NBA 93

Četvrtak, 20.04.2023.

06:55

Jokić i Marej briljirali – Denver vodi 2-0! VIDEO

Košarkaši Denver Nagetsa pobedili su Minesotu Timbervulvs 122:113 u drugoj utakmici prve runde plej-ofa Zapadne konferencije.

Jokiæ i Marej briljirali – Denver vodi 2-0! VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

93 Komentari

Sortiraj po:

bradina

pre 1 godinu

Razumem polemike,drugacije misljenje.izlaz iz anonimnosti i slicne frustracije,ipak ovo je samo sport za razonodu u kojem je rezultat jedina istina! 2:0 idemo dalje do sledeceg meca i opet istih analiza koje i kako igrao a u sustini provejava duh licemerstva kad je nas Jokic u pitanju pogotovo. Treca cetvrtina po kojoj je Denver bio prepoznatljiv obija im se o glavu.Mari jeste ubacio 40 poena,ali pravi junak je uvek osporavani Porter,dok se nije vratio na parket najbolji igrac Denvera imenom Nikola.Mari postao ozbiljniji i to mu je to ! Mnogo oscilacija u igri Denvera,ali kad su tri zvezde "grumenja" podigle svoju igru stvari su se postavile na svoje mesto!Gordonu zabraniti vodjenje i bespotrebno ispucavanje,kralj je ispod reketa i to mora da koristi! KCP veoma pouzdan u odbrani i napadu.BBrouns podbacio iako ima najbolji +-/.Ostali manje vise sa malom minutazom nisu vredni pomena, veterana Grina iako je on imao zute minute u 3/4. Vrag odneo salu posle kriminalne 3/4 i dobro je sto su ipak do ulaska Marija i Jokica kako tako vodili! Mora se dati kredit ekipi Minesote, narocito ubojitom Edvardsu!Gober solidan,ali su podbacili Tauns,Anderson i Konli,dok je Prins napravio brzo 5 faula i grejao vise klupu! Ne treba biti kritican ocekivane dve pobede kod kuce sto imaju samo 4 ekipe prvog kruga 1 i 3 na Zapadu i 2 i 3 na Istoku.Memfisu ne dajem ni promil sanse protiv LAL bez Maranta,dok ocekujem da se Milvoki probudi sa ili bez Janisa,ali Majami bez Hira mnogo oslabljen.

Marko 666

pre 1 godinu

Kengure sine,a gde je VAS super Mario?Igra li Hezonja(najgori igrac u istoriji Portlanda) u Evropi ili dominira po Kini,Filipinima?

2CRAZY

pre 1 godinu

Očigledno Jokić još uvek nije na svom nivou, dal zbog povrede, maši flotere i slobodna bacanja.
Loše suđenje.
Moraju svi da igraju, ne sme fokus da bude samo na Mareju i Jokiću.

Skid

pre 1 godinu

Sve je to super, Ali Marej je mogao da vrati momentum Minesoti u zadnjih 5 minuta, faulovi u napadu + lopta uvek kod njega a s Tim prakticno nema uigrane akcije vec 1 na 1 pa ako od toga ne bude nista, lopta Jokicu pa sta bude. Ima Marej jos da uci da bi bio All Starali raduje njegov nivo efikasnosti. A MPJ je bas dosta napredovao ove sezone, popravio je drasticno odbranu a igra daleko pametnije u napadu. Kokiko je s razlogom prozivan prethodnih sezona, toliko sada zasluzuje velike pohvale. Ogroman napredak.

vince carter

pre 1 godinu

@objektivan Moram da prokomentarisem pacijenta kao sto si ti. Ti si verovatno toliko inteligentan da ne mozes da primetis koliko su video snimci na youtubu ubrzani sa nba utakmica,znao sam da postoje buzdovani kao sto si ti da to komentarisu,sumnjam da gledas utakmice jer bi onda video promasene otvorene suteve,promasaje celog obruca. Kako mozete biti toliki licemeri da pisete kako bi neki igrac imao 20 asistencija u proseku kad bi imao normalne saigrace a sad balvan napise da svako ima iznad 60% kad ostane nebranjen? Inace bas Steve Ker ima najbolji procenat suta za 3 u istoriji bas zato sto je uglavnom sutirao kao spot up suter. Drazen je treci ikada po procentu. Kako balvan moze uporediti ekipu i 1992 i 2023 u razlicitom vremenskom periodu,ovi u 2023 imaju sto puta bolje uslove..u istom vremenu svi su na jednakoj fizickoj spremi. Dzordan je bio brzi i daleko vestiji od Kavaj Leonarda,tako da koja je tvoja nenormalna poenta? Lebron 2003-2023? Carter 1998-2020,Kevin Willis 1984-2007? Tim Dankan titula 1999-2014? Igraci nastupaju u raznim erama tokom karijere a mnogi kao veterani Luis skoluju mladje generacije!!

bla

pre 1 godinu

po nekima ovde izgleda da Jokic igra protiv Mareja i ostalih saigraca. tim ljudima pamet ne smeta pa lupetaju sto vise mogu.
Meloun je sjajan trener koji je preporodio denver sa igracima koje su pokupili na draftu i igracima uloge. to je vrlo tesko. recimo gsw je to uspeo ali bi ostali na jednoj tituli bez kd-a. milvoki ne bi osvojio titulu bez lopeza i holideja. sas su verovatno jedini tim koji je taj nivo dostigao i drzao izkljucivo zbog igraca koje su okupili na draftu.

Objektivan

pre 1 godinu

Trenutni PO kopiko vidim se izdvaja brzinom i okretnošću skoro svakog igrača. Iznenađujuće je da svaki igrač može da pogodi trojku u 60+% ako ostane duže od sekunde nebranjen.
Setih se utakmica s kraja 80-ih i 90-ih i iako sam velik fan Medzika, Birds, Dzordana, Barklija, Juinga i ostalih super zvezda, mislim da se sada igra mnogo atraktivnija i zabavnija košarka.
Takodje mislim da atlete iz 2020-ih bi pregazile brzinom i preciznošću šuta one fenomenalne šmekere iz 90-ih.

Sarkastije

pre 1 godinu

Zasto admin dozvoljava komentare ovog neukog odrona koji je sebe mastovito nazvao "kengur"?
Ljudi treba da daju komentare o clanku i dogadjaju, a ne da pljuvaju nekog inficirani mrznjom i gluposcu...

Dragan

pre 1 godinu

Ovo majke mi nije realno. Da Nikola igra bukvalno em povredjen,em na 20% svojih mogućnosti i da ima skoro triple double. Šou Živi. On je bukvalno jedan on najvećih igraca ikada koji su igrali košarku,sako je njegov IQ veći od 99,9% igraca što se košarke tiče. Da želi da zapne,i da da svoj maksimum,verujem da bi svaku meč imao preko 70 koševa,ali to govori i statistika ,a i činjenice. Bravo Srbendo.

Grdoje

pre 1 godinu

Na kraju, kada se sagledaju ove dve utakmice, bravo za Malouna! Treba pigledati brojke KAT u finišu lige i PI, skoro sva 25+ poena a u ove dve 10 i 11 poena. Sjajna timska odbrana, eliminisan najbolji igrač, u napadu svi razigrani. MIN će morati da pronadje način da KAT da svoj maksimum, makar igrao na pleju. Mislim da će ih DEN brejknuti bar jednu u gostima i mislim da će imati par dana odmora više od PHO/LAC

Dragan

pre 1 godinu

Ovo majke mi nije realno. Da Nikola igra bukvalno em povredjen,em na 20% svojih mogućnosti i da ima skoro triple double. Šou Živi. On je bukvalno jedan on najvećih igraca ikada koji su igrali košarku,sako je njegov IQ veći od 99,9% igraca što se košarke tiče. Da želi da zapne,i da da svoj maksimum,verujem da bi svaku meč imao preko 70 koševa,ali to govori i statistika ,a i činjenice. Bravo Srbendo.

Dragan

pre 1 godinu

Ovo majke mi nije realno. Da Nikola igra bukvalno em povredjen,em na 20% svojih mogućnosti i da ima skoro triple double. Šou Živi. On je bukvalno jedan on najvećih igraca ikada koji su igrali košarku,sako je njegov IQ veći od 99,9% igraca što se košarke tiče. Da želi da zapne,i da da svoj maksimum,verujem da bi svaku meč imao preko 70 koševa,ali to govori i statistika ,a i činjenice. Bravo Srbendo.

ovo je ipak odeljak za sport

pre 1 godinu

u 3 /4 su bili čunjevi, ali bukvalno...i ono što je dobro kod ove ekipe je što ima bekap, pa je ovog puta povukao MPJ
e sad, nikd ne vredjam, ali dodjem mi kad čitam šta sve ljudi pišu i kako o o kome pišu...
Ako neko misli da može da komentariše Jokića i dovodi u sumnju neke stvari...onda stvarnoooo ljudi....pa malo mozaaaaak!!!!!!!!

Kengur

pre 1 godinu

Sin Westbruk u denveru imao 50,16,10,prevara! a Jolo sa 27,9,9 postavio standarde kazu,nisu zadovoljni denverovom igrom vec pojedinci isticu da ne budemo smesni jer bi denver bez Joloa izgubio 15 razlike od Minesote,a drevni-vukovi se upravo preko konjokradice vratili u mec. Brus Braun +16,najvise na mecu,jel merodavna statistika aa?? Kad bi svi igraci grumenja bili pokretljivi pozadi kao Jolo bilo bi uistinu 20 razlike za vukove. Gober elitni defanzivac? Pa mozda jer nba kubiri sa defanzivom,ko zeli da gleda defanzivu gobera nek pogleda polufinale evropskog kad mu je brat Gasolcina sa 58 godina napravio decu.

Betonka

pre 1 godinu

Kakvu sekvencu je imao Brus Braun krajem treće i početkom četvrte, 2 izgubljene lopte, faul u napadu, 2 cigle sa trice i promašeno polaganje.
Sreća pa je bio došao red da ga Meloun izbaci i vrati startere inače ko zna gde bi se lik zaustavio.

slobo.b

pre 1 godinu

Kengur, 20. april 2023 08:58

Vjerovatno ti je i cilj da provociras ali brate mili sa ovim " Jolo" bas ga pretjerujes,ajde smisli nesto bolje,pretpostavljam da ti to mozes,ovako nisi bas nesto kreativan,ovo je vise ono djecje zadirkivanje..

Karlo Prvi

pre 1 godinu

Evo razlikeu odnosu na prethodne dve godine. Sada Denver ima Marija, koji je kadar da ubaci 40. Postera, koji može da napravi onakvu seriju na početku 4/4. KCP-a, koji je već šampion i koji igra paklenu odbranu. Dakle ne zavisi sve od jednog čoveka- daleko od toga. I zato imaju šanse. Što je neko napisao, svi se lože na pojedince a bez ekipe oko njih jednostavno nema leba. O odbrani ne treba puno pričati, sem kriminala u 3/4 opet je bila na nivou.

zex

pre 1 godinu

Mojim sinovima je minesota merilo titule,pa moracete da se pomolite da Finix ispadne od Klipersa. Kukavice ipak sa dozom hvaljenja marija malo nabace da Jolo ne moze sve sam,a kad je mogao sam? Ne bi dobio ni jedan mec sezone bez saigraca. Predstavnik najvece srbske kukavice je ovaj sa konjskim imenom Dragan,nije ni cudo sto je fan konjokradice. Nabroja ti on ekipu bikova od dzordana i pretvori ih u vanzemaljce i ucini da su se mucili protiv jednog igraca. Nesto se ne uklapa,oni ili nisu toliko jaki igraci bili ili su ovi protivnici mnogo jaci nego sto ih predstavljaju,kako mogu onda da se muce? Mari je uvek superstar u plejofu,kukavice ce uvek pisati da Jolo nema ni ol stara.
(Kengur, 20. april 2023 08:58)

Blago tebi, da mi je takva glava da se odmorim...

aca

pre 1 godinu

U bre, jedva docekali pojedinci da Jokic ne bude najefikasniji pa da komentarisu kako je Marej najbolji igrac Denvera :) pritom covek igrao povredjen

RW#0

pre 1 godinu

3/4 ne sme više da se ponovi.
Van toga, sve super.
(bgv, 20. april 2023 07:18)

Pa prvo poluvreme 20 razlike dok je Jokic bio anoniman, uzeo par suta samo 2 skoka i asistencije. Onda u trecoj krenuo da budzi statistiku i tad ih okrenuli.

salac

pre 1 godinu

Daj tom Mareju Srpski pasoš pa da poslozimo sve redom sa repkom.
(Devotion, 20. april 2023 08:41) # Link komentara

Kako sad ovo, zar nije srpski narod izricito protiv stranaca u repki?

branko

pre 1 godinu

3/4 ne sme više da se ponovi.
Van toga, sve super.
(bgv, 20. april 2023 07:18)

Pa prvo poluvreme 20 razlike dok je Jokic bio anoniman, uzeo par suta samo 2 skoka i asistencije. Onda u trecoj krenuo da budzi statistiku i tad ih okrenuli.
(RW#0, 20. april 2023 09:15)

U prvom poluvremenu Jokić je imao 13 poena što je polovina od ukupnog broja poena.

Čemu te neistine?

smeh

pre 1 godinu

Na ovoj utakmici se pojavio stari dobri Denver, doduše u samo jednoj četvrtini kada se zajebavaju na terenu a spoljna linija ni ne pokušava da stane u odbrambeni položaj. Srećom po njih pa su relativno brzo ugasili požar koji je mogao vrlo lako da se odmakne kontroli. Ako već žele da se zajebavaju onda se to radi na par minuta pre kraja a ne na 20-ak minuta do kraja. I ne mora sve biti atraktivno niti mora da se šutira za 3 poena kako bi se dokusurio protivnik. I dalje imaju te dečje bolesti. A Minesota ako sada nije dobila utakmicu ne znam kada će. Imati protivnika na konopcima kojem je voda ušla u uši i ne iskoristiti tako nešto je zaista gubitnički mentalitet.

aca

pre 1 godinu

Minesota im nikako ne lezi, igraju sa dva odlicna centra i pored njih dvojice Jokic tesko da moze do nekog brutalnog tripl dabla, mada i ove dve koje je povredjen odigrao su bile odlicne. Svaki tim ima los period igre, ima i Denver naravno. Tesko je jedan tim dobiti dvaputa zaredom u tako kratkom periodu a pogotovo dobiti ih lagano. U naredne dve u Minesoti ce biti 1:1 i onda pobeda u Denveru. Ovde ljudi bukvalno ocekuju metlu sa po 20 razlike za Denver, e mozda onda ne bi imali zamerke :)

Milan

pre 1 godinu

Ekipa koja u 3-oj cervrtini u plef offu PRIMI 40 poena nema sta da trazi u borbi za titulu.Denver je jedna PROVINCIJSKA ekipa bez pobednickog mentaliteta.Uprkos svemu napisanom zelim im uspeh i da me DEMANTUJU!!

