Košarka 98

Subota, 02.03.2024.

09:10

Partizan u zelenom dresu – "baksuz" od pre 52 godine FOTO

Navijači Partizana bili su iznenađeni kada su na juniorskom turniru Evrolige videli igrače Partizana u zelenim dresovima.

Partizan u zelenom dresu – "baksuz" od pre 52 godine FOTO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

98 Komentari

Sortiraj po:

zvezdaš

pre 2 meseca

Pusti to, sta je bilo sa Kicanovicem, Divcem, Dalipagicem...
To ne spominjes?
Volite da otmete vise nego hleb da jedete.
Imate taj hrvatski gen.
(Urke

...Slavničem!!!!
Nema u tom tekstu ali tu može da se nadoveže još i Djordjević, može da se pogleda i to kako su Danilovića oteli Bosni gde su ga sakrili tako što su ga posllai "na školovanje" u Ameriku na godinu dana samo da Bosna ne bi mogla da ga potpiše!!!!! Ima tu primera koliko hoćeš.
A to je najbolje opisao vrlikan košarke B.Stankivić koji je lepo objasnio šta je partizan još u ono vreme bio i kako su ga doveli iz Zvezde u partizan!!!!

Миша

pre 2 meseca

@zvezdaš

Дечко, те поклон дресове, Партизан је добио пре 100 година, буквално... То је било аматерско време, и ми нисмо имали неку званичну боју, јер смо војни клуб... То је време комунизма.. Играо си како ти држава каже, у плавим, белим, бордо - плавим дресовима... Тек после смо добили званичну боју црно - белу... Финале против Реала, играли смо у садашњим бојама...

urke

pre 2 meseca

Pusti to, sta je bilo sa Kicanovicem, Divcem, Dalipagicem...
To ne spominjes?
Volite da otmete vise nego hleb da jedete.
Imate taj hrvatski gen.
(Urke

...Slavničem!!!!
Nema u tom tekstu ali tu može da se nadoveže još i Djordjević, može da se pogleda i to kako su Danilovića oteli Bosni gde su ga sakrili tako što su ga posllai "na školovanje" u Ameriku na godinu dana samo da Bosna ne bi mogla da ga potpiše!!!!! Ima tu primera koliko hoćeš.
A to je najbolje opisao vrlikan košarke B.Stankivić koji je lepo objasnio šta je partizan još u ono vreme bio i kako su ga doveli iz Zvezde u partizan!!!!
(zvezdaš, 2. mart 2024 15:07) # Link komentara
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

Slazem se.
Sekta ce reci da lazu Bora,Zeravica...svi lazu...samo Ostoja i Zoc govore istinu.

Urke

pre 2 meseca

link
Drugovi, da se ne zaboravi.
(Urke, 2. mart 2024 12:17)

I sta smo videli? Jedno veliko nista.
Otimali smo igrace... Iva Daneua i nije dosao, Kresimira Cosica i nije dosao, Mirzu Delibasica i nije dosao.
Sve same otmice.
(Dusan Uros, 2. mart 2024 12:55) # Link komentara
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

Pusti to, sta je bilo sa Kicanovicem, Divcem, Dalipagicem..
To ne spominjes?
Volite da otmete vise nego hleb da jedete.
Imate taj hrvatski gen.

ruzni su svi

pre 2 meseca

Nevezano za boje, svi dresovi svih nasih klubova su od katastrofa matrijala i katastrofa dizajna, kada pogledas americke, cak i koledz i bilo koji sport da je u pitanju i ove nase, ove nase kao da su pravili sami kod kuce i lepili sami peglom brojeve i grbove.

zvezdaš

pre 2 meseca

узгред, звезда је 1945. носила не црвено-беле пруге, као предратна југославија. носила је шаховницу, да ли због друга комара, не знам
(key and peele

Nemoj da lažeš. Zvezda nikada nije nosila šahovnicu. Zvezdini prvi dresovi su bili skroz crveni!!!! To je vaša izmišljotina da bi ste patetično pokušali da sakrijete vašu bruku da su vas osnovali u Zagorju, da vam je prva generacija igrača bila skoro pa cela NDH reprezentacija jer Srbi nisu želeli da igraju za klub i Hrvatske, da vam je Tudman buo predsednik a kasnije i doživotno počasni predsednik i da vam je taj isti Tudjman promenio dresove iz "modeo-crvenih" u crne jer je želeo da izgledate kao vojska predratne NDH kou su zvali crnokošuljaši zbog crne uniforme!!!!
BEZ LAŽI MOLIM.

zvezdaš

pre 2 meseca

Kako beše ono njihovo!?!?! Jedan grb, jedne boje, jedno ime!!!
"Cepter"
"Crveno-plava, zelena, crno-bela"
"partizanIgokea"
(zvezdaš, 02. mart 2024 09:44)

Mislim da nemas pravo glasa. Vi ste svoje boje, ime i grb prodali za sicu. Nemate ih vise.
(Deda

Mi prodali?! Samo u vašim ludim mozgivima. A to je direktno proizašlo baš iz toga što ste vi ti koji su bukvalno prodavali sve to što sam naveo!!!!
Da ti ponovim pošto ne razumeš!!
Grb ste prodali Cepteru, i on vam je SKROZ PROMENIO isti!!!
Za boje ste se prodali tako što vam je Juventus na nekom turniru(ili utakmici, nisam baš siguran) dao svoju garnituru jer ste svoju bili zaboravili !!!!
Ime ste prodali Igokei kada ste bili u blokadi i zabrani igranja svih takmičenja zbog ogromnih dugovanja prema svime i svakome!!!
Jesi li sada razumeo?

key and peele

pre 2 meseca

Partizan je bio jedini klub u Srbiji crno beli, obratite pažnju koji timovi i u kojim državama imaju te boje i videćete da su to bile uglavnom bivše fašističke zemlje, Nemačka, Austrija, Italija Španija. U Južnoj Americi takođe.Crveno plavi dresovi su izvorno Partizanovi. Zvezda je prva formirana i uzela je crveno bele, Partizan crveno plave i OFK plavo bele sve boje naše zastave.Juventus je poklonio crno bele dresove.
(miško, 02. mart 2024 10:32)

не буди пглу. црно-бела већине клубова долази од нотс каунтија који је најстарији фк на свету. нотс је дао јувентусу а од јувентуса их је потом узела већина па и партизан, након турнеје у латинској америци. жабарима се допало како партизан игра а нама како им стоје боје и то је то

партизан није кмао црвено-плаво због заставе већ јер је почео као војни клуб. војни клубови у земљама совјетске сфере су прављени по моделу цска, а армејци носе - црвено-плаво

партизан је прве дресове добио прављене од падобранских купола, које су нам дате од руса. куполе су биле беле за падобранце, а црвене кад је њима спуштан материјал из ваздуха, ређе плаве. зато је први дрес партизана беле боје. потом су ишле комбинације црвени дрес и плаве гаћице, како се тада шортс звао, или плави дрес а црвене гаћице. касније су мајстори умели да направе микс па је дрес био пола плав, а пола црвен, као што данас носи базел.

јувентус црно-бело носи од 1903. фашизма ни у најави. испало је случајно, њихов играч је био енглез и питали су га може ли да им нађе неке добре дресове тамо, да им се не спира боја. имао је друга у нотингему. ресто је историја

узгред, звезда је 1945. носила не црвено-беле пруге, као предратна југославија. носила је шаховницу, да ли због друга комара, не знам

Zufer

pre 2 meseca

Mislim klub se zove Partizan i crno bela boja . Nema logike . Za Crvenu Zvezdu ima logike da imaju crvene bele dresova ali za Partizan realno nema ama bas nikakve logike za crne dresove ili ti crno bele boje . Mislim cak da zelena boja vise pristaje imenu Partizan .
(kladzom do bola, 02. mart 2024 09:18)
Kakve uzrocnoposledicne veze ima ime kluba i boja dresa?Zasto ako je zvezda crvena nisu samo crveni dresovi?Otkud Juventusu crno beli?Otkud Celziju placi,Mancesteru crveni…?

ovan za priplod

pre 2 meseca

Vrati nam zelenu boju , bas je ok . Ono crno bela mi dodje kao odgovor ovima sto su crveno beli . Uvek sam bio za zelene dresove a i grb treba da se malo promeni . Bas je ruzan , ima bas dobrih ideja .

Urke

pre 2 meseca

https://www.espreso.co.rs/sport/kosarka/220245/zlatna-secanja-legende-partizana-tudjman-nas-je-postrojavao-kicu-i-divca-smo-ukrali-zvezdi-imali-smo-cosica-u-saci-ali-ta-mormonska-crkva-video

Drugovi, da se ne zaboravi.

urke

pre 2 meseca

Toliko mitomanije i glupih priča dolazi od određenih ljudi ovde, da danas ovi mladi zaista misle da je to tako. Po uzoru dobre kampanje, ti stariji su stvorili priče kako je Partizan osnovan u Hrvatskoj.
Pa ako je Beograd u Hrvatskoj, onda su u pravu. Ja bih ipak rekao da dovoljno znam geografiju.
Jeste tuđman bio i sekretar i predsednik fk Partizan, to niko ne spori. Ali kako su npr vučela i vazura postavljeni od zna se koga, tako je i tuđman u ono vreme. Nisu se ni klub ni navijači tu ništa pitali.
Za kraj poslednja mitomanija od ovih krcunovih je ta da je Partizanu boje odredio tuđman. Partizan je prvu garnituru crno belih dresova dobio od Juventusa 1959 godine i po tom uzoru je i dan danas boja crno bela. Odgovorni za taj deo Partizanove istorije su Stjepan Bobek i Artur Takač.
Nadam se da su panteri nešto naučili iz ovoga, mada znajući njihovu pozamašnu inteligenciju, teško...
(davor_vs, 2. mart 2024 10:58) # Link komentara

Nece biti, Franjo vam je nadenuo skroz crne dresove, pa ste brze bolje menjali i to.
Drugovi Partizani, predpostavljam da znate ko je Miketa Djuric?
Vas legenda.
Citajte sta covek pise o Vasem otimanu igraca u kosarci i kako vas je Franjo postrojavao u 6 ujutru.

