NBA 43

Petak, 05.05.2023.

08:46

Jokić je, zapravo, vrhunski defanzivac VIDEO

Nikola Jokić važi kao najslabija karika Denverove odbrane.

Jokiæ je, zapravo, vrhunski defanzivac VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

43 Komentari

Sortiraj po:

Pera Ždera

pre 1 godinu

Marko 666, 05. maj 2023 22:53)

Dobro ajde, sve ok... da se ne nastavljamo. Meni je samo FASCINANTNO kako ti dajes sebi za pravo da sa sigurnoscu tvrdis i forsiras pricu da ne znam nista o kosarci ili da sam samo simpatizer i da ja nemam a ti imas iskustvo gledanja SAMO zato jer nam se misljenja u nekoj meri ne poklapaju.??!!

Isto tako mogu tebi reci da o kosarci ne znas jer ignorises cinjenice Jokiceve dobre odbrane, ne elitne (lako proverive i dokazive cinjenice pa i samim okom, batali statistiku). Mogu ti reci pa ti ne kazem jer mi je suludo da se ljudi ovde bave tudjom strucnoscu, ljudi koje ne poznaju. Neko zna a ne ume da ibjasni, neko ume oba, neko ne zna nijedno, nebutno je. Komentarisimo temu clanka a ne da osporavamo i omalovazavamo jedni druge, klinacki je...

Da sam simpatizer a ne ozbiljniji konzument ove prelepe igre (napisah da sam dugo i bio igrac) rekao bih da je odlican defanzivac kao sto pojedini povrsno pokusavaju ali to ne radim. Dobar DA, elitan NE, rupa nikako NE... I to je to! Objasnih ja a i mnogi detaljno, sa nepristrasnim cinjenicama i ako se ne slazes sa njima ne dovodi tudju strucnost u pitanje istovremeno nicim izazvan uzdizuci svoju. U fazonu, "e kad sam ja bio ti nisi ni... "

Kroz moje komentare se moze jako lako zakljuciti koliko o kosarci znam i koliko istu pratim... I ne komentarisem samo Jokica. Ali eto, neka si ti strucnjak a ja kozument amater ;) Sve najbolje.

Marko 666

pre 1 godinu

Pero Zdero Ti imas jako lep vokabular i pises stilski perfektno ali molim te nemoj ti drugima o kosarci!Jedno je biti simpatizer/navijac nekog sportiste ili sportskog kolektiva a drugo je biti realan cak i kad ta realnost nanosi frustraciju treba biti objektivan i istinoljubiv.Mnogi ovde za mene kazu da sam 'hater' Jokica ali nije tako-divim se njegovoj kosarkaskoj inteligenciji,napornom radu na sebi(nema telo za NBA),cenim sto je timski igrac u vreme egoisticnih 'zvezdica' i fascinira me kako onako 'trapav' trci kontre sa loptom u rukama...ALI mi isto tako smetaju 'Jokicevci' od kojih je vecina pocela podobnije da prati NBA otkad je postao zvezda(izguglali ljudi pojam MVP i sa zadruge se prebacili ovde zato sto NAS covek 'izludjuje' Amere) pa pisu bajke i sci-fi romane poput tebe.Da bi se razumela kosarka nije presudno samo znanje nego pre svega ISKUSTVO pracenja iste,ne znam otkad ti pratis ovo ali deluje da nisi gledao kosarku sa kraja 80ih i u 90ima pa ti Jokic izgleda(sa svojom fenomenalnom statistikom) kao spoj Wilta i Hakeema od kojih je realno svetlosnim godinama iza jer liga je zadnjih 10 godina izgubila smisao i drasticno nazadovala zato sto ne postoje pozicije i svako igra sta hoce(nas igra playa sa 140 kg-mislis da bi taj trik uspeo u 90ima?!)Samo hocu da kazem da Nikola Jokic ima vrlina i mana pa mi smeta sto se ovo potonje 'sakriva' ili se maskira blacenjem drugih(Embiid) sto mnogi rade PRISTRASNO,mada ti ne ali od takvih dobijas plus

Pera Ždera

pre 1 godinu

Vince, kengur, baron, pogan i ostale individue frustriranih umova i odavno dosadnih namera... Probajte malo o kosarci, ipak je to tema ovde. Nije ovo seansa za pomoc vama ili platforma za treniranje pljuvanja i trolovanja bez ukusa. Promasili ste temu, energiju, a izgleda, po onome sto citam, i zivote... Nije kasno, dozovite se i pustite ljude da komentarisu ako vec ne umete da ulazite u zdrave rasprave bez "dranja" i frustracija...

Ponekad ste mi zabavni ali uglavnom morbidno dosadni :( Znam da dzabe pisem i biram ulogu za koju nikad nema dovoljno strucnosti jer pomoci takvima retko ima... Znam, nije lako. Izdrzite momci! Pera Zdera je uz vas :)

Pera Ždera

pre 1 godinu

Ja mu automatski lupam minus, jer se covek ne razume u kosarku.
On pise samo o Jokicu, kosarku i ne prati. A tekstovi su mu bajke.
Mada, nikada mi ne objave ni jednu repliku upucenu njemu, verovatno je moderator sto je jos gore.
(Baron, 05. maj 2023 19:03)

Koja paranoja i bujna masta :))) Zabavno, svakako... Dobro je ako postoji i ole filtritanja medju komentarima pa nebuloze, napade i pljuvanja koja pises cesto budu "sankcionisana" tj neobjavljena... Smiri malo dozivljaj, vrati se sportu i kosarkaskim argumentima... Smanji frustraciju i budalastine o drugim ljudima i mozda ti i progledaju kroz prste moderatori, mozda i pomisle da si normalan. Bice bolje... :)

S

pre 1 godinu

... Jokić je loš u odbrani i hvata lopte jer je visok, u napadu je haotičan i slučajno daje koševe a asistencije deli kad ne zna šta bi sa loptom ... zasto li mu daju onolike pare???

Baron

pre 1 godinu

Od sada kad god vidim komentar tipa Pera Zdera obavezno lupam minus bez citanja jer je ocigledno PRISTRASAN prema Jokicu koliko god on to pokusava da sakrije(radi to lukavo) nekoga ko prati kosarku 30+ godina ne moze da zavara,moze Jokic kroz naprednu statistiku i ostale gluposti da bude Hakeem,ali kad gledate utakmice vidi se da svi jedva cekaju da ga napadnu na preuzimanju i kroz pik a u reketu mu kampuje ko stigne...cus Jokic i odbrana-nigde veze...a osim Embiida i Davisa nema centara u ligi koji imaju neko znanje i kvalitet(a neki nemaju ni snagu,neki visinu) pa vam izgleda kao da je ovaj nas Wilt licno,u 90ima bi ga masakrirali koliko god to vama smetalo-istina je a ona uvek najvise boli!!!
(Marko 666, 5. maj 2023 16:57)

Ja mu automatski lupam minus, jer se covek ne razume u kosarku.
On pise samo o Jokicu, kosarku i ne prati. A tekstovi su mu bajke.
Mada, nikada mi ne objave ni jednu repliku upucenu njemu, verovatno je moderator sto je jos gore.

Jasen

pre 1 godinu

Susjed to nije lepo. Odgovaras jednom čoveku a pišeš vi i koristiš množinu. Koji vi? Na šta tačno ciljaš susjed?
(Ja nisam mnozina, 5. maj 2023 17:54)

Ciljam na sve koji koriste istu retoriku u omalovažavanju svih igrača koji nisu vaše nacionalnosti , u bilo kojem sportu , a ima ih masu .. ciljam i na tebe ako si među njima ,a vjerojatno jesi inače bi ignorirao komentar. Još nešto nejasno susjed?

Pera Ždera

pre 1 godinu

Od sada kad god vidim komentar tipa Pera Zdera obavezno lupam minus bez citanja jer je ocigledno PRISTRASAN prema Jokicu koliko god on to pokusava da sakrije(radi to lukavo) nekoga ko prati kosarku 30+ godina ne moze da zavara.
(Marko 666, 05. maj 2023 16:57)

Da, pristrasan sam prema Jokicu, Bogdanu, Djokovicu, da ti ne nabrajam i otkrivam dalje), SVIM nasim uspesnim sportistima ALI argumentovano, sportski i koliko umem strucno (bivsi sam kosarkas) uz malu dozu navijanja (sasvim prirodnu) ali jos vecu dozu kritika, kad treba, i sportske objektivnosti...

Naravno, moji su sunarodnici i bolje da me etiketiras kao pristrasnog nego da se (ne)pitam sta nije u redu sa mnom i ko mi je kriv, pa pljujem ili osporavam uspeh nekog kvalitetnog spotriste a tek ako je nas... Pa bio bih u ozbiljnom problemu sam sa sobom i svojim stanjem duha i uma...

Jedno su cinjenice a jedno je osporavanje radi omalovazavanja necijeg uspeha. PRVI sam milion puta rekao, a dole ispod OPET ponovio, da Jokic nije niti ce biti elitan defanzivac ali da dobar jeste i da rupa nije, to podvlacim. Dakle nemam euforiju ili zaludjivanje ka njegovom liku i delu van normalnog i ociglednog vec objektivno ne kazem da je fenomenalan ali kazem da nije ocajan. PROSTO! Sredina sasvim dovoljna pored ofanzivne genijalnosti koju pruza. Paket vredan istorijskih igara, poteza, brojki, utakmica a nadajmo se uskoro i titula.

Dakle, DA, pristrasan sam prema sportu i KVALITETNIM igracima odakle god da su a kamoli ako su nasi a oni kvalitetni i najbolji u svojim sportovima svakako jesu i to su nepristrasne cinjenice koje ne moze oboriti nijedan isfrustrirani ili nicim izazvani stav osporavanja i kritikovanja van granice zdravog razuma i dobrog ukusa!

Veliki, sportski, pristrasni pozdrav ;)

Ja nisam mnozina

pre 1 godinu

@ dogodine netko treći , i uvjeravate sve okolo da bolje procjenjujete učinak igrača u obrani od ovih kojima je to posao i koji biraju igrače u obrambene petorke



Susjed to nije lepo. Odgovaras jednom čoveku a pišeš vi i koristiš množinu. Koji vi? Na šta tačno ciljaš susjed?

Marko 666

pre 1 godinu

Od sada kad god vidim komentar tipa Pera Zdera obavezno lupam minus bez citanja jer je ocigledno PRISTRASAN prema Jokicu koliko god on to pokusava da sakrije(radi to lukavo) nekoga ko prati kosarku 30+ godina ne moze da zavara,moze Jokic kroz naprednu statistiku i ostale gluposti da bude Hakeem,ali kad gledate utakmice vidi se da svi jedva cekaju da ga napadnu na preuzimanju i kroz pik a u reketu mu kampuje ko stigne...cus Jokic i odbrana-nigde veze...a osim Embiida i Davisa nema centara u ligi koji imaju neko znanje i kvalitet(a neki nemaju ni snagu,neki visinu) pa vam izgleda kao da je ovaj nas Wilt licno,u 90ima bi ga masakrirali koliko god to vama smetalo-istina je a ona uvek najvise boli!!!

Jasen

pre 1 godinu

@bla

Ja sam htio s tobom argumentirano raspraviti , međutim iz tvog zadnjeg komentara je kristalno jasno da prezireš Embida te si zbog toga naravno neobjektivan,kao i 90% ostalih , tu dakle rasprave nema . Po ovome što čitam Embid je nespreman i slab defanzivac..kakav je onda Jokić koji je još lošiji. Zbog čega apsolutno svi znaju da je Embid bolji obrambeni od Nikole (a tolika je rupa ) i što to govori o njemu . Misliš li da su svi stručnjaci koji stave Embida u obrambenu petorku neznalice ili su potplaćeni da tako biraju .. misliš li da znaš bolje od njih ? Radi se o tome da očito svi kolektivno prezirete Embida jer je uzeo MVP i zato ga pokušavate uniziti gdje god možete , evo sad više ni obranu ne igra. Ne možeš objektivno pričati o nekome koga ne voliš (a tvoj komentar to jasno pokazuje) tako da rasprava prestaje .. obzirom da o košarci znam podosta i da gledam utakmice 30 godina uvijek volim saslušati nečije mišljenje ako ono ima nekakvo uporište , ali mnogi nisu tu da bi raspravljali već da bi prosipali žuč po bilo kome , ove godine je to Embid , lani je bio Curry (pobogu , i jednom Curryu ste našli stotinu i jednu manu dok je bio u MVP trci ) , dogodine netko treći , i uvjeravate sve okolo da bolje procjenjujete učinak igrača u obrani od ovih kojima je to posao i koji biraju igrače u obrambene petorke. Dakle hvala na raspravi , nije bilo vređanja i izvini što sam tagirao tvoj komentar, obećajem da više neću. Prijatno.

