58

Sreda, 19.07.2023.

17:35

"Novak nije blistao, Alkaras još nije nivo velike četvorke"

Ginter Bresnik, iskusni austrijski trener, smatra da je rano porediti Karlosa Alkarasa sa igračima velike četvorke.

Autor: Z.K.  |  Izvor: B92

"Novak nije blistao, Alkaras još nije nivo velike èetvorke" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

58 Komentari

Sortiraj po:

Lillian

pre 2 godine

A, jeste našli nekakvog beznačajnog trenera da govori o Alcarazu... sam Đoković je govorio o njemu u odnosu na Nadala, Federera i sebe, ali ovaj je Bresnik autoritet u tenisu nula i ima valjda zato pravo lupetati.

chica

pre 2 godine

Koliko su odvratni ovi drugosrbijanci koji pljuju Novaka. Kolika količina mržnje. Novak je skoro dyplo stariji od njega i igraju ravnopravno. Pa samo to je za poštovanje. Ajde, rančić na ledja, flašicu u ruke, kuče na povodac i marš na ptotest.

Sou Biznis

pre 2 godine

To što Alkaras ima samo 20g nije nužno nikakva prednost za njega. On će tek dostići svoj igrački vrhunac u godinama koje dolaze.

Inače, voleo bih da vidim šta bi bilo na RG-u da se momak nije povredio u trećem setu... nivo tenisa je tada bio daleko veći kod obojice.
(Mirko, 20. jul 2023 07:46)

Na kom RG se povredio i ko? Nisi ti dobar mec gledao, pobrkao si nesto...

Mirko

pre 2 godine

To što Alkaras ima samo 20g nije nužno nikakva prednost za njega. On će tek dostići svoj igrački vrhunac u godinama koje dolaze.

Inače, voleo bih da vidim šta bi bilo na RG-u da se momak nije povredio u trećem setu... nivo tenisa je tada bio daleko veći kod obojice.

Brana

pre 2 godine

Čij,još nije nivo velike četvorke?!E bre!Pa sonovac ima 2 pobede i 2 GS i vi ga već gurate u legende???Pa znate li vi koliko godina i unoja mora da prode i prolije sa bi zalicio na nekoga od njih?Olako se svasta pise...

Sanja

pre 2 godine

Jezivije mi je bilo da gledam izraze lica takozvane engleske "aristokratije" pune mrznje prema Novaka, zgrazanje na svaki njegovi osvojeni poen nego Novakovo ponasanje. To je bilo posledica na njihov neprikriveni animozitet prema njemu, akcija-reakcija sto nijedno ljudsko bice nije u stanju da podnese. Svako ima svoj prag tolerancije, pa i Novak. I zasto su svi savetovali Alkaraza kako da pobedi Novaka isto kao sto su savetovali Medvedeva da ga spreci u kreiranju istorije na US Openu, zamislite tada su cak i Rusa zavoleli. Zasto niko od te "svetske teniske elite" nije savetovao Novaka kako da pobedi Federera ili Nadala.
Samo Novak zna kako je sve ovo postigao, potpuno sam.

Max

pre 2 godine

Zar stvarno strucnjace ocekujes da neko sa 36 godina odigra na nivou kao da ima 22..23...25 god...Nole ima 3 finala GS ove godine... Dal je neko 2008 godine neko mogao da zamisli da Nole ovo uradi???? Voleli ga ili ne brojke govore sve... A Alkaraz ogroman potencijal koji uz pravilno usmeravanje moze jako puno da osvoji.... A koliko to zavisi od mnogo faktora....

Sasa

pre 2 godine

Majko mila, ova trojica igraju 15 godina na najvecem nivou, a ovaj balavac prosle godine osvojio prvi slem i neko uopste pomislja da ga uporedjuje sa njima, razvalio ga Djokovic pre mesec dana a sad mu poklonio pobedu na Vimbldonu

Top komentari sa slicnih vesti

pre 2 godine

Igras onoliko koliko ti protivnik dozvoli. Vrlo jednostavno. Protiv nekog se se mozes izivljavati, a protiv drugog muciti, uz isti sopstveni nivo igre.

dude

pre 2 godine

Ljudi Alkaraz je dostigao vec vrhunac sa 20 god. On vise nema sta da napreduje...bolje od ovoga ne moze.
(Boba, 19. jul 2023 21:14)

da. za očekivati je da će se sada predati drogi, alkoholu i lakim ženama. nema šta više da osvoji dete. kao da njega zanima osvajanje slemova u budućnosti. to je zanimalo samo noleta, nadala i rogera. alkaraz već planira da ode u penziju i bavi se uzgojem alpaka u na jugu španije i restauracijom srednjevekovnih goblena.

Neo@

pre 2 godine

Опет да поновим коментар од пре неки дан... Нека људи погледају финале 2019 са Федерером, па нека погледају последње са Алкаразом и видеће да Ноле није био ни на 50% онога што је играо пре 4 године.
Али како и сам рече, Бог негде дадне, негде узме, тако изједначи срећу. 2019 је Ноле са две спашене меч лопте имао среће, сам је то рекао, против Алкараза је заказао.
Господ пре или касније доведе у равнотежу све!

Vlada

pre 2 godine

Ovo nije neko preveliko iznenađenje, Novak je uvek imao problema sa igračima koji udaraju lopticu jače od njega, poput Wawrinke, Thiema i sad Alcarasa. Ako ga pobedi u Australiji, to je kraj za Novaka.

Ljubo

pre 2 godine

Koliko su imali Beker, Nadal… kad su uzimali slemove? 20 godina je nekome prajm, nekome je 25, a nekome 30.
Kaprijati je najbolja bila kao tinejdzerka, Edberg posle 25, Novak 30+…
(bez panike, 19. jul 2023 21:18) #

Šta lupaš,Novakov najbolji tenis je bio 2011 godine a tada je imao 24 godine,taj nivo tenisa nikada i niko neće dostići,to je bila milina za gledati.Ovo danas nije ni N od Novaka Đokovića.Servis bio odličan forhend i bekend paralele i dijagonale perfektne kao i ritern i kretanje,Ovo na ovom Vimbldonu je od prvoga kola bilo mučno za gledati isto kao i Roland Garos.Sve mu je bilo ispod prosečno za njegove standarde.Od servisa,riterna,bekenda,forhenda,kretanja a o pasivnosti i velikom broju grešaka da i ne pričam.On ili bi se 100% trebao posvetiti tenisu dok još igra ili da završi karijeru.

