Fudbal 74

Sreda, 30.11.2022.

14:30

Kengurov skok u osminu finala, Francuzi izgubili

Reprezentacije Francuske i Australije izborile su vizu za osminu finala Mundijala u Kataru.

Kengurov skok u osminu finala, Francuzi izgubili IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

74 Komentari

Sortiraj po:

Da

pre 1 godinu

(Mali Hijavata, 30. novembar 2022 19:24)

Ljudi su bukvalno pre godinu dana igrali 1/2 finale EP. Bas losa ekipa.
(Аспера, 30. novembar 2022 21:33)

Nisu loša ekipa, ali ni veliki favorit. Došli do polufinala EP, da, slažem se, ali došli nakon čak dva poraza u grupi, tp se jako jako retko događa, poraza od totalnog autsajdera Finske koju je čak i tada katastrofalna Rusija pobedila i laganog poraza od Belgije, pri čemu su pobedili upravo samo tu katastrofalnu Rusiju i prošli dalje, zatim u osmini pobedili Velšane, koji vidimo i na ovom prvenstvu su ispodprosečna ekipa, onda u četvrtfinalu Češku koja je daleko od one Češke iz druge polovine 90-tih i prve polovine 2000-tih, i eto njih ni krive ni dužne u polufinalu. Tako nešto se desi jednom u 100 godina, da sa dva poraza u grupi prođeš dalje i onda da u osmini finala i četvrtfinalu imaš prosečne repke, sebi ravne, i iskoristiš to.

Иван Грозни

pre 1 godinu

Uopste nije fer sto je Francuska izvela drugi tim i narusila regularnost u grupi. Nadam se da ce sledecu izgubiti golom u 95 minutu. Pokazalo se da kada mnogo kalkulises na kraju i platis skuplje. Degenek odigrao odlicno desnog beka koga nikada nije igrao u Zvezdi ,igrao je stopera i levog beka .Prerano su ga otpisali,sasvim dobar i pre svega srcan igrac.
(zemunski kej, 30. novembar 2022 18:49)

Одавно не постоје први и други тим. Селектор води 26 играча и има право да саставља тим како хоће.

Da

pre 1 godinu

Prosto je neverovatno kolika se prasina dizala za Danskom. Nije da nemaju prilicno dobar kvalitet na papiru, ali to nije na onom nivou na kojem su ih mnogi strani sajtovi i pojedinci u analizama predstavljali kao iznenadjenje turnira pa cak i dosta puta stavljali ispred Francuske kao pobednika ove, inace posle grupa A, najslabije na turniru. Glavni razlog za to jeste proslogodisnje dansko polufinale na EP, na koje su upali poprilicno slucajno. Zasto to kazem? Prvo, EP otkad je prosireno na 24 ekipa daje sansu da se sa treceg mesta u grupi prodje, i Danska je upravo tako prosla, iako je izgubila 2 od 3 meca (od toga jedan od prejadne Finske), a taj jedan je dobila nikad goru Rusiju i tako se provukla sa samo 3 boda u 1/8. E tu sad dolazi ono cuveno "zreb je majka svih uspeha!". U osmini odlaze na Vels, njih prolaze lako, i potom u 1/4 na Cesku, koju takodje tesko prolaze. Tako se pobedama preko Finske, Velsa i Ceske provlace do 1/2 i na taj nacini sticu potpuno neopravdan status neke "sile iz senke" koju su mnogi i ove godine videli u slicnoj situaciji. Jednostavno, Danska ne samo da nije prosla nego je u lakoj grupi sa Tunisom i Australijom dala jedva jedan gol i zavrsila poslednja. Toliko o tome sta je ustvari Danska.
(Mali Hijavata, 30. novembar 2022 19:24)

BRAVO ZA KOMENTAR! SVE TO SAM HTEO DA NAPIŠEM I JA ALI NEMA POTREBE DA PONAVLJAM, TI SI VEĆ OBJASNIO SVE, BRAVO!

lupa

pre 1 godinu

Kao i svaki nas protivnik. Danska je dovoljno ozbiljna da nas razbije. Toliko o nama
(Da se ne ljubimo, 30. novembar 2022 17:46)

Ne postoji utakmica nasih ili glup potez dovoljno glup da me iznervira koliko ovakvi malodusni bedni komentari lokalnih mudrosera koji u zivotu nisu potrcali za loptom da se ne zadisu. Liche, mi smo jedan Portugal u sred Portugala tukli iako su dali gol posle cistog nesviranog faula, mi smo jedne Norvezane razbili na njihovom terenu koji su realno jednako jak tim kao Danci na papiru a u praksi igraju bolje. Da ne navodim dalje, nema ni smisla, samo cu reci, idi negde, uzmi neko drugo drzavljanstvo, vrati ovo nase, i prestani da pratis reprezentaciju..bice lakse i tebi a i nama.
(Sabre, 30. novembar 2022 18:29)




Norvežani imaju jednako jak tim kao Danska i igraju bolje????
Zato je Danska 10. na rang listi, a Norveška 40.+. Ne budi smešan, Danska je mnogo bolja reprezentacija od Norveške.
I mi nikako nismo tukli Portugal tamo, dali smo gol u poslednjem minutu utakmice, gol ni iz čega. Više sreće nego pameti smo imali.
A Danci su nas i razbili proletos. Mnogi svesno ili nesvesno zaboravljaju tu utakmicu.

Djed Gavrilo

pre 1 godinu

Bravo Australija.Odlucno,pametno,borbeno i korektno…
Mislim da mogu sa vecinom koji prodju ,da odigra ravnopravno.Zelim im finale.

foev

pre 1 godinu

@mali hijavata

Druze, brate, prijatelju.

Igraju 10 puta gore nego ove godine u ligi nacija protiv 10 puta jacih timova.
NIje sporno ni da su oprecenjeni ni da imali srece u zrebu. Njihova igra je licila na igru Srbije dom pre par godina, a ne na igru danske poslednjih par godina.

Mali Hijavata

pre 1 godinu

Danska je ubedljivo najvece razocaranje ovog turnira. Od onakvog tima sa mnogo trcanja, sa milion tacnih pasova, sa mnogo dobrom igrom napred. Na sta su oni spali... Ja prosto ne mogu da se nacudim koliko su losi.
(aleksandar, 30. novembar 2022 16:51)

Prosto je neverovatno kolika se prasina dizala za Danskom. Nije da nemaju prilicno dobar kvalitet na papiru, ali to nije na onom nivou na kojem su ih mnogi strani sajtovi i pojedinci u analizama predstavljali kao iznenadjenje turnira pa cak i dosta puta stavljali ispred Francuske kao pobednika ove, inace posle grupa A, najslabije na turniru. Glavni razlog za to jeste proslogodisnje dansko polufinale na EP, na koje su upali poprilicno slucajno. Zasto to kazem? Prvo, EP otkad je prosireno na 24 ekipa daje sansu da se sa treceg mesta u grupi prodje, i Danska je upravo tako prosla, iako je izgubila 2 od 3 meca (od toga jedan od prejadne Finske), a taj jedan je dobila nikad goru Rusiju i tako se provukla sa samo 3 boda u 1/8. E tu sad dolazi ono cuveno "zreb je majka svih uspeha!". U osmini odlaze na Vels, njih prolaze lako, i potom u 1/4 na Cesku, koju takodje tesko prolaze. Tako se pobedama preko Finske, Velsa i Ceske provlace do 1/2 i na taj nacini sticu potpuno neopravdan status neke "sile iz senke" koju su mnogi i ove godine videli u slicnoj situaciji. Jednostavno, Danska ne samo da nije prosla nego je u lakoj grupi sa Tunisom i Australijom dala jedva jedan gol i zavrsila poslednja. Toliko o tome sta je ustvari Danska.

lupa

pre 1 godinu

Eriksen i centaršutevi... Nijedan nije valjao. Mada ni ostali danski igrači nisu bili bolji po tom pitanju.
Druga stvar, Australijanac pravi dribling brzinom puža i lopta može da mu se lagano oduzme, ali dva igrača u odbrani ne uspevaju. Smešni su.

bradina

pre 1 godinu

Podceniti protivnika je najgora stvar u fudbalu a i sportu u celini!
Meni nije cudno da Africke reprezetacije mogu imati 3 predstavnika u 1/8 SP!
Fudbal je odavno poznat kao sport siromasnih a Senegal,Gana,Maroko to jesu!
Ako se desi kiks Brazila (nije iskljuceno da i oni izvedu rezervni sastav i pruze sansu Kameruncima da ucine podvig)! Od 5 predstavnika imati eventualno 3 u daljem takmicenju je uspeh koji treba pozdraviti.Kad sam rekao nije cudo jer sam pogled na sastav eminentnih klubova Evrope dovoljno govori koliko igraca iz Afrike je tu!Nije iskljuceno da za deceniju ili dve Afrika da Svetskog prvaka u fudbalu!

Eric Cartman

pre 1 godinu

Kaže lik na Areni zatvaranje utakmice više ne postoji ,kako se o tome prica samo kod nas.
Murinjo,Konte,Simeone kadar nevera.
Ko sve moze da prica o fudbalu da je to strašno.
Pa i najveci fudbalski klubovi kada povedi dve razlike povuku se i igraju na kontre.
On kao daje odgovor Radetu Bogdanovicu.
Prica o nama kao da smo najbolji na svetu.

sasa ns

pre 1 godinu

Ovo ako danci nisu prodali ja ne znam sta im se desava pregazili sve u kvalifikacijama, igra pola njih u premijer ligi, ubijaju, ovamo se razvlače nisu šutnuli na gol. Ne kontam stvarno. I to polako izvode aut, vucaraju se a 10 min do kraja baš loše..

