Fudbal 107

Četvrtak, 08.12.2022.

09:45

Kapiten Tadić progovorio prvi put od ispadanja Srbije

Kapiten Srbije Dušan Tadić oglasio se prvi put od eliminacije sa Mundijala.

Kapiten Tadiæ progovorio prvi put od ispadanja Srbije IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

107 Komentari

Sortiraj po:

Mali Hijavata

pre 1 godinu

7 miliona Srba, svi fudbalski strucnjaci. Svi se u sve razumeju, zato i jesmo tu gde jesmo.
(Filip, 8. decembar 2022 23:27)

Netačno. Tu smo gde jesmo zato što su tih 7 miliona stručniji od onih koji vode fudbal. Zašto Džaja nikad nije bio predsednik FSS? Zašto Vlada Jugović, Paunović, Vidić, Jokanović...valjaju strancima a nama ne valjaju? Zašto Ljupko Petrović, najuspešniji trener u istoriji Srbije nije nikada bio selektor Srbije? Zašto Ivan Golac nikada nije bio ni blizu Saveza? Zašto se smenjuje selektor koji je odveo reprezentaciju na SP kao prvi u grupi?
Kao što vidiš, narod kome su fudbalski stručnjaci, Kokeza, Terza, Vučela, Grof i Krstaja, zna deset puta bolje fudbal od takvih stručnjaka.
U tome je naša propast.
A narod treba da se zapita, kako to uvek bira gore od sebe.

Nikola P.

pre 1 godinu

Znaci gospodin kaze, Srbija dobila ocenu 3? Ako je skala od 1 do 5. Tesko. Maximalna ocena za ovo prikazano: 2+. A i to je mozda optimisticno. Toliko.

Oli

pre 1 godinu

Problem sa povredama?
Ja ne vidoh da je neko iz odbrane bio povredjen.
Mi smo imali problem sa selektovanjem igrača za odbranu. Šta više, neke smo poveli samo da greju klupu izgleda. A za te stvari, kriv je selektor, niko drugi.

p.s. saradnja golman-odbrana, užas, horor

Simo

pre 1 godinu

Jedino pozitivno na ovom prvenstvu je sto smo dobili pouzdanog golmana na duze staze.
(Aleksandar, 08. decembar 2022 11:59)

Pouzdanog golmana?
Au brate, pa mi ništa ne vidimo. Ja mislio progledaćemo nakon ovog debakla, ali izgleda da smo mi hronično ćoravi.

Bojan Petrović

pre 1 godinu

Pitajte Muslina zašto smo prošli ovako. Čovek je lepo video da Tadić i Sergej ne mogu da igraju zajedno, to je igrač manje u defanzivi i savremen fudbal na ovom nivou to ne prašta. Kad se na to dodaju preofanzivni Kostić i Živković, eto rezultata.

Hm

pre 1 godinu

Odjednom se svi razumeju u formaciju 3-5-2... To je moderna formacija kojom je Italija bila prvak Evrope, koju igraju neki najveći klubovi...i koja se generalno smatra defanzivnom, ali omogućava brzu promenu u moćan naoad. Problem je što je taktički složena i onda ta petorica u sredini treba da poginu i da ne gube fokus i koordinaciju ni sekundu. U kvalifikacijama i LE i jesu ginuli i bili fokusirani, pa smo bili jaki. Na SP nisu. Zašto? Fizička sprema, pritisak. Piksijeva faca je sve govorila: ništa ne rade kako je dogovoreno. Da li je kriv? Jeste, trener je, pa je kriv, njegov je to posao. Da li je problem formacija? Nije, prestanite s tim.

Voja Smederevac

pre 1 godinu

Znači, Tadić hoće da kaže da je pozitivno to što je naša krava dala najviše mleka, a negativno što se odma ritnula i sve prosula. Pa kakve veze ima što je dala najviše, kad mleka nema? Nama treba krava koja ne prosipa mleko, nebitno koliko ga daje. Nek bude i pola litra.

Randy Marsh

pre 1 godinu

Najviše bih voleo da objasni zašto se nije nimalo radovao golu Vlahovića? Meni je to utisak prvenstva. U trenutku shvatiš da su sve priče itekako tačne. I ko zna šta još, a mi ne znamo.

Бане

pre 1 godinu

Шта има "да проговара"....

Брука је брука....

И лако је да се буде генерал тел након битке....

Ја се искрено не бих појављивао од стида....

Mihajlo

pre 1 godinu

Čekajte formacija sa tri štopera donela nam je pobedu protiv Portugalije,dve pobede protiv Švedske,koje su jače od nas,plasman u A grupu ligu nacija,a sad posle tri utakmice na SP to ništa ne valja,neće biti da je tako. Nije to do formacije,to je do igrača,njihovih glava,potpunog odsustva koncentracije i naravno na svakom takmičenju priča se ponavlja jer se vode razne VIP ličnosti,žene,deca,političari,svi oni remete rutinu treninga,odmora,obroka.

VO.

pre 1 godinu

nisu ti bili "luzeri",kad su pobedjivali i plasirali se na Mondijal, a sad ti treba lečenje kompleksa i frustracija iz privanog "live" da nadoknadjuješ stalnim navijanjem za pobednike...pravi navijač je tu i u porazima.. kritika -kritike radi je lečenje ega

Laki

pre 1 godinu

Bogami, da sam jedan od igrača odbrane ozbiljno bih razmotrio dalje odazivanje reprezentaciji ako nastavi da igra u ovom sistemu. Milenković je takođe dugo bio povređen, ali i ovakav kakav je ostavljan je na vetrometini, kao i Strahinja, pa biraj koga ceš preuzeti od dvojice trojice slobodnih. Pazi, zakasnio u liniji gde lopta putuje 30m, a odbrana na 40m od gola, potpuno bez plana i komunikacije. Milenković je protiv Brazila, uz Vanju i Gudelja bio najbolji i satro se bre. Priča o pređenim kilometrima naših igrača je besmislena- računaju se sprintevi, kolektivno agresivno trčanje, a ne bezvezno trčkaranje, lutanje i ispadanje iz formacije. I, ako je neko bio lošiji u odbrani, to je Veljković.Pravda za odbranu!

Steva Koks

pre 1 godinu

Iako je pimio 8 komada Vanja nam je najbolji pojedinac.
O cemu vise ima da se raspravlja.
Ako hocemo stvarno neki uspeh treba ih bojkotovati,a ako zasluze igrom i zalaganjem publika ce to prepoznati i vratiri se na stadion.

djape17

pre 1 godinu

Ma ljudi to je ok, ipak je on fudbaler, od njih ne treba ni vise ocekivati u vezi nekog Interview, ako kaze istinu zamerio bi se piksju, ja mislim da je njima fudbalerima stalo do srbije i da su i vise hteli, njihovo znanje pokazuju svake nedelje u klubovima, ali jednostavno nisu znali bolje, tu je trener kriv!!

Ja sam se stvarno dosta razocarao kako smo prosli!

ALI, sta je jos gore od svih stvari i igre je piksijeva konferencija, pa mene je bilo sramota to slusati, nista konstruktivno nije rekao, nikakva analiza, prica neke nebuloze, bruka bre, covek se tamo izgubio kao trener i da kaze posteno da je on kriv on lupeta, koja demagogija i patetika u govoru, strasno, ja pomislio da av prica;-)

Maja

pre 1 godinu

Usli smo u trideset svetskih reprezentaciju...I to je uspeh...OK nije dalje islo...imali su snage samo za 45 minuta igre...OK! Ali zar ih tako treba unizavati, vredjati....niko od zvanicnika ih nije sacekamo...pozvao na prijem, ispovedio muke I neuspeh I pozeleo im bolje u buducnosti...Nista od toga...Sramota!!!?

повратак отписаних

pre 1 godinu

Nije toliko bitno šta je Piksi rekao, nego šta je shvatio.Ako je išta ukapirao, videćemo na proleće. A i ako nije. Sa ovom formacijom, koje se on drži kao pijan plota, uvek će moći protiv Bugarske ili Litvanije. Sa jačim timovima, mrka kapa. To je prva stvar koju mora da raščisti, formacija. Sa tri pozadi, bez bekova, sa ozbiljnim rivalima ne može. AKo nećeš ove iz Zvezde i Partizana, koji nisu neka klasa, ali su ipak bekovi, brzometno naći nekog iz Afrike i dati mu državljanstvo. Druga stvar: kada Tadić izađe, mi nemamo kreatora. Potpuno smo bezopasni. I treća: nekoliko puta je ponovio da je red da igraju igrači sa zaslugama za plasman. SP nije nagradno putovanje, već najveće i najteže takmičenje, potpuno drugačije od kvalifikacija, i po tipu i po težini. Što se Tadića tiče, sledeće EP i kvalifikacije su poslednji voz za njega. Grupa je idealna, pa neka nam je sa srećom. Bez loženja, ako je moguće, ali sa jasnim planom kako tamo otići i odigrati bolje nego na SP.

Canadaboy

pre 1 godinu

Aloooo "strucnjaci" , do pre mesec dana svi ste pisali sve suprotno..... pustite momke da igraju.... dali su sve od sebe.... meni dovoljno....

Dr Karlo

pre 1 godinu

Može da priča šta hoće. Osvojiti jedan bod od mogućih devet, velika je bruka i sramota. On i njegovi pajtaši ,sučinili su da se stidimo pred ostalim fudbalskim sveto. Lažu kada kažu da je fudbal samo sport

Vrg

pre 1 godinu

Citajuci komentare sticem utisak da ljudi ne zele da budemo u top 30 na svetu, zato sto onda nismo u top 20. Katastrofa.
Podrska za momke. Trudili su se, bilo je problema sa povredama, slabija postavka u odbrani i nedostatak srece sa redosledom utakmica i centimetrima koji su falili da ulovimo Kamerunce 2 puta u ofsajdu.
Piksi se ocigledno smorio zbog svih okolnosti, ali je i uspostavio neki red, napravio veliku stvar za buduce kvalifikacije.
Malo je falilo da bude mnogo bolje, ali dobrl. Bice, a i ovo nije lose za tim iz treceg sesira. Kada se dokopamo povlastica i stvari se malo poklope, mozemo svakoga da iznenadimo. Sve je moguce, koliko u narednim godinama.

Sasa

pre 1 godinu

Ja bih ukinuo finansiranje fudbala na jedno 10 godina tako da ovih vise ne vidimo ovde a da dodju ljudi koji hoce da igraju za Srbiju pa neka i izgube.
Za pare date godisnej na fudbal mozemo 10 najsavremenijih bolnica da napravimo a ne da cekamo zakazivanje po par meseci

Aki

pre 1 godinu

Uopšte nije problem u fizičkoj spremi, naši trče kao ludi. Ali, trče bez mnogo smisla, i sistem bez bekova je bio problem. Protivnici nas skautirali, a mi zapeli isto pa isto, iako se vidi da vodi u katastrofu.

alex

pre 1 godinu

Ljudi pa sta su uradili za grb ikada.. Za sebe DA.. Ali za grb veliko nista.. Treba da se stide... Izigravaju tetovirane manekene.. Da je bilo nekog truda angazovanja ne bi mi bilo krivo ali onakav pristup... Ne do ne prolazi nema opravdanja..

Joker

pre 1 godinu

Nelogično je ovo što izjavljuju i Tadić i Piksi. Dali smo najviše golova u grupi, a 3 ključna napadača bila povređena. Znači, problem nije napad, već odbrana. Što dalje implicira da problem povreda pomenute trojice ne bi ništa promenilo i da su bili 100% spremni, odnosno nije vam neko opravdanje za 8 primljenih golova. Problem je Piksi koji ne može defanzivno da postavi ekipu i da igra na rezultat. U redu je da igraš napad, da forsiraš tu igru, ali samo ako igraš protiv slabijih ekipa od sebe. Za ekipe sličnog ranga ili bolje, mora da se primeni druga taktika. Da se igra pametnije. Kompaktna odbrana, čvrsto na lopti, strpljivo i bez srljanja. Svakako im želim sve najbolje i Tadiću i Piksiju, nadam se da će naučiti iz svojih grešaka. Glavu gore momci, nadam se povratku na EURO posle 24 godine.

Жута Оса

pre 1 godinu

Колико сам ја разумео капитена главни разлог нашег ДЕБАКЛА на сведском првенству је ТАКТИКА.Кад се томе дода и катастрофална физичка припремљеност - реално били смо,видели смо,и проћи ће много,много времена да опет будемо у друштво најбољих.

Mića the Expert

pre 1 godinu

Naša očekivanja bila su velika i zbog toga je i razočaranje još i veće. Pogrešno je bilo to loženje kako ćemo juriti možda i titulu i svi smo prihvatili to kao već gotovu stvar. Evo baš to nam se sad obilo u glavu.
Komšije su tu bili puno mudriji, jer su svoje pripremili na prolazak skupine i time sebi skinuli nepotreban pritisak. Igrati bez tereta pritiska i opterećenja datih obećanja mnogo je jednostavnije.

Mija

pre 1 godinu

Sobzirom gde je bila Srbija ranije ,uspeh je i što je ušla u 32 ,a još je i 29 nije zadnja i to je uspeh.Mnoge zemlje nisu ni to mogle.Budimo realni.Nisam poznavalac fudbala.Sin mi je Strasni Zvezdin navijač .Ali slušajući šta se dešava ,shvatila sam da je od dolaska Piksija fudbal u Srbiji krenuo napred ,a to nije odavno ,nego skoro .Za uspeh je potrebna tradicija.A Srbi bi odmah da budu prvi .Hrvati se odavno drže na vrh pa koliko puta im oduzmu uspeh kao onaj u Francuskoj.Napraviće Piksi uspešan tim to je jasno samo ako ga ne oteraju mafijaši.

prosto ko pasulj

pre 1 godinu

Tadiću ako ste oko stedine onda ste trebali biti u 1/8 finala.
U svojoj grupi ste imali 1 bod, ostali 6,6,4.
Tadiću vi ste 29. od 32 ekipe.

