Košarka 106

Subota, 11.03.2023.

10:15

Grci pišu: Vildosa u Panatinaikosu?

Jutro nakon teškog poraza Crvene zvezde u "OAKA" areni, tamošnji mediji su plasirali informaciju da bi Panatinaikos mogao da zada novi udarac crveno-belim.

Grci pišu: Vildosa u Panatinaikosu? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

106 Komentari

Sortiraj po:

ZaphodBeeblebrox

pre 1 godinu

Za nepismene prosta računica 20 evra prosečna cena karte, oko 18000 gledalaca u Areni. Po meču 360.000 evra. Bez TV prava, bez sponzora... Od toga 20% porez državi na svaku prodatu ulaznicu. Jel vam sada jasno odakle novac!?
(TIGER, 11. mart 2023 20:10)

Zar se niste dičili sa 11.000 prodatih godišnjih karti??? Moj ortak je kupio za 11.000 dinara, što je manje od 100€ za sve utakmice. Ili godišnje važe samo za određene mečeve??? Vi od jedne utakmice od karata ne zaradite ni 360.000 dinara, a kamoli evra.
Mada, sa tom (pogrešnom) matematikom i takvom računicom mora da si šef u finansijskoj službi državne firme sa dugim članstvom...

TIGER

pre 1 godinu

Znači do srede je bilo imamo lakši raspored, bićemo ispred vas... Danas nismo imali šanse za TOP8 pa smo namestili zbog kladionica 😂😂😂 I onda se neko čudi što verujete u priče vašeg gazde.
Za nepismene prosta računica 20 evra prosečna cena karte, oko 18000 gledalaca u Areni. Po meču 360.000 evra. Bez TV prava, bez sponzora... Od toga 20% porez državi na svaku prodatu ulaznicu. Jel vam sada jasno odakle novac!?

wer

pre 1 godinu

ahahahHaha...
groblje se raskokodakalo....
(Sasa, 11. mart 2023 10:45)

Argentina, Argentina...
(punimlimenke, 11. mart 2023 11:35)

punimtimamu
(ferdinand, 11. mart 2023 12:15)

he he,
nasaso te "punimlimenke" u zivac, boli a?
neka, i treba da boli :)

ajd sad pod ruku sa svojim rent-a-izdajnicima sa severa,
pa lepo jedan grupni harakiri

mihajlo

pre 1 godinu

Pred Zvezdom su ozbiljni problemi!
Sa ovakvim vodjenjem ekipe od strane Ivanovića, sa sigurnošću se nože tvrditi da Kampaco odlazi.

Lajavi krelac

pre 1 godinu

E, ovo je razlika između navijača Zvezde i Partizana. Ne postoji navijač Zvezde koji je očekivao da će Vildoza, Kampaco ili bilo ko ostati i sledeće sezone.
A ovi zaluđeni grobari očekuju da će na postojećih 25 miliona godišnje dobiti još jedno 15-ak da imaju najjači budžet u Evropi, da pored preskupe ekipe dovedu još jedno 5-6 igrača od po milion ipo-dva, pa kad onda krene Žoc da pokazuje kakav je trener, a porez i dug državi ko ferma...

Sale

pre 1 godinu

Zmani kampaco ide u Lejkerse
(Goley, 11. mart 2023 10:45)

Ne u Lejkerse ide Bogi snajperica tako ste pisali grobcici, zove ga Lebron da uzmu prste zabotavili ste ?
(Paja, 11. mart 2023 11:50)

Bogi je doktor kosarke za ove cirtkuzante argentinske.

Gedza

pre 1 godinu

Partizanu svi ostaju sem Madara i eventualno Andjusica. I docice na pleju Gos i na centru Dubljevic ili Militinov uz još 2srpska igrača (marinković,lučić,Jaramaz) i da napadamo F4 bez problema da 15igraca koliko moramo da imamo da bi imali dobru rotaciju. Ajmo partizane samo jako u nove pobede
(sima, 11. mart 2023 16:30)

Madar ostaje sigurno. Odakle ti da on ide. Za NBA nije jos, a sto bi isao negde drugo?

Zufer

pre 1 godinu

Zmani kampaco ide u Lejkerse
(Goley, 11. mart 2023 10:45)

Ne u Lejkerse ide Bogi snajperica tako ste pisali grobcici, zove ga Lebron da uzmu prste zabotavili ste ?
(Paja, 11. mart 2023 11:50)

Decko igra i igrace NBA godinama.
Za Kampaca nije bilo mesta.
Tako da tvoj komentar je bas glup.
(bombas, 11. mart 2023 12:35)
Bogi snajperica je dve godine mladji od Nedovića a šije ga u svakom pogledu.Za Nedu je Majkl Džordan lično

sima

pre 1 godinu

U Partizanu svi ostaju sem Madara i eventualno Andjusica. I docice na pleju Gos i na centru Dubljevic ili Militinov uz još 2srpska igrača (marinković,lučić,Jaramaz) i da napadamo F4 bez problema da 15igraca koliko moramo da imamo da bi imali dobru rotaciju. Ajmo partizane samo jako u nove pobede

LL

pre 1 godinu

To objašnja igru od sinoć.
I trener Ivanović neka ide sa njim. Onaj niz od pet pobeda je čista sreća. Čovek iz utakmice u utakmicu pokazuje da ne zna da sačuva rezultat

Vlada

pre 1 godinu

Ko ne zna da ga uputim. Ozbiljne ekipe sad završavaju deo tima za sledeću sezonu. Partizan je u ozbiljnim razgovorima sa Panterom, Ledejem i Lesorom oko produžetka ugovora. Sa Nanelijem se još čeka a Egzum i Papapetru imaju višegodišnje ugovore. Mislim da je Avramović na izlaznim vratima a umesto njega bi došao konstantniji i normalniji igrač na poziciji 1. Fokus je na poziciji 4-5 što bi uz sadašnje igrače bilo dovoljno za napad na F4. To je onaj čuveni Željkov trogodišnji ciklus koji je primenio i u Feneru kad je uzeo titulu. Dve godine selekcije i navikavanja i treća godina doselekcija i napad na titulu. Razlika je što je u Feneru imao mnogo veći budžet pa sad napada samo F4, a posle ko zna.

Vlada

pre 1 godinu

Koliko treba da budeš glup da bi masno platio dva NBA otpadka koji će te iskoristiti da podignu malo formu i da ih se EL potseti. Znalo se odmah da će Vildosa otići negde a Kampaco u Real.

Petar

pre 1 godinu

Ako osvojis EL dobijes 1.8 mil €, ako ulozis 100 soma e na poluvremenu sinocne utakmice na PAO, dobijes 4,5 mil e. Eto ga budzet za sledecu sezonu, posto realno sanse za top 8 nije ni bilo. Ne zaboravite da ovaj tim nije selektovao Dusko, svakako ima njegove krivice, ali treba mu dati sansu.
(dell boy troter, 11. mart 2023 13:01)

Sve bi to bilo u redu da, ne treba prvo da dokazes poreklo odakle ti tih 100 kako ti kazes soma, drugo da ne treba da platis porez na prihod od 15% (u tvom primeru 675 soma), trece da uplatis na racun kao donaciju klubu toliki novac opet moras da prodjes proveru porekla novca.

Naravno sve ovo pisem u slucaju kad bi zakon bio isti za sve, i za one koji se bave ovim zanatom i za one koji se bave kriptovalutama.

Sasa

pre 1 godinu

Vildoza ,Kampaco i Neda sjajni igraci i opet nista,posto ovde na komentarima sasvim sigurno necu naci odgovor zasto,voleo bih stvarno jednom da cujem neko strucno lice da pokusa da objasni detaljno,sto pojedinacno po igracima sto po treneru sto po rukovodstvu,sta se desava sa Zvezdom ove godine...i iskreno se nadam da, posebno neki franjevac, nece sada da iznese svoju dubokoumnu "analizu".

p.s. moje misljenje je da razlog lezi u nasim cetvorkama i peticama gde smo,tradicionalno, vrlo tanki ali to je samo misljenje laika
(antiglodar, 11. mart 2023 12:06)

Evo probacu ja da iznesem svoje mišljenje.
Mislim da je zvezda loše selektovan tim . Šta to znaci , znaci da bi većina igrača , a ove mislim na Bentila,Martina i Dobrica u nekom sistemu bili odlična opcija sa klupe , da popune roster. Nikako za igrače sa velikom ulogom kako ime je namenjeno .
Mislim da ste nedovicu natovarili preveliki teret još iz pripremnog dela. Vodja , rodjeni lider , zamena za Kalinica . Na žalost nije i nikada neće biti lider . Odličan igrač koga treba koristiti na drugi način . Da je Kalinić ostao Nedović bi tek onda došao do pravog izražaja . Gomila igrača koji ni sami ne znaju zašto su ovde . Holand, Ivanovic, raduljica …
Argentici posebna priča . Mislim da je Kampaco totalno van forme i van sistema . Vrhunski igrač , sano je malo nelogično bilo očekivati da čovek iznese sezonu za mesec dana.
Vildoza je divljak koga jako teško možete iskontrolisao u njegovom ludilu .
Sve zajedno kada se sabere dobijete ovo sto je vidjeno . Zvezda ima ozbiljne igrače ali nema ozbiljnu “ ekipu”. Ja bih se odrekao viloze , doveo ozbiljno krilo i centra . Zadržao Mitrovica , Nedovica , Petruseva , Kampaca , Dobrica , Lazića ili Lazarevića .
Nije ovde trener kriv . Mogao je da zalepi Vidozu na klupu po kazni , ali ko bi obda igrao ?
Nije imao rešenje .

Istina

pre 1 godinu

Ja sam jos prosle godine napisao da se treba zahvaliti celoj upravi CZ. Hvala Covicu za ono sto je uradio ali on ima zdravstveni problem (dijabetes) i razmisljao je da napusti kormilo. Ko je sportski direktor? iz godine u godinu ne mogu da dovedu krstenog igraca. Sta je ideja sa Raduljicom? Zasto su olako pusten Kalinic i Davidovac, Tri sezone se na centarskoj poziciji oslanjaju na Kuzmica. Nedovic jeste dobar igrac a li sklon povredama. Doveli Ilica iz igokeje a koliko je utakmica odigrao. Odavno se izgubila vizija sta se hoce. bacaju se pare na neproverene igrace (Adams, Bentil). Olako oreran Sasa Obradovic. Dusko Ivanovic nije kalibar za Zvezdu. Ugasio pozar posle onog segrta Jovanovica.A onda na kraju uprava nije bila sposobna da namakne veci budzet od 10 miliona. Drzaava daala veliki novac Partizanu ali nije sprecila skandiranje. Poreski dug Partizana se samo uvecava dok neko ne lupi sakom o sto a onda kuknjava kao za VK Partizan

dell boy troter

pre 1 godinu

Ako osvojis EL dobijes 1.8 mil €, ako ulozis 100 soma e na poluvremenu sinocne utakmice na PAO, dobijes 4,5 mil e. Eto ga budzet za sledecu sezonu, posto realno sanse za top 8 nije ni bilo. Ne zaboravite da ovaj tim nije selektovao Dusko, svakako ima njegove krivice, ali treba mu dati sansu.

zemljoradnik

pre 1 godinu

Aj klinci u skolu pa se tamo prepucavajte....Zvezda treba da zadrzi Vildozu jer nije imala boljeg pleja.Čovek je trenutno u padu forme,a koji pa sportista ne bude u padu forme.Aj sad da ga linčujemo.Nije ni trener Ivanović krivac za ovo,on igra sa onim što je dobio,nije sklapao tim.

Branko

pre 1 godinu

Komšije vama još uvek nije jasno što je to tako i takpo će biti? Kvota Cibona 19, kolika je bila na poluvremenu na pobedu domaćina, ne znam ali uspod 5 nije sigurno. Jedino smeta Željko sad, ako puknete u ABA možda neće biti EL.

chox

pre 1 godinu

Do 2014. nisu znali šta je košarka, od 2023. se stvari vraćaju gde im je mesto. Zamrzivač bato
(Grobari to smo mi, 11. mart 2023 10:39)

Ti verovatno si mozda na fizičkom sutnuo par puta na kos i pricas o kosarci ... Spusti se na zemlju malo , nije ceo zivot Tegeltija i slicni , o kakvim zamrzivacima pises , mućni malo svojom glavom

tatko na Batko

pre 1 godinu

Kako stvari stoje on ima ugovor još jednu sezonu,Kepezzo sledeće treba da ima 2,5 miliona platu(raskid bi bio bolan),Ivanović,Dobrić i Stakleni još dve ,jedino Pefi bi mogao da ode iz ove bekovske linije jer Lebranko ne ide nigde iz kluba u kome je celu karijeru.
(Žika Pauk, 11. mart 2023 11:33)
Gde si Žiko Pauče,ovde Vesara tvoj verni pajtos sa početka 2000!Kad ćemo opet u drzavni projekat nazvan “evropska Zvezda”?Šta?Privatno?Pa prodaće nam magistar nema brige!

