NBA 52

Ponedeljak, 03.04.2023.

18:45

Dalas "gasi" Dončića i Irvinga

Dalas Maveriksi će po svemu sudeći odustati od plej-ofa.

Dalas "gasi" Donèiæa i Irvinga IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

52 Komentari

Sortiraj po:

Che

pre 1 godinu

Da neki klub u bilo kojem sportu van Amerike, čak i indirektno najavi da će da pušta utakmice bio bi momentalno ugašen od strane nadležne organizacije.

nba

pre 1 godinu

Ja obozavam da gledam Irvinga, jer je stvarno majstor s loptom. Ali kosarka je timski sport, a on ocigledno nije timski igrac... Mozda bi se snasao u Globetrotters-ima.

Doncic, ako se ne dovede u red fizicki a cini i se i malo mentalno imace problem. Neverovatan talenat, ali cini mi se da mu je malo slava udarila u glavu. U Evropi su ga treneri drzali pod kontrolom - a i tad je bas bio klinac. Ovde je vec covek sa klinackim mozgom. Tuga je kad ga vidis da s "godisnjeg" dodje debeo kao da je burek ne jeo nego razvijao kore. Tacno imam osecaj da je bila prica - "Samo treniraj mali, kad odes u NBA onda cemo lako".

U NBA danas moras da budes spreman kao zivotinja, ako ne zelis da rizikujes gomilu povreda.

Trol

pre 1 godinu

@samo glagoljica

Tako je, Gidi je superstar, tripl-dabl mašina, nego ja nemam pojma. Poenta je bila da je lik koji je možda talentovan (nisam pratio njegovu karijeru) u timu koji gomila pikove i koji je bez Gildžsa kao muva bez glave, svake večeri blizu tripl-dabla. Dok liga nije bila cirkus, o tome bi samo mogao da sanja i da eventualno kao Riki Dejvis ili Andrej Bleč sam sebi baci skok koji mu fali.

vince carter

pre 1 godinu

Da se podsetimo serije Dalas vs Klipersi i legendarnih duela Luke i Kavaja u sedam utakmica,sta su tada ljudi pisali a sta sada,zivi dokaz koliko dugo ljudi pamte brojeve,dva cetvrtka. Game1 Luka 31,10,11 Kavaj 26,10,5,4. Game2 Luka 39,7,7 Kavaj 41p,66%fg Game3 Luka 44,9,9 Kavaj 36p,76%fg Game4 Luka 19,6,6 Kavaj 29p,73%fg Game5 Luka 42,8,14 Kavaj 20,5,5 Game6 Luka 29,8,11,4 Kavaj 45p,72%fg game7 Luka 46,7,14 56% Kavaj 28,10,9,4 66%fg. Tada hvalospevi o Luki,danas privatnik,bivsa musica bez glave ovog sajta Fox mu objasnjava kosarku. A da nije mozda Wood satro pojacanje umesto Brunsona,prevara od igraca??

Goran

pre 1 godinu

vince carter, 3. april 2023 22:02)

Dobio si minus, nisam ni citao komentar, kompleksas si, to je svima jasno.
(gox, 03. april 2023 22:24)

Haha, takođe, više uopšte ne čitam njegove komentare, minus na neviđeno.

Vlada

pre 1 godinu

Minusi za vince carter i od mene na neviđeno! Ni slova više ne čitam šta on piše, odmah opalim minus! Svi ostali isto tako da radite! Čovek apsolutno ništa pametno ne kaže!

vince carter

pre 1 godinu

@Obrad Evo klasicnog laika za kosarku,naravno da je Domantas limitiran igrac,on ni u Evropi ne pravi razliku,uopste nije bolji igrac od Luisa Scole koji je daleko bolji na postu,ima meksu ruku i iste dodavacke mogucnosti sto bi se videlo da igra sada u ovim Kingsima. Nece komentarisati ovu lakrdiju od komentara sto se tice Divca,samo cu reci da je onaj Divac iz Lejkersa kao stvoren za ovu igru i Kingse,brzi,veci,jaci,skocniji od Domantasa i bolji dodavac. Nek pusti onaj hof highlight Divca da se uvere oni koji pamte dva petka. "Samo primecujem" pacenice,meni Kari nije idol niti je ikada to bio,ja sam i protiv njega komentarisao u vreme kad je bio jednoglasni mvp i kada se stvorio kult kao sad za Jokica,figurativno protiv njega,ja komentarisem protiv fanatika. A sto se tice samog Karija,najpre njegov trener i svi njegovi saigraci tvrde da nema prizemnije zvezde i nesebicnijeg saigraca od njega,koji se trudi da svima pomogne ili prepusti loptu. Wigins koga pominjes je nazivan bustom u Minesoti,Pool je proizvod Karija jer ga kopira i radi sa njim na treninzima,Kley oduvek ima prostora zbog Karija. Golden Stejt nikada ne bi postao sto jeste,bez njega.

samo primećujem

pre 1 godinu

Ali ovaj paćenik, toliko zaljubljen u Stefa Karija i njegovo kretanje bez lopte, da je spreman uvek da mu oprosti sve ono što nekada ume da pokvari kada je i sa loptom. Stef je naravno dobar, ali ne igra sam, i veliko je pitanje kakav bi bio u nekom drugom, manje kvalitetnom timu.
I znači niko drugi ne postoji i njemu ne valja u toj NBA, osim Stefa Karija koji eto ima još i nesreću da igra u jednoj od najsiromašnijih i najslabijih ekipa u istoriji lige, sa baš nikakvim saigračima. Do skoro je čak morao da trpi i jednog pojmaša u vidu KD u svojoj ekipi.
Bogu hvala da postoji tamo ta taksa na luksuz, pa može da se plati, a i beg mu nije cicija, inače bi se sigurno naosvajao toliko titula.
O tome naravno nikada ništa neće da napiše, pošto to za njega nije bitno, i njegov idol Stef Kari, čiji poster drži u sobi pravo božanstvo, sve to rešava samo sjajnim kretanjem bez lopte, kao da igra sam, pošto okolina nije bitna. A to što pored sebe ima Kleja, Grina, Pula, Viginsa i ostale nema veze. Bitno je samo da se dobro kreću bez lopte, a to što su nešto malo dobri i sa loptom nema veze.

vince carter

pre 1 godinu

@gox Evo siguran sam da nisi citao komentar,zato si imao potrebu da to i napises,da bi dobio koji plusic😅 To kao onaj "samo primecujem" sto je branio ucesnike zadruge jer misli da ja njih vredjam,a zapravo ja farmerima i zadrugarima nazivam one koji to gledaju,oni unutra su placeni da budu budale,a ovi sto to gledaju su pravi farmeri i zadrugari. A naravno kompleks nemaju samo oni koji vole Jokica,oni mogu da pljuju Luku,Karija,Embida,Janisa,bivse igrace,Novaka Djokovica jer Jokica stavljaju iznad njega i to ih ne cini kompleksasima i hejterima,da ne zaboravim da je pod obavezom pljuvanje saigraca,trenera,ali tebe cini kompleksasom sto nerviras takve Hijene coporativne koje su se nakotile na sajtu a oni ti uporno trpaju kako mrzis Jokica ili nekog odredjenog sportistu. Ja sam zvezdas i vise puta sam branio Bogdana Bogdanovica nekada,samo zbog coporativnih napada najgorih ljudi na svetu.

vince carter

pre 1 godinu

@Kozuki Auu kakva tvoja greska u koracima duduku,nista ja ne radim nesvesno i nikada ne pljujem Domantasa,vec im pokazujem kako jedan limitiran igrac moze da dominira u Nba ligi i bude medju mvp kandidatima zbog nacina igre i kako moderna nba utice na brojke mnogih igraca. Domantas je meni zapravo omiljeni igrac jer pomocu njega spustam laike,jedan napise da bi se Fila borila za playoff na zapadu,ja ih podsetim na Sacramento Kingse,jedan kaze da Embid ili Janis ne bi izborili playoff sa Denverom,ja ih podsetim na Domantasa i Kingse. A to da Fox i Kingsi nisu videli playoff pre njega je cinjenica,taj Fox je ovde nazivan pogrdnim imenima a sad eto objasnjava Doncicu kako se igra kosarka,Strasno!!!