Zoki

pre 1 godinu

Mislim da je ovo prvi put da je neki igrač jasno rekao ono sto su i laici znali, samo selektor ćuti i pravi se blesav i izgovara se na povrede. Zna i on da se tu ne može mnogo ako je postavljena taktika sa 3 igrača u odbrani gde je em bušno na sve strane, em sporo em su i ti odbrambeni igrači osim Strahinje bili katastrofa
(iggy, 8. decembar 2022 10:00)

Strahinja je takođe bio katastrofa. Nije sve u srčanosti, treba i da se razmišlja, postavlja i drži pozicija. Treba mu taktično znanje, kao i celom timu.

Tex Willer

pre 1 godinu

Čitam ovu pljuvačinu po našoj reprezentaciji da je to čudo.Mada kada razmislim kakav smo narod i nema razlog za čuđenje.Najrazočaraniji su oni koji su nas videli bar u polu-finalu i baš oni pucaju iz svih oružja.Da li imamo bolje igrače - nemamo , da li smo mogli bolje taktički odigrati - jesmo , da li smo zaista imali maler sa povredama - jesmo. Ocena na skali od 1 do 5 ipak nije Tadićeva 3 - realno je 2. Da li Piksi treba da ostane - treba. Napadački fudbal koji je uveo je ok ali mi ipak nismo toliko igrački jaki da uvek igramo isto protiv svakog protivnika pa se mora mnogo bolje kombinovati pogotovu u odbrani kako nam se ne bi događali ovakvi kiksevi kod primljenih golova u sve tri utakmica. Daleko je ovo od bilo kakvog uspeha ali ne može se reći da je katastrofa. Setite se SP u Nemačkoj pa i u J.Africi i utakmica sa Ganom , Australijom pa čak i Nemačkom koju smo iako dobili odigrali katastrofalno.

Aluvial

pre 1 godinu

Svako koje gledao utakmice zna gde smo bili slabi. Igra bez lopte. Postavljanje odbrane. Inertan srednji red i napad u fazi odbrane. Pozadi samo tri halfa sa slabom podrskom sa strane. Svi su nam golovi pali zbog neuigrane odbrane ili zbog viska tj proboja sa strane. Sa osam primlenih golova na SP nemas cemu da se nadas. Reprezentacija prespora. Napad efikasan ali dzabe, mnogo nedostataka u fazi odbrane.

lupa

pre 1 godinu

I primili najvise u grupi (8). Treba jasno reci, odbrana nam je bila katastrofalna. Napad, srednji red, golman su u redu bili
(Rkoma, 08. decembar 2022 10:49)


Nije kriva odbrana nego selektor i njegova formacija. Zbog loše formacije igrači odbrane su uvek ostajali sami i protivnici su im stalno pravili višak po bokovima.
Odbrambeni igrači tu ne mogu ništa sami, treba im pomoć saigrača, a nje nije bilo zbog loše formacije.
Odbrana se ne zasniva samo na odbrambenim igračima, nego na celom timu. Ceo tim mora da učestvuje u njoj.

world cup

pre 1 godinu

Pred duel sa Svajcarskom malo ko bi izdiktirao drugaciji sastav od onog koji je Pixi poslao na teren(uostalom bila je i anketa bas na b92 i bukvalno je bas tih 11 izabrano)...a zamislite da je selektor odlucio da promeni sistem i par igraca svi vi bi ga tek onda jos vise napadali,moramo da shvatimo da bi mi tu utakmicu izgubili sa bilo kakvom formacijom jer je odbrana uzasna kako god da okrenes a kondija igraca jos gora....

Ljubo

pre 1 godinu

Odbranu ne čine samo odbrambeni igrači već i vezni igrači kao i napadači.Najveći problem si bio ti koji kao kapiten i vezni igrač si morao da daš mnogo više na terenu kao i Milinković Savić.Đžabe nama 2 napadača kada nam je vezni red bio katastrofalan a kada nam je vezni red katastrofalan onda nam je odbrana pod stalnim pritiskom a svi dobro znamo kakve su to rupe i kiksare,još kada se na to doda da su spori i visoki ishod bi bio i mnogo gori od tih 8 golova da su protivnici bili precizniji koliko su šansi imali.Mi prosto nemamo tim i pre svega vođu tima koji bi to sve konsolidovao pa samim time je i bila tolika konfuzija u sve 3 utakmice.Toliko grešaka ne bi napravila ni jedna Malta koja je jedna amaterska reprenzetacija.

Predrag Stankovic

pre 1 godinu

Ponovo, i ponovo se problemi stavljaju po tepih i glava se zabada u pesak.I ponovo Piksijeva mrtva demagogija na konferenciji za štampu. U fazonu, ja sam veliki igrač bio, sada sam veliki trener, bla, bla..ne dozvoljavam nikome da se meša u moj posao...ja sve radim najbolje bla, bla...Ljudi, pišite objektivno i istinito, i ništa više...Elem, kada se igra sa 3 odbrandbena igraču, ključ jedne ekipe je sredina terena. Ona je ta koja se vraća nazad , pomaže odbrani i zatvara rupe. Šta smo mi igrali i gledali, jednog SMSa i Lukića kojih nije bilo nigde na terenu pa i u odbrani, jednog Tadića koji je u ogromnom padu forme unazad godinu dana, Kostića i Živkovića koji su imali ulogu i krila a iofanzivnih bekova i morali su se vraćati nazad da pomognu odbranu.
Da rezimiram, ključ je bio u sredini terena, a ne u jadnih tri igrača odbrane koji su ostavljeni na vetrometini ili u napadačima koji su bili roviti..Trećim rečima,POTPUNI DEBAKL PRE SVEGA TRENERA I NJEGOVOJ POSTAVCI IGRE

Eric Cartman

pre 1 godinu

Bolje da smo pobedili dva puta po 1:0 nego što smo dali 5 golova koji nam ništa ne znace.
Španija je osvojila SP i za celo prvenstvo je postigla 7 golova.
Koga bre briga za lepotu i atraktivnost na Svetskom i Evropskom prvenstvu.
Samo je rezultat bitan i ništa više.

Adam

pre 1 godinu

Dali najviše u grupi i primili najviše na čitavom mundijalu.Kad nam je trebalo najviše gol nismo šutnuli u okvir u čitavom drugom poluvremenu na 2:3.Sramota.Kamerun nam dao dva kad je hteo.Onaj tim sa kvalifikacija i iz lige nacija onako da igra,još mi nije jasno.

e, Tadiću

pre 1 godinu

Tadiću niste 16. nego 29. od 32 ekipe.
Samo su 2-3 ekipe bile gore od vas, jer neke grupe su bile teže.
Švajcarska je u toj grupu prošla sa 6 bodiva, dvije pobjede i poraz), Kamerun je ispao sa 4 boda (pobjeda, remi i poraz), a Srbija je ispala sa 1 bod (dva poraza i jedan remi sa Kamerunom).
Ta Švajcarska je od pomladene Portugalije dobila 6 komada i eliminisana u meču za 1/4 F.
U toj grupi je Srbija bila najslabija i sad je to kao sredina? Znači po Tadiću 16. od 32.? Tadić ne priznaje objektivne kriterije FIFA nego ima neke srbijanske “kriterije”?

Milan

pre 1 godinu

Mislim da je ovo prvi put da je neki igrač jasno rekao ono sto su i laici znali, samo selektor ćuti i pravi se blesav i izgovara se na povrede. Zna i on da se tu ne može mnogo ako je postavljena taktika sa 3 igrača u odbrani gde je em bušno na sve strane, em sporo em su i ti odbrambeni igrači osim Strahinje bili katastrofa
(iggy, 8. decembar 2022 10:00)

Nije ni Pavlovic bio sjajan defanzivno. A i u napdau. Ok pokusavao je, trudio se, ali je tako ostajala rupa u odbrani. Nije u odbrani imao neke kardinalne greske, ali je bilo par losih pokrivanja, nesto slabijih intervencija, kao npr. kod prvog gola Svajcarske kad je trebalo bolje da ocisti situaciju. Ali zbog tih izletanja napred, par flashy poteza kao sto su driblinzi protiv Brazila i neki klizeci startovi, ljudi o njemu imaju pozitivan utisak. Priznajem da jeste bio bolji od mnogih, ali to i nije neki uspeh.

Dejo

pre 1 godinu

Nista rekao nije,po njemu 80 % je bilo super,dali 5 golova iz 7 sansi sto jeste vrhunska realizacija,ali 7 sansi u tri utakmice uopste nije za pohvalu,a nista nije rekao sto nije u fazi odbrane on uradio nista a isto tako ni Sergej,zbog cega smo igrali sa dva krila a bez bekova,zasto su pozadi igrala cak trojca tromih igraca,na stranu borbenost pogotovo Pavlovica,zasto posle 60 minuta na sve tri utakmice niko nije imao vise vazduha,i jos puno toga,ali i Piksi i Tadic vide vise pozitivnog nego negativnog a to nije dobro jer se greske nece ni ispravljati kada ih sami ne vide!

Dragan - Sava

pre 1 godinu

Neuspeh je ako izgubiš od reprezentacije od koje si bolje kotiran i protiv koje si favorit! Neuspeh je kad Španija izgubi od Maroka zato što je i na Fifinoj listi i po svim drugim kriterijumima bolje kotirana.
Srbija uopšte nije dozivela neki veliki neuspeh zato što su i Brasil a i Švajcarska ispred Srbije kotirani. Znači mi nismo izgubili od slabijeg protivnika pa da se sada nešto čudimo i kukamo. Sve je u granicama očekivanog jedino što su mediji podigli toliku euforiju i narod je imao nerealna očekivanja. Belgija, Danska i Španija su napravile neuspeh a naš plasman je realan, jedino je falila ta jedna pobeda protiv Kameruna od koga smo realno i bili bolji.

Beograd-janin

pre 1 godinu

Zašto Vlahović da gol za 2-1 a raduju se 4 igrača? To ti objasni kapitenu? Ti si "vođa" baš takvog tima. Sram da vas bude, a o treneru diletantu da ne razgovaramo. To šta je čovek napričao na konferenciji za štampu, kao da smo nacija teletabisa. Čovek u 65min izvede 5 igrača, zameni pola tima, ej bre pola tima, izvede igrače u vrednosti 300 mil. eur, ubaci igrače vrednosti 60 mil. eur. I priča "i da smo prošli grupu, ništa ne bi uradili"? Eeej, "i da smo prošli grupu, PROŠLI BI GRUPU", neverovatno, imamo trenera koji citira Aleksandru Prijović, igra bez bekova i lupeta kao da sutra ne postoji. Sramota je mala reč za vas, vi ste klinci bez morala predvođeni egoističnim diletantom bez trunke samokritičnosti. Niste imali ni jedan jedini "taktički trening", niste imali rezervnu formaciju, niste imali tim, o tome pričaj...a ne o skalama uspešnosti. Obrukali zemlju, sprdaju se sa nama.

Robert

pre 1 godinu

Jedino što je sramotnije od predstave na SP su izjave selektora i kapitena. Pa ovo je strašno!!!

Onaj nekidan kaže da je većina ciljeva ispunjena, ovaj danas da je prolazna ocjena...

Nevjerovatno koliko je jadno ovo.. razmaženi bogataši bez osjećaja stida i nacionalnog ponosa!

?

pre 1 godinu

A, Švajcarska, voleo bih da ih izvučemo, što da ne", zaključio je Tadić uz procenu da će Mundijal osvojiti Brazil ili Francuska.

Zar vam nije dosta Švicarske? A što se tiče osvajanja, tu se nešto pita i Hrvatska.

Joe

pre 1 godinu

Ovo ko da slušam alkoholičara koji priča da ne valja piti.
Jedan od glavnih krivaca za poraz od Švajcarske.
Tri puta se nije vratio u odbranu samo se šetkao po terenu.

VO.

pre 1 godinu

Ok. sve je to loše ispalo na Mondialu, ali.ljudi dajte malo realnost.A 2.za redom učestvujemo na Mundijalu, igru i stil igre imamo oformili smo kvalitetan i dobar, lep tim.Pa bože moj, kad pobedjuju podrška ali kad izgube i tad treba ih podržati, ima uspona i padova forme pojedinačno , na pr Sergej i on Tadic su apsolutno u negativnom trendu forme i klupski, ali i to se forma diže u narednih 2-3meseca,+ povrede , forma ekipe i to je normalno ...jedino što kondicioni trener i medicinski deo treba da vrate pare jer nisu smeli da ih puste posle 4 nedelje priprema a da nisu testirali i upumpali fiziolosku formu i utrošak O2 za 90 min igre...

abraksas

pre 1 godinu

Kako prvi put?? Pa dao je izjavu i odmah nakon utakmice, koja je isla otprilike ovako: "Pa jeste... pa ovaj, pa moglo je bolje... pa sta da radimo... pa jeste, ovaj dali smo sve od sebe, jeste tesko nam je svima... pa idemo dalje, slede kvalifikacije..."

shambho

pre 1 godinu

nisu relevantni vishe, covek moze istrpi tek toliko..

