Cajkovcki Ilić
pre 5 meseci
Dubai moze da udje ali da plati sve troškove timskih putovanja i lige za sve ucesnike dok igra istu. To je dil, sve ostalo je smešno jer oni nemaju ništa sem para.
Petak, 23.02.2024.
12:40
Dubai bi konačno mogao da dobije franšizu u Evroligi, a elitno takmičenje profitira od toga.
pre 5 meseci
Dubai moze da udje ali da plati sve troškove timskih putovanja i lige za sve ucesnike dok igra istu. To je dil, sve ostalo je smešno jer oni nemaju ništa sem para.
pre 5 meseci
Писао сам у прошлости више пута да је евролига геополитичко-финансијсја организација са неспортским елементима.Али готово увек ми не објаве коментар.Ово је по ко зна који доказ.
pre 5 meseci
Dobrodošli dragi prijatelji
pre 5 meseci
A jel mogu i Kinezi i oni bi dosta platili.
pre 5 meseci
Ово ако се оствари онда није евро лига него евро светска лига брука и срамота
pre 5 meseci
Kakva prilika za srspke klubove i ABA ligu da ucene Evroligu višegodišnjim ugovorom za dva kluba ako hoće da Dubai igra ABA ligu. Da li ljudi shvataju da bez Dubaija nema para u Evroligi a bez ABA lige nema Dubaija u Evroligi jer nema gde drugde da igra. I sve to dok je na čelu Evrolige Srbin Bodiroga! Ali umesto toga imamo jedno zlo od kluba partizan koje koristi sve veze koje ima da uništava drugi klub Zvezdu i u Evroligi i u Srbiji. Nezabeleženo da je jedan klub trošio više energije na prijavljivanje protivnika nego na sebe a sve to još plaća država Srbija. Kad nismo normalan narod tako ćemo i da prođemo na kraju i ostanemo bez mesta u EL a pričaćemo da je zato što nas svi mrze
(partizan državni projekat, 23. februar 2024 16:01)
Kao navijac Partizana voleo bih da, ako je ikako moguce, oba kluba dobiju licencu.
U tom smislu bih ohrabrio sve (kako drzavni vrh koji je zvezdaski, tako i funkcionere Evrolige koji naginju Partizanu) da probaju da izguraju licencu za oba tima.
A ako nije, onda, logicno, navijam da dobije Partizan.
pre 5 meseci
(Liberty, 23. februar 2024 16:54)
1. makabi ne igra kosarkasku ligu na tlu evrope. ne vidim zasto se ne bi napravio presedan i za dubai...
2. evroliga moze sutra da ukine mesto koje dolazi iz aba lige ili da im dodeli tri mesta, tako da partizan i zvezda nemaju moc da ucenjuju bilo koga...
pre 5 meseci
Bolje sutra...
Ako ti tako kažeš, a znas sve ,slažem se sa tobom iako sam Grobar.
pre 5 meseci
@Liberty, 23. februar 2024 16:54
Pouzdano da ti kažem ,ti nisi normalan ...i što bi Željka birao Dubai kad ima toliko boljih trenera i stručnjaka među vama ciganima !
pre 5 meseci
Ovo nije ništa neobično. To je već urađeno sa Igokeom. Klub osnovan 2007. godine, sa sedmog mesta u ABA i obećanih 100 miliona za sledeće 3 godine, dobija prvo Wild Card za Evrokup, a naredne godine i za Evroligu, iako to nije izborio na terenu. Pare su uništile tradiciju i sport.
pre 5 meseci
@ Čedomir, 23. februar 2024 16:04
Koji je smisao da Dubai igra u Bg-u ili bilo gde u Evropi? Pisete nebuloze. Pa oni zele u EL da bi kod njih dolazili oni seici i bogatasi da gledaju, ako bi igrali van svog grada i drzave onda nemaju nikakav interes da igraju
(xXx, 23. februar 2024 16:22)
Normalno da ce EL igrati kod kuce, ali ce morati i da imaju neku drugu postavu za ABA. Ta druga bi mogla biti bazirana u Beogradu ili bilo gde u okolini ABA lige
pre 5 meseci
"Ono što je takođe bitno je da franšiza iz Dubaija ne bi odmah počela da se takmiči u Evroligi, već prvo kroz Evrokup, s ciljem da poraste i ojača pre nego što se priključi elitnoj grupi u narednih šest sezona"
Da poraste i ojaca, hahaha! Kada dovedu sto valja iz Evrolige i par NBA solidnih igraca, osvojice prve sezone Evroligu.
pre 5 meseci
Čedomir, 23. februar 2024 16:04
Koji je smisao da Dubai igra u Bg-u ili bilo gde u Evropi? Pisete nebuloze. Pa oni zele u EL da bi kod njih dolazili oni seici i bogatasi da gledaju, ako bi igrali van svog grada i drzave onda nemaju nikakav interes da igraju
pre 5 meseci
Ne verujem da bi im bio neki preterani problem da iznajme sve što im treba negde u Evropi (npr, kod nas) i da tu budu stacionirani, ako glavni problem bude to putovanje od mesta do mesta zbog utakmica.
I prilično sam siguran da će ovako ili onako ući u EL.
Najiskrenije bih voleo da to ne bude po cenu ispadanja naših klubova, ali mi tu ništa nećemo moći da uradimo, jedino da se nadamo da će neko drugi izvisiti.
Po meni, to je već završena stvar, što bi se reklo: "To ti je završeno!"
pre 5 meseci
1. Ширење евролиге постаје проблем до мјере да ће клубови оправдано морати тражити да играју само то такмичење, без домаћих првенстава. Кад убаце Париз, Лондон, Дубаи, плус два руска клуба, то је већ близу НБА броја клубова, а дупло коло евролиге је већ сад нехумана ствар.
2. Све је то ок, али дај спојије Фиба лигу шампиона и еврокуп, да се направи солидно такмичење, и то би се дало играти, са домаћим играчима и не више од три странца, те би се генерисао квалитет који је тренутно распршен на том другом европском нивоу
pre 5 meseci
Turkisch-Arabic Eurleague
pre 5 meseci
Kraj Evrolige
(Munja, 23. februar 2024 13:05)
I početak EBA - European Basketball Association. Isto kao NBA, dakle liga, nema ispadanja, uvek isti klubovi.
Jedan srpski klub će biti zamoljen da primi licencu i bude u eliti, jer je elita.
Drugi će pisati saopštenja.
pre 5 meseci
Može ko hoće. Daj pare. Zvezda out, Dub. in
(Cv
Trebalo bi vi da brinete. Sećate se kada je Prokom i slični dobijali licence pre vas iako ste vi tvrdili za sebe još tada da ste nekavi Giga, Mega evega...
pre 5 meseci
Kad ulazi Al Hilal i ostala boranija ?
pre 5 meseci
A u NBA sve same zvezde? Dovode igrače iz Finske, Bahama,Kameruna, Češke ..A znaš zašto.Jer se povećava gledanost u tim zemljama a onda kupuju TV prava
(Goran, 23. februar 2024 15:52)
To jeste tako. Rijetko bi koji bijelac gledao NBA da nije toga. Mada manje je kvalitetnih crnih igraca, pogotovo americkih, i njihova djeca se ne loze vise na to. Ranije il je u getu pikao basket il je bio u nekoj bandi, a dosta puta i oboje. Danas vise za nekom konzolom po cijeli dan.
pre 5 meseci
A zasto moraju blizanci da dobiju A licencu, zašto ne Buducnost? Da vam nema države Buducnost i Olimpija bi vas kantali dje stignu.
pre 5 meseci
živo me interesuje sastav tog tima...
pre 5 meseci
Zvezda i Partizan su u bivšoj Jugi ono što je Dubai danas. Pola vijeka kupuju sve sto valja jer imaju najviše para. A najviše para imaju jer država sipa samo u njih. A sad kad neko drugi to uradi problem je.
pre 5 meseci
Dobro rešenje. Ovo bi trebalo da znači da će narednu godinu igrati i Partizan i CZ najjače evropsko takmičenje. Narednu sezonu iskoristiti i napraviti respektabilne timove i rigorozno kažnjavati za slučaj da bilo šta uleti u teren ili oko terena. Pod uslovom da oba kluba igraju i sledeće sezone u EL, čelnici oba kluba nek se ne bave onim drugim, već neka učine sve što je potrebno i izbore se za licencu od 3 ili 5 godina, ako to već navodno ne mogu ove godine. Sportski pozdrav !
pre 5 meseci
Sobranie, a ko to nije drzavni klub? Pa Dubai prvi daje pare od drzave. Grcki brdovlasnici ne bi postojali da drzava ne stoji iza njih. CSKA klub Armije. Monako klub ruskog tajkuna koji ne bi postojao bez drzave Rusije. Real bez drzave i kralja, Barsa bez Katlunje, Bajer bez Bavarske. Sve drzavni klubovi. To sto oni ne dobijaju pare direktno od drzave, ne znaci da drzava ne stoji iza njih. Zalgiris isto drzavni klub. Makabi ponos Izraela. Ako je problem za Zvezdu i Partizan to sto ih finansira drzava, najmanji je problem da drzava da pare nekom Djokici a Djokica da kao privatnik donaciju za Zvezdu i Partizan. Mozda jedino Asvel nije drzavni klub u celoj EL.
pre 5 meseci
Za - ako dobijemo licence na 5ili6 godina kao i dubai, Zvezda i Partizan.. Sve po zaslugama, konstantnosti.
Partizan ima velike dugove, tako da mozda i ne uspe da osiguta A licencu, ako smo realni i iskreni.
Ali Zvezda ne bi trebalo da ima problem.
(bolje sutra, 23. februar 2024 12:51)
Proveriš APR. Vidiš da je Zvezda prošlu godinu završila u minusu od preko milion evra a da je ukupan dug 7,5 miliona.
pre 5 meseci
Kad,tad.Brate,a kad ti to treba?
pre 5 meseci
niko ne može da zabrani kako će se zvati fmp
pre 5 meseci
Mislim da mi i ostale nacije koje su ulozile toliko truda i rada da razviju ovaj sport treba da se lepo iskljucimo iz svih ovih takmicenja i napravimo svoju ligu. Nije da nismo imali direktore ili generalne sekretare i u fibi i evroligi. Pa da vidimo ko ce da gleda te lige gde se ne nalaze svi najbolji timovi, igraci, treneri.
pre 5 meseci
EKSLUZIVA!
Imam pouzdane informacije na ovu temu!
- Prvo za sve koji ne znaju, da bi KK Dubai igrao Euroligu uslov koji mora da ispuni (između ostalih) je da igra neku od košarkaških liga koje su geografski na tlu Evrope. Tu dolazi na svetlo ABA liga kao takva jer propozicije lige dozvoljavaju da se priključe klubovi bez obzira odakle su ako ispune neke uslove. Ono što je VAŽNO za sve da znaju to je da se takva odluka donosi JEDNOGLASNO u ABA ligi! To dalje znači da saglasnost da KK Dubai igra u ABA ligi a samim tim ispuni uslov da bi igrao i Euroligu moraju da daju KK Crvena Zvezda i KK Partizan!
Sad dolazim do prvih insajderskih informacija koje imam:
Pre izvesnog vremena Dejan Bodiroga i onaj drugi iz Eurolige što ga ne volim su bili u Beogradu i imali razgovore sa rukovodstvom oba naša kluba učesnika Eurolige. Mnogi su tada nagađali da je došao da saopšti da će KK Partizan dobiti A licencu a Crvena Zvezda neće i slično, što su gluposti na nivou intelekta gusenice, prava istina je da je došao da pregovara sa rukovodstvima večitih tj da se cenjka koliko love treba da im se tutne da aminuju da KK Dubai igra ABA ligu. Vreme će nam pokazati kako će glasati naši klubovi za pristanak da se Dubai priključi ABA ligi, ukoliko glasaju ZA, to je direktno u suprotnosti sa interesima oba naša kluba jer tom odlukom više nema prepreka za KK Dubai da igra Euroligu, a to je jedno mesto manje za srpske klubove čak i nakon proširenja Eurolige na 20 klubova koje je u planu. Dakle toliko o ljubavi prema klubu i grbu i koliko ona košta da se glasa za ili protiv, videće se...
Sledeća insajderska informacija koju imam a pouzdana je jeste sledeća:
Dejan Bodiroga je imao razgovor i sa Željkom Obradovićem posebno, učesnik tog razgovora je bio i jedan gospodin koji ima neograničene limite za ispunjavanje cilja a to je KK Dubai u Euroligi. Tada je predočeno Željku koji su planovi i nepristojna ponuda je bačena na sto! Željko je razmotrio i posle dugog razmišljanja prihvatio je ponudu. Željko će biti trener KK Dubai u sezoni 2025/2026, imaće neograničene resurse da sastavi tim po svom ukusu, to će biti najskuplji tim u istoriji Evropske košarke! Tim koji će lagano da osvoji sve što se bude igralo. Cilj je pehar Eurolige naravno ali za Željka veliki značaj ima i to što će napokon moći da naplati Crvenoj Zvezdi u ABA ligi za svu patnju koju je trpeo dok je bio trener KK Partizan, naravno ima tu i ličnih osećanja prema prvom čoveku KKCZ jer ga je taj čovek bukvalno ponižavao na terenu za sve ove godine koliko je proveo Željko u Partizanu.
To su pouzdane informacije i to je ono što se zna i što je sigurno!
Jedina stvar koja se još uvek ne zna je da li će navijači Partizana dočekati Željka aplauzima kada bude gostovao sa KK Dubai u Beogradu u ABA ligi?
