Fudbal 65

Ponedeljak, 23.02.2009.

22:18

Inter - Mančester J. (TVB92, 20.45)

Fudbaleri Intera dočekuju u utorak uveče Mančester Junajted u prvoj utakmici osmine finala Lige šampiona.

Inter - Manèester J. (TVB92, 20.45) IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

65 Komentari

Sortiraj po:

guido

pre 15 godina

poderace inter ove ragbiste veceras. poderace ih. onaj mali kristijano sto dribla i zabija samo protiv trecerazrednih ekipa koji ne znaju da igraju lopte nema sanse. onaj ragbista runi moze biti opasniji ali ne protiv velikog intera. berbatov isto tako zabija samo protiv trecerazrednih ekipa.

zaista, kad se kvaliet tima malo bolje isproanalizira izgleda da mancester prosto nije osposobljen da se nosi sa velikim kontinentalnim timovima.

JUVEEEEEEEEEEEE

pre 15 godina

slusajte svi jedina ekipa koja moze da pobedi sve timove u evropi je jedan i jedini MILAN zato klinci cekajye sledecu godinu i uverite se.........
(petar, 24. februar 2009 15:15)
SLAZEM SE...
ALI IMA I JACIH
ALE JUVEEEEEEEEEEEEEEEEE

AL CEMO DA SMELJEMO CELZI SUTRA JUJUJUJU:D
DELPI ZMIJA,, IMA DA IM GA KRKNE IZ SLOBODNJAKA KAO ZMAJ:D

Milos

pre 15 godina

Jedva cekam da gledam utakmicu. Samo molim vas recite vasem komentatoru da ne govori rezultat sa utakmica koje se pustaju u snimku. Hocu da gledam te utakmice a da ne znam rezultat. Koga interesuje taj rezultat moze da sazna bar na 5 nacina.

Vlada

pre 15 godina

@petar
zalosno
milan se raspada i truli vec godinama... sledece sezone ako se kvalifikuje za LS bice dobro.
milan najaca ekipa u evropi ??????????????
kao sto sad igraju MAN UTD i INTER tako je bilo i sa arsenalom i milanom prosle sezone.. pa sta se desilo MIGHTY MILAN-u nisu stvorili 3 sanse za 2 utakmice. tako da MAN UTD PROLAZI 100%. To je sve od mene.....

rambosrb

pre 15 godina

Volim ove komentare jel se tacno vidi ko koliko ima godina,ko koliko prati fudbal i i na kraju ko se razume koliko u sport.
Svi koji daju Interu neku sansu u ovom dvomecu nemaju pojma sa sportom i zivotom!!!

petar

pre 15 godina

slusajte svi jedina ekipa koja moze da pobedi sve timove u evropi je jedan i jedini MILAN zato klinci cekajye sledecu godinu i uverite se.........

markan

pre 15 godina

Nema veze ko ce da prodje,bice dobra dva duela,nek prodje bolji,ali jedva cekam da nocas cujem huk sa tribina OLE OLE OLE OLEEE INTEEER INTEEEER....
VINCI INTER VINCI!!!!!!!

Lazar

pre 15 godina

A na prepunom Djuzepe Meaciiii,velikiii ,velikiii Mancester Junajteeeed.Da vidimoo....aaaaaa.Sastav Mancestera UTD....Van der Sar,Nevvvviiill,OOOOOO Sheaaaaa. Tacan rezultat 1:1

Fibonacije

pre 15 godina

Nije mi jasno šta ste se toliko zalepili za naše igrače. I za Mančester i za Inter sam čuo pre nego za Vidića ili Stankovića. Navijam za Mančester, može cela Srbija da igra za Inter.

Šomi: Pa neznam dal bi tada navijao za MU!

CRISTIANO RONALDO girl fan

pre 15 godina

Mislim da je jasno ko ce dalje!!!!!...Malo ce veceras biti chudna odbrana ali zato je druga utakmica laganica...Man. United osvaja LS...Glory,glory Man.United....I LOVE CRISTIANO RONALDO and MANCHESTER UNITED

djenoveze

pre 15 godina

Ova situacija sa povredama, i neigranje Vidica, sve to nekako mnogo podseca na gostovanje Manchestera na istom stadionu pre par godina. Tada ih je Milan potpuno nadigrao pa se plasim da se ne ponovi isti scenario. Takodje, ovaj Ibrahimovic ima nezgodnu naviku da se izvlaci na levu stranu, gde ce odbrana Manchestera biti najtanja. Mislim da je 2:1 za Inter neki maksimum koji ManUtd moze da izvuce na ovoj utakmici. Nadam se da gresim...

sablja

pre 15 godina

veceras ce inter da pregazi mancester iskljucivo iz jednog razloga jel mancester igra bez odbrane,a na kraju proce naravno veliki ser ALEKS FERBUSON posto ce pregaziti smesnog murinja i mucenik moratia

wayne rooooney

pre 15 godina

Kako neko moze da navija za Inter? mnogo ste zatupljeni...Kao sto neko rece,oni nisu najveci ni u Italiji(tu je naravno NAJBOLJI JUVE),a kamoli u evropskim okvirima...Ajmo JUVE i MANCESTER...

Zuuuu

pre 15 godina

Nisam bas nesto preterano siguran da je Inter u nekoj mnogo boljoj formi od Manchestera. Ekipa koja u trenutno najjacem prvenstvu na svetu ne primi cetrnaest utakmica gol, nije za potcenjivanje, ni malo, zna Sir Aleks kako se osvajaju trofeji, ne bojte se vi za njega, ima on kredita koliko mu volja. Neigranje Vidica jeste veliki hendikep, ali ce izuztna koncepcija igre na sredini terena odraditi veliki posao i ostaviti dosta prostora za jednostavniju definiciju odbrane ne previse iskusnih igraca, koji mozda i nisu kompetentni da se nose sa nekima od najvecih fudbalskih ikona danasnjice. Sa druge strane Inter, izuzetno cvrsta i fizicki spremna ekipa. Spoj brzine, snage, iskustva, sve na jednom mestu ( sto se ne moze zanemariti ni u slucaju Manchestera), a i domaci teren je domaci teren. Bez pristrarsnih odluka, realno ocekujem od 0 do dva gola, i neresen rezultat u prvom mecu. Pozz

Calexico

pre 15 godina

@BataDekky

John O'Shea je prvenstveno CB, a u toj ulozi si ga retko viđao zato što su Nemanja i Rio nezamnljivi na tim pozicijama. On će u ovom meču verovatno zameniti Vidića.

j.cesar

pre 15 godina

ovako se isto pricalo i kad je mancester igrao protiv milana kako je mancester bolji, a zna se kako je prosao.tako ce da bude i ovaj put.

red devil 011

pre 15 godina

@ el chino
Ne kuka niko, samo se istacinje da za Manchester u prvoj utakmici nece igrati kljucni igrac - Vidic. To je dakle kao kada za Inter ne bi igrao neko od njihovih kljucnih igraca - Kambiaso, Ibrahimovic ili Deki. A sto se tice Viere, Materacija i Samjuela - prva dvojica kampuju na klupi, a umesto Samjuela uskace jednako kvalitetni Ivan Kordoba. Sa druge strane, aktuelnom prvaku ce u odbranu igrati Flecer i Cester, kako stvari stoje. To malo vise bode oci, ako se slazes

Zika

pre 15 godina

Bice to tezak mec za Murinha. Ne verujem u pobedu domacina mada sve je moguce. Koliko vidim i jedna i druga odbrana su oslabljene http://www.kladionicar.com/tipovi_kladionica/187255/UEFA_-_Liga_Sampiona/Inter_vs_Man_Utd . Mozda bude golova, a kvota za 3+ je neverovatna 2.17, a na netu ide i do 2.60

milosh-nish

pre 15 godina

Robert Kovač je katastrofalno loš igrač...I on je stub odbrane hrvatskog nacionalnog tima.. nije ni čudo što nije mogao da nadje iole ozbiljniji klub pa je morao da se vrati u hrvatsko prvenstvo.. Vama komandant odbrane Robert Kovač a nama Nemanja Vidić!Trenutno najveći kandidat za igrača godine u Premijer ligi, dve godine za redom u idealnom timu Premijer lige, izabran u idealnu postavu Frans fudbala, medju 30 kandidata za zlatnu loptu, najbolji igrač prošlogodišnjeg finala Lige šampiona...po mnogima trenutno najbolji defanzivac sveta, osvajač Premijer lige, Lige šampiona i PRVAK sveta sa Mančester Junajtedom!!!
A vaš kapiten igra za Šahtjor, naš Dejan Stanković je jedan od najboljih igrača šampiona Italije, milanskog Intera!Realno, nemate igrača u velikom evropskom klubu kao mi(Mančester Junajted, Čelsi, Inter).Vaš najbolji igrač se bori za opstanak u Premijer ligi...
(mitra, 23. februar 2009 23:58)

sve je to tacno sto si rekao,ali kakve to veze ima sa naslovom ili Hrvatima...o boze...

Nemanja BGD

pre 15 godina

Mancester je bolji tim i navijacu svim srcem za njih.

