Fudbal 38

Četvrtak, 26.07.2007.

23:30

CZ: Bez dogovora sa Palasiosom

CZ: Bez dogovora sa Palasiosom IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

38 Komentari

Sortiraj po:

wuk

pre 16 godina

zao mo decka.. pogotovo sto sam citao da se vratio sa suzama...
trebao mu je neko objasniti ranije da je 500000e godisnje(iliti 12000e nedeljno) dovoljno da zivis ko kralj i da kupis pola ove zemlje:D

VictorBrown

pre 16 godina

Da se tu pita Zdravko Colic on tu nista ne bi dir'o

LJudi za 500 000 evra mozes dovesti 50 000 vrhunskih klinaca iz srbije,makedonije,slovenije i okolnih zemalja i da od njih napravis za par godina top class igrace...ali treba ti jedan arsene wenger ili sir alex koji pravi igrace a ne pusta tatine sinove za kg pecenja i litru rakije

ortiz

pre 16 godina

Joj vama price pa sta ako je lik iz Hodurasa to odmah znaci da nije kvalitet i Suazo iz Intera je iz iste drzave a trenutno je mozda i broj 1 u Italiji ako neracunamo Kaku,a stranci imaju srce i ne boje se kad igraju protiv Milana,Intera...ljudi zele da se dokazu,a ne ove nase zvezdice poput Baste 11 stranaca i LS je zagarantovana,ali Pixi ulozi nesto u klub dosta je ailtona,gergijeva,tadeu,barkosa,salasa dovedi neke kao castilja,gaja nije tesko naci kvalitetnog igraca samo nabavi boljeg skauta,i u pravu je onaj lik nevodis zvezdu na igrici menager pa da svake godine uzmes po 10 miliona i prodas sve sto valja,a dovodis za 100000eura losinu

Leka

pre 16 godina

Ko misli da sa Panticem, Andjelkovicem, Raskovicem udje u Ligu Sampiona zasluzuje momentalnu hospitalizaciju.Dakle postavlja se pitanje gde su ti sponzori.Taj Palasios, koliko sam ja video, je mnogo bolji od ovih nasih.E sada ako ovi igraju za zvake onda uredu.Ne mozes napraviti tim od jeftinih igraca, mora nesto i da se plati.Moramo obavezno dovesti nekoga u napadu, Barkos i Djordjevic su nedovoljni.Koliko cujem ceka se Ljuboja, koji se posvadjao sa svima od tetkice do precednika u kom god klubu da je bio.Najveci rejting od pojacanja ima Salas ali osnovni razlog sto ga nije capio neki veci klub je sto je konstantno pod povredama.Zvezda je rizikovala sa njim pa..videcemo.Molina isto ne deluje lose kao i Lukas ali setite se Georgijeva, fenomenalan na pripremama a onda potpuna propast.Takodje mislim da Poljak nece razocarati.Barkos mi deluje najtanje.Sve u svemu kako sada stoje stvari i sa Lavadijom ce biti problema a o LS nema ni govora.

ivan grozni

pre 16 godina

E moji Srbi,nismo poceli sezonu a vi kukate,U Zvezdu nece nikad doci neka ekstra igracina za sicu,a Palasio ako je dobar igrac ako je skup upravi,onda treba da razmisle mozda je dobra investicija pa kasnije da zarade na njemu.A Basta i Milovanovic treba da isprazne iz glave odlazak iz Zvezde,da se posvete Zvezdi i dobrim igrama ce se lakse prodati.Mene samo nervira sto neko letuje uziva kad god moze(Rolan Garos,Vimboldon,Krstarenje_ a U Zvezdi rupe u odbrani,u napadu.Resimo to kako treba i u nove pobede, samo napred

Boki

pre 16 godina

@Bre

Ne brini, zna Pixy sta je propustio...

Tako je bilo i sa Benitez-om i sa Palacios-om, verovatno ce biti i sa Ljubojom...

Sve sto vredi, to i kosta, a Pixy ocigledno nema nameru da preuzme "rizik", pa sve ovo sa novim pojacanjima me podseca na zamazivanje ociju kao u vreme Dzajica ciji poslednji trzaji su bili dovodjenje nekog Argentinca iz Pakistana(ili neke druge zemlje iz tog dela) koji je navodno bivsi igrac Boce Juniors, a kako sam video sve sto je radio u tom klubu jeste da bio samo njegov clan(da li mladjih kategorija ili sta vec....)!

A kao po nekom scenariju, po dolasku na stadion na probu taj isti Gaucos je govorio "ja sam navijac Zvezde", a nesto slicno se desava i sada...Sve ove novajlije, kao da im je doslo iz guzice u glavu, govore kako znaju dosta o nasem fudbalu, kako znaju sve o Zvezdi i to ne samo oni vec i svi u J.Americi, itd...To se vise ne moze ni slusati...Za Barcosa se pisalo da je bio na sirem spisku za Copa America, a covek lepo rekao da nikada nije bio ni blizu reprezentacije!

Cisto sumnjam da Pixy & Co veruju u ulazak u Ligu Sampiona, sto je i bio razlog da se ne upustaju u "avanturu" sa stranim i dosta skupim trenerima, ap su ti tracevi o dolasku Kupera bili i ostali samo to...

Ako se i kojim slucajem desi da Zvezda udje u ovo toliko zeljeno takmicenje, to sigurno nece biti radi kvaliteta, vec to moze biti jedino sreca!Dakle, sreca u zrebu, sreca u dva meca protiv (gotovo sigurno) dva-tri puta jaceg protivnika!

Nikola_bgd

pre 16 godina

ajde bre ljudi pa jos ni jednog od njih nismo videli na delu ili uzivo...lukas je ocigledno dobar, za nase prilike odlican...bronowicki je isto to...gledao sam tu utakmicu protiv portugalaca, i stvarno je bio vise nego odlican...e sad da li je to bilo samo tad videcemo...od ove trojice ja najvise poverenja imam u molinu...barkosu sigurno treba vremena, ali i on zna sa loptom...salasa tek treba da vidimo...slazem se da je ovaj palasios propusten i da nam je trebao ali sta je tu je...veci problem je u odbrani na golu i u jos jednom napadacu...prema informacijama koje imam sa marakane ceka se zreb u sledeci petak, kad vide koga smo dobili u trecem koli pa ce onda da kupe bar jos jednog do dva igraca...e sad koliko je to pametno...valjda znaju sta rade...valjda...ZVEZDA JE ZIVOT SVE DRUGO SU SITNICE