Pametnjakovic

pre 1 godinu

Podceniti protivnika je najgora stvar u fudbalu a i sportu u celini!
Meni nije cudno da Africke reprezetacije mogu imati 3 predstavnika u 1/8 SP!
Fudbal je odavno poznat kao sport siromasnih a Senegal,Gana,Maroko to jesu!
Ako se desi kiks Brazila (nije iskljuceno da i oni izvedu rezervni sastav i pruze sansu Kameruncima da ucine podvig)! Od 5 predstavnika imati eventualno 3 u daljem takmicenju je uspeh koji treba pozdraviti.Kad sam rekao nije cudo jer sam pogled na sastav eminentnih klubova Evrope dovoljno govori koliko igraca iz Afrike je tu!Nije iskljuceno da za deceniju ili dve Afrika da Svetskog prvaka u fudbalu!
(bradina, 30. novembar 2022 19:15)

Ipak je lakse proci grupu kad si africki tim jer nemoras igrati medusobno protiv neke druge africke ekipe kao sto dva evropska timova moraju u grupi.

Gambeeet

pre 1 godinu

Danska osim drugog poluvremena protiv Francuza gotovo da ništa nije prikazala na ovom SP, kao da ih je neko silom naterao da igraju ove utakmice, čudno zaista za jednu ekipu koja je igrala briljantan fudbal u poslednje vreme i maltene se ravnopravno nosila sa svima u Evropi, da ovako otalja i potpuno neinspirisano odigra na najznačajnijem i najvećem fudbalskom takmičenju na svetu. I još nešto, da l' stvarno ima onih koji i dalje komentarišu da Kamerun može poraziti Brazil u poslednjem kolu naše grupe?!? Pa brazilska druga postava je skoro u nivou prve, a verovatno će i neki od prvotimaca odigrati, pa njima je jedan Ederson (očekujem da dobije šansu da brani) iz Sitija rezervni golman, o čemu mi pričamo, vodeći igrači prvoplasiranog na tabeli Premijer lige im sede na klupi takođe, daj bre ljudi, uozbiljite se, Francuzi da popuste i ne zapinju protiv "svog" Tunisa a + imaju praktično obezbeđeno prvo mesto, to je donekle i razumljivo, al' Brazilci koji se kunu u fudbal i žive za ovo takmičenje da popuste Kameruncima u kakvom god sastavu bili - od toga nema ništa, 2-3 razlike rutinski, još i Onana nije na golu, ako odigraju angažovano do kraja, ni petarda me ne bi začudila, to je kao da kažete da na SP dogodine u košarci Južni Sudan ima neke šanse protiv druge postave Amerikanaca u njima nebitnom meču. Mi kako znamo i umemo da dobijemo ove Švajcarce i prošli smo, a za to sam poprilično siguran da moramo dati 2 do 3 gola, što jesmo u stanju, e sad da li ćemo uspeti, čekamo petak i navijamo, s nadom da ćemo slaviti :))

Sabre

pre 1 godinu

Kao i svaki nas protivnik. Danska je dovoljno ozbiljna da nas razbije. Toliko o nama
(Da se ne ljubimo, 30. novembar 2022 17:46)

Ne postoji utakmica nasih ili glup potez dovoljno glup da me iznervira koliko ovakvi malodusni bedni komentari lokalnih mudrosera koji u zivotu nisu potrcali za loptom da se ne zadisu. Liche, mi smo jedan Portugal u sred Portugala tukli iako su dali gol posle cistog nesviranog faula, mi smo jedne Norvezane razbili na njihovom terenu koji su realno jednako jak tim kao Danci na papiru a u praksi igraju bolje. Da ne navodim dalje, nema ni smisla, samo cu reci, idi negde, uzmi neko drugo drzavljanstvo, vrati ovo nase, i prestani da pratis reprezentaciju..bice lakse i tebi a i nama.

zemunski kej

pre 1 godinu

Uopste nije fer sto je Francuska izvela drugi tim i narusila regularnost u grupi. Nadam se da ce sledecu izgubiti golom u 95 minutu. Pokazalo se da kada mnogo kalkulises na kraju i platis skuplje. Degenek odigrao odlicno desnog beka koga nikada nije igrao u Zvezdi ,igrao je stopera i levog beka .Prerano su ga otpisali,sasvim dobar i pre svega srcan igrac.

Nebojša

pre 1 godinu

Pa ova Danska blage veze nema, ja sam mislio da su oni ozbiljna ekipa.
(Kole, 30. novembar 2022 17:22
Kao i svaki nas protivnik. Danska je dovoljno ozbiljna da nas razbije. Toliko o nama
(Da se ne ljubimo, 30. novembar 2022 17:46)

Nas ni jedan protivnik nije razbio a ta Danska nije jedan gol uspela da uvali u dve utakmice protiv Tunisa i Australije tako da ne dipr nego bolje nabavi neki smirivač sutra ukoliko prodajemo grupu cenim da bi to teško podneo.

veliki strumf

pre 1 godinu

У суштини, драго ми што су Данци испали! Највише су ломотили о људским правима као да се то њих једино тиче, нису се бавили фудбалом већ Катаром и заслужили су да први оду кући! Надам се да ће и Немци заједно са њима. И код њих слична прича.

Ivan Veljković

pre 1 godinu

Francuzi 'ladno pustili Tunižane da pobede! Al' sve im džaba, Kenguri pobediše Dance i neutralisaše tu pirovu pobedu Tunisa! Francuzi su namerno pustili Tunižane, to se jasno videlo, krenuli su u meč sa rezervnim sastavom, igrali totalno nezainteresovano, tek u finišu meča Dešamp ubacuje prvotimce Grizmana, Rabijua i Mbapea da malo trčkaraju i zezaju se, Tunis naravno postiže gol nezainteresovanim Francuzima i umalo da na taj nepošten način izbace iz igre Australiju i Dansku, međutim to se nije dogodilo, srećom Kenguri dadoše taj jedan i veoma vredan gol i odoše dalje. Zbog ove manipulacije navijam da Francusku neko izbaci u osmini finala.

PimPong

pre 1 godinu

Nista nije bilo dogovoreno. Jednostavno, druga ekipa Francuske nije uigrana, a eto VAR ponisti gol Francuzima. Cudi me malo odluka VAR-a jer se mozda moze reci da ona igra glavom odbrambenog igraca Tunisa nije slucajno odbijena lopta i da se racuna kao novi napad, ali na kraju nije imalo veze. Cudi me da je na kraju Tunis primio samo jedan gol na Mundijalu jer im je golman jako nesiguran. Ovo je bio dobar trening za prvu ekipu Francuza kako da igraju ili ne igraju protiv bunkera pred kraj. A Danska je na kraju ispala jako losa, jedan gol u tri utakmice!? Mada nije ni Australija zalutala, eliminisali su Peru u kvalifikacijama!

Maki

pre 1 godinu

Danska je otisla na SP kao favorit iz senke i sta sad oni treba da kazu. Nisu licili na sebe uopste u sve tri utakmice, a Australijanci zakazali start prvenstva za pocetak decembra-toliko su verovali u prolaz pored Fr i Dan. Eto sta je igrati bez pritiska, zato velika podrska nasima!

budibogsnama

pre 1 godinu

Terzicu, Mrkelo, Stankovicu: zasto oteraste Milosa Degeneka, verovatno jedinog Srbina u osmini finala svetskog prvenstva? Covek ginuo u vreme najvecih uspeha, ostao bi do kraja karijere da niste izmislili i preko placenih novinara plasirali da je "u padu forme"?! Evo pade u osminu finala, a danas odigrao maestralno. Drzavo pod lopovima, kad ces progledati?

Milan

pre 1 godinu

Ali Zare je najjači ,Kolumbija, kakva Kolumbija, pa dobro, možda su u snovima učestvovali pa kad su se probudili nisu ni shvatili na kraju da su već ispali.😀

ford

pre 1 godinu

Oprace drugi tim Brazila Kamerun kao u veš mašini, ali bez praška i omekšivača, prvo jer je njihov drugi tim kvalitetniji od većine prisutnih, realno. Em će momci hteti da se pokažu, pa se ne brinem za njih.
Brinem se ja za nas, jer jbt bre brate, kako samo mi NIKAD nemamo snage..
Kako!?

lupa

pre 1 godinu

Pa ova Danska blage veze nema, ja sam mislio da su oni ozbiljna ekipa.
(Kole, 30. novembar 2022 17:22
Kao i svaki nas protivnik. Danska je dovoljno ozbiljna da nas razbije. Toliko o nama
(Da se ne ljubimo, 30. novembar 2022 17:46)

Nas ni jedan protivnik nije razbio a ta Danska nije jedan gol uspela da uvali u dve utakmice protiv Tunisa i Australije tako da ne dipr nego bolje nabavi neki smirivač sutra ukoliko prodajemo grupu cenim da bi to teško podneo.
(Nebojša, 30. novembar 2022 18:11)


Nas su ti Danci razbili proletos u prijateljskom meču.
Nego, kako nas to niko nije razbio na ovom prvenstvu? Pa Brazil se igrao sa nama, a pogotovo u drugom poluvremenu. Malo Vanja, malo sreća nam je pomogla da nam ne uvale najmanje petardu.

Boki

pre 1 godinu

Danci nisu dosli ovde da igraju fudbal nego da protestuju zakone zemlje domaćina.
U suštini sve Severno Evropske zemlje nisu nešto zainteresovane za ovo takmičenje.

Harry

pre 1 godinu

Ma ovi danci su jako losi. Mi smo puno bolji od njih. Smesna ekipa.
(Pametnjakovic, 30. novembar 2022 18:23)

Mi bolji od nekoga? Mi smo gori i od Kostarike i Katara. Najgori smo.

društvance iz predgrađa

pre 1 godinu

Reprezentacije Francuske i Australije izborile su vizu za osminu finala Mundijala u Kataru.

Pa čekaj, ajde dogovorite se ko ide dalje. Malo pre pišete Francuska i Danska, sad Francuska i Austrija.
Glupani od novinara

Deep Throat

pre 1 godinu

A to nije fer, da su si npr. Francuska i Belgija nauvažali crnaca i podijelili im državljanstva za njih da igraju.

Sad u prvoj postavi kod Francuza od njih 11 8 su "uvezli" iz Afrike, a i Belgija, ima u repki više crnaca nego Senegal.

