Fudbal 97

Četvrtak, 09.02.2012.

18:08

Ugovor Filipa Jankovića objavljen

Nakon nekoliko dana spekulacija o tome da li je Filip Janković prodat Romi ili je samo Zvezdin, B92 je imao uvid u ugovor mladog fudbalera.

Ugovor Filipa Jankoviæa objavljen IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

97 Komentari

Sortiraj po:

Lazni advokat

pre 12 godina

Sve pravnik do pravnika.Jedni kazu zasto samo tri godine ugovor. zato sto je to paravilo UEFA .Jedan pominje Bosmanovo pravilo.To pravilo vazi za clanice EU. To sto pise 3 miliona i slobodan je ne mora da znaci i nije obaveza Zvezde. Moze Zvezda da trazi i vise ako se decko pokaze i pruzi partije.To nije limitirana suma.Sto se tice plate cifra je za 3 godine plus bonusi. znaci podelite iznos na 36 meseci i to je i to bruto

???

pre 12 godina

Grobar sam,ali realno posmatram situaciju.Treba odati priznanje MENADZERU koji je klincu izdejstvovao platu od 11 000 eura mesečno...
(saša, 10. februar 2012 13:25)

Realno, ti nisi ni pročitao ugovor.

saša

pre 12 godina

Grobar sam,ali realno posmatram situaciju.Treba odati priznanje MENADZERU koji je klincu izdejstvovao platu od 11 000 eura mesečno??a da pri tome mali nije odigrao minuta.E svaka mu čast.pratim fudbal,pa tu platu nemaju klinci u Barcelni,Man Utd,Juventus itd..neverrovatan uspeh menadzera.dao bih mu doktorak ekonomije momentalno.ima klauzulu od 3 milke,to nije sporno,ali da li mozda razmišljate da ako mali razbije sezonu,pa mu ponude novi ugovor gdfe bi više zarađivao i i imao veću klauzulu?ja sikreno ne znam o kakvom se talentu radi,nisam ga gledao,a poznato je da novinari pišu hvalospeve i o bebama udbalerima,tako da me ova priča ne čudi ni sekunde,Neka se mali dokaže i biće sve ok.A sa druge strane onda se zapitajte kako se osecaju momci koji su tu godinama,koji igraju a koji nemaju ni polovinu primanja kao ovaj mališa???da li su mozda ovim ugovorom poremetili situaciju unutar svlačionice??iskreno mislim da mu je ovo previše novca,a npr ne verujem da Lazar Marković igra i za petinu te sume koju dobija mališa.P a se onda zapitajte zasto i akko ste u tolikim dugovima??ovo je prevršilo svaku meru,ja sve mislim da iza novca koji ce mu Zvezda plaćati stoje neki menadzeri,takozvani biznisnismeni i ko zna ko još.videćemo,situacija je zamršena,pozz svim ljubiteljima fudbala.

Man UTD-Roma 7:0

pre 12 godina

A u cemu je problem i ako mali ode u Romu? Normalno da hoce da ode u jednu ozbiljnu ligu i veliki klub...
(Sergije, 9. februar 2012 21:43)

Roma nije veliki klub.

Pitanje je da li bi je mogli svrstati među prva četiri kluba u Italiji.

To je klub iz velikog i "večnog" grada, koji pruža sjajne mogućnosti fudbalerima, kao ljudima sa visokim promanjima, za vrlo prijatan život.

Mis`im stvaaaarno!

pre 12 godina

Cudo jedno kako mediji mogu od nekoga da naprave igraca. Klinac je totalni, ali totalni prosek. Kakvi crni milioni. Zanemarljiv u skoku, katastrofalan u odbrani, osrednja brzina, nema instinkt za postizanje golova, solidan šut i centar-šut i to je sve. Svašta
(majstor, 9. februar 2012 22:42)

Sve što si naveo važilo je i za Piksija, Robija, Deju, Džaju, Pižona, ...

...Zanemarljiv u skoku, katastrofalan u odbrani, osrednja brzina, nema instinkt za postizanje golova,...

Pravnik

pre 12 godina

U ugovoru lepo pise da igrac moze napustiti klub za vreme trajanja ugovora, ako se obe strane usaglase oko toga,a Zvezda dobije minimum 3.000.000e obestecenja.3mil nije malo,ovo je dobar garant ako se mali ne razvije koliko predvidjaju-tako su pricali i za Gulana,Aleksica,itd. pa gde su oni sada?-raspali su se! Nadam se da ce od njega ipak postati dobar igrac i da ce iz kluba otici tek sa 22,23 god!

Aleksandar iz Osla

pre 12 godina

A zasto ugovor na samo 3 godine? To znaci da za 3 godine, sa svojih tek 20 leta, momak moze da ode iz Zvezde za dzabe, bez obestecenja.

Falko

pre 12 godina

Ne zaradjuje 11000 mesecno, nego 11000 za tri meseca, odnosno kvartalno.
44000 zaradjuje godisnje ili negde oko 3670 mesecno, koliko ima jedan bolji menadzer u banci.

Pedja67

pre 12 godina

Filip Jankovic je slobodan ako neki klub plati 3 miliona evra, to lepo pise u ugovoru :
Clan 5 : Ugovorne strane su saglasne da je profesionalni fudbaler slobodan da predje u drugi klub za vreme trajanje ugovora sa klubom, uz obestecenje koje pripada klubu a koje ne sme biti manje od 3.000.000 evra.
"Ugovorne strane su saglasne" : uslov obostrane saglasnosti je ispunjen !
"profesionalni fudbaler slobodan da predje u drugi klub za vreme trajanje ugovora sa klubom" : Filip Jankovic moze da predje u drugi klub slobodno!
ali samo "uz obestecenje koje pripada klubu a koje ne sme biti manje od 3.000.000 evra" : tu je najbitnija stavka. Klub ce inkasirati maksimalno 3.000.000 evra, ni jedan klub nece platiti vise Zvezdi za njega. Ali ta stavka ostvalja prostor za Jankovica i menadzera. Recimo ako dodju dva kluba A i B, i oba kluba ponude Zvezdi 3Miliona, Jankovic ce biti slobodan. Ali posle toga, Jankovic i menadzer ako ga bude imao se dogovaraju sa njima. Recimo Klub A njemu ponudi milion kao bonus za potpis, a Klub B 500 000, on ce preci u Klub A. Znaci, Klub A je platio Obestecenje od 4 Miliona evra, od koji 3Miliona ide Zvezdi. To je znaci kao neka vrsta procenta koje je dobio Jankovic. Zvezda se ogradila, ne mora da ga pusti za manje od 3miliona, ali nece ni dobiti vise ! Ni jedan klub nece platiti vise, jer cim dodje Zvezdi ponuda od 3miliona uslov obostrane saglasnosti je ispunjem, i Jankovic je slobodan da predje u drugi klub! To je kao na primer kad prodajete auto, trazite 5000, i danete ga drugaru da ga proda i kazete mu ja hocu 5000, a ostalo je tvoje. On ako ga proda 7000, njemu ide 2000 a vama 5000.
I jos nesto bitno : Jankovic moze da ode i za manje od 3miliona, ako Zvezda prihvati ponudu, samo sto to nije automatski, mora u tom trenutno da prihvati ponudu da bi dala saglasnosti jer to nije u ugovoru.

Mi lan

pre 12 godina

Objavljivanje ovog ugovora znaci jedno veliko nista. Totalno je nepotrebno. Iz kog razloga? Iz razloga da svaki Zvezdin fudbaler ima ugovor sa Zvezdom do odredjenog datuma,a koji moze biti otkupljen za slucaj odredjene novcane ponude. To sto je Jankovicev ugovor do 2015. godine ne znaci ama bas nista,jos manje znaci da ga Roma,ili neki drugi klub, vec nekim drugim ugovorom (koji nikada necemo videti) nije kaparisala od januara 2013. Ko god plati 3+ miliona ima ovaj ugovor koji moze da pocepa. Znaci,ovaj ugovor NIJE NIKAKAV garant da Jankovic nije prodat od januara 2013.
AKo je uprava na celu sa Lukicem mislila da ce ovim losim trikom da razresi ovu situaciju...mozda kod nekih da,ali kod mene ne. Cekam januar 2013. pa cemo videti.

soni

pre 12 godina

Cudo jedno kako mediji mogu od nekoga da naprave igraca. Klinac je totalni, ali totalni prosek. Kakvi crni milioni. Zanemarljiv u skoku, katastrofalan u odbrani, osrednja brzina, nema instinkt za postizanje golova, solidan šut i centar-šut i to je sve. Svašta
(majstor, 9. februar 2012 22:42)

Totalno se slazem sa tobom, koga briga sto sportski direktor rome sabatini javno hvali decka, ili sto je jugovic prosle godine pre nego sto se mali pojavio u prvom planu o njemu pricao kao o novom savicevicu, "objektivni poznavalac fudbala" to bolje razume... Da se ne zezamo decko je veliki potencijal i ne bi slali ponude roma i totenhem za njega da nije ogroman potencijal, tako da ti je komentar malo smesan, pogotovo sto je u pitanju tri miliona sto je nenormalno velika suma za klinca koji jos nije igrao u prvom timu i sigurno ne bi davali tolike pare za njega da ga ne vidite kao buducu zvezdu...
Inace mislim da ovo ne manje od tri miliona znace to da ako dodje ponuda od tri miliona klub se ne pita vise nista, mislim igrali ste valjda menagera nekad, minimum fee release clause znaci da ako stigne takva ponuda vi ne mozete da je odbijete, a ovo je u prevodu to...
I nejasna mi je poenta ovog pokazivanja ugovora, pa niko nije rekao da je ta prodaja dodata u ugovor, a u ugovoru upravo stoji da on moze da ode za ta 3 miliona o kojima se prica da klubovi nude za njega. Tako da mislim da zvezda tu nista ne odlucuje samo je njegova stvar da li ce nastaviti da igra u zvezdi ili ce prihvatiti romu ili totenhem ili nekog treceg ko ponudi ta tri miliona, e sad po prici njegove majke da on nema menadzera i da mu ne treba za sada jer je u zvezdi znaci da on ostaje...

Srboslav

pre 12 godina

Vidim da je frka oko toga dal može da ide u slučaju ponude od 3.000.000 €. Može, ukoliko to Zvezda odobri. U tekstu je navedeno da ponuda ne sme biti manja i da se u tom slučaju neće uzeti u razmatranje, al takođe i ponuda od 20.000.000€ može biti odbijena.

A ja se pitam, dal je neko uopšte pročitao ovaj ugovor nakon što da je otkucao. Toliko grešaka... Čak je i reč "dohodka" pogrešno napisana. Po pravilu srpske gramatike i promene suglasnika po zvučnosti ta reč bi morala da zvuči "dohotka", ali kako očekivati od ljudi koji samo razišljaju gde i kako "uzeti" nešto za sebe da razmišljaju o glasovnim promenama pri pisanju zvaničnih dokumenata...

ljubisa

pre 12 godina

pise ne manje od 3.000.000 evra, sto znaci da ga mogu prodat za koju godinu i za 15.000.000 evra,nepise da ga moraju prodat za 3.000.000 evra,jos nesto zvezda moze i odbit ponudu od 3.000.000 ako neko bude poslao,samo sto ce tad igrac biti verovatno nezadovoljan

Srdjan

pre 12 godina

Nema veze šta je ko kome obećavao i slično, ali se živ ismejah objašnjenju "poreznika" o tome zašto jedna cifra u ugovoru je ispisana brojevima i druga slovima!! Jer se u zagradi piše slovima "suma umanjena za porez"!!! E veću glupost skoro nisam čuo, a moram priznati da količina gluposti koja se izgovori u ovoj zemlji je neizmerna!!
Cifra se brojevima piše kako bi se izbegle greške u ispisivanju cifara! Ne piše se na svim dokumentima (uplate i isplate) ali se piše na većini" Probaj da platiš struju tako što pišeš jednu vrojku ciframam a drugu slovima??

Ovo drugo ne bih komentarisao! Cifre koje se ovde pominju su samo navlaka za klubove da stvarno pomisle da ovaj mali vredi 3 mio!!! Pa Lazar Marković bi sada teško ostvario teži transfer a dečko je dokazana klasa!!!

pojasnjenje za zabrinute

pre 12 godina

Aneks u kome se pominju ta 3 miliona je dogovor oko donje granice ispod koje se ponude ne uzimaju. Zvezda nije u obavezi da odmah pusti igraca, moze sa njim da vrsi naknadne pregovore, Fica ima podrsku i od kluba i od trenera, u njegovom je interesu da zaigra konstantno u Zvezdi.on da zaigra kako zna i ume, pa ce da stizu ponude i od 7,8 mozda i 10 miliona.

Voja

pre 12 godina

Član 5 ugovora jasno kaže da ukoliko dođe neki klub i izbroji Zvezdi 3.000.000€ na ruke, Filip janković je slobodan da potpiše ugovor sa istim. Naravno, pod uslovom da Filip pristane na uslove koji budu ponuđeni njemu. Ko želi da tumači drugačije, mislim da se grdno vara. Tako se prevarila i Valensija kada je napravila klauzulu od 6.000.000€ jednom od najvećih talenata španskog fudbala, Isku. Došla je Malaga i izbrojala pare, tako da je Isko otišao u nepovrat. Lično smatram da je, ako je dečko toliki talenat, klauzula mogla biti veća. Ali, ako je Zvezdi ovo njegova realna vrednost, onda je to OK.