FM 2007

pre 16 godina

PANTIĆ IMA DEBELU VEZU U ZVEZDI.(TO ODGOVORNO TVRDIM). To da neko igra preko veze u nasem sportu i uopste u zemlji je dobro poznato.Svako zna da se novcem kod nas sve moze( jer smo alavi na pare). Zbog toga propada drzava, sport, ZVEZDA. I ne krivite Pixija(ne podrzavam ga jer je nevidjena stekara)svako ko dodje na ovu funkciju bice manje vise isti. JEDINO RESENJE JE PRIVATIZACIJA.Samo tako ćemo da vidimo evropu i pravu ZVEZDU. Sad bi prokomentarisao djurovskog. Ovo je toliko jadan trener da jadniji ne moze da bude. Pa on promeni 27 igraca za jednu utakmicu. To se tako ne radi. On je zbunjen jer nikad nije trenirao jake ekipe sa velikom bazom igraca(mada mu je donekle i dirigovano na koga da obrati paznju). KOJ ĆE MU MOJ STANČIĆ. ON BRE NIJE za RADNIČKI (sve jedno koji ).NE kazem da treba samo da uigrava 11 igrača. Ali tu moraju da imaju prednost oni koji su planirani za lš, a ne stančić, pantić(šojić) i kompanija. EVROPSKA ZVEZDA POD HITNO

red star

pre 16 godina

Covek dosao iz jake lige iz Hondurasa.Ajde nemojte da ste naivni i da je to igrac za Zvezdu.Mogao je da dobije za prvu sezonu 100.000 pa ako se pokaze da razgovaramo. Pa niko nije lud da baci 1.500.000/Slozice Zvezda kockice i posle svi i koji ste do sada pljuvali pisace te ovde "Bravo Zvezdo" i Piksi majstore. Basta bolje da ide od njega nema fajde. On je mozgom vec u inostranstvu i zavrsice na kraju u Tereku iz roznog ili nekom prosecnom ukrajinskom timu. Adio i sretan put. Zvezda sampion

Delija

pre 16 godina

Pa ni ja mu ne bih dao tolko para. Sine on dolazi iz Hondurasa jel on normalan! Velike pare treba davati samo za napadace a ne bekove. A Pixija pljujete 2 godine dve duple krune jos mesec dana traje prelazni rok bice pojacanja!

misa

pre 16 godina

Alo ljudi pa stvar je jasna...
Palasios u ovom trenutku ne moze da odgovori zadataku desnog beka! dati mu 500000e po sezoni a trebace mu minimum ova prva da se uopste navikne na tu poziciju i donese kvalitet u tom smislu je sumanuto... iako je SlucajnoSamPotpisao UgovorsaZvezdomPantic dno ipak jos uvek imamo Bastu i verujem da je Lakic bolje resenje u ovom trenutku... ja bi probao da za te pare dovedem STOPERA jer tu skripi NEVEROVATNO!
kako stvari stoje dolaze Lakic, Ljoboja kao 2gi napadac i Vujovic il Vukovic kako li se zove napadac za ne daj boze iz Buducnosti...
a sto se tice LS... tesko... osim ako nas bas ne usere ali sve: da dobijemo relativno prihvatljivog protivnika, da odigramo najbolje sto mozemo, da imamo srece, da protivnicki tim odigra slabo.... slozicete se PREVISE da bi bilo realno...
meni je lIGA kupa UEFA za ovu sezonu ok, stranci ce se taman uklopiti i onda uz 2,3 ozbiljna defanzivna pojacanja dogodine u LS!
1.9. svi na Marakanu!
i ne pljujte Pixija... ne moze se reci da ne pokusava i da do sada nije dobro odradjeno dosta toga: ok prodat ceo tim ali stoji klub na nogama. mozda ne odmah dovoljno para ali od svakog igraca jos po par miliona od prodaje sledecem klubu... MALO LI JE... pojacanja su OK treba im vremena... stigli kasno? jeste greska ali... ne nudimo bas milione...
ajmo Zvezdooooo!!!

Predrag M,Beograd

pre 16 godina

Dve stvari ali bas nikako ne mogu da razumem :
1.Doveli su igraca - Salasa za koga se prica da je dobar igrac , ali koji je tokom svoje dosadasnje karijere bio vise puta povredjen . I sta je bilo? Covek se vec na svojoj prvoj utakmici za nas klub povredio i nema nikakvih informacija o kakvoj se povredi radi i koliko ce dugo biti otsutan , a doveden je kao veliko pojacanje za "napad" na LS (a i za dalje)
2.Palasios je doveden na probu . Koliko ja znam , na probu se dovodi neki igrac da bi se proverio njegov kvalitet , pa ako zadovolji svojim znanjem i umecem , sa njim se potpise ugovor . Gledajuci izvestaje sa pripremnih utakmica Zvezde u Austriji , ovaj igrac je bio (ovo je moje misljenje sa kojim niko ne mora da se slozi)jedan od najboljih i mislio sam da ce sigurno potpisati za Zvezdu . Sada ,kao hladan tus , me ohladi vest da od njega nema nista zato sto je skup .
Pa sta ste ga dovodili kada ste znali koliko kosta i da necete da date toliko para . A prosao je sa Zvezdom cele pripreme .
I voleo bih da mi odgovorite na pitanje . Koja je u opste ta politika kluba da potpisujete ugovore sa povredjenim igracem a necete sa nekim koji nesto vredi.

nije bitno ko sam

pre 16 godina

Pa ako čovek tako dobro igra,za tri godine to nije puno novca.A u trećem pretkolu vas čekaju mnogo jači protivnici nego ATALANTA!!!!!!!!!Trebaće vam mnogo sreće,zato srećno!!!!!!!

FUDBALERI TIMOVI I TAKO TO

pre 16 godina

Sigurno ce sada da dovede nekog bivseg reprezentativca GVATEMALE:)
"inace veoma dobrog igraca koji je igrao trecu PANAMSKU ligu"
sta radi ovaj STOJKOVIC?
pa nije mu ovo menadzer igrica
STRASNO

Jovan

pre 16 godina

Nisam posteno pogledao ni jednog od ovih igraca, pa ne mogu da pricam i ne znam na osnovu cega ljudi komentarisu ovogodisnja pojacanja. Znam samo da nam treba golman i pola odbrane. Za svakog treba vremena da se pokaze, pa ce Lukas verovatno vise pokazati od ostalih, jer je prosao ceo ciklus priprema. Mislim da bi za 500.000 po sezoni mogao da se kupi iskusniji igrac. Nije to mala cifra za nepoznatog igraca odbrane. Jedino sto je to trebalo ranije uraditi, jer sad je vec kasno za ozbiljno uigravanje. A za centarfora, bolje da su doveli Mrdju.

Markoni

pre 16 godina

Piksi osvesti se covece. Zvezda ne moze sa ovakvom odbranom ni u ligu UEFA, a kamoli u LS!!! Na SVAKOJ utakmici primiti gol.... Ko nam ostaje PANTIC???? Mnogo je sansi dobio i nista nista nista.... Ovaj Djurovski jos nije sastavio dve utakmice sa istim timom, kad mislis da se "uigravas"? Protiv Arsenala? Neozbiljno.