Sportski pozdrav!
pre 5 meseci
Dobro rešenje. Ovo bi trebalo da znači da će narednu godinu igrati i Partizan i CZ najjače evropsko takmičenje. Narednu sezonu iskoristiti i napraviti respektabilne timove i rigorozno kažnjavati za slučaj da bilo šta uleti u teren ili oko terena. Pod uslovom da oba kluba igraju i sledeće sezone u EL, čelnici oba kluba nek se ne bave onim drugim, već neka učine sve što je potrebno i izbore se za licencu od 3 ili 5 godina, ako to već navodno ne mogu ove godine. Sportski pozdrav !
(Rango Znicalo, 23. februar 2024 16:40)
Velika je zabluda verovati da takmičarski rezultati utiču na odluke čelnika EL o licencama. Ok, znači verovatno poseta i hajp oko Zvezde i Partizana u EL, ali se tu sve i završava. Da igraju i jedni i drugi fajnal for i to finale opet ne bi bilo garancija da će dobiti A licencu.
pre 5 meseci
Kakva prilika za srspke klubove i ABA ligu da ucene Evroligu višegodišnjim ugovorom za dva kluba ako hoće da Dubai igra ABA ligu. Da li ljudi shvataju da bez Dubaija nema para u Evroligi a bez ABA lige nema Dubaija u Evroligi jer nema gde drugde da igra. I sve to dok je na čelu Evrolige Srbin Bodiroga! Ali umesto toga imamo jedno zlo od kluba partizan koje koristi sve veze koje ima da uništava drugi klub Zvezdu i u Evroligi i u Srbiji. Nezabeleženo da je jedan klub trošio više energije na prijavljivanje protivnika nego na sebe a sve to još plaća država Srbija. Kad nismo normalan narod tako ćemo i da prođemo na kraju i ostanemo bez mesta u EL a pričaćemo da je zato što nas svi mrze
pre 5 meseci
BG ladno četiri EL tima. Zvezda, Makabi, Dubai i Partizan. Ludilo...
(Pazi, 23. februar 2024 14:06)
Polako. Od sledeće sezone samo tri.
Periferija Beograda će imati dva u KLS.
pre 5 meseci
Cuj buni se Makabi!? Komedija.
pre 5 meseci
Ma ko bi rekao da El voli repa, hm.
pre 5 meseci
Dakle, npr. Borac Čačak će leteti u Dubai da bi odigrala utakmicu ABA lige?
pre 5 meseci
To je to što se tiče iole ozbiljne košarke na ,,starom" kontinentu. Ima sve više da ličimo na onaj cirkus iz NBA-a... još i sudije da nam dodju iz košarkaške velesile Omana da nam sude ABA ligu.
(Bole, 23. februar 2024 13:45)
Ja stvarno ne razumem o kavoj vi ozbiljnoj kosarci u EL pricate, pa igraci koji igraju EL su smesni nivo talenta 0 + otpad G_lige i NBA lige. Dovoljno je pogledati rostere ekipa i videti koji su to prosek igraci, a vecina ispodprosecna.
pre 5 meseci
A licenu ni mi ni zvezda necemo videti dokkle god smo drzavni klubovi, shvatote to.
pre 5 meseci
Kad je mogao Macabi, sto nemoze Dubai?
pre 5 meseci
Naravno da se stvara evropska NBA liga. Naravno da će da se stvore franšize, a ne klubovi. Naravno da su u zabludi navijači i Zvezde i Partizana. Za par godina i jedni i drugi moći će da igraju samo u takmičenjima koje organizuje FIBA.
pre 5 meseci
Za Dubai s obe ruke! Kad je cirkus nek bude najveći. I u ABA obavezno da uđu, već vidim derbi kola Dubai Howks - Borac Čačak. Ma ledilo! Što se tiče naših za A licencu, mrka kapa. Verovatno neki ugovor na 2 do tri godine, neka B licenca. Mada koji će i onako Zvezdi EL, ne vole je a i oni ne vole njih, bojkotuješ himnu, gađaš sudije, tankuješ utakmice već 12 godina, večito u zadnja 3, gubiš od zadnja dva redovno. Imaju Oli, rezervni klub, nije problem i da ne igraju. Ajde, ajde, bez ljutnje, ne morate odmah da me streljate. Ovo je samo moje mišljenje, možete jednostavno da se ne složite, nije smak sveta.
pre 5 meseci
Može ko hoće. Daj pare. Zvezda out, Dub. in
pre 5 meseci
Nema A licence dok klubove finansira drzava.
Shvatite to vec jednom, braco Srbi!! :-)
pre 5 meseci
Što im ne dodele odma i dve, tri evrotitule.
pre 5 meseci
Mozda ovo i nije tako lose. U smislu da dovede do ogranicavanja budzeta timova, kao u nba. Oni bi doneli vise novca, sto bi u nekoj kracoj buducnosti moglo da pokrene neke stvari. Jer ovakva el sada je sirotinjska u svakom pogledu u odnosu na fudbal i nba. A to evropska kosarka ne zasluzuje.
pre 5 meseci
Vide se nece zvati Evroliga, nego Dolarliga. Koliko je sve postalo izopaceno govori da nam je ovo normalno, kao- pa dobro. Jos im se daje licenca na sest godina za EL. Samo me zanima za koliko para se prodaje obraz. Sta je sledece, Al Nasr u Ligi sampiona u fudbalu? Zamislite,osvajac Lige sampiona bude Al Nasr iz Saudijske Arabije.
pre 5 meseci
Ja stvarno ne razumem o kavoj vi ozbiljnoj kosarci u EL pricate, pa igraci koji igraju EL su smesni nivo talenta 0 + otpad G_lige i NBA lige. Dovoljno je pogledati rostere ekipa i videti koji su to prosek igraci, a vecina ispodprosecna.
(trn, 23. februar 2024 15:01)
A u NBA sve same zvezde? Dovode igrače iz Finske, Bahama,Kameruna, Češke ..A znaš zašto.Jer se povećava gledanost u tim zemljama a onda kupuju TV prava
pre 5 meseci
Bruka i sramota! Ovo je dokaz da je košarka u nekom 10 planu, novac i puni džepovi su na prvih 9 mesta, evroliga je izgubila svoju car odavno, bolje naši klubovi lš da igraju, le stop
(Goran 14, 23. februar 2024 14:50)
Sport profesionalni a tu je i košarka nije cirkus i zabava za narod.
pre 5 meseci
Najlakše je tako ubaciti pare u klub, dovesti vrhunske igrače, skupog trenera i eto rezultata.
Tako su isto jedan klub iz ABA lige koji je bio u sredini tabele čini mi se 7. mesto, ubacili prvo u evrokup, pa u Evroligu.. Pre toga su naravno ušle pare, dovedena pojačanja sa final foura, iz NBA, skup trener i to je to..
Plastika se brzo progura, kad ima lovu..
(Spale, 23. februar 2024 13:34)
Da bre ,secam se jedne godine su dioeli Makabi u ABA ne bi li ikako prekonuli dominaciju tog kluba(igrali se f4 a ne plej of) a jedne godine su dozvolili da se jedan drugi klub zove slicno kao klub koji nije uopste izborio ABA te sezone. Jedne sezone je taj klub igrao EK a bio je 11 u ABA …pare rade uz politiku….
pre 5 meseci
Trebalo bi UAE primiti i u EU. Evo u CG, ljudi za pare postaju, Crnogorci, pa Srbi i tako u krug.
pre 5 meseci
Najlakše je tako ubaciti pare u klub, dovesti vrhunske igrače, skupog trenera i eto rezultata.
Tako su isto jedan klub iz ABA lige koji je bio u sredini tabele čini mi se 7. mesto, ubacili prvo u evrokup, pa u Evroligu.. Pre toga su naravno ušle pare, dovedena pojačanja sa final foura, iz NBA, skup trener i to je to..
Plastika se brzo progura, kad ima lovu..
(Spale, 23. februar 2024 13:34) # Link komentara
Od te plastike ne mozete da spavate i zivite 30 godina,cak i kada su igrali vrabac djoko salic i bozo djumic....
pre 5 meseci
Da li se taj Dubai uopste negde takmici?ili je novonastao klub,fransiza koja ce se tek negde takmiciti...uglavnom opet ce igraci koji odu tamo reci da nisu samo zbog novca,vec da im se svidja projekat,da hoce da unaprede tamo kosarku...nesto slicno kao fudbaleri i Nadal...bar znam protiv koga cu da navijam.
pre 5 meseci
Bruka i sramota! Ovo je dokaz da je košarka u nekom 10 planu, novac i puni džepovi su na prvih 9 mesta, evroliga je izgubila svoju car odavno, bolje naši klubovi lš da igraju, le stop
pre 5 meseci
Gotovo sigurno sledece sezone ostajemo bez jednog predstavnika,Pariz ce osvojiti EK i eto njih u EL. Vec za 2 god necemo imati predstavnika u EL kad i ovi udju, jedina nada je da se vrate Rusi pa mozda dodje do nekog prosirenja i pravljenja 2 konferencije sto je trenutno naucna fantastika. Daj boze da gresim
pre 5 meseci
Prevelike su to pare da bi se ista polemisalo Kupise pola Engleske lige u fudbalu a ne ovu sirotinju.Realnost danasnjice.
pre 5 meseci
To više nema nikakve veze sa košarkom, evropskom pre svega. Nemam ništa protiv nikoga, odakle god dolazio, ali ovo je dno dna.
pre 5 meseci
Realno, Makabi i ne bi trebao da igra u Evropi, kao i ostali Izraelski klubovi. Geografski im je mesto sa Dubaijem u azijskoj ligi šampiona.
(Salle, 23. februar 2024 13:51)
Ima smisla, velikim delom si u pravu. S druge strane, Izrael je okruzen arhi-neprijateljima, da nije Evrope, sport bi bio iskljucivo zastupljen kada je u pitanju drzavni nivo, kao i smotre reprezentacije. Nikada ne bi mogli da igraju u nekim regionalnim okvirima. Tako da im je Evropa jedina prilika. Kontroverzno, kako god da okrenes, jbg.
pre 5 meseci
Katastrofa, sve se vrti oko para, al već vidim taj Dubai kao PSŽ, kupiće sve najbolje igrače ali nadam se da neće ništa osvojiti... Samo da nam Kari ne uzme Kalinu, Guduru, Micića i Jovića... Sreća pa nije u dobrim odnosima sa Teom i Nedom :)
pre 5 meseci
BG ladno četiri EL tima. Zvezda, Makabi, Dubai i Partizan. Ludilo...
pre 5 meseci
На осталим порталима пише да ће АБА лигу играти у Београду, као и Еврокуп, а не у Дубаи... Тако ће бити прве године, док се не уходају, направе логистику, формирају тим добар и остало.
Ако привуку и спонзоре арапске приде, онда се пројекат развија још више, иде се на више гране.
pre 5 meseci
Koliko smeju stranaca da imaju u rosteru?
pre 5 meseci
Nije mi jasno odkud oni u EL...
Jel to sad znaci da ako UAE ili neka druga drzava da pare onda mogu da igraju i Evropsko prvenstvo u kosarci?
pre 5 meseci
Najlakše je tako ubaciti pare u klub, dovesti vrhunske igrače, skupog trenera i eto rezultata.
Tako su isto jedan klub iz ABA lige koji je bio u sredini tabele čini mi se 7. mesto, ubacili prvo u evrokup, pa u Evroligu.. Pre toga su naravno ušle pare, dovedena pojačanja sa final foura, iz NBA, skup trener i to je to..
Plastika se brzo progura, kad ima lovu..
(Spale, 23. februar 2024 13:34)
Plastika moze, samo metal izgleda nikako da se progura...
pre 5 meseci
Jel se ikad pojavilo ime tog kluba, jel oni uopšte postoje ili tek treba da se osnuju?
pre 5 meseci
verovatno bi igrali 2 utakmice nedeljno u dubaiju pa 2 u evropi. zamisli 4 puta mesecno putujes 8 sati i igras 8 utakmica minimum))
pre 5 meseci
Bravo, cestitke, czvfmp u reciklazu, Partizan -Dubai Evroliga. Tradicija i novac.
pre 5 meseci
Nije mi jasno zbog cega se sav ovaj cirkus i dalje naziva sportom?
Nije samo do Evrolige, u svim sportovima i svim takmicenjima je isto - to je postala industrija, i bitan je jedino profit, dok sportskih motiva vise nema ni u naznakama. Tuga.
Jedino pravo resenje je da se svi globalno vratimo amaterskom sportu, posto ovo sto danas imamo je puko gledanje trulih bogatasa kako trce za nekom loptom (ili slicno) dok glume da to rade iz neke pasije i ljubavi prema sportu, a zapravo, prava uloga im je manipulisanje masama (iako vecina te svoje uloge nije svesna, primetno je da veci deo zastupa "progresivne" stavove, jer su oni jedino i dozvoljeni) i reklama proizvoda i trendova za mega-korporacije, i nista vise. Isto vazi za film, muziku, modu, i sve drugo sto, uz sport, spada u estradu, iliti "industriju zabave". Nesto ce se promeniti tek kada svi mi, kojima je to i namenjeno, prestanemo da odusevljeno konzumiramo sund i kiceraj, mada je to danas gotovo nemoguce.
pre 5 meseci
Ponosan sam na Olimpijakos i Makabi koji su glasali protiv
(aj sad se pomerite, 23. februar 2024 13:23)
Realno, Makabi i ne bi trebao da igra u Evropi, kao i ostali Izraelski klubovi. Geografski im je mesto sa Dubaijem u azijskoj ligi šampiona.
pre 5 meseci
Ovo je definitivan kraj evropske kosarke kakvu smo gledali decenijama unazad,sve ce se svoditi na novac i polako na cirkus kakva je danas NBA LIGA
pre 5 meseci
Koliko znam imamo direktne letove za New York, Chicago i uskoro Miami, pa sto onda i odande ne bi klubovi igrali ABA ligu , imaju direktne letove, nema cimanja ni presedanja po aerodromima. Imamo ako se ne varam i sa Kinom direktan let, eto prave ABA lige. Kad moze Dubai, stoi ne bi i drugi!
pre 5 meseci
Partizan ima velike dugove, tako da mozda i ne uspe da osiguta A licencu, ako smo realni i iskreni.
