Fudbal 101

Ponedeljak, 24.07.2023.

08:12

Istorijski žreb za TSC – Braga na putu ka Ligi šampiona!

Fudbaleri TSC-a igraće protiv Brage u trećem kolu kvalifikacija za plasman u Ligu šampiona, odlučio je žreb u Nionu.

Istorijski žreb za TSC – Braga na putu ka Ligi šampiona! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

101 Komentari

Sortiraj po:

Dragan

pre 10 meseci

Da jednom za sva vremena rascistimo. TSC Arena ima 4500 mesta, Kategorija 3, sve ostalo osim kapaciteta ima bolje od svih stadiona u Srbiji, jedino ce stadion koji gradi drzava biti bolji i moderniji od TSC arene i bice kategorije 5,da ima 8000 mesta bila bi kategorija 4 tek sa znatno vecim brojem mesta bi imala UEFA kategoriju 5 samo to fali. Backa Topola ima 14000 stanovnika a opstina nepunih 30000 za koga da gradi veci stadion. Prvu utakmicu protiv Brage ce igrati kao domacin kod kuce 15.98.2023. u Backoj Topoli. Sigurno ce igrati barem grupnu fazu LE a da li ce igrati u Backoj Topoli videcemo ali verujem da ce predsednik TSC-a uspeti sa Ceferinom da dogovori. Svakako navijamo za TSC, Vosu, Partizan, Cuku i Zvezdu. Najvise se uzdamo u dva nasa najveca kluba i siguran sam da ce mnogo bodova ove godine sa osvoje a nadamo se da ce i preostala tri kluba da osvoje barem 10-ak bodova u utakmicama i steknu veliko iskustvo ovih pet klubova ce sigurno u narednim godinama da nas pretstavljaju u evropskim takmicenja, najbolji, najorganizovaniji klubovi kod nas uz Vozdovac. Srecno TSC-u i svima ostalima.

Dragan

pre 10 meseci

Da jednom za sva vremena rascistimo. TSC Arena ima 4500 mesta, Kategorija 3, sve ostalo osim kapaciteta ima bolje od svih stadiona u Srbiji, jedino ce stadion koji gradi drzava biti bolji i moderniji od TSC arene i bice kategorije 5,da ima 8000 mesta bila bi kategorija 4 tek sa znatno vecim brojem mesta bi imala UEFA kategoriju 5 samo to fali. Backa Topola ima 14000 stanovnika a opstina nepunih 30000 za koga da gradi veci stadion. Prvu utakmicu protiv Brage ce igrati kao domacin kod kuce 15.98.2023. u Backoj Topoli. Sigurno ce igrati barem grupnu fazu LE a da li ce igrati u Backoj Topoli videcemo ali verujem da ce predsednik TSC-a uspeti sa Ceferinom da dogovori. Svakako navijamo za TSC, Vosu, Partizan, Cuku i Zvezdu. Najvise se uzdamo u dva nasa najveca kluba i siguran sam da ce mnogo bodova ove godine sa osvoje a nadamo se da ce i preostala tri kluba da osvoje barem 10-ak bodova u utakmicama i steknu veliko iskustvo ovih pet klubova ce sigurno u narednim godinama da nas pretstavljaju u evropskim takmicenja, najbolji, najorganizovaniji klubovi kod nas uz Vozdovac. Srecno TSC-u i svima ostalima.

mr.wolf

pre 10 meseci

Nije razlika jedna utakmica jer Partizan osim tog finala nema nista a Zvezda pored 91. ima jos 3 polufinala Kes, finale Kupa Uefa, polufinale Kupa kupova, polufinale Ksg, mnogo više domacih trofeja, navijaca, velikih igrača, veci stadion...
(mario, 24. jul 2023 13:39)


I deceniju ne igranja u Evropi, sto je skoro bilo. Prosle sezone poslednja u grupi bila,a Partizan prezimio.
(ja, 24. jul 2023 14:11)

I Real 30god nije osvojio KES/LS pa to ne znaci da nije najveci.

A to sto je Partizan prezimio, u takmicenju koji je rang nizi odakle je Zvezda ispala, keste samo ili trolovanje, ili tesko poremecena logika.

Evo, Partizan je prezimio, a jadni Atletiko je bio zadnji u grupi i nije prezimio. Partizan najveci !

Slavko Komar

pre 10 meseci

Tako je kako je mi boljeg kluba posle Zvezde nemamo od TSCa i Čuke. Partizan se raspada i prošao bi još gore. Partizanova realnost je sada Azerbejdzan a TSC i Čuka nek stiču iskustvo sa Portugalcima i ostalim kremom evropskog fudbala!
(Dragan - Sava, 24. jul 2023 14:57)

Taj Partizan prezimio u Evropi, a velikan koji je veci od Arsenala nije. Toliko o vama.

TSC

pre 10 meseci

Nece niko bod 1 jedini osvojiti,ovi madjari ce u 2 utakmice sa bragom orimiti oreko 10 golova zivi bili pa videli,a u grpi liga evrope ce dobiti 30 golova u tih 6 utakmica
(krlo bot, 24. jul 2023 12:38)

Neće, izgubiće obe utakmice, ali se neće baš obrukati.

A sve zavisi od žreba, mogu biti ovakve grupe

LŠ NAJTEŽA

City
Real
Zvezda
Union Berlin

LŠ NAJLAKŠA

FEYENOORD
PORTO
ZVEZDA
YOUNG BOYS

LE NAJTEŽA

LIVERPOOL
REAL BETIS
FREIBURG
TSC

LE NAJLAKŠA

ATALANTA
OLYMPIACOS
SHERIFF
TSC

LK NAJTEŽA

EINTRACHT
ASTON VILLA
BEŠIKTAŠ
CUKARICKI

LK NAJLAKSA

DYNAMO KIJEV
CLUJ
DJUGORDEN
CUKARICKI

veliki strumf

pre 10 meseci

Primetio sam da sa rastom temperature raste i broj glupih komentara. Svako danas ima potrebu da komentariše bez elementarnog znanja o temi koja komentariše. Užas.
(Balkan ekspres, 24. jul 2023 13:13) Ма са растом друштвених мрежа. Са растом температуре расте број глупости, кад пада киша ничу глупи коментари, кад мрзне - мрзне и њима памет… У свим временским условима коментари су подједнако глупи. Што се Браге тиче, изузетно јак а неатрактиван противник. Срећно ТСЦ!

ja

pre 10 meseci

Nije razlika jedna utakmica jer Partizan osim tog finala nema nista a Zvezda pored 91. ima jos 3 polufinala Kes, finale Kupa Uefa, polufinale Kupa kupova, polufinale Ksg, mnogo više domacih trofeja, navijaca, velikih igrača, veci stadion...
(mario, 24. jul 2023 13:39)


I deceniju ne igranja u Evropi, sto je skoro bilo. Prosle sezone poslednja u grupi bila,a Partizan prezimio.

nostalgija

pre 10 meseci

@ nostalgićaru- kakvi se to bodovi za nacionalni koeficijent dobijaju kada ispadnes iz kvalifikacija za "viši" rang i završiš u "nižem",bez pobede ili makar nerešene utakmice u kvalifikacijama??? Ne lupetaj
(Maka, 24. jul 2023 12:59)

Opet se blamiras. Da, i u tom slucaju se dodeljuju bodovi za ucesce u grupnoj fazi. Razlika je u tome sto u EL i LK moraju da se odbrane bodovi da bi mogli da se osvoje dodatni. Ali, sve i da se izgube sve utakmice u grupi, ti bodovi za igranje grupne faze su sigurni i bice dodeljeni.

Dragan - Sava

pre 10 meseci

Jos jedan dobar vic. Po toj logici Notingem forest je veci klub od Arsenala?! Kako ce te da tresnete od zemlju, opet ce biti sestarde u rupi.
(haha, 24. jul 2023 14:25)

Sve je bolje od praznog JNA lavora! Mi ne ostavljamo klub kad mu kola krenu nizbrdo kao vi!!

haha

pre 10 meseci

 а Звезда у фудбалу јесте један од највећих клубова Европе по сваком могућем критеријуму и један од два највећа у целој источној Европи!
(veliki strumf, 24. jul 2023 14:16)


Jos jedan dobar vic. Po toj logici Notingem forest je veci klub od Arsenala?! Kako ce te da tresnete od zemlju, opet ce biti sestarde u rupi.

Dragan - Sava

pre 10 meseci

Nece niko bod 1 jedini osvojiti,ovi madjari ce u 2 utakmice sa bragom orimiti oreko 10 golova zivi bili pa videli,a u grpi liga evrope ce dobiti 30 golova u tih 6 utakmica
(krlo bot, 24. jul 2023 12:38)

Tako je kako je mi boljeg kluba posle Zvezde nemamo od TSCa i Čuke. Partizan se raspada i prošao bi još gore. Partizanova realnost je sada Azerbejdzan a TSC i Čuka nek stiču iskustvo sa Portugalcima i ostalim kremom evropskog fudbala!

veliki strumf

pre 10 meseci

I ovaj komentar dobi 8 pluseva i nijedan minus, stanje svesti navijaca Zvezde. Poredis Mancester i Zvezdu, pa je l' tebi dobro, jos kazes da je Zvezda vevi klub od Arsenala. A ovo tek poredjenje Partizana sa zonskim klubovima, mislim stvarno, hajde da se peica jezikom argumenata, a ne vredjanja. Razlika izmedju Zvezde i Partizana je bukvalno jedna utakmica, koju je Zvezdana dobila na srecu penalima, a Partuzan izgubio a bio bolji. I da, koliko smarate sa ovim potvrdjivanjem da "nisam robot", bukvalno mi tek iz 20- og puta prihvati.
(Ivan kg, 24. jul 2023 12:57) Па Звезда је шампион Европе и света, а Арсенал то никад није био! По ком су то онда критеријуму они већи?! Ви гробари имате чудан осећај за величину. Нпр. кажете да сте ви у кошарци највећи клуб на Балкану?! По ком то критеријуму? Ви чак нисте највећи клуб ни у бившој Југи - Југопластика има 3, Цибона 2 титуле првака Европе, а и Босна има једни. А мало шире ако погледамо - Панатинаикос има 6 титула првака Европе и 39 титула шампиона Грчке, а Олимпијакос има 3 Евролиге! И ви се нешто дувате нин стоп, а Звезда у фудбалу јесте један од највећих клубова Европе по сваком могућем критеријуму и један од два највећа у целој источној Европи!

Dragan - Sava

pre 10 meseci

Najveća šteta što TSC neće igrati na svom stadionu. A JNA i igranje u Beogradu je najveća greška. Da su izabrali jedan od 3 novoizgradjena stadiona u unutrašnjosti imali bi prelepu podršku od 8500 gledalaca. Fudbalska fešta bi bila a TSC moze da raste i uči u dvomeču sa Bragom pošto je grupa LE već obezbedjena. Na JNA će nazalost biti par stotina ljudi.

Pudletina u umaku Zeljkove svršotine

pre 10 meseci

Prelazi Braga preko Bačke Topole kao plitak potok. A tek kad TSC ode u grupu LE, ima da budu kanta za punjenje kupusa

ja

pre 10 meseci

Na zavrsice to predsednik, bez brige on brine za svakog od nas.
(realno, 24. jul 2023 13:54)


Izmedju ostalih i za Mirotica, ako mu neko preti zasto nece da igra za Partizan a prethodno se sve dogovorio sa Ostojom.

srdjan

pre 10 meseci

I ovaj komentar dobi 8 pluseva i nijedan minus, stanje svesti navijaca Zvezde. Poredis Mancester i Zvezdu, pa je l' tebi dobro, jos kazes da je Zvezda vevi klub od Arsenala. A ovo tek poredjenje Partizana sa zonskim klubovima, mislim stvarno, hajde da se peica jezikom argumenata, a ne vredjanja. Razlika izmedju Zvezde i Partizana je bukvalno jedna utakmica, koju je Zvezdana dobila na srecu penalima, a Partuzan izgubio a bio bolji. I da, koliko smarate sa ovim potvrdjivanjem da "nisam robot", bukvalno mi tek iz 20- og puta prihvati.
(Ivan kg, 24. jul 2023 12:57) bas udarilo sunce u Kg u glavu! Sine zadnji put kada ste pobijedili u LS mozda ti ni tata nije bio rodjen! Kakav Partizan i fubal o cemu to pricas? Nadam se da ne pricas tako javno, nego samo ovdje ostavis komentar. Moj ti je savjet da nastavis samo ovako anonimno inace ljudi ce ti smijati!

Vranjevcan

pre 10 meseci

U Backoj Topoli nisu ni sanjali da ce propasti institucija zvana FK Partizan,pa zato nisu ni pravili veci stadion.
Napravili su lep mali stadion na kojem ima struje.

Aco

pre 10 meseci

"Ne razumem, moderan stadion po svim uefa standardima, a ipak će igrati na jna?

Zbog mesta za publiku jna ima vise mesta
(Aki, 24. jul 2023 11:48) # Link komentara"

Kakav apsurd! JNA ima dovoljno mesta, a ne treba im.

ja

pre 10 meseci

gle ove male podmukle crno bele sto pisu komentare umesto da podrze TSC , to je slika i prilika nase drzave , kompleksi su neizlecivi
(dushaaan, 24. jul 2023 13:08)

Naravno da necemo vase filijale podrzati. Ne brini, sledece godine cemo imati 3 mesta u Evropi.

realno

pre 10 meseci

Svejedno koga izvuku, ispadaju sigurno, jedino protiv Rendžersa ili Brage možda manje bruke oko primljenih golova! Nego, nije mi jasno, zašto nova TSC arena ne ispunjava uslove? Zašto gradiš novi, savremeni stadion na kome ne možeš da igraš evropske utakmice? Da li to znači i da ostali stadioni koji se grade u Srbiji ne ispunjavaju UEFA norme?
(komentator, 24. jul 2023 08:20

Na zavrsice to predsednik, bez brige on brine za svakog od nas.

