Košarka 67

Nedelja, 11.12.2022.

11:15

Renesansa

KK Crvena zvezda proživljava renesansu pod vođstvom novog trenera Duška Ivanovića.

Renesansa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

67 Komentari

Sortiraj po:

живац

pre 1 godinu

баш добра колумна.
можете и да додате једном анализу о томе како је петрушев коначно проиграо.

Slobo

pre 1 godinu

Pored svega, Radonjic je I dalje trener broj 1 u mojim knjigama

Volters , Tompson, Dangubić, Mitrović, Lazić, Dobrić, Simonović , Rakićević, Dženkins, Gudurić, Kuzmić, Bjelica

Ovaj tim je imao 16 pobeda u sezoni...

u 30 kola te sezone. Zamislite da je imao podršku neku kao sto Zeljko ima...
(Istina, 11. decembar 2022 11:19) # Link komentara
Preporučujem(+467)Ne preporučujem (-54)

Zaboravio si Stefana Jovica dusu i srce ovog tima. Posle njegove povrede, pukli smo i pali na tabeli na deveto mesto sa svih 16:14.

deki

pre 1 godinu

U principu,nikada mi se nisu svidjale euforije koje novinari znaju da naprave ali sa druge strane,kako da ne pises o timu koji EL pominje samo u pozitivnom kontekstu kao tim sa najvise domacih igraca i skorom od 5 uzastopnih pobeda.Inace odlican tekst kada je u pitanju analiza igre u napadu i odbrani,svaka cast novinaru B92

garda

pre 1 godinu

Pisem vec neko vreme da Zvezda ima odlican tim i da fale par pravih igraca sda bude mocna i u EL. Nedovic i Vildosa nisu pravi plejevi, jesu Markovic i Ivanovic ali da li za prvog pleja u EL? Svi vidimo
da nam fali trojka poenter, ali mi nemamo ni pravu peticu jer Kuzmic to vise ne moze, a ostali su vise cetvorke. Nadam se da uprava o tome misli jer steta je ne kompletirati ovako dobar tim.

Aster Blistok

pre 1 godinu

Dosao da radi za kikiriki i semenke.
(Srbin

Ne. Nemoj nama da prebacuješ nešto što važi isključivo za vas. Vi ste ti gde se dolazi iz ljubavi, gde se igra bez para, za semenke i kikiriki, za sarmice Bogdanove mame, za stipendiju, zbog ostvarivanja dečačkog sna da se igra za taj dres....itd itd.
Pusti ti nas, kod nas se igra za pare!!!

super

pre 1 godinu

Nedovic je ubedljivo najgori kosarkas zvezde u ovoj sezoni. Trojka protiv Partizana ce baciti prasinu u oci navijacima. Zadnje 3 utakmice 1/17 za tri.
(sasa, 11. decembar 2022 14:47)kako neko može da bude najgori igrač a ima na utakmici najviše poena 20 i da odlučujući poene tj trojku Partizanu?
Slažem se za procente šuta ali Nedović na svakoj utakmici je 1 ili 2 strelac tima a to nismo imali kad je bio povređen! Isto je bio viner na još jednoj utakmici Evrolige tj pogodio je za pobedu!
Pusti ti našeg Nedovića ( bio je u Zvezdi kad drugi nisu hteli i kad nas je Partizan pobedjivao sa +41)
to mu nikad nećemo zaboraviti a ni vi ovu trojku!
Ti gledaj Pantera koji ima sjajne procente sećaš se da je i on na početku imao 0/10 procente za tri?

Mile

pre 1 godinu

zvezdi i partizanu treba podmladak, trebaju mu igraci iz sopstvene produkcije, ako hoce nesto vise da urade. zasto tih igraca vise nema je duga, preduga prica. bukvalno od nexovica i Bogdanovica mi nemamo prosecnog, a kamoli vrhunskog mladog beka.
(mare, 11. decembar 2022 15:21)

Pa upravo zato Zvezda forsira mladog Topica, ima sve da postane dobar plej, takav je bio i Micic koji je danas jedan od najboljih u Evropi …
Zvezda ima Petruseva koji se bukvalno preporodio u Zvezdi a polako se u rad i sistem uvodi i Ilic, sinoc smo videli veliki napredak sa njegove strane …
Ne moze se reci da nema mladih igraca …

Pdlglfleelek

pre 1 godinu

Realno‚ meni se kao partizanovcu Ivanović kao trener svidja‚ čovek zna znanje‚ bio je i vrhunski igrač‚ a i sada je vrhunski trener. Isto tako‚ realno‚ vidim da ste poleteli i pričate kako tipa samo Kalinić ili Kampaco fale za F4. Tako sam ubeđivao i one novopečenije grobare da nam u ekipi fali nešto još prošle godine a i sada početkom ove za veće domete. I smejali su mi se. Vidite li vi rostere Efesa‚ Fenera‚ Reala‚ Barse‚ Monaka‚ Olimpijakosa?? Konkretno Real - Musa‚ Hezonja‚ Tavares‚ Ljulj‚ Dek... Da ne nabrajam dalje. A Barsa?? Pogledajte roster. U bitnijim utakmicama oni rešavaju lagano sa Zvezdom i Partizanom. Plus sudjenje drugačije nego u ligaškom delu sezone‚ uvek će se njima pre progledati kroz prste u egal završnici. Mnogo stvari treba da se poklopi za F4 a kamoli za titulu. Većina po komentarima izgleda prati košarku od skoro ili veze nema sa životom pa škraba gluposti. Jedan CSKA iz Moskve je imao dve decenije najveći budžet u EL pa nije osvajao svake godine. A ovde očekuju da sa par vrhunskih ili solidnih igrača idu na F4 ili uzmu titulu.

evropo ne okreći nam leđa, nismo mi buzeranti

pre 1 godinu

(Igrajmo taj tango smrti
Oprem dobro! Samo slučaj Nedović: on je skuplji od klupskog kolege koji mu je bio kapiten, reprezentativac Grčke, odigrao sve utakmice u sezoni? Ajde?

kris

pre 1 godinu

Sve je to super,ali crta se podvlači na kraju sezone,kada osvojiš trofej,ili ga ne osvojiš.Dovoljno je samo da se stakleni Nedovic opet ocese od nekoga i ispadne iz stroja,čime protivnik ima zadatak da zatvori samo Vildozu i drastično se mijenja situacija. Ivanović jeste neosporan stručnjak i sva sreća da stoji cvrsto na zemlji,za razliku od većine ovdašnjih komentatora i novinara.On je svjestan,kao i svi realni navijači da se protekli derbi sveo na dva suta Panterov i Nedovicev.Sad je ušao Nedovicev,sutra možda bude obrnuto.U svakom slučaju opet je fino gledati Zvezdine utakmice.

Padaju mi kapci

pre 1 godinu

Ne znam zasto su govorili za Duska tiranin ovo ono, previse je strog, ja ga na utakmici nisam video ni jednom da se dere na igraca.

Juka

pre 1 godinu

Pall mall,dusko ivanovic stvorija ginobiija?!Je ko i jordana i pippena,posto nikad nije trenira ni jednog od navedene trojice.I onda jos na komentaru 200 pluseva.Ljudi ajde komentirajte hokej jer ocito o kosarci malo toga znate

mare

pre 1 godinu

zvezdi i partizanu treba podmladak, trebaju mu igraci iz sopstvene produkcije, ako hoce nesto vise da urade. zasto tih igraca vise nema je duga, preduga prica. bukvalno od nexovica i Bogdanovica mi nemamo prosecnog, a kamoli vrhunskog mladog beka.

Miskec

pre 1 godinu

"Samo polako komšije,bez prevelike euforije.I mi smo poleteli,pa evo pali na tvrda tla.Sezona još nije na polovini.Ja vam kao Grobar želim sve najbolje i naravno kao nama želim,da budemo što bolje plasirani u EL.Ćestitke na pobedi i sportski pozdrav.
(Rade74, 11. decembar 2022 13:39)"
Razlika je u tome sto niko, za razliku od Partizana, iz Zvezde nije na pocetku sezone osvojio bukvalno sve, ABA, Evroligu, EK, NBA, NFL, NHL, srpsku ligu, Kup Radivoja Koraca,...!
Nema euforije, vec vera u sebe, moze protivnik da pobedi, ali zato sto je bolji, a ne zbog nezalaganja, vidi se da ginu na terenu i da ima sistema u igri, a Ivanovic je tek poceo i to sa kosarkasima koje nije selektirao!

Igrajmo taj tango smrti

pre 1 godinu

da, baš... NBA Vildoza skuplji od Pantera... doveli Bentila iz Milana, final4 igrac, Hasana iz Olya, final4 igrac, Nedovic iz Pao, jedan od skupljih evropskih igraca, Holanda, finaliste EC, Petruseva iz Efesa, osvajaca EL

Django

pre 1 godinu

Dusko je sjajan trener i čini mi se dobar i korektan čovek. Stoji na zemlji sa obe noge. I sam reče neki dan: Kao što smo napravili 8 pobeda, može da bude i 8 poraza. Još jedna stvar me oduševila. Iako je moj Partizan izgubio u derbiju, meni je najjači utisak ostavila sjajna fer i sportska atmosfera bez ijednog incidenta. Neka svaki derbi bude takav pa neka pobedi bolja ekipa.U Zvezdi ima sjajnih momaka ( apostrofirao bih Dobrića i Mitrovića) i glupo je stvarati bilo kakvu zlu krv medju igračima i navijačima zarad ličnih interesa. Sportski pozdrav!

View

pre 1 godinu

Od tih pet pobeda u četiri utakmice dali su ukupno 12 poena vise od protivnika.Tako da tu ima i malo srece. Ali treba sacekati kraj sezone, koji se verovatno po rezultatima nece bitnije razlikovati od prethodnih 8 nastupa u EL.

mdj

pre 1 godinu

Ne znam zasto se uporno potencira kod nekih navijace zvezde da nam treba jos jedan centar? Po meni bi ovom timu sad legao jedan Holins kao budali samarcina. Defanzivno nas najbolji igrac prosle sezone, vrhunski atleticizam, odlican spot up suter za 3, bukvalno bi dobili pravu produkciju sa pozicije 3 koju trenutno nemamo, a da se nista u smislu uloga i hemije u timu ne poremeti. Vildoza, Nedovic, Holins, Petrusev, Mitrovic.., pa napadacka nocna mora za sve ekipe. Nedovic sigurno probija 1na1, a ne smes da pomazes jer svi ostali pucaju za 3, osim Mitrovica koji short roll-om se otvara unutra i opet moze da posalje pas spolja. Sa Holinsom u ekipi potpisao bih top8 odmah. Ne svidja mi se prica sa Kampacom, jer je u odbrani slaba karika, a neko ce morati da izgubi minute, a to je gotovo sigurno Markovic, dakle defanziva trpi svakako. Sto se napada tice, remeti se postavka sa Nedovicem i Vildozom, a nista se ne dobija na poziciji 3, sto svi vide da je trenutno najveca rupa.

MilosNS

pre 1 godinu

Duško Ivanović je dokazana trenerčina, treba ga po svaku cenu zadržati što duže, bar još 2-3 sezone, ako je ikako moguće. To bi bio dugoročan, ogroman korak napred za Zvezdu. Uz njega zadržati i Vildozu po svaku cenu, vidi se da se odlično razumeju i sjajno sradjuju, još iz Baskonije.