Ali Zvezda ne bi trebalo da ima problem.
(bolje sutra, 23. februar 2024 12:51)
pretpostavljam da se šališ. Pa zvezda i fmp imaju duplo više dugova od kkp.
pre 5 meseci
Za - ako dobijemo licence na 5ili6 godina kao i dubai, Zvezda i Partizan.. Sve po zaslugama, konstantnosti.
Partizan ima velike dugove, tako da mozda i ne uspe da osiguta A licencu, ako smo realni i iskreni.
Ali Zvezda ne bi trebalo da ima problem.
(bolje sutra, 23. februar 2024 12:51)
Kakve velike dugove ima Partizan? Ako misliš na porez on je zvanično oko 3m evra i po onome što je rečeno do kraja Marta će sve biti isplaćeno.
Svakako porez je totalno nebitan ULEBu već sportka dugovanja tj prema igračima, trenerima itd što Partizan nema. Čak i ta dugovanja nisu toliki problem ukoliko klub ima dogovor sa igračima tj nema nekog nesporazuma.
EL je bitno koliko je klub samoodrziv i koliko profita donosi EL.
Ukoliko bi se u EL dvoumili izmedju Partizana i Zvezde ako "smo realni i iskreni" Zvezda ima minimalne šanse.
pre 5 meseci
Za - ako dobijemo licence na 5ili6 godina kao i dubai, Zvezda i Partizan.. Sve po zaslugama, konstantnosti.
Partizan ima velike dugove, tako da mozda i ne uspe da osiguta A licencu, ako smo realni i iskreni.
Ali Zvezda ne bi trebalo da ima problem.
(bolje sutra, 23. februar 2024 12:51)
Imas dostupne dugove kosarkaskih sekcija Reala i Barse, teraju svi, nije to briga EL. Ja bih se zabrinuo za Zvezdu posle onog capavanja i muljaze prosle godine sa Kampacom. Pozdrav
pre 5 meseci
Posle svega još uvek neki veruju u A licencu, kao zbog neverovatne atmosfere. Pa ne trebaju njima klubovi čije finansiranje zavisi od volje jednog političara.
pre 5 meseci
Ponosan sam na Olimpijakos i Makabi koji su glasali protiv
pre 5 meseci
mani mani mani $$$$
pre 5 meseci
Za - ako dobijemo licence na 5ili6 godina kao i dubai, Zvezda i Partizan.. Sve po zaslugama, konstantnosti.
Partizan ima velike dugove, tako da mozda i ne uspe da osiguta A licencu, ako smo realni i iskreni.
Ali Zvezda ne bi trebalo da ima problem.
(bolje sutra, 23. februar 2024 12:51)
Prvo i Zvezda i Partizan se pitaju jednako kao ti i ja.A drugo,desetogodisnji plasman od 15-17 mesta nije preporuka za A licencu.
pre 5 meseci
Sto jes jes stvarno ovaj klub (koji tek treba da nastane) vise zasluzuje licencu od zvezde i partizana. i sta je zakljucak? pare rodjaci, taj nazovi projekat (namerno ne kazem klub) samo to ima vise od ovih nasih. Hoteli, aerodromi, navijaci, raniji uspesi...to su price za malu decu
pre 5 meseci
Ovo me neodoljivo podseća na period kada je partizan 13 godina igrao Evroligu. Kokodakali su o A livenci, a nju su dobijali Prokomi i slični....E moji grobosi, nadam se da ste najzad ukapirali. Da ne bi ste ispadali glupi više.
pre 5 meseci
Kraj Evrolige
pre 5 meseci
Najlakše je tako ubaciti pare u klub, dovesti vrhunske igrače, skupog trenera i eto rezultata.
Tako su isto jedan klub iz ABA lige koji je bio u sredini tabele čini mi se 7. mesto, ubacili prvo u evrokup, pa u Evroligu.. Pre toga su naravno ušle pare, dovedena pojačanja sa final foura, iz NBA, skup trener i to je to..
Plastika se brzo progura, kad ima lovu..
pre 5 meseci
Pogotvu nakon što je popila kaznu za plaćanje igrača ispod stola, I zbog konstantnog falsifikovanja fin izveštaja. Nemoj zaboraviti užinu kad kreneš u školu.
(hHa, 23. februar 2024 13:16)
Eh da, on je balavac jer ne pominje placanje ispod stola, dok je u KKP pola ekipe prijavljeno na KK Ofy sa sve trenerom. Ekipa ciji trener javno kaze da je kapiten kluba placen van budzeta dok za porezx duguju godinama unazad milionske iznose.
pre 5 meseci
Jedva cekam pa da odmah krenem da navijam za Dubai. Ima da pokupuju sve najbolje i da gaze redom 🤣🤣
pre 5 meseci
Za - ako dobijemo licence na 5ili6 godina kao i dubai, Zvezda i Partizan.. Sve po zaslugama, konstantnosti.
Partizan ima velike dugove, tako da mozda i ne uspe da osiguta A licencu, ako smo realni i iskreni.
Ali Zvezda ne bi trebalo da ima problem.
(bolje sutra, 23. februar 2024 12:51)
realan fmpovac... za sta da dobijete licencu za vaskarku atmosferu i redovno 18 mesto?
pre 5 meseci
Ali Zvezda ne bi trebalo da ima problem.
(bolje sutra, 23. februar 2024 12:51)
Moraš da budeš određeniji. Postoje dva kluba koja se zovu Zvezda. Zvezda Irkutsk i Zvezda Gradačac. Koji od ta dva?
pre 5 meseci
To je to što se tiče iole ozbiljne košarke na ,,starom" kontinentu. Ima sve više da ličimo na onaj cirkus iz NBA-a... još i sudije da nam dodju iz košarkaške velesile Omana da nam sude ABA ligu.
pre 5 meseci
Za - ako dobijemo licence na 5ili6 godina kao i dubai, Zvezda i Partizan.. Sve po zaslugama, konstantnosti.
Partizan ima velike dugove, tako da mozda i ne uspe da osiguta A licencu, ako smo realni i iskreni.
Ali Zvezda ne bi trebalo da ima problem.
(bolje sutra, 23. februar 2024 12:51)
Pogotvu nakon što je popila kaznu za plaćanje igrača ispod stola, I zbog konstantnog falsifikovanja fin izveštaja. Nemoj zaboraviti užinu kad kreneš u školu.
pre 5 meseci
Ali Zvezda ne bi trebalo da ima problem.
(bolje sutra, 23. februar 2024 12:51)
samo vas EL s vremena na vreme blokira da ne mozete da registrujete igrace zbog netransparentnog poslovanja
pre 5 meseci
Jel postoji taj klub?ili?
pre 5 meseci
Pravi se košarkaški cirkus koji nemam nameru da gledam. Ko voli neka uživa u njemu.
pre 5 meseci
@DDF
Ne lupetaj, od početka ovog veka se sve svodilo na novac i onaj ko ga ima najviše je osvajao prestižne trofeje u fudbalu i košarci. Da nije tako nebi ni došli do današnjice gde klubovi koji imaju budžet 15/20 miliona evra ne mogu ni da prismrde tituli u EL dok u fudbalu važi isto za ekipe koje imaju 200 miliona evra budžet. Ljudi tj. gledaoci su najveći razlog svega toga jer su dopustili da se tako nešto desi. U stvari ne treba nigde dalje ići od nas, pogledati rezultate kod nas u košarci i fudbalu i ko je stalno osvajao. A sada kada je došao veći baja u grad nastao je problem i ljudima se ne sviđa jer će neki tamo šeik koji dnevno potroši koliko većina ljudi neće zaraditi za života kupiti sve što može najbolje i verovatno za par godina dominirati. Kako seješ tako i žanješ.
pre 5 meseci
Za - ako dobijemo licence na 5ili6 godina kao i dubai, Zvezda i Partizan.. Sve po zaslugama, konstantnosti.
Partizan ima velike dugove, tako da mozda i ne uspe da osiguta A licencu, ako smo realni i iskreni.
Ali Zvezda ne bi trebalo da ima problem.
pre 5 meseci
Moze, ali liga onda vise nije Evro...
pre 5 meseci
АБА већ има једну франшизу па може и другу.
pre 5 meseci
Hahahahahahahah znaci punteri za 2 sezone otpadaju a mozda vec i sledece!
pre 5 meseci
Koliko se sve pretvorilo u bizniz svedoči činjenica da klubovi koji nisu dostojni ovakvih takmičenja će imati svoje mesto u eliti radi novca...
pre 5 meseci
A za par godina kada pokupuju svim klubovima glavne igrace bice kukanja o finansijskom fer pleju. EL postaje sve smesnija i nezanimljivija. Asvela niko vise i ne prati o Londonu necu ni da pricam,ali to je kada para pokuca na vrata sport izlazi na prozor.
pre 5 meseci
Ponosan sam na Olimpijakos i Makabi koji su glasali protiv
pre 5 meseci
Za - ako dobijemo licence na 5ili6 godina kao i dubai, Zvezda i Partizan.. Sve po zaslugama, konstantnosti.
Partizan ima velike dugove, tako da mozda i ne uspe da osiguta A licencu, ako smo realni i iskreni.
Ali Zvezda ne bi trebalo da ima problem.
(bolje sutra, 23. februar 2024 12:51)
Pogotvu nakon što je popila kaznu za plaćanje igrača ispod stola, I zbog konstantnog falsifikovanja fin izveštaja. Nemoj zaboraviti užinu kad kreneš u školu.
pre 5 meseci
Ovo je definitivan kraj evropske kosarke kakvu smo gledali decenijama unazad,sve ce se svoditi na novac i polako na cirkus kakva je danas NBA LIGA
pre 5 meseci
Koliko znam imamo direktne letove za New York, Chicago i uskoro Miami, pa sto onda i odande ne bi klubovi igrali ABA ligu , imaju direktne letove, nema cimanja ni presedanja po aerodromima. Imamo ako se ne varam i sa Kinom direktan let, eto prave ABA lige. Kad moze Dubai, stoi ne bi i drugi!
pre 5 meseci
BG ladno četiri EL tima. Zvezda, Makabi, Dubai i Partizan. Ludilo...
pre 5 meseci
Za - ako dobijemo licence na 5ili6 godina kao i dubai, Zvezda i Partizan.. Sve po zaslugama, konstantnosti.
Partizan ima velike dugove, tako da mozda i ne uspe da osiguta A licencu, ako smo realni i iskreni.
Ali Zvezda ne bi trebalo da ima problem.
(bolje sutra, 23. februar 2024 12:51)
Prvo i Zvezda i Partizan se pitaju jednako kao ti i ja.A drugo,desetogodisnji plasman od 15-17 mesta nije preporuka za A licencu.
pre 5 meseci
Partizan ima velike dugove, tako da mozda i ne uspe da osiguta A licencu, ako smo realni i iskreni.
Ali Zvezda ne bi trebalo da ima problem.
(bolje sutra, 23. februar 2024 12:51)
pretpostavljam da se šališ. Pa zvezda i fmp imaju duplo više dugova od kkp.
pre 5 meseci
To više nema nikakve veze sa košarkom, evropskom pre svega. Nemam ništa protiv nikoga, odakle god dolazio, ali ovo je dno dna.
pre 5 meseci
Prevelike su to pare da bi se ista polemisalo Kupise pola Engleske lige u fudbalu a ne ovu sirotinju.Realnost danasnjice.
pre 5 meseci
Moze, ali liga onda vise nije Evro...
pre 5 meseci
Koliko se sve pretvorilo u bizniz svedoči činjenica da klubovi koji nisu dostojni ovakvih takmičenja će imati svoje mesto u eliti radi novca...
pre 5 meseci
Koliko smeju stranaca da imaju u rosteru?
pre 5 meseci
Kraj Evrolige
pre 5 meseci
Ponosan sam na Olimpijakos i Makabi koji su glasali protiv
(aj sad se pomerite, 23. februar 2024 13:23)
Realno, Makabi i ne bi trebao da igra u Evropi, kao i ostali Izraelski klubovi. Geografski im je mesto sa Dubaijem u azijskoj ligi šampiona.
pre 5 meseci
Nije mi jasno odkud oni u EL...
Jel to sad znaci da ako UAE ili neka druga drzava da pare onda mogu da igraju i Evropsko prvenstvo u kosarci?
pre 5 meseci
A za par godina kada pokupuju svim klubovima glavne igrace bice kukanja o finansijskom fer pleju. EL postaje sve smesnija i nezanimljivija. Asvela niko vise i ne prati o Londonu necu ni da pricam,ali to je kada para pokuca na vrata sport izlazi na prozor.
pre 5 meseci
Ali Zvezda ne bi trebalo da ima problem.
