72

Petak, 15.02.2013.

09:03

Novak može da osvoji sva četiri GS

Novak Đoković može da osvoji sva četiri Gren slema ove godine ako je suditi po anketi koju je napravio sajt Bleacherreport.

Autor: AG  |  Izvor: B92

Novak može da osvoji sva èetiri GS IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

72 Komentari

Sortiraj po:

ShomyRedDevil

pre 13 godina

Koliko ovde ima ljudi nezadovoljnih sobom i svojim zivotom,koliko zlobe u njima...ccc ZALOSNO!!!Naravno da moze!!!NAPRE MAJSTORE!!!

berlondo

pre 13 godina

sta bre lupate ljudi,novak je digao tenis na visi nivo.To sto on danas radi sa reketom, mnogi ne bi mogli sa golom rukom da pogode......budimo realni

Skuter

pre 13 godina

Jooj, moze, aili nadam se da nece.
Nadam se da nece vise ni jedan nikada.
Taj je vec toliko zla naneo Srbima.
Poludeli, izgubili osecaj za realnost i za sebe i svoj rad i uspeh.
Pogledajte onog Dz. Femiju. Skroz prolupao covek.
Pa one sto vide Federera kao "loseg coveka". Pa one "navijace" sa njihovim "podrskama". Pa netrpeljivost. Pa kao neka osveta svetu.
Ljudi, Djokovic je zlo za vas!!!!
On igra tenis za sebe. I neka ga igra. Ali vi ga se okanite.

Dylan Dog

pre 13 godina

@(Struka, 16. februar 2013 17:23)
Pre svega bi trebalo da Vas (a i mnoge dole potpisane) bude stid što se sa izrazitim nepoštovanjem obraćate nekoj osobi, a ponajpre što je ona ženskog pola i verovatno starija od Vas. Takođe je bezobrazluk da nekoga ko ima izražen osećaj nacionalne pripadnosti (potpuno normalno i prirodno osećanje) automatski proglašavate nacionalnim fundamentalistom (sociopatološka pojava).
Šta se podrazumeva termin "realni problemi"? Svaka osoba uvek ima realne probleme u toku života, i ma koliko ozbiljni oni bili - za datu osobu su uvek veliki. Sugerisati da zbog toga neko ne treba da gleda tenis i da se identifikuje sa fenomenalnom osobom kakav je Novak Đoković je obična budalaština, ali i perfidna zamena teza i nepristojno podmetanje.
Pojedinac treba da se bavi onim problemima koje može realno da reši i energiju da usmerava ka podizanju sopstvenih moralnih i stručnih kvaliteta i širenju pozitivne energije. Danas postoji ozbiljna tendencija da se samo loše stvari potenciraju, a narod mentalno sluđuje konstantnim držanjem u stanju egzistencijalne brige i straha, uz trovanje medijskim sadržajima krajnje problematičnog kvaliteta. A Srbija propada jer su je vodile osobe sumnjivih moralnih kvaliteta i nesumnjive nekompetentnosti, a ne zato što narod gleda tenis i ostale sportove.
Napisati da nam sportski uspesi "više štete no što nam koriste" predstavlja uvredu za zdrav razum.

Uzdravlje!

Struka

pre 13 godina

nikol dz. femija

Mnogo lupetas, smanji malo dozivljaj, pokusaj odbaciti nacionalni fundamentalizam i teorije zavjere koje su kod nas mnogo popularne. Nikol takodje pokusaj sagledati svijet iz malo sire perspektive i shvatices da je Novak obican covjek( a ne neki nadcovjek kakvim ga dozivljavaju nasi ljudi skloni stvaranju idola) koji svoj posao radi najbolje na svijetu i koji je za razliku od tebe zahvalan zapadu jer mu obezbedjuje milionske zarade. On takodje grijesi, jer misli da svojim pobjedama, ljudima u ovoj propaloj drzavi donosi srecu, a ustvari im odnemaze da sagledaju realne probleme sa kojim se suocava Srbija, jer stanje poistovjecuju kroz njega i njegove uspjehe. Sve ovo je lijepo objasnio Marko Jaric u jednom intervju, kada je dosao sebi, rekavsi da su nam uspjesi koje je poztizala kosarkaska reprezentacija vise stetili, jer su nas bacali u euforiju iz koje nismo mogli da sagledamo realno sebe i svijet oko nas. Niko se nije urotio protiv Novaka kao sto ti mislis, ako bude igrao najbolje osvojice, a i da izgubi nista strasno, to je sport. Dobra je da u Srbiji ima navijaci i drugih tenisera Nadala, Federera itd., jer smo ljudi i imamo razlicite preferencije.

prodorni

pre 13 godina

DJokovic je bez sansi.NJegov tenis vise ne prolazi.Ranije osvojene titule,bice mu,svi su izgledi,oduzete,ovih dana se dosta govori o dopingu u sportu.

game, set and...

pre 13 godina

kao prvo, bleacherreport je portal za koji može da piše bilo ko, a ko čita njihove tekstove i ankete je diskutabilna stvar, tako da ako ja sada izjavim da Endi Mari, Del Potro ili bilo ko treći u 2014. (jer u 2013. to definitivno može samo Nole) može da uzme sva četiri GS-a ima otprilike istu težinu kao i ova anketa...
kao drugo, svi mi na ovim stranama koristimo pravo da slobodno izrazimo svoje mišljenje, kako neki tamo RF sa ko zna kojim ciframa ili bez njih, rafafanovi, mrmoti, Joško i kompanija sa jedne strane, tako i nikol dž. i svi sa druge... nakon svakog komentara imate mogućnost da komentatora preporučite ili ne, ali da mu zabranite da ima drugačije mišljenje od Vas???
ili argumentima na bilo koji tekst, ili "preporučujem"-"ne preporučujem" i kraj...

i za kraj, vezano za temu, ja Noletu želim skromno da osvoji RG, sve ostalo je mnogo manje bitno, a da li će ga osvojiti i nastaviti na sledeća dva GS-a, ne zavisi ni od našeg mišljenja, ni od mišljenja poštovanih čitalaca bleacherreport-a, pa čak ni od većine teniskog krema, već samo od Noleta samog...

Spremte se spremte, četnici

pre 13 godina

Nikol Dž. ima sve više pristalica a oni koji su njen pohod na Zapad i zavrtanje ruku moćnicima sveta posle početnih uspeha dobijaju sve više minusa. Ipak se kreće u boj, u boj, u boj, za Nikol Dž. i narod svoj!

milan

pre 13 godina

Federer je još uvek TATA kada mu se to prohte.Igra sa najmanje napora i svakome može da "pomrsi konce".Eto,Wimbledon je osvojio kao od šale, prošle godine, plus tri mastersa.A prešao je 30-u, u najvece.

Miki

pre 13 godina

(Mrki, 15. februar 2013 09:32)

Da dodam i to da je protiv Conge na istom turniru spasavao mec lopte, tj. Conga nije iskoristio svoje sanse. Elem, nije nemoguce, Djokovic nema pravu konkurenciju kao nekada. RG je po meni, sasvim blizu. Nadal nema sanse da bude toliko spreman da pobedjuje u 3,4,5 setova u kontinuitetu, a Federer nema nikakvih ambicija na istom da bi mu predstavljao neku opasnost. Da podsetim, kod Federera je sve u motivu. RG je osvojio, a 2011-e je odigrao fenomenalno i tuk'o Djokovica, jer mu je bilo bitno da mu prekine niz, a on je sjajan u tome da nekoga spusti na zemlju. Vimbldon...Zavisi od Federera, tamo je on gazda. Na US open-u, opet dosta zavisi od Rodje, jer je tamo podloga solidne brzine. Mareja ne bih pominjao kao nekog od faktora, pre svega jer decko nema konstantnost u igri, a bez toga nema sanse. Mada, mozda opet bude nekog vetra, umora njegovih protivnika, pa mozda opet profitira u takvoj situaciji, ko zna. U svakom slucaju, ima Novak realne sanse, uzimajuci u obzir Nadalovo fizicko, Marejevo psihicko stanje i Rodzerove godine. Da nije situacija takva kakva jeste, Djokovic ne bi imao apsolutno nikakve sanse i to je svima jasno, pre svega zbog cinjenice da je Nadal prosto prejak na sljaci, kad je u svom elementu. Uglavnom, videcemo...

Nikola

pre 13 godina

Nije smak sveta ako ne osvoji sva cetiri slema.Nole moze da udje u istoriju i na ovaj nacin,neka osvoji RG,Monte Karlo i Sinsinati!Postao bi prvi teniser koji ima masters i slem kolekciju.Mislim da ima velike sanse da osvoji kalendarski slem.Nadal sigurno nije favorit u Parizu,Vimbldon ce biti veoma tezak(Marej,Federer,Conga,Berdih) a Njujork je druga prica jer je veoma tesko dobiti Noleta na betonu(ako ga vreme posluzi)finale protiv Nadala nije ni pocelo na vreme(zbog pljuska)a tek finale protiv Mareja(veoma jak vetar) mogao je Nole da dobije oba finala u Njujorku.

Jova

pre 13 godina

(Joca 011, 15. februar 2013 10:31)

Slažem se u potpunosti. Voljela bih da ne mislim tako ali sam skoro ubijeđena ( posle prošlogodišnjeg W posebno ) da sport nisu mimoišle zakonitosti koje postoje u današnjem svijetu.

To me ipak ne spriječava da uživam u igrama koje Novak pruža. I da se ne nadam, optimista i naivac kakva sam.

Važno je da je Novak kompletan igrač i da je, kao niko do sada, sposoban postaviti ljestvicu na najvišu visinu. Samo zdravlja, pa šta bude.

Pozdrav svima

grand slam palanke

pre 13 godina

(nikol dz. femija, 15. februar 2013 12:09)

# Link komentara
Preporučujem (+62)
Ne preporučujem (-17)

Iskreno, ne znam sta je vise cudno:

1) sto stalno pises iritantno bezobrazne postove, pune ksenofobije, nacionalizma i svega drugog

2) sto ljudi to vise preporucuju, nego sto osudjuju

3) sto moderacija brise ozbiljne postove, a ovakve stvari pusta

4) sto sam potrosio dva minuta na pisanje odgovora na te sve gluposti

P.S. molim da mi se odobri komentar, jer ne vredjam, niti pozivam na mrznju

Tvrtko

pre 13 godina

@ mangelos

Ne govorimo o fudbalerima. Federer, Đoković ili Ljubičić nemaju doktorske titule, ali se bolje izražavaju na engleskom, francuskom i engleskom nego naši političari, pa čak i mnogi univerzetski profesori, na srpskom i vrhunski su u svom poslu, gde su znanje i inteligencija, pored rada, osnovni preduslov za uspeh.

Gracija

pre 13 godina

Slazem se sa komentatorom koji je rekao da su dovoljni Monte Karlo i RG, ja bi jos samo dodala Sinsinati. Dovoljno. Sve preko feeeenomeeenalno. Naravno ovo su samo moje zelje, a najveca je da je zdrav i srecan pa ce rezultati doci.

