Tenis 122

Nedelja, 13.11.2022.

20:00

Nadal razbijen na startu Torina!

Španski teniser Rafael Nadal poražen je na startu "Zelene grupe" Završnog mastersa, a bolji od njega je bio Tejlor Fric.

Nadal razbijen na startu Torina! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

122 Komentari

Sortiraj po:

Optimista pripravnik

pre 1 godinu

Početak ništa ne znači, lepo je ko pobedi ali daleko je polufinale još dva meča, tako da i dalje svi imaju šanse. Pobednik malo veće ali ako ne dobije još jedan meč, ništa, ili skoro ništa.
(Nikol Dž. Femija, 14. novembar 2022 02:13)

Da, to je taj čuveni završni masters, gde možeš da izgubiš dva meča i na kraju osvojiš turnir.
Menjao bi Lendl sve svoje završne Masterse, za samo jedan Vimbldon, ali avaj...
("Trava je za krave", 14. novembar 2022 07:22)

Tacno !!
Morao bih isto i da dodam da sam jako izenenadjen da u komentaru doticnog/e Nikol ovoga puta nema ama bas nijedne izjave o tome kako nas Zapad mrzi !
Bas ono: iznenadjen .... i uvredjen, hahaha .... :-))

smešno

pre 1 godinu

Sto dokazuje sta spineru? Nadal je GOAT a ti se pusi.
(Negativni, 14. novembar 2022 10:01)

Dokazuje da samo na šljaci sme da igra sa Djokovićem.

Na travi ga nije pobedio 14 godina, na betonu 9 godina mu nije uzeo set. Stvarno je GOAT

Stojan

pre 1 godinu

Ovaj poraz ništa ne znači. Nadal je još u igri da osvoji ovaj turnir. Tako isto ako Novak izgubi prvi meč. Ne znači da je gotov. Borba traje do poslednjeg meča.

Q

pre 1 godinu

Kada Rafel bude imao osvojene sve bitne teniske velike titule možemo da razgovaramo o tome ko je GOAT.Kžem bitne.I da makar priđe Novaku po broju nedelja na prvom mestu,ne mora da ga prestigne samo da mu se približi.Do tada možete na kmečite kao da vam nije dobro ali u stvari vama stvarno nije dobro kada bacite pogled na rezultate i shvatite koliko je Rafael lošiji teniser od Novaka.

smešno

pre 1 godinu

A kada će Nolo osvojiti zlato na OI-a? nikada a možda ni tada, a Rafa ima 2
(mili, 14. novembar 2022 09:12)

Nadal ima jedno zlato a Novak bronzu.

Kad Nadal planira da osvoji Pariski masters, Šangaj masters i Majami masters? Kad planira da osvoji završni masters?

Negativni

pre 1 godinu

Nadalove poslednje pobede protiv Novaka:
U zatvorenom 2010. posl. mec 2016.
Na travi 2008, poslednji mec 2018
Na hard podlozi 2013, poslednji mec 2020.
Na zemlji i u pesku Rafa 2022, Novak 2021. poslednje pobede.
H2H po podlogama: Hard 20:7 Novak, trava 2:2. sljaka, 20:8 Nadal. Na ZT nisu igrali od 2015. godine, a Nadal je pobedio 2010 i 2007. godine. OI u Pekingu su bile 2008. godine (Alcaraz tada imao 5 godina). Poslednje pobede nadala protiv Novaka po GS RG 2022, Wimb 2007, USO 2013, AO NIKADA. Nek tumaci ko kako hoce, cifre i godine su tu....
(Statistikom protivu mitova, 14. novembar 2022 04:09) Sto dokazuje sta spineru? Nadal je GOAT a ti se pusi.

Q

pre 1 godinu

Analizom mečeva između Rafaela i Novaka nedvosmisleno dolaziš do nekoliko činjenica.Prva je i neoboriva da je Novak neuporedivo bolji i raznovrsniji igrač od Rafaela .Drugo,da je Rafael upadljivo se to vidi ,bežeo od Novaka na betonu i zatvorenom prostoru.Igrao je samo kada je morao.(ATP kup)Novak nije izgubio od Rafaela poslednjih 20 setova na tvrdoj podlozi.Na šljaci je odigran jedan meč više a od poslednjih 11 njihovih mečeva ,8 je bilo na šljaci.Ako se zna da je 2/3 turnira na betonu onda do izražaja dolazi Rafelovo bežanje od Novaka na betonu i da bi 100% H2H bio ubedljiviji na strani Novaka.JEDAN meč su igrali na OI, Jedan meč je Rafael bolji na US openu od Novaka,Jedan Meč.I to će mrzitelji ovde do besvesti ponavljati ,kmečati kukati,vrištao bez i jednog argumenta.Činjenica je opet ponavljam da je Novak za klasu bolji igrač od Rafaela zbog gore navedenog.

noleisthebest

pre 1 godinu

Milina!
Smesan je bio, cim su uslovi malo brzi, cim nema namesten zreb da se zagreva 5 meceva sa anonimusima, osma prpa mico - astalavista!
Goat do moga!

Milan

pre 1 godinu

A šta ima Nolo na olimpijadi ?
Jednu bronzu i Ninu Stojanović.
Nadal sa druge strane dva zlata, u singlu i dublu.
(Nikad folirant neće biti olimpijski šampion, 14. novembar 2022 07:25)
uvek mozes da nadjes argumente koji su na strani Rafe jer ih objektivno i ima ,on je veliki sampion ali jednostavno je Djokovic bolji igrac .Ponasanje Nadala u drustvu Djokovica to pokazuje kao i ponasanje Tonija Nadala.Djokovic inteligentniji igrac bolji jednostavno.

"Trava je za krave"

pre 1 godinu

Početak ništa ne znači, lepo je ko pobedi ali daleko je polufinale još dva meča, tako da i dalje svi imaju šanse. Pobednik malo veće ali ako ne dobije još jedan meč, ništa, ili skoro ništa.
(Nikol Dž. Femija, 14. novembar 2022 02:13)

Da, to je taj čuveni završni masters, gde možeš da izgubiš dva meča i na kraju osvojiš turnir.
Menjao bi Lendl sve svoje završne Masterse, za samo jedan Vimbldon, ali avaj...

Banjica

pre 1 godinu

Čemu to nepodoštavanje Nadala. Nije se tako pisalo kada je Novak gubio sa nulom od Rafe. Loš manir naših novinara da omalovaže legendu tenisa, čoveka sa najvećim brojem GS titula.

Možeš da se ubrišeš sa tom listom

pre 1 godinu

(ZORAN, 13. novembar 2022 23:56)

Jel to ona ista lista, gde je Lendl bolji igrač od Samprasa i Borga ?
Beše i Marej dugo bio ispred Lejvera, ej ?
Mešaju statističke babe i žabe, rangiraju ljude koji nisu ni mogli da osvoje određene poene i takmičenja, jer nisu ni postojali u njihovo vreme.
Pokaži tu listu nekom iz ATP-a, da vidiš šta misle o njoj, slatko ćeš ih nasmejati.

Nikad folirant neće biti olimpijski šampion

pre 1 godinu

(Nemanja Milosevic, 14. novembar 2022 01:31)

A šta ima Nolo na olimpijadi ?
Jednu bronzu i Ninu Stojanović.
Nadal sa druge strane dva zlata, u singlu i dublu.

Brzi

pre 1 godinu

Kao na US openu i Pekingu? Koliki je H2H na GS? Koliki je H2H u GS finalima? Cvili.
(Negativni, 13. novembar 2022 23:19)

Peking je bio 2008e, u kom ti vremenu ziviš čoveče?
Pored svih leglanih dopinga koje koristi i dalje nema bolji H2H sa Novakom.
Najjača scena mi je bila kad mu je Medvedev na AO u govoru prilikom dodele pehara rekao nešto u stilu "posle dva odigrana seta izgledao si kao da je meč tek počeo". Samo što ga nije pitao "brate čime si se našpricao" :-)

vukica

pre 1 godinu

Nadal je na zalasku, tako je bilo i sa Federerom, biti ce i sa Novakom, znaci česti porazi, ali je glupo preispitivati celu njegovu karijeru, njegovo ime ostace kao legenda u tenisu

bradina

pre 1 godinu

Igrac koji van sljake nema bas sjajan ucinak NE MOZE biti GOAT bezobzira sto neki favorizuju da je osvojio vise GS i da zasluzuje! Po meni on nije bolji ni od RF, drugo mesto za ATOSA od 3 musketira,samo sto se zna koje Dartanjan!U poslednje vreme mediji i novinari sve to vise uvidjaju.Federer je otisao,Nadal se nekako batrga do Roland Garosa i to mu je to,a Endi kao poslednji u nizu musketara - Aramis, polako ali sigurno pokuasava da se vrati ali ne ide.

Statistikom protivu mitova

pre 1 godinu

Nadalove poslednje pobede protiv Novaka:
U zatvorenom 2010. posl. mec 2016.
Na travi 2008, poslednji mec 2018
Na hard podlozi 2013, poslednji mec 2020.
Na zemlji i u pesku Rafa 2022, Novak 2021. poslednje pobede.
H2H po podlogama: Hard 20:7 Novak, trava 2:2. sljaka, 20:8 Nadal. Na ZT nisu igrali od 2015. godine, a Nadal je pobedio 2010 i 2007. godine. OI u Pekingu su bile 2008. godine (Alcaraz tada imao 5 godina). Poslednje pobede nadala protiv Novaka po GS RG 2022, Wimb 2007, USO 2013, AO NIKADA. Nek tumaci ko kako hoce, cifre i godine su tu....

Nikol Dž. Femija

pre 1 godinu

Početak ništa ne znači, lepo je ko pobedi ali daleko je polufinale još dva meča, tako da i dalje svi imaju šanse. Pobednik malo veće ali ako ne dobije još jedan meč, ništa, ili skoro ništa.

mili vanili

pre 1 godinu

Samo da ga Novak sutra ne imitira a nekada ima običaj kao da mu se ne igra ako nema Rafe ili kao da mora i on da izgubi ako izgubi Rafa, to otkad je Fed izvan igre.

Nemanja Milosevic

pre 1 godinu

Baš me briga za ATP egzibiciju, kao i sve ostale prave ljubitelje ovog sporta! Samo nek je u formi za 4 turnira, 4 najbitnija turnira, 4 grandiozna, veličanstvena i najbolja turnira u tenisu. Neka osvoji tih 4 i završi tzv. "GOAT debatu" (mada ju je završio kad se krunisao titulom u Australiji nakon onakvog preokreta protiv Mede koji je odrao Nola na US Openu prošle godine!) Vamos neosporivi i neprikosnoveni GOATe!
(Grend Slemovi zauvek!, 13. novembar 2022 22:15


Kako beše, Australiju osvojio 2022 kad Novak nije igrao . . . Ok, Novak jeste osvojio RG 2021 pobedivši Nadala. Vimbldon, najvažniji GS je osvojio . . . Kad ono beše 2008 i 2010 a Novak 7 puta. Mastersi se odavno ne spominju, jer je 38>36, H2H je 29:28, nedelje 373>209 ili oko 3 godine razlike. Tako da argument o jednom slemu više (a nekad je bilo 8 više) i o zlatnoj medalji (marej ima duplo više) je slab u odnosu na ono što je gore pobrojano. Tako da . . .

