Košarka 73

Sreda, 12.10.2022.

16:14

Obradović: Pasoši me ne zanimaju

Trener košarkaša Partizana Željko Obradović izjavio je da uloge u njegovom timu ne zavise od pasoša igrača, već od učinka na treninzima.

Obradoviæ: Pasoši me ne zanimaju IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

73 Komentari

Sortiraj po:

Ivan Bulatović

pre 1 godinu

FMP je selektirao i PREPOZNAO talenat Teodosica, Pedje Stojakovića , Raduljice …. Kako reče G. Grbovi C “ Partizan je za 30 godina iznedrio samo Berica”!.

matori

pre 1 godinu

Nije Žoc u pravu! Rasadnik iz Železnika je dao mnoge velike igrače , npr Branka Lazića, ili Mitrovića,Omića. A evo sada razvijaju novu nadu srpske košarke Ivanovića. Šteta samo što igra za druge ali mi ga volimo k'o da je naš!

Dzeronimo

pre 1 godinu

(super, 12. oktobar 2022 22:45)

Koliko sam video TI si pokrenuo temu o stvorenim igracima, jos i napisao par nebuloza, sada ti objasnjavas zasto ih nema.Ako si mislio sebi da odgovorid nisi to trebao uraditi u pisanom formatu.
Najveca glupost, nas poslednji je Mica Beric a ovamo spominjes Kalinica kao vaseg?!
Koji ti sport uopste pratis?

super

pre 1 godinu

Umetnost je ono sto ste uradili, velika umetnost, za 10 godina trenirali ste preko 300 seniorskih igraca i uspeli da napravite samo nekoliko prosecnih. Priznajem da to ne moze svako.
(Dzeronimo, 12. oktobar 2022 19:50) da malo pratiš košarku, trenere emisije posvećene sportu uopšte shvatio bi da su problemi u svim sportovima:jako teški prelazak iz juniorske lige/reprezentacije u seniorsku...O čemu se radi da li su Partizan Zvezda FMP Mega Borac za ovih 10 godina napravili jednog krštenog igrača ili samo prosečnih?(naravno Jokić je jedan redak slučaj)
Svi mi bi voleli da vidimo nove Stojakoviće,Divce, Daniloviće,Đorđeviće,Bodiroge i ostale ali takvih talenata više nema a i neće da treniraju dodatno!
Sve je to lepo na treningu ali ako ne dođeš pola sata i ostaneš pola sata-sat da ubaciš 300-400 šuteva biće igrač samo prosek.
Gurović je pričao da je svaki dan ubacivao 300-400 posle treninga isto to i još više je radio Dražen Petrović a to naši talenti neće da rade...
Pogledaj Simanića mrtvo puvalo čim je potpisao prvi ugovor kupio Džipa i nezainteresovan za treninge valjda treneri znaju zašto ih ubacuju ili ne u igru.Nažalost Srbija je postala prosek baš zbog toga prošlo svetsko 5-ti sada 8....

Dzeronimo

pre 1 godinu

ffe,Пошто овде на коментарима,има много провокатора,који говоре измишљотине,да ти ја кажем-Желимир Обрадовић као самостални селектор никад ништа није освојио са нашом репрезентацијом.Репрезентација је освојила неколико медаља кад је Душан Ивковић био селектор а Желимир Обрадовић био само помоћни тренер.Ако не верујеш,укуцај Желимир Обрадовић на Википедији,прочитај и види ко је и шта је освојио Желимир Обрадовић.Уосталом,ти подаци су објављени уз његову сагласност и потврду.Спортски поздрав.
(партизановац НС, 12. oktobar 2022 20:54)

Zalosno je da u 21 veku napises ovakav komentar, jos je zalosnije da postoji JEDNA odoba koja ce ti dati plus.Ako vec pojma nemas zasto pises, ako te interesuje istina Obradovic je OSVOJIO kao samostalni trener sva zlata osim olimpijade.

партизановац НС

pre 1 godinu

ffe,Пошто овде на коментарима,има много провокатора,који говоре измишљотине,да ти ја кажем-Желимир Обрадовић као самостални селектор никад ништа није освојио са нашом репрезентацијом.Репрезентација је освојила неколико медаља кад је Душан Ивковић био селектор а Желимир Обрадовић био само помоћни тренер.Ако не верујеш,укуцај Желимир Обрадовић на Википедији,прочитај и види ко је и шта је освојио Желимир Обрадовић.Уосталом,ти подаци су објављени уз његову сагласност и потврду.Спортски поздрав.

super

pre 1 godinu

Trifunovic, smajlagic, vukcevic, koprivica, andjusic, avramovic... Mladi domaci igraci.. Nabrojite mi iz efempea?
(moralni gmizavac, 12. oktobar 2022 17:09)od svih tih koje iz Partizanove čuvene škole? Ne pratim FMP a iz Zvezde Topić, Lazarević Dobrić a otišli Simanić, Davidovac Kalinić sve reprezentativci ima ih još koji nisu u prvom planu...zadnji igrač iz Partizanove škole je Mića Berić ,lako je kupiti klince iz drugih klubova to su skoro gotovu igrači svi preko 18 godina!

Dzeronimo

pre 1 godinu

@ od svih tih koje iz Partizanove čuvene škole? Ne pratim FMP a iz Zvezde Topić, Lazarević Dobrić a otišli Simanić, Davidovac Kalinić sve reprezentativci ima ih još koji nisu u prvom planu...zadnji igrač iz Partizanove škole je Mića Berić ,lako je kupiti klince iz drugih klubova to su skoro gotovu igrači svi preko 18 godina!
(super, 12. oktobar 2022 19:05)

Umetnost je ono sto ste uradili, velika umetnost, za 10 godina trenirali ste preko 300 seniorskih igraca i uspeli da napravite samo nekoliko prosecnih. Priznajem da to ne moze svako.

glupi zmaj

pre 1 godinu

Gledam i ne verujem šta se piše. Ni Zvezda ni Partizan odavno nisu rasadnik talenata. Za njih uglavnom igraju pristojno skupi stranci.
Jedina razlika je u tome što su zvezdaši mnogo, mnogo nerealniji po pitanju pravljenja igrača pa su tako Zvezdina deca postali Jović, Kalinić, Bobi...
Nema veze sa mozgom. Ti igrači su se afirmisali u Zvezdi ali nisu ponikli u Zvezdi.
Oba kluba imaju svoje filijale, hteli vi to da priznate ili ne, FMP a Partizan čak i dve, mada malo slabije i tu se pojavi tek po neki mlad igrač.
Centri kao Kraljevo, Čačak i drugi jedva da opstaju ali to je samo jedan od razloga zašto imamo sve manje kvalitetnih juniora.

Bora

pre 1 godinu

@ od svih tih koje iz Partizanove čuvene škole? Ne pratim FMP a iz Zvezde Topić, Lazarević Dobrić a otišli Simanić, Davidovac Kalinić sve reprezentativci ima ih još koji nisu u prvom planu...zadnji igrač iz Partizanove škole je Mića Berić ,lako je kupiti klince iz drugih klubova to su skoro gotovu igrači svi preko 18 godina!
(super, 12. oktobar 2022 19:05)

Nabrojali ste igrače iz Zvezdinje škole, i među njih uvrstili Kalinića??? kakve on veze ima sa Zvezdinom školom? Momak je posle Spartaka, Vojvodine i Radničkog proveo jednu sezonu u Zvezdi i otišao u Tursku.

sofronije

pre 1 godinu

Da li razvijao Raduljicu ili Nanelija, Nedovica ili Lesora, isti je ucinak za srpsku kosarku, i jedni i drugi su matori igraci koji nemaju gde vise da se razvijaju...
A na kraju sezone slobodno uporedite koliko su MLADI SRPSKI igraci dobijali minuta da igraju u Partizanu a koliko u Zvezdi. Tako je i prosle godine Partizan bio "legija stranaca" a Zvezda razvijala srpsku kosarku, a u Zvezdi najmladji igrac bio godiste Dangubica i Zagorca... Koga ce to Zvezda da razvija od domacih igraca osim Petruseva, a i on je pitanje koliko ce igrati s'obzirom da Zvezda ima 5-6 igraca na centarskoj poziciji...

istoricar

pre 1 godinu

Nije problem sto ga ne zanimaju pasosi ali kad je dolazio bila je malo drugacija prica tada je prica bila da treba dati sansu nasim mladim igracima I za godinu dve svi cemo videti rezultate I vidimo 8 stranaca a nasi mogu igrati samo protiv mzt-a

Prle

pre 1 godinu

A doveden je za milion evra godišnje državnih para pod izgovorom da će da "razvija" domaće igrače i to je to korisno za celu državu.
(Grobari Železnik, 12. oktobar 2022 16:19)

Normalno, od onoliko domacih koliko ina, napravice 2 dobra za reprezentaciju dok Zvezda od gomile nece napraviti nijednog. Kao sto godinama nije. Poslednji reprezentativac vredan hvale koji je dosao iz Zvezde je Bjelica.. A i on je imao lose periode. Pa vi od Rakocevica nemate reprezentativca koji moze da vodi tim do pobede. To je bilo 2000. Ako neko moze da mi da ime jednog igraca posle Igora, ajde i Bjelice, skidam kapu.

Delija Momak

pre 1 godinu

Trifunovic, smajlagic, vukcevic, koprivica, andjusic, avramovic... Mladi domaci igraci.. Nabrojite mi iz efempea?
(moralni gmizavac, 12. oktobar 2022 17:09)
Bravo za pitanje "gmizavce". Sto se tice FMP-a (inace razvojnog tima Crvene Zvezde) nabrojacu samo neke od talentovanih igraca: Gusic, Pavicevic, Vujicic, Saranovic...

bljuvotine

pre 1 godinu

Posle čitanja komentara (ne samo danas, već uopšte na relaciji ove dve tvorevine) jedini zaključak koji se nameće - zakonom zabraniti ostavštinu udbaša i partizanštine.