dude realno

pre 2 godine

naravno…sada slede opravdanja, zavere, droge, kolektivni zapad.
mali pobedio. tačka. biti jak i iskren u porazu je za 90% novakovih navijača nemoguća misija.
a to što će momak da odlepi rekorde nadala, federera i đokovića do svoje 30te godine, nije sporno…ako ostane zdrav.

my way

pre 2 godine

Одавно нисам прочитао бољу анализу. Новак је на нешто више од 70% онога што је био на свом врхунцу. И на том нивоу ситуација да у тајбрејку са 2 рутинска бекенда у мрежи изгуби (нећу ни да улазим плус у то да ли је опомена због наводног одуговлачења сервиса утицала на Новака) је нешто што може да му се деси једном у 100 мечева. Да се разумемо и против данашњег 36-годишњег Новака на његов плус лош дан потребан је огроман квалитет да би се дошло до победе и Алкараз га поседује. Но, далеко је то још од онога што је велика тројка играла на свом врхунцу. Оно што је Карлосов плус је то што ни он није на нивоу до којег има потенцијал да дође у будућности. Просто, време ће показати, али да би се уопште улазило у такво поређење он мора да надигра Новака у преосталим годинама Нолетове каријере. Ако он примера ради са 22 године буде губио од Ђоковића са 38 свака таква прича постаће бесмислена. Опет понављам, сама чињеница да одмах након заласка тројице најбољих у историји, ванземаљаца који су креирали златну еру светског тениса, између себе разграбили 65 гренд слемова... долази дечко о коме се размишља као некоме ко има тај ниво тениса је показатељ колико је Алкараз феноменалан играч.

Stvarnost

pre 2 godine

Alcaras koji nije na nivou pobjeđuje Đokovića, što li će tek biti kada dostigne nivo. Dječko ima 20 godina i zadluženo je prvi igrač na planetu, pametnom dosta.

Miki

pre 2 godine

Tako je, korektna analiza...Novak nije blistao, Alkaraz nije posustao u petom, "glava" ga nije izdala iako ima samo 20 gidina, i to je to...ako Alkaraz ovako nastavi da igra, a konkurencija ovako nastavi da (ne)igra (pri tom ne mislim na Djokovica, vec na one "na kojima svet ostaje"), moze ozbiljno da ugrozi Novakove rekorde...ali ne sme se zaboraviti da je Novak postavio svoje rekorde u doba (pored njega) dva najbolja igraca svih vremena dok su bili u svom prime-u...to sa Alkarazom nece biti slucaj, i nema ni blizu tu tezinu...

izbaci uljeza

pre 2 godine

(idemo dalje, 19. jul 2023 20:58)

Navratilova, Alkaraz, velika trojka, rekordi… kako su se nasli u istoj recenici? Fale jos Mihael Štih i Dominik Tim i imamo GOAT debatu, pretpostavljam?

Kad neselektivno covek usisava medije, on zvuci ovako. Jer 99% ljudi upravo mediji oblikuju.
Sto kaze pesnik, danasnji covek mora da ukljuci tv da bi znao da li je srecan ili tuzan, danasnji covek misli gotovim i tudjim mislima, bez kritickog stava i analize/sinteze…

Мајкл Џондар

pre 2 godine

Да л' је могуће да су нас довели дотле да ово није очигледно и нормално, већ да морамо да сматрамо?

Boba

pre 2 godine

Ljudi Alkaraz je dostigao vec vrhunac sa 20 god. On vise nema sta da napreduje...bolje od ovoga ne moze. E sad je pitanje koliko ce njega to drzati I da li ce biti zdrav u narednih 10 god. Mnogo tu faktora ima...I u nekom trenutku ce se pojaviti neki igrac koji ce mu biti konkurent.

bez panike

pre 2 godine

Kao sto rekoh. Nadal je azdaja za Alkaraza.
Mnogo ljudi ostavlja komentare, a nikada nisu reket drzali u ruci. Da ne pricam o takmicarskom sportu i izazovima…

bez panike

pre 2 godine

(Tn, 19. jul 2023 19:57)

Koliko su imali Beker, Nadal… kad su uzimali slemove? 20 godina je nekome prajm, nekome je 25, a nekome 30.
Kaprijati je najbolja bila kao tinejdzerka, Edberg posle 25, Novak 30+…

(ko)lektor

pre 2 godine

ovo sto je rekao gospodin jeste tacno, ali tenisu je potreban alkaras zbog popularnosti. inace, muski tenis ce doziveti sudbinu zenskog. moraju da uzdizu nekog.
a na veliku zalost, nema drugih toliko atraktivnih tenisera za sponzore osim ovog malog. ovo je pre sega biznis, na zalost, a posle sport.
elem, postoji neki snimak kako mali alkaraz proslavlja titulu ispijajuci sampanjac drzeci casu u zubima. ja federera ne mogu da zamislim takvog, a jos manje nadala.
ako tako nastavi, ne pise mu se dobro. treba imati mnogo mudrosti i pametnih ljudi oko sebe da te slava ne iskvari.
videcemo.

Aluvial

pre 2 godine

Covek je u pravu. Novak jeste igrao lose. Ali igrao je Novak i losije pa je pobedjivao u finalima. Realno Novak je zasluzeno izgubio. Kljucne poene odigrao je grozno.

Ivan

pre 2 godine

Novak vec godinama ne blista, nego su ostali amateri u odnosu na njega. Kako inace objasniti da clanovi top10 ne prolaze u drugu nedelju slemova..
federer ga nadigrao u finalu jos pre 4 godine.

Shigman

pre 2 godine

Nema velike četvorke.ima samo velike trojke. Mari nije ni 10% od ove trojice.
(Alex, 19. jul 2023 20:30)

Endi Marej je bio prvi igrač sveta u vreme Federera, Djokivića i Nadala.

Elena Bröcker

pre 2 godine

Konacno da neko kazhe da Alcaraz nije na nivou velike trojke! Da je Nole bio na svom nivou nikad ga ne bi pobedio..igrao je bez prvi servis i malo je falilo da pobedi 16 godina mladzeg!