(bolje sutra, 23. februar 2024 12:51)
Moraš da budeš određeniji. Postoje dva kluba koja se zovu Zvezda. Zvezda Irkutsk i Zvezda Gradačac. Koji od ta dva?
pre 5 meseci
Jel postoji taj klub?ili?
pre 5 meseci
Katastrofa, sve se vrti oko para, al već vidim taj Dubai kao PSŽ, kupiće sve najbolje igrače ali nadam se da neće ništa osvojiti... Samo da nam Kari ne uzme Kalinu, Guduru, Micića i Jovića... Sreća pa nije u dobrim odnosima sa Teom i Nedom :)
pre 5 meseci
Za - ako dobijemo licence na 5ili6 godina kao i dubai, Zvezda i Partizan.. Sve po zaslugama, konstantnosti.
Partizan ima velike dugove, tako da mozda i ne uspe da osiguta A licencu, ako smo realni i iskreni.
Ali Zvezda ne bi trebalo da ima problem.
(bolje sutra, 23. februar 2024 12:51)
realan fmpovac... za sta da dobijete licencu za vaskarku atmosferu i redovno 18 mesto?
pre 5 meseci
Posle svega još uvek neki veruju u A licencu, kao zbog neverovatne atmosfere. Pa ne trebaju njima klubovi čije finansiranje zavisi od volje jednog političara.
pre 5 meseci
Za - ako dobijemo licence na 5ili6 godina kao i dubai, Zvezda i Partizan.. Sve po zaslugama, konstantnosti.
Partizan ima velike dugove, tako da mozda i ne uspe da osiguta A licencu, ako smo realni i iskreni.
Ali Zvezda ne bi trebalo da ima problem.
pre 5 meseci
verovatno bi igrali 2 utakmice nedeljno u dubaiju pa 2 u evropi. zamisli 4 puta mesecno putujes 8 sati i igras 8 utakmica minimum))
pre 5 meseci
Za Dubai s obe ruke! Kad je cirkus nek bude najveći. I u ABA obavezno da uđu, već vidim derbi kola Dubai Howks - Borac Čačak. Ma ledilo! Što se tiče naših za A licencu, mrka kapa. Verovatno neki ugovor na 2 do tri godine, neka B licenca. Mada koji će i onako Zvezdi EL, ne vole je a i oni ne vole njih, bojkotuješ himnu, gađaš sudije, tankuješ utakmice već 12 godina, večito u zadnja 3, gubiš od zadnja dva redovno. Imaju Oli, rezervni klub, nije problem i da ne igraju. Ajde, ajde, bez ljutnje, ne morate odmah da me streljate. Ovo je samo moje mišljenje, možete jednostavno da se ne složite, nije smak sveta.
pre 5 meseci
@DDF
Ne lupetaj, od početka ovog veka se sve svodilo na novac i onaj ko ga ima najviše je osvajao prestižne trofeje u fudbalu i košarci. Da nije tako nebi ni došli do današnjice gde klubovi koji imaju budžet 15/20 miliona evra ne mogu ni da prismrde tituli u EL dok u fudbalu važi isto za ekipe koje imaju 200 miliona evra budžet. Ljudi tj. gledaoci su najveći razlog svega toga jer su dopustili da se tako nešto desi. U stvari ne treba nigde dalje ići od nas, pogledati rezultate kod nas u košarci i fudbalu i ko je stalno osvajao. A sada kada je došao veći baja u grad nastao je problem i ljudima se ne sviđa jer će neki tamo šeik koji dnevno potroši koliko većina ljudi neće zaraditi za života kupiti sve što može najbolje i verovatno za par godina dominirati. Kako seješ tako i žanješ.
pre 5 meseci
Pravi se košarkaški cirkus koji nemam nameru da gledam. Ko voli neka uživa u njemu.
pre 5 meseci
Pogotvu nakon što je popila kaznu za plaćanje igrača ispod stola, I zbog konstantnog falsifikovanja fin izveštaja. Nemoj zaboraviti užinu kad kreneš u školu.
(hHa, 23. februar 2024 13:16)
Eh da, on je balavac jer ne pominje placanje ispod stola, dok je u KKP pola ekipe prijavljeno na KK Ofy sa sve trenerom. Ekipa ciji trener javno kaze da je kapiten kluba placen van budzeta dok za porezx duguju godinama unazad milionske iznose.
pre 5 meseci
Najlakše je tako ubaciti pare u klub, dovesti vrhunske igrače, skupog trenera i eto rezultata.
Tako su isto jedan klub iz ABA lige koji je bio u sredini tabele čini mi se 7. mesto, ubacili prvo u evrokup, pa u Evroligu.. Pre toga su naravno ušle pare, dovedena pojačanja sa final foura, iz NBA, skup trener i to je to..
Plastika se brzo progura, kad ima lovu..
(Spale, 23. februar 2024 13:34)
Da bre ,secam se jedne godine su dioeli Makabi u ABA ne bi li ikako prekonuli dominaciju tog kluba(igrali se f4 a ne plej of) a jedne godine su dozvolili da se jedan drugi klub zove slicno kao klub koji nije uopste izborio ABA te sezone. Jedne sezone je taj klub igrao EK a bio je 11 u ABA …pare rade uz politiku….
pre 5 meseci
Nema A licence dok klubove finansira drzava.
Shvatite to vec jednom, braco Srbi!! :-)
pre 5 meseci
mani mani mani $$$$
pre 5 meseci
Ovo me neodoljivo podseća na period kada je partizan 13 godina igrao Evroligu. Kokodakali su o A livenci, a nju su dobijali Prokomi i slični....E moji grobosi, nadam se da ste najzad ukapirali. Da ne bi ste ispadali glupi više.
pre 5 meseci
To je to što se tiče iole ozbiljne košarke na ,,starom" kontinentu. Ima sve više da ličimo na onaj cirkus iz NBA-a... još i sudije da nam dodju iz košarkaške velesile Omana da nam sude ABA ligu.
pre 5 meseci
Ово ако се оствари онда није евро лига него евро светска лига брука и срамота
pre 5 meseci
Dobro rešenje. Ovo bi trebalo da znači da će narednu godinu igrati i Partizan i CZ najjače evropsko takmičenje. Narednu sezonu iskoristiti i napraviti respektabilne timove i rigorozno kažnjavati za slučaj da bilo šta uleti u teren ili oko terena. Pod uslovom da oba kluba igraju i sledeće sezone u EL, čelnici oba kluba nek se ne bave onim drugim, već neka učine sve što je potrebno i izbore se za licencu od 3 ili 5 godina, ako to već navodno ne mogu ove godine. Sportski pozdrav !
(Rango Znicalo, 23. februar 2024 16:40)
Velika je zabluda verovati da takmičarski rezultati utiču na odluke čelnika EL o licencama. Ok, znači verovatno poseta i hajp oko Zvezde i Partizana u EL, ali se tu sve i završava. Da igraju i jedni i drugi fajnal for i to finale opet ne bi bilo garancija da će dobiti A licencu.
pre 5 meseci
Najlakše je tako ubaciti pare u klub, dovesti vrhunske igrače, skupog trenera i eto rezultata.
Tako su isto jedan klub iz ABA lige koji je bio u sredini tabele čini mi se 7. mesto, ubacili prvo u evrokup, pa u Evroligu.. Pre toga su naravno ušle pare, dovedena pojačanja sa final foura, iz NBA, skup trener i to je to..
Plastika se brzo progura, kad ima lovu..
pre 5 meseci
Kad je mogao Macabi, sto nemoze Dubai?
pre 5 meseci
АБА већ има једну франшизу па може и другу.
pre 5 meseci
Sto jes jes stvarno ovaj klub (koji tek treba da nastane) vise zasluzuje licencu od zvezde i partizana. i sta je zakljucak? pare rodjaci, taj nazovi projekat (namerno ne kazem klub) samo to ima vise od ovih nasih. Hoteli, aerodromi, navijaci, raniji uspesi...to su price za malu decu
pre 5 meseci
Za - ako dobijemo licence na 5ili6 godina kao i dubai, Zvezda i Partizan.. Sve po zaslugama, konstantnosti.
Partizan ima velike dugove, tako da mozda i ne uspe da osiguta A licencu, ako smo realni i iskreni.
Ali Zvezda ne bi trebalo da ima problem.
(bolje sutra, 23. februar 2024 12:51)
Proveriš APR. Vidiš da je Zvezda prošlu godinu završila u minusu od preko milion evra a da je ukupan dug 7,5 miliona.
pre 5 meseci
Nije mi jasno zbog cega se sav ovaj cirkus i dalje naziva sportom?
Nije samo do Evrolige, u svim sportovima i svim takmicenjima je isto - to je postala industrija, i bitan je jedino profit, dok sportskih motiva vise nema ni u naznakama. Tuga.
Jedino pravo resenje je da se svi globalno vratimo amaterskom sportu, posto ovo sto danas imamo je puko gledanje trulih bogatasa kako trce za nekom loptom (ili slicno) dok glume da to rade iz neke pasije i ljubavi prema sportu, a zapravo, prava uloga im je manipulisanje masama (iako vecina te svoje uloge nije svesna, primetno je da veci deo zastupa "progresivne" stavove, jer su oni jedino i dozvoljeni) i reklama proizvoda i trendova za mega-korporacije, i nista vise. Isto vazi za film, muziku, modu, i sve drugo sto, uz sport, spada u estradu, iliti "industriju zabave". Nesto ce se promeniti tek kada svi mi, kojima je to i namenjeno, prestanemo da odusevljeno konzumiramo sund i kiceraj, mada je to danas gotovo nemoguce.
pre 5 meseci
Turkisch-Arabic Eurleague
pre 5 meseci
EKSLUZIVA!
Imam pouzdane informacije na ovu temu!
- Prvo za sve koji ne znaju, da bi KK Dubai igrao Euroligu uslov koji mora da ispuni (između ostalih) je da igra neku od košarkaških liga koje su geografski na tlu Evrope. Tu dolazi na svetlo ABA liga kao takva jer propozicije lige dozvoljavaju da se priključe klubovi bez obzira odakle su ako ispune neke uslove. Ono što je VAŽNO za sve da znaju to je da se takva odluka donosi JEDNOGLASNO u ABA ligi! To dalje znači da saglasnost da KK Dubai igra u ABA ligi a samim tim ispuni uslov da bi igrao i Euroligu moraju da daju KK Crvena Zvezda i KK Partizan!
Sad dolazim do prvih insajderskih informacija koje imam:
Pre izvesnog vremena Dejan Bodiroga i onaj drugi iz Eurolige što ga ne volim su bili u Beogradu i imali razgovore sa rukovodstvom oba naša kluba učesnika Eurolige. Mnogi su tada nagađali da je došao da saopšti da će KK Partizan dobiti A licencu a Crvena Zvezda neće i slično, što su gluposti na nivou intelekta gusenice, prava istina je da je došao da pregovara sa rukovodstvima večitih tj da se cenjka koliko love treba da im se tutne da aminuju da KK Dubai igra ABA ligu. Vreme će nam pokazati kako će glasati naši klubovi za pristanak da se Dubai priključi ABA ligi, ukoliko glasaju ZA, to je direktno u suprotnosti sa interesima oba naša kluba jer tom odlukom više nema prepreka za KK Dubai da igra Euroligu, a to je jedno mesto manje za srpske klubove čak i nakon proširenja Eurolige na 20 klubova koje je u planu. Dakle toliko o ljubavi prema klubu i grbu i koliko ona košta da se glasa za ili protiv, videće se...
Sledeća insajderska informacija koju imam a pouzdana je jeste sledeća:
Dejan Bodiroga je imao razgovor i sa Željkom Obradovićem posebno, učesnik tog razgovora je bio i jedan gospodin koji ima neograničene limite za ispunjavanje cilja a to je KK Dubai u Euroligi. Tada je predočeno Željku koji su planovi i nepristojna ponuda je bačena na sto! Željko je razmotrio i posle dugog razmišljanja prihvatio je ponudu. Željko će biti trener KK Dubai u sezoni 2025/2026, imaće neograničene resurse da sastavi tim po svom ukusu, to će biti najskuplji tim u istoriji Evropske košarke! Tim koji će lagano da osvoji sve što se bude igralo. Cilj je pehar Eurolige naravno ali za Željka veliki značaj ima i to što će napokon moći da naplati Crvenoj Zvezdi u ABA ligi za svu patnju koju je trpeo dok je bio trener KK Partizan, naravno ima tu i ličnih osećanja prema prvom čoveku KKCZ jer ga je taj čovek bukvalno ponižavao na terenu za sve ove godine koliko je proveo Željko u Partizanu.
To su pouzdane informacije i to je ono što se zna i što je sigurno!
Jedina stvar koja se još uvek ne zna je da li će navijači Partizana dočekati Željka aplauzima kada bude gostovao sa KK Dubai u Beogradu u ABA ligi?
Sportski pozdrav!
pre 5 meseci
A jel mogu i Kinezi i oni bi dosta platili.
pre 5 meseci
Za - ako dobijemo licence na 5ili6 godina kao i dubai, Zvezda i Partizan.. Sve po zaslugama, konstantnosti.
Partizan ima velike dugove, tako da mozda i ne uspe da osiguta A licencu, ako smo realni i iskreni.
Ali Zvezda ne bi trebalo da ima problem.
(bolje sutra, 23. februar 2024 12:51)
Kakve velike dugove ima Partizan? Ako misliš na porez on je zvanično oko 3m evra i po onome što je rečeno do kraja Marta će sve biti isplaćeno.
Svakako porez je totalno nebitan ULEBu već sportka dugovanja tj prema igračima, trenerima itd što Partizan nema. Čak i ta dugovanja nisu toliki problem ukoliko klub ima dogovor sa igračima tj nema nekog nesporazuma.
EL je bitno koliko je klub samoodrziv i koliko profita donosi EL.
