Tenis 75

Petak, 07.03.2008.

16:29

Poraz Jankovićeve u četvrtfinalu

Poraz Jankoviæeve u èetvrtfinalu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

75 Komentari

Sortiraj po:

Jovana JJfan

pre 16 godina

@DraganBGD
Auuu Boze koliko doktora nauka.Pa ti Dragane da si predsednik,Srbija bi bila prva u svemu u svetu.Samo mi kazi molim te koju to Jelena Jankovic politiku podrzava.

Sofy

pre 16 godina

@ Kole

Kad sam rekla da su napokovali kao sto i uvek rade mislila sam uopsteno, ne vidim gde si pronasao da sam rekla da samo kada je rec o Ani izvlace tako reci iz konteksa. Samo bi da se svadjate ccc :)

Kole

pre 16 godina

@ Sofi

Jel', ma nemoj, napakovali su tekst o Ani, a kad se Jecine reci izvuku iz konteksta da bi joj se nanela steta, onda pitate "kako to bas samo Jeleni da izvuku rec iz konteksta?"
Sto rece Jovana JJfan: sram vas bilo sve!

Ivana

pre 16 godina

@ Dragan

Gde god neko iskreno igra za svoju drzavu Srbiju, taj je crni dusmanin cuvenom komentatoru Draganu Bg.
Ne videh coveka koji toliko mrzi Jelenu.
Tacnije, nema nikoga drugog ko je mrzi, jer za to nema razloga. Nije ona, dete, kriva sto nije komunista, i sto je posteno i krvavim radom stvorila sve sto ima.

Thunderbird

pre 16 godina

@ DraganBGD

Da, citali smo tvoj komentar u Politici gde se zalazes da Mirjana Bobic Mojsilovic shvati da je Cedina politika sasvim OK.
Ali nemoj da fantaziras i umisljas da bi tvoja obozavana Ana bila na istoj strani - to je, bre, svetska devojka.

Znamo da ne podnosis Jelenu zato sto nije za Cedinu stranku, ali ti ne mozemo pomoci. Nasa ljubav i postovanje prema velikom coveku i postenom sportisti, Jeleni Jankovic, koja je dala ogroman doprinos nasoj reprezentaciji, su bezgranicni i nemaju veze s politikom.
Napred Jelena, volimo te.

nikol dž. femija

pre 16 godina

@ Dragan,BGD

Vaš tekst baš osvežava i pun je optimizma,potvrđuje da je i Srbija SVET i da se Srbi ponašaju i misle kao i svet razvijeni i napredni.

U svim zemljama je sport "u tesnoj sprezi" sa politikom; olimpijske igre i svetska prvenstva je smislio bogati SVET, o ta takmičenja se OTIMAJU velike sile,dobijanje organizacija istih je takoođe u vezi sa politikom, svuda su moćnici u sportu u vezi sa državnom politikom ili politikom neke svetske sile. SVUDA POSTOJE PODELE - NA CRNU I BELU AMERIKU,na Englesku i Škotsku, na Kim i Enan, na Ferari i Wiliams,na Borga i Mekinroa,na Mančester i Arsenal, na Romu i Inter, Real i Barselonu....Sponzori najveći su u fudbalu a zatim formuli 1, i svuda je među njima po neki političar iz moćne zemlje, ne male i nerazvijene kako bi bilo logično de je samo sport i viteštvo i nadmetanje u pitanju i da se zaista želi pomoći tim zemljama i narodima...VELIKE MOĆNE zemlje preko sporta samo i DALJE REKLAMIRAJU SVOJU POLITIKU...nema to veze sa sportom kao nečim plemenitim..

Naravno Srbija je mala ali ima pravo da pokuša da se ugleda na najbolje...pa da i ona spaja politiku i sport...

Divno je što ste se setili da nas u ovoj sportskoj rubrici podsetite da smo i mi SVET I DA VIŠE NE MISLIMO -SVI ISTO- kako su mnogi godinama učili...DOŠLO JE DO REFORME ŠKOLSTVA,A DECA NE PRAŠTAJU -AKO STE VI samo promenili dresove a predajete na isti način,gotovi ste,gubite posao...NEMA TOGA VIŠE KOD DECE 3.MILENIJUMA...

Tekst je odličan, jedino
NE ZNAM KAKO TO DA 90% navija za jednu, a opet 90% za drugu ...A IMAMO SAMO 100%...A da,dobro ste se setili...ma ima nas 300%...!!!

Vladimir

pre 16 godina

JJ 4 ever, aman ne pravi vise WTA listu, nadji nekog da ti pojasni kako to funkcionise i kad sam u nekom od predhodnih komentara napisao da JJ nece dobiti dodatne poene posle ovog turnira, samo sam hteo da ispravim neke koji su pisali pogresne stvari, a ne da budem zlurad sto Jelena nece skociti na 3. poziciju.

LKbulls

pre 16 godina

@Milena
Lupaš budalaštine. Skupio sam rezultate Jelene i Ane protiv igračica iz prvih deset (za 20 nisam imao nerava) i to poslao lepo, sređeno, ali na žalost moj komentar nije prošao. Neću opet da skupljam, ali se sećam konačnih brojeva.
Jelena ima skor 17:36, a Ana 20:19!!
Znači nemoj ni slučajno po ovome da ih upoređuješ, ako misliš da "vučeš na stranu" Jelene.

Moje ime je...

pre 16 godina

Da, da, o Jeleni dosta razmisljaju i oni koji je vole i oni koji je ne vole (mrze?!), a najvise vremena na pisanje komentara potrose oni koji je ne vole. Zasto? Izmedju ljubavi i mrznje tanka je nit :)
P.S. E, zamislite kad neko zakljuci da postoje dve Srbije i jedna navija za Jelenu , a druga za Anu.....
Ocigledno, Jelena ljude tera na razmisljane o svemu i svacemu, cccc:-)

LKbulls

pre 16 godina

@Dragan,BGD
Svaka čast na komentaru. Imam apsolutno isto mišljenje. Već sam više puta hteo ovako nešto da napišem, ali nisam mogao sastaviti ovako fino svoje rečenice, pa nisam ni poslao komentar. Nisam hteo da pređe rasprava na politiku.

ZORAN REPUBLIKA SRPSKA

pre 16 godina

Izvinjenje Zokiju i Ireni.Valjda ćete sada pustiti.Ako već niste prva 2 nadam se da ćete sada.Nismo se razumeli i to je to.Tek toliko da ne misle ljudi da ih prozivam od besa.
Pozdrav!!!

Dragan,BGD

pre 16 godina

Nazalost kod nas sport ne moze da prodje bez politike i politickog pogleda na sport.Uprosceno i ovde se sudaraju dve Srbije,cak i kad se radi o Jeleni i Ani.Kad bi se sprovelo istrazivanje na velikom uzorku,siguran sam da bismo dobili ocekivani rezultat.U 90% slucajeva navijaci jedne teniseke bili bi i navijaci jedne politike,dok bi takodje 90% navijaca druge teniserke bili navijaci druge politike.Znam da uopste nije potrebno definisati ko je za koju politiku.To je svima jasno.Razlika je samo u tome,
sto ce se navijaci jedne teniserke i slicne politike odmah javiti da me nagrde,sto je slika o njima samima.Navijaci ove druge nece reagovati.

Dusan

pre 16 godina

@LKbulls

Potpuno si u pravu. Mene iritiraju i fanatici JJ i AI i moram da priznam da ponekad volim argumentovano da ih "ubijam u pojam", jer zaista ne vidim svrhu komentara tipa ti si najbolja, sledeci GS je tvoj, prepucavanja ko je od nase dve teniserke bolja, ko je veci patriota itd. Tesko se nadje neki realan komentar u moru ovakvih. Evo sada i ovo prozivanje ko ce biti treci od ponedeljka. Ukljucuju se u raspravu ocito ljudi koji ne znaju ni kako se ta lista pravi, sabiraju, oduzimaju. Kada se izgubilo daj bar da iscupamo sta mozemo. I naravno top komentari su tipa ko nije 3 na svetu u svojoj profesiji ne moze ni da kritikuje, zakljucujem da moze valjda samo da je hvali. I posle Tita Tito.

Ali drago mi je da mnogo nasih ljudi prati tenis, i nadam se da ce tako ostati i kada ovi nasi odu sa scene. Pozdrav svim pravim ljubiteljima tenisa.

ŽARKO

pre 16 godina

Ovo su komentari na tekst o Jeleni Janković i ako je volite..pa kada je to ljubav realna? Kako od pravih navijača JJ tražiti realnost,ljubav je slepa,zar ne,pa svuda je to tako, to važi u životu, a sport je isto deo života,slažete se? Lepo je pročitati i konstruktivnu i dobronamernu kritiku,naravno.

Ali čemu toliko zamerki...život ide dalje a u životu i sportu je sve moguće a i sve relativno. VIDITE JEDNA Šarapova je osvojila VEĆ 3.TITULE DO 21.GODINE, jedna Monika je osvojila 9 do 19.godine,a jedna LINDZI SAMO 3.titule a ima već 31.godinu,I JOŠ IGRA,A Hingis je osvojila više od Lindzi i ima samo 25.godina a VIŠE NE IGRA.Sve je to relativno...I šta fali jednom RIOSU koji je bio 1.na svetu bez osvojenog Gren slema,ma baš ga briga,bio je PRVI...I JEDINI KOME JE TO POŠLO ZA RUKOM ...PA AKO JE TO LAKO NEKA NEKO IZVOLI I PONOVI...e pa to je baš sjajno i pametno ...jer ako,kažete da JJ ne zaslužuje svoju poziciju onda je ODLIČNO ŠTO JE PRONAŠLA NAČIN,I TAKTIKU PRILAGODILA SVOJIM MOGUĆNOSTIMA,I STIGLA DO 3.MESTA NA SVETU,NE BILO GDE, NEGO NA SVETU! Ona nije Monika,ni Enan,ni Ana,ni Maša,ni Hingis,ona je Jelena i ima svoje mogućnosti i kvalitete i mane ali je uspela da smilsi taktiku i ostvari je, a to je važno.USPELA JE! Koliko će to trajati...to je druga priča, relativno je to,KO TO ZNA,SAMO Bog. Neko nema snage za više od 13 turnira i 1.je ,a neko ima snage za 27 turnira i 3.je - uspešni su i jedan i drugi. Neko možda nikada neće biti 1.,ali nisu uspešni samo oni PRVI,IMA TU JOŠ LJUDI NA POSTOLJU I OKO POSTOLJA...A i to je relativno...Prošle godine je Federer izjavio da je važno biti samo prvi, A sve ostalo je nebitno,a ove godine je izjavio da biti u polufinalu AO nije mala stvar!? A šta reći o Dementijevoj koja je 7.godina za redom igrala MASTERS A OVDE SU BILI KOMENTARI da je jedna od slabijih teniserki!??

Te tako, važno je da JJ igra i da je zaljubljena i da joj je ljubav uzvraćena i da,počeo je 3.mesec a JJ je u vrhu i imala je polufinale AO,sjajno5U6VRS...SREĆAN 8.MART JELENA!

Sofy

pre 16 godina

@Ja licno

Ova za Anu iz Presa nije tacno, to su tako napakovali kao sto uvek rade. Prevod celog intervjua koji je Ana dala za italijansi casopis "Korijere dela Sera’' mozes da procitas na oficijelnom sajtu Ane Ivanovic. Pitanje je bilo:"Rafael Nadal je rekao da ako teniserke zele da zarade isto onoliko koliko i muskarci – one bi takodje morale da igraju meceve koji bi trajali pet setova (tri dobivena). Da li se slazes ?"
Anin odgovor:"Mi, devojke, ne bi bile u stanju da zadrzimo isti nivo igre vise od tri seta (ukupno). Mi imamo razlicitu telesnu gradju."

A ovo je prokomentarisao onaj ko je radio intervju s Anom:"Ali skoro je sigurno da nedruzeljubivi Nadal nije uopste obratio paznju na to."

Za Shadow

pre 16 godina

@ Shadow

Nemas zasto da pravdas svoje ispravno i casno misljenje pred doticnom Mimom.
Koju uzasava sto komentar koji je dobio najvise glasova - pocinje tacnom konstatacijom.
I sto se u njemu nalazi Jecino, a ne ime njene ljubimice. No, za takve smo vec navikli da od nemocnog jeda samo kipte i praskaju okolo.

JJ 4 ever

pre 16 godina

Ovako ako je jeca osvojila 70 wta bodova to znaci da je pretekla kurznjecovu za 5 wta poena,a ko mi ne veruje ewo nek sam izracuna.....
1 (1) HENIN, JUSTINE BEL
6330.00
2 (2) IVANOVIC, ANA SRB
3896.00
3 (3) KUZNETSOVA, SVETLANA RUS
3750.00
4 (4) JANKOVIC, JELENA SRB
3685.00
5 SHARAPOVA, MARIA RUS
3526.00

Mima

pre 16 godina

@LKBulls
Odlično ste zapazali zašto se neki ljudi nerviraju i onda oštro pišu protiv Jelenine igre. Nerealno i neukusno navijanje, zasnovano na fanatizmu, uvek je iritirajuće za ljude koji na tenis gledaju realno. Zar je normalno da najviše glasova dobije komentar koji počinje netačnim podatkom - "Jelena se vratila na treće mesto"? O ostalome šta je sve tu nadrobljeno, dve reči samo - blagi užas.

Ja licno

pre 16 godina

U Glasu javnosti od 7. marta, misljenje Novaka o Santoru, i Ane o Nadalu:
" Iako nema nijedan posebno kvalitetan udarac, Santoro igra konstantno i ne pravi mnogo grešaka. U smirenoj i strpljivoj igri našao sam ključ pobede - rekao je Nole"
"A što se tiče Nadala, mi, devojke, ne bismo bile u stanju da zadržimo isti nivo igre više od tri seta, jer imamo različitu telesnu građu. Ali, skoro je sigurno da nedruželjubivi Nadal na to nije uopšte obratio pažnju - odbrusila je Ana"

Da je ovako nesto rekla Jelena, razapeli bi je na kolac ovdasnji zlobni komentatori!