Al dobro

pre 1 godinu

Pogledajte moj komentar pod naslovom:
"Koreča: Nadal može da osvoji turnir u Torinu",
gde sam GARANTOVAO, da NADAL danas gubi ovaj mec od Fritza.
I.....
(Gledalac, 13. novembar 2022 23:26)


Pogledao ja, napisao si da garantuješ da neće osvojiti turnir, što nije mala razlika :)

Werbung ende

pre 1 godinu

Ovo nije ni egzibicija vec marketinska glupost za zgrtanje novca organizatorima. Sasvim je logicno da se najboljj igraci u sezoni susrecu x puta na turnirima i tu pokazuju ko je bolji (osim osvajanja Wim bez top 10 protivnika, to je istorijski presedan!). Da Zavrsni masters ima bilo kakav smisao menjao bi podlogu svake sezone jer je tih 8 igraca osvajalo bodove na svim podlogama tokom cele sezone sto ih je kvalifikovalo da igraju. Ovako, ostaje notorno glupa egzibicija koja ne da ne vredi 1500 bodova nego ni 500. Ali ovce su za sisanje, uvek bile.
(Negativni, 13. novembar 2022 23:22)

Pravila su ustanovljena da bi se postovala. Tako je bilo oko vakcina za teniske turnire, tako je i za ovo. Ne znam sto si se uzvrteo odjednom. Ako si necim nezadovoljan, trkni zacas do Torina da uvalis organizatorima protestnu notu. Verujem da ce te odmah uslisiti.

Milan

pre 1 godinu

Zavrsni masters je elitni turnir sa dugom tradicijom, zovu ga i peti grand slam. To sto ga neki nazovi GOATovi ne mogu da osvoje njihov je problem.

Negativni

pre 1 godinu

Ako se neko pitao, evo razloga zasto nije u grupi sa Djokovicem
(Vaše ime, 13. novembar 2022 23:10) Sam si to smislio ili ti je neko pomogao? Priznaj

Real(NI)

pre 1 godinu

Ma, samo nek mu nameštaju lakšu grupu. Nikad jače nisam navijao da Novak osvoji neki turnir. Biće baš teško, ali voleo bih da se to dogodi i to preko polufinala sa Nadalom (mada mislim da on neće dobiti sledeća dva meča).

Negativni

pre 1 godinu

Pa normalno da je takav H2H na GS kad su od 18 meceva, 10 odigrali na RG a 2 u Australiji. Da je odigrano 10 na AO a 2 na RG Nadal bi ubejivo zaostajao u H2H. I samo da znas Nadal nece nikad biti goat. Cvili i ispustaj krike od muke!
(Medvedev, 13. novembar 2022 23:46)

“Da je odigrano 10 na AO Nadal bi ubedljivo zaostajao u H2H”

Dame i gospodo, iznad imate primer klasicnog nolomanskog mitomanisanja.

“US open 3>2, OI 1>0”

Iznad imate cinjenice i valja ih nasamarati povremeno cinjenicama, cisto da lelecu jace. Laku noc

očajno pero

pre 1 godinu

Искрено мање више очекивано, јер у овом периоду сезоне Надалова форма је у дубоком паду. томе у прилог говори чињеница да никада није освојио завршни турнир. Друга ствар је врло занимљива, а мало ко је то приметио. Ђоковићева група је источно крило, а Надалова западно крило. И овде се политика умешала. Православци у једној, а ови други у другој групи. Страшно.

Tako je

pre 1 godinu

Stvarno nije u redu da Nadal i Đoković već tri godine igraju samo na šljaci i tako španac na vrlo kontrolisan način smanjuje razliku u medjusobnim mečevima.
Inače Rafa je Novaka na betonu zadnji put pobedio 2013 !!!!
Evo ni ovde u Torinu nisu u istoj grupi i stvarno ne znam kada će i da li će medjusobno igrati opet na betonu.
Ali pored toga neki još uvek pričaju o GOAT trci izmedju njih dvojice ?!?!?
(Z, 13. novembar 2022 23:19)
Nadal nije pobjedijo Djokovica na betonu zbog povrede iz 2014,što je posledica bila da je mnogo spori nego prije ...Takođe je imao povredu ramena ,ne znam koje tačno godine ali i zbog te povrede nije mogao da servira kao prije.Nekad mu je servis bio 135 pmh

Torrente

pre 1 godinu

Nadal ne može dobiti ovaj turnir, eventualno jedan meč. U svojoj karijeri je pobedio na 92 turnira a od toga samo dve pobede na turnirima tvrde podloge na zatvorenom terenu....
(Andrej, 13. novembar 2022 22:26)


Ne, osvojio je samo jedan turnir u dvorani na tvrdoj podlozi.

Drugi osvojeni u dvorani je bio Rio na šljaci.

Tako je

pre 1 godinu

Stvarno nije u redu da Nadal i Đoković već tri godine igraju samo na šljaci i tako španac na vrlo kontrolisan način smanjuje razliku u medjusobnim mečevima.
Inače Rafa je Novaka na betonu zadnji put pobedio 2013 !!!!
Evo ni ovde u Torinu nisu u istoj grupi i stvarno ne znam kada će i da li će medjusobno igrati opet na betonu.
Ali pored toga neki još uvek pričaju o GOAT trci izmedju njih dvojice ?!?!?
(Z, 13. novembar 2022 23:19)
Nadal nije pobjedijo Djokovica na betonu zbog povrede iz 2014,što je posledica bila da je mnogo spori nego prije ...Takođe je imao povredu ramena ,ne znam koje tačno godine ali i zbog te povrede nije mogao da servira kao prije.Nekad mu je servis bio 135 pmh

Platipus perica

pre 1 godinu

Korecina izjava da Nadal MOZE da osvoji ZT, ide polako ka drugoj strani. Mada kod Ruda ima poust, a Felix kao Felix, toplo-hladno. Ipak sanse 1. mesto na kraju sezone blede, kao i sanse za prvi ZT. A ko zna mozda Rune uskoci u ovoj grupi, otvorene su opcije....

Holden Caulfield

pre 1 godinu

Meni je samo zao sto ce se Nadal i ovaj put provuci bez meca protiv Djokovica na hardu, mislim teoretske sanse jos postoje ali realno do tog meca nece dodci mozda cak vise nikada u njihovim karijerama, dok Novak redovno izlazi na megdan Rafi na zemlji i tako mu daje sansu da popravi medjusobni skor u svoju korist Nadal zadnjih godina vjesto izbjegava Novaka, ja vise i ne pamtim kada su zadnji put igrali van sljake...19:0 u setovima u zadnjih devet godina za Novaka na tvrdoj podlozi, podatak za nevjerovanje ali istinit, Rafa je odlucio da tome stane u kraj elegantnim izbjegavanjem Novaka na sve nacine, ali shvatam covjeka, dosadilo mu da gubi ;)

Goran

pre 1 godinu

"Baš me briga za ATP egzibiciju, kao i sve ostale prave ljubitelje ovog sporta! Samo nek je u formi za 4 turnira, 4 najbitnija turnira". Pomesao si Lejver kup za zavrsnim mastersom. Zavrsni masters nije egzibicija jer se na njemu daje ogroman broj ATP poena a to sto Nadal nikad nije osvojio zavrsni masters samo govori da nije GOAT a ne da zavrsni masters nije bitan. Treba pogledati ko su bili najuspesniji teniseri na zavrsnim mastersima pa ce se lako videti da su to najveca imena: Federer, Novak, Sampras, Beker, Lendl, .... E, sada sto tu nema Nadala, kao sto rekoh nije GOAT.

Aca

pre 1 godinu

Godine slaba kretnja i opali refleksi primetno znace ubrzo kraj velike karijere svemu doce ili ce doci kraj hvala za sve rafo vreme je za poslednju sezonu 2023

111

pre 1 godinu

A kad je to Nadal nesto uradio na zavrsnom turniru? Nikada jer ga nikada nije ni osvojio..Ovo je turnir gde igras protiv 8 najboljih igraca na svetu u tenisu..Nije to turnir gde odigras protiv jednog ili dvojice iz samog vrha tenisa pa ga osvojis..udjes u 1/4 ili 1/2 finale i pobedjujes 56., 32., 18. na ATP pa tek u finalu neko iz top 10..

Z

pre 1 godinu

Stvarno nije u redu da Nadal i Đoković već tri godine igraju samo na šljaci i tako španac na vrlo kontrolisan način smanjuje razliku u medjusobnim mečevima.
Inače Rafa je Novaka na betonu zadnji put pobedio 2013 !!!!
Evo ni ovde u Torinu nisu u istoj grupi i stvarno ne znam kada će i da li će medjusobno igrati opet na betonu.
Ali pored toga neki još uvek pričaju o GOAT trci izmedju njih dvojice ?!?!?

M'n'Ms

pre 1 godinu

Ovo nije ni egzibicija vec marketinska glupost za zgrtanje novca organizatorima. Sasvim je logicno da se najboljj igraci u sezoni susrecu x puta na turnirima i tu pokazuju ko je bolji (osim osvajanja Wim bez top 10 protivnika, to je istorijski presedan!)...
(Negativni, 13. novembar 2022 23:22)

Umires od cinjenice sto je Djokovic uzeo ovogodisnji Vimbldon. Ovamo se podsmevas njegovim navijacima sto lupaju gluposti, nazivas ih svim i svacim, a ti ovde crkavas od muke oko jedne sitnice. Nisi ti kompleksas, vec citava cirkuska tacka. Hahaha!!!

kole

pre 1 godinu

Kako lik koji je delovalo da u finalu AO protiv Medvedeva može opušteno još da igra 3 sata, kako takav lik da se bukvalno raspada od Wimbldona ? Nisu tu čista posla, samo Bog dragi zna čime su ga sve nakljukali u Australiji. Jednostavno mi je nepojmljivo da nakon takvog meča protiv Medvedeva da se lik nakon toga ne može sastaviti. Zaključak koji se nameće, sve je karte je bacio na taj meč, očigledno nije birao sredstva.

Racundzija

pre 1 godinu

Nadal je puno izgubio ovim porazom od Frica. Sada mora da pobedi sve redom do kraja i osvoji Torino, da bi prestigao Alcazara na mestu broj 1. Time bi za jedno 20 nedelja povecao svoj broj 1 nedelja, u kojem je 373:209 za Novaka. Smanjio bi broj 1 kraja godina u kojem je sada 7:5 za Novaka. I naravno ima veliki minus u karijeri jer nikad nije osvojio ovaj Zavrsni masters koji je prakticno GS+ turnir u godini. Pogledajte listu osvajaca ZM od 1970 na ovamo, sve legende tenisa i prosto bode oci da medju njima nema Nadala. Fric je iskoristio pritisak Nadala koji ima jer su sve ove brojke u igri .

Tako je

pre 1 godinu

Nadal bolje da se povuče i glumi neku povredu kao što je radio Federer kad je postao slab igrač . Nadal se samo blamira i on ne da ne može više uzeti nijedan GS nego nigde više nece moci da dodje do završnice nekog turnira. Ako bude uporan da igra jake turnire, ma mlatice ga ovi klinci ali i Nole.
(Vlado, 13. novembar 2022 22:25)
Federer nikad nije glumijo povredu za razliku od Djokovica koji je to radijo redovno samo da bi slomio ritam protivnika i Novak će isto imati problem da osvoji GS jer što je stari teže se nosi sa velikim servisima npr.Kirijos,Medvedev,Zverev,Wawirinka,Karlovic

sasa the king

pre 1 godinu

I Nole nece mnogo bolje da prodje, lagano ce njih dvojica u penziju. Ovi klinci udaraju lopticu mnogo snaznije, a i tehnika im je na zavidnom nivou….tesko ih je sve savladati.

