NBA 93

Četvrtak, 13.04.2023.

08:45

Embid "prozvao" Jokića: Ako kažu da ih nije briga – lažu VIDEO

Džoel Embid pričao je koliko njemu znači MVP nagrada i indirektno rekao da Nikola Jokić laže o svom stavu.

Embid "prozvao" Jokiæa: Ako kažu da ih nije briga – lažu VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

93 Komentari

Sortiraj po:

Ajde bre

pre 1 godinu

Embid ograničen kao kutija. Kad je bio mali umakao big mek u koka-kolu. Ako su oni na zapadu bolesni i indoktrinirani ispranog mozga ne znači da ceo svet boluje od iste bolesti.

Marko 666

pre 1 godinu

A zasto vecina vas misli da je 'prozvao' samo Jokica?Vama strucnjacima samo je on bitan,kao da drugi kosarkasi ne postoje ili ne daj djavole da neki Srbin ga ne smatra najboljim-odmah bi ga proglasili izdajnikom naroda a pogotovo drzave!Da li u vasim glavama postoji mogucnost da je prizvao jos nekog-Giannisa,Tatuma...?

smeh

pre 1 godinu

Ovaj lik stvarno priča jedno danas a sutra drugu stvar. Prvo je kukao da samo on zaslužuje MVP nagradu pa da ga ta nagrada ne zanima već doigravanje i igranje u finalu. I sada dođosmo do toga da ga opet zanima ova nagrada. Najjadnija osoba koja će ikada osvojiti ovu titulu ako je osvoji, kao igrač je zaslužuje sa barem još trojicom. Pre bi je dao Janisu jer ima slične brojke kao Embid, njegova ekipa je bolja od Embidove i smeo je da dođe na crtu Jokiću u Denveru za razliku od Embida iako se nije dobro proveo tamo.

key and peele

pre 1 godinu

Ovaj Embiid je MKP Most Kukavicki Player
(Basket Decak, 13. april 2023 13:54)

Амери га зову MWP, Most Whining Player

Voja

pre 1 godinu

Sad oseća da će da dobije nagradu,i opet ne valja.Mnogo ga boli što Jokića zabole.Primitivan dečko pa ne može da shvati da nisu svi kukavelji kao on.Džaba ti nagrada kad ćeš uvek biti iskompleksirani paćenik.

JPR

pre 1 godinu

Kakva patetika, samo kuka o nagradi, čak i sada kad je veliki favorit pa se boji opet !! No neka dodje da igra protiv rivala umesto sto izigrava pobegulju ! I hajd neka mu daju nagradu da više ne gledamo ovo kukanje ! Inače da nekim slučajem Jokic opet uzme, ovaj će pasti u komu !

Legitimno je imati, ili nemati zelju..

pre 1 godinu

Pa gledaj, sva ta prica mozda i ima smisla ako je nisi osvajao. I verujem da je u pravu kad kaze da nije bas svejedno, ali sa druge strane zelja za istom nije podjednaka ako si je vec dobijao. Mogu da se kladim da ce i on sledece godine isto pricati u fazonbu da mu to nije prioritet. Generalno, ovaj Embid je mnogo tupav i blamira se bez potrebe. Ne kazem da nije zasluzio, ali ne znam cemu sad ovakva oglasavanja kad je 99% on dobitnik.A to sto ga prozivaju da je iskukao tu nagradu, pa sam je kriv zbog tako neceg, nisu mu krivi ni Jokic, ni Janis, niti bilo ko drugi.

Opa Djurdjo

pre 1 godinu

Ahahahaha al kako je odjednom obrnuo pricu kad su mu rekli da ce sigurno osvojiti,pa on covek vec 3 godine u svakom intervjuu govori kako mu nije vazna ta nagrada sl bukvalno sam sto puta procitao gde to kaze,lik je smesan i nije ni cudo sto ga niko ne voli u ligi.

posmatrač

pre 1 godinu

Zanimljiv je ovaj Embid.
A zašto je ovim "prozvao" Jokića?
Pa valjda je poslednji igrač koji je rekao da mu MVP nagrada nije bitna sam Embid.
Posle toga je još samo Janis izjavio da mu je kao takmičaru naravno bitna, ali uz to i još: "Neću da mi deca vide oca kako kuka zbog nagrade, neću da je osvojim na taj način"

Wllaxy

pre 1 godinu

U tome jeste i razlika između njih dvojice - jedan ima 20+ šuteva i 10+ slobodnih po večeri jer mu je zinulo pedu za tom nagradom a drugi šutne samo 3 puta za veče a toliko utakmica završi sa manje od 10 šuteva (o slobodnim i da ne govorim)... Da ne zaboravim i kompletnu mašineriju koja je stala iza ovog lika...

vladica

pre 1 godinu

Jokić teško da bi dobio treći mvp uzastopno. Pošto je kriterijum subjektivan, veliki broj glasača bi se zapitao da li je Jokić veličina u rangu Birda, Medžika, Džordana, Džabara, Lebrona i ostalih koji su osvajali mvp više od dva puta. U istom košu kao Jokić je i Janis, zato ove godine Embid osvaja mvp.

Istina

pre 1 godinu

Embid je rekao iskreno i pošteno,skidam kapu.Za Jokića neznam kolko mu je bitno,al donekle bitno je sigurno.Na kraju dolazimo do najvećih paćenika-navijača Jokića i svega srpskog,razumim taj neki naboj i navijanje za svoje,al što pretjerujete i što ste subjektivni to prelazi u dijagnozu!

aca

pre 1 godinu

Polako bre ljudi sta ste zapenili u komentima? Nije bas da ga je nesto izvredjao. Da smara s tom MVP nagradom smara, ali mislim da fali u NBA malo varnica medju najboljim igracima. Sto rece pre par god jedan novinar za Lebrona i Vejda (u tom trenutku najvecim rivalima na istoku) kao sustet dva biznismena, bez trunke sportskog rivalstva.

не знам ни сам

pre 1 godinu

Evo garantiram životom , da je Jokić nekim slučajem zainteresiran za MVP priznanje a Embid nezainteresiran, da zamjenimo karaktere ta dva igrača , 90% vas bi imalo drugačiji stav o nagradi i pisali potpuno drugačije komentare. Sigurno bi tvrdili da Embid laže da ga ne zanima nagrada , na isti način kao što ste sada uvjereni da Jokića ne zanima. Za svoga ste sigurni da uvijek govori istinu dok ste za protivnika sigurni da laže. Novak - Nadal ista stvar. Jednostavno ste takvi kakvi jeste, samo vaše vrijedi , tuđe ništa ne valja. Vaši iskreni , ostali lažu.
(kako kome, 13. april 2023 09:56)

Можеш једино да гарантираш, самоме себи, да си препун предрасуда и добрано малициозан.
Ако после свих ових година и Јокићеве константне незаинтересованости за свашта нешто, нпр колико пута му је фалио један скок или асистенција да оствари трипл дабл а он опет напусти утакмицу без да покуша да дође до тог једног скока, ти и даље мислиш да је он фолирант а ми му слепо верујемо?!? Не знам шта да ти кажем, осим да ако си стварно у праву онда свет није видео бољег глумца од њега.
Само што ниси у праву :) , сети се само јадиковки тренера како из претходних година како Јокић мора бити амбициознији, више шутирати, бити себичнији и тд. Такође шта бивши саиграчи говоре о њему, рецимо проблематични Боунс Хајланд и доста ће бити.

dzo

pre 1 godinu

Ne znam da li ga interesuje ali ako covek za 29 minuta ima 6 koseva 10 skokova i 10 asistencija i nece da udje u igru ubaci jos 4 kosa i resi pitanje najboljeg igraca ja ipak verujem Jokicu da ga to ne zanima takvi smo mi srbi tako je i Milicic trbao da potpise ugovor na 40 000 000 a on dosao sa koferima pozdravio se i vratio u Srbiju svi su ostali bez teksta uprava kluba nije mogla da veruje alii sve je to zivot ne znamo mi sta je u njihovim glavama

Dejan

pre 1 godinu

S obzirom da neće Joker (pretpostavka), Janis je statistički više zaslužio ovu nagradu ... jbte ako ništa ima više skokova od "centra" Embida
Navijamo za brata Grka :-)))))))))))))

Sabre

pre 1 godinu

Liku falilo tipa 3 asistencije poena čega god za tripl dabl prosek sezonu ali odmarao za plej of i onda dođe ovo smešno plačuće govedo da nešto kao proziva. Ali, razumimo ga.. Janisu i Jokari nisu mogli da nabiju breme tri uzastopna mvpja a ovaj će ući u istoriju kao prvi nakukani mvp.