Shadow

pre 16 godina

@Mima
Ovo je text o Jeleni Jankovic, a da citas malo vise moje komentare ima ih i u textovimaa o Ani.
I, daleko od toga da mrzim Anu, pobogu obe su nase i isto se nerviram kad gledam i njene i Jelenine meceve!
Toliko.

Milena

pre 16 godina

Sta vm je ljudi? Pa ako devojka ima los dan, mesec ili cak i godinu (neka bude) ne znaci da se nece vratiti na staru igru.
Nemojte ni zaboraviti da je u Dubaiu, dalje stigla od Ane i da ima mnogo bolje skorove protiv prvih 20 igracica. Kada bude pronasla trenera bice mnogo bolje.
Sve u svemu:
Napred JJ napred Ana, pa da i njih jednom gledamo u Finalu(zajedno).

sloba

pre 16 godina

Propao turizam u zemlji gde jos nisu bili ona i njena majka. Dozvoljava sebi da igra na turniru trece kategorije i da anonimusi sticu slavu.Fizicki nespremna. Slabo kretanje. Nije povredjena

dlaka u jajetu

pre 16 godina

Kada je Ana Ivanović prošle godine izgubila od iste Kineskinje, jedna ostrašćena navijačica Jelene Janković mesecima nas je maltretirala svojim "duhovitim" komentarima, a potpisivala se sa Yan Zi.Vreme je da naučite da nema lakih protivnika i da svaka može da ima svoj dan, pogotovo što su takve igračice motivisanije kad vide da mogu da skinu neki dobar skalp.

LKbulls

pre 16 godina

Ja sam oduvek navijao za Jelenu, a i dan danas to radim. Kad god mogu, pogledam njen meč, ali nisam slepi obožavaoc.
Baš takvi obožavaoci isprovociraju "negativne" komentare.
Mnogi tvrde da je Jelena najbolja. Pa kako se onda čudite, da se realni ljudi jave i ukažu na to da je to budalaština. Ona jeste vrlo dobra igračica, ali ima negativan skor sa skoro svakom igračicom iz prvih 10. Kad neko to napiše, onda je to odmah negativno i antipatriotski.
Tvrdite, da je ona treća na rang listi od ponedeljka, a pojma nemate, kako funkcioniše rang lista. Kad se neki jave i dokažu, da to nije tačno, onda je to negativan i zluradan komentar. E, pa nije. To je samo ČINJENICA.
O njenom ponašanju i izjavama svako može da ima svoje subjektivno mišljenje, ali opravdavati njeno vikanje na skupljače lopti je stvarno neukusno. Naročito pojma nemam kakve to veze ima sa tragičnim smrtom na teniskom terenu. Svašta...

Irena

pre 16 godina

@ZORAN REPUBLIKA SRPSKA
Hehe... :)
Slažem se da Zoki ume da ga pretera, ali mislim da si ovaj put pogrešno protumačio njegov komentar. To da je Marija osvojila slučajno 3 Grem-Slema je rekao u ironičnom tonu, u cilju omalovažavanja JJ, a sad što je nepismen pa nije stavio navodnike, to je druga stvar.
P.S. Ja zaista volim Šarapovu, mnogo je slatka i uvek navijam za nju, osim naravno kad igra protiv Jelene ili Ane. : )
Pozdrav!

Mima

pre 16 godina

@Shadow
Zgrožena si zbog "toliko negativnih komentara". A kakvi da budu? Apeluješ da budemo uz naše devojke, a on- da samo Jelenu zoveš kraljicom i kažeš - "u, najbolja si, bre". Dozvoli da i ja budem zgrožena, kad čitam ove tvoje iracionalne poruke. Ti namerno ne pominješ ime druge igračice sveta, četvrtu proglašavaš najboljom i hoćeš da ti se veruje. "Najbolja si, bre". Gde to? Na planeti? Ne ljuti se, ali smešna si mi.

Posteno

pre 16 godina

@ Zoki

Vesna ti je dobronamerno i ljubazno objasnila dosta toga, ali tebe zadovoljava samo ako imas povod da vredjas JJ.
Sta li ces ti javno da pocepas ako Jelena bude i 3. i 4. - sasvim nebitno?!
Neverovatna zloba.
Napred Jeco, da si ziva i zdrava!

voja

pre 16 godina

@XYZ
Poziv je zbog prosle teme? Pokusala sam da ti odgovorim, medjutim komentar nije objavljen. Mozda cu sada uspeti. Zbog sentence "...mi cemo govoriti istinu", je i pocela nasa prepiska. Ja nemam nista da zamerim tvom stavu da Jelena tesko moze da bude prva i da ona nije carica, jer i ja se sa tim apsolutno slazem. Zna se ko su Carevi i Carice, a i najobicnijem laiku je jasno koliko ima sile i snage u danasnjem tenisu i gde je Jelena u odnosu na to. Reagovala sam iskljucivo na neistine u nekim od tvojih komentara, a vezane za kvalitet i plasman nekih teniserki, nesumnjivo slabijeg ranga, kvaliteta i dostignuca od Jelene, koje si povrsno nabrojao (Li, Kiriljenko, Savaj, Radvanska... naravno, za sada, u bacanje pasulja i potencijal, ne ulazim). Zbog medjusobnog skora - Kanjas bolji od Federera, Santoro od Safina, Kiriljenko od Jelene? Nikako. Reagovala sam i na "osnove marketinga u kapitalizmu" koje si takodje uprostio (Kurnjikova je mnogostruko vratila ulozene milione marketinskoj industriji, iskljucivo zbog njihove dobre procene da ce biti medijski adekvatno ispracena, bez obzira na njen tenis i nikakav plasman), navela sam primere, ali ti si i to povrsno procitao, imputirajuci mi nesto sto nisam ni pomislila, ni napisala. Mislim da to nije u redu. Mozda bi ponovo procitao sta sam ti napisala, ali sa malo vise paznje?
Pitanje mog nacionalnog ponosa nema veze sa Jelenom Jankovic, ali pitanje mog ljudskog ponosa, svakako ima veze sa postovanjem onoga sto je Jelena do sada uradila i njene sportske zelje da bude bolja. Svi mi to zelimo - imali ili nemali osnova, to je u ljuskoj prirodi i zdravo je.
Verujem da ti se ne svidja mlaka i defanzivna igra bez servisa i forhenda i to losa za njene standarde od prosle godine, medjutim Jelena je u "race-u" takodje cetvrta. To ne govori preterano o njoj, nego o kvalitetu zenskog tenisa, uopste. Bartoli je "top ten", Venus i Serena sa izuzetno losim igrama (ne racunam minuli rad), takodje.
Nikada, posle poraza necu napisati - bravo carice, ali za uspesnu karijeru - bravo Jelena!

ZORAN REPUBLIKA SRPSKA

pre 16 godina

@Zoki Ja sam zaista tolerantan čovek i ne volim da komentarišem kad se na ovom sajtu svađaju navijači.Ali ti si ga stvarno preterao konstatacijom da je Šarapova slučajno osvojila 3 Grem-Slema.I od sada ni ja više neću biti tolerantan,pa ćemo razmenjivati argumente.Kao prvo pozivam tebe i sve ove što nikako da progledaju poslije Jeleninih ponižavanja u različitim vremenskim zonama na jednu opkladu.Tek toliko da vidite koliko se razumete u tenis.Iduće nedelje startuje Indijan Vels.Javno putem ovog sajta izjavljujem da će ga Marija osvojiti sasvim sigurno.Tebi i ovim *ekspertima*(Jeleninim navijačima)nudim na raspologanje sve ostale koje nastupe na pomenutom turniru.I Anu i Jelenu, sve kvalifikantkinje koje uđu u glavni žreb i ostale koji budu nosioci osim Marije.Ako ga Marija osvoji tražim samo od vas da prestanete sa vašim kvazi komentarima i prekinete da nipodaštavate Marijine rezultate.Ako ga Marija nekim slučajem ne osvoji ja se neću oglašavati bar 3 meseca na ovom sajtu.Pošteno. P.S. Nije mi juče objavljen komentar kao odgovor izvesnoj Hajdi o petom Grem-Slemu(završni turnir 8 najboljih).Samo sam figurativno prokomentarisao da je taj turnir peti Grem-Slem.Ja po dotičnoj ili dotičnom treba da poštedim ostatak sveta svoje iluzije o petom Grem-Slemu.Još mi napominje kako Grem-Slem nosi 1000 bodova,a 8 najboljih 750.Srce moje slatko.Ja to nisam znao dok mi ti nisi rekla.Neka dotična(dotični)malo proveri kakvo svetski stručnjaci imaju mišljenje o tom turniru i bez obzira što nema klasifikaciju Grem-Slema on na neki način to jeste.Još me ironično upozorava u vidu navodnika kako nije Grem-Slem nego Grand-Slam.A uz to napiše Grand-Slam malim slovima.Kao ja sam nepismen pa ne znam da Grand znači veliki.Grem -Slem izgovaram prema Srpskoj verziji izgovora.I šta je tu problem?I na kraju administratori na ovom sajtu mogu da potvrde ko je javno upozorio jednog *eksperta*na ovom sajtu da će videti ko je Marija za vreme A.O.Inače se dotični kleo u Žistin Enin.A sada u množini kažem to isto.Videćete ko je Marija.Ona svoj kvalitet dokazuje na terenu,a ne švercovanjem na WTA listi.A švercerki na WTA listi ima podosta.Pozdrav svim Marijinim navijačima u Srbiji iz Republike Srpske kao i onim koji se nisu odrekli zdrave pameti i čiji komentari imaju smisla.Ruku na srce ima stvarno divnih ljudi.

Shadow

pre 16 godina

Zgrozena sam, toliko negativnih komentara!
Svi ste vi teniski strucnjaci, budimo uz nase devojke i kad gube i kad pobedjuju!!!
Jeco kraljice, srecno u Indian Wells - u, najbolja si bre!

sas

pre 16 godina

Znate sta je zanimljivo mnogo vise komentara kada izgubi nego kada pobedi kao da jedva cekate da je ispljujete.Uzi si ti Jeco Australijski pasos pa lepo igraj za pare kad te ovi ne cene! E SRBI SRBENDE

volim jelenu

pre 16 godina

pljuvaci sada nastupaju a kada uskoro Jelena opet zaigra onda ce da je dizu do nebesa! Srpska posla! Da li je Treca ili cetvrta nije bitno. Bitno je da se odmori i da odbrani ako ne sve titule do R.G.-a barem da bude premna na tom turniru! Dobro je da Jelena ne cita ove komentare, da se ne postidi za koji narod igra!

vladimir savic

pre 16 godina

Realno je da JJ nije u formi, jer je prosle godine u ovo vreme vec imala jednu titulu i jedno finale!! Ja joj zelim puno srece i uspeha na sledecim turnirima iako vise volim Anin stil igre!Devojke uz vas smo

Irena

pre 16 godina

Jelena mnogo srlja u poslednje vreme. Potrebno joj je da se malo smiri, ne znam zašto uporno forsira toliki broj turnira. Obrazloženje kako je to zato što nju "mrzi da trenira" nije odgovor.
Zašto ne može da ima trenera kao svaki uspešan teniser, nego sa mamom razrađuje taktiku?
Jako mi je draga osoba i šteta što joj poslednjih nekoliko meseci nedostaje kontinuitet u pobedama. Mogla bi da zapadne u sličnu krizu kao pre dve godine, kada je zbog potpunog srozavanja samopouzdanja čak razmišljala i o odustajanju od tenisa!!
Ko kaže da mora da odbrani sve poene od prošle godine? Vrhunsku teniserku ne čini samo njeno mesto na WTA listi, već i kontinuitet, lep tenis, pa i popularnost...
Jelena po svemu ima odlike velike zvezde. Ume ona da gunđa za vreme meča, da negoduje zbog sudijskih odluka i loše organizovanosti skupljača lopti (često to rade deca nedovoljno obučena za to), ali ne vidim zašto je to nekima toliko strašno?
To je sve u žaru igre, apsolutno normalno, a to kako se ona ponaša van terena, pokazuje kakva je ličnost.
Ko ne prati, već se uključi tu i tamo da je iskritikuje zbog nečeg što je video ili čuo (rekla-kazala), nije kompetentan i bolje da ne komentariše.
Želim Jeleni u narednom periodu pre svega dobar plan, a zatim i realizaciju istog.
@Vladica
Nije mi poznato da se Jelena nakon meča žalila na to kako je izgubila zbog nekog ili nečeg.
Za razliku od toga, pamtim polufinale AO gde je igrala povređena (to su svi znali) i izgubila od Šarapove, nakon čega je imala samo reči hvale za protivnicu, nepomenuvši ama ni jednom jedinom rečju svoju povredu.

Zoki

pre 16 godina

@SLADJA
U pravu si, nema vise razlike.
Jelena 275 pobeda,Sharapova 287, sta samo 12 vise,ali zato je Jeca u velikoj prednosti kod poraza.Sharapova ima samo 66 a Jeca 156,kad ce bre Sharapova da je stigne. Dobro,Marija je slucajno osvojila tri GS titule ali zato Jeca nije jos igrala finale,znaci isto.Jeca je u prednosti jel je starija.
Kad pogledas ma isto.
@Vesna
Ako Jelena u ponedeljak ne bude treca,treba javno da pocepas clansku kartu,a mozes da je das nekom ko zna tenis.
I meni je zao sto je Mirin brat umro na terenu a nije mi jasna poenta.

VJ

pre 16 godina

Pogledajte samo ovu grcevitu borbu da se dokaze po svaku cenu da Jelena nije 3.( a ako jeste - to izaziva suze i bol kod "necijih" fanova.)
Kao da Jelena nije nasa teniserka!
Ma, ovo je strasno, ovde su neki izgubili kompas, zaista.

Malajac

pre 16 godina

@ Srba
"Kad se malo kiksne"! Pa ona nesto malo,malo pa kiksne! I to od bratske nam Kine.
@ Vesna
Jeci opet nesto smeta,ako nisu povrede,umor,sinusi,... Onda su to razbacane loptoce.
Sta bi tek rekla kada bi joj Ana "odskripala" ceo mec kao Hantukovoj?