WillyWonka

pre 1 godinu

"Jokić je odigrao dobru utakmicu, a na kraju je susret završio sa 27 poena, devet skokova i devet asistencija."

Kakve je standarde Jokić postavio, 27 poena, po 9 skokova i asistencija i to je dobro. Ne, to je odlično, to je nešto što mnogi igrači ne postignu tokom cijele karijere.

Western Devil

pre 1 godinu

Zivim u USA, radim od kuce i gledam NBA redovno.

Utisci danas:
1) Istina je sto kazu, Jokic je motor tima, ali Muri je srce
2) MPJ je sazreo. Imao je problema rano sa faulovima ali nije klonuo duhom i najzasluzniji je u 4/4 sto je Denver vratio momentum. Treba vise akcija za njega ali o tome cu dole
3) Aron Gordon i KCP nisu bas ofanzivno sjajni, mada AG ima "gravitaciju" jer znaju da je opasan na alej apu.
4) Meloun je los trener. Moze da mi prica sta god ko hoce o prvom mestu, gde su pored Sakramenta jedina zdrava ekipa cele godine ili sto vode 2:0 protiv tima koji je jedva usao u PO i sa losom hemijom, ali kako mu se raspala ekipa u 3/4, to ne moze da se desi ozbiljnom treneru, a onda da ga Jokic i Muri vade nekim 1 na 1 akcijama. Sama cinjenica da je Vil Barton ispao iz Vasingtona i Toronta, 2 skart tima a bio je prvotimac godinu ranije je meni dovoljna da jedva cekam da mu vidim ledja.

Zakljucak: Denver je u prajmu, svi su u pravim godinama i imaju dovoljno jakih utakmica. Ako MPJ i AG ne zakazu mentalno, mogu do finala gde ce izgubiti od Milvokija ili Bostona. Dosta toga ce zavisiti i od toga koliko Meloun bude slusao pomocnog trenera Adelmana koji se bolje razume u posao i koji ce, nadam se voditi Denver dogodine.

Poznavalac

pre 1 godinu

Marej prelomio, Porter poceo da pogadja kade treba, Jokić igrao od sjaja do očaja i nazad.
Ako Porter nastavi da pogadja bitne šuteve, Brown da drži klupu, može Denver sve što poželi.

embr

pre 1 godinu

Svaka čast Nikoli, ali Marej pokazao da je on pravi lider tima kada je bitno i da u plej ofu on preuzima glavnu ulogu. Tako je bilo i 2021. kada je čovek odigrao plej of za pamćenje. Jednostavno se vidi da ima tu karakteristiku velikih igrača, da kada je zaista bitno bude maksimalno fokusiran i da mu ne drhti ruka kao ostalima. Ako on nastavi ovako, i ostali ga isprate u skladu sa svojim mogućnostima, Denver bi mogao da iznenadi sve i da se možda nadje u velikom finalu sa verovatno Bostonom.

Dragan Feliks

pre 1 godinu

Za vrhunski rezultat Nikoli je potreban bar još jedan All star igrač, večeras je to imao u Mareju, koji je ofanzivno briljirao. MPJ posle ranog ulaska u problem sa faulovima odigrao 4/4 kao mator. KCP i B.Braun kidaju u odbrani, a Gordon već drugi meč sakrio KAT-a. Grin značajan doprinos. K. Braun opravdava poverenje, trebaće im defanzivno a utisak je da je i u finišu trebao da dobije par minuta da pokuša da primiri Edvardsa jer drugi to očito nisu mogli, ali Meloun je ipak ziheraš. Nikola odličan osim u prvom delu 3/4 kada je brljao, ali na sreću stabilizovao se i sa Marejom zaustavio pad, a onda je klupa predvodjena MPJ okrenula na vodenicu Denvera. Neki netipični promašaji za njega (zglob očito nije 100%zdrav), ali ruku na srce ne dobija baš previše upotrebljivih lopti a i biju ga kao vola u kupusu, a sudije ćute. Ne da ima neki popust kao neki drugi vrhunski igrači već je naprotiv u obe utakmice drastično oštećen po nekoliko puta. Ali na to smo navikli. Kod Minesota Edvardsa kao zver, Konli i Gober vrlo dobri, ali bez doprinosa KAT-a Minesota nema šansi za više od jedne pobede u seriji.

Nezainteresovan

pre 1 godinu

S obzirom da si nosioci igre Denvera sazreli treba ocekivati uspjeh u plej ofu. Ako budu imali cvrstinu, duge napade i jaku odbranu svasta je ocekivati. Bili su prvi na zapadu regularno pa bih ovako poredao ocekivanja. Ispadanje u 1.kolu totalni fijasko ili debakl. Ispadanje u 2.kolu bi realno bio neuspjeh. 3. Ispadanje u finalu zapada bi donekle opravdalo ocekivanje ali ne moze se reci da je uspeh, imali bi prednost domaceg terena. 4.Ulazak u finale lige bi bio uspeh i to veliki. 5. Tituala=Istorija i podizanje lestvice cele fransize. Hajde Nikola, ispisi istoriju. Srecno!

ZaphodBeeblebrox

pre 1 godinu

Hmmmm, Jokić preko elitnog defanzivca Gobera 27 poena, a Gober preko rupetine u odbrani 19 ???? Šta ovde nije u redu, nije mi jasno??

Mr_Melbourne

pre 1 godinu

Stvarno ovaj Murraj ne bi mogao igrati u aba ligi.Tako su ovdje Jokicevci pisali i kako Jokic sam igra.A jedini koji ima puno koseva u ruci u Denveru je on.

Pera

pre 1 godinu

Morala je treca cetvrtinas da se desi. Sve je u koncentraciji, svi klubovi su opasni ako se razmahnu, cim se malo opustis, sve moze da krene naopako. Kad pobedis prvu utakmicu sa 29 razlike, a u drugoj si na +21 5 minuta pre kraja druge cetvrtine, vec mislis na trecu. Kad sve krene nizbrdo, tesko je zaustavit nalet i preokrenuti igru i rezultat. Denver je to veceras uspeo u cetvrtoj, i to relativno lako, to je odlika velikih timova.
Najbolje izdanje ocekujem u sledecem mecu, tu znaju da moraju da daju sve od sebe da bi pobedili, i pobedice.
Jasno je da kraj sezone nije bio kriza, vec opustanje i fokusiranje na PO.
Uzgred, Jokic je nekarakteristicno izasao 1:14 pre kraja druge, Minesota je za taj minut stigla od -20 do -15.
Brine Jokiceva ruka, dug je PO, bice valjda sve ok, ali vec sad se oseca da mu smeta.

mnemonic

pre 1 godinu

Jokic brilijirao? Kad se lomila utakmica od 70-62 za Denver imao je redom bananu od Edvardsa, promasaj, izgubljenu loptu posle smesnog driblinga i promaju u odbrani. Minesota ih okrenula, Jokic izasao i onda je Porter ubio ritam Minesote onom ludom trojkom i posle jos jednom kad se lomilo. Ne budite smesni, da je Jokic ostao u igri pocetkom 4. cetvrtine sad bi pisali o velikoj pobedi Minesote. Marej odigrao odlicno i vukao je Denver uprkos Jokicu... Inace sam izgubio interesovanje za mec nakon sto je Jokic laktom u glavu udario Taunsa a sudije dosudile obostrani faul i loptu za Denver, veliko navlacenje za MVPa revijalnog dela sezone...

JPR

pre 1 godinu

Jokic i Marej su odradili svoje, i to dobro, ali treba istaći i MPJ-a, posle katastrofalne trece četvrtine Denvera, MPJ je pokazao da sazreva, preuzeo je odgovornost, Denver je gubio 2 razlike, i serijom MPJ-a od 8-0 su preuzeo stvari u svoje ruke, definitivno čovek odluke ! Ostali su posle odradili svoj deo. A i pored čestih kritika sto se tiče Uncle Green-a, u ovoj je treba reci odigrao odlično svoj deo.
Suđenje i dalje katastrofalno, Tauns je imao 5 faulova, realno 2 su bila smešna ! Dok su drvoseci Goberu dopustali sve i svašta, a tek onaj čelendž pri faulom Edvardsa, idi begaj, čovek odgurao prvo Gordona pa čista blokada !!

ime

pre 1 godinu

Kakve je standarde Jokić postavio, 27 poena, po 9 skokova i asistencija i to je dobro. Ne, to je odlično, to je nešto što mnogi igrači ne postignu tokom cijele karijere.
(WillyWonka, 20. april 2023 08:34)

U slepačkom klubu i jednooki je kralj.

beogradski

pre 1 godinu

(mnemonic, 20. april 2023 08:20)

Zanimljivo. Ne volis Jokica pa onda istices sami situacije gde je bio los. Sta cemo sa 4om cetvrtinom i plus 2 za Denver, u mini seriji od 4 0 za Minesotu, kada Jokic ulazi, izbacuje Gobera iz igre, iznudivsi 2 faula, daje 4 poena i ima 2 skoka, bukvalno u minut. Vraca Denver u ritam. Nakon toga prednost samo raste.

bojan

pre 1 godinu

Ko je gledao zna da je Porter čovek odluke bio,da nije bilo njega u 4-oj četvrtini češali bi se po glavi i Maraj i Jokić sa sve njihovom statistikom.

Sasa

pre 1 godinu

Jokic je odredjenim i bespotrebnim kocnicama, izuzimam povredu jer na to nije uvek moguce uticati, malo degradirao svoju poziciju u timu i NBA ligi. Umesto da se ustali kao trostruki MVP i pojaca uticaj u istoj, povukao se pred pritiscima. Nekada je to mudro uciniti, ne i ovoga puta. Da li je ucinjeno samoinicijativno ili savetodavno od strane kljucnih cinilaca Denvera, nevazno je.

nenad

pre 1 godinu

Svaka ekipa koja misli napraviti neki rezultat treba imati elitnog vanjskog igrača. Jokić je jako dobar ali sam neče moći , tako da im je Murray apsolutno nužan . Tip zna igrati i to pokazuje naročito u play offu gdje je mnogo motiviraniji i koncentriraniji. Nadam se da griješim ali čini mi se da je Jokićeva forma u padu i da mu ovaj odmor na kraju sezone nije koristio , čak je i povredu pokupio. Igrajući u prvoj brzini praktično bez šutiranja i po 20 ak minuta se malo izbacio iz ritma. Minessotu će izbaciti , a za dalje će biti potreban stari Jokara koji može iz utakmice u utakmicu imati 35/15 .. Murray koliko god dobar bio neće moći redovno ubacivati 30-40 , pogotovo što ove jače ekipe imaju bolje braniče na vanjskim pozicijama .. dok na poziciji centra ne vidim nekoga tko realno može zaustaviti Jokića i on će tu trebati trpati puno više.

Kengur

pre 1 godinu

Mojim sinovima je minesota merilo titule,pa moracete da se pomolite da Finix ispadne od Klipersa. Kukavice ipak sa dozom hvaljenja marija malo nabace da Jolo ne moze sve sam,a kad je mogao sam? Ne bi dobio ni jedan mec sezone bez saigraca. Predstavnik najvece srbske kukavice je ovaj sa konjskim imenom Dragan,nije ni cudo sto je fan konjokradice. Nabroja ti on ekipu bikova od dzordana i pretvori ih u vanzemaljce i ucini da su se mucili protiv jednog igraca. Nesto se ne uklapa,oni ili nisu toliko jaki igraci bili ili su ovi protivnici mnogo jaci nego sto ih predstavljaju,kako mogu onda da se muce? Mari je uvek superstar u plejofu,kukavice ce uvek pisati da Jolo nema ni ol stara.

Slobodan

pre 1 godinu

pozicijama .. dok na poziciji centra ne vidim nekoga tko realno može zaustaviti Jokića i on će tu trebati trpati puno više.
(nenad, 20. april 2023 08:32)
Pa Jokić i ne može i ne sme previše da forsira pored Gobera i Taunsa. Kada ga udvoje to je trenutno najjača odbrana protiv Jokića u NBA jer su jedini tim sa dva centra u igri. I opet je Jokić nabrao ovakve brojke. On je drugu polovinu sezone razigravao saigrače da bi imao sa kim da igra sada i slažem se da se to oseća u njegovoj igri da je pao sa formom. Verujem da će uhvatiti zalet do kraja ove serije.

mikac357

pre 1 godinu

Kroz celu sezonu se ponavlja i opet nastavili. Dobro je da su pobedili i sad svi u Denveru treba dobro da analiziraju oko toga....

bskfan

pre 1 godinu

Najzad Denver deluje kao ekipa. Jeste da igraju u rotaciji od 8 igraca ali ipak su svi delovali dobro.

Treba izdvojiti Dzefa Grina koji je odlicno menjao Gordona i dobro igrao i napad i odbranu. U pobedi od +9 Dzef bio +15. Veliki posao je uradio i BBruan koji igra kao turbo-pakmen, za 30 minuta +16.

Marej odigrao odlicno, MPJ odlicno (najbolje igra kad ne razmislja o asistencijama), KCP neverovatan u odbrani i odigrao najvise minuta. Jedino je malo podbacio Gordon ali je blagi minus odlican s obzirom na to da je morao da igra centra van-Jokiceve minute. Velikih 10 skokova.

Interesantno je da je Minesota izgubila zahvaljujuci minutama bez Gobera (za 9 minuta -13).

Dusan

pre 1 godinu

Naravno da svi gledamo Denver zbog Jokica, ali da budemo posteni naslov bi trebao biti:
"Marej razbio, Jokic odlican. MPJ proradio u odlucujucim trenucima, vratio ih u utakmicu"

Moljac

pre 1 godinu

Marij jeste briljiro, a Jokić to ume mnogo bolje. Srećom, on je tako veličanstven igrač da i kad igra neinspirisano i pod povredom napuni statistiku. Ovo je bilo nešto kao dupli Sombor dabl. Sećam se da je jednom imao i trostruki (tri devetke).

U prve dve i četvrtoj četvrtini Minesota je dala 73 koša, što znači da je odbrana Nagetsa bila izvrsna, i da je tako bilo i u trećoj, opet bi bili ispod stotke. Ali potpuna dekoncentracija svih u trećoj četvrtini, i primili su 40, najviše u jednoj četvrtini u plej-ofu u istoriji.

Bil Hanzlik je upravo pomenuo da Majkl Meloun ima najveći procenat pobeda s Nagetsima u istoriji.

MPJ je u prvom poluvremenu brzo skupio 3 lične, pa se istakao tek početkom poslednje četvrtine.

Sva trojica visokih iz prve petorke Vulvsa imala su po 5 ličnih sredinom četvrte četvrtine. Stoga im je trpela odbrana, što su Nagetsi iskoristili.

Nagetsima je trebala i ovakva tesna partija da ponovo uđu u ritam, poslednjih petnaestak utakmica igrali su u opuštenom modu, a treba što pre izaći iz toga, plej of je.

Gde ja živim

pre 1 godinu

Sreća Denverova pa Minesota ima Rudija. Razbi čovek momentum sa par gluposti u paramparčad. Inače svašta bi bilo. Denver ne bi bio to što jeste da iz ničega sebi oteža sve. Minesota je odigrala vrhunsku treću četvrtinu, a Grumenje se maksimalno potrudilo da im olakša. Odbrane nigde.

