Fudbal 66

Sreda, 05.07.2023.

11:48

"Zvezda i Hajduk su bili privilegovani"

Bosanskohercegovački stručnjak Vahid Halilhodžić prisetio se fudbala iz vremena bivše Jugoslavije.

"Zvezda i Hajduk su bili privilegovani" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

66 Komentari

Sortiraj po:

Slobodan Penezić

pre 10 meseci

...,. Pogledaj skor Zvezde i Hajduka, ali sve utakmice koje su međusobno odigrali. Nisu samo prvenstvene utakmice merilo.

Kratki kurs matematike

pre 10 meseci

Kakva velika četvorka pa samo je partizan sam imao više titula od dinama i hajduka zajedno a zvezda je imala više duplo od partizana ta liga je bila za zvezdu napravita kao i ova liga sad u Srbiji svi drugi bi osvojili nešto kad im zvezda da,hvala bogu što više nema te lige za dinamo i hajduk,a klubovi u Srbiji neka se bore protiv privilegirane zvezde kako god znaju,ali tu sreće nema.
(sport i razonoda, 5. jul 2023 19:26)

Partizan je imao isto koliko i Dinamo i Hajduk zajedno, a 18 nije duplo vise od 11.

Dezurni smarac

pre 10 meseci

(beograd011, 5. jul 2023 18:53)

Ako pricamo o prvenstvima zakljucno sa 1990/91, nije zvezda 20 puta bila prvak nego 18, a Partizan je bio 11 puta. 45 sezona- zvezda 18, Partizan 11, Hajduk 7, Dinamo 4, Vojvodina 2, Sarajevo 2, Zeljeznicar 1, Vardar 0.

sport i razonoda

pre 10 meseci

Kakva velika četvorka pa samo je partizan sam imao više titula od dinama i hajduka zajedno a zvezda je imala više duplo od partizana ta liga je bila za zvezdu napravita kao i ova liga sad u Srbiji svi drugi bi osvojili nešto kad im zvezda da,hvala bogu što više nema te lige za dinamo i hajduk,a klubovi u Srbiji neka se bore protiv privilegirane zvezde kako god znaju,ali tu sreće nema.

Црвена звезда 1913

pre 10 meseci

Istina, 05. jul 2023 17:05)


Ник-1913....
Нису звездаши само потомци шесте личке и брозових послератних дупелизаца, има и оних чији су претци одлазили на исти стадион и пре доласка куге под петокраком....
Даље, нисам рекао да су само Срби играли, већ у главном Срби...
И на крају, да ли је Хајдук већи клуб од Звезде због те три победе више?
Може ли се рећи да је Звезда већи клуб од Ливерпула, Реала, Арсенала....

djedmedjed

pre 10 meseci

Kraj 70-ih i cijele 80-te je obilježila totalna nesposobnost raznih selektora koji su u svakom momentu imali kvalitetu za titule, a nisu se uspjeli plasirati na SP 1978., SP 1986. i na EP 1988. Posebno upada u oči Miljanićeva neslavna epizoda na SP 82, kad je na turnir došao bez obrane. Još gore je vodio Veselinović, koji je u kvalifikacijama izrotirao više od 40 igrača, te na turniru doživio katastrofu. Milutinović je imao možda i najjaču momčad sa Piksijem, Bakom, Gudeljom i Mlinkom u naponu forme. I izgubi kući od DDR-a. A Osimu je igralo pola Sarajeva, još je Baždarević sa SP 1990. otpao zbog pljuvanja, a onaj panj Jakovljević zbog ozljede...Katastrofa!

Dezurni smarac

pre 10 meseci

(Црвена звезда 1913, 5. jul 2023 17:07)

Zaboravio si Ivkovica i Bracuna. Da, tek tada ste, ali, kada bismo se salili, to je ako se pretvaras da ne znas koje je nacionalnosti Zebec (cak je valjda i Bobek igrao za vas u prijateljskim kao sto je za nas Mitic), a koje Sead Susic i Sulejman Halilovic, koje su nacionalnosti Pizon, Muslin i Krmpotic, ali, i jos neki fudbaleri kao sto su Gajdos, Toplak, Jurisic, Repcic itd. I odlicno se zna zasto je Partizan onomad morao da pribegne dovodjenju igraca koji nisu iz Srbije, komican si.

djedmedjed

pre 10 meseci

Sve je to danas teško dokazati, ali jedno je evidentno ; jugoslavenska nogometna reprezentacija je bila katastrofalno vođena ! 40-ih i 50-ih se nije biralo po ključu i više-manje su igrali najbolji. To se vidi po olimpijskim finalima i 4 uzastopna plasmana na SP. 60-ih je počela kuhinja u kojoj je najviše stradao Dinamo. U tom desetljeću su 4 puta osvajali kup, 5 puta su bili drugi, a 2 puta treći, te su jednom igrali finale a jednom osvojili Kup Velesajamskih Gradova ( preteča Kupa UEFA). Unatoč tim činjenicama, na EP 1968. niti jedan igrač Dinama nije igrao u prvih 11 ! Poslije toga, do druge polovice 70-ih, istini za volju iz Dinama i Partizana ( osim Vukotića i Vabeca) nisi imao nikoga ni za pozvati. 80-tih je Zvezda bez razloga u reprezentaciji zakinuta, a protežiralo se do besvijesti Hajduk i bosanske igrače

beograd011

pre 10 meseci

Ako me secanje ne vara u bivsoj Jugi "velika cetvorka" je osvojila majvise sampionskih titula u ligi koja je u jednom trenutku bila najbolja u Evropi!Od ostalih klubova uspelo je to samo Sarajevu(2 puta),Zeljeznicaru(1),Vojvodini(2 puta) i Vardaru ("Sajberovom" odlukom)!
Crvena Zvezda je osvojila 20 puta titulu sampiona,Partizan 12,Hajduk 7 a Dinamo 4.
Istina drama je u vise navrata u odlucena u poslednjem kol koce biti sampion a tu je velika cetvorka u nekim slucajevima bila ostecena a i Velez u sezoni 73/74 gde je zbog slabije gol diferencije titula dodeljena Hajduku!
Sve ostalo je istorija jer rezultati ostaju zabelezeni i verifikovani od strane takmicarske komisije FSJ.
Bunariti koje vise puta bio ostecen iz ove perspektive je nemoguce jer cinjenica govori da je samo u jednom slucaju u istoriji Lige FNRJ i SFRJ vodeci na tabeli pre poslednjeg kola izgubio titulu! Daleko je problematicnije bilo oko ispadanja iz lige gde se vise mutilo i namestalo! Ali o tome drugom prilikom.Sportski pozdrav svima.,Uf umalo da zaboravim,TITO nikad nije, bar nije zabalezeno, bio navijac ijednog fudbalskog tima Jugoslavije za vreme njegovog vladanja,sto se nebi moglo reci za ostale vladajuce licnosti u njegovom okruzenju,znamo ko su bili ti, ali o pokojnicima sve najbolje ....

Klinac nema pojma

pre 10 meseci

Zvezda izbacivala Barselonu, Real, Liverpul ????? Daj nelupaj gluposti već čitaj lektiru preko raspusta.
(Voćni jogurt, 5. jul 2023 17:06) #

Šta nije jasno.

Barselonu 1963.
Liverpul 1973.
Real 1975.
Arsenal 1979.
Bajern 1991.

Црвена звезда 1913

pre 10 meseci

Igrači Zvezde i Hajduka su bili privilegovani? Da se podsetimo ko je sve morao da igra u reprezentaciji a nije ni iz Zvezde ni iz Hajduka: Mehmed Baždarević, Faruk Hadžibegić, Davor Jozić, Safet Sušić...
(ranac, 05. jul 2023 14:59

Будимо мало непристарасни.... Сушић би играо за било коју репрезентацију на свету, био је фудбалски бисер...

Црвена звезда 1913

pre 10 meseci

Jos nikada do sada nisi zakazao i propustio da nas fasciniras svojim baljezgarijama, svaka ti cast. Vi niste dovodili igrace i iz ostalih republika bivse Jugoslavije?! Kome ti pokusavasa da prodas tu pricu?
(Dezurni smarac, 05. jul 2023 15:55)

Као и увек, нађе се неки симпатизер загребачког клуба из хумске....
Лепо ти пише да је Звезда тек са краја осамдесетих почела да пазари играче који нису Срби (Зјајо, Мусемић, Просинечки,Јурић,Шабанаџовић, Болић) ....до тада их је било јако, јако мало... за разлику од ЈСДП...

Рођени

pre 10 meseci

У својој богатој спортској историји Вележ је 3 пута је био вицепрвак СФРЈ: 1972/73; 1973/74; 1986/87. Да је било неких намештања нема доказа осим рекла-казала прича. Теже у време, 70-их 20.-ог века о коме Вахид прича, за разлику о нерегуларности из 1985. и после у време фамозног челника ФС Славка Шајбера. О томе је тиражну књигу објавио контраверзни менаџер из Македоније Велибор Џаровски - мада човек с резервом мора изнети тамошње наводе. Иначе, Вахид је млађи брат такође некада познатог Вележовог нападача Салема Халилхоџића - обојица су рођени у месту Јабланици, северно од Мостара. У његово време играо се одличан фудбал у Југославији то је чињеница и да буде занимљиво из БиХ је било чак 6 клубова у Првој лиги од њих 18, 7 из Србије, 3 из Хрватске, по један из Словеније и Македоније. Ниједан клуб није био из Ц. Горе. Навијачи Вележа, популарни Рођени остали су у убеђењу да је њухов клуб био првак 1973/74, нарочито што је о томе одлучила боља гол разлика сплитског Хајдука!? Мислим да му је на месту примедба у вези СП у Шпанији 1982. г. што је М. Миљанић допустио да му се други мешају у посао. Мада ваља додати и непотребну аферу са копачкама Пуме и Адидас, где су неки играчи плавих наводно примили новац њихових менаџера тако да се та конкуренција лоше одразила на атмосферу у репрезентацији. Тада су највише подбацили В. Петровић Пижон и С. Сушић Папе од којих се много више очекивало. Златко Вујевић, И. Шурјак нису ни заслужили да буду позвани. Ваха је био добар играч и тренер.

Dezurni smarac

pre 10 meseci

(Црвена звезда 1913, 5. jul 2023 17:07)

Zaboravio si Ivkovica i Bracuna. Da, tek tada ste, ali, kada bismo se salili, to je ako se pretvaras da ne znas koje je nacionalnosti Zebec (cak je valjda i Bobek igrao za vas u prijateljskim kao sto je za nas Mitic), a koje Sead Susic i Sulejman Halilovic, koje su nacionalnosti Pizon, Muslin i Krmpotic, ali, i jos neki fudbaleri kao sto su Gajdos, Toplak, Jurisic, Repcic itd. I odlicno se zna zasto je Partizan onomad morao da pribegne dovodjenju igraca koji nisu iz Srbije, komican si.

Istina

pre 10 meseci

Slobodno pogledaj međusobni skor Zvezde i Hajduka
(..., 05. jul 2023 13:57)

Шта си хтео да кажеш?
Звезда је имала резултате у Европи и ако је била веома често мета судијских неправди.
Привилеговани су били сви из В4, поготово ЈСДП и ХС, подсећам вас да су до краја 80-их у Звезди играли готово само Срби док су ХС и ЈСДП бирали играче широм земље.
Осим тога подсећам и на инструмент политичког тероризма у виду суда удруженог рада града Београда, којим се служило ЈСДП.
(Црвена звезда 1913, 5. jul 2023 14:27)

Prvo,nemoj da brukaš sve zvezdaše tim svojim nikom 1913 jer nema nikakve veze sa Zvezdom i to apsolutno nikakve.Drugo,Hajduk je jedini tim koi je imao pozitivan skor sa Zvezdom,dobio je 2-3 utakmice više.Imala je i Iskra iz Bugojna ali je igrala samo jednu sezonu prvu ligu.Treće,u Zvezdi nikada nisu igrali samo srbi,već sve nacije,osim šiptara,koji su najviše u patizan išli.Imali smo i slovence i hrvate i muslimane,crnogoce,makedonce...četvrto i jedino tačno što si izneo a to jeste činjenica,najveće privilegije su imala dva kluba,Hajduk i partizan jer je Tito za njih navijao.Prvi su igrali prvu zvaničnu utakmicu,kao partizani u Splitu na oslobođenoj teritoriji a drugi su bili vojni klub sa svim privilegijama.

One night in May

pre 10 meseci

Slobodno pogledaj međusobni skor Zvezde i Hajduka
(..., 5. jul 2023 13:57)

Pogledao sam medjusobni skor Zvezde i Liverpula...

Dezurni smarac

pre 10 meseci

(Црвена звезда 1913, 5. jul 2023 14:27)

Jos nikada do sada nisi zakazao i propustio da nas fasciniras svojim baljezgarijama, svaka ti cast. Vi niste dovodili igrace i iz ostalih republika bivse Jugoslavije?! Kome ti pokusavasa da prodas tu pricu?

gladijator

pre 10 meseci

Pa logično, dva najveća Srpska kluba! Šta je problem, da neće zagrebčani da imaju prednost?
(sasha, 05. jul 2023 13:15)

a legenda Ćetnik iz ćaćka Robi Prosinečki i Slavko Šajber

Rom iz Tirane, Rom iz Dalmacije

nije vam džabe nadimak iz SFRJ, nije, nije

zaslužujete ga svako slovo

Mladen

pre 10 meseci

80tih je bilo vise igraca iz Bosne nego Zvezde u reprezentaciji tako da njegove price o nekom nacionalizmu i guranju Zvezdasa nemaju veze. Svetsko 82.-2 igraca zvezde, evropsko 84-3. On je u to vreme bio najbolji centarfor SFRJ i trebao je vise da igra a zasto nije trebao je da raspravi sa onom crnogorskom prevarom Miljanicem koji je obozavao hajdukovce.