XYZ

pre 16 godina

Bangalore...Nije to bilo jurcanje na turnir, nego pametno i lukavo smišljen korak. Jelena ovde nije imala šta da izgubi, mogla je samo da dobije. Ona je sigurno računala na polufinale ili finale (zašto ne?) i sa 150 ili više osvojenih bodova vratila bi se na treće mesto liste, čak izbila na drugo, da je osvojila turnir. Ali, nije računala da može da izgubi od Ži Jan. I to je ono o čemu ovde uporno pišem: njena je igra sve slabija, u trećem setu protiv Ži gubila je gemove na svoj servis i u jednom trenutku bilo je 4:0 za Ži. Ne može Jelena, ovakvom defanzivnom i mlakom igrom, bez servisa i forhenda, vineri su kod nje retki, da bude "prva na svetu", niti da osvoji "grend slem". To su samo pusti snovi njenih fanova i takvo navijanje postaje neukusno. Madrid je pokazao kako ona više ne može da se nosi sa najjačima (ko je zaboravio, izgubila je sve mečeve, čak i od Bartoli, koja je ušla kao rezerva; dakle, deveta). Mislim da će je Šarapova, posle američkih turnira, preteći. "Vesti mogu biti dobre, vesti mogu biti loše, ali mi ćemo govoriti istinu." Ko je to rekao? Nadam se da će me Voja prozvati, ako joj se dopadne ova sentencija.

Marija

pre 16 godina

A gde se to informisete o najboljih 18 rezultata u toku sezone?Na ATP sajtu je sve lepo poredjano dok na zvanicnom WTA sajtu toga nema. Molim lepo za odgovor

Jovana JJfan

pre 16 godina

Ajde da vas vidim kako strucno komentarisete Jelenu. Ma sram vas sve bilo. Vama su Jelenini porazi dusevna hrana! Pricate o njoj kao da nije nasa. Kakva god da je nasa je! Napred JJ, prebrodices ti krizu, a slepci ce zauvek ostati slepci! toliko

Marijana

pre 16 godina

Vesna, kako ce to Jelena biti odmornija, kad sad treba da putuje u Ameriku na dva dugacka, jaka turnira na kojima igra ceo vrh zenskog tenisa? Za taj put iz Indije do Indian Wells-a treba joj 24 sata, pa jos adaptacija na vremensku razliku itd. itd.

Vladimir

pre 16 godina

Marija, kad odes na sajt www.sonyericssonwtatour.com idi na opciju Rankings, pa onda na opciju How the Rankings Work, pa ce ti onda biti jasnije. Inace Jelena je minimum morala da udje u finale i osvoji 190 poena, od kojih bi joj se uracunalo od toga 90 poena i tek bi tako dosla na 3. poziciju!

SLADJA

pre 16 godina

i ana je prošle godine od iste igračice izgubila u prvom kolu, ako se ne sećate,ne sećam se tačno gde, ali više nema velikih razlika medju teniserkama, što je i dobro, i svako svakog može da dobije, zato je ovaj sport toliko i divan!
a jelena je treća na svetu, a uskoro će biti BAR druga, tako da ne brinite vi njene brige, već svoje, i pustite devojku da igra najbolje što ume, a Boga mi UMEEEE!!!!

Miroslav

pre 16 godina

JJ ipak nema Kvalitet za top 5 ... biće dobro ako ostane u Top 10 ... Ona je prošle godine išla na kvantitet i tako stigla do No.3, a ako sada proredi turnire , sledi joj siguran pad ... a to da igra iz zadovoljstva i za zemlju Srbiju ... ma dajte ... svi su oni profesionalci ... igraju ljudi za sebe ... a kome ne bi prijala slava koja ide uz sve to ...

ekspert

pre 16 godina

Za listu se boduje najboljih 18 rezultata. Jelenin 18 rezultat je 105 poena iz Madrida, tako da joj ovih 70 uopste ne ulazi u ukupan zbir i ostaje cetvrta.

Vesna

pre 16 godina

@ Zoki
Nisam Venus, nego Vesna i time se dovoljno ponosim, nije potrebno biti ovo prvo!
A ekspert sam onoliko koliko je to svako ko ima pune 22 godine clanstva u Teniskom klubu Partizan. Iako sam rekreativac, to me nije sprecilo da shvatim zasto je dragi prijatelj, i ugledni teniski aktivista, profesor Vladimir Kilibarda 1996. g. preminuo na sred terena, i koliko je to tezak i ozbiljan sport. Kao i svaki drugi.
Zato imajte postovanja prema JJ i svima onima koji cesto rizikuju i zivot, da bi se ime nase zemlje pronelo po dobrom, posle toliko godina bede i nesrece.

Vladimir

pre 16 godina

Moram da ispravim sve ove "poznavaoce" tenisa, da Jelena iako je zaradila 70 poena na ovom turniru, ostace 4. sa istim brojem poena, jer se vrednuju 18 najboljih rezultata u proteklih godinu dana. Jelena je morala da osvoji vise od 100 poena na ovom turniru da bi dobila dodatne poene na listi. I jos nesto, devojka je rekla da ce da proredi turnire na kojima ce da igra, ali od toga nista i dalje jurca, mislim da uopste nema adekvatnu ekipu ljudi oko sebe, koji bi napravili pravu strategiju sobzirim na njene mogucnosti.

Neno

pre 16 godina

Teniski "znalci",ne otvarajte jos sampanjac. Jankovic zaostaje za Kuznjecovom 65 bodova posle Bangalorea.
Tako da ostaje na 4 mestu WTA liste. Da je usla u polufinale onda bi bila na 3 mestu.

Jelena

pre 16 godina

Koliko vidim ni ti Zoki nisi neki ekspert.Pobednica ovog turnira dobija 275 bodova, a prolazak u cetvrtfinale donosi 70 bodova. I to je dovoljno da Jelena prestigne Svetlanu.
Za ovaj poraz stvarno nema opravdanja, ali dosta bre sa pljuvanjem po Jeleni. Imam utisak da jedva cekate da ona izgubi. Svi u svetu hvale obe nase teniserke a vi samo Anu. Ovo je tenis, a ne izbor za mis!

Knele_Vozdovac

pre 16 godina

Alo bre ljudi,kako mozete da tako pricate o Jeleni,posle svega sto je uradila za Srbiju i nas tenis... Strasno!!! Samo napred Jeco,uz tebe smo

deda

pre 16 godina

Sljedi vam pad u zenskom tenisu ali vas to ne treba plasiti jer koga uopce zanima zenski tenis. Jelena i Ana su dostigle svoj vrhunac i slijedi ocekivani pad koji je normalan kod tenisacica.

El Maestro

pre 16 godina

Ova kineskinja je njihova Jankovićka kolio se razumem u njihov jezi(a nerazumem se uopšte)
Kako znam,pa prosto
ZI JAN(KOVIĆ)!

Srba

pre 16 godina

Vidi se da smo Srbi! Kad ide onda su vanzemaljci i bogovi, a kad se malo kiksne, svi pjuju

E zato nam i jeste tako. Ni ne zasluzujemo bolje, jer ne znamo nista da cenimo

MVJ

pre 16 godina

Svaka cast, Jeci! Nemoguce je uvek doci do finala ili polufinala. I najbolji povremeno izgube od slabijih. Jeca ima srce heroja i to se pokazuje na svakom koraku. Oni koji je kude nek probaju da budu 10% onoga sto je ona u svojoj profesiji. JJ je 3. na svetu u tenisu (Kuznjecova ce izgubiti, a Jeca dobiti bodove posle ovog turnira, pa ce zato bitin na 3. mestu). Niko nema pravo da je kritikuje ako nije bar 3. na svetu u svojoj struci.

Zoki

pre 16 godina

@Venus
Ti si bre neki ekspert.Kako sve
znas o skupljacima lopti.Da li
se na njih neko ljuti osim JJ.
Ekspertu,kako ce Jelena biti opet treca kad zaostaje za Kuznjecovom 65 bodova a za ovaj Bangalore,ne bih rekao da se dobija vise od 65 bodova za cetvrfinale.

Vesna

pre 16 godina

Jeca se vratila na 3. mesto na WTA listi, i sada ce imati bolji raspored i biti odmornija za predstojece americke turnire.

Trebalo je da cujete kako ta ista Zistin Enan, posle meca sa JJ gde je poen odlucivao u lavovskoj borbi, kaze direktno:"Jelena je veliki borac, pravi sampion!" Takvi veliki igraci nemaju razloga da se nekome ulizuju, to je bilo iskreno receno.

A zlobnicima dugujem objasnjenje: sto se tice dece (koju JJ obozava i posvecuje im mnogo vremena), skupljaci lopti nisu obicna deca, nego angazovani poslenici na ozbiljnim teniskim turnirima, gde se JJ s pravom ljuti zato sto su im lopte razbacane bezveze po terenu, umesto da budu spremne sa strane sa koje se servira, kao sto je pravilo, jer se gubi vreme i koncentracija.

Pogledajte primere sportista koji su platili zivotima i srcanim udarima borbu na terenu, pa cete shvatiti da to nije nikakva igra, nego zivotno i zdravstveno ozbiljna aktivnost.

Napred Jelena!

Stomak

pre 16 godina

Jelena je u losoj formi. Nadam se da ce se sto pre oporaviti, jer u suprotnom nece dugo biti u prvih deset teniserki. Ajmo JELENA! Ti si borac! Verujem u tebe!

Dusan

pre 16 godina

Izgleda da Kineskinje ne leze Jeleni. Ovaj deo godine je bio dobra prilika da Jelena osvoji sto vise bodova i da se ucvrsti u vrhu, pa da mirnije igra od aprila. No njoj je sigurno najteze, kako je krenula sezona 15 minuta slave se blizi kraju. Daj Boze da gresim.

Vesna

pre 16 godina

Jeca se vratila na 3. mesto na WTA listi, i sada ce imati bolji raspored i biti odmornija za predstojece americke turnire.

Trebalo je da cujete kako ta ista Zistin Enan, posle meca sa JJ gde je poen odlucivao u lavovskoj borbi, kaze direktno:"Jelena je veliki borac, pravi sampion!" Takvi veliki igraci nemaju razloga da se nekome ulizuju, to je bilo iskreno receno.

A zlobnicima dugujem objasnjenje: sto se tice dece (koju JJ obozava i posvecuje im mnogo vremena), skupljaci lopti nisu obicna deca, nego angazovani poslenici na ozbiljnim teniskim turnirima, gde se JJ s pravom ljuti zato sto su im lopte razbacane bezveze po terenu, umesto da budu spremne sa strane sa koje se servira, kao sto je pravilo, jer se gubi vreme i koncentracija.

Pogledajte primere sportista koji su platili zivotima i srcanim udarima borbu na terenu, pa cete shvatiti da to nije nikakva igra, nego zivotno i zdravstveno ozbiljna aktivnost.

Napred Jelena!

Jelena

pre 16 godina

Koliko vidim ni ti Zoki nisi neki ekspert.Pobednica ovog turnira dobija 275 bodova, a prolazak u cetvrtfinale donosi 70 bodova. I to je dovoljno da Jelena prestigne Svetlanu.
Za ovaj poraz stvarno nema opravdanja, ali dosta bre sa pljuvanjem po Jeleni. Imam utisak da jedva cekate da ona izgubi. Svi u svetu hvale obe nase teniserke a vi samo Anu. Ovo je tenis, a ne izbor za mis!

Srba

pre 16 godina

Vidi se da smo Srbi! Kad ide onda su vanzemaljci i bogovi, a kad se malo kiksne, svi pjuju

E zato nam i jeste tako. Ni ne zasluzujemo bolje, jer ne znamo nista da cenimo

Knele_Vozdovac

pre 16 godina

Alo bre ljudi,kako mozete da tako pricate o Jeleni,posle svega sto je uradila za Srbiju i nas tenis... Strasno!!! Samo napred Jeco,uz tebe smo

Vesna

pre 16 godina

@ Zoki
Nisam Venus, nego Vesna i time se dovoljno ponosim, nije potrebno biti ovo prvo!
A ekspert sam onoliko koliko je to svako ko ima pune 22 godine clanstva u Teniskom klubu Partizan. Iako sam rekreativac, to me nije sprecilo da shvatim zasto je dragi prijatelj, i ugledni teniski aktivista, profesor Vladimir Kilibarda 1996. g. preminuo na sred terena, i koliko je to tezak i ozbiljan sport. Kao i svaki drugi.
Zato imajte postovanja prema JJ i svima onima koji cesto rizikuju i zivot, da bi se ime nase zemlje pronelo po dobrom, posle toliko godina bede i nesrece.

Jovana JJfan

pre 16 godina

Ajde da vas vidim kako strucno komentarisete Jelenu. Ma sram vas sve bilo. Vama su Jelenini porazi dusevna hrana! Pricate o njoj kao da nije nasa. Kakva god da je nasa je! Napred JJ, prebrodices ti krizu, a slepci ce zauvek ostati slepci! toliko

Stomak

pre 16 godina

Jelena je u losoj formi. Nadam se da ce se sto pre oporaviti, jer u suprotnom nece dugo biti u prvih deset teniserki. Ajmo JELENA! Ti si borac! Verujem u tebe!

SLADJA

pre 16 godina

i ana je prošle godine od iste igračice izgubila u prvom kolu, ako se ne sećate,ne sećam se tačno gde, ali više nema velikih razlika medju teniserkama, što je i dobro, i svako svakog može da dobije, zato je ovaj sport toliko i divan!
a jelena je treća na svetu, a uskoro će biti BAR druga, tako da ne brinite vi njene brige, već svoje, i pustite devojku da igra najbolje što ume, a Boga mi UMEEEE!!!!

Posteno

pre 16 godina

@ Zoki

Vesna ti je dobronamerno i ljubazno objasnila dosta toga, ali tebe zadovoljava samo ako imas povod da vredjas JJ.
Sta li ces ti javno da pocepas ako Jelena bude i 3. i 4. - sasvim nebitno?!
Neverovatna zloba.
Napred Jeco, da si ziva i zdrava!

Shadow

pre 16 godina

Zgrozena sam, toliko negativnih komentara!
Svi ste vi teniski strucnjaci, budimo uz nase devojke i kad gube i kad pobedjuju!!!
Jeco kraljice, srecno u Indian Wells - u, najbolja si bre!