Iberzokna

pre 1 godinu

Čovek je u najjačoj evropskoj ligi bio šampion tri puta,sve sa Baskonijom,tada Tau Keramikom.U jednoj sezoni je zaredom imao 19 pobeda,i na kraju samo četiri poraza.To nikada ni Željku Obradoviću nije uspelo sa Panatinaikosom.

sasa

pre 1 godinu

Zvezda ima strašan tim, ne znam kako mozete porediti Pantera i Nedovica, Neda je klasa u evropi, a jedno je sigurno, svi daju svoj max od dolaska Ivanovica, posebno domaci igraci.
(Stefan, 11. decembar 2022 13:28) # Link komentara

Nedovic je ubedljivo najgori kosarkas zvezde u ovoj sezoni. Trojka protiv Partizana ce baciti prasinu u oci navijacima. Zadnje 3 utakmice 1/17 za tri.

Drvo

pre 1 godinu

Pa? To su tada bili igraci u punoj snazi, zamisli tek sta bi Ivanovic uradio, ili tek sa onim timom sto je Radonjic prosao grupu, Ivanovic bi bio na F4, Radonjic je uvek imao najjaci tim u ABA, ovo sto sada radi Ivanovic je magija, dva puta dobijes ovako snazan Partizan, kakav bre Radonjic lik je vise nego ispod prosecan trener, covek za sve godine u Zvezdi nije dobio neizvesnih zavrsnica koliko Ivanovic za mesec dana. Ivanovic i Radonjic ne mogu cak ni u istu recenicu, jedno je kad uz sebe imas politiku, tim, sve a drugo ovo sto radi Dusko Ivanovic
(E, 11. decembar 2022 12:48)

Ne lupaj, ti igraci "u punoj snazi" su samo kod Radonjica igrali i nigde vise. Sa najgorim budzetom u EL je redovno bio u sredini tabele, sto je fantastican podvig. To sto mi hocemo da sa ulaganjem 5-6 puta manjim od Reala budemo sampioni, druga je stvar, to nije normalno. Radonjic je maestro, sto pokazuje i u Panatinaikosu. Covek je prosle godine imao za bar 50% jeftiniji tim nego ove, centarski tandem Kuzmic - Mitrovic, Volters umesto Vildoze na pleju, Holins ne moze vola da ubode iako odlican odbrambeno, Davidovac na 4 koji je pre toga bio na kraju klupe kod Obradovica, jedino sto je imao od malo skupljih igraca Kalinu i razvali najskupljeg trenera Evrope u istoriji sa znacajno skupljim timom. Covek je madjionicar. Ne kazem da je Dusko bolji ili losiji, to cemo tek da vidimo. Cuj "igraci u punoj snazi". malo respekta za najtrofejnijeg trenera Zvezde u istoriji.

zvezdale

pre 1 godinu

Kampaco bi ovaj tim digao na još veći nivo. Ne znam da li su ljudi zaboravili da je u Denver iz Reala otišao kao najbolji plej EL. One asistencije i pregled igre ima samo Teo. Odbrana odlična, uporan kao osica, kradljivac lopti pritisak konstantan. A može i da iskreira za sebe, lako probija brzinom. Na Nedovića i Vildozu to je treći elitni bek. Ne može škodi.

Slažem da treba i neko krilo sa poenima ali ako trener kaže treba više plej, njegova je.

Duško često voli i sa 3 beka u petorci, dok je Džoni bio zdrav. Ponavljam Kampaco je apsolutna igračina i bio bi ne pogodak nego ludilo pojačanje. Takav profil pleja sanjamo.

A što se tiče Duška, čovek je genijalac.
Mora ostati u Zvezdi dokle god želi.

Drvo

pre 1 godinu

vratiti na poziciji 3 Davidovca i dovesti nekog dobrog sutera iz evro kupa za manje para,ne treba kampaco.Ostaviti pare za digodine.
(peca, 11. decembar 2022 13:30)

Davidovac nije trojka. Moze to da igra zlu ne trebalo, ali je daleko bolji na 4. Na tri ne bi mogao da sacuva u odbrani ni 30% onoga sto cuva Lazic.

Stefan

pre 1 godinu

Zvezda ima strašan tim, ne znam kako mozete porediti Pantera i Nedovica, Neda je klasa u evropi, a jedno je sigurno, svi daju svoj max od dolaska Ivanovica, posebno domaci igraci.

Rade74

pre 1 godinu

Samo polako komšije,bez prevelike euforije.I mi smo poleteli,pa evo pali na tvrda tla.Sezona još nije na polovini.Ja vam kao Grobar želim sve najbolje i naravno kao nama želim,da budemo što bolje plasirani u EL.Ćestitke na pobedi i sportski pozdrav.

Branko

pre 1 godinu

Zvezda kvalitetnijeg trenera u zadnjih 30 godina nije imala,uz sva uvažavanja za Deju Radonjića pre svega.Ovo je ipak druga dimenzija.Zamislite samo da su se izrotirali na klupama u četvrtak Duško i Željko.20+ razlike za Partizan bi bilo,opet uz sva uvažavanja za Željkovu prošlost.Ako Zvezda uspe da zadrži Duška nekoliko sezona u kontinuitetu,nije nerealno da dođe i do najvećeg uspeha u klupskoj istoriji.

uh!

pre 1 godinu

Možda grešim, ali osim nešto više discipline u igri ne vidim neki poseban pomak. Pri tom, došao je Vildoza i uklopio se, a vratio se i Nedović koji ne igra ništa posebno ali ima taj nerv pobednika da šutira trojku za pobedu posle 0-6. Pogodio se i pad Partizana a kad te utakmice dobiješ onda raste i samopouzdanje. Ne treba ipak zaboraviti da je Partizan praktično poklonio dobijenu utakmicu jer onako izgubiti posle+6 je stvarno amaterski. Biće zanimljivo videti gde će biti Zvezda krajem januara ili početkom februara.

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Ljudi, super je sve to, posebno u ovim tmurnim sportskim danima. Ali, lepo reče i Duško, budimo na zemlji. Sezona je duga, nije nemoguće da i mi upadnemo opet u neku crnu seriju. Ne kažem da se ne treba radovati, ali budimo umereni. Nemojmo k'o Željkovi šampioni galaksije pre mesec dana da posle krećemo u obrtanje tabele pred spavanje, kako bi se uopšte zaspalo.

Keynes

pre 1 godinu

Iskreno, ocekivao sam da se Zvezda probudi i zaigra bolje posle dolaska Ivanovica. Ipak, nisam ocekivao ovakav niz. Nisam očekivao pobede protiv Albe u gostima, Makabija kuci, Partizana u Areni... Deluje da znaju sta igraju i da ima je samopouzdanje na jako visokom nivou. Ipak, i dalje verujem u moj klub i da cemo na kraju sezone biti ispred i u EL i u ABA. Bice zanimljivo svakako.

boki

pre 1 godinu

Mislim da Bentil ne igra lošije već Ivanović ne dozvoljava da igra na način kako je igrao. Tera ga da ide u kontakt i da igra racionalnije. Samim tim Bentil je korisniji za ekipu iako sa manjom minutažom. Mislim da će biti sve bolji kao i ekipa.

Pall Mall

pre 1 godinu

Svaka čast upravi na dovođenje Ivanovica. Pun pogodak. Prekaljeni je to trener kao igrac rasan strelac. Narocito sa krilnih pozicija. Jos dok je nastupao u Podgorici za Budućnost kasnije kosgeter Evropske Jugoplastike iz Split. Za ove mlade mozda ne znaju Dusko Ivanovic je u ondasnjoj Jugoslaviji u jednoj sezoni bio prvi u jednoj sezoni drugi strelac drzave. A ondasnja Juga je imala mozda i najacu ligu Evrope. Pedagog i igrac bez mrlje u karijeri.Sa Jugoplastikom dva put na krovu Evrope. Neki su bili skeptični govorili tvrd disciplinovan nezgodan za saradnju a lik pravio čuda u Spaniji uzimao trofeje Barsi i Realu. Stvorio Djinobilija i Skolu pod njegovim mandatom su eksplodirali. Evo sad se vidi koliko je do trenera u jednoj ekipi on nije selektirao ovu ekipu dosao je na ovaj roster. Ali je poslozio ekipu i vide se rezultati. Ne smem ni da pomislim da je ostao onaj Jovanovic bili bi zakovani na dno EL.

Comy SB

pre 1 godinu

Sve je to ok...ali...uvek ima ali...u zadnja tri minuta najbolji kosarkas partizana ostaje sam dva puta na sutu za tri poena....da kazemo da je drugi sut proizvod srecnih okolnosti...dakle dobro citanje (kroz celu utakmicu) Ivanovica...ali kraj je splet srecnih okolnosti...lagano je moglo otici i na drugu stranu...

Patriota

pre 1 godinu

Samo napred, rad rad i rad.. Čovek ima svoj način, možeš se uklopiti ili ne .. Nije on čarobnjak, ali je dobar stručnjak. To potvrđuje i činjenica da on nije sklapao ekipu.. Naravno da će biti i poraza, ali konačno dobijamo utakmice na jednu loptu. Neko će reći sreća, ne slažem se...

Mohikanac

pre 1 godinu

(Istina

Zaboravio si Jovića možda i ključnog igrača te sezone.

Takođe Tejić, Simanić, Simonović i čini mi se Rebić a ne Rakićević a Volters je došao u novembru a Tomson u decembru.

Ključne utakmice Oly kući uz neizostavnog Javora i Barsa u gostima bez Jovića...Barsa je te sezone bila rasulo i igrala je za čast tu utakmicu.

bunuel

pre 1 godinu

Ovo su navijaci Partizana ocekivali od Obradovica. Covek je tu vec drugu godinu, rezultati su mu na nivou Alimpijevica, Tomica... Ej najbolji trener Evrope, sa igračima koji bili najbolji strelci Euroleague, dosli sa F4, bili kapiteni ili 6. igraci u vrhunskim timovima. Osnovna razlika je sto Zvezda ima bazu igraca. Svake godine je tu 6-7 igraca, uglavnom domacih, koji se poznaju I razumeju. 1-2 njih igraju prvu postavu, ostali imaju svoje zadatke koje izvrsavaju besprekorno. Npr. posle derbija svi pricaju o Nedovicu I Vildozi, malo njih spominje Lazica koji je ukrao dve kljucne lopte na manje od 5 min. do kraja. Predlazem svakom da proba jednu utakmicu da posmatra samo kretnje Lazica u odbrani. Covek osujecuje primarne napade protivnika, gde oni moraju onda da improvizuju sto se najcesce zavrsi neki sutem preko ruke. Misljenja sam da ce se odlaskom Lazica, Dobrica I Mitrovica zavrsiti Zvezdina dominacija. Dusku svaka čast, nadam se da nece dovesti Kampaca nego neku dobru 3-jku koja ce nam omoguciti da se suprotstavimo visokim timovima u Euroleague.

lapac

pre 1 godinu

Potez Duška Ivanovića kada zove tajmaut nakon tajmauta Partizana na 2 sekunde do kraja je apsolutno genijalan i lepota je videti ovako pametnog stručnjaka. Pre svega je video primarnu postavku napada Partizana koji je dogovoren na prvom tajm autu. Oni su mogli naknadno da je promene ali im je svakako bila prva opcija i specijal zbog kog su uzeli pauzu. Na drugom mestu je ubio momentum napadu jer su se grobari spremili da izadju s tajmauta i sve rese u narednih pola minuta a on ih je vratio na jos jedno hladjenje. Natempirao je svoje igrače jer im je sigurno rekao da ce uzeti dupli tajmaut i da se dobro odmore i koncentrisu. Jednom rečju brilijantno. Doktor košarke Duško Ivanović.