Mile

pre 2 godine

Kad je neko pametan, onda to tako izgleda. Kad je neko antinovak bot, onda to izgleda kako vec dobro znamo. "Novak nije blistao" je upravo kljuc ovog finala, da je Novak blistao, Alkaraz cak i pored maksimalno odlicne svoje igre koju je prikazivao dobrim delom finala, verovatno ne bi uzeo titulu. To je onako cudno ali istinito. Taman toliko koliko je Novak stao u par kljucnih momenata i bio slabili nego inace, bilo je dovoljno da je Alkaraz osvoje. Sve je to lepo, momak ima 20 godina, ima 2 titule ( i Nadal je imao isto toliko sa 20), ali je veliko pitanje sta nosi buducnost. Pre svega, njegova igra "ala zapinjem kao sivonja" prilicno ce mu skratiti karijeru, tako se ne traje do 36-te godine npr. Drugo, to sto on sada nema konkurenciju medju svojom generacijom, ko kaze da je nece imati za 3,5 ili 7 godina? Zar je Federer tamo neke 2003,2004. kada je zapoceo surovu dominaciju znao da ce se 2005. pojaviti 5 godina mladji Nadal a 2007. 6 godina mladji Novak? Epilog?! Ostao je na kraju karijere iza obojice, tek treci. E tako i ovo, otkud bilo ko zna ko ce Alkarazu za pet godina da se pojavi jos mladji i bolji i zaustavi u toj unapred proglasenoj njegovoj eri? To je sto se tice buducnosti. Sto se tice sadasnjosti, Novak ce jos sigurno 2 do 3 godine da se pita, i to je realnost po Alkaraza. US Open ce pokazati vec to, Novak osvaja i vraca se na 1. mesto. Zivi bili pa videli!

idemo dalje

pre 2 godine

Tačno. Alkaraz nije dostigao nivo velike trojke ali Alkaraz je samo 20 godina i već ima 2 GS i najmlađi je broj 1 ikad. Znači Alkaraz ima sve predispizicije da se razvije i da razvali rekorde. Ako je odmah mogao da iskoristi savjete Navratilove to je dokaz da ima potencijal za razvoj. Ali bilo bi mnogo bolje da je sam došao do rješenja do kojeg je došla Navratilova. Znaci da Alkaraz ipak ne čita toliko igru koliko bi trebalo za GOAT ligu. Navratilova čita ali ona je zenski GOAT.

Sanja

pre 2 godine

Alkaraz jos nije veci od do sada najvecih, ali se vec vidi koliko je talentovan. Zelim Djokovicu jos mnogo, mnogo uspeha, ali se bojim da se ovakav mladi lav za njega pojavio u nezgodnom trenutku. Taman su politicki prestali toliko da ga saplicu, dobio je prostora da igra. Iskrenoo, da Alkaraz nije imao problema u finalu RG, sve su sanse da bi vec tada pobedio i da Djiokovic (i mi sa njim) ne bismo imali sta da slavimo.
U pitanju je i biologija. Nivo testosterona, recimo, pocinje da opada vec sredinom tridesetih. Sjajno je sto se Djikovic toliko stara o svom zdravlju i formi, i vidi se koliko je jak, brz, flekisibilan, vest... ali tok vremena niko ne moze da zaustavi. Dok je Djokovic, sto je sasvim prirodno na silaznoj liniji, Alkaraz je na uzlaznoj. Ako ne bude u svojoj generaciji imao ozbiljniju konkurenciju, vrlo lako moze i sam da pokupi dosta trofeja. Kazem, vec sad se vidi koliko je dobar.
Djokovic bi trebalo da se fokusira vise na igru, a manje na dramu kloju stvaraju svi oko njega. Nije kao da se tek sada sa tim prvi put suocio.

Iva

pre 2 godine

Marej (prije problema s kukom) je po meni kvalitetniji igrač od Alcaraza. Alcaraz će ga sigurno preteći po rezultatima jer je Marej igrao protiv strašne konkurencije i nema puno titula iako je top igrač. Alcaraz će imati bijednu konkurenciju.

ne slazem se

pre 2 godine

Nema velike četvorke.ima samo velike trojke. Mari nije ni 10% od ove trojice.
(Alex, 19. jul 2023 20:30)

Netacno. U godinama kada je NOle igrao svoj najbolji tenis, a to su prva polovina 2011.godine, cela 2015. i prva polovina 2016.godine, Federera i Nadala je dobijao mnogo lakse nego Marija. Da se Mari nije povredio sigurno bi uzeo jos neki GS.

Tn

pre 2 godine

Ovi likovi zaboravljaju da Alkaraz ima 20 godina. Normalno da jos nije na njihovom nivou, ali ako nastavi ovako, svakako da ga moze dostici.

Aragorn

pre 2 godine

Kako bre rano?! Nemoj tako! Pa on je vec veci od Djokovica, Nadala i Federera zajedno! Taj nivo nije vidjen u istoriji bre! Odmah mu dajte titulu G.O.A.T.-a!!! Bez cekanja!

Elena Bröcker

pre 2 godine

Konacno da neko kazhe da Alcaraz nije na nivou velike trojke! Da je Nole bio na svom nivou nikad ga ne bi pobedio..igrao je bez prvi servis i malo je falilo da pobedi 16 godina mladzeg!

Mile

pre 2 godine

Kad je neko pametan, onda to tako izgleda. Kad je neko antinovak bot, onda to izgleda kako vec dobro znamo. "Novak nije blistao" je upravo kljuc ovog finala, da je Novak blistao, Alkaraz cak i pored maksimalno odlicne svoje igre koju je prikazivao dobrim delom finala, verovatno ne bi uzeo titulu. To je onako cudno ali istinito. Taman toliko koliko je Novak stao u par kljucnih momenata i bio slabili nego inace, bilo je dovoljno da je Alkaraz osvoje. Sve je to lepo, momak ima 20 godina, ima 2 titule ( i Nadal je imao isto toliko sa 20), ali je veliko pitanje sta nosi buducnost. Pre svega, njegova igra "ala zapinjem kao sivonja" prilicno ce mu skratiti karijeru, tako se ne traje do 36-te godine npr. Drugo, to sto on sada nema konkurenciju medju svojom generacijom, ko kaze da je nece imati za 3,5 ili 7 godina? Zar je Federer tamo neke 2003,2004. kada je zapoceo surovu dominaciju znao da ce se 2005. pojaviti 5 godina mladji Nadal a 2007. 6 godina mladji Novak? Epilog?! Ostao je na kraju karijere iza obojice, tek treci. E tako i ovo, otkud bilo ko zna ko ce Alkarazu za pet godina da se pojavi jos mladji i bolji i zaustavi u toj unapred proglasenoj njegovoj eri? To je sto se tice buducnosti. Sto se tice sadasnjosti, Novak ce jos sigurno 2 do 3 godine da se pita, i to je realnost po Alkaraza. US Open ce pokazati vec to, Novak osvaja i vraca se na 1. mesto. Zivi bili pa videli!