Ja licno

pre 16 godina

U Glasu javnosti od 7. marta, misljenje Novaka o Santoru, i Ane o Nadalu:
" Iako nema nijedan posebno kvalitetan udarac, Santoro igra konstantno i ne pravi mnogo grešaka. U smirenoj i strpljivoj igri našao sam ključ pobede - rekao je Nole"
"A što se tiče Nadala, mi, devojke, ne bismo bile u stanju da zadržimo isti nivo igre više od tri seta, jer imamo različitu telesnu građu. Ali, skoro je sigurno da nedruželjubivi Nadal na to nije uopšte obratio pažnju - odbrusila je Ana"

Da je ovako nesto rekla Jelena, razapeli bi je na kolac ovdasnji zlobni komentatori!

volim jelenu

pre 16 godina

pljuvaci sada nastupaju a kada uskoro Jelena opet zaigra onda ce da je dizu do nebesa! Srpska posla! Da li je Treca ili cetvrta nije bitno. Bitno je da se odmori i da odbrani ako ne sve titule do R.G.-a barem da bude premna na tom turniru! Dobro je da Jelena ne cita ove komentare, da se ne postidi za koji narod igra!

MVJ

pre 16 godina

Svaka cast, Jeci! Nemoguce je uvek doci do finala ili polufinala. I najbolji povremeno izgube od slabijih. Jeca ima srce heroja i to se pokazuje na svakom koraku. Oni koji je kude nek probaju da budu 10% onoga sto je ona u svojoj profesiji. JJ je 3. na svetu u tenisu (Kuznjecova ce izgubiti, a Jeca dobiti bodove posle ovog turnira, pa ce zato bitin na 3. mestu). Niko nema pravo da je kritikuje ako nije bar 3. na svetu u svojoj struci.

Irena

pre 16 godina

Jelena mnogo srlja u poslednje vreme. Potrebno joj je da se malo smiri, ne znam zašto uporno forsira toliki broj turnira. Obrazloženje kako je to zato što nju "mrzi da trenira" nije odgovor.
Zašto ne može da ima trenera kao svaki uspešan teniser, nego sa mamom razrađuje taktiku?
Jako mi je draga osoba i šteta što joj poslednjih nekoliko meseci nedostaje kontinuitet u pobedama. Mogla bi da zapadne u sličnu krizu kao pre dve godine, kada je zbog potpunog srozavanja samopouzdanja čak razmišljala i o odustajanju od tenisa!!
Ko kaže da mora da odbrani sve poene od prošle godine? Vrhunsku teniserku ne čini samo njeno mesto na WTA listi, već i kontinuitet, lep tenis, pa i popularnost...
Jelena po svemu ima odlike velike zvezde. Ume ona da gunđa za vreme meča, da negoduje zbog sudijskih odluka i loše organizovanosti skupljača lopti (često to rade deca nedovoljno obučena za to), ali ne vidim zašto je to nekima toliko strašno?
To je sve u žaru igre, apsolutno normalno, a to kako se ona ponaša van terena, pokazuje kakva je ličnost.
Ko ne prati, već se uključi tu i tamo da je iskritikuje zbog nečeg što je video ili čuo (rekla-kazala), nije kompetentan i bolje da ne komentariše.
Želim Jeleni u narednom periodu pre svega dobar plan, a zatim i realizaciju istog.
@Vladica
Nije mi poznato da se Jelena nakon meča žalila na to kako je izgubila zbog nekog ili nečeg.
Za razliku od toga, pamtim polufinale AO gde je igrala povređena (to su svi znali) i izgubila od Šarapove, nakon čega je imala samo reči hvale za protivnicu, nepomenuvši ama ni jednom jedinom rečju svoju povredu.

LKbulls

pre 16 godina

Ja sam oduvek navijao za Jelenu, a i dan danas to radim. Kad god mogu, pogledam njen meč, ali nisam slepi obožavaoc.
Baš takvi obožavaoci isprovociraju "negativne" komentare.
Mnogi tvrde da je Jelena najbolja. Pa kako se onda čudite, da se realni ljudi jave i ukažu na to da je to budalaština. Ona jeste vrlo dobra igračica, ali ima negativan skor sa skoro svakom igračicom iz prvih 10. Kad neko to napiše, onda je to odmah negativno i antipatriotski.
Tvrdite, da je ona treća na rang listi od ponedeljka, a pojma nemate, kako funkcioniše rang lista. Kad se neki jave i dokažu, da to nije tačno, onda je to negativan i zluradan komentar. E, pa nije. To je samo ČINJENICA.
O njenom ponašanju i izjavama svako može da ima svoje subjektivno mišljenje, ali opravdavati njeno vikanje na skupljače lopti je stvarno neukusno. Naročito pojma nemam kakve to veze ima sa tragičnim smrtom na teniskom terenu. Svašta...

El Maestro

pre 16 godina

Ova kineskinja je njihova Jankovićka kolio se razumem u njihov jezi(a nerazumem se uopšte)
Kako znam,pa prosto
ZI JAN(KOVIĆ)!

Za Shadow

pre 16 godina

@ Shadow

Nemas zasto da pravdas svoje ispravno i casno misljenje pred doticnom Mimom.
Koju uzasava sto komentar koji je dobio najvise glasova - pocinje tacnom konstatacijom.
I sto se u njemu nalazi Jecino, a ne ime njene ljubimice. No, za takve smo vec navikli da od nemocnog jeda samo kipte i praskaju okolo.

Thunderbird

pre 16 godina

@ DraganBGD

Da, citali smo tvoj komentar u Politici gde se zalazes da Mirjana Bobic Mojsilovic shvati da je Cedina politika sasvim OK.
Ali nemoj da fantaziras i umisljas da bi tvoja obozavana Ana bila na istoj strani - to je, bre, svetska devojka.

Znamo da ne podnosis Jelenu zato sto nije za Cedinu stranku, ali ti ne mozemo pomoci. Nasa ljubav i postovanje prema velikom coveku i postenom sportisti, Jeleni Jankovic, koja je dala ogroman doprinos nasoj reprezentaciji, su bezgranicni i nemaju veze s politikom.
Napred Jelena, volimo te.

Dusan

pre 16 godina

Izgleda da Kineskinje ne leze Jeleni. Ovaj deo godine je bio dobra prilika da Jelena osvoji sto vise bodova i da se ucvrsti u vrhu, pa da mirnije igra od aprila. No njoj je sigurno najteze, kako je krenula sezona 15 minuta slave se blizi kraju. Daj Boze da gresim.

Milena

pre 16 godina

Sta vm je ljudi? Pa ako devojka ima los dan, mesec ili cak i godinu (neka bude) ne znaci da se nece vratiti na staru igru.
Nemojte ni zaboraviti da je u Dubaiu, dalje stigla od Ane i da ima mnogo bolje skorove protiv prvih 20 igracica. Kada bude pronasla trenera bice mnogo bolje.
Sve u svemu:
Napred JJ napred Ana, pa da i njih jednom gledamo u Finalu(zajedno).

Vladimir

pre 16 godina

Moram da ispravim sve ove "poznavaoce" tenisa, da Jelena iako je zaradila 70 poena na ovom turniru, ostace 4. sa istim brojem poena, jer se vrednuju 18 najboljih rezultata u proteklih godinu dana. Jelena je morala da osvoji vise od 100 poena na ovom turniru da bi dobila dodatne poene na listi. I jos nesto, devojka je rekla da ce da proredi turnire na kojima ce da igra, ali od toga nista i dalje jurca, mislim da uopste nema adekvatnu ekipu ljudi oko sebe, koji bi napravili pravu strategiju sobzirim na njene mogucnosti.

VJ

pre 16 godina

Pogledajte samo ovu grcevitu borbu da se dokaze po svaku cenu da Jelena nije 3.( a ako jeste - to izaziva suze i bol kod "necijih" fanova.)
Kao da Jelena nije nasa teniserka!
Ma, ovo je strasno, ovde su neki izgubili kompas, zaista.

JJ 4 ever

pre 16 godina

Ovako ako je jeca osvojila 70 wta bodova to znaci da je pretekla kurznjecovu za 5 wta poena,a ko mi ne veruje ewo nek sam izracuna.....
1 (1) HENIN, JUSTINE BEL
6330.00
2 (2) IVANOVIC, ANA SRB
3896.00
3 (3) KUZNETSOVA, SVETLANA RUS
3750.00
4 (4) JANKOVIC, JELENA SRB
3685.00
5 SHARAPOVA, MARIA RUS
3526.00

ŽARKO

pre 16 godina

Ovo su komentari na tekst o Jeleni Janković i ako je volite..pa kada je to ljubav realna? Kako od pravih navijača JJ tražiti realnost,ljubav je slepa,zar ne,pa svuda je to tako, to važi u životu, a sport je isto deo života,slažete se? Lepo je pročitati i konstruktivnu i dobronamernu kritiku,naravno.

Ali čemu toliko zamerki...život ide dalje a u životu i sportu je sve moguće a i sve relativno. VIDITE JEDNA Šarapova je osvojila VEĆ 3.TITULE DO 21.GODINE, jedna Monika je osvojila 9 do 19.godine,a jedna LINDZI SAMO 3.titule a ima već 31.godinu,I JOŠ IGRA,A Hingis je osvojila više od Lindzi i ima samo 25.godina a VIŠE NE IGRA.Sve je to relativno...I šta fali jednom RIOSU koji je bio 1.na svetu bez osvojenog Gren slema,ma baš ga briga,bio je PRVI...I JEDINI KOME JE TO POŠLO ZA RUKOM ...PA AKO JE TO LAKO NEKA NEKO IZVOLI I PONOVI...e pa to je baš sjajno i pametno ...jer ako,kažete da JJ ne zaslužuje svoju poziciju onda je ODLIČNO ŠTO JE PRONAŠLA NAČIN,I TAKTIKU PRILAGODILA SVOJIM MOGUĆNOSTIMA,I STIGLA DO 3.MESTA NA SVETU,NE BILO GDE, NEGO NA SVETU! Ona nije Monika,ni Enan,ni Ana,ni Maša,ni Hingis,ona je Jelena i ima svoje mogućnosti i kvalitete i mane ali je uspela da smilsi taktiku i ostvari je, a to je važno.USPELA JE! Koliko će to trajati...to je druga priča, relativno je to,KO TO ZNA,SAMO Bog. Neko nema snage za više od 13 turnira i 1.je ,a neko ima snage za 27 turnira i 3.je - uspešni su i jedan i drugi. Neko možda nikada neće biti 1.,ali nisu uspešni samo oni PRVI,IMA TU JOŠ LJUDI NA POSTOLJU I OKO POSTOLJA...A i to je relativno...Prošle godine je Federer izjavio da je važno biti samo prvi, A sve ostalo je nebitno,a ove godine je izjavio da biti u polufinalu AO nije mala stvar!? A šta reći o Dementijevoj koja je 7.godina za redom igrala MASTERS A OVDE SU BILI KOMENTARI da je jedna od slabijih teniserki!??

Te tako, važno je da JJ igra i da je zaljubljena i da joj je ljubav uzvraćena i da,počeo je 3.mesec a JJ je u vrhu i imala je polufinale AO,sjajno5U6VRS...SREĆAN 8.MART JELENA!

Ivana

pre 16 godina

@ Dragan

Gde god neko iskreno igra za svoju drzavu Srbiju, taj je crni dusmanin cuvenom komentatoru Draganu Bg.
Ne videh coveka koji toliko mrzi Jelenu.
Tacnije, nema nikoga drugog ko je mrzi, jer za to nema razloga. Nije ona, dete, kriva sto nije komunista, i sto je posteno i krvavim radom stvorila sve sto ima.

Zoki

pre 16 godina

@Venus
Ti si bre neki ekspert.Kako sve
znas o skupljacima lopti.Da li
se na njih neko ljuti osim JJ.
Ekspertu,kako ce Jelena biti opet treca kad zaostaje za Kuznjecovom 65 bodova a za ovaj Bangalore,ne bih rekao da se dobija vise od 65 bodova za cetvrfinale.

dlaka u jajetu

pre 16 godina

Kada je Ana Ivanović prošle godine izgubila od iste Kineskinje, jedna ostrašćena navijačica Jelene Janković mesecima nas je maltretirala svojim "duhovitim" komentarima, a potpisivala se sa Yan Zi.Vreme je da naučite da nema lakih protivnika i da svaka može da ima svoj dan, pogotovo što su takve igračice motivisanije kad vide da mogu da skinu neki dobar skalp.

voja

pre 16 godina

@XYZ
Poziv je zbog prosle teme? Pokusala sam da ti odgovorim, medjutim komentar nije objavljen. Mozda cu sada uspeti. Zbog sentence "...mi cemo govoriti istinu", je i pocela nasa prepiska. Ja nemam nista da zamerim tvom stavu da Jelena tesko moze da bude prva i da ona nije carica, jer i ja se sa tim apsolutno slazem. Zna se ko su Carevi i Carice, a i najobicnijem laiku je jasno koliko ima sile i snage u danasnjem tenisu i gde je Jelena u odnosu na to. Reagovala sam iskljucivo na neistine u nekim od tvojih komentara, a vezane za kvalitet i plasman nekih teniserki, nesumnjivo slabijeg ranga, kvaliteta i dostignuca od Jelene, koje si povrsno nabrojao (Li, Kiriljenko, Savaj, Radvanska... naravno, za sada, u bacanje pasulja i potencijal, ne ulazim). Zbog medjusobnog skora - Kanjas bolji od Federera, Santoro od Safina, Kiriljenko od Jelene? Nikako. Reagovala sam i na "osnove marketinga u kapitalizmu" koje si takodje uprostio (Kurnjikova je mnogostruko vratila ulozene milione marketinskoj industriji, iskljucivo zbog njihove dobre procene da ce biti medijski adekvatno ispracena, bez obzira na njen tenis i nikakav plasman), navela sam primere, ali ti si i to povrsno procitao, imputirajuci mi nesto sto nisam ni pomislila, ni napisala. Mislim da to nije u redu. Mozda bi ponovo procitao sta sam ti napisala, ali sa malo vise paznje?
Pitanje mog nacionalnog ponosa nema veze sa Jelenom Jankovic, ali pitanje mog ljudskog ponosa, svakako ima veze sa postovanjem onoga sto je Jelena do sada uradila i njene sportske zelje da bude bolja. Svi mi to zelimo - imali ili nemali osnova, to je u ljuskoj prirodi i zdravo je.
Verujem da ti se ne svidja mlaka i defanzivna igra bez servisa i forhenda i to losa za njene standarde od prosle godine, medjutim Jelena je u "race-u" takodje cetvrta. To ne govori preterano o njoj, nego o kvalitetu zenskog tenisa, uopste. Bartoli je "top ten", Venus i Serena sa izuzetno losim igrama (ne racunam minuli rad), takodje.
Nikada, posle poraza necu napisati - bravo carice, ali za uspesnu karijeru - bravo Jelena!