Negativni

pre 1 godinu

Stvarno mi je žao što Novak nije u grupi sa Nadalom. Čisto da mu da 2 krompira, jer ga stalno čeka samo na šljaci.
(Jaime Lannister, 13. novembar 2022 22:51) Kao na US openu i Pekingu? Koliki je H2H na GS? Koliki je H2H u GS finalima? Cvili.

Negativni

pre 1 godinu

Baš me briga za ATP egzibiciju, kao i sve ostale prave ljubitelje ovog sporta! Samo nek je u formi za 4 turnira, 4 najbitnija turnira, 4 grandiozna, veličanstvena i najbolja turnira u tenisu. Neka osvoji tih 4 i završi tzv. "GOAT debatu" (mada ju je završio kad se krunisao titulom u Australiji nakon onakvog preokreta protiv Mede koji je odrao Nola na US Openu prošle godine!) Vamos neosporivi i neprikosnoveni GOATe!
(Grend Slemovi zauvek!, 13. novembar 2022 22:15) Ovo nije ni egzibicija vec marketinska glupost za zgrtanje novca organizatorima. Sasvim je logicno da se najboljj igraci u sezoni susrecu x puta na turnirima i tu pokazuju ko je bolji (osim osvajanja Wim bez top 10 protivnika, to je istorijski presedan!). Da Zavrsni masters ima bilo kakav smisao menjao bi podlogu svake sezone jer je tih 8 igraca osvajalo bodove na svim podlogama tokom cele sezone sto ih je kvalifikovalo da igraju. Ovako, ostaje notorno glupa egzibicija koja ne da ne vredi 1500 bodova nego ni 500. Ali ovce su za sisanje, uvek bile.

Optimista pripravnik

pre 1 godinu

Kao što rekoh juče, dok je bila rasprava o jačini Rafine i Noletove grupe.... rešava to Fric u dva seta... a bogami je i rešio. Nikome nije do zore gorela, pa neće ni Rafi, a bogami ni Noletu. Mislim da Nole ima ipak više šansi da uzme neke važne turnire od Rafe jer je fizički spremniji i ima raznovrsniju igru. Rafa se baš očigledno jako loše postavlja na loptu, kasni i loše servira.. tako da je daleko od one njegove tzv. ‘vamos-tamos’ igre, koja ga je proslavila. Fizički je potpuno pao. Ko zna.... možda i zbog deteta, jer je dokazano da nije isto za sve tenisere kada postanu roditelji. Neki budu umorni, a neki baš ne.
Videćemo u sledećim mečevima kako će da ide .... mada mislim da je baš ispušena lula!!

Medvedev

pre 1 godinu

@Negativni
Pa normalno da je takav H2H na GS kad su od 18 meceva, 10 odigrali na RG a 2 u Australiji. Da je odigrano 10 na AO a 2 na RG Nadal bi ubejivo zaostajao u H2H. I samo da znas Nadal nece nikad biti goat. Cvili i ispustaj krike od muke!

Liverpool Man

pre 1 godinu

Ma lagano, cisti se Rafica za narednu godinu. Ceka se RG da leti po terenu sa umrtvljenim nogama. Ne brinem se ja za njega. Tu je uvek Dr.Fuentes i cudesna medicina.

Gledalac

pre 1 godinu

Pogledajte moj komentar pod naslovom:
"Koreča: Nadal može da osvoji turnir u Torinu",
gde sam GARANTOVAO, da NADAL danas gubi ovaj mec od Fritza.
I.....

Куп је битан

pre 1 godinu

Надал је вероватно завршио са освајањем великих турнира. Ђоковић ако успе да освоји барем један ГС следеће године изједначиће се с Надалом.

Never Mind

pre 1 godinu

Nadal bolje da se povuče i glumi neku povredu kao što je radio Federer kad je postao slab igrač . Nadal se samo blamira i on ne da ne može više uzeti nijedan GS nego nigde više nece moci da dodje do završnice nekog turnira. Ako bude uporan da igra jake turnire, ma mlatice ga ovi klinci ali i Nole.
(Vlado, 13. novembar 2022 22:25)

Ovo nije ni replika. Vise pisem zato da te podsetim kakav je bio pred AO. Pitanje je bilo da li ce uopste moci igrati, povredjen 2,3 meseca, operisan. Na konferrenciji za stampu u vise navrata je govorio da mu je svaki naredni mec mozda i poslednji u karijeri. Nije odigrao nijedan pripremni turnir, a isto tako tvrda podloga.

Svi znamo kakav je bio na turniru koji je odigrao pod injekcijama koje su mu anestezirale stopalo. Leteo je neumoran, kao vihor, sa sve stopalom koje nije osecao.
Ako ne dozvole NDj. da igra on ce to opet uzeti.

Sou Bisnis

pre 1 godinu

Nadal je zavrsio sa osvajanjem velikih turnira.. Ne govorim ovo kao Novakov navijac, mislim da se bas vidi pad u njegovoj igri... Bio je ratnik, prosle i ove godine se vidi osetno pad u igri (jeste da je uzeo 2GS ove sezone ali se vidi) i mislim da nece vise biti kompetentan ni za polufinala mozda cak na GS osim na RG sledece godine i to je to!

Andrej

pre 1 godinu

Nadal ne može dobiti ovaj turnir, eventualno jedan meč. U svojoj karijeri je pobedio na 92 turnira a od toga samo dve pobede na turnirima tvrde podloge na zatvorenom terenu....

Q

pre 1 godinu

I ovo uzelo dva GSa ove godine.Kakva prevara od igrača.E primitivci jedni pa ni u tri života ne bi uzeo AO da mu Novaka nisu sklonili iz žreba.

Medvedev

pre 1 godinu

Jedan od retkih trenutaka da se kao Novakov navijac nerviram kad Nadal izgubi. Nadao sam se da ce da ostvari sve 3 pobede i bude prvi u grupi a Novak da bude drugi u njegojoj grupi(prvi tesko) pa da se sastanu u polufinalu i da ga Novak opere i pokaze mu ko je tata. Minusi i suprotna misljenja paćenika me ne zanimaju!

5ar

pre 1 godinu

I ovog Nadala koji 3 turnira Masters 1000 na betonu nije osvojio neki stavljaju u isti kos sa Djokovicem koji je sve turnire na sljaci osvojio po minimum 2 puta.

Djokovic GOAT!

Grend Slemovi zauvek!

pre 1 godinu

Baš me briga za ATP egzibiciju, kao i sve ostale prave ljubitelje ovog sporta! Samo nek je u formi za 4 turnira, 4 najbitnija turnira, 4 grandiozna, veličanstvena i najbolja turnira u tenisu. Neka osvoji tih 4 i završi tzv. "GOAT debatu" (mada ju je završio kad se krunisao titulom u Australiji nakon onakvog preokreta protiv Mede koji je odrao Nola na US Openu prošle godine!) Vamos neosporivi i neprikosnoveni GOATe!

Vlado

pre 1 godinu

Nadal bolje da se povuče i glumi neku povredu kao što je radio Federer kad je postao slab igrač . Nadal se samo blamira i on ne da ne može više uzeti nijedan GS nego nigde više nece moci da dodje do završnice nekog turnira. Ako bude uporan da igra jake turnire, ma mlatice ga ovi klinci ali i Nole.

Bljuzgo Drpović

pre 1 godinu

A šta ako ne prođe grupu 5ti put. Hoće sledeće godine, ali stvarno.
(Istočna RS, 13. novembar 2022 21:14)

Za sve postoji šesti put.

5ar

pre 1 godinu

I ovog Nadala koji 3 turnira Masters 1000 na betonu nije osvojio neki stavljaju u isti kos sa Djokovicem koji je sve turnire na sljaci osvojio po minimum 2 puta.

Djokovic GOAT!

Andrej

pre 1 godinu

Nadal ne može dobiti ovaj turnir, eventualno jedan meč. U svojoj karijeri je pobedio na 92 turnira a od toga samo dve pobede na turnirima tvrde podloge na zatvorenom terenu....

Bljuzgo Drpović

pre 1 godinu

A šta ako ne prođe grupu 5ti put. Hoće sledeće godine, ali stvarno.
(Istočna RS, 13. novembar 2022 21:14)

Za sve postoji šesti put.

Z

pre 1 godinu

Stvarno nije u redu da Nadal i Đoković već tri godine igraju samo na šljaci i tako španac na vrlo kontrolisan način smanjuje razliku u medjusobnim mečevima.
Inače Rafa je Novaka na betonu zadnji put pobedio 2013 !!!!
Evo ni ovde u Torinu nisu u istoj grupi i stvarno ne znam kada će i da li će medjusobno igrati opet na betonu.
Ali pored toga neki još uvek pričaju o GOAT trci izmedju njih dvojice ?!?!?

Vlado

pre 1 godinu

Nadal bolje da se povuče i glumi neku povredu kao što je radio Federer kad je postao slab igrač . Nadal se samo blamira i on ne da ne može više uzeti nijedan GS nego nigde više nece moci da dodje do završnice nekog turnira. Ako bude uporan da igra jake turnire, ma mlatice ga ovi klinci ali i Nole.

kole

pre 1 godinu

Kako lik koji je delovalo da u finalu AO protiv Medvedeva može opušteno još da igra 3 sata, kako takav lik da se bukvalno raspada od Wimbldona ? Nisu tu čista posla, samo Bog dragi zna čime su ga sve nakljukali u Australiji. Jednostavno mi je nepojmljivo da nakon takvog meča protiv Medvedeva da se lik nakon toga ne može sastaviti. Zaključak koji se nameće, sve je karte je bacio na taj meč, očigledno nije birao sredstva.

M'n'Ms

pre 1 godinu

Ovo nije ni egzibicija vec marketinska glupost za zgrtanje novca organizatorima. Sasvim je logicno da se najboljj igraci u sezoni susrecu x puta na turnirima i tu pokazuju ko je bolji (osim osvajanja Wim bez top 10 protivnika, to je istorijski presedan!)...
(Negativni, 13. novembar 2022 23:22)

Umires od cinjenice sto je Djokovic uzeo ovogodisnji Vimbldon. Ovamo se podsmevas njegovim navijacima sto lupaju gluposti, nazivas ih svim i svacim, a ti ovde crkavas od muke oko jedne sitnice. Nisi ti kompleksas, vec citava cirkuska tacka. Hahaha!!!

Medvedev

pre 1 godinu

@Negativni
Pa normalno da je takav H2H na GS kad su od 18 meceva, 10 odigrali na RG a 2 u Australiji. Da je odigrano 10 na AO a 2 na RG Nadal bi ubejivo zaostajao u H2H. I samo da znas Nadal nece nikad biti goat. Cvili i ispustaj krike od muke!

Sou Bisnis

pre 1 godinu

Nadal je zavrsio sa osvajanjem velikih turnira.. Ne govorim ovo kao Novakov navijac, mislim da se bas vidi pad u njegovoj igri... Bio je ratnik, prosle i ove godine se vidi osetno pad u igri (jeste da je uzeo 2GS ove sezone ali se vidi) i mislim da nece vise biti kompetentan ni za polufinala mozda cak na GS osim na RG sledece godine i to je to!

