Tenis 101

Petak, 02.06.2023.

21:08

Alkaras rutinski do osmine finala

Najbolji teniser sveta Karlos Alkaras plasirao se u osminu finala Rolan Garosa, posle rutinske pobede protiv Kanađanina Denisa Šapovalova 6:1, 6:4, 6:2.

Alkaras rutinski do osmine finala IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

101 Komentari

Sortiraj po:

S.Galanski & P.Larkinson

pre 10 meseci

Nola bolje da je juce izgubila od Fokine u tesnom mecu jer ako dodje do duela u 1/2 finalu Alkaras ce ga zgromiti sa 3:0 tipa 6:3 6:1 6:1(0)

H2H

pre 10 meseci

Vidim Rafinim i Rođinim navijačima ostaje sad samo mali Alcaraz za utehu, ali načekaće se bar desetak godina, a možda ni tad, a verovatno nikad.

mile

pre 10 meseci

Posle povlačenja Djokovića, Alkaras neće dugo imati sebi ravnopravnog rivala. I verovatno će dominirati više godina, ukoliko bude posvećen tenisu i ako ga eventualne povrede ne spreče...
Momak igra sa lakoćom i najteže udarce, kreće se savršeno, precizan je neverovatno i jako teško ga je izbaciti iz ritma. Bojim se da će razbiti Noleta, ako se sastanu u daljem toku RG. Nole je nesiguran, a mali je napaljena i pun samopouzdanja.

Duke

pre 10 meseci

Ja zivota mi ne znam kako ovog Shapovalova nije sramota.
(Riki, 02. jun 2023 22:29)

Bole ga uvo, postade i on milioner, a da nikada nista do sada nije osvojio. Nije neke pare uz'o, 5 miliona, ali poklonjenom konju se zubi ne gledaju.

Nikola

pre 10 meseci

Nadam se da će i Alkaras i Djokovic stići do polufinale pa da gledamo spektakl.
(Ja, 02. jun 2023 22:58)

To zavisi od Nola, Alkaraz sigurno stize u polufinale. I ne bi to bio nikakav spektakl, 3:0 za Alkaraza, to je to.

нс бој

pre 10 meseci

Алкарас за сада нема конкуренцију,тако је и Федерер имао период до појаве Надала и Ђоковића.

Nik/4

pre 10 meseci

Sta reci, vec sada G.O.A.T. Kad zavrsi karijeru imace 35 GS, 10-12 kalendarskih slemova i pitaj boga koliko provedenih nedelja na 1. mestu famozne ATP liste. Masterse i da spominjem.

Istrebljivač ustaša

pre 10 meseci

Alkaras ce biti GOAT. Oboriće sve rekorde Đokovića opušteno.
(dzoni, 02. jun 2023 23:24)

Pseto bolesno skoči sa mosta i olakšaj si muke, retardu vonjavi...

Dileya

pre 10 meseci

Ona igra Djokovića danas i ova Alkaraza ko nebo i zemlja. Mora se priznati da je Španac za klasu bolji.
(Banjica, 2. jun 2023 22:03)

Da znas ista o tenisu vidio bi kakva je igra Shapovalova a kakva je bila Fokine.
(Marko, 02. jun 2023 22:27)

Fokina je samog sebe pobedio, nije ga raspadnuti Djokovic pobedio.

Istrebljivač ustaša

pre 10 meseci

Alakaras opušteno osvaja 35 GS.
(Milić, 02. jun 2023 23:36)

Tebe će opušteno primiti u Lazu Lazarevića, promašeni slučaju...

Ja

pre 10 meseci

Alkaras ce biti GOAT. Oboriće sve rekorde Đokovića opušteno.
(dzoni, 02. jun 2023 23:24)

Pseto bolesno skoči sa mosta i olakšaj si muke, retardu vonjavi...
(Istrebljivač ustaša, 3. jun 2023 08:10)

Mislim da ovde samo ti trebas na lecenje, magare bezobrazno.

E bree, uzNi se u pamet

pre 10 meseci

Do juče tinejdžer a ima ruku švarcnegera. Kako se tome suprotstaviti? Osim što je izuzetan teniser Alkaraz ima instaliran top umesto ruke. Pratim tenis ceo život a nisam video ovoliku razliku u veličini ruku kod jednog tenisera (čak i kod nadala nije bilo tako u ranom dobu).
(Marej, 02. jun 2023 22:39)

Sta li ti to vidis samo ti znas. Alkaraz ima obim bicepsa 36, maksimalno 40 cm, sto je negde normalno za odraslog, dobro uhranjenog coveka, koji ne trenira bicepse. Ja imam 36 cm obim ruke, bez ikakvog treninga, ako se dizanje flase piva ne racuna u trening. Svarci je na vrhuncu karijere u "napumpanom" stanju imao 60 cm.

Van der Düyk

pre 10 meseci

Jadan Nolo naleti li na ovu zver!
(CB Recreativo de Belgrado, 02. jun 2023 22:33)

Bolje da izgubi pre pa u polufinale i da ne ide. Ako slucajno dogura do polufinala, onda nek' se pravi mrtav, to bi Alkaraza mozda zbunilo?

Nik

pre 10 meseci

Mikii@
Podhitno da prestanes da komentarises tenis,nije ovo sport za tebe.
(kralj, 02. jun 2023 22:25)

A ti pod hitno pravopis srpskog jezika u ruke.

budućnost alkarasa

pre 10 meseci

sa takvim eksplozivnim stilom može da se igra od 19,20-te do 27-28 god. a onda sledi nagli pad sposobnosti i sve češći porazi, naravno neće se pomiriti sa tim i teraće svoje telo do krajnjih granica ali onda sledi povređivanje, konkurencija će mu dotad detaljno pročitati igru a i pojaviće se novi, mladi igrači - njegove kopije sa kojima će teško izlaziti na kraj (isto kao što se novaku dešava), on je tip "bljesak" igrača nešto malo bolji od npr. zvereva ili dominika tima koji su igrali tri top sezone pa se ugasili (ali su imali novaka i nadala za protivnike pa su slabo šta osvojili), alkaras će imati 4-5 top sezona (i neće imati zasad prejake protivnike) tako da će uzeti 10-12 GS plafon i 20-tak masters titula a onda se ugasiti

Gime

pre 10 meseci

Komentari za Alkaraza idu iz krajnosti u krajnost. Tek sad počinju pravi mečevi, pa ćemo videti gde je ko. Iskreno, najviše bih voleo da ispadne pre nego što se sretne sa Noletom.

Sou Biznis

pre 10 meseci

Idemo Karlitos do titule!!!!! Srbija čeka 2. i čišćenje lažnog Goat-a!!!
(embr, 02. jun 2023 22:07)

Nece doci do toga, on je danas operisan i ne igra na ovom turniru...

Sou Biznis

pre 10 meseci

Jadan Nolo naleti li na ovu zver!
(CB Recreativo de Belgrado, 02. jun 2023 22:33)

Da, video sam tu zver u Rimu protiv onog Madjara....

Марко

pre 10 meseci

Како је доказао да је најбољи на свету кад Ђоковић није могао да учествује на УС Опен-у, а бодови са Вимблдона се нису рачунали? У нормалним околностима Ђоковић би имао дупло више бодова. Баш ме занима шта аутошовинистичка говна мисле о томе?

321

pre 10 meseci

Nikada Sapovalov nije bio problem za top igrace. Decko igra neozbiljan tenis. Pobeda Alkaraza je nesto normalno. Protiv njega treba dobro citati drop sotove i forsirati bh.

strateg

pre 10 meseci

Ovog samo povrede mogu sprečiti da ne osvoji preko 30 GS. Neverovatan je Alkaras.
(Žile, 2. jun 2023 23:26) # Link komentara

Dobar je mali, neko osveženje posle trenda visokih servera koji se dobro kreču,ali polako, ima tu još mnogo toga. Lično mislim da je on kao igrač u prajmu i da za 5-6 godina neče biti više u top 10, mali Tyson sigurno neče dominirati sledečih 10-15 godina u tenisu

Sou Biznis

pre 10 meseci

Au ala ljudi ovd barataju sa brojkama 25,30,35gs.....pa dal ste normalni? Alkaraz nema sanse da dodje do 20GS a kamoli vise od toga!!!!

Ja

pre 10 meseci

@Da li i Novakove meceve izvestavaju i prate iz poena u poen i u Spaniji na portalima kao sto vi izvestavate o Alkarazu?

Nigde u svetu. Samo su Srbi besposleni pa po celi dan prate tenis. Čak i ovde u Francuskoj niko ne prenosi Roland Garros, danas sam pokusao da nađem Noleta i nema. Jedino polufinale i finale.