Ukoliko bi se u EL dvoumili izmedju Partizana i Zvezde ako "smo realni i iskreni" Zvezda ima minimalne šanse.
pre 5 meseci
Kraj Evrolige
(Munja, 23. februar 2024 13:05)
I početak EBA - European Basketball Association. Isto kao NBA, dakle liga, nema ispadanja, uvek isti klubovi.
Jedan srpski klub će biti zamoljen da primi licencu i bude u eliti, jer je elita.
Drugi će pisati saopštenja.
pre 5 meseci
Bravo, cestitke, czvfmp u reciklazu, Partizan -Dubai Evroliga. Tradicija i novac.
pre 5 meseci
Zvezda i Partizan su u bivšoj Jugi ono što je Dubai danas. Pola vijeka kupuju sve sto valja jer imaju najviše para. A najviše para imaju jer država sipa samo u njih. A sad kad neko drugi to uradi problem je.
pre 5 meseci
"Ono što je takođe bitno je da franšiza iz Dubaija ne bi odmah počela da se takmiči u Evroligi, već prvo kroz Evrokup, s ciljem da poraste i ojača pre nego što se priključi elitnoj grupi u narednih šest sezona"
Da poraste i ojaca, hahaha! Kada dovedu sto valja iz Evrolige i par NBA solidnih igraca, osvojice prve sezone Evroligu.
pre 5 meseci
(Liberty, 23. februar 2024 16:54)
1. makabi ne igra kosarkasku ligu na tlu evrope. ne vidim zasto se ne bi napravio presedan i za dubai...
2. evroliga moze sutra da ukine mesto koje dolazi iz aba lige ili da im dodeli tri mesta, tako da partizan i zvezda nemaju moc da ucenjuju bilo koga...
pre 5 meseci
Može ko hoće. Daj pare. Zvezda out, Dub. in
(Cv
Trebalo bi vi da brinete. Sećate se kada je Prokom i slični dobijali licence pre vas iako ste vi tvrdili za sebe još tada da ste nekavi Giga, Mega evega...
pre 5 meseci
Kakva prilika za srspke klubove i ABA ligu da ucene Evroligu višegodišnjim ugovorom za dva kluba ako hoće da Dubai igra ABA ligu. Da li ljudi shvataju da bez Dubaija nema para u Evroligi a bez ABA lige nema Dubaija u Evroligi jer nema gde drugde da igra. I sve to dok je na čelu Evrolige Srbin Bodiroga! Ali umesto toga imamo jedno zlo od kluba partizan koje koristi sve veze koje ima da uništava drugi klub Zvezdu i u Evroligi i u Srbiji. Nezabeleženo da je jedan klub trošio više energije na prijavljivanje protivnika nego na sebe a sve to još plaća država Srbija. Kad nismo normalan narod tako ćemo i da prođemo na kraju i ostanemo bez mesta u EL a pričaćemo da je zato što nas svi mrze
(partizan državni projekat, 23. februar 2024 16:01)
Kao navijac Partizana voleo bih da, ako je ikako moguce, oba kluba dobiju licencu.
U tom smislu bih ohrabrio sve (kako drzavni vrh koji je zvezdaski, tako i funkcionere Evrolige koji naginju Partizanu) da probaju da izguraju licencu za oba tima.
A ako nije, onda, logicno, navijam da dobije Partizan.
pre 5 meseci
Da li se taj Dubai uopste negde takmici?ili je novonastao klub,fransiza koja ce se tek negde takmiciti...uglavnom opet ce igraci koji odu tamo reci da nisu samo zbog novca,vec da im se svidja projekat,da hoce da unaprede tamo kosarku...nesto slicno kao fudbaleri i Nadal...bar znam protiv koga cu da navijam.
pre 5 meseci
Gotovo sigurno sledece sezone ostajemo bez jednog predstavnika,Pariz ce osvojiti EK i eto njih u EL. Vec za 2 god necemo imati predstavnika u EL kad i ovi udju, jedina nada je da se vrate Rusi pa mozda dodje do nekog prosirenja i pravljenja 2 konferencije sto je trenutno naucna fantastika. Daj boze da gresim
pre 5 meseci
Najlakše je tako ubaciti pare u klub, dovesti vrhunske igrače, skupog trenera i eto rezultata.
Tako su isto jedan klub iz ABA lige koji je bio u sredini tabele čini mi se 7. mesto, ubacili prvo u evrokup, pa u Evroligu.. Pre toga su naravno ušle pare, dovedena pojačanja sa final foura, iz NBA, skup trener i to je to..
Plastika se brzo progura, kad ima lovu..
(Spale, 23. februar 2024 13:34)
Plastika moze, samo metal izgleda nikako da se progura...
pre 5 meseci
A u NBA sve same zvezde? Dovode igrače iz Finske, Bahama,Kameruna, Češke ..A znaš zašto.Jer se povećava gledanost u tim zemljama a onda kupuju TV prava
(Goran, 23. februar 2024 15:52)
To jeste tako. Rijetko bi koji bijelac gledao NBA da nije toga. Mada manje je kvalitetnih crnih igraca, pogotovo americkih, i njihova djeca se ne loze vise na to. Ranije il je u getu pikao basket il je bio u nekoj bandi, a dosta puta i oboje. Danas vise za nekom konzolom po cijeli dan.
pre 5 meseci
Realno, Makabi i ne bi trebao da igra u Evropi, kao i ostali Izraelski klubovi. Geografski im je mesto sa Dubaijem u azijskoj ligi šampiona.
(Salle, 23. februar 2024 13:51)
Ima smisla, velikim delom si u pravu. S druge strane, Izrael je okruzen arhi-neprijateljima, da nije Evrope, sport bi bio iskljucivo zastupljen kada je u pitanju drzavni nivo, kao i smotre reprezentacije. Nikada ne bi mogli da igraju u nekim regionalnim okvirima. Tako da im je Evropa jedina prilika. Kontroverzno, kako god da okrenes, jbg.
pre 5 meseci
Dakle, npr. Borac Čačak će leteti u Dubai da bi odigrala utakmicu ABA lige?
pre 5 meseci
Jedva cekam pa da odmah krenem da navijam za Dubai. Ima da pokupuju sve najbolje i da gaze redom 🤣🤣
pre 5 meseci
1. Ширење евролиге постаје проблем до мјере да ће клубови оправдано морати тражити да играју само то такмичење, без домаћих првенстава. Кад убаце Париз, Лондон, Дубаи, плус два руска клуба, то је већ близу НБА броја клубова, а дупло коло евролиге је већ сад нехумана ствар.
2. Све је то ок, али дај спојије Фиба лигу шампиона и еврокуп, да се направи солидно такмичење, и то би се дало играти, са домаћим играчима и не више од три странца, те би се генерисао квалитет који је тренутно распршен на том другом европском нивоу
pre 5 meseci
Sobranie, a ko to nije drzavni klub? Pa Dubai prvi daje pare od drzave. Grcki brdovlasnici ne bi postojali da drzava ne stoji iza njih. CSKA klub Armije. Monako klub ruskog tajkuna koji ne bi postojao bez drzave Rusije. Real bez drzave i kralja, Barsa bez Katlunje, Bajer bez Bavarske. Sve drzavni klubovi. To sto oni ne dobijaju pare direktno od drzave, ne znaci da drzava ne stoji iza njih. Zalgiris isto drzavni klub. Makabi ponos Izraela. Ako je problem za Zvezdu i Partizan to sto ih finansira drzava, najmanji je problem da drzava da pare nekom Djokici a Djokica da kao privatnik donaciju za Zvezdu i Partizan. Mozda jedino Asvel nije drzavni klub u celoj EL.
pre 5 meseci
Za - ako dobijemo licence na 5ili6 godina kao i dubai, Zvezda i Partizan.. Sve po zaslugama, konstantnosti.
Partizan ima velike dugove, tako da mozda i ne uspe da osiguta A licencu, ako smo realni i iskreni.
Ali Zvezda ne bi trebalo da ima problem.
(bolje sutra, 23. februar 2024 12:51)
Imas dostupne dugove kosarkaskih sekcija Reala i Barse, teraju svi, nije to briga EL. Ja bih se zabrinuo za Zvezdu posle onog capavanja i muljaze prosle godine sa Kampacom. Pozdrav
pre 5 meseci
Kad ulazi Al Hilal i ostala boranija ?
pre 5 meseci
Cuj buni se Makabi!? Komedija.
pre 5 meseci
Ovo nije ništa neobično. To je već urađeno sa Igokeom. Klub osnovan 2007. godine, sa sedmog mesta u ABA i obećanih 100 miliona za sledeće 3 godine, dobija prvo Wild Card za Evrokup, a naredne godine i za Evroligu, iako to nije izborio na terenu. Pare su uništile tradiciju i sport.
pre 5 meseci
BG ladno četiri EL tima. Zvezda, Makabi, Dubai i Partizan. Ludilo...
(Pazi, 23. februar 2024 14:06)
Polako. Od sledeće sezone samo tri.
Periferija Beograda će imati dva u KLS.
pre 5 meseci
Jel se ikad pojavilo ime tog kluba, jel oni uopšte postoje ili tek treba da se osnuju?
pre 5 meseci
Ne verujem da bi im bio neki preterani problem da iznajme sve što im treba negde u Evropi (npr, kod nas) i da tu budu stacionirani, ako glavni problem bude to putovanje od mesta do mesta zbog utakmica.
I prilično sam siguran da će ovako ili onako ući u EL.
Najiskrenije bih voleo da to ne bude po cenu ispadanja naših klubova, ali mi tu ništa nećemo moći da uradimo, jedino da se nadamo da će neko drugi izvisiti.
Po meni, to je već završena stvar, što bi se reklo: "To ti je završeno!"
pre 5 meseci
Čedomir, 23. februar 2024 16:04
Koji je smisao da Dubai igra u Bg-u ili bilo gde u Evropi? Pisete nebuloze. Pa oni zele u EL da bi kod njih dolazili oni seici i bogatasi da gledaju, ako bi igrali van svog grada i drzave onda nemaju nikakav interes da igraju
pre 5 meseci
niko ne može da zabrani kako će se zvati fmp
pre 5 meseci
Može ko hoće. Daj pare. Zvezda out, Dub. in
pre 5 meseci
Trebalo bi UAE primiti i u EU. Evo u CG, ljudi za pare postaju, Crnogorci, pa Srbi i tako u krug.
pre 5 meseci
Писао сам у прошлости више пута да је евролига геополитичко-финансијсја организација са неспортским елементима.Али готово увек ми не објаве коментар.Ово је по ко зна који доказ.
pre 5 meseci
Hahahahahahahah znaci punteri za 2 sezone otpadaju a mozda vec i sledece!
pre 5 meseci
Ali Zvezda ne bi trebalo da ima problem.
(bolje sutra, 23. februar 2024 12:51)
samo vas EL s vremena na vreme blokira da ne mozete da registrujete igrace zbog netransparentnog poslovanja
pre 5 meseci
Ma ko bi rekao da El voli repa, hm.
pre 5 meseci
To je to što se tiče iole ozbiljne košarke na ,,starom" kontinentu. Ima sve više da ličimo na onaj cirkus iz NBA-a... još i sudije da nam dodju iz košarkaške velesile Omana da nam sude ABA ligu.
(Bole, 23. februar 2024 13:45)
Ja stvarno ne razumem o kavoj vi ozbiljnoj kosarci u EL pricate, pa igraci koji igraju EL su smesni nivo talenta 0 + otpad G_lige i NBA lige. Dovoljno je pogledati rostere ekipa i videti koji su to prosek igraci, a vecina ispodprosecna.
pre 5 meseci
Što im ne dodele odma i dve, tri evrotitule.
pre 5 meseci
Kakva prilika za srspke klubove i ABA ligu da ucene Evroligu višegodišnjim ugovorom za dva kluba ako hoće da Dubai igra ABA ligu. Da li ljudi shvataju da bez Dubaija nema para u Evroligi a bez ABA lige nema Dubaija u Evroligi jer nema gde drugde da igra. I sve to dok je na čelu Evrolige Srbin Bodiroga! Ali umesto toga imamo jedno zlo od kluba partizan koje koristi sve veze koje ima da uništava drugi klub Zvezdu i u Evroligi i u Srbiji. Nezabeleženo da je jedan klub trošio više energije na prijavljivanje protivnika nego na sebe a sve to još plaća država Srbija. Kad nismo normalan narod tako ćemo i da prođemo na kraju i ostanemo bez mesta u EL a pričaćemo da je zato što nas svi mrze
pre 5 meseci
A licenu ni mi ni zvezda necemo videti dokkle god smo drzavni klubovi, shvatote to.
pre 5 meseci
@Liberty, 23. februar 2024 16:54
Pouzdano da ti kažem ,ti nisi normalan ...i što bi Željka birao Dubai kad ima toliko boljih trenera i stručnjaka među vama ciganima !
pre 5 meseci
Naravno da se stvara evropska NBA liga. Naravno da će da se stvore franšize, a ne klubovi. Naravno da su u zabludi navijači i Zvezde i Partizana. Za par godina i jedni i drugi moći će da igraju samo u takmičenjima koje organizuje FIBA.
pre 5 meseci
Najlakše je tako ubaciti pare u klub, dovesti vrhunske igrače, skupog trenera i eto rezultata.
Tako su isto jedan klub iz ABA lige koji je bio u sredini tabele čini mi se 7. mesto, ubacili prvo u evrokup, pa u Evroligu.. Pre toga su naravno ušle pare, dovedena pojačanja sa final foura, iz NBA, skup trener i to je to..
Plastika se brzo progura, kad ima lovu..