Liverpool Man

pre 1 godinu

Ma lagano, cisti se Rafica za narednu godinu. Ceka se RG da leti po terenu sa umrtvljenim nogama. Ne brinem se ja za njega. Tu je uvek Dr.Fuentes i cudesna medicina.

Holden Caulfield

pre 1 godinu

Meni je samo zao sto ce se Nadal i ovaj put provuci bez meca protiv Djokovica na hardu, mislim teoretske sanse jos postoje ali realno do tog meca nece dodci mozda cak vise nikada u njihovim karijerama, dok Novak redovno izlazi na megdan Rafi na zemlji i tako mu daje sansu da popravi medjusobni skor u svoju korist Nadal zadnjih godina vjesto izbjegava Novaka, ja vise i ne pamtim kada su zadnji put igrali van sljake...19:0 u setovima u zadnjih devet godina za Novaka na tvrdoj podlozi, podatak za nevjerovanje ali istinit, Rafa je odlucio da tome stane u kraj elegantnim izbjegavanjem Novaka na sve nacine, ali shvatam covjeka, dosadilo mu da gubi ;)

Q

pre 1 godinu

I ovo uzelo dva GSa ove godine.Kakva prevara od igrača.E primitivci jedni pa ni u tri života ne bi uzeo AO da mu Novaka nisu sklonili iz žreba.

Racundzija

pre 1 godinu

Nadal je puno izgubio ovim porazom od Frica. Sada mora da pobedi sve redom do kraja i osvoji Torino, da bi prestigao Alcazara na mestu broj 1. Time bi za jedno 20 nedelja povecao svoj broj 1 nedelja, u kojem je 373:209 za Novaka. Smanjio bi broj 1 kraja godina u kojem je sada 7:5 za Novaka. I naravno ima veliki minus u karijeri jer nikad nije osvojio ovaj Zavrsni masters koji je prakticno GS+ turnir u godini. Pogledajte listu osvajaca ZM od 1970 na ovamo, sve legende tenisa i prosto bode oci da medju njima nema Nadala. Fric je iskoristio pritisak Nadala koji ima jer su sve ove brojke u igri .

Goran

pre 1 godinu

"Baš me briga za ATP egzibiciju, kao i sve ostale prave ljubitelje ovog sporta! Samo nek je u formi za 4 turnira, 4 najbitnija turnira". Pomesao si Lejver kup za zavrsnim mastersom. Zavrsni masters nije egzibicija jer se na njemu daje ogroman broj ATP poena a to sto Nadal nikad nije osvojio zavrsni masters samo govori da nije GOAT a ne da zavrsni masters nije bitan. Treba pogledati ko su bili najuspesniji teniseri na zavrsnim mastersima pa ce se lako videti da su to najveca imena: Federer, Novak, Sampras, Beker, Lendl, .... E, sada sto tu nema Nadala, kao sto rekoh nije GOAT.

111

pre 1 godinu

A kad je to Nadal nesto uradio na zavrsnom turniru? Nikada jer ga nikada nije ni osvojio..Ovo je turnir gde igras protiv 8 najboljih igraca na svetu u tenisu..Nije to turnir gde odigras protiv jednog ili dvojice iz samog vrha tenisa pa ga osvojis..udjes u 1/4 ili 1/2 finale i pobedjujes 56., 32., 18. na ATP pa tek u finalu neko iz top 10..

Statistikom protivu mitova

pre 1 godinu

Nadalove poslednje pobede protiv Novaka:
U zatvorenom 2010. posl. mec 2016.
Na travi 2008, poslednji mec 2018
Na hard podlozi 2013, poslednji mec 2020.
Na zemlji i u pesku Rafa 2022, Novak 2021. poslednje pobede.
H2H po podlogama: Hard 20:7 Novak, trava 2:2. sljaka, 20:8 Nadal. Na ZT nisu igrali od 2015. godine, a Nadal je pobedio 2010 i 2007. godine. OI u Pekingu su bile 2008. godine (Alcaraz tada imao 5 godina). Poslednje pobede nadala protiv Novaka po GS RG 2022, Wimb 2007, USO 2013, AO NIKADA. Nek tumaci ko kako hoce, cifre i godine su tu....

vukica

pre 1 godinu

Nadal je na zalasku, tako je bilo i sa Federerom, biti ce i sa Novakom, znaci česti porazi, ali je glupo preispitivati celu njegovu karijeru, njegovo ime ostace kao legenda u tenisu

Nemanja Milosevic

pre 1 godinu

Baš me briga za ATP egzibiciju, kao i sve ostale prave ljubitelje ovog sporta! Samo nek je u formi za 4 turnira, 4 najbitnija turnira, 4 grandiozna, veličanstvena i najbolja turnira u tenisu. Neka osvoji tih 4 i završi tzv. "GOAT debatu" (mada ju je završio kad se krunisao titulom u Australiji nakon onakvog preokreta protiv Mede koji je odrao Nola na US Openu prošle godine!) Vamos neosporivi i neprikosnoveni GOATe!
(Grend Slemovi zauvek!, 13. novembar 2022 22:15


Kako beše, Australiju osvojio 2022 kad Novak nije igrao . . . Ok, Novak jeste osvojio RG 2021 pobedivši Nadala. Vimbldon, najvažniji GS je osvojio . . . Kad ono beše 2008 i 2010 a Novak 7 puta. Mastersi se odavno ne spominju, jer je 38>36, H2H je 29:28, nedelje 373>209 ili oko 3 godine razlike. Tako da argument o jednom slemu više (a nekad je bilo 8 više) i o zlatnoj medalji (marej ima duplo više) je slab u odnosu na ono što je gore pobrojano. Tako da . . .

Gledalac

pre 1 godinu

Pogledajte moj komentar pod naslovom:
"Koreča: Nadal može da osvoji turnir u Torinu",
gde sam GARANTOVAO, da NADAL danas gubi ovaj mec od Fritza.
I.....

Aca

pre 1 godinu

Godine slaba kretnja i opali refleksi primetno znace ubrzo kraj velike karijere svemu doce ili ce doci kraj hvala za sve rafo vreme je za poslednju sezonu 2023

Куп је битан

pre 1 godinu

Надал је вероватно завршио са освајањем великих турнира. Ђоковић ако успе да освоји барем један ГС следеће године изједначиће се с Надалом.

Optimista pripravnik

pre 1 godinu

Kao što rekoh juče, dok je bila rasprava o jačini Rafine i Noletove grupe.... rešava to Fric u dva seta... a bogami je i rešio. Nikome nije do zore gorela, pa neće ni Rafi, a bogami ni Noletu. Mislim da Nole ima ipak više šansi da uzme neke važne turnire od Rafe jer je fizički spremniji i ima raznovrsniju igru. Rafa se baš očigledno jako loše postavlja na loptu, kasni i loše servira.. tako da je daleko od one njegove tzv. ‘vamos-tamos’ igre, koja ga je proslavila. Fizički je potpuno pao. Ko zna.... možda i zbog deteta, jer je dokazano da nije isto za sve tenisere kada postanu roditelji. Neki budu umorni, a neki baš ne.
Videćemo u sledećim mečevima kako će da ide .... mada mislim da je baš ispušena lula!!

Milan

pre 1 godinu

A šta ima Nolo na olimpijadi ?
Jednu bronzu i Ninu Stojanović.
Nadal sa druge strane dva zlata, u singlu i dublu.
(Nikad folirant neće biti olimpijski šampion, 14. novembar 2022 07:25)
uvek mozes da nadjes argumente koji su na strani Rafe jer ih objektivno i ima ,on je veliki sampion ali jednostavno je Djokovic bolji igrac .Ponasanje Nadala u drustvu Djokovica to pokazuje kao i ponasanje Tonija Nadala.Djokovic inteligentniji igrac bolji jednostavno.

Brzi

pre 1 godinu

Kao na US openu i Pekingu? Koliki je H2H na GS? Koliki je H2H u GS finalima? Cvili.
(Negativni, 13. novembar 2022 23:19)

Peking je bio 2008e, u kom ti vremenu ziviš čoveče?
Pored svih leglanih dopinga koje koristi i dalje nema bolji H2H sa Novakom.
Najjača scena mi je bila kad mu je Medvedev na AO u govoru prilikom dodele pehara rekao nešto u stilu "posle dva odigrana seta izgledao si kao da je meč tek počeo". Samo što ga nije pitao "brate čime si se našpricao" :-)

Medvedev

pre 1 godinu

Jedan od retkih trenutaka da se kao Novakov navijac nerviram kad Nadal izgubi. Nadao sam se da ce da ostvari sve 3 pobede i bude prvi u grupi a Novak da bude drugi u njegojoj grupi(prvi tesko) pa da se sastanu u polufinalu i da ga Novak opere i pokaze mu ko je tata. Minusi i suprotna misljenja paćenika me ne zanimaju!

bradina

pre 1 godinu

Igrac koji van sljake nema bas sjajan ucinak NE MOZE biti GOAT bezobzira sto neki favorizuju da je osvojio vise GS i da zasluzuje! Po meni on nije bolji ni od RF, drugo mesto za ATOSA od 3 musketira,samo sto se zna koje Dartanjan!U poslednje vreme mediji i novinari sve to vise uvidjaju.Federer je otisao,Nadal se nekako batrga do Roland Garosa i to mu je to,a Endi kao poslednji u nizu musketara - Aramis, polako ali sigurno pokuasava da se vrati ali ne ide.

Al dobro

pre 1 godinu

Pogledajte moj komentar pod naslovom:
"Koreča: Nadal može da osvoji turnir u Torinu",
gde sam GARANTOVAO, da NADAL danas gubi ovaj mec od Fritza.
I.....
(Gledalac, 13. novembar 2022 23:26)


Pogledao ja, napisao si da garantuješ da neće osvojiti turnir, što nije mala razlika :)

Platipus perica

pre 1 godinu

Korecina izjava da Nadal MOZE da osvoji ZT, ide polako ka drugoj strani. Mada kod Ruda ima poust, a Felix kao Felix, toplo-hladno. Ipak sanse 1. mesto na kraju sezone blede, kao i sanse za prvi ZT. A ko zna mozda Rune uskoci u ovoj grupi, otvorene su opcije....

Milan

pre 1 godinu

Zavrsni masters je elitni turnir sa dugom tradicijom, zovu ga i peti grand slam. To sto ga neki nazovi GOATovi ne mogu da osvoje njihov je problem.

Q

pre 1 godinu

Analizom mečeva između Rafaela i Novaka nedvosmisleno dolaziš do nekoliko činjenica.Prva je i neoboriva da je Novak neuporedivo bolji i raznovrsniji igrač od Rafaela .Drugo,da je Rafael upadljivo se to vidi ,bežeo od Novaka na betonu i zatvorenom prostoru.Igrao je samo kada je morao.(ATP kup)Novak nije izgubio od Rafaela poslednjih 20 setova na tvrdoj podlozi.Na šljaci je odigran jedan meč više a od poslednjih 11 njihovih mečeva ,8 je bilo na šljaci.Ako se zna da je 2/3 turnira na betonu onda do izražaja dolazi Rafelovo bežanje od Novaka na betonu i da bi 100% H2H bio ubedljiviji na strani Novaka.JEDAN meč su igrali na OI, Jedan meč je Rafael bolji na US openu od Novaka,Jedan Meč.I to će mrzitelji ovde do besvesti ponavljati ,kmečati kukati,vrištao bez i jednog argumenta.Činjenica je opet ponavljam da je Novak za klasu bolji igrač od Rafaela zbog gore navedenog.