DB

pre 1 godinu

Kakav lik
Pa nisu svi ljudi isti
Imaš one koje boli ona stvar za sve pa i za to
A imaš ove druge koji su kao ovaj nadmeni
Sad mi je tek krivo što mu je Jokić onako očigledno prepustio ovo
Ovakvi te više poštuju kada ih gaziš
Kada si dobar prema njima onda si lažov i pičkica
Jokiću pamet u glavu za ubuduće

baron

pre 1 godinu

Neznam dali je Embidiu jasno,a jasno je celom svetu da nagrade za uložen rad ne dobijaju koji su dali srce na terenu nego moćnici koji to određuju.Zato Jokića nije briga.On zna da je najbolji.I mi to znamo.
(Mija, 13. april 2023 09:44)

Neznas ili ne znas?
Dali ili da li?
Ali zato znas da Jokica nije briga.
Ako ga nije briga, zasto se slikao sa porodicom ispred MVP trofeja?
Eto, pitanje za tebe i ostale sto glorifikuju Jokariusa.

Grdoje

pre 1 godinu

Čovek koji se dva puta popeo na Mont Everest može da kaže da ga to više ne interesuje, jer traži nove izazove. I Embid je u pravu, ceo život je posvetio košarci i želi priznanje, jer ko zna šta ga čeka sutra. Imamo slučaj Kazinsa, dominantni centar i reprezentativac US i za par godina ne može da nadje bilo kakav angažman u NBA. Ili Simons, top pik i AS igrač, u kanalu već dve godine.

coaBeč

pre 1 godinu

veruj mi,Jokić bi sigurno dao sve nagrade koje je dobio samo za jednu titulu!!! sigurno bi želeo opet individualnu nagradu...ali sigurno ne pati za njom kao drugi!!!

Doktor docent akademik strucnjak

pre 1 godinu

Moguce je da nekome nije bitno, a isto tako je moguce da je neko toliko egocentrican da menja i drzavljanstvo zarad toga da bi bio mvp evrobasketa

shone

pre 1 godinu

@jako
Gledaj to ovako, kada nešto nemaš a žarko želiš onda ti je to jako bitno. Kada ti se ta želja ostvari, onda shvatiš vrednost toga. Ako je beskorisno, to više nije bitno.
Sad, svaki sportista želi da osvoji neku nagradu, ali za svakog sportistu najveća nagrada je ono što osvoji na terenu a ne šta mu dodele novinari. Tako i Jokić, možda ga je prva MVP titula zanimala, ali treća ga ne zanima ako nije uzeo prsten. Ako ga neka nagrada zanima pre bih rekao da je to MVP finala.

Sreten Zujkic

pre 1 godinu

Mislim da je donekle upravu, evo i Jokic kad je dobijao nagradu bio je srecan, davao izjave da mu je drago, itd. To ipak govori da ga nije bilo bas briga, jer kad te je bas briga uzmes to, kazes hvala i okrenes se. E sad sto mu to nije najvaznije to nije isto sto i da mu nije uopste vazno...

mnemonic

pre 1 godinu

ko god kaže da ga MVP trka ne zanima treba automatski da iz iste bude isključen. nepoštovanje sporta koji im donosi milione, nepoštovanje publike i apsolutno svega što ima veze sa sportom.

Panter

pre 1 godinu

Ja mislim da je brat Jokara potpuno iskren kad je rekao da mu nije bitna MVP titula. Čovek jednostavno govori šta misli. E sad što se nama nije svidelo kad je rekao da neće da igra za reprezentaciju to je drugo. Jednastavno čovek radi i govori kako misli i oseća i nije ga briga za druge šta misle. Jednostavno, čovek je izuzetan. Svaka čast na svemu što je uradio u životu.

Serbian state-affiliated media

pre 1 godinu

Potvrdjena glasanja do sad:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1KMzwRcilLDej0BWl7eYE_OYC9Tx9olI_Ptn-nHjKfpQ/edit#gid=643451732

Ivzy

pre 1 godinu

Covek je upravo izneo najvecu razliku izmedju njega i Jokica, kaze "Uložio si mnogo truda i ako dobiješ to priznanje potvrdio si taj rad" , znaci on je ulozio mnogo truda da bi dobio MVP priznanje, a nisam nesto video izjavu da je rekao ulozio sam mnogo truda da bi ekipa igrala bolje i pobedjivala. Za razliku od Jokica kome je to jedini cilj, u cemu je i uspeo na kraju zavrsavajuci sezonu kao prva ekipa zapadne konferencije.

Vidim dosta se ljudi zavarava krajem sezone Denvera i njihovom igrom, misleci da je to losa forma, i izjavama tipa ako ovako budu igrali nece proci ni prvo kolo. Pa naravno da nece tako igrati, Denver je ozbiljna ekipa sa najboljim igracem u NBA trenutno, zar ste vec zaboravili kako su pocistili Boston i Milvoki kod kuce u zadnje 2 utakmice koje su igrali sa njima.

Vidim neki kazu dobro je da su izbegli Lejkerse, ljudi pa dobio bi ih Denver 4:0 ilil 4:1, imaju najbolji procenat suta za 3 u NBA. Naravno da su se cuvali na kraju pred play off. U play off su svi maksimalno nalozeni kad igraju, plus su uspeli da razigraju klupu i ocekujte za 30-40% agresivnijeg i motivisanijeg Nikolu, apsolutno nece nikome biti lako sa Denverom.

Kamerun

pre 1 godinu

Ne razume on Debelog, ne razume da je njemu bitno samo da ima burek, coca-colu i konja. Prva dva ne sme zbog Nba tako da mu se fucka oko MVP. Samo jedno mi nije jasno kako mozes biti toliko glup da ne vidis da posto je tebi bitno ti dajes u smiraj sezone svaku utakmicu pedeset poena, a Debeli ne prebacuje deset jer ga je briga.

Predo

pre 1 godinu

Košarkaši su vrlo inteligentni, jer moraju donostiti odluke u deliću sekunde, pamtiti akcije. Embid mi ne deluje inteligentno verovatno zato jer mu je engleski iznenađujuće jako loš i verovatno je neobrazovan. Jokiću i Melounu je MVP titula verovatno bitna, ali su, verovatno u dogovoru, odlučili da ej žrtvuju zarad većeg cilja i zbog svih tih (rasnih) pritisaka, koje su prevazilazile sport i odvlačila pažnju.

Mija

pre 1 godinu

Neznam dali je Embidiu jasno,a jasno je celom svetu da nagrade za uložen rad ne dobijaju koji su dali srce na terenu nego moćnici koji to određuju.Zato Jokića nije briga.On zna da je najbolji.I mi to znamo.

djapica

pre 1 godinu

Meni lici da će ljudi tajno glasati za Jokica. Njega iskreno ne interesuje mvp, a gosn Dzoel iskreno u to ne može da poveruje. Prošle godine je kukao kako hoće da mu daju mvp, ove kuka kako ga ne interesuje mvp, kako drugi lazu kad kažu ih ne mvp ne interesuje i kako sve rade da dopinguji statistiku. Uz put, pobego čovek sa utakmice u Denveru, ko ja onomad sa časa kad nastavnica pita biologiju.
Novinari koji ćute ovih dana i mvp trci ce glasati za Jokica bez obzira na ceo hajp kako mu je mnogo tri za redom.