Dusan Uros

pre 2 meseca

link
Drugovi, da se ne zaboravi.
(Urke, 2. mart 2024 12:17)

I sta smo videli? Jedno veliko nista.
Otimali smo igrace... Iva Daneua i nije dosao, Kresimira Cosica i nije dosao, Mirzu Delibasica i nije dosao.
Sve same otmice.

neutralni felš

pre 2 meseca

Mislim klub se zove Partizan i crno bela boja . Nema logike . Za Crvenu Zvezdu ima logike da imaju crvene bele dresova ali za Partizan realno nema ama bas nikakve logike za crne dresove ili ti crno bele boje . Mislim cak da zelena boja vise pristaje imenu Partizan .
(kladzom do bola, 02. mart 2024 09:18)

rasprava stara 70 godina.

Luka

pre 2 meseca

Da volim maslinasto zelene, ponosno kažem svima....
(Napred maslinasto zeleni, 2. mart 2024 09:24)

Pretpostavljam da ti komsija dolazi u kucu kad ti nisi tu pa si zato nervozan.
(Pera-Minhen, 2. mart 2024 10:41) # Link komentara
Preporučujem(+7)Ne preporučujem (-8)

Da je samo komsija ne bi on ni bio nervozan.

Alex81

pre 2 meseca

Cuo sam ovu pricu od oca,to je bivsa smb boja koju su nosili vojnici,posto je Partizan vojni klub otud i ta boja dresova.Nije losa prica uvesti i ovu garnituru.

Karaburac

pre 2 meseca

Ko vam je promenio boje u crno-bele ?
(Ljubisa livac, 2. mart 2024 10:30) # Link komentara

Juventus, kada je iigrao neku prijateljsku sa Partizano u Beogradu. U znak zahvalnosti ljudi doneli nekoliko garnitura crno belih dresova. Ovima se dopali i tako je krenulo.
Sta sve vama u glavi ima sacuvaj me Boze.

Urke

pre 2 meseca

Klub koji je spreman da se namaze svim bojama, sve po potrebi. "Opozicija" :-))))
(Milija, 02. mart 2024 09:27)

Ulica Stjepana Stupanca....nema dalje.

Sportski pozdrav iz Železnika.

bostanseltiks

pre 2 meseca

Ovde se 'ladno javljaju limenke ciji klub je Coki ugasio i privatizovao, bukvalno vam ugaosio klub i preuzeo i vi se javljate da nekome nesto kazete-jako ste smesni!!!

divide et impera

pre 2 meseca

Raspustite i zatvorite oba komunistička kluiba i osnujte novi srpski klub sa normalnim imenom, nešto slično kao što ima Madrid, Berlin, Paris...

ju ju

pre 2 meseca

@izdali su osnivaca koji je voleo crne
(lokos, 02. mart 2024 09:37)

Koliko ti decko pojma nemas. Vas osnivac Komar je voleo crne. A sa druge strane imate o crno beli barjak na severu. pa i cetnici su bili crni. Ali nek si rekao IdeJa momce.

Srđan

pre 2 meseca

Prelepo!
Treba napraviti još neku kombinaciju boja. Pogledajte NBA. Svaki klub ima pet-šest kombinacija boja dresova nezavisno od osnovnih boja. Svetski je trend da klubovi (pa i reprezentacije) u skoro svim sportovima igraju u dresovima različitih boja. Boje Partizana su crno-bele i to tako ostaje, ali boje dresova treba menjati, baš je dobro.

C i n i k

pre 2 meseca

Lepo osvezenje.
Inace mogu i da cestitam ljudima u Partizanu na inventivnosti jer je poznato da su u SRB dozvoljene samo crvena i eventualno bela boja, kao da se ne zna da postoje i neke druge nijanse i boje..

Milija

pre 2 meseca

Klub koji je spreman da se namaze svim bojama, sve po potrebi. "Opozicija" :-))))
(Milija, 02. mart 2024 09:27)

Nešto vam izbledela ona crvena zvezda na dresovim, na grbu FKCZ, postala BELA kad igrate u Evropi? Da li je to možda najava promena imena u BELA ZVEZDA ili priprema za opraštanje poreskog duga i drugih dugovanja?
(View, 2. mart 2024 09:47)

Nisam siguran da i sam znas sta si napisao. Dresovi Crvene Zvezde su uvek bili crveno-beli i nikad nece biti druge boje. A vama bas lepo stoji ova zelena, nemam problem da sad malo budete zeleni. Pa posle opet plavo-crveni, pa u krug.

neko

pre 2 meseca

Ali čemu taj čisto turski BAKSUZ? Jesu li Srbi još turski robovi?
(Ratko Starić,

Kako, čemu? Pa od 800 godina slavne srpske istorije, 500 godina su Srbi bili pod Turcima.

Dr

pre 2 meseca

Lekcija za one koji nisu znali kakva smo to "institucija" bili pre 50 godina.

Krali ideje od Lokomotive iz Zagreba koju smo ljubomorno kopirali, menjali boje dresa od utakmice do utakmice jer to niko ne može da nam zabrani pa smo danas crno-žuti po ugledu na još jedan tim iz NDH, trpao nas Rabotnički u sred Beograda.

Do tada nismo imali osvojen ni jedan trofej u SFRJ, Proleter iz Zrenjanina, Radnički sa Crnog krsta i Rabotnički iz Skoplja bili klasa za nas, Zvezda te godine igrala polufinale Kupa Šampiona. Posle par godina ispali smo iz lige, pa nam država sredila da preko leta igramo neku letnju ligu iz koje smo na mufte izborili povratak u prvu ligu, bili i tada državni-vojni projekat.

Da volim maslinasto zelene, ponosno kažem svima....
(Napred maslinasto zeleni, 02. mart 2024 09:24)

Procitajte pazljivo ovo. Klasican psiholoski slucaj kompleksa nize vrednosti. Iz udzbenika.

iskreno

pre 2 meseca

Gledano istorijski uz ime možda i ide ova boja maslinasto zelena, ali ovo kao da gledam Unikahu a ne Partizan. Lepi su dresovi i boja je lepa, ali nije za Partizan.
Manje eksperimenata moliću...

iskreno

pre 2 meseca

izdali su osnivaca koji je voleo crne
(lokos, 02. mart 2024 09:37)

A ti znaš ko je osnivač i koje su prvobitne bile boje kluba?
Slušaš neke nebuloze umesto da uđeš na google i pokušaš da naučiš nešto. Samo ti slušaj gluperde sa mitomanijama, ostaćeš i ti takav...

Pera-Minhen

pre 2 meseca

Da volim maslinasto zelene, ponosno kažem svima....
(Napred maslinasto zeleni, 2. mart 2024 09:24)
Pretpostavljam da ti komsija dolazi u kucu kad ti nisi tu pa si zato nervozan.

davor_vs

pre 2 meseca

Toliko mitomanije i glupih priča dolazi od određenih ljudi ovde, da danas ovi mladi zaista misle da je to tako. Po uzoru dobre kampanje, ti stariji su stvorili priče kako je Partizan osnovan u Hrvatskoj.
Pa ako je Beograd u Hrvatskoj, onda su u pravu. Ja bih ipak rekao da dovoljno znam geografiju.
Jeste tuđman bio i sekretar i predsednik fk Partizan, to niko ne spori. Ali kako su npr vučela i vazura postavljeni od zna se koga, tako je i tuđman u ono vreme. Nisu se ni klub ni navijači tu ništa pitali.
Za kraj poslednja mitomanija od ovih krcunovih je ta da je Partizanu boje odredio tuđman. Partizan je prvu garnituru crno belih dresova dobio od Juventusa 1959 godine i po tom uzoru je i dan danas boja crno bela. Odgovorni za taj deo Partizanove istorije su Stjepan Bobek i Artur Takač.
Nadam se da su panteri nešto naučili iz ovoga, mada znajući njihovu pozamašnu inteligenciju, teško...

C i n i k

pre 2 meseca

Kako, čemu? Pa od 800 godina slavne srpske istorije, 500 godina su Srbi bili pod Turcima.
(neko, 02. mart 2024 10:29)


Sto se trudis toliko da budes budala?

miško

pre 2 meseca

Partizan je bio jedini klub u Srbiji crno beli, obratite pažnju koji timovi i u kojim državama imaju te boje i videćete da su to bile uglavnom bivše fašističke zemlje, Nemačka, Austrija, Italija Španija. U Južnoj Americi takođe.Crveno plavi dresovi su izvorno Partizanovi. Zvezda je prva formirana i uzela je crveno bele, Partizan crveno plave i OFK plavo bele sve boje naše zastave.Juventus je poklonio crno bele dresove.

B.Živković

pre 2 meseca

Bila su to neka druga vremena, maslinasto-zelena je bila simbol tadašnje JNA, koju sam ja i većina mojih drugova služila (osim nesposobnih). Partizan je zaista izgubio status prvoligaša u čuvenoj sarajevskoj Skenderiji protiv Oriolika iz Slavonskog broda, ali sistem takmičenja je bio takav da je Druga liga igrana leti i Partizan se ekspresno vratio u Prvu ligu. Sledeće sezone je u Partizan iz Čačka došao Dragan Kićanović, a sve ostalo je istorija. Sportski pozdrav!

Haha

pre 2 meseca

nema većeg blama od kada ste delili knjigu "dok partizan bitke bije hrvatski se barjak vije"
(realno..., 02. mart 2024 09:39)

Nabio vam Arkan komplekse sa nazivom Delije, preveo vas u islam, pa se sada perete izmišljate franjevci , hrvati, .... mi vam nismo dali to ime, sami ste ga sebi nadnulu?

B.Živković

pre 2 meseca

Što se tiče košarke 1972. mi je ostala u sećanju po jednoj drugoj utakmici, C.Zvezda-Simental. Ne po rezultatu već po incidentu. Ljut što je smatrao da su oštećeni, Amerikanac u dresu Simentala Art Keni pri kraju utakmice počeo je da mlati sve redom, od igrača Zvezde, sudija, tadašnjih redara, milicajaca, sve do pojedinaca iz publike. Na kraju su ga jedva izveli iz hale. Jedino se ne sećam da li je i koliko kažnjen. Sportski pozdrav!

