Fudbal 141

Utorak, 11.10.2022.

17:42

Vlahović neprimetan – novi debakl Juventusa!

Fudbaleri Makabi Haife savladali su Juventus sa 2:0 u 4. kolu grupe H Lige šampiona.

Vlahoviæ neprimetan – novi debakl Juventusa! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

141 Komentari

Sortiraj po:

Marko Pjaca čuveni golgeter

pre 1 godinu

@ Ovako su svi branili Jovica,nalazili opravdanja,izmisljali sve i svasta samo da sebi ne priznaju da je Jovic promasaj veka.
Bojim se da isto ovo ne shvatimo sa Vlahovicem.
Da je beli Lukaku. Novi Morata
(Mentalitet je to, 12. oktobar 2022 08:05)



Ovo nema veze sa istinom. Luka Jovic rezerva od početka u Realu. Vlahović standardan od početka u Juventusu. Jovic 3 gola za nekoliko sezona. Vlahović 15 golova za 7,8 meseci (12 kalco, 2 LS, 1 kup). Nebo i zemlja.

War Pigs

pre 1 godinu

U rasulu:Tadic Kostic Vlahovic
Pavlovic kiksara, Milenkovic klupa
svi osim sms - a su u teskom kanalu
Mitrovic povredjen i pitanje je da li i kada ce da nastavi formu
Ostatak tima prosecan
Klupa nikad tanja
(Videcemo, 12. oktobar 2022 08:03)

A tacka,zarez ništa bitno crticu da si stavio?

Videcemo

pre 1 godinu

U rasulu:Tadic Kostic Vlahovic
Pavlovic kiksara, Milenkovic klupa
svi osim sms - a su u teskom kanalu
Mitrovic povredjen i pitanje je da li i kada ce da nastavi formu
Ostatak tima prosecan
Klupa nikad tanja

Mentalitet je to

pre 1 godinu

Ovako su svi branili Jovica,nalazili opravdanja,izmisljali sve i svasta samo da sebi ne priznaju da je Jovic promasaj veka.
Bojim se da isto ovo ne shvatimo sa Vlahovicem.
Da je beli Lukaku. Novi Morata

jojufff

pre 1 godinu

Inter je dobio Brselonu uz pomoc sudijske kradje.
(ghbkb, 12. oktobar 2022 00:16)

Barselona i Real su pokrali pola trofeja zadnjih 15-20 godina.
Ko o cemu ....o poštenju

sjetimo se 2005 faula Shevchenka nad Pujolom, bio covjek metar od njega..Chelsea, PSG a..to su krupnije krađe, sitnijih za penale ima bezbroj.
Sta tek reći za Real, pola ovih zadnjih titula ukrali na ofsajd i izmjsljene penale.

suma sumarum, na kraju se pise rezultat.

Mali Hijavata

pre 1 godinu

Pa šta je ovde čudno, Juventus nema ni jednog jedinog igrača vrhunske klase. To su isluženi igrači plus nekoliko jako sumnjivih pojačanja.
Vlahović je još i dobar kakvi su ostali.

ghbkb

pre 1 godinu

Italijanski fudbal je u padu i sve vise zaostaje za ostalima. Pricajte sta hocete, ali osim Napolija svi ostali su truba. Inter je dobio Barselonu ali se branio 90. minuta...
(milanovac, 11. oktobar 2022 23:00)

Inter je dobio Brselonu uz pomoc sudijske kradje.

Pravi Hrvati ne lazu bas toliko

pre 1 godinu

@ Vlahovic u vaznim utakmicama ima 0 golova, zabija samo protiv Sampe,Salerna i Kaljarija.


Susjed nije lepo lagati. I ne lazes ti mene nego sebe a to je mnogo opasnije.
Fiorentina-Inter 1:1 Vlahović 1 gol
Napoli-Fiorentina 0:2 Vlahović 1 gol
Juventus-Fiorentina 0:3 Vlahović 1 gol
Lazio-Fiorentina 2:1 Vlahović gol
Fiorentina-Atalanta 2:3 Vlahović 2 gola
Fiorentina-Milan 4:3 Vlahović 2 gola

samo vi cutite

pre 1 godinu

@ne sramoti se, s druge strane hrvatska ne igra leprsavo niti protiv austrije bum tras 3:0 usred Maksimira, a bome su vas i u Becu namucili, nemate se vi nista da javljate ovde, vi ni protiv svedske ne bi bolje prosli, zadnji put vas je Kulusevski rasturio a vi ste pukli od njih 2:1

koshke

pre 1 godinu

Protiv boranije i amja bi igrao dobro.
Cekaj Brazil da vidis koliko su dobri
(Pera, 11. oktobar 2022 22:29)
batice 100 dindzi košta burek zato nemoj da jedeš ono što se ne jede
naši fudbaleri su i protiv tih boranija igrali loše i gubili utakmice.Piksi je uneo hemiju izmedju igrača a to nam je oduvek falilo.Nema klanova,idealan spoj mladosti i iskustva.Mozda i izgubimo od tog strašnog Brazila ali je bitnije kako odigramo ili si pobednik ili pokojnik.Citao sam komentare takvih kao ti pre utakmice sa Portugalom koja nas je i odvela na SP. Pogotovo ste pljuvali kada smo primili gol na početku utakmice.Kao oducice će nas Portugal ,primećeno 5 komada, Piksi nema pojma,Tadić prosečan igrač kao i Sergej.A naši napadali celu utakmicu,imali veći posed od favorita za osvajanje ne samo evropskog već i svetskog prvenstva.Tako nemojte da se brukate i pišete gluposti.Hvala!

milanovac

pre 1 godinu

Italijanski fudbal je u padu i sve vise zaostaje za ostalima. Pricajte sta hocete, ali osim Napolija svi ostali su truba. Inter je dobio Barselonu ali se branio 90. minuta...

Bane

pre 1 godinu

Protiv boranije i amja bi igrao dobro.
Cekaj Brazil da vidis koliko su dobri
(Pera, 11. oktobar 2022 22:
29)
Makabi je teska boranija.Pricas da ne bi cutao.Pametniji si kada cutis.Juve nema trenera.

Milax

pre 1 godinu

Sve je do trenera,Alegri je oterao Kuluševskog i Betankura(procvetali u Totenhemu) a ostavio Kvadrada i Lokatelija.Igraju 4-4-2 a između odbrane i sredine razmak ogroman,svaki dupli pas je Makabio bio ispred kaznenog.Sa ovom igrom Juve bi popio 5-6 komada od Sitija lagano.....a to je za Juve NEPRIHVATLJIVO....

samo vi cutite

pre 1 godinu

@ne sramoti se, s druge strane hrvatska ne igra leprsavo niti protiv austrije bum tras 3:0 usred Maksimira, a bome su vas i u Becu namucili, nemate se vi nista da javljate ovde, vi ni protiv svedske ne bi bolje prosli, zadnji put vas je Kulusevski rasturio a vi ste pukli od njih 2:1

Vratar Mandzo

pre 1 godinu

Mandzukic za 4 godine 31 gol.
Ronaldo za 3 godine 81 gol. Samo 50 golova razlike hahahaha. Izgleda Ronaldo bio napadac a Mandza branic ili bek.
(Srpski Knin, 11. oktobar 2022 20:06)

Da, ali je Mandžukić igrao na poziciji iza Ronalda.
(qw, 11. oktobar 2022 21:01)


Doista kompa. Mandzo je bio i vratar i branic i lijevi bek u Juventusu. Zato je zabijao 5 i 7 zgoditaka u cijeloj sezoni. Srbijanci misle da je on bio navala a on bio vratar i obrana.