Realno gledano, bez Vidica to nije ista odbrana i to biti najveci problem za Junajted. Posebno sto ni Evans ni O'Shea nisu spremni da nastupe, a na mestu desnog beka su sva tri igraca (Brown, Neville i Rafael) povredjeni, tako da ce Fletcher morati da zauzme to mesto.

U svakom slucaju, ne plasim se za Mancester, jer kod njih i Rooney moze da igra beka...

Prognoziram 1-1, nadam se 1-2, a u najgorem slucaju moze biti 2-1 za Inter, sto je opet prihvatljiv rezultat.

Steta je jedino sto se ova dva tima sastaju u ovako ranoj fazi.

Forza Inter

pre 15 godina

Znam da cu sutra svom snagom da navijam za Inter.Bicu presrecan ako Inter pobedi,ali ako izgubi nema veze,volecu ga jos vise!!!ZAUVEK INTER!!!

lfp

pre 15 godina

Ja mislim da ce se samo jos jednom potvrditi ono sto znaju svi koji nisu zaslepljeni navijanjem za Inter - da je to veliki tim samo u italijanskim okvirima. Medjutim, kad je u pitanju Evropa, cak je i Valensija favorit u odnosu na njih. A oni igraju sa Mancesterom.

red devil 011

pre 15 godina

Zbog ovakvih duela se gleda fudbal, jedva cekam utakmicu! Sudar dva evropska velikana, dva sjajna trenera, dvojica fudbalskih madjionicara (Ibra i Ronaldo naravno), i dva kapitena Zvezde i Srbije (sadasnji i buduci)- Deki i Vida, koji nose igru svojih timova!!!
S jedne strane, Inter ima po 2 pa cak i 3 odlicna ili vrhunska igraca na svakoj poziciji, za razliku od Manchestera kome se moze osvetiti Fergusonova nonsalantnost kod prodaje rezervnih odbrambenih igraca (bez kupovine istih, ne racunajuci klince od 18god!), i vrlo vazno - Murinjo ima nevidjen skor protiv Manchestera kao trener.
Ali s druge strane, Manchester je u sezoni 07-08 znatno podigao nivo igre u odnosu na godine kada ih je Murinjo dobijao sa Celzijem, koji je bio vrhnunski disciplinovan tim, i ne moze se porediti sa Interom u kome su u prvih 11 potencijalno jedan Adriano ili Materaci, blago receno igraci sumljive mentalne cvrstine. U odnosu na proslu godinu, Mancester je dalje napredovao, ako ni zbog cega drugog onda zato sto su "klinci" kao Runi i Ronaldo u LS sa neprocenjivim iskustvom i nezamenljivim samopouzdanjem, zahvaljujuci proslogodisnjem iskusenjima koja su, kao sto znamo, uspesno prevazisli! Stoga, treba ocekivati da momci sa Old Traforda odigraju nalik proslogodisnjem dvomecu protiv Barse (zrelo), a ne kao pretrosle protiv Milana (nesigurno i decidirano ako se slucajno primi gol rano). Tome u prilog ide i cinjenica da je Manchester u najboljoj formi u Evropi od kraja polusezone, dok Inter u najbolju ruku igra priblizno kao u jesen 2008, kada su krajnje neubedljivo prosli kao drugi u jednoj slaboj grupi. I da ne zaboravimo da je Ferguson sa pravom najcenjeniji trener u svetkom klupskom fudbalu (svih vremena?), a da je Man United klub sa kudikamo vecom tradicijom i POBEDNICKIM MENTALITETOM od Intera, i u blizoj i u daljoj proslosti, i u domacem prvenstvu i u Evropskim takmicenjima.
Lista Mancesterovih prednosti je veca jer se mora priznati, bez obzira na to za koga se navija, da bi bili favoriti u mecu sa bilo kojim protivnikom da nije Vidiceve povrede.
Ali ovako, Inter ima zaista realnu sansu da prodje dalje, jer ce u prvom mecu biti blagi favoriti, a u slucaju povoljnog rezultata - Murinjo ce znati da postavi odbranu za Old Traford. Za Inter je i 0-0 kod kuce povoljan rezultat, jer nece imati nista protiv da u gostima igraju na 1 uspesan kontranapad ili produzetke/penale. Mancester mora pokusati da postigne taj gol u gostima, cak i ako su primili 1 ili 2 komada. To bi im dalo sansu da sa velikim posedom lopte kod kuce dodju do laganih 1-0 ili 2-0. Uglavnom, tu malu prednost dajem Mancesteru, ne zato sto su mi omiljeni klub od 95te, nego zato sto mislim da imaju vece sanse da daju gol u gostima nego Inter. Osim tih 0-0 koje Murinjo inace voli (kao i Rafa), Inter naravno racuna i na eventualno potpuni kolaps Mancesterove odbrane u Milanu, usled Nemanjine suspenzije. To i nije nemoguce, jer ce desni bek biti losi Fletcher/roviti O'Shea, a pored Ria u srcu odbrane roviti Evans/Fabio koji je igrao samo u FA kupu/Chester koji ne znam ni dali je jos debitovao za prvi tim. U kontri ce biti posebno ranjivi, i zato ocekujem da Murinjo prepusti inicijativu i vrsi konstantni presing na zadnju liniju. Ibra i Deki ce ih rastaviti jednom sigurno, a za dalje cemo videti.
Prognoza - goleada u Milanu, 3+... 2-2 ili 3-2 za Inter. Posle u Manchesteru 1-0 kao kuca za djavole.
Ko ne gleda veceras celava mu keva!:-)

j.zanetti

pre 15 godina

i evo koje je igrace izabrao murinjo za ovu utakmicu:

Goalkeepers: 1 Francesco Toldo, 12 Julio Cesar, 22 Paolo Orlandoni.

Defenders: 2 Ivan Ramiro Cordoba, 6 Maxwell, 13 Maicon, 16 Nicolas Burdisso, 24 Nelson Rivas, 26 Cristian Chivu, 39 Davide Santon.

Midfielders: 4 Javier Zanetti, 5 Dejan Stankovic, 7 Luis Figo, 19 Esteban Cambiasso, 20 Sulley Muntari.

Strikers: 8 Zlatan Ibrahimovic, 9 Julio Cruz, 10 Adriano, 45 Mario Balotelli

vjerovatna prva postava je:
j.cesar
maicon cordoba chivu maxwell
stankovic j.zanetti cambiasso
muntari
adriano ibrahimovic

el-chino

pre 15 godina

sto se to ovdije govori o povredama samo man utd sto niko ne govoi da nam fale vieira materzzi i samuell
al opet mi interisti ne osjecamo toliko posledica od povrede jer smo kompletnji tim
forza INTER

ja, prognozer

pre 15 godina

Recicu vam nesto, mozda ste u pravu da je Mancester bolji od Intera i slicno ali nije to neka velika razlika pa da se o prolasku Man-a moze pricati sa sigurnoscu. Dovoljna je samo magija Ibre ili Ronalda pa da presudi. Ali u jedno sam siguran - Mancester Junajted NIKAD ali NIKAD ne bi izbacio Milan iz daljeg takmicenja. Jednostavno imaju kompleks od njih (mada i Milan sada ima bolji sastav)

Zlatko

pre 15 godina

Ne znam sta da kazem. Da li da mi neko jednim metkom skrati muke ili da me muci lagano muci satima? Znam sigurno da propustam 60 minuta i nadam se da cu stici da odgledam poslednjih 30. :( :( :( Napred MU.

VdV

pre 15 godina

Iako ce Ferugson, po starom dobrom obicaju, da se zabunkerise, mislim da mu ni to nece pomoci posto su rupe u odbrani prevelike.

Ne bi me cudilo da bude 0:0, ali bi me jos manje cudilo da bude 3:0 za Inter. Ipak je Murinjo streptomicin za matorog Aleksa :)

Sve u svemu, jedva cekam utakmicu.

sk

pre 15 godina

"Žoze Murinjo je sa Čelsijem (2004-07) pretrpeo samo jedan poraz od Mančester Junajteda u deset mečeva." Kako to lepo zvuci... Vec sada pocinjem da zalim manchestera... Sutra brzo u kladzu da se posoli na Inter 1 i Chelsea 1 i mozda bi mogao i Real tu da se ubaci...
GO BLUES, MURINHO!

Šomi

pre 15 godina

Nije mi jasno šta ste se toliko zalepili za naše igrače. I za Mančester i za Inter sam čuo pre nego za Vidića ili Stankovića. Navijam za Mančester, može cela Srbija da igra za Inter.

mitra

pre 15 godina

Mislim da će Inter dobiti 2 prema jedan, strelci Ibrahimović i Stanković za Inter, Ronaldo za goste.
OPA, OPA, OPA, OPA, OPA, OPA, OPA, OPA, OPA, OPA, OPA!!!!! MISLIM, DAKLE POSTOJIM! NAVIJAM ZA SEBE, DAKLE POSTOJIM! JE..M R..E, DAKLE POSTOJIM...

red devil

pre 15 godina

Naravno zna se ko pobedjuje,mozda ispadne nereseno...ali ne zaboravite revans na old traffordu,tamo nema inter sanse...poz za sve crvene djavole

BataDekky

pre 15 godina

Sutrašnja utakmica se s pravom može nazvati "finalom pre finala" i pobednik tog dvomeča biće, uz Barsu, i glavni favorit za titulu prvaka Evrope.
Meč u Milanu će, bez sumnje, biti biti najveći izazov za United u dosadašnjem delu sezone. I to, ne toliko zbog nesumnjivog kvaliteta koji poseduje Inter, već zbog činjenice da je Manchester drastično oslabljen brojnim povredama u zadnoj liniji. Među 22 igrača koja su otputovala za Milano, nalaze se samo 6 odbrambenih, a od toga su dvojica pod znakom "?". Kritične pozicije su centarhalf i desni bek, pa je teško predvideti i sastav tima, a kamo li prognozirati rezultat.