Da se razumijemo, ni slučajno nisam rasist, ali trebalo bi biti pravilo da za nacionalne reprezentacije igraju igrači iz tih zemalja!

Aca bg

pre 1 godinu

Danci su na EP prosle godine bili naostreni posle nesrece Eriksena iako su tu prvu izgubili od Finske.Inace igraju mnogo gore od kada se on vratio.Tunis mi je bio uvek antipatican,ali brine me sto ce i Brazil igrati kao i Francuska.Ladno moze da bude ,2:0 za Kamerun,onda bi nam trebalo da dobijemo Svicu 3:0,sto je nemoguce.

veliki strumf

pre 1 godinu

Данска огромно разочарање! Ништа нису показали против Туниса и Аустралије, само су мрднули против Француске а у Лиги нација су играли фантастично и буквално размонтирали Француску. За мене највеће разочарење јер сам очекивао да далеко догурају. Ако упоредимо ово што они играју са нашом игром - па ми смо далеко бољи. Него мене плаши што ће Бразил имати приступ као и Французи, а ево они не само да губе, него нити имају шансе нити уопште шутирају. За 35 минута другог полувремена нису имали један једини шут.

roten

pre 1 godinu

Danci očajni, najveće razočarenje do sada.Ovi što već kukaju u vezi meča Brazil-Kamerun treba da pogledaju kako izgleda taj "rezervni" tim Brazila.Brani Ederson iz Sitija, štoperi Bremer(Juventus) i Militao(Real).Fabinjo, Entoni u sredini, pa napred dva najbolja igrača Arsenala, Hesus+Martineli, verovatno i Rodrigo sa njima u timu. Stavi Danila umesto Danija Alveša i opet i sa ovim "rezervistima" rutinski možeš da napadaš titulu šampiona sveta. Pustite vi Brazil, neće se oni izblamirati protiv Kameruna, Srbija treba da uradi ono što mora i problema neće biti.

MMmmm

pre 1 godinu

Da li neko može da veruje da selektor Francuske nije ovo namerno uradio. Osim Varana i Komana ceo tim promenjen. Pa nisu ovi rezervisti super kategorija

Milan

pre 1 godinu

Degenek igra sabija! Nama ne valja covek koji igra na svetskom i to dobro... i kako posle da idem na Zvezdu kad znam sta se radi, Terza ga oterao ne valja mu... e zato se karte dele na pumpama po Bg za evro-utakmice... oterao si nas sa stadiona!!!!

Global

pre 1 godinu

eto i danci primili gol slican kao i Srbija protiv Kameruna,stoperi bili toliko visoko i jedva se vratili takodje delovali jako umorni.
Iskreno Danska jaca od Australije ali eto lopta je okrugla.

Da se ne ljubimo

pre 1 godinu

Pa ova Danska blage veze nema, ja sam mislio da su oni ozbiljna ekipa.
(Kole, 30. novembar 2022 17:22
Kao i svaki nas protivnik. Danska je dovoljno ozbiljna da nas razbije. Toliko o nama

Eric Cartman

pre 1 godinu

Da li neko može da veruje da selektor Francuske nije ovo namerno uradio. Osim Varana i Komana ceo tim promenjen. Pa nisu ovi rezervisti super kategorija
(MMmmm, 30. novembar 2022 17:22)
Pa normalno da je namerno uradio imaju 6 bodova i šta ih bole uši.
To ce da uradi i brazilski trener i to su radili svi od kada postoji fudbal.
Odmaraju i cuvaju prvi tim od povreda.

Pall Mall

pre 1 godinu

Zaredom
O kakvoj Kolumbija ti pricas čoveče koji ti sport pratiš. Pa Kolumbija se nije ni kvalifikovala na SP. E žalosti ko sve komentarise.

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Evo Francuzi u rezervnom sastavu, znaci mozemo ocekivati slicno i od Brazila u petak.
(Ivan Milosevic, 30. novembar 2022 15:09)

Potvrđeno.

mnemonic

pre 1 godinu

prevara Eriksen i izgubljena Danska. zaslužili da igraju na SP koliko i Džibuti... kvalifikacije su očaj, pola evropskih timova ne zaslužuje da bude tu, a druga polovina ništa neće da uradi osim Francuza...

fudbaloman

pre 1 godinu

Kengure redovno svi potcenjuju a evo malo po malo redovno prolaze grupe. I to ova im je baš teška, mi je npr. ne bi prošli nikada. Odbranu im drži Degenek i par prosečnih štopera iz Engleske i Škotske a mi bušni kao ciganski bubanj sa svetskim talentima Milenkovićem, Pavlovićem i Veljkovićem.

veliki strumf

pre 1 godinu

Evo Francuzi u rezervnom sastavu, znaci mozemo ocekivati slicno i od Brazila u petak.
(Ivan Milosevic, 30. novembar 2022 15:09). Бразил ће сигурно играти са резервама. Додуше они су бољи од француских (мада и овде играју Камавинга, Гендузи, Коман, Верету, Варан…), али може то да буде опасно по нас. Тунис за сада бољи, имали су и шансе и свашта се може и са Камеруном догодити… Ја се ипак надам да ће Бразил наћи начин да одигра бар нерешено јер им није свеједно: у случају да изгубе могу бити други ако далеко било Швајцарска победи 2 разлике (у сваком случају трудиће се да не изгубе, а пошто је Бразил увек Бразил - очекујем сигурну победу).

Eric Cartman

pre 1 godinu

eto i danci primili gol slican kao i Srbija protiv Kameruna,stoperi bili toliko visoko i jedva se vratili takodje delovali jako umorni.
Iskreno Danska jaca od Australije ali eto lopta je okrugla.
(Global, 30. novembar 2022 17:37)

Da eto,samo ima tu jedna veoma bitna razlika a to je da Danska mora da juri pobedu, pa mora da napada a mi smo vodili 3:1 .

PAJSER

pre 1 godinu

Obe ekipe kojima je trebala pobeda, USA i Senegal, su pobedili i prošli, a Iran i Kolumbija kojima je trebalo nerešeno, ispali su. Da vidimo da li će Danaci nastaviti taj niz pobedom nad Australijom, a Sudijska Arabija nad Meksikom.
(zare, 30. novembar 2022 16:05)

Nek neko javi Kolumbijcima da su ispali, verovatno nisu ni znali da su učestvovali.

zare

pre 1 godinu

Obe ekipe kojima je trebala pobeda, USA i Senegal, su pobedili i prošli, a Iran i Kolumbija kojima je trebalo nerešeno, ispali su. Da vidimo da li će Danaci nastaviti taj niz pobedom nad Australijom, a Sudijska Arabija nad Meksikom.

aleksandar

pre 1 godinu

Danska je ubedljivo najvece razocaranje ovog turnira. Od onakvog tima sa mnogo trcanja, sa milion tacnih pasova, sa mnogo dobrom igrom napred. Na sta su oni spali... Ja prosto ne mogu da se nacudim koliko su losi.

aleksandar

pre 1 godinu

Danska je ubedljivo najvece razocaranje ovog turnira. Od onakvog tima sa mnogo trcanja, sa milion tacnih pasova, sa mnogo dobrom igrom napred. Na sta su oni spali... Ja prosto ne mogu da se nacudim koliko su losi.

PAJSER

pre 1 godinu

Obe ekipe kojima je trebala pobeda, USA i Senegal, su pobedili i prošli, a Iran i Kolumbija kojima je trebalo nerešeno, ispali su. Da vidimo da li će Danaci nastaviti taj niz pobedom nad Australijom, a Sudijska Arabija nad Meksikom.
(zare, 30. novembar 2022 16:05)

Nek neko javi Kolumbijcima da su ispali, verovatno nisu ni znali da su učestvovali.

Eric Cartman

pre 1 godinu

eto i danci primili gol slican kao i Srbija protiv Kameruna,stoperi bili toliko visoko i jedva se vratili takodje delovali jako umorni.
Iskreno Danska jaca od Australije ali eto lopta je okrugla.
(Global, 30. novembar 2022 17:37)

Da eto,samo ima tu jedna veoma bitna razlika a to je da Danska mora da juri pobedu, pa mora da napada a mi smo vodili 3:1 .

roten

pre 1 godinu

Danci očajni, najveće razočarenje do sada.Ovi što već kukaju u vezi meča Brazil-Kamerun treba da pogledaju kako izgleda taj "rezervni" tim Brazila.Brani Ederson iz Sitija, štoperi Bremer(Juventus) i Militao(Real).Fabinjo, Entoni u sredini, pa napred dva najbolja igrača Arsenala, Hesus+Martineli, verovatno i Rodrigo sa njima u timu. Stavi Danila umesto Danija Alveša i opet i sa ovim "rezervistima" rutinski možeš da napadaš titulu šampiona sveta. Pustite vi Brazil, neće se oni izblamirati protiv Kameruna, Srbija treba da uradi ono što mora i problema neće biti.

budibogsnama

pre 1 godinu

Terzicu, Mrkelo, Stankovicu: zasto oteraste Milosa Degeneka, verovatno jedinog Srbina u osmini finala svetskog prvenstva? Covek ginuo u vreme najvecih uspeha, ostao bi do kraja karijere da niste izmislili i preko placenih novinara plasirali da je "u padu forme"?! Evo pade u osminu finala, a danas odigrao maestralno. Drzavo pod lopovima, kad ces progledati?