Dali

pre 1 godinu

Vildoza i Kampaco se ponasaju kao da su dosli igrati kosarku u Banglades,pa da kao pokazu neke fore,alooo dosli ste u zemlju kosarke.
(alex81, 11. mart 2023 11:19)
Da, ali nisu došli u pravi košarkaški klub, zato se tako i ponašaju.

Lako

pre 1 godinu

Raskokodakali se navijači Partizana. Znate li kako je prošao VK Bečej, pa VK CZ kada se gruvala lova da bi se nešto postiglo. Raspali se. E to i vama sledi. Poreski dug raste. Neko će jednog dana da lupi šakom o sto. Zvanični podatak EuroLeague club budget 2022/23 Partizan sa 24 miliona na sedmom mestu. Zvezda sa 10 na začelju. Sve lako proverljivo

Wladaw84

pre 1 godinu

Mislim da je problem zvezde u Velikom broju igraca, tesko je to kontrolisati , dusko imam problem je na svakoj poziciji ima po cetri igraca, treba to izrotirati, zamislite treba da deli minute mitroviccu,kuzmicu,bentliju, petrusevu,martin, onda na nizim pozicijama neda, kampaco, vildoz, ivanovic, dobric …. Tesko da Ugodi svima a izgleda da i ne ume bas da kontrolise 12 igraca

samokažem

pre 1 godinu

Raskokodakali se navijači Partizana. Znate li kako je prošao VK Bečej, pa VK CZ kada se gruvala lova da bi se nešto postiglo. Raspali se. E to i vama sledi. Poreski dug raste. Neko će jednog dana da lupi šakom o sto. Zvanični podatak EuroLeague club budget 2022/23 Partizan sa 24 miliona na sedmom mestu. Zvezda sa 10 na začelju. Sve lako proverljivo
(Lako, 11. mart 2023 12:00)

Daj link za sajt Euroleague gde to piše.
Nema ga, jer I ovo tvoje, kao js ve što kažete i napišete jeste samo obična laž I fantazija ljudi koji su odavno izgubili svaki kontakt sa realnošću.

macconi

pre 1 godinu

Msilim da je najveci krivac za Zvezdine lose igre Ivanovic. On nije uspeo da ih uklopi, zvezda zavisi od raspolozenja pojedinaca. Kada nekome ne krene, propast. Tim ne postoji, da igraju 12 minuta bez kosa!? To je samo znak da su mentalno slabi, nesigurni.
(sasa the king, 11. mart 2023 10:57)

U decembru je bio najzaslužniji za uspeh, a sad je najveći krivac. U kakvoj paranoji vi živite...
(Mirotić iz auta, 11. mart 2023 11:30)

Racuna se ono na kraju,a ne na pocetku...za Zvezdu sto se tice Evrolige je kraj vec sada,al to nije najgore...Ekipa igra lose pod njegovim vodjstvom vec mesecima

Liga šampiona

pre 1 godinu

Hajde se zapitaj zasto je zapravo tako kako jeste. Sagledaj siru sliku. Odakle partizanu pare da izvrsi tranziciju sa Sasa Filipovskog i borbe za Top 8 Aba, na Zeljka Obradovica i borbu za Top 8 EL. Sa koliko domacih igraca igra CZ a koliko Partizan. U petorci partizana igra jedan domaci igrac, ukupno ih je 4. Da i zvezda i partizan postupaju tako poslednjih “10 godina”, reprezentaciju ne bismo gledali nigde, i analizirali bismo gde smo pogresili. Svaka cast Avramovicu, ali CZ je Srbiji dala na raspolaganje Nedovica, Petruseva, Mitrovica i Dobrica. A gde je LeDay?
(Ccnenad, 11. mart 2023 11:22)
Zbog toga što vi dajete Srbiji zato I jesmo tu gde jesmo, to ti je šira slika.

Zanimljiv redosled događaja

pre 1 godinu

Da se prisetimo...

2019. godina:
- https://www.b92.net/sport/kina2019/vesti.php?nav_id=1590779

2022. godina:
- https://www.b92.net/sport/euroleague/vesti.php?yyyy=2022&mm=10&dd=13&nav_id=2227417
- https://www.b92.net/sport/euroleague/vesti.php?yyyy=2022&mm=12&dd=19&nav_id=2260021

i onda 2023. godina:
- https://www.b92.net/sport/kosarka/vesti.php?yyyy=2023&mm=02&dd=27&nav_id=2295018
- https://www.b92.net/sport/euroleague/pick-n-roll.php?yyyy=2023&mm=03&dd=11&nav_id=2301279

antiglodar

pre 1 godinu

Vildoza ,Kampaco i Neda sjajni igraci i opet nista,posto ovde na komentarima sasvim sigurno necu naci odgovor zasto,voleo bih stvarno jednom da cujem neko strucno lice da pokusa da objasni detaljno,sto pojedinacno po igracima sto po treneru sto po rukovodstvu,sta se desava sa Zvezdom ove godine...i iskreno se nadam da, posebno neki franjevac, nece sada da iznese svoju dubokoumnu "analizu".

p.s. moje misljenje je da razlog lezi u nasim cetvorkama i peticama gde smo,tradicionalno, vrlo tanki ali to je samo misljenje laika

ferdinand

pre 1 godinu

ahahahHaha...
groblje se raskokodakalo....
(Sasa, 11. mart 2023 10:45)

Argentina, Argentina...
(punimlimenke, 11. mart 2023 11:35)

punimtimamu

mikri

pre 1 godinu

Hajde se zapitaj zasto je zapravo tako kako jeste. Sagledaj siru sliku. Odakle partizanu pare da izvrsi tranziciju sa Sasa Filipovskog i borbe za Top 8 Aba, na Zeljka Obradovica i borbu za Top 8 EL. Sa koliko domacih igraca igra CZ a koliko Partizan. U petorci partizana igra jedan domaci igrac, ukupno ih je 4. Da i zvezda i partizan postupaju tako poslednjih “10 godina”, reprezentaciju ne bismo gledali nigde, i analizirali bismo gde smo pogresili. Svaka cast Avramovicu, ali CZ je Srbiji dala na raspolaganje Nedovica, Petruseva, Mitrovica i Dobrica. A gde je LeDay?
(Ccnenad, 11. mart 2023 11:22)

Jel vam Partizan oterao Obradovića(trenutno četvrti u EL)? Jel Partizan oterao Radonjića što je tražio plate za igrače? Jel vam Partizan uzeo te pare što je Radonjić tražio? Jel vas Partizan obrukao sa Kampacom? Jel vam predsednik Partizana bruka klub svaki drugi dan na Pinku? Jel Partizan kriv što vam škripe patike u Pioniru čim jednu izgubite? Pogledaj malo i ti širu sliku i smanji gledanje legende, ne vodi vam Partizan klub.

Аспера

pre 1 godinu

(mire, 11. mart 2023 11:20)

Ako vec teras Mitrovica, oteraj ga u Partizan. Izuzetna rezervna cetvorka da odradjuje po 10-15 minuta i smiri igru na postu.

Nikola

pre 1 godinu

Pustite te navijačke priče, ono što je propast da trenutno osim Vase Micića (povrijeđen) mi ni u domaćem i u stranim klubovima nemamo ni jednog organizatora igre. E to je budućnost reprezentacije!

trik

pre 1 godinu

Hajde se zapitaj zasto je zapravo tako kako jeste. Sagledaj siru sliku. Odakle partizanu pare da izvrsi tranziciju sa Sasa Filipovskog i borbe za Top 8 Aba, na Zeljka Obradovica i borbu za Top 8 EL. Sa koliko domacih igraca igra CZ a koliko Partizan. U petorci partizana igra jedan domaci igrac, ukupno ih je 4. Da i zvezda i partizan postupaju tako poslednjih “10 godina”, reprezentaciju ne bismo gledali nigde, i analizirali bismo gde smo pogresili. Svaka cast Avramovicu, ali CZ je Srbiji dala na raspolaganje Nedovica, Petruseva, Mitrovica i Dobrica. A gde je LeDay?
(Ccnenad, 11. mart 2023 11:22)

Prvo, Partizan nije napravio Avramovica, niti je Zvezda napravila Nedovica, ljudi mesaju stvari, jer su njih dvojica sebe izgradili u Spaniji, isto kao sto se vrti prica da je Zvezda dala Jovica i Kalinu, a njih dvojica leto pre toga igrali za reprezentaciju. Bolji primer za pravljenje igraca je npr. Marinkovic ili Bogdan, Milutinov, Lucic... jer su oni vec kao klinci bili nosioci u Partizanu

bombas

pre 1 godinu

Zmani kampaco ide u Lejkerse
(Goley, 11. mart 2023 10:45)

Ne u Lejkerse ide Bogi snajperica tako ste pisali grobcici, zove ga Lebron da uzmu prste zabotavili ste ?
(Paja, 11. mart 2023 11:50)

Decko igra i igrace NBA godinama.
Za Kampaca nije bilo mesta.
Tako da tvoj komentar je bas glup.

Darko

pre 1 godinu

Vildoza i Kampaco se ponasaju kao da su dosli igrati kosarku u Banglades,pa da kao pokazu neke fore,alooo dosli ste u zemlju kosarke.
(alex81, 11. mart 2023 11:19)

Pravo u centar! Ne pratim previše dešavanja u crveno belom klubu, ali moram priznati da sam kao veliki navijač Partizana očekivao i priželjkivao ovakav rasplet. Pogledajte samo izlazne klauzule koje su dobili. Došli momci da se zabave...

Nes

pre 1 godinu

Pa kako je igrao kao da je već prešao u Pao. Da, veoma čudno loša igra i Vildoze i Kampaca. Ali glavni krivac je trener Ivanović koji je forsirao prezimenjaka Ivanovića da igra jedinicu. Kampaca je morao da istrpi da uđe u utakmicu, a njegova zamena je morao da bude Pefi, koji je najstabilniji plej u Zvezdi, a ne Ivanović koji ne može da prenese loptu 10 sekundi.
I još nešto, ekipa se ne pravi za 2 meseca, potrebno je 2 godine imati kostur tima i graditi igru. Sećam se da su Grobari cele prošle i do pre mesec dva dana terali Obradovića, nazivali ga ispušenom lulom, "da se ne ljubimo"... Sada su to sve zaboravili i likuju na isto takvo ponašanje sa naše strane. Zvezdi fale 2 igrača, da ja ne pričam na kojim pozicijama pošto svi koji se iole razumeju u sport to vide, vreme za uigravanje i poverenje navijača. Toliko moramo da im pružimo ako stvarno volimo klub i košarku.

vukan

pre 1 godinu

Zvezda ima problem na poziciji 5 i 3 bekovi su extra klase.. za poraze je kriv samo ivanovic koji nije zeleo pojacanja i stalno rotira igrace... zna se da glavni igraci minimum igraju 25 minuta a ne da igraju po 4 minuta pa 10 na klupu i menjas ih cim se zagreju, pa ko to radi?! Petrusev descko treba da igra 30 minuta i da ima svu slobodu u igri... kampaco platio si ga, pa celu svaku ukakmicu bi igrao 30 minuta bez da se pozali...bentil i martin su rupetine

Ccnenad

pre 1 godinu

Krenula bežanija. I svake sezone se ložimo sad je vreme za uspeh, ovo je ta sezona i svaki put ista priča. Uzmemo Aba, dobijemo groblje u derbiju i mi srećni. I tako svake sezone, dok jednom ne osvojimo i to će biti to od nas. Za deset godina u EL nismo izgradili neku reputaciju, tribine prečesto poluprazne, plus i ovo sa Kampacom. Da su nam ambicije bile veće bili bi i mi veći, ništa nam tu groblje nije krivo. Dok su im neki Vrapci igrali mi smo se sprdali nismo iskoristili priliku da napravimo brend i to je to, proš'o voz. Sad su se vratili i zapinju kao ludi u EL dok nama u Pioniru škripe patike.
(Lema, 11. mart 2023 10:45)

Hajde se zapitaj zasto je zapravo tako kako jeste. Sagledaj siru sliku. Odakle partizanu pare da izvrsi tranziciju sa Sasa Filipovskog i borbe za Top 8 Aba, na Zeljka Obradovica i borbu za Top 8 EL. Sa koliko domacih igraca igra CZ a koliko Partizan. U petorci partizana igra jedan domaci igrac, ukupno ih je 4. Da i zvezda i partizan postupaju tako poslednjih “10 godina”, reprezentaciju ne bismo gledali nigde, i analizirali bismo gde smo pogresili. Svaka cast Avramovicu, ali CZ je Srbiji dala na raspolaganje Nedovica, Petruseva, Mitrovica i Dobrica. A gde je LeDay?

mire

pre 1 godinu

odmah ga oterati a sa njim i mitrovica dobrica kuzmica markovica bentlija iz ove ekipe ostaviti samo lazarevica,nedovica, campaca vratiti topica i sve ostalo dovesti novo ko jos ima zeludac da gleda mitrovica,dobrica,kuzmica

Debelan

pre 1 godinu

(Ccnenad, 11. mart 2023 11:22)

Ceo komentar ti je jedna velika LAŽ.