2010 katastrofa najurise antica ko najvecu budalu (ja nisam bio za smenu selektora, imali smo dobar fudbal i selektor nije bio kriv, igraci jesu

2018 katastrofica

2022 katastrofa jos veca, ali piksija stekaju ko da je osvojio vec dva mundijala (ja sam za ostavku slektora, ako ne onda smena) igraci opet katastrofa

jednostavno ne vredi gledati, a savez vrzino kolo, odgovornost 0 jos se primiksi breca na sve zive ko da smo mi navijaci krivi za njihovo ludilo.
i mogli su da prime jos ko zna koliko komada a opet primili najvise

ko ce to da gleda?

mogu nadjem nervozu i na drugom mestu tako da nek ih gledaju ovi sto misle da je primiksi dobar.

ko-ometator

pre 1 godinu

S obzirom da je morao da pazi da se ne zameri selektoru pa je ocigledno dobro birao reci rekao je neko od njih napokon sustinu problema, da se nisu dobro branili kao ekipa. Igra sa tri defanzivca a branili se sa jednim i golmanom. Takodje povredjeni igrali. Po meni Piksi iako boljeg selektora nemamo, jeste podbacio kao trener i selektor previse da bi napravili bilo kakav uspeh.

Miroslav Celic

pre 1 godinu

Osnovni problem nase nacije je sto se ne bavim greskama koje smo napravili ... svi ljudi ih prave ali gledaju da im se ne ponove ..

ovde je evidentno da se ne bavimo problemom nego svim ostalim , a u javnosti se serviraju slageri koji vredjaju inteligenciju..

sa tim stavom ne sumnjam da cemo greske i dalje praviti ... nazalost

Dok to ne izpravimo , zali Boze vremena i energije

smeh

pre 1 godinu

A šta ima da kaže? Nisu prošli grupu jer su drugi bili bolji od njih. Šta tu ima više da se priča? Osim da se okrenu radu i treniranju pa da probaju na sledećem takmičenju da prođu grupu za početak. Da ne zaboravim da ne treba uopšte da slušaju navijače koji misle kako je moguće kao u filmu preko noći doći sa dna do prvaka sveta i pobeđivati najbolje usput.

Predo

pre 1 godinu

Čuo sam davno izreku "Najvažnije je pobediti, onda ne moraš da se pravdaš zbog poraza". Između redova se vidi da je i on razočaran, ali niko ne sme da upotrebi reč "katastrofa". Možda bi bila i preteška. Iz njegovih reči se vidi da su MItrović, Vlahović i Kostić bili poluspremni. To nije dovoljno opravdanje da se stalno ponavlja da su ključni igrači bili povređeni.
Ja ovde priznajem samo jedno opravdanje, a to je da se Piksi prvi put susreo sa ovakvim turnirskim sistemom i da je strah paralisao i njega i celu ekipu. Pa to se videlo iz aviona. A bio je strašno tvrdoglav da promeni sistem.
Ja ipak verujem u to da je Piksi dovoljno inteligentan (jedan je od naših najinteligentnijih fudbalera, pored Mijatovića, od ovih, koje ja pamtim) i da će nam ovaj debakl pomoći u budućnosti.

Професор Талтомар

pre 1 godinu

Зрело и поштено од капитена!
Било је лепо надати се и ложити ових 12 месеци после Лисабона, гледати како освајамо прво место у Лиги нација.
Тамо смо просто били на нивоу Камеруна, Бразилци и Швајцарци су нас прочитали, ми нисмо имали план Б. Надам се да ћемо извући поуке и пласирати се на ЕП што би био велик успех.
Ови што мраче, омаловажавају нису ни у својој згради међу најбоља 32, комплексаши, неостварени, сигурно не знају ни стони-фудбал без роштиљања.

iggy

pre 1 godinu

Mislim da je ovo prvi put da je neki igrač jasno rekao ono sto su i laici znali, samo selektor ćuti i pravi se blesav i izgovara se na povrede. Zna i on da se tu ne može mnogo ako je postavljena taktika sa 3 igrača u odbrani gde je em bušno na sve strane, em sporo em su i ti odbrambeni igrači osim Strahinje bili katastrofa

BojanNS

pre 1 godinu

Stvarno smo mi dali najvise golova u grupi to nisam ni skontao, steta sto smo ih najvise i primili.
Inace slazem se da Piksi treba da ostane selektor, ove price da je trebao da igra u drugacijoj formaciji padaju u vodu, moje misljenje je da bi on igrao sa 4 igraca nazad, ali kako kada mi nemamo krstenog beka. U nasem fudbalu je sramota igrati beka, a i treneri krenuvsi od najmladjih kategorija, na beka stavljaju one koji su najmanje talentovani, koji brzo odustanu od fudbala, ili ostanu uporni ali ne napreduju.

Serbian

pre 1 godinu

Sta da kaze? Novinari izvlace reci od njih samo da bi pisali. Sto se tice trcanja ne mogu naci sajt gde bi se to vidlo ali na Fifinom sajtu stoji da je upravo Tadic pretrcao najvise u nasoj reprezentaciji. Interesuje me za ostale ali sve u svemu trebamo se okrenuti kvalifikacijama za EP i ostaviti ovo SP iza sebe. Jeste kriv trener ali igrati sa 3 stopera i nije toliki problem, samo je trebao povuci bocne igrace kada je poveo. Nista drugo.

Gong

pre 1 godinu

Nisam bio u prilici da gledam utakmicu, uključio sam na kraju (86. min) i vidim Portugalija uništava Švajcarsku, ali ono što primećujem u tih par minuta je strašan pritisak na zadnju liniju Švajcarske, da nisu mogli da maltene započnu napad. E, to je, Tadiću, vaš problem, a ti si bio perjanica u njemu! Čak i onaj grafikon inicijative na Sofascore pokazuje da u vama nema života od 40. min. I, brate, kretnja bez lopte je katastrofa, niko se nikome ne nudi, umesto da nudite više opcija onome ko poseduje loptu. A, najgori podatak je da imate najviše pretrčanih kilometara, što znači da ste bili haotični, uludo rasipali energiju. Sad lepo izvucite pouke, gradite više sistema igre, da se možete prilagođavati protivnicima i sa srećom!

kezza

pre 1 godinu

Problem u reprezentaciji Srbije je taj što ne postoji tim nego skup individua. Sujeta vlada. IQ test bi im ja prvo uradio pa tek nakon tih rezultata objavio spisak. To čime se oni bave još od početka ovih kratkih priprema, nema veze sa svetskim prvenstvom. Počevši od Gudelja pa do Tadića, koji je i privatno nevidjeno arogantan tip. Upoznao sam ga pa znam. Za razliku od njih, u Hrvatskoj reprezentaciji su svi za jednog jedan za sve. Ginu za svoju zemlju, i sve svadje prestaju onog momenta kada se okupe u hotelu. Kao nekada naši košarkaši i vaterpolisti. Fudbaleri Srbije su naša sramota nažalost.

mnemonic

pre 1 godinu

smešni ste svi vi koji se podsmevate njihovim komentarima. gde ste videli da kapiten reprezentacije izađe i kaže kako da igramo kad se napadač šeta po terenu i neće nikome da doda loptu. ili da kaže kako da igram sa Savićem koji nema osnovnu fudbalsku inteligenciju.

m

pre 1 godinu

Nemojte se Vise truditi da se plasirate na velika takmicenja, lepse je gledati ostale kako igraju fudbal nego vas kao da vas je neko isterao da teren.

Nidza

pre 1 godinu

Vama treba godinu dana da se vratite u formu ako ne trenirate 10 dana.Dva puta nas ponizili Dzaka i Saciri a ti bi ponovo sa njima,najgori kapiten u istoriji Srbije.Nemam nista protiv njega,reprezentaciju ne gledam vise.

ja

pre 1 godinu

Heh, rezonovanje jednog fudbalera. To isto ko klinac koji na pismenom zadatku odgovori na sva pitanja netačno i dobije keca, pa kaže kako to nije realno i da je zaslužio najmanje trojku, jer je u celom odeljenju on dao najduže odgovore na pitanja. A to što je svaki odgovor netačan, to nema veze...

Harry

pre 1 godinu

I od njega obicno srpsko laprdanje, pravdanje i kod Srba sveprisutno samohvalisanje. Cuj njega, dali su 5 golova, najvise u grupi ... Pa, ko te pita bre za golove kad si ispao i od 32 reprezentacije nalazis se na 29. mestu. Tipicno srpsko zabadanje glave u pesak, bezanje od cinjenica i realnosti. Sve covek moze da trenira i da natrenira, ali mentalitet samoobmanjivanja, zamene teza, poricanja, bezanja od odgovornosti ne moze da se trenira, to se nalazi u DNK nacije, zato od nas u fudbalu, a i inace, nikada nista nece biti.

Samo gledam

pre 1 godinu

Neverovatno vreme u kom živimo. Svi, ali svi pričaju iste rečenice. Od medija, igrača, selektora, stručnih i manje stručnih konsultanata..... Kao da im je neko podelio tekst koji je prihvatljiv za neograničeni broj ponavljanja.

STRUČNI KONSULTANT

pre 1 godinu

Ja sam u fazonu bolje što je prošla Švajcarska kad već nismo mi jer u Švajcarskoj živi puno naših ljudi pa nek se bar oni raduju prolasku njihove reprezentacije. Ne znam nikog našeg ko živi u Kamerunu. Šteta što su onako debaklirani posle, to je donelo patnju i našim ljudima koji tamo žive i rade. Dršte se, alpska braćo! Biće bolje drugi put i za vas i za nas.

Harry

pre 1 godinu

I od njega obicno srpsko laprdanje, pravdanje i kod Srba sveprisutno samohvalisanje. Cuj njega, dali su 5 golova, najvise u grupi ... Pa, ko te pita bre za golove kad si ispao i od 32 reprezentacije nalazis se na 29. mestu. Tipicno srpsko zabadanje glave u pesak, bezanje od cinjenica i realnosti. Sve covek moze da trenira i da natrenira, ali mentalitet samoobmanjivanja, zamene teza, poricanja, bezanja od odgovornosti ne moze da se trenira, to se nalazi u DNK nacije, zato od nas u fudbalu, a i inace, nikada nista nece biti.

ja

pre 1 godinu

Heh, rezonovanje jednog fudbalera. To isto ko klinac koji na pismenom zadatku odgovori na sva pitanja netačno i dobije keca, pa kaže kako to nije realno i da je zaslužio najmanje trojku, jer je u celom odeljenju on dao najduže odgovore na pitanja. A to što je svaki odgovor netačan, to nema veze...

Samo gledam

pre 1 godinu

Neverovatno vreme u kom živimo. Svi, ali svi pričaju iste rečenice. Od medija, igrača, selektora, stručnih i manje stručnih konsultanata..... Kao da im je neko podelio tekst koji je prihvatljiv za neograničeni broj ponavljanja.

Gong

pre 1 godinu

Nisam bio u prilici da gledam utakmicu, uključio sam na kraju (86. min) i vidim Portugalija uništava Švajcarsku, ali ono što primećujem u tih par minuta je strašan pritisak na zadnju liniju Švajcarske, da nisu mogli da maltene započnu napad. E, to je, Tadiću, vaš problem, a ti si bio perjanica u njemu! Čak i onaj grafikon inicijative na Sofascore pokazuje da u vama nema života od 40. min. I, brate, kretnja bez lopte je katastrofa, niko se nikome ne nudi, umesto da nudite više opcija onome ko poseduje loptu. A, najgori podatak je da imate najviše pretrčanih kilometara, što znači da ste bili haotični, uludo rasipali energiju. Sad lepo izvucite pouke, gradite više sistema igre, da se možete prilagođavati protivnicima i sa srećom!

Beograd-janin

pre 1 godinu

Zašto Vlahović da gol za 2-1 a raduju se 4 igrača? To ti objasni kapitenu? Ti si "vođa" baš takvog tima. Sram da vas bude, a o treneru diletantu da ne razgovaramo. To šta je čovek napričao na konferenciji za štampu, kao da smo nacija teletabisa. Čovek u 65min izvede 5 igrača, zameni pola tima, ej bre pola tima, izvede igrače u vrednosti 300 mil. eur, ubaci igrače vrednosti 60 mil. eur. I priča "i da smo prošli grupu, ništa ne bi uradili"? Eeej, "i da smo prošli grupu, PROŠLI BI GRUPU", neverovatno, imamo trenera koji citira Aleksandru Prijović, igra bez bekova i lupeta kao da sutra ne postoji. Sramota je mala reč za vas, vi ste klinci bez morala predvođeni egoističnim diletantom bez trunke samokritičnosti. Niste imali ni jedan jedini "taktički trening", niste imali rezervnu formaciju, niste imali tim, o tome pričaj...a ne o skalama uspešnosti. Obrukali zemlju, sprdaju se sa nama.

abraksas

pre 1 godinu

Kako prvi put?? Pa dao je izjavu i odmah nakon utakmice, koja je isla otprilike ovako: "Pa jeste... pa ovaj, pa moglo je bolje... pa sta da radimo... pa jeste, ovaj dali smo sve od sebe, jeste tesko nam je svima... pa idemo dalje, slede kvalifikacije..."

m

pre 1 godinu

Nemojte se Vise truditi da se plasirate na velika takmicenja, lepse je gledati ostale kako igraju fudbal nego vas kao da vas je neko isterao da teren.

Robert

pre 1 godinu

Jedino što je sramotnije od predstave na SP su izjave selektora i kapitena. Pa ovo je strašno!!!

Onaj nekidan kaže da je većina ciljeva ispunjena, ovaj danas da je prolazna ocjena...

Nevjerovatno koliko je jadno ovo.. razmaženi bogataši bez osjećaja stida i nacionalnog ponosa!