Eric Cartman

pre 1 godinu

Da li neko može da veruje da selektor Francuske nije ovo namerno uradio. Osim Varana i Komana ceo tim promenjen. Pa nisu ovi rezervisti super kategorija
(MMmmm, 30. novembar 2022 17:22)
Pa normalno da je namerno uradio imaju 6 bodova i šta ih bole uši.
To ce da uradi i brazilski trener i to su radili svi od kada postoji fudbal.
Odmaraju i cuvaju prvi tim od povreda.

veliki strumf

pre 1 godinu

У суштини, драго ми што су Данци испали! Највише су ломотили о људским правима као да се то њих једино тиче, нису се бавили фудбалом већ Катаром и заслужили су да први оду кући! Надам се да ће и Немци заједно са њима. И код њих слична прича.

veliki strumf

pre 1 godinu

Evo Francuzi u rezervnom sastavu, znaci mozemo ocekivati slicno i od Brazila u petak.
(Ivan Milosevic, 30. novembar 2022 15:09). Бразил ће сигурно играти са резервама. Додуше они су бољи од француских (мада и овде играју Камавинга, Гендузи, Коман, Верету, Варан…), али може то да буде опасно по нас. Тунис за сада бољи, имали су и шансе и свашта се може и са Камеруном догодити… Ја се ипак надам да ће Бразил наћи начин да одигра бар нерешено јер им није свеједно: у случају да изгубе могу бити други ако далеко било Швајцарска победи 2 разлике (у сваком случају трудиће се да не изгубе, а пошто је Бразил увек Бразил - очекујем сигурну победу).

Maki

pre 1 godinu

Danska je otisla na SP kao favorit iz senke i sta sad oni treba da kazu. Nisu licili na sebe uopste u sve tri utakmice, a Australijanci zakazali start prvenstva za pocetak decembra-toliko su verovali u prolaz pored Fr i Dan. Eto sta je igrati bez pritiska, zato velika podrska nasima!

fudbaloman

pre 1 godinu

Kengure redovno svi potcenjuju a evo malo po malo redovno prolaze grupe. I to ova im je baš teška, mi je npr. ne bi prošli nikada. Odbranu im drži Degenek i par prosečnih štopera iz Engleske i Škotske a mi bušni kao ciganski bubanj sa svetskim talentima Milenkovićem, Pavlovićem i Veljkovićem.

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Evo Francuzi u rezervnom sastavu, znaci mozemo ocekivati slicno i od Brazila u petak.
(Ivan Milosevic, 30. novembar 2022 15:09)

Potvrđeno.

Milan

pre 1 godinu

Degenek igra sabija! Nama ne valja covek koji igra na svetskom i to dobro... i kako posle da idem na Zvezdu kad znam sta se radi, Terza ga oterao ne valja mu... e zato se karte dele na pumpama po Bg za evro-utakmice... oterao si nas sa stadiona!!!!

ford

pre 1 godinu

Oprace drugi tim Brazila Kamerun kao u veš mašini, ali bez praška i omekšivača, prvo jer je njihov drugi tim kvalitetniji od većine prisutnih, realno. Em će momci hteti da se pokažu, pa se ne brinem za njih.
Brinem se ja za nas, jer jbt bre brate, kako samo mi NIKAD nemamo snage..
Kako!?

zemunski kej

pre 1 godinu

Uopste nije fer sto je Francuska izvela drugi tim i narusila regularnost u grupi. Nadam se da ce sledecu izgubiti golom u 95 minutu. Pokazalo se da kada mnogo kalkulises na kraju i platis skuplje. Degenek odigrao odlicno desnog beka koga nikada nije igrao u Zvezdi ,igrao je stopera i levog beka .Prerano su ga otpisali,sasvim dobar i pre svega srcan igrac.

Boki

pre 1 godinu

Danci nisu dosli ovde da igraju fudbal nego da protestuju zakone zemlje domaćina.
U suštini sve Severno Evropske zemlje nisu nešto zainteresovane za ovo takmičenje.

Aca bg

pre 1 godinu

Danci su na EP prosle godine bili naostreni posle nesrece Eriksena iako su tu prvu izgubili od Finske.Inace igraju mnogo gore od kada se on vratio.Tunis mi je bio uvek antipatican,ali brine me sto ce i Brazil igrati kao i Francuska.Ladno moze da bude ,2:0 za Kamerun,onda bi nam trebalo da dobijemo Svicu 3:0,sto je nemoguce.

Sabre

pre 1 godinu

Kao i svaki nas protivnik. Danska je dovoljno ozbiljna da nas razbije. Toliko o nama
(Da se ne ljubimo, 30. novembar 2022 17:46)

Ne postoji utakmica nasih ili glup potez dovoljno glup da me iznervira koliko ovakvi malodusni bedni komentari lokalnih mudrosera koji u zivotu nisu potrcali za loptom da se ne zadisu. Liche, mi smo jedan Portugal u sred Portugala tukli iako su dali gol posle cistog nesviranog faula, mi smo jedne Norvezane razbili na njihovom terenu koji su realno jednako jak tim kao Danci na papiru a u praksi igraju bolje. Da ne navodim dalje, nema ni smisla, samo cu reci, idi negde, uzmi neko drugo drzavljanstvo, vrati ovo nase, i prestani da pratis reprezentaciju..bice lakse i tebi a i nama.

MMmmm

pre 1 godinu

Da li neko može da veruje da selektor Francuske nije ovo namerno uradio. Osim Varana i Komana ceo tim promenjen. Pa nisu ovi rezervisti super kategorija

Pall Mall

pre 1 godinu

Zaredom
O kakvoj Kolumbija ti pricas čoveče koji ti sport pratiš. Pa Kolumbija se nije ni kvalifikovala na SP. E žalosti ko sve komentarise.

veliki strumf

pre 1 godinu

Данска огромно разочарање! Ништа нису показали против Туниса и Аустралије, само су мрднули против Француске а у Лиги нација су играли фантастично и буквално размонтирали Француску. За мене највеће разочарење јер сам очекивао да далеко догурају. Ако упоредимо ово што они играју са нашом игром - па ми смо далеко бољи. Него мене плаши што ће Бразил имати приступ као и Французи, а ево они не само да губе, него нити имају шансе нити уопште шутирају. За 35 минута другог полувремена нису имали један једини шут.

Mali Hijavata

pre 1 godinu

Danska je ubedljivo najvece razocaranje ovog turnira. Od onakvog tima sa mnogo trcanja, sa milion tacnih pasova, sa mnogo dobrom igrom napred. Na sta su oni spali... Ja prosto ne mogu da se nacudim koliko su losi.
(aleksandar, 30. novembar 2022 16:51)

Prosto je neverovatno kolika se prasina dizala za Danskom. Nije da nemaju prilicno dobar kvalitet na papiru, ali to nije na onom nivou na kojem su ih mnogi strani sajtovi i pojedinci u analizama predstavljali kao iznenadjenje turnira pa cak i dosta puta stavljali ispred Francuske kao pobednika ove, inace posle grupa A, najslabije na turniru. Glavni razlog za to jeste proslogodisnje dansko polufinale na EP, na koje su upali poprilicno slucajno. Zasto to kazem? Prvo, EP otkad je prosireno na 24 ekipa daje sansu da se sa treceg mesta u grupi prodje, i Danska je upravo tako prosla, iako je izgubila 2 od 3 meca (od toga jedan od prejadne Finske), a taj jedan je dobila nikad goru Rusiju i tako se provukla sa samo 3 boda u 1/8. E tu sad dolazi ono cuveno "zreb je majka svih uspeha!". U osmini odlaze na Vels, njih prolaze lako, i potom u 1/4 na Cesku, koju takodje tesko prolaze. Tako se pobedama preko Finske, Velsa i Ceske provlace do 1/2 i na taj nacini sticu potpuno neopravdan status neke "sile iz senke" koju su mnogi i ove godine videli u slicnoj situaciji. Jednostavno, Danska ne samo da nije prosla nego je u lakoj grupi sa Tunisom i Australijom dala jedva jedan gol i zavrsila poslednja. Toliko o tome sta je ustvari Danska.

Da se ne ljubimo

pre 1 godinu

Pa ova Danska blage veze nema, ja sam mislio da su oni ozbiljna ekipa.
(Kole, 30. novembar 2022 17:22
Kao i svaki nas protivnik. Danska je dovoljno ozbiljna da nas razbije. Toliko o nama

društvance iz predgrađa

pre 1 godinu

Reprezentacije Francuske i Australije izborile su vizu za osminu finala Mundijala u Kataru.

Pa čekaj, ajde dogovorite se ko ide dalje. Malo pre pišete Francuska i Danska, sad Francuska i Austrija.
Glupani od novinara

lupa

pre 1 godinu

Pa ova Danska blage veze nema, ja sam mislio da su oni ozbiljna ekipa.
(Kole, 30. novembar 2022 17:22
Kao i svaki nas protivnik. Danska je dovoljno ozbiljna da nas razbije. Toliko o nama
(Da se ne ljubimo, 30. novembar 2022 17:46)

Nas ni jedan protivnik nije razbio a ta Danska nije jedan gol uspela da uvali u dve utakmice protiv Tunisa i Australije tako da ne dipr nego bolje nabavi neki smirivač sutra ukoliko prodajemo grupu cenim da bi to teško podneo.
(Nebojša, 30. novembar 2022 18:11)


Nas su ti Danci razbili proletos u prijateljskom meču.
Nego, kako nas to niko nije razbio na ovom prvenstvu? Pa Brazil se igrao sa nama, a pogotovo u drugom poluvremenu. Malo Vanja, malo sreća nam je pomogla da nam ne uvale najmanje petardu.

mnemonic

pre 1 godinu

prevara Eriksen i izgubljena Danska. zaslužili da igraju na SP koliko i Džibuti... kvalifikacije su očaj, pola evropskih timova ne zaslužuje da bude tu, a druga polovina ništa neće da uradi osim Francuza...

Ivan Veljković

pre 1 godinu

Francuzi 'ladno pustili Tunižane da pobede! Al' sve im džaba, Kenguri pobediše Dance i neutralisaše tu pirovu pobedu Tunisa! Francuzi su namerno pustili Tunižane, to se jasno videlo, krenuli su u meč sa rezervnim sastavom, igrali totalno nezainteresovano, tek u finišu meča Dešamp ubacuje prvotimce Grizmana, Rabijua i Mbapea da malo trčkaraju i zezaju se, Tunis naravno postiže gol nezainteresovanim Francuzima i umalo da na taj nepošten način izbace iz igre Australiju i Dansku, međutim to se nije dogodilo, srećom Kenguri dadoše taj jedan i veoma vredan gol i odoše dalje. Zbog ove manipulacije navijam da Francusku neko izbaci u osmini finala.