Kolega

pre 10 meseci

Španac je odlican, ali u drugom setu se Šapalov povratio od šoka, počeo da igra bolje, uzeo 2 brejka i videla se nervoza i nesigurnost kod Alkaraza. Ali Šapalov je počeo početnički da greši i to mali nije propustio da kazni. Nole mora da misli na Cicija koji je danas odlično igrao protiv Švarcmana.

Flash

pre 10 meseci

Uporediti Nadala i Alkaraza na RG može samo budala.Nivo Nadala 2010-2015 u Parizu je nedostignut na šljaci. Prasio je sve sa 3:0,da je postalo dosadno gledati(osim protiv Novaka naravno).

Miloš.

pre 10 meseci

Odlicno igra Alkaras, ali deco 22 titule , vrlo tesko dostizno.
(Dragan Nikolic, 02. jun 2023 22:36)

Ne znam zbog čega si tako siguran. Alakaras je tek napunio 20 godina a već ima 1 GS. Npr Djoković je sa 24 godine imao "samo" 2 GS. Znači Alkaras je već u startu u prednosti 4 godine u odnosu na Djokovića. Djoković je kroz čitavu karijeru imao Federera i Nadala, zbog korone i politike ostao bez najmanje 3 GS, izgubio silne GS od Wawrinke, Mareja, Nišikorija, Medvedeva, izgubio 2 finala USO od Nadala, zbog najprostije operacije lakta izgubio 2 godine tenisa. Realno previše baš previše propuštenih šansi. Već sad je prosto morao imati najmanje 30 GS.

Alkaras ako ostane zdrav, on sigurno neće propustiti svoje šanse kao Djoković da osvoji 30+ GS.

Goran

pre 10 meseci

"GOAT u nastajanju". Bio bi GOAT u nastajanju da dominira nad Novakom u najboljim godinama kao sto je Novak dominirao nad Federerom i Nadalom u njihovim najboljim godinama. Istina, nije ni imao priliku da igra sa Novakom u najboljim godinama. Bas zato je on netestiran. Mozda je GOAT u nastajanju a mozda nije. Da li ce on za 16 godina moci da igra ravnopravno sa mladim lavovima koji se tada budu pojavili. Nisam siguran. Vec sada se previse povredjuje za njegove godine.

Top komentari sa slicnih vesti

pre 10 meseci

Da znas ista o tenisu vidio bi kakva je igra Shapovalova a kakva je bila Fokine.
(Marko, 02. jun 2023 22:27)

Igras onoliko dobro koliko ti protivnik dozvoli.

Gde ja zivim

pre 10 meseci

Djokovic, Nadal, Federer, Marej (kada su imali 20-35god.)...i narednih 20ak igraca tog vremena, koji su se smenjivali na ATP listi, su za ove danasnje top 10 doktori tenisa. Ako ovaj Alkaras ne uzme bar 10 GS u nerdnih 5-6 godina sa ovakvom konkurencijom, onda je najobicnija boranija!

Mirkec

pre 10 meseci

Sve je na Alkarasu hoće li osvojiti 30+ GS.
(Marko, 2. jun 2023 22:35)

Ne znam samo sta je u glavi vama koji ste u stanju da izlupate ovakve gluposti. Prvo Alkaras nije pokazao jos uvek da je u stanju da osvaja 2-3 gren slema po sezoni, koliko bi mu trebalo u proseku da dodje do tih brojki koje pominjes.
(Ivan, 02. jun 2023 22:47)

Pa ni ne treba mu da osvaja 2, 3 GS u prosjeku da bi došao do tih brojki. Djoković je za 16 godine karijere imao 6 sezona sa 2 ili 3 GS. Alakaras pred sobom ima 16, 17 sezona da osvaja po 2, 3 GS u sezoni. Već sad je jasno da mu ne gine najmanje 7, 8 RG, već je osvojio GS na betonu, tako da je izvjesno da će osvajati i AO i USO. Blistava karijera je pred Alkarasom.

Milos

pre 10 meseci

Dajte malo objektivnosti u komentarima. Mozete da ne gotivite Alkaraza eto zato sto previse glorifikujete Djokovica ( ne zameram ), ali isti taj Alkaraz za svoje godine igra i vise nego dobar tenis, pogotovu na sljaci. Favorit broj 1 za osvajanje Roland Garoca bez pogovora, broj 2 je Djokovic.
(Kraken89, 2. jun 2023 22:44)

Zverev osvaja !

Vlado

pre 10 meseci

Smešni su mi ovi što misle da će Alkaraz uzeti 20 ili čak 30 GS titula.Niko od njihneće osvojiti ni 15 a kamo li više.Neće zato što od njih niko nije veliki igrač.Ni Medvedev,ni Cicipas, niko.Svi su oni neki prosek.Neko mora osvajati te GS titule, ali niko se tu neće izdvojiti.Neki, ce da uzme Cicipas i ako nema nijedan, uzeće neki i Zverev,pa Rune i još dosta njih. Velika trojka Nadal, Federer i Nole, du dominirali i osim njih niko drugi nije mogao uzeti GS titule.Jeste jednu ili dve Vavrinka i Marej,ali sve je to premalo.Ovi danas, posle Novaka, uzece svaki od njih 2-10 GS titula.Biće oni malo slabiji od Bekera, Lendla, Rodika,Safina,Edberga.

stevo

pre 10 meseci

Igra dečko za 10, svaka mu čast. Svaka čast svakom sportisti koji igru učini tako lakom, to su pravi šampioni. Kao Jokić u košarci. Ne bih imao ništa protiv da Alkaras nadmaši Đokovića. Rekordi su tu da bi se rušili. Kapa dole majstore.

Aki

pre 10 meseci

Vi koliko lupate to nema nigde. Jel znate vi sta znaci 39 ili 35 gs pa da igra svake godine i da osvaja u 16 po 2 grend slema sto je tesko vrlo imati takav ritam nek bude srecan ako bude izdrzi takav ritam da osvoji 10 ga eventualno moze 15 i tjt tesko vise mnogo se on naduvao sad i od siline udaraca i sebe samog. U evetualnom susretu sa Noletom vrv ce ici u 5 setova.

meda

pre 10 meseci

Alkaraz igra odlično, ali još uvek nije imao ozbiljnog protivnika. Musetti u sledećem kolu je prvi ozbiljan, tu će da se vidi u kakvoj je stvarno formi. U tom meču Alkaraz jeste favorit ali ne toliko kao što neki misle, max 70:30%.
Sa druge strane Novak je uspešno zaobišao minicu i minu sa sve vetrom, sad ga očekuju 2 lagana kola do polufinala.

s

pre 10 meseci

@Milos

Jeste Nole imao "samo" 2 sa 24, ali je igrao u piku Federera i furioznog starta Nadala, koji je krenuo da igra fenomenalno i van sljake. On je sa 24 sve vise stizao do finala i pobedjivao drugu dvojicu, skidao ih je u cetvrtinama finala i sprecavao ih da dodaju po koji jos pehar.

Poredjanja radi, Federer je do 2008 uzeo 13/20 GS, Nole je tada uzeo prvi, 2011 Federer je bio na 16/20. U narednih 10 godina, Federer nije mogao da primirise trofeju od Noleta i Nadala. Uzeo je preostala 4 dok su ova dvojica bili povredjeni.

Alkaras nema takvu konkurenciju. Jeste on izuzetan, ali bez nekoga da ga "gura" zadesice ga ista sudbina kao druge mlade tenisere sa GSom - dobijes pare, ulenjis se i ne osvojis vise nista, primera radi Dominik Tim.

Alkaras igra instinktivno, brzo i snazno i lepo ga je gledati, ali imao je nekoliko netipicnih poraza od igraca koji ga prosto pobede strpljivom igrom. Djokovic-Alkaras bice finale pre finala, i mislim da ce Nole biti za nijansu ne bolji, nego strpljiviji i prisebniji.

Marko

pre 10 meseci

GOAT u nastajanju. Ako se ne pojavi neko novi i ako Alkaras ostane zdrav, lik opušteno osvaja 20+ GS u narednih 10 godina. A gdje još Slemova posle 30e. Npr Djoković je posle 31e osvojio već 10 GS(i pokraden za barem još 3 GS). Sve je na Alkarasu hoće li osvojiti 30+ GS.

Veliki brat

pre 10 meseci

Kakva sramna i nonšalantna igra Šapovalova. Lik se unapred predao i praktično se izmotava. Ali zato protiv Novaka svi zapnu sa 200%, maksimalno fokusirani kao da im život od toga zavisi.
(Sramno, 2. jun 2023 22:03)

Jeste, ali će biti i da Novak nakon par promašaja počne da se plaši da gađa blizu linije, pa protivnik dobije samopouzdanje. Uostalom, kad nemaš šta da izgubiš, onda igraš opušteni, pa ti sve ide od ruke, a sa druge strane Novak oseća imperativ da pobedi i tako ispuni očekivanja drugih, što je pritisak sa kojim ponekad ne uspe da se izbori.

