Fudbal 125

Nedelja, 30.10.2022.

16:05

Kulibali se upisao, Mijatović očarao – Zvezda odradila posao pred Monako

Fudbaleri Crvene zvezde pobedili su Kolubaru u 17. kolu Superlige sa 2:0 na gostovanju.

Kulibali se upisao, Mijatoviæ oèarao – Zvezda odradila posao pred Monako IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

125 Komentari

Sortiraj po:

Guglalo se

pre 1 godinu

Zvezda najjaci tim ikada, 8 godina skoro bez poraza...a onda najbolje igrace proda u Emirate, Kinu, Madjarsku...eventualno u J. Koreju ili Tursku. Ako su vama isprani mozgovi, Evropskim menadzerima i klubovima nisu !!
(montoya, 30. oktobar 2022 21:04) # Link komentara
----

U kojim ligama igraju Rajkovic, Grujic, Ristic, Milivojevic, Lazetic, Terzic, Jovic, Racic...?
(mile jovin, 30. oktobar 2022 22:02)
Rajkovic otisao u Makabi,Ristic u Krasnodar,Milivojevic u Anderleht,Lazetic jeste u Milanu ali nije odigrao minut i tesko da ce,Grujic jeste otisao u Liverpul ali je tamo odigrao dve prijateljske utakmice,Jovic u Benfiku ,Racic u Valensiju pa odmah na pzajmice....a najbolji su odlazili gde?Niko ih nece

Komentator

pre 1 godinu

Treneru, hoćemo Motiku na terenu, nećemo trapavog Kulibalija! Jel to jasno? Hoćemo našeg mladog i talentovanog igrača, nećemo fudbalera iz menadžersko-direktorskih kombinacija! Preterali ste i to mnogo!

mile jovin

pre 1 godinu

Zvezda najjaci tim ikada, 8 godina skoro bez poraza...a onda najbolje igrace proda u Emirate, Kinu, Madjarsku...eventualno u J. Koreju ili Tursku. Ako su vama isprani mozgovi, Evropskim menadzerima i klubovima nisu !!
(montoya, 30. oktobar 2022 21:04) # Link komentara
----

U kojim ligama igraju Rajkovic, Grujic, Ristic, Milivojevic, Lazetic, Terzic, Jovic, Racic...?

smeh

pre 1 godinu

@milan

Razumem da ne voliš blizance, ne volim ih ni ja, ali ne moraš da lažeš da bi kazao kako se favorizuju blizanci u našem sportu. Valensija i Deportivo sigurno nisu bili prvaci Španije u poslednjih 20 godina. Voleo bih da je Valensija bila ali nije istina. Shvati da je u fudbalu koliko para toliko muzike. Što pre to prihvatiš biće ti lakše. A kod nas jedino ako neki privatnik uloži velike pare u svoj klub možeš očekivati da neko drugi bude prvak pored blizanaca. I to ne samo u fudbalu. Ako država, tj. neko iz vrha države odluči da npr. Partizan mora sledeće sezone da bude prvak u odbojci budi siguran da će ubaciti ogroman novac u taj klub i da će sledeće ili one tamo godine sigurno biti prvaci.

MikiSt.

pre 1 godinu

Favorizuju se "blizanci"?
Pa, iskreno odgovorite sami sebi - da ste u mogucnosti i da imate kapital, u koji klub bi ulozili a da to nisu Zvezda ili Partizan?
Od baze navijaca, tradicije, popularnosti, medijske pažnje... jedino ta dva kluba u Srbiji postizu rezultate i u Evropi.
Svi mi znamo kako bi ulozili tuđe pare, kako bi trebalo raditi ali su gole cinjenice da utakmice u Cacku, Uzicu, Nisu ili Krusevcu posmatra 500 ljudi, a mnogo cesto i manje. Uzgred, kad je poslednji put ponikao dobar igrac ili solidan trener u tim sredinama? Ili bilo gde a da to nisu dva nasa najveca kluba?
Kakav god da je fudbal u Srbiji, dobar je jer mi boljeg nemamo zato sto nemamo mogucnosti (pare), a bez para nema uzivo ni dobre muzike, a bogami ni dobrog fudbala. Cak ni na TV ako nemate pare da platite PL, Bundesligu ili Seriju A, gledacete ono sto je jeftino ili sto se dzaba nudi.
Od romantike se ne zivi, fudbal je surovi posao u kojem jedino konstantni rezultat, i naporan rad, donose napredak i profit.

montoya

pre 1 godinu

Zvezda najjaci tim ikada, 8 godina skoro bez poraza...a onda najbolje igrace proda u Emirate, Kinu, Madjarsku...eventualno u J. Koreju ili Tursku. Ako su vama isprani mozgovi, Evropskim menadzerima i klubovima nisu !!

milan

pre 1 godinu

@smeh i ostali
U Španiji su titule u poslednjih 20 godina osvajali Real, Barsa, Atletiko, Valensija, Deportivo... Kad će kod nas Čukarički, Vojvodina, Radnički, Spartak? Nikad, svi to znamo.

Što se tiče Nemačke, tačno je, Bajern dominira 10 godina, ali nije to uvek bilo tako. Titule su znali itekako da osvoje Volfsburg, Štutgart, Borusija - ne tako davno. Čak i sad, u ovom trenutku, dominantni Bajern gleda u leđa jednom Unionu iz Berlina. Bundesliga ima ove godine 5 predstavnika u LŠ, ne tako davno bilo je nemačko finale u LŠ.

Kod nas se znalo i pre 20 godina, a i sad se zna za sledećih 20 - samo dva kluba mogu uzeti titulu, treći, ako eventualno prođe u neku grupu neke Lige Konferencija (zahvaljujući koeficijentu), služiće za popravku gol razlike.

Kod nas ne određuje tržište kvalitet, nego država direktno favorizuje dva kluba, što potvrđuje ono što sam pisao - prvenstvo postoji samo zbog njih, ostali samo popunjavaju broj. Nigde drugde (mislim na države kojima težimo) to nije slučaj. Ja ne vidim smisao radovanja nekim uspesima i rekordima u takvoj klijentskoj ligi. Nekad sam navijao za treći klub koji se u jednom trenutku, pre desetak godina, i borio za titulu. To se tad slučajno desilo, i dobro je učinjeno od tada da se tako nešto ne ponovi.

A pobeda Zvezde nad Liverpulom je incident. Kao i pobeda Šerifa nad Realom, Brondbija nad Bajernom, Zalaegersega nad Mančester Junajtedom. Takve stvari se u fudbalu dešavaju, retko, ali se dešavaju.

slobinator

pre 1 godinu

udari lopta kulibalija i srećno se od njega odbi u gol.isti učinak bi bio da je zvezda postavila jedan panj da stoji u protivničkom šesnaestercu.za ovoga je i onaj dioni bio mesi lično

urke

pre 1 godinu

A pobeda Zvezde nad Liverpulom je incident. Kao i pobeda Šerifa nad Realom, Brondbija nad Bajernom, Zalaegersega nad Mančester Junajtedom. Takve stvari se u fudbalu dešavaju, retko, ali se dešavaju.
(milan, 30. oktobar 2022 21:20) # Link

Za 50 godina vi ni jedan incident,
Zvezda bar 20 incidenata...Kako to?
Ili to bas nisu incidenti, ima nesto do tradicije, kvaliteta...
Fudbal i Partizan ne idu zajedno.

Jedno nije jasno

pre 1 godinu

Sve je ovo ok, videcemo Monako. Dosta rotacije, nadam se da ce se ispaltiti.

Nije mi jasno zasto razigravamo mrtvog Kulibalija, decko nije za ovaj sport.

Ali Motiku ne ubacujemo nikako, sve ubacuju, ali Motiku ne, zasto?!

Алекса

pre 1 godinu

Ja mislim da bi i bajern bar neku kiksnuo. Al ajde sve se zna. Ipak,je truba...

Napred crno-beli
(Ljubisa, 30. oktobar 2022 19:10)

Црвена Звезда и црни Југо45 са белим седиштима су пет пута скупљи тимови од прва три пратиоца.
Бајерн је 30%-40% скупљи од прва три пратиоца, нешто као однос Звезда и Југо45. Све је савршено јасно, можда и кикснемо против вас, али тешко против осталих...али шта ви знате, ја не знам...

Него ајте ви полако напред, ми ћемо да останемо

Razmisli

pre 1 godinu

Čitam komentare i ne verujem.
Svi hvale Mijatovića.Dečko je suvi prosek i ništa više.
Jedini majstor fudbala je Azarov i prosto mi deluje neverovatno da on ne igra.

Podgoricanin

pre 1 godinu

Zvezda pobedi jedan Liverpul koji vredi milijardu a neće da pobeđuje ove amatere koji igraju u našoj ligi? Niste vi ljudi uopšte realni. Možda da i ostali klubovi imaju isti ili sličan ali veliki budžet za naše prilike pa da se priča kako je smešno da blizanci retko gube bodove ali ovako je čudo kako uopšte uspeju da izgube bodove. Fudbal je jedan od sportova gde važi pravilo koliko para toliko muzike.
(smeh, 30. oktobar 2022 18:26)

Upravo si potvrdio covjeku tezu da svi mogu da kiksnu i da svi kiksnu. Naravno osim Zvezde. I Bajern kojeg pominjes ima poraze.

Stane

pre 1 godinu

Da ponovim, DOKLE VIŠE vaša jeftina spin mašinerija ???
(VOSAK, 30. oktobar 2022 18:30)

Zvezda može da izgubi bodove samo protiv Partizana,TSC, Cuke i klubova od Tonceva od kada ste u svadji ali na tim utakmicama nekako misteriozno uvek budu delegirani Laki Lu ili Milovanović da sude.
U zadnjih 10 godova bodove od ostalih gubite samo kada je sve rešeno... uostalom to nije teško proveriti na internetu.

Hrundi Bakshi

pre 1 godinu

Okrenem Zvezda - Kolubara,gledao nekih 10 min.
Toliko sam izdrzao.
Onda okrenem Mancester- Vesthem.
Evo,sami kazite,ko je gledao.
Pustite masti na volju.
Jedino sto je isto su pravila igre.
Sve ostalo neuporedivo u svakom mogucem segmentu.

Straight Outta München

pre 1 godinu

Zato ove i kradete malo više, da ne bi došli u situaciju da derbi ponovo odlučuje. Što je sigurno, sigurno je. U prvenstvu su prošle sezone odigrane 3 utakmice, 2 su bile nerešene, jednu ste pobedili i ta je odlučila šampiona. Znači niste bili nadmoćni uopšte. Problem je što se Partizan pošteno oznojio za ostale bodove, vi ste turistički odigrali celo prvenstvo, pa kada dođe derbi Partizanu je biti il ne biti, dok je vama jedina utakmica vredna naprezanja. Ko vas ne zna...
(iskreno, 30. oktobar 2022 19:35)

Normalno… vi bi titulu a da ne pobedite CZ godinama…

VOSAK

pre 1 godinu

VOSAK, 30. oktobar 2022 18:31)

Hoces reci da ste sve pošteno pobedili? Kako da ne, ajde ne sramoti se čoveče bez blama
(aha, 30. oktobar 2022 19:30)


Okej, vi definitivno nemate IQ da bi skapirali koliko ste paradoksalni.
Kako smo sve namestili kad smo IMALI MANJE BODOVA VAN DERBIJA od vas osvojenih??
Tim koji je bio prvi u grupi LE i igrao 1/8 LE sa Rendžersom i dobio ga kući, tim koji igra 5+ sezona regularno Evropu, i tim koji vas je razneo u jedinom Derbiju gde se odlučivala titula, 2-0, a mogli smo pet golova da Stanković nije stao i čuvao rezultat.
Dokle bre više vi i vaša smešna spin priča ?

Vi ste sve nanizali i pobedili jer ste toliko jaki a mi ne možemo, šta ?
Ali zato vas odere Flora, ipak je ona jača od TSC,Čuke, hahahha

Sub013

pre 1 godinu

Na kladionicama, gde ima cak i Norveska Liga za zene ne postoji ponuda za Kolubara-Zvezda i Mladost-Radnicki. Na Partizaan je kvota 1.15 ali je bar u ponudi. Da li ce crveno-beli nastaviti niz?? Tesko pitanje!!!
(montoya, 30. oktobar 2022 16:31)

Mozda nema za tebe, hahahahaha. Za normalne ima kvota u svim kladionicama. Bolje da si ćutao i svoju glupost zadržao za sebe.
(Hahahahahaha, 30. oktobar 2022 17:04)

Ma sta ih briga, ne umeju da se stide pa mogu da lazu i ispadaju glupi do sutra, verovao ili ne njima to ne smeta. Cak u nekim trenucima imam utisak da ih lozi da ispadaju sto gluplji, kao da se namerno trude, mislim realno nemoguce da su ovakvi prirodno. Elem, mali Mijatovic je bomba, samo nikako ne dozvoliti upravi da ga proda u naredne 3 godine, kao sto su recimo Luku Jovica odveli na Kipar za smesne pare pa odmah sutradan u Benfiku za malo vece.