Gambeeet

pre 1 godinu

Danska osim drugog poluvremena protiv Francuza gotovo da ništa nije prikazala na ovom SP, kao da ih je neko silom naterao da igraju ove utakmice, čudno zaista za jednu ekipu koja je igrala briljantan fudbal u poslednje vreme i maltene se ravnopravno nosila sa svima u Evropi, da ovako otalja i potpuno neinspirisano odigra na najznačajnijem i najvećem fudbalskom takmičenju na svetu. I još nešto, da l' stvarno ima onih koji i dalje komentarišu da Kamerun može poraziti Brazil u poslednjem kolu naše grupe?!? Pa brazilska druga postava je skoro u nivou prve, a verovatno će i neki od prvotimaca odigrati, pa njima je jedan Ederson (očekujem da dobije šansu da brani) iz Sitija rezervni golman, o čemu mi pričamo, vodeći igrači prvoplasiranog na tabeli Premijer lige im sede na klupi takođe, daj bre ljudi, uozbiljite se, Francuzi da popuste i ne zapinju protiv "svog" Tunisa a + imaju praktično obezbeđeno prvo mesto, to je donekle i razumljivo, al' Brazilci koji se kunu u fudbal i žive za ovo takmičenje da popuste Kameruncima u kakvom god sastavu bili - od toga nema ništa, 2-3 razlike rutinski, još i Onana nije na golu, ako odigraju angažovano do kraja, ni petarda me ne bi začudila, to je kao da kažete da na SP dogodine u košarci Južni Sudan ima neke šanse protiv druge postave Amerikanaca u njima nebitnom meču. Mi kako znamo i umemo da dobijemo ove Švajcarce i prošli smo, a za to sam poprilično siguran da moramo dati 2 do 3 gola, što jesmo u stanju, e sad da li ćemo uspeti, čekamo petak i navijamo, s nadom da ćemo slaviti :))

Иван Грозни

pre 1 godinu

Uopste nije fer sto je Francuska izvela drugi tim i narusila regularnost u grupi. Nadam se da ce sledecu izgubiti golom u 95 minutu. Pokazalo se da kada mnogo kalkulises na kraju i platis skuplje. Degenek odigrao odlicno desnog beka koga nikada nije igrao u Zvezdi ,igrao je stopera i levog beka .Prerano su ga otpisali,sasvim dobar i pre svega srcan igrac.
(zemunski kej, 30. novembar 2022 18:49)

Одавно не постоје први и други тим. Селектор води 26 играча и има право да саставља тим како хоће.

PimPong

pre 1 godinu

Nista nije bilo dogovoreno. Jednostavno, druga ekipa Francuske nije uigrana, a eto VAR ponisti gol Francuzima. Cudi me malo odluka VAR-a jer se mozda moze reci da ona igra glavom odbrambenog igraca Tunisa nije slucajno odbijena lopta i da se racuna kao novi napad, ali na kraju nije imalo veze. Cudi me da je na kraju Tunis primio samo jedan gol na Mundijalu jer im je golman jako nesiguran. Ovo je bio dobar trening za prvu ekipu Francuza kako da igraju ili ne igraju protiv bunkera pred kraj. A Danska je na kraju ispala jako losa, jedan gol u tri utakmice!? Mada nije ni Australija zalutala, eliminisali su Peru u kvalifikacijama!

sasa ns

pre 1 godinu

Ovo ako danci nisu prodali ja ne znam sta im se desava pregazili sve u kvalifikacijama, igra pola njih u premijer ligi, ubijaju, ovamo se razvlače nisu šutnuli na gol. Ne kontam stvarno. I to polako izvode aut, vucaraju se a 10 min do kraja baš loše..

Eric Cartman

pre 1 godinu

Kaže lik na Areni zatvaranje utakmice više ne postoji ,kako se o tome prica samo kod nas.
Murinjo,Konte,Simeone kadar nevera.
Ko sve moze da prica o fudbalu da je to strašno.
Pa i najveci fudbalski klubovi kada povedi dve razlike povuku se i igraju na kontre.
On kao daje odgovor Radetu Bogdanovicu.
Prica o nama kao da smo najbolji na svetu.

Nebojša

pre 1 godinu

Pa ova Danska blage veze nema, ja sam mislio da su oni ozbiljna ekipa.
(Kole, 30. novembar 2022 17:22
Kao i svaki nas protivnik. Danska je dovoljno ozbiljna da nas razbije. Toliko o nama
(Da se ne ljubimo, 30. novembar 2022 17:46)

Nas ni jedan protivnik nije razbio a ta Danska nije jedan gol uspela da uvali u dve utakmice protiv Tunisa i Australije tako da ne dipr nego bolje nabavi neki smirivač sutra ukoliko prodajemo grupu cenim da bi to teško podneo.

Harry

pre 1 godinu

Ma ovi danci su jako losi. Mi smo puno bolji od njih. Smesna ekipa.
(Pametnjakovic, 30. novembar 2022 18:23)

Mi bolji od nekoga? Mi smo gori i od Kostarike i Katara. Najgori smo.

Da

pre 1 godinu

Prosto je neverovatno kolika se prasina dizala za Danskom. Nije da nemaju prilicno dobar kvalitet na papiru, ali to nije na onom nivou na kojem su ih mnogi strani sajtovi i pojedinci u analizama predstavljali kao iznenadjenje turnira pa cak i dosta puta stavljali ispred Francuske kao pobednika ove, inace posle grupa A, najslabije na turniru. Glavni razlog za to jeste proslogodisnje dansko polufinale na EP, na koje su upali poprilicno slucajno. Zasto to kazem? Prvo, EP otkad je prosireno na 24 ekipa daje sansu da se sa treceg mesta u grupi prodje, i Danska je upravo tako prosla, iako je izgubila 2 od 3 meca (od toga jedan od prejadne Finske), a taj jedan je dobila nikad goru Rusiju i tako se provukla sa samo 3 boda u 1/8. E tu sad dolazi ono cuveno "zreb je majka svih uspeha!". U osmini odlaze na Vels, njih prolaze lako, i potom u 1/4 na Cesku, koju takodje tesko prolaze. Tako se pobedama preko Finske, Velsa i Ceske provlace do 1/2 i na taj nacini sticu potpuno neopravdan status neke "sile iz senke" koju su mnogi i ove godine videli u slicnoj situaciji. Jednostavno, Danska ne samo da nije prosla nego je u lakoj grupi sa Tunisom i Australijom dala jedva jedan gol i zavrsila poslednja. Toliko o tome sta je ustvari Danska.
(Mali Hijavata, 30. novembar 2022 19:24)

BRAVO ZA KOMENTAR! SVE TO SAM HTEO DA NAPIŠEM I JA ALI NEMA POTREBE DA PONAVLJAM, TI SI VEĆ OBJASNIO SVE, BRAVO!

Deep Throat

pre 1 godinu

A to nije fer, da su si npr. Francuska i Belgija nauvažali crnaca i podijelili im državljanstva za njih da igraju.

Sad u prvoj postavi kod Francuza od njih 11 8 su "uvezli" iz Afrike, a i Belgija, ima u repki više crnaca nego Senegal.

Da se razumijemo, ni slučajno nisam rasist, ali trebalo bi biti pravilo da za nacionalne reprezentacije igraju igrači iz tih zemalja!

Pametnjakovic

pre 1 godinu

Podceniti protivnika je najgora stvar u fudbalu a i sportu u celini!
Meni nije cudno da Africke reprezetacije mogu imati 3 predstavnika u 1/8 SP!
Fudbal je odavno poznat kao sport siromasnih a Senegal,Gana,Maroko to jesu!
Ako se desi kiks Brazila (nije iskljuceno da i oni izvedu rezervni sastav i pruze sansu Kameruncima da ucine podvig)! Od 5 predstavnika imati eventualno 3 u daljem takmicenju je uspeh koji treba pozdraviti.Kad sam rekao nije cudo jer sam pogled na sastav eminentnih klubova Evrope dovoljno govori koliko igraca iz Afrike je tu!Nije iskljuceno da za deceniju ili dve Afrika da Svetskog prvaka u fudbalu!
(bradina, 30. novembar 2022 19:15)

Ipak je lakse proci grupu kad si africki tim jer nemoras igrati medusobno protiv neke druge africke ekipe kao sto dva evropska timova moraju u grupi.

Djed Gavrilo

pre 1 godinu

Bravo Australija.Odlucno,pametno,borbeno i korektno…
Mislim da mogu sa vecinom koji prodju ,da odigra ravnopravno.Zelim im finale.

lupa

pre 1 godinu

Eriksen i centaršutevi... Nijedan nije valjao. Mada ni ostali danski igrači nisu bili bolji po tom pitanju.
Druga stvar, Australijanac pravi dribling brzinom puža i lopta može da mu se lagano oduzme, ali dva igrača u odbrani ne uspevaju. Smešni su.

zare

pre 1 godinu

Obe ekipe kojima je trebala pobeda, USA i Senegal, su pobedili i prošli, a Iran i Kolumbija kojima je trebalo nerešeno, ispali su. Da vidimo da li će Danaci nastaviti taj niz pobedom nad Australijom, a Sudijska Arabija nad Meksikom.