Zeolit

pre 1 godinu

Oni tamo i mnogi odavde ne kontaju šta je Lala iz Bačke. Džabe pare, džabe slava, mora da ima ono nešto...

Čoveku je stvarno svejedno za treći put. Verujem da bi oba MVP menjao za prsten... Onda bi, kad dobije prsten, menjao prsten za dobrog konja.

Al šta vredi pričati, ne može to svako da razume. Posebno Kamerunac (inače čoveku svaka čast).

Старац Фочо

pre 1 godinu

Ма ајте, молим вас, дајте човеку одма пет награда. Ил` пет, ил` ниједну!

milan11

pre 1 godinu

Pa nije te briga za nagradu, ako si je već dobio, i to 2x. Naravno da je lepo, ali prioritet trebaju da budu pobede i pokušaj osvajanja prstena. A kod Embiida je baš suprotno, prvo ja, pa onda tim.

Sou Biznis

pre 1 godinu

Pobedu smatraju najsladju samo ljudi koji nikada nisu pobedili....mozda je tebi bitno jer nikad nisi osvojio, ja iskreno verujem da je Jokicu manje vise svejedno!

kako kome

pre 1 godinu

Evo garantiram životom , da je Jokić nekim slučajem zainteresiran za MVP priznanje a Embid nezainteresiran, da zamjenimo karaktere ta dva igrača , 90% vas bi imalo drugačiji stav o nagradi i pisali potpuno drugačije komentare. Sigurno bi tvrdili da Embid laže da ga ne zanima nagrada , na isti način kao što ste sada uvjereni da Jokića ne zanima. Za svoga ste sigurni da uvijek govori istinu dok ste za protivnika sigurni da laže. Novak - Nadal ista stvar. Jednostavno ste takvi kakvi jeste, samo vaše vrijedi , tuđe ništa ne valja. Vaši iskreni , ostali lažu.

Master Yoda

pre 1 godinu

Ne lupetaj, Jokic je vidno spustio tempo pred kraj nakon sto si mu pobega sa megdana, znalo se da trecu za redom nece dobiti, to bi prodrmalo same temelje americke kosarke, zasenilo bi znacaj amerikanaca na kojima se temelji prica o NBA. Cembrlen, Bird, Dzordan,Kobi, Shak,.....

Lord

pre 1 godinu

Kukao za nju citave sezone, pobjegao od direktnog duela, Jokić ga pustio na kraju.
3 mrlje na koje će imati na ovom priznanju.
Pojede se jadan.

ethan hunt

pre 1 godinu

Jokić ima već dva uzastopna, Embid nema nijedan. Kome je važniji? Ipak, izgleda da je svim crncima važnije to da ga ne dobije opet belac, pa još Jokić, pa još srbin?!?! Zato, može biti samo jedan MVP - Jokić!

Powerslave

pre 1 godinu

Pa je l on nedavno rekao da ga nije briga za MVP? :D
Kad laže, zna li i on sam?
Lik je definitivno bolesno opterećen tim priznanjem, mislim da bi psihički pukao da ga ne dobije ove godine, otuda i sav onaj (nesportski) pritisak iz medija da mu se dodeli nagrada.
A najveća nagrada koju košarkaš može da dobije je prsten, ne MVP ili slične.

Vuk

pre 1 godinu

Ako se dobro secam,nedavno je isti taj Embid rekao da ga ne zanima MVP nagrada. Neverovatno koliki je licemer. Na kraju ce iskukati da bude MVP...

bla

pre 1 godinu

problem je sto embida ne vole bas zbog ovakvih gluposti gde pokazuje da je jedino on bitan a saigraci i tim nikako. pre par godina je svu krivicu svalio na simonsa iako je i on igrao lose i sutirao trojke kada je trebalo da dominira u reketu. u tom poslednjem napadu se iscudjavao zasto simons nije zakucao a on je cekao loptu na trojci kao centar. isto kada pocne playoff embid igra daleko losije nego tokom sezone a onda trazi izgovore povrede saigraci i ko zna sta sve ne.
Nikola je osvojio dva mvp priznanja i trece mu ne donosi nista posebno i ako kaze da ga ne zanima ja mislim da ne laze. ako osvoji titulu onda ce se izjednaciti sa mnogim velikim nba igracima i to mu fokus sigurno. ovo za decu neka ostavi za decu.

Milan

pre 1 godinu

Meni je recimo vaznije da li ce danas biti suncan dan i da li cu uspeti bar za mrvicu da budem bolji otac, muz, brat, drug, covek.... Nego sta se desava sa bilo kojim sportistom.

jako

pre 1 godinu

Iskreno , stavite se u poziciju bilo kojeg kandidata za ovu nagradu .. u poziciji si da te proglase najkorisnijim igračem u ligi , biraju te ljudi kojima je posao pratiti tvoj rad , ljudi koji oblikuju javno mišljenje i tebi uopće nije stalo do nagrade .. te liste će se promatrati i sutra i za 30 godina .. iskreno ne vjerujem da postoji igrač kojem nije stalo da osvoji tu nagradu bez obzira što Jokić govorio .. jednostavno takvo razmišljanje nije u naravi sportaša .

Vuk

pre 1 godinu

Ako se dobro secam,nedavno je isti taj Embid rekao da ga ne zanima MVP nagrada. Neverovatno koliki je licemer. Na kraju ce iskukati da bude MVP...

Powerslave

pre 1 godinu

Pa je l on nedavno rekao da ga nije briga za MVP? :D
Kad laže, zna li i on sam?
Lik je definitivno bolesno opterećen tim priznanjem, mislim da bi psihički pukao da ga ne dobije ove godine, otuda i sav onaj (nesportski) pritisak iz medija da mu se dodeli nagrada.
A najveća nagrada koju košarkaš može da dobije je prsten, ne MVP ili slične.

Master Yoda

pre 1 godinu

Ne lupetaj, Jokic je vidno spustio tempo pred kraj nakon sto si mu pobega sa megdana, znalo se da trecu za redom nece dobiti, to bi prodrmalo same temelje americke kosarke, zasenilo bi znacaj amerikanaca na kojima se temelji prica o NBA. Cembrlen, Bird, Dzordan,Kobi, Shak,.....

Lord

pre 1 godinu

Kukao za nju citave sezone, pobjegao od direktnog duela, Jokić ga pustio na kraju.
3 mrlje na koje će imati na ovom priznanju.
Pojede se jadan.

Milan

pre 1 godinu

Meni je recimo vaznije da li ce danas biti suncan dan i da li cu uspeti bar za mrvicu da budem bolji otac, muz, brat, drug, covek.... Nego sta se desava sa bilo kojim sportistom.

bla

pre 1 godinu

problem je sto embida ne vole bas zbog ovakvih gluposti gde pokazuje da je jedino on bitan a saigraci i tim nikako. pre par godina je svu krivicu svalio na simonsa iako je i on igrao lose i sutirao trojke kada je trebalo da dominira u reketu. u tom poslednjem napadu se iscudjavao zasto simons nije zakucao a on je cekao loptu na trojci kao centar. isto kada pocne playoff embid igra daleko losije nego tokom sezone a onda trazi izgovore povrede saigraci i ko zna sta sve ne.
Nikola je osvojio dva mvp priznanja i trece mu ne donosi nista posebno i ako kaze da ga ne zanima ja mislim da ne laze. ako osvoji titulu onda ce se izjednaciti sa mnogim velikim nba igracima i to mu fokus sigurno. ovo za decu neka ostavi za decu.