Pitanje svih pitanja jeste kako nadomestiti odsustvo Nemanje Vidića?
Mislim da nije preterano reći, da na celom svetu ne postoji igrač koji može zameniti Vidića u timu MUFC-a, a pogotovo to ne mogu povređeni "rezervisti".
Jedan od dvojice potencijalnih je John O'Shea - dečko koji je nebrojeno puta "krpio" rupe u timu, igrajući i levog i desnog beka, i zadnjeg veznog, i na krilu..., svuda samo se ne sećam da je ikad igrao centarhalfa. Uz to ga ne odlikuje neka sigurnost, pa se nadam da on neće biti u timu. Drugi je mladi Jonny Evans, koji je ove godine puno napredovao, i uz Nemanju igrački potpuno sazreo. Međutim, SAF se o njega ogrešio ubacivši ga nedovoljno oporavljenog protiv Blackburn-a, gde je samo obnovio povredu. No, čim je otputovao sa ekipom, znači da postoje šanse da Evans sutra veče zaigra od početka.
Tek se sad vidi koliko je Sir Alex pogrešio prodajom Pique-a, jer bi Gerard sa svojih 1,90m, itekako dobrodošao u odbrani.

Drugi problem jeste pozicija desnog beka. Povređena su sva tri igrača koja su se, tokom sezone, smenjivala na tom mestu (Rafael, Neville, Brown), tako da se lako može desiti da Darren Fletcher (!?!) "pokriva" tu poziciju. Mislim da će pre njega Fergie da "prekomanduje" na to mesto, mada bi šansu lako mogao da dobije i Fabio, iako je njegova "prirodna" pozicija, na suprotnoj strani terena. Da kojim slučajem, Owen Hargreaves nije povređen, u ovako "velikim" utakmicama bi za njega sigurno bilo mesta u startnoj postavi, svejedno da li na sredini terena, ili na mestu beka gde je igrao prošle sezone, i on je, svakako, igrač koji puno nedostaje.
Sve u svemu, verovatni sastav odbrane je:
Van der Sar - Fletcher - Ferdinand - Evans - Evra.

Što se tiče sredine terena i napada, tu SAF može mnogo da kombinuje, pa će sastav zavisiti od procene, da li da se "nadigrava" sa Inter-om, ili "taktički nadmudruje" sa Mourinho-m. Siguran je jedino Rooney u špicu, odnosno Ronaldo i Park na krilnim pozicijama, dok za preostala 3 mesta, konkuriše 7-8 fudbalera, tako da je krajnje nezahvalno nagađati sastav.

I da rezimiram.
Očekuje nas sjajan meč i prava je šteta što se ovi timovi sastaju u 1/8 finala i što će jedan morati da ispadne.

mitra

pre 15 godina

Robert Kovač je katastrofalno loš igrač...I on je stub odbrane hrvatskog nacionalnog tima.. nije ni čudo što nije mogao da nadje iole ozbiljniji klub pa je morao da se vrati u hrvatsko prvenstvo.. Vama komandant odbrane Robert Kovač a nama Nemanja Vidić!Trenutno najveći kandidat za igrača godine u Premijer ligi, dve godine za redom u idealnom timu Premijer lige, izabran u idealnu postavu Frans fudbala, medju 30 kandidata za zlatnu loptu, najbolji igrač prošlogodišnjeg finala Lige šampiona...po mnogima trenutno najbolji defanzivac sveta, osvajač Premijer lige, Lige šampiona i PRVAK sveta sa Mančester Junajtedom!!!
A vaš kapiten igra za Šahtjor, naš Dejan Stanković je jedan od najboljih igrača šampiona Italije, milanskog Intera!Realno, nemate igrača u velikom evropskom klubu kao mi(Mančester Junajted, Čelsi, Inter).Vaš najbolji igrač se bori za opstanak u Premijer ligi...

DejaN®

pre 15 godina

Jesam, ogroman navijac Man Utd-a, ali ne dozvoljavam da mi se ljubav prema klubu poigra sa realnoscu, a ovde surova realnost jeste, gostujuci teren i desektovana odbrana manchestera, a odlicna forma Interovih napadaca...
Jedino sto ocekujem ovde jeste, da ne primi Man Utd vise od 2 ali da da makar 1 go....

Ali pre svega, realno, navijam za dobar fudbal :)))

Dekicar

pre 15 godina

Ala ovaj Murinjo zna da lupi...
Ja ne mogu da se stavim ni na jednu stranu, jer za oba kluba igraju Zvezdini kapiteni....
Jedino sto mogu da pozelim je da, recimo, u Milanu, utakmicu resi Stankovic, a u Mancesteru Vidic!!
Pa nek pobedi bolji!

doom

pre 15 godina

i jedni i drugi mi idu na živce.
@Dekicar
uvek pobedi bolji, ti misli o Milijašu kapitenu, ako jeste, više ne znam koje i "fornication"-u 28.02. ove godine...

Aguero KG

pre 15 godina

Kakav okršaj titana, duel dve trenutno najjače i najdominantnije ekipe u Evropi (tu su negde Barsa i Real)...Uživanje za sve fudbalske sladokusce...FORZA INTER!!!

boka

pre 15 godina

Ja navijam za Dejana i Nemanju,a poshto Nemanja nece igrati prvu utakmicu onda navijam sa Dejana i za sve nashe ORLOVE koji igraju LS!!!!

ady-ibrahimovic

pre 15 godina

Realno MAN.UTD. je jaci tim od Intera, iako je Inter prvi u talijanskom prvenstvu mislim da ce tesko biti proci MAN.UTD., a ako prodjemo MAN.UTD.sigurno cemo do finala stici, MAN.UTD. je sigurno najjaci tim trenutno uz BARCU, ali se nadamo da ce INTER proci dalje !!! FOOOOOORRRZZZZAAAAA INTERRRRR!!!

Šomi

pre 15 godina

Nije mi jasno šta ste se toliko zalepili za naše igrače. I za Mančester i za Inter sam čuo pre nego za Vidića ili Stankovića. Navijam za Mančester, može cela Srbija da igra za Inter.

Aguero KG

pre 15 godina

Kakav okršaj titana, duel dve trenutno najjače i najdominantnije ekipe u Evropi (tu su negde Barsa i Real)...Uživanje za sve fudbalske sladokusce...FORZA INTER!!!

boka

pre 15 godina

Ja navijam za Dejana i Nemanju,a poshto Nemanja nece igrati prvu utakmicu onda navijam sa Dejana i za sve nashe ORLOVE koji igraju LS!!!!

BataDekky

pre 15 godina

Sutrašnja utakmica se s pravom može nazvati "finalom pre finala" i pobednik tog dvomeča biće, uz Barsu, i glavni favorit za titulu prvaka Evrope.
Meč u Milanu će, bez sumnje, biti biti najveći izazov za United u dosadašnjem delu sezone. I to, ne toliko zbog nesumnjivog kvaliteta koji poseduje Inter, već zbog činjenice da je Manchester drastično oslabljen brojnim povredama u zadnoj liniji. Među 22 igrača koja su otputovala za Milano, nalaze se samo 6 odbrambenih, a od toga su dvojica pod znakom "?". Kritične pozicije su centarhalf i desni bek, pa je teško predvideti i sastav tima, a kamo li prognozirati rezultat.

Pitanje svih pitanja jeste kako nadomestiti odsustvo Nemanje Vidića?
Mislim da nije preterano reći, da na celom svetu ne postoji igrač koji može zameniti Vidića u timu MUFC-a, a pogotovo to ne mogu povređeni "rezervisti".
Jedan od dvojice potencijalnih je John O'Shea - dečko koji je nebrojeno puta "krpio" rupe u timu, igrajući i levog i desnog beka, i zadnjeg veznog, i na krilu..., svuda samo se ne sećam da je ikad igrao centarhalfa. Uz to ga ne odlikuje neka sigurnost, pa se nadam da on neće biti u timu. Drugi je mladi Jonny Evans, koji je ove godine puno napredovao, i uz Nemanju igrački potpuno sazreo. Međutim, SAF se o njega ogrešio ubacivši ga nedovoljno oporavljenog protiv Blackburn-a, gde je samo obnovio povredu. No, čim je otputovao sa ekipom, znači da postoje šanse da Evans sutra veče zaigra od početka.
Tek se sad vidi koliko je Sir Alex pogrešio prodajom Pique-a, jer bi Gerard sa svojih 1,90m, itekako dobrodošao u odbrani.