Ne sramoti se

pre 1 godinu

Ono kad počneš sam sebe da lažeš. Klasična hepo kocka. Pojam za petardu i šestardu to je jedino tačno
(Bečki konjušari

Ok.
Evo, Srbija je poznata po vrhunskoj tehnici u svijetu :D
Srbija igra leprsavo i lijepo 30 godina, to je pokazala visestruko razbijajuci jednu Argentinu Englesku Spanjolsku Belgiju Nizizozemsku Dansku Italiju Njemacku pa i Francusku.
Osvajajuci 2 SP medalje, Balon d’or, Zlatne lopte i kopacke. 10 god osvajajuci LP u nizu.
Oh wait….pa to je Hrvatska.
Srbija igra “leprsavo” na spiceve bunkerase protiv trecerazredne Svedske Luxemburga i Irske : D
Eto Danske, i bum, tras! :D

Lord Stark

pre 1 godinu

Rekao sam još zimus da je pogrešio Vlahović što je prešao u Juventus. Trenutno je to krš ekipa a i trener forsira ružan defanzivni fudbal. Nije to ekipa za Vlahovića. Najjače mi je kad mediji u Italiji kritikuju Vlahovića koji u ovakvoj igri Juventusa dobije dve lopte po utakmici. Fali u toj ekipi mnogo da bi bila vrhunska. I ovakva bi morala bolje a tu je trener najodgovorniji. Vidi se koliko drugačije izgleda Vlahović u reprezantaciji

Htjeli bi, a ne mozete

pre 1 godinu

Sve ok, dobar je bio Mandžo, samo sada nemate Mandžu, nema ko da zabija, nema ko da koristi prilike.. Na EP ste pokazali da niste za puno toga. Šta da se radi..
(Obrad,

Od 14 goliva u Rusiji Mandzo je zabio 3.
Kako to?
Protiv Danaca (znas kojih) i Austrije Hrvati zabili 5 komada, prakticki bez spica.
Zasto?
Pa zato sto igraju timski kao u Rusiji i imaju 7-8 top pucaca u timu.
Vama je to nezamislivo jer ovisite o jednom igracu - Mitrovicu.
To ti sve govori o kvaliteti i rasponu talenata jedne i druge ekipe :D

Pera

pre 1 godinu

ako su Vlahovic i Kostić toliko loši kako onda igraju dobro u reprezentaciji pod vođstvom Piksija? Ipak je do trenera a ne do igrača. Nema tu hemije u ekipi,niko za nikog ne gine,svi vide gol ali ne i slobodnog igrača za asistenciju
(koshke

Protiv boranije i amja bi igrao dobro.
Cekaj Brazil da vidis koliko su dobri

koshke

pre 1 godinu

ako su Vlahovic i Kostić toliko loši kako onda igraju dobro u reprezentaciji pod vođstvom Piksija? Ipak je do trenera a ne do igrača. Nema tu hemije u ekipi,niko za nikog ne gine,svi vide gol ali ne i slobodnog igrača za asistenciju

Kajverson

pre 1 godinu

(Hrvatska Vojvodina, 11. oktobar 2022 20:57)

Kakve veze ima Vojvodina sa Hrvatskom?
(ferdinand, 11. oktobar 2022 21:00) ...

Iste kao i Knin sa Srbijom ...

Samegabri

pre 1 godinu

@L Kako nije izgubljeno brt. ligu osvojiti nece ,mozda cak ni u prvih 4 nece biti. Liga sampiona gotova..jednom recju ,kraj sezone za Juve! Mogu polako da se spremaju za narednu,u kojoj nece ni igrati na evro sceni.

veder

pre 1 godinu

Ovog Alegrija treba nagraditi doživotnom ugovorom u Juventusu koliko čovek pojma nema o postavci igre! Gazde tima iz Tirina su to zaslužile, da ga nagrade kao neverovatno genija uništavanja fudbalskih talenata i igre.
Gledam i ne verujem šta ko i gde igra, Kostića stavio na beka, totalni haos! Vlahović jedini centaršut i odmah šansa za gol koju nije umeo ovaj nesretni Milik odbitak da ćupne u gol... podseća me na onog Pešića u Zvezdi, trči izgubljen na terenu, samo smeta, ostali užas, od onog Mekinija pa do Lokatelija koji je sve lopte pogrešno davao u aut, a Vlahoviću će presesti dolazak u Juventus i Kostiću, jer ne igraju zbog Alegrijeve idiotske postavke igrača i igre.

mile

pre 1 godinu

Šteta, bilo je mesto u LŠ i za Zvezdu i za Makabi...Zvezda igra nejaku ligu evrope preko volje, a autsajderi kao Dinamo, Plzenj i slični najjače takmičenje i služe za gol razliku.

smeh

pre 1 godinu

Celokupni vezni red sa trenerom Juventusa zaslužuje da popije otkaz. Ljudi ne znaju šta će sa loptom a i kada dođu do prilike da centriraju ili daju upotrebljivu loptu, šutiraju ka golu protivnika to rade na očajan način. Ona dvojica krilnih igrača ne znaju šta će sa loptom niti kako da prođu 1 na 1 i naprave višak. Izgleda da je menadžer Megvajera verovatno menadžer i ovim nesrećnicima. A trener je posebna priča.

Slaviša

pre 1 godinu

Nemogu da verujem da jih jedan Makabi toliko lako odro 2-0 a da nisu ni gol postigli kako ide ako brzo nesklone trenera biče se jaka bitka za ostanak u ligi imaju jake veze pa možda ostanu setih se kako su nameštali pa je pala i 4.liga ali koliko jake veze ima Juventus da su uspeli u te 4.godine da se ekspresno vrate a izuzetno je teško biti prvak u 2 ili 3 Italijanskoj ligi posebno u vreme kad je Juve ispao jer je Italija tada još uvek važila za najjaču ligu sveta.

qw

pre 1 godinu

Mandzukic za 4 godine 31 gol.
Ronaldo za 3 godine 81 gol. Samo 50 golova razlike hahahaha. Izgleda Ronaldo bio napadac a Mandza branic ili bek.
(Srpski Knin, 11. oktobar 2022 20:06)

Da, ali je Mandžukić igrao na poziciji iza Ronalda.