Зар не?

pre 10 meseci

Каже да је три пута са репрезентацијама успео да избори пласман на СП,и да су га три пута сменили пре почетка СП.Господин Вахид би требао да се запита,шта није у реду са њим.У складу са тим и сва остала прича је под знаком питања.Изгледа да је његов карактер,узрочник свега лошег што му се десило.Тешко је то признати,јер его брани да се осећа кривим за било шта.

Objašnjenje

pre 10 meseci

Da je bilo igrica oko reprezentacije,bilo je,čak i oko titula i ispadanja ali znatno manje nego danas.Da je Vaha oštećen za to SP,jeste,ali nikako na račun Zvezde već samo Hajduka.Neka vrati film i videće kako je i Zvezda oštećena neigranjem ili nepozivanjem igrača koji su zaslužili poziv.Konkretno na tom SP najviše su oštećeni bili on,Šestić i Deverić,koji su morali da budu standarni.Zvezda je imala samo Pižona kapitena i Krmpotića među startere a Savić nije ni pozvan,koliko se sećam.Nisam razumeo šta su u toj reprezentaciji tražili Šurjak i Zlatko Vujović a znamo odakle su došli.Tako da se Hajduk u toj priči potpuno uklapa.Drugi klub kojije bio privilegovaniji i od Hajduka ali ne po reprezentativcima već oko titula,bio je Titov ljubimac,vojni klub partizan.Javna je tajna da su na određeno vreme jedino Hajduk i partizan da osvoje po neku titulu,dok su se ostali borili tokom 34 kola i oni su pošteno osvajali titule.

ranac

pre 10 meseci

Igrači Zvezde i Hajduka su bili privilegovani? Da se podsetimo ko je sve morao da igra u reprezentaciji a nije ni iz Zvezde ni iz Hajduka: Mehmed Baždarević, Faruk Hadžibegić, Davor Jozić, Safet Sušić...

Dezurni smarac

pre 10 meseci

Klub( ili bolje reci KOMPANIJA)koji je, sam sebe finansirao...Za razliku, od DRUGIH ! Milioni gledalaca i navijaca, su stajala iza toga Svetog imena...Jedan, sam od njih !
(DUDA, 5. jul 2023 13:32)

Sam sebe finansirao?! Braca Grim i HKA da ti pozavide...

Magla u Bgu 1989

pre 10 meseci

Hajduk privilegiran? Hajduku je direktno ukradeno nekoliko titula a partizan je otisao u prvo izdanje lige prvaka 'zato sto... zato' iako je hajduk bio prvak jugoslavije.
Pazi ovaj genijalni argument da je kupljena zadnja tekma u bg. Cak i da je istina, pa sta? Jesu kupili sve tekme u prvenstvu prije te zadnje?
Zvijezda je nesto drugo, to je klasicni umjetni komunisticki projekt i klub koji je stvoren s idejom da bude privilegiran, ista stvar s partizanom.
Za hajduk a pogotovo za dinamo se nisu stimale titule.
Dinamo je preuzeo zvijezdin modus operandi u neovisnoj hr i zato ga zovemo plava ciganka.
Normalan covjek jednostavno mora mrziti takve klubove.
(Pijani zlotvor, 5. jul 2023 12:00)

Kad nađeš vremena, dođi do Bg-a da posetimo Zvezdin muzej i vidiš "ušati" pehar uživo, posle odemo na ručak, opušteno...

Црвена звезда 1913

pre 10 meseci

Slobodno pogledaj međusobni skor Zvezde i Hajduka
(..., 05. jul 2023 13:57)

Шта си хтео да кажеш?
Звезда је имала резултате у Европи и ако је била веома често мета судијских неправди.
Привилеговани су били сви из В4, поготово ЈСДП и ХС, подсећам вас да су до краја 80-их у Звезди играли готово само Срби док су ХС и ЈСДП бирали играче широм земље.
Осим тога подсећам и на инструмент политичког тероризма у виду суда удруженог рада града Београда, којим се служило ЈСДП.

Aca

pre 10 meseci

Velež Mostar ti nije bio mali klub, da znaš.
Taj isti ''mali klub'' ti je prebio šampionsku C. Zvezdu 3:0 i šampionski Hajduk 4:3 a koji je prebio šampionsku C. Zvezdu 1:0 u finalu kupa Jugoslavije! Vaha ništa ne laže, nama nisu dali da iskoračimo više od 2. mjesta par puta i to je jedina istina
(zeus, 5. jul 2023 13:04)

Daješ primer od dve-tri utakmice za toliko godina. Po tome je i Iskra Bugojno veliki klub jer je u dve utakmice sa Zvezdom imala jednu pobedu i jednu nerešenu, doduše Zvezda je tada završila četvrta.

Realno

pre 10 meseci

Kako može neko da bude privilegovan pored vojnog kluba? Dovoljno je malo logički razmisliti i zaključiti a ne lupati gluposti.Ajde i Hajduk jer je prvi odigrao utakmicu na oslobođenoj teritoriji u ime partije i zbog toga je Tito i navijao za ta dva kluba.Vaha priča budalaštine.

SUNĐER BOB

pre 10 meseci

Vahid je bio odličlan igrač, ali u malom klubu, !?
Velež Mostar ti nije bio mali klub, da znaš.
Taj isti ''mali klub'' ti je prebio šampionsku C. Zvezdu 3:0 i šampionski Hajduk 4:3 a koji je prebio šampionsku C. Zvezdu 1:0 u finalu kupa Jugoslavije! Vaha ništa ne laže, nama nisu dali da iskoračimo više od 2. mjesta par puta i to je jedina istina
(zeus, 05. jul 2023 13:04)

Mnogo mali klub..mnogo..

Dragan Lo

pre 10 meseci

Ne znam ove detalje, znam da je Vahid bio fenomenalan igrač gospodskih manira. Takođe znam da je velika četvorka trebala ostati kraća za neke titule prvaka Jugoslavije, klubovi poput Veleža i Željezničara u više sezona imali su bolje igrače i lepšu igru. "Velikim" je često trebala sudijska pomoć u Sarajevu, Mostaru, Rijeci, Nišu, Skoplju, Tuzli..

Zeljko Tomic

pre 10 meseci

Након што је у првој половини седамдесетих остваривала променљиве резултате, у сезони 1974/75, Војводина је до самог краја била озбиљан кандидат за титулу. Са клупе, екипу је предводио легендарни Тоза Веселиновић и црвено-бели су све до последњег кола били у борби за трофеј. У том последњем колу, Воши је за титулу био потребан и пораз Хајдука од Црвене звезде у Београду. После првог полувремена, резултат је био 1:0 за Црвену звезду, што је значило да титула долази у витрине Војводине. Међутим, помало чудним головима, Сплићани су у другом полувремену успели да преокрену и победе са 1:2 и тако дођу до шампионског славља. Војводина је ту сезону завршила као друга, иако је оба пута у првенству победила екипу из Сплита (1:4 у гостима, 2:0 код куће).

statuskan

pre 10 meseci

Diktatura Miljana Miljanića na delu.Čovek je zaslužan za 80% zvezdinih titula toga doba.Na čelu saveza u predhodnih 70 godina uglavnom osoba iz njihovog tabora.Partizan koliko se sećam nikada nije imao svog predstavnika na čelu saveza(Tomislava Karadžića je predložio fudbalski savez Vojvodine).Uvek su imali naklonost medija,prateću logistiku,sudije toga doba završavale u njihovim upravnim odborima.Ništa se do dana današnjeg nije promenilo.Samo što su tada to radili umiveno,danas je sve ogoljeno i bez imalo stida.

zeus

pre 10 meseci

#Vahid je bio odličlan igrač, ali u malom klubu, !?
Velež Mostar ti nije bio mali klub, da znaš.
Taj isti ''mali klub'' ti je prebio šampionsku C. Zvezdu 3:0 i šampionski Hajduk 4:3 a koji je prebio šampionsku C. Zvezdu 1:0 u finalu kupa Jugoslavije! Vaha ništa ne laže, nama nisu dali da iskoračimo više od 2. mjesta par puta i to je jedina istina

...

pre 10 meseci

Evropa je merilo koje sve govori.

Rezultati Hajduka u Evropi su mizerni
u odnosu na rezultate Zvezde.

Kada je Hajduk izbacio i daljeg takmičenja klubove poput
Reala, Barselone, Bajerna, Liverpula, Arsenala, Glazgov Rendžersa?
(mogu samo da nas mrze ..., 5. jul 2023 12:25)

Slobodno pogledaj međusobni skor Zvezde i Hajduka

Tex Willer

pre 10 meseci

Velež Mostar ti nije bio mali klub, da znaš.
Taj isti ''mali klub'' ti je prebio šampionsku C. Zvezdu 3:0 i šampionski Hajduk 4:3 a koji je prebio šampionsku C. Zvezdu 1:0 u finalu kupa Jugoslavije! Vaha ništa ne laže, nama nisu dali da iskoračimo više od 2. mjesta par puta i to je jedina istina
(zeus, 5. jul 2023 13:04)
Velež možda nije bio "mali" ali veliki nije bio sigurno.Nekoliko uspešnih utakmica iz neke sezone ne znači da je taj klub i veliki. Da te podsetim tada je bilo više ekipa kao Velež :Sarajevo,Željo,Vardar, Vojvodina,OFK koji su bili i uspešniji pa onda Rijeka,Tuzla,Olimpija,
i slični sa kojim ste bili u rangu. Zaboravljaš da se Velež u nekoliko sezona borio za opstanak u ligi.Inače meni izuzetno gotivna ekipa takozvani BMV ta neupućene Bajević-Marić-Vladić ili ,ili kasnije Vaha , Slišković , Kajtaz , Tuce i drugi.

DUDA

pre 10 meseci

(Pijani zlotvor, 05 jul 2023 12:00)
Nekako sam misljenja, da sve ovo pises - u stilu svoga imena ! Jer, u suprotnom ispao bi neznaven ili, prostije receno BUDALA...Zvezda je(ovo govorim zbog ovih mladjih), bila JEDINI klub u tadasnjoj drzavi, koji nije bio nikad odlikovan - od strane Josipa Broza ! I vjeruj mi, i nije bila neka velika steta...To , sto se tice nekakvih privilegija , koje se spominju ! Jedan od rijetkih klubova u Evropi, koji je imao redovno i neprekidno ucestvovanje u Evropskim takmicenjima ! Od sredine 50-tih proslog vijeka ( kad su osnovani Kupovi)- do pocetka raspada SFRJ ! Ne bih, o titulama i trofejima...MNOGO bi nam, uzelo vremena ! Klub( ili bolje reci KOMPANIJA)koji je, sam sebe finansirao...Za razliku, od DRUGIH ! Milioni gledalaca i navijaca, su stajala iza toga Svetog imena...Jedan, sam od njih !

Градимир

pre 10 meseci

Вахиде шта ти треба да сада лупеташ овакве ствари, У Мостару Звезда није добила више од пар утакмица, док су Хајдук и Динамо редовно побеђивали у Мостару, био сам присутан на многим утакмицама где сте се склањали да би вас победили и Динамо и Хајдук.

panadol

pre 10 meseci

Ljudi, Vahid je los i tezak covek. Miljanic ga jedno vreme odstranio iz rep zato sto je Safet Susic to trazio. A, ako nesrecnik prica o toj 82. Zvezda je u timu imala isto igraca kao i, recimo, Rijeka - 3 (samo jednog startera), a manje od Sarajeva i Hajduka. U to isto vreme jedan Dule Savic imao samo 12 utakmica za rep, dva starta, Filipovic 13, Moca Vukotic, valjda 14. Ali Vahida neko ostetio. Lud covek kao struja, sa nebeskom mrznjom prema Zvezdi... plus, ima primera, igraca pogotovo iz bosanskih klubova, koji su prelaskom u Zvezdu izgubili reprezentativni status. U to vreme pola tima je dolazilo iz Sarajeva i Splita, ostatak se podeli po kljucu. Kasnije je bilo jos gore. Pola tima je bilo iz Sarajeva, ostatak kljuc.

dovla

pre 10 meseci

Sećam se da je kao vrlo mlad igrač dao gol Realu kada smo ih izbacili na penale, pa posle u polufinalu dao gol Ferencvarošu u Mađarskoj, ...


Vahid je bio odličlan igrač, ali u malom klubu, koji je retko i slabo igrao evropske utakmice,

a to pravi ozbiljnu razliku između fudbalera.
(Bila je jaka konkurencija, 5. jul 2023 12:18)

Realu su golove dali Dzaja i Olja Petrovic iz penala
Dule je ubo jedan u penal seriji.

a jedan Santiljana nije.

pre 10 meseci

Realu su golove dali Dzaja i Olja Petrovic iz penala
Dule je ubo jedan u penal seriji.
(dovla, 5. jul 2023 13:11)

Pa to sam i rekao.

On je dao, sa svojih 20 godina, u tako važnoj penal seriji, pred više od 100.000 gledalaca, ...

Boban je imao bogatiju karijeru u Milanu, ali ne u Dinamu

pre 10 meseci

Kako lepo navijaci zvezde rezonuju (i ispravno, moram dodati) kad je u pitanju Vahid. Uporede sa Savicem i shvate ko je gde.

Ali npr ako bi uporedili po istim parametrima Piksija i npr Bobana. 9 od 10 ce reci da je piksi bolji.
(Jdjd, 5. jul 2023 12:41)


Boban sa Dinamom nije odigrao više od 5 evropskih utakmica,
za razliku od Piksija ili Savićevića.

