Košarka 51

Petak, 15.06.2012.

08:50

Lebron i Vejd uzvratili za 1-1

Košarkaši Majamija pobedili su Oklahomu sa 100:96 na gostovanju i tako izjednačili na 1-1 u seriji u velikom finalu NBA lige.

Lebron i Vejd uzvratili za 1-1 IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

51 Komentari

Sortiraj po:

Bojan

pre 11 godina

(zgh, 16. jun 2012 18:14)
da, slazem se, majkl je u 27. godini imao postignutih 2425 poena, ali iz 70 meceva (najvecim delom zato sto je ispadao ranije). LBJ imao 3194 poena ali i 112 meceva, covek nikada nije ispadao u prvoj rundi, a ovo mu je vec trece finale i 3. put da igra 20 meceva u plej-ofu (a ovaj jos nije gotov). Majkl je samo 2 puta u celoj karijeri odigrao taj broj meceva.

zgh

pre 11 godina

Ne znam dali je Jordan davao vise od Lebrona poena po utakmici,ali znam da je Lebron jedini igrac u istoriji koji je vec u 27 godini ziovta u play offu dao vise od 3000 koseva.
Evo ova stranica pa ima sva statistika.basketball reference.

Bojan

pre 11 godina

(zgh, 16. jun 2012 03:13)
ne prolazi Lebronu vreme, imace on ovakve jos 3-4 sezone, medjutim definitivno mu je frka jer igra neverovatno dobro i jako je blizu. Meloun je najbolje igrao 97-99 (bio 2 puta MVP, jednom su mu maznuli zbog buduceg Dzordanovog povlacenja) i dva puta uzastopno je dogurao do finala, gde je izgubio i to drugi put zaista za dlaku, treci put vec nije imao snage da izgura ekipu u plej-ofu do finala. Tako da LBJ na neki nacin ovo jeste biti ili ne biti sa psihicke strane.
Sto se igre tice, MJ nije bio ni priblizno dobar osim u postizanju poena gde ipak jeste bio bolji (ali za nekih 4-5 poena, no mozda je to posledica slabijih odbrana) i mogao je lakse sebi da otvori prostor za sut.

zgh

pre 11 godina

Neki dan sam slusao komentar Charlesa Barkleya u vezi sa Lebronom.On kaze da je Lebron James najbolji igrac koji je igrao kosarku ikada,ali da on nije poitnt guard (bek pucac) poput Jordana ili Brayanta i da ne treba od njega ocekivati da stalno koristi sut iz vana.Zato Lebron obavlja 20 drugih poslova na terenu koje Jordan i Brayant nisu kadri,pa opet i pored toga Lebron daje vise poena po utakmici nego sto je to radio nekada Jordan i danas Bryant.Bude li Lebron kraj karijere docekao u ovakvom izdanju po broju poena ce nadmasiti obadvojicu.Duran je veliki igrac ali se mora uzeti u obzir da mu je mnogo lakse igrati ovo finale nego Lebronu,on je tek krocio u svijet NBA kosarke i slava je pred njim.Lebronu lagano vrijeme prolazi iako ima 27,ali vec se nervoza uvukla u glavu zbog neosvajanja titule do sada.

Marko

pre 11 godina

Umalo da zaboravim, u neizvesnoj zavrsnici prednost je na strani Durenta, ima mirniju glavu i bolja resenja od Lebrona sto je pokazao u toku ligaskog dela sa sutevima uz zvuki sirene...da se razumemo, ovaj sada sut je nebitan, promasi i on ponekad... 1 od 3 mora da omasi.. A upravo te zavrsnice Djordana i Kobija lansiraju na visi nivo u odnosu na sve druge igrace. Da bi se Lebron "prikljucio" na taj nivo mora jako da se dokaze u zavrsnicama sto mu do sada nije uspevalo.

Marko

pre 11 godina

Ne znam cemu ovo prepucavanje ko je bolji kada se konacan ishod finala zna, a to je da Oklahoma dobija bar jednu od naredne 3 tekme na Floridi i kao domacin resava pitanje sampiona... Jednostavno, citave sezone igraju najlepsu i najbrzu kosarku, na veci broj poena... Imaju najboljeg napadaca u ligi - Durenta , najboljeg defanzivca i blokera - Ibaku ( Ben Valas bi mu pozavideo), najludjeg Wesbruka, najboljeg sestog igraca Hardena i ubedljivo najduzu klupu u citavoj ligi a samim tim i od Majamija.. Nece moci Lebron i Wejd uz polupovredjenog Bosa da iznesu citavu finalnu seriju, presudice mnogo veci fond kvalitetnih igraca u Oklahomi... A ljudi, da se razumemo, Blejk ,Calmers, Miler...to su epizodisti... Oklahoma definitivno uzima prsten!

cataclysm

pre 11 godina

Neki pisu da treba otpistiti trenera okc-a, jer kao on je kriv zbog ovog gubitka.Mogu samo da kazem LOL, jer da nije njega OKC bi i dalje bio neki drugorazredni tim i niko nebi ni znao za njihnosim ovih iz oklahome.On je inspirisao i trenirao igrace koji su na kraju stigli do velikog finala NBA-a.A videcemo mogu li da pobede HEAT i po prvi put odnesu titulu

d-wade & LBJ6

pre 11 godina

bojane 1 na 1 nista ne znaci,jer lebron je mnogo veci od jordan,i ja navijam za majami ali lebron niti iko drugi nece biti bolji od jordana,cak i ako lebronu wade upeca 6 titula,ja volim lebrona ali ti pricas gluposti

Bojan

pre 11 godina

hahahah e moji vi poznavalci nba lige zar stvarno mislite da sijetl moze da izbaci mocni miami hahahhah 10 igraca booljih od lebrona hm pa jedini ko moze da bude bolji od lebrona su dva lebrona hahahhaha a to sto ljudi misle da je djordan najbolji svih vremena dokazuju da nemaju veze sa kosarkom djordan je davao 30 poena 5s 5a po mecu a lebron ima skoro tripldabl po utakmici 28p 8s 7a u karijeri hahahha i lagano bi odro djordana 1v1 kada je ovaj bio u najboljoj formi hahahaha idite gledajte bocanje ili neki drugi sport jer ovaj nije za vas hahahha

neobavesten

pre 11 godina

Ja ne mogu da verujem kako je OKC izgubio. Umesto da povedu sa 2-0 u seriji, oni izgube mec. Onog njihovog trenera treba otpustiti kad onakvu takticku gresku napravi na 7,5 sekundi do kraja!

florida

pre 11 godina

Najjaci su mi ovi sto dizu Durenta u nebo,a do pre par dana su navijali za SAS kad je vodio 2-0 i smejali se Kevinu sa komentarima kako ga je Manu poslao po burek,izrugivali mu se,i ostavljali komentar ,,Jedan je Manu",a kad ih je OKC izbacila onda ,,Jedan je Durantula". Jel ima neko ko je od pocetka bio za OKC,il su sve Majami hejteri?

objektivno

pre 11 godina

Postoje neki faulovi koji se nikada svirali pre Duranta. Na primer on spusti ruke sa loptom nisko i onda, posto ima dugacke ruke, podvuce svoje ruke ispod ruku protivnika i cimne na gore, cime on inicira kontakt ali to je faul na njemu. Sudjenje je bilo vise protiv Majamija nego OKC, mada uvazavam i to sto kazu americki komentatori - malo je tesko suditi faulove na tako snaznim igracima kao sto je LeBron koji se i ne pomeri dok ga bijes, pa sudija ne vidi dobro faul. Bilo je par ociglednih gresaka protiv OKC, ali bar duplo toliko protiv Majamija. Heat je bio bolji u obe utakmice 80% vremena, ali imaju mentalne probleme, jer ruku na srce jedino Batije je tu normalan. Kad bi LeBron bio manje detinjast i kad bi razumeo kako da koristi svoje sposobnosti ceo OKC tim bi ispao vec na poluvremenu sa 5 ili 6 licnih. Ne sporim da je OKC odlican tim ali da su bolji onda bi oni vodili 80% utakmice a ne bi bilo obratno. Dodatni problem je sto trener Majamija nije bas spreman da parira promenama koje u toku utakmice sprovodi trener OKC.

Miki25

pre 11 godina

Zeljko, kakvo je to ponasanje? Naravno da je ljudima dozvoljeno da izraze svoje misljenje, nevezano da li su navijaci neke od 2 ekipa ili neutralni posmatraci... Zasluzena pobjeda Majamija, vodili su cio mec ali ga zamalo prokockali! Bice ovo veoma zanimljiva serija, kao sto se uostalom i ocekivalo... Sto se tice faula nad Durentom, bio je ali se sigurno nece svirati u NBA u zadnjem napadu a isto je bio i faul u napadu Durenta mada je prije toga bio faul nad Durentom gdje ga je Bos uhvatio oko struka ali to je nevazno, bolja ekipa sinoc je pobijedila!!! Tako je Bojane, nista bez tebe i tvog kompleksa u vidu Kobi Brajanta... Poz za sve fanove NBA

Anakin

pre 11 godina

Stiv Nes???
Covek ima 38 godina, o cemu ti to govoris???
Greg Oden???
Pravo pitanje je da li ce Oden ikada zaigrati kosarku, a ne da li ce otici u Majami kao slobodan agent. Covek je za 5 sezona u NBA odigrao 82 utakmice, znaci samo jednu PUNU sezonu, sto je smesno. Decko od 24 godine ima kolena kao starac od 65.
Zato Bojane, malo smanji dozivljaj, ova serija ce biti na krv i noz, i potpuno izjednacena, jer sve sto Durant moze da pogodi moze i LeBron (koji inace nije najbolji igrac svih vremena, cak sta vise mogu da nabrojim barem 10ak igraca boljih od njega), i mislim da ce prevagu doneti odbrana odn intezitet odbrane na najboljim igracima.
I jos jedna bitna stvar, ova serija ce puno zavisiti od Wade-a i Westbruka, iz prostog razloga sto ako Wade bude igrao kao sto je igrao protiv Bostona, Miami nema sanse, a ako Westbruck nastavi da ima procenat suta ispod 40% (sa prosekom od skoro 30 suteva po mecu) i ne krene barem malo da gura loptu pod kos (nisu to neki ekstra kvalitetni centri ali ce ubosti valjda nesto) Oklahoma nece izdrzati, jer ce svaku utakmicu resavati razlika od 5 do 10 poena.
Cisto da spomenem i sinocnju utakmicu... Prosto mi je neverovatno koliko je LeBron snazan i koliko kada ide na ulaz uspe da odgura sve oko sebe. Westbruck se ispucavao, ali je morao jer je Durant cuvan od Batije (ne znam sta je jeo ali je covek igrao odbranu kao lud a pogadjao sve sto je mogao), Ibaka odlican u odbrani, u napadu ga nema nigde, kao ni Perkinsa... Steta...

D Wade

pre 11 godina

Jako bitna pobeda Majamija,ali mora se poraditi na ocuvanju prednosti,tokom celog meca 15-ak razlike,a na kraju se doslo do situacije da se cak ispusti pobeda!I 1 mec je bila ista situacija,ali idemo dalje!Veoma bitna rola Batijea,Dzejms standardan,Vejd se budi,sto je strahovito bitno,Bos pokazao da je mozda i najbitniji clan velike trojke - 16p 15skokova!Samo jos kada bi calmers ubacio oko 10-ak poena tu bi Heat imao zaista dobru sansu za prsten!