Ivan

pre 10 meseci

Upravo gledam mec,Novak nema sta da trazi pored Alcaraza i mladjih igraca na sljaci.Njegovo kretanje mi deluje inferiorno u odnosu na druge(razume se,ima 36. godina).Ali se nadam da ce me razuvetiti,cisti Novace parisku prasinu i idemo po 23.titulu!
(lmLuka, 2. jun 2023 21:59)

Pa i ne deluje bas da se nadas Djokovicevoj tituli. Mozda nije kao pre 10 godina, ali koristiti termin inferioran za Djokovica u odnosu na nekoga, to jos uvek nije slucaj.

Ivan

pre 10 meseci

GOAT u nastajanju. Ako se ne pojavi neko novi i ako Alkaras ostane zdrav, lik opušteno osvaja 20+ GS u narednih 10 godina. A gdje još Slemova posle 30e. Npr Djoković je posle 31e osvojio već 10 GS(i pokraden za barem još 3 GS). Sve je na Alkarasu hoće li osvojiti 30+ GS.
(Marko, 2. jun 2023 22:35)

Ne znam samo sta je u glavi vama koji ste u stanju da izlupate ovakve gluposti. Prvo Alkaras nije pokazao jos uvek da je u stanju da osvaja 2-3 gren slema po sezoni, koliko bi mu trebalo u proseku da dodje do tih brojki koje pominjes. Drugo, gde su nepredvidjeni otkazi, povrede, vracanje iz povreda itd... Mnogo vas ne razume ocigledno i dalje da je gotovo nemoguce dominirati u tenisu kako su dominirali pre svih Djokovic, pa onda Nadal i Federer.

Sramno

pre 10 meseci

Kakva sramna i nonšalantna igra Šapovalova. Lik se unapred predao i praktično se izmotava. Ali zato protiv Novaka svi zapnu sa 200%, maksimalno fokusirani kao da im život od toga zavisi.

Marko

pre 10 meseci

Najjaci su mi ovi domaci autošovinisti i ‘bratski’ narodi , vec 15 godina gledam i slusam kako je Djokovic gotov jer se pojavio najveci talenat ikad Zverev sa samo 18 godina u vrhu i sve ce osvojiti, ipak ne pojavio se Cicipas on ce tek biti najbolji tako mlad tesko Djokovicu, opet precka ali Alkaraz je tu najjaci talenat ikad bla bla… Sacekajte nekog talenta tek za dvije tri godine kad Djokovic ode u penziju, mada tad vjerovatno necete ni pratiti tenis jer necete imati naseg covjeka koji je uspjesniji od vas nebitnih bilo kome.

Kraken89

pre 10 meseci

Dajte malo objektivnosti u komentarima. Mozete da ne gotivite Alkaraza eto zato sto previse glorifikujete Djokovica ( ne zameram ), ali isti taj Alkaraz za svoje godine igra i vise nego dobar tenis, pogotovu na sljaci. Favorit broj 1 za osvajanje Roland Garoca bez pogovora, broj 2 je Djokovic.

Marko

pre 10 meseci

Ona igra Djokovića danas i ova Alkaraza ko nebo i zemlja. Mora se priznati da je Španac za klasu bolji.
(Banjica, 2. jun 2023 22:03)

Da znas ista o tenisu vidio bi kakva je igra Shapovalova a kakva je bila Fokine.

Marej

pre 10 meseci

Do juče tinejdžer a ima ruku švarcnegera. Kako se tome suprotstaviti? Osim što je izuzetan teniser Alkaraz ima instaliran top umesto ruke. Pratim tenis ceo život a nisam video ovoliku razliku u veličini ruku kod jednog tenisera (čak i kod nadala nije bilo tako u ranom dobu).

kiza

pre 10 meseci

@(Marko, 02. jun 2023 22:18)
Ti nemaš blage veze o tenisu kad Cicipasa i Zvereva stavljaš u isti koš sa Alkarasom. Alkaras sa tek napunjenih 20 godina već ima 8:1 protiv te dvojice. E moj ti.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 10 meseci

Тешко ће Новак изаћи на крај са Алкарасом ако се састану, поготово са оваквом игром као данас. Мораће доста да подигне игру.

Dr Mengele

pre 10 meseci

Na svakom turniru u bilo kom sportu se podiže forma.Tako igraju najbolji.Mali poleteo pa će pući.Imam osećaj da će izgubiti da ga Novak ne vrati na fabrička podešavanja.

Predrag

pre 10 meseci

Ljudi nije ovaj Alkaraz neuništiv, daleko je on od kralja šljake kao Nadal.
Previše ga forsiraju i uzdišu, i to će ga koštati velike karijere.

kejdl

pre 10 meseci

Kako ovaj komentator sa eurosporta ovo prenosi, pa ja koji nisam tenis igrao u zivotu se bolje razumem. Covek ne komentarise ni jedan jedini udarac, samo daje izjave tipa ovo ide u jednom smeru, odlicno, servira za ostanak u mecu itd. Potupna teniska neznalica prenos Rolan garos. Sramota!

Marko

pre 10 meseci

Ovo sto igra Sapovalov je sramota, kao da je 350. na svetu... Tesko je i proceniti kako Alkaras zapravo igra kada ima ovakvog protivnika

Mikii

pre 10 meseci

Alkaras strahovito brlja na servisu. Pod hitno novi trener, tu ima ubedljivo najviše prostora za napredak. Elem, ovde Šapovalov, Museti pa Cicipas. Ozbiljan, ozbiljan raspored. Đoković imao smešnoga Fokinu, verovatno još smešnijeg Variljasa pa smotanog Kačanova koji ni na betonu nije problem, kamoli na zemlji. Uopšte ne bih bio iznenađen da polufinale bude Đoković-Cicipas. To bi bio horor film.

lmLuka

pre 10 meseci

Upravo gledam mec,Novak nema sta da trazi pored Alcaraza i mladjih igraca na sljaci.Njegovo kretanje mi deluje inferiorno u odnosu na druge(razume se,ima 36. godina).Ali se nadam da ce me razuvetiti,cisti Novace parisku prasinu i idemo po 23.titulu!

Sramno

pre 10 meseci

Kakva sramna i nonšalantna igra Šapovalova. Lik se unapred predao i praktično se izmotava. Ali zato protiv Novaka svi zapnu sa 200%, maksimalno fokusirani kao da im život od toga zavisi.

Marko

pre 10 meseci

Ona igra Djokovića danas i ova Alkaraza ko nebo i zemlja. Mora se priznati da je Španac za klasu bolji.
(Banjica, 2. jun 2023 22:03)

Da znas ista o tenisu vidio bi kakva je igra Shapovalova a kakva je bila Fokine.

Marko

pre 10 meseci

Najjaci su mi ovi domaci autošovinisti i ‘bratski’ narodi , vec 15 godina gledam i slusam kako je Djokovic gotov jer se pojavio najveci talenat ikad Zverev sa samo 18 godina u vrhu i sve ce osvojiti, ipak ne pojavio se Cicipas on ce tek biti najbolji tako mlad tesko Djokovicu, opet precka ali Alkaraz je tu najjaci talenat ikad bla bla… Sacekajte nekog talenta tek za dvije tri godine kad Djokovic ode u penziju, mada tad vjerovatno necete ni pratiti tenis jer necete imati naseg covjeka koji je uspjesniji od vas nebitnih bilo kome.

Ivan

pre 10 meseci

GOAT u nastajanju. Ako se ne pojavi neko novi i ako Alkaras ostane zdrav, lik opušteno osvaja 20+ GS u narednih 10 godina. A gdje još Slemova posle 30e. Npr Djoković je posle 31e osvojio već 10 GS(i pokraden za barem još 3 GS). Sve je na Alkarasu hoće li osvojiti 30+ GS.
(Marko, 2. jun 2023 22:35)

Ne znam samo sta je u glavi vama koji ste u stanju da izlupate ovakve gluposti. Prvo Alkaras nije pokazao jos uvek da je u stanju da osvaja 2-3 gren slema po sezoni, koliko bi mu trebalo u proseku da dodje do tih brojki koje pominjes. Drugo, gde su nepredvidjeni otkazi, povrede, vracanje iz povreda itd... Mnogo vas ne razume ocigledno i dalje da je gotovo nemoguce dominirati u tenisu kako su dominirali pre svih Djokovic, pa onda Nadal i Federer.

Marko

pre 10 meseci

Ovo sto igra Sapovalov je sramota, kao da je 350. na svetu... Tesko je i proceniti kako Alkaras zapravo igra kada ima ovakvog protivnika

kejdl

pre 10 meseci

Kako ovaj komentator sa eurosporta ovo prenosi, pa ja koji nisam tenis igrao u zivotu se bolje razumem. Covek ne komentarise ni jedan jedini udarac, samo daje izjave tipa ovo ide u jednom smeru, odlicno, servira za ostanak u mecu itd. Potupna teniska neznalica prenos Rolan garos. Sramota!