Fun fact

pre 1 godinu

Videcemo na kraju sezone ali za sada panteri jedno ciscenje kao 8, deveti i ostalo je TOP16. Nijednu pobedu u play ofu za sve ovo vreme nemate. Imate i rekord Arene protiv Budivljenika.

Kan Ki

pre 1 godinu

znamo brate, zanima te samo lova, razumeli smo...
(Borat, 12. oktobar 2022 16:22)

Sudeci po komentarima, niti znate niti ste razumeli...

čiča

pre 1 godinu

A doveden je za milion evra godišnje državnih para pod izgovorom da će da "razvija" domaće igrače i to je to korisno za celu državu.
(Grobari Železnik, 12. oktobar 2022 16:19)

Može neki link gde to piše?
Kopija ugovora sa tom klauzulom?
Ili bar neki takav dokument iz Zvezde, za poslednjih desetak godina, tek da vidimo kako se to radi u pravom srpskom klubu poznatom po razvijanju srpske lige i igrača...

Branko

pre 1 godinu

@Grobari Železnik

Mi cemo da razvijamo domace igrace i sa njima da se borimo za opstanak u Aba ligi .A vi cete za to vreme da igrate Evroligu sa sve strancima.Nece da moze zadovolji se realnoscu.

Kan Ki

pre 1 godinu

Džaba sve što je osvojio i sa reprezentacijom i sa klubovima, lik je nadmen, umišljen, jednostavno ne sviđa mi se
(ffe, 12. oktobar 2022 16:34)

Da, nakon zavrsetka karijere ostace upamcen kao nadmen i umisljen trener. Onako usput osvojio najvise ali to je manje bitno.

Dzeronimo

pre 1 godinu

Zanimljivo kako navijaci partizana i pored ovakvih izjava Obradovica i dalje guraju neku pricu da su oni neki rasadnik talenata i cuvari srpske kosarke. Da zvezda ima 19 posto domacih igraca u rosteru kao sto ima Partizan, ne bi moglo od njih da se zivi.
(Ja, 12. oktobar 2022 16:59)

Nigde nisam procitao ni da smo rasadnik a ni cuvari, istina je da smo najuspesniji klub iz Srbije koji je reprezentativnim uspesima dao ubedljivo najveci doprinos .

Ljubitelj sporta

pre 1 godinu

U vezi sa informacijama koje stalno kruze da Zeljko radi za miliom i da je dosao da razvija mlade igrace, ako neko moze da mi posalje link kao dokaz, bio bih mu zahvalan, posto je sve ostalo na nivou spekulacija.

Za sve koji prozivaju Zeljka kako ne proizvodi mlade igrace, koga je to mladog igraca KKCZ napravila u periodu svoje dominacije koja krece od 2014. godine?

Kalinic i Jovic se dokazali u Radnickom iz KG i nakon toga na SP, pa su tek onda dosli u CZ. Bobi je eksplodirao (svaka cast i Zvezdi i njemu), ali opet nije Zvezdina skola.

Gospodin Džovi

pre 1 godinu

S obzirom da se svi naši klubovi finansiraju gotovo isključivo iz budžeta ove zemlje, itekako treba i Zvezdu i Partizan da interesuje ko ima naš pasoš, a ko ne.
(Jim Beam, 12. oktobar 2022 16:26)

Grobar sam ali se 100% slažem. Draže mi je da budemo deseti u ABA ligi sledećih 5 godina ali da pružimo šansu našim mladim igračima i napravimo za to vreme makar dva solidna reprezentativca nego da osvojimo Evroligu sa nekima amerima u glavnim ulogama.

ej bre

pre 1 godinu

A igra zanima li te? Ličite na grupu netalentovanih klošara. Vežbate li nešto na tim treninzima jer izgleda da od akcija imate samo Pantera da promašuje preko ruke ili da pogubljen posle udvajanja izgubi loptu...

Mrgud

pre 1 godinu

Kakvu trenutnu ili buducu korist ima reprezentacija od domacih igraca koju su trenutno u Zvezdi? Eventualno Petrusev, ostalo je sve ili 30+, ili bez potencijala.
(nbgd, 12. oktobar 2022 17:02)

Ima...klinci nece na igralistu da viknu Panter ili Madar kad pogode kos nego Dobric, Nedovic...

Gospodin Džovi

pre 1 godinu

Ja ne gledam i ne pratim više domaću košarku otkad se ređaju cele petorke amerima. Jednostavno ne mogu da se identifikujem u to.

nbgd

pre 1 godinu

Smesne su te price o domacim igracima i efektu na reprezentaciju. Kakvu trenutnu ili buducu korist ima reprezentacija od domacih igraca koju su trenutno u Zvezdi? Eventualno Petrusev, ostalo je sve ili 30+, ili bez potencijala.

Džoni

pre 1 godinu

To se i da videti....
Ja licno vise ni ne gledam ovaku Zvezdu i Partizan....
(Vukasin Maric, 12. oktobar 2022 16:35)

A što Zvezdu? Zvezda ima 4 stranca(za sada), a 11 domaćih?

Partizanovac

pre 1 godinu

...I ne treba...rad stvara šanse a ne pasoš. Dete idola moze naci u bilo kom coveku/igracu.

Onog momenta kada pobedjujes ljudi te prate pa i imaju zelju da i oni probaju.

Deca nam igraju basket online..retko ko hoce da se znoji.

U nasoj reprezentaciji su igrali oni koji su imali blanko minute pa sta smo uradili?

Bolje neka izadje jedan koji vredi ali je navikao da se bori nego 2 prosecna. Da li je Jokić igrao EL?

Neko spominje Davidovca, Dobrica itd...oni su dobri momci ali su nazalost prosecni kosarkasi. Da li su imali sanse u KKCZ da jesu...I sta je CZ dobila od toga...nista, sta je dobila reprezentacija opet nista.

Svasta bi mi voleli ali sta je od toga realno? Imamo tu cast da kao malo zemlja imamo dva predstavnika u EL, I treba da predstavimo I klubove i grad i drzavu najbolje sto mozemo I to je ono sto se meri, a kakve igrace imamo...to vec radi reprezentacija.
Ima dovoljno i klubova i takmicenja gde mlad igrač moze da predstavi sebe...ako je vredan radnik nacice on svoje mesto u EL.

Pozdrav

Delija

pre 1 godinu

morlani gmizavac, Andjusic i Avramovic imaju 31 i 28 godina. Mladi? Od njih su ti mladji i Dobric i Lazararevic. Smajlagic, Trifunovic, Vukcevic i Koprivica pa ti ljudi nemaju ulogu u timu. U Zvezdi imas mlade Petruseva, Ilica i Topica. Svi sa vecim ili istom ulogom od igraca u Partizanu.

Južni front

pre 1 godinu

Tek sada mi je jasno koliko je Zvezda veći klub od nas.

Pravi srpski klub za koji igraju mahom srpski igrači ili Srbi iz regiona, a mi obična legija plaćenika.

Doduše mi nismo kao Zvezda srpski već jugoslovenski klub, ali onda dajte nam barem naše Hrvate, Bošnjake, Albance (nakon Mura), Slovence, Severne Makedonce da igraju a ne ove raspale afroamerikance.

Pa da zapevamo Od Vardara pa do Triglava, crno bela boja mila....

UŠATI i stoka

pre 1 godinu

Džaba sve što je osvojio i sa reprezentacijom i sa klubovima, lik je nadmen, umišljen, jednostavno ne sviđa mi se
(ffe, 12. oktobar 2022 16:34)

On sa reprezentacijom ništa nije osvojio, čak je sramotno okrivio igrače za debakl sa njim kao selektorom.
Evo, i sada je zaboravio da radi u interesu reprezentacije, razvojem mladih srpskih igrača, kako je najavljivao. Nije ta laž slučajna, ima on zatvorskog staža.

bole

pre 1 godinu

Ja bih voleo da imamo puno pobeda čak bi voleo da imamo isto pobeda bar za top 8 oba naša kluba, pa kad gledamo da uživamo u igri rame uz rame sa špancima na primer.. Možda nema novaca ali ima volje za košarkom!

Dzeronimo

pre 1 godinu

Tako je i Salo Obradovic govorio pa je prosao ko bos po trnju. PRevise sujete i tvrdoglavosti kod obojice, a jasno je kao dan da kod nas ne moze da uspe nikakav projekat sa armijom stranaca. Naši igrači moraju biti stub ekipe da bi se mogli nadati kakvom takvom uspehu...
(Veljoni, 12. oktobar 2022 16:30)

Vrlo brzo ce vam svima biti jasno da nasih dobrih je sve manje, a jako su i skupi, tako da je kupovina stranaca jedini moguc put.To o cemu ti pricas je nekada bilo dok je postojalo ostataka stare trenerske skole, situacija se promenila - stranci su nuzno zlo.

Tintilic

pre 1 godinu

Trifunovic, smajlagic, vukcevic, koprivica, andjusic, avramovic... Mladi domaci igraci.. Nabrojite mi iz efempea?
(moralni gmizavac, 12. oktobar 2022 17:09)

Hahaha, Andjusic i Avramovic mladi srpski igraci. Po to kriteriju imamo Topica, Ilica, Petruseva, Lazaraveica, Dobrica, Mitrovica. Uz to kad se dodaju i ostali nasi igraci (vi nemate nikog osim gore navedenih), Lazic, Nedovic, Kuzmic, Raduljica, Markovic dolazimo do toga da mozemo da izadjemo na teren za 11 domacih igraca plus Ivanovic. A vi, da li bi uspeli da ispunite kvotu da odigrate utakmicu? Mozete da uzmete Djordjija Jovanovica koji je reprezentativac Crne Gore kao Ivanovic. Imali bi petorku i dve izmene. Nece da moze. E zato nema tog univerzuma gde mozete da osvojite ABA ligu. To osvajaju domaci kosarkasi a ne legionari.