Bata Djora Sr.

pre 16 godina

Bez ulaganja nema jakog tima, bez jakog tima nema ni pomisli o Ligi Sampiona, a bez Lige Sampiona nema govora o finansijskoj injekciji koja je preko potrebna klubu iz Ljutice Bogdana.
Opet je kao i prosle godine politika prodaje i dovodjenja igraca losa. Ne postoji sinhronizacija, uslovno receno pojacanja su stigla prekasno, da bi mogla da se ukomponuju sa ostatkom ekipe. Ali, nije to jedini problem. Prica oko moguceg bojkota stranaca nije nista novo, a nabedjene zvezde misleci da imaju zacementirano mesto u ekipi, ucinice sve da unize potencijalni kvalitet novajlija, pa cak i kroz bojkot na terenu, pri tom zanemarjucu interes ekipe a istovremeno isturajuci svoj licni u prvi plan. I ako neko pomisli da lupetam, na zalost, dobro znam sta pricam. Zatim, veliki problem ove ekipe je sto jedan menadzer ima pet igraca, a opet jedan drugi ima isto svojih pet, pa je Piksi doveo pojacanja iz inostranstva da bi zadovoljio navijace, i na kraju tu je trener koji se nista ne pita. Na ovakav nacin se ne pravi perspektivan i ozbiljan tim na duze staze, vec se samo pravi marketing, uz vec dobro poznate fraze koje ce pratiti potencijalni neuspeh u Evropi, uz naravno punu koncentraciju na domace prvenstvo i odbranu duple krune.
Na zalost, jedini igrac koji je pokazao u pripremnim utakmicama da ume da igra fudbal nece postati clan Crvene Zvezde. Ovaj igrac je trebalo da bude placen koliko je i trazio jer sam ubedjen da bi se visestruko isplatio. Ima 22 godine, brz je, tehnicki je jako dobar, malo je slabiji u defanzivi ali se to da ispraviti, ali je zato veoma probojan u napadu. I da dodam da nije u pitanju klasican bek, vec desni spoljni, koji po potrebi moze da igra beka. Ali on je sada vec proslost, i potrebno je upitati rukovodstvo Zvezde kako misle da naprave tim bez ulaganja? Da svaki put pogode kao sa Kastiljom, nerealno je ocekivati. Ali je zato realno ulagati pare u igraca koji te pare moze kasnije i da vrati.
Postoje neke indicije da ce mozda Goran Drulic pojacati Zvezdu, ali to je sve u domenu glasina. Njegovo obestecenje je 250 000 evra, ali mozda je i to Zvezdi premnogo.
Da bi se koliko toliko konsolidovala ekipa potrebno je prodati Pantica, Trajkovica, Milovanovica i Bastu. Prvu dvojicu jer nisu za Zvezdu, mada ce se tokom sezone tu pojaviti jos kandidata, a drugu dvojicu zato sto su glavom vise u inostranstvu ngo sto razmisljaju o Zvezdi i utakmicama koje slede. U njihove price o profesionalizmu ne vereujem, jer oni ni ne znaju sta je to.
I na kraju dolazimo do po meni najslabije karike, a to je Bosko Djurovski. Ni jedan deo tima ne funkcinise kako treba, a tu su i pojacanja koja tek treba da uklopi, sto mi se cini da ce da bude pretezak zadatak za njega. Cak ni odbrana koja je ostala nepromenjena ne funkcionise nikako. Na svakoj utakmici je primljen gol. Protiv Porta makazice, sto ozbiljnoj ekipi tesko moze da se desi, protiv Atalante neuspela ofsajd zamka. Mozda ove greske nisu dramaticne za domace prvenstvo, ali se zbog njih ispada u Evro kupovima.
Sve mi se cini da je ovo jos jedna godina, a voleo bih da gresim, u kojoj ce odbrana duple krune biti glavni cilj timu iz Ljutice Bogdana.

Slobo

pre 16 godina

"Kada su najnovija inostrana pojačanja u pitanju, Đurovski kaže da je najjači utisak na njega ostavio reprezentativac Hondurasa Vilson Palasios, koji još uvek nije potpisao ugovor, dok su ostali uglavnom bili neprimetni" Ovako govori Djurovski o pojacanjima.Prema ovome se moze zakljuciti da je ovaj jedino nesto i vredeo,ali nisu mogli (hteli)da ga plate.Sigurno je da su trojica Juzno-Amerikanaca placena mnogo manje,i da to i nisu pojacanja.Oni ce proci kao Tadeu i ostali.Sve u svemu pojacanja ove godine nema.

Stojković D.

pre 16 godina

E moj prezimenjače, skuplje će te izaći ostanak Pantića i Baste(čitaj-plasman u LŠ), nego da si dao čoveku 500.000,00 Evrića po sezoni, za ovu dvojicu je tata.

Babin_zub

pre 16 godina

Ma da...Deset dana trenirao sa vama a vi niste znali za njegovu cenu,xaxaxa...
Evo pixi,izdvoj pola milionceta za mene,ja ti tutnem u dzep pola od toga,i obojica budemo srecni :D
Mada kakve centarhalfove imas,kladim se da medju nama koji ovde ostavljamo komentare mozes sastaviti mnogo bolju odbranu.

TeRaToM

pre 16 godina

Kad se prevede ova "diplomatija" to znaci : Majstore ne vredis 500.000 po sezoni!
Pa cinjenica je da je to jako mnogo para za igraca koji je poootpuno nepoznat u evropskim okvirima!

Muzicki_saradnik

pre 16 godina

Ljudi, pa sta ovo znaci ??? Da ostajemo samo na Panticu ??? Posto kao Basta nece vise da igra jer zeli da ode...ja licno u to ne verujem. Pa nije nas Basta takav. Nesto drugo je tu posredi, GARANT !!!

P.S. PIXI POD HITNO LAKICA !!!!!!

PDV

pre 16 godina

Pa Stojkovicu uzeo si 50 miliona dok si u zvezdi,a lafo nemas 1.5 pusti tu lafinu,mozes tu pricu nekom drugom prodavati ali ne i nama,dosta si zaradio ulozi nesto u klub inace nista od Evrope

Babin_zub

pre 16 godina

Ma da...Deset dana trenirao sa vama a vi niste znali za njegovu cenu,xaxaxa...
Evo pixi,izdvoj pola milionceta za mene,ja ti tutnem u dzep pola od toga,i obojica budemo srecni :D
Mada kakve centarhalfove imas,kladim se da medju nama koji ovde ostavljamo komentare mozes sastaviti mnogo bolju odbranu.

TeRaToM

pre 16 godina

Kad se prevede ova "diplomatija" to znaci : Majstore ne vredis 500.000 po sezoni!
Pa cinjenica je da je to jako mnogo para za igraca koji je poootpuno nepoznat u evropskim okvirima!

Bata Djora Sr.

