46

Nedelja, 10.09.2023.

19:00

Srbija na skeneru B92.net: Aleksa nije mogao sâm

Suze srpskih košarkaša na kraju utakmice govore o tome koliko im je teško pao poraz u finalu Svetskog prvenstva.

Autor: PT  |  Izvor: B92

Srbija na skeneru B92.net: Aleksa nije mogao sâm IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

46 Komentari

Sortiraj po:

Lepe umetnosti

pre 2 godine

Kaze mi ortak vi ste imali samo jednog grobara u reprezentaciji, ništa niste dali. Znam da 80% razmišlja tako što Avramovića čini još većim jer igra i za takve stvorove, jer nismo isti.
(Liga šampiona, 10. septembar 2023 19:20)

Gospodine Tegeltija, nije lepo da se lazno predstavljate.

zigi

pre 2 godine

Ne znam da li je neko primetio ali u svlacionici posle pobede nad Kanadom (mozete da se vrati na sk), u trenutku kad se malo primirilo slavlje a pre onog "svi za jednog, jedan za svi", Pesic objasnjava Guduricu kako mora dok ide na prodor, da stiti loptu da je "sakrije" i da istrpi duele i postigne lagano kos, kao sto radi Bogdan, posto je imao takvu situaciju i promasio je. Samo sto mu je pomenuo da on to moze jos bolje, verovatno misleci zbog jace konstitucije u odnosu na Bogdana... I njemu se to desava u kljucnom prodoru na kraju u finalu, kad je isao na ono polaganje, da ne "sakriva" loptu i traljavo zavrsava i promasuje polaganje..Detalj koji je bio kljucan, neverovatno, a vecina se pitala sigurno zasto toliko Pesic potencira taj detalj u svlacionici posle velike pobede u polufinalu, i to se desi u finalu. Steta..velika prilika, mogli smo.
(Evropski_nba_pod_obrucima, 11. septembar 2023 00:17)

kljucna je bila trojka. polaganje manje vise, to je samo +1 poen (dao je dva bacanja, ovako bi bilo 2+1). trojku nije smeo da promasi. otvoren sut u finalu u takvom trenutku... bek suter poput njega 20 godina trenira za taj sut. i onda ga promasi. prosto nema onu stvar i to ne moze da se nadoknadi. nekim igracima kada je frka proradi adrenalin i pogura ih da su bolji da ne mase. nekima kada je frka tresu se ruke. to je biohemija mozga. protiv toga se ne moze. guduric nema dnk sampiona. bukvalno. ali sta ce. takav se rodio. jbg.

zigi

pre 2 godine

ok svi vi koji imate razumevanja za jokica ili kazete da ne treba pricati o njemu... uprkos svim povredama koje smo imali, uprkos svim pehovima, uprkos svim samarima koje smo dobili, da je jokic dosao i igrao levom rukom, mi bismo uzeli zlato. i sta da kazem, nema veze sto smo propustili ovu sansu koja se desava jednom u 20 godina? neka? bolje on da ide na cecu nego u finale... kreten potpuni. zgadio mi se samim otkazom, a posle ovog finala vise ne mogu da ga smislim. gledas momke kako ginu daju srce telo bubreg (bukvalno). gledas jovica kako je bacen u vatru i rizikuje se da sagori skroz. gudurica koji je dobio da resava a nije dorastao... i setis se da neko bira da tim momcima i svojim drugarima ne pomogne, nego da pije pivo slusa narodnajke i timari konje. definicija sebicnog i samozivog coveka.
jedino moze da se iskupi ako donese zlato na olimpijskim igrama dogodine.
p.s. najodvratnije mi je sto se on prodaje kao neki timski igrac "vazno da sve oko sebe cinim srecnim" i te lazi.

alex

pre 2 godine

Ne znam zasto u nekom delu utakmice Pešić nije probao da igra sa dva centra milutinov i Petrušev evidentno je bilo da nikako ne mozemo do ofanzivnog skoka a i imali smo problem da zaradimo sopstveni koš. Tajs vojtman i bonga su stalno udvajali milutinova i izbacili ga iz igre na taj način.

Analiza

pre 2 godine

Gudurića jako volim, ali je samo bio na svom nivou u polufinalu. Danas uplašen i nesiguran. Nije samo promašio onu trojku, nego i u sledećem zicer polaganje sa leve strane - tu se videlo koliko je nesiguran, usporio je drugi korak bukvalno nišanio koš sa 30cm i promašio. Baš mi je bilo teško i zbog njega, i zbog nas. Analiza kaže da se Nikoli Jovicu nema sta zameriti - naravno da ima! Tri lopte bačene u ruke protivnika i onda ona kontra pred kraj gde trči na četiri igrača sam... Da je Dobrić bio fit Nikola Jović ne bi mnogo igrao. Čak se čita analiza čovek bi rekao da je Bogdan igrao kao ova dvojica, a on čovek dao 17 poena uz odličan procenat šuta. Uz stalni flaster koji je drugima davao više prostora, ali oni (osim Alekse) nisu mogli da pogode. I pri tome bio bolestan, što ga je stiglo u drugom poluvremenu.
Gledao sam stručnu analizu posle meča. Pokazali udvajanje na Milutinova i flaster na Bogdanu tako da povratna lopta ne može njemu. Ostale su ostavljali da dobiju loptu i šutnu,ali je to samo Aleksa uspevao u .četvrtini

бензимена

pre 2 godine

Па боље да смо повели Топића на светско и ако млад и зелен дечко се бар не плаши притиска, не сакрива се кад је густо и не баца лопте у празно као да је врућ кромпир. Пошто нам се снајпер редовно изгуби кад је најпотребније а његову замену гудруру нећу ни да спомињем.

Evropski_nba_pod_obrucima

pre 2 godine

Ne znam da li je neko primetio ali u svlacionici posle pobede nad Kanadom (mozete da se vrati na sk), u trenutku kad se malo primirilo slavlje a pre onog "svi za jednog, jedan za svi", Pesic objasnjava Guduricu kako mora dok ide na prodor, da stiti loptu da je "sakrije" i da istrpi duele i postigne lagano kos, kao sto radi Bogdan, posto je imao takvu situaciju i promasio je. Samo sto mu je pomenuo da on to moze jos bolje, verovatno misleci zbog jace konstitucije u odnosu na Bogdana... I njemu se to desava u kljucnom prodoru na kraju u finalu, kad je isao na ono polaganje, da ne "sakriva" loptu i traljavo zavrsava i promasuje polaganje..Detalj koji je bio kljucan, neverovatno, a vecina se pitala sigurno zasto toliko Pesic potencira taj detalj u svlacionici posle velike pobede u polufinalu, i to se desi u finalu. Steta..velika prilika, mogli smo.

sasa pg

pre 2 godine

@Naravno, po našem starom dobrom običaju, sad ne valjaju Gudurić ili Bogdanović...
(Mali Hijavata)

Ko kaže da Bogdanović ne valja!?

vlade

pre 2 godine

Ostaje žal samo zbog toga što i pored svih nedaća, ovi heroji nisu imali snage, ali realno snage, da osvoje zlato, protiv reprezentacije, koja je uz svo dužno poštovanje, suvi prosek.. Budimo realni, Nemci su uhvatili momentum, i za kao i sve u životu, iskoristili svoju disciplinu, upornost i težnju ka perfekcionizmu.. Plus, odlično vođeni, fizički besprekorni, ljudi su rukometnu odbranu, na granici faula, doveli do maksimuma! Realno, za košarku nemaju talenta, plaja ne mogu da naprave, nikad nisu ni imali, ali u takvom njihovom sistemu, jedan Šruder, koji je prosek za NBA im je zlata vredan i postade MVP.. Bogdana i Milutinova zatvorili, Dobrića obogaljili, rećićemo slučajno, ali prljav potez, onaj stručnjak mu je ušao u putanju, nije morao.. Sudije su im sve živo tolerisale, onaj Bonga skače, lepi banane, igra odbranu do koske bez sankcija.. FIBA napravi od njega igrača, a ni ugovor od 10 dana ne može dobije u NBA.. Na skoku su nas dobili, a kada ne ide ovoj našoj dvojici, mi možemo da se čupamo samo preko odbrane i polukontri, ali i taj segment nije bio na nivou protiv ovakve fizičke ekipe, da bi smo dobili meč.. Izbacili su nas iz ritma u 3/4, a nama je kod Pešića ta deonica najkritičnija.. Tada ili dobijamo meč ili gubimo.. I pored svega, malo je falilo.. Jedna, dve opcije više u napadu (Jokić, Micić) i full roster i igrači za odbranu (Lučić, Kalinić, Dobrić) da bi se izneo tempo protiv Nemaca.. Dogodine, neka svi zdravi budu pametni da se napadne olimpijsko zlato, a Nemci grupu neće proći ako im ne igra Šruder, a za nešto više potreban će im biti Franc i Tajs.. Svakako, ovakvu uigranost i pripremljenost, neće ponoviti više nikada, budimo uvereni.. Ipak, nisu oni košarkaška zemlja kao USA, Srbija, Španija, Litvanija, Grčka..

sijalica

pre 2 godine

Jedna stvar, Pešić je majstor legendarni stručnjak. Kakva igra i sloga u timu e to je to! To je do trenera. Nisu igrali Jokić, Micić, Kalinić, Lučić i Nedovuć. Možda i prva petorka reprezentacije!! Boriša u bolnici, Dobrić( da je ostao do kraja potpisujem da bismo osvojili) na startu out.. PLUS na početku i pre takmičenja niko nije verovao da možemo da doguramo do ovde. Bravo za momke , kapa dole nema reči pohvale više. I pored ovoga smo mogli da osvojimo ali splet povreda, igre i odličnih Nemaca nema šta da se kaže više. Nemci su zasluženo osvojili, ne osporavam!

WillyWonka

pre 2 godine

Jedino objašnjenje "gašenja" Bogdanovića u 2. poluvremenu je bolest, odnosno fizička iscrpljenost. I to je riješilo utakmicu. Ko god je bolestan igrao bilo koji sport, zna kad dođe taj trenutak kad tijelo više ne sluša.
A takav igrač je nezamjenjiv, bez obzira šta ko mislio o njemu. Žao mi je, taman je sve bilo posloženo da i on jednom odvede ekipu do zlata i upiše se u velikane, ali nije se dalo.
Opet, veliki je uspjeh postignut. Šta bi dali Španci, Amerikanci, Kanađani, Grci, Litvanci, Italijani, Slovenci... da su mogli biti u finalu. Prema tome, drage komšije, možete biti ponosni na vašu reprezentaciju, apsolutno nadmašena sva očekivanja.

DM

pre 2 godine

Sta se desilo sa Guduricem...kao mlad je bio hrabar,odlucan resavao je zadnje napade sa lakocom...a sada ni bleda senka...stegnut,uplasen ,nervozan,bez ideje...bas bas lose...on je trebao da bude taj tas na vagi kad Bogdan ne igra ili mu ne ide da on povuce ali ne Marko je jednostavno nestao i razocaro ...

Tragikomedija

pre 2 godine

Prvi razlog što smo izgubili je jer je Gudurić odigrao katastrofalnu utakmicu. Početkom drugog poluvremena je, dok su Bogdan i Stefan Jović bili na klupi, imao ulogu organizatora igre i napad nam je bio kritičan kao posledica toga. Zatim na kraju je promašio, kao navodni šuter, izgrađenu otvorenu trojku iz ugla za izjednačenje, kao i izvodljivo polaganje za 2+1 i isfintirao samog sebe na poluotvorenoj trojci na -4 sa 10 sekundi do kraja kako bi bacio loptu u aut. Drugi razlog što smo izgubili je jer su Nemci vrhunski skupljali, udvajali i branili loptu Milutinovu i zato što Milutinov, naš najbitniji igrač na ovom prvenstvu koji radi milion sitnih stvari maestralno pored poentiranja, nije igrao skoro celo drugo poluvreme, koliko god ga neće koš. Olakšavao bi život saigračima na razne druge načine da je igrao. Treći razlog je naša nemogućnost da damo koš i započnemo seriju kada vežemo par dobrih defanzivnih poseda, što se odražava i u impulsivnosti Nikole Jovića i Petruševa, koja se može pripisati mladosti. Dok Aleksa nije preuzeo odgovornost na kraju utakmice mi smo u napadu igrali potpuno bezidejno, čekao se nešto Bogdan dok su ostali statirali. Petrušev ima dvaput Šrudera 40 kila lakšeg i za dve glave nižeg na postu i ne pokušava da ga zida i ide ka košu, već odmah gleda pas. Bogdan je mogao isto malo više da napada Šrudera koji ga je čuvao sve vreme, ali je bio bolestan i bez snage, ne treba mu zameriti mnogo. Ja sam uveren da bismo pobedili da je igrao Dobrić.