(Spale, 23. februar 2024 13:34) # Link komentara
Od te plastike ne mozete da spavate i zivite 30 godina,cak i kada su igrali vrabac djoko salic i bozo djumic....
pre 5 meseci
Bruka i sramota! Ovo je dokaz da je košarka u nekom 10 planu, novac i puni džepovi su na prvih 9 mesta, evroliga je izgubila svoju car odavno, bolje naši klubovi lš da igraju, le stop
pre 5 meseci
A zasto moraju blizanci da dobiju A licencu, zašto ne Buducnost? Da vam nema države Buducnost i Olimpija bi vas kantali dje stignu.
pre 5 meseci
@ Čedomir, 23. februar 2024 16:04
Koji je smisao da Dubai igra u Bg-u ili bilo gde u Evropi? Pisete nebuloze. Pa oni zele u EL da bi kod njih dolazili oni seici i bogatasi da gledaju, ako bi igrali van svog grada i drzave onda nemaju nikakav interes da igraju
(xXx, 23. februar 2024 16:22)
Normalno da ce EL igrati kod kuce, ali ce morati i da imaju neku drugu postavu za ABA. Ta druga bi mogla biti bazirana u Beogradu ili bilo gde u okolini ABA lige
pre 5 meseci
Dubai moze da udje ali da plati sve troškove timskih putovanja i lige za sve ucesnike dok igra istu. To je dil, sve ostalo je smešno jer oni nemaju ništa sem para.
pre 5 meseci
Ja stvarno ne razumem o kavoj vi ozbiljnoj kosarci u EL pricate, pa igraci koji igraju EL su smesni nivo talenta 0 + otpad G_lige i NBA lige. Dovoljno je pogledati rostere ekipa i videti koji su to prosek igraci, a vecina ispodprosecna.
(trn, 23. februar 2024 15:01)
A u NBA sve same zvezde? Dovode igrače iz Finske, Bahama,Kameruna, Češke ..A znaš zašto.Jer se povećava gledanost u tim zemljama a onda kupuju TV prava
pre 5 meseci
živo me interesuje sastav tog tima...
pre 5 meseci
Vide se nece zvati Evroliga, nego Dolarliga. Koliko je sve postalo izopaceno govori da nam je ovo normalno, kao- pa dobro. Jos im se daje licenca na sest godina za EL. Samo me zanima za koliko para se prodaje obraz. Sta je sledece, Al Nasr u Ligi sampiona u fudbalu? Zamislite,osvajac Lige sampiona bude Al Nasr iz Saudijske Arabije.
pre 5 meseci
На осталим порталима пише да ће АБА лигу играти у Београду, као и Еврокуп, а не у Дубаи... Тако ће бити прве године, док се не уходају, направе логистику, формирају тим добар и остало.
Ако привуку и спонзоре арапске приде, онда се пројекат развија још више, иде се на више гране.
pre 5 meseci
Kad,tad.Brate,a kad ti to treba?
pre 5 meseci
Mozda ovo i nije tako lose. U smislu da dovede do ogranicavanja budzeta timova, kao u nba. Oni bi doneli vise novca, sto bi u nekoj kracoj buducnosti moglo da pokrene neke stvari. Jer ovakva el sada je sirotinjska u svakom pogledu u odnosu na fudbal i nba. A to evropska kosarka ne zasluzuje.
pre 5 meseci
Dobrodošli dragi prijatelji
pre 5 meseci
Bruka i sramota! Ovo je dokaz da je košarka u nekom 10 planu, novac i puni džepovi su na prvih 9 mesta, evroliga je izgubila svoju car odavno, bolje naši klubovi lš da igraju, le stop
(Goran 14, 23. februar 2024 14:50)
Sport profesionalni a tu je i košarka nije cirkus i zabava za narod.
pre 5 meseci
Dobro rešenje. Ovo bi trebalo da znači da će narednu godinu igrati i Partizan i CZ najjače evropsko takmičenje. Narednu sezonu iskoristiti i napraviti respektabilne timove i rigorozno kažnjavati za slučaj da bilo šta uleti u teren ili oko terena. Pod uslovom da oba kluba igraju i sledeće sezone u EL, čelnici oba kluba nek se ne bave onim drugim, već neka učine sve što je potrebno i izbore se za licencu od 3 ili 5 godina, ako to već navodno ne mogu ove godine. Sportski pozdrav !
pre 5 meseci
Bolje sutra...
Ako ti tako kažeš, a znas sve ,slažem se sa tobom iako sam Grobar.
pre 5 meseci
Mislim da mi i ostale nacije koje su ulozile toliko truda i rada da razviju ovaj sport treba da se lepo iskljucimo iz svih ovih takmicenja i napravimo svoju ligu. Nije da nismo imali direktore ili generalne sekretare i u fibi i evroligi. Pa da vidimo ko ce da gleda te lige gde se ne nalaze svi najbolji timovi, igraci, treneri.
pre 5 meseci
Za - ako dobijemo licence na 5ili6 godina kao i dubai, Zvezda i Partizan.. Sve po zaslugama, konstantnosti.
Partizan ima velike dugove, tako da mozda i ne uspe da osiguta A licencu, ako smo realni i iskreni.
Ali Zvezda ne bi trebalo da ima problem.
pre 5 meseci
Partizan ima velike dugove, tako da mozda i ne uspe da osiguta A licencu, ako smo realni i iskreni.
Ali Zvezda ne bi trebalo da ima problem.
(bolje sutra, 23. februar 2024 12:51)
pretpostavljam da se šališ. Pa zvezda i fmp imaju duplo više dugova od kkp.
pre 5 meseci
Ali Zvezda ne bi trebalo da ima problem.
(bolje sutra, 23. februar 2024 12:51)
Moraš da budeš određeniji. Postoje dva kluba koja se zovu Zvezda. Zvezda Irkutsk i Zvezda Gradačac. Koji od ta dva?
pre 5 meseci
Za - ako dobijemo licence na 5ili6 godina kao i dubai, Zvezda i Partizan.. Sve po zaslugama, konstantnosti.
Partizan ima velike dugove, tako da mozda i ne uspe da osiguta A licencu, ako smo realni i iskreni.
Ali Zvezda ne bi trebalo da ima problem.
(bolje sutra, 23. februar 2024 12:51)
Pogotvu nakon što je popila kaznu za plaćanje igrača ispod stola, I zbog konstantnog falsifikovanja fin izveštaja. Nemoj zaboraviti užinu kad kreneš u školu.
pre 5 meseci
Hahahahahahahah znaci punteri za 2 sezone otpadaju a mozda vec i sledece!
pre 5 meseci
EKSLUZIVA!
Imam pouzdane informacije na ovu temu!
- Prvo za sve koji ne znaju, da bi KK Dubai igrao Euroligu uslov koji mora da ispuni (između ostalih) je da igra neku od košarkaških liga koje su geografski na tlu Evrope. Tu dolazi na svetlo ABA liga kao takva jer propozicije lige dozvoljavaju da se priključe klubovi bez obzira odakle su ako ispune neke uslove. Ono što je VAŽNO za sve da znaju to je da se takva odluka donosi JEDNOGLASNO u ABA ligi! To dalje znači da saglasnost da KK Dubai igra u ABA ligi a samim tim ispuni uslov da bi igrao i Euroligu moraju da daju KK Crvena Zvezda i KK Partizan!
Sad dolazim do prvih insajderskih informacija koje imam:
Pre izvesnog vremena Dejan Bodiroga i onaj drugi iz Eurolige što ga ne volim su bili u Beogradu i imali razgovore sa rukovodstvom oba naša kluba učesnika Eurolige. Mnogi su tada nagađali da je došao da saopšti da će KK Partizan dobiti A licencu a Crvena Zvezda neće i slično, što su gluposti na nivou intelekta gusenice, prava istina je da je došao da pregovara sa rukovodstvima večitih tj da se cenjka koliko love treba da im se tutne da aminuju da KK Dubai igra ABA ligu. Vreme će nam pokazati kako će glasati naši klubovi za pristanak da se Dubai priključi ABA ligi, ukoliko glasaju ZA, to je direktno u suprotnosti sa interesima oba naša kluba jer tom odlukom više nema prepreka za KK Dubai da igra Euroligu, a to je jedno mesto manje za srpske klubove čak i nakon proširenja Eurolige na 20 klubova koje je u planu. Dakle toliko o ljubavi prema klubu i grbu i koliko ona košta da se glasa za ili protiv, videće se...
Sledeća insajderska informacija koju imam a pouzdana je jeste sledeća:
Dejan Bodiroga je imao razgovor i sa Željkom Obradovićem posebno, učesnik tog razgovora je bio i jedan gospodin koji ima neograničene limite za ispunjavanje cilja a to je KK Dubai u Euroligi. Tada je predočeno Željku koji su planovi i nepristojna ponuda je bačena na sto! Željko je razmotrio i posle dugog razmišljanja prihvatio je ponudu. Željko će biti trener KK Dubai u sezoni 2025/2026, imaće neograničene resurse da sastavi tim po svom ukusu, to će biti najskuplji tim u istoriji Evropske košarke! Tim koji će lagano da osvoji sve što se bude igralo. Cilj je pehar Eurolige naravno ali za Željka veliki značaj ima i to što će napokon moći da naplati Crvenoj Zvezdi u ABA ligi za svu patnju koju je trpeo dok je bio trener KK Partizan, naravno ima tu i ličnih osećanja prema prvom čoveku KKCZ jer ga je taj čovek bukvalno ponižavao na terenu za sve ove godine koliko je proveo Željko u Partizanu.
To su pouzdane informacije i to je ono što se zna i što je sigurno!
Jedina stvar koja se još uvek ne zna je da li će navijači Partizana dočekati Željka aplauzima kada bude gostovao sa KK Dubai u Beogradu u ABA ligi?
Sportski pozdrav!
pre 5 meseci
Pogotvu nakon što je popila kaznu za plaćanje igrača ispod stola, I zbog konstantnog falsifikovanja fin izveštaja. Nemoj zaboraviti užinu kad kreneš u školu.
(hHa, 23. februar 2024 13:16)
Eh da, on je balavac jer ne pominje placanje ispod stola, dok je u KKP pola ekipe prijavljeno na KK Ofy sa sve trenerom. Ekipa ciji trener javno kaze da je kapiten kluba placen van budzeta dok za porezx duguju godinama unazad milionske iznose.
pre 5 meseci
Za - ako dobijemo licence na 5ili6 godina kao i dubai, Zvezda i Partizan.. Sve po zaslugama, konstantnosti.
Partizan ima velike dugove, tako da mozda i ne uspe da osiguta A licencu, ako smo realni i iskreni.
Ali Zvezda ne bi trebalo da ima problem.
(bolje sutra, 23. februar 2024 12:51)
realan fmpovac... za sta da dobijete licencu za vaskarku atmosferu i redovno 18 mesto?
pre 5 meseci
Za - ako dobijemo licence na 5ili6 godina kao i dubai, Zvezda i Partizan.. Sve po zaslugama, konstantnosti.
Partizan ima velike dugove, tako da mozda i ne uspe da osiguta A licencu, ako smo realni i iskreni.
Ali Zvezda ne bi trebalo da ima problem.
(bolje sutra, 23. februar 2024 12:51)
Prvo i Zvezda i Partizan se pitaju jednako kao ti i ja.A drugo,desetogodisnji plasman od 15-17 mesta nije preporuka za A licencu.
pre 5 meseci
Bravo, cestitke, czvfmp u reciklazu, Partizan -Dubai Evroliga. Tradicija i novac.
pre 5 meseci
A zasto moraju blizanci da dobiju A licencu, zašto ne Buducnost? Da vam nema države Buducnost i Olimpija bi vas kantali dje stignu.
pre 5 meseci
Za Dubai s obe ruke! Kad je cirkus nek bude najveći. I u ABA obavezno da uđu, već vidim derbi kola Dubai Howks - Borac Čačak. Ma ledilo! Što se tiče naših za A licencu, mrka kapa. Verovatno neki ugovor na 2 do tri godine, neka B licenca. Mada koji će i onako Zvezdi EL, ne vole je a i oni ne vole njih, bojkotuješ himnu, gađaš sudije, tankuješ utakmice već 12 godina, večito u zadnja 3, gubiš od zadnja dva redovno. Imaju Oli, rezervni klub, nije problem i da ne igraju. Ajde, ajde, bez ljutnje, ne morate odmah da me streljate. Ovo je samo moje mišljenje, možete jednostavno da se ne složite, nije smak sveta.
pre 5 meseci
Ovo nije ništa neobično. To je već urađeno sa Igokeom. Klub osnovan 2007. godine, sa sedmog mesta u ABA i obećanih 100 miliona za sledeće 3 godine, dobija prvo Wild Card za Evrokup, a naredne godine i za Evroligu, iako to nije izborio na terenu. Pare su uništile tradiciju i sport.
pre 5 meseci
Najlakše je tako ubaciti pare u klub, dovesti vrhunske igrače, skupog trenera i eto rezultata.
Tako su isto jedan klub iz ABA lige koji je bio u sredini tabele čini mi se 7. mesto, ubacili prvo u evrokup, pa u Evroligu.. Pre toga su naravno ušle pare, dovedena pojačanja sa final foura, iz NBA, skup trener i to je to..
Plastika se brzo progura, kad ima lovu..
(Spale, 23. februar 2024 13:34)
Da bre ,secam se jedne godine su dioeli Makabi u ABA ne bi li ikako prekonuli dominaciju tog kluba(igrali se f4 a ne plej of) a jedne godine su dozvolili da se jedan drugi klub zove slicno kao klub koji nije uopste izborio ABA te sezone. Jedne sezone je taj klub igrao EK a bio je 11 u ABA …pare rade uz politiku….
pre 5 meseci
Ponosan sam na Olimpijakos i Makabi koji su glasali protiv
pre 5 meseci
Može ko hoće. Daj pare. Zvezda out, Dub. in
pre 5 meseci
Kraj Evrolige
(Munja, 23. februar 2024 13:05)
I početak EBA - European Basketball Association. Isto kao NBA, dakle liga, nema ispadanja, uvek isti klubovi.