Dr Karlo

pre 1 godinu

Može da priča šta hoće. Osvojiti jedan bod od mogućih devet, velika je bruka i sramota. On i njegovi pajtaši ,sučinili su da se stidimo pred ostalim fudbalskim sveto. Lažu kada kažu da je fudbal samo sport

Nidza

pre 1 godinu

Vama treba godinu dana da se vratite u formu ako ne trenirate 10 dana.Dva puta nas ponizili Dzaka i Saciri a ti bi ponovo sa njima,najgori kapiten u istoriji Srbije.Nemam nista protiv njega,reprezentaciju ne gledam vise.

e, Tadiću

pre 1 godinu

Tadiću niste 16. nego 29. od 32 ekipe.
Samo su 2-3 ekipe bile gore od vas, jer neke grupe su bile teže.
Švajcarska je u toj grupu prošla sa 6 bodiva, dvije pobjede i poraz), Kamerun je ispao sa 4 boda (pobjeda, remi i poraz), a Srbija je ispala sa 1 bod (dva poraza i jedan remi sa Kamerunom).
Ta Švajcarska je od pomladene Portugalije dobila 6 komada i eliminisana u meču za 1/4 F.
U toj grupi je Srbija bila najslabija i sad je to kao sredina? Znači po Tadiću 16. od 32.? Tadić ne priznaje objektivne kriterije FIFA nego ima neke srbijanske “kriterije”?

Predrag Stankovic

pre 1 godinu

Ponovo, i ponovo se problemi stavljaju po tepih i glava se zabada u pesak.I ponovo Piksijeva mrtva demagogija na konferenciji za štampu. U fazonu, ja sam veliki igrač bio, sada sam veliki trener, bla, bla..ne dozvoljavam nikome da se meša u moj posao...ja sve radim najbolje bla, bla...Ljudi, pišite objektivno i istinito, i ništa više...Elem, kada se igra sa 3 odbrandbena igraču, ključ jedne ekipe je sredina terena. Ona je ta koja se vraća nazad , pomaže odbrani i zatvara rupe. Šta smo mi igrali i gledali, jednog SMSa i Lukića kojih nije bilo nigde na terenu pa i u odbrani, jednog Tadića koji je u ogromnom padu forme unazad godinu dana, Kostića i Živkovića koji su imali ulogu i krila a iofanzivnih bekova i morali su se vraćati nazad da pomognu odbranu.
Da rezimiram, ključ je bio u sredini terena, a ne u jadnih tri igrača odbrane koji su ostavljeni na vetrometini ili u napadačima koji su bili roviti..Trećim rečima,POTPUNI DEBAKL PRE SVEGA TRENERA I NJEGOVOJ POSTAVCI IGRE

prosto ko pasulj

pre 1 godinu

Tadiću ako ste oko stedine onda ste trebali biti u 1/8 finala.
U svojoj grupi ste imali 1 bod, ostali 6,6,4.
Tadiću vi ste 29. od 32 ekipe.

kezza

pre 1 godinu

Problem u reprezentaciji Srbije je taj što ne postoji tim nego skup individua. Sujeta vlada. IQ test bi im ja prvo uradio pa tek nakon tih rezultata objavio spisak. To čime se oni bave još od početka ovih kratkih priprema, nema veze sa svetskim prvenstvom. Počevši od Gudelja pa do Tadića, koji je i privatno nevidjeno arogantan tip. Upoznao sam ga pa znam. Za razliku od njih, u Hrvatskoj reprezentaciji su svi za jednog jedan za sve. Ginu za svoju zemlju, i sve svadje prestaju onog momenta kada se okupe u hotelu. Kao nekada naši košarkaši i vaterpolisti. Fudbaleri Srbije su naša sramota nažalost.

Eric Cartman

pre 1 godinu

Bolje da smo pobedili dva puta po 1:0 nego što smo dali 5 golova koji nam ništa ne znace.
Španija je osvojila SP i za celo prvenstvo je postigla 7 golova.
Koga bre briga za lepotu i atraktivnost na Svetskom i Evropskom prvenstvu.
Samo je rezultat bitan i ništa više.

Predo

pre 1 godinu

Čuo sam davno izreku "Najvažnije je pobediti, onda ne moraš da se pravdaš zbog poraza". Između redova se vidi da je i on razočaran, ali niko ne sme da upotrebi reč "katastrofa". Možda bi bila i preteška. Iz njegovih reči se vidi da su MItrović, Vlahović i Kostić bili poluspremni. To nije dovoljno opravdanje da se stalno ponavlja da su ključni igrači bili povređeni.
Ja ovde priznajem samo jedno opravdanje, a to je da se Piksi prvi put susreo sa ovakvim turnirskim sistemom i da je strah paralisao i njega i celu ekipu. Pa to se videlo iz aviona. A bio je strašno tvrdoglav da promeni sistem.
Ja ipak verujem u to da je Piksi dovoljno inteligentan (jedan je od naših najinteligentnijih fudbalera, pored Mijatovića, od ovih, koje ja pamtim) i da će nam ovaj debakl pomoći u budućnosti.

Randy Marsh

pre 1 godinu

Najviše bih voleo da objasni zašto se nije nimalo radovao golu Vlahovića? Meni je to utisak prvenstva. U trenutku shvatiš da su sve priče itekako tačne. I ko zna šta još, a mi ne znamo.

Ljubo

pre 1 godinu

Odbranu ne čine samo odbrambeni igrači već i vezni igrači kao i napadači.Najveći problem si bio ti koji kao kapiten i vezni igrač si morao da daš mnogo više na terenu kao i Milinković Savić.Đžabe nama 2 napadača kada nam je vezni red bio katastrofalan a kada nam je vezni red katastrofalan onda nam je odbrana pod stalnim pritiskom a svi dobro znamo kakve su to rupe i kiksare,još kada se na to doda da su spori i visoki ishod bi bio i mnogo gori od tih 8 golova da su protivnici bili precizniji koliko su šansi imali.Mi prosto nemamo tim i pre svega vođu tima koji bi to sve konsolidovao pa samim time je i bila tolika konfuzija u sve 3 utakmice.Toliko grešaka ne bi napravila ni jedna Malta koja je jedna amaterska reprenzetacija.

djape17

pre 1 godinu

Ma ljudi to je ok, ipak je on fudbaler, od njih ne treba ni vise ocekivati u vezi nekog Interview, ako kaze istinu zamerio bi se piksju, ja mislim da je njima fudbalerima stalo do srbije i da su i vise hteli, njihovo znanje pokazuju svake nedelje u klubovima, ali jednostavno nisu znali bolje, tu je trener kriv!!

Ja sam se stvarno dosta razocarao kako smo prosli!

ALI, sta je jos gore od svih stvari i igre je piksijeva konferencija, pa mene je bilo sramota to slusati, nista konstruktivno nije rekao, nikakva analiza, prica neke nebuloze, bruka bre, covek se tamo izgubio kao trener i da kaze posteno da je on kriv on lupeta, koja demagogija i patetika u govoru, strasno, ja pomislio da av prica;-)

ko-ometator

pre 1 godinu

S obzirom da je morao da pazi da se ne zameri selektoru pa je ocigledno dobro birao reci rekao je neko od njih napokon sustinu problema, da se nisu dobro branili kao ekipa. Igra sa tri defanzivca a branili se sa jednim i golmanom. Takodje povredjeni igrali. Po meni Piksi iako boljeg selektora nemamo, jeste podbacio kao trener i selektor previse da bi napravili bilo kakav uspeh.

Voja Smederevac

pre 1 godinu

Znači, Tadić hoće da kaže da je pozitivno to što je naša krava dala najviše mleka, a negativno što se odma ritnula i sve prosula. Pa kakve veze ima što je dala najviše, kad mleka nema? Nama treba krava koja ne prosipa mleko, nebitno koliko ga daje. Nek bude i pola litra.

iggy

pre 1 godinu

Mislim da je ovo prvi put da je neki igrač jasno rekao ono sto su i laici znali, samo selektor ćuti i pravi se blesav i izgovara se na povrede. Zna i on da se tu ne može mnogo ako je postavljena taktika sa 3 igrača u odbrani gde je em bušno na sve strane, em sporo em su i ti odbrambeni igrači osim Strahinje bili katastrofa

Adam

pre 1 godinu

Dali najviše u grupi i primili najviše na čitavom mundijalu.Kad nam je trebalo najviše gol nismo šutnuli u okvir u čitavom drugom poluvremenu na 2:3.Sramota.Kamerun nam dao dva kad je hteo.Onaj tim sa kvalifikacija i iz lige nacija onako da igra,još mi nije jasno.

повратак отписаних

pre 1 godinu

Nije toliko bitno šta je Piksi rekao, nego šta je shvatio.Ako je išta ukapirao, videćemo na proleće. A i ako nije. Sa ovom formacijom, koje se on drži kao pijan plota, uvek će moći protiv Bugarske ili Litvanije. Sa jačim timovima, mrka kapa. To je prva stvar koju mora da raščisti, formacija. Sa tri pozadi, bez bekova, sa ozbiljnim rivalima ne može. AKo nećeš ove iz Zvezde i Partizana, koji nisu neka klasa, ali su ipak bekovi, brzometno naći nekog iz Afrike i dati mu državljanstvo. Druga stvar: kada Tadić izađe, mi nemamo kreatora. Potpuno smo bezopasni. I treća: nekoliko puta je ponovio da je red da igraju igrači sa zaslugama za plasman. SP nije nagradno putovanje, već najveće i najteže takmičenje, potpuno drugačije od kvalifikacija, i po tipu i po težini. Što se Tadića tiče, sledeće EP i kvalifikacije su poslednji voz za njega. Grupa je idealna, pa neka nam je sa srećom. Bez loženja, ako je moguće, ali sa jasnim planom kako tamo otići i odigrati bolje nego na SP.

smeh

pre 1 godinu

A šta ima da kaže? Nisu prošli grupu jer su drugi bili bolji od njih. Šta tu ima više da se priča? Osim da se okrenu radu i treniranju pa da probaju na sledećem takmičenju da prođu grupu za početak. Da ne zaboravim da ne treba uopšte da slušaju navijače koji misle kako je moguće kao u filmu preko noći doći sa dna do prvaka sveta i pobeđivati najbolje usput.

lupa

pre 1 godinu

I primili najvise u grupi (8). Treba jasno reci, odbrana nam je bila katastrofalna. Napad, srednji red, golman su u redu bili
(Rkoma, 08. decembar 2022 10:49)


Nije kriva odbrana nego selektor i njegova formacija. Zbog loše formacije igrači odbrane su uvek ostajali sami i protivnici su im stalno pravili višak po bokovima.
Odbrambeni igrači tu ne mogu ništa sami, treba im pomoć saigrača, a nje nije bilo zbog loše formacije.
Odbrana se ne zasniva samo na odbrambenim igračima, nego na celom timu. Ceo tim mora da učestvuje u njoj.

Aluvial

pre 1 godinu

Svako koje gledao utakmice zna gde smo bili slabi. Igra bez lopte. Postavljanje odbrane. Inertan srednji red i napad u fazi odbrane. Pozadi samo tri halfa sa slabom podrskom sa strane. Svi su nam golovi pali zbog neuigrane odbrane ili zbog viska tj proboja sa strane. Sa osam primlenih golova na SP nemas cemu da se nadas. Reprezentacija prespora. Napad efikasan ali dzabe, mnogo nedostataka u fazi odbrane.

Mihajlo

pre 1 godinu

Čekajte formacija sa tri štopera donela nam je pobedu protiv Portugalije,dve pobede protiv Švedske,koje su jače od nas,plasman u A grupu ligu nacija,a sad posle tri utakmice na SP to ništa ne valja,neće biti da je tako. Nije to do formacije,to je do igrača,njihovih glava,potpunog odsustva koncentracije i naravno na svakom takmičenju priča se ponavlja jer se vode razne VIP ličnosti,žene,deca,političari,svi oni remete rutinu treninga,odmora,obroka.

Sasa

pre 1 godinu

Ja bih ukinuo finansiranje fudbala na jedno 10 godina tako da ovih vise ne vidimo ovde a da dodju ljudi koji hoce da igraju za Srbiju pa neka i izgube.
Za pare date godisnej na fudbal mozemo 10 najsavremenijih bolnica da napravimo a ne da cekamo zakazivanje po par meseci

BojanNS

pre 1 godinu

Stvarno smo mi dali najvise golova u grupi to nisam ni skontao, steta sto smo ih najvise i primili.
Inace slazem se da Piksi treba da ostane selektor, ove price da je trebao da igra u drugacijoj formaciji padaju u vodu, moje misljenje je da bi on igrao sa 4 igraca nazad, ali kako kada mi nemamo krstenog beka. U nasem fudbalu je sramota igrati beka, a i treneri krenuvsi od najmladjih kategorija, na beka stavljaju one koji su najmanje talentovani, koji brzo odustanu od fudbala, ili ostanu uporni ali ne napreduju.

?

pre 1 godinu

A, Švajcarska, voleo bih da ih izvučemo, što da ne", zaključio je Tadić uz procenu da će Mundijal osvojiti Brazil ili Francuska.

Zar vam nije dosta Švicarske? A što se tiče osvajanja, tu se nešto pita i Hrvatska.