Target

pre 13 godina

(nikol dz. femija, 15. februar 2013 12:09)

Koga nervira svetska zavera i VELIKA SLOVA u komentarima nikol dz. femije, palac gore! A kome se dopadaju tekstovi nikol, palac dole!

Bivši teniser i diplomata

pre 13 godina

Pre pet minuta razgovarao sam sa Ketrin Ešton, znamo se odmalena, zajedno smo čuvali ovce na Šetlandskim ostrvima, kaže da je vrlo uznimerina kad je pročitala "komentar" Nikol.Dž. u kojoj teško optužuje Zapad. Posebno kad je vdela glasaje - većina Srba podržava Nikol Dž. Zašto se ona sada javlja tim pretećim tonom Zapadu, dok mi čekamo datum, a gospođa Eškot pomalo i sreahuje od pretnji Nikol Dž. Pita me da li je ona moćna u Srbiji. Neći da krijem, kažem istinu - jeste, moćna je. Neću više da vas zadržavam, moje je bilo da ovo ne sakrijem od javnosti, jer Eškot nje Banana, nemam šta da krijem.

Dalje po jos 3 medalje

pre 13 godina

Ja autoru ove vesti zameram sto koristi nekakve neverodostojne izvore, a "strucnjake" tipa Martinoski i BaneUK zaobilazi.

BgHQ

pre 13 godina

moje ime,
druze ne brinem ni malo ali nekima ne vredi ni crtati.Mislio sam da ce koriscenjem procenata biti lakse da shvate da posle Vimbldona. ce biti 75%.

Djordjevic

pre 13 godina

Najveci izazov ce biti Vimbldon. Na sljaci nema Noleta ko da dobije sem Nadala koji nije u formi. Na travi moze svasta da se desi i igraci koji mu na sljaci ne mogu nista mogu da mu naprave probleme na travi (Marej, Delpo, Berdih, Conga... Svi su oni gadni ako polude). Federer je takodje mator da bi uradio Noletu ono sto uradi na RGu pre dve godine... Na travi je to malo drugacije.

Doktor

pre 13 godina

Neka bude zadovoljan, a i vi, ako osvoji jos jedan GS a ne sva cetiri...Spustite se malo na zemlju...
(RF, 15. februar 2013 12:08)

Ti si se do sada već mnogo puta dokazao kao veliki teniski "znalac",pa ti zato preporučujem da pređeš na rubriku LJUBIMAC i počneš tamo da ostavljaš tvoje glupe komentare.

danilo

pre 13 godina

Veliki sam Noletov fan i smatram ga najboljim sportistom u istoriji Balkana a dečko još nema 26 godina.
Verujem da će biti i jedan od nekoliko igrača sa 10+ GS.
Medjutim, kada su u pitanju ostala tri GS ove godine, nisam tako siguran kao većina komentatora.
Neka je verovatnoća za svaki pojedini GS oko 50% za Noleta, lako se dolazi do cifre od oko 12% za sva tri.
Nekako mi se i čini da je to ta verovatnoća.
Pa ipak, šansa da igrač iz Srbije napravi ovo što je Nole do sada napravio bila je manja od jednog promila.
Nole je pobedio tu verovatnoću, možda će i ovu, mnogo povoljniju!

Ch1vu

pre 13 godina

Postoje svi preduslovi da Novak ostvari jedan od najvecih podviga u istoriji tenisa. Nakon Australije, gledajuci samo gren slemove, na redu je Pariz. Prosle godine igrao je finale, osetio atmosferu i pritisak zbog tada potencijalna cetiri vezana gren slema u dve godine. Nadal se vraca, i ne treba ga otpisati, on ce sve snage usmeriti na sljaku, ali to vise nije isti igrac, prvenstveno mentalno. Federer realno, fizicki ne moze da iznese borbu protiv Marija i Djokovica, a Endi nema igru za Novaka, sto smo videli u Melburnu. Najteze ce biti na Vimbldonu jer tu Federer ima jednu od poslednjih prilika za gren slem, to mu je druga kuca. Marej je prosle godine trijumfovao na olimpijskom turniru, zna kako se tamo pobedjuje. Novaku je tu potrebna najbolja moguca igra i najbolja forma kako bi sa tri gren slema, pun samopouzdanja otisao u Ameriku, gde ako svi uslovi budu normalni (bez vetra, iznenadnih padavina, odlaganja zbog vanrednog stanja) ima najvece sanse da postane apsolutni prvak 2013. godine. Sta je najvaznije za taj uspeh osim naravno dobre igre? Prvo zdravlje, zatim, potrebna mu je mentalna stabilnost cele godine, sto ima, i bila je potrebna titula u Melburnu, gde je video da moze da ispise anale teniske igre. Pored tih cinilaca, treba da preskoci mozda neki masters zbog oporavka jer sezona predugo traje, i mozda najvaznije, potpuni fokus na svaki gren slem pojedinacno. Posvecenost ima, igru ima, talenat na pretek, samopouzdanje na maksimalnom nivou, neka ga zdravlje sluzi!

iggy

pre 13 godina

(nikol dz. femija, 15. februar 2013 12:09)

A daj vise mozes li jedan komentar poslati a da ne spominjes zapad, anglosaksonce, ciu biu i slicne zavere

trofej

pre 13 godina

Da se nešto pitaju Novakovi navijači,ATP bi mu u riznicu morao već upisati 1000 GS,ali na sreću ne puitaju se ,tako da im ne preostaje ništa drugo nego da sačekaju kraj godine i uvjere da se pojedine prognoze sa početka februara nisu ostvarile.

Jednorog68

pre 13 godina

Jasno je da JEDINI Novak može da uzme (teorijski, a praktično - videćemo), sva četiri GS.

Pošto je uzeo prvi, BILO KO može da uzme samo preostala TRI, ali neće imati ono što Nole želi. Dakle, stvar je jasna: i da podele tri čoveka tri ostala GS ili da ih SVE jedan uzme, TO NIJE TO!

U ovom trenutku, ja Noletu dajem dobre šanse, ali ne i da se zanosi, već da vredno radi.

nikol dz. femija

pre 13 godina

Hoće li Zapad to dozvoliti ? DA jedan Srbin smeni njihovog LEJVERA ? Heheehheee,....Teško će se to dozvoliti, videli smo da u prethodne dve godine nisu dozvolili.

NARAVNO, DOBRO JE i SREĆA VELIKA da je BOG IZNAD SVIH.

SREĆNO Novaku. NAJvažnije je da mu je glava na ramenima i da je zdrav.

IONAKO NIKO od njih NE MOŽE MU NA CRTU - kada svi oni budu igrali stalno na gostujućim terenima kao on, kada ih bude gadjalo 19 zemalja a oni bežali u skloništa, kada njima budu postavljali pitanja koja postavljaju njemu, kada oni budu imali godinama žrebove kakve je imao on, E ONDA MOGU DA SE UPOREDJUJU. Ovako je Nole MNOOOOGO ISPRED SVIH, a da ne pričamo KADA ONI NAUČE SRPSKI JEZIK ONAKO KAKO ON ZNA nemački, italijanski, francuski, engleski, makar da pokušaju....ILI KADA NJIHOVE ZASTAVE I ZEMLJE POBRKAJU, KADA NJIH NAJAVE DA SU IZ PALESTINE ILI DA SU KURDI a oni izjave KAKO JE TO ZAPRAVO ISTO, KADA NJIHOVE RODITELJE UĆUTKA ONAJ SA 17GS, itd.itd.itd.....e TADA ĆE MOŽDA moći Noletu na crtu, A OVAKO NIKAKO.

ZNA TO NOVAK, a i Novakov tata Srdjan.

SREĆNO NOVAKU i da je zdrav.

Vendi

pre 13 godina

Nikol

Zbog takvih kao ti nam ovko i ide i zato zapad o nama misli sve najgore. Pustite čoveka da radi ono što najbolje(jedino) ume pa šta bude a manite se ćotava posla-

volim fudbal ali

pre 13 godina

Naravno da moze, sve je na njegovoj strani, Melburn, forma, samopouzdanje, podrska navijaca... A i ako ne osvoji nije strasno. Nije sve u pukom udaranju loptice, neka uziva u onome sto je sam zasluzio i neka ostane ovakav kakav jeste, jer samo je tako najveci. Zelim mu puno srece i zdravlja i porucio bih mu da nas manje nervira!

Federerjezapenziju

pre 13 godina

@RF Brate,zivis u Srbiji i okoreli si navijac Federera.Umesto da navijas za Srbina ti navijas za Svajcarca.Stidi se,jak si mi ti SRBIN!

mogucnosti i zelje

pre 13 godina

....za takav uspeh treba mnogo bolji tim oko njega nego sada...kao 2011...svi su bili ko ferarri tim, menjaju gume u trku

Ciga

pre 13 godina

"Zasto vise ne prestanete da Novaku dizete pritisak, koji je vec veliki. Mislim da je upravo taj pritisak (prevelika zelja koja dovodi do sagorevanja) razlog zasto nije prosle godine osvojio ono sto je najvise zeleo (RG i OI). Neko je vec pomenuo koliko je tesko imati tonus na svakom mecu na GS turnirima, a ja bih dodao da svi zaboravljaju neteniske faktore (kisa, odlaganja, tretman kod organizatora). "

I ja se pitam, ovo je vec peta tema o krajnim dostignicima Novaka Djokovica, svi mu vec upisali jos 5,6 gren-slemova do kraja karijere. Polako bre, rodjaci, cas posla se stvari okrenu, ne baksuzirajte coveka!

adrijan

pre 13 godina

vidim ovde su uglavnom pozitivni komentari sto me itekako raduje...mada, pitam se...sta bi bilo da je Novak izgubio od Vavrinke??? kakvi bi onda bili komentari nas isth koji ga sad dizemo u nebo i prognoziramo ladno 4 GS...ali to smo mi...surova realnost :)

moje ime

pre 13 godina

25%
(BgHQ, 15. februar 2013 09:44)
# Link komentara
Preporučujem (+6)
Ne preporučujem (-23)

ne brini, druze, to ovih 23 negativnih potice od ljudi sumnjive inteligencije. treba im crtati da 25% znaci da je 1 od 4 za sada. za 4 meseca ce biti 50%.

djoshhabejbee

pre 13 godina

Evo, danas je 15. februar, pa da kazem sada na pocetku sezone da ako neko ima sansu da osvoji sva cetiri gren slema onda je to Nole! Ja kazem sada da ce osvojiti sledeca tri, a ako to postigne, bice bez sumnje najbolji teniser u istoriji ovog sporta, posto se to u Open eri nije desilo. To bi znacilo da je najbolji tokom cele godine. Voleo bih da nole igra na sto manje turnira, da se sto vise cuva, pa da na tri najvaznija do kraja sezone pokaze da je u ovom trenutku najbolji. Najbolji zato sto igra u trenutku kada mu preti jos minimum 5 tenisera koji bi (ne racunajuci Federera i Nadala koji su to i bili), da igraju u nekom drugom trenutku, zasigurno bili broj 1, a to se nije desavalo ranije. NAPRED NOLE!

