107

Utorak, 06.02.2024.

13:35

Romario: Samo dvojica su u istoriji bolja od mene VIDEO

Nekadašnji napadač Barselone i brazilske reprezentacije Romario smatra da su samo dvojica fudbalera bolja od njega u istoriji.

Izvor: B92

Romario: Samo dvojica su u istoriji bolja od mene VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

107 Komentari

Sortiraj po:

B.Živković

pre 1 godinu

Oni koji nisu gledali Pelea, imaju svoju listu koja nije nerealna. Ipak, ja sam gledao Pelea, čak i u tadašnjoj Jugoslaviji, oproštaj od fudbala, mnoga finala itd. Pele je najveći fudbaler u istoriji. I po igri i po trofejima. Santos je osvojio 2 puta Interkontinentalni kup, drugi je sistem bio. Pele je dao 9 golova u oba finala. Takođe, u oba finala SP koja je igrao 1958. i 1970. dao je 3 gola, od kojih 2 glavom. Preko 1200 golova, sa nezvaničnim utakmicama i preko dve hiljade. Osim Pelea, samo je golman Žilmar bio reprezentativac. Ponekad Dorval i Zito, ali ne u prvom timu već kao rezerve. Možda bi posle Pelea, broj 2 bio Garinča (sve utakmice sa Peleom u timu, u dresu Brazila nikada nije izgubio, više od 50 utakmica). Broj 3, svakako Didi, koji je izmislio "suvi list", najbolji half u istoriji. Broj 4 i broj 5, Đalma i Nilton Santos. Nisu braća, za Niltona se smatra da je bio najbolji bek svih vremena. Vava, legendarni strelac, Zagalo, nedavno preminuo kao najtrofejniji u istoriji fudbala. U prvih 10, osim Maradone ne bi bilo nikoga. Ali i Maradona daleko iza Pelea. Zašto je broj 10 simbol u fudbalu? Zbog Pelea, možda je Puškaš bio preteča, ne znam, ni ja ga se ne sećam. Pele je jednom prilikom na pitanje:"Koji tim bi pobedio u međusobnom duelu; Brazil 1958 ili Brazil 1970?"; odgovorio:"Sa istim sistemom priprema, taktike, strategije i treninga, tim iz 1958. bi ubedljivo pobedio." Takva izjava "Kralja fudbala", bez imalo idolo-poklonstva ima smisla. Sportski pozdrav!

Veliki brat

pre 1 godinu

"Nekadašnji napadač Barselone i brazilske reprezentacije Romario smatra da su samo dvojica fudbalera bolja od njega u istoriji."

Nije dobro ukapirao, samo su dvojica pre njega sami za sebe rekli da su najbolji :)))

Bg011

pre 1 godinu

Moje skromno mišljenje:

Pele
Maradona
Ronaldo zuba
Ronaldinjo
Zidan
Krojf
K.Ronaldo
Messi
Skols
Del Pijero
Kaka
Pirlo
Iniesta
.
.
.

Mali Hijavata

pre 1 godinu

Pele,
Maradona,


Pa tek ostali.
(pedja2206, 6. februar 2024 19:38)


Tačno. Dodaj tu i Zubu Ronalda kao trećeg, i to je to. Njima niko nikada više ne može da pridje ni po talentu, ni po znanju, ni po kreativnosti. Mogao je Ronaldinjo, da mu kokain, žene i šampanjac nisu bili prioritet u životu.

Kalco 90tih

pre 1 godinu

Zvanicna rang lista najboljih svih vremena: Ova lista se nikada nece menjati i zauvek ce ostatit identicna.

1. Gabriel Batistuta
2. prazno
3. prazno
4. prazno
5. prazno
6. prazno
7. Ronaldo zuba
8. Pele
9. C. Ronaldo
10. Mesi

Owen

pre 1 godinu

Verovatno jedan od najboljih napadača ikada,spada u sam vrh rekao bih u top pet napadača svih vremena ali generalno gledano bilo je boljih igrača i tu možda može da uđe u 15 najboljih ali mislim da u top 10 ne spada ipak, po meni 10 najboljih su
Mesi
Maradona
Ronaldinjo
Ronaldo
Pele
Krojf
Zidan
Kaka
Kristijano Ronaldo
Iniesta

Dikan

pre 1 godinu

То је смејурија. Да се вратим на поредак:
МЕСИ
МАРАДОНА
ПЕЛЕ
КРОЈФ
МАТЕУС
ЗИКО
ВАН БАСТЕН
РОНАЛДО ЗУБА
РОНАЛДИЊО
САВИЋЕВИЋ
(Šumadinac 100%, 6. februar 2024 17:51)

Kaže smejurija, pa objavi smejurija listu :)

Dule

pre 1 godinu

Ronaldinjo, Zidan, Ibrahimović, Džej-Džej Okoča, Havijer Pastore, Adel Tarabt (dok je igrao za Queens Park Rangers-e), Rikelme, Kaka, Edgar Davids, Sedorf, Kafu, Roberto Karlos, Vladimir Jugović, Zvonimir Vukić, Leo Lerinc, Damir Čakar i Žuninjo Pernambukano (ne zna se ko je bolje izvodio slobodnjake), Ivan Ergić (najškolovaniji), Pol Skols, Kvarežma, Nani...

Šumadinac 100%

pre 1 godinu

Фудбал није циркус. Праве фудбалере одликује и дужина каријере и играње у најјачим лигама. Можда је Пикси и бољи од Стоичкова, али свако ко се разуме у фудбал, изабраће Христа пре Пиксија. Тако да, може Ромарио да прича шта хоће, ово је циркус обичан. Поменути Халанда и Мбапеа, а не поменути Зидана, Ван Бастена, Кројфа, па и Савићевића као освајача две ЛШ са два различита клуба, у којима је био најбољи играч. То је смејурија. Да се вратим на поредак:
МЕСИ
МАРАДОНА
ПЕЛЕ
КРОЈФ
МАТЕУС
ЗИКО
ВАН БАСТЕН
РОНАЛДО ЗУБА
РОНАЛДИЊО
САВИЋЕВИЋ

Bane

pre 1 godinu

Meni je prosto neverovatno kako se kao svi razumemo u fudbal a niko da pomene igrače koji su se bukvalno igrali fudbala i igrali ga iz šale.
To su upravo Romario, Ronaldo, Ronaldinjo i naravno Zidan i Maradona . Eventualno još Aimar, ali uvek ga je kočilo to što nije igrao za neki top klub. Ta okretnost, laganost u igri, nesebičnost, to je ono što odlikuje pravog igrača, a ne kao kod Mesija i Ronalda kada se ceo tim podredi pojedincu.
O Halandu, Mbapeu, Nejmaru, tu tek ne vredi trošiti reči, cirkusanti obični.

dr88

pre 1 godinu

Ronaldinjo
Mesi=Maradona
Ronaldo zuba
Pelea nisam gledao.Ronaldinjo je bio bog ono kratko vreme,zbog njega i Mesija su generacije zavolele fudbal.K. Ronaldo je klasičan nabijač statistike,ono što je igrao u Mančesteru je bilo fantazija a posle ga i ne stavljam u isti koš sa gore pomenutim. Iskreno više nemam koga da gledam.Ne razumem loženje na Nejmara Halanda i Mbapea.Cekamo neke nove čarobnjake...

Arjuna

pre 1 godinu

Neistina je da je Romario "kratko trajao", ljudi covek je sa 36 godina bio najbolji strelac Brazila, o cemu pricamo.
To je bila 2002. godina i isao bi na prvenstvo da nije slagao Skolarija 2001. kad se igrala Copa America.

Igrao je u Evropi tek 7 godina, to je istina, ali da je kratko trajao je apsolutno besmisleno reci/napisati.

Milan

pre 1 godinu

Ne želeći da ulazim u polemiku, to je uvek stvar ukusa, ali neverovatno da skoro niko ne spominje Tjeri Anrija, kakva je to zver bila od igrača na svom vrhuncu, a trajao je taj vrhunac poprilično dugo. Meni su lično Messi i Maradona najbliži srcu, ali je zaista gotovo nemoguće poređati sve te igrače kroz istoriju koliko je kvaliteta bilo.

Masariko

pre 1 godinu

po meni kada je bio na vrhuncu Ronaldinjo je bio najbolji igrac ikada, sa takvom lakocom je izvodio magiju da to vrlo verovatno vise nikada necemo videti!
(diavolo11, 06. februar 2024 13:49)

I ja sam voleo da gledam Ronaldinja, ali fudbal nije magija. Fudbal je praksa, bolji igrač je onaj koji je praktičniji. Mislim da su mnogi s ove liste, pa i Ronaldo Brazilac i možda Romario bili praktičniji od Ronaldinja, iako bi ih ovaj ševao deset minuta a da mu ovi ne uzmu loptu. Recimo, i Denilson je znao poslednjih pet minuta meča da čuva loptu kod kornera, da dribla i da je ne pušta dok ga neko ne polomi ili je nasilno ne izbaci u korner. Zato je uvek i ulazio pred kraj. Ali fudbal je praktičnost, ako je tu i magija to je onda još bolje. A tu kombinaciju su ponajviše imali Maradona i Mesi u svojim najboljim godinama. S tim što je to kod Mesija dosta duže trajalo.

hm?

pre 1 godinu

Realno. Reprezentacija Brazila 1994. godine je igrala prelep fudbal, retko ce neko ponoviti takvu igru. Italijani su ubili finale, ali sve ostale utakmice su za pamcenje!

Marko

pre 1 godinu

Ne volim ovo uzdizanje samog sebe, ali Romario je bio paklen. Uz Mullera možda najbolji špic ikada. S naglaskom na špic. Messi je nešto drugo, esencija fudbala, volio ga, ne volio ga tu nema rasprave. Ronaldinho i Maradona, iako geniji, nisu primeri za buduću decu zbog svega šta su sebi radili u karijeri.

mare

pre 1 godinu

Paklen igrac ali mislim da nije top 10. Pele, Maradona, Zuba Ronaldo, Messi, Zidan, Ronaldinjo su sigurno ispred njega, a gde su Krojf, Van Basten, Platini, Ziko, Garincha, Di Stefano, Best, Puskas, itd. ali nije daleko vrv top 20.

Enzo

pre 1 godinu

Sport uvek evoluira. Pele i Maradona danas ne bi mogli nista. Pitanje i profi da li bi bili. Vidic koliko nista nije znao s loptom danas ne bi mogao da igra jel se to trazi od stopera a pre samo 15 godina bio medju najboljima.

nemanja

pre 1 godinu

Ljudi tako olako prelaze preko necega sto se zove kontinuitet.. Mesi i Kristijano su trajali 16-17 godina na najvecem mogucem nivou.. uz svo postovanje Ronaldinja i Zube, njihova magija je trejala tri puta krace.. Maradonina isto.. 400-500 golova i 150-200 asistencija razlike, broj trofeja i individulanih nagrada nisu neka tamo statistika, nego suvi rezultati i kvalitet.. pustite tu nostalgiju i zal za mladost..

Sasa

pre 1 godinu

Romario je negde u nivou sa Platinijem, Rožer Milom .....

Au sina koju ti glupost napisa... Poredis Romarija i Platinija sa Rozer Milom????
Hahhaha
Pa za Rodzer Milom je MIjatovic bio Maradona licno da ne pricam o Deji,Piksiju,Sukeru...sa nasih prostora a kamoli nekih iz drugih drzava kao recimo Drogba,Eto..... Rozer Mila nije ni medju 1000 najboljih ikada....

Stručnjak za fudbalere

pre 1 godinu

Šta ste zapeli s tim Ronaldinjom zubatim? Ja sam baš pratio fudbal tad i nikad mi se nije sviđao. Mnogo su mi bili lepši i Maldini i Nesta, pa i Balak, Bekam...