Napred maslinasto zeleni

pre 2 meseca

Lekcija za one koji nisu znali kakva smo to "institucija" bili pre 50 godina.

Krali ideje od Lokomotive iz Zagreba koju smo ljubomorno kopirali, menjali boje dresa od utakmice do utakmice jer to niko ne može da nam zabrani pa smo danas crno-žuti po ugledu na još jedan tim iz NDH, trpao nas Rabotnički u sred Beograda.

Do tada nismo imali osvojen ni jedan trofej u SFRJ, Proleter iz Zrenjanina, Radnički sa Crnog krsta i Rabotnički iz Skoplja bili klasa za nas, Zvezda te godine igrala polufinale Kupa Šampiona. Posle par godina ispali smo iz lige, pa nam država sredila da preko leta igramo neku letnju ligu iz koje smo na mufte izborili povratak u prvu ligu, bili i tada državni-vojni projekat.

Da volim maslinasto zelene, ponosno kažem svima....

Urke

pre 2 meseca

Lekcija za one koji nisu znali kakva smo to "institucija" bili pre 50 godina.

Krali ideje od Lokomotive iz Zagreba koju smo ljubomorno kopirali, menjali boje dresa od utakmice do utakmice jer to niko ne može da nam zabrani pa smo danas crno-žuti po ugledu na još jedan tim iz NDH, trpao nas Rabotnički u sred Beograda.

Do tada nismo imali osvojen ni jedan trofej u SFRJ, Proleter iz Zrenjanina, Radnički sa Crnog krsta i Rabotnički iz Skoplja bili klasa za nas, Zvezda te godine igrala polufinale Kupa Šampiona. Posle par godina ispali smo iz lige, pa nam država sredila da preko leta igramo neku letnju ligu iz koje smo na mufte izborili povratak u prvu ligu, bili i tada državni-vojni projekat.

Da volim maslinasto zelene, ponosno kažem svima....


Hahahahahahhahaha..bravo za komentar.

Cak su krali i krilatice od Dinama..
Oni pevala ,,Volim.te mama vise od Dinama,,.
Ovi danas pevaju ,,Volim Zoca vise od oca,,..

Deda

pre 2 meseca

Kako beše ono njihovo!?!?! Jedan grb, jedne boje, jedno ime!!!
"Cepter"
"Crveno-plava, zelena, crno-bela"
"partizanIgokea"
(zvezdaš, 02. mart 2024 09:44)

Mislim da nemas pravo glasa. Vi ste svoje boje, ime i grb prodali za sicu. Nemate ih vise.

Dejan CZ

pre 2 meseca

Po uzoru na ZG Lokomotivu...i u nk klubu taj im je bio uzor odakle su dovodili igrače...Povijest kluba je takva.
Zelena boja je odabrana zbog Zagorja zelenog...

realno...

pre 2 meseca

Nije ovo slučajno, sramota da se neko "igra" sa brendom crno belog dresa. Pošto se zna čija je to bila ideja 1972. bilo bi dobro da se zna i čija je ovo.
(Viee, 02. mart 2024 09:21)

nema većeg blama od kada ste delili knjigu "dok partizan bitke bije hrvatski se barjak vije"

Bože gospode...

pre 2 meseca

Maslinasto zelena, to me podseća, onda kad sam bio vojnik, kako si me volela... Ma lepi su nema šta, a i asociraju na je ne a!

Po šumama i gorama...

pre 2 meseca

Ma slikajte se svi... dresovi su super interesantni kao rezervna kombinacija kada vam gostuje crno bela ekipa (u košarci gosti diktiraju dres). Meni je skroz ok, a Partizanovac sam 40 godina. Ne bih menjao crno belu nikad, a za rezervu, što neko napisa, pre ima veze zelena sa partizanima nego crno bela.

Viee

pre 2 meseca

Nije ovo slučajno, sramota da se neko "igra" sa brendom crno belog dresa. Pošto se zna čija je to bila ideja 1972. bilo bi dobro da se zna i čija je ovo.

Liberty

pre 2 meseca

Prepisaću komentar koji je pogodio pravo u centar!


Lekcija za one koji nisu znali kakva smo to "institucija" bili pre 50 godina.

Krali ideje od Lokomotive iz Zagreba koju smo ljubomorno kopirali, menjali boje dresa od utakmice do utakmice jer to niko ne može da nam zabrani pa smo danas crno-žuti po ugledu na još jedan tim iz NDH, trpao nas Rabotnički u sred Beograda.

Do tada nismo imali osvojen ni jedan trofej u SFRJ, Proleter iz Zrenjanina, Radnički sa Crnog krsta i Rabotnički iz Skoplja bili klasa za nas, Zvezda te godine igrala polufinale Kupa Šampiona. Posle par godina ispali smo iz lige, pa nam država sredila da preko leta igramo neku letnju ligu iz koje smo na mufte izborili povratak u prvu ligu, bili i tada državni-vojni projekat.

Da volim maslinasto zelene, ponosno kažem svima....
(Napred maslinasto zeleni, 02. mart 2024 09:24)

Richard Fish

pre 2 meseca

@Omaz mnogim zelenim
Koji su igrali kod njih
(Kali the greek, 02. mart 2024 09:17)

Tako je. Nama nikad nije bilo bitno nečija vera, nacija, boja kože... Već kakav je ko čovek.
Al razumem da ne razumeš.

kladzom do bola

pre 2 meseca

Mislim klub se zove Partizan i crno bela boja . Nema logike . Za Crvenu Zvezdu ima logike da imaju crvene bele dresova ali za Partizan realno nema ama bas nikakve logike za crne dresove ili ti crno bele boje . Mislim cak da zelena boja vise pristaje imenu Partizan .

View

pre 2 meseca

Klub koji je spreman da se namaze svim bojama, sve po potrebi. "Opozicija" :-))))
(Milija, 02. mart 2024 09:27)

Nešto vam izbledela ona crvena zvezda na dresovim, na grbu FKCZ, postala BELA kad igrate u Evropi? Da li je to možda najava promena imena u BELA ZVEZDA ili priprema za opraštanje poreskog duga i drugih dugovanja?

aman

pre 2 meseca

Nije ovo slučajno, sramota da se neko "igra" sa brendom crno belog dresa. Pošto se zna čija je to bila ideja 1972. bilo bi dobro da se zna i čija je ovo.
(Viee, 02. mart 2024 09:21)

kakav crni brend ,KK partizan je tih godina bio sprdnja uvek bio.

Dule

pre 2 meseca

Ubiše se navijači Crvene Zvezde u komentarima da dokažu da je pazi sad, Partizan komunistički i jugoslovenski klub. Za nas sa strane je i Zvezda komunistički i jugoslovenski klub, i nikakva povampirenja posle Arkana vam to neće obrisati, bolje da se ponosite time umesto što zamerate Partizanu.

kladzom do bola

pre 2 meseca

Mislim klub se zove Partizan i crno bela boja . Nema logike . Za Crvenu Zvezdu ima logike da imaju crvene bele dresova ali za Partizan realno nema ama bas nikakve logike za crne dresove ili ti crno bele boje . Mislim cak da zelena boja vise pristaje imenu Partizan .

View

pre 2 meseca

Klub koji je spreman da se namaze svim bojama, sve po potrebi. "Opozicija" :-))))
(Milija, 02. mart 2024 09:27)

Nešto vam izbledela ona crvena zvezda na dresovim, na grbu FKCZ, postala BELA kad igrate u Evropi? Da li je to možda najava promena imena u BELA ZVEZDA ili priprema za opraštanje poreskog duga i drugih dugovanja?

Napred maslinasto zeleni

pre 2 meseca

Lekcija za one koji nisu znali kakva smo to "institucija" bili pre 50 godina.

Krali ideje od Lokomotive iz Zagreba koju smo ljubomorno kopirali, menjali boje dresa od utakmice do utakmice jer to niko ne može da nam zabrani pa smo danas crno-žuti po ugledu na još jedan tim iz NDH, trpao nas Rabotnički u sred Beograda.

Do tada nismo imali osvojen ni jedan trofej u SFRJ, Proleter iz Zrenjanina, Radnički sa Crnog krsta i Rabotnički iz Skoplja bili klasa za nas, Zvezda te godine igrala polufinale Kupa Šampiona. Posle par godina ispali smo iz lige, pa nam država sredila da preko leta igramo neku letnju ligu iz koje smo na mufte izborili povratak u prvu ligu, bili i tada državni-vojni projekat.

Da volim maslinasto zelene, ponosno kažem svima....

davor_vs

pre 2 meseca

Toliko mitomanije i glupih priča dolazi od određenih ljudi ovde, da danas ovi mladi zaista misle da je to tako. Po uzoru dobre kampanje, ti stariji su stvorili priče kako je Partizan osnovan u Hrvatskoj.
Pa ako je Beograd u Hrvatskoj, onda su u pravu. Ja bih ipak rekao da dovoljno znam geografiju.
Jeste tuđman bio i sekretar i predsednik fk Partizan, to niko ne spori. Ali kako su npr vučela i vazura postavljeni od zna se koga, tako je i tuđman u ono vreme. Nisu se ni klub ni navijači tu ništa pitali.
Za kraj poslednja mitomanija od ovih krcunovih je ta da je Partizanu boje odredio tuđman. Partizan je prvu garnituru crno belih dresova dobio od Juventusa 1959 godine i po tom uzoru je i dan danas boja crno bela. Odgovorni za taj deo Partizanove istorije su Stjepan Bobek i Artur Takač.
Nadam se da su panteri nešto naučili iz ovoga, mada znajući njihovu pozamašnu inteligenciju, teško...

Po šumama i gorama...

pre 2 meseca

Ma slikajte se svi... dresovi su super interesantni kao rezervna kombinacija kada vam gostuje crno bela ekipa (u košarci gosti diktiraju dres). Meni je skroz ok, a Partizanovac sam 40 godina. Ne bih menjao crno belu nikad, a za rezervu, što neko napisa, pre ima veze zelena sa partizanima nego crno bela.