Patuljasti snaucer

pre 12 godina

Ovo je klasicno robovlasnistvo. Decko je jos vlasnistvo majke, jer je maloletan, a sada je potpisan ugovor da ga poseduje i Crvena zvezda. Prokleto Bosmanovo pravilo. Ni skolu nije zavrsio, a vec "vredi" milione. Ovo je kao u doba Osmanlija, kada su decu iz kolevki uzimali i pravili janjicare. Totalni sunovrat morala i ljudskih prava

onako

pre 12 godina

plata 123.000 EUR (stoosamnaesthiljadaosamstotinaeura)

ko je ovde lud,jedna cifra brojevima druga slovima, gde je jos 10% para nestalo?????

dragandzajic

pre 12 godina

Aman ljudi, da li ste ludi, glupi ili slepi. Opet se citava prica usmereva u pravcu koji odgovara Lukicu, Vesicu i kompaniji. Kad god je frka uvek se nadje neki izgovor ili vest kojom ce se skrenuti paznja sa sustine, a to je nedostatak rezultata i ogromni dugovi koje pravi sadasnja ekipa.
Filip Jankovic nece videti minuta u Zvezdinom dresu, ne zato sto ce otici iz kluba, vec zato sto mali ni po cemu nije vanserijski talenat. Uostalom o teme mogu da posvedece njegovi treneri. Pravi se vestacka frka da bi se zaboravilo na minus deset, potencijalnih minus 20. Redom su dovodili Dzaju, Robija, proglasavali sestu Zvezdinu zvezdu, pisali saopstenja, bavili se zaverama, a u medjuvremenu gubili sve derbije i ispadali odmah iz Evrope. Ova Uprava unistava Zvezdu, a prave navijace pravi budalama. Vodje sa severa odavno su biznismeni koji su u dilu sa upravom.

Hvala ti Fico delijo

pre 12 godina

Mali moze da ide cim neko plati 3 miliona eura, zvezda se tu nista ne pita. Ovo je bila samo Filipova vise nego dobra gesta kad je pristao na produzenje saradnje inace je mogao da ide odmah za mnogo manje para.

majstor

pre 12 godina

Cudo jedno kako mediji mogu od nekoga da naprave igraca. Klinac je totalni, ali totalni prosek. Kakvi crni milioni. Zanemarljiv u skoku, katastrofalan u odbrani, osrednja brzina, nema instinkt za postizanje golova, solidan šut i centar-šut i to je sve. Svašta

Matematičar

pre 12 godina

Što se čudite razlici između 132.000 (ispisano brojevima) i 118.800 (ispisano slovima)? To se veprić ugradio sa 10%, otprilike isto tako "pametno" kao što se "onaj" u Komercijalnoj banci potpisao kao Drulić (a nije Drulić)! :)

10% od 132.000 evra = 13.200 evra
90% od 132.000 evra = 118.800 evra

Kapito? :)

Nenad Stojkovic

pre 12 godina

Ljudi, kako ne shvatate? Ovo znaci da prvi ko da 3 mil. moze da ga vodi. Lepo pise, slobodan je da predje u drugi klub za vreme trajanja ugovora uz obestecenje ne manje od 3 miliona. To znaci da ako neko dodje sa tom sumom, on je vec slobodan da predje. Ne pise da je Zvezda u obavezi da razmotri transfer nego da je slobodan da predje. Zasto bi ovakav clan uopste i postojao u ugovoru osim da ostavi takvu mogucnost. To sigurno ne znaci da Zvezda ne sme da ga proda za manje od 3 miliona. Tumacenje novinara je skroz pogresno.

novosadjanin

pre 12 godina

Koliko nepismenih ljudi...3 miliona je cifra ispod koje Filip ne moze da ode. To ne garantuje nikom da ga moze kupiti za 3 miliona. Citajte knjige i ucite engleski!

STEFAN

pre 12 godina

Znaci odmah na startu treba da se objasni,jedna ali vredna pomena stvar ?
Zasto u stavu broj 2-stoji napisano koliko ce Filip zaradjivati od zvezde na sledeci nacin:kolika mu je plata je napisano u brojevima 132,000 eura, da bi u nastavku slovima pisalo-stoosamnaesthiljadaosamstotinaeura- od slova do slova,a radi se o istom principu kao kada se unovcava cek,pise se cifra koju zelite i brojkama i pisanim slovima,ovo je dovoljno da sve padne u vodu...!!!
Ovakav ugovor trazi maximalnu preciznost,a na pocetku jedne stavke pise spojenim slovima jefudbaler,ili nesto slicno ali procitajte pazljivo...?!

Sare

pre 12 godina

Nije pošteno zaigrao a već ga kuju u zvezde zato nam fudbal i jeste na dnu gde tavori godinama .Daj bože da grešim ali teško će fudbaleri videti skupštinskog balkona bar u ovom veku !!!

Sergije

pre 12 godina

A u cemu je problem i ako mali ode u Romu? Normalno da hoce da ode u jednu ozbiljnu ligu i veliki klub. Pa nece valjda da gubi vreme na utakmice sa Metalcem i Hajdukom, da gaca po blatu pola godine da bi odigrao jednu utakmicu koja ima nekakav znacaj. Uz malo srece za godinu-dve reprezentacija Srbije moze da dobije jos jednog kvalitetnog igraca (sto bi Pantela rekao: rasnog, vrste Kolarov ili Ivanovic).

delija

pre 12 godina

a pre neki dan je pisalo da nema aneks, da su jankovici trazili 3 mili. a zvezda 10 mili. i da je na kraju izostao.... a sada kao ima aneks.

e sada ko laze ja neznam, vreme ce pokazati

expert

pre 12 godina

Pogledajte clan 2 . plata:

132.000 ( slovima stoosamnaesthiljadaosamstotinaeura )

Ovi lazu i kad pisu ugovor!!! sad sam siguran da uprava laze!!!

NSrdjan

pre 12 godina

Ipak su mediji bili u pravu za onih 3 miliona evra obestecenja! Ne mora samo Roma biti u igri. Koji god klub ponudi Zvezdi vise od te sume moze da razgovara sa igracem. Jankovic za 2 godine moze da vredi 10 miliona, Zvezda nema nista od toga. Opet ce vrhunski talenat otici iz Zvezde za "tepsiju ribe"!

smesno vas je citati

pre 12 godina

haha covece - pa imate klauzulu po kojoj je klinja slobodan da ide za 3 miliona evra (tacno koliko Roma i placa) i vi i dalje raspravljate o tome ko laze, a ko prica istinu?!? da li ste bre vi uopste normalni, o kakvom "pristanku" zvezde vi uopste pricate ovde kada se ona po ovom pitanju ama bas nista ne pita vise posle pristanka na te uslove!? pa zato je i izbio sav onaj cirkus, a ovim produzenjem su samo podigli cenu malom sa 2 na 3 miliona i to je sve... Jankovici su posao zavrsili svidjalo se to nekome ili ne! sazaljevam zbog utapanja u predizborne igre "postenjacina" iz uprave...

Мекналти

pre 12 godina

У уговору пише: ''132.000 EUR (stoosamnaesthiljadaosamstotinaeura)''.
Како је могуће да се у званичном документу тако погреши? Да ли је 132.000 или 118.800 како стоји у загради?
Нека то госпођа Јанковић провери.

znaci komedija

pre 12 godina

Ne cudite se sto u zagradi pise manja cifra od 132 hiljade evra. Jeste culi za porez nekad? Ipak je plata od 3 i kusur hiljada podlezna porezu u drzavi gde je prosek oko 400 evra. I ipak je u pitanju buduci najbolji srpski fudbaler! Markovic mu nece biti do kolena...
[Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net] (Poreznik, 9. februar 2012 19:42)

BUAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! sta je taj Jankovic pokazao i kome? gde je igrao bre? dok Markec zaludjuje Evropu i poducava fudbalu celu ligu vi i dalje sanjate neke luletove snove... ali totalno ste isfrustrirani :)))))

jovan

pre 12 godina

Toliko skolovanih ljudi odlazi iz Srbije,i niko ne zna njihova imena.sutra ce nam skupo naplatiti sve proizvode koje ta nasa deca stvore,operacije koje se ne mogu raditi u Srbiji.Prevelika prica oko deteta koje sutira loptu i koje ce kao i njegovi predhodnici doneti samo razocarenje navijacima.11000 evra x koliko ,i za sta,treba da se zamislimo.Ako su negde spremni da mu daju veci novac,najbolje da ide odmah.

Uvek obratite paznju na sitnice

pre 12 godina

A zasto je ugovor na Latinici? Eto to je prvo pitanje. Posto Crvena Zvezda nije privatizovana znaci da je jos drustvena svojina tj. drzavna ona je duzna da ugovore i sva prateca zvanicna dokumenta radi na cirilici. To sto se satro gistro kunu u srpstvo pa su im dresovi ispisani na cirilici je cista demagogija.

zrenjaninac

pre 12 godina

Cim Italijani pisu da prelazi u Romu ima tu neke istine ako vec nismo verovali vecernjim novostima. Ugovor je takav da on moze za 3miliona da ode i da se pri tom pita samo on ako mu se svide uslovi i klub a ZVEZDA samo moze da uzme te pare.Mogao je takav ugovor potpisati i do 2025godine kad je klauzola niska i sva je prilika da ce otici...Po meni to je vec gotova stvar,ali voleo bi da se varam...

posoškov

pre 12 godina

Ako se bilo koji klub dogovori sa Jankovićem i uplati Zvezdi 3000000 € Janković može da ide. Ne postoji način da ga Zvezda spreči. To je obeštećenje koje će Zvezda uzeti za njega. Klub u koji Janković želi da pređe NE MORA pregovarati sa Zvezdom o obeštećenju jer je ono 3 miliona evra, već samo sa Jankovićem o visini plate. Npr. Mesi može da ide iz Barselone u drugi klub ako želi, ako taj klub uplati 150 miliona €, i Barsa to ne može da spreči.

slobodan

pre 12 godina

Vidim da neki grobari traze sad uvid u dugove, ovo, ono... A ja trazim od B92 uvid u mesetarenja JSD Partizan, od Mirka Marjanovica, pa do danas! Hvala!
[Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net] (Sudija, 9. februar 2012 19:37)

O mešetarenjima Crvene zvezde za svo to vreme lako možeš dobiti informacije u Višem sudu u Beogradu. Uđeš i zamoliš da te upute na predmet Džajić, Cvetković, Marjanović, Stojić.

Vlada

pre 12 godina

Ovde me buni samo član 5. U njemu piše da je igrač slobodan da napusti klub tokom trajanja ugovora uz obeštećenje od 3.000.000 evra. Po meni to znači da klub mora da ga pusti ukoliko neko plati to obeštećenje. Dakle, klub ga nije prodao ali mu je ostavio mogućnost da ode uz obeštećenje, što znači da je sada na njemu da li će ostati ili naći klub koji će platiti 3 miliona evra i otkupiti njegov ugovor.

ivan

pre 12 godina

Ali sta ovo dokazuje? Mozda je ova varijanta - potpisali su ugovor sa Filipom i onda posle toga i sa Romom da u januaru 2013 predje kod njih. Mozda su vec dobili i deo para. Znaci ovo nista ne dokazuje!

Babin_zub

pre 12 godina

Da je reda i zakona svaki ugovor bi morao biti dostupan javnosti,pa ne bi bilo muljanja niti zamazivanja ociju.

Svaka cast za ovo!

Tom

pre 12 godina

Ne znam zašto bi bilo koji klub nudio više od 3 miliona kada je ugovor takav da za te pare Zvezda, htela ili ne, mora da ga pusti. Sve je već dogovoreno sa Romom i kraj.

Milan

pre 12 godina

Ovo nije ugovor, vec Aneks, a sta pise u Ugovoru cemo verovatno saznati za 10-15 godine u nekom insajderu. Mozete li da objavite ugovor, samo da vidimo koliko ce od 3 miliona ici na racun CZ, a koliko agencijama i menadzerima?

Bojan

pre 12 godina

Nigde u ovom ugovoru koji ste objavili ne piše da Janković može da ide samo uz obostranu saglasnost(klub/porodica Janković) !!! Što znači da ukoliko klub dobije bilo koju ponudu koja je veća od 3milionaE on može da ide u bilo kom trenutku i klub ne može nikako da to spreči, tj. Jankovići se za sve pitaju, a Zvezda ništa!!! "Sjajan ugovor"!!!

Dragulj

pre 12 godina

A sta sste ocekivali da decko igra za kikiriki.Ovaj stopominje Partizanovu decu.A gde oni igraju.Gde igra na primer Ljajic. NIGDE.Sedi na klupi. Gde igra Gulan.NIGDE. Kakav bre Lazar Markovic.Igra u Partizanu.Gde je ta "skola" fudbala "najbolja" posle Ajaxove.Ha Ha ha. Mi ne mozemo ni prvenstvo Evrope da osvojima a o kvalifikacijama za SP da ne pricamo.Posle Cileanske reprezentacije ni jednom se nismo kvalifikovali ni za jedno jedino SP.A Spanija pa Engleska pa Ceska itd redovni ucesnici SP zamladje kategorije iz Evrope. I na kraju Filip je vlasnistvo Zvezde.Znaci nema menadzera

Dijaspora

pre 12 godina

Svaki dan naucim nesto novo. Evo citajuci ovaj clanak i prilozeni aneks ugovora, naucio sam da se 132,000 evra recima pise na srpskom stoosamnaesthiljadaosamstotinaeura. Clan 2 ovog Aneksa na Ugovor to jasno definise!

Eh, ko sve danas pise ugovore i anekse (dodatke) na ugovore ?!? Sramota. Gde "nestade" 10% iliti 13,200 evra????? Kome je to otislo???

Dragan

pre 12 godina

Tako se vodi klub. Mi potpisujemo ugovore i konstantno spremamo tim za sledece prvensto a grobari prodaju najbolje mlade igrace i uzimaju titule. Mozda i mi jednom budemo prvi.

