Fudbal 73

Sreda, 17.05.2023.

21:40

Skandal u Kupu: Čuka neće da igra, sve mora ispočetka!

Fudbalski klub Čukarički odbija da ispočetka igra polufinalni duel Kupa Srbije protiv Vojvodine.

Skandal u Kupu: Èuka neæe da igra, sve mora ispoèetka! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

73 Komentari

Sortiraj po:

Petar Pan

pre 11 meseci

Jel vi ljudi ne vidite ovaj deo teksta ili ga ne rayumete!_

"pa će tako morati da se primene rimene opšte odredbe Pravilnika o stalnim takmičenjima u sistemu FSS"

Pokusajte da razumete da nedostatkom definisanja sta se radi u takvoj situaciji u kup takmicenju se primenjuje krovno pravilo koje jasno definise sta se radi u takvoj situaciji, jer je to pravilo krovne fudbalske organizacije koja obuhvata i kup takmicenje!!! Znaci to je generalno pravilo koje se primenjuje ukoliko drugacije nije definisano propozicijama samog takmicenja, sto u ovom slucaju i nije!!!

Brdjani revolt

pre 11 meseci

Pa dobro ako neće onda je Viša u finalu, jel tako?

Ne vidim problem. Pravila su pravila. Propisi su propisi.
(Dusanovo carstvo!, 17. maj 2023 22:47)

Pravila su pravila,propisi su propisi a ti si retard.

carobnjak vili

pre 11 meseci

Zasto bi Vojvodina glumila dobrodotu kojoj je toliko puta učinjeno na stetu i kradju. Pritom niko Čuku sad nije pokrao, da nije fer, slazem se nije, steta, momci vodili 2 0 u istim uslovima ko i Vosa, i? Pravila kazu 0 0 i ponovo, i sta sad, Vosa imala srece ovi ne i kraj, a posle nek se menja pravilnik... i ne moze se porediti: Vosa cukaricki i Cukaricki Partizan, jer ono su prekinuli navijaci gostujuce ekipe, i bila je liga i Čukaricki navodno sam zeleo da igra, a ovo je prekinula kiša u kupu...glup pravilnik, zapravo je u vecini liga i svaeza tako i danas od 0 0

Deki

pre 11 meseci

Da je Zvezda vodila 1: 0 u 3 minutu. I da je prekinuta utakmica. Bil abi nastavljena i to od rezultata 2:0 za Zvezdu. Toliko o "pravilima" u nasoj ligi. Sramota!

Zvončica

pre 11 meseci

Ne raumem u cemu je tacno problem!? Prailnik kaze da se utakmica ponavlja, utakmica se ponavlja, toliko je jednostavno. Da li ljudi iz Cukarickog mogu da prokomentarisu da je pravilo u njihovoj situcaiji nepravedno, da mogu. Da li ljudi iz Cukarickog mogu u odgovarajucim organima iniciraju promenu pravilnika takmicenja, da mogu. Ali u ovom slucaju je sve vrlo jasno!
(Petar Pan, 18. maj 2023 01:25)

Pravilnik ne kaže tako jer nije regulisano za kup utakmice

e

pre 11 meseci

Po mom mišljenju u FSS bi trebalo zaposliti matematičara ili ličnost sa završenom srednjom školom da sračuna ovo šta sadašnje rukovodstvo nezna.

Dec

pre 11 meseci

Za kup nije primenjeno pravilo i nigde ne piše 80% Čukarički je vodio sa 2:0 i neko bi hteo to da poništi. Ionako niko protiv Zvezde nema šanse.Možda ako Vojvodina udje u finale na brzinu promene grad gde će da se igra finale. Loznica,Leskovac

sitno

pre 11 meseci

Нема снисла кренути утакмицу из почетка и кажњавати екипу која је водила.

NBGD

pre 11 meseci

Ne raumem u cemu je tacno problem!? Prailnik kaze da se utakmica ponavlja, utakmica se ponavlja, toliko je jednostavno. Da li ljudi iz Cukarickog mogu da prokomentarisu da je pravilo u njihovoj situcaiji nepravedno, da mogu. Da li ljudi iz Cukarickog mogu u odgovarajucim organima iniciraju promenu pravilnika takmicenja, da mogu. Ali u ovom slucaju je sve vrlo jasno!
(Petar Pan, 18. maj 2023 01:25)

"Prema Propozicijama takmičenja za Kup Srbije nije tačno definisano šta se radi kada je nastavak utakmica u pitanju, pa će tako morati da se primene rimene opšte odredbe Pravilnika o stalnim takmičenjima u sistemu FSS."

Pa procitajte tekst dva puta majku mu ako ne razumete. Znaci nije tacno definisano sto znaci da se utakmice mote i nastaviti kao sto je bio slucaj sa Partizanom.

Piro

pre 11 meseci

Piro, ne umiješ računati. 57 min je 63,27% utakmice. Nedostajalo je 6,73 % iliti 6,06 minuta. Što baš i jeste malo, zar ne? :P
(Delije zaseoka Lipovac, 18. maj 2023 00:26)

Ja ti pisem o varijanti sa 80 posto, a 80 posto od 90 minuta je 72 dok je 72 minus 57 jednako 15.

Realno

pre 11 meseci

Kad neko pomene da treba ukinuti regionalnu košarkašku ligu samo treba da pogleda stanje u fudbalu e na to bi domaća košarka ličila.

Realno

pre 11 meseci

Idiotizam je ako se pravila razlikuju u kupu i prvenstvu a ista zemlja je u pitanju.Ako je moglo da se nastavi utakmica od 21.minuta Čukarički-partizan,zašto ne bi mogla i ova od 30 i nekog minuta...siguran sam da Čuka ne bi imala ništa protiv da se ponovi od prvog minuta da je rezultat bio neešen ili da su gubili ali ovako je za njih nedopustivo.Međutim,ako su takva pravila,morala bi da se poštuju,bez obzira na rezultat pa čak da je prekid bio i u 70.minutu.

Piro

pre 11 meseci

Meč je prekinut u 64 minutu.Zvezdu je delilo tačno 8 minuta,a to pravilo i dan danas je na snazi.
(zoran, 17. maj 2023 22:53)

Negde pise u 57, negde u 61, negde u 64, a pitanje je koliko se uopste igralo tih poslednjih minuta jer su uslovi vec bili skroz neregularni. Ako je i tada vazilo pravilo o 80 posto, onda vam je nedostajalo najmanje osam minuta, a to bas i nije toliko malo.

PRSKAJ POLIVAJ !!!

pre 11 meseci

Treba početi novi meč, ali sa rezultatom 2 0 za Cuku.
(Radnicki, 18. maj 2023 06:04)

Ali od prvog minuta. I bez obzira na rezultat krajnji, treba pucati penale. To je isto zanimljivo.