Nenad

pre 1 godinu

Evo ponoviću, Zvezda je u prošloj sezoni IMALA VIŠE IZGUBLJENIH bodova od Partizana VAN DERBI utakmica.
Bukvalno smo vam titulu uzeli u DERBIJIMA, kao i Kup

Da ponovim, DOKLE VIŠE vaša jeftina spin mašinerija ???
(VOSAK, 30. oktobar 2022 18:31)

Pričaš o 4 poraza u 4 sezone?! To druže nije spin nego realnost.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 1 godinu

Радује ме побједа наравно ал можда још више млади играчи и њихова запажена улога. Као и то што је Милош почео уводити играче са клупе свакога на његову позицију. У Монако храбро и паметно на све или ништа па ако противник буде бољи нека иде заслужено даље. БРАВО ЗВЕЗДО! 👌

iskreno

pre 1 godinu

Evo ponoviću, Zvezda je u prošloj sezoni IMALA VIŠE IZGUBLJENIH bodova od Partizana VAN DERBI utakmica.
Bukvalno smo vam titulu uzeli u DERBIJIMA, kao i Kup

Da ponovim, DOKLE VIŠE vaša jeftina spin mašinerija ???
(VOSAK, 30. oktobar 2022 18:31)

Zato ove i kradete malo više, da ne bi došli u situaciju da derbi ponovo odlučuje. Što je sigurno, sigurno je. U prvenstvu su prošle sezone odigrane 3 utakmice, 2 su bile nerešene, jednu ste pobedili i ta je odlučila šampiona. Znači niste bili nadmoćni uopšte. Problem je što se Partizan pošteno oznojio za ostale bodove, vi ste turistički odigrali celo prvenstvo, pa kada dođe derbi Partizanu je biti il ne biti, dok je vama jedina utakmica vredna naprezanja. Ko vas ne zna...

dr Srbin

pre 1 godinu

Ali Kulibali, za kojeg sam ubeđen da na mesečnom nivou nije mnogo jeftiniji od Rikarda…. Kao da se neko dooobro sprdao, kada ga je birao i doveo.
On, apsutno, nema nijedan fudbalski kvalitet (kretanje, postavljanje, prijem, pas, duel, dribling, skok, šut,…???

Ljubisa

pre 1 godinu

Mi se objektivno izbrukasmo protiv javora,cukaricki pobedismo zasluzeno ali jedva. A zvezda cetiri pobede na cetiri uzastopna gostovanja. Ja mislim da bi i bajern bar neku kiksnuo. Al ajde sve se zna. Ipak,je truba...

Napred crno-beli

E

pre 1 godinu

Mozda se mnogi nece sloziti, ali meni je ovo negledljivo, iako vise volim fudbal ipak u kosarci imas jednog Bentila, Vildozu, Nedovica...majstore igre, razlog da se radujes utakmici a ovako kad vidim Pesice, Milunovice, Kulibalije ma ni da ne palis TV...

username

pre 1 godinu

Gledam nekoliko puta i ne mogu da utvrdim da li je desnonogi Kulibali namerno dao gol levom nogom ili ga je sretno pogodila. Any ideas?

Delija sa severa

pre 1 godinu

Bravo momci, ajmo sad u Knezevinu po pobedu i da se nadamo da ce Madjari za nas da odole Turcima i da na prolece docekamo Juventus, ZVEZDA LE!

BGD

pre 1 godinu

Poslednjih 5 mečeva Zvezde u Superligi:

Mladost NS – C. zvezda: penal za Zvezdu,
C. zvezda – Spartak: crveni karton za Spartak,
Radnički 1923 – C. zvezda: penal za Zvezdu,
Vojvodina – C. zvezda: penal za Zvezdu
i Radnički Niš – C. zvezda: 2 crvena kartona za Radnički Niš.

Da li se nešto ovako dešavalo ikad igde u istoriji fudbala na ovoj planeti?
(nezapamćeno, 30. oktobar 2022 17:30) Pa sta po tebi treba da bude? Ako je penal onda se svira penal, ako je za crveni onda se daje crveni. Zvezdi ne treba da se sudi fer?? Cak i da nam ne dosude vise ni jedan penal, ma ni faulove, korners, svejedno cemo opet biti prvaci jer smo jednostavno bar 3 stepenika u svim parametrima iznad vas…

Miloš

pre 1 godinu

Girona uzela bod na Santjago Bernabeu uz crveni igraču Reala.
Nesposobnjakovici, ima klubova koji apsolutno nikada ne kiksaju.
(Espana, 30. oktobar 2022 18:19

I TSC je uzeo bod na "Rajko Mitić" stadionu,samo vi nikad nećete...

VOSAK

pre 1 godinu

Girona uzela bod na Santjago Bernabeu uz crveni igraču Reala.
Nesposobnjakovici, ima klubova koji apsolutno nikada ne kiksaju.
(Espana, 30. oktobar 2022 18:19)

Samo me zanima, da li će ikad blam biti vas Grobare DA VI TO govorite i pišete.
Jel mislite da će sto puta ponovljena laž postati istina da bi Vama bilo lakše, šta ?

Evo ponoviću, Zvezda je u prošloj sezoni IMALA VIŠE IZGUBLJENIH bodova od Partizana VAN DERBI utakmica.
Bukvalno smo vam titulu uzeli u DERBIJIMA, kao i Kup

Da ponovim, DOKLE VIŠE vaša jeftina spin mašinerija ???

Марлоне

pre 1 godinu

Мотику треба послати на позајмницу, очитно неће имати мјеста у наредној сезони и по. Боље да скупља утакмице и напредује, него да га нема нигдје.

зуке

pre 1 godinu

На арени се коментатор упљувао од хваљења овог Кулибалија, а он само што не падне преко лопте сваки пут по пријему….ево управо промашио цео фудбал на центаршут
Да није смешно, било би жалосно….

Mare

pre 1 godinu

Lagano. Trebalo bi da se Azarov češće proba na levom beku. Ofanzivno je OK, ima brzinu, kontrolu lopte i centaršut. Jedino što deluje sitan i ne znam koliko ima snage u telu. Kangva još nije Kanga, ima još mnogo iskustva da stekne. Još uvek skakuće kao dečačić. Deluje sve OK, ekipa se polako formira po Milojevićevom stilu igre.

Марко

pre 1 godinu

Razlika između naše lige i liga petica:
- u ligama petice svaka utakmica je bitna, jaka, takmičarska, protivnici uvek grizu i niko ne može biti siguran u titulu unapred, čak ni Bajern ni PSŽ; na utakmice LE i LK (ponekad čak i u grupnoj fazi LŠ kad je rešen plasman) vrlo često ne puste najjači sastav, jer uvek sledi bitan meč u domaćem prvenstvu
- u srpskoj linglong ligi bez briga postoje dva kluba i 14 sparing partnera koji im služe za razigravanje, pred sezonu je šampion uvek poznat, a onaj klub koji je trenutno u milosti vlasti slobodno može čuvati najjače igrače za predstojeće evropske mečeve znajući da ih u prvenstvu niko neće ugroziti

Rezultat: koji god klub iz liga petica izađe u Evropu, skoro uvek će napraviti rezultat, proleće u Evropi bar. Od srpskih, samo dva mogu nešto postići, i samo oni donose koeficijent. Ostali redovno ispadaju u julu, jer njihova svrha i nije da nešto postignu u Evropi.
(milan, 30. oktobar 2022 17:31)

Да, Бајерн не може бити сигуран да ће бити шампион, па зато има 10 узастопних титула. А разлози због кога клубови из лига петице праве боље резултате је новац. Рецимо да су плате у тим земљама око 2500 евра, а код нас 500 евра. Велики је успех што смо ми по коефицијенту испред Грчке, Чешке, Белгије, Данске и других земаља ЕУ и што смо у прошлој сезони били међу девет земаља које су имале два представника у осмини финала европских купова. На престе једне руке можеш да набројиш земље у којима има више од два кандидата за титулу.

Aster Blistok

pre 1 godinu

milan

I šta sada? Otkrio si toplu vodu izgleda

Mada i oko lige petice nisi u pravu. Bajern je skoro pa večiti šampion koji pobegne svim ostalim "sto" boda pa se onda zeza i osvoji titulu. Juventus do skoro ista priča. Ta dva kluba su bila uzastopno više puta šampioni svojih država nego što su to bili partizan i Zvezda ikada.
Što je najgore oba ta kluba su za konkurenciju imali SAMO SEBE. Nikog više.

crna ovca drustva

pre 1 godinu

Ali kako trci Kulibali, jedino mi drago zbog njega sto vas je prevario. Tvrdim da posle zvezde prestaje sa fudbalom. Bar je zaradio dobro.

smeh

pre 1 godinu

@milan

Sve bi to imalo smisla što si naveo da npr. Bajern nije u poslednjih iks godina non stop šampion, da npr. u Španiji svake godine znaš ko je favorit za titulu, u Engleskoj čak i ona ekipa koja dolazi iz druge lige ima budžet preko 100 miliona funti. Gde mogu naši blizanci da izgube bodove kada igraju protiv ekipa čija je ukupna vrednost tima kao vrednost nekoliko igrača blizanaca? A u Evropi je retkost da bilo ko osim blizanaca prođe neko kolo kvalifikacija. Svi igraju bunker protiv njih i nadaju se lošem danu ili premoru igrača blizanaca ako igraju i dalje u Evropi. Naša liga je trećeligaško takmičenje bez blizanaca. Da onaj Trabzon ili Keln igraju u našoj ligi umesto blizanaca verovatno bi na kraju prvenstva imali toliku prednost u odnosu na drugoplasiranog da ne bi morali uopšte da igraju onaj plej of. Zvezda pobedi jedan Liverpul koji vredi milijardu a neće da pobeđuje ove amatere koji igraju u našoj ligi? Niste vi ljudi uopšte realni. Možda da i ostali klubovi imaju isti ili sličan ali veliki budžet za naše prilike pa da se priča kako je smešno da blizanci retko gube bodove ali ovako je čudo kako uopšte uspeju da izgube bodove. Fudbal je jedan od sportova gde važi pravilo koliko para toliko muzike.

Master Yoda

pre 1 godinu

Docekali smo da i Kulibali da gol, odnosno da mu se lopta od noge odbije u gol. Voleo bi da gresim po pitanju njega.
Mijailovic odlican, mali Mijatovic dobar.

Boro

pre 1 godinu

Losa igra ali sa jednom svetlom tackom,mali mijatovic odlican i da je ima ko da iskoristi zicere sad bi 3:0 bilo na njegove astitencije. Zalosno je sto se vise sansi nedaje mladim igracima. Rodic je katastrofa kao i ivanic i kangva.

Зашто Милојевићу?

pre 1 godinu

Мали Мијатовић зна да "игра лопте" и то је лепо за видети.Оно што није лепо видети је по ко зна који пут Ибрахима Мустафу на терену.Никад али никад ништа одиграо није а и даље Милојевић покушава да га разигра.Па не може га разиграти јер он боље не зна.Зашто побогу не добије више шанси Мотика,па убацио је Мијатовића,Лековића,чак и Азарова који је чуо да Звезда тражи бека па се представио као леви бек,а Мотику не убацује.

ništa lično

pre 1 godinu

svilena buba

Nije hemija nego zasićenje, dugo je ovaj roster zajedno, manje više kozmetičke promene.

Izgurali su 3 do 4 sezone sa dobrim rezultatima i ovde i Evropa.

fantom

pre 1 godinu

Najveci talenat Mijatovica je to sto je mlad. Nista drugo ja tu nisam video. Ili bar do sada nista apsolutno nije pokazao. Sa 17 godina debitant u zvezdi trebalo bi bar da bude motivisan kako su ti klinci nekada bili. Ako se neko seca Dekija Stankovica, Perice, Kezmana... kako su oni grizli kao klinci.

Марлоне

pre 1 godinu

Мијатовића се не смије пустити из клуба минимално три наредне године, без обзира које пунуде стигну, те пустити га да игра и развија се. Уколико прерано оде, велике су шансе да неће искористити свој потенцијал, а у Звезди може још много да напредује и развија се.

veliki strumf

pre 1 godinu

Аууу какав пријем, продор и мајсторска асистенција Мијатовића! Бриљантно прво полувреме, мали ме одушевио! 3 врхунске асистенције, па не памтим ко је у нашем фудбалу овакве три асистенције поделио за полувреме. А Шиља у голгетерској форми.

Zvezdas...

pre 1 godinu

Koliko ovaj nas trener ne zna nista, svaka utakmica nam izgleda isto jer uvek igramo protiv bunkera umesto da im das loptu I cekas njihove greske iz kontre....

duledudule

pre 1 godinu

Ovaj mali Mijat ima vise osecaja za fudbal od svih a tinejdzer je. Plus igra malo iza Silje. Dao je tri lopte u prostor kao doktor. Samo tako nastavi mali.