Partizan ima 4 domaća igrača?
Trifun, Smajli, Balša, Avram, Anđuša, Tristan, i VAŠ domaći igrač Panter.
To je 6 i po, ili 7, sa srpskim pasošem.
Avram nas je odveo na svetsko, Smajlagić, Trifunović, Koprivica i Vukčević su budućnost naše košarke. Anđušić je igrao odlično za nacionalni tim kad god su ga pozvali.

Ne znam o čemu govoriš. Šta je to Nedović tačno dao reprezentaciji? Kada?
Prijavljivao je da je povređen dok je RAZVALJIVAO za zvezdu u Evroligi.
Mitrović nije dovoljno dobar za reprezentaciju.
Petrušev je uvek važio za najtalentovanijeg igrača u svojoj generaciji. Videćemo kakav će biti na kraju.
Dobrić je ozbiljno ograničen ali makar može nešto da odigra.

Srećne vam rane junaci

pre 1 godinu

Treba zadrzati Vildozu, dobar je igrac. Treba zadrzati i trenera, prodati Bentila, Martina.. i pustiti trenera da sam pravi ekipu za sledecu sezonu, po svom ukusu.

Paja

pre 1 godinu

Zmani kampaco ide u Lejkerse
(Goley, 11. mart 2023 10:45)

Ne u Lejkerse ide Bogi snajperica tako ste pisali grobcici, zove ga Lebron da uzmu prste zabotavili ste ?

Lepi Džoni

pre 1 godinu

@Hajde se zapitaj zasto je zapravo tako kako jeste. Sagledaj siru sliku. Odakle partizanu pare da izvrsi tranziciju sa Sasa Filipovskog i borbe za Top 8 Aba, na Zeljka Obradovica i borbu za Top 8 EL.

Hoćeš širu sliku? Onda se prvo zapitaj ko je i kako “izvršio tranziciju” Partizana od redovnog učesnika EL i šampiona ABA i Srbije i rasadnika asova u Sašu Filipovskog i Top 8 ABA. To je tranzicija o kojoj treba razmišljati.

Vlada

pre 1 godinu

(Lema, 11. mart 2023 10:45)

E vidi sad, vama je najveći problem taj kompleks koji nosite u sebi, i upravo ove tvoje reči svedoče o tome. Vi biste hteli da izgradite brend i status na silu, na moranje... Ne ide to tako. Partizan je decenijama u vrhu evropske košarke, ime i brend se izgrađuju godinama. Evo ti primer Albe, godinama igra EL i? Jel to brend u košarkaškom svetu, realno? Bajern, Asvel, Monako, pa i Valensija, Baskonija?

Demar Derozan

pre 1 godinu

@sasa the king
Dobra je vasa opservacija. Saglasan sam uglavnom da Dzoni, narocito posle povrede, nikako da se vrati na iole zadovoljavajuci nivo, posebno napadacki, dok odbranu skoro i da ne igra. Izgleda da je dostigao svoj pik i ne moze dalje preko limita. Ipak, ne bih rekao da je on najveci problem Zvezde ako pogledate npr. partiju Kampaca juce protiv Panate. Potpuno je van ritma - ok je da sut ne ide, ali koraci u napadu govore o stanju igraca.

bombas

pre 1 godinu

Za njega će PAO da plati 2,5 miliona evra obeštećenje ,taman za platu Kepezza...on nije lud da ide nigde kad ovde ima 12 soma evra dnevno
(Zufer, 11. mart 2023 10:50)

Obestecenje za Vildozu je 50000 evra.
To je bio njegov uslov da stavi potpis.
Kakve milione motas po glavi.

punimlimenke

pre 1 godinu

Srećan mu put. Jedan od lošijih stranaca je bio. Sa njim neka ide i 90% ovih balerina i balvana
(Neđo Valderama, 11. mart 2023 11:03)

Kako, a Argentina, Argentina....

no_6

pre 1 godinu

do skoro ste Vildozu kovali u zvezde, zastava Argentine na svakoj utakimici, klanjali mu se... a sada posle par loših mečeva odmah drvlje i kamenje i teranje iz kluba. Zbog takvih stavova "navijača" nikada klub neće napraviti neki uspeh.

Mirotić iz auta

pre 1 godinu

Msilim da je najveci krivac za Zvezdine lose igre Ivanovic. On nije uspeo da ih uklopi, zvezda zavisi od raspolozenja pojedinaca. Kada nekome ne krene, propast. Tim ne postoji, da igraju 12 minuta bez kosa!? To je samo znak da su mentalno slabi, nesigurni.
(sasa the king, 11. mart 2023 10:57)

U decembru je bio najzaslužniji za uspeh, a sad je najveći krivac. U kakvoj paranoji vi živite...

Žika Pauk

pre 1 godinu

Kako stvari stoje on ima ugovor još jednu sezonu,Kepezzo sledeće treba da ima 2,5 miliona platu(raskid bi bio bolan),Ivanović,Dobrić i Stakleni još dve ,jedino Pefi bi mogao da ode iz ove bekovske linije jer Lebranko ne ide nigde iz kluba u kome je celu karijeru.

Pavle

pre 1 godinu

Krenula bežanija. I svake sezone se ložimo sad je vreme za uspeh, ovo je ta sezona i svaki put ista priča. Uzmemo Aba, dobijemo groblje u derbiju i mi srećni. I tako svake sezone, dok jednom ne osvojimo i to će biti to od nas. Za deset godina u EL nismo izgradili neku reputaciju, tribine prečesto poluprazne, plus i ovo sa Kampacom. Da su nam ambicije bile veće bili bi i mi veći, ništa nam tu groblje nije krivo. Dok su im neki Vrapci igrali mi smo se sprdali nismo iskoristili priliku da napravimo brend i to je to, proš'o voz. Sad su se vratili i zapinju kao ludi u EL dok nama u Pioniru škripe patike.
(Lema, 11. mart 2023 10:45)
Nazalost, sve se svelo na statistiku, da ima vise ovih ili onih trofeja od komsija. A to pije 90 posto navijaca. Dok vozovi prolaze i Evropska prica Zvezde ostaje tamo i gde je bila, nigde.

dragan v

pre 1 godinu

Neka vode i kampaca za iste pare...u sustini prevare...nisu oni slucajno u zvezdi...bili bi u nba...igraju svaku trecu...cetvrtu utakmicu..

sasa the king

pre 1 godinu

Msilim da je najveci krivac za Zvezdine lose igre Ivanovic. On nije uspeo da ih uklopi, zvezda zavisi od raspolozenja pojedinaca. Kada nekome ne krene, propast. Tim ne postoji, da igraju 12 minuta bez kosa!? To je samo znak da su mentalno slabi, nesigurni.

Lema

pre 1 godinu

Krenula bežanija. I svake sezone se ložimo sad je vreme za uspeh, ovo je ta sezona i svaki put ista priča. Uzmemo Aba, dobijemo groblje u derbiju i mi srećni. I tako svake sezone, dok jednom ne osvojimo i to će biti to od nas. Za deset godina u EL nismo izgradili neku reputaciju, tribine prečesto poluprazne, plus i ovo sa Kampacom. Da su nam ambicije bile veće bili bi i mi veći, ništa nam tu groblje nije krivo. Dok su im neki Vrapci igrali mi smo se sprdali nismo iskoristili priliku da napravimo brend i to je to, proš'o voz. Sad su se vratili i zapinju kao ludi u EL dok nama u Pioniru škripe patike.

bla

pre 1 godinu

Vildosa je cirkuzant. Cz od radonjiceve ere se bazira na jakoj odbrani i strpljivom napadu, sto sa vildosom svakako nemaju.
Ako ubaci pocetne nerezonske suteve, onda je sve super dobije na samopouzdanju. Ali ako ne, sve se pretvori u cirkus.

Zufer

pre 1 godinu

Za njega će PAO da plati 2,5 miliona evra obeštećenje ,taman za platu Kepezza...on nije lud da ide nigde kad ovde ima 12 soma evra dnevno

punimlimenke

pre 1 godinu

Mislite da ce mu vikati Argentina, Argentina...
Nece, samo vi to mozete.
A bas vam je zahvalan.
Pa Micicu bi Turci trebali da vicu Srbija celu utakmicu.

Markobg

pre 1 godinu

Jedva cekam da ih usrecimo,decko je tipican argentinac antipatican misli da je zvezda i da sve se vrti oko njega ,njegove igrarije po terenu su nas skupo kostale jer igra bez ikakve odgovornosti za sebe i sledeci ugovor

Lema

pre 1 godinu

Krenula bežanija. I svake sezone se ložimo sad je vreme za uspeh, ovo je ta sezona i svaki put ista priča. Uzmemo Aba, dobijemo groblje u derbiju i mi srećni. I tako svake sezone, dok jednom ne osvojimo i to će biti to od nas. Za deset godina u EL nismo izgradili neku reputaciju, tribine prečesto poluprazne, plus i ovo sa Kampacom. Da su nam ambicije bile veće bili bi i mi veći, ništa nam tu groblje nije krivo. Dok su im neki Vrapci igrali mi smo se sprdali nismo iskoristili priliku da napravimo brend i to je to, proš'o voz. Sad su se vratili i zapinju kao ludi u EL dok nama u Pioniru škripe patike.

punimlimenke

pre 1 godinu

Mislite da ce mu vikati Argentina, Argentina...
Nece, samo vi to mozete.
A bas vam je zahvalan.
Pa Micicu bi Turci trebali da vicu Srbija celu utakmicu.

trik

pre 1 godinu

Hajde se zapitaj zasto je zapravo tako kako jeste. Sagledaj siru sliku. Odakle partizanu pare da izvrsi tranziciju sa Sasa Filipovskog i borbe za Top 8 Aba, na Zeljka Obradovica i borbu za Top 8 EL. Sa koliko domacih igraca igra CZ a koliko Partizan. U petorci partizana igra jedan domaci igrac, ukupno ih je 4. Da i zvezda i partizan postupaju tako poslednjih “10 godina”, reprezentaciju ne bismo gledali nigde, i analizirali bismo gde smo pogresili. Svaka cast Avramovicu, ali CZ je Srbiji dala na raspolaganje Nedovica, Petruseva, Mitrovica i Dobrica. A gde je LeDay?
(Ccnenad, 11. mart 2023 11:22)

Prvo, Partizan nije napravio Avramovica, niti je Zvezda napravila Nedovica, ljudi mesaju stvari, jer su njih dvojica sebe izgradili u Spaniji, isto kao sto se vrti prica da je Zvezda dala Jovica i Kalinu, a njih dvojica leto pre toga igrali za reprezentaciju. Bolji primer za pravljenje igraca je npr. Marinkovic ili Bogdan, Milutinov, Lucic... jer su oni vec kao klinci bili nosioci u Partizanu

mikri

pre 1 godinu

Hajde se zapitaj zasto je zapravo tako kako jeste. Sagledaj siru sliku. Odakle partizanu pare da izvrsi tranziciju sa Sasa Filipovskog i borbe za Top 8 Aba, na Zeljka Obradovica i borbu za Top 8 EL. Sa koliko domacih igraca igra CZ a koliko Partizan. U petorci partizana igra jedan domaci igrac, ukupno ih je 4. Da i zvezda i partizan postupaju tako poslednjih “10 godina”, reprezentaciju ne bismo gledali nigde, i analizirali bismo gde smo pogresili. Svaka cast Avramovicu, ali CZ je Srbiji dala na raspolaganje Nedovica, Petruseva, Mitrovica i Dobrica. A gde je LeDay?
(Ccnenad, 11. mart 2023 11:22)

Jel vam Partizan oterao Obradovića(trenutno četvrti u EL)? Jel Partizan oterao Radonjića što je tražio plate za igrače? Jel vam Partizan uzeo te pare što je Radonjić tražio? Jel vas Partizan obrukao sa Kampacom? Jel vam predsednik Partizana bruka klub svaki drugi dan na Pinku? Jel Partizan kriv što vam škripe patike u Pioniru čim jednu izgubite? Pogledaj malo i ti širu sliku i smanji gledanje legende, ne vodi vam Partizan klub.

sasa the king

pre 1 godinu

Msilim da je najveci krivac za Zvezdine lose igre Ivanovic. On nije uspeo da ih uklopi, zvezda zavisi od raspolozenja pojedinaca. Kada nekome ne krene, propast. Tim ne postoji, da igraju 12 minuta bez kosa!? To je samo znak da su mentalno slabi, nesigurni.

dragan v

pre 1 godinu

Neka vode i kampaca za iste pare...u sustini prevare...nisu oni slucajno u zvezdi...bili bi u nba...igraju svaku trecu...cetvrtu utakmicu..

bla

pre 1 godinu

Vildosa je cirkuzant. Cz od radonjiceve ere se bazira na jakoj odbrani i strpljivom napadu, sto sa vildosom svakako nemaju.
Ako ubaci pocetne nerezonske suteve, onda je sve super dobije na samopouzdanju. Ali ako ne, sve se pretvori u cirkus.

no_6

pre 1 godinu

do skoro ste Vildozu kovali u zvezde, zastava Argentine na svakoj utakimici, klanjali mu se... a sada posle par loših mečeva odmah drvlje i kamenje i teranje iz kluba. Zbog takvih stavova "navijača" nikada klub neće napraviti neki uspeh.