Skid

pre 1 godinu

Utakmica sinoc je bila katastrofalna za gledanje. Toliko bezvoljnosti od strane Doncica odavno nisam video, a tako je odkako je Irving dosao. Bilo je odmah jasno da on i Irving nece funkcionisati, jedino sto je Irving profesionalac i odradice ugovor do kraja na nekom nivou cekajuci novu ponudu. Iskreno ostatak ekipe moze uz njih dvoje da dosegne plej in po rosteru, ali generalno nista im ne funkcionise. Gomilu otvorenih suteva su promasili u prvom poluvremenu. Iskreno, Kjuban mi uopste nije jasan zasto je doveo Irvinga. Em je unistio potencijalnu buducu ikonu Dalasa, em im unistio i ambicije i odnose unutar tima.

Obrad

pre 1 godinu

Vince, ne bi prepoznao superstar igrača da ti padne na glavu. Prvo si se smejao VanVlitu, a sad ti je mali Sabonis limitiran igrač. Ne samo da nije limitiran, već je i bolji od Divca, Skole i ostale boranije koju navodiš. Moraš naći način da se pomiriš s sa tim batice.

vince carter

pre 1 godinu

Jel znate zasto laici pisu da Jokicu treba Kley Thompson,jer oni zamisljaju da se titule osvaju tako sto jedan igrac ceka iza linije za tri poena da bi dobio loptu od Jokica,ovaj njemu budzi asistencije a osvajaju titule i svima lepo🙈😂 Tako je Janis osvajao sa Korverom i Konatonom. Meni je i dalje neshvatljivo kako neki ne mogu da ukapiraju uticaj Stefa Karija na Golden Stejt Wariorse osim pukih sutiranja trojki. Covek se krece bez lopte najbolje svih vremena,odvlaci po dva defanzivca na njega,samim tim ostali imaju vise prostora cak i sa Lunijem i Greenom u postavi koji ne predstavljaju opasnost sutem ili kao nekada Bogut i Green,Zaza i Green ili Mcgee. Covek je i odlican dodavac samo sto u Wariorsima lopta cirklulise i ceo tim nekada ima po 6,7 asistencija. Ovde gledaju kako neki igrac igra u sistemu podredjenom njemu i misle da bi on u svakom timu tako isto igrao i da bi mu saigraci sluzili kao spot up suteri da bi udovoljili ovim maloumnim statisticarima koji se nekada satro gnusali brojki. Koliko statistika moze da bude prevara najbolji primer je jedna slika sa Instagrama gde se porede Thomas Muller i Zidan,posto Muller ima vise asistencija i golova🙈 Zato ekipe koje su navikle da daju loptu odredjenom igracu imaju problem kad igraju bez njega,dok ovde slusamo kako su mu saigraci rang cedevite,ovaj maloumnik koga sam pomenuo cak tvrdi da je Jokic dobio utakmicu protiv Golden Stejta,pa evo ja tvrdim da je Milvoki dobio sve utakmice bez Janisa jer eto tako🙈

Nino

pre 1 godinu

Brate mili. Prvo je bilo Luka je mald, pa je onda bilo nema superstar saigraca, pa je onda odbrana...Eco vise nije ni mlad, ima supersyar saigraca, ali je odbrana ostala ista. Uspesan tim ne cini jedan igrac. Luka je carinik i to je iskljucivi razlog za neusoeh Dalasa...Onaj ulazak u finale konferencije je bio incident..potuno isto kao i Atlantin....

XXX

pre 1 godinu

(tocka, 03. april 2023 18:58): Jokiću treba igrač tipa Thompson iz GSW. Sa Dončićem bi bilo kao sa Micićem: lopta kod njega 20 s, a onda uvaljivanje Jokiću da napravi nešto korisno.

Kozuki Oden

pre 1 godinu

"...Diaron Fox mu je pokazao sta i kako,covek koji prvi put u zivotu igra playoff,zbog dolaska Domantasa Sabonisa. Kakvi licemeri koji pamte dva cetvrtka..."


Auuuuu kakva greska u koracima, nesvesno dao ogroman kompliment Sabonisu kojeg inace 24/7 pljuje. xD

XXX

pre 1 godinu

(tocka, 03. april 2023 18:58): Jokiću treba igrač tipa Thompson iz GSW. Sa Dončićem bi bilo kao sa Micićem: lopta kod njega 20 s, a onda uvaljivanje Jokiću da napravi nešto korisno.

matori

pre 1 godinu

Oni će gledati da izgube da bi imali boljeg pika? Pa šta je tu sport, rezultat, viteštvo ? NBA je realno samo show biz da ne kažemo cirkus!

Nba true fan

pre 1 godinu

Kako je krenuo Luka, ludilo prosek u karijeri svi su bili u fazonu imace najviše TD,prestici ce Lebrona po broju poena ast skokova. Ali ljudi on ce dosta utakmica propustiti,previše. Nije realno. Jokic puno spremniji fizički

XXX

pre 1 godinu

(tocka, 03. april 2023 18:58): Jokiću treba igrač tipa Thompson iz GSW. Sa Dončićem bi bilo kao sa Micićem: lopta kod njega 20 s, a onda uvaljivanje Jokiću da napravi nešto korisno.

XXX

pre 1 godinu

(tocka, 03. april 2023 18:58): Jokiću treba igrač tipa Thompson iz GSW. Sa Dončićem bi bilo kao sa Micićem: lopta kod njega 20 s, a onda uvaljivanje Jokiću da napravi nešto korisno.

DraganBorca

pre 1 godinu

Preveliki usage je imao Luka i potrosio se rano. Nije on super atleta za toliki usage. To mogu imati Janis i ultra atlete. Jos je nedisciplinovan, ugojio se. Ali mlad je Luka ima jos 10 godina da igra najmanje. Sto se kaze kolika god da je vezara nas je covek realno, plodice on dugo i biti legenda kao i Jokic 😎

samo glagoljica

pre 1 godinu

Šta sve nećeš ovde pročitati.
"Tamo neki Džoš Gudi je svako veče blizu tripldabla".

Pa taj Gidi je jedan od najboljih igrača u mladoj i talentovanoj Oklahomi. Druga napadačka opcija posle Gildžsa. Čovek je visok 203 i igra im pleja. Lopta je često kod njega. Prirodno je da će često uhvatiti "rebound". Znači minijaturni Joker. A Oklahoma može da izbori plejin.

Mene bi začudilo da sa takvom svojom konstitucijom i ulogom u timu nije svako veče blizu tripldabla.

Jim Beam

pre 1 godinu

Treba reći i da su u tih 25 utakmica izgibli 16, ali većinu sa 2-3 razlike. Vrlo lako je moglo da ode na 18-7 skor pa bi sada bili nosioci u prvom krugu plejofa. Bukvalno je sve bilo na šut ili dva i sve je otišlo kontra.

Oni ni pre sa Dinvidijem nisu delovali ozbiljno, sada su se kockali i trenutno im se nije isplatilo. Njihov problem nisu ni Dončić ni Irving, već ostatak ekipe koji je precenjen, sa jakim ugovorimaa koji ne mogu da se trejduju jer za to treba da doplatiš. Ko je lud da preuzme 20 miliona godišnje od Hardaveja ili 16 miliona Bertansa, pa i ugovore Buloka ili Vuda. Limitirana ekipa sa dve zvezde koje ne igraju odbranu i gomilom rekreativaca. To je Dalas trenutno.

Kole

pre 1 godinu

Malo "zanimljivosti":

Dalas je odigrao tačno 25 mečeva od kako su trejdovali za Irvinga. U tih 25 mečeva, Dalas je na 9-16.