pre 16 godina

Bez ulaganja nema jakog tima, bez jakog tima nema ni pomisli o Ligi Sampiona, a bez Lige Sampiona nema govora o finansijskoj injekciji koja je preko potrebna klubu iz Ljutice Bogdana.
Opet je kao i prosle godine politika prodaje i dovodjenja igraca losa. Ne postoji sinhronizacija, uslovno receno pojacanja su stigla prekasno, da bi mogla da se ukomponuju sa ostatkom ekipe. Ali, nije to jedini problem. Prica oko moguceg bojkota stranaca nije nista novo, a nabedjene zvezde misleci da imaju zacementirano mesto u ekipi, ucinice sve da unize potencijalni kvalitet novajlija, pa cak i kroz bojkot na terenu, pri tom zanemarjucu interes ekipe a istovremeno isturajuci svoj licni u prvi plan. I ako neko pomisli da lupetam, na zalost, dobro znam sta pricam. Zatim, veliki problem ove ekipe je sto jedan menadzer ima pet igraca, a opet jedan drugi ima isto svojih pet, pa je Piksi doveo pojacanja iz inostranstva da bi zadovoljio navijace, i na kraju tu je trener koji se nista ne pita. Na ovakav nacin se ne pravi perspektivan i ozbiljan tim na duze staze, vec se samo pravi marketing, uz vec dobro poznate fraze koje ce pratiti potencijalni neuspeh u Evropi, uz naravno punu koncentraciju na domace prvenstvo i odbranu duple krune.
Na zalost, jedini igrac koji je pokazao u pripremnim utakmicama da ume da igra fudbal nece postati clan Crvene Zvezde. Ovaj igrac je trebalo da bude placen koliko je i trazio jer sam ubedjen da bi se visestruko isplatio. Ima 22 godine, brz je, tehnicki je jako dobar, malo je slabiji u defanzivi ali se to da ispraviti, ali je zato veoma probojan u napadu. I da dodam da nije u pitanju klasican bek, vec desni spoljni, koji po potrebi moze da igra beka. Ali on je sada vec proslost, i potrebno je upitati rukovodstvo Zvezde kako misle da naprave tim bez ulaganja? Da svaki put pogode kao sa Kastiljom, nerealno je ocekivati. Ali je zato realno ulagati pare u igraca koji te pare moze kasnije i da vrati.
Postoje neke indicije da ce mozda Goran Drulic pojacati Zvezdu, ali to je sve u domenu glasina. Njegovo obestecenje je 250 000 evra, ali mozda je i to Zvezdi premnogo.
Da bi se koliko toliko konsolidovala ekipa potrebno je prodati Pantica, Trajkovica, Milovanovica i Bastu. Prvu dvojicu jer nisu za Zvezdu, mada ce se tokom sezone tu pojaviti jos kandidata, a drugu dvojicu zato sto su glavom vise u inostranstvu ngo sto razmisljaju o Zvezdi i utakmicama koje slede. U njihove price o profesionalizmu ne vereujem, jer oni ni ne znaju sta je to.
I na kraju dolazimo do po meni najslabije karike, a to je Bosko Djurovski. Ni jedan deo tima ne funkcinise kako treba, a tu su i pojacanja koja tek treba da uklopi, sto mi se cini da ce da bude pretezak zadatak za njega. Cak ni odbrana koja je ostala nepromenjena ne funkcionise nikako. Na svakoj utakmici je primljen gol. Protiv Porta makazice, sto ozbiljnoj ekipi tesko moze da se desi, protiv Atalante neuspela ofsajd zamka. Mozda ove greske nisu dramaticne za domace prvenstvo, ali se zbog njih ispada u Evro kupovima.
Sve mi se cini da je ovo jos jedna godina, a voleo bih da gresim, u kojoj ce odbrana duple krune biti glavni cilj timu iz Ljutice Bogdana.

Slobo

pre 16 godina

"Kada su najnovija inostrana pojačanja u pitanju, Đurovski kaže da je najjači utisak na njega ostavio reprezentativac Hondurasa Vilson Palasios, koji još uvek nije potpisao ugovor, dok su ostali uglavnom bili neprimetni" Ovako govori Djurovski o pojacanjima.Prema ovome se moze zakljuciti da je ovaj jedino nesto i vredeo,ali nisu mogli (hteli)da ga plate.Sigurno je da su trojica Juzno-Amerikanaca placena mnogo manje,i da to i nisu pojacanja.Oni ce proci kao Tadeu i ostali.Sve u svemu pojacanja ove godine nema.

Muzicki_saradnik

pre 16 godina

Ljudi, pa sta ovo znaci ??? Da ostajemo samo na Panticu ??? Posto kao Basta nece vise da igra jer zeli da ode...ja licno u to ne verujem. Pa nije nas Basta takav. Nesto drugo je tu posredi, GARANT !!!

P.S. PIXI POD HITNO LAKICA !!!!!!

Stojković D.

pre 16 godina

E moj prezimenjače, skuplje će te izaći ostanak Pantića i Baste(čitaj-plasman u LŠ), nego da si dao čoveku 500.000,00 Evrića po sezoni, za ovu dvojicu je tata.

Markoni

pre 16 godina

Piksi osvesti se covece. Zvezda ne moze sa ovakvom odbranom ni u ligu UEFA, a kamoli u LS!!! Na SVAKOJ utakmici primiti gol.... Ko nam ostaje PANTIC???? Mnogo je sansi dobio i nista nista nista.... Ovaj Djurovski jos nije sastavio dve utakmice sa istim timom, kad mislis da se "uigravas"? Protiv Arsenala? Neozbiljno.

FUDBALERI TIMOVI I TAKO TO

pre 16 godina

Sigurno ce sada da dovede nekog bivseg reprezentativca GVATEMALE:)
"inace veoma dobrog igraca koji je igrao trecu PANAMSKU ligu"
sta radi ovaj STOJKOVIC?
pa nije mu ovo menadzer igrica
STRASNO

PDV

pre 16 godina

Pa Stojkovicu uzeo si 50 miliona dok si u zvezdi,a lafo nemas 1.5 pusti tu lafinu,mozes tu pricu nekom drugom prodavati ali ne i nama,dosta si zaradio ulozi nesto u klub inace nista od Evrope

misa

pre 16 godina

Alo ljudi pa stvar je jasna...
Palasios u ovom trenutku ne moze da odgovori zadataku desnog beka! dati mu 500000e po sezoni a trebace mu minimum ova prva da se uopste navikne na tu poziciju i donese kvalitet u tom smislu je sumanuto... iako je SlucajnoSamPotpisao UgovorsaZvezdomPantic dno ipak jos uvek imamo Bastu i verujem da je Lakic bolje resenje u ovom trenutku... ja bi probao da za te pare dovedem STOPERA jer tu skripi NEVEROVATNO!
kako stvari stoje dolaze Lakic, Ljoboja kao 2gi napadac i Vujovic il Vukovic kako li se zove napadac za ne daj boze iz Buducnosti...
a sto se tice LS... tesko... osim ako nas bas ne usere ali sve: da dobijemo relativno prihvatljivog protivnika, da odigramo najbolje sto mozemo, da imamo srece, da protivnicki tim odigra slabo.... slozicete se PREVISE da bi bilo realno...
meni je lIGA kupa UEFA za ovu sezonu ok, stranci ce se taman uklopiti i onda uz 2,3 ozbiljna defanzivna pojacanja dogodine u LS!
1.9. svi na Marakanu!
i ne pljujte Pixija... ne moze se reci da ne pokusava i da do sada nije dobro odradjeno dosta toga: ok prodat ceo tim ali stoji klub na nogama. mozda ne odmah dovoljno para ali od svakog igraca jos po par miliona od prodaje sledecem klubu... MALO LI JE... pojacanja su OK treba im vremena... stigli kasno? jeste greska ali... ne nudimo bas milione...
ajmo Zvezdooooo!!!

FM 2007

pre 16 godina

PANTIĆ IMA DEBELU VEZU U ZVEZDI.(TO ODGOVORNO TVRDIM). To da neko igra preko veze u nasem sportu i uopste u zemlji je dobro poznato.Svako zna da se novcem kod nas sve moze( jer smo alavi na pare). Zbog toga propada drzava, sport, ZVEZDA. I ne krivite Pixija(ne podrzavam ga jer je nevidjena stekara)svako ko dodje na ovu funkciju bice manje vise isti. JEDINO RESENJE JE PRIVATIZACIJA.Samo tako ćemo da vidimo evropu i pravu ZVEZDU. Sad bi prokomentarisao djurovskog. Ovo je toliko jadan trener da jadniji ne moze da bude. Pa on promeni 27 igraca za jednu utakmicu. To se tako ne radi. On je zbunjen jer nikad nije trenirao jake ekipe sa velikom bazom igraca(mada mu je donekle i dirigovano na koga da obrati paznju). KOJ ĆE MU MOJ STANČIĆ. ON BRE NIJE za RADNIČKI (sve jedno koji ).NE kazem da treba samo da uigrava 11 igrača. Ali tu moraju da imaju prednost oni koji su planirani za lš, a ne stančić, pantić(šojić) i kompanija. EVROPSKA ZVEZDA POD HITNO

Boki

pre 16 godina

@Bre

Ne brini, zna Pixy sta je propustio...