PARTIZAN IZ INATA!!!!

pre 12 godina

Pa to je dokaz za 3mil. ode u Romu pre vremena to vam je i bio cilj , jer ide izborna skupstina valja pokrtiti plate zaoslenima namiriti tamo i gde treba ...Naravno on je vec prodat Lule je uze deo i to je to...Moze ovaj vepar gen. sek. da prica sta hoce!

stefan

pre 12 godina

@poso
Ovo je vec u redu.
Da je definisana fiksna cena od 3 miliona, to bi bilo na stetu Zvezde.
Ovako je definisana minimalna, odnosno pocetna cifra od 3 miliona, sto znaci da mali ne moze da ide za manje para, a itekako moze za vise. To moze samo biti dobro za klub.
(poso, 9. februar 2012 18:24)

Nemoj da si naivan,to je klauzula.Zainteresovani klub treba da plati 3 miliona za Filipova,niko nije glup da ga plati npr. 10miliona kad moze 3.Dakle ako ide,ide za 3miliona ako se Zvezda ne slaze ili za manje ako Zvezda slaze.

pix

pre 12 godina

Znaci cim neko ponudi 3 milke decko moze da ide kad pozeli? I nije vam neki ugovor!!!
(czv, 9. februar 2012 18:47)
NEMAS TI POJIMA DECKO! ne ide ako neko ponudi 3 mil. to je minimalno za koje pare moze da ode, znaci i ako da neko 3 miliona sada on NE IDE vec ako zzvezda i filip prihvate ONDA IDE ..sta bre vi znate o ugovorima BOZE

RSFC 2012

pre 12 godina

sve i da je CZ prodala Filipa Jankovica, ne bi bio smak sveta, vec mozda , dobar posao. Ipak, jos jednom se potrvdila prica ( a posle Vladan Lukic ovakav i onakav ) da postoji, makar neformalna teorija zavera i da grupa novinara rusi i destabilizuje CZ. Pozdrav Za Sve Moje Ljude Sa Severa i vidimo se pocetkom marta protiv Spartaka !

...

pre 12 godina

@pa da
Ne znam kako mozes da pricas tako kad ne vidis po kojoj ce se dinamici isplacivati taj iznos.
Verovatno je to iznos koji ce se isplacivati u vremenskom periodu od 3 godine, sto znaci da ce decko dobijati nesto manje od 40 000 po sezoni, sto je 4 000e mesecna plata.
Daleko od toga da je malo, ali ako se uzme u obzir da je minimalna cena za koju moze napustiti klub 3 000 000e, cifra od 4 000e mesecno i nije toliko strasna!

dovla

pre 12 godina

132.000 eura (stoosamnaesthiljadaosamstoeura). Ko je ovde lud??
(gomlaG, 9. februar 2012 18:22)
upravo to!za klinca od 17 godina koji je odigrao ukupno jedno poluvreme!previse se frke oko njega diglo.ako je istina da nude 5 miliona za njega treba ga odma prodati.nije on zvezda pa da ucenjuje klub!lukicu odlazi.pogotovo za onu sramotu prema milovanovicu.

leteci golman

pre 12 godina

Lepo sto ste objavili ugovor, ali ovakav ugovor ne garantuje da igrac nije prodat klubu za koji ce potpisati ugovor u dogovorenom periodu. A 3 miliona i nije neka cifra.

Sudija

pre 12 godina

Vidim da neki grobari traze sad uvid u dugove, ovo, ono... A ja trazim od B92 uvid u mesetarenja JSD Partizan, od Mirka Marjanovica, pa do danas! Hvala!

GoranNS90

pre 12 godina

Mozete da lupate minuse do mile volje ali taj mali se ne razlikuje od svojih vrsnjaka puno, postace verovatno prosecan igrac ili malo iznad proseka za nasu ligu, igrao je jednom ili dvaput za seniorski tim a vi ga odmah dizete u nebesa, smesno, i jos mu dati tolike pare, nzm samo zasto ...

germinal

pre 12 godina

ne kapiram..pa zar nisu rekli da je placen 3 milke..a u ugovoru pise da moze da ide za 3 milke..i ne vidim sta je sporno da postoji ugovor..pa svaki igrac ima ugovor pa ga neko kupi..ili sam ja glup ili ne postoji poenta pokazivanja ugovora?

Петар

pre 12 godina

Менаџери нањушили месо па кидишу, куд да прође трансфер неког играча без њихове уградње?

Marko

pre 12 godina

Ne znam ko im daje pravo da objavljuju Filipov ugovor sa Zvezdom?
Zar to nije njegova lična stvar? Koliko zarađuje, koliko ga mora platiti neki klub,...itd

Dejan

pre 12 godina

U ugovoru jasno pise da Jankovic ne moze da ide iz Zvezde za manje od 3 miliona evra a moze za vise. Uostalom, da bi neko potpisao ugovor o njegovom transferu mora da se dogovori sa zvezdom. za razliku od partizanovih klinaca gde procente drza Falji Ramadani ovde se vidi da je ovaj momak 100 odsto zvezdin. dobar posao za klub. sada ocekujemo da ovi novinari cvetojevic i nedeljkovic pokazu taj famozni ugovor izmedju zvezde i rome za koji zvezda tvrdi da ne postoji. dakle, sada cemo da vidimo ko laze...

Poreznik

pre 12 godina

Ne cudite se sto u zagradi pise manja cifra od 132 hiljade evra. Jeste culi za porez nekad? Ipak je plata od 3 i kusur hiljada podlezna porezu u drzavi gde je prosek oko 400 evra. I ipak je u pitanju buduci najbolji srpski fudbaler! Markovic mu nece biti do kolena...

BALOTELI

pre 12 godina

Znači bravo!!! mislim da klub ovog renomea ne mora da javno pokazuje ugovore, ali ovim gestom ste stavili do znanja da je dosta tih priča koje za cilj imaju da naruše atmosferu i zdrav duh u klubu i da u buduće neće biti tako olako prihvaćene u javnosti. Usput malom želim puno sreće u nastavku karijere!!!

un momento

pre 12 godina

Znaci ipak ima "minimum fee release clause" od 3 miliona. Los posao, jer ako postane odlican igrac ovo je smesna cifra i jos % Ramadaniju....cccc

toshke

pre 12 godina

non stop neka ludila...gde god se okrenem ludilo...
evo lepo piše da za ISPOD 3 miliona evra ne može da ode što dalje implicira da ako neko ponudi 3 ili 3,1 automatski se prihvata ponuda...verovatno je to bio uslov od strane Filipovih roditelja da se bilo kakav ugovor uopšte potpiše ,da i Zvezda ima neke koristi makar i tih 3 miliona jer mogao je da sačeka god dana i da ode za džabe.
Samo mi nije jasno zašto se ovi iz uprave busaju "niko neće ucenjivati Zvezdu bla bla" ...što odmah nisu rekli istinu?Ovako je ispalo još gore po njih jer su pričali drugu priču i navukli gnev navijača.
Još jedan dokaz da od našeg klubskog fudbala ni u daljoj budućnosti neće biti ništa

navijac

pre 12 godina

'piiiiip' vas Filip Jankovic vise, zgadili ste mi zivot sa njim!! Nek ide bre gde hoce, boli me uvo! Kako otvorim sajt tako vidim Jankovic ovo, Jankovic ono, a decko nije dva puta sutnuo loptu u zivotu na seniorksim utakmicama!

MilanM

pre 12 godina

Svaka čast Fićo!!!

Svaka čast i mama Ljilji koja se izborila sa menadžerima, upravom i belosvetskim barabama u našem fudbalu... trebalo bi da ima više ovakvih ljudi (roditelja) u našem sportu jer je sramota šta se radi sa decom...

mita

pre 12 godina

kad bi se svi ugovori javno objavljivali, ovakvih stvari ne bi ni bilo. u sluchaju da je ovo pravi ugovor - svaka chast! nadam se da ce se sa ovakvom praksom nastaviti u sluchaju svih igracha, a ne da se objavljuju samo kad se pojavi neka dezinformacija.

Pantelinjo

pre 12 godina

E moje dete nikad od tebe nece postati igrac!Kada ti maloletan u ovakvoj siromasnoj drzavi i okruzenju ''osetis'' toliki novac,skrenuces ti s puta.Daj boze da gresim,ali...

poso

pre 12 godina

Ovo je vec u redu.
Da je definisana fiksna cena od 3 miliona, to bi bilo na stetu Zvezde.
Ovako je definisana minimalna, odnosno pocetna cifra od 3 miliona, sto znaci da mali ne moze da ide za manje para, a itekako moze za vise. To moze samo biti dobro za klub.

pa da

pre 12 godina

Tu sto mali ima ugovor. Pa Marko Jovanovic iz Partizanove skole je imao 12000evra i inace sva Partizanova deca, Jovetic, L.Markovic, Ninkovic, Ljajic itd. Koji su dokazani igraci za razliku od ovog Jankovica, dobro osim Ninkovica, nemaju vece plate od 20000-30000 u prvim ugovorima, a vidi ga ovaj mali. Svaka cast majka Ljiljani :)

NokiJa

pre 12 godina

A sad svi mi koji nismo verovali,,,treba da pojedemo znamo sta!
Ako je ovo istina,svaka cast Zvezdi ,,,necu jos da hvalim upravu,jer ovo nije uspeh,ovo je zdrav razum!
Ocigledno je da se nesto ozbiljno desava u klubu,ne mislim na zaveru CIA i Vatikana,protiv nas,nego ,,,nesto se desava!
I ajmo jedan ogled mali:
KO JE ZA TO DA SE ZABRANI ODLAZAK IGRACIMA PRE 21.GODINE I ODSLUZENOG CIVILNOG VOJNOG ROKA(POD USLOVOM DA SE TAKO NESTO VRATI)
(samo bez komentara da je to protivustavno i da se time krse ljudske slobode,jer postoji nesto sto se zove ogranicenje slobode ugovaranj)

TheIvtcha

pre 12 godina

znaci ovo je jeftina kopija nekog ugovora, jer onde gde se Zvezda obavezuje da plati 132000 u zagradi pise (stoosamnaesthiljadaosamstotinaeura) neozbiljno!!!

poso

pre 12 godina

Ovo je vec u redu.
Da je definisana fiksna cena od 3 miliona, to bi bilo na stetu Zvezde.
Ovako je definisana minimalna, odnosno pocetna cifra od 3 miliona, sto znaci da mali ne moze da ide za manje para, a itekako moze za vise. To moze samo biti dobro za klub.

BALOTELI

pre 12 godina

Znači bravo!!! mislim da klub ovog renomea ne mora da javno pokazuje ugovore, ali ovim gestom ste stavili do znanja da je dosta tih priča koje za cilj imaju da naruše atmosferu i zdrav duh u klubu i da u buduće neće biti tako olako prihvaćene u javnosti. Usput malom želim puno sreće u nastavku karijere!!!

navijac

pre 12 godina

'piiiiip' vas Filip Jankovic vise, zgadili ste mi zivot sa njim!! Nek ide bre gde hoce, boli me uvo! Kako otvorim sajt tako vidim Jankovic ovo, Jankovic ono, a decko nije dva puta sutnuo loptu u zivotu na seniorksim utakmicama!

TheIvtcha

pre 12 godina

znaci ovo je jeftina kopija nekog ugovora, jer onde gde se Zvezda obavezuje da plati 132000 u zagradi pise (stoosamnaesthiljadaosamstotinaeura) neozbiljno!!!

Sudija

pre 12 godina

Vidim da neki grobari traze sad uvid u dugove, ovo, ono... A ja trazim od B92 uvid u mesetarenja JSD Partizan, od Mirka Marjanovica, pa do danas! Hvala!

pa da

pre 12 godina

Tu sto mali ima ugovor. Pa Marko Jovanovic iz Partizanove skole je imao 12000evra i inace sva Partizanova deca, Jovetic, L.Markovic, Ninkovic, Ljajic itd. Koji su dokazani igraci za razliku od ovog Jankovica, dobro osim Ninkovica, nemaju vece plate od 20000-30000 u prvim ugovorima, a vidi ga ovaj mali. Svaka cast majka Ljiljani :)

MilanM

pre 12 godina

Svaka čast Fićo!!!

Svaka čast i mama Ljilji koja se izborila sa menadžerima, upravom i belosvetskim barabama u našem fudbalu... trebalo bi da ima više ovakvih ljudi (roditelja) u našem sportu jer je sramota šta se radi sa decom...

Pantelinjo

pre 12 godina

E moje dete nikad od tebe nece postati igrac!Kada ti maloletan u ovakvoj siromasnoj drzavi i okruzenju ''osetis'' toliki novac,skrenuces ti s puta.Daj boze da gresim,ali...

Dragulj

pre 12 godina

A sta sste ocekivali da decko igra za kikiriki.Ovaj stopominje Partizanovu decu.A gde oni igraju.Gde igra na primer Ljajic. NIGDE.Sedi na klupi. Gde igra Gulan.NIGDE. Kakav bre Lazar Markovic.Igra u Partizanu.Gde je ta "skola" fudbala "najbolja" posle Ajaxove.Ha Ha ha. Mi ne mozemo ni prvenstvo Evrope da osvojima a o kvalifikacijama za SP da ne pricamo.Posle Cileanske reprezentacije ni jednom se nismo kvalifikovali ni za jedno jedino SP.A Spanija pa Engleska pa Ceska itd redovni ucesnici SP zamladje kategorije iz Evrope. I na kraju Filip je vlasnistvo Zvezde.Znaci nema menadzera

Poreznik

pre 12 godina

Ne cudite se sto u zagradi pise manja cifra od 132 hiljade evra. Jeste culi za porez nekad? Ipak je plata od 3 i kusur hiljada podlezna porezu u drzavi gde je prosek oko 400 evra. I ipak je u pitanju buduci najbolji srpski fudbaler! Markovic mu nece biti do kolena...