Milan

pre 1 godinu

Ali Zare je najjači ,Kolumbija, kakva Kolumbija, pa dobro, možda su u snovima učestvovali pa kad su se probudili nisu ni shvatili na kraju da su već ispali.😀

lupa

pre 1 godinu

Kao i svaki nas protivnik. Danska je dovoljno ozbiljna da nas razbije. Toliko o nama
(Da se ne ljubimo, 30. novembar 2022 17:46)

Ne postoji utakmica nasih ili glup potez dovoljno glup da me iznervira koliko ovakvi malodusni bedni komentari lokalnih mudrosera koji u zivotu nisu potrcali za loptom da se ne zadisu. Liche, mi smo jedan Portugal u sred Portugala tukli iako su dali gol posle cistog nesviranog faula, mi smo jedne Norvezane razbili na njihovom terenu koji su realno jednako jak tim kao Danci na papiru a u praksi igraju bolje. Da ne navodim dalje, nema ni smisla, samo cu reci, idi negde, uzmi neko drugo drzavljanstvo, vrati ovo nase, i prestani da pratis reprezentaciju..bice lakse i tebi a i nama.
(Sabre, 30. novembar 2022 18:29)




Norvežani imaju jednako jak tim kao Danska i igraju bolje????
Zato je Danska 10. na rang listi, a Norveška 40.+. Ne budi smešan, Danska je mnogo bolja reprezentacija od Norveške.
I mi nikako nismo tukli Portugal tamo, dali smo gol u poslednjem minutu utakmice, gol ni iz čega. Više sreće nego pameti smo imali.
A Danci su nas i razbili proletos. Mnogi svesno ili nesvesno zaboravljaju tu utakmicu.

foev

pre 1 godinu

@mali hijavata

Druze, brate, prijatelju.

Igraju 10 puta gore nego ove godine u ligi nacija protiv 10 puta jacih timova.
NIje sporno ni da su oprecenjeni ni da imali srece u zrebu. Njihova igra je licila na igru Srbije dom pre par godina, a ne na igru danske poslednjih par godina.

Global

pre 1 godinu

eto i danci primili gol slican kao i Srbija protiv Kameruna,stoperi bili toliko visoko i jedva se vratili takodje delovali jako umorni.
Iskreno Danska jaca od Australije ali eto lopta je okrugla.

bradina

pre 1 godinu

Podceniti protivnika je najgora stvar u fudbalu a i sportu u celini!
Meni nije cudno da Africke reprezetacije mogu imati 3 predstavnika u 1/8 SP!
Fudbal je odavno poznat kao sport siromasnih a Senegal,Gana,Maroko to jesu!
Ako se desi kiks Brazila (nije iskljuceno da i oni izvedu rezervni sastav i pruze sansu Kameruncima da ucine podvig)! Od 5 predstavnika imati eventualno 3 u daljem takmicenju je uspeh koji treba pozdraviti.Kad sam rekao nije cudo jer sam pogled na sastav eminentnih klubova Evrope dovoljno govori koliko igraca iz Afrike je tu!Nije iskljuceno da za deceniju ili dve Afrika da Svetskog prvaka u fudbalu!

Da

pre 1 godinu

(Mali Hijavata, 30. novembar 2022 19:24)

Ljudi su bukvalno pre godinu dana igrali 1/2 finale EP. Bas losa ekipa.
(Аспера, 30. novembar 2022 21:33)

Nisu loša ekipa, ali ni veliki favorit. Došli do polufinala EP, da, slažem se, ali došli nakon čak dva poraza u grupi, tp se jako jako retko događa, poraza od totalnog autsajdera Finske koju je čak i tada katastrofalna Rusija pobedila i laganog poraza od Belgije, pri čemu su pobedili upravo samo tu katastrofalnu Rusiju i prošli dalje, zatim u osmini pobedili Velšane, koji vidimo i na ovom prvenstvu su ispodprosečna ekipa, onda u četvrtfinalu Češku koja je daleko od one Češke iz druge polovine 90-tih i prve polovine 2000-tih, i eto njih ni krive ni dužne u polufinalu. Tako nešto se desi jednom u 100 godina, da sa dva poraza u grupi prođeš dalje i onda da u osmini finala i četvrtfinalu imaš prosečne repke, sebi ravne, i iskoristiš to.

Harry

pre 1 godinu

Ma ovi danci su jako losi. Mi smo puno bolji od njih. Smesna ekipa.
(Pametnjakovic, 30. novembar 2022 18:23)

Mi bolji od nekoga? Mi smo gori i od Kostarike i Katara. Najgori smo.

Da se ne ljubimo

pre 1 godinu

Pa ova Danska blage veze nema, ja sam mislio da su oni ozbiljna ekipa.
(Kole, 30. novembar 2022 17:22
Kao i svaki nas protivnik. Danska je dovoljno ozbiljna da nas razbije. Toliko o nama

Deep Throat

pre 1 godinu

A to nije fer, da su si npr. Francuska i Belgija nauvažali crnaca i podijelili im državljanstva za njih da igraju.

Sad u prvoj postavi kod Francuza od njih 11 8 su "uvezli" iz Afrike, a i Belgija, ima u repki više crnaca nego Senegal.

Da se razumijemo, ni slučajno nisam rasist, ali trebalo bi biti pravilo da za nacionalne reprezentacije igraju igrači iz tih zemalja!

lupa

pre 1 godinu

Kao i svaki nas protivnik. Danska je dovoljno ozbiljna da nas razbije. Toliko o nama
(Da se ne ljubimo, 30. novembar 2022 17:46)

Ne postoji utakmica nasih ili glup potez dovoljno glup da me iznervira koliko ovakvi malodusni bedni komentari lokalnih mudrosera koji u zivotu nisu potrcali za loptom da se ne zadisu. Liche, mi smo jedan Portugal u sred Portugala tukli iako su dali gol posle cistog nesviranog faula, mi smo jedne Norvezane razbili na njihovom terenu koji su realno jednako jak tim kao Danci na papiru a u praksi igraju bolje. Da ne navodim dalje, nema ni smisla, samo cu reci, idi negde, uzmi neko drugo drzavljanstvo, vrati ovo nase, i prestani da pratis reprezentaciju..bice lakse i tebi a i nama.
(Sabre, 30. novembar 2022 18:29)




Norvežani imaju jednako jak tim kao Danska i igraju bolje????
Zato je Danska 10. na rang listi, a Norveška 40.+. Ne budi smešan, Danska je mnogo bolja reprezentacija od Norveške.
I mi nikako nismo tukli Portugal tamo, dali smo gol u poslednjem minutu utakmice, gol ni iz čega. Više sreće nego pameti smo imali.
A Danci su nas i razbili proletos. Mnogi svesno ili nesvesno zaboravljaju tu utakmicu.

lupa

pre 1 godinu

Pa ova Danska blage veze nema, ja sam mislio da su oni ozbiljna ekipa.
(Kole, 30. novembar 2022 17:22
Kao i svaki nas protivnik. Danska je dovoljno ozbiljna da nas razbije. Toliko o nama
(Da se ne ljubimo, 30. novembar 2022 17:46)

Nas ni jedan protivnik nije razbio a ta Danska nije jedan gol uspela da uvali u dve utakmice protiv Tunisa i Australije tako da ne dipr nego bolje nabavi neki smirivač sutra ukoliko prodajemo grupu cenim da bi to teško podneo.
(Nebojša, 30. novembar 2022 18:11)


Nas su ti Danci razbili proletos u prijateljskom meču.
Nego, kako nas to niko nije razbio na ovom prvenstvu? Pa Brazil se igrao sa nama, a pogotovo u drugom poluvremenu. Malo Vanja, malo sreća nam je pomogla da nam ne uvale najmanje petardu.

zare

pre 1 godinu

Obe ekipe kojima je trebala pobeda, USA i Senegal, su pobedili i prošli, a Iran i Kolumbija kojima je trebalo nerešeno, ispali su. Da vidimo da li će Danaci nastaviti taj niz pobedom nad Australijom, a Sudijska Arabija nad Meksikom.

Global

pre 1 godinu

eto i danci primili gol slican kao i Srbija protiv Kameruna,stoperi bili toliko visoko i jedva se vratili takodje delovali jako umorni.
Iskreno Danska jaca od Australije ali eto lopta je okrugla.

budibogsnama

pre 1 godinu

Terzicu, Mrkelo, Stankovicu: zasto oteraste Milosa Degeneka, verovatno jedinog Srbina u osmini finala svetskog prvenstva? Covek ginuo u vreme najvecih uspeha, ostao bi do kraja karijere da niste izmislili i preko placenih novinara plasirali da je "u padu forme"?! Evo pade u osminu finala, a danas odigrao maestralno. Drzavo pod lopovima, kad ces progledati?

Boki

pre 1 godinu

Danci nisu dosli ovde da igraju fudbal nego da protestuju zakone zemlje domaćina.
U suštini sve Severno Evropske zemlje nisu nešto zainteresovane za ovo takmičenje.

Aca bg

pre 1 godinu

Danci su na EP prosle godine bili naostreni posle nesrece Eriksena iako su tu prvu izgubili od Finske.Inace igraju mnogo gore od kada se on vratio.Tunis mi je bio uvek antipatican,ali brine me sto ce i Brazil igrati kao i Francuska.Ladno moze da bude ,2:0 za Kamerun,onda bi nam trebalo da dobijemo Svicu 3:0,sto je nemoguce.

mnemonic

pre 1 godinu

prevara Eriksen i izgubljena Danska. zaslužili da igraju na SP koliko i Džibuti... kvalifikacije su očaj, pola evropskih timova ne zaslužuje da bude tu, a druga polovina ništa neće da uradi osim Francuza...

Nebojša

pre 1 godinu

Pa ova Danska blage veze nema, ja sam mislio da su oni ozbiljna ekipa.
(Kole, 30. novembar 2022 17:22
Kao i svaki nas protivnik. Danska je dovoljno ozbiljna da nas razbije. Toliko o nama
(Da se ne ljubimo, 30. novembar 2022 17:46)

Nas ni jedan protivnik nije razbio a ta Danska nije jedan gol uspela da uvali u dve utakmice protiv Tunisa i Australije tako da ne dipr nego bolje nabavi neki smirivač sutra ukoliko prodajemo grupu cenim da bi to teško podneo.

veliki strumf

pre 1 godinu

У суштини, драго ми што су Данци испали! Највише су ломотили о људским правима као да се то њих једино тиче, нису се бавили фудбалом већ Катаром и заслужили су да први оду кући! Надам се да ће и Немци заједно са њима. И код њих слична прича.

fudbaloman

pre 1 godinu

Kengure redovno svi potcenjuju a evo malo po malo redovno prolaze grupe. I to ova im je baš teška, mi je npr. ne bi prošli nikada. Odbranu im drži Degenek i par prosečnih štopera iz Engleske i Škotske a mi bušni kao ciganski bubanj sa svetskim talentima Milenkovićem, Pavlovićem i Veljkovićem.