Istina

pre 11 meseci

Prle, dve trecine utakmice je trebalo protiv Milana, jeste malo falilo...mada, mislim da bi Milanu namestili moglo je i to malo da se odigra. Mislim da je to posle autogolom kompenzovano
(Mrgud, 17. maj 2023 23:03)

Nije 2/3 već 80% utakmice,što znači 72 minuta a odigrana su bila 57.Bio sam na toj utakmici i nije bilo ni teorije da se nastavi,makar još 2 minuta jer se nije video prst ispred nosa.Igrači na terenu su davali kasnije izjave,da nisu videli ni stative ni šesnaesterac ni loptu.Ja nisam video gol,bio sam na vrhu severa i jedva su se nazirali igrači koji su slavili sa Savićevićem i dotrčali do ograde.Tek kasnije na tv-u sam video kako je to izgledao postignuti gol jer se sa tribina apsolutno ništa nije moglo videti u drugom poluvremenu.

Eto

pre 11 meseci

slazem se da je ta stavka u pravilniku nepravedna i stetna, ali tako je za ovu sezonu, ispostujte, pa se dogovorite oko novih i promenite, ako se prave neki izuzetci od pravila onda to nije dobro za legitimitet i regularnost takmicenja i propada mnogo vise od jedne dobre cukine utakmice.

Dosta demagogije

pre 11 meseci

Sto se Partizan nije igrao od pocetka? Zasti se sa Partizanom uopste igtalo ako nisu hteli da nastave i to zvog huligana? E taki je to kad se ide niz dlaku drzavnom mezimcefu!

Petar Pan

pre 11 meseci

Ne raumem u cemu je tacno problem!? Prailnik kaze da se utakmica ponavlja, utakmica se ponavlja, toliko je jednostavno. Da li ljudi iz Cukarickog mogu da prokomentarisu da je pravilo u njihovoj situcaiji nepravedno, da mogu. Da li ljudi iz Cukarickog mogu u odgovarajucim organima iniciraju promenu pravilnika takmicenja, da mogu. Ali u ovom slucaju je sve vrlo jasno!

Jaroslav

pre 11 meseci

Ništa, sledeći put kad se gubi kod kuće 0:2 ili 1:3 i bliži se 79. minut..da Zoki isključuje kablove za struju :)) šanse spasavaju bodovi :)

Delije zaseoka Lipovac

pre 11 meseci

Ista pravila su koštala Zvezdu ispadanja iz Kupa Šampiona nekada od Milana. Posle vođstva od 1:0 i nestvarne magle,utakmica je prekinuta,a koliko se sećam delilo nas je nekoliko minuta da bude 80% utakmice odigrano.
(zoran, 17. maj 2023 21:54)

Taj mec je prekinut u 57. minutu, ako je i tad vazilo ovo pravilo (a cak mislim i da nije nego da je bilo dovoljno 70 ili 75 posto meca), onda vam je nedostajalo celih 15 minuta sto bas i nije malo, zar ne?
(Piro, 17. maj 2023 22:18) # Link komentara

Piro, ne umiješ računati. 57 min je 63,27% utakmice. Nedostajalo je 6,73 % iliti 6,06 minuta. Što baš i jeste malo, zar ne? :P

astriox

pre 11 meseci

FSS odmah po zavrsetku ove sezone da objavi koje ce mesto koji klub na kraju sledece sezone biti i da objavi ko ce igrati finale kupa.
Da se klubovi ne trose bez veze i da se ne pojacavaju ako ih vec FSS ne zeli u finalu ili na nekom mestu koje vodi u Evropu.
Ocigledno su obecali Vojvodini Evropu.
Pre samo mesec dana drugacije su tumacili pravila kada je prekinuta utakmica sa Partizanom.

onako

pre 11 meseci

Ne razumem ljude ovde...o čemu se radi?

Ako propozicije kažu da se igra novi meč šta vam je tačno problem?

To što FSS nije smeo na Brdu da registruje utakmicu 3:0 za Čukarički protiv Partizana nema veze sa ovim.

Čisto reda radi CZ je igrala ponovo sa AC Milan utakmicu zbog magle a bio je 67 minut kada je prekinut meč.

Edukujte se nemojte da ste glupanderi zato ste i zlobni i stalno vidite zavere svuda.

Mrgud

pre 11 meseci

Prle, dve trecine utakmice je trebalo protiv Milana, jeste malo falilo...mada, mislim da bi Milanu namestili moglo je i to malo da se odigra. Mislim da je to posle autogolom kompenzovano

Markoni86

pre 11 meseci

Zamislite vodite 4-0 u 15.minutu recimo, sunce sija, sve u redu, i padne kiša u 35.minutu i prekine se utakmica i onda igraš novu od 0-0 hahahaha

PRSKAJ POLIVAJ !!!

pre 11 meseci

Do 80 posto, igra se nova, posle 80 posto pise se postignuti rezultat. A posle pisete da se nastavlja od minuta u kom je prekinuta utakmica. Ajde vise...

експерт

pre 11 meseci

То јесте правило. Па Звезда морала поново против Милана иако је била на 30 минута до сна. Ипак, све се вратило у Барију.

Dusanovo carstvo!

pre 11 meseci

Ista pravila su koštala Zvezdu ispadanja iz Kupa Šampiona nekada od Milana. Posle vođstva od 1:0 i nestvarne magle,utakmica je prekinuta,a koliko se sećam delilo nas je nekoliko minuta da bude 80% utakmice odigrano.
(zoran, 17. maj 2023 21:54)

Taj mec je prekinut u 57. minutu, ako je i tad vazilo ovo pravilo (a cak mislim i da nije nego da je bilo dovoljno 70 ili 75 posto meca), onda vam je nedostajalo celih 15 minuta sto bas i nije malo, zar ne?
(Piro, 17. maj 2023 22:18)

Čuš malo?!? Ha ha ha.

Pa brzi Gonzales pretrči celu planetu za 15 minuta. Ihahaj je 15 minuta. Baš baš puuuuno...

Bole

pre 11 meseci

Mora Vojvodina da igra finale kupa i obezvredi Partizanu 4 mesto.To je plan saveza.Kad vec nisu spustili Partizan na 6 mesto i izjalovio om se plan da ne igra Evropu.Prosucemo ove godine sve bodove koje smo osvojili za koeficijent u zadnjih 5-6 godina.Cveta fudbal kao i zivot u Srbiji...Za to smo tu gde i jesmo,a jos malo nas nece biti ne samo tu nego nigde.
(Marko, 17. maj 2023 22:00)

Plan saveza je da spusti Partizan na 6. mesto? Au, paranoje....

kupinela

pre 11 meseci

K A R M A ! Pre mesec dana ste trebali po svim zakonima i pravilima da dobijete one indijance 3:0 pff...niste hteli ili niste smeli to..evo sad vam se veoma brzo vraca.

u centar,pravo

pre 11 meseci

Novi Sad je u kolapsu zbog kise i uzasnog nevrenema.Ono je haos.Iance ovaj sudija je trebao da prekine mec u 5 minutu.Nikad vise kise.