Oslo

pre 1 godinu

Koliko ovaj nas trener ne zna nista, svaka utakmica nam izgleda isto jer uvek igramo protiv bunkera umesto da im das loptu I cekas njihove greske iz kontre....
(Zvezdas..., 30. oktobar 2022 17:20)

Zvezda da ceka kontre protiv Kolubare...E sad sam sve cuo....

dzoniii

pre 1 godinu

Sklonice vam se Lazarevčani bez brige
(Mandjup, 30. oktobar 2022 17:42)

Pa oce li da nam se sklone ili će sudija da svira penal?

sramota...

pre 1 godinu

a "zvezdasi" ladno brane ovu prevaru od trenera.... bukvalno mucenje na svakoj utakmici, ni protiv najslabijih timova ne mozemo da damo gol...sramota. pa partizan je ovima dao 5 golova... alo napredak 4 komada

VOSAK

pre 1 godinu

KAKAV CRNI NAPADAČ, MALI MIJATOVIĆ JE BISER KAO OFANZIVNI VEZNI, AU KAKAV PAS MALI IMA, ČIST TALENAT !!!
GURAJTE GA NA OFANZIVNOM VEZNOM I IMA DA VREDI MNOGO !
ODUŠEVIO ME !

milan

pre 1 godinu

Razlika između naše lige i liga petica:
- u ligama petice svaka utakmica je bitna, jaka, takmičarska, protivnici uvek grizu i niko ne može biti siguran u titulu unapred, čak ni Bajern ni PSŽ; na utakmice LE i LK (ponekad čak i u grupnoj fazi LŠ kad je rešen plasman) vrlo često ne puste najjači sastav, jer uvek sledi bitan meč u domaćem prvenstvu
- u srpskoj linglong ligi bez briga postoje dva kluba i 14 sparing partnera koji im služe za razigravanje, pred sezonu je šampion uvek poznat, a onaj klub koji je trenutno u milosti vlasti slobodno može čuvati najjače igrače za predstojeće evropske mečeve znajući da ih u prvenstvu niko neće ugroziti

Rezultat: koji god klub iz liga petica izađe u Evropu, skoro uvek će napraviti rezultat, proleće u Evropi bar. Od srpskih, samo dva mogu nešto postići, i samo oni donose koeficijent. Ostali redovno ispadaju u julu, jer njihova svrha i nije da nešto postignu u Evropi.

Sasa

pre 1 godinu

Ako iga mijatovic zasto igra pesic. Napad treba da bude kanga ben mijatovic motika ibrahim. Dase rasterete glavni igraci sto znaci da sadtav trebo da bude popovic azarov gobejiic dragovic erakovic krsticic kanga ben mijatovic motika ibrahim. Onda ako ne ide u prvom polu vremenom sa ovimvsastavom onda ubaciti pet glavni da zavrse posao
(zdravko, 30. oktobar 2022 16:48)

Jel može prevod tvog komentara?

Hahahahahaha

pre 1 godinu

Na kladionicama, gde ima cak i Norveska Liga za zene ne postoji ponuda za Kolubara-Zvezda i Mladost-Radnicki. Na Partizaan je kvota 1.15 ali je bar u ponudi. Da li ce crveno-beli nastaviti niz?? Tesko pitanje!!!
(montoya, 30. oktobar 2022 16:31)

Mozda nema za tebe, hahahahaha. Za normalne ima kvota u svim kladionicama. Bolje da si ćutao i svoju glupost zadržao za sebe.

Srdjan

pre 1 godinu

Ako odmaras igrace zasto igraju erakovic i rodic cemu ti sluze azarov i pankov... i pesic je mogao da odmori da igra samo mijatovic a tu je i kulibali pa pusti ga neka pocne neku od pocetka da se vidi da li zna nesto...

veliki strumf

pre 1 godinu

Какве лопте дели мали Мијатовић, прво Пешићу у простор, а онда Иванићу за зицер… Дечко игра као десетка а не као шпиц и сналази се јако добро а има тек 17 година! Дечко је бисер, као и Јован Шљивић који је тек пре десетак дана напунио 17 година а реч је о играчу средине терена каквог одавно није имао наш фудбал. Надам се да су будућност Звезде, а не само српског фудбала.

Nebojša

pre 1 godinu

Ivanić i Rodić u totalnom autu, van forme... Mali Mijatović sa 17 godina najbolji na terenu, namestio 3 šanse, na kraju posle njegovog pasa Pešić dao gol...

Марко

pre 1 godinu

Ajmo penal za Zvezdu, da ne čekamo 98 minut, samo se nerviram
(Bojan 021, 30. oktobar 2022 17:18)

Мислиш као за Партизан против Радничког у Нишу.

pamet u glavu

pre 1 godinu

Dal je doslo do toga da imamo VAR i da je ocigledan ofsajd i oni ne zele ni da prikazu da i mi gledaoci vidimo kako si procenili da nije ofsajd ?

tuga...

pre 1 godinu

I opet ćemo uz povuci potegni i sreću da pobedimo sa 1:0. To je igra Milojevića. Kada je bio Deki ove smo dobijali sa 7 razlike
(zvezda, 30. oktobar 2022 17:36)

Najzad da neko primeti sta nam je doneo ovaj nas trener..bukvalno strepnja u svakom meču svaki mec je mucenje.

nezapamćeno

pre 1 godinu

Poslednjih 5 mečeva Zvezde u Superligi:

Mladost NS – C. zvezda: penal za Zvezdu,
C. zvezda – Spartak: crveni karton za Spartak,
Radnički 1923 – C. zvezda: penal za Zvezdu,
Vojvodina – C. zvezda: penal za Zvezdu
i Radnički Niš – C. zvezda: 2 crvena kartona za Radnički Niš.

Da li se nešto ovako dešavalo ikad igde u istoriji fudbala na ovoj planeti?

VOSAK

pre 1 godinu

Какве лопте дели мали Мијатовић, прво Пешићу у простор, а онда Иванићу за зицер… Дечко игра као десетка а не као шпиц и сналази се јако добро а има тек 17 година! Дечко је бисер, као и Јован Шљивић који је тек пре десетак дана напунио 17 година а реч је о играчу средине терена каквог одавно није имао наш фудбал. Надам се да су будућност Звезде, а не само српског фудбала.
(veliki strumf, 30. oktobar 2022 17:37)


Da bre, dečko prirodni ofanzivni vezni, iza napadača da ga staviš, kakav talenat.
Njih dvojica, Šljivić i on bi mi već sad igrali u prvenstvu startnu, ozbiljni talenti.
Zamisli Ivana Ilića još tu da su ga zadržali sa sve Grujićem, ehhhh

vec vidjeno

pre 1 godinu

@Na kladionicama, gde ima cak i Norveska Liga za zene ne postoji ponuda za Kolubara-Zvezda i Mladost-Radnicki. Na Partizaan je kvota 1.15 ali je bar u ponudi. Da li ce crveno-beli nastaviti niz?? Tesko pitanje!!!
(montoya, 30. oktobar 2022 16:31)

Cemu laganje, ja sam igrao GG prvo poluvreme. Tiket uplacen pre pola sata.

lucky

pre 1 godinu

Kad vidim kako kod nas VAR funkcioniše, pa pogledam druge lige koje posle par minuta postave zamrznuti sliku da se vidi razlog zašto je gol priznat…stvarno se može reci da je sve regularno i da nam je poštenje u genima.

zdravko

pre 1 godinu

Ako iga mijatovic zasto igra pesic. Napad treba da bude kanga ben mijatovic motika ibrahim. Dase rasterete glavni igraci sto znaci da sadtav trebo da bude popovic azarov gobejiic dragovic erakovic krsticic kanga ben mijatovic motika ibrahim. Onda ako ne ide u prvom polu vremenom sa ovimvsastavom onda ubaciti pet glavni da zavrse posao

montoya

pre 1 godinu

Na kladionicama, gde ima cak i Norveska Liga za zene ne postoji ponuda za Kolubara-Zvezda i Mladost-Radnicki. Na Partizaan je kvota 1.15 ali je bar u ponudi. Da li ce crveno-beli nastaviti niz?? Tesko pitanje!!!

nesha

pre 1 godinu

gde vam je sad prenos? Šta bi sa najavom prenosa najzanimljivijih evropskih utakmica, sad kad su se dogovorili sa SBB, nema ništa od prenosa, toliko o tome da vodite računa o gledaocima. I dalje samo reprize?

istinita prica

pre 1 godinu

Na kladionicama, gde ima cak i Norveska Liga za zene ne postoji ponuda za Kolubara-Zvezda i Mladost-Radnicki. Na Partizaan je kvota 1.15 ali je bar u ponudi. Da li ce crveno-beli nastaviti niz?? Tesko pitanje!!!
(montoya, 30. oktobar 2022 16:31)

evo gledam u meridian bet kvota 1.15 na zvezdu, čemu izmisljotine?

Oslo

pre 1 godinu

Koliko ovaj nas trener ne zna nista, svaka utakmica nam izgleda isto jer uvek igramo protiv bunkera umesto da im das loptu I cekas njihove greske iz kontre....
(Zvezdas..., 30. oktobar 2022 17:20)

Zvezda da ceka kontre protiv Kolubare...E sad sam sve cuo....

VOSAK

pre 1 godinu

Girona uzela bod na Santjago Bernabeu uz crveni igraču Reala.
Nesposobnjakovici, ima klubova koji apsolutno nikada ne kiksaju.
(Espana, 30. oktobar 2022 18:19)

Samo me zanima, da li će ikad blam biti vas Grobare DA VI TO govorite i pišete.
Jel mislite da će sto puta ponovljena laž postati istina da bi Vama bilo lakše, šta ?

Evo ponoviću, Zvezda je u prošloj sezoni IMALA VIŠE IZGUBLJENIH bodova od Partizana VAN DERBI utakmica.
Bukvalno smo vam titulu uzeli u DERBIJIMA, kao i Kup

Da ponovim, DOKLE VIŠE vaša jeftina spin mašinerija ???

nesha

pre 1 godinu

gde vam je sad prenos? Šta bi sa najavom prenosa najzanimljivijih evropskih utakmica, sad kad su se dogovorili sa SBB, nema ništa od prenosa, toliko o tome da vodite računa o gledaocima. I dalje samo reprize?

veliki strumf

pre 1 godinu

Какве лопте дели мали Мијатовић, прво Пешићу у простор, а онда Иванићу за зицер… Дечко игра као десетка а не као шпиц и сналази се јако добро а има тек 17 година! Дечко је бисер, као и Јован Шљивић који је тек пре десетак дана напунио 17 година а реч је о играчу средине терена каквог одавно није имао наш фудбал. Надам се да су будућност Звезде, а не само српског фудбала.

Марлоне

pre 1 godinu

Мијатовића се не смије пустити из клуба минимално три наредне године, без обзира које пунуде стигну, те пустити га да игра и развија се. Уколико прерано оде, велике су шансе да неће искористити свој потенцијал, а у Звезди може још много да напредује и развија се.

Марко

pre 1 godinu

Ajmo penal za Zvezdu, da ne čekamo 98 minut, samo se nerviram
(Bojan 021, 30. oktobar 2022 17:18)

Мислиш као за Партизан против Радничког у Нишу.

istinita prica

pre 1 godinu

Na kladionicama, gde ima cak i Norveska Liga za zene ne postoji ponuda za Kolubara-Zvezda i Mladost-Radnicki. Na Partizaan je kvota 1.15 ali je bar u ponudi. Da li ce crveno-beli nastaviti niz?? Tesko pitanje!!!
(montoya, 30. oktobar 2022 16:31)

evo gledam u meridian bet kvota 1.15 na zvezdu, čemu izmisljotine?

Miloš

pre 1 godinu

Girona uzela bod na Santjago Bernabeu uz crveni igraču Reala.
Nesposobnjakovici, ima klubova koji apsolutno nikada ne kiksaju.
(Espana, 30. oktobar 2022 18:19

I TSC je uzeo bod na "Rajko Mitić" stadionu,samo vi nikad nećete...

