.Bojkot iduce sezone pa nek se evroliga igra u Sirokom,Krki i Solnoku.
(Ivan Nis, 11. mart 2013 13:18)

Koji FMP!? Onaj sto vas je 3 puta ove godine napunio, onaj što je uspeo da ućutka hor bečkih dečaka na južnoj tribini u prvom delu sezone kad je nastupio sabalsni muk Pionorom koji je skamenio i izgubljene kosarkase mt:s-a... Ako vam je lakse slobodno Zvezdu nazivajte FMP-om, a tek ce da padaju porazi mt:s-a od ekipe koju samo vi sacica jada na ovom svetu zovete FMP!

Neko.

pre 11 godina

(Veerghoen, 11. mart 2013 09:54)

Oćeš' Euroligu, a bojkotuješ ABA ligu, kroz koju se tvoj klub bori da uđe...
Pa malo morgen!!!
Oni koji sada odlaze da gledaju Zvezdu, ti će i u Euroligi dolaziti na tribine!!!

PSZ

pre 11 godina

ja sam Zvezdas ali se ovim vidi kolko se guraju Zvezda i Partizan bice velika sramota ako Igokea obezbedi Evroligu i ne bude mogla da igra

Ivan Nis

pre 11 godina

Ljudi ovo je vise tragikomicno.Moze - ne moze.Kada ce neko da kaze pravu istinu o ucescu u Evroligi.Za ovaj cirkus neko mora da odgovara.Pa samo Partizan i FMP ispunjavaju uslove B licence i zasto se onda igra ABA liga?Treba nam nasa liga Srpska pa sigurno bi dobili jedno mesto direktno a mozda i jedno u kvalifikacijama.Bodiroga mora da se zalozi za Srpsku kosarku ovako cemo propasti kao i nasa reprezentacija.Bojkot iduce sezone pa nek se evroliga igra u Sirokom,Krki i Solnoku.

Jole

pre 11 godina

@Koma,zato sto trenutno tabela na sajtu ABA lige nije ispravna. Pravi raspored je 1.Igokea 2.Zvezda 3. Partizan 4. Buducnost 5.Radnicki. (trenutno)

Čovek kao prati košarku

pre 11 godina

@Koma
Ne brukaj se. Sto puta su ti ljudi objasnili da se računa međusobni skor. Ako to nisi dosad pročitao, znači da ne čitaš ništa, a ako jesi pročitao a nisi zapamtio (događa se da ljudima nešto ne ide) onda nemoj da nas daviš.

McClane

pre 11 godina

Liga u kojoj solnoki i mzt ne mogu ispasti ni teoretski,liga u kojoj se ubacuju iz nekoga razloga ceski i izraelski klubovi,liga u kojoj se ne znaju pravila i ko ide u evroligu,liga u kojoj sudije odlucuju utakmice,liga u kojoj nema plejofa,liga u kojoj trener jednog kluba prekida utakmicu,povlaci tim u svlacionicu pa se vrati na teren nakon sat vremena...To je ABA liga,cirkus koji je napravljen od najlepseg sporta na svetu!

my way

pre 11 godina

Ne razumem ove komentare po kojima prakticno ispada da bi u ABA ligi trebalo da se takmice samo klubovi koji ispunjavaju uslove za igranje u EL. Teska glupost. Ako moze Igokea da igra u Laktasima odlicno, ako ne ja zaista ne vidim u cemu je problem da ekipa koja ne ispunjava uslove utakmice Evrolige igra negde drugde. Sa navijacima iz Republike Srpske i Srbije, cak bi vise publike bilo u Beogradu nego sto moze da stane trenutno u njihovu halu. Za Radnicki je zaista steta ako se plasira (mada je to nerealno ove godine), a ne moze da igra u Kragujevcu, ali i tu je ista situacija, nije to toliko daleko od Beograda.

sa vama uvek komedija

pre 11 godina

@PAOK, 11. mart 2013 10:26
haha, cekaj bre imas klip na you tubu kako vas 200 ratnika u crveno belom razvaljuje u pioniru...ne verujes, idi pogledaj, video klip ne laze...
ps. bitno da su o vama snimali dokumentarac!!!

ime

pre 11 godina

Evroliga ima svoje standarde, hala, aerodrom, hoteli ... Komletan problem je sto je ABA dozvolila kubovima koji te standarde ne ispunjavaju, da mastaju o Evroligi.
(Vitomir Nis, 11. mart 2013 11:10)
Gresis delimicno ne treba da se takmice klubovi koji nemaju dvoranu i grad od manje od 150 000 stanovnika.Znaci bez Sirokog,Novog mesta,sege mege,slnkok i dr.Moze Novi Sad,Split,Nis...

Posmatrač

pre 11 godina

Haha,ja kad sam bio srednjoškolac,pre 5,6 godina,igrali smo domsko takmičenje u košarci u Jezeru,a sad hoće da igraju Evroligu.

akcidroni

pre 11 godina

@U najboljoj su situaciji "crno-beli". Ok, ali zašto su onda na tabeli ABA lige 5. a ispred su Radnički i Budućnost sa istim brojem pobeda i poraza...???
(Koma, 11. mart 2013 11:15)

-Tako sto se skor u medjusobnim mecevima obracunava na kraju sezone, o veliki poznavaoce kosarke.

BREJK

pre 11 godina

Đorđe, 11. mart 2013 10:10) .......tipicno razmisljanje nekog ko nije isao dalje od Palilule, Dorcola a Surcin vidi samo na televiziji.....

Onokao...

pre 11 godina

Treba smeniti ovog coveka! I postaviti naseg! Jer nema svrhe da on vodi Aba ligu. Kada nista ne zna!
(nn, 11. mart 2013 10:02)

Tako. Je!

Vitomir Nis

pre 11 godina

Evroliga ima svoje standarde, hala, aerodrom, hoteli ... Komletan problem je sto je ABA dozvolila kubovima koji te standarde ne ispunjavaju, da mastaju o Evroligi.

DEMAGOGIJA

pre 11 godina

@(ja, 11. mart 2013 10:56)
Nisu sporni uslovi takmičenja u Evroligi to manje više svi prihvataju na naš poseban balkanski način nego što vlasnici abalige pričaju jedno pa posle menjaju. Za plasman u Evroligu su oni rekli prvak (pobednik f4) a ostali po ligaškom plasmanu. Pa kasnije nešto mućkaju da vide šta mogu ušićatiti. Lično mislim da su to namerno uradili jer da se znalo da bi trebalo samo f4 da nosi plasman u Evropu klubovi bi se pobunili kao i sad jer evo još se ne zna ko i gde se organizuje F4, a biti domaćin pretstavlja veliku prednost. Neka se sve odredi pre početka sezone ili neka se igra playoff pa će ligaški deo imati smisla ovako i kockice mogu da bacaju. Slična stvar je sa mađarima i makedoncima zar je normalno da se ne zna do pola sezone jel oni ispadaju ako su zadnji ili ne? POšto ne da li to znači da ni u Evropu ne mogu ili je to po principu nagrade mogu kazne ne? Oni plate ovima i posle komotno tu lovu da nadoknađuju prodavanjem i nameštanjem utakmica ako nisu kandidati za vrh. Jedno je sigurno pobedu ne mogu garantovati ali poraz itekako mogu. Šta briga konkretno mađare kako će odigrati zadnja dva kola i da li će se truditi da naprave iznenađenje. Čak i oni koji ne igraju protiv njihmogu imati koristi od njihovih poraza jer pitanje je da li ako su oni zadnji da li pretposlednji ispada ili onda ide ono nikom ništa? Ili opet zavisi koliko koristi imaju čelnici?

BENT

pre 11 godina

vroliga ima svoje standarde, hala, aerodrom, hoteli ... Komletan problem je sto je ABA dozvolila kubovima koji te standarde ne ispunjavaju, da mastaju o Evroligi.
(Vitomir Nis, 11. mart 2013 11:10) ,........Kakvo razmisljanje... po tebi nebi trebalo ni da se igra ABA liga i da direktno idu klubovi koji ispunjavaju uslove, pa kakva je logiga igranja malih klubova u ligama... treba ukinuti sve manje klubove da ne postoje....zaista plitko razmisljanje.......

zmaj

pre 11 godina

sigurno je da igokea i radnicki ne ispunjavaju uslove i nikakva prosirenja u toku i nakon sezone ne dolaze u obzir,lepo pise u pravilniku EL.Sto se tice f4 nista nije sigurno i sacekajmo da se odigraju poslednja dva kola

The Mad Hatter

pre 11 godina

Kriterijumi za B licencu se dobro znaju. Ipak se neki nadaju da će im progledati kroz prste.
ABA liga nema nikakve veze sa saopštavanjem tih kriterijuma.

grobarkv

pre 11 godina

@Veerghoen
Njbolji navijaci nisu i najbrojniji!
Najbolji navijaci ne biju svoje igrace kad im ne ide(fudbal,kosarka,rukomet...),vec pevaju i na -24 kao protiv Armanija ili kao kad izgubimo od druge ekipe!
Najbolji navijaci ne bojkotuju klub zbog igraca druge verospovesti(Kikanovic)!
Najbolji navijacici dolaze na utakmice uvek a ne kad im vodje narede!
Najbolji navijaci......

Novo-kralj-CG

pre 11 godina

@nn--------pogubio si se.....cus "treba smijeniti ovog coeka i postaviti naseg""???o cemu ti to???Aba liga je njegova licna svojina...znaci zavedena je u registar privrednog suda dje je on vlasnik.Najbolje bi bilo da ti imas firmu i ja dodjem u nju ,smijenim te i izbacim iz nje.Kakva glupost.Ne pisi vise odje:)

UK

pre 11 godina

@Koma

Zato sto se do poslednjeg kola gleda ukupna kos razlika, a u poslednjem kolu medjusobni dueli. Kada se odigraju jos po dve utakmice, ukoliko budu izjednaceni Partizan ide ispred njih. A na sve to, Partizan ima mnogo laksi raspored do kraja, jer za razliku od Radnickog, Buducnosti i Zvezde...ne igra medjusobno sa glavnim konkurentima.

champion

pre 11 godina

Prvi čovek ABA lige Radovan Lorbek pojasnio je da će Igokea i Budućnost, ukoliko izbore plasman u Evroligu, moći da igraju mečeve u svojim dvoranama.

Pise u naslovu Igokea i Buducnost....VALJDA RADNICKI!!!!