Dalas je nešto slabije ušao u sezonu, ali su se, do dolaska Irvinga, uglavnom vrteli između pozicija 4-6 i bili su na 5. mestu sa skorom 29-26, pre nego što je došao Kajri, dok su trenutno na 11. mestu sa 37-42.

Irving je odigrao ukupno 19 mečeva za Dalas i ima 7-12. Od tih 19 mečeva, u 15 su Luka i Kajri igrali zajedno, u kojima imaju tek 4 pobede i 11 poraza.

Za godinu dana su od finala konferencije došli do toga da ne mogu ni u plej in. Ispada da je Branson bio nenadoknadiv gubitak jer isti taj Branson sada vodi Nikse od prošlogodišnjeg 11 mesta do (trenutno) 5. mesta i zagarantovanog plejofa. Ironično, praktično su se obrnule pozicije i sudbine Dalasa i Njujorka.

putmein

pre 1 godinu

a ti verujes svemu sto procitas?
(basketaš, 03. april 2023 19:58)

Šta ima da verujem ili ne verujem ovo se dešava godinama u NBA da se zna koje ekipe će namerno da gube.
Pazi molim te i to se dešava po nekoliko sezona i eto kao sve u redu.
Šta je nadmetanjem u sportu zbog čega isti i postoji ?
Ovo sa Dalasom je samo primer nema potrebe da se praviš pametan.

epp

pre 1 godinu

da li ovde iko prati nba ili samo lupa kako narativ nalaze? koji je bio dalas pre irvinga na tabeli? ovde se prica kao da je irving srusio fransizu, a dalas je zapravo cele sezone kriminalan

vince carter

pre 1 godinu

Dok je Doncic igrao finale konferncije i imao one neverovatne meceve protiv Klipersa u dva navrata,ovde pisani hvalospevi o coveku,odjednom on je statisticar i covek koji ne zna kako se igra timska kosarka a Diaron Fox mu je pokazao sta i kako,covek koji prvi put u zivotu igra playoff,zbog dolaska Domantasa Sabonisa. Kakvi licemeri koji pamte dva cetvrtka. "Beograd011" jedan od najvecih maloumnika koji se pojavio na ovom sajtu!!

basketaš

pre 1 godinu

@Gledaće da izgube naredne 4 utakmice a na pobedu od ulaska u plejin ?
I kako je moguće da za ovakve stvari niko ne optužuje Nba i klubove za nameštanje utakmica ?
Bruka i sramota da neko na pobedu da dodje do doigravanja i kao izgubicemo sedeće nam najbolji igrači na tribini.
(putmein, 3. april 2023 19:13)

a ti verujes svemu sto procitas?

srle

pre 1 godinu

Sakramento je 3 u plej ofu, a Dalas ne može ni plej in. Dieron Foks pokazao ovom Dončiću kako se igra timska košarka i džabe njegovih milion tripl dablova kad ekipa nema ništa od toga. Košarka je timski sport.

Miroslav

pre 1 godinu

Uprava Dalasa,a i sam Doncic,posle ove sezone treba da se zapitaju tri stvari.Prvo,zasto sa Doncicem nisu hteli da igraju Porzigis i Bronson.Sa njima bi Dalas bio kandidat za naslov.Drugo,zasto Doncic ima toloiki broj tehnickih greski u sezoni.I trece,zasto Doncic ima toliko kilograma.Mislim da ako na pravi nacin odgovore na ova tri pitanja,i Dalas i Doncic vise nece imati problema.I cekace ih siguro lepa buducnost.

putmein

pre 1 godinu

Gledaće da izgube naredne 4 utakmice a na pobedu od ulaska u plejin ?
I kako je moguće da za ovakve stvari niko ne optužuje Nba i klubove za nameštanje utakmica ?
Bruka i sramota da neko na pobedu da dodje do doigravanja i kao izgubicemo sedeće nam najbolji igrači na tribini.

Salle

pre 1 godinu

Bezi Luka iz Dalasa u lepi Denver. A Kajri ce se bas lepo slagati sa Dzamalom.
(tocka, 3. april 2023 18:58)

Da, Denveru baš treba takav jedan carinik. Jedva su MPJa smirili, zamisli da im dođe ovaj napaljenko...

miki

pre 1 godinu

Moje mišljenje je da on a i Dalas igra loše od kako su mu doveli Irvinga. Dva potpuno nekompatibilna igrača kojima svakom ponaosob treba lopta bar deset sekundi u napadu da bi bili produktivni. Umesto da ga okruže šuterima koji igraju od lopte i atletama koji bi kupili njegove genijalne pasove oko obruča oni mu dovedu carinika. Verovatno zbog toga oseća manjak respekta od strane franšize za koju igra. Umesto da grade sve oko njega oni mu dovedu čoveka sa kojim će da se otima oko lopte.

Trol

pre 1 godinu

Koji cirkus je ovaj NBA. Samo neke kalkulacije, sa nula želje za pobedom. Pa još kao neki tripl-dabl. Eno onaj neki Džoš Gidi je često blizu TD-a, obesmišljavaju ga skroz. Jokara je car, ovo nije protov njega, samo konstatacija da je liga cirkus.

ИзНенада

pre 1 godinu

Dončiću je vreme da pređe u Denver i dodatni pojača šampionske Nugetse za iduću sezonu. Uloga će mu se naravno promeniti manje će imati loptu u ruka i biće prvoklasna haubica , nešto poput reggi millera i ray alena.

miki

pre 1 godinu

Moje mišljenje je da on a i Dalas igra loše od kako su mu doveli Irvinga. Dva potpuno nekompatibilna igrača kojima svakom ponaosob treba lopta bar deset sekundi u napadu da bi bili produktivni. Umesto da ga okruže šuterima koji igraju od lopte i atletama koji bi kupili njegove genijalne pasove oko obruča oni mu dovedu carinika. Verovatno zbog toga oseća manjak respekta od strane franšize za koju igra. Umesto da grade sve oko njega oni mu dovedu čoveka sa kojim će da se otima oko lopte.

Salle

pre 1 godinu

Bezi Luka iz Dalasa u lepi Denver. A Kajri ce se bas lepo slagati sa Dzamalom.
(tocka, 3. april 2023 18:58)

Da, Denveru baš treba takav jedan carinik. Jedva su MPJa smirili, zamisli da im dođe ovaj napaljenko...

Miroslav

pre 1 godinu

Uprava Dalasa,a i sam Doncic,posle ove sezone treba da se zapitaju tri stvari.Prvo,zasto sa Doncicem nisu hteli da igraju Porzigis i Bronson.Sa njima bi Dalas bio kandidat za naslov.Drugo,zasto Doncic ima toloiki broj tehnickih greski u sezoni.I trece,zasto Doncic ima toliko kilograma.Mislim da ako na pravi nacin odgovore na ova tri pitanja,i Dalas i Doncic vise nece imati problema.I cekace ih siguro lepa buducnost.

putmein

pre 1 godinu

Gledaće da izgube naredne 4 utakmice a na pobedu od ulaska u plejin ?
I kako je moguće da za ovakve stvari niko ne optužuje Nba i klubove za nameštanje utakmica ?
Bruka i sramota da neko na pobedu da dodje do doigravanja i kao izgubicemo sedeće nam najbolji igrači na tribini.

Kole

pre 1 godinu

Malo "zanimljivosti":

Dalas je odigrao tačno 25 mečeva od kako su trejdovali za Irvinga. U tih 25 mečeva, Dalas je na 9-16.

Dalas je nešto slabije ušao u sezonu, ali su se, do dolaska Irvinga, uglavnom vrteli između pozicija 4-6 i bili su na 5. mestu sa skorom 29-26, pre nego što je došao Kajri, dok su trenutno na 11. mestu sa 37-42.