Иван

pre 1 godinu

Да ли Џамал Мари има шансу да постане all-star? Погледајмо бекове на Западу:

Кари, Томпсон, Пол, Букер, Едвардс, Дончић, Кајри, Ленард, Фокс, Морент, ШГА...

То су све кошаркаши који савршено користе спорост центара. Кад погледаш тимове са Истока, Мајами нема неког продорног бека, нема ни Милвоки, ни Бостон, ни Њујорк, ни Чикаго, ни Торонто, ни Бруклин - једино Кливленд има Донована Мичела, а Фила има Хардена и Мексија. Против којих Ембид не игра.

Слично важи и за центре: на Западу су и Јокић, и Дејвис, и Сабонис, и Гобер и Таунс, па и Адамс и Зубац, против којих није лако нападати. На Истоку имаш Брука Лопеза и гомилу лаких петица типа Адебајо, Ален, Мобли...

Када поредимо ривале Јокића и Ембида по конференцијама, видимо да Јокић има много тежи задатак у одбрани (далеко незгодније противничке бекове), и много тежи задатак у нападу (далеко незгодније противничке центре). Ово не значи да је он бољи дефанзивац од Џоела, али бих баш волео да видим како би се Камерунац снашао када би скоро сваки меч у регуларном делу сезоне нападао против продорних бекова и стамених правих центара са Запада, и како би се снашао Никола када би се више од пола сезоне "одмарао" у одбрани против лажних петица и бекова типа Гејб Винсент са Истока.

Сваке године иста прича: "Исток је сада јачи!" А онда крене плеј-оф и схватиш да је полуфинале Истока негледљиво. И после причамо о одбрамбеним слабостима Јокића и предностима Ембида...

bla

pre 1 godinu

(Jasen, 5. maj 2023 13:32)

tvoj komentar je bio da to kako napadaju Jokica u pick and roll-u ne bi se usudili da napadnu Embida sto ni slucajno nije tacno. Dallas sa Lukom i Kajrijem je pokazao da je to sjajna taktika protiv embida posto su ga napunili trojkama a i zavrsavali preko njga u reketu bez mnogo problema. to im je bila jedna od retkih pobeda i bas protiv sjajnog defanzivca koga se svi plase?
Ince ce naravno sve ekipe koje mogu da umesaju embida u pick and roll da bi ga izvukli iz reketa i lako poentirali iz polaganja ili za trojke. dodatno sto je generalno vrlo lose fizicki spreman i tako ga umaraju.
nije realno da se krivi trener sto ga je lopez nadigrao ali to se ponavlja kada je embid u pitanju. isto tako kada ih je raspala atlanta izbacila iz playoff-a onda je simons bio kriv iako je embid igrao lose i sutirao trojke umesto da bude u reketu i 'dominira'

Realnost

pre 1 godinu

mene licno fascinira kako gsw uvek prebije (bukvalno) najbolje igrace protivnika, grin ih faulira, saplice, kopa oci (npr. protiv sakramenta u jednoj utakmici nabio je prst u oko mareju kada je bio u seriji u 6. utakmici nabio je sabonisu prst u oko; oba puta vrlo snazno; protiv denvera uregularnoj sezoni nabio je prst u oko jokicu i verujem da ce i u eventualnom finalu zapada opet da mu gurne prst u oko)... isto rade i pul, pejton, luni... svojevremeno jerebko, paculija, bogut... biju kao milicija.



upravo si opisao zvezdu u plej of serijama, Lazica saplice i povredjuje, provocira, Jaka Blazic kopa oci, Nelson udara sa ledja...i tako....
(re, 5. maj 2023 12:14),

a u medjuvremenu Lidej polomi 4 rebra Ivanovicu i Deku pokida ligamente kolena!
Pominje se da je jos nekog osakatio, ali za to ne znam, ako neko zna ko je taj treci neka napise...
I tako...

k

pre 1 godinu

Ako cemo po statistici, Jokic daje 24 i asistira oko 10 puta, to je oko 40 poena po mecu i takav igrac ne sme da se izgubi u faulovima.
Zato Jokic "pusta" svakog 1 na 1 i protivnici to koriste. Medjutim, daleko od toga da nije dobar defanzivac. Postavlja odbranu savrseno, krece se savrseno, tacno razume sta treba i kako treba i bas kao na ovom snimku savetuje saigracima sta da rade. Isto tako i sam se postavlja i bez kontakta zatvara reket.

Nikada Jokic nije problem u igri Denvera, ni u napadu ni u odbrani. Problem Denvera je sto Jokic podeli 20 lopti za otvoreni sut, od kojih udje 5-10. Problem je sto sam Jokic ima bolji procenat suta za tri od svojih bekova, naravno to je statisticki podatak, Jokic mozda sutne 4 trojke po mecu, medjutim sustina je da Marej da 7 trojki u prvom mecu i omasi svih 9 u sledecem. Porter je slican. Najveci problem je ipak Marej, slicno Jokicu, on je tu da ubaci preko 20 poena po mecu i ne sme previse da se trosi u odbrani, kad mu nije dan kao na proslom mecu i kad ne moze da ubaci ni 10 poena, Denver ima 2 igraca koji izbegavaju odbrambenu igru.

Najlepse iznanedjenje u igri Denver je KCP. On je u oba meca konstantan, Savrsena odbrana i 10-15 poena, pre svega trojki, kada je najbitnije. Gordon je savrsen i posle 5 godina kada svi napune Denver 10-15 poena dok je Jokic na klupi, konacno imaju eurokrem blizance bracu Braun koji sa klupe ne samo sto ne odlaze u minus vec igraju jako dobro. Uz malo konstantnosti Mareja, moze se do prstena

Jasen

pre 1 godinu

@bla

To što si napisao za Embida je točno i Brook ga je napunio tricama. Međutim ti navodiš potpuno pogrešan primjer i pogrešno ga interpretiraš a sada ću ti reći i zašto .. naime način na koji će momčad igrati obranu određuje trener ili više njih .. dakle ako Embid igra drop protiv Lopeza a ovaj ga napuni tricama to nije zbog toga što ga on ne bi mogao braniti na trici (Lopez ga sigurno ne može pretrčati) već zato što je odluka takva da mu se dopusti taj prostor kako bi bolje kontrolirali Giannisa koji ne šutira dobro i drži se blizu koša. Ne odlučuje Embid te stvari tako da tvoj primjer (iako dobro primjećen) ništa ne govori o Embidovoj obrani. Inače on je zbilja vrhunski defanzivni centar,često u obrambenim petorkama,brz je i skočan , dobro blokira i dobro se postavlja (sam Jokić je nedavno sam rekao da je Embid mnogo bolji od njega u obrani, imaš tu izjavu i lako ju je pronaći) .. sigurno je barem jednu razinu iznad Jokića za kojeg nisam rekao da je loš obrambeni , već se ne slažem da je vrhunski, jer naprosto nije i nikakva statistika to neće promijeniti . Da je toliko dobar koliko ta statistika govori bio bi barem u kombinaciji za neku od obrambenih petorki , spominjali bi ga , ali on nije ta razina na toj strani parketa. Nikakva ni mržnja ni kritika to nije prema Jokiću već realno stanje stvari. Nije nužno da Jokić bude najbolji ili među najboljima baš u svemu i nema potrebe da se potencira njegova obrana kao loša jer nije ,ali ni kao vrhunska jer to također nije.

re

pre 1 godinu

mene licno fascinira kako gsw uvek prebije (bukvalno) najbolje igrace protivnika, grin ih faulira, saplice, kopa oci (npr. protiv sakramenta u jednoj utakmici nabio je prst u oko mareju kada je bio u seriji u 6. utakmici nabio je sabonisu prst u oko; oba puta vrlo snazno; protiv denvera uregularnoj sezoni nabio je prst u oko jokicu i verujem da ce i u eventualnom finalu zapada opet da mu gurne prst u oko)... isto rade i pul, pejton, luni... svojevremeno jerebko, paculija, bogut... biju kao milicija.



upravo si opisao zvezdu u plej of serijama, Lazica saplice i povredjuje, provocira, Jaka Blazic kopa oci, Nelson udara sa ledja...i tako....

Istina leči...

pre 1 godinu

Naravno da Jokić igra odbranu i to jako dobro.
Oni koji suprotno tvrde, to uglavnom rade jer vide situacije kada Jokić pušta poentiranje protivnika, ali to su sve situacije gde je odbrana Denvera, tzv.prvi prsten, pukao, odnosno gde su nadigrani i gde bi Jokić verovatno pravio faulove, možda i dovodio do sutaacija 2+1, što bi bilo kranje glupo. Jokić igra glavom, zato i ne rizikuje. S druge strane, ima pregršt situacija gde Jokić igra glavom, raspoređujući igrače prema prepoznatnoj postavci napada protivnika. Zapravo ima jako mnogo situacija gde se Jokićev doprinos u odbrani ne vidi golim okom. To važi i za Lebrona isto. Prosto, igrači druge dimenzije!

bskfan

pre 1 godinu

Malo ne pre par godina uspeo da Jokica zainteresuje za odbranu. Uporedio ga je sa Gasolom i rekao: "da li Mark visi od tebe? da li je brzi od tebe? da li skace vuse od tebe? da li je pametniji od tebe? Zasto je on onda vrhunski odbrambeni igrac a ti nisi? I to je zaintrigiralo Jokica za igru odbrane.

Ljudi vide samo efektne blokove ali dobra odbrana je vise od toga. Jokic koristi svoje izuzetno brze ruke, ubedljivo ima najvise odbijanja i skretanja lopte u ligi, dobro se postavlja, dobro hvata lopte, a kad hoce moze on i da lupi par blokada.

Jokic je sada dobar odbrambeni igrac a dokle je to doslo najbolje nam govori to sto je on savetovao MPJ-a kako da unapredi odbranu. Imaju slican problem, spore noge, i zato sada MPJ koristi duge ruke, hvata lopte, lupi po par blokada i dobro se postavlja. Mene je iznenadila Grinova dobra odbrana i postavljanje.

A za ove sto kazu kako je odbrana gradje na Jokica, pa u tome i jeste gradnje. Sta je to Jokic dobio? I dalje je tu MPJ, i dalje je tu Marje, jedino sto je dobio je KCP koji nije vrhunski odbrambeni igraca ali je kompletan igrac, i Gordon koji pre svega ima odlican odnos sa AG-om. Ako neko misli da je bilo moguce uraditi nesto sa Morisom, Kampacom, Forbsom i Bartonom, onda neka misli.