Never Mind

pre 1 godinu

Nadal bolje da se povuče i glumi neku povredu kao što je radio Federer kad je postao slab igrač . Nadal se samo blamira i on ne da ne može više uzeti nijedan GS nego nigde više nece moci da dodje do završnice nekog turnira. Ako bude uporan da igra jake turnire, ma mlatice ga ovi klinci ali i Nole.
(Vlado, 13. novembar 2022 22:25)

Ovo nije ni replika. Vise pisem zato da te podsetim kakav je bio pred AO. Pitanje je bilo da li ce uopste moci igrati, povredjen 2,3 meseca, operisan. Na konferrenciji za stampu u vise navrata je govorio da mu je svaki naredni mec mozda i poslednji u karijeri. Nije odigrao nijedan pripremni turnir, a isto tako tvrda podloga.

Svi znamo kakav je bio na turniru koji je odigrao pod injekcijama koje su mu anestezirale stopalo. Leteo je neumoran, kao vihor, sa sve stopalom koje nije osecao.
Ako ne dozvole NDj. da igra on ce to opet uzeti.

Werbung ende

pre 1 godinu

Ovo nije ni egzibicija vec marketinska glupost za zgrtanje novca organizatorima. Sasvim je logicno da se najboljj igraci u sezoni susrecu x puta na turnirima i tu pokazuju ko je bolji (osim osvajanja Wim bez top 10 protivnika, to je istorijski presedan!). Da Zavrsni masters ima bilo kakav smisao menjao bi podlogu svake sezone jer je tih 8 igraca osvajalo bodove na svim podlogama tokom cele sezone sto ih je kvalifikovalo da igraju. Ovako, ostaje notorno glupa egzibicija koja ne da ne vredi 1500 bodova nego ni 500. Ali ovce su za sisanje, uvek bile.
(Negativni, 13. novembar 2022 23:22)

Pravila su ustanovljena da bi se postovala. Tako je bilo oko vakcina za teniske turnire, tako je i za ovo. Ne znam sto si se uzvrteo odjednom. Ako si necim nezadovoljan, trkni zacas do Torina da uvalis organizatorima protestnu notu. Verujem da ce te odmah uslisiti.

Real(NI)

pre 1 godinu

Ma, samo nek mu nameštaju lakšu grupu. Nikad jače nisam navijao da Novak osvoji neki turnir. Biće baš teško, ali voleo bih da se to dogodi i to preko polufinala sa Nadalom (mada mislim da on neće dobiti sledeća dva meča).

noleisthebest

pre 1 godinu

Milina!
Smesan je bio, cim su uslovi malo brzi, cim nema namesten zreb da se zagreva 5 meceva sa anonimusima, osma prpa mico - astalavista!
Goat do moga!

Torrente

pre 1 godinu

Nadal ne može dobiti ovaj turnir, eventualno jedan meč. U svojoj karijeri je pobedio na 92 turnira a od toga samo dve pobede na turnirima tvrde podloge na zatvorenom terenu....
(Andrej, 13. novembar 2022 22:26)


Ne, osvojio je samo jedan turnir u dvorani na tvrdoj podlozi.

Drugi osvojeni u dvorani je bio Rio na šljaci.

smešno

pre 1 godinu

A kada će Nolo osvojiti zlato na OI-a? nikada a možda ni tada, a Rafa ima 2
(mili, 14. novembar 2022 09:12)

Nadal ima jedno zlato a Novak bronzu.

Kad Nadal planira da osvoji Pariski masters, Šangaj masters i Majami masters? Kad planira da osvoji završni masters?

Q

pre 1 godinu

Kada Rafel bude imao osvojene sve bitne teniske velike titule možemo da razgovaramo o tome ko je GOAT.Kžem bitne.I da makar priđe Novaku po broju nedelja na prvom mestu,ne mora da ga prestigne samo da mu se približi.Do tada možete na kmečite kao da vam nije dobro ali u stvari vama stvarno nije dobro kada bacite pogled na rezultate i shvatite koliko je Rafael lošiji teniser od Novaka.

sasa the king

pre 1 godinu

I Nole nece mnogo bolje da prodje, lagano ce njih dvojica u penziju. Ovi klinci udaraju lopticu mnogo snaznije, a i tehnika im je na zavidnom nivou….tesko ih je sve savladati.

Banjica

pre 1 godinu

Čemu to nepodoštavanje Nadala. Nije se tako pisalo kada je Novak gubio sa nulom od Rafe. Loš manir naših novinara da omalovaže legendu tenisa, čoveka sa najvećim brojem GS titula.

očajno pero

pre 1 godinu

Искрено мање више очекивано, јер у овом периоду сезоне Надалова форма је у дубоком паду. томе у прилог говори чињеница да никада није освојио завршни турнир. Друга ствар је врло занимљива, а мало ко је то приметио. Ђоковићева група је источно крило, а Надалова западно крило. И овде се политика умешала. Православци у једној, а ови други у другој групи. Страшно.

Nikol Dž. Femija

pre 1 godinu

Početak ništa ne znači, lepo je ko pobedi ali daleko je polufinale još dva meča, tako da i dalje svi imaju šanse. Pobednik malo veće ali ako ne dobije još jedan meč, ništa, ili skoro ništa.

mili vanili

pre 1 godinu

Samo da ga Novak sutra ne imitira a nekada ima običaj kao da mu se ne igra ako nema Rafe ili kao da mora i on da izgubi ako izgubi Rafa, to otkad je Fed izvan igre.

"Trava je za krave"

pre 1 godinu

Početak ništa ne znači, lepo je ko pobedi ali daleko je polufinale još dva meča, tako da i dalje svi imaju šanse. Pobednik malo veće ali ako ne dobije još jedan meč, ništa, ili skoro ništa.
(Nikol Dž. Femija, 14. novembar 2022 02:13)

Da, to je taj čuveni završni masters, gde možeš da izgubiš dva meča i na kraju osvojiš turnir.
Menjao bi Lendl sve svoje završne Masterse, za samo jedan Vimbldon, ali avaj...

Grend Slemovi zauvek!

pre 1 godinu

Baš me briga za ATP egzibiciju, kao i sve ostale prave ljubitelje ovog sporta! Samo nek je u formi za 4 turnira, 4 najbitnija turnira, 4 grandiozna, veličanstvena i najbolja turnira u tenisu. Neka osvoji tih 4 i završi tzv. "GOAT debatu" (mada ju je završio kad se krunisao titulom u Australiji nakon onakvog preokreta protiv Mede koji je odrao Nola na US Openu prošle godine!) Vamos neosporivi i neprikosnoveni GOATe!

smešno

pre 1 godinu

Sto dokazuje sta spineru? Nadal je GOAT a ti se pusi.
(Negativni, 14. novembar 2022 10:01)

Dokazuje da samo na šljaci sme da igra sa Djokovićem.

Na travi ga nije pobedio 14 godina, na betonu 9 godina mu nije uzeo set. Stvarno je GOAT

Negativni

pre 1 godinu

Baš me briga za ATP egzibiciju, kao i sve ostale prave ljubitelje ovog sporta! Samo nek je u formi za 4 turnira, 4 najbitnija turnira, 4 grandiozna, veličanstvena i najbolja turnira u tenisu. Neka osvoji tih 4 i završi tzv. "GOAT debatu" (mada ju je završio kad se krunisao titulom u Australiji nakon onakvog preokreta protiv Mede koji je odrao Nola na US Openu prošle godine!) Vamos neosporivi i neprikosnoveni GOATe!
(Grend Slemovi zauvek!, 13. novembar 2022 22:15) Ovo nije ni egzibicija vec marketinska glupost za zgrtanje novca organizatorima. Sasvim je logicno da se najboljj igraci u sezoni susrecu x puta na turnirima i tu pokazuju ko je bolji (osim osvajanja Wim bez top 10 protivnika, to je istorijski presedan!). Da Zavrsni masters ima bilo kakav smisao menjao bi podlogu svake sezone jer je tih 8 igraca osvajalo bodove na svim podlogama tokom cele sezone sto ih je kvalifikovalo da igraju. Ovako, ostaje notorno glupa egzibicija koja ne da ne vredi 1500 bodova nego ni 500. Ali ovce su za sisanje, uvek bile.

Možeš da se ubrišeš sa tom listom

pre 1 godinu

(ZORAN, 13. novembar 2022 23:56)

Jel to ona ista lista, gde je Lendl bolji igrač od Samprasa i Borga ?
Beše i Marej dugo bio ispred Lejvera, ej ?
Mešaju statističke babe i žabe, rangiraju ljude koji nisu ni mogli da osvoje određene poene i takmičenja, jer nisu ni postojali u njihovo vreme.
Pokaži tu listu nekom iz ATP-a, da vidiš šta misle o njoj, slatko ćeš ih nasmejati.

Negativni

pre 1 godinu

Stvarno mi je žao što Novak nije u grupi sa Nadalom. Čisto da mu da 2 krompira, jer ga stalno čeka samo na šljaci.
(Jaime Lannister, 13. novembar 2022 22:51) Kao na US openu i Pekingu? Koliki je H2H na GS? Koliki je H2H u GS finalima? Cvili.

Negativni

pre 1 godinu

Ako se neko pitao, evo razloga zasto nije u grupi sa Djokovicem
(Vaše ime, 13. novembar 2022 23:10) Sam si to smislio ili ti je neko pomogao? Priznaj

Nikad folirant neće biti olimpijski šampion

pre 1 godinu

(Nemanja Milosevic, 14. novembar 2022 01:31)

A šta ima Nolo na olimpijadi ?
Jednu bronzu i Ninu Stojanović.
Nadal sa druge strane dva zlata, u singlu i dublu.

Tako je

pre 1 godinu

Nadal bolje da se povuče i glumi neku povredu kao što je radio Federer kad je postao slab igrač . Nadal se samo blamira i on ne da ne može više uzeti nijedan GS nego nigde više nece moci da dodje do završnice nekog turnira. Ako bude uporan da igra jake turnire, ma mlatice ga ovi klinci ali i Nole.
(Vlado, 13. novembar 2022 22:25)
Federer nikad nije glumijo povredu za razliku od Djokovica koji je to radijo redovno samo da bi slomio ritam protivnika i Novak će isto imati problem da osvoji GS jer što je stari teže se nosi sa velikim servisima npr.Kirijos,Medvedev,Zverev,Wawirinka,Karlovic

Negativni

pre 1 godinu

Pa normalno da je takav H2H na GS kad su od 18 meceva, 10 odigrali na RG a 2 u Australiji. Da je odigrano 10 na AO a 2 na RG Nadal bi ubejivo zaostajao u H2H. I samo da znas Nadal nece nikad biti goat. Cvili i ispustaj krike od muke!
(Medvedev, 13. novembar 2022 23:46)

“Da je odigrano 10 na AO Nadal bi ubedljivo zaostajao u H2H”

Dame i gospodo, iznad imate primer klasicnog nolomanskog mitomanisanja.

