33

Nedelja, 06.08.2023.

10:00

Mari nije saglasan sa Ivaniševićem: Ovo je početak nove ere

Britanski teniser Endi Mari smatra da je nova era počela Alkarasovim osvajanjem Vimbldona.

Autor: MT  |  Izvor: B92

Mari nije saglasan sa Ivaniševiæem: Ovo je poèetak nove ere IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

33 Komentari

Sortiraj po:

Ale

pre 2 godine

Ljudi, golim okom se vidi da je Noletova igra u padu, a da je Alkaraz u uzlaznoj putanji kao retko koji igrač, retko kad. Budimo zahvalni za sve što je Nole do sad postigao, a sve preko toga je čist bonus, nemojmo biti nerealni.

TRUMP WON, PASS IT ON!

pre 2 godine

Jos nesto, posle tog finala u Njujorku '21, odrzano je 7 GS, a Novak je osvojio 3/5 GS na kojima je ucestvovao dok je u jednom finalu tesno izgubio. Da je ucestvovao na svih 7 GS, to bi vrlo verovatno bilo 4/7 plus 1 finale.

Novak je osvojio 11 od poslednjih 18 GS na kojima je ucestvovao (sa jednog su ga diskvalifikovali), a pored tih 11 titula, ima i 3 finala i po jedno 1/2 (Tim), 1/4 (Nadal) i 1/8 (Sten- predaja zbog povrede), valjda je to dovoljno? Ne zaboravi ni to da pre tri godine nije odrzan Vimbldon koji bi on sigurno uzeo (i onda bi vec imao i 8 i 5 zaredom), jedino je povreda mogla da ga spreci u tome, ne zaboravi ni da prosle godine nije igrao na AO '22 (tek to sto ce svi pamtiti) kao i da je propustio i US '22 za koji uvek ima sansu da osvoji, isto to vazi i za US '20 gde bi posle Karenja Buste isao na Sapovalova, Zvereva i Tima, a sva ta 3 naredna meca su otisla u peti set. Znaci, 11/18 (moglo da bude i 12/18), moglo je da bude i 15/21, a sigurno bi bilo 13/19 jer je bio (a mozda i ostao) ubedljivo najveci favorit na prvom i trecem GS u sezoni. GOAT debata je gotova zato sto su mu uskratili igranje na 4 GS i zato sto bi uzeo AO '22 koji samim tim ne bi otisao RN i sad bi bilo 24-21. Inace, bas je zgodno to sto je 2020. odrzan RG, a nije WB. Sta bi bilo da je bilo obrnuto? 25-20 za Noleta, u najgorem slucaju 25-21 da su odrzana oba ta GS turnira kao sto je i trebalo da bude.

TRUMP WON, PASS IT ON!

pre 2 godine

tada su Tim,Medvedev i Alkaras uzeli 4 slema!

Arhivirajte negde ovu izjavu!
(S.Galanski&P.Larkinson, 6. avgust 2023 16:10)

Tim je US Open uzeo pre tri godine sto znaci da se to dogodilo pre tog finala u kojem je Djokovic plakao jer su ga savladale emocije, a posle toga je Djokovic osvojio 3 od 5 mogucih GS jer na 2 (AO i US '22) nije ucestvovao svojom krivicom. Dokle mislis i planiras da se brukas ovde? Imas li ti neko samopostovanje, covece Boziji? Jesi li nekad cuo za to ili te bas briga? Barem zrnce istog ako nista drugo? Iskreno te zalim.

S.Galanski&P.Larkinson

pre 2 godine

Nova era je pocela pre dve godine na USO kada je Nola plakala a od tada su Tim,Medvedev i Alkaras uzeli 4 slema!

Arhivirajte negde ovu izjavu!

TRUMP WON, PASS IT ON!

pre 2 godine

pa Federer nije igrao sa Marejem, već Raonićem i izgubio, a Endi sa Berdihom...
2016. Novak je izgubio od Kverija.
(matori, 6. avgust 2023 13:46)

Da, moja greska, ali, dobio ga je cetiri godine pre toga na tom istom terenu na OI i to ga je razorio u finalu.

Neko

pre 2 godine

Godinama se prica o smeni generacija pa nista. Sada je realno da se desi i to samo iz razloga jer najveci ne igraju. Rodzer u penziji, Rafa ko da je vec u penziji, Novak duplo manje igra. Ti ljudi nisu doziveli da ih neko teniski nadmasi i ostavi iza. Ne moze Novak sam osvojiti sve sto bude igrao, nije realno, tako da ta smena osvajanja upravo krece sad. Alkaraz ce biti veliki pokretac i inspiracija mladima da rade da bi dostigli taj nivo i nekako ce se sve to kotrljati... Tako da ipak nije istina da je smena stigla pre 6,7 godina. I pre 10,12 je bilo tenisera nove generacije pa nista uspeli nisu da urade

dd

pre 2 godine

da samo sto je Alkaras neuporedivo bolji igrac od cicipasa,zvereva,sinera,runea,hacanova,rubljova,medvedeva...

tako da nova era pocinje sa alkarasom i njegovog prvog slema!!!alkaras je toliko superioran igrac u udnosu na ostale da u ovom trenutku svakom moze dati set fore!

ne postoji igrac koji ce ga dobiti u sledecim finalima GS.svi smo videli kako taj momak igra,to je neka 4-ta dimenzija igre,naucna fantastika za ostale igrace!!