But zna sta radi, doveo je KCP-a, BBrauna, drafrovao CBrauna, Pejtona i Kamagatea. Denver sada ne gubi zbog odbrane vec zbog toga sto im ponekad napad stane kada Marej i MPJ promasuju.

bla

pre 1 godinu

Ako netko od vas slučajno gleda utakmice može primjetiti kako se u najvažnijim posjedima pokušava u picku ciljati baš Jokića. Vrhunskog defanzivca neće nitko na taj način napadati jer to jednostavno nije dobra odluka i donosi manje koševa u tim akcijama. Embida npr. niti ne pokušavaju napasti tako. Ne tvrdim da je Jokić užasan u obrani ili tako nešto, ali vrhunski defanzivac sigurno nije , nikada ga se niti ne spominje u tom kontekstu a same statistike koje ističete nisu pravo mjerilo, jednako kao i +- gdje neku večer slaba večer Murraya donosi +14 a briljantna Jokićeva samo +2. Utakmice treba gledati kako bi se zaključilo kakav je netko igrač, i u obrani i u napadu , nikakve statistike ne mogu se mjeriti sa gledanjem utakmice.
(Jasen, 5. maj 2023 10:25)

Jokic nije vrhunski defanzivac a li je u plusu sigurno. sto se tice embida njega svakako nadaju kada igraju pick and roll posto niko ne moze da stigne igrace kao stef, lilard ... embida je i bruk lopez napunio trojkama posto on nece da cuva nikoga na liniji za 3 poena posto jednostavno ne zna to da radi i uvek je u onome sto nazivaju drop coverage. koliko umanjuju Jokicev ucinak u odbrani toliko preteruju sa embidom

brm

pre 1 godinu

Što je neko u nba subredditu napisao pre neki dan, "pa nema tog centra koji bi izgledao dobro u odbrani ako ulaz u reket brane Kampaco i Batron". Denver je do ove godine konstantno imao rupe od bekova u odbrani. Marej se malo popravio kakav je bio, i ostatak rostera je sada kvalitetniji. Sećam se pre nekoliko godina da je probijao ko je hteo i onda Jokić konstantno ostaje sam da brani dva igrača gde je logično da ne može kvalitetno da sačuva koš i odatle je poteklo da je on loš odbrambeni igrač.

Pera Ždera

pre 1 godinu

Jokić je zapravo rupa u odbrani.
Sami ste napisali da je ceo tim posvećen odbrani kako bi kompenzovali Jokićeve propuste.
VIdim ja da obožavate mahati statističkim podacima koji dižu odbranu Jokića u nebesa, ali mi imamo oči.
Videli smo kako reprezentacije grade napade preko Jokića jer je rupa u odbrani.
Možemo samo pričati da li će reprezentacija takođe tako izgraditi tako odbranu da preostalih 4 igrača kompenzuje propuste Jokića ili nećemo.
(Statistika i bikini, 05. maj 2023 09:07)

Ajd sad lepo ti tako pametan i strucan, sa ocima pored nas slepih objasni preciznije zasto, kako i argumentima/podacima opravdaj misljenje "rupa u odbrani". Posto statisticki podaci, fenomenalni POff za sada u kojem je ekipa 4ta odbrambeno u odnosu na sve (to nije moguce ako ti je glavni igrac a jos i centar defanzivna rupa bez ucinka na toj strani), milijardu primera kako komanduje odbranom, usmerava, postavlja sebe i druge, blokade za pobedu, kradene lopte, presecanja, strucne analize na YT itd ocigledno nisu merodavni jer ti imas oci za razliku od drugih i nasuprot svemu navedenom :)))

Jokic NIJE i NIKADA nece biti elitni defanzivac ALI dobar jeste a rupa NIKAKO nije! To sto izgleda kako izgleda ni najmanje ne govori o njegovoj snazi, brzini, odbrani itd. Uzasavam se povrsnog pismatranja i analiziranja kosarke, lupanja radi lupanja, uklapanja u tudje narative i misljenja... Dakle, argumenti i podaci koji povrsne izjave cine bar malo smislesnijim?

Cuj, prva ekipa zapada, jedan od favorita za titulu, koja je neutralisala tri "elitna" centra KATa, Gobera i Ejtona ima za glavnog igraca, centra, rupu u odbrani :) Komedija.

Šine

pre 1 godinu

U reprezentaciji je sve kretalo od njega. Sve loše stvari, naravno. Njegova nesposobnost uvek je ostavljala višak italijanima.
Dok su Luča i Kalina imali snage da to pokriju bili smo dobri. Zato ga je Pešić i izveo. Meli mu je pravio malu decu, a i svi ostali su ga obilazili kao čunj.

Kasno ga je izveo i igrači su bili preumorni da nešto promene.

baron

pre 1 godinu

Jeste, i Draymond Green je vrhunski skorer, ima jedna akcija kada sam sa distance pogadja kos.

Jokic je teska rupa u odbrani i za to ima milion primera i snimaka.
Toliko je los u odbrani da su ovo 90-e godine NBA, ne bi ga niko minuta drzao u igri, jer svaki centar bi preko njega ubacivao 50p, kao Embid pre.
Medjutim, u danasnjem cirkusu sve prolazi, prolazi Gober kao najbolji defanzivac, prolazi Tauns bez kosarkaskog iq-a, ma sve.

Jasen

pre 1 godinu

Ako netko od vas slučajno gleda utakmice može primjetiti kako se u najvažnijim posjedima pokušava u picku ciljati baš Jokića. Vrhunskog defanzivca neće nitko na taj način napadati jer to jednostavno nije dobra odluka i donosi manje koševa u tim akcijama. Embida npr. niti ne pokušavaju napasti tako. Ne tvrdim da je Jokić užasan u obrani ili tako nešto, ali vrhunski defanzivac sigurno nije , nikada ga se niti ne spominje u tom kontekstu a same statistike koje ističete nisu pravo mjerilo, jednako kao i +- gdje neku večer slaba večer Murraya donosi +14 a briljantna Jokićeva samo +2. Utakmice treba gledati kako bi se zaključilo kakav je netko igrač, i u obrani i u napadu , nikakve statistike ne mogu se mjeriti sa gledanjem utakmice.

Statistika i bikini

pre 1 godinu

Jokić je zapravo rupa u odbrani.
Sami ste napisali da je ceo tim posvećen odbrani kako bi kompenzovali Jokićeve propuste.
VIdim ja da obožavate mahati statističkim podacima koji dižu odbranu Jokića u nebesa, ali mi imamo oči.
Videli smo kako reprezentacije grade napade preko Jokića jer je rupa u odbrani.
Možemo samo pričati da li će reprezentacija takođe tako izgraditi tako odbranu da preostalih 4 igrača kompenzuje propuste Jokića ili nećemo.

znanje-imanje

pre 1 godinu

Odlična analiza. Jokić je unikatan i asimetričan igrač. Odavno je očito šta mu treba kao komplement. Da su mu ranije doveli neke kao što su Gordon, KCP ili Braun ranije bi završavali sezonu u vrhu. Isto tako elementarno je da svako malo Jokić ne čuva centra kako bi aritmično zbunili napadače. Šteta bačenih sezona dok But nije bio menađer.

tocka

pre 1 godinu

Eto, prosla kampanja za Embida, dobio je zvečku, i sad ćemo slušati o “vrhunskom defanzivcu” Jokiću.
Pa normalno je da je dobar u odbrani, ako ne blokira ko Embid, a svejedno ih razvaja samo jedan poen. Embid je valjda 108, a Jokic 109 po indeksu korisnosti u odbrani.

zigi

pre 1 godinu

popravio se dosta u odbrani. ipak kao sto ova odlicna analiza sa jutjuba kaze, ovo moze da se radi protiv finiksa konkretno. protiv gsw-a ovakva taktika odbrane nece moci da prodje. gsw ima druge slabosti i vrline, pa cemo videti kako ce denver uspeti da se prilagodi.
mene licno fascinira kako gsw uvek prebije (bukvalno) najbolje igrace protivnika, grin ih faulira, saplice, kopa oci (npr. protiv sakramenta u jednoj utakmici nabio je prst u oko mareju kada je bio u seriji u 6. utakmici nabio je sabonisu prst u oko; oba puta vrlo snazno; protiv denvera uregularnoj sezoni nabio je prst u oko jokicu i verujem da ce i u eventualnom finalu zapada opet da mu gurne prst u oko)... isto rade i pul, pejton, luni... svojevremeno jerebko, paculija, bogut... biju kao milicija.
ne znam da li ste gledali protiv lejkersa, lebron kada krene na ulaz, njemu se bukvalno okace na vrat i otresu ga na parket. ne figurativno, bukvalno.
sa druge strane karija svi pustaju da skakuce kroz reket lagano kao leptiric. cekam dan kada ce njega da biju, poturaju mu nogu, udaraju policu, vuku za rame na ulazu... kao sto gsw radi drugima. ima li u denveru neko da odradi taj posao? nemoj da ste naivni.

tocka

pre 1 godinu

Eto, prosla kampanja za Embida, dobio je zvečku, i sad ćemo slušati o “vrhunskom defanzivcu” Jokiću.
Pa normalno je da je dobar u odbrani, ako ne blokira ko Embid, a svejedno ih razvaja samo jedan poen. Embid je valjda 108, a Jokic 109 po indeksu korisnosti u odbrani.

znanje-imanje

pre 1 godinu

Odlična analiza. Jokić je unikatan i asimetričan igrač. Odavno je očito šta mu treba kao komplement. Da su mu ranije doveli neke kao što su Gordon, KCP ili Braun ranije bi završavali sezonu u vrhu. Isto tako elementarno je da svako malo Jokić ne čuva centra kako bi aritmično zbunili napadače. Šteta bačenih sezona dok But nije bio menađer.

Pera Ždera

pre 1 godinu

Jokić je zapravo rupa u odbrani.
Sami ste napisali da je ceo tim posvećen odbrani kako bi kompenzovali Jokićeve propuste.
VIdim ja da obožavate mahati statističkim podacima koji dižu odbranu Jokića u nebesa, ali mi imamo oči.
Videli smo kako reprezentacije grade napade preko Jokića jer je rupa u odbrani.
Možemo samo pričati da li će reprezentacija takođe tako izgraditi tako odbranu da preostalih 4 igrača kompenzuje propuste Jokića ili nećemo.
(Statistika i bikini, 05. maj 2023 09:07)

Ajd sad lepo ti tako pametan i strucan, sa ocima pored nas slepih objasni preciznije zasto, kako i argumentima/podacima opravdaj misljenje "rupa u odbrani". Posto statisticki podaci, fenomenalni POff za sada u kojem je ekipa 4ta odbrambeno u odnosu na sve (to nije moguce ako ti je glavni igrac a jos i centar defanzivna rupa bez ucinka na toj strani), milijardu primera kako komanduje odbranom, usmerava, postavlja sebe i druge, blokade za pobedu, kradene lopte, presecanja, strucne analize na YT itd ocigledno nisu merodavni jer ti imas oci za razliku od drugih i nasuprot svemu navedenom :)))

Jokic NIJE i NIKADA nece biti elitni defanzivac ALI dobar jeste a rupa NIKAKO nije! To sto izgleda kako izgleda ni najmanje ne govori o njegovoj snazi, brzini, odbrani itd. Uzasavam se povrsnog pismatranja i analiziranja kosarke, lupanja radi lupanja, uklapanja u tudje narative i misljenja... Dakle, argumenti i podaci koji povrsne izjave cine bar malo smislesnijim?