Koma

pre 11 godina

U najboljoj su situaciji "crno-beli". Ok, ali zašto su onda na tabeli ABA lige 5. a ispred su Radnički i Budućnost sa istim brojem pobeda i poraza...???

ja

pre 11 godina

U pravu su iz Evrolige. Pa neće najbolji evropski košarkaši da se vucaraju po raznoraznim selima i igraju po školskim salama. Ipak je to elitno takmičenje i zaista moraju igrati samo klubovi koji ispunjavaju potrebne uslove. Svaka čast Igokei, ali ne ide to tako. Osnuješ klub, skupiš kintu i pravac Evroliga. Nemam ništa protiv da igraju to takmičenje, ali prvo napravi halu, stvori uslove, organizuj sopstvenu školu košarke, privuci navijače itd. Ali to je proces koji ne može da traje 2-3 godine, već mnogo duže.
Nije baš neko poređenje, ali dok sam se bavio fudbalom, nekoliko puta se dešavalo da moja ekipa bude na prvom mestu (niži rangovi su u pitanju), ali da na kraju odustanemo od borbe za viši rang, jer nemamo ni stadion, ni prateće uslove koji su potrebni za taj rang.
Samo je ovde ABA liga napravila glupost što na početku takmičenja nisu sapoštili neophodne kriterijume za elitno takmičenje.
(Đorđe, 11. mart 2013 10:10)
Sa svime sto si ovde rekao se slazem sem ove poslednje recenice. ABA liga nema sta da saopstava uslove EL jer su ti uslovi odavno dobro poznati i svi koji prate EL to jako dobro znaju. Tako da su za ovu situaciju u koju su sebe doveli iskljucivo krivi klubovi i niko vise. U sezonu ulaze sa nekim amibicijama za opstanak ili eventualno evro kup i onda kad se ispostavi da bi mogli i vise ispostavi se ta za to nesto vise ne postoje uslovi u njihovim gradovima. Zato neka se sledeci put lepo informisu u srede hale pa posle mogu da prcaju o EL a ovako nista.

Milan

pre 11 godina

ABA Liga je privatno preduzece.Vecinsski vlasnici su Lorbek i drustvo a ostalima pripadaju mrvice.To je tako.Imas izbor da igras ili da ne igras.Ljudi se setili i uz podrsku prijatelja iz Evrope prave dobar biznis.Ne razumem sta nije jasno.Da ,zaradjuju velike novce na nama .Kao da nisu zaradjivali i prije 1990.Kao mi smo super a oni becki konjusari.Suplkja prica.Setili se,izlibirali u FIBA I EABA i tacka.Gde je nasa pamet ?Samo s ebunimo i trazimo kao nas aprva.Svetska zavera,svi su protiv nas....Lorbek i drustvo su odlicno analizirali postojece stanje,nedostatak para,ponudili OK uslove.Kome ne valja,ne mora da igra.Kao nema ko ako mi necememo,sve ce se raspasti.Hajde da vidimo .

Darko 88

pre 11 godina

Xaxa, ovo postaje cirkus od lige! Jel ima on neki pisani dokument kojim bi potkrepio svoje tvrdnje? Koliko znam Evroliga je vrlo rigorozna što se tičeuslova, a na žalost Igokea, Radnički i Budućnost ih ne ispunjavaju. Na kraju će ispasti da samo tri-četiri ekipe iz ABA lige ispunjavaju uslove za Evroligu, pa možda će uz Zvezdu i Partizan Olimpija da ode u kvalifikacije, jer niko ispred nje ne ispunjava uslove za B licencu. Smehoteka!

miljan

pre 11 godina

pasce igokea u poslednjem kolu, sto ce bit najsladje, i ici ce na partizan u polufinalu :D e to ce biti interesantna utakmica a ne ovo od juce

kabasti

pre 11 godina

@Ratko A zasto mislis da ce zvezda pobediti sve do kraja?? Vidim da ste vec upisali pobedu u Kragujevcu, ali nece da moze to rodjaci!! NAPRED RADNICKI!!

bla bla truc

pre 11 godina

Sto se tice kapaciteta dvorane tu se moze napraviti izuzetak. Moze da prima i 4000 ako je ful opremljena e sad sto se tice udaljenosti aerodroma tu ne znam da li ce praviti neki problem ako je 20-30 km dalje od odvojenog.

PAOK

pre 11 godina

Bitno je da ce Zvezda u krcatom Pioniru docekati najbolje Evropske timove. Tek ce se videti ko su ti najbolji navijaci.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Veerghoen, 11. mart 2013 09:54)

Pa Evropa svake godine vidi ko su najbolji navijaci.Do ove godine ste bojkotovali basket,a sad ste kao najbolji navijaci.Zna se ko ostaje pola sata posle poraza i peva voljenom klubu.Vi ste izlazili godinama u derbiju u zadnjog cetvrtini iz Pionira.Nije navijanje koreografija

Ratko

pre 11 godina

Nema potrebe da se nerviras Lorbi. Zvezda juri prvo mesto a ako se po jutru dan poznaju, Igokea u preostala dva meca gubi sigurno barem jedan. A onda rastereceno jurimo prsten da dokazemo i pokazemo snagu.

Jeste bili u Jezeru?

pre 11 godina

Da u Kragujevcu i ima aerodrom na 10 km od hale,pa i da Jezero ima i 5000 mesta,zar mislite da bi u onakvom prostoru mogla da se igra evro liga,pa ono je šupa.

Đorđe

pre 11 godina

U pravu su iz Evrolige. Pa neće najbolji evropski košarkaši da se vucaraju po raznoraznim selima i igraju po školskim salama. Ipak je to elitno takmičenje i zaista moraju igrati samo klubovi koji ispunjavaju potrebne uslove. Svaka čast Igokei, ali ne ide to tako. Osnuješ klub, skupiš kintu i pravac Evroliga. Nemam ništa protiv da igraju to takmičenje, ali prvo napravi halu, stvori uslove, organizuj sopstvenu školu košarke, privuci navijače itd. Ali to je proces koji ne može da traje 2-3 godine, već mnogo duže.
Nije baš neko poređenje, ali dok sam se bavio fudbalom, nekoliko puta se dešavalo da moja ekipa bude na prvom mestu (niži rangovi su u pitanju), ali da na kraju odustanemo od borbe za viši rang, jer nemamo ni stadion, ni prateće uslove koji su potrebni za taj rang.
Samo je ovde ABA liga napravila glupost što na početku takmičenja nisu sapoštili neophodne kriterijume za elitno takmičenje.

DJ Ape

pre 11 godina

Hahaha, ovi svaki dan neku novu priču izbace... Pa da l' postoji taj ugovor? Dajte ga na javni uvid ako je sve toliko jasno!
Mislim da se Igokei i Radničkom crno piše...
Sramota, košarku volim najviše na svetu, ali je što se organizacije tiče u poređenju s fudbalom amaterski sport...

Đorđe

pre 11 godina

U pravu su iz Evrolige. Pa neće najbolji evropski košarkaši da se vucaraju po raznoraznim selima i igraju po školskim salama. Ipak je to elitno takmičenje i zaista moraju igrati samo klubovi koji ispunjavaju potrebne uslove. Svaka čast Igokei, ali ne ide to tako. Osnuješ klub, skupiš kintu i pravac Evroliga. Nemam ništa protiv da igraju to takmičenje, ali prvo napravi halu, stvori uslove, organizuj sopstvenu školu košarke, privuci navijače itd. Ali to je proces koji ne može da traje 2-3 godine, već mnogo duže.
Nije baš neko poređenje, ali dok sam se bavio fudbalom, nekoliko puta se dešavalo da moja ekipa bude na prvom mestu (niži rangovi su u pitanju), ali da na kraju odustanemo od borbe za viši rang, jer nemamo ni stadion, ni prateće uslove koji su potrebni za taj rang.
Samo je ovde ABA liga napravila glupost što na početku takmičenja nisu sapoštili neophodne kriterijume za elitno takmičenje.

DJ Ape

pre 11 godina

Hahaha, ovi svaki dan neku novu priču izbace... Pa da l' postoji taj ugovor? Dajte ga na javni uvid ako je sve toliko jasno!
Mislim da se Igokei i Radničkom crno piše...
Sramota, košarku volim najviše na svetu, ali je što se organizacije tiče u poređenju s fudbalom amaterski sport...

PAOK

pre 11 godina

Bitno je da ce Zvezda u krcatom Pioniru docekati najbolje Evropske timove. Tek ce se videti ko su ti najbolji navijaci.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Veerghoen, 11. mart 2013 09:54)

Pa Evropa svake godine vidi ko su najbolji navijaci.Do ove godine ste bojkotovali basket,a sad ste kao najbolji navijaci.Zna se ko ostaje pola sata posle poraza i peva voljenom klubu.Vi ste izlazili godinama u derbiju u zadnjog cetvrtini iz Pionira.Nije navijanje koreografija

Vitomir Nis

pre 11 godina

Evroliga ima svoje standarde, hala, aerodrom, hoteli ... Komletan problem je sto je ABA dozvolila kubovima koji te standarde ne ispunjavaju, da mastaju o Evroligi.

Darko 88

pre 11 godina

Xaxa, ovo postaje cirkus od lige! Jel ima on neki pisani dokument kojim bi potkrepio svoje tvrdnje? Koliko znam Evroliga je vrlo rigorozna što se tičeuslova, a na žalost Igokea, Radnički i Budućnost ih ne ispunjavaju. Na kraju će ispasti da samo tri-četiri ekipe iz ABA lige ispunjavaju uslove za Evroligu, pa možda će uz Zvezdu i Partizan Olimpija da ode u kvalifikacije, jer niko ispred nje ne ispunjava uslove za B licencu. Smehoteka!

Jeste bili u Jezeru?

pre 11 godina

Da u Kragujevcu i ima aerodrom na 10 km od hale,pa i da Jezero ima i 5000 mesta,zar mislite da bi u onakvom prostoru mogla da se igra evro liga,pa ono je šupa.

ja

pre 11 godina

U pravu su iz Evrolige. Pa neće najbolji evropski košarkaši da se vucaraju po raznoraznim selima i igraju po školskim salama. Ipak je to elitno takmičenje i zaista moraju igrati samo klubovi koji ispunjavaju potrebne uslove. Svaka čast Igokei, ali ne ide to tako. Osnuješ klub, skupiš kintu i pravac Evroliga. Nemam ništa protiv da igraju to takmičenje, ali prvo napravi halu, stvori uslove, organizuj sopstvenu školu košarke, privuci navijače itd. Ali to je proces koji ne može da traje 2-3 godine, već mnogo duže.
Nije baš neko poređenje, ali dok sam se bavio fudbalom, nekoliko puta se dešavalo da moja ekipa bude na prvom mestu (niži rangovi su u pitanju), ali da na kraju odustanemo od borbe za viši rang, jer nemamo ni stadion, ni prateće uslove koji su potrebni za taj rang.
Samo je ovde ABA liga napravila glupost što na početku takmičenja nisu sapoštili neophodne kriterijume za elitno takmičenje.
(Đorđe, 11. mart 2013 10:10)
Sa svime sto si ovde rekao se slazem sem ove poslednje recenice. ABA liga nema sta da saopstava uslove EL jer su ti uslovi odavno dobro poznati i svi koji prate EL to jako dobro znaju. Tako da su za ovu situaciju u koju su sebe doveli iskljucivo krivi klubovi i niko vise. U sezonu ulaze sa nekim amibicijama za opstanak ili eventualno evro kup i onda kad se ispostavi da bi mogli i vise ispostavi se ta za to nesto vise ne postoje uslovi u njihovim gradovima. Zato neka se sledeci put lepo informisu u srede hale pa posle mogu da prcaju o EL a ovako nista.