Mali Hijavata

pre 2 godine

Naravno, po našem starom dobrom običaju, sad ne valjaju Gudurić ili Bogdanović, već po glupim navijačkim pravilima. Ljudi ovde i pored toliko prenosa, gostiju u studiju, analiza, statistika... i dalje prosto gledaju na meč, kao da on traje minut, ili pet, ili četvrtinu...
Onda, po starom običaju, pravimo heroje u porazu...Pa taktika i cilj nemačkog trenera i jeste bila da Milutinov i Bogdanović budu ispod svog učinka, jer njihov učinak je ključan u pobedi Srbije. Čim Avramović da preko 20 poena, znači da si izgubio. I sad je on heroj, ma kako da ne. Ostali su i bili zatvoreni tako da bilo on mogao da postigne svoje poene, ali to je onda kontraproduktivno za nas.
Neverovatni smo, zaista. Čudan kolektivizam vlada kod nas... jedan lupi nešto i većina ga prati dok je to "u modi". Onda se okreću nekoj drugoj mantri, kad im ta dosadi...ali uvek grupno meketanje u stadu.

Dragon

pre 2 godine

Aleksa nije bio sam.
Dobri su bili Bogdan i Petrusev.
Ali malo Bogdana u drugom delu.
Ostali su morali bolje.
Guduric kljucni momenat.
Sam ko duh.
Vratiti se sa -9 do neresenog.
Kao penal u fudbalu a jos 59 sekundi.
Inace los dan 0/4 za 2 i 0/4 za 3.
Ekipno 7 suteva vise za 2 i 7 suteva vise za 3 poena od svaba.
To zvuci da se moglo dobiti.
Ali VELIKE cestitke Pesicu i SVIM igracima.
Srebro je ogroman uspeh.

Веселин

pre 2 godine

Прво треба честитати цијелој екипи и захвалити се за то што смо се осетили поноснима и вратили наду у нашу кошарку. Ипак, треба рећи да се Пешић опет био мало погубио држећи предуго малог Јовића на паркету и тиме га оптеретио, те је имао двије изгубљене лопте у контрама које су могле да вуку резултат у нашу корист. Уз то је имао и два пута споља у почетној фази напада и оба промашена. Превелики терет за овог момка. Друга грешка је у потпуној дисквалификацију старијег Јовића у другом полувремену. Тачно је да су га Њемци били прочитали, али не заборавимо да је он ипак наш најбољи асистент и да има понајбоље селекцију шута. Једноставно исувише мало смо мијењали у другом полувремену. Нијесмо тражили промјену ритма и постали смо потпуно предвидиво противнику. За то је ипак одговоран тренер.

Buki

pre 2 godine

Stariji znaju da smo mi i 97,98,01,02 imali teske utakmice u finalu i da je bilo gusto ali uvek u tim utakmicama je Bodiroga preuzimao odgovornost na sebe i resavao utakmice u nasu korist,mi vise takvog igraca nemamo a verovatno necemo nikad ni imati vise.

Митар пфк

pre 2 godine

Анализе нису ни битне , врхунски тим са успонима и падовима и сјајно првенство уз екстра сребрну медаљу ..Половина заслуга иде Пешићу за маестрално вођење тима , у који пола Србије није вјеровало након еура и оног пада са "Жабарима" у једној четвртини ..Медаља на ОИ је реалност , али треба обратити пажњу на Светиславове опаске везано за клупску кошарку , лигу итд ..

Vuki

pre 2 godine

Glupo je biti pametan naknadni. Stefan Jović nije vrhunski igrač, nikada nije bio. Jović i Petrušev, mladi, hrabri, ali ne radi se to tako u finalu. Gudurić, ne znam šta da kažem. Trojka za izjednačenje, pa i onaj zicer nakon faula, to se NE SME promašiti. Ne znam zašto je Bogdan stao u drugom poluvremenu. Falio je Dobrić previše. I da je Smajlagić otišao na prvenstvo, bila bi druga priča. Ovo je bila šansa generacije. Zna se kostur tima za Pariz. Uz Jokića i Bogdana, Dobrića i neverovatnog Akekse, moramo "izmisliti" playa. Nemam ideju ko bi to mogao biti. Ne vidim ga ni u jednom klubu. To nam fali. Bogdan, Jokić, Milutinov, Smajli, Dobrić, Aleksa, Petrušev, N.Jović to su 8 od 12. Micić ne ume biti deo tima, kada bi to umeo imali bi 9 od 12 i lako je naći još trojicu najspremniji.

Marko

pre 2 godine

Podatak koji govori mnogo, na SP u Indijanapolisu do finala Bodiroga sutnuo 8 trojki, u finalu kada smo gubili dao 3 trojke i vratio nas. Bogdan sjajan igrac ali drugo poluvreme ga nije bilo...Cuvali ga ok, alo cuvali smo i mi Srudera pa nas probusi. Pesic ostavljanjem Jovica u igri potpuno promasio i u nedostatku Dobrica zanemaren Marinkovic...Guduric los jako jedini Avramovic koji je u finalu imao m....Bogdanovic odlican igrac ali nije u rangu Bodiroge, Djordjevica jer na ovakvim utakmicama se to postaje.

Igor.sulic

pre 2 godine

Ovo se nekad zvalo " amatersko prvenstvo"! Potpuno beznacajno natjecanje koje nijemci nisu ni prenosili na tv , kao ni ameri ni francuzi.Prazne hale i gledanost nikakva.. Samo vi se lozite na ovo ..
Ovo je opet srebro "zlatnog sjaja "? 😄

Petar

pre 2 godine

Podatak koji govori mnogo, na SP u Indijanapolisu do finala Bodiroga sutnuo 8 trojki, u finalu kada smo gubili dao 3 trojke i vratio nas. Bogdan sjajan igrac ali drugo poluvreme ga nije bilo...Cuvali ga ok, alo cuvali smo i mi Srudera pa nas probusi. Pesic ostavljanjem Jovica u igri potpuno promasio i u nedostatku Dobrica zanemaren Marinkovic...Guduric los jako jedini Avramovic koji je u finalu imao m....Bogdanovic odlican igrac ali nije u rangu Bodiroge, Djordjevica jer na ovakvim utakmicama se to postaje.
(Marko, 10. septembar 2023 19:20)

Bodirogu nisu smela i da čuvaju po dvojica Argentinaca ne odvajajući se od njega, zato što bi ostajali sami Stojaković ili Gurović.

BorisSrv

pre 2 godine

Sve stoji i tacno je. Niste ocenili Pesica, a i on je dobro.podbacio pogotovo sto nije probao mpzda sa Petrusevim i Milutinovim zajedno jer su nam.centra udvajali stalno i pravili da ne postoji. Sa njima dvojicom bi im bilo teze a mozda bi uspjeli i da uvedno Militinova u ritam i da im poremetimo igru, a i skok bi nam bio puno bolji.

Tedy

pre 2 godine

I sta sad nezadovoljstvo ,ravnodusnost , prisutna melanholija i razočarenje nacije koja je valjda u svemu drugom svetski prvak osim u kosarci.....eeee

Arsenalovac

pre 2 godine

Svaka čast igračima, trenerima, neverovatan uspeh. Pešić u pravu za stanje u srpskoj košarci, ova medalja apsolutno ništa neće promeniti. Nemačka ipak za nijansu bolja, sudije jesu imale čudne odluke, ali mi smo u drugom poluvremenu nestali. Bez akcija, dovoljne volje i energije, a Nemačka neporažena na ovom turniru izgurala do kraja. Avramović je simbol ovog Mundobasketa, mali Jović me osvojio, naučiće on mnogo iz ovoga. Mnogi podbacili, ali ne treba upirati prstom. Kad postigneš 30 poena za poluvreme bez smislene igre, onda ostaje samo čestitai protivniku.

Arsa

pre 2 godine

Svaka čast momcima na srebru.A ko zna bolje košarku neka igra.Nasi momci su pokazali kakvi su ljudi,kakvi su igrači.
A za one sto loše komentari su o njima mogu samo da kažem AKO ZNAJU BOLJE DA IGRAJU,ZASTO NISU BILI KOSARKASI I ZASTO NISU IGRALI ONI

Oubliette

pre 2 godine

Ovo se nekad zvalo " amatersko prvenstvo"! Potpuno beznacajno natjecanje koje nijemci nisu ni prenosili na tv , kao ni ameri ni francuzi.Prazne hale i gledanost nikakva.. Samo vi se lozite na ovo ..
Ovo je opet srebro "zlatnog sjaja "? ?
(Igor.sulic, 10. septembar 2023 19:23)

Pa na sta da se lozimo, na pretkvalifikacije za evropsko prvenstvo?

Dule Popović

pre 2 godine

Sve u svemu ogroman uspeh za ovaj sastav. Većina nije bila raspoložena a opet smo imali šut za egal minut pre kraja.
Najviše su razočarali najiskusniji...Milutinov,Jović i Gudurić.
I sudije su bile loše,finale sude Meksikanac i Portorikanac ,!?

Ivan V.

pre 2 godine

"Srećom vratio se među saigrače i u prvom poluvremenu vozio biciklo." Hahahahahahhahah eto malo sale,da se nasmejemo u ovim "teskim" trenutcima!

predrag

pre 2 godine

Igra je bila dok god su imali snage besprekorna.
Danas uz prehlađenog Bogdanovića, povređenog Dobrića, kao da im nije bilo dovoljno malera i tereta, pa su se i sudije nadovezale!!!

Nije lako sve to izdržati, pritisak Nemaca nad Milutinovim. Naše silne greške.
Inače sa svim tim jendikepima, naši su opet bili ua dlaku da dobiju!!!!
Nemci me ničim nisu oduševili, da je ostao Dobrić, Šruder se ne bi video!!! Dok je bio tu bio naš najbolji igrač!!
Prosto nije nam se dalo danas!!
Aleksi Avramoviću kapa dole za sve. Dečko je pokidao svaku utakmicu.
Hvala, Davidovcu, Stefanu i Nikoli Joviću, hvala Milutinovu Petruševu, Guduriću Bogdanoviću, Ristiću, hvala i Aleksi i Dobriću, hvala i Boriši, i da pto pre ozdravi i ustane.
Odlično odigrano, iznad očekivanja, sa mladim Jovićem kao dobitkom extra igrača za budućnost!!!

VladVIII

pre 2 godine

Naredne godine, ukoliko hoćemo srebro/zlati na Olimpijadi, sa NBA igračima koje imamo i koji će do tada još da dozru i sa NBA igračima koje će drugi dovesti, Avramović najverovatnije (i nažalost) neće biti tip igrača koga trebamo u timu.

Međutim, čovek je zaslužio da ga vode na svako naredno takmičenje, ako ništa drugo, kao izvor inspiracije, maskotu, čoveka na koga treba pokazati prstom i reći "Budi kao Aleksa, razmišljaj kao Aleksa". I svi će biti bolji dok to rade.

predrag

pre 2 godine

Sve čestitke selektoru i košarkašima!!
Kapa dole za svaku kap znoja, za borbu do kraja!!

Mislim da se nijedna ekipa ovako suočila sa problemima, da ne bi ovako odigrala.. Toliko želje i snage uprkos svima i uprkos svemu.

Kada ste bili ovde, na pripremama, sumnjičali smo vas, svi su vas prežalili već, i vi ste se oko ideje da odigrate dobro ujedinili!!
Kada ste otišli desio se šok, tragedija oko Boriše, to vas je još više vezalo i ujedinilo!!!

A nakon Italije svi su vas prežalili,a vi ste odgovorili borbom jedinstvom, i željom da izgarate.
Pokazali ste da ste najbolji tim koji imamo!

Osvojili ste srebro, ali ste vi naše suvo zlato!!!!!
Dva ogromna detalja, po meni su slomila duh i energiju igrača.
Totalno iznenada povreda Dobrića, koji je ušao u meč možda i najbolje od svih!
To je unelo nemir, opravdano. I razumljivo.
Zatim sudijski amaterizam, krajnje sumnjiva "gledanja" "situacija, i njihove odluke.
Milutinova tukli, stalno i besomučno, ništa, karate Šrudera u leđa Avramoviću ništa.
Da se razumemo, ipak smo mi ti presudno svojim greškama uticali na rezultat, ali ne sme se zanemariti ni sudijsko navlačenje za Nemce. Bilo ga je, i to nije izvlačenje za poraz, nego istina!