Mima

pre 16 godina

@LKBulls
Odlično ste zapazali zašto se neki ljudi nerviraju i onda oštro pišu protiv Jelenine igre. Nerealno i neukusno navijanje, zasnovano na fanatizmu, uvek je iritirajuće za ljude koji na tenis gledaju realno. Zar je normalno da najviše glasova dobije komentar koji počinje netačnim podatkom - "Jelena se vratila na treće mesto"? O ostalome šta je sve tu nadrobljeno, dve reči samo - blagi užas.

sas

pre 16 godina

Znate sta je zanimljivo mnogo vise komentara kada izgubi nego kada pobedi kao da jedva cekate da je ispljujete.Uzi si ti Jeco Australijski pasos pa lepo igraj za pare kad te ovi ne cene! E SRBI SRBENDE

Dragan,BGD

pre 16 godina

Nazalost kod nas sport ne moze da prodje bez politike i politickog pogleda na sport.Uprosceno i ovde se sudaraju dve Srbije,cak i kad se radi o Jeleni i Ani.Kad bi se sprovelo istrazivanje na velikom uzorku,siguran sam da bismo dobili ocekivani rezultat.U 90% slucajeva navijaci jedne teniseke bili bi i navijaci jedne politike,dok bi takodje 90% navijaca druge teniserke bili navijaci druge politike.Znam da uopste nije potrebno definisati ko je za koju politiku.To je svima jasno.Razlika je samo u tome,
sto ce se navijaci jedne teniserke i slicne politike odmah javiti da me nagrde,sto je slika o njima samima.Navijaci ove druge nece reagovati.

nikol dž. femija

pre 16 godina

@ Dragan,BGD

Vaš tekst baš osvežava i pun je optimizma,potvrđuje da je i Srbija SVET i da se Srbi ponašaju i misle kao i svet razvijeni i napredni.

U svim zemljama je sport "u tesnoj sprezi" sa politikom; olimpijske igre i svetska prvenstva je smislio bogati SVET, o ta takmičenja se OTIMAJU velike sile,dobijanje organizacija istih je takoođe u vezi sa politikom, svuda su moćnici u sportu u vezi sa državnom politikom ili politikom neke svetske sile. SVUDA POSTOJE PODELE - NA CRNU I BELU AMERIKU,na Englesku i Škotsku, na Kim i Enan, na Ferari i Wiliams,na Borga i Mekinroa,na Mančester i Arsenal, na Romu i Inter, Real i Barselonu....Sponzori najveći su u fudbalu a zatim formuli 1, i svuda je među njima po neki političar iz moćne zemlje, ne male i nerazvijene kako bi bilo logično de je samo sport i viteštvo i nadmetanje u pitanju i da se zaista želi pomoći tim zemljama i narodima...VELIKE MOĆNE zemlje preko sporta samo i DALJE REKLAMIRAJU SVOJU POLITIKU...nema to veze sa sportom kao nečim plemenitim..

Naravno Srbija je mala ali ima pravo da pokuša da se ugleda na najbolje...pa da i ona spaja politiku i sport...

Divno je što ste se setili da nas u ovoj sportskoj rubrici podsetite da smo i mi SVET I DA VIŠE NE MISLIMO -SVI ISTO- kako su mnogi godinama učili...DOŠLO JE DO REFORME ŠKOLSTVA,A DECA NE PRAŠTAJU -AKO STE VI samo promenili dresove a predajete na isti način,gotovi ste,gubite posao...NEMA TOGA VIŠE KOD DECE 3.MILENIJUMA...

Tekst je odličan, jedino
NE ZNAM KAKO TO DA 90% navija za jednu, a opet 90% za drugu ...A IMAMO SAMO 100%...A da,dobro ste se setili...ma ima nas 300%...!!!

Kole

pre 16 godina

@ Sofi

Jel', ma nemoj, napakovali su tekst o Ani, a kad se Jecine reci izvuku iz konteksta da bi joj se nanela steta, onda pitate "kako to bas samo Jeleni da izvuku rec iz konteksta?"
Sto rece Jovana JJfan: sram vas bilo sve!

XYZ

pre 16 godina

Bangalore...Nije to bilo jurcanje na turnir, nego pametno i lukavo smišljen korak. Jelena ovde nije imala šta da izgubi, mogla je samo da dobije. Ona je sigurno računala na polufinale ili finale (zašto ne?) i sa 150 ili više osvojenih bodova vratila bi se na treće mesto liste, čak izbila na drugo, da je osvojila turnir. Ali, nije računala da može da izgubi od Ži Jan. I to je ono o čemu ovde uporno pišem: njena je igra sve slabija, u trećem setu protiv Ži gubila je gemove na svoj servis i u jednom trenutku bilo je 4:0 za Ži. Ne može Jelena, ovakvom defanzivnom i mlakom igrom, bez servisa i forhenda, vineri su kod nje retki, da bude "prva na svetu", niti da osvoji "grend slem". To su samo pusti snovi njenih fanova i takvo navijanje postaje neukusno. Madrid je pokazao kako ona više ne može da se nosi sa najjačima (ko je zaboravio, izgubila je sve mečeve, čak i od Bartoli, koja je ušla kao rezerva; dakle, deveta). Mislim da će je Šarapova, posle američkih turnira, preteći. "Vesti mogu biti dobre, vesti mogu biti loše, ali mi ćemo govoriti istinu." Ko je to rekao? Nadam se da će me Voja prozvati, ako joj se dopadne ova sentencija.

Sofy

pre 16 godina

@Ja licno

Ova za Anu iz Presa nije tacno, to su tako napakovali kao sto uvek rade. Prevod celog intervjua koji je Ana dala za italijansi casopis "Korijere dela Sera’' mozes da procitas na oficijelnom sajtu Ane Ivanovic. Pitanje je bilo:"Rafael Nadal je rekao da ako teniserke zele da zarade isto onoliko koliko i muskarci – one bi takodje morale da igraju meceve koji bi trajali pet setova (tri dobivena). Da li se slazes ?"
Anin odgovor:"Mi, devojke, ne bi bile u stanju da zadrzimo isti nivo igre vise od tri seta (ukupno). Mi imamo razlicitu telesnu gradju."

A ovo je prokomentarisao onaj ko je radio intervju s Anom:"Ali skoro je sigurno da nedruzeljubivi Nadal nije uopste obratio paznju na to."

deda

pre 16 godina

Sljedi vam pad u zenskom tenisu ali vas to ne treba plasiti jer koga uopce zanima zenski tenis. Jelena i Ana su dostigle svoj vrhunac i slijedi ocekivani pad koji je normalan kod tenisacica.

Miroslav

pre 16 godina

JJ ipak nema Kvalitet za top 5 ... biće dobro ako ostane u Top 10 ... Ona je prošle godine išla na kvantitet i tako stigla do No.3, a ako sada proredi turnire , sledi joj siguran pad ... a to da igra iz zadovoljstva i za zemlju Srbiju ... ma dajte ... svi su oni profesionalci ... igraju ljudi za sebe ... a kome ne bi prijala slava koja ide uz sve to ...

Irena

pre 16 godina

@ZORAN REPUBLIKA SRPSKA
Hehe... :)
Slažem se da Zoki ume da ga pretera, ali mislim da si ovaj put pogrešno protumačio njegov komentar. To da je Marija osvojila slučajno 3 Grem-Slema je rekao u ironičnom tonu, u cilju omalovažavanja JJ, a sad što je nepismen pa nije stavio navodnike, to je druga stvar.
P.S. Ja zaista volim Šarapovu, mnogo je slatka i uvek navijam za nju, osim naravno kad igra protiv Jelene ili Ane. : )
Pozdrav!

Moje ime je...

pre 16 godina

Da, da, o Jeleni dosta razmisljaju i oni koji je vole i oni koji je ne vole (mrze?!), a najvise vremena na pisanje komentara potrose oni koji je ne vole. Zasto? Izmedju ljubavi i mrznje tanka je nit :)
P.S. E, zamislite kad neko zakljuci da postoje dve Srbije i jedna navija za Jelenu , a druga za Anu.....
Ocigledno, Jelena ljude tera na razmisljane o svemu i svacemu, cccc:-)

Marijana

pre 16 godina

Vesna, kako ce to Jelena biti odmornija, kad sad treba da putuje u Ameriku na dva dugacka, jaka turnira na kojima igra ceo vrh zenskog tenisa? Za taj put iz Indije do Indian Wells-a treba joj 24 sata, pa jos adaptacija na vremensku razliku itd. itd.

Malajac

pre 16 godina

@ Srba
"Kad se malo kiksne"! Pa ona nesto malo,malo pa kiksne! I to od bratske nam Kine.
@ Vesna
Jeci opet nesto smeta,ako nisu povrede,umor,sinusi,... Onda su to razbacane loptoce.
Sta bi tek rekla kada bi joj Ana "odskripala" ceo mec kao Hantukovoj?

ZORAN REPUBLIKA SRPSKA

pre 16 godina

@Zoki Ja sam zaista tolerantan čovek i ne volim da komentarišem kad se na ovom sajtu svađaju navijači.Ali ti si ga stvarno preterao konstatacijom da je Šarapova slučajno osvojila 3 Grem-Slema.I od sada ni ja više neću biti tolerantan,pa ćemo razmenjivati argumente.Kao prvo pozivam tebe i sve ove što nikako da progledaju poslije Jeleninih ponižavanja u različitim vremenskim zonama na jednu opkladu.Tek toliko da vidite koliko se razumete u tenis.Iduće nedelje startuje Indijan Vels.Javno putem ovog sajta izjavljujem da će ga Marija osvojiti sasvim sigurno.Tebi i ovim *ekspertima*(Jeleninim navijačima)nudim na raspologanje sve ostale koje nastupe na pomenutom turniru.I Anu i Jelenu, sve kvalifikantkinje koje uđu u glavni žreb i ostale koji budu nosioci osim Marije.Ako ga Marija osvoji tražim samo od vas da prestanete sa vašim kvazi komentarima i prekinete da nipodaštavate Marijine rezultate.Ako ga Marija nekim slučajem ne osvoji ja se neću oglašavati bar 3 meseca na ovom sajtu.Pošteno. P.S. Nije mi juče objavljen komentar kao odgovor izvesnoj Hajdi o petom Grem-Slemu(završni turnir 8 najboljih).Samo sam figurativno prokomentarisao da je taj turnir peti Grem-Slem.Ja po dotičnoj ili dotičnom treba da poštedim ostatak sveta svoje iluzije o petom Grem-Slemu.Još mi napominje kako Grem-Slem nosi 1000 bodova,a 8 najboljih 750.Srce moje slatko.Ja to nisam znao dok mi ti nisi rekla.Neka dotična(dotični)malo proveri kakvo svetski stručnjaci imaju mišljenje o tom turniru i bez obzira što nema klasifikaciju Grem-Slema on na neki način to jeste.Još me ironično upozorava u vidu navodnika kako nije Grem-Slem nego Grand-Slam.A uz to napiše Grand-Slam malim slovima.Kao ja sam nepismen pa ne znam da Grand znači veliki.Grem -Slem izgovaram prema Srpskoj verziji izgovora.I šta je tu problem?I na kraju administratori na ovom sajtu mogu da potvrde ko je javno upozorio jednog *eksperta*na ovom sajtu da će videti ko je Marija za vreme A.O.Inače se dotični kleo u Žistin Enin.A sada u množini kažem to isto.Videćete ko je Marija.Ona svoj kvalitet dokazuje na terenu,a ne švercovanjem na WTA listi.A švercerki na WTA listi ima podosta.Pozdrav svim Marijinim navijačima u Srbiji iz Republike Srpske kao i onim koji se nisu odrekli zdrave pameti i čiji komentari imaju smisla.Ruku na srce ima stvarno divnih ljudi.

Mima

pre 16 godina

@Shadow
Zgrožena si zbog "toliko negativnih komentara". A kakvi da budu? Apeluješ da budemo uz naše devojke, a on- da samo Jelenu zoveš kraljicom i kažeš - "u, najbolja si, bre". Dozvoli da i ja budem zgrožena, kad čitam ove tvoje iracionalne poruke. Ti namerno ne pominješ ime druge igračice sveta, četvrtu proglašavaš najboljom i hoćeš da ti se veruje. "Najbolja si, bre". Gde to? Na planeti? Ne ljuti se, ali smešna si mi.

LKbulls

pre 16 godina

@Milena
Lupaš budalaštine. Skupio sam rezultate Jelene i Ane protiv igračica iz prvih deset (za 20 nisam imao nerava) i to poslao lepo, sređeno, ali na žalost moj komentar nije prošao. Neću opet da skupljam, ali se sećam konačnih brojeva.
Jelena ima skor 17:36, a Ana 20:19!!
Znači nemoj ni slučajno po ovome da ih upoređuješ, ako misliš da "vučeš na stranu" Jelene.

ekspert

pre 16 godina

Za listu se boduje najboljih 18 rezultata. Jelenin 18 rezultat je 105 poena iz Madrida, tako da joj ovih 70 uopste ne ulazi u ukupan zbir i ostaje cetvrta.

Neno

pre 16 godina

Teniski "znalci",ne otvarajte jos sampanjac. Jankovic zaostaje za Kuznjecovom 65 bodova posle Bangalorea.
Tako da ostaje na 4 mestu WTA liste. Da je usla u polufinale onda bi bila na 3 mestu.