Bože gospode...

pre 2 meseca

Maslinasto zelena, to me podseća, onda kad sam bio vojnik, kako si me volela... Ma lepi su nema šta, a i asociraju na je ne a!

Haha

pre 2 meseca

nema većeg blama od kada ste delili knjigu "dok partizan bitke bije hrvatski se barjak vije"
(realno..., 02. mart 2024 09:39)

Nabio vam Arkan komplekse sa nazivom Delije, preveo vas u islam, pa se sada perete izmišljate franjevci , hrvati, .... mi vam nismo dali to ime, sami ste ga sebi nadnulu?

Dejan CZ

pre 2 meseca

Po uzoru na ZG Lokomotivu...i u nk klubu taj im je bio uzor odakle su dovodili igrače...Povijest kluba je takva.
Zelena boja je odabrana zbog Zagorja zelenog...

iskreno

pre 2 meseca

izdali su osnivaca koji je voleo crne
(lokos, 02. mart 2024 09:37)

A ti znaš ko je osnivač i koje su prvobitne bile boje kluba?
Slušaš neke nebuloze umesto da uđeš na google i pokušaš da naučiš nešto. Samo ti slušaj gluperde sa mitomanijama, ostaćeš i ti takav...

Dr

pre 2 meseca

Lekcija za one koji nisu znali kakva smo to "institucija" bili pre 50 godina.

Krali ideje od Lokomotive iz Zagreba koju smo ljubomorno kopirali, menjali boje dresa od utakmice do utakmice jer to niko ne može da nam zabrani pa smo danas crno-žuti po ugledu na još jedan tim iz NDH, trpao nas Rabotnički u sred Beograda.

Do tada nismo imali osvojen ni jedan trofej u SFRJ, Proleter iz Zrenjanina, Radnički sa Crnog krsta i Rabotnički iz Skoplja bili klasa za nas, Zvezda te godine igrala polufinale Kupa Šampiona. Posle par godina ispali smo iz lige, pa nam država sredila da preko leta igramo neku letnju ligu iz koje smo na mufte izborili povratak u prvu ligu, bili i tada državni-vojni projekat.

Da volim maslinasto zelene, ponosno kažem svima....
(Napred maslinasto zeleni, 02. mart 2024 09:24)

Procitajte pazljivo ovo. Klasican psiholoski slucaj kompleksa nize vrednosti. Iz udzbenika.

C i n i k

pre 2 meseca

Kako, čemu? Pa od 800 godina slavne srpske istorije, 500 godina su Srbi bili pod Turcima.
(neko, 02. mart 2024 10:29)


Sto se trudis toliko da budes budala?

B.Živković

pre 2 meseca

Bila su to neka druga vremena, maslinasto-zelena je bila simbol tadašnje JNA, koju sam ja i većina mojih drugova služila (osim nesposobnih). Partizan je zaista izgubio status prvoligaša u čuvenoj sarajevskoj Skenderiji protiv Oriolika iz Slavonskog broda, ali sistem takmičenja je bio takav da je Druga liga igrana leti i Partizan se ekspresno vratio u Prvu ligu. Sledeće sezone je u Partizan iz Čačka došao Dragan Kićanović, a sve ostalo je istorija. Sportski pozdrav!

realno...

pre 2 meseca

Nije ovo slučajno, sramota da se neko "igra" sa brendom crno belog dresa. Pošto se zna čija je to bila ideja 1972. bilo bi dobro da se zna i čija je ovo.
(Viee, 02. mart 2024 09:21)

nema većeg blama od kada ste delili knjigu "dok partizan bitke bije hrvatski se barjak vije"

miško

pre 2 meseca

Partizan je bio jedini klub u Srbiji crno beli, obratite pažnju koji timovi i u kojim državama imaju te boje i videćete da su to bile uglavnom bivše fašističke zemlje, Nemačka, Austrija, Italija Španija. U Južnoj Americi takođe.Crveno plavi dresovi su izvorno Partizanovi. Zvezda je prva formirana i uzela je crveno bele, Partizan crveno plave i OFK plavo bele sve boje naše zastave.Juventus je poklonio crno bele dresove.

Pera-Minhen

pre 2 meseca

Da volim maslinasto zelene, ponosno kažem svima....
(Napred maslinasto zeleni, 2. mart 2024 09:24)
Pretpostavljam da ti komsija dolazi u kucu kad ti nisi tu pa si zato nervozan.

Karaburac

pre 2 meseca

Ko vam je promenio boje u crno-bele ?
(Ljubisa livac, 2. mart 2024 10:30) # Link komentara

Juventus, kada je iigrao neku prijateljsku sa Partizano u Beogradu. U znak zahvalnosti ljudi doneli nekoliko garnitura crno belih dresova. Ovima se dopali i tako je krenulo.
Sta sve vama u glavi ima sacuvaj me Boze.

B.Živković

pre 2 meseca

Što se tiče košarke 1972. mi je ostala u sećanju po jednoj drugoj utakmici, C.Zvezda-Simental. Ne po rezultatu već po incidentu. Ljut što je smatrao da su oštećeni, Amerikanac u dresu Simentala Art Keni pri kraju utakmice počeo je da mlati sve redom, od igrača Zvezde, sudija, tadašnjih redara, milicajaca, sve do pojedinaca iz publike. Na kraju su ga jedva izveli iz hale. Jedino se ne sećam da li je i koliko kažnjen. Sportski pozdrav!

aman

pre 2 meseca

Nije ovo slučajno, sramota da se neko "igra" sa brendom crno belog dresa. Pošto se zna čija je to bila ideja 1972. bilo bi dobro da se zna i čija je ovo.
(Viee, 02. mart 2024 09:21)

kakav crni brend ,KK partizan je tih godina bio sprdnja uvek bio.

Dule

pre 2 meseca

Ubiše se navijači Crvene Zvezde u komentarima da dokažu da je pazi sad, Partizan komunistički i jugoslovenski klub. Za nas sa strane je i Zvezda komunistički i jugoslovenski klub, i nikakva povampirenja posle Arkana vam to neće obrisati, bolje da se ponosite time umesto što zamerate Partizanu.

ju ju

pre 2 meseca

@izdali su osnivaca koji je voleo crne
(lokos, 02. mart 2024 09:37)

Koliko ti decko pojma nemas. Vas osnivac Komar je voleo crne. A sa druge strane imate o crno beli barjak na severu. pa i cetnici su bili crni. Ali nek si rekao IdeJa momce.

Deda

pre 2 meseca

Kako beše ono njihovo!?!?! Jedan grb, jedne boje, jedno ime!!!
"Cepter"
"Crveno-plava, zelena, crno-bela"
"partizanIgokea"
(zvezdaš, 02. mart 2024 09:44)

Mislim da nemas pravo glasa. Vi ste svoje boje, ime i grb prodali za sicu. Nemate ih vise.

Srđan

pre 2 meseca

Prelepo!
Treba napraviti još neku kombinaciju boja. Pogledajte NBA. Svaki klub ima pet-šest kombinacija boja dresova nezavisno od osnovnih boja. Svetski je trend da klubovi (pa i reprezentacije) u skoro svim sportovima igraju u dresovima različitih boja. Boje Partizana su crno-bele i to tako ostaje, ali boje dresova treba menjati, baš je dobro.

bostanseltiks

pre 2 meseca

Ovde se 'ladno javljaju limenke ciji klub je Coki ugasio i privatizovao, bukvalno vam ugaosio klub i preuzeo i vi se javljate da nekome nesto kazete-jako ste smesni!!!

C i n i k

pre 2 meseca

Lepo osvezenje.
Inace mogu i da cestitam ljudima u Partizanu na inventivnosti jer je poznato da su u SRB dozvoljene samo crvena i eventualno bela boja, kao da se ne zna da postoje i neke druge nijanse i boje..

zvezdaš

pre 2 meseca

Kako beše ono njihovo!?!?! Jedan grb, jedne boje, jedno ime!!!
"Cepter"
"Crveno-plava, zelena, crno-bela"
"partizanIgokea"
(zvezdaš, 02. mart 2024 09:44)

Mislim da nemas pravo glasa. Vi ste svoje boje, ime i grb prodali za sicu. Nemate ih vise.
(Deda

Mi prodali?! Samo u vašim ludim mozgivima. A to je direktno proizašlo baš iz toga što ste vi ti koji su bukvalno prodavali sve to što sam naveo!!!!
Da ti ponovim pošto ne razumeš!!
Grb ste prodali Cepteru, i on vam je SKROZ PROMENIO isti!!!
Za boje ste se prodali tako što vam je Juventus na nekom turniru(ili utakmici, nisam baš siguran) dao svoju garnituru jer ste svoju bili zaboravili !!!!
Ime ste prodali Igokei kada ste bili u blokadi i zabrani igranja svih takmičenja zbog ogromnih dugovanja prema svime i svakome!!!
Jesi li sada razumeo?

Alex81

pre 2 meseca

Cuo sam ovu pricu od oca,to je bivsa smb boja koju su nosili vojnici,posto je Partizan vojni klub otud i ta boja dresova.Nije losa prica uvesti i ovu garnituru.

zvezdaš

pre 2 meseca

узгред, звезда је 1945. носила не црвено-беле пруге, као предратна југославија. носила је шаховницу, да ли због друга комара, не знам
(key and peele

Nemoj da lažeš. Zvezda nikada nije nosila šahovnicu. Zvezdini prvi dresovi su bili skroz crveni!!!! To je vaša izmišljotina da bi ste patetično pokušali da sakrijete vašu bruku da su vas osnovali u Zagorju, da vam je prva generacija igrača bila skoro pa cela NDH reprezentacija jer Srbi nisu želeli da igraju za klub i Hrvatske, da vam je Tudman buo predsednik a kasnije i doživotno počasni predsednik i da vam je taj isti Tudjman promenio dresove iz "modeo-crvenih" u crne jer je želeo da izgledate kao vojska predratne NDH kou su zvali crnokošuljaši zbog crne uniforme!!!!
BEZ LAŽI MOLIM.