Momci su prosuli sve na parket, nema se šta zameriti.
Greške su došle zbog ogromne želje, sagoreli su i Gudurić i Nikola Jović!
Jović Nikola kčje igrač za narednih 15 godina, i to je dragulje ekipe.
Mudro je Kari postupio što ga je ostavio uprkos greškama. Kako da skupi iskustvo!? Kako da nauči!?
Naravno samo ako prođe kroz momente odluka, u finalima to daje deblje iskustvo, i deblju kožu za naredne mečeve, i finala nadamo se!!
Igrali su sjajno, sem Jokića apsolutno ne vidim da se išta dira!!!

Na kraju i ne najmanje važno, suprotno, Aleksa Avramović je nešto najbolje što se desilo reprezentciji zadnjih godina!!!
Toliko se daje ekipi, toliko želi, toliko istčava, da on može i na dvojicu presing da odigra!!! Aleksa kapa dole majstore!!!!

Mitros

pre 2 godine

Presudila je širina Nemaca, njima su pogađali i Vojtman i stariji brat Vagner pa i Bonga koliko toliko. Kod nas u drugom poluvremenu nije pogađao niko sem Alekse a čak se i Bogdan ugasio i izgubio direktan duel sa Šrederom, što je bio duel dva najbolja igrača. Treba biti realan i reći da su nam u prvom poluvremenu srećno ušle tri trojke, prvo Jovićeva koja se nećkala a onda dve trojke o tablu Bogdana i Jovića, čim je malo stao taj šut i naša igra se prilično raspala. Falili su nam je širina i iskustvo u napadu, ne mogu da se otmem utisku da bi recimo jedan Kalinić iskusnije odigrao neke situacije od Jovića ili Petruševa koje je trema prilično pojela, i takođe da bi Dobrić pogodio neki od onih šuteva koje je Gudurić promašio jer on za takve trenutke živi. Ali šta da se radi, ovi momci su se odazvali i njima svaka čast.

Liga šampiona

pre 2 godine

Kaze mi ortak vi ste imali samo jednog grobara u reprezentaciji, ništa niste dali. Znam da 80% razmišlja tako što Avramovića čini još većim jer igra i za takve stvorove, jer nismo isti.

Marko

pre 2 godine

Podatak koji govori mnogo, na SP u Indijanapolisu do finala Bodiroga sutnuo 8 trojki, u finalu kada smo gubili dao 3 trojke i vratio nas. Bogdan sjajan igrac ali drugo poluvreme ga nije bilo...Cuvali ga ok, alo cuvali smo i mi Srudera pa nas probusi. Pesic ostavljanjem Jovica u igri potpuno promasio i u nedostatku Dobrica zanemaren Marinkovic...Guduric los jako jedini Avramovic koji je u finalu imao m....Bogdanovic odlican igrac ali nije u rangu Bodiroge, Djordjevica jer na ovakvim utakmicama se to postaje.

BorisSrv

pre 2 godine

Sve stoji i tacno je. Niste ocenili Pesica, a i on je dobro.podbacio pogotovo sto nije probao mpzda sa Petrusevim i Milutinovim zajedno jer su nam.centra udvajali stalno i pravili da ne postoji. Sa njima dvojicom bi im bilo teze a mozda bi uspjeli i da uvedno Militinova u ritam i da im poremetimo igru, a i skok bi nam bio puno bolji.

Tedy

pre 2 godine

Podatak koji govori mnogo, na SP u Indijanapolisu do finala Bodiroga sutnuo 8 trojki, u finalu kada smo gubili dao 3 trojke i vratio nas. Bogdan sjajan igrac ali drugo poluvreme ga nije bilo...Cuvali ga ok, alo cuvali smo i mi Srudera pa nas probusi. Pesic ostavljanjem Jovica u igri potpuno promasio i u nedostatku Dobrica zanemaren Marinkovic...Guduric los jako jedini Avramovic koji je u finalu imao m....Bogdanovic odlican igrac ali nije u rangu Bodiroge, Djordjevica jer na ovakvim utakmicama se to postaje.
(Marko, 10. septembar 2023 19:21)
Neuporedivi rosteri, očekivanja i sve ostalo...vratimo li se na finale u Indijanapolisu moramo priznati da nas je sreća pogledala .poslednji napad u regularnom i tako to ko je gledao zna sta to znaci. i o cemu ovde pisem..ali ajde....danas igramo igru koja je ipak bitno predvidivija ..uprkos tome došli smo do suta za potpuni egal koji nismo.pogodili......E sada treba pogledati unazad utakmice sa Lit i Kan i primetiti kako bez BB prišli ne bi današnjoj.utakmici .....to je realno....nije sporno majstorstvo Bodiroge 2002 ili Saleta 1995....ali mi smo na tim turnirima imali bar tri ozbiljne napadačke opcije...danas Bogdana....ne može večno

Dr doc.

pre 2 godine

Nikola Jovic i Marko Guduric izgubljeni. Dok se za Jovica moze reci da je mlad i bez iskustva, ali potpuno neracionalan sto i nema mnogo veze sa neiskustvom, za Gudurica je ova utakmica jos jedna potvrda da ne moze da odigra ni svoj prosek kada je to najpotrebnije. Jednostavno nije za to. Milutinov nemocan kao retko kada, najvise zaslugom vrhunske odbrane i taktike koju je postavio trener Nemacke, koji je u svakom smislu nadmudrio Pesica. Sto se tice Bogdanovica, on jeste najvece ime i najveci talenat ove ekipe, ali nema ono sto su nekada imali Bodiroga, Gurovic, Đorđevic, Danilovic, Teodosic, a sto definitivno ima Avramovic u ovoj reprezentaciji! Bogdan nema m...! Da bi bio vođa i legenda, moras imati i to. Mora da ti bude i jako krivo sto si licno lose odigrao, da budes samokritican, da bi bio bolji. Njegov komentar "sta da se radi, idemo dalje", govori da nikada nece biti ono sto svi mi zelimo i ocekujemo od njega. U svakom slucaju, da je neko ponudio reprezentaciji ulazak u finale pre ovog takmicenja, sa ovakvom ekipom i trenerom, mislim da nema coveka koji se na to ne bi nasmejao. Zato je ovo svakako ogroman uspeh reprezentacije.

aabb

pre 2 godine

1. Nikola Jovic nema ozbiljnu utakmicu za zivota. Ima 20 godina. Ne treba njemu nista zamerati. Ne moze se ocekivati da odigra iskusno. Imao je par brzopletih odluka, sto je negde i normalno u tim godinama. Bice on odlican.
2. Ne znam zasto krivite Bogdana. Svaka cast treneru nemacke jer su ga udvajali na svakom koraku i igrali flastera na njemu. Odigrao perfektno prvo poluvreme, u drugom ga majstorski zatvorili. Nije on igrac koji se boji i koji nema hrabrosti, jednostavno mu nisu dozvolili da napravi korak a da ga ne udvoje.
3. Milutinov, jeste odigrao ispod proseka, ali i njega su odlicno cuvali i udvajali odmah. Nije on ni Jokic ni Valuncijunas realno. Svaka cast na svim partijama do sada.
4. Guduric - pricam vec godinama, najprecenjeniji igrac u poslednjih 10 godina. Uplasen konstantno, nesiguran, neodlucan, gresi mnogo, svaki put kasni po 2, 3 sec, da l za prodor da l za sut. Spor, drzi loptu po 10 sec a nista ne uradi. Ne zna jedan na jedan, ne zna da napravi visak, nema hrabrosti a umislja da je Dzordan. Krivica je do trenera koji ga drzi toliko i pravi od njega glavnog igraca. Ja ga u reprezentaciju ne bih zvao, a kamoli da igra toliko. Ne znam gde su trenerima oci. On je ispod proseka evroligaski igrac, ja bih rekao, ne vise od ABA liga igraca..a kamoli da bude igrac odluke u finalu sv. prvenstva. Svaki put se tresem kad on primi loptu. Trebao je Vanja da igra umesto njega mnogo vise.


Bilo je bitnih sudijskih gresaka ali jednostavno su Nemci bili bolji tim. Ishitrenost i nedostatak kosgetera i izgubismo. Potpuno su zatvorili Bogdana a mi onda nemamo nekog coveka odluke. Avramovic je odigrao hrabro i maestralno. On sam nas je vratio u utakmicu..ali S. i N. Jovic, Davidovac, muceni Gudura i Petrusev, ruku na srce, ne mogu da dobiju utakmicu. Nedostajao je Dobric koji bi dao 10-15 poena i bitno doprineo u defanzivi.

Mitros

pre 2 godine

Presudila je širina Nemaca, njima su pogađali i Vojtman i stariji brat Vagner pa i Bonga koliko toliko. Kod nas u drugom poluvremenu nije pogađao niko sem Alekse a čak se i Bogdan ugasio i izgubio direktan duel sa Šrederom, što je bio duel dva najbolja igrača. Treba biti realan i reći da su nam u prvom poluvremenu srećno ušle tri trojke, prvo Jovićeva koja se nećkala a onda dve trojke o tablu Bogdana i Jovića, čim je malo stao taj šut i naša igra se prilično raspala. Falili su nam je širina i iskustvo u napadu, ne mogu da se otmem utisku da bi recimo jedan Kalinić iskusnije odigrao neke situacije od Jovića ili Petruševa koje je trema prilično pojela, i takođe da bi Dobrić pogodio neki od onih šuteva koje je Gudurić promašio jer on za takve trenutke živi. Ali šta da se radi, ovi momci su se odazvali i njima svaka čast.

Ivan V.

pre 2 godine

"Srećom vratio se među saigrače i u prvom poluvremenu vozio biciklo." Hahahahahahhahah eto malo sale,da se nasmejemo u ovim "teskim" trenutcima!

Arsenalovac

pre 2 godine

Svaka čast igračima, trenerima, neverovatan uspeh. Pešić u pravu za stanje u srpskoj košarci, ova medalja apsolutno ništa neće promeniti. Nemačka ipak za nijansu bolja, sudije jesu imale čudne odluke, ali mi smo u drugom poluvremenu nestali. Bez akcija, dovoljne volje i energije, a Nemačka neporažena na ovom turniru izgurala do kraja. Avramović je simbol ovog Mundobasketa, mali Jović me osvojio, naučiće on mnogo iz ovoga. Mnogi podbacili, ali ne treba upirati prstom. Kad postigneš 30 poena za poluvreme bez smislene igre, onda ostaje samo čestitai protivniku.

Petar

pre 2 godine

Podatak koji govori mnogo, na SP u Indijanapolisu do finala Bodiroga sutnuo 8 trojki, u finalu kada smo gubili dao 3 trojke i vratio nas. Bogdan sjajan igrac ali drugo poluvreme ga nije bilo...Cuvali ga ok, alo cuvali smo i mi Srudera pa nas probusi. Pesic ostavljanjem Jovica u igri potpuno promasio i u nedostatku Dobrica zanemaren Marinkovic...Guduric los jako jedini Avramovic koji je u finalu imao m....Bogdanovic odlican igrac ali nije u rangu Bodiroge, Djordjevica jer na ovakvim utakmicama se to postaje.
(Marko, 10. septembar 2023 19:20)

Bodirogu nisu smela i da čuvaju po dvojica Argentinaca ne odvajajući se od njega, zato što bi ostajali sami Stojaković ili Gurović.

predrag

pre 2 godine

Sve čestitke selektoru i košarkašima!!
Kapa dole za svaku kap znoja, za borbu do kraja!!

Mislim da se nijedna ekipa ovako suočila sa problemima, da ne bi ovako odigrala.. Toliko želje i snage uprkos svima i uprkos svemu.

Kada ste bili ovde, na pripremama, sumnjičali smo vas, svi su vas prežalili već, i vi ste se oko ideje da odigrate dobro ujedinili!!
Kada ste otišli desio se šok, tragedija oko Boriše, to vas je još više vezalo i ujedinilo!!!

A nakon Italije svi su vas prežalili,a vi ste odgovorili borbom jedinstvom, i željom da izgarate.
Pokazali ste da ste najbolji tim koji imamo!