Bojan

pre 11 godina

kako duhovit decko
(., 15. jun 2012 10:57)

duhovit,ne duhovit sve sto sam napisao je tacno. to sto je tvoja i ovih sto ti daju pluseve mrznja prema najboljem igracu svih vremena the kingu dzejms lebronu toliko velika to je vas problem. krivo mi je sto lajkersi nisu usli u finale jer su bolji tim od sijetla (onda bi gledali razbijanje nabedjenog igraca bryjanta) ali sta da se radi kad sudije guraju ovu ekipu posto su umislile da mogu da se biju sa velikim majamijem. ko god da je usao sa zapada nebi imao sanse protiv majamija i lebrona jer je majami previse jaka ekipa za svu buraniju sa zapada. od ove sezone pa nadalje krece dominacija majamija. jos kada budu dosli stiv nas greg oden i pikovi sa drafta ostale ekipe mogu da se oproste od titula za narednih 6-7 godina!

rk23lbj

pre 11 godina

Nisam pristrasan, ali moram da kazem da me je Miami odusevio u prve 3 cetvrtine...jos da su gradili kako treba(Perkins imao mnogo ofanzivnih) bilo bi +20 odakle bi se OKC tesko vratila. X factor ne postoji, jednostavno koji tim kompaktnije bude igrao u odbrani taj dobija...a sudeci po ovome sinoc, to ce biti Miami. Durant igra odlicno, sta vise...stravicno. Ali ko je gledao utakmicu jutros, i ko se iole razumije u kosarku primijetio je nezrelost u ekipi OKC(sutevi Westbrooka na pocetku utakmice, divljanje, faulovi Durenta, zabijanje Hardena) Imaju oni nesto, prsten uzimaju kad tad, mozda ce i vladati dugo. Ali ove godine mislim da je to Miami. Wade se budi. Ne izuzmite cinjenicu da je Bosh igrac koji uvijek moze dati 20+(i dalje mi nije jasno zasto mu ne spustaju vise lopti protiv Colisona i Perkinsa na 5m od kosa, to je po meni velika prevaga). Citam sad "Batier iz drugog plana, njegovih 5 trojki, on je prevaga..." Ljudi, taj covjek je igrao za reprezentaciju USA na svjetskom prvenstvu 2006. Suter u top 5 u NBA ligi 100%. Ono sto je karakteristicno kod Miami-a da ovako kao sto je Battier odigrao sinoc mogu da odigraju i Mike Miler i Chalmers, i Cool i James Jones. Svaki od navedenih mogu postici 3-4 trojke. OKC ne koristi centarski manjak, malo lopti ide 5-icama i zbog toga ce izgubiti. Osim ako se nesto neplanirano desi. Kako god, LeBron pokazao na zadnjem sutu da je veliki.

Gos'n

pre 11 godina

Ja ne mogu da smislim Majami i Dzejmsa. Postujem ga, ali ga ne podnosim. Ali reci da je ono faul je smesno. Takav faul se ne svira na kraju utakmice. Meni je diskutabilnije to sto Oklahoma sutira odmah i ostavlja Majamiju prostor za sut za pobedu. Jos Durant sutira iz teske pozicije. Bolje da je dobio loptu, igrao 1 na 1 i sutnuo sa kapice.

Ognjen

pre 11 godina

Nemoj neko da spominje slucajno faul na Durantom, posto je isti trebao biti van igre 3 min pre toga posle vise nego ociglednog faula u napadu.
(Zeljko, 15. jun 2012 09:48)
Aham,a ovog puta Lebron nije "razbio" Durenta??
Ju ju ju,sta bi ovo??Klasicno razbijanje.Naravno da je bilo faula na kraju,mada je Durent promasio sut koji obicno daje.
(jorogovan, 15. jun 2012 09:24)

Nekom je faul,nekom ne,ide se dalje. Intersnatno da igraci Miami ispipaju,rukama oko struka itd. Duranta,a cim krene u sut,sklone ruke. Pre faula Durnata u napadu na Batieu bio je faul Haslemu(ruke oko struka)
a onda cista komenzacija, ni kriv ni duzan Batie svirana licna...

Po meni prevagu je odneo Bosh sa skokovima i Batie sa tricama. Wejd-Westbrook su bili tu negde.Zasto westbrook toliko sutira? Mislim da je komenator na sport-klubu,dao podatak da westbrook kad sutne 25X na utakmici, Oklahome ima 25-5!Igra se akcija na Durenta, i Miami kao i druge ekipe pokusavaju da se odbrane od Duranta tako da ne primi loptu(i rukama i nogama,isto je radio Stephen Jackons).I onda westrbook mora da zavrsava napad,ali istina mogao bi cesce asistenciju centrima,
ali to je trener kriv.

P.s. Klasino razbijanje 32p Lebrona- 32p Durent???... Verovatno ona vazna 2 poena L.Jamesa u 4 cetvrtini i jedina da nisu slobodna bacanja. I jedini poeni u mecu van reketa.

Jim Beam

pre 11 godina

@Zeljko
Naravno da treba da se spomene zadnji napad i faul jer je bio. A ta situacija 3 min pre kraja je sporna samo zbog toga što je Batije dobio faul, faul je bio na prvom koraku kada je Boš zadržao rukom za stomak Durenta. To što su sudije kompezovale je nešto drugo, ali Majami nije oštećen u tom napadu. Prevagu su na meču doneli Batije i Boš, ovaj prvi što je pogađao trojke i iznudio 2-3 faula u napadu u tom trenutku, a Boš jer je sve hvatao i nakupio 10ak skokova za par minuta kada se razlika povećala. Kasnije su naravno Džejms i Vejd sjajno igrali i održali prednost do kraja.
Inače, ne mogu da verujem da sam doživeo da moram da gasim zvuk i gledam utakmicu preko interneta zbog domaćih komentatora na košarci jer su neverovatno pristrasnosni. Tako nešto još nisam video od kada je Milojko Pantić prenosio Zvezda-Partizan ili Korać sa ruskim atletičarkama. Veliko poštovanje prema njima zbog očiglednog poznavanja koraške i uglavnom sjajnih prenosa, ali momci ovaj plejof kada igra Majami prenose kao da im u Majamiju igra dete. Tako je bilo i protiv Indijane, Bostona i sinoć protiv Oklahome, nadam se da će se to promeniti u narednim mečevima...

Cutinho

pre 11 godina

Sve mogu da shvatim...da nekog volite ili ne,ali reci da je Dzejms los i tako nesto je zaista glupo.Ja ga ne gotivim nesto posebno,Durentula mi je mnogo gotivniji,iskreno,ali kad pogledate Dzejmsove igre u celoj sezoni,plej-ofu,njegovu statistiku...samo mogu reci da je igracina boli glava!!!
Sam nosi ceo Miami,jer Bosh je povredjen skoro ceo plej-off, a o Vade-u necu da komentarisem,covek ne moze da odigra ni do 50 posto svoje mogucnosti...
REALNO!!!!

Bojan

pre 11 godina

Sudjenje je uvek diskutabilno i uvek se poraženi žale.
A što se tiče toga ko bije, pa ne znam koga više tuku od Lebrona, samo što je on tu postavljen u situaciju kao nekada Vilt. Ogroman je snažan i onda možeš na miru da ga opaučiš jer mu neće biti ništa.

.

pre 11 godina

tako je lebrone gazi buraniju!!! kako igra lebron nebi me cudilo da miami ovo zavrsi u sledeca tri meca. ma sta ima da me cudi ovo se zavrsava u sledeca tri meca i majami ce podici pekar pred svojim navijacima i navijacicama koi su i naj bolji u ligi. kevine gledaj i uci od velikog majstora lebrona dzejmsa kako se igra kosarka a ne da sutiras do iznemoglosti kao i tvoj drug rusel vestrbak. napred miami svim srcom sam uz vas!!!
(Bojan, 15. jun 2012 09:00)

kako duhovit decko

florida

pre 11 godina

Pa gde ste poleteli hejteri sa komentarima poslednja 2 dana,tek je pocelo,cim Vejd i Bos odigraju solidno uz uvek standardnog LBJ, Majami pobedjuje, a glupe prognoze da ce biti 4-0 za OKC sada padaju u vodu. Ovo nije ni priblizno najbolje izdanje Majamija,pa ipak su pobedili. Ovo je prvi poraz OKC kod kuce u plejofu, pocistili su Dalas,LA i SAS ali ne moze tako sa Lebronom i druzinom. Sad ce biti ludnica u Majamiju,jedava cekam...

Bojan

pre 11 godina

Navijam za Majami, pobeda jeste pobeda, ali ova baš zabrinjava. Momci su ušli u poslednju četvrtinu sa 15 poena prednosti i došli su u situaciju da Durant ima šut za izjednačenje. LBJ ga je odlično čuvao, ali realno u toj situaciji bi sudija bilo kojoj drugoj većoj zvezdi dao faul.
Uglavnom Lebron je lepo odigrao završnicu, ali Durant ih je opet zasuo sa 16 poena na kraju

shazam

pre 11 godina

Cist faul Lebrona nad Djurentom 10 sekundi pre kraja na 2 razlike. Oklahoma je bila u naletu i da se tu uslo u produzetak verovatno bi dobili. Ipak zasluzena pobeda Majamija, vodili su celu utakmicu. Kljucno je bilo sto je Bosh odmah u prvih 15ak minuta imao 5-6 skokova u napadu, i Oklahoma od tog trenutka nije onako spremno jurila u kontru kao u prosloj utakmici kada su na taj nacin rasturili Majami. Mislim da do poslednje cetvrtine nisu imali nijedan poen iz kontre. Osim sto je Bosh uvrsten u prvu postavu, dobre promene su bile i stavljanje Vejda i Lebrona na najbolje igrace Oklahome. Djurent je do zadnje cetvrtine bio odlicno cuvan, a Vestbrukovo isfrustrirano divljanje sa sutevima bez ikakvog plana u igri je na kraju napravilo razliku u poenima koja se ispostavila prevelikom cak i za u zavrsnici sjajni OKC. Lebron standardno sjajan, Vejd vrlo solidan (za promenu), Batije ponovo odlican, vec pomenuti Bos naizgled prosecan ali mnogo su znacili ti njegovi skokovi, konacno je neko malo rasteretio Lebrona sto se toga tice...od ostalih nista nismo videli, ali nije se ni ocekivalo (osim mozda od Calmersa). Majami sad ima 3 utakmice kod kuce, imace isti pristup igri - brza igra, ukljucivanje Bosa u pik end rol kada igraju halfcourt napad, stavljanje Lebrona na postup situacije, ubacivanja Vejda... OKC mora da igra jos brze, kao protiv San Antonija, ali da biju Vestbruka po usima pred svaku utakmicu da ne bi opet umislio da je Dzordan. Zna se ko je glavni baja u OKC - Durantula.