O Pižonu da i ne govorim.

Posle Bobanovog odlaska u Milano, to je sasvim druga priča.
Piksi je kuburio sa povredama i naplatio se u Japanu.

Ipak, Piksijeva igra i golovi na Mundijalu iu Italiji 1990.
su istorija.

Pedja

pre 10 meseci

Vahid je bio dobar igrac, ali ne ekstra igrac. U Velezu je pre njega bio centarfor Dusan Bajevic, koji je dugo bio glavni centarfor reprezentacije i bio je zaista odlican. Sto se tice Hajduka, oni jesu bili privilegovani, mislim da je Miljanic bas bio selektor, kada je pozvano 11 igraca Hajduka u reprezentaciju, a nekoliko njih su cak bili rezerva u svom klubu. Uz sve to, Hajduk nije bio ni prvak. Obrazlozenje zasto 11 igraca je bilo, kao ne igraju u klubu tako dobro, ali u reprezentaciji su odlicni, sto je jedno od glupljih objasnjenja koje sam cuo. Sto se tice Vahida, i kao igrac i kao trener, nesumnjivo je da ima kvaliteta, ali ocigledno i da kao covek tesko uspostavlja neki normalan kontakt. Covek se plasira sa 3 razlicite zemlje na SP i sve ga smene uoci pocetka?! Imas neke dobre igrace, trenere, ali lose za medjuljudske odnose, koji se stalno nesto svadjaju, gundjaju, imaju zamerke na milion sitnica itd. Mozda je to slucaj sa njim.

mogu samo da nas mrze ...

pre 10 meseci

(Pijani zlotvor, 5. jul 2023 12:00)

Evropa je merilo koje sve govori.

Rezultati Hajduka u Evropi su mizerni
u odnosu na rezultate Zvezde.

Kada je Hajduk izbacio i daljeg takmičenja klubove poput
Reala, Barselone, Bajerna, Liverpula, Arsenala, Glazgov Rendžersa?

Bila je jaka konkurencija

pre 10 meseci

Smešno kakav kompleksaš.

Jedan Dule Savić je imao marginalnu ulogu u reprezentaciji,
iako je još sredinom sedamdesetih bio najbolji strelac prvenstva (delio prvo mesto sa Boškom Đorđevićem iz Partizana, koji je bio zadužen za izvođenje penala i većinu golova je i postigao iz penala, dok je Dule ulavnom davao golove iz igre).

Kada se uporede evropske utakmice, Vahida nigde nema,
dok je Dule urnisao Arsenal, WBA, ... davao golove Bajernu, Anderlehtu, ...

Sećam se da je kao vrlo mlad igrač dao gol Realu kada smo ih izbacili na penale, pa posle u polufinalu dao gol Ferencvarošu u Mađarskoj, ...


Vahid je bio odličlan igrač, ali u malom klubu, koji je retko i slabo igrao evropske utakmice,

a to pravi ozbiljnu razliku između fudbalera.

Pijani zlotvor

pre 10 meseci

Hajduk privilegiran? Hajduku je direktno ukradeno nekoliko titula a partizan je otisao u prvo izdanje lige prvaka 'zato sto... zato' iako je hajduk bio prvak jugoslavije.
Pazi ovaj genijalni argument da je kupljena zadnja tekma u bg. Cak i da je istina, pa sta? Jesu kupili sve tekme u prvenstvu prije te zadnje?
Zvijezda je nesto drugo, to je klasicni umjetni komunisticki projekt i klub koji je stvoren s idejom da bude privilegiran, ista stvar s partizanom.
Za hajduk a pogotovo za dinamo se nisu stimale titule.
Dinamo je preuzeo zvijezdin modus operandi u neovisnoj hr i zato ga zovemo plava ciganka.
Normalan covjek jednostavno mora mrziti takve klubove.

Zeljko Tomic

pre 10 meseci

1974. ovo, a 1975. je zvezda pustila Hajduk da SRPSKI klub Vojvodina ne bi bila prvak?! Inace, nije mozda toliko Hajduk bio privilegovan u prvenstvu koliko su njegovi igraci bili vidno protezirani i gurani da igraju u reprezentaciji u odredjenom vremenskom periodu koji nije bio kratak (kako drugacije objasniti da su Golac, Antic, Vukotic i Santrac imali onoliko malo nastupa), jedini klub koji je zaista (i) uvek bio guran je zvezda.

Vanja LFC

pre 10 meseci

Braća Vujović su morali igrati što ke u mnogome i sputavalo našu tadašnju reprezentaciju. Naravno, ne samo oni. Bilo je tu idrugih nebuloza, ali Zlatko pogotovo je bio guran iz neobjasnjivih razloga.

Bucko Chicago

pre 10 meseci

U reprezentaciji su forsirani igrači Hajduka. Bilo ih je oko 7 u prvoj postavi. I pre i za vreme braće Vujović. A i Pižon je bio najčešće rezerva. Pa u revijalnoj utakmici novinari protiv reprezentacija, Pižon i Čava Dimitrijević su razbucali reprezentaciju sa čuvenim duplim pasovima isključivo kroz noge protivničke odbrane.

Zemunac

pre 10 meseci

Vaha je bio super centarfor ! Vrhunski. Kao i Dule Silni. Samo nisu hteli da ih stavljaju u tim i da i da igramo nas fudbal nego su pikusali da izigravamo nemce pa smo onda jos i Zlatka povukli u defanzivu i kao rezultat smo sve gubili sto se izgubiti moglo ali su Miljan i Ekipa zaradjivali sicu na transferima.

sasa

pre 10 meseci

Hajduk privilegiran? Hajduku je direktno ukradeno nekoliko titula a partizan je otisao u prvo izdanje lige prvaka 'zato sto... zato' iako je hajduk bio prvak jugoslavije.
Pazi ovaj genijalni argument da je kupljena zadnja tekma u bg. Cak i da je istina, pa sta? Jesu kupili sve tekme u prvenstvu prije te zadnje?
Zvijezda je nesto drugo, to je klasicni umjetni komunisticki projekt i klub koji je stvoren s idejom da bude privilegiran, ista stvar s partizanom.
Za hajduk a pogotovo za dinamo se nisu stimale titule.
Dinamo je preuzeo zvijezdin modus operandi u neovisnoj hr i zato ga zovemo plava ciganka.
Normalan covjek jednostavno mora mrziti takve klubove.
(Pijani zlotvor, 05. jul 2023 12:00)

Ostaje samo da navedes jednu Zvezdinu "nastemanu" titulu, ne moras 2, samo jednu.
A o ovim glupostima da su Zvezdini igraci gurani u reprezentaciju dovoljno govori sastav sa SP 90-e.

Jdjd

pre 10 meseci

Kako lepo navijaci zvezde rezonuju (i ispravno, moram dodati) kad je u pitanju Vahid. Uporede sa Savicem i shvate ko je gde.

Ali npr ako bi uporedili po istim parametrima Piksija i npr Bobana. 9 od 10 ce reci da je piksi bolji.

Bocko

pre 10 meseci

Bar što se tiče 1982 Vaha nije u pravu. Iz Zvezde su igrali samo Krmpotić i Pižon, koji je u to vreme uz Sušića bio najbolji fudbaler u državi. A od Krmpote u to vreme nije bilo boljeg desnog beka. Slažem se da je Vaha trebao da bude u prvih 11 ( kad već nije Dule Savić ). Ali Miljanić je , prosto neverovatno, tad bukvalno sve pogrešio.

az

pre 10 meseci

Vaha malo bulazni. Zvezda je u to vreme bila medju 10-15 evropskih timova, a on je igrao za Velez koji je Evropu retko vidjao ili odmah ispadao. Kako je Susic mogao u reprezentaciju a igrao za Sarajevo? Treba biti malo realan.

Tex Willer

pre 10 meseci

Kao zvezdaš sam obožavao Vahu i nadao se da će i zaigrati u njoj.Na žalost nije se dogodilo.Inače u ovoj njegovoj priči istina je obično negde između.Prvo nije tačno da je jedini koji nije dobio dozvolu za odlazak u inostranstvo nakon SP-82. Nije je dobio ni Pižon za odlazak u Arsenal već je to bilo 6 meseci kasnije.Jedini je dobio Safet Sušić.
Drugo , moguće da je Hajduk kupio meč sa OFK Beogradom a ostaje pitanje da li je Velež kupio utakmicu sa Sarajevom što je još logičnije.Slažem se sa kontatacijom da u reprezentaciji nije bio dovoljno ili bar ne na adekvatan način iskorišćen.Ne mislim da se tu radilo o bilo kakvoj politici i protežiranju igrača Zvezde i Hajduka koliko o viziji igre dadašnjeg selektora M.Miljanića.Čini mi se da Miljan nije baš voleo klasične centarfore već više neke "lažne" 9ke pa je gurao igrače u sredinu terena a tu su bili mahom igrači CZ i Hajduka. Inače lepa fudbalska vremena , kada je jedan Vaha bio rezeva u reprezentaciji a danas bi bio igrač koji bi na tržištu vredeo negde između 50 i 100 milki, i to ne dinara.

Стара школа

pre 10 meseci

Ово је невероватно: да је у Титовој Југославији била привилегована Звезда, а не државни војни клуб. Сам Тито је изјављивао да "навија" за Хајдук и Партизан, то је просто историјски документ и лако га је наћи.

Vanja LFC

pre 10 meseci

Braća Vujović su morali igrati što ke u mnogome i sputavalo našu tadašnju reprezentaciju. Naravno, ne samo oni. Bilo je tu idrugih nebuloza, ali Zlatko pogotovo je bio guran iz neobjasnjivih razloga.

Bila je jaka konkurencija

pre 10 meseci

Smešno kakav kompleksaš.

Jedan Dule Savić je imao marginalnu ulogu u reprezentaciji,
iako je još sredinom sedamdesetih bio najbolji strelac prvenstva (delio prvo mesto sa Boškom Đorđevićem iz Partizana, koji je bio zadužen za izvođenje penala i većinu golova je i postigao iz penala, dok je Dule ulavnom davao golove iz igre).

Kada se uporede evropske utakmice, Vahida nigde nema,
dok je Dule urnisao Arsenal, WBA, ... davao golove Bajernu, Anderlehtu, ...

Sećam se da je kao vrlo mlad igrač dao gol Realu kada smo ih izbacili na penale, pa posle u polufinalu dao gol Ferencvarošu u Mađarskoj, ...


Vahid je bio odličlan igrač, ali u malom klubu, koji je retko i slabo igrao evropske utakmice,

a to pravi ozbiljnu razliku između fudbalera.

sasa

pre 10 meseci

Hajduk privilegiran? Hajduku je direktno ukradeno nekoliko titula a partizan je otisao u prvo izdanje lige prvaka 'zato sto... zato' iako je hajduk bio prvak jugoslavije.
Pazi ovaj genijalni argument da je kupljena zadnja tekma u bg. Cak i da je istina, pa sta? Jesu kupili sve tekme u prvenstvu prije te zadnje?
Zvijezda je nesto drugo, to je klasicni umjetni komunisticki projekt i klub koji je stvoren s idejom da bude privilegiran, ista stvar s partizanom.
Za hajduk a pogotovo za dinamo se nisu stimale titule.
Dinamo je preuzeo zvijezdin modus operandi u neovisnoj hr i zato ga zovemo plava ciganka.
Normalan covjek jednostavno mora mrziti takve klubove.
(Pijani zlotvor, 05. jul 2023 12:00)

Ostaje samo da navedes jednu Zvezdinu "nastemanu" titulu, ne moras 2, samo jednu.
A o ovim glupostima da su Zvezdini igraci gurani u reprezentaciju dovoljno govori sastav sa SP 90-e.

Zeljko Tomic

pre 10 meseci

Након што је у првој половини седамдесетих остваривала променљиве резултате, у сезони 1974/75, Војводина је до самог краја била озбиљан кандидат за титулу. Са клупе, екипу је предводио легендарни Тоза Веселиновић и црвено-бели су све до последњег кола били у борби за трофеј. У том последњем колу, Воши је за титулу био потребан и пораз Хајдука од Црвене звезде у Београду. После првог полувремена, резултат је био 1:0 за Црвену звезду, што је значило да титула долази у витрине Војводине. Међутим, помало чудним головима, Сплићани су у другом полувремену успели да преокрену и победе са 1:2 и тако дођу до шампионског славља. Војводина је ту сезону завршила као друга, иако је оба пута у првенству победила екипу из Сплита (1:4 у гостима, 2:0 код куће).