NokiJa

pre 12 godina

A sad svi mi koji nismo verovali,,,treba da pojedemo znamo sta!
Ako je ovo istina,svaka cast Zvezdi ,,,necu jos da hvalim upravu,jer ovo nije uspeh,ovo je zdrav razum!
Ocigledno je da se nesto ozbiljno desava u klubu,ne mislim na zaveru CIA i Vatikana,protiv nas,nego ,,,nesto se desava!
I ajmo jedan ogled mali:
KO JE ZA TO DA SE ZABRANI ODLAZAK IGRACIMA PRE 21.GODINE I ODSLUZENOG CIVILNOG VOJNOG ROKA(POD USLOVOM DA SE TAKO NESTO VRATI)
(samo bez komentara da je to protivustavno i da se time krse ljudske slobode,jer postoji nesto sto se zove ogranicenje slobode ugovaranj)

un momento

pre 12 godina

Znaci ipak ima "minimum fee release clause" od 3 miliona. Los posao, jer ako postane odlican igrac ovo je smesna cifra i jos % Ramadaniju....cccc

Петар

pre 12 godina

Менаџери нањушили месо па кидишу, куд да прође трансфер неког играча без њихове уградње?

mita

pre 12 godina

kad bi se svi ugovori javno objavljivali, ovakvih stvari ne bi ni bilo. u sluchaju da je ovo pravi ugovor - svaka chast! nadam se da ce se sa ovakvom praksom nastaviti u sluchaju svih igracha, a ne da se objavljuju samo kad se pojavi neka dezinformacija.

dragandzajic

pre 12 godina

Aman ljudi, da li ste ludi, glupi ili slepi. Opet se citava prica usmereva u pravcu koji odgovara Lukicu, Vesicu i kompaniji. Kad god je frka uvek se nadje neki izgovor ili vest kojom ce se skrenuti paznja sa sustine, a to je nedostatak rezultata i ogromni dugovi koje pravi sadasnja ekipa.
Filip Jankovic nece videti minuta u Zvezdinom dresu, ne zato sto ce otici iz kluba, vec zato sto mali ni po cemu nije vanserijski talenat. Uostalom o teme mogu da posvedece njegovi treneri. Pravi se vestacka frka da bi se zaboravilo na minus deset, potencijalnih minus 20. Redom su dovodili Dzaju, Robija, proglasavali sestu Zvezdinu zvezdu, pisali saopstenja, bavili se zaverama, a u medjuvremenu gubili sve derbije i ispadali odmah iz Evrope. Ova Uprava unistava Zvezdu, a prave navijace pravi budalama. Vodje sa severa odavno su biznismeni koji su u dilu sa upravom.

RSFC 2012

pre 12 godina

sve i da je CZ prodala Filipa Jankovica, ne bi bio smak sveta, vec mozda , dobar posao. Ipak, jos jednom se potrvdila prica ( a posle Vladan Lukic ovakav i onakav ) da postoji, makar neformalna teorija zavera i da grupa novinara rusi i destabilizuje CZ. Pozdrav Za Sve Moje Ljude Sa Severa i vidimo se pocetkom marta protiv Spartaka !

Babin_zub

pre 12 godina

Da je reda i zakona svaki ugovor bi morao biti dostupan javnosti,pa ne bi bilo muljanja niti zamazivanja ociju.

Svaka cast za ovo!

slobodan

pre 12 godina

Vidim da neki grobari traze sad uvid u dugove, ovo, ono... A ja trazim od B92 uvid u mesetarenja JSD Partizan, od Mirka Marjanovica, pa do danas! Hvala!
[Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net] (Sudija, 9. februar 2012 19:37)

O mešetarenjima Crvene zvezde za svo to vreme lako možeš dobiti informacije u Višem sudu u Beogradu. Uđeš i zamoliš da te upute na predmet Džajić, Cvetković, Marjanović, Stojić.

pix

pre 12 godina

Znaci cim neko ponudi 3 milke decko moze da ide kad pozeli? I nije vam neki ugovor!!!
(czv, 9. februar 2012 18:47)
NEMAS TI POJIMA DECKO! ne ide ako neko ponudi 3 mil. to je minimalno za koje pare moze da ode, znaci i ako da neko 3 miliona sada on NE IDE vec ako zzvezda i filip prihvate ONDA IDE ..sta bre vi znate o ugovorima BOZE

Patuljasti snaucer

pre 12 godina

Ovo je klasicno robovlasnistvo. Decko je jos vlasnistvo majke, jer je maloletan, a sada je potpisan ugovor da ga poseduje i Crvena zvezda. Prokleto Bosmanovo pravilo. Ni skolu nije zavrsio, a vec "vredi" milione. Ovo je kao u doba Osmanlija, kada su decu iz kolevki uzimali i pravili janjicare. Totalni sunovrat morala i ljudskih prava

jovan

pre 12 godina

Toliko skolovanih ljudi odlazi iz Srbije,i niko ne zna njihova imena.sutra ce nam skupo naplatiti sve proizvode koje ta nasa deca stvore,operacije koje se ne mogu raditi u Srbiji.Prevelika prica oko deteta koje sutira loptu i koje ce kao i njegovi predhodnici doneti samo razocarenje navijacima.11000 evra x koliko ,i za sta,treba da se zamislimo.Ako su negde spremni da mu daju veci novac,najbolje da ide odmah.

Vlada

pre 12 godina

Ovde me buni samo član 5. U njemu piše da je igrač slobodan da napusti klub tokom trajanja ugovora uz obeštećenje od 3.000.000 evra. Po meni to znači da klub mora da ga pusti ukoliko neko plati to obeštećenje. Dakle, klub ga nije prodao ali mu je ostavio mogućnost da ode uz obeštećenje, što znači da je sada na njemu da li će ostati ili naći klub koji će platiti 3 miliona evra i otkupiti njegov ugovor.

majstor

pre 12 godina

Cudo jedno kako mediji mogu od nekoga da naprave igraca. Klinac je totalni, ali totalni prosek. Kakvi crni milioni. Zanemarljiv u skoku, katastrofalan u odbrani, osrednja brzina, nema instinkt za postizanje golova, solidan šut i centar-šut i to je sve. Svašta

Marko

pre 12 godina

Ne znam ko im daje pravo da objavljuju Filipov ugovor sa Zvezdom?
Zar to nije njegova lična stvar? Koliko zarađuje, koliko ga mora platiti neki klub,...itd

znaci komedija

pre 12 godina

Ne cudite se sto u zagradi pise manja cifra od 132 hiljade evra. Jeste culi za porez nekad? Ipak je plata od 3 i kusur hiljada podlezna porezu u drzavi gde je prosek oko 400 evra. I ipak je u pitanju buduci najbolji srpski fudbaler! Markovic mu nece biti do kolena...
[Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net] (Poreznik, 9. februar 2012 19:42)

BUAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! sta je taj Jankovic pokazao i kome? gde je igrao bre? dok Markec zaludjuje Evropu i poducava fudbalu celu ligu vi i dalje sanjate neke luletove snove... ali totalno ste isfrustrirani :)))))

Bojan

pre 12 godina

Nigde u ovom ugovoru koji ste objavili ne piše da Janković može da ide samo uz obostranu saglasnost(klub/porodica Janković) !!! Što znači da ukoliko klub dobije bilo koju ponudu koja je veća od 3milionaE on može da ide u bilo kom trenutku i klub ne može nikako da to spreči, tj. Jankovići se za sve pitaju, a Zvezda ništa!!! "Sjajan ugovor"!!!

Sare

pre 12 godina

Nije pošteno zaigrao a već ga kuju u zvezde zato nam fudbal i jeste na dnu gde tavori godinama .Daj bože da grešim ali teško će fudbaleri videti skupštinskog balkona bar u ovom veku !!!

stefan

pre 12 godina

@poso
Ovo je vec u redu.
Da je definisana fiksna cena od 3 miliona, to bi bilo na stetu Zvezde.
Ovako je definisana minimalna, odnosno pocetna cifra od 3 miliona, sto znaci da mali ne moze da ide za manje para, a itekako moze za vise. To moze samo biti dobro za klub.
(poso, 9. februar 2012 18:24)

Nemoj da si naivan,to je klauzula.Zainteresovani klub treba da plati 3 miliona za Filipova,niko nije glup da ga plati npr. 10miliona kad moze 3.Dakle ako ide,ide za 3miliona ako se Zvezda ne slaze ili za manje ako Zvezda slaze.

Milan

pre 12 godina

Ovo nije ugovor, vec Aneks, a sta pise u Ugovoru cemo verovatno saznati za 10-15 godine u nekom insajderu. Mozete li da objavite ugovor, samo da vidimo koliko ce od 3 miliona ici na racun CZ, a koliko agencijama i menadzerima?

Dejan

pre 12 godina

U ugovoru jasno pise da Jankovic ne moze da ide iz Zvezde za manje od 3 miliona evra a moze za vise. Uostalom, da bi neko potpisao ugovor o njegovom transferu mora da se dogovori sa zvezdom. za razliku od partizanovih klinaca gde procente drza Falji Ramadani ovde se vidi da je ovaj momak 100 odsto zvezdin. dobar posao za klub. sada ocekujemo da ovi novinari cvetojevic i nedeljkovic pokazu taj famozni ugovor izmedju zvezde i rome za koji zvezda tvrdi da ne postoji. dakle, sada cemo da vidimo ko laze...

expert

pre 12 godina

Pogledajte clan 2 . plata:

132.000 ( slovima stoosamnaesthiljadaosamstotinaeura )

Ovi lazu i kad pisu ugovor!!! sad sam siguran da uprava laze!!!

Uvek obratite paznju na sitnice

pre 12 godina

A zasto je ugovor na Latinici? Eto to je prvo pitanje. Posto Crvena Zvezda nije privatizovana znaci da je jos drustvena svojina tj. drzavna ona je duzna da ugovore i sva prateca zvanicna dokumenta radi na cirilici. To sto se satro gistro kunu u srpstvo pa su im dresovi ispisani na cirilici je cista demagogija.

dovla

pre 12 godina

132.000 eura (stoosamnaesthiljadaosamstoeura). Ko je ovde lud??
(gomlaG, 9. februar 2012 18:22)
upravo to!za klinca od 17 godina koji je odigrao ukupno jedno poluvreme!previse se frke oko njega diglo.ako je istina da nude 5 miliona za njega treba ga odma prodati.nije on zvezda pa da ucenjuje klub!lukicu odlazi.pogotovo za onu sramotu prema milovanovicu.

GoranNS90

pre 12 godina

Mozete da lupate minuse do mile volje ali taj mali se ne razlikuje od svojih vrsnjaka puno, postace verovatno prosecan igrac ili malo iznad proseka za nasu ligu, igrao je jednom ili dvaput za seniorski tim a vi ga odmah dizete u nebesa, smesno, i jos mu dati tolike pare, nzm samo zasto ...

Dijaspora

pre 12 godina

Svaki dan naucim nesto novo. Evo citajuci ovaj clanak i prilozeni aneks ugovora, naucio sam da se 132,000 evra recima pise na srpskom stoosamnaesthiljadaosamstotinaeura. Clan 2 ovog Aneksa na Ugovor to jasno definise!

Eh, ko sve danas pise ugovore i anekse (dodatke) na ugovore ?!? Sramota. Gde "nestade" 10% iliti 13,200 evra????? Kome je to otislo???

Tom

pre 12 godina

Ne znam zašto bi bilo koji klub nudio više od 3 miliona kada je ugovor takav da za te pare Zvezda, htela ili ne, mora da ga pusti. Sve je već dogovoreno sa Romom i kraj.

Dragan

pre 12 godina

Tako se vodi klub. Mi potpisujemo ugovore i konstantno spremamo tim za sledece prvensto a grobari prodaju najbolje mlade igrace i uzimaju titule. Mozda i mi jednom budemo prvi.

PARTIZAN IZ INATA!!!!

pre 12 godina

Pa to je dokaz za 3mil. ode u Romu pre vremena to vam je i bio cilj , jer ide izborna skupstina valja pokrtiti plate zaoslenima namiriti tamo i gde treba ...Naravno on je vec prodat Lule je uze deo i to je to...Moze ovaj vepar gen. sek. da prica sta hoce!

Matematičar

pre 12 godina

Što se čudite razlici između 132.000 (ispisano brojevima) i 118.800 (ispisano slovima)? To se veprić ugradio sa 10%, otprilike isto tako "pametno" kao što se "onaj" u Komercijalnoj banci potpisao kao Drulić (a nije Drulić)! :)

10% od 132.000 evra = 13.200 evra
90% od 132.000 evra = 118.800 evra

Kapito? :)

zrenjaninac

pre 12 godina

Cim Italijani pisu da prelazi u Romu ima tu neke istine ako vec nismo verovali vecernjim novostima. Ugovor je takav da on moze za 3miliona da ode i da se pri tom pita samo on ako mu se svide uslovi i klub a ZVEZDA samo moze da uzme te pare.Mogao je takav ugovor potpisati i do 2025godine kad je klauzola niska i sva je prilika da ce otici...Po meni to je vec gotova stvar,ali voleo bi da se varam...

leteci golman

pre 12 godina

Lepo sto ste objavili ugovor, ali ovakav ugovor ne garantuje da igrac nije prodat klubu za koji ce potpisati ugovor u dogovorenom periodu. A 3 miliona i nije neka cifra.

STEFAN

pre 12 godina

Znaci odmah na startu treba da se objasni,jedna ali vredna pomena stvar ?
Zasto u stavu broj 2-stoji napisano koliko ce Filip zaradjivati od zvezde na sledeci nacin:kolika mu je plata je napisano u brojevima 132,000 eura, da bi u nastavku slovima pisalo-stoosamnaesthiljadaosamstotinaeura- od slova do slova,a radi se o istom principu kao kada se unovcava cek,pise se cifra koju zelite i brojkama i pisanim slovima,ovo je dovoljno da sve padne u vodu...!!!
Ovakav ugovor trazi maximalnu preciznost,a na pocetku jedne stavke pise spojenim slovima jefudbaler,ili nesto slicno ali procitajte pazljivo...?!

toshke

pre 12 godina

non stop neka ludila...gde god se okrenem ludilo...
evo lepo piše da za ISPOD 3 miliona evra ne može da ode što dalje implicira da ako neko ponudi 3 ili 3,1 automatski se prihvata ponuda...verovatno je to bio uslov od strane Filipovih roditelja da se bilo kakav ugovor uopšte potpiše ,da i Zvezda ima neke koristi makar i tih 3 miliona jer mogao je da sačeka god dana i da ode za džabe.
Samo mi nije jasno zašto se ovi iz uprave busaju "niko neće ucenjivati Zvezdu bla bla" ...što odmah nisu rekli istinu?Ovako je ispalo još gore po njih jer su pričali drugu priču i navukli gnev navijača.
Još jedan dokaz da od našeg klubskog fudbala ni u daljoj budućnosti neće biti ništa

posoškov

pre 12 godina

Ako se bilo koji klub dogovori sa Jankovićem i uplati Zvezdi 3000000 € Janković može da ide. Ne postoji način da ga Zvezda spreči. To je obeštećenje koje će Zvezda uzeti za njega. Klub u koji Janković želi da pređe NE MORA pregovarati sa Zvezdom o obeštećenju jer je ono 3 miliona evra, već samo sa Jankovićem o visini plate. Npr. Mesi može da ide iz Barselone u drugi klub ako želi, ako taj klub uplati 150 miliona €, i Barsa to ne može da spreči.