Richard Fish

pre 2 meseca

@Omaz mnogim zelenim
Koji su igrali kod njih
(Kali the greek, 02. mart 2024 09:17)

Tako je. Nama nikad nije bilo bitno nečija vera, nacija, boja kože... Već kakav je ko čovek.
Al razumem da ne razumeš.

iskreno

pre 2 meseca

Gledano istorijski uz ime možda i ide ova boja maslinasto zelena, ali ovo kao da gledam Unikahu a ne Partizan. Lepi su dresovi i boja je lepa, ali nije za Partizan.
Manje eksperimenata moliću...

urke

pre 2 meseca

Toliko mitomanije i glupih priča dolazi od određenih ljudi ovde, da danas ovi mladi zaista misle da je to tako. Po uzoru dobre kampanje, ti stariji su stvorili priče kako je Partizan osnovan u Hrvatskoj.
Pa ako je Beograd u Hrvatskoj, onda su u pravu. Ja bih ipak rekao da dovoljno znam geografiju.
Jeste tuđman bio i sekretar i predsednik fk Partizan, to niko ne spori. Ali kako su npr vučela i vazura postavljeni od zna se koga, tako je i tuđman u ono vreme. Nisu se ni klub ni navijači tu ništa pitali.
Za kraj poslednja mitomanija od ovih krcunovih je ta da je Partizanu boje odredio tuđman. Partizan je prvu garnituru crno belih dresova dobio od Juventusa 1959 godine i po tom uzoru je i dan danas boja crno bela. Odgovorni za taj deo Partizanove istorije su Stjepan Bobek i Artur Takač.
Nadam se da su panteri nešto naučili iz ovoga, mada znajući njihovu pozamašnu inteligenciju, teško...
(davor_vs, 2. mart 2024 10:58) # Link komentara

Nece biti, Franjo vam je nadenuo skroz crne dresove, pa ste brze bolje menjali i to.
Drugovi Partizani, predpostavljam da znate ko je Miketa Djuric?
Vas legenda.
Citajte sta covek pise o Vasem otimanu igraca u kosarci i kako vas je Franjo postrojavao u 6 ujutru.

Milija

pre 2 meseca

Klub koji je spreman da se namaze svim bojama, sve po potrebi. "Opozicija" :-))))
(Milija, 02. mart 2024 09:27)

Nešto vam izbledela ona crvena zvezda na dresovim, na grbu FKCZ, postala BELA kad igrate u Evropi? Da li je to možda najava promena imena u BELA ZVEZDA ili priprema za opraštanje poreskog duga i drugih dugovanja?
(View, 2. mart 2024 09:47)

Nisam siguran da i sam znas sta si napisao. Dresovi Crvene Zvezde su uvek bili crveno-beli i nikad nece biti druge boje. A vama bas lepo stoji ova zelena, nemam problem da sad malo budete zeleni. Pa posle opet plavo-crveni, pa u krug.

key and peele

pre 2 meseca

Partizan je bio jedini klub u Srbiji crno beli, obratite pažnju koji timovi i u kojim državama imaju te boje i videćete da su to bile uglavnom bivše fašističke zemlje, Nemačka, Austrija, Italija Španija. U Južnoj Americi takođe.Crveno plavi dresovi su izvorno Partizanovi. Zvezda je prva formirana i uzela je crveno bele, Partizan crveno plave i OFK plavo bele sve boje naše zastave.Juventus je poklonio crno bele dresove.
(miško, 02. mart 2024 10:32)

не буди пглу. црно-бела већине клубова долази од нотс каунтија који је најстарији фк на свету. нотс је дао јувентусу а од јувентуса их је потом узела већина па и партизан, након турнеје у латинској америци. жабарима се допало како партизан игра а нама како им стоје боје и то је то

партизан није кмао црвено-плаво због заставе већ јер је почео као војни клуб. војни клубови у земљама совјетске сфере су прављени по моделу цска, а армејци носе - црвено-плаво

партизан је прве дресове добио прављене од падобранских купола, које су нам дате од руса. куполе су биле беле за падобранце, а црвене кад је њима спуштан материјал из ваздуха, ређе плаве. зато је први дрес партизана беле боје. потом су ишле комбинације црвени дрес и плаве гаћице, како се тада шортс звао, или плави дрес а црвене гаћице. касније су мајстори умели да направе микс па је дрес био пола плав, а пола црвен, као што данас носи базел.

јувентус црно-бело носи од 1903. фашизма ни у најави. испало је случајно, њихов играч је био енглез и питали су га може ли да им нађе неке добре дресове тамо, да им се не спира боја. имао је друга у нотингему. ресто је историја

узгред, звезда је 1945. носила не црвено-беле пруге, као предратна југославија. носила је шаховницу, да ли због друга комара, не знам

Urke

pre 2 meseca

https://www.espreso.co.rs/sport/kosarka/220245/zlatna-secanja-legende-partizana-tudjman-nas-je-postrojavao-kicu-i-divca-smo-ukrali-zvezdi-imali-smo-cosica-u-saci-ali-ta-mormonska-crkva-video

Drugovi, da se ne zaboravi.

Urke

pre 2 meseca

Lekcija za one koji nisu znali kakva smo to "institucija" bili pre 50 godina.

Krali ideje od Lokomotive iz Zagreba koju smo ljubomorno kopirali, menjali boje dresa od utakmice do utakmice jer to niko ne može da nam zabrani pa smo danas crno-žuti po ugledu na još jedan tim iz NDH, trpao nas Rabotnički u sred Beograda.

Do tada nismo imali osvojen ni jedan trofej u SFRJ, Proleter iz Zrenjanina, Radnički sa Crnog krsta i Rabotnički iz Skoplja bili klasa za nas, Zvezda te godine igrala polufinale Kupa Šampiona. Posle par godina ispali smo iz lige, pa nam država sredila da preko leta igramo neku letnju ligu iz koje smo na mufte izborili povratak u prvu ligu, bili i tada državni-vojni projekat.

Da volim maslinasto zelene, ponosno kažem svima....


Hahahahahahhahaha..bravo za komentar.

Cak su krali i krilatice od Dinama..
Oni pevala ,,Volim.te mama vise od Dinama,,.
Ovi danas pevaju ,,Volim Zoca vise od oca,,..

ruzni su svi

pre 2 meseca

Nevezano za boje, svi dresovi svih nasih klubova su od katastrofa matrijala i katastrofa dizajna, kada pogledas americke, cak i koledz i bilo koji sport da je u pitanju i ove nase, ove nase kao da su pravili sami kod kuce i lepili sami peglom brojeve i grbove.

neko

pre 2 meseca

Ali čemu taj čisto turski BAKSUZ? Jesu li Srbi još turski robovi?
(Ratko Starić,

Kako, čemu? Pa od 800 godina slavne srpske istorije, 500 godina su Srbi bili pod Turcima.

Viee

pre 2 meseca

Nije ovo slučajno, sramota da se neko "igra" sa brendom crno belog dresa. Pošto se zna čija je to bila ideja 1972. bilo bi dobro da se zna i čija je ovo.

Liberty

pre 2 meseca

Prepisaću komentar koji je pogodio pravo u centar!


Lekcija za one koji nisu znali kakva smo to "institucija" bili pre 50 godina.

Krali ideje od Lokomotive iz Zagreba koju smo ljubomorno kopirali, menjali boje dresa od utakmice do utakmice jer to niko ne može da nam zabrani pa smo danas crno-žuti po ugledu na još jedan tim iz NDH, trpao nas Rabotnički u sred Beograda.

Do tada nismo imali osvojen ni jedan trofej u SFRJ, Proleter iz Zrenjanina, Radnički sa Crnog krsta i Rabotnički iz Skoplja bili klasa za nas, Zvezda te godine igrala polufinale Kupa Šampiona. Posle par godina ispali smo iz lige, pa nam država sredila da preko leta igramo neku letnju ligu iz koje smo na mufte izborili povratak u prvu ligu, bili i tada državni-vojni projekat.

Da volim maslinasto zelene, ponosno kažem svima....
(Napred maslinasto zeleni, 02. mart 2024 09:24)

urke

pre 2 meseca

Pusti to, sta je bilo sa Kicanovicem, Divcem, Dalipagicem...
To ne spominjes?
Volite da otmete vise nego hleb da jedete.
Imate taj hrvatski gen.
(Urke

...Slavničem!!!!
Nema u tom tekstu ali tu može da se nadoveže još i Djordjević, može da se pogleda i to kako su Danilovića oteli Bosni gde su ga sakrili tako što su ga posllai "na školovanje" u Ameriku na godinu dana samo da Bosna ne bi mogla da ga potpiše!!!!! Ima tu primera koliko hoćeš.
A to je najbolje opisao vrlikan košarke B.Stankivić koji je lepo objasnio šta je partizan još u ono vreme bio i kako su ga doveli iz Zvezde u partizan!!!!
(zvezdaš, 2. mart 2024 15:07) # Link komentara
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

Slazem se.
Sekta ce reci da lazu Bora,Zeravica...svi lazu...samo Ostoja i Zoc govore istinu.

Urke

pre 2 meseca

Klub koji je spreman da se namaze svim bojama, sve po potrebi. "Opozicija" :-))))
(Milija, 02. mart 2024 09:27)

Ulica Stjepana Stupanca....nema dalje.

Sportski pozdrav iz Železnika.

Luka

pre 2 meseca

Da volim maslinasto zelene, ponosno kažem svima....
(Napred maslinasto zeleni, 2. mart 2024 09:24)

Pretpostavljam da ti komsija dolazi u kucu kad ti nisi tu pa si zato nervozan.
(Pera-Minhen, 2. mart 2024 10:41) # Link komentara
Preporučujem(+7)Ne preporučujem (-8)

Da je samo komsija ne bi on ni bio nervozan.