Magla u Bgu 1989

pre 10 meseci

Hajduk privilegiran? Hajduku je direktno ukradeno nekoliko titula a partizan je otisao u prvo izdanje lige prvaka 'zato sto... zato' iako je hajduk bio prvak jugoslavije.
Pazi ovaj genijalni argument da je kupljena zadnja tekma u bg. Cak i da je istina, pa sta? Jesu kupili sve tekme u prvenstvu prije te zadnje?
Zvijezda je nesto drugo, to je klasicni umjetni komunisticki projekt i klub koji je stvoren s idejom da bude privilegiran, ista stvar s partizanom.
Za hajduk a pogotovo za dinamo se nisu stimale titule.
Dinamo je preuzeo zvijezdin modus operandi u neovisnoj hr i zato ga zovemo plava ciganka.
Normalan covjek jednostavno mora mrziti takve klubove.
(Pijani zlotvor, 5. jul 2023 12:00)

Kad nađeš vremena, dođi do Bg-a da posetimo Zvezdin muzej i vidiš "ušati" pehar uživo, posle odemo na ručak, opušteno...

panadol

pre 10 meseci

Ljudi, Vahid je los i tezak covek. Miljanic ga jedno vreme odstranio iz rep zato sto je Safet Susic to trazio. A, ako nesrecnik prica o toj 82. Zvezda je u timu imala isto igraca kao i, recimo, Rijeka - 3 (samo jednog startera), a manje od Sarajeva i Hajduka. U to isto vreme jedan Dule Savic imao samo 12 utakmica za rep, dva starta, Filipovic 13, Moca Vukotic, valjda 14. Ali Vahida neko ostetio. Lud covek kao struja, sa nebeskom mrznjom prema Zvezdi... plus, ima primera, igraca pogotovo iz bosanskih klubova, koji su prelaskom u Zvezdu izgubili reprezentativni status. U to vreme pola tima je dolazilo iz Sarajeva i Splita, ostatak se podeli po kljucu. Kasnije je bilo jos gore. Pola tima je bilo iz Sarajeva, ostatak kljuc.

statuskan

pre 10 meseci

Diktatura Miljana Miljanića na delu.Čovek je zaslužan za 80% zvezdinih titula toga doba.Na čelu saveza u predhodnih 70 godina uglavnom osoba iz njihovog tabora.Partizan koliko se sećam nikada nije imao svog predstavnika na čelu saveza(Tomislava Karadžića je predložio fudbalski savez Vojvodine).Uvek su imali naklonost medija,prateću logistiku,sudije toga doba završavale u njihovim upravnim odborima.Ništa se do dana današnjeg nije promenilo.Samo što su tada to radili umiveno,danas je sve ogoljeno i bez imalo stida.

mogu samo da nas mrze ...

pre 10 meseci

(Pijani zlotvor, 5. jul 2023 12:00)

Evropa je merilo koje sve govori.

Rezultati Hajduka u Evropi su mizerni
u odnosu na rezultate Zvezde.

Kada je Hajduk izbacio i daljeg takmičenja klubove poput
Reala, Barselone, Bajerna, Liverpula, Arsenala, Glazgov Rendžersa?

Стара школа

pre 10 meseci

Ово је невероватно: да је у Титовој Југославији била привилегована Звезда, а не државни војни клуб. Сам Тито је изјављивао да "навија" за Хајдук и Партизан, то је просто историјски документ и лако га је наћи.

Bucko Chicago

pre 10 meseci

U reprezentaciji su forsirani igrači Hajduka. Bilo ih je oko 7 u prvoj postavi. I pre i za vreme braće Vujović. A i Pižon je bio najčešće rezerva. Pa u revijalnoj utakmici novinari protiv reprezentacija, Pižon i Čava Dimitrijević su razbucali reprezentaciju sa čuvenim duplim pasovima isključivo kroz noge protivničke odbrane.

az

pre 10 meseci

Vaha malo bulazni. Zvezda je u to vreme bila medju 10-15 evropskih timova, a on je igrao za Velez koji je Evropu retko vidjao ili odmah ispadao. Kako je Susic mogao u reprezentaciju a igrao za Sarajevo? Treba biti malo realan.

Zeljko Tomic

pre 10 meseci

1974. ovo, a 1975. je zvezda pustila Hajduk da SRPSKI klub Vojvodina ne bi bila prvak?! Inace, nije mozda toliko Hajduk bio privilegovan u prvenstvu koliko su njegovi igraci bili vidno protezirani i gurani da igraju u reprezentaciji u odredjenom vremenskom periodu koji nije bio kratak (kako drugacije objasniti da su Golac, Antic, Vukotic i Santrac imali onoliko malo nastupa), jedini klub koji je zaista (i) uvek bio guran je zvezda.

Pijani zlotvor

pre 10 meseci

Hajduk privilegiran? Hajduku je direktno ukradeno nekoliko titula a partizan je otisao u prvo izdanje lige prvaka 'zato sto... zato' iako je hajduk bio prvak jugoslavije.
Pazi ovaj genijalni argument da je kupljena zadnja tekma u bg. Cak i da je istina, pa sta? Jesu kupili sve tekme u prvenstvu prije te zadnje?
Zvijezda je nesto drugo, to je klasicni umjetni komunisticki projekt i klub koji je stvoren s idejom da bude privilegiran, ista stvar s partizanom.
Za hajduk a pogotovo za dinamo se nisu stimale titule.
Dinamo je preuzeo zvijezdin modus operandi u neovisnoj hr i zato ga zovemo plava ciganka.
Normalan covjek jednostavno mora mrziti takve klubove.

Pedja

pre 10 meseci

Vahid je bio dobar igrac, ali ne ekstra igrac. U Velezu je pre njega bio centarfor Dusan Bajevic, koji je dugo bio glavni centarfor reprezentacije i bio je zaista odlican. Sto se tice Hajduka, oni jesu bili privilegovani, mislim da je Miljanic bas bio selektor, kada je pozvano 11 igraca Hajduka u reprezentaciju, a nekoliko njih su cak bili rezerva u svom klubu. Uz sve to, Hajduk nije bio ni prvak. Obrazlozenje zasto 11 igraca je bilo, kao ne igraju u klubu tako dobro, ali u reprezentaciji su odlicni, sto je jedno od glupljih objasnjenja koje sam cuo. Sto se tice Vahida, i kao igrac i kao trener, nesumnjivo je da ima kvaliteta, ali ocigledno i da kao covek tesko uspostavlja neki normalan kontakt. Covek se plasira sa 3 razlicite zemlje na SP i sve ga smene uoci pocetka?! Imas neke dobre igrace, trenere, ali lose za medjuljudske odnose, koji se stalno nesto svadjaju, gundjaju, imaju zamerke na milion sitnica itd. Mozda je to slucaj sa njim.

DUDA

pre 10 meseci

(Pijani zlotvor, 05 jul 2023 12:00)
Nekako sam misljenja, da sve ovo pises - u stilu svoga imena ! Jer, u suprotnom ispao bi neznaven ili, prostije receno BUDALA...Zvezda je(ovo govorim zbog ovih mladjih), bila JEDINI klub u tadasnjoj drzavi, koji nije bio nikad odlikovan - od strane Josipa Broza ! I vjeruj mi, i nije bila neka velika steta...To , sto se tice nekakvih privilegija , koje se spominju ! Jedan od rijetkih klubova u Evropi, koji je imao redovno i neprekidno ucestvovanje u Evropskim takmicenjima ! Od sredine 50-tih proslog vijeka ( kad su osnovani Kupovi)- do pocetka raspada SFRJ ! Ne bih, o titulama i trofejima...MNOGO bi nam, uzelo vremena ! Klub( ili bolje reci KOMPANIJA)koji je, sam sebe finansirao...Za razliku, od DRUGIH ! Milioni gledalaca i navijaca, su stajala iza toga Svetog imena...Jedan, sam od njih !

Tex Willer

pre 10 meseci

Kao zvezdaš sam obožavao Vahu i nadao se da će i zaigrati u njoj.Na žalost nije se dogodilo.Inače u ovoj njegovoj priči istina je obično negde između.Prvo nije tačno da je jedini koji nije dobio dozvolu za odlazak u inostranstvo nakon SP-82. Nije je dobio ni Pižon za odlazak u Arsenal već je to bilo 6 meseci kasnije.Jedini je dobio Safet Sušić.
Drugo , moguće da je Hajduk kupio meč sa OFK Beogradom a ostaje pitanje da li je Velež kupio utakmicu sa Sarajevom što je još logičnije.Slažem se sa kontatacijom da u reprezentaciji nije bio dovoljno ili bar ne na adekvatan način iskorišćen.Ne mislim da se tu radilo o bilo kakvoj politici i protežiranju igrača Zvezde i Hajduka koliko o viziji igre dadašnjeg selektora M.Miljanića.Čini mi se da Miljan nije baš voleo klasične centarfore već više neke "lažne" 9ke pa je gurao igrače u sredinu terena a tu su bili mahom igrači CZ i Hajduka. Inače lepa fudbalska vremena , kada je jedan Vaha bio rezeva u reprezentaciji a danas bi bio igrač koji bi na tržištu vredeo negde između 50 i 100 milki, i to ne dinara.

Градимир

pre 10 meseci

Вахиде шта ти треба да сада лупеташ овакве ствари, У Мостару Звезда није добила више од пар утакмица, док су Хајдук и Динамо редовно побеђивали у Мостару, био сам присутан на многим утакмицама где сте се склањали да би вас победили и Динамо и Хајдук.

Bocko

pre 10 meseci

Bar što se tiče 1982 Vaha nije u pravu. Iz Zvezde su igrali samo Krmpotić i Pižon, koji je u to vreme uz Sušića bio najbolji fudbaler u državi. A od Krmpote u to vreme nije bilo boljeg desnog beka. Slažem se da je Vaha trebao da bude u prvih 11 ( kad već nije Dule Savić ). Ali Miljanić je , prosto neverovatno, tad bukvalno sve pogrešio.

Boban je imao bogatiju karijeru u Milanu, ali ne u Dinamu

pre 10 meseci

Kako lepo navijaci zvezde rezonuju (i ispravno, moram dodati) kad je u pitanju Vahid. Uporede sa Savicem i shvate ko je gde.

Ali npr ako bi uporedili po istim parametrima Piksija i npr Bobana. 9 od 10 ce reci da je piksi bolji.
(Jdjd, 5. jul 2023 12:41)


Boban sa Dinamom nije odigrao više od 5 evropskih utakmica,
za razliku od Piksija ili Savićevića.

O Pižonu da i ne govorim.

Posle Bobanovog odlaska u Milano, to je sasvim druga priča.
Piksi je kuburio sa povredama i naplatio se u Japanu.

Ipak, Piksijeva igra i golovi na Mundijalu iu Italiji 1990.
su istorija.

Tex Willer

pre 10 meseci

Velež Mostar ti nije bio mali klub, da znaš.
Taj isti ''mali klub'' ti je prebio šampionsku C. Zvezdu 3:0 i šampionski Hajduk 4:3 a koji je prebio šampionsku C. Zvezdu 1:0 u finalu kupa Jugoslavije! Vaha ništa ne laže, nama nisu dali da iskoračimo više od 2. mjesta par puta i to je jedina istina
(zeus, 5. jul 2023 13:04)
Velež možda nije bio "mali" ali veliki nije bio sigurno.Nekoliko uspešnih utakmica iz neke sezone ne znači da je taj klub i veliki. Da te podsetim tada je bilo više ekipa kao Velež :Sarajevo,Željo,Vardar, Vojvodina,OFK koji su bili i uspešniji pa onda Rijeka,Tuzla,Olimpija,
i slični sa kojim ste bili u rangu. Zaboravljaš da se Velež u nekoliko sezona borio za opstanak u ligi.Inače meni izuzetno gotivna ekipa takozvani BMV ta neupućene Bajević-Marić-Vladić ili ,ili kasnije Vaha , Slišković , Kajtaz , Tuce i drugi.

Klinac nema pojma

pre 10 meseci

Zvezda izbacivala Barselonu, Real, Liverpul ????? Daj nelupaj gluposti već čitaj lektiru preko raspusta.
(Voćni jogurt, 5. jul 2023 17:06) #

Šta nije jasno.

Barselonu 1963.
Liverpul 1973.
Real 1975.
Arsenal 1979.
Bajern 1991.

djedmedjed

pre 10 meseci

Sve je to danas teško dokazati, ali jedno je evidentno ; jugoslavenska nogometna reprezentacija je bila katastrofalno vođena ! 40-ih i 50-ih se nije biralo po ključu i više-manje su igrali najbolji. To se vidi po olimpijskim finalima i 4 uzastopna plasmana na SP. 60-ih je počela kuhinja u kojoj je najviše stradao Dinamo. U tom desetljeću su 4 puta osvajali kup, 5 puta su bili drugi, a 2 puta treći, te su jednom igrali finale a jednom osvojili Kup Velesajamskih Gradova ( preteča Kupa UEFA). Unatoč tim činjenicama, na EP 1968. niti jedan igrač Dinama nije igrao u prvih 11 ! Poslije toga, do druge polovice 70-ih, istini za volju iz Dinama i Partizana ( osim Vukotića i Vabeca) nisi imao nikoga ni za pozvati. 80-tih je Zvezda bez razloga u reprezentaciji zakinuta, a protežiralo se do besvijesti Hajduk i bosanske igrače

Realno

pre 10 meseci

Kako može neko da bude privilegovan pored vojnog kluba? Dovoljno je malo logički razmisliti i zaključiti a ne lupati gluposti.Ajde i Hajduk jer je prvi odigrao utakmicu na oslobođenoj teritoriji u ime partije i zbog toga je Tito i navijao za ta dva kluba.Vaha priča budalaštine.

Zemunac

pre 10 meseci

Vaha je bio super centarfor ! Vrhunski. Kao i Dule Silni. Samo nisu hteli da ih stavljaju u tim i da i da igramo nas fudbal nego su pikusali da izigravamo nemce pa smo onda jos i Zlatka povukli u defanzivu i kao rezultat smo sve gubili sto se izgubiti moglo ali su Miljan i Ekipa zaradjivali sicu na transferima.