Drugi problem jeste pozicija desnog beka. Povređena su sva tri igrača koja su se, tokom sezone, smenjivala na tom mestu (Rafael, Neville, Brown), tako da se lako može desiti da Darren Fletcher (!?!) "pokriva" tu poziciju. Mislim da će pre njega Fergie da "prekomanduje" na to mesto, mada bi šansu lako mogao da dobije i Fabio, iako je njegova "prirodna" pozicija, na suprotnoj strani terena. Da kojim slučajem, Owen Hargreaves nije povređen, u ovako "velikim" utakmicama bi za njega sigurno bilo mesta u startnoj postavi, svejedno da li na sredini terena, ili na mestu beka gde je igrao prošle sezone, i on je, svakako, igrač koji puno nedostaje.
Sve u svemu, verovatni sastav odbrane je:
Van der Sar - Fletcher - Ferdinand - Evans - Evra.

Što se tiče sredine terena i napada, tu SAF može mnogo da kombinuje, pa će sastav zavisiti od procene, da li da se "nadigrava" sa Inter-om, ili "taktički nadmudruje" sa Mourinho-m. Siguran je jedino Rooney u špicu, odnosno Ronaldo i Park na krilnim pozicijama, dok za preostala 3 mesta, konkuriše 7-8 fudbalera, tako da je krajnje nezahvalno nagađati sastav.

I da rezimiram.
Očekuje nas sjajan meč i prava je šteta što se ovi timovi sastaju u 1/8 finala i što će jedan morati da ispadne.

Dekicar

pre 15 godina

Ala ovaj Murinjo zna da lupi...
Ja ne mogu da se stavim ni na jednu stranu, jer za oba kluba igraju Zvezdini kapiteni....
Jedino sto mogu da pozelim je da, recimo, u Milanu, utakmicu resi Stankovic, a u Mancesteru Vidic!!
Pa nek pobedi bolji!

ady-ibrahimovic

pre 15 godina

Realno MAN.UTD. je jaci tim od Intera, iako je Inter prvi u talijanskom prvenstvu mislim da ce tesko biti proci MAN.UTD., a ako prodjemo MAN.UTD.sigurno cemo do finala stici, MAN.UTD. je sigurno najjaci tim trenutno uz BARCU, ali se nadamo da ce INTER proci dalje !!! FOOOOOORRRZZZZAAAAA INTERRRRR!!!

DejaN®

pre 15 godina

Jesam, ogroman navijac Man Utd-a, ali ne dozvoljavam da mi se ljubav prema klubu poigra sa realnoscu, a ovde surova realnost jeste, gostujuci teren i desektovana odbrana manchestera, a odlicna forma Interovih napadaca...
Jedino sto ocekujem ovde jeste, da ne primi Man Utd vise od 2 ali da da makar 1 go....

Ali pre svega, realno, navijam za dobar fudbal :)))

mitra

pre 15 godina

Robert Kovač je katastrofalno loš igrač...I on je stub odbrane hrvatskog nacionalnog tima.. nije ni čudo što nije mogao da nadje iole ozbiljniji klub pa je morao da se vrati u hrvatsko prvenstvo.. Vama komandant odbrane Robert Kovač a nama Nemanja Vidić!Trenutno najveći kandidat za igrača godine u Premijer ligi, dve godine za redom u idealnom timu Premijer lige, izabran u idealnu postavu Frans fudbala, medju 30 kandidata za zlatnu loptu, najbolji igrač prošlogodišnjeg finala Lige šampiona...po mnogima trenutno najbolji defanzivac sveta, osvajač Premijer lige, Lige šampiona i PRVAK sveta sa Mančester Junajtedom!!!
A vaš kapiten igra za Šahtjor, naš Dejan Stanković je jedan od najboljih igrača šampiona Italije, milanskog Intera!Realno, nemate igrača u velikom evropskom klubu kao mi(Mančester Junajted, Čelsi, Inter).Vaš najbolji igrač se bori za opstanak u Premijer ligi...

milosh-nish

pre 15 godina

Robert Kovač je katastrofalno loš igrač...I on je stub odbrane hrvatskog nacionalnog tima.. nije ni čudo što nije mogao da nadje iole ozbiljniji klub pa je morao da se vrati u hrvatsko prvenstvo.. Vama komandant odbrane Robert Kovač a nama Nemanja Vidić!Trenutno najveći kandidat za igrača godine u Premijer ligi, dve godine za redom u idealnom timu Premijer lige, izabran u idealnu postavu Frans fudbala, medju 30 kandidata za zlatnu loptu, najbolji igrač prošlogodišnjeg finala Lige šampiona...po mnogima trenutno najbolji defanzivac sveta, osvajač Premijer lige, Lige šampiona i PRVAK sveta sa Mančester Junajtedom!!!
A vaš kapiten igra za Šahtjor, naš Dejan Stanković je jedan od najboljih igrača šampiona Italije, milanskog Intera!Realno, nemate igrača u velikom evropskom klubu kao mi(Mančester Junajted, Čelsi, Inter).Vaš najbolji igrač se bori za opstanak u Premijer ligi...
(mitra, 23. februar 2009 23:58)

sve je to tacno sto si rekao,ali kakve to veze ima sa naslovom ili Hrvatima...o boze...

VdV

pre 15 godina

Iako ce Ferugson, po starom dobrom obicaju, da se zabunkerise, mislim da mu ni to nece pomoci posto su rupe u odbrani prevelike.

Ne bi me cudilo da bude 0:0, ali bi me jos manje cudilo da bude 3:0 za Inter. Ipak je Murinjo streptomicin za matorog Aleksa :)

Sve u svemu, jedva cekam utakmicu.

Zlatko

pre 15 godina

Ne znam sta da kazem. Da li da mi neko jednim metkom skrati muke ili da me muci lagano muci satima? Znam sigurno da propustam 60 minuta i nadam se da cu stici da odgledam poslednjih 30. :( :( :( Napred MU.

red devil

pre 15 godina

Naravno zna se ko pobedjuje,mozda ispadne nereseno...ali ne zaboravite revans na old traffordu,tamo nema inter sanse...poz za sve crvene djavole

sk

pre 15 godina

"Žoze Murinjo je sa Čelsijem (2004-07) pretrpeo samo jedan poraz od Mančester Junajteda u deset mečeva." Kako to lepo zvuci... Vec sada pocinjem da zalim manchestera... Sutra brzo u kladzu da se posoli na Inter 1 i Chelsea 1 i mozda bi mogao i Real tu da se ubaci...
GO BLUES, MURINHO!

red devil 011

pre 15 godina

Zbog ovakvih duela se gleda fudbal, jedva cekam utakmicu! Sudar dva evropska velikana, dva sjajna trenera, dvojica fudbalskih madjionicara (Ibra i Ronaldo naravno), i dva kapitena Zvezde i Srbije (sadasnji i buduci)- Deki i Vida, koji nose igru svojih timova!!!
S jedne strane, Inter ima po 2 pa cak i 3 odlicna ili vrhunska igraca na svakoj poziciji, za razliku od Manchestera kome se moze osvetiti Fergusonova nonsalantnost kod prodaje rezervnih odbrambenih igraca (bez kupovine istih, ne racunajuci klince od 18god!), i vrlo vazno - Murinjo ima nevidjen skor protiv Manchestera kao trener.
Ali s druge strane, Manchester je u sezoni 07-08 znatno podigao nivo igre u odnosu na godine kada ih je Murinjo dobijao sa Celzijem, koji je bio vrhnunski disciplinovan tim, i ne moze se porediti sa Interom u kome su u prvih 11 potencijalno jedan Adriano ili Materaci, blago receno igraci sumljive mentalne cvrstine. U odnosu na proslu godinu, Mancester je dalje napredovao, ako ni zbog cega drugog onda zato sto su "klinci" kao Runi i Ronaldo u LS sa neprocenjivim iskustvom i nezamenljivim samopouzdanjem, zahvaljujuci proslogodisnjem iskusenjima koja su, kao sto znamo, uspesno prevazisli! Stoga, treba ocekivati da momci sa Old Traforda odigraju nalik proslogodisnjem dvomecu protiv Barse (zrelo), a ne kao pretrosle protiv Milana (nesigurno i decidirano ako se slucajno primi gol rano). Tome u prilog ide i cinjenica da je Manchester u najboljoj formi u Evropi od kraja polusezone, dok Inter u najbolju ruku igra priblizno kao u jesen 2008, kada su krajnje neubedljivo prosli kao drugi u jednoj slaboj grupi. I da ne zaboravimo da je Ferguson sa pravom najcenjeniji trener u svetkom klupskom fudbalu (svih vremena?), a da je Man United klub sa kudikamo vecom tradicijom i POBEDNICKIM MENTALITETOM od Intera, i u blizoj i u daljoj proslosti, i u domacem prvenstvu i u Evropskim takmicenjima.
Lista Mancesterovih prednosti je veca jer se mora priznati, bez obzira na to za koga se navija, da bi bili favoriti u mecu sa bilo kojim protivnikom da nije Vidiceve povrede.
Ali ovako, Inter ima zaista realnu sansu da prodje dalje, jer ce u prvom mecu biti blagi favoriti, a u slucaju povoljnog rezultata - Murinjo ce znati da postavi odbranu za Old Traford. Za Inter je i 0-0 kod kuce povoljan rezultat, jer nece imati nista protiv da u gostima igraju na 1 uspesan kontranapad ili produzetke/penale. Mancester mora pokusati da postigne taj gol u gostima, cak i ako su primili 1 ili 2 komada. To bi im dalo sansu da sa velikim posedom lopte kod kuce dodju do laganih 1-0 ili 2-0. Uglavnom, tu malu prednost dajem Mancesteru, ne zato sto su mi omiljeni klub od 95te, nego zato sto mislim da imaju vece sanse da daju gol u gostima nego Inter. Osim tih 0-0 koje Murinjo inace voli (kao i Rafa), Inter naravno racuna i na eventualno potpuni kolaps Mancesterove odbrane u Milanu, usled Nemanjine suspenzije. To i nije nemoguce, jer ce desni bek biti losi Fletcher/roviti O'Shea, a pored Ria u srcu odbrane roviti Evans/Fabio koji je igrao samo u FA kupu/Chester koji ne znam ni dali je jos debitovao za prvi tim. U kontri ce biti posebno ranjivi, i zato ocekujem da Murinjo prepusti inicijativu i vrsi konstantni presing na zadnju liniju. Ibra i Deki ce ih rastaviti jednom sigurno, a za dalje cemo videti.
Prognoza - goleada u Milanu, 3+... 2-2 ili 3-2 za Inter. Posle u Manchesteru 1-0 kao kuca za djavole.
Ko ne gleda veceras celava mu keva!:-)