Зашто Милојевићу?

pre 1 godinu

Мали Мијатовић зна да "игра лопте" и то је лепо за видети.Оно што није лепо видети је по ко зна који пут Ибрахима Мустафу на терену.Никад али никад ништа одиграо није а и даље Милојевић покушава да га разигра.Па не може га разиграти јер он боље не зна.Зашто побогу не добије више шанси Мотика,па убацио је Мијатовића,Лековића,чак и Азарова који је чуо да Звезда тражи бека па се представио као леви бек,а Мотику не убацује.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 1 godinu

Радује ме побједа наравно ал можда још више млади играчи и њихова запажена улога. Као и то што је Милош почео уводити играче са клупе свакога на његову позицију. У Монако храбро и паметно на све или ништа па ако противник буде бољи нека иде заслужено даље. БРАВО ЗВЕЗДО! 👌

Марлоне

pre 1 godinu

Мотику треба послати на позајмницу, очитно неће имати мјеста у наредној сезони и по. Боље да скупља утакмице и напредује, него да га нема нигдје.

username

pre 1 godinu

Gledam nekoliko puta i ne mogu da utvrdim da li je desnonogi Kulibali namerno dao gol levom nogom ili ga je sretno pogodila. Any ideas?

urke

pre 1 godinu

A pobeda Zvezde nad Liverpulom je incident. Kao i pobeda Šerifa nad Realom, Brondbija nad Bajernom, Zalaegersega nad Mančester Junajtedom. Takve stvari se u fudbalu dešavaju, retko, ali se dešavaju.
(milan, 30. oktobar 2022 21:20) # Link

Za 50 godina vi ni jedan incident,
Zvezda bar 20 incidenata...Kako to?
Ili to bas nisu incidenti, ima nesto do tradicije, kvaliteta...
Fudbal i Partizan ne idu zajedno.

BGD

pre 1 godinu

Poslednjih 5 mečeva Zvezde u Superligi:

Mladost NS – C. zvezda: penal za Zvezdu,
C. zvezda – Spartak: crveni karton za Spartak,
Radnički 1923 – C. zvezda: penal za Zvezdu,
Vojvodina – C. zvezda: penal za Zvezdu
i Radnički Niš – C. zvezda: 2 crvena kartona za Radnički Niš.

Da li se nešto ovako dešavalo ikad igde u istoriji fudbala na ovoj planeti?
(nezapamćeno, 30. oktobar 2022 17:30) Pa sta po tebi treba da bude? Ako je penal onda se svira penal, ako je za crveni onda se daje crveni. Zvezdi ne treba da se sudi fer?? Cak i da nam ne dosude vise ni jedan penal, ma ni faulove, korners, svejedno cemo opet biti prvaci jer smo jednostavno bar 3 stepenika u svim parametrima iznad vas…

зуке

pre 1 godinu

На арени се коментатор упљувао од хваљења овог Кулибалија, а он само што не падне преко лопте сваки пут по пријему….ево управо промашио цео фудбал на центаршут
Да није смешно, било би жалосно….

Mare

pre 1 godinu

Lagano. Trebalo bi da se Azarov češće proba na levom beku. Ofanzivno je OK, ima brzinu, kontrolu lopte i centaršut. Jedino što deluje sitan i ne znam koliko ima snage u telu. Kangva još nije Kanga, ima još mnogo iskustva da stekne. Još uvek skakuće kao dečačić. Deluje sve OK, ekipa se polako formira po Milojevićevom stilu igre.

Delija sa severa

pre 1 godinu

Bravo momci, ajmo sad u Knezevinu po pobedu i da se nadamo da ce Madjari za nas da odole Turcima i da na prolece docekamo Juventus, ZVEZDA LE!

dr Srbin

pre 1 godinu

Ali Kulibali, za kojeg sam ubeđen da na mesečnom nivou nije mnogo jeftiniji od Rikarda…. Kao da se neko dooobro sprdao, kada ga je birao i doveo.
On, apsutno, nema nijedan fudbalski kvalitet (kretanje, postavljanje, prijem, pas, duel, dribling, skok, šut,…???

Hahahahahaha

pre 1 godinu

Na kladionicama, gde ima cak i Norveska Liga za zene ne postoji ponuda za Kolubara-Zvezda i Mladost-Radnicki. Na Partizaan je kvota 1.15 ali je bar u ponudi. Da li ce crveno-beli nastaviti niz?? Tesko pitanje!!!
(montoya, 30. oktobar 2022 16:31)

Mozda nema za tebe, hahahahaha. Za normalne ima kvota u svim kladionicama. Bolje da si ćutao i svoju glupost zadržao za sebe.

smeh

pre 1 godinu

@milan

Sve bi to imalo smisla što si naveo da npr. Bajern nije u poslednjih iks godina non stop šampion, da npr. u Španiji svake godine znaš ko je favorit za titulu, u Engleskoj čak i ona ekipa koja dolazi iz druge lige ima budžet preko 100 miliona funti. Gde mogu naši blizanci da izgube bodove kada igraju protiv ekipa čija je ukupna vrednost tima kao vrednost nekoliko igrača blizanaca? A u Evropi je retkost da bilo ko osim blizanaca prođe neko kolo kvalifikacija. Svi igraju bunker protiv njih i nadaju se lošem danu ili premoru igrača blizanaca ako igraju i dalje u Evropi. Naša liga je trećeligaško takmičenje bez blizanaca. Da onaj Trabzon ili Keln igraju u našoj ligi umesto blizanaca verovatno bi na kraju prvenstva imali toliku prednost u odnosu na drugoplasiranog da ne bi morali uopšte da igraju onaj plej of. Zvezda pobedi jedan Liverpul koji vredi milijardu a neće da pobeđuje ove amatere koji igraju u našoj ligi? Niste vi ljudi uopšte realni. Možda da i ostali klubovi imaju isti ili sličan ali veliki budžet za naše prilike pa da se priča kako je smešno da blizanci retko gube bodove ali ovako je čudo kako uopšte uspeju da izgube bodove. Fudbal je jedan od sportova gde važi pravilo koliko para toliko muzike.

VOSAK

pre 1 godinu

VOSAK, 30. oktobar 2022 18:31)

Hoces reci da ste sve pošteno pobedili? Kako da ne, ajde ne sramoti se čoveče bez blama
(aha, 30. oktobar 2022 19:30)


Okej, vi definitivno nemate IQ da bi skapirali koliko ste paradoksalni.
Kako smo sve namestili kad smo IMALI MANJE BODOVA VAN DERBIJA od vas osvojenih??
Tim koji je bio prvi u grupi LE i igrao 1/8 LE sa Rendžersom i dobio ga kući, tim koji igra 5+ sezona regularno Evropu, i tim koji vas je razneo u jedinom Derbiju gde se odlučivala titula, 2-0, a mogli smo pet golova da Stanković nije stao i čuvao rezultat.
Dokle bre više vi i vaša smešna spin priča ?

Vi ste sve nanizali i pobedili jer ste toliko jaki a mi ne možemo, šta ?
Ali zato vas odere Flora, ipak je ona jača od TSC,Čuke, hahahha

VOSAK

pre 1 godinu

KAKAV CRNI NAPADAČ, MALI MIJATOVIĆ JE BISER KAO OFANZIVNI VEZNI, AU KAKAV PAS MALI IMA, ČIST TALENAT !!!
GURAJTE GA NA OFANZIVNOM VEZNOM I IMA DA VREDI MNOGO !
ODUŠEVIO ME !

slobinator

pre 1 godinu

udari lopta kulibalija i srećno se od njega odbi u gol.isti učinak bi bio da je zvezda postavila jedan panj da stoji u protivničkom šesnaestercu.za ovoga je i onaj dioni bio mesi lično

Jedno nije jasno

pre 1 godinu

Sve je ovo ok, videcemo Monako. Dosta rotacije, nadam se da ce se ispaltiti.

Nije mi jasno zasto razigravamo mrtvog Kulibalija, decko nije za ovaj sport.

Ali Motiku ne ubacujemo nikako, sve ubacuju, ali Motiku ne, zasto?!

Komentator

pre 1 godinu

Treneru, hoćemo Motiku na terenu, nećemo trapavog Kulibalija! Jel to jasno? Hoćemo našeg mladog i talentovanog igrača, nećemo fudbalera iz menadžersko-direktorskih kombinacija! Preterali ste i to mnogo!

Sasa

pre 1 godinu

Ako iga mijatovic zasto igra pesic. Napad treba da bude kanga ben mijatovic motika ibrahim. Dase rasterete glavni igraci sto znaci da sadtav trebo da bude popovic azarov gobejiic dragovic erakovic krsticic kanga ben mijatovic motika ibrahim. Onda ako ne ide u prvom polu vremenom sa ovimvsastavom onda ubaciti pet glavni da zavrse posao
(zdravko, 30. oktobar 2022 16:48)

Jel može prevod tvog komentara?

crna ovca drustva

pre 1 godinu

Ali kako trci Kulibali, jedino mi drago zbog njega sto vas je prevario. Tvrdim da posle zvezde prestaje sa fudbalom. Bar je zaradio dobro.

Straight Outta München

pre 1 godinu

Zato ove i kradete malo više, da ne bi došli u situaciju da derbi ponovo odlučuje. Što je sigurno, sigurno je. U prvenstvu su prošle sezone odigrane 3 utakmice, 2 su bile nerešene, jednu ste pobedili i ta je odlučila šampiona. Znači niste bili nadmoćni uopšte. Problem je što se Partizan pošteno oznojio za ostale bodove, vi ste turistički odigrali celo prvenstvo, pa kada dođe derbi Partizanu je biti il ne biti, dok je vama jedina utakmica vredna naprezanja. Ko vas ne zna...
(iskreno, 30. oktobar 2022 19:35)

Normalno… vi bi titulu a da ne pobedite CZ godinama…

Sub013

pre 1 godinu

Na kladionicama, gde ima cak i Norveska Liga za zene ne postoji ponuda za Kolubara-Zvezda i Mladost-Radnicki. Na Partizaan je kvota 1.15 ali je bar u ponudi. Da li ce crveno-beli nastaviti niz?? Tesko pitanje!!!
(montoya, 30. oktobar 2022 16:31)

Mozda nema za tebe, hahahahaha. Za normalne ima kvota u svim kladionicama. Bolje da si ćutao i svoju glupost zadržao za sebe.
(Hahahahahaha, 30. oktobar 2022 17:04)

Ma sta ih briga, ne umeju da se stide pa mogu da lazu i ispadaju glupi do sutra, verovao ili ne njima to ne smeta. Cak u nekim trenucima imam utisak da ih lozi da ispadaju sto gluplji, kao da se namerno trude, mislim realno nemoguce da su ovakvi prirodno. Elem, mali Mijatovic je bomba, samo nikako ne dozvoliti upravi da ga proda u naredne 3 godine, kao sto su recimo Luku Jovica odveli na Kipar za smesne pare pa odmah sutradan u Benfiku za malo vece.

Master Yoda

pre 1 godinu

Docekali smo da i Kulibali da gol, odnosno da mu se lopta od noge odbije u gol. Voleo bi da gresim po pitanju njega.
Mijailovic odlican, mali Mijatovic dobar.

Марко

pre 1 godinu

Razlika između naše lige i liga petica:
- u ligama petice svaka utakmica je bitna, jaka, takmičarska, protivnici uvek grizu i niko ne može biti siguran u titulu unapred, čak ni Bajern ni PSŽ; na utakmice LE i LK (ponekad čak i u grupnoj fazi LŠ kad je rešen plasman) vrlo često ne puste najjači sastav, jer uvek sledi bitan meč u domaćem prvenstvu
- u srpskoj linglong ligi bez briga postoje dva kluba i 14 sparing partnera koji im služe za razigravanje, pred sezonu je šampion uvek poznat, a onaj klub koji je trenutno u milosti vlasti slobodno može čuvati najjače igrače za predstojeće evropske mečeve znajući da ih u prvenstvu niko neće ugroziti

Rezultat: koji god klub iz liga petica izađe u Evropu, skoro uvek će napraviti rezultat, proleće u Evropi bar. Od srpskih, samo dva mogu nešto postići, i samo oni donose koeficijent. Ostali redovno ispadaju u julu, jer njihova svrha i nije da nešto postignu u Evropi.
(milan, 30. oktobar 2022 17:31)

Да, Бајерн не може бити сигуран да ће бити шампион, па зато има 10 узастопних титула. А разлози због кога клубови из лига петице праве боље резултате је новац. Рецимо да су плате у тим земљама око 2500 евра, а код нас 500 евра. Велики је успех што смо ми по коефицијенту испред Грчке, Чешке, Белгије, Данске и других земаља ЕУ и што смо у прошлој сезони били међу девет земаља које су имале два представника у осмини финала европских купова. На престе једне руке можеш да набројиш земље у којима има више од два кандидата за титулу.

VOSAK

pre 1 godinu

Какве лопте дели мали Мијатовић, прво Пешићу у простор, а онда Иванићу за зицер… Дечко игра као десетка а не као шпиц и сналази се јако добро а има тек 17 година! Дечко је бисер, као и Јован Шљивић који је тек пре десетак дана напунио 17 година а реч је о играчу средине терена каквог одавно није имао наш фудбал. Надам се да су будућност Звезде, а не само српског фудбала.
(veliki strumf, 30. oktobar 2022 17:37)


Da bre, dečko prirodni ofanzivni vezni, iza napadača da ga staviš, kakav talenat.
Njih dvojica, Šljivić i on bi mi već sad igrali u prvenstvu startnu, ozbiljni talenti.
Zamisli Ivana Ilića još tu da su ga zadržali sa sve Grujićem, ehhhh

duledudule

pre 1 godinu

Ovaj mali Mijat ima vise osecaja za fudbal od svih a tinejdzer je. Plus igra malo iza Silje. Dao je tri lopte u prostor kao doktor. Samo tako nastavi mali.

nezapamćeno

pre 1 godinu

Poslednjih 5 mečeva Zvezde u Superligi:

Mladost NS – C. zvezda: penal za Zvezdu,
C. zvezda – Spartak: crveni karton za Spartak,
Radnički 1923 – C. zvezda: penal za Zvezdu,
Vojvodina – C. zvezda: penal za Zvezdu
i Radnički Niš – C. zvezda: 2 crvena kartona za Radnički Niš.