Bečki konjušari

pre 1 godinu

Majstore, Hrvati su pojam za tehniku i ljepotu igre.
Sombrero, ševa, dodavanja petom,brazilska kombinatorika - sve u jednom poluvremenu protiv Danske - znas koje :D
Vi toliko majstorija niste pokazali u 30 god koliko Hrvati u pola sata. I tako 30 godina.
Ne sramoti se.
(Magija, 11. oktobar 2022 20:57)

Ono kad počneš sam sebe da lažeš. Klasična hepo kocka. Pojam za petardu i šestardu to je jedino tačno

Terapiju trebas ti, vidis da ludis

pre 1 godinu

Sine, Mandzukic je igrao 4 godine u Juventusu. Vlahovic u Juve ne igra ni 4 meseca?? Onaj tim i trener i ovaj tim i trener u kome igra Dusan su ko nebo i zemlja. Nego ti lepo uzmi terapiju jer je preskaces.
(323,

Majstore, ti si taj koji ih uporno usporedjujes.
I usporedjujes Vlahoviceve penale iz Fiorentine sa Mandzom u mocnom Juveu.
Gdje je Nandzo bio lider i zabijao u najvecim utakmicama.
Naravno da nisu za usporedbu.
Vlshovic ako i priblizno bude imao karijeru kao Mandzo, da pheva.

ccc

pre 1 godinu

Kako je Kvadrado odigrao perfektno ako trener ne valja?
I ko je sprecio Vlahovica i Kostica da i oni odigraju perfektno?
Sta bi sa Kosticevim asistima?
(Prosek, 11. oktobar 2022 20:57)

Alo, Kostic je igrao beka?? To tako vidi Alegri..Problem su Kostic i Dusan? Pa jesu jer Juve igra sjajno??

Yujiro Hanma

pre 1 godinu

Sta glume ovi sa Mandzukicem koji je igrao za milion puta jaci Juventus a ne sa sredinom terena koja u Vojvodini ne bi pravila razliku ili bekovima koji su odsvno prosli zenit i trenerom koji jedva ceka da dobije otkaz radi isplate.

Znalac

pre 1 godinu

Pred SP u Kataru, Tadicu, Kosticu, Vlahovicu i Jovicu ne cvetaju ruze trenutno... BIce bolje momci, formula je volja! Sa "Piksetom" je sve drugacije. U zdravlje!

centarfor sa 5 golova u sezoni…

pre 1 godinu

@ Alegri vračaj Mandzu


Jel to onaj “centarfor” koji u jednoj sezoni zabije 5 a u drugoj 7 golova u nikad jačem Juventusu?

?

pre 1 godinu

Mandzukic za 4 godine 31 gol.
Ronaldo za 3 godine 81 gol. Samo 50 golova razlike hahahaha. Izgleda Ronaldo bio napadac a Mandza branic ili bek.
(Srpski Knin, 11. oktobar 2022 20:06)

Statističaru, ajde pogledaj kome je Mandžo zabijao i u kako važnim utakmicama, pa nam javi.
Što se tiće Srpskog Knina prvo reši Prizren, pa ćemo razgovarati o Kninu.

Magija

pre 1 godinu

A činjenica je da Srbija sa Stojkovućem igra lepši fudbal od Hrvatske, pa mogu da presvisnu od muke, tako je.
(Dorotej

Hahahahahaha
Majstore, Hrvati su pojam za tehniku i ljepotu igre.
Sombrero, ševa, dodavanja petom,brazilska kombinatorika - sve u jednom poluvremenu protiv Danske - znas koje :D
Vi toliko majstorija niste pokazali u 30 god koliko Hrvati u pola sata. I tako 30 godina.
Ne sramoti se.

Modric doneo Totenhemu 0 trofeja

pre 1 godinu

@ Kakve veze ima Vlahovic sa katastrofalnom sredinom terena Juventusa?



SusJedi nemaju odgovor na ovo pitanje.
Ja sam 267 puta pitao zašto Modric genije nije osvojio ni jedan jedini trofej sa Totenhemom i niko da mi odgovori. Ako je majstor i ako jedan igrač može da napravi toliku razliku kako Modric NULA trofeja sa Totenhemom? Nema logike ;)

Стева Сигнал

pre 1 godinu

Ovi koji pricaju da taktika ne odgovara Vlahovicu itd itd.. Koga bre zanima tacno taktika kad igrac vredi 100 miliona?! pa pn sam treba da bude taktika! daleko od toga da moze sam da da 3 gola svaku utakmicu,al bas je medju gorima skoro svaku! Nije “taktika” kad izgubis 10 duela od 12, niti kad pogresis 10 pasova od 15. Pravi igrac u losoj ekipi iskace ,a ne utapa se u sivilo! Barem da zadrzi loptu,da odbrana odahne , da se zagradi, da iznudi faul.. itd. Ovakvog trenutno vlahovic su mogli da nadju i za 5 miliona bilo gde u svetu. Nadam se da ce do svwtskog da nadje onog pravig sebe!
(Online, 11. oktobar 2022 19:06)

Е сад тај коментар пренеси у све утакмице у којима су главни играчи били нпр Меси и Роналдо,а њихови клубови изгубили те утакмице.Не поредим Влаховића са њима,али пријатељу булазниш за десетку.

Aca Pantljičara

pre 1 godinu

Nestvarno los Juventus, ljudi bukvalno ne znaju sta treba da rade na terenu. Nije mi jasno kako je ovo moguce.
Vlahovic i Kostic bolje da su ostali u svojim klubovima gde su bili glavni igraci.
Mitrovic najpametniji od svih!

Bruka

pre 1 godinu

Ova prevarica zalizana od Vlahovića, trči u prazno, i jedno hiljadu pokreta kosicu na stranu prebaca.. kakav maneken, ovo nije fudbaler
(Dorchester, 11. oktobar 2022 19:38)

Na 11 utakmica 6 golov i jedna asistencija. Sedi, jedan.
(Ante,

Da ti objasnim jer ne shvatas.
Vlahovic:
952 minuta
6 golova
Vlahovic postoze gol svakih 159 minuta
Igrac koji je prodan za 70 miliona?
BRUKA!

Dogodine u Kninu

pre 1 godinu

@ Ne razumem odakle ovoliko mržnje prema Dušanu Vlahoviću. Koji su to likovi?



90 posto ovih sto pljuju Vlahovića na ovoj temi su Hrvati. Drago, ? , dorchester su svi Hrvati. Kompleksasi koji mrze Srbe pa moraju i Vlahovića po difoltu jer je i Vlahović Srbin.

politički nekorektan

pre 1 godinu

Za onu budalu koja tvrdi da je "Ronaldo ukanalio Juventus": jedino je Juventus mogao da ukanali Ronalda, nikako obrnuto. Od vajkada je tradicija kluba defanzivna igra sa akcentom na razaranje igre protivnika. Malo je bilo drugačije u drugoj polovini devedesetih kada su zapravo bili jedan od kreativnijih timova na Apeninima. Zbog toga verovatno mnogi romantičari previđaju (nema "d") da se radilo tek o kratkom periodu u istoriji Dame. Aktuelni vezni red ne može da dobije bitku na sredini terena ni sa slabijim ekipama od Haife (koja btw igra sasvim solidno, naročito u fazi tranzicije iz odbrane u napad). Vlahović je protraćen na ovu jadnu grupu netalentovanih trkača. Nijedan trener tu ne pomaže.