Dusanovo carstvo!

pre 11 meseci

Propisi su propisi ?
Salu na stranu, glupavo je pravilo, ali ce tako morati. Samo kako se braca nisu zalila kad si protiv partizana nastavili 3 dana kasnije posle onog skandala.
(slanina, 17. maj 2023 22:14)

Pogrešni takmičenje, druga pravila...

slanina

pre 11 meseci

Propisi su propisi ?
Salu na stranu, glupavo je pravilo, ali ce tako morati. Samo kako se braca nisu zalila kad si protiv partizana nastavili 3 dana kasnije posle onog skandala.

Bob Mcadoo

pre 11 meseci

Ista pravila su koštala Zvezdu ispadanja iz Kupa Šampiona nekada od Milana. Posle vođstva od 1:0 i nestvarne magle,utakmica je prekinuta,a koliko se sećam delilo nas je nekoliko minuta da bude 80% utakmice odigrano.
(zoran, 17. maj 2023 21:54)
То је било пре 35 година! У међувремену су се правила више пута мењала и ваљда је неко променио то кретенско правило! Мислим да се након тога ниједна утакмица у Европи није играла од почетка!

Правила

pre 11 meseci

Невероватно је да се за две утакмице које су прекинуте, обе били када је "Чука" играла (Партизан, Војводина). Изгледа да се "поштују" правила такмичења само ако су против истог!?

Davor

pre 11 meseci

@marko

a tvoj Partizan ni u ovoj raspaloj ligi nije uspeo da bude ispred istih "madjara" i "brdjana". pricas nesto o skidanju gaca a vase ste skinuli ODAVNO. Idi kaci Panterov Poster. TSC i Cuka su za vas i bagru koja vas vodi...kako se to zove? institucija?

Marko

pre 11 meseci

Mora Vojvodina da igra finale kupa i obezvredi Partizanu 4 mesto.To je plan saveza.Kad vec nisu spustili Partizan na 6 mesto i izjalovio om se plan da ne igra Evropu.Prosucemo ove godine sve bodove koje smo osvojili za koeficijent u zadnjih 5-6 godina.Cveta fudbal kao i zivot u Srbiji...Za to smo tu gde i jesmo,a jos malo nas nece biti ne samo tu nego nigde.

kralj

pre 11 meseci

Ovi sto pominju Zvezdu i Milan da ne uporedjuju jedno evro takmicenje i mulj srpskog fudbala,mada ni ovi iz uefe nisu cvecke ali za srpski fudbal su cvece i olicenje postenja.

Stanley

pre 11 meseci

Tako i treba 0-0, pa da otkinemo ove nabedjene Beogradjane. Malo im pustimo da se igraju, oni umislili da su Mancester. Ako su tako dobri, nek pokazu ponovo.

Dezurni smarac

pre 11 meseci

Zašto bi se igralo ispočetka?
(Ilija Dukić, 17. maj 2023 21:47)

Zato sto nije odigrano najmanje 72 minuta utakmice, sve ti pise u tekstu i ti opet pitas.

Piro

pre 11 meseci

Ista pravila su koštala Zvezdu ispadanja iz Kupa Šampiona nekada od Milana. Posle vođstva od 1:0 i nestvarne magle,utakmica je prekinuta,a koliko se sećam delilo nas je nekoliko minuta da bude 80% utakmice odigrano.
(zoran, 17. maj 2023 21:54)

Taj mec je prekinut u 57. minutu, ako je i tad vazilo ovo pravilo (a cak mislim i da nije nego da je bilo dovoljno 70 ili 75 posto meca), onda vam je nedostajalo celih 15 minuta sto bas i nije malo, zar ne?

Mutimir

pre 11 meseci

Tako i treba 0-0, pa da otkinemo ove nabedjene Beogradjane. Malo im pustimo da se igraju, oni umislili da su Mancester. Ako su tako dobri, nek pokazu ponovo.
(Stanley, 17. maj 2023 22:01)

Hahahah ti si kralj!

Vile sampion

pre 11 meseci

Ovi iz Novog sada neka lepo budu gospoda a ne klosari i ako se utakmica ponovi neka puste Cukaricki da povede 2:0 i to je to. U medjuvremenu promeniti ovo kretensko pravilo. Sportski pozdrav.

Igor

pre 11 meseci

Ovo bi realno trebala da rese gospoda iz Vojvodine i da dzentlmenski kazu da se nastavlja gde je stalo, ne da se uzdaju u eventualno rupu u propisima.

Cukaricki je vodio 2 0 i postigao gol dok je bilo dobrih uslova a potom i drugi na onako teskom terenu.

zoran

pre 11 meseci

Ista pravila su koštala Zvezdu ispadanja iz Kupa Šampiona nekada od Milana. Posle vođstva od 1:0 i nestvarne magle,utakmica je prekinuta,a koliko se sećam delilo nas je nekoliko minuta da bude 80% utakmice odigrano.

keli kej

pre 11 meseci

Koja budala je uopste nalozila da se igra ispocetka? Zbog vise sile je prekinuto nakon 0:2 i neka se nastavi od tog momenta…Neverovatno!

veljko

pre 11 meseci

Зашто утакмица против Партизана није играна од почетка него од тамо где је прекинута?

keli kej

pre 11 meseci

Koja budala je uopste nalozila da se igra ispocetka? Zbog vise sile je prekinuto nakon 0:2 i neka se nastavi od tog momenta…Neverovatno!

veljko

pre 11 meseci

Зашто утакмица против Партизана није играна од почетка него од тамо где је прекинута?

zoran

pre 11 meseci

Ista pravila su koštala Zvezdu ispadanja iz Kupa Šampiona nekada od Milana. Posle vođstva od 1:0 i nestvarne magle,utakmica je prekinuta,a koliko se sećam delilo nas je nekoliko minuta da bude 80% utakmice odigrano.

Vile sampion

pre 11 meseci

Ovi iz Novog sada neka lepo budu gospoda a ne klosari i ako se utakmica ponovi neka puste Cukaricki da povede 2:0 i to je to. U medjuvremenu promeniti ovo kretensko pravilo. Sportski pozdrav.

Markoni86

pre 11 meseci

Zamislite vodite 4-0 u 15.minutu recimo, sunce sija, sve u redu, i padne kiša u 35.minutu i prekine se utakmica i onda igraš novu od 0-0 hahahaha

експерт

pre 11 meseci

То јесте правило. Па Звезда морала поново против Милана иако је била на 30 минута до сна. Ипак, све се вратило у Барију.

u centar,pravo

pre 11 meseci

Novi Sad je u kolapsu zbog kise i uzasnog nevrenema.Ono je haos.Iance ovaj sudija je trebao da prekine mec u 5 minutu.Nikad vise kise.

Mutimir

pre 11 meseci

Tako i treba 0-0, pa da otkinemo ove nabedjene Beogradjane. Malo im pustimo da se igraju, oni umislili da su Mancester. Ako su tako dobri, nek pokazu ponovo.
(Stanley, 17. maj 2023 22:01)

Hahahah ti si kralj!