Irving je odigrao ukupno 19 mečeva za Dalas i ima 7-12. Od tih 19 mečeva, u 15 su Luka i Kajri igrali zajedno, u kojima imaju tek 4 pobede i 11 poraza.

Za godinu dana su od finala konferencije došli do toga da ne mogu ni u plej in. Ispada da je Branson bio nenadoknadiv gubitak jer isti taj Branson sada vodi Nikse od prošlogodišnjeg 11 mesta do (trenutno) 5. mesta i zagarantovanog plejofa. Ironično, praktično su se obrnule pozicije i sudbine Dalasa i Njujorka.

Trol

pre 1 godinu

Koji cirkus je ovaj NBA. Samo neke kalkulacije, sa nula želje za pobedom. Pa još kao neki tripl-dabl. Eno onaj neki Džoš Gidi je često blizu TD-a, obesmišljavaju ga skroz. Jokara je car, ovo nije protov njega, samo konstatacija da je liga cirkus.

srle

pre 1 godinu

Sakramento je 3 u plej ofu, a Dalas ne može ni plej in. Dieron Foks pokazao ovom Dončiću kako se igra timska košarka i džabe njegovih milion tripl dablova kad ekipa nema ništa od toga. Košarka je timski sport.

Jim Beam

pre 1 godinu

Treba reći i da su u tih 25 utakmica izgibli 16, ali većinu sa 2-3 razlike. Vrlo lako je moglo da ode na 18-7 skor pa bi sada bili nosioci u prvom krugu plejofa. Bukvalno je sve bilo na šut ili dva i sve je otišlo kontra.

Oni ni pre sa Dinvidijem nisu delovali ozbiljno, sada su se kockali i trenutno im se nije isplatilo. Njihov problem nisu ni Dončić ni Irving, već ostatak ekipe koji je precenjen, sa jakim ugovorimaa koji ne mogu da se trejduju jer za to treba da doplatiš. Ko je lud da preuzme 20 miliona godišnje od Hardaveja ili 16 miliona Bertansa, pa i ugovore Buloka ili Vuda. Limitirana ekipa sa dve zvezde koje ne igraju odbranu i gomilom rekreativaca. To je Dalas trenutno.

DraganBorca

pre 1 godinu

Preveliki usage je imao Luka i potrosio se rano. Nije on super atleta za toliki usage. To mogu imati Janis i ultra atlete. Jos je nedisciplinovan, ugojio se. Ali mlad je Luka ima jos 10 godina da igra najmanje. Sto se kaze kolika god da je vezara nas je covek realno, plodice on dugo i biti legenda kao i Jokic 😎

XXX

pre 1 godinu

(tocka, 03. april 2023 18:58): Jokiću treba igrač tipa Thompson iz GSW. Sa Dončićem bi bilo kao sa Micićem: lopta kod njega 20 s, a onda uvaljivanje Jokiću da napravi nešto korisno.

Nino

pre 1 godinu

Brate mili. Prvo je bilo Luka je mald, pa je onda bilo nema superstar saigraca, pa je onda odbrana...Eco vise nije ni mlad, ima supersyar saigraca, ali je odbrana ostala ista. Uspesan tim ne cini jedan igrac. Luka je carinik i to je iskljucivi razlog za neusoeh Dalasa...Onaj ulazak u finale konferencije je bio incident..potuno isto kao i Atlantin....

Nba true fan

pre 1 godinu

Kako je krenuo Luka, ludilo prosek u karijeri svi su bili u fazonu imace najviše TD,prestici ce Lebrona po broju poena ast skokova. Ali ljudi on ce dosta utakmica propustiti,previše. Nije realno. Jokic puno spremniji fizički

matori

pre 1 godinu

Oni će gledati da izgube da bi imali boljeg pika? Pa šta je tu sport, rezultat, viteštvo ? NBA je realno samo show biz da ne kažemo cirkus!

basketaš

pre 1 godinu

@Gledaće da izgube naredne 4 utakmice a na pobedu od ulaska u plejin ?
I kako je moguće da za ovakve stvari niko ne optužuje Nba i klubove za nameštanje utakmica ?
Bruka i sramota da neko na pobedu da dodje do doigravanja i kao izgubicemo sedeće nam najbolji igrači na tribini.
(putmein, 3. april 2023 19:13)

a ti verujes svemu sto procitas?

Vlada

pre 1 godinu

Minusi za vince carter i od mene na neviđeno! Ni slova više ne čitam šta on piše, odmah opalim minus! Svi ostali isto tako da radite! Čovek apsolutno ništa pametno ne kaže!

Skid

pre 1 godinu

Utakmica sinoc je bila katastrofalna za gledanje. Toliko bezvoljnosti od strane Doncica odavno nisam video, a tako je odkako je Irving dosao. Bilo je odmah jasno da on i Irving nece funkcionisati, jedino sto je Irving profesionalac i odradice ugovor do kraja na nekom nivou cekajuci novu ponudu. Iskreno ostatak ekipe moze uz njih dvoje da dosegne plej in po rosteru, ali generalno nista im ne funkcionise. Gomilu otvorenih suteva su promasili u prvom poluvremenu. Iskreno, Kjuban mi uopste nije jasan zasto je doveo Irvinga. Em je unistio potencijalnu buducu ikonu Dalasa, em im unistio i ambicije i odnose unutar tima.

Goran

pre 1 godinu

vince carter, 3. april 2023 22:02)

Dobio si minus, nisam ni citao komentar, kompleksas si, to je svima jasno.
(gox, 03. april 2023 22:24)

Haha, takođe, više uopšte ne čitam njegove komentare, minus na neviđeno.

putmein

pre 1 godinu

a ti verujes svemu sto procitas?
(basketaš, 03. april 2023 19:58)

Šta ima da verujem ili ne verujem ovo se dešava godinama u NBA da se zna koje ekipe će namerno da gube.
Pazi molim te i to se dešava po nekoliko sezona i eto kao sve u redu.
Šta je nadmetanjem u sportu zbog čega isti i postoji ?
Ovo sa Dalasom je samo primer nema potrebe da se praviš pametan.

samo glagoljica

pre 1 godinu

Šta sve nećeš ovde pročitati.
"Tamo neki Džoš Gudi je svako veče blizu tripldabla".

Pa taj Gidi je jedan od najboljih igrača u mladoj i talentovanoj Oklahomi. Druga napadačka opcija posle Gildžsa. Čovek je visok 203 i igra im pleja. Lopta je često kod njega. Prirodno je da će često uhvatiti "rebound". Znači minijaturni Joker. A Oklahoma može da izbori plejin.

Mene bi začudilo da sa takvom svojom konstitucijom i ulogom u timu nije svako veče blizu tripldabla.

XXX

pre 1 godinu

(tocka, 03. april 2023 18:58): Jokiću treba igrač tipa Thompson iz GSW. Sa Dončićem bi bilo kao sa Micićem: lopta kod njega 20 s, a onda uvaljivanje Jokiću da napravi nešto korisno.

Kozuki Oden

pre 1 godinu

"...Diaron Fox mu je pokazao sta i kako,covek koji prvi put u zivotu igra playoff,zbog dolaska Domantasa Sabonisa. Kakvi licemeri koji pamte dva cetvrtka..."


Auuuuu kakva greska u koracima, nesvesno dao ogroman kompliment Sabonisu kojeg inace 24/7 pljuje. xD

nba

pre 1 godinu

Ja obozavam da gledam Irvinga, jer je stvarno majstor s loptom. Ali kosarka je timski sport, a on ocigledno nije timski igrac... Mozda bi se snasao u Globetrotters-ima.

Doncic, ako se ne dovede u red fizicki a cini i se i malo mentalno imace problem. Neverovatan talenat, ali cini mi se da mu je malo slava udarila u glavu. U Evropi su ga treneri drzali pod kontrolom - a i tad je bas bio klinac. Ovde je vec covek sa klinackim mozgom. Tuga je kad ga vidis da s "godisnjeg" dodje debeo kao da je burek ne jeo nego razvijao kore. Tacno imam osecaj da je bila prica - "Samo treniraj mali, kad odes u NBA onda cemo lako".

