61

Ponedeljak, 04.02.2013.

21:08

Mari: Imam šansu za titulu na RG

Iako je samo jednom u karijeri došao do polufinala Rolan Garosa, treći teniser sveta Endi Mari smatra da ove sezone ima šanse da osvoji titulu u Parizu.

Autor: SO  |  Izvor: B92

Mari: Imam šansu za titulu na RG IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

61 Komentari

Sortiraj po:

ilke

pre 12 godina

Endi nikad nije bio igrač za šljaku. Nije imao zapažene rezultate uopšte. Tek u 2011. je nešto napravio. Igrao je polufinale Monaka, uzeo je Nadalu set, 2:1 na kraju; od Belučija izgubio u četvrtfinalu Madrida, da bi izgubio od Noleta u trileru polufinala Rima. I na kraju polufinale Roland Garosa.

To je bilo 2011. Prošle godine mu je glavni domet sezone na šljaci bio četvrtfinale. Međutim, ja ne bih tek tako otpisivao Endija. Imam utisak da je prošle sezone svesno propustio sezonu šljake, a usredsredio se na travu. Na kraju je uspio, igrao finale Vimbldona i osvojio Olimpijske.

Ova njegova izjava je tipično navijačka. Marijev maksimum na RG je polufinale i to ako mu žreb bude sklon.

Neki komentatori su davali loše prognoze. Mari će na RGu biti drugi nosilac. Rodžer brani titulu u Madridu, a Endi tamo nije igrao. Mari će sigurno biti broj dva uskoro.

Dakle, na RGu Nole prvi, Mari drugi nosilac. Realno je da Mari dođe do polufinala ako bude imao sreće, a za dalje vrlo teško. Treba proveriti kad je zadnji put Britanac igrao u finalu Roland Garosa?

Bojan

pre 12 godina

(sasa, 4. februar 2013 21:24)
pa ni USO nije ATP turnir, niti je to AO, RG i WB. Sto ce reci da je na ATPu 29:23 za Noleta po broju titula
(Mrvica, 4. februar 2013 22:02)
po cemu Nadal strepi od Noleta, pa pokazao je sa prethodne 3 pobede da to nije slucaj i da mu se 7 poraza pre toga nije uvuklo pod kozu.
(noleisthebest, 4. februar 2013 23:08)
ma da, Mari imao lak zreb, a koga je to Nole od jacih protivnika, sem del Potra, pobedio.
tacno je da Mari dobija vise medijske paznje nego sto bi da je iz neke druge zemlje, ali nikako to nije razlog sto je u vrhu (mozda ga cak toliki pritisak i sputava), u pitanju je odlican teniser sa vrhunskim predispozicijama.
(nesha, 5. februar 2013 05:38)
da, kisha je omela noleta da izgubi sa 3:0.
(Federer, 5. februar 2013 13:43)
ne bih rekao da nema nikakve sanse ali jesu vrlo male.
trenutno je situacija sa favoritima ovakva
1. Nole
2. Ferer
3. Federer i Mari (kojima dosta zavisi od spoljnih faktora, zreba, duzine meceva i slicno)
Sto se Nadala tice, zavisi u kakvoj formi se vrati, dugo nije igrao tako da stvarno veze nemam sta da ocekujem, uglavnom ukoliko bude odlicno igrao bice prvi favorit, ukoliko bude dobro igrao 2. ukoliko se ne vrati u formu ispada vrlo brzo.

rosa u podne

pre 12 godina

Mislim da postoji jedna varijanta koja nije sasvim neverovatna da Endi osvoji RG.

Prva 4 nosioca ce verovatno biti Nole, Rodzer, Endi i Ferer. Zreb moze da se namesti da u cetvrtfinalu igraju Rodzer i Rafa i Rafa dobije. Posle toga Nole i Rafa igraju 5-8 sati polufinale, Endi igra sa Fererom i nekako ga dobije (pitanje je ko je tu favorit). Onda u finalu sveziji Endi izdrzi par setova a Nole/Rafa se povredi.

Federer

pre 12 godina

Endi nema nikakve sanse na RG.Prvi favorit je Nadal,pa redom ostali.Uvek je na RG bilo u polufinalu 1-3,2-4,i nema nikakvih korekcija sto se tice nosioca na RG.Koji si na ATP listi u tom trenutku,bices isti nosilac na turniru.Jedino na Wimbldonu su moguce ovakve korekcije,odnosno da oni sami biraju nosioce bez obzira na listu.