Međutim, pojavi se Porter. Nigde ga nije bilo i odigra čovek 4. četvrtinu za 10. Čak je i odbranu igrao na visokom nivou. Fenomenalan, miran, staložen, lucidan, stvarno svaka čast.

Od poluvremena prošle plus ova utakmica imamo Džamala u Bubble modu. Kao takav je nezaustavljiv i jedan od najatraktivnijih igrača za gledanje. Sve pogađa, sve radi kako treba. Međutim, poslednji faul je isto dokaz da mu glava ode previše pa malo zakomplikuje gde i kako ne treba. No zaslužio je sve pohvale. Sa njim ovakvim svašta može da bude.

Nikola, korektno opet, bolje reći standardno. Jeste 27p na granici tripl dabla, ali i dalje ima puno rezerve. Da li je problem u zglobu ili šta, ali slobodna idu kilavo. Opet pogodio je i bio miran kad treba. I treba reći, da je u trećoj odigrao par jako kriminalnih odbrana, kao uostalom i ceo tim.


Kakav igrač je Edvards. Uff. Definitivno je preuzeo tim od Taunsa. Svaka čast na ovome danas.

Preživeli su krizu, vode 2:0 i to je to. Idemo dalje.

Zoran

pre 1 godinu

Kada pet igrača u timu imaju dvocifren učinak, onda nema zime. Moraju i ostali povući max jer ne može Jokara sve sam. Dobro je počelo...

palpatine

pre 1 godinu

3.četvrtina nikada više ne sme da im se ponovi. Neko jači bi tu potpuno slomio utakmicu i onda ne pomaže ni 51 poen Mareja ni quadruple-double Jokića.

Pera Ždera

pre 1 godinu

Marej zapoceo, zatrpao kos u 1/4, Jokic nastavio, Porter prelomio pocetkom 4/4 vezanim poenima, sva trojica dovrsili.

Od +15 na poluvremenu do -2 pocetkom 4/4. Od maestralne i leprsave kosarke u 1/4 do morbidno ispustene prednosti serijom Minesote u 3/4.

Nikolu vidno muci zglob, svakako dovoljan da nadigra umisljenog Taunsa i frustriranog Gobera, posebno prvog koji je blago receno ocajan u ova dva meca (znam da je dugo pauzirao).

Mareja je stvarno divota gledati kada udje u svoju prepoznatljivu, ofanzivnu komfor zonu... Tada je def AStar kalibar. I dalje se desavaju driblinzi viska i lopta koji trenutak kasnije do Nikole. Svakako za sada odlican u ovoj seriji. Nezamenjiv.

Porter prelomio, kao sto rekoh, vezanim kosevima pocetkom 4/4 nakon neshvatljivog potonuca Grumenja u 3/4. Gordon opet leti na sve strane oko obruca, blizu forme iz sredine reg dela sezone. Grin iznenadjujuce koristan (ipak ogromno POff iskistvo sa 8 razlicitih timova, 70+ utakmica cini mi se)... "braca" Braun neizostavni, borbeni, kljucni...

Najveci problem Minesote je sto im bas manjka taj kosarkaski IQ... i timski a tek pojedinacni. Ima tu i previse talenta i dovoljno kvaliteta ali sve je zbunjeno, bezidejno, kao muva bez glave... Neinspirativno.

Taktika Denvera da idu na Vukove small ball postavom dok je Nikola na klupi, bez zamenskog / pravog centra def uspeva za sada. Pretrcavaju Minesotu sa svih strana.

Dragan Borca

pre 1 godinu

Ajd sad strucnjaci da cujem za Mareja. Decko napunio Leonarda i Dzordza u sedmoj utakmici a ovde se stalno nesto proziva. Dzordan je imao Kukoca jednog od najboljih evropskih igraca ikada, Rodmana jednog od najboljih defanzivaca ikada, Pipena jednog od najboljih igraca u oba smera ikada i jos par dobrih igraca pa se nekada mucio protiv Redzi Milera ili Jute i van pameti je ocekivati da Jokic moze sam osvojiti prsten. Sad se isplacuju sva ona vezarenja Mareja u regularnoj sezoni, kao neki trening pred plejof. Ali i dalje ne razumem Malonea sa Dzefom Grinom. Ok odigrao lepo prvo poluvreme ali 37 godina covek nemoj ga posle previse drzati u igri kada ne moze trcati 25 minuta. Mora uvesti i Zekea i Vlatka koji minut jer ovo prolazi protiv Minesote ali kada dodju super intenzivni Buker i Durant to nece moci tako.

Jokica zeza zglob ali je potegao kad je bilo kriticno. Posebno ih sasekao sa onim nabacivanjima za Gordona par puta. Ma samo da se niko ne povredi imaju 50-50 sanse protiv verovatno Finiksa. Kris Pol je mator i Koldvel Pop ce ga dosta agresivno napadati. Jos nemaju klupu i Durant i Buker igraju po 40 minuta protiv Klipersa. Kada bi im Klipersi otkinuli jos jednu da ih sto vise premore bilo bi super. Sad ce Denver i psiholoski lakse uci u trecu utakmicu a ne verujem da ce ovo ici vise od 4-1.

tuta

pre 1 godinu

Murray definitivno ima play off mode, odlika velikih igraca. Mnogo znaci Denveru kao najznacajnija i najozbiljnija podrska Jokicu. Murray moze biti i all star kalibar, samo da sveze jednu sezonu bez povreda i da se drzi na 25+ poena. Jokic bi u toj situaciji bio igrac 20, 10, 10, sto njemu potpuno i odgovara. Denver dobro izgelda u prva dva meca. Ovo ce biti 4-1 protiv Minnesote, koje smo se svi opravdano pribojavali, ali ipak se ispostavlja nije ekipa koja moze ozbiljnije da zapreti prvoj ekipi Zapada. Bice ovo zanimljiv play off, a nadamo se da Denver moze do samog kraja.

Che

pre 1 godinu

Denveru je do velikog finala jedini ozbiljan protivnik Finiks. Bilo bi dobro da ovu prvu seriju dobiju s što manje utakmica u nogama da na megdan s Finiksom dođu sto sveziji.

znanje-imanje

pre 1 godinu

Mari je briljirao, kao i Edvards. Nikola ne baš. Očito ima slabiju sezonu jer od jesenas vuče ovu povredu zgloba. Moraće na leto na podužu pauzu (možda i intervenciju). Zato ovo da je i na 85% jedan od glavnih u NBA baš neverovatno. Ali da baš sad nema zglob (možda i igra pod "blokadom") je umalo sinoć bilo pogubno. Trebalo je 37-11-13 a on je podbacio sa bednih 27-9-9 - eto šta dočekasmo da je buckov referentni nivo.
Minesota se osetila pogubljeno pa poniženo. Iz reakcije na to su se prvo pobili pa i razigrali maksimalno. Srećom Džamal je odigrao 2. odličnu utakmicu u celoj sezoni u pravi čas. Slično je i MPJ, ovde redovno ismevan, u stvari bio vrlo zreo i koristan. Upravo ovakve utakmice su razdelnica. Dok su im konkurenti na 1:1 oni su na 2:0, i sa 17 su danas na 20% šansi za titulu. Izbore li se za 3-4 dana odmora više od drugih... mogu i da cimnu ovako kad se ukanale. (Mada ovaj krš od trenera umesto da koristi klupu on skraćuje rotaciju, ali šta više reći o njemu)
Pitanje je: prošli put kad je Džamal izvukao ovako jedan meč morao je da pauzira i bio loš sledećih mesec dana. Ne mora opet da igra ovako ali bar da može da igra. Jer bar jednu moraju uzeti od sledeće dve, da Nikola dopravi ruku za sledećeg protivnika.
Najbolji momenat je bio kad Tauns podvuče ruku ispod Nikoline, pa je onda digne, i time sebe nokautira Nikolinim laktom, pa se onda buni kod sudija... Denver jeste pukao u 3. delu ali bar nijednom nisu naseli na provokaciju. Dobar mentalni preduslov i znak!

Plejmeyker

pre 1 godinu

Odgledao "skoro" celu utakmicu. Marej jeste dao najviše poena, cak i kljucne neke trojke, ali u završnici nepotrebna dva faula u fazonu ja sam veceras heroj. Međutim na početku posljednje četvrtine odličnu rolu odigrao MPJ. Jokic standardno dobra komunikacija sa AG . Treća četvrtina se ovakvoj ekipi ne sme dešavati jer se vidi da su level iznad Minesote. Da izgubis četvrtinu pet razlike ok, ali dvadeset? Serija se seli u Mineapolis i očekujem td od Jokica. Pozdrav

Bora

pre 1 godinu

Kuku kakav pad u trećoj četvrtini po ko zna koji put. Apsolutno nedopustivo za ekipu koja napada prsten koliko god da je Minesota dobro odigrala taj period i da je Jokic rovit. Od +21 do -3 za…10 minuta?

B2

pre 1 godinu

Desni zglob je zaista problem, čini se, ali Nikola kida.
Denver je do sada samo u jednoj od osam četvrtina popustio u odbrani i ušli smo u neizvesnost. Mislim da je put u prvoj rundi vrlo jasan - igraj odbranu i pusti debelog da ih rezbari u napadu.
Džamal odličan, MPJ odličan, klupa odlična.

steva

pre 1 godinu

3 cetvrtina katastrofa , primili 40 poena , odbrana nije postojala . ovako nesto im se vise ne bi smelo ponoviti . sreca pa krenu MPJ-a na pocetku 4 cetvrtine . sve je to ok , Murray je bukvalno izneo ovu utakmicu , ali opet ...decko kad se navadi , kao dete na tresnji . smanji malo druze , oladi cevku , ne moras sutnutu bas svaku loptu . Jokic ocigledno ima problem sa zglobom ruke , to se vidi po njegovom sutu , ne pogadja ni one floaters-e koje nije promasivao ,penale ...a cini mi se da mu stavljaju led na zglob kad sedi na klupi . bez obzira , Jokara je odigrao dobru utakmicu , sa obzirom na okolnosti odigrao je odlicnu utakmicu . sudije su opet bile kriminalne ...da ne vide onu samarcinu koju je Gober zalepio Jokicu , nemoguce !?

Plejmeyker

pre 1 godinu

Odgledao "skoro" celu utakmicu. Marej jeste dao najviše poena, cak i kljucne neke trojke, ali u završnici nepotrebna dva faula u fazonu ja sam veceras heroj. Međutim na početku posljednje četvrtine odličnu rolu odigrao MPJ. Jokic standardno dobra komunikacija sa AG . Treća četvrtina se ovakvoj ekipi ne sme dešavati jer se vidi da su level iznad Minesote. Da izgubis četvrtinu pet razlike ok, ali dvadeset? Serija se seli u Mineapolis i očekujem td od Jokica. Pozdrav

Zoran

pre 1 godinu

Kada pet igrača u timu imaju dvocifren učinak, onda nema zime. Moraju i ostali povući max jer ne može Jokara sve sam. Dobro je počelo...

Nezainteresovan

pre 1 godinu

S obzirom da si nosioci igre Denvera sazreli treba ocekivati uspjeh u plej ofu. Ako budu imali cvrstinu, duge napade i jaku odbranu svasta je ocekivati. Bili su prvi na zapadu regularno pa bih ovako poredao ocekivanja. Ispadanje u 1.kolu totalni fijasko ili debakl. Ispadanje u 2.kolu bi realno bio neuspjeh. 3. Ispadanje u finalu zapada bi donekle opravdalo ocekivanje ali ne moze se reci da je uspeh, imali bi prednost domaceg terena. 4.Ulazak u finale lige bi bio uspeh i to veliki. 5. Tituala=Istorija i podizanje lestvice cele fransize. Hajde Nikola, ispisi istoriju. Srecno!

palpatine

pre 1 godinu

3.četvrtina nikada više ne sme da im se ponovi. Neko jači bi tu potpuno slomio utakmicu i onda ne pomaže ni 51 poen Mareja ni quadruple-double Jokića.

Che

pre 1 godinu

Denveru je do velikog finala jedini ozbiljan protivnik Finiks. Bilo bi dobro da ovu prvu seriju dobiju s što manje utakmica u nogama da na megdan s Finiksom dođu sto sveziji.

Gde ja živim

pre 1 godinu

Sreća Denverova pa Minesota ima Rudija. Razbi čovek momentum sa par gluposti u paramparčad. Inače svašta bi bilo. Denver ne bi bio to što jeste da iz ničega sebi oteža sve. Minesota je odigrala vrhunsku treću četvrtinu, a Grumenje se maksimalno potrudilo da im olakša. Odbrane nigde.

Međutim, pojavi se Porter. Nigde ga nije bilo i odigra čovek 4. četvrtinu za 10. Čak je i odbranu igrao na visokom nivou. Fenomenalan, miran, staložen, lucidan, stvarno svaka čast.

Od poluvremena prošle plus ova utakmica imamo Džamala u Bubble modu. Kao takav je nezaustavljiv i jedan od najatraktivnijih igrača za gledanje. Sve pogađa, sve radi kako treba. Međutim, poslednji faul je isto dokaz da mu glava ode previše pa malo zakomplikuje gde i kako ne treba. No zaslužio je sve pohvale. Sa njim ovakvim svašta može da bude.

Nikola, korektno opet, bolje reći standardno. Jeste 27p na granici tripl dabla, ali i dalje ima puno rezerve. Da li je problem u zglobu ili šta, ali slobodna idu kilavo. Opet pogodio je i bio miran kad treba. I treba reći, da je u trećoj odigrao par jako kriminalnih odbrana, kao uostalom i ceo tim.


Kakav igrač je Edvards. Uff. Definitivno je preuzeo tim od Taunsa. Svaka čast na ovome danas.

Preživeli su krizu, vode 2:0 i to je to. Idemo dalje.

Dragan Borca

pre 1 godinu

Ajd sad strucnjaci da cujem za Mareja. Decko napunio Leonarda i Dzordza u sedmoj utakmici a ovde se stalno nesto proziva. Dzordan je imao Kukoca jednog od najboljih evropskih igraca ikada, Rodmana jednog od najboljih defanzivaca ikada, Pipena jednog od najboljih igraca u oba smera ikada i jos par dobrih igraca pa se nekada mucio protiv Redzi Milera ili Jute i van pameti je ocekivati da Jokic moze sam osvojiti prsten. Sad se isplacuju sva ona vezarenja Mareja u regularnoj sezoni, kao neki trening pred plejof. Ali i dalje ne razumem Malonea sa Dzefom Grinom. Ok odigrao lepo prvo poluvreme ali 37 godina covek nemoj ga posle previse drzati u igri kada ne moze trcati 25 minuta. Mora uvesti i Zekea i Vlatka koji minut jer ovo prolazi protiv Minesote ali kada dodju super intenzivni Buker i Durant to nece moci tako.