Milan

pre 1 godinu

Mislim da je ovo prvi put da je neki igrač jasno rekao ono sto su i laici znali, samo selektor ćuti i pravi se blesav i izgovara se na povrede. Zna i on da se tu ne može mnogo ako je postavljena taktika sa 3 igrača u odbrani gde je em bušno na sve strane, em sporo em su i ti odbrambeni igrači osim Strahinje bili katastrofa
(iggy, 8. decembar 2022 10:00)

Nije ni Pavlovic bio sjajan defanzivno. A i u napdau. Ok pokusavao je, trudio se, ali je tako ostajala rupa u odbrani. Nije u odbrani imao neke kardinalne greske, ali je bilo par losih pokrivanja, nesto slabijih intervencija, kao npr. kod prvog gola Svajcarske kad je trebalo bolje da ocisti situaciju. Ali zbog tih izletanja napred, par flashy poteza kao sto su driblinzi protiv Brazila i neki klizeci startovi, ljudi o njemu imaju pozitivan utisak. Priznajem da jeste bio bolji od mnogih, ali to i nije neki uspeh.

Miroslav Celic

pre 1 godinu

Osnovni problem nase nacije je sto se ne bavim greskama koje smo napravili ... svi ljudi ih prave ali gledaju da im se ne ponove ..

ovde je evidentno da se ne bavimo problemom nego svim ostalim , a u javnosti se serviraju slageri koji vredjaju inteligenciju..

sa tim stavom ne sumnjam da cemo greske i dalje praviti ... nazalost

Dok to ne izpravimo , zali Boze vremena i energije

shambho

pre 1 godinu

nisu relevantni vishe, covek moze istrpi tek toliko..

2010 katastrofa najurise antica ko najvecu budalu (ja nisam bio za smenu selektora, imali smo dobar fudbal i selektor nije bio kriv, igraci jesu

2018 katastrofica

2022 katastrofa jos veca, ali piksija stekaju ko da je osvojio vec dva mundijala (ja sam za ostavku slektora, ako ne onda smena) igraci opet katastrofa

jednostavno ne vredi gledati, a savez vrzino kolo, odgovornost 0 jos se primiksi breca na sve zive ko da smo mi navijaci krivi za njihovo ludilo.
i mogli su da prime jos ko zna koliko komada a opet primili najvise

ko ce to da gleda?

mogu nadjem nervozu i na drugom mestu tako da nek ih gledaju ovi sto misle da je primiksi dobar.

Joker

pre 1 godinu

Nelogično je ovo što izjavljuju i Tadić i Piksi. Dali smo najviše golova u grupi, a 3 ključna napadača bila povređena. Znači, problem nije napad, već odbrana. Što dalje implicira da problem povreda pomenute trojice ne bi ništa promenilo i da su bili 100% spremni, odnosno nije vam neko opravdanje za 8 primljenih golova. Problem je Piksi koji ne može defanzivno da postavi ekipu i da igra na rezultat. U redu je da igraš napad, da forsiraš tu igru, ali samo ako igraš protiv slabijih ekipa od sebe. Za ekipe sličnog ranga ili bolje, mora da se primeni druga taktika. Da se igra pametnije. Kompaktna odbrana, čvrsto na lopti, strpljivo i bez srljanja. Svakako im želim sve najbolje i Tadiću i Piksiju, nadam se da će naučiti iz svojih grešaka. Glavu gore momci, nadam se povratku na EURO posle 24 godine.

Жута Оса

pre 1 godinu

Колико сам ја разумео капитена главни разлог нашег ДЕБАКЛА на сведском првенству је ТАКТИКА.Кад се томе дода и катастрофална физичка припремљеност - реално били смо,видели смо,и проћи ће много,много времена да опет будемо у друштво најбољих.

Mića the Expert

pre 1 godinu

Naša očekivanja bila su velika i zbog toga je i razočaranje još i veće. Pogrešno je bilo to loženje kako ćemo juriti možda i titulu i svi smo prihvatili to kao već gotovu stvar. Evo baš to nam se sad obilo u glavu.
Komšije su tu bili puno mudriji, jer su svoje pripremili na prolazak skupine i time sebi skinuli nepotreban pritisak. Igrati bez tereta pritiska i opterećenja datih obećanja mnogo je jednostavnije.

Aki

pre 1 godinu

Uopšte nije problem u fizičkoj spremi, naši trče kao ludi. Ali, trče bez mnogo smisla, i sistem bez bekova je bio problem. Protivnici nas skautirali, a mi zapeli isto pa isto, iako se vidi da vodi u katastrofu.

Laki

pre 1 godinu

Bogami, da sam jedan od igrača odbrane ozbiljno bih razmotrio dalje odazivanje reprezentaciji ako nastavi da igra u ovom sistemu. Milenković je takođe dugo bio povređen, ali i ovakav kakav je ostavljan je na vetrometini, kao i Strahinja, pa biraj koga ceš preuzeti od dvojice trojice slobodnih. Pazi, zakasnio u liniji gde lopta putuje 30m, a odbrana na 40m od gola, potpuno bez plana i komunikacije. Milenković je protiv Brazila, uz Vanju i Gudelja bio najbolji i satro se bre. Priča o pređenim kilometrima naših igrača je besmislena- računaju se sprintevi, kolektivno agresivno trčanje, a ne bezvezno trčkaranje, lutanje i ispadanje iz formacije. I, ako je neko bio lošiji u odbrani, to je Veljković.Pravda za odbranu!

Dragan - Sava

pre 1 godinu

Neuspeh je ako izgubiš od reprezentacije od koje si bolje kotiran i protiv koje si favorit! Neuspeh je kad Španija izgubi od Maroka zato što je i na Fifinoj listi i po svim drugim kriterijumima bolje kotirana.
Srbija uopšte nije dozivela neki veliki neuspeh zato što su i Brasil a i Švajcarska ispred Srbije kotirani. Znači mi nismo izgubili od slabijeg protivnika pa da se sada nešto čudimo i kukamo. Sve je u granicama očekivanog jedino što su mediji podigli toliku euforiju i narod je imao nerealna očekivanja. Belgija, Danska i Španija su napravile neuspeh a naš plasman je realan, jedino je falila ta jedna pobeda protiv Kameruna od koga smo realno i bili bolji.

Joe

pre 1 godinu

Ovo ko da slušam alkoholičara koji priča da ne valja piti.
Jedan od glavnih krivaca za poraz od Švajcarske.
Tri puta se nije vratio u odbranu samo se šetkao po terenu.

Dejo

pre 1 godinu

Nista rekao nije,po njemu 80 % je bilo super,dali 5 golova iz 7 sansi sto jeste vrhunska realizacija,ali 7 sansi u tri utakmice uopste nije za pohvalu,a nista nije rekao sto nije u fazi odbrane on uradio nista a isto tako ni Sergej,zbog cega smo igrali sa dva krila a bez bekova,zasto su pozadi igrala cak trojca tromih igraca,na stranu borbenost pogotovo Pavlovica,zasto posle 60 minuta na sve tri utakmice niko nije imao vise vazduha,i jos puno toga,ali i Piksi i Tadic vide vise pozitivnog nego negativnog a to nije dobro jer se greske nece ni ispravljati kada ih sami ne vide!

Zoki

pre 1 godinu

Mislim da je ovo prvi put da je neki igrač jasno rekao ono sto su i laici znali, samo selektor ćuti i pravi se blesav i izgovara se na povrede. Zna i on da se tu ne može mnogo ako je postavljena taktika sa 3 igrača u odbrani gde je em bušno na sve strane, em sporo em su i ti odbrambeni igrači osim Strahinje bili katastrofa
(iggy, 8. decembar 2022 10:00)

Strahinja je takođe bio katastrofa. Nije sve u srčanosti, treba i da se razmišlja, postavlja i drži pozicija. Treba mu taktično znanje, kao i celom timu.

alex

pre 1 godinu

Ljudi pa sta su uradili za grb ikada.. Za sebe DA.. Ali za grb veliko nista.. Treba da se stide... Izigravaju tetovirane manekene.. Da je bilo nekog truda angazovanja ne bi mi bilo krivo ali onakav pristup... Ne do ne prolazi nema opravdanja..

Canadaboy

pre 1 godinu

Aloooo "strucnjaci" , do pre mesec dana svi ste pisali sve suprotno..... pustite momke da igraju.... dali su sve od sebe.... meni dovoljno....

Бане

pre 1 godinu

Шта има "да проговара"....

Брука је брука....

И лако је да се буде генерал тел након битке....

Ја се искрено не бих појављивао од стида....

Maja

pre 1 godinu

Usli smo u trideset svetskih reprezentaciju...I to je uspeh...OK nije dalje islo...imali su snage samo za 45 minuta igre...OK! Ali zar ih tako treba unizavati, vredjati....niko od zvanicnika ih nije sacekamo...pozvao na prijem, ispovedio muke I neuspeh I pozeleo im bolje u buducnosti...Nista od toga...Sramota!!!?

Steva Koks

pre 1 godinu

Iako je pimio 8 komada Vanja nam je najbolji pojedinac.
O cemu vise ima da se raspravlja.
Ako hocemo stvarno neki uspeh treba ih bojkotovati,a ako zasluze igrom i zalaganjem publika ce to prepoznati i vratiri se na stadion.

VO.

pre 1 godinu

nisu ti bili "luzeri",kad su pobedjivali i plasirali se na Mondijal, a sad ti treba lečenje kompleksa i frustracija iz privanog "live" da nadoknadjuješ stalnim navijanjem za pobednike...pravi navijač je tu i u porazima.. kritika -kritike radi je lečenje ega

Serbian

pre 1 godinu

Sta da kaze? Novinari izvlace reci od njih samo da bi pisali. Sto se tice trcanja ne mogu naci sajt gde bi se to vidlo ali na Fifinom sajtu stoji da je upravo Tadic pretrcao najvise u nasoj reprezentaciji. Interesuje me za ostale ali sve u svemu trebamo se okrenuti kvalifikacijama za EP i ostaviti ovo SP iza sebe. Jeste kriv trener ali igrati sa 3 stopera i nije toliki problem, samo je trebao povuci bocne igrace kada je poveo. Nista drugo.

Tex Willer

pre 1 godinu

Čitam ovu pljuvačinu po našoj reprezentaciji da je to čudo.Mada kada razmislim kakav smo narod i nema razlog za čuđenje.Najrazočaraniji su oni koji su nas videli bar u polu-finalu i baš oni pucaju iz svih oružja.Da li imamo bolje igrače - nemamo , da li smo mogli bolje taktički odigrati - jesmo , da li smo zaista imali maler sa povredama - jesmo. Ocena na skali od 1 do 5 ipak nije Tadićeva 3 - realno je 2. Da li Piksi treba da ostane - treba. Napadački fudbal koji je uveo je ok ali mi ipak nismo toliko igrački jaki da uvek igramo isto protiv svakog protivnika pa se mora mnogo bolje kombinovati pogotovu u odbrani kako nam se ne bi događali ovakvi kiksevi kod primljenih golova u sve tri utakmica. Daleko je ovo od bilo kakvog uspeha ali ne može se reći da je katastrofa. Setite se SP u Nemačkoj pa i u J.Africi i utakmica sa Ganom , Australijom pa čak i Nemačkom koju smo iako dobili odigrali katastrofalno.

Mija

pre 1 godinu

Sobzirom gde je bila Srbija ranije ,uspeh je i što je ušla u 32 ,a još je i 29 nije zadnja i to je uspeh.Mnoge zemlje nisu ni to mogle.Budimo realni.Nisam poznavalac fudbala.Sin mi je Strasni Zvezdin navijač .Ali slušajući šta se dešava ,shvatila sam da je od dolaska Piksija fudbal u Srbiji krenuo napred ,a to nije odavno ,nego skoro .Za uspeh je potrebna tradicija.A Srbi bi odmah da budu prvi .Hrvati se odavno drže na vrh pa koliko puta im oduzmu uspeh kao onaj u Francuskoj.Napraviće Piksi uspešan tim to je jasno samo ako ga ne oteraju mafijaši.

Vrg

pre 1 godinu

Citajuci komentare sticem utisak da ljudi ne zele da budemo u top 30 na svetu, zato sto onda nismo u top 20. Katastrofa.
Podrska za momke. Trudili su se, bilo je problema sa povredama, slabija postavka u odbrani i nedostatak srece sa redosledom utakmica i centimetrima koji su falili da ulovimo Kamerunce 2 puta u ofsajdu.
Piksi se ocigledno smorio zbog svih okolnosti, ali je i uspostavio neki red, napravio veliku stvar za buduce kvalifikacije.
Malo je falilo da bude mnogo bolje, ali dobrl. Bice, a i ovo nije lose za tim iz treceg sesira. Kada se dokopamo povlastica i stvari se malo poklope, mozemo svakoga da iznenadimo. Sve je moguce, koliko u narednim godinama.

mnemonic

pre 1 godinu

smešni ste svi vi koji se podsmevate njihovim komentarima. gde ste videli da kapiten reprezentacije izađe i kaže kako da igramo kad se napadač šeta po terenu i neće nikome da doda loptu. ili da kaže kako da igram sa Savićem koji nema osnovnu fudbalsku inteligenciju.

STRUČNI KONSULTANT

pre 1 godinu

Ja sam u fazonu bolje što je prošla Švajcarska kad već nismo mi jer u Švajcarskoj živi puno naših ljudi pa nek se bar oni raduju prolasku njihove reprezentacije. Ne znam nikog našeg ko živi u Kamerunu. Šteta što su onako debaklirani posle, to je donelo patnju i našim ljudima koji tamo žive i rade. Dršte se, alpska braćo! Biće bolje drugi put i za vas i za nas.

Професор Талтомар

pre 1 godinu

Зрело и поштено од капитена!
Било је лепо надати се и ложити ових 12 месеци после Лисабона, гледати како освајамо прво место у Лиги нација.
Тамо смо просто били на нивоу Камеруна, Бразилци и Швајцарци су нас прочитали, ми нисмо имали план Б. Надам се да ћемо извући поуке и пласирати се на ЕП што би био велик успех.
Ови што мраче, омаловажавају нису ни у својој згради међу најбоља 32, комплексаши, неостварени, сигурно не знају ни стони-фудбал без роштиљања.