Bole

pre 11 meseci

Mora Vojvodina da igra finale kupa i obezvredi Partizanu 4 mesto.To je plan saveza.Kad vec nisu spustili Partizan na 6 mesto i izjalovio om se plan da ne igra Evropu.Prosucemo ove godine sve bodove koje smo osvojili za koeficijent u zadnjih 5-6 godina.Cveta fudbal kao i zivot u Srbiji...Za to smo tu gde i jesmo,a jos malo nas nece biti ne samo tu nego nigde.
(Marko, 17. maj 2023 22:00)

Plan saveza je da spusti Partizan na 6. mesto? Au, paranoje....

onako

pre 11 meseci

Ne razumem ljude ovde...o čemu se radi?

Ako propozicije kažu da se igra novi meč šta vam je tačno problem?

To što FSS nije smeo na Brdu da registruje utakmicu 3:0 za Čukarički protiv Partizana nema veze sa ovim.

Čisto reda radi CZ je igrala ponovo sa AC Milan utakmicu zbog magle a bio je 67 minut kada je prekinut meč.

Edukujte se nemojte da ste glupanderi zato ste i zlobni i stalno vidite zavere svuda.

Igor

pre 11 meseci

Ovo bi realno trebala da rese gospoda iz Vojvodine i da dzentlmenski kazu da se nastavlja gde je stalo, ne da se uzdaju u eventualno rupu u propisima.

Cukaricki je vodio 2 0 i postigao gol dok je bilo dobrih uslova a potom i drugi na onako teskom terenu.

Davor

pre 11 meseci

@marko

a tvoj Partizan ni u ovoj raspaloj ligi nije uspeo da bude ispred istih "madjara" i "brdjana". pricas nesto o skidanju gaca a vase ste skinuli ODAVNO. Idi kaci Panterov Poster. TSC i Cuka su za vas i bagru koja vas vodi...kako se to zove? institucija?

kralj

pre 11 meseci

Ovi sto pominju Zvezdu i Milan da ne uporedjuju jedno evro takmicenje i mulj srpskog fudbala,mada ni ovi iz uefe nisu cvecke ali za srpski fudbal su cvece i olicenje postenja.

astriox

pre 11 meseci

FSS odmah po zavrsetku ove sezone da objavi koje ce mesto koji klub na kraju sledece sezone biti i da objavi ko ce igrati finale kupa.
Da se klubovi ne trose bez veze i da se ne pojacavaju ako ih vec FSS ne zeli u finalu ili na nekom mestu koje vodi u Evropu.
Ocigledno su obecali Vojvodini Evropu.
Pre samo mesec dana drugacije su tumacili pravila kada je prekinuta utakmica sa Partizanom.

kupinela

pre 11 meseci

K A R M A ! Pre mesec dana ste trebali po svim zakonima i pravilima da dobijete one indijance 3:0 pff...niste hteli ili niste smeli to..evo sad vam se veoma brzo vraca.

Petar Pan

pre 11 meseci

Ne raumem u cemu je tacno problem!? Prailnik kaze da se utakmica ponavlja, utakmica se ponavlja, toliko je jednostavno. Da li ljudi iz Cukarickog mogu da prokomentarisu da je pravilo u njihovoj situcaiji nepravedno, da mogu. Da li ljudi iz Cukarickog mogu u odgovarajucim organima iniciraju promenu pravilnika takmicenja, da mogu. Ali u ovom slucaju je sve vrlo jasno!

Jaroslav

pre 11 meseci

Ništa, sledeći put kad se gubi kod kuće 0:2 ili 1:3 i bliži se 79. minut..da Zoki isključuje kablove za struju :)) šanse spasavaju bodovi :)

slanina

pre 11 meseci

Propisi su propisi ?
Salu na stranu, glupavo je pravilo, ali ce tako morati. Samo kako se braca nisu zalila kad si protiv partizana nastavili 3 dana kasnije posle onog skandala.

PRSKAJ POLIVAJ !!!

pre 11 meseci

Do 80 posto, igra se nova, posle 80 posto pise se postignuti rezultat. A posle pisete da se nastavlja od minuta u kom je prekinuta utakmica. Ajde vise...

Marko

pre 11 meseci

Mora Vojvodina da igra finale kupa i obezvredi Partizanu 4 mesto.To je plan saveza.Kad vec nisu spustili Partizan na 6 mesto i izjalovio om se plan da ne igra Evropu.Prosucemo ove godine sve bodove koje smo osvojili za koeficijent u zadnjih 5-6 godina.Cveta fudbal kao i zivot u Srbiji...Za to smo tu gde i jesmo,a jos malo nas nece biti ne samo tu nego nigde.

Bob Mcadoo

pre 11 meseci

Ista pravila su koštala Zvezdu ispadanja iz Kupa Šampiona nekada od Milana. Posle vođstva od 1:0 i nestvarne magle,utakmica je prekinuta,a koliko se sećam delilo nas je nekoliko minuta da bude 80% utakmice odigrano.
(zoran, 17. maj 2023 21:54)
То је било пре 35 година! У међувремену су се правила више пута мењала и ваљда је неко променио то кретенско правило! Мислим да се након тога ниједна утакмица у Европи није играла од почетка!

Delije zaseoka Lipovac

pre 11 meseci

Ista pravila su koštala Zvezdu ispadanja iz Kupa Šampiona nekada od Milana. Posle vođstva od 1:0 i nestvarne magle,utakmica je prekinuta,a koliko se sećam delilo nas je nekoliko minuta da bude 80% utakmice odigrano.
(zoran, 17. maj 2023 21:54)

Taj mec je prekinut u 57. minutu, ako je i tad vazilo ovo pravilo (a cak mislim i da nije nego da je bilo dovoljno 70 ili 75 posto meca), onda vam je nedostajalo celih 15 minuta sto bas i nije malo, zar ne?
(Piro, 17. maj 2023 22:18) # Link komentara

Piro, ne umiješ računati. 57 min je 63,27% utakmice. Nedostajalo je 6,73 % iliti 6,06 minuta. Što baš i jeste malo, zar ne? :P

Правила

pre 11 meseci

Невероватно је да се за две утакмице које су прекинуте, обе били када је "Чука" играла (Партизан, Војводина). Изгледа да се "поштују" правила такмичења само ако су против истог!?

Dezurni smarac

pre 11 meseci

Zašto bi se igralo ispočetka?
(Ilija Dukić, 17. maj 2023 21:47)

Zato sto nije odigrano najmanje 72 minuta utakmice, sve ti pise u tekstu i ti opet pitas.

Piro

pre 11 meseci

Ista pravila su koštala Zvezdu ispadanja iz Kupa Šampiona nekada od Milana. Posle vođstva od 1:0 i nestvarne magle,utakmica je prekinuta,a koliko se sećam delilo nas je nekoliko minuta da bude 80% utakmice odigrano.
(zoran, 17. maj 2023 21:54)

Taj mec je prekinut u 57. minutu, ako je i tad vazilo ovo pravilo (a cak mislim i da nije nego da je bilo dovoljno 70 ili 75 posto meca), onda vam je nedostajalo celih 15 minuta sto bas i nije malo, zar ne?

Stanley

pre 11 meseci

Tako i treba 0-0, pa da otkinemo ove nabedjene Beogradjane. Malo im pustimo da se igraju, oni umislili da su Mancester. Ako su tako dobri, nek pokazu ponovo.