Влада

pre 11 godina

Прва ствар утакмицу је изгубио Скот Брукс.Два пута уводи Ника Колисона,једном 3 минута пред крај друге,једном на средини четврте,Оклахома оба пута почиње да се враћа и једном их прекида полувреме,а једном га вади из игре.Колисонова рола је неопходна.Друго суђење је благи ужас.И ту не мислим да се навлачи за једне или друге него да се једноставно свира без икакве логике и резона.Свирај три напада једнима,три напада другима и тако у круг.Треће ја Леброна не капирам.Четврту четвртину се опет скривао колико је могао,и кад је просто морао да узме лопту јер није имао где,погоди озбиљан шут,и после их докусури са она два бацања.Значи може,али питање је што не сме.И четврто,Вестбрука морају да лимитирају на 20 шутева ако мисле да добију меч.Ја и даље не схватам како могу да дозволе да он узме више шутева од Дјурента.

п.с.Не знам на чему је Батије али супер га ради.

Bata Djosa

pre 11 godina

hmmm.. ono ispade da je Oklahoma vrlo slican tim Majamiju. Mislim i tamo i vamo imamo po 3 igraca koji udaraju lopte do besvesti (Durant na posl 3meca davao po 36, 30, 34poena mislim, Westerburk po 25, 23, 27 i J.Harden oko 20 20 20, a vamo LeBron 31 32 32, wejd oko 20 20 24, i boshh 18 20 20mislim). E pa ako igraju tako i ovi i ovi onda nek titulu osvoji Majami. Zbog Vejda. Taj covek je faca (kako je samo pre par godina osvojio sam titulu u velikom stilu).
Durantula nek poceka jos malko. Nek provezba s drugarima jos malo "timsku igru". Ili nek javno kaze "ja sam baja -ja pogadjam. Ja!" e onda ok.

Bojan

pre 11 godina

tako je lebrone gazi buraniju!!! kako igra lebron nebi me cudilo da miami ovo zavrsi u sledeca tri meca. ma sta ima da me cudi ovo se zavrsava u sledeca tri meca i majami ce podici pekar pred svojim navijacima i navijacicama koi su i naj bolji u ligi. kevine gledaj i uci od velikog majstora lebrona dzejmsa kako se igra kosarka a ne da sutiras do iznemoglosti kao i tvoj drug rusel vestrbak. napred miami svim srcom sam uz vas!!!

Ранко Србин Република Срб(п)ска

pre 11 godina

Не могу да вјерујем да Оклахома свакога пусти на почетку и онда стиже, овај пут је Мајами имао више среће него памети а мислим да је то добро за ОКС да се тргну, јер Мајами је дао 101% да побједи а Оклахома се играла са њима, следећу Оклахома добија....овако је почео и ток серије ЛАЛ-БОС 2010 гдје је БОС изједначио на 1:1 у Стејплс центру и одмах следећу у ТД Гардену ЛАЛ побједио и вратио домаћинство гдје се касније ишло у Стејплс са резултатом 3:2 за БОС и онда ЛАЛ двије побједе за титулу.....многи би жељели и овде да виде 7 утакмица.......није ми јасно како неко може ићи да шута за продужетак и још остаје времена да противник шута за побједу, стварно је испао глуп Брукс и још недосуђени фаул над Дурентом, страшно како су платили цијену неискуству, али срећа што је још почетак фактички па може да их отријезни ово......ја никад не бих ишао на шут за продужетке већ на побједу тројком, јер шутом за продужетке највише што добијаш су продужетци плус имаш играча са 5 фаула, нема логике, увијек су прави тренери и играчи ишли на побједу (Ђорђевић 1992 Хувентуду, па Хрватима) нема логике ићи шутати за продужетак, не може ми то нико рећи и још да оставиш противнику времена, па ГЛУПОСТ на глупостима.....надам се да ће Дурент узети титулу ове године.....КБ24 И ЛАЛ ЗАУВИЈЕК!!!

jorogovan

pre 11 godina

Aham,a ovog puta Lebron nije "razbio" Durenta??
Ju ju ju,sta bi ovo??Klasicno razbijanje.Naravno da je bilo faula na kraju,mada je Durent promasio sut koji obicno daje.
Dakle kao sto je neko pisao nakon prve utakmice,Majami je u prve tri cetvrtine vodio i ispustio pobedu,sad su vodili sve 4 i ontrolisali utakmicu.Zasluzeno, a sad na 3 u Majamiju!
Spolstra,Spolstra Durent ti igra 10 i po minuta sa 5 prekrsaja,e moj treneru!

Zeljko

pre 11 godina

Nemoj neko da spominje slucajno faul na Durantom, posto je isti trebao biti van igre 3 min pre toga posle vise nego ociglednog faula u napadu.

roman empire

pre 11 godina

Pa po meni u ovoj tekmi prevagu je doneo Battier,jer će velike trojke oba tima Durant,Westbrook,Harden-James,Wade,Bosh,da odrade približan posao,odnosno zabiće približno isti broj koševa.Dakle prevagu u svakoj tekmi doneće ČETVRTI ČOVEK koji će da svojim učinkom doprinese trijumfu svoje ekipe,noćas je to bio Battier.

Zeljko

pre 11 godina

Lebron standardno dobar, doduse 12/12 sa slobodnih sto je odlicno za njega. Vejd mnogo bolji nego u prvom mecu (iako je izgubio onu uzasno bitnu loptu), kao i Bosh i sjajni Batier.

Prebrzo ste otpisali Majami, ali treba reci da je samo 2 puta u poslednjih 17 godina (od kada se igra 2-3-2) neki tim bez prednosti parketa uspeo da uzme sva tri meca na svom terenu.

oxia

pre 11 godina

i u prvoj utakmici je miami vodio 3 cetvrtine, u 1. poluvremenu i 10-ak razlike.
jucer su svi u heatu odigrali odlicno, izuzev chalmersa, battier je svasta pogađao, james nosio u napadu i u obrani, wade napokon 50 posto suta, bosh nadskakao cijeli thunder...

nisam od onih koji nakon svake utakmice mjenjaju mišljenja (da je oklahoma dobila bilo bi 99 posto komentara da je gotovo, takve bi komentare ostavili isti oni koji su otpisali oklahomu nakon 0-2 protiv spursa), i dalje mislim da je u svakoj utakmici izgledan "break".

durant jučer fenomenalan u zadnjoj četvrtini, općenito u utakmici, opet preko 30 koseva, preko 50 posto suta, ali zakazao je u drugim stvarima, nije dobro zatvarao skok, nije razigrao ekipu, tu je james puno bolji od njega, iako durant to sve stigne ispraviti, tek su mu 23, harden je odigra odlicnu utakmicu sa 60 posto šuta.

westbrook je opet forsirao, nije mi jasno da playmaker ima sut 10/26, a igra u ekipi sa najboljim suterom od jordana?! bio je westbrook opet na rubu triple doublea, ali on ne smije opaliti 26 lopti, pokraj na izgled nezaustavljivog duranta. za kraj treba pohvaliti battiera kako je igrao obranu, sa neviđenom energijom. Još protiv bostona, kad se nije odvajao od allena, pokaza je da je nabrijan, sinoć je letio za durantom za priljepak.
iskustvo u finalu je ipak jako bitno i mogao bi thunder izgoriti kao heat prosle godine od prekaljenog dallasa, iako nba is where amazing happens... ;)

ZaphodBeeblebrox

pre 11 godina

Svaka ćast Majamiju na pobedi.

A pobedili su, jer onakvo nekažnjeno batinanje igrača Oklahome odavno nisam video. Kao da sudije ne smeju da dosude lične greške LeBronu i Vejdu. Pogledajte samo pred kraj kada na 4 razlike za Majami Durant šutira i maši, a Vestbruk skače da je zakuca, LeBron mu, bez ikakve kazne, lagano šamara levu ruku, zbog čega ovaj ispušta loptu. O udaranju Hardena od strane Vejda da ne pričam. Činilo mi se da može da ga patosira pesnicom i da sudije ne bi ni dirnule pištaljku. Znam da se u NBA ne sudi isto kao u evropi, ali ono je preterano i za NBA. I jedino tako Majami može da pobedi, silom i uz pomoć sudija...

oxia

pre 11 godina

i u prvoj utakmici je miami vodio 3 cetvrtine, u 1. poluvremenu i 10-ak razlike.
jucer su svi u heatu odigrali odlicno, izuzev chalmersa, battier je svasta pogađao, james nosio u napadu i u obrani, wade napokon 50 posto suta, bosh nadskakao cijeli thunder...

nisam od onih koji nakon svake utakmice mjenjaju mišljenja (da je oklahoma dobila bilo bi 99 posto komentara da je gotovo, takve bi komentare ostavili isti oni koji su otpisali oklahomu nakon 0-2 protiv spursa), i dalje mislim da je u svakoj utakmici izgledan "break".

durant jučer fenomenalan u zadnjoj četvrtini, općenito u utakmici, opet preko 30 koseva, preko 50 posto suta, ali zakazao je u drugim stvarima, nije dobro zatvarao skok, nije razigrao ekipu, tu je james puno bolji od njega, iako durant to sve stigne ispraviti, tek su mu 23, harden je odigra odlicnu utakmicu sa 60 posto šuta.

westbrook je opet forsirao, nije mi jasno da playmaker ima sut 10/26, a igra u ekipi sa najboljim suterom od jordana?! bio je westbrook opet na rubu triple doublea, ali on ne smije opaliti 26 lopti, pokraj na izgled nezaustavljivog duranta. za kraj treba pohvaliti battiera kako je igrao obranu, sa neviđenom energijom. Još protiv bostona, kad se nije odvajao od allena, pokaza je da je nabrijan, sinoć je letio za durantom za priljepak.
iskustvo u finalu je ipak jako bitno i mogao bi thunder izgoriti kao heat prosle godine od prekaljenog dallasa, iako nba is where amazing happens... ;)

Влада

pre 11 godina

Прва ствар утакмицу је изгубио Скот Брукс.Два пута уводи Ника Колисона,једном 3 минута пред крај друге,једном на средини четврте,Оклахома оба пута почиње да се враћа и једном их прекида полувреме,а једном га вади из игре.Колисонова рола је неопходна.Друго суђење је благи ужас.И ту не мислим да се навлачи за једне или друге него да се једноставно свира без икакве логике и резона.Свирај три напада једнима,три напада другима и тако у круг.Треће ја Леброна не капирам.Четврту четвртину се опет скривао колико је могао,и кад је просто морао да узме лопту јер није имао где,погоди озбиљан шут,и после их докусури са она два бацања.Значи може,али питање је што не сме.И четврто,Вестбрука морају да лимитирају на 20 шутева ако мисле да добију меч.Ја и даље не схватам како могу да дозволе да он узме више шутева од Дјурента.

п.с.Не знам на чему је Батије али супер га ради.

Zeljko

pre 11 godina

Nemoj neko da spominje slucajno faul na Durantom, posto je isti trebao biti van igre 3 min pre toga posle vise nego ociglednog faula u napadu.

roman empire

pre 11 godina

Pa po meni u ovoj tekmi prevagu je doneo Battier,jer će velike trojke oba tima Durant,Westbrook,Harden-James,Wade,Bosh,da odrade približan posao,odnosno zabiće približno isti broj koševa.Dakle prevagu u svakoj tekmi doneće ČETVRTI ČOVEK koji će da svojim učinkom doprinese trijumfu svoje ekipe,noćas je to bio Battier.

florida

pre 11 godina

Pa gde ste poleteli hejteri sa komentarima poslednja 2 dana,tek je pocelo,cim Vejd i Bos odigraju solidno uz uvek standardnog LBJ, Majami pobedjuje, a glupe prognoze da ce biti 4-0 za OKC sada padaju u vodu. Ovo nije ni priblizno najbolje izdanje Majamija,pa ipak su pobedili. Ovo je prvi poraz OKC kod kuce u plejofu, pocistili su Dalas,LA i SAS ali ne moze tako sa Lebronom i druzinom. Sad ce biti ludnica u Majamiju,jedava cekam...