....

pre 10 meseci

Ako je Zvezda mogla da se nosi sa Bragom, pod određenim uslovima će moći i TSC. Nikako nije lako, ali vredi pokušati...Sezona je svugde na početku, niko nije savršeno uigran.
(повратак отписаних, 24. jul 2023 13:03)

Jos da Braga igra u Ping Pong ligi gde bi im kraj bio. Valjda se sad nece sklanjati.

online

pre 10 meseci

Vidim ljudi ovde lupaju gluposti o licenci koja ne iapunjava uslive za stadion. Mora da znate da tsu uslovi toliko strogi za stadione u ligi sampiona da retko koji novi stadion to ispinjaava,pogotovu ako ga pravi “mali”klub iz zemlje. Moze da bude najmoderniji na svetu,kao sto injeste stadion u topoli, ali mora da prima minimum 20.000 ljudi da bi dobio licencu!! Dakle mnogo malih klubova u evropi gradi stadione najmodernije ali ne zele da prave atadion od 300.000.000 eura da im zatreba jednom ,dvaput u 20 godina!! Neka to veze sa “poslovanjem” u srbiji. U madjarskoj je izgradjeno 20 stadiona i akademija najmodernijih,a na 3 moze da se igra grupa lige sampiona.

Perce

pre 10 meseci

Нека прича ко шта хоће о српском фудбалу и српској лиги, чињеница је да су Звезда и Партизан оставили дубок траг и у великој и малој Југославији и у Србији. Колико год их неподносили та два клуба одувек су позната у фудбалском свету. деценијама играју у евро текмичењима, некада више, некада мање успешно али гурају. доносе бодове Србији и ружно је то омаловажавање не само Звезде и Партизана, већ било ког нашег клуба који игра квалификације у европским такмичењима. Није важно ко се где такмичи, важно је да играју. Ако буду константни као Звезда и Партизан стећи ће више искуства и временом ће бити бољи него сада на почетку. Зато свим нашим клубовима желим пуно среће и успеха у квалификацијама. Само напред.

mario

pre 10 meseci

I ovaj komentar dobi 8 pluseva i nijedan minus, stanje svesti navijaca Zvezde. Poredis Mancester i Zvezdu, pa je l' tebi dobro, jos kazes da je Zvezda vevi klub od Arsenala. A ovo tek poredjenje Partizana sa zonskim klubovima, mislim stvarno, hajde da se peica jezikom argumenata, a ne vredjanja. Razlika izmedju Zvezde i Partizana je bukvalno jedna utakmica, koju je Zvezdana dobila na srecu penalima, a Partuzan izgubio a bio bolji. I da, koliko smarate sa ovim potvrdjivanjem da "nisam robot", bukvalno mi tek iz 20- og puta prihvati.
(Ivan kg, 24. jul 2023 12:57)

Nije razlika jedna utakmica jer Partizan osim tog finala nema nista a Zvezda pored 91. ima jos 3 polufinala Kes, finale Kupa Uefa, polufinale Kupa kupova, polufinale Ksg, mnogo više domacih trofeja, navijaca, velikih igrača, veci stadion...

dushaaan

pre 10 meseci

gle ove male podmukle crno bele sto pisu komentare umesto da podrze TSC , to je slika i prilika nase drzave , kompleksi su neizlecivi

....

pre 10 meseci

gle ove male podmukle crno bele sto pisu komentare umesto da podrze TSC , to je slika i prilika nase drzave , kompleksi su neizlecivi
(dushaaan, 24. jul 2023 13:08)

Cuj ovoga sto mrzi Partizan iz dna duse, toliko da bi navijao za hrvstski klub kad bi igrali sa njima. Samo sejete mrznju.

Halo Bing...

pre 10 meseci

TSC arena ispunjava sve standarde osim broja gledalaca, što je i logično da neće praviti stadion od 20000 mesta u Bačkoj Topoli...

повратак отписаних

pre 10 meseci

Ako je Zvezda mogla da se nosi sa Bragom, pod određenim uslovima će moći i TSC. Nikako nije lako, ali vredi pokušati...Sezona je svugde na početku, niko nije savršeno uigran.

Tor

pre 10 meseci

gle ove male podmukle crno bele sto pisu komentare umesto da podrze TSC , to je slika i prilika nase drzave , kompleksi su neizlecivi
(dushaaan, 24. jul 2023 13:08)

Zasto bi podrzali ijedan nas tim? Ako se Partizan svuda saplice od strane svojih sunarodnika i naziva timom koji nije iz Srbije, ako ti nikada nisi podrzavao Partizan, zasto bih ja podrzavao ijedan drugi tim ikada? Ajde uzivjate u sad i vise nikada kvalifikacijama za evropu, znam da se nadas da ce moci drugi timovi da nadomeste Partizan ali je to toliko naivno da nemam reci. Gledaj i uzivaj. A takodje se nadam da mi necemo proci u tu ligu konferencija i da ce nas izbaciti u poslednji rang takmicenja u Srbiji

Ivan kg

pre 10 meseci

Auu kakvo lupetanje! Pa, znas li ti da su i TSC i Cuka sigurni ucesnici grupnih faza, alo, znaci sigurni ucesnici, a za to se po automatizmu dobijaju bodovi, cak i da izgube svih 6 utakmica, dobice bodove za koeficijent, kao ucesnici grupne faze. Koliko ce dobiti zavisi koje takmicenje ce da igraju, ali sigurno nije nula kako ti kazes.
I samo me zanima; da li te je sad bar malo sramota.
(nostalgija, 24. jul 2023 12:27)

A zasto da ga bude sramota? Pa taj Cukaricki i TSC nisu doprineli nista za ovaj koeficijent, vec su sticajem "okolnosti" bili drugi i treci na tabeli i igrace grupe evropskih takmicenja. A nacin na koji si ti objasnio da ce doneti bodove ova dva kluba, tako je bodove mogao da donese i Seljak iz Malih Pcelica. Znaci drugi ti obezbedi ulazak u grupe, ti sve izgubis, ali doneses bodove jer si igrao grupnu fazu, pa stvarno, svaka im cast.

Balkan ekspres

pre 10 meseci

Primetio sam da sa rastom temperature raste i broj glupih komentara. Svako danas ima potrebu da komentariše bez elementarnog znanja o temi koja komentariše. Užas.

Dare_cz

pre 10 meseci

Srecno Tsc.Samo borba pa sta bude.Vec ste napravili veliki uspeh sto ste zavrsili drugi u ligi i samim tim najmanje grupna faza lige konferencije

Boka

pre 10 meseci

Kabic presao u Zvezdu umesto da ga Vojvodina ne pusti ni za zivu glavu! To nije normalno niti ce ikad biti!
(keli kej, 24. jul 2023 08:29)

Da da.
Everton ni za živu glavu nije trebalo da pusti Runija u Mančester UTD,
jer to, po Vama, nije normalno.
(ta `ajte molim Vas, 24. jul 2023 09:56)

Jel to majke ti poredis zvezdu sa Mancesterom?hahahahaahahahahahaahahahha
(paradox, 24. jul 2023 12:04)

Poredi odnos manjeg i većeg kluba iz iste zemlje, te shodno tome, jedino nelogično bi bilo da si ti to razumeo, ili da je Kabić prešao u Partizan. Naprimer.

Aco

pre 10 meseci

"Ne razumem, moderan stadion po svim uefa standardima, a ipak će igrati na jna?

Zbog mesta za publiku jna ima vise mesta
(Aki, 24. jul 2023 11:48) # Link komentara"

Kakav apsurd! JNA ima dovoljno mesta, a ne treba im.

Tuti frutti

pre 10 meseci

Naravno, evropski sampion se poredi sa evropskim, vi recimo mozete da se poredite sa Aktobeom ili Nefciem. Uostalom sta ces ti ovde na komentarima za ligu sampiona, idi tamo gde tvoj tim ceka rivala u kvalifikacionom turniru luna parka Pozarevac.
(Banic, 24. jul 2023 12:35)

Kako da najjača Zvezda posle Barija (reče Terzinjo) nije prošle sezone ni taj turnir luna parka Požarevac igrala,mmm???

Centurion

pre 10 meseci

Jel to majke ti poredis zvezdu sa Mancesterom?hahahahaahahahahahaahahahha
(paradox, 24. jul 2023 12:04)

Pa za nasu ligu i jeste.

Ivan kg

pre 10 meseci

Sta je to Mancester osvojio a da Zvezda nije ? Svakako je Zvezda veci klub od na primer Arsenala, PSZ i ostalih malih klubova drugog etalona velicine. Pa onda ide treci cetvrti i peti nivo bitnosti i onda VI koji cekate 40 godina na pobedu u LS pa onda jos jedan nivo bitnosti ispod vas a to su zonski i ostali klubovi amaterskog ranga.
(prti, 24. jul 2023 12:18)

I ovaj komentar dobi 8 pluseva i nijedan minus, stanje svesti navijaca Zvezde. Poredis Mancester i Zvezdu, pa je l' tebi dobro, jos kazes da je Zvezda vevi klub od Arsenala. A ovo tek poredjenje Partizana sa zonskim klubovima, mislim stvarno, hajde da se peica jezikom argumenata, a ne vredjanja. Razlika izmedju Zvezde i Partizana je bukvalno jedna utakmica, koju je Zvezdana dobila na srecu penalima, a Partuzan izgubio a bio bolji. I da, koliko smarate sa ovim potvrdjivanjem da "nisam robot", bukvalno mi tek iz 20- og puta prihvati.

prti

pre 10 meseci

Kabic presao u Zvezdu umesto da ga Vojvodina ne pusti ni za zivu glavu! To nije normalno niti ce ikad biti!
(keli kej, 24. jul 2023 08:29)

Da da.
Everton ni za živu glavu nije trebalo da pusti Runija u Mančester UTD,
jer to, po Vama, nije normalno.
(ta `ajte molim Vas, 24. jul 2023 09:56)

Jel to majke ti poredis zvezdu sa Mancesterom?hahahahaahahahahahaahahahha

Sta je to Mancester osvojio a da Zvezda nije ? Svakako je Zvezda veci klub od na primer Arsenala, PSZ i ostalih malih klubova drugog etalona velicine. Pa onda ide treci cetvrti i peti nivo bitnosti i onda VI koji cekate 40 godina na pobedu u LS pa onda jos jedan nivo bitnosti ispod vas a to su zonski i ostali klubovi amaterskog ranga.

paradox

pre 10 meseci

Kabic presao u Zvezdu umesto da ga Vojvodina ne pusti ni za zivu glavu! To nije normalno niti ce ikad biti!
(keli kej, 24. jul 2023 08:29)

Da da.
Everton ni za živu glavu nije trebalo da pusti Runija u Mančester UTD,
jer to, po Vama, nije normalno.
(ta `ajte molim Vas, 24. jul 2023 09:56)

Jel to majke ti poredis zvezdu sa Mancesterom?hahahahaahahahahahaahahahha

Hogar

pre 10 meseci

Sad će se pokazati kakva nam je liga(mada to već znamo) ,daj Bože da jedan klub udje u jesenji deo Evrope,a i da udje,to bi bilo to. Sve najbolje im želim inače.
(NijeBitno, 24. jul 2023 09:42)
Idu tri naša tima, gegula

krlo bot

pre 10 meseci

Nece niko bod 1 jedini osvojiti,ovi madjari ce u 2 utakmice sa bragom orimiti oreko 10 golova zivi bili pa videli,a u grpi liga evrope ce dobiti 30 golova u tih 6 utakmica

Banic

pre 10 meseci

(paradox, 24. jul 2023 12:04)
Naravno, evropski sampion se poredi sa evropskim, vi recimo mozete da se poredite sa Aktobeom ili Nefciem. Uostalom sta ces ti ovde na komentarima za ligu sampiona, idi tamo gde tvoj tim ceka rivala u kvalifikacionom turniru luna parka Pozarevac.

nostalgija

pre 10 meseci

Sada ce da se skupljaju bodovi za Zvezdu za naredne sezone u ukupnom zbiru 0 od tsc i cukarickog ...Partizan bi otkinu neki ovi nece niti jedan ..likovali ste ..uzivacete ..srbija pada na 18 mesto
(nenad, 24. jul 2023 09:32)

Auu kakvo lupetanje! Pa, znas li ti da su i TSC i Cuka sigurni ucesnici grupnih faza, alo, znaci sigurni ucesnici, a za to se po automatizmu dobijaju bodovi, cak i da izgube svih 6 utakmica, dobice bodove za koeficijent, kao ucesnici grupne faze. Koliko ce dobiti zavisi koje takmicenje ce da igraju, ali sigurno nije nula kako ti kazes.
I samo me zanima; da li te je sad bar malo sramota.