Cuj, prva ekipa zapada, jedan od favorita za titulu, koja je neutralisala tri "elitna" centra KATa, Gobera i Ejtona ima za glavnog igraca, centra, rupu u odbrani :) Komedija.

zigi

pre 1 godinu

popravio se dosta u odbrani. ipak kao sto ova odlicna analiza sa jutjuba kaze, ovo moze da se radi protiv finiksa konkretno. protiv gsw-a ovakva taktika odbrane nece moci da prodje. gsw ima druge slabosti i vrline, pa cemo videti kako ce denver uspeti da se prilagodi.
mene licno fascinira kako gsw uvek prebije (bukvalno) najbolje igrace protivnika, grin ih faulira, saplice, kopa oci (npr. protiv sakramenta u jednoj utakmici nabio je prst u oko mareju kada je bio u seriji u 6. utakmici nabio je sabonisu prst u oko; oba puta vrlo snazno; protiv denvera uregularnoj sezoni nabio je prst u oko jokicu i verujem da ce i u eventualnom finalu zapada opet da mu gurne prst u oko)... isto rade i pul, pejton, luni... svojevremeno jerebko, paculija, bogut... biju kao milicija.
ne znam da li ste gledali protiv lejkersa, lebron kada krene na ulaz, njemu se bukvalno okace na vrat i otresu ga na parket. ne figurativno, bukvalno.
sa druge strane karija svi pustaju da skakuce kroz reket lagano kao leptiric. cekam dan kada ce njega da biju, poturaju mu nogu, udaraju policu, vuku za rame na ulazu... kao sto gsw radi drugima. ima li u denveru neko da odradi taj posao? nemoj da ste naivni.

bla

pre 1 godinu

Ako netko od vas slučajno gleda utakmice može primjetiti kako se u najvažnijim posjedima pokušava u picku ciljati baš Jokića. Vrhunskog defanzivca neće nitko na taj način napadati jer to jednostavno nije dobra odluka i donosi manje koševa u tim akcijama. Embida npr. niti ne pokušavaju napasti tako. Ne tvrdim da je Jokić užasan u obrani ili tako nešto, ali vrhunski defanzivac sigurno nije , nikada ga se niti ne spominje u tom kontekstu a same statistike koje ističete nisu pravo mjerilo, jednako kao i +- gdje neku večer slaba večer Murraya donosi +14 a briljantna Jokićeva samo +2. Utakmice treba gledati kako bi se zaključilo kakav je netko igrač, i u obrani i u napadu , nikakve statistike ne mogu se mjeriti sa gledanjem utakmice.
(Jasen, 5. maj 2023 10:25)

Jokic nije vrhunski defanzivac a li je u plusu sigurno. sto se tice embida njega svakako nadaju kada igraju pick and roll posto niko ne moze da stigne igrace kao stef, lilard ... embida je i bruk lopez napunio trojkama posto on nece da cuva nikoga na liniji za 3 poena posto jednostavno ne zna to da radi i uvek je u onome sto nazivaju drop coverage. koliko umanjuju Jokicev ucinak u odbrani toliko preteruju sa embidom

bskfan

pre 1 godinu

Malo ne pre par godina uspeo da Jokica zainteresuje za odbranu. Uporedio ga je sa Gasolom i rekao: "da li Mark visi od tebe? da li je brzi od tebe? da li skace vuse od tebe? da li je pametniji od tebe? Zasto je on onda vrhunski odbrambeni igrac a ti nisi? I to je zaintrigiralo Jokica za igru odbrane.

Ljudi vide samo efektne blokove ali dobra odbrana je vise od toga. Jokic koristi svoje izuzetno brze ruke, ubedljivo ima najvise odbijanja i skretanja lopte u ligi, dobro se postavlja, dobro hvata lopte, a kad hoce moze on i da lupi par blokada.

Jokic je sada dobar odbrambeni igrac a dokle je to doslo najbolje nam govori to sto je on savetovao MPJ-a kako da unapredi odbranu. Imaju slican problem, spore noge, i zato sada MPJ koristi duge ruke, hvata lopte, lupi po par blokada i dobro se postavlja. Mene je iznenadila Grinova dobra odbrana i postavljanje.

A za ove sto kazu kako je odbrana gradje na Jokica, pa u tome i jeste gradnje. Sta je to Jokic dobio? I dalje je tu MPJ, i dalje je tu Marje, jedino sto je dobio je KCP koji nije vrhunski odbrambeni igraca ali je kompletan igrac, i Gordon koji pre svega ima odlican odnos sa AG-om. Ako neko misli da je bilo moguce uraditi nesto sa Morisom, Kampacom, Forbsom i Bartonom, onda neka misli.

But zna sta radi, doveo je KCP-a, BBrauna, drafrovao CBrauna, Pejtona i Kamagatea. Denver sada ne gubi zbog odbrane vec zbog toga sto im ponekad napad stane kada Marej i MPJ promasuju.

brm

pre 1 godinu

Što je neko u nba subredditu napisao pre neki dan, "pa nema tog centra koji bi izgledao dobro u odbrani ako ulaz u reket brane Kampaco i Batron". Denver je do ove godine konstantno imao rupe od bekova u odbrani. Marej se malo popravio kakav je bio, i ostatak rostera je sada kvalitetniji. Sećam se pre nekoliko godina da je probijao ko je hteo i onda Jokić konstantno ostaje sam da brani dva igrača gde je logično da ne može kvalitetno da sačuva koš i odatle je poteklo da je on loš odbrambeni igrač.

Istina leči...

pre 1 godinu

Naravno da Jokić igra odbranu i to jako dobro.
Oni koji suprotno tvrde, to uglavnom rade jer vide situacije kada Jokić pušta poentiranje protivnika, ali to su sve situacije gde je odbrana Denvera, tzv.prvi prsten, pukao, odnosno gde su nadigrani i gde bi Jokić verovatno pravio faulove, možda i dovodio do sutaacija 2+1, što bi bilo kranje glupo. Jokić igra glavom, zato i ne rizikuje. S druge strane, ima pregršt situacija gde Jokić igra glavom, raspoređujući igrače prema prepoznatnoj postavci napada protivnika. Zapravo ima jako mnogo situacija gde se Jokićev doprinos u odbrani ne vidi golim okom. To važi i za Lebrona isto. Prosto, igrači druge dimenzije!

Иван

pre 1 godinu

Да ли Џамал Мари има шансу да постане all-star? Погледајмо бекове на Западу:

Кари, Томпсон, Пол, Букер, Едвардс, Дончић, Кајри, Ленард, Фокс, Морент, ШГА...

То су све кошаркаши који савршено користе спорост центара. Кад погледаш тимове са Истока, Мајами нема неког продорног бека, нема ни Милвоки, ни Бостон, ни Њујорк, ни Чикаго, ни Торонто, ни Бруклин - једино Кливленд има Донована Мичела, а Фила има Хардена и Мексија. Против којих Ембид не игра.

Слично важи и за центре: на Западу су и Јокић, и Дејвис, и Сабонис, и Гобер и Таунс, па и Адамс и Зубац, против којих није лако нападати. На Истоку имаш Брука Лопеза и гомилу лаких петица типа Адебајо, Ален, Мобли...

Када поредимо ривале Јокића и Ембида по конференцијама, видимо да Јокић има много тежи задатак у одбрани (далеко незгодније противничке бекове), и много тежи задатак у нападу (далеко незгодније противничке центре). Ово не значи да је он бољи дефанзивац од Џоела, али бих баш волео да видим како би се Камерунац снашао када би скоро сваки меч у регуларном делу сезоне нападао против продорних бекова и стамених правих центара са Запада, и како би се снашао Никола када би се више од пола сезоне "одмарао" у одбрани против лажних петица и бекова типа Гејб Винсент са Истока.

Сваке године иста прича: "Исток је сада јачи!" А онда крене плеј-оф и схватиш да је полуфинале Истока негледљиво. И после причамо о одбрамбеним слабостима Јокића и предностима Ембида...

Pera Ždera

pre 1 godinu

Od sada kad god vidim komentar tipa Pera Zdera obavezno lupam minus bez citanja jer je ocigledno PRISTRASAN prema Jokicu koliko god on to pokusava da sakrije(radi to lukavo) nekoga ko prati kosarku 30+ godina ne moze da zavara.
(Marko 666, 05. maj 2023 16:57)

Da, pristrasan sam prema Jokicu, Bogdanu, Djokovicu, da ti ne nabrajam i otkrivam dalje), SVIM nasim uspesnim sportistima ALI argumentovano, sportski i koliko umem strucno (bivsi sam kosarkas) uz malu dozu navijanja (sasvim prirodnu) ali jos vecu dozu kritika, kad treba, i sportske objektivnosti...

Naravno, moji su sunarodnici i bolje da me etiketiras kao pristrasnog nego da se (ne)pitam sta nije u redu sa mnom i ko mi je kriv, pa pljujem ili osporavam uspeh nekog kvalitetnog spotriste a tek ako je nas... Pa bio bih u ozbiljnom problemu sam sa sobom i svojim stanjem duha i uma...

Jedno su cinjenice a jedno je osporavanje radi omalovazavanja necijeg uspeha. PRVI sam milion puta rekao, a dole ispod OPET ponovio, da Jokic nije niti ce biti elitan defanzivac ali da dobar jeste i da rupa nije, to podvlacim. Dakle nemam euforiju ili zaludjivanje ka njegovom liku i delu van normalnog i ociglednog vec objektivno ne kazem da je fenomenalan ali kazem da nije ocajan. PROSTO! Sredina sasvim dovoljna pored ofanzivne genijalnosti koju pruza. Paket vredan istorijskih igara, poteza, brojki, utakmica a nadajmo se uskoro i titula.

Dakle, DA, pristrasan sam prema sportu i KVALITETNIM igracima odakle god da su a kamoli ako su nasi a oni kvalitetni i najbolji u svojim sportovima svakako jesu i to su nepristrasne cinjenice koje ne moze oboriti nijedan isfrustrirani ili nicim izazvani stav osporavanja i kritikovanja van granice zdravog razuma i dobrog ukusa!

Veliki, sportski, pristrasni pozdrav ;)

k

pre 1 godinu

Ako cemo po statistici, Jokic daje 24 i asistira oko 10 puta, to je oko 40 poena po mecu i takav igrac ne sme da se izgubi u faulovima.
Zato Jokic "pusta" svakog 1 na 1 i protivnici to koriste. Medjutim, daleko od toga da nije dobar defanzivac. Postavlja odbranu savrseno, krece se savrseno, tacno razume sta treba i kako treba i bas kao na ovom snimku savetuje saigracima sta da rade. Isto tako i sam se postavlja i bez kontakta zatvara reket.

Nikada Jokic nije problem u igri Denvera, ni u napadu ni u odbrani. Problem Denvera je sto Jokic podeli 20 lopti za otvoreni sut, od kojih udje 5-10. Problem je sto sam Jokic ima bolji procenat suta za tri od svojih bekova, naravno to je statisticki podatak, Jokic mozda sutne 4 trojke po mecu, medjutim sustina je da Marej da 7 trojki u prvom mecu i omasi svih 9 u sledecem. Porter je slican. Najveci problem je ipak Marej, slicno Jokicu, on je tu da ubaci preko 20 poena po mecu i ne sme previse da se trosi u odbrani, kad mu nije dan kao na proslom mecu i kad ne moze da ubaci ni 10 poena, Denver ima 2 igraca koji izbegavaju odbrambenu igru.

Najlepse iznanedjenje u igri Denver je KCP. On je u oba meca konstantan, Savrsena odbrana i 10-15 poena, pre svega trojki, kada je najbitnije. Gordon je savrsen i posle 5 godina kada svi napune Denver 10-15 poena dok je Jokic na klupi, konacno imaju eurokrem blizance bracu Braun koji sa klupe ne samo sto ne odlaze u minus vec igraju jako dobro. Uz malo konstantnosti Mareja, moze se do prstena

Statistika i bikini

pre 1 godinu

Jokić je zapravo rupa u odbrani.
Sami ste napisali da je ceo tim posvećen odbrani kako bi kompenzovali Jokićeve propuste.
VIdim ja da obožavate mahati statističkim podacima koji dižu odbranu Jokića u nebesa, ali mi imamo oči.
Videli smo kako reprezentacije grade napade preko Jokića jer je rupa u odbrani.
Možemo samo pričati da li će reprezentacija takođe tako izgraditi tako odbranu da preostalih 4 igrača kompenzuje propuste Jokića ili nećemo.

baron

pre 1 godinu

Jeste, i Draymond Green je vrhunski skorer, ima jedna akcija kada sam sa distance pogadja kos.

Jokic je teska rupa u odbrani i za to ima milion primera i snimaka.
Toliko je los u odbrani da su ovo 90-e godine NBA, ne bi ga niko minuta drzao u igri, jer svaki centar bi preko njega ubacivao 50p, kao Embid pre.
Medjutim, u danasnjem cirkusu sve prolazi, prolazi Gober kao najbolji defanzivac, prolazi Tauns bez kosarkaskog iq-a, ma sve.

S

pre 1 godinu

... Jokić je loš u odbrani i hvata lopte jer je visok, u napadu je haotičan i slučajno daje koševe a asistencije deli kad ne zna šta bi sa loptom ... zasto li mu daju onolike pare???