U NBA danas moras da budes spreman kao zivotinja, ako ne zelis da rizikujes gomilu povreda.

XXX

pre 1 godinu

(tocka, 03. april 2023 18:58): Jokiću treba igrač tipa Thompson iz GSW. Sa Dončićem bi bilo kao sa Micićem: lopta kod njega 20 s, a onda uvaljivanje Jokiću da napravi nešto korisno.

vince carter

pre 1 godinu

Dok je Doncic igrao finale konferncije i imao one neverovatne meceve protiv Klipersa u dva navrata,ovde pisani hvalospevi o coveku,odjednom on je statisticar i covek koji ne zna kako se igra timska kosarka a Diaron Fox mu je pokazao sta i kako,covek koji prvi put u zivotu igra playoff,zbog dolaska Domantasa Sabonisa. Kakvi licemeri koji pamte dva cetvrtka. "Beograd011" jedan od najvecih maloumnika koji se pojavio na ovom sajtu!!

epp

pre 1 godinu

da li ovde iko prati nba ili samo lupa kako narativ nalaze? koji je bio dalas pre irvinga na tabeli? ovde se prica kao da je irving srusio fransizu, a dalas je zapravo cele sezone kriminalan

Obrad

pre 1 godinu

Vince, ne bi prepoznao superstar igrača da ti padne na glavu. Prvo si se smejao VanVlitu, a sad ti je mali Sabonis limitiran igrač. Ne samo da nije limitiran, već je i bolji od Divca, Skole i ostale boranije koju navodiš. Moraš naći način da se pomiriš s sa tim batice.

XXX

pre 1 godinu

(tocka, 03. april 2023 18:58): Jokiću treba igrač tipa Thompson iz GSW. Sa Dončićem bi bilo kao sa Micićem: lopta kod njega 20 s, a onda uvaljivanje Jokiću da napravi nešto korisno.

vince carter

pre 1 godinu

@Obrad Evo klasicnog laika za kosarku,naravno da je Domantas limitiran igrac,on ni u Evropi ne pravi razliku,uopste nije bolji igrac od Luisa Scole koji je daleko bolji na postu,ima meksu ruku i iste dodavacke mogucnosti sto bi se videlo da igra sada u ovim Kingsima. Nece komentarisati ovu lakrdiju od komentara sto se tice Divca,samo cu reci da je onaj Divac iz Lejkersa kao stvoren za ovu igru i Kingse,brzi,veci,jaci,skocniji od Domantasa i bolji dodavac. Nek pusti onaj hof highlight Divca da se uvere oni koji pamte dva petka. "Samo primecujem" pacenice,meni Kari nije idol niti je ikada to bio,ja sam i protiv njega komentarisao u vreme kad je bio jednoglasni mvp i kada se stvorio kult kao sad za Jokica,figurativno protiv njega,ja komentarisem protiv fanatika. A sto se tice samog Karija,najpre njegov trener i svi njegovi saigraci tvrde da nema prizemnije zvezde i nesebicnijeg saigraca od njega,koji se trudi da svima pomogne ili prepusti loptu. Wigins koga pominjes je nazivan bustom u Minesoti,Pool je proizvod Karija jer ga kopira i radi sa njim na treninzima,Kley oduvek ima prostora zbog Karija. Golden Stejt nikada ne bi postao sto jeste,bez njega.

ИзНенада

pre 1 godinu

Dončiću je vreme da pređe u Denver i dodatni pojača šampionske Nugetse za iduću sezonu. Uloga će mu se naravno promeniti manje će imati loptu u ruka i biće prvoklasna haubica , nešto poput reggi millera i ray alena.

Che

pre 1 godinu

Da neki klub u bilo kojem sportu van Amerike, čak i indirektno najavi da će da pušta utakmice bio bi momentalno ugašen od strane nadležne organizacije.

vince carter

pre 1 godinu

Da se podsetimo serije Dalas vs Klipersi i legendarnih duela Luke i Kavaja u sedam utakmica,sta su tada ljudi pisali a sta sada,zivi dokaz koliko dugo ljudi pamte brojeve,dva cetvrtka. Game1 Luka 31,10,11 Kavaj 26,10,5,4. Game2 Luka 39,7,7 Kavaj 41p,66%fg Game3 Luka 44,9,9 Kavaj 36p,76%fg Game4 Luka 19,6,6 Kavaj 29p,73%fg Game5 Luka 42,8,14 Kavaj 20,5,5 Game6 Luka 29,8,11,4 Kavaj 45p,72%fg game7 Luka 46,7,14 56% Kavaj 28,10,9,4 66%fg. Tada hvalospevi o Luki,danas privatnik,bivsa musica bez glave ovog sajta Fox mu objasnjava kosarku. A da nije mozda Wood satro pojacanje umesto Brunsona,prevara od igraca??

vince carter

pre 1 godinu

Jel znate zasto laici pisu da Jokicu treba Kley Thompson,jer oni zamisljaju da se titule osvaju tako sto jedan igrac ceka iza linije za tri poena da bi dobio loptu od Jokica,ovaj njemu budzi asistencije a osvajaju titule i svima lepo🙈😂 Tako je Janis osvajao sa Korverom i Konatonom. Meni je i dalje neshvatljivo kako neki ne mogu da ukapiraju uticaj Stefa Karija na Golden Stejt Wariorse osim pukih sutiranja trojki. Covek se krece bez lopte najbolje svih vremena,odvlaci po dva defanzivca na njega,samim tim ostali imaju vise prostora cak i sa Lunijem i Greenom u postavi koji ne predstavljaju opasnost sutem ili kao nekada Bogut i Green,Zaza i Green ili Mcgee. Covek je i odlican dodavac samo sto u Wariorsima lopta cirklulise i ceo tim nekada ima po 6,7 asistencija. Ovde gledaju kako neki igrac igra u sistemu podredjenom njemu i misle da bi on u svakom timu tako isto igrao i da bi mu saigraci sluzili kao spot up suteri da bi udovoljili ovim maloumnim statisticarima koji se nekada satro gnusali brojki. Koliko statistika moze da bude prevara najbolji primer je jedna slika sa Instagrama gde se porede Thomas Muller i Zidan,posto Muller ima vise asistencija i golova🙈 Zato ekipe koje su navikle da daju loptu odredjenom igracu imaju problem kad igraju bez njega,dok ovde slusamo kako su mu saigraci rang cedevite,ovaj maloumnik koga sam pomenuo cak tvrdi da je Jokic dobio utakmicu protiv Golden Stejta,pa evo ja tvrdim da je Milvoki dobio sve utakmice bez Janisa jer eto tako🙈

samo primećujem

pre 1 godinu

Ali ovaj paćenik, toliko zaljubljen u Stefa Karija i njegovo kretanje bez lopte, da je spreman uvek da mu oprosti sve ono što nekada ume da pokvari kada je i sa loptom. Stef je naravno dobar, ali ne igra sam, i veliko je pitanje kakav bi bio u nekom drugom, manje kvalitetnom timu.
I znači niko drugi ne postoji i njemu ne valja u toj NBA, osim Stefa Karija koji eto ima još i nesreću da igra u jednoj od najsiromašnijih i najslabijih ekipa u istoriji lige, sa baš nikakvim saigračima. Do skoro je čak morao da trpi i jednog pojmaša u vidu KD u svojoj ekipi.
Bogu hvala da postoji tamo ta taksa na luksuz, pa može da se plati, a i beg mu nije cicija, inače bi se sigurno naosvajao toliko titula.
O tome naravno nikada ništa neće da napiše, pošto to za njega nije bitno, i njegov idol Stef Kari, čiji poster drži u sobi pravo božanstvo, sve to rešava samo sjajnim kretanjem bez lopte, kao da igra sam, pošto okolina nije bitna. A to što pored sebe ima Kleja, Grina, Pula, Viginsa i ostale nema veze. Bitno je samo da se dobro kreću bez lopte, a to što su nešto malo dobri i sa loptom nema veze.