Markobg

pre 1 godinu

Jedva cekam da ih usrecimo,decko je tipican argentinac antipatican misli da je zvezda i da sve se vrti oko njega ,njegove igrarije po terenu su nas skupo kostale jer igra bez ikakve odgovornosti za sebe i sledeci ugovor

Darko

pre 1 godinu

Vildoza i Kampaco se ponasaju kao da su dosli igrati kosarku u Banglades,pa da kao pokazu neke fore,alooo dosli ste u zemlju kosarke.
(alex81, 11. mart 2023 11:19)

Pravo u centar! Ne pratim previše dešavanja u crveno belom klubu, ali moram priznati da sam kao veliki navijač Partizana očekivao i priželjkivao ovakav rasplet. Pogledajte samo izlazne klauzule koje su dobili. Došli momci da se zabave...

samokažem

pre 1 godinu

Raskokodakali se navijači Partizana. Znate li kako je prošao VK Bečej, pa VK CZ kada se gruvala lova da bi se nešto postiglo. Raspali se. E to i vama sledi. Poreski dug raste. Neko će jednog dana da lupi šakom o sto. Zvanični podatak EuroLeague club budget 2022/23 Partizan sa 24 miliona na sedmom mestu. Zvezda sa 10 na začelju. Sve lako proverljivo
(Lako, 11. mart 2023 12:00)

Daj link za sajt Euroleague gde to piše.
Nema ga, jer I ovo tvoje, kao js ve što kažete i napišete jeste samo obična laž I fantazija ljudi koji su odavno izgubili svaki kontakt sa realnošću.

Srećne vam rane junaci

pre 1 godinu

Treba zadrzati Vildozu, dobar je igrac. Treba zadrzati i trenera, prodati Bentila, Martina.. i pustiti trenera da sam pravi ekipu za sledecu sezonu, po svom ukusu.

bombas

pre 1 godinu

Zmani kampaco ide u Lejkerse
(Goley, 11. mart 2023 10:45)

Ne u Lejkerse ide Bogi snajperica tako ste pisali grobcici, zove ga Lebron da uzmu prste zabotavili ste ?
(Paja, 11. mart 2023 11:50)

Decko igra i igrace NBA godinama.
Za Kampaca nije bilo mesta.
Tako da tvoj komentar je bas glup.

Mirotić iz auta

pre 1 godinu

Msilim da je najveci krivac za Zvezdine lose igre Ivanovic. On nije uspeo da ih uklopi, zvezda zavisi od raspolozenja pojedinaca. Kada nekome ne krene, propast. Tim ne postoji, da igraju 12 minuta bez kosa!? To je samo znak da su mentalno slabi, nesigurni.
(sasa the king, 11. mart 2023 10:57)

U decembru je bio najzaslužniji za uspeh, a sad je najveći krivac. U kakvoj paranoji vi živite...

Zufer

pre 1 godinu

Za njega će PAO da plati 2,5 miliona evra obeštećenje ,taman za platu Kepezza...on nije lud da ide nigde kad ovde ima 12 soma evra dnevno

punimlimenke

pre 1 godinu

Srećan mu put. Jedan od lošijih stranaca je bio. Sa njim neka ide i 90% ovih balerina i balvana
(Neđo Valderama, 11. mart 2023 11:03)

Kako, a Argentina, Argentina....

Lepi Džoni

pre 1 godinu

@Hajde se zapitaj zasto je zapravo tako kako jeste. Sagledaj siru sliku. Odakle partizanu pare da izvrsi tranziciju sa Sasa Filipovskog i borbe za Top 8 Aba, na Zeljka Obradovica i borbu za Top 8 EL.

Hoćeš širu sliku? Onda se prvo zapitaj ko je i kako “izvršio tranziciju” Partizana od redovnog učesnika EL i šampiona ABA i Srbije i rasadnika asova u Sašu Filipovskog i Top 8 ABA. To je tranzicija o kojoj treba razmišljati.

bombas

pre 1 godinu

Za njega će PAO da plati 2,5 miliona evra obeštećenje ,taman za platu Kepezza...on nije lud da ide nigde kad ovde ima 12 soma evra dnevno
(Zufer, 11. mart 2023 10:50)

Obestecenje za Vildozu je 50000 evra.
To je bio njegov uslov da stavi potpis.
Kakve milione motas po glavi.

tatko na Batko

pre 1 godinu

Kako stvari stoje on ima ugovor još jednu sezonu,Kepezzo sledeće treba da ima 2,5 miliona platu(raskid bi bio bolan),Ivanović,Dobrić i Stakleni još dve ,jedino Pefi bi mogao da ode iz ove bekovske linije jer Lebranko ne ide nigde iz kluba u kome je celu karijeru.
(Žika Pauk, 11. mart 2023 11:33)
Gde si Žiko Pauče,ovde Vesara tvoj verni pajtos sa početka 2000!Kad ćemo opet u drzavni projekat nazvan “evropska Zvezda”?Šta?Privatno?Pa prodaće nam magistar nema brige!

Nikola

pre 1 godinu

Pustite te navijačke priče, ono što je propast da trenutno osim Vase Micića (povrijeđen) mi ni u domaćem i u stranim klubovima nemamo ni jednog organizatora igre. E to je budućnost reprezentacije!

Аспера

pre 1 godinu

(mire, 11. mart 2023 11:20)

Ako vec teras Mitrovica, oteraj ga u Partizan. Izuzetna rezervna cetvorka da odradjuje po 10-15 minuta i smiri igru na postu.

Vlada

pre 1 godinu

(Lema, 11. mart 2023 10:45)

E vidi sad, vama je najveći problem taj kompleks koji nosite u sebi, i upravo ove tvoje reči svedoče o tome. Vi biste hteli da izgradite brend i status na silu, na moranje... Ne ide to tako. Partizan je decenijama u vrhu evropske košarke, ime i brend se izgrađuju godinama. Evo ti primer Albe, godinama igra EL i? Jel to brend u košarkaškom svetu, realno? Bajern, Asvel, Monako, pa i Valensija, Baskonija?

Žika Pauk

pre 1 godinu

Kako stvari stoje on ima ugovor još jednu sezonu,Kepezzo sledeće treba da ima 2,5 miliona platu(raskid bi bio bolan),Ivanović,Dobrić i Stakleni još dve ,jedino Pefi bi mogao da ode iz ove bekovske linije jer Lebranko ne ide nigde iz kluba u kome je celu karijeru.

Liga šampiona

pre 1 godinu

Hajde se zapitaj zasto je zapravo tako kako jeste. Sagledaj siru sliku. Odakle partizanu pare da izvrsi tranziciju sa Sasa Filipovskog i borbe za Top 8 Aba, na Zeljka Obradovica i borbu za Top 8 EL. Sa koliko domacih igraca igra CZ a koliko Partizan. U petorci partizana igra jedan domaci igrac, ukupno ih je 4. Da i zvezda i partizan postupaju tako poslednjih “10 godina”, reprezentaciju ne bismo gledali nigde, i analizirali bismo gde smo pogresili. Svaka cast Avramovicu, ali CZ je Srbiji dala na raspolaganje Nedovica, Petruseva, Mitrovica i Dobrica. A gde je LeDay?
(Ccnenad, 11. mart 2023 11:22)
Zbog toga što vi dajete Srbiji zato I jesmo tu gde jesmo, to ti je šira slika.

Dali

pre 1 godinu

Vildoza i Kampaco se ponasaju kao da su dosli igrati kosarku u Banglades,pa da kao pokazu neke fore,alooo dosli ste u zemlju kosarke.
(alex81, 11. mart 2023 11:19)
Da, ali nisu došli u pravi košarkaški klub, zato se tako i ponašaju.

Vlada

pre 1 godinu

Ko ne zna da ga uputim. Ozbiljne ekipe sad završavaju deo tima za sledeću sezonu. Partizan je u ozbiljnim razgovorima sa Panterom, Ledejem i Lesorom oko produžetka ugovora. Sa Nanelijem se još čeka a Egzum i Papapetru imaju višegodišnje ugovore. Mislim da je Avramović na izlaznim vratima a umesto njega bi došao konstantniji i normalniji igrač na poziciji 1. Fokus je na poziciji 4-5 što bi uz sadašnje igrače bilo dovoljno za napad na F4. To je onaj čuveni Željkov trogodišnji ciklus koji je primenio i u Feneru kad je uzeo titulu. Dve godine selekcije i navikavanja i treća godina doselekcija i napad na titulu. Razlika je što je u Feneru imao mnogo veći budžet pa sad napada samo F4, a posle ko zna.

Sasa

pre 1 godinu

Vildoza ,Kampaco i Neda sjajni igraci i opet nista,posto ovde na komentarima sasvim sigurno necu naci odgovor zasto,voleo bih stvarno jednom da cujem neko strucno lice da pokusa da objasni detaljno,sto pojedinacno po igracima sto po treneru sto po rukovodstvu,sta se desava sa Zvezdom ove godine...i iskreno se nadam da, posebno neki franjevac, nece sada da iznese svoju dubokoumnu "analizu".

p.s. moje misljenje je da razlog lezi u nasim cetvorkama i peticama gde smo,tradicionalno, vrlo tanki ali to je samo misljenje laika
(antiglodar, 11. mart 2023 12:06)

Evo probacu ja da iznesem svoje mišljenje.
Mislim da je zvezda loše selektovan tim . Šta to znaci , znaci da bi većina igrača , a ove mislim na Bentila,Martina i Dobrica u nekom sistemu bili odlična opcija sa klupe , da popune roster. Nikako za igrače sa velikom ulogom kako ime je namenjeno .
Mislim da ste nedovicu natovarili preveliki teret još iz pripremnog dela. Vodja , rodjeni lider , zamena za Kalinica . Na žalost nije i nikada neće biti lider . Odličan igrač koga treba koristiti na drugi način . Da je Kalinić ostao Nedović bi tek onda došao do pravog izražaja . Gomila igrača koji ni sami ne znaju zašto su ovde . Holand, Ivanovic, raduljica …
Argentici posebna priča . Mislim da je Kampaco totalno van forme i van sistema . Vrhunski igrač , sano je malo nelogično bilo očekivati da čovek iznese sezonu za mesec dana.
Vildoza je divljak koga jako teško možete iskontrolisao u njegovom ludilu .
Sve zajedno kada se sabere dobijete ovo sto je vidjeno . Zvezda ima ozbiljne igrače ali nema ozbiljnu “ ekipu”. Ja bih se odrekao viloze , doveo ozbiljno krilo i centra . Zadržao Mitrovica , Nedovica , Petruseva , Kampaca , Dobrica , Lazića ili Lazarevića .
Nije ovde trener kriv . Mogao je da zalepi Vidozu na klupu po kazni , ali ko bi obda igrao ?
Nije imao rešenje .

chox

pre 1 godinu

Do 2014. nisu znali šta je košarka, od 2023. se stvari vraćaju gde im je mesto. Zamrzivač bato
(Grobari to smo mi, 11. mart 2023 10:39)

Ti verovatno si mozda na fizičkom sutnuo par puta na kos i pricas o kosarci ... Spusti se na zemlju malo , nije ceo zivot Tegeltija i slicni , o kakvim zamrzivacima pises , mućni malo svojom glavom

Debelan

pre 1 godinu

(Ccnenad, 11. mart 2023 11:22)

Ceo komentar ti je jedna velika LAŽ.

Partizan ima 4 domaća igrača?
Trifun, Smajli, Balša, Avram, Anđuša, Tristan, i VAŠ domaći igrač Panter.
To je 6 i po, ili 7, sa srpskim pasošem.
Avram nas je odveo na svetsko, Smajlagić, Trifunović, Koprivica i Vukčević su budućnost naše košarke. Anđušić je igrao odlično za nacionalni tim kad god su ga pozvali.

Ne znam o čemu govoriš. Šta je to Nedović tačno dao reprezentaciji? Kada?
Prijavljivao je da je povređen dok je RAZVALJIVAO za zvezdu u Evroligi.
Mitrović nije dovoljno dobar za reprezentaciju.
Petrušev je uvek važio za najtalentovanijeg igrača u svojoj generaciji. Videćemo kakav će biti na kraju.
Dobrić je ozbiljno ograničen ali makar može nešto da odigra.