Robert

pre 2 godine

Kao uspesniji, misljenje Marija je kredibilnije. To sam ovde naucio citajuci komentare. Doduse, ako neko prica u prilog Noletu, nije bitno ni ko je, ni sta je postigao u zivotu.

pera

pre 2 godine

Tenis ce se meriti kao pre i posle Noleta.Kada on zavrsi karijeru pocinje nova era jer nece biti ni jednog od trios fantastikus.Dok god bude mogao da stize do polufinala GS a oseca se zdravo i prijatno nema razloga da odustaje,Jedini uslov je da ne padne ispd 4. mesta zbog zreba.

matori

pre 2 godine

@A kako je onda osvojio '16? Je l' ga i Federer pustio u polufinalu? Da li ga je pustio i na OI '12?
(TRUMP WON, PASS IT ON!, 06. avgust 2023 11:45)
pa Federer nije igrao sa Marejem, već Raonićem i izgubio, a Endi sa Berdihom...
2016. Novak je izgubio od Kverija.

Bob

pre 2 godine

Мало ћеш још да се стрпиш, али чак и да си у праву, остаје најбољи свих времена.
(питам за друга, 06. avgust 2023 12:57)

Nema šta da se strpi. Nije najbolji.

питам за друга

pre 2 godine

Jedno je sigurno:

Đoković je prošlost...
(alkos, 6. avgust 2023 12:34)

Мало ћеш још да се стрпиш, али чак и да си у праву, остаје најбољи свих времена.

T67

pre 2 godine

Možda će , kažem možda, stići ili prestići Đokovića po statistici. Međutim u istoriju tenis će ostati zabilježen ovaj period kao zlatni. Dominacija pojedinca u tenisu nije rijedak slučaj. Ljudi savremenici smo troice najvećih tenisera u istoriji. Biće još vladara tenisa, eto možda koliko Alkaras. Hej , ali troica najboljih u isto vrijeme. Okeani će Dunavom više puta proteći, a možda ne bude takvog perioda. Ja sam počastvovan jer sam živio u zlatnoj eri tenisa.

PS: ne pljujte Mareja to je najveći gladiator u areni. Nadal, Đoković možda igraju povređeni. Marej igra sa umjetnim kukom.

Boyka

pre 2 godine

Nadal ima snage za jos 1 Rg, nije nemoguce da se desi ono od prosle godine. Umrtvi stopalo, stisne zube i sustigne novaka. Dalje tesko da ce moci. Novak sa druge strane mi je misterija jer ko zna sta je u njegovoj glavi i koliko ce jos igrati. Cim se desi da ne stigne do polufinala ili finala na 2 GS zaredom on ce zavrsiti pricu. Pitanje je sad koliko ce Karlitos imati srece sa povredama i da li moze kao Novak i Rafa da unapredi igru tako da ne zavisi vise toliko od fizikalija. Ako ne bude imao 15 GS do tridesete jako tesko da moze dogurati cak i do rafe. To sto je Novak uzeo 11 GS posle tridesete ce se tesko ponoviti jer je Nole ispred svog vremena po pitanju psiho-fizicke spreme i za 20 god nece biti tolika razlika izmedju njega i nekog drugog veterana sa boljom tehnologijom oporavka.

Pedja

pre 2 godine

Kad Novak ode konkurencija će biti slaba tako da će Alkarazu biti lako da pokupi mnogo slemova. Nema puno dominantnih igrača od ovih rođenih 1988-2003. Osim ako se neko novi ne pojavi. Samo su Tim i Medvedev zablistali na kratko u osvajanju jednog grend slema.

T67

pre 2 godine

Pokazaće vrijeme. GOAT(teniski)=Federer, Nadal, Đoković.
(Readni po starosti)
Ovo je GOAT era tenisa, tu se moramo svi složiti. Ko je veći od njih troice, ma nebitno. Mada je po meni Đoković. ?

Marej je najveći gladiator u tenisu.

TRUMP WON, PASS IT ON!

pre 2 godine

Mary bi osvojio Wimbldon o svetom nikad da mu Djole nije poklonio pobed.
(miljas, 6. avgust 2023 11:15)

A kako je onda osvojio '16? Je l' ga i Federer pustio u polufinalu? Da li ga je pustio i na OI '12?

Lukavi

pre 2 godine

Naravno i to je normalno, nadal najavio penziju nakon RG, Djokovic ima 36 godina i za realno godinu dve ce u penziju. Sto se tice Alkaraza, mozda on osvoji vise slemova ali ce isto tako da bi sgirno bio proglasen najvecim morati da ima dva protvinika koji imaju barem 15+ slemova, i da protiv njih igra 50- 60 puta i osvoji kako stvari sada stoje barem 24-25 slemova. U suprotnom ono, velika trojka ostaje nedodirljiva. Sto se Novaka tice ja iskreno mislim da on moze da uzme jos 1-2 slema do kraja 2024 i da se lagano povuce. Inace za Alkaraza treba sacekati, sada deluje kao najsavrsenija verzija tenisera ikada, medjutim ko garantuje da sada nema neki klinac tamo od 15 godina koji ce da ga prasi? ili dvojica takvih? Da vam je neko rekao 2005-2006 da ce dva tenisera biti bolja od federera smejali bi ste se, da je neko rekao recimo u ovo vreme tamo 2009 godine da ce Novak imati najvise slemova u istoriji muskog tenisa isto bi ste mislili da je lud. Dakle sve je moguce, svasta moze da se desi za 5-10 godina.