Osvojili ste srebro, ali ste vi naše suvo zlato!!!!!
Dva ogromna detalja, po meni su slomila duh i energiju igrača.
Totalno iznenada povreda Dobrića, koji je ušao u meč možda i najbolje od svih!
To je unelo nemir, opravdano. I razumljivo.
Zatim sudijski amaterizam, krajnje sumnjiva "gledanja" "situacija, i njihove odluke.
Milutinova tukli, stalno i besomučno, ništa, karate Šrudera u leđa Avramoviću ništa.
Da se razumemo, ipak smo mi ti presudno svojim greškama uticali na rezultat, ali ne sme se zanemariti ni sudijsko navlačenje za Nemce. Bilo ga je, i to nije izvlačenje za poraz, nego istina!

Momci su prosuli sve na parket, nema se šta zameriti.
Greške su došle zbog ogromne želje, sagoreli su i Gudurić i Nikola Jović!
Jović Nikola kčje igrač za narednih 15 godina, i to je dragulje ekipe.
Mudro je Kari postupio što ga je ostavio uprkos greškama. Kako da skupi iskustvo!? Kako da nauči!?
Naravno samo ako prođe kroz momente odluka, u finalima to daje deblje iskustvo, i deblju kožu za naredne mečeve, i finala nadamo se!!
Igrali su sjajno, sem Jokića apsolutno ne vidim da se išta dira!!!

Na kraju i ne najmanje važno, suprotno, Aleksa Avramović je nešto najbolje što se desilo reprezentciji zadnjih godina!!!
Toliko se daje ekipi, toliko želi, toliko istčava, da on može i na dvojicu presing da odigra!!! Aleksa kapa dole majstore!!!!

Oubliette

pre 2 godine

Ovo se nekad zvalo " amatersko prvenstvo"! Potpuno beznacajno natjecanje koje nijemci nisu ni prenosili na tv , kao ni ameri ni francuzi.Prazne hale i gledanost nikakva.. Samo vi se lozite na ovo ..
Ovo je opet srebro "zlatnog sjaja "? ?
(Igor.sulic, 10. septembar 2023 19:23)

Pa na sta da se lozimo, na pretkvalifikacije za evropsko prvenstvo?

aabb

pre 2 godine

1. Nikola Jovic nema ozbiljnu utakmicu za zivota. Ima 20 godina. Ne treba njemu nista zamerati. Ne moze se ocekivati da odigra iskusno. Imao je par brzopletih odluka, sto je negde i normalno u tim godinama. Bice on odlican.
2. Ne znam zasto krivite Bogdana. Svaka cast treneru nemacke jer su ga udvajali na svakom koraku i igrali flastera na njemu. Odigrao perfektno prvo poluvreme, u drugom ga majstorski zatvorili. Nije on igrac koji se boji i koji nema hrabrosti, jednostavno mu nisu dozvolili da napravi korak a da ga ne udvoje.
3. Milutinov, jeste odigrao ispod proseka, ali i njega su odlicno cuvali i udvajali odmah. Nije on ni Jokic ni Valuncijunas realno. Svaka cast na svim partijama do sada.
4. Guduric - pricam vec godinama, najprecenjeniji igrac u poslednjih 10 godina. Uplasen konstantno, nesiguran, neodlucan, gresi mnogo, svaki put kasni po 2, 3 sec, da l za prodor da l za sut. Spor, drzi loptu po 10 sec a nista ne uradi. Ne zna jedan na jedan, ne zna da napravi visak, nema hrabrosti a umislja da je Dzordan. Krivica je do trenera koji ga drzi toliko i pravi od njega glavnog igraca. Ja ga u reprezentaciju ne bih zvao, a kamoli da igra toliko. Ne znam gde su trenerima oci. On je ispod proseka evroligaski igrac, ja bih rekao, ne vise od ABA liga igraca..a kamoli da bude igrac odluke u finalu sv. prvenstva. Svaki put se tresem kad on primi loptu. Trebao je Vanja da igra umesto njega mnogo vise.


Bilo je bitnih sudijskih gresaka ali jednostavno su Nemci bili bolji tim. Ishitrenost i nedostatak kosgetera i izgubismo. Potpuno su zatvorili Bogdana a mi onda nemamo nekog coveka odluke. Avramovic je odigrao hrabro i maestralno. On sam nas je vratio u utakmicu..ali S. i N. Jovic, Davidovac, muceni Gudura i Petrusev, ruku na srce, ne mogu da dobiju utakmicu. Nedostajao je Dobric koji bi dao 10-15 poena i bitno doprineo u defanzivi.

predrag

pre 2 godine

Igra je bila dok god su imali snage besprekorna.
Danas uz prehlađenog Bogdanovića, povređenog Dobrića, kao da im nije bilo dovoljno malera i tereta, pa su se i sudije nadovezale!!!

Nije lako sve to izdržati, pritisak Nemaca nad Milutinovim. Naše silne greške.
Inače sa svim tim jendikepima, naši su opet bili ua dlaku da dobiju!!!!
Nemci me ničim nisu oduševili, da je ostao Dobrić, Šruder se ne bi video!!! Dok je bio tu bio naš najbolji igrač!!
Prosto nije nam se dalo danas!!
Aleksi Avramoviću kapa dole za sve. Dečko je pokidao svaku utakmicu.
Hvala, Davidovcu, Stefanu i Nikoli Joviću, hvala Milutinovu Petruševu, Guduriću Bogdanoviću, Ristiću, hvala i Aleksi i Dobriću, hvala i Boriši, i da pto pre ozdravi i ustane.
Odlično odigrano, iznad očekivanja, sa mladim Jovićem kao dobitkom extra igrača za budućnost!!!

Dragon

pre 2 godine

Aleksa nije bio sam.
Dobri su bili Bogdan i Petrusev.
Ali malo Bogdana u drugom delu.
Ostali su morali bolje.
Guduric kljucni momenat.
Sam ko duh.
Vratiti se sa -9 do neresenog.
Kao penal u fudbalu a jos 59 sekundi.
Inace los dan 0/4 za 2 i 0/4 za 3.
Ekipno 7 suteva vise za 2 i 7 suteva vise za 3 poena od svaba.
To zvuci da se moglo dobiti.
Ali VELIKE cestitke Pesicu i SVIM igracima.
Srebro je ogroman uspeh.

Buki

pre 2 godine

Stariji znaju da smo mi i 97,98,01,02 imali teske utakmice u finalu i da je bilo gusto ali uvek u tim utakmicama je Bodiroga preuzimao odgovornost na sebe i resavao utakmice u nasu korist,mi vise takvog igraca nemamo a verovatno necemo nikad ni imati vise.

Dule Popović

pre 2 godine

Sve u svemu ogroman uspeh za ovaj sastav. Većina nije bila raspoložena a opet smo imali šut za egal minut pre kraja.
Najviše su razočarali najiskusniji...Milutinov,Jović i Gudurić.
I sudije su bile loše,finale sude Meksikanac i Portorikanac ,!?

Tragikomedija

pre 2 godine

Prvi razlog što smo izgubili je jer je Gudurić odigrao katastrofalnu utakmicu. Početkom drugog poluvremena je, dok su Bogdan i Stefan Jović bili na klupi, imao ulogu organizatora igre i napad nam je bio kritičan kao posledica toga. Zatim na kraju je promašio, kao navodni šuter, izgrađenu otvorenu trojku iz ugla za izjednačenje, kao i izvodljivo polaganje za 2+1 i isfintirao samog sebe na poluotvorenoj trojci na -4 sa 10 sekundi do kraja kako bi bacio loptu u aut. Drugi razlog što smo izgubili je jer su Nemci vrhunski skupljali, udvajali i branili loptu Milutinovu i zato što Milutinov, naš najbitniji igrač na ovom prvenstvu koji radi milion sitnih stvari maestralno pored poentiranja, nije igrao skoro celo drugo poluvreme, koliko god ga neće koš. Olakšavao bi život saigračima na razne druge načine da je igrao. Treći razlog je naša nemogućnost da damo koš i započnemo seriju kada vežemo par dobrih defanzivnih poseda, što se odražava i u impulsivnosti Nikole Jovića i Petruševa, koja se može pripisati mladosti. Dok Aleksa nije preuzeo odgovornost na kraju utakmice mi smo u napadu igrali potpuno bezidejno, čekao se nešto Bogdan dok su ostali statirali. Petrušev ima dvaput Šrudera 40 kila lakšeg i za dve glave nižeg na postu i ne pokušava da ga zida i ide ka košu, već odmah gleda pas. Bogdan je mogao isto malo više da napada Šrudera koji ga je čuvao sve vreme, ali je bio bolestan i bez snage, ne treba mu zameriti mnogo. Ja sam uveren da bismo pobedili da je igrao Dobrić.

Tedy

pre 2 godine

I sta sad nezadovoljstvo ,ravnodusnost , prisutna melanholija i razočarenje nacije koja je valjda u svemu drugom svetski prvak osim u kosarci.....eeee

Tedy

pre 2 godine

Podatak koji govori mnogo, na SP u Indijanapolisu do finala Bodiroga sutnuo 8 trojki, u finalu kada smo gubili dao 3 trojke i vratio nas. Bogdan sjajan igrac ali drugo poluvreme ga nije bilo...Cuvali ga ok, alo cuvali smo i mi Srudera pa nas probusi. Pesic ostavljanjem Jovica u igri potpuno promasio i u nedostatku Dobrica zanemaren Marinkovic...Guduric los jako jedini Avramovic koji je u finalu imao m....Bogdanovic odlican igrac ali nije u rangu Bodiroge, Djordjevica jer na ovakvim utakmicama se to postaje.
(Marko, 10. septembar 2023 19:21)
Neuporedivi rosteri, očekivanja i sve ostalo...vratimo li se na finale u Indijanapolisu moramo priznati da nas je sreća pogledala .poslednji napad u regularnom i tako to ko je gledao zna sta to znaci. i o cemu ovde pisem..ali ajde....danas igramo igru koja je ipak bitno predvidivija ..uprkos tome došli smo do suta za potpuni egal koji nismo.pogodili......E sada treba pogledati unazad utakmice sa Lit i Kan i primetiti kako bez BB prišli ne bi današnjoj.utakmici .....to je realno....nije sporno majstorstvo Bodiroge 2002 ili Saleta 1995....ali mi smo na tim turnirima imali bar tri ozbiljne napadačke opcije...danas Bogdana....ne može večno

Arsa

pre 2 godine

Svaka čast momcima na srebru.A ko zna bolje košarku neka igra.Nasi momci su pokazali kakvi su ljudi,kakvi su igrači.
A za one sto loše komentari su o njima mogu samo da kažem AKO ZNAJU BOLJE DA IGRAJU,ZASTO NISU BILI KOSARKASI I ZASTO NISU IGRALI ONI

Vuki

pre 2 godine

Glupo je biti pametan naknadni. Stefan Jović nije vrhunski igrač, nikada nije bio. Jović i Petrušev, mladi, hrabri, ali ne radi se to tako u finalu. Gudurić, ne znam šta da kažem. Trojka za izjednačenje, pa i onaj zicer nakon faula, to se NE SME promašiti. Ne znam zašto je Bogdan stao u drugom poluvremenu. Falio je Dobrić previše. I da je Smajlagić otišao na prvenstvo, bila bi druga priča. Ovo je bila šansa generacije. Zna se kostur tima za Pariz. Uz Jokića i Bogdana, Dobrića i neverovatnog Akekse, moramo "izmisliti" playa. Nemam ideju ko bi to mogao biti. Ne vidim ga ni u jednom klubu. To nam fali. Bogdan, Jokić, Milutinov, Smajli, Dobrić, Aleksa, Petrušev, N.Jović to su 8 od 12. Micić ne ume biti deo tima, kada bi to umeo imali bi 9 od 12 i lako je naći još trojicu najspremniji.

BorisSrv

pre 2 godine

Sve stoji i tacno je. Niste ocenili Pesica, a i on je dobro.podbacio pogotovo sto nije probao mpzda sa Petrusevim i Milutinovim zajedno jer su nam.centra udvajali stalno i pravili da ne postoji. Sa njima dvojicom bi im bilo teze a mozda bi uspjeli i da uvedno Militinova u ritam i da im poremetimo igru, a i skok bi nam bio puno bolji.

VladVIII

pre 2 godine

Naredne godine, ukoliko hoćemo srebro/zlati na Olimpijadi, sa NBA igračima koje imamo i koji će do tada još da dozru i sa NBA igračima koje će drugi dovesti, Avramović najverovatnije (i nažalost) neće biti tip igrača koga trebamo u timu.

Međutim, čovek je zaslužio da ga vode na svako naredno takmičenje, ako ništa drugo, kao izvor inspiracije, maskotu, čoveka na koga treba pokazati prstom i reći "Budi kao Aleksa, razmišljaj kao Aleksa". I svi će biti bolji dok to rade.