Petar

pre 1 godinu

Ako osvojis EL dobijes 1.8 mil €, ako ulozis 100 soma e na poluvremenu sinocne utakmice na PAO, dobijes 4,5 mil e. Eto ga budzet za sledecu sezonu, posto realno sanse za top 8 nije ni bilo. Ne zaboravite da ovaj tim nije selektovao Dusko, svakako ima njegove krivice, ali treba mu dati sansu.
(dell boy troter, 11. mart 2023 13:01)

Sve bi to bilo u redu da, ne treba prvo da dokazes poreklo odakle ti tih 100 kako ti kazes soma, drugo da ne treba da platis porez na prihod od 15% (u tvom primeru 675 soma), trece da uplatis na racun kao donaciju klubu toliki novac opet moras da prodjes proveru porekla novca.

Naravno sve ovo pisem u slucaju kad bi zakon bio isti za sve, i za one koji se bave ovim zanatom i za one koji se bave kriptovalutama.

Pavle

pre 1 godinu

Krenula bežanija. I svake sezone se ložimo sad je vreme za uspeh, ovo je ta sezona i svaki put ista priča. Uzmemo Aba, dobijemo groblje u derbiju i mi srećni. I tako svake sezone, dok jednom ne osvojimo i to će biti to od nas. Za deset godina u EL nismo izgradili neku reputaciju, tribine prečesto poluprazne, plus i ovo sa Kampacom. Da su nam ambicije bile veće bili bi i mi veći, ništa nam tu groblje nije krivo. Dok su im neki Vrapci igrali mi smo se sprdali nismo iskoristili priliku da napravimo brend i to je to, proš'o voz. Sad su se vratili i zapinju kao ludi u EL dok nama u Pioniru škripe patike.
(Lema, 11. mart 2023 10:45)
Nazalost, sve se svelo na statistiku, da ima vise ovih ili onih trofeja od komsija. A to pije 90 posto navijaca. Dok vozovi prolaze i Evropska prica Zvezde ostaje tamo i gde je bila, nigde.

zemljoradnik

pre 1 godinu

Aj klinci u skolu pa se tamo prepucavajte....Zvezda treba da zadrzi Vildozu jer nije imala boljeg pleja.Čovek je trenutno u padu forme,a koji pa sportista ne bude u padu forme.Aj sad da ga linčujemo.Nije ni trener Ivanović krivac za ovo,on igra sa onim što je dobio,nije sklapao tim.

Vlada

pre 1 godinu

Koliko treba da budeš glup da bi masno platio dva NBA otpadka koji će te iskoristiti da podignu malo formu i da ih se EL potseti. Znalo se odmah da će Vildosa otići negde a Kampaco u Real.

Sale

pre 1 godinu

Zmani kampaco ide u Lejkerse
(Goley, 11. mart 2023 10:45)

Ne u Lejkerse ide Bogi snajperica tako ste pisali grobcici, zove ga Lebron da uzmu prste zabotavili ste ?
(Paja, 11. mart 2023 11:50)

Bogi je doktor kosarke za ove cirtkuzante argentinske.

Nes

pre 1 godinu

Pa kako je igrao kao da je već prešao u Pao. Da, veoma čudno loša igra i Vildoze i Kampaca. Ali glavni krivac je trener Ivanović koji je forsirao prezimenjaka Ivanovića da igra jedinicu. Kampaca je morao da istrpi da uđe u utakmicu, a njegova zamena je morao da bude Pefi, koji je najstabilniji plej u Zvezdi, a ne Ivanović koji ne može da prenese loptu 10 sekundi.
I još nešto, ekipa se ne pravi za 2 meseca, potrebno je 2 godine imati kostur tima i graditi igru. Sećam se da su Grobari cele prošle i do pre mesec dva dana terali Obradovića, nazivali ga ispušenom lulom, "da se ne ljubimo"... Sada su to sve zaboravili i likuju na isto takvo ponašanje sa naše strane. Zvezdi fale 2 igrača, da ja ne pričam na kojim pozicijama pošto svi koji se iole razumeju u sport to vide, vreme za uigravanje i poverenje navijača. Toliko moramo da im pružimo ako stvarno volimo klub i košarku.

Istina

pre 1 godinu

Ja sam jos prosle godine napisao da se treba zahvaliti celoj upravi CZ. Hvala Covicu za ono sto je uradio ali on ima zdravstveni problem (dijabetes) i razmisljao je da napusti kormilo. Ko je sportski direktor? iz godine u godinu ne mogu da dovedu krstenog igraca. Sta je ideja sa Raduljicom? Zasto su olako pusten Kalinic i Davidovac, Tri sezone se na centarskoj poziciji oslanjaju na Kuzmica. Nedovic jeste dobar igrac a li sklon povredama. Doveli Ilica iz igokeje a koliko je utakmica odigrao. Odavno se izgubila vizija sta se hoce. bacaju se pare na neproverene igrace (Adams, Bentil). Olako oreran Sasa Obradovic. Dusko Ivanovic nije kalibar za Zvezdu. Ugasio pozar posle onog segrta Jovanovica.A onda na kraju uprava nije bila sposobna da namakne veci budzet od 10 miliona. Drzaava daala veliki novac Partizanu ali nije sprecila skandiranje. Poreski dug Partizana se samo uvecava dok neko ne lupi sakom o sto a onda kuknjava kao za VK Partizan

Zufer

pre 1 godinu

Zmani kampaco ide u Lejkerse
(Goley, 11. mart 2023 10:45)

Ne u Lejkerse ide Bogi snajperica tako ste pisali grobcici, zove ga Lebron da uzmu prste zabotavili ste ?
(Paja, 11. mart 2023 11:50)

Decko igra i igrace NBA godinama.
Za Kampaca nije bilo mesta.
Tako da tvoj komentar je bas glup.
(bombas, 11. mart 2023 12:35)
Bogi snajperica je dve godine mladji od Nedovića a šije ga u svakom pogledu.Za Nedu je Majkl Džordan lično

mire

pre 1 godinu

odmah ga oterati a sa njim i mitrovica dobrica kuzmica markovica bentlija iz ove ekipe ostaviti samo lazarevica,nedovica, campaca vratiti topica i sve ostalo dovesti novo ko jos ima zeludac da gleda mitrovica,dobrica,kuzmica

Lako

pre 1 godinu

Raskokodakali se navijači Partizana. Znate li kako je prošao VK Bečej, pa VK CZ kada se gruvala lova da bi se nešto postiglo. Raspali se. E to i vama sledi. Poreski dug raste. Neko će jednog dana da lupi šakom o sto. Zvanični podatak EuroLeague club budget 2022/23 Partizan sa 24 miliona na sedmom mestu. Zvezda sa 10 na začelju. Sve lako proverljivo

Gedza

pre 1 godinu

Partizanu svi ostaju sem Madara i eventualno Andjusica. I docice na pleju Gos i na centru Dubljevic ili Militinov uz još 2srpska igrača (marinković,lučić,Jaramaz) i da napadamo F4 bez problema da 15igraca koliko moramo da imamo da bi imali dobru rotaciju. Ajmo partizane samo jako u nove pobede
(sima, 11. mart 2023 16:30)

Madar ostaje sigurno. Odakle ti da on ide. Za NBA nije jos, a sto bi isao negde drugo?

antiglodar

pre 1 godinu

Vildoza ,Kampaco i Neda sjajni igraci i opet nista,posto ovde na komentarima sasvim sigurno necu naci odgovor zasto,voleo bih stvarno jednom da cujem neko strucno lice da pokusa da objasni detaljno,sto pojedinacno po igracima sto po treneru sto po rukovodstvu,sta se desava sa Zvezdom ove godine...i iskreno se nadam da, posebno neki franjevac, nece sada da iznese svoju dubokoumnu "analizu".

p.s. moje misljenje je da razlog lezi u nasim cetvorkama i peticama gde smo,tradicionalno, vrlo tanki ali to je samo misljenje laika

macconi

pre 1 godinu

Msilim da je najveci krivac za Zvezdine lose igre Ivanovic. On nije uspeo da ih uklopi, zvezda zavisi od raspolozenja pojedinaca. Kada nekome ne krene, propast. Tim ne postoji, da igraju 12 minuta bez kosa!? To je samo znak da su mentalno slabi, nesigurni.
(sasa the king, 11. mart 2023 10:57)

U decembru je bio najzaslužniji za uspeh, a sad je najveći krivac. U kakvoj paranoji vi živite...
(Mirotić iz auta, 11. mart 2023 11:30)

Racuna se ono na kraju,a ne na pocetku...za Zvezdu sto se tice Evrolige je kraj vec sada,al to nije najgore...Ekipa igra lose pod njegovim vodjstvom vec mesecima

dell boy troter

pre 1 godinu

Ako osvojis EL dobijes 1.8 mil €, ako ulozis 100 soma e na poluvremenu sinocne utakmice na PAO, dobijes 4,5 mil e. Eto ga budzet za sledecu sezonu, posto realno sanse za top 8 nije ni bilo. Ne zaboravite da ovaj tim nije selektovao Dusko, svakako ima njegove krivice, ali treba mu dati sansu.

Ccnenad

pre 1 godinu

Krenula bežanija. I svake sezone se ložimo sad je vreme za uspeh, ovo je ta sezona i svaki put ista priča. Uzmemo Aba, dobijemo groblje u derbiju i mi srećni. I tako svake sezone, dok jednom ne osvojimo i to će biti to od nas. Za deset godina u EL nismo izgradili neku reputaciju, tribine prečesto poluprazne, plus i ovo sa Kampacom. Da su nam ambicije bile veće bili bi i mi veći, ništa nam tu groblje nije krivo. Dok su im neki Vrapci igrali mi smo se sprdali nismo iskoristili priliku da napravimo brend i to je to, proš'o voz. Sad su se vratili i zapinju kao ludi u EL dok nama u Pioniru škripe patike.
(Lema, 11. mart 2023 10:45)

Hajde se zapitaj zasto je zapravo tako kako jeste. Sagledaj siru sliku. Odakle partizanu pare da izvrsi tranziciju sa Sasa Filipovskog i borbe za Top 8 Aba, na Zeljka Obradovica i borbu za Top 8 EL. Sa koliko domacih igraca igra CZ a koliko Partizan. U petorci partizana igra jedan domaci igrac, ukupno ih je 4. Da i zvezda i partizan postupaju tako poslednjih “10 godina”, reprezentaciju ne bismo gledali nigde, i analizirali bismo gde smo pogresili. Svaka cast Avramovicu, ali CZ je Srbiji dala na raspolaganje Nedovica, Petruseva, Mitrovica i Dobrica. A gde je LeDay?

Demar Derozan

pre 1 godinu

@sasa the king
Dobra je vasa opservacija. Saglasan sam uglavnom da Dzoni, narocito posle povrede, nikako da se vrati na iole zadovoljavajuci nivo, posebno napadacki, dok odbranu skoro i da ne igra. Izgleda da je dostigao svoj pik i ne moze dalje preko limita. Ipak, ne bih rekao da je on najveci problem Zvezde ako pogledate npr. partiju Kampaca juce protiv Panate. Potpuno je van ritma - ok je da sut ne ide, ali koraci u napadu govore o stanju igraca.

sima

pre 1 godinu

U Partizanu svi ostaju sem Madara i eventualno Andjusica. I docice na pleju Gos i na centru Dubljevic ili Militinov uz još 2srpska igrača (marinković,lučić,Jaramaz) i da napadamo F4 bez problema da 15igraca koliko moramo da imamo da bi imali dobru rotaciju. Ajmo partizane samo jako u nove pobede

vukan

pre 1 godinu

Zvezda ima problem na poziciji 5 i 3 bekovi su extra klase.. za poraze je kriv samo ivanovic koji nije zeleo pojacanja i stalno rotira igrace... zna se da glavni igraci minimum igraju 25 minuta a ne da igraju po 4 minuta pa 10 na klupu i menjas ih cim se zagreju, pa ko to radi?! Petrusev descko treba da igra 30 minuta i da ima svu slobodu u igri... kampaco platio si ga, pa celu svaku ukakmicu bi igrao 30 minuta bez da se pozali...bentil i martin su rupetine

LL

pre 1 godinu

To objašnja igru od sinoć.
I trener Ivanović neka ide sa njim. Onaj niz od pet pobeda je čista sreća. Čovek iz utakmice u utakmicu pokazuje da ne zna da sačuva rezultat

Wladaw84

pre 1 godinu

Mislim da je problem zvezde u Velikom broju igraca, tesko je to kontrolisati , dusko imam problem je na svakoj poziciji ima po cetri igraca, treba to izrotirati, zamislite treba da deli minute mitroviccu,kuzmicu,bentliju, petrusevu,martin, onda na nizim pozicijama neda, kampaco, vildoz, ivanovic, dobric …. Tesko da Ugodi svima a izgleda da i ne ume bas da kontrolise 12 igraca

Branko

pre 1 godinu

Komšije vama još uvek nije jasno što je to tako i takpo će biti? Kvota Cibona 19, kolika je bila na poluvremenu na pobedu domaćina, ne znam ali uspod 5 nije sigurno. Jedino smeta Željko sad, ako puknete u ABA možda neće biti EL.

wer

pre 1 godinu

ahahahHaha...
groblje se raskokodakalo....
(Sasa, 11. mart 2023 10:45)

Argentina, Argentina...
(punimlimenke, 11. mart 2023 11:35)

punimtimamu
(ferdinand, 11. mart 2023 12:15)

he he,
nasaso te "punimlimenke" u zivac, boli a?
neka, i treba da boli :)

ajd sad pod ruku sa svojim rent-a-izdajnicima sa severa,
pa lepo jedan grupni harakiri

ZaphodBeeblebrox

pre 1 godinu

Za nepismene prosta računica 20 evra prosečna cena karte, oko 18000 gledalaca u Areni. Po meču 360.000 evra. Bez TV prava, bez sponzora... Od toga 20% porez državi na svaku prodatu ulaznicu. Jel vam sada jasno odakle novac!?
(TIGER, 11. mart 2023 20:10)

Zar se niste dičili sa 11.000 prodatih godišnjih karti??? Moj ortak je kupio za 11.000 dinara, što je manje od 100€ za sve utakmice. Ili godišnje važe samo za određene mečeve??? Vi od jedne utakmice od karata ne zaradite ni 360.000 dinara, a kamoli evra.
Mada, sa tom (pogrešnom) matematikom i takvom računicom mora da si šef u finansijskoj službi državne firme sa dugim članstvom...