...

pre 10 meseci

Ne razumem, moderan stadion po svim uefa standardima, a ipak će igrati na jna?
(Objektivan, 24. jul 2023 11:22

Stadion u Bačkoj Topoli ima nedovoljan kapacitet za LŠ

miki

pre 10 meseci

Moraju da prodju da se potvrde kao drugoplasirani, drugi si samo zato sto je Partizan urnisam u bilo kojoj prethodnoj sezoni sa Asanom Sumom Sadikom zdjelarom razbilo bi bragu

paradox

pre 10 meseci

Kabic presao u Zvezdu umesto da ga Vojvodina ne pusti ni za zivu glavu! To nije normalno niti ce ikad biti!
(keli kej, 24. jul 2023 08:29)

Da da.
Everton ni za živu glavu nije trebalo da pusti Runija u Mančester UTD,
jer to, po Vama, nije normalno.
(ta `ajte molim Vas, 24. jul 2023 09:56)

Jel to majke ti poredis zvezdu sa Mancesterom?hahahahaahahahahahaahahahha

Sta je to Mancester osvojio a da Zvezda nije ? Svakako je Zvezda veci klub od na primer Arsenala, PSZ i ostalih malih klubova drugog etalona velicine. Pa onda ide treci cetvrti i peti nivo bitnosti i onda VI koji cekate 40 godina na pobedu u LS pa onda jos jedan nivo bitnosti ispod vas a to su zonski i ostali klubovi amaterskog ranga.
(prti, 24. jul 2023 12:18)

Hahahahahahahahahahahahahahahaha

....

pre 10 meseci

Jel to majke ti poredis zvezdu sa Mancesterom?hahahahaahahahahahaahahahha
(paradox, 24. jul 2023 12:04)

Pa za nasu ligu i jeste.
(Centurion, 24. jul 2023 12:29)

Pre ce biti Juventus po namestanju.

....

pre 10 meseci

"'Sta je to Mancester osvojio a da Zvezda nije ? Svakako je Zvezda veci klub od na primer Arsenala, PSZ i ostalih malih klubova drugog etalona velicine.""


Vic godine hahahahahahaaaaaa...kako je vama dobro.

Milan

pre 10 meseci

Ne zanima nas šta bi uradio Partizan,Radnički ili Javor, ovo nije vest o njima, ovo je istorijski momenat za TSC i poštujte to. Braga jeste favorit, ali sam mišljenja da može da se igra s njima. Verujem da bi i TSC mogao imati svoje šanse.

Maka

pre 10 meseci

@ nostalgićaru- kakvi se to bodovi za nacionalni koeficijent dobijaju kada ispadnes iz kvalifikacija za "viši" rang i završiš u "nižem",bez pobede ili makar nerešene utakmice u kvalifikacijama??? Ne lupetaj

Arthur Dent

pre 10 meseci

@objektivan 3 UEFA zvezdice ima TSC Arena. Za poslednju rundu kvalifikacija mora 4 da ima. Mislim da im je glavni problem za tu cetvrtu zvezdicu bio mali broj mesta. Steta, ali barem ce jednu utakmicu igrati u B. Topoli.

paradox

pre 10 meseci

(paradox, 24. jul 2023 12:04)
Naravno, evropski sampion se poredi sa evropskim, vi recimo mozete da se poredite sa Aktobeom ili Nefciem. Uostalom sta ces ti ovde na komentarima za ligu sampiona, idi tamo gde tvoj tim ceka rivala u kvalifikacionom turniru luna parka Pozarevac.
(Banic, 24. jul 2023 12:35)

Ako mislis na Partizan gresis, navijac sam Vose. U pravu si, samo zvezda se gura svi u talu ceo fss aj zdravo

Ajgor

pre 10 meseci

Ponizili bi ga ovi rivali pa se namerno sakrili na 4. mesto možda?
(Dusanovo carstvo!, 24. jul 2023 09:31)

Taj na 4. mestu je docekao prolece u Evropi za razliku od nekih izvikanih. Taman ce da skupe bodove da padnemo na 16 mesto.
(ja, 24. jul 2023 10:04)

Proleće u beton ligi Evrope je u rangu, kao kada bi prvak Srpske lige, prozivao 10 tim u Super ligi kako su eto oni šampioni.

Ivan kg

pre 10 meseci

Proleće u beton ligi Evrope je u rangu, kao kada bi prvak Srpske lige, prozivao 10 tim u Super ligi kako su eto oni šampioni.
(Ajgor, 24. jul 2023 11:06)

Sram da te bude. Partizan je ipak, kakav god da je, ostavio iza sebe predstavnika Nemacke, pa i Ceske.

Markos

pre 10 meseci

U premijer ligi kada mali tim dogura do zavrsnice FA kkupa ili kao Lester osvoji ligi svi se raduju,bez obzira sto znaju da ce Lester ispasti odma u grupi ili taj mali klub ako ode u Evropu da ce odma ispasti.Kod nas kada neko pomrsi racune Zvezdi ili Partizanu,odma krece pljuvacina "ma ovi ima da ispadnu odma,pojma nemaju" .Stvarno imamo podanicki mentalitet,nikada nam nece biti bolje,nikada,zapamtite sta vam kazem

ja

pre 10 meseci

Pa partizan bi rendžersi, marsej i ovi razmontirali na deliće. TSC će barem da pokaže zube!
(Dusanovo carstvo!, 24. jul 2023 09:29)

Nije ovo ping pong liga druze, smanji dozivljaj.

ja

pre 10 meseci

Ponizili bi ga ovi rivali pa se namerno sakrili na 4. mesto možda?
(Dusanovo carstvo!, 24. jul 2023 09:31)

Taj na 4. mestu je docekao prolece u Evropi za razliku od nekih izvikanih. Taman ce da skupe bodove da padnemo na 16 mesto.

NijeBitno

pre 10 meseci

Sad će se pokazati kakva nam je liga(mada to već znamo) ,daj Bože da jedan klub udje u jesenji deo Evrope,a i da udje,to bi bilo to. Sve najbolje im želim inače.

ta `ajte molim Vas

pre 10 meseci

Kabic presao u Zvezdu umesto da ga Vojvodina ne pusti ni za zivu glavu! To nije normalno niti ce ikad biti!
(keli kej, 24. jul 2023 08:29)

Da da.
Everton ni za živu glavu nije trebalo da pusti Runija u Mančester UTD,
jer to, po Vama, nije normalno.

nenad

pre 10 meseci

Sada ce da se skupljaju bodovi za Zvezdu za naredne sezone u ukupnom zbiru 0 od tsc i cukarickog ...Partizan bi otkinu neki ovi nece niti jedan ..likovali ste ..uzivacete ..srbija pada na 18 mesto

Dusanovo carstvo!

pre 10 meseci

Sad će kad puknu Pantić da likuje kako eto ostali srpski klubovi nisu zaradili bod u Evropi...


Pa partizan bi rendžersi, marsej i ovi razmontirali na deliće. TSC će barem da pokaže zube!

Dusanovo carstvo!

pre 10 meseci

Koliko je jak TSC videce se u Evropi, znamo kako su oni i Cukaricki bili drugi i treci, sve zbig zelje jednog coveka kome je malo da Partizan bude srugi, nego mora da bude cetvrti. Da bude bas ponizen.
(Ivan kg, 24. jul 2023 08:45)

Ponizili bi ga ovi rivali pa se namerno sakrili na 4. mesto možda?

neko

pre 10 meseci

Ko god da im zapadne jedino bi im bilo top da igraju prvu u gostima. To prezive sa nekim minimalnim porazom ili x i da se nadaju cudu na JNA kad budu igrali, a bice sigurno publike.

keli kej

pre 10 meseci

U ovoj fazi svake godine shvatamo koliko nam je los fudbal i los sistem. Decenijama se od strane drzave forsiraju samo dva kluba, sad samo jedan, svi ostali su skrajnuti na samo dno i onda kad treba Evropa onda su svi boranija. Kabic presao u Zvezdu umesto da ga Vojvodina ne pusti ni za zivu glavu! To nije normalno niti ce ikad biti!

komentator

pre 10 meseci

Svejedno koga izvuku, ispadaju sigurno, jedino protiv Rendžersa ili Brage možda manje bruke oko primljenih golova! Nego, nije mi jasno, zašto nova TSC arena ne ispunjava uslove? Zašto gradiš novi, savremeni stadion na kome ne možeš da igraš evropske utakmice? Da li to znači i da ostali stadioni koji se grade u Srbiji ne ispunjavaju UEFA norme?

ko je ovde lud

pre 10 meseci

"...jer njegova nova TSC Arena u Bačkoj Topoli ne ispunjava norme UEFA za ovu rundu takmičenja". A stadion toliko hvaljen? Čemu gradnja novog stadiona koji ne ispunjava norme čak ni za kvalifikacije?

fan

pre 10 meseci

Svejedno koga izvuku, ispadaju sigurno, jedino protiv Rendžersa ili Brage možda manje bruke oko primljenih golova! Nego, nije mi jasno, zašto nova TSC arena ne ispunjava uslove? Zašto gradiš novi, savremeni stadion na kome ne možeš da igraš evropske utakmice? Da li to znači i da ostali stadioni koji se grade u Srbiji ne ispunjavaju UEFA norme?
(komentator, 24. jul 2023 08:20)


Ima 4000 sedišta a mora minimum 8000. Stadioni u Leskovcu, Loznici i Zaječaru ispunjavaju sve uslove. Ovaj u Bačkoj Topoli može samo za Ligu Konferencija jer je za nju UEFA smanjila kriterijume. Verovatno se u BT nisu ni nadali da će nekad biti 1-2. na tabeli a BT je malo mestoa pa im i ne treba više.

Ivan kg

pre 10 meseci

Koliko je jak TSC videce se u Evropi, znamo kako su oni i Cukaricki bili drugi i treci, sve zbig zelje jednog coveka kome je malo da Partizan bude srugi, nego mora da bude cetvrti. Da bude bas ponizen.

plej of

pre 10 meseci

Želim mnogo sreće TSC-u i Čukaričkom u sakupljanju bodova za nacionalni UEFA koeficijent. Siguran sam da će biti veoma uspešni:) Nisi oni slučajno u vrhu domaće lige koja je inače na 11 mestu u Evropi. Imaju priliku da potvrde visok kvalitet.

komentator

pre 10 meseci

Svejedno koga izvuku, ispadaju sigurno, jedino protiv Rendžersa ili Brage možda manje bruke oko primljenih golova! Nego, nije mi jasno, zašto nova TSC arena ne ispunjava uslove? Zašto gradiš novi, savremeni stadion na kome ne možeš da igraš evropske utakmice? Da li to znači i da ostali stadioni koji se grade u Srbiji ne ispunjavaju UEFA norme?

fan

pre 10 meseci

Svejedno koga izvuku, ispadaju sigurno, jedino protiv Rendžersa ili Brage možda manje bruke oko primljenih golova! Nego, nije mi jasno, zašto nova TSC arena ne ispunjava uslove? Zašto gradiš novi, savremeni stadion na kome ne možeš da igraš evropske utakmice? Da li to znači i da ostali stadioni koji se grade u Srbiji ne ispunjavaju UEFA norme?
(komentator, 24. jul 2023 08:20)


Ima 4000 sedišta a mora minimum 8000. Stadioni u Leskovcu, Loznici i Zaječaru ispunjavaju sve uslove. Ovaj u Bačkoj Topoli može samo za Ligu Konferencija jer je za nju UEFA smanjila kriterijume. Verovatno se u BT nisu ni nadali da će nekad biti 1-2. na tabeli a BT je malo mestoa pa im i ne treba više.

ko je ovde lud

pre 10 meseci

"...jer njegova nova TSC Arena u Bačkoj Topoli ne ispunjava norme UEFA za ovu rundu takmičenja". A stadion toliko hvaljen? Čemu gradnja novog stadiona koji ne ispunjava norme čak ni za kvalifikacije?

plej of

pre 10 meseci

Želim mnogo sreće TSC-u i Čukaričkom u sakupljanju bodova za nacionalni UEFA koeficijent. Siguran sam da će biti veoma uspešni:) Nisi oni slučajno u vrhu domaće lige koja je inače na 11 mestu u Evropi. Imaju priliku da potvrde visok kvalitet.

Dusanovo carstvo!

pre 10 meseci

Koliko je jak TSC videce se u Evropi, znamo kako su oni i Cukaricki bili drugi i treci, sve zbig zelje jednog coveka kome je malo da Partizan bude srugi, nego mora da bude cetvrti. Da bude bas ponizen.
(Ivan kg, 24. jul 2023 08:45)

Ponizili bi ga ovi rivali pa se namerno sakrili na 4. mesto možda?

Milan

pre 10 meseci

Ne zanima nas šta bi uradio Partizan,Radnički ili Javor, ovo nije vest o njima, ovo je istorijski momenat za TSC i poštujte to. Braga jeste favorit, ali sam mišljenja da može da se igra s njima. Verujem da bi i TSC mogao imati svoje šanse.

keli kej

pre 10 meseci

U ovoj fazi svake godine shvatamo koliko nam je los fudbal i los sistem. Decenijama se od strane drzave forsiraju samo dva kluba, sad samo jedan, svi ostali su skrajnuti na samo dno i onda kad treba Evropa onda su svi boranija. Kabic presao u Zvezdu umesto da ga Vojvodina ne pusti ni za zivu glavu! To nije normalno niti ce ikad biti!

ta `ajte molim Vas

pre 10 meseci

Kabic presao u Zvezdu umesto da ga Vojvodina ne pusti ni za zivu glavu! To nije normalno niti ce ikad biti!
(keli kej, 24. jul 2023 08:29)

Da da.
Everton ni za živu glavu nije trebalo da pusti Runija u Mančester UTD,
jer to, po Vama, nije normalno.

Hogar

pre 10 meseci

Sad će se pokazati kakva nam je liga(mada to već znamo) ,daj Bože da jedan klub udje u jesenji deo Evrope,a i da udje,to bi bilo to. Sve najbolje im želim inače.
(NijeBitno, 24. jul 2023 09:42)
Idu tri naša tima, gegula

Markos

pre 10 meseci

U premijer ligi kada mali tim dogura do zavrsnice FA kkupa ili kao Lester osvoji ligi svi se raduju,bez obzira sto znaju da ce Lester ispasti odma u grupi ili taj mali klub ako ode u Evropu da ce odma ispasti.Kod nas kada neko pomrsi racune Zvezdi ili Partizanu,odma krece pljuvacina "ma ovi ima da ispadnu odma,pojma nemaju" .Stvarno imamo podanicki mentalitet,nikada nam nece biti bolje,nikada,zapamtite sta vam kazem

Ivan kg

pre 10 meseci

Koliko je jak TSC videce se u Evropi, znamo kako su oni i Cukaricki bili drugi i treci, sve zbig zelje jednog coveka kome je malo da Partizan bude srugi, nego mora da bude cetvrti. Da bude bas ponizen.