Novak Djokovic

pre 12 godina

Ove godine Djokovic je kralj! Mislim da Nadal nema sta da trazi, predugacka pauza, nije igraoo dosta... 2013 je Noletova a za 2014 - videcemo! :))

Andy budi realan

pre 12 godina

Nadal ce biti na RG nosioc broj 1 a Djokovic broj 2 ili obrnuto, tako da nikako ne mogu da se sretnu pre finala. Trenutni plasman Rafe na listi ne znaci nista, organizatori imaju diskreciono pravo do odluce o nosiocima a 7 titula Rafe na RG-u je dovoljan razlog za to. Tako da Andy mora proci i Rafu i Noleta da bi osvojio turnir a za to sanse su 1:15

Xogar

pre 12 godina

Nazalost, s obzirom na Rafin plasman, on ce se, idealno gledajuci, sa nekim od prve cetvorke sresti vec u QF. Ne bih nikako voleo da je Rafa u Noletovoj polovini zreba a nadam se da ce se i organizatori potruditi da to tako ne bude.

sevson

pre 12 godina

Mozda mene zovu iz Barse. Bas bi voleo da igram sa mesijem. Jeste da sam prestao da igram pre 25 godina a i najveci domet mi je bila srpska liga. pa sta mozda napredujem. Nada umire poslednja.

mocca

pre 12 godina

Dragi Srbi hvala vam na podršci vidim da niste niti malo zajedljivi i da ste u globalu kao narod veoma širokog shvatanja iako 90% stanovništva nije izašlo iz zemlje Srbije.
(Andy Murray, 5. februar 2013 07:58)

... rece neko ko je 90% nepismen i zajedljiv. Koliko duhovne bede unaokolo!

pavle

pre 12 godina

Ljudi da se ne lazemo,kada je Rafa 100 % fit,ne moze niko ni blizu da mu parira na Roland Garosu,to i sami znate,a Marej tek nema gotovo nikakve sanse!

RafaFan

pre 12 godina

Hahah sta ste smesni s tim nole ovo nole ovo koda se njega tu sta pita.... prosle godine mu Rafa dodelio 3 tanjircica on je tu sporedna prica...ako Rafa bude igrao kako zna ni on ni Andy nece set uzet...ne samo u RG-u neg cela sezona sljake...! Prosle3 godine djokovic uzet set s tim da je Rafa igrao lose prosle sezone uzevsi kako on zna da igra na sljaci vrv radi straha no sad kad je isprasio djokovica 3xzaredom u finalima a sta je bitnije u RG-u sad ce on tek videt pravog Rafu ili King Of Clay!

Andy Murray

pre 12 godina

Dragi Srbi hvala vam na podršci vidim da niste niti malo zajedljivi i da ste u globalu kao narod veoma širokog shvatanja iako 90% stanovništva nije izašlo iz zemlje Srbije.

mare

pre 12 godina

Ima sanse da osvoji RG isto kao i ja xD Ovaj RG dobija Novak, a to ne kazem samo zato sto navijam za njega vec realno cim Rafa nije 100% fit, niko Noletu ne moze nista na RG :)

moz da bude

pre 12 godina

Prvo neko mora coveku da izvuce kolac iz ledja,i da mu odrade transplataciju srca,jer on nema dovoljno istog da
napravi dodatni cim ka vrhu. Da ne kazem,mogao bi imati i veca .... Za sljaku treba,brale,debelo oznojati guzu,trcati ko navijen,rastezati se satima po prasini i imati zivce ko sajle. To samo Spanac moze,a ,nadam se,od ove godine i Nole.

Ministar

pre 12 godina

Dobar si momak i sve to ali daj uozbilji se...Mada i sam kazes da ces imati sanse ako maksimalno iskoristis svaki dan...S obzirom da si Skot,opjanices se sigurno jedno vece i aj zdrao...

Milan NS

pre 12 godina

Pored ove izjave Mareja savrseno bi se uklopila slika koja kruzi fejsbukom. Na toj slici Rafa prilazi Mareju posle meca a dole stoji komentar: " gde si krenuo budali vidis da mu ni ja ne mogu nista"

boban_bg

pre 12 godina

@ Endi, rođače, ni Đoković, ni ti nećete osvojiti više od te jedne gren slem titule koju imate, i koje ste osvojili samo zato što su tada bili povređeni i Federer i Nadal.
(menađer, 4. februar 2013 22:08)

stvarno si car...a ja ni pod razno ne mogu da kapiram da ovaj komentar ima vise od 90% negativnih ocena, kada se covek mesecima vrhunski za.ebava na svaku vest.

sto se mene tice samo tako nastavi ;)

noleisthebest

pre 12 godina

Kakav lozac!
Bez forhenda nek bude presrecan sto je osvojio i onaj USO uz pomoc lakog zreba i vetra....
Najnapumpaniji igrac svih vremena....da je iz Litvanije, radio bi u magacinu....