Dzeronimo

pre 1 godinu

 

S obzirom da se svi naši klubovi finansiraju gotovo isključivo iz budžeta ove zemlje, itekako treba i Zvezdu i Partizan da interesuje ko ima naš pasoš, a ko ne.
(Jim Beam, 12. oktobar 2022 16:26)

I ovako je previse para baceno u rupe bez dna, zamisli da su sada u Partizanu Lucic,Milutinov i Bogdanovic - kostali bi kao pola budzeta ekipa u EL.Realnost je, na zalost, sasvim drugacija- bez stranaca nema bilo kakve konkurentnosti.

Player

pre 1 godinu

...reče najveći Srbin Mlečnog puta, a i šire.
(Toto-ko-tunjo, 12. oktobar 2022 17:02)

Predsednik tvog kluba je opljackao pare od sirotinje na KIM, jos uvek traje postupak, doduse sad je zamrznut kao jos jednom vasem heroju.

stručnjak fotelja

pre 1 godinu

ono što se može primetiti, kao patern koji se ponavlja.
ta mržnja, prvo prema duleta pa sada prema najtrofejnijem srpskom treneru ikada.

Јабучило

pre 1 godinu

kakve su glave ovi efempeovci kompleksasi
(stevan, 12. oktobar 2022 17:04)

Јесу, није спорно. Али се ми први позивамо на нашу школу. И БАМ! 80% странаца.

Delija

pre 1 godinu

Kada si dosao rekao si da te zanima najvise razvoj domacih igraca, sada te od jednom ne zanima. Da nije malo licemerno? Imate u timu 8 stranaca a gledate da dovedete jos dva. 10 stranaca u ekipi covece. I posle se ljutite kada vas zovemo srpski Makabi.

Paja

pre 1 godinu

Kada si dosao rekao si da te zanima najvise razvoj domacih igraca, sada te od jednom ne zanima. Da nije malo licemerno? Imate u timu 8 stranaca a gledate da dovedete jos dva. 10 stranaca u ekipi covece. I posle se ljutite kada vas zovemo srpski Makabi.
(Delija, 12. oktobar 2022 17:10)

Tako je i vas Sale Djordjevic reko da ce da samo rep.da vodi i da ga nista drugo ne zanimabi prvu ponudu od kluba je prihvatio, mnogo govoribo obrazu i ljudima u partizanu.

Goks

pre 1 godinu

Ok je za pasoše. Ako hoćeš da napraviš nesto u Evropi,bez stranaca je nemoguća misija. Real, Barsa, Turci, Grci svi imaju daleko vise stranaca nego domaćih igrača u svojim ekipama. Nije to problem. Željko ima drugih problema. Zbog svega kako je zadužio evropsku kosarku, zaslužio je da mu se pomogne. Stanje je više nego ozbiljno.

istina!

pre 1 godinu

...reče najveći Srbin Mlečnog puta, a i šire.
(Toto-ko-tunjo, 12. oktobar 2022 17:02)

Predsednik tvog kluba je opljackao pare od sirotinje na KIM, jos uvek traje postupak, doduse sad je zamrznut kao jos jednom vasem heroju.
(Player, 12. oktobar 2022 17:28)
Ma neee,nisi shvatio.To domaci izdajnici i nesrbi podmecu najvecim sinovima srpstva i onda kad “pravi srbi” dodju na vlast sve se obustavlja.A to sto je neko bezao od organa gonjenja pazi sad,svoje zemlje,biva nagradjen zna se vec čime,a na ročišta se ne izlazi…E u toj zemlji druze moj mi živimo!

marko

pre 1 godinu

Mene interesuje uspeh kluba. Briga me za pasoš kao i Željka. A što se tiče reprezentacije, Srbija je uvek imala jak tim (nismo bez razloga bili prvi favoriti na kladionicama i FIBA rangu u Kini i Nemačkoj) to što košarkaši nemaju pobednički mentalitet da izvuku utakmicu do kraja kao naše odbojkašice i Djokivic je druga stvar.

smeh

pre 1 godinu

Obradovićeva priča pre dolaska u Partizan kako je cilj razvijati naše mlade igrače i stvoriti zalog za budućnost Partizana i reprezentacije. A danas se srpski jezik u Partizanu čuje samo kada predsednik i trener pričaju o tome kog stranca treba dovesti. Sramota šta uradiše od kluba. Nikako mi ne ide u glavu da navijači ovog blizanca to podržavaju?

Ivan

pre 1 godinu

Da ne pricamo koliko je ovakva kadrovska politika stetna po reprezentaciju, pogubna je za identitet Partizana. Ovo nije Partizan. Partizan je romantika, ne transnacionalna kompanija. Partizan je pravi kad se oslanja na iskusnije i mlade srpske igrace, poneki igrac iz Cg, bivse Jugoslavije, uz najvise 3 prava stranca. Ni da osvoje Evroligu, sa ovoliko stranaca, za pravog navijaca, to ne bi bilo to. Pohvale za Zvezdu po ovom pitanju. 10 nasih + nas Ivanovic

Veljoni

pre 1 godinu

Tako je i Salo Obradovic govorio pa je prosao ko bos po trnju. PRevise sujete i tvrdoglavosti kod obojice, a jasno je kao dan da kod nas ne moze da uspe nikakav projekat sa armijom stranaca. Naši igrači moraju biti stub ekipe da bi se mogli nadati kakvom takvom uspehu...

Grobari Železnik

pre 1 godinu

A doveden je za milion evra godišnje državnih para pod izgovorom da će da "razvija" domaće igrače i to je to korisno za celu državu.

nbgd

pre 1 godinu

Tako je i Salo Obradovic govorio pa je prosao ko bos po trnju. PRevise sujete i tvrdoglavosti kod obojice, a jasno je kao dan da kod nas ne moze da uspe nikakav projekat sa armijom stranaca. Naši igrači moraju biti stub ekipe da bi se mogli nadati kakvom takvom uspehu...
(Veljoni, 12. oktobar 2022 16:30

Vidim od 2013 igrate EL, bas imate mnogo uspeha...

Milos

pre 1 godinu

Pustio sam u nekom trenutku da vidim sta se desava protiv Albe. I imam sta da vidim- 4 amerikanca i Andjusic od 32 godine na parketu. Promenio sam kanal. Ne znam kako je ostalima, ali meni je to negledljivo. Mi koji malo duze pratimo I navijamo za Partizan pamtimo neka vremena kada se na F4 Evrolige islo sa 3 stranca i 10 domacih igraca , vecinom mladih. To je bilo 2010. A da ne pricam kakav je tim isao na F4 1998. godine. Doduse, to su neka druga vremena.

Ja

pre 1 godinu

Zanimljivo kako navijaci partizana i pored ovakvih izjava Obradovica i dalje guraju neku pricu da su oni neki rasadnik talenata i cuvari srpske kosarke. Da zvezda ima 19 posto domacih igraca u rosteru kao sto ima Partizan, ne bi moglo od njih da se zivi.

Jim Beam

pre 1 godinu

S obzirom da se svi naši klubovi finansiraju gotovo isključivo iz budžeta ove zemlje, itekako treba i Zvezdu i Partizan da interesuje ko ima naš pasoš, a ko ne.

Grobari Železnik

pre 1 godinu

A doveden je za milion evra godišnje državnih para pod izgovorom da će da "razvija" domaće igrače i to je to korisno za celu državu.

Jim Beam

pre 1 godinu

S obzirom da se svi naši klubovi finansiraju gotovo isključivo iz budžeta ove zemlje, itekako treba i Zvezdu i Partizan da interesuje ko ima naš pasoš, a ko ne.

Milos

pre 1 godinu

Pustio sam u nekom trenutku da vidim sta se desava protiv Albe. I imam sta da vidim- 4 amerikanca i Andjusic od 32 godine na parketu. Promenio sam kanal. Ne znam kako je ostalima, ali meni je to negledljivo. Mi koji malo duze pratimo I navijamo za Partizan pamtimo neka vremena kada se na F4 Evrolige islo sa 3 stranca i 10 domacih igraca , vecinom mladih. To je bilo 2010. A da ne pricam kakav je tim isao na F4 1998. godine. Doduse, to su neka druga vremena.

smeh

pre 1 godinu

Obradovićeva priča pre dolaska u Partizan kako je cilj razvijati naše mlade igrače i stvoriti zalog za budućnost Partizana i reprezentacije. A danas se srpski jezik u Partizanu čuje samo kada predsednik i trener pričaju o tome kog stranca treba dovesti. Sramota šta uradiše od kluba. Nikako mi ne ide u glavu da navijači ovog blizanca to podržavaju?

Veljoni

pre 1 godinu

Tako je i Salo Obradovic govorio pa je prosao ko bos po trnju. PRevise sujete i tvrdoglavosti kod obojice, a jasno je kao dan da kod nas ne moze da uspe nikakav projekat sa armijom stranaca. Naši igrači moraju biti stub ekipe da bi se mogli nadati kakvom takvom uspehu...

Ivan

pre 1 godinu

Da ne pricamo koliko je ovakva kadrovska politika stetna po reprezentaciju, pogubna je za identitet Partizana. Ovo nije Partizan. Partizan je romantika, ne transnacionalna kompanija. Partizan je pravi kad se oslanja na iskusnije i mlade srpske igrace, poneki igrac iz Cg, bivse Jugoslavije, uz najvise 3 prava stranca. Ni da osvoje Evroligu, sa ovoliko stranaca, za pravog navijaca, to ne bi bilo to. Pohvale za Zvezdu po ovom pitanju. 10 nasih + nas Ivanovic

Ja

pre 1 godinu

Zanimljivo kako navijaci partizana i pored ovakvih izjava Obradovica i dalje guraju neku pricu da su oni neki rasadnik talenata i cuvari srpske kosarke. Da zvezda ima 19 posto domacih igraca u rosteru kao sto ima Partizan, ne bi moglo od njih da se zivi.

Delija

pre 1 godinu

Kada si dosao rekao si da te zanima najvise razvoj domacih igraca, sada te od jednom ne zanima. Da nije malo licemerno? Imate u timu 8 stranaca a gledate da dovedete jos dva. 10 stranaca u ekipi covece. I posle se ljutite kada vas zovemo srpski Makabi.

ej bre

pre 1 godinu

A igra zanima li te? Ličite na grupu netalentovanih klošara. Vežbate li nešto na tim treninzima jer izgleda da od akcija imate samo Pantera da promašuje preko ruke ili da pogubljen posle udvajanja izgubi loptu...