Jokica zeza zglob ali je potegao kad je bilo kriticno. Posebno ih sasekao sa onim nabacivanjima za Gordona par puta. Ma samo da se niko ne povredi imaju 50-50 sanse protiv verovatno Finiksa. Kris Pol je mator i Koldvel Pop ce ga dosta agresivno napadati. Jos nemaju klupu i Durant i Buker igraju po 40 minuta protiv Klipersa. Kada bi im Klipersi otkinuli jos jednu da ih sto vise premore bilo bi super. Sad ce Denver i psiholoski lakse uci u trecu utakmicu a ne verujem da ce ovo ici vise od 4-1.

Dusan

pre 1 godinu

Naravno da svi gledamo Denver zbog Jokica, ali da budemo posteni naslov bi trebao biti:
"Marej razbio, Jokic odlican. MPJ proradio u odlucujucim trenucima, vratio ih u utakmicu"

Moljac

pre 1 godinu

Marij jeste briljiro, a Jokić to ume mnogo bolje. Srećom, on je tako veličanstven igrač da i kad igra neinspirisano i pod povredom napuni statistiku. Ovo je bilo nešto kao dupli Sombor dabl. Sećam se da je jednom imao i trostruki (tri devetke).

U prve dve i četvrtoj četvrtini Minesota je dala 73 koša, što znači da je odbrana Nagetsa bila izvrsna, i da je tako bilo i u trećoj, opet bi bili ispod stotke. Ali potpuna dekoncentracija svih u trećoj četvrtini, i primili su 40, najviše u jednoj četvrtini u plej-ofu u istoriji.

Bil Hanzlik je upravo pomenuo da Majkl Meloun ima najveći procenat pobeda s Nagetsima u istoriji.

MPJ je u prvom poluvremenu brzo skupio 3 lične, pa se istakao tek početkom poslednje četvrtine.

Sva trojica visokih iz prve petorke Vulvsa imala su po 5 ličnih sredinom četvrte četvrtine. Stoga im je trpela odbrana, što su Nagetsi iskoristili.

Nagetsima je trebala i ovakva tesna partija da ponovo uđu u ritam, poslednjih petnaestak utakmica igrali su u opuštenom modu, a treba što pre izaći iz toga, plej of je.

WillyWonka

pre 1 godinu

"Jokić je odigrao dobru utakmicu, a na kraju je susret završio sa 27 poena, devet skokova i devet asistencija."

Kakve je standarde Jokić postavio, 27 poena, po 9 skokova i asistencija i to je dobro. Ne, to je odlično, to je nešto što mnogi igrači ne postignu tokom cijele karijere.

Pera Ždera

pre 1 godinu

Marej zapoceo, zatrpao kos u 1/4, Jokic nastavio, Porter prelomio pocetkom 4/4 vezanim poenima, sva trojica dovrsili.

Od +15 na poluvremenu do -2 pocetkom 4/4. Od maestralne i leprsave kosarke u 1/4 do morbidno ispustene prednosti serijom Minesote u 3/4.

Nikolu vidno muci zglob, svakako dovoljan da nadigra umisljenog Taunsa i frustriranog Gobera, posebno prvog koji je blago receno ocajan u ova dva meca (znam da je dugo pauzirao).

Mareja je stvarno divota gledati kada udje u svoju prepoznatljivu, ofanzivnu komfor zonu... Tada je def AStar kalibar. I dalje se desavaju driblinzi viska i lopta koji trenutak kasnije do Nikole. Svakako za sada odlican u ovoj seriji. Nezamenjiv.

Porter prelomio, kao sto rekoh, vezanim kosevima pocetkom 4/4 nakon neshvatljivog potonuca Grumenja u 3/4. Gordon opet leti na sve strane oko obruca, blizu forme iz sredine reg dela sezone. Grin iznenadjujuce koristan (ipak ogromno POff iskistvo sa 8 razlicitih timova, 70+ utakmica cini mi se)... "braca" Braun neizostavni, borbeni, kljucni...

Najveci problem Minesote je sto im bas manjka taj kosarkaski IQ... i timski a tek pojedinacni. Ima tu i previse talenta i dovoljno kvaliteta ali sve je zbunjeno, bezidejno, kao muva bez glave... Neinspirativno.

Taktika Denvera da idu na Vukove small ball postavom dok je Nikola na klupi, bez zamenskog / pravog centra def uspeva za sada. Pretrcavaju Minesotu sa svih strana.

aca

pre 1 godinu

U bre, jedva docekali pojedinci da Jokic ne bude najefikasniji pa da komentarisu kako je Marej najbolji igrac Denvera :) pritom covek igrao povredjen

tuta

pre 1 godinu

Murray definitivno ima play off mode, odlika velikih igraca. Mnogo znaci Denveru kao najznacajnija i najozbiljnija podrska Jokicu. Murray moze biti i all star kalibar, samo da sveze jednu sezonu bez povreda i da se drzi na 25+ poena. Jokic bi u toj situaciji bio igrac 20, 10, 10, sto njemu potpuno i odgovara. Denver dobro izgelda u prva dva meca. Ovo ce biti 4-1 protiv Minnesote, koje smo se svi opravdano pribojavali, ali ipak se ispostavlja nije ekipa koja moze ozbiljnije da zapreti prvoj ekipi Zapada. Bice ovo zanimljiv play off, a nadamo se da Denver moze do samog kraja.

Bora

pre 1 godinu

Kuku kakav pad u trećoj četvrtini po ko zna koji put. Apsolutno nedopustivo za ekipu koja napada prsten koliko god da je Minesota dobro odigrala taj period i da je Jokic rovit. Od +21 do -3 za…10 minuta?

Western Devil

pre 1 godinu

Zivim u USA, radim od kuce i gledam NBA redovno.

Utisci danas:
1) Istina je sto kazu, Jokic je motor tima, ali Muri je srce
2) MPJ je sazreo. Imao je problema rano sa faulovima ali nije klonuo duhom i najzasluzniji je u 4/4 sto je Denver vratio momentum. Treba vise akcija za njega ali o tome cu dole
3) Aron Gordon i KCP nisu bas ofanzivno sjajni, mada AG ima "gravitaciju" jer znaju da je opasan na alej apu.
4) Meloun je los trener. Moze da mi prica sta god ko hoce o prvom mestu, gde su pored Sakramenta jedina zdrava ekipa cele godine ili sto vode 2:0 protiv tima koji je jedva usao u PO i sa losom hemijom, ali kako mu se raspala ekipa u 3/4, to ne moze da se desi ozbiljnom treneru, a onda da ga Jokic i Muri vade nekim 1 na 1 akcijama. Sama cinjenica da je Vil Barton ispao iz Vasingtona i Toronta, 2 skart tima a bio je prvotimac godinu ranije je meni dovoljna da jedva cekam da mu vidim ledja.

Zakljucak: Denver je u prajmu, svi su u pravim godinama i imaju dovoljno jakih utakmica. Ako MPJ i AG ne zakazu mentalno, mogu do finala gde ce izgubiti od Milvokija ili Bostona. Dosta toga ce zavisiti i od toga koliko Meloun bude slusao pomocnog trenera Adelmana koji se bolje razume u posao i koji ce, nadam se voditi Denver dogodine.

steva

pre 1 godinu

3 cetvrtina katastrofa , primili 40 poena , odbrana nije postojala . ovako nesto im se vise ne bi smelo ponoviti . sreca pa krenu MPJ-a na pocetku 4 cetvrtine . sve je to ok , Murray je bukvalno izneo ovu utakmicu , ali opet ...decko kad se navadi , kao dete na tresnji . smanji malo druze , oladi cevku , ne moras sutnutu bas svaku loptu . Jokic ocigledno ima problem sa zglobom ruke , to se vidi po njegovom sutu , ne pogadja ni one floaters-e koje nije promasivao ,penale ...a cini mi se da mu stavljaju led na zglob kad sedi na klupi . bez obzira , Jokara je odigrao dobru utakmicu , sa obzirom na okolnosti odigrao je odlicnu utakmicu . sudije su opet bile kriminalne ...da ne vide onu samarcinu koju je Gober zalepio Jokicu , nemoguce !?

ZaphodBeeblebrox

pre 1 godinu

Hmmmm, Jokić preko elitnog defanzivca Gobera 27 poena, a Gober preko rupetine u odbrani 19 ???? Šta ovde nije u redu, nije mi jasno??

nenad

pre 1 godinu

Svaka ekipa koja misli napraviti neki rezultat treba imati elitnog vanjskog igrača. Jokić je jako dobar ali sam neče moći , tako da im je Murray apsolutno nužan . Tip zna igrati i to pokazuje naročito u play offu gdje je mnogo motiviraniji i koncentriraniji. Nadam se da griješim ali čini mi se da je Jokićeva forma u padu i da mu ovaj odmor na kraju sezone nije koristio , čak je i povredu pokupio. Igrajući u prvoj brzini praktično bez šutiranja i po 20 ak minuta se malo izbacio iz ritma. Minessotu će izbaciti , a za dalje će biti potreban stari Jokara koji može iz utakmice u utakmicu imati 35/15 .. Murray koliko god dobar bio neće moći redovno ubacivati 30-40 , pogotovo što ove jače ekipe imaju bolje braniče na vanjskim pozicijama .. dok na poziciji centra ne vidim nekoga tko realno može zaustaviti Jokića i on će tu trebati trpati puno više.

B2

pre 1 godinu

Desni zglob je zaista problem, čini se, ali Nikola kida.
Denver je do sada samo u jednoj od osam četvrtina popustio u odbrani i ušli smo u neizvesnost. Mislim da je put u prvoj rundi vrlo jasan - igraj odbranu i pusti debelog da ih rezbari u napadu.
Džamal odličan, MPJ odličan, klupa odlična.

bskfan

pre 1 godinu

Najzad Denver deluje kao ekipa. Jeste da igraju u rotaciji od 8 igraca ali ipak su svi delovali dobro.

Treba izdvojiti Dzefa Grina koji je odlicno menjao Gordona i dobro igrao i napad i odbranu. U pobedi od +9 Dzef bio +15. Veliki posao je uradio i BBruan koji igra kao turbo-pakmen, za 30 minuta +16.

Marej odigrao odlicno, MPJ odlicno (najbolje igra kad ne razmislja o asistencijama), KCP neverovatan u odbrani i odigrao najvise minuta. Jedino je malo podbacio Gordon ali je blagi minus odlican s obzirom na to da je morao da igra centra van-Jokiceve minute. Velikih 10 skokova.

Interesantno je da je Minesota izgubila zahvaljujuci minutama bez Gobera (za 9 minuta -13).

beogradski

pre 1 godinu

(mnemonic, 20. april 2023 08:20)

Zanimljivo. Ne volis Jokica pa onda istices sami situacije gde je bio los. Sta cemo sa 4om cetvrtinom i plus 2 za Denver, u mini seriji od 4 0 za Minesotu, kada Jokic ulazi, izbacuje Gobera iz igre, iznudivsi 2 faula, daje 4 poena i ima 2 skoka, bukvalno u minut. Vraca Denver u ritam. Nakon toga prednost samo raste.

Betonka

pre 1 godinu

Kakvu sekvencu je imao Brus Braun krajem treće i početkom četvrte, 2 izgubljene lopte, faul u napadu, 2 cigle sa trice i promašeno polaganje.
Sreća pa je bio došao red da ga Meloun izbaci i vrati startere inače ko zna gde bi se lik zaustavio.

znanje-imanje

pre 1 godinu

Mari je briljirao, kao i Edvards. Nikola ne baš. Očito ima slabiju sezonu jer od jesenas vuče ovu povredu zgloba. Moraće na leto na podužu pauzu (možda i intervenciju). Zato ovo da je i na 85% jedan od glavnih u NBA baš neverovatno. Ali da baš sad nema zglob (možda i igra pod "blokadom") je umalo sinoć bilo pogubno. Trebalo je 37-11-13 a on je podbacio sa bednih 27-9-9 - eto šta dočekasmo da je buckov referentni nivo.
Minesota se osetila pogubljeno pa poniženo. Iz reakcije na to su se prvo pobili pa i razigrali maksimalno. Srećom Džamal je odigrao 2. odličnu utakmicu u celoj sezoni u pravi čas. Slično je i MPJ, ovde redovno ismevan, u stvari bio vrlo zreo i koristan. Upravo ovakve utakmice su razdelnica. Dok su im konkurenti na 1:1 oni su na 2:0, i sa 17 su danas na 20% šansi za titulu. Izbore li se za 3-4 dana odmora više od drugih... mogu i da cimnu ovako kad se ukanale. (Mada ovaj krš od trenera umesto da koristi klupu on skraćuje rotaciju, ali šta više reći o njemu)
Pitanje je: prošli put kad je Džamal izvukao ovako jedan meč morao je da pauzira i bio loš sledećih mesec dana. Ne mora opet da igra ovako ali bar da može da igra. Jer bar jednu moraju uzeti od sledeće dve, da Nikola dopravi ruku za sledećeg protivnika.
Najbolji momenat je bio kad Tauns podvuče ruku ispod Nikoline, pa je onda digne, i time sebe nokautira Nikolinim laktom, pa se onda buni kod sudija... Denver jeste pukao u 3. delu ali bar nijednom nisu naseli na provokaciju. Dobar mentalni preduslov i znak!

JPR

pre 1 godinu

Jokic i Marej su odradili svoje, i to dobro, ali treba istaći i MPJ-a, posle katastrofalne trece četvrtine Denvera, MPJ je pokazao da sazreva, preuzeo je odgovornost, Denver je gubio 2 razlike, i serijom MPJ-a od 8-0 su preuzeo stvari u svoje ruke, definitivno čovek odluke ! Ostali su posle odradili svoj deo. A i pored čestih kritika sto se tiče Uncle Green-a, u ovoj je treba reci odigrao odlično svoj deo.
Suđenje i dalje katastrofalno, Tauns je imao 5 faulova, realno 2 su bila smešna ! Dok su drvoseci Goberu dopustali sve i svašta, a tek onaj čelendž pri faulom Edvardsa, idi begaj, čovek odgurao prvo Gordona pa čista blokada !!

Slobodan

pre 1 godinu

pozicijama .. dok na poziciji centra ne vidim nekoga tko realno može zaustaviti Jokića i on će tu trebati trpati puno više.
(nenad, 20. april 2023 08:32)
Pa Jokić i ne može i ne sme previše da forsira pored Gobera i Taunsa. Kada ga udvoje to je trenutno najjača odbrana protiv Jokića u NBA jer su jedini tim sa dva centra u igri. I opet je Jokić nabrao ovakve brojke. On je drugu polovinu sezone razigravao saigrače da bi imao sa kim da igra sada i slažem se da se to oseća u njegovoj igri da je pao sa formom. Verujem da će uhvatiti zalet do kraja ove serije.

bojan

pre 1 godinu

Ko je gledao zna da je Porter čovek odluke bio,da nije bilo njega u 4-oj četvrtini češali bi se po glavi i Maraj i Jokić sa sve njihovom statistikom.