Sabre

pre 1 godinu

Kao i svaki nas protivnik. Danska je dovoljno ozbiljna da nas razbije. Toliko o nama
(Da se ne ljubimo, 30. novembar 2022 17:46)

Ne postoji utakmica nasih ili glup potez dovoljno glup da me iznervira koliko ovakvi malodusni bedni komentari lokalnih mudrosera koji u zivotu nisu potrcali za loptom da se ne zadisu. Liche, mi smo jedan Portugal u sred Portugala tukli iako su dali gol posle cistog nesviranog faula, mi smo jedne Norvezane razbili na njihovom terenu koji su realno jednako jak tim kao Danci na papiru a u praksi igraju bolje. Da ne navodim dalje, nema ni smisla, samo cu reci, idi negde, uzmi neko drugo drzavljanstvo, vrati ovo nase, i prestani da pratis reprezentaciju..bice lakse i tebi a i nama.

društvance iz predgrađa

pre 1 godinu

Reprezentacije Francuske i Australije izborile su vizu za osminu finala Mundijala u Kataru.

Pa čekaj, ajde dogovorite se ko ide dalje. Malo pre pišete Francuska i Danska, sad Francuska i Austrija.
Glupani od novinara

Ivan Veljković

pre 1 godinu

Francuzi 'ladno pustili Tunižane da pobede! Al' sve im džaba, Kenguri pobediše Dance i neutralisaše tu pirovu pobedu Tunisa! Francuzi su namerno pustili Tunižane, to se jasno videlo, krenuli su u meč sa rezervnim sastavom, igrali totalno nezainteresovano, tek u finišu meča Dešamp ubacuje prvotimce Grizmana, Rabijua i Mbapea da malo trčkaraju i zezaju se, Tunis naravno postiže gol nezainteresovanim Francuzima i umalo da na taj nepošten način izbace iz igre Australiju i Dansku, međutim to se nije dogodilo, srećom Kenguri dadoše taj jedan i veoma vredan gol i odoše dalje. Zbog ove manipulacije navijam da Francusku neko izbaci u osmini finala.

MMmmm

pre 1 godinu

Da li neko može da veruje da selektor Francuske nije ovo namerno uradio. Osim Varana i Komana ceo tim promenjen. Pa nisu ovi rezervisti super kategorija

zemunski kej

pre 1 godinu

Uopste nije fer sto je Francuska izvela drugi tim i narusila regularnost u grupi. Nadam se da ce sledecu izgubiti golom u 95 minutu. Pokazalo se da kada mnogo kalkulises na kraju i platis skuplje. Degenek odigrao odlicno desnog beka koga nikada nije igrao u Zvezdi ,igrao je stopera i levog beka .Prerano su ga otpisali,sasvim dobar i pre svega srcan igrac.

Pametnjakovic

pre 1 godinu

Podceniti protivnika je najgora stvar u fudbalu a i sportu u celini!
Meni nije cudno da Africke reprezetacije mogu imati 3 predstavnika u 1/8 SP!
Fudbal je odavno poznat kao sport siromasnih a Senegal,Gana,Maroko to jesu!
Ako se desi kiks Brazila (nije iskljuceno da i oni izvedu rezervni sastav i pruze sansu Kameruncima da ucine podvig)! Od 5 predstavnika imati eventualno 3 u daljem takmicenju je uspeh koji treba pozdraviti.Kad sam rekao nije cudo jer sam pogled na sastav eminentnih klubova Evrope dovoljno govori koliko igraca iz Afrike je tu!Nije iskljuceno da za deceniju ili dve Afrika da Svetskog prvaka u fudbalu!
(bradina, 30. novembar 2022 19:15)

Ipak je lakse proci grupu kad si africki tim jer nemoras igrati medusobno protiv neke druge africke ekipe kao sto dva evropska timova moraju u grupi.

Djed Gavrilo

pre 1 godinu

Bravo Australija.Odlucno,pametno,borbeno i korektno…
Mislim da mogu sa vecinom koji prodju ,da odigra ravnopravno.Zelim im finale.

Milan

pre 1 godinu

Degenek igra sabija! Nama ne valja covek koji igra na svetskom i to dobro... i kako posle da idem na Zvezdu kad znam sta se radi, Terza ga oterao ne valja mu... e zato se karte dele na pumpama po Bg za evro-utakmice... oterao si nas sa stadiona!!!!

Eric Cartman

pre 1 godinu

eto i danci primili gol slican kao i Srbija protiv Kameruna,stoperi bili toliko visoko i jedva se vratili takodje delovali jako umorni.
Iskreno Danska jaca od Australije ali eto lopta je okrugla.
(Global, 30. novembar 2022 17:37)

Da eto,samo ima tu jedna veoma bitna razlika a to je da Danska mora da juri pobedu, pa mora da napada a mi smo vodili 3:1 .

bradina

pre 1 godinu

Podceniti protivnika je najgora stvar u fudbalu a i sportu u celini!
Meni nije cudno da Africke reprezetacije mogu imati 3 predstavnika u 1/8 SP!
Fudbal je odavno poznat kao sport siromasnih a Senegal,Gana,Maroko to jesu!
Ako se desi kiks Brazila (nije iskljuceno da i oni izvedu rezervni sastav i pruze sansu Kameruncima da ucine podvig)! Od 5 predstavnika imati eventualno 3 u daljem takmicenju je uspeh koji treba pozdraviti.Kad sam rekao nije cudo jer sam pogled na sastav eminentnih klubova Evrope dovoljno govori koliko igraca iz Afrike je tu!Nije iskljuceno da za deceniju ili dve Afrika da Svetskog prvaka u fudbalu!

Mali Hijavata

pre 1 godinu

Danska je ubedljivo najvece razocaranje ovog turnira. Od onakvog tima sa mnogo trcanja, sa milion tacnih pasova, sa mnogo dobrom igrom napred. Na sta su oni spali... Ja prosto ne mogu da se nacudim koliko su losi.
(aleksandar, 30. novembar 2022 16:51)

Prosto je neverovatno kolika se prasina dizala za Danskom. Nije da nemaju prilicno dobar kvalitet na papiru, ali to nije na onom nivou na kojem su ih mnogi strani sajtovi i pojedinci u analizama predstavljali kao iznenadjenje turnira pa cak i dosta puta stavljali ispred Francuske kao pobednika ove, inace posle grupa A, najslabije na turniru. Glavni razlog za to jeste proslogodisnje dansko polufinale na EP, na koje su upali poprilicno slucajno. Zasto to kazem? Prvo, EP otkad je prosireno na 24 ekipa daje sansu da se sa treceg mesta u grupi prodje, i Danska je upravo tako prosla, iako je izgubila 2 od 3 meca (od toga jedan od prejadne Finske), a taj jedan je dobila nikad goru Rusiju i tako se provukla sa samo 3 boda u 1/8. E tu sad dolazi ono cuveno "zreb je majka svih uspeha!". U osmini odlaze na Vels, njih prolaze lako, i potom u 1/4 na Cesku, koju takodje tesko prolaze. Tako se pobedama preko Finske, Velsa i Ceske provlace do 1/2 i na taj nacini sticu potpuno neopravdan status neke "sile iz senke" koju su mnogi i ove godine videli u slicnoj situaciji. Jednostavno, Danska ne samo da nije prosla nego je u lakoj grupi sa Tunisom i Australijom dala jedva jedan gol i zavrsila poslednja. Toliko o tome sta je ustvari Danska.

PAJSER

pre 1 godinu

Obe ekipe kojima je trebala pobeda, USA i Senegal, su pobedili i prošli, a Iran i Kolumbija kojima je trebalo nerešeno, ispali su. Da vidimo da li će Danaci nastaviti taj niz pobedom nad Australijom, a Sudijska Arabija nad Meksikom.
(zare, 30. novembar 2022 16:05)

Nek neko javi Kolumbijcima da su ispali, verovatno nisu ni znali da su učestvovali.

sasa ns

pre 1 godinu

Ovo ako danci nisu prodali ja ne znam sta im se desava pregazili sve u kvalifikacijama, igra pola njih u premijer ligi, ubijaju, ovamo se razvlače nisu šutnuli na gol. Ne kontam stvarno. I to polako izvode aut, vucaraju se a 10 min do kraja baš loše..

Eric Cartman

pre 1 godinu

Kaže lik na Areni zatvaranje utakmice više ne postoji ,kako se o tome prica samo kod nas.
Murinjo,Konte,Simeone kadar nevera.
Ko sve moze da prica o fudbalu da je to strašno.
Pa i najveci fudbalski klubovi kada povedi dve razlike povuku se i igraju na kontre.
On kao daje odgovor Radetu Bogdanovicu.
Prica o nama kao da smo najbolji na svetu.

ford

pre 1 godinu

Oprace drugi tim Brazila Kamerun kao u veš mašini, ali bez praška i omekšivača, prvo jer je njihov drugi tim kvalitetniji od većine prisutnih, realno. Em će momci hteti da se pokažu, pa se ne brinem za njih.
Brinem se ja za nas, jer jbt bre brate, kako samo mi NIKAD nemamo snage..
Kako!?