Pera Ždera

pre 1 godinu

Vince, kengur, baron, pogan i ostale individue frustriranih umova i odavno dosadnih namera... Probajte malo o kosarci, ipak je to tema ovde. Nije ovo seansa za pomoc vama ili platforma za treniranje pljuvanja i trolovanja bez ukusa. Promasili ste temu, energiju, a izgleda, po onome sto citam, i zivote... Nije kasno, dozovite se i pustite ljude da komentarisu ako vec ne umete da ulazite u zdrave rasprave bez "dranja" i frustracija...

Ponekad ste mi zabavni ali uglavnom morbidno dosadni :( Znam da dzabe pisem i biram ulogu za koju nikad nema dovoljno strucnosti jer pomoci takvima retko ima... Znam, nije lako. Izdrzite momci! Pera Zdera je uz vas :)

bla

pre 1 godinu

(Jasen, 5. maj 2023 13:32)

tvoj komentar je bio da to kako napadaju Jokica u pick and roll-u ne bi se usudili da napadnu Embida sto ni slucajno nije tacno. Dallas sa Lukom i Kajrijem je pokazao da je to sjajna taktika protiv embida posto su ga napunili trojkama a i zavrsavali preko njga u reketu bez mnogo problema. to im je bila jedna od retkih pobeda i bas protiv sjajnog defanzivca koga se svi plase?
Ince ce naravno sve ekipe koje mogu da umesaju embida u pick and roll da bi ga izvukli iz reketa i lako poentirali iz polaganja ili za trojke. dodatno sto je generalno vrlo lose fizicki spreman i tako ga umaraju.
nije realno da se krivi trener sto ga je lopez nadigrao ali to se ponavlja kada je embid u pitanju. isto tako kada ih je raspala atlanta izbacila iz playoff-a onda je simons bio kriv iako je embid igrao lose i sutirao trojke umesto da bude u reketu i 'dominira'

re

pre 1 godinu

mene licno fascinira kako gsw uvek prebije (bukvalno) najbolje igrace protivnika, grin ih faulira, saplice, kopa oci (npr. protiv sakramenta u jednoj utakmici nabio je prst u oko mareju kada je bio u seriji u 6. utakmici nabio je sabonisu prst u oko; oba puta vrlo snazno; protiv denvera uregularnoj sezoni nabio je prst u oko jokicu i verujem da ce i u eventualnom finalu zapada opet da mu gurne prst u oko)... isto rade i pul, pejton, luni... svojevremeno jerebko, paculija, bogut... biju kao milicija.



upravo si opisao zvezdu u plej of serijama, Lazica saplice i povredjuje, provocira, Jaka Blazic kopa oci, Nelson udara sa ledja...i tako....

Realnost

pre 1 godinu

mene licno fascinira kako gsw uvek prebije (bukvalno) najbolje igrace protivnika, grin ih faulira, saplice, kopa oci (npr. protiv sakramenta u jednoj utakmici nabio je prst u oko mareju kada je bio u seriji u 6. utakmici nabio je sabonisu prst u oko; oba puta vrlo snazno; protiv denvera uregularnoj sezoni nabio je prst u oko jokicu i verujem da ce i u eventualnom finalu zapada opet da mu gurne prst u oko)... isto rade i pul, pejton, luni... svojevremeno jerebko, paculija, bogut... biju kao milicija.



upravo si opisao zvezdu u plej of serijama, Lazica saplice i povredjuje, provocira, Jaka Blazic kopa oci, Nelson udara sa ledja...i tako....
(re, 5. maj 2023 12:14),

a u medjuvremenu Lidej polomi 4 rebra Ivanovicu i Deku pokida ligamente kolena!
Pominje se da je jos nekog osakatio, ali za to ne znam, ako neko zna ko je taj treci neka napise...
I tako...

Pera Ždera

pre 1 godinu

Ja mu automatski lupam minus, jer se covek ne razume u kosarku.
On pise samo o Jokicu, kosarku i ne prati. A tekstovi su mu bajke.
Mada, nikada mi ne objave ni jednu repliku upucenu njemu, verovatno je moderator sto je jos gore.
(Baron, 05. maj 2023 19:03)

Koja paranoja i bujna masta :))) Zabavno, svakako... Dobro je ako postoji i ole filtritanja medju komentarima pa nebuloze, napade i pljuvanja koja pises cesto budu "sankcionisana" tj neobjavljena... Smiri malo dozivljaj, vrati se sportu i kosarkaskim argumentima... Smanji frustraciju i budalastine o drugim ljudima i mozda ti i progledaju kroz prste moderatori, mozda i pomisle da si normalan. Bice bolje... :)

Jasen

pre 1 godinu

Ako netko od vas slučajno gleda utakmice može primjetiti kako se u najvažnijim posjedima pokušava u picku ciljati baš Jokića. Vrhunskog defanzivca neće nitko na taj način napadati jer to jednostavno nije dobra odluka i donosi manje koševa u tim akcijama. Embida npr. niti ne pokušavaju napasti tako. Ne tvrdim da je Jokić užasan u obrani ili tako nešto, ali vrhunski defanzivac sigurno nije , nikada ga se niti ne spominje u tom kontekstu a same statistike koje ističete nisu pravo mjerilo, jednako kao i +- gdje neku večer slaba večer Murraya donosi +14 a briljantna Jokićeva samo +2. Utakmice treba gledati kako bi se zaključilo kakav je netko igrač, i u obrani i u napadu , nikakve statistike ne mogu se mjeriti sa gledanjem utakmice.

Jasen

pre 1 godinu

@bla

To što si napisao za Embida je točno i Brook ga je napunio tricama. Međutim ti navodiš potpuno pogrešan primjer i pogrešno ga interpretiraš a sada ću ti reći i zašto .. naime način na koji će momčad igrati obranu određuje trener ili više njih .. dakle ako Embid igra drop protiv Lopeza a ovaj ga napuni tricama to nije zbog toga što ga on ne bi mogao braniti na trici (Lopez ga sigurno ne može pretrčati) već zato što je odluka takva da mu se dopusti taj prostor kako bi bolje kontrolirali Giannisa koji ne šutira dobro i drži se blizu koša. Ne odlučuje Embid te stvari tako da tvoj primjer (iako dobro primjećen) ništa ne govori o Embidovoj obrani. Inače on je zbilja vrhunski defanzivni centar,često u obrambenim petorkama,brz je i skočan , dobro blokira i dobro se postavlja (sam Jokić je nedavno sam rekao da je Embid mnogo bolji od njega u obrani, imaš tu izjavu i lako ju je pronaći) .. sigurno je barem jednu razinu iznad Jokića za kojeg nisam rekao da je loš obrambeni , već se ne slažem da je vrhunski, jer naprosto nije i nikakva statistika to neće promijeniti . Da je toliko dobar koliko ta statistika govori bio bi barem u kombinaciji za neku od obrambenih petorki , spominjali bi ga , ali on nije ta razina na toj strani parketa. Nikakva ni mržnja ni kritika to nije prema Jokiću već realno stanje stvari. Nije nužno da Jokić bude najbolji ili među najboljima baš u svemu i nema potrebe da se potencira njegova obrana kao loša jer nije ,ali ni kao vrhunska jer to također nije.

Šine

pre 1 godinu

U reprezentaciji je sve kretalo od njega. Sve loše stvari, naravno. Njegova nesposobnost uvek je ostavljala višak italijanima.
Dok su Luča i Kalina imali snage da to pokriju bili smo dobri. Zato ga je Pešić i izveo. Meli mu je pravio malu decu, a i svi ostali su ga obilazili kao čunj.

Kasno ga je izveo i igrači su bili preumorni da nešto promene.

Ja nisam mnozina

pre 1 godinu

@ dogodine netko treći , i uvjeravate sve okolo da bolje procjenjujete učinak igrača u obrani od ovih kojima je to posao i koji biraju igrače u obrambene petorke



Susjed to nije lepo. Odgovaras jednom čoveku a pišeš vi i koristiš množinu. Koji vi? Na šta tačno ciljaš susjed?

Jasen

pre 1 godinu

@bla

Ja sam htio s tobom argumentirano raspraviti , međutim iz tvog zadnjeg komentara je kristalno jasno da prezireš Embida te si zbog toga naravno neobjektivan,kao i 90% ostalih , tu dakle rasprave nema . Po ovome što čitam Embid je nespreman i slab defanzivac..kakav je onda Jokić koji je još lošiji. Zbog čega apsolutno svi znaju da je Embid bolji obrambeni od Nikole (a tolika je rupa ) i što to govori o njemu . Misliš li da su svi stručnjaci koji stave Embida u obrambenu petorku neznalice ili su potplaćeni da tako biraju .. misliš li da znaš bolje od njih ? Radi se o tome da očito svi kolektivno prezirete Embida jer je uzeo MVP i zato ga pokušavate uniziti gdje god možete , evo sad više ni obranu ne igra. Ne možeš objektivno pričati o nekome koga ne voliš (a tvoj komentar to jasno pokazuje) tako da rasprava prestaje .. obzirom da o košarci znam podosta i da gledam utakmice 30 godina uvijek volim saslušati nečije mišljenje ako ono ima nekakvo uporište , ali mnogi nisu tu da bi raspravljali već da bi prosipali žuč po bilo kome , ove godine je to Embid , lani je bio Curry (pobogu , i jednom Curryu ste našli stotinu i jednu manu dok je bio u MVP trci ) , dogodine netko treći , i uvjeravate sve okolo da bolje procjenjujete učinak igrača u obrani od ovih kojima je to posao i koji biraju igrače u obrambene petorke. Dakle hvala na raspravi , nije bilo vređanja i izvini što sam tagirao tvoj komentar, obećajem da više neću. Prijatno.

Jasen

pre 1 godinu

Susjed to nije lepo. Odgovaras jednom čoveku a pišeš vi i koristiš množinu. Koji vi? Na šta tačno ciljaš susjed?
(Ja nisam mnozina, 5. maj 2023 17:54)

Ciljam na sve koji koriste istu retoriku u omalovažavanju svih igrača koji nisu vaše nacionalnosti , u bilo kojem sportu , a ima ih masu .. ciljam i na tebe ako si među njima ,a vjerojatno jesi inače bi ignorirao komentar. Još nešto nejasno susjed?

Baron

pre 1 godinu

Od sada kad god vidim komentar tipa Pera Zdera obavezno lupam minus bez citanja jer je ocigledno PRISTRASAN prema Jokicu koliko god on to pokusava da sakrije(radi to lukavo) nekoga ko prati kosarku 30+ godina ne moze da zavara,moze Jokic kroz naprednu statistiku i ostale gluposti da bude Hakeem,ali kad gledate utakmice vidi se da svi jedva cekaju da ga napadnu na preuzimanju i kroz pik a u reketu mu kampuje ko stigne...cus Jokic i odbrana-nigde veze...a osim Embiida i Davisa nema centara u ligi koji imaju neko znanje i kvalitet(a neki nemaju ni snagu,neki visinu) pa vam izgleda kao da je ovaj nas Wilt licno,u 90ima bi ga masakrirali koliko god to vama smetalo-istina je a ona uvek najvise boli!!!
(Marko 666, 5. maj 2023 16:57)

Ja mu automatski lupam minus, jer se covek ne razume u kosarku.
On pise samo o Jokicu, kosarku i ne prati. A tekstovi su mu bajke.
Mada, nikada mi ne objave ni jednu repliku upucenu njemu, verovatno je moderator sto je jos gore.