Sasa

pre 1 godinu

Nista nije pogresio. Ronaldo i Mesi ostavljaju bolji utisak usled duzeg trajanja karijere iliti kontinuiteta. Romario je bio igrac koji je jako inteligentan i tehnicki fascinantan. Ronaldinjo je delovao nesto elegantnie i to je sva njegova prednost.
Maradona nikada nece biti prevazidjen od strane Mesija - njemu isto tako nista nije poklonjeno. Ove sramote sa Ronaldom i Mesijem su ruglo fudbala modernog doba.

bob

pre 1 godinu

Tu sad dolazimo do stare istine a to je da se ne mogu porediti fudbalske ere. On nije ni blizu Mesija ili Ronalda, a prajm Vidica ili Van Dajka ne bi moga da prodje ni u snu. Ipak, on je bio Mesi svog vremena i u tom smislu im je jednak. Pele koga ljudi uglavnom smatraju najboljim fudbalerom svih vremena bi nakon jednog duela sa npr. Japom Stamom zatrazio izmenu jer ne moze vise. Drugo vreme drugi fudbal.

realno

pre 1 godinu

Pored Pelea i Maradone dodao bih i pravi Ronaldo,Zuba.Sad klinci udrite,jel misle da je fudbal počeo sa ovom dvojicom novokomponovanih.
(Voja, 06. februar 2024 13:47)

Pele je igrao u davno proslom vremenu, a Maradona je bio pakleni igrac sa ozbiljno ostecenom glavom. Da ne kazem klasican narkoman. Svaka cast na svemu sto je postigao, ali reci za njega da je najbolji je ravno ludilu. Razumem argentince koji tako govore, ali sam siguran da bi vise voleo da se tvoji klinci ugledaju na C. Ronalda ili Mesija.

Vlada

pre 1 godinu

Bio je vrhunski igrač ali da bi bio najbolji moraš duže da se dokazuješ. Čak i da je najbolji svih vremena ne treba on to da to kaže.

Tru

pre 1 godinu

Meni je vrlo jednostavno. Ajde da ne unosimo u debatu Krojfa, Pelea, Maradonu a pogotovo Di Stefana, Puškaša i slično. Ne umanjujem im ništa, ali ajde da pojednostavimo i gledamo poslednjih 35-40 godina.

Za mene su Ronaldinjo, Romario i Ronaldo Nazario bili nešto najlepše sto sam video na terenu. U svom prajmu, po brojkama i svemu što su pokazali, moze se slobodno reći da su bili jednaki a za nekoga i bolji od Ronalda i Messija.

Međutim, Romariov zenit je trajao 7-8 godina. Ronaldinjo od 32 godine igrao fudbal revijalno i snimao reklame. Ronaldo već u Milanu ulazio s klupe, ugojio se 40 kila.

Uz svo poštovanje prema njima, sve ih volim, ali oni su imali neke druge prioritete i ideje u životu i nisu se dovoljno posvetili karijeri.

Posvećenost, godine dominacije i brojke, broj osvojenih zlatnih lopti koje imaju Mesi i Ronaldo prosto nema niko i zato uvek idu prvo njih dvojica pa onda možemo da razgovaramo o ostalima.

jojufff

pre 1 godinu

Znalac sa loptom, kratko je igrao u Evropi i malo ga je bilo na malim ekranima. U to doba nismo sportskih kanala i youtube kanala.

kratko je trajao, drugačiji fubal se igrao i igračima nije bilo bitno da traju 20 godina. Uživali su u fudbalu i nisu bili opterećeni parama i statistici.
danas prosječan igrač trpa kao Ronaldo Zuba, sve rade na tome da fudbal bude efikasniji i ujedno dosadniji.

kukuruz kokicar

pre 1 godinu

basketas, 06. februar 2024 13:52)

Sad kad si već spomenuo Bergkampa odmah se setim one njegove piruete protiv Njukasla, što je po meni i najlepši gol koji sam video. Ima i lepih makazica, voleja, solo prodora, topova sa 30+ metara... ali ona pirueta ostaje samo njegova i kao njegov pečat.
Ne mogu da i ne pomenem Van Persija i onaj njegov čuveni gol glavom ako se ne varam protiv Španije, što je odmah posle tog gola nastao pokret Persinizam.

Ivan Grozni

pre 1 godinu

Moj omiljeni igrač iz razdoblja 90 ih , ali Messiju realno nije niti blizu , samo par sezona u nekom od top klubova to jasno pokazuju , dalje zasigurno je i Zidane bolji igrač od njega pa i Christiano Ronaldo ako ćemo realno ali Christiano nema Svjetsko pa jedino ako je po tome gledao . Romario je uvijek imao ovakve izjave i jurio je golove u bezbroj klubova i u 40im godinama samo da bi mogao reći da je zabio 1000 golova . Igračina u svakom slučaju ali razinom ipak koju stepenicu niže nego što tvrdi .

Zorz Vea

pre 1 godinu

Moje fudbalske ere su 90te i prva decenija 21. veka i jako teško prihvatam najbolje fudbalere drugih era. Ubiće me nostalgija, ali stvarno kako su ljudi reagovali na pojavu Mesija i njegove bravure tako isto su reagovali na Ronalda da Limu, a tek na Ronaldinja - neponovljivo više nikad. Uvek me nešto dovede do neke sumnje u moje izbore, na primer onaj HBO dokumentarac o Maradoni kada je otišao u Napoli - stvarno je bilo uzvišeno, pa na primer pre toga sam više voleo Pelea zbog filma "Bekstvo u pobedu" a opet taj film zbog Stalonea. Džordan je rekao da ne treba tražiti u ekipnim sportovima najbolje igrače nego najbolje timove, zato je za mene najbolji tim AC Milan 2004/2005. (Kakina brzina, Pirlov pregled igre, Sedorfov šut, Gatuzova upornost, onaj zid nazad sa Didom, Stamom, Nestom, Kafuom i Maldiniem, za nezaborav) sezona koja nije ništa osvojila ali eto, pojedinačno sam najviše vezan za Veu i Rikarda Kaku, a najviše ubedljivo sam očekivao od Alešandre Pata. Svi su bolji od mene i što kaže RAdovan III ja im se divim do imbecilnosti.

djordjex

pre 1 godinu

Decko je igrao samo desnom nogom! Pogledajte snimak.
A treneri uce decu kad kojom nogom da sutnu loptu.
Nestvarno sta je mogao da uradi... Da je i levu koristio, bio bi bolji i od ove dvojice

Dragan Maric

pre 1 godinu

Strašan talenat, strašan Umetnik sa loptom, pogotovo u šesnaestercu.
Alo, kao i mnogi Brazilci (uglavnom napadači): Ronaldo, Ronaldinjo, Adrijano,Kaka mnogo više je mogao nego sto je objektivno pružao na terenu.
Svi gorenavedeni Brazilci su imali maksimum 5-6 godina vrhunskog fudbala i svi su nam ostali 'dužni'.
Pelea se ni ja ne sećam, pa ne mogu da ga komentarišem. Ako ćemo samo po talentu i 2-3 godine 'prime fudbala' onda bi on svakako bio u Top 5 (Maradona, Ronaldo, Ronaldinko, Romario, Mesi), ali ako gledamo kompletnu karijeru onda nije ni u Top 10 (Zidan, Krojf, Kristijano, Bekenbauer, Platini, Maldini, Inijesta), a dodajmo i Pelea, Di Stefana, Puškaša, Euzebia (koje nisam gledao, ali su Legende fudbala) dolazimo da je realno po prikazanom negde u Top 15.

Trifon Ivanov

pre 1 godinu

Imao je ubitačnu fintu, varka tijelom plus nevjerovatna startna brzina kao ispaljen iz praćke, udarac iz koraka vrhom kopačke u ćošak. Imao je nisko težište i brutalno snažan donji dio tijela pa iako nizak rastom nije se dao srušit ni puno snažnijim igračma od sebe a na prostoru od 3 metra u sprintu iz mjesta obrambenog igrača bi ostavio metar iza sebe. Baš jedinstven igrac. A iako nije baš najskrominje sebe tako hvaliti nije puno ni slagao, jedan od najboljih napadača svih vremena. Danas kad gledamo more bezličnih istih šablonskih igrača, još više cijenim stare majstore kao Romarija koji su igrali istinski nogomet koji je zabavljao ljude i čiji potezi zauvijek ostaju u sjećanju.

Powerslave

pre 1 godinu

Od igrača koje sam ja gledao:

Najuspešniji (kombinacija titula i kvaliteta) - Mesi
Meni lično, krajnje subjektivno najbolji - Zidan
Igrač koji je dostigao najviše vrhove fudbala koje niko nikad više neće - Ronaldinjo

Si

pre 1 godinu

Ovaj da se poredi s Mesijem ? Pa daj to je stvarno smesno. On je bio vrhunski napadac, al Leo je klasa iznad, on sve radi na terenu. Pretrci covek 5 km, spakuje dva gola i jedan namesti i tako 10 godina vec.

Бензимена

pre 1 godinu

Па мислим да су били бољи и Ван бастен, крујф, роналдињо, меси, кристиано, роналдо, зидан а вероватно и ови старијих генерација типа пушкаш, ривелино, ди стефано.
Он је мени више типа дел пијеро, зико, кака, ван нистелрој, батистута, савичевић, стоичков..

Arjuna

pre 1 godinu

Ko god je gledao Romarija zna da nije daleko od istine.

Njegov jedini "problem" je bio taj sto je bio bonvivan, voleo da mafija po Brazilu i ide na karnevale, zato se i vratio u Brazil a realno imao je mesto u bilo kom timu u Evropi.

Ipak, ne moze mu se oduzeti ono sto je uradio a to je preko 1000 golova u karijeri, vodio Brazil do titule SP 1994, nebeska tehnika, davao golove na sve moguce nacine, mislim da niko nije vise puta u istorji lobovao golmana. Mogao je da koristi samo desnu nogu obzirom da je bio majstor udarca spoljnim delom kopacke.

Bio je prgav na terenu, dobijao batine, delio batine, sve u svemu jedan od najvecih ikada, bez ikakve sumnje.

Uvek protiv juvea, reala i zvezde

pre 1 godinu

Izuzetan talenat ali se malo precenio. Ako bih sudio samo stilu i lepoti igre iznad njega je i Ronaldo Brazilski, Ronaldihno Gaucho i Messi naravno pored onih koje priznaje. A verovatno bih na spisak dodao i Zidana. Romario je negde u nivou sa Platinijem, Rožer Milom i plejadom velikih asova iz Južne Amerike, Afrike i Evrope. Ali ajde skrenuo je pažnju na sebe.
(Kika, 6. februar 2024 13:52)

Krojf? Van Basten? Otkud Mila moze u istu recenicu sa Platinijem...

Dejo Genije MJ

pre 1 godinu

Uhhhh...Romario,Romario. Gigant,genijalac u svakom slučaju. Ali isto tako u svakom slučaju,daleko,daleko od procjene veličanja sopstvene vrijednosti u upoređivanju sa besmrtnicima fudbala.
Ajde da vas podsjetim na par detalja,na par činjenica.
Svjetsko prvenstvo 1994,prvak Brazil,najbolji igrač Romario,najbolji strijelac Stoičkov(dioba 1.mjesta), obadvojica članovi Barcelone,po mišljenju većine tada najboljeg svjetskog kluba.
Imao je te godine priliku podijeliti igralište sa Dejanom Savićevićem u finalu za prvaka Evrope protiv Milana.
4:0 za Milano,Dejo Genije svjetlosnim godinama iznad Romaria i Stojčkova ZAJEDNO!!! Ne samo zbog asistencije i čudesnog gola,nego prije svega što je sve radio na igralistu. Nista mu nisu mogli, nista!! Pet-šest žutih kartona nad njim,pet šest proturanja kroz noge i bezbroj prelijepih a svrsihodnih akcija.Romario i Stoićkov i svi ostali asovi Barce smiješni,ali smiješni i bijedni naspram njemu.
Eto Romario, ti si taj film gledao iz prvog reda,platio si najskuplju ulaznicu.
Pa prisjeti se bar malo brate mili...