Gospodin Džovi

pre 1 godinu

S obzirom da se svi naši klubovi finansiraju gotovo isključivo iz budžeta ove zemlje, itekako treba i Zvezdu i Partizan da interesuje ko ima naš pasoš, a ko ne.
(Jim Beam, 12. oktobar 2022 16:26)

Grobar sam ali se 100% slažem. Draže mi je da budemo deseti u ABA ligi sledećih 5 godina ali da pružimo šansu našim mladim igračima i napravimo za to vreme makar dva solidna reprezentativca nego da osvojimo Evroligu sa nekima amerima u glavnim ulogama.

Delija

pre 1 godinu

morlani gmizavac, Andjusic i Avramovic imaju 31 i 28 godina. Mladi? Od njih su ti mladji i Dobric i Lazararevic. Smajlagic, Trifunovic, Vukcevic i Koprivica pa ti ljudi nemaju ulogu u timu. U Zvezdi imas mlade Petruseva, Ilica i Topica. Svi sa vecim ili istom ulogom od igraca u Partizanu.

Gospodin Džovi

pre 1 godinu

Ja ne gledam i ne pratim više domaću košarku otkad se ređaju cele petorke amerima. Jednostavno ne mogu da se identifikujem u to.

Džoni

pre 1 godinu

To se i da videti....
Ja licno vise ni ne gledam ovaku Zvezdu i Partizan....
(Vukasin Maric, 12. oktobar 2022 16:35)

A što Zvezdu? Zvezda ima 4 stranca(za sada), a 11 domaćih?

Južni front

pre 1 godinu

Tek sada mi je jasno koliko je Zvezda veći klub od nas.

Pravi srpski klub za koji igraju mahom srpski igrači ili Srbi iz regiona, a mi obična legija plaćenika.

Doduše mi nismo kao Zvezda srpski već jugoslovenski klub, ali onda dajte nam barem naše Hrvate, Bošnjake, Albance (nakon Mura), Slovence, Severne Makedonce da igraju a ne ove raspale afroamerikance.

Pa da zapevamo Od Vardara pa do Triglava, crno bela boja mila....

Јабучило

pre 1 godinu

kakve su glave ovi efempeovci kompleksasi
(stevan, 12. oktobar 2022 17:04)

Јесу, није спорно. Али се ми први позивамо на нашу школу. И БАМ! 80% странаца.

istoricar

pre 1 godinu

Nije problem sto ga ne zanimaju pasosi ali kad je dolazio bila je malo drugacija prica tada je prica bila da treba dati sansu nasim mladim igracima I za godinu dve svi cemo videti rezultate I vidimo 8 stranaca a nasi mogu igrati samo protiv mzt-a

UŠATI i stoka

pre 1 godinu

Džaba sve što je osvojio i sa reprezentacijom i sa klubovima, lik je nadmen, umišljen, jednostavno ne sviđa mi se
(ffe, 12. oktobar 2022 16:34)

On sa reprezentacijom ništa nije osvojio, čak je sramotno okrivio igrače za debakl sa njim kao selektorom.
Evo, i sada je zaboravio da radi u interesu reprezentacije, razvojem mladih srpskih igrača, kako je najavljivao. Nije ta laž slučajna, ima on zatvorskog staža.

Tintilic

pre 1 godinu

Trifunovic, smajlagic, vukcevic, koprivica, andjusic, avramovic... Mladi domaci igraci.. Nabrojite mi iz efempea?
(moralni gmizavac, 12. oktobar 2022 17:09)

Hahaha, Andjusic i Avramovic mladi srpski igraci. Po to kriteriju imamo Topica, Ilica, Petruseva, Lazaraveica, Dobrica, Mitrovica. Uz to kad se dodaju i ostali nasi igraci (vi nemate nikog osim gore navedenih), Lazic, Nedovic, Kuzmic, Raduljica, Markovic dolazimo do toga da mozemo da izadjemo na teren za 11 domacih igraca plus Ivanovic. A vi, da li bi uspeli da ispunite kvotu da odigrate utakmicu? Mozete da uzmete Djordjija Jovanovica koji je reprezentativac Crne Gore kao Ivanovic. Imali bi petorku i dve izmene. Nece da moze. E zato nema tog univerzuma gde mozete da osvojite ABA ligu. To osvajaju domaci kosarkasi a ne legionari.

Player

pre 1 godinu

...reče najveći Srbin Mlečnog puta, a i šire.
(Toto-ko-tunjo, 12. oktobar 2022 17:02)

Predsednik tvog kluba je opljackao pare od sirotinje na KIM, jos uvek traje postupak, doduse sad je zamrznut kao jos jednom vasem heroju.

Mrgud

pre 1 godinu

Kakvu trenutnu ili buducu korist ima reprezentacija od domacih igraca koju su trenutno u Zvezdi? Eventualno Petrusev, ostalo je sve ili 30+, ili bez potencijala.
(nbgd, 12. oktobar 2022 17:02)

Ima...klinci nece na igralistu da viknu Panter ili Madar kad pogode kos nego Dobric, Nedovic...

super

pre 1 godinu

Trifunovic, smajlagic, vukcevic, koprivica, andjusic, avramovic... Mladi domaci igraci.. Nabrojite mi iz efempea?
(moralni gmizavac, 12. oktobar 2022 17:09)od svih tih koje iz Partizanove čuvene škole? Ne pratim FMP a iz Zvezde Topić, Lazarević Dobrić a otišli Simanić, Davidovac Kalinić sve reprezentativci ima ih još koji nisu u prvom planu...zadnji igrač iz Partizanove škole je Mića Berić ,lako je kupiti klince iz drugih klubova to su skoro gotovu igrači svi preko 18 godina!

Kan Ki

pre 1 godinu

Džaba sve što je osvojio i sa reprezentacijom i sa klubovima, lik je nadmen, umišljen, jednostavno ne sviđa mi se
(ffe, 12. oktobar 2022 16:34)

Da, nakon zavrsetka karijere ostace upamcen kao nadmen i umisljen trener. Onako usput osvojio najvise ali to je manje bitno.

Dzeronimo

pre 1 godinu

Zanimljivo kako navijaci partizana i pored ovakvih izjava Obradovica i dalje guraju neku pricu da su oni neki rasadnik talenata i cuvari srpske kosarke. Da zvezda ima 19 posto domacih igraca u rosteru kao sto ima Partizan, ne bi moglo od njih da se zivi.
(Ja, 12. oktobar 2022 16:59)

Nigde nisam procitao ni da smo rasadnik a ni cuvari, istina je da smo najuspesniji klub iz Srbije koji je reprezentativnim uspesima dao ubedljivo najveci doprinos .

Delija Momak

pre 1 godinu

Trifunovic, smajlagic, vukcevic, koprivica, andjusic, avramovic... Mladi domaci igraci.. Nabrojite mi iz efempea?
(moralni gmizavac, 12. oktobar 2022 17:09)
Bravo za pitanje "gmizavce". Sto se tice FMP-a (inace razvojnog tima Crvene Zvezde) nabrojacu samo neke od talentovanih igraca: Gusic, Pavicevic, Vujicic, Saranovic...

Dzeronimo

pre 1 godinu

ffe,Пошто овде на коментарима,има много провокатора,који говоре измишљотине,да ти ја кажем-Желимир Обрадовић као самостални селектор никад ништа није освојио са нашом репрезентацијом.Репрезентација је освојила неколико медаља кад је Душан Ивковић био селектор а Желимир Обрадовић био само помоћни тренер.Ако не верујеш,укуцај Желимир Обрадовић на Википедији,прочитај и види ко је и шта је освојио Желимир Обрадовић.Уосталом,ти подаци су објављени уз његову сагласност и потврду.Спортски поздрав.
(партизановац НС, 12. oktobar 2022 20:54)

Zalosno je da u 21 veku napises ovakav komentar, jos je zalosnije da postoji JEDNA odoba koja ce ti dati plus.Ako vec pojma nemas zasto pises, ako te interesuje istina Obradovic je OSVOJIO kao samostalni trener sva zlata osim olimpijade.

nbgd

pre 1 godinu

Tako je i Salo Obradovic govorio pa je prosao ko bos po trnju. PRevise sujete i tvrdoglavosti kod obojice, a jasno je kao dan da kod nas ne moze da uspe nikakav projekat sa armijom stranaca. Naši igrači moraju biti stub ekipe da bi se mogli nadati kakvom takvom uspehu...
(Veljoni, 12. oktobar 2022 16:30

Vidim od 2013 igrate EL, bas imate mnogo uspeha...

Dzeronimo

pre 1 godinu

 

S obzirom da se svi naši klubovi finansiraju gotovo isključivo iz budžeta ove zemlje, itekako treba i Zvezdu i Partizan da interesuje ko ima naš pasoš, a ko ne.
(Jim Beam, 12. oktobar 2022 16:26)

I ovako je previse para baceno u rupe bez dna, zamisli da su sada u Partizanu Lucic,Milutinov i Bogdanovic - kostali bi kao pola budzeta ekipa u EL.Realnost je, na zalost, sasvim drugacija- bez stranaca nema bilo kakve konkurentnosti.

Paja

pre 1 godinu

Kada si dosao rekao si da te zanima najvise razvoj domacih igraca, sada te od jednom ne zanima. Da nije malo licemerno? Imate u timu 8 stranaca a gledate da dovedete jos dva. 10 stranaca u ekipi covece. I posle se ljutite kada vas zovemo srpski Makabi.
(Delija, 12. oktobar 2022 17:10)

Tako je i vas Sale Djordjevic reko da ce da samo rep.da vodi i da ga nista drugo ne zanimabi prvu ponudu od kluba je prihvatio, mnogo govoribo obrazu i ljudima u partizanu.