Zeljko

pre 11 godina

Lebron standardno dobar, doduse 12/12 sa slobodnih sto je odlicno za njega. Vejd mnogo bolji nego u prvom mecu (iako je izgubio onu uzasno bitnu loptu), kao i Bosh i sjajni Batier.

Prebrzo ste otpisali Majami, ali treba reci da je samo 2 puta u poslednjih 17 godina (od kada se igra 2-3-2) neki tim bez prednosti parketa uspeo da uzme sva tri meca na svom terenu.

Bojan

pre 11 godina

Sudjenje je uvek diskutabilno i uvek se poraženi žale.
A što se tiče toga ko bije, pa ne znam koga više tuku od Lebrona, samo što je on tu postavljen u situaciju kao nekada Vilt. Ogroman je snažan i onda možeš na miru da ga opaučiš jer mu neće biti ništa.

.

pre 11 godina

tako je lebrone gazi buraniju!!! kako igra lebron nebi me cudilo da miami ovo zavrsi u sledeca tri meca. ma sta ima da me cudi ovo se zavrsava u sledeca tri meca i majami ce podici pekar pred svojim navijacima i navijacicama koi su i naj bolji u ligi. kevine gledaj i uci od velikog majstora lebrona dzejmsa kako se igra kosarka a ne da sutiras do iznemoglosti kao i tvoj drug rusel vestrbak. napred miami svim srcom sam uz vas!!!
(Bojan, 15. jun 2012 09:00)

kako duhovit decko

jorogovan

pre 11 godina

Aham,a ovog puta Lebron nije "razbio" Durenta??
Ju ju ju,sta bi ovo??Klasicno razbijanje.Naravno da je bilo faula na kraju,mada je Durent promasio sut koji obicno daje.
Dakle kao sto je neko pisao nakon prve utakmice,Majami je u prve tri cetvrtine vodio i ispustio pobedu,sad su vodili sve 4 i ontrolisali utakmicu.Zasluzeno, a sad na 3 u Majamiju!
Spolstra,Spolstra Durent ti igra 10 i po minuta sa 5 prekrsaja,e moj treneru!

shazam

pre 11 godina

Cist faul Lebrona nad Djurentom 10 sekundi pre kraja na 2 razlike. Oklahoma je bila u naletu i da se tu uslo u produzetak verovatno bi dobili. Ipak zasluzena pobeda Majamija, vodili su celu utakmicu. Kljucno je bilo sto je Bosh odmah u prvih 15ak minuta imao 5-6 skokova u napadu, i Oklahoma od tog trenutka nije onako spremno jurila u kontru kao u prosloj utakmici kada su na taj nacin rasturili Majami. Mislim da do poslednje cetvrtine nisu imali nijedan poen iz kontre. Osim sto je Bosh uvrsten u prvu postavu, dobre promene su bile i stavljanje Vejda i Lebrona na najbolje igrace Oklahome. Djurent je do zadnje cetvrtine bio odlicno cuvan, a Vestbrukovo isfrustrirano divljanje sa sutevima bez ikakvog plana u igri je na kraju napravilo razliku u poenima koja se ispostavila prevelikom cak i za u zavrsnici sjajni OKC. Lebron standardno sjajan, Vejd vrlo solidan (za promenu), Batije ponovo odlican, vec pomenuti Bos naizgled prosecan ali mnogo su znacili ti njegovi skokovi, konacno je neko malo rasteretio Lebrona sto se toga tice...od ostalih nista nismo videli, ali nije se ni ocekivalo (osim mozda od Calmersa). Majami sad ima 3 utakmice kod kuce, imace isti pristup igri - brza igra, ukljucivanje Bosa u pik end rol kada igraju halfcourt napad, stavljanje Lebrona na postup situacije, ubacivanja Vejda... OKC mora da igra jos brze, kao protiv San Antonija, ali da biju Vestbruka po usima pred svaku utakmicu da ne bi opet umislio da je Dzordan. Zna se ko je glavni baja u OKC - Durantula.

Bojan

pre 11 godina

Navijam za Majami, pobeda jeste pobeda, ali ova baš zabrinjava. Momci su ušli u poslednju četvrtinu sa 15 poena prednosti i došli su u situaciju da Durant ima šut za izjednačenje. LBJ ga je odlično čuvao, ali realno u toj situaciji bi sudija bilo kojoj drugoj većoj zvezdi dao faul.
Uglavnom Lebron je lepo odigrao završnicu, ali Durant ih je opet zasuo sa 16 poena na kraju

Cutinho

pre 11 godina

Sve mogu da shvatim...da nekog volite ili ne,ali reci da je Dzejms los i tako nesto je zaista glupo.Ja ga ne gotivim nesto posebno,Durentula mi je mnogo gotivniji,iskreno,ali kad pogledate Dzejmsove igre u celoj sezoni,plej-ofu,njegovu statistiku...samo mogu reci da je igracina boli glava!!!
Sam nosi ceo Miami,jer Bosh je povredjen skoro ceo plej-off, a o Vade-u necu da komentarisem,covek ne moze da odigra ni do 50 posto svoje mogucnosti...
REALNO!!!!

florida

pre 11 godina

Najjaci su mi ovi sto dizu Durenta u nebo,a do pre par dana su navijali za SAS kad je vodio 2-0 i smejali se Kevinu sa komentarima kako ga je Manu poslao po burek,izrugivali mu se,i ostavljali komentar ,,Jedan je Manu",a kad ih je OKC izbacila onda ,,Jedan je Durantula". Jel ima neko ko je od pocetka bio za OKC,il su sve Majami hejteri?

Gos'n

pre 11 godina

Ja ne mogu da smislim Majami i Dzejmsa. Postujem ga, ali ga ne podnosim. Ali reci da je ono faul je smesno. Takav faul se ne svira na kraju utakmice. Meni je diskutabilnije to sto Oklahoma sutira odmah i ostavlja Majamiju prostor za sut za pobedu. Jos Durant sutira iz teske pozicije. Bolje da je dobio loptu, igrao 1 na 1 i sutnuo sa kapice.

Bojan

pre 11 godina

tako je lebrone gazi buraniju!!! kako igra lebron nebi me cudilo da miami ovo zavrsi u sledeca tri meca. ma sta ima da me cudi ovo se zavrsava u sledeca tri meca i majami ce podici pekar pred svojim navijacima i navijacicama koi su i naj bolji u ligi. kevine gledaj i uci od velikog majstora lebrona dzejmsa kako se igra kosarka a ne da sutiras do iznemoglosti kao i tvoj drug rusel vestrbak. napred miami svim srcom sam uz vas!!!

D Wade

pre 11 godina

Jako bitna pobeda Majamija,ali mora se poraditi na ocuvanju prednosti,tokom celog meca 15-ak razlike,a na kraju se doslo do situacije da se cak ispusti pobeda!I 1 mec je bila ista situacija,ali idemo dalje!Veoma bitna rola Batijea,Dzejms standardan,Vejd se budi,sto je strahovito bitno,Bos pokazao da je mozda i najbitniji clan velike trojke - 16p 15skokova!Samo jos kada bi calmers ubacio oko 10-ak poena tu bi Heat imao zaista dobru sansu za prsten!

Miki25

pre 11 godina

Zeljko, kakvo je to ponasanje? Naravno da je ljudima dozvoljeno da izraze svoje misljenje, nevezano da li su navijaci neke od 2 ekipa ili neutralni posmatraci... Zasluzena pobjeda Majamija, vodili su cio mec ali ga zamalo prokockali! Bice ovo veoma zanimljiva serija, kao sto se uostalom i ocekivalo... Sto se tice faula nad Durentom, bio je ali se sigurno nece svirati u NBA u zadnjem napadu a isto je bio i faul u napadu Durenta mada je prije toga bio faul nad Durentom gdje ga je Bos uhvatio oko struka ali to je nevazno, bolja ekipa sinoc je pobijedila!!! Tako je Bojane, nista bez tebe i tvog kompleksa u vidu Kobi Brajanta... Poz za sve fanove NBA

Bata Djosa

pre 11 godina

hmmm.. ono ispade da je Oklahoma vrlo slican tim Majamiju. Mislim i tamo i vamo imamo po 3 igraca koji udaraju lopte do besvesti (Durant na posl 3meca davao po 36, 30, 34poena mislim, Westerburk po 25, 23, 27 i J.Harden oko 20 20 20, a vamo LeBron 31 32 32, wejd oko 20 20 24, i boshh 18 20 20mislim). E pa ako igraju tako i ovi i ovi onda nek titulu osvoji Majami. Zbog Vejda. Taj covek je faca (kako je samo pre par godina osvojio sam titulu u velikom stilu).
Durantula nek poceka jos malko. Nek provezba s drugarima jos malo "timsku igru". Ili nek javno kaze "ja sam baja -ja pogadjam. Ja!" e onda ok.

rk23lbj

pre 11 godina

Nisam pristrasan, ali moram da kazem da me je Miami odusevio u prve 3 cetvrtine...jos da su gradili kako treba(Perkins imao mnogo ofanzivnih) bilo bi +20 odakle bi se OKC tesko vratila. X factor ne postoji, jednostavno koji tim kompaktnije bude igrao u odbrani taj dobija...a sudeci po ovome sinoc, to ce biti Miami. Durant igra odlicno, sta vise...stravicno. Ali ko je gledao utakmicu jutros, i ko se iole razumije u kosarku primijetio je nezrelost u ekipi OKC(sutevi Westbrooka na pocetku utakmice, divljanje, faulovi Durenta, zabijanje Hardena) Imaju oni nesto, prsten uzimaju kad tad, mozda ce i vladati dugo. Ali ove godine mislim da je to Miami. Wade se budi. Ne izuzmite cinjenicu da je Bosh igrac koji uvijek moze dati 20+(i dalje mi nije jasno zasto mu ne spustaju vise lopti protiv Colisona i Perkinsa na 5m od kosa, to je po meni velika prevaga). Citam sad "Batier iz drugog plana, njegovih 5 trojki, on je prevaga..." Ljudi, taj covjek je igrao za reprezentaciju USA na svjetskom prvenstvu 2006. Suter u top 5 u NBA ligi 100%. Ono sto je karakteristicno kod Miami-a da ovako kao sto je Battier odigrao sinoc mogu da odigraju i Mike Miler i Chalmers, i Cool i James Jones. Svaki od navedenih mogu postici 3-4 trojke. OKC ne koristi centarski manjak, malo lopti ide 5-icama i zbog toga ce izgubiti. Osim ako se nesto neplanirano desi. Kako god, LeBron pokazao na zadnjem sutu da je veliki.

ZaphodBeeblebrox

pre 11 godina

Svaka ćast Majamiju na pobedi.