...

pre 10 meseci

Ne razumem, moderan stadion po svim uefa standardima, a ipak će igrati na jna?
(Objektivan, 24. jul 2023 11:22

Stadion u Bačkoj Topoli ima nedovoljan kapacitet za LŠ

nostalgija

pre 10 meseci

Sada ce da se skupljaju bodovi za Zvezdu za naredne sezone u ukupnom zbiru 0 od tsc i cukarickog ...Partizan bi otkinu neki ovi nece niti jedan ..likovali ste ..uzivacete ..srbija pada na 18 mesto
(nenad, 24. jul 2023 09:32)

Auu kakvo lupetanje! Pa, znas li ti da su i TSC i Cuka sigurni ucesnici grupnih faza, alo, znaci sigurni ucesnici, a za to se po automatizmu dobijaju bodovi, cak i da izgube svih 6 utakmica, dobice bodove za koeficijent, kao ucesnici grupne faze. Koliko ce dobiti zavisi koje takmicenje ce da igraju, ali sigurno nije nula kako ti kazes.
I samo me zanima; da li te je sad bar malo sramota.

Vranjevcan

pre 10 meseci

U Backoj Topoli nisu ni sanjali da ce propasti institucija zvana FK Partizan,pa zato nisu ni pravili veci stadion.
Napravili su lep mali stadion na kojem ima struje.

Ajgor

pre 10 meseci

Ponizili bi ga ovi rivali pa se namerno sakrili na 4. mesto možda?
(Dusanovo carstvo!, 24. jul 2023 09:31)

Taj na 4. mestu je docekao prolece u Evropi za razliku od nekih izvikanih. Taman ce da skupe bodove da padnemo na 16 mesto.
(ja, 24. jul 2023 10:04)

Proleće u beton ligi Evrope je u rangu, kao kada bi prvak Srpske lige, prozivao 10 tim u Super ligi kako su eto oni šampioni.

Dusanovo carstvo!

pre 10 meseci

Sad će kad puknu Pantić da likuje kako eto ostali srpski klubovi nisu zaradili bod u Evropi...


Pa partizan bi rendžersi, marsej i ovi razmontirali na deliće. TSC će barem da pokaže zube!

ja

pre 10 meseci

Pa partizan bi rendžersi, marsej i ovi razmontirali na deliće. TSC će barem da pokaže zube!
(Dusanovo carstvo!, 24. jul 2023 09:29)

Nije ovo ping pong liga druze, smanji dozivljaj.

повратак отписаних

pre 10 meseci

Ako je Zvezda mogla da se nosi sa Bragom, pod određenim uslovima će moći i TSC. Nikako nije lako, ali vredi pokušati...Sezona je svugde na početku, niko nije savršeno uigran.

prti

pre 10 meseci

Kabic presao u Zvezdu umesto da ga Vojvodina ne pusti ni za zivu glavu! To nije normalno niti ce ikad biti!
(keli kej, 24. jul 2023 08:29)

Da da.
Everton ni za živu glavu nije trebalo da pusti Runija u Mančester UTD,
jer to, po Vama, nije normalno.
(ta `ajte molim Vas, 24. jul 2023 09:56)

Jel to majke ti poredis zvezdu sa Mancesterom?hahahahaahahahahahaahahahha

Sta je to Mancester osvojio a da Zvezda nije ? Svakako je Zvezda veci klub od na primer Arsenala, PSZ i ostalih malih klubova drugog etalona velicine. Pa onda ide treci cetvrti i peti nivo bitnosti i onda VI koji cekate 40 godina na pobedu u LS pa onda jos jedan nivo bitnosti ispod vas a to su zonski i ostali klubovi amaterskog ranga.

dushaaan

pre 10 meseci

gle ove male podmukle crno bele sto pisu komentare umesto da podrze TSC , to je slika i prilika nase drzave , kompleksi su neizlecivi

Banic

pre 10 meseci

(paradox, 24. jul 2023 12:04)
Naravno, evropski sampion se poredi sa evropskim, vi recimo mozete da se poredite sa Aktobeom ili Nefciem. Uostalom sta ces ti ovde na komentarima za ligu sampiona, idi tamo gde tvoj tim ceka rivala u kvalifikacionom turniru luna parka Pozarevac.

Arthur Dent

pre 10 meseci

@objektivan 3 UEFA zvezdice ima TSC Arena. Za poslednju rundu kvalifikacija mora 4 da ima. Mislim da im je glavni problem za tu cetvrtu zvezdicu bio mali broj mesta. Steta, ali barem ce jednu utakmicu igrati u B. Topoli.

nenad

pre 10 meseci

Sada ce da se skupljaju bodovi za Zvezdu za naredne sezone u ukupnom zbiru 0 od tsc i cukarickog ...Partizan bi otkinu neki ovi nece niti jedan ..likovali ste ..uzivacete ..srbija pada na 18 mesto

Boka

pre 10 meseci

Kabic presao u Zvezdu umesto da ga Vojvodina ne pusti ni za zivu glavu! To nije normalno niti ce ikad biti!
(keli kej, 24. jul 2023 08:29)

Da da.
Everton ni za živu glavu nije trebalo da pusti Runija u Mančester UTD,
jer to, po Vama, nije normalno.
(ta `ajte molim Vas, 24. jul 2023 09:56)

Jel to majke ti poredis zvezdu sa Mancesterom?hahahahaahahahahahaahahahha
(paradox, 24. jul 2023 12:04)

Poredi odnos manjeg i većeg kluba iz iste zemlje, te shodno tome, jedino nelogično bi bilo da si ti to razumeo, ili da je Kabić prešao u Partizan. Naprimer.

krlo bot

pre 10 meseci

Nece niko bod 1 jedini osvojiti,ovi madjari ce u 2 utakmice sa bragom orimiti oreko 10 golova zivi bili pa videli,a u grpi liga evrope ce dobiti 30 golova u tih 6 utakmica

neko

pre 10 meseci

Ko god da im zapadne jedino bi im bilo top da igraju prvu u gostima. To prezive sa nekim minimalnim porazom ili x i da se nadaju cudu na JNA kad budu igrali, a bice sigurno publike.

Centurion

pre 10 meseci

Jel to majke ti poredis zvezdu sa Mancesterom?hahahahaahahahahahaahahahha
(paradox, 24. jul 2023 12:04)

Pa za nasu ligu i jeste.

Aco

pre 10 meseci

"Ne razumem, moderan stadion po svim uefa standardima, a ipak će igrati na jna?

Zbog mesta za publiku jna ima vise mesta
(Aki, 24. jul 2023 11:48) # Link komentara"

Kakav apsurd! JNA ima dovoljno mesta, a ne treba im.

ja

pre 10 meseci

Ponizili bi ga ovi rivali pa se namerno sakrili na 4. mesto možda?
(Dusanovo carstvo!, 24. jul 2023 09:31)

Taj na 4. mestu je docekao prolece u Evropi za razliku od nekih izvikanih. Taman ce da skupe bodove da padnemo na 16 mesto.

Balkan ekspres

pre 10 meseci

Primetio sam da sa rastom temperature raste i broj glupih komentara. Svako danas ima potrebu da komentariše bez elementarnog znanja o temi koja komentariše. Užas.

NijeBitno

pre 10 meseci

Sad će se pokazati kakva nam je liga(mada to već znamo) ,daj Bože da jedan klub udje u jesenji deo Evrope,a i da udje,to bi bilo to. Sve najbolje im želim inače.

paradox

pre 10 meseci

Kabic presao u Zvezdu umesto da ga Vojvodina ne pusti ni za zivu glavu! To nije normalno niti ce ikad biti!
(keli kej, 24. jul 2023 08:29)

Da da.
Everton ni za živu glavu nije trebalo da pusti Runija u Mančester UTD,
jer to, po Vama, nije normalno.
(ta `ajte molim Vas, 24. jul 2023 09:56)

Jel to majke ti poredis zvezdu sa Mancesterom?hahahahaahahahahahaahahahha

Dragan - Sava

pre 10 meseci

Nece niko bod 1 jedini osvojiti,ovi madjari ce u 2 utakmice sa bragom orimiti oreko 10 golova zivi bili pa videli,a u grpi liga evrope ce dobiti 30 golova u tih 6 utakmica
(krlo bot, 24. jul 2023 12:38)

Tako je kako je mi boljeg kluba posle Zvezde nemamo od TSCa i Čuke. Partizan se raspada i prošao bi još gore. Partizanova realnost je sada Azerbejdzan a TSC i Čuka nek stiču iskustvo sa Portugalcima i ostalim kremom evropskog fudbala!

online

pre 10 meseci

Vidim ljudi ovde lupaju gluposti o licenci koja ne iapunjava uslive za stadion. Mora da znate da tsu uslovi toliko strogi za stadione u ligi sampiona da retko koji novi stadion to ispinjaava,pogotovu ako ga pravi “mali”klub iz zemlje. Moze da bude najmoderniji na svetu,kao sto injeste stadion u topoli, ali mora da prima minimum 20.000 ljudi da bi dobio licencu!! Dakle mnogo malih klubova u evropi gradi stadione najmodernije ali ne zele da prave atadion od 300.000.000 eura da im zatreba jednom ,dvaput u 20 godina!! Neka to veze sa “poslovanjem” u srbiji. U madjarskoj je izgradjeno 20 stadiona i akademija najmodernijih,a na 3 moze da se igra grupa lige sampiona.

veliki strumf

pre 10 meseci

I ovaj komentar dobi 8 pluseva i nijedan minus, stanje svesti navijaca Zvezde. Poredis Mancester i Zvezdu, pa je l' tebi dobro, jos kazes da je Zvezda vevi klub od Arsenala. A ovo tek poredjenje Partizana sa zonskim klubovima, mislim stvarno, hajde da se peica jezikom argumenata, a ne vredjanja. Razlika izmedju Zvezde i Partizana je bukvalno jedna utakmica, koju je Zvezdana dobila na srecu penalima, a Partuzan izgubio a bio bolji. I da, koliko smarate sa ovim potvrdjivanjem da "nisam robot", bukvalno mi tek iz 20- og puta prihvati.
(Ivan kg, 24. jul 2023 12:57) Па Звезда је шампион Европе и света, а Арсенал то никад није био! По ком су то онда критеријуму они већи?! Ви гробари имате чудан осећај за величину. Нпр. кажете да сте ви у кошарци највећи клуб на Балкану?! По ком то критеријуму? Ви чак нисте највећи клуб ни у бившој Југи - Југопластика има 3, Цибона 2 титуле првака Европе, а и Босна има једни. А мало шире ако погледамо - Панатинаикос има 6 титула првака Европе и 39 титула шампиона Грчке, а Олимпијакос има 3 Евролиге! И ви се нешто дувате нин стоп, а Звезда у фудбалу јесте један од највећих клубова Европе по сваком могућем критеријуму и један од два највећа у целој источној Европи!

....

pre 10 meseci

"'Sta je to Mancester osvojio a da Zvezda nije ? Svakako je Zvezda veci klub od na primer Arsenala, PSZ i ostalih malih klubova drugog etalona velicine.""


Vic godine hahahahahahaaaaaa...kako je vama dobro.

mario

pre 10 meseci

I ovaj komentar dobi 8 pluseva i nijedan minus, stanje svesti navijaca Zvezde. Poredis Mancester i Zvezdu, pa je l' tebi dobro, jos kazes da je Zvezda vevi klub od Arsenala. A ovo tek poredjenje Partizana sa zonskim klubovima, mislim stvarno, hajde da se peica jezikom argumenata, a ne vredjanja. Razlika izmedju Zvezde i Partizana je bukvalno jedna utakmica, koju je Zvezdana dobila na srecu penalima, a Partuzan izgubio a bio bolji. I da, koliko smarate sa ovim potvrdjivanjem da "nisam robot", bukvalno mi tek iz 20- og puta prihvati.
(Ivan kg, 24. jul 2023 12:57)

Nije razlika jedna utakmica jer Partizan osim tog finala nema nista a Zvezda pored 91. ima jos 3 polufinala Kes, finale Kupa Uefa, polufinale Kupa kupova, polufinale Ksg, mnogo više domacih trofeja, navijaca, velikih igrača, veci stadion...

Ivan kg

pre 10 meseci

Auu kakvo lupetanje! Pa, znas li ti da su i TSC i Cuka sigurni ucesnici grupnih faza, alo, znaci sigurni ucesnici, a za to se po automatizmu dobijaju bodovi, cak i da izgube svih 6 utakmica, dobice bodove za koeficijent, kao ucesnici grupne faze. Koliko ce dobiti zavisi koje takmicenje ce da igraju, ali sigurno nije nula kako ti kazes.
I samo me zanima; da li te je sad bar malo sramota.
(nostalgija, 24. jul 2023 12:27)

A zasto da ga bude sramota? Pa taj Cukaricki i TSC nisu doprineli nista za ovaj koeficijent, vec su sticajem "okolnosti" bili drugi i treci na tabeli i igrace grupe evropskih takmicenja. A nacin na koji si ti objasnio da ce doneti bodove ova dva kluba, tako je bodove mogao da donese i Seljak iz Malih Pcelica. Znaci drugi ti obezbedi ulazak u grupe, ti sve izgubis, ali doneses bodove jer si igrao grupnu fazu, pa stvarno, svaka im cast.