Bojan Petrović

pre 1 godinu

Pitajte Muslina zašto smo prošli ovako. Čovek je lepo video da Tadić i Sergej ne mogu da igraju zajedno, to je igrač manje u defanzivi i savremen fudbal na ovom nivou to ne prašta. Kad se na to dodaju preofanzivni Kostić i Živković, eto rezultata.

world cup

pre 1 godinu

Pred duel sa Svajcarskom malo ko bi izdiktirao drugaciji sastav od onog koji je Pixi poslao na teren(uostalom bila je i anketa bas na b92 i bukvalno je bas tih 11 izabrano)...a zamislite da je selektor odlucio da promeni sistem i par igraca svi vi bi ga tek onda jos vise napadali,moramo da shvatimo da bi mi tu utakmicu izgubili sa bilo kakvom formacijom jer je odbrana uzasna kako god da okrenes a kondija igraca jos gora....

VO.

pre 1 godinu

Ok. sve je to loše ispalo na Mondialu, ali.ljudi dajte malo realnost.A 2.za redom učestvujemo na Mundijalu, igru i stil igre imamo oformili smo kvalitetan i dobar, lep tim.Pa bože moj, kad pobedjuju podrška ali kad izgube i tad treba ih podržati, ima uspona i padova forme pojedinačno , na pr Sergej i on Tadic su apsolutno u negativnom trendu forme i klupski, ali i to se forma diže u narednih 2-3meseca,+ povrede , forma ekipe i to je normalno ...jedino što kondicioni trener i medicinski deo treba da vrate pare jer nisu smeli da ih puste posle 4 nedelje priprema a da nisu testirali i upumpali fiziolosku formu i utrošak O2 za 90 min igre...

Simo

pre 1 godinu

Jedino pozitivno na ovom prvenstvu je sto smo dobili pouzdanog golmana na duze staze.
(Aleksandar, 08. decembar 2022 11:59)

Pouzdanog golmana?
Au brate, pa mi ništa ne vidimo. Ja mislio progledaćemo nakon ovog debakla, ali izgleda da smo mi hronično ćoravi.

Oli

pre 1 godinu

Problem sa povredama?
Ja ne vidoh da je neko iz odbrane bio povredjen.
Mi smo imali problem sa selektovanjem igrača za odbranu. Šta više, neke smo poveli samo da greju klupu izgleda. A za te stvari, kriv je selektor, niko drugi.

p.s. saradnja golman-odbrana, užas, horor

Hm

pre 1 godinu

Odjednom se svi razumeju u formaciju 3-5-2... To je moderna formacija kojom je Italija bila prvak Evrope, koju igraju neki najveći klubovi...i koja se generalno smatra defanzivnom, ali omogućava brzu promenu u moćan naoad. Problem je što je taktički složena i onda ta petorica u sredini treba da poginu i da ne gube fokus i koordinaciju ni sekundu. U kvalifikacijama i LE i jesu ginuli i bili fokusirani, pa smo bili jaki. Na SP nisu. Zašto? Fizička sprema, pritisak. Piksijeva faca je sve govorila: ništa ne rade kako je dogovoreno. Da li je kriv? Jeste, trener je, pa je kriv, njegov je to posao. Da li je problem formacija? Nije, prestanite s tim.

Nikola P.

pre 1 godinu

Znaci gospodin kaze, Srbija dobila ocenu 3? Ako je skala od 1 do 5. Tesko. Maximalna ocena za ovo prikazano: 2+. A i to je mozda optimisticno. Toliko.

Mali Hijavata

pre 1 godinu

7 miliona Srba, svi fudbalski strucnjaci. Svi se u sve razumeju, zato i jesmo tu gde jesmo.
(Filip, 8. decembar 2022 23:27)

Netačno. Tu smo gde jesmo zato što su tih 7 miliona stručniji od onih koji vode fudbal. Zašto Džaja nikad nije bio predsednik FSS? Zašto Vlada Jugović, Paunović, Vidić, Jokanović...valjaju strancima a nama ne valjaju? Zašto Ljupko Petrović, najuspešniji trener u istoriji Srbije nije nikada bio selektor Srbije? Zašto Ivan Golac nikada nije bio ni blizu Saveza? Zašto se smenjuje selektor koji je odveo reprezentaciju na SP kao prvi u grupi?
Kao što vidiš, narod kome su fudbalski stručnjaci, Kokeza, Terza, Vučela, Grof i Krstaja, zna deset puta bolje fudbal od takvih stručnjaka.
U tome je naša propast.
A narod treba da se zapita, kako to uvek bira gore od sebe.

Harry

pre 1 godinu

I od njega obicno srpsko laprdanje, pravdanje i kod Srba sveprisutno samohvalisanje. Cuj njega, dali su 5 golova, najvise u grupi ... Pa, ko te pita bre za golove kad si ispao i od 32 reprezentacije nalazis se na 29. mestu. Tipicno srpsko zabadanje glave u pesak, bezanje od cinjenica i realnosti. Sve covek moze da trenira i da natrenira, ali mentalitet samoobmanjivanja, zamene teza, poricanja, bezanja od odgovornosti ne moze da se trenira, to se nalazi u DNK nacije, zato od nas u fudbalu, a i inace, nikada nista nece biti.

STRUČNI KONSULTANT

pre 1 godinu

Ja sam u fazonu bolje što je prošla Švajcarska kad već nismo mi jer u Švajcarskoj živi puno naših ljudi pa nek se bar oni raduju prolasku njihove reprezentacije. Ne znam nikog našeg ko živi u Kamerunu. Šteta što su onako debaklirani posle, to je donelo patnju i našim ljudima koji tamo žive i rade. Dršte se, alpska braćo! Biće bolje drugi put i za vas i za nas.

Nidza

pre 1 godinu

Vama treba godinu dana da se vratite u formu ako ne trenirate 10 dana.Dva puta nas ponizili Dzaka i Saciri a ti bi ponovo sa njima,najgori kapiten u istoriji Srbije.Nemam nista protiv njega,reprezentaciju ne gledam vise.

Mija

pre 1 godinu

Sobzirom gde je bila Srbija ranije ,uspeh je i što je ušla u 32 ,a još je i 29 nije zadnja i to je uspeh.Mnoge zemlje nisu ni to mogle.Budimo realni.Nisam poznavalac fudbala.Sin mi je Strasni Zvezdin navijač .Ali slušajući šta se dešava ,shvatila sam da je od dolaska Piksija fudbal u Srbiji krenuo napred ,a to nije odavno ,nego skoro .Za uspeh je potrebna tradicija.A Srbi bi odmah da budu prvi .Hrvati se odavno drže na vrh pa koliko puta im oduzmu uspeh kao onaj u Francuskoj.Napraviće Piksi uspešan tim to je jasno samo ako ga ne oteraju mafijaši.

BojanNS

pre 1 godinu

Stvarno smo mi dali najvise golova u grupi to nisam ni skontao, steta sto smo ih najvise i primili.
Inace slazem se da Piksi treba da ostane selektor, ove price da je trebao da igra u drugacijoj formaciji padaju u vodu, moje misljenje je da bi on igrao sa 4 igraca nazad, ali kako kada mi nemamo krstenog beka. U nasem fudbalu je sramota igrati beka, a i treneri krenuvsi od najmladjih kategorija, na beka stavljaju one koji su najmanje talentovani, koji brzo odustanu od fudbala, ili ostanu uporni ali ne napreduju.

Vrg

pre 1 godinu

Citajuci komentare sticem utisak da ljudi ne zele da budemo u top 30 na svetu, zato sto onda nismo u top 20. Katastrofa.
Podrska za momke. Trudili su se, bilo je problema sa povredama, slabija postavka u odbrani i nedostatak srece sa redosledom utakmica i centimetrima koji su falili da ulovimo Kamerunce 2 puta u ofsajdu.
Piksi se ocigledno smorio zbog svih okolnosti, ali je i uspostavio neki red, napravio veliku stvar za buduce kvalifikacije.
Malo je falilo da bude mnogo bolje, ali dobrl. Bice, a i ovo nije lose za tim iz treceg sesira. Kada se dokopamo povlastica i stvari se malo poklope, mozemo svakoga da iznenadimo. Sve je moguce, koliko u narednim godinama.

Maja

pre 1 godinu

Usli smo u trideset svetskih reprezentaciju...I to je uspeh...OK nije dalje islo...imali su snage samo za 45 minuta igre...OK! Ali zar ih tako treba unizavati, vredjati....niko od zvanicnika ih nije sacekamo...pozvao na prijem, ispovedio muke I neuspeh I pozeleo im bolje u buducnosti...Nista od toga...Sramota!!!?

?

pre 1 godinu

A, Švajcarska, voleo bih da ih izvučemo, što da ne", zaključio je Tadić uz procenu da će Mundijal osvojiti Brazil ili Francuska.

Zar vam nije dosta Švicarske? A što se tiče osvajanja, tu se nešto pita i Hrvatska.

Професор Талтомар

pre 1 godinu

Зрело и поштено од капитена!
Било је лепо надати се и ложити ових 12 месеци после Лисабона, гледати како освајамо прво место у Лиги нација.
Тамо смо просто били на нивоу Камеруна, Бразилци и Швајцарци су нас прочитали, ми нисмо имали план Б. Надам се да ћемо извући поуке и пласирати се на ЕП што би био велик успех.
Ови што мраче, омаловажавају нису ни у својој згради међу најбоља 32, комплексаши, неостварени, сигурно не знају ни стони-фудбал без роштиљања.

m

pre 1 godinu

Nemojte se Vise truditi da se plasirate na velika takmicenja, lepse je gledati ostale kako igraju fudbal nego vas kao da vas je neko isterao da teren.

ja

pre 1 godinu

Heh, rezonovanje jednog fudbalera. To isto ko klinac koji na pismenom zadatku odgovori na sva pitanja netačno i dobije keca, pa kaže kako to nije realno i da je zaslužio najmanje trojku, jer je u celom odeljenju on dao najduže odgovore na pitanja. A to što je svaki odgovor netačan, to nema veze...

Canadaboy

pre 1 godinu

Aloooo "strucnjaci" , do pre mesec dana svi ste pisali sve suprotno..... pustite momke da igraju.... dali su sve od sebe.... meni dovoljno....

VO.

pre 1 godinu

Ok. sve je to loše ispalo na Mondialu, ali.ljudi dajte malo realnost.A 2.za redom učestvujemo na Mundijalu, igru i stil igre imamo oformili smo kvalitetan i dobar, lep tim.Pa bože moj, kad pobedjuju podrška ali kad izgube i tad treba ih podržati, ima uspona i padova forme pojedinačno , na pr Sergej i on Tadic su apsolutno u negativnom trendu forme i klupski, ali i to se forma diže u narednih 2-3meseca,+ povrede , forma ekipe i to je normalno ...jedino što kondicioni trener i medicinski deo treba da vrate pare jer nisu smeli da ih puste posle 4 nedelje priprema a da nisu testirali i upumpali fiziolosku formu i utrošak O2 za 90 min igre...

world cup

pre 1 godinu

Pred duel sa Svajcarskom malo ko bi izdiktirao drugaciji sastav od onog koji je Pixi poslao na teren(uostalom bila je i anketa bas na b92 i bukvalno je bas tih 11 izabrano)...a zamislite da je selektor odlucio da promeni sistem i par igraca svi vi bi ga tek onda jos vise napadali,moramo da shvatimo da bi mi tu utakmicu izgubili sa bilo kakvom formacijom jer je odbrana uzasna kako god da okrenes a kondija igraca jos gora....

Tex Willer

pre 1 godinu

Čitam ovu pljuvačinu po našoj reprezentaciji da je to čudo.Mada kada razmislim kakav smo narod i nema razlog za čuđenje.Najrazočaraniji su oni koji su nas videli bar u polu-finalu i baš oni pucaju iz svih oružja.Da li imamo bolje igrače - nemamo , da li smo mogli bolje taktički odigrati - jesmo , da li smo zaista imali maler sa povredama - jesmo. Ocena na skali od 1 do 5 ipak nije Tadićeva 3 - realno je 2. Da li Piksi treba da ostane - treba. Napadački fudbal koji je uveo je ok ali mi ipak nismo toliko igrački jaki da uvek igramo isto protiv svakog protivnika pa se mora mnogo bolje kombinovati pogotovu u odbrani kako nam se ne bi događali ovakvi kiksevi kod primljenih golova u sve tri utakmica. Daleko je ovo od bilo kakvog uspeha ali ne može se reći da je katastrofa. Setite se SP u Nemačkoj pa i u J.Africi i utakmica sa Ganom , Australijom pa čak i Nemačkom koju smo iako dobili odigrali katastrofalno.

VO.

pre 1 godinu

nisu ti bili "luzeri",kad su pobedjivali i plasirali se na Mondijal, a sad ti treba lečenje kompleksa i frustracija iz privanog "live" da nadoknadjuješ stalnim navijanjem za pobednike...pravi navijač je tu i u porazima.. kritika -kritike radi je lečenje ega

Beograd-janin

pre 1 godinu

Zašto Vlahović da gol za 2-1 a raduju se 4 igrača? To ti objasni kapitenu? Ti si "vođa" baš takvog tima. Sram da vas bude, a o treneru diletantu da ne razgovaramo. To šta je čovek napričao na konferenciji za štampu, kao da smo nacija teletabisa. Čovek u 65min izvede 5 igrača, zameni pola tima, ej bre pola tima, izvede igrače u vrednosti 300 mil. eur, ubaci igrače vrednosti 60 mil. eur. I priča "i da smo prošli grupu, ništa ne bi uradili"? Eeej, "i da smo prošli grupu, PROŠLI BI GRUPU", neverovatno, imamo trenera koji citira Aleksandru Prijović, igra bez bekova i lupeta kao da sutra ne postoji. Sramota je mala reč za vas, vi ste klinci bez morala predvođeni egoističnim diletantom bez trunke samokritičnosti. Niste imali ni jedan jedini "taktički trening", niste imali rezervnu formaciju, niste imali tim, o tome pričaj...a ne o skalama uspešnosti. Obrukali zemlju, sprdaju se sa nama.