Turin Turambar

pre 13 godina

Zasto vise ne prestanete da Novaku dizete pritisak, koji je vec veliki. Mislim da je upravo taj pritisak (prevelika zelja koja dovodi do sagorevanja) razlog zasto nije prosle godine osvojio ono sto je najvise zeleo (RG i OI). Neko je vec pomenuo koliko je tesko imati tonus na svakom mecu na GS turnirima, a ja bih dodao da svi zaboravljaju neteniske faktore (kisa, odlaganja, tretman kod organizatora).

Mislim da je najbolje sada pricati o predstojecoj seriji Mastersa i pitanju koliko ih moze osvojiti Novak. Posebno ce biti interesantno kako ce sve ici na sljaci. Ja licno jedva cekam i samo se nadam da ce ga mimoici povrede i da ce sa bar 2 hiljadarke u dzepu sacekati RG. A onda, samo polako, bez uzbudjivanja, pa sta nam Bog da. Prosle godine je upravo "Visa sila" zamalo donela najveci preokret svih vremena. Da je kisa samo stala i ostavila mokar teren, Novak bi pobedio Rafu, jer cim mu loptice ne odskacu do neba (a u Parizu je to uvek slucaj), Novak dominira. Ali kisa je nastavila i sutradan je sljaka bila suva, a tada niko, ali bas niko ne moze da igra protiv Nadala u punoj formi. Svako ko je igrao tenis zna koliko je tesko svaku lopticu hvatati u visini ramena.

Nole, ako ovo citas, samo napred, ne uzbudjuj se i ne pridaj vaznosti nase puste zelje da te vidimo u podvigu kakav vidjen nije. Sve najbolje!

Bojan

pre 13 godina

Jos je rano pricati o tome
Ali po trenutnoj situaciji u tenisu rekao bih da nije nerealno
Nole je najbolji na betonu, drugi na sljaci drugi na travi. Ukoliko nadal ne dostigne svoju formu nole uzima i tu titulu, a na wbu isto mu sansa lezi u duzem mecu protiv federera, godine su tu

Joca 011

pre 13 godina

Vrhunski tenis je najpre biznis, sa mnogobrojnim interesima, gde se najviše pitaju najmoćniji. Otuda se rekordi ovog tipa budno nadziru, i biće ili ne onako kako je najprofitabilnije. Međutim, sam Novak je jednom rekao, vrlo zrelo, da je njegov zadatak da misli i da se trudi samo oko onoga što je u njegovoj moći.
Pravila igre su pravila igre.
.

Predo

pre 13 godina

Malo je ljudi, koji bi to želeli kao ja, ali želim da vam ilustrujem koliko je to teško i da ne bi trebali biti razočarani, ako se to ne desi. U jednoj od prethodnih tema o broju GS-ova neki su spominjali cifre od 20+, što samo pokazuje kakva su očekivanja nacije i Novakovih navijača. Da se vratimo temi. Da bi Novak uspeo, mora biti zdrav, što podrazumeva ne samo velike povrede, nego i one sitne, poput žuljeva, istegnuća mišića i sl., koje su više-manje normalne, ili da ne zakači neki virus, koji bi ga oslabio ili onemogućio da normalno trenira. Mora da bude izuzetno motivisan, a ko je od nas svakog dana motivisan i raspoložen na poslu. Ne radi se samo o mečevima, nego i o svakodnevnim teškim treninzima. Mora da ima sreće i da dobije sve one tesne mečeve, koje on uglavnom dobija. Setite se samo meča sa Vavrinkom ove godine, pa mečeva sa Marejem u Rimu 2011. i Šangaju 2012. i mečeva sa Federerom na US Openu 2010. i 2011., gdje mu je pomogla vera, ali i fortuna. Mora da bude lišen privatnih problema i problema u porodici, koji mu mogu odvući pažnju i demotivisati ga. Najmanja verovatnost je da postoje određene igre i spletke onih, koji bi želeli da Novak ne uspije u tome, ali takvi sigurno postoje i to je teoretski moguće. I na kraju, morao bi kalkulisati i žrtvovati neke turnire iz Masters serije, jer osvojiti sve je nemoguće čak i teoretski. Do samog Rolan Garosa ima još 6 velikih turnira na betonu i šljaci i tada će stvari biti jasnije.

djape

pre 13 godina

Sanse su OGROMNE...Samo da ga sluzi zdravlje i malo sportske srece...U narednim godinama mislim da cak i veliki Federer i njegov rekord osvojenih Grand Slam-ova moze da bude oboren...Novaku puno zdravlja i srece u nastavku njegove velike sportske karijere !!!

retko-mudar

pre 13 godina

Meni je 'nači mnogo važno da vidim Novak što se kaže na ,,krovu sveta'', najboljeg i boljeg od svih jer on tako reprezentuje Srbijcu nam milu majčicu. Svaki njegov meč je i moj i molim se nebesima da uzme sva 4 gren slema, ja mu dajem svu podršku pred mojim zaista malim TV ekranom kada dođem mrtav sa posla samo na nj mislim.

nen-si

pre 13 godina

mislim da nema sanse US open ce mu biti nemoguca misija. Normalno to ne umanjuje njegove vrhunske teniserske kvalitete ,mislim prosto na RG ce da uspe to mu je zelja i jos jedini g.s .koji nije osvojio a takodje ce i na Vimbldonu da bude u velikom naletu i ponovo ce ga uzeti , e a kada dodje US open tu ce poceti misli u glavi imam sve jos samo ovo , jos samo ovo da izgoret ce od zelje , a mislim da ce i umor uraditi svoje

moje ime

pre 13 godina

25%
(BgHQ, 15. februar 2013 09:44)
# Link komentara
Preporučujem (+1)
Ne preporučujem (-8)

ne brini, druze, to ovih 8 negativnih potice od ljudi sumnjive inteligencije. treba im crtati da 25% znaci da je 1 od 4 za sada. za 4 meseca ce biti 50%.

Mrki

pre 13 godina

Ja mislim da bi to bio podvig zaista i da je to skoro pa nemoguće ostvariti,jer bi to značilo da Nole nebi smeo da ima ni jedan malo slabiji dan celu godinu na GS turnirima ali i da niko nebi smeo protiv njega da odigra meč života.Vrlo teško,eto videli smo na AO nije puno falilo da Nole završi u osmini finala jer je Wavrinka imao igrao meč života.Nole može da osvoji svaki od ta preostala GS turnira koji slede,ali isto tako može na svakom i izgubiti ili od Marija,Federera,od Nadala mislim da ne,ali recimo u Wimbldonu će biti opasni Berdih,Tsonga,Delpo,Raonić to su sve plutajuće mine i ako imaju svoj dan mogu dobiti svakog,na RG biće opasan Ferer mada je Nole otrov za njega,ali na šljaci se nikad ne zna,recimo prošle godine Nole se izvukao protiv Sepija a niko to nije očekivao.Na US openu biće situacija slična AO.Nole može da osvoji sva četri,ali to bi bio stvarno podvig svih podviga jer to ostvariti je nešto najteže u tenisu.Ja mislim da će Nole osvojiti RG,ali nisam siguran za Wimbldon,ako uspe da osvoji RG i WB e onda bi imap neverovatan motiv na US openu ali i neviđeni pritisak.Biće to teško ostvariti ali nadam se i želim mu da mu uspe i to,ako uspe onda će definitivno biti među 1-3 najboljih svih vremena,možda čak i najbolji iako će RF imati više GS turnira osvojenih.Sretno Nole.

Mrki

pre 13 godina

Ja mislim da bi to bio podvig zaista i da je to skoro pa nemoguće ostvariti,jer bi to značilo da Nole nebi smeo da ima ni jedan malo slabiji dan celu godinu na GS turnirima ali i da niko nebi smeo protiv njega da odigra meč života.Vrlo teško,eto videli smo na AO nije puno falilo da Nole završi u osmini finala jer je Wavrinka imao igrao meč života.Nole može da osvoji svaki od ta preostala GS turnira koji slede,ali isto tako može na svakom i izgubiti ili od Marija,Federera,od Nadala mislim da ne,ali recimo u Wimbldonu će biti opasni Berdih,Tsonga,Delpo,Raonić to su sve plutajuće mine i ako imaju svoj dan mogu dobiti svakog,na RG biće opasan Ferer mada je Nole otrov za njega,ali na šljaci se nikad ne zna,recimo prošle godine Nole se izvukao protiv Sepija a niko to nije očekivao.Na US openu biće situacija slična AO.Nole može da osvoji sva četri,ali to bi bio stvarno podvig svih podviga jer to ostvariti je nešto najteže u tenisu.Ja mislim da će Nole osvojiti RG,ali nisam siguran za Wimbldon,ako uspe da osvoji RG i WB e onda bi imap neverovatan motiv na US openu ali i neviđeni pritisak.Biće to teško ostvariti ali nadam se i želim mu da mu uspe i to,ako uspe onda će definitivno biti među 1-3 najboljih svih vremena,možda čak i najbolji iako će RF imati više GS turnira osvojenih.Sretno Nole.

nikol dz. femija

pre 13 godina

Hoće li Zapad to dozvoliti ? DA jedan Srbin smeni njihovog LEJVERA ? Heheehheee,....Teško će se to dozvoliti, videli smo da u prethodne dve godine nisu dozvolili.

NARAVNO, DOBRO JE i SREĆA VELIKA da je BOG IZNAD SVIH.

SREĆNO Novaku. NAJvažnije je da mu je glava na ramenima i da je zdrav.

IONAKO NIKO od njih NE MOŽE MU NA CRTU - kada svi oni budu igrali stalno na gostujućim terenima kao on, kada ih bude gadjalo 19 zemalja a oni bežali u skloništa, kada njima budu postavljali pitanja koja postavljaju njemu, kada oni budu imali godinama žrebove kakve je imao on, E ONDA MOGU DA SE UPOREDJUJU. Ovako je Nole MNOOOOGO ISPRED SVIH, a da ne pričamo KADA ONI NAUČE SRPSKI JEZIK ONAKO KAKO ON ZNA nemački, italijanski, francuski, engleski, makar da pokušaju....ILI KADA NJIHOVE ZASTAVE I ZEMLJE POBRKAJU, KADA NJIH NAJAVE DA SU IZ PALESTINE ILI DA SU KURDI a oni izjave KAKO JE TO ZAPRAVO ISTO, KADA NJIHOVE RODITELJE UĆUTKA ONAJ SA 17GS, itd.itd.itd.....e TADA ĆE MOŽDA moći Noletu na crtu, A OVAKO NIKAKO.

ZNA TO NOVAK, a i Novakov tata Srdjan.

SREĆNO NOVAKU i da je zdrav.

djape

pre 13 godina

Sanse su OGROMNE...Samo da ga sluzi zdravlje i malo sportske srece...U narednim godinama mislim da cak i veliki Federer i njegov rekord osvojenih Grand Slam-ova moze da bude oboren...Novaku puno zdravlja i srece u nastavku njegove velike sportske karijere !!!