A pobedili su, jer onakvo nekažnjeno batinanje igrača Oklahome odavno nisam video. Kao da sudije ne smeju da dosude lične greške LeBronu i Vejdu. Pogledajte samo pred kraj kada na 4 razlike za Majami Durant šutira i maši, a Vestbruk skače da je zakuca, LeBron mu, bez ikakve kazne, lagano šamara levu ruku, zbog čega ovaj ispušta loptu. O udaranju Hardena od strane Vejda da ne pričam. Činilo mi se da može da ga patosira pesnicom i da sudije ne bi ni dirnule pištaljku. Znam da se u NBA ne sudi isto kao u evropi, ali ono je preterano i za NBA. I jedino tako Majami može da pobedi, silom i uz pomoć sudija...

objektivno

pre 11 godina

Postoje neki faulovi koji se nikada svirali pre Duranta. Na primer on spusti ruke sa loptom nisko i onda, posto ima dugacke ruke, podvuce svoje ruke ispod ruku protivnika i cimne na gore, cime on inicira kontakt ali to je faul na njemu. Sudjenje je bilo vise protiv Majamija nego OKC, mada uvazavam i to sto kazu americki komentatori - malo je tesko suditi faulove na tako snaznim igracima kao sto je LeBron koji se i ne pomeri dok ga bijes, pa sudija ne vidi dobro faul. Bilo je par ociglednih gresaka protiv OKC, ali bar duplo toliko protiv Majamija. Heat je bio bolji u obe utakmice 80% vremena, ali imaju mentalne probleme, jer ruku na srce jedino Batije je tu normalan. Kad bi LeBron bio manje detinjast i kad bi razumeo kako da koristi svoje sposobnosti ceo OKC tim bi ispao vec na poluvremenu sa 5 ili 6 licnih. Ne sporim da je OKC odlican tim ali da su bolji onda bi oni vodili 80% utakmice a ne bi bilo obratno. Dodatni problem je sto trener Majamija nije bas spreman da parira promenama koje u toku utakmice sprovodi trener OKC.

Anakin

pre 11 godina

Stiv Nes???
Covek ima 38 godina, o cemu ti to govoris???
Greg Oden???
Pravo pitanje je da li ce Oden ikada zaigrati kosarku, a ne da li ce otici u Majami kao slobodan agent. Covek je za 5 sezona u NBA odigrao 82 utakmice, znaci samo jednu PUNU sezonu, sto je smesno. Decko od 24 godine ima kolena kao starac od 65.
Zato Bojane, malo smanji dozivljaj, ova serija ce biti na krv i noz, i potpuno izjednacena, jer sve sto Durant moze da pogodi moze i LeBron (koji inace nije najbolji igrac svih vremena, cak sta vise mogu da nabrojim barem 10ak igraca boljih od njega), i mislim da ce prevagu doneti odbrana odn intezitet odbrane na najboljim igracima.
I jos jedna bitna stvar, ova serija ce puno zavisiti od Wade-a i Westbruka, iz prostog razloga sto ako Wade bude igrao kao sto je igrao protiv Bostona, Miami nema sanse, a ako Westbruck nastavi da ima procenat suta ispod 40% (sa prosekom od skoro 30 suteva po mecu) i ne krene barem malo da gura loptu pod kos (nisu to neki ekstra kvalitetni centri ali ce ubosti valjda nesto) Oklahoma nece izdrzati, jer ce svaku utakmicu resavati razlika od 5 do 10 poena.
Cisto da spomenem i sinocnju utakmicu... Prosto mi je neverovatno koliko je LeBron snazan i koliko kada ide na ulaz uspe da odgura sve oko sebe. Westbruck se ispucavao, ali je morao jer je Durant cuvan od Batije (ne znam sta je jeo ali je covek igrao odbranu kao lud a pogadjao sve sto je mogao), Ibaka odlican u odbrani, u napadu ga nema nigde, kao ni Perkinsa... Steta...

Ранко Србин Република Срб(п)ска

pre 11 godina

Не могу да вјерујем да Оклахома свакога пусти на почетку и онда стиже, овај пут је Мајами имао више среће него памети а мислим да је то добро за ОКС да се тргну, јер Мајами је дао 101% да побједи а Оклахома се играла са њима, следећу Оклахома добија....овако је почео и ток серије ЛАЛ-БОС 2010 гдје је БОС изједначио на 1:1 у Стејплс центру и одмах следећу у ТД Гардену ЛАЛ побједио и вратио домаћинство гдје се касније ишло у Стејплс са резултатом 3:2 за БОС и онда ЛАЛ двије побједе за титулу.....многи би жељели и овде да виде 7 утакмица.......није ми јасно како неко може ићи да шута за продужетак и још остаје времена да противник шута за побједу, стварно је испао глуп Брукс и још недосуђени фаул над Дурентом, страшно како су платили цијену неискуству, али срећа што је још почетак фактички па може да их отријезни ово......ја никад не бих ишао на шут за продужетке већ на побједу тројком, јер шутом за продужетке највише што добијаш су продужетци плус имаш играча са 5 фаула, нема логике, увијек су прави тренери и играчи ишли на побједу (Ђорђевић 1992 Хувентуду, па Хрватима) нема логике ићи шутати за продужетак, не може ми то нико рећи и још да оставиш противнику времена, па ГЛУПОСТ на глупостима.....надам се да ће Дурент узети титулу ове године.....КБ24 И ЛАЛ ЗАУВИЈЕК!!!

Jim Beam

pre 11 godina

@Zeljko
Naravno da treba da se spomene zadnji napad i faul jer je bio. A ta situacija 3 min pre kraja je sporna samo zbog toga što je Batije dobio faul, faul je bio na prvom koraku kada je Boš zadržao rukom za stomak Durenta. To što su sudije kompezovale je nešto drugo, ali Majami nije oštećen u tom napadu. Prevagu su na meču doneli Batije i Boš, ovaj prvi što je pogađao trojke i iznudio 2-3 faula u napadu u tom trenutku, a Boš jer je sve hvatao i nakupio 10ak skokova za par minuta kada se razlika povećala. Kasnije su naravno Džejms i Vejd sjajno igrali i održali prednost do kraja.
Inače, ne mogu da verujem da sam doživeo da moram da gasim zvuk i gledam utakmicu preko interneta zbog domaćih komentatora na košarci jer su neverovatno pristrasnosni. Tako nešto još nisam video od kada je Milojko Pantić prenosio Zvezda-Partizan ili Korać sa ruskim atletičarkama. Veliko poštovanje prema njima zbog očiglednog poznavanja koraške i uglavnom sjajnih prenosa, ali momci ovaj plejof kada igra Majami prenose kao da im u Majamiju igra dete. Tako je bilo i protiv Indijane, Bostona i sinoć protiv Oklahome, nadam se da će se to promeniti u narednim mečevima...

Bojan

pre 11 godina

kako duhovit decko
(., 15. jun 2012 10:57)

duhovit,ne duhovit sve sto sam napisao je tacno. to sto je tvoja i ovih sto ti daju pluseve mrznja prema najboljem igracu svih vremena the kingu dzejms lebronu toliko velika to je vas problem. krivo mi je sto lajkersi nisu usli u finale jer su bolji tim od sijetla (onda bi gledali razbijanje nabedjenog igraca bryjanta) ali sta da se radi kad sudije guraju ovu ekipu posto su umislile da mogu da se biju sa velikim majamijem. ko god da je usao sa zapada nebi imao sanse protiv majamija i lebrona jer je majami previse jaka ekipa za svu buraniju sa zapada. od ove sezone pa nadalje krece dominacija majamija. jos kada budu dosli stiv nas greg oden i pikovi sa drafta ostale ekipe mogu da se oproste od titula za narednih 6-7 godina!

d-wade & LBJ6

pre 11 godina

bojane 1 na 1 nista ne znaci,jer lebron je mnogo veci od jordan,i ja navijam za majami ali lebron niti iko drugi nece biti bolji od jordana,cak i ako lebronu wade upeca 6 titula,ja volim lebrona ali ti pricas gluposti

cataclysm

pre 11 godina

Neki pisu da treba otpistiti trenera okc-a, jer kao on je kriv zbog ovog gubitka.Mogu samo da kazem LOL, jer da nije njega OKC bi i dalje bio neki drugorazredni tim i niko nebi ni znao za njihnosim ovih iz oklahome.On je inspirisao i trenirao igrace koji su na kraju stigli do velikog finala NBA-a.A videcemo mogu li da pobede HEAT i po prvi put odnesu titulu

zgh

pre 11 godina

Neki dan sam slusao komentar Charlesa Barkleya u vezi sa Lebronom.On kaze da je Lebron James najbolji igrac koji je igrao kosarku ikada,ali da on nije poitnt guard (bek pucac) poput Jordana ili Brayanta i da ne treba od njega ocekivati da stalno koristi sut iz vana.Zato Lebron obavlja 20 drugih poslova na terenu koje Jordan i Brayant nisu kadri,pa opet i pored toga Lebron daje vise poena po utakmici nego sto je to radio nekada Jordan i danas Bryant.Bude li Lebron kraj karijere docekao u ovakvom izdanju po broju poena ce nadmasiti obadvojicu.Duran je veliki igrac ali se mora uzeti u obzir da mu je mnogo lakse igrati ovo finale nego Lebronu,on je tek krocio u svijet NBA kosarke i slava je pred njim.Lebronu lagano vrijeme prolazi iako ima 27,ali vec se nervoza uvukla u glavu zbog neosvajanja titule do sada.

Bojan

pre 11 godina

hahahah e moji vi poznavalci nba lige zar stvarno mislite da sijetl moze da izbaci mocni miami hahahhah 10 igraca booljih od lebrona hm pa jedini ko moze da bude bolji od lebrona su dva lebrona hahahhaha a to sto ljudi misle da je djordan najbolji svih vremena dokazuju da nemaju veze sa kosarkom djordan je davao 30 poena 5s 5a po mecu a lebron ima skoro tripldabl po utakmici 28p 8s 7a u karijeri hahahha i lagano bi odro djordana 1v1 kada je ovaj bio u najboljoj formi hahahaha idite gledajte bocanje ili neki drugi sport jer ovaj nije za vas hahahha

Ognjen

pre 11 godina

Nemoj neko da spominje slucajno faul na Durantom, posto je isti trebao biti van igre 3 min pre toga posle vise nego ociglednog faula u napadu.
(Zeljko, 15. jun 2012 09:48)
Aham,a ovog puta Lebron nije "razbio" Durenta??
Ju ju ju,sta bi ovo??Klasicno razbijanje.Naravno da je bilo faula na kraju,mada je Durent promasio sut koji obicno daje.
(jorogovan, 15. jun 2012 09:24)

Nekom je faul,nekom ne,ide se dalje. Intersnatno da igraci Miami ispipaju,rukama oko struka itd. Duranta,a cim krene u sut,sklone ruke. Pre faula Durnata u napadu na Batieu bio je faul Haslemu(ruke oko struka)
a onda cista komenzacija, ni kriv ni duzan Batie svirana licna...

Po meni prevagu je odneo Bosh sa skokovima i Batie sa tricama. Wejd-Westbrook su bili tu negde.Zasto westbrook toliko sutira? Mislim da je komenator na sport-klubu,dao podatak da westbrook kad sutne 25X na utakmici, Oklahome ima 25-5!Igra se akcija na Durenta, i Miami kao i druge ekipe pokusavaju da se odbrane od Duranta tako da ne primi loptu(i rukama i nogama,isto je radio Stephen Jackons).I onda westrbook mora da zavrsava napad,ali istina mogao bi cesce asistenciju centrima,
ali to je trener kriv.