Trol

pre 1 godinu

@samo glagoljica

Tako je, Gidi je superstar, tripl-dabl mašina, nego ja nemam pojma. Poenta je bila da je lik koji je možda talentovan (nisam pratio njegovu karijeru) u timu koji gomila pikove i koji je bez Gildžsa kao muva bez glave, svake večeri blizu tripl-dabla. Dok liga nije bila cirkus, o tome bi samo mogao da sanja i da eventualno kao Riki Dejvis ili Andrej Bleč sam sebi baci skok koji mu fali.

vince carter

pre 1 godinu

@gox Evo siguran sam da nisi citao komentar,zato si imao potrebu da to i napises,da bi dobio koji plusic😅 To kao onaj "samo primecujem" sto je branio ucesnike zadruge jer misli da ja njih vredjam,a zapravo ja farmerima i zadrugarima nazivam one koji to gledaju,oni unutra su placeni da budu budale,a ovi sto to gledaju su pravi farmeri i zadrugari. A naravno kompleks nemaju samo oni koji vole Jokica,oni mogu da pljuju Luku,Karija,Embida,Janisa,bivse igrace,Novaka Djokovica jer Jokica stavljaju iznad njega i to ih ne cini kompleksasima i hejterima,da ne zaboravim da je pod obavezom pljuvanje saigraca,trenera,ali tebe cini kompleksasom sto nerviras takve Hijene coporativne koje su se nakotile na sajtu a oni ti uporno trpaju kako mrzis Jokica ili nekog odredjenog sportistu. Ja sam zvezdas i vise puta sam branio Bogdana Bogdanovica nekada,samo zbog coporativnih napada najgorih ljudi na svetu.

vince carter

pre 1 godinu

@Kozuki Auu kakva tvoja greska u koracima duduku,nista ja ne radim nesvesno i nikada ne pljujem Domantasa,vec im pokazujem kako jedan limitiran igrac moze da dominira u Nba ligi i bude medju mvp kandidatima zbog nacina igre i kako moderna nba utice na brojke mnogih igraca. Domantas je meni zapravo omiljeni igrac jer pomocu njega spustam laike,jedan napise da bi se Fila borila za playoff na zapadu,ja ih podsetim na Sacramento Kingse,jedan kaze da Embid ili Janis ne bi izborili playoff sa Denverom,ja ih podsetim na Domantasa i Kingse. A to da Fox i Kingsi nisu videli playoff pre njega je cinjenica,taj Fox je ovde nazivan pogrdnim imenima a sad eto objasnjava Doncicu kako se igra kosarka,Strasno!!!

ИзНенада

pre 1 godinu

Dončiću je vreme da pređe u Denver i dodatni pojača šampionske Nugetse za iduću sezonu. Uloga će mu se naravno promeniti manje će imati loptu u ruka i biće prvoklasna haubica , nešto poput reggi millera i ray alena.

vince carter

pre 1 godinu

Dok je Doncic igrao finale konferncije i imao one neverovatne meceve protiv Klipersa u dva navrata,ovde pisani hvalospevi o coveku,odjednom on je statisticar i covek koji ne zna kako se igra timska kosarka a Diaron Fox mu je pokazao sta i kako,covek koji prvi put u zivotu igra playoff,zbog dolaska Domantasa Sabonisa. Kakvi licemeri koji pamte dva cetvrtka. "Beograd011" jedan od najvecih maloumnika koji se pojavio na ovom sajtu!!

vince carter

pre 1 godinu

Jel znate zasto laici pisu da Jokicu treba Kley Thompson,jer oni zamisljaju da se titule osvaju tako sto jedan igrac ceka iza linije za tri poena da bi dobio loptu od Jokica,ovaj njemu budzi asistencije a osvajaju titule i svima lepo🙈😂 Tako je Janis osvajao sa Korverom i Konatonom. Meni je i dalje neshvatljivo kako neki ne mogu da ukapiraju uticaj Stefa Karija na Golden Stejt Wariorse osim pukih sutiranja trojki. Covek se krece bez lopte najbolje svih vremena,odvlaci po dva defanzivca na njega,samim tim ostali imaju vise prostora cak i sa Lunijem i Greenom u postavi koji ne predstavljaju opasnost sutem ili kao nekada Bogut i Green,Zaza i Green ili Mcgee. Covek je i odlican dodavac samo sto u Wariorsima lopta cirklulise i ceo tim nekada ima po 6,7 asistencija. Ovde gledaju kako neki igrac igra u sistemu podredjenom njemu i misle da bi on u svakom timu tako isto igrao i da bi mu saigraci sluzili kao spot up suteri da bi udovoljili ovim maloumnim statisticarima koji se nekada satro gnusali brojki. Koliko statistika moze da bude prevara najbolji primer je jedna slika sa Instagrama gde se porede Thomas Muller i Zidan,posto Muller ima vise asistencija i golova🙈 Zato ekipe koje su navikle da daju loptu odredjenom igracu imaju problem kad igraju bez njega,dok ovde slusamo kako su mu saigraci rang cedevite,ovaj maloumnik koga sam pomenuo cak tvrdi da je Jokic dobio utakmicu protiv Golden Stejta,pa evo ja tvrdim da je Milvoki dobio sve utakmice bez Janisa jer eto tako🙈

vince carter

pre 1 godinu

@Obrad Evo klasicnog laika za kosarku,naravno da je Domantas limitiran igrac,on ni u Evropi ne pravi razliku,uopste nije bolji igrac od Luisa Scole koji je daleko bolji na postu,ima meksu ruku i iste dodavacke mogucnosti sto bi se videlo da igra sada u ovim Kingsima. Nece komentarisati ovu lakrdiju od komentara sto se tice Divca,samo cu reci da je onaj Divac iz Lejkersa kao stvoren za ovu igru i Kingse,brzi,veci,jaci,skocniji od Domantasa i bolji dodavac. Nek pusti onaj hof highlight Divca da se uvere oni koji pamte dva petka. "Samo primecujem" pacenice,meni Kari nije idol niti je ikada to bio,ja sam i protiv njega komentarisao u vreme kad je bio jednoglasni mvp i kada se stvorio kult kao sad za Jokica,figurativno protiv njega,ja komentarisem protiv fanatika. A sto se tice samog Karija,najpre njegov trener i svi njegovi saigraci tvrde da nema prizemnije zvezde i nesebicnijeg saigraca od njega,koji se trudi da svima pomogne ili prepusti loptu. Wigins koga pominjes je nazivan bustom u Minesoti,Pool je proizvod Karija jer ga kopira i radi sa njim na treninzima,Kley oduvek ima prostora zbog Karija. Golden Stejt nikada ne bi postao sto jeste,bez njega.

vince carter

pre 1 godinu

@Kozuki Auu kakva tvoja greska u koracima duduku,nista ja ne radim nesvesno i nikada ne pljujem Domantasa,vec im pokazujem kako jedan limitiran igrac moze da dominira u Nba ligi i bude medju mvp kandidatima zbog nacina igre i kako moderna nba utice na brojke mnogih igraca. Domantas je meni zapravo omiljeni igrac jer pomocu njega spustam laike,jedan napise da bi se Fila borila za playoff na zapadu,ja ih podsetim na Sacramento Kingse,jedan kaze da Embid ili Janis ne bi izborili playoff sa Denverom,ja ih podsetim na Domantasa i Kingse. A to da Fox i Kingsi nisu videli playoff pre njega je cinjenica,taj Fox je ovde nazivan pogrdnim imenima a sad eto objasnjava Doncicu kako se igra kosarka,Strasno!!!