Ratko

pre 11 godina

Nema potrebe da se nerviras Lorbi. Zvezda juri prvo mesto a ako se po jutru dan poznaju, Igokea u preostala dva meca gubi sigurno barem jedan. A onda rastereceno jurimo prsten da dokazemo i pokazemo snagu.

McClane

pre 11 godina

Liga u kojoj solnoki i mzt ne mogu ispasti ni teoretski,liga u kojoj se ubacuju iz nekoga razloga ceski i izraelski klubovi,liga u kojoj se ne znaju pravila i ko ide u evroligu,liga u kojoj sudije odlucuju utakmice,liga u kojoj nema plejofa,liga u kojoj trener jednog kluba prekida utakmicu,povlaci tim u svlacionicu pa se vrati na teren nakon sat vremena...To je ABA liga,cirkus koji je napravljen od najlepseg sporta na svetu!

kabasti

pre 11 godina

@Ratko A zasto mislis da ce zvezda pobediti sve do kraja?? Vidim da ste vec upisali pobedu u Kragujevcu, ali nece da moze to rodjaci!! NAPRED RADNICKI!!

grobarkv

pre 11 godina

@Veerghoen
Njbolji navijaci nisu i najbrojniji!
Najbolji navijaci ne biju svoje igrace kad im ne ide(fudbal,kosarka,rukomet...),vec pevaju i na -24 kao protiv Armanija ili kao kad izgubimo od druge ekipe!
Najbolji navijaci ne bojkotuju klub zbog igraca druge verospovesti(Kikanovic)!
Najbolji navijacici dolaze na utakmice uvek a ne kad im vodje narede!
Najbolji navijaci......

akcidroni

pre 11 godina

@U najboljoj su situaciji "crno-beli". Ok, ali zašto su onda na tabeli ABA lige 5. a ispred su Radnički i Budućnost sa istim brojem pobeda i poraza...???
(Koma, 11. mart 2013 11:15)

-Tako sto se skor u medjusobnim mecevima obracunava na kraju sezone, o veliki poznavaoce kosarke.

miljan

pre 11 godina

pasce igokea u poslednjem kolu, sto ce bit najsladje, i ici ce na partizan u polufinalu :D e to ce biti interesantna utakmica a ne ovo od juce

Posmatrač

pre 11 godina

Haha,ja kad sam bio srednjoškolac,pre 5,6 godina,igrali smo domsko takmičenje u košarci u Jezeru,a sad hoće da igraju Evroligu.

Milan

pre 11 godina

ABA Liga je privatno preduzece.Vecinsski vlasnici su Lorbek i drustvo a ostalima pripadaju mrvice.To je tako.Imas izbor da igras ili da ne igras.Ljudi se setili i uz podrsku prijatelja iz Evrope prave dobar biznis.Ne razumem sta nije jasno.Da ,zaradjuju velike novce na nama .Kao da nisu zaradjivali i prije 1990.Kao mi smo super a oni becki konjusari.Suplkja prica.Setili se,izlibirali u FIBA I EABA i tacka.Gde je nasa pamet ?Samo s ebunimo i trazimo kao nas aprva.Svetska zavera,svi su protiv nas....Lorbek i drustvo su odlicno analizirali postojece stanje,nedostatak para,ponudili OK uslove.Kome ne valja,ne mora da igra.Kao nema ko ako mi necememo,sve ce se raspasti.Hajde da vidimo .

Novo-kralj-CG

pre 11 godina

@nn--------pogubio si se.....cus "treba smijeniti ovog coeka i postaviti naseg""???o cemu ti to???Aba liga je njegova licna svojina...znaci zavedena je u registar privrednog suda dje je on vlasnik.Najbolje bi bilo da ti imas firmu i ja dodjem u nju ,smijenim te i izbacim iz nje.Kakva glupost.Ne pisi vise odje:)

Bubasinter

pre 11 godina

Ajde sta se palite ko bikovi na crveno.....JEDINO i samo JEDINO u Evroligu ce ici Partizan!!!!
Dugogodisnja tradicija,dominacija i bratski odnosi sa Evroligom..
Kakvi Laktasi,gde se to nalazi,na mesecu?
Zvezda,ko su tek ti indijanci!?
Ostale da ne pominjem..
IME=VELICINA=USPEH

Neko.

pre 11 godina

(Veerghoen, 11. mart 2013 09:54)

Oćeš' Euroligu, a bojkotuješ ABA ligu, kroz koju se tvoj klub bori da uđe...
Pa malo morgen!!!
Oni koji sada odlaze da gledaju Zvezdu, ti će i u Euroligi dolaziti na tribine!!!

bla bla truc

pre 11 godina

Sto se tice kapaciteta dvorane tu se moze napraviti izuzetak. Moze da prima i 4000 ako je ful opremljena e sad sto se tice udaljenosti aerodroma tu ne znam da li ce praviti neki problem ako je 20-30 km dalje od odvojenog.

The Mad Hatter

pre 11 godina

Kriterijumi za B licencu se dobro znaju. Ipak se neki nadaju da će im progledati kroz prste.
ABA liga nema nikakve veze sa saopštavanjem tih kriterijuma.

Koma

pre 11 godina

U najboljoj su situaciji "crno-beli". Ok, ali zašto su onda na tabeli ABA lige 5. a ispred su Radnički i Budućnost sa istim brojem pobeda i poraza...???

Čovek kao prati košarku

pre 11 godina

@Koma
Ne brukaj se. Sto puta su ti ljudi objasnili da se računa međusobni skor. Ako to nisi dosad pročitao, znači da ne čitaš ništa, a ako jesi pročitao a nisi zapamtio (događa se da ljudima nešto ne ide) onda nemoj da nas daviš.

DEMAGOGIJA

pre 11 godina

@(ja, 11. mart 2013 10:56)
Nisu sporni uslovi takmičenja u Evroligi to manje više svi prihvataju na naš poseban balkanski način nego što vlasnici abalige pričaju jedno pa posle menjaju. Za plasman u Evroligu su oni rekli prvak (pobednik f4) a ostali po ligaškom plasmanu. Pa kasnije nešto mućkaju da vide šta mogu ušićatiti. Lično mislim da su to namerno uradili jer da se znalo da bi trebalo samo f4 da nosi plasman u Evropu klubovi bi se pobunili kao i sad jer evo još se ne zna ko i gde se organizuje F4, a biti domaćin pretstavlja veliku prednost. Neka se sve odredi pre početka sezone ili neka se igra playoff pa će ligaški deo imati smisla ovako i kockice mogu da bacaju. Slična stvar je sa mađarima i makedoncima zar je normalno da se ne zna do pola sezone jel oni ispadaju ako su zadnji ili ne? POšto ne da li to znači da ni u Evropu ne mogu ili je to po principu nagrade mogu kazne ne? Oni plate ovima i posle komotno tu lovu da nadoknađuju prodavanjem i nameštanjem utakmica ako nisu kandidati za vrh. Jedno je sigurno pobedu ne mogu garantovati ali poraz itekako mogu. Šta briga konkretno mađare kako će odigrati zadnja dva kola i da li će se truditi da naprave iznenađenje. Čak i oni koji ne igraju protiv njihmogu imati koristi od njihovih poraza jer pitanje je da li ako su oni zadnji da li pretposlednji ispada ili onda ide ono nikom ništa? Ili opet zavisi koliko koristi imaju čelnici?

Onokao...

pre 11 godina

Treba smeniti ovog coveka! I postaviti naseg! Jer nema svrhe da on vodi Aba ligu. Kada nista ne zna!
(nn, 11. mart 2013 10:02)

Tako. Je!

ime

pre 11 godina

Evroliga ima svoje standarde, hala, aerodrom, hoteli ... Komletan problem je sto je ABA dozvolila kubovima koji te standarde ne ispunjavaju, da mastaju o Evroligi.
(Vitomir Nis, 11. mart 2013 11:10)
Gresis delimicno ne treba da se takmice klubovi koji nemaju dvoranu i grad od manje od 150 000 stanovnika.Znaci bez Sirokog,Novog mesta,sege mege,slnkok i dr.Moze Novi Sad,Split,Nis...

PSZ

pre 11 godina

ja sam Zvezdas ali se ovim vidi kolko se guraju Zvezda i Partizan bice velika sramota ako Igokea obezbedi Evroligu i ne bude mogla da igra

Karaburac

pre 11 godina

Okreni obrni zagrebacki klubovi cedevita,cibona i partizan nece videti evroligu. Doslo je ponovo vreme jedine prave srpske sportske institucije crvene zvezde!
(mikeli, 11. mart 2013 15:38)
Steta sto ne postoji kantar za merenja kompleksa. Ainteligencija ti je 00.

cukce

pre 11 godina

Ljudi ovo je vise tragikomicno.Moze - ne moze.Kada ce neko da kaze pravu istinu o ucescu u Evroligi.Za ovaj cirkus neko mora da odgovara.Pa samo Partizan i FMP ispunjavaju uslove B licence i zasto se onda igra ABA liga?Treba nam nasa liga Srpska pa sigurno bi dobili jedno mesto direktno a mozda i jedno u kvalifikacijama.Bodiroga mora da se zalozi za Srpsku kosarku ovako cemo propasti kao i nasa reprezentacija.Bojkot iduce sezone pa nek se evroliga igra u Sirokom,Krki i Solnoku.
(Ivan Nis, 11. mart 2013 13:18)

Koji FMP!? Onaj sto vas je 3 puta ove godine napunio, onaj što je uspeo da ućutka hor bečkih dečaka na južnoj tribini u prvom delu sezone kad je nastupio sabalsni muk Pionorom koji je skamenio i izgubljene kosarkase mt:s-a... Ako vam je lakse slobodno Zvezdu nazivajte FMP-om, a tek ce da padaju porazi mt:s-a od ekipe koju samo vi sacica jada na ovom svetu zovete FMP!

BREJK

pre 11 godina

Đorđe, 11. mart 2013 10:10) .......tipicno razmisljanje nekog ko nije isao dalje od Palilule, Dorcola a Surcin vidi samo na televiziji.....