Master Yoda

pre 1 godinu

Kao svakom pravom zvezdasu prijaju ove pobede posle mucnog starta sezone. Posebno ova poslednja nad Partizanom u Areni. Ivanovic je doneo zvezdi pobednicki mentalitet, disciplinu, koncetraciju do poslednje sekunde.
Sa Kampacom i jos jednim centrom ili Daliborom Ilicem ako se razigra bice ovo lepa sezona. Bice i poraza, ali to je deo sporta, meni je srce puno kad vidim kako se bore i ginu za svaki poen.

E

pre 1 godinu

Pored svega, Radonjic je I dalje trener broj 1 u mojim knjigama

Volters , Tompson, Dangubić, Mitrović, Lazić, Dobrić, Simonović , Rakićević, Dženkins, Gudurić, Kuzmić, Bjelica

Ovaj tim je imao 16 pobeda u sezoni...

u 30 kola te sezone. Zamislite da je imao podršku neku kao sto Zeljko ima...
(Istina, 11. decembar 2022 11:19) # Link komentara

Pa? To su tada bili igraci u punoj snazi, zamisli tek sta bi Ivanovic uradio, ili tek sa onim timom sto je Radonjic prosao grupu, Ivanovic bi bio na F4, Radonjic je uvek imao najjaci tim u ABA, ovo sto sada radi Ivanovic je magija, dva puta dobijes ovako snazan Partizan, kakav bre Radonjic lik je vise nego ispod prosecan trener, covek za sve godine u Zvezdi nije dobio neizvesnih zavrsnica koliko Ivanovic za mesec dana. Ivanovic i Radonjic ne mogu cak ni u istu recenicu, jedno je kad uz sebe imas politiku, tim, sve a drugo ovo sto radi Dusko Ivanovic

mojnemenito

pre 1 godinu

Polako, nemojmo po nasem starom obicaju, od okivanja u zvijezde do pljuvanja. Crta se podvlaci na kraju sezone, tu cemo da vidimo sve.

Dule Pacov

pre 1 godinu

Ne svidja mi se sto se toliko prica o tome, jer se sad stvara pritisak na igrace i Duska Ivanovica, ali dobro...to tako ide kad radis dobre stvari, a verujem i da mogu da se nose sa tim.
Srecno momci do kraja sezone, da vas zdravlje sluzi, samo da se borite i mi cemo biti zadovoljni sta god bilo na kraju.

objektivan

pre 1 godinu

Sjajan tekst. Pečat Duška Ivanovića se vidi u svakoj sekundi utakmice. Pored uigranih akcija, Duško je podogao samopouzdanje kod igrača. Jedini Zvezdin igrač koji igra slabije u odnosu na početak sezone je Bentil, ali mislim da je to posledica promenjene uloge u timu, i verujem da će on podići svoju igru. Mislim da je dovođenje Kampaca samo gomilanje stranaca. Ali sezona je dugačka, verovatno ćemo sa Partizanom odigrati 15 utakmica, a tek 2 su dve prošle. Ako Zvezdin skor u EL na kraju bude na 55%-60% pobeda, ima šanse za 7-8 poziciju na tabeli i plej of. Naravno biće i poraza, to je neminovno i verujem da će Duško iz svakog poraza izvući pouke i u narednom meču ekipa će se zaigrati još bolje.

alex

pre 1 godinu

Mogu samo da kazem da sam srecan sto ga bije glas kao trenera po Evropi kao teskog za igrace, nadam se da ce to odbiti bilo koga da nam ga uzme i nadam se da ce biti tu jos dugo. Uz prava ulaganja sa njim je sve moguce.

tamoneko

pre 1 godinu

1. Ne sviđa mi se što smo već upusali 2 pobede protiv Žalgirisa i Armanija - dve dobre ekipe, pogotovo Armani koji mora nekad da proigra

2. Ivanović jeste preporodio ekipu, ali ljudi kao da zaboravljaju da je Vildosa došao kasnije, a Nedović da je bio povređen. Pa ni sada sa Ivanovićem, ne bi smo mogli pola ekipa da pobedimo bez ova dva igrača.


3. Nadam se da je ovo oko Kampazza patka, jer nam treba neko na poziciji 3. Pri tome imamo sjajnu hemiju i ne znam koliko treba rizikovati da se to kvari.
Pare u košarci se ne zarađuju, ne treba nam klub sa višemilionskim dugovanjima

Pop

pre 1 godinu

Za one koji prate kosarku, mozda se secaju igre Jugoplastike sa Maljkovicem. Jedna od omiljenih akcija je bila stvaranje viska igraca na krilu kada lopta ide brzo po zoni. U kombinaciji sa fake p&r ill slicno. E taj slobodni suter na krilu je uglavnom bio Dusko Ivanovic i nije promasivao. Varijante toga vidimo i danas u njegovoj taktici. Meni je to izuzetno zanimljivo jer je Dusan neverovatno inteligentan trener i cak bolji nego igrac. Iako je davao i po 40 po utakmici on je bio ogranicen u kretnjama i nefleksibilan. Zato je radio na sutu i to doveo do savrsenstva. Pouka - radite ono sto mozete ali radite to najbolje.

Istina

pre 1 godinu

Pored svega, Radonjic je I dalje trener broj 1 u mojim knjigama

Volters , Tompson, Dangubić, Mitrović, Lazić, Dobrić, Simonović , Rakićević, Dženkins, Gudurić, Kuzmić, Bjelica

Ovaj tim je imao 16 pobeda u sezoni...

u 30 kola te sezone. Zamislite da je imao podršku neku kao sto Zeljko ima...

Miša Banana (Cut)

pre 1 godinu

Pitanje za autora: Da li ima neku trenersku licencu ili se bavio trenerskim poslom?

I kod Partizanovog teksta sa akcijama se videlo da košarku ima u malom prstu, a gledam sada ovo sa sve objašnjenjima pa me zanima koliko je upleten.

Srdačan pozdrav

Wllaxy

pre 1 godinu

nije renesansa pobeda par utakmica za redom, videćemo koliko će to trajati i kako će se sve držati kad krene na dole...
(dalje, 11. decembar 2022 11:24)

U stvari upravo jeste renesansa to sto se od ekipe koja gubi neizvesne zavrsnice, ima nepostojece akcije, stihijske i neorganizovane napade, odbranu u kojoj se ne zna ko koga cuva sto je rezultiralo i losim rezultatima i skorom 1-6 u EL i porazom u igri sve okrenuo za 180 stepeni. Naravno da ce u narednom periodu biti i poraza ali je renesansa bas pravi izraz za ovakvu promenu u igri i rezultatima sa istim igracima i u tako kratkom roku.

Simke

pre 1 godinu

Krenuce i serije poraza,to je neminovno u Evro Ligi,i tada navijaci trebaju ostati uz trenera....Najlakse je hvaliti kada sve ide kako treba...Ivanovic je napravio cuda otkad je dosao u Zvezdu,ali bice tu velike borbe u svim takmicenjima....Ovo pisem jer znam kako je nas narod promijenljiv,i koliko se sve brzo zaboravlja,i spremni su odma da okrenu pricu ako dodje kriza.

Hrundi Bakshi

pre 1 godinu

Opet medijska euforija i upisivanje uspeha unapred.
Isto je bilo i sa fudbalerima.
Izgleda da kod nas to nikad nece da se promeni.
Drugo,da je nama ostao Kalinic,realno bi bili ekipa za f4.

Simke

pre 1 godinu

Krenuce i serije poraza,to je neminovno u Evro Ligi,i tada navijaci trebaju ostati uz trenera....Najlakse je hvaliti kada sve ide kako treba...Ivanovic je napravio cuda otkad je dosao u Zvezdu,ali bice tu velike borbe u svim takmicenjima....Ovo pisem jer znam kako je nas narod promijenljiv,i koliko se sve brzo zaboravlja,i spremni su odma da okrenu pricu ako dodje kriza.

lapac

pre 1 godinu

Potez Duška Ivanovića kada zove tajmaut nakon tajmauta Partizana na 2 sekunde do kraja je apsolutno genijalan i lepota je videti ovako pametnog stručnjaka. Pre svega je video primarnu postavku napada Partizana koji je dogovoren na prvom tajm autu. Oni su mogli naknadno da je promene ali im je svakako bila prva opcija i specijal zbog kog su uzeli pauzu. Na drugom mestu je ubio momentum napadu jer su se grobari spremili da izadju s tajmauta i sve rese u narednih pola minuta a on ih je vratio na jos jedno hladjenje. Natempirao je svoje igrače jer im je sigurno rekao da ce uzeti dupli tajmaut i da se dobro odmore i koncentrisu. Jednom rečju brilijantno. Doktor košarke Duško Ivanović.

Istina

pre 1 godinu

Pored svega, Radonjic je I dalje trener broj 1 u mojim knjigama

Volters , Tompson, Dangubić, Mitrović, Lazić, Dobrić, Simonović , Rakićević, Dženkins, Gudurić, Kuzmić, Bjelica

Ovaj tim je imao 16 pobeda u sezoni...

u 30 kola te sezone. Zamislite da je imao podršku neku kao sto Zeljko ima...

Pop

pre 1 godinu

Za one koji prate kosarku, mozda se secaju igre Jugoplastike sa Maljkovicem. Jedna od omiljenih akcija je bila stvaranje viska igraca na krilu kada lopta ide brzo po zoni. U kombinaciji sa fake p&r ill slicno. E taj slobodni suter na krilu je uglavnom bio Dusko Ivanovic i nije promasivao. Varijante toga vidimo i danas u njegovoj taktici. Meni je to izuzetno zanimljivo jer je Dusan neverovatno inteligentan trener i cak bolji nego igrac. Iako je davao i po 40 po utakmici on je bio ogranicen u kretnjama i nefleksibilan. Zato je radio na sutu i to doveo do savrsenstva. Pouka - radite ono sto mozete ali radite to najbolje.

Dule Pacov

pre 1 godinu

Ne svidja mi se sto se toliko prica o tome, jer se sad stvara pritisak na igrace i Duska Ivanovica, ali dobro...to tako ide kad radis dobre stvari, a verujem i da mogu da se nose sa tim.
Srecno momci do kraja sezone, da vas zdravlje sluzi, samo da se borite i mi cemo biti zadovoljni sta god bilo na kraju.

Pall Mall

pre 1 godinu

Svaka čast upravi na dovođenje Ivanovica. Pun pogodak. Prekaljeni je to trener kao igrac rasan strelac. Narocito sa krilnih pozicija. Jos dok je nastupao u Podgorici za Budućnost kasnije kosgeter Evropske Jugoplastike iz Split. Za ove mlade mozda ne znaju Dusko Ivanovic je u ondasnjoj Jugoslaviji u jednoj sezoni bio prvi u jednoj sezoni drugi strelac drzave. A ondasnja Juga je imala mozda i najacu ligu Evrope. Pedagog i igrac bez mrlje u karijeri.Sa Jugoplastikom dva put na krovu Evrope. Neki su bili skeptični govorili tvrd disciplinovan nezgodan za saradnju a lik pravio čuda u Spaniji uzimao trofeje Barsi i Realu. Stvorio Djinobilija i Skolu pod njegovim mandatom su eksplodirali. Evo sad se vidi koliko je do trenera u jednoj ekipi on nije selektirao ovu ekipu dosao je na ovaj roster. Ali je poslozio ekipu i vide se rezultati. Ne smem ni da pomislim da je ostao onaj Jovanovic bili bi zakovani na dno EL.