Sabre

pre 1 godinu

Liku falilo tipa 3 asistencije poena čega god za tripl dabl prosek sezonu ali odmarao za plej of i onda dođe ovo smešno plačuće govedo da nešto kao proziva. Ali, razumimo ga.. Janisu i Jokari nisu mogli da nabiju breme tri uzastopna mvpja a ovaj će ući u istoriju kao prvi nakukani mvp.

ethan hunt

pre 1 godinu

Jokić ima već dva uzastopna, Embid nema nijedan. Kome je važniji? Ipak, izgleda da je svim crncima važnije to da ga ne dobije opet belac, pa još Jokić, pa još srbin?!?! Zato, može biti samo jedan MVP - Jokić!

Ivzy

pre 1 godinu

Covek je upravo izneo najvecu razliku izmedju njega i Jokica, kaze "Uložio si mnogo truda i ako dobiješ to priznanje potvrdio si taj rad" , znaci on je ulozio mnogo truda da bi dobio MVP priznanje, a nisam nesto video izjavu da je rekao ulozio sam mnogo truda da bi ekipa igrala bolje i pobedjivala. Za razliku od Jokica kome je to jedini cilj, u cemu je i uspeo na kraju zavrsavajuci sezonu kao prva ekipa zapadne konferencije.

Vidim dosta se ljudi zavarava krajem sezone Denvera i njihovom igrom, misleci da je to losa forma, i izjavama tipa ako ovako budu igrali nece proci ni prvo kolo. Pa naravno da nece tako igrati, Denver je ozbiljna ekipa sa najboljim igracem u NBA trenutno, zar ste vec zaboravili kako su pocistili Boston i Milvoki kod kuce u zadnje 2 utakmice koje su igrali sa njima.

Vidim neki kazu dobro je da su izbegli Lejkerse, ljudi pa dobio bi ih Denver 4:0 ilil 4:1, imaju najbolji procenat suta za 3 u NBA. Naravno da su se cuvali na kraju pred play off. U play off su svi maksimalno nalozeni kad igraju, plus su uspeli da razigraju klupu i ocekujte za 30-40% agresivnijeg i motivisanijeg Nikolu, apsolutno nece nikome biti lako sa Denverom.

Predo

pre 1 godinu

Košarkaši su vrlo inteligentni, jer moraju donostiti odluke u deliću sekunde, pamtiti akcije. Embid mi ne deluje inteligentno verovatno zato jer mu je engleski iznenađujuće jako loš i verovatno je neobrazovan. Jokiću i Melounu je MVP titula verovatno bitna, ali su, verovatno u dogovoru, odlučili da ej žrtvuju zarad većeg cilja i zbog svih tih (rasnih) pritisaka, koje su prevazilazile sport i odvlačila pažnju.

Zeolit

pre 1 godinu

Oni tamo i mnogi odavde ne kontaju šta je Lala iz Bačke. Džabe pare, džabe slava, mora da ima ono nešto...

Čoveku je stvarno svejedno za treći put. Verujem da bi oba MVP menjao za prsten... Onda bi, kad dobije prsten, menjao prsten za dobrog konja.

Al šta vredi pričati, ne može to svako da razume. Posebno Kamerunac (inače čoveku svaka čast).

djapica

pre 1 godinu

Meni lici da će ljudi tajno glasati za Jokica. Njega iskreno ne interesuje mvp, a gosn Dzoel iskreno u to ne može da poveruje. Prošle godine je kukao kako hoće da mu daju mvp, ove kuka kako ga ne interesuje mvp, kako drugi lazu kad kažu ih ne mvp ne interesuje i kako sve rade da dopinguji statistiku. Uz put, pobego čovek sa utakmice u Denveru, ko ja onomad sa časa kad nastavnica pita biologiju.
Novinari koji ćute ovih dana i mvp trci ce glasati za Jokica bez obzira na ceo hajp kako mu je mnogo tri za redom.

Panter

pre 1 godinu

Ja mislim da je brat Jokara potpuno iskren kad je rekao da mu nije bitna MVP titula. Čovek jednostavno govori šta misli. E sad što se nama nije svidelo kad je rekao da neće da igra za reprezentaciju to je drugo. Jednastavno čovek radi i govori kako misli i oseća i nije ga briga za druge šta misle. Jednostavno, čovek je izuzetan. Svaka čast na svemu što je uradio u životu.

не знам ни сам

pre 1 godinu

Evo garantiram životom , da je Jokić nekim slučajem zainteresiran za MVP priznanje a Embid nezainteresiran, da zamjenimo karaktere ta dva igrača , 90% vas bi imalo drugačiji stav o nagradi i pisali potpuno drugačije komentare. Sigurno bi tvrdili da Embid laže da ga ne zanima nagrada , na isti način kao što ste sada uvjereni da Jokića ne zanima. Za svoga ste sigurni da uvijek govori istinu dok ste za protivnika sigurni da laže. Novak - Nadal ista stvar. Jednostavno ste takvi kakvi jeste, samo vaše vrijedi , tuđe ništa ne valja. Vaši iskreni , ostali lažu.
(kako kome, 13. april 2023 09:56)

Можеш једино да гарантираш, самоме себи, да си препун предрасуда и добрано малициозан.
Ако после свих ових година и Јокићеве константне незаинтересованости за свашта нешто, нпр колико пута му је фалио један скок или асистенција да оствари трипл дабл а он опет напусти утакмицу без да покуша да дође до тог једног скока, ти и даље мислиш да је он фолирант а ми му слепо верујемо?!? Не знам шта да ти кажем, осим да ако си стварно у праву онда свет није видео бољег глумца од њега.
Само што ниси у праву :) , сети се само јадиковки тренера како из претходних година како Јокић мора бити амбициознији, више шутирати, бити себичнији и тд. Такође шта бивши саиграчи говоре о њему, рецимо проблематични Боунс Хајланд и доста ће бити.

milan11

pre 1 godinu

Pa nije te briga za nagradu, ako si je već dobio, i to 2x. Naravno da je lepo, ali prioritet trebaju da budu pobede i pokušaj osvajanja prstena. A kod Embiida je baš suprotno, prvo ja, pa onda tim.

Kamerun

pre 1 godinu

Ne razume on Debelog, ne razume da je njemu bitno samo da ima burek, coca-colu i konja. Prva dva ne sme zbog Nba tako da mu se fucka oko MVP. Samo jedno mi nije jasno kako mozes biti toliko glup da ne vidis da posto je tebi bitno ti dajes u smiraj sezone svaku utakmicu pedeset poena, a Debeli ne prebacuje deset jer ga je briga.

dzo

pre 1 godinu

Ne znam da li ga interesuje ali ako covek za 29 minuta ima 6 koseva 10 skokova i 10 asistencija i nece da udje u igru ubaci jos 4 kosa i resi pitanje najboljeg igraca ja ipak verujem Jokicu da ga to ne zanima takvi smo mi srbi tako je i Milicic trbao da potpise ugovor na 40 000 000 a on dosao sa koferima pozdravio se i vratio u Srbiju svi su ostali bez teksta uprava kluba nije mogla da veruje alii sve je to zivot ne znamo mi sta je u njihovim glavama

Opa Djurdjo

pre 1 godinu

Ahahahaha al kako je odjednom obrnuo pricu kad su mu rekli da ce sigurno osvojiti,pa on covek vec 3 godine u svakom intervjuu govori kako mu nije vazna ta nagrada sl bukvalno sam sto puta procitao gde to kaze,lik je smesan i nije ni cudo sto ga niko ne voli u ligi.

shone

pre 1 godinu

@jako
Gledaj to ovako, kada nešto nemaš a žarko želiš onda ti je to jako bitno. Kada ti se ta želja ostvari, onda shvatiš vrednost toga. Ako je beskorisno, to više nije bitno.
Sad, svaki sportista želi da osvoji neku nagradu, ali za svakog sportistu najveća nagrada je ono što osvoji na terenu a ne šta mu dodele novinari. Tako i Jokić, možda ga je prva MVP titula zanimala, ali treća ga ne zanima ako nije uzeo prsten. Ako ga neka nagrada zanima pre bih rekao da je to MVP finala.