Dragan

pre 1 godinu

Ovo majke mi nije realno. Da Nikola igra bukvalno em povredjen,em na 20% svojih mogućnosti i da ima skoro triple double. Šou Živi. On je bukvalno jedan on najvećih igraca ikada koji su igrali košarku,sako je njegov IQ veći od 99,9% igraca što se košarke tiče. Da želi da zapne,i da da svoj maksimum,verujem da bi svaku meč imao preko 70 koševa,ali to govori i statistika ,a i činjenice. Bravo Srbendo.

smeh

pre 1 godinu

Na ovoj utakmici se pojavio stari dobri Denver, doduše u samo jednoj četvrtini kada se zajebavaju na terenu a spoljna linija ni ne pokušava da stane u odbrambeni položaj. Srećom po njih pa su relativno brzo ugasili požar koji je mogao vrlo lako da se odmakne kontroli. Ako već žele da se zajebavaju onda se to radi na par minuta pre kraja a ne na 20-ak minuta do kraja. I ne mora sve biti atraktivno niti mora da se šutira za 3 poena kako bi se dokusurio protivnik. I dalje imaju te dečje bolesti. A Minesota ako sada nije dobila utakmicu ne znam kada će. Imati protivnika na konopcima kojem je voda ušla u uši i ne iskoristiti tako nešto je zaista gubitnički mentalitet.

Poznavalac

pre 1 godinu

Marej prelomio, Porter poceo da pogadja kade treba, Jokić igrao od sjaja do očaja i nazad.
Ako Porter nastavi da pogadja bitne šuteve, Brown da drži klupu, može Denver sve što poželi.

branko

pre 1 godinu

3/4 ne sme više da se ponovi.
Van toga, sve super.
(bgv, 20. april 2023 07:18)

Pa prvo poluvreme 20 razlike dok je Jokic bio anoniman, uzeo par suta samo 2 skoka i asistencije. Onda u trecoj krenuo da budzi statistiku i tad ih okrenuli.
(RW#0, 20. april 2023 09:15)

U prvom poluvremenu Jokić je imao 13 poena što je polovina od ukupnog broja poena.

Čemu te neistine?

zex

pre 1 godinu

Mojim sinovima je minesota merilo titule,pa moracete da se pomolite da Finix ispadne od Klipersa. Kukavice ipak sa dozom hvaljenja marija malo nabace da Jolo ne moze sve sam,a kad je mogao sam? Ne bi dobio ni jedan mec sezone bez saigraca. Predstavnik najvece srbske kukavice je ovaj sa konjskim imenom Dragan,nije ni cudo sto je fan konjokradice. Nabroja ti on ekipu bikova od dzordana i pretvori ih u vanzemaljce i ucini da su se mucili protiv jednog igraca. Nesto se ne uklapa,oni ili nisu toliko jaki igraci bili ili su ovi protivnici mnogo jaci nego sto ih predstavljaju,kako mogu onda da se muce? Mari je uvek superstar u plejofu,kukavice ce uvek pisati da Jolo nema ni ol stara.
(Kengur, 20. april 2023 08:58)

Blago tebi, da mi je takva glava da se odmorim...

slobo.b

pre 1 godinu

Kengur, 20. april 2023 08:58

Vjerovatno ti je i cilj da provociras ali brate mili sa ovim " Jolo" bas ga pretjerujes,ajde smisli nesto bolje,pretpostavljam da ti to mozes,ovako nisi bas nesto kreativan,ovo je vise ono djecje zadirkivanje..

Karlo Prvi

pre 1 godinu

Evo razlikeu odnosu na prethodne dve godine. Sada Denver ima Marija, koji je kadar da ubaci 40. Postera, koji može da napravi onakvu seriju na početku 4/4. KCP-a, koji je već šampion i koji igra paklenu odbranu. Dakle ne zavisi sve od jednog čoveka- daleko od toga. I zato imaju šanse. Što je neko napisao, svi se lože na pojedince a bez ekipe oko njih jednostavno nema leba. O odbrani ne treba puno pričati, sem kriminala u 3/4 opet je bila na nivou.

Pera

pre 1 godinu

Morala je treca cetvrtinas da se desi. Sve je u koncentraciji, svi klubovi su opasni ako se razmahnu, cim se malo opustis, sve moze da krene naopako. Kad pobedis prvu utakmicu sa 29 razlike, a u drugoj si na +21 5 minuta pre kraja druge cetvrtine, vec mislis na trecu. Kad sve krene nizbrdo, tesko je zaustavit nalet i preokrenuti igru i rezultat. Denver je to veceras uspeo u cetvrtoj, i to relativno lako, to je odlika velikih timova.
Najbolje izdanje ocekujem u sledecem mecu, tu znaju da moraju da daju sve od sebe da bi pobedili, i pobedice.
Jasno je da kraj sezone nije bio kriza, vec opustanje i fokusiranje na PO.
Uzgred, Jokic je nekarakteristicno izasao 1:14 pre kraja druge, Minesota je za taj minut stigla od -20 do -15.
Brine Jokiceva ruka, dug je PO, bice valjda sve ok, ali vec sad se oseca da mu smeta.

Sarkastije

pre 1 godinu

Zasto admin dozvoljava komentare ovog neukog odrona koji je sebe mastovito nazvao "kengur"?
Ljudi treba da daju komentare o clanku i dogadjaju, a ne da pljuvaju nekog inficirani mrznjom i gluposcu...

ovo je ipak odeljak za sport

pre 1 godinu

u 3 /4 su bili čunjevi, ali bukvalno...i ono što je dobro kod ove ekipe je što ima bekap, pa je ovog puta povukao MPJ
e sad, nikd ne vredjam, ali dodjem mi kad čitam šta sve ljudi pišu i kako o o kome pišu...
Ako neko misli da može da komentariše Jokića i dovodi u sumnju neke stvari...onda stvarnoooo ljudi....pa malo mozaaaaak!!!!!!!!

Grdoje

pre 1 godinu

Na kraju, kada se sagledaju ove dve utakmice, bravo za Malouna! Treba pigledati brojke KAT u finišu lige i PI, skoro sva 25+ poena a u ove dve 10 i 11 poena. Sjajna timska odbrana, eliminisan najbolji igrač, u napadu svi razigrani. MIN će morati da pronadje način da KAT da svoj maksimum, makar igrao na pleju. Mislim da će ih DEN brejknuti bar jednu u gostima i mislim da će imati par dana odmora više od PHO/LAC

Dragan Feliks

pre 1 godinu

Za vrhunski rezultat Nikoli je potreban bar još jedan All star igrač, večeras je to imao u Mareju, koji je ofanzivno briljirao. MPJ posle ranog ulaska u problem sa faulovima odigrao 4/4 kao mator. KCP i B.Braun kidaju u odbrani, a Gordon već drugi meč sakrio KAT-a. Grin značajan doprinos. K. Braun opravdava poverenje, trebaće im defanzivno a utisak je da je i u finišu trebao da dobije par minuta da pokuša da primiri Edvardsa jer drugi to očito nisu mogli, ali Meloun je ipak ziheraš. Nikola odličan osim u prvom delu 3/4 kada je brljao, ali na sreću stabilizovao se i sa Marejom zaustavio pad, a onda je klupa predvodjena MPJ okrenula na vodenicu Denvera. Neki netipični promašaji za njega (zglob očito nije 100%zdrav), ali ruku na srce ne dobija baš previše upotrebljivih lopti a i biju ga kao vola u kupusu, a sudije ćute. Ne da ima neki popust kao neki drugi vrhunski igrači već je naprotiv u obe utakmice drastično oštećen po nekoliko puta. Ali na to smo navikli. Kod Minesota Edvardsa kao zver, Konli i Gober vrlo dobri, ali bez doprinosa KAT-a Minesota nema šansi za više od jedne pobede u seriji.

salac

pre 1 godinu

Daj tom Mareju Srpski pasoš pa da poslozimo sve redom sa repkom.
(Devotion, 20. april 2023 08:41) # Link komentara

Kako sad ovo, zar nije srpski narod izricito protiv stranaca u repki?

Milan

pre 1 godinu

Ekipa koja u 3-oj cervrtini u plef offu PRIMI 40 poena nema sta da trazi u borbi za titulu.Denver je jedna PROVINCIJSKA ekipa bez pobednickog mentaliteta.Uprkos svemu napisanom zelim im uspeh i da me DEMANTUJU!!

Sasa

pre 1 godinu

Jokic je odredjenim i bespotrebnim kocnicama, izuzimam povredu jer na to nije uvek moguce uticati, malo degradirao svoju poziciju u timu i NBA ligi. Umesto da se ustali kao trostruki MVP i pojaca uticaj u istoj, povukao se pred pritiscima. Nekada je to mudro uciniti, ne i ovoga puta. Da li je ucinjeno samoinicijativno ili savetodavno od strane kljucnih cinilaca Denvera, nevazno je.

aca

pre 1 godinu

Minesota im nikako ne lezi, igraju sa dva odlicna centra i pored njih dvojice Jokic tesko da moze do nekog brutalnog tripl dabla, mada i ove dve koje je povredjen odigrao su bile odlicne. Svaki tim ima los period igre, ima i Denver naravno. Tesko je jedan tim dobiti dvaputa zaredom u tako kratkom periodu a pogotovo dobiti ih lagano. U naredne dve u Minesoti ce biti 1:1 i onda pobeda u Denveru. Ovde ljudi bukvalno ocekuju metlu sa po 20 razlike za Denver, e mozda onda ne bi imali zamerke :)

Mr_Melbourne

pre 1 godinu

Stvarno ovaj Murraj ne bi mogao igrati u aba ligi.Tako su ovdje Jokicevci pisali i kako Jokic sam igra.A jedini koji ima puno koseva u ruci u Denveru je on.

mikac357

pre 1 godinu

Kroz celu sezonu se ponavlja i opet nastavili. Dobro je da su pobedili i sad svi u Denveru treba dobro da analiziraju oko toga....

embr

pre 1 godinu

Svaka čast Nikoli, ali Marej pokazao da je on pravi lider tima kada je bitno i da u plej ofu on preuzima glavnu ulogu. Tako je bilo i 2021. kada je čovek odigrao plej of za pamćenje. Jednostavno se vidi da ima tu karakteristiku velikih igrača, da kada je zaista bitno bude maksimalno fokusiran i da mu ne drhti ruka kao ostalima. Ako on nastavi ovako, i ostali ga isprate u skladu sa svojim mogućnostima, Denver bi mogao da iznenadi sve i da se možda nadje u velikom finalu sa verovatno Bostonom.

Skid

pre 1 godinu

Sve je to super, Ali Marej je mogao da vrati momentum Minesoti u zadnjih 5 minuta, faulovi u napadu + lopta uvek kod njega a s Tim prakticno nema uigrane akcije vec 1 na 1 pa ako od toga ne bude nista, lopta Jokicu pa sta bude. Ima Marej jos da uci da bi bio All Starali raduje njegov nivo efikasnosti. A MPJ je bas dosta napredovao ove sezone, popravio je drasticno odbranu a igra daleko pametnije u napadu. Kokiko je s razlogom prozivan prethodnih sezona, toliko sada zasluzuje velike pohvale. Ogroman napredak.

Dragan

pre 1 godinu

Ovo majke mi nije realno. Da Nikola igra bukvalno em povredjen,em na 20% svojih mogućnosti i da ima skoro triple double. Šou Živi. On je bukvalno jedan on najvećih igraca ikada koji su igrali košarku,sako je njegov IQ veći od 99,9% igraca što se košarke tiče. Da želi da zapne,i da da svoj maksimum,verujem da bi svaku meč imao preko 70 koševa,ali to govori i statistika ,a i činjenice. Bravo Srbendo.

bla

pre 1 godinu

po nekima ovde izgleda da Jokic igra protiv Mareja i ostalih saigraca. tim ljudima pamet ne smeta pa lupetaju sto vise mogu.
Meloun je sjajan trener koji je preporodio denver sa igracima koje su pokupili na draftu i igracima uloge. to je vrlo tesko. recimo gsw je to uspeo ali bi ostali na jednoj tituli bez kd-a. milvoki ne bi osvojio titulu bez lopeza i holideja. sas su verovatno jedini tim koji je taj nivo dostigao i drzao izkljucivo zbog igraca koje su okupili na draftu.

Dragan

pre 1 godinu

Ovo majke mi nije realno. Da Nikola igra bukvalno em povredjen,em na 20% svojih mogućnosti i da ima skoro triple double. Šou Živi. On je bukvalno jedan on najvećih igraca ikada koji su igrali košarku,sako je njegov IQ veći od 99,9% igraca što se košarke tiče. Da želi da zapne,i da da svoj maksimum,verujem da bi svaku meč imao preko 70 koševa,ali to govori i statistika ,a i činjenice. Bravo Srbendo.

mnemonic

pre 1 godinu

Jokic brilijirao? Kad se lomila utakmica od 70-62 za Denver imao je redom bananu od Edvardsa, promasaj, izgubljenu loptu posle smesnog driblinga i promaju u odbrani. Minesota ih okrenula, Jokic izasao i onda je Porter ubio ritam Minesote onom ludom trojkom i posle jos jednom kad se lomilo. Ne budite smesni, da je Jokic ostao u igri pocetkom 4. cetvrtine sad bi pisali o velikoj pobedi Minesote. Marej odigrao odlicno i vukao je Denver uprkos Jokicu... Inace sam izgubio interesovanje za mec nakon sto je Jokic laktom u glavu udario Taunsa a sudije dosudile obostrani faul i loptu za Denver, veliko navlacenje za MVPa revijalnog dela sezone...

Objektivan

pre 1 godinu

Trenutni PO kopiko vidim se izdvaja brzinom i okretnošću skoro svakog igrača. Iznenađujuće je da svaki igrač može da pogodi trojku u 60+% ako ostane duže od sekunde nebranjen.
Setih se utakmica s kraja 80-ih i 90-ih i iako sam velik fan Medzika, Birds, Dzordana, Barklija, Juinga i ostalih super zvezda, mislim da se sada igra mnogo atraktivnija i zabavnija košarka.
Takodje mislim da atlete iz 2020-ih bi pregazile brzinom i preciznošću šuta one fenomenalne šmekere iz 90-ih.

Kengur

pre 1 godinu

Sin Westbruk u denveru imao 50,16,10,prevara! a Jolo sa 27,9,9 postavio standarde kazu,nisu zadovoljni denverovom igrom vec pojedinci isticu da ne budemo smesni jer bi denver bez Joloa izgubio 15 razlike od Minesote,a drevni-vukovi se upravo preko konjokradice vratili u mec. Brus Braun +16,najvise na mecu,jel merodavna statistika aa?? Kad bi svi igraci grumenja bili pokretljivi pozadi kao Jolo bilo bi uistinu 20 razlike za vukove. Gober elitni defanzivac? Pa mozda jer nba kubiri sa defanzivom,ko zeli da gleda defanzivu gobera nek pogleda polufinale evropskog kad mu je brat Gasolcina sa 58 godina napravio decu.