Jedan srpski klub će biti zamoljen da primi licencu i bude u eliti, jer je elita.
Drugi će pisati saopštenja.
pre 5 meseci
Ovo je definitivan kraj evropske kosarke kakvu smo gledali decenijama unazad,sve ce se svoditi na novac i polako na cirkus kakva je danas NBA LIGA
pre 5 meseci
To je to što se tiče iole ozbiljne košarke na ,,starom" kontinentu. Ima sve više da ličimo na onaj cirkus iz NBA-a... još i sudije da nam dodju iz košarkaške velesile Omana da nam sude ABA ligu.
(Bole, 23. februar 2024 13:45)
Ja stvarno ne razumem o kavoj vi ozbiljnoj kosarci u EL pricate, pa igraci koji igraju EL su smesni nivo talenta 0 + otpad G_lige i NBA lige. Dovoljno je pogledati rostere ekipa i videti koji su to prosek igraci, a vecina ispodprosecna.
pre 5 meseci
BG ladno četiri EL tima. Zvezda, Makabi, Dubai i Partizan. Ludilo...
(Pazi, 23. februar 2024 14:06)
Polako. Od sledeće sezone samo tri.
Periferija Beograda će imati dva u KLS.
pre 5 meseci
Za - ako dobijemo licence na 5ili6 godina kao i dubai, Zvezda i Partizan.. Sve po zaslugama, konstantnosti.
Partizan ima velike dugove, tako da mozda i ne uspe da osiguta A licencu, ako smo realni i iskreni.
Ali Zvezda ne bi trebalo da ima problem.
(bolje sutra, 23. februar 2024 12:51)
Kakve velike dugove ima Partizan? Ako misliš na porez on je zvanično oko 3m evra i po onome što je rečeno do kraja Marta će sve biti isplaćeno.
Svakako porez je totalno nebitan ULEBu već sportka dugovanja tj prema igračima, trenerima itd što Partizan nema. Čak i ta dugovanja nisu toliki problem ukoliko klub ima dogovor sa igračima tj nema nekog nesporazuma.
EL je bitno koliko je klub samoodrziv i koliko profita donosi EL.
Ukoliko bi se u EL dvoumili izmedju Partizana i Zvezde ako "smo realni i iskreni" Zvezda ima minimalne šanse.
pre 5 meseci
Najlakše je tako ubaciti pare u klub, dovesti vrhunske igrače, skupog trenera i eto rezultata.
Tako su isto jedan klub iz ABA lige koji je bio u sredini tabele čini mi se 7. mesto, ubacili prvo u evrokup, pa u Evroligu.. Pre toga su naravno ušle pare, dovedena pojačanja sa final foura, iz NBA, skup trener i to je to..
Plastika se brzo progura, kad ima lovu..
(Spale, 23. februar 2024 13:34) # Link komentara
Od te plastike ne mozete da spavate i zivite 30 godina,cak i kada su igrali vrabac djoko salic i bozo djumic....
pre 5 meseci
Najlakše je tako ubaciti pare u klub, dovesti vrhunske igrače, skupog trenera i eto rezultata.
Tako su isto jedan klub iz ABA lige koji je bio u sredini tabele čini mi se 7. mesto, ubacili prvo u evrokup, pa u Evroligu.. Pre toga su naravno ušle pare, dovedena pojačanja sa final foura, iz NBA, skup trener i to je to..
Plastika se brzo progura, kad ima lovu..
pre 5 meseci
Za - ako dobijemo licence na 5ili6 godina kao i dubai, Zvezda i Partizan.. Sve po zaslugama, konstantnosti.
Partizan ima velike dugove, tako da mozda i ne uspe da osiguta A licencu, ako smo realni i iskreni.
Ali Zvezda ne bi trebalo da ima problem.
(bolje sutra, 23. februar 2024 12:51)
Imas dostupne dugove kosarkaskih sekcija Reala i Barse, teraju svi, nije to briga EL. Ja bih se zabrinuo za Zvezdu posle onog capavanja i muljaze prosle godine sa Kampacom. Pozdrav
pre 5 meseci
niko ne može da zabrani kako će se zvati fmp
pre 5 meseci
Kakva prilika za srspke klubove i ABA ligu da ucene Evroligu višegodišnjim ugovorom za dva kluba ako hoće da Dubai igra ABA ligu. Da li ljudi shvataju da bez Dubaija nema para u Evroligi a bez ABA lige nema Dubaija u Evroligi jer nema gde drugde da igra. I sve to dok je na čelu Evrolige Srbin Bodiroga! Ali umesto toga imamo jedno zlo od kluba partizan koje koristi sve veze koje ima da uništava drugi klub Zvezdu i u Evroligi i u Srbiji. Nezabeleženo da je jedan klub trošio više energije na prijavljivanje protivnika nego na sebe a sve to još plaća država Srbija. Kad nismo normalan narod tako ćemo i da prođemo na kraju i ostanemo bez mesta u EL a pričaćemo da je zato što nas svi mrze
pre 5 meseci
Ovo me neodoljivo podseća na period kada je partizan 13 godina igrao Evroligu. Kokodakali su o A livenci, a nju su dobijali Prokomi i slični....E moji grobosi, nadam se da ste najzad ukapirali. Da ne bi ste ispadali glupi više.
pre 5 meseci
Za - ako dobijemo licence na 5ili6 godina kao i dubai, Zvezda i Partizan.. Sve po zaslugama, konstantnosti.
Partizan ima velike dugove, tako da mozda i ne uspe da osiguta A licencu, ako smo realni i iskreni.
Ali Zvezda ne bi trebalo da ima problem.
(bolje sutra, 23. februar 2024 12:51)
Proveriš APR. Vidiš da je Zvezda prošlu godinu završila u minusu od preko milion evra a da je ukupan dug 7,5 miliona.
pre 5 meseci
Dobrodošli dragi prijatelji
pre 5 meseci
Koliko znam imamo direktne letove za New York, Chicago i uskoro Miami, pa sto onda i odande ne bi klubovi igrali ABA ligu , imaju direktne letove, nema cimanja ni presedanja po aerodromima. Imamo ako se ne varam i sa Kinom direktan let, eto prave ABA lige. Kad moze Dubai, stoi ne bi i drugi!
pre 5 meseci
Najlakše je tako ubaciti pare u klub, dovesti vrhunske igrače, skupog trenera i eto rezultata.
Tako su isto jedan klub iz ABA lige koji je bio u sredini tabele čini mi se 7. mesto, ubacili prvo u evrokup, pa u Evroligu.. Pre toga su naravno ušle pare, dovedena pojačanja sa final foura, iz NBA, skup trener i to je to..
Plastika se brzo progura, kad ima lovu..
(Spale, 23. februar 2024 13:34)
Plastika moze, samo metal izgleda nikako da se progura...
pre 5 meseci
Zvezda i Partizan su u bivšoj Jugi ono što je Dubai danas. Pola vijeka kupuju sve sto valja jer imaju najviše para. A najviše para imaju jer država sipa samo u njih. A sad kad neko drugi to uradi problem je.
pre 5 meseci
Može ko hoće. Daj pare. Zvezda out, Dub. in
(Cv
Trebalo bi vi da brinete. Sećate se kada je Prokom i slični dobijali licence pre vas iako ste vi tvrdili za sebe još tada da ste nekavi Giga, Mega evega...
pre 5 meseci
@Liberty, 23. februar 2024 16:54
Pouzdano da ti kažem ,ti nisi normalan ...i što bi Željka birao Dubai kad ima toliko boljih trenera i stručnjaka među vama ciganima !
pre 5 meseci
Ali Zvezda ne bi trebalo da ima problem.
(bolje sutra, 23. februar 2024 12:51)
samo vas EL s vremena na vreme blokira da ne mozete da registrujete igrace zbog netransparentnog poslovanja
pre 5 meseci
Katastrofa, sve se vrti oko para, al već vidim taj Dubai kao PSŽ, kupiće sve najbolje igrače ali nadam se da neće ništa osvojiti... Samo da nam Kari ne uzme Kalinu, Guduru, Micića i Jovića... Sreća pa nije u dobrim odnosima sa Teom i Nedom :)
pre 5 meseci
Kraj Evrolige
pre 5 meseci
Dobro rešenje. Ovo bi trebalo da znači da će narednu godinu igrati i Partizan i CZ najjače evropsko takmičenje. Narednu sezonu iskoristiti i napraviti respektabilne timove i rigorozno kažnjavati za slučaj da bilo šta uleti u teren ili oko terena. Pod uslovom da oba kluba igraju i sledeće sezone u EL, čelnici oba kluba nek se ne bave onim drugim, već neka učine sve što je potrebno i izbore se za licencu od 3 ili 5 godina, ako to već navodno ne mogu ove godine. Sportski pozdrav !
pre 5 meseci
Ponosan sam na Olimpijakos i Makabi koji su glasali protiv
(aj sad se pomerite, 23. februar 2024 13:23)
Realno, Makabi i ne bi trebao da igra u Evropi, kao i ostali Izraelski klubovi. Geografski im je mesto sa Dubaijem u azijskoj ligi šampiona.
pre 5 meseci
Nema A licence dok klubove finansira drzava.
Shvatite to vec jednom, braco Srbi!! :-)
pre 5 meseci
(Liberty, 23. februar 2024 16:54)
1. makabi ne igra kosarkasku ligu na tlu evrope. ne vidim zasto se ne bi napravio presedan i za dubai...
2. evroliga moze sutra da ukine mesto koje dolazi iz aba lige ili da im dodeli tri mesta, tako da partizan i zvezda nemaju moc da ucenjuju bilo koga...
pre 5 meseci
Jedva cekam pa da odmah krenem da navijam za Dubai. Ima da pokupuju sve najbolje i da gaze redom 🤣🤣
pre 5 meseci
Posle svega još uvek neki veruju u A licencu, kao zbog neverovatne atmosfere. Pa ne trebaju njima klubovi čije finansiranje zavisi od volje jednog političara.
pre 5 meseci
BG ladno četiri EL tima. Zvezda, Makabi, Dubai i Partizan. Ludilo...
pre 5 meseci
Ja stvarno ne razumem o kavoj vi ozbiljnoj kosarci u EL pricate, pa igraci koji igraju EL su smesni nivo talenta 0 + otpad G_lige i NBA lige. Dovoljno je pogledati rostere ekipa i videti koji su to prosek igraci, a vecina ispodprosecna.
(trn, 23. februar 2024 15:01)
A u NBA sve same zvezde? Dovode igrače iz Finske, Bahama,Kameruna, Češke ..A znaš zašto.Jer se povećava gledanost u tim zemljama a onda kupuju TV prava
pre 5 meseci
Sobranie, a ko to nije drzavni klub? Pa Dubai prvi daje pare od drzave. Grcki brdovlasnici ne bi postojali da drzava ne stoji iza njih. CSKA klub Armije. Monako klub ruskog tajkuna koji ne bi postojao bez drzave Rusije. Real bez drzave i kralja, Barsa bez Katlunje, Bajer bez Bavarske. Sve drzavni klubovi. To sto oni ne dobijaju pare direktno od drzave, ne znaci da drzava ne stoji iza njih. Zalgiris isto drzavni klub. Makabi ponos Izraela. Ako je problem za Zvezdu i Partizan to sto ih finansira drzava, najmanji je problem da drzava da pare nekom Djokici a Djokica da kao privatnik donaciju za Zvezdu i Partizan. Mozda jedino Asvel nije drzavni klub u celoj EL.
pre 5 meseci
АБА већ има једну франшизу па може и другу.
pre 5 meseci
Gotovo sigurno sledece sezone ostajemo bez jednog predstavnika,Pariz ce osvojiti EK i eto njih u EL. Vec za 2 god necemo imati predstavnika u EL kad i ovi udju, jedina nada je da se vrate Rusi pa mozda dodje do nekog prosirenja i pravljenja 2 konferencije sto je trenutno naucna fantastika. Daj boze da gresim
pre 5 meseci
Koliko se sve pretvorilo u bizniz svedoči činjenica da klubovi koji nisu dostojni ovakvih takmičenja će imati svoje mesto u eliti radi novca...
pre 5 meseci
A za par godina kada pokupuju svim klubovima glavne igrace bice kukanja o finansijskom fer pleju. EL postaje sve smesnija i nezanimljivija. Asvela niko vise i ne prati o Londonu necu ni da pricam,ali to je kada para pokuca na vrata sport izlazi na prozor.
pre 5 meseci
Moze, ali liga onda vise nije Evro...
pre 5 meseci
Bruka i sramota! Ovo je dokaz da je košarka u nekom 10 planu, novac i puni džepovi su na prvih 9 mesta, evroliga je izgubila svoju car odavno, bolje naši klubovi lš da igraju, le stop
pre 5 meseci
Kakva prilika za srspke klubove i ABA ligu da ucene Evroligu višegodišnjim ugovorom za dva kluba ako hoće da Dubai igra ABA ligu. Da li ljudi shvataju da bez Dubaija nema para u Evroligi a bez ABA lige nema Dubaija u Evroligi jer nema gde drugde da igra. I sve to dok je na čelu Evrolige Srbin Bodiroga! Ali umesto toga imamo jedno zlo od kluba partizan koje koristi sve veze koje ima da uništava drugi klub Zvezdu i u Evroligi i u Srbiji. Nezabeleženo da je jedan klub trošio više energije na prijavljivanje protivnika nego na sebe a sve to još plaća država Srbija. Kad nismo normalan narod tako ćemo i da prođemo na kraju i ostanemo bez mesta u EL a pričaćemo da je zato što nas svi mrze
(partizan državni projekat, 23. februar 2024 16:01)
Kao navijac Partizana voleo bih da, ako je ikako moguce, oba kluba dobiju licencu.