Pijani zlotvor

pre 1 godinu

Ima svako moguce pravo da bude 'bahat' jer je bio fenomenalan igrac. Trofeji su vec pitanje ekipe, okolnosti, pa i sudjenja... No kad gledas individualno on je tu negdje sa ovim ostalim brazilskim velikanima, u pitanju su nijanse. Meni je najdrazi dinho.

Onaj brazil 90-ih je bio toliko jak kao stoka da siroti jardel i elber, koji su inace bili fenomenalni igraci, nisu mogli ni prismrditi repki. Strasno.
Veliko je pitanje dal ce se ikad vise ponovit takva suluda koncentracija talenta.

Ibna

pre 1 godinu

po meni kada je bio na vrhuncu Ronaldinjo je bio najbolji igrac ikada, sa takvom lakocom je izvodio magiju da to vrlo verovatno vise nikada necemo videti!
(diavolo11, 06. februar 2024 13:49)

Nije samo po tebi. Po mnogima. Ronaldinjo je neprevazidjen.

Tako je bilo

pre 1 godinu

Strašan igrač, umetnik u šesnaestercu, po meni jedino Ronaldo Zuba može da mu izađe na crtu!
(Zare, 6. februar 2024 13:54)

Niko, sem Maradone, ne može Peleu da izađe na crtu. Pele je najveći! Ne razumem mmlade ljude kojima nije palo na pamet da na internetu pogledaju kako je Pele igrao i davao golove.

Pera

pre 1 godinu

Gledao sam ga, odičan igrač to nije sporno ali realno kroz istoriju teško da može i u TOP 10 brazilskih fudbalera i TOP 100 ukupno svetskih...glupo je i nabrajati sve te fenomenalne igrače svojih vremena ali svakako odličan. Što se stila igre tiče najsličniji Gerdu Mileru nemcu ali na lestvici bih ga ipak postavio čak i iza njega...

Apis

pre 1 godinu

Covek sve u pravu. Brazilac koji je najvise potcenjen je Djovani Elber iz Bajerna. Covek je bio na njegovom nivou ali nikad nije dobio sansu u reprezentaciji

Ćufta

pre 1 godinu

Ljudi najjace ne sto on i dan danas ne izlazi sa fudbalakih terena igra svaki dan kao i pre 20 god haha. Svuda ga ima. Ima cak i ono kad je bio trener pa im trebao gol on se skinuo u sorc i zamenio igraca...covek je nevidjen.

ccc

pre 1 godinu

Ronaldinjo je fudbal svi ostali su fudbaleri. Covek koji je igrao fudbal sa takvom lakocom, ti potezi, driblinzi, iskreno skidam kapu svima pomenutima u komentarima, mozemo da diskutujemo mesec dana ali po meni se Ronadinjo rodio kao fudbaler a ostali su postali...

nsboy

pre 1 godinu

Znam da se mnogi neće složiti, ali Ronaldinho Gaucho je sigurno najveći mađioničar sa loptom koji se ikad pojavio na fudbalskoj sceni. Ono što je on radio i mogao sa loptom, to definitvno niko pre njega, niti je iko posle njega mogao da izvede. Neki će najboljeg fudbalera gledati kroz trofeje, razne brojke itd. Ali ko se imalo ozbiljnije bavio fudbalom, zna da ono što je Ronaldinho svojevremeno radio, je prosto nemoguće izvesti. Nije ni čudo što mu je po mnogima najveći svih vremena Maradona ljubio ruke i iskazivao neizmerno poštovanje. Jer je bio svestan da gleda najvećeg, najpozitivnije/najnasmejanijeg i neponovljivog fudbalera svih vremena, Ronaldinha Gauchu!

JusterNS

pre 1 godinu

Ne znam za Romarija, Pelea i Maradonu.
Za mene je Ronaldinho najbolji igrac svih vremena.
Zavisi sta postujete i cenite u fudbalu, da li brzinu, tehniku, explozivnost, golove, asistencije…
Ronaldo Zuba je bio dobar igrac, ali ga ja pamtim stalno povredjenog u Interu, tako da mi nije ni blizu Ronaldinha. C.Ronaldo i Mesi jesu brzi i fenomenalni igraci, ali opet ni blizu Ronaldinha. On je radio magiju, ali ne za sebe, nego za publiku i nije bio sebican vec jako dobar kreator i asistent. Njegova filozofija je bila “hajde da se igramo i uzivamo”. Nisam siguran da su takav mindset imali ni Pele ni Maradona ni Romario. Maradona mi pogotovo deluje da je bio teski individualac, a Ronaldinho je igrao za ekipu uz zabavu po cenu da nikad ne daju gol. To je ono sto fudbal cini lepim.

basketas

pre 1 godinu

Sto se tice Pelea nisam kompetentan, ali Maradonu pamtim i tu mogu povuci paralelu. Slazem se s njim. Nije u istom kosu sa malim zelenim koji je bar od vremena Pelea najbolji igrac ikad koji se bavio ovim sportom (verovatno bolji i od Pelea). Ko god je bar malo saziveo njegovu karijeru zna o cemu pricam. Ali nije ni daleko od Maradone. Tehnicki je bio na istom nivou kao i Ronaldo brazilac kasnije ili Ronaldinjo ili Mesi, ali Mesi i Ronaldo su bili brzi, eksplozivniji na svom vrhuncu. Svestraniji u svakom slucaju. Te bi ga ja ipak svrstao i iza zube i Mesija, ali odmah rame uz rame sa Zidanom, Dinjom, Baggiom, C.Ronaldom koji je fizicki dominantniji i brzi, ali tehnicki nije na nivou Romaria. Tu je negde i leteci holandjanin Bergkamp koji je bio cudesan majstor sa neverovatnom tehnikom. Sve u svemu, veliki veliki igrac. Svetski prvak, izdanak prave brazilske skole fudbala i bilo ga je uzitak gledati u Evropi dok je igrao iako to i nije bilo bas dugo.

basketas

pre 1 godinu

Sto se tice Pelea nisam kompetentan, ali Maradonu pamtim i tu mogu povuci paralelu. Slazem se s njim. Nije u istom kosu sa malim zelenim koji je bar od vremena Pelea najbolji igrac ikad koji se bavio ovim sportom (verovatno bolji i od Pelea). Ko god je bar malo saziveo njegovu karijeru zna o cemu pricam. Ali nije ni daleko od Maradone. Tehnicki je bio na istom nivou kao i Ronaldo brazilac kasnije ili Ronaldinjo ili Mesi, ali Mesi i Ronaldo su bili brzi, eksplozivniji na svom vrhuncu. Svestraniji u svakom slucaju. Te bi ga ja ipak svrstao i iza zube i Mesija, ali odmah rame uz rame sa Zidanom, Dinjom, Baggiom, C.Ronaldom koji je fizicki dominantniji i brzi, ali tehnicki nije na nivou Romaria. Tu je negde i leteci holandjanin Bergkamp koji je bio cudesan majstor sa neverovatnom tehnikom. Sve u svemu, veliki veliki igrac. Svetski prvak, izdanak prave brazilske skole fudbala i bilo ga je uzitak gledati u Evropi dok je igrao iako to i nije bilo bas dugo.

diavolo11

pre 1 godinu

po meni kada je bio na vrhuncu Ronaldinjo je bio najbolji igrac ikada, sa takvom lakocom je izvodio magiju da to vrlo verovatno vise nikada necemo videti!

Kika

pre 1 godinu

Izuzetan talenat ali se malo precenio. Ako bih sudio samo stilu i lepoti igre iznad njega je i Ronaldo Brazilski, Ronaldihno Gaucho i Messi naravno pored onih koje priznaje. A verovatno bih na spisak dodao i Zidana. Romario je negde u nivou sa Platinijem, Rožer Milom i plejadom velikih asova iz Južne Amerike, Afrike i Evrope. Ali ajde skrenuo je pažnju na sebe.

diavolo11

pre 1 godinu

po meni kada je bio na vrhuncu Ronaldinjo je bio najbolji igrac ikada, sa takvom lakocom je izvodio magiju da to vrlo verovatno vise nikada necemo videti!

basketas

pre 1 godinu

Sto se tice Pelea nisam kompetentan, ali Maradonu pamtim i tu mogu povuci paralelu. Slazem se s njim. Nije u istom kosu sa malim zelenim koji je bar od vremena Pelea najbolji igrac ikad koji se bavio ovim sportom (verovatno bolji i od Pelea). Ko god je bar malo saziveo njegovu karijeru zna o cemu pricam. Ali nije ni daleko od Maradone. Tehnicki je bio na istom nivou kao i Ronaldo brazilac kasnije ili Ronaldinjo ili Mesi, ali Mesi i Ronaldo su bili brzi, eksplozivniji na svom vrhuncu. Svestraniji u svakom slucaju. Te bi ga ja ipak svrstao i iza zube i Mesija, ali odmah rame uz rame sa Zidanom, Dinjom, Baggiom, C.Ronaldom koji je fizicki dominantniji i brzi, ali tehnicki nije na nivou Romaria. Tu je negde i leteci holandjanin Bergkamp koji je bio cudesan majstor sa neverovatnom tehnikom. Sve u svemu, veliki veliki igrac. Svetski prvak, izdanak prave brazilske skole fudbala i bilo ga je uzitak gledati u Evropi dok je igrao iako to i nije bilo bas dugo.

basketas

pre 1 godinu

Sto se tice Pelea nisam kompetentan, ali Maradonu pamtim i tu mogu povuci paralelu. Slazem se s njim. Nije u istom kosu sa malim zelenim koji je bar od vremena Pelea najbolji igrac ikad koji se bavio ovim sportom (verovatno bolji i od Pelea). Ko god je bar malo saziveo njegovu karijeru zna o cemu pricam. Ali nije ni daleko od Maradone. Tehnicki je bio na istom nivou kao i Ronaldo brazilac kasnije ili Ronaldinjo ili Mesi, ali Mesi i Ronaldo su bili brzi, eksplozivniji na svom vrhuncu. Svestraniji u svakom slucaju. Te bi ga ja ipak svrstao i iza zube i Mesija, ali odmah rame uz rame sa Zidanom, Dinjom, Baggiom, C.Ronaldom koji je fizicki dominantniji i brzi, ali tehnicki nije na nivou Romaria. Tu je negde i leteci holandjanin Bergkamp koji je bio cudesan majstor sa neverovatnom tehnikom. Sve u svemu, veliki veliki igrac. Svetski prvak, izdanak prave brazilske skole fudbala i bilo ga je uzitak gledati u Evropi dok je igrao iako to i nije bilo bas dugo.

Arjuna

pre 1 godinu

Neistina je da je Romario "kratko trajao", ljudi covek je sa 36 godina bio najbolji strelac Brazila, o cemu pricamo.
To je bila 2002. godina i isao bi na prvenstvo da nije slagao Skolarija 2001. kad se igrala Copa America.

Igrao je u Evropi tek 7 godina, to je istina, ali da je kratko trajao je apsolutno besmisleno reci/napisati.