Miša Banana (Cut)

pre 1 godinu

Pitanje za autora: Da li ima neku trenersku licencu ili se bavio trenerskim poslom?

I kod Partizanovog teksta sa akcijama se videlo da košarku ima u malom prstu, a gledam sada ovo sa sve objašnjenjima pa me zanima koliko je upleten.

Srdačan pozdrav

Wllaxy

pre 1 godinu

nije renesansa pobeda par utakmica za redom, videćemo koliko će to trajati i kako će se sve držati kad krene na dole...
(dalje, 11. decembar 2022 11:24)

U stvari upravo jeste renesansa to sto se od ekipe koja gubi neizvesne zavrsnice, ima nepostojece akcije, stihijske i neorganizovane napade, odbranu u kojoj se ne zna ko koga cuva sto je rezultiralo i losim rezultatima i skorom 1-6 u EL i porazom u igri sve okrenuo za 180 stepeni. Naravno da ce u narednom periodu biti i poraza ali je renesansa bas pravi izraz za ovakvu promenu u igri i rezultatima sa istim igracima i u tako kratkom roku.

tamoneko

pre 1 godinu

1. Ne sviđa mi se što smo već upusali 2 pobede protiv Žalgirisa i Armanija - dve dobre ekipe, pogotovo Armani koji mora nekad da proigra

2. Ivanović jeste preporodio ekipu, ali ljudi kao da zaboravljaju da je Vildosa došao kasnije, a Nedović da je bio povređen. Pa ni sada sa Ivanovićem, ne bi smo mogli pola ekipa da pobedimo bez ova dva igrača.


3. Nadam se da je ovo oko Kampazza patka, jer nam treba neko na poziciji 3. Pri tome imamo sjajnu hemiju i ne znam koliko treba rizikovati da se to kvari.
Pare u košarci se ne zarađuju, ne treba nam klub sa višemilionskim dugovanjima

bunuel

pre 1 godinu

Ovo su navijaci Partizana ocekivali od Obradovica. Covek je tu vec drugu godinu, rezultati su mu na nivou Alimpijevica, Tomica... Ej najbolji trener Evrope, sa igračima koji bili najbolji strelci Euroleague, dosli sa F4, bili kapiteni ili 6. igraci u vrhunskim timovima. Osnovna razlika je sto Zvezda ima bazu igraca. Svake godine je tu 6-7 igraca, uglavnom domacih, koji se poznaju I razumeju. 1-2 njih igraju prvu postavu, ostali imaju svoje zadatke koje izvrsavaju besprekorno. Npr. posle derbija svi pricaju o Nedovicu I Vildozi, malo njih spominje Lazica koji je ukrao dve kljucne lopte na manje od 5 min. do kraja. Predlazem svakom da proba jednu utakmicu da posmatra samo kretnje Lazica u odbrani. Covek osujecuje primarne napade protivnika, gde oni moraju onda da improvizuju sto se najcesce zavrsi neki sutem preko ruke. Misljenja sam da ce se odlaskom Lazica, Dobrica I Mitrovica zavrsiti Zvezdina dominacija. Dusku svaka čast, nadam se da nece dovesti Kampaca nego neku dobru 3-jku koja ce nam omoguciti da se suprotstavimo visokim timovima u Euroleague.

Patriota

pre 1 godinu

Samo napred, rad rad i rad.. Čovek ima svoj način, možeš se uklopiti ili ne .. Nije on čarobnjak, ali je dobar stručnjak. To potvrđuje i činjenica da on nije sklapao ekipu.. Naravno da će biti i poraza, ali konačno dobijamo utakmice na jednu loptu. Neko će reći sreća, ne slažem se...

alex

pre 1 godinu

Mogu samo da kazem da sam srecan sto ga bije glas kao trenera po Evropi kao teskog za igrace, nadam se da ce to odbiti bilo koga da nam ga uzme i nadam se da ce biti tu jos dugo. Uz prava ulaganja sa njim je sve moguce.

mojnemenito

pre 1 godinu

Polako, nemojmo po nasem starom obicaju, od okivanja u zvijezde do pljuvanja. Crta se podvlaci na kraju sezone, tu cemo da vidimo sve.

boki

pre 1 godinu

Mislim da Bentil ne igra lošije već Ivanović ne dozvoljava da igra na način kako je igrao. Tera ga da ide u kontakt i da igra racionalnije. Samim tim Bentil je korisniji za ekipu iako sa manjom minutažom. Mislim da će biti sve bolji kao i ekipa.

Master Yoda

pre 1 godinu

Kao svakom pravom zvezdasu prijaju ove pobede posle mucnog starta sezone. Posebno ova poslednja nad Partizanom u Areni. Ivanovic je doneo zvezdi pobednicki mentalitet, disciplinu, koncetraciju do poslednje sekunde.
Sa Kampacom i jos jednim centrom ili Daliborom Ilicem ako se razigra bice ovo lepa sezona. Bice i poraza, ali to je deo sporta, meni je srce puno kad vidim kako se bore i ginu za svaki poen.

Django

pre 1 godinu

Dusko je sjajan trener i čini mi se dobar i korektan čovek. Stoji na zemlji sa obe noge. I sam reče neki dan: Kao što smo napravili 8 pobeda, može da bude i 8 poraza. Još jedna stvar me oduševila. Iako je moj Partizan izgubio u derbiju, meni je najjači utisak ostavila sjajna fer i sportska atmosfera bez ijednog incidenta. Neka svaki derbi bude takav pa neka pobedi bolja ekipa.U Zvezdi ima sjajnih momaka ( apostrofirao bih Dobrića i Mitrovića) i glupo je stvarati bilo kakvu zlu krv medju igračima i navijačima zarad ličnih interesa. Sportski pozdrav!

objektivan

pre 1 godinu

Sjajan tekst. Pečat Duška Ivanovića se vidi u svakoj sekundi utakmice. Pored uigranih akcija, Duško je podogao samopouzdanje kod igrača. Jedini Zvezdin igrač koji igra slabije u odnosu na početak sezone je Bentil, ali mislim da je to posledica promenjene uloge u timu, i verujem da će on podići svoju igru. Mislim da je dovođenje Kampaca samo gomilanje stranaca. Ali sezona je dugačka, verovatno ćemo sa Partizanom odigrati 15 utakmica, a tek 2 su dve prošle. Ako Zvezdin skor u EL na kraju bude na 55%-60% pobeda, ima šanse za 7-8 poziciju na tabeli i plej of. Naravno biće i poraza, to je neminovno i verujem da će Duško iz svakog poraza izvući pouke i u narednom meču ekipa će se zaigrati još bolje.

Drvo

pre 1 godinu

Pa? To su tada bili igraci u punoj snazi, zamisli tek sta bi Ivanovic uradio, ili tek sa onim timom sto je Radonjic prosao grupu, Ivanovic bi bio na F4, Radonjic je uvek imao najjaci tim u ABA, ovo sto sada radi Ivanovic je magija, dva puta dobijes ovako snazan Partizan, kakav bre Radonjic lik je vise nego ispod prosecan trener, covek za sve godine u Zvezdi nije dobio neizvesnih zavrsnica koliko Ivanovic za mesec dana. Ivanovic i Radonjic ne mogu cak ni u istu recenicu, jedno je kad uz sebe imas politiku, tim, sve a drugo ovo sto radi Dusko Ivanovic
(E, 11. decembar 2022 12:48)

Ne lupaj, ti igraci "u punoj snazi" su samo kod Radonjica igrali i nigde vise. Sa najgorim budzetom u EL je redovno bio u sredini tabele, sto je fantastican podvig. To sto mi hocemo da sa ulaganjem 5-6 puta manjim od Reala budemo sampioni, druga je stvar, to nije normalno. Radonjic je maestro, sto pokazuje i u Panatinaikosu. Covek je prosle godine imao za bar 50% jeftiniji tim nego ove, centarski tandem Kuzmic - Mitrovic, Volters umesto Vildoze na pleju, Holins ne moze vola da ubode iako odlican odbrambeno, Davidovac na 4 koji je pre toga bio na kraju klupe kod Obradovica, jedino sto je imao od malo skupljih igraca Kalinu i razvali najskupljeg trenera Evrope u istoriji sa znacajno skupljim timom. Covek je madjionicar. Ne kazem da je Dusko bolji ili losiji, to cemo tek da vidimo. Cuj "igraci u punoj snazi". malo respekta za najtrofejnijeg trenera Zvezde u istoriji.

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Ljudi, super je sve to, posebno u ovim tmurnim sportskim danima. Ali, lepo reče i Duško, budimo na zemlji. Sezona je duga, nije nemoguće da i mi upadnemo opet u neku crnu seriju. Ne kažem da se ne treba radovati, ali budimo umereni. Nemojmo k'o Željkovi šampioni galaksije pre mesec dana da posle krećemo u obrtanje tabele pred spavanje, kako bi se uopšte zaspalo.

Branko

pre 1 godinu

Zvezda kvalitetnijeg trenera u zadnjih 30 godina nije imala,uz sva uvažavanja za Deju Radonjića pre svega.Ovo je ipak druga dimenzija.Zamislite samo da su se izrotirali na klupama u četvrtak Duško i Željko.20+ razlike za Partizan bi bilo,opet uz sva uvažavanja za Željkovu prošlost.Ako Zvezda uspe da zadrži Duška nekoliko sezona u kontinuitetu,nije nerealno da dođe i do najvećeg uspeha u klupskoj istoriji.

Hrundi Bakshi

pre 1 godinu

Opet medijska euforija i upisivanje uspeha unapred.
Isto je bilo i sa fudbalerima.
Izgleda da kod nas to nikad nece da se promeni.
Drugo,da je nama ostao Kalinic,realno bi bili ekipa za f4.

Iberzokna

pre 1 godinu

Čovek je u najjačoj evropskoj ligi bio šampion tri puta,sve sa Baskonijom,tada Tau Keramikom.U jednoj sezoni je zaredom imao 19 pobeda,i na kraju samo četiri poraza.To nikada ni Željku Obradoviću nije uspelo sa Panatinaikosom.

Padaju mi kapci

pre 1 godinu

Ne znam zasto su govorili za Duska tiranin ovo ono, previse je strog, ja ga na utakmici nisam video ni jednom da se dere na igraca.

Rade74

pre 1 godinu

Samo polako komšije,bez prevelike euforije.I mi smo poleteli,pa evo pali na tvrda tla.Sezona još nije na polovini.Ja vam kao Grobar želim sve najbolje i naravno kao nama želim,da budemo što bolje plasirani u EL.Ćestitke na pobedi i sportski pozdrav.

zvezdale

pre 1 godinu

Kampaco bi ovaj tim digao na još veći nivo. Ne znam da li su ljudi zaboravili da je u Denver iz Reala otišao kao najbolji plej EL. One asistencije i pregled igre ima samo Teo. Odbrana odlična, uporan kao osica, kradljivac lopti pritisak konstantan. A može i da iskreira za sebe, lako probija brzinom. Na Nedovića i Vildozu to je treći elitni bek. Ne može škodi.