TRUMP WON, PASS IT ON!

pre 2 godine

Nadal ima snage za jos 1 Rg, nije nemoguce da se desi ono od prosle godine. Umrtvi stopalo, stisne zube i sustigne novaka. Dalje tesko da ce moci. Novak sa druge strane mi je misterija jer ko zna sta je u njegovoj glavi i koliko ce jos igrati. Cim se desi da ne stigne do polufinala ili finala na 2 GS zaredom on ce zavrsiti pricu. Pitanje je sad koliko ce Karlitos imati srece sa povredama i da li moze kao Novak i Rafa da unapredi igru tako da ne zavisi vise toliko od fizikalija. Ako ne bude imao 15 GS do tridesete jako tesko da moze dogurati cak i do rafe. To sto je Novak uzeo 11 GS posle tridesete ce se tesko ponoviti jer je Nole ispred svog vremena po pitanju psiho-fizicke spreme i za 20 god nece biti tolika razlika izmedju njega i nekog drugog veterana sa boljom tehnologijom oporavka.
(Boyka, 6. avgust 2023 11:13)

Zasto mislis da ce zavrsiti pricu? Ne bi on odustao tako lako.

Zoran M.

pre 2 godine

Treba sacekati kraj ovo i AO da si se nesto moglo reci. Alakaraz jeste neverovatan a Nole stari ali jos uvek ima snage da osvoji GS. Jos par meseci i sve ce se znati .

PRSKAJ POLIVAJ !!!

pre 2 godine

Ostrasceni i ozlojedjeni Marej. Nije mu uspelo da ga zapad ubaci u eventualnu veliku cetvorku, pa hoce da kaze kako ne postoji vise niko od velike trojke.

Pirotehnicar

pre 2 godine

Da pretpostavim-o da ce "Starina" Novak igrati jos 3-4 godine tj. do svoje 40 godine, uopste nije nemoguce da bude u stanju da osvoji bar jedan GS godisnje, to bi znacilo da moze da osvoji 27 ili 28 i da se zacementira za sva vremena na prvom mestu i sa neprikosnovenim GOAT statusom jer to niko ne bi mogao da stigne dok 23 ili 24 jos i moze, cak ni Nadal mozda jos uvek nije rekao i pokazao sve sto je imao da (po)kaze na tu temu, ne otpisujte ga. Naravno, da je pravde, sad bi bilo najmanje 25-21 za Djokovica, ali, za to je (nesumnjivo) dobrim delom i on sam kriv jer je mogao da i ne udari onako nonsalantno tu lopticu u Njujorku pre tri godine, mogao je i da ne igra miks na OI, cak je bilo sporno i nepotrebno uopste njegovo ucesce tamo (ne znam kome on to treba da se dokaze, samo je sebi nabacio dodatni teret u godini u kojoj je mogao da uzme sve GS), a mogao je komotno i da se vakcinise, a ne da tera inat.

Magnum

pre 2 godine

Nova era je "pocela da pocinje" u Rimu 2017 kad je u finalu Zverev pocistio Djokovica, a onda i na sledecem mastersu (Montreal) i Federera. Al do Alkaraza nije izgledalo da neko moze u kontinuitetu da ih pobedjuje, tako da se sad zaista nazire kraj.

Lukavi

pre 2 godine

Naravno i to je normalno, nadal najavio penziju nakon RG, Djokovic ima 36 godina i za realno godinu dve ce u penziju. Sto se tice Alkaraza, mozda on osvoji vise slemova ali ce isto tako da bi sgirno bio proglasen najvecim morati da ima dva protvinika koji imaju barem 15+ slemova, i da protiv njih igra 50- 60 puta i osvoji kako stvari sada stoje barem 24-25 slemova. U suprotnom ono, velika trojka ostaje nedodirljiva. Sto se Novaka tice ja iskreno mislim da on moze da uzme jos 1-2 slema do kraja 2024 i da se lagano povuce. Inace za Alkaraza treba sacekati, sada deluje kao najsavrsenija verzija tenisera ikada, medjutim ko garantuje da sada nema neki klinac tamo od 15 godina koji ce da ga prasi? ili dvojica takvih? Da vam je neko rekao 2005-2006 da ce dva tenisera biti bolja od federera smejali bi ste se, da je neko rekao recimo u ovo vreme tamo 2009 godine da ce Novak imati najvise slemova u istoriji muskog tenisa isto bi ste mislili da je lud. Dakle sve je moguce, svasta moze da se desi za 5-10 godina.

PRSKAJ POLIVAJ !!!

pre 2 godine

Ostrasceni i ozlojedjeni Marej. Nije mu uspelo da ga zapad ubaci u eventualnu veliku cetvorku, pa hoce da kaze kako ne postoji vise niko od velike trojke.