Dikan

pre 1 godinu

То је смејурија. Да се вратим на поредак:
МЕСИ
МАРАДОНА
ПЕЛЕ
КРОЈФ
МАТЕУС
ЗИКО
ВАН БАСТЕН
РОНАЛДО ЗУБА
РОНАЛДИЊО
САВИЋЕВИЋ
(Šumadinac 100%, 6. februar 2024 17:51)

Kaže smejurija, pa objavi smejurija listu :)

Milan

pre 1 godinu

Ne želeći da ulazim u polemiku, to je uvek stvar ukusa, ali neverovatno da skoro niko ne spominje Tjeri Anrija, kakva je to zver bila od igrača na svom vrhuncu, a trajao je taj vrhunac poprilično dugo. Meni su lično Messi i Maradona najbliži srcu, ali je zaista gotovo nemoguće poređati sve te igrače kroz istoriju koliko je kvaliteta bilo.

dr88

pre 1 godinu

Ronaldinjo
Mesi=Maradona
Ronaldo zuba
Pelea nisam gledao.Ronaldinjo je bio bog ono kratko vreme,zbog njega i Mesija su generacije zavolele fudbal.K. Ronaldo je klasičan nabijač statistike,ono što je igrao u Mančesteru je bilo fantazija a posle ga i ne stavljam u isti koš sa gore pomenutim. Iskreno više nemam koga da gledam.Ne razumem loženje na Nejmara Halanda i Mbapea.Cekamo neke nove čarobnjake...

Trifon Ivanov

pre 1 godinu

Imao je ubitačnu fintu, varka tijelom plus nevjerovatna startna brzina kao ispaljen iz praćke, udarac iz koraka vrhom kopačke u ćošak. Imao je nisko težište i brutalno snažan donji dio tijela pa iako nizak rastom nije se dao srušit ni puno snažnijim igračma od sebe a na prostoru od 3 metra u sprintu iz mjesta obrambenog igrača bi ostavio metar iza sebe. Baš jedinstven igrac. A iako nije baš najskrominje sebe tako hvaliti nije puno ni slagao, jedan od najboljih napadača svih vremena. Danas kad gledamo more bezličnih istih šablonskih igrača, još više cijenim stare majstore kao Romarija koji su igrali istinski nogomet koji je zabavljao ljude i čiji potezi zauvijek ostaju u sjećanju.

Bane

pre 1 godinu

Meni je prosto neverovatno kako se kao svi razumemo u fudbal a niko da pomene igrače koji su se bukvalno igrali fudbala i igrali ga iz šale.
To su upravo Romario, Ronaldo, Ronaldinjo i naravno Zidan i Maradona . Eventualno još Aimar, ali uvek ga je kočilo to što nije igrao za neki top klub. Ta okretnost, laganost u igri, nesebičnost, to je ono što odlikuje pravog igrača, a ne kao kod Mesija i Ronalda kada se ceo tim podredi pojedincu.
O Halandu, Mbapeu, Nejmaru, tu tek ne vredi trošiti reči, cirkusanti obični.

Kika

pre 1 godinu

Izuzetan talenat ali se malo precenio. Ako bih sudio samo stilu i lepoti igre iznad njega je i Ronaldo Brazilski, Ronaldihno Gaucho i Messi naravno pored onih koje priznaje. A verovatno bih na spisak dodao i Zidana. Romario je negde u nivou sa Platinijem, Rožer Milom i plejadom velikih asova iz Južne Amerike, Afrike i Evrope. Ali ajde skrenuo je pažnju na sebe.

Sasa

pre 1 godinu

Romario je negde u nivou sa Platinijem, Rožer Milom .....

Au sina koju ti glupost napisa... Poredis Romarija i Platinija sa Rozer Milom????
Hahhaha
Pa za Rodzer Milom je MIjatovic bio Maradona licno da ne pricam o Deji,Piksiju,Sukeru...sa nasih prostora a kamoli nekih iz drugih drzava kao recimo Drogba,Eto..... Rozer Mila nije ni medju 1000 najboljih ikada....

hm?

pre 1 godinu

Realno. Reprezentacija Brazila 1994. godine je igrala prelep fudbal, retko ce neko ponoviti takvu igru. Italijani su ubili finale, ali sve ostale utakmice su za pamcenje!

Arjuna

pre 1 godinu

Ko god je gledao Romarija zna da nije daleko od istine.

Njegov jedini "problem" je bio taj sto je bio bonvivan, voleo da mafija po Brazilu i ide na karnevale, zato se i vratio u Brazil a realno imao je mesto u bilo kom timu u Evropi.

Ipak, ne moze mu se oduzeti ono sto je uradio a to je preko 1000 golova u karijeri, vodio Brazil do titule SP 1994, nebeska tehnika, davao golove na sve moguce nacine, mislim da niko nije vise puta u istorji lobovao golmana. Mogao je da koristi samo desnu nogu obzirom da je bio majstor udarca spoljnim delom kopacke.

Bio je prgav na terenu, dobijao batine, delio batine, sve u svemu jedan od najvecih ikada, bez ikakve sumnje.

Sasa

pre 1 godinu

Nista nije pogresio. Ronaldo i Mesi ostavljaju bolji utisak usled duzeg trajanja karijere iliti kontinuiteta. Romario je bio igrac koji je jako inteligentan i tehnicki fascinantan. Ronaldinjo je delovao nesto elegantnie i to je sva njegova prednost.
Maradona nikada nece biti prevazidjen od strane Mesija - njemu isto tako nista nije poklonjeno. Ove sramote sa Ronaldom i Mesijem su ruglo fudbala modernog doba.

Marko

pre 1 godinu

Ne volim ovo uzdizanje samog sebe, ali Romario je bio paklen. Uz Mullera možda najbolji špic ikada. S naglaskom na špic. Messi je nešto drugo, esencija fudbala, volio ga, ne volio ga tu nema rasprave. Ronaldinho i Maradona, iako geniji, nisu primeri za buduću decu zbog svega šta su sebi radili u karijeri.

nsboy

pre 1 godinu

Znam da se mnogi neće složiti, ali Ronaldinho Gaucho je sigurno najveći mađioničar sa loptom koji se ikad pojavio na fudbalskoj sceni. Ono što je on radio i mogao sa loptom, to definitvno niko pre njega, niti je iko posle njega mogao da izvede. Neki će najboljeg fudbalera gledati kroz trofeje, razne brojke itd. Ali ko se imalo ozbiljnije bavio fudbalom, zna da ono što je Ronaldinho svojevremeno radio, je prosto nemoguće izvesti. Nije ni čudo što mu je po mnogima najveći svih vremena Maradona ljubio ruke i iskazivao neizmerno poštovanje. Jer je bio svestan da gleda najvećeg, najpozitivnije/najnasmejanijeg i neponovljivog fudbalera svih vremena, Ronaldinha Gauchu!

Pijani zlotvor

pre 1 godinu

Ima svako moguce pravo da bude 'bahat' jer je bio fenomenalan igrac. Trofeji su vec pitanje ekipe, okolnosti, pa i sudjenja... No kad gledas individualno on je tu negdje sa ovim ostalim brazilskim velikanima, u pitanju su nijanse. Meni je najdrazi dinho.

Onaj brazil 90-ih je bio toliko jak kao stoka da siroti jardel i elber, koji su inace bili fenomenalni igraci, nisu mogli ni prismrditi repki. Strasno.
Veliko je pitanje dal ce se ikad vise ponovit takva suluda koncentracija talenta.

Ibna

pre 1 godinu

po meni kada je bio na vrhuncu Ronaldinjo je bio najbolji igrac ikada, sa takvom lakocom je izvodio magiju da to vrlo verovatno vise nikada necemo videti!
(diavolo11, 06. februar 2024 13:49)

Nije samo po tebi. Po mnogima. Ronaldinjo je neprevazidjen.

Uvek protiv juvea, reala i zvezde

pre 1 godinu

Izuzetan talenat ali se malo precenio. Ako bih sudio samo stilu i lepoti igre iznad njega je i Ronaldo Brazilski, Ronaldihno Gaucho i Messi naravno pored onih koje priznaje. A verovatno bih na spisak dodao i Zidana. Romario je negde u nivou sa Platinijem, Rožer Milom i plejadom velikih asova iz Južne Amerike, Afrike i Evrope. Ali ajde skrenuo je pažnju na sebe.
(Kika, 6. februar 2024 13:52)

Krojf? Van Basten? Otkud Mila moze u istu recenicu sa Platinijem...

ccc

pre 1 godinu

Ronaldinjo je fudbal svi ostali su fudbaleri. Covek koji je igrao fudbal sa takvom lakocom, ti potezi, driblinzi, iskreno skidam kapu svima pomenutima u komentarima, mozemo da diskutujemo mesec dana ali po meni se Ronadinjo rodio kao fudbaler a ostali su postali...

mare

pre 1 godinu

Paklen igrac ali mislim da nije top 10. Pele, Maradona, Zuba Ronaldo, Messi, Zidan, Ronaldinjo su sigurno ispred njega, a gde su Krojf, Van Basten, Platini, Ziko, Garincha, Di Stefano, Best, Puskas, itd. ali nije daleko vrv top 20.

Masariko

pre 1 godinu

po meni kada je bio na vrhuncu Ronaldinjo je bio najbolji igrac ikada, sa takvom lakocom je izvodio magiju da to vrlo verovatno vise nikada necemo videti!
(diavolo11, 06. februar 2024 13:49)

I ja sam voleo da gledam Ronaldinja, ali fudbal nije magija. Fudbal je praksa, bolji igrač je onaj koji je praktičniji. Mislim da su mnogi s ove liste, pa i Ronaldo Brazilac i možda Romario bili praktičniji od Ronaldinja, iako bi ih ovaj ševao deset minuta a da mu ovi ne uzmu loptu. Recimo, i Denilson je znao poslednjih pet minuta meča da čuva loptu kod kornera, da dribla i da je ne pušta dok ga neko ne polomi ili je nasilno ne izbaci u korner. Zato je uvek i ulazio pred kraj. Ali fudbal je praktičnost, ako je tu i magija to je onda još bolje. A tu kombinaciju su ponajviše imali Maradona i Mesi u svojim najboljim godinama. S tim što je to kod Mesija dosta duže trajalo.

nemanja

pre 1 godinu

Ljudi tako olako prelaze preko necega sto se zove kontinuitet.. Mesi i Kristijano su trajali 16-17 godina na najvecem mogucem nivou.. uz svo postovanje Ronaldinja i Zube, njihova magija je trejala tri puta krace.. Maradonina isto.. 400-500 golova i 150-200 asistencija razlike, broj trofeja i individulanih nagrada nisu neka tamo statistika, nego suvi rezultati i kvalitet.. pustite tu nostalgiju i zal za mladost..

Ivan Grozni

pre 1 godinu

Moj omiljeni igrač iz razdoblja 90 ih , ali Messiju realno nije niti blizu , samo par sezona u nekom od top klubova to jasno pokazuju , dalje zasigurno je i Zidane bolji igrač od njega pa i Christiano Ronaldo ako ćemo realno ali Christiano nema Svjetsko pa jedino ako je po tome gledao . Romario je uvijek imao ovakve izjave i jurio je golove u bezbroj klubova i u 40im godinama samo da bi mogao reći da je zabio 1000 golova . Igračina u svakom slučaju ali razinom ipak koju stepenicu niže nego što tvrdi .

Dejo Genije MJ

pre 1 godinu

Uhhhh...Romario,Romario. Gigant,genijalac u svakom slučaju. Ali isto tako u svakom slučaju,daleko,daleko od procjene veličanja sopstvene vrijednosti u upoređivanju sa besmrtnicima fudbala.
Ajde da vas podsjetim na par detalja,na par činjenica.
Svjetsko prvenstvo 1994,prvak Brazil,najbolji igrač Romario,najbolji strijelac Stoičkov(dioba 1.mjesta), obadvojica članovi Barcelone,po mišljenju većine tada najboljeg svjetskog kluba.
Imao je te godine priliku podijeliti igralište sa Dejanom Savićevićem u finalu za prvaka Evrope protiv Milana.
4:0 za Milano,Dejo Genije svjetlosnim godinama iznad Romaria i Stojčkova ZAJEDNO!!! Ne samo zbog asistencije i čudesnog gola,nego prije svega što je sve radio na igralistu. Nista mu nisu mogli, nista!! Pet-šest žutih kartona nad njim,pet šest proturanja kroz noge i bezbroj prelijepih a svrsihodnih akcija.Romario i Stoićkov i svi ostali asovi Barce smiješni,ali smiješni i bijedni naspram njemu.
Eto Romario, ti si taj film gledao iz prvog reda,platio si najskuplju ulaznicu.
Pa prisjeti se bar malo brate mili...