Slažem da treba i neko krilo sa poenima ali ako trener kaže treba više plej, njegova je.

Duško često voli i sa 3 beka u petorci, dok je Džoni bio zdrav. Ponavljam Kampaco je apsolutna igračina i bio bi ne pogodak nego ludilo pojačanje. Takav profil pleja sanjamo.

A što se tiče Duška, čovek je genijalac.
Mora ostati u Zvezdi dokle god želi.

Stefan

pre 1 godinu

Zvezda ima strašan tim, ne znam kako mozete porediti Pantera i Nedovica, Neda je klasa u evropi, a jedno je sigurno, svi daju svoj max od dolaska Ivanovica, posebno domaci igraci.

MilosNS

pre 1 godinu

Duško Ivanović je dokazana trenerčina, treba ga po svaku cenu zadržati što duže, bar još 2-3 sezone, ako je ikako moguće. To bi bio dugoročan, ogroman korak napred za Zvezdu. Uz njega zadržati i Vildozu po svaku cenu, vidi se da se odlično razumeju i sjajno sradjuju, još iz Baskonije.

Miskec

pre 1 godinu

"Samo polako komšije,bez prevelike euforije.I mi smo poleteli,pa evo pali na tvrda tla.Sezona još nije na polovini.Ja vam kao Grobar želim sve najbolje i naravno kao nama želim,da budemo što bolje plasirani u EL.Ćestitke na pobedi i sportski pozdrav.
(Rade74, 11. decembar 2022 13:39)"
Razlika je u tome sto niko, za razliku od Partizana, iz Zvezde nije na pocetku sezone osvojio bukvalno sve, ABA, Evroligu, EK, NBA, NFL, NHL, srpsku ligu, Kup Radivoja Koraca,...!
Nema euforije, vec vera u sebe, moze protivnik da pobedi, ali zato sto je bolji, a ne zbog nezalaganja, vidi se da ginu na terenu i da ima sistema u igri, a Ivanovic je tek poceo i to sa kosarkasima koje nije selektirao!

Mohikanac

pre 1 godinu

(Istina

Zaboravio si Jovića možda i ključnog igrača te sezone.

Takođe Tejić, Simanić, Simonović i čini mi se Rebić a ne Rakićević a Volters je došao u novembru a Tomson u decembru.

Ključne utakmice Oly kući uz neizostavnog Javora i Barsa u gostima bez Jovića...Barsa je te sezone bila rasulo i igrala je za čast tu utakmicu.

mdj

pre 1 godinu

Ne znam zasto se uporno potencira kod nekih navijace zvezde da nam treba jos jedan centar? Po meni bi ovom timu sad legao jedan Holins kao budali samarcina. Defanzivno nas najbolji igrac prosle sezone, vrhunski atleticizam, odlican spot up suter za 3, bukvalno bi dobili pravu produkciju sa pozicije 3 koju trenutno nemamo, a da se nista u smislu uloga i hemije u timu ne poremeti. Vildoza, Nedovic, Holins, Petrusev, Mitrovic.., pa napadacka nocna mora za sve ekipe. Nedovic sigurno probija 1na1, a ne smes da pomazes jer svi ostali pucaju za 3, osim Mitrovica koji short roll-om se otvara unutra i opet moze da posalje pas spolja. Sa Holinsom u ekipi potpisao bih top8 odmah. Ne svidja mi se prica sa Kampacom, jer je u odbrani slaba karika, a neko ce morati da izgubi minute, a to je gotovo sigurno Markovic, dakle defanziva trpi svakako. Sto se napada tice, remeti se postavka sa Nedovicem i Vildozom, a nista se ne dobija na poziciji 3, sto svi vide da je trenutno najveca rupa.

Pdlglfleelek

pre 1 godinu

Realno‚ meni se kao partizanovcu Ivanović kao trener svidja‚ čovek zna znanje‚ bio je i vrhunski igrač‚ a i sada je vrhunski trener. Isto tako‚ realno‚ vidim da ste poleteli i pričate kako tipa samo Kalinić ili Kampaco fale za F4. Tako sam ubeđivao i one novopečenije grobare da nam u ekipi fali nešto još prošle godine a i sada početkom ove za veće domete. I smejali su mi se. Vidite li vi rostere Efesa‚ Fenera‚ Reala‚ Barse‚ Monaka‚ Olimpijakosa?? Konkretno Real - Musa‚ Hezonja‚ Tavares‚ Ljulj‚ Dek... Da ne nabrajam dalje. A Barsa?? Pogledajte roster. U bitnijim utakmicama oni rešavaju lagano sa Zvezdom i Partizanom. Plus sudjenje drugačije nego u ligaškom delu sezone‚ uvek će se njima pre progledati kroz prste u egal završnici. Mnogo stvari treba da se poklopi za F4 a kamoli za titulu. Većina po komentarima izgleda prati košarku od skoro ili veze nema sa životom pa škraba gluposti. Jedan CSKA iz Moskve je imao dve decenije najveći budžet u EL pa nije osvajao svake godine. A ovde očekuju da sa par vrhunskih ili solidnih igrača idu na F4 ili uzmu titulu.

Aster Blistok

pre 1 godinu

Dosao da radi za kikiriki i semenke.
(Srbin

Ne. Nemoj nama da prebacuješ nešto što važi isključivo za vas. Vi ste ti gde se dolazi iz ljubavi, gde se igra bez para, za semenke i kikiriki, za sarmice Bogdanove mame, za stipendiju, zbog ostvarivanja dečačkog sna da se igra za taj dres....itd itd.
Pusti ti nas, kod nas se igra za pare!!!

Drvo

pre 1 godinu

vratiti na poziciji 3 Davidovca i dovesti nekog dobrog sutera iz evro kupa za manje para,ne treba kampaco.Ostaviti pare za digodine.
(peca, 11. decembar 2022 13:30)

Davidovac nije trojka. Moze to da igra zlu ne trebalo, ali je daleko bolji na 4. Na tri ne bi mogao da sacuva u odbrani ni 30% onoga sto cuva Lazic.

Comy SB

pre 1 godinu

Sve je to ok...ali...uvek ima ali...u zadnja tri minuta najbolji kosarkas partizana ostaje sam dva puta na sutu za tri poena....da kazemo da je drugi sut proizvod srecnih okolnosti...dakle dobro citanje (kroz celu utakmicu) Ivanovica...ali kraj je splet srecnih okolnosti...lagano je moglo otici i na drugu stranu...

Keynes

pre 1 godinu

Iskreno, ocekivao sam da se Zvezda probudi i zaigra bolje posle dolaska Ivanovica. Ipak, nisam ocekivao ovakav niz. Nisam očekivao pobede protiv Albe u gostima, Makabija kuci, Partizana u Areni... Deluje da znaju sta igraju i da ima je samopouzdanje na jako visokom nivou. Ipak, i dalje verujem u moj klub i da cemo na kraju sezone biti ispred i u EL i u ABA. Bice zanimljivo svakako.

evropo ne okreći nam leđa, nismo mi buzeranti

pre 1 godinu

(Igrajmo taj tango smrti
Oprem dobro! Samo slučaj Nedović: on je skuplji od klupskog kolege koji mu je bio kapiten, reprezentativac Grčke, odigrao sve utakmice u sezoni? Ajde?

super

pre 1 godinu

Nedovic je ubedljivo najgori kosarkas zvezde u ovoj sezoni. Trojka protiv Partizana ce baciti prasinu u oci navijacima. Zadnje 3 utakmice 1/17 za tri.
(sasa, 11. decembar 2022 14:47)kako neko može da bude najgori igrač a ima na utakmici najviše poena 20 i da odlučujući poene tj trojku Partizanu?
Slažem se za procente šuta ali Nedović na svakoj utakmici je 1 ili 2 strelac tima a to nismo imali kad je bio povređen! Isto je bio viner na još jednoj utakmici Evrolige tj pogodio je za pobedu!
Pusti ti našeg Nedovića ( bio je u Zvezdi kad drugi nisu hteli i kad nas je Partizan pobedjivao sa +41)
to mu nikad nećemo zaboraviti a ni vi ovu trojku!
Ti gledaj Pantera koji ima sjajne procente sećaš se da je i on na početku imao 0/10 procente za tri?

mare

pre 1 godinu

zvezdi i partizanu treba podmladak, trebaju mu igraci iz sopstvene produkcije, ako hoce nesto vise da urade. zasto tih igraca vise nema je duga, preduga prica. bukvalno od nexovica i Bogdanovica mi nemamo prosecnog, a kamoli vrhunskog mladog beka.

deki

pre 1 godinu

U principu,nikada mi se nisu svidjale euforije koje novinari znaju da naprave ali sa druge strane,kako da ne pises o timu koji EL pominje samo u pozitivnom kontekstu kao tim sa najvise domacih igraca i skorom od 5 uzastopnih pobeda.Inace odlican tekst kada je u pitanju analiza igre u napadu i odbrani,svaka cast novinaru B92

Mile

pre 1 godinu

zvezdi i partizanu treba podmladak, trebaju mu igraci iz sopstvene produkcije, ako hoce nesto vise da urade. zasto tih igraca vise nema je duga, preduga prica. bukvalno od nexovica i Bogdanovica mi nemamo prosecnog, a kamoli vrhunskog mladog beka.
(mare, 11. decembar 2022 15:21)

Pa upravo zato Zvezda forsira mladog Topica, ima sve da postane dobar plej, takav je bio i Micic koji je danas jedan od najboljih u Evropi …
Zvezda ima Petruseva koji se bukvalno preporodio u Zvezdi a polako se u rad i sistem uvodi i Ilic, sinoc smo videli veliki napredak sa njegove strane …
Ne moze se reci da nema mladih igraca …

uh!

pre 1 godinu

Možda grešim, ali osim nešto više discipline u igri ne vidim neki poseban pomak. Pri tom, došao je Vildoza i uklopio se, a vratio se i Nedović koji ne igra ništa posebno ali ima taj nerv pobednika da šutira trojku za pobedu posle 0-6. Pogodio se i pad Partizana a kad te utakmice dobiješ onda raste i samopouzdanje. Ne treba ipak zaboraviti da je Partizan praktično poklonio dobijenu utakmicu jer onako izgubiti posle+6 je stvarno amaterski. Biće zanimljivo videti gde će biti Zvezda krajem januara ili početkom februara.