L

pre 1 godinu

Najiskrenije, možda je ovo i dobro za Juventus. Mora doći do promene trenera, Alegrija kao da bojkotuju (iako on jeste odličan trener). Nešto veoma ne valja. Nemoguće je da ovakvi igrači igraju ovako loše. Čak i da igraju bez trenera morali bi biti mnogo-mnogo bolji. Ipak, još nije ni sredina oktobra, nije kasno za radikalne promene, pošto još ništa nije izgubljeno.

Srpski Knin

pre 1 godinu

Dok je igrao Mandzo igrali su finala, otkad su tu Srbi vise ni laganu skupinu ne mogu proći.
(drago, 11. oktobar 2022 19:41) ...

A Drago kralju ,pravo u sridu ...
(Kajverson, 11. oktobar 2022 20:07)



Mandzin doprinos je tu malo veći od tvog i Draginog doprinosa. Mandza u Seriji A 31 gol za 4 godine. Ronaldo 81 gol za samo 3 godine. Hahahaha

Srpska Dalmacija

pre 1 godinu

@ Ova prevarica zalizana od Vlahovića, trči u prazno, i jedno hiljadu pokreta kosicu na stranu prebaca.. kakav maneken, ovo nije fudbaler
(Dorchester, 11. oktobar 2022 19:38)



Ako je Vlahović prevara onda je drvoseca Mandza bio dupla prevara.
Serija a:
Mandzukic “napadac”: 128 utakmica, 31 gol.
Vlahović napadac 121 utakmica, 56 golova.

maglar

pre 1 godinu

Ako je Vlahović prevara onda je drvoseca Mandza bio dupla prevara.
Serija a:
Mandzukic “napadac”: 128 utakmica, 31 gol.
Vlahović napadac 121 utakmica, 56 golova.
(Srpska Dalmacija, 11. oktobar 2022 20:10)
mandzukic je igrao levo krilo ili levog veznog, covek zabio makazicama Realu u finalu LŠ, sta pricas decko? covek zabijao svaki vazniji mec za Juve ,Vlahovic u vaznim utakmicama ima 0 golova, zabija samo protiv Sampe,Salerna i Kaljarija.

Kajverson

pre 1 godinu

Dok je igrao Mandzo igrali su finala, otkad su tu Srbi vise ni laganu skupinu ne mogu proći.
(drago, 11. oktobar 2022 19:41) ...

A Drago kralju ,pravo u sridu ...

Aragorn

pre 1 godinu

Ideologija da ti jedan igrač "radi" u napadu šireći teren, primajući lopte, asistira i da daje golove, je prastar fudbal. A to je cilj vrle uprave i trenera sa Vlahovićem.
Zanemarujući srž, a to je sama igra ekipe, tempo znanje i ritam na svakoj utakmici. Ne, mi ćemo da se branimo i Vlahović će narednih deset godina da prima loptu koju će odlaže, uđe u šesnaesterac i da gol na centaršuteve, igra u polju nula.
Strašno i tragično.

Komsija

pre 1 godinu

Ako je Vlahović prevara onda je drvoseca Mandza bio dupla prevara.
Serija a:
Mandzukic “napadac”: 128 utakmica, 31 gol.
Vlahović napadac 121 utakmica, 56 golova.
(Srpska Dalmacija, 11. oktobar 2022 20:10) 


Ipak he Mandzo igrao u Bayerna i Juventusa kad su bili najjaci i zabijao u finalima Lige prvaka za oba dva tima sto Fusko dugousko Vlahovic nece nikada.
I usput mozes sanjati stpsku dalmaciju bolje se brini za nesrpsko kosovo

War Pigs

pre 1 godinu

Makabi je taj koji ce Alegriju da zabiberi otkaz.
Živi bili pa videli.
Ali ako cemo realno ni taj novi trener nece bolje da prodje sa ovim igracima.
(War Pigs, 10. oktobar 2022 17:24)
Moj komentar od juce.

живац

pre 1 godinu

али алегри који изводи тим са 4 одбрамбена, 4 четири задња везна и ди марија и влаховић. као да игра против реала и то са зиданом и роналдом а не против макабија. на све то прима два гола за пола сата а могло је и 4:0 полувреме да буде.
и после неко каже није алегри крив лоше играче има јуве. а је л макаби,уз дужно поштовање, има боље играче?! јуве има добре играче, али јуве није тим. боље би играли да им је ди марија играч-тренер. као вијали некада.

?

pre 1 godinu

Sta glume ovi sa Mandzukicem koji je igrao za milion puta jaci Juventus a ne sa sredinom terena koja u Vojvodini ne bi pravila razliku ili bekovima koji su odsvno prosli zenit i trenerom koji jedva ceka da dobije otkaz radi isplate.
(Yujiro Hanma, 11. oktobar 2022 20:35)

Kada su bili najjači kupovali su najbolje igrače, a sada su prosjek, pa kupuju prosječne igrače.

Dorotej

pre 1 godinu

Ne razumem odakle ovoliko mržnje prema Dušanu Vlahoviću. Koji su to likovi? Dušan je napadač naše reprezentacije, davao je golove i opet će ih davati. Ako su to navijači Zvezde (i ja sam), treba da ih bude sram. A komentatorima iz Hrvatske moga da poručim, "Manđo" (pravilno je Mandžo) vam ne igra godinama, da li je bolji ili nije od Dušana su prazne priče, Hrvati trenutno nemaju takvog napadača. A činjenica je da Srbija sa Stojkovućem igra lepši fudbal od Hrvatske, pa mogu da presvisnu od muke, tako je.

mancesterutd

pre 1 godinu

Juventusu treba minimum 5-6 novih igraca, Kostica pogresno koristi Alegri, on nije krilni vezni...on je u formaciji 3-5-2 najucinkovitiji....

Prosek

pre 1 godinu

Kako je Kvadrado odigrao perfektno ako trener ne valja?
I ko je sprecio Vlahovica i Kostica da i oni odigraju perfektno?
Sta bi sa Kosticevim asistima?

Srpski Knin

pre 1 godinu

Dok je igrao Mandzo igrali su finala, otkad su tu Srbi vise ni laganu skupinu ne mogu proći.
(drago, 11. oktobar 2022 19:41)


Mandzukic za 4 godine 31 gol.
Ronaldo za 3 godine 81 gol. Samo 50 golova razlike hahahaha. Izgleda Ronaldo bio napadac a Mandza branic ili bek.