Jole

pre 11 godina

@Koma,zato sto trenutno tabela na sajtu ABA lige nije ispravna. Pravi raspored je 1.Igokea 2.Zvezda 3. Partizan 4. Buducnost 5.Radnicki. (trenutno)

Huan Pablo Don Fernando

pre 11 godina

treba istupiti iz te nakaradne lige i igrati srpsku ligu gde bi pored nasih klubova igrali igokea i buducnost ako zele,a ne da nasi timovi pune hale slovencima i hrvatima,a hale u cacku,kraljevu,leskovcu prazne.narod hoce partizana i vojvodinu,fmp,a ne djerdap i kostolac!!!

bra nik

pre 11 godina

Ajde malo objašnjenje bodovanja:

Pre kraja sezone, tabela se pravi prema POENIMA osvojenim tokom godine. To je isto kao i odnos pobede/porazi, jer se samo u slučaju da tim izgubi za zelenim stolom ne dobija jedan poen za poraz.
Dakle, dok traje sezona radi se prema poenima. Ako su poeni izjednačeni, dok traje sezona, gleda se UKUPNA KOŠ RAZLIKA. Ovo je zbog toga što se u toku sezone ne može odrediti koji tim je bolji u međusobnom skoru ili međusobonoj koš razlici, ako nisu odigrali dve utakmice (recimo sada se ne zna da li je u međusobnom skoru bolja Budućnost ili Zvezda jer imaju još da igraju utakmicu).

Onog trenutka kada se završi regularni deo sezone, svih 26 kola, tabela se pravi prema:
Poenima
Međusobnom skoru
Međusobnoj koš razlici
Ukupnoj koš razlici
... itd...

Nadam se da je jasnije.

Kao potvrdu pogledajte tabele iz prethodnih godina ABA lige.

Nažalos sve ovo do u detalje bi trebalo da stoji u propozicijama takmičenja na sajtu ABA lige... ali toga tamo nema, jednostavno tu ligu su organizovali amateri. Kao što još nije odlučeno gde da se igra F4, iako u propozicijama piše da se to MORA odrediti pre 1. Marta tekuće sezone.

Pozdrav

UK

pre 11 godina

@Koma

Zato sto se do poslednjeg kola gleda ukupna kos razlika, a u poslednjem kolu medjusobni dueli. Kada se odigraju jos po dve utakmice, ukoliko budu izjednaceni Partizan ide ispred njih. A na sve to, Partizan ima mnogo laksi raspored do kraja, jer za razliku od Radnickog, Buducnosti i Zvezde...ne igra medjusobno sa glavnim konkurentima.

my way

pre 11 godina

Ne razumem ove komentare po kojima prakticno ispada da bi u ABA ligi trebalo da se takmice samo klubovi koji ispunjavaju uslove za igranje u EL. Teska glupost. Ako moze Igokea da igra u Laktasima odlicno, ako ne ja zaista ne vidim u cemu je problem da ekipa koja ne ispunjava uslove utakmice Evrolige igra negde drugde. Sa navijacima iz Republike Srpske i Srbije, cak bi vise publike bilo u Beogradu nego sto moze da stane trenutno u njihovu halu. Za Radnicki je zaista steta ako se plasira (mada je to nerealno ove godine), a ne moze da igra u Kragujevcu, ali i tu je ista situacija, nije to toliko daleko od Beograda.

champion

pre 11 godina

Prvi čovek ABA lige Radovan Lorbek pojasnio je da će Igokea i Budućnost, ukoliko izbore plasman u Evroligu, moći da igraju mečeve u svojim dvoranama.

Pise u naslovu Igokea i Buducnost....VALJDA RADNICKI!!!!

Ivan Nis

pre 11 godina

Ljudi ovo je vise tragikomicno.Moze - ne moze.Kada ce neko da kaze pravu istinu o ucescu u Evroligi.Za ovaj cirkus neko mora da odgovara.Pa samo Partizan i FMP ispunjavaju uslove B licence i zasto se onda igra ABA liga?Treba nam nasa liga Srpska pa sigurno bi dobili jedno mesto direktno a mozda i jedno u kvalifikacijama.Bodiroga mora da se zalozi za Srpsku kosarku ovako cemo propasti kao i nasa reprezentacija.Bojkot iduce sezone pa nek se evroliga igra u Sirokom,Krki i Solnoku.

Djavoli 1989

pre 11 godina

Ma samo vi iz Beograda da ne ostanete bez evro lige vasa deca nek gledaju vrhynski basket a sumadiska nek gledaju u nebo.Kako vas nije sramota pojedine posle kazete mrze vas djavoli.Vi se sami mrzite razmazeni ste i sebicni ovo se naravno odnosi na Grobare kompleksase koji su u fazonu samo Partizan sta Laktasi sta Kragujevac.

mikeli

pre 11 godina

Okreni obrni zagrebacki klubovi cedevita,cibona i partizan nece videti evroligu. Doslo je ponovo vreme jedine prave srpske sportske institucije crvene zvezde!

fv-sweden

pre 11 godina

Samo je ovde ABA liga napravila glupost što na početku takmičenja nisu sapoštili neophodne kriterijume za elitno takmičenje.
(Đorđe, 11. mart 2013 10:10)

u pravu si, ABA liga je gresila, ali klubovi imaju odgovornost da pročitaju dokumenta. Postoji PDF fajl na eurolegue.net sa sva pravila, i pise sto je A i B licenca i ko igra u EL naredne sezone. Ako sam ja pročitao tako treba i klubovi i profesionalci, ali u ex-Yu izgleda da niko ne može da pročita, isti slucaj na Kup R.Korac

rey-alen

pre 11 godina

Poznavaoci kosarke,da znate da je Partizan na 5.mestu zbogo toga sto tri ekipe imaju isti skor pa se onda gleda kos razlika.. A ako dve ekipe imaju isti skor onda se gleda bolji skor u medjusobnim duelima..

sa vama uvek komedija

pre 11 godina

@PAOK, 11. mart 2013 10:26
haha, cekaj bre imas klip na you tubu kako vas 200 ratnika u crveno belom razvaljuje u pioniru...ne verujes, idi pogledaj, video klip ne laze...
ps. bitno da su o vama snimali dokumentarac!!!

BENT

pre 11 godina

vroliga ima svoje standarde, hala, aerodrom, hoteli ... Komletan problem je sto je ABA dozvolila kubovima koji te standarde ne ispunjavaju, da mastaju o Evroligi.
(Vitomir Nis, 11. mart 2013 11:10) ,........Kakvo razmisljanje... po tebi nebi trebalo ni da se igra ABA liga i da direktno idu klubovi koji ispunjavaju uslove, pa kakva je logiga igranja malih klubova u ligama... treba ukinuti sve manje klubove da ne postoje....zaista plitko razmisljanje.......

obavesten

pre 11 godina

jedni nemaju pojma da vlasnika preduzeca,lorbeka,ne moze smeniti radnicki savet ni skupstina stanara,drugi danima ne shvataju tabelu,bodove,kos razliku,a zajednicko im je da ne znaju za koga navijaju,mada su ubedjeni u suprotno...

Sole

pre 11 godina

Ljudi ovo je vise tragikomicno.Moze - ne moze.Kada ce neko da kaze pravu istinu o ucescu u Evroligi.Za ovaj cirkus neko mora da odgovara.Pa samo Partizan i FMP ispunjavaju uslove B licence i zasto se onda igra ABA liga?Treba nam nasa liga Srpska pa sigurno bi dobili jedno mesto direktno a mozda i jedno u kvalifikacijama.Bodiroga mora da se zalozi za Srpsku kosarku ovako cemo propasti kao i nasa reprezentacija.Bojkot iduce sezone pa nek se evroliga igra u Sirokom,Krki i Solnoku.
(Ivan Nis, 11. mart 2013 13:18)

Vidi se dečko da ti pratiš košarku od juče. FMP uopšte ne igra Jadransku , već Srpsku ligu.

Jeste bili u Jezeru?

pre 11 godina

Od djavola nema nekulturnijih navijaca,sad oni kao forsiraju niki lokalpatriotizam,a do pre dve godine svi su navijali za Partizan i Zvezdu.Koliko su jadna ta skandiranja "mrzim Beograd".Pa zamislite da neko skandira mrzim Kragujevac ili mrzim Novi sad.Ako mrzis neki grad u Srbiji,onda nemas postovanja prema svojoj zemlji.

dejan

pre 11 godina

trenutno se uigravaju kombinacije da zvezda i partizan nemogu da se sastanu pre finala tako da ce obe ekipe oticiu evroligu. zivi bili pa v ideli. kakva igokea i kakav crni radnicki

gogi

pre 11 godina

Igokea je najbolji tim jer je u međusobnim bolja od svih pratilaca, Zvezdu čak i 2 puta tukla, Partizana zamrzla na -23, a i da nije tako čisto sumnjam ako im zatreba da im Cibosi neće izaći u susret i pustiti tu posljednju utakmicu. Pa neće Cibona igrati za Zvezdu, nemojte biti smešni. mada će se verovatno već večeras Zvezda oprostiti od 1. mesta

djole

pre 11 godina

Poznavaoci kosarke,da znate da je Partizan na 5.mestu zbogo toga sto tri ekipe imaju isti skor pa se onda gleda kos razlika.. A ako dve ekipe imaju isti skor onda se gleda bolji skor u medjusobnim duelima..

...Nemas ti pojma.