vince carter

pre 1 godinu

@gox Evo siguran sam da nisi citao komentar,zato si imao potrebu da to i napises,da bi dobio koji plusic😅 To kao onaj "samo primecujem" sto je branio ucesnike zadruge jer misli da ja njih vredjam,a zapravo ja farmerima i zadrugarima nazivam one koji to gledaju,oni unutra su placeni da budu budale,a ovi sto to gledaju su pravi farmeri i zadrugari. A naravno kompleks nemaju samo oni koji vole Jokica,oni mogu da pljuju Luku,Karija,Embida,Janisa,bivse igrace,Novaka Djokovica jer Jokica stavljaju iznad njega i to ih ne cini kompleksasima i hejterima,da ne zaboravim da je pod obavezom pljuvanje saigraca,trenera,ali tebe cini kompleksasom sto nerviras takve Hijene coporativne koje su se nakotile na sajtu a oni ti uporno trpaju kako mrzis Jokica ili nekog odredjenog sportistu. Ja sam zvezdas i vise puta sam branio Bogdana Bogdanovica nekada,samo zbog coporativnih napada najgorih ljudi na svetu.

epp

pre 1 godinu

da li ovde iko prati nba ili samo lupa kako narativ nalaze? koji je bio dalas pre irvinga na tabeli? ovde se prica kao da je irving srusio fransizu, a dalas je zapravo cele sezone kriminalan

vince carter

pre 1 godinu

Da se podsetimo serije Dalas vs Klipersi i legendarnih duela Luke i Kavaja u sedam utakmica,sta su tada ljudi pisali a sta sada,zivi dokaz koliko dugo ljudi pamte brojeve,dva cetvrtka. Game1 Luka 31,10,11 Kavaj 26,10,5,4. Game2 Luka 39,7,7 Kavaj 41p,66%fg Game3 Luka 44,9,9 Kavaj 36p,76%fg Game4 Luka 19,6,6 Kavaj 29p,73%fg Game5 Luka 42,8,14 Kavaj 20,5,5 Game6 Luka 29,8,11,4 Kavaj 45p,72%fg game7 Luka 46,7,14 56% Kavaj 28,10,9,4 66%fg. Tada hvalospevi o Luki,danas privatnik,bivsa musica bez glave ovog sajta Fox mu objasnjava kosarku. A da nije mozda Wood satro pojacanje umesto Brunsona,prevara od igraca??

Trol

pre 1 godinu

Koji cirkus je ovaj NBA. Samo neke kalkulacije, sa nula želje za pobedom. Pa još kao neki tripl-dabl. Eno onaj neki Džoš Gidi je često blizu TD-a, obesmišljavaju ga skroz. Jokara je car, ovo nije protov njega, samo konstatacija da je liga cirkus.

Obrad

pre 1 godinu

Vince, ne bi prepoznao superstar igrača da ti padne na glavu. Prvo si se smejao VanVlitu, a sad ti je mali Sabonis limitiran igrač. Ne samo da nije limitiran, već je i bolji od Divca, Skole i ostale boranije koju navodiš. Moraš naći način da se pomiriš s sa tim batice.

miki

pre 1 godinu

Moje mišljenje je da on a i Dalas igra loše od kako su mu doveli Irvinga. Dva potpuno nekompatibilna igrača kojima svakom ponaosob treba lopta bar deset sekundi u napadu da bi bili produktivni. Umesto da ga okruže šuterima koji igraju od lopte i atletama koji bi kupili njegove genijalne pasove oko obruča oni mu dovedu carinika. Verovatno zbog toga oseća manjak respekta od strane franšize za koju igra. Umesto da grade sve oko njega oni mu dovedu čoveka sa kojim će da se otima oko lopte.

Salle

pre 1 godinu

Bezi Luka iz Dalasa u lepi Denver. A Kajri ce se bas lepo slagati sa Dzamalom.
(tocka, 3. april 2023 18:58)

Da, Denveru baš treba takav jedan carinik. Jedva su MPJa smirili, zamisli da im dođe ovaj napaljenko...

samo primećujem

pre 1 godinu

Ali ovaj paćenik, toliko zaljubljen u Stefa Karija i njegovo kretanje bez lopte, da je spreman uvek da mu oprosti sve ono što nekada ume da pokvari kada je i sa loptom. Stef je naravno dobar, ali ne igra sam, i veliko je pitanje kakav bi bio u nekom drugom, manje kvalitetnom timu.
I znači niko drugi ne postoji i njemu ne valja u toj NBA, osim Stefa Karija koji eto ima još i nesreću da igra u jednoj od najsiromašnijih i najslabijih ekipa u istoriji lige, sa baš nikakvim saigračima. Do skoro je čak morao da trpi i jednog pojmaša u vidu KD u svojoj ekipi.
Bogu hvala da postoji tamo ta taksa na luksuz, pa može da se plati, a i beg mu nije cicija, inače bi se sigurno naosvajao toliko titula.
O tome naravno nikada ništa neće da napiše, pošto to za njega nije bitno, i njegov idol Stef Kari, čiji poster drži u sobi pravo božanstvo, sve to rešava samo sjajnim kretanjem bez lopte, kao da igra sam, pošto okolina nije bitna. A to što pored sebe ima Kleja, Grina, Pula, Viginsa i ostale nema veze. Bitno je samo da se dobro kreću bez lopte, a to što su nešto malo dobri i sa loptom nema veze.

Vlada

pre 1 godinu

Minusi za vince carter i od mene na neviđeno! Ni slova više ne čitam šta on piše, odmah opalim minus! Svi ostali isto tako da radite! Čovek apsolutno ništa pametno ne kaže!

srle

pre 1 godinu

Sakramento je 3 u plej ofu, a Dalas ne može ni plej in. Dieron Foks pokazao ovom Dončiću kako se igra timska košarka i džabe njegovih milion tripl dablova kad ekipa nema ništa od toga. Košarka je timski sport.

Miroslav

pre 1 godinu

Uprava Dalasa,a i sam Doncic,posle ove sezone treba da se zapitaju tri stvari.Prvo,zasto sa Doncicem nisu hteli da igraju Porzigis i Bronson.Sa njima bi Dalas bio kandidat za naslov.Drugo,zasto Doncic ima toloiki broj tehnickih greski u sezoni.I trece,zasto Doncic ima toliko kilograma.Mislim da ako na pravi nacin odgovore na ova tri pitanja,i Dalas i Doncic vise nece imati problema.I cekace ih siguro lepa buducnost.

basketaš

pre 1 godinu

@Gledaće da izgube naredne 4 utakmice a na pobedu od ulaska u plejin ?
I kako je moguće da za ovakve stvari niko ne optužuje Nba i klubove za nameštanje utakmica ?
Bruka i sramota da neko na pobedu da dodje do doigravanja i kao izgubicemo sedeće nam najbolji igrači na tribini.
(putmein, 3. april 2023 19:13)

a ti verujes svemu sto procitas?

putmein

pre 1 godinu

Gledaće da izgube naredne 4 utakmice a na pobedu od ulaska u plejin ?
I kako je moguće da za ovakve stvari niko ne optužuje Nba i klubove za nameštanje utakmica ?
Bruka i sramota da neko na pobedu da dodje do doigravanja i kao izgubicemo sedeće nam najbolji igrači na tribini.

DraganBorca

pre 1 godinu

Preveliki usage je imao Luka i potrosio se rano. Nije on super atleta za toliki usage. To mogu imati Janis i ultra atlete. Jos je nedisciplinovan, ugojio se. Ali mlad je Luka ima jos 10 godina da igra najmanje. Sto se kaze kolika god da je vezara nas je covek realno, plodice on dugo i biti legenda kao i Jokic 😎

Trol

pre 1 godinu

@samo glagoljica

Tako je, Gidi je superstar, tripl-dabl mašina, nego ja nemam pojma. Poenta je bila da je lik koji je možda talentovan (nisam pratio njegovu karijeru) u timu koji gomila pikove i koji je bez Gildžsa kao muva bez glave, svake večeri blizu tripl-dabla. Dok liga nije bila cirkus, o tome bi samo mogao da sanja i da eventualno kao Riki Dejvis ili Andrej Bleč sam sebi baci skok koji mu fali.