Halo Bing...

pre 10 meseci

TSC arena ispunjava sve standarde osim broja gledalaca, što je i logično da neće praviti stadion od 20000 mesta u Bačkoj Topoli...

Aco

pre 10 meseci

"Ne razumem, moderan stadion po svim uefa standardima, a ipak će igrati na jna?

Zbog mesta za publiku jna ima vise mesta
(Aki, 24. jul 2023 11:48) # Link komentara"

Kakav apsurd! JNA ima dovoljno mesta, a ne treba im.

Perce

pre 10 meseci

Нека прича ко шта хоће о српском фудбалу и српској лиги, чињеница је да су Звезда и Партизан оставили дубок траг и у великој и малој Југославији и у Србији. Колико год их неподносили та два клуба одувек су позната у фудбалском свету. деценијама играју у евро текмичењима, некада више, некада мање успешно али гурају. доносе бодове Србији и ружно је то омаловажавање не само Звезде и Партизана, већ било ког нашег клуба који игра квалификације у европским такмичењима. Није важно ко се где такмичи, важно је да играју. Ако буду константни као Звезда и Партизан стећи ће више искуства и временом ће бити бољи него сада на почетку. Зато свим нашим клубовима желим пуно среће и успеха у квалификацијама. Само напред.

Ivan kg

pre 10 meseci

Proleće u beton ligi Evrope je u rangu, kao kada bi prvak Srpske lige, prozivao 10 tim u Super ligi kako su eto oni šampioni.
(Ajgor, 24. jul 2023 11:06)

Sram da te bude. Partizan je ipak, kakav god da je, ostavio iza sebe predstavnika Nemacke, pa i Ceske.

Dragan - Sava

pre 10 meseci

Jos jedan dobar vic. Po toj logici Notingem forest je veci klub od Arsenala?! Kako ce te da tresnete od zemlju, opet ce biti sestarde u rupi.
(haha, 24. jul 2023 14:25)

Sve je bolje od praznog JNA lavora! Mi ne ostavljamo klub kad mu kola krenu nizbrdo kao vi!!

Dragan - Sava

pre 10 meseci

Najveća šteta što TSC neće igrati na svom stadionu. A JNA i igranje u Beogradu je najveća greška. Da su izabrali jedan od 3 novoizgradjena stadiona u unutrašnjosti imali bi prelepu podršku od 8500 gledalaca. Fudbalska fešta bi bila a TSC moze da raste i uči u dvomeču sa Bragom pošto je grupa LE već obezbedjena. Na JNA će nazalost biti par stotina ljudi.

paradox

pre 10 meseci

Kabic presao u Zvezdu umesto da ga Vojvodina ne pusti ni za zivu glavu! To nije normalno niti ce ikad biti!
(keli kej, 24. jul 2023 08:29)

Da da.
Everton ni za živu glavu nije trebalo da pusti Runija u Mančester UTD,
jer to, po Vama, nije normalno.
(ta `ajte molim Vas, 24. jul 2023 09:56)

Jel to majke ti poredis zvezdu sa Mancesterom?hahahahaahahahahahaahahahha

Sta je to Mancester osvojio a da Zvezda nije ? Svakako je Zvezda veci klub od na primer Arsenala, PSZ i ostalih malih klubova drugog etalona velicine. Pa onda ide treci cetvrti i peti nivo bitnosti i onda VI koji cekate 40 godina na pobedu u LS pa onda jos jedan nivo bitnosti ispod vas a to su zonski i ostali klubovi amaterskog ranga.
(prti, 24. jul 2023 12:18)

Hahahahahahahahahahahahahahahaha

srdjan

pre 10 meseci

I ovaj komentar dobi 8 pluseva i nijedan minus, stanje svesti navijaca Zvezde. Poredis Mancester i Zvezdu, pa je l' tebi dobro, jos kazes da je Zvezda vevi klub od Arsenala. A ovo tek poredjenje Partizana sa zonskim klubovima, mislim stvarno, hajde da se peica jezikom argumenata, a ne vredjanja. Razlika izmedju Zvezde i Partizana je bukvalno jedna utakmica, koju je Zvezdana dobila na srecu penalima, a Partuzan izgubio a bio bolji. I da, koliko smarate sa ovim potvrdjivanjem da "nisam robot", bukvalno mi tek iz 20- og puta prihvati.
(Ivan kg, 24. jul 2023 12:57) bas udarilo sunce u Kg u glavu! Sine zadnji put kada ste pobijedili u LS mozda ti ni tata nije bio rodjen! Kakav Partizan i fubal o cemu to pricas? Nadam se da ne pricas tako javno, nego samo ovdje ostavis komentar. Moj ti je savjet da nastavis samo ovako anonimno inace ljudi ce ti smijati!

Ivan kg

pre 10 meseci

Sta je to Mancester osvojio a da Zvezda nije ? Svakako je Zvezda veci klub od na primer Arsenala, PSZ i ostalih malih klubova drugog etalona velicine. Pa onda ide treci cetvrti i peti nivo bitnosti i onda VI koji cekate 40 godina na pobedu u LS pa onda jos jedan nivo bitnosti ispod vas a to su zonski i ostali klubovi amaterskog ranga.
(prti, 24. jul 2023 12:18)

I ovaj komentar dobi 8 pluseva i nijedan minus, stanje svesti navijaca Zvezde. Poredis Mancester i Zvezdu, pa je l' tebi dobro, jos kazes da je Zvezda vevi klub od Arsenala. A ovo tek poredjenje Partizana sa zonskim klubovima, mislim stvarno, hajde da se peica jezikom argumenata, a ne vredjanja. Razlika izmedju Zvezde i Partizana je bukvalno jedna utakmica, koju je Zvezdana dobila na srecu penalima, a Partuzan izgubio a bio bolji. I da, koliko smarate sa ovim potvrdjivanjem da "nisam robot", bukvalno mi tek iz 20- og puta prihvati.

paradox

pre 10 meseci

(paradox, 24. jul 2023 12:04)
Naravno, evropski sampion se poredi sa evropskim, vi recimo mozete da se poredite sa Aktobeom ili Nefciem. Uostalom sta ces ti ovde na komentarima za ligu sampiona, idi tamo gde tvoj tim ceka rivala u kvalifikacionom turniru luna parka Pozarevac.
(Banic, 24. jul 2023 12:35)

Ako mislis na Partizan gresis, navijac sam Vose. U pravu si, samo zvezda se gura svi u talu ceo fss aj zdravo

Dare_cz

pre 10 meseci

Srecno Tsc.Samo borba pa sta bude.Vec ste napravili veliki uspeh sto ste zavrsili drugi u ligi i samim tim najmanje grupna faza lige konferencije

Tuti frutti

pre 10 meseci

Naravno, evropski sampion se poredi sa evropskim, vi recimo mozete da se poredite sa Aktobeom ili Nefciem. Uostalom sta ces ti ovde na komentarima za ligu sampiona, idi tamo gde tvoj tim ceka rivala u kvalifikacionom turniru luna parka Pozarevac.
(Banic, 24. jul 2023 12:35)

Kako da najjača Zvezda posle Barija (reče Terzinjo) nije prošle sezone ni taj turnir luna parka Požarevac igrala,mmm???

....

pre 10 meseci

Jel to majke ti poredis zvezdu sa Mancesterom?hahahahaahahahahahaahahahha
(paradox, 24. jul 2023 12:04)

Pa za nasu ligu i jeste.
(Centurion, 24. jul 2023 12:29)

Pre ce biti Juventus po namestanju.

Dragan

pre 10 meseci

Da jednom za sva vremena rascistimo. TSC Arena ima 4500 mesta, Kategorija 3, sve ostalo osim kapaciteta ima bolje od svih stadiona u Srbiji, jedino ce stadion koji gradi drzava biti bolji i moderniji od TSC arene i bice kategorije 5,da ima 8000 mesta bila bi kategorija 4 tek sa znatno vecim brojem mesta bi imala UEFA kategoriju 5 samo to fali. Backa Topola ima 14000 stanovnika a opstina nepunih 30000 za koga da gradi veci stadion. Prvu utakmicu protiv Brage ce igrati kao domacin kod kuce 15.98.2023. u Backoj Topoli. Sigurno ce igrati barem grupnu fazu LE a da li ce igrati u Backoj Topoli videcemo ali verujem da ce predsednik TSC-a uspeti sa Ceferinom da dogovori. Svakako navijamo za TSC, Vosu, Partizan, Cuku i Zvezdu. Najvise se uzdamo u dva nasa najveca kluba i siguran sam da ce mnogo bodova ove godine sa osvoje a nadamo se da ce i preostala tri kluba da osvoje barem 10-ak bodova u utakmicama i steknu veliko iskustvo ovih pet klubova ce sigurno u narednim godinama da nas pretstavljaju u evropskim takmicenja, najbolji, najorganizovaniji klubovi kod nas uz Vozdovac. Srecno TSC-u i svima ostalima.

haha

pre 10 meseci

 а Звезда у фудбалу јесте један од највећих клубова Европе по сваком могућем критеријуму и један од два највећа у целој источној Европи!
(veliki strumf, 24. jul 2023 14:16)


Jos jedan dobar vic. Po toj logici Notingem forest je veci klub od Arsenala?! Kako ce te da tresnete od zemlju, opet ce biti sestarde u rupi.

realno

pre 10 meseci

Svejedno koga izvuku, ispadaju sigurno, jedino protiv Rendžersa ili Brage možda manje bruke oko primljenih golova! Nego, nije mi jasno, zašto nova TSC arena ne ispunjava uslove? Zašto gradiš novi, savremeni stadion na kome ne možeš da igraš evropske utakmice? Da li to znači i da ostali stadioni koji se grade u Srbiji ne ispunjavaju UEFA norme?
(komentator, 24. jul 2023 08:20

Na zavrsice to predsednik, bez brige on brine za svakog od nas.

veliki strumf

pre 10 meseci

Primetio sam da sa rastom temperature raste i broj glupih komentara. Svako danas ima potrebu da komentariše bez elementarnog znanja o temi koja komentariše. Užas.
(Balkan ekspres, 24. jul 2023 13:13) Ма са растом друштвених мрежа. Са растом температуре расте број глупости, кад пада киша ничу глупи коментари, кад мрзне - мрзне и њима памет… У свим временским условима коментари су подједнако глупи. Што се Браге тиче, изузетно јак а неатрактиван противник. Срећно ТСЦ!

Pudletina u umaku Zeljkove svršotine

pre 10 meseci

Prelazi Braga preko Bačke Topole kao plitak potok. A tek kad TSC ode u grupu LE, ima da budu kanta za punjenje kupusa

Dragan

pre 10 meseci

Da jednom za sva vremena rascistimo. TSC Arena ima 4500 mesta, Kategorija 3, sve ostalo osim kapaciteta ima bolje od svih stadiona u Srbiji, jedino ce stadion koji gradi drzava biti bolji i moderniji od TSC arene i bice kategorije 5,da ima 8000 mesta bila bi kategorija 4 tek sa znatno vecim brojem mesta bi imala UEFA kategoriju 5 samo to fali. Backa Topola ima 14000 stanovnika a opstina nepunih 30000 za koga da gradi veci stadion. Prvu utakmicu protiv Brage ce igrati kao domacin kod kuce 15.98.2023. u Backoj Topoli. Sigurno ce igrati barem grupnu fazu LE a da li ce igrati u Backoj Topoli videcemo ali verujem da ce predsednik TSC-a uspeti sa Ceferinom da dogovori. Svakako navijamo za TSC, Vosu, Partizan, Cuku i Zvezdu. Najvise se uzdamo u dva nasa najveca kluba i siguran sam da ce mnogo bodova ove godine sa osvoje a nadamo se da ce i preostala tri kluba da osvoje barem 10-ak bodova u utakmicama i steknu veliko iskustvo ovih pet klubova ce sigurno u narednim godinama da nas pretstavljaju u evropskim takmicenja, najbolji, najorganizovaniji klubovi kod nas uz Vozdovac. Srecno TSC-u i svima ostalima.

TSC

pre 10 meseci

Nece niko bod 1 jedini osvojiti,ovi madjari ce u 2 utakmice sa bragom orimiti oreko 10 golova zivi bili pa videli,a u grpi liga evrope ce dobiti 30 golova u tih 6 utakmica
(krlo bot, 24. jul 2023 12:38)

Neće, izgubiće obe utakmice, ali se neće baš obrukati.

A sve zavisi od žreba, mogu biti ovakve grupe

LŠ NAJTEŽA

City
Real
Zvezda
Union Berlin

LŠ NAJLAKŠA

FEYENOORD
PORTO
ZVEZDA
YOUNG BOYS

LE NAJTEŽA

LIVERPOOL
REAL BETIS
FREIBURG
TSC

LE NAJLAKŠA

ATALANTA
OLYMPIACOS
SHERIFF
TSC

LK NAJTEŽA

EINTRACHT
ASTON VILLA
BEŠIKTAŠ
CUKARICKI

LK NAJLAKSA

DYNAMO KIJEV
CLUJ
DJUGORDEN
CUKARICKI

ja

pre 10 meseci

Na zavrsice to predsednik, bez brige on brine za svakog od nas.
(realno, 24. jul 2023 13:54)


Izmedju ostalih i za Mirotica, ako mu neko preti zasto nece da igra za Partizan a prethodno se sve dogovorio sa Ostojom.

nostalgija

pre 10 meseci

@ nostalgićaru- kakvi se to bodovi za nacionalni koeficijent dobijaju kada ispadnes iz kvalifikacija za "viši" rang i završiš u "nižem",bez pobede ili makar nerešene utakmice u kvalifikacijama??? Ne lupetaj
(Maka, 24. jul 2023 12:59)

Opet se blamiras. Da, i u tom slucaju se dodeljuju bodovi za ucesce u grupnoj fazi. Razlika je u tome sto u EL i LK moraju da se odbrane bodovi da bi mogli da se osvoje dodatni. Ali, sve i da se izgube sve utakmice u grupi, ti bodovi za igranje grupne faze su sigurni i bice dodeljeni.

mr.wolf

pre 10 meseci

Nije razlika jedna utakmica jer Partizan osim tog finala nema nista a Zvezda pored 91. ima jos 3 polufinala Kes, finale Kupa Uefa, polufinale Kupa kupova, polufinale Ksg, mnogo više domacih trofeja, navijaca, velikih igrača, veci stadion...
(mario, 24. jul 2023 13:39)


I deceniju ne igranja u Evropi, sto je skoro bilo. Prosle sezone poslednja u grupi bila,a Partizan prezimio.
(ja, 24. jul 2023 14:11)

I Real 30god nije osvojio KES/LS pa to ne znaci da nije najveci.