Razmisli pa tvrdi nešto

pre 11 godina

@(rey-alen, 11. mart 2013 15:25)
vrati se na boćanje možda ti bude bolje išlo ili pre komentarisanja dobro prouči pravila
- u toku trajanja ligaškog dela uvek se gleda koš razlika tek po njenom završetku se prave mini tabele sa izjednačenim ekipama, to prosto nema veze da li imaju dve, tri, četiri ili više ekipa sa istim brojem pobeda i poraza. To pravilo važi iz prostog razloga jer nije moguće uvek praviti mini tabele jer nisu sve odigrane utakmice
npr da su u krugu Olimpija i Budućnost (u krug sa njima možeš ubaciti bilo koga još) kako napraviti mini tabelu jer se oni tek u zadnjem kolu sastaju.
ili kako bi napravio mini tabelu u prvom delu sezone gde su odigrali po jednu utakmicu ili nijednu. (npr do petog kola nekoliko ekipa mogu imati skor 3-2 a da nemaju utakmicu između sebe)
zato se gleda u toku trajanja prvenstva isključivo koš razlika

chubby checker

pre 11 godina

ABA liga se igra sa svima nama i našim živcima ali je i dalje deset puta ozbiljnija i savremenija organizacija nego bilo koji košarkaški savez na ovim prostorima (ko misli da je KSS na čelu sa političariam i marionetama čije ime neću da napišem jer ih poštujem za sve što su uradili kao igrači neka slobodno lupi minus). po meni prvi na tabeli bi trebao da ima ekskluzivno pravo organizacije F4-a a da o ulasku u Evroligu odlučuje samo konačan plasman na F4, tako bi bilo mnogo čistije.

sale

pre 11 godina

Pazi ovog grobara sto napisa zasto su oni najbolji navijaci ... ? Mogao si da se potpises da li ti pripadas jugu ili istoku??? ( posto se medjusobno mrzite bijete pa i ubijate) ... Izem ti nahbolje navijavace koji se medjusobno ubijaju ... A o tome da navijate na - 24 protiv armanija? Pa sta? Nas neki Ulm odvali pa mi navijamo... Ali na -10 u fudbalu kada dodje 40 hiljada protiv nekog Spartaka e to je ono sto vi nkada imati necete .... I odgovori nam dal i si ti za grobare istok ili grobare jug :-)

zmaj

pre 11 godina

sigurno je da igokea i radnicki ne ispunjavaju uslove i nikakva prosirenja u toku i nakon sezone ne dolaze u obzir,lepo pise u pravilniku EL.Sto se tice f4 nista nije sigurno i sacekajmo da se odigraju poslednja dva kola

Srecko Katanac

pre 11 godina

zi ovog grobara sto napisa zasto su oni najbolji navijaci ... ? Mogao si da se potpises da li ti pripadas jugu ili istoku??? ( posto se medjusobno mrzite bijete pa i ubijate) ... Izem ti nahbolje navijavace koji se medjusobno ubijaju ... A o tome da navijate na - 24 protiv armanija? Pa sta? Nas neki Ulm odvali pa mi navijamo... Ali na -10 u fudbalu kada dodje 40 hiljada protiv nekog Spartaka e to je ono sto vi nkada imati necete .... I odgovori nam dal i si ti za grobare istok ili grobare jug :-)
Ne pokusavaj da omalovazavas grobarsko navijanie kada se ceo sved divi. Ispao si smesan a imao si sansu da precutis.

Vrnj.Banja

pre 11 godina

zamislite da igokea i radnicki igraju EL. Ko bi to pratio,laktasani i kragujevcani.. (xD, 11. mart 2013 13:56)Pa ja kao Zvezdas cu pratiti Radnicki,ako bi igrao u Euroligi.Ako sam pratio Partizan(protiv koga navijam uvek kada igra sa domacim ekipama),ne vidim razlog zasto da ne pratim klub iz Sumadije(Srbije) gde zivim.A sto nase kosarke tice mnogo je veci doprinos dala Sumadija(Cacak,Kraljevo..)nego Beograd.Bez tih manjih centara ne bi imali toliko uspeha u proslosti.A sobzirom da su poslednjih godina mnogi mali klubovi pred gasenjem nije iznenadjene sto nam se reprezentacija jedva kvalifikovala za Evropsko prvenstvo.

Sibilio

pre 11 godina

Mislim da bi najpoštenije bilo da se igra play off. Prvih 8, 1/4 finale na dve dobijene, 1/2 finale i finale na tri dobijene, sa ekstra borbom za treće mesto, takođe na tri dobijene. Logično, prve tri u EL. Malo bi bilo problema u organizaciji (Partizan i Zvezda igraju u istoj dvorani) ali bi se sve moglo da se hoće.

Strahinja

pre 11 godina

Ovo je snijesno znaci da su partizan i cz zadnji i prezadnji oni idu a sto su ljudi citavu sezonu davali 200% od sebr popisaj to. Po mom vidjenju ta liga ne treba ni postojati ako se tako donose odluke ko ide u el.

Delija

pre 11 godina

Njbolji navijaci nisu i najbrojniji!
Najbolji navijaci ne biju svoje igrace kad im ne ide(fudbal,kosarka,rukomet...),vec pevaju i na -24 kao protiv Armanija ili kao kad izgubimo od druge ekipe!
Najbolji navijaci ne bojkotuju klub zbog igraca druge verospovesti(Kikanovic)!
Najbolji navijacici dolaze na utakmice uvek a ne kad im vodje narede!
Najbolji navijaci......
(grobarkv, 11. mart 2013 11:31) Pa zasto nas onda uporno kopirate ??? Evo u Jagodini ste pevali pesmu koju mi pevamo vec 5 godina i to je bas nasa melodija ...

magic

pre 11 godina

e koji smo mi jad sedam drzava a dva mjesta u evroligi a vi se prepucavate o pravilima budale (MILAN, 11. mart 2013 17:16)A ta dva mesta ce za nekoliko godina verovatno biti samo jedno.Mozda liga jeste donekle neizvesna,ali je veoma loseg kvaliteta(rezulati Partizana,Cedevite,Olimpije u Euroligi to potvrdjuju).A kad jos vidimo da su glavni igraci stranci,onda je jasno gde nam ide kosarka(najtrofejniji sport).To vazi i za Hrvatsku i Sloveniju koje sledece godine nece imati predstavnike u Euroligi.Podhitno je potrebno vratiti se nacionalnoj ligi.A te price o popularnosti i gledanosti ABA lige su cista glupost.

zoran

pre 11 godina

Sole ima nesto sto se zove pib (poreski identifikacioni broj) to ti je kao tvoj JMBG ti sad mozes da odes u policiju i trazis promenu imena i prezimena ali si prijatelju zapisan u maticnim knjigama sa brojem koji ima 13 cifara, on ti je za ceo zivot. Tako moze i pravno lice,sportsko udruzenje da menja ime koliko hoce puta ali pib i maticni broj se ne menjaju. Slobodno idi na www.apr.gov.sr pretrazi uruzenja i vidi pod Crvena zvezda sta ce da izbaci pa mi kazi ko se gde takmici.

drobnjak iz auta ... gepekovanje

pre 11 godina

Voleo bih kada bi partizan i njihov salalala mogli da srede stvari u svom dvoristu, valjda je to minimum njihove moci i uticaja, da se ne tuku, dele zbog nekakvih privilegija, mada ima i opravdanja kod njih je sve otimanje, rad u mutnom i crnom, pa se to prenelo i na publiku, a kakvi god strucnjaci bili u aba ligi, nece dozvoliti, da najbolji ne idu u evroligu, zato dosta sa zaverama i nekakvim forama-kad god ste bili najbolji isli ste, i nista nije sporno- ni to da ove godine niste, pa trazite nekakve kanale-i sada preko bratskog vam kluba ... da je pravde, koje kod vas i sa vama nikada nije ni bilo, vi bi ste bar jednu godinu sigurno odmorili od evrolige ...

Sole

pre 11 godina

sole, 11. mart 2013 17:33
prati on sine, vise nego ti! Fmp je trenutno drugi u ABA ligi
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (nenad, 11. mart 2013 18:30)

Daj ti meni link gde može da se potvrdi ta tvoja izjava , gde fizički piše FMP , i tek onda ću priznati da on prati košarku duže od mene i javno mu se izviniti.

black

pre 11 godina

(Veerghoen, 11. mart 2013 09:54)Oćeš' Euroligu, a bojkotuješ ABA ligu, kroz koju se tvoj klub bori da uđe...Pa malo morgen!!!Oni koji sada odlaze da gledaju Zvezdu, ti će i u Euroligi dolaziti na tribine!!! (Neko., 11. mart 2013 14:44)Osim sto je ABA liga kvalifikacija za Euroligu nijedna vise slicnost ne postoji izmedju njih.A ABA ligu treba svi da bojkotuju,naravno mislim na klubove,ukoliko zelimo da se u buducnosti kvalifikujemo na jos neko Evropsko prvenstvo.

Sole

pre 11 godina

@ ZORAN

Evo proverio sam , i izbacilo mi je sledeće.
http://pretraga2.apr.gov.rs/ObjedinjenePretrage/Search/Search

KK Crvena Zvezda
Matični broj: 07078048
PIB: 101032648

KK FMP
Matični broj: 08099685
PIB: 102176141

Dakle , ako je ovo jedno te isto ...

obavesten

pre 11 godina

sole, duso,sedi na mesto.jedan.zadatak nisi uradio do kraja.sta si tamo video,kazi?ja nisam iz beograda,kosarku pratim i znam da je sinonim za cz ekipa sa malog kalemegdana.ako je stjepana supanca 15a cukarica na kalemegdanu onda si u pravu.covek ti je lepo objasnio da ti mozes promeniti ime iz sole u pera ali ti jmbg ostaje.isto je sa firmama,samo je kod njih u pitanju PIB.na sajtu se jasno vidi kako je fmp promenio ime u cz telekom.molim sve navijace da udju na sajt i uvere se svojim ocima i da konacno stavimo tacku na to za koji tim navijate.hvala...

Koma

pre 11 godina

U najboljoj su situaciji "crno-beli". Ok, ali zašto su onda na tabeli ABA lige 5. a ispred su Radnički i Budućnost sa istim brojem pobeda i poraza...???

Ratko

pre 11 godina

Nema potrebe da se nerviras Lorbi. Zvezda juri prvo mesto a ako se po jutru dan poznaju, Igokea u preostala dva meca gubi sigurno barem jedan. A onda rastereceno jurimo prsten da dokazemo i pokazemo snagu.

PAOK

pre 11 godina

Bitno je da ce Zvezda u krcatom Pioniru docekati najbolje Evropske timove. Tek ce se videti ko su ti najbolji navijaci.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Veerghoen, 11. mart 2013 09:54)

Pa Evropa svake godine vidi ko su najbolji navijaci.Do ove godine ste bojkotovali basket,a sad ste kao najbolji navijaci.Zna se ko ostaje pola sata posle poraza i peva voljenom klubu.Vi ste izlazili godinama u derbiju u zadnjog cetvrtini iz Pionira.Nije navijanje koreografija

Bubasinter

pre 11 godina

Ajde sta se palite ko bikovi na crveno.....JEDINO i samo JEDINO u Evroligu ce ici Partizan!!!!
Dugogodisnja tradicija,dominacija i bratski odnosi sa Evroligom..
Kakvi Laktasi,gde se to nalazi,na mesecu?
Zvezda,ko su tek ti indijanci!?
Ostale da ne pominjem..
IME=VELICINA=USPEH

cukce

pre 11 godina

Ljudi ovo je vise tragikomicno.Moze - ne moze.Kada ce neko da kaze pravu istinu o ucescu u Evroligi.Za ovaj cirkus neko mora da odgovara.Pa samo Partizan i FMP ispunjavaju uslove B licence i zasto se onda igra ABA liga?Treba nam nasa liga Srpska pa sigurno bi dobili jedno mesto direktno a mozda i jedno u kvalifikacijama.Bodiroga mora da se zalozi za Srpsku kosarku ovako cemo propasti kao i nasa reprezentacija.Bojkot iduce sezone pa nek se evroliga igra u Sirokom,Krki i Solnoku.
(Ivan Nis, 11. mart 2013 13:18)

Koji FMP!? Onaj sto vas je 3 puta ove godine napunio, onaj što je uspeo da ućutka hor bečkih dečaka na južnoj tribini u prvom delu sezone kad je nastupio sabalsni muk Pionorom koji je skamenio i izgubljene kosarkase mt:s-a... Ako vam je lakse slobodno Zvezdu nazivajte FMP-om, a tek ce da padaju porazi mt:s-a od ekipe koju samo vi sacica jada na ovom svetu zovete FMP!

rey-alen

pre 11 godina

Poznavaoci kosarke,da znate da je Partizan na 5.mestu zbogo toga sto tri ekipe imaju isti skor pa se onda gleda kos razlika.. A ako dve ekipe imaju isti skor onda se gleda bolji skor u medjusobnim duelima..

kabasti

pre 11 godina

@Ratko A zasto mislis da ce zvezda pobediti sve do kraja?? Vidim da ste vec upisali pobedu u Kragujevcu, ali nece da moze to rodjaci!! NAPRED RADNICKI!!