Wllaxy

pre 1 godinu

U tome jeste i razlika između njih dvojice - jedan ima 20+ šuteva i 10+ slobodnih po večeri jer mu je zinulo pedu za tom nagradom a drugi šutne samo 3 puta za veče a toliko utakmica završi sa manje od 10 šuteva (o slobodnim i da ne govorim)... Da ne zaboravim i kompletnu mašineriju koja je stala iza ovog lika...

posmatrač

pre 1 godinu

Zanimljiv je ovaj Embid.
A zašto je ovim "prozvao" Jokića?
Pa valjda je poslednji igrač koji je rekao da mu MVP nagrada nije bitna sam Embid.
Posle toga je još samo Janis izjavio da mu je kao takmičaru naravno bitna, ali uz to i još: "Neću da mi deca vide oca kako kuka zbog nagrade, neću da je osvojim na taj način"

Doktor docent akademik strucnjak

pre 1 godinu

Moguce je da nekome nije bitno, a isto tako je moguce da je neko toliko egocentrican da menja i drzavljanstvo zarad toga da bi bio mvp evrobasketa

smeh

pre 1 godinu

Ovaj lik stvarno priča jedno danas a sutra drugu stvar. Prvo je kukao da samo on zaslužuje MVP nagradu pa da ga ta nagrada ne zanima već doigravanje i igranje u finalu. I sada dođosmo do toga da ga opet zanima ova nagrada. Najjadnija osoba koja će ikada osvojiti ovu titulu ako je osvoji, kao igrač je zaslužuje sa barem još trojicom. Pre bi je dao Janisu jer ima slične brojke kao Embid, njegova ekipa je bolja od Embidove i smeo je da dođe na crtu Jokiću u Denveru za razliku od Embida iako se nije dobro proveo tamo.

Mija

pre 1 godinu

Neznam dali je Embidiu jasno,a jasno je celom svetu da nagrade za uložen rad ne dobijaju koji su dali srce na terenu nego moćnici koji to određuju.Zato Jokića nije briga.On zna da je najbolji.I mi to znamo.

Voja

pre 1 godinu

Sad oseća da će da dobije nagradu,i opet ne valja.Mnogo ga boli što Jokića zabole.Primitivan dečko pa ne može da shvati da nisu svi kukavelji kao on.Džaba ti nagrada kad ćeš uvek biti iskompleksirani paćenik.

DB

pre 1 godinu

Kakav lik
Pa nisu svi ljudi isti
Imaš one koje boli ona stvar za sve pa i za to
A imaš ove druge koji su kao ovaj nadmeni
Sad mi je tek krivo što mu je Jokić onako očigledno prepustio ovo
Ovakvi te više poštuju kada ih gaziš
Kada si dobar prema njima onda si lažov i pičkica
Jokiću pamet u glavu za ubuduće

key and peele

pre 1 godinu

Ovaj Embiid je MKP Most Kukavicki Player
(Basket Decak, 13. april 2023 13:54)

Амери га зову MWP, Most Whining Player

Старац Фочо

pre 1 godinu

Ма ајте, молим вас, дајте човеку одма пет награда. Ил` пет, ил` ниједну!

Sou Biznis

pre 1 godinu

Pobedu smatraju najsladju samo ljudi koji nikada nisu pobedili....mozda je tebi bitno jer nikad nisi osvojio, ja iskreno verujem da je Jokicu manje vise svejedno!

coaBeč

pre 1 godinu

veruj mi,Jokić bi sigurno dao sve nagrade koje je dobio samo za jednu titulu!!! sigurno bi želeo opet individualnu nagradu...ali sigurno ne pati za njom kao drugi!!!

JPR

pre 1 godinu

Kakva patetika, samo kuka o nagradi, čak i sada kad je veliki favorit pa se boji opet !! No neka dodje da igra protiv rivala umesto sto izigrava pobegulju ! I hajd neka mu daju nagradu da više ne gledamo ovo kukanje ! Inače da nekim slučajem Jokic opet uzme, ovaj će pasti u komu !

Grdoje

pre 1 godinu

Čovek koji se dva puta popeo na Mont Everest može da kaže da ga to više ne interesuje, jer traži nove izazove. I Embid je u pravu, ceo život je posvetio košarci i želi priznanje, jer ko zna šta ga čeka sutra. Imamo slučaj Kazinsa, dominantni centar i reprezentativac US i za par godina ne može da nadje bilo kakav angažman u NBA. Ili Simons, top pik i AS igrač, u kanalu već dve godine.

Dejan

pre 1 godinu

S obzirom da neće Joker (pretpostavka), Janis je statistički više zaslužio ovu nagradu ... jbte ako ništa ima više skokova od "centra" Embida
Navijamo za brata Grka :-)))))))))))))

Legitimno je imati, ili nemati zelju..

pre 1 godinu

Pa gledaj, sva ta prica mozda i ima smisla ako je nisi osvajao. I verujem da je u pravu kad kaze da nije bas svejedno, ali sa druge strane zelja za istom nije podjednaka ako si je vec dobijao. Mogu da se kladim da ce i on sledece godine isto pricati u fazonbu da mu to nije prioritet. Generalno, ovaj Embid je mnogo tupav i blamira se bez potrebe. Ne kazem da nije zasluzio, ali ne znam cemu sad ovakva oglasavanja kad je 99% on dobitnik.A to sto ga prozivaju da je iskukao tu nagradu, pa sam je kriv zbog tako neceg, nisu mu krivi ni Jokic, ni Janis, niti bilo ko drugi.

vladica

pre 1 godinu

Jokić teško da bi dobio treći mvp uzastopno. Pošto je kriterijum subjektivan, veliki broj glasača bi se zapitao da li je Jokić veličina u rangu Birda, Medžika, Džordana, Džabara, Lebrona i ostalih koji su osvajali mvp više od dva puta. U istom košu kao Jokić je i Janis, zato ove godine Embid osvaja mvp.

jako

pre 1 godinu

Iskreno , stavite se u poziciju bilo kojeg kandidata za ovu nagradu .. u poziciji si da te proglase najkorisnijim igračem u ligi , biraju te ljudi kojima je posao pratiti tvoj rad , ljudi koji oblikuju javno mišljenje i tebi uopće nije stalo do nagrade .. te liste će se promatrati i sutra i za 30 godina .. iskreno ne vjerujem da postoji igrač kojem nije stalo da osvoji tu nagradu bez obzira što Jokić govorio .. jednostavno takvo razmišljanje nije u naravi sportaša .

kako kome

pre 1 godinu

Evo garantiram životom , da je Jokić nekim slučajem zainteresiran za MVP priznanje a Embid nezainteresiran, da zamjenimo karaktere ta dva igrača , 90% vas bi imalo drugačiji stav o nagradi i pisali potpuno drugačije komentare. Sigurno bi tvrdili da Embid laže da ga ne zanima nagrada , na isti način kao što ste sada uvjereni da Jokića ne zanima. Za svoga ste sigurni da uvijek govori istinu dok ste za protivnika sigurni da laže. Novak - Nadal ista stvar. Jednostavno ste takvi kakvi jeste, samo vaše vrijedi , tuđe ništa ne valja. Vaši iskreni , ostali lažu.

baron

pre 1 godinu

Neznam dali je Embidiu jasno,a jasno je celom svetu da nagrade za uložen rad ne dobijaju koji su dali srce na terenu nego moćnici koji to određuju.Zato Jokića nije briga.On zna da je najbolji.I mi to znamo.
(Mija, 13. april 2023 09:44)

Neznas ili ne znas?
Dali ili da li?
Ali zato znas da Jokica nije briga.
Ako ga nije briga, zasto se slikao sa porodicom ispred MVP trofeja?
Eto, pitanje za tebe i ostale sto glorifikuju Jokariusa.