партизановац НС

pre 1 godinu

ffe,Пошто овде на коментарима,има много провокатора,који говоре измишљотине,да ти ја кажем-Желимир Обрадовић као самостални селектор никад ништа није освојио са нашом репрезентацијом.Репрезентација је освојила неколико медаља кад је Душан Ивковић био селектор а Желимир Обрадовић био само помоћни тренер.Ако не верујеш,укуцај Желимир Обрадовић на Википедији,прочитај и види ко је и шта је освојио Желимир Обрадовић.Уосталом,ти подаци су објављени уз његову сагласност и потврду.Спортски поздрав.

Prle

pre 1 godinu

A doveden je za milion evra godišnje državnih para pod izgovorom da će da "razvija" domaće igrače i to je to korisno za celu državu.
(Grobari Železnik, 12. oktobar 2022 16:19)

Normalno, od onoliko domacih koliko ina, napravice 2 dobra za reprezentaciju dok Zvezda od gomile nece napraviti nijednog. Kao sto godinama nije. Poslednji reprezentativac vredan hvale koji je dosao iz Zvezde je Bjelica.. A i on je imao lose periode. Pa vi od Rakocevica nemate reprezentativca koji moze da vodi tim do pobede. To je bilo 2000. Ako neko moze da mi da ime jednog igraca posle Igora, ajde i Bjelice, skidam kapu.

čiča

pre 1 godinu

A doveden je za milion evra godišnje državnih para pod izgovorom da će da "razvija" domaće igrače i to je to korisno za celu državu.
(Grobari Železnik, 12. oktobar 2022 16:19)

Može neki link gde to piše?
Kopija ugovora sa tom klauzulom?
Ili bar neki takav dokument iz Zvezde, za poslednjih desetak godina, tek da vidimo kako se to radi u pravom srpskom klubu poznatom po razvijanju srpske lige i igrača...

bljuvotine

pre 1 godinu

Posle čitanja komentara (ne samo danas, već uopšte na relaciji ove dve tvorevine) jedini zaključak koji se nameće - zakonom zabraniti ostavštinu udbaša i partizanštine.

Dzeronimo

pre 1 godinu

@ od svih tih koje iz Partizanove čuvene škole? Ne pratim FMP a iz Zvezde Topić, Lazarević Dobrić a otišli Simanić, Davidovac Kalinić sve reprezentativci ima ih još koji nisu u prvom planu...zadnji igrač iz Partizanove škole je Mića Berić ,lako je kupiti klince iz drugih klubova to su skoro gotovu igrači svi preko 18 godina!
(super, 12. oktobar 2022 19:05)

Umetnost je ono sto ste uradili, velika umetnost, za 10 godina trenirali ste preko 300 seniorskih igraca i uspeli da napravite samo nekoliko prosecnih. Priznajem da to ne moze svako.

Dzeronimo

pre 1 godinu

Tako je i Salo Obradovic govorio pa je prosao ko bos po trnju. PRevise sujete i tvrdoglavosti kod obojice, a jasno je kao dan da kod nas ne moze da uspe nikakav projekat sa armijom stranaca. Naši igrači moraju biti stub ekipe da bi se mogli nadati kakvom takvom uspehu...
(Veljoni, 12. oktobar 2022 16:30)

Vrlo brzo ce vam svima biti jasno da nasih dobrih je sve manje, a jako su i skupi, tako da je kupovina stranaca jedini moguc put.To o cemu ti pricas je nekada bilo dok je postojalo ostataka stare trenerske skole, situacija se promenila - stranci su nuzno zlo.

Kan Ki

pre 1 godinu

znamo brate, zanima te samo lova, razumeli smo...
(Borat, 12. oktobar 2022 16:22)

Sudeci po komentarima, niti znate niti ste razumeli...

istina!

pre 1 godinu

...reče najveći Srbin Mlečnog puta, a i šire.
(Toto-ko-tunjo, 12. oktobar 2022 17:02)

Predsednik tvog kluba je opljackao pare od sirotinje na KIM, jos uvek traje postupak, doduse sad je zamrznut kao jos jednom vasem heroju.
(Player, 12. oktobar 2022 17:28)
Ma neee,nisi shvatio.To domaci izdajnici i nesrbi podmecu najvecim sinovima srpstva i onda kad “pravi srbi” dodju na vlast sve se obustavlja.A to sto je neko bezao od organa gonjenja pazi sad,svoje zemlje,biva nagradjen zna se vec čime,a na ročišta se ne izlazi…E u toj zemlji druze moj mi živimo!

Ljubitelj sporta

pre 1 godinu

U vezi sa informacijama koje stalno kruze da Zeljko radi za miliom i da je dosao da razvija mlade igrace, ako neko moze da mi posalje link kao dokaz, bio bih mu zahvalan, posto je sve ostalo na nivou spekulacija.

Za sve koji prozivaju Zeljka kako ne proizvodi mlade igrace, koga je to mladog igraca KKCZ napravila u periodu svoje dominacije koja krece od 2014. godine?

Kalinic i Jovic se dokazali u Radnickom iz KG i nakon toga na SP, pa su tek onda dosli u CZ. Bobi je eksplodirao (svaka cast i Zvezdi i njemu), ali opet nije Zvezdina skola.

nbgd

pre 1 godinu

Smesne su te price o domacim igracima i efektu na reprezentaciju. Kakvu trenutnu ili buducu korist ima reprezentacija od domacih igraca koju su trenutno u Zvezdi? Eventualno Petrusev, ostalo je sve ili 30+, ili bez potencijala.

Partizanovac

pre 1 godinu

...I ne treba...rad stvara šanse a ne pasoš. Dete idola moze naci u bilo kom coveku/igracu.

Onog momenta kada pobedjujes ljudi te prate pa i imaju zelju da i oni probaju.

Deca nam igraju basket online..retko ko hoce da se znoji.

U nasoj reprezentaciji su igrali oni koji su imali blanko minute pa sta smo uradili?

Bolje neka izadje jedan koji vredi ali je navikao da se bori nego 2 prosecna. Da li je Jokić igrao EL?

Neko spominje Davidovca, Dobrica itd...oni su dobri momci ali su nazalost prosecni kosarkasi. Da li su imali sanse u KKCZ da jesu...I sta je CZ dobila od toga...nista, sta je dobila reprezentacija opet nista.

Svasta bi mi voleli ali sta je od toga realno? Imamo tu cast da kao malo zemlja imamo dva predstavnika u EL, I treba da predstavimo I klubove i grad i drzavu najbolje sto mozemo I to je ono sto se meri, a kakve igrace imamo...to vec radi reprezentacija.
Ima dovoljno i klubova i takmicenja gde mlad igrač moze da predstavi sebe...ako je vredan radnik nacice on svoje mesto u EL.

Pozdrav

marko

pre 1 godinu

Mene interesuje uspeh kluba. Briga me za pasoš kao i Željka. A što se tiče reprezentacije, Srbija je uvek imala jak tim (nismo bez razloga bili prvi favoriti na kladionicama i FIBA rangu u Kini i Nemačkoj) to što košarkaši nemaju pobednički mentalitet da izvuku utakmicu do kraja kao naše odbojkašice i Djokivic je druga stvar.

stručnjak fotelja

pre 1 godinu

ono što se može primetiti, kao patern koji se ponavlja.
ta mržnja, prvo prema duleta pa sada prema najtrofejnijem srpskom treneru ikada.

Goks

pre 1 godinu

Ok je za pasoše. Ako hoćeš da napraviš nesto u Evropi,bez stranaca je nemoguća misija. Real, Barsa, Turci, Grci svi imaju daleko vise stranaca nego domaćih igrača u svojim ekipama. Nije to problem. Željko ima drugih problema. Zbog svega kako je zadužio evropsku kosarku, zaslužio je da mu se pomogne. Stanje je više nego ozbiljno.

bole

pre 1 godinu

Ja bih voleo da imamo puno pobeda čak bi voleo da imamo isto pobeda bar za top 8 oba naša kluba, pa kad gledamo da uživamo u igri rame uz rame sa špancima na primer.. Možda nema novaca ali ima volje za košarkom!

Bora

pre 1 godinu

@ od svih tih koje iz Partizanove čuvene škole? Ne pratim FMP a iz Zvezde Topić, Lazarević Dobrić a otišli Simanić, Davidovac Kalinić sve reprezentativci ima ih još koji nisu u prvom planu...zadnji igrač iz Partizanove škole je Mića Berić ,lako je kupiti klince iz drugih klubova to su skoro gotovu igrači svi preko 18 godina!
(super, 12. oktobar 2022 19:05)

Nabrojali ste igrače iz Zvezdinje škole, i među njih uvrstili Kalinića??? kakve on veze ima sa Zvezdinom školom? Momak je posle Spartaka, Vojvodine i Radničkog proveo jednu sezonu u Zvezdi i otišao u Tursku.

Branko

pre 1 godinu

@Grobari Železnik

Mi cemo da razvijamo domace igrace i sa njima da se borimo za opstanak u Aba ligi .A vi cete za to vreme da igrate Evroligu sa sve strancima.Nece da moze zadovolji se realnoscu.

sofronije

pre 1 godinu

Da li razvijao Raduljicu ili Nanelija, Nedovica ili Lesora, isti je ucinak za srpsku kosarku, i jedni i drugi su matori igraci koji nemaju gde vise da se razvijaju...
A na kraju sezone slobodno uporedite koliko su MLADI SRPSKI igraci dobijali minuta da igraju u Partizanu a koliko u Zvezdi. Tako je i prosle godine Partizan bio "legija stranaca" a Zvezda razvijala srpsku kosarku, a u Zvezdi najmladji igrac bio godiste Dangubica i Zagorca... Koga ce to Zvezda da razvija od domacih igraca osim Petruseva, a i on je pitanje koliko ce igrati s'obzirom da Zvezda ima 5-6 igraca na centarskoj poziciji...