Marko 666

pre 1 godinu

Pero Zdero Ti imas jako lep vokabular i pises stilski perfektno ali molim te nemoj ti drugima o kosarci!Jedno je biti simpatizer/navijac nekog sportiste ili sportskog kolektiva a drugo je biti realan cak i kad ta realnost nanosi frustraciju treba biti objektivan i istinoljubiv.Mnogi ovde za mene kazu da sam 'hater' Jokica ali nije tako-divim se njegovoj kosarkaskoj inteligenciji,napornom radu na sebi(nema telo za NBA),cenim sto je timski igrac u vreme egoisticnih 'zvezdica' i fascinira me kako onako 'trapav' trci kontre sa loptom u rukama...ALI mi isto tako smetaju 'Jokicevci' od kojih je vecina pocela podobnije da prati NBA otkad je postao zvezda(izguglali ljudi pojam MVP i sa zadruge se prebacili ovde zato sto NAS covek 'izludjuje' Amere) pa pisu bajke i sci-fi romane poput tebe.Da bi se razumela kosarka nije presudno samo znanje nego pre svega ISKUSTVO pracenja iste,ne znam otkad ti pratis ovo ali deluje da nisi gledao kosarku sa kraja 80ih i u 90ima pa ti Jokic izgleda(sa svojom fenomenalnom statistikom) kao spoj Wilta i Hakeema od kojih je realno svetlosnim godinama iza jer liga je zadnjih 10 godina izgubila smisao i drasticno nazadovala zato sto ne postoje pozicije i svako igra sta hoce(nas igra playa sa 140 kg-mislis da bi taj trik uspeo u 90ima?!)Samo hocu da kazem da Nikola Jokic ima vrlina i mana pa mi smeta sto se ovo potonje 'sakriva' ili se maskira blacenjem drugih(Embiid) sto mnogi rade PRISTRASNO,mada ti ne ali od takvih dobijas plus

Marko 666

pre 1 godinu

Od sada kad god vidim komentar tipa Pera Zdera obavezno lupam minus bez citanja jer je ocigledno PRISTRASAN prema Jokicu koliko god on to pokusava da sakrije(radi to lukavo) nekoga ko prati kosarku 30+ godina ne moze da zavara,moze Jokic kroz naprednu statistiku i ostale gluposti da bude Hakeem,ali kad gledate utakmice vidi se da svi jedva cekaju da ga napadnu na preuzimanju i kroz pik a u reketu mu kampuje ko stigne...cus Jokic i odbrana-nigde veze...a osim Embiida i Davisa nema centara u ligi koji imaju neko znanje i kvalitet(a neki nemaju ni snagu,neki visinu) pa vam izgleda kao da je ovaj nas Wilt licno,u 90ima bi ga masakrirali koliko god to vama smetalo-istina je a ona uvek najvise boli!!!

Pera Ždera

pre 1 godinu

Marko 666, 05. maj 2023 22:53)

Dobro ajde, sve ok... da se ne nastavljamo. Meni je samo FASCINANTNO kako ti dajes sebi za pravo da sa sigurnoscu tvrdis i forsiras pricu da ne znam nista o kosarci ili da sam samo simpatizer i da ja nemam a ti imas iskustvo gledanja SAMO zato jer nam se misljenja u nekoj meri ne poklapaju.??!!

Isto tako mogu tebi reci da o kosarci ne znas jer ignorises cinjenice Jokiceve dobre odbrane, ne elitne (lako proverive i dokazive cinjenice pa i samim okom, batali statistiku). Mogu ti reci pa ti ne kazem jer mi je suludo da se ljudi ovde bave tudjom strucnoscu, ljudi koje ne poznaju. Neko zna a ne ume da ibjasni, neko ume oba, neko ne zna nijedno, nebutno je. Komentarisimo temu clanka a ne da osporavamo i omalovazavamo jedni druge, klinacki je...

Da sam simpatizer a ne ozbiljniji konzument ove prelepe igre (napisah da sam dugo i bio igrac) rekao bih da je odlican defanzivac kao sto pojedini povrsno pokusavaju ali to ne radim. Dobar DA, elitan NE, rupa nikako NE... I to je to! Objasnih ja a i mnogi detaljno, sa nepristrasnim cinjenicama i ako se ne slazes sa njima ne dovodi tudju strucnost u pitanje istovremeno nicim izazvan uzdizuci svoju. U fazonu, "e kad sam ja bio ti nisi ni... "

Kroz moje komentare se moze jako lako zakljuciti koliko o kosarci znam i koliko istu pratim... I ne komentarisem samo Jokica. Ali eto, neka si ti strucnjak a ja kozument amater ;) Sve najbolje.

Statistika i bikini

pre 1 godinu

Jokić je zapravo rupa u odbrani.
Sami ste napisali da je ceo tim posvećen odbrani kako bi kompenzovali Jokićeve propuste.
VIdim ja da obožavate mahati statističkim podacima koji dižu odbranu Jokića u nebesa, ali mi imamo oči.
Videli smo kako reprezentacije grade napade preko Jokića jer je rupa u odbrani.
Možemo samo pričati da li će reprezentacija takođe tako izgraditi tako odbranu da preostalih 4 igrača kompenzuje propuste Jokića ili nećemo.

baron

pre 1 godinu

Jeste, i Draymond Green je vrhunski skorer, ima jedna akcija kada sam sa distance pogadja kos.

Jokic je teska rupa u odbrani i za to ima milion primera i snimaka.
Toliko je los u odbrani da su ovo 90-e godine NBA, ne bi ga niko minuta drzao u igri, jer svaki centar bi preko njega ubacivao 50p, kao Embid pre.
Medjutim, u danasnjem cirkusu sve prolazi, prolazi Gober kao najbolji defanzivac, prolazi Tauns bez kosarkaskog iq-a, ma sve.

Šine

pre 1 godinu

U reprezentaciji je sve kretalo od njega. Sve loše stvari, naravno. Njegova nesposobnost uvek je ostavljala višak italijanima.
Dok su Luča i Kalina imali snage da to pokriju bili smo dobri. Zato ga je Pešić i izveo. Meli mu je pravio malu decu, a i svi ostali su ga obilazili kao čunj.

Kasno ga je izveo i igrači su bili preumorni da nešto promene.

re

pre 1 godinu

mene licno fascinira kako gsw uvek prebije (bukvalno) najbolje igrace protivnika, grin ih faulira, saplice, kopa oci (npr. protiv sakramenta u jednoj utakmici nabio je prst u oko mareju kada je bio u seriji u 6. utakmici nabio je sabonisu prst u oko; oba puta vrlo snazno; protiv denvera uregularnoj sezoni nabio je prst u oko jokicu i verujem da ce i u eventualnom finalu zapada opet da mu gurne prst u oko)... isto rade i pul, pejton, luni... svojevremeno jerebko, paculija, bogut... biju kao milicija.



upravo si opisao zvezdu u plej of serijama, Lazica saplice i povredjuje, provocira, Jaka Blazic kopa oci, Nelson udara sa ledja...i tako....

Marko 666

pre 1 godinu

Od sada kad god vidim komentar tipa Pera Zdera obavezno lupam minus bez citanja jer je ocigledno PRISTRASAN prema Jokicu koliko god on to pokusava da sakrije(radi to lukavo) nekoga ko prati kosarku 30+ godina ne moze da zavara,moze Jokic kroz naprednu statistiku i ostale gluposti da bude Hakeem,ali kad gledate utakmice vidi se da svi jedva cekaju da ga napadnu na preuzimanju i kroz pik a u reketu mu kampuje ko stigne...cus Jokic i odbrana-nigde veze...a osim Embiida i Davisa nema centara u ligi koji imaju neko znanje i kvalitet(a neki nemaju ni snagu,neki visinu) pa vam izgleda kao da je ovaj nas Wilt licno,u 90ima bi ga masakrirali koliko god to vama smetalo-istina je a ona uvek najvise boli!!!

Jasen

pre 1 godinu

Ako netko od vas slučajno gleda utakmice može primjetiti kako se u najvažnijim posjedima pokušava u picku ciljati baš Jokića. Vrhunskog defanzivca neće nitko na taj način napadati jer to jednostavno nije dobra odluka i donosi manje koševa u tim akcijama. Embida npr. niti ne pokušavaju napasti tako. Ne tvrdim da je Jokić užasan u obrani ili tako nešto, ali vrhunski defanzivac sigurno nije , nikada ga se niti ne spominje u tom kontekstu a same statistike koje ističete nisu pravo mjerilo, jednako kao i +- gdje neku večer slaba večer Murraya donosi +14 a briljantna Jokićeva samo +2. Utakmice treba gledati kako bi se zaključilo kakav je netko igrač, i u obrani i u napadu , nikakve statistike ne mogu se mjeriti sa gledanjem utakmice.

Baron

pre 1 godinu

Od sada kad god vidim komentar tipa Pera Zdera obavezno lupam minus bez citanja jer je ocigledno PRISTRASAN prema Jokicu koliko god on to pokusava da sakrije(radi to lukavo) nekoga ko prati kosarku 30+ godina ne moze da zavara,moze Jokic kroz naprednu statistiku i ostale gluposti da bude Hakeem,ali kad gledate utakmice vidi se da svi jedva cekaju da ga napadnu na preuzimanju i kroz pik a u reketu mu kampuje ko stigne...cus Jokic i odbrana-nigde veze...a osim Embiida i Davisa nema centara u ligi koji imaju neko znanje i kvalitet(a neki nemaju ni snagu,neki visinu) pa vam izgleda kao da je ovaj nas Wilt licno,u 90ima bi ga masakrirali koliko god to vama smetalo-istina je a ona uvek najvise boli!!!
(Marko 666, 5. maj 2023 16:57)

Ja mu automatski lupam minus, jer se covek ne razume u kosarku.
On pise samo o Jokicu, kosarku i ne prati. A tekstovi su mu bajke.
Mada, nikada mi ne objave ni jednu repliku upucenu njemu, verovatno je moderator sto je jos gore.

Marko 666

pre 1 godinu

Pero Zdero Ti imas jako lep vokabular i pises stilski perfektno ali molim te nemoj ti drugima o kosarci!Jedno je biti simpatizer/navijac nekog sportiste ili sportskog kolektiva a drugo je biti realan cak i kad ta realnost nanosi frustraciju treba biti objektivan i istinoljubiv.Mnogi ovde za mene kazu da sam 'hater' Jokica ali nije tako-divim se njegovoj kosarkaskoj inteligenciji,napornom radu na sebi(nema telo za NBA),cenim sto je timski igrac u vreme egoisticnih 'zvezdica' i fascinira me kako onako 'trapav' trci kontre sa loptom u rukama...ALI mi isto tako smetaju 'Jokicevci' od kojih je vecina pocela podobnije da prati NBA otkad je postao zvezda(izguglali ljudi pojam MVP i sa zadruge se prebacili ovde zato sto NAS covek 'izludjuje' Amere) pa pisu bajke i sci-fi romane poput tebe.Da bi se razumela kosarka nije presudno samo znanje nego pre svega ISKUSTVO pracenja iste,ne znam otkad ti pratis ovo ali deluje da nisi gledao kosarku sa kraja 80ih i u 90ima pa ti Jokic izgleda(sa svojom fenomenalnom statistikom) kao spoj Wilta i Hakeema od kojih je realno svetlosnim godinama iza jer liga je zadnjih 10 godina izgubila smisao i drasticno nazadovala zato sto ne postoje pozicije i svako igra sta hoce(nas igra playa sa 140 kg-mislis da bi taj trik uspeo u 90ima?!)Samo hocu da kazem da Nikola Jokic ima vrlina i mana pa mi smeta sto se ovo potonje 'sakriva' ili se maskira blacenjem drugih(Embiid) sto mnogi rade PRISTRASNO,mada ti ne ali od takvih dobijas plus

tocka

pre 1 godinu

Eto, prosla kampanja za Embida, dobio je zvečku, i sad ćemo slušati o “vrhunskom defanzivcu” Jokiću.
Pa normalno je da je dobar u odbrani, ako ne blokira ko Embid, a svejedno ih razvaja samo jedan poen. Embid je valjda 108, a Jokic 109 po indeksu korisnosti u odbrani.