Tako je bilo i sa Benitez-om i sa Palacios-om, verovatno ce biti i sa Ljubojom...

Sve sto vredi, to i kosta, a Pixy ocigledno nema nameru da preuzme "rizik", pa sve ovo sa novim pojacanjima me podseca na zamazivanje ociju kao u vreme Dzajica ciji poslednji trzaji su bili dovodjenje nekog Argentinca iz Pakistana(ili neke druge zemlje iz tog dela) koji je navodno bivsi igrac Boce Juniors, a kako sam video sve sto je radio u tom klubu jeste da bio samo njegov clan(da li mladjih kategorija ili sta vec....)!

A kao po nekom scenariju, po dolasku na stadion na probu taj isti Gaucos je govorio "ja sam navijac Zvezde", a nesto slicno se desava i sada...Sve ove novajlije, kao da im je doslo iz guzice u glavu, govore kako znaju dosta o nasem fudbalu, kako znaju sve o Zvezdi i to ne samo oni vec i svi u J.Americi, itd...To se vise ne moze ni slusati...Za Barcosa se pisalo da je bio na sirem spisku za Copa America, a covek lepo rekao da nikada nije bio ni blizu reprezentacije!

Cisto sumnjam da Pixy & Co veruju u ulazak u Ligu Sampiona, sto je i bio razlog da se ne upustaju u "avanturu" sa stranim i dosta skupim trenerima, ap su ti tracevi o dolasku Kupera bili i ostali samo to...

Ako se i kojim slucajem desi da Zvezda udje u ovo toliko zeljeno takmicenje, to sigurno nece biti radi kvaliteta, vec to moze biti jedino sreca!Dakle, sreca u zrebu, sreca u dva meca protiv (gotovo sigurno) dva-tri puta jaceg protivnika!

Predrag M,Beograd

pre 16 godina

Dve stvari ali bas nikako ne mogu da razumem :
1.Doveli su igraca - Salasa za koga se prica da je dobar igrac , ali koji je tokom svoje dosadasnje karijere bio vise puta povredjen . I sta je bilo? Covek se vec na svojoj prvoj utakmici za nas klub povredio i nema nikakvih informacija o kakvoj se povredi radi i koliko ce dugo biti otsutan , a doveden je kao veliko pojacanje za "napad" na LS (a i za dalje)
2.Palasios je doveden na probu . Koliko ja znam , na probu se dovodi neki igrac da bi se proverio njegov kvalitet , pa ako zadovolji svojim znanjem i umecem , sa njim se potpise ugovor . Gledajuci izvestaje sa pripremnih utakmica Zvezde u Austriji , ovaj igrac je bio (ovo je moje misljenje sa kojim niko ne mora da se slozi)jedan od najboljih i mislio sam da ce sigurno potpisati za Zvezdu . Sada ,kao hladan tus , me ohladi vest da od njega nema nista zato sto je skup .
Pa sta ste ga dovodili kada ste znali koliko kosta i da necete da date toliko para . A prosao je sa Zvezdom cele pripreme .
I voleo bih da mi odgovorite na pitanje . Koja je u opste ta politika kluba da potpisujete ugovore sa povredjenim igracem a necete sa nekim koji nesto vredi.

Delija

pre 16 godina

Pa ni ja mu ne bih dao tolko para. Sine on dolazi iz Hondurasa jel on normalan! Velike pare treba davati samo za napadace a ne bekove. A Pixija pljujete 2 godine dve duple krune jos mesec dana traje prelazni rok bice pojacanja!

ortiz

pre 16 godina

Joj vama price pa sta ako je lik iz Hodurasa to odmah znaci da nije kvalitet i Suazo iz Intera je iz iste drzave a trenutno je mozda i broj 1 u Italiji ako neracunamo Kaku,a stranci imaju srce i ne boje se kad igraju protiv Milana,Intera...ljudi zele da se dokazu,a ne ove nase zvezdice poput Baste 11 stranaca i LS je zagarantovana,ali Pixi ulozi nesto u klub dosta je ailtona,gergijeva,tadeu,barkosa,salasa dovedi neke kao castilja,gaja nije tesko naci kvalitetnog igraca samo nabavi boljeg skauta,i u pravu je onaj lik nevodis zvezdu na igrici menager pa da svake godine uzmes po 10 miliona i prodas sve sto valja,a dovodis za 100000eura losinu

nije bitno ko sam

pre 16 godina

Pa ako čovek tako dobro igra,za tri godine to nije puno novca.A u trećem pretkolu vas čekaju mnogo jači protivnici nego ATALANTA!!!!!!!!!Trebaće vam mnogo sreće,zato srećno!!!!!!!

Nikola_bgd

pre 16 godina

ajde bre ljudi pa jos ni jednog od njih nismo videli na delu ili uzivo...lukas je ocigledno dobar, za nase prilike odlican...bronowicki je isto to...gledao sam tu utakmicu protiv portugalaca, i stvarno je bio vise nego odlican...e sad da li je to bilo samo tad videcemo...od ove trojice ja najvise poverenja imam u molinu...barkosu sigurno treba vremena, ali i on zna sa loptom...salasa tek treba da vidimo...slazem se da je ovaj palasios propusten i da nam je trebao ali sta je tu je...veci problem je u odbrani na golu i u jos jednom napadacu...prema informacijama koje imam sa marakane ceka se zreb u sledeci petak, kad vide koga smo dobili u trecem koli pa ce onda da kupe bar jos jednog do dva igraca...e sad koliko je to pametno...valjda znaju sta rade...valjda...ZVEZDA JE ZIVOT SVE DRUGO SU SITNICE

Leka

pre 16 godina

Ko misli da sa Panticem, Andjelkovicem, Raskovicem udje u Ligu Sampiona zasluzuje momentalnu hospitalizaciju.Dakle postavlja se pitanje gde su ti sponzori.Taj Palasios, koliko sam ja video, je mnogo bolji od ovih nasih.E sada ako ovi igraju za zvake onda uredu.Ne mozes napraviti tim od jeftinih igraca, mora nesto i da se plati.Moramo obavezno dovesti nekoga u napadu, Barkos i Djordjevic su nedovoljni.Koliko cujem ceka se Ljuboja, koji se posvadjao sa svima od tetkice do precednika u kom god klubu da je bio.Najveci rejting od pojacanja ima Salas ali osnovni razlog sto ga nije capio neki veci klub je sto je konstantno pod povredama.Zvezda je rizikovala sa njim pa..videcemo.Molina isto ne deluje lose kao i Lukas ali setite se Georgijeva, fenomenalan na pripremama a onda potpuna propast.Takodje mislim da Poljak nece razocarati.Barkos mi deluje najtanje.Sve u svemu kako sada stoje stvari i sa Lavadijom ce biti problema a o LS nema ni govora.