Црвена звезда 1913

pre 10 meseci

Igrači Zvezde i Hajduka su bili privilegovani? Da se podsetimo ko je sve morao da igra u reprezentaciji a nije ni iz Zvezde ni iz Hajduka: Mehmed Baždarević, Faruk Hadžibegić, Davor Jozić, Safet Sušić...
(ranac, 05. jul 2023 14:59

Будимо мало непристарасни.... Сушић би играо за било коју репрезентацију на свету, био је фудбалски бисер...

djedmedjed

pre 10 meseci

Kraj 70-ih i cijele 80-te je obilježila totalna nesposobnost raznih selektora koji su u svakom momentu imali kvalitetu za titule, a nisu se uspjeli plasirati na SP 1978., SP 1986. i na EP 1988. Posebno upada u oči Miljanićeva neslavna epizoda na SP 82, kad je na turnir došao bez obrane. Još gore je vodio Veselinović, koji je u kvalifikacijama izrotirao više od 40 igrača, te na turniru doživio katastrofu. Milutinović je imao možda i najjaču momčad sa Piksijem, Bakom, Gudeljom i Mlinkom u naponu forme. I izgubi kući od DDR-a. A Osimu je igralo pola Sarajeva, još je Baždarević sa SP 1990. otpao zbog pljuvanja, a onaj panj Jakovljević zbog ozljede...Katastrofa!

Kratki kurs matematike

pre 10 meseci

Kakva velika četvorka pa samo je partizan sam imao više titula od dinama i hajduka zajedno a zvezda je imala više duplo od partizana ta liga je bila za zvezdu napravita kao i ova liga sad u Srbiji svi drugi bi osvojili nešto kad im zvezda da,hvala bogu što više nema te lige za dinamo i hajduk,a klubovi u Srbiji neka se bore protiv privilegirane zvezde kako god znaju,ali tu sreće nema.
(sport i razonoda, 5. jul 2023 19:26)

Partizan je imao isto koliko i Dinamo i Hajduk zajedno, a 18 nije duplo vise od 11.

dovla

pre 10 meseci

Sećam se da je kao vrlo mlad igrač dao gol Realu kada smo ih izbacili na penale, pa posle u polufinalu dao gol Ferencvarošu u Mađarskoj, ...


Vahid je bio odličlan igrač, ali u malom klubu, koji je retko i slabo igrao evropske utakmice,

a to pravi ozbiljnu razliku između fudbalera.
(Bila je jaka konkurencija, 5. jul 2023 12:18)

Realu su golove dali Dzaja i Olja Petrovic iz penala
Dule je ubo jedan u penal seriji.

...

pre 10 meseci

Evropa je merilo koje sve govori.

Rezultati Hajduka u Evropi su mizerni
u odnosu na rezultate Zvezde.

Kada je Hajduk izbacio i daljeg takmičenja klubove poput
Reala, Barselone, Bajerna, Liverpula, Arsenala, Glazgov Rendžersa?
(mogu samo da nas mrze ..., 5. jul 2023 12:25)

Slobodno pogledaj međusobni skor Zvezde i Hajduka

Dragan Lo

pre 10 meseci

Ne znam ove detalje, znam da je Vahid bio fenomenalan igrač gospodskih manira. Takođe znam da je velika četvorka trebala ostati kraća za neke titule prvaka Jugoslavije, klubovi poput Veleža i Željezničara u više sezona imali su bolje igrače i lepšu igru. "Velikim" je često trebala sudijska pomoć u Sarajevu, Mostaru, Rijeci, Nišu, Skoplju, Tuzli..

zeus

pre 10 meseci

#Vahid je bio odličlan igrač, ali u malom klubu, !?
Velež Mostar ti nije bio mali klub, da znaš.
Taj isti ''mali klub'' ti je prebio šampionsku C. Zvezdu 3:0 i šampionski Hajduk 4:3 a koji je prebio šampionsku C. Zvezdu 1:0 u finalu kupa Jugoslavije! Vaha ništa ne laže, nama nisu dali da iskoračimo više od 2. mjesta par puta i to je jedina istina

One night in May

pre 10 meseci

Slobodno pogledaj međusobni skor Zvezde i Hajduka
(..., 5. jul 2023 13:57)

Pogledao sam medjusobni skor Zvezde i Liverpula...

a jedan Santiljana nije.

pre 10 meseci

Realu su golove dali Dzaja i Olja Petrovic iz penala
Dule je ubo jedan u penal seriji.
(dovla, 5. jul 2023 13:11)

Pa to sam i rekao.

On je dao, sa svojih 20 godina, u tako važnoj penal seriji, pred više od 100.000 gledalaca, ...

Dezurni smarac

pre 10 meseci

(beograd011, 5. jul 2023 18:53)

Ako pricamo o prvenstvima zakljucno sa 1990/91, nije zvezda 20 puta bila prvak nego 18, a Partizan je bio 11 puta. 45 sezona- zvezda 18, Partizan 11, Hajduk 7, Dinamo 4, Vojvodina 2, Sarajevo 2, Zeljeznicar 1, Vardar 0.

SUNĐER BOB

pre 10 meseci

Vahid je bio odličlan igrač, ali u malom klubu, !?
Velež Mostar ti nije bio mali klub, da znaš.
Taj isti ''mali klub'' ti je prebio šampionsku C. Zvezdu 3:0 i šampionski Hajduk 4:3 a koji je prebio šampionsku C. Zvezdu 1:0 u finalu kupa Jugoslavije! Vaha ništa ne laže, nama nisu dali da iskoračimo više od 2. mjesta par puta i to je jedina istina
(zeus, 05. jul 2023 13:04)

Mnogo mali klub..mnogo..

Mladen

pre 10 meseci

80tih je bilo vise igraca iz Bosne nego Zvezde u reprezentaciji tako da njegove price o nekom nacionalizmu i guranju Zvezdasa nemaju veze. Svetsko 82.-2 igraca zvezde, evropsko 84-3. On je u to vreme bio najbolji centarfor SFRJ i trebao je vise da igra a zasto nije trebao je da raspravi sa onom crnogorskom prevarom Miljanicem koji je obozavao hajdukovce.

Aca

pre 10 meseci

Velež Mostar ti nije bio mali klub, da znaš.
Taj isti ''mali klub'' ti je prebio šampionsku C. Zvezdu 3:0 i šampionski Hajduk 4:3 a koji je prebio šampionsku C. Zvezdu 1:0 u finalu kupa Jugoslavije! Vaha ništa ne laže, nama nisu dali da iskoračimo više od 2. mjesta par puta i to je jedina istina
(zeus, 5. jul 2023 13:04)

Daješ primer od dve-tri utakmice za toliko godina. Po tome je i Iskra Bugojno veliki klub jer je u dve utakmice sa Zvezdom imala jednu pobedu i jednu nerešenu, doduše Zvezda je tada završila četvrta.

Рођени

pre 10 meseci

У својој богатој спортској историји Вележ је 3 пута је био вицепрвак СФРЈ: 1972/73; 1973/74; 1986/87. Да је било неких намештања нема доказа осим рекла-казала прича. Теже у време, 70-их 20.-ог века о коме Вахид прича, за разлику о нерегуларности из 1985. и после у време фамозног челника ФС Славка Шајбера. О томе је тиражну књигу објавио контраверзни менаџер из Македоније Велибор Џаровски - мада човек с резервом мора изнети тамошње наводе. Иначе, Вахид је млађи брат такође некада познатог Вележовог нападача Салема Халилхоџића - обојица су рођени у месту Јабланици, северно од Мостара. У његово време играо се одличан фудбал у Југославији то је чињеница и да буде занимљиво из БиХ је било чак 6 клубова у Првој лиги од њих 18, 7 из Србије, 3 из Хрватске, по један из Словеније и Македоније. Ниједан клуб није био из Ц. Горе. Навијачи Вележа, популарни Рођени остали су у убеђењу да је њухов клуб био првак 1973/74, нарочито што је о томе одлучила боља гол разлика сплитског Хајдука!? Мислим да му је на месту примедба у вези СП у Шпанији 1982. г. што је М. Миљанић допустио да му се други мешају у посао. Мада ваља додати и непотребну аферу са копачкама Пуме и Адидас, где су неки играчи плавих наводно примили новац њихових менаџера тако да се та конкуренција лоше одразила на атмосферу у репрезентацији. Тада су највише подбацили В. Петровић Пижон и С. Сушић Папе од којих се много више очекивало. Златко Вујевић, И. Шурјак нису ни заслужили да буду позвани. Ваха је био добар играч и тренер.

Dezurni smarac

pre 10 meseci

(Црвена звезда 1913, 5. jul 2023 14:27)

Jos nikada do sada nisi zakazao i propustio da nas fasciniras svojim baljezgarijama, svaka ti cast. Vi niste dovodili igrace i iz ostalih republika bivse Jugoslavije?! Kome ti pokusavasa da prodas tu pricu?

Istina

pre 10 meseci

Slobodno pogledaj međusobni skor Zvezde i Hajduka
(..., 05. jul 2023 13:57)

Шта си хтео да кажеш?
Звезда је имала резултате у Европи и ако је била веома често мета судијских неправди.
Привилеговани су били сви из В4, поготово ЈСДП и ХС, подсећам вас да су до краја 80-их у Звезди играли готово само Срби док су ХС и ЈСДП бирали играче широм земље.
Осим тога подсећам и на инструмент политичког тероризма у виду суда удруженог рада града Београда, којим се служило ЈСДП.
(Црвена звезда 1913, 5. jul 2023 14:27)

Prvo,nemoj da brukaš sve zvezdaše tim svojim nikom 1913 jer nema nikakve veze sa Zvezdom i to apsolutno nikakve.Drugo,Hajduk je jedini tim koi je imao pozitivan skor sa Zvezdom,dobio je 2-3 utakmice više.Imala je i Iskra iz Bugojna ali je igrala samo jednu sezonu prvu ligu.Treće,u Zvezdi nikada nisu igrali samo srbi,već sve nacije,osim šiptara,koji su najviše u patizan išli.Imali smo i slovence i hrvate i muslimane,crnogoce,makedonce...četvrto i jedino tačno što si izneo a to jeste činjenica,najveće privilegije su imala dva kluba,Hajduk i partizan jer je Tito za njih navijao.Prvi su igrali prvu zvaničnu utakmicu,kao partizani u Splitu na oslobođenoj teritoriji a drugi su bili vojni klub sa svim privilegijama.

Objašnjenje

pre 10 meseci

Da je bilo igrica oko reprezentacije,bilo je,čak i oko titula i ispadanja ali znatno manje nego danas.Da je Vaha oštećen za to SP,jeste,ali nikako na račun Zvezde već samo Hajduka.Neka vrati film i videće kako je i Zvezda oštećena neigranjem ili nepozivanjem igrača koji su zaslužili poziv.Konkretno na tom SP najviše su oštećeni bili on,Šestić i Deverić,koji su morali da budu standarni.Zvezda je imala samo Pižona kapitena i Krmpotića među startere a Savić nije ni pozvan,koliko se sećam.Nisam razumeo šta su u toj reprezentaciji tražili Šurjak i Zlatko Vujović a znamo odakle su došli.Tako da se Hajduk u toj priči potpuno uklapa.Drugi klub kojije bio privilegovaniji i od Hajduka ali ne po reprezentativcima već oko titula,bio je Titov ljubimac,vojni klub partizan.Javna je tajna da su na određeno vreme jedino Hajduk i partizan da osvoje po neku titulu,dok su se ostali borili tokom 34 kola i oni su pošteno osvajali titule.

Црвена звезда 1913

pre 10 meseci

Jos nikada do sada nisi zakazao i propustio da nas fasciniras svojim baljezgarijama, svaka ti cast. Vi niste dovodili igrace i iz ostalih republika bivse Jugoslavije?! Kome ti pokusavasa da prodas tu pricu?
(Dezurni smarac, 05. jul 2023 15:55)

Као и увек, нађе се неки симпатизер загребачког клуба из хумске....
Лепо ти пише да је Звезда тек са краја осамдесетих почела да пазари играче који нису Срби (Зјајо, Мусемић, Просинечки,Јурић,Шабанаџовић, Болић) ....до тада их је било јако, јако мало... за разлику од ЈСДП...

Црвена звезда 1913

pre 10 meseci

Istina, 05. jul 2023 17:05)


Ник-1913....
Нису звездаши само потомци шесте личке и брозових послератних дупелизаца, има и оних чији су претци одлазили на исти стадион и пре доласка куге под петокраком....
Даље, нисам рекао да су само Срби играли, већ у главном Срби...
И на крају, да ли је Хајдук већи клуб од Звезде због те три победе више?
Може ли се рећи да је Звезда већи клуб од Ливерпула, Реала, Арсенала....

Jdjd

pre 10 meseci

Kako lepo navijaci zvezde rezonuju (i ispravno, moram dodati) kad je u pitanju Vahid. Uporede sa Savicem i shvate ko je gde.

Ali npr ako bi uporedili po istim parametrima Piksija i npr Bobana. 9 od 10 ce reci da je piksi bolji.

ranac

pre 10 meseci

Igrači Zvezde i Hajduka su bili privilegovani? Da se podsetimo ko je sve morao da igra u reprezentaciji a nije ni iz Zvezde ni iz Hajduka: Mehmed Baždarević, Faruk Hadžibegić, Davor Jozić, Safet Sušić...

gladijator

pre 10 meseci

Pa logično, dva najveća Srpska kluba! Šta je problem, da neće zagrebčani da imaju prednost?
(sasha, 05. jul 2023 13:15)

a legenda Ćetnik iz ćaćka Robi Prosinečki i Slavko Šajber

Rom iz Tirane, Rom iz Dalmacije

nije vam džabe nadimak iz SFRJ, nije, nije

zaslužujete ga svako slovo

sport i razonoda

pre 10 meseci

Kakva velika četvorka pa samo je partizan sam imao više titula od dinama i hajduka zajedno a zvezda je imala više duplo od partizana ta liga je bila za zvezdu napravita kao i ova liga sad u Srbiji svi drugi bi osvojili nešto kad im zvezda da,hvala bogu što više nema te lige za dinamo i hajduk,a klubovi u Srbiji neka se bore protiv privilegirane zvezde kako god znaju,ali tu sreće nema.