Zvončica

pre 11 meseci

Ne raumem u cemu je tacno problem!? Prailnik kaze da se utakmica ponavlja, utakmica se ponavlja, toliko je jednostavno. Da li ljudi iz Cukarickog mogu da prokomentarisu da je pravilo u njihovoj situcaiji nepravedno, da mogu. Da li ljudi iz Cukarickog mogu u odgovarajucim organima iniciraju promenu pravilnika takmicenja, da mogu. Ali u ovom slucaju je sve vrlo jasno!
(Petar Pan, 18. maj 2023 01:25)

Pravilnik ne kaže tako jer nije regulisano za kup utakmice

Istina

pre 11 meseci

Prle, dve trecine utakmice je trebalo protiv Milana, jeste malo falilo...mada, mislim da bi Milanu namestili moglo je i to malo da se odigra. Mislim da je to posle autogolom kompenzovano
(Mrgud, 17. maj 2023 23:03)

Nije 2/3 već 80% utakmice,što znači 72 minuta a odigrana su bila 57.Bio sam na toj utakmici i nije bilo ni teorije da se nastavi,makar još 2 minuta jer se nije video prst ispred nosa.Igrači na terenu su davali kasnije izjave,da nisu videli ni stative ni šesnaesterac ni loptu.Ja nisam video gol,bio sam na vrhu severa i jedva su se nazirali igrači koji su slavili sa Savićevićem i dotrčali do ograde.Tek kasnije na tv-u sam video kako je to izgledao postignuti gol jer se sa tribina apsolutno ništa nije moglo videti u drugom poluvremenu.

Dusanovo carstvo!

pre 11 meseci

Propisi su propisi ?
Salu na stranu, glupavo je pravilo, ali ce tako morati. Samo kako se braca nisu zalila kad si protiv partizana nastavili 3 dana kasnije posle onog skandala.
(slanina, 17. maj 2023 22:14)

Pogrešni takmičenje, druga pravila...

PRSKAJ POLIVAJ !!!

pre 11 meseci

Treba početi novi meč, ali sa rezultatom 2 0 za Cuku.
(Radnicki, 18. maj 2023 06:04)

Ali od prvog minuta. I bez obzira na rezultat krajnji, treba pucati penale. To je isto zanimljivo.

Dusanovo carstvo!

pre 11 meseci

Ista pravila su koštala Zvezdu ispadanja iz Kupa Šampiona nekada od Milana. Posle vođstva od 1:0 i nestvarne magle,utakmica je prekinuta,a koliko se sećam delilo nas je nekoliko minuta da bude 80% utakmice odigrano.
(zoran, 17. maj 2023 21:54)

Taj mec je prekinut u 57. minutu, ako je i tad vazilo ovo pravilo (a cak mislim i da nije nego da je bilo dovoljno 70 ili 75 posto meca), onda vam je nedostajalo celih 15 minuta sto bas i nije malo, zar ne?
(Piro, 17. maj 2023 22:18)

Čuš malo?!? Ha ha ha.

Pa brzi Gonzales pretrči celu planetu za 15 minuta. Ihahaj je 15 minuta. Baš baš puuuuno...

Mrgud

pre 11 meseci

Prle, dve trecine utakmice je trebalo protiv Milana, jeste malo falilo...mada, mislim da bi Milanu namestili moglo je i to malo da se odigra. Mislim da je to posle autogolom kompenzovano

Deki

pre 11 meseci

Da je Zvezda vodila 1: 0 u 3 minutu. I da je prekinuta utakmica. Bil abi nastavljena i to od rezultata 2:0 za Zvezdu. Toliko o "pravilima" u nasoj ligi. Sramota!

Dosta demagogije

pre 11 meseci

Sto se Partizan nije igrao od pocetka? Zasti se sa Partizanom uopste igtalo ako nisu hteli da nastave i to zvog huligana? E taki je to kad se ide niz dlaku drzavnom mezimcefu!

Realno

pre 11 meseci

Kad neko pomene da treba ukinuti regionalnu košarkašku ligu samo treba da pogleda stanje u fudbalu e na to bi domaća košarka ličila.

sitno

pre 11 meseci

Нема снисла кренути утакмицу из почетка и кажњавати екипу која је водила.

NBGD

pre 11 meseci

Ne raumem u cemu je tacno problem!? Prailnik kaze da se utakmica ponavlja, utakmica se ponavlja, toliko je jednostavno. Da li ljudi iz Cukarickog mogu da prokomentarisu da je pravilo u njihovoj situcaiji nepravedno, da mogu. Da li ljudi iz Cukarickog mogu u odgovarajucim organima iniciraju promenu pravilnika takmicenja, da mogu. Ali u ovom slucaju je sve vrlo jasno!
(Petar Pan, 18. maj 2023 01:25)

"Prema Propozicijama takmičenja za Kup Srbije nije tačno definisano šta se radi kada je nastavak utakmica u pitanju, pa će tako morati da se primene rimene opšte odredbe Pravilnika o stalnim takmičenjima u sistemu FSS."

Pa procitajte tekst dva puta majku mu ako ne razumete. Znaci nije tacno definisano sto znaci da se utakmice mote i nastaviti kao sto je bio slucaj sa Partizanom.

Dec

pre 11 meseci

Za kup nije primenjeno pravilo i nigde ne piše 80% Čukarički je vodio sa 2:0 i neko bi hteo to da poništi. Ionako niko protiv Zvezde nema šanse.Možda ako Vojvodina udje u finale na brzinu promene grad gde će da se igra finale. Loznica,Leskovac

carobnjak vili

pre 11 meseci

Zasto bi Vojvodina glumila dobrodotu kojoj je toliko puta učinjeno na stetu i kradju. Pritom niko Čuku sad nije pokrao, da nije fer, slazem se nije, steta, momci vodili 2 0 u istim uslovima ko i Vosa, i? Pravila kazu 0 0 i ponovo, i sta sad, Vosa imala srece ovi ne i kraj, a posle nek se menja pravilnik... i ne moze se porediti: Vosa cukaricki i Cukaricki Partizan, jer ono su prekinuli navijaci gostujuce ekipe, i bila je liga i Čukaricki navodno sam zeleo da igra, a ovo je prekinula kiša u kupu...glup pravilnik, zapravo je u vecini liga i svaeza tako i danas od 0 0

e

pre 11 meseci

Po mom mišljenju u FSS bi trebalo zaposliti matematičara ili ličnost sa završenom srednjom školom da sračuna ovo šta sadašnje rukovodstvo nezna.

Eto

pre 11 meseci

slazem se da je ta stavka u pravilniku nepravedna i stetna, ali tako je za ovu sezonu, ispostujte, pa se dogovorite oko novih i promenite, ako se prave neki izuzetci od pravila onda to nije dobro za legitimitet i regularnost takmicenja i propada mnogo vise od jedne dobre cukine utakmice.

Brdjani revolt

pre 11 meseci

Pa dobro ako neće onda je Viša u finalu, jel tako?