Đorđe

pre 11 godina

U pravu su iz Evrolige. Pa neće najbolji evropski košarkaši da se vucaraju po raznoraznim selima i igraju po školskim salama. Ipak je to elitno takmičenje i zaista moraju igrati samo klubovi koji ispunjavaju potrebne uslove. Svaka čast Igokei, ali ne ide to tako. Osnuješ klub, skupiš kintu i pravac Evroliga. Nemam ništa protiv da igraju to takmičenje, ali prvo napravi halu, stvori uslove, organizuj sopstvenu školu košarke, privuci navijače itd. Ali to je proces koji ne može da traje 2-3 godine, već mnogo duže.
Nije baš neko poređenje, ali dok sam se bavio fudbalom, nekoliko puta se dešavalo da moja ekipa bude na prvom mestu (niži rangovi su u pitanju), ali da na kraju odustanemo od borbe za viši rang, jer nemamo ni stadion, ni prateće uslove koji su potrebni za taj rang.
Samo je ovde ABA liga napravila glupost što na početku takmičenja nisu sapoštili neophodne kriterijume za elitno takmičenje.

mikeli

pre 11 godina

Okreni obrni zagrebacki klubovi cedevita,cibona i partizan nece videti evroligu. Doslo je ponovo vreme jedine prave srpske sportske institucije crvene zvezde!

miljan

pre 11 godina

pasce igokea u poslednjem kolu, sto ce bit najsladje, i ici ce na partizan u polufinalu :D e to ce biti interesantna utakmica a ne ovo od juce

sa vama uvek komedija

pre 11 godina

@PAOK, 11. mart 2013 10:26
haha, cekaj bre imas klip na you tubu kako vas 200 ratnika u crveno belom razvaljuje u pioniru...ne verujes, idi pogledaj, video klip ne laze...
ps. bitno da su o vama snimali dokumentarac!!!

Huan Pablo Don Fernando

pre 11 godina

treba istupiti iz te nakaradne lige i igrati srpsku ligu gde bi pored nasih klubova igrali igokea i buducnost ako zele,a ne da nasi timovi pune hale slovencima i hrvatima,a hale u cacku,kraljevu,leskovcu prazne.narod hoce partizana i vojvodinu,fmp,a ne djerdap i kostolac!!!

sale

pre 11 godina

Pazi ovog grobara sto napisa zasto su oni najbolji navijaci ... ? Mogao si da se potpises da li ti pripadas jugu ili istoku??? ( posto se medjusobno mrzite bijete pa i ubijate) ... Izem ti nahbolje navijavace koji se medjusobno ubijaju ... A o tome da navijate na - 24 protiv armanija? Pa sta? Nas neki Ulm odvali pa mi navijamo... Ali na -10 u fudbalu kada dodje 40 hiljada protiv nekog Spartaka e to je ono sto vi nkada imati necete .... I odgovori nam dal i si ti za grobare istok ili grobare jug :-)

Sole

pre 11 godina

Ljudi ovo je vise tragikomicno.Moze - ne moze.Kada ce neko da kaze pravu istinu o ucescu u Evroligi.Za ovaj cirkus neko mora da odgovara.Pa samo Partizan i FMP ispunjavaju uslove B licence i zasto se onda igra ABA liga?Treba nam nasa liga Srpska pa sigurno bi dobili jedno mesto direktno a mozda i jedno u kvalifikacijama.Bodiroga mora da se zalozi za Srpsku kosarku ovako cemo propasti kao i nasa reprezentacija.Bojkot iduce sezone pa nek se evroliga igra u Sirokom,Krki i Solnoku.
(Ivan Nis, 11. mart 2013 13:18)

Vidi se dečko da ti pratiš košarku od juče. FMP uopšte ne igra Jadransku , već Srpsku ligu.

Ivan Nis

pre 11 godina

Ljudi ovo je vise tragikomicno.Moze - ne moze.Kada ce neko da kaze pravu istinu o ucescu u Evroligi.Za ovaj cirkus neko mora da odgovara.Pa samo Partizan i FMP ispunjavaju uslove B licence i zasto se onda igra ABA liga?Treba nam nasa liga Srpska pa sigurno bi dobili jedno mesto direktno a mozda i jedno u kvalifikacijama.Bodiroga mora da se zalozi za Srpsku kosarku ovako cemo propasti kao i nasa reprezentacija.Bojkot iduce sezone pa nek se evroliga igra u Sirokom,Krki i Solnoku.

grobarkv

pre 11 godina

@Veerghoen
Njbolji navijaci nisu i najbrojniji!
Najbolji navijaci ne biju svoje igrace kad im ne ide(fudbal,kosarka,rukomet...),vec pevaju i na -24 kao protiv Armanija ili kao kad izgubimo od druge ekipe!
Najbolji navijaci ne bojkotuju klub zbog igraca druge verospovesti(Kikanovic)!
Najbolji navijacici dolaze na utakmice uvek a ne kad im vodje narede!
Najbolji navijaci......

BENT

pre 11 godina

vroliga ima svoje standarde, hala, aerodrom, hoteli ... Komletan problem je sto je ABA dozvolila kubovima koji te standarde ne ispunjavaju, da mastaju o Evroligi.
(Vitomir Nis, 11. mart 2013 11:10) ,........Kakvo razmisljanje... po tebi nebi trebalo ni da se igra ABA liga i da direktno idu klubovi koji ispunjavaju uslove, pa kakva je logiga igranja malih klubova u ligama... treba ukinuti sve manje klubove da ne postoje....zaista plitko razmisljanje.......

Jeste bili u Jezeru?

pre 11 godina

Da u Kragujevcu i ima aerodrom na 10 km od hale,pa i da Jezero ima i 5000 mesta,zar mislite da bi u onakvom prostoru mogla da se igra evro liga,pa ono je šupa.

Milan

pre 11 godina

ABA Liga je privatno preduzece.Vecinsski vlasnici su Lorbek i drustvo a ostalima pripadaju mrvice.To je tako.Imas izbor da igras ili da ne igras.Ljudi se setili i uz podrsku prijatelja iz Evrope prave dobar biznis.Ne razumem sta nije jasno.Da ,zaradjuju velike novce na nama .Kao da nisu zaradjivali i prije 1990.Kao mi smo super a oni becki konjusari.Suplkja prica.Setili se,izlibirali u FIBA I EABA i tacka.Gde je nasa pamet ?Samo s ebunimo i trazimo kao nas aprva.Svetska zavera,svi su protiv nas....Lorbek i drustvo su odlicno analizirali postojece stanje,nedostatak para,ponudili OK uslove.Kome ne valja,ne mora da igra.Kao nema ko ako mi necememo,sve ce se raspasti.Hajde da vidimo .

Jole

pre 11 godina

@Koma,zato sto trenutno tabela na sajtu ABA lige nije ispravna. Pravi raspored je 1.Igokea 2.Zvezda 3. Partizan 4. Buducnost 5.Radnicki. (trenutno)

Vitomir Nis

pre 11 godina

Evroliga ima svoje standarde, hala, aerodrom, hoteli ... Komletan problem je sto je ABA dozvolila kubovima koji te standarde ne ispunjavaju, da mastaju o Evroligi.

Karaburac

pre 11 godina

Okreni obrni zagrebacki klubovi cedevita,cibona i partizan nece videti evroligu. Doslo je ponovo vreme jedine prave srpske sportske institucije crvene zvezde!
(mikeli, 11. mart 2013 15:38)
Steta sto ne postoji kantar za merenja kompleksa. Ainteligencija ti je 00.

drobnjak iz auta ... gepekovanje

pre 11 godina

Voleo bih kada bi partizan i njihov salalala mogli da srede stvari u svom dvoristu, valjda je to minimum njihove moci i uticaja, da se ne tuku, dele zbog nekakvih privilegija, mada ima i opravdanja kod njih je sve otimanje, rad u mutnom i crnom, pa se to prenelo i na publiku, a kakvi god strucnjaci bili u aba ligi, nece dozvoliti, da najbolji ne idu u evroligu, zato dosta sa zaverama i nekakvim forama-kad god ste bili najbolji isli ste, i nista nije sporno- ni to da ove godine niste, pa trazite nekakve kanale-i sada preko bratskog vam kluba ... da je pravde, koje kod vas i sa vama nikada nije ni bilo, vi bi ste bar jednu godinu sigurno odmorili od evrolige ...

Delija

pre 11 godina

Njbolji navijaci nisu i najbrojniji!
Najbolji navijaci ne biju svoje igrace kad im ne ide(fudbal,kosarka,rukomet...),vec pevaju i na -24 kao protiv Armanija ili kao kad izgubimo od druge ekipe!
Najbolji navijaci ne bojkotuju klub zbog igraca druge verospovesti(Kikanovic)!
Najbolji navijacici dolaze na utakmice uvek a ne kad im vodje narede!
Najbolji navijaci......
(grobarkv, 11. mart 2013 11:31) Pa zasto nas onda uporno kopirate ??? Evo u Jagodini ste pevali pesmu koju mi pevamo vec 5 godina i to je bas nasa melodija ...

PSZ

pre 11 godina

ja sam Zvezdas ali se ovim vidi kolko se guraju Zvezda i Partizan bice velika sramota ako Igokea obezbedi Evroligu i ne bude mogla da igra

bla bla truc

pre 11 godina

Sto se tice kapaciteta dvorane tu se moze napraviti izuzetak. Moze da prima i 4000 ako je ful opremljena e sad sto se tice udaljenosti aerodroma tu ne znam da li ce praviti neki problem ako je 20-30 km dalje od odvojenog.

gogi

pre 11 godina

Igokea je najbolji tim jer je u međusobnim bolja od svih pratilaca, Zvezdu čak i 2 puta tukla, Partizana zamrzla na -23, a i da nije tako čisto sumnjam ako im zatreba da im Cibosi neće izaći u susret i pustiti tu posljednju utakmicu. Pa neće Cibona igrati za Zvezdu, nemojte biti smešni. mada će se verovatno već večeras Zvezda oprostiti od 1. mesta

champion

pre 11 godina

Prvi čovek ABA lige Radovan Lorbek pojasnio je da će Igokea i Budućnost, ukoliko izbore plasman u Evroligu, moći da igraju mečeve u svojim dvoranama.