Da

pre 1 godinu

Prosto je neverovatno kolika se prasina dizala za Danskom. Nije da nemaju prilicno dobar kvalitet na papiru, ali to nije na onom nivou na kojem su ih mnogi strani sajtovi i pojedinci u analizama predstavljali kao iznenadjenje turnira pa cak i dosta puta stavljali ispred Francuske kao pobednika ove, inace posle grupa A, najslabije na turniru. Glavni razlog za to jeste proslogodisnje dansko polufinale na EP, na koje su upali poprilicno slucajno. Zasto to kazem? Prvo, EP otkad je prosireno na 24 ekipa daje sansu da se sa treceg mesta u grupi prodje, i Danska je upravo tako prosla, iako je izgubila 2 od 3 meca (od toga jedan od prejadne Finske), a taj jedan je dobila nikad goru Rusiju i tako se provukla sa samo 3 boda u 1/8. E tu sad dolazi ono cuveno "zreb je majka svih uspeha!". U osmini odlaze na Vels, njih prolaze lako, i potom u 1/4 na Cesku, koju takodje tesko prolaze. Tako se pobedama preko Finske, Velsa i Ceske provlace do 1/2 i na taj nacini sticu potpuno neopravdan status neke "sile iz senke" koju su mnogi i ove godine videli u slicnoj situaciji. Jednostavno, Danska ne samo da nije prosla nego je u lakoj grupi sa Tunisom i Australijom dala jedva jedan gol i zavrsila poslednja. Toliko o tome sta je ustvari Danska.
(Mali Hijavata, 30. novembar 2022 19:24)

BRAVO ZA KOMENTAR! SVE TO SAM HTEO DA NAPIŠEM I JA ALI NEMA POTREBE DA PONAVLJAM, TI SI VEĆ OBJASNIO SVE, BRAVO!

Maki

pre 1 godinu

Danska je otisla na SP kao favorit iz senke i sta sad oni treba da kazu. Nisu licili na sebe uopste u sve tri utakmice, a Australijanci zakazali start prvenstva za pocetak decembra-toliko su verovali u prolaz pored Fr i Dan. Eto sta je igrati bez pritiska, zato velika podrska nasima!

veliki strumf

pre 1 godinu

Данска огромно разочарање! Ништа нису показали против Туниса и Аустралије, само су мрднули против Француске а у Лиги нација су играли фантастично и буквално размонтирали Француску. За мене највеће разочарење јер сам очекивао да далеко догурају. Ако упоредимо ово што они играју са нашом игром - па ми смо далеко бољи. Него мене плаши што ће Бразил имати приступ као и Французи, а ево они не само да губе, него нити имају шансе нити уопште шутирају. За 35 минута другог полувремена нису имали један једини шут.

Pall Mall

pre 1 godinu

Zaredom
O kakvoj Kolumbija ti pricas čoveče koji ti sport pratiš. Pa Kolumbija se nije ni kvalifikovala na SP. E žalosti ko sve komentarise.

veliki strumf

pre 1 godinu

Evo Francuzi u rezervnom sastavu, znaci mozemo ocekivati slicno i od Brazila u petak.
(Ivan Milosevic, 30. novembar 2022 15:09). Бразил ће сигурно играти са резервама. Додуше они су бољи од француских (мада и овде играју Камавинга, Гендузи, Коман, Верету, Варан…), али може то да буде опасно по нас. Тунис за сада бољи, имали су и шансе и свашта се може и са Камеруном догодити… Ја се ипак надам да ће Бразил наћи начин да одигра бар нерешено јер им није свеједно: у случају да изгубе могу бити други ако далеко било Швајцарска победи 2 разлике (у сваком случају трудиће се да не изгубе, а пошто је Бразил увек Бразил - очекујем сигурну победу).

roten

pre 1 godinu

Danci očajni, najveće razočarenje do sada.Ovi što već kukaju u vezi meča Brazil-Kamerun treba da pogledaju kako izgleda taj "rezervni" tim Brazila.Brani Ederson iz Sitija, štoperi Bremer(Juventus) i Militao(Real).Fabinjo, Entoni u sredini, pa napred dva najbolja igrača Arsenala, Hesus+Martineli, verovatno i Rodrigo sa njima u timu. Stavi Danila umesto Danija Alveša i opet i sa ovim "rezervistima" rutinski možeš da napadaš titulu šampiona sveta. Pustite vi Brazil, neće se oni izblamirati protiv Kameruna, Srbija treba da uradi ono što mora i problema neće biti.

PimPong

pre 1 godinu

Nista nije bilo dogovoreno. Jednostavno, druga ekipa Francuske nije uigrana, a eto VAR ponisti gol Francuzima. Cudi me malo odluka VAR-a jer se mozda moze reci da ona igra glavom odbrambenog igraca Tunisa nije slucajno odbijena lopta i da se racuna kao novi napad, ali na kraju nije imalo veze. Cudi me da je na kraju Tunis primio samo jedan gol na Mundijalu jer im je golman jako nesiguran. Ovo je bio dobar trening za prvu ekipu Francuza kako da igraju ili ne igraju protiv bunkera pred kraj. A Danska je na kraju ispala jako losa, jedan gol u tri utakmice!? Mada nije ni Australija zalutala, eliminisali su Peru u kvalifikacijama!

Milan

pre 1 godinu

Ali Zare je najjači ,Kolumbija, kakva Kolumbija, pa dobro, možda su u snovima učestvovali pa kad su se probudili nisu ni shvatili na kraju da su već ispali.😀

Иван Грозни

pre 1 godinu

Uopste nije fer sto je Francuska izvela drugi tim i narusila regularnost u grupi. Nadam se da ce sledecu izgubiti golom u 95 minutu. Pokazalo se da kada mnogo kalkulises na kraju i platis skuplje. Degenek odigrao odlicno desnog beka koga nikada nije igrao u Zvezdi ,igrao je stopera i levog beka .Prerano su ga otpisali,sasvim dobar i pre svega srcan igrac.
(zemunski kej, 30. novembar 2022 18:49)

Одавно не постоје први и други тим. Селектор води 26 играча и има право да саставља тим како хоће.

aleksandar

pre 1 godinu

Danska je ubedljivo najvece razocaranje ovog turnira. Od onakvog tima sa mnogo trcanja, sa milion tacnih pasova, sa mnogo dobrom igrom napred. Na sta su oni spali... Ja prosto ne mogu da se nacudim koliko su losi.

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Evo Francuzi u rezervnom sastavu, znaci mozemo ocekivati slicno i od Brazila u petak.
(Ivan Milosevic, 30. novembar 2022 15:09)

Potvrđeno.

Eric Cartman

pre 1 godinu

Da li neko može da veruje da selektor Francuske nije ovo namerno uradio. Osim Varana i Komana ceo tim promenjen. Pa nisu ovi rezervisti super kategorija
(MMmmm, 30. novembar 2022 17:22)
Pa normalno da je namerno uradio imaju 6 bodova i šta ih bole uši.
To ce da uradi i brazilski trener i to su radili svi od kada postoji fudbal.
Odmaraju i cuvaju prvi tim od povreda.

lupa

pre 1 godinu

Eriksen i centaršutevi... Nijedan nije valjao. Mada ni ostali danski igrači nisu bili bolji po tom pitanju.
Druga stvar, Australijanac pravi dribling brzinom puža i lopta može da mu se lagano oduzme, ali dva igrača u odbrani ne uspevaju. Smešni su.

foev

pre 1 godinu

@mali hijavata

Druze, brate, prijatelju.

Igraju 10 puta gore nego ove godine u ligi nacija protiv 10 puta jacih timova.
NIje sporno ni da su oprecenjeni ni da imali srece u zrebu. Njihova igra je licila na igru Srbije dom pre par godina, a ne na igru danske poslednjih par godina.

Da

pre 1 godinu

(Mali Hijavata, 30. novembar 2022 19:24)

Ljudi su bukvalno pre godinu dana igrali 1/2 finale EP. Bas losa ekipa.
(Аспера, 30. novembar 2022 21:33)

Nisu loša ekipa, ali ni veliki favorit. Došli do polufinala EP, da, slažem se, ali došli nakon čak dva poraza u grupi, tp se jako jako retko događa, poraza od totalnog autsajdera Finske koju je čak i tada katastrofalna Rusija pobedila i laganog poraza od Belgije, pri čemu su pobedili upravo samo tu katastrofalnu Rusiju i prošli dalje, zatim u osmini pobedili Velšane, koji vidimo i na ovom prvenstvu su ispodprosečna ekipa, onda u četvrtfinalu Češku koja je daleko od one Češke iz druge polovine 90-tih i prve polovine 2000-tih, i eto njih ni krive ni dužne u polufinalu. Tako nešto se desi jednom u 100 godina, da sa dva poraza u grupi prođeš dalje i onda da u osmini finala i četvrtfinalu imaš prosečne repke, sebi ravne, i iskoristiš to.

Gambeeet

pre 1 godinu

Danska osim drugog poluvremena protiv Francuza gotovo da ništa nije prikazala na ovom SP, kao da ih je neko silom naterao da igraju ove utakmice, čudno zaista za jednu ekipu koja je igrala briljantan fudbal u poslednje vreme i maltene se ravnopravno nosila sa svima u Evropi, da ovako otalja i potpuno neinspirisano odigra na najznačajnijem i najvećem fudbalskom takmičenju na svetu. I još nešto, da l' stvarno ima onih koji i dalje komentarišu da Kamerun može poraziti Brazil u poslednjem kolu naše grupe?!? Pa brazilska druga postava je skoro u nivou prve, a verovatno će i neki od prvotimaca odigrati, pa njima je jedan Ederson (očekujem da dobije šansu da brani) iz Sitija rezervni golman, o čemu mi pričamo, vodeći igrači prvoplasiranog na tabeli Premijer lige im sede na klupi takođe, daj bre ljudi, uozbiljite se, Francuzi da popuste i ne zapinju protiv "svog" Tunisa a + imaju praktično obezbeđeno prvo mesto, to je donekle i razumljivo, al' Brazilci koji se kunu u fudbal i žive za ovo takmičenje da popuste Kameruncima u kakvom god sastavu bili - od toga nema ništa, 2-3 razlike rutinski, još i Onana nije na golu, ako odigraju angažovano do kraja, ni petarda me ne bi začudila, to je kao da kažete da na SP dogodine u košarci Južni Sudan ima neke šanse protiv druge postave Amerikanaca u njima nebitnom meču. Mi kako znamo i umemo da dobijemo ove Švajcarce i prošli smo, a za to sam poprilično siguran da moramo dati 2 do 3 gola, što jesmo u stanju, e sad da li ćemo uspeti, čekamo petak i navijamo, s nadom da ćemo slaviti :))