Zanimljiv redosled događaja

pre 1 godinu

Da se prisetimo...

2019. godina:
- https://www.b92.net/sport/kina2019/vesti.php?nav_id=1590779

2022. godina:
- https://www.b92.net/sport/euroleague/vesti.php?yyyy=2022&mm=10&dd=13&nav_id=2227417
- https://www.b92.net/sport/euroleague/vesti.php?yyyy=2022&mm=12&dd=19&nav_id=2260021

i onda 2023. godina:
- https://www.b92.net/sport/kosarka/vesti.php?yyyy=2023&mm=02&dd=27&nav_id=2295018
- https://www.b92.net/sport/euroleague/pick-n-roll.php?yyyy=2023&mm=03&dd=11&nav_id=2301279

Paja

pre 1 godinu

Zmani kampaco ide u Lejkerse
(Goley, 11. mart 2023 10:45)

Ne u Lejkerse ide Bogi snajperica tako ste pisali grobcici, zove ga Lebron da uzmu prste zabotavili ste ?

mihajlo

pre 1 godinu

Pred Zvezdom su ozbiljni problemi!
Sa ovakvim vodjenjem ekipe od strane Ivanovića, sa sigurnošću se nože tvrditi da Kampaco odlazi.

TIGER

pre 1 godinu

Znači do srede je bilo imamo lakši raspored, bićemo ispred vas... Danas nismo imali šanse za TOP8 pa smo namestili zbog kladionica 😂😂😂 I onda se neko čudi što verujete u priče vašeg gazde.
Za nepismene prosta računica 20 evra prosečna cena karte, oko 18000 gledalaca u Areni. Po meču 360.000 evra. Bez TV prava, bez sponzora... Od toga 20% porez državi na svaku prodatu ulaznicu. Jel vam sada jasno odakle novac!?

ferdinand

pre 1 godinu

ahahahHaha...
groblje se raskokodakalo....
(Sasa, 11. mart 2023 10:45)

Argentina, Argentina...
(punimlimenke, 11. mart 2023 11:35)

punimtimamu

Lajavi krelac

pre 1 godinu

E, ovo je razlika između navijača Zvezde i Partizana. Ne postoji navijač Zvezde koji je očekivao da će Vildoza, Kampaco ili bilo ko ostati i sledeće sezone.
A ovi zaluđeni grobari očekuju da će na postojećih 25 miliona godišnje dobiti još jedno 15-ak da imaju najjači budžet u Evropi, da pored preskupe ekipe dovedu još jedno 5-6 igrača od po milion ipo-dva, pa kad onda krene Žoc da pokazuje kakav je trener, a porez i dug državi ko ferma...

Ccnenad

pre 1 godinu

Krenula bežanija. I svake sezone se ložimo sad je vreme za uspeh, ovo je ta sezona i svaki put ista priča. Uzmemo Aba, dobijemo groblje u derbiju i mi srećni. I tako svake sezone, dok jednom ne osvojimo i to će biti to od nas. Za deset godina u EL nismo izgradili neku reputaciju, tribine prečesto poluprazne, plus i ovo sa Kampacom. Da su nam ambicije bile veće bili bi i mi veći, ništa nam tu groblje nije krivo. Dok su im neki Vrapci igrali mi smo se sprdali nismo iskoristili priliku da napravimo brend i to je to, proš'o voz. Sad su se vratili i zapinju kao ludi u EL dok nama u Pioniru škripe patike.
(Lema, 11. mart 2023 10:45)

Hajde se zapitaj zasto je zapravo tako kako jeste. Sagledaj siru sliku. Odakle partizanu pare da izvrsi tranziciju sa Sasa Filipovskog i borbe za Top 8 Aba, na Zeljka Obradovica i borbu za Top 8 EL. Sa koliko domacih igraca igra CZ a koliko Partizan. U petorci partizana igra jedan domaci igrac, ukupno ih je 4. Da i zvezda i partizan postupaju tako poslednjih “10 godina”, reprezentaciju ne bismo gledali nigde, i analizirali bismo gde smo pogresili. Svaka cast Avramovicu, ali CZ je Srbiji dala na raspolaganje Nedovica, Petruseva, Mitrovica i Dobrica. A gde je LeDay?

Lema

pre 1 godinu

Krenula bežanija. I svake sezone se ložimo sad je vreme za uspeh, ovo je ta sezona i svaki put ista priča. Uzmemo Aba, dobijemo groblje u derbiju i mi srećni. I tako svake sezone, dok jednom ne osvojimo i to će biti to od nas. Za deset godina u EL nismo izgradili neku reputaciju, tribine prečesto poluprazne, plus i ovo sa Kampacom. Da su nam ambicije bile veće bili bi i mi veći, ništa nam tu groblje nije krivo. Dok su im neki Vrapci igrali mi smo se sprdali nismo iskoristili priliku da napravimo brend i to je to, proš'o voz. Sad su se vratili i zapinju kao ludi u EL dok nama u Pioniru škripe patike.

Lako

pre 1 godinu

Raskokodakali se navijači Partizana. Znate li kako je prošao VK Bečej, pa VK CZ kada se gruvala lova da bi se nešto postiglo. Raspali se. E to i vama sledi. Poreski dug raste. Neko će jednog dana da lupi šakom o sto. Zvanični podatak EuroLeague club budget 2022/23 Partizan sa 24 miliona na sedmom mestu. Zvezda sa 10 na začelju. Sve lako proverljivo

chox

pre 1 godinu

Do 2014. nisu znali šta je košarka, od 2023. se stvari vraćaju gde im je mesto. Zamrzivač bato
(Grobari to smo mi, 11. mart 2023 10:39)

Ti verovatno si mozda na fizičkom sutnuo par puta na kos i pricas o kosarci ... Spusti se na zemlju malo , nije ceo zivot Tegeltija i slicni , o kakvim zamrzivacima pises , mućni malo svojom glavom

Istina

pre 1 godinu

Ja sam jos prosle godine napisao da se treba zahvaliti celoj upravi CZ. Hvala Covicu za ono sto je uradio ali on ima zdravstveni problem (dijabetes) i razmisljao je da napusti kormilo. Ko je sportski direktor? iz godine u godinu ne mogu da dovedu krstenog igraca. Sta je ideja sa Raduljicom? Zasto su olako pusten Kalinic i Davidovac, Tri sezone se na centarskoj poziciji oslanjaju na Kuzmica. Nedovic jeste dobar igrac a li sklon povredama. Doveli Ilica iz igokeje a koliko je utakmica odigrao. Odavno se izgubila vizija sta se hoce. bacaju se pare na neproverene igrace (Adams, Bentil). Olako oreran Sasa Obradovic. Dusko Ivanovic nije kalibar za Zvezdu. Ugasio pozar posle onog segrta Jovanovica.A onda na kraju uprava nije bila sposobna da namakne veci budzet od 10 miliona. Drzaava daala veliki novac Partizanu ali nije sprecila skandiranje. Poreski dug Partizana se samo uvecava dok neko ne lupi sakom o sto a onda kuknjava kao za VK Partizan

trik

pre 1 godinu

Hajde se zapitaj zasto je zapravo tako kako jeste. Sagledaj siru sliku. Odakle partizanu pare da izvrsi tranziciju sa Sasa Filipovskog i borbe za Top 8 Aba, na Zeljka Obradovica i borbu za Top 8 EL. Sa koliko domacih igraca igra CZ a koliko Partizan. U petorci partizana igra jedan domaci igrac, ukupno ih je 4. Da i zvezda i partizan postupaju tako poslednjih “10 godina”, reprezentaciju ne bismo gledali nigde, i analizirali bismo gde smo pogresili. Svaka cast Avramovicu, ali CZ je Srbiji dala na raspolaganje Nedovica, Petruseva, Mitrovica i Dobrica. A gde je LeDay?
(Ccnenad, 11. mart 2023 11:22)

Prvo, Partizan nije napravio Avramovica, niti je Zvezda napravila Nedovica, ljudi mesaju stvari, jer su njih dvojica sebe izgradili u Spaniji, isto kao sto se vrti prica da je Zvezda dala Jovica i Kalinu, a njih dvojica leto pre toga igrali za reprezentaciju. Bolji primer za pravljenje igraca je npr. Marinkovic ili Bogdan, Milutinov, Lucic... jer su oni vec kao klinci bili nosioci u Partizanu

Zufer

pre 1 godinu

Za njega će PAO da plati 2,5 miliona evra obeštećenje ,taman za platu Kepezza...on nije lud da ide nigde kad ovde ima 12 soma evra dnevno

mire

pre 1 godinu

odmah ga oterati a sa njim i mitrovica dobrica kuzmica markovica bentlija iz ove ekipe ostaviti samo lazarevica,nedovica, campaca vratiti topica i sve ostalo dovesti novo ko jos ima zeludac da gleda mitrovica,dobrica,kuzmica

Vlada

pre 1 godinu

(Lema, 11. mart 2023 10:45)

E vidi sad, vama je najveći problem taj kompleks koji nosite u sebi, i upravo ove tvoje reči svedoče o tome. Vi biste hteli da izgradite brend i status na silu, na moranje... Ne ide to tako. Partizan je decenijama u vrhu evropske košarke, ime i brend se izgrađuju godinama. Evo ti primer Albe, godinama igra EL i? Jel to brend u košarkaškom svetu, realno? Bajern, Asvel, Monako, pa i Valensija, Baskonija?

ferdinand

pre 1 godinu

ahahahHaha...
groblje se raskokodakalo....
(Sasa, 11. mart 2023 10:45)

Argentina, Argentina...
(punimlimenke, 11. mart 2023 11:35)

punimtimamu

punimlimenke

pre 1 godinu

Mislite da ce mu vikati Argentina, Argentina...
Nece, samo vi to mozete.
A bas vam je zahvalan.
Pa Micicu bi Turci trebali da vicu Srbija celu utakmicu.

dragan v

pre 1 godinu

Neka vode i kampaca za iste pare...u sustini prevare...nisu oni slucajno u zvezdi...bili bi u nba...igraju svaku trecu...cetvrtu utakmicu..

Paja

pre 1 godinu

Zmani kampaco ide u Lejkerse
(Goley, 11. mart 2023 10:45)

Ne u Lejkerse ide Bogi snajperica tako ste pisali grobcici, zove ga Lebron da uzmu prste zabotavili ste ?

mikri

pre 1 godinu

Hajde se zapitaj zasto je zapravo tako kako jeste. Sagledaj siru sliku. Odakle partizanu pare da izvrsi tranziciju sa Sasa Filipovskog i borbe za Top 8 Aba, na Zeljka Obradovica i borbu za Top 8 EL. Sa koliko domacih igraca igra CZ a koliko Partizan. U petorci partizana igra jedan domaci igrac, ukupno ih je 4. Da i zvezda i partizan postupaju tako poslednjih “10 godina”, reprezentaciju ne bismo gledali nigde, i analizirali bismo gde smo pogresili. Svaka cast Avramovicu, ali CZ je Srbiji dala na raspolaganje Nedovica, Petruseva, Mitrovica i Dobrica. A gde je LeDay?
(Ccnenad, 11. mart 2023 11:22)

Jel vam Partizan oterao Obradovića(trenutno četvrti u EL)? Jel Partizan oterao Radonjića što je tražio plate za igrače? Jel vam Partizan uzeo te pare što je Radonjić tražio? Jel vas Partizan obrukao sa Kampacom? Jel vam predsednik Partizana bruka klub svaki drugi dan na Pinku? Jel Partizan kriv što vam škripe patike u Pioniru čim jednu izgubite? Pogledaj malo i ti širu sliku i smanji gledanje legende, ne vodi vam Partizan klub.