Ch1vu

pre 13 godina

Postoje svi preduslovi da Novak ostvari jedan od najvecih podviga u istoriji tenisa. Nakon Australije, gledajuci samo gren slemove, na redu je Pariz. Prosle godine igrao je finale, osetio atmosferu i pritisak zbog tada potencijalna cetiri vezana gren slema u dve godine. Nadal se vraca, i ne treba ga otpisati, on ce sve snage usmeriti na sljaku, ali to vise nije isti igrac, prvenstveno mentalno. Federer realno, fizicki ne moze da iznese borbu protiv Marija i Djokovica, a Endi nema igru za Novaka, sto smo videli u Melburnu. Najteze ce biti na Vimbldonu jer tu Federer ima jednu od poslednjih prilika za gren slem, to mu je druga kuca. Marej je prosle godine trijumfovao na olimpijskom turniru, zna kako se tamo pobedjuje. Novaku je tu potrebna najbolja moguca igra i najbolja forma kako bi sa tri gren slema, pun samopouzdanja otisao u Ameriku, gde ako svi uslovi budu normalni (bez vetra, iznenadnih padavina, odlaganja zbog vanrednog stanja) ima najvece sanse da postane apsolutni prvak 2013. godine. Sta je najvaznije za taj uspeh osim naravno dobre igre? Prvo zdravlje, zatim, potrebna mu je mentalna stabilnost cele godine, sto ima, i bila je potrebna titula u Melburnu, gde je video da moze da ispise anale teniske igre. Pored tih cinilaca, treba da preskoci mozda neki masters zbog oporavka jer sezona predugo traje, i mozda najvaznije, potpuni fokus na svaki gren slem pojedinacno. Posvecenost ima, igru ima, talenat na pretek, samopouzdanje na maksimalnom nivou, neka ga zdravlje sluzi!

Turin Turambar

pre 13 godina

Zasto vise ne prestanete da Novaku dizete pritisak, koji je vec veliki. Mislim da je upravo taj pritisak (prevelika zelja koja dovodi do sagorevanja) razlog zasto nije prosle godine osvojio ono sto je najvise zeleo (RG i OI). Neko je vec pomenuo koliko je tesko imati tonus na svakom mecu na GS turnirima, a ja bih dodao da svi zaboravljaju neteniske faktore (kisa, odlaganja, tretman kod organizatora).

Mislim da je najbolje sada pricati o predstojecoj seriji Mastersa i pitanju koliko ih moze osvojiti Novak. Posebno ce biti interesantno kako ce sve ici na sljaci. Ja licno jedva cekam i samo se nadam da ce ga mimoici povrede i da ce sa bar 2 hiljadarke u dzepu sacekati RG. A onda, samo polako, bez uzbudjivanja, pa sta nam Bog da. Prosle godine je upravo "Visa sila" zamalo donela najveci preokret svih vremena. Da je kisa samo stala i ostavila mokar teren, Novak bi pobedio Rafu, jer cim mu loptice ne odskacu do neba (a u Parizu je to uvek slucaj), Novak dominira. Ali kisa je nastavila i sutradan je sljaka bila suva, a tada niko, ali bas niko ne moze da igra protiv Nadala u punoj formi. Svako ko je igrao tenis zna koliko je tesko svaku lopticu hvatati u visini ramena.

Nole, ako ovo citas, samo napred, ne uzbudjuj se i ne pridaj vaznosti nase puste zelje da te vidimo u podvigu kakav vidjen nije. Sve najbolje!

Joca 011

pre 13 godina

Vrhunski tenis je najpre biznis, sa mnogobrojnim interesima, gde se najviše pitaju najmoćniji. Otuda se rekordi ovog tipa budno nadziru, i biće ili ne onako kako je najprofitabilnije. Međutim, sam Novak je jednom rekao, vrlo zrelo, da je njegov zadatak da misli i da se trudi samo oko onoga što je u njegovoj moći.
Pravila igre su pravila igre.
.

Predo

pre 13 godina

Malo je ljudi, koji bi to želeli kao ja, ali želim da vam ilustrujem koliko je to teško i da ne bi trebali biti razočarani, ako se to ne desi. U jednoj od prethodnih tema o broju GS-ova neki su spominjali cifre od 20+, što samo pokazuje kakva su očekivanja nacije i Novakovih navijača. Da se vratimo temi. Da bi Novak uspeo, mora biti zdrav, što podrazumeva ne samo velike povrede, nego i one sitne, poput žuljeva, istegnuća mišića i sl., koje su više-manje normalne, ili da ne zakači neki virus, koji bi ga oslabio ili onemogućio da normalno trenira. Mora da bude izuzetno motivisan, a ko je od nas svakog dana motivisan i raspoložen na poslu. Ne radi se samo o mečevima, nego i o svakodnevnim teškim treninzima. Mora da ima sreće i da dobije sve one tesne mečeve, koje on uglavnom dobija. Setite se samo meča sa Vavrinkom ove godine, pa mečeva sa Marejem u Rimu 2011. i Šangaju 2012. i mečeva sa Federerom na US Openu 2010. i 2011., gdje mu je pomogla vera, ali i fortuna. Mora da bude lišen privatnih problema i problema u porodici, koji mu mogu odvući pažnju i demotivisati ga. Najmanja verovatnost je da postoje određene igre i spletke onih, koji bi želeli da Novak ne uspije u tome, ali takvi sigurno postoje i to je teoretski moguće. I na kraju, morao bi kalkulisati i žrtvovati neke turnire iz Masters serije, jer osvojiti sve je nemoguće čak i teoretski. Do samog Rolan Garosa ima još 6 velikih turnira na betonu i šljaci i tada će stvari biti jasnije.

danilo

pre 13 godina

Veliki sam Noletov fan i smatram ga najboljim sportistom u istoriji Balkana a dečko još nema 26 godina.
Verujem da će biti i jedan od nekoliko igrača sa 10+ GS.
Medjutim, kada su u pitanju ostala tri GS ove godine, nisam tako siguran kao većina komentatora.
Neka je verovatnoća za svaki pojedini GS oko 50% za Noleta, lako se dolazi do cifre od oko 12% za sva tri.
Nekako mi se i čini da je to ta verovatnoća.
Pa ipak, šansa da igrač iz Srbije napravi ovo što je Nole do sada napravio bila je manja od jednog promila.
Nole je pobedio tu verovatnoću, možda će i ovu, mnogo povoljniju!

Gracija

pre 13 godina

Slazem se sa komentatorom koji je rekao da su dovoljni Monte Karlo i RG, ja bi jos samo dodala Sinsinati. Dovoljno. Sve preko feeeenomeeenalno. Naravno ovo su samo moje zelje, a najveca je da je zdrav i srecan pa ce rezultati doci.

Federerjezapenziju

pre 13 godina

@RF Brate,zivis u Srbiji i okoreli si navijac Federera.Umesto da navijas za Srbina ti navijas za Svajcarca.Stidi se,jak si mi ti SRBIN!

Ciga

pre 13 godina

"Zasto vise ne prestanete da Novaku dizete pritisak, koji je vec veliki. Mislim da je upravo taj pritisak (prevelika zelja koja dovodi do sagorevanja) razlog zasto nije prosle godine osvojio ono sto je najvise zeleo (RG i OI). Neko je vec pomenuo koliko je tesko imati tonus na svakom mecu na GS turnirima, a ja bih dodao da svi zaboravljaju neteniske faktore (kisa, odlaganja, tretman kod organizatora). "

I ja se pitam, ovo je vec peta tema o krajnim dostignicima Novaka Djokovica, svi mu vec upisali jos 5,6 gren-slemova do kraja karijere. Polako bre, rodjaci, cas posla se stvari okrenu, ne baksuzirajte coveka!

Doktor

pre 13 godina

Neka bude zadovoljan, a i vi, ako osvoji jos jedan GS a ne sva cetiri...Spustite se malo na zemlju...
(RF, 15. februar 2013 12:08)

Ti si se do sada već mnogo puta dokazao kao veliki teniski "znalac",pa ti zato preporučujem da pređeš na rubriku LJUBIMAC i počneš tamo da ostavljaš tvoje glupe komentare.

Tvrtko

pre 13 godina

@ mangelos

Ne govorimo o fudbalerima. Federer, Đoković ili Ljubičić nemaju doktorske titule, ali se bolje izražavaju na engleskom, francuskom i engleskom nego naši političari, pa čak i mnogi univerzetski profesori, na srpskom i vrhunski su u svom poslu, gde su znanje i inteligencija, pored rada, osnovni preduslov za uspeh.

Jova

pre 13 godina

(Joca 011, 15. februar 2013 10:31)

Slažem se u potpunosti. Voljela bih da ne mislim tako ali sam skoro ubijeđena ( posle prošlogodišnjeg W posebno ) da sport nisu mimoišle zakonitosti koje postoje u današnjem svijetu.

To me ipak ne spriječava da uživam u igrama koje Novak pruža. I da se ne nadam, optimista i naivac kakva sam.

Važno je da je Novak kompletan igrač i da je, kao niko do sada, sposoban postaviti ljestvicu na najvišu visinu. Samo zdravlja, pa šta bude.

Pozdrav svima

Bojan

pre 13 godina

Jos je rano pricati o tome
Ali po trenutnoj situaciji u tenisu rekao bih da nije nerealno
Nole je najbolji na betonu, drugi na sljaci drugi na travi. Ukoliko nadal ne dostigne svoju formu nole uzima i tu titulu, a na wbu isto mu sansa lezi u duzem mecu protiv federera, godine su tu

retko-mudar

pre 13 godina

Meni je 'nači mnogo važno da vidim Novak što se kaže na ,,krovu sveta'', najboljeg i boljeg od svih jer on tako reprezentuje Srbijcu nam milu majčicu. Svaki njegov meč je i moj i molim se nebesima da uzme sva 4 gren slema, ja mu dajem svu podršku pred mojim zaista malim TV ekranom kada dođem mrtav sa posla samo na nj mislim.

moje ime

pre 13 godina

25%
(BgHQ, 15. februar 2013 09:44)
# Link komentara
Preporučujem (+6)
Ne preporučujem (-23)

ne brini, druze, to ovih 23 negativnih potice od ljudi sumnjive inteligencije. treba im crtati da 25% znaci da je 1 od 4 za sada. za 4 meseca ce biti 50%.

volim fudbal ali

pre 13 godina

Naravno da moze, sve je na njegovoj strani, Melburn, forma, samopouzdanje, podrska navijaca... A i ako ne osvoji nije strasno. Nije sve u pukom udaranju loptice, neka uziva u onome sto je sam zasluzio i neka ostane ovakav kakav jeste, jer samo je tako najveci. Zelim mu puno srece i zdravlja i porucio bih mu da nas manje nervira!