Sreten Zujkic

pre 1 godinu

Mislim da je donekle upravu, evo i Jokic kad je dobijao nagradu bio je srecan, davao izjave da mu je drago, itd. To ipak govori da ga nije bilo bas briga, jer kad te je bas briga uzmes to, kazes hvala i okrenes se. E sad sto mu to nije najvaznije to nije isto sto i da mu nije uopste vazno...

Serbian state-affiliated media

pre 1 godinu

Potvrdjena glasanja do sad:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1KMzwRcilLDej0BWl7eYE_OYC9Tx9olI_Ptn-nHjKfpQ/edit#gid=643451732

mnemonic

pre 1 godinu

ko god kaže da ga MVP trka ne zanima treba automatski da iz iste bude isključen. nepoštovanje sporta koji im donosi milione, nepoštovanje publike i apsolutno svega što ima veze sa sportom.

aca

pre 1 godinu

Polako bre ljudi sta ste zapenili u komentima? Nije bas da ga je nesto izvredjao. Da smara s tom MVP nagradom smara, ali mislim da fali u NBA malo varnica medju najboljim igracima. Sto rece pre par god jedan novinar za Lebrona i Vejda (u tom trenutku najvecim rivalima na istoku) kao sustet dva biznismena, bez trunke sportskog rivalstva.

Istina

pre 1 godinu

Embid je rekao iskreno i pošteno,skidam kapu.Za Jokića neznam kolko mu je bitno,al donekle bitno je sigurno.Na kraju dolazimo do najvećih paćenika-navijača Jokića i svega srpskog,razumim taj neki naboj i navijanje za svoje,al što pretjerujete i što ste subjektivni to prelazi u dijagnozu!

Marko 666

pre 1 godinu

A zasto vecina vas misli da je 'prozvao' samo Jokica?Vama strucnjacima samo je on bitan,kao da drugi kosarkasi ne postoje ili ne daj djavole da neki Srbin ga ne smatra najboljim-odmah bi ga proglasili izdajnikom naroda a pogotovo drzave!Da li u vasim glavama postoji mogucnost da je prizvao jos nekog-Giannisa,Tatuma...?

Ajde bre

pre 1 godinu

Embid ograničen kao kutija. Kad je bio mali umakao big mek u koka-kolu. Ako su oni na zapadu bolesni i indoktrinirani ispranog mozga ne znači da ceo svet boluje od iste bolesti.

mnemonic

pre 1 godinu

ko god kaže da ga MVP trka ne zanima treba automatski da iz iste bude isključen. nepoštovanje sporta koji im donosi milione, nepoštovanje publike i apsolutno svega što ima veze sa sportom.

Istina

pre 1 godinu

Embid je rekao iskreno i pošteno,skidam kapu.Za Jokića neznam kolko mu je bitno,al donekle bitno je sigurno.Na kraju dolazimo do najvećih paćenika-navijača Jokića i svega srpskog,razumim taj neki naboj i navijanje za svoje,al što pretjerujete i što ste subjektivni to prelazi u dijagnozu!

jako

pre 1 godinu

Iskreno , stavite se u poziciju bilo kojeg kandidata za ovu nagradu .. u poziciji si da te proglase najkorisnijim igračem u ligi , biraju te ljudi kojima je posao pratiti tvoj rad , ljudi koji oblikuju javno mišljenje i tebi uopće nije stalo do nagrade .. te liste će se promatrati i sutra i za 30 godina .. iskreno ne vjerujem da postoji igrač kojem nije stalo da osvoji tu nagradu bez obzira što Jokić govorio .. jednostavno takvo razmišljanje nije u naravi sportaša .

kako kome

pre 1 godinu

Evo garantiram životom , da je Jokić nekim slučajem zainteresiran za MVP priznanje a Embid nezainteresiran, da zamjenimo karaktere ta dva igrača , 90% vas bi imalo drugačiji stav o nagradi i pisali potpuno drugačije komentare. Sigurno bi tvrdili da Embid laže da ga ne zanima nagrada , na isti način kao što ste sada uvjereni da Jokića ne zanima. Za svoga ste sigurni da uvijek govori istinu dok ste za protivnika sigurni da laže. Novak - Nadal ista stvar. Jednostavno ste takvi kakvi jeste, samo vaše vrijedi , tuđe ništa ne valja. Vaši iskreni , ostali lažu.

baron

pre 1 godinu

Neznam dali je Embidiu jasno,a jasno je celom svetu da nagrade za uložen rad ne dobijaju koji su dali srce na terenu nego moćnici koji to određuju.Zato Jokića nije briga.On zna da je najbolji.I mi to znamo.
(Mija, 13. april 2023 09:44)

Neznas ili ne znas?
Dali ili da li?
Ali zato znas da Jokica nije briga.
Ako ga nije briga, zasto se slikao sa porodicom ispred MVP trofeja?
Eto, pitanje za tebe i ostale sto glorifikuju Jokariusa.

Marko 666

pre 1 godinu

A zasto vecina vas misli da je 'prozvao' samo Jokica?Vama strucnjacima samo je on bitan,kao da drugi kosarkasi ne postoje ili ne daj djavole da neki Srbin ga ne smatra najboljim-odmah bi ga proglasili izdajnikom naroda a pogotovo drzave!Da li u vasim glavama postoji mogucnost da je prizvao jos nekog-Giannisa,Tatuma...?

Milan

pre 1 godinu

Meni je recimo vaznije da li ce danas biti suncan dan i da li cu uspeti bar za mrvicu da budem bolji otac, muz, brat, drug, covek.... Nego sta se desava sa bilo kojim sportistom.

Sreten Zujkic

pre 1 godinu

Mislim da je donekle upravu, evo i Jokic kad je dobijao nagradu bio je srecan, davao izjave da mu je drago, itd. To ipak govori da ga nije bilo bas briga, jer kad te je bas briga uzmes to, kazes hvala i okrenes se. E sad sto mu to nije najvaznije to nije isto sto i da mu nije uopste vazno...

aca

pre 1 godinu

Polako bre ljudi sta ste zapenili u komentima? Nije bas da ga je nesto izvredjao. Da smara s tom MVP nagradom smara, ali mislim da fali u NBA malo varnica medju najboljim igracima. Sto rece pre par god jedan novinar za Lebrona i Vejda (u tom trenutku najvecim rivalima na istoku) kao sustet dva biznismena, bez trunke sportskog rivalstva.

ethan hunt

pre 1 godinu

Jokić ima već dva uzastopna, Embid nema nijedan. Kome je važniji? Ipak, izgleda da je svim crncima važnije to da ga ne dobije opet belac, pa još Jokić, pa još srbin?!?! Zato, može biti samo jedan MVP - Jokić!