Vladimir

pre 16 godina

Marija, kad odes na sajt www.sonyericssonwtatour.com idi na opciju Rankings, pa onda na opciju How the Rankings Work, pa ce ti onda biti jasnije. Inace Jelena je minimum morala da udje u finale i osvoji 190 poena, od kojih bi joj se uracunalo od toga 90 poena i tek bi tako dosla na 3. poziciju!

Jovana JJfan

pre 16 godina

@DraganBGD
Auuu Boze koliko doktora nauka.Pa ti Dragane da si predsednik,Srbija bi bila prva u svemu u svetu.Samo mi kazi molim te koju to Jelena Jankovic politiku podrzava.

vladimir savic

pre 16 godina

Realno je da JJ nije u formi, jer je prosle godine u ovo vreme vec imala jednu titulu i jedno finale!! Ja joj zelim puno srece i uspeha na sledecim turnirima iako vise volim Anin stil igre!Devojke uz vas smo

sloba

pre 16 godina

Propao turizam u zemlji gde jos nisu bili ona i njena majka. Dozvoljava sebi da igra na turniru trece kategorije i da anonimusi sticu slavu.Fizicki nespremna. Slabo kretanje. Nije povredjena

Dusan

pre 16 godina

@LKbulls

Potpuno si u pravu. Mene iritiraju i fanatici JJ i AI i moram da priznam da ponekad volim argumentovano da ih "ubijam u pojam", jer zaista ne vidim svrhu komentara tipa ti si najbolja, sledeci GS je tvoj, prepucavanja ko je od nase dve teniserke bolja, ko je veci patriota itd. Tesko se nadje neki realan komentar u moru ovakvih. Evo sada i ovo prozivanje ko ce biti treci od ponedeljka. Ukljucuju se u raspravu ocito ljudi koji ne znaju ni kako se ta lista pravi, sabiraju, oduzimaju. Kada se izgubilo daj bar da iscupamo sta mozemo. I naravno top komentari su tipa ko nije 3 na svetu u svojoj profesiji ne moze ni da kritikuje, zakljucujem da moze valjda samo da je hvali. I posle Tita Tito.

Ali drago mi je da mnogo nasih ljudi prati tenis, i nadam se da ce tako ostati i kada ovi nasi odu sa scene. Pozdrav svim pravim ljubiteljima tenisa.

Sofy

pre 16 godina

@ Kole

Kad sam rekla da su napokovali kao sto i uvek rade mislila sam uopsteno, ne vidim gde si pronasao da sam rekla da samo kada je rec o Ani izvlace tako reci iz konteksa. Samo bi da se svadjate ccc :)

Marija

pre 16 godina

A gde se to informisete o najboljih 18 rezultata u toku sezone?Na ATP sajtu je sve lepo poredjano dok na zvanicnom WTA sajtu toga nema. Molim lepo za odgovor

Shadow

pre 16 godina

@Mima
Ovo je text o Jeleni Jankovic, a da citas malo vise moje komentare ima ih i u textovimaa o Ani.
I, daleko od toga da mrzim Anu, pobogu obe su nase i isto se nerviram kad gledam i njene i Jelenine meceve!
Toliko.

ZORAN REPUBLIKA SRPSKA

pre 16 godina

Izvinjenje Zokiju i Ireni.Valjda ćete sada pustiti.Ako već niste prva 2 nadam se da ćete sada.Nismo se razumeli i to je to.Tek toliko da ne misle ljudi da ih prozivam od besa.
Pozdrav!!!

LKbulls

pre 16 godina

@Dragan,BGD
Svaka čast na komentaru. Imam apsolutno isto mišljenje. Već sam više puta hteo ovako nešto da napišem, ali nisam mogao sastaviti ovako fino svoje rečenice, pa nisam ni poslao komentar. Nisam hteo da pređe rasprava na politiku.

Zoki

pre 16 godina

@SLADJA
U pravu si, nema vise razlike.
Jelena 275 pobeda,Sharapova 287, sta samo 12 vise,ali zato je Jeca u velikoj prednosti kod poraza.Sharapova ima samo 66 a Jeca 156,kad ce bre Sharapova da je stigne. Dobro,Marija je slucajno osvojila tri GS titule ali zato Jeca nije jos igrala finale,znaci isto.Jeca je u prednosti jel je starija.
Kad pogledas ma isto.
@Vesna
Ako Jelena u ponedeljak ne bude treca,treba javno da pocepas clansku kartu,a mozes da je das nekom ko zna tenis.
I meni je zao sto je Mirin brat umro na terenu a nije mi jasna poenta.

Vladimir

pre 16 godina

JJ 4 ever, aman ne pravi vise WTA listu, nadji nekog da ti pojasni kako to funkcionise i kad sam u nekom od predhodnih komentara napisao da JJ nece dobiti dodatne poene posle ovog turnira, samo sam hteo da ispravim neke koji su pisali pogresne stvari, a ne da budem zlurad sto Jelena nece skociti na 3. poziciju.

Vesna

pre 16 godina

Jeca se vratila na 3. mesto na WTA listi, i sada ce imati bolji raspored i biti odmornija za predstojece americke turnire.

Trebalo je da cujete kako ta ista Zistin Enan, posle meca sa JJ gde je poen odlucivao u lavovskoj borbi, kaze direktno:"Jelena je veliki borac, pravi sampion!" Takvi veliki igraci nemaju razloga da se nekome ulizuju, to je bilo iskreno receno.

A zlobnicima dugujem objasnjenje: sto se tice dece (koju JJ obozava i posvecuje im mnogo vremena), skupljaci lopti nisu obicna deca, nego angazovani poslenici na ozbiljnim teniskim turnirima, gde se JJ s pravom ljuti zato sto su im lopte razbacane bezveze po terenu, umesto da budu spremne sa strane sa koje se servira, kao sto je pravilo, jer se gubi vreme i koncentracija.

Pogledajte primere sportista koji su platili zivotima i srcanim udarima borbu na terenu, pa cete shvatiti da to nije nikakva igra, nego zivotno i zdravstveno ozbiljna aktivnost.

Napred Jelena!

deda

pre 16 godina

Sljedi vam pad u zenskom tenisu ali vas to ne treba plasiti jer koga uopce zanima zenski tenis. Jelena i Ana su dostigle svoj vrhunac i slijedi ocekivani pad koji je normalan kod tenisacica.

Zoki

pre 16 godina

@Venus
Ti si bre neki ekspert.Kako sve
znas o skupljacima lopti.Da li
se na njih neko ljuti osim JJ.
Ekspertu,kako ce Jelena biti opet treca kad zaostaje za Kuznjecovom 65 bodova a za ovaj Bangalore,ne bih rekao da se dobija vise od 65 bodova za cetvrfinale.

Miroslav

pre 16 godina

JJ ipak nema Kvalitet za top 5 ... biće dobro ako ostane u Top 10 ... Ona je prošle godine išla na kvantitet i tako stigla do No.3, a ako sada proredi turnire , sledi joj siguran pad ... a to da igra iz zadovoljstva i za zemlju Srbiju ... ma dajte ... svi su oni profesionalci ... igraju ljudi za sebe ... a kome ne bi prijala slava koja ide uz sve to ...

Stomak

pre 16 godina

Jelena je u losoj formi. Nadam se da ce se sto pre oporaviti, jer u suprotnom nece dugo biti u prvih deset teniserki. Ajmo JELENA! Ti si borac! Verujem u tebe!

Dusan

pre 16 godina

Izgleda da Kineskinje ne leze Jeleni. Ovaj deo godine je bio dobra prilika da Jelena osvoji sto vise bodova i da se ucvrsti u vrhu, pa da mirnije igra od aprila. No njoj je sigurno najteze, kako je krenula sezona 15 minuta slave se blizi kraju. Daj Boze da gresim.

Vesna

pre 16 godina

@ Zoki
Nisam Venus, nego Vesna i time se dovoljno ponosim, nije potrebno biti ovo prvo!
A ekspert sam onoliko koliko je to svako ko ima pune 22 godine clanstva u Teniskom klubu Partizan. Iako sam rekreativac, to me nije sprecilo da shvatim zasto je dragi prijatelj, i ugledni teniski aktivista, profesor Vladimir Kilibarda 1996. g. preminuo na sred terena, i koliko je to tezak i ozbiljan sport. Kao i svaki drugi.
Zato imajte postovanja prema JJ i svima onima koji cesto rizikuju i zivot, da bi se ime nase zemlje pronelo po dobrom, posle toliko godina bede i nesrece.

Neno

pre 16 godina

Teniski "znalci",ne otvarajte jos sampanjac. Jankovic zaostaje za Kuznjecovom 65 bodova posle Bangalorea.
Tako da ostaje na 4 mestu WTA liste. Da je usla u polufinale onda bi bila na 3 mestu.

Marijana

pre 16 godina

Vesna, kako ce to Jelena biti odmornija, kad sad treba da putuje u Ameriku na dva dugacka, jaka turnira na kojima igra ceo vrh zenskog tenisa? Za taj put iz Indije do Indian Wells-a treba joj 24 sata, pa jos adaptacija na vremensku razliku itd. itd.

Dragan,BGD

pre 16 godina

Nazalost kod nas sport ne moze da prodje bez politike i politickog pogleda na sport.Uprosceno i ovde se sudaraju dve Srbije,cak i kad se radi o Jeleni i Ani.Kad bi se sprovelo istrazivanje na velikom uzorku,siguran sam da bismo dobili ocekivani rezultat.U 90% slucajeva navijaci jedne teniseke bili bi i navijaci jedne politike,dok bi takodje 90% navijaca druge teniserke bili navijaci druge politike.Znam da uopste nije potrebno definisati ko je za koju politiku.To je svima jasno.Razlika je samo u tome,
sto ce se navijaci jedne teniserke i slicne politike odmah javiti da me nagrde,sto je slika o njima samima.Navijaci ove druge nece reagovati.

Knele_Vozdovac

pre 16 godina

Alo bre ljudi,kako mozete da tako pricate o Jeleni,posle svega sto je uradila za Srbiju i nas tenis... Strasno!!! Samo napred Jeco,uz tebe smo

Srba

pre 16 godina

Vidi se da smo Srbi! Kad ide onda su vanzemaljci i bogovi, a kad se malo kiksne, svi pjuju

E zato nam i jeste tako. Ni ne zasluzujemo bolje, jer ne znamo nista da cenimo

VJ

pre 16 godina

Pogledajte samo ovu grcevitu borbu da se dokaze po svaku cenu da Jelena nije 3.( a ako jeste - to izaziva suze i bol kod "necijih" fanova.)
Kao da Jelena nije nasa teniserka!
Ma, ovo je strasno, ovde su neki izgubili kompas, zaista.

Mima

pre 16 godina

@Shadow
Zgrožena si zbog "toliko negativnih komentara". A kakvi da budu? Apeluješ da budemo uz naše devojke, a on- da samo Jelenu zoveš kraljicom i kažeš - "u, najbolja si, bre". Dozvoli da i ja budem zgrožena, kad čitam ove tvoje iracionalne poruke. Ti namerno ne pominješ ime druge igračice sveta, četvrtu proglašavaš najboljom i hoćeš da ti se veruje. "Najbolja si, bre". Gde to? Na planeti? Ne ljuti se, ali smešna si mi.

JJ 4 ever

pre 16 godina

Ovako ako je jeca osvojila 70 wta bodova to znaci da je pretekla kurznjecovu za 5 wta poena,a ko mi ne veruje ewo nek sam izracuna.....
1 (1) HENIN, JUSTINE BEL
6330.00
2 (2) IVANOVIC, ANA SRB
3896.00
3 (3) KUZNETSOVA, SVETLANA RUS
3750.00
4 (4) JANKOVIC, JELENA SRB
3685.00
5 SHARAPOVA, MARIA RUS
3526.00

Mima

pre 16 godina

@LKBulls
Odlično ste zapazali zašto se neki ljudi nerviraju i onda oštro pišu protiv Jelenine igre. Nerealno i neukusno navijanje, zasnovano na fanatizmu, uvek je iritirajuće za ljude koji na tenis gledaju realno. Zar je normalno da najviše glasova dobije komentar koji počinje netačnim podatkom - "Jelena se vratila na treće mesto"? O ostalome šta je sve tu nadrobljeno, dve reči samo - blagi užas.

Dusan

pre 16 godina

@LKbulls

Potpuno si u pravu. Mene iritiraju i fanatici JJ i AI i moram da priznam da ponekad volim argumentovano da ih "ubijam u pojam", jer zaista ne vidim svrhu komentara tipa ti si najbolja, sledeci GS je tvoj, prepucavanja ko je od nase dve teniserke bolja, ko je veci patriota itd. Tesko se nadje neki realan komentar u moru ovakvih. Evo sada i ovo prozivanje ko ce biti treci od ponedeljka. Ukljucuju se u raspravu ocito ljudi koji ne znaju ni kako se ta lista pravi, sabiraju, oduzimaju. Kada se izgubilo daj bar da iscupamo sta mozemo. I naravno top komentari su tipa ko nije 3 na svetu u svojoj profesiji ne moze ni da kritikuje, zakljucujem da moze valjda samo da je hvali. I posle Tita Tito.

Ali drago mi je da mnogo nasih ljudi prati tenis, i nadam se da ce tako ostati i kada ovi nasi odu sa scene. Pozdrav svim pravim ljubiteljima tenisa.

Thunderbird

pre 16 godina

@ DraganBGD

Da, citali smo tvoj komentar u Politici gde se zalazes da Mirjana Bobic Mojsilovic shvati da je Cedina politika sasvim OK.
Ali nemoj da fantaziras i umisljas da bi tvoja obozavana Ana bila na istoj strani - to je, bre, svetska devojka.

Znamo da ne podnosis Jelenu zato sto nije za Cedinu stranku, ali ti ne mozemo pomoci. Nasa ljubav i postovanje prema velikom coveku i postenom sportisti, Jeleni Jankovic, koja je dala ogroman doprinos nasoj reprezentaciji, su bezgranicni i nemaju veze s politikom.
Napred Jelena, volimo te.

Jovana JJfan

pre 16 godina

@DraganBGD
Auuu Boze koliko doktora nauka.Pa ti Dragane da si predsednik,Srbija bi bila prva u svemu u svetu.Samo mi kazi molim te koju to Jelena Jankovic politiku podrzava.