Ne vidim problem. Pravila su pravila. Propisi su propisi.
(Dusanovo carstvo!, 17. maj 2023 22:47)

Pravila su pravila,propisi su propisi a ti si retard.

Piro

pre 11 meseci

Piro, ne umiješ računati. 57 min je 63,27% utakmice. Nedostajalo je 6,73 % iliti 6,06 minuta. Što baš i jeste malo, zar ne? :P
(Delije zaseoka Lipovac, 18. maj 2023 00:26)

Ja ti pisem o varijanti sa 80 posto, a 80 posto od 90 minuta je 72 dok je 72 minus 57 jednako 15.

Piro

pre 11 meseci

Meč je prekinut u 64 minutu.Zvezdu je delilo tačno 8 minuta,a to pravilo i dan danas je na snazi.
(zoran, 17. maj 2023 22:53)

Negde pise u 57, negde u 61, negde u 64, a pitanje je koliko se uopste igralo tih poslednjih minuta jer su uslovi vec bili skroz neregularni. Ako je i tada vazilo pravilo o 80 posto, onda vam je nedostajalo najmanje osam minuta, a to bas i nije toliko malo.

Petar Pan

pre 11 meseci

Jel vi ljudi ne vidite ovaj deo teksta ili ga ne rayumete!_

"pa će tako morati da se primene rimene opšte odredbe Pravilnika o stalnim takmičenjima u sistemu FSS"

Pokusajte da razumete da nedostatkom definisanja sta se radi u takvoj situaciji u kup takmicenju se primenjuje krovno pravilo koje jasno definise sta se radi u takvoj situaciji, jer je to pravilo krovne fudbalske organizacije koja obuhvata i kup takmicenje!!! Znaci to je generalno pravilo koje se primenjuje ukoliko drugacije nije definisano propozicijama samog takmicenja, sto u ovom slucaju i nije!!!

Realno

pre 11 meseci

Idiotizam je ako se pravila razlikuju u kupu i prvenstvu a ista zemlja je u pitanju.Ako je moglo da se nastavi utakmica od 21.minuta Čukarički-partizan,zašto ne bi mogla i ova od 30 i nekog minuta...siguran sam da Čuka ne bi imala ništa protiv da se ponovi od prvog minuta da je rezultat bio neešen ili da su gubili ali ovako je za njih nedopustivo.Međutim,ako su takva pravila,morala bi da se poštuju,bez obzira na rezultat pa čak da je prekid bio i u 70.minutu.

Stanley

pre 11 meseci

Tako i treba 0-0, pa da otkinemo ove nabedjene Beogradjane. Malo im pustimo da se igraju, oni umislili da su Mancester. Ako su tako dobri, nek pokazu ponovo.

Marko

pre 11 meseci

Mora Vojvodina da igra finale kupa i obezvredi Partizanu 4 mesto.To je plan saveza.Kad vec nisu spustili Partizan na 6 mesto i izjalovio om se plan da ne igra Evropu.Prosucemo ove godine sve bodove koje smo osvojili za koeficijent u zadnjih 5-6 godina.Cveta fudbal kao i zivot u Srbiji...Za to smo tu gde i jesmo,a jos malo nas nece biti ne samo tu nego nigde.

Piro

pre 11 meseci

Ista pravila su koštala Zvezdu ispadanja iz Kupa Šampiona nekada od Milana. Posle vođstva od 1:0 i nestvarne magle,utakmica je prekinuta,a koliko se sećam delilo nas je nekoliko minuta da bude 80% utakmice odigrano.
(zoran, 17. maj 2023 21:54)

Taj mec je prekinut u 57. minutu, ako je i tad vazilo ovo pravilo (a cak mislim i da nije nego da je bilo dovoljno 70 ili 75 posto meca), onda vam je nedostajalo celih 15 minuta sto bas i nije malo, zar ne?

onako

pre 11 meseci

Ne razumem ljude ovde...o čemu se radi?

Ako propozicije kažu da se igra novi meč šta vam je tačno problem?

To što FSS nije smeo na Brdu da registruje utakmicu 3:0 za Čukarički protiv Partizana nema veze sa ovim.

Čisto reda radi CZ je igrala ponovo sa AC Milan utakmicu zbog magle a bio je 67 minut kada je prekinut meč.

Edukujte se nemojte da ste glupanderi zato ste i zlobni i stalno vidite zavere svuda.

zoran

pre 11 meseci

Ista pravila su koštala Zvezdu ispadanja iz Kupa Šampiona nekada od Milana. Posle vođstva od 1:0 i nestvarne magle,utakmica je prekinuta,a koliko se sećam delilo nas je nekoliko minuta da bude 80% utakmice odigrano.

astriox

pre 11 meseci

FSS odmah po zavrsetku ove sezone da objavi koje ce mesto koji klub na kraju sledece sezone biti i da objavi ko ce igrati finale kupa.
Da se klubovi ne trose bez veze i da se ne pojacavaju ako ih vec FSS ne zeli u finalu ili na nekom mestu koje vodi u Evropu.
Ocigledno su obecali Vojvodini Evropu.
Pre samo mesec dana drugacije su tumacili pravila kada je prekinuta utakmica sa Partizanom.

veljko

pre 11 meseci

Зашто утакмица против Партизана није играна од почетка него од тамо где је прекинута?

Vile sampion

pre 11 meseci

Ovi iz Novog sada neka lepo budu gospoda a ne klosari i ako se utakmica ponovi neka puste Cukaricki da povede 2:0 i to je to. U medjuvremenu promeniti ovo kretensko pravilo. Sportski pozdrav.

Bole

pre 11 meseci

Mora Vojvodina da igra finale kupa i obezvredi Partizanu 4 mesto.To je plan saveza.Kad vec nisu spustili Partizan na 6 mesto i izjalovio om se plan da ne igra Evropu.Prosucemo ove godine sve bodove koje smo osvojili za koeficijent u zadnjih 5-6 godina.Cveta fudbal kao i zivot u Srbiji...Za to smo tu gde i jesmo,a jos malo nas nece biti ne samo tu nego nigde.
(Marko, 17. maj 2023 22:00)

Plan saveza je da spusti Partizan na 6. mesto? Au, paranoje....

експерт

pre 11 meseci

То јесте правило. Па Звезда морала поново против Милана иако је била на 30 минута до сна. Ипак, све се вратило у Барију.

Davor

pre 11 meseci

@marko

a tvoj Partizan ni u ovoj raspaloj ligi nije uspeo da bude ispred istih "madjara" i "brdjana". pricas nesto o skidanju gaca a vase ste skinuli ODAVNO. Idi kaci Panterov Poster. TSC i Cuka su za vas i bagru koja vas vodi...kako se to zove? institucija?

keli kej

pre 11 meseci

Koja budala je uopste nalozila da se igra ispocetka? Zbog vise sile je prekinuto nakon 0:2 i neka se nastavi od tog momenta…Neverovatno!