Flash

pre 10 meseci

Uporediti Nadala i Alkaraza na RG može samo budala.Nivo Nadala 2010-2015 u Parizu je nedostignut na šljaci. Prasio je sve sa 3:0,da je postalo dosadno gledati(osim protiv Novaka naravno).

Predrag

pre 10 meseci

Ljudi nije ovaj Alkaraz neuništiv, daleko je on od kralja šljake kao Nadal.
Previše ga forsiraju i uzdišu, i to će ga koštati velike karijere.

Ivan

pre 10 meseci

Upravo gledam mec,Novak nema sta da trazi pored Alcaraza i mladjih igraca na sljaci.Njegovo kretanje mi deluje inferiorno u odnosu na druge(razume se,ima 36. godina).Ali se nadam da ce me razuvetiti,cisti Novace parisku prasinu i idemo po 23.titulu!
(lmLuka, 2. jun 2023 21:59)

Pa i ne deluje bas da se nadas Djokovicevoj tituli. Mozda nije kao pre 10 godina, ali koristiti termin inferioran za Djokovica u odnosu na nekoga, to jos uvek nije slucaj.

lmLuka

pre 10 meseci

Upravo gledam mec,Novak nema sta da trazi pored Alcaraza i mladjih igraca na sljaci.Njegovo kretanje mi deluje inferiorno u odnosu na druge(razume se,ima 36. godina).Ali se nadam da ce me razuvetiti,cisti Novace parisku prasinu i idemo po 23.titulu!

Gde ja zivim

pre 10 meseci

Djokovic, Nadal, Federer, Marej (kada su imali 20-35god.)...i narednih 20ak igraca tog vremena, koji su se smenjivali na ATP listi, su za ove danasnje top 10 doktori tenisa. Ako ovaj Alkaras ne uzme bar 10 GS u nerdnih 5-6 godina sa ovakvom konkurencijom, onda je najobicnija boranija!

s

pre 10 meseci

@Milos

Jeste Nole imao "samo" 2 sa 24, ali je igrao u piku Federera i furioznog starta Nadala, koji je krenuo da igra fenomenalno i van sljake. On je sa 24 sve vise stizao do finala i pobedjivao drugu dvojicu, skidao ih je u cetvrtinama finala i sprecavao ih da dodaju po koji jos pehar.

Poredjanja radi, Federer je do 2008 uzeo 13/20 GS, Nole je tada uzeo prvi, 2011 Federer je bio na 16/20. U narednih 10 godina, Federer nije mogao da primirise trofeju od Noleta i Nadala. Uzeo je preostala 4 dok su ova dvojica bili povredjeni.

Alkaras nema takvu konkurenciju. Jeste on izuzetan, ali bez nekoga da ga "gura" zadesice ga ista sudbina kao druge mlade tenisere sa GSom - dobijes pare, ulenjis se i ne osvojis vise nista, primera radi Dominik Tim.

Alkaras igra instinktivno, brzo i snazno i lepo ga je gledati, ali imao je nekoliko netipicnih poraza od igraca koji ga prosto pobede strpljivom igrom. Djokovic-Alkaras bice finale pre finala, i mislim da ce Nole biti za nijansu ne bolji, nego strpljiviji i prisebniji.

Vlado

pre 10 meseci

Smešni su mi ovi što misle da će Alkaraz uzeti 20 ili čak 30 GS titula.Niko od njihneće osvojiti ni 15 a kamo li više.Neće zato što od njih niko nije veliki igrač.Ni Medvedev,ni Cicipas, niko.Svi su oni neki prosek.Neko mora osvajati te GS titule, ali niko se tu neće izdvojiti.Neki, ce da uzme Cicipas i ako nema nijedan, uzeće neki i Zverev,pa Rune i još dosta njih. Velika trojka Nadal, Federer i Nole, du dominirali i osim njih niko drugi nije mogao uzeti GS titule.Jeste jednu ili dve Vavrinka i Marej,ali sve je to premalo.Ovi danas, posle Novaka, uzece svaki od njih 2-10 GS titula.Biće oni malo slabiji od Bekera, Lendla, Rodika,Safina,Edberga.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 10 meseci

Тешко ће Новак изаћи на крај са Алкарасом ако се састану, поготово са оваквом игром као данас. Мораће доста да подигне игру.

Goran

pre 10 meseci

"GOAT u nastajanju". Bio bi GOAT u nastajanju da dominira nad Novakom u najboljim godinama kao sto je Novak dominirao nad Federerom i Nadalom u njihovim najboljim godinama. Istina, nije ni imao priliku da igra sa Novakom u najboljim godinama. Bas zato je on netestiran. Mozda je GOAT u nastajanju a mozda nije. Da li ce on za 16 godina moci da igra ravnopravno sa mladim lavovima koji se tada budu pojavili. Nisam siguran. Vec sada se previse povredjuje za njegove godine.

meda

pre 10 meseci

Alkaraz igra odlično, ali još uvek nije imao ozbiljnog protivnika. Musetti u sledećem kolu je prvi ozbiljan, tu će da se vidi u kakvoj je stvarno formi. U tom meču Alkaraz jeste favorit ali ne toliko kao što neki misle, max 70:30%.
Sa druge strane Novak je uspešno zaobišao minicu i minu sa sve vetrom, sad ga očekuju 2 lagana kola do polufinala.

Aki

pre 10 meseci

Vi koliko lupate to nema nigde. Jel znate vi sta znaci 39 ili 35 gs pa da igra svake godine i da osvaja u 16 po 2 grend slema sto je tesko vrlo imati takav ritam nek bude srecan ako bude izdrzi takav ritam da osvoji 10 ga eventualno moze 15 i tjt tesko vise mnogo se on naduvao sad i od siline udaraca i sebe samog. U evetualnom susretu sa Noletom vrv ce ici u 5 setova.

Dr Mengele

pre 10 meseci

Na svakom turniru u bilo kom sportu se podiže forma.Tako igraju najbolji.Mali poleteo pa će pući.Imam osećaj da će izgubiti da ga Novak ne vrati na fabrička podešavanja.

Marej

pre 10 meseci

Do juče tinejdžer a ima ruku švarcnegera. Kako se tome suprotstaviti? Osim što je izuzetan teniser Alkaraz ima instaliran top umesto ruke. Pratim tenis ceo život a nisam video ovoliku razliku u veličini ruku kod jednog tenisera (čak i kod nadala nije bilo tako u ranom dobu).

Miloš.

pre 10 meseci

Odlicno igra Alkaras, ali deco 22 titule , vrlo tesko dostizno.
(Dragan Nikolic, 02. jun 2023 22:36)

Ne znam zbog čega si tako siguran. Alakaras je tek napunio 20 godina a već ima 1 GS. Npr Djoković je sa 24 godine imao "samo" 2 GS. Znači Alkaras je već u startu u prednosti 4 godine u odnosu na Djokovića. Djoković je kroz čitavu karijeru imao Federera i Nadala, zbog korone i politike ostao bez najmanje 3 GS, izgubio silne GS od Wawrinke, Mareja, Nišikorija, Medvedeva, izgubio 2 finala USO od Nadala, zbog najprostije operacije lakta izgubio 2 godine tenisa. Realno previše baš previše propuštenih šansi. Već sad je prosto morao imati najmanje 30 GS.

Alkaras ako ostane zdrav, on sigurno neće propustiti svoje šanse kao Djoković da osvoji 30+ GS.

Mikii

pre 10 meseci

Alkaras strahovito brlja na servisu. Pod hitno novi trener, tu ima ubedljivo najviše prostora za napredak. Elem, ovde Šapovalov, Museti pa Cicipas. Ozbiljan, ozbiljan raspored. Đoković imao smešnoga Fokinu, verovatno još smešnijeg Variljasa pa smotanog Kačanova koji ni na betonu nije problem, kamoli na zemlji. Uopšte ne bih bio iznenađen da polufinale bude Đoković-Cicipas. To bi bio horor film.

kiza

pre 10 meseci

@(Marko, 02. jun 2023 22:18)
Ti nemaš blage veze o tenisu kad Cicipasa i Zvereva stavljaš u isti koš sa Alkarasom. Alkaras sa tek napunjenih 20 godina već ima 8:1 protiv te dvojice. E moj ti.

Kraken89

pre 10 meseci

Dajte malo objektivnosti u komentarima. Mozete da ne gotivite Alkaraza eto zato sto previse glorifikujete Djokovica ( ne zameram ), ali isti taj Alkaraz za svoje godine igra i vise nego dobar tenis, pogotovu na sljaci. Favorit broj 1 za osvajanje Roland Garoca bez pogovora, broj 2 je Djokovic.

stevo

pre 10 meseci

Igra dečko za 10, svaka mu čast. Svaka čast svakom sportisti koji igru učini tako lakom, to su pravi šampioni. Kao Jokić u košarci. Ne bih imao ništa protiv da Alkaras nadmaši Đokovića. Rekordi su tu da bi se rušili. Kapa dole majstore.