E

pre 1 godinu

Pored svega, Radonjic je I dalje trener broj 1 u mojim knjigama

Volters , Tompson, Dangubić, Mitrović, Lazić, Dobrić, Simonović , Rakićević, Dženkins, Gudurić, Kuzmić, Bjelica

Ovaj tim je imao 16 pobeda u sezoni...

u 30 kola te sezone. Zamislite da je imao podršku neku kao sto Zeljko ima...
(Istina, 11. decembar 2022 11:19) # Link komentara

Pa? To su tada bili igraci u punoj snazi, zamisli tek sta bi Ivanovic uradio, ili tek sa onim timom sto je Radonjic prosao grupu, Ivanovic bi bio na F4, Radonjic je uvek imao najjaci tim u ABA, ovo sto sada radi Ivanovic je magija, dva puta dobijes ovako snazan Partizan, kakav bre Radonjic lik je vise nego ispod prosecan trener, covek za sve godine u Zvezdi nije dobio neizvesnih zavrsnica koliko Ivanovic za mesec dana. Ivanovic i Radonjic ne mogu cak ni u istu recenicu, jedno je kad uz sebe imas politiku, tim, sve a drugo ovo sto radi Dusko Ivanovic

Igrajmo taj tango smrti

pre 1 godinu

da, baš... NBA Vildoza skuplji od Pantera... doveli Bentila iz Milana, final4 igrac, Hasana iz Olya, final4 igrac, Nedovic iz Pao, jedan od skupljih evropskih igraca, Holanda, finaliste EC, Petruseva iz Efesa, osvajaca EL

View

pre 1 godinu

Od tih pet pobeda u četiri utakmice dali su ukupno 12 poena vise od protivnika.Tako da tu ima i malo srece. Ali treba sacekati kraj sezone, koji se verovatno po rezultatima nece bitnije razlikovati od prethodnih 8 nastupa u EL.

kris

pre 1 godinu

Sve je to super,ali crta se podvlači na kraju sezone,kada osvojiš trofej,ili ga ne osvojiš.Dovoljno je samo da se stakleni Nedovic opet ocese od nekoga i ispadne iz stroja,čime protivnik ima zadatak da zatvori samo Vildozu i drastično se mijenja situacija. Ivanović jeste neosporan stručnjak i sva sreća da stoji cvrsto na zemlji,za razliku od većine ovdašnjih komentatora i novinara.On je svjestan,kao i svi realni navijači da se protekli derbi sveo na dva suta Panterov i Nedovicev.Sad je ušao Nedovicev,sutra možda bude obrnuto.U svakom slučaju opet je fino gledati Zvezdine utakmice.

Slobo

pre 1 godinu

Pored svega, Radonjic je I dalje trener broj 1 u mojim knjigama

Volters , Tompson, Dangubić, Mitrović, Lazić, Dobrić, Simonović , Rakićević, Dženkins, Gudurić, Kuzmić, Bjelica

Ovaj tim je imao 16 pobeda u sezoni...

u 30 kola te sezone. Zamislite da je imao podršku neku kao sto Zeljko ima...
(Istina, 11. decembar 2022 11:19) # Link komentara
Preporučujem(+467)Ne preporučujem (-54)

Zaboravio si Stefana Jovica dusu i srce ovog tima. Posle njegove povrede, pukli smo i pali na tabeli na deveto mesto sa svih 16:14.

garda

pre 1 godinu

Pisem vec neko vreme da Zvezda ima odlican tim i da fale par pravih igraca sda bude mocna i u EL. Nedovic i Vildosa nisu pravi plejevi, jesu Markovic i Ivanovic ali da li za prvog pleja u EL? Svi vidimo
da nam fali trojka poenter, ali mi nemamo ni pravu peticu jer Kuzmic to vise ne moze, a ostali su vise cetvorke. Nadam se da uprava o tome misli jer steta je ne kompletirati ovako dobar tim.

sasa

pre 1 godinu

Zvezda ima strašan tim, ne znam kako mozete porediti Pantera i Nedovica, Neda je klasa u evropi, a jedno je sigurno, svi daju svoj max od dolaska Ivanovica, posebno domaci igraci.
(Stefan, 11. decembar 2022 13:28) # Link komentara

Nedovic je ubedljivo najgori kosarkas zvezde u ovoj sezoni. Trojka protiv Partizana ce baciti prasinu u oci navijacima. Zadnje 3 utakmice 1/17 za tri.

Juka

pre 1 godinu

Pall mall,dusko ivanovic stvorija ginobiija?!Je ko i jordana i pippena,posto nikad nije trenira ni jednog od navedene trojice.I onda jos na komentaru 200 pluseva.Ljudi ajde komentirajte hokej jer ocito o kosarci malo toga znate

живац

pre 1 godinu

баш добра колумна.
можете и да додате једном анализу о томе како је петрушев коначно проиграо.

Igrajmo taj tango smrti

pre 1 godinu

da, baš... NBA Vildoza skuplji od Pantera... doveli Bentila iz Milana, final4 igrac, Hasana iz Olya, final4 igrac, Nedovic iz Pao, jedan od skupljih evropskih igraca, Holanda, finaliste EC, Petruseva iz Efesa, osvajaca EL

sasa

pre 1 godinu

Zvezda ima strašan tim, ne znam kako mozete porediti Pantera i Nedovica, Neda je klasa u evropi, a jedno je sigurno, svi daju svoj max od dolaska Ivanovica, posebno domaci igraci.
(Stefan, 11. decembar 2022 13:28) # Link komentara

Nedovic je ubedljivo najgori kosarkas zvezde u ovoj sezoni. Trojka protiv Partizana ce baciti prasinu u oci navijacima. Zadnje 3 utakmice 1/17 za tri.

View

pre 1 godinu

Od tih pet pobeda u četiri utakmice dali su ukupno 12 poena vise od protivnika.Tako da tu ima i malo srece. Ali treba sacekati kraj sezone, koji se verovatno po rezultatima nece bitnije razlikovati od prethodnih 8 nastupa u EL.

uh!

pre 1 godinu

Možda grešim, ali osim nešto više discipline u igri ne vidim neki poseban pomak. Pri tom, došao je Vildoza i uklopio se, a vratio se i Nedović koji ne igra ništa posebno ali ima taj nerv pobednika da šutira trojku za pobedu posle 0-6. Pogodio se i pad Partizana a kad te utakmice dobiješ onda raste i samopouzdanje. Ne treba ipak zaboraviti da je Partizan praktično poklonio dobijenu utakmicu jer onako izgubiti posle+6 je stvarno amaterski. Biće zanimljivo videti gde će biti Zvezda krajem januara ili početkom februara.

Juka

pre 1 godinu

Pall mall,dusko ivanovic stvorija ginobiija?!Je ko i jordana i pippena,posto nikad nije trenira ni jednog od navedene trojice.I onda jos na komentaru 200 pluseva.Ljudi ajde komentirajte hokej jer ocito o kosarci malo toga znate

Istina

pre 1 godinu

Pored svega, Radonjic je I dalje trener broj 1 u mojim knjigama

Volters , Tompson, Dangubić, Mitrović, Lazić, Dobrić, Simonović , Rakićević, Dženkins, Gudurić, Kuzmić, Bjelica

Ovaj tim je imao 16 pobeda u sezoni...

u 30 kola te sezone. Zamislite da je imao podršku neku kao sto Zeljko ima...

E

pre 1 godinu

Pored svega, Radonjic je I dalje trener broj 1 u mojim knjigama

Volters , Tompson, Dangubić, Mitrović, Lazić, Dobrić, Simonović , Rakićević, Dženkins, Gudurić, Kuzmić, Bjelica

Ovaj tim je imao 16 pobeda u sezoni...

u 30 kola te sezone. Zamislite da je imao podršku neku kao sto Zeljko ima...
(Istina, 11. decembar 2022 11:19) # Link komentara

Pa? To su tada bili igraci u punoj snazi, zamisli tek sta bi Ivanovic uradio, ili tek sa onim timom sto je Radonjic prosao grupu, Ivanovic bi bio na F4, Radonjic je uvek imao najjaci tim u ABA, ovo sto sada radi Ivanovic je magija, dva puta dobijes ovako snazan Partizan, kakav bre Radonjic lik je vise nego ispod prosecan trener, covek za sve godine u Zvezdi nije dobio neizvesnih zavrsnica koliko Ivanovic za mesec dana. Ivanovic i Radonjic ne mogu cak ni u istu recenicu, jedno je kad uz sebe imas politiku, tim, sve a drugo ovo sto radi Dusko Ivanovic

kris

pre 1 godinu

Sve je to super,ali crta se podvlači na kraju sezone,kada osvojiš trofej,ili ga ne osvojiš.Dovoljno je samo da se stakleni Nedovic opet ocese od nekoga i ispadne iz stroja,čime protivnik ima zadatak da zatvori samo Vildozu i drastično se mijenja situacija. Ivanović jeste neosporan stručnjak i sva sreća da stoji cvrsto na zemlji,za razliku od većine ovdašnjih komentatora i novinara.On je svjestan,kao i svi realni navijači da se protekli derbi sveo na dva suta Panterov i Nedovicev.Sad je ušao Nedovicev,sutra možda bude obrnuto.U svakom slučaju opet je fino gledati Zvezdine utakmice.

Hrundi Bakshi

pre 1 godinu

Opet medijska euforija i upisivanje uspeha unapred.
Isto je bilo i sa fudbalerima.
Izgleda da kod nas to nikad nece da se promeni.
Drugo,da je nama ostao Kalinic,realno bi bili ekipa za f4.

Keynes

pre 1 godinu

Iskreno, ocekivao sam da se Zvezda probudi i zaigra bolje posle dolaska Ivanovica. Ipak, nisam ocekivao ovakav niz. Nisam očekivao pobede protiv Albe u gostima, Makabija kuci, Partizana u Areni... Deluje da znaju sta igraju i da ima je samopouzdanje na jako visokom nivou. Ipak, i dalje verujem u moj klub i da cemo na kraju sezone biti ispred i u EL i u ABA. Bice zanimljivo svakako.

Comy SB

pre 1 godinu

Sve je to ok...ali...uvek ima ali...u zadnja tri minuta najbolji kosarkas partizana ostaje sam dva puta na sutu za tri poena....da kazemo da je drugi sut proizvod srecnih okolnosti...dakle dobro citanje (kroz celu utakmicu) Ivanovica...ali kraj je splet srecnih okolnosti...lagano je moglo otici i na drugu stranu...

tamoneko

pre 1 godinu

1. Ne sviđa mi se što smo već upusali 2 pobede protiv Žalgirisa i Armanija - dve dobre ekipe, pogotovo Armani koji mora nekad da proigra

2. Ivanović jeste preporodio ekipu, ali ljudi kao da zaboravljaju da je Vildosa došao kasnije, a Nedović da je bio povređen. Pa ni sada sa Ivanovićem, ne bi smo mogli pola ekipa da pobedimo bez ova dva igrača.


3. Nadam se da je ovo oko Kampazza patka, jer nam treba neko na poziciji 3. Pri tome imamo sjajnu hemiju i ne znam koliko treba rizikovati da se to kvari.
Pare u košarci se ne zarađuju, ne treba nam klub sa višemilionskim dugovanjima

Rade74

pre 1 godinu

Samo polako komšije,bez prevelike euforije.I mi smo poleteli,pa evo pali na tvrda tla.Sezona još nije na polovini.Ja vam kao Grobar želim sve najbolje i naravno kao nama želim,da budemo što bolje plasirani u EL.Ćestitke na pobedi i sportski pozdrav.

mdj

pre 1 godinu

Ne znam zasto se uporno potencira kod nekih navijace zvezde da nam treba jos jedan centar? Po meni bi ovom timu sad legao jedan Holins kao budali samarcina. Defanzivno nas najbolji igrac prosle sezone, vrhunski atleticizam, odlican spot up suter za 3, bukvalno bi dobili pravu produkciju sa pozicije 3 koju trenutno nemamo, a da se nista u smislu uloga i hemije u timu ne poremeti. Vildoza, Nedovic, Holins, Petrusev, Mitrovic.., pa napadacka nocna mora za sve ekipe. Nedovic sigurno probija 1na1, a ne smes da pomazes jer svi ostali pucaju za 3, osim Mitrovica koji short roll-om se otvara unutra i opet moze da posalje pas spolja. Sa Holinsom u ekipi potpisao bih top8 odmah. Ne svidja mi se prica sa Kampacom, jer je u odbrani slaba karika, a neko ce morati da izgubi minute, a to je gotovo sigurno Markovic, dakle defanziva trpi svakako. Sto se napada tice, remeti se postavka sa Nedovicem i Vildozom, a nista se ne dobija na poziciji 3, sto svi vide da je trenutno najveca rupa.