Црвена звезда 1913

pre 10 meseci

Slobodno pogledaj međusobni skor Zvezde i Hajduka
(..., 05. jul 2023 13:57)

Шта си хтео да кажеш?
Звезда је имала резултате у Европи и ако је била веома често мета судијских неправди.
Привилеговани су били сви из В4, поготово ЈСДП и ХС, подсећам вас да су до краја 80-их у Звезди играли готово само Срби док су ХС и ЈСДП бирали играче широм земље.
Осим тога подсећам и на инструмент политичког тероризма у виду суда удруженог рада града Београда, којим се служило ЈСДП.

Зар не?

pre 10 meseci

Каже да је три пута са репрезентацијама успео да избори пласман на СП,и да су га три пута сменили пре почетка СП.Господин Вахид би требао да се запита,шта није у реду са њим.У складу са тим и сва остала прича је под знаком питања.Изгледа да је његов карактер,узрочник свега лошег што му се десило.Тешко је то признати,јер его брани да се осећа кривим за било шта.

Dezurni smarac

pre 10 meseci

(Црвена звезда 1913, 5. jul 2023 17:07)

Zaboravio si Ivkovica i Bracuna. Da, tek tada ste, ali, kada bismo se salili, to je ako se pretvaras da ne znas koje je nacionalnosti Zebec (cak je valjda i Bobek igrao za vas u prijateljskim kao sto je za nas Mitic), a koje Sead Susic i Sulejman Halilovic, koje su nacionalnosti Pizon, Muslin i Krmpotic, ali, i jos neki fudbaleri kao sto su Gajdos, Toplak, Jurisic, Repcic itd. I odlicno se zna zasto je Partizan onomad morao da pribegne dovodjenju igraca koji nisu iz Srbije, komican si.

Dezurni smarac

pre 10 meseci

(Црвена звезда 1913, 5. jul 2023 17:07)

Zaboravio si Ivkovica i Bracuna. Da, tek tada ste, ali, kada bismo se salili, to je ako se pretvaras da ne znas koje je nacionalnosti Zebec (cak je valjda i Bobek igrao za vas u prijateljskim kao sto je za nas Mitic), a koje Sead Susic i Sulejman Halilovic, koje su nacionalnosti Pizon, Muslin i Krmpotic, ali, i jos neki fudbaleri kao sto su Gajdos, Toplak, Jurisic, Repcic itd. I odlicno se zna zasto je Partizan onomad morao da pribegne dovodjenju igraca koji nisu iz Srbije, komican si.

beograd011

pre 10 meseci

Ako me secanje ne vara u bivsoj Jugi "velika cetvorka" je osvojila majvise sampionskih titula u ligi koja je u jednom trenutku bila najbolja u Evropi!Od ostalih klubova uspelo je to samo Sarajevu(2 puta),Zeljeznicaru(1),Vojvodini(2 puta) i Vardaru ("Sajberovom" odlukom)!
Crvena Zvezda je osvojila 20 puta titulu sampiona,Partizan 12,Hajduk 7 a Dinamo 4.
Istina drama je u vise navrata u odlucena u poslednjem kol koce biti sampion a tu je velika cetvorka u nekim slucajevima bila ostecena a i Velez u sezoni 73/74 gde je zbog slabije gol diferencije titula dodeljena Hajduku!
Sve ostalo je istorija jer rezultati ostaju zabelezeni i verifikovani od strane takmicarske komisije FSJ.
Bunariti koje vise puta bio ostecen iz ove perspektive je nemoguce jer cinjenica govori da je samo u jednom slucaju u istoriji Lige FNRJ i SFRJ vodeci na tabeli pre poslednjeg kola izgubio titulu! Daleko je problematicnije bilo oko ispadanja iz lige gde se vise mutilo i namestalo! Ali o tome drugom prilikom.Sportski pozdrav svima.,Uf umalo da zaboravim,TITO nikad nije, bar nije zabalezeno, bio navijac ijednog fudbalskog tima Jugoslavije za vreme njegovog vladanja,sto se nebi moglo reci za ostale vladajuce licnosti u njegovom okruzenju,znamo ko su bili ti, ali o pokojnicima sve najbolje ....

Dezurni smarac

pre 10 meseci

Klub( ili bolje reci KOMPANIJA)koji je, sam sebe finansirao...Za razliku, od DRUGIH ! Milioni gledalaca i navijaca, su stajala iza toga Svetog imena...Jedan, sam od njih !
(DUDA, 5. jul 2023 13:32)

Sam sebe finansirao?! Braca Grim i HKA da ti pozavide...

Slobodan Penezić

pre 10 meseci

...,. Pogledaj skor Zvezde i Hajduka, ali sve utakmice koje su međusobno odigrali. Nisu samo prvenstvene utakmice merilo.

Pijani zlotvor

pre 10 meseci

Hajduk privilegiran? Hajduku je direktno ukradeno nekoliko titula a partizan je otisao u prvo izdanje lige prvaka 'zato sto... zato' iako je hajduk bio prvak jugoslavije.
Pazi ovaj genijalni argument da je kupljena zadnja tekma u bg. Cak i da je istina, pa sta? Jesu kupili sve tekme u prvenstvu prije te zadnje?
Zvijezda je nesto drugo, to je klasicni umjetni komunisticki projekt i klub koji je stvoren s idejom da bude privilegiran, ista stvar s partizanom.
Za hajduk a pogotovo za dinamo se nisu stimale titule.
Dinamo je preuzeo zvijezdin modus operandi u neovisnoj hr i zato ga zovemo plava ciganka.
Normalan covjek jednostavno mora mrziti takve klubove.

statuskan

pre 10 meseci

Diktatura Miljana Miljanića na delu.Čovek je zaslužan za 80% zvezdinih titula toga doba.Na čelu saveza u predhodnih 70 godina uglavnom osoba iz njihovog tabora.Partizan koliko se sećam nikada nije imao svog predstavnika na čelu saveza(Tomislava Karadžića je predložio fudbalski savez Vojvodine).Uvek su imali naklonost medija,prateću logistiku,sudije toga doba završavale u njihovim upravnim odborima.Ništa se do dana današnjeg nije promenilo.Samo što su tada to radili umiveno,danas je sve ogoljeno i bez imalo stida.

Zeljko Tomic

pre 10 meseci

1974. ovo, a 1975. je zvezda pustila Hajduk da SRPSKI klub Vojvodina ne bi bila prvak?! Inace, nije mozda toliko Hajduk bio privilegovan u prvenstvu koliko su njegovi igraci bili vidno protezirani i gurani da igraju u reprezentaciji u odredjenom vremenskom periodu koji nije bio kratak (kako drugacije objasniti da su Golac, Antic, Vukotic i Santrac imali onoliko malo nastupa), jedini klub koji je zaista (i) uvek bio guran je zvezda.

zeus

pre 10 meseci

#Vahid je bio odličlan igrač, ali u malom klubu, !?
Velež Mostar ti nije bio mali klub, da znaš.
Taj isti ''mali klub'' ti je prebio šampionsku C. Zvezdu 3:0 i šampionski Hajduk 4:3 a koji je prebio šampionsku C. Zvezdu 1:0 u finalu kupa Jugoslavije! Vaha ništa ne laže, nama nisu dali da iskoračimo više od 2. mjesta par puta i to je jedina istina

Bila je jaka konkurencija

pre 10 meseci

Smešno kakav kompleksaš.

Jedan Dule Savić je imao marginalnu ulogu u reprezentaciji,
iako je još sredinom sedamdesetih bio najbolji strelac prvenstva (delio prvo mesto sa Boškom Đorđevićem iz Partizana, koji je bio zadužen za izvođenje penala i većinu golova je i postigao iz penala, dok je Dule ulavnom davao golove iz igre).

Kada se uporede evropske utakmice, Vahida nigde nema,
dok je Dule urnisao Arsenal, WBA, ... davao golove Bajernu, Anderlehtu, ...

Sećam se da je kao vrlo mlad igrač dao gol Realu kada smo ih izbacili na penale, pa posle u polufinalu dao gol Ferencvarošu u Mađarskoj, ...


Vahid je bio odličlan igrač, ali u malom klubu, koji je retko i slabo igrao evropske utakmice,

a to pravi ozbiljnu razliku između fudbalera.

Realno

pre 10 meseci

Kako može neko da bude privilegovan pored vojnog kluba? Dovoljno je malo logički razmisliti i zaključiti a ne lupati gluposti.Ajde i Hajduk jer je prvi odigrao utakmicu na oslobođenoj teritoriji u ime partije i zbog toga je Tito i navijao za ta dva kluba.Vaha priča budalaštine.

Стара школа

pre 10 meseci

Ово је невероватно: да је у Титовој Југославији била привилегована Звезда, а не државни војни клуб. Сам Тито је изјављивао да "навија" за Хајдук и Партизан, то је просто историјски документ и лако га је наћи.

...

pre 10 meseci

Evropa je merilo koje sve govori.

Rezultati Hajduka u Evropi su mizerni
u odnosu na rezultate Zvezde.

Kada je Hajduk izbacio i daljeg takmičenja klubove poput
Reala, Barselone, Bajerna, Liverpula, Arsenala, Glazgov Rendžersa?
(mogu samo da nas mrze ..., 5. jul 2023 12:25)

Slobodno pogledaj međusobni skor Zvezde i Hajduka

sasa

pre 10 meseci

Hajduk privilegiran? Hajduku je direktno ukradeno nekoliko titula a partizan je otisao u prvo izdanje lige prvaka 'zato sto... zato' iako je hajduk bio prvak jugoslavije.
Pazi ovaj genijalni argument da je kupljena zadnja tekma u bg. Cak i da je istina, pa sta? Jesu kupili sve tekme u prvenstvu prije te zadnje?
Zvijezda je nesto drugo, to je klasicni umjetni komunisticki projekt i klub koji je stvoren s idejom da bude privilegiran, ista stvar s partizanom.
Za hajduk a pogotovo za dinamo se nisu stimale titule.
Dinamo je preuzeo zvijezdin modus operandi u neovisnoj hr i zato ga zovemo plava ciganka.
Normalan covjek jednostavno mora mrziti takve klubove.
(Pijani zlotvor, 05. jul 2023 12:00)

Ostaje samo da navedes jednu Zvezdinu "nastemanu" titulu, ne moras 2, samo jednu.
A o ovim glupostima da su Zvezdini igraci gurani u reprezentaciju dovoljno govori sastav sa SP 90-e.

sport i razonoda

pre 10 meseci

Kakva velika četvorka pa samo je partizan sam imao više titula od dinama i hajduka zajedno a zvezda je imala više duplo od partizana ta liga je bila za zvezdu napravita kao i ova liga sad u Srbiji svi drugi bi osvojili nešto kad im zvezda da,hvala bogu što više nema te lige za dinamo i hajduk,a klubovi u Srbiji neka se bore protiv privilegirane zvezde kako god znaju,ali tu sreće nema.

DUDA

pre 10 meseci

(Pijani zlotvor, 05 jul 2023 12:00)
Nekako sam misljenja, da sve ovo pises - u stilu svoga imena ! Jer, u suprotnom ispao bi neznaven ili, prostije receno BUDALA...Zvezda je(ovo govorim zbog ovih mladjih), bila JEDINI klub u tadasnjoj drzavi, koji nije bio nikad odlikovan - od strane Josipa Broza ! I vjeruj mi, i nije bila neka velika steta...To , sto se tice nekakvih privilegija , koje se spominju ! Jedan od rijetkih klubova u Evropi, koji je imao redovno i neprekidno ucestvovanje u Evropskim takmicenjima ! Od sredine 50-tih proslog vijeka ( kad su osnovani Kupovi)- do pocetka raspada SFRJ ! Ne bih, o titulama i trofejima...MNOGO bi nam, uzelo vremena ! Klub( ili bolje reci KOMPANIJA)koji je, sam sebe finansirao...Za razliku, od DRUGIH ! Milioni gledalaca i navijaca, su stajala iza toga Svetog imena...Jedan, sam od njih !

Magla u Bgu 1989

pre 10 meseci

Hajduk privilegiran? Hajduku je direktno ukradeno nekoliko titula a partizan je otisao u prvo izdanje lige prvaka 'zato sto... zato' iako je hajduk bio prvak jugoslavije.
Pazi ovaj genijalni argument da je kupljena zadnja tekma u bg. Cak i da je istina, pa sta? Jesu kupili sve tekme u prvenstvu prije te zadnje?
Zvijezda je nesto drugo, to je klasicni umjetni komunisticki projekt i klub koji je stvoren s idejom da bude privilegiran, ista stvar s partizanom.
Za hajduk a pogotovo za dinamo se nisu stimale titule.
Dinamo je preuzeo zvijezdin modus operandi u neovisnoj hr i zato ga zovemo plava ciganka.
Normalan covjek jednostavno mora mrziti takve klubove.
(Pijani zlotvor, 5. jul 2023 12:00)

Kad nađeš vremena, dođi do Bg-a da posetimo Zvezdin muzej i vidiš "ušati" pehar uživo, posle odemo na ručak, opušteno...