U tom smislu bih ohrabrio sve (kako drzavni vrh koji je zvezdaski, tako i funkcionere Evrolige koji naginju Partizanu) da probaju da izguraju licencu za oba tima.
A ako nije, onda, logicno, navijam da dobije Partizan.
pre 5 meseci
Dubai moze da udje ali da plati sve troškove timskih putovanja i lige za sve ucesnike dok igra istu. To je dil, sve ostalo je smešno jer oni nemaju ništa sem para.
pre 5 meseci
Sto jes jes stvarno ovaj klub (koji tek treba da nastane) vise zasluzuje licencu od zvezde i partizana. i sta je zakljucak? pare rodjaci, taj nazovi projekat (namerno ne kazem klub) samo to ima vise od ovih nasih. Hoteli, aerodromi, navijaci, raniji uspesi...to su price za malu decu
pre 5 meseci
Koliko smeju stranaca da imaju u rosteru?
pre 5 meseci
Mozda ovo i nije tako lose. U smislu da dovede do ogranicavanja budzeta timova, kao u nba. Oni bi doneli vise novca, sto bi u nekoj kracoj buducnosti moglo da pokrene neke stvari. Jer ovakva el sada je sirotinjska u svakom pogledu u odnosu na fudbal i nba. A to evropska kosarka ne zasluzuje.
pre 5 meseci
A licenu ni mi ni zvezda necemo videti dokkle god smo drzavni klubovi, shvatote to.
pre 5 meseci
Dakle, npr. Borac Čačak će leteti u Dubai da bi odigrala utakmicu ABA lige?
pre 5 meseci
1. Ширење евролиге постаје проблем до мјере да ће клубови оправдано морати тражити да играју само то такмичење, без домаћих првенстава. Кад убаце Париз, Лондон, Дубаи, плус два руска клуба, то је већ близу НБА броја клубова, а дупло коло евролиге је већ сад нехумана ствар.
2. Све је то ок, али дај спојије Фиба лигу шампиона и еврокуп, да се направи солидно такмичење, и то би се дало играти, са домаћим играчима и не више од три странца, те би се генерисао квалитет који је тренутно распршен на том другом европском нивоу
pre 5 meseci
Cuj buni se Makabi!? Komedija.
pre 5 meseci
Mislim da mi i ostale nacije koje su ulozile toliko truda i rada da razviju ovaj sport treba da se lepo iskljucimo iz svih ovih takmicenja i napravimo svoju ligu. Nije da nismo imali direktore ili generalne sekretare i u fibi i evroligi. Pa da vidimo ko ce da gleda te lige gde se ne nalaze svi najbolji timovi, igraci, treneri.
pre 5 meseci
mani mani mani $$$$
pre 5 meseci
Nije mi jasno zbog cega se sav ovaj cirkus i dalje naziva sportom?
Nije samo do Evrolige, u svim sportovima i svim takmicenjima je isto - to je postala industrija, i bitan je jedino profit, dok sportskih motiva vise nema ni u naznakama. Tuga.
Jedino pravo resenje je da se svi globalno vratimo amaterskom sportu, posto ovo sto danas imamo je puko gledanje trulih bogatasa kako trce za nekom loptom (ili slicno) dok glume da to rade iz neke pasije i ljubavi prema sportu, a zapravo, prava uloga im je manipulisanje masama (iako vecina te svoje uloge nije svesna, primetno je da veci deo zastupa "progresivne" stavove, jer su oni jedino i dozvoljeni) i reklama proizvoda i trendova za mega-korporacije, i nista vise. Isto vazi za film, muziku, modu, i sve drugo sto, uz sport, spada u estradu, iliti "industriju zabave". Nesto ce se promeniti tek kada svi mi, kojima je to i namenjeno, prestanemo da odusevljeno konzumiramo sund i kiceraj, mada je to danas gotovo nemoguce.
pre 5 meseci
To je to što se tiče iole ozbiljne košarke na ,,starom" kontinentu. Ima sve više da ličimo na onaj cirkus iz NBA-a... još i sudije da nam dodju iz košarkaške velesile Omana da nam sude ABA ligu.
pre 5 meseci
Pravi se košarkaški cirkus koji nemam nameru da gledam. Ko voli neka uživa u njemu.
pre 5 meseci
To više nema nikakve veze sa košarkom, evropskom pre svega. Nemam ništa protiv nikoga, odakle god dolazio, ali ovo je dno dna.
pre 5 meseci
Nije mi jasno odkud oni u EL...
Jel to sad znaci da ako UAE ili neka druga drzava da pare onda mogu da igraju i Evropsko prvenstvo u kosarci?
pre 5 meseci
Realno, Makabi i ne bi trebao da igra u Evropi, kao i ostali Izraelski klubovi. Geografski im je mesto sa Dubaijem u azijskoj ligi šampiona.
(Salle, 23. februar 2024 13:51)
Ima smisla, velikim delom si u pravu. S druge strane, Izrael je okruzen arhi-neprijateljima, da nije Evrope, sport bi bio iskljucivo zastupljen kada je u pitanju drzavni nivo, kao i smotre reprezentacije. Nikada ne bi mogli da igraju u nekim regionalnim okvirima. Tako da im je Evropa jedina prilika. Kontroverzno, kako god da okrenes, jbg.
pre 5 meseci
A jel mogu i Kinezi i oni bi dosta platili.
pre 5 meseci
verovatno bi igrali 2 utakmice nedeljno u dubaiju pa 2 u evropi. zamisli 4 puta mesecno putujes 8 sati i igras 8 utakmica minimum))
pre 5 meseci
Kad je mogao Macabi, sto nemoze Dubai?
pre 5 meseci
Čedomir, 23. februar 2024 16:04
Koji je smisao da Dubai igra u Bg-u ili bilo gde u Evropi? Pisete nebuloze. Pa oni zele u EL da bi kod njih dolazili oni seici i bogatasi da gledaju, ako bi igrali van svog grada i drzave onda nemaju nikakav interes da igraju
pre 5 meseci
@ Čedomir, 23. februar 2024 16:04
Koji je smisao da Dubai igra u Bg-u ili bilo gde u Evropi? Pisete nebuloze. Pa oni zele u EL da bi kod njih dolazili oni seici i bogatasi da gledaju, ako bi igrali van svog grada i drzave onda nemaju nikakav interes da igraju
(xXx, 23. februar 2024 16:22)
Normalno da ce EL igrati kod kuce, ali ce morati i da imaju neku drugu postavu za ABA. Ta druga bi mogla biti bazirana u Beogradu ili bilo gde u okolini ABA lige
pre 5 meseci
@DDF
Ne lupetaj, od početka ovog veka se sve svodilo na novac i onaj ko ga ima najviše je osvajao prestižne trofeje u fudbalu i košarci. Da nije tako nebi ni došli do današnjice gde klubovi koji imaju budžet 15/20 miliona evra ne mogu ni da prismrde tituli u EL dok u fudbalu važi isto za ekipe koje imaju 200 miliona evra budžet. Ljudi tj. gledaoci su najveći razlog svega toga jer su dopustili da se tako nešto desi. U stvari ne treba nigde dalje ići od nas, pogledati rezultate kod nas u košarci i fudbalu i ko je stalno osvajao. A sada kada je došao veći baja u grad nastao je problem i ljudima se ne sviđa jer će neki tamo šeik koji dnevno potroši koliko većina ljudi neće zaraditi za života kupiti sve što može najbolje i verovatno za par godina dominirati. Kako seješ tako i žanješ.
pre 5 meseci
Jel se ikad pojavilo ime tog kluba, jel oni uopšte postoje ili tek treba da se osnuju?
pre 5 meseci
Vide se nece zvati Evroliga, nego Dolarliga. Koliko je sve postalo izopaceno govori da nam je ovo normalno, kao- pa dobro. Jos im se daje licenca na sest godina za EL. Samo me zanima za koliko para se prodaje obraz. Sta je sledece, Al Nasr u Ligi sampiona u fudbalu? Zamislite,osvajac Lige sampiona bude Al Nasr iz Saudijske Arabije.
pre 5 meseci
Naravno da se stvara evropska NBA liga. Naravno da će da se stvore franšize, a ne klubovi. Naravno da su u zabludi navijači i Zvezde i Partizana. Za par godina i jedni i drugi moći će da igraju samo u takmičenjima koje organizuje FIBA.
pre 5 meseci
Što im ne dodele odma i dve, tri evrotitule.
pre 5 meseci
A u NBA sve same zvezde? Dovode igrače iz Finske, Bahama,Kameruna, Češke ..A znaš zašto.Jer se povećava gledanost u tim zemljama a onda kupuju TV prava
(Goran, 23. februar 2024 15:52)
To jeste tako. Rijetko bi koji bijelac gledao NBA da nije toga. Mada manje je kvalitetnih crnih igraca, pogotovo americkih, i njihova djeca se ne loze vise na to. Ranije il je u getu pikao basket il je bio u nekoj bandi, a dosta puta i oboje. Danas vise za nekom konzolom po cijeli dan.
pre 5 meseci
Turkisch-Arabic Eurleague
pre 5 meseci
Dobro rešenje. Ovo bi trebalo da znači da će narednu godinu igrati i Partizan i CZ najjače evropsko takmičenje. Narednu sezonu iskoristiti i napraviti respektabilne timove i rigorozno kažnjavati za slučaj da bilo šta uleti u teren ili oko terena. Pod uslovom da oba kluba igraju i sledeće sezone u EL, čelnici oba kluba nek se ne bave onim drugim, već neka učine sve što je potrebno i izbore se za licencu od 3 ili 5 godina, ako to već navodno ne mogu ove godine. Sportski pozdrav !
(Rango Znicalo, 23. februar 2024 16:40)
Velika je zabluda verovati da takmičarski rezultati utiču na odluke čelnika EL o licencama. Ok, znači verovatno poseta i hajp oko Zvezde i Partizana u EL, ali se tu sve i završava. Da igraju i jedni i drugi fajnal for i to finale opet ne bi bilo garancija da će dobiti A licencu.
pre 5 meseci
Bolje sutra...
Ako ti tako kažeš, a znas sve ,slažem se sa tobom iako sam Grobar.
pre 5 meseci
Ово ако се оствари онда није евро лига него евро светска лига брука и срамота
pre 5 meseci
Jel postoji taj klub?ili?
pre 5 meseci
Prevelike su to pare da bi se ista polemisalo Kupise pola Engleske lige u fudbalu a ne ovu sirotinju.Realnost danasnjice.
pre 5 meseci
Trebalo bi UAE primiti i u EU. Evo u CG, ljudi za pare postaju, Crnogorci, pa Srbi i tako u krug.
pre 5 meseci
На осталим порталима пише да ће АБА лигу играти у Београду, као и Еврокуп, а не у Дубаи... Тако ће бити прве године, док се не уходају, направе логистику, формирају тим добар и остало.
Ако привуку и спонзоре арапске приде, онда се пројекат развија још више, иде се на више гране.
pre 5 meseci
Da li se taj Dubai uopste negde takmici?ili je novonastao klub,fransiza koja ce se tek negde takmiciti...uglavnom opet ce igraci koji odu tamo reci da nisu samo zbog novca,vec da im se svidja projekat,da hoce da unaprede tamo kosarku...nesto slicno kao fudbaleri i Nadal...bar znam protiv koga cu da navijam.
pre 5 meseci
Bruka i sramota! Ovo je dokaz da je košarka u nekom 10 planu, novac i puni džepovi su na prvih 9 mesta, evroliga je izgubila svoju car odavno, bolje naši klubovi lš da igraju, le stop
(Goran 14, 23. februar 2024 14:50)
Sport profesionalni a tu je i košarka nije cirkus i zabava za narod.
pre 5 meseci
Kad,tad.Brate,a kad ti to treba?
pre 5 meseci
Ma ko bi rekao da El voli repa, hm.
pre 5 meseci
"Ono što je takođe bitno je da franšiza iz Dubaija ne bi odmah počela da se takmiči u Evroligi, već prvo kroz Evrokup, s ciljem da poraste i ojača pre nego što se priključi elitnoj grupi u narednih šest sezona"
Da poraste i ojaca, hahaha! Kada dovedu sto valja iz Evrolige i par NBA solidnih igraca, osvojice prve sezone Evroligu.
pre 5 meseci
Kad ulazi Al Hilal i ostala boranija ?
pre 5 meseci
živo me interesuje sastav tog tima...
pre 5 meseci
Писао сам у прошлости више пута да је евролига геополитичко-финансијсја организација са неспортским елементима.Али готово увек ми не објаве коментар.Ово је по ко зна који доказ.
pre 5 meseci
Ne verujem da bi im bio neki preterani problem da iznajme sve što im treba negde u Evropi (npr, kod nas) i da tu budu stacionirani, ako glavni problem bude to putovanje od mesta do mesta zbog utakmica.
I prilično sam siguran da će ovako ili onako ući u EL.
Najiskrenije bih voleo da to ne bude po cenu ispadanja naših klubova, ali mi tu ništa nećemo moći da uradimo, jedino da se nadamo da će neko drugi izvisiti.
Po meni, to je već završena stvar, što bi se reklo: "To ti je završeno!"
97 Komentari
Sortiraj po: