Tenis 89

Četvrtak, 08.06.2023.

13:05

Određen termin duela Đoković – Alkaras

Rolan Garos odredio je termin polufinalnih mečeva u muškoj konkurenciji, koji su na programu u petak.

Odreðen termin duela Ðokoviæ – Alkaras IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

89 Komentari

Sortiraj po:

Realni

pre 11 meseci

Liverpool man, skroz si u pravu. Visi odskok, vise spina je nesto sto Noletu moze koristiti. Jasno da Alakras voli ravnije da udara. Srecno NOLE!

Domacin

pre 11 meseci

Zar ste zaboravili da je Novak godima igrao protiv Nadala na sljaci, gubio uglavnom ali u isto vreme i napredovao. Ovde stvarno jedini minus su godine ali tako je kako je. Setite se kako je parirao najboljem Nadalu na sljaci, ako takav nivo eksplodira iz njega nece biti to bas tako lako za Karlosa.

Sulejmani#

pre 11 meseci

Nisam navijač Djokovica ali ako netko može da dobije Alkaraza u ovom trenutku to je Novak. Samo Novak trenutno na touru ima šampionsku glavu i isto takvo iskustvo,Novak zna prepoznati slabe točke,uporan je i ratnik je.
Tako da iskreno ja se ne bi kladio na Alkaraza bez obzira na koeficijent. Novak se još uvek ne podcenjuje.

Under KV

pre 11 meseci

Ma daaaaj. Dnevni termin, temperatura u Parizu 31 stepen u 15h.

Bravo za organizatora i guranje Alkaraza.
Novak ce dusu da ispusti na toj vrucini

Najbolji

pre 11 meseci

Neverovatno koliko ima teniskih strucnjaka na ovom portalu,sve same vedete belog sporta!Nadam se da ce Nole da procita komentare, pa i da nesto nauci od vas.Ipak on ima samo 22 Grand slema.Jad i beda...

Helmut Šćekić

pre 11 meseci

Nolova strategija:

1.set - Nakon Karlitovog vođstva od 3:0 traži med.tajm.aut i stavlja fejk zavoj.Karlito vodi sa 5:1 što znači da je vreme za šepanje na levu nogu.Karlito lagano osvaja 1.set- 6:1

2.set. Na startu Karlito pravi brejk što znači da je vreme za "bolne grimase" i za novi zavoj.Karlito je nemilosrdan, vodi 5:2.Počinju psovke ka publici i svom boksu.Karlito rutinski osvaja drugi set.

3.set.Ista priča kao u prethodnom.Nolo traži novi med.tajm aut,odlazi do svlačionicu po "eliksir".Karlito ne nadeda na jeftine folove i razbija Noloa.
Gem,set,meč.

sasa the king

pre 11 meseci

Retko se desava da je Noletov protivnik favorit, pa je neobicna situacija. Mora Nole sutra da svoj maksimum i da proba da ga ugura u 4+ setova. Nekqdq je tu bio neprevazidjen, ali danas su ipak godine tu….u svakom slucaju neizvestan mec.

Gaston

pre 11 meseci

Djokovic pre meca sa Carlitosom:
- Odlicno se osecam i spreman sam.
Posle meča sa Carlitosom:
- Imam vec par dana neku misterioznu bolest, koju nisam hteo pominjati, ali znacete uskoro, hocu reci nikad.

zlaja

pre 11 meseci

meni konačno sreća da se osmehne- da i ja dobijem sutra na kladionicu.Jeste da je kvota na Karlita 1,50 ali bolje i to nego ništa.Karlito,hvala unapred !
(Dale, 08. jun 2023 14:45)

da, kada bi imao ono što treba da se ima za to... nema ništa od toga.
a, i deda ti je bio takav...

Marso

pre 11 meseci

Citam predvidjanja srpskih teniskih strucnjaka,daju prednost Alkarasu ,dakle nema teorije"mrznje".Ipak se nadam da je Novak uocio "rupu" u igri Karlita i da ce on izaci iz meca kao lisica a Alkaras da ce ostati na grani,gladan gavran.Ipak mudrost je gospodar dok snaga sluzi gospodara

AP

pre 11 meseci

Nisam hejter ali ne vidim nacin da nole dobije alkaraza pogotovo ako opet bude kilavo ko po obicaju smeta vetar smetaju sociva itd,mali mete sve redom verovatno ce i djokovica
(mrle, 8. jun 2023 14:49)


Ispravno razmišljaš, šteta što ništa ne razumeš.

Sasa

pre 11 meseci

Obicno se ovako rangiranim igracima daje najbolji termin - uvece. Ali nista novo, znamo sto tako rade, nije prvi put. Organizatori su bas nezavisni i demokratski.

Slovenc Gorenc

pre 11 meseci

Nadam se, da ce Nole poceti koristiti bogato iskustvo, kao sto je koristio Rafa u poslednje 4 godine i dobivao GS rutinirano i sa glavom.

Kad ako ne sad?!

Randy Marsh

pre 11 meseci

Milsim da je trenutno mnogo više stvari na strani malog. U boljoj je formi, jači je, mlađi... Ali Novak je iskusniji. I to milion puta kad se igra na tri dobijena.
Svakako, ovo može biti epski meč, trenutno najboljeg ikad i fenomenalne mlade nade koja ga u narednih 10-15 godina može ugroziti.
Možda ćemo ovaj meč pamtiti decenijama kao najvažniji u duelima dvojice najboljih ikad.

Liverpool Man

pre 11 meseci

@punterr Bas naprotiv, ovaj termin ide u korist Novaku jer bi trebalo da igra ofanzivnije i agresivno. Teren i loptice ce biti brze po danu i suncu.

Detektiv

pre 11 meseci

Da je Novak imao ozbiljnu pripremu za RG kao svake godine do sada, ne bih se ni malo brinuo. Ne igranje americke turneje, iako se radi o betonu, ostavilo je traga na njega, malo je ispao iz forme, sto nije uspio podici u Banja Luci, Monte Karlu, Rimu gdje je ispadao na pocetku. Premda hrabre zadnja dva seta protiv Kacanova. Ovako cemo vidjeti

Анаксагора

pre 11 meseci

У овом термину Новак је на 50% биоритма. Дакле губи, осим ако не успе да се домогне 18.00.

Bocko

pre 11 meseci

Logično je zaključiti da igraju prvi jer su imali dan više odmora. Takođe je logično da će Alkaraz imati veću podršku, jer Španija je bliža od Srbije, više ih ima, lakše mogu da kupe kartu. Sve u svemu, Alkaraz je blagi favorit, ali Nole nije prvi put u ovoj poziciji. Ajmo Nole !

Ravnozemljaš

pre 11 meseci

Sad je žensko polufinale Sabalenka-Muchova...

Mislim da im WTA treba ograničiti koliko glasno i dugo mogu da se zaderu lopticu dok udare...

Ova bjeloruska dizačica utega svaki put kad udari vrisne ko da se porađa!

RW#0

pre 11 meseci

Alkaraz sve igrao uvece kasno a ovaj u ovim terminima oko 2 i ti napises vise odgovara alkarazu. Da su stavili uvece, opet bi mu vise odgovaralo.
Najbolje je da alkaraz preda. Eto samo to dolazi u obzir a ostalo je sve zavera protiv viteza srpskog naroda…
(Ivan, 8. jun 2023 13:52)

Brate ne verujem sta citam. Pritom drugi polufinalisti igrali dan kasnije logicno da budu posle. Samo zbog ovih navijaca kakve ima Nola navijam da ga zgazi Alkaraz!

Liverpool Man

pre 11 meseci

Ne lupetajte da su namerno stavili Novaka po danu. Nego kad ce? Uvece? A igrao u utorak dok su Rune i Rud sinoc zavrsili. Ajmo malo mozak ukljucite. Nije uvek sve na stetu Noleta, ne budite tipicne Srbende.

rainy day

pre 11 meseci

Teško će Djokovic da pobedi ovog klinca. velika je razlika u godinama, a mali kida kako igra.
Voleo bih da nisam u pravu, I da Novak pobedi, osvoji 23 GS I lepo se povuce u zasluzenu penziju posle sledećeg AO 2024 godine.

Ceca

pre 11 meseci

Za mladost i za nove snage u tenisu. Znaci za Alkarasa. Nole je isuvise postigao i u svakom slucaju cu navijati za Alkarasa koji u buducnosti nece imati rivale, jer sem njega na vidiku nema novih nada.

Lakić

pre 11 meseci

Mali je u boljoj formi i favorite je, Novak ima naj lostiju sezonu na šljaci i realno i obhektivno vidi se da se muči... A inače Rg i Usa open uvek se ima mnogo polu i finala i mnogo poraza tj. Nije naplatio ta finala sa titulama kao na AO i Vim. Nisam optimista al?

Dale

pre 11 meseci

I meni konačno sreća da se osmehne- da i ja dobijem sutra na kladionicu.Jeste da je kvota na Karlita 1,50 ali bolje i to nego ništa.Karlito,hvala unapred !

Ivan NK

pre 11 meseci

Vrlo perfidno odabran tajming za ovaj mec, po Suncu, jos ako bude bilo i vjetra, tim prije, idealno za Alkaraza. Sasvim je jasno da je ovo mec za glavni vecernji termin, ali posto je Novak u pitanju, zasto mu ne otezati, jos samo da mu traze jos i potvrdu o vakcinaciji. Ovakve podmukle, podle igrice i stavljanja klipove u tockove kad god se za to ukaze prilika, pa i ovaj put, kao i ocekivano freneticno zvizdanje (bolje receno burikanje), onako od srca i dubine duse pune mrznje, i navijanje za protivnika, nebitno ko je u pitanju, kao da im je rod rodjeni, sve to i jos mnogo vise (od igre), nadam sr da ce Novaku biti samo motiv vise i u INAT svima! Idemoooooooooo!!!

Вилин коњиц

pre 11 meseci

Никад не може бити епски меч дуел Фулама и Реал Мадрида или у кошарци дуел Монака и Реал Мадрида. Епски меч је меч Надала и Новака.

Master

pre 11 meseci

Meč je stavljen kao prvi na Šatrijeu, nije još određeno tačno vreme početka samo piše da neće poceti pre 14:45h. Ako bude sunce i toplo odgovaraće više Alkarazu, to je jasno. Kad neko ceo život trenira na šljaci po suncu potpuno je nebitno sto je odigrao tri prethodna meča u večernjem terminu, što je neko naveo. Nadajmo se da će Novak naći snage da prevaziđe sve izazove, ako se ne umeša viša sila, čitaj sponzor.

nada

pre 11 meseci

moglo je i sat vremena kasnije.Ali Noletov mec ce biti posecenjiji od meca u vecernjem terminu pa mi bas i nije jasno razmisljanje organizatora.Vazno je samo da Nole bude spreman i zdrav,idemo Nole!

Miloš

pre 11 meseci

Djokovic nije trenutno najbolji na svetu. Treci je na ATP, a nije ni rekorder po gren slem titulama. Deli sa Nadalom sa po 22 pobede. Ne pisite netacne podatke.

Pjer

pre 11 meseci

I ocekivano je bilo da igraju u ovom terminu,nema tu namestanja,igrali su dan pre Zvereva i Ruda imali dan vise odmora od njih i logicno je bilo da oni igraju prvi. E sad kome to vise odgovara tesko je reci,Nole je sve meceve i igrao u dnevnom terminu osim protiv Fucovica tako da se valjda vec navikao na ovaj termin.

Aleksandar Veliki

pre 11 meseci

Pa logucno je da ce da igraju prvo polufinale imali i on i Alkaraz dan vise odmora u odnosu na Ruda i Zvereva, samo budala moze da misli da ce da igraju drugo polufinale

mrle

pre 11 meseci

Nisam hejter ali ne vidim nacin da nole dobije alkaraza pogotovo ako opet bude kilavo ko po obicaju smeta vetar smetaju sociva itd,mali mete sve redom verovatno ce i djokovica

Riki

pre 11 meseci

Dok je bilo tvoje vrijeme fantazirao si nesto sa Pepe Imazom, vakcinama, piramidama i cudesima. Sad kad je dosao jaci mladji igrac e sad bi opet na staro a ne moze.Sutra ces rutinski izgubit.
E moj Nole, ostade bez zvanja najbolji u istoriji zbog fantazija sopstvenih. Kome je od vakcine ista bilo.

Zaki

pre 11 meseci

Kako su prosle godine namestili Nolou da igra uvece, vlazan teren, krov protiv Rafe. Neverovatno. Garant su ga i sad pitali sta mu vise odgovara.

Ajde

pre 11 meseci

Alcaraz he prototip sledece evolucije u tenisu. Udara prejako sa oba krila nesto kao Stan u prime. Novak ne smije biti pasivan. Jer ovaj ima previse varijacije da bi gresio.
Mislim da je zbog njega Novak poceo jace da udara forehand. To mu je potrebno.

Ivan Stefanovic

pre 11 meseci

Za ove sto pitaju za vecernji termin: u polu finalima nema vecernjeg termina. Mecevi se i kod dama i kod muskaraca igraju jedan za drugim. Nadam se da vam je ovo pomoglo

Otprilike

pre 11 meseci

Poslastica za mrzitelje Novaka. Docekali su da zagazi u pozne godine kako bi se hvalili da ga je pobedio najtalentovanini 20. godisnjak. I odmah ce ga proglasiti GOATom zajedno sa Rafom.

Simke

pre 11 meseci

Novaku nikada Alkaraz ne moze biti rival niti ovo moze biti epski mec,jer ne pripadaju istoj eri i Novak je stariji 16 godina.....Ravnopravna i epska borba je mogla jedino biti izmedju Novaka,Federera i Nadala....S obzirom da je Alkaraz top klasa,a da je mladji 16 godina,on tu ima ogromnu prednost,moramo biti realni.....Zato kazem da ovo u neku ruku ne moze biti bas ravnopravan mec.

EU Citizen

pre 11 meseci

Definitivno namešteno protiv ?okovića i to samo zato što je Srbin. Zna se koliko mu smeta Sunce. A i koja logika je da marketinški zanimljiviji meč ne bude u udarnom večernjem terminu? Crony turnir koji treba zaobići.

claudio

pre 11 meseci

Gospodo, ovo jeste prime time termin. Kao sto se na primer tradicionalno 75 godina unazad centralni teren otvara sa muskim pobednikom prethodne godine. Prime time termin se gleda u odnosu na igraca, a to uglavnom znaci da igrac ne ceka i ne zavisi od odredjenog meca ili meceva pre njega/njih. Ovo naravno vazi samo za zavrsnice GS turnira. U 9 od 10 slucajeva, veci mec se igra kao prvi. Jedan od razloga je takodje i “veci odmor” favorizovanog igraca/dela zreba. Ne mora se nuzno ici u korist najboljeg igraca, vec boljeg i interesantnijeg meca

Ivan

pre 11 meseci

Ovaj termin više ide u korist Alkaraza ali sta je tu je napred Nole do istorije(po ko zna koji put).
(punterr,


Alkaraz sve igrao uvece kasno a ovaj u ovim terminima oko 2 i ti napises vise odgovara alkarazu. Da su stavili uvece, opet bi mu vise odgovaralo.
Najbolje je da alkaraz preda. Eto samo to dolazi u obzir a ostalo je sve zavera protiv viteza srpskog naroda…

tenisman

pre 11 meseci

Ceo turnir imaju večernji termin i onda sad kad imaju meč godine, blokbaster u najavi oni stave popodne. Šatro da imaju više odmora do finala, nije nego. RG od svih GS se redovno blamira očajnom organizacijom.

Цицибан

pre 11 meseci

Kaква поклон квота кладионица на Новака, 2,70. Требало би покушати, или дупла добит, или ништа. :) Ја планирам да на уложених 5000 дин добијем чисто 8500 дин.

ЈОЈКЕ

pre 11 meseci

МЕСТО и ВРЕМЕ !

ПАРИЗ - ПЕТАК 9 ЈУН - 15:00

ТЕМПЕРАТУРА 29 C - ЛОШЕ

ВЛАЖНОСТ 35 % - ДОБРО

БРЗИНА ВЕТРА 15 кМ/Ч - ЛОШЕ

МОГУЋНОСТ ПАДАВИНА 0 % - ДОБРО

Simke

pre 11 meseci

Novaku nikada Alkaraz ne moze biti rival niti ovo moze biti epski mec,jer ne pripadaju istoj eri i Novak je stariji 16 godina.....Ravnopravna i epska borba je mogla jedino biti izmedju Novaka,Federera i Nadala....S obzirom da je Alkaraz top klasa,a da je mladji 16 godina,on tu ima ogromnu prednost,moramo biti realni.....Zato kazem da ovo u neku ruku ne moze biti bas ravnopravan mec.

Otprilike

pre 11 meseci

Poslastica za mrzitelje Novaka. Docekali su da zagazi u pozne godine kako bi se hvalili da ga je pobedio najtalentovanini 20. godisnjak. I odmah ce ga proglasiti GOATom zajedno sa Rafom.

Ajde

pre 11 meseci

Alcaraz he prototip sledece evolucije u tenisu. Udara prejako sa oba krila nesto kao Stan u prime. Novak ne smije biti pasivan. Jer ovaj ima previse varijacije da bi gresio.
Mislim da je zbog njega Novak poceo jace da udara forehand. To mu je potrebno.

Вилин коњиц

pre 11 meseci

Никад не може бити епски меч дуел Фулама и Реал Мадрида или у кошарци дуел Монака и Реал Мадрида. Епски меч је меч Надала и Новака.

Pjer

pre 11 meseci

I ocekivano je bilo da igraju u ovom terminu,nema tu namestanja,igrali su dan pre Zvereva i Ruda imali dan vise odmora od njih i logicno je bilo da oni igraju prvi. E sad kome to vise odgovara tesko je reci,Nole je sve meceve i igrao u dnevnom terminu osim protiv Fucovica tako da se valjda vec navikao na ovaj termin.

Bocko

pre 11 meseci

Logično je zaključiti da igraju prvi jer su imali dan više odmora. Takođe je logično da će Alkaraz imati veću podršku, jer Španija je bliža od Srbije, više ih ima, lakše mogu da kupe kartu. Sve u svemu, Alkaraz je blagi favorit, ali Nole nije prvi put u ovoj poziciji. Ajmo Nole !

nada

pre 11 meseci

moglo je i sat vremena kasnije.Ali Noletov mec ce biti posecenjiji od meca u vecernjem terminu pa mi bas i nije jasno razmisljanje organizatora.Vazno je samo da Nole bude spreman i zdrav,idemo Nole!

Ivan NK

pre 11 meseci

Vrlo perfidno odabran tajming za ovaj mec, po Suncu, jos ako bude bilo i vjetra, tim prije, idealno za Alkaraza. Sasvim je jasno da je ovo mec za glavni vecernji termin, ali posto je Novak u pitanju, zasto mu ne otezati, jos samo da mu traze jos i potvrdu o vakcinaciji. Ovakve podmukle, podle igrice i stavljanja klipove u tockove kad god se za to ukaze prilika, pa i ovaj put, kao i ocekivano freneticno zvizdanje (bolje receno burikanje), onako od srca i dubine duse pune mrznje, i navijanje za protivnika, nebitno ko je u pitanju, kao da im je rod rodjeni, sve to i jos mnogo vise (od igre), nadam sr da ce Novaku biti samo motiv vise i u INAT svima! Idemoooooooooo!!!

rainy day

pre 11 meseci

Teško će Djokovic da pobedi ovog klinca. velika je razlika u godinama, a mali kida kako igra.
Voleo bih da nisam u pravu, I da Novak pobedi, osvoji 23 GS I lepo se povuce u zasluzenu penziju posle sledećeg AO 2024 godine.

Liverpool Man

pre 11 meseci

Ne lupetajte da su namerno stavili Novaka po danu. Nego kad ce? Uvece? A igrao u utorak dok su Rune i Rud sinoc zavrsili. Ajmo malo mozak ukljucite. Nije uvek sve na stetu Noleta, ne budite tipicne Srbende.

sasa the king

pre 11 meseci

Retko se desava da je Noletov protivnik favorit, pa je neobicna situacija. Mora Nole sutra da svoj maksimum i da proba da ga ugura u 4+ setova. Nekqdq je tu bio neprevazidjen, ali danas su ipak godine tu….u svakom slucaju neizvestan mec.

ЈОЈКЕ

pre 11 meseci

МЕСТО и ВРЕМЕ !

ПАРИЗ - ПЕТАК 9 ЈУН - 15:00

ТЕМПЕРАТУРА 29 C - ЛОШЕ

ВЛАЖНОСТ 35 % - ДОБРО

БРЗИНА ВЕТРА 15 кМ/Ч - ЛОШЕ

МОГУЋНОСТ ПАДАВИНА 0 % - ДОБРО

Slovenc Gorenc

pre 11 meseci

Nadam se, da ce Nole poceti koristiti bogato iskustvo, kao sto je koristio Rafa u poslednje 4 godine i dobivao GS rutinirano i sa glavom.

Kad ako ne sad?!

zlaja

pre 11 meseci

meni konačno sreća da se osmehne- da i ja dobijem sutra na kladionicu.Jeste da je kvota na Karlita 1,50 ali bolje i to nego ništa.Karlito,hvala unapred !
(Dale, 08. jun 2023 14:45)

da, kada bi imao ono što treba da se ima za to... nema ništa od toga.
a, i deda ti je bio takav...

Marso

pre 11 meseci

Citam predvidjanja srpskih teniskih strucnjaka,daju prednost Alkarasu ,dakle nema teorije"mrznje".Ipak se nadam da je Novak uocio "rupu" u igri Karlita i da ce on izaci iz meca kao lisica a Alkaras da ce ostati na grani,gladan gavran.Ipak mudrost je gospodar dok snaga sluzi gospodara

EU Citizen

pre 11 meseci

Definitivno namešteno protiv ?okovića i to samo zato što je Srbin. Zna se koliko mu smeta Sunce. A i koja logika je da marketinški zanimljiviji meč ne bude u udarnom večernjem terminu? Crony turnir koji treba zaobići.

Master

pre 11 meseci

Meč je stavljen kao prvi na Šatrijeu, nije još određeno tačno vreme početka samo piše da neće poceti pre 14:45h. Ako bude sunce i toplo odgovaraće više Alkarazu, to je jasno. Kad neko ceo život trenira na šljaci po suncu potpuno je nebitno sto je odigrao tri prethodna meča u večernjem terminu, što je neko naveo. Nadajmo se da će Novak naći snage da prevaziđe sve izazove, ako se ne umeša viša sila, čitaj sponzor.

Aleksandar Veliki

pre 11 meseci

Pa logucno je da ce da igraju prvo polufinale imali i on i Alkaraz dan vise odmora u odnosu na Ruda i Zvereva, samo budala moze da misli da ce da igraju drugo polufinale

Ivan Stefanovic

pre 11 meseci

Za ove sto pitaju za vecernji termin: u polu finalima nema vecernjeg termina. Mecevi se i kod dama i kod muskaraca igraju jedan za drugim. Nadam se da vam je ovo pomoglo

Detektiv

pre 11 meseci

Da je Novak imao ozbiljnu pripremu za RG kao svake godine do sada, ne bih se ni malo brinuo. Ne igranje americke turneje, iako se radi o betonu, ostavilo je traga na njega, malo je ispao iz forme, sto nije uspio podici u Banja Luci, Monte Karlu, Rimu gdje je ispadao na pocetku. Premda hrabre zadnja dva seta protiv Kacanova. Ovako cemo vidjeti

Randy Marsh

pre 11 meseci

Milsim da je trenutno mnogo više stvari na strani malog. U boljoj je formi, jači je, mlađi... Ali Novak je iskusniji. I to milion puta kad se igra na tri dobijena.
Svakako, ovo može biti epski meč, trenutno najboljeg ikad i fenomenalne mlade nade koja ga u narednih 10-15 godina može ugroziti.
Možda ćemo ovaj meč pamtiti decenijama kao najvažniji u duelima dvojice najboljih ikad.

claudio

pre 11 meseci

Gospodo, ovo jeste prime time termin. Kao sto se na primer tradicionalno 75 godina unazad centralni teren otvara sa muskim pobednikom prethodne godine. Prime time termin se gleda u odnosu na igraca, a to uglavnom znaci da igrac ne ceka i ne zavisi od odredjenog meca ili meceva pre njega/njih. Ovo naravno vazi samo za zavrsnice GS turnira. U 9 od 10 slucajeva, veci mec se igra kao prvi. Jedan od razloga je takodje i “veci odmor” favorizovanog igraca/dela zreba. Ne mora se nuzno ici u korist najboljeg igraca, vec boljeg i interesantnijeg meca

AP

pre 11 meseci

Nisam hejter ali ne vidim nacin da nole dobije alkaraza pogotovo ako opet bude kilavo ko po obicaju smeta vetar smetaju sociva itd,mali mete sve redom verovatno ce i djokovica
(mrle, 8. jun 2023 14:49)


Ispravno razmišljaš, šteta što ništa ne razumeš.

Ivan

pre 11 meseci

Ovaj termin više ide u korist Alkaraza ali sta je tu je napred Nole do istorije(po ko zna koji put).
(punterr,


Alkaraz sve igrao uvece kasno a ovaj u ovim terminima oko 2 i ti napises vise odgovara alkarazu. Da su stavili uvece, opet bi mu vise odgovaralo.
Najbolje je da alkaraz preda. Eto samo to dolazi u obzir a ostalo je sve zavera protiv viteza srpskog naroda…

Liverpool Man

pre 11 meseci

@punterr Bas naprotiv, ovaj termin ide u korist Novaku jer bi trebalo da igra ofanzivnije i agresivno. Teren i loptice ce biti brze po danu i suncu.

Gaston

pre 11 meseci

Djokovic pre meca sa Carlitosom:
- Odlicno se osecam i spreman sam.
Posle meča sa Carlitosom:
- Imam vec par dana neku misterioznu bolest, koju nisam hteo pominjati, ali znacete uskoro, hocu reci nikad.

Under KV

pre 11 meseci

Ma daaaaj. Dnevni termin, temperatura u Parizu 31 stepen u 15h.

Bravo za organizatora i guranje Alkaraza.
Novak ce dusu da ispusti na toj vrucini

Sulejmani#

pre 11 meseci

Nisam navijač Djokovica ali ako netko može da dobije Alkaraza u ovom trenutku to je Novak. Samo Novak trenutno na touru ima šampionsku glavu i isto takvo iskustvo,Novak zna prepoznati slabe točke,uporan je i ratnik je.
Tako da iskreno ja se ne bi kladio na Alkaraza bez obzira na koeficijent. Novak se još uvek ne podcenjuje.

Цицибан

pre 11 meseci

Kaква поклон квота кладионица на Новака, 2,70. Требало би покушати, или дупла добит, или ништа. :) Ја планирам да на уложених 5000 дин добијем чисто 8500 дин.

Najbolji

pre 11 meseci

Neverovatno koliko ima teniskih strucnjaka na ovom portalu,sve same vedete belog sporta!Nadam se da ce Nole da procita komentare, pa i da nesto nauci od vas.Ipak on ima samo 22 Grand slema.Jad i beda...

Domacin

pre 11 meseci

Zar ste zaboravili da je Novak godima igrao protiv Nadala na sljaci, gubio uglavnom ali u isto vreme i napredovao. Ovde stvarno jedini minus su godine ali tako je kako je. Setite se kako je parirao najboljem Nadalu na sljaci, ako takav nivo eksplodira iz njega nece biti to bas tako lako za Karlosa.

mrle

pre 11 meseci

Nisam hejter ali ne vidim nacin da nole dobije alkaraza pogotovo ako opet bude kilavo ko po obicaju smeta vetar smetaju sociva itd,mali mete sve redom verovatno ce i djokovica

Miloš

pre 11 meseci

Djokovic nije trenutno najbolji na svetu. Treci je na ATP, a nije ni rekorder po gren slem titulama. Deli sa Nadalom sa po 22 pobede. Ne pisite netacne podatke.

RW#0

pre 11 meseci

Alkaraz sve igrao uvece kasno a ovaj u ovim terminima oko 2 i ti napises vise odgovara alkarazu. Da su stavili uvece, opet bi mu vise odgovaralo.
Najbolje je da alkaraz preda. Eto samo to dolazi u obzir a ostalo je sve zavera protiv viteza srpskog naroda…
(Ivan, 8. jun 2023 13:52)

Brate ne verujem sta citam. Pritom drugi polufinalisti igrali dan kasnije logicno da budu posle. Samo zbog ovih navijaca kakve ima Nola navijam da ga zgazi Alkaraz!

Helmut Šćekić

pre 11 meseci

Nolova strategija:

1.set - Nakon Karlitovog vođstva od 3:0 traži med.tajm.aut i stavlja fejk zavoj.Karlito vodi sa 5:1 što znači da je vreme za šepanje na levu nogu.Karlito lagano osvaja 1.set- 6:1

2.set. Na startu Karlito pravi brejk što znači da je vreme za "bolne grimase" i za novi zavoj.Karlito je nemilosrdan, vodi 5:2.Počinju psovke ka publici i svom boksu.Karlito rutinski osvaja drugi set.

3.set.Ista priča kao u prethodnom.Nolo traži novi med.tajm aut,odlazi do svlačionicu po "eliksir".Karlito ne nadeda na jeftine folove i razbija Noloa.
Gem,set,meč.

Sasa

pre 11 meseci

Obicno se ovako rangiranim igracima daje najbolji termin - uvece. Ali nista novo, znamo sto tako rade, nije prvi put. Organizatori su bas nezavisni i demokratski.

Zaki

pre 11 meseci

Kako su prosle godine namestili Nolou da igra uvece, vlazan teren, krov protiv Rafe. Neverovatno. Garant su ga i sad pitali sta mu vise odgovara.

tenisman

pre 11 meseci

Ceo turnir imaju večernji termin i onda sad kad imaju meč godine, blokbaster u najavi oni stave popodne. Šatro da imaju više odmora do finala, nije nego. RG od svih GS se redovno blamira očajnom organizacijom.

Riki

pre 11 meseci

Dok je bilo tvoje vrijeme fantazirao si nesto sa Pepe Imazom, vakcinama, piramidama i cudesima. Sad kad je dosao jaci mladji igrac e sad bi opet na staro a ne moze.Sutra ces rutinski izgubit.
E moj Nole, ostade bez zvanja najbolji u istoriji zbog fantazija sopstvenih. Kome je od vakcine ista bilo.

Lakić

pre 11 meseci

Mali je u boljoj formi i favorite je, Novak ima naj lostiju sezonu na šljaci i realno i obhektivno vidi se da se muči... A inače Rg i Usa open uvek se ima mnogo polu i finala i mnogo poraza tj. Nije naplatio ta finala sa titulama kao na AO i Vim. Nisam optimista al?

Ravnozemljaš

pre 11 meseci

Sad je žensko polufinale Sabalenka-Muchova...

Mislim da im WTA treba ograničiti koliko glasno i dugo mogu da se zaderu lopticu dok udare...

Ova bjeloruska dizačica utega svaki put kad udari vrisne ko da se porađa!

Ceca

pre 11 meseci

Za mladost i za nove snage u tenisu. Znaci za Alkarasa. Nole je isuvise postigao i u svakom slucaju cu navijati za Alkarasa koji u buducnosti nece imati rivale, jer sem njega na vidiku nema novih nada.

Анаксагора

pre 11 meseci

У овом термину Новак је на 50% биоритма. Дакле губи, осим ако не успе да се домогне 18.00.

Dale

pre 11 meseci

I meni konačno sreća da se osmehne- da i ja dobijem sutra na kladionicu.Jeste da je kvota na Karlita 1,50 ali bolje i to nego ništa.Karlito,hvala unapred !

Realni

pre 11 meseci

Liverpool man, skroz si u pravu. Visi odskok, vise spina je nesto sto Noletu moze koristiti. Jasno da Alakras voli ravnije da udara. Srecno NOLE!

Gaston

pre 11 meseci

Djokovic pre meca sa Carlitosom:
- Odlicno se osecam i spreman sam.
Posle meča sa Carlitosom:
- Imam vec par dana neku misterioznu bolest, koju nisam hteo pominjati, ali znacete uskoro, hocu reci nikad.

Miloš

pre 11 meseci

Djokovic nije trenutno najbolji na svetu. Treci je na ATP, a nije ni rekorder po gren slem titulama. Deli sa Nadalom sa po 22 pobede. Ne pisite netacne podatke.

Ceca

pre 11 meseci

Za mladost i za nove snage u tenisu. Znaci za Alkarasa. Nole je isuvise postigao i u svakom slucaju cu navijati za Alkarasa koji u buducnosti nece imati rivale, jer sem njega na vidiku nema novih nada.

Helmut Šćekić

pre 11 meseci

Nolova strategija:

1.set - Nakon Karlitovog vođstva od 3:0 traži med.tajm.aut i stavlja fejk zavoj.Karlito vodi sa 5:1 što znači da je vreme za šepanje na levu nogu.Karlito lagano osvaja 1.set- 6:1

2.set. Na startu Karlito pravi brejk što znači da je vreme za "bolne grimase" i za novi zavoj.Karlito je nemilosrdan, vodi 5:2.Počinju psovke ka publici i svom boksu.Karlito rutinski osvaja drugi set.

3.set.Ista priča kao u prethodnom.Nolo traži novi med.tajm aut,odlazi do svlačionicu po "eliksir".Karlito ne nadeda na jeftine folove i razbija Noloa.
Gem,set,meč.

Riki

pre 11 meseci

Dok je bilo tvoje vrijeme fantazirao si nesto sa Pepe Imazom, vakcinama, piramidama i cudesima. Sad kad je dosao jaci mladji igrac e sad bi opet na staro a ne moze.Sutra ces rutinski izgubit.
E moj Nole, ostade bez zvanja najbolji u istoriji zbog fantazija sopstvenih. Kome je od vakcine ista bilo.

Zaki

pre 11 meseci

Kako su prosle godine namestili Nolou da igra uvece, vlazan teren, krov protiv Rafe. Neverovatno. Garant su ga i sad pitali sta mu vise odgovara.

RW#0

pre 11 meseci

Alkaraz sve igrao uvece kasno a ovaj u ovim terminima oko 2 i ti napises vise odgovara alkarazu. Da su stavili uvece, opet bi mu vise odgovaralo.
Najbolje je da alkaraz preda. Eto samo to dolazi u obzir a ostalo je sve zavera protiv viteza srpskog naroda…
(Ivan, 8. jun 2023 13:52)

Brate ne verujem sta citam. Pritom drugi polufinalisti igrali dan kasnije logicno da budu posle. Samo zbog ovih navijaca kakve ima Nola navijam da ga zgazi Alkaraz!

Dale

pre 11 meseci

I meni konačno sreća da se osmehne- da i ja dobijem sutra na kladionicu.Jeste da je kvota na Karlita 1,50 ali bolje i to nego ništa.Karlito,hvala unapred !

mrle

pre 11 meseci

Nisam hejter ali ne vidim nacin da nole dobije alkaraza pogotovo ako opet bude kilavo ko po obicaju smeta vetar smetaju sociva itd,mali mete sve redom verovatno ce i djokovica

EU Citizen

pre 11 meseci

Definitivno namešteno protiv ?okovića i to samo zato što je Srbin. Zna se koliko mu smeta Sunce. A i koja logika je da marketinški zanimljiviji meč ne bude u udarnom večernjem terminu? Crony turnir koji treba zaobići.

rainy day

pre 11 meseci

Teško će Djokovic da pobedi ovog klinca. velika je razlika u godinama, a mali kida kako igra.
Voleo bih da nisam u pravu, I da Novak pobedi, osvoji 23 GS I lepo se povuce u zasluzenu penziju posle sledećeg AO 2024 godine.