Vanja LFC

pre 10 meseci

Braća Vujović su morali igrati što ke u mnogome i sputavalo našu tadašnju reprezentaciju. Naravno, ne samo oni. Bilo je tu idrugih nebuloza, ali Zlatko pogotovo je bio guran iz neobjasnjivih razloga.

az

pre 10 meseci

Vaha malo bulazni. Zvezda je u to vreme bila medju 10-15 evropskih timova, a on je igrao za Velez koji je Evropu retko vidjao ili odmah ispadao. Kako je Susic mogao u reprezentaciju a igrao za Sarajevo? Treba biti malo realan.

gladijator

pre 10 meseci

Pa logično, dva najveća Srpska kluba! Šta je problem, da neće zagrebčani da imaju prednost?
(sasha, 05. jul 2023 13:15)

a legenda Ćetnik iz ćaćka Robi Prosinečki i Slavko Šajber

Rom iz Tirane, Rom iz Dalmacije

nije vam džabe nadimak iz SFRJ, nije, nije

zaslužujete ga svako slovo

Црвена звезда 1913

pre 10 meseci

Slobodno pogledaj međusobni skor Zvezde i Hajduka
(..., 05. jul 2023 13:57)

Шта си хтео да кажеш?
Звезда је имала резултате у Европи и ако је била веома често мета судијских неправди.
Привилеговани су били сви из В4, поготово ЈСДП и ХС, подсећам вас да су до краја 80-их у Звезди играли готово само Срби док су ХС и ЈСДП бирали играче широм земље.
Осим тога подсећам и на инструмент политичког тероризма у виду суда удруженог рада града Београда, којим се служило ЈСДП.

mogu samo da nas mrze ...

pre 10 meseci

(Pijani zlotvor, 5. jul 2023 12:00)

Evropa je merilo koje sve govori.

Rezultati Hajduka u Evropi su mizerni
u odnosu na rezultate Zvezde.

Kada je Hajduk izbacio i daljeg takmičenja klubove poput
Reala, Barselone, Bajerna, Liverpula, Arsenala, Glazgov Rendžersa?

Objašnjenje

pre 10 meseci

Da je bilo igrica oko reprezentacije,bilo je,čak i oko titula i ispadanja ali znatno manje nego danas.Da je Vaha oštećen za to SP,jeste,ali nikako na račun Zvezde već samo Hajduka.Neka vrati film i videće kako je i Zvezda oštećena neigranjem ili nepozivanjem igrača koji su zaslužili poziv.Konkretno na tom SP najviše su oštećeni bili on,Šestić i Deverić,koji su morali da budu standarni.Zvezda je imala samo Pižona kapitena i Krmpotića među startere a Savić nije ni pozvan,koliko se sećam.Nisam razumeo šta su u toj reprezentaciji tražili Šurjak i Zlatko Vujović a znamo odakle su došli.Tako da se Hajduk u toj priči potpuno uklapa.Drugi klub kojije bio privilegovaniji i od Hajduka ali ne po reprezentativcima već oko titula,bio je Titov ljubimac,vojni klub partizan.Javna je tajna da su na određeno vreme jedino Hajduk i partizan da osvoje po neku titulu,dok su se ostali borili tokom 34 kola i oni su pošteno osvajali titule.

Jdjd

pre 10 meseci

Kako lepo navijaci zvezde rezonuju (i ispravno, moram dodati) kad je u pitanju Vahid. Uporede sa Savicem i shvate ko je gde.

Ali npr ako bi uporedili po istim parametrima Piksija i npr Bobana. 9 od 10 ce reci da je piksi bolji.

panadol

pre 10 meseci

Ljudi, Vahid je los i tezak covek. Miljanic ga jedno vreme odstranio iz rep zato sto je Safet Susic to trazio. A, ako nesrecnik prica o toj 82. Zvezda je u timu imala isto igraca kao i, recimo, Rijeka - 3 (samo jednog startera), a manje od Sarajeva i Hajduka. U to isto vreme jedan Dule Savic imao samo 12 utakmica za rep, dva starta, Filipovic 13, Moca Vukotic, valjda 14. Ali Vahida neko ostetio. Lud covek kao struja, sa nebeskom mrznjom prema Zvezdi... plus, ima primera, igraca pogotovo iz bosanskih klubova, koji su prelaskom u Zvezdu izgubili reprezentativni status. U to vreme pola tima je dolazilo iz Sarajeva i Splita, ostatak se podeli po kljucu. Kasnije je bilo jos gore. Pola tima je bilo iz Sarajeva, ostatak kljuc.

Zeljko Tomic

pre 10 meseci

Након што је у првој половини седамдесетих остваривала променљиве резултате, у сезони 1974/75, Војводина је до самог краја била озбиљан кандидат за титулу. Са клупе, екипу је предводио легендарни Тоза Веселиновић и црвено-бели су све до последњег кола били у борби за трофеј. У том последњем колу, Воши је за титулу био потребан и пораз Хајдука од Црвене звезде у Београду. После првог полувремена, резултат је био 1:0 за Црвену звезду, што је значило да титула долази у витрине Војводине. Међутим, помало чудним головима, Сплићани су у другом полувремену успели да преокрену и победе са 1:2 и тако дођу до шампионског славља. Војводина је ту сезону завршила као друга, иако је оба пута у првенству победила екипу из Сплита (1:4 у гостима, 2:0 код куће).

Црвена звезда 1913

pre 10 meseci

Jos nikada do sada nisi zakazao i propustio da nas fasciniras svojim baljezgarijama, svaka ti cast. Vi niste dovodili igrace i iz ostalih republika bivse Jugoslavije?! Kome ti pokusavasa da prodas tu pricu?
(Dezurni smarac, 05. jul 2023 15:55)

Као и увек, нађе се неки симпатизер загребачког клуба из хумске....
Лепо ти пише да је Звезда тек са краја осамдесетих почела да пазари играче који нису Срби (Зјајо, Мусемић, Просинечки,Јурић,Шабанаџовић, Болић) ....до тада их је било јако, јако мало... за разлику од ЈСДП...

SUNĐER BOB

pre 10 meseci

Vahid je bio odličlan igrač, ali u malom klubu, !?
Velež Mostar ti nije bio mali klub, da znaš.
Taj isti ''mali klub'' ti je prebio šampionsku C. Zvezdu 3:0 i šampionski Hajduk 4:3 a koji je prebio šampionsku C. Zvezdu 1:0 u finalu kupa Jugoslavije! Vaha ništa ne laže, nama nisu dali da iskoračimo više od 2. mjesta par puta i to je jedina istina
(zeus, 05. jul 2023 13:04)

Mnogo mali klub..mnogo..

Dezurni smarac

pre 10 meseci

(Црвена звезда 1913, 5. jul 2023 17:07)

Zaboravio si Ivkovica i Bracuna. Da, tek tada ste, ali, kada bismo se salili, to je ako se pretvaras da ne znas koje je nacionalnosti Zebec (cak je valjda i Bobek igrao za vas u prijateljskim kao sto je za nas Mitic), a koje Sead Susic i Sulejman Halilovic, koje su nacionalnosti Pizon, Muslin i Krmpotic, ali, i jos neki fudbaleri kao sto su Gajdos, Toplak, Jurisic, Repcic itd. I odlicno se zna zasto je Partizan onomad morao da pribegne dovodjenju igraca koji nisu iz Srbije, komican si.

Istina

pre 10 meseci

Slobodno pogledaj međusobni skor Zvezde i Hajduka
(..., 05. jul 2023 13:57)

Шта си хтео да кажеш?
Звезда је имала резултате у Европи и ако је била веома често мета судијских неправди.
Привилеговани су били сви из В4, поготово ЈСДП и ХС, подсећам вас да су до краја 80-их у Звезди играли готово само Срби док су ХС и ЈСДП бирали играче широм земље.
Осим тога подсећам и на инструмент политичког тероризма у виду суда удруженог рада града Београда, којим се служило ЈСДП.
(Црвена звезда 1913, 5. jul 2023 14:27)

Prvo,nemoj da brukaš sve zvezdaše tim svojim nikom 1913 jer nema nikakve veze sa Zvezdom i to apsolutno nikakve.Drugo,Hajduk je jedini tim koi je imao pozitivan skor sa Zvezdom,dobio je 2-3 utakmice više.Imala je i Iskra iz Bugojna ali je igrala samo jednu sezonu prvu ligu.Treće,u Zvezdi nikada nisu igrali samo srbi,već sve nacije,osim šiptara,koji su najviše u patizan išli.Imali smo i slovence i hrvate i muslimane,crnogoce,makedonce...četvrto i jedino tačno što si izneo a to jeste činjenica,najveće privilegije su imala dva kluba,Hajduk i partizan jer je Tito za njih navijao.Prvi su igrali prvu zvaničnu utakmicu,kao partizani u Splitu na oslobođenoj teritoriji a drugi su bili vojni klub sa svim privilegijama.

Dezurni smarac

pre 10 meseci

Klub( ili bolje reci KOMPANIJA)koji je, sam sebe finansirao...Za razliku, od DRUGIH ! Milioni gledalaca i navijaca, su stajala iza toga Svetog imena...Jedan, sam od njih !
(DUDA, 5. jul 2023 13:32)

Sam sebe finansirao?! Braca Grim i HKA da ti pozavide...

One night in May

pre 10 meseci

Slobodno pogledaj međusobni skor Zvezde i Hajduka
(..., 5. jul 2023 13:57)

Pogledao sam medjusobni skor Zvezde i Liverpula...

Dezurni smarac

pre 10 meseci

(Црвена звезда 1913, 5. jul 2023 17:07)

Zaboravio si Ivkovica i Bracuna. Da, tek tada ste, ali, kada bismo se salili, to je ako se pretvaras da ne znas koje je nacionalnosti Zebec (cak je valjda i Bobek igrao za vas u prijateljskim kao sto je za nas Mitic), a koje Sead Susic i Sulejman Halilovic, koje su nacionalnosti Pizon, Muslin i Krmpotic, ali, i jos neki fudbaleri kao sto su Gajdos, Toplak, Jurisic, Repcic itd. I odlicno se zna zasto je Partizan onomad morao da pribegne dovodjenju igraca koji nisu iz Srbije, komican si.

Градимир

pre 10 meseci

Вахиде шта ти треба да сада лупеташ овакве ствари, У Мостару Звезда није добила више од пар утакмица, док су Хајдук и Динамо редовно побеђивали у Мостару, био сам присутан на многим утакмицама где сте се склањали да би вас победили и Динамо и Хајдук.

Bucko Chicago

pre 10 meseci

U reprezentaciji su forsirani igrači Hajduka. Bilo ih je oko 7 u prvoj postavi. I pre i za vreme braće Vujović. A i Pižon je bio najčešće rezerva. Pa u revijalnoj utakmici novinari protiv reprezentacija, Pižon i Čava Dimitrijević su razbucali reprezentaciju sa čuvenim duplim pasovima isključivo kroz noge protivničke odbrane.

Slobodan Penezić

pre 10 meseci

...,. Pogledaj skor Zvezde i Hajduka, ali sve utakmice koje su međusobno odigrali. Nisu samo prvenstvene utakmice merilo.

Boban je imao bogatiju karijeru u Milanu, ali ne u Dinamu

pre 10 meseci

Kako lepo navijaci zvezde rezonuju (i ispravno, moram dodati) kad je u pitanju Vahid. Uporede sa Savicem i shvate ko je gde.

Ali npr ako bi uporedili po istim parametrima Piksija i npr Bobana. 9 od 10 ce reci da je piksi bolji.
(Jdjd, 5. jul 2023 12:41)


Boban sa Dinamom nije odigrao više od 5 evropskih utakmica,
za razliku od Piksija ili Savićevića.

O Pižonu da i ne govorim.

Posle Bobanovog odlaska u Milano, to je sasvim druga priča.
Piksi je kuburio sa povredama i naplatio se u Japanu.

Ipak, Piksijeva igra i golovi na Mundijalu iu Italiji 1990.
su istorija.

ranac

pre 10 meseci

Igrači Zvezde i Hajduka su bili privilegovani? Da se podsetimo ko je sve morao da igra u reprezentaciji a nije ni iz Zvezde ni iz Hajduka: Mehmed Baždarević, Faruk Hadžibegić, Davor Jozić, Safet Sušić...

Klinac nema pojma

pre 10 meseci

Zvezda izbacivala Barselonu, Real, Liverpul ????? Daj nelupaj gluposti već čitaj lektiru preko raspusta.
(Voćni jogurt, 5. jul 2023 17:06) #

Šta nije jasno.

Barselonu 1963.
Liverpul 1973.
Real 1975.
Arsenal 1979.
Bajern 1991.

Zemunac

pre 10 meseci

Vaha je bio super centarfor ! Vrhunski. Kao i Dule Silni. Samo nisu hteli da ih stavljaju u tim i da i da igramo nas fudbal nego su pikusali da izigravamo nemce pa smo onda jos i Zlatka povukli u defanzivu i kao rezultat smo sve gubili sto se izgubiti moglo ali su Miljan i Ekipa zaradjivali sicu na transferima.

Dragan Lo

pre 10 meseci

Ne znam ove detalje, znam da je Vahid bio fenomenalan igrač gospodskih manira. Takođe znam da je velika četvorka trebala ostati kraća za neke titule prvaka Jugoslavije, klubovi poput Veleža i Željezničara u više sezona imali su bolje igrače i lepšu igru. "Velikim" je često trebala sudijska pomoć u Sarajevu, Mostaru, Rijeci, Nišu, Skoplju, Tuzli..

Зар не?

pre 10 meseci

Каже да је три пута са репрезентацијама успео да избори пласман на СП,и да су га три пута сменили пре почетка СП.Господин Вахид би требао да се запита,шта није у реду са њим.У складу са тим и сва остала прича је под знаком питања.Изгледа да је његов карактер,узрочник свега лошег што му се десило.Тешко је то признати,јер его брани да се осећа кривим за било шта.

Dezurni smarac

pre 10 meseci

(Црвена звезда 1913, 5. jul 2023 14:27)

Jos nikada do sada nisi zakazao i propustio da nas fasciniras svojim baljezgarijama, svaka ti cast. Vi niste dovodili igrace i iz ostalih republika bivse Jugoslavije?! Kome ti pokusavasa da prodas tu pricu?