Pedja

pre 2 godine

Kad Novak ode konkurencija će biti slaba tako da će Alkarazu biti lako da pokupi mnogo slemova. Nema puno dominantnih igrača od ovih rođenih 1988-2003. Osim ako se neko novi ne pojavi. Samo su Tim i Medvedev zablistali na kratko u osvajanju jednog grend slema.

Zoran M.

pre 2 godine

Treba sacekati kraj ovo i AO da si se nesto moglo reci. Alakaraz jeste neverovatan a Nole stari ali jos uvek ima snage da osvoji GS. Jos par meseci i sve ce se znati .

Boyka

pre 2 godine

Nadal ima snage za jos 1 Rg, nije nemoguce da se desi ono od prosle godine. Umrtvi stopalo, stisne zube i sustigne novaka. Dalje tesko da ce moci. Novak sa druge strane mi je misterija jer ko zna sta je u njegovoj glavi i koliko ce jos igrati. Cim se desi da ne stigne do polufinala ili finala na 2 GS zaredom on ce zavrsiti pricu. Pitanje je sad koliko ce Karlitos imati srece sa povredama i da li moze kao Novak i Rafa da unapredi igru tako da ne zavisi vise toliko od fizikalija. Ako ne bude imao 15 GS do tridesete jako tesko da moze dogurati cak i do rafe. To sto je Novak uzeo 11 GS posle tridesete ce se tesko ponoviti jer je Nole ispred svog vremena po pitanju psiho-fizicke spreme i za 20 god nece biti tolika razlika izmedju njega i nekog drugog veterana sa boljom tehnologijom oporavka.

Pirotehnicar

pre 2 godine

Da pretpostavim-o da ce "Starina" Novak igrati jos 3-4 godine tj. do svoje 40 godine, uopste nije nemoguce da bude u stanju da osvoji bar jedan GS godisnje, to bi znacilo da moze da osvoji 27 ili 28 i da se zacementira za sva vremena na prvom mestu i sa neprikosnovenim GOAT statusom jer to niko ne bi mogao da stigne dok 23 ili 24 jos i moze, cak ni Nadal mozda jos uvek nije rekao i pokazao sve sto je imao da (po)kaze na tu temu, ne otpisujte ga. Naravno, da je pravde, sad bi bilo najmanje 25-21 za Djokovica, ali, za to je (nesumnjivo) dobrim delom i on sam kriv jer je mogao da i ne udari onako nonsalantno tu lopticu u Njujorku pre tri godine, mogao je i da ne igra miks na OI, cak je bilo sporno i nepotrebno uopste njegovo ucesce tamo (ne znam kome on to treba da se dokaze, samo je sebi nabacio dodatni teret u godini u kojoj je mogao da uzme sve GS), a mogao je komotno i da se vakcinise, a ne da tera inat.

T67

pre 2 godine

Možda će , kažem možda, stići ili prestići Đokovića po statistici. Međutim u istoriju tenis će ostati zabilježen ovaj period kao zlatni. Dominacija pojedinca u tenisu nije rijedak slučaj. Ljudi savremenici smo troice najvećih tenisera u istoriji. Biće još vladara tenisa, eto možda koliko Alkaras. Hej , ali troica najboljih u isto vrijeme. Okeani će Dunavom više puta proteći, a možda ne bude takvog perioda. Ja sam počastvovan jer sam živio u zlatnoj eri tenisa.

PS: ne pljujte Mareja to je najveći gladiator u areni. Nadal, Đoković možda igraju povređeni. Marej igra sa umjetnim kukom.

T67

pre 2 godine

Pokazaće vrijeme. GOAT(teniski)=Federer, Nadal, Đoković.
(Readni po starosti)
Ovo je GOAT era tenisa, tu se moramo svi složiti. Ko je veći od njih troice, ma nebitno. Mada je po meni Đoković. ?

Marej je najveći gladiator u tenisu.

TRUMP WON, PASS IT ON!

pre 2 godine

Mary bi osvojio Wimbldon o svetom nikad da mu Djole nije poklonio pobed.
(miljas, 6. avgust 2023 11:15)

A kako je onda osvojio '16? Je l' ga i Federer pustio u polufinalu? Da li ga je pustio i na OI '12?

Magnum

pre 2 godine

Nova era je "pocela da pocinje" u Rimu 2017 kad je u finalu Zverev pocistio Djokovica, a onda i na sledecem mastersu (Montreal) i Federera. Al do Alkaraza nije izgledalo da neko moze u kontinuitetu da ih pobedjuje, tako da se sad zaista nazire kraj.

TRUMP WON, PASS IT ON!

pre 2 godine

Nadal ima snage za jos 1 Rg, nije nemoguce da se desi ono od prosle godine. Umrtvi stopalo, stisne zube i sustigne novaka. Dalje tesko da ce moci. Novak sa druge strane mi je misterija jer ko zna sta je u njegovoj glavi i koliko ce jos igrati. Cim se desi da ne stigne do polufinala ili finala na 2 GS zaredom on ce zavrsiti pricu. Pitanje je sad koliko ce Karlitos imati srece sa povredama i da li moze kao Novak i Rafa da unapredi igru tako da ne zavisi vise toliko od fizikalija. Ako ne bude imao 15 GS do tridesete jako tesko da moze dogurati cak i do rafe. To sto je Novak uzeo 11 GS posle tridesete ce se tesko ponoviti jer je Nole ispred svog vremena po pitanju psiho-fizicke spreme i za 20 god nece biti tolika razlika izmedju njega i nekog drugog veterana sa boljom tehnologijom oporavka.
(Boyka, 6. avgust 2023 11:13)

Zasto mislis da ce zavrsiti pricu? Ne bi on odustao tako lako.

питам за друга

pre 2 godine

Jedno je sigurno:

Đoković je prošlost...
(alkos, 6. avgust 2023 12:34)

Мало ћеш још да се стрпиш, али чак и да си у праву, остаје најбољи свих времена.

pera

pre 2 godine

Tenis ce se meriti kao pre i posle Noleta.Kada on zavrsi karijeru pocinje nova era jer nece biti ni jednog od trios fantastikus.Dok god bude mogao da stize do polufinala GS a oseca se zdravo i prijatno nema razloga da odustaje,Jedini uslov je da ne padne ispd 4. mesta zbog zreba.

TRUMP WON, PASS IT ON!

pre 2 godine

Jos nesto, posle tog finala u Njujorku '21, odrzano je 7 GS, a Novak je osvojio 3/5 GS na kojima je ucestvovao dok je u jednom finalu tesno izgubio. Da je ucestvovao na svih 7 GS, to bi vrlo verovatno bilo 4/7 plus 1 finale.

Novak je osvojio 11 od poslednjih 18 GS na kojima je ucestvovao (sa jednog su ga diskvalifikovali), a pored tih 11 titula, ima i 3 finala i po jedno 1/2 (Tim), 1/4 (Nadal) i 1/8 (Sten- predaja zbog povrede), valjda je to dovoljno? Ne zaboravi ni to da pre tri godine nije odrzan Vimbldon koji bi on sigurno uzeo (i onda bi vec imao i 8 i 5 zaredom), jedino je povreda mogla da ga spreci u tome, ne zaboravi ni da prosle godine nije igrao na AO '22 (tek to sto ce svi pamtiti) kao i da je propustio i US '22 za koji uvek ima sansu da osvoji, isto to vazi i za US '20 gde bi posle Karenja Buste isao na Sapovalova, Zvereva i Tima, a sva ta 3 naredna meca su otisla u peti set. Znaci, 11/18 (moglo da bude i 12/18), moglo je da bude i 15/21, a sigurno bi bilo 13/19 jer je bio (a mozda i ostao) ubedljivo najveci favorit na prvom i trecem GS u sezoni. GOAT debata je gotova zato sto su mu uskratili igranje na 4 GS i zato sto bi uzeo AO '22 koji samim tim ne bi otisao RN i sad bi bilo 24-21. Inace, bas je zgodno to sto je 2020. odrzan RG, a nije WB. Sta bi bilo da je bilo obrnuto? 25-20 za Noleta, u najgorem slucaju 25-21 da su odrzana oba ta GS turnira kao sto je i trebalo da bude.

TRUMP WON, PASS IT ON!

pre 2 godine

tada su Tim,Medvedev i Alkaras uzeli 4 slema!

Arhivirajte negde ovu izjavu!
(S.Galanski&P.Larkinson, 6. avgust 2023 16:10)

Tim je US Open uzeo pre tri godine sto znaci da se to dogodilo pre tog finala u kojem je Djokovic plakao jer su ga savladale emocije, a posle toga je Djokovic osvojio 3 od 5 mogucih GS jer na 2 (AO i US '22) nije ucestvovao svojom krivicom. Dokle mislis i planiras da se brukas ovde? Imas li ti neko samopostovanje, covece Boziji? Jesi li nekad cuo za to ili te bas briga? Barem zrnce istog ako nista drugo? Iskreno te zalim.

Neko

pre 2 godine

Godinama se prica o smeni generacija pa nista. Sada je realno da se desi i to samo iz razloga jer najveci ne igraju. Rodzer u penziji, Rafa ko da je vec u penziji, Novak duplo manje igra. Ti ljudi nisu doziveli da ih neko teniski nadmasi i ostavi iza. Ne moze Novak sam osvojiti sve sto bude igrao, nije realno, tako da ta smena osvajanja upravo krece sad. Alkaraz ce biti veliki pokretac i inspiracija mladima da rade da bi dostigli taj nivo i nekako ce se sve to kotrljati... Tako da ipak nije istina da je smena stigla pre 6,7 godina. I pre 10,12 je bilo tenisera nove generacije pa nista uspeli nisu da urade

Bob

pre 2 godine

Мало ћеш још да се стрпиш, али чак и да си у праву, остаје најбољи свих времена.
(питам за друга, 06. avgust 2023 12:57)

Nema šta da se strpi. Nije najbolji.

Robert

pre 2 godine

Kao uspesniji, misljenje Marija je kredibilnije. To sam ovde naucio citajuci komentare. Doduse, ako neko prica u prilog Noletu, nije bitno ni ko je, ni sta je postigao u zivotu.

matori

pre 2 godine

@A kako je onda osvojio '16? Je l' ga i Federer pustio u polufinalu? Da li ga je pustio i na OI '12?
(TRUMP WON, PASS IT ON!, 06. avgust 2023 11:45)
pa Federer nije igrao sa Marejem, već Raonićem i izgubio, a Endi sa Berdihom...
2016. Novak je izgubio od Kverija.

dd

pre 2 godine

da samo sto je Alkaras neuporedivo bolji igrac od cicipasa,zvereva,sinera,runea,hacanova,rubljova,medvedeva...

tako da nova era pocinje sa alkarasom i njegovog prvog slema!!!alkaras je toliko superioran igrac u udnosu na ostale da u ovom trenutku svakom moze dati set fore!

ne postoji igrac koji ce ga dobiti u sledecim finalima GS.svi smo videli kako taj momak igra,to je neka 4-ta dimenzija igre,naucna fantastika za ostale igrace!!

TRUMP WON, PASS IT ON!

pre 2 godine

pa Federer nije igrao sa Marejem, već Raonićem i izgubio, a Endi sa Berdihom...
2016. Novak je izgubio od Kverija.
(matori, 6. avgust 2023 13:46)

Da, moja greska, ali, dobio ga je cetiri godine pre toga na tom istom terenu na OI i to ga je razorio u finalu.

S.Galanski&P.Larkinson

pre 2 godine

Nova era je pocela pre dve godine na USO kada je Nola plakala a od tada su Tim,Medvedev i Alkaras uzeli 4 slema!

Arhivirajte negde ovu izjavu!

Ale

pre 2 godine

Ljudi, golim okom se vidi da je Noletova igra u padu, a da je Alkaraz u uzlaznoj putanji kao retko koji igrač, retko kad. Budimo zahvalni za sve što je Nole do sad postigao, a sve preko toga je čist bonus, nemojmo biti nerealni.

Pirotehnicar

pre 2 godine

Da pretpostavim-o da ce "Starina" Novak igrati jos 3-4 godine tj. do svoje 40 godine, uopste nije nemoguce da bude u stanju da osvoji bar jedan GS godisnje, to bi znacilo da moze da osvoji 27 ili 28 i da se zacementira za sva vremena na prvom mestu i sa neprikosnovenim GOAT statusom jer to niko ne bi mogao da stigne dok 23 ili 24 jos i moze, cak ni Nadal mozda jos uvek nije rekao i pokazao sve sto je imao da (po)kaze na tu temu, ne otpisujte ga. Naravno, da je pravde, sad bi bilo najmanje 25-21 za Djokovica, ali, za to je (nesumnjivo) dobrim delom i on sam kriv jer je mogao da i ne udari onako nonsalantno tu lopticu u Njujorku pre tri godine, mogao je i da ne igra miks na OI, cak je bilo sporno i nepotrebno uopste njegovo ucesce tamo (ne znam kome on to treba da se dokaze, samo je sebi nabacio dodatni teret u godini u kojoj je mogao da uzme sve GS), a mogao je komotno i da se vakcinise, a ne da tera inat.

Magnum

pre 2 godine

Nova era je "pocela da pocinje" u Rimu 2017 kad je u finalu Zverev pocistio Djokovica, a onda i na sledecem mastersu (Montreal) i Federera. Al do Alkaraza nije izgledalo da neko moze u kontinuitetu da ih pobedjuje, tako da se sad zaista nazire kraj.

PRSKAJ POLIVAJ !!!

pre 2 godine

Ostrasceni i ozlojedjeni Marej. Nije mu uspelo da ga zapad ubaci u eventualnu veliku cetvorku, pa hoce da kaze kako ne postoji vise niko od velike trojke.

Bob

pre 2 godine

Мало ћеш још да се стрпиш, али чак и да си у праву, остаје најбољи свих времена.
(питам за друга, 06. avgust 2023 12:57)

Nema šta da se strpi. Nije najbolji.

TRUMP WON, PASS IT ON!

pre 2 godine

Mary bi osvojio Wimbldon o svetom nikad da mu Djole nije poklonio pobed.
(miljas, 6. avgust 2023 11:15)

A kako je onda osvojio '16? Je l' ga i Federer pustio u polufinalu? Da li ga je pustio i na OI '12?

S.Galanski&P.Larkinson

pre 2 godine

Nova era je pocela pre dve godine na USO kada je Nola plakala a od tada su Tim,Medvedev i Alkaras uzeli 4 slema!

Arhivirajte negde ovu izjavu!

Pedja

pre 2 godine

Kad Novak ode konkurencija će biti slaba tako da će Alkarazu biti lako da pokupi mnogo slemova. Nema puno dominantnih igrača od ovih rođenih 1988-2003. Osim ako se neko novi ne pojavi. Samo su Tim i Medvedev zablistali na kratko u osvajanju jednog grend slema.

Boyka

pre 2 godine

Nadal ima snage za jos 1 Rg, nije nemoguce da se desi ono od prosle godine. Umrtvi stopalo, stisne zube i sustigne novaka. Dalje tesko da ce moci. Novak sa druge strane mi je misterija jer ko zna sta je u njegovoj glavi i koliko ce jos igrati. Cim se desi da ne stigne do polufinala ili finala na 2 GS zaredom on ce zavrsiti pricu. Pitanje je sad koliko ce Karlitos imati srece sa povredama i da li moze kao Novak i Rafa da unapredi igru tako da ne zavisi vise toliko od fizikalija. Ako ne bude imao 15 GS do tridesete jako tesko da moze dogurati cak i do rafe. To sto je Novak uzeo 11 GS posle tridesete ce se tesko ponoviti jer je Nole ispred svog vremena po pitanju psiho-fizicke spreme i za 20 god nece biti tolika razlika izmedju njega i nekog drugog veterana sa boljom tehnologijom oporavka.

Lukavi

pre 2 godine

Naravno i to je normalno, nadal najavio penziju nakon RG, Djokovic ima 36 godina i za realno godinu dve ce u penziju. Sto se tice Alkaraza, mozda on osvoji vise slemova ali ce isto tako da bi sgirno bio proglasen najvecim morati da ima dva protvinika koji imaju barem 15+ slemova, i da protiv njih igra 50- 60 puta i osvoji kako stvari sada stoje barem 24-25 slemova. U suprotnom ono, velika trojka ostaje nedodirljiva. Sto se Novaka tice ja iskreno mislim da on moze da uzme jos 1-2 slema do kraja 2024 i da se lagano povuce. Inace za Alkaraza treba sacekati, sada deluje kao najsavrsenija verzija tenisera ikada, medjutim ko garantuje da sada nema neki klinac tamo od 15 godina koji ce da ga prasi? ili dvojica takvih? Da vam je neko rekao 2005-2006 da ce dva tenisera biti bolja od federera smejali bi ste se, da je neko rekao recimo u ovo vreme tamo 2009 godine da ce Novak imati najvise slemova u istoriji muskog tenisa isto bi ste mislili da je lud. Dakle sve je moguce, svasta moze da se desi za 5-10 godina.

T67

pre 2 godine

Možda će , kažem možda, stići ili prestići Đokovića po statistici. Međutim u istoriju tenis će ostati zabilježen ovaj period kao zlatni. Dominacija pojedinca u tenisu nije rijedak slučaj. Ljudi savremenici smo troice najvećih tenisera u istoriji. Biće još vladara tenisa, eto možda koliko Alkaras. Hej , ali troica najboljih u isto vrijeme. Okeani će Dunavom više puta proteći, a možda ne bude takvog perioda. Ja sam počastvovan jer sam živio u zlatnoj eri tenisa.

PS: ne pljujte Mareja to je najveći gladiator u areni. Nadal, Đoković možda igraju povređeni. Marej igra sa umjetnim kukom.

T67

pre 2 godine

Pokazaće vrijeme. GOAT(teniski)=Federer, Nadal, Đoković.
(Readni po starosti)
Ovo je GOAT era tenisa, tu se moramo svi složiti. Ko je veći od njih troice, ma nebitno. Mada je po meni Đoković. ?

Marej je najveći gladiator u tenisu.

dd

pre 2 godine

da samo sto je Alkaras neuporedivo bolji igrac od cicipasa,zvereva,sinera,runea,hacanova,rubljova,medvedeva...

tako da nova era pocinje sa alkarasom i njegovog prvog slema!!!alkaras je toliko superioran igrac u udnosu na ostale da u ovom trenutku svakom moze dati set fore!

ne postoji igrac koji ce ga dobiti u sledecim finalima GS.svi smo videli kako taj momak igra,to je neka 4-ta dimenzija igre,naucna fantastika za ostale igrace!!

питам за друга

pre 2 godine

Jedno je sigurno:

Đoković je prošlost...
(alkos, 6. avgust 2023 12:34)

Мало ћеш још да се стрпиш, али чак и да си у праву, остаје најбољи свих времена.

Zoran M.

pre 2 godine

Treba sacekati kraj ovo i AO da si se nesto moglo reci. Alakaraz jeste neverovatan a Nole stari ali jos uvek ima snage da osvoji GS. Jos par meseci i sve ce se znati .

TRUMP WON, PASS IT ON!

pre 2 godine

Nadal ima snage za jos 1 Rg, nije nemoguce da se desi ono od prosle godine. Umrtvi stopalo, stisne zube i sustigne novaka. Dalje tesko da ce moci. Novak sa druge strane mi je misterija jer ko zna sta je u njegovoj glavi i koliko ce jos igrati. Cim se desi da ne stigne do polufinala ili finala na 2 GS zaredom on ce zavrsiti pricu. Pitanje je sad koliko ce Karlitos imati srece sa povredama i da li moze kao Novak i Rafa da unapredi igru tako da ne zavisi vise toliko od fizikalija. Ako ne bude imao 15 GS do tridesete jako tesko da moze dogurati cak i do rafe. To sto je Novak uzeo 11 GS posle tridesete ce se tesko ponoviti jer je Nole ispred svog vremena po pitanju psiho-fizicke spreme i za 20 god nece biti tolika razlika izmedju njega i nekog drugog veterana sa boljom tehnologijom oporavka.
(Boyka, 6. avgust 2023 11:13)

Zasto mislis da ce zavrsiti pricu? Ne bi on odustao tako lako.