Djordjevic

pre 13 godina

Najveci izazov ce biti Vimbldon. Na sljaci nema Noleta ko da dobije sem Nadala koji nije u formi. Na travi moze svasta da se desi i igraci koji mu na sljaci ne mogu nista mogu da mu naprave probleme na travi (Marej, Delpo, Berdih, Conga... Svi su oni gadni ako polude). Federer je takodje mator da bi uradio Noletu ono sto uradi na RGu pre dve godine... Na travi je to malo drugacije.

djoshhabejbee

pre 13 godina

Evo, danas je 15. februar, pa da kazem sada na pocetku sezone da ako neko ima sansu da osvoji sva cetiri gren slema onda je to Nole! Ja kazem sada da ce osvojiti sledeca tri, a ako to postigne, bice bez sumnje najbolji teniser u istoriji ovog sporta, posto se to u Open eri nije desilo. To bi znacilo da je najbolji tokom cele godine. Voleo bih da nole igra na sto manje turnira, da se sto vise cuva, pa da na tri najvaznija do kraja sezone pokaze da je u ovom trenutku najbolji. Najbolji zato sto igra u trenutku kada mu preti jos minimum 5 tenisera koji bi (ne racunajuci Federera i Nadala koji su to i bili), da igraju u nekom drugom trenutku, zasigurno bili broj 1, a to se nije desavalo ranije. NAPRED NOLE!

Nikola

pre 13 godina

Nije smak sveta ako ne osvoji sva cetiri slema.Nole moze da udje u istoriju i na ovaj nacin,neka osvoji RG,Monte Karlo i Sinsinati!Postao bi prvi teniser koji ima masters i slem kolekciju.Mislim da ima velike sanse da osvoji kalendarski slem.Nadal sigurno nije favorit u Parizu,Vimbldon ce biti veoma tezak(Marej,Federer,Conga,Berdih) a Njujork je druga prica jer je veoma tesko dobiti Noleta na betonu(ako ga vreme posluzi)finale protiv Nadala nije ni pocelo na vreme(zbog pljuska)a tek finale protiv Mareja(veoma jak vetar) mogao je Nole da dobije oba finala u Njujorku.

Jednorog68

pre 13 godina

Jasno je da JEDINI Novak može da uzme (teorijski, a praktično - videćemo), sva četiri GS.

Pošto je uzeo prvi, BILO KO može da uzme samo preostala TRI, ali neće imati ono što Nole želi. Dakle, stvar je jasna: i da podele tri čoveka tri ostala GS ili da ih SVE jedan uzme, TO NIJE TO!

U ovom trenutku, ja Noletu dajem dobre šanse, ali ne i da se zanosi, već da vredno radi.

game, set and...

pre 13 godina

kao prvo, bleacherreport je portal za koji može da piše bilo ko, a ko čita njihove tekstove i ankete je diskutabilna stvar, tako da ako ja sada izjavim da Endi Mari, Del Potro ili bilo ko treći u 2014. (jer u 2013. to definitivno može samo Nole) može da uzme sva četiri GS-a ima otprilike istu težinu kao i ova anketa...
kao drugo, svi mi na ovim stranama koristimo pravo da slobodno izrazimo svoje mišljenje, kako neki tamo RF sa ko zna kojim ciframa ili bez njih, rafafanovi, mrmoti, Joško i kompanija sa jedne strane, tako i nikol dž. i svi sa druge... nakon svakog komentara imate mogućnost da komentatora preporučite ili ne, ali da mu zabranite da ima drugačije mišljenje od Vas???
ili argumentima na bilo koji tekst, ili "preporučujem"-"ne preporučujem" i kraj...

i za kraj, vezano za temu, ja Noletu želim skromno da osvoji RG, sve ostalo je mnogo manje bitno, a da li će ga osvojiti i nastaviti na sledeća dva GS-a, ne zavisi ni od našeg mišljenja, ni od mišljenja poštovanih čitalaca bleacherreport-a, pa čak ni od većine teniskog krema, već samo od Noleta samog...

adrijan

pre 13 godina

vidim ovde su uglavnom pozitivni komentari sto me itekako raduje...mada, pitam se...sta bi bilo da je Novak izgubio od Vavrinke??? kakvi bi onda bili komentari nas isth koji ga sad dizemo u nebo i prognoziramo ladno 4 GS...ali to smo mi...surova realnost :)

iggy

pre 13 godina

(nikol dz. femija, 15. februar 2013 12:09)

A daj vise mozes li jedan komentar poslati a da ne spominjes zapad, anglosaksonce, ciu biu i slicne zavere

Target

pre 13 godina

(nikol dz. femija, 15. februar 2013 12:09)

Koga nervira svetska zavera i VELIKA SLOVA u komentarima nikol dz. femije, palac gore! A kome se dopadaju tekstovi nikol, palac dole!

moje ime

pre 13 godina

25%
(BgHQ, 15. februar 2013 09:44)
# Link komentara
Preporučujem (+1)
Ne preporučujem (-8)

ne brini, druze, to ovih 8 negativnih potice od ljudi sumnjive inteligencije. treba im crtati da 25% znaci da je 1 od 4 za sada. za 4 meseca ce biti 50%.

Vendi

pre 13 godina

Nikol

Zbog takvih kao ti nam ovko i ide i zato zapad o nama misli sve najgore. Pustite čoveka da radi ono što najbolje(jedino) ume pa šta bude a manite se ćotava posla-

grand slam palanke

pre 13 godina

(nikol dz. femija, 15. februar 2013 12:09)

# Link komentara
Preporučujem (+62)
Ne preporučujem (-17)

Iskreno, ne znam sta je vise cudno:

1) sto stalno pises iritantno bezobrazne postove, pune ksenofobije, nacionalizma i svega drugog

2) sto ljudi to vise preporucuju, nego sto osudjuju

3) sto moderacija brise ozbiljne postove, a ovakve stvari pusta

4) sto sam potrosio dva minuta na pisanje odgovora na te sve gluposti

P.S. molim da mi se odobri komentar, jer ne vredjam, niti pozivam na mrznju

Spremte se spremte, četnici

pre 13 godina

Nikol Dž. ima sve više pristalica a oni koji su njen pohod na Zapad i zavrtanje ruku moćnicima sveta posle početnih uspeha dobijaju sve više minusa. Ipak se kreće u boj, u boj, u boj, za Nikol Dž. i narod svoj!

BgHQ

pre 13 godina

moje ime,
druze ne brinem ni malo ali nekima ne vredi ni crtati.Mislio sam da ce koriscenjem procenata biti lakse da shvate da posle Vimbldona. ce biti 75%.

nen-si

pre 13 godina

mislim da nema sanse US open ce mu biti nemoguca misija. Normalno to ne umanjuje njegove vrhunske teniserske kvalitete ,mislim prosto na RG ce da uspe to mu je zelja i jos jedini g.s .koji nije osvojio a takodje ce i na Vimbldonu da bude u velikom naletu i ponovo ce ga uzeti , e a kada dodje US open tu ce poceti misli u glavi imam sve jos samo ovo , jos samo ovo da izgoret ce od zelje , a mislim da ce i umor uraditi svoje

Bivši teniser i diplomata

pre 13 godina

Pre pet minuta razgovarao sam sa Ketrin Ešton, znamo se odmalena, zajedno smo čuvali ovce na Šetlandskim ostrvima, kaže da je vrlo uznimerina kad je pročitala "komentar" Nikol.Dž. u kojoj teško optužuje Zapad. Posebno kad je vdela glasaje - većina Srba podržava Nikol Dž. Zašto se ona sada javlja tim pretećim tonom Zapadu, dok mi čekamo datum, a gospođa Eškot pomalo i sreahuje od pretnji Nikol Dž. Pita me da li je ona moćna u Srbiji. Neći da krijem, kažem istinu - jeste, moćna je. Neću više da vas zadržavam, moje je bilo da ovo ne sakrijem od javnosti, jer Eškot nje Banana, nemam šta da krijem.

Miki

pre 13 godina

(Mrki, 15. februar 2013 09:32)

Da dodam i to da je protiv Conge na istom turniru spasavao mec lopte, tj. Conga nije iskoristio svoje sanse. Elem, nije nemoguce, Djokovic nema pravu konkurenciju kao nekada. RG je po meni, sasvim blizu. Nadal nema sanse da bude toliko spreman da pobedjuje u 3,4,5 setova u kontinuitetu, a Federer nema nikakvih ambicija na istom da bi mu predstavljao neku opasnost. Da podsetim, kod Federera je sve u motivu. RG je osvojio, a 2011-e je odigrao fenomenalno i tuk'o Djokovica, jer mu je bilo bitno da mu prekine niz, a on je sjajan u tome da nekoga spusti na zemlju. Vimbldon...Zavisi od Federera, tamo je on gazda. Na US open-u, opet dosta zavisi od Rodje, jer je tamo podloga solidne brzine. Mareja ne bih pominjao kao nekog od faktora, pre svega jer decko nema konstantnost u igri, a bez toga nema sanse. Mada, mozda opet bude nekog vetra, umora njegovih protivnika, pa mozda opet profitira u takvoj situaciji, ko zna. U svakom slucaju, ima Novak realne sanse, uzimajuci u obzir Nadalovo fizicko, Marejevo psihicko stanje i Rodzerove godine. Da nije situacija takva kakva jeste, Djokovic ne bi imao apsolutno nikakve sanse i to je svima jasno, pre svega zbog cinjenice da je Nadal prosto prejak na sljaci, kad je u svom elementu. Uglavnom, videcemo...

Struka

pre 13 godina

nikol dz. femija

Mnogo lupetas, smanji malo dozivljaj, pokusaj odbaciti nacionalni fundamentalizam i teorije zavjere koje su kod nas mnogo popularne. Nikol takodje pokusaj sagledati svijet iz malo sire perspektive i shvatices da je Novak obican covjek( a ne neki nadcovjek kakvim ga dozivljavaju nasi ljudi skloni stvaranju idola) koji svoj posao radi najbolje na svijetu i koji je za razliku od tebe zahvalan zapadu jer mu obezbedjuje milionske zarade. On takodje grijesi, jer misli da svojim pobjedama, ljudima u ovoj propaloj drzavi donosi srecu, a ustvari im odnemaze da sagledaju realne probleme sa kojim se suocava Srbija, jer stanje poistovjecuju kroz njega i njegove uspjehe. Sve ovo je lijepo objasnio Marko Jaric u jednom intervju, kada je dosao sebi, rekavsi da su nam uspjesi koje je poztizala kosarkaska reprezentacija vise stetili, jer su nas bacali u euforiju iz koje nismo mogli da sagledamo realno sebe i svijet oko nas. Niko se nije urotio protiv Novaka kao sto ti mislis, ako bude igrao najbolje osvojice, a i da izgubi nista strasno, to je sport. Dobra je da u Srbiji ima navijaci i drugih tenisera Nadala, Federera itd., jer smo ljudi i imamo razlicite preferencije.