j.zanetti

pre 15 godina

i evo koje je igrace izabrao murinjo za ovu utakmicu:

Goalkeepers: 1 Francesco Toldo, 12 Julio Cesar, 22 Paolo Orlandoni.

Defenders: 2 Ivan Ramiro Cordoba, 6 Maxwell, 13 Maicon, 16 Nicolas Burdisso, 24 Nelson Rivas, 26 Cristian Chivu, 39 Davide Santon.

Midfielders: 4 Javier Zanetti, 5 Dejan Stankovic, 7 Luis Figo, 19 Esteban Cambiasso, 20 Sulley Muntari.

Strikers: 8 Zlatan Ibrahimovic, 9 Julio Cruz, 10 Adriano, 45 Mario Balotelli

vjerovatna prva postava je:
j.cesar
maicon cordoba chivu maxwell
stankovic j.zanetti cambiasso
muntari
adriano ibrahimovic

el-chino

pre 15 godina

sto se to ovdije govori o povredama samo man utd sto niko ne govoi da nam fale vieira materzzi i samuell
al opet mi interisti ne osjecamo toliko posledica od povrede jer smo kompletnji tim
forza INTER

Forza Inter

pre 15 godina

Znam da cu sutra svom snagom da navijam za Inter.Bicu presrecan ako Inter pobedi,ali ako izgubi nema veze,volecu ga jos vise!!!ZAUVEK INTER!!!

Nemanja BGD

pre 15 godina

Mancester je bolji tim i navijacu svim srcem za njih.

Realno gledano, bez Vidica to nije ista odbrana i to biti najveci problem za Junajted. Posebno sto ni Evans ni O'Shea nisu spremni da nastupe, a na mestu desnog beka su sva tri igraca (Brown, Neville i Rafael) povredjeni, tako da ce Fletcher morati da zauzme to mesto.

U svakom slucaju, ne plasim se za Mancester, jer kod njih i Rooney moze da igra beka...

Prognoziram 1-1, nadam se 1-2, a u najgorem slucaju moze biti 2-1 za Inter, sto je opet prihvatljiv rezultat.

Steta je jedino sto se ova dva tima sastaju u ovako ranoj fazi.

Calexico

pre 15 godina

@BataDekky

John O'Shea je prvenstveno CB, a u toj ulozi si ga retko viđao zato što su Nemanja i Rio nezamnljivi na tim pozicijama. On će u ovom meču verovatno zameniti Vidića.

sablja

pre 15 godina

veceras ce inter da pregazi mancester iskljucivo iz jednog razloga jel mancester igra bez odbrane,a na kraju proce naravno veliki ser ALEKS FERBUSON posto ce pregaziti smesnog murinja i mucenik moratia

mitra

pre 15 godina

Mislim da će Inter dobiti 2 prema jedan, strelci Ibrahimović i Stanković za Inter, Ronaldo za goste.
OPA, OPA, OPA, OPA, OPA, OPA, OPA, OPA, OPA, OPA, OPA!!!!! MISLIM, DAKLE POSTOJIM! NAVIJAM ZA SEBE, DAKLE POSTOJIM! JE..M R..E, DAKLE POSTOJIM...

lfp

pre 15 godina

Ja mislim da ce se samo jos jednom potvrditi ono sto znaju svi koji nisu zaslepljeni navijanjem za Inter - da je to veliki tim samo u italijanskim okvirima. Medjutim, kad je u pitanju Evropa, cak je i Valensija favorit u odnosu na njih. A oni igraju sa Mancesterom.

rambosrb

pre 15 godina

Volim ove komentare jel se tacno vidi ko koliko ima godina,ko koliko prati fudbal i i na kraju ko se razume koliko u sport.
Svi koji daju Interu neku sansu u ovom dvomecu nemaju pojma sa sportom i zivotom!!!

ja, prognozer

pre 15 godina

Recicu vam nesto, mozda ste u pravu da je Mancester bolji od Intera i slicno ali nije to neka velika razlika pa da se o prolasku Man-a moze pricati sa sigurnoscu. Dovoljna je samo magija Ibre ili Ronalda pa da presudi. Ali u jedno sam siguran - Mancester Junajted NIKAD ali NIKAD ne bi izbacio Milan iz daljeg takmicenja. Jednostavno imaju kompleks od njih (mada i Milan sada ima bolji sastav)

red devil 011

pre 15 godina

@ el chino
Ne kuka niko, samo se istacinje da za Manchester u prvoj utakmici nece igrati kljucni igrac - Vidic. To je dakle kao kada za Inter ne bi igrao neko od njihovih kljucnih igraca - Kambiaso, Ibrahimovic ili Deki. A sto se tice Viere, Materacija i Samjuela - prva dvojica kampuju na klupi, a umesto Samjuela uskace jednako kvalitetni Ivan Kordoba. Sa druge strane, aktuelnom prvaku ce u odbranu igrati Flecer i Cester, kako stvari stoje. To malo vise bode oci, ako se slazes

wayne rooooney

pre 15 godina

Kako neko moze da navija za Inter? mnogo ste zatupljeni...Kao sto neko rece,oni nisu najveci ni u Italiji(tu je naravno NAJBOLJI JUVE),a kamoli u evropskim okvirima...Ajmo JUVE i MANCESTER...

j.cesar

pre 15 godina

ovako se isto pricalo i kad je mancester igrao protiv milana kako je mancester bolji, a zna se kako je prosao.tako ce da bude i ovaj put.

Zuuuu

pre 15 godina

Nisam bas nesto preterano siguran da je Inter u nekoj mnogo boljoj formi od Manchestera. Ekipa koja u trenutno najjacem prvenstvu na svetu ne primi cetrnaest utakmica gol, nije za potcenjivanje, ni malo, zna Sir Aleks kako se osvajaju trofeji, ne bojte se vi za njega, ima on kredita koliko mu volja. Neigranje Vidica jeste veliki hendikep, ali ce izuztna koncepcija igre na sredini terena odraditi veliki posao i ostaviti dosta prostora za jednostavniju definiciju odbrane ne previse iskusnih igraca, koji mozda i nisu kompetentni da se nose sa nekima od najvecih fudbalskih ikona danasnjice. Sa druge strane Inter, izuzetno cvrsta i fizicki spremna ekipa. Spoj brzine, snage, iskustva, sve na jednom mestu ( sto se ne moze zanemariti ni u slucaju Manchestera), a i domaci teren je domaci teren. Bez pristrarsnih odluka, realno ocekujem od 0 do dva gola, i neresen rezultat u prvom mecu. Pozz

djenoveze

pre 15 godina

Ova situacija sa povredama, i neigranje Vidica, sve to nekako mnogo podseca na gostovanje Manchestera na istom stadionu pre par godina. Tada ih je Milan potpuno nadigrao pa se plasim da se ne ponovi isti scenario. Takodje, ovaj Ibrahimovic ima nezgodnu naviku da se izvlaci na levu stranu, gde ce odbrana Manchestera biti najtanja. Mislim da je 2:1 za Inter neki maksimum koji ManUtd moze da izvuce na ovoj utakmici. Nadam se da gresim...

CRISTIANO RONALDO girl fan

pre 15 godina

Mislim da je jasno ko ce dalje!!!!!...Malo ce veceras biti chudna odbrana ali zato je druga utakmica laganica...Man. United osvaja LS...Glory,glory Man.United....I LOVE CRISTIANO RONALDO and MANCHESTER UNITED

petar

pre 15 godina

slusajte svi jedina ekipa koja moze da pobedi sve timove u evropi je jedan i jedini MILAN zato klinci cekajye sledecu godinu i uverite se.........

guido

pre 15 godina

poderace inter ove ragbiste veceras. poderace ih. onaj mali kristijano sto dribla i zabija samo protiv trecerazrednih ekipa koji ne znaju da igraju lopte nema sanse. onaj ragbista runi moze biti opasniji ali ne protiv velikog intera. berbatov isto tako zabija samo protiv trecerazrednih ekipa.

zaista, kad se kvaliet tima malo bolje isproanalizira izgleda da mancester prosto nije osposobljen da se nosi sa velikim kontinentalnim timovima.