P.s. Klasino razbijanje 32p Lebrona- 32p Durent???... Verovatno ona vazna 2 poena L.Jamesa u 4 cetvrtini i jedina da nisu slobodna bacanja. I jedini poeni u mecu van reketa.

Marko

pre 11 godina

Umalo da zaboravim, u neizvesnoj zavrsnici prednost je na strani Durenta, ima mirniju glavu i bolja resenja od Lebrona sto je pokazao u toku ligaskog dela sa sutevima uz zvuki sirene...da se razumemo, ovaj sada sut je nebitan, promasi i on ponekad... 1 od 3 mora da omasi.. A upravo te zavrsnice Djordana i Kobija lansiraju na visi nivo u odnosu na sve druge igrace. Da bi se Lebron "prikljucio" na taj nivo mora jako da se dokaze u zavrsnicama sto mu do sada nije uspevalo.

neobavesten

pre 11 godina

Ja ne mogu da verujem kako je OKC izgubio. Umesto da povedu sa 2-0 u seriji, oni izgube mec. Onog njihovog trenera treba otpustiti kad onakvu takticku gresku napravi na 7,5 sekundi do kraja!

Marko

pre 11 godina

Ne znam cemu ovo prepucavanje ko je bolji kada se konacan ishod finala zna, a to je da Oklahoma dobija bar jednu od naredne 3 tekme na Floridi i kao domacin resava pitanje sampiona... Jednostavno, citave sezone igraju najlepsu i najbrzu kosarku, na veci broj poena... Imaju najboljeg napadaca u ligi - Durenta , najboljeg defanzivca i blokera - Ibaku ( Ben Valas bi mu pozavideo), najludjeg Wesbruka, najboljeg sestog igraca Hardena i ubedljivo najduzu klupu u citavoj ligi a samim tim i od Majamija.. Nece moci Lebron i Wejd uz polupovredjenog Bosa da iznesu citavu finalnu seriju, presudice mnogo veci fond kvalitetnih igraca u Oklahomi... A ljudi, da se razumemo, Blejk ,Calmers, Miler...to su epizodisti... Oklahoma definitivno uzima prsten!

Bojan

pre 11 godina

(zgh, 16. jun 2012 03:13)
ne prolazi Lebronu vreme, imace on ovakve jos 3-4 sezone, medjutim definitivno mu je frka jer igra neverovatno dobro i jako je blizu. Meloun je najbolje igrao 97-99 (bio 2 puta MVP, jednom su mu maznuli zbog buduceg Dzordanovog povlacenja) i dva puta uzastopno je dogurao do finala, gde je izgubio i to drugi put zaista za dlaku, treci put vec nije imao snage da izgura ekipu u plej-ofu do finala. Tako da LBJ na neki nacin ovo jeste biti ili ne biti sa psihicke strane.
Sto se igre tice, MJ nije bio ni priblizno dobar osim u postizanju poena gde ipak jeste bio bolji (ali za nekih 4-5 poena, no mozda je to posledica slabijih odbrana) i mogao je lakse sebi da otvori prostor za sut.

zgh

pre 11 godina

Ne znam dali je Jordan davao vise od Lebrona poena po utakmici,ali znam da je Lebron jedini igrac u istoriji koji je vec u 27 godini ziovta u play offu dao vise od 3000 koseva.
Evo ova stranica pa ima sva statistika.basketball reference.

Bojan

pre 11 godina

(zgh, 16. jun 2012 18:14)
da, slazem se, majkl je u 27. godini imao postignutih 2425 poena, ali iz 70 meceva (najvecim delom zato sto je ispadao ranije). LBJ imao 3194 poena ali i 112 meceva, covek nikada nije ispadao u prvoj rundi, a ovo mu je vec trece finale i 3. put da igra 20 meceva u plej-ofu (a ovaj jos nije gotov). Majkl je samo 2 puta u celoj karijeri odigrao taj broj meceva.

Bojan

pre 11 godina

tako je lebrone gazi buraniju!!! kako igra lebron nebi me cudilo da miami ovo zavrsi u sledeca tri meca. ma sta ima da me cudi ovo se zavrsava u sledeca tri meca i majami ce podici pekar pred svojim navijacima i navijacicama koi su i naj bolji u ligi. kevine gledaj i uci od velikog majstora lebrona dzejmsa kako se igra kosarka a ne da sutiras do iznemoglosti kao i tvoj drug rusel vestrbak. napred miami svim srcom sam uz vas!!!

Ранко Србин Република Срб(п)ска

pre 11 godina

Не могу да вјерујем да Оклахома свакога пусти на почетку и онда стиже, овај пут је Мајами имао више среће него памети а мислим да је то добро за ОКС да се тргну, јер Мајами је дао 101% да побједи а Оклахома се играла са њима, следећу Оклахома добија....овако је почео и ток серије ЛАЛ-БОС 2010 гдје је БОС изједначио на 1:1 у Стејплс центру и одмах следећу у ТД Гардену ЛАЛ побједио и вратио домаћинство гдје се касније ишло у Стејплс са резултатом 3:2 за БОС и онда ЛАЛ двије побједе за титулу.....многи би жељели и овде да виде 7 утакмица.......није ми јасно како неко може ићи да шута за продужетак и још остаје времена да противник шута за побједу, стварно је испао глуп Брукс и још недосуђени фаул над Дурентом, страшно како су платили цијену неискуству, али срећа што је још почетак фактички па може да их отријезни ово......ја никад не бих ишао на шут за продужетке већ на побједу тројком, јер шутом за продужетке највише што добијаш су продужетци плус имаш играча са 5 фаула, нема логике, увијек су прави тренери и играчи ишли на побједу (Ђорђевић 1992 Хувентуду, па Хрватима) нема логике ићи шутати за продужетак, не може ми то нико рећи и још да оставиш противнику времена, па ГЛУПОСТ на глупостима.....надам се да ће Дурент узети титулу ове године.....КБ24 И ЛАЛ ЗАУВИЈЕК!!!

ZaphodBeeblebrox

pre 11 godina

Svaka ćast Majamiju na pobedi.

A pobedili su, jer onakvo nekažnjeno batinanje igrača Oklahome odavno nisam video. Kao da sudije ne smeju da dosude lične greške LeBronu i Vejdu. Pogledajte samo pred kraj kada na 4 razlike za Majami Durant šutira i maši, a Vestbruk skače da je zakuca, LeBron mu, bez ikakve kazne, lagano šamara levu ruku, zbog čega ovaj ispušta loptu. O udaranju Hardena od strane Vejda da ne pričam. Činilo mi se da može da ga patosira pesnicom i da sudije ne bi ni dirnule pištaljku. Znam da se u NBA ne sudi isto kao u evropi, ali ono je preterano i za NBA. I jedino tako Majami može da pobedi, silom i uz pomoć sudija...

Bojan

pre 11 godina

kako duhovit decko
(., 15. jun 2012 10:57)

duhovit,ne duhovit sve sto sam napisao je tacno. to sto je tvoja i ovih sto ti daju pluseve mrznja prema najboljem igracu svih vremena the kingu dzejms lebronu toliko velika to je vas problem. krivo mi je sto lajkersi nisu usli u finale jer su bolji tim od sijetla (onda bi gledali razbijanje nabedjenog igraca bryjanta) ali sta da se radi kad sudije guraju ovu ekipu posto su umislile da mogu da se biju sa velikim majamijem. ko god da je usao sa zapada nebi imao sanse protiv majamija i lebrona jer je majami previse jaka ekipa za svu buraniju sa zapada. od ove sezone pa nadalje krece dominacija majamija. jos kada budu dosli stiv nas greg oden i pikovi sa drafta ostale ekipe mogu da se oproste od titula za narednih 6-7 godina!

Bata Djosa

pre 11 godina

hmmm.. ono ispade da je Oklahoma vrlo slican tim Majamiju. Mislim i tamo i vamo imamo po 3 igraca koji udaraju lopte do besvesti (Durant na posl 3meca davao po 36, 30, 34poena mislim, Westerburk po 25, 23, 27 i J.Harden oko 20 20 20, a vamo LeBron 31 32 32, wejd oko 20 20 24, i boshh 18 20 20mislim). E pa ako igraju tako i ovi i ovi onda nek titulu osvoji Majami. Zbog Vejda. Taj covek je faca (kako je samo pre par godina osvojio sam titulu u velikom stilu).
Durantula nek poceka jos malko. Nek provezba s drugarima jos malo "timsku igru". Ili nek javno kaze "ja sam baja -ja pogadjam. Ja!" e onda ok.

.

pre 11 godina

tako je lebrone gazi buraniju!!! kako igra lebron nebi me cudilo da miami ovo zavrsi u sledeca tri meca. ma sta ima da me cudi ovo se zavrsava u sledeca tri meca i majami ce podici pekar pred svojim navijacima i navijacicama koi su i naj bolji u ligi. kevine gledaj i uci od velikog majstora lebrona dzejmsa kako se igra kosarka a ne da sutiras do iznemoglosti kao i tvoj drug rusel vestrbak. napred miami svim srcom sam uz vas!!!
(Bojan, 15. jun 2012 09:00)

kako duhovit decko

florida

pre 11 godina

Pa gde ste poleteli hejteri sa komentarima poslednja 2 dana,tek je pocelo,cim Vejd i Bos odigraju solidno uz uvek standardnog LBJ, Majami pobedjuje, a glupe prognoze da ce biti 4-0 za OKC sada padaju u vodu. Ovo nije ni priblizno najbolje izdanje Majamija,pa ipak su pobedili. Ovo je prvi poraz OKC kod kuce u plejofu, pocistili su Dalas,LA i SAS ali ne moze tako sa Lebronom i druzinom. Sad ce biti ludnica u Majamiju,jedava cekam...

Bojan

pre 11 godina

hahahah e moji vi poznavalci nba lige zar stvarno mislite da sijetl moze da izbaci mocni miami hahahhah 10 igraca booljih od lebrona hm pa jedini ko moze da bude bolji od lebrona su dva lebrona hahahhaha a to sto ljudi misle da je djordan najbolji svih vremena dokazuju da nemaju veze sa kosarkom djordan je davao 30 poena 5s 5a po mecu a lebron ima skoro tripldabl po utakmici 28p 8s 7a u karijeri hahahha i lagano bi odro djordana 1v1 kada je ovaj bio u najboljoj formi hahahaha idite gledajte bocanje ili neki drugi sport jer ovaj nije za vas hahahha

Zeljko

pre 11 godina

Nemoj neko da spominje slucajno faul na Durantom, posto je isti trebao biti van igre 3 min pre toga posle vise nego ociglednog faula u napadu.