Mad4Red

pre 12 godina

Nadal koma, a Nole nevera... Pa čoveče još uvek nisi zapamtio roze pilule pije tvoja mama a ti bele, opet si pomešao... Endi dečko ima ona stara, bolje ćutati i da misle da si budala, nego reći nešto i otkloniti sve sumnje!!!

Nebojsa

pre 12 godina

Ja to vidim ovako jedina sansa koju bi imao bila bi da Rafa i Nole budu na istoj polovini i da igraju mec pet sest sati a da on lako prodje Rodzera i tako bude odmoran u finalu samo tako bi imao neku sansu.

menađer

pre 12 godina

Endi, rođače, ni Đoković, ni ti nećete osvojiti više od te jedne gren slem titule koju imate, i koje ste osvojili samo zato što su tada bili povređeni i Federer i Nadal.

г4

pre 12 godina

Ако Надал не буде као што је био, на шљаци је Новак фаворит, јер Надала нико није испрескакао на тој подлози као он.

Jorgebarabahosa

pre 12 godina

Nole, Rafa, Federer i Ferer u 1/2 Finalu, a finale repriza proslogodisnjeg, s'tim sto Nole osvaja ovaj put. Vreme je!
A ti Muraj, bolje bi ti islo plivanje - veeeeruj mi

Mrvica

pre 12 godina

Hmm,Nadal se vraca i strepi od Noleta (koji mu je uso pod kozu ) kako ce da osvoji turnir gde ima status Boga, mislim da je nerealno da Mari daje ovakve izjave,ali i to je nesto .Mislim da je polufinale njegov limit. Zivi bili pa videli .

sasa

pre 12 godina

Andy osvojio 1 turnir,(ne racunam OI; jer nije oficijalni ATP turnir), izgubio nekih 19 turnira, ali je uvek zadovoljan svojom igrom...
Uvek se "poboljsava", i samo sto nije eksplodirao...
Nekako mi se cini da njegov bum je puno vise mediski hype, jer po rezultatima, nije ni blizu te price...

fortissimo

pre 12 godina

Prognoze su nezahvalne. Slazem se da uvek postoje favoriti, zato i sluzi ATP lista, ali ko zna, padne kisa nedelju dana, mecevi se igraju u dva dana, naleti neki tornado, mada je to u Parizu nemoguce, ali zemljotres je moguc. O svemu otom-potom.

Darko

pre 12 godina

Ovaj put se malo zaleteo sa izjavom. Moje misljenje je da Marej nema apsolutno nikakve sanse na Roland Garosu, sto potvrdjuju njegovi rezultati na sljaci prethodnih godina. Djokovic je odmah posle Rafe najbolji igrac na sljaci, ali ove godine mislim da je Nole prvi favorit, ako se uzme u obzir duga pauza Nadala

sasa

pre 12 godina

Andy osvojio 1 turnir,(ne racunam OI; jer nije oficijalni ATP turnir), izgubio nekih 19 turnira, ali je uvek zadovoljan svojom igrom...
Uvek se "poboljsava", i samo sto nije eksplodirao...
Nekako mi se cini da njegov bum je puno vise mediski hype, jer po rezultatima, nije ni blizu te price...

г4

pre 12 godina

Ако Надал не буде као што је био, на шљаци је Новак фаворит, јер Надала нико није испрескакао на тој подлози као он.

Darko

pre 12 godina

Ovaj put se malo zaleteo sa izjavom. Moje misljenje je da Marej nema apsolutno nikakve sanse na Roland Garosu, sto potvrdjuju njegovi rezultati na sljaci prethodnih godina. Djokovic je odmah posle Rafe najbolji igrac na sljaci, ali ove godine mislim da je Nole prvi favorit, ako se uzme u obzir duga pauza Nadala

fortissimo

pre 12 godina

Prognoze su nezahvalne. Slazem se da uvek postoje favoriti, zato i sluzi ATP lista, ali ko zna, padne kisa nedelju dana, mecevi se igraju u dva dana, naleti neki tornado, mada je to u Parizu nemoguce, ali zemljotres je moguc. O svemu otom-potom.

noleisthebest

pre 12 godina

Kakav lozac!
Bez forhenda nek bude presrecan sto je osvojio i onaj USO uz pomoc lakog zreba i vetra....
Najnapumpaniji igrac svih vremena....da je iz Litvanije, radio bi u magacinu....