Da li se nešto ovako dešavalo ikad igde u istoriji fudbala na ovoj planeti?

veliki strumf

pre 1 godinu

Аууу какав пријем, продор и мајсторска асистенција Мијатовића! Бриљантно прво полувреме, мали ме одушевио! 3 врхунске асистенције, па не памтим ко је у нашем фудбалу овакве три асистенције поделио за полувреме. А Шиља у голгетерској форми.

Srdjan

pre 1 godinu

Ako odmaras igrace zasto igraju erakovic i rodic cemu ti sluze azarov i pankov... i pesic je mogao da odmori da igra samo mijatovic a tu je i kulibali pa pusti ga neka pocne neku od pocetka da se vidi da li zna nesto...

Aster Blistok

pre 1 godinu

milan

I šta sada? Otkrio si toplu vodu izgleda

Mada i oko lige petice nisi u pravu. Bajern je skoro pa večiti šampion koji pobegne svim ostalim "sto" boda pa se onda zeza i osvoji titulu. Juventus do skoro ista priča. Ta dva kluba su bila uzastopno više puta šampioni svojih država nego što su to bili partizan i Zvezda ikada.
Što je najgore oba ta kluba su za konkurenciju imali SAMO SEBE. Nikog više.

mile jovin

pre 1 godinu

Zvezda najjaci tim ikada, 8 godina skoro bez poraza...a onda najbolje igrace proda u Emirate, Kinu, Madjarsku...eventualno u J. Koreju ili Tursku. Ako su vama isprani mozgovi, Evropskim menadzerima i klubovima nisu !!
(montoya, 30. oktobar 2022 21:04) # Link komentara
----

U kojim ligama igraju Rajkovic, Grujic, Ristic, Milivojevic, Lazetic, Terzic, Jovic, Racic...?

vec vidjeno

pre 1 godinu

@Na kladionicama, gde ima cak i Norveska Liga za zene ne postoji ponuda za Kolubara-Zvezda i Mladost-Radnicki. Na Partizaan je kvota 1.15 ali je bar u ponudi. Da li ce crveno-beli nastaviti niz?? Tesko pitanje!!!
(montoya, 30. oktobar 2022 16:31)

Cemu laganje, ja sam igrao GG prvo poluvreme. Tiket uplacen pre pola sata.

milan

pre 1 godinu

Razlika između naše lige i liga petica:
- u ligama petice svaka utakmica je bitna, jaka, takmičarska, protivnici uvek grizu i niko ne može biti siguran u titulu unapred, čak ni Bajern ni PSŽ; na utakmice LE i LK (ponekad čak i u grupnoj fazi LŠ kad je rešen plasman) vrlo često ne puste najjači sastav, jer uvek sledi bitan meč u domaćem prvenstvu
- u srpskoj linglong ligi bez briga postoje dva kluba i 14 sparing partnera koji im služe za razigravanje, pred sezonu je šampion uvek poznat, a onaj klub koji je trenutno u milosti vlasti slobodno može čuvati najjače igrače za predstojeće evropske mečeve znajući da ih u prvenstvu niko neće ugroziti

Rezultat: koji god klub iz liga petica izađe u Evropu, skoro uvek će napraviti rezultat, proleće u Evropi bar. Od srpskih, samo dva mogu nešto postići, i samo oni donose koeficijent. Ostali redovno ispadaju u julu, jer njihova svrha i nije da nešto postignu u Evropi.

Boro

pre 1 godinu

Losa igra ali sa jednom svetlom tackom,mali mijatovic odlican i da je ima ko da iskoristi zicere sad bi 3:0 bilo na njegove astitencije. Zalosno je sto se vise sansi nedaje mladim igracima. Rodic je katastrofa kao i ivanic i kangva.

Nebojša

pre 1 godinu

Ivanić i Rodić u totalnom autu, van forme... Mali Mijatović sa 17 godina najbolji na terenu, namestio 3 šanse, na kraju posle njegovog pasa Pešić dao gol...

MikiSt.

pre 1 godinu

Favorizuju se "blizanci"?
Pa, iskreno odgovorite sami sebi - da ste u mogucnosti i da imate kapital, u koji klub bi ulozili a da to nisu Zvezda ili Partizan?
Od baze navijaca, tradicije, popularnosti, medijske pažnje... jedino ta dva kluba u Srbiji postizu rezultate i u Evropi.
Svi mi znamo kako bi ulozili tuđe pare, kako bi trebalo raditi ali su gole cinjenice da utakmice u Cacku, Uzicu, Nisu ili Krusevcu posmatra 500 ljudi, a mnogo cesto i manje. Uzgred, kad je poslednji put ponikao dobar igrac ili solidan trener u tim sredinama? Ili bilo gde a da to nisu dva nasa najveca kluba?
Kakav god da je fudbal u Srbiji, dobar je jer mi boljeg nemamo zato sto nemamo mogucnosti (pare), a bez para nema uzivo ni dobre muzike, a bogami ni dobrog fudbala. Cak ni na TV ako nemate pare da platite PL, Bundesligu ili Seriju A, gledacete ono sto je jeftino ili sto se dzaba nudi.
Od romantike se ne zivi, fudbal je surovi posao u kojem jedino konstantni rezultat, i naporan rad, donose napredak i profit.

Алекса

pre 1 godinu

Ja mislim da bi i bajern bar neku kiksnuo. Al ajde sve se zna. Ipak,je truba...

Napred crno-beli
(Ljubisa, 30. oktobar 2022 19:10)

Црвена Звезда и црни Југо45 са белим седиштима су пет пута скупљи тимови од прва три пратиоца.
Бајерн је 30%-40% скупљи од прва три пратиоца, нешто као однос Звезда и Југо45. Све је савршено јасно, можда и кикснемо против вас, али тешко против осталих...али шта ви знате, ја не знам...

Него ајте ви полако напред, ми ћемо да останемо

dzoniii

pre 1 godinu

Sklonice vam se Lazarevčani bez brige
(Mandjup, 30. oktobar 2022 17:42)

Pa oce li da nam se sklone ili će sudija da svira penal?

E

pre 1 godinu

Mozda se mnogi nece sloziti, ali meni je ovo negledljivo, iako vise volim fudbal ipak u kosarci imas jednog Bentila, Vildozu, Nedovica...majstore igre, razlog da se radujes utakmici a ovako kad vidim Pesice, Milunovice, Kulibalije ma ni da ne palis TV...

Hrundi Bakshi

pre 1 godinu

Okrenem Zvezda - Kolubara,gledao nekih 10 min.
Toliko sam izdrzao.
Onda okrenem Mancester- Vesthem.
Evo,sami kazite,ko je gledao.
Pustite masti na volju.
Jedino sto je isto su pravila igre.
Sve ostalo neuporedivo u svakom mogucem segmentu.

montoya

pre 1 godinu

Na kladionicama, gde ima cak i Norveska Liga za zene ne postoji ponuda za Kolubara-Zvezda i Mladost-Radnicki. Na Partizaan je kvota 1.15 ali je bar u ponudi. Da li ce crveno-beli nastaviti niz?? Tesko pitanje!!!

ništa lično

pre 1 godinu

svilena buba

Nije hemija nego zasićenje, dugo je ovaj roster zajedno, manje više kozmetičke promene.

Izgurali su 3 do 4 sezone sa dobrim rezultatima i ovde i Evropa.

Ljubisa

pre 1 godinu

Mi se objektivno izbrukasmo protiv javora,cukaricki pobedismo zasluzeno ali jedva. A zvezda cetiri pobede na cetiri uzastopna gostovanja. Ja mislim da bi i bajern bar neku kiksnuo. Al ajde sve se zna. Ipak,je truba...

Napred crno-beli

fantom

pre 1 godinu

Najveci talenat Mijatovica je to sto je mlad. Nista drugo ja tu nisam video. Ili bar do sada nista apsolutno nije pokazao. Sa 17 godina debitant u zvezdi trebalo bi bar da bude motivisan kako su ti klinci nekada bili. Ako se neko seca Dekija Stankovica, Perice, Kezmana... kako su oni grizli kao klinci.

montoya

pre 1 godinu

Zvezda najjaci tim ikada, 8 godina skoro bez poraza...a onda najbolje igrace proda u Emirate, Kinu, Madjarsku...eventualno u J. Koreju ili Tursku. Ako su vama isprani mozgovi, Evropskim menadzerima i klubovima nisu !!

Zvezdas...

pre 1 godinu

Koliko ovaj nas trener ne zna nista, svaka utakmica nam izgleda isto jer uvek igramo protiv bunkera umesto da im das loptu I cekas njihove greske iz kontre....

milan

pre 1 godinu

@smeh i ostali
U Španiji su titule u poslednjih 20 godina osvajali Real, Barsa, Atletiko, Valensija, Deportivo... Kad će kod nas Čukarički, Vojvodina, Radnički, Spartak? Nikad, svi to znamo.

Što se tiče Nemačke, tačno je, Bajern dominira 10 godina, ali nije to uvek bilo tako. Titule su znali itekako da osvoje Volfsburg, Štutgart, Borusija - ne tako davno. Čak i sad, u ovom trenutku, dominantni Bajern gleda u leđa jednom Unionu iz Berlina. Bundesliga ima ove godine 5 predstavnika u LŠ, ne tako davno bilo je nemačko finale u LŠ.

Kod nas se znalo i pre 20 godina, a i sad se zna za sledećih 20 - samo dva kluba mogu uzeti titulu, treći, ako eventualno prođe u neku grupu neke Lige Konferencija (zahvaljujući koeficijentu), služiće za popravku gol razlike.

Kod nas ne određuje tržište kvalitet, nego država direktno favorizuje dva kluba, što potvrđuje ono što sam pisao - prvenstvo postoji samo zbog njih, ostali samo popunjavaju broj. Nigde drugde (mislim na države kojima težimo) to nije slučaj. Ja ne vidim smisao radovanja nekim uspesima i rekordima u takvoj klijentskoj ligi. Nekad sam navijao za treći klub koji se u jednom trenutku, pre desetak godina, i borio za titulu. To se tad slučajno desilo, i dobro je učinjeno od tada da se tako nešto ne ponovi.

A pobeda Zvezde nad Liverpulom je incident. Kao i pobeda Šerifa nad Realom, Brondbija nad Bajernom, Zalaegersega nad Mančester Junajtedom. Takve stvari se u fudbalu dešavaju, retko, ali se dešavaju.

Podgoricanin

pre 1 godinu

Zvezda pobedi jedan Liverpul koji vredi milijardu a neće da pobeđuje ove amatere koji igraju u našoj ligi? Niste vi ljudi uopšte realni. Možda da i ostali klubovi imaju isti ili sličan ali veliki budžet za naše prilike pa da se priča kako je smešno da blizanci retko gube bodove ali ovako je čudo kako uopšte uspeju da izgube bodove. Fudbal je jedan od sportova gde važi pravilo koliko para toliko muzike.
(smeh, 30. oktobar 2022 18:26)

Upravo si potvrdio covjeku tezu da svi mogu da kiksnu i da svi kiksnu. Naravno osim Zvezde. I Bajern kojeg pominjes ima poraze.

Razmisli

pre 1 godinu

Čitam komentare i ne verujem.
Svi hvale Mijatovića.Dečko je suvi prosek i ništa više.
Jedini majstor fudbala je Azarov i prosto mi deluje neverovatno da on ne igra.

zdravko

pre 1 godinu

Ako iga mijatovic zasto igra pesic. Napad treba da bude kanga ben mijatovic motika ibrahim. Dase rasterete glavni igraci sto znaci da sadtav trebo da bude popovic azarov gobejiic dragovic erakovic krsticic kanga ben mijatovic motika ibrahim. Onda ako ne ide u prvom polu vremenom sa ovimvsastavom onda ubaciti pet glavni da zavrse posao

pamet u glavu

pre 1 godinu

Dal je doslo do toga da imamo VAR i da je ocigledan ofsajd i oni ne zele ni da prikazu da i mi gledaoci vidimo kako si procenili da nije ofsajd ?