Markoni86

pre 11 meseci

Zamislite vodite 4-0 u 15.minutu recimo, sunce sija, sve u redu, i padne kiša u 35.minutu i prekine se utakmica i onda igraš novu od 0-0 hahahaha

Deki

pre 11 meseci

Da je Zvezda vodila 1: 0 u 3 minutu. I da je prekinuta utakmica. Bil abi nastavljena i to od rezultata 2:0 za Zvezdu. Toliko o "pravilima" u nasoj ligi. Sramota!

Igor

pre 11 meseci

Ovo bi realno trebala da rese gospoda iz Vojvodine i da dzentlmenski kazu da se nastavlja gde je stalo, ne da se uzdaju u eventualno rupu u propisima.

Cukaricki je vodio 2 0 i postigao gol dok je bilo dobrih uslova a potom i drugi na onako teskom terenu.

PRSKAJ POLIVAJ !!!

pre 11 meseci

Do 80 posto, igra se nova, posle 80 posto pise se postignuti rezultat. A posle pisete da se nastavlja od minuta u kom je prekinuta utakmica. Ajde vise...

kralj

pre 11 meseci

Ovi sto pominju Zvezdu i Milan da ne uporedjuju jedno evro takmicenje i mulj srpskog fudbala,mada ni ovi iz uefe nisu cvecke ali za srpski fudbal su cvece i olicenje postenja.

kupinela

pre 11 meseci

K A R M A ! Pre mesec dana ste trebali po svim zakonima i pravilima da dobijete one indijance 3:0 pff...niste hteli ili niste smeli to..evo sad vam se veoma brzo vraca.

Dosta demagogije

pre 11 meseci

Sto se Partizan nije igrao od pocetka? Zasti se sa Partizanom uopste igtalo ako nisu hteli da nastave i to zvog huligana? E taki je to kad se ide niz dlaku drzavnom mezimcefu!

Правила

pre 11 meseci

Невероватно је да се за две утакмице које су прекинуте, обе били када је "Чука" играла (Партизан, Војводина). Изгледа да се "поштују" правила такмичења само ако су против истог!?

Bob Mcadoo

pre 11 meseci

Ista pravila su koštala Zvezdu ispadanja iz Kupa Šampiona nekada od Milana. Posle vođstva od 1:0 i nestvarne magle,utakmica je prekinuta,a koliko se sećam delilo nas je nekoliko minuta da bude 80% utakmice odigrano.
(zoran, 17. maj 2023 21:54)
То је било пре 35 година! У међувремену су се правила више пута мењала и ваљда је неко променио то кретенско правило! Мислим да се након тога ниједна утакмица у Европи није играла од почетка!

Dusanovo carstvo!

pre 11 meseci

Propisi su propisi ?
Salu na stranu, glupavo je pravilo, ali ce tako morati. Samo kako se braca nisu zalila kad si protiv partizana nastavili 3 dana kasnije posle onog skandala.
(slanina, 17. maj 2023 22:14)

Pogrešni takmičenje, druga pravila...

Petar Pan

pre 11 meseci

Ne raumem u cemu je tacno problem!? Prailnik kaze da se utakmica ponavlja, utakmica se ponavlja, toliko je jednostavno. Da li ljudi iz Cukarickog mogu da prokomentarisu da je pravilo u njihovoj situcaiji nepravedno, da mogu. Da li ljudi iz Cukarickog mogu u odgovarajucim organima iniciraju promenu pravilnika takmicenja, da mogu. Ali u ovom slucaju je sve vrlo jasno!

slanina

pre 11 meseci

Propisi su propisi ?
Salu na stranu, glupavo je pravilo, ali ce tako morati. Samo kako se braca nisu zalila kad si protiv partizana nastavili 3 dana kasnije posle onog skandala.

Dusanovo carstvo!

pre 11 meseci

Ista pravila su koštala Zvezdu ispadanja iz Kupa Šampiona nekada od Milana. Posle vođstva od 1:0 i nestvarne magle,utakmica je prekinuta,a koliko se sećam delilo nas je nekoliko minuta da bude 80% utakmice odigrano.
(zoran, 17. maj 2023 21:54)

Taj mec je prekinut u 57. minutu, ako je i tad vazilo ovo pravilo (a cak mislim i da nije nego da je bilo dovoljno 70 ili 75 posto meca), onda vam je nedostajalo celih 15 minuta sto bas i nije malo, zar ne?
(Piro, 17. maj 2023 22:18)

Čuš malo?!? Ha ha ha.

Pa brzi Gonzales pretrči celu planetu za 15 minuta. Ihahaj je 15 minuta. Baš baš puuuuno...

Mutimir

pre 11 meseci

Tako i treba 0-0, pa da otkinemo ove nabedjene Beogradjane. Malo im pustimo da se igraju, oni umislili da su Mancester. Ako su tako dobri, nek pokazu ponovo.
(Stanley, 17. maj 2023 22:01)

Hahahah ti si kralj!

Piro

pre 11 meseci

Meč je prekinut u 64 minutu.Zvezdu je delilo tačno 8 minuta,a to pravilo i dan danas je na snazi.
(zoran, 17. maj 2023 22:53)

Negde pise u 57, negde u 61, negde u 64, a pitanje je koliko se uopste igralo tih poslednjih minuta jer su uslovi vec bili skroz neregularni. Ako je i tada vazilo pravilo o 80 posto, onda vam je nedostajalo najmanje osam minuta, a to bas i nije toliko malo.

Dezurni smarac

pre 11 meseci

Zašto bi se igralo ispočetka?
(Ilija Dukić, 17. maj 2023 21:47)

Zato sto nije odigrano najmanje 72 minuta utakmice, sve ti pise u tekstu i ti opet pitas.

Mrgud

pre 11 meseci

Prle, dve trecine utakmice je trebalo protiv Milana, jeste malo falilo...mada, mislim da bi Milanu namestili moglo je i to malo da se odigra. Mislim da je to posle autogolom kompenzovano

Delije zaseoka Lipovac

pre 11 meseci

Ista pravila su koštala Zvezdu ispadanja iz Kupa Šampiona nekada od Milana. Posle vođstva od 1:0 i nestvarne magle,utakmica je prekinuta,a koliko se sećam delilo nas je nekoliko minuta da bude 80% utakmice odigrano.
(zoran, 17. maj 2023 21:54)

Taj mec je prekinut u 57. minutu, ako je i tad vazilo ovo pravilo (a cak mislim i da nije nego da je bilo dovoljno 70 ili 75 posto meca), onda vam je nedostajalo celih 15 minuta sto bas i nije malo, zar ne?
(Piro, 17. maj 2023 22:18) # Link komentara

Piro, ne umiješ računati. 57 min je 63,27% utakmice. Nedostajalo je 6,73 % iliti 6,06 minuta. Što baš i jeste malo, zar ne? :P

carobnjak vili

pre 11 meseci

Zasto bi Vojvodina glumila dobrodotu kojoj je toliko puta učinjeno na stetu i kradju. Pritom niko Čuku sad nije pokrao, da nije fer, slazem se nije, steta, momci vodili 2 0 u istim uslovima ko i Vosa, i? Pravila kazu 0 0 i ponovo, i sta sad, Vosa imala srece ovi ne i kraj, a posle nek se menja pravilnik... i ne moze se porediti: Vosa cukaricki i Cukaricki Partizan, jer ono su prekinuli navijaci gostujuce ekipe, i bila je liga i Čukaricki navodno sam zeleo da igra, a ovo je prekinula kiša u kupu...glup pravilnik, zapravo je u vecini liga i svaeza tako i danas od 0 0

u centar,pravo

pre 11 meseci

Novi Sad je u kolapsu zbog kise i uzasnog nevrenema.Ono je haos.Iance ovaj sudija je trebao da prekine mec u 5 minutu.Nikad vise kise.