Jorgebarabahosa

pre 12 godina

Nole, Rafa, Federer i Ferer u 1/2 Finalu, a finale repriza proslogodisnjeg, s'tim sto Nole osvaja ovaj put. Vreme je!
A ti Muraj, bolje bi ti islo plivanje - veeeeruj mi

Mad4Red

pre 12 godina

Nadal koma, a Nole nevera... Pa čoveče još uvek nisi zapamtio roze pilule pije tvoja mama a ti bele, opet si pomešao... Endi dečko ima ona stara, bolje ćutati i da misle da si budala, nego reći nešto i otkloniti sve sumnje!!!

Mrvica

pre 12 godina

Hmm,Nadal se vraca i strepi od Noleta (koji mu je uso pod kozu ) kako ce da osvoji turnir gde ima status Boga, mislim da je nerealno da Mari daje ovakve izjave,ali i to je nesto .Mislim da je polufinale njegov limit. Zivi bili pa videli .

Nebojsa

pre 12 godina

Ja to vidim ovako jedina sansa koju bi imao bila bi da Rafa i Nole budu na istoj polovini i da igraju mec pet sest sati a da on lako prodje Rodzera i tako bude odmoran u finalu samo tako bi imao neku sansu.

Milan NS

pre 12 godina

Pored ove izjave Mareja savrseno bi se uklopila slika koja kruzi fejsbukom. Na toj slici Rafa prilazi Mareju posle meca a dole stoji komentar: " gde si krenuo budali vidis da mu ni ja ne mogu nista"

boban_bg

pre 12 godina

@ Endi, rođače, ni Đoković, ni ti nećete osvojiti više od te jedne gren slem titule koju imate, i koje ste osvojili samo zato što su tada bili povređeni i Federer i Nadal.
(menađer, 4. februar 2013 22:08)

stvarno si car...a ja ni pod razno ne mogu da kapiram da ovaj komentar ima vise od 90% negativnih ocena, kada se covek mesecima vrhunski za.ebava na svaku vest.

sto se mene tice samo tako nastavi ;)

moz da bude

pre 12 godina

Prvo neko mora coveku da izvuce kolac iz ledja,i da mu odrade transplataciju srca,jer on nema dovoljno istog da
napravi dodatni cim ka vrhu. Da ne kazem,mogao bi imati i veca .... Za sljaku treba,brale,debelo oznojati guzu,trcati ko navijen,rastezati se satima po prasini i imati zivce ko sajle. To samo Spanac moze,a ,nadam se,od ove godine i Nole.

sevson

pre 12 godina

Mozda mene zovu iz Barse. Bas bi voleo da igram sa mesijem. Jeste da sam prestao da igram pre 25 godina a i najveci domet mi je bila srpska liga. pa sta mozda napredujem. Nada umire poslednja.

mocca

pre 12 godina

Dragi Srbi hvala vam na podršci vidim da niste niti malo zajedljivi i da ste u globalu kao narod veoma širokog shvatanja iako 90% stanovništva nije izašlo iz zemlje Srbije.
(Andy Murray, 5. februar 2013 07:58)

... rece neko ko je 90% nepismen i zajedljiv. Koliko duhovne bede unaokolo!

mare

pre 12 godina

Ima sanse da osvoji RG isto kao i ja xD Ovaj RG dobija Novak, a to ne kazem samo zato sto navijam za njega vec realno cim Rafa nije 100% fit, niko Noletu ne moze nista na RG :)

menađer

pre 12 godina

Endi, rođače, ni Đoković, ni ti nećete osvojiti više od te jedne gren slem titule koju imate, i koje ste osvojili samo zato što su tada bili povređeni i Federer i Nadal.

Ministar

pre 12 godina

Dobar si momak i sve to ali daj uozbilji se...Mada i sam kazes da ces imati sanse ako maksimalno iskoristis svaki dan...S obzirom da si Skot,opjanices se sigurno jedno vece i aj zdrao...