MVJ

pre 16 godina

Svaka cast, Jeci! Nemoguce je uvek doci do finala ili polufinala. I najbolji povremeno izgube od slabijih. Jeca ima srce heroja i to se pokazuje na svakom koraku. Oni koji je kude nek probaju da budu 10% onoga sto je ona u svojoj profesiji. JJ je 3. na svetu u tenisu (Kuznjecova ce izgubiti, a Jeca dobiti bodove posle ovog turnira, pa ce zato bitin na 3. mestu). Niko nema pravo da je kritikuje ako nije bar 3. na svetu u svojoj struci.

ekspert

pre 16 godina

Za listu se boduje najboljih 18 rezultata. Jelenin 18 rezultat je 105 poena iz Madrida, tako da joj ovih 70 uopste ne ulazi u ukupan zbir i ostaje cetvrta.

Jovana JJfan

pre 16 godina

Ajde da vas vidim kako strucno komentarisete Jelenu. Ma sram vas sve bilo. Vama su Jelenini porazi dusevna hrana! Pricate o njoj kao da nije nasa. Kakva god da je nasa je! Napred JJ, prebrodices ti krizu, a slepci ce zauvek ostati slepci! toliko

sloba

pre 16 godina

Propao turizam u zemlji gde jos nisu bili ona i njena majka. Dozvoljava sebi da igra na turniru trece kategorije i da anonimusi sticu slavu.Fizicki nespremna. Slabo kretanje. Nije povredjena

dlaka u jajetu

pre 16 godina

Kada je Ana Ivanović prošle godine izgubila od iste Kineskinje, jedna ostrašćena navijačica Jelene Janković mesecima nas je maltretirala svojim "duhovitim" komentarima, a potpisivala se sa Yan Zi.Vreme je da naučite da nema lakih protivnika i da svaka može da ima svoj dan, pogotovo što su takve igračice motivisanije kad vide da mogu da skinu neki dobar skalp.

Vladimir

pre 16 godina

JJ 4 ever, aman ne pravi vise WTA listu, nadji nekog da ti pojasni kako to funkcionise i kad sam u nekom od predhodnih komentara napisao da JJ nece dobiti dodatne poene posle ovog turnira, samo sam hteo da ispravim neke koji su pisali pogresne stvari, a ne da budem zlurad sto Jelena nece skociti na 3. poziciju.

LKbulls

pre 16 godina

@Dragan,BGD
Svaka čast na komentaru. Imam apsolutno isto mišljenje. Već sam više puta hteo ovako nešto da napišem, ali nisam mogao sastaviti ovako fino svoje rečenice, pa nisam ni poslao komentar. Nisam hteo da pređe rasprava na politiku.

LKbulls

pre 16 godina

@Milena
Lupaš budalaštine. Skupio sam rezultate Jelene i Ane protiv igračica iz prvih deset (za 20 nisam imao nerava) i to poslao lepo, sređeno, ali na žalost moj komentar nije prošao. Neću opet da skupljam, ali se sećam konačnih brojeva.
Jelena ima skor 17:36, a Ana 20:19!!
Znači nemoj ni slučajno po ovome da ih upoređuješ, ako misliš da "vučeš na stranu" Jelene.

El Maestro

pre 16 godina

Ova kineskinja je njihova Jankovićka kolio se razumem u njihov jezi(a nerazumem se uopšte)
Kako znam,pa prosto
ZI JAN(KOVIĆ)!

Jelena

pre 16 godina

Koliko vidim ni ti Zoki nisi neki ekspert.Pobednica ovog turnira dobija 275 bodova, a prolazak u cetvrtfinale donosi 70 bodova. I to je dovoljno da Jelena prestigne Svetlanu.
Za ovaj poraz stvarno nema opravdanja, ali dosta bre sa pljuvanjem po Jeleni. Imam utisak da jedva cekate da ona izgubi. Svi u svetu hvale obe nase teniserke a vi samo Anu. Ovo je tenis, a ne izbor za mis!

Vladimir

pre 16 godina

Moram da ispravim sve ove "poznavaoce" tenisa, da Jelena iako je zaradila 70 poena na ovom turniru, ostace 4. sa istim brojem poena, jer se vrednuju 18 najboljih rezultata u proteklih godinu dana. Jelena je morala da osvoji vise od 100 poena na ovom turniru da bi dobila dodatne poene na listi. I jos nesto, devojka je rekla da ce da proredi turnire na kojima ce da igra, ali od toga nista i dalje jurca, mislim da uopste nema adekvatnu ekipu ljudi oko sebe, koji bi napravili pravu strategiju sobzirim na njene mogucnosti.

SLADJA

pre 16 godina

i ana je prošle godine od iste igračice izgubila u prvom kolu, ako se ne sećate,ne sećam se tačno gde, ali više nema velikih razlika medju teniserkama, što je i dobro, i svako svakog može da dobije, zato je ovaj sport toliko i divan!
a jelena je treća na svetu, a uskoro će biti BAR druga, tako da ne brinite vi njene brige, već svoje, i pustite devojku da igra najbolje što ume, a Boga mi UMEEEE!!!!

Marija

pre 16 godina

A gde se to informisete o najboljih 18 rezultata u toku sezone?Na ATP sajtu je sve lepo poredjano dok na zvanicnom WTA sajtu toga nema. Molim lepo za odgovor

Vladimir

pre 16 godina

Marija, kad odes na sajt www.sonyericssonwtatour.com idi na opciju Rankings, pa onda na opciju How the Rankings Work, pa ce ti onda biti jasnije. Inace Jelena je minimum morala da udje u finale i osvoji 190 poena, od kojih bi joj se uracunalo od toga 90 poena i tek bi tako dosla na 3. poziciju!

XYZ

pre 16 godina

Bangalore...Nije to bilo jurcanje na turnir, nego pametno i lukavo smišljen korak. Jelena ovde nije imala šta da izgubi, mogla je samo da dobije. Ona je sigurno računala na polufinale ili finale (zašto ne?) i sa 150 ili više osvojenih bodova vratila bi se na treće mesto liste, čak izbila na drugo, da je osvojila turnir. Ali, nije računala da može da izgubi od Ži Jan. I to je ono o čemu ovde uporno pišem: njena je igra sve slabija, u trećem setu protiv Ži gubila je gemove na svoj servis i u jednom trenutku bilo je 4:0 za Ži. Ne može Jelena, ovakvom defanzivnom i mlakom igrom, bez servisa i forhenda, vineri su kod nje retki, da bude "prva na svetu", niti da osvoji "grend slem". To su samo pusti snovi njenih fanova i takvo navijanje postaje neukusno. Madrid je pokazao kako ona više ne može da se nosi sa najjačima (ko je zaboravio, izgubila je sve mečeve, čak i od Bartoli, koja je ušla kao rezerva; dakle, deveta). Mislim da će je Šarapova, posle američkih turnira, preteći. "Vesti mogu biti dobre, vesti mogu biti loše, ali mi ćemo govoriti istinu." Ko je to rekao? Nadam se da će me Voja prozvati, ako joj se dopadne ova sentencija.

Malajac

pre 16 godina

@ Srba
"Kad se malo kiksne"! Pa ona nesto malo,malo pa kiksne! I to od bratske nam Kine.
@ Vesna
Jeci opet nesto smeta,ako nisu povrede,umor,sinusi,... Onda su to razbacane loptoce.
Sta bi tek rekla kada bi joj Ana "odskripala" ceo mec kao Hantukovoj?

Zoki

pre 16 godina

@SLADJA
U pravu si, nema vise razlike.
Jelena 275 pobeda,Sharapova 287, sta samo 12 vise,ali zato je Jeca u velikoj prednosti kod poraza.Sharapova ima samo 66 a Jeca 156,kad ce bre Sharapova da je stigne. Dobro,Marija je slucajno osvojila tri GS titule ali zato Jeca nije jos igrala finale,znaci isto.Jeca je u prednosti jel je starija.
Kad pogledas ma isto.
@Vesna
Ako Jelena u ponedeljak ne bude treca,treba javno da pocepas clansku kartu,a mozes da je das nekom ko zna tenis.
I meni je zao sto je Mirin brat umro na terenu a nije mi jasna poenta.

Irena

pre 16 godina

Jelena mnogo srlja u poslednje vreme. Potrebno joj je da se malo smiri, ne znam zašto uporno forsira toliki broj turnira. Obrazloženje kako je to zato što nju "mrzi da trenira" nije odgovor.
Zašto ne može da ima trenera kao svaki uspešan teniser, nego sa mamom razrađuje taktiku?
Jako mi je draga osoba i šteta što joj poslednjih nekoliko meseci nedostaje kontinuitet u pobedama. Mogla bi da zapadne u sličnu krizu kao pre dve godine, kada je zbog potpunog srozavanja samopouzdanja čak razmišljala i o odustajanju od tenisa!!
Ko kaže da mora da odbrani sve poene od prošle godine? Vrhunsku teniserku ne čini samo njeno mesto na WTA listi, već i kontinuitet, lep tenis, pa i popularnost...
Jelena po svemu ima odlike velike zvezde. Ume ona da gunđa za vreme meča, da negoduje zbog sudijskih odluka i loše organizovanosti skupljača lopti (često to rade deca nedovoljno obučena za to), ali ne vidim zašto je to nekima toliko strašno?
To je sve u žaru igre, apsolutno normalno, a to kako se ona ponaša van terena, pokazuje kakva je ličnost.
Ko ne prati, već se uključi tu i tamo da je iskritikuje zbog nečeg što je video ili čuo (rekla-kazala), nije kompetentan i bolje da ne komentariše.
Želim Jeleni u narednom periodu pre svega dobar plan, a zatim i realizaciju istog.
@Vladica
Nije mi poznato da se Jelena nakon meča žalila na to kako je izgubila zbog nekog ili nečeg.
Za razliku od toga, pamtim polufinale AO gde je igrala povređena (to su svi znali) i izgubila od Šarapove, nakon čega je imala samo reči hvale za protivnicu, nepomenuvši ama ni jednom jedinom rečju svoju povredu.

volim jelenu

pre 16 godina

pljuvaci sada nastupaju a kada uskoro Jelena opet zaigra onda ce da je dizu do nebesa! Srpska posla! Da li je Treca ili cetvrta nije bitno. Bitno je da se odmori i da odbrani ako ne sve titule do R.G.-a barem da bude premna na tom turniru! Dobro je da Jelena ne cita ove komentare, da se ne postidi za koji narod igra!

vladimir savic

pre 16 godina

Realno je da JJ nije u formi, jer je prosle godine u ovo vreme vec imala jednu titulu i jedno finale!! Ja joj zelim puno srece i uspeha na sledecim turnirima iako vise volim Anin stil igre!Devojke uz vas smo

sas

pre 16 godina

Znate sta je zanimljivo mnogo vise komentara kada izgubi nego kada pobedi kao da jedva cekate da je ispljujete.Uzi si ti Jeco Australijski pasos pa lepo igraj za pare kad te ovi ne cene! E SRBI SRBENDE

Shadow

pre 16 godina

Zgrozena sam, toliko negativnih komentara!
Svi ste vi teniski strucnjaci, budimo uz nase devojke i kad gube i kad pobedjuju!!!
Jeco kraljice, srecno u Indian Wells - u, najbolja si bre!

voja

pre 16 godina

@XYZ
Poziv je zbog prosle teme? Pokusala sam da ti odgovorim, medjutim komentar nije objavljen. Mozda cu sada uspeti. Zbog sentence "...mi cemo govoriti istinu", je i pocela nasa prepiska. Ja nemam nista da zamerim tvom stavu da Jelena tesko moze da bude prva i da ona nije carica, jer i ja se sa tim apsolutno slazem. Zna se ko su Carevi i Carice, a i najobicnijem laiku je jasno koliko ima sile i snage u danasnjem tenisu i gde je Jelena u odnosu na to. Reagovala sam iskljucivo na neistine u nekim od tvojih komentara, a vezane za kvalitet i plasman nekih teniserki, nesumnjivo slabijeg ranga, kvaliteta i dostignuca od Jelene, koje si povrsno nabrojao (Li, Kiriljenko, Savaj, Radvanska... naravno, za sada, u bacanje pasulja i potencijal, ne ulazim). Zbog medjusobnog skora - Kanjas bolji od Federera, Santoro od Safina, Kiriljenko od Jelene? Nikako. Reagovala sam i na "osnove marketinga u kapitalizmu" koje si takodje uprostio (Kurnjikova je mnogostruko vratila ulozene milione marketinskoj industriji, iskljucivo zbog njihove dobre procene da ce biti medijski adekvatno ispracena, bez obzira na njen tenis i nikakav plasman), navela sam primere, ali ti si i to povrsno procitao, imputirajuci mi nesto sto nisam ni pomislila, ni napisala. Mislim da to nije u redu. Mozda bi ponovo procitao sta sam ti napisala, ali sa malo vise paznje?
Pitanje mog nacionalnog ponosa nema veze sa Jelenom Jankovic, ali pitanje mog ljudskog ponosa, svakako ima veze sa postovanjem onoga sto je Jelena do sada uradila i njene sportske zelje da bude bolja. Svi mi to zelimo - imali ili nemali osnova, to je u ljuskoj prirodi i zdravo je.
Verujem da ti se ne svidja mlaka i defanzivna igra bez servisa i forhenda i to losa za njene standarde od prosle godine, medjutim Jelena je u "race-u" takodje cetvrta. To ne govori preterano o njoj, nego o kvalitetu zenskog tenisa, uopste. Bartoli je "top ten", Venus i Serena sa izuzetno losim igrama (ne racunam minuli rad), takodje.
Nikada, posle poraza necu napisati - bravo carice, ali za uspesnu karijeru - bravo Jelena!