NSrdjan

pre 12 godina

Ipak su mediji bili u pravu za onih 3 miliona evra obestecenja! Ne mora samo Roma biti u igri. Koji god klub ponudi Zvezdi vise od te sume moze da razgovara sa igracem. Jankovic za 2 godine moze da vredi 10 miliona, Zvezda nema nista od toga. Opet ce vrhunski talenat otici iz Zvezde za "tepsiju ribe"!

Srboslav

pre 12 godina

Vidim da je frka oko toga dal može da ide u slučaju ponude od 3.000.000 €. Može, ukoliko to Zvezda odobri. U tekstu je navedeno da ponuda ne sme biti manja i da se u tom slučaju neće uzeti u razmatranje, al takođe i ponuda od 20.000.000€ može biti odbijena.

A ja se pitam, dal je neko uopšte pročitao ovaj ugovor nakon što da je otkucao. Toliko grešaka... Čak je i reč "dohodka" pogrešno napisana. Po pravilu srpske gramatike i promene suglasnika po zvučnosti ta reč bi morala da zvuči "dohotka", ali kako očekivati od ljudi koji samo razišljaju gde i kako "uzeti" nešto za sebe da razmišljaju o glasovnim promenama pri pisanju zvaničnih dokumenata...

smesno vas je citati

pre 12 godina

haha covece - pa imate klauzulu po kojoj je klinja slobodan da ide za 3 miliona evra (tacno koliko Roma i placa) i vi i dalje raspravljate o tome ko laze, a ko prica istinu?!? da li ste bre vi uopste normalni, o kakvom "pristanku" zvezde vi uopste pricate ovde kada se ona po ovom pitanju ama bas nista ne pita vise posle pristanka na te uslove!? pa zato je i izbio sav onaj cirkus, a ovim produzenjem su samo podigli cenu malom sa 2 na 3 miliona i to je sve... Jankovici su posao zavrsili svidjalo se to nekome ili ne! sazaljevam zbog utapanja u predizborne igre "postenjacina" iz uprave...

Srdjan

pre 12 godina

Nema veze šta je ko kome obećavao i slično, ali se živ ismejah objašnjenju "poreznika" o tome zašto jedna cifra u ugovoru je ispisana brojevima i druga slovima!! Jer se u zagradi piše slovima "suma umanjena za porez"!!! E veću glupost skoro nisam čuo, a moram priznati da količina gluposti koja se izgovori u ovoj zemlji je neizmerna!!
Cifra se brojevima piše kako bi se izbegle greške u ispisivanju cifara! Ne piše se na svim dokumentima (uplate i isplate) ali se piše na većini" Probaj da platiš struju tako što pišeš jednu vrojku ciframam a drugu slovima??

Ovo drugo ne bih komentarisao! Cifre koje se ovde pominju su samo navlaka za klubove da stvarno pomisle da ovaj mali vredi 3 mio!!! Pa Lazar Marković bi sada teško ostvario teži transfer a dečko je dokazana klasa!!!

ivan

pre 12 godina

Ali sta ovo dokazuje? Mozda je ova varijanta - potpisali su ugovor sa Filipom i onda posle toga i sa Romom da u januaru 2013 predje kod njih. Mozda su vec dobili i deo para. Znaci ovo nista ne dokazuje!

Sergije

pre 12 godina

A u cemu je problem i ako mali ode u Romu? Normalno da hoce da ode u jednu ozbiljnu ligu i veliki klub. Pa nece valjda da gubi vreme na utakmice sa Metalcem i Hajdukom, da gaca po blatu pola godine da bi odigrao jednu utakmicu koja ima nekakav znacaj. Uz malo srece za godinu-dve reprezentacija Srbije moze da dobije jos jednog kvalitetnog igraca (sto bi Pantela rekao: rasnog, vrste Kolarov ili Ivanovic).

onako

pre 12 godina

plata 123.000 EUR (stoosamnaesthiljadaosamstotinaeura)

ko je ovde lud,jedna cifra brojevima druga slovima, gde je jos 10% para nestalo?????

Falko

pre 12 godina

Ne zaradjuje 11000 mesecno, nego 11000 za tri meseca, odnosno kvartalno.
44000 zaradjuje godisnje ili negde oko 3670 mesecno, koliko ima jedan bolji menadzer u banci.

germinal

pre 12 godina

ne kapiram..pa zar nisu rekli da je placen 3 milke..a u ugovoru pise da moze da ide za 3 milke..i ne vidim sta je sporno da postoji ugovor..pa svaki igrac ima ugovor pa ga neko kupi..ili sam ja glup ili ne postoji poenta pokazivanja ugovora?

Voja

pre 12 godina

Član 5 ugovora jasno kaže da ukoliko dođe neki klub i izbroji Zvezdi 3.000.000€ na ruke, Filip janković je slobodan da potpiše ugovor sa istim. Naravno, pod uslovom da Filip pristane na uslove koji budu ponuđeni njemu. Ko želi da tumači drugačije, mislim da se grdno vara. Tako se prevarila i Valensija kada je napravila klauzulu od 6.000.000€ jednom od najvećih talenata španskog fudbala, Isku. Došla je Malaga i izbrojala pare, tako da je Isko otišao u nepovrat. Lično smatram da je, ako je dečko toliki talenat, klauzula mogla biti veća. Ali, ako je Zvezdi ovo njegova realna vrednost, onda je to OK.

Pedja67

pre 12 godina

Filip Jankovic je slobodan ako neki klub plati 3 miliona evra, to lepo pise u ugovoru :
Clan 5 : Ugovorne strane su saglasne da je profesionalni fudbaler slobodan da predje u drugi klub za vreme trajanje ugovora sa klubom, uz obestecenje koje pripada klubu a koje ne sme biti manje od 3.000.000 evra.
"Ugovorne strane su saglasne" : uslov obostrane saglasnosti je ispunjen !
"profesionalni fudbaler slobodan da predje u drugi klub za vreme trajanje ugovora sa klubom" : Filip Jankovic moze da predje u drugi klub slobodno!
ali samo "uz obestecenje koje pripada klubu a koje ne sme biti manje od 3.000.000 evra" : tu je najbitnija stavka. Klub ce inkasirati maksimalno 3.000.000 evra, ni jedan klub nece platiti vise Zvezdi za njega. Ali ta stavka ostvalja prostor za Jankovica i menadzera. Recimo ako dodju dva kluba A i B, i oba kluba ponude Zvezdi 3Miliona, Jankovic ce biti slobodan. Ali posle toga, Jankovic i menadzer ako ga bude imao se dogovaraju sa njima. Recimo Klub A njemu ponudi milion kao bonus za potpis, a Klub B 500 000, on ce preci u Klub A. Znaci, Klub A je platio Obestecenje od 4 Miliona evra, od koji 3Miliona ide Zvezdi. To je znaci kao neka vrsta procenta koje je dobio Jankovic. Zvezda se ogradila, ne mora da ga pusti za manje od 3miliona, ali nece ni dobiti vise ! Ni jedan klub nece platiti vise, jer cim dodje Zvezdi ponuda od 3miliona uslov obostrane saglasnosti je ispunjem, i Jankovic je slobodan da predje u drugi klub! To je kao na primer kad prodajete auto, trazite 5000, i danete ga drugaru da ga proda i kazete mu ja hocu 5000, a ostalo je tvoje. On ako ga proda 7000, njemu ide 2000 a vama 5000.
I jos nesto bitno : Jankovic moze da ode i za manje od 3miliona, ako Zvezda prihvati ponudu, samo sto to nije automatski, mora u tom trenutno da prihvati ponudu da bi dala saglasnosti jer to nije u ugovoru.

Man UTD-Roma 7:0

pre 12 godina

A u cemu je problem i ako mali ode u Romu? Normalno da hoce da ode u jednu ozbiljnu ligu i veliki klub...
(Sergije, 9. februar 2012 21:43)

Roma nije veliki klub.

Pitanje je da li bi je mogli svrstati među prva četiri kluba u Italiji.

To je klub iz velikog i "večnog" grada, koji pruža sjajne mogućnosti fudbalerima, kao ljudima sa visokim promanjima, za vrlo prijatan život.

???

pre 12 godina

Grobar sam,ali realno posmatram situaciju.Treba odati priznanje MENADZERU koji je klincu izdejstvovao platu od 11 000 eura mesečno...
(saša, 10. februar 2012 13:25)

Realno, ti nisi ni pročitao ugovor.

Мекналти

pre 12 godina

У уговору пише: ''132.000 EUR (stoosamnaesthiljadaosamstotinaeura)''.
Како је могуће да се у званичном документу тако погреши? Да ли је 132.000 или 118.800 како стоји у загради?
Нека то госпођа Јанковић провери.

Hvala ti Fico delijo

pre 12 godina

Mali moze da ide cim neko plati 3 miliona eura, zvezda se tu nista ne pita. Ovo je bila samo Filipova vise nego dobra gesta kad je pristao na produzenje saradnje inace je mogao da ide odmah za mnogo manje para.

novosadjanin

pre 12 godina

Koliko nepismenih ljudi...3 miliona je cifra ispod koje Filip ne moze da ode. To ne garantuje nikom da ga moze kupiti za 3 miliona. Citajte knjige i ucite engleski!

Mis`im stvaaaarno!

pre 12 godina

Cudo jedno kako mediji mogu od nekoga da naprave igraca. Klinac je totalni, ali totalni prosek. Kakvi crni milioni. Zanemarljiv u skoku, katastrofalan u odbrani, osrednja brzina, nema instinkt za postizanje golova, solidan šut i centar-šut i to je sve. Svašta
(majstor, 9. februar 2012 22:42)

Sve što si naveo važilo je i za Piksija, Robija, Deju, Džaju, Pižona, ...

...Zanemarljiv u skoku, katastrofalan u odbrani, osrednja brzina, nema instinkt za postizanje golova,...

delija

pre 12 godina

a pre neki dan je pisalo da nema aneks, da su jankovici trazili 3 mili. a zvezda 10 mili. i da je na kraju izostao.... a sada kao ima aneks.

e sada ko laze ja neznam, vreme ce pokazati

ljubisa

pre 12 godina

pise ne manje od 3.000.000 evra, sto znaci da ga mogu prodat za koju godinu i za 15.000.000 evra,nepise da ga moraju prodat za 3.000.000 evra,jos nesto zvezda moze i odbit ponudu od 3.000.000 ako neko bude poslao,samo sto ce tad igrac biti verovatno nezadovoljan

Nenad Stojkovic

pre 12 godina

Ljudi, kako ne shvatate? Ovo znaci da prvi ko da 3 mil. moze da ga vodi. Lepo pise, slobodan je da predje u drugi klub za vreme trajanja ugovora uz obestecenje ne manje od 3 miliona. To znaci da ako neko dodje sa tom sumom, on je vec slobodan da predje. Ne pise da je Zvezda u obavezi da razmotri transfer nego da je slobodan da predje. Zasto bi ovakav clan uopste i postojao u ugovoru osim da ostavi takvu mogucnost. To sigurno ne znaci da Zvezda ne sme da ga proda za manje od 3 miliona. Tumacenje novinara je skroz pogresno.

Mi lan

pre 12 godina

Objavljivanje ovog ugovora znaci jedno veliko nista. Totalno je nepotrebno. Iz kog razloga? Iz razloga da svaki Zvezdin fudbaler ima ugovor sa Zvezdom do odredjenog datuma,a koji moze biti otkupljen za slucaj odredjene novcane ponude. To sto je Jankovicev ugovor do 2015. godine ne znaci ama bas nista,jos manje znaci da ga Roma,ili neki drugi klub, vec nekim drugim ugovorom (koji nikada necemo videti) nije kaparisala od januara 2013. Ko god plati 3+ miliona ima ovaj ugovor koji moze da pocepa. Znaci,ovaj ugovor NIJE NIKAKAV garant da Jankovic nije prodat od januara 2013.
AKo je uprava na celu sa Lukicem mislila da ce ovim losim trikom da razresi ovu situaciju...mozda kod nekih da,ali kod mene ne. Cekam januar 2013. pa cemo videti.

...

pre 12 godina

@pa da
Ne znam kako mozes da pricas tako kad ne vidis po kojoj ce se dinamici isplacivati taj iznos.
Verovatno je to iznos koji ce se isplacivati u vremenskom periodu od 3 godine, sto znaci da ce decko dobijati nesto manje od 40 000 po sezoni, sto je 4 000e mesecna plata.
Daleko od toga da je malo, ali ako se uzme u obzir da je minimalna cena za koju moze napustiti klub 3 000 000e, cifra od 4 000e mesecno i nije toliko strasna!

pojasnjenje za zabrinute

pre 12 godina

Aneks u kome se pominju ta 3 miliona je dogovor oko donje granice ispod koje se ponude ne uzimaju. Zvezda nije u obavezi da odmah pusti igraca, moze sa njim da vrsi naknadne pregovore, Fica ima podrsku i od kluba i od trenera, u njegovom je interesu da zaigra konstantno u Zvezdi.on da zaigra kako zna i ume, pa ce da stizu ponude i od 7,8 mozda i 10 miliona.