Xogar

pre 12 godina

Nazalost, s obzirom na Rafin plasman, on ce se, idealno gledajuci, sa nekim od prve cetvorke sresti vec u QF. Ne bih nikako voleo da je Rafa u Noletovoj polovini zreba a nadam se da ce se i organizatori potruditi da to tako ne bude.

Novak Djokovic

pre 12 godina

Ove godine Djokovic je kralj! Mislim da Nadal nema sta da trazi, predugacka pauza, nije igraoo dosta... 2013 je Noletova a za 2014 - videcemo! :))

Andy budi realan

pre 12 godina

Nadal ce biti na RG nosioc broj 1 a Djokovic broj 2 ili obrnuto, tako da nikako ne mogu da se sretnu pre finala. Trenutni plasman Rafe na listi ne znaci nista, organizatori imaju diskreciono pravo do odluce o nosiocima a 7 titula Rafe na RG-u je dovoljan razlog za to. Tako da Andy mora proci i Rafu i Noleta da bi osvojio turnir a za to sanse su 1:15

rosa u podne

pre 12 godina

Mislim da postoji jedna varijanta koja nije sasvim neverovatna da Endi osvoji RG.

Prva 4 nosioca ce verovatno biti Nole, Rodzer, Endi i Ferer. Zreb moze da se namesti da u cetvrtfinalu igraju Rodzer i Rafa i Rafa dobije. Posle toga Nole i Rafa igraju 5-8 sati polufinale, Endi igra sa Fererom i nekako ga dobije (pitanje je ko je tu favorit). Onda u finalu sveziji Endi izdrzi par setova a Nole/Rafa se povredi.

Andy Murray

pre 12 godina

Dragi Srbi hvala vam na podršci vidim da niste niti malo zajedljivi i da ste u globalu kao narod veoma širokog shvatanja iako 90% stanovništva nije izašlo iz zemlje Srbije.

pavle

pre 12 godina

Ljudi da se ne lazemo,kada je Rafa 100 % fit,ne moze niko ni blizu da mu parira na Roland Garosu,to i sami znate,a Marej tek nema gotovo nikakve sanse!

Bojan

pre 12 godina

(sasa, 4. februar 2013 21:24)
pa ni USO nije ATP turnir, niti je to AO, RG i WB. Sto ce reci da je na ATPu 29:23 za Noleta po broju titula
(Mrvica, 4. februar 2013 22:02)
po cemu Nadal strepi od Noleta, pa pokazao je sa prethodne 3 pobede da to nije slucaj i da mu se 7 poraza pre toga nije uvuklo pod kozu.
(noleisthebest, 4. februar 2013 23:08)
ma da, Mari imao lak zreb, a koga je to Nole od jacih protivnika, sem del Potra, pobedio.
tacno je da Mari dobija vise medijske paznje nego sto bi da je iz neke druge zemlje, ali nikako to nije razlog sto je u vrhu (mozda ga cak toliki pritisak i sputava), u pitanju je odlican teniser sa vrhunskim predispozicijama.
(nesha, 5. februar 2013 05:38)
da, kisha je omela noleta da izgubi sa 3:0.
(Federer, 5. februar 2013 13:43)
ne bih rekao da nema nikakve sanse ali jesu vrlo male.
trenutno je situacija sa favoritima ovakva
1. Nole
2. Ferer
3. Federer i Mari (kojima dosta zavisi od spoljnih faktora, zreba, duzine meceva i slicno)
Sto se Nadala tice, zavisi u kakvoj formi se vrati, dugo nije igrao tako da stvarno veze nemam sta da ocekujem, uglavnom ukoliko bude odlicno igrao bice prvi favorit, ukoliko bude dobro igrao 2. ukoliko se ne vrati u formu ispada vrlo brzo.

RafaFan

pre 12 godina

Hahah sta ste smesni s tim nole ovo nole ovo koda se njega tu sta pita.... prosle godine mu Rafa dodelio 3 tanjircica on je tu sporedna prica...ako Rafa bude igrao kako zna ni on ni Andy nece set uzet...ne samo u RG-u neg cela sezona sljake...! Prosle3 godine djokovic uzet set s tim da je Rafa igrao lose prosle sezone uzevsi kako on zna da igra na sljaci vrv radi straha no sad kad je isprasio djokovica 3xzaredom u finalima a sta je bitnije u RG-u sad ce on tek videt pravog Rafu ili King Of Clay!

ilke

pre 12 godina

Endi nikad nije bio igrač za šljaku. Nije imao zapažene rezultate uopšte. Tek u 2011. je nešto napravio. Igrao je polufinale Monaka, uzeo je Nadalu set, 2:1 na kraju; od Belučija izgubio u četvrtfinalu Madrida, da bi izgubio od Noleta u trileru polufinala Rima. I na kraju polufinale Roland Garosa.