Pise u naslovu Igokea i Buducnost....VALJDA RADNICKI!!!!

Srecko Katanac

pre 11 godina

zi ovog grobara sto napisa zasto su oni najbolji navijaci ... ? Mogao si da se potpises da li ti pripadas jugu ili istoku??? ( posto se medjusobno mrzite bijete pa i ubijate) ... Izem ti nahbolje navijavace koji se medjusobno ubijaju ... A o tome da navijate na - 24 protiv armanija? Pa sta? Nas neki Ulm odvali pa mi navijamo... Ali na -10 u fudbalu kada dodje 40 hiljada protiv nekog Spartaka e to je ono sto vi nkada imati necete .... I odgovori nam dal i si ti za grobare istok ili grobare jug :-)
Ne pokusavaj da omalovazavas grobarsko navijanie kada se ceo sved divi. Ispao si smesan a imao si sansu da precutis.

ja

pre 11 godina

U pravu su iz Evrolige. Pa neće najbolji evropski košarkaši da se vucaraju po raznoraznim selima i igraju po školskim salama. Ipak je to elitno takmičenje i zaista moraju igrati samo klubovi koji ispunjavaju potrebne uslove. Svaka čast Igokei, ali ne ide to tako. Osnuješ klub, skupiš kintu i pravac Evroliga. Nemam ništa protiv da igraju to takmičenje, ali prvo napravi halu, stvori uslove, organizuj sopstvenu školu košarke, privuci navijače itd. Ali to je proces koji ne može da traje 2-3 godine, već mnogo duže.
Nije baš neko poređenje, ali dok sam se bavio fudbalom, nekoliko puta se dešavalo da moja ekipa bude na prvom mestu (niži rangovi su u pitanju), ali da na kraju odustanemo od borbe za viši rang, jer nemamo ni stadion, ni prateće uslove koji su potrebni za taj rang.
Samo je ovde ABA liga napravila glupost što na početku takmičenja nisu sapoštili neophodne kriterijume za elitno takmičenje.
(Đorđe, 11. mart 2013 10:10)
Sa svime sto si ovde rekao se slazem sem ove poslednje recenice. ABA liga nema sta da saopstava uslove EL jer su ti uslovi odavno dobro poznati i svi koji prate EL to jako dobro znaju. Tako da su za ovu situaciju u koju su sebe doveli iskljucivo krivi klubovi i niko vise. U sezonu ulaze sa nekim amibicijama za opstanak ili eventualno evro kup i onda kad se ispostavi da bi mogli i vise ispostavi se ta za to nesto vise ne postoje uslovi u njihovim gradovima. Zato neka se sledeci put lepo informisu u srede hale pa posle mogu da prcaju o EL a ovako nista.

Djavoli 1989

pre 11 godina

Ma samo vi iz Beograda da ne ostanete bez evro lige vasa deca nek gledaju vrhynski basket a sumadiska nek gledaju u nebo.Kako vas nije sramota pojedine posle kazete mrze vas djavoli.Vi se sami mrzite razmazeni ste i sebicni ovo se naravno odnosi na Grobare kompleksase koji su u fazonu samo Partizan sta Laktasi sta Kragujevac.

McClane

pre 11 godina

Liga u kojoj solnoki i mzt ne mogu ispasti ni teoretski,liga u kojoj se ubacuju iz nekoga razloga ceski i izraelski klubovi,liga u kojoj se ne znaju pravila i ko ide u evroligu,liga u kojoj sudije odlucuju utakmice,liga u kojoj nema plejofa,liga u kojoj trener jednog kluba prekida utakmicu,povlaci tim u svlacionicu pa se vrati na teren nakon sat vremena...To je ABA liga,cirkus koji je napravljen od najlepseg sporta na svetu!

my way

pre 11 godina

Ne razumem ove komentare po kojima prakticno ispada da bi u ABA ligi trebalo da se takmice samo klubovi koji ispunjavaju uslove za igranje u EL. Teska glupost. Ako moze Igokea da igra u Laktasima odlicno, ako ne ja zaista ne vidim u cemu je problem da ekipa koja ne ispunjava uslove utakmice Evrolige igra negde drugde. Sa navijacima iz Republike Srpske i Srbije, cak bi vise publike bilo u Beogradu nego sto moze da stane trenutno u njihovu halu. Za Radnicki je zaista steta ako se plasira (mada je to nerealno ove godine), a ne moze da igra u Kragujevcu, ali i tu je ista situacija, nije to toliko daleko od Beograda.

zmaj

pre 11 godina

sigurno je da igokea i radnicki ne ispunjavaju uslove i nikakva prosirenja u toku i nakon sezone ne dolaze u obzir,lepo pise u pravilniku EL.Sto se tice f4 nista nije sigurno i sacekajmo da se odigraju poslednja dva kola

Posmatrač

pre 11 godina

Haha,ja kad sam bio srednjoškolac,pre 5,6 godina,igrali smo domsko takmičenje u košarci u Jezeru,a sad hoće da igraju Evroligu.

Neko.

pre 11 godina

(Veerghoen, 11. mart 2013 09:54)

Oćeš' Euroligu, a bojkotuješ ABA ligu, kroz koju se tvoj klub bori da uđe...
Pa malo morgen!!!
Oni koji sada odlaze da gledaju Zvezdu, ti će i u Euroligi dolaziti na tribine!!!

Strahinja

pre 11 godina

Ovo je snijesno znaci da su partizan i cz zadnji i prezadnji oni idu a sto su ljudi citavu sezonu davali 200% od sebr popisaj to. Po mom vidjenju ta liga ne treba ni postojati ako se tako donose odluke ko ide u el.

dejan

pre 11 godina

trenutno se uigravaju kombinacije da zvezda i partizan nemogu da se sastanu pre finala tako da ce obe ekipe oticiu evroligu. zivi bili pa v ideli. kakva igokea i kakav crni radnicki

DJ Ape

pre 11 godina

Hahaha, ovi svaki dan neku novu priču izbace... Pa da l' postoji taj ugovor? Dajte ga na javni uvid ako je sve toliko jasno!
Mislim da se Igokei i Radničkom crno piše...
Sramota, košarku volim najviše na svetu, ali je što se organizacije tiče u poređenju s fudbalom amaterski sport...

djole

pre 11 godina

Poznavaoci kosarke,da znate da je Partizan na 5.mestu zbogo toga sto tri ekipe imaju isti skor pa se onda gleda kos razlika.. A ako dve ekipe imaju isti skor onda se gleda bolji skor u medjusobnim duelima..

...Nemas ti pojma.

Sole

pre 11 godina

sole, 11. mart 2013 17:33
prati on sine, vise nego ti! Fmp je trenutno drugi u ABA ligi
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (nenad, 11. mart 2013 18:30)

Daj ti meni link gde može da se potvrdi ta tvoja izjava , gde fizički piše FMP , i tek onda ću priznati da on prati košarku duže od mene i javno mu se izviniti.

Darko 88

pre 11 godina

Xaxa, ovo postaje cirkus od lige! Jel ima on neki pisani dokument kojim bi potkrepio svoje tvrdnje? Koliko znam Evroliga je vrlo rigorozna što se tičeuslova, a na žalost Igokea, Radnički i Budućnost ih ne ispunjavaju. Na kraju će ispasti da samo tri-četiri ekipe iz ABA lige ispunjavaju uslove za Evroligu, pa možda će uz Zvezdu i Partizan Olimpija da ode u kvalifikacije, jer niko ispred nje ne ispunjava uslove za B licencu. Smehoteka!

akcidroni

pre 11 godina

@U najboljoj su situaciji "crno-beli". Ok, ali zašto su onda na tabeli ABA lige 5. a ispred su Radnički i Budućnost sa istim brojem pobeda i poraza...???
(Koma, 11. mart 2013 11:15)

-Tako sto se skor u medjusobnim mecevima obracunava na kraju sezone, o veliki poznavaoce kosarke.

Jeste bili u Jezeru?

pre 11 godina

Od djavola nema nekulturnijih navijaca,sad oni kao forsiraju niki lokalpatriotizam,a do pre dve godine svi su navijali za Partizan i Zvezdu.Koliko su jadna ta skandiranja "mrzim Beograd".Pa zamislite da neko skandira mrzim Kragujevac ili mrzim Novi sad.Ako mrzis neki grad u Srbiji,onda nemas postovanja prema svojoj zemlji.

Novo-kralj-CG

pre 11 godina

@nn--------pogubio si se.....cus "treba smijeniti ovog coeka i postaviti naseg""???o cemu ti to???Aba liga je njegova licna svojina...znaci zavedena je u registar privrednog suda dje je on vlasnik.Najbolje bi bilo da ti imas firmu i ja dodjem u nju ,smijenim te i izbacim iz nje.Kakva glupost.Ne pisi vise odje:)

The Mad Hatter

pre 11 godina

Kriterijumi za B licencu se dobro znaju. Ipak se neki nadaju da će im progledati kroz prste.
ABA liga nema nikakve veze sa saopštavanjem tih kriterijuma.

Čovek kao prati košarku

pre 11 godina

@Koma
Ne brukaj se. Sto puta su ti ljudi objasnili da se računa međusobni skor. Ako to nisi dosad pročitao, znači da ne čitaš ništa, a ako jesi pročitao a nisi zapamtio (događa se da ljudima nešto ne ide) onda nemoj da nas daviš.

chubby checker

pre 11 godina

ABA liga se igra sa svima nama i našim živcima ali je i dalje deset puta ozbiljnija i savremenija organizacija nego bilo koji košarkaški savez na ovim prostorima (ko misli da je KSS na čelu sa političariam i marionetama čije ime neću da napišem jer ih poštujem za sve što su uradili kao igrači neka slobodno lupi minus). po meni prvi na tabeli bi trebao da ima ekskluzivno pravo organizacije F4-a a da o ulasku u Evroligu odlučuje samo konačan plasman na F4, tako bi bilo mnogo čistije.

obavesten

pre 11 godina

jedni nemaju pojma da vlasnika preduzeca,lorbeka,ne moze smeniti radnicki savet ni skupstina stanara,drugi danima ne shvataju tabelu,bodove,kos razliku,a zajednicko im je da ne znaju za koga navijaju,mada su ubedjeni u suprotno...

fv-sweden

pre 11 godina

Samo je ovde ABA liga napravila glupost što na početku takmičenja nisu sapoštili neophodne kriterijume za elitno takmičenje.
(Đorđe, 11. mart 2013 10:10)

u pravu si, ABA liga je gresila, ali klubovi imaju odgovornost da pročitaju dokumenta. Postoji PDF fajl na eurolegue.net sa sva pravila, i pise sto je A i B licenca i ko igra u EL naredne sezone. Ako sam ja pročitao tako treba i klubovi i profesionalci, ali u ex-Yu izgleda da niko ne može da pročita, isti slucaj na Kup R.Korac

Sibilio

pre 11 godina

Mislim da bi najpoštenije bilo da se igra play off. Prvih 8, 1/4 finale na dve dobijene, 1/2 finale i finale na tri dobijene, sa ekstra borbom za treće mesto, takođe na tri dobijene. Logično, prve tri u EL. Malo bi bilo problema u organizaciji (Partizan i Zvezda igraju u istoj dvorani) ali bi se sve moglo da se hoće.