Realno

pre 11 meseci

Kad neko pomene da treba ukinuti regionalnu košarkašku ligu samo treba da pogleda stanje u fudbalu e na to bi domaća košarka ličila.

Eto

pre 11 meseci

slazem se da je ta stavka u pravilniku nepravedna i stetna, ali tako je za ovu sezonu, ispostujte, pa se dogovorite oko novih i promenite, ako se prave neki izuzetci od pravila onda to nije dobro za legitimitet i regularnost takmicenja i propada mnogo vise od jedne dobre cukine utakmice.

Dec

pre 11 meseci

Za kup nije primenjeno pravilo i nigde ne piše 80% Čukarički je vodio sa 2:0 i neko bi hteo to da poništi. Ionako niko protiv Zvezde nema šanse.Možda ako Vojvodina udje u finale na brzinu promene grad gde će da se igra finale. Loznica,Leskovac

Zvončica

pre 11 meseci

Ne raumem u cemu je tacno problem!? Prailnik kaze da se utakmica ponavlja, utakmica se ponavlja, toliko je jednostavno. Da li ljudi iz Cukarickog mogu da prokomentarisu da je pravilo u njihovoj situcaiji nepravedno, da mogu. Da li ljudi iz Cukarickog mogu u odgovarajucim organima iniciraju promenu pravilnika takmicenja, da mogu. Ali u ovom slucaju je sve vrlo jasno!
(Petar Pan, 18. maj 2023 01:25)

Pravilnik ne kaže tako jer nije regulisano za kup utakmice

sitno

pre 11 meseci

Нема снисла кренути утакмицу из почетка и кажњавати екипу која је водила.

Brdjani revolt

pre 11 meseci

Pa dobro ako neće onda je Viša u finalu, jel tako?

Ne vidim problem. Pravila su pravila. Propisi su propisi.
(Dusanovo carstvo!, 17. maj 2023 22:47)

Pravila su pravila,propisi su propisi a ti si retard.

PRSKAJ POLIVAJ !!!

pre 11 meseci

Treba početi novi meč, ali sa rezultatom 2 0 za Cuku.
(Radnicki, 18. maj 2023 06:04)

Ali od prvog minuta. I bez obzira na rezultat krajnji, treba pucati penale. To je isto zanimljivo.

e

pre 11 meseci

Po mom mišljenju u FSS bi trebalo zaposliti matematičara ili ličnost sa završenom srednjom školom da sračuna ovo šta sadašnje rukovodstvo nezna.

Jaroslav

pre 11 meseci

Ništa, sledeći put kad se gubi kod kuće 0:2 ili 1:3 i bliži se 79. minut..da Zoki isključuje kablove za struju :)) šanse spasavaju bodovi :)

NBGD

pre 11 meseci

Ne raumem u cemu je tacno problem!? Prailnik kaze da se utakmica ponavlja, utakmica se ponavlja, toliko je jednostavno. Da li ljudi iz Cukarickog mogu da prokomentarisu da je pravilo u njihovoj situcaiji nepravedno, da mogu. Da li ljudi iz Cukarickog mogu u odgovarajucim organima iniciraju promenu pravilnika takmicenja, da mogu. Ali u ovom slucaju je sve vrlo jasno!
(Petar Pan, 18. maj 2023 01:25)

"Prema Propozicijama takmičenja za Kup Srbije nije tačno definisano šta se radi kada je nastavak utakmica u pitanju, pa će tako morati da se primene rimene opšte odredbe Pravilnika o stalnim takmičenjima u sistemu FSS."

Pa procitajte tekst dva puta majku mu ako ne razumete. Znaci nije tacno definisano sto znaci da se utakmice mote i nastaviti kao sto je bio slucaj sa Partizanom.

Realno

pre 11 meseci

Idiotizam je ako se pravila razlikuju u kupu i prvenstvu a ista zemlja je u pitanju.Ako je moglo da se nastavi utakmica od 21.minuta Čukarički-partizan,zašto ne bi mogla i ova od 30 i nekog minuta...siguran sam da Čuka ne bi imala ništa protiv da se ponovi od prvog minuta da je rezultat bio neešen ili da su gubili ali ovako je za njih nedopustivo.Međutim,ako su takva pravila,morala bi da se poštuju,bez obzira na rezultat pa čak da je prekid bio i u 70.minutu.

Piro

pre 11 meseci

Piro, ne umiješ računati. 57 min je 63,27% utakmice. Nedostajalo je 6,73 % iliti 6,06 minuta. Što baš i jeste malo, zar ne? :P
(Delije zaseoka Lipovac, 18. maj 2023 00:26)

Ja ti pisem o varijanti sa 80 posto, a 80 posto od 90 minuta je 72 dok je 72 minus 57 jednako 15.

Istina

pre 11 meseci

Prle, dve trecine utakmice je trebalo protiv Milana, jeste malo falilo...mada, mislim da bi Milanu namestili moglo je i to malo da se odigra. Mislim da je to posle autogolom kompenzovano
(Mrgud, 17. maj 2023 23:03)

Nije 2/3 već 80% utakmice,što znači 72 minuta a odigrana su bila 57.Bio sam na toj utakmici i nije bilo ni teorije da se nastavi,makar još 2 minuta jer se nije video prst ispred nosa.Igrači na terenu su davali kasnije izjave,da nisu videli ni stative ni šesnaesterac ni loptu.Ja nisam video gol,bio sam na vrhu severa i jedva su se nazirali igrači koji su slavili sa Savićevićem i dotrčali do ograde.Tek kasnije na tv-u sam video kako je to izgledao postignuti gol jer se sa tribina apsolutno ništa nije moglo videti u drugom poluvremenu.

Petar Pan

pre 11 meseci

Jel vi ljudi ne vidite ovaj deo teksta ili ga ne rayumete!_

"pa će tako morati da se primene rimene opšte odredbe Pravilnika o stalnim takmičenjima u sistemu FSS"

Pokusajte da razumete da nedostatkom definisanja sta se radi u takvoj situaciji u kup takmicenju se primenjuje krovno pravilo koje jasno definise sta se radi u takvoj situaciji, jer je to pravilo krovne fudbalske organizacije koja obuhvata i kup takmicenje!!! Znaci to je generalno pravilo koje se primenjuje ukoliko drugacije nije definisano propozicijama samog takmicenja, sto u ovom slucaju i nije!!!