Pera Ždera

pre 1 godinu

Jokić je zapravo rupa u odbrani.
Sami ste napisali da je ceo tim posvećen odbrani kako bi kompenzovali Jokićeve propuste.
VIdim ja da obožavate mahati statističkim podacima koji dižu odbranu Jokića u nebesa, ali mi imamo oči.
Videli smo kako reprezentacije grade napade preko Jokića jer je rupa u odbrani.
Možemo samo pričati da li će reprezentacija takođe tako izgraditi tako odbranu da preostalih 4 igrača kompenzuje propuste Jokića ili nećemo.
(Statistika i bikini, 05. maj 2023 09:07)

Ajd sad lepo ti tako pametan i strucan, sa ocima pored nas slepih objasni preciznije zasto, kako i argumentima/podacima opravdaj misljenje "rupa u odbrani". Posto statisticki podaci, fenomenalni POff za sada u kojem je ekipa 4ta odbrambeno u odnosu na sve (to nije moguce ako ti je glavni igrac a jos i centar defanzivna rupa bez ucinka na toj strani), milijardu primera kako komanduje odbranom, usmerava, postavlja sebe i druge, blokade za pobedu, kradene lopte, presecanja, strucne analize na YT itd ocigledno nisu merodavni jer ti imas oci za razliku od drugih i nasuprot svemu navedenom :)))

Jokic NIJE i NIKADA nece biti elitni defanzivac ALI dobar jeste a rupa NIKAKO nije! To sto izgleda kako izgleda ni najmanje ne govori o njegovoj snazi, brzini, odbrani itd. Uzasavam se povrsnog pismatranja i analiziranja kosarke, lupanja radi lupanja, uklapanja u tudje narative i misljenja... Dakle, argumenti i podaci koji povrsne izjave cine bar malo smislesnijim?

Cuj, prva ekipa zapada, jedan od favorita za titulu, koja je neutralisala tri "elitna" centra KATa, Gobera i Ejtona ima za glavnog igraca, centra, rupu u odbrani :) Komedija.

Jasen

pre 1 godinu

@bla

Ja sam htio s tobom argumentirano raspraviti , međutim iz tvog zadnjeg komentara je kristalno jasno da prezireš Embida te si zbog toga naravno neobjektivan,kao i 90% ostalih , tu dakle rasprave nema . Po ovome što čitam Embid je nespreman i slab defanzivac..kakav je onda Jokić koji je još lošiji. Zbog čega apsolutno svi znaju da je Embid bolji obrambeni od Nikole (a tolika je rupa ) i što to govori o njemu . Misliš li da su svi stručnjaci koji stave Embida u obrambenu petorku neznalice ili su potplaćeni da tako biraju .. misliš li da znaš bolje od njih ? Radi se o tome da očito svi kolektivno prezirete Embida jer je uzeo MVP i zato ga pokušavate uniziti gdje god možete , evo sad više ni obranu ne igra. Ne možeš objektivno pričati o nekome koga ne voliš (a tvoj komentar to jasno pokazuje) tako da rasprava prestaje .. obzirom da o košarci znam podosta i da gledam utakmice 30 godina uvijek volim saslušati nečije mišljenje ako ono ima nekakvo uporište , ali mnogi nisu tu da bi raspravljali već da bi prosipali žuč po bilo kome , ove godine je to Embid , lani je bio Curry (pobogu , i jednom Curryu ste našli stotinu i jednu manu dok je bio u MVP trci ) , dogodine netko treći , i uvjeravate sve okolo da bolje procjenjujete učinak igrača u obrani od ovih kojima je to posao i koji biraju igrače u obrambene petorke. Dakle hvala na raspravi , nije bilo vređanja i izvini što sam tagirao tvoj komentar, obećajem da više neću. Prijatno.

znanje-imanje

pre 1 godinu

Odlična analiza. Jokić je unikatan i asimetričan igrač. Odavno je očito šta mu treba kao komplement. Da su mu ranije doveli neke kao što su Gordon, KCP ili Braun ranije bi završavali sezonu u vrhu. Isto tako elementarno je da svako malo Jokić ne čuva centra kako bi aritmično zbunili napadače. Šteta bačenih sezona dok But nije bio menađer.

Istina leči...

pre 1 godinu

Naravno da Jokić igra odbranu i to jako dobro.
Oni koji suprotno tvrde, to uglavnom rade jer vide situacije kada Jokić pušta poentiranje protivnika, ali to su sve situacije gde je odbrana Denvera, tzv.prvi prsten, pukao, odnosno gde su nadigrani i gde bi Jokić verovatno pravio faulove, možda i dovodio do sutaacija 2+1, što bi bilo kranje glupo. Jokić igra glavom, zato i ne rizikuje. S druge strane, ima pregršt situacija gde Jokić igra glavom, raspoređujući igrače prema prepoznatnoj postavci napada protivnika. Zapravo ima jako mnogo situacija gde se Jokićev doprinos u odbrani ne vidi golim okom. To važi i za Lebrona isto. Prosto, igrači druge dimenzije!

S

pre 1 godinu

... Jokić je loš u odbrani i hvata lopte jer je visok, u napadu je haotičan i slučajno daje koševe a asistencije deli kad ne zna šta bi sa loptom ... zasto li mu daju onolike pare???

bskfan

pre 1 godinu

Malo ne pre par godina uspeo da Jokica zainteresuje za odbranu. Uporedio ga je sa Gasolom i rekao: "da li Mark visi od tebe? da li je brzi od tebe? da li skace vuse od tebe? da li je pametniji od tebe? Zasto je on onda vrhunski odbrambeni igrac a ti nisi? I to je zaintrigiralo Jokica za igru odbrane.

Ljudi vide samo efektne blokove ali dobra odbrana je vise od toga. Jokic koristi svoje izuzetno brze ruke, ubedljivo ima najvise odbijanja i skretanja lopte u ligi, dobro se postavlja, dobro hvata lopte, a kad hoce moze on i da lupi par blokada.

Jokic je sada dobar odbrambeni igrac a dokle je to doslo najbolje nam govori to sto je on savetovao MPJ-a kako da unapredi odbranu. Imaju slican problem, spore noge, i zato sada MPJ koristi duge ruke, hvata lopte, lupi po par blokada i dobro se postavlja. Mene je iznenadila Grinova dobra odbrana i postavljanje.

A za ove sto kazu kako je odbrana gradje na Jokica, pa u tome i jeste gradnje. Sta je to Jokic dobio? I dalje je tu MPJ, i dalje je tu Marje, jedino sto je dobio je KCP koji nije vrhunski odbrambeni igraca ali je kompletan igrac, i Gordon koji pre svega ima odlican odnos sa AG-om. Ako neko misli da je bilo moguce uraditi nesto sa Morisom, Kampacom, Forbsom i Bartonom, onda neka misli.

But zna sta radi, doveo je KCP-a, BBrauna, drafrovao CBrauna, Pejtona i Kamagatea. Denver sada ne gubi zbog odbrane vec zbog toga sto im ponekad napad stane kada Marej i MPJ promasuju.

bla

pre 1 godinu

Ako netko od vas slučajno gleda utakmice može primjetiti kako se u najvažnijim posjedima pokušava u picku ciljati baš Jokića. Vrhunskog defanzivca neće nitko na taj način napadati jer to jednostavno nije dobra odluka i donosi manje koševa u tim akcijama. Embida npr. niti ne pokušavaju napasti tako. Ne tvrdim da je Jokić užasan u obrani ili tako nešto, ali vrhunski defanzivac sigurno nije , nikada ga se niti ne spominje u tom kontekstu a same statistike koje ističete nisu pravo mjerilo, jednako kao i +- gdje neku večer slaba večer Murraya donosi +14 a briljantna Jokićeva samo +2. Utakmice treba gledati kako bi se zaključilo kakav je netko igrač, i u obrani i u napadu , nikakve statistike ne mogu se mjeriti sa gledanjem utakmice.
(Jasen, 5. maj 2023 10:25)

Jokic nije vrhunski defanzivac a li je u plusu sigurno. sto se tice embida njega svakako nadaju kada igraju pick and roll posto niko ne moze da stigne igrace kao stef, lilard ... embida je i bruk lopez napunio trojkama posto on nece da cuva nikoga na liniji za 3 poena posto jednostavno ne zna to da radi i uvek je u onome sto nazivaju drop coverage. koliko umanjuju Jokicev ucinak u odbrani toliko preteruju sa embidom

Jasen

pre 1 godinu

@bla

To što si napisao za Embida je točno i Brook ga je napunio tricama. Međutim ti navodiš potpuno pogrešan primjer i pogrešno ga interpretiraš a sada ću ti reći i zašto .. naime način na koji će momčad igrati obranu određuje trener ili više njih .. dakle ako Embid igra drop protiv Lopeza a ovaj ga napuni tricama to nije zbog toga što ga on ne bi mogao braniti na trici (Lopez ga sigurno ne može pretrčati) već zato što je odluka takva da mu se dopusti taj prostor kako bi bolje kontrolirali Giannisa koji ne šutira dobro i drži se blizu koša. Ne odlučuje Embid te stvari tako da tvoj primjer (iako dobro primjećen) ništa ne govori o Embidovoj obrani. Inače on je zbilja vrhunski defanzivni centar,često u obrambenim petorkama,brz je i skočan , dobro blokira i dobro se postavlja (sam Jokić je nedavno sam rekao da je Embid mnogo bolji od njega u obrani, imaš tu izjavu i lako ju je pronaći) .. sigurno je barem jednu razinu iznad Jokića za kojeg nisam rekao da je loš obrambeni , već se ne slažem da je vrhunski, jer naprosto nije i nikakva statistika to neće promijeniti . Da je toliko dobar koliko ta statistika govori bio bi barem u kombinaciji za neku od obrambenih petorki , spominjali bi ga , ali on nije ta razina na toj strani parketa. Nikakva ni mržnja ni kritika to nije prema Jokiću već realno stanje stvari. Nije nužno da Jokić bude najbolji ili među najboljima baš u svemu i nema potrebe da se potencira njegova obrana kao loša jer nije ,ali ni kao vrhunska jer to također nije.

Jasen

pre 1 godinu

Susjed to nije lepo. Odgovaras jednom čoveku a pišeš vi i koristiš množinu. Koji vi? Na šta tačno ciljaš susjed?
(Ja nisam mnozina, 5. maj 2023 17:54)

Ciljam na sve koji koriste istu retoriku u omalovažavanju svih igrača koji nisu vaše nacionalnosti , u bilo kojem sportu , a ima ih masu .. ciljam i na tebe ako si među njima ,a vjerojatno jesi inače bi ignorirao komentar. Još nešto nejasno susjed?

Pera Ždera

pre 1 godinu

Ja mu automatski lupam minus, jer se covek ne razume u kosarku.
On pise samo o Jokicu, kosarku i ne prati. A tekstovi su mu bajke.
Mada, nikada mi ne objave ni jednu repliku upucenu njemu, verovatno je moderator sto je jos gore.
(Baron, 05. maj 2023 19:03)

Koja paranoja i bujna masta :))) Zabavno, svakako... Dobro je ako postoji i ole filtritanja medju komentarima pa nebuloze, napade i pljuvanja koja pises cesto budu "sankcionisana" tj neobjavljena... Smiri malo dozivljaj, vrati se sportu i kosarkaskim argumentima... Smanji frustraciju i budalastine o drugim ljudima i mozda ti i progledaju kroz prste moderatori, mozda i pomisle da si normalan. Bice bolje... :)

zigi

pre 1 godinu

popravio se dosta u odbrani. ipak kao sto ova odlicna analiza sa jutjuba kaze, ovo moze da se radi protiv finiksa konkretno. protiv gsw-a ovakva taktika odbrane nece moci da prodje. gsw ima druge slabosti i vrline, pa cemo videti kako ce denver uspeti da se prilagodi.
mene licno fascinira kako gsw uvek prebije (bukvalno) najbolje igrace protivnika, grin ih faulira, saplice, kopa oci (npr. protiv sakramenta u jednoj utakmici nabio je prst u oko mareju kada je bio u seriji u 6. utakmici nabio je sabonisu prst u oko; oba puta vrlo snazno; protiv denvera uregularnoj sezoni nabio je prst u oko jokicu i verujem da ce i u eventualnom finalu zapada opet da mu gurne prst u oko)... isto rade i pul, pejton, luni... svojevremeno jerebko, paculija, bogut... biju kao milicija.
ne znam da li ste gledali protiv lejkersa, lebron kada krene na ulaz, njemu se bukvalno okace na vrat i otresu ga na parket. ne figurativno, bukvalno.
sa druge strane karija svi pustaju da skakuce kroz reket lagano kao leptiric. cekam dan kada ce njega da biju, poturaju mu nogu, udaraju policu, vuku za rame na ulazu... kao sto gsw radi drugima. ima li u denveru neko da odradi taj posao? nemoj da ste naivni.

k

pre 1 godinu

Ako cemo po statistici, Jokic daje 24 i asistira oko 10 puta, to je oko 40 poena po mecu i takav igrac ne sme da se izgubi u faulovima.
Zato Jokic "pusta" svakog 1 na 1 i protivnici to koriste. Medjutim, daleko od toga da nije dobar defanzivac. Postavlja odbranu savrseno, krece se savrseno, tacno razume sta treba i kako treba i bas kao na ovom snimku savetuje saigracima sta da rade. Isto tako i sam se postavlja i bez kontakta zatvara reket.