Markobg

pre 1 godinu

Jedva cekam da ih usrecimo,decko je tipican argentinac antipatican misli da je zvezda i da sve se vrti oko njega ,njegove igrarije po terenu su nas skupo kostale jer igra bez ikakve odgovornosti za sebe i sledeci ugovor

bla

pre 1 godinu

Vildosa je cirkuzant. Cz od radonjiceve ere se bazira na jakoj odbrani i strpljivom napadu, sto sa vildosom svakako nemaju.
Ako ubaci pocetne nerezonske suteve, onda je sve super dobije na samopouzdanju. Ali ako ne, sve se pretvori u cirkus.

Dali

pre 1 godinu

Vildoza i Kampaco se ponasaju kao da su dosli igrati kosarku u Banglades,pa da kao pokazu neke fore,alooo dosli ste u zemlju kosarke.
(alex81, 11. mart 2023 11:19)
Da, ali nisu došli u pravi košarkaški klub, zato se tako i ponašaju.

Lajavi krelac

pre 1 godinu

E, ovo je razlika između navijača Zvezde i Partizana. Ne postoji navijač Zvezde koji je očekivao da će Vildoza, Kampaco ili bilo ko ostati i sledeće sezone.
A ovi zaluđeni grobari očekuju da će na postojećih 25 miliona godišnje dobiti još jedno 15-ak da imaju najjači budžet u Evropi, da pored preskupe ekipe dovedu još jedno 5-6 igrača od po milion ipo-dva, pa kad onda krene Žoc da pokazuje kakav je trener, a porez i dug državi ko ferma...

punimlimenke

pre 1 godinu

Srećan mu put. Jedan od lošijih stranaca je bio. Sa njim neka ide i 90% ovih balerina i balvana
(Neđo Valderama, 11. mart 2023 11:03)

Kako, a Argentina, Argentina....

sasa the king

pre 1 godinu

Msilim da je najveci krivac za Zvezdine lose igre Ivanovic. On nije uspeo da ih uklopi, zvezda zavisi od raspolozenja pojedinaca. Kada nekome ne krene, propast. Tim ne postoji, da igraju 12 minuta bez kosa!? To je samo znak da su mentalno slabi, nesigurni.

Mirotić iz auta

pre 1 godinu

Msilim da je najveci krivac za Zvezdine lose igre Ivanovic. On nije uspeo da ih uklopi, zvezda zavisi od raspolozenja pojedinaca. Kada nekome ne krene, propast. Tim ne postoji, da igraju 12 minuta bez kosa!? To je samo znak da su mentalno slabi, nesigurni.
(sasa the king, 11. mart 2023 10:57)

U decembru je bio najzaslužniji za uspeh, a sad je najveći krivac. U kakvoj paranoji vi živite...

dell boy troter

pre 1 godinu

Ako osvojis EL dobijes 1.8 mil €, ako ulozis 100 soma e na poluvremenu sinocne utakmice na PAO, dobijes 4,5 mil e. Eto ga budzet za sledecu sezonu, posto realno sanse za top 8 nije ni bilo. Ne zaboravite da ovaj tim nije selektovao Dusko, svakako ima njegove krivice, ali treba mu dati sansu.

Branko

pre 1 godinu

Komšije vama još uvek nije jasno što je to tako i takpo će biti? Kvota Cibona 19, kolika je bila na poluvremenu na pobedu domaćina, ne znam ali uspod 5 nije sigurno. Jedino smeta Željko sad, ako puknete u ABA možda neće biti EL.

tatko na Batko

pre 1 godinu

Kako stvari stoje on ima ugovor još jednu sezonu,Kepezzo sledeće treba da ima 2,5 miliona platu(raskid bi bio bolan),Ivanović,Dobrić i Stakleni još dve ,jedino Pefi bi mogao da ode iz ove bekovske linije jer Lebranko ne ide nigde iz kluba u kome je celu karijeru.
(Žika Pauk, 11. mart 2023 11:33)
Gde si Žiko Pauče,ovde Vesara tvoj verni pajtos sa početka 2000!Kad ćemo opet u drzavni projekat nazvan “evropska Zvezda”?Šta?Privatno?Pa prodaće nam magistar nema brige!

Srećne vam rane junaci

pre 1 godinu

Treba zadrzati Vildozu, dobar je igrac. Treba zadrzati i trenera, prodati Bentila, Martina.. i pustiti trenera da sam pravi ekipu za sledecu sezonu, po svom ukusu.

Lepi Džoni

pre 1 godinu

@Hajde se zapitaj zasto je zapravo tako kako jeste. Sagledaj siru sliku. Odakle partizanu pare da izvrsi tranziciju sa Sasa Filipovskog i borbe za Top 8 Aba, na Zeljka Obradovica i borbu za Top 8 EL.

Hoćeš širu sliku? Onda se prvo zapitaj ko je i kako “izvršio tranziciju” Partizana od redovnog učesnika EL i šampiona ABA i Srbije i rasadnika asova u Sašu Filipovskog i Top 8 ABA. To je tranzicija o kojoj treba razmišljati.

Vlada

pre 1 godinu

Ko ne zna da ga uputim. Ozbiljne ekipe sad završavaju deo tima za sledeću sezonu. Partizan je u ozbiljnim razgovorima sa Panterom, Ledejem i Lesorom oko produžetka ugovora. Sa Nanelijem se još čeka a Egzum i Papapetru imaju višegodišnje ugovore. Mislim da je Avramović na izlaznim vratima a umesto njega bi došao konstantniji i normalniji igrač na poziciji 1. Fokus je na poziciji 4-5 što bi uz sadašnje igrače bilo dovoljno za napad na F4. To je onaj čuveni Željkov trogodišnji ciklus koji je primenio i u Feneru kad je uzeo titulu. Dve godine selekcije i navikavanja i treća godina doselekcija i napad na titulu. Razlika je što je u Feneru imao mnogo veći budžet pa sad napada samo F4, a posle ko zna.

Liga šampiona

pre 1 godinu

Hajde se zapitaj zasto je zapravo tako kako jeste. Sagledaj siru sliku. Odakle partizanu pare da izvrsi tranziciju sa Sasa Filipovskog i borbe za Top 8 Aba, na Zeljka Obradovica i borbu za Top 8 EL. Sa koliko domacih igraca igra CZ a koliko Partizan. U petorci partizana igra jedan domaci igrac, ukupno ih je 4. Da i zvezda i partizan postupaju tako poslednjih “10 godina”, reprezentaciju ne bismo gledali nigde, i analizirali bismo gde smo pogresili. Svaka cast Avramovicu, ali CZ je Srbiji dala na raspolaganje Nedovica, Petruseva, Mitrovica i Dobrica. A gde je LeDay?
(Ccnenad, 11. mart 2023 11:22)
Zbog toga što vi dajete Srbiji zato I jesmo tu gde jesmo, to ti je šira slika.

Vlada

pre 1 godinu

Koliko treba da budeš glup da bi masno platio dva NBA otpadka koji će te iskoristiti da podignu malo formu i da ih se EL potseti. Znalo se odmah da će Vildosa otići negde a Kampaco u Real.

sima

pre 1 godinu

U Partizanu svi ostaju sem Madara i eventualno Andjusica. I docice na pleju Gos i na centru Dubljevic ili Militinov uz još 2srpska igrača (marinković,lučić,Jaramaz) i da napadamo F4 bez problema da 15igraca koliko moramo da imamo da bi imali dobru rotaciju. Ajmo partizane samo jako u nove pobede

Žika Pauk

pre 1 godinu

Kako stvari stoje on ima ugovor još jednu sezonu,Kepezzo sledeće treba da ima 2,5 miliona platu(raskid bi bio bolan),Ivanović,Dobrić i Stakleni još dve ,jedino Pefi bi mogao da ode iz ove bekovske linije jer Lebranko ne ide nigde iz kluba u kome je celu karijeru.

Nes

pre 1 godinu

Pa kako je igrao kao da je već prešao u Pao. Da, veoma čudno loša igra i Vildoze i Kampaca. Ali glavni krivac je trener Ivanović koji je forsirao prezimenjaka Ivanovića da igra jedinicu. Kampaca je morao da istrpi da uđe u utakmicu, a njegova zamena je morao da bude Pefi, koji je najstabilniji plej u Zvezdi, a ne Ivanović koji ne može da prenese loptu 10 sekundi.
I još nešto, ekipa se ne pravi za 2 meseca, potrebno je 2 godine imati kostur tima i graditi igru. Sećam se da su Grobari cele prošle i do pre mesec dva dana terali Obradovića, nazivali ga ispušenom lulom, "da se ne ljubimo"... Sada su to sve zaboravili i likuju na isto takvo ponašanje sa naše strane. Zvezdi fale 2 igrača, da ja ne pričam na kojim pozicijama pošto svi koji se iole razumeju u sport to vide, vreme za uigravanje i poverenje navijača. Toliko moramo da im pružimo ako stvarno volimo klub i košarku.

no_6

pre 1 godinu

do skoro ste Vildozu kovali u zvezde, zastava Argentine na svakoj utakimici, klanjali mu se... a sada posle par loših mečeva odmah drvlje i kamenje i teranje iz kluba. Zbog takvih stavova "navijača" nikada klub neće napraviti neki uspeh.

samokažem

pre 1 godinu

Raskokodakali se navijači Partizana. Znate li kako je prošao VK Bečej, pa VK CZ kada se gruvala lova da bi se nešto postiglo. Raspali se. E to i vama sledi. Poreski dug raste. Neko će jednog dana da lupi šakom o sto. Zvanični podatak EuroLeague club budget 2022/23 Partizan sa 24 miliona na sedmom mestu. Zvezda sa 10 na začelju. Sve lako proverljivo
(Lako, 11. mart 2023 12:00)

Daj link za sajt Euroleague gde to piše.
Nema ga, jer I ovo tvoje, kao js ve što kažete i napišete jeste samo obična laž I fantazija ljudi koji su odavno izgubili svaki kontakt sa realnošću.

bombas

pre 1 godinu

Za njega će PAO da plati 2,5 miliona evra obeštećenje ,taman za platu Kepezza...on nije lud da ide nigde kad ovde ima 12 soma evra dnevno
(Zufer, 11. mart 2023 10:50)

Obestecenje za Vildozu je 50000 evra.
To je bio njegov uslov da stavi potpis.
Kakve milione motas po glavi.

bombas

pre 1 godinu

Zmani kampaco ide u Lejkerse
(Goley, 11. mart 2023 10:45)

Ne u Lejkerse ide Bogi snajperica tako ste pisali grobcici, zove ga Lebron da uzmu prste zabotavili ste ?
(Paja, 11. mart 2023 11:50)

Decko igra i igrace NBA godinama.
Za Kampaca nije bilo mesta.
Tako da tvoj komentar je bas glup.

Darko

pre 1 godinu

Vildoza i Kampaco se ponasaju kao da su dosli igrati kosarku u Banglades,pa da kao pokazu neke fore,alooo dosli ste u zemlju kosarke.
(alex81, 11. mart 2023 11:19)

Pravo u centar! Ne pratim previše dešavanja u crveno belom klubu, ali moram priznati da sam kao veliki navijač Partizana očekivao i priželjkivao ovakav rasplet. Pogledajte samo izlazne klauzule koje su dobili. Došli momci da se zabave...

zemljoradnik

pre 1 godinu

Aj klinci u skolu pa se tamo prepucavajte....Zvezda treba da zadrzi Vildozu jer nije imala boljeg pleja.Čovek je trenutno u padu forme,a koji pa sportista ne bude u padu forme.Aj sad da ga linčujemo.Nije ni trener Ivanović krivac za ovo,on igra sa onim što je dobio,nije sklapao tim.

LL

pre 1 godinu

To objašnja igru od sinoć.
I trener Ivanović neka ide sa njim. Onaj niz od pet pobeda je čista sreća. Čovek iz utakmice u utakmicu pokazuje da ne zna da sačuva rezultat

Debelan

pre 1 godinu

(Ccnenad, 11. mart 2023 11:22)

Ceo komentar ti je jedna velika LAŽ.