Aragorn

pre 2 godine

Kako bre rano?! Nemoj tako! Pa on je vec veci od Djokovica, Nadala i Federera zajedno! Taj nivo nije vidjen u istoriji bre! Odmah mu dajte titulu G.O.A.T.-a!!! Bez cekanja!

Sanja

pre 2 godine

Alkaraz jos nije veci od do sada najvecih, ali se vec vidi koliko je talentovan. Zelim Djokovicu jos mnogo, mnogo uspeha, ali se bojim da se ovakav mladi lav za njega pojavio u nezgodnom trenutku. Taman su politicki prestali toliko da ga saplicu, dobio je prostora da igra. Iskrenoo, da Alkaraz nije imao problema u finalu RG, sve su sanse da bi vec tada pobedio i da Djiokovic (i mi sa njim) ne bismo imali sta da slavimo.
U pitanju je i biologija. Nivo testosterona, recimo, pocinje da opada vec sredinom tridesetih. Sjajno je sto se Djikovic toliko stara o svom zdravlju i formi, i vidi se koliko je jak, brz, flekisibilan, vest... ali tok vremena niko ne moze da zaustavi. Dok je Djokovic, sto je sasvim prirodno na silaznoj liniji, Alkaraz je na uzlaznoj. Ako ne bude u svojoj generaciji imao ozbiljniju konkurenciju, vrlo lako moze i sam da pokupi dosta trofeja. Kazem, vec sad se vidi koliko je dobar.
Djokovic bi trebalo da se fokusira vise na igru, a manje na dramu kloju stvaraju svi oko njega. Nije kao da se tek sada sa tim prvi put suocio.

Shigman

pre 2 godine

Nema velike četvorke.ima samo velike trojke. Mari nije ni 10% od ove trojice.
(Alex, 19. jul 2023 20:30)

Endi Marej je bio prvi igrač sveta u vreme Federera, Djokivića i Nadala.

ne slazem se

pre 2 godine

Nema velike četvorke.ima samo velike trojke. Mari nije ni 10% od ove trojice.
(Alex, 19. jul 2023 20:30)

Netacno. U godinama kada je NOle igrao svoj najbolji tenis, a to su prva polovina 2011.godine, cela 2015. i prva polovina 2016.godine, Federera i Nadala je dobijao mnogo lakse nego Marija. Da se Mari nije povredio sigurno bi uzeo jos neki GS.

Aluvial

pre 2 godine

Covek je u pravu. Novak jeste igrao lose. Ali igrao je Novak i losije pa je pobedjivao u finalima. Realno Novak je zasluzeno izgubio. Kljucne poene odigrao je grozno.

Tn

pre 2 godine

Ovi likovi zaboravljaju da Alkaraz ima 20 godina. Normalno da jos nije na njihovom nivou, ali ako nastavi ovako, svakako da ga moze dostici.

Sasa

pre 2 godine

Majko mila, ova trojica igraju 15 godina na najvecem nivou, a ovaj balavac prosle godine osvojio prvi slem i neko uopste pomislja da ga uporedjuje sa njima, razvalio ga Djokovic pre mesec dana a sad mu poklonio pobedu na Vimbldonu

Sanja

pre 2 godine

Jezivije mi je bilo da gledam izraze lica takozvane engleske "aristokratije" pune mrznje prema Novaka, zgrazanje na svaki njegovi osvojeni poen nego Novakovo ponasanje. To je bilo posledica na njihov neprikriveni animozitet prema njemu, akcija-reakcija sto nijedno ljudsko bice nije u stanju da podnese. Svako ima svoj prag tolerancije, pa i Novak. I zasto su svi savetovali Alkaraza kako da pobedi Novaka isto kao sto su savetovali Medvedeva da ga spreci u kreiranju istorije na US Openu, zamislite tada su cak i Rusa zavoleli. Zasto niko od te "svetske teniske elite" nije savetovao Novaka kako da pobedi Federera ili Nadala.
Samo Novak zna kako je sve ovo postigao, potpuno sam.

Iva

pre 2 godine

Marej (prije problema s kukom) je po meni kvalitetniji igrač od Alcaraza. Alcaraz će ga sigurno preteći po rezultatima jer je Marej igrao protiv strašne konkurencije i nema puno titula iako je top igrač. Alcaraz će imati bijednu konkurenciju.

Neo@

pre 2 godine

Опет да поновим коментар од пре неки дан... Нека људи погледају финале 2019 са Федерером, па нека погледају последње са Алкаразом и видеће да Ноле није био ни на 50% онога што је играо пре 4 године.
Али како и сам рече, Бог негде дадне, негде узме, тако изједначи срећу. 2019 је Ноле са две спашене меч лопте имао среће, сам је то рекао, против Алкараза је заказао.
Господ пре или касније доведе у равнотежу све!

Miki

pre 2 godine

Tako je, korektna analiza...Novak nije blistao, Alkaraz nije posustao u petom, "glava" ga nije izdala iako ima samo 20 gidina, i to je to...ako Alkaraz ovako nastavi da igra, a konkurencija ovako nastavi da (ne)igra (pri tom ne mislim na Djokovica, vec na one "na kojima svet ostaje"), moze ozbiljno da ugrozi Novakove rekorde...ali ne sme se zaboraviti da je Novak postavio svoje rekorde u doba (pored njega) dva najbolja igraca svih vremena dok su bili u svom prime-u...to sa Alkarazom nece biti slucaj, i nema ni blizu tu tezinu...

my way

pre 2 godine

Одавно нисам прочитао бољу анализу. Новак је на нешто више од 70% онога што је био на свом врхунцу. И на том нивоу ситуација да у тајбрејку са 2 рутинска бекенда у мрежи изгуби (нећу ни да улазим плус у то да ли је опомена због наводног одуговлачења сервиса утицала на Новака) је нешто што може да му се деси једном у 100 мечева. Да се разумемо и против данашњег 36-годишњег Новака на његов плус лош дан потребан је огроман квалитет да би се дошло до победе и Алкараз га поседује. Но, далеко је то још од онога што је велика тројка играла на свом врхунцу. Оно што је Карлосов плус је то што ни он није на нивоу до којег има потенцијал да дође у будућности. Просто, време ће показати, али да би се уопште улазило у такво поређење он мора да надигра Новака у преосталим годинама Нолетове каријере. Ако он примера ради са 22 године буде губио од Ђоковића са 38 свака таква прича постаће бесмислена. Опет понављам, сама чињеница да одмах након заласка тројице најбољих у историји, ванземаљаца који су креирали златну еру светског тениса, између себе разграбили 65 гренд слемова... долази дечко о коме се размишља као некоме ко има тај ниво тениса је показатељ колико је Алкараз феноменалан играч.