Jim Beam

pre 1 godinu

Treba reći i da su u tih 25 utakmica izgibli 16, ali većinu sa 2-3 razlike. Vrlo lako je moglo da ode na 18-7 skor pa bi sada bili nosioci u prvom krugu plejofa. Bukvalno je sve bilo na šut ili dva i sve je otišlo kontra.

Oni ni pre sa Dinvidijem nisu delovali ozbiljno, sada su se kockali i trenutno im se nije isplatilo. Njihov problem nisu ni Dončić ni Irving, već ostatak ekipe koji je precenjen, sa jakim ugovorimaa koji ne mogu da se trejduju jer za to treba da doplatiš. Ko je lud da preuzme 20 miliona godišnje od Hardaveja ili 16 miliona Bertansa, pa i ugovore Buloka ili Vuda. Limitirana ekipa sa dve zvezde koje ne igraju odbranu i gomilom rekreativaca. To je Dalas trenutno.

XXX

pre 1 godinu

(tocka, 03. april 2023 18:58): Jokiću treba igrač tipa Thompson iz GSW. Sa Dončićem bi bilo kao sa Micićem: lopta kod njega 20 s, a onda uvaljivanje Jokiću da napravi nešto korisno.

Nba true fan

pre 1 godinu

Kako je krenuo Luka, ludilo prosek u karijeri svi su bili u fazonu imace najviše TD,prestici ce Lebrona po broju poena ast skokova. Ali ljudi on ce dosta utakmica propustiti,previše. Nije realno. Jokic puno spremniji fizički

Nino

pre 1 godinu

Brate mili. Prvo je bilo Luka je mald, pa je onda bilo nema superstar saigraca, pa je onda odbrana...Eco vise nije ni mlad, ima supersyar saigraca, ali je odbrana ostala ista. Uspesan tim ne cini jedan igrac. Luka je carinik i to je iskljucivi razlog za neusoeh Dalasa...Onaj ulazak u finale konferencije je bio incident..potuno isto kao i Atlantin....

Kole

pre 1 godinu

Malo "zanimljivosti":

Dalas je odigrao tačno 25 mečeva od kako su trejdovali za Irvinga. U tih 25 mečeva, Dalas je na 9-16.

Dalas je nešto slabije ušao u sezonu, ali su se, do dolaska Irvinga, uglavnom vrteli između pozicija 4-6 i bili su na 5. mestu sa skorom 29-26, pre nego što je došao Kajri, dok su trenutno na 11. mestu sa 37-42.

Irving je odigrao ukupno 19 mečeva za Dalas i ima 7-12. Od tih 19 mečeva, u 15 su Luka i Kajri igrali zajedno, u kojima imaju tek 4 pobede i 11 poraza.

Za godinu dana su od finala konferencije došli do toga da ne mogu ni u plej in. Ispada da je Branson bio nenadoknadiv gubitak jer isti taj Branson sada vodi Nikse od prošlogodišnjeg 11 mesta do (trenutno) 5. mesta i zagarantovanog plejofa. Ironično, praktično su se obrnule pozicije i sudbine Dalasa i Njujorka.

putmein

pre 1 godinu

a ti verujes svemu sto procitas?
(basketaš, 03. april 2023 19:58)

Šta ima da verujem ili ne verujem ovo se dešava godinama u NBA da se zna koje ekipe će namerno da gube.
Pazi molim te i to se dešava po nekoliko sezona i eto kao sve u redu.
Šta je nadmetanjem u sportu zbog čega isti i postoji ?
Ovo sa Dalasom je samo primer nema potrebe da se praviš pametan.

XXX

pre 1 godinu

(tocka, 03. april 2023 18:58): Jokiću treba igrač tipa Thompson iz GSW. Sa Dončićem bi bilo kao sa Micićem: lopta kod njega 20 s, a onda uvaljivanje Jokiću da napravi nešto korisno.

Kozuki Oden

pre 1 godinu

"...Diaron Fox mu je pokazao sta i kako,covek koji prvi put u zivotu igra playoff,zbog dolaska Domantasa Sabonisa. Kakvi licemeri koji pamte dva cetvrtka..."


Auuuuu kakva greska u koracima, nesvesno dao ogroman kompliment Sabonisu kojeg inace 24/7 pljuje. xD

Skid

pre 1 godinu

Utakmica sinoc je bila katastrofalna za gledanje. Toliko bezvoljnosti od strane Doncica odavno nisam video, a tako je odkako je Irving dosao. Bilo je odmah jasno da on i Irving nece funkcionisati, jedino sto je Irving profesionalac i odradice ugovor do kraja na nekom nivou cekajuci novu ponudu. Iskreno ostatak ekipe moze uz njih dvoje da dosegne plej in po rosteru, ali generalno nista im ne funkcionise. Gomilu otvorenih suteva su promasili u prvom poluvremenu. Iskreno, Kjuban mi uopste nije jasan zasto je doveo Irvinga. Em je unistio potencijalnu buducu ikonu Dalasa, em im unistio i ambicije i odnose unutar tima.

Goran

pre 1 godinu

vince carter, 3. april 2023 22:02)

Dobio si minus, nisam ni citao komentar, kompleksas si, to je svima jasno.
(gox, 03. april 2023 22:24)

Haha, takođe, više uopšte ne čitam njegove komentare, minus na neviđeno.

matori

pre 1 godinu

Oni će gledati da izgube da bi imali boljeg pika? Pa šta je tu sport, rezultat, viteštvo ? NBA je realno samo show biz da ne kažemo cirkus!

XXX

pre 1 godinu

(tocka, 03. april 2023 18:58): Jokiću treba igrač tipa Thompson iz GSW. Sa Dončićem bi bilo kao sa Micićem: lopta kod njega 20 s, a onda uvaljivanje Jokiću da napravi nešto korisno.

samo glagoljica

pre 1 godinu

Šta sve nećeš ovde pročitati.
"Tamo neki Džoš Gudi je svako veče blizu tripldabla".

Pa taj Gidi je jedan od najboljih igrača u mladoj i talentovanoj Oklahomi. Druga napadačka opcija posle Gildžsa. Čovek je visok 203 i igra im pleja. Lopta je često kod njega. Prirodno je da će često uhvatiti "rebound". Znači minijaturni Joker. A Oklahoma može da izbori plejin.

Mene bi začudilo da sa takvom svojom konstitucijom i ulogom u timu nije svako veče blizu tripldabla.

XXX

pre 1 godinu

(tocka, 03. april 2023 18:58): Jokiću treba igrač tipa Thompson iz GSW. Sa Dončićem bi bilo kao sa Micićem: lopta kod njega 20 s, a onda uvaljivanje Jokiću da napravi nešto korisno.

nba

pre 1 godinu

Ja obozavam da gledam Irvinga, jer je stvarno majstor s loptom. Ali kosarka je timski sport, a on ocigledno nije timski igrac... Mozda bi se snasao u Globetrotters-ima.

Doncic, ako se ne dovede u red fizicki a cini i se i malo mentalno imace problem. Neverovatan talenat, ali cini mi se da mu je malo slava udarila u glavu. U Evropi su ga treneri drzali pod kontrolom - a i tad je bas bio klinac. Ovde je vec covek sa klinackim mozgom. Tuga je kad ga vidis da s "godisnjeg" dodje debeo kao da je burek ne jeo nego razvijao kore. Tacno imam osecaj da je bila prica - "Samo treniraj mali, kad odes u NBA onda cemo lako".

U NBA danas moras da budes spreman kao zivotinja, ako ne zelis da rizikujes gomilu povreda.

Che

pre 1 godinu

Da neki klub u bilo kojem sportu van Amerike, čak i indirektno najavi da će da pušta utakmice bio bi momentalno ugašen od strane nadležne organizacije.