2CRAZY

pre 1 godinu

Očigledno Jokić još uvek nije na svom nivou, dal zbog povrede, maši flotere i slobodna bacanja.
Loše suđenje.
Moraju svi da igraju, ne sme fokus da bude samo na Mareju i Jokiću.

Kengur

pre 1 godinu

Mojim sinovima je minesota merilo titule,pa moracete da se pomolite da Finix ispadne od Klipersa. Kukavice ipak sa dozom hvaljenja marija malo nabace da Jolo ne moze sve sam,a kad je mogao sam? Ne bi dobio ni jedan mec sezone bez saigraca. Predstavnik najvece srbske kukavice je ovaj sa konjskim imenom Dragan,nije ni cudo sto je fan konjokradice. Nabroja ti on ekipu bikova od dzordana i pretvori ih u vanzemaljce i ucini da su se mucili protiv jednog igraca. Nesto se ne uklapa,oni ili nisu toliko jaki igraci bili ili su ovi protivnici mnogo jaci nego sto ih predstavljaju,kako mogu onda da se muce? Mari je uvek superstar u plejofu,kukavice ce uvek pisati da Jolo nema ni ol stara.

Marko 666

pre 1 godinu

Kengure sine,a gde je VAS super Mario?Igra li Hezonja(najgori igrac u istoriji Portlanda) u Evropi ili dominira po Kini,Filipinima?

RW#0

pre 1 godinu

3/4 ne sme više da se ponovi.
Van toga, sve super.
(bgv, 20. april 2023 07:18)

Pa prvo poluvreme 20 razlike dok je Jokic bio anoniman, uzeo par suta samo 2 skoka i asistencije. Onda u trecoj krenuo da budzi statistiku i tad ih okrenuli.

vince carter

pre 1 godinu

@objektivan Moram da prokomentarisem pacijenta kao sto si ti. Ti si verovatno toliko inteligentan da ne mozes da primetis koliko su video snimci na youtubu ubrzani sa nba utakmica,znao sam da postoje buzdovani kao sto si ti da to komentarisu,sumnjam da gledas utakmice jer bi onda video promasene otvorene suteve,promasaje celog obruca. Kako mozete biti toliki licemeri da pisete kako bi neki igrac imao 20 asistencija u proseku kad bi imao normalne saigrace a sad balvan napise da svako ima iznad 60% kad ostane nebranjen? Inace bas Steve Ker ima najbolji procenat suta za 3 u istoriji bas zato sto je uglavnom sutirao kao spot up suter. Drazen je treci ikada po procentu. Kako balvan moze uporediti ekipu i 1992 i 2023 u razlicitom vremenskom periodu,ovi u 2023 imaju sto puta bolje uslove..u istom vremenu svi su na jednakoj fizickoj spremi. Dzordan je bio brzi i daleko vestiji od Kavaj Leonarda,tako da koja je tvoja nenormalna poenta? Lebron 2003-2023? Carter 1998-2020,Kevin Willis 1984-2007? Tim Dankan titula 1999-2014? Igraci nastupaju u raznim erama tokom karijere a mnogi kao veterani Luis skoluju mladje generacije!!

bradina

pre 1 godinu

Razumem polemike,drugacije misljenje.izlaz iz anonimnosti i slicne frustracije,ipak ovo je samo sport za razonodu u kojem je rezultat jedina istina! 2:0 idemo dalje do sledeceg meca i opet istih analiza koje i kako igrao a u sustini provejava duh licemerstva kad je nas Jokic u pitanju pogotovo. Treca cetvrtina po kojoj je Denver bio prepoznatljiv obija im se o glavu.Mari jeste ubacio 40 poena,ali pravi junak je uvek osporavani Porter,dok se nije vratio na parket najbolji igrac Denvera imenom Nikola.Mari postao ozbiljniji i to mu je to ! Mnogo oscilacija u igri Denvera,ali kad su tri zvezde "grumenja" podigle svoju igru stvari su se postavile na svoje mesto!Gordonu zabraniti vodjenje i bespotrebno ispucavanje,kralj je ispod reketa i to mora da koristi! KCP veoma pouzdan u odbrani i napadu.BBrouns podbacio iako ima najbolji +-/.Ostali manje vise sa malom minutazom nisu vredni pomena, veterana Grina iako je on imao zute minute u 3/4. Vrag odneo salu posle kriminalne 3/4 i dobro je sto su ipak do ulaska Marija i Jokica kako tako vodili! Mora se dati kredit ekipi Minesote, narocito ubojitom Edvardsu!Gober solidan,ali su podbacili Tauns,Anderson i Konli,dok je Prins napravio brzo 5 faula i grejao vise klupu! Ne treba biti kritican ocekivane dve pobede kod kuce sto imaju samo 4 ekipe prvog kruga 1 i 3 na Zapadu i 2 i 3 na Istoku.Memfisu ne dajem ni promil sanse protiv LAL bez Maranta,dok ocekujem da se Milvoki probudi sa ili bez Janisa,ali Majami bez Hira mnogo oslabljen.

ime

pre 1 godinu

Kakve je standarde Jokić postavio, 27 poena, po 9 skokova i asistencija i to je dobro. Ne, to je odlično, to je nešto što mnogi igrači ne postignu tokom cijele karijere.
(WillyWonka, 20. april 2023 08:34)

U slepačkom klubu i jednooki je kralj.

RW#0

pre 1 godinu

3/4 ne sme više da se ponovi.
Van toga, sve super.
(bgv, 20. april 2023 07:18)

Pa prvo poluvreme 20 razlike dok je Jokic bio anoniman, uzeo par suta samo 2 skoka i asistencije. Onda u trecoj krenuo da budzi statistiku i tad ih okrenuli.

mnemonic

pre 1 godinu

Jokic brilijirao? Kad se lomila utakmica od 70-62 za Denver imao je redom bananu od Edvardsa, promasaj, izgubljenu loptu posle smesnog driblinga i promaju u odbrani. Minesota ih okrenula, Jokic izasao i onda je Porter ubio ritam Minesote onom ludom trojkom i posle jos jednom kad se lomilo. Ne budite smesni, da je Jokic ostao u igri pocetkom 4. cetvrtine sad bi pisali o velikoj pobedi Minesote. Marej odigrao odlicno i vukao je Denver uprkos Jokicu... Inace sam izgubio interesovanje za mec nakon sto je Jokic laktom u glavu udario Taunsa a sudije dosudile obostrani faul i loptu za Denver, veliko navlacenje za MVPa revijalnog dela sezone...

ime

pre 1 godinu

Kakve je standarde Jokić postavio, 27 poena, po 9 skokova i asistencija i to je dobro. Ne, to je odlično, to je nešto što mnogi igrači ne postignu tokom cijele karijere.
(WillyWonka, 20. april 2023 08:34)

U slepačkom klubu i jednooki je kralj.

Kengur

pre 1 godinu

Mojim sinovima je minesota merilo titule,pa moracete da se pomolite da Finix ispadne od Klipersa. Kukavice ipak sa dozom hvaljenja marija malo nabace da Jolo ne moze sve sam,a kad je mogao sam? Ne bi dobio ni jedan mec sezone bez saigraca. Predstavnik najvece srbske kukavice je ovaj sa konjskim imenom Dragan,nije ni cudo sto je fan konjokradice. Nabroja ti on ekipu bikova od dzordana i pretvori ih u vanzemaljce i ucini da su se mucili protiv jednog igraca. Nesto se ne uklapa,oni ili nisu toliko jaki igraci bili ili su ovi protivnici mnogo jaci nego sto ih predstavljaju,kako mogu onda da se muce? Mari je uvek superstar u plejofu,kukavice ce uvek pisati da Jolo nema ni ol stara.

embr

pre 1 godinu

Svaka čast Nikoli, ali Marej pokazao da je on pravi lider tima kada je bitno i da u plej ofu on preuzima glavnu ulogu. Tako je bilo i 2021. kada je čovek odigrao plej of za pamćenje. Jednostavno se vidi da ima tu karakteristiku velikih igrača, da kada je zaista bitno bude maksimalno fokusiran i da mu ne drhti ruka kao ostalima. Ako on nastavi ovako, i ostali ga isprate u skladu sa svojim mogućnostima, Denver bi mogao da iznenadi sve i da se možda nadje u velikom finalu sa verovatno Bostonom.

Mr_Melbourne

pre 1 godinu

Stvarno ovaj Murraj ne bi mogao igrati u aba ligi.Tako su ovdje Jokicevci pisali i kako Jokic sam igra.A jedini koji ima puno koseva u ruci u Denveru je on.

Milan

pre 1 godinu

Ekipa koja u 3-oj cervrtini u plef offu PRIMI 40 poena nema sta da trazi u borbi za titulu.Denver je jedna PROVINCIJSKA ekipa bez pobednickog mentaliteta.Uprkos svemu napisanom zelim im uspeh i da me DEMANTUJU!!

Kengur

pre 1 godinu

Sin Westbruk u denveru imao 50,16,10,prevara! a Jolo sa 27,9,9 postavio standarde kazu,nisu zadovoljni denverovom igrom vec pojedinci isticu da ne budemo smesni jer bi denver bez Joloa izgubio 15 razlike od Minesote,a drevni-vukovi se upravo preko konjokradice vratili u mec. Brus Braun +16,najvise na mecu,jel merodavna statistika aa?? Kad bi svi igraci grumenja bili pokretljivi pozadi kao Jolo bilo bi uistinu 20 razlike za vukove. Gober elitni defanzivac? Pa mozda jer nba kubiri sa defanzivom,ko zeli da gleda defanzivu gobera nek pogleda polufinale evropskog kad mu je brat Gasolcina sa 58 godina napravio decu.

vince carter

pre 1 godinu

@objektivan Moram da prokomentarisem pacijenta kao sto si ti. Ti si verovatno toliko inteligentan da ne mozes da primetis koliko su video snimci na youtubu ubrzani sa nba utakmica,znao sam da postoje buzdovani kao sto si ti da to komentarisu,sumnjam da gledas utakmice jer bi onda video promasene otvorene suteve,promasaje celog obruca. Kako mozete biti toliki licemeri da pisete kako bi neki igrac imao 20 asistencija u proseku kad bi imao normalne saigrace a sad balvan napise da svako ima iznad 60% kad ostane nebranjen? Inace bas Steve Ker ima najbolji procenat suta za 3 u istoriji bas zato sto je uglavnom sutirao kao spot up suter. Drazen je treci ikada po procentu. Kako balvan moze uporediti ekipu i 1992 i 2023 u razlicitom vremenskom periodu,ovi u 2023 imaju sto puta bolje uslove..u istom vremenu svi su na jednakoj fizickoj spremi. Dzordan je bio brzi i daleko vestiji od Kavaj Leonarda,tako da koja je tvoja nenormalna poenta? Lebron 2003-2023? Carter 1998-2020,Kevin Willis 1984-2007? Tim Dankan titula 1999-2014? Igraci nastupaju u raznim erama tokom karijere a mnogi kao veterani Luis skoluju mladje generacije!!

Sasa

pre 1 godinu

Jokic je odredjenim i bespotrebnim kocnicama, izuzimam povredu jer na to nije uvek moguce uticati, malo degradirao svoju poziciju u timu i NBA ligi. Umesto da se ustali kao trostruki MVP i pojaca uticaj u istoj, povukao se pred pritiscima. Nekada je to mudro uciniti, ne i ovoga puta. Da li je ucinjeno samoinicijativno ili savetodavno od strane kljucnih cinilaca Denvera, nevazno je.

znanje-imanje

pre 1 godinu

Mari je briljirao, kao i Edvards. Nikola ne baš. Očito ima slabiju sezonu jer od jesenas vuče ovu povredu zgloba. Moraće na leto na podužu pauzu (možda i intervenciju). Zato ovo da je i na 85% jedan od glavnih u NBA baš neverovatno. Ali da baš sad nema zglob (možda i igra pod "blokadom") je umalo sinoć bilo pogubno. Trebalo je 37-11-13 a on je podbacio sa bednih 27-9-9 - eto šta dočekasmo da je buckov referentni nivo.
Minesota se osetila pogubljeno pa poniženo. Iz reakcije na to su se prvo pobili pa i razigrali maksimalno. Srećom Džamal je odigrao 2. odličnu utakmicu u celoj sezoni u pravi čas. Slično je i MPJ, ovde redovno ismevan, u stvari bio vrlo zreo i koristan. Upravo ovakve utakmice su razdelnica. Dok su im konkurenti na 1:1 oni su na 2:0, i sa 17 su danas na 20% šansi za titulu. Izbore li se za 3-4 dana odmora više od drugih... mogu i da cimnu ovako kad se ukanale. (Mada ovaj krš od trenera umesto da koristi klupu on skraćuje rotaciju, ali šta više reći o njemu)
Pitanje je: prošli put kad je Džamal izvukao ovako jedan meč morao je da pauzira i bio loš sledećih mesec dana. Ne mora opet da igra ovako ali bar da može da igra. Jer bar jednu moraju uzeti od sledeće dve, da Nikola dopravi ruku za sledećeg protivnika.
Najbolji momenat je bio kad Tauns podvuče ruku ispod Nikoline, pa je onda digne, i time sebe nokautira Nikolinim laktom, pa se onda buni kod sudija... Denver jeste pukao u 3. delu ali bar nijednom nisu naseli na provokaciju. Dobar mentalni preduslov i znak!

Dragan

pre 1 godinu

Ovo majke mi nije realno. Da Nikola igra bukvalno em povredjen,em na 20% svojih mogućnosti i da ima skoro triple double. Šou Živi. On je bukvalno jedan on najvećih igraca ikada koji su igrali košarku,sako je njegov IQ veći od 99,9% igraca što se košarke tiče. Da želi da zapne,i da da svoj maksimum,verujem da bi svaku meč imao preko 70 koševa,ali to govori i statistika ,a i činjenice. Bravo Srbendo.

salac

pre 1 godinu

Daj tom Mareju Srpski pasoš pa da poslozimo sve redom sa repkom.
(Devotion, 20. april 2023 08:41) # Link komentara

Kako sad ovo, zar nije srpski narod izricito protiv stranaca u repki?

Dragan

pre 1 godinu

Ovo majke mi nije realno. Da Nikola igra bukvalno em povredjen,em na 20% svojih mogućnosti i da ima skoro triple double. Šou Živi. On je bukvalno jedan on najvećih igraca ikada koji su igrali košarku,sako je njegov IQ veći od 99,9% igraca što se košarke tiče. Da želi da zapne,i da da svoj maksimum,verujem da bi svaku meč imao preko 70 koševa,ali to govori i statistika ,a i činjenice. Bravo Srbendo.

bojan

pre 1 godinu

Ko je gledao zna da je Porter čovek odluke bio,da nije bilo njega u 4-oj četvrtini češali bi se po glavi i Maraj i Jokić sa sve njihovom statistikom.

Western Devil

pre 1 godinu

Zivim u USA, radim od kuce i gledam NBA redovno.