не знам ни сам

pre 1 godinu

Evo garantiram životom , da je Jokić nekim slučajem zainteresiran za MVP priznanje a Embid nezainteresiran, da zamjenimo karaktere ta dva igrača , 90% vas bi imalo drugačiji stav o nagradi i pisali potpuno drugačije komentare. Sigurno bi tvrdili da Embid laže da ga ne zanima nagrada , na isti način kao što ste sada uvjereni da Jokića ne zanima. Za svoga ste sigurni da uvijek govori istinu dok ste za protivnika sigurni da laže. Novak - Nadal ista stvar. Jednostavno ste takvi kakvi jeste, samo vaše vrijedi , tuđe ništa ne valja. Vaši iskreni , ostali lažu.
(kako kome, 13. april 2023 09:56)

Можеш једино да гарантираш, самоме себи, да си препун предрасуда и добрано малициозан.
Ако после свих ових година и Јокићеве константне незаинтересованости за свашта нешто, нпр колико пута му је фалио један скок или асистенција да оствари трипл дабл а он опет напусти утакмицу без да покуша да дође до тог једног скока, ти и даље мислиш да је он фолирант а ми му слепо верујемо?!? Не знам шта да ти кажем, осим да ако си стварно у праву онда свет није видео бољег глумца од њега.
Само што ниси у праву :) , сети се само јадиковки тренера како из претходних година како Јокић мора бити амбициознији, више шутирати, бити себичнији и тд. Такође шта бивши саиграчи говоре о њему, рецимо проблематични Боунс Хајланд и доста ће бити.

Sabre

pre 1 godinu

Liku falilo tipa 3 asistencije poena čega god za tripl dabl prosek sezonu ali odmarao za plej of i onda dođe ovo smešno plačuće govedo da nešto kao proziva. Ali, razumimo ga.. Janisu i Jokari nisu mogli da nabiju breme tri uzastopna mvpja a ovaj će ući u istoriju kao prvi nakukani mvp.

vladica

pre 1 godinu

Jokić teško da bi dobio treći mvp uzastopno. Pošto je kriterijum subjektivan, veliki broj glasača bi se zapitao da li je Jokić veličina u rangu Birda, Medžika, Džordana, Džabara, Lebrona i ostalih koji su osvajali mvp više od dva puta. U istom košu kao Jokić je i Janis, zato ove godine Embid osvaja mvp.

Kamerun

pre 1 godinu

Ne razume on Debelog, ne razume da je njemu bitno samo da ima burek, coca-colu i konja. Prva dva ne sme zbog Nba tako da mu se fucka oko MVP. Samo jedno mi nije jasno kako mozes biti toliko glup da ne vidis da posto je tebi bitno ti dajes u smiraj sezone svaku utakmicu pedeset poena, a Debeli ne prebacuje deset jer ga je briga.

Mija

pre 1 godinu

Neznam dali je Embidiu jasno,a jasno je celom svetu da nagrade za uložen rad ne dobijaju koji su dali srce na terenu nego moćnici koji to određuju.Zato Jokića nije briga.On zna da je najbolji.I mi to znamo.

coaBeč

pre 1 godinu

veruj mi,Jokić bi sigurno dao sve nagrade koje je dobio samo za jednu titulu!!! sigurno bi želeo opet individualnu nagradu...ali sigurno ne pati za njom kao drugi!!!

Opa Djurdjo

pre 1 godinu

Ahahahaha al kako je odjednom obrnuo pricu kad su mu rekli da ce sigurno osvojiti,pa on covek vec 3 godine u svakom intervjuu govori kako mu nije vazna ta nagrada sl bukvalno sam sto puta procitao gde to kaze,lik je smesan i nije ni cudo sto ga niko ne voli u ligi.

Wllaxy

pre 1 godinu

U tome jeste i razlika između njih dvojice - jedan ima 20+ šuteva i 10+ slobodnih po večeri jer mu je zinulo pedu za tom nagradom a drugi šutne samo 3 puta za veče a toliko utakmica završi sa manje od 10 šuteva (o slobodnim i da ne govorim)... Da ne zaboravim i kompletnu mašineriju koja je stala iza ovog lika...

key and peele

pre 1 godinu

Ovaj Embiid je MKP Most Kukavicki Player
(Basket Decak, 13. april 2023 13:54)

Амери га зову MWP, Most Whining Player

Vuk

pre 1 godinu

Ako se dobro secam,nedavno je isti taj Embid rekao da ga ne zanima MVP nagrada. Neverovatno koliki je licemer. Na kraju ce iskukati da bude MVP...

Zeolit

pre 1 godinu

Oni tamo i mnogi odavde ne kontaju šta je Lala iz Bačke. Džabe pare, džabe slava, mora da ima ono nešto...

Čoveku je stvarno svejedno za treći put. Verujem da bi oba MVP menjao za prsten... Onda bi, kad dobije prsten, menjao prsten za dobrog konja.

Al šta vredi pričati, ne može to svako da razume. Posebno Kamerunac (inače čoveku svaka čast).

Ivzy

pre 1 godinu

Covek je upravo izneo najvecu razliku izmedju njega i Jokica, kaze "Uložio si mnogo truda i ako dobiješ to priznanje potvrdio si taj rad" , znaci on je ulozio mnogo truda da bi dobio MVP priznanje, a nisam nesto video izjavu da je rekao ulozio sam mnogo truda da bi ekipa igrala bolje i pobedjivala. Za razliku od Jokica kome je to jedini cilj, u cemu je i uspeo na kraju zavrsavajuci sezonu kao prva ekipa zapadne konferencije.

Vidim dosta se ljudi zavarava krajem sezone Denvera i njihovom igrom, misleci da je to losa forma, i izjavama tipa ako ovako budu igrali nece proci ni prvo kolo. Pa naravno da nece tako igrati, Denver je ozbiljna ekipa sa najboljim igracem u NBA trenutno, zar ste vec zaboravili kako su pocistili Boston i Milvoki kod kuce u zadnje 2 utakmice koje su igrali sa njima.

Vidim neki kazu dobro je da su izbegli Lejkerse, ljudi pa dobio bi ih Denver 4:0 ilil 4:1, imaju najbolji procenat suta za 3 u NBA. Naravno da su se cuvali na kraju pred play off. U play off su svi maksimalno nalozeni kad igraju, plus su uspeli da razigraju klupu i ocekujte za 30-40% agresivnijeg i motivisanijeg Nikolu, apsolutno nece nikome biti lako sa Denverom.

Panter

pre 1 godinu

Ja mislim da je brat Jokara potpuno iskren kad je rekao da mu nije bitna MVP titula. Čovek jednostavno govori šta misli. E sad što se nama nije svidelo kad je rekao da neće da igra za reprezentaciju to je drugo. Jednastavno čovek radi i govori kako misli i oseća i nije ga briga za druge šta misle. Jednostavno, čovek je izuzetan. Svaka čast na svemu što je uradio u životu.

Grdoje

pre 1 godinu

Čovek koji se dva puta popeo na Mont Everest može da kaže da ga to više ne interesuje, jer traži nove izazove. I Embid je u pravu, ceo život je posvetio košarci i želi priznanje, jer ko zna šta ga čeka sutra. Imamo slučaj Kazinsa, dominantni centar i reprezentativac US i za par godina ne može da nadje bilo kakav angažman u NBA. Ili Simons, top pik i AS igrač, u kanalu već dve godine.

bla

pre 1 godinu

problem je sto embida ne vole bas zbog ovakvih gluposti gde pokazuje da je jedino on bitan a saigraci i tim nikako. pre par godina je svu krivicu svalio na simonsa iako je i on igrao lose i sutirao trojke kada je trebalo da dominira u reketu. u tom poslednjem napadu se iscudjavao zasto simons nije zakucao a on je cekao loptu na trojci kao centar. isto kada pocne playoff embid igra daleko losije nego tokom sezone a onda trazi izgovore povrede saigraci i ko zna sta sve ne.
Nikola je osvojio dva mvp priznanja i trece mu ne donosi nista posebno i ako kaze da ga ne zanima ja mislim da ne laze. ako osvoji titulu onda ce se izjednaciti sa mnogim velikim nba igracima i to mu fokus sigurno. ovo za decu neka ostavi za decu.

Master Yoda

pre 1 godinu

Ne lupetaj, Jokic je vidno spustio tempo pred kraj nakon sto si mu pobega sa megdana, znalo se da trecu za redom nece dobiti, to bi prodrmalo same temelje americke kosarke, zasenilo bi znacaj amerikanaca na kojima se temelji prica o NBA. Cembrlen, Bird, Dzordan,Kobi, Shak,.....