Zorz Vea

pre 1 godinu

Moje fudbalske ere su 90te i prva decenija 21. veka i jako teško prihvatam najbolje fudbalere drugih era. Ubiće me nostalgija, ali stvarno kako su ljudi reagovali na pojavu Mesija i njegove bravure tako isto su reagovali na Ronalda da Limu, a tek na Ronaldinja - neponovljivo više nikad. Uvek me nešto dovede do neke sumnje u moje izbore, na primer onaj HBO dokumentarac o Maradoni kada je otišao u Napoli - stvarno je bilo uzvišeno, pa na primer pre toga sam više voleo Pelea zbog filma "Bekstvo u pobedu" a opet taj film zbog Stalonea. Džordan je rekao da ne treba tražiti u ekipnim sportovima najbolje igrače nego najbolje timove, zato je za mene najbolji tim AC Milan 2004/2005. (Kakina brzina, Pirlov pregled igre, Sedorfov šut, Gatuzova upornost, onaj zid nazad sa Didom, Stamom, Nestom, Kafuom i Maldiniem, za nezaborav) sezona koja nije ništa osvojila ali eto, pojedinačno sam najviše vezan za Veu i Rikarda Kaku, a najviše ubedljivo sam očekivao od Alešandre Pata. Svi su bolji od mene i što kaže RAdovan III ja im se divim do imbecilnosti.

JusterNS

pre 1 godinu

Ne znam za Romarija, Pelea i Maradonu.
Za mene je Ronaldinho najbolji igrac svih vremena.
Zavisi sta postujete i cenite u fudbalu, da li brzinu, tehniku, explozivnost, golove, asistencije…
Ronaldo Zuba je bio dobar igrac, ali ga ja pamtim stalno povredjenog u Interu, tako da mi nije ni blizu Ronaldinha. C.Ronaldo i Mesi jesu brzi i fenomenalni igraci, ali opet ni blizu Ronaldinha. On je radio magiju, ali ne za sebe, nego za publiku i nije bio sebican vec jako dobar kreator i asistent. Njegova filozofija je bila “hajde da se igramo i uzivamo”. Nisam siguran da su takav mindset imali ni Pele ni Maradona ni Romario. Maradona mi pogotovo deluje da je bio teski individualac, a Ronaldinho je igrao za ekipu uz zabavu po cenu da nikad ne daju gol. To je ono sto fudbal cini lepim.

Ćufta

pre 1 godinu

Ljudi najjace ne sto on i dan danas ne izlazi sa fudbalakih terena igra svaki dan kao i pre 20 god haha. Svuda ga ima. Ima cak i ono kad je bio trener pa im trebao gol on se skinuo u sorc i zamenio igraca...covek je nevidjen.

Tako je bilo

pre 1 godinu

Strašan igrač, umetnik u šesnaestercu, po meni jedino Ronaldo Zuba može da mu izađe na crtu!
(Zare, 6. februar 2024 13:54)

Niko, sem Maradone, ne može Peleu da izađe na crtu. Pele je najveći! Ne razumem mmlade ljude kojima nije palo na pamet da na internetu pogledaju kako je Pele igrao i davao golove.

kukuruz kokicar

pre 1 godinu

basketas, 06. februar 2024 13:52)

Sad kad si već spomenuo Bergkampa odmah se setim one njegove piruete protiv Njukasla, što je po meni i najlepši gol koji sam video. Ima i lepih makazica, voleja, solo prodora, topova sa 30+ metara... ali ona pirueta ostaje samo njegova i kao njegov pečat.
Ne mogu da i ne pomenem Van Persija i onaj njegov čuveni gol glavom ako se ne varam protiv Španije, što je odmah posle tog gola nastao pokret Persinizam.

Si

pre 1 godinu

Ovaj da se poredi s Mesijem ? Pa daj to je stvarno smesno. On je bio vrhunski napadac, al Leo je klasa iznad, on sve radi na terenu. Pretrci covek 5 km, spakuje dva gola i jedan namesti i tako 10 godina vec.

Vlada

pre 1 godinu

Bio je vrhunski igrač ali da bi bio najbolji moraš duže da se dokazuješ. Čak i da je najbolji svih vremena ne treba on to da to kaže.

realno

pre 1 godinu

Pored Pelea i Maradone dodao bih i pravi Ronaldo,Zuba.Sad klinci udrite,jel misle da je fudbal počeo sa ovom dvojicom novokomponovanih.
(Voja, 06. februar 2024 13:47)

Pele je igrao u davno proslom vremenu, a Maradona je bio pakleni igrac sa ozbiljno ostecenom glavom. Da ne kazem klasican narkoman. Svaka cast na svemu sto je postigao, ali reci za njega da je najbolji je ravno ludilu. Razumem argentince koji tako govore, ali sam siguran da bi vise voleo da se tvoji klinci ugledaju na C. Ronalda ili Mesija.

Šumadinac 100%

pre 1 godinu

Фудбал није циркус. Праве фудбалере одликује и дужина каријере и играње у најјачим лигама. Можда је Пикси и бољи од Стоичкова, али свако ко се разуме у фудбал, изабраће Христа пре Пиксија. Тако да, може Ромарио да прича шта хоће, ово је циркус обичан. Поменути Халанда и Мбапеа, а не поменути Зидана, Ван Бастена, Кројфа, па и Савићевића као освајача две ЛШ са два различита клуба, у којима је био најбољи играч. То је смејурија. Да се вратим на поредак:
МЕСИ
МАРАДОНА
ПЕЛЕ
КРОЈФ
МАТЕУС
ЗИКО
ВАН БАСТЕН
РОНАЛДО ЗУБА
РОНАЛДИЊО
САВИЋЕВИЋ

djordjex

pre 1 godinu

Decko je igrao samo desnom nogom! Pogledajte snimak.
A treneri uce decu kad kojom nogom da sutnu loptu.
Nestvarno sta je mogao da uradi... Da je i levu koristio, bio bi bolji i od ove dvojice

Powerslave

pre 1 godinu

Od igrača koje sam ja gledao:

Najuspešniji (kombinacija titula i kvaliteta) - Mesi
Meni lično, krajnje subjektivno najbolji - Zidan
Igrač koji je dostigao najviše vrhove fudbala koje niko nikad više neće - Ronaldinjo

Tru

pre 1 godinu

Meni je vrlo jednostavno. Ajde da ne unosimo u debatu Krojfa, Pelea, Maradonu a pogotovo Di Stefana, Puškaša i slično. Ne umanjujem im ništa, ali ajde da pojednostavimo i gledamo poslednjih 35-40 godina.

Za mene su Ronaldinjo, Romario i Ronaldo Nazario bili nešto najlepše sto sam video na terenu. U svom prajmu, po brojkama i svemu što su pokazali, moze se slobodno reći da su bili jednaki a za nekoga i bolji od Ronalda i Messija.

Međutim, Romariov zenit je trajao 7-8 godina. Ronaldinjo od 32 godine igrao fudbal revijalno i snimao reklame. Ronaldo već u Milanu ulazio s klupe, ugojio se 40 kila.

Uz svo poštovanje prema njima, sve ih volim, ali oni su imali neke druge prioritete i ideje u životu i nisu se dovoljno posvetili karijeri.

Posvećenost, godine dominacije i brojke, broj osvojenih zlatnih lopti koje imaju Mesi i Ronaldo prosto nema niko i zato uvek idu prvo njih dvojica pa onda možemo da razgovaramo o ostalima.

Stručnjak za fudbalere

pre 1 godinu

Šta ste zapeli s tim Ronaldinjom zubatim? Ja sam baš pratio fudbal tad i nikad mi se nije sviđao. Mnogo su mi bili lepši i Maldini i Nesta, pa i Balak, Bekam...

jojufff

pre 1 godinu

Znalac sa loptom, kratko je igrao u Evropi i malo ga je bilo na malim ekranima. U to doba nismo sportskih kanala i youtube kanala.

kratko je trajao, drugačiji fubal se igrao i igračima nije bilo bitno da traju 20 godina. Uživali su u fudbalu i nisu bili opterećeni parama i statistici.
danas prosječan igrač trpa kao Ronaldo Zuba, sve rade na tome da fudbal bude efikasniji i ujedno dosadniji.

B.Živković

pre 1 godinu

Oni koji nisu gledali Pelea, imaju svoju listu koja nije nerealna. Ipak, ja sam gledao Pelea, čak i u tadašnjoj Jugoslaviji, oproštaj od fudbala, mnoga finala itd. Pele je najveći fudbaler u istoriji. I po igri i po trofejima. Santos je osvojio 2 puta Interkontinentalni kup, drugi je sistem bio. Pele je dao 9 golova u oba finala. Takođe, u oba finala SP koja je igrao 1958. i 1970. dao je 3 gola, od kojih 2 glavom. Preko 1200 golova, sa nezvaničnim utakmicama i preko dve hiljade. Osim Pelea, samo je golman Žilmar bio reprezentativac. Ponekad Dorval i Zito, ali ne u prvom timu već kao rezerve. Možda bi posle Pelea, broj 2 bio Garinča (sve utakmice sa Peleom u timu, u dresu Brazila nikada nije izgubio, više od 50 utakmica). Broj 3, svakako Didi, koji je izmislio "suvi list", najbolji half u istoriji. Broj 4 i broj 5, Đalma i Nilton Santos. Nisu braća, za Niltona se smatra da je bio najbolji bek svih vremena. Vava, legendarni strelac, Zagalo, nedavno preminuo kao najtrofejniji u istoriji fudbala. U prvih 10, osim Maradone ne bi bilo nikoga. Ali i Maradona daleko iza Pelea. Zašto je broj 10 simbol u fudbalu? Zbog Pelea, možda je Puškaš bio preteča, ne znam, ni ja ga se ne sećam. Pele je jednom prilikom na pitanje:"Koji tim bi pobedio u međusobnom duelu; Brazil 1958 ili Brazil 1970?"; odgovorio:"Sa istim sistemom priprema, taktike, strategije i treninga, tim iz 1958. bi ubedljivo pobedio." Takva izjava "Kralja fudbala", bez imalo idolo-poklonstva ima smisla. Sportski pozdrav!

Apis

pre 1 godinu

Covek sve u pravu. Brazilac koji je najvise potcenjen je Djovani Elber iz Bajerna. Covek je bio na njegovom nivou ali nikad nije dobio sansu u reprezentaciji

Enzo

pre 1 godinu

Sport uvek evoluira. Pele i Maradona danas ne bi mogli nista. Pitanje i profi da li bi bili. Vidic koliko nista nije znao s loptom danas ne bi mogao da igra jel se to trazi od stopera a pre samo 15 godina bio medju najboljima.

Бензимена

pre 1 godinu

Па мислим да су били бољи и Ван бастен, крујф, роналдињо, меси, кристиано, роналдо, зидан а вероватно и ови старијих генерација типа пушкаш, ривелино, ди стефано.
Он је мени више типа дел пијеро, зико, кака, ван нистелрој, батистута, савичевић, стоичков..

Pera

pre 1 godinu

Gledao sam ga, odičan igrač to nije sporno ali realno kroz istoriju teško da može i u TOP 10 brazilskih fudbalera i TOP 100 ukupno svetskih...glupo je i nabrajati sve te fenomenalne igrače svojih vremena ali svakako odličan. Što se stila igre tiče najsličniji Gerdu Mileru nemcu ali na lestvici bih ga ipak postavio čak i iza njega...