Predo

pre 1 godinu

Čuo sam davno izreku "Najvažnije je pobediti, onda ne moraš da se pravdaš zbog poraza". Između redova se vidi da je i on razočaran, ali niko ne sme da upotrebi reč "katastrofa". Možda bi bila i preteška. Iz njegovih reči se vidi da su MItrović, Vlahović i Kostić bili poluspremni. To nije dovoljno opravdanje da se stalno ponavlja da su ključni igrači bili povređeni.
Ja ovde priznajem samo jedno opravdanje, a to je da se Piksi prvi put susreo sa ovakvim turnirskim sistemom i da je strah paralisao i njega i celu ekipu. Pa to se videlo iz aviona. A bio je strašno tvrdoglav da promeni sistem.
Ja ipak verujem u to da je Piksi dovoljno inteligentan (jedan je od naših najinteligentnijih fudbalera, pored Mijatovića, od ovih, koje ja pamtim) i da će nam ovaj debakl pomoći u budućnosti.

Zoki

pre 1 godinu

Mislim da je ovo prvi put da je neki igrač jasno rekao ono sto su i laici znali, samo selektor ćuti i pravi se blesav i izgovara se na povrede. Zna i on da se tu ne može mnogo ako je postavljena taktika sa 3 igrača u odbrani gde je em bušno na sve strane, em sporo em su i ti odbrambeni igrači osim Strahinje bili katastrofa
(iggy, 8. decembar 2022 10:00)

Strahinja je takođe bio katastrofa. Nije sve u srčanosti, treba i da se razmišlja, postavlja i drži pozicija. Treba mu taktično znanje, kao i celom timu.

Dr Karlo

pre 1 godinu

Može da priča šta hoće. Osvojiti jedan bod od mogućih devet, velika je bruka i sramota. On i njegovi pajtaši ,sučinili su da se stidimo pred ostalim fudbalskim sveto. Lažu kada kažu da je fudbal samo sport

Dragan - Sava

pre 1 godinu

Neuspeh je ako izgubiš od reprezentacije od koje si bolje kotiran i protiv koje si favorit! Neuspeh je kad Španija izgubi od Maroka zato što je i na Fifinoj listi i po svim drugim kriterijumima bolje kotirana.
Srbija uopšte nije dozivela neki veliki neuspeh zato što su i Brasil a i Švajcarska ispred Srbije kotirani. Znači mi nismo izgubili od slabijeg protivnika pa da se sada nešto čudimo i kukamo. Sve je u granicama očekivanog jedino što su mediji podigli toliku euforiju i narod je imao nerealna očekivanja. Belgija, Danska i Španija su napravile neuspeh a naš plasman je realan, jedino je falila ta jedna pobeda protiv Kameruna od koga smo realno i bili bolji.

Gong

pre 1 godinu

Nisam bio u prilici da gledam utakmicu, uključio sam na kraju (86. min) i vidim Portugalija uništava Švajcarsku, ali ono što primećujem u tih par minuta je strašan pritisak na zadnju liniju Švajcarske, da nisu mogli da maltene započnu napad. E, to je, Tadiću, vaš problem, a ti si bio perjanica u njemu! Čak i onaj grafikon inicijative na Sofascore pokazuje da u vama nema života od 40. min. I, brate, kretnja bez lopte je katastrofa, niko se nikome ne nudi, umesto da nudite više opcija onome ko poseduje loptu. A, najgori podatak je da imate najviše pretrčanih kilometara, što znači da ste bili haotični, uludo rasipali energiju. Sad lepo izvucite pouke, gradite više sistema igre, da se možete prilagođavati protivnicima i sa srećom!

shambho

pre 1 godinu

nisu relevantni vishe, covek moze istrpi tek toliko..

2010 katastrofa najurise antica ko najvecu budalu (ja nisam bio za smenu selektora, imali smo dobar fudbal i selektor nije bio kriv, igraci jesu

2018 katastrofica

2022 katastrofa jos veca, ali piksija stekaju ko da je osvojio vec dva mundijala (ja sam za ostavku slektora, ako ne onda smena) igraci opet katastrofa

jednostavno ne vredi gledati, a savez vrzino kolo, odgovornost 0 jos se primiksi breca na sve zive ko da smo mi navijaci krivi za njihovo ludilo.
i mogli su da prime jos ko zna koliko komada a opet primili najvise

ko ce to da gleda?

mogu nadjem nervozu i na drugom mestu tako da nek ih gledaju ovi sto misle da je primiksi dobar.

Samo gledam

pre 1 godinu

Neverovatno vreme u kom živimo. Svi, ali svi pričaju iste rečenice. Od medija, igrača, selektora, stručnih i manje stručnih konsultanata..... Kao da im je neko podelio tekst koji je prihvatljiv za neograničeni broj ponavljanja.

Steva Koks

pre 1 godinu

Iako je pimio 8 komada Vanja nam je najbolji pojedinac.
O cemu vise ima da se raspravlja.
Ako hocemo stvarno neki uspeh treba ih bojkotovati,a ako zasluze igrom i zalaganjem publika ce to prepoznati i vratiri se na stadion.

iggy

pre 1 godinu

Mislim da je ovo prvi put da je neki igrač jasno rekao ono sto su i laici znali, samo selektor ćuti i pravi se blesav i izgovara se na povrede. Zna i on da se tu ne može mnogo ako je postavljena taktika sa 3 igrača u odbrani gde je em bušno na sve strane, em sporo em su i ti odbrambeni igrači osim Strahinje bili katastrofa

smeh

pre 1 godinu

A šta ima da kaže? Nisu prošli grupu jer su drugi bili bolji od njih. Šta tu ima više da se priča? Osim da se okrenu radu i treniranju pa da probaju na sledećem takmičenju da prođu grupu za početak. Da ne zaboravim da ne treba uopšte da slušaju navijače koji misle kako je moguće kao u filmu preko noći doći sa dna do prvaka sveta i pobeđivati najbolje usput.

e, Tadiću

pre 1 godinu

Tadiću niste 16. nego 29. od 32 ekipe.
Samo su 2-3 ekipe bile gore od vas, jer neke grupe su bile teže.
Švajcarska je u toj grupu prošla sa 6 bodiva, dvije pobjede i poraz), Kamerun je ispao sa 4 boda (pobjeda, remi i poraz), a Srbija je ispala sa 1 bod (dva poraza i jedan remi sa Kamerunom).
Ta Švajcarska je od pomladene Portugalije dobila 6 komada i eliminisana u meču za 1/4 F.
U toj grupi je Srbija bila najslabija i sad je to kao sredina? Znači po Tadiću 16. od 32.? Tadić ne priznaje objektivne kriterije FIFA nego ima neke srbijanske “kriterije”?

abraksas

pre 1 godinu

Kako prvi put?? Pa dao je izjavu i odmah nakon utakmice, koja je isla otprilike ovako: "Pa jeste... pa ovaj, pa moglo je bolje... pa sta da radimo... pa jeste, ovaj dali smo sve od sebe, jeste tesko nam je svima... pa idemo dalje, slede kvalifikacije..."

mnemonic

pre 1 godinu

smešni ste svi vi koji se podsmevate njihovim komentarima. gde ste videli da kapiten reprezentacije izađe i kaže kako da igramo kad se napadač šeta po terenu i neće nikome da doda loptu. ili da kaže kako da igram sa Savićem koji nema osnovnu fudbalsku inteligenciju.

Voja Smederevac

pre 1 godinu

Znači, Tadić hoće da kaže da je pozitivno to što je naša krava dala najviše mleka, a negativno što se odma ritnula i sve prosula. Pa kakve veze ima što je dala najviše, kad mleka nema? Nama treba krava koja ne prosipa mleko, nebitno koliko ga daje. Nek bude i pola litra.

Robert

pre 1 godinu

Jedino što je sramotnije od predstave na SP su izjave selektora i kapitena. Pa ovo je strašno!!!

Onaj nekidan kaže da je većina ciljeva ispunjena, ovaj danas da je prolazna ocjena...

Nevjerovatno koliko je jadno ovo.. razmaženi bogataši bez osjećaja stida i nacionalnog ponosa!

Joe

pre 1 godinu

Ovo ko da slušam alkoholičara koji priča da ne valja piti.
Jedan od glavnih krivaca za poraz od Švajcarske.
Tri puta se nije vratio u odbranu samo se šetkao po terenu.

Dejo

pre 1 godinu

Nista rekao nije,po njemu 80 % je bilo super,dali 5 golova iz 7 sansi sto jeste vrhunska realizacija,ali 7 sansi u tri utakmice uopste nije za pohvalu,a nista nije rekao sto nije u fazi odbrane on uradio nista a isto tako ni Sergej,zbog cega smo igrali sa dva krila a bez bekova,zasto su pozadi igrala cak trojca tromih igraca,na stranu borbenost pogotovo Pavlovica,zasto posle 60 minuta na sve tri utakmice niko nije imao vise vazduha,i jos puno toga,ali i Piksi i Tadic vide vise pozitivnog nego negativnog a to nije dobro jer se greske nece ni ispravljati kada ih sami ne vide!

Sasa

pre 1 godinu

Ja bih ukinuo finansiranje fudbala na jedno 10 godina tako da ovih vise ne vidimo ovde a da dodju ljudi koji hoce da igraju za Srbiju pa neka i izgube.
Za pare date godisnej na fudbal mozemo 10 najsavremenijih bolnica da napravimo a ne da cekamo zakazivanje po par meseci

Randy Marsh

pre 1 godinu

Najviše bih voleo da objasni zašto se nije nimalo radovao golu Vlahovića? Meni je to utisak prvenstva. U trenutku shvatiš da su sve priče itekako tačne. I ko zna šta još, a mi ne znamo.

Бане

pre 1 godinu

Шта има "да проговара"....

Брука је брука....

И лако је да се буде генерал тел након битке....

Ја се искрено не бих појављивао од стида....

Adam

pre 1 godinu

Dali najviše u grupi i primili najviše na čitavom mundijalu.Kad nam je trebalo najviše gol nismo šutnuli u okvir u čitavom drugom poluvremenu na 2:3.Sramota.Kamerun nam dao dva kad je hteo.Onaj tim sa kvalifikacija i iz lige nacija onako da igra,još mi nije jasno.

Ljubo

pre 1 godinu

Odbranu ne čine samo odbrambeni igrači već i vezni igrači kao i napadači.Najveći problem si bio ti koji kao kapiten i vezni igrač si morao da daš mnogo više na terenu kao i Milinković Savić.Đžabe nama 2 napadača kada nam je vezni red bio katastrofalan a kada nam je vezni red katastrofalan onda nam je odbrana pod stalnim pritiskom a svi dobro znamo kakve su to rupe i kiksare,još kada se na to doda da su spori i visoki ishod bi bio i mnogo gori od tih 8 golova da su protivnici bili precizniji koliko su šansi imali.Mi prosto nemamo tim i pre svega vođu tima koji bi to sve konsolidovao pa samim time je i bila tolika konfuzija u sve 3 utakmice.Toliko grešaka ne bi napravila ni jedna Malta koja je jedna amaterska reprenzetacija.

lupa

pre 1 godinu

I primili najvise u grupi (8). Treba jasno reci, odbrana nam je bila katastrofalna. Napad, srednji red, golman su u redu bili
(Rkoma, 08. decembar 2022 10:49)


Nije kriva odbrana nego selektor i njegova formacija. Zbog loše formacije igrači odbrane su uvek ostajali sami i protivnici su im stalno pravili višak po bokovima.
Odbrambeni igrači tu ne mogu ništa sami, treba im pomoć saigrača, a nje nije bilo zbog loše formacije.
Odbrana se ne zasniva samo na odbrambenim igračima, nego na celom timu. Ceo tim mora da učestvuje u njoj.

prosto ko pasulj

pre 1 godinu

Tadiću ako ste oko stedine onda ste trebali biti u 1/8 finala.
U svojoj grupi ste imali 1 bod, ostali 6,6,4.
Tadiću vi ste 29. od 32 ekipe.

Mihajlo

pre 1 godinu

Čekajte formacija sa tri štopera donela nam je pobedu protiv Portugalije,dve pobede protiv Švedske,koje su jače od nas,plasman u A grupu ligu nacija,a sad posle tri utakmice na SP to ništa ne valja,neće biti da je tako. Nije to do formacije,to je do igrača,njihovih glava,potpunog odsustva koncentracije i naravno na svakom takmičenju priča se ponavlja jer se vode razne VIP ličnosti,žene,deca,političari,svi oni remete rutinu treninga,odmora,obroka.

Eric Cartman

pre 1 godinu

Bolje da smo pobedili dva puta po 1:0 nego što smo dali 5 golova koji nam ništa ne znace.
Španija je osvojila SP i za celo prvenstvo je postigla 7 golova.
Koga bre briga za lepotu i atraktivnost na Svetskom i Evropskom prvenstvu.
Samo je rezultat bitan i ništa više.