Top komentari sa slicnih vesti

pre 10 meseci

Da znas ista o tenisu vidio bi kakva je igra Shapovalova a kakva je bila Fokine.
(Marko, 02. jun 2023 22:27)

Igras onoliko dobro koliko ti protivnik dozvoli.

Istrebljivač ustaša

pre 10 meseci

Alkaras ce biti GOAT. Oboriće sve rekorde Đokovića opušteno.
(dzoni, 02. jun 2023 23:24)

Pseto bolesno skoči sa mosta i olakšaj si muke, retardu vonjavi...

Veliki brat

pre 10 meseci

Kakva sramna i nonšalantna igra Šapovalova. Lik se unapred predao i praktično se izmotava. Ali zato protiv Novaka svi zapnu sa 200%, maksimalno fokusirani kao da im život od toga zavisi.
(Sramno, 2. jun 2023 22:03)

Jeste, ali će biti i da Novak nakon par promašaja počne da se plaši da gađa blizu linije, pa protivnik dobije samopouzdanje. Uostalom, kad nemaš šta da izgubiš, onda igraš opušteni, pa ti sve ide od ruke, a sa druge strane Novak oseća imperativ da pobedi i tako ispuni očekivanja drugih, što je pritisak sa kojim ponekad ne uspe da se izbori.

Марко

pre 10 meseci

Како је доказао да је најбољи на свету кад Ђоковић није могао да учествује на УС Опен-у, а бодови са Вимблдона се нису рачунали? У нормалним околностима Ђоковић би имао дупло више бодова. Баш ме занима шта аутошовинистичка говна мисле о томе?

Gime

pre 10 meseci

Komentari za Alkaraza idu iz krajnosti u krajnost. Tek sad počinju pravi mečevi, pa ćemo videti gde je ko. Iskreno, najviše bih voleo da ispadne pre nego što se sretne sa Noletom.

Istrebljivač ustaša

pre 10 meseci

Alakaras opušteno osvaja 35 GS.
(Milić, 02. jun 2023 23:36)

Tebe će opušteno primiti u Lazu Lazarevića, promašeni slučaju...

Mirkec

pre 10 meseci

Sve je na Alkarasu hoće li osvojiti 30+ GS.
(Marko, 2. jun 2023 22:35)

Ne znam samo sta je u glavi vama koji ste u stanju da izlupate ovakve gluposti. Prvo Alkaras nije pokazao jos uvek da je u stanju da osvaja 2-3 gren slema po sezoni, koliko bi mu trebalo u proseku da dodje do tih brojki koje pominjes.
(Ivan, 02. jun 2023 22:47)

Pa ni ne treba mu da osvaja 2, 3 GS u prosjeku da bi došao do tih brojki. Djoković je za 16 godine karijere imao 6 sezona sa 2 ili 3 GS. Alakaras pred sobom ima 16, 17 sezona da osvaja po 2, 3 GS u sezoni. Već sad je jasno da mu ne gine najmanje 7, 8 RG, već je osvojio GS na betonu, tako da je izvjesno da će osvajati i AO i USO. Blistava karijera je pred Alkarasom.

Marko

pre 10 meseci

GOAT u nastajanju. Ako se ne pojavi neko novi i ako Alkaras ostane zdrav, lik opušteno osvaja 20+ GS u narednih 10 godina. A gdje još Slemova posle 30e. Npr Djoković je posle 31e osvojio već 10 GS(i pokraden za barem još 3 GS). Sve je na Alkarasu hoće li osvojiti 30+ GS.

Kolega

pre 10 meseci

Španac je odlican, ali u drugom setu se Šapalov povratio od šoka, počeo da igra bolje, uzeo 2 brejka i videla se nervoza i nesigurnost kod Alkaraza. Ali Šapalov je počeo početnički da greši i to mali nije propustio da kazni. Nole mora da misli na Cicija koji je danas odlično igrao protiv Švarcmana.

budućnost alkarasa

pre 10 meseci

sa takvim eksplozivnim stilom može da se igra od 19,20-te do 27-28 god. a onda sledi nagli pad sposobnosti i sve češći porazi, naravno neće se pomiriti sa tim i teraće svoje telo do krajnjih granica ali onda sledi povređivanje, konkurencija će mu dotad detaljno pročitati igru a i pojaviće se novi, mladi igrači - njegove kopije sa kojima će teško izlaziti na kraj (isto kao što se novaku dešava), on je tip "bljesak" igrača nešto malo bolji od npr. zvereva ili dominika tima koji su igrali tri top sezone pa se ugasili (ali su imali novaka i nadala za protivnike pa su slabo šta osvojili), alkaras će imati 4-5 top sezona (i neće imati zasad prejake protivnike) tako da će uzeti 10-12 GS plafon i 20-tak masters titula a onda se ugasiti

Sou Biznis

pre 10 meseci

Jadan Nolo naleti li na ovu zver!
(CB Recreativo de Belgrado, 02. jun 2023 22:33)

Da, video sam tu zver u Rimu protiv onog Madjara....

321

pre 10 meseci

Nikada Sapovalov nije bio problem za top igrace. Decko igra neozbiljan tenis. Pobeda Alkaraza je nesto normalno. Protiv njega treba dobro citati drop sotove i forsirati bh.

Ja

pre 10 meseci

Alkaras ce biti GOAT. Oboriće sve rekorde Đokovića opušteno.
(dzoni, 02. jun 2023 23:24)

Pseto bolesno skoči sa mosta i olakšaj si muke, retardu vonjavi...
(Istrebljivač ustaša, 3. jun 2023 08:10)

Mislim da ovde samo ti trebas na lecenje, magare bezobrazno.

Sou Biznis

pre 10 meseci

Au ala ljudi ovd barataju sa brojkama 25,30,35gs.....pa dal ste normalni? Alkaraz nema sanse da dodje do 20GS a kamoli vise od toga!!!!

Duke

pre 10 meseci

Ja zivota mi ne znam kako ovog Shapovalova nije sramota.
(Riki, 02. jun 2023 22:29)

Bole ga uvo, postade i on milioner, a da nikada nista do sada nije osvojio. Nije neke pare uz'o, 5 miliona, ali poklonjenom konju se zubi ne gledaju.

H2H

pre 10 meseci

Vidim Rafinim i Rođinim navijačima ostaje sad samo mali Alcaraz za utehu, ali načekaće se bar desetak godina, a možda ni tad, a verovatno nikad.

Milos

pre 10 meseci

Dajte malo objektivnosti u komentarima. Mozete da ne gotivite Alkaraza eto zato sto previse glorifikujete Djokovica ( ne zameram ), ali isti taj Alkaraz za svoje godine igra i vise nego dobar tenis, pogotovu na sljaci. Favorit broj 1 za osvajanje Roland Garoca bez pogovora, broj 2 je Djokovic.
(Kraken89, 2. jun 2023 22:44)

Zverev osvaja !

Sou Biznis

pre 10 meseci

Idemo Karlitos do titule!!!!! Srbija čeka 2. i čišćenje lažnog Goat-a!!!
(embr, 02. jun 2023 22:07)

Nece doci do toga, on je danas operisan i ne igra na ovom turniru...

Nikola

pre 10 meseci

Nadam se da će i Alkaras i Djokovic stići do polufinale pa da gledamo spektakl.
(Ja, 02. jun 2023 22:58)

To zavisi od Nola, Alkaraz sigurno stize u polufinale. I ne bi to bio nikakav spektakl, 3:0 za Alkaraza, to je to.

strateg

pre 10 meseci

Ovog samo povrede mogu sprečiti da ne osvoji preko 30 GS. Neverovatan je Alkaras.
(Žile, 2. jun 2023 23:26) # Link komentara

Dobar je mali, neko osveženje posle trenda visokih servera koji se dobro kreču,ali polako, ima tu još mnogo toga. Lično mislim da je on kao igrač u prajmu i da za 5-6 godina neče biti više u top 10, mali Tyson sigurno neče dominirati sledečih 10-15 godina u tenisu

Dileya

pre 10 meseci

Ona igra Djokovića danas i ova Alkaraza ko nebo i zemlja. Mora se priznati da je Španac za klasu bolji.
(Banjica, 2. jun 2023 22:03)

Da znas ista o tenisu vidio bi kakva je igra Shapovalova a kakva je bila Fokine.
(Marko, 02. jun 2023 22:27)

Fokina je samog sebe pobedio, nije ga raspadnuti Djokovic pobedio.