Bruka

pre 1 godinu

Ova prevarica zalizana od Vlahovića, trči u prazno, i jedno hiljadu pokreta kosicu na stranu prebaca.. kakav maneken, ovo nije fudbaler
(Dorchester, 11. oktobar 2022 19:38)

Na 11 utakmica 6 golov i jedna asistencija. Sedi, jedan.
(Ante,

Da ti objasnim jer ne shvatas.
Vlahovic:
952 minuta
6 golova
Vlahovic postize gol svakih 159 minuta
Igrac koji je prodan za 70 miliona?
BRUKA!

Obrad

pre 1 godinu

Sve ok, dobar je bio Mandžo, samo sada nemate Mandžu, nema ko da zabija, nema ko da koristi prilike.. Na EP ste pokazali da niste za puno toga. Šta da se radi..

Dorotej

pre 1 godinu

@Bekos
Zvezda je mogla vrlo lako, da oladi i Maccabi, ne samo ovaj raspali Juventus. Ali naš tadašnji trener "Mister" Stanković je napravio kardinalne greške u vođenju obe utakmice.

Hrvatska Vojvodina

pre 1 godinu

Ako je Vlahović prevara onda je drvoseca Mandza bio dupla prevara.
Serija a:
Mandzukic “napadac”: 128 utakmica, 31 gol.
Vlahović napadac 121 utakmica, 56 golova.
(Srpska Dalmacija

Kada ovo https://youtu.be/06p7BhJxQH4 Vlahovic dozivi od navijaca Juvea, javi nam.
Transparent na pola tribine:
“Mandzukic - ratnik medju ljudima”
Lider, vojskovodja, pokretac ekipe i autor golova u najvaznijim i najvecim utakmica Juventusa.
Zato ga navijaci Juvea i dan danas obozavaju.
Vlahovic nije ni blizu tome.

Mandza zabijao svakih 360 minuta gol

pre 1 godinu

@ Vlahovic postoze gol svakih 159 minuta
Igrac koji je prodan za 70 miliona?
BRUKA!
(Bruka, 11. oktobar 2022 20:34)



Nije to ništa. Ima i gorih.
Vas Mandzukic u kalču 128 utakmica, 31 gol. Svaka četvrta utakmica gol, to je svakih 360 minuta gol
Hahahahaha

?

pre 1 godinu

Alegri vračaj Mandzu iz mirovine. Mandžo je igrao i obranu, a u napadu je rješavao velikane u polufinala i finala.
Kada su pred sami početak utakmice između Juventusa i Barcelone najfanatičniji navijači Bianconera podignuli ogroman transparent na kojem je pisalo “Tra gli uomini i guerrieri” što znači “Između ljudi ratnici” a ispod je bila Mandžukićeva slika, malotko je od hrvatskih nogometnih zaljubljenika ostao ravnodušan na ovo veliko priznanje.
Dobijao je Modric pedesetak puta ovacije, ali ovakvu čast je svejedno malo koji hrvatski igrač ikada dobio u povijesti.

zex

pre 1 godinu

kent, 11. oktobar 2022 19:50)Zvezda uopste nije bila podredjena u dvomeču, izgubili su nesrecno. a sta je sada? Juventus vredi 10puta vise od Zvezde?

Delija sa severa

pre 1 godinu

Jbt ovaj Makabi ni malo naivna ekipa, na stranu sto smo mi sami sebe izbacili iz Lige Sampiona, ali ljudi vodili protiv Pariza, sad mogu da pobede Juventus, bili dobri protiv Benfike, nekako dobro uklopljen i uigran tim. Sto se tice Juvea tim u kojem ti je glavni vezni Rabiot i Paredes bi strepeo i od nizeligasa a kamoli od Makabija.

Online

pre 1 godinu

Ovi koji pricaju da taktika ne odgovara Vlahovicu itd itd.. Koga bre zanima tacno taktika kad igrac vredi 100 miliona?! pa pn sam treba da bude taktika! daleko od toga da moze sam da da 3 gola svaku utakmicu,al bas je medju gorima skoro svaku! Nije “taktika” kad izgubis 10 duela od 12, niti kad pogresis 10 pasova od 15. Pravi igrac u losoj ekipi iskace ,a ne utapa se u sivilo! Barem da zadrzi loptu,da odbrana odahne , da se zagradi, da iznudi faul.. itd. Ovakvog trenutno vlahovic su mogli da nadju i za 5 miliona bilo gde u svetu. Nadam se da ce do svwtskog da nadje onog pravig sebe!

epp

pre 1 godinu

pod hitno da se menjaju pravila u fudbalu sto se tice ruke, jedan ovakav gol rodrija da ponisti marezov nokat, gde nema nikakvog uticaja na igru, to je tuga.Nba zmuri na neke greske zarad gledanosti i atraktivnosti, nekad i preteruju naravno. Ali car i radost u fudbalu, njegova esencija se gubi zbog ovakvih stvari.

Oki

pre 1 godinu

Oki,, ma svi su u juve slabi jedino vlahovic najbolji.
(salerno, 11. oktobar 2022 19:45)

Salerno, nisam pisao da je „jedino Vlahovic najbolji“… ajde pročitaj ponovo sta sam napisao…

sportski pozdrav

pzw

pre 1 godinu

Oterati motkom Alegrija. Da Juve igra odlicno a Dusan steti timu pa mogu da razumem. Ali ceo tim? Pa oni grese u dodavanjima? I odmah prilika za Makabi? Oterati ga govnjivom motkom.
(123, 11. oktobar 2022 19:46)

Znači nije do Alergija, nego do poluigračim, od obrambenim do napadača.

Delija sa severa

pre 1 godinu

Jbt ovaj Makabi ni malo naivna ekipa, na stranu sto smo mi sami sebe izbacili iz Lige Sampiona, ali ljudi vodili protiv Pariza, sad mogu da pobede Juventus, bili dobri protiv Benfike, nekako dobro uklopljen i uigran tim. Sto se tice Juvea tim u kojem ti je glavni vezni Rabiot i Paredes bi strepeo i od nizeligasa a kamoli od Makabija.

koshke

pre 1 godinu

Glavni i jedini problem Juventusa poslednjih godina od kada igraju bas loše je nedostatak dobrog organizatora igre.Da im dodje Modric u njegovim godinama bio bi odlicno pojacanje.Da pogledamo Real sa tom srednjom linijom Modric,Kros i nekada Kazemiro kako igraju zajedno. Da sam ja menadžer Juventusa doveo bih stopera,desnog ofanzivno spoljnog i tog famoznog veznog igrača koji bi bio spona izmedju odbrane i napada, nekog igrača tipa već pomenutog Modrica.Jesam ja laik ali ovo se iz aviona vidi.

Mali klub

pre 1 godinu

Alegri (Stolica) nezna kud udara, prvih 20 minuta ih Makabi samleo u sitan biber.
(Milax,

Pa ne igra Alegri.
Nije on kriv sto ima rupe od igraca i napadaca

Dorchester

pre 1 godinu

Ova prevarica zalizana od Vlahovića, trči u prazno, i jedno hiljadu pokreta kosicu na stranu prebaca.. kakav maneken, ovo nije fudbaler

Oki

pre 1 godinu

neverovatno koliko Paredes koči igru Juventusa, bukvalno je guši kad vodi loptu na sredinu terena.