Serbian state-affiliated media

pre 1 godinu

Potvrdjena glasanja do sad:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1KMzwRcilLDej0BWl7eYE_OYC9Tx9olI_Ptn-nHjKfpQ/edit#gid=643451732

Doktor docent akademik strucnjak

pre 1 godinu

Moguce je da nekome nije bitno, a isto tako je moguce da je neko toliko egocentrican da menja i drzavljanstvo zarad toga da bi bio mvp evrobasketa

posmatrač

pre 1 godinu

Zanimljiv je ovaj Embid.
A zašto je ovim "prozvao" Jokića?
Pa valjda je poslednji igrač koji je rekao da mu MVP nagrada nije bitna sam Embid.
Posle toga je još samo Janis izjavio da mu je kao takmičaru naravno bitna, ali uz to i još: "Neću da mi deca vide oca kako kuka zbog nagrade, neću da je osvojim na taj način"

Ajde bre

pre 1 godinu

Embid ograničen kao kutija. Kad je bio mali umakao big mek u koka-kolu. Ako su oni na zapadu bolesni i indoktrinirani ispranog mozga ne znači da ceo svet boluje od iste bolesti.

Lord

pre 1 godinu

Kukao za nju citave sezone, pobjegao od direktnog duela, Jokić ga pustio na kraju.
3 mrlje na koje će imati na ovom priznanju.
Pojede se jadan.

Powerslave

pre 1 godinu

Pa je l on nedavno rekao da ga nije briga za MVP? :D
Kad laže, zna li i on sam?
Lik je definitivno bolesno opterećen tim priznanjem, mislim da bi psihički pukao da ga ne dobije ove godine, otuda i sav onaj (nesportski) pritisak iz medija da mu se dodeli nagrada.
A najveća nagrada koju košarkaš može da dobije je prsten, ne MVP ili slične.

djapica

pre 1 godinu

Meni lici da će ljudi tajno glasati za Jokica. Njega iskreno ne interesuje mvp, a gosn Dzoel iskreno u to ne može da poveruje. Prošle godine je kukao kako hoće da mu daju mvp, ove kuka kako ga ne interesuje mvp, kako drugi lazu kad kažu ih ne mvp ne interesuje i kako sve rade da dopinguji statistiku. Uz put, pobego čovek sa utakmice u Denveru, ko ja onomad sa časa kad nastavnica pita biologiju.
Novinari koji ćute ovih dana i mvp trci ce glasati za Jokica bez obzira na ceo hajp kako mu je mnogo tri za redom.

Predo

pre 1 godinu

Košarkaši su vrlo inteligentni, jer moraju donostiti odluke u deliću sekunde, pamtiti akcije. Embid mi ne deluje inteligentno verovatno zato jer mu je engleski iznenađujuće jako loš i verovatno je neobrazovan. Jokiću i Melounu je MVP titula verovatno bitna, ali su, verovatno u dogovoru, odlučili da ej žrtvuju zarad većeg cilja i zbog svih tih (rasnih) pritisaka, koje su prevazilazile sport i odvlačila pažnju.

Старац Фочо

pre 1 godinu

Ма ајте, молим вас, дајте човеку одма пет награда. Ил` пет, ил` ниједну!

Sou Biznis

pre 1 godinu

Pobedu smatraju najsladju samo ljudi koji nikada nisu pobedili....mozda je tebi bitno jer nikad nisi osvojio, ja iskreno verujem da je Jokicu manje vise svejedno!

Dejan

pre 1 godinu

S obzirom da neće Joker (pretpostavka), Janis je statistički više zaslužio ovu nagradu ... jbte ako ništa ima više skokova od "centra" Embida
Navijamo za brata Grka :-)))))))))))))

dzo

pre 1 godinu

Ne znam da li ga interesuje ali ako covek za 29 minuta ima 6 koseva 10 skokova i 10 asistencija i nece da udje u igru ubaci jos 4 kosa i resi pitanje najboljeg igraca ja ipak verujem Jokicu da ga to ne zanima takvi smo mi srbi tako je i Milicic trbao da potpise ugovor na 40 000 000 a on dosao sa koferima pozdravio se i vratio u Srbiju svi su ostali bez teksta uprava kluba nije mogla da veruje alii sve je to zivot ne znamo mi sta je u njihovim glavama

Voja

pre 1 godinu

Sad oseća da će da dobije nagradu,i opet ne valja.Mnogo ga boli što Jokića zabole.Primitivan dečko pa ne može da shvati da nisu svi kukavelji kao on.Džaba ti nagrada kad ćeš uvek biti iskompleksirani paćenik.

shone

pre 1 godinu

@jako
Gledaj to ovako, kada nešto nemaš a žarko želiš onda ti je to jako bitno. Kada ti se ta želja ostvari, onda shvatiš vrednost toga. Ako je beskorisno, to više nije bitno.
Sad, svaki sportista želi da osvoji neku nagradu, ali za svakog sportistu najveća nagrada je ono što osvoji na terenu a ne šta mu dodele novinari. Tako i Jokić, možda ga je prva MVP titula zanimala, ali treća ga ne zanima ako nije uzeo prsten. Ako ga neka nagrada zanima pre bih rekao da je to MVP finala.

DB

pre 1 godinu

Kakav lik
Pa nisu svi ljudi isti
Imaš one koje boli ona stvar za sve pa i za to
A imaš ove druge koji su kao ovaj nadmeni
Sad mi je tek krivo što mu je Jokić onako očigledno prepustio ovo
Ovakvi te više poštuju kada ih gaziš
Kada si dobar prema njima onda si lažov i pičkica
Jokiću pamet u glavu za ubuduće

Legitimno je imati, ili nemati zelju..

pre 1 godinu

Pa gledaj, sva ta prica mozda i ima smisla ako je nisi osvajao. I verujem da je u pravu kad kaze da nije bas svejedno, ali sa druge strane zelja za istom nije podjednaka ako si je vec dobijao. Mogu da se kladim da ce i on sledece godine isto pricati u fazonbu da mu to nije prioritet. Generalno, ovaj Embid je mnogo tupav i blamira se bez potrebe. Ne kazem da nije zasluzio, ali ne znam cemu sad ovakva oglasavanja kad je 99% on dobitnik.A to sto ga prozivaju da je iskukao tu nagradu, pa sam je kriv zbog tako neceg, nisu mu krivi ni Jokic, ni Janis, niti bilo ko drugi.

JPR

pre 1 godinu

Kakva patetika, samo kuka o nagradi, čak i sada kad je veliki favorit pa se boji opet !! No neka dodje da igra protiv rivala umesto sto izigrava pobegulju ! I hajd neka mu daju nagradu da više ne gledamo ovo kukanje ! Inače da nekim slučajem Jokic opet uzme, ovaj će pasti u komu !

smeh

pre 1 godinu

Ovaj lik stvarno priča jedno danas a sutra drugu stvar. Prvo je kukao da samo on zaslužuje MVP nagradu pa da ga ta nagrada ne zanima već doigravanje i igranje u finalu. I sada dođosmo do toga da ga opet zanima ova nagrada. Najjadnija osoba koja će ikada osvojiti ovu titulu ako je osvoji, kao igrač je zaslužuje sa barem još trojicom. Pre bi je dao Janisu jer ima slične brojke kao Embid, njegova ekipa je bolja od Embidove i smeo je da dođe na crtu Jokiću u Denveru za razliku od Embida iako se nije dobro proveo tamo.

milan11

pre 1 godinu

Pa nije te briga za nagradu, ako si je već dobio, i to 2x. Naravno da je lepo, ali prioritet trebaju da budu pobede i pokušaj osvajanja prstena. A kod Embiida je baš suprotno, prvo ja, pa onda tim.