Jovan

pre 16 godina

Nisam posteno pogledao ni jednog od ovih igraca, pa ne mogu da pricam i ne znam na osnovu cega ljudi komentarisu ovogodisnja pojacanja. Znam samo da nam treba golman i pola odbrane. Za svakog treba vremena da se pokaze, pa ce Lukas verovatno vise pokazati od ostalih, jer je prosao ceo ciklus priprema. Mislim da bi za 500.000 po sezoni mogao da se kupi iskusniji igrac. Nije to mala cifra za nepoznatog igraca odbrane. Jedino sto je to trebalo ranije uraditi, jer sad je vec kasno za ozbiljno uigravanje. A za centarfora, bolje da su doveli Mrdju.

red star

pre 16 godina

Covek dosao iz jake lige iz Hondurasa.Ajde nemojte da ste naivni i da je to igrac za Zvezdu.Mogao je da dobije za prvu sezonu 100.000 pa ako se pokaze da razgovaramo. Pa niko nije lud da baci 1.500.000/Slozice Zvezda kockice i posle svi i koji ste do sada pljuvali pisace te ovde "Bravo Zvezdo" i Piksi majstore. Basta bolje da ide od njega nema fajde. On je mozgom vec u inostranstvu i zavrsice na kraju u Tereku iz roznog ili nekom prosecnom ukrajinskom timu. Adio i sretan put. Zvezda sampion

VictorBrown

pre 16 godina

Da se tu pita Zdravko Colic on tu nista ne bi dir'o

LJudi za 500 000 evra mozes dovesti 50 000 vrhunskih klinaca iz srbije,makedonije,slovenije i okolnih zemalja i da od njih napravis za par godina top class igrace...ali treba ti jedan arsene wenger ili sir alex koji pravi igrace a ne pusta tatine sinove za kg pecenja i litru rakije

ivan grozni

pre 16 godina

E moji Srbi,nismo poceli sezonu a vi kukate,U Zvezdu nece nikad doci neka ekstra igracina za sicu,a Palasio ako je dobar igrac ako je skup upravi,onda treba da razmisle mozda je dobra investicija pa kasnije da zarade na njemu.A Basta i Milovanovic treba da isprazne iz glave odlazak iz Zvezde,da se posvete Zvezdi i dobrim igrama ce se lakse prodati.Mene samo nervira sto neko letuje uziva kad god moze(Rolan Garos,Vimboldon,Krstarenje_ a U Zvezdi rupe u odbrani,u napadu.Resimo to kako treba i u nove pobede, samo napred

wuk

pre 16 godina

zao mo decka.. pogotovo sto sam citao da se vratio sa suzama...
trebao mu je neko objasniti ranije da je 500000e godisnje(iliti 12000e nedeljno) dovoljno da zivis ko kralj i da kupis pola ove zemlje:D

PDV

pre 16 godina

Pa Stojkovicu uzeo si 50 miliona dok si u zvezdi,a lafo nemas 1.5 pusti tu lafinu,mozes tu pricu nekom drugom prodavati ali ne i nama,dosta si zaradio ulozi nesto u klub inace nista od Evrope

Muzicki_saradnik

pre 16 godina

Ljudi, pa sta ovo znaci ??? Da ostajemo samo na Panticu ??? Posto kao Basta nece vise da igra jer zeli da ode...ja licno u to ne verujem. Pa nije nas Basta takav. Nesto drugo je tu posredi, GARANT !!!

P.S. PIXI POD HITNO LAKICA !!!!!!

Bata Djora Sr.

pre 16 godina

Bez ulaganja nema jakog tima, bez jakog tima nema ni pomisli o Ligi Sampiona, a bez Lige Sampiona nema govora o finansijskoj injekciji koja je preko potrebna klubu iz Ljutice Bogdana.
Opet je kao i prosle godine politika prodaje i dovodjenja igraca losa. Ne postoji sinhronizacija, uslovno receno pojacanja su stigla prekasno, da bi mogla da se ukomponuju sa ostatkom ekipe. Ali, nije to jedini problem. Prica oko moguceg bojkota stranaca nije nista novo, a nabedjene zvezde misleci da imaju zacementirano mesto u ekipi, ucinice sve da unize potencijalni kvalitet novajlija, pa cak i kroz bojkot na terenu, pri tom zanemarjucu interes ekipe a istovremeno isturajuci svoj licni u prvi plan. I ako neko pomisli da lupetam, na zalost, dobro znam sta pricam. Zatim, veliki problem ove ekipe je sto jedan menadzer ima pet igraca, a opet jedan drugi ima isto svojih pet, pa je Piksi doveo pojacanja iz inostranstva da bi zadovoljio navijace, i na kraju tu je trener koji se nista ne pita. Na ovakav nacin se ne pravi perspektivan i ozbiljan tim na duze staze, vec se samo pravi marketing, uz vec dobro poznate fraze koje ce pratiti potencijalni neuspeh u Evropi, uz naravno punu koncentraciju na domace prvenstvo i odbranu duple krune.
Na zalost, jedini igrac koji je pokazao u pripremnim utakmicama da ume da igra fudbal nece postati clan Crvene Zvezde. Ovaj igrac je trebalo da bude placen koliko je i trazio jer sam ubedjen da bi se visestruko isplatio. Ima 22 godine, brz je, tehnicki je jako dobar, malo je slabiji u defanzivi ali se to da ispraviti, ali je zato veoma probojan u napadu. I da dodam da nije u pitanju klasican bek, vec desni spoljni, koji po potrebi moze da igra beka. Ali on je sada vec proslost, i potrebno je upitati rukovodstvo Zvezde kako misle da naprave tim bez ulaganja? Da svaki put pogode kao sa Kastiljom, nerealno je ocekivati. Ali je zato realno ulagati pare u igraca koji te pare moze kasnije i da vrati.
Postoje neke indicije da ce mozda Goran Drulic pojacati Zvezdu, ali to je sve u domenu glasina. Njegovo obestecenje je 250 000 evra, ali mozda je i to Zvezdi premnogo.
Da bi se koliko toliko konsolidovala ekipa potrebno je prodati Pantica, Trajkovica, Milovanovica i Bastu. Prvu dvojicu jer nisu za Zvezdu, mada ce se tokom sezone tu pojaviti jos kandidata, a drugu dvojicu zato sto su glavom vise u inostranstvu ngo sto razmisljaju o Zvezdi i utakmicama koje slede. U njihove price o profesionalizmu ne vereujem, jer oni ni ne znaju sta je to.
I na kraju dolazimo do po meni najslabije karike, a to je Bosko Djurovski. Ni jedan deo tima ne funkcinise kako treba, a tu su i pojacanja koja tek treba da uklopi, sto mi se cini da ce da bude pretezak zadatak za njega. Cak ni odbrana koja je ostala nepromenjena ne funkcionise nikako. Na svakoj utakmici je primljen gol. Protiv Porta makazice, sto ozbiljnoj ekipi tesko moze da se desi, protiv Atalante neuspela ofsajd zamka. Mozda ove greske nisu dramaticne za domace prvenstvo, ali se zbog njih ispada u Evro kupovima.
Sve mi se cini da je ovo jos jedna godina, a voleo bih da gresim, u kojoj ce odbrana duple krune biti glavni cilj timu iz Ljutice Bogdana.