(ko)lektor

pre 2 godine

ovo sto je rekao gospodin jeste tacno, ali tenisu je potreban alkaras zbog popularnosti. inace, muski tenis ce doziveti sudbinu zenskog. moraju da uzdizu nekog.
a na veliku zalost, nema drugih toliko atraktivnih tenisera za sponzore osim ovog malog. ovo je pre sega biznis, na zalost, a posle sport.
elem, postoji neki snimak kako mali alkaraz proslavlja titulu ispijajuci sampanjac drzeci casu u zubima. ja federera ne mogu da zamislim takvog, a jos manje nadala.
ako tako nastavi, ne pise mu se dobro. treba imati mnogo mudrosti i pametnih ljudi oko sebe da te slava ne iskvari.
videcemo.

dude

pre 2 godine

Ljudi Alkaraz je dostigao vec vrhunac sa 20 god. On vise nema sta da napreduje...bolje od ovoga ne moze.
(Boba, 19. jul 2023 21:14)

da. za očekivati je da će se sada predati drogi, alkoholu i lakim ženama. nema šta više da osvoji dete. kao da njega zanima osvajanje slemova u budućnosti. to je zanimalo samo noleta, nadala i rogera. alkaraz već planira da ode u penziju i bavi se uzgojem alpaka u na jugu španije i restauracijom srednjevekovnih goblena.

Ivan

pre 2 godine

Novak vec godinama ne blista, nego su ostali amateri u odnosu na njega. Kako inace objasniti da clanovi top10 ne prolaze u drugu nedelju slemova..
federer ga nadigrao u finalu jos pre 4 godine.

izbaci uljeza

pre 2 godine

(idemo dalje, 19. jul 2023 20:58)

Navratilova, Alkaraz, velika trojka, rekordi… kako su se nasli u istoj recenici? Fale jos Mihael Štih i Dominik Tim i imamo GOAT debatu, pretpostavljam?

Kad neselektivno covek usisava medije, on zvuci ovako. Jer 99% ljudi upravo mediji oblikuju.
Sto kaze pesnik, danasnji covek mora da ukljuci tv da bi znao da li je srecan ili tuzan, danasnji covek misli gotovim i tudjim mislima, bez kritickog stava i analize/sinteze…

Max

pre 2 godine

Zar stvarno strucnjace ocekujes da neko sa 36 godina odigra na nivou kao da ima 22..23...25 god...Nole ima 3 finala GS ove godine... Dal je neko 2008 godine neko mogao da zamisli da Nole ovo uradi???? Voleli ga ili ne brojke govore sve... A Alkaraz ogroman potencijal koji uz pravilno usmeravanje moze jako puno da osvoji.... A koliko to zavisi od mnogo faktora....

Brana

pre 2 godine

Čij,još nije nivo velike četvorke?!E bre!Pa sonovac ima 2 pobede i 2 GS i vi ga već gurate u legende???Pa znate li vi koliko godina i unoja mora da prode i prolije sa bi zalicio na nekoga od njih?Olako se svasta pise...

bez panike

pre 2 godine

Kao sto rekoh. Nadal je azdaja za Alkaraza.
Mnogo ljudi ostavlja komentare, a nikada nisu reket drzali u ruci. Da ne pricam o takmicarskom sportu i izazovima…

Ljubo

pre 2 godine

Koliko su imali Beker, Nadal… kad su uzimali slemove? 20 godina je nekome prajm, nekome je 25, a nekome 30.
Kaprijati je najbolja bila kao tinejdzerka, Edberg posle 25, Novak 30+…
(bez panike, 19. jul 2023 21:18) #

Šta lupaš,Novakov najbolji tenis je bio 2011 godine a tada je imao 24 godine,taj nivo tenisa nikada i niko neće dostići,to je bila milina za gledati.Ovo danas nije ni N od Novaka Đokovića.Servis bio odličan forhend i bekend paralele i dijagonale perfektne kao i ritern i kretanje,Ovo na ovom Vimbldonu je od prvoga kola bilo mučno za gledati isto kao i Roland Garos.Sve mu je bilo ispod prosečno za njegove standarde.Od servisa,riterna,bekenda,forhenda,kretanja a o pasivnosti i velikom broju grešaka da i ne pričam.On ili bi se 100% trebao posvetiti tenisu dok još igra ili da završi karijeru.

Sou Biznis

pre 2 godine

To što Alkaras ima samo 20g nije nužno nikakva prednost za njega. On će tek dostići svoj igrački vrhunac u godinama koje dolaze.

Inače, voleo bih da vidim šta bi bilo na RG-u da se momak nije povredio u trećem setu... nivo tenisa je tada bio daleko veći kod obojice.
(Mirko, 20. jul 2023 07:46)

Na kom RG se povredio i ko? Nisi ti dobar mec gledao, pobrkao si nesto...

chica

pre 2 godine

Koliko su odvratni ovi drugosrbijanci koji pljuju Novaka. Kolika količina mržnje. Novak je skoro dyplo stariji od njega i igraju ravnopravno. Pa samo to je za poštovanje. Ajde, rančić na ledja, flašicu u ruke, kuče na povodac i marš na ptotest.

Boba

pre 2 godine

Ljudi Alkaraz je dostigao vec vrhunac sa 20 god. On vise nema sta da napreduje...bolje od ovoga ne moze. E sad je pitanje koliko ce njega to drzati I da li ce biti zdrav u narednih 10 god. Mnogo tu faktora ima...I u nekom trenutku ce se pojaviti neki igrac koji ce mu biti konkurent.

bez panike

pre 2 godine

(Tn, 19. jul 2023 19:57)

Koliko su imali Beker, Nadal… kad su uzimali slemove? 20 godina je nekome prajm, nekome je 25, a nekome 30.
Kaprijati je najbolja bila kao tinejdzerka, Edberg posle 25, Novak 30+…

Vlada

pre 2 godine

Ovo nije neko preveliko iznenađenje, Novak je uvek imao problema sa igračima koji udaraju lopticu jače od njega, poput Wawrinke, Thiema i sad Alcarasa. Ako ga pobedi u Australiji, to je kraj za Novaka.