Dylan Dog

pre 13 godina

@(Struka, 16. februar 2013 17:23)
Pre svega bi trebalo da Vas (a i mnoge dole potpisane) bude stid što se sa izrazitim nepoštovanjem obraćate nekoj osobi, a ponajpre što je ona ženskog pola i verovatno starija od Vas. Takođe je bezobrazluk da nekoga ko ima izražen osećaj nacionalne pripadnosti (potpuno normalno i prirodno osećanje) automatski proglašavate nacionalnim fundamentalistom (sociopatološka pojava).
Šta se podrazumeva termin "realni problemi"? Svaka osoba uvek ima realne probleme u toku života, i ma koliko ozbiljni oni bili - za datu osobu su uvek veliki. Sugerisati da zbog toga neko ne treba da gleda tenis i da se identifikuje sa fenomenalnom osobom kakav je Novak Đoković je obična budalaština, ali i perfidna zamena teza i nepristojno podmetanje.
Pojedinac treba da se bavi onim problemima koje može realno da reši i energiju da usmerava ka podizanju sopstvenih moralnih i stručnih kvaliteta i širenju pozitivne energije. Danas postoji ozbiljna tendencija da se samo loše stvari potenciraju, a narod mentalno sluđuje konstantnim držanjem u stanju egzistencijalne brige i straha, uz trovanje medijskim sadržajima krajnje problematičnog kvaliteta. A Srbija propada jer su je vodile osobe sumnjivih moralnih kvaliteta i nesumnjive nekompetentnosti, a ne zato što narod gleda tenis i ostale sportove.
Napisati da nam sportski uspesi "više štete no što nam koriste" predstavlja uvredu za zdrav razum.

Uzdravlje!

mogucnosti i zelje

pre 13 godina

....za takav uspeh treba mnogo bolji tim oko njega nego sada...kao 2011...svi su bili ko ferarri tim, menjaju gume u trku

Dalje po jos 3 medalje

pre 13 godina

Ja autoru ove vesti zameram sto koristi nekakve neverodostojne izvore, a "strucnjake" tipa Martinoski i BaneUK zaobilazi.

milan

pre 13 godina

Federer je još uvek TATA kada mu se to prohte.Igra sa najmanje napora i svakome može da "pomrsi konce".Eto,Wimbledon je osvojio kao od šale, prošle godine, plus tri mastersa.A prešao je 30-u, u najvece.

ShomyRedDevil

pre 13 godina

Koliko ovde ima ljudi nezadovoljnih sobom i svojim zivotom,koliko zlobe u njima...ccc ZALOSNO!!!Naravno da moze!!!NAPRE MAJSTORE!!!

berlondo

pre 13 godina

sta bre lupate ljudi,novak je digao tenis na visi nivo.To sto on danas radi sa reketom, mnogi ne bi mogli sa golom rukom da pogode......budimo realni

Skuter

pre 13 godina

Jooj, moze, aili nadam se da nece.
Nadam se da nece vise ni jedan nikada.
Taj je vec toliko zla naneo Srbima.
Poludeli, izgubili osecaj za realnost i za sebe i svoj rad i uspeh.
Pogledajte onog Dz. Femiju. Skroz prolupao covek.
Pa one sto vide Federera kao "loseg coveka". Pa one "navijace" sa njihovim "podrskama". Pa netrpeljivost. Pa kao neka osveta svetu.
Ljudi, Djokovic je zlo za vas!!!!
On igra tenis za sebe. I neka ga igra. Ali vi ga se okanite.

trofej

pre 13 godina

Da se nešto pitaju Novakovi navijači,ATP bi mu u riznicu morao već upisati 1000 GS,ali na sreću ne puitaju se ,tako da im ne preostaje ništa drugo nego da sačekaju kraj godine i uvjere da se pojedine prognoze sa početka februara nisu ostvarile.

prodorni

pre 13 godina

DJokovic je bez sansi.NJegov tenis vise ne prolazi.Ranije osvojene titule,bice mu,svi su izgledi,oduzete,ovih dana se dosta govori o dopingu u sportu.

nen-si

pre 13 godina

mislim da nema sanse US open ce mu biti nemoguca misija. Normalno to ne umanjuje njegove vrhunske teniserske kvalitete ,mislim prosto na RG ce da uspe to mu je zelja i jos jedini g.s .koji nije osvojio a takodje ce i na Vimbldonu da bude u velikom naletu i ponovo ce ga uzeti , e a kada dodje US open tu ce poceti misli u glavi imam sve jos samo ovo , jos samo ovo da izgoret ce od zelje , a mislim da ce i umor uraditi svoje

trofej

pre 13 godina

Da se nešto pitaju Novakovi navijači,ATP bi mu u riznicu morao već upisati 1000 GS,ali na sreću ne puitaju se ,tako da im ne preostaje ništa drugo nego da sačekaju kraj godine i uvjere da se pojedine prognoze sa početka februara nisu ostvarile.

retko-mudar

pre 13 godina

Meni je 'nači mnogo važno da vidim Novak što se kaže na ,,krovu sveta'', najboljeg i boljeg od svih jer on tako reprezentuje Srbijcu nam milu majčicu. Svaki njegov meč je i moj i molim se nebesima da uzme sva 4 gren slema, ja mu dajem svu podršku pred mojim zaista malim TV ekranom kada dođem mrtav sa posla samo na nj mislim.

nikol dz. femija

pre 13 godina

Hoće li Zapad to dozvoliti ? DA jedan Srbin smeni njihovog LEJVERA ? Heheehheee,....Teško će se to dozvoliti, videli smo da u prethodne dve godine nisu dozvolili.

NARAVNO, DOBRO JE i SREĆA VELIKA da je BOG IZNAD SVIH.

SREĆNO Novaku. NAJvažnije je da mu je glava na ramenima i da je zdrav.

IONAKO NIKO od njih NE MOŽE MU NA CRTU - kada svi oni budu igrali stalno na gostujućim terenima kao on, kada ih bude gadjalo 19 zemalja a oni bežali u skloništa, kada njima budu postavljali pitanja koja postavljaju njemu, kada oni budu imali godinama žrebove kakve je imao on, E ONDA MOGU DA SE UPOREDJUJU. Ovako je Nole MNOOOOGO ISPRED SVIH, a da ne pričamo KADA ONI NAUČE SRPSKI JEZIK ONAKO KAKO ON ZNA nemački, italijanski, francuski, engleski, makar da pokušaju....ILI KADA NJIHOVE ZASTAVE I ZEMLJE POBRKAJU, KADA NJIH NAJAVE DA SU IZ PALESTINE ILI DA SU KURDI a oni izjave KAKO JE TO ZAPRAVO ISTO, KADA NJIHOVE RODITELJE UĆUTKA ONAJ SA 17GS, itd.itd.itd.....e TADA ĆE MOŽDA moći Noletu na crtu, A OVAKO NIKAKO.

ZNA TO NOVAK, a i Novakov tata Srdjan.

SREĆNO NOVAKU i da je zdrav.

mogucnosti i zelje

pre 13 godina

....za takav uspeh treba mnogo bolji tim oko njega nego sada...kao 2011...svi su bili ko ferarri tim, menjaju gume u trku

Miki

pre 13 godina

(Mrki, 15. februar 2013 09:32)

Da dodam i to da je protiv Conge na istom turniru spasavao mec lopte, tj. Conga nije iskoristio svoje sanse. Elem, nije nemoguce, Djokovic nema pravu konkurenciju kao nekada. RG je po meni, sasvim blizu. Nadal nema sanse da bude toliko spreman da pobedjuje u 3,4,5 setova u kontinuitetu, a Federer nema nikakvih ambicija na istom da bi mu predstavljao neku opasnost. Da podsetim, kod Federera je sve u motivu. RG je osvojio, a 2011-e je odigrao fenomenalno i tuk'o Djokovica, jer mu je bilo bitno da mu prekine niz, a on je sjajan u tome da nekoga spusti na zemlju. Vimbldon...Zavisi od Federera, tamo je on gazda. Na US open-u, opet dosta zavisi od Rodje, jer je tamo podloga solidne brzine. Mareja ne bih pominjao kao nekog od faktora, pre svega jer decko nema konstantnost u igri, a bez toga nema sanse. Mada, mozda opet bude nekog vetra, umora njegovih protivnika, pa mozda opet profitira u takvoj situaciji, ko zna. U svakom slucaju, ima Novak realne sanse, uzimajuci u obzir Nadalovo fizicko, Marejevo psihicko stanje i Rodzerove godine. Da nije situacija takva kakva jeste, Djokovic ne bi imao apsolutno nikakve sanse i to je svima jasno, pre svega zbog cinjenice da je Nadal prosto prejak na sljaci, kad je u svom elementu. Uglavnom, videcemo...

Target

pre 13 godina

(nikol dz. femija, 15. februar 2013 12:09)

Koga nervira svetska zavera i VELIKA SLOVA u komentarima nikol dz. femije, palac gore! A kome se dopadaju tekstovi nikol, palac dole!

grand slam palanke

pre 13 godina

(nikol dz. femija, 15. februar 2013 12:09)

# Link komentara
Preporučujem (+62)
Ne preporučujem (-17)

Iskreno, ne znam sta je vise cudno:

1) sto stalno pises iritantno bezobrazne postove, pune ksenofobije, nacionalizma i svega drugog

2) sto ljudi to vise preporucuju, nego sto osudjuju

3) sto moderacija brise ozbiljne postove, a ovakve stvari pusta

4) sto sam potrosio dva minuta na pisanje odgovora na te sve gluposti

P.S. molim da mi se odobri komentar, jer ne vredjam, niti pozivam na mrznju

milan

pre 13 godina

Federer je još uvek TATA kada mu se to prohte.Igra sa najmanje napora i svakome može da "pomrsi konce".Eto,Wimbledon je osvojio kao od šale, prošle godine, plus tri mastersa.A prešao je 30-u, u najvece.

adrijan

pre 13 godina

vidim ovde su uglavnom pozitivni komentari sto me itekako raduje...mada, pitam se...sta bi bilo da je Novak izgubio od Vavrinke??? kakvi bi onda bili komentari nas isth koji ga sad dizemo u nebo i prognoziramo ladno 4 GS...ali to smo mi...surova realnost :)

prodorni

pre 13 godina

DJokovic je bez sansi.NJegov tenis vise ne prolazi.Ranije osvojene titule,bice mu,svi su izgledi,oduzete,ovih dana se dosta govori o dopingu u sportu.

iggy

pre 13 godina

(nikol dz. femija, 15. februar 2013 12:09)

A daj vise mozes li jedan komentar poslati a da ne spominjes zapad, anglosaksonce, ciu biu i slicne zavere

Bivši teniser i diplomata

pre 13 godina

Pre pet minuta razgovarao sam sa Ketrin Ešton, znamo se odmalena, zajedno smo čuvali ovce na Šetlandskim ostrvima, kaže da je vrlo uznimerina kad je pročitala "komentar" Nikol.Dž. u kojoj teško optužuje Zapad. Posebno kad je vdela glasaje - većina Srba podržava Nikol Dž. Zašto se ona sada javlja tim pretećim tonom Zapadu, dok mi čekamo datum, a gospođa Eškot pomalo i sreahuje od pretnji Nikol Dž. Pita me da li je ona moćna u Srbiji. Neći da krijem, kažem istinu - jeste, moćna je. Neću više da vas zadržavam, moje je bilo da ovo ne sakrijem od javnosti, jer Eškot nje Banana, nemam šta da krijem.