Utisci danas:
1) Istina je sto kazu, Jokic je motor tima, ali Muri je srce
2) MPJ je sazreo. Imao je problema rano sa faulovima ali nije klonuo duhom i najzasluzniji je u 4/4 sto je Denver vratio momentum. Treba vise akcija za njega ali o tome cu dole
3) Aron Gordon i KCP nisu bas ofanzivno sjajni, mada AG ima "gravitaciju" jer znaju da je opasan na alej apu.
4) Meloun je los trener. Moze da mi prica sta god ko hoce o prvom mestu, gde su pored Sakramenta jedina zdrava ekipa cele godine ili sto vode 2:0 protiv tima koji je jedva usao u PO i sa losom hemijom, ali kako mu se raspala ekipa u 3/4, to ne moze da se desi ozbiljnom treneru, a onda da ga Jokic i Muri vade nekim 1 na 1 akcijama. Sama cinjenica da je Vil Barton ispao iz Vasingtona i Toronta, 2 skart tima a bio je prvotimac godinu ranije je meni dovoljna da jedva cekam da mu vidim ledja.

Zakljucak: Denver je u prajmu, svi su u pravim godinama i imaju dovoljno jakih utakmica. Ako MPJ i AG ne zakazu mentalno, mogu do finala gde ce izgubiti od Milvokija ili Bostona. Dosta toga ce zavisiti i od toga koliko Meloun bude slusao pomocnog trenera Adelmana koji se bolje razume u posao i koji ce, nadam se voditi Denver dogodine.

Dragan

pre 1 godinu

Ovo majke mi nije realno. Da Nikola igra bukvalno em povredjen,em na 20% svojih mogućnosti i da ima skoro triple double. Šou Živi. On je bukvalno jedan on najvećih igraca ikada koji su igrali košarku,sako je njegov IQ veći od 99,9% igraca što se košarke tiče. Da želi da zapne,i da da svoj maksimum,verujem da bi svaku meč imao preko 70 koševa,ali to govori i statistika ,a i činjenice. Bravo Srbendo.

Plejmeyker

pre 1 godinu

Odgledao "skoro" celu utakmicu. Marej jeste dao najviše poena, cak i kljucne neke trojke, ali u završnici nepotrebna dva faula u fazonu ja sam veceras heroj. Međutim na početku posljednje četvrtine odličnu rolu odigrao MPJ. Jokic standardno dobra komunikacija sa AG . Treća četvrtina se ovakvoj ekipi ne sme dešavati jer se vidi da su level iznad Minesote. Da izgubis četvrtinu pet razlike ok, ali dvadeset? Serija se seli u Mineapolis i očekujem td od Jokica. Pozdrav

Dragan Borca

pre 1 godinu

Ajd sad strucnjaci da cujem za Mareja. Decko napunio Leonarda i Dzordza u sedmoj utakmici a ovde se stalno nesto proziva. Dzordan je imao Kukoca jednog od najboljih evropskih igraca ikada, Rodmana jednog od najboljih defanzivaca ikada, Pipena jednog od najboljih igraca u oba smera ikada i jos par dobrih igraca pa se nekada mucio protiv Redzi Milera ili Jute i van pameti je ocekivati da Jokic moze sam osvojiti prsten. Sad se isplacuju sva ona vezarenja Mareja u regularnoj sezoni, kao neki trening pred plejof. Ali i dalje ne razumem Malonea sa Dzefom Grinom. Ok odigrao lepo prvo poluvreme ali 37 godina covek nemoj ga posle previse drzati u igri kada ne moze trcati 25 minuta. Mora uvesti i Zekea i Vlatka koji minut jer ovo prolazi protiv Minesote ali kada dodju super intenzivni Buker i Durant to nece moci tako.

Jokica zeza zglob ali je potegao kad je bilo kriticno. Posebno ih sasekao sa onim nabacivanjima za Gordona par puta. Ma samo da se niko ne povredi imaju 50-50 sanse protiv verovatno Finiksa. Kris Pol je mator i Koldvel Pop ce ga dosta agresivno napadati. Jos nemaju klupu i Durant i Buker igraju po 40 minuta protiv Klipersa. Kada bi im Klipersi otkinuli jos jednu da ih sto vise premore bilo bi super. Sad ce Denver i psiholoski lakse uci u trecu utakmicu a ne verujem da ce ovo ici vise od 4-1.

Objektivan

pre 1 godinu

Trenutni PO kopiko vidim se izdvaja brzinom i okretnošću skoro svakog igrača. Iznenađujuće je da svaki igrač može da pogodi trojku u 60+% ako ostane duže od sekunde nebranjen.
Setih se utakmica s kraja 80-ih i 90-ih i iako sam velik fan Medzika, Birds, Dzordana, Barklija, Juinga i ostalih super zvezda, mislim da se sada igra mnogo atraktivnija i zabavnija košarka.
Takodje mislim da atlete iz 2020-ih bi pregazile brzinom i preciznošću šuta one fenomenalne šmekere iz 90-ih.

Che

pre 1 godinu

Denveru je do velikog finala jedini ozbiljan protivnik Finiks. Bilo bi dobro da ovu prvu seriju dobiju s što manje utakmica u nogama da na megdan s Finiksom dođu sto sveziji.

aca

pre 1 godinu

U bre, jedva docekali pojedinci da Jokic ne bude najefikasniji pa da komentarisu kako je Marej najbolji igrac Denvera :) pritom covek igrao povredjen

Betonka

pre 1 godinu

Kakvu sekvencu je imao Brus Braun krajem treće i početkom četvrte, 2 izgubljene lopte, faul u napadu, 2 cigle sa trice i promašeno polaganje.
Sreća pa je bio došao red da ga Meloun izbaci i vrati startere inače ko zna gde bi se lik zaustavio.

bskfan

pre 1 godinu

Najzad Denver deluje kao ekipa. Jeste da igraju u rotaciji od 8 igraca ali ipak su svi delovali dobro.

Treba izdvojiti Dzefa Grina koji je odlicno menjao Gordona i dobro igrao i napad i odbranu. U pobedi od +9 Dzef bio +15. Veliki posao je uradio i BBruan koji igra kao turbo-pakmen, za 30 minuta +16.

Marej odigrao odlicno, MPJ odlicno (najbolje igra kad ne razmislja o asistencijama), KCP neverovatan u odbrani i odigrao najvise minuta. Jedino je malo podbacio Gordon ali je blagi minus odlican s obzirom na to da je morao da igra centra van-Jokiceve minute. Velikih 10 skokova.

Interesantno je da je Minesota izgubila zahvaljujuci minutama bez Gobera (za 9 minuta -13).

WillyWonka

pre 1 godinu

"Jokić je odigrao dobru utakmicu, a na kraju je susret završio sa 27 poena, devet skokova i devet asistencija."

Kakve je standarde Jokić postavio, 27 poena, po 9 skokova i asistencija i to je dobro. Ne, to je odlično, to je nešto što mnogi igrači ne postignu tokom cijele karijere.

zex

pre 1 godinu

Mojim sinovima je minesota merilo titule,pa moracete da se pomolite da Finix ispadne od Klipersa. Kukavice ipak sa dozom hvaljenja marija malo nabace da Jolo ne moze sve sam,a kad je mogao sam? Ne bi dobio ni jedan mec sezone bez saigraca. Predstavnik najvece srbske kukavice je ovaj sa konjskim imenom Dragan,nije ni cudo sto je fan konjokradice. Nabroja ti on ekipu bikova od dzordana i pretvori ih u vanzemaljce i ucini da su se mucili protiv jednog igraca. Nesto se ne uklapa,oni ili nisu toliko jaki igraci bili ili su ovi protivnici mnogo jaci nego sto ih predstavljaju,kako mogu onda da se muce? Mari je uvek superstar u plejofu,kukavice ce uvek pisati da Jolo nema ni ol stara.
(Kengur, 20. april 2023 08:58)

Blago tebi, da mi je takva glava da se odmorim...

palpatine

pre 1 godinu

3.četvrtina nikada više ne sme da im se ponovi. Neko jači bi tu potpuno slomio utakmicu i onda ne pomaže ni 51 poen Mareja ni quadruple-double Jokića.

Gde ja živim

pre 1 godinu

Sreća Denverova pa Minesota ima Rudija. Razbi čovek momentum sa par gluposti u paramparčad. Inače svašta bi bilo. Denver ne bi bio to što jeste da iz ničega sebi oteža sve. Minesota je odigrala vrhunsku treću četvrtinu, a Grumenje se maksimalno potrudilo da im olakša. Odbrane nigde.

Međutim, pojavi se Porter. Nigde ga nije bilo i odigra čovek 4. četvrtinu za 10. Čak je i odbranu igrao na visokom nivou. Fenomenalan, miran, staložen, lucidan, stvarno svaka čast.

Od poluvremena prošle plus ova utakmica imamo Džamala u Bubble modu. Kao takav je nezaustavljiv i jedan od najatraktivnijih igrača za gledanje. Sve pogađa, sve radi kako treba. Međutim, poslednji faul je isto dokaz da mu glava ode previše pa malo zakomplikuje gde i kako ne treba. No zaslužio je sve pohvale. Sa njim ovakvim svašta može da bude.

Nikola, korektno opet, bolje reći standardno. Jeste 27p na granici tripl dabla, ali i dalje ima puno rezerve. Da li je problem u zglobu ili šta, ali slobodna idu kilavo. Opet pogodio je i bio miran kad treba. I treba reći, da je u trećoj odigrao par jako kriminalnih odbrana, kao uostalom i ceo tim.


Kakav igrač je Edvards. Uff. Definitivno je preuzeo tim od Taunsa. Svaka čast na ovome danas.

Preživeli su krizu, vode 2:0 i to je to. Idemo dalje.

B2

pre 1 godinu

Desni zglob je zaista problem, čini se, ali Nikola kida.
Denver je do sada samo u jednoj od osam četvrtina popustio u odbrani i ušli smo u neizvesnost. Mislim da je put u prvoj rundi vrlo jasan - igraj odbranu i pusti debelog da ih rezbari u napadu.
Džamal odličan, MPJ odličan, klupa odlična.

tuta

pre 1 godinu

Murray definitivno ima play off mode, odlika velikih igraca. Mnogo znaci Denveru kao najznacajnija i najozbiljnija podrska Jokicu. Murray moze biti i all star kalibar, samo da sveze jednu sezonu bez povreda i da se drzi na 25+ poena. Jokic bi u toj situaciji bio igrac 20, 10, 10, sto njemu potpuno i odgovara. Denver dobro izgelda u prva dva meca. Ovo ce biti 4-1 protiv Minnesote, koje smo se svi opravdano pribojavali, ali ipak se ispostavlja nije ekipa koja moze ozbiljnije da zapreti prvoj ekipi Zapada. Bice ovo zanimljiv play off, a nadamo se da Denver moze do samog kraja.

Dusan

pre 1 godinu

Naravno da svi gledamo Denver zbog Jokica, ali da budemo posteni naslov bi trebao biti:
"Marej razbio, Jokic odlican. MPJ proradio u odlucujucim trenucima, vratio ih u utakmicu"

smeh

pre 1 godinu

Na ovoj utakmici se pojavio stari dobri Denver, doduše u samo jednoj četvrtini kada se zajebavaju na terenu a spoljna linija ni ne pokušava da stane u odbrambeni položaj. Srećom po njih pa su relativno brzo ugasili požar koji je mogao vrlo lako da se odmakne kontroli. Ako već žele da se zajebavaju onda se to radi na par minuta pre kraja a ne na 20-ak minuta do kraja. I ne mora sve biti atraktivno niti mora da se šutira za 3 poena kako bi se dokusurio protivnik. I dalje imaju te dečje bolesti. A Minesota ako sada nije dobila utakmicu ne znam kada će. Imati protivnika na konopcima kojem je voda ušla u uši i ne iskoristiti tako nešto je zaista gubitnički mentalitet.

bla

pre 1 godinu

po nekima ovde izgleda da Jokic igra protiv Mareja i ostalih saigraca. tim ljudima pamet ne smeta pa lupetaju sto vise mogu.
Meloun je sjajan trener koji je preporodio denver sa igracima koje su pokupili na draftu i igracima uloge. to je vrlo tesko. recimo gsw je to uspeo ali bi ostali na jednoj tituli bez kd-a. milvoki ne bi osvojio titulu bez lopeza i holideja. sas su verovatno jedini tim koji je taj nivo dostigao i drzao izkljucivo zbog igraca koje su okupili na draftu.

steva

pre 1 godinu

3 cetvrtina katastrofa , primili 40 poena , odbrana nije postojala . ovako nesto im se vise ne bi smelo ponoviti . sreca pa krenu MPJ-a na pocetku 4 cetvrtine . sve je to ok , Murray je bukvalno izneo ovu utakmicu , ali opet ...decko kad se navadi , kao dete na tresnji . smanji malo druze , oladi cevku , ne moras sutnutu bas svaku loptu . Jokic ocigledno ima problem sa zglobom ruke , to se vidi po njegovom sutu , ne pogadja ni one floaters-e koje nije promasivao ,penale ...a cini mi se da mu stavljaju led na zglob kad sedi na klupi . bez obzira , Jokara je odigrao dobru utakmicu , sa obzirom na okolnosti odigrao je odlicnu utakmicu . sudije su opet bile kriminalne ...da ne vide onu samarcinu koju je Gober zalepio Jokicu , nemoguce !?

Bora

pre 1 godinu

Kuku kakav pad u trećoj četvrtini po ko zna koji put. Apsolutno nedopustivo za ekipu koja napada prsten koliko god da je Minesota dobro odigrala taj period i da je Jokic rovit. Od +21 do -3 za…10 minuta?

Nezainteresovan

pre 1 godinu

S obzirom da si nosioci igre Denvera sazreli treba ocekivati uspjeh u plej ofu. Ako budu imali cvrstinu, duge napade i jaku odbranu svasta je ocekivati. Bili su prvi na zapadu regularno pa bih ovako poredao ocekivanja. Ispadanje u 1.kolu totalni fijasko ili debakl. Ispadanje u 2.kolu bi realno bio neuspjeh. 3. Ispadanje u finalu zapada bi donekle opravdalo ocekivanje ali ne moze se reci da je uspeh, imali bi prednost domaceg terena. 4.Ulazak u finale lige bi bio uspeh i to veliki. 5. Tituala=Istorija i podizanje lestvice cele fransize. Hajde Nikola, ispisi istoriju. Srecno!

ZaphodBeeblebrox

pre 1 godinu

Hmmmm, Jokić preko elitnog defanzivca Gobera 27 poena, a Gober preko rupetine u odbrani 19 ???? Šta ovde nije u redu, nije mi jasno??

Zoran

pre 1 godinu

Kada pet igrača u timu imaju dvocifren učinak, onda nema zime. Moraju i ostali povući max jer ne može Jokara sve sam. Dobro je počelo...

Moljac

pre 1 godinu

Marij jeste briljiro, a Jokić to ume mnogo bolje. Srećom, on je tako veličanstven igrač da i kad igra neinspirisano i pod povredom napuni statistiku. Ovo je bilo nešto kao dupli Sombor dabl. Sećam se da je jednom imao i trostruki (tri devetke).