E bree, uzNi se u pamet

pre 10 meseci

Do juče tinejdžer a ima ruku švarcnegera. Kako se tome suprotstaviti? Osim što je izuzetan teniser Alkaraz ima instaliran top umesto ruke. Pratim tenis ceo život a nisam video ovoliku razliku u veličini ruku kod jednog tenisera (čak i kod nadala nije bilo tako u ranom dobu).
(Marej, 02. jun 2023 22:39)

Sta li ti to vidis samo ti znas. Alkaraz ima obim bicepsa 36, maksimalno 40 cm, sto je negde normalno za odraslog, dobro uhranjenog coveka, koji ne trenira bicepse. Ja imam 36 cm obim ruke, bez ikakvog treninga, ako se dizanje flase piva ne racuna u trening. Svarci je na vrhuncu karijere u "napumpanom" stanju imao 60 cm.

Ja

pre 10 meseci

@Da li i Novakove meceve izvestavaju i prate iz poena u poen i u Spaniji na portalima kao sto vi izvestavate o Alkarazu?

Nigde u svetu. Samo su Srbi besposleni pa po celi dan prate tenis. Čak i ovde u Francuskoj niko ne prenosi Roland Garros, danas sam pokusao da nađem Noleta i nema. Jedino polufinale i finale.

mile

pre 10 meseci

Posle povlačenja Djokovića, Alkaras neće dugo imati sebi ravnopravnog rivala. I verovatno će dominirati više godina, ukoliko bude posvećen tenisu i ako ga eventualne povrede ne spreče...
Momak igra sa lakoćom i najteže udarce, kreće se savršeno, precizan je neverovatno i jako teško ga je izbaciti iz ritma. Bojim se da će razbiti Noleta, ako se sastanu u daljem toku RG. Nole je nesiguran, a mali je napaljena i pun samopouzdanja.

нс бој

pre 10 meseci

Алкарас за сада нема конкуренцију,тако је и Федерер имао период до појаве Надала и Ђоковића.

Nik/4

pre 10 meseci

Sta reci, vec sada G.O.A.T. Kad zavrsi karijeru imace 35 GS, 10-12 kalendarskih slemova i pitaj boga koliko provedenih nedelja na 1. mestu famozne ATP liste. Masterse i da spominjem.

Van der Düyk

pre 10 meseci

Jadan Nolo naleti li na ovu zver!
(CB Recreativo de Belgrado, 02. jun 2023 22:33)

Bolje da izgubi pre pa u polufinale i da ne ide. Ako slucajno dogura do polufinala, onda nek' se pravi mrtav, to bi Alkaraza mozda zbunilo?

Nik

pre 10 meseci

Mikii@
Podhitno da prestanes da komentarises tenis,nije ovo sport za tebe.
(kralj, 02. jun 2023 22:25)

A ti pod hitno pravopis srpskog jezika u ruke.

S.Galanski & P.Larkinson

pre 10 meseci

Nola bolje da je juce izgubila od Fokine u tesnom mecu jer ako dodje do duela u 1/2 finalu Alkaras ce ga zgromiti sa 3:0 tipa 6:3 6:1 6:1(0)

Mikii

pre 10 meseci

Alkaras strahovito brlja na servisu. Pod hitno novi trener, tu ima ubedljivo najviše prostora za napredak. Elem, ovde Šapovalov, Museti pa Cicipas. Ozbiljan, ozbiljan raspored. Đoković imao smešnoga Fokinu, verovatno još smešnijeg Variljasa pa smotanog Kačanova koji ni na betonu nije problem, kamoli na zemlji. Uopšte ne bih bio iznenađen da polufinale bude Đoković-Cicipas. To bi bio horor film.

lmLuka

pre 10 meseci

Upravo gledam mec,Novak nema sta da trazi pored Alcaraza i mladjih igraca na sljaci.Njegovo kretanje mi deluje inferiorno u odnosu na druge(razume se,ima 36. godina).Ali se nadam da ce me razuvetiti,cisti Novace parisku prasinu i idemo po 23.titulu!

Marko

pre 10 meseci

GOAT u nastajanju. Ako se ne pojavi neko novi i ako Alkaras ostane zdrav, lik opušteno osvaja 20+ GS u narednih 10 godina. A gdje još Slemova posle 30e. Npr Djoković je posle 31e osvojio već 10 GS(i pokraden za barem još 3 GS). Sve je na Alkarasu hoće li osvojiti 30+ GS.

stevo

pre 10 meseci

Igra dečko za 10, svaka mu čast. Svaka čast svakom sportisti koji igru učini tako lakom, to su pravi šampioni. Kao Jokić u košarci. Ne bih imao ništa protiv da Alkaras nadmaši Đokovića. Rekordi su tu da bi se rušili. Kapa dole majstore.

Mirkec

pre 10 meseci

Sve je na Alkarasu hoće li osvojiti 30+ GS.
(Marko, 2. jun 2023 22:35)

Ne znam samo sta je u glavi vama koji ste u stanju da izlupate ovakve gluposti. Prvo Alkaras nije pokazao jos uvek da je u stanju da osvaja 2-3 gren slema po sezoni, koliko bi mu trebalo u proseku da dodje do tih brojki koje pominjes.
(Ivan, 02. jun 2023 22:47)

Pa ni ne treba mu da osvaja 2, 3 GS u prosjeku da bi došao do tih brojki. Djoković je za 16 godine karijere imao 6 sezona sa 2 ili 3 GS. Alakaras pred sobom ima 16, 17 sezona da osvaja po 2, 3 GS u sezoni. Već sad je jasno da mu ne gine najmanje 7, 8 RG, već je osvojio GS na betonu, tako da je izvjesno da će osvajati i AO i USO. Blistava karijera je pred Alkarasom.

Miloš.

pre 10 meseci

Odlicno igra Alkaras, ali deco 22 titule , vrlo tesko dostizno.
(Dragan Nikolic, 02. jun 2023 22:36)

Ne znam zbog čega si tako siguran. Alakaras je tek napunio 20 godina a već ima 1 GS. Npr Djoković je sa 24 godine imao "samo" 2 GS. Znači Alkaras je već u startu u prednosti 4 godine u odnosu na Djokovića. Djoković je kroz čitavu karijeru imao Federera i Nadala, zbog korone i politike ostao bez najmanje 3 GS, izgubio silne GS od Wawrinke, Mareja, Nišikorija, Medvedeva, izgubio 2 finala USO od Nadala, zbog najprostije operacije lakta izgubio 2 godine tenisa. Realno previše baš previše propuštenih šansi. Već sad je prosto morao imati najmanje 30 GS.

Alkaras ako ostane zdrav, on sigurno neće propustiti svoje šanse kao Djoković da osvoji 30+ GS.

Sramno

pre 10 meseci

Kakva sramna i nonšalantna igra Šapovalova. Lik se unapred predao i praktično se izmotava. Ali zato protiv Novaka svi zapnu sa 200%, maksimalno fokusirani kao da im život od toga zavisi.

Milos

pre 10 meseci

Dajte malo objektivnosti u komentarima. Mozete da ne gotivite Alkaraza eto zato sto previse glorifikujete Djokovica ( ne zameram ), ali isti taj Alkaraz za svoje godine igra i vise nego dobar tenis, pogotovu na sljaci. Favorit broj 1 za osvajanje Roland Garoca bez pogovora, broj 2 je Djokovic.
(Kraken89, 2. jun 2023 22:44)

Zverev osvaja !

Top komentari sa slicnih vesti

pre 10 meseci

Da znas ista o tenisu vidio bi kakva je igra Shapovalova a kakva je bila Fokine.
(Marko, 02. jun 2023 22:27)

Igras onoliko dobro koliko ti protivnik dozvoli.

kiza

pre 10 meseci

@(Marko, 02. jun 2023 22:18)
Ti nemaš blage veze o tenisu kad Cicipasa i Zvereva stavljaš u isti koš sa Alkarasom. Alkaras sa tek napunjenih 20 godina već ima 8:1 protiv te dvojice. E moj ti.

Dileya

pre 10 meseci

Ona igra Djokovića danas i ova Alkaraza ko nebo i zemlja. Mora se priznati da je Španac za klasu bolji.
(Banjica, 2. jun 2023 22:03)

Da znas ista o tenisu vidio bi kakva je igra Shapovalova a kakva je bila Fokine.
(Marko, 02. jun 2023 22:27)

Fokina je samog sebe pobedio, nije ga raspadnuti Djokovic pobedio.

Kraken89

pre 10 meseci

Dajte malo objektivnosti u komentarima. Mozete da ne gotivite Alkaraza eto zato sto previse glorifikujete Djokovica ( ne zameram ), ali isti taj Alkaraz za svoje godine igra i vise nego dobar tenis, pogotovu na sljaci. Favorit broj 1 za osvajanje Roland Garoca bez pogovora, broj 2 je Djokovic.