Nenad

pre 1 godinu

Evo ponoviću, Zvezda je u prošloj sezoni IMALA VIŠE IZGUBLJENIH bodova od Partizana VAN DERBI utakmica.
Bukvalno smo vam titulu uzeli u DERBIJIMA, kao i Kup

Da ponovim, DOKLE VIŠE vaša jeftina spin mašinerija ???
(VOSAK, 30. oktobar 2022 18:31)

Pričaš o 4 poraza u 4 sezone?! To druže nije spin nego realnost.

tuga...

pre 1 godinu

I opet ćemo uz povuci potegni i sreću da pobedimo sa 1:0. To je igra Milojevića. Kada je bio Deki ove smo dobijali sa 7 razlike
(zvezda, 30. oktobar 2022 17:36)

Najzad da neko primeti sta nam je doneo ovaj nas trener..bukvalno strepnja u svakom meču svaki mec je mucenje.

iskreno

pre 1 godinu

Evo ponoviću, Zvezda je u prošloj sezoni IMALA VIŠE IZGUBLJENIH bodova od Partizana VAN DERBI utakmica.
Bukvalno smo vam titulu uzeli u DERBIJIMA, kao i Kup

Da ponovim, DOKLE VIŠE vaša jeftina spin mašinerija ???
(VOSAK, 30. oktobar 2022 18:31)

Zato ove i kradete malo više, da ne bi došli u situaciju da derbi ponovo odlučuje. Što je sigurno, sigurno je. U prvenstvu su prošle sezone odigrane 3 utakmice, 2 su bile nerešene, jednu ste pobedili i ta je odlučila šampiona. Znači niste bili nadmoćni uopšte. Problem je što se Partizan pošteno oznojio za ostale bodove, vi ste turistički odigrali celo prvenstvo, pa kada dođe derbi Partizanu je biti il ne biti, dok je vama jedina utakmica vredna naprezanja. Ko vas ne zna...

smeh

pre 1 godinu

@milan

Razumem da ne voliš blizance, ne volim ih ni ja, ali ne moraš da lažeš da bi kazao kako se favorizuju blizanci u našem sportu. Valensija i Deportivo sigurno nisu bili prvaci Španije u poslednjih 20 godina. Voleo bih da je Valensija bila ali nije istina. Shvati da je u fudbalu koliko para toliko muzike. Što pre to prihvatiš biće ti lakše. A kod nas jedino ako neki privatnik uloži velike pare u svoj klub možeš očekivati da neko drugi bude prvak pored blizanaca. I to ne samo u fudbalu. Ako država, tj. neko iz vrha države odluči da npr. Partizan mora sledeće sezone da bude prvak u odbojci budi siguran da će ubaciti ogroman novac u taj klub i da će sledeće ili one tamo godine sigurno biti prvaci.

Guglalo se

pre 1 godinu

Zvezda najjaci tim ikada, 8 godina skoro bez poraza...a onda najbolje igrace proda u Emirate, Kinu, Madjarsku...eventualno u J. Koreju ili Tursku. Ako su vama isprani mozgovi, Evropskim menadzerima i klubovima nisu !!
(montoya, 30. oktobar 2022 21:04) # Link komentara
----

U kojim ligama igraju Rajkovic, Grujic, Ristic, Milivojevic, Lazetic, Terzic, Jovic, Racic...?
(mile jovin, 30. oktobar 2022 22:02)
Rajkovic otisao u Makabi,Ristic u Krasnodar,Milivojevic u Anderleht,Lazetic jeste u Milanu ali nije odigrao minut i tesko da ce,Grujic jeste otisao u Liverpul ali je tamo odigrao dve prijateljske utakmice,Jovic u Benfiku ,Racic u Valensiju pa odmah na pzajmice....a najbolji su odlazili gde?Niko ih nece

lucky

pre 1 godinu

Kad vidim kako kod nas VAR funkcioniše, pa pogledam druge lige koje posle par minuta postave zamrznuti sliku da se vidi razlog zašto je gol priznat…stvarno se može reci da je sve regularno i da nam je poštenje u genima.

sramota...

pre 1 godinu

a "zvezdasi" ladno brane ovu prevaru od trenera.... bukvalno mucenje na svakoj utakmici, ni protiv najslabijih timova ne mozemo da damo gol...sramota. pa partizan je ovima dao 5 golova... alo napredak 4 komada

Stane

pre 1 godinu

Da ponovim, DOKLE VIŠE vaša jeftina spin mašinerija ???
(VOSAK, 30. oktobar 2022 18:30)

Zvezda može da izgubi bodove samo protiv Partizana,TSC, Cuke i klubova od Tonceva od kada ste u svadji ali na tim utakmicama nekako misteriozno uvek budu delegirani Laki Lu ili Milovanović da sude.
U zadnjih 10 godova bodove od ostalih gubite samo kada je sve rešeno... uostalom to nije teško proveriti na internetu.

fantom

pre 1 godinu

Najveci talenat Mijatovica je to sto je mlad. Nista drugo ja tu nisam video. Ili bar do sada nista apsolutno nije pokazao. Sa 17 godina debitant u zvezdi trebalo bi bar da bude motivisan kako su ti klinci nekada bili. Ako se neko seca Dekija Stankovica, Perice, Kezmana... kako su oni grizli kao klinci.

Ljubisa

pre 1 godinu

Mi se objektivno izbrukasmo protiv javora,cukaricki pobedismo zasluzeno ali jedva. A zvezda cetiri pobede na cetiri uzastopna gostovanja. Ja mislim da bi i bajern bar neku kiksnuo. Al ajde sve se zna. Ipak,je truba...

Napred crno-beli

montoya

pre 1 godinu

Na kladionicama, gde ima cak i Norveska Liga za zene ne postoji ponuda za Kolubara-Zvezda i Mladost-Radnicki. Na Partizaan je kvota 1.15 ali je bar u ponudi. Da li ce crveno-beli nastaviti niz?? Tesko pitanje!!!

nezapamćeno

pre 1 godinu

Poslednjih 5 mečeva Zvezde u Superligi:

Mladost NS – C. zvezda: penal za Zvezdu,
C. zvezda – Spartak: crveni karton za Spartak,
Radnički 1923 – C. zvezda: penal za Zvezdu,
Vojvodina – C. zvezda: penal za Zvezdu
i Radnički Niš – C. zvezda: 2 crvena kartona za Radnički Niš.

Da li se nešto ovako dešavalo ikad igde u istoriji fudbala na ovoj planeti?

Hrundi Bakshi

pre 1 godinu

Okrenem Zvezda - Kolubara,gledao nekih 10 min.
Toliko sam izdrzao.
Onda okrenem Mancester- Vesthem.
Evo,sami kazite,ko je gledao.
Pustite masti na volju.
Jedino sto je isto su pravila igre.
Sve ostalo neuporedivo u svakom mogucem segmentu.

iskreno

pre 1 godinu

Evo ponoviću, Zvezda je u prošloj sezoni IMALA VIŠE IZGUBLJENIH bodova od Partizana VAN DERBI utakmica.
Bukvalno smo vam titulu uzeli u DERBIJIMA, kao i Kup

Da ponovim, DOKLE VIŠE vaša jeftina spin mašinerija ???
(VOSAK, 30. oktobar 2022 18:31)

Zato ove i kradete malo više, da ne bi došli u situaciju da derbi ponovo odlučuje. Što je sigurno, sigurno je. U prvenstvu su prošle sezone odigrane 3 utakmice, 2 su bile nerešene, jednu ste pobedili i ta je odlučila šampiona. Znači niste bili nadmoćni uopšte. Problem je što se Partizan pošteno oznojio za ostale bodove, vi ste turistički odigrali celo prvenstvo, pa kada dođe derbi Partizanu je biti il ne biti, dok je vama jedina utakmica vredna naprezanja. Ko vas ne zna...

Nenad

pre 1 godinu

Evo ponoviću, Zvezda je u prošloj sezoni IMALA VIŠE IZGUBLJENIH bodova od Partizana VAN DERBI utakmica.
Bukvalno smo vam titulu uzeli u DERBIJIMA, kao i Kup

Da ponovim, DOKLE VIŠE vaša jeftina spin mašinerija ???
(VOSAK, 30. oktobar 2022 18:31)

Pričaš o 4 poraza u 4 sezone?! To druže nije spin nego realnost.

Razmisli

pre 1 godinu

Čitam komentare i ne verujem.
Svi hvale Mijatovića.Dečko je suvi prosek i ništa više.
Jedini majstor fudbala je Azarov i prosto mi deluje neverovatno da on ne igra.

Podgoricanin

pre 1 godinu

Zvezda pobedi jedan Liverpul koji vredi milijardu a neće da pobeđuje ove amatere koji igraju u našoj ligi? Niste vi ljudi uopšte realni. Možda da i ostali klubovi imaju isti ili sličan ali veliki budžet za naše prilike pa da se priča kako je smešno da blizanci retko gube bodove ali ovako je čudo kako uopšte uspeju da izgube bodove. Fudbal je jedan od sportova gde važi pravilo koliko para toliko muzike.
(smeh, 30. oktobar 2022 18:26)

Upravo si potvrdio covjeku tezu da svi mogu da kiksnu i da svi kiksnu. Naravno osim Zvezde. I Bajern kojeg pominjes ima poraze.

montoya

pre 1 godinu

Zvezda najjaci tim ikada, 8 godina skoro bez poraza...a onda najbolje igrace proda u Emirate, Kinu, Madjarsku...eventualno u J. Koreju ili Tursku. Ako su vama isprani mozgovi, Evropskim menadzerima i klubovima nisu !!

Stane

pre 1 godinu

Da ponovim, DOKLE VIŠE vaša jeftina spin mašinerija ???
(VOSAK, 30. oktobar 2022 18:30)

Zvezda može da izgubi bodove samo protiv Partizana,TSC, Cuke i klubova od Tonceva od kada ste u svadji ali na tim utakmicama nekako misteriozno uvek budu delegirani Laki Lu ili Milovanović da sude.
U zadnjih 10 godova bodove od ostalih gubite samo kada je sve rešeno... uostalom to nije teško proveriti na internetu.

Guglalo se

pre 1 godinu

Zvezda najjaci tim ikada, 8 godina skoro bez poraza...a onda najbolje igrace proda u Emirate, Kinu, Madjarsku...eventualno u J. Koreju ili Tursku. Ako su vama isprani mozgovi, Evropskim menadzerima i klubovima nisu !!
(montoya, 30. oktobar 2022 21:04) # Link komentara
----

U kojim ligama igraju Rajkovic, Grujic, Ristic, Milivojevic, Lazetic, Terzic, Jovic, Racic...?
(mile jovin, 30. oktobar 2022 22:02)
Rajkovic otisao u Makabi,Ristic u Krasnodar,Milivojevic u Anderleht,Lazetic jeste u Milanu ali nije odigrao minut i tesko da ce,Grujic jeste otisao u Liverpul ali je tamo odigrao dve prijateljske utakmice,Jovic u Benfiku ,Racic u Valensiju pa odmah na pzajmice....a najbolji su odlazili gde?Niko ih nece

Zvezdas...

pre 1 godinu

Koliko ovaj nas trener ne zna nista, svaka utakmica nam izgleda isto jer uvek igramo protiv bunkera umesto da im das loptu I cekas njihove greske iz kontre....

milan

pre 1 godinu

@smeh i ostali
U Španiji su titule u poslednjih 20 godina osvajali Real, Barsa, Atletiko, Valensija, Deportivo... Kad će kod nas Čukarički, Vojvodina, Radnički, Spartak? Nikad, svi to znamo.

Što se tiče Nemačke, tačno je, Bajern dominira 10 godina, ali nije to uvek bilo tako. Titule su znali itekako da osvoje Volfsburg, Štutgart, Borusija - ne tako davno. Čak i sad, u ovom trenutku, dominantni Bajern gleda u leđa jednom Unionu iz Berlina. Bundesliga ima ove godine 5 predstavnika u LŠ, ne tako davno bilo je nemačko finale u LŠ.

Kod nas se znalo i pre 20 godina, a i sad se zna za sledećih 20 - samo dva kluba mogu uzeti titulu, treći, ako eventualno prođe u neku grupu neke Lige Konferencija (zahvaljujući koeficijentu), služiće za popravku gol razlike.

Kod nas ne određuje tržište kvalitet, nego država direktno favorizuje dva kluba, što potvrđuje ono što sam pisao - prvenstvo postoji samo zbog njih, ostali samo popunjavaju broj. Nigde drugde (mislim na države kojima težimo) to nije slučaj. Ja ne vidim smisao radovanja nekim uspesima i rekordima u takvoj klijentskoj ligi. Nekad sam navijao za treći klub koji se u jednom trenutku, pre desetak godina, i borio za titulu. To se tad slučajno desilo, i dobro je učinjeno od tada da se tako nešto ne ponovi.

A pobeda Zvezde nad Liverpulom je incident. Kao i pobeda Šerifa nad Realom, Brondbija nad Bajernom, Zalaegersega nad Mančester Junajtedom. Takve stvari se u fudbalu dešavaju, retko, ali se dešavaju.