Ivan

pre 11 meseci

Ovaj termin više ide u korist Alkaraza ali sta je tu je napred Nole do istorije(po ko zna koji put).
(punterr,


Alkaraz sve igrao uvece kasno a ovaj u ovim terminima oko 2 i ti napises vise odgovara alkarazu. Da su stavili uvece, opet bi mu vise odgovaralo.
Najbolje je da alkaraz preda. Eto samo to dolazi u obzir a ostalo je sve zavera protiv viteza srpskog naroda…

Ivan NK

pre 11 meseci

Vrlo perfidno odabran tajming za ovaj mec, po Suncu, jos ako bude bilo i vjetra, tim prije, idealno za Alkaraza. Sasvim je jasno da je ovo mec za glavni vecernji termin, ali posto je Novak u pitanju, zasto mu ne otezati, jos samo da mu traze jos i potvrdu o vakcinaciji. Ovakve podmukle, podle igrice i stavljanja klipove u tockove kad god se za to ukaze prilika, pa i ovaj put, kao i ocekivano freneticno zvizdanje (bolje receno burikanje), onako od srca i dubine duse pune mrznje, i navijanje za protivnika, nebitno ko je u pitanju, kao da im je rod rodjeni, sve to i jos mnogo vise (od igre), nadam sr da ce Novaku biti samo motiv vise i u INAT svima! Idemoooooooooo!!!

Simke

pre 11 meseci

Novaku nikada Alkaraz ne moze biti rival niti ovo moze biti epski mec,jer ne pripadaju istoj eri i Novak je stariji 16 godina.....Ravnopravna i epska borba je mogla jedino biti izmedju Novaka,Federera i Nadala....S obzirom da je Alkaraz top klasa,a da je mladji 16 godina,on tu ima ogromnu prednost,moramo biti realni.....Zato kazem da ovo u neku ruku ne moze biti bas ravnopravan mec.

Lakić

pre 11 meseci

Mali je u boljoj formi i favorite je, Novak ima naj lostiju sezonu na šljaci i realno i obhektivno vidi se da se muči... A inače Rg i Usa open uvek se ima mnogo polu i finala i mnogo poraza tj. Nije naplatio ta finala sa titulama kao na AO i Vim. Nisam optimista al?

Ravnozemljaš

pre 11 meseci

Sad je žensko polufinale Sabalenka-Muchova...

Mislim da im WTA treba ograničiti koliko glasno i dugo mogu da se zaderu lopticu dok udare...

Ova bjeloruska dizačica utega svaki put kad udari vrisne ko da se porađa!

Анаксагора

pre 11 meseci

У овом термину Новак је на 50% биоритма. Дакле губи, осим ако не успе да се домогне 18.00.

Under KV

pre 11 meseci

Ma daaaaj. Dnevni termin, temperatura u Parizu 31 stepen u 15h.

Bravo za organizatora i guranje Alkaraza.
Novak ce dusu da ispusti na toj vrucini

Цицибан

pre 11 meseci

Kaква поклон квота кладионица на Новака, 2,70. Требало би покушати, или дупла добит, или ништа. :) Ја планирам да на уложених 5000 дин добијем чисто 8500 дин.

tenisman

pre 11 meseci

Ceo turnir imaju večernji termin i onda sad kad imaju meč godine, blokbaster u najavi oni stave popodne. Šatro da imaju više odmora do finala, nije nego. RG od svih GS se redovno blamira očajnom organizacijom.

Sasa

pre 11 meseci

Obicno se ovako rangiranim igracima daje najbolji termin - uvece. Ali nista novo, znamo sto tako rade, nije prvi put. Organizatori su bas nezavisni i demokratski.

Otprilike

pre 11 meseci

Poslastica za mrzitelje Novaka. Docekali su da zagazi u pozne godine kako bi se hvalili da ga je pobedio najtalentovanini 20. godisnjak. I odmah ce ga proglasiti GOATom zajedno sa Rafom.

Вилин коњиц

pre 11 meseci

Никад не може бити епски меч дуел Фулама и Реал Мадрида или у кошарци дуел Монака и Реал Мадрида. Епски меч је меч Надала и Новака.

Master

pre 11 meseci

Meč je stavljen kao prvi na Šatrijeu, nije još određeno tačno vreme početka samo piše da neće poceti pre 14:45h. Ako bude sunce i toplo odgovaraće više Alkarazu, to je jasno. Kad neko ceo život trenira na šljaci po suncu potpuno je nebitno sto je odigrao tri prethodna meča u večernjem terminu, što je neko naveo. Nadajmo se da će Novak naći snage da prevaziđe sve izazove, ako se ne umeša viša sila, čitaj sponzor.

Liverpool Man

pre 11 meseci

Ne lupetajte da su namerno stavili Novaka po danu. Nego kad ce? Uvece? A igrao u utorak dok su Rune i Rud sinoc zavrsili. Ajmo malo mozak ukljucite. Nije uvek sve na stetu Noleta, ne budite tipicne Srbende.

Randy Marsh

pre 11 meseci

Milsim da je trenutno mnogo više stvari na strani malog. U boljoj je formi, jači je, mlađi... Ali Novak je iskusniji. I to milion puta kad se igra na tri dobijena.
Svakako, ovo može biti epski meč, trenutno najboljeg ikad i fenomenalne mlade nade koja ga u narednih 10-15 godina može ugroziti.
Možda ćemo ovaj meč pamtiti decenijama kao najvažniji u duelima dvojice najboljih ikad.

AP

pre 11 meseci

Nisam hejter ali ne vidim nacin da nole dobije alkaraza pogotovo ako opet bude kilavo ko po obicaju smeta vetar smetaju sociva itd,mali mete sve redom verovatno ce i djokovica
(mrle, 8. jun 2023 14:49)


Ispravno razmišljaš, šteta što ništa ne razumeš.

Ajde

pre 11 meseci

Alcaraz he prototip sledece evolucije u tenisu. Udara prejako sa oba krila nesto kao Stan u prime. Novak ne smije biti pasivan. Jer ovaj ima previse varijacije da bi gresio.
Mislim da je zbog njega Novak poceo jace da udara forehand. To mu je potrebno.

nada

pre 11 meseci

moglo je i sat vremena kasnije.Ali Noletov mec ce biti posecenjiji od meca u vecernjem terminu pa mi bas i nije jasno razmisljanje organizatora.Vazno je samo da Nole bude spreman i zdrav,idemo Nole!