Dragan Maric

pre 1 godinu

Strašan talenat, strašan Umetnik sa loptom, pogotovo u šesnaestercu.
Alo, kao i mnogi Brazilci (uglavnom napadači): Ronaldo, Ronaldinjo, Adrijano,Kaka mnogo više je mogao nego sto je objektivno pružao na terenu.
Svi gorenavedeni Brazilci su imali maksimum 5-6 godina vrhunskog fudbala i svi su nam ostali 'dužni'.
Pelea se ni ja ne sećam, pa ne mogu da ga komentarišem. Ako ćemo samo po talentu i 2-3 godine 'prime fudbala' onda bi on svakako bio u Top 5 (Maradona, Ronaldo, Ronaldinko, Romario, Mesi), ali ako gledamo kompletnu karijeru onda nije ni u Top 10 (Zidan, Krojf, Kristijano, Bekenbauer, Platini, Maldini, Inijesta), a dodajmo i Pelea, Di Stefana, Puškaša, Euzebia (koje nisam gledao, ali su Legende fudbala) dolazimo da je realno po prikazanom negde u Top 15.

bob

pre 1 godinu

Tu sad dolazimo do stare istine a to je da se ne mogu porediti fudbalske ere. On nije ni blizu Mesija ili Ronalda, a prajm Vidica ili Van Dajka ne bi moga da prodje ni u snu. Ipak, on je bio Mesi svog vremena i u tom smislu im je jednak. Pele koga ljudi uglavnom smatraju najboljim fudbalerom svih vremena bi nakon jednog duela sa npr. Japom Stamom zatrazio izmenu jer ne moze vise. Drugo vreme drugi fudbal.

Owen

pre 1 godinu

Verovatno jedan od najboljih napadača ikada,spada u sam vrh rekao bih u top pet napadača svih vremena ali generalno gledano bilo je boljih igrača i tu možda može da uđe u 15 najboljih ali mislim da u top 10 ne spada ipak, po meni 10 najboljih su
Mesi
Maradona
Ronaldinjo
Ronaldo
Pele
Krojf
Zidan
Kaka
Kristijano Ronaldo
Iniesta

Mali Hijavata

pre 1 godinu

Pele,
Maradona,


Pa tek ostali.
(pedja2206, 6. februar 2024 19:38)


Tačno. Dodaj tu i Zubu Ronalda kao trećeg, i to je to. Njima niko nikada više ne može da pridje ni po talentu, ni po znanju, ni po kreativnosti. Mogao je Ronaldinjo, da mu kokain, žene i šampanjac nisu bili prioritet u životu.

Kalco 90tih

pre 1 godinu

Zvanicna rang lista najboljih svih vremena: Ova lista se nikada nece menjati i zauvek ce ostatit identicna.

1. Gabriel Batistuta
2. prazno
3. prazno
4. prazno
5. prazno
6. prazno
7. Ronaldo zuba
8. Pele
9. C. Ronaldo
10. Mesi

Bg011

pre 1 godinu

Moje skromno mišljenje:

Pele
Maradona
Ronaldo zuba
Ronaldinjo
Zidan
Krojf
K.Ronaldo
Messi
Skols
Del Pijero
Kaka
Pirlo
Iniesta
.
.
.

Veliki brat

pre 1 godinu

"Nekadašnji napadač Barselone i brazilske reprezentacije Romario smatra da su samo dvojica fudbalera bolja od njega u istoriji."

Nije dobro ukapirao, samo su dvojica pre njega sami za sebe rekli da su najbolji :)))

Dule

pre 1 godinu

Ronaldinjo, Zidan, Ibrahimović, Džej-Džej Okoča, Havijer Pastore, Adel Tarabt (dok je igrao za Queens Park Rangers-e), Rikelme, Kaka, Edgar Davids, Sedorf, Kafu, Roberto Karlos, Vladimir Jugović, Zvonimir Vukić, Leo Lerinc, Damir Čakar i Žuninjo Pernambukano (ne zna se ko je bolje izvodio slobodnjake), Ivan Ergić (najškolovaniji), Pol Skols, Kvarežma, Nani...

Enzo

pre 1 godinu

Sport uvek evoluira. Pele i Maradona danas ne bi mogli nista. Pitanje i profi da li bi bili. Vidic koliko nista nije znao s loptom danas ne bi mogao da igra jel se to trazi od stopera a pre samo 15 godina bio medju najboljima.

Kika

pre 1 godinu

Izuzetan talenat ali se malo precenio. Ako bih sudio samo stilu i lepoti igre iznad njega je i Ronaldo Brazilski, Ronaldihno Gaucho i Messi naravno pored onih koje priznaje. A verovatno bih na spisak dodao i Zidana. Romario je negde u nivou sa Platinijem, Rožer Milom i plejadom velikih asova iz Južne Amerike, Afrike i Evrope. Ali ajde skrenuo je pažnju na sebe.

Šumadinac 100%

pre 1 godinu

Фудбал није циркус. Праве фудбалере одликује и дужина каријере и играње у најјачим лигама. Можда је Пикси и бољи од Стоичкова, али свако ко се разуме у фудбал, изабраће Христа пре Пиксија. Тако да, може Ромарио да прича шта хоће, ово је циркус обичан. Поменути Халанда и Мбапеа, а не поменути Зидана, Ван Бастена, Кројфа, па и Савићевића као освајача две ЛШ са два различита клуба, у којима је био најбољи играч. То је смејурија. Да се вратим на поредак:
МЕСИ
МАРАДОНА
ПЕЛЕ
КРОЈФ
МАТЕУС
ЗИКО
ВАН БАСТЕН
РОНАЛДО ЗУБА
РОНАЛДИЊО
САВИЋЕВИЋ

diavolo11

pre 1 godinu

po meni kada je bio na vrhuncu Ronaldinjo je bio najbolji igrac ikada, sa takvom lakocom je izvodio magiju da to vrlo verovatno vise nikada necemo videti!

realno

pre 1 godinu

Pored Pelea i Maradone dodao bih i pravi Ronaldo,Zuba.Sad klinci udrite,jel misle da je fudbal počeo sa ovom dvojicom novokomponovanih.
(Voja, 06. februar 2024 13:47)

Pele je igrao u davno proslom vremenu, a Maradona je bio pakleni igrac sa ozbiljno ostecenom glavom. Da ne kazem klasican narkoman. Svaka cast na svemu sto je postigao, ali reci za njega da je najbolji je ravno ludilu. Razumem argentince koji tako govore, ali sam siguran da bi vise voleo da se tvoji klinci ugledaju na C. Ronalda ili Mesija.

bob

pre 1 godinu

Tu sad dolazimo do stare istine a to je da se ne mogu porediti fudbalske ere. On nije ni blizu Mesija ili Ronalda, a prajm Vidica ili Van Dajka ne bi moga da prodje ni u snu. Ipak, on je bio Mesi svog vremena i u tom smislu im je jednak. Pele koga ljudi uglavnom smatraju najboljim fudbalerom svih vremena bi nakon jednog duela sa npr. Japom Stamom zatrazio izmenu jer ne moze vise. Drugo vreme drugi fudbal.

nemanja

pre 1 godinu

Ljudi tako olako prelaze preko necega sto se zove kontinuitet.. Mesi i Kristijano su trajali 16-17 godina na najvecem mogucem nivou.. uz svo postovanje Ronaldinja i Zube, njihova magija je trejala tri puta krace.. Maradonina isto.. 400-500 golova i 150-200 asistencija razlike, broj trofeja i individulanih nagrada nisu neka tamo statistika, nego suvi rezultati i kvalitet.. pustite tu nostalgiju i zal za mladost..

Stručnjak za fudbalere

pre 1 godinu

Šta ste zapeli s tim Ronaldinjom zubatim? Ja sam baš pratio fudbal tad i nikad mi se nije sviđao. Mnogo su mi bili lepši i Maldini i Nesta, pa i Balak, Bekam...

Dule

pre 1 godinu

Ronaldinjo, Zidan, Ibrahimović, Džej-Džej Okoča, Havijer Pastore, Adel Tarabt (dok je igrao za Queens Park Rangers-e), Rikelme, Kaka, Edgar Davids, Sedorf, Kafu, Roberto Karlos, Vladimir Jugović, Zvonimir Vukić, Leo Lerinc, Damir Čakar i Žuninjo Pernambukano (ne zna se ko je bolje izvodio slobodnjake), Ivan Ergić (najškolovaniji), Pol Skols, Kvarežma, Nani...

Marko

pre 1 godinu

Ne volim ovo uzdizanje samog sebe, ali Romario je bio paklen. Uz Mullera možda najbolji špic ikada. S naglaskom na špic. Messi je nešto drugo, esencija fudbala, volio ga, ne volio ga tu nema rasprave. Ronaldinho i Maradona, iako geniji, nisu primeri za buduću decu zbog svega šta su sebi radili u karijeri.

dr88

pre 1 godinu

Ronaldinjo
Mesi=Maradona
Ronaldo zuba
Pelea nisam gledao.Ronaldinjo je bio bog ono kratko vreme,zbog njega i Mesija su generacije zavolele fudbal.K. Ronaldo je klasičan nabijač statistike,ono što je igrao u Mančesteru je bilo fantazija a posle ga i ne stavljam u isti koš sa gore pomenutim. Iskreno više nemam koga da gledam.Ne razumem loženje na Nejmara Halanda i Mbapea.Cekamo neke nove čarobnjake...

Masariko

pre 1 godinu

po meni kada je bio na vrhuncu Ronaldinjo je bio najbolji igrac ikada, sa takvom lakocom je izvodio magiju da to vrlo verovatno vise nikada necemo videti!
(diavolo11, 06. februar 2024 13:49)

I ja sam voleo da gledam Ronaldinja, ali fudbal nije magija. Fudbal je praksa, bolji igrač je onaj koji je praktičniji. Mislim da su mnogi s ove liste, pa i Ronaldo Brazilac i možda Romario bili praktičniji od Ronaldinja, iako bi ih ovaj ševao deset minuta a da mu ovi ne uzmu loptu. Recimo, i Denilson je znao poslednjih pet minuta meča da čuva loptu kod kornera, da dribla i da je ne pušta dok ga neko ne polomi ili je nasilno ne izbaci u korner. Zato je uvek i ulazio pred kraj. Ali fudbal je praktičnost, ako je tu i magija to je onda još bolje. A tu kombinaciju su ponajviše imali Maradona i Mesi u svojim najboljim godinama. S tim što je to kod Mesija dosta duže trajalo.

Kalco 90tih

pre 1 godinu

Zvanicna rang lista najboljih svih vremena: Ova lista se nikada nece menjati i zauvek ce ostatit identicna.