Vlada

pre 15 godina

@petar
zalosno
milan se raspada i truli vec godinama... sledece sezone ako se kvalifikuje za LS bice dobro.
milan najaca ekipa u evropi ??????????????
kao sto sad igraju MAN UTD i INTER tako je bilo i sa arsenalom i milanom prosle sezone.. pa sta se desilo MIGHTY MILAN-u nisu stvorili 3 sanse za 2 utakmice. tako da MAN UTD PROLAZI 100%. To je sve od mene.....

JUVEEEEEEEEEEEE

pre 15 godina

slusajte svi jedina ekipa koja moze da pobedi sve timove u evropi je jedan i jedini MILAN zato klinci cekajye sledecu godinu i uverite se.........
(petar, 24. februar 2009 15:15)
SLAZEM SE...
ALI IMA I JACIH
ALE JUVEEEEEEEEEEEEEEEEE

AL CEMO DA SMELJEMO CELZI SUTRA JUJUJUJU:D
DELPI ZMIJA,, IMA DA IM GA KRKNE IZ SLOBODNJAKA KAO ZMAJ:D

Fibonacije

pre 15 godina

Nije mi jasno šta ste se toliko zalepili za naše igrače. I za Mančester i za Inter sam čuo pre nego za Vidića ili Stankovića. Navijam za Mančester, može cela Srbija da igra za Inter.

Šomi: Pa neznam dal bi tada navijao za MU!

Lazar

pre 15 godina

A na prepunom Djuzepe Meaciiii,velikiii ,velikiii Mancester Junajteeeed.Da vidimoo....aaaaaa.Sastav Mancestera UTD....Van der Sar,Nevvvviiill,OOOOOO Sheaaaaa. Tacan rezultat 1:1

Zika

pre 15 godina

Bice to tezak mec za Murinha. Ne verujem u pobedu domacina mada sve je moguce. Koliko vidim i jedna i druga odbrana su oslabljene http://www.kladionicar.com/tipovi_kladionica/187255/UEFA_-_Liga_Sampiona/Inter_vs_Man_Utd . Mozda bude golova, a kvota za 3+ je neverovatna 2.17, a na netu ide i do 2.60

doom

pre 15 godina

i jedni i drugi mi idu na živce.
@Dekicar
uvek pobedi bolji, ti misli o Milijašu kapitenu, ako jeste, više ne znam koje i "fornication"-u 28.02. ove godine...

markan

pre 15 godina

Nema veze ko ce da prodje,bice dobra dva duela,nek prodje bolji,ali jedva cekam da nocas cujem huk sa tribina OLE OLE OLE OLEEE INTEEER INTEEEER....
VINCI INTER VINCI!!!!!!!

Milos

pre 15 godina

Jedva cekam da gledam utakmicu. Samo molim vas recite vasem komentatoru da ne govori rezultat sa utakmica koje se pustaju u snimku. Hocu da gledam te utakmice a da ne znam rezultat. Koga interesuje taj rezultat moze da sazna bar na 5 nacina.

Aguero KG

pre 15 godina

Kakav okršaj titana, duel dve trenutno najjače i najdominantnije ekipe u Evropi (tu su negde Barsa i Real)...Uživanje za sve fudbalske sladokusce...FORZA INTER!!!

ady-ibrahimovic

pre 15 godina

Realno MAN.UTD. je jaci tim od Intera, iako je Inter prvi u talijanskom prvenstvu mislim da ce tesko biti proci MAN.UTD., a ako prodjemo MAN.UTD.sigurno cemo do finala stici, MAN.UTD. je sigurno najjaci tim trenutno uz BARCU, ali se nadamo da ce INTER proci dalje !!! FOOOOOORRRZZZZAAAAA INTERRRRR!!!

boka

pre 15 godina

Ja navijam za Dejana i Nemanju,a poshto Nemanja nece igrati prvu utakmicu onda navijam sa Dejana i za sve nashe ORLOVE koji igraju LS!!!!

ja, prognozer

pre 15 godina

Recicu vam nesto, mozda ste u pravu da je Mancester bolji od Intera i slicno ali nije to neka velika razlika pa da se o prolasku Man-a moze pricati sa sigurnoscu. Dovoljna je samo magija Ibre ili Ronalda pa da presudi. Ali u jedno sam siguran - Mancester Junajted NIKAD ali NIKAD ne bi izbacio Milan iz daljeg takmicenja. Jednostavno imaju kompleks od njih (mada i Milan sada ima bolji sastav)

sk

pre 15 godina

"Žoze Murinjo je sa Čelsijem (2004-07) pretrpeo samo jedan poraz od Mančester Junajteda u deset mečeva." Kako to lepo zvuci... Vec sada pocinjem da zalim manchestera... Sutra brzo u kladzu da se posoli na Inter 1 i Chelsea 1 i mozda bi mogao i Real tu da se ubaci...
GO BLUES, MURINHO!

mitra

pre 15 godina

Robert Kovač je katastrofalno loš igrač...I on je stub odbrane hrvatskog nacionalnog tima.. nije ni čudo što nije mogao da nadje iole ozbiljniji klub pa je morao da se vrati u hrvatsko prvenstvo.. Vama komandant odbrane Robert Kovač a nama Nemanja Vidić!Trenutno najveći kandidat za igrača godine u Premijer ligi, dve godine za redom u idealnom timu Premijer lige, izabran u idealnu postavu Frans fudbala, medju 30 kandidata za zlatnu loptu, najbolji igrač prošlogodišnjeg finala Lige šampiona...po mnogima trenutno najbolji defanzivac sveta, osvajač Premijer lige, Lige šampiona i PRVAK sveta sa Mančester Junajtedom!!!
A vaš kapiten igra za Šahtjor, naš Dejan Stanković je jedan od najboljih igrača šampiona Italije, milanskog Intera!Realno, nemate igrača u velikom evropskom klubu kao mi(Mančester Junajted, Čelsi, Inter).Vaš najbolji igrač se bori za opstanak u Premijer ligi...

Šomi

pre 15 godina

Nije mi jasno šta ste se toliko zalepili za naše igrače. I za Mančester i za Inter sam čuo pre nego za Vidića ili Stankovića. Navijam za Mančester, može cela Srbija da igra za Inter.

Dekicar

pre 15 godina

Ala ovaj Murinjo zna da lupi...
Ja ne mogu da se stavim ni na jednu stranu, jer za oba kluba igraju Zvezdini kapiteni....
Jedino sto mogu da pozelim je da, recimo, u Milanu, utakmicu resi Stankovic, a u Mancesteru Vidic!!
Pa nek pobedi bolji!

el-chino

pre 15 godina

sto se to ovdije govori o povredama samo man utd sto niko ne govoi da nam fale vieira materzzi i samuell
al opet mi interisti ne osjecamo toliko posledica od povrede jer smo kompletnji tim
forza INTER

VdV

pre 15 godina

Iako ce Ferugson, po starom dobrom obicaju, da se zabunkerise, mislim da mu ni to nece pomoci posto su rupe u odbrani prevelike.

Ne bi me cudilo da bude 0:0, ali bi me jos manje cudilo da bude 3:0 za Inter. Ipak je Murinjo streptomicin za matorog Aleksa :)

Sve u svemu, jedva cekam utakmicu.

mitra

pre 15 godina

Mislim da će Inter dobiti 2 prema jedan, strelci Ibrahimović i Stanković za Inter, Ronaldo za goste.
OPA, OPA, OPA, OPA, OPA, OPA, OPA, OPA, OPA, OPA, OPA!!!!! MISLIM, DAKLE POSTOJIM! NAVIJAM ZA SEBE, DAKLE POSTOJIM! JE..M R..E, DAKLE POSTOJIM...

BataDekky

pre 15 godina

Sutrašnja utakmica se s pravom može nazvati "finalom pre finala" i pobednik tog dvomeča biće, uz Barsu, i glavni favorit za titulu prvaka Evrope.
Meč u Milanu će, bez sumnje, biti biti najveći izazov za United u dosadašnjem delu sezone. I to, ne toliko zbog nesumnjivog kvaliteta koji poseduje Inter, već zbog činjenice da je Manchester drastično oslabljen brojnim povredama u zadnoj liniji. Među 22 igrača koja su otputovala za Milano, nalaze se samo 6 odbrambenih, a od toga su dvojica pod znakom "?". Kritične pozicije su centarhalf i desni bek, pa je teško predvideti i sastav tima, a kamo li prognozirati rezultat.