Miša Banana (Cut)

pre 1 godinu

Pitanje za autora: Da li ima neku trenersku licencu ili se bavio trenerskim poslom?

I kod Partizanovog teksta sa akcijama se videlo da košarku ima u malom prstu, a gledam sada ovo sa sve objašnjenjima pa me zanima koliko je upleten.

Srdačan pozdrav

Branko

pre 1 godinu

Zvezda kvalitetnijeg trenera u zadnjih 30 godina nije imala,uz sva uvažavanja za Deju Radonjića pre svega.Ovo je ipak druga dimenzija.Zamislite samo da su se izrotirali na klupama u četvrtak Duško i Željko.20+ razlike za Partizan bi bilo,opet uz sva uvažavanja za Željkovu prošlost.Ako Zvezda uspe da zadrži Duška nekoliko sezona u kontinuitetu,nije nerealno da dođe i do najvećeg uspeha u klupskoj istoriji.

Drvo

pre 1 godinu

Pa? To su tada bili igraci u punoj snazi, zamisli tek sta bi Ivanovic uradio, ili tek sa onim timom sto je Radonjic prosao grupu, Ivanovic bi bio na F4, Radonjic je uvek imao najjaci tim u ABA, ovo sto sada radi Ivanovic je magija, dva puta dobijes ovako snazan Partizan, kakav bre Radonjic lik je vise nego ispod prosecan trener, covek za sve godine u Zvezdi nije dobio neizvesnih zavrsnica koliko Ivanovic za mesec dana. Ivanovic i Radonjic ne mogu cak ni u istu recenicu, jedno je kad uz sebe imas politiku, tim, sve a drugo ovo sto radi Dusko Ivanovic
(E, 11. decembar 2022 12:48)

Ne lupaj, ti igraci "u punoj snazi" su samo kod Radonjica igrali i nigde vise. Sa najgorim budzetom u EL je redovno bio u sredini tabele, sto je fantastican podvig. To sto mi hocemo da sa ulaganjem 5-6 puta manjim od Reala budemo sampioni, druga je stvar, to nije normalno. Radonjic je maestro, sto pokazuje i u Panatinaikosu. Covek je prosle godine imao za bar 50% jeftiniji tim nego ove, centarski tandem Kuzmic - Mitrovic, Volters umesto Vildoze na pleju, Holins ne moze vola da ubode iako odlican odbrambeno, Davidovac na 4 koji je pre toga bio na kraju klupe kod Obradovica, jedino sto je imao od malo skupljih igraca Kalinu i razvali najskupljeg trenera Evrope u istoriji sa znacajno skupljim timom. Covek je madjionicar. Ne kazem da je Dusko bolji ili losiji, to cemo tek da vidimo. Cuj "igraci u punoj snazi". malo respekta za najtrofejnijeg trenera Zvezde u istoriji.

mare

pre 1 godinu

zvezdi i partizanu treba podmladak, trebaju mu igraci iz sopstvene produkcije, ako hoce nesto vise da urade. zasto tih igraca vise nema je duga, preduga prica. bukvalno od nexovica i Bogdanovica mi nemamo prosecnog, a kamoli vrhunskog mladog beka.

Dule Pacov

pre 1 godinu

Ne svidja mi se sto se toliko prica o tome, jer se sad stvara pritisak na igrace i Duska Ivanovica, ali dobro...to tako ide kad radis dobre stvari, a verujem i da mogu da se nose sa tim.
Srecno momci do kraja sezone, da vas zdravlje sluzi, samo da se borite i mi cemo biti zadovoljni sta god bilo na kraju.

Simke

pre 1 godinu

Krenuce i serije poraza,to je neminovno u Evro Ligi,i tada navijaci trebaju ostati uz trenera....Najlakse je hvaliti kada sve ide kako treba...Ivanovic je napravio cuda otkad je dosao u Zvezdu,ali bice tu velike borbe u svim takmicenjima....Ovo pisem jer znam kako je nas narod promijenljiv,i koliko se sve brzo zaboravlja,i spremni su odma da okrenu pricu ako dodje kriza.

Pop

pre 1 godinu

Za one koji prate kosarku, mozda se secaju igre Jugoplastike sa Maljkovicem. Jedna od omiljenih akcija je bila stvaranje viska igraca na krilu kada lopta ide brzo po zoni. U kombinaciji sa fake p&r ill slicno. E taj slobodni suter na krilu je uglavnom bio Dusko Ivanovic i nije promasivao. Varijante toga vidimo i danas u njegovoj taktici. Meni je to izuzetno zanimljivo jer je Dusan neverovatno inteligentan trener i cak bolji nego igrac. Iako je davao i po 40 po utakmici on je bio ogranicen u kretnjama i nefleksibilan. Zato je radio na sutu i to doveo do savrsenstva. Pouka - radite ono sto mozete ali radite to najbolje.

lapac

pre 1 godinu

Potez Duška Ivanovića kada zove tajmaut nakon tajmauta Partizana na 2 sekunde do kraja je apsolutno genijalan i lepota je videti ovako pametnog stručnjaka. Pre svega je video primarnu postavku napada Partizana koji je dogovoren na prvom tajm autu. Oni su mogli naknadno da je promene ali im je svakako bila prva opcija i specijal zbog kog su uzeli pauzu. Na drugom mestu je ubio momentum napadu jer su se grobari spremili da izadju s tajmauta i sve rese u narednih pola minuta a on ih je vratio na jos jedno hladjenje. Natempirao je svoje igrače jer im je sigurno rekao da ce uzeti dupli tajmaut i da se dobro odmore i koncentrisu. Jednom rečju brilijantno. Doktor košarke Duško Ivanović.

Master Yoda

pre 1 godinu

Kao svakom pravom zvezdasu prijaju ove pobede posle mucnog starta sezone. Posebno ova poslednja nad Partizanom u Areni. Ivanovic je doneo zvezdi pobednicki mentalitet, disciplinu, koncetraciju do poslednje sekunde.
Sa Kampacom i jos jednim centrom ili Daliborom Ilicem ako se razigra bice ovo lepa sezona. Bice i poraza, ali to je deo sporta, meni je srce puno kad vidim kako se bore i ginu za svaki poen.

bunuel

pre 1 godinu

Ovo su navijaci Partizana ocekivali od Obradovica. Covek je tu vec drugu godinu, rezultati su mu na nivou Alimpijevica, Tomica... Ej najbolji trener Evrope, sa igračima koji bili najbolji strelci Euroleague, dosli sa F4, bili kapiteni ili 6. igraci u vrhunskim timovima. Osnovna razlika je sto Zvezda ima bazu igraca. Svake godine je tu 6-7 igraca, uglavnom domacih, koji se poznaju I razumeju. 1-2 njih igraju prvu postavu, ostali imaju svoje zadatke koje izvrsavaju besprekorno. Npr. posle derbija svi pricaju o Nedovicu I Vildozi, malo njih spominje Lazica koji je ukrao dve kljucne lopte na manje od 5 min. do kraja. Predlazem svakom da proba jednu utakmicu da posmatra samo kretnje Lazica u odbrani. Covek osujecuje primarne napade protivnika, gde oni moraju onda da improvizuju sto se najcesce zavrsi neki sutem preko ruke. Misljenja sam da ce se odlaskom Lazica, Dobrica I Mitrovica zavrsiti Zvezdina dominacija. Dusku svaka čast, nadam se da nece dovesti Kampaca nego neku dobru 3-jku koja ce nam omoguciti da se suprotstavimo visokim timovima u Euroleague.

Drvo

pre 1 godinu

vratiti na poziciji 3 Davidovca i dovesti nekog dobrog sutera iz evro kupa za manje para,ne treba kampaco.Ostaviti pare za digodine.
(peca, 11. decembar 2022 13:30)

Davidovac nije trojka. Moze to da igra zlu ne trebalo, ali je daleko bolji na 4. Na tri ne bi mogao da sacuva u odbrani ni 30% onoga sto cuva Lazic.

objektivan

pre 1 godinu

Sjajan tekst. Pečat Duška Ivanovića se vidi u svakoj sekundi utakmice. Pored uigranih akcija, Duško je podogao samopouzdanje kod igrača. Jedini Zvezdin igrač koji igra slabije u odnosu na početak sezone je Bentil, ali mislim da je to posledica promenjene uloge u timu, i verujem da će on podići svoju igru. Mislim da je dovođenje Kampaca samo gomilanje stranaca. Ali sezona je dugačka, verovatno ćemo sa Partizanom odigrati 15 utakmica, a tek 2 su dve prošle. Ako Zvezdin skor u EL na kraju bude na 55%-60% pobeda, ima šanse za 7-8 poziciju na tabeli i plej of. Naravno biće i poraza, to je neminovno i verujem da će Duško iz svakog poraza izvući pouke i u narednom meču ekipa će se zaigrati još bolje.

Iberzokna

pre 1 godinu

Čovek je u najjačoj evropskoj ligi bio šampion tri puta,sve sa Baskonijom,tada Tau Keramikom.U jednoj sezoni je zaredom imao 19 pobeda,i na kraju samo četiri poraza.To nikada ni Željku Obradoviću nije uspelo sa Panatinaikosom.

boki

pre 1 godinu

Mislim da Bentil ne igra lošije već Ivanović ne dozvoljava da igra na način kako je igrao. Tera ga da ide u kontakt i da igra racionalnije. Samim tim Bentil je korisniji za ekipu iako sa manjom minutažom. Mislim da će biti sve bolji kao i ekipa.

mojnemenito

pre 1 godinu

Polako, nemojmo po nasem starom obicaju, od okivanja u zvijezde do pljuvanja. Crta se podvlaci na kraju sezone, tu cemo da vidimo sve.

zvezdale

pre 1 godinu

Kampaco bi ovaj tim digao na još veći nivo. Ne znam da li su ljudi zaboravili da je u Denver iz Reala otišao kao najbolji plej EL. One asistencije i pregled igre ima samo Teo. Odbrana odlična, uporan kao osica, kradljivac lopti pritisak konstantan. A može i da iskreira za sebe, lako probija brzinom. Na Nedovića i Vildozu to je treći elitni bek. Ne može škodi.

Slažem da treba i neko krilo sa poenima ali ako trener kaže treba više plej, njegova je.

Duško često voli i sa 3 beka u petorci, dok je Džoni bio zdrav. Ponavljam Kampaco je apsolutna igračina i bio bi ne pogodak nego ludilo pojačanje. Takav profil pleja sanjamo.

A što se tiče Duška, čovek je genijalac.
Mora ostati u Zvezdi dokle god želi.