“US open 3>2, OI 1>0”

Iznad imate cinjenice i valja ih nasamarati povremeno cinjenicama, cisto da lelecu jace. Laku noc

Negativni

pre 1 godinu

Nadalove poslednje pobede protiv Novaka:
U zatvorenom 2010. posl. mec 2016.
Na travi 2008, poslednji mec 2018
Na hard podlozi 2013, poslednji mec 2020.
Na zemlji i u pesku Rafa 2022, Novak 2021. poslednje pobede.
H2H po podlogama: Hard 20:7 Novak, trava 2:2. sljaka, 20:8 Nadal. Na ZT nisu igrali od 2015. godine, a Nadal je pobedio 2010 i 2007. godine. OI u Pekingu su bile 2008. godine (Alcaraz tada imao 5 godina). Poslednje pobede nadala protiv Novaka po GS RG 2022, Wimb 2007, USO 2013, AO NIKADA. Nek tumaci ko kako hoce, cifre i godine su tu....
(Statistikom protivu mitova, 14. novembar 2022 04:09) Sto dokazuje sta spineru? Nadal je GOAT a ti se pusi.

Stojan

pre 1 godinu

Ovaj poraz ništa ne znači. Nadal je još u igri da osvoji ovaj turnir. Tako isto ako Novak izgubi prvi meč. Ne znači da je gotov. Borba traje do poslednjeg meča.

Tako je

pre 1 godinu

Stvarno nije u redu da Nadal i Đoković već tri godine igraju samo na šljaci i tako španac na vrlo kontrolisan način smanjuje razliku u medjusobnim mečevima.
Inače Rafa je Novaka na betonu zadnji put pobedio 2013 !!!!
Evo ni ovde u Torinu nisu u istoj grupi i stvarno ne znam kada će i da li će medjusobno igrati opet na betonu.
Ali pored toga neki još uvek pričaju o GOAT trci izmedju njih dvojice ?!?!?
(Z, 13. novembar 2022 23:19)
Nadal nije pobjedijo Djokovica na betonu zbog povrede iz 2014,što je posledica bila da je mnogo spori nego prije ...Takođe je imao povredu ramena ,ne znam koje tačno godine ali i zbog te povrede nije mogao da servira kao prije.Nekad mu je servis bio 135 pmh

Tako je

pre 1 godinu

Stvarno nije u redu da Nadal i Đoković već tri godine igraju samo na šljaci i tako španac na vrlo kontrolisan način smanjuje razliku u medjusobnim mečevima.
Inače Rafa je Novaka na betonu zadnji put pobedio 2013 !!!!
Evo ni ovde u Torinu nisu u istoj grupi i stvarno ne znam kada će i da li će medjusobno igrati opet na betonu.
Ali pored toga neki još uvek pričaju o GOAT trci izmedju njih dvojice ?!?!?
(Z, 13. novembar 2022 23:19)
Nadal nije pobjedijo Djokovica na betonu zbog povrede iz 2014,što je posledica bila da je mnogo spori nego prije ...Takođe je imao povredu ramena ,ne znam koje tačno godine ali i zbog te povrede nije mogao da servira kao prije.Nekad mu je servis bio 135 pmh

Optimista pripravnik

pre 1 godinu

Početak ništa ne znači, lepo je ko pobedi ali daleko je polufinale još dva meča, tako da i dalje svi imaju šanse. Pobednik malo veće ali ako ne dobije još jedan meč, ništa, ili skoro ništa.
(Nikol Dž. Femija, 14. novembar 2022 02:13)

Da, to je taj čuveni završni masters, gde možeš da izgubiš dva meča i na kraju osvojiš turnir.
Menjao bi Lendl sve svoje završne Masterse, za samo jedan Vimbldon, ali avaj...
("Trava je za krave", 14. novembar 2022 07:22)

Tacno !!
Morao bih isto i da dodam da sam jako izenenadjen da u komentaru doticnog/e Nikol ovoga puta nema ama bas nijedne izjave o tome kako nas Zapad mrzi !
Bas ono: iznenadjen .... i uvredjen, hahaha .... :-))

Grend Slemovi zauvek!

pre 1 godinu

Baš me briga za ATP egzibiciju, kao i sve ostale prave ljubitelje ovog sporta! Samo nek je u formi za 4 turnira, 4 najbitnija turnira, 4 grandiozna, veličanstvena i najbolja turnira u tenisu. Neka osvoji tih 4 i završi tzv. "GOAT debatu" (mada ju je završio kad se krunisao titulom u Australiji nakon onakvog preokreta protiv Mede koji je odrao Nola na US Openu prošle godine!) Vamos neosporivi i neprikosnoveni GOATe!

Negativni

pre 1 godinu

Baš me briga za ATP egzibiciju, kao i sve ostale prave ljubitelje ovog sporta! Samo nek je u formi za 4 turnira, 4 najbitnija turnira, 4 grandiozna, veličanstvena i najbolja turnira u tenisu. Neka osvoji tih 4 i završi tzv. "GOAT debatu" (mada ju je završio kad se krunisao titulom u Australiji nakon onakvog preokreta protiv Mede koji je odrao Nola na US Openu prošle godine!) Vamos neosporivi i neprikosnoveni GOATe!
(Grend Slemovi zauvek!, 13. novembar 2022 22:15) Ovo nije ni egzibicija vec marketinska glupost za zgrtanje novca organizatorima. Sasvim je logicno da se najboljj igraci u sezoni susrecu x puta na turnirima i tu pokazuju ko je bolji (osim osvajanja Wim bez top 10 protivnika, to je istorijski presedan!). Da Zavrsni masters ima bilo kakav smisao menjao bi podlogu svake sezone jer je tih 8 igraca osvajalo bodove na svim podlogama tokom cele sezone sto ih je kvalifikovalo da igraju. Ovako, ostaje notorno glupa egzibicija koja ne da ne vredi 1500 bodova nego ni 500. Ali ovce su za sisanje, uvek bile.

Negativni

pre 1 godinu

Stvarno mi je žao što Novak nije u grupi sa Nadalom. Čisto da mu da 2 krompira, jer ga stalno čeka samo na šljaci.
(Jaime Lannister, 13. novembar 2022 22:51) Kao na US openu i Pekingu? Koliki je H2H na GS? Koliki je H2H u GS finalima? Cvili.

sasa the king

pre 1 godinu

I Nole nece mnogo bolje da prodje, lagano ce njih dvojica u penziju. Ovi klinci udaraju lopticu mnogo snaznije, a i tehnika im je na zavidnom nivou….tesko ih je sve savladati.

Tako je

pre 1 godinu

Nadal bolje da se povuče i glumi neku povredu kao što je radio Federer kad je postao slab igrač . Nadal se samo blamira i on ne da ne može više uzeti nijedan GS nego nigde više nece moci da dodje do završnice nekog turnira. Ako bude uporan da igra jake turnire, ma mlatice ga ovi klinci ali i Nole.
(Vlado, 13. novembar 2022 22:25)
Federer nikad nije glumijo povredu za razliku od Djokovica koji je to radijo redovno samo da bi slomio ritam protivnika i Novak će isto imati problem da osvoji GS jer što je stari teže se nosi sa velikim servisima npr.Kirijos,Medvedev,Zverev,Wawirinka,Karlovic

Nikad folirant neće biti olimpijski šampion

pre 1 godinu

(Nemanja Milosevic, 14. novembar 2022 01:31)

A šta ima Nolo na olimpijadi ?
Jednu bronzu i Ninu Stojanović.
Nadal sa druge strane dva zlata, u singlu i dublu.

Banjica

pre 1 godinu

Čemu to nepodoštavanje Nadala. Nije se tako pisalo kada je Novak gubio sa nulom od Rafe. Loš manir naših novinara da omalovaže legendu tenisa, čoveka sa najvećim brojem GS titula.

Negativni

pre 1 godinu

Pa normalno da je takav H2H na GS kad su od 18 meceva, 10 odigrali na RG a 2 u Australiji. Da je odigrano 10 na AO a 2 na RG Nadal bi ubejivo zaostajao u H2H. I samo da znas Nadal nece nikad biti goat. Cvili i ispustaj krike od muke!
(Medvedev, 13. novembar 2022 23:46)

“Da je odigrano 10 na AO Nadal bi ubedljivo zaostajao u H2H”

Dame i gospodo, iznad imate primer klasicnog nolomanskog mitomanisanja.

“US open 3>2, OI 1>0”

Iznad imate cinjenice i valja ih nasamarati povremeno cinjenicama, cisto da lelecu jace. Laku noc

Vlado

pre 1 godinu

Nadal bolje da se povuče i glumi neku povredu kao što je radio Federer kad je postao slab igrač . Nadal se samo blamira i on ne da ne može više uzeti nijedan GS nego nigde više nece moci da dodje do završnice nekog turnira. Ako bude uporan da igra jake turnire, ma mlatice ga ovi klinci ali i Nole.

Tako je

pre 1 godinu

Stvarno nije u redu da Nadal i Đoković već tri godine igraju samo na šljaci i tako španac na vrlo kontrolisan način smanjuje razliku u medjusobnim mečevima.
Inače Rafa je Novaka na betonu zadnji put pobedio 2013 !!!!
Evo ni ovde u Torinu nisu u istoj grupi i stvarno ne znam kada će i da li će medjusobno igrati opet na betonu.
Ali pored toga neki još uvek pričaju o GOAT trci izmedju njih dvojice ?!?!?
(Z, 13. novembar 2022 23:19)
Nadal nije pobjedijo Djokovica na betonu zbog povrede iz 2014,što je posledica bila da je mnogo spori nego prije ...Takođe je imao povredu ramena ,ne znam koje tačno godine ali i zbog te povrede nije mogao da servira kao prije.Nekad mu je servis bio 135 pmh

Negativni

pre 1 godinu

Nadalove poslednje pobede protiv Novaka:
U zatvorenom 2010. posl. mec 2016.
Na travi 2008, poslednji mec 2018
Na hard podlozi 2013, poslednji mec 2020.
Na zemlji i u pesku Rafa 2022, Novak 2021. poslednje pobede.
H2H po podlogama: Hard 20:7 Novak, trava 2:2. sljaka, 20:8 Nadal. Na ZT nisu igrali od 2015. godine, a Nadal je pobedio 2010 i 2007. godine. OI u Pekingu su bile 2008. godine (Alcaraz tada imao 5 godina). Poslednje pobede nadala protiv Novaka po GS RG 2022, Wimb 2007, USO 2013, AO NIKADA. Nek tumaci ko kako hoce, cifre i godine su tu....
(Statistikom protivu mitova, 14. novembar 2022 04:09) Sto dokazuje sta spineru? Nadal je GOAT a ti se pusi.

Never Mind

pre 1 godinu

Nadal bolje da se povuče i glumi neku povredu kao što je radio Federer kad je postao slab igrač . Nadal se samo blamira i on ne da ne može više uzeti nijedan GS nego nigde više nece moci da dodje do završnice nekog turnira. Ako bude uporan da igra jake turnire, ma mlatice ga ovi klinci ali i Nole.
(Vlado, 13. novembar 2022 22:25)

Ovo nije ni replika. Vise pisem zato da te podsetim kakav je bio pred AO. Pitanje je bilo da li ce uopste moci igrati, povredjen 2,3 meseca, operisan. Na konferrenciji za stampu u vise navrata je govorio da mu je svaki naredni mec mozda i poslednji u karijeri. Nije odigrao nijedan pripremni turnir, a isto tako tvrda podloga.