Fun fact

pre 1 godinu

Videcemo na kraju sezone ali za sada panteri jedno ciscenje kao 8, deveti i ostalo je TOP16. Nijednu pobedu u play ofu za sve ovo vreme nemate. Imate i rekord Arene protiv Budivljenika.

super

pre 1 godinu

Umetnost je ono sto ste uradili, velika umetnost, za 10 godina trenirali ste preko 300 seniorskih igraca i uspeli da napravite samo nekoliko prosecnih. Priznajem da to ne moze svako.
(Dzeronimo, 12. oktobar 2022 19:50) da malo pratiš košarku, trenere emisije posvećene sportu uopšte shvatio bi da su problemi u svim sportovima:jako teški prelazak iz juniorske lige/reprezentacije u seniorsku...O čemu se radi da li su Partizan Zvezda FMP Mega Borac za ovih 10 godina napravili jednog krštenog igrača ili samo prosečnih?(naravno Jokić je jedan redak slučaj)
Svi mi bi voleli da vidimo nove Stojakoviće,Divce, Daniloviće,Đorđeviće,Bodiroge i ostale ali takvih talenata više nema a i neće da treniraju dodatno!
Sve je to lepo na treningu ali ako ne dođeš pola sata i ostaneš pola sata-sat da ubaciš 300-400 šuteva biće igrač samo prosek.
Gurović je pričao da je svaki dan ubacivao 300-400 posle treninga isto to i još više je radio Dražen Petrović a to naši talenti neće da rade...
Pogledaj Simanića mrtvo puvalo čim je potpisao prvi ugovor kupio Džipa i nezainteresovan za treninge valjda treneri znaju zašto ih ubacuju ili ne u igru.Nažalost Srbija je postala prosek baš zbog toga prošlo svetsko 5-ti sada 8....

Dzeronimo

pre 1 godinu

(super, 12. oktobar 2022 22:45)

Koliko sam video TI si pokrenuo temu o stvorenim igracima, jos i napisao par nebuloza, sada ti objasnjavas zasto ih nema.Ako si mislio sebi da odgovorid nisi to trebao uraditi u pisanom formatu.
Najveca glupost, nas poslednji je Mica Beric a ovamo spominjes Kalinica kao vaseg?!
Koji ti sport uopste pratis?

matori

pre 1 godinu

Nije Žoc u pravu! Rasadnik iz Železnika je dao mnoge velike igrače , npr Branka Lazića, ili Mitrovića,Omića. A evo sada razvijaju novu nadu srpske košarke Ivanovića. Šteta samo što igra za druge ali mi ga volimo k'o da je naš!

glupi zmaj

pre 1 godinu

Gledam i ne verujem šta se piše. Ni Zvezda ni Partizan odavno nisu rasadnik talenata. Za njih uglavnom igraju pristojno skupi stranci.
Jedina razlika je u tome što su zvezdaši mnogo, mnogo nerealniji po pitanju pravljenja igrača pa su tako Zvezdina deca postali Jović, Kalinić, Bobi...
Nema veze sa mozgom. Ti igrači su se afirmisali u Zvezdi ali nisu ponikli u Zvezdi.
Oba kluba imaju svoje filijale, hteli vi to da priznate ili ne, FMP a Partizan čak i dve, mada malo slabije i tu se pojavi tek po neki mlad igrač.
Centri kao Kraljevo, Čačak i drugi jedva da opstaju ali to je samo jedan od razloga zašto imamo sve manje kvalitetnih juniora.

Ivan Bulatović

pre 1 godinu

FMP je selektirao i PREPOZNAO talenat Teodosica, Pedje Stojakovića , Raduljice …. Kako reče G. Grbovi C “ Partizan je za 30 godina iznedrio samo Berica”!.

Grobari Železnik

pre 1 godinu

A doveden je za milion evra godišnje državnih para pod izgovorom da će da "razvija" domaće igrače i to je to korisno za celu državu.

Milos

pre 1 godinu

Pustio sam u nekom trenutku da vidim sta se desava protiv Albe. I imam sta da vidim- 4 amerikanca i Andjusic od 32 godine na parketu. Promenio sam kanal. Ne znam kako je ostalima, ali meni je to negledljivo. Mi koji malo duze pratimo I navijamo za Partizan pamtimo neka vremena kada se na F4 Evrolige islo sa 3 stranca i 10 domacih igraca , vecinom mladih. To je bilo 2010. A da ne pricam kakav je tim isao na F4 1998. godine. Doduse, to su neka druga vremena.

Ivan

pre 1 godinu

Da ne pricamo koliko je ovakva kadrovska politika stetna po reprezentaciju, pogubna je za identitet Partizana. Ovo nije Partizan. Partizan je romantika, ne transnacionalna kompanija. Partizan je pravi kad se oslanja na iskusnije i mlade srpske igrace, poneki igrac iz Cg, bivse Jugoslavije, uz najvise 3 prava stranca. Ni da osvoje Evroligu, sa ovoliko stranaca, za pravog navijaca, to ne bi bilo to. Pohvale za Zvezdu po ovom pitanju. 10 nasih + nas Ivanovic

nbgd

pre 1 godinu

Tako je i Salo Obradovic govorio pa je prosao ko bos po trnju. PRevise sujete i tvrdoglavosti kod obojice, a jasno je kao dan da kod nas ne moze da uspe nikakav projekat sa armijom stranaca. Naši igrači moraju biti stub ekipe da bi se mogli nadati kakvom takvom uspehu...
(Veljoni, 12. oktobar 2022 16:30

Vidim od 2013 igrate EL, bas imate mnogo uspeha...

Jim Beam

pre 1 godinu

S obzirom da se svi naši klubovi finansiraju gotovo isključivo iz budžeta ove zemlje, itekako treba i Zvezdu i Partizan da interesuje ko ima naš pasoš, a ko ne.

Player

pre 1 godinu

...reče najveći Srbin Mlečnog puta, a i šire.
(Toto-ko-tunjo, 12. oktobar 2022 17:02)

Predsednik tvog kluba je opljackao pare od sirotinje na KIM, jos uvek traje postupak, doduse sad je zamrznut kao jos jednom vasem heroju.

smeh

pre 1 godinu

Obradovićeva priča pre dolaska u Partizan kako je cilj razvijati naše mlade igrače i stvoriti zalog za budućnost Partizana i reprezentacije. A danas se srpski jezik u Partizanu čuje samo kada predsednik i trener pričaju o tome kog stranca treba dovesti. Sramota šta uradiše od kluba. Nikako mi ne ide u glavu da navijači ovog blizanca to podržavaju?

stručnjak fotelja

pre 1 godinu

ono što se može primetiti, kao patern koji se ponavlja.
ta mržnja, prvo prema duleta pa sada prema najtrofejnijem srpskom treneru ikada.

Dzeronimo

pre 1 godinu

Zanimljivo kako navijaci partizana i pored ovakvih izjava Obradovica i dalje guraju neku pricu da su oni neki rasadnik talenata i cuvari srpske kosarke. Da zvezda ima 19 posto domacih igraca u rosteru kao sto ima Partizan, ne bi moglo od njih da se zivi.
(Ja, 12. oktobar 2022 16:59)

Nigde nisam procitao ni da smo rasadnik a ni cuvari, istina je da smo najuspesniji klub iz Srbije koji je reprezentativnim uspesima dao ubedljivo najveci doprinos .

Južni front

pre 1 godinu

Tek sada mi je jasno koliko je Zvezda veći klub od nas.

Pravi srpski klub za koji igraju mahom srpski igrači ili Srbi iz regiona, a mi obična legija plaćenika.

Doduše mi nismo kao Zvezda srpski već jugoslovenski klub, ali onda dajte nam barem naše Hrvate, Bošnjake, Albance (nakon Mura), Slovence, Severne Makedonce da igraju a ne ove raspale afroamerikance.

Pa da zapevamo Od Vardara pa do Triglava, crno bela boja mila....

Kan Ki

pre 1 godinu

Džaba sve što je osvojio i sa reprezentacijom i sa klubovima, lik je nadmen, umišljen, jednostavno ne sviđa mi se
(ffe, 12. oktobar 2022 16:34)

Da, nakon zavrsetka karijere ostace upamcen kao nadmen i umisljen trener. Onako usput osvojio najvise ali to je manje bitno.

marko

pre 1 godinu

Mene interesuje uspeh kluba. Briga me za pasoš kao i Željka. A što se tiče reprezentacije, Srbija je uvek imala jak tim (nismo bez razloga bili prvi favoriti na kladionicama i FIBA rangu u Kini i Nemačkoj) to što košarkaši nemaju pobednički mentalitet da izvuku utakmicu do kraja kao naše odbojkašice i Djokivic je druga stvar.

Prle

pre 1 godinu

A doveden je za milion evra godišnje državnih para pod izgovorom da će da "razvija" domaće igrače i to je to korisno za celu državu.
(Grobari Železnik, 12. oktobar 2022 16:19)

Normalno, od onoliko domacih koliko ina, napravice 2 dobra za reprezentaciju dok Zvezda od gomile nece napraviti nijednog. Kao sto godinama nije. Poslednji reprezentativac vredan hvale koji je dosao iz Zvezde je Bjelica.. A i on je imao lose periode. Pa vi od Rakocevica nemate reprezentativca koji moze da vodi tim do pobede. To je bilo 2000. Ako neko moze da mi da ime jednog igraca posle Igora, ajde i Bjelice, skidam kapu.

Ljubitelj sporta

pre 1 godinu

U vezi sa informacijama koje stalno kruze da Zeljko radi za miliom i da je dosao da razvija mlade igrace, ako neko moze da mi posalje link kao dokaz, bio bih mu zahvalan, posto je sve ostalo na nivou spekulacija.

Za sve koji prozivaju Zeljka kako ne proizvodi mlade igrace, koga je to mladog igraca KKCZ napravila u periodu svoje dominacije koja krece od 2014. godine?

Kalinic i Jovic se dokazali u Radnickom iz KG i nakon toga na SP, pa su tek onda dosli u CZ. Bobi je eksplodirao (svaka cast i Zvezdi i njemu), ali opet nije Zvezdina skola.