To je bilo 2011. Prošle godine mu je glavni domet sezone na šljaci bio četvrtfinale. Međutim, ja ne bih tek tako otpisivao Endija. Imam utisak da je prošle sezone svesno propustio sezonu šljake, a usredsredio se na travu. Na kraju je uspio, igrao finale Vimbldona i osvojio Olimpijske.

Ova njegova izjava je tipično navijačka. Marijev maksimum na RG je polufinale i to ako mu žreb bude sklon.

Neki komentatori su davali loše prognoze. Mari će na RGu biti drugi nosilac. Rodžer brani titulu u Madridu, a Endi tamo nije igrao. Mari će sigurno biti broj dva uskoro.

Dakle, na RGu Nole prvi, Mari drugi nosilac. Realno je da Mari dođe do polufinala ako bude imao sreće, a za dalje vrlo teško. Treba proveriti kad je zadnji put Britanac igrao u finalu Roland Garosa?

Federer

pre 12 godina

Endi nema nikakve sanse na RG.Prvi favorit je Nadal,pa redom ostali.Uvek je na RG bilo u polufinalu 1-3,2-4,i nema nikakvih korekcija sto se tice nosioca na RG.Koji si na ATP listi u tom trenutku,bices isti nosilac na turniru.Jedino na Wimbldonu su moguce ovakve korekcije,odnosno da oni sami biraju nosioce bez obzira na listu.

menađer

pre 12 godina

Endi, rođače, ni Đoković, ni ti nećete osvojiti više od te jedne gren slem titule koju imate, i koje ste osvojili samo zato što su tada bili povređeni i Federer i Nadal.

RafaFan

pre 12 godina

Hahah sta ste smesni s tim nole ovo nole ovo koda se njega tu sta pita.... prosle godine mu Rafa dodelio 3 tanjircica on je tu sporedna prica...ako Rafa bude igrao kako zna ni on ni Andy nece set uzet...ne samo u RG-u neg cela sezona sljake...! Prosle3 godine djokovic uzet set s tim da je Rafa igrao lose prosle sezone uzevsi kako on zna da igra na sljaci vrv radi straha no sad kad je isprasio djokovica 3xzaredom u finalima a sta je bitnije u RG-u sad ce on tek videt pravog Rafu ili King Of Clay!

Andy Murray

pre 12 godina

Dragi Srbi hvala vam na podršci vidim da niste niti malo zajedljivi i da ste u globalu kao narod veoma širokog shvatanja iako 90% stanovništva nije izašlo iz zemlje Srbije.

boban_bg

pre 12 godina

@ Endi, rođače, ni Đoković, ni ti nećete osvojiti više od te jedne gren slem titule koju imate, i koje ste osvojili samo zato što su tada bili povređeni i Federer i Nadal.
(menađer, 4. februar 2013 22:08)

stvarno si car...a ja ni pod razno ne mogu da kapiram da ovaj komentar ima vise od 90% negativnih ocena, kada se covek mesecima vrhunski za.ebava na svaku vest.

sto se mene tice samo tako nastavi ;)

pavle

pre 12 godina

Ljudi da se ne lazemo,kada je Rafa 100 % fit,ne moze niko ni blizu da mu parira na Roland Garosu,to i sami znate,a Marej tek nema gotovo nikakve sanse!

sasa

pre 12 godina

Andy osvojio 1 turnir,(ne racunam OI; jer nije oficijalni ATP turnir), izgubio nekih 19 turnira, ali je uvek zadovoljan svojom igrom...
Uvek se "poboljsava", i samo sto nije eksplodirao...
Nekako mi se cini da njegov bum je puno vise mediski hype, jer po rezultatima, nije ni blizu te price...

Jorgebarabahosa

pre 12 godina

Nole, Rafa, Federer i Ferer u 1/2 Finalu, a finale repriza proslogodisnjeg, s'tim sto Nole osvaja ovaj put. Vreme je!
A ti Muraj, bolje bi ti islo plivanje - veeeeruj mi

rosa u podne

pre 12 godina

Mislim da postoji jedna varijanta koja nije sasvim neverovatna da Endi osvoji RG.