Joker

pre 1 godinu

Nelogično je ovo što izjavljuju i Tadić i Piksi. Dali smo najviše golova u grupi, a 3 ključna napadača bila povređena. Znači, problem nije napad, već odbrana. Što dalje implicira da problem povreda pomenute trojice ne bi ništa promenilo i da su bili 100% spremni, odnosno nije vam neko opravdanje za 8 primljenih golova. Problem je Piksi koji ne može defanzivno da postavi ekipu i da igra na rezultat. U redu je da igraš napad, da forsiraš tu igru, ali samo ako igraš protiv slabijih ekipa od sebe. Za ekipe sličnog ranga ili bolje, mora da se primeni druga taktika. Da se igra pametnije. Kompaktna odbrana, čvrsto na lopti, strpljivo i bez srljanja. Svakako im želim sve najbolje i Tadiću i Piksiju, nadam se da će naučiti iz svojih grešaka. Glavu gore momci, nadam se povratku na EURO posle 24 godine.

kezza

pre 1 godinu

Problem u reprezentaciji Srbije je taj što ne postoji tim nego skup individua. Sujeta vlada. IQ test bi im ja prvo uradio pa tek nakon tih rezultata objavio spisak. To čime se oni bave još od početka ovih kratkih priprema, nema veze sa svetskim prvenstvom. Počevši od Gudelja pa do Tadića, koji je i privatno nevidjeno arogantan tip. Upoznao sam ga pa znam. Za razliku od njih, u Hrvatskoj reprezentaciji su svi za jednog jedan za sve. Ginu za svoju zemlju, i sve svadje prestaju onog momenta kada se okupe u hotelu. Kao nekada naši košarkaši i vaterpolisti. Fudbaleri Srbije su naša sramota nažalost.

Serbian

pre 1 godinu

Sta da kaze? Novinari izvlace reci od njih samo da bi pisali. Sto se tice trcanja ne mogu naci sajt gde bi se to vidlo ali na Fifinom sajtu stoji da je upravo Tadic pretrcao najvise u nasoj reprezentaciji. Interesuje me za ostale ali sve u svemu trebamo se okrenuti kvalifikacijama za EP i ostaviti ovo SP iza sebe. Jeste kriv trener ali igrati sa 3 stopera i nije toliki problem, samo je trebao povuci bocne igrace kada je poveo. Nista drugo.

Predrag Stankovic

pre 1 godinu

Ponovo, i ponovo se problemi stavljaju po tepih i glava se zabada u pesak.I ponovo Piksijeva mrtva demagogija na konferenciji za štampu. U fazonu, ja sam veliki igrač bio, sada sam veliki trener, bla, bla..ne dozvoljavam nikome da se meša u moj posao...ja sve radim najbolje bla, bla...Ljudi, pišite objektivno i istinito, i ništa više...Elem, kada se igra sa 3 odbrandbena igraču, ključ jedne ekipe je sredina terena. Ona je ta koja se vraća nazad , pomaže odbrani i zatvara rupe. Šta smo mi igrali i gledali, jednog SMSa i Lukića kojih nije bilo nigde na terenu pa i u odbrani, jednog Tadića koji je u ogromnom padu forme unazad godinu dana, Kostića i Živkovića koji su imali ulogu i krila a iofanzivnih bekova i morali su se vraćati nazad da pomognu odbranu.
Da rezimiram, ključ je bio u sredini terena, a ne u jadnih tri igrača odbrane koji su ostavljeni na vetrometini ili u napadačima koji su bili roviti..Trećim rečima,POTPUNI DEBAKL PRE SVEGA TRENERA I NJEGOVOJ POSTAVCI IGRE

Жута Оса

pre 1 godinu

Колико сам ја разумео капитена главни разлог нашег ДЕБАКЛА на сведском првенству је ТАКТИКА.Кад се томе дода и катастрофална физичка припремљеност - реално били смо,видели смо,и проћи ће много,много времена да опет будемо у друштво најбољих.

Mića the Expert

pre 1 godinu

Naša očekivanja bila su velika i zbog toga je i razočaranje još i veće. Pogrešno je bilo to loženje kako ćemo juriti možda i titulu i svi smo prihvatili to kao već gotovu stvar. Evo baš to nam se sad obilo u glavu.
Komšije su tu bili puno mudriji, jer su svoje pripremili na prolazak skupine i time sebi skinuli nepotreban pritisak. Igrati bez tereta pritiska i opterećenja datih obećanja mnogo je jednostavnije.

alex

pre 1 godinu

Ljudi pa sta su uradili za grb ikada.. Za sebe DA.. Ali za grb veliko nista.. Treba da se stide... Izigravaju tetovirane manekene.. Da je bilo nekog truda angazovanja ne bi mi bilo krivo ali onakav pristup... Ne do ne prolazi nema opravdanja..

djape17

pre 1 godinu

Ma ljudi to je ok, ipak je on fudbaler, od njih ne treba ni vise ocekivati u vezi nekog Interview, ako kaze istinu zamerio bi se piksju, ja mislim da je njima fudbalerima stalo do srbije i da su i vise hteli, njihovo znanje pokazuju svake nedelje u klubovima, ali jednostavno nisu znali bolje, tu je trener kriv!!

Ja sam se stvarno dosta razocarao kako smo prosli!

ALI, sta je jos gore od svih stvari i igre je piksijeva konferencija, pa mene je bilo sramota to slusati, nista konstruktivno nije rekao, nikakva analiza, prica neke nebuloze, bruka bre, covek se tamo izgubio kao trener i da kaze posteno da je on kriv on lupeta, koja demagogija i patetika u govoru, strasno, ja pomislio da av prica;-)

повратак отписаних

pre 1 godinu

Nije toliko bitno šta je Piksi rekao, nego šta je shvatio.Ako je išta ukapirao, videćemo na proleće. A i ako nije. Sa ovom formacijom, koje se on drži kao pijan plota, uvek će moći protiv Bugarske ili Litvanije. Sa jačim timovima, mrka kapa. To je prva stvar koju mora da raščisti, formacija. Sa tri pozadi, bez bekova, sa ozbiljnim rivalima ne može. AKo nećeš ove iz Zvezde i Partizana, koji nisu neka klasa, ali su ipak bekovi, brzometno naći nekog iz Afrike i dati mu državljanstvo. Druga stvar: kada Tadić izađe, mi nemamo kreatora. Potpuno smo bezopasni. I treća: nekoliko puta je ponovio da je red da igraju igrači sa zaslugama za plasman. SP nije nagradno putovanje, već najveće i najteže takmičenje, potpuno drugačije od kvalifikacija, i po tipu i po težini. Što se Tadića tiče, sledeće EP i kvalifikacije su poslednji voz za njega. Grupa je idealna, pa neka nam je sa srećom. Bez loženja, ako je moguće, ali sa jasnim planom kako tamo otići i odigrati bolje nego na SP.

Simo

pre 1 godinu

Jedino pozitivno na ovom prvenstvu je sto smo dobili pouzdanog golmana na duze staze.
(Aleksandar, 08. decembar 2022 11:59)

Pouzdanog golmana?
Au brate, pa mi ništa ne vidimo. Ja mislio progledaćemo nakon ovog debakla, ali izgleda da smo mi hronično ćoravi.

ko-ometator

pre 1 godinu

S obzirom da je morao da pazi da se ne zameri selektoru pa je ocigledno dobro birao reci rekao je neko od njih napokon sustinu problema, da se nisu dobro branili kao ekipa. Igra sa tri defanzivca a branili se sa jednim i golmanom. Takodje povredjeni igrali. Po meni Piksi iako boljeg selektora nemamo, jeste podbacio kao trener i selektor previse da bi napravili bilo kakav uspeh.

Milan

pre 1 godinu

Mislim da je ovo prvi put da je neki igrač jasno rekao ono sto su i laici znali, samo selektor ćuti i pravi se blesav i izgovara se na povrede. Zna i on da se tu ne može mnogo ako je postavljena taktika sa 3 igrača u odbrani gde je em bušno na sve strane, em sporo em su i ti odbrambeni igrači osim Strahinje bili katastrofa
(iggy, 8. decembar 2022 10:00)

Nije ni Pavlovic bio sjajan defanzivno. A i u napdau. Ok pokusavao je, trudio se, ali je tako ostajala rupa u odbrani. Nije u odbrani imao neke kardinalne greske, ali je bilo par losih pokrivanja, nesto slabijih intervencija, kao npr. kod prvog gola Svajcarske kad je trebalo bolje da ocisti situaciju. Ali zbog tih izletanja napred, par flashy poteza kao sto su driblinzi protiv Brazila i neki klizeci startovi, ljudi o njemu imaju pozitivan utisak. Priznajem da jeste bio bolji od mnogih, ali to i nije neki uspeh.

Miroslav Celic

pre 1 godinu

Osnovni problem nase nacije je sto se ne bavim greskama koje smo napravili ... svi ljudi ih prave ali gledaju da im se ne ponove ..

ovde je evidentno da se ne bavimo problemom nego svim ostalim , a u javnosti se serviraju slageri koji vredjaju inteligenciju..

sa tim stavom ne sumnjam da cemo greske i dalje praviti ... nazalost

Dok to ne izpravimo , zali Boze vremena i energije

Aluvial

pre 1 godinu

Svako koje gledao utakmice zna gde smo bili slabi. Igra bez lopte. Postavljanje odbrane. Inertan srednji red i napad u fazi odbrane. Pozadi samo tri halfa sa slabom podrskom sa strane. Svi su nam golovi pali zbog neuigrane odbrane ili zbog viska tj proboja sa strane. Sa osam primlenih golova na SP nemas cemu da se nadas. Reprezentacija prespora. Napad efikasan ali dzabe, mnogo nedostataka u fazi odbrane.

Hm

pre 1 godinu

Odjednom se svi razumeju u formaciju 3-5-2... To je moderna formacija kojom je Italija bila prvak Evrope, koju igraju neki najveći klubovi...i koja se generalno smatra defanzivnom, ali omogućava brzu promenu u moćan naoad. Problem je što je taktički složena i onda ta petorica u sredini treba da poginu i da ne gube fokus i koordinaciju ni sekundu. U kvalifikacijama i LE i jesu ginuli i bili fokusirani, pa smo bili jaki. Na SP nisu. Zašto? Fizička sprema, pritisak. Piksijeva faca je sve govorila: ništa ne rade kako je dogovoreno. Da li je kriv? Jeste, trener je, pa je kriv, njegov je to posao. Da li je problem formacija? Nije, prestanite s tim.

Bojan Petrović

pre 1 godinu

Pitajte Muslina zašto smo prošli ovako. Čovek je lepo video da Tadić i Sergej ne mogu da igraju zajedno, to je igrač manje u defanzivi i savremen fudbal na ovom nivou to ne prašta. Kad se na to dodaju preofanzivni Kostić i Živković, eto rezultata.

Aki

pre 1 godinu

Uopšte nije problem u fizičkoj spremi, naši trče kao ludi. Ali, trče bez mnogo smisla, i sistem bez bekova je bio problem. Protivnici nas skautirali, a mi zapeli isto pa isto, iako se vidi da vodi u katastrofu.

Laki

pre 1 godinu

Bogami, da sam jedan od igrača odbrane ozbiljno bih razmotrio dalje odazivanje reprezentaciji ako nastavi da igra u ovom sistemu. Milenković je takođe dugo bio povređen, ali i ovakav kakav je ostavljan je na vetrometini, kao i Strahinja, pa biraj koga ceš preuzeti od dvojice trojice slobodnih. Pazi, zakasnio u liniji gde lopta putuje 30m, a odbrana na 40m od gola, potpuno bez plana i komunikacije. Milenković je protiv Brazila, uz Vanju i Gudelja bio najbolji i satro se bre. Priča o pređenim kilometrima naših igrača je besmislena- računaju se sprintevi, kolektivno agresivno trčanje, a ne bezvezno trčkaranje, lutanje i ispadanje iz formacije. I, ako je neko bio lošiji u odbrani, to je Veljković.Pravda za odbranu!

Oli

pre 1 godinu

Problem sa povredama?
Ja ne vidoh da je neko iz odbrane bio povredjen.
Mi smo imali problem sa selektovanjem igrača za odbranu. Šta više, neke smo poveli samo da greju klupu izgleda. A za te stvari, kriv je selektor, niko drugi.

p.s. saradnja golman-odbrana, užas, horor

Nikola P.

pre 1 godinu

Znaci gospodin kaze, Srbija dobila ocenu 3? Ako je skala od 1 do 5. Tesko. Maximalna ocena za ovo prikazano: 2+. A i to je mozda optimisticno. Toliko.

Mali Hijavata

pre 1 godinu

7 miliona Srba, svi fudbalski strucnjaci. Svi se u sve razumeju, zato i jesmo tu gde jesmo.
(Filip, 8. decembar 2022 23:27)

Netačno. Tu smo gde jesmo zato što su tih 7 miliona stručniji od onih koji vode fudbal. Zašto Džaja nikad nije bio predsednik FSS? Zašto Vlada Jugović, Paunović, Vidić, Jokanović...valjaju strancima a nama ne valjaju? Zašto Ljupko Petrović, najuspešniji trener u istoriji Srbije nije nikada bio selektor Srbije? Zašto Ivan Golac nikada nije bio ni blizu Saveza? Zašto se smenjuje selektor koji je odveo reprezentaciju na SP kao prvi u grupi?
Kao što vidiš, narod kome su fudbalski stručnjaci, Kokeza, Terza, Vučela, Grof i Krstaja, zna deset puta bolje fudbal od takvih stručnjaka.
U tome je naša propast.
A narod treba da se zapita, kako to uvek bira gore od sebe.