Struka

pre 13 godina

nikol dz. femija

Mnogo lupetas, smanji malo dozivljaj, pokusaj odbaciti nacionalni fundamentalizam i teorije zavjere koje su kod nas mnogo popularne. Nikol takodje pokusaj sagledati svijet iz malo sire perspektive i shvatices da je Novak obican covjek( a ne neki nadcovjek kakvim ga dozivljavaju nasi ljudi skloni stvaranju idola) koji svoj posao radi najbolje na svijetu i koji je za razliku od tebe zahvalan zapadu jer mu obezbedjuje milionske zarade. On takodje grijesi, jer misli da svojim pobjedama, ljudima u ovoj propaloj drzavi donosi srecu, a ustvari im odnemaze da sagledaju realne probleme sa kojim se suocava Srbija, jer stanje poistovjecuju kroz njega i njegove uspjehe. Sve ovo je lijepo objasnio Marko Jaric u jednom intervju, kada je dosao sebi, rekavsi da su nam uspjesi koje je poztizala kosarkaska reprezentacija vise stetili, jer su nas bacali u euforiju iz koje nismo mogli da sagledamo realno sebe i svijet oko nas. Niko se nije urotio protiv Novaka kao sto ti mislis, ako bude igrao najbolje osvojice, a i da izgubi nista strasno, to je sport. Dobra je da u Srbiji ima navijaci i drugih tenisera Nadala, Federera itd., jer smo ljudi i imamo razlicite preferencije.

Vendi

pre 13 godina

Nikol

Zbog takvih kao ti nam ovko i ide i zato zapad o nama misli sve najgore. Pustite čoveka da radi ono što najbolje(jedino) ume pa šta bude a manite se ćotava posla-

Mrki

pre 13 godina

Ja mislim da bi to bio podvig zaista i da je to skoro pa nemoguće ostvariti,jer bi to značilo da Nole nebi smeo da ima ni jedan malo slabiji dan celu godinu na GS turnirima ali i da niko nebi smeo protiv njega da odigra meč života.Vrlo teško,eto videli smo na AO nije puno falilo da Nole završi u osmini finala jer je Wavrinka imao igrao meč života.Nole može da osvoji svaki od ta preostala GS turnira koji slede,ali isto tako može na svakom i izgubiti ili od Marija,Federera,od Nadala mislim da ne,ali recimo u Wimbldonu će biti opasni Berdih,Tsonga,Delpo,Raonić to su sve plutajuće mine i ako imaju svoj dan mogu dobiti svakog,na RG biće opasan Ferer mada je Nole otrov za njega,ali na šljaci se nikad ne zna,recimo prošle godine Nole se izvukao protiv Sepija a niko to nije očekivao.Na US openu biće situacija slična AO.Nole može da osvoji sva četri,ali to bi bio stvarno podvig svih podviga jer to ostvariti je nešto najteže u tenisu.Ja mislim da će Nole osvojiti RG,ali nisam siguran za Wimbldon,ako uspe da osvoji RG i WB e onda bi imap neverovatan motiv na US openu ali i neviđeni pritisak.Biće to teško ostvariti ali nadam se i želim mu da mu uspe i to,ako uspe onda će definitivno biti među 1-3 najboljih svih vremena,možda čak i najbolji iako će RF imati više GS turnira osvojenih.Sretno Nole.

djape

pre 13 godina

Sanse su OGROMNE...Samo da ga sluzi zdravlje i malo sportske srece...U narednim godinama mislim da cak i veliki Federer i njegov rekord osvojenih Grand Slam-ova moze da bude oboren...Novaku puno zdravlja i srece u nastavku njegove velike sportske karijere !!!

Federerjezapenziju

pre 13 godina

@RF Brate,zivis u Srbiji i okoreli si navijac Federera.Umesto da navijas za Srbina ti navijas za Svajcarca.Stidi se,jak si mi ti SRBIN!

Skuter

pre 13 godina

Jooj, moze, aili nadam se da nece.
Nadam se da nece vise ni jedan nikada.
Taj je vec toliko zla naneo Srbima.
Poludeli, izgubili osecaj za realnost i za sebe i svoj rad i uspeh.
Pogledajte onog Dz. Femiju. Skroz prolupao covek.
Pa one sto vide Federera kao "loseg coveka". Pa one "navijace" sa njihovim "podrskama". Pa netrpeljivost. Pa kao neka osveta svetu.
Ljudi, Djokovic je zlo za vas!!!!
On igra tenis za sebe. I neka ga igra. Ali vi ga se okanite.

Joca 011

pre 13 godina

Vrhunski tenis je najpre biznis, sa mnogobrojnim interesima, gde se najviše pitaju najmoćniji. Otuda se rekordi ovog tipa budno nadziru, i biće ili ne onako kako je najprofitabilnije. Međutim, sam Novak je jednom rekao, vrlo zrelo, da je njegov zadatak da misli i da se trudi samo oko onoga što je u njegovoj moći.
Pravila igre su pravila igre.
.

Jednorog68

pre 13 godina

Jasno je da JEDINI Novak može da uzme (teorijski, a praktično - videćemo), sva četiri GS.

Pošto je uzeo prvi, BILO KO može da uzme samo preostala TRI, ali neće imati ono što Nole želi. Dakle, stvar je jasna: i da podele tri čoveka tri ostala GS ili da ih SVE jedan uzme, TO NIJE TO!

U ovom trenutku, ja Noletu dajem dobre šanse, ali ne i da se zanosi, već da vredno radi.

moje ime

pre 13 godina

25%
(BgHQ, 15. februar 2013 09:44)
# Link komentara
Preporučujem (+6)
Ne preporučujem (-23)

ne brini, druze, to ovih 23 negativnih potice od ljudi sumnjive inteligencije. treba im crtati da 25% znaci da je 1 od 4 za sada. za 4 meseca ce biti 50%.

Spremte se spremte, četnici

pre 13 godina

Nikol Dž. ima sve više pristalica a oni koji su njen pohod na Zapad i zavrtanje ruku moćnicima sveta posle početnih uspeha dobijaju sve više minusa. Ipak se kreće u boj, u boj, u boj, za Nikol Dž. i narod svoj!

moje ime

pre 13 godina

25%
(BgHQ, 15. februar 2013 09:44)
# Link komentara
Preporučujem (+1)
Ne preporučujem (-8)

ne brini, druze, to ovih 8 negativnih potice od ljudi sumnjive inteligencije. treba im crtati da 25% znaci da je 1 od 4 za sada. za 4 meseca ce biti 50%.

Dalje po jos 3 medalje

pre 13 godina

Ja autoru ove vesti zameram sto koristi nekakve neverodostojne izvore, a "strucnjake" tipa Martinoski i BaneUK zaobilazi.

Bojan

pre 13 godina

Jos je rano pricati o tome
Ali po trenutnoj situaciji u tenisu rekao bih da nije nerealno
Nole je najbolji na betonu, drugi na sljaci drugi na travi. Ukoliko nadal ne dostigne svoju formu nole uzima i tu titulu, a na wbu isto mu sansa lezi u duzem mecu protiv federera, godine su tu

Tvrtko

pre 13 godina

@ mangelos

Ne govorimo o fudbalerima. Federer, Đoković ili Ljubičić nemaju doktorske titule, ali se bolje izražavaju na engleskom, francuskom i engleskom nego naši političari, pa čak i mnogi univerzetski profesori, na srpskom i vrhunski su u svom poslu, gde su znanje i inteligencija, pored rada, osnovni preduslov za uspeh.

djoshhabejbee

pre 13 godina

Evo, danas je 15. februar, pa da kazem sada na pocetku sezone da ako neko ima sansu da osvoji sva cetiri gren slema onda je to Nole! Ja kazem sada da ce osvojiti sledeca tri, a ako to postigne, bice bez sumnje najbolji teniser u istoriji ovog sporta, posto se to u Open eri nije desilo. To bi znacilo da je najbolji tokom cele godine. Voleo bih da nole igra na sto manje turnira, da se sto vise cuva, pa da na tri najvaznija do kraja sezone pokaze da je u ovom trenutku najbolji. Najbolji zato sto igra u trenutku kada mu preti jos minimum 5 tenisera koji bi (ne racunajuci Federera i Nadala koji su to i bili), da igraju u nekom drugom trenutku, zasigurno bili broj 1, a to se nije desavalo ranije. NAPRED NOLE!

Ciga

pre 13 godina

"Zasto vise ne prestanete da Novaku dizete pritisak, koji je vec veliki. Mislim da je upravo taj pritisak (prevelika zelja koja dovodi do sagorevanja) razlog zasto nije prosle godine osvojio ono sto je najvise zeleo (RG i OI). Neko je vec pomenuo koliko je tesko imati tonus na svakom mecu na GS turnirima, a ja bih dodao da svi zaboravljaju neteniske faktore (kisa, odlaganja, tretman kod organizatora). "

I ja se pitam, ovo je vec peta tema o krajnim dostignicima Novaka Djokovica, svi mu vec upisali jos 5,6 gren-slemova do kraja karijere. Polako bre, rodjaci, cas posla se stvari okrenu, ne baksuzirajte coveka!

volim fudbal ali

pre 13 godina

Naravno da moze, sve je na njegovoj strani, Melburn, forma, samopouzdanje, podrska navijaca... A i ako ne osvoji nije strasno. Nije sve u pukom udaranju loptice, neka uziva u onome sto je sam zasluzio i neka ostane ovakav kakav jeste, jer samo je tako najveci. Zelim mu puno srece i zdravlja i porucio bih mu da nas manje nervira!

Ch1vu

pre 13 godina

Postoje svi preduslovi da Novak ostvari jedan od najvecih podviga u istoriji tenisa. Nakon Australije, gledajuci samo gren slemove, na redu je Pariz. Prosle godine igrao je finale, osetio atmosferu i pritisak zbog tada potencijalna cetiri vezana gren slema u dve godine. Nadal se vraca, i ne treba ga otpisati, on ce sve snage usmeriti na sljaku, ali to vise nije isti igrac, prvenstveno mentalno. Federer realno, fizicki ne moze da iznese borbu protiv Marija i Djokovica, a Endi nema igru za Novaka, sto smo videli u Melburnu. Najteze ce biti na Vimbldonu jer tu Federer ima jednu od poslednjih prilika za gren slem, to mu je druga kuca. Marej je prosle godine trijumfovao na olimpijskom turniru, zna kako se tamo pobedjuje. Novaku je tu potrebna najbolja moguca igra i najbolja forma kako bi sa tri gren slema, pun samopouzdanja otisao u Ameriku, gde ako svi uslovi budu normalni (bez vetra, iznenadnih padavina, odlaganja zbog vanrednog stanja) ima najvece sanse da postane apsolutni prvak 2013. godine. Sta je najvaznije za taj uspeh osim naravno dobre igre? Prvo zdravlje, zatim, potrebna mu je mentalna stabilnost cele godine, sto ima, i bila je potrebna titula u Melburnu, gde je video da moze da ispise anale teniske igre. Pored tih cinilaca, treba da preskoci mozda neki masters zbog oporavka jer sezona predugo traje, i mozda najvaznije, potpuni fokus na svaki gren slem pojedinacno. Posvecenost ima, igru ima, talenat na pretek, samopouzdanje na maksimalnom nivou, neka ga zdravlje sluzi!