Onokao...

pre 11 godina

Treba smeniti ovog coveka! I postaviti naseg! Jer nema svrhe da on vodi Aba ligu. Kada nista ne zna!
(nn, 11. mart 2013 10:02)

Tako. Je!

DEMAGOGIJA

pre 11 godina

@(ja, 11. mart 2013 10:56)
Nisu sporni uslovi takmičenja u Evroligi to manje više svi prihvataju na naš poseban balkanski način nego što vlasnici abalige pričaju jedno pa posle menjaju. Za plasman u Evroligu su oni rekli prvak (pobednik f4) a ostali po ligaškom plasmanu. Pa kasnije nešto mućkaju da vide šta mogu ušićatiti. Lično mislim da su to namerno uradili jer da se znalo da bi trebalo samo f4 da nosi plasman u Evropu klubovi bi se pobunili kao i sad jer evo još se ne zna ko i gde se organizuje F4, a biti domaćin pretstavlja veliku prednost. Neka se sve odredi pre početka sezone ili neka se igra playoff pa će ligaški deo imati smisla ovako i kockice mogu da bacaju. Slična stvar je sa mađarima i makedoncima zar je normalno da se ne zna do pola sezone jel oni ispadaju ako su zadnji ili ne? POšto ne da li to znači da ni u Evropu ne mogu ili je to po principu nagrade mogu kazne ne? Oni plate ovima i posle komotno tu lovu da nadoknađuju prodavanjem i nameštanjem utakmica ako nisu kandidati za vrh. Jedno je sigurno pobedu ne mogu garantovati ali poraz itekako mogu. Šta briga konkretno mađare kako će odigrati zadnja dva kola i da li će se truditi da naprave iznenađenje. Čak i oni koji ne igraju protiv njihmogu imati koristi od njihovih poraza jer pitanje je da li ako su oni zadnji da li pretposlednji ispada ili onda ide ono nikom ništa? Ili opet zavisi koliko koristi imaju čelnici?

BREJK

pre 11 godina

Đorđe, 11. mart 2013 10:10) .......tipicno razmisljanje nekog ko nije isao dalje od Palilule, Dorcola a Surcin vidi samo na televiziji.....

ime

pre 11 godina

Evroliga ima svoje standarde, hala, aerodrom, hoteli ... Komletan problem je sto je ABA dozvolila kubovima koji te standarde ne ispunjavaju, da mastaju o Evroligi.
(Vitomir Nis, 11. mart 2013 11:10)
Gresis delimicno ne treba da se takmice klubovi koji nemaju dvoranu i grad od manje od 150 000 stanovnika.Znaci bez Sirokog,Novog mesta,sege mege,slnkok i dr.Moze Novi Sad,Split,Nis...

bra nik

pre 11 godina

Ajde malo objašnjenje bodovanja:

Pre kraja sezone, tabela se pravi prema POENIMA osvojenim tokom godine. To je isto kao i odnos pobede/porazi, jer se samo u slučaju da tim izgubi za zelenim stolom ne dobija jedan poen za poraz.
Dakle, dok traje sezona radi se prema poenima. Ako su poeni izjednačeni, dok traje sezona, gleda se UKUPNA KOŠ RAZLIKA. Ovo je zbog toga što se u toku sezone ne može odrediti koji tim je bolji u međusobnom skoru ili međusobonoj koš razlici, ako nisu odigrali dve utakmice (recimo sada se ne zna da li je u međusobnom skoru bolja Budućnost ili Zvezda jer imaju još da igraju utakmicu).

Onog trenutka kada se završi regularni deo sezone, svih 26 kola, tabela se pravi prema:
Poenima
Međusobnom skoru
Međusobnoj koš razlici
Ukupnoj koš razlici
... itd...

Nadam se da je jasnije.

Kao potvrdu pogledajte tabele iz prethodnih godina ABA lige.

Nažalos sve ovo do u detalje bi trebalo da stoji u propozicijama takmičenja na sajtu ABA lige... ali toga tamo nema, jednostavno tu ligu su organizovali amateri. Kao što još nije odlučeno gde da se igra F4, iako u propozicijama piše da se to MORA odrediti pre 1. Marta tekuće sezone.

Pozdrav

zoran

pre 11 godina

Sole ima nesto sto se zove pib (poreski identifikacioni broj) to ti je kao tvoj JMBG ti sad mozes da odes u policiju i trazis promenu imena i prezimena ali si prijatelju zapisan u maticnim knjigama sa brojem koji ima 13 cifara, on ti je za ceo zivot. Tako moze i pravno lice,sportsko udruzenje da menja ime koliko hoce puta ali pib i maticni broj se ne menjaju. Slobodno idi na www.apr.gov.sr pretrazi uruzenja i vidi pod Crvena zvezda sta ce da izbaci pa mi kazi ko se gde takmici.

UK

pre 11 godina

@Koma

Zato sto se do poslednjeg kola gleda ukupna kos razlika, a u poslednjem kolu medjusobni dueli. Kada se odigraju jos po dve utakmice, ukoliko budu izjednaceni Partizan ide ispred njih. A na sve to, Partizan ima mnogo laksi raspored do kraja, jer za razliku od Radnickog, Buducnosti i Zvezde...ne igra medjusobno sa glavnim konkurentima.

Razmisli pa tvrdi nešto

pre 11 godina

@(rey-alen, 11. mart 2013 15:25)
vrati se na boćanje možda ti bude bolje išlo ili pre komentarisanja dobro prouči pravila
- u toku trajanja ligaškog dela uvek se gleda koš razlika tek po njenom završetku se prave mini tabele sa izjednačenim ekipama, to prosto nema veze da li imaju dve, tri, četiri ili više ekipa sa istim brojem pobeda i poraza. To pravilo važi iz prostog razloga jer nije moguće uvek praviti mini tabele jer nisu sve odigrane utakmice
npr da su u krugu Olimpija i Budućnost (u krug sa njima možeš ubaciti bilo koga još) kako napraviti mini tabelu jer se oni tek u zadnjem kolu sastaju.
ili kako bi napravio mini tabelu u prvom delu sezone gde su odigrali po jednu utakmicu ili nijednu. (npr do petog kola nekoliko ekipa mogu imati skor 3-2 a da nemaju utakmicu između sebe)
zato se gleda u toku trajanja prvenstva isključivo koš razlika

magic

pre 11 godina

e koji smo mi jad sedam drzava a dva mjesta u evroligi a vi se prepucavate o pravilima budale (MILAN, 11. mart 2013 17:16)A ta dva mesta ce za nekoliko godina verovatno biti samo jedno.Mozda liga jeste donekle neizvesna,ali je veoma loseg kvaliteta(rezulati Partizana,Cedevite,Olimpije u Euroligi to potvrdjuju).A kad jos vidimo da su glavni igraci stranci,onda je jasno gde nam ide kosarka(najtrofejniji sport).To vazi i za Hrvatsku i Sloveniju koje sledece godine nece imati predstavnike u Euroligi.Podhitno je potrebno vratiti se nacionalnoj ligi.A te price o popularnosti i gledanosti ABA lige su cista glupost.

Vrnj.Banja

pre 11 godina

zamislite da igokea i radnicki igraju EL. Ko bi to pratio,laktasani i kragujevcani.. (xD, 11. mart 2013 13:56)Pa ja kao Zvezdas cu pratiti Radnicki,ako bi igrao u Euroligi.Ako sam pratio Partizan(protiv koga navijam uvek kada igra sa domacim ekipama),ne vidim razlog zasto da ne pratim klub iz Sumadije(Srbije) gde zivim.A sto nase kosarke tice mnogo je veci doprinos dala Sumadija(Cacak,Kraljevo..)nego Beograd.Bez tih manjih centara ne bi imali toliko uspeha u proslosti.A sobzirom da su poslednjih godina mnogi mali klubovi pred gasenjem nije iznenadjene sto nam se reprezentacija jedva kvalifikovala za Evropsko prvenstvo.

Sole

pre 11 godina

@ ZORAN

Evo proverio sam , i izbacilo mi je sledeće.
http://pretraga2.apr.gov.rs/ObjedinjenePretrage/Search/Search

KK Crvena Zvezda
Matični broj: 07078048
PIB: 101032648

KK FMP
Matični broj: 08099685
PIB: 102176141

Dakle , ako je ovo jedno te isto ...

black

pre 11 godina

(Veerghoen, 11. mart 2013 09:54)Oćeš' Euroligu, a bojkotuješ ABA ligu, kroz koju se tvoj klub bori da uđe...Pa malo morgen!!!Oni koji sada odlaze da gledaju Zvezdu, ti će i u Euroligi dolaziti na tribine!!! (Neko., 11. mart 2013 14:44)Osim sto je ABA liga kvalifikacija za Euroligu nijedna vise slicnost ne postoji izmedju njih.A ABA ligu treba svi da bojkotuju,naravno mislim na klubove,ukoliko zelimo da se u buducnosti kvalifikujemo na jos neko Evropsko prvenstvo.

obavesten

pre 11 godina

sole, duso,sedi na mesto.jedan.zadatak nisi uradio do kraja.sta si tamo video,kazi?ja nisam iz beograda,kosarku pratim i znam da je sinonim za cz ekipa sa malog kalemegdana.ako je stjepana supanca 15a cukarica na kalemegdanu onda si u pravu.covek ti je lepo objasnio da ti mozes promeniti ime iz sole u pera ali ti jmbg ostaje.isto je sa firmama,samo je kod njih u pitanju PIB.na sajtu se jasno vidi kako je fmp promenio ime u cz telekom.molim sve navijace da udju na sajt i uvere se svojim ocima i da konacno stavimo tacku na to za koji tim navijate.hvala...