Nikada Jokic nije problem u igri Denvera, ni u napadu ni u odbrani. Problem Denvera je sto Jokic podeli 20 lopti za otvoreni sut, od kojih udje 5-10. Problem je sto sam Jokic ima bolji procenat suta za tri od svojih bekova, naravno to je statisticki podatak, Jokic mozda sutne 4 trojke po mecu, medjutim sustina je da Marej da 7 trojki u prvom mecu i omasi svih 9 u sledecem. Porter je slican. Najveci problem je ipak Marej, slicno Jokicu, on je tu da ubaci preko 20 poena po mecu i ne sme previse da se trosi u odbrani, kad mu nije dan kao na proslom mecu i kad ne moze da ubaci ni 10 poena, Denver ima 2 igraca koji izbegavaju odbrambenu igru.

Najlepse iznanedjenje u igri Denver je KCP. On je u oba meca konstantan, Savrsena odbrana i 10-15 poena, pre svega trojki, kada je najbitnije. Gordon je savrsen i posle 5 godina kada svi napune Denver 10-15 poena dok je Jokic na klupi, konacno imaju eurokrem blizance bracu Braun koji sa klupe ne samo sto ne odlaze u minus vec igraju jako dobro. Uz malo konstantnosti Mareja, moze se do prstena

Realnost

pre 1 godinu

mene licno fascinira kako gsw uvek prebije (bukvalno) najbolje igrace protivnika, grin ih faulira, saplice, kopa oci (npr. protiv sakramenta u jednoj utakmici nabio je prst u oko mareju kada je bio u seriji u 6. utakmici nabio je sabonisu prst u oko; oba puta vrlo snazno; protiv denvera uregularnoj sezoni nabio je prst u oko jokicu i verujem da ce i u eventualnom finalu zapada opet da mu gurne prst u oko)... isto rade i pul, pejton, luni... svojevremeno jerebko, paculija, bogut... biju kao milicija.



upravo si opisao zvezdu u plej of serijama, Lazica saplice i povredjuje, provocira, Jaka Blazic kopa oci, Nelson udara sa ledja...i tako....
(re, 5. maj 2023 12:14),

a u medjuvremenu Lidej polomi 4 rebra Ivanovicu i Deku pokida ligamente kolena!
Pominje se da je jos nekog osakatio, ali za to ne znam, ako neko zna ko je taj treci neka napise...
I tako...

Иван

pre 1 godinu

Да ли Џамал Мари има шансу да постане all-star? Погледајмо бекове на Западу:

Кари, Томпсон, Пол, Букер, Едвардс, Дончић, Кајри, Ленард, Фокс, Морент, ШГА...

То су све кошаркаши који савршено користе спорост центара. Кад погледаш тимове са Истока, Мајами нема неког продорног бека, нема ни Милвоки, ни Бостон, ни Њујорк, ни Чикаго, ни Торонто, ни Бруклин - једино Кливленд има Донована Мичела, а Фила има Хардена и Мексија. Против којих Ембид не игра.

Слично важи и за центре: на Западу су и Јокић, и Дејвис, и Сабонис, и Гобер и Таунс, па и Адамс и Зубац, против којих није лако нападати. На Истоку имаш Брука Лопеза и гомилу лаких петица типа Адебајо, Ален, Мобли...

Када поредимо ривале Јокића и Ембида по конференцијама, видимо да Јокић има много тежи задатак у одбрани (далеко незгодније противничке бекове), и много тежи задатак у нападу (далеко незгодније противничке центре). Ово не значи да је он бољи дефанзивац од Џоела, али бих баш волео да видим како би се Камерунац снашао када би скоро сваки меч у регуларном делу сезоне нападао против продорних бекова и стамених правих центара са Запада, и како би се снашао Никола када би се више од пола сезоне "одмарао" у одбрани против лажних петица и бекова типа Гејб Винсент са Истока.

Сваке године иста прича: "Исток је сада јачи!" А онда крене плеј-оф и схватиш да је полуфинале Истока негледљиво. И после причамо о одбрамбеним слабостима Јокића и предностима Ембида...

Pera Ždera

pre 1 godinu

Od sada kad god vidim komentar tipa Pera Zdera obavezno lupam minus bez citanja jer je ocigledno PRISTRASAN prema Jokicu koliko god on to pokusava da sakrije(radi to lukavo) nekoga ko prati kosarku 30+ godina ne moze da zavara.
(Marko 666, 05. maj 2023 16:57)

Da, pristrasan sam prema Jokicu, Bogdanu, Djokovicu, da ti ne nabrajam i otkrivam dalje), SVIM nasim uspesnim sportistima ALI argumentovano, sportski i koliko umem strucno (bivsi sam kosarkas) uz malu dozu navijanja (sasvim prirodnu) ali jos vecu dozu kritika, kad treba, i sportske objektivnosti...

Naravno, moji su sunarodnici i bolje da me etiketiras kao pristrasnog nego da se (ne)pitam sta nije u redu sa mnom i ko mi je kriv, pa pljujem ili osporavam uspeh nekog kvalitetnog spotriste a tek ako je nas... Pa bio bih u ozbiljnom problemu sam sa sobom i svojim stanjem duha i uma...

Jedno su cinjenice a jedno je osporavanje radi omalovazavanja necijeg uspeha. PRVI sam milion puta rekao, a dole ispod OPET ponovio, da Jokic nije niti ce biti elitan defanzivac ali da dobar jeste i da rupa nije, to podvlacim. Dakle nemam euforiju ili zaludjivanje ka njegovom liku i delu van normalnog i ociglednog vec objektivno ne kazem da je fenomenalan ali kazem da nije ocajan. PROSTO! Sredina sasvim dovoljna pored ofanzivne genijalnosti koju pruza. Paket vredan istorijskih igara, poteza, brojki, utakmica a nadajmo se uskoro i titula.

Dakle, DA, pristrasan sam prema sportu i KVALITETNIM igracima odakle god da su a kamoli ako su nasi a oni kvalitetni i najbolji u svojim sportovima svakako jesu i to su nepristrasne cinjenice koje ne moze oboriti nijedan isfrustrirani ili nicim izazvani stav osporavanja i kritikovanja van granice zdravog razuma i dobrog ukusa!

Veliki, sportski, pristrasni pozdrav ;)

Pera Ždera

pre 1 godinu

Vince, kengur, baron, pogan i ostale individue frustriranih umova i odavno dosadnih namera... Probajte malo o kosarci, ipak je to tema ovde. Nije ovo seansa za pomoc vama ili platforma za treniranje pljuvanja i trolovanja bez ukusa. Promasili ste temu, energiju, a izgleda, po onome sto citam, i zivote... Nije kasno, dozovite se i pustite ljude da komentarisu ako vec ne umete da ulazite u zdrave rasprave bez "dranja" i frustracija...

Ponekad ste mi zabavni ali uglavnom morbidno dosadni :( Znam da dzabe pisem i biram ulogu za koju nikad nema dovoljno strucnosti jer pomoci takvima retko ima... Znam, nije lako. Izdrzite momci! Pera Zdera je uz vas :)

bla

pre 1 godinu

(Jasen, 5. maj 2023 13:32)

tvoj komentar je bio da to kako napadaju Jokica u pick and roll-u ne bi se usudili da napadnu Embida sto ni slucajno nije tacno. Dallas sa Lukom i Kajrijem je pokazao da je to sjajna taktika protiv embida posto su ga napunili trojkama a i zavrsavali preko njga u reketu bez mnogo problema. to im je bila jedna od retkih pobeda i bas protiv sjajnog defanzivca koga se svi plase?
Ince ce naravno sve ekipe koje mogu da umesaju embida u pick and roll da bi ga izvukli iz reketa i lako poentirali iz polaganja ili za trojke. dodatno sto je generalno vrlo lose fizicki spreman i tako ga umaraju.
nije realno da se krivi trener sto ga je lopez nadigrao ali to se ponavlja kada je embid u pitanju. isto tako kada ih je raspala atlanta izbacila iz playoff-a onda je simons bio kriv iako je embid igrao lose i sutirao trojke umesto da bude u reketu i 'dominira'

brm

pre 1 godinu

Što je neko u nba subredditu napisao pre neki dan, "pa nema tog centra koji bi izgledao dobro u odbrani ako ulaz u reket brane Kampaco i Batron". Denver je do ove godine konstantno imao rupe od bekova u odbrani. Marej se malo popravio kakav je bio, i ostatak rostera je sada kvalitetniji. Sećam se pre nekoliko godina da je probijao ko je hteo i onda Jokić konstantno ostaje sam da brani dva igrača gde je logično da ne može kvalitetno da sačuva koš i odatle je poteklo da je on loš odbrambeni igrač.

Pera Ždera

pre 1 godinu

Marko 666, 05. maj 2023 22:53)

Dobro ajde, sve ok... da se ne nastavljamo. Meni je samo FASCINANTNO kako ti dajes sebi za pravo da sa sigurnoscu tvrdis i forsiras pricu da ne znam nista o kosarci ili da sam samo simpatizer i da ja nemam a ti imas iskustvo gledanja SAMO zato jer nam se misljenja u nekoj meri ne poklapaju.??!!

Isto tako mogu tebi reci da o kosarci ne znas jer ignorises cinjenice Jokiceve dobre odbrane, ne elitne (lako proverive i dokazive cinjenice pa i samim okom, batali statistiku). Mogu ti reci pa ti ne kazem jer mi je suludo da se ljudi ovde bave tudjom strucnoscu, ljudi koje ne poznaju. Neko zna a ne ume da ibjasni, neko ume oba, neko ne zna nijedno, nebutno je. Komentarisimo temu clanka a ne da osporavamo i omalovazavamo jedni druge, klinacki je...

Da sam simpatizer a ne ozbiljniji konzument ove prelepe igre (napisah da sam dugo i bio igrac) rekao bih da je odlican defanzivac kao sto pojedini povrsno pokusavaju ali to ne radim. Dobar DA, elitan NE, rupa nikako NE... I to je to! Objasnih ja a i mnogi detaljno, sa nepristrasnim cinjenicama i ako se ne slazes sa njima ne dovodi tudju strucnost u pitanje istovremeno nicim izazvan uzdizuci svoju. U fazonu, "e kad sam ja bio ti nisi ni... "

Kroz moje komentare se moze jako lako zakljuciti koliko o kosarci znam i koliko istu pratim... I ne komentarisem samo Jokica. Ali eto, neka si ti strucnjak a ja kozument amater ;) Sve najbolje.

Ja nisam mnozina

pre 1 godinu

@ dogodine netko treći , i uvjeravate sve okolo da bolje procjenjujete učinak igrača u obrani od ovih kojima je to posao i koji biraju igrače u obrambene petorke



Susjed to nije lepo. Odgovaras jednom čoveku a pišeš vi i koristiš množinu. Koji vi? Na šta tačno ciljaš susjed?