FUDBALERI TIMOVI I TAKO TO

pre 16 godina

Sigurno ce sada da dovede nekog bivseg reprezentativca GVATEMALE:)
"inace veoma dobrog igraca koji je igrao trecu PANAMSKU ligu"
sta radi ovaj STOJKOVIC?
pa nije mu ovo menadzer igrica
STRASNO

FM 2007

pre 16 godina

PANTIĆ IMA DEBELU VEZU U ZVEZDI.(TO ODGOVORNO TVRDIM). To da neko igra preko veze u nasem sportu i uopste u zemlji je dobro poznato.Svako zna da se novcem kod nas sve moze( jer smo alavi na pare). Zbog toga propada drzava, sport, ZVEZDA. I ne krivite Pixija(ne podrzavam ga jer je nevidjena stekara)svako ko dodje na ovu funkciju bice manje vise isti. JEDINO RESENJE JE PRIVATIZACIJA.Samo tako ćemo da vidimo evropu i pravu ZVEZDU. Sad bi prokomentarisao djurovskog. Ovo je toliko jadan trener da jadniji ne moze da bude. Pa on promeni 27 igraca za jednu utakmicu. To se tako ne radi. On je zbunjen jer nikad nije trenirao jake ekipe sa velikom bazom igraca(mada mu je donekle i dirigovano na koga da obrati paznju). KOJ ĆE MU MOJ STANČIĆ. ON BRE NIJE za RADNIČKI (sve jedno koji ).NE kazem da treba samo da uigrava 11 igrača. Ali tu moraju da imaju prednost oni koji su planirani za lš, a ne stančić, pantić(šojić) i kompanija. EVROPSKA ZVEZDA POD HITNO

ortiz

pre 16 godina

Joj vama price pa sta ako je lik iz Hodurasa to odmah znaci da nije kvalitet i Suazo iz Intera je iz iste drzave a trenutno je mozda i broj 1 u Italiji ako neracunamo Kaku,a stranci imaju srce i ne boje se kad igraju protiv Milana,Intera...ljudi zele da se dokazu,a ne ove nase zvezdice poput Baste 11 stranaca i LS je zagarantovana,ali Pixi ulozi nesto u klub dosta je ailtona,gergijeva,tadeu,barkosa,salasa dovedi neke kao castilja,gaja nije tesko naci kvalitetnog igraca samo nabavi boljeg skauta,i u pravu je onaj lik nevodis zvezdu na igrici menager pa da svake godine uzmes po 10 miliona i prodas sve sto valja,a dovodis za 100000eura losinu

VictorBrown

pre 16 godina

Da se tu pita Zdravko Colic on tu nista ne bi dir'o

LJudi za 500 000 evra mozes dovesti 50 000 vrhunskih klinaca iz srbije,makedonije,slovenije i okolnih zemalja i da od njih napravis za par godina top class igrace...ali treba ti jedan arsene wenger ili sir alex koji pravi igrace a ne pusta tatine sinove za kg pecenja i litru rakije

TeRaToM

pre 16 godina

Kad se prevede ova "diplomatija" to znaci : Majstore ne vredis 500.000 po sezoni!
Pa cinjenica je da je to jako mnogo para za igraca koji je poootpuno nepoznat u evropskim okvirima!

Babin_zub

pre 16 godina

Ma da...Deset dana trenirao sa vama a vi niste znali za njegovu cenu,xaxaxa...
Evo pixi,izdvoj pola milionceta za mene,ja ti tutnem u dzep pola od toga,i obojica budemo srecni :D
Mada kakve centarhalfove imas,kladim se da medju nama koji ovde ostavljamo komentare mozes sastaviti mnogo bolju odbranu.

Slobo

pre 16 godina

"Kada su najnovija inostrana pojačanja u pitanju, Đurovski kaže da je najjači utisak na njega ostavio reprezentativac Hondurasa Vilson Palasios, koji još uvek nije potpisao ugovor, dok su ostali uglavnom bili neprimetni" Ovako govori Djurovski o pojacanjima.Prema ovome se moze zakljuciti da je ovaj jedino nesto i vredeo,ali nisu mogli (hteli)da ga plate.Sigurno je da su trojica Juzno-Amerikanaca placena mnogo manje,i da to i nisu pojacanja.Oni ce proci kao Tadeu i ostali.Sve u svemu pojacanja ove godine nema.

misa

pre 16 godina

Alo ljudi pa stvar je jasna...
Palasios u ovom trenutku ne moze da odgovori zadataku desnog beka! dati mu 500000e po sezoni a trebace mu minimum ova prva da se uopste navikne na tu poziciju i donese kvalitet u tom smislu je sumanuto... iako je SlucajnoSamPotpisao UgovorsaZvezdomPantic dno ipak jos uvek imamo Bastu i verujem da je Lakic bolje resenje u ovom trenutku... ja bi probao da za te pare dovedem STOPERA jer tu skripi NEVEROVATNO!
kako stvari stoje dolaze Lakic, Ljoboja kao 2gi napadac i Vujovic il Vukovic kako li se zove napadac za ne daj boze iz Buducnosti...
a sto se tice LS... tesko... osim ako nas bas ne usere ali sve: da dobijemo relativno prihvatljivog protivnika, da odigramo najbolje sto mozemo, da imamo srece, da protivnicki tim odigra slabo.... slozicete se PREVISE da bi bilo realno...
meni je lIGA kupa UEFA za ovu sezonu ok, stranci ce se taman uklopiti i onda uz 2,3 ozbiljna defanzivna pojacanja dogodine u LS!
1.9. svi na Marakanu!
i ne pljujte Pixija... ne moze se reci da ne pokusava i da do sada nije dobro odradjeno dosta toga: ok prodat ceo tim ali stoji klub na nogama. mozda ne odmah dovoljno para ali od svakog igraca jos po par miliona od prodaje sledecem klubu... MALO LI JE... pojacanja su OK treba im vremena... stigli kasno? jeste greska ali... ne nudimo bas milione...
ajmo Zvezdooooo!!!

red star

pre 16 godina

Covek dosao iz jake lige iz Hondurasa.Ajde nemojte da ste naivni i da je to igrac za Zvezdu.Mogao je da dobije za prvu sezonu 100.000 pa ako se pokaze da razgovaramo. Pa niko nije lud da baci 1.500.000/Slozice Zvezda kockice i posle svi i koji ste do sada pljuvali pisace te ovde "Bravo Zvezdo" i Piksi majstore. Basta bolje da ide od njega nema fajde. On je mozgom vec u inostranstvu i zavrsice na kraju u Tereku iz roznog ili nekom prosecnom ukrajinskom timu. Adio i sretan put. Zvezda sampion

Delija

pre 16 godina

Pa ni ja mu ne bih dao tolko para. Sine on dolazi iz Hondurasa jel on normalan! Velike pare treba davati samo za napadace a ne bekove. A Pixija pljujete 2 godine dve duple krune jos mesec dana traje prelazni rok bice pojacanja!

Boki

pre 16 godina

@Bre

Ne brini, zna Pixy sta je propustio...

Tako je bilo i sa Benitez-om i sa Palacios-om, verovatno ce biti i sa Ljubojom...

Sve sto vredi, to i kosta, a Pixy ocigledno nema nameru da preuzme "rizik", pa sve ovo sa novim pojacanjima me podseca na zamazivanje ociju kao u vreme Dzajica ciji poslednji trzaji su bili dovodjenje nekog Argentinca iz Pakistana(ili neke druge zemlje iz tog dela) koji je navodno bivsi igrac Boce Juniors, a kako sam video sve sto je radio u tom klubu jeste da bio samo njegov clan(da li mladjih kategorija ili sta vec....)!