Winston Mc Kenny totalni promašaj, deluje prosto izgubljen.

Rabiot deluje nervozan….

steta za Dušana, ne vidim do sada ( poluvreme ) nikoga koji bi mogao da mu asistira

Papara

pre 1 godinu

Ko o cemu izvestaj samo o Vlahovicu od koga se ocekuje da cepa mreze cim se pojavi na terenu! Mozda su u pravu ali, ovo je fudbal kolektivni sport a ulogu koju ima Dusan je da rezultira dobru igru tima! Kad to izostane, onda je "kriv" onaj koji je zaduzen za golove,apsurd koji vlada svuda kod svih navijaca u svetu! Gledam utakmicu Sahtjora i Man.Sitija(jedini prenosm u USA i to na spanskom) gde Man.Siti igra vec 10 minuta sa deset igraca i napada,da li su za to krivi napadaci Sahtjora!? Onako samo usput pitam? Analizu ostavite posle poslednjeg zvizduka sudije.
(beograd011, 11. oktobar 2022 19:30)

Siti igra protiv Kopenhagena.

Ante

pre 1 godinu

Ova prevarica zalizana od Vlahovića, trči u prazno, i jedno hiljadu pokreta kosicu na stranu prebaca.. kakav maneken, ovo nije fudbaler
(Dorchester, 11. oktobar 2022 19:38)

Na 11 utakmica 6 golov i jedna asistencija. Sedi, jedan.

Vladimir Kv

pre 1 godinu

.Ko je igrao 2,može lako da padne na tiketu.
(Siniša, 11. oktobar 2022 18:29)
@
Ima i nas koji smo igrali čistog keca kvota 4.33
Makabi je odlična ekipa.
Juventus ne zna gde udara, očekujem poraz i smenu trenera.

qw

pre 1 godinu

Ovi koji pricaju da taktika ne odgovara Vlahovicu itd itd.. Koga bre zanima tacno taktika kad igrac vredi 100 miliona?! pa pn sam treba da bude taktika! daleko od toga da moze sam da da 3 gola svaku utakmicu,al bas je medju gorima skoro svaku! Nije “taktika” kad izgubis 10 duela od 12, niti kad pogresis 10 pasova od 15. Pravi igrac u losoj ekipi iskace ,a ne utapa se u sivilo! Barem da zadrzi loptu,da odbrana odahne , da se zagradi, da iznudi faul.. itd. Ovakvog trenutno vlahovic su mogli da nadju i za 5 miliona bilo gde u svetu. Nadam se da ce do svwtskog da nadje onog pravig sebe!
(Online, 11. oktobar 2022 19:06)

Bio bi pravi ko u Fiorentini, ali sa desetak penala.

koshke

pre 1 godinu

ja ne razumem ko i zašto drži Kvardada u Juventusu i pride igra u ovoj postavi jer čovek više akcija upropasti nego što uradi nešto konkretno.Isti tip igrača je i ovaj Sterling što je trenutno u Celziju. Oboje su sebični i stalno nešto komplikuju kada su u šansi da sutiraju ili asistiraju.

Yay

pre 1 godinu

Siti igra protiv Kopenhagena.
(Papara, 11. oktobar 2022 19:41)

A Makabi je fudbalski gigant za Kopanhagen? Dajte molim vas pa ne igra Juventus protiv Sevilje ili tako neke ekipe.

beograd011

pre 1 godinu

Ko o cemu izvestaj samo o Vlahovicu od koga se ocekuje da cepa mreze cim se pojavi na terenu! Mozda su u pravu ali, ovo je fudbal kolektivni sport a ulogu koju ima Dusan je da rezultira dobru igru tima! Kad to izostane, onda je "kriv" onaj koji je zaduzen za golove,apsurd koji vlada svuda kod svih navijaca u svetu! Gledam utakmicu Sahtjora i Man.Sitija(jedini prenosm u USA i to na spanskom) gde Man.Siti igra vec 10 minuta sa deset igraca i napada,da li su za to krivi napadaci Sahtjora!? Onako samo usput pitam? Analizu ostavite posle poslednjeg zvizduka sudije.

123

pre 1 godinu

Oterati motkom Alegrija. Da Juve igra odlicno a Dusan steti timu pa mogu da razumem. Ali ceo tim? Pa oni grese u dodavanjima? I odmah prilika za Makabi? Oterati ga govnjivom motkom.

kent

pre 1 godinu

Kad se setim letos pred Zvezdu kad sam pricao kako je Makabi za klasu jaci od mezimice i kako je nabrijan i zategnut kao struna Sever bot divizija me nalupala minusa i minusa. Ok. Ipak ono sto je vaznije, zivot i cinjenice njih samaraju stalno.

Siniša

pre 1 godinu

Sudeći po tome koliko je Makabi na svom terenu imao šansi protiv Psg,nešto mi se cini da će Juventus imati mnogo problema na ovom meču.Ko je igrao 2,može lako da padne na tiketu.

Siniša

pre 1 godinu

Sudeći po tome koliko je Makabi na svom terenu imao šansi protiv Psg,nešto mi se cini da će Juventus imati mnogo problema na ovom meču.Ko je igrao 2,može lako da padne na tiketu.

Vladimir Kv

pre 1 godinu

.Ko je igrao 2,može lako da padne na tiketu.
(Siniša, 11. oktobar 2022 18:29)
@
Ima i nas koji smo igrali čistog keca kvota 4.33
Makabi je odlična ekipa.
Juventus ne zna gde udara, očekujem poraz i smenu trenera.

Delija sa severa

pre 1 godinu

Jbt ovaj Makabi ni malo naivna ekipa, na stranu sto smo mi sami sebe izbacili iz Lige Sampiona, ali ljudi vodili protiv Pariza, sad mogu da pobede Juventus, bili dobri protiv Benfike, nekako dobro uklopljen i uigran tim. Sto se tice Juvea tim u kojem ti je glavni vezni Rabiot i Paredes bi strepeo i od nizeligasa a kamoli od Makabija.

Online

pre 1 godinu

Ovi koji pricaju da taktika ne odgovara Vlahovicu itd itd.. Koga bre zanima tacno taktika kad igrac vredi 100 miliona?! pa pn sam treba da bude taktika! daleko od toga da moze sam da da 3 gola svaku utakmicu,al bas je medju gorima skoro svaku! Nije “taktika” kad izgubis 10 duela od 12, niti kad pogresis 10 pasova od 15. Pravi igrac u losoj ekipi iskace ,a ne utapa se u sivilo! Barem da zadrzi loptu,da odbrana odahne , da se zagradi, da iznudi faul.. itd. Ovakvog trenutno vlahovic su mogli da nadju i za 5 miliona bilo gde u svetu. Nadam se da ce do svwtskog da nadje onog pravig sebe!

koshke

pre 1 godinu

Glavni i jedini problem Juventusa poslednjih godina od kada igraju bas loše je nedostatak dobrog organizatora igre.Da im dodje Modric u njegovim godinama bio bi odlicno pojacanje.Da pogledamo Real sa tom srednjom linijom Modric,Kros i nekada Kazemiro kako igraju zajedno. Da sam ja menadžer Juventusa doveo bih stopera,desnog ofanzivno spoljnog i tog famoznog veznog igrača koji bi bio spona izmedju odbrane i napada, nekog igrača tipa već pomenutog Modrica.Jesam ja laik ali ovo se iz aviona vidi.