Marko

pre 2 godine

Podatak koji govori mnogo, na SP u Indijanapolisu do finala Bodiroga sutnuo 8 trojki, u finalu kada smo gubili dao 3 trojke i vratio nas. Bogdan sjajan igrac ali drugo poluvreme ga nije bilo...Cuvali ga ok, alo cuvali smo i mi Srudera pa nas probusi. Pesic ostavljanjem Jovica u igri potpuno promasio i u nedostatku Dobrica zanemaren Marinkovic...Guduric los jako jedini Avramovic koji je u finalu imao m....Bogdanovic odlican igrac ali nije u rangu Bodiroge, Djordjevica jer na ovakvim utakmicama se to postaje.

Митар пфк

pre 2 godine

Анализе нису ни битне , врхунски тим са успонима и падовима и сјајно првенство уз екстра сребрну медаљу ..Половина заслуга иде Пешићу за маестрално вођење тима , у који пола Србије није вјеровало након еура и оног пада са "Жабарима" у једној четвртини ..Медаља на ОИ је реалност , али треба обратити пажњу на Светиславове опаске везано за клупску кошарку , лигу итд ..

Dr doc.

pre 2 godine

Nikola Jovic i Marko Guduric izgubljeni. Dok se za Jovica moze reci da je mlad i bez iskustva, ali potpuno neracionalan sto i nema mnogo veze sa neiskustvom, za Gudurica je ova utakmica jos jedna potvrda da ne moze da odigra ni svoj prosek kada je to najpotrebnije. Jednostavno nije za to. Milutinov nemocan kao retko kada, najvise zaslugom vrhunske odbrane i taktike koju je postavio trener Nemacke, koji je u svakom smislu nadmudrio Pesica. Sto se tice Bogdanovica, on jeste najvece ime i najveci talenat ove ekipe, ali nema ono sto su nekada imali Bodiroga, Gurovic, Đorđevic, Danilovic, Teodosic, a sto definitivno ima Avramovic u ovoj reprezentaciji! Bogdan nema m...! Da bi bio vođa i legenda, moras imati i to. Mora da ti bude i jako krivo sto si licno lose odigrao, da budes samokritican, da bi bio bolji. Njegov komentar "sta da se radi, idemo dalje", govori da nikada nece biti ono sto svi mi zelimo i ocekujemo od njega. U svakom slucaju, da je neko ponudio reprezentaciji ulazak u finale pre ovog takmicenja, sa ovakvom ekipom i trenerom, mislim da nema coveka koji se na to ne bi nasmejao. Zato je ovo svakako ogroman uspeh reprezentacije.

WillyWonka

pre 2 godine

Jedino objašnjenje "gašenja" Bogdanovića u 2. poluvremenu je bolest, odnosno fizička iscrpljenost. I to je riješilo utakmicu. Ko god je bolestan igrao bilo koji sport, zna kad dođe taj trenutak kad tijelo više ne sluša.
A takav igrač je nezamjenjiv, bez obzira šta ko mislio o njemu. Žao mi je, taman je sve bilo posloženo da i on jednom odvede ekipu do zlata i upiše se u velikane, ali nije se dalo.
Opet, veliki je uspjeh postignut. Šta bi dali Španci, Amerikanci, Kanađani, Grci, Litvanci, Italijani, Slovenci... da su mogli biti u finalu. Prema tome, drage komšije, možete biti ponosni na vašu reprezentaciju, apsolutno nadmašena sva očekivanja.

BorisSrv

pre 2 godine

Sve stoji i tacno je. Niste ocenili Pesica, a i on je dobro.podbacio pogotovo sto nije probao mpzda sa Petrusevim i Milutinovim zajedno jer su nam.centra udvajali stalno i pravili da ne postoji. Sa njima dvojicom bi im bilo teze a mozda bi uspjeli i da uvedno Militinova u ritam i da im poremetimo igru, a i skok bi nam bio puno bolji.

DM

pre 2 godine

Sta se desilo sa Guduricem...kao mlad je bio hrabar,odlucan resavao je zadnje napade sa lakocom...a sada ni bleda senka...stegnut,uplasen ,nervozan,bez ideje...bas bas lose...on je trebao da bude taj tas na vagi kad Bogdan ne igra ili mu ne ide da on povuce ali ne Marko je jednostavno nestao i razocaro ...

Веселин

pre 2 godine

Прво треба честитати цијелој екипи и захвалити се за то што смо се осетили поноснима и вратили наду у нашу кошарку. Ипак, треба рећи да се Пешић опет био мало погубио држећи предуго малог Јовића на паркету и тиме га оптеретио, те је имао двије изгубљене лопте у контрама које су могле да вуку резултат у нашу корист. Уз то је имао и два пута споља у почетној фази напада и оба промашена. Превелики терет за овог момка. Друга грешка је у потпуној дисквалификацију старијег Јовића у другом полувремену. Тачно је да су га Њемци били прочитали, али не заборавимо да је он ипак наш најбољи асистент и да има понајбоље селекцију шута. Једноставно исувише мало смо мијењали у другом полувремену. Нијесмо тражили промјену ритма и постали смо потпуно предвидиво противнику. За то је ипак одговоран тренер.

sijalica

pre 2 godine

Jedna stvar, Pešić je majstor legendarni stručnjak. Kakva igra i sloga u timu e to je to! To je do trenera. Nisu igrali Jokić, Micić, Kalinić, Lučić i Nedovuć. Možda i prva petorka reprezentacije!! Boriša u bolnici, Dobrić( da je ostao do kraja potpisujem da bismo osvojili) na startu out.. PLUS na početku i pre takmičenja niko nije verovao da možemo da doguramo do ovde. Bravo za momke , kapa dole nema reči pohvale više. I pored ovoga smo mogli da osvojimo ali splet povreda, igre i odličnih Nemaca nema šta da se kaže više. Nemci su zasluženo osvojili, ne osporavam!

Marko

pre 2 godine

Podatak koji govori mnogo, na SP u Indijanapolisu do finala Bodiroga sutnuo 8 trojki, u finalu kada smo gubili dao 3 trojke i vratio nas. Bogdan sjajan igrac ali drugo poluvreme ga nije bilo...Cuvali ga ok, alo cuvali smo i mi Srudera pa nas probusi. Pesic ostavljanjem Jovica u igri potpuno promasio i u nedostatku Dobrica zanemaren Marinkovic...Guduric los jako jedini Avramovic koji je u finalu imao m....Bogdanovic odlican igrac ali nije u rangu Bodiroge, Djordjevica jer na ovakvim utakmicama se to postaje.

Evropski_nba_pod_obrucima

pre 2 godine

Ne znam da li je neko primetio ali u svlacionici posle pobede nad Kanadom (mozete da se vrati na sk), u trenutku kad se malo primirilo slavlje a pre onog "svi za jednog, jedan za svi", Pesic objasnjava Guduricu kako mora dok ide na prodor, da stiti loptu da je "sakrije" i da istrpi duele i postigne lagano kos, kao sto radi Bogdan, posto je imao takvu situaciju i promasio je. Samo sto mu je pomenuo da on to moze jos bolje, verovatno misleci zbog jace konstitucije u odnosu na Bogdana... I njemu se to desava u kljucnom prodoru na kraju u finalu, kad je isao na ono polaganje, da ne "sakriva" loptu i traljavo zavrsava i promasuje polaganje..Detalj koji je bio kljucan, neverovatno, a vecina se pitala sigurno zasto toliko Pesic potencira taj detalj u svlacionici posle velike pobede u polufinalu, i to se desi u finalu. Steta..velika prilika, mogli smo.

vlade

pre 2 godine

Ostaje žal samo zbog toga što i pored svih nedaća, ovi heroji nisu imali snage, ali realno snage, da osvoje zlato, protiv reprezentacije, koja je uz svo dužno poštovanje, suvi prosek.. Budimo realni, Nemci su uhvatili momentum, i za kao i sve u životu, iskoristili svoju disciplinu, upornost i težnju ka perfekcionizmu.. Plus, odlično vođeni, fizički besprekorni, ljudi su rukometnu odbranu, na granici faula, doveli do maksimuma! Realno, za košarku nemaju talenta, plaja ne mogu da naprave, nikad nisu ni imali, ali u takvom njihovom sistemu, jedan Šruder, koji je prosek za NBA im je zlata vredan i postade MVP.. Bogdana i Milutinova zatvorili, Dobrića obogaljili, rećićemo slučajno, ali prljav potez, onaj stručnjak mu je ušao u putanju, nije morao.. Sudije su im sve živo tolerisale, onaj Bonga skače, lepi banane, igra odbranu do koske bez sankcija.. FIBA napravi od njega igrača, a ni ugovor od 10 dana ne može dobije u NBA.. Na skoku su nas dobili, a kada ne ide ovoj našoj dvojici, mi možemo da se čupamo samo preko odbrane i polukontri, ali i taj segment nije bio na nivou protiv ovakve fizičke ekipe, da bi smo dobili meč.. Izbacili su nas iz ritma u 3/4, a nama je kod Pešića ta deonica najkritičnija.. Tada ili dobijamo meč ili gubimo.. I pored svega, malo je falilo.. Jedna, dve opcije više u napadu (Jokić, Micić) i full roster i igrači za odbranu (Lučić, Kalinić, Dobrić) da bi se izneo tempo protiv Nemaca.. Dogodine, neka svi zdravi budu pametni da se napadne olimpijsko zlato, a Nemci grupu neće proći ako im ne igra Šruder, a za nešto više potreban će im biti Franc i Tajs.. Svakako, ovakvu uigranost i pripremljenost, neće ponoviti više nikada, budimo uvereni.. Ipak, nisu oni košarkaška zemlja kao USA, Srbija, Španija, Litvanija, Grčka..

Mali Hijavata

pre 2 godine

Naravno, po našem starom dobrom običaju, sad ne valjaju Gudurić ili Bogdanović, već po glupim navijačkim pravilima. Ljudi ovde i pored toliko prenosa, gostiju u studiju, analiza, statistika... i dalje prosto gledaju na meč, kao da on traje minut, ili pet, ili četvrtinu...
Onda, po starom običaju, pravimo heroje u porazu...Pa taktika i cilj nemačkog trenera i jeste bila da Milutinov i Bogdanović budu ispod svog učinka, jer njihov učinak je ključan u pobedi Srbije. Čim Avramović da preko 20 poena, znači da si izgubio. I sad je on heroj, ma kako da ne. Ostali su i bili zatvoreni tako da bilo on mogao da postigne svoje poene, ali to je onda kontraproduktivno za nas.
Neverovatni smo, zaista. Čudan kolektivizam vlada kod nas... jedan lupi nešto i većina ga prati dok je to "u modi". Onda se okreću nekoj drugoj mantri, kad im ta dosadi...ali uvek grupno meketanje u stadu.

Liga šampiona

pre 2 godine

Kaze mi ortak vi ste imali samo jednog grobara u reprezentaciji, ništa niste dali. Znam da 80% razmišlja tako što Avramovića čini još većim jer igra i za takve stvorove, jer nismo isti.

zigi

pre 2 godine

Ne znam da li je neko primetio ali u svlacionici posle pobede nad Kanadom (mozete da se vrati na sk), u trenutku kad se malo primirilo slavlje a pre onog "svi za jednog, jedan za svi", Pesic objasnjava Guduricu kako mora dok ide na prodor, da stiti loptu da je "sakrije" i da istrpi duele i postigne lagano kos, kao sto radi Bogdan, posto je imao takvu situaciju i promasio je. Samo sto mu je pomenuo da on to moze jos bolje, verovatno misleci zbog jace konstitucije u odnosu na Bogdana... I njemu se to desava u kljucnom prodoru na kraju u finalu, kad je isao na ono polaganje, da ne "sakriva" loptu i traljavo zavrsava i promasuje polaganje..Detalj koji je bio kljucan, neverovatno, a vecina se pitala sigurno zasto toliko Pesic potencira taj detalj u svlacionici posle velike pobede u polufinalu, i to se desi u finalu. Steta..velika prilika, mogli smo.
(Evropski_nba_pod_obrucima, 11. septembar 2023 00:17)

kljucna je bila trojka. polaganje manje vise, to je samo +1 poen (dao je dva bacanja, ovako bi bilo 2+1). trojku nije smeo da promasi. otvoren sut u finalu u takvom trenutku... bek suter poput njega 20 godina trenira za taj sut. i onda ga promasi. prosto nema onu stvar i to ne moze da se nadoknadi. nekim igracima kada je frka proradi adrenalin i pogura ih da su bolji da ne mase. nekima kada je frka tresu se ruke. to je biohemija mozga. protiv toga se ne moze. guduric nema dnk sampiona. bukvalno. ali sta ce. takav se rodio. jbg.