Nikola

pre 10 meseci

Nadam se da će i Alkaras i Djokovic stići do polufinale pa da gledamo spektakl.
(Ja, 02. jun 2023 22:58)

To zavisi od Nola, Alkaraz sigurno stize u polufinale. I ne bi to bio nikakav spektakl, 3:0 za Alkaraza, to je to.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 10 meseci

Тешко ће Новак изаћи на крај са Алкарасом ако се састану, поготово са оваквом игром као данас. Мораће доста да подигне игру.

Nik/4

pre 10 meseci

Sta reci, vec sada G.O.A.T. Kad zavrsi karijeru imace 35 GS, 10-12 kalendarskih slemova i pitaj boga koliko provedenih nedelja na 1. mestu famozne ATP liste. Masterse i da spominjem.

Ivan

pre 10 meseci

Upravo gledam mec,Novak nema sta da trazi pored Alcaraza i mladjih igraca na sljaci.Njegovo kretanje mi deluje inferiorno u odnosu na druge(razume se,ima 36. godina).Ali se nadam da ce me razuvetiti,cisti Novace parisku prasinu i idemo po 23.titulu!
(lmLuka, 2. jun 2023 21:59)

Pa i ne deluje bas da se nadas Djokovicevoj tituli. Mozda nije kao pre 10 godina, ali koristiti termin inferioran za Djokovica u odnosu na nekoga, to jos uvek nije slucaj.

Ivan

pre 10 meseci

GOAT u nastajanju. Ako se ne pojavi neko novi i ako Alkaras ostane zdrav, lik opušteno osvaja 20+ GS u narednih 10 godina. A gdje još Slemova posle 30e. Npr Djoković je posle 31e osvojio već 10 GS(i pokraden za barem još 3 GS). Sve je na Alkarasu hoće li osvojiti 30+ GS.
(Marko, 2. jun 2023 22:35)

Ne znam samo sta je u glavi vama koji ste u stanju da izlupate ovakve gluposti. Prvo Alkaras nije pokazao jos uvek da je u stanju da osvaja 2-3 gren slema po sezoni, koliko bi mu trebalo u proseku da dodje do tih brojki koje pominjes. Drugo, gde su nepredvidjeni otkazi, povrede, vracanje iz povreda itd... Mnogo vas ne razume ocigledno i dalje da je gotovo nemoguce dominirati u tenisu kako su dominirali pre svih Djokovic, pa onda Nadal i Federer.

Marko

pre 10 meseci

Najjaci su mi ovi domaci autošovinisti i ‘bratski’ narodi , vec 15 godina gledam i slusam kako je Djokovic gotov jer se pojavio najveci talenat ikad Zverev sa samo 18 godina u vrhu i sve ce osvojiti, ipak ne pojavio se Cicipas on ce tek biti najbolji tako mlad tesko Djokovicu, opet precka ali Alkaraz je tu najjaci talenat ikad bla bla… Sacekajte nekog talenta tek za dvije tri godine kad Djokovic ode u penziju, mada tad vjerovatno necete ni pratiti tenis jer necete imati naseg covjeka koji je uspjesniji od vas nebitnih bilo kome.

Dr Mengele

pre 10 meseci

Na svakom turniru u bilo kom sportu se podiže forma.Tako igraju najbolji.Mali poleteo pa će pući.Imam osećaj da će izgubiti da ga Novak ne vrati na fabrička podešavanja.

Predrag

pre 10 meseci

Ljudi nije ovaj Alkaraz neuništiv, daleko je on od kralja šljake kao Nadal.
Previše ga forsiraju i uzdišu, i to će ga koštati velike karijere.

Aki

pre 10 meseci

Vi koliko lupate to nema nigde. Jel znate vi sta znaci 39 ili 35 gs pa da igra svake godine i da osvaja u 16 po 2 grend slema sto je tesko vrlo imati takav ritam nek bude srecan ako bude izdrzi takav ritam da osvoji 10 ga eventualno moze 15 i tjt tesko vise mnogo se on naduvao sad i od siline udaraca i sebe samog. U evetualnom susretu sa Noletom vrv ce ici u 5 setova.

Istrebljivač ustaša

pre 10 meseci

Alkaras ce biti GOAT. Oboriće sve rekorde Đokovića opušteno.
(dzoni, 02. jun 2023 23:24)

Pseto bolesno skoči sa mosta i olakšaj si muke, retardu vonjavi...

Marko

pre 10 meseci

Ona igra Djokovića danas i ova Alkaraza ko nebo i zemlja. Mora se priznati da je Španac za klasu bolji.
(Banjica, 2. jun 2023 22:03)

Da znas ista o tenisu vidio bi kakva je igra Shapovalova a kakva je bila Fokine.

Van der Düyk

pre 10 meseci

Jadan Nolo naleti li na ovu zver!
(CB Recreativo de Belgrado, 02. jun 2023 22:33)

Bolje da izgubi pre pa u polufinale i da ne ide. Ako slucajno dogura do polufinala, onda nek' se pravi mrtav, to bi Alkaraza mozda zbunilo?

Veliki brat

pre 10 meseci

Kakva sramna i nonšalantna igra Šapovalova. Lik se unapred predao i praktično se izmotava. Ali zato protiv Novaka svi zapnu sa 200%, maksimalno fokusirani kao da im život od toga zavisi.
(Sramno, 2. jun 2023 22:03)

Jeste, ali će biti i da Novak nakon par promašaja počne da se plaši da gađa blizu linije, pa protivnik dobije samopouzdanje. Uostalom, kad nemaš šta da izgubiš, onda igraš opušteni, pa ti sve ide od ruke, a sa druge strane Novak oseća imperativ da pobedi i tako ispuni očekivanja drugih, što je pritisak sa kojim ponekad ne uspe da se izbori.

Ja

pre 10 meseci

Alkaras ce biti GOAT. Oboriće sve rekorde Đokovića opušteno.
(dzoni, 02. jun 2023 23:24)

Pseto bolesno skoči sa mosta i olakšaj si muke, retardu vonjavi...
(Istrebljivač ustaša, 3. jun 2023 08:10)

Mislim da ovde samo ti trebas na lecenje, magare bezobrazno.

s

pre 10 meseci

@Milos

Jeste Nole imao "samo" 2 sa 24, ali je igrao u piku Federera i furioznog starta Nadala, koji je krenuo da igra fenomenalno i van sljake. On je sa 24 sve vise stizao do finala i pobedjivao drugu dvojicu, skidao ih je u cetvrtinama finala i sprecavao ih da dodaju po koji jos pehar.

Poredjanja radi, Federer je do 2008 uzeo 13/20 GS, Nole je tada uzeo prvi, 2011 Federer je bio na 16/20. U narednih 10 godina, Federer nije mogao da primirise trofeju od Noleta i Nadala. Uzeo je preostala 4 dok su ova dvojica bili povredjeni.

Alkaras nema takvu konkurenciju. Jeste on izuzetan, ali bez nekoga da ga "gura" zadesice ga ista sudbina kao druge mlade tenisere sa GSom - dobijes pare, ulenjis se i ne osvojis vise nista, primera radi Dominik Tim.

Alkaras igra instinktivno, brzo i snazno i lepo ga je gledati, ali imao je nekoliko netipicnih poraza od igraca koji ga prosto pobede strpljivom igrom. Djokovic-Alkaras bice finale pre finala, i mislim da ce Nole biti za nijansu ne bolji, nego strpljiviji i prisebniji.

S.Galanski & P.Larkinson

pre 10 meseci

Nola bolje da je juce izgubila od Fokine u tesnom mecu jer ako dodje do duela u 1/2 finalu Alkaras ce ga zgromiti sa 3:0 tipa 6:3 6:1 6:1(0)

Marej

pre 10 meseci

Do juče tinejdžer a ima ruku švarcnegera. Kako se tome suprotstaviti? Osim što je izuzetan teniser Alkaraz ima instaliran top umesto ruke. Pratim tenis ceo život a nisam video ovoliku razliku u veličini ruku kod jednog tenisera (čak i kod nadala nije bilo tako u ranom dobu).

E bree, uzNi se u pamet

pre 10 meseci

Do juče tinejdžer a ima ruku švarcnegera. Kako se tome suprotstaviti? Osim što je izuzetan teniser Alkaraz ima instaliran top umesto ruke. Pratim tenis ceo život a nisam video ovoliku razliku u veličini ruku kod jednog tenisera (čak i kod nadala nije bilo tako u ranom dobu).
(Marej, 02. jun 2023 22:39)

Sta li ti to vidis samo ti znas. Alkaraz ima obim bicepsa 36, maksimalno 40 cm, sto je negde normalno za odraslog, dobro uhranjenog coveka, koji ne trenira bicepse. Ja imam 36 cm obim ruke, bez ikakvog treninga, ako se dizanje flase piva ne racuna u trening. Svarci je na vrhuncu karijere u "napumpanom" stanju imao 60 cm.