Urke

pre 2 meseca

link
Drugovi, da se ne zaboravi.
(Urke, 2. mart 2024 12:17)

I sta smo videli? Jedno veliko nista.
Otimali smo igrace... Iva Daneua i nije dosao, Kresimira Cosica i nije dosao, Mirzu Delibasica i nije dosao.
Sve same otmice.
(Dusan Uros, 2. mart 2024 12:55) # Link komentara
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

Pusti to, sta je bilo sa Kicanovicem, Divcem, Dalipagicem..
To ne spominjes?
Volite da otmete vise nego hleb da jedete.
Imate taj hrvatski gen.

Миша

pre 2 meseca

@zvezdaš

Дечко, те поклон дресове, Партизан је добио пре 100 година, буквално... То је било аматерско време, и ми нисмо имали неку званичну боју, јер смо војни клуб... То је време комунизма.. Играо си како ти држава каже, у плавим, белим, бордо - плавим дресовима... Тек после смо добили званичну боју црно - белу... Финале против Реала, играли смо у садашњим бојама...

zvezdaš

pre 2 meseca

Pusti to, sta je bilo sa Kicanovicem, Divcem, Dalipagicem...
To ne spominjes?
Volite da otmete vise nego hleb da jedete.
Imate taj hrvatski gen.
(Urke

...Slavničem!!!!
Nema u tom tekstu ali tu može da se nadoveže još i Djordjević, može da se pogleda i to kako su Danilovića oteli Bosni gde su ga sakrili tako što su ga posllai "na školovanje" u Ameriku na godinu dana samo da Bosna ne bi mogla da ga potpiše!!!!! Ima tu primera koliko hoćeš.
A to je najbolje opisao vrlikan košarke B.Stankivić koji je lepo objasnio šta je partizan još u ono vreme bio i kako su ga doveli iz Zvezde u partizan!!!!

neutralni felš

pre 2 meseca

Mislim klub se zove Partizan i crno bela boja . Nema logike . Za Crvenu Zvezdu ima logike da imaju crvene bele dresova ali za Partizan realno nema ama bas nikakve logike za crne dresove ili ti crno bele boje . Mislim cak da zelena boja vise pristaje imenu Partizan .
(kladzom do bola, 02. mart 2024 09:18)

rasprava stara 70 godina.

divide et impera

pre 2 meseca

Raspustite i zatvorite oba komunistička kluiba i osnujte novi srpski klub sa normalnim imenom, nešto slično kao što ima Madrid, Berlin, Paris...

Zufer

pre 2 meseca

Mislim klub se zove Partizan i crno bela boja . Nema logike . Za Crvenu Zvezdu ima logike da imaju crvene bele dresova ali za Partizan realno nema ama bas nikakve logike za crne dresove ili ti crno bele boje . Mislim cak da zelena boja vise pristaje imenu Partizan .
(kladzom do bola, 02. mart 2024 09:18)
Kakve uzrocnoposledicne veze ima ime kluba i boja dresa?Zasto ako je zvezda crvena nisu samo crveni dresovi?Otkud Juventusu crno beli?Otkud Celziju placi,Mancesteru crveni…?

Dusan Uros

pre 2 meseca

link
Drugovi, da se ne zaboravi.
(Urke, 2. mart 2024 12:17)

I sta smo videli? Jedno veliko nista.
Otimali smo igrace... Iva Daneua i nije dosao, Kresimira Cosica i nije dosao, Mirzu Delibasica i nije dosao.
Sve same otmice.

ovan za priplod

pre 2 meseca

Vrati nam zelenu boju , bas je ok . Ono crno bela mi dodje kao odgovor ovima sto su crveno beli . Uvek sam bio za zelene dresove a i grb treba da se malo promeni . Bas je ruzan , ima bas dobrih ideja .

Napred maslinasto zeleni

pre 2 meseca

Lekcija za one koji nisu znali kakva smo to "institucija" bili pre 50 godina.

Krali ideje od Lokomotive iz Zagreba koju smo ljubomorno kopirali, menjali boje dresa od utakmice do utakmice jer to niko ne može da nam zabrani pa smo danas crno-žuti po ugledu na još jedan tim iz NDH, trpao nas Rabotnički u sred Beograda.

Do tada nismo imali osvojen ni jedan trofej u SFRJ, Proleter iz Zrenjanina, Radnički sa Crnog krsta i Rabotnički iz Skoplja bili klasa za nas, Zvezda te godine igrala polufinale Kupa Šampiona. Posle par godina ispali smo iz lige, pa nam država sredila da preko leta igramo neku letnju ligu iz koje smo na mufte izborili povratak u prvu ligu, bili i tada državni-vojni projekat.

Da volim maslinasto zelene, ponosno kažem svima....

Dejan CZ

pre 2 meseca

Po uzoru na ZG Lokomotivu...i u nk klubu taj im je bio uzor odakle su dovodili igrače...Povijest kluba je takva.
Zelena boja je odabrana zbog Zagorja zelenog...

View

pre 2 meseca

Klub koji je spreman da se namaze svim bojama, sve po potrebi. "Opozicija" :-))))
(Milija, 02. mart 2024 09:27)

Nešto vam izbledela ona crvena zvezda na dresovim, na grbu FKCZ, postala BELA kad igrate u Evropi? Da li je to možda najava promena imena u BELA ZVEZDA ili priprema za opraštanje poreskog duga i drugih dugovanja?

aman

pre 2 meseca

Nije ovo slučajno, sramota da se neko "igra" sa brendom crno belog dresa. Pošto se zna čija je to bila ideja 1972. bilo bi dobro da se zna i čija je ovo.
(Viee, 02. mart 2024 09:21)

kakav crni brend ,KK partizan je tih godina bio sprdnja uvek bio.

davor_vs

pre 2 meseca

Toliko mitomanije i glupih priča dolazi od određenih ljudi ovde, da danas ovi mladi zaista misle da je to tako. Po uzoru dobre kampanje, ti stariji su stvorili priče kako je Partizan osnovan u Hrvatskoj.
Pa ako je Beograd u Hrvatskoj, onda su u pravu. Ja bih ipak rekao da dovoljno znam geografiju.
Jeste tuđman bio i sekretar i predsednik fk Partizan, to niko ne spori. Ali kako su npr vučela i vazura postavljeni od zna se koga, tako je i tuđman u ono vreme. Nisu se ni klub ni navijači tu ništa pitali.
Za kraj poslednja mitomanija od ovih krcunovih je ta da je Partizanu boje odredio tuđman. Partizan je prvu garnituru crno belih dresova dobio od Juventusa 1959 godine i po tom uzoru je i dan danas boja crno bela. Odgovorni za taj deo Partizanove istorije su Stjepan Bobek i Artur Takač.
Nadam se da su panteri nešto naučili iz ovoga, mada znajući njihovu pozamašnu inteligenciju, teško...

kladzom do bola

pre 2 meseca

Mislim klub se zove Partizan i crno bela boja . Nema logike . Za Crvenu Zvezdu ima logike da imaju crvene bele dresova ali za Partizan realno nema ama bas nikakve logike za crne dresove ili ti crno bele boje . Mislim cak da zelena boja vise pristaje imenu Partizan .

realno...

pre 2 meseca

Nije ovo slučajno, sramota da se neko "igra" sa brendom crno belog dresa. Pošto se zna čija je to bila ideja 1972. bilo bi dobro da se zna i čija je ovo.
(Viee, 02. mart 2024 09:21)

nema većeg blama od kada ste delili knjigu "dok partizan bitke bije hrvatski se barjak vije"

Viee

pre 2 meseca

Nije ovo slučajno, sramota da se neko "igra" sa brendom crno belog dresa. Pošto se zna čija je to bila ideja 1972. bilo bi dobro da se zna i čija je ovo.

neko

pre 2 meseca

Ali čemu taj čisto turski BAKSUZ? Jesu li Srbi još turski robovi?
(Ratko Starić,

Kako, čemu? Pa od 800 godina slavne srpske istorije, 500 godina su Srbi bili pod Turcima.

miško

pre 2 meseca

Partizan je bio jedini klub u Srbiji crno beli, obratite pažnju koji timovi i u kojim državama imaju te boje i videćete da su to bile uglavnom bivše fašističke zemlje, Nemačka, Austrija, Italija Španija. U Južnoj Americi takođe.Crveno plavi dresovi su izvorno Partizanovi. Zvezda je prva formirana i uzela je crveno bele, Partizan crveno plave i OFK plavo bele sve boje naše zastave.Juventus je poklonio crno bele dresove.

Liberty

pre 2 meseca

Prepisaću komentar koji je pogodio pravo u centar!


Lekcija za one koji nisu znali kakva smo to "institucija" bili pre 50 godina.

Krali ideje od Lokomotive iz Zagreba koju smo ljubomorno kopirali, menjali boje dresa od utakmice do utakmice jer to niko ne može da nam zabrani pa smo danas crno-žuti po ugledu na još jedan tim iz NDH, trpao nas Rabotnički u sred Beograda.

Do tada nismo imali osvojen ni jedan trofej u SFRJ, Proleter iz Zrenjanina, Radnički sa Crnog krsta i Rabotnički iz Skoplja bili klasa za nas, Zvezda te godine igrala polufinale Kupa Šampiona. Posle par godina ispali smo iz lige, pa nam država sredila da preko leta igramo neku letnju ligu iz koje smo na mufte izborili povratak u prvu ligu, bili i tada državni-vojni projekat.

Da volim maslinasto zelene, ponosno kažem svima....
(Napred maslinasto zeleni, 02. mart 2024 09:24)

Urke

pre 2 meseca

Lekcija za one koji nisu znali kakva smo to "institucija" bili pre 50 godina.

Krali ideje od Lokomotive iz Zagreba koju smo ljubomorno kopirali, menjali boje dresa od utakmice do utakmice jer to niko ne može da nam zabrani pa smo danas crno-žuti po ugledu na još jedan tim iz NDH, trpao nas Rabotnički u sred Beograda.

Do tada nismo imali osvojen ni jedan trofej u SFRJ, Proleter iz Zrenjanina, Radnički sa Crnog krsta i Rabotnički iz Skoplja bili klasa za nas, Zvezda te godine igrala polufinale Kupa Šampiona. Posle par godina ispali smo iz lige, pa nam država sredila da preko leta igramo neku letnju ligu iz koje smo na mufte izborili povratak u prvu ligu, bili i tada državni-vojni projekat.