1. Gabriel Batistuta
2. prazno
3. prazno
4. prazno
5. prazno
6. prazno
7. Ronaldo zuba
8. Pele
9. C. Ronaldo
10. Mesi

Si

pre 1 godinu

Ovaj da se poredi s Mesijem ? Pa daj to je stvarno smesno. On je bio vrhunski napadac, al Leo je klasa iznad, on sve radi na terenu. Pretrci covek 5 km, spakuje dva gola i jedan namesti i tako 10 godina vec.

basketas

pre 1 godinu

Sto se tice Pelea nisam kompetentan, ali Maradonu pamtim i tu mogu povuci paralelu. Slazem se s njim. Nije u istom kosu sa malim zelenim koji je bar od vremena Pelea najbolji igrac ikad koji se bavio ovim sportom (verovatno bolji i od Pelea). Ko god je bar malo saziveo njegovu karijeru zna o cemu pricam. Ali nije ni daleko od Maradone. Tehnicki je bio na istom nivou kao i Ronaldo brazilac kasnije ili Ronaldinjo ili Mesi, ali Mesi i Ronaldo su bili brzi, eksplozivniji na svom vrhuncu. Svestraniji u svakom slucaju. Te bi ga ja ipak svrstao i iza zube i Mesija, ali odmah rame uz rame sa Zidanom, Dinjom, Baggiom, C.Ronaldom koji je fizicki dominantniji i brzi, ali tehnicki nije na nivou Romaria. Tu je negde i leteci holandjanin Bergkamp koji je bio cudesan majstor sa neverovatnom tehnikom. Sve u svemu, veliki veliki igrac. Svetski prvak, izdanak prave brazilske skole fudbala i bilo ga je uzitak gledati u Evropi dok je igrao iako to i nije bilo bas dugo.

basketas

pre 1 godinu

Sto se tice Pelea nisam kompetentan, ali Maradonu pamtim i tu mogu povuci paralelu. Slazem se s njim. Nije u istom kosu sa malim zelenim koji je bar od vremena Pelea najbolji igrac ikad koji se bavio ovim sportom (verovatno bolji i od Pelea). Ko god je bar malo saziveo njegovu karijeru zna o cemu pricam. Ali nije ni daleko od Maradone. Tehnicki je bio na istom nivou kao i Ronaldo brazilac kasnije ili Ronaldinjo ili Mesi, ali Mesi i Ronaldo su bili brzi, eksplozivniji na svom vrhuncu. Svestraniji u svakom slucaju. Te bi ga ja ipak svrstao i iza zube i Mesija, ali odmah rame uz rame sa Zidanom, Dinjom, Baggiom, C.Ronaldom koji je fizicki dominantniji i brzi, ali tehnicki nije na nivou Romaria. Tu je negde i leteci holandjanin Bergkamp koji je bio cudesan majstor sa neverovatnom tehnikom. Sve u svemu, veliki veliki igrac. Svetski prvak, izdanak prave brazilske skole fudbala i bilo ga je uzitak gledati u Evropi dok je igrao iako to i nije bilo bas dugo.

Bane

pre 1 godinu

Meni je prosto neverovatno kako se kao svi razumemo u fudbal a niko da pomene igrače koji su se bukvalno igrali fudbala i igrali ga iz šale.
To su upravo Romario, Ronaldo, Ronaldinjo i naravno Zidan i Maradona . Eventualno još Aimar, ali uvek ga je kočilo to što nije igrao za neki top klub. Ta okretnost, laganost u igri, nesebičnost, to je ono što odlikuje pravog igrača, a ne kao kod Mesija i Ronalda kada se ceo tim podredi pojedincu.
O Halandu, Mbapeu, Nejmaru, tu tek ne vredi trošiti reči, cirkusanti obični.

JusterNS

pre 1 godinu

Ne znam za Romarija, Pelea i Maradonu.
Za mene je Ronaldinho najbolji igrac svih vremena.
Zavisi sta postujete i cenite u fudbalu, da li brzinu, tehniku, explozivnost, golove, asistencije…
Ronaldo Zuba je bio dobar igrac, ali ga ja pamtim stalno povredjenog u Interu, tako da mi nije ni blizu Ronaldinha. C.Ronaldo i Mesi jesu brzi i fenomenalni igraci, ali opet ni blizu Ronaldinha. On je radio magiju, ali ne za sebe, nego za publiku i nije bio sebican vec jako dobar kreator i asistent. Njegova filozofija je bila “hajde da se igramo i uzivamo”. Nisam siguran da su takav mindset imali ni Pele ni Maradona ni Romario. Maradona mi pogotovo deluje da je bio teski individualac, a Ronaldinho je igrao za ekipu uz zabavu po cenu da nikad ne daju gol. To je ono sto fudbal cini lepim.

Sasa

pre 1 godinu

Nista nije pogresio. Ronaldo i Mesi ostavljaju bolji utisak usled duzeg trajanja karijere iliti kontinuiteta. Romario je bio igrac koji je jako inteligentan i tehnicki fascinantan. Ronaldinjo je delovao nesto elegantnie i to je sva njegova prednost.
Maradona nikada nece biti prevazidjen od strane Mesija - njemu isto tako nista nije poklonjeno. Ove sramote sa Ronaldom i Mesijem su ruglo fudbala modernog doba.

Ivan Grozni

pre 1 godinu

Moj omiljeni igrač iz razdoblja 90 ih , ali Messiju realno nije niti blizu , samo par sezona u nekom od top klubova to jasno pokazuju , dalje zasigurno je i Zidane bolji igrač od njega pa i Christiano Ronaldo ako ćemo realno ali Christiano nema Svjetsko pa jedino ako je po tome gledao . Romario je uvijek imao ovakve izjave i jurio je golove u bezbroj klubova i u 40im godinama samo da bi mogao reći da je zabio 1000 golova . Igračina u svakom slučaju ali razinom ipak koju stepenicu niže nego što tvrdi .

mare

pre 1 godinu

Paklen igrac ali mislim da nije top 10. Pele, Maradona, Zuba Ronaldo, Messi, Zidan, Ronaldinjo su sigurno ispred njega, a gde su Krojf, Van Basten, Platini, Ziko, Garincha, Di Stefano, Best, Puskas, itd. ali nije daleko vrv top 20.

Dikan

pre 1 godinu

То је смејурија. Да се вратим на поредак:
МЕСИ
МАРАДОНА
ПЕЛЕ
КРОЈФ
МАТЕУС
ЗИКО
ВАН БАСТЕН
РОНАЛДО ЗУБА
РОНАЛДИЊО
САВИЋЕВИЋ
(Šumadinac 100%, 6. februar 2024 17:51)

Kaže smejurija, pa objavi smejurija listu :)

Dejo Genije MJ

pre 1 godinu

Uhhhh...Romario,Romario. Gigant,genijalac u svakom slučaju. Ali isto tako u svakom slučaju,daleko,daleko od procjene veličanja sopstvene vrijednosti u upoređivanju sa besmrtnicima fudbala.
Ajde da vas podsjetim na par detalja,na par činjenica.
Svjetsko prvenstvo 1994,prvak Brazil,najbolji igrač Romario,najbolji strijelac Stoičkov(dioba 1.mjesta), obadvojica članovi Barcelone,po mišljenju većine tada najboljeg svjetskog kluba.
Imao je te godine priliku podijeliti igralište sa Dejanom Savićevićem u finalu za prvaka Evrope protiv Milana.
4:0 za Milano,Dejo Genije svjetlosnim godinama iznad Romaria i Stojčkova ZAJEDNO!!! Ne samo zbog asistencije i čudesnog gola,nego prije svega što je sve radio na igralistu. Nista mu nisu mogli, nista!! Pet-šest žutih kartona nad njim,pet šest proturanja kroz noge i bezbroj prelijepih a svrsihodnih akcija.Romario i Stoićkov i svi ostali asovi Barce smiješni,ali smiješni i bijedni naspram njemu.
Eto Romario, ti si taj film gledao iz prvog reda,platio si najskuplju ulaznicu.
Pa prisjeti se bar malo brate mili...

Tru

pre 1 godinu

Meni je vrlo jednostavno. Ajde da ne unosimo u debatu Krojfa, Pelea, Maradonu a pogotovo Di Stefana, Puškaša i slično. Ne umanjujem im ništa, ali ajde da pojednostavimo i gledamo poslednjih 35-40 godina.

Za mene su Ronaldinjo, Romario i Ronaldo Nazario bili nešto najlepše sto sam video na terenu. U svom prajmu, po brojkama i svemu što su pokazali, moze se slobodno reći da su bili jednaki a za nekoga i bolji od Ronalda i Messija.

Međutim, Romariov zenit je trajao 7-8 godina. Ronaldinjo od 32 godine igrao fudbal revijalno i snimao reklame. Ronaldo već u Milanu ulazio s klupe, ugojio se 40 kila.

Uz svo poštovanje prema njima, sve ih volim, ali oni su imali neke druge prioritete i ideje u životu i nisu se dovoljno posvetili karijeri.

Posvećenost, godine dominacije i brojke, broj osvojenih zlatnih lopti koje imaju Mesi i Ronaldo prosto nema niko i zato uvek idu prvo njih dvojica pa onda možemo da razgovaramo o ostalima.

Milan

pre 1 godinu

Ne želeći da ulazim u polemiku, to je uvek stvar ukusa, ali neverovatno da skoro niko ne spominje Tjeri Anrija, kakva je to zver bila od igrača na svom vrhuncu, a trajao je taj vrhunac poprilično dugo. Meni su lično Messi i Maradona najbliži srcu, ali je zaista gotovo nemoguće poređati sve te igrače kroz istoriju koliko je kvaliteta bilo.

Ibna

pre 1 godinu

po meni kada je bio na vrhuncu Ronaldinjo je bio najbolji igrac ikada, sa takvom lakocom je izvodio magiju da to vrlo verovatno vise nikada necemo videti!
(diavolo11, 06. februar 2024 13:49)

Nije samo po tebi. Po mnogima. Ronaldinjo je neprevazidjen.

Бензимена

pre 1 godinu

Па мислим да су били бољи и Ван бастен, крујф, роналдињо, меси, кристиано, роналдо, зидан а вероватно и ови старијих генерација типа пушкаш, ривелино, ди стефано.
Он је мени више типа дел пијеро, зико, кака, ван нистелрој, батистута, савичевић, стоичков..

nsboy

pre 1 godinu

Znam da se mnogi neće složiti, ali Ronaldinho Gaucho je sigurno najveći mađioničar sa loptom koji se ikad pojavio na fudbalskoj sceni. Ono što je on radio i mogao sa loptom, to definitvno niko pre njega, niti je iko posle njega mogao da izvede. Neki će najboljeg fudbalera gledati kroz trofeje, razne brojke itd. Ali ko se imalo ozbiljnije bavio fudbalom, zna da ono što je Ronaldinho svojevremeno radio, je prosto nemoguće izvesti. Nije ni čudo što mu je po mnogima najveći svih vremena Maradona ljubio ruke i iskazivao neizmerno poštovanje. Jer je bio svestan da gleda najvećeg, najpozitivnije/najnasmejanijeg i neponovljivog fudbalera svih vremena, Ronaldinha Gauchu!

Mali Hijavata

pre 1 godinu

Pele,
Maradona,


Pa tek ostali.
(pedja2206, 6. februar 2024 19:38)


Tačno. Dodaj tu i Zubu Ronalda kao trećeg, i to je to. Njima niko nikada više ne može da pridje ni po talentu, ni po znanju, ni po kreativnosti. Mogao je Ronaldinjo, da mu kokain, žene i šampanjac nisu bili prioritet u životu.

ccc

pre 1 godinu

Ronaldinjo je fudbal svi ostali su fudbaleri. Covek koji je igrao fudbal sa takvom lakocom, ti potezi, driblinzi, iskreno skidam kapu svima pomenutima u komentarima, mozemo da diskutujemo mesec dana ali po meni se Ronadinjo rodio kao fudbaler a ostali su postali...

Powerslave

pre 1 godinu

Od igrača koje sam ja gledao:

Najuspešniji (kombinacija titula i kvaliteta) - Mesi
Meni lično, krajnje subjektivno najbolji - Zidan
Igrač koji je dostigao najviše vrhove fudbala koje niko nikad više neće - Ronaldinjo

Pera

pre 1 godinu

Gledao sam ga, odičan igrač to nije sporno ali realno kroz istoriju teško da može i u TOP 10 brazilskih fudbalera i TOP 100 ukupno svetskih...glupo je i nabrajati sve te fenomenalne igrače svojih vremena ali svakako odličan. Što se stila igre tiče najsličniji Gerdu Mileru nemcu ali na lestvici bih ga ipak postavio čak i iza njega...