Aca Pantljičara

pre 1 godinu

Nestvarno los Juventus, ljudi bukvalno ne znaju sta treba da rade na terenu. Nije mi jasno kako je ovo moguce.
Vlahovic i Kostic bolje da su ostali u svojim klubovima gde su bili glavni igraci.
Mitrovic najpametniji od svih!

Dorotej

pre 1 godinu

Ne razumem odakle ovoliko mržnje prema Dušanu Vlahoviću. Koji su to likovi? Dušan je napadač naše reprezentacije, davao je golove i opet će ih davati. Ako su to navijači Zvezde (i ja sam), treba da ih bude sram. A komentatorima iz Hrvatske moga da poručim, "Manđo" (pravilno je Mandžo) vam ne igra godinama, da li je bolji ili nije od Dušana su prazne priče, Hrvati trenutno nemaju takvog napadača. A činjenica je da Srbija sa Stojkovućem igra lepši fudbal od Hrvatske, pa mogu da presvisnu od muke, tako je.

koshke

pre 1 godinu

ako su Vlahovic i Kostić toliko loši kako onda igraju dobro u reprezentaciji pod vođstvom Piksija? Ipak je do trenera a ne do igrača. Nema tu hemije u ekipi,niko za nikog ne gine,svi vide gol ali ne i slobodnog igrača za asistenciju

Srpska Dalmacija

pre 1 godinu

@ Ova prevarica zalizana od Vlahovića, trči u prazno, i jedno hiljadu pokreta kosicu na stranu prebaca.. kakav maneken, ovo nije fudbaler
(Dorchester, 11. oktobar 2022 19:38)



Ako je Vlahović prevara onda je drvoseca Mandza bio dupla prevara.
Serija a:
Mandzukic “napadac”: 128 utakmica, 31 gol.
Vlahović napadac 121 utakmica, 56 golova.

Lord Stark

pre 1 godinu

Rekao sam još zimus da je pogrešio Vlahović što je prešao u Juventus. Trenutno je to krš ekipa a i trener forsira ružan defanzivni fudbal. Nije to ekipa za Vlahovića. Najjače mi je kad mediji u Italiji kritikuju Vlahovića koji u ovakvoj igri Juventusa dobije dve lopte po utakmici. Fali u toj ekipi mnogo da bi bila vrhunska. I ovakva bi morala bolje a tu je trener najodgovorniji. Vidi se koliko drugačije izgleda Vlahović u reprezantaciji

Dogodine u Kninu

pre 1 godinu

@ Ne razumem odakle ovoliko mržnje prema Dušanu Vlahoviću. Koji su to likovi?



90 posto ovih sto pljuju Vlahovića na ovoj temi su Hrvati. Drago, ? , dorchester su svi Hrvati. Kompleksasi koji mrze Srbe pa moraju i Vlahovića po difoltu jer je i Vlahović Srbin.

Ante

pre 1 godinu

Ova prevarica zalizana od Vlahovića, trči u prazno, i jedno hiljadu pokreta kosicu na stranu prebaca.. kakav maneken, ovo nije fudbaler
(Dorchester, 11. oktobar 2022 19:38)

Na 11 utakmica 6 golov i jedna asistencija. Sedi, jedan.

живац

pre 1 godinu

али алегри који изводи тим са 4 одбрамбена, 4 четири задња везна и ди марија и влаховић. као да игра против реала и то са зиданом и роналдом а не против макабија. на све то прима два гола за пола сата а могло је и 4:0 полувреме да буде.
и после неко каже није алегри крив лоше играче има јуве. а је л макаби,уз дужно поштовање, има боље играче?! јуве има добре играче, али јуве није тим. боље би играли да им је ди марија играч-тренер. као вијали некада.

smeh

pre 1 godinu

Celokupni vezni red sa trenerom Juventusa zaslužuje da popije otkaz. Ljudi ne znaju šta će sa loptom a i kada dođu do prilike da centriraju ili daju upotrebljivu loptu, šutiraju ka golu protivnika to rade na očajan način. Ona dvojica krilnih igrača ne znaju šta će sa loptom niti kako da prođu 1 na 1 i naprave višak. Izgleda da je menadžer Megvajera verovatno menadžer i ovim nesrećnicima. A trener je posebna priča.

milanovac

pre 1 godinu

Italijanski fudbal je u padu i sve vise zaostaje za ostalima. Pricajte sta hocete, ali osim Napolija svi ostali su truba. Inter je dobio Barselonu ali se branio 90. minuta...

Aragorn

pre 1 godinu

Ideologija da ti jedan igrač "radi" u napadu šireći teren, primajući lopte, asistira i da daje golove, je prastar fudbal. A to je cilj vrle uprave i trenera sa Vlahovićem.
Zanemarujući srž, a to je sama igra ekipe, tempo znanje i ritam na svakoj utakmici. Ne, mi ćemo da se branimo i Vlahović će narednih deset godina da prima loptu koju će odlaže, uđe u šesnaesterac i da gol na centaršuteve, igra u polju nula.
Strašno i tragično.

?

pre 1 godinu

Mandzukic za 4 godine 31 gol.
Ronaldo za 3 godine 81 gol. Samo 50 golova razlike hahahaha. Izgleda Ronaldo bio napadac a Mandza branic ili bek.
(Srpski Knin, 11. oktobar 2022 20:06)

Statističaru, ajde pogledaj kome je Mandžo zabijao i u kako važnim utakmicama, pa nam javi.
Što se tiće Srpskog Knina prvo reši Prizren, pa ćemo razgovarati o Kninu.

Pera

pre 1 godinu

ako su Vlahovic i Kostić toliko loši kako onda igraju dobro u reprezentaciji pod vođstvom Piksija? Ipak je do trenera a ne do igrača. Nema tu hemije u ekipi,niko za nikog ne gine,svi vide gol ali ne i slobodnog igrača za asistenciju
(koshke

Protiv boranije i amja bi igrao dobro.
Cekaj Brazil da vidis koliko su dobri

Bečki konjušari

pre 1 godinu

Majstore, Hrvati su pojam za tehniku i ljepotu igre.
Sombrero, ševa, dodavanja petom,brazilska kombinatorika - sve u jednom poluvremenu protiv Danske - znas koje :D
Vi toliko majstorija niste pokazali u 30 god koliko Hrvati u pola sata. I tako 30 godina.
Ne sramoti se.
(Magija, 11. oktobar 2022 20:57)

Ono kad počneš sam sebe da lažeš. Klasična hepo kocka. Pojam za petardu i šestardu to je jedino tačno

Komsija

pre 1 godinu

Ako je Vlahović prevara onda je drvoseca Mandza bio dupla prevara.
Serija a:
Mandzukic “napadac”: 128 utakmica, 31 gol.
Vlahović napadac 121 utakmica, 56 golova.
(Srpska Dalmacija, 11. oktobar 2022 20:10) 


Ipak he Mandzo igrao u Bayerna i Juventusa kad su bili najjaci i zabijao u finalima Lige prvaka za oba dva tima sto Fusko dugousko Vlahovic nece nikada.
I usput mozes sanjati stpsku dalmaciju bolje se brini za nesrpsko kosovo

zex

pre 1 godinu

kent, 11. oktobar 2022 19:50)Zvezda uopste nije bila podredjena u dvomeču, izgubili su nesrecno. a sta je sada? Juventus vredi 10puta vise od Zvezde?