Pravnik

pre 12 godina

U ugovoru lepo pise da igrac moze napustiti klub za vreme trajanja ugovora, ako se obe strane usaglase oko toga,a Zvezda dobije minimum 3.000.000e obestecenja.3mil nije malo,ovo je dobar garant ako se mali ne razvije koliko predvidjaju-tako su pricali i za Gulana,Aleksica,itd. pa gde su oni sada?-raspali su se! Nadam se da ce od njega ipak postati dobar igrac i da ce iz kluba otici tek sa 22,23 god!

soni

pre 12 godina

Cudo jedno kako mediji mogu od nekoga da naprave igraca. Klinac je totalni, ali totalni prosek. Kakvi crni milioni. Zanemarljiv u skoku, katastrofalan u odbrani, osrednja brzina, nema instinkt za postizanje golova, solidan šut i centar-šut i to je sve. Svašta
(majstor, 9. februar 2012 22:42)

Totalno se slazem sa tobom, koga briga sto sportski direktor rome sabatini javno hvali decka, ili sto je jugovic prosle godine pre nego sto se mali pojavio u prvom planu o njemu pricao kao o novom savicevicu, "objektivni poznavalac fudbala" to bolje razume... Da se ne zezamo decko je veliki potencijal i ne bi slali ponude roma i totenhem za njega da nije ogroman potencijal, tako da ti je komentar malo smesan, pogotovo sto je u pitanju tri miliona sto je nenormalno velika suma za klinca koji jos nije igrao u prvom timu i sigurno ne bi davali tolike pare za njega da ga ne vidite kao buducu zvezdu...
Inace mislim da ovo ne manje od tri miliona znace to da ako dodje ponuda od tri miliona klub se ne pita vise nista, mislim igrali ste valjda menagera nekad, minimum fee release clause znaci da ako stigne takva ponuda vi ne mozete da je odbijete, a ovo je u prevodu to...
I nejasna mi je poenta ovog pokazivanja ugovora, pa niko nije rekao da je ta prodaja dodata u ugovor, a u ugovoru upravo stoji da on moze da ode za ta 3 miliona o kojima se prica da klubovi nude za njega. Tako da mislim da zvezda tu nista ne odlucuje samo je njegova stvar da li ce nastaviti da igra u zvezdi ili ce prihvatiti romu ili totenhem ili nekog treceg ko ponudi ta tri miliona, e sad po prici njegove majke da on nema menadzera i da mu ne treba za sada jer je u zvezdi znaci da on ostaje...

Aleksandar iz Osla

pre 12 godina

A zasto ugovor na samo 3 godine? To znaci da za 3 godine, sa svojih tek 20 leta, momak moze da ode iz Zvezde za dzabe, bez obestecenja.

saša

pre 12 godina

Grobar sam,ali realno posmatram situaciju.Treba odati priznanje MENADZERU koji je klincu izdejstvovao platu od 11 000 eura mesečno??a da pri tome mali nije odigrao minuta.E svaka mu čast.pratim fudbal,pa tu platu nemaju klinci u Barcelni,Man Utd,Juventus itd..neverrovatan uspeh menadzera.dao bih mu doktorak ekonomije momentalno.ima klauzulu od 3 milke,to nije sporno,ali da li mozda razmišljate da ako mali razbije sezonu,pa mu ponude novi ugovor gdfe bi više zarađivao i i imao veću klauzulu?ja sikreno ne znam o kakvom se talentu radi,nisam ga gledao,a poznato je da novinari pišu hvalospeve i o bebama udbalerima,tako da me ova priča ne čudi ni sekunde,Neka se mali dokaže i biće sve ok.A sa druge strane onda se zapitajte kako se osecaju momci koji su tu godinama,koji igraju a koji nemaju ni polovinu primanja kao ovaj mališa???da li su mozda ovim ugovorom poremetili situaciju unutar svlačionice??iskreno mislim da mu je ovo previše novca,a npr ne verujem da Lazar Marković igra i za petinu te sume koju dobija mališa.P a se onda zapitajte zasto i akko ste u tolikim dugovima??ovo je prevršilo svaku meru,ja sve mislim da iza novca koji ce mu Zvezda plaćati stoje neki menadzeri,takozvani biznisnismeni i ko zna ko još.videćemo,situacija je zamršena,pozz svim ljubiteljima fudbala.

Lazni advokat

pre 12 godina

Sve pravnik do pravnika.Jedni kazu zasto samo tri godine ugovor. zato sto je to paravilo UEFA .Jedan pominje Bosmanovo pravilo.To pravilo vazi za clanice EU. To sto pise 3 miliona i slobodan je ne mora da znaci i nije obaveza Zvezde. Moze Zvezda da trazi i vise ako se decko pokaze i pruzi partije.To nije limitirana suma.Sto se tice plate cifra je za 3 godine plus bonusi. znaci podelite iznos na 36 meseci i to je i to bruto

znaci komedija

pre 12 godina

Ne cudite se sto u zagradi pise manja cifra od 132 hiljade evra. Jeste culi za porez nekad? Ipak je plata od 3 i kusur hiljada podlezna porezu u drzavi gde je prosek oko 400 evra. I ipak je u pitanju buduci najbolji srpski fudbaler! Markovic mu nece biti do kolena...
[Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net] (Poreznik, 9. februar 2012 19:42)

BUAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! sta je taj Jankovic pokazao i kome? gde je igrao bre? dok Markec zaludjuje Evropu i poducava fudbalu celu ligu vi i dalje sanjate neke luletove snove... ali totalno ste isfrustrirani :)))))

TheIvtcha

pre 12 godina

znaci ovo je jeftina kopija nekog ugovora, jer onde gde se Zvezda obavezuje da plati 132000 u zagradi pise (stoosamnaesthiljadaosamstotinaeura) neozbiljno!!!

slobodan

pre 12 godina

Vidim da neki grobari traze sad uvid u dugove, ovo, ono... A ja trazim od B92 uvid u mesetarenja JSD Partizan, od Mirka Marjanovica, pa do danas! Hvala!
[Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net] (Sudija, 9. februar 2012 19:37)

O mešetarenjima Crvene zvezde za svo to vreme lako možeš dobiti informacije u Višem sudu u Beogradu. Uđeš i zamoliš da te upute na predmet Džajić, Cvetković, Marjanović, Stojić.

navijac

pre 12 godina

'piiiiip' vas Filip Jankovic vise, zgadili ste mi zivot sa njim!! Nek ide bre gde hoce, boli me uvo! Kako otvorim sajt tako vidim Jankovic ovo, Jankovic ono, a decko nije dva puta sutnuo loptu u zivotu na seniorksim utakmicama!

Poreznik

pre 12 godina

Ne cudite se sto u zagradi pise manja cifra od 132 hiljade evra. Jeste culi za porez nekad? Ipak je plata od 3 i kusur hiljada podlezna porezu u drzavi gde je prosek oko 400 evra. I ipak je u pitanju buduci najbolji srpski fudbaler! Markovic mu nece biti do kolena...

un momento

pre 12 godina

Znaci ipak ima "minimum fee release clause" od 3 miliona. Los posao, jer ako postane odlican igrac ovo je smesna cifra i jos % Ramadaniju....cccc

Sudija

pre 12 godina

Vidim da neki grobari traze sad uvid u dugove, ovo, ono... A ja trazim od B92 uvid u mesetarenja JSD Partizan, od Mirka Marjanovica, pa do danas! Hvala!

BALOTELI

pre 12 godina

Znači bravo!!! mislim da klub ovog renomea ne mora da javno pokazuje ugovore, ali ovim gestom ste stavili do znanja da je dosta tih priča koje za cilj imaju da naruše atmosferu i zdrav duh u klubu i da u buduće neće biti tako olako prihvaćene u javnosti. Usput malom želim puno sreće u nastavku karijere!!!

Dragulj

pre 12 godina

A sta sste ocekivali da decko igra za kikiriki.Ovaj stopominje Partizanovu decu.A gde oni igraju.Gde igra na primer Ljajic. NIGDE.Sedi na klupi. Gde igra Gulan.NIGDE. Kakav bre Lazar Markovic.Igra u Partizanu.Gde je ta "skola" fudbala "najbolja" posle Ajaxove.Ha Ha ha. Mi ne mozemo ni prvenstvo Evrope da osvojima a o kvalifikacijama za SP da ne pricamo.Posle Cileanske reprezentacije ni jednom se nismo kvalifikovali ni za jedno jedino SP.A Spanija pa Engleska pa Ceska itd redovni ucesnici SP zamladje kategorije iz Evrope. I na kraju Filip je vlasnistvo Zvezde.Znaci nema menadzera

poso

pre 12 godina

Ovo je vec u redu.
Da je definisana fiksna cena od 3 miliona, to bi bilo na stetu Zvezde.
Ovako je definisana minimalna, odnosno pocetna cifra od 3 miliona, sto znaci da mali ne moze da ide za manje para, a itekako moze za vise. To moze samo biti dobro za klub.

NokiJa

pre 12 godina

A sad svi mi koji nismo verovali,,,treba da pojedemo znamo sta!
Ako je ovo istina,svaka cast Zvezdi ,,,necu jos da hvalim upravu,jer ovo nije uspeh,ovo je zdrav razum!
Ocigledno je da se nesto ozbiljno desava u klubu,ne mislim na zaveru CIA i Vatikana,protiv nas,nego ,,,nesto se desava!
I ajmo jedan ogled mali:
KO JE ZA TO DA SE ZABRANI ODLAZAK IGRACIMA PRE 21.GODINE I ODSLUZENOG CIVILNOG VOJNOG ROKA(POD USLOVOM DA SE TAKO NESTO VRATI)
(samo bez komentara da je to protivustavno i da se time krse ljudske slobode,jer postoji nesto sto se zove ogranicenje slobode ugovaranj)

Pantelinjo

pre 12 godina

E moje dete nikad od tebe nece postati igrac!Kada ti maloletan u ovakvoj siromasnoj drzavi i okruzenju ''osetis'' toliki novac,skrenuces ti s puta.Daj boze da gresim,ali...

pix

pre 12 godina

Znaci cim neko ponudi 3 milke decko moze da ide kad pozeli? I nije vam neki ugovor!!!
(czv, 9. februar 2012 18:47)
NEMAS TI POJIMA DECKO! ne ide ako neko ponudi 3 mil. to je minimalno za koje pare moze da ode, znaci i ako da neko 3 miliona sada on NE IDE vec ako zzvezda i filip prihvate ONDA IDE ..sta bre vi znate o ugovorima BOZE

PARTIZAN IZ INATA!!!!

pre 12 godina

Pa to je dokaz za 3mil. ode u Romu pre vremena to vam je i bio cilj , jer ide izborna skupstina valja pokrtiti plate zaoslenima namiriti tamo i gde treba ...Naravno on je vec prodat Lule je uze deo i to je to...Moze ovaj vepar gen. sek. da prica sta hoce!

expert

pre 12 godina

Pogledajte clan 2 . plata:

132.000 ( slovima stoosamnaesthiljadaosamstotinaeura )

Ovi lazu i kad pisu ugovor!!! sad sam siguran da uprava laze!!!

dovla

pre 12 godina

132.000 eura (stoosamnaesthiljadaosamstoeura). Ko je ovde lud??
(gomlaG, 9. februar 2012 18:22)
upravo to!za klinca od 17 godina koji je odigrao ukupno jedno poluvreme!previse se frke oko njega diglo.ako je istina da nude 5 miliona za njega treba ga odma prodati.nije on zvezda pa da ucenjuje klub!lukicu odlazi.pogotovo za onu sramotu prema milovanovicu.

stefan

pre 12 godina

@poso
Ovo je vec u redu.
Da je definisana fiksna cena od 3 miliona, to bi bilo na stetu Zvezde.
Ovako je definisana minimalna, odnosno pocetna cifra od 3 miliona, sto znaci da mali ne moze da ide za manje para, a itekako moze za vise. To moze samo biti dobro za klub.
(poso, 9. februar 2012 18:24)

Nemoj da si naivan,to je klauzula.Zainteresovani klub treba da plati 3 miliona za Filipova,niko nije glup da ga plati npr. 10miliona kad moze 3.Dakle ako ide,ide za 3miliona ako se Zvezda ne slaze ili za manje ako Zvezda slaze.

STEFAN

pre 12 godina

Znaci odmah na startu treba da se objasni,jedna ali vredna pomena stvar ?
Zasto u stavu broj 2-stoji napisano koliko ce Filip zaradjivati od zvezde na sledeci nacin:kolika mu je plata je napisano u brojevima 132,000 eura, da bi u nastavku slovima pisalo-stoosamnaesthiljadaosamstotinaeura- od slova do slova,a radi se o istom principu kao kada se unovcava cek,pise se cifra koju zelite i brojkama i pisanim slovima,ovo je dovoljno da sve padne u vodu...!!!
Ovakav ugovor trazi maximalnu preciznost,a na pocetku jedne stavke pise spojenim slovima jefudbaler,ili nesto slicno ali procitajte pazljivo...?!

Uvek obratite paznju na sitnice

pre 12 godina

A zasto je ugovor na Latinici? Eto to je prvo pitanje. Posto Crvena Zvezda nije privatizovana znaci da je jos drustvena svojina tj. drzavna ona je duzna da ugovore i sva prateca zvanicna dokumenta radi na cirilici. To sto se satro gistro kunu u srpstvo pa su im dresovi ispisani na cirilici je cista demagogija.