Zorz Vea

pre 1 godinu

Moje fudbalske ere su 90te i prva decenija 21. veka i jako teško prihvatam najbolje fudbalere drugih era. Ubiće me nostalgija, ali stvarno kako su ljudi reagovali na pojavu Mesija i njegove bravure tako isto su reagovali na Ronalda da Limu, a tek na Ronaldinja - neponovljivo više nikad. Uvek me nešto dovede do neke sumnje u moje izbore, na primer onaj HBO dokumentarac o Maradoni kada je otišao u Napoli - stvarno je bilo uzvišeno, pa na primer pre toga sam više voleo Pelea zbog filma "Bekstvo u pobedu" a opet taj film zbog Stalonea. Džordan je rekao da ne treba tražiti u ekipnim sportovima najbolje igrače nego najbolje timove, zato je za mene najbolji tim AC Milan 2004/2005. (Kakina brzina, Pirlov pregled igre, Sedorfov šut, Gatuzova upornost, onaj zid nazad sa Didom, Stamom, Nestom, Kafuom i Maldiniem, za nezaborav) sezona koja nije ništa osvojila ali eto, pojedinačno sam najviše vezan za Veu i Rikarda Kaku, a najviše ubedljivo sam očekivao od Alešandre Pata. Svi su bolji od mene i što kaže RAdovan III ja im se divim do imbecilnosti.

djordjex

pre 1 godinu

Decko je igrao samo desnom nogom! Pogledajte snimak.
A treneri uce decu kad kojom nogom da sutnu loptu.
Nestvarno sta je mogao da uradi... Da je i levu koristio, bio bi bolji i od ove dvojice

Sasa

pre 1 godinu

Romario je negde u nivou sa Platinijem, Rožer Milom .....

Au sina koju ti glupost napisa... Poredis Romarija i Platinija sa Rozer Milom????
Hahhaha
Pa za Rodzer Milom je MIjatovic bio Maradona licno da ne pricam o Deji,Piksiju,Sukeru...sa nasih prostora a kamoli nekih iz drugih drzava kao recimo Drogba,Eto..... Rozer Mila nije ni medju 1000 najboljih ikada....

jojufff

pre 1 godinu

Znalac sa loptom, kratko je igrao u Evropi i malo ga je bilo na malim ekranima. U to doba nismo sportskih kanala i youtube kanala.

kratko je trajao, drugačiji fubal se igrao i igračima nije bilo bitno da traju 20 godina. Uživali su u fudbalu i nisu bili opterećeni parama i statistici.
danas prosječan igrač trpa kao Ronaldo Zuba, sve rade na tome da fudbal bude efikasniji i ujedno dosadniji.

Tako je bilo

pre 1 godinu

Strašan igrač, umetnik u šesnaestercu, po meni jedino Ronaldo Zuba može da mu izađe na crtu!
(Zare, 6. februar 2024 13:54)

Niko, sem Maradone, ne može Peleu da izađe na crtu. Pele je najveći! Ne razumem mmlade ljude kojima nije palo na pamet da na internetu pogledaju kako je Pele igrao i davao golove.

Vlada

pre 1 godinu

Bio je vrhunski igrač ali da bi bio najbolji moraš duže da se dokazuješ. Čak i da je najbolji svih vremena ne treba on to da to kaže.

Arjuna

pre 1 godinu

Neistina je da je Romario "kratko trajao", ljudi covek je sa 36 godina bio najbolji strelac Brazila, o cemu pricamo.
To je bila 2002. godina i isao bi na prvenstvo da nije slagao Skolarija 2001. kad se igrala Copa America.

Igrao je u Evropi tek 7 godina, to je istina, ali da je kratko trajao je apsolutno besmisleno reci/napisati.

Owen

pre 1 godinu

Verovatno jedan od najboljih napadača ikada,spada u sam vrh rekao bih u top pet napadača svih vremena ali generalno gledano bilo je boljih igrača i tu možda može da uđe u 15 najboljih ali mislim da u top 10 ne spada ipak, po meni 10 najboljih su
Mesi
Maradona
Ronaldinjo
Ronaldo
Pele
Krojf
Zidan
Kaka
Kristijano Ronaldo
Iniesta

kukuruz kokicar

pre 1 godinu

basketas, 06. februar 2024 13:52)

Sad kad si već spomenuo Bergkampa odmah se setim one njegove piruete protiv Njukasla, što je po meni i najlepši gol koji sam video. Ima i lepih makazica, voleja, solo prodora, topova sa 30+ metara... ali ona pirueta ostaje samo njegova i kao njegov pečat.
Ne mogu da i ne pomenem Van Persija i onaj njegov čuveni gol glavom ako se ne varam protiv Španije, što je odmah posle tog gola nastao pokret Persinizam.

Dragan Maric

pre 1 godinu

Strašan talenat, strašan Umetnik sa loptom, pogotovo u šesnaestercu.
Alo, kao i mnogi Brazilci (uglavnom napadači): Ronaldo, Ronaldinjo, Adrijano,Kaka mnogo više je mogao nego sto je objektivno pružao na terenu.
Svi gorenavedeni Brazilci su imali maksimum 5-6 godina vrhunskog fudbala i svi su nam ostali 'dužni'.
Pelea se ni ja ne sećam, pa ne mogu da ga komentarišem. Ako ćemo samo po talentu i 2-3 godine 'prime fudbala' onda bi on svakako bio u Top 5 (Maradona, Ronaldo, Ronaldinko, Romario, Mesi), ali ako gledamo kompletnu karijeru onda nije ni u Top 10 (Zidan, Krojf, Kristijano, Bekenbauer, Platini, Maldini, Inijesta), a dodajmo i Pelea, Di Stefana, Puškaša, Euzebia (koje nisam gledao, ali su Legende fudbala) dolazimo da je realno po prikazanom negde u Top 15.

Bg011

pre 1 godinu

Moje skromno mišljenje:

Pele
Maradona
Ronaldo zuba
Ronaldinjo
Zidan
Krojf
K.Ronaldo
Messi
Skols
Del Pijero
Kaka
Pirlo
Iniesta
.
.
.

B.Živković

pre 1 godinu

Oni koji nisu gledali Pelea, imaju svoju listu koja nije nerealna. Ipak, ja sam gledao Pelea, čak i u tadašnjoj Jugoslaviji, oproštaj od fudbala, mnoga finala itd. Pele je najveći fudbaler u istoriji. I po igri i po trofejima. Santos je osvojio 2 puta Interkontinentalni kup, drugi je sistem bio. Pele je dao 9 golova u oba finala. Takođe, u oba finala SP koja je igrao 1958. i 1970. dao je 3 gola, od kojih 2 glavom. Preko 1200 golova, sa nezvaničnim utakmicama i preko dve hiljade. Osim Pelea, samo je golman Žilmar bio reprezentativac. Ponekad Dorval i Zito, ali ne u prvom timu već kao rezerve. Možda bi posle Pelea, broj 2 bio Garinča (sve utakmice sa Peleom u timu, u dresu Brazila nikada nije izgubio, više od 50 utakmica). Broj 3, svakako Didi, koji je izmislio "suvi list", najbolji half u istoriji. Broj 4 i broj 5, Đalma i Nilton Santos. Nisu braća, za Niltona se smatra da je bio najbolji bek svih vremena. Vava, legendarni strelac, Zagalo, nedavno preminuo kao najtrofejniji u istoriji fudbala. U prvih 10, osim Maradone ne bi bilo nikoga. Ali i Maradona daleko iza Pelea. Zašto je broj 10 simbol u fudbalu? Zbog Pelea, možda je Puškaš bio preteča, ne znam, ni ja ga se ne sećam. Pele je jednom prilikom na pitanje:"Koji tim bi pobedio u međusobnom duelu; Brazil 1958 ili Brazil 1970?"; odgovorio:"Sa istim sistemom priprema, taktike, strategije i treninga, tim iz 1958. bi ubedljivo pobedio." Takva izjava "Kralja fudbala", bez imalo idolo-poklonstva ima smisla. Sportski pozdrav!

Trifon Ivanov

pre 1 godinu

Imao je ubitačnu fintu, varka tijelom plus nevjerovatna startna brzina kao ispaljen iz praćke, udarac iz koraka vrhom kopačke u ćošak. Imao je nisko težište i brutalno snažan donji dio tijela pa iako nizak rastom nije se dao srušit ni puno snažnijim igračma od sebe a na prostoru od 3 metra u sprintu iz mjesta obrambenog igrača bi ostavio metar iza sebe. Baš jedinstven igrac. A iako nije baš najskrominje sebe tako hvaliti nije puno ni slagao, jedan od najboljih napadača svih vremena. Danas kad gledamo more bezličnih istih šablonskih igrača, još više cijenim stare majstore kao Romarija koji su igrali istinski nogomet koji je zabavljao ljude i čiji potezi zauvijek ostaju u sjećanju.

Apis

pre 1 godinu

Covek sve u pravu. Brazilac koji je najvise potcenjen je Djovani Elber iz Bajerna. Covek je bio na njegovom nivou ali nikad nije dobio sansu u reprezentaciji

Uvek protiv juvea, reala i zvezde

pre 1 godinu

Izuzetan talenat ali se malo precenio. Ako bih sudio samo stilu i lepoti igre iznad njega je i Ronaldo Brazilski, Ronaldihno Gaucho i Messi naravno pored onih koje priznaje. A verovatno bih na spisak dodao i Zidana. Romario je negde u nivou sa Platinijem, Rožer Milom i plejadom velikih asova iz Južne Amerike, Afrike i Evrope. Ali ajde skrenuo je pažnju na sebe.
(Kika, 6. februar 2024 13:52)

Krojf? Van Basten? Otkud Mila moze u istu recenicu sa Platinijem...

Pijani zlotvor

pre 1 godinu

Ima svako moguce pravo da bude 'bahat' jer je bio fenomenalan igrac. Trofeji su vec pitanje ekipe, okolnosti, pa i sudjenja... No kad gledas individualno on je tu negdje sa ovim ostalim brazilskim velikanima, u pitanju su nijanse. Meni je najdrazi dinho.

Onaj brazil 90-ih je bio toliko jak kao stoka da siroti jardel i elber, koji su inace bili fenomenalni igraci, nisu mogli ni prismrditi repki. Strasno.
Veliko je pitanje dal ce se ikad vise ponovit takva suluda koncentracija talenta.

Arjuna

pre 1 godinu

Ko god je gledao Romarija zna da nije daleko od istine.

Njegov jedini "problem" je bio taj sto je bio bonvivan, voleo da mafija po Brazilu i ide na karnevale, zato se i vratio u Brazil a realno imao je mesto u bilo kom timu u Evropi.

Ipak, ne moze mu se oduzeti ono sto je uradio a to je preko 1000 golova u karijeri, vodio Brazil do titule SP 1994, nebeska tehnika, davao golove na sve moguce nacine, mislim da niko nije vise puta u istorji lobovao golmana. Mogao je da koristi samo desnu nogu obzirom da je bio majstor udarca spoljnim delom kopacke.

Bio je prgav na terenu, dobijao batine, delio batine, sve u svemu jedan od najvecih ikada, bez ikakve sumnje.

hm?

pre 1 godinu

Realno. Reprezentacija Brazila 1994. godine je igrala prelep fudbal, retko ce neko ponoviti takvu igru. Italijani su ubili finale, ali sve ostale utakmice su za pamcenje!

Veliki brat

pre 1 godinu

"Nekadašnji napadač Barselone i brazilske reprezentacije Romario smatra da su samo dvojica fudbalera bolja od njega u istoriji."

Nije dobro ukapirao, samo su dvojica pre njega sami za sebe rekli da su najbolji :)))

Ćufta

pre 1 godinu

Ljudi najjace ne sto on i dan danas ne izlazi sa fudbalakih terena igra svaki dan kao i pre 20 god haha. Svuda ga ima. Ima cak i ono kad je bio trener pa im trebao gol on se skinuo u sorc i zamenio igraca...covek je nevidjen.