Partizan ima 4 domaća igrača?
Trifun, Smajli, Balša, Avram, Anđuša, Tristan, i VAŠ domaći igrač Panter.
To je 6 i po, ili 7, sa srpskim pasošem.
Avram nas je odveo na svetsko, Smajlagić, Trifunović, Koprivica i Vukčević su budućnost naše košarke. Anđušić je igrao odlično za nacionalni tim kad god su ga pozvali.

Ne znam o čemu govoriš. Šta je to Nedović tačno dao reprezentaciji? Kada?
Prijavljivao je da je povređen dok je RAZVALJIVAO za zvezdu u Evroligi.
Mitrović nije dovoljno dobar za reprezentaciju.
Petrušev je uvek važio za najtalentovanijeg igrača u svojoj generaciji. Videćemo kakav će biti na kraju.
Dobrić je ozbiljno ograničen ali makar može nešto da odigra.

macconi

pre 1 godinu

Msilim da je najveci krivac za Zvezdine lose igre Ivanovic. On nije uspeo da ih uklopi, zvezda zavisi od raspolozenja pojedinaca. Kada nekome ne krene, propast. Tim ne postoji, da igraju 12 minuta bez kosa!? To je samo znak da su mentalno slabi, nesigurni.
(sasa the king, 11. mart 2023 10:57)

U decembru je bio najzaslužniji za uspeh, a sad je najveći krivac. U kakvoj paranoji vi živite...
(Mirotić iz auta, 11. mart 2023 11:30)

Racuna se ono na kraju,a ne na pocetku...za Zvezdu sto se tice Evrolige je kraj vec sada,al to nije najgore...Ekipa igra lose pod njegovim vodjstvom vec mesecima

antiglodar

pre 1 godinu

Vildoza ,Kampaco i Neda sjajni igraci i opet nista,posto ovde na komentarima sasvim sigurno necu naci odgovor zasto,voleo bih stvarno jednom da cujem neko strucno lice da pokusa da objasni detaljno,sto pojedinacno po igracima sto po treneru sto po rukovodstvu,sta se desava sa Zvezdom ove godine...i iskreno se nadam da, posebno neki franjevac, nece sada da iznese svoju dubokoumnu "analizu".

p.s. moje misljenje je da razlog lezi u nasim cetvorkama i peticama gde smo,tradicionalno, vrlo tanki ali to je samo misljenje laika

Sasa

pre 1 godinu

Vildoza ,Kampaco i Neda sjajni igraci i opet nista,posto ovde na komentarima sasvim sigurno necu naci odgovor zasto,voleo bih stvarno jednom da cujem neko strucno lice da pokusa da objasni detaljno,sto pojedinacno po igracima sto po treneru sto po rukovodstvu,sta se desava sa Zvezdom ove godine...i iskreno se nadam da, posebno neki franjevac, nece sada da iznese svoju dubokoumnu "analizu".

p.s. moje misljenje je da razlog lezi u nasim cetvorkama i peticama gde smo,tradicionalno, vrlo tanki ali to je samo misljenje laika
(antiglodar, 11. mart 2023 12:06)

Evo probacu ja da iznesem svoje mišljenje.
Mislim da je zvezda loše selektovan tim . Šta to znaci , znaci da bi većina igrača , a ove mislim na Bentila,Martina i Dobrica u nekom sistemu bili odlična opcija sa klupe , da popune roster. Nikako za igrače sa velikom ulogom kako ime je namenjeno .
Mislim da ste nedovicu natovarili preveliki teret još iz pripremnog dela. Vodja , rodjeni lider , zamena za Kalinica . Na žalost nije i nikada neće biti lider . Odličan igrač koga treba koristiti na drugi način . Da je Kalinić ostao Nedović bi tek onda došao do pravog izražaja . Gomila igrača koji ni sami ne znaju zašto su ovde . Holand, Ivanovic, raduljica …
Argentici posebna priča . Mislim da je Kampaco totalno van forme i van sistema . Vrhunski igrač , sano je malo nelogično bilo očekivati da čovek iznese sezonu za mesec dana.
Vildoza je divljak koga jako teško možete iskontrolisao u njegovom ludilu .
Sve zajedno kada se sabere dobijete ovo sto je vidjeno . Zvezda ima ozbiljne igrače ali nema ozbiljnu “ ekipu”. Ja bih se odrekao viloze , doveo ozbiljno krilo i centra . Zadržao Mitrovica , Nedovica , Petruseva , Kampaca , Dobrica , Lazića ili Lazarevića .
Nije ovde trener kriv . Mogao je da zalepi Vidozu na klupu po kazni , ali ko bi obda igrao ?
Nije imao rešenje .

vukan

pre 1 godinu

Zvezda ima problem na poziciji 5 i 3 bekovi su extra klase.. za poraze je kriv samo ivanovic koji nije zeleo pojacanja i stalno rotira igrace... zna se da glavni igraci minimum igraju 25 minuta a ne da igraju po 4 minuta pa 10 na klupu i menjas ih cim se zagreju, pa ko to radi?! Petrusev descko treba da igra 30 minuta i da ima svu slobodu u igri... kampaco platio si ga, pa celu svaku ukakmicu bi igrao 30 minuta bez da se pozali...bentil i martin su rupetine

Zanimljiv redosled događaja

pre 1 godinu

Da se prisetimo...

2019. godina:
- https://www.b92.net/sport/kina2019/vesti.php?nav_id=1590779

2022. godina:
- https://www.b92.net/sport/euroleague/vesti.php?yyyy=2022&mm=10&dd=13&nav_id=2227417
- https://www.b92.net/sport/euroleague/vesti.php?yyyy=2022&mm=12&dd=19&nav_id=2260021

i onda 2023. godina:
- https://www.b92.net/sport/kosarka/vesti.php?yyyy=2023&mm=02&dd=27&nav_id=2295018
- https://www.b92.net/sport/euroleague/pick-n-roll.php?yyyy=2023&mm=03&dd=11&nav_id=2301279

ZaphodBeeblebrox

pre 1 godinu

Za nepismene prosta računica 20 evra prosečna cena karte, oko 18000 gledalaca u Areni. Po meču 360.000 evra. Bez TV prava, bez sponzora... Od toga 20% porez državi na svaku prodatu ulaznicu. Jel vam sada jasno odakle novac!?
(TIGER, 11. mart 2023 20:10)

Zar se niste dičili sa 11.000 prodatih godišnjih karti??? Moj ortak je kupio za 11.000 dinara, što je manje od 100€ za sve utakmice. Ili godišnje važe samo za određene mečeve??? Vi od jedne utakmice od karata ne zaradite ni 360.000 dinara, a kamoli evra.
Mada, sa tom (pogrešnom) matematikom i takvom računicom mora da si šef u finansijskoj službi državne firme sa dugim članstvom...

Pavle

pre 1 godinu

Krenula bežanija. I svake sezone se ložimo sad je vreme za uspeh, ovo je ta sezona i svaki put ista priča. Uzmemo Aba, dobijemo groblje u derbiju i mi srećni. I tako svake sezone, dok jednom ne osvojimo i to će biti to od nas. Za deset godina u EL nismo izgradili neku reputaciju, tribine prečesto poluprazne, plus i ovo sa Kampacom. Da su nam ambicije bile veće bili bi i mi veći, ništa nam tu groblje nije krivo. Dok su im neki Vrapci igrali mi smo se sprdali nismo iskoristili priliku da napravimo brend i to je to, proš'o voz. Sad su se vratili i zapinju kao ludi u EL dok nama u Pioniru škripe patike.
(Lema, 11. mart 2023 10:45)
Nazalost, sve se svelo na statistiku, da ima vise ovih ili onih trofeja od komsija. A to pije 90 posto navijaca. Dok vozovi prolaze i Evropska prica Zvezde ostaje tamo i gde je bila, nigde.

Аспера

pre 1 godinu

(mire, 11. mart 2023 11:20)

Ako vec teras Mitrovica, oteraj ga u Partizan. Izuzetna rezervna cetvorka da odradjuje po 10-15 minuta i smiri igru na postu.

Wladaw84

pre 1 godinu

Mislim da je problem zvezde u Velikom broju igraca, tesko je to kontrolisati , dusko imam problem je na svakoj poziciji ima po cetri igraca, treba to izrotirati, zamislite treba da deli minute mitroviccu,kuzmicu,bentliju, petrusevu,martin, onda na nizim pozicijama neda, kampaco, vildoz, ivanovic, dobric …. Tesko da Ugodi svima a izgleda da i ne ume bas da kontrolise 12 igraca

Zufer

pre 1 godinu

Zmani kampaco ide u Lejkerse
(Goley, 11. mart 2023 10:45)

Ne u Lejkerse ide Bogi snajperica tako ste pisali grobcici, zove ga Lebron da uzmu prste zabotavili ste ?
(Paja, 11. mart 2023 11:50)

Decko igra i igrace NBA godinama.
Za Kampaca nije bilo mesta.
Tako da tvoj komentar je bas glup.
(bombas, 11. mart 2023 12:35)
Bogi snajperica je dve godine mladji od Nedovića a šije ga u svakom pogledu.Za Nedu je Majkl Džordan lično

Sale

pre 1 godinu

Zmani kampaco ide u Lejkerse
(Goley, 11. mart 2023 10:45)

Ne u Lejkerse ide Bogi snajperica tako ste pisali grobcici, zove ga Lebron da uzmu prste zabotavili ste ?
(Paja, 11. mart 2023 11:50)

Bogi je doktor kosarke za ove cirtkuzante argentinske.

TIGER

pre 1 godinu

Znači do srede je bilo imamo lakši raspored, bićemo ispred vas... Danas nismo imali šanse za TOP8 pa smo namestili zbog kladionica 😂😂😂 I onda se neko čudi što verujete u priče vašeg gazde.
Za nepismene prosta računica 20 evra prosečna cena karte, oko 18000 gledalaca u Areni. Po meču 360.000 evra. Bez TV prava, bez sponzora... Od toga 20% porez državi na svaku prodatu ulaznicu. Jel vam sada jasno odakle novac!?

Petar

pre 1 godinu

Ako osvojis EL dobijes 1.8 mil €, ako ulozis 100 soma e na poluvremenu sinocne utakmice na PAO, dobijes 4,5 mil e. Eto ga budzet za sledecu sezonu, posto realno sanse za top 8 nije ni bilo. Ne zaboravite da ovaj tim nije selektovao Dusko, svakako ima njegove krivice, ali treba mu dati sansu.
(dell boy troter, 11. mart 2023 13:01)

Sve bi to bilo u redu da, ne treba prvo da dokazes poreklo odakle ti tih 100 kako ti kazes soma, drugo da ne treba da platis porez na prihod od 15% (u tvom primeru 675 soma), trece da uplatis na racun kao donaciju klubu toliki novac opet moras da prodjes proveru porekla novca.

Naravno sve ovo pisem u slucaju kad bi zakon bio isti za sve, i za one koji se bave ovim zanatom i za one koji se bave kriptovalutama.

Gedza

pre 1 godinu

Partizanu svi ostaju sem Madara i eventualno Andjusica. I docice na pleju Gos i na centru Dubljevic ili Militinov uz još 2srpska igrača (marinković,lučić,Jaramaz) i da napadamo F4 bez problema da 15igraca koliko moramo da imamo da bi imali dobru rotaciju. Ajmo partizane samo jako u nove pobede
(sima, 11. mart 2023 16:30)

Madar ostaje sigurno. Odakle ti da on ide. Za NBA nije jos, a sto bi isao negde drugo?

Demar Derozan

pre 1 godinu

@sasa the king
Dobra je vasa opservacija. Saglasan sam uglavnom da Dzoni, narocito posle povrede, nikako da se vrati na iole zadovoljavajuci nivo, posebno napadacki, dok odbranu skoro i da ne igra. Izgleda da je dostigao svoj pik i ne moze dalje preko limita. Ipak, ne bih rekao da je on najveci problem Zvezde ako pogledate npr. partiju Kampaca juce protiv Panate. Potpuno je van ritma - ok je da sut ne ide, ali koraci u napadu govore o stanju igraca.

Nikola

pre 1 godinu

Pustite te navijačke priče, ono što je propast da trenutno osim Vase Micića (povrijeđen) mi ni u domaćem i u stranim klubovima nemamo ni jednog organizatora igre. E to je budućnost reprezentacije!

mihajlo

pre 1 godinu

Pred Zvezdom su ozbiljni problemi!
Sa ovakvim vodjenjem ekipe od strane Ivanovića, sa sigurnošću se nože tvrditi da Kampaco odlazi.

wer

pre 1 godinu

ahahahHaha...
groblje se raskokodakalo....
(Sasa, 11. mart 2023 10:45)

Argentina, Argentina...
(punimlimenke, 11. mart 2023 11:35)

punimtimamu
(ferdinand, 11. mart 2023 12:15)

he he,
nasaso te "punimlimenke" u zivac, boli a?
neka, i treba da boli :)

ajd sad pod ruku sa svojim rent-a-izdajnicima sa severa,
pa lepo jedan grupni harakiri