Pedja

pre 10 meseci

Vahid je bio dobar igrac, ali ne ekstra igrac. U Velezu je pre njega bio centarfor Dusan Bajevic, koji je dugo bio glavni centarfor reprezentacije i bio je zaista odlican. Sto se tice Hajduka, oni jesu bili privilegovani, mislim da je Miljanic bas bio selektor, kada je pozvano 11 igraca Hajduka u reprezentaciju, a nekoliko njih su cak bili rezerva u svom klubu. Uz sve to, Hajduk nije bio ni prvak. Obrazlozenje zasto 11 igraca je bilo, kao ne igraju u klubu tako dobro, ali u reprezentaciji su odlicni, sto je jedno od glupljih objasnjenja koje sam cuo. Sto se tice Vahida, i kao igrac i kao trener, nesumnjivo je da ima kvaliteta, ali ocigledno i da kao covek tesko uspostavlja neki normalan kontakt. Covek se plasira sa 3 razlicite zemlje na SP i sve ga smene uoci pocetka?! Imas neke dobre igrace, trenere, ali lose za medjuljudske odnose, koji se stalno nesto svadjaju, gundjaju, imaju zamerke na milion sitnica itd. Mozda je to slucaj sa njim.

Црвена звезда 1913

pre 10 meseci

Istina, 05. jul 2023 17:05)


Ник-1913....
Нису звездаши само потомци шесте личке и брозових послератних дупелизаца, има и оних чији су претци одлазили на исти стадион и пре доласка куге под петокраком....
Даље, нисам рекао да су само Срби играли, већ у главном Срби...
И на крају, да ли је Хајдук већи клуб од Звезде због те три победе више?
Може ли се рећи да је Звезда већи клуб од Ливерпула, Реала, Арсенала....

beograd011

pre 10 meseci

Ako me secanje ne vara u bivsoj Jugi "velika cetvorka" je osvojila majvise sampionskih titula u ligi koja je u jednom trenutku bila najbolja u Evropi!Od ostalih klubova uspelo je to samo Sarajevu(2 puta),Zeljeznicaru(1),Vojvodini(2 puta) i Vardaru ("Sajberovom" odlukom)!
Crvena Zvezda je osvojila 20 puta titulu sampiona,Partizan 12,Hajduk 7 a Dinamo 4.
Istina drama je u vise navrata u odlucena u poslednjem kol koce biti sampion a tu je velika cetvorka u nekim slucajevima bila ostecena a i Velez u sezoni 73/74 gde je zbog slabije gol diferencije titula dodeljena Hajduku!
Sve ostalo je istorija jer rezultati ostaju zabelezeni i verifikovani od strane takmicarske komisije FSJ.
Bunariti koje vise puta bio ostecen iz ove perspektive je nemoguce jer cinjenica govori da je samo u jednom slucaju u istoriji Lige FNRJ i SFRJ vodeci na tabeli pre poslednjeg kola izgubio titulu! Daleko je problematicnije bilo oko ispadanja iz lige gde se vise mutilo i namestalo! Ali o tome drugom prilikom.Sportski pozdrav svima.,Uf umalo da zaboravim,TITO nikad nije, bar nije zabalezeno, bio navijac ijednog fudbalskog tima Jugoslavije za vreme njegovog vladanja,sto se nebi moglo reci za ostale vladajuce licnosti u njegovom okruzenju,znamo ko su bili ti, ali o pokojnicima sve najbolje ....

Tex Willer

pre 10 meseci

Kao zvezdaš sam obožavao Vahu i nadao se da će i zaigrati u njoj.Na žalost nije se dogodilo.Inače u ovoj njegovoj priči istina je obično negde između.Prvo nije tačno da je jedini koji nije dobio dozvolu za odlazak u inostranstvo nakon SP-82. Nije je dobio ni Pižon za odlazak u Arsenal već je to bilo 6 meseci kasnije.Jedini je dobio Safet Sušić.
Drugo , moguće da je Hajduk kupio meč sa OFK Beogradom a ostaje pitanje da li je Velež kupio utakmicu sa Sarajevom što je još logičnije.Slažem se sa kontatacijom da u reprezentaciji nije bio dovoljno ili bar ne na adekvatan način iskorišćen.Ne mislim da se tu radilo o bilo kakvoj politici i protežiranju igrača Zvezde i Hajduka koliko o viziji igre dadašnjeg selektora M.Miljanića.Čini mi se da Miljan nije baš voleo klasične centarfore već više neke "lažne" 9ke pa je gurao igrače u sredinu terena a tu su bili mahom igrači CZ i Hajduka. Inače lepa fudbalska vremena , kada je jedan Vaha bio rezeva u reprezentaciji a danas bi bio igrač koji bi na tržištu vredeo negde između 50 i 100 milki, i to ne dinara.

Bocko

pre 10 meseci

Bar što se tiče 1982 Vaha nije u pravu. Iz Zvezde su igrali samo Krmpotić i Pižon, koji je u to vreme uz Sušića bio najbolji fudbaler u državi. A od Krmpote u to vreme nije bilo boljeg desnog beka. Slažem se da je Vaha trebao da bude u prvih 11 ( kad već nije Dule Savić ). Ali Miljanić je , prosto neverovatno, tad bukvalno sve pogrešio.

a jedan Santiljana nije.

pre 10 meseci

Realu su golove dali Dzaja i Olja Petrovic iz penala
Dule je ubo jedan u penal seriji.
(dovla, 5. jul 2023 13:11)

Pa to sam i rekao.

On je dao, sa svojih 20 godina, u tako važnoj penal seriji, pred više od 100.000 gledalaca, ...

Tex Willer

pre 10 meseci

Velež Mostar ti nije bio mali klub, da znaš.
Taj isti ''mali klub'' ti je prebio šampionsku C. Zvezdu 3:0 i šampionski Hajduk 4:3 a koji je prebio šampionsku C. Zvezdu 1:0 u finalu kupa Jugoslavije! Vaha ništa ne laže, nama nisu dali da iskoračimo više od 2. mjesta par puta i to je jedina istina
(zeus, 5. jul 2023 13:04)
Velež možda nije bio "mali" ali veliki nije bio sigurno.Nekoliko uspešnih utakmica iz neke sezone ne znači da je taj klub i veliki. Da te podsetim tada je bilo više ekipa kao Velež :Sarajevo,Željo,Vardar, Vojvodina,OFK koji su bili i uspešniji pa onda Rijeka,Tuzla,Olimpija,
i slični sa kojim ste bili u rangu. Zaboravljaš da se Velež u nekoliko sezona borio za opstanak u ligi.Inače meni izuzetno gotivna ekipa takozvani BMV ta neupućene Bajević-Marić-Vladić ili ,ili kasnije Vaha , Slišković , Kajtaz , Tuce i drugi.

Dezurni smarac

pre 10 meseci

(beograd011, 5. jul 2023 18:53)

Ako pricamo o prvenstvima zakljucno sa 1990/91, nije zvezda 20 puta bila prvak nego 18, a Partizan je bio 11 puta. 45 sezona- zvezda 18, Partizan 11, Hajduk 7, Dinamo 4, Vojvodina 2, Sarajevo 2, Zeljeznicar 1, Vardar 0.

Mladen

pre 10 meseci

80tih je bilo vise igraca iz Bosne nego Zvezde u reprezentaciji tako da njegove price o nekom nacionalizmu i guranju Zvezdasa nemaju veze. Svetsko 82.-2 igraca zvezde, evropsko 84-3. On je u to vreme bio najbolji centarfor SFRJ i trebao je vise da igra a zasto nije trebao je da raspravi sa onom crnogorskom prevarom Miljanicem koji je obozavao hajdukovce.

Kratki kurs matematike

pre 10 meseci

Kakva velika četvorka pa samo je partizan sam imao više titula od dinama i hajduka zajedno a zvezda je imala više duplo od partizana ta liga je bila za zvezdu napravita kao i ova liga sad u Srbiji svi drugi bi osvojili nešto kad im zvezda da,hvala bogu što više nema te lige za dinamo i hajduk,a klubovi u Srbiji neka se bore protiv privilegirane zvezde kako god znaju,ali tu sreće nema.
(sport i razonoda, 5. jul 2023 19:26)

Partizan je imao isto koliko i Dinamo i Hajduk zajedno, a 18 nije duplo vise od 11.

dovla

pre 10 meseci

Sećam se da je kao vrlo mlad igrač dao gol Realu kada smo ih izbacili na penale, pa posle u polufinalu dao gol Ferencvarošu u Mađarskoj, ...


Vahid je bio odličlan igrač, ali u malom klubu, koji je retko i slabo igrao evropske utakmice,

a to pravi ozbiljnu razliku između fudbalera.
(Bila je jaka konkurencija, 5. jul 2023 12:18)

Realu su golove dali Dzaja i Olja Petrovic iz penala
Dule je ubo jedan u penal seriji.

Aca

pre 10 meseci

Velež Mostar ti nije bio mali klub, da znaš.
Taj isti ''mali klub'' ti je prebio šampionsku C. Zvezdu 3:0 i šampionski Hajduk 4:3 a koji je prebio šampionsku C. Zvezdu 1:0 u finalu kupa Jugoslavije! Vaha ništa ne laže, nama nisu dali da iskoračimo više od 2. mjesta par puta i to je jedina istina
(zeus, 5. jul 2023 13:04)

Daješ primer od dve-tri utakmice za toliko godina. Po tome je i Iskra Bugojno veliki klub jer je u dve utakmice sa Zvezdom imala jednu pobedu i jednu nerešenu, doduše Zvezda je tada završila četvrta.

djedmedjed

pre 10 meseci

Sve je to danas teško dokazati, ali jedno je evidentno ; jugoslavenska nogometna reprezentacija je bila katastrofalno vođena ! 40-ih i 50-ih se nije biralo po ključu i više-manje su igrali najbolji. To se vidi po olimpijskim finalima i 4 uzastopna plasmana na SP. 60-ih je počela kuhinja u kojoj je najviše stradao Dinamo. U tom desetljeću su 4 puta osvajali kup, 5 puta su bili drugi, a 2 puta treći, te su jednom igrali finale a jednom osvojili Kup Velesajamskih Gradova ( preteča Kupa UEFA). Unatoč tim činjenicama, na EP 1968. niti jedan igrač Dinama nije igrao u prvih 11 ! Poslije toga, do druge polovice 70-ih, istini za volju iz Dinama i Partizana ( osim Vukotića i Vabeca) nisi imao nikoga ni za pozvati. 80-tih je Zvezda bez razloga u reprezentaciji zakinuta, a protežiralo se do besvijesti Hajduk i bosanske igrače

Црвена звезда 1913

pre 10 meseci

Igrači Zvezde i Hajduka su bili privilegovani? Da se podsetimo ko je sve morao da igra u reprezentaciji a nije ni iz Zvezde ni iz Hajduka: Mehmed Baždarević, Faruk Hadžibegić, Davor Jozić, Safet Sušić...
(ranac, 05. jul 2023 14:59

Будимо мало непристарасни.... Сушић би играо за било коју репрезентацију на свету, био је фудбалски бисер...

djedmedjed

pre 10 meseci

Kraj 70-ih i cijele 80-te je obilježila totalna nesposobnost raznih selektora koji su u svakom momentu imali kvalitetu za titule, a nisu se uspjeli plasirati na SP 1978., SP 1986. i na EP 1988. Posebno upada u oči Miljanićeva neslavna epizoda na SP 82, kad je na turnir došao bez obrane. Još gore je vodio Veselinović, koji je u kvalifikacijama izrotirao više od 40 igrača, te na turniru doživio katastrofu. Milutinović je imao možda i najjaču momčad sa Piksijem, Bakom, Gudeljom i Mlinkom u naponu forme. I izgubi kući od DDR-a. A Osimu je igralo pola Sarajeva, još je Baždarević sa SP 1990. otpao zbog pljuvanja, a onaj panj Jakovljević zbog ozljede...Katastrofa!

Рођени

pre 10 meseci

У својој богатој спортској историји Вележ је 3 пута је био вицепрвак СФРЈ: 1972/73; 1973/74; 1986/87. Да је било неких намештања нема доказа осим рекла-казала прича. Теже у време, 70-их 20.-ог века о коме Вахид прича, за разлику о нерегуларности из 1985. и после у време фамозног челника ФС Славка Шајбера. О томе је тиражну књигу објавио контраверзни менаџер из Македоније Велибор Џаровски - мада човек с резервом мора изнети тамошње наводе. Иначе, Вахид је млађи брат такође некада познатог Вележовог нападача Салема Халилхоџића - обојица су рођени у месту Јабланици, северно од Мостара. У његово време играо се одличан фудбал у Југославији то је чињеница и да буде занимљиво из БиХ је било чак 6 клубова у Првој лиги од њих 18, 7 из Србије, 3 из Хрватске, по један из Словеније и Македоније. Ниједан клуб није био из Ц. Горе. Навијачи Вележа, популарни Рођени остали су у убеђењу да је њухов клуб био првак 1973/74, нарочито што је о томе одлучила боља гол разлика сплитског Хајдука!? Мислим да му је на месту примедба у вези СП у Шпанији 1982. г. што је М. Миљанић допустио да му се други мешају у посао. Мада ваља додати и непотребну аферу са копачкама Пуме и Адидас, где су неки играчи плавих наводно примили новац њихових менаџера тако да се та конкуренција лоше одразила на атмосферу у репрезентацији. Тада су највише подбацили В. Петровић Пижон и С. Сушић Папе од којих се много више очекивало. Златко Вујевић, И. Шурјак нису ни заслужили да буду позвани. Ваха је био добар играч и тренер.