Prva 4 nosioca ce verovatno biti Nole, Rodzer, Endi i Ferer. Zreb moze da se namesti da u cetvrtfinalu igraju Rodzer i Rafa i Rafa dobije. Posle toga Nole i Rafa igraju 5-8 sati polufinale, Endi igra sa Fererom i nekako ga dobije (pitanje je ko je tu favorit). Onda u finalu sveziji Endi izdrzi par setova a Nole/Rafa se povredi.

Andy budi realan

pre 12 godina

Nadal ce biti na RG nosioc broj 1 a Djokovic broj 2 ili obrnuto, tako da nikako ne mogu da se sretnu pre finala. Trenutni plasman Rafe na listi ne znaci nista, organizatori imaju diskreciono pravo do odluce o nosiocima a 7 titula Rafe na RG-u je dovoljan razlog za to. Tako da Andy mora proci i Rafu i Noleta da bi osvojio turnir a za to sanse su 1:15

Mad4Red

pre 12 godina

Nadal koma, a Nole nevera... Pa čoveče još uvek nisi zapamtio roze pilule pije tvoja mama a ti bele, opet si pomešao... Endi dečko ima ona stara, bolje ćutati i da misle da si budala, nego reći nešto i otkloniti sve sumnje!!!

Federer

pre 12 godina

Endi nema nikakve sanse na RG.Prvi favorit je Nadal,pa redom ostali.Uvek je na RG bilo u polufinalu 1-3,2-4,i nema nikakvih korekcija sto se tice nosioca na RG.Koji si na ATP listi u tom trenutku,bices isti nosilac na turniru.Jedino na Wimbldonu su moguce ovakve korekcije,odnosno da oni sami biraju nosioce bez obzira na listu.

noleisthebest

pre 12 godina

Kakav lozac!
Bez forhenda nek bude presrecan sto je osvojio i onaj USO uz pomoc lakog zreba i vetra....
Najnapumpaniji igrac svih vremena....da je iz Litvanije, radio bi u magacinu....

fortissimo

pre 12 godina

Prognoze su nezahvalne. Slazem se da uvek postoje favoriti, zato i sluzi ATP lista, ali ko zna, padne kisa nedelju dana, mecevi se igraju u dva dana, naleti neki tornado, mada je to u Parizu nemoguce, ali zemljotres je moguc. O svemu otom-potom.

Mrvica

pre 12 godina

Hmm,Nadal se vraca i strepi od Noleta (koji mu je uso pod kozu ) kako ce da osvoji turnir gde ima status Boga, mislim da je nerealno da Mari daje ovakve izjave,ali i to je nesto .Mislim da je polufinale njegov limit. Zivi bili pa videli .

mocca

pre 12 godina

Dragi Srbi hvala vam na podršci vidim da niste niti malo zajedljivi i da ste u globalu kao narod veoma širokog shvatanja iako 90% stanovništva nije izašlo iz zemlje Srbije.
(Andy Murray, 5. februar 2013 07:58)

... rece neko ko je 90% nepismen i zajedljiv. Koliko duhovne bede unaokolo!

Darko

pre 12 godina

Ovaj put se malo zaleteo sa izjavom. Moje misljenje je da Marej nema apsolutno nikakve sanse na Roland Garosu, sto potvrdjuju njegovi rezultati na sljaci prethodnih godina. Djokovic je odmah posle Rafe najbolji igrac na sljaci, ali ove godine mislim da je Nole prvi favorit, ako se uzme u obzir duga pauza Nadala

Milan NS

pre 12 godina

Pored ove izjave Mareja savrseno bi se uklopila slika koja kruzi fejsbukom. Na toj slici Rafa prilazi Mareju posle meca a dole stoji komentar: " gde si krenuo budali vidis da mu ni ja ne mogu nista"

г4

pre 12 godina

Ако Надал не буде као што је био, на шљаци је Новак фаворит, јер Надала нико није испрескакао на тој подлози као он.

Nebojsa

pre 12 godina

Ja to vidim ovako jedina sansa koju bi imao bila bi da Rafa i Nole budu na istoj polovini i da igraju mec pet sest sati a da on lako prodje Rodzera i tako bude odmoran u finalu samo tako bi imao neku sansu.