Robert

pre 2 godine

Kao uspesniji, misljenje Marija je kredibilnije. To sam ovde naucio citajuci komentare. Doduse, ako neko prica u prilog Noletu, nije bitno ni ko je, ni sta je postigao u zivotu.

matori

pre 2 godine

@A kako je onda osvojio '16? Je l' ga i Federer pustio u polufinalu? Da li ga je pustio i na OI '12?
(TRUMP WON, PASS IT ON!, 06. avgust 2023 11:45)
pa Federer nije igrao sa Marejem, već Raonićem i izgubio, a Endi sa Berdihom...
2016. Novak je izgubio od Kverija.

pera

pre 2 godine

Tenis ce se meriti kao pre i posle Noleta.Kada on zavrsi karijeru pocinje nova era jer nece biti ni jednog od trios fantastikus.Dok god bude mogao da stize do polufinala GS a oseca se zdravo i prijatno nema razloga da odustaje,Jedini uslov je da ne padne ispd 4. mesta zbog zreba.

Neko

pre 2 godine

Godinama se prica o smeni generacija pa nista. Sada je realno da se desi i to samo iz razloga jer najveci ne igraju. Rodzer u penziji, Rafa ko da je vec u penziji, Novak duplo manje igra. Ti ljudi nisu doziveli da ih neko teniski nadmasi i ostavi iza. Ne moze Novak sam osvojiti sve sto bude igrao, nije realno, tako da ta smena osvajanja upravo krece sad. Alkaraz ce biti veliki pokretac i inspiracija mladima da rade da bi dostigli taj nivo i nekako ce se sve to kotrljati... Tako da ipak nije istina da je smena stigla pre 6,7 godina. I pre 10,12 je bilo tenisera nove generacije pa nista uspeli nisu da urade

TRUMP WON, PASS IT ON!

pre 2 godine

Jos nesto, posle tog finala u Njujorku '21, odrzano je 7 GS, a Novak je osvojio 3/5 GS na kojima je ucestvovao dok je u jednom finalu tesno izgubio. Da je ucestvovao na svih 7 GS, to bi vrlo verovatno bilo 4/7 plus 1 finale.

Novak je osvojio 11 od poslednjih 18 GS na kojima je ucestvovao (sa jednog su ga diskvalifikovali), a pored tih 11 titula, ima i 3 finala i po jedno 1/2 (Tim), 1/4 (Nadal) i 1/8 (Sten- predaja zbog povrede), valjda je to dovoljno? Ne zaboravi ni to da pre tri godine nije odrzan Vimbldon koji bi on sigurno uzeo (i onda bi vec imao i 8 i 5 zaredom), jedino je povreda mogla da ga spreci u tome, ne zaboravi ni da prosle godine nije igrao na AO '22 (tek to sto ce svi pamtiti) kao i da je propustio i US '22 za koji uvek ima sansu da osvoji, isto to vazi i za US '20 gde bi posle Karenja Buste isao na Sapovalova, Zvereva i Tima, a sva ta 3 naredna meca su otisla u peti set. Znaci, 11/18 (moglo da bude i 12/18), moglo je da bude i 15/21, a sigurno bi bilo 13/19 jer je bio (a mozda i ostao) ubedljivo najveci favorit na prvom i trecem GS u sezoni. GOAT debata je gotova zato sto su mu uskratili igranje na 4 GS i zato sto bi uzeo AO '22 koji samim tim ne bi otisao RN i sad bi bilo 24-21. Inace, bas je zgodno to sto je 2020. odrzan RG, a nije WB. Sta bi bilo da je bilo obrnuto? 25-20 za Noleta, u najgorem slucaju 25-21 da su odrzana oba ta GS turnira kao sto je i trebalo da bude.

TRUMP WON, PASS IT ON!

pre 2 godine

tada su Tim,Medvedev i Alkaras uzeli 4 slema!

Arhivirajte negde ovu izjavu!
(S.Galanski&P.Larkinson, 6. avgust 2023 16:10)

Tim je US Open uzeo pre tri godine sto znaci da se to dogodilo pre tog finala u kojem je Djokovic plakao jer su ga savladale emocije, a posle toga je Djokovic osvojio 3 od 5 mogucih GS jer na 2 (AO i US '22) nije ucestvovao svojom krivicom. Dokle mislis i planiras da se brukas ovde? Imas li ti neko samopostovanje, covece Boziji? Jesi li nekad cuo za to ili te bas briga? Barem zrnce istog ako nista drugo? Iskreno te zalim.

TRUMP WON, PASS IT ON!

pre 2 godine

pa Federer nije igrao sa Marejem, već Raonićem i izgubio, a Endi sa Berdihom...
2016. Novak je izgubio od Kverija.
(matori, 6. avgust 2023 13:46)

Da, moja greska, ali, dobio ga je cetiri godine pre toga na tom istom terenu na OI i to ga je razorio u finalu.

Ale

pre 2 godine

Ljudi, golim okom se vidi da je Noletova igra u padu, a da je Alkaraz u uzlaznoj putanji kao retko koji igrač, retko kad. Budimo zahvalni za sve što je Nole do sad postigao, a sve preko toga je čist bonus, nemojmo biti nerealni.