Svi znamo kakav je bio na turniru koji je odigrao pod injekcijama koje su mu anestezirale stopalo. Leteo je neumoran, kao vihor, sa sve stopalom koje nije osecao.
Ako ne dozvole NDj. da igra on ce to opet uzeti.

Negativni

pre 1 godinu

Ako se neko pitao, evo razloga zasto nije u grupi sa Djokovicem
(Vaše ime, 13. novembar 2022 23:10) Sam si to smislio ili ti je neko pomogao? Priznaj

5ar

pre 1 godinu

I ovog Nadala koji 3 turnira Masters 1000 na betonu nije osvojio neki stavljaju u isti kos sa Djokovicem koji je sve turnire na sljaci osvojio po minimum 2 puta.

Djokovic GOAT!

Tako je

pre 1 godinu

Stvarno nije u redu da Nadal i Đoković već tri godine igraju samo na šljaci i tako španac na vrlo kontrolisan način smanjuje razliku u medjusobnim mečevima.
Inače Rafa je Novaka na betonu zadnji put pobedio 2013 !!!!
Evo ni ovde u Torinu nisu u istoj grupi i stvarno ne znam kada će i da li će medjusobno igrati opet na betonu.
Ali pored toga neki još uvek pričaju o GOAT trci izmedju njih dvojice ?!?!?
(Z, 13. novembar 2022 23:19)
Nadal nije pobjedijo Djokovica na betonu zbog povrede iz 2014,što je posledica bila da je mnogo spori nego prije ...Takođe je imao povredu ramena ,ne znam koje tačno godine ali i zbog te povrede nije mogao da servira kao prije.Nekad mu je servis bio 135 pmh

Sou Bisnis

pre 1 godinu

Nadal je zavrsio sa osvajanjem velikih turnira.. Ne govorim ovo kao Novakov navijac, mislim da se bas vidi pad u njegovoj igri... Bio je ratnik, prosle i ove godine se vidi osetno pad u igri (jeste da je uzeo 2GS ove sezone ali se vidi) i mislim da nece vise biti kompetentan ni za polufinala mozda cak na GS osim na RG sledece godine i to je to!

Gledalac

pre 1 godinu

Pogledajte moj komentar pod naslovom:
"Koreča: Nadal može da osvoji turnir u Torinu",
gde sam GARANTOVAO, da NADAL danas gubi ovaj mec od Fritza.
I.....

Medvedev

pre 1 godinu

Jedan od retkih trenutaka da se kao Novakov navijac nerviram kad Nadal izgubi. Nadao sam se da ce da ostvari sve 3 pobede i bude prvi u grupi a Novak da bude drugi u njegojoj grupi(prvi tesko) pa da se sastanu u polufinalu i da ga Novak opere i pokaze mu ko je tata. Minusi i suprotna misljenja paćenika me ne zanimaju!

Možeš da se ubrišeš sa tom listom

pre 1 godinu

(ZORAN, 13. novembar 2022 23:56)

Jel to ona ista lista, gde je Lendl bolji igrač od Samprasa i Borga ?
Beše i Marej dugo bio ispred Lejvera, ej ?
Mešaju statističke babe i žabe, rangiraju ljude koji nisu ni mogli da osvoje određene poene i takmičenja, jer nisu ni postojali u njihovo vreme.
Pokaži tu listu nekom iz ATP-a, da vidiš šta misle o njoj, slatko ćeš ih nasmejati.

mili vanili

pre 1 godinu

Samo da ga Novak sutra ne imitira a nekada ima običaj kao da mu se ne igra ako nema Rafe ili kao da mora i on da izgubi ako izgubi Rafa, to otkad je Fed izvan igre.

"Trava je za krave"

pre 1 godinu

Početak ništa ne znači, lepo je ko pobedi ali daleko je polufinale još dva meča, tako da i dalje svi imaju šanse. Pobednik malo veće ali ako ne dobije još jedan meč, ništa, ili skoro ništa.
(Nikol Dž. Femija, 14. novembar 2022 02:13)

Da, to je taj čuveni završni masters, gde možeš da izgubiš dva meča i na kraju osvojiš turnir.
Menjao bi Lendl sve svoje završne Masterse, za samo jedan Vimbldon, ali avaj...

Medvedev

pre 1 godinu

@Negativni
Pa normalno da je takav H2H na GS kad su od 18 meceva, 10 odigrali na RG a 2 u Australiji. Da je odigrano 10 na AO a 2 na RG Nadal bi ubejivo zaostajao u H2H. I samo da znas Nadal nece nikad biti goat. Cvili i ispustaj krike od muke!

M'n'Ms

pre 1 godinu

Ovo nije ni egzibicija vec marketinska glupost za zgrtanje novca organizatorima. Sasvim je logicno da se najboljj igraci u sezoni susrecu x puta na turnirima i tu pokazuju ko je bolji (osim osvajanja Wim bez top 10 protivnika, to je istorijski presedan!)...
(Negativni, 13. novembar 2022 23:22)

Umires od cinjenice sto je Djokovic uzeo ovogodisnji Vimbldon. Ovamo se podsmevas njegovim navijacima sto lupaju gluposti, nazivas ih svim i svacim, a ti ovde crkavas od muke oko jedne sitnice. Nisi ti kompleksas, vec citava cirkuska tacka. Hahaha!!!

Milan

pre 1 godinu

A šta ima Nolo na olimpijadi ?
Jednu bronzu i Ninu Stojanović.
Nadal sa druge strane dva zlata, u singlu i dublu.
(Nikad folirant neće biti olimpijski šampion, 14. novembar 2022 07:25)
uvek mozes da nadjes argumente koji su na strani Rafe jer ih objektivno i ima ,on je veliki sampion ali jednostavno je Djokovic bolji igrac .Ponasanje Nadala u drustvu Djokovica to pokazuje kao i ponasanje Tonija Nadala.Djokovic inteligentniji igrac bolji jednostavno.

Andrej

pre 1 godinu

Nadal ne može dobiti ovaj turnir, eventualno jedan meč. U svojoj karijeri je pobedio na 92 turnira a od toga samo dve pobede na turnirima tvrde podloge na zatvorenom terenu....

Q

pre 1 godinu

I ovo uzelo dva GSa ove godine.Kakva prevara od igrača.E primitivci jedni pa ni u tri života ne bi uzeo AO da mu Novaka nisu sklonili iz žreba.

Z

pre 1 godinu

Stvarno nije u redu da Nadal i Đoković već tri godine igraju samo na šljaci i tako španac na vrlo kontrolisan način smanjuje razliku u medjusobnim mečevima.
Inače Rafa je Novaka na betonu zadnji put pobedio 2013 !!!!
Evo ni ovde u Torinu nisu u istoj grupi i stvarno ne znam kada će i da li će medjusobno igrati opet na betonu.
Ali pored toga neki još uvek pričaju o GOAT trci izmedju njih dvojice ?!?!?

očajno pero

pre 1 godinu

Искрено мање више очекивано, јер у овом периоду сезоне Надалова форма је у дубоком паду. томе у прилог говори чињеница да никада није освојио завршни турнир. Друга ствар је врло занимљива, а мало ко је то приметио. Ђоковићева група је источно крило, а Надалова западно крило. И овде се политика умешала. Православци у једној, а ови други у другој групи. Страшно.

kole

pre 1 godinu

Kako lik koji je delovalo da u finalu AO protiv Medvedeva može opušteno još da igra 3 sata, kako takav lik da se bukvalno raspada od Wimbldona ? Nisu tu čista posla, samo Bog dragi zna čime su ga sve nakljukali u Australiji. Jednostavno mi je nepojmljivo da nakon takvog meča protiv Medvedeva da se lik nakon toga ne može sastaviti. Zaključak koji se nameće, sve je karte je bacio na taj meč, očigledno nije birao sredstva.

Nemanja Milosevic

pre 1 godinu

Baš me briga za ATP egzibiciju, kao i sve ostale prave ljubitelje ovog sporta! Samo nek je u formi za 4 turnira, 4 najbitnija turnira, 4 grandiozna, veličanstvena i najbolja turnira u tenisu. Neka osvoji tih 4 i završi tzv. "GOAT debatu" (mada ju je završio kad se krunisao titulom u Australiji nakon onakvog preokreta protiv Mede koji je odrao Nola na US Openu prošle godine!) Vamos neosporivi i neprikosnoveni GOATe!
(Grend Slemovi zauvek!, 13. novembar 2022 22:15


Kako beše, Australiju osvojio 2022 kad Novak nije igrao . . . Ok, Novak jeste osvojio RG 2021 pobedivši Nadala. Vimbldon, najvažniji GS je osvojio . . . Kad ono beše 2008 i 2010 a Novak 7 puta. Mastersi se odavno ne spominju, jer je 38>36, H2H je 29:28, nedelje 373>209 ili oko 3 godine razlike. Tako da argument o jednom slemu više (a nekad je bilo 8 više) i o zlatnoj medalji (marej ima duplo više) je slab u odnosu na ono što je gore pobrojano. Tako da . . .

bradina

pre 1 godinu

Igrac koji van sljake nema bas sjajan ucinak NE MOZE biti GOAT bezobzira sto neki favorizuju da je osvojio vise GS i da zasluzuje! Po meni on nije bolji ni od RF, drugo mesto za ATOSA od 3 musketira,samo sto se zna koje Dartanjan!U poslednje vreme mediji i novinari sve to vise uvidjaju.Federer je otisao,Nadal se nekako batrga do Roland Garosa i to mu je to,a Endi kao poslednji u nizu musketara - Aramis, polako ali sigurno pokuasava da se vrati ali ne ide.

vukica

pre 1 godinu

Nadal je na zalasku, tako je bilo i sa Federerom, biti ce i sa Novakom, znaci česti porazi, ali je glupo preispitivati celu njegovu karijeru, njegovo ime ostace kao legenda u tenisu

Racundzija

pre 1 godinu

Nadal je puno izgubio ovim porazom od Frica. Sada mora da pobedi sve redom do kraja i osvoji Torino, da bi prestigao Alcazara na mestu broj 1. Time bi za jedno 20 nedelja povecao svoj broj 1 nedelja, u kojem je 373:209 za Novaka. Smanjio bi broj 1 kraja godina u kojem je sada 7:5 za Novaka. I naravno ima veliki minus u karijeri jer nikad nije osvojio ovaj Zavrsni masters koji je prakticno GS+ turnir u godini. Pogledajte listu osvajaca ZM od 1970 na ovamo, sve legende tenisa i prosto bode oci da medju njima nema Nadala. Fric je iskoristio pritisak Nadala koji ima jer su sve ove brojke u igri .

Q

pre 1 godinu

Analizom mečeva između Rafaela i Novaka nedvosmisleno dolaziš do nekoliko činjenica.Prva je i neoboriva da je Novak neuporedivo bolji i raznovrsniji igrač od Rafaela .Drugo,da je Rafael upadljivo se to vidi ,bežeo od Novaka na betonu i zatvorenom prostoru.Igrao je samo kada je morao.(ATP kup)Novak nije izgubio od Rafaela poslednjih 20 setova na tvrdoj podlozi.Na šljaci je odigran jedan meč više a od poslednjih 11 njihovih mečeva ,8 je bilo na šljaci.Ako se zna da je 2/3 turnira na betonu onda do izražaja dolazi Rafelovo bežanje od Novaka na betonu i da bi 100% H2H bio ubedljiviji na strani Novaka.JEDAN meč su igrali na OI, Jedan meč je Rafael bolji na US openu od Novaka,Jedan Meč.I to će mrzitelji ovde do besvesti ponavljati ,kmečati kukati,vrištao bez i jednog argumenta.Činjenica je opet ponavljam da je Novak za klasu bolji igrač od Rafaela zbog gore navedenog.