Jim Beam

pre 11 godina

@Zeljko
Naravno da treba da se spomene zadnji napad i faul jer je bio. A ta situacija 3 min pre kraja je sporna samo zbog toga što je Batije dobio faul, faul je bio na prvom koraku kada je Boš zadržao rukom za stomak Durenta. To što su sudije kompezovale je nešto drugo, ali Majami nije oštećen u tom napadu. Prevagu su na meču doneli Batije i Boš, ovaj prvi što je pogađao trojke i iznudio 2-3 faula u napadu u tom trenutku, a Boš jer je sve hvatao i nakupio 10ak skokova za par minuta kada se razlika povećala. Kasnije su naravno Džejms i Vejd sjajno igrali i održali prednost do kraja.
Inače, ne mogu da verujem da sam doživeo da moram da gasim zvuk i gledam utakmicu preko interneta zbog domaćih komentatora na košarci jer su neverovatno pristrasnosni. Tako nešto još nisam video od kada je Milojko Pantić prenosio Zvezda-Partizan ili Korać sa ruskim atletičarkama. Veliko poštovanje prema njima zbog očiglednog poznavanja koraške i uglavnom sjajnih prenosa, ali momci ovaj plejof kada igra Majami prenose kao da im u Majamiju igra dete. Tako je bilo i protiv Indijane, Bostona i sinoć protiv Oklahome, nadam se da će se to promeniti u narednim mečevima...

jorogovan

pre 11 godina

Aham,a ovog puta Lebron nije "razbio" Durenta??
Ju ju ju,sta bi ovo??Klasicno razbijanje.Naravno da je bilo faula na kraju,mada je Durent promasio sut koji obicno daje.
Dakle kao sto je neko pisao nakon prve utakmice,Majami je u prve tri cetvrtine vodio i ispustio pobedu,sad su vodili sve 4 i ontrolisali utakmicu.Zasluzeno, a sad na 3 u Majamiju!
Spolstra,Spolstra Durent ti igra 10 i po minuta sa 5 prekrsaja,e moj treneru!

shazam

pre 11 godina

Cist faul Lebrona nad Djurentom 10 sekundi pre kraja na 2 razlike. Oklahoma je bila u naletu i da se tu uslo u produzetak verovatno bi dobili. Ipak zasluzena pobeda Majamija, vodili su celu utakmicu. Kljucno je bilo sto je Bosh odmah u prvih 15ak minuta imao 5-6 skokova u napadu, i Oklahoma od tog trenutka nije onako spremno jurila u kontru kao u prosloj utakmici kada su na taj nacin rasturili Majami. Mislim da do poslednje cetvrtine nisu imali nijedan poen iz kontre. Osim sto je Bosh uvrsten u prvu postavu, dobre promene su bile i stavljanje Vejda i Lebrona na najbolje igrace Oklahome. Djurent je do zadnje cetvrtine bio odlicno cuvan, a Vestbrukovo isfrustrirano divljanje sa sutevima bez ikakvog plana u igri je na kraju napravilo razliku u poenima koja se ispostavila prevelikom cak i za u zavrsnici sjajni OKC. Lebron standardno sjajan, Vejd vrlo solidan (za promenu), Batije ponovo odlican, vec pomenuti Bos naizgled prosecan ali mnogo su znacili ti njegovi skokovi, konacno je neko malo rasteretio Lebrona sto se toga tice...od ostalih nista nismo videli, ali nije se ni ocekivalo (osim mozda od Calmersa). Majami sad ima 3 utakmice kod kuce, imace isti pristup igri - brza igra, ukljucivanje Bosa u pik end rol kada igraju halfcourt napad, stavljanje Lebrona na postup situacije, ubacivanja Vejda... OKC mora da igra jos brze, kao protiv San Antonija, ali da biju Vestbruka po usima pred svaku utakmicu da ne bi opet umislio da je Dzordan. Zna se ko je glavni baja u OKC - Durantula.

Ognjen

pre 11 godina

Nemoj neko da spominje slucajno faul na Durantom, posto je isti trebao biti van igre 3 min pre toga posle vise nego ociglednog faula u napadu.
(Zeljko, 15. jun 2012 09:48)
Aham,a ovog puta Lebron nije "razbio" Durenta??
Ju ju ju,sta bi ovo??Klasicno razbijanje.Naravno da je bilo faula na kraju,mada je Durent promasio sut koji obicno daje.
(jorogovan, 15. jun 2012 09:24)

Nekom je faul,nekom ne,ide se dalje. Intersnatno da igraci Miami ispipaju,rukama oko struka itd. Duranta,a cim krene u sut,sklone ruke. Pre faula Durnata u napadu na Batieu bio je faul Haslemu(ruke oko struka)
a onda cista komenzacija, ni kriv ni duzan Batie svirana licna...

Po meni prevagu je odneo Bosh sa skokovima i Batie sa tricama. Wejd-Westbrook su bili tu negde.Zasto westbrook toliko sutira? Mislim da je komenator na sport-klubu,dao podatak da westbrook kad sutne 25X na utakmici, Oklahome ima 25-5!Igra se akcija na Durenta, i Miami kao i druge ekipe pokusavaju da se odbrane od Duranta tako da ne primi loptu(i rukama i nogama,isto je radio Stephen Jackons).I onda westrbook mora da zavrsava napad,ali istina mogao bi cesce asistenciju centrima,
ali to je trener kriv.

P.s. Klasino razbijanje 32p Lebrona- 32p Durent???... Verovatno ona vazna 2 poena L.Jamesa u 4 cetvrtini i jedina da nisu slobodna bacanja. I jedini poeni u mecu van reketa.

objektivno

pre 11 godina

Postoje neki faulovi koji se nikada svirali pre Duranta. Na primer on spusti ruke sa loptom nisko i onda, posto ima dugacke ruke, podvuce svoje ruke ispod ruku protivnika i cimne na gore, cime on inicira kontakt ali to je faul na njemu. Sudjenje je bilo vise protiv Majamija nego OKC, mada uvazavam i to sto kazu americki komentatori - malo je tesko suditi faulove na tako snaznim igracima kao sto je LeBron koji se i ne pomeri dok ga bijes, pa sudija ne vidi dobro faul. Bilo je par ociglednih gresaka protiv OKC, ali bar duplo toliko protiv Majamija. Heat je bio bolji u obe utakmice 80% vremena, ali imaju mentalne probleme, jer ruku na srce jedino Batije je tu normalan. Kad bi LeBron bio manje detinjast i kad bi razumeo kako da koristi svoje sposobnosti ceo OKC tim bi ispao vec na poluvremenu sa 5 ili 6 licnih. Ne sporim da je OKC odlican tim ali da su bolji onda bi oni vodili 80% utakmice a ne bi bilo obratno. Dodatni problem je sto trener Majamija nije bas spreman da parira promenama koje u toku utakmice sprovodi trener OKC.

Bojan

pre 11 godina

Sudjenje je uvek diskutabilno i uvek se poraženi žale.
A što se tiče toga ko bije, pa ne znam koga više tuku od Lebrona, samo što je on tu postavljen u situaciju kao nekada Vilt. Ogroman je snažan i onda možeš na miru da ga opaučiš jer mu neće biti ništa.

neobavesten

pre 11 godina

Ja ne mogu da verujem kako je OKC izgubio. Umesto da povedu sa 2-0 u seriji, oni izgube mec. Onog njihovog trenera treba otpustiti kad onakvu takticku gresku napravi na 7,5 sekundi do kraja!

Marko

pre 11 godina

Ne znam cemu ovo prepucavanje ko je bolji kada se konacan ishod finala zna, a to je da Oklahoma dobija bar jednu od naredne 3 tekme na Floridi i kao domacin resava pitanje sampiona... Jednostavno, citave sezone igraju najlepsu i najbrzu kosarku, na veci broj poena... Imaju najboljeg napadaca u ligi - Durenta , najboljeg defanzivca i blokera - Ibaku ( Ben Valas bi mu pozavideo), najludjeg Wesbruka, najboljeg sestog igraca Hardena i ubedljivo najduzu klupu u citavoj ligi a samim tim i od Majamija.. Nece moci Lebron i Wejd uz polupovredjenog Bosa da iznesu citavu finalnu seriju, presudice mnogo veci fond kvalitetnih igraca u Oklahomi... A ljudi, da se razumemo, Blejk ,Calmers, Miler...to su epizodisti... Oklahoma definitivno uzima prsten!

rk23lbj

pre 11 godina

Nisam pristrasan, ali moram da kazem da me je Miami odusevio u prve 3 cetvrtine...jos da su gradili kako treba(Perkins imao mnogo ofanzivnih) bilo bi +20 odakle bi se OKC tesko vratila. X factor ne postoji, jednostavno koji tim kompaktnije bude igrao u odbrani taj dobija...a sudeci po ovome sinoc, to ce biti Miami. Durant igra odlicno, sta vise...stravicno. Ali ko je gledao utakmicu jutros, i ko se iole razumije u kosarku primijetio je nezrelost u ekipi OKC(sutevi Westbrooka na pocetku utakmice, divljanje, faulovi Durenta, zabijanje Hardena) Imaju oni nesto, prsten uzimaju kad tad, mozda ce i vladati dugo. Ali ove godine mislim da je to Miami. Wade se budi. Ne izuzmite cinjenicu da je Bosh igrac koji uvijek moze dati 20+(i dalje mi nije jasno zasto mu ne spustaju vise lopti protiv Colisona i Perkinsa na 5m od kosa, to je po meni velika prevaga). Citam sad "Batier iz drugog plana, njegovih 5 trojki, on je prevaga..." Ljudi, taj covjek je igrao za reprezentaciju USA na svjetskom prvenstvu 2006. Suter u top 5 u NBA ligi 100%. Ono sto je karakteristicno kod Miami-a da ovako kao sto je Battier odigrao sinoc mogu da odigraju i Mike Miler i Chalmers, i Cool i James Jones. Svaki od navedenih mogu postici 3-4 trojke. OKC ne koristi centarski manjak, malo lopti ide 5-icama i zbog toga ce izgubiti. Osim ako se nesto neplanirano desi. Kako god, LeBron pokazao na zadnjem sutu da je veliki.

Gos'n

pre 11 godina

Ja ne mogu da smislim Majami i Dzejmsa. Postujem ga, ali ga ne podnosim. Ali reci da je ono faul je smesno. Takav faul se ne svira na kraju utakmice. Meni je diskutabilnije to sto Oklahoma sutira odmah i ostavlja Majamiju prostor za sut za pobedu. Jos Durant sutira iz teske pozicije. Bolje da je dobio loptu, igrao 1 na 1 i sutnuo sa kapice.

Anakin

pre 11 godina

Stiv Nes???
Covek ima 38 godina, o cemu ti to govoris???
Greg Oden???
Pravo pitanje je da li ce Oden ikada zaigrati kosarku, a ne da li ce otici u Majami kao slobodan agent. Covek je za 5 sezona u NBA odigrao 82 utakmice, znaci samo jednu PUNU sezonu, sto je smesno. Decko od 24 godine ima kolena kao starac od 65.
Zato Bojane, malo smanji dozivljaj, ova serija ce biti na krv i noz, i potpuno izjednacena, jer sve sto Durant moze da pogodi moze i LeBron (koji inace nije najbolji igrac svih vremena, cak sta vise mogu da nabrojim barem 10ak igraca boljih od njega), i mislim da ce prevagu doneti odbrana odn intezitet odbrane na najboljim igracima.
I jos jedna bitna stvar, ova serija ce puno zavisiti od Wade-a i Westbruka, iz prostog razloga sto ako Wade bude igrao kao sto je igrao protiv Bostona, Miami nema sanse, a ako Westbruck nastavi da ima procenat suta ispod 40% (sa prosekom od skoro 30 suteva po mecu) i ne krene barem malo da gura loptu pod kos (nisu to neki ekstra kvalitetni centri ali ce ubosti valjda nesto) Oklahoma nece izdrzati, jer ce svaku utakmicu resavati razlika od 5 do 10 poena.
Cisto da spomenem i sinocnju utakmicu... Prosto mi je neverovatno koliko je LeBron snazan i koliko kada ide na ulaz uspe da odgura sve oko sebe. Westbruck se ispucavao, ali je morao jer je Durant cuvan od Batije (ne znam sta je jeo ali je covek igrao odbranu kao lud a pogadjao sve sto je mogao), Ibaka odlican u odbrani, u napadu ga nema nigde, kao ni Perkinsa... Steta...