Analiza

pre 2 godine

Gudurića jako volim, ali je samo bio na svom nivou u polufinalu. Danas uplašen i nesiguran. Nije samo promašio onu trojku, nego i u sledećem zicer polaganje sa leve strane - tu se videlo koliko je nesiguran, usporio je drugi korak bukvalno nišanio koš sa 30cm i promašio. Baš mi je bilo teško i zbog njega, i zbog nas. Analiza kaže da se Nikoli Jovicu nema sta zameriti - naravno da ima! Tri lopte bačene u ruke protivnika i onda ona kontra pred kraj gde trči na četiri igrača sam... Da je Dobrić bio fit Nikola Jović ne bi mnogo igrao. Čak se čita analiza čovek bi rekao da je Bogdan igrao kao ova dvojica, a on čovek dao 17 poena uz odličan procenat šuta. Uz stalni flaster koji je drugima davao više prostora, ali oni (osim Alekse) nisu mogli da pogode. I pri tome bio bolestan, što ga je stiglo u drugom poluvremenu.
Gledao sam stručnu analizu posle meča. Pokazali udvajanje na Milutinova i flaster na Bogdanu tako da povratna lopta ne može njemu. Ostale su ostavljali da dobiju loptu i šutnu,ali je to samo Aleksa uspevao u .četvrtini

Igor.sulic

pre 2 godine

Ovo se nekad zvalo " amatersko prvenstvo"! Potpuno beznacajno natjecanje koje nijemci nisu ni prenosili na tv , kao ni ameri ni francuzi.Prazne hale i gledanost nikakva.. Samo vi se lozite na ovo ..
Ovo je opet srebro "zlatnog sjaja "? 😄

alex

pre 2 godine

Ne znam zasto u nekom delu utakmice Pešić nije probao da igra sa dva centra milutinov i Petrušev evidentno je bilo da nikako ne mozemo do ofanzivnog skoka a i imali smo problem da zaradimo sopstveni koš. Tajs vojtman i bonga su stalno udvajali milutinova i izbacili ga iz igre na taj način.

бензимена

pre 2 godine

Па боље да смо повели Топића на светско и ако млад и зелен дечко се бар не плаши притиска, не сакрива се кад је густо и не баца лопте у празно као да је врућ кромпир. Пошто нам се снајпер редовно изгуби кад је најпотребније а његову замену гудруру нећу ни да спомињем.

zigi

pre 2 godine

ok svi vi koji imate razumevanja za jokica ili kazete da ne treba pricati o njemu... uprkos svim povredama koje smo imali, uprkos svim pehovima, uprkos svim samarima koje smo dobili, da je jokic dosao i igrao levom rukom, mi bismo uzeli zlato. i sta da kazem, nema veze sto smo propustili ovu sansu koja se desava jednom u 20 godina? neka? bolje on da ide na cecu nego u finale... kreten potpuni. zgadio mi se samim otkazom, a posle ovog finala vise ne mogu da ga smislim. gledas momke kako ginu daju srce telo bubreg (bukvalno). gledas jovica kako je bacen u vatru i rizikuje se da sagori skroz. gudurica koji je dobio da resava a nije dorastao... i setis se da neko bira da tim momcima i svojim drugarima ne pomogne, nego da pije pivo slusa narodnajke i timari konje. definicija sebicnog i samozivog coveka.
jedino moze da se iskupi ako donese zlato na olimpijskim igrama dogodine.
p.s. najodvratnije mi je sto se on prodaje kao neki timski igrac "vazno da sve oko sebe cinim srecnim" i te lazi.

sasa pg

pre 2 godine

@Naravno, po našem starom dobrom običaju, sad ne valjaju Gudurić ili Bogdanović...
(Mali Hijavata)

Ko kaže da Bogdanović ne valja!?

Lepe umetnosti

pre 2 godine

Kaze mi ortak vi ste imali samo jednog grobara u reprezentaciji, ništa niste dali. Znam da 80% razmišlja tako što Avramovića čini još većim jer igra i za takve stvorove, jer nismo isti.
(Liga šampiona, 10. septembar 2023 19:20)

Gospodine Tegeltija, nije lepo da se lazno predstavljate.

Igor.sulic

pre 2 godine

Ovo se nekad zvalo " amatersko prvenstvo"! Potpuno beznacajno natjecanje koje nijemci nisu ni prenosili na tv , kao ni ameri ni francuzi.Prazne hale i gledanost nikakva.. Samo vi se lozite na ovo ..
Ovo je opet srebro "zlatnog sjaja "? 😄

Liga šampiona

pre 2 godine

Kaze mi ortak vi ste imali samo jednog grobara u reprezentaciji, ništa niste dali. Znam da 80% razmišlja tako što Avramovića čini još većim jer igra i za takve stvorove, jer nismo isti.

Marko

pre 2 godine

Podatak koji govori mnogo, na SP u Indijanapolisu do finala Bodiroga sutnuo 8 trojki, u finalu kada smo gubili dao 3 trojke i vratio nas. Bogdan sjajan igrac ali drugo poluvreme ga nije bilo...Cuvali ga ok, alo cuvali smo i mi Srudera pa nas probusi. Pesic ostavljanjem Jovica u igri potpuno promasio i u nedostatku Dobrica zanemaren Marinkovic...Guduric los jako jedini Avramovic koji je u finalu imao m....Bogdanovic odlican igrac ali nije u rangu Bodiroge, Djordjevica jer na ovakvim utakmicama se to postaje.

Marko

pre 2 godine

Podatak koji govori mnogo, na SP u Indijanapolisu do finala Bodiroga sutnuo 8 trojki, u finalu kada smo gubili dao 3 trojke i vratio nas. Bogdan sjajan igrac ali drugo poluvreme ga nije bilo...Cuvali ga ok, alo cuvali smo i mi Srudera pa nas probusi. Pesic ostavljanjem Jovica u igri potpuno promasio i u nedostatku Dobrica zanemaren Marinkovic...Guduric los jako jedini Avramovic koji je u finalu imao m....Bogdanovic odlican igrac ali nije u rangu Bodiroge, Djordjevica jer na ovakvim utakmicama se to postaje.

Dr doc.

pre 2 godine

Nikola Jovic i Marko Guduric izgubljeni. Dok se za Jovica moze reci da je mlad i bez iskustva, ali potpuno neracionalan sto i nema mnogo veze sa neiskustvom, za Gudurica je ova utakmica jos jedna potvrda da ne moze da odigra ni svoj prosek kada je to najpotrebnije. Jednostavno nije za to. Milutinov nemocan kao retko kada, najvise zaslugom vrhunske odbrane i taktike koju je postavio trener Nemacke, koji je u svakom smislu nadmudrio Pesica. Sto se tice Bogdanovica, on jeste najvece ime i najveci talenat ove ekipe, ali nema ono sto su nekada imali Bodiroga, Gurovic, Đorđevic, Danilovic, Teodosic, a sto definitivno ima Avramovic u ovoj reprezentaciji! Bogdan nema m...! Da bi bio vođa i legenda, moras imati i to. Mora da ti bude i jako krivo sto si licno lose odigrao, da budes samokritican, da bi bio bolji. Njegov komentar "sta da se radi, idemo dalje", govori da nikada nece biti ono sto svi mi zelimo i ocekujemo od njega. U svakom slucaju, da je neko ponudio reprezentaciji ulazak u finale pre ovog takmicenja, sa ovakvom ekipom i trenerom, mislim da nema coveka koji se na to ne bi nasmejao. Zato je ovo svakako ogroman uspeh reprezentacije.

Mali Hijavata

pre 2 godine

Naravno, po našem starom dobrom običaju, sad ne valjaju Gudurić ili Bogdanović, već po glupim navijačkim pravilima. Ljudi ovde i pored toliko prenosa, gostiju u studiju, analiza, statistika... i dalje prosto gledaju na meč, kao da on traje minut, ili pet, ili četvrtinu...
Onda, po starom običaju, pravimo heroje u porazu...Pa taktika i cilj nemačkog trenera i jeste bila da Milutinov i Bogdanović budu ispod svog učinka, jer njihov učinak je ključan u pobedi Srbije. Čim Avramović da preko 20 poena, znači da si izgubio. I sad je on heroj, ma kako da ne. Ostali su i bili zatvoreni tako da bilo on mogao da postigne svoje poene, ali to je onda kontraproduktivno za nas.
Neverovatni smo, zaista. Čudan kolektivizam vlada kod nas... jedan lupi nešto i većina ga prati dok je to "u modi". Onda se okreću nekoj drugoj mantri, kad im ta dosadi...ali uvek grupno meketanje u stadu.

VladVIII

pre 2 godine

Naredne godine, ukoliko hoćemo srebro/zlati na Olimpijadi, sa NBA igračima koje imamo i koji će do tada još da dozru i sa NBA igračima koje će drugi dovesti, Avramović najverovatnije (i nažalost) neće biti tip igrača koga trebamo u timu.

Međutim, čovek je zaslužio da ga vode na svako naredno takmičenje, ako ništa drugo, kao izvor inspiracije, maskotu, čoveka na koga treba pokazati prstom i reći "Budi kao Aleksa, razmišljaj kao Aleksa". I svi će biti bolji dok to rade.

aabb

pre 2 godine

1. Nikola Jovic nema ozbiljnu utakmicu za zivota. Ima 20 godina. Ne treba njemu nista zamerati. Ne moze se ocekivati da odigra iskusno. Imao je par brzopletih odluka, sto je negde i normalno u tim godinama. Bice on odlican.
2. Ne znam zasto krivite Bogdana. Svaka cast treneru nemacke jer su ga udvajali na svakom koraku i igrali flastera na njemu. Odigrao perfektno prvo poluvreme, u drugom ga majstorski zatvorili. Nije on igrac koji se boji i koji nema hrabrosti, jednostavno mu nisu dozvolili da napravi korak a da ga ne udvoje.
3. Milutinov, jeste odigrao ispod proseka, ali i njega su odlicno cuvali i udvajali odmah. Nije on ni Jokic ni Valuncijunas realno. Svaka cast na svim partijama do sada.
4. Guduric - pricam vec godinama, najprecenjeniji igrac u poslednjih 10 godina. Uplasen konstantno, nesiguran, neodlucan, gresi mnogo, svaki put kasni po 2, 3 sec, da l za prodor da l za sut. Spor, drzi loptu po 10 sec a nista ne uradi. Ne zna jedan na jedan, ne zna da napravi visak, nema hrabrosti a umislja da je Dzordan. Krivica je do trenera koji ga drzi toliko i pravi od njega glavnog igraca. Ja ga u reprezentaciju ne bih zvao, a kamoli da igra toliko. Ne znam gde su trenerima oci. On je ispod proseka evroligaski igrac, ja bih rekao, ne vise od ABA liga igraca..a kamoli da bude igrac odluke u finalu sv. prvenstva. Svaki put se tresem kad on primi loptu. Trebao je Vanja da igra umesto njega mnogo vise.


Bilo je bitnih sudijskih gresaka ali jednostavno su Nemci bili bolji tim. Ishitrenost i nedostatak kosgetera i izgubismo. Potpuno su zatvorili Bogdana a mi onda nemamo nekog coveka odluke. Avramovic je odigrao hrabro i maestralno. On sam nas je vratio u utakmicu..ali S. i N. Jovic, Davidovac, muceni Gudura i Petrusev, ruku na srce, ne mogu da dobiju utakmicu. Nedostajao je Dobric koji bi dao 10-15 poena i bitno doprineo u defanzivi.

бензимена

pre 2 godine

Па боље да смо повели Топића на светско и ако млад и зелен дечко се бар не плаши притиска, не сакрива се кад је густо и не баца лопте у празно као да је врућ кромпир. Пошто нам се снајпер редовно изгуби кад је најпотребније а његову замену гудруру нећу ни да спомињем.

Ivan V.

pre 2 godine

"Srećom vratio se među saigrače i u prvom poluvremenu vozio biciklo." Hahahahahahhahah eto malo sale,da se nasmejemo u ovim "teskim" trenutcima!