A kao po nekom scenariju, po dolasku na stadion na probu taj isti Gaucos je govorio "ja sam navijac Zvezde", a nesto slicno se desava i sada...Sve ove novajlije, kao da im je doslo iz guzice u glavu, govore kako znaju dosta o nasem fudbalu, kako znaju sve o Zvezdi i to ne samo oni vec i svi u J.Americi, itd...To se vise ne moze ni slusati...Za Barcosa se pisalo da je bio na sirem spisku za Copa America, a covek lepo rekao da nikada nije bio ni blizu reprezentacije!

Cisto sumnjam da Pixy & Co veruju u ulazak u Ligu Sampiona, sto je i bio razlog da se ne upustaju u "avanturu" sa stranim i dosta skupim trenerima, ap su ti tracevi o dolasku Kupera bili i ostali samo to...

Ako se i kojim slucajem desi da Zvezda udje u ovo toliko zeljeno takmicenje, to sigurno nece biti radi kvaliteta, vec to moze biti jedino sreca!Dakle, sreca u zrebu, sreca u dva meca protiv (gotovo sigurno) dva-tri puta jaceg protivnika!

Leka

pre 16 godina

Ko misli da sa Panticem, Andjelkovicem, Raskovicem udje u Ligu Sampiona zasluzuje momentalnu hospitalizaciju.Dakle postavlja se pitanje gde su ti sponzori.Taj Palasios, koliko sam ja video, je mnogo bolji od ovih nasih.E sada ako ovi igraju za zvake onda uredu.Ne mozes napraviti tim od jeftinih igraca, mora nesto i da se plati.Moramo obavezno dovesti nekoga u napadu, Barkos i Djordjevic su nedovoljni.Koliko cujem ceka se Ljuboja, koji se posvadjao sa svima od tetkice do precednika u kom god klubu da je bio.Najveci rejting od pojacanja ima Salas ali osnovni razlog sto ga nije capio neki veci klub je sto je konstantno pod povredama.Zvezda je rizikovala sa njim pa..videcemo.Molina isto ne deluje lose kao i Lukas ali setite se Georgijeva, fenomenalan na pripremama a onda potpuna propast.Takodje mislim da Poljak nece razocarati.Barkos mi deluje najtanje.Sve u svemu kako sada stoje stvari i sa Lavadijom ce biti problema a o LS nema ni govora.

Stojković D.

pre 16 godina

E moj prezimenjače, skuplje će te izaći ostanak Pantića i Baste(čitaj-plasman u LŠ), nego da si dao čoveku 500.000,00 Evrića po sezoni, za ovu dvojicu je tata.

Markoni

pre 16 godina

Piksi osvesti se covece. Zvezda ne moze sa ovakvom odbranom ni u ligu UEFA, a kamoli u LS!!! Na SVAKOJ utakmici primiti gol.... Ko nam ostaje PANTIC???? Mnogo je sansi dobio i nista nista nista.... Ovaj Djurovski jos nije sastavio dve utakmice sa istim timom, kad mislis da se "uigravas"? Protiv Arsenala? Neozbiljno.

Predrag M,Beograd

pre 16 godina

Dve stvari ali bas nikako ne mogu da razumem :
1.Doveli su igraca - Salasa za koga se prica da je dobar igrac , ali koji je tokom svoje dosadasnje karijere bio vise puta povredjen . I sta je bilo? Covek se vec na svojoj prvoj utakmici za nas klub povredio i nema nikakvih informacija o kakvoj se povredi radi i koliko ce dugo biti otsutan , a doveden je kao veliko pojacanje za "napad" na LS (a i za dalje)
2.Palasios je doveden na probu . Koliko ja znam , na probu se dovodi neki igrac da bi se proverio njegov kvalitet , pa ako zadovolji svojim znanjem i umecem , sa njim se potpise ugovor . Gledajuci izvestaje sa pripremnih utakmica Zvezde u Austriji , ovaj igrac je bio (ovo je moje misljenje sa kojim niko ne mora da se slozi)jedan od najboljih i mislio sam da ce sigurno potpisati za Zvezdu . Sada ,kao hladan tus , me ohladi vest da od njega nema nista zato sto je skup .
Pa sta ste ga dovodili kada ste znali koliko kosta i da necete da date toliko para . A prosao je sa Zvezdom cele pripreme .
I voleo bih da mi odgovorite na pitanje . Koja je u opste ta politika kluba da potpisujete ugovore sa povredjenim igracem a necete sa nekim koji nesto vredi.

Nikola_bgd

pre 16 godina

ajde bre ljudi pa jos ni jednog od njih nismo videli na delu ili uzivo...lukas je ocigledno dobar, za nase prilike odlican...bronowicki je isto to...gledao sam tu utakmicu protiv portugalaca, i stvarno je bio vise nego odlican...e sad da li je to bilo samo tad videcemo...od ove trojice ja najvise poverenja imam u molinu...barkosu sigurno treba vremena, ali i on zna sa loptom...salasa tek treba da vidimo...slazem se da je ovaj palasios propusten i da nam je trebao ali sta je tu je...veci problem je u odbrani na golu i u jos jednom napadacu...prema informacijama koje imam sa marakane ceka se zreb u sledeci petak, kad vide koga smo dobili u trecem koli pa ce onda da kupe bar jos jednog do dva igraca...e sad koliko je to pametno...valjda znaju sta rade...valjda...ZVEZDA JE ZIVOT SVE DRUGO SU SITNICE

ivan grozni

pre 16 godina

E moji Srbi,nismo poceli sezonu a vi kukate,U Zvezdu nece nikad doci neka ekstra igracina za sicu,a Palasio ako je dobar igrac ako je skup upravi,onda treba da razmisle mozda je dobra investicija pa kasnije da zarade na njemu.A Basta i Milovanovic treba da isprazne iz glave odlazak iz Zvezde,da se posvete Zvezdi i dobrim igrama ce se lakse prodati.Mene samo nervira sto neko letuje uziva kad god moze(Rolan Garos,Vimboldon,Krstarenje_ a U Zvezdi rupe u odbrani,u napadu.Resimo to kako treba i u nove pobede, samo napred

Jovan

pre 16 godina

Nisam posteno pogledao ni jednog od ovih igraca, pa ne mogu da pricam i ne znam na osnovu cega ljudi komentarisu ovogodisnja pojacanja. Znam samo da nam treba golman i pola odbrane. Za svakog treba vremena da se pokaze, pa ce Lukas verovatno vise pokazati od ostalih, jer je prosao ceo ciklus priprema. Mislim da bi za 500.000 po sezoni mogao da se kupi iskusniji igrac. Nije to mala cifra za nepoznatog igraca odbrane. Jedino sto je to trebalo ranije uraditi, jer sad je vec kasno za ozbiljno uigravanje. A za centarfora, bolje da su doveli Mrdju.

nije bitno ko sam

pre 16 godina

Pa ako čovek tako dobro igra,za tri godine to nije puno novca.A u trećem pretkolu vas čekaju mnogo jači protivnici nego ATALANTA!!!!!!!!!Trebaće vam mnogo sreće,zato srećno!!!!!!!

wuk

pre 16 godina

zao mo decka.. pogotovo sto sam citao da se vratio sa suzama...
trebao mu je neko objasniti ranije da je 500000e godisnje(iliti 12000e nedeljno) dovoljno da zivis ko kralj i da kupis pola ove zemlje:D