Top komentari sa slicnih vesti

pre 2 godine

Igras onoliko koliko ti protivnik dozvoli. Vrlo jednostavno. Protiv nekog se se mozes izivljavati, a protiv drugog muciti, uz isti sopstveni nivo igre.

Stvarnost

pre 2 godine

Alcaras koji nije na nivou pobjeđuje Đokovića, što li će tek biti kada dostigne nivo. Dječko ima 20 godina i zadluženo je prvi igrač na planetu, pametnom dosta.

idemo dalje

pre 2 godine

Tačno. Alkaraz nije dostigao nivo velike trojke ali Alkaraz je samo 20 godina i već ima 2 GS i najmlađi je broj 1 ikad. Znači Alkaraz ima sve predispizicije da se razvije i da razvali rekorde. Ako je odmah mogao da iskoristi savjete Navratilove to je dokaz da ima potencijal za razvoj. Ali bilo bi mnogo bolje da je sam došao do rješenja do kojeg je došla Navratilova. Znaci da Alkaraz ipak ne čita toliko igru koliko bi trebalo za GOAT ligu. Navratilova čita ali ona je zenski GOAT.

Мајкл Џондар

pre 2 godine

Да л' је могуће да су нас довели дотле да ово није очигледно и нормално, већ да морамо да сматрамо?

dude realno

pre 2 godine

naravno…sada slede opravdanja, zavere, droge, kolektivni zapad.
mali pobedio. tačka. biti jak i iskren u porazu je za 90% novakovih navijača nemoguća misija.
a to što će momak da odlepi rekorde nadala, federera i đokovića do svoje 30te godine, nije sporno…ako ostane zdrav.

Mirko

pre 2 godine

To što Alkaras ima samo 20g nije nužno nikakva prednost za njega. On će tek dostići svoj igrački vrhunac u godinama koje dolaze.

Inače, voleo bih da vidim šta bi bilo na RG-u da se momak nije povredio u trećem setu... nivo tenisa je tada bio daleko veći kod obojice.

Lillian

pre 2 godine

A, jeste našli nekakvog beznačajnog trenera da govori o Alcarazu... sam Đoković je govorio o njemu u odnosu na Nadala, Federera i sebe, ali ovaj je Bresnik autoritet u tenisu nula i ima valjda zato pravo lupetati.

Stvarnost

pre 2 godine

Alcaras koji nije na nivou pobjeđuje Đokovića, što li će tek biti kada dostigne nivo. Dječko ima 20 godina i zadluženo je prvi igrač na planetu, pametnom dosta.

Elena Bröcker

pre 2 godine

Konacno da neko kazhe da Alcaraz nije na nivou velike trojke! Da je Nole bio na svom nivou nikad ga ne bi pobedio..igrao je bez prvi servis i malo je falilo da pobedi 16 godina mladzeg!

Ivan

pre 2 godine

Novak vec godinama ne blista, nego su ostali amateri u odnosu na njega. Kako inace objasniti da clanovi top10 ne prolaze u drugu nedelju slemova..
federer ga nadigrao u finalu jos pre 4 godine.

Mile

pre 2 godine

Kad je neko pametan, onda to tako izgleda. Kad je neko antinovak bot, onda to izgleda kako vec dobro znamo. "Novak nije blistao" je upravo kljuc ovog finala, da je Novak blistao, Alkaraz cak i pored maksimalno odlicne svoje igre koju je prikazivao dobrim delom finala, verovatno ne bi uzeo titulu. To je onako cudno ali istinito. Taman toliko koliko je Novak stao u par kljucnih momenata i bio slabili nego inace, bilo je dovoljno da je Alkaraz osvoje. Sve je to lepo, momak ima 20 godina, ima 2 titule ( i Nadal je imao isto toliko sa 20), ali je veliko pitanje sta nosi buducnost. Pre svega, njegova igra "ala zapinjem kao sivonja" prilicno ce mu skratiti karijeru, tako se ne traje do 36-te godine npr. Drugo, to sto on sada nema konkurenciju medju svojom generacijom, ko kaze da je nece imati za 3,5 ili 7 godina? Zar je Federer tamo neke 2003,2004. kada je zapoceo surovu dominaciju znao da ce se 2005. pojaviti 5 godina mladji Nadal a 2007. 6 godina mladji Novak? Epilog?! Ostao je na kraju karijere iza obojice, tek treci. E tako i ovo, otkud bilo ko zna ko ce Alkarazu za pet godina da se pojavi jos mladji i bolji i zaustavi u toj unapred proglasenoj njegovoj eri? To je sto se tice buducnosti. Sto se tice sadasnjosti, Novak ce jos sigurno 2 do 3 godine da se pita, i to je realnost po Alkaraza. US Open ce pokazati vec to, Novak osvaja i vraca se na 1. mesto. Zivi bili pa videli!

Vlada

pre 2 godine

Ovo nije neko preveliko iznenađenje, Novak je uvek imao problema sa igračima koji udaraju lopticu jače od njega, poput Wawrinke, Thiema i sad Alcarasa. Ako ga pobedi u Australiji, to je kraj za Novaka.

Aragorn

pre 2 godine

Kako bre rano?! Nemoj tako! Pa on je vec veci od Djokovica, Nadala i Federera zajedno! Taj nivo nije vidjen u istoriji bre! Odmah mu dajte titulu G.O.A.T.-a!!! Bez cekanja!

Sasa

pre 2 godine

Majko mila, ova trojica igraju 15 godina na najvecem nivou, a ovaj balavac prosle godine osvojio prvi slem i neko uopste pomislja da ga uporedjuje sa njima, razvalio ga Djokovic pre mesec dana a sad mu poklonio pobedu na Vimbldonu

Tn

pre 2 godine

Ovi likovi zaboravljaju da Alkaraz ima 20 godina. Normalno da jos nije na njihovom nivou, ali ako nastavi ovako, svakako da ga moze dostici.

Boba

pre 2 godine

Ljudi Alkaraz je dostigao vec vrhunac sa 20 god. On vise nema sta da napreduje...bolje od ovoga ne moze. E sad je pitanje koliko ce njega to drzati I da li ce biti zdrav u narednih 10 god. Mnogo tu faktora ima...I u nekom trenutku ce se pojaviti neki igrac koji ce mu biti konkurent.