Doktor

pre 13 godina

Neka bude zadovoljan, a i vi, ako osvoji jos jedan GS a ne sva cetiri...Spustite se malo na zemlju...
(RF, 15. februar 2013 12:08)

Ti si se do sada već mnogo puta dokazao kao veliki teniski "znalac",pa ti zato preporučujem da pređeš na rubriku LJUBIMAC i počneš tamo da ostavljaš tvoje glupe komentare.

Nikola

pre 13 godina

Nije smak sveta ako ne osvoji sva cetiri slema.Nole moze da udje u istoriju i na ovaj nacin,neka osvoji RG,Monte Karlo i Sinsinati!Postao bi prvi teniser koji ima masters i slem kolekciju.Mislim da ima velike sanse da osvoji kalendarski slem.Nadal sigurno nije favorit u Parizu,Vimbldon ce biti veoma tezak(Marej,Federer,Conga,Berdih) a Njujork je druga prica jer je veoma tesko dobiti Noleta na betonu(ako ga vreme posluzi)finale protiv Nadala nije ni pocelo na vreme(zbog pljuska)a tek finale protiv Mareja(veoma jak vetar) mogao je Nole da dobije oba finala u Njujorku.

Jova

pre 13 godina

(Joca 011, 15. februar 2013 10:31)

Slažem se u potpunosti. Voljela bih da ne mislim tako ali sam skoro ubijeđena ( posle prošlogodišnjeg W posebno ) da sport nisu mimoišle zakonitosti koje postoje u današnjem svijetu.

To me ipak ne spriječava da uživam u igrama koje Novak pruža. I da se ne nadam, optimista i naivac kakva sam.

Važno je da je Novak kompletan igrač i da je, kao niko do sada, sposoban postaviti ljestvicu na najvišu visinu. Samo zdravlja, pa šta bude.

Pozdrav svima

ShomyRedDevil

pre 13 godina

Koliko ovde ima ljudi nezadovoljnih sobom i svojim zivotom,koliko zlobe u njima...ccc ZALOSNO!!!Naravno da moze!!!NAPRE MAJSTORE!!!

Predo

pre 13 godina

Malo je ljudi, koji bi to želeli kao ja, ali želim da vam ilustrujem koliko je to teško i da ne bi trebali biti razočarani, ako se to ne desi. U jednoj od prethodnih tema o broju GS-ova neki su spominjali cifre od 20+, što samo pokazuje kakva su očekivanja nacije i Novakovih navijača. Da se vratimo temi. Da bi Novak uspeo, mora biti zdrav, što podrazumeva ne samo velike povrede, nego i one sitne, poput žuljeva, istegnuća mišića i sl., koje su više-manje normalne, ili da ne zakači neki virus, koji bi ga oslabio ili onemogućio da normalno trenira. Mora da bude izuzetno motivisan, a ko je od nas svakog dana motivisan i raspoložen na poslu. Ne radi se samo o mečevima, nego i o svakodnevnim teškim treninzima. Mora da ima sreće i da dobije sve one tesne mečeve, koje on uglavnom dobija. Setite se samo meča sa Vavrinkom ove godine, pa mečeva sa Marejem u Rimu 2011. i Šangaju 2012. i mečeva sa Federerom na US Openu 2010. i 2011., gdje mu je pomogla vera, ali i fortuna. Mora da bude lišen privatnih problema i problema u porodici, koji mu mogu odvući pažnju i demotivisati ga. Najmanja verovatnost je da postoje određene igre i spletke onih, koji bi želeli da Novak ne uspije u tome, ali takvi sigurno postoje i to je teoretski moguće. I na kraju, morao bi kalkulisati i žrtvovati neke turnire iz Masters serije, jer osvojiti sve je nemoguće čak i teoretski. Do samog Rolan Garosa ima još 6 velikih turnira na betonu i šljaci i tada će stvari biti jasnije.

Turin Turambar

pre 13 godina

Zasto vise ne prestanete da Novaku dizete pritisak, koji je vec veliki. Mislim da je upravo taj pritisak (prevelika zelja koja dovodi do sagorevanja) razlog zasto nije prosle godine osvojio ono sto je najvise zeleo (RG i OI). Neko je vec pomenuo koliko je tesko imati tonus na svakom mecu na GS turnirima, a ja bih dodao da svi zaboravljaju neteniske faktore (kisa, odlaganja, tretman kod organizatora).

Mislim da je najbolje sada pricati o predstojecoj seriji Mastersa i pitanju koliko ih moze osvojiti Novak. Posebno ce biti interesantno kako ce sve ici na sljaci. Ja licno jedva cekam i samo se nadam da ce ga mimoici povrede i da ce sa bar 2 hiljadarke u dzepu sacekati RG. A onda, samo polako, bez uzbudjivanja, pa sta nam Bog da. Prosle godine je upravo "Visa sila" zamalo donela najveci preokret svih vremena. Da je kisa samo stala i ostavila mokar teren, Novak bi pobedio Rafu, jer cim mu loptice ne odskacu do neba (a u Parizu je to uvek slucaj), Novak dominira. Ali kisa je nastavila i sutradan je sljaka bila suva, a tada niko, ali bas niko ne moze da igra protiv Nadala u punoj formi. Svako ko je igrao tenis zna koliko je tesko svaku lopticu hvatati u visini ramena.

Nole, ako ovo citas, samo napred, ne uzbudjuj se i ne pridaj vaznosti nase puste zelje da te vidimo u podvigu kakav vidjen nije. Sve najbolje!

danilo

pre 13 godina

Veliki sam Noletov fan i smatram ga najboljim sportistom u istoriji Balkana a dečko još nema 26 godina.
Verujem da će biti i jedan od nekoliko igrača sa 10+ GS.
Medjutim, kada su u pitanju ostala tri GS ove godine, nisam tako siguran kao većina komentatora.
Neka je verovatnoća za svaki pojedini GS oko 50% za Noleta, lako se dolazi do cifre od oko 12% za sva tri.
Nekako mi se i čini da je to ta verovatnoća.
Pa ipak, šansa da igrač iz Srbije napravi ovo što je Nole do sada napravio bila je manja od jednog promila.
Nole je pobedio tu verovatnoću, možda će i ovu, mnogo povoljniju!

BgHQ

pre 13 godina

moje ime,
druze ne brinem ni malo ali nekima ne vredi ni crtati.Mislio sam da ce koriscenjem procenata biti lakse da shvate da posle Vimbldona. ce biti 75%.

Dylan Dog

pre 13 godina

@(Struka, 16. februar 2013 17:23)
Pre svega bi trebalo da Vas (a i mnoge dole potpisane) bude stid što se sa izrazitim nepoštovanjem obraćate nekoj osobi, a ponajpre što je ona ženskog pola i verovatno starija od Vas. Takođe je bezobrazluk da nekoga ko ima izražen osećaj nacionalne pripadnosti (potpuno normalno i prirodno osećanje) automatski proglašavate nacionalnim fundamentalistom (sociopatološka pojava).
Šta se podrazumeva termin "realni problemi"? Svaka osoba uvek ima realne probleme u toku života, i ma koliko ozbiljni oni bili - za datu osobu su uvek veliki. Sugerisati da zbog toga neko ne treba da gleda tenis i da se identifikuje sa fenomenalnom osobom kakav je Novak Đoković je obična budalaština, ali i perfidna zamena teza i nepristojno podmetanje.
Pojedinac treba da se bavi onim problemima koje može realno da reši i energiju da usmerava ka podizanju sopstvenih moralnih i stručnih kvaliteta i širenju pozitivne energije. Danas postoji ozbiljna tendencija da se samo loše stvari potenciraju, a narod mentalno sluđuje konstantnim držanjem u stanju egzistencijalne brige i straha, uz trovanje medijskim sadržajima krajnje problematičnog kvaliteta. A Srbija propada jer su je vodile osobe sumnjivih moralnih kvaliteta i nesumnjive nekompetentnosti, a ne zato što narod gleda tenis i ostale sportove.
Napisati da nam sportski uspesi "više štete no što nam koriste" predstavlja uvredu za zdrav razum.

Uzdravlje!

Djordjevic

pre 13 godina

Najveci izazov ce biti Vimbldon. Na sljaci nema Noleta ko da dobije sem Nadala koji nije u formi. Na travi moze svasta da se desi i igraci koji mu na sljaci ne mogu nista mogu da mu naprave probleme na travi (Marej, Delpo, Berdih, Conga... Svi su oni gadni ako polude). Federer je takodje mator da bi uradio Noletu ono sto uradi na RGu pre dve godine... Na travi je to malo drugacije.

Gracija

pre 13 godina

Slazem se sa komentatorom koji je rekao da su dovoljni Monte Karlo i RG, ja bi jos samo dodala Sinsinati. Dovoljno. Sve preko feeeenomeeenalno. Naravno ovo su samo moje zelje, a najveca je da je zdrav i srecan pa ce rezultati doci.

game, set and...

pre 13 godina

kao prvo, bleacherreport je portal za koji može da piše bilo ko, a ko čita njihove tekstove i ankete je diskutabilna stvar, tako da ako ja sada izjavim da Endi Mari, Del Potro ili bilo ko treći u 2014. (jer u 2013. to definitivno može samo Nole) može da uzme sva četiri GS-a ima otprilike istu težinu kao i ova anketa...
kao drugo, svi mi na ovim stranama koristimo pravo da slobodno izrazimo svoje mišljenje, kako neki tamo RF sa ko zna kojim ciframa ili bez njih, rafafanovi, mrmoti, Joško i kompanija sa jedne strane, tako i nikol dž. i svi sa druge... nakon svakog komentara imate mogućnost da komentatora preporučite ili ne, ali da mu zabranite da ima drugačije mišljenje od Vas???
ili argumentima na bilo koji tekst, ili "preporučujem"-"ne preporučujem" i kraj...

i za kraj, vezano za temu, ja Noletu želim skromno da osvoji RG, sve ostalo je mnogo manje bitno, a da li će ga osvojiti i nastaviti na sledeća dva GS-a, ne zavisi ni od našeg mišljenja, ni od mišljenja poštovanih čitalaca bleacherreport-a, pa čak ni od većine teniskog krema, već samo od Noleta samog...

berlondo

pre 13 godina

sta bre lupate ljudi,novak je digao tenis na visi nivo.To sto on danas radi sa reketom, mnogi ne bi mogli sa golom rukom da pogode......budimo realni