Pitanje svih pitanja jeste kako nadomestiti odsustvo Nemanje Vidića?
Mislim da nije preterano reći, da na celom svetu ne postoji igrač koji može zameniti Vidića u timu MUFC-a, a pogotovo to ne mogu povređeni "rezervisti".
Jedan od dvojice potencijalnih je John O'Shea - dečko koji je nebrojeno puta "krpio" rupe u timu, igrajući i levog i desnog beka, i zadnjeg veznog, i na krilu..., svuda samo se ne sećam da je ikad igrao centarhalfa. Uz to ga ne odlikuje neka sigurnost, pa se nadam da on neće biti u timu. Drugi je mladi Jonny Evans, koji je ove godine puno napredovao, i uz Nemanju igrački potpuno sazreo. Međutim, SAF se o njega ogrešio ubacivši ga nedovoljno oporavljenog protiv Blackburn-a, gde je samo obnovio povredu. No, čim je otputovao sa ekipom, znači da postoje šanse da Evans sutra veče zaigra od početka.
Tek se sad vidi koliko je Sir Alex pogrešio prodajom Pique-a, jer bi Gerard sa svojih 1,90m, itekako dobrodošao u odbrani.

Drugi problem jeste pozicija desnog beka. Povređena su sva tri igrača koja su se, tokom sezone, smenjivala na tom mestu (Rafael, Neville, Brown), tako da se lako može desiti da Darren Fletcher (!?!) "pokriva" tu poziciju. Mislim da će pre njega Fergie da "prekomanduje" na to mesto, mada bi šansu lako mogao da dobije i Fabio, iako je njegova "prirodna" pozicija, na suprotnoj strani terena. Da kojim slučajem, Owen Hargreaves nije povređen, u ovako "velikim" utakmicama bi za njega sigurno bilo mesta u startnoj postavi, svejedno da li na sredini terena, ili na mestu beka gde je igrao prošle sezone, i on je, svakako, igrač koji puno nedostaje.
Sve u svemu, verovatni sastav odbrane je:
Van der Sar - Fletcher - Ferdinand - Evans - Evra.

Što se tiče sredine terena i napada, tu SAF može mnogo da kombinuje, pa će sastav zavisiti od procene, da li da se "nadigrava" sa Inter-om, ili "taktički nadmudruje" sa Mourinho-m. Siguran je jedino Rooney u špicu, odnosno Ronaldo i Park na krilnim pozicijama, dok za preostala 3 mesta, konkuriše 7-8 fudbalera, tako da je krajnje nezahvalno nagađati sastav.

I da rezimiram.
Očekuje nas sjajan meč i prava je šteta što se ovi timovi sastaju u 1/8 finala i što će jedan morati da ispadne.

wayne rooooney

pre 15 godina

Kako neko moze da navija za Inter? mnogo ste zatupljeni...Kao sto neko rece,oni nisu najveci ni u Italiji(tu je naravno NAJBOLJI JUVE),a kamoli u evropskim okvirima...Ajmo JUVE i MANCESTER...

guido

pre 15 godina

poderace inter ove ragbiste veceras. poderace ih. onaj mali kristijano sto dribla i zabija samo protiv trecerazrednih ekipa koji ne znaju da igraju lopte nema sanse. onaj ragbista runi moze biti opasniji ali ne protiv velikog intera. berbatov isto tako zabija samo protiv trecerazrednih ekipa.

zaista, kad se kvaliet tima malo bolje isproanalizira izgleda da mancester prosto nije osposobljen da se nosi sa velikim kontinentalnim timovima.

CRISTIANO RONALDO girl fan

pre 15 godina

Mislim da je jasno ko ce dalje!!!!!...Malo ce veceras biti chudna odbrana ali zato je druga utakmica laganica...Man. United osvaja LS...Glory,glory Man.United....I LOVE CRISTIANO RONALDO and MANCHESTER UNITED

red devil

pre 15 godina

Naravno zna se ko pobedjuje,mozda ispadne nereseno...ali ne zaboravite revans na old traffordu,tamo nema inter sanse...poz za sve crvene djavole

red devil 011

pre 15 godina

Zbog ovakvih duela se gleda fudbal, jedva cekam utakmicu! Sudar dva evropska velikana, dva sjajna trenera, dvojica fudbalskih madjionicara (Ibra i Ronaldo naravno), i dva kapitena Zvezde i Srbije (sadasnji i buduci)- Deki i Vida, koji nose igru svojih timova!!!
S jedne strane, Inter ima po 2 pa cak i 3 odlicna ili vrhunska igraca na svakoj poziciji, za razliku od Manchestera kome se moze osvetiti Fergusonova nonsalantnost kod prodaje rezervnih odbrambenih igraca (bez kupovine istih, ne racunajuci klince od 18god!), i vrlo vazno - Murinjo ima nevidjen skor protiv Manchestera kao trener.
Ali s druge strane, Manchester je u sezoni 07-08 znatno podigao nivo igre u odnosu na godine kada ih je Murinjo dobijao sa Celzijem, koji je bio vrhnunski disciplinovan tim, i ne moze se porediti sa Interom u kome su u prvih 11 potencijalno jedan Adriano ili Materaci, blago receno igraci sumljive mentalne cvrstine. U odnosu na proslu godinu, Mancester je dalje napredovao, ako ni zbog cega drugog onda zato sto su "klinci" kao Runi i Ronaldo u LS sa neprocenjivim iskustvom i nezamenljivim samopouzdanjem, zahvaljujuci proslogodisnjem iskusenjima koja su, kao sto znamo, uspesno prevazisli! Stoga, treba ocekivati da momci sa Old Traforda odigraju nalik proslogodisnjem dvomecu protiv Barse (zrelo), a ne kao pretrosle protiv Milana (nesigurno i decidirano ako se slucajno primi gol rano). Tome u prilog ide i cinjenica da je Manchester u najboljoj formi u Evropi od kraja polusezone, dok Inter u najbolju ruku igra priblizno kao u jesen 2008, kada su krajnje neubedljivo prosli kao drugi u jednoj slaboj grupi. I da ne zaboravimo da je Ferguson sa pravom najcenjeniji trener u svetkom klupskom fudbalu (svih vremena?), a da je Man United klub sa kudikamo vecom tradicijom i POBEDNICKIM MENTALITETOM od Intera, i u blizoj i u daljoj proslosti, i u domacem prvenstvu i u Evropskim takmicenjima.
Lista Mancesterovih prednosti je veca jer se mora priznati, bez obzira na to za koga se navija, da bi bili favoriti u mecu sa bilo kojim protivnikom da nije Vidiceve povrede.
Ali ovako, Inter ima zaista realnu sansu da prodje dalje, jer ce u prvom mecu biti blagi favoriti, a u slucaju povoljnog rezultata - Murinjo ce znati da postavi odbranu za Old Traford. Za Inter je i 0-0 kod kuce povoljan rezultat, jer nece imati nista protiv da u gostima igraju na 1 uspesan kontranapad ili produzetke/penale. Mancester mora pokusati da postigne taj gol u gostima, cak i ako su primili 1 ili 2 komada. To bi im dalo sansu da sa velikim posedom lopte kod kuce dodju do laganih 1-0 ili 2-0. Uglavnom, tu malu prednost dajem Mancesteru, ne zato sto su mi omiljeni klub od 95te, nego zato sto mislim da imaju vece sanse da daju gol u gostima nego Inter. Osim tih 0-0 koje Murinjo inace voli (kao i Rafa), Inter naravno racuna i na eventualno potpuni kolaps Mancesterove odbrane u Milanu, usled Nemanjine suspenzije. To i nije nemoguce, jer ce desni bek biti losi Fletcher/roviti O'Shea, a pored Ria u srcu odbrane roviti Evans/Fabio koji je igrao samo u FA kupu/Chester koji ne znam ni dali je jos debitovao za prvi tim. U kontri ce biti posebno ranjivi, i zato ocekujem da Murinjo prepusti inicijativu i vrsi konstantni presing na zadnju liniju. Ibra i Deki ce ih rastaviti jednom sigurno, a za dalje cemo videti.
Prognoza - goleada u Milanu, 3+... 2-2 ili 3-2 za Inter. Posle u Manchesteru 1-0 kao kuca za djavole.
Ko ne gleda veceras celava mu keva!:-)

Forza Inter

pre 15 godina

Znam da cu sutra svom snagom da navijam za Inter.Bicu presrecan ako Inter pobedi,ali ako izgubi nema veze,volecu ga jos vise!!!ZAUVEK INTER!!!

rambosrb

pre 15 godina

Volim ove komentare jel se tacno vidi ko koliko ima godina,ko koliko prati fudbal i i na kraju ko se razume koliko u sport.
Svi koji daju Interu neku sansu u ovom dvomecu nemaju pojma sa sportom i zivotom!!!

lfp

pre 15 godina

Ja mislim da ce se samo jos jednom potvrditi ono sto znaju svi koji nisu zaslepljeni navijanjem za Inter - da je to veliki tim samo u italijanskim okvirima. Medjutim, kad je u pitanju Evropa, cak je i Valensija favorit u odnosu na njih. A oni igraju sa Mancesterom.

sablja

pre 15 godina

veceras ce inter da pregazi mancester iskljucivo iz jednog razloga jel mancester igra bez odbrane,a na kraju proce naravno veliki ser ALEKS FERBUSON posto ce pregaziti smesnog murinja i mucenik moratia

petar

pre 15 godina

slusajte svi jedina ekipa koja moze da pobedi sve timove u evropi je jedan i jedini MILAN zato klinci cekajye sledecu godinu i uverite se.........