Vuki

pre 2 godine

Glupo je biti pametan naknadni. Stefan Jović nije vrhunski igrač, nikada nije bio. Jović i Petrušev, mladi, hrabri, ali ne radi se to tako u finalu. Gudurić, ne znam šta da kažem. Trojka za izjednačenje, pa i onaj zicer nakon faula, to se NE SME promašiti. Ne znam zašto je Bogdan stao u drugom poluvremenu. Falio je Dobrić previše. I da je Smajlagić otišao na prvenstvo, bila bi druga priča. Ovo je bila šansa generacije. Zna se kostur tima za Pariz. Uz Jokića i Bogdana, Dobrića i neverovatnog Akekse, moramo "izmisliti" playa. Nemam ideju ko bi to mogao biti. Ne vidim ga ni u jednom klubu. To nam fali. Bogdan, Jokić, Milutinov, Smajli, Dobrić, Aleksa, Petrušev, N.Jović to su 8 od 12. Micić ne ume biti deo tima, kada bi to umeo imali bi 9 od 12 i lako je naći još trojicu najspremniji.

Mitros

pre 2 godine

Presudila je širina Nemaca, njima su pogađali i Vojtman i stariji brat Vagner pa i Bonga koliko toliko. Kod nas u drugom poluvremenu nije pogađao niko sem Alekse a čak se i Bogdan ugasio i izgubio direktan duel sa Šrederom, što je bio duel dva najbolja igrača. Treba biti realan i reći da su nam u prvom poluvremenu srećno ušle tri trojke, prvo Jovićeva koja se nećkala a onda dve trojke o tablu Bogdana i Jovića, čim je malo stao taj šut i naša igra se prilično raspala. Falili su nam je širina i iskustvo u napadu, ne mogu da se otmem utisku da bi recimo jedan Kalinić iskusnije odigrao neke situacije od Jovića ili Petruševa koje je trema prilično pojela, i takođe da bi Dobrić pogodio neki od onih šuteva koje je Gudurić promašio jer on za takve trenutke živi. Ali šta da se radi, ovi momci su se odazvali i njima svaka čast.

Tedy

pre 2 godine

I sta sad nezadovoljstvo ,ravnodusnost , prisutna melanholija i razočarenje nacije koja je valjda u svemu drugom svetski prvak osim u kosarci.....eeee

Buki

pre 2 godine

Stariji znaju da smo mi i 97,98,01,02 imali teske utakmice u finalu i da je bilo gusto ali uvek u tim utakmicama je Bodiroga preuzimao odgovornost na sebe i resavao utakmice u nasu korist,mi vise takvog igraca nemamo a verovatno necemo nikad ni imati vise.

predrag

pre 2 godine

Igra je bila dok god su imali snage besprekorna.
Danas uz prehlađenog Bogdanovića, povređenog Dobrića, kao da im nije bilo dovoljno malera i tereta, pa su se i sudije nadovezale!!!

Nije lako sve to izdržati, pritisak Nemaca nad Milutinovim. Naše silne greške.
Inače sa svim tim jendikepima, naši su opet bili ua dlaku da dobiju!!!!
Nemci me ničim nisu oduševili, da je ostao Dobrić, Šruder se ne bi video!!! Dok je bio tu bio naš najbolji igrač!!
Prosto nije nam se dalo danas!!
Aleksi Avramoviću kapa dole za sve. Dečko je pokidao svaku utakmicu.
Hvala, Davidovcu, Stefanu i Nikoli Joviću, hvala Milutinovu Petruševu, Guduriću Bogdanoviću, Ristiću, hvala i Aleksi i Dobriću, hvala i Boriši, i da pto pre ozdravi i ustane.
Odlično odigrano, iznad očekivanja, sa mladim Jovićem kao dobitkom extra igrača za budućnost!!!

zigi

pre 2 godine

ok svi vi koji imate razumevanja za jokica ili kazete da ne treba pricati o njemu... uprkos svim povredama koje smo imali, uprkos svim pehovima, uprkos svim samarima koje smo dobili, da je jokic dosao i igrao levom rukom, mi bismo uzeli zlato. i sta da kazem, nema veze sto smo propustili ovu sansu koja se desava jednom u 20 godina? neka? bolje on da ide na cecu nego u finale... kreten potpuni. zgadio mi se samim otkazom, a posle ovog finala vise ne mogu da ga smislim. gledas momke kako ginu daju srce telo bubreg (bukvalno). gledas jovica kako je bacen u vatru i rizikuje se da sagori skroz. gudurica koji je dobio da resava a nije dorastao... i setis se da neko bira da tim momcima i svojim drugarima ne pomogne, nego da pije pivo slusa narodnajke i timari konje. definicija sebicnog i samozivog coveka.
jedino moze da se iskupi ako donese zlato na olimpijskim igrama dogodine.
p.s. najodvratnije mi je sto se on prodaje kao neki timski igrac "vazno da sve oko sebe cinim srecnim" i te lazi.

Arsa

pre 2 godine

Svaka čast momcima na srebru.A ko zna bolje košarku neka igra.Nasi momci su pokazali kakvi su ljudi,kakvi su igrači.
A za one sto loše komentari su o njima mogu samo da kažem AKO ZNAJU BOLJE DA IGRAJU,ZASTO NISU BILI KOSARKASI I ZASTO NISU IGRALI ONI

Dule Popović

pre 2 godine

Sve u svemu ogroman uspeh za ovaj sastav. Većina nije bila raspoložena a opet smo imali šut za egal minut pre kraja.
Najviše su razočarali najiskusniji...Milutinov,Jović i Gudurić.
I sudije su bile loše,finale sude Meksikanac i Portorikanac ,!?

Petar

pre 2 godine

Podatak koji govori mnogo, na SP u Indijanapolisu do finala Bodiroga sutnuo 8 trojki, u finalu kada smo gubili dao 3 trojke i vratio nas. Bogdan sjajan igrac ali drugo poluvreme ga nije bilo...Cuvali ga ok, alo cuvali smo i mi Srudera pa nas probusi. Pesic ostavljanjem Jovica u igri potpuno promasio i u nedostatku Dobrica zanemaren Marinkovic...Guduric los jako jedini Avramovic koji je u finalu imao m....Bogdanovic odlican igrac ali nije u rangu Bodiroge, Djordjevica jer na ovakvim utakmicama se to postaje.
(Marko, 10. septembar 2023 19:20)

Bodirogu nisu smela i da čuvaju po dvojica Argentinaca ne odvajajući se od njega, zato što bi ostajali sami Stojaković ili Gurović.

Dragon

pre 2 godine

Aleksa nije bio sam.
Dobri su bili Bogdan i Petrusev.
Ali malo Bogdana u drugom delu.
Ostali su morali bolje.
Guduric kljucni momenat.
Sam ko duh.
Vratiti se sa -9 do neresenog.
Kao penal u fudbalu a jos 59 sekundi.
Inace los dan 0/4 za 2 i 0/4 za 3.
Ekipno 7 suteva vise za 2 i 7 suteva vise za 3 poena od svaba.
To zvuci da se moglo dobiti.
Ali VELIKE cestitke Pesicu i SVIM igracima.
Srebro je ogroman uspeh.

Tragikomedija

pre 2 godine

Prvi razlog što smo izgubili je jer je Gudurić odigrao katastrofalnu utakmicu. Početkom drugog poluvremena je, dok su Bogdan i Stefan Jović bili na klupi, imao ulogu organizatora igre i napad nam je bio kritičan kao posledica toga. Zatim na kraju je promašio, kao navodni šuter, izgrađenu otvorenu trojku iz ugla za izjednačenje, kao i izvodljivo polaganje za 2+1 i isfintirao samog sebe na poluotvorenoj trojci na -4 sa 10 sekundi do kraja kako bi bacio loptu u aut. Drugi razlog što smo izgubili je jer su Nemci vrhunski skupljali, udvajali i branili loptu Milutinovu i zato što Milutinov, naš najbitniji igrač na ovom prvenstvu koji radi milion sitnih stvari maestralno pored poentiranja, nije igrao skoro celo drugo poluvreme, koliko god ga neće koš. Olakšavao bi život saigračima na razne druge načine da je igrao. Treći razlog je naša nemogućnost da damo koš i započnemo seriju kada vežemo par dobrih defanzivnih poseda, što se odražava i u impulsivnosti Nikole Jovića i Petruševa, koja se može pripisati mladosti. Dok Aleksa nije preuzeo odgovornost na kraju utakmice mi smo u napadu igrali potpuno bezidejno, čekao se nešto Bogdan dok su ostali statirali. Petrušev ima dvaput Šrudera 40 kila lakšeg i za dve glave nižeg na postu i ne pokušava da ga zida i ide ka košu, već odmah gleda pas. Bogdan je mogao isto malo više da napada Šrudera koji ga je čuvao sve vreme, ali je bio bolestan i bez snage, ne treba mu zameriti mnogo. Ja sam uveren da bismo pobedili da je igrao Dobrić.

BorisSrv

pre 2 godine

Sve stoji i tacno je. Niste ocenili Pesica, a i on je dobro.podbacio pogotovo sto nije probao mpzda sa Petrusevim i Milutinovim zajedno jer su nam.centra udvajali stalno i pravili da ne postoji. Sa njima dvojicom bi im bilo teze a mozda bi uspjeli i da uvedno Militinova u ritam i da im poremetimo igru, a i skok bi nam bio puno bolji.

Oubliette

pre 2 godine

Ovo se nekad zvalo " amatersko prvenstvo"! Potpuno beznacajno natjecanje koje nijemci nisu ni prenosili na tv , kao ni ameri ni francuzi.Prazne hale i gledanost nikakva.. Samo vi se lozite na ovo ..
Ovo je opet srebro "zlatnog sjaja "? ?
(Igor.sulic, 10. septembar 2023 19:23)

Pa na sta da se lozimo, na pretkvalifikacije za evropsko prvenstvo?

Митар пфк

pre 2 godine

Анализе нису ни битне , врхунски тим са успонима и падовима и сјајно првенство уз екстра сребрну медаљу ..Половина заслуга иде Пешићу за маестрално вођење тима , у који пола Србије није вјеровало након еура и оног пада са "Жабарима" у једној четвртини ..Медаља на ОИ је реалност , али треба обратити пажњу на Светиславове опаске везано за клупску кошарку , лигу итд ..

BorisSrv

pre 2 godine

Sve stoji i tacno je. Niste ocenili Pesica, a i on je dobro.podbacio pogotovo sto nije probao mpzda sa Petrusevim i Milutinovim zajedno jer su nam.centra udvajali stalno i pravili da ne postoji. Sa njima dvojicom bi im bilo teze a mozda bi uspjeli i da uvedno Militinova u ritam i da im poremetimo igru, a i skok bi nam bio puno bolji.

Веселин

pre 2 godine

Прво треба честитати цијелој екипи и захвалити се за то што смо се осетили поноснима и вратили наду у нашу кошарку. Ипак, треба рећи да се Пешић опет био мало погубио држећи предуго малог Јовића на паркету и тиме га оптеретио, те је имао двије изгубљене лопте у контрама које су могле да вуку резултат у нашу корист. Уз то је имао и два пута споља у почетној фази напада и оба промашена. Превелики терет за овог момка. Друга грешка је у потпуној дисквалификацију старијег Јовића у другом полувремену. Тачно је да су га Њемци били прочитали, али не заборавимо да је он ипак наш најбољи асистент и да има понајбоље селекцију шута. Једноставно исувише мало смо мијењали у другом полувремену. Нијесмо тражили промјену ритма и постали смо потпуно предвидиво противнику. За то је ипак одговоран тренер.

zigi

pre 2 godine

Ne znam da li je neko primetio ali u svlacionici posle pobede nad Kanadom (mozete da se vrati na sk), u trenutku kad se malo primirilo slavlje a pre onog "svi za jednog, jedan za svi", Pesic objasnjava Guduricu kako mora dok ide na prodor, da stiti loptu da je "sakrije" i da istrpi duele i postigne lagano kos, kao sto radi Bogdan, posto je imao takvu situaciju i promasio je. Samo sto mu je pomenuo da on to moze jos bolje, verovatno misleci zbog jace konstitucije u odnosu na Bogdana... I njemu se to desava u kljucnom prodoru na kraju u finalu, kad je isao na ono polaganje, da ne "sakriva" loptu i traljavo zavrsava i promasuje polaganje..Detalj koji je bio kljucan, neverovatno, a vecina se pitala sigurno zasto toliko Pesic potencira taj detalj u svlacionici posle velike pobede u polufinalu, i to se desi u finalu. Steta..velika prilika, mogli smo.
(Evropski_nba_pod_obrucima, 11. septembar 2023 00:17)

kljucna je bila trojka. polaganje manje vise, to je samo +1 poen (dao je dva bacanja, ovako bi bilo 2+1). trojku nije smeo da promasi. otvoren sut u finalu u takvom trenutku... bek suter poput njega 20 godina trenira za taj sut. i onda ga promasi. prosto nema onu stvar i to ne moze da se nadoknadi. nekim igracima kada je frka proradi adrenalin i pogura ih da su bolji da ne mase. nekima kada je frka tresu se ruke. to je biohemija mozga. protiv toga se ne moze. guduric nema dnk sampiona. bukvalno. ali sta ce. takav se rodio. jbg.