Марко

pre 1 godinu

Ajmo penal za Zvezdu, da ne čekamo 98 minut, samo se nerviram
(Bojan 021, 30. oktobar 2022 17:18)

Мислиш као за Партизан против Радничког у Нишу.

zdravko

pre 1 godinu

Ako iga mijatovic zasto igra pesic. Napad treba da bude kanga ben mijatovic motika ibrahim. Dase rasterete glavni igraci sto znaci da sadtav trebo da bude popovic azarov gobejiic dragovic erakovic krsticic kanga ben mijatovic motika ibrahim. Onda ako ne ide u prvom polu vremenom sa ovimvsastavom onda ubaciti pet glavni da zavrse posao

E

pre 1 godinu

Mozda se mnogi nece sloziti, ali meni je ovo negledljivo, iako vise volim fudbal ipak u kosarci imas jednog Bentila, Vildozu, Nedovica...majstore igre, razlog da se radujes utakmici a ovako kad vidim Pesice, Milunovice, Kulibalije ma ni da ne palis TV...

VOSAK

pre 1 godinu

Girona uzela bod na Santjago Bernabeu uz crveni igraču Reala.
Nesposobnjakovici, ima klubova koji apsolutno nikada ne kiksaju.
(Espana, 30. oktobar 2022 18:19)

Samo me zanima, da li će ikad blam biti vas Grobare DA VI TO govorite i pišete.
Jel mislite da će sto puta ponovljena laž postati istina da bi Vama bilo lakše, šta ?

Evo ponoviću, Zvezda je u prošloj sezoni IMALA VIŠE IZGUBLJENIH bodova od Partizana VAN DERBI utakmica.
Bukvalno smo vam titulu uzeli u DERBIJIMA, kao i Kup

Da ponovim, DOKLE VIŠE vaša jeftina spin mašinerija ???

pamet u glavu

pre 1 godinu

Dal je doslo do toga da imamo VAR i da je ocigledan ofsajd i oni ne zele ni da prikazu da i mi gledaoci vidimo kako si procenili da nije ofsajd ?

BGD

pre 1 godinu

Poslednjih 5 mečeva Zvezde u Superligi:

Mladost NS – C. zvezda: penal za Zvezdu,
C. zvezda – Spartak: crveni karton za Spartak,
Radnički 1923 – C. zvezda: penal za Zvezdu,
Vojvodina – C. zvezda: penal za Zvezdu
i Radnički Niš – C. zvezda: 2 crvena kartona za Radnički Niš.

Da li se nešto ovako dešavalo ikad igde u istoriji fudbala na ovoj planeti?
(nezapamćeno, 30. oktobar 2022 17:30) Pa sta po tebi treba da bude? Ako je penal onda se svira penal, ako je za crveni onda se daje crveni. Zvezdi ne treba da se sudi fer?? Cak i da nam ne dosude vise ni jedan penal, ma ni faulove, korners, svejedno cemo opet biti prvaci jer smo jednostavno bar 3 stepenika u svim parametrima iznad vas…

sramota...

pre 1 godinu

a "zvezdasi" ladno brane ovu prevaru od trenera.... bukvalno mucenje na svakoj utakmici, ni protiv najslabijih timova ne mozemo da damo gol...sramota. pa partizan je ovima dao 5 golova... alo napredak 4 komada

lucky

pre 1 godinu

Kad vidim kako kod nas VAR funkcioniše, pa pogledam druge lige koje posle par minuta postave zamrznuti sliku da se vidi razlog zašto je gol priznat…stvarno se može reci da je sve regularno i da nam je poštenje u genima.

milan

pre 1 godinu

Razlika između naše lige i liga petica:
- u ligama petice svaka utakmica je bitna, jaka, takmičarska, protivnici uvek grizu i niko ne može biti siguran u titulu unapred, čak ni Bajern ni PSŽ; na utakmice LE i LK (ponekad čak i u grupnoj fazi LŠ kad je rešen plasman) vrlo često ne puste najjači sastav, jer uvek sledi bitan meč u domaćem prvenstvu
- u srpskoj linglong ligi bez briga postoje dva kluba i 14 sparing partnera koji im služe za razigravanje, pred sezonu je šampion uvek poznat, a onaj klub koji je trenutno u milosti vlasti slobodno može čuvati najjače igrače za predstojeće evropske mečeve znajući da ih u prvenstvu niko neće ugroziti

Rezultat: koji god klub iz liga petica izađe u Evropu, skoro uvek će napraviti rezultat, proleće u Evropi bar. Od srpskih, samo dva mogu nešto postići, i samo oni donose koeficijent. Ostali redovno ispadaju u julu, jer njihova svrha i nije da nešto postignu u Evropi.

tuga...

pre 1 godinu

I opet ćemo uz povuci potegni i sreću da pobedimo sa 1:0. To je igra Milojevića. Kada je bio Deki ove smo dobijali sa 7 razlike
(zvezda, 30. oktobar 2022 17:36)

Najzad da neko primeti sta nam je doneo ovaj nas trener..bukvalno strepnja u svakom meču svaki mec je mucenje.

Зашто Милојевићу?

pre 1 godinu

Мали Мијатовић зна да "игра лопте" и то је лепо за видети.Оно што није лепо видети је по ко зна који пут Ибрахима Мустафу на терену.Никад али никад ништа одиграо није а и даље Милојевић покушава да га разигра.Па не може га разиграти јер он боље не зна.Зашто побогу не добије више шанси Мотика,па убацио је Мијатовића,Лековића,чак и Азарова који је чуо да Звезда тражи бека па се представио као леви бек,а Мотику не убацује.

veliki strumf

pre 1 godinu

Какве лопте дели мали Мијатовић, прво Пешићу у простор, а онда Иванићу за зицер… Дечко игра као десетка а не као шпиц и сналази се јако добро а има тек 17 година! Дечко је бисер, као и Јован Шљивић који је тек пре десетак дана напунио 17 година а реч је о играчу средине терена каквог одавно није имао наш фудбал. Надам се да су будућност Звезде, а не само српског фудбала.

зуке

pre 1 godinu

На арени се коментатор упљувао од хваљења овог Кулибалија, а он само што не падне преко лопте сваки пут по пријему….ево управо промашио цео фудбал на центаршут
Да није смешно, било би жалосно….

Delija sa severa

pre 1 godinu

Bravo momci, ajmo sad u Knezevinu po pobedu i da se nadamo da ce Madjari za nas da odole Turcima i da na prolece docekamo Juventus, ZVEZDA LE!

MikiSt.

pre 1 godinu

Favorizuju se "blizanci"?
Pa, iskreno odgovorite sami sebi - da ste u mogucnosti i da imate kapital, u koji klub bi ulozili a da to nisu Zvezda ili Partizan?
Od baze navijaca, tradicije, popularnosti, medijske pažnje... jedino ta dva kluba u Srbiji postizu rezultate i u Evropi.
Svi mi znamo kako bi ulozili tuđe pare, kako bi trebalo raditi ali su gole cinjenice da utakmice u Cacku, Uzicu, Nisu ili Krusevcu posmatra 500 ljudi, a mnogo cesto i manje. Uzgred, kad je poslednji put ponikao dobar igrac ili solidan trener u tim sredinama? Ili bilo gde a da to nisu dva nasa najveca kluba?
Kakav god da je fudbal u Srbiji, dobar je jer mi boljeg nemamo zato sto nemamo mogucnosti (pare), a bez para nema uzivo ni dobre muzike, a bogami ni dobrog fudbala. Cak ni na TV ako nemate pare da platite PL, Bundesligu ili Seriju A, gledacete ono sto je jeftino ili sto se dzaba nudi.
Od romantike se ne zivi, fudbal je surovi posao u kojem jedino konstantni rezultat, i naporan rad, donose napredak i profit.

Hahahahahaha

pre 1 godinu

Na kladionicama, gde ima cak i Norveska Liga za zene ne postoji ponuda za Kolubara-Zvezda i Mladost-Radnicki. Na Partizaan je kvota 1.15 ali je bar u ponudi. Da li ce crveno-beli nastaviti niz?? Tesko pitanje!!!
(montoya, 30. oktobar 2022 16:31)

Mozda nema za tebe, hahahahaha. Za normalne ima kvota u svim kladionicama. Bolje da si ćutao i svoju glupost zadržao za sebe.

Miloš

pre 1 godinu

Girona uzela bod na Santjago Bernabeu uz crveni igraču Reala.
Nesposobnjakovici, ima klubova koji apsolutno nikada ne kiksaju.
(Espana, 30. oktobar 2022 18:19

I TSC je uzeo bod na "Rajko Mitić" stadionu,samo vi nikad nećete...

urke

pre 1 godinu

A pobeda Zvezde nad Liverpulom je incident. Kao i pobeda Šerifa nad Realom, Brondbija nad Bajernom, Zalaegersega nad Mančester Junajtedom. Takve stvari se u fudbalu dešavaju, retko, ali se dešavaju.
(milan, 30. oktobar 2022 21:20) # Link

Za 50 godina vi ni jedan incident,
Zvezda bar 20 incidenata...Kako to?
Ili to bas nisu incidenti, ima nesto do tradicije, kvaliteta...
Fudbal i Partizan ne idu zajedno.

istinita prica

pre 1 godinu

Na kladionicama, gde ima cak i Norveska Liga za zene ne postoji ponuda za Kolubara-Zvezda i Mladost-Radnicki. Na Partizaan je kvota 1.15 ali je bar u ponudi. Da li ce crveno-beli nastaviti niz?? Tesko pitanje!!!
(montoya, 30. oktobar 2022 16:31)

evo gledam u meridian bet kvota 1.15 na zvezdu, čemu izmisljotine?

username

pre 1 godinu

Gledam nekoliko puta i ne mogu da utvrdim da li je desnonogi Kulibali namerno dao gol levom nogom ili ga je sretno pogodila. Any ideas?

smeh

pre 1 godinu

@milan

Sve bi to imalo smisla što si naveo da npr. Bajern nije u poslednjih iks godina non stop šampion, da npr. u Španiji svake godine znaš ko je favorit za titulu, u Engleskoj čak i ona ekipa koja dolazi iz druge lige ima budžet preko 100 miliona funti. Gde mogu naši blizanci da izgube bodove kada igraju protiv ekipa čija je ukupna vrednost tima kao vrednost nekoliko igrača blizanaca? A u Evropi je retkost da bilo ko osim blizanaca prođe neko kolo kvalifikacija. Svi igraju bunker protiv njih i nadaju se lošem danu ili premoru igrača blizanaca ako igraju i dalje u Evropi. Naša liga je trećeligaško takmičenje bez blizanaca. Da onaj Trabzon ili Keln igraju u našoj ligi umesto blizanaca verovatno bi na kraju prvenstva imali toliku prednost u odnosu na drugoplasiranog da ne bi morali uopšte da igraju onaj plej of. Zvezda pobedi jedan Liverpul koji vredi milijardu a neće da pobeđuje ove amatere koji igraju u našoj ligi? Niste vi ljudi uopšte realni. Možda da i ostali klubovi imaju isti ili sličan ali veliki budžet za naše prilike pa da se priča kako je smešno da blizanci retko gube bodove ali ovako je čudo kako uopšte uspeju da izgube bodove. Fudbal je jedan od sportova gde važi pravilo koliko para toliko muzike.

Komentator

pre 1 godinu

Treneru, hoćemo Motiku na terenu, nećemo trapavog Kulibalija! Jel to jasno? Hoćemo našeg mladog i talentovanog igrača, nećemo fudbalera iz menadžersko-direktorskih kombinacija! Preterali ste i to mnogo!

crna ovca drustva

pre 1 godinu

Ali kako trci Kulibali, jedino mi drago zbog njega sto vas je prevario. Tvrdim da posle zvezde prestaje sa fudbalom. Bar je zaradio dobro.

Марлоне

pre 1 godinu

Мијатовића се не смије пустити из клуба минимално три наредне године, без обзира које пунуде стигну, те пустити га да игра и развија се. Уколико прерано оде, велике су шансе да неће искористити свој потенцијал, а у Звезди може још много да напредује и развија се.

Mare

pre 1 godinu

Lagano. Trebalo bi da se Azarov češće proba na levom beku. Ofanzivno je OK, ima brzinu, kontrolu lopte i centaršut. Jedino što deluje sitan i ne znam koliko ima snage u telu. Kangva još nije Kanga, ima još mnogo iskustva da stekne. Još uvek skakuće kao dečačić. Deluje sve OK, ekipa se polako formira po Milojevićevom stilu igre.

dr Srbin

pre 1 godinu

Ali Kulibali, za kojeg sam ubeđen da na mesečnom nivou nije mnogo jeftiniji od Rikarda…. Kao da se neko dooobro sprdao, kada ga je birao i doveo.
On, apsutno, nema nijedan fudbalski kvalitet (kretanje, postavljanje, prijem, pas, duel, dribling, skok, šut,…???

Jedno nije jasno

pre 1 godinu

Sve je ovo ok, videcemo Monako. Dosta rotacije, nadam se da ce se ispaltiti.