A to sto je Partizan prezimio, u takmicenju koji je rang nizi odakle je Zvezda ispala, keste samo ili trolovanje, ili tesko poremecena logika.

Evo, Partizan je prezimio, a jadni Atletiko je bio zadnji u grupi i nije prezimio. Partizan najveci !

miki

pre 10 meseci

Moraju da prodju da se potvrde kao drugoplasirani, drugi si samo zato sto je Partizan urnisam u bilo kojoj prethodnoj sezoni sa Asanom Sumom Sadikom zdjelarom razbilo bi bragu

Maka

pre 10 meseci

@ nostalgićaru- kakvi se to bodovi za nacionalni koeficijent dobijaju kada ispadnes iz kvalifikacija za "viši" rang i završiš u "nižem",bez pobede ili makar nerešene utakmice u kvalifikacijama??? Ne lupetaj

ja

pre 10 meseci

gle ove male podmukle crno bele sto pisu komentare umesto da podrze TSC , to je slika i prilika nase drzave , kompleksi su neizlecivi
(dushaaan, 24. jul 2023 13:08)

Naravno da necemo vase filijale podrzati. Ne brini, sledece godine cemo imati 3 mesta u Evropi.

....

pre 10 meseci

gle ove male podmukle crno bele sto pisu komentare umesto da podrze TSC , to je slika i prilika nase drzave , kompleksi su neizlecivi
(dushaaan, 24. jul 2023 13:08)

Cuj ovoga sto mrzi Partizan iz dna duse, toliko da bi navijao za hrvstski klub kad bi igrali sa njima. Samo sejete mrznju.

ja

pre 10 meseci

Nije razlika jedna utakmica jer Partizan osim tog finala nema nista a Zvezda pored 91. ima jos 3 polufinala Kes, finale Kupa Uefa, polufinale Kupa kupova, polufinale Ksg, mnogo više domacih trofeja, navijaca, velikih igrača, veci stadion...
(mario, 24. jul 2023 13:39)


I deceniju ne igranja u Evropi, sto je skoro bilo. Prosle sezone poslednja u grupi bila,a Partizan prezimio.

Slavko Komar

pre 10 meseci

Tako je kako je mi boljeg kluba posle Zvezde nemamo od TSCa i Čuke. Partizan se raspada i prošao bi još gore. Partizanova realnost je sada Azerbejdzan a TSC i Čuka nek stiču iskustvo sa Portugalcima i ostalim kremom evropskog fudbala!
(Dragan - Sava, 24. jul 2023 14:57)

Taj Partizan prezimio u Evropi, a velikan koji je veci od Arsenala nije. Toliko o vama.

....

pre 10 meseci

Ako je Zvezda mogla da se nosi sa Bragom, pod određenim uslovima će moći i TSC. Nikako nije lako, ali vredi pokušati...Sezona je svugde na početku, niko nije savršeno uigran.
(повратак отписаних, 24. jul 2023 13:03)

Jos da Braga igra u Ping Pong ligi gde bi im kraj bio. Valjda se sad nece sklanjati.

Tor

pre 10 meseci

gle ove male podmukle crno bele sto pisu komentare umesto da podrze TSC , to je slika i prilika nase drzave , kompleksi su neizlecivi
(dushaaan, 24. jul 2023 13:08)

Zasto bi podrzali ijedan nas tim? Ako se Partizan svuda saplice od strane svojih sunarodnika i naziva timom koji nije iz Srbije, ako ti nikada nisi podrzavao Partizan, zasto bih ja podrzavao ijedan drugi tim ikada? Ajde uzivjate u sad i vise nikada kvalifikacijama za evropu, znam da se nadas da ce moci drugi timovi da nadomeste Partizan ali je to toliko naivno da nemam reci. Gledaj i uzivaj. A takodje se nadam da mi necemo proci u tu ligu konferencija i da ce nas izbaciti u poslednji rang takmicenja u Srbiji

Ivan kg

pre 10 meseci

Koliko je jak TSC videce se u Evropi, znamo kako su oni i Cukaricki bili drugi i treci, sve zbig zelje jednog coveka kome je malo da Partizan bude srugi, nego mora da bude cetvrti. Da bude bas ponizen.

paradox

pre 10 meseci

Kabic presao u Zvezdu umesto da ga Vojvodina ne pusti ni za zivu glavu! To nije normalno niti ce ikad biti!
(keli kej, 24. jul 2023 08:29)

Da da.
Everton ni za živu glavu nije trebalo da pusti Runija u Mančester UTD,
jer to, po Vama, nije normalno.
(ta `ajte molim Vas, 24. jul 2023 09:56)

Jel to majke ti poredis zvezdu sa Mancesterom?hahahahaahahahahahaahahahha

krlo bot

pre 10 meseci

Nece niko bod 1 jedini osvojiti,ovi madjari ce u 2 utakmice sa bragom orimiti oreko 10 golova zivi bili pa videli,a u grpi liga evrope ce dobiti 30 golova u tih 6 utakmica

keli kej

pre 10 meseci

U ovoj fazi svake godine shvatamo koliko nam je los fudbal i los sistem. Decenijama se od strane drzave forsiraju samo dva kluba, sad samo jedan, svi ostali su skrajnuti na samo dno i onda kad treba Evropa onda su svi boranija. Kabic presao u Zvezdu umesto da ga Vojvodina ne pusti ni za zivu glavu! To nije normalno niti ce ikad biti!

nenad

pre 10 meseci

Sada ce da se skupljaju bodovi za Zvezdu za naredne sezone u ukupnom zbiru 0 od tsc i cukarickog ...Partizan bi otkinu neki ovi nece niti jedan ..likovali ste ..uzivacete ..srbija pada na 18 mesto

ja

pre 10 meseci

Ponizili bi ga ovi rivali pa se namerno sakrili na 4. mesto možda?
(Dusanovo carstvo!, 24. jul 2023 09:31)

Taj na 4. mestu je docekao prolece u Evropi za razliku od nekih izvikanih. Taman ce da skupe bodove da padnemo na 16 mesto.

ja

pre 10 meseci

Pa partizan bi rendžersi, marsej i ovi razmontirali na deliće. TSC će barem da pokaže zube!
(Dusanovo carstvo!, 24. jul 2023 09:29)

Nije ovo ping pong liga druze, smanji dozivljaj.

Ivan kg

pre 10 meseci

Auu kakvo lupetanje! Pa, znas li ti da su i TSC i Cuka sigurni ucesnici grupnih faza, alo, znaci sigurni ucesnici, a za to se po automatizmu dobijaju bodovi, cak i da izgube svih 6 utakmica, dobice bodove za koeficijent, kao ucesnici grupne faze. Koliko ce dobiti zavisi koje takmicenje ce da igraju, ali sigurno nije nula kako ti kazes.
I samo me zanima; da li te je sad bar malo sramota.
(nostalgija, 24. jul 2023 12:27)

A zasto da ga bude sramota? Pa taj Cukaricki i TSC nisu doprineli nista za ovaj koeficijent, vec su sticajem "okolnosti" bili drugi i treci na tabeli i igrace grupe evropskih takmicenja. A nacin na koji si ti objasnio da ce doneti bodove ova dva kluba, tako je bodove mogao da donese i Seljak iz Malih Pcelica. Znaci drugi ti obezbedi ulazak u grupe, ti sve izgubis, ali doneses bodove jer si igrao grupnu fazu, pa stvarno, svaka im cast.

Ivan kg

pre 10 meseci

Proleće u beton ligi Evrope je u rangu, kao kada bi prvak Srpske lige, prozivao 10 tim u Super ligi kako su eto oni šampioni.
(Ajgor, 24. jul 2023 11:06)

Sram da te bude. Partizan je ipak, kakav god da je, ostavio iza sebe predstavnika Nemacke, pa i Ceske.

Ivan kg

pre 10 meseci

Sta je to Mancester osvojio a da Zvezda nije ? Svakako je Zvezda veci klub od na primer Arsenala, PSZ i ostalih malih klubova drugog etalona velicine. Pa onda ide treci cetvrti i peti nivo bitnosti i onda VI koji cekate 40 godina na pobedu u LS pa onda jos jedan nivo bitnosti ispod vas a to su zonski i ostali klubovi amaterskog ranga.
(prti, 24. jul 2023 12:18)

I ovaj komentar dobi 8 pluseva i nijedan minus, stanje svesti navijaca Zvezde. Poredis Mancester i Zvezdu, pa je l' tebi dobro, jos kazes da je Zvezda vevi klub od Arsenala. A ovo tek poredjenje Partizana sa zonskim klubovima, mislim stvarno, hajde da se peica jezikom argumenata, a ne vredjanja. Razlika izmedju Zvezde i Partizana je bukvalno jedna utakmica, koju je Zvezdana dobila na srecu penalima, a Partuzan izgubio a bio bolji. I da, koliko smarate sa ovim potvrdjivanjem da "nisam robot", bukvalno mi tek iz 20- og puta prihvati.

plej of

pre 10 meseci

Želim mnogo sreće TSC-u i Čukaričkom u sakupljanju bodova za nacionalni UEFA koeficijent. Siguran sam da će biti veoma uspešni:) Nisi oni slučajno u vrhu domaće lige koja je inače na 11 mestu u Evropi. Imaju priliku da potvrde visok kvalitet.

Dusanovo carstvo!

pre 10 meseci

Sad će kad puknu Pantić da likuje kako eto ostali srpski klubovi nisu zaradili bod u Evropi...


Pa partizan bi rendžersi, marsej i ovi razmontirali na deliće. TSC će barem da pokaže zube!

Dusanovo carstvo!

pre 10 meseci

Koliko je jak TSC videce se u Evropi, znamo kako su oni i Cukaricki bili drugi i treci, sve zbig zelje jednog coveka kome je malo da Partizan bude srugi, nego mora da bude cetvrti. Da bude bas ponizen.
(Ivan kg, 24. jul 2023 08:45)

Ponizili bi ga ovi rivali pa se namerno sakrili na 4. mesto možda?

NijeBitno

pre 10 meseci

Sad će se pokazati kakva nam je liga(mada to već znamo) ,daj Bože da jedan klub udje u jesenji deo Evrope,a i da udje,to bi bilo to. Sve najbolje im želim inače.

ta `ajte molim Vas

pre 10 meseci

Kabic presao u Zvezdu umesto da ga Vojvodina ne pusti ni za zivu glavu! To nije normalno niti ce ikad biti!
(keli kej, 24. jul 2023 08:29)

Da da.
Everton ni za živu glavu nije trebalo da pusti Runija u Mančester UTD,
jer to, po Vama, nije normalno.

....

pre 10 meseci

"'Sta je to Mancester osvojio a da Zvezda nije ? Svakako je Zvezda veci klub od na primer Arsenala, PSZ i ostalih malih klubova drugog etalona velicine.""


Vic godine hahahahahahaaaaaa...kako je vama dobro.

Pudletina u umaku Zeljkove svršotine

pre 10 meseci

Prelazi Braga preko Bačke Topole kao plitak potok. A tek kad TSC ode u grupu LE, ima da budu kanta za punjenje kupusa

Tor

pre 10 meseci

gle ove male podmukle crno bele sto pisu komentare umesto da podrze TSC , to je slika i prilika nase drzave , kompleksi su neizlecivi
(dushaaan, 24. jul 2023 13:08)

Zasto bi podrzali ijedan nas tim? Ako se Partizan svuda saplice od strane svojih sunarodnika i naziva timom koji nije iz Srbije, ako ti nikada nisi podrzavao Partizan, zasto bih ja podrzavao ijedan drugi tim ikada? Ajde uzivjate u sad i vise nikada kvalifikacijama za evropu, znam da se nadas da ce moci drugi timovi da nadomeste Partizan ali je to toliko naivno da nemam reci. Gledaj i uzivaj. A takodje se nadam da mi necemo proci u tu ligu konferencija i da ce nas izbaciti u poslednji rang takmicenja u Srbiji

haha

pre 10 meseci

 а Звезда у фудбалу јесте један од највећих клубова Европе по сваком могућем критеријуму и један од два највећа у целој источној Европи!
(veliki strumf, 24. jul 2023 14:16)


Jos jedan dobar vic. Po toj logici Notingem forest je veci klub od Arsenala?! Kako ce te da tresnete od zemlju, opet ce biti sestarde u rupi.

prti

pre 10 meseci

Kabic presao u Zvezdu umesto da ga Vojvodina ne pusti ni za zivu glavu! To nije normalno niti ce ikad biti!
(keli kej, 24. jul 2023 08:29)

Da da.
Everton ni za živu glavu nije trebalo da pusti Runija u Mančester UTD,
jer to, po Vama, nije normalno.
(ta `ajte molim Vas, 24. jul 2023 09:56)

Jel to majke ti poredis zvezdu sa Mancesterom?hahahahaahahahahahaahahahha

Sta je to Mancester osvojio a da Zvezda nije ? Svakako je Zvezda veci klub od na primer Arsenala, PSZ i ostalih malih klubova drugog etalona velicine. Pa onda ide treci cetvrti i peti nivo bitnosti i onda VI koji cekate 40 godina na pobedu u LS pa onda jos jedan nivo bitnosti ispod vas a to su zonski i ostali klubovi amaterskog ranga.