Bojan

pre 12 godina

Nigde u ovom ugovoru koji ste objavili ne piše da Janković može da ide samo uz obostranu saglasnost(klub/porodica Janković) !!! Što znači da ukoliko klub dobije bilo koju ponudu koja je veća od 3milionaE on može da ide u bilo kom trenutku i klub ne može nikako da to spreči, tj. Jankovići se za sve pitaju, a Zvezda ništa!!! "Sjajan ugovor"!!!

smesno vas je citati

pre 12 godina

haha covece - pa imate klauzulu po kojoj je klinja slobodan da ide za 3 miliona evra (tacno koliko Roma i placa) i vi i dalje raspravljate o tome ko laze, a ko prica istinu?!? da li ste bre vi uopste normalni, o kakvom "pristanku" zvezde vi uopste pricate ovde kada se ona po ovom pitanju ama bas nista ne pita vise posle pristanka na te uslove!? pa zato je i izbio sav onaj cirkus, a ovim produzenjem su samo podigli cenu malom sa 2 na 3 miliona i to je sve... Jankovici su posao zavrsili svidjalo se to nekome ili ne! sazaljevam zbog utapanja u predizborne igre "postenjacina" iz uprave...

pa da

pre 12 godina

Tu sto mali ima ugovor. Pa Marko Jovanovic iz Partizanove skole je imao 12000evra i inace sva Partizanova deca, Jovetic, L.Markovic, Ninkovic, Ljajic itd. Koji su dokazani igraci za razliku od ovog Jankovica, dobro osim Ninkovica, nemaju vece plate od 20000-30000 u prvim ugovorima, a vidi ga ovaj mali. Svaka cast majka Ljiljani :)

MilanM

pre 12 godina

Svaka čast Fićo!!!

Svaka čast i mama Ljilji koja se izborila sa menadžerima, upravom i belosvetskim barabama u našem fudbalu... trebalo bi da ima više ovakvih ljudi (roditelja) u našem sportu jer je sramota šta se radi sa decom...

Patuljasti snaucer

pre 12 godina

Ovo je klasicno robovlasnistvo. Decko je jos vlasnistvo majke, jer je maloletan, a sada je potpisan ugovor da ga poseduje i Crvena zvezda. Prokleto Bosmanovo pravilo. Ni skolu nije zavrsio, a vec "vredi" milione. Ovo je kao u doba Osmanlija, kada su decu iz kolevki uzimali i pravili janjicare. Totalni sunovrat morala i ljudskih prava

Мекналти

pre 12 godina

У уговору пише: ''132.000 EUR (stoosamnaesthiljadaosamstotinaeura)''.
Како је могуће да се у званичном документу тако погреши? Да ли је 132.000 или 118.800 како стоји у загради?
Нека то госпођа Јанковић провери.

toshke

pre 12 godina

non stop neka ludila...gde god se okrenem ludilo...
evo lepo piše da za ISPOD 3 miliona evra ne može da ode što dalje implicira da ako neko ponudi 3 ili 3,1 automatski se prihvata ponuda...verovatno je to bio uslov od strane Filipovih roditelja da se bilo kakav ugovor uopšte potpiše ,da i Zvezda ima neke koristi makar i tih 3 miliona jer mogao je da sačeka god dana i da ode za džabe.
Samo mi nije jasno zašto se ovi iz uprave busaju "niko neće ucenjivati Zvezdu bla bla" ...što odmah nisu rekli istinu?Ovako je ispalo još gore po njih jer su pričali drugu priču i navukli gnev navijača.
Još jedan dokaz da od našeg klubskog fudbala ni u daljoj budućnosti neće biti ništa

RSFC 2012

pre 12 godina

sve i da je CZ prodala Filipa Jankovica, ne bi bio smak sveta, vec mozda , dobar posao. Ipak, jos jednom se potrvdila prica ( a posle Vladan Lukic ovakav i onakav ) da postoji, makar neformalna teorija zavera i da grupa novinara rusi i destabilizuje CZ. Pozdrav Za Sve Moje Ljude Sa Severa i vidimo se pocetkom marta protiv Spartaka !

germinal

pre 12 godina

ne kapiram..pa zar nisu rekli da je placen 3 milke..a u ugovoru pise da moze da ide za 3 milke..i ne vidim sta je sporno da postoji ugovor..pa svaki igrac ima ugovor pa ga neko kupi..ili sam ja glup ili ne postoji poenta pokazivanja ugovora?

Hvala ti Fico delijo

pre 12 godina

Mali moze da ide cim neko plati 3 miliona eura, zvezda se tu nista ne pita. Ovo je bila samo Filipova vise nego dobra gesta kad je pristao na produzenje saradnje inace je mogao da ide odmah za mnogo manje para.

Marko

pre 12 godina

Ne znam ko im daje pravo da objavljuju Filipov ugovor sa Zvezdom?
Zar to nije njegova lična stvar? Koliko zarađuje, koliko ga mora platiti neki klub,...itd

novosadjanin

pre 12 godina

Koliko nepismenih ljudi...3 miliona je cifra ispod koje Filip ne moze da ode. To ne garantuje nikom da ga moze kupiti za 3 miliona. Citajte knjige i ucite engleski!

zrenjaninac

pre 12 godina

Cim Italijani pisu da prelazi u Romu ima tu neke istine ako vec nismo verovali vecernjim novostima. Ugovor je takav da on moze za 3miliona da ode i da se pri tom pita samo on ako mu se svide uslovi i klub a ZVEZDA samo moze da uzme te pare.Mogao je takav ugovor potpisati i do 2025godine kad je klauzola niska i sva je prilika da ce otici...Po meni to je vec gotova stvar,ali voleo bi da se varam...

NSrdjan

pre 12 godina

Ipak su mediji bili u pravu za onih 3 miliona evra obestecenja! Ne mora samo Roma biti u igri. Koji god klub ponudi Zvezdi vise od te sume moze da razgovara sa igracem. Jankovic za 2 godine moze da vredi 10 miliona, Zvezda nema nista od toga. Opet ce vrhunski talenat otici iz Zvezde za "tepsiju ribe"!

ljubisa

pre 12 godina

pise ne manje od 3.000.000 evra, sto znaci da ga mogu prodat za koju godinu i za 15.000.000 evra,nepise da ga moraju prodat za 3.000.000 evra,jos nesto zvezda moze i odbit ponudu od 3.000.000 ako neko bude poslao,samo sto ce tad igrac biti verovatno nezadovoljan

GoranNS90

pre 12 godina

Mozete da lupate minuse do mile volje ali taj mali se ne razlikuje od svojih vrsnjaka puno, postace verovatno prosecan igrac ili malo iznad proseka za nasu ligu, igrao je jednom ili dvaput za seniorski tim a vi ga odmah dizete u nebesa, smesno, i jos mu dati tolike pare, nzm samo zasto ...

majstor

pre 12 godina

Cudo jedno kako mediji mogu od nekoga da naprave igraca. Klinac je totalni, ali totalni prosek. Kakvi crni milioni. Zanemarljiv u skoku, katastrofalan u odbrani, osrednja brzina, nema instinkt za postizanje golova, solidan šut i centar-šut i to je sve. Svašta

Sergije

pre 12 godina

A u cemu je problem i ako mali ode u Romu? Normalno da hoce da ode u jednu ozbiljnu ligu i veliki klub. Pa nece valjda da gubi vreme na utakmice sa Metalcem i Hajdukom, da gaca po blatu pola godine da bi odigrao jednu utakmicu koja ima nekakav znacaj. Uz malo srece za godinu-dve reprezentacija Srbije moze da dobije jos jednog kvalitetnog igraca (sto bi Pantela rekao: rasnog, vrste Kolarov ili Ivanovic).

dragandzajic

pre 12 godina

Aman ljudi, da li ste ludi, glupi ili slepi. Opet se citava prica usmereva u pravcu koji odgovara Lukicu, Vesicu i kompaniji. Kad god je frka uvek se nadje neki izgovor ili vest kojom ce se skrenuti paznja sa sustine, a to je nedostatak rezultata i ogromni dugovi koje pravi sadasnja ekipa.
Filip Jankovic nece videti minuta u Zvezdinom dresu, ne zato sto ce otici iz kluba, vec zato sto mali ni po cemu nije vanserijski talenat. Uostalom o teme mogu da posvedece njegovi treneri. Pravi se vestacka frka da bi se zaboravilo na minus deset, potencijalnih minus 20. Redom su dovodili Dzaju, Robija, proglasavali sestu Zvezdinu zvezdu, pisali saopstenja, bavili se zaverama, a u medjuvremenu gubili sve derbije i ispadali odmah iz Evrope. Ova Uprava unistava Zvezdu, a prave navijace pravi budalama. Vodje sa severa odavno su biznismeni koji su u dilu sa upravom.

delija

pre 12 godina

a pre neki dan je pisalo da nema aneks, da su jankovici trazili 3 mili. a zvezda 10 mili. i da je na kraju izostao.... a sada kao ima aneks.

e sada ko laze ja neznam, vreme ce pokazati

onako

pre 12 godina

plata 123.000 EUR (stoosamnaesthiljadaosamstotinaeura)

ko je ovde lud,jedna cifra brojevima druga slovima, gde je jos 10% para nestalo?????

Dragan

pre 12 godina

Tako se vodi klub. Mi potpisujemo ugovore i konstantno spremamo tim za sledece prvensto a grobari prodaju najbolje mlade igrace i uzimaju titule. Mozda i mi jednom budemo prvi.

Dijaspora

pre 12 godina

Svaki dan naucim nesto novo. Evo citajuci ovaj clanak i prilozeni aneks ugovora, naucio sam da se 132,000 evra recima pise na srpskom stoosamnaesthiljadaosamstotinaeura. Clan 2 ovog Aneksa na Ugovor to jasno definise!

Eh, ko sve danas pise ugovore i anekse (dodatke) na ugovore ?!? Sramota. Gde "nestade" 10% iliti 13,200 evra????? Kome je to otislo???

Aleksandar iz Osla

pre 12 godina

A zasto ugovor na samo 3 godine? To znaci da za 3 godine, sa svojih tek 20 leta, momak moze da ode iz Zvezde za dzabe, bez obestecenja.

Mis`im stvaaaarno!

pre 12 godina

Cudo jedno kako mediji mogu od nekoga da naprave igraca. Klinac je totalni, ali totalni prosek. Kakvi crni milioni. Zanemarljiv u skoku, katastrofalan u odbrani, osrednja brzina, nema instinkt za postizanje golova, solidan šut i centar-šut i to je sve. Svašta
(majstor, 9. februar 2012 22:42)

Sve što si naveo važilo je i za Piksija, Robija, Deju, Džaju, Pižona, ...

...Zanemarljiv u skoku, katastrofalan u odbrani, osrednja brzina, nema instinkt za postizanje golova,...

Milan

pre 12 godina

Ovo nije ugovor, vec Aneks, a sta pise u Ugovoru cemo verovatno saznati za 10-15 godine u nekom insajderu. Mozete li da objavite ugovor, samo da vidimo koliko ce od 3 miliona ici na racun CZ, a koliko agencijama i menadzerima?

Nenad Stojkovic

pre 12 godina

Ljudi, kako ne shvatate? Ovo znaci da prvi ko da 3 mil. moze da ga vodi. Lepo pise, slobodan je da predje u drugi klub za vreme trajanja ugovora uz obestecenje ne manje od 3 miliona. To znaci da ako neko dodje sa tom sumom, on je vec slobodan da predje. Ne pise da je Zvezda u obavezi da razmotri transfer nego da je slobodan da predje. Zasto bi ovakav clan uopste i postojao u ugovoru osim da ostavi takvu mogucnost. To sigurno ne znaci da Zvezda ne sme da ga proda za manje od 3 miliona. Tumacenje novinara je skroz pogresno.

Srdjan

pre 12 godina

Nema veze šta je ko kome obećavao i slično, ali se živ ismejah objašnjenju "poreznika" o tome zašto jedna cifra u ugovoru je ispisana brojevima i druga slovima!! Jer se u zagradi piše slovima "suma umanjena za porez"!!! E veću glupost skoro nisam čuo, a moram priznati da količina gluposti koja se izgovori u ovoj zemlji je neizmerna!!
Cifra se brojevima piše kako bi se izbegle greške u ispisivanju cifara! Ne piše se na svim dokumentima (uplate i isplate) ali se piše na većini" Probaj da platiš struju tako što pišeš jednu vrojku ciframam a drugu slovima??

Ovo drugo ne bih komentarisao! Cifre koje se ovde pominju su samo navlaka za klubove da stvarno pomisle da ovaj mali vredi 3 mio!!! Pa Lazar Marković bi sada teško ostvario teži transfer a dečko je dokazana klasa!!!

leteci golman

pre 12 godina

Lepo sto ste objavili ugovor, ali ovakav ugovor ne garantuje da igrac nije prodat klubu za koji ce potpisati ugovor u dogovorenom periodu. A 3 miliona i nije neka cifra.

...

pre 12 godina

@pa da
Ne znam kako mozes da pricas tako kad ne vidis po kojoj ce se dinamici isplacivati taj iznos.
Verovatno je to iznos koji ce se isplacivati u vremenskom periodu od 3 godine, sto znaci da ce decko dobijati nesto manje od 40 000 po sezoni, sto je 4 000e mesecna plata.
Daleko od toga da je malo, ali ako se uzme u obzir da je minimalna cena za koju moze napustiti klub 3 000 000e, cifra od 4 000e mesecno i nije toliko strasna!

ivan

pre 12 godina

Ali sta ovo dokazuje? Mozda je ova varijanta - potpisali su ugovor sa Filipom i onda posle toga i sa Romom da u januaru 2013 predje kod njih. Mozda su vec dobili i deo para. Znaci ovo nista ne dokazuje!

Voja

pre 12 godina

Član 5 ugovora jasno kaže da ukoliko dođe neki klub i izbroji Zvezdi 3.000.000€ na ruke, Filip janković je slobodan da potpiše ugovor sa istim. Naravno, pod uslovom da Filip pristane na uslove koji budu ponuđeni njemu. Ko želi da tumači drugačije, mislim da se grdno vara. Tako se prevarila i Valensija kada je napravila klauzulu od 6.000.000€ jednom od najvećih talenata španskog fudbala, Isku. Došla je Malaga i izbrojala pare, tako da je Isko otišao u nepovrat. Lično smatram da je, ako je dečko toliki talenat, klauzula mogla biti veća. Ali, ako je Zvezdi ovo njegova realna vrednost, onda je to OK.