Da volim maslinasto zelene, ponosno kažem svima....


Hahahahahahhahaha..bravo za komentar.

Cak su krali i krilatice od Dinama..
Oni pevala ,,Volim.te mama vise od Dinama,,.
Ovi danas pevaju ,,Volim Zoca vise od oca,,..

Pera-Minhen

pre 2 meseca

Da volim maslinasto zelene, ponosno kažem svima....
(Napred maslinasto zeleni, 2. mart 2024 09:24)
Pretpostavljam da ti komsija dolazi u kucu kad ti nisi tu pa si zato nervozan.

Karaburac

pre 2 meseca

Ko vam je promenio boje u crno-bele ?
(Ljubisa livac, 2. mart 2024 10:30) # Link komentara

Juventus, kada je iigrao neku prijateljsku sa Partizano u Beogradu. U znak zahvalnosti ljudi doneli nekoliko garnitura crno belih dresova. Ovima se dopali i tako je krenulo.
Sta sve vama u glavi ima sacuvaj me Boze.

urke

pre 2 meseca

Toliko mitomanije i glupih priča dolazi od određenih ljudi ovde, da danas ovi mladi zaista misle da je to tako. Po uzoru dobre kampanje, ti stariji su stvorili priče kako je Partizan osnovan u Hrvatskoj.
Pa ako je Beograd u Hrvatskoj, onda su u pravu. Ja bih ipak rekao da dovoljno znam geografiju.
Jeste tuđman bio i sekretar i predsednik fk Partizan, to niko ne spori. Ali kako su npr vučela i vazura postavljeni od zna se koga, tako je i tuđman u ono vreme. Nisu se ni klub ni navijači tu ništa pitali.
Za kraj poslednja mitomanija od ovih krcunovih je ta da je Partizanu boje odredio tuđman. Partizan je prvu garnituru crno belih dresova dobio od Juventusa 1959 godine i po tom uzoru je i dan danas boja crno bela. Odgovorni za taj deo Partizanove istorije su Stjepan Bobek i Artur Takač.
Nadam se da su panteri nešto naučili iz ovoga, mada znajući njihovu pozamašnu inteligenciju, teško...
(davor_vs, 2. mart 2024 10:58) # Link komentara

Nece biti, Franjo vam je nadenuo skroz crne dresove, pa ste brze bolje menjali i to.
Drugovi Partizani, predpostavljam da znate ko je Miketa Djuric?
Vas legenda.
Citajte sta covek pise o Vasem otimanu igraca u kosarci i kako vas je Franjo postrojavao u 6 ujutru.

Dr

pre 2 meseca

Lekcija za one koji nisu znali kakva smo to "institucija" bili pre 50 godina.

Krali ideje od Lokomotive iz Zagreba koju smo ljubomorno kopirali, menjali boje dresa od utakmice do utakmice jer to niko ne može da nam zabrani pa smo danas crno-žuti po ugledu na još jedan tim iz NDH, trpao nas Rabotnički u sred Beograda.

Do tada nismo imali osvojen ni jedan trofej u SFRJ, Proleter iz Zrenjanina, Radnički sa Crnog krsta i Rabotnički iz Skoplja bili klasa za nas, Zvezda te godine igrala polufinale Kupa Šampiona. Posle par godina ispali smo iz lige, pa nam država sredila da preko leta igramo neku letnju ligu iz koje smo na mufte izborili povratak u prvu ligu, bili i tada državni-vojni projekat.

Da volim maslinasto zelene, ponosno kažem svima....
(Napred maslinasto zeleni, 02. mart 2024 09:24)

Procitajte pazljivo ovo. Klasican psiholoski slucaj kompleksa nize vrednosti. Iz udzbenika.

Milija

pre 2 meseca

Klub koji je spreman da se namaze svim bojama, sve po potrebi. "Opozicija" :-))))
(Milija, 02. mart 2024 09:27)

Nešto vam izbledela ona crvena zvezda na dresovim, na grbu FKCZ, postala BELA kad igrate u Evropi? Da li je to možda najava promena imena u BELA ZVEZDA ili priprema za opraštanje poreskog duga i drugih dugovanja?
(View, 2. mart 2024 09:47)

Nisam siguran da i sam znas sta si napisao. Dresovi Crvene Zvezde su uvek bili crveno-beli i nikad nece biti druge boje. A vama bas lepo stoji ova zelena, nemam problem da sad malo budete zeleni. Pa posle opet plavo-crveni, pa u krug.

Urke

pre 2 meseca

Klub koji je spreman da se namaze svim bojama, sve po potrebi. "Opozicija" :-))))
(Milija, 02. mart 2024 09:27)

Ulica Stjepana Stupanca....nema dalje.

Sportski pozdrav iz Železnika.

C i n i k

pre 2 meseca

Kako, čemu? Pa od 800 godina slavne srpske istorije, 500 godina su Srbi bili pod Turcima.
(neko, 02. mart 2024 10:29)


Sto se trudis toliko da budes budala?

zvezdaš

pre 2 meseca

узгред, звезда је 1945. носила не црвено-беле пруге, као предратна југославија. носила је шаховницу, да ли због друга комара, не знам
(key and peele

Nemoj da lažeš. Zvezda nikada nije nosila šahovnicu. Zvezdini prvi dresovi su bili skroz crveni!!!! To je vaša izmišljotina da bi ste patetično pokušali da sakrijete vašu bruku da su vas osnovali u Zagorju, da vam je prva generacija igrača bila skoro pa cela NDH reprezentacija jer Srbi nisu želeli da igraju za klub i Hrvatske, da vam je Tudman buo predsednik a kasnije i doživotno počasni predsednik i da vam je taj isti Tudjman promenio dresove iz "modeo-crvenih" u crne jer je želeo da izgledate kao vojska predratne NDH kou su zvali crnokošuljaši zbog crne uniforme!!!!
BEZ LAŽI MOLIM.

Haha

pre 2 meseca

nema većeg blama od kada ste delili knjigu "dok partizan bitke bije hrvatski se barjak vije"
(realno..., 02. mart 2024 09:39)

Nabio vam Arkan komplekse sa nazivom Delije, preveo vas u islam, pa se sada perete izmišljate franjevci , hrvati, .... mi vam nismo dali to ime, sami ste ga sebi nadnulu?

key and peele

pre 2 meseca

Partizan je bio jedini klub u Srbiji crno beli, obratite pažnju koji timovi i u kojim državama imaju te boje i videćete da su to bile uglavnom bivše fašističke zemlje, Nemačka, Austrija, Italija Španija. U Južnoj Americi takođe.Crveno plavi dresovi su izvorno Partizanovi. Zvezda je prva formirana i uzela je crveno bele, Partizan crveno plave i OFK plavo bele sve boje naše zastave.Juventus je poklonio crno bele dresove.
(miško, 02. mart 2024 10:32)

не буди пглу. црно-бела већине клубова долази од нотс каунтија који је најстарији фк на свету. нотс је дао јувентусу а од јувентуса их је потом узела већина па и партизан, након турнеје у латинској америци. жабарима се допало како партизан игра а нама како им стоје боје и то је то

партизан није кмао црвено-плаво због заставе већ јер је почео као војни клуб. војни клубови у земљама совјетске сфере су прављени по моделу цска, а армејци носе - црвено-плаво

партизан је прве дресове добио прављене од падобранских купола, које су нам дате од руса. куполе су биле беле за падобранце, а црвене кад је њима спуштан материјал из ваздуха, ређе плаве. зато је први дрес партизана беле боје. потом су ишле комбинације црвени дрес и плаве гаћице, како се тада шортс звао, или плави дрес а црвене гаћице. касније су мајстори умели да направе микс па је дрес био пола плав, а пола црвен, као што данас носи базел.

јувентус црно-бело носи од 1903. фашизма ни у најави. испало је случајно, њихов играч је био енглез и питали су га може ли да им нађе неке добре дресове тамо, да им се не спира боја. имао је друга у нотингему. ресто је историја

узгред, звезда је 1945. носила не црвено-беле пруге, као предратна југославија. носила је шаховницу, да ли због друга комара, не знам

zvezdaš

pre 2 meseca

Kako beše ono njihovo!?!?! Jedan grb, jedne boje, jedno ime!!!
"Cepter"
"Crveno-plava, zelena, crno-bela"
"partizanIgokea"
(zvezdaš, 02. mart 2024 09:44)

Mislim da nemas pravo glasa. Vi ste svoje boje, ime i grb prodali za sicu. Nemate ih vise.
(Deda

Mi prodali?! Samo u vašim ludim mozgivima. A to je direktno proizašlo baš iz toga što ste vi ti koji su bukvalno prodavali sve to što sam naveo!!!!
Da ti ponovim pošto ne razumeš!!
Grb ste prodali Cepteru, i on vam je SKROZ PROMENIO isti!!!
Za boje ste se prodali tako što vam je Juventus na nekom turniru(ili utakmici, nisam baš siguran) dao svoju garnituru jer ste svoju bili zaboravili !!!!
Ime ste prodali Igokei kada ste bili u blokadi i zabrani igranja svih takmičenja zbog ogromnih dugovanja prema svime i svakome!!!
Jesi li sada razumeo?

C i n i k

pre 2 meseca

Lepo osvezenje.
Inace mogu i da cestitam ljudima u Partizanu na inventivnosti jer je poznato da su u SRB dozvoljene samo crvena i eventualno bela boja, kao da se ne zna da postoje i neke druge nijanse i boje..

bostanseltiks

pre 2 meseca

Ovde se 'ladno javljaju limenke ciji klub je Coki ugasio i privatizovao, bukvalno vam ugaosio klub i preuzeo i vi se javljate da nekome nesto kazete-jako ste smesni!!!

divide et impera

pre 2 meseca

Raspustite i zatvorite oba komunistička kluiba i osnujte novi srpski klub sa normalnim imenom, nešto slično kao što ima Madrid, Berlin, Paris...