ZORAN REPUBLIKA SRPSKA

pre 16 godina

@Zoki Ja sam zaista tolerantan čovek i ne volim da komentarišem kad se na ovom sajtu svađaju navijači.Ali ti si ga stvarno preterao konstatacijom da je Šarapova slučajno osvojila 3 Grem-Slema.I od sada ni ja više neću biti tolerantan,pa ćemo razmenjivati argumente.Kao prvo pozivam tebe i sve ove što nikako da progledaju poslije Jeleninih ponižavanja u različitim vremenskim zonama na jednu opkladu.Tek toliko da vidite koliko se razumete u tenis.Iduće nedelje startuje Indijan Vels.Javno putem ovog sajta izjavljujem da će ga Marija osvojiti sasvim sigurno.Tebi i ovim *ekspertima*(Jeleninim navijačima)nudim na raspologanje sve ostale koje nastupe na pomenutom turniru.I Anu i Jelenu, sve kvalifikantkinje koje uđu u glavni žreb i ostale koji budu nosioci osim Marije.Ako ga Marija osvoji tražim samo od vas da prestanete sa vašim kvazi komentarima i prekinete da nipodaštavate Marijine rezultate.Ako ga Marija nekim slučajem ne osvoji ja se neću oglašavati bar 3 meseca na ovom sajtu.Pošteno. P.S. Nije mi juče objavljen komentar kao odgovor izvesnoj Hajdi o petom Grem-Slemu(završni turnir 8 najboljih).Samo sam figurativno prokomentarisao da je taj turnir peti Grem-Slem.Ja po dotičnoj ili dotičnom treba da poštedim ostatak sveta svoje iluzije o petom Grem-Slemu.Još mi napominje kako Grem-Slem nosi 1000 bodova,a 8 najboljih 750.Srce moje slatko.Ja to nisam znao dok mi ti nisi rekla.Neka dotična(dotični)malo proveri kakvo svetski stručnjaci imaju mišljenje o tom turniru i bez obzira što nema klasifikaciju Grem-Slema on na neki način to jeste.Još me ironično upozorava u vidu navodnika kako nije Grem-Slem nego Grand-Slam.A uz to napiše Grand-Slam malim slovima.Kao ja sam nepismen pa ne znam da Grand znači veliki.Grem -Slem izgovaram prema Srpskoj verziji izgovora.I šta je tu problem?I na kraju administratori na ovom sajtu mogu da potvrde ko je javno upozorio jednog *eksperta*na ovom sajtu da će videti ko je Marija za vreme A.O.Inače se dotični kleo u Žistin Enin.A sada u množini kažem to isto.Videćete ko je Marija.Ona svoj kvalitet dokazuje na terenu,a ne švercovanjem na WTA listi.A švercerki na WTA listi ima podosta.Pozdrav svim Marijinim navijačima u Srbiji iz Republike Srpske kao i onim koji se nisu odrekli zdrave pameti i čiji komentari imaju smisla.Ruku na srce ima stvarno divnih ljudi.

Posteno

pre 16 godina

@ Zoki

Vesna ti je dobronamerno i ljubazno objasnila dosta toga, ali tebe zadovoljava samo ako imas povod da vredjas JJ.
Sta li ces ti javno da pocepas ako Jelena bude i 3. i 4. - sasvim nebitno?!
Neverovatna zloba.
Napred Jeco, da si ziva i zdrava!

Irena

pre 16 godina

@ZORAN REPUBLIKA SRPSKA
Hehe... :)
Slažem se da Zoki ume da ga pretera, ali mislim da si ovaj put pogrešno protumačio njegov komentar. To da je Marija osvojila slučajno 3 Grem-Slema je rekao u ironičnom tonu, u cilju omalovažavanja JJ, a sad što je nepismen pa nije stavio navodnike, to je druga stvar.
P.S. Ja zaista volim Šarapovu, mnogo je slatka i uvek navijam za nju, osim naravno kad igra protiv Jelene ili Ane. : )
Pozdrav!

LKbulls

pre 16 godina

Ja sam oduvek navijao za Jelenu, a i dan danas to radim. Kad god mogu, pogledam njen meč, ali nisam slepi obožavaoc.
Baš takvi obožavaoci isprovociraju "negativne" komentare.
Mnogi tvrde da je Jelena najbolja. Pa kako se onda čudite, da se realni ljudi jave i ukažu na to da je to budalaština. Ona jeste vrlo dobra igračica, ali ima negativan skor sa skoro svakom igračicom iz prvih 10. Kad neko to napiše, onda je to odmah negativno i antipatriotski.
Tvrdite, da je ona treća na rang listi od ponedeljka, a pojma nemate, kako funkcioniše rang lista. Kad se neki jave i dokažu, da to nije tačno, onda je to negativan i zluradan komentar. E, pa nije. To je samo ČINJENICA.
O njenom ponašanju i izjavama svako može da ima svoje subjektivno mišljenje, ali opravdavati njeno vikanje na skupljače lopti je stvarno neukusno. Naročito pojma nemam kakve to veze ima sa tragičnim smrtom na teniskom terenu. Svašta...

Milena

pre 16 godina

Sta vm je ljudi? Pa ako devojka ima los dan, mesec ili cak i godinu (neka bude) ne znaci da se nece vratiti na staru igru.
Nemojte ni zaboraviti da je u Dubaiu, dalje stigla od Ane i da ima mnogo bolje skorove protiv prvih 20 igracica. Kada bude pronasla trenera bice mnogo bolje.
Sve u svemu:
Napred JJ napred Ana, pa da i njih jednom gledamo u Finalu(zajedno).

Shadow

pre 16 godina

@Mima
Ovo je text o Jeleni Jankovic, a da citas malo vise moje komentare ima ih i u textovimaa o Ani.
I, daleko od toga da mrzim Anu, pobogu obe su nase i isto se nerviram kad gledam i njene i Jelenine meceve!
Toliko.

Ja licno

pre 16 godina

U Glasu javnosti od 7. marta, misljenje Novaka o Santoru, i Ane o Nadalu:
" Iako nema nijedan posebno kvalitetan udarac, Santoro igra konstantno i ne pravi mnogo grešaka. U smirenoj i strpljivoj igri našao sam ključ pobede - rekao je Nole"
"A što se tiče Nadala, mi, devojke, ne bismo bile u stanju da zadržimo isti nivo igre više od tri seta, jer imamo različitu telesnu građu. Ali, skoro je sigurno da nedruželjubivi Nadal na to nije uopšte obratio pažnju - odbrusila je Ana"

Da je ovako nesto rekla Jelena, razapeli bi je na kolac ovdasnji zlobni komentatori!

Za Shadow

pre 16 godina

@ Shadow

Nemas zasto da pravdas svoje ispravno i casno misljenje pred doticnom Mimom.
Koju uzasava sto komentar koji je dobio najvise glasova - pocinje tacnom konstatacijom.
I sto se u njemu nalazi Jecino, a ne ime njene ljubimice. No, za takve smo vec navikli da od nemocnog jeda samo kipte i praskaju okolo.

Sofy

pre 16 godina

@Ja licno

Ova za Anu iz Presa nije tacno, to su tako napakovali kao sto uvek rade. Prevod celog intervjua koji je Ana dala za italijansi casopis "Korijere dela Sera’' mozes da procitas na oficijelnom sajtu Ane Ivanovic. Pitanje je bilo:"Rafael Nadal je rekao da ako teniserke zele da zarade isto onoliko koliko i muskarci – one bi takodje morale da igraju meceve koji bi trajali pet setova (tri dobivena). Da li se slazes ?"
Anin odgovor:"Mi, devojke, ne bi bile u stanju da zadrzimo isti nivo igre vise od tri seta (ukupno). Mi imamo razlicitu telesnu gradju."

A ovo je prokomentarisao onaj ko je radio intervju s Anom:"Ali skoro je sigurno da nedruzeljubivi Nadal nije uopste obratio paznju na to."

ŽARKO

pre 16 godina

Ovo su komentari na tekst o Jeleni Janković i ako je volite..pa kada je to ljubav realna? Kako od pravih navijača JJ tražiti realnost,ljubav je slepa,zar ne,pa svuda je to tako, to važi u životu, a sport je isto deo života,slažete se? Lepo je pročitati i konstruktivnu i dobronamernu kritiku,naravno.

Ali čemu toliko zamerki...život ide dalje a u životu i sportu je sve moguće a i sve relativno. VIDITE JEDNA Šarapova je osvojila VEĆ 3.TITULE DO 21.GODINE, jedna Monika je osvojila 9 do 19.godine,a jedna LINDZI SAMO 3.titule a ima već 31.godinu,I JOŠ IGRA,A Hingis je osvojila više od Lindzi i ima samo 25.godina a VIŠE NE IGRA.Sve je to relativno...I šta fali jednom RIOSU koji je bio 1.na svetu bez osvojenog Gren slema,ma baš ga briga,bio je PRVI...I JEDINI KOME JE TO POŠLO ZA RUKOM ...PA AKO JE TO LAKO NEKA NEKO IZVOLI I PONOVI...e pa to je baš sjajno i pametno ...jer ako,kažete da JJ ne zaslužuje svoju poziciju onda je ODLIČNO ŠTO JE PRONAŠLA NAČIN,I TAKTIKU PRILAGODILA SVOJIM MOGUĆNOSTIMA,I STIGLA DO 3.MESTA NA SVETU,NE BILO GDE, NEGO NA SVETU! Ona nije Monika,ni Enan,ni Ana,ni Maša,ni Hingis,ona je Jelena i ima svoje mogućnosti i kvalitete i mane ali je uspela da smilsi taktiku i ostvari je, a to je važno.USPELA JE! Koliko će to trajati...to je druga priča, relativno je to,KO TO ZNA,SAMO Bog. Neko nema snage za više od 13 turnira i 1.je ,a neko ima snage za 27 turnira i 3.je - uspešni su i jedan i drugi. Neko možda nikada neće biti 1.,ali nisu uspešni samo oni PRVI,IMA TU JOŠ LJUDI NA POSTOLJU I OKO POSTOLJA...A i to je relativno...Prošle godine je Federer izjavio da je važno biti samo prvi, A sve ostalo je nebitno,a ove godine je izjavio da biti u polufinalu AO nije mala stvar!? A šta reći o Dementijevoj koja je 7.godina za redom igrala MASTERS A OVDE SU BILI KOMENTARI da je jedna od slabijih teniserki!??

Te tako, važno je da JJ igra i da je zaljubljena i da joj je ljubav uzvraćena i da,počeo je 3.mesec a JJ je u vrhu i imala je polufinale AO,sjajno5U6VRS...SREĆAN 8.MART JELENA!

ZORAN REPUBLIKA SRPSKA

pre 16 godina

Izvinjenje Zokiju i Ireni.Valjda ćete sada pustiti.Ako već niste prva 2 nadam se da ćete sada.Nismo se razumeli i to je to.Tek toliko da ne misle ljudi da ih prozivam od besa.
Pozdrav!!!

Moje ime je...

pre 16 godina

Da, da, o Jeleni dosta razmisljaju i oni koji je vole i oni koji je ne vole (mrze?!), a najvise vremena na pisanje komentara potrose oni koji je ne vole. Zasto? Izmedju ljubavi i mrznje tanka je nit :)
P.S. E, zamislite kad neko zakljuci da postoje dve Srbije i jedna navija za Jelenu , a druga za Anu.....
Ocigledno, Jelena ljude tera na razmisljane o svemu i svacemu, cccc:-)

nikol dž. femija

pre 16 godina

@ Dragan,BGD

Vaš tekst baš osvežava i pun je optimizma,potvrđuje da je i Srbija SVET i da se Srbi ponašaju i misle kao i svet razvijeni i napredni.

U svim zemljama je sport "u tesnoj sprezi" sa politikom; olimpijske igre i svetska prvenstva je smislio bogati SVET, o ta takmičenja se OTIMAJU velike sile,dobijanje organizacija istih je takoođe u vezi sa politikom, svuda su moćnici u sportu u vezi sa državnom politikom ili politikom neke svetske sile. SVUDA POSTOJE PODELE - NA CRNU I BELU AMERIKU,na Englesku i Škotsku, na Kim i Enan, na Ferari i Wiliams,na Borga i Mekinroa,na Mančester i Arsenal, na Romu i Inter, Real i Barselonu....Sponzori najveći su u fudbalu a zatim formuli 1, i svuda je među njima po neki političar iz moćne zemlje, ne male i nerazvijene kako bi bilo logično de je samo sport i viteštvo i nadmetanje u pitanju i da se zaista želi pomoći tim zemljama i narodima...VELIKE MOĆNE zemlje preko sporta samo i DALJE REKLAMIRAJU SVOJU POLITIKU...nema to veze sa sportom kao nečim plemenitim..

Naravno Srbija je mala ali ima pravo da pokuša da se ugleda na najbolje...pa da i ona spaja politiku i sport...

Divno je što ste se setili da nas u ovoj sportskoj rubrici podsetite da smo i mi SVET I DA VIŠE NE MISLIMO -SVI ISTO- kako su mnogi godinama učili...DOŠLO JE DO REFORME ŠKOLSTVA,A DECA NE PRAŠTAJU -AKO STE VI samo promenili dresove a predajete na isti način,gotovi ste,gubite posao...NEMA TOGA VIŠE KOD DECE 3.MILENIJUMA...

Tekst je odličan, jedino
NE ZNAM KAKO TO DA 90% navija za jednu, a opet 90% za drugu ...A IMAMO SAMO 100%...A da,dobro ste se setili...ma ima nas 300%...!!!

Ivana

pre 16 godina

@ Dragan

Gde god neko iskreno igra za svoju drzavu Srbiju, taj je crni dusmanin cuvenom komentatoru Draganu Bg.
Ne videh coveka koji toliko mrzi Jelenu.
Tacnije, nema nikoga drugog ko je mrzi, jer za to nema razloga. Nije ona, dete, kriva sto nije komunista, i sto je posteno i krvavim radom stvorila sve sto ima.

Kole

pre 16 godina

@ Sofi

Jel', ma nemoj, napakovali su tekst o Ani, a kad se Jecine reci izvuku iz konteksta da bi joj se nanela steta, onda pitate "kako to bas samo Jeleni da izvuku rec iz konteksta?"
Sto rece Jovana JJfan: sram vas bilo sve!

Sofy

pre 16 godina

@ Kole

Kad sam rekla da su napokovali kao sto i uvek rade mislila sam uopsteno, ne vidim gde si pronasao da sam rekla da samo kada je rec o Ani izvlace tako reci iz konteksa. Samo bi da se svadjate ccc :)