DejaN®

pre 15 godina

Jesam, ogroman navijac Man Utd-a, ali ne dozvoljavam da mi se ljubav prema klubu poigra sa realnoscu, a ovde surova realnost jeste, gostujuci teren i desektovana odbrana manchestera, a odlicna forma Interovih napadaca...
Jedino sto ocekujem ovde jeste, da ne primi Man Utd vise od 2 ali da da makar 1 go....

Ali pre svega, realno, navijam za dobar fudbal :)))

j.cesar

pre 15 godina

ovako se isto pricalo i kad je mancester igrao protiv milana kako je mancester bolji, a zna se kako je prosao.tako ce da bude i ovaj put.

Zlatko

pre 15 godina

Ne znam sta da kazem. Da li da mi neko jednim metkom skrati muke ili da me muci lagano muci satima? Znam sigurno da propustam 60 minuta i nadam se da cu stici da odgledam poslednjih 30. :( :( :( Napred MU.

j.zanetti

pre 15 godina

i evo koje je igrace izabrao murinjo za ovu utakmicu:

Goalkeepers: 1 Francesco Toldo, 12 Julio Cesar, 22 Paolo Orlandoni.

Defenders: 2 Ivan Ramiro Cordoba, 6 Maxwell, 13 Maicon, 16 Nicolas Burdisso, 24 Nelson Rivas, 26 Cristian Chivu, 39 Davide Santon.

Midfielders: 4 Javier Zanetti, 5 Dejan Stankovic, 7 Luis Figo, 19 Esteban Cambiasso, 20 Sulley Muntari.

Strikers: 8 Zlatan Ibrahimovic, 9 Julio Cruz, 10 Adriano, 45 Mario Balotelli

vjerovatna prva postava je:
j.cesar
maicon cordoba chivu maxwell
stankovic j.zanetti cambiasso
muntari
adriano ibrahimovic

Fibonacije

pre 15 godina

Nije mi jasno šta ste se toliko zalepili za naše igrače. I za Mančester i za Inter sam čuo pre nego za Vidića ili Stankovića. Navijam za Mančester, može cela Srbija da igra za Inter.

Šomi: Pa neznam dal bi tada navijao za MU!

Vlada

pre 15 godina

@petar
zalosno
milan se raspada i truli vec godinama... sledece sezone ako se kvalifikuje za LS bice dobro.
milan najaca ekipa u evropi ??????????????
kao sto sad igraju MAN UTD i INTER tako je bilo i sa arsenalom i milanom prosle sezone.. pa sta se desilo MIGHTY MILAN-u nisu stvorili 3 sanse za 2 utakmice. tako da MAN UTD PROLAZI 100%. To je sve od mene.....

JUVEEEEEEEEEEEE

pre 15 godina

slusajte svi jedina ekipa koja moze da pobedi sve timove u evropi je jedan i jedini MILAN zato klinci cekajye sledecu godinu i uverite se.........
(petar, 24. februar 2009 15:15)
SLAZEM SE...
ALI IMA I JACIH
ALE JUVEEEEEEEEEEEEEEEEE

AL CEMO DA SMELJEMO CELZI SUTRA JUJUJUJU:D
DELPI ZMIJA,, IMA DA IM GA KRKNE IZ SLOBODNJAKA KAO ZMAJ:D

Nemanja BGD

pre 15 godina

Mancester je bolji tim i navijacu svim srcem za njih.

Realno gledano, bez Vidica to nije ista odbrana i to biti najveci problem za Junajted. Posebno sto ni Evans ni O'Shea nisu spremni da nastupe, a na mestu desnog beka su sva tri igraca (Brown, Neville i Rafael) povredjeni, tako da ce Fletcher morati da zauzme to mesto.

U svakom slucaju, ne plasim se za Mancester, jer kod njih i Rooney moze da igra beka...

Prognoziram 1-1, nadam se 1-2, a u najgorem slucaju moze biti 2-1 za Inter, sto je opet prihvatljiv rezultat.

Steta je jedino sto se ova dva tima sastaju u ovako ranoj fazi.

red devil 011

pre 15 godina

@ el chino
Ne kuka niko, samo se istacinje da za Manchester u prvoj utakmici nece igrati kljucni igrac - Vidic. To je dakle kao kada za Inter ne bi igrao neko od njihovih kljucnih igraca - Kambiaso, Ibrahimovic ili Deki. A sto se tice Viere, Materacija i Samjuela - prva dvojica kampuju na klupi, a umesto Samjuela uskace jednako kvalitetni Ivan Kordoba. Sa druge strane, aktuelnom prvaku ce u odbranu igrati Flecer i Cester, kako stvari stoje. To malo vise bode oci, ako se slazes

Lazar

pre 15 godina

A na prepunom Djuzepe Meaciiii,velikiii ,velikiii Mancester Junajteeeed.Da vidimoo....aaaaaa.Sastav Mancestera UTD....Van der Sar,Nevvvviiill,OOOOOO Sheaaaaa. Tacan rezultat 1:1

markan

pre 15 godina

Nema veze ko ce da prodje,bice dobra dva duela,nek prodje bolji,ali jedva cekam da nocas cujem huk sa tribina OLE OLE OLE OLEEE INTEEER INTEEEER....
VINCI INTER VINCI!!!!!!!

Milos

pre 15 godina

Jedva cekam da gledam utakmicu. Samo molim vas recite vasem komentatoru da ne govori rezultat sa utakmica koje se pustaju u snimku. Hocu da gledam te utakmice a da ne znam rezultat. Koga interesuje taj rezultat moze da sazna bar na 5 nacina.

doom

pre 15 godina

i jedni i drugi mi idu na živce.
@Dekicar
uvek pobedi bolji, ti misli o Milijašu kapitenu, ako jeste, više ne znam koje i "fornication"-u 28.02. ove godine...

milosh-nish

pre 15 godina

Robert Kovač je katastrofalno loš igrač...I on je stub odbrane hrvatskog nacionalnog tima.. nije ni čudo što nije mogao da nadje iole ozbiljniji klub pa je morao da se vrati u hrvatsko prvenstvo.. Vama komandant odbrane Robert Kovač a nama Nemanja Vidić!Trenutno najveći kandidat za igrača godine u Premijer ligi, dve godine za redom u idealnom timu Premijer lige, izabran u idealnu postavu Frans fudbala, medju 30 kandidata za zlatnu loptu, najbolji igrač prošlogodišnjeg finala Lige šampiona...po mnogima trenutno najbolji defanzivac sveta, osvajač Premijer lige, Lige šampiona i PRVAK sveta sa Mančester Junajtedom!!!
A vaš kapiten igra za Šahtjor, naš Dejan Stanković je jedan od najboljih igrača šampiona Italije, milanskog Intera!Realno, nemate igrača u velikom evropskom klubu kao mi(Mančester Junajted, Čelsi, Inter).Vaš najbolji igrač se bori za opstanak u Premijer ligi...
(mitra, 23. februar 2009 23:58)

sve je to tacno sto si rekao,ali kakve to veze ima sa naslovom ili Hrvatima...o boze...

Zika

pre 15 godina

Bice to tezak mec za Murinha. Ne verujem u pobedu domacina mada sve je moguce. Koliko vidim i jedna i druga odbrana su oslabljene http://www.kladionicar.com/tipovi_kladionica/187255/UEFA_-_Liga_Sampiona/Inter_vs_Man_Utd . Mozda bude golova, a kvota za 3+ je neverovatna 2.17, a na netu ide i do 2.60

Calexico

pre 15 godina

@BataDekky

John O'Shea je prvenstveno CB, a u toj ulozi si ga retko viđao zato što su Nemanja i Rio nezamnljivi na tim pozicijama. On će u ovom meču verovatno zameniti Vidića.

Zuuuu

pre 15 godina

Nisam bas nesto preterano siguran da je Inter u nekoj mnogo boljoj formi od Manchestera. Ekipa koja u trenutno najjacem prvenstvu na svetu ne primi cetrnaest utakmica gol, nije za potcenjivanje, ni malo, zna Sir Aleks kako se osvajaju trofeji, ne bojte se vi za njega, ima on kredita koliko mu volja. Neigranje Vidica jeste veliki hendikep, ali ce izuztna koncepcija igre na sredini terena odraditi veliki posao i ostaviti dosta prostora za jednostavniju definiciju odbrane ne previse iskusnih igraca, koji mozda i nisu kompetentni da se nose sa nekima od najvecih fudbalskih ikona danasnjice. Sa druge strane Inter, izuzetno cvrsta i fizicki spremna ekipa. Spoj brzine, snage, iskustva, sve na jednom mestu ( sto se ne moze zanemariti ni u slucaju Manchestera), a i domaci teren je domaci teren. Bez pristrarsnih odluka, realno ocekujem od 0 do dva gola, i neresen rezultat u prvom mecu. Pozz

djenoveze

pre 15 godina

Ova situacija sa povredama, i neigranje Vidica, sve to nekako mnogo podseca na gostovanje Manchestera na istom stadionu pre par godina. Tada ih je Milan potpuno nadigrao pa se plasim da se ne ponovi isti scenario. Takodje, ovaj Ibrahimovic ima nezgodnu naviku da se izvlaci na levu stranu, gde ce odbrana Manchestera biti najtanja. Mislim da je 2:1 za Inter neki maksimum koji ManUtd moze da izvuce na ovoj utakmici. Nadam se da gresim...