Ajgor

pre 10 meseci

Ponizili bi ga ovi rivali pa se namerno sakrili na 4. mesto možda?
(Dusanovo carstvo!, 24. jul 2023 09:31)

Taj na 4. mestu je docekao prolece u Evropi za razliku od nekih izvikanih. Taman ce da skupe bodove da padnemo na 16 mesto.
(ja, 24. jul 2023 10:04)

Proleće u beton ligi Evrope je u rangu, kao kada bi prvak Srpske lige, prozivao 10 tim u Super ligi kako su eto oni šampioni.

Banic

pre 10 meseci

(paradox, 24. jul 2023 12:04)
Naravno, evropski sampion se poredi sa evropskim, vi recimo mozete da se poredite sa Aktobeom ili Nefciem. Uostalom sta ces ti ovde na komentarima za ligu sampiona, idi tamo gde tvoj tim ceka rivala u kvalifikacionom turniru luna parka Pozarevac.

ja

pre 10 meseci

Nije razlika jedna utakmica jer Partizan osim tog finala nema nista a Zvezda pored 91. ima jos 3 polufinala Kes, finale Kupa Uefa, polufinale Kupa kupova, polufinale Ksg, mnogo više domacih trofeja, navijaca, velikih igrača, veci stadion...
(mario, 24. jul 2023 13:39)


I deceniju ne igranja u Evropi, sto je skoro bilo. Prosle sezone poslednja u grupi bila,a Partizan prezimio.

paradox

pre 10 meseci

Kabic presao u Zvezdu umesto da ga Vojvodina ne pusti ni za zivu glavu! To nije normalno niti ce ikad biti!
(keli kej, 24. jul 2023 08:29)

Da da.
Everton ni za živu glavu nije trebalo da pusti Runija u Mančester UTD,
jer to, po Vama, nije normalno.
(ta `ajte molim Vas, 24. jul 2023 09:56)

Jel to majke ti poredis zvezdu sa Mancesterom?hahahahaahahahahahaahahahha

Sta je to Mancester osvojio a da Zvezda nije ? Svakako je Zvezda veci klub od na primer Arsenala, PSZ i ostalih malih klubova drugog etalona velicine. Pa onda ide treci cetvrti i peti nivo bitnosti i onda VI koji cekate 40 godina na pobedu u LS pa onda jos jedan nivo bitnosti ispod vas a to su zonski i ostali klubovi amaterskog ranga.
(prti, 24. jul 2023 12:18)

Hahahahahahahahahahahahahahahaha

Slavko Komar

pre 10 meseci

Tako je kako je mi boljeg kluba posle Zvezde nemamo od TSCa i Čuke. Partizan se raspada i prošao bi još gore. Partizanova realnost je sada Azerbejdzan a TSC i Čuka nek stiču iskustvo sa Portugalcima i ostalim kremom evropskog fudbala!
(Dragan - Sava, 24. jul 2023 14:57)

Taj Partizan prezimio u Evropi, a velikan koji je veci od Arsenala nije. Toliko o vama.

ko je ovde lud

pre 10 meseci

"...jer njegova nova TSC Arena u Bačkoj Topoli ne ispunjava norme UEFA za ovu rundu takmičenja". A stadion toliko hvaljen? Čemu gradnja novog stadiona koji ne ispunjava norme čak ni za kvalifikacije?

nostalgija

pre 10 meseci

Sada ce da se skupljaju bodovi za Zvezdu za naredne sezone u ukupnom zbiru 0 od tsc i cukarickog ...Partizan bi otkinu neki ovi nece niti jedan ..likovali ste ..uzivacete ..srbija pada na 18 mesto
(nenad, 24. jul 2023 09:32)

Auu kakvo lupetanje! Pa, znas li ti da su i TSC i Cuka sigurni ucesnici grupnih faza, alo, znaci sigurni ucesnici, a za to se po automatizmu dobijaju bodovi, cak i da izgube svih 6 utakmica, dobice bodove za koeficijent, kao ucesnici grupne faze. Koliko ce dobiti zavisi koje takmicenje ce da igraju, ali sigurno nije nula kako ti kazes.
I samo me zanima; da li te je sad bar malo sramota.

paradox

pre 10 meseci

(paradox, 24. jul 2023 12:04)
Naravno, evropski sampion se poredi sa evropskim, vi recimo mozete da se poredite sa Aktobeom ili Nefciem. Uostalom sta ces ti ovde na komentarima za ligu sampiona, idi tamo gde tvoj tim ceka rivala u kvalifikacionom turniru luna parka Pozarevac.
(Banic, 24. jul 2023 12:35)

Ako mislis na Partizan gresis, navijac sam Vose. U pravu si, samo zvezda se gura svi u talu ceo fss aj zdravo

....

pre 10 meseci

Jel to majke ti poredis zvezdu sa Mancesterom?hahahahaahahahahahaahahahha
(paradox, 24. jul 2023 12:04)

Pa za nasu ligu i jeste.
(Centurion, 24. jul 2023 12:29)

Pre ce biti Juventus po namestanju.

dushaaan

pre 10 meseci

gle ove male podmukle crno bele sto pisu komentare umesto da podrze TSC , to je slika i prilika nase drzave , kompleksi su neizlecivi

ja

pre 10 meseci

gle ove male podmukle crno bele sto pisu komentare umesto da podrze TSC , to je slika i prilika nase drzave , kompleksi su neizlecivi
(dushaaan, 24. jul 2023 13:08)

Naravno da necemo vase filijale podrzati. Ne brini, sledece godine cemo imati 3 mesta u Evropi.

miki

pre 10 meseci

Moraju da prodju da se potvrde kao drugoplasirani, drugi si samo zato sto je Partizan urnisam u bilo kojoj prethodnoj sezoni sa Asanom Sumom Sadikom zdjelarom razbilo bi bragu

komentator

pre 10 meseci

Svejedno koga izvuku, ispadaju sigurno, jedino protiv Rendžersa ili Brage možda manje bruke oko primljenih golova! Nego, nije mi jasno, zašto nova TSC arena ne ispunjava uslove? Zašto gradiš novi, savremeni stadion na kome ne možeš da igraš evropske utakmice? Da li to znači i da ostali stadioni koji se grade u Srbiji ne ispunjavaju UEFA norme?

Hogar

pre 10 meseci

Sad će se pokazati kakva nam je liga(mada to već znamo) ,daj Bože da jedan klub udje u jesenji deo Evrope,a i da udje,to bi bilo to. Sve najbolje im želim inače.
(NijeBitno, 24. jul 2023 09:42)
Idu tri naša tima, gegula

Tuti frutti

pre 10 meseci

Naravno, evropski sampion se poredi sa evropskim, vi recimo mozete da se poredite sa Aktobeom ili Nefciem. Uostalom sta ces ti ovde na komentarima za ligu sampiona, idi tamo gde tvoj tim ceka rivala u kvalifikacionom turniru luna parka Pozarevac.
(Banic, 24. jul 2023 12:35)

Kako da najjača Zvezda posle Barija (reče Terzinjo) nije prošle sezone ni taj turnir luna parka Požarevac igrala,mmm???

nostalgija

pre 10 meseci

@ nostalgićaru- kakvi se to bodovi za nacionalni koeficijent dobijaju kada ispadnes iz kvalifikacija za "viši" rang i završiš u "nižem",bez pobede ili makar nerešene utakmice u kvalifikacijama??? Ne lupetaj
(Maka, 24. jul 2023 12:59)

Opet se blamiras. Da, i u tom slucaju se dodeljuju bodovi za ucesce u grupnoj fazi. Razlika je u tome sto u EL i LK moraju da se odbrane bodovi da bi mogli da se osvoje dodatni. Ali, sve i da se izgube sve utakmice u grupi, ti bodovi za igranje grupne faze su sigurni i bice dodeljeni.

veliki strumf

pre 10 meseci

I ovaj komentar dobi 8 pluseva i nijedan minus, stanje svesti navijaca Zvezde. Poredis Mancester i Zvezdu, pa je l' tebi dobro, jos kazes da je Zvezda vevi klub od Arsenala. A ovo tek poredjenje Partizana sa zonskim klubovima, mislim stvarno, hajde da se peica jezikom argumenata, a ne vredjanja. Razlika izmedju Zvezde i Partizana je bukvalno jedna utakmica, koju je Zvezdana dobila na srecu penalima, a Partuzan izgubio a bio bolji. I da, koliko smarate sa ovim potvrdjivanjem da "nisam robot", bukvalno mi tek iz 20- og puta prihvati.
(Ivan kg, 24. jul 2023 12:57) Па Звезда је шампион Европе и света, а Арсенал то никад није био! По ком су то онда критеријуму они већи?! Ви гробари имате чудан осећај за величину. Нпр. кажете да сте ви у кошарци највећи клуб на Балкану?! По ком то критеријуму? Ви чак нисте највећи клуб ни у бившој Југи - Југопластика има 3, Цибона 2 титуле првака Европе, а и Босна има једни. А мало шире ако погледамо - Панатинаикос има 6 титула првака Европе и 39 титула шампиона Грчке, а Олимпијакос има 3 Евролиге! И ви се нешто дувате нин стоп, а Звезда у фудбалу јесте један од највећих клубова Европе по сваком могућем критеријуму и један од два највећа у целој источној Европи!

Markos

pre 10 meseci

U premijer ligi kada mali tim dogura do zavrsnice FA kkupa ili kao Lester osvoji ligi svi se raduju,bez obzira sto znaju da ce Lester ispasti odma u grupi ili taj mali klub ako ode u Evropu da ce odma ispasti.Kod nas kada neko pomrsi racune Zvezdi ili Partizanu,odma krece pljuvacina "ma ovi ima da ispadnu odma,pojma nemaju" .Stvarno imamo podanicki mentalitet,nikada nam nece biti bolje,nikada,zapamtite sta vam kazem

Milan

pre 10 meseci

Ne zanima nas šta bi uradio Partizan,Radnički ili Javor, ovo nije vest o njima, ovo je istorijski momenat za TSC i poštujte to. Braga jeste favorit, ali sam mišljenja da može da se igra s njima. Verujem da bi i TSC mogao imati svoje šanse.

Maka

pre 10 meseci

@ nostalgićaru- kakvi se to bodovi za nacionalni koeficijent dobijaju kada ispadnes iz kvalifikacija za "viši" rang i završiš u "nižem",bez pobede ili makar nerešene utakmice u kvalifikacijama??? Ne lupetaj

....

pre 10 meseci

Ako je Zvezda mogla da se nosi sa Bragom, pod određenim uslovima će moći i TSC. Nikako nije lako, ali vredi pokušati...Sezona je svugde na početku, niko nije savršeno uigran.
(повратак отписаних, 24. jul 2023 13:03)

Jos da Braga igra u Ping Pong ligi gde bi im kraj bio. Valjda se sad nece sklanjati.

fan

pre 10 meseci

Svejedno koga izvuku, ispadaju sigurno, jedino protiv Rendžersa ili Brage možda manje bruke oko primljenih golova! Nego, nije mi jasno, zašto nova TSC arena ne ispunjava uslove? Zašto gradiš novi, savremeni stadion na kome ne možeš da igraš evropske utakmice? Da li to znači i da ostali stadioni koji se grade u Srbiji ne ispunjavaju UEFA norme?
(komentator, 24. jul 2023 08:20)


Ima 4000 sedišta a mora minimum 8000. Stadioni u Leskovcu, Loznici i Zaječaru ispunjavaju sve uslove. Ovaj u Bačkoj Topoli može samo za Ligu Konferencija jer je za nju UEFA smanjila kriterijume. Verovatno se u BT nisu ni nadali da će nekad biti 1-2. na tabeli a BT je malo mestoa pa im i ne treba više.

Vranjevcan

pre 10 meseci

U Backoj Topoli nisu ni sanjali da ce propasti institucija zvana FK Partizan,pa zato nisu ni pravili veci stadion.
Napravili su lep mali stadion na kojem ima struje.

повратак отписаних

pre 10 meseci

Ako je Zvezda mogla da se nosi sa Bragom, pod određenim uslovima će moći i TSC. Nikako nije lako, ali vredi pokušati...Sezona je svugde na početku, niko nije savršeno uigran.

....

pre 10 meseci

gle ove male podmukle crno bele sto pisu komentare umesto da podrze TSC , to je slika i prilika nase drzave , kompleksi su neizlecivi
(dushaaan, 24. jul 2023 13:08)

Cuj ovoga sto mrzi Partizan iz dna duse, toliko da bi navijao za hrvstski klub kad bi igrali sa njima. Samo sejete mrznju.

srdjan

pre 10 meseci

I ovaj komentar dobi 8 pluseva i nijedan minus, stanje svesti navijaca Zvezde. Poredis Mancester i Zvezdu, pa je l' tebi dobro, jos kazes da je Zvezda vevi klub od Arsenala. A ovo tek poredjenje Partizana sa zonskim klubovima, mislim stvarno, hajde da se peica jezikom argumenata, a ne vredjanja. Razlika izmedju Zvezde i Partizana je bukvalno jedna utakmica, koju je Zvezdana dobila na srecu penalima, a Partuzan izgubio a bio bolji. I da, koliko smarate sa ovim potvrdjivanjem da "nisam robot", bukvalno mi tek iz 20- og puta prihvati.
(Ivan kg, 24. jul 2023 12:57) bas udarilo sunce u Kg u glavu! Sine zadnji put kada ste pobijedili u LS mozda ti ni tata nije bio rodjen! Kakav Partizan i fubal o cemu to pricas? Nadam se da ne pricas tako javno, nego samo ovdje ostavis komentar. Moj ti je savjet da nastavis samo ovako anonimno inace ljudi ce ti smijati!