ЈОЈКЕ

pre 11 meseci

МЕСТО и ВРЕМЕ !

ПАРИЗ - ПЕТАК 9 ЈУН - 15:00

ТЕМПЕРАТУРА 29 C - ЛОШЕ

ВЛАЖНОСТ 35 % - ДОБРО

БРЗИНА ВЕТРА 15 кМ/Ч - ЛОШЕ

МОГУЋНОСТ ПАДАВИНА 0 % - ДОБРО

Marso

pre 11 meseci

Citam predvidjanja srpskih teniskih strucnjaka,daju prednost Alkarasu ,dakle nema teorije"mrznje".Ipak se nadam da je Novak uocio "rupu" u igri Karlita i da ce on izaci iz meca kao lisica a Alkaras da ce ostati na grani,gladan gavran.Ipak mudrost je gospodar dok snaga sluzi gospodara

zlaja

pre 11 meseci

meni konačno sreća da se osmehne- da i ja dobijem sutra na kladionicu.Jeste da je kvota na Karlita 1,50 ali bolje i to nego ništa.Karlito,hvala unapred !
(Dale, 08. jun 2023 14:45)

da, kada bi imao ono što treba da se ima za to... nema ništa od toga.
a, i deda ti je bio takav...

Ivan Stefanovic

pre 11 meseci

Za ove sto pitaju za vecernji termin: u polu finalima nema vecernjeg termina. Mecevi se i kod dama i kod muskaraca igraju jedan za drugim. Nadam se da vam je ovo pomoglo

claudio

pre 11 meseci

Gospodo, ovo jeste prime time termin. Kao sto se na primer tradicionalno 75 godina unazad centralni teren otvara sa muskim pobednikom prethodne godine. Prime time termin se gleda u odnosu na igraca, a to uglavnom znaci da igrac ne ceka i ne zavisi od odredjenog meca ili meceva pre njega/njih. Ovo naravno vazi samo za zavrsnice GS turnira. U 9 od 10 slucajeva, veci mec se igra kao prvi. Jedan od razloga je takodje i “veci odmor” favorizovanog igraca/dela zreba. Ne mora se nuzno ici u korist najboljeg igraca, vec boljeg i interesantnijeg meca

sasa the king

pre 11 meseci

Retko se desava da je Noletov protivnik favorit, pa je neobicna situacija. Mora Nole sutra da svoj maksimum i da proba da ga ugura u 4+ setova. Nekqdq je tu bio neprevazidjen, ali danas su ipak godine tu….u svakom slucaju neizvestan mec.

Sulejmani#

pre 11 meseci

Nisam navijač Djokovica ali ako netko može da dobije Alkaraza u ovom trenutku to je Novak. Samo Novak trenutno na touru ima šampionsku glavu i isto takvo iskustvo,Novak zna prepoznati slabe točke,uporan je i ratnik je.
Tako da iskreno ja se ne bi kladio na Alkaraza bez obzira na koeficijent. Novak se još uvek ne podcenjuje.

Pjer

pre 11 meseci

I ocekivano je bilo da igraju u ovom terminu,nema tu namestanja,igrali su dan pre Zvereva i Ruda imali dan vise odmora od njih i logicno je bilo da oni igraju prvi. E sad kome to vise odgovara tesko je reci,Nole je sve meceve i igrao u dnevnom terminu osim protiv Fucovica tako da se valjda vec navikao na ovaj termin.

Liverpool Man

pre 11 meseci

@punterr Bas naprotiv, ovaj termin ide u korist Novaku jer bi trebalo da igra ofanzivnije i agresivno. Teren i loptice ce biti brze po danu i suncu.

Bocko

pre 11 meseci

Logično je zaključiti da igraju prvi jer su imali dan više odmora. Takođe je logično da će Alkaraz imati veću podršku, jer Španija je bliža od Srbije, više ih ima, lakše mogu da kupe kartu. Sve u svemu, Alkaraz je blagi favorit, ali Nole nije prvi put u ovoj poziciji. Ajmo Nole !

Najbolji

pre 11 meseci

Neverovatno koliko ima teniskih strucnjaka na ovom portalu,sve same vedete belog sporta!Nadam se da ce Nole da procita komentare, pa i da nesto nauci od vas.Ipak on ima samo 22 Grand slema.Jad i beda...

Aleksandar Veliki

pre 11 meseci

Pa logucno je da ce da igraju prvo polufinale imali i on i Alkaraz dan vise odmora u odnosu na Ruda i Zvereva, samo budala moze da misli da ce da igraju drugo polufinale

Slovenc Gorenc

pre 11 meseci

Nadam se, da ce Nole poceti koristiti bogato iskustvo, kao sto je koristio Rafa u poslednje 4 godine i dobivao GS rutinirano i sa glavom.

Kad ako ne sad?!

Detektiv

pre 11 meseci

Da je Novak imao ozbiljnu pripremu za RG kao svake godine do sada, ne bih se ni malo brinuo. Ne igranje americke turneje, iako se radi o betonu, ostavilo je traga na njega, malo je ispao iz forme, sto nije uspio podici u Banja Luci, Monte Karlu, Rimu gdje je ispadao na pocetku. Premda hrabre zadnja dva seta protiv Kacanova. Ovako cemo vidjeti

Domacin

pre 11 meseci

Zar ste zaboravili da je Novak godima igrao protiv Nadala na sljaci, gubio uglavnom ali u isto vreme i napredovao. Ovde stvarno jedini minus su godine ali tako je kako je. Setite se kako je parirao najboljem Nadalu na sljaci, ako takav nivo eksplodira iz njega nece biti to bas tako lako za Karlosa.

Realni

pre 11 meseci

Liverpool man, skroz si u pravu. Visi odskok, vise spina je nesto sto Noletu moze koristiti. Jasno da Alakras voli ravnije da udara. Srecno NOLE!