Goran

pre 10 meseci

"GOAT u nastajanju". Bio bi GOAT u nastajanju da dominira nad Novakom u najboljim godinama kao sto je Novak dominirao nad Federerom i Nadalom u njihovim najboljim godinama. Istina, nije ni imao priliku da igra sa Novakom u najboljim godinama. Bas zato je on netestiran. Mozda je GOAT u nastajanju a mozda nije. Da li ce on za 16 godina moci da igra ravnopravno sa mladim lavovima koji se tada budu pojavili. Nisam siguran. Vec sada se previse povredjuje za njegove godine.

Istrebljivač ustaša

pre 10 meseci

Alakaras opušteno osvaja 35 GS.
(Milić, 02. jun 2023 23:36)

Tebe će opušteno primiti u Lazu Lazarevića, promašeni slučaju...

Vlado

pre 10 meseci

Smešni su mi ovi što misle da će Alkaraz uzeti 20 ili čak 30 GS titula.Niko od njihneće osvojiti ni 15 a kamo li više.Neće zato što od njih niko nije veliki igrač.Ni Medvedev,ni Cicipas, niko.Svi su oni neki prosek.Neko mora osvajati te GS titule, ali niko se tu neće izdvojiti.Neki, ce da uzme Cicipas i ako nema nijedan, uzeće neki i Zverev,pa Rune i još dosta njih. Velika trojka Nadal, Federer i Nole, du dominirali i osim njih niko drugi nije mogao uzeti GS titule.Jeste jednu ili dve Vavrinka i Marej,ali sve je to premalo.Ovi danas, posle Novaka, uzece svaki od njih 2-10 GS titula.Biće oni malo slabiji od Bekera, Lendla, Rodika,Safina,Edberga.

Ja

pre 10 meseci

@Da li i Novakove meceve izvestavaju i prate iz poena u poen i u Spaniji na portalima kao sto vi izvestavate o Alkarazu?

Nigde u svetu. Samo su Srbi besposleni pa po celi dan prate tenis. Čak i ovde u Francuskoj niko ne prenosi Roland Garros, danas sam pokusao da nađem Noleta i nema. Jedino polufinale i finale.

Gde ja zivim

pre 10 meseci

Djokovic, Nadal, Federer, Marej (kada su imali 20-35god.)...i narednih 20ak igraca tog vremena, koji su se smenjivali na ATP listi, su za ove danasnje top 10 doktori tenisa. Ako ovaj Alkaras ne uzme bar 10 GS u nerdnih 5-6 godina sa ovakvom konkurencijom, onda je najobicnija boranija!

Marko

pre 10 meseci

Ovo sto igra Sapovalov je sramota, kao da je 350. na svetu... Tesko je i proceniti kako Alkaras zapravo igra kada ima ovakvog protivnika

meda

pre 10 meseci

Alkaraz igra odlično, ali još uvek nije imao ozbiljnog protivnika. Musetti u sledećem kolu je prvi ozbiljan, tu će da se vidi u kakvoj je stvarno formi. U tom meču Alkaraz jeste favorit ali ne toliko kao što neki misle, max 70:30%.
Sa druge strane Novak je uspešno zaobišao minicu i minu sa sve vetrom, sad ga očekuju 2 lagana kola do polufinala.

Flash

pre 10 meseci

Uporediti Nadala i Alkaraza na RG može samo budala.Nivo Nadala 2010-2015 u Parizu je nedostignut na šljaci. Prasio je sve sa 3:0,da je postalo dosadno gledati(osim protiv Novaka naravno).

Nik

pre 10 meseci

Mikii@
Podhitno da prestanes da komentarises tenis,nije ovo sport za tebe.
(kralj, 02. jun 2023 22:25)

A ti pod hitno pravopis srpskog jezika u ruke.

kejdl

pre 10 meseci

Kako ovaj komentator sa eurosporta ovo prenosi, pa ja koji nisam tenis igrao u zivotu se bolje razumem. Covek ne komentarise ni jedan jedini udarac, samo daje izjave tipa ovo ide u jednom smeru, odlicno, servira za ostanak u mecu itd. Potupna teniska neznalica prenos Rolan garos. Sramota!

нс бој

pre 10 meseci

Алкарас за сада нема конкуренцију,тако је и Федерер имао период до појаве Надала и Ђоковића.

strateg

pre 10 meseci

Ovog samo povrede mogu sprečiti da ne osvoji preko 30 GS. Neverovatan je Alkaras.
(Žile, 2. jun 2023 23:26) # Link komentara

Dobar je mali, neko osveženje posle trenda visokih servera koji se dobro kreču,ali polako, ima tu još mnogo toga. Lično mislim da je on kao igrač u prajmu i da za 5-6 godina neče biti više u top 10, mali Tyson sigurno neče dominirati sledečih 10-15 godina u tenisu

budućnost alkarasa

pre 10 meseci

sa takvim eksplozivnim stilom može da se igra od 19,20-te do 27-28 god. a onda sledi nagli pad sposobnosti i sve češći porazi, naravno neće se pomiriti sa tim i teraće svoje telo do krajnjih granica ali onda sledi povređivanje, konkurencija će mu dotad detaljno pročitati igru a i pojaviće se novi, mladi igrači - njegove kopije sa kojima će teško izlaziti na kraj (isto kao što se novaku dešava), on je tip "bljesak" igrača nešto malo bolji od npr. zvereva ili dominika tima koji su igrali tri top sezone pa se ugasili (ali su imali novaka i nadala za protivnike pa su slabo šta osvojili), alkaras će imati 4-5 top sezona (i neće imati zasad prejake protivnike) tako da će uzeti 10-12 GS plafon i 20-tak masters titula a onda se ugasiti

H2H

pre 10 meseci

Vidim Rafinim i Rođinim navijačima ostaje sad samo mali Alcaraz za utehu, ali načekaće se bar desetak godina, a možda ni tad, a verovatno nikad.

Sou Biznis

pre 10 meseci

Au ala ljudi ovd barataju sa brojkama 25,30,35gs.....pa dal ste normalni? Alkaraz nema sanse da dodje do 20GS a kamoli vise od toga!!!!

Sou Biznis

pre 10 meseci

Jadan Nolo naleti li na ovu zver!
(CB Recreativo de Belgrado, 02. jun 2023 22:33)

Da, video sam tu zver u Rimu protiv onog Madjara....

Марко

pre 10 meseci

Како је доказао да је најбољи на свету кад Ђоковић није могао да учествује на УС Опен-у, а бодови са Вимблдона се нису рачунали? У нормалним околностима Ђоковић би имао дупло више бодова. Баш ме занима шта аутошовинистичка говна мисле о томе?

Gime

pre 10 meseci

Komentari za Alkaraza idu iz krajnosti u krajnost. Tek sad počinju pravi mečevi, pa ćemo videti gde je ko. Iskreno, najviše bih voleo da ispadne pre nego što se sretne sa Noletom.

mile

pre 10 meseci

Posle povlačenja Djokovića, Alkaras neće dugo imati sebi ravnopravnog rivala. I verovatno će dominirati više godina, ukoliko bude posvećen tenisu i ako ga eventualne povrede ne spreče...
Momak igra sa lakoćom i najteže udarce, kreće se savršeno, precizan je neverovatno i jako teško ga je izbaciti iz ritma. Bojim se da će razbiti Noleta, ako se sastanu u daljem toku RG. Nole je nesiguran, a mali je napaljena i pun samopouzdanja.

Sou Biznis

pre 10 meseci

Idemo Karlitos do titule!!!!! Srbija čeka 2. i čišćenje lažnog Goat-a!!!
(embr, 02. jun 2023 22:07)

Nece doci do toga, on je danas operisan i ne igra na ovom turniru...

321

pre 10 meseci

Nikada Sapovalov nije bio problem za top igrace. Decko igra neozbiljan tenis. Pobeda Alkaraza je nesto normalno. Protiv njega treba dobro citati drop sotove i forsirati bh.

Duke

pre 10 meseci

Ja zivota mi ne znam kako ovog Shapovalova nije sramota.
(Riki, 02. jun 2023 22:29)

Bole ga uvo, postade i on milioner, a da nikada nista do sada nije osvojio. Nije neke pare uz'o, 5 miliona, ali poklonjenom konju se zubi ne gledaju.

Kolega

pre 10 meseci

Španac je odlican, ali u drugom setu se Šapalov povratio od šoka, počeo da igra bolje, uzeo 2 brejka i videla se nervoza i nesigurnost kod Alkaraza. Ali Šapalov je počeo početnički da greši i to mali nije propustio da kazni. Nole mora da misli na Cicija koji je danas odlično igrao protiv Švarcmana.