Fun fact

pre 1 godinu

Videcemo na kraju sezone ali za sada panteri jedno ciscenje kao 8, deveti i ostalo je TOP16. Nijednu pobedu u play ofu za sve ovo vreme nemate. Imate i rekord Arene protiv Budivljenika.

sofronije

pre 1 godinu

Da li razvijao Raduljicu ili Nanelija, Nedovica ili Lesora, isti je ucinak za srpsku kosarku, i jedni i drugi su matori igraci koji nemaju gde vise da se razvijaju...
A na kraju sezone slobodno uporedite koliko su MLADI SRPSKI igraci dobijali minuta da igraju u Partizanu a koliko u Zvezdi. Tako je i prosle godine Partizan bio "legija stranaca" a Zvezda razvijala srpsku kosarku, a u Zvezdi najmladji igrac bio godiste Dangubica i Zagorca... Koga ce to Zvezda da razvija od domacih igraca osim Petruseva, a i on je pitanje koliko ce igrati s'obzirom da Zvezda ima 5-6 igraca na centarskoj poziciji...

nbgd

pre 1 godinu

Smesne su te price o domacim igracima i efektu na reprezentaciju. Kakvu trenutnu ili buducu korist ima reprezentacija od domacih igraca koju su trenutno u Zvezdi? Eventualno Petrusev, ostalo je sve ili 30+, ili bez potencijala.

Kan Ki

pre 1 godinu

znamo brate, zanima te samo lova, razumeli smo...
(Borat, 12. oktobar 2022 16:22)

Sudeci po komentarima, niti znate niti ste razumeli...

istina!

pre 1 godinu

...reče najveći Srbin Mlečnog puta, a i šire.
(Toto-ko-tunjo, 12. oktobar 2022 17:02)

Predsednik tvog kluba je opljackao pare od sirotinje na KIM, jos uvek traje postupak, doduse sad je zamrznut kao jos jednom vasem heroju.
(Player, 12. oktobar 2022 17:28)
Ma neee,nisi shvatio.To domaci izdajnici i nesrbi podmecu najvecim sinovima srpstva i onda kad “pravi srbi” dodju na vlast sve se obustavlja.A to sto je neko bezao od organa gonjenja pazi sad,svoje zemlje,biva nagradjen zna se vec čime,a na ročišta se ne izlazi…E u toj zemlji druze moj mi živimo!

UŠATI i stoka

pre 1 godinu

Džaba sve što je osvojio i sa reprezentacijom i sa klubovima, lik je nadmen, umišljen, jednostavno ne sviđa mi se
(ffe, 12. oktobar 2022 16:34)

On sa reprezentacijom ništa nije osvojio, čak je sramotno okrivio igrače za debakl sa njim kao selektorom.
Evo, i sada je zaboravio da radi u interesu reprezentacije, razvojem mladih srpskih igrača, kako je najavljivao. Nije ta laž slučajna, ima on zatvorskog staža.

super

pre 1 godinu

Trifunovic, smajlagic, vukcevic, koprivica, andjusic, avramovic... Mladi domaci igraci.. Nabrojite mi iz efempea?
(moralni gmizavac, 12. oktobar 2022 17:09)od svih tih koje iz Partizanove čuvene škole? Ne pratim FMP a iz Zvezde Topić, Lazarević Dobrić a otišli Simanić, Davidovac Kalinić sve reprezentativci ima ih još koji nisu u prvom planu...zadnji igrač iz Partizanove škole je Mića Berić ,lako je kupiti klince iz drugih klubova to su skoro gotovu igrači svi preko 18 godina!

Dzeronimo

pre 1 godinu

Tako je i Salo Obradovic govorio pa je prosao ko bos po trnju. PRevise sujete i tvrdoglavosti kod obojice, a jasno je kao dan da kod nas ne moze da uspe nikakav projekat sa armijom stranaca. Naši igrači moraju biti stub ekipe da bi se mogli nadati kakvom takvom uspehu...
(Veljoni, 12. oktobar 2022 16:30)

Vrlo brzo ce vam svima biti jasno da nasih dobrih je sve manje, a jako su i skupi, tako da je kupovina stranaca jedini moguc put.To o cemu ti pricas je nekada bilo dok je postojalo ostataka stare trenerske skole, situacija se promenila - stranci su nuzno zlo.

Dzeronimo

pre 1 godinu

 

S obzirom da se svi naši klubovi finansiraju gotovo isključivo iz budžeta ove zemlje, itekako treba i Zvezdu i Partizan da interesuje ko ima naš pasoš, a ko ne.
(Jim Beam, 12. oktobar 2022 16:26)

I ovako je previse para baceno u rupe bez dna, zamisli da su sada u Partizanu Lucic,Milutinov i Bogdanovic - kostali bi kao pola budzeta ekipa u EL.Realnost je, na zalost, sasvim drugacija- bez stranaca nema bilo kakve konkurentnosti.

Goks

pre 1 godinu

Ok je za pasoše. Ako hoćeš da napraviš nesto u Evropi,bez stranaca je nemoguća misija. Real, Barsa, Turci, Grci svi imaju daleko vise stranaca nego domaćih igrača u svojim ekipama. Nije to problem. Željko ima drugih problema. Zbog svega kako je zadužio evropsku kosarku, zaslužio je da mu se pomogne. Stanje je više nego ozbiljno.

čiča

pre 1 godinu

A doveden je za milion evra godišnje državnih para pod izgovorom da će da "razvija" domaće igrače i to je to korisno za celu državu.
(Grobari Železnik, 12. oktobar 2022 16:19)

Može neki link gde to piše?
Kopija ugovora sa tom klauzulom?
Ili bar neki takav dokument iz Zvezde, za poslednjih desetak godina, tek da vidimo kako se to radi u pravom srpskom klubu poznatom po razvijanju srpske lige i igrača...

Ja

pre 1 godinu

Zanimljivo kako navijaci partizana i pored ovakvih izjava Obradovica i dalje guraju neku pricu da su oni neki rasadnik talenata i cuvari srpske kosarke. Da zvezda ima 19 posto domacih igraca u rosteru kao sto ima Partizan, ne bi moglo od njih da se zivi.

Delija

pre 1 godinu

morlani gmizavac, Andjusic i Avramovic imaju 31 i 28 godina. Mladi? Od njih su ti mladji i Dobric i Lazararevic. Smajlagic, Trifunovic, Vukcevic i Koprivica pa ti ljudi nemaju ulogu u timu. U Zvezdi imas mlade Petruseva, Ilica i Topica. Svi sa vecim ili istom ulogom od igraca u Partizanu.

Branko

pre 1 godinu

@Grobari Železnik

Mi cemo da razvijamo domace igrace i sa njima da se borimo za opstanak u Aba ligi .A vi cete za to vreme da igrate Evroligu sa sve strancima.Nece da moze zadovolji se realnoscu.

Partizanovac

pre 1 godinu

...I ne treba...rad stvara šanse a ne pasoš. Dete idola moze naci u bilo kom coveku/igracu.

Onog momenta kada pobedjujes ljudi te prate pa i imaju zelju da i oni probaju.

Deca nam igraju basket online..retko ko hoce da se znoji.

U nasoj reprezentaciji su igrali oni koji su imali blanko minute pa sta smo uradili?

Bolje neka izadje jedan koji vredi ali je navikao da se bori nego 2 prosecna. Da li je Jokić igrao EL?

Neko spominje Davidovca, Dobrica itd...oni su dobri momci ali su nazalost prosecni kosarkasi. Da li su imali sanse u KKCZ da jesu...I sta je CZ dobila od toga...nista, sta je dobila reprezentacija opet nista.

Svasta bi mi voleli ali sta je od toga realno? Imamo tu cast da kao malo zemlja imamo dva predstavnika u EL, I treba da predstavimo I klubove i grad i drzavu najbolje sto mozemo I to je ono sto se meri, a kakve igrace imamo...to vec radi reprezentacija.
Ima dovoljno i klubova i takmicenja gde mlad igrač moze da predstavi sebe...ako je vredan radnik nacice on svoje mesto u EL.

Pozdrav

Veljoni

pre 1 godinu

Tako je i Salo Obradovic govorio pa je prosao ko bos po trnju. PRevise sujete i tvrdoglavosti kod obojice, a jasno je kao dan da kod nas ne moze da uspe nikakav projekat sa armijom stranaca. Naši igrači moraju biti stub ekipe da bi se mogli nadati kakvom takvom uspehu...

Gospodin Džovi

pre 1 godinu

S obzirom da se svi naši klubovi finansiraju gotovo isključivo iz budžeta ove zemlje, itekako treba i Zvezdu i Partizan da interesuje ko ima naš pasoš, a ko ne.
(Jim Beam, 12. oktobar 2022 16:26)

Grobar sam ali se 100% slažem. Draže mi je da budemo deseti u ABA ligi sledećih 5 godina ali da pružimo šansu našim mladim igračima i napravimo za to vreme makar dva solidna reprezentativca nego da osvojimo Evroligu sa nekima amerima u glavnim ulogama.

партизановац НС

pre 1 godinu

ffe,Пошто овде на коментарима,има много провокатора,који говоре измишљотине,да ти ја кажем-Желимир Обрадовић као самостални селектор никад ништа није освојио са нашом репрезентацијом.Репрезентација је освојила неколико медаља кад је Душан Ивковић био селектор а Желимир Обрадовић био само помоћни тренер.Ако не верујеш,укуцај Желимир Обрадовић на Википедији,прочитај и види ко је и шта је освојио Желимир Обрадовић.Уосталом,ти подаци су објављени уз његову сагласност и потврду.Спортски поздрав.

Јабучило

pre 1 godinu

kakve su glave ovi efempeovci kompleksasi
(stevan, 12. oktobar 2022 17:04)

Јесу, није спорно. Али се ми први позивамо на нашу школу. И БАМ! 80% странаца.

matori

pre 1 godinu

Nije Žoc u pravu! Rasadnik iz Železnika je dao mnoge velike igrače , npr Branka Lazića, ili Mitrovića,Omića. A evo sada razvijaju novu nadu srpske košarke Ivanovića. Šteta samo što igra za druge ali mi ga volimo k'o da je naš!