Nije mi jasno zasto razigravamo mrtvog Kulibalija, decko nije za ovaj sport.

Ali Motiku ne ubacujemo nikako, sve ubacuju, ali Motiku ne, zasto?!

vec vidjeno

pre 1 godinu

@Na kladionicama, gde ima cak i Norveska Liga za zene ne postoji ponuda za Kolubara-Zvezda i Mladost-Radnicki. Na Partizaan je kvota 1.15 ali je bar u ponudi. Da li ce crveno-beli nastaviti niz?? Tesko pitanje!!!
(montoya, 30. oktobar 2022 16:31)

Cemu laganje, ja sam igrao GG prvo poluvreme. Tiket uplacen pre pola sata.

Sub013

pre 1 godinu

Na kladionicama, gde ima cak i Norveska Liga za zene ne postoji ponuda za Kolubara-Zvezda i Mladost-Radnicki. Na Partizaan je kvota 1.15 ali je bar u ponudi. Da li ce crveno-beli nastaviti niz?? Tesko pitanje!!!
(montoya, 30. oktobar 2022 16:31)

Mozda nema za tebe, hahahahaha. Za normalne ima kvota u svim kladionicama. Bolje da si ćutao i svoju glupost zadržao za sebe.
(Hahahahahaha, 30. oktobar 2022 17:04)

Ma sta ih briga, ne umeju da se stide pa mogu da lazu i ispadaju glupi do sutra, verovao ili ne njima to ne smeta. Cak u nekim trenucima imam utisak da ih lozi da ispadaju sto gluplji, kao da se namerno trude, mislim realno nemoguce da su ovakvi prirodno. Elem, mali Mijatovic je bomba, samo nikako ne dozvoliti upravi da ga proda u naredne 3 godine, kao sto su recimo Luku Jovica odveli na Kipar za smesne pare pa odmah sutradan u Benfiku za malo vece.

nesha

pre 1 godinu

gde vam je sad prenos? Šta bi sa najavom prenosa najzanimljivijih evropskih utakmica, sad kad su se dogovorili sa SBB, nema ništa od prenosa, toliko o tome da vodite računa o gledaocima. I dalje samo reprize?

Oslo

pre 1 godinu

Koliko ovaj nas trener ne zna nista, svaka utakmica nam izgleda isto jer uvek igramo protiv bunkera umesto da im das loptu I cekas njihove greske iz kontre....
(Zvezdas..., 30. oktobar 2022 17:20)

Zvezda da ceka kontre protiv Kolubare...E sad sam sve cuo....

Aster Blistok

pre 1 godinu

milan

I šta sada? Otkrio si toplu vodu izgleda

Mada i oko lige petice nisi u pravu. Bajern je skoro pa večiti šampion koji pobegne svim ostalim "sto" boda pa se onda zeza i osvoji titulu. Juventus do skoro ista priča. Ta dva kluba su bila uzastopno više puta šampioni svojih država nego što su to bili partizan i Zvezda ikada.
Što je najgore oba ta kluba su za konkurenciju imali SAMO SEBE. Nikog više.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 1 godinu

Радује ме побједа наравно ал можда још више млади играчи и њихова запажена улога. Као и то што је Милош почео уводити играче са клупе свакога на његову позицију. У Монако храбро и паметно на све или ништа па ако противник буде бољи нека иде заслужено даље. БРАВО ЗВЕЗДО! 👌

slobinator

pre 1 godinu

udari lopta kulibalija i srećno se od njega odbi u gol.isti učinak bi bio da je zvezda postavila jedan panj da stoji u protivničkom šesnaestercu.za ovoga je i onaj dioni bio mesi lično

mile jovin

pre 1 godinu

Zvezda najjaci tim ikada, 8 godina skoro bez poraza...a onda najbolje igrace proda u Emirate, Kinu, Madjarsku...eventualno u J. Koreju ili Tursku. Ako su vama isprani mozgovi, Evropskim menadzerima i klubovima nisu !!
(montoya, 30. oktobar 2022 21:04) # Link komentara
----

U kojim ligama igraju Rajkovic, Grujic, Ristic, Milivojevic, Lazetic, Terzic, Jovic, Racic...?

Srdjan

pre 1 godinu

Ako odmaras igrace zasto igraju erakovic i rodic cemu ti sluze azarov i pankov... i pesic je mogao da odmori da igra samo mijatovic a tu je i kulibali pa pusti ga neka pocne neku od pocetka da se vidi da li zna nesto...

Nebojša

pre 1 godinu

Ivanić i Rodić u totalnom autu, van forme... Mali Mijatović sa 17 godina najbolji na terenu, namestio 3 šanse, na kraju posle njegovog pasa Pešić dao gol...

Boro

pre 1 godinu

Losa igra ali sa jednom svetlom tackom,mali mijatovic odlican i da je ima ko da iskoristi zicere sad bi 3:0 bilo na njegove astitencije. Zalosno je sto se vise sansi nedaje mladim igracima. Rodic je katastrofa kao i ivanic i kangva.

Марлоне

pre 1 godinu

Мотику треба послати на позајмницу, очитно неће имати мјеста у наредној сезони и по. Боље да скупља утакмице и напредује, него да га нема нигдје.

Алекса

pre 1 godinu

Ja mislim da bi i bajern bar neku kiksnuo. Al ajde sve se zna. Ipak,je truba...

Napred crno-beli
(Ljubisa, 30. oktobar 2022 19:10)

Црвена Звезда и црни Југо45 са белим седиштима су пет пута скупљи тимови од прва три пратиоца.
Бајерн је 30%-40% скупљи од прва три пратиоца, нешто као однос Звезда и Југо45. Све је савршено јасно, можда и кикснемо против вас, али тешко против осталих...али шта ви знате, ја не знам...

Него ајте ви полако напред, ми ћемо да останемо

dzoniii

pre 1 godinu

Sklonice vam se Lazarevčani bez brige
(Mandjup, 30. oktobar 2022 17:42)

Pa oce li da nam se sklone ili će sudija da svira penal?

VOSAK

pre 1 godinu

KAKAV CRNI NAPADAČ, MALI MIJATOVIĆ JE BISER KAO OFANZIVNI VEZNI, AU KAKAV PAS MALI IMA, ČIST TALENAT !!!
GURAJTE GA NA OFANZIVNOM VEZNOM I IMA DA VREDI MNOGO !
ODUŠEVIO ME !

veliki strumf

pre 1 godinu

Аууу какав пријем, продор и мајсторска асистенција Мијатовића! Бриљантно прво полувреме, мали ме одушевио! 3 врхунске асистенције, па не памтим ко је у нашем фудбалу овакве три асистенције поделио за полувреме. А Шиља у голгетерској форми.

Straight Outta München

pre 1 godinu

Zato ove i kradete malo više, da ne bi došli u situaciju da derbi ponovo odlučuje. Što je sigurno, sigurno je. U prvenstvu su prošle sezone odigrane 3 utakmice, 2 su bile nerešene, jednu ste pobedili i ta je odlučila šampiona. Znači niste bili nadmoćni uopšte. Problem je što se Partizan pošteno oznojio za ostale bodove, vi ste turistički odigrali celo prvenstvo, pa kada dođe derbi Partizanu je biti il ne biti, dok je vama jedina utakmica vredna naprezanja. Ko vas ne zna...
(iskreno, 30. oktobar 2022 19:35)

Normalno… vi bi titulu a da ne pobedite CZ godinama…

VOSAK

pre 1 godinu

VOSAK, 30. oktobar 2022 18:31)

Hoces reci da ste sve pošteno pobedili? Kako da ne, ajde ne sramoti se čoveče bez blama
(aha, 30. oktobar 2022 19:30)


Okej, vi definitivno nemate IQ da bi skapirali koliko ste paradoksalni.
Kako smo sve namestili kad smo IMALI MANJE BODOVA VAN DERBIJA od vas osvojenih??
Tim koji je bio prvi u grupi LE i igrao 1/8 LE sa Rendžersom i dobio ga kući, tim koji igra 5+ sezona regularno Evropu, i tim koji vas je razneo u jedinom Derbiju gde se odlučivala titula, 2-0, a mogli smo pet golova da Stanković nije stao i čuvao rezultat.
Dokle bre više vi i vaša smešna spin priča ?

Vi ste sve nanizali i pobedili jer ste toliko jaki a mi ne možemo, šta ?
Ali zato vas odere Flora, ipak je ona jača od TSC,Čuke, hahahha

duledudule

pre 1 godinu

Ovaj mali Mijat ima vise osecaja za fudbal od svih a tinejdzer je. Plus igra malo iza Silje. Dao je tri lopte u prostor kao doktor. Samo tako nastavi mali.

ništa lično

pre 1 godinu

svilena buba

Nije hemija nego zasićenje, dugo je ovaj roster zajedno, manje više kozmetičke promene.

Izgurali su 3 do 4 sezone sa dobrim rezultatima i ovde i Evropa.

Master Yoda

pre 1 godinu

Docekali smo da i Kulibali da gol, odnosno da mu se lopta od noge odbije u gol. Voleo bi da gresim po pitanju njega.
Mijailovic odlican, mali Mijatovic dobar.

smeh

pre 1 godinu

@milan

Razumem da ne voliš blizance, ne volim ih ni ja, ali ne moraš da lažeš da bi kazao kako se favorizuju blizanci u našem sportu. Valensija i Deportivo sigurno nisu bili prvaci Španije u poslednjih 20 godina. Voleo bih da je Valensija bila ali nije istina. Shvati da je u fudbalu koliko para toliko muzike. Što pre to prihvatiš biće ti lakše. A kod nas jedino ako neki privatnik uloži velike pare u svoj klub možeš očekivati da neko drugi bude prvak pored blizanaca. I to ne samo u fudbalu. Ako država, tj. neko iz vrha države odluči da npr. Partizan mora sledeće sezone da bude prvak u odbojci budi siguran da će ubaciti ogroman novac u taj klub i da će sledeće ili one tamo godine sigurno biti prvaci.

Sasa

pre 1 godinu

Ako iga mijatovic zasto igra pesic. Napad treba da bude kanga ben mijatovic motika ibrahim. Dase rasterete glavni igraci sto znaci da sadtav trebo da bude popovic azarov gobejiic dragovic erakovic krsticic kanga ben mijatovic motika ibrahim. Onda ako ne ide u prvom polu vremenom sa ovimvsastavom onda ubaciti pet glavni da zavrse posao
(zdravko, 30. oktobar 2022 16:48)

Jel može prevod tvog komentara?

VOSAK

pre 1 godinu

Какве лопте дели мали Мијатовић, прво Пешићу у простор, а онда Иванићу за зицер… Дечко игра као десетка а не као шпиц и сналази се јако добро а има тек 17 година! Дечко је бисер, као и Јован Шљивић који је тек пре десетак дана напунио 17 година а реч је о играчу средине терена каквог одавно није имао наш фудбал. Надам се да су будућност Звезде, а не само српског фудбала.
(veliki strumf, 30. oktobar 2022 17:37)


Da bre, dečko prirodni ofanzivni vezni, iza napadača da ga staviš, kakav talenat.
Njih dvojica, Šljivić i on bi mi već sad igrali u prvenstvu startnu, ozbiljni talenti.
Zamisli Ivana Ilića još tu da su ga zadržali sa sve Grujićem, ehhhh

Марко

pre 1 godinu

Razlika između naše lige i liga petica:
- u ligama petice svaka utakmica je bitna, jaka, takmičarska, protivnici uvek grizu i niko ne može biti siguran u titulu unapred, čak ni Bajern ni PSŽ; na utakmice LE i LK (ponekad čak i u grupnoj fazi LŠ kad je rešen plasman) vrlo često ne puste najjači sastav, jer uvek sledi bitan meč u domaćem prvenstvu
- u srpskoj linglong ligi bez briga postoje dva kluba i 14 sparing partnera koji im služe za razigravanje, pred sezonu je šampion uvek poznat, a onaj klub koji je trenutno u milosti vlasti slobodno može čuvati najjače igrače za predstojeće evropske mečeve znajući da ih u prvenstvu niko neće ugroziti

Rezultat: koji god klub iz liga petica izađe u Evropu, skoro uvek će napraviti rezultat, proleće u Evropi bar. Od srpskih, samo dva mogu nešto postići, i samo oni donose koeficijent. Ostali redovno ispadaju u julu, jer njihova svrha i nije da nešto postignu u Evropi.
(milan, 30. oktobar 2022 17:31)

Да, Бајерн не може бити сигуран да ће бити шампион, па зато има 10 узастопних титула. А разлози због кога клубови из лига петице праве боље резултате је новац. Рецимо да су плате у тим земљама око 2500 евра, а код нас 500 евра. Велики је успех што смо ми по коефицијенту испред Грчке, Чешке, Белгије, Данске и других земаља ЕУ и што смо у прошлој сезони били међу девет земаља које су имале два представника у осмини финала европских купова. На престе једне руке можеш да набројиш земље у којима има више од два кандидата за титулу.