Sanja

pre 2 godine

Alkaraz jos nije veci od do sada najvecih, ali se vec vidi koliko je talentovan. Zelim Djokovicu jos mnogo, mnogo uspeha, ali se bojim da se ovakav mladi lav za njega pojavio u nezgodnom trenutku. Taman su politicki prestali toliko da ga saplicu, dobio je prostora da igra. Iskrenoo, da Alkaraz nije imao problema u finalu RG, sve su sanse da bi vec tada pobedio i da Djiokovic (i mi sa njim) ne bismo imali sta da slavimo.
U pitanju je i biologija. Nivo testosterona, recimo, pocinje da opada vec sredinom tridesetih. Sjajno je sto se Djikovic toliko stara o svom zdravlju i formi, i vidi se koliko je jak, brz, flekisibilan, vest... ali tok vremena niko ne moze da zaustavi. Dok je Djokovic, sto je sasvim prirodno na silaznoj liniji, Alkaraz je na uzlaznoj. Ako ne bude u svojoj generaciji imao ozbiljniju konkurenciju, vrlo lako moze i sam da pokupi dosta trofeja. Kazem, vec sad se vidi koliko je dobar.
Djokovic bi trebalo da se fokusira vise na igru, a manje na dramu kloju stvaraju svi oko njega. Nije kao da se tek sada sa tim prvi put suocio.

idemo dalje

pre 2 godine

Tačno. Alkaraz nije dostigao nivo velike trojke ali Alkaraz je samo 20 godina i već ima 2 GS i najmlađi je broj 1 ikad. Znači Alkaraz ima sve predispizicije da se razvije i da razvali rekorde. Ako je odmah mogao da iskoristi savjete Navratilove to je dokaz da ima potencijal za razvoj. Ali bilo bi mnogo bolje da je sam došao do rješenja do kojeg je došla Navratilova. Znaci da Alkaraz ipak ne čita toliko igru koliko bi trebalo za GOAT ligu. Navratilova čita ali ona je zenski GOAT.

dude realno

pre 2 godine

naravno…sada slede opravdanja, zavere, droge, kolektivni zapad.
mali pobedio. tačka. biti jak i iskren u porazu je za 90% novakovih navijača nemoguća misija.
a to što će momak da odlepi rekorde nadala, federera i đokovića do svoje 30te godine, nije sporno…ako ostane zdrav.

Ljubo

pre 2 godine

Koliko su imali Beker, Nadal… kad su uzimali slemove? 20 godina je nekome prajm, nekome je 25, a nekome 30.
Kaprijati je najbolja bila kao tinejdzerka, Edberg posle 25, Novak 30+…
(bez panike, 19. jul 2023 21:18) #

Šta lupaš,Novakov najbolji tenis je bio 2011 godine a tada je imao 24 godine,taj nivo tenisa nikada i niko neće dostići,to je bila milina za gledati.Ovo danas nije ni N od Novaka Đokovića.Servis bio odličan forhend i bekend paralele i dijagonale perfektne kao i ritern i kretanje,Ovo na ovom Vimbldonu je od prvoga kola bilo mučno za gledati isto kao i Roland Garos.Sve mu je bilo ispod prosečno za njegove standarde.Od servisa,riterna,bekenda,forhenda,kretanja a o pasivnosti i velikom broju grešaka da i ne pričam.On ili bi se 100% trebao posvetiti tenisu dok još igra ili da završi karijeru.

chica

pre 2 godine

Koliko su odvratni ovi drugosrbijanci koji pljuju Novaka. Kolika količina mržnje. Novak je skoro dyplo stariji od njega i igraju ravnopravno. Pa samo to je za poštovanje. Ajde, rančić na ledja, flašicu u ruke, kuče na povodac i marš na ptotest.

Iva

pre 2 godine

Marej (prije problema s kukom) je po meni kvalitetniji igrač od Alcaraza. Alcaraz će ga sigurno preteći po rezultatima jer je Marej igrao protiv strašne konkurencije i nema puno titula iako je top igrač. Alcaraz će imati bijednu konkurenciju.

Sou Biznis

pre 2 godine

To što Alkaras ima samo 20g nije nužno nikakva prednost za njega. On će tek dostići svoj igrački vrhunac u godinama koje dolaze.

Inače, voleo bih da vidim šta bi bilo na RG-u da se momak nije povredio u trećem setu... nivo tenisa je tada bio daleko veći kod obojice.
(Mirko, 20. jul 2023 07:46)

Na kom RG se povredio i ko? Nisi ti dobar mec gledao, pobrkao si nesto...

Sanja

pre 2 godine

Jezivije mi je bilo da gledam izraze lica takozvane engleske "aristokratije" pune mrznje prema Novaka, zgrazanje na svaki njegovi osvojeni poen nego Novakovo ponasanje. To je bilo posledica na njihov neprikriveni animozitet prema njemu, akcija-reakcija sto nijedno ljudsko bice nije u stanju da podnese. Svako ima svoj prag tolerancije, pa i Novak. I zasto su svi savetovali Alkaraza kako da pobedi Novaka isto kao sto su savetovali Medvedeva da ga spreci u kreiranju istorije na US Openu, zamislite tada su cak i Rusa zavoleli. Zasto niko od te "svetske teniske elite" nije savetovao Novaka kako da pobedi Federera ili Nadala.
Samo Novak zna kako je sve ovo postigao, potpuno sam.

bez panike

pre 2 godine

Kao sto rekoh. Nadal je azdaja za Alkaraza.
Mnogo ljudi ostavlja komentare, a nikada nisu reket drzali u ruci. Da ne pricam o takmicarskom sportu i izazovima…

Brana

pre 2 godine

Čij,još nije nivo velike četvorke?!E bre!Pa sonovac ima 2 pobede i 2 GS i vi ga već gurate u legende???Pa znate li vi koliko godina i unoja mora da prode i prolije sa bi zalicio na nekoga od njih?Olako se svasta pise...

Mirko

pre 2 godine

To što Alkaras ima samo 20g nije nužno nikakva prednost za njega. On će tek dostići svoj igrački vrhunac u godinama koje dolaze.

Inače, voleo bih da vidim šta bi bilo na RG-u da se momak nije povredio u trećem setu... nivo tenisa je tada bio daleko veći kod obojice.

ne slazem se

pre 2 godine

Nema velike četvorke.ima samo velike trojke. Mari nije ni 10% od ove trojice.
(Alex, 19. jul 2023 20:30)

Netacno. U godinama kada je NOle igrao svoj najbolji tenis, a to su prva polovina 2011.godine, cela 2015. i prva polovina 2016.godine, Federera i Nadala je dobijao mnogo lakse nego Marija. Da se Mari nije povredio sigurno bi uzeo jos neki GS.