Arsenalovac

pre 2 godine

Svaka čast igračima, trenerima, neverovatan uspeh. Pešić u pravu za stanje u srpskoj košarci, ova medalja apsolutno ništa neće promeniti. Nemačka ipak za nijansu bolja, sudije jesu imale čudne odluke, ali mi smo u drugom poluvremenu nestali. Bez akcija, dovoljne volje i energije, a Nemačka neporažena na ovom turniru izgurala do kraja. Avramović je simbol ovog Mundobasketa, mali Jović me osvojio, naučiće on mnogo iz ovoga. Mnogi podbacili, ali ne treba upirati prstom. Kad postigneš 30 poena za poluvreme bez smislene igre, onda ostaje samo čestitai protivniku.

predrag

pre 2 godine

Sve čestitke selektoru i košarkašima!!
Kapa dole za svaku kap znoja, za borbu do kraja!!

Mislim da se nijedna ekipa ovako suočila sa problemima, da ne bi ovako odigrala.. Toliko želje i snage uprkos svima i uprkos svemu.

Kada ste bili ovde, na pripremama, sumnjičali smo vas, svi su vas prežalili već, i vi ste se oko ideje da odigrate dobro ujedinili!!
Kada ste otišli desio se šok, tragedija oko Boriše, to vas je još više vezalo i ujedinilo!!!

A nakon Italije svi su vas prežalili,a vi ste odgovorili borbom jedinstvom, i željom da izgarate.
Pokazali ste da ste najbolji tim koji imamo!

Osvojili ste srebro, ali ste vi naše suvo zlato!!!!!
Dva ogromna detalja, po meni su slomila duh i energiju igrača.
Totalno iznenada povreda Dobrića, koji je ušao u meč možda i najbolje od svih!
To je unelo nemir, opravdano. I razumljivo.
Zatim sudijski amaterizam, krajnje sumnjiva "gledanja" "situacija, i njihove odluke.
Milutinova tukli, stalno i besomučno, ništa, karate Šrudera u leđa Avramoviću ništa.
Da se razumemo, ipak smo mi ti presudno svojim greškama uticali na rezultat, ali ne sme se zanemariti ni sudijsko navlačenje za Nemce. Bilo ga je, i to nije izvlačenje za poraz, nego istina!

Momci su prosuli sve na parket, nema se šta zameriti.
Greške su došle zbog ogromne želje, sagoreli su i Gudurić i Nikola Jović!
Jović Nikola kčje igrač za narednih 15 godina, i to je dragulje ekipe.
Mudro je Kari postupio što ga je ostavio uprkos greškama. Kako da skupi iskustvo!? Kako da nauči!?
Naravno samo ako prođe kroz momente odluka, u finalima to daje deblje iskustvo, i deblju kožu za naredne mečeve, i finala nadamo se!!
Igrali su sjajno, sem Jokića apsolutno ne vidim da se išta dira!!!

Na kraju i ne najmanje važno, suprotno, Aleksa Avramović je nešto najbolje što se desilo reprezentciji zadnjih godina!!!
Toliko se daje ekipi, toliko želi, toliko istčava, da on može i na dvojicu presing da odigra!!! Aleksa kapa dole majstore!!!!

sijalica

pre 2 godine

Jedna stvar, Pešić je majstor legendarni stručnjak. Kakva igra i sloga u timu e to je to! To je do trenera. Nisu igrali Jokić, Micić, Kalinić, Lučić i Nedovuć. Možda i prva petorka reprezentacije!! Boriša u bolnici, Dobrić( da je ostao do kraja potpisujem da bismo osvojili) na startu out.. PLUS na početku i pre takmičenja niko nije verovao da možemo da doguramo do ovde. Bravo za momke , kapa dole nema reči pohvale više. I pored ovoga smo mogli da osvojimo ali splet povreda, igre i odličnih Nemaca nema šta da se kaže više. Nemci su zasluženo osvojili, ne osporavam!

DM

pre 2 godine

Sta se desilo sa Guduricem...kao mlad je bio hrabar,odlucan resavao je zadnje napade sa lakocom...a sada ni bleda senka...stegnut,uplasen ,nervozan,bez ideje...bas bas lose...on je trebao da bude taj tas na vagi kad Bogdan ne igra ili mu ne ide da on povuce ali ne Marko je jednostavno nestao i razocaro ...

Tedy

pre 2 godine

Podatak koji govori mnogo, na SP u Indijanapolisu do finala Bodiroga sutnuo 8 trojki, u finalu kada smo gubili dao 3 trojke i vratio nas. Bogdan sjajan igrac ali drugo poluvreme ga nije bilo...Cuvali ga ok, alo cuvali smo i mi Srudera pa nas probusi. Pesic ostavljanjem Jovica u igri potpuno promasio i u nedostatku Dobrica zanemaren Marinkovic...Guduric los jako jedini Avramovic koji je u finalu imao m....Bogdanovic odlican igrac ali nije u rangu Bodiroge, Djordjevica jer na ovakvim utakmicama se to postaje.
(Marko, 10. septembar 2023 19:21)
Neuporedivi rosteri, očekivanja i sve ostalo...vratimo li se na finale u Indijanapolisu moramo priznati da nas je sreća pogledala .poslednji napad u regularnom i tako to ko je gledao zna sta to znaci. i o cemu ovde pisem..ali ajde....danas igramo igru koja je ipak bitno predvidivija ..uprkos tome došli smo do suta za potpuni egal koji nismo.pogodili......E sada treba pogledati unazad utakmice sa Lit i Kan i primetiti kako bez BB prišli ne bi današnjoj.utakmici .....to je realno....nije sporno majstorstvo Bodiroge 2002 ili Saleta 1995....ali mi smo na tim turnirima imali bar tri ozbiljne napadačke opcije...danas Bogdana....ne može večno

WillyWonka

pre 2 godine

Jedino objašnjenje "gašenja" Bogdanovića u 2. poluvremenu je bolest, odnosno fizička iscrpljenost. I to je riješilo utakmicu. Ko god je bolestan igrao bilo koji sport, zna kad dođe taj trenutak kad tijelo više ne sluša.
A takav igrač je nezamjenjiv, bez obzira šta ko mislio o njemu. Žao mi je, taman je sve bilo posloženo da i on jednom odvede ekipu do zlata i upiše se u velikane, ali nije se dalo.
Opet, veliki je uspjeh postignut. Šta bi dali Španci, Amerikanci, Kanađani, Grci, Litvanci, Italijani, Slovenci... da su mogli biti u finalu. Prema tome, drage komšije, možete biti ponosni na vašu reprezentaciju, apsolutno nadmašena sva očekivanja.

vlade

pre 2 godine

Ostaje žal samo zbog toga što i pored svih nedaća, ovi heroji nisu imali snage, ali realno snage, da osvoje zlato, protiv reprezentacije, koja je uz svo dužno poštovanje, suvi prosek.. Budimo realni, Nemci su uhvatili momentum, i za kao i sve u životu, iskoristili svoju disciplinu, upornost i težnju ka perfekcionizmu.. Plus, odlično vođeni, fizički besprekorni, ljudi su rukometnu odbranu, na granici faula, doveli do maksimuma! Realno, za košarku nemaju talenta, plaja ne mogu da naprave, nikad nisu ni imali, ali u takvom njihovom sistemu, jedan Šruder, koji je prosek za NBA im je zlata vredan i postade MVP.. Bogdana i Milutinova zatvorili, Dobrića obogaljili, rećićemo slučajno, ali prljav potez, onaj stručnjak mu je ušao u putanju, nije morao.. Sudije su im sve živo tolerisale, onaj Bonga skače, lepi banane, igra odbranu do koske bez sankcija.. FIBA napravi od njega igrača, a ni ugovor od 10 dana ne može dobije u NBA.. Na skoku su nas dobili, a kada ne ide ovoj našoj dvojici, mi možemo da se čupamo samo preko odbrane i polukontri, ali i taj segment nije bio na nivou protiv ovakve fizičke ekipe, da bi smo dobili meč.. Izbacili su nas iz ritma u 3/4, a nama je kod Pešića ta deonica najkritičnija.. Tada ili dobijamo meč ili gubimo.. I pored svega, malo je falilo.. Jedna, dve opcije više u napadu (Jokić, Micić) i full roster i igrači za odbranu (Lučić, Kalinić, Dobrić) da bi se izneo tempo protiv Nemaca.. Dogodine, neka svi zdravi budu pametni da se napadne olimpijsko zlato, a Nemci grupu neće proći ako im ne igra Šruder, a za nešto više potreban će im biti Franc i Tajs.. Svakako, ovakvu uigranost i pripremljenost, neće ponoviti više nikada, budimo uvereni.. Ipak, nisu oni košarkaška zemlja kao USA, Srbija, Španija, Litvanija, Grčka..

sasa pg

pre 2 godine

@Naravno, po našem starom dobrom običaju, sad ne valjaju Gudurić ili Bogdanović...
(Mali Hijavata)

Ko kaže da Bogdanović ne valja!?

Analiza

pre 2 godine

Gudurića jako volim, ali je samo bio na svom nivou u polufinalu. Danas uplašen i nesiguran. Nije samo promašio onu trojku, nego i u sledećem zicer polaganje sa leve strane - tu se videlo koliko je nesiguran, usporio je drugi korak bukvalno nišanio koš sa 30cm i promašio. Baš mi je bilo teško i zbog njega, i zbog nas. Analiza kaže da se Nikoli Jovicu nema sta zameriti - naravno da ima! Tri lopte bačene u ruke protivnika i onda ona kontra pred kraj gde trči na četiri igrača sam... Da je Dobrić bio fit Nikola Jović ne bi mnogo igrao. Čak se čita analiza čovek bi rekao da je Bogdan igrao kao ova dvojica, a on čovek dao 17 poena uz odličan procenat šuta. Uz stalni flaster koji je drugima davao više prostora, ali oni (osim Alekse) nisu mogli da pogode. I pri tome bio bolestan, što ga je stiglo u drugom poluvremenu.
Gledao sam stručnu analizu posle meča. Pokazali udvajanje na Milutinova i flaster na Bogdanu tako da povratna lopta ne može njemu. Ostale su ostavljali da dobiju loptu i šutnu,ali je to samo Aleksa uspevao u .četvrtini

alex

pre 2 godine

Ne znam zasto u nekom delu utakmice Pešić nije probao da igra sa dva centra milutinov i Petrušev evidentno je bilo da nikako ne mozemo do ofanzivnog skoka a i imali smo problem da zaradimo sopstveni koš. Tajs vojtman i bonga su stalno udvajali milutinova i izbacili ga iz igre na taj način.

Evropski_nba_pod_obrucima

pre 2 godine

Ne znam da li je neko primetio ali u svlacionici posle pobede nad Kanadom (mozete da se vrati na sk), u trenutku kad se malo primirilo slavlje a pre onog "svi za jednog, jedan za svi", Pesic objasnjava Guduricu kako mora dok ide na prodor, da stiti loptu da je "sakrije" i da istrpi duele i postigne lagano kos, kao sto radi Bogdan, posto je imao takvu situaciju i promasio je. Samo sto mu je pomenuo da on to moze jos bolje, verovatno misleci zbog jace konstitucije u odnosu na Bogdana... I njemu se to desava u kljucnom prodoru na kraju u finalu, kad je isao na ono polaganje, da ne "sakriva" loptu i traljavo zavrsava i promasuje polaganje..Detalj koji je bio kljucan, neverovatno, a vecina se pitala sigurno zasto toliko Pesic potencira taj detalj u svlacionici posle velike pobede u polufinalu, i to se desi u finalu. Steta..velika prilika, mogli smo.

Lepe umetnosti

pre 2 godine

Kaze mi ortak vi ste imali samo jednog grobara u reprezentaciji, ništa niste dali. Znam da 80% razmišlja tako što Avramovića čini još većim jer igra i za takve stvorove, jer nismo isti.
(Liga šampiona, 10. septembar 2023 19:20)

Gospodine Tegeltija, nije lepo da se lazno predstavljate.