Miskec

pre 1 godinu

"Samo polako komšije,bez prevelike euforije.I mi smo poleteli,pa evo pali na tvrda tla.Sezona još nije na polovini.Ja vam kao Grobar želim sve najbolje i naravno kao nama želim,da budemo što bolje plasirani u EL.Ćestitke na pobedi i sportski pozdrav.
(Rade74, 11. decembar 2022 13:39)"
Razlika je u tome sto niko, za razliku od Partizana, iz Zvezde nije na pocetku sezone osvojio bukvalno sve, ABA, Evroligu, EK, NBA, NFL, NHL, srpsku ligu, Kup Radivoja Koraca,...!
Nema euforije, vec vera u sebe, moze protivnik da pobedi, ali zato sto je bolji, a ne zbog nezalaganja, vidi se da ginu na terenu i da ima sistema u igri, a Ivanovic je tek poceo i to sa kosarkasima koje nije selektirao!

Pall Mall

pre 1 godinu

Svaka čast upravi na dovođenje Ivanovica. Pun pogodak. Prekaljeni je to trener kao igrac rasan strelac. Narocito sa krilnih pozicija. Jos dok je nastupao u Podgorici za Budućnost kasnije kosgeter Evropske Jugoplastike iz Split. Za ove mlade mozda ne znaju Dusko Ivanovic je u ondasnjoj Jugoslaviji u jednoj sezoni bio prvi u jednoj sezoni drugi strelac drzave. A ondasnja Juga je imala mozda i najacu ligu Evrope. Pedagog i igrac bez mrlje u karijeri.Sa Jugoplastikom dva put na krovu Evrope. Neki su bili skeptični govorili tvrd disciplinovan nezgodan za saradnju a lik pravio čuda u Spaniji uzimao trofeje Barsi i Realu. Stvorio Djinobilija i Skolu pod njegovim mandatom su eksplodirali. Evo sad se vidi koliko je do trenera u jednoj ekipi on nije selektirao ovu ekipu dosao je na ovaj roster. Ali je poslozio ekipu i vide se rezultati. Ne smem ni da pomislim da je ostao onaj Jovanovic bili bi zakovani na dno EL.

garda

pre 1 godinu

Pisem vec neko vreme da Zvezda ima odlican tim i da fale par pravih igraca sda bude mocna i u EL. Nedovic i Vildosa nisu pravi plejevi, jesu Markovic i Ivanovic ali da li za prvog pleja u EL? Svi vidimo
da nam fali trojka poenter, ali mi nemamo ni pravu peticu jer Kuzmic to vise ne moze, a ostali su vise cetvorke. Nadam se da uprava o tome misli jer steta je ne kompletirati ovako dobar tim.

Wllaxy

pre 1 godinu

nije renesansa pobeda par utakmica za redom, videćemo koliko će to trajati i kako će se sve držati kad krene na dole...
(dalje, 11. decembar 2022 11:24)

U stvari upravo jeste renesansa to sto se od ekipe koja gubi neizvesne zavrsnice, ima nepostojece akcije, stihijske i neorganizovane napade, odbranu u kojoj se ne zna ko koga cuva sto je rezultiralo i losim rezultatima i skorom 1-6 u EL i porazom u igri sve okrenuo za 180 stepeni. Naravno da ce u narednom periodu biti i poraza ali je renesansa bas pravi izraz za ovakvu promenu u igri i rezultatima sa istim igracima i u tako kratkom roku.

Mohikanac

pre 1 godinu

(Istina

Zaboravio si Jovića možda i ključnog igrača te sezone.

Takođe Tejić, Simanić, Simonović i čini mi se Rebić a ne Rakićević a Volters je došao u novembru a Tomson u decembru.

Ključne utakmice Oly kući uz neizostavnog Javora i Barsa u gostima bez Jovića...Barsa je te sezone bila rasulo i igrala je za čast tu utakmicu.

Patriota

pre 1 godinu

Samo napred, rad rad i rad.. Čovek ima svoj način, možeš se uklopiti ili ne .. Nije on čarobnjak, ali je dobar stručnjak. To potvrđuje i činjenica da on nije sklapao ekipu.. Naravno da će biti i poraza, ali konačno dobijamo utakmice na jednu loptu. Neko će reći sreća, ne slažem se...

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Ljudi, super je sve to, posebno u ovim tmurnim sportskim danima. Ali, lepo reče i Duško, budimo na zemlji. Sezona je duga, nije nemoguće da i mi upadnemo opet u neku crnu seriju. Ne kažem da se ne treba radovati, ali budimo umereni. Nemojmo k'o Željkovi šampioni galaksije pre mesec dana da posle krećemo u obrtanje tabele pred spavanje, kako bi se uopšte zaspalo.

MilosNS

pre 1 godinu

Duško Ivanović je dokazana trenerčina, treba ga po svaku cenu zadržati što duže, bar još 2-3 sezone, ako je ikako moguće. To bi bio dugoročan, ogroman korak napred za Zvezdu. Uz njega zadržati i Vildozu po svaku cenu, vidi se da se odlično razumeju i sjajno sradjuju, još iz Baskonije.

evropo ne okreći nam leđa, nismo mi buzeranti

pre 1 godinu

(Igrajmo taj tango smrti
Oprem dobro! Samo slučaj Nedović: on je skuplji od klupskog kolege koji mu je bio kapiten, reprezentativac Grčke, odigrao sve utakmice u sezoni? Ajde?

alex

pre 1 godinu

Mogu samo da kazem da sam srecan sto ga bije glas kao trenera po Evropi kao teskog za igrace, nadam se da ce to odbiti bilo koga da nam ga uzme i nadam se da ce biti tu jos dugo. Uz prava ulaganja sa njim je sve moguce.

Stefan

pre 1 godinu

Zvezda ima strašan tim, ne znam kako mozete porediti Pantera i Nedovica, Neda je klasa u evropi, a jedno je sigurno, svi daju svoj max od dolaska Ivanovica, posebno domaci igraci.

Aster Blistok

pre 1 godinu

Dosao da radi za kikiriki i semenke.
(Srbin

Ne. Nemoj nama da prebacuješ nešto što važi isključivo za vas. Vi ste ti gde se dolazi iz ljubavi, gde se igra bez para, za semenke i kikiriki, za sarmice Bogdanove mame, za stipendiju, zbog ostvarivanja dečačkog sna da se igra za taj dres....itd itd.
Pusti ti nas, kod nas se igra za pare!!!

Django

pre 1 godinu

Dusko je sjajan trener i čini mi se dobar i korektan čovek. Stoji na zemlji sa obe noge. I sam reče neki dan: Kao što smo napravili 8 pobeda, može da bude i 8 poraza. Još jedna stvar me oduševila. Iako je moj Partizan izgubio u derbiju, meni je najjači utisak ostavila sjajna fer i sportska atmosfera bez ijednog incidenta. Neka svaki derbi bude takav pa neka pobedi bolja ekipa.U Zvezdi ima sjajnih momaka ( apostrofirao bih Dobrića i Mitrovića) i glupo je stvarati bilo kakvu zlu krv medju igračima i navijačima zarad ličnih interesa. Sportski pozdrav!

Pdlglfleelek

pre 1 godinu

Realno‚ meni se kao partizanovcu Ivanović kao trener svidja‚ čovek zna znanje‚ bio je i vrhunski igrač‚ a i sada je vrhunski trener. Isto tako‚ realno‚ vidim da ste poleteli i pričate kako tipa samo Kalinić ili Kampaco fale za F4. Tako sam ubeđivao i one novopečenije grobare da nam u ekipi fali nešto još prošle godine a i sada početkom ove za veće domete. I smejali su mi se. Vidite li vi rostere Efesa‚ Fenera‚ Reala‚ Barse‚ Monaka‚ Olimpijakosa?? Konkretno Real - Musa‚ Hezonja‚ Tavares‚ Ljulj‚ Dek... Da ne nabrajam dalje. A Barsa?? Pogledajte roster. U bitnijim utakmicama oni rešavaju lagano sa Zvezdom i Partizanom. Plus sudjenje drugačije nego u ligaškom delu sezone‚ uvek će se njima pre progledati kroz prste u egal završnici. Mnogo stvari treba da se poklopi za F4 a kamoli za titulu. Većina po komentarima izgleda prati košarku od skoro ili veze nema sa životom pa škraba gluposti. Jedan CSKA iz Moskve je imao dve decenije najveći budžet u EL pa nije osvajao svake godine. A ovde očekuju da sa par vrhunskih ili solidnih igrača idu na F4 ili uzmu titulu.

super

pre 1 godinu

Nedovic je ubedljivo najgori kosarkas zvezde u ovoj sezoni. Trojka protiv Partizana ce baciti prasinu u oci navijacima. Zadnje 3 utakmice 1/17 za tri.
(sasa, 11. decembar 2022 14:47)kako neko može da bude najgori igrač a ima na utakmici najviše poena 20 i da odlučujući poene tj trojku Partizanu?
Slažem se za procente šuta ali Nedović na svakoj utakmici je 1 ili 2 strelac tima a to nismo imali kad je bio povređen! Isto je bio viner na još jednoj utakmici Evrolige tj pogodio je za pobedu!
Pusti ti našeg Nedovića ( bio je u Zvezdi kad drugi nisu hteli i kad nas je Partizan pobedjivao sa +41)
to mu nikad nećemo zaboraviti a ni vi ovu trojku!
Ti gledaj Pantera koji ima sjajne procente sećaš se da je i on na početku imao 0/10 procente za tri?

живац

pre 1 godinu

баш добра колумна.
можете и да додате једном анализу о томе како је петрушев коначно проиграо.

Padaju mi kapci

pre 1 godinu

Ne znam zasto su govorili za Duska tiranin ovo ono, previse je strog, ja ga na utakmici nisam video ni jednom da se dere na igraca.

Mile

pre 1 godinu

zvezdi i partizanu treba podmladak, trebaju mu igraci iz sopstvene produkcije, ako hoce nesto vise da urade. zasto tih igraca vise nema je duga, preduga prica. bukvalno od nexovica i Bogdanovica mi nemamo prosecnog, a kamoli vrhunskog mladog beka.
(mare, 11. decembar 2022 15:21)

Pa upravo zato Zvezda forsira mladog Topica, ima sve da postane dobar plej, takav je bio i Micic koji je danas jedan od najboljih u Evropi …
Zvezda ima Petruseva koji se bukvalno preporodio u Zvezdi a polako se u rad i sistem uvodi i Ilic, sinoc smo videli veliki napredak sa njegove strane …
Ne moze se reci da nema mladih igraca …

deki

pre 1 godinu

U principu,nikada mi se nisu svidjale euforije koje novinari znaju da naprave ali sa druge strane,kako da ne pises o timu koji EL pominje samo u pozitivnom kontekstu kao tim sa najvise domacih igraca i skorom od 5 uzastopnih pobeda.Inace odlican tekst kada je u pitanju analiza igre u napadu i odbrani,svaka cast novinaru B92

Slobo

pre 1 godinu

Pored svega, Radonjic je I dalje trener broj 1 u mojim knjigama

Volters , Tompson, Dangubić, Mitrović, Lazić, Dobrić, Simonović , Rakićević, Dženkins, Gudurić, Kuzmić, Bjelica

Ovaj tim je imao 16 pobeda u sezoni...

u 30 kola te sezone. Zamislite da je imao podršku neku kao sto Zeljko ima...
(Istina, 11. decembar 2022 11:19) # Link komentara
Preporučujem(+467)Ne preporučujem (-54)

Zaboravio si Stefana Jovica dusu i srce ovog tima. Posle njegove povrede, pukli smo i pali na tabeli na deveto mesto sa svih 16:14.