Shigman

pre 2 godine

Nema velike četvorke.ima samo velike trojke. Mari nije ni 10% od ove trojice.
(Alex, 19. jul 2023 20:30)

Endi Marej je bio prvi igrač sveta u vreme Federera, Djokivića i Nadala.

(ko)lektor

pre 2 godine

ovo sto je rekao gospodin jeste tacno, ali tenisu je potreban alkaras zbog popularnosti. inace, muski tenis ce doziveti sudbinu zenskog. moraju da uzdizu nekog.
a na veliku zalost, nema drugih toliko atraktivnih tenisera za sponzore osim ovog malog. ovo je pre sega biznis, na zalost, a posle sport.
elem, postoji neki snimak kako mali alkaraz proslavlja titulu ispijajuci sampanjac drzeci casu u zubima. ja federera ne mogu da zamislim takvog, a jos manje nadala.
ako tako nastavi, ne pise mu se dobro. treba imati mnogo mudrosti i pametnih ljudi oko sebe da te slava ne iskvari.
videcemo.

dude

pre 2 godine

Ljudi Alkaraz je dostigao vec vrhunac sa 20 god. On vise nema sta da napreduje...bolje od ovoga ne moze.
(Boba, 19. jul 2023 21:14)

da. za očekivati je da će se sada predati drogi, alkoholu i lakim ženama. nema šta više da osvoji dete. kao da njega zanima osvajanje slemova u budućnosti. to je zanimalo samo noleta, nadala i rogera. alkaraz već planira da ode u penziju i bavi se uzgojem alpaka u na jugu španije i restauracijom srednjevekovnih goblena.

Lillian

pre 2 godine

A, jeste našli nekakvog beznačajnog trenera da govori o Alcarazu... sam Đoković je govorio o njemu u odnosu na Nadala, Federera i sebe, ali ovaj je Bresnik autoritet u tenisu nula i ima valjda zato pravo lupetati.

Miki

pre 2 godine

Tako je, korektna analiza...Novak nije blistao, Alkaraz nije posustao u petom, "glava" ga nije izdala iako ima samo 20 gidina, i to je to...ako Alkaraz ovako nastavi da igra, a konkurencija ovako nastavi da (ne)igra (pri tom ne mislim na Djokovica, vec na one "na kojima svet ostaje"), moze ozbiljno da ugrozi Novakove rekorde...ali ne sme se zaboraviti da je Novak postavio svoje rekorde u doba (pored njega) dva najbolja igraca svih vremena dok su bili u svom prime-u...to sa Alkarazom nece biti slucaj, i nema ni blizu tu tezinu...

my way

pre 2 godine

Одавно нисам прочитао бољу анализу. Новак је на нешто више од 70% онога што је био на свом врхунцу. И на том нивоу ситуација да у тајбрејку са 2 рутинска бекенда у мрежи изгуби (нећу ни да улазим плус у то да ли је опомена због наводног одуговлачења сервиса утицала на Новака) је нешто што може да му се деси једном у 100 мечева. Да се разумемо и против данашњег 36-годишњег Новака на његов плус лош дан потребан је огроман квалитет да би се дошло до победе и Алкараз га поседује. Но, далеко је то још од онога што је велика тројка играла на свом врхунцу. Оно што је Карлосов плус је то што ни он није на нивоу до којег има потенцијал да дође у будућности. Просто, време ће показати, али да би се уопште улазило у такво поређење он мора да надигра Новака у преосталим годинама Нолетове каријере. Ако он примера ради са 22 године буде губио од Ђоковића са 38 свака таква прича постаће бесмислена. Опет понављам, сама чињеница да одмах након заласка тројице најбољих у историји, ванземаљаца који су креирали златну еру светског тениса, између себе разграбили 65 гренд слемова... долази дечко о коме се размишља као некоме ко има тај ниво тениса је показатељ колико је Алкараз феноменалан играч.

bez panike

pre 2 godine

(Tn, 19. jul 2023 19:57)

Koliko su imali Beker, Nadal… kad su uzimali slemove? 20 godina je nekome prajm, nekome je 25, a nekome 30.
Kaprijati je najbolja bila kao tinejdzerka, Edberg posle 25, Novak 30+…

Мајкл Џондар

pre 2 godine

Да л' је могуће да су нас довели дотле да ово није очигледно и нормално, већ да морамо да сматрамо?

Neo@

pre 2 godine

Опет да поновим коментар од пре неки дан... Нека људи погледају финале 2019 са Федерером, па нека погледају последње са Алкаразом и видеће да Ноле није био ни на 50% онога што је играо пре 4 године.
Али како и сам рече, Бог негде дадне, негде узме, тако изједначи срећу. 2019 је Ноле са две спашене меч лопте имао среће, сам је то рекао, против Алкараза је заказао.
Господ пре или касније доведе у равнотежу све!

Top komentari sa slicnih vesti

pre 2 godine

Igras onoliko koliko ti protivnik dozvoli. Vrlo jednostavno. Protiv nekog se se mozes izivljavati, a protiv drugog muciti, uz isti sopstveni nivo igre.

izbaci uljeza

pre 2 godine

(idemo dalje, 19. jul 2023 20:58)

Navratilova, Alkaraz, velika trojka, rekordi… kako su se nasli u istoj recenici? Fale jos Mihael Štih i Dominik Tim i imamo GOAT debatu, pretpostavljam?

Kad neselektivno covek usisava medije, on zvuci ovako. Jer 99% ljudi upravo mediji oblikuju.
Sto kaze pesnik, danasnji covek mora da ukljuci tv da bi znao da li je srecan ili tuzan, danasnji covek misli gotovim i tudjim mislima, bez kritickog stava i analize/sinteze…

Aluvial

pre 2 godine

Covek je u pravu. Novak jeste igrao lose. Ali igrao je Novak i losije pa je pobedjivao u finalima. Realno Novak je zasluzeno izgubio. Kljucne poene odigrao je grozno.

Max

pre 2 godine

Zar stvarno strucnjace ocekujes da neko sa 36 godina odigra na nivou kao da ima 22..23...25 god...Nole ima 3 finala GS ove godine... Dal je neko 2008 godine neko mogao da zamisli da Nole ovo uradi???? Voleli ga ili ne brojke govore sve... A Alkaraz ogroman potencijal koji uz pravilno usmeravanje moze jako puno da osvoji.... A koliko to zavisi od mnogo faktora....