Bljuzgo Drpović

pre 1 godinu

A šta ako ne prođe grupu 5ti put. Hoće sledeće godine, ali stvarno.
(Istočna RS, 13. novembar 2022 21:14)

Za sve postoji šesti put.

Liverpool Man

pre 1 godinu

Ma lagano, cisti se Rafica za narednu godinu. Ceka se RG da leti po terenu sa umrtvljenim nogama. Ne brinem se ja za njega. Tu je uvek Dr.Fuentes i cudesna medicina.

Holden Caulfield

pre 1 godinu

Meni je samo zao sto ce se Nadal i ovaj put provuci bez meca protiv Djokovica na hardu, mislim teoretske sanse jos postoje ali realno do tog meca nece dodci mozda cak vise nikada u njihovim karijerama, dok Novak redovno izlazi na megdan Rafi na zemlji i tako mu daje sansu da popravi medjusobni skor u svoju korist Nadal zadnjih godina vjesto izbjegava Novaka, ja vise i ne pamtim kada su zadnji put igrali van sljake...19:0 u setovima u zadnjih devet godina za Novaka na tvrdoj podlozi, podatak za nevjerovanje ali istinit, Rafa je odlucio da tome stane u kraj elegantnim izbjegavanjem Novaka na sve nacine, ali shvatam covjeka, dosadilo mu da gubi ;)

Куп је битан

pre 1 godinu

Надал је вероватно завршио са освајањем великих турнира. Ђоковић ако успе да освоји барем један ГС следеће године изједначиће се с Надалом.

Platipus perica

pre 1 godinu

Korecina izjava da Nadal MOZE da osvoji ZT, ide polako ka drugoj strani. Mada kod Ruda ima poust, a Felix kao Felix, toplo-hladno. Ipak sanse 1. mesto na kraju sezone blede, kao i sanse za prvi ZT. A ko zna mozda Rune uskoci u ovoj grupi, otvorene su opcije....

Statistikom protivu mitova

pre 1 godinu

Nadalove poslednje pobede protiv Novaka:
U zatvorenom 2010. posl. mec 2016.
Na travi 2008, poslednji mec 2018
Na hard podlozi 2013, poslednji mec 2020.
Na zemlji i u pesku Rafa 2022, Novak 2021. poslednje pobede.
H2H po podlogama: Hard 20:7 Novak, trava 2:2. sljaka, 20:8 Nadal. Na ZT nisu igrali od 2015. godine, a Nadal je pobedio 2010 i 2007. godine. OI u Pekingu su bile 2008. godine (Alcaraz tada imao 5 godina). Poslednje pobede nadala protiv Novaka po GS RG 2022, Wimb 2007, USO 2013, AO NIKADA. Nek tumaci ko kako hoce, cifre i godine su tu....

Goran

pre 1 godinu

"Baš me briga za ATP egzibiciju, kao i sve ostale prave ljubitelje ovog sporta! Samo nek je u formi za 4 turnira, 4 najbitnija turnira". Pomesao si Lejver kup za zavrsnim mastersom. Zavrsni masters nije egzibicija jer se na njemu daje ogroman broj ATP poena a to sto Nadal nikad nije osvojio zavrsni masters samo govori da nije GOAT a ne da zavrsni masters nije bitan. Treba pogledati ko su bili najuspesniji teniseri na zavrsnim mastersima pa ce se lako videti da su to najveca imena: Federer, Novak, Sampras, Beker, Lendl, .... E, sada sto tu nema Nadala, kao sto rekoh nije GOAT.

Optimista pripravnik

pre 1 godinu

Kao što rekoh juče, dok je bila rasprava o jačini Rafine i Noletove grupe.... rešava to Fric u dva seta... a bogami je i rešio. Nikome nije do zore gorela, pa neće ni Rafi, a bogami ni Noletu. Mislim da Nole ima ipak više šansi da uzme neke važne turnire od Rafe jer je fizički spremniji i ima raznovrsniju igru. Rafa se baš očigledno jako loše postavlja na loptu, kasni i loše servira.. tako da je daleko od one njegove tzv. ‘vamos-tamos’ igre, koja ga je proslavila. Fizički je potpuno pao. Ko zna.... možda i zbog deteta, jer je dokazano da nije isto za sve tenisere kada postanu roditelji. Neki budu umorni, a neki baš ne.
Videćemo u sledećim mečevima kako će da ide .... mada mislim da je baš ispušena lula!!

Werbung ende

pre 1 godinu

Ovo nije ni egzibicija vec marketinska glupost za zgrtanje novca organizatorima. Sasvim je logicno da se najboljj igraci u sezoni susrecu x puta na turnirima i tu pokazuju ko je bolji (osim osvajanja Wim bez top 10 protivnika, to je istorijski presedan!). Da Zavrsni masters ima bilo kakav smisao menjao bi podlogu svake sezone jer je tih 8 igraca osvajalo bodove na svim podlogama tokom cele sezone sto ih je kvalifikovalo da igraju. Ovako, ostaje notorno glupa egzibicija koja ne da ne vredi 1500 bodova nego ni 500. Ali ovce su za sisanje, uvek bile.
(Negativni, 13. novembar 2022 23:22)

Pravila su ustanovljena da bi se postovala. Tako je bilo oko vakcina za teniske turnire, tako je i za ovo. Ne znam sto si se uzvrteo odjednom. Ako si necim nezadovoljan, trkni zacas do Torina da uvalis organizatorima protestnu notu. Verujem da ce te odmah uslisiti.

Brzi

pre 1 godinu

Kao na US openu i Pekingu? Koliki je H2H na GS? Koliki je H2H u GS finalima? Cvili.
(Negativni, 13. novembar 2022 23:19)

Peking je bio 2008e, u kom ti vremenu ziviš čoveče?
Pored svih leglanih dopinga koje koristi i dalje nema bolji H2H sa Novakom.
Najjača scena mi je bila kad mu je Medvedev na AO u govoru prilikom dodele pehara rekao nešto u stilu "posle dva odigrana seta izgledao si kao da je meč tek počeo". Samo što ga nije pitao "brate čime si se našpricao" :-)

Aca

pre 1 godinu

Godine slaba kretnja i opali refleksi primetno znace ubrzo kraj velike karijere svemu doce ili ce doci kraj hvala za sve rafo vreme je za poslednju sezonu 2023

Nikol Dž. Femija

pre 1 godinu

Početak ništa ne znači, lepo je ko pobedi ali daleko je polufinale još dva meča, tako da i dalje svi imaju šanse. Pobednik malo veće ali ako ne dobije još jedan meč, ništa, ili skoro ništa.

Real(NI)

pre 1 godinu

Ma, samo nek mu nameštaju lakšu grupu. Nikad jače nisam navijao da Novak osvoji neki turnir. Biće baš teško, ali voleo bih da se to dogodi i to preko polufinala sa Nadalom (mada mislim da on neće dobiti sledeća dva meča).

noleisthebest

pre 1 godinu

Milina!
Smesan je bio, cim su uslovi malo brzi, cim nema namesten zreb da se zagreva 5 meceva sa anonimusima, osma prpa mico - astalavista!
Goat do moga!

Optimista pripravnik

pre 1 godinu

Početak ništa ne znači, lepo je ko pobedi ali daleko je polufinale još dva meča, tako da i dalje svi imaju šanse. Pobednik malo veće ali ako ne dobije još jedan meč, ništa, ili skoro ništa.
(Nikol Dž. Femija, 14. novembar 2022 02:13)

Da, to je taj čuveni završni masters, gde možeš da izgubiš dva meča i na kraju osvojiš turnir.
Menjao bi Lendl sve svoje završne Masterse, za samo jedan Vimbldon, ali avaj...
("Trava je za krave", 14. novembar 2022 07:22)

Tacno !!
Morao bih isto i da dodam da sam jako izenenadjen da u komentaru doticnog/e Nikol ovoga puta nema ama bas nijedne izjave o tome kako nas Zapad mrzi !
Bas ono: iznenadjen .... i uvredjen, hahaha .... :-))

111

pre 1 godinu

A kad je to Nadal nesto uradio na zavrsnom turniru? Nikada jer ga nikada nije ni osvojio..Ovo je turnir gde igras protiv 8 najboljih igraca na svetu u tenisu..Nije to turnir gde odigras protiv jednog ili dvojice iz samog vrha tenisa pa ga osvojis..udjes u 1/4 ili 1/2 finale i pobedjujes 56., 32., 18. na ATP pa tek u finalu neko iz top 10..

smešno

pre 1 godinu

Sto dokazuje sta spineru? Nadal je GOAT a ti se pusi.
(Negativni, 14. novembar 2022 10:01)

Dokazuje da samo na šljaci sme da igra sa Djokovićem.

Na travi ga nije pobedio 14 godina, na betonu 9 godina mu nije uzeo set. Stvarno je GOAT

Q

pre 1 godinu

Kada Rafel bude imao osvojene sve bitne teniske velike titule možemo da razgovaramo o tome ko je GOAT.Kžem bitne.I da makar priđe Novaku po broju nedelja na prvom mestu,ne mora da ga prestigne samo da mu se približi.Do tada možete na kmečite kao da vam nije dobro ali u stvari vama stvarno nije dobro kada bacite pogled na rezultate i shvatite koliko je Rafael lošiji teniser od Novaka.

smešno

pre 1 godinu

A kada će Nolo osvojiti zlato na OI-a? nikada a možda ni tada, a Rafa ima 2
(mili, 14. novembar 2022 09:12)

Nadal ima jedno zlato a Novak bronzu.

Kad Nadal planira da osvoji Pariski masters, Šangaj masters i Majami masters? Kad planira da osvoji završni masters?

Stojan

pre 1 godinu

Ovaj poraz ništa ne znači. Nadal je još u igri da osvoji ovaj turnir. Tako isto ako Novak izgubi prvi meč. Ne znači da je gotov. Borba traje do poslednjeg meča.

Milan

pre 1 godinu

Zavrsni masters je elitni turnir sa dugom tradicijom, zovu ga i peti grand slam. To sto ga neki nazovi GOATovi ne mogu da osvoje njihov je problem.

Al dobro

pre 1 godinu

Pogledajte moj komentar pod naslovom:
"Koreča: Nadal može da osvoji turnir u Torinu",
gde sam GARANTOVAO, da NADAL danas gubi ovaj mec od Fritza.
I.....
(Gledalac, 13. novembar 2022 23:26)


Pogledao ja, napisao si da garantuješ da neće osvojiti turnir, što nije mala razlika :)

Torrente

pre 1 godinu

Nadal ne može dobiti ovaj turnir, eventualno jedan meč. U svojoj karijeri je pobedio na 92 turnira a od toga samo dve pobede na turnirima tvrde podloge na zatvorenom terenu....
(Andrej, 13. novembar 2022 22:26)


Ne, osvojio je samo jedan turnir u dvorani na tvrdoj podlozi.

Drugi osvojeni u dvorani je bio Rio na šljaci.