Dragan - Sava

pre 10 meseci

Nece niko bod 1 jedini osvojiti,ovi madjari ce u 2 utakmice sa bragom orimiti oreko 10 golova zivi bili pa videli,a u grpi liga evrope ce dobiti 30 golova u tih 6 utakmica
(krlo bot, 24. jul 2023 12:38)

Tako je kako je mi boljeg kluba posle Zvezde nemamo od TSCa i Čuke. Partizan se raspada i prošao bi još gore. Partizanova realnost je sada Azerbejdzan a TSC i Čuka nek stiču iskustvo sa Portugalcima i ostalim kremom evropskog fudbala!

neko

pre 10 meseci

Ko god da im zapadne jedino bi im bilo top da igraju prvu u gostima. To prezive sa nekim minimalnim porazom ili x i da se nadaju cudu na JNA kad budu igrali, a bice sigurno publike.

Centurion

pre 10 meseci

Jel to majke ti poredis zvezdu sa Mancesterom?hahahahaahahahahahaahahahha
(paradox, 24. jul 2023 12:04)

Pa za nasu ligu i jeste.

Balkan ekspres

pre 10 meseci

Primetio sam da sa rastom temperature raste i broj glupih komentara. Svako danas ima potrebu da komentariše bez elementarnog znanja o temi koja komentariše. Užas.

Dragan - Sava

pre 10 meseci

Jos jedan dobar vic. Po toj logici Notingem forest je veci klub od Arsenala?! Kako ce te da tresnete od zemlju, opet ce biti sestarde u rupi.
(haha, 24. jul 2023 14:25)

Sve je bolje od praznog JNA lavora! Mi ne ostavljamo klub kad mu kola krenu nizbrdo kao vi!!

mario

pre 10 meseci

I ovaj komentar dobi 8 pluseva i nijedan minus, stanje svesti navijaca Zvezde. Poredis Mancester i Zvezdu, pa je l' tebi dobro, jos kazes da je Zvezda vevi klub od Arsenala. A ovo tek poredjenje Partizana sa zonskim klubovima, mislim stvarno, hajde da se peica jezikom argumenata, a ne vredjanja. Razlika izmedju Zvezde i Partizana je bukvalno jedna utakmica, koju je Zvezdana dobila na srecu penalima, a Partuzan izgubio a bio bolji. I da, koliko smarate sa ovim potvrdjivanjem da "nisam robot", bukvalno mi tek iz 20- og puta prihvati.
(Ivan kg, 24. jul 2023 12:57)

Nije razlika jedna utakmica jer Partizan osim tog finala nema nista a Zvezda pored 91. ima jos 3 polufinala Kes, finale Kupa Uefa, polufinale Kupa kupova, polufinale Ksg, mnogo više domacih trofeja, navijaca, velikih igrača, veci stadion...

Boka

pre 10 meseci

Kabic presao u Zvezdu umesto da ga Vojvodina ne pusti ni za zivu glavu! To nije normalno niti ce ikad biti!
(keli kej, 24. jul 2023 08:29)

Da da.
Everton ni za živu glavu nije trebalo da pusti Runija u Mančester UTD,
jer to, po Vama, nije normalno.
(ta `ajte molim Vas, 24. jul 2023 09:56)

Jel to majke ti poredis zvezdu sa Mancesterom?hahahahaahahahahahaahahahha
(paradox, 24. jul 2023 12:04)

Poredi odnos manjeg i većeg kluba iz iste zemlje, te shodno tome, jedino nelogično bi bilo da si ti to razumeo, ili da je Kabić prešao u Partizan. Naprimer.

online

pre 10 meseci

Vidim ljudi ovde lupaju gluposti o licenci koja ne iapunjava uslive za stadion. Mora da znate da tsu uslovi toliko strogi za stadione u ligi sampiona da retko koji novi stadion to ispinjaava,pogotovu ako ga pravi “mali”klub iz zemlje. Moze da bude najmoderniji na svetu,kao sto injeste stadion u topoli, ali mora da prima minimum 20.000 ljudi da bi dobio licencu!! Dakle mnogo malih klubova u evropi gradi stadione najmodernije ali ne zele da prave atadion od 300.000.000 eura da im zatreba jednom ,dvaput u 20 godina!! Neka to veze sa “poslovanjem” u srbiji. U madjarskoj je izgradjeno 20 stadiona i akademija najmodernijih,a na 3 moze da se igra grupa lige sampiona.

realno

pre 10 meseci

Svejedno koga izvuku, ispadaju sigurno, jedino protiv Rendžersa ili Brage možda manje bruke oko primljenih golova! Nego, nije mi jasno, zašto nova TSC arena ne ispunjava uslove? Zašto gradiš novi, savremeni stadion na kome ne možeš da igraš evropske utakmice? Da li to znači i da ostali stadioni koji se grade u Srbiji ne ispunjavaju UEFA norme?
(komentator, 24. jul 2023 08:20

Na zavrsice to predsednik, bez brige on brine za svakog od nas.

TSC

pre 10 meseci

Nece niko bod 1 jedini osvojiti,ovi madjari ce u 2 utakmice sa bragom orimiti oreko 10 golova zivi bili pa videli,a u grpi liga evrope ce dobiti 30 golova u tih 6 utakmica
(krlo bot, 24. jul 2023 12:38)

Neće, izgubiće obe utakmice, ali se neće baš obrukati.

A sve zavisi od žreba, mogu biti ovakve grupe

LŠ NAJTEŽA

City
Real
Zvezda
Union Berlin

LŠ NAJLAKŠA

FEYENOORD
PORTO
ZVEZDA
YOUNG BOYS

LE NAJTEŽA

LIVERPOOL
REAL BETIS
FREIBURG
TSC

LE NAJLAKŠA

ATALANTA
OLYMPIACOS
SHERIFF
TSC

LK NAJTEŽA

EINTRACHT
ASTON VILLA
BEŠIKTAŠ
CUKARICKI

LK NAJLAKSA

DYNAMO KIJEV
CLUJ
DJUGORDEN
CUKARICKI

...

pre 10 meseci

Ne razumem, moderan stadion po svim uefa standardima, a ipak će igrati na jna?
(Objektivan, 24. jul 2023 11:22

Stadion u Bačkoj Topoli ima nedovoljan kapacitet za LŠ

Aco

pre 10 meseci

"Ne razumem, moderan stadion po svim uefa standardima, a ipak će igrati na jna?

Zbog mesta za publiku jna ima vise mesta
(Aki, 24. jul 2023 11:48) # Link komentara"

Kakav apsurd! JNA ima dovoljno mesta, a ne treba im.

Dare_cz

pre 10 meseci

Srecno Tsc.Samo borba pa sta bude.Vec ste napravili veliki uspeh sto ste zavrsili drugi u ligi i samim tim najmanje grupna faza lige konferencije

Dragan - Sava

pre 10 meseci

Najveća šteta što TSC neće igrati na svom stadionu. A JNA i igranje u Beogradu je najveća greška. Da su izabrali jedan od 3 novoizgradjena stadiona u unutrašnjosti imali bi prelepu podršku od 8500 gledalaca. Fudbalska fešta bi bila a TSC moze da raste i uči u dvomeču sa Bragom pošto je grupa LE već obezbedjena. Na JNA će nazalost biti par stotina ljudi.

mr.wolf

pre 10 meseci

Nije razlika jedna utakmica jer Partizan osim tog finala nema nista a Zvezda pored 91. ima jos 3 polufinala Kes, finale Kupa Uefa, polufinale Kupa kupova, polufinale Ksg, mnogo više domacih trofeja, navijaca, velikih igrača, veci stadion...
(mario, 24. jul 2023 13:39)


I deceniju ne igranja u Evropi, sto je skoro bilo. Prosle sezone poslednja u grupi bila,a Partizan prezimio.
(ja, 24. jul 2023 14:11)

I Real 30god nije osvojio KES/LS pa to ne znaci da nije najveci.

A to sto je Partizan prezimio, u takmicenju koji je rang nizi odakle je Zvezda ispala, keste samo ili trolovanje, ili tesko poremecena logika.

Evo, Partizan je prezimio, a jadni Atletiko je bio zadnji u grupi i nije prezimio. Partizan najveci !

Arthur Dent

pre 10 meseci

@objektivan 3 UEFA zvezdice ima TSC Arena. Za poslednju rundu kvalifikacija mora 4 da ima. Mislim da im je glavni problem za tu cetvrtu zvezdicu bio mali broj mesta. Steta, ali barem ce jednu utakmicu igrati u B. Topoli.

Aco

pre 10 meseci

"Ne razumem, moderan stadion po svim uefa standardima, a ipak će igrati na jna?

Zbog mesta za publiku jna ima vise mesta
(Aki, 24. jul 2023 11:48) # Link komentara"

Kakav apsurd! JNA ima dovoljno mesta, a ne treba im.

Perce

pre 10 meseci

Нека прича ко шта хоће о српском фудбалу и српској лиги, чињеница је да су Звезда и Партизан оставили дубок траг и у великој и малој Југославији и у Србији. Колико год их неподносили та два клуба одувек су позната у фудбалском свету. деценијама играју у евро текмичењима, некада више, некада мање успешно али гурају. доносе бодове Србији и ружно је то омаловажавање не само Звезде и Партизана, већ било ког нашег клуба који игра квалификације у европским такмичењима. Није важно ко се где такмичи, важно је да играју. Ако буду константни као Звезда и Партизан стећи ће више искуства и временом ће бити бољи него сада на почетку. Зато свим нашим клубовима желим пуно среће и успеха у квалификацијама. Само напред.

Halo Bing...

pre 10 meseci

TSC arena ispunjava sve standarde osim broja gledalaca, što je i logično da neće praviti stadion od 20000 mesta u Bačkoj Topoli...

veliki strumf

pre 10 meseci

Primetio sam da sa rastom temperature raste i broj glupih komentara. Svako danas ima potrebu da komentariše bez elementarnog znanja o temi koja komentariše. Užas.
(Balkan ekspres, 24. jul 2023 13:13) Ма са растом друштвених мрежа. Са растом температуре расте број глупости, кад пада киша ничу глупи коментари, кад мрзне - мрзне и њима памет… У свим временским условима коментари су подједнако глупи. Што се Браге тиче, изузетно јак а неатрактиван противник. Срећно ТСЦ!

ja

pre 10 meseci

Na zavrsice to predsednik, bez brige on brine za svakog od nas.
(realno, 24. jul 2023 13:54)


Izmedju ostalih i za Mirotica, ako mu neko preti zasto nece da igra za Partizan a prethodno se sve dogovorio sa Ostojom.

Dragan

pre 10 meseci

Da jednom za sva vremena rascistimo. TSC Arena ima 4500 mesta, Kategorija 3, sve ostalo osim kapaciteta ima bolje od svih stadiona u Srbiji, jedino ce stadion koji gradi drzava biti bolji i moderniji od TSC arene i bice kategorije 5,da ima 8000 mesta bila bi kategorija 4 tek sa znatno vecim brojem mesta bi imala UEFA kategoriju 5 samo to fali. Backa Topola ima 14000 stanovnika a opstina nepunih 30000 za koga da gradi veci stadion. Prvu utakmicu protiv Brage ce igrati kao domacin kod kuce 15.98.2023. u Backoj Topoli. Sigurno ce igrati barem grupnu fazu LE a da li ce igrati u Backoj Topoli videcemo ali verujem da ce predsednik TSC-a uspeti sa Ceferinom da dogovori. Svakako navijamo za TSC, Vosu, Partizan, Cuku i Zvezdu. Najvise se uzdamo u dva nasa najveca kluba i siguran sam da ce mnogo bodova ove godine sa osvoje a nadamo se da ce i preostala tri kluba da osvoje barem 10-ak bodova u utakmicama i steknu veliko iskustvo ovih pet klubova ce sigurno u narednim godinama da nas pretstavljaju u evropskim takmicenja, najbolji, najorganizovaniji klubovi kod nas uz Vozdovac. Srecno TSC-u i svima ostalima.

Dragan

pre 10 meseci

Da jednom za sva vremena rascistimo. TSC Arena ima 4500 mesta, Kategorija 3, sve ostalo osim kapaciteta ima bolje od svih stadiona u Srbiji, jedino ce stadion koji gradi drzava biti bolji i moderniji od TSC arene i bice kategorije 5,da ima 8000 mesta bila bi kategorija 4 tek sa znatno vecim brojem mesta bi imala UEFA kategoriju 5 samo to fali. Backa Topola ima 14000 stanovnika a opstina nepunih 30000 za koga da gradi veci stadion. Prvu utakmicu protiv Brage ce igrati kao domacin kod kuce 15.98.2023. u Backoj Topoli. Sigurno ce igrati barem grupnu fazu LE a da li ce igrati u Backoj Topoli videcemo ali verujem da ce predsednik TSC-a uspeti sa Ceferinom da dogovori. Svakako navijamo za TSC, Vosu, Partizan, Cuku i Zvezdu. Najvise se uzdamo u dva nasa najveca kluba i siguran sam da ce mnogo bodova ove godine sa osvoje a nadamo se da ce i preostala tri kluba da osvoje barem 10-ak bodova u utakmicama i steknu veliko iskustvo ovih pet klubova ce sigurno u narednim godinama da nas pretstavljaju u evropskim takmicenja, najbolji, najorganizovaniji klubovi kod nas uz Vozdovac. Srecno TSC-u i svima ostalima.