Delija

pre 1 godinu

Kada si dosao rekao si da te zanima najvise razvoj domacih igraca, sada te od jednom ne zanima. Da nije malo licemerno? Imate u timu 8 stranaca a gledate da dovedete jos dva. 10 stranaca u ekipi covece. I posle se ljutite kada vas zovemo srpski Makabi.

ej bre

pre 1 godinu

A igra zanima li te? Ličite na grupu netalentovanih klošara. Vežbate li nešto na tim treninzima jer izgleda da od akcija imate samo Pantera da promašuje preko ruke ili da pogubljen posle udvajanja izgubi loptu...

Dzeronimo

pre 1 godinu

@ od svih tih koje iz Partizanove čuvene škole? Ne pratim FMP a iz Zvezde Topić, Lazarević Dobrić a otišli Simanić, Davidovac Kalinić sve reprezentativci ima ih još koji nisu u prvom planu...zadnji igrač iz Partizanove škole je Mića Berić ,lako je kupiti klince iz drugih klubova to su skoro gotovu igrači svi preko 18 godina!
(super, 12. oktobar 2022 19:05)

Umetnost je ono sto ste uradili, velika umetnost, za 10 godina trenirali ste preko 300 seniorskih igraca i uspeli da napravite samo nekoliko prosecnih. Priznajem da to ne moze svako.

Paja

pre 1 godinu

Kada si dosao rekao si da te zanima najvise razvoj domacih igraca, sada te od jednom ne zanima. Da nije malo licemerno? Imate u timu 8 stranaca a gledate da dovedete jos dva. 10 stranaca u ekipi covece. I posle se ljutite kada vas zovemo srpski Makabi.
(Delija, 12. oktobar 2022 17:10)

Tako je i vas Sale Djordjevic reko da ce da samo rep.da vodi i da ga nista drugo ne zanimabi prvu ponudu od kluba je prihvatio, mnogo govoribo obrazu i ljudima u partizanu.

Mrgud

pre 1 godinu

Kakvu trenutnu ili buducu korist ima reprezentacija od domacih igraca koju su trenutno u Zvezdi? Eventualno Petrusev, ostalo je sve ili 30+, ili bez potencijala.
(nbgd, 12. oktobar 2022 17:02)

Ima...klinci nece na igralistu da viknu Panter ili Madar kad pogode kos nego Dobric, Nedovic...

Delija Momak

pre 1 godinu

Trifunovic, smajlagic, vukcevic, koprivica, andjusic, avramovic... Mladi domaci igraci.. Nabrojite mi iz efempea?
(moralni gmizavac, 12. oktobar 2022 17:09)
Bravo za pitanje "gmizavce". Sto se tice FMP-a (inace razvojnog tima Crvene Zvezde) nabrojacu samo neke od talentovanih igraca: Gusic, Pavicevic, Vujicic, Saranovic...

Dzeronimo

pre 1 godinu

ffe,Пошто овде на коментарима,има много провокатора,који говоре измишљотине,да ти ја кажем-Желимир Обрадовић као самостални селектор никад ништа није освојио са нашом репрезентацијом.Репрезентација је освојила неколико медаља кад је Душан Ивковић био селектор а Желимир Обрадовић био само помоћни тренер.Ако не верујеш,укуцај Желимир Обрадовић на Википедији,прочитај и види ко је и шта је освојио Желимир Обрадовић.Уосталом,ти подаци су објављени уз његову сагласност и потврду.Спортски поздрав.
(партизановац НС, 12. oktobar 2022 20:54)

Zalosno je da u 21 veku napises ovakav komentar, jos je zalosnije da postoji JEDNA odoba koja ce ti dati plus.Ako vec pojma nemas zasto pises, ako te interesuje istina Obradovic je OSVOJIO kao samostalni trener sva zlata osim olimpijade.

Džoni

pre 1 godinu

To se i da videti....
Ja licno vise ni ne gledam ovaku Zvezdu i Partizan....
(Vukasin Maric, 12. oktobar 2022 16:35)

A što Zvezdu? Zvezda ima 4 stranca(za sada), a 11 domaćih?

Dzeronimo

pre 1 godinu

(super, 12. oktobar 2022 22:45)

Koliko sam video TI si pokrenuo temu o stvorenim igracima, jos i napisao par nebuloza, sada ti objasnjavas zasto ih nema.Ako si mislio sebi da odgovorid nisi to trebao uraditi u pisanom formatu.
Najveca glupost, nas poslednji je Mica Beric a ovamo spominjes Kalinica kao vaseg?!
Koji ti sport uopste pratis?

Tintilic

pre 1 godinu

Trifunovic, smajlagic, vukcevic, koprivica, andjusic, avramovic... Mladi domaci igraci.. Nabrojite mi iz efempea?
(moralni gmizavac, 12. oktobar 2022 17:09)

Hahaha, Andjusic i Avramovic mladi srpski igraci. Po to kriteriju imamo Topica, Ilica, Petruseva, Lazaraveica, Dobrica, Mitrovica. Uz to kad se dodaju i ostali nasi igraci (vi nemate nikog osim gore navedenih), Lazic, Nedovic, Kuzmic, Raduljica, Markovic dolazimo do toga da mozemo da izadjemo na teren za 11 domacih igraca plus Ivanovic. A vi, da li bi uspeli da ispunite kvotu da odigrate utakmicu? Mozete da uzmete Djordjija Jovanovica koji je reprezentativac Crne Gore kao Ivanovic. Imali bi petorku i dve izmene. Nece da moze. E zato nema tog univerzuma gde mozete da osvojite ABA ligu. To osvajaju domaci kosarkasi a ne legionari.

glupi zmaj

pre 1 godinu

Gledam i ne verujem šta se piše. Ni Zvezda ni Partizan odavno nisu rasadnik talenata. Za njih uglavnom igraju pristojno skupi stranci.
Jedina razlika je u tome što su zvezdaši mnogo, mnogo nerealniji po pitanju pravljenja igrača pa su tako Zvezdina deca postali Jović, Kalinić, Bobi...
Nema veze sa mozgom. Ti igrači su se afirmisali u Zvezdi ali nisu ponikli u Zvezdi.
Oba kluba imaju svoje filijale, hteli vi to da priznate ili ne, FMP a Partizan čak i dve, mada malo slabije i tu se pojavi tek po neki mlad igrač.
Centri kao Kraljevo, Čačak i drugi jedva da opstaju ali to je samo jedan od razloga zašto imamo sve manje kvalitetnih juniora.

bljuvotine

pre 1 godinu

Posle čitanja komentara (ne samo danas, već uopšte na relaciji ove dve tvorevine) jedini zaključak koji se nameće - zakonom zabraniti ostavštinu udbaša i partizanštine.

Gospodin Džovi

pre 1 godinu

Ja ne gledam i ne pratim više domaću košarku otkad se ređaju cele petorke amerima. Jednostavno ne mogu da se identifikujem u to.

Bora

pre 1 godinu

@ od svih tih koje iz Partizanove čuvene škole? Ne pratim FMP a iz Zvezde Topić, Lazarević Dobrić a otišli Simanić, Davidovac Kalinić sve reprezentativci ima ih još koji nisu u prvom planu...zadnji igrač iz Partizanove škole je Mića Berić ,lako je kupiti klince iz drugih klubova to su skoro gotovu igrači svi preko 18 godina!
(super, 12. oktobar 2022 19:05)

Nabrojali ste igrače iz Zvezdinje škole, i među njih uvrstili Kalinića??? kakve on veze ima sa Zvezdinom školom? Momak je posle Spartaka, Vojvodine i Radničkog proveo jednu sezonu u Zvezdi i otišao u Tursku.

istoricar

pre 1 godinu

Nije problem sto ga ne zanimaju pasosi ali kad je dolazio bila je malo drugacija prica tada je prica bila da treba dati sansu nasim mladim igracima I za godinu dve svi cemo videti rezultate I vidimo 8 stranaca a nasi mogu igrati samo protiv mzt-a

super

pre 1 godinu

Umetnost je ono sto ste uradili, velika umetnost, za 10 godina trenirali ste preko 300 seniorskih igraca i uspeli da napravite samo nekoliko prosecnih. Priznajem da to ne moze svako.
(Dzeronimo, 12. oktobar 2022 19:50) da malo pratiš košarku, trenere emisije posvećene sportu uopšte shvatio bi da su problemi u svim sportovima:jako teški prelazak iz juniorske lige/reprezentacije u seniorsku...O čemu se radi da li su Partizan Zvezda FMP Mega Borac za ovih 10 godina napravili jednog krštenog igrača ili samo prosečnih?(naravno Jokić je jedan redak slučaj)
Svi mi bi voleli da vidimo nove Stojakoviće,Divce, Daniloviće,Đorđeviće,Bodiroge i ostale ali takvih talenata više nema a i neće da treniraju dodatno!
Sve je to lepo na treningu ali ako ne dođeš pola sata i ostaneš pola sata-sat da ubaciš 300-400 šuteva biće igrač samo prosek.
Gurović je pričao da je svaki dan ubacivao 300-400 posle treninga isto to i još više je radio Dražen Petrović a to naši talenti neće da rade...
Pogledaj Simanića mrtvo puvalo čim je potpisao prvi ugovor kupio Džipa i nezainteresovan za treninge valjda treneri znaju zašto ih ubacuju ili ne u igru.Nažalost Srbija je postala prosek baš zbog toga prošlo svetsko 5-ti sada 8....

bole

pre 1 godinu

Ja bih voleo da imamo puno pobeda čak bi voleo da imamo isto pobeda bar za top 8 oba naša kluba, pa kad gledamo da uživamo u igri rame uz rame sa špancima na primer.. Možda nema novaca ali ima volje za košarkom!

Ivan Bulatović

pre 1 godinu

FMP je selektirao i PREPOZNAO talenat Teodosica, Pedje Stojakovića , Raduljice …. Kako reče G. Grbovi C “ Partizan je za 30 godina iznedrio samo Berica”!.