Bojan

pre 12 godina

(sasa, 4. februar 2013 21:24)
pa ni USO nije ATP turnir, niti je to AO, RG i WB. Sto ce reci da je na ATPu 29:23 za Noleta po broju titula
(Mrvica, 4. februar 2013 22:02)
po cemu Nadal strepi od Noleta, pa pokazao je sa prethodne 3 pobede da to nije slucaj i da mu se 7 poraza pre toga nije uvuklo pod kozu.
(noleisthebest, 4. februar 2013 23:08)
ma da, Mari imao lak zreb, a koga je to Nole od jacih protivnika, sem del Potra, pobedio.
tacno je da Mari dobija vise medijske paznje nego sto bi da je iz neke druge zemlje, ali nikako to nije razlog sto je u vrhu (mozda ga cak toliki pritisak i sputava), u pitanju je odlican teniser sa vrhunskim predispozicijama.
(nesha, 5. februar 2013 05:38)
da, kisha je omela noleta da izgubi sa 3:0.
(Federer, 5. februar 2013 13:43)
ne bih rekao da nema nikakve sanse ali jesu vrlo male.
trenutno je situacija sa favoritima ovakva
1. Nole
2. Ferer
3. Federer i Mari (kojima dosta zavisi od spoljnih faktora, zreba, duzine meceva i slicno)
Sto se Nadala tice, zavisi u kakvoj formi se vrati, dugo nije igrao tako da stvarno veze nemam sta da ocekujem, uglavnom ukoliko bude odlicno igrao bice prvi favorit, ukoliko bude dobro igrao 2. ukoliko se ne vrati u formu ispada vrlo brzo.

Xogar

pre 12 godina

Nazalost, s obzirom na Rafin plasman, on ce se, idealno gledajuci, sa nekim od prve cetvorke sresti vec u QF. Ne bih nikako voleo da je Rafa u Noletovoj polovini zreba a nadam se da ce se i organizatori potruditi da to tako ne bude.

moz da bude

pre 12 godina

Prvo neko mora coveku da izvuce kolac iz ledja,i da mu odrade transplataciju srca,jer on nema dovoljno istog da
napravi dodatni cim ka vrhu. Da ne kazem,mogao bi imati i veca .... Za sljaku treba,brale,debelo oznojati guzu,trcati ko navijen,rastezati se satima po prasini i imati zivce ko sajle. To samo Spanac moze,a ,nadam se,od ove godine i Nole.

sevson

pre 12 godina

Mozda mene zovu iz Barse. Bas bi voleo da igram sa mesijem. Jeste da sam prestao da igram pre 25 godina a i najveci domet mi je bila srpska liga. pa sta mozda napredujem. Nada umire poslednja.

Novak Djokovic

pre 12 godina

Ove godine Djokovic je kralj! Mislim da Nadal nema sta da trazi, predugacka pauza, nije igraoo dosta... 2013 je Noletova a za 2014 - videcemo! :))

Ministar

pre 12 godina

Dobar si momak i sve to ali daj uozbilji se...Mada i sam kazes da ces imati sanse ako maksimalno iskoristis svaki dan...S obzirom da si Skot,opjanices se sigurno jedno vece i aj zdrao...

mare

pre 12 godina

Ima sanse da osvoji RG isto kao i ja xD Ovaj RG dobija Novak, a to ne kazem samo zato sto navijam za njega vec realno cim Rafa nije 100% fit, niko Noletu ne moze nista na RG :)

ilke

pre 12 godina

Endi nikad nije bio igrač za šljaku. Nije imao zapažene rezultate uopšte. Tek u 2011. je nešto napravio. Igrao je polufinale Monaka, uzeo je Nadalu set, 2:1 na kraju; od Belučija izgubio u četvrtfinalu Madrida, da bi izgubio od Noleta u trileru polufinala Rima. I na kraju polufinale Roland Garosa.

To je bilo 2011. Prošle godine mu je glavni domet sezone na šljaci bio četvrtfinale. Međutim, ja ne bih tek tako otpisivao Endija. Imam utisak da je prošle sezone svesno propustio sezonu šljake, a usredsredio se na travu. Na kraju je uspio, igrao finale Vimbldona i osvojio Olimpijske.

Ova njegova izjava je tipično navijačka. Marijev maksimum na RG je polufinale i to ako mu žreb bude sklon.

Neki komentatori su davali loše prognoze. Mari će na RGu biti drugi nosilac. Rodžer brani titulu u Madridu, a Endi tamo nije igrao. Mari će sigurno biti broj dva uskoro.

Dakle, na RGu Nole prvi, Mari drugi nosilac. Realno je da Mari dođe do polufinala ako bude imao sreće, a za dalje vrlo teško. Treba proveriti kad je zadnji put Britanac igrao u finalu Roland Garosa?