U prve dve i četvrtoj četvrtini Minesota je dala 73 koša, što znači da je odbrana Nagetsa bila izvrsna, i da je tako bilo i u trećoj, opet bi bili ispod stotke. Ali potpuna dekoncentracija svih u trećoj četvrtini, i primili su 40, najviše u jednoj četvrtini u plej-ofu u istoriji.

Bil Hanzlik je upravo pomenuo da Majkl Meloun ima najveći procenat pobeda s Nagetsima u istoriji.

MPJ je u prvom poluvremenu brzo skupio 3 lične, pa se istakao tek početkom poslednje četvrtine.

Sva trojica visokih iz prve petorke Vulvsa imala su po 5 ličnih sredinom četvrte četvrtine. Stoga im je trpela odbrana, što su Nagetsi iskoristili.

Nagetsima je trebala i ovakva tesna partija da ponovo uđu u ritam, poslednjih petnaestak utakmica igrali su u opuštenom modu, a treba što pre izaći iz toga, plej of je.

JPR

pre 1 godinu

Jokic i Marej su odradili svoje, i to dobro, ali treba istaći i MPJ-a, posle katastrofalne trece četvrtine Denvera, MPJ je pokazao da sazreva, preuzeo je odgovornost, Denver je gubio 2 razlike, i serijom MPJ-a od 8-0 su preuzeo stvari u svoje ruke, definitivno čovek odluke ! Ostali su posle odradili svoj deo. A i pored čestih kritika sto se tiče Uncle Green-a, u ovoj je treba reci odigrao odlično svoj deo.
Suđenje i dalje katastrofalno, Tauns je imao 5 faulova, realno 2 su bila smešna ! Dok su drvoseci Goberu dopustali sve i svašta, a tek onaj čelendž pri faulom Edvardsa, idi begaj, čovek odgurao prvo Gordona pa čista blokada !!

Sarkastije

pre 1 godinu

Zasto admin dozvoljava komentare ovog neukog odrona koji je sebe mastovito nazvao "kengur"?
Ljudi treba da daju komentare o clanku i dogadjaju, a ne da pljuvaju nekog inficirani mrznjom i gluposcu...

Pera Ždera

pre 1 godinu

Marej zapoceo, zatrpao kos u 1/4, Jokic nastavio, Porter prelomio pocetkom 4/4 vezanim poenima, sva trojica dovrsili.

Od +15 na poluvremenu do -2 pocetkom 4/4. Od maestralne i leprsave kosarke u 1/4 do morbidno ispustene prednosti serijom Minesote u 3/4.

Nikolu vidno muci zglob, svakako dovoljan da nadigra umisljenog Taunsa i frustriranog Gobera, posebno prvog koji je blago receno ocajan u ova dva meca (znam da je dugo pauzirao).

Mareja je stvarno divota gledati kada udje u svoju prepoznatljivu, ofanzivnu komfor zonu... Tada je def AStar kalibar. I dalje se desavaju driblinzi viska i lopta koji trenutak kasnije do Nikole. Svakako za sada odlican u ovoj seriji. Nezamenjiv.

Porter prelomio, kao sto rekoh, vezanim kosevima pocetkom 4/4 nakon neshvatljivog potonuca Grumenja u 3/4. Gordon opet leti na sve strane oko obruca, blizu forme iz sredine reg dela sezone. Grin iznenadjujuce koristan (ipak ogromno POff iskistvo sa 8 razlicitih timova, 70+ utakmica cini mi se)... "braca" Braun neizostavni, borbeni, kljucni...

Najveci problem Minesote je sto im bas manjka taj kosarkaski IQ... i timski a tek pojedinacni. Ima tu i previse talenta i dovoljno kvaliteta ali sve je zbunjeno, bezidejno, kao muva bez glave... Neinspirativno.

Taktika Denvera da idu na Vukove small ball postavom dok je Nikola na klupi, bez zamenskog / pravog centra def uspeva za sada. Pretrcavaju Minesotu sa svih strana.

nenad

pre 1 godinu

Svaka ekipa koja misli napraviti neki rezultat treba imati elitnog vanjskog igrača. Jokić je jako dobar ali sam neče moći , tako da im je Murray apsolutno nužan . Tip zna igrati i to pokazuje naročito u play offu gdje je mnogo motiviraniji i koncentriraniji. Nadam se da griješim ali čini mi se da je Jokićeva forma u padu i da mu ovaj odmor na kraju sezone nije koristio , čak je i povredu pokupio. Igrajući u prvoj brzini praktično bez šutiranja i po 20 ak minuta se malo izbacio iz ritma. Minessotu će izbaciti , a za dalje će biti potreban stari Jokara koji može iz utakmice u utakmicu imati 35/15 .. Murray koliko god dobar bio neće moći redovno ubacivati 30-40 , pogotovo što ove jače ekipe imaju bolje braniče na vanjskim pozicijama .. dok na poziciji centra ne vidim nekoga tko realno može zaustaviti Jokića i on će tu trebati trpati puno više.

Dragan Feliks

pre 1 godinu

Za vrhunski rezultat Nikoli je potreban bar još jedan All star igrač, večeras je to imao u Mareju, koji je ofanzivno briljirao. MPJ posle ranog ulaska u problem sa faulovima odigrao 4/4 kao mator. KCP i B.Braun kidaju u odbrani, a Gordon već drugi meč sakrio KAT-a. Grin značajan doprinos. K. Braun opravdava poverenje, trebaće im defanzivno a utisak je da je i u finišu trebao da dobije par minuta da pokuša da primiri Edvardsa jer drugi to očito nisu mogli, ali Meloun je ipak ziheraš. Nikola odličan osim u prvom delu 3/4 kada je brljao, ali na sreću stabilizovao se i sa Marejom zaustavio pad, a onda je klupa predvodjena MPJ okrenula na vodenicu Denvera. Neki netipični promašaji za njega (zglob očito nije 100%zdrav), ali ruku na srce ne dobija baš previše upotrebljivih lopti a i biju ga kao vola u kupusu, a sudije ćute. Ne da ima neki popust kao neki drugi vrhunski igrači već je naprotiv u obe utakmice drastično oštećen po nekoliko puta. Ali na to smo navikli. Kod Minesota Edvardsa kao zver, Konli i Gober vrlo dobri, ali bez doprinosa KAT-a Minesota nema šansi za više od jedne pobede u seriji.

Slobodan

pre 1 godinu

pozicijama .. dok na poziciji centra ne vidim nekoga tko realno može zaustaviti Jokića i on će tu trebati trpati puno više.
(nenad, 20. april 2023 08:32)
Pa Jokić i ne može i ne sme previše da forsira pored Gobera i Taunsa. Kada ga udvoje to je trenutno najjača odbrana protiv Jokića u NBA jer su jedini tim sa dva centra u igri. I opet je Jokić nabrao ovakve brojke. On je drugu polovinu sezone razigravao saigrače da bi imao sa kim da igra sada i slažem se da se to oseća u njegovoj igri da je pao sa formom. Verujem da će uhvatiti zalet do kraja ove serije.

aca

pre 1 godinu

Minesota im nikako ne lezi, igraju sa dva odlicna centra i pored njih dvojice Jokic tesko da moze do nekog brutalnog tripl dabla, mada i ove dve koje je povredjen odigrao su bile odlicne. Svaki tim ima los period igre, ima i Denver naravno. Tesko je jedan tim dobiti dvaputa zaredom u tako kratkom periodu a pogotovo dobiti ih lagano. U naredne dve u Minesoti ce biti 1:1 i onda pobeda u Denveru. Ovde ljudi bukvalno ocekuju metlu sa po 20 razlike za Denver, e mozda onda ne bi imali zamerke :)

branko

pre 1 godinu

3/4 ne sme više da se ponovi.
Van toga, sve super.
(bgv, 20. april 2023 07:18)

Pa prvo poluvreme 20 razlike dok je Jokic bio anoniman, uzeo par suta samo 2 skoka i asistencije. Onda u trecoj krenuo da budzi statistiku i tad ih okrenuli.
(RW#0, 20. april 2023 09:15)

U prvom poluvremenu Jokić je imao 13 poena što je polovina od ukupnog broja poena.

Čemu te neistine?

Karlo Prvi

pre 1 godinu

Evo razlikeu odnosu na prethodne dve godine. Sada Denver ima Marija, koji je kadar da ubaci 40. Postera, koji može da napravi onakvu seriju na početku 4/4. KCP-a, koji je već šampion i koji igra paklenu odbranu. Dakle ne zavisi sve od jednog čoveka- daleko od toga. I zato imaju šanse. Što je neko napisao, svi se lože na pojedince a bez ekipe oko njih jednostavno nema leba. O odbrani ne treba puno pričati, sem kriminala u 3/4 opet je bila na nivou.

Pera

pre 1 godinu

Morala je treca cetvrtinas da se desi. Sve je u koncentraciji, svi klubovi su opasni ako se razmahnu, cim se malo opustis, sve moze da krene naopako. Kad pobedis prvu utakmicu sa 29 razlike, a u drugoj si na +21 5 minuta pre kraja druge cetvrtine, vec mislis na trecu. Kad sve krene nizbrdo, tesko je zaustavit nalet i preokrenuti igru i rezultat. Denver je to veceras uspeo u cetvrtoj, i to relativno lako, to je odlika velikih timova.
Najbolje izdanje ocekujem u sledecem mecu, tu znaju da moraju da daju sve od sebe da bi pobedili, i pobedice.
Jasno je da kraj sezone nije bio kriza, vec opustanje i fokusiranje na PO.
Uzgred, Jokic je nekarakteristicno izasao 1:14 pre kraja druge, Minesota je za taj minut stigla od -20 do -15.
Brine Jokiceva ruka, dug je PO, bice valjda sve ok, ali vec sad se oseca da mu smeta.

Grdoje

pre 1 godinu

Na kraju, kada se sagledaju ove dve utakmice, bravo za Malouna! Treba pigledati brojke KAT u finišu lige i PI, skoro sva 25+ poena a u ove dve 10 i 11 poena. Sjajna timska odbrana, eliminisan najbolji igrač, u napadu svi razigrani. MIN će morati da pronadje način da KAT da svoj maksimum, makar igrao na pleju. Mislim da će ih DEN brejknuti bar jednu u gostima i mislim da će imati par dana odmora više od PHO/LAC

ovo je ipak odeljak za sport

pre 1 godinu

u 3 /4 su bili čunjevi, ali bukvalno...i ono što je dobro kod ove ekipe je što ima bekap, pa je ovog puta povukao MPJ
e sad, nikd ne vredjam, ali dodjem mi kad čitam šta sve ljudi pišu i kako o o kome pišu...
Ako neko misli da može da komentariše Jokića i dovodi u sumnju neke stvari...onda stvarnoooo ljudi....pa malo mozaaaaak!!!!!!!!

2CRAZY

pre 1 godinu

Očigledno Jokić još uvek nije na svom nivou, dal zbog povrede, maši flotere i slobodna bacanja.
Loše suđenje.
Moraju svi da igraju, ne sme fokus da bude samo na Mareju i Jokiću.

Marko 666

pre 1 godinu

Kengure sine,a gde je VAS super Mario?Igra li Hezonja(najgori igrac u istoriji Portlanda) u Evropi ili dominira po Kini,Filipinima?

Poznavalac

pre 1 godinu

Marej prelomio, Porter poceo da pogadja kade treba, Jokić igrao od sjaja do očaja i nazad.
Ako Porter nastavi da pogadja bitne šuteve, Brown da drži klupu, može Denver sve što poželi.

beogradski

pre 1 godinu

(mnemonic, 20. april 2023 08:20)

Zanimljivo. Ne volis Jokica pa onda istices sami situacije gde je bio los. Sta cemo sa 4om cetvrtinom i plus 2 za Denver, u mini seriji od 4 0 za Minesotu, kada Jokic ulazi, izbacuje Gobera iz igre, iznudivsi 2 faula, daje 4 poena i ima 2 skoka, bukvalno u minut. Vraca Denver u ritam. Nakon toga prednost samo raste.

mikac357

pre 1 godinu

Kroz celu sezonu se ponavlja i opet nastavili. Dobro je da su pobedili i sad svi u Denveru treba dobro da analiziraju oko toga....

slobo.b

pre 1 godinu

Kengur, 20. april 2023 08:58

Vjerovatno ti je i cilj da provociras ali brate mili sa ovim " Jolo" bas ga pretjerujes,ajde smisli nesto bolje,pretpostavljam da ti to mozes,ovako nisi bas nesto kreativan,ovo je vise ono djecje zadirkivanje..

Skid

pre 1 godinu

Sve je to super, Ali Marej je mogao da vrati momentum Minesoti u zadnjih 5 minuta, faulovi u napadu + lopta uvek kod njega a s Tim prakticno nema uigrane akcije vec 1 na 1 pa ako od toga ne bude nista, lopta Jokicu pa sta bude. Ima Marej jos da uci da bi bio All Starali raduje njegov nivo efikasnosti. A MPJ je bas dosta napredovao ove sezone, popravio je drasticno odbranu a igra daleko pametnije u napadu. Kokiko je s razlogom prozivan prethodnih sezona, toliko sada zasluzuje velike pohvale. Ogroman napredak.

bradina

pre 1 godinu

Razumem polemike,drugacije misljenje.izlaz iz anonimnosti i slicne frustracije,ipak ovo je samo sport za razonodu u kojem je rezultat jedina istina! 2:0 idemo dalje do sledeceg meca i opet istih analiza koje i kako igrao a u sustini provejava duh licemerstva kad je nas Jokic u pitanju pogotovo. Treca cetvrtina po kojoj je Denver bio prepoznatljiv obija im se o glavu.Mari jeste ubacio 40 poena,ali pravi junak je uvek osporavani Porter,dok se nije vratio na parket najbolji igrac Denvera imenom Nikola.Mari postao ozbiljniji i to mu je to ! Mnogo oscilacija u igri Denvera,ali kad su tri zvezde "grumenja" podigle svoju igru stvari su se postavile na svoje mesto!Gordonu zabraniti vodjenje i bespotrebno ispucavanje,kralj je ispod reketa i to mora da koristi! KCP veoma pouzdan u odbrani i napadu.BBrouns podbacio iako ima najbolji +-/.Ostali manje vise sa malom minutazom nisu vredni pomena, veterana Grina iako je on imao zute minute u 3/4. Vrag odneo salu posle kriminalne 3/4 i dobro je sto su ipak do ulaska Marija i Jokica kako tako vodili! Mora se dati kredit ekipi Minesote, narocito ubojitom Edvardsu!Gober solidan,ali su podbacili Tauns,Anderson i Konli,dok je Prins napravio brzo 5 faula i grejao vise klupu! Ne treba biti kritican ocekivane dve pobede kod kuce sto imaju samo 4 ekipe prvog kruga 1 i 3 na Zapadu i 2 i 3 na Istoku.Memfisu ne dajem ni promil sanse protiv LAL bez Maranta,dok ocekujem da se Milvoki probudi sa ili bez Janisa,ali Majami bez Hira mnogo oslabljen.