Luka

pre 2 meseca

Da volim maslinasto zelene, ponosno kažem svima....
(Napred maslinasto zeleni, 2. mart 2024 09:24)

Pretpostavljam da ti komsija dolazi u kucu kad ti nisi tu pa si zato nervozan.
(Pera-Minhen, 2. mart 2024 10:41) # Link komentara
Preporučujem(+7)Ne preporučujem (-8)

Da je samo komsija ne bi on ni bio nervozan.

Deda

pre 2 meseca

Kako beše ono njihovo!?!?! Jedan grb, jedne boje, jedno ime!!!
"Cepter"
"Crveno-plava, zelena, crno-bela"
"partizanIgokea"
(zvezdaš, 02. mart 2024 09:44)

Mislim da nemas pravo glasa. Vi ste svoje boje, ime i grb prodali za sicu. Nemate ih vise.

iskreno

pre 2 meseca

izdali su osnivaca koji je voleo crne
(lokos, 02. mart 2024 09:37)

A ti znaš ko je osnivač i koje su prvobitne bile boje kluba?
Slušaš neke nebuloze umesto da uđeš na google i pokušaš da naučiš nešto. Samo ti slušaj gluperde sa mitomanijama, ostaćeš i ti takav...

Urke

pre 2 meseca

https://www.espreso.co.rs/sport/kosarka/220245/zlatna-secanja-legende-partizana-tudjman-nas-je-postrojavao-kicu-i-divca-smo-ukrali-zvezdi-imali-smo-cosica-u-saci-ali-ta-mormonska-crkva-video

Drugovi, da se ne zaboravi.

Bože gospode...

pre 2 meseca

Maslinasto zelena, to me podseća, onda kad sam bio vojnik, kako si me volela... Ma lepi su nema šta, a i asociraju na je ne a!

Urke

pre 2 meseca

link
Drugovi, da se ne zaboravi.
(Urke, 2. mart 2024 12:17)

I sta smo videli? Jedno veliko nista.
Otimali smo igrace... Iva Daneua i nije dosao, Kresimira Cosica i nije dosao, Mirzu Delibasica i nije dosao.
Sve same otmice.
(Dusan Uros, 2. mart 2024 12:55) # Link komentara
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

Pusti to, sta je bilo sa Kicanovicem, Divcem, Dalipagicem..
To ne spominjes?
Volite da otmete vise nego hleb da jedete.
Imate taj hrvatski gen.

Po šumama i gorama...

pre 2 meseca

Ma slikajte se svi... dresovi su super interesantni kao rezervna kombinacija kada vam gostuje crno bela ekipa (u košarci gosti diktiraju dres). Meni je skroz ok, a Partizanovac sam 40 godina. Ne bih menjao crno belu nikad, a za rezervu, što neko napisa, pre ima veze zelena sa partizanima nego crno bela.

ju ju

pre 2 meseca

@izdali su osnivaca koji je voleo crne
(lokos, 02. mart 2024 09:37)

Koliko ti decko pojma nemas. Vas osnivac Komar je voleo crne. A sa druge strane imate o crno beli barjak na severu. pa i cetnici su bili crni. Ali nek si rekao IdeJa momce.

urke

pre 2 meseca

Pusti to, sta je bilo sa Kicanovicem, Divcem, Dalipagicem...
To ne spominjes?
Volite da otmete vise nego hleb da jedete.
Imate taj hrvatski gen.
(Urke

...Slavničem!!!!
Nema u tom tekstu ali tu može da se nadoveže još i Djordjević, može da se pogleda i to kako su Danilovića oteli Bosni gde su ga sakrili tako što su ga posllai "na školovanje" u Ameriku na godinu dana samo da Bosna ne bi mogla da ga potpiše!!!!! Ima tu primera koliko hoćeš.
A to je najbolje opisao vrlikan košarke B.Stankivić koji je lepo objasnio šta je partizan još u ono vreme bio i kako su ga doveli iz Zvezde u partizan!!!!
(zvezdaš, 2. mart 2024 15:07) # Link komentara
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

Slazem se.
Sekta ce reci da lazu Bora,Zeravica...svi lazu...samo Ostoja i Zoc govore istinu.

Dule

pre 2 meseca

Ubiše se navijači Crvene Zvezde u komentarima da dokažu da je pazi sad, Partizan komunistički i jugoslovenski klub. Za nas sa strane je i Zvezda komunistički i jugoslovenski klub, i nikakva povampirenja posle Arkana vam to neće obrisati, bolje da se ponosite time umesto što zamerate Partizanu.

Srđan

pre 2 meseca

Prelepo!
Treba napraviti još neku kombinaciju boja. Pogledajte NBA. Svaki klub ima pet-šest kombinacija boja dresova nezavisno od osnovnih boja. Svetski je trend da klubovi (pa i reprezentacije) u skoro svim sportovima igraju u dresovima različitih boja. Boje Partizana su crno-bele i to tako ostaje, ali boje dresova treba menjati, baš je dobro.

Zufer

pre 2 meseca

Mislim klub se zove Partizan i crno bela boja . Nema logike . Za Crvenu Zvezdu ima logike da imaju crvene bele dresova ali za Partizan realno nema ama bas nikakve logike za crne dresove ili ti crno bele boje . Mislim cak da zelena boja vise pristaje imenu Partizan .
(kladzom do bola, 02. mart 2024 09:18)
Kakve uzrocnoposledicne veze ima ime kluba i boja dresa?Zasto ako je zvezda crvena nisu samo crveni dresovi?Otkud Juventusu crno beli?Otkud Celziju placi,Mancesteru crveni…?

Richard Fish

pre 2 meseca

@Omaz mnogim zelenim
Koji su igrali kod njih
(Kali the greek, 02. mart 2024 09:17)

Tako je. Nama nikad nije bilo bitno nečija vera, nacija, boja kože... Već kakav je ko čovek.
Al razumem da ne razumeš.

ovan za priplod

pre 2 meseca

Vrati nam zelenu boju , bas je ok . Ono crno bela mi dodje kao odgovor ovima sto su crveno beli . Uvek sam bio za zelene dresove a i grb treba da se malo promeni . Bas je ruzan , ima bas dobrih ideja .

Dusan Uros

pre 2 meseca

link
Drugovi, da se ne zaboravi.
(Urke, 2. mart 2024 12:17)

I sta smo videli? Jedno veliko nista.
Otimali smo igrace... Iva Daneua i nije dosao, Kresimira Cosica i nije dosao, Mirzu Delibasica i nije dosao.
Sve same otmice.

zvezdaš

pre 2 meseca

Pusti to, sta je bilo sa Kicanovicem, Divcem, Dalipagicem...
To ne spominjes?
Volite da otmete vise nego hleb da jedete.
Imate taj hrvatski gen.
(Urke

...Slavničem!!!!
Nema u tom tekstu ali tu može da se nadoveže još i Djordjević, može da se pogleda i to kako su Danilovića oteli Bosni gde su ga sakrili tako što su ga posllai "na školovanje" u Ameriku na godinu dana samo da Bosna ne bi mogla da ga potpiše!!!!! Ima tu primera koliko hoćeš.
A to je najbolje opisao vrlikan košarke B.Stankivić koji je lepo objasnio šta je partizan još u ono vreme bio i kako su ga doveli iz Zvezde u partizan!!!!

B.Živković

pre 2 meseca

Što se tiče košarke 1972. mi je ostala u sećanju po jednoj drugoj utakmici, C.Zvezda-Simental. Ne po rezultatu već po incidentu. Ljut što je smatrao da su oštećeni, Amerikanac u dresu Simentala Art Keni pri kraju utakmice počeo je da mlati sve redom, od igrača Zvezde, sudija, tadašnjih redara, milicajaca, sve do pojedinaca iz publike. Na kraju su ga jedva izveli iz hale. Jedino se ne sećam da li je i koliko kažnjen. Sportski pozdrav!

Alex81

pre 2 meseca

Cuo sam ovu pricu od oca,to je bivsa smb boja koju su nosili vojnici,posto je Partizan vojni klub otud i ta boja dresova.Nije losa prica uvesti i ovu garnituru.

Миша

pre 2 meseca

@zvezdaš

Дечко, те поклон дресове, Партизан је добио пре 100 година, буквално... То је било аматерско време, и ми нисмо имали неку званичну боју, јер смо војни клуб... То је време комунизма.. Играо си како ти држава каже, у плавим, белим, бордо - плавим дресовима... Тек после смо добили званичну боју црно - белу... Финале против Реала, играли смо у садашњим бојама...

neutralni felš

pre 2 meseca

Mislim klub se zove Partizan i crno bela boja . Nema logike . Za Crvenu Zvezdu ima logike da imaju crvene bele dresova ali za Partizan realno nema ama bas nikakve logike za crne dresove ili ti crno bele boje . Mislim cak da zelena boja vise pristaje imenu Partizan .
(kladzom do bola, 02. mart 2024 09:18)

rasprava stara 70 godina.

B.Živković

pre 2 meseca

Bila su to neka druga vremena, maslinasto-zelena je bila simbol tadašnje JNA, koju sam ja i većina mojih drugova služila (osim nesposobnih). Partizan je zaista izgubio status prvoligaša u čuvenoj sarajevskoj Skenderiji protiv Oriolika iz Slavonskog broda, ali sistem takmičenja je bio takav da je Druga liga igrana leti i Partizan se ekspresno vratio u Prvu ligu. Sledeće sezone je u Partizan iz Čačka došao Dragan Kićanović, a sve ostalo je istorija. Sportski pozdrav!

ruzni su svi

pre 2 meseca

Nevezano za boje, svi dresovi svih nasih klubova su od katastrofa matrijala i katastrofa dizajna, kada pogledas americke, cak i koledz i bilo koji sport da je u pitanju i ove nase, ove nase kao da su pravili sami kod kuce i lepili sami peglom brojeve i grbove.

iskreno

pre 2 meseca

Gledano istorijski uz ime možda i ide ova boja maslinasto zelena, ali ovo kao da gledam Unikahu a ne Partizan. Lepi su dresovi i boja je lepa, ali nije za Partizan.
Manje eksperimenata moliću...