Mi lan

pre 12 godina

Objavljivanje ovog ugovora znaci jedno veliko nista. Totalno je nepotrebno. Iz kog razloga? Iz razloga da svaki Zvezdin fudbaler ima ugovor sa Zvezdom do odredjenog datuma,a koji moze biti otkupljen za slucaj odredjene novcane ponude. To sto je Jankovicev ugovor do 2015. godine ne znaci ama bas nista,jos manje znaci da ga Roma,ili neki drugi klub, vec nekim drugim ugovorom (koji nikada necemo videti) nije kaparisala od januara 2013. Ko god plati 3+ miliona ima ovaj ugovor koji moze da pocepa. Znaci,ovaj ugovor NIJE NIKAKAV garant da Jankovic nije prodat od januara 2013.
AKo je uprava na celu sa Lukicem mislila da ce ovim losim trikom da razresi ovu situaciju...mozda kod nekih da,ali kod mene ne. Cekam januar 2013. pa cemo videti.

Babin_zub

pre 12 godina

Da je reda i zakona svaki ugovor bi morao biti dostupan javnosti,pa ne bi bilo muljanja niti zamazivanja ociju.

Svaka cast za ovo!

pojasnjenje za zabrinute

pre 12 godina

Aneks u kome se pominju ta 3 miliona je dogovor oko donje granice ispod koje se ponude ne uzimaju. Zvezda nije u obavezi da odmah pusti igraca, moze sa njim da vrsi naknadne pregovore, Fica ima podrsku i od kluba i od trenera, u njegovom je interesu da zaigra konstantno u Zvezdi.on da zaigra kako zna i ume, pa ce da stizu ponude i od 7,8 mozda i 10 miliona.

soni

pre 12 godina

Cudo jedno kako mediji mogu od nekoga da naprave igraca. Klinac je totalni, ali totalni prosek. Kakvi crni milioni. Zanemarljiv u skoku, katastrofalan u odbrani, osrednja brzina, nema instinkt za postizanje golova, solidan šut i centar-šut i to je sve. Svašta
(majstor, 9. februar 2012 22:42)

Totalno se slazem sa tobom, koga briga sto sportski direktor rome sabatini javno hvali decka, ili sto je jugovic prosle godine pre nego sto se mali pojavio u prvom planu o njemu pricao kao o novom savicevicu, "objektivni poznavalac fudbala" to bolje razume... Da se ne zezamo decko je veliki potencijal i ne bi slali ponude roma i totenhem za njega da nije ogroman potencijal, tako da ti je komentar malo smesan, pogotovo sto je u pitanju tri miliona sto je nenormalno velika suma za klinca koji jos nije igrao u prvom timu i sigurno ne bi davali tolike pare za njega da ga ne vidite kao buducu zvezdu...
Inace mislim da ovo ne manje od tri miliona znace to da ako dodje ponuda od tri miliona klub se ne pita vise nista, mislim igrali ste valjda menagera nekad, minimum fee release clause znaci da ako stigne takva ponuda vi ne mozete da je odbijete, a ovo je u prevodu to...
I nejasna mi je poenta ovog pokazivanja ugovora, pa niko nije rekao da je ta prodaja dodata u ugovor, a u ugovoru upravo stoji da on moze da ode za ta 3 miliona o kojima se prica da klubovi nude za njega. Tako da mislim da zvezda tu nista ne odlucuje samo je njegova stvar da li ce nastaviti da igra u zvezdi ili ce prihvatiti romu ili totenhem ili nekog treceg ko ponudi ta tri miliona, e sad po prici njegove majke da on nema menadzera i da mu ne treba za sada jer je u zvezdi znaci da on ostaje...

Pedja67

pre 12 godina

Filip Jankovic je slobodan ako neki klub plati 3 miliona evra, to lepo pise u ugovoru :
Clan 5 : Ugovorne strane su saglasne da je profesionalni fudbaler slobodan da predje u drugi klub za vreme trajanje ugovora sa klubom, uz obestecenje koje pripada klubu a koje ne sme biti manje od 3.000.000 evra.
"Ugovorne strane su saglasne" : uslov obostrane saglasnosti je ispunjen !
"profesionalni fudbaler slobodan da predje u drugi klub za vreme trajanje ugovora sa klubom" : Filip Jankovic moze da predje u drugi klub slobodno!
ali samo "uz obestecenje koje pripada klubu a koje ne sme biti manje od 3.000.000 evra" : tu je najbitnija stavka. Klub ce inkasirati maksimalno 3.000.000 evra, ni jedan klub nece platiti vise Zvezdi za njega. Ali ta stavka ostvalja prostor za Jankovica i menadzera. Recimo ako dodju dva kluba A i B, i oba kluba ponude Zvezdi 3Miliona, Jankovic ce biti slobodan. Ali posle toga, Jankovic i menadzer ako ga bude imao se dogovaraju sa njima. Recimo Klub A njemu ponudi milion kao bonus za potpis, a Klub B 500 000, on ce preci u Klub A. Znaci, Klub A je platio Obestecenje od 4 Miliona evra, od koji 3Miliona ide Zvezdi. To je znaci kao neka vrsta procenta koje je dobio Jankovic. Zvezda se ogradila, ne mora da ga pusti za manje od 3miliona, ali nece ni dobiti vise ! Ni jedan klub nece platiti vise, jer cim dodje Zvezdi ponuda od 3miliona uslov obostrane saglasnosti je ispunjem, i Jankovic je slobodan da predje u drugi klub! To je kao na primer kad prodajete auto, trazite 5000, i danete ga drugaru da ga proda i kazete mu ja hocu 5000, a ostalo je tvoje. On ako ga proda 7000, njemu ide 2000 a vama 5000.
I jos nesto bitno : Jankovic moze da ode i za manje od 3miliona, ako Zvezda prihvati ponudu, samo sto to nije automatski, mora u tom trenutno da prihvati ponudu da bi dala saglasnosti jer to nije u ugovoru.

Man UTD-Roma 7:0

pre 12 godina

A u cemu je problem i ako mali ode u Romu? Normalno da hoce da ode u jednu ozbiljnu ligu i veliki klub...
(Sergije, 9. februar 2012 21:43)

Roma nije veliki klub.

Pitanje je da li bi je mogli svrstati među prva četiri kluba u Italiji.

To je klub iz velikog i "večnog" grada, koji pruža sjajne mogućnosti fudbalerima, kao ljudima sa visokim promanjima, za vrlo prijatan život.

mita

pre 12 godina

kad bi se svi ugovori javno objavljivali, ovakvih stvari ne bi ni bilo. u sluchaju da je ovo pravi ugovor - svaka chast! nadam se da ce se sa ovakvom praksom nastaviti u sluchaju svih igracha, a ne da se objavljuju samo kad se pojavi neka dezinformacija.

Tom

pre 12 godina

Ne znam zašto bi bilo koji klub nudio više od 3 miliona kada je ugovor takav da za te pare Zvezda, htela ili ne, mora da ga pusti. Sve je već dogovoreno sa Romom i kraj.

Srboslav

pre 12 godina

Vidim da je frka oko toga dal može da ide u slučaju ponude od 3.000.000 €. Može, ukoliko to Zvezda odobri. U tekstu je navedeno da ponuda ne sme biti manja i da se u tom slučaju neće uzeti u razmatranje, al takođe i ponuda od 20.000.000€ može biti odbijena.

A ja se pitam, dal je neko uopšte pročitao ovaj ugovor nakon što da je otkucao. Toliko grešaka... Čak je i reč "dohodka" pogrešno napisana. Po pravilu srpske gramatike i promene suglasnika po zvučnosti ta reč bi morala da zvuči "dohotka", ali kako očekivati od ljudi koji samo razišljaju gde i kako "uzeti" nešto za sebe da razmišljaju o glasovnim promenama pri pisanju zvaničnih dokumenata...

saša

pre 12 godina

Grobar sam,ali realno posmatram situaciju.Treba odati priznanje MENADZERU koji je klincu izdejstvovao platu od 11 000 eura mesečno??a da pri tome mali nije odigrao minuta.E svaka mu čast.pratim fudbal,pa tu platu nemaju klinci u Barcelni,Man Utd,Juventus itd..neverrovatan uspeh menadzera.dao bih mu doktorak ekonomije momentalno.ima klauzulu od 3 milke,to nije sporno,ali da li mozda razmišljate da ako mali razbije sezonu,pa mu ponude novi ugovor gdfe bi više zarađivao i i imao veću klauzulu?ja sikreno ne znam o kakvom se talentu radi,nisam ga gledao,a poznato je da novinari pišu hvalospeve i o bebama udbalerima,tako da me ova priča ne čudi ni sekunde,Neka se mali dokaže i biće sve ok.A sa druge strane onda se zapitajte kako se osecaju momci koji su tu godinama,koji igraju a koji nemaju ni polovinu primanja kao ovaj mališa???da li su mozda ovim ugovorom poremetili situaciju unutar svlačionice??iskreno mislim da mu je ovo previše novca,a npr ne verujem da Lazar Marković igra i za petinu te sume koju dobija mališa.P a se onda zapitajte zasto i akko ste u tolikim dugovima??ovo je prevršilo svaku meru,ja sve mislim da iza novca koji ce mu Zvezda plaćati stoje neki menadzeri,takozvani biznisnismeni i ko zna ko još.videćemo,situacija je zamršena,pozz svim ljubiteljima fudbala.

jovan

pre 12 godina

Toliko skolovanih ljudi odlazi iz Srbije,i niko ne zna njihova imena.sutra ce nam skupo naplatiti sve proizvode koje ta nasa deca stvore,operacije koje se ne mogu raditi u Srbiji.Prevelika prica oko deteta koje sutira loptu i koje ce kao i njegovi predhodnici doneti samo razocarenje navijacima.11000 evra x koliko ,i za sta,treba da se zamislimo.Ako su negde spremni da mu daju veci novac,najbolje da ide odmah.

Lazni advokat

pre 12 godina

Sve pravnik do pravnika.Jedni kazu zasto samo tri godine ugovor. zato sto je to paravilo UEFA .Jedan pominje Bosmanovo pravilo.To pravilo vazi za clanice EU. To sto pise 3 miliona i slobodan je ne mora da znaci i nije obaveza Zvezde. Moze Zvezda da trazi i vise ako se decko pokaze i pruzi partije.To nije limitirana suma.Sto se tice plate cifra je za 3 godine plus bonusi. znaci podelite iznos na 36 meseci i to je i to bruto

Dejan

pre 12 godina

U ugovoru jasno pise da Jankovic ne moze da ide iz Zvezde za manje od 3 miliona evra a moze za vise. Uostalom, da bi neko potpisao ugovor o njegovom transferu mora da se dogovori sa zvezdom. za razliku od partizanovih klinaca gde procente drza Falji Ramadani ovde se vidi da je ovaj momak 100 odsto zvezdin. dobar posao za klub. sada ocekujemo da ovi novinari cvetojevic i nedeljkovic pokazu taj famozni ugovor izmedju zvezde i rome za koji zvezda tvrdi da ne postoji. dakle, sada cemo da vidimo ko laze...

Sare

pre 12 godina

Nije pošteno zaigrao a već ga kuju u zvezde zato nam fudbal i jeste na dnu gde tavori godinama .Daj bože da grešim ali teško će fudbaleri videti skupštinskog balkona bar u ovom veku !!!

Vlada

pre 12 godina

Ovde me buni samo član 5. U njemu piše da je igrač slobodan da napusti klub tokom trajanja ugovora uz obeštećenje od 3.000.000 evra. Po meni to znači da klub mora da ga pusti ukoliko neko plati to obeštećenje. Dakle, klub ga nije prodao ali mu je ostavio mogućnost da ode uz obeštećenje, što znači da je sada na njemu da li će ostati ili naći klub koji će platiti 3 miliona evra i otkupiti njegov ugovor.

posoškov

pre 12 godina

Ako se bilo koji klub dogovori sa Jankovićem i uplati Zvezdi 3000000 € Janković može da ide. Ne postoji način da ga Zvezda spreči. To je obeštećenje koje će Zvezda uzeti za njega. Klub u koji Janković želi da pređe NE MORA pregovarati sa Zvezdom o obeštećenju jer je ono 3 miliona evra, već samo sa Jankovićem o visini plate. Npr. Mesi može da ide iz Barselone u drugi klub ako želi, ako taj klub uplati 150 miliona €, i Barsa to ne može da spreči.

Matematičar

pre 12 godina

Što se čudite razlici između 132.000 (ispisano brojevima) i 118.800 (ispisano slovima)? To se veprić ugradio sa 10%, otprilike isto tako "pametno" kao što se "onaj" u Komercijalnoj banci potpisao kao Drulić (a nije Drulić)! :)

10% od 132.000 evra = 13.200 evra
90% od 132.000 evra = 118.800 evra

Kapito? :)

Falko

pre 12 godina

Ne zaradjuje 11000 mesecno, nego 11000 za tri meseca, odnosno kvartalno.
44000 zaradjuje godisnje ili negde oko 3670 mesecno, koliko ima jedan bolji menadzer u banci.

Pravnik

pre 12 godina

U ugovoru lepo pise da igrac moze napustiti klub za vreme trajanja ugovora, ako se obe strane usaglase oko toga,a Zvezda dobije minimum 3.000.000e obestecenja.3mil nije malo,ovo je dobar garant ako se mali ne razvije koliko predvidjaju-tako su pricali i za Gulana,Aleksica,itd. pa gde su oni sada?-raspali su se! Nadam se da ce od njega ipak postati dobar igrac i da ce iz kluba otici tek sa 22,23 god!

Петар

pre 12 godina

Менаџери нањушили месо па кидишу, куд да прође трансфер неког играча без њихове уградње?

???

pre 12 godina

Grobar sam,ali realno posmatram situaciju.Treba odati priznanje MENADZERU koji je klincu izdejstvovao platu od 11 000 eura mesečno...
(saša, 10. februar 2012 13:25)

Realno, ti nisi ni pročitao ugovor.