Marko

pre 11 godina

Umalo da zaboravim, u neizvesnoj zavrsnici prednost je na strani Durenta, ima mirniju glavu i bolja resenja od Lebrona sto je pokazao u toku ligaskog dela sa sutevima uz zvuki sirene...da se razumemo, ovaj sada sut je nebitan, promasi i on ponekad... 1 od 3 mora da omasi.. A upravo te zavrsnice Djordana i Kobija lansiraju na visi nivo u odnosu na sve druge igrace. Da bi se Lebron "prikljucio" na taj nivo mora jako da se dokaze u zavrsnicama sto mu do sada nije uspevalo.

d-wade & LBJ6

pre 11 godina

bojane 1 na 1 nista ne znaci,jer lebron je mnogo veci od jordan,i ja navijam za majami ali lebron niti iko drugi nece biti bolji od jordana,cak i ako lebronu wade upeca 6 titula,ja volim lebrona ali ti pricas gluposti

zgh

pre 11 godina

Neki dan sam slusao komentar Charlesa Barkleya u vezi sa Lebronom.On kaze da je Lebron James najbolji igrac koji je igrao kosarku ikada,ali da on nije poitnt guard (bek pucac) poput Jordana ili Brayanta i da ne treba od njega ocekivati da stalno koristi sut iz vana.Zato Lebron obavlja 20 drugih poslova na terenu koje Jordan i Brayant nisu kadri,pa opet i pored toga Lebron daje vise poena po utakmici nego sto je to radio nekada Jordan i danas Bryant.Bude li Lebron kraj karijere docekao u ovakvom izdanju po broju poena ce nadmasiti obadvojicu.Duran je veliki igrac ali se mora uzeti u obzir da mu je mnogo lakse igrati ovo finale nego Lebronu,on je tek krocio u svijet NBA kosarke i slava je pred njim.Lebronu lagano vrijeme prolazi iako ima 27,ali vec se nervoza uvukla u glavu zbog neosvajanja titule do sada.

Влада

pre 11 godina

Прва ствар утакмицу је изгубио Скот Брукс.Два пута уводи Ника Колисона,једном 3 минута пред крај друге,једном на средини четврте,Оклахома оба пута почиње да се враћа и једном их прекида полувреме,а једном га вади из игре.Колисонова рола је неопходна.Друго суђење је благи ужас.И ту не мислим да се навлачи за једне или друге него да се једноставно свира без икакве логике и резона.Свирај три напада једнима,три напада другима и тако у круг.Треће ја Леброна не капирам.Четврту четвртину се опет скривао колико је могао,и кад је просто морао да узме лопту јер није имао где,погоди озбиљан шут,и после их докусури са она два бацања.Значи може,али питање је што не сме.И четврто,Вестбрука морају да лимитирају на 20 шутева ако мисле да добију меч.Ја и даље не схватам како могу да дозволе да он узме више шутева од Дјурента.

п.с.Не знам на чему је Батије али супер га ради.

D Wade

pre 11 godina

Jako bitna pobeda Majamija,ali mora se poraditi na ocuvanju prednosti,tokom celog meca 15-ak razlike,a na kraju se doslo do situacije da se cak ispusti pobeda!I 1 mec je bila ista situacija,ali idemo dalje!Veoma bitna rola Batijea,Dzejms standardan,Vejd se budi,sto je strahovito bitno,Bos pokazao da je mozda i najbitniji clan velike trojke - 16p 15skokova!Samo jos kada bi calmers ubacio oko 10-ak poena tu bi Heat imao zaista dobru sansu za prsten!

florida

pre 11 godina

Najjaci su mi ovi sto dizu Durenta u nebo,a do pre par dana su navijali za SAS kad je vodio 2-0 i smejali se Kevinu sa komentarima kako ga je Manu poslao po burek,izrugivali mu se,i ostavljali komentar ,,Jedan je Manu",a kad ih je OKC izbacila onda ,,Jedan je Durantula". Jel ima neko ko je od pocetka bio za OKC,il su sve Majami hejteri?

Bojan

pre 11 godina

(zgh, 16. jun 2012 03:13)
ne prolazi Lebronu vreme, imace on ovakve jos 3-4 sezone, medjutim definitivno mu je frka jer igra neverovatno dobro i jako je blizu. Meloun je najbolje igrao 97-99 (bio 2 puta MVP, jednom su mu maznuli zbog buduceg Dzordanovog povlacenja) i dva puta uzastopno je dogurao do finala, gde je izgubio i to drugi put zaista za dlaku, treci put vec nije imao snage da izgura ekipu u plej-ofu do finala. Tako da LBJ na neki nacin ovo jeste biti ili ne biti sa psihicke strane.
Sto se igre tice, MJ nije bio ni priblizno dobar osim u postizanju poena gde ipak jeste bio bolji (ali za nekih 4-5 poena, no mozda je to posledica slabijih odbrana) i mogao je lakse sebi da otvori prostor za sut.

roman empire

pre 11 godina

Pa po meni u ovoj tekmi prevagu je doneo Battier,jer će velike trojke oba tima Durant,Westbrook,Harden-James,Wade,Bosh,da odrade približan posao,odnosno zabiće približno isti broj koševa.Dakle prevagu u svakoj tekmi doneće ČETVRTI ČOVEK koji će da svojim učinkom doprinese trijumfu svoje ekipe,noćas je to bio Battier.

Cutinho

pre 11 godina

Sve mogu da shvatim...da nekog volite ili ne,ali reci da je Dzejms los i tako nesto je zaista glupo.Ja ga ne gotivim nesto posebno,Durentula mi je mnogo gotivniji,iskreno,ali kad pogledate Dzejmsove igre u celoj sezoni,plej-ofu,njegovu statistiku...samo mogu reci da je igracina boli glava!!!
Sam nosi ceo Miami,jer Bosh je povredjen skoro ceo plej-off, a o Vade-u necu da komentarisem,covek ne moze da odigra ni do 50 posto svoje mogucnosti...
REALNO!!!!

Bojan

pre 11 godina

Navijam za Majami, pobeda jeste pobeda, ali ova baš zabrinjava. Momci su ušli u poslednju četvrtinu sa 15 poena prednosti i došli su u situaciju da Durant ima šut za izjednačenje. LBJ ga je odlično čuvao, ali realno u toj situaciji bi sudija bilo kojoj drugoj većoj zvezdi dao faul.
Uglavnom Lebron je lepo odigrao završnicu, ali Durant ih je opet zasuo sa 16 poena na kraju

Zeljko

pre 11 godina

Lebron standardno dobar, doduse 12/12 sa slobodnih sto je odlicno za njega. Vejd mnogo bolji nego u prvom mecu (iako je izgubio onu uzasno bitnu loptu), kao i Bosh i sjajni Batier.

Prebrzo ste otpisali Majami, ali treba reci da je samo 2 puta u poslednjih 17 godina (od kada se igra 2-3-2) neki tim bez prednosti parketa uspeo da uzme sva tri meca na svom terenu.

cataclysm

pre 11 godina

Neki pisu da treba otpistiti trenera okc-a, jer kao on je kriv zbog ovog gubitka.Mogu samo da kazem LOL, jer da nije njega OKC bi i dalje bio neki drugorazredni tim i niko nebi ni znao za njihnosim ovih iz oklahome.On je inspirisao i trenirao igrace koji su na kraju stigli do velikog finala NBA-a.A videcemo mogu li da pobede HEAT i po prvi put odnesu titulu

oxia

pre 11 godina

i u prvoj utakmici je miami vodio 3 cetvrtine, u 1. poluvremenu i 10-ak razlike.
jucer su svi u heatu odigrali odlicno, izuzev chalmersa, battier je svasta pogađao, james nosio u napadu i u obrani, wade napokon 50 posto suta, bosh nadskakao cijeli thunder...

nisam od onih koji nakon svake utakmice mjenjaju mišljenja (da je oklahoma dobila bilo bi 99 posto komentara da je gotovo, takve bi komentare ostavili isti oni koji su otpisali oklahomu nakon 0-2 protiv spursa), i dalje mislim da je u svakoj utakmici izgledan "break".

durant jučer fenomenalan u zadnjoj četvrtini, općenito u utakmici, opet preko 30 koseva, preko 50 posto suta, ali zakazao je u drugim stvarima, nije dobro zatvarao skok, nije razigrao ekipu, tu je james puno bolji od njega, iako durant to sve stigne ispraviti, tek su mu 23, harden je odigra odlicnu utakmicu sa 60 posto šuta.

westbrook je opet forsirao, nije mi jasno da playmaker ima sut 10/26, a igra u ekipi sa najboljim suterom od jordana?! bio je westbrook opet na rubu triple doublea, ali on ne smije opaliti 26 lopti, pokraj na izgled nezaustavljivog duranta. za kraj treba pohvaliti battiera kako je igrao obranu, sa neviđenom energijom. Još protiv bostona, kad se nije odvajao od allena, pokaza je da je nabrijan, sinoć je letio za durantom za priljepak.
iskustvo u finalu je ipak jako bitno i mogao bi thunder izgoriti kao heat prosle godine od prekaljenog dallasa, iako nba is where amazing happens... ;)

Miki25

pre 11 godina

Zeljko, kakvo je to ponasanje? Naravno da je ljudima dozvoljeno da izraze svoje misljenje, nevezano da li su navijaci neke od 2 ekipa ili neutralni posmatraci... Zasluzena pobjeda Majamija, vodili su cio mec ali ga zamalo prokockali! Bice ovo veoma zanimljiva serija, kao sto se uostalom i ocekivalo... Sto se tice faula nad Durentom, bio je ali se sigurno nece svirati u NBA u zadnjem napadu a isto je bio i faul u napadu Durenta mada je prije toga bio faul nad Durentom gdje ga je Bos uhvatio oko struka ali to je nevazno, bolja ekipa sinoc je pobijedila!!! Tako je Bojane, nista bez tebe i tvog kompleksa u vidu Kobi Brajanta... Poz za sve fanove NBA

zgh

pre 11 godina

Ne znam dali je Jordan davao vise od Lebrona poena po utakmici,ali znam da je Lebron jedini igrac u istoriji koji je vec u 27 godini ziovta u play offu dao vise od 3000 koseva.
Evo ova stranica pa ima sva statistika.basketball reference.

Bojan

pre 11 godina

(zgh, 16. jun 2012 18:14)
da, slazem se, majkl je u 27. godini imao postignutih 2425 poena, ali iz 70 meceva (najvecim delom zato sto je ispadao ranije). LBJ imao 3194 poena ali i 112 meceva, covek nikada nije ispadao u prvoj rundi, a ovo mu je vec trece finale i 3. put da igra 20 meceva u plej-ofu (a ovaj jos nije gotov). Majkl je samo 2 puta u celoj karijeri odigrao taj broj meceva.