Srpski Knin

pre 1 godinu

Dok je igrao Mandzo igrali su finala, otkad su tu Srbi vise ni laganu skupinu ne mogu proći.
(drago, 11. oktobar 2022 19:41)


Mandzukic za 4 godine 31 gol.
Ronaldo za 3 godine 81 gol. Samo 50 golova razlike hahahaha. Izgleda Ronaldo bio napadac a Mandza branic ili bek.

veder

pre 1 godinu

Ovog Alegrija treba nagraditi doživotnom ugovorom u Juventusu koliko čovek pojma nema o postavci igre! Gazde tima iz Tirina su to zaslužile, da ga nagrade kao neverovatno genija uništavanja fudbalskih talenata i igre.
Gledam i ne verujem šta ko i gde igra, Kostića stavio na beka, totalni haos! Vlahović jedini centaršut i odmah šansa za gol koju nije umeo ovaj nesretni Milik odbitak da ćupne u gol... podseća me na onog Pešića u Zvezdi, trči izgubljen na terenu, samo smeta, ostali užas, od onog Mekinija pa do Lokatelija koji je sve lopte pogrešno davao u aut, a Vlahoviću će presesti dolazak u Juventus i Kostiću, jer ne igraju zbog Alegrijeve idiotske postavke igrača i igre.

Dorchester

pre 1 godinu

Ova prevarica zalizana od Vlahovića, trči u prazno, i jedno hiljadu pokreta kosicu na stranu prebaca.. kakav maneken, ovo nije fudbaler

War Pigs

pre 1 godinu

Makabi je taj koji ce Alegriju da zabiberi otkaz.
Živi bili pa videli.
Ali ako cemo realno ni taj novi trener nece bolje da prodje sa ovim igracima.
(War Pigs, 10. oktobar 2022 17:24)
Moj komentar od juce.

maglar

pre 1 godinu

Ako je Vlahović prevara onda je drvoseca Mandza bio dupla prevara.
Serija a:
Mandzukic “napadac”: 128 utakmica, 31 gol.
Vlahović napadac 121 utakmica, 56 golova.
(Srpska Dalmacija, 11. oktobar 2022 20:10)
mandzukic je igrao levo krilo ili levog veznog, covek zabio makazicama Realu u finalu LŠ, sta pricas decko? covek zabijao svaki vazniji mec za Juve ,Vlahovic u vaznim utakmicama ima 0 golova, zabija samo protiv Sampe,Salerna i Kaljarija.

koshke

pre 1 godinu

ja ne razumem ko i zašto drži Kvardada u Juventusu i pride igra u ovoj postavi jer čovek više akcija upropasti nego što uradi nešto konkretno.Isti tip igrača je i ovaj Sterling što je trenutno u Celziju. Oboje su sebični i stalno nešto komplikuju kada su u šansi da sutiraju ili asistiraju.

Modric doneo Totenhemu 0 trofeja

pre 1 godinu

@ Kakve veze ima Vlahovic sa katastrofalnom sredinom terena Juventusa?



SusJedi nemaju odgovor na ovo pitanje.
Ja sam 267 puta pitao zašto Modric genije nije osvojio ni jedan jedini trofej sa Totenhemom i niko da mi odgovori. Ako je majstor i ako jedan igrač može da napravi toliku razliku kako Modric NULA trofeja sa Totenhemom? Nema logike ;)

koshke

pre 1 godinu

Protiv boranije i amja bi igrao dobro.
Cekaj Brazil da vidis koliko su dobri
(Pera, 11. oktobar 2022 22:29)
batice 100 dindzi košta burek zato nemoj da jedeš ono što se ne jede
naši fudbaleri su i protiv tih boranija igrali loše i gubili utakmice.Piksi je uneo hemiju izmedju igrača a to nam je oduvek falilo.Nema klanova,idealan spoj mladosti i iskustva.Mozda i izgubimo od tog strašnog Brazila ali je bitnije kako odigramo ili si pobednik ili pokojnik.Citao sam komentare takvih kao ti pre utakmice sa Portugalom koja nas je i odvela na SP. Pogotovo ste pljuvali kada smo primili gol na početku utakmice.Kao oducice će nas Portugal ,primećeno 5 komada, Piksi nema pojma,Tadić prosečan igrač kao i Sergej.A naši napadali celu utakmicu,imali veći posed od favorita za osvajanje ne samo evropskog već i svetskog prvenstva.Tako nemojte da se brukate i pišete gluposti.Hvala!

Milax

pre 1 godinu

Sve je do trenera,Alegri je oterao Kuluševskog i Betankura(procvetali u Totenhemu) a ostavio Kvadrada i Lokatelija.Igraju 4-4-2 a između odbrane i sredine razmak ogroman,svaki dupli pas je Makabio bio ispred kaznenog.Sa ovom igrom Juve bi popio 5-6 komada od Sitija lagano.....a to je za Juve NEPRIHVATLJIVO....

Delija sa severa

pre 1 godinu

Jbt ovaj Makabi ni malo naivna ekipa, na stranu sto smo mi sami sebe izbacili iz Lige Sampiona, ali ljudi vodili protiv Pariza, sad mogu da pobede Juventus, bili dobri protiv Benfike, nekako dobro uklopljen i uigran tim. Sto se tice Juvea tim u kojem ti je glavni vezni Rabiot i Paredes bi strepeo i od nizeligasa a kamoli od Makabija.

123

pre 1 godinu

Oterati motkom Alegrija. Da Juve igra odlicno a Dusan steti timu pa mogu da razumem. Ali ceo tim? Pa oni grese u dodavanjima? I odmah prilika za Makabi? Oterati ga govnjivom motkom.

Ne sramoti se

pre 1 godinu

Ono kad počneš sam sebe da lažeš. Klasična hepo kocka. Pojam za petardu i šestardu to je jedino tačno
(Bečki konjušari

Ok.
Evo, Srbija je poznata po vrhunskoj tehnici u svijetu :D
Srbija igra leprsavo i lijepo 30 godina, to je pokazala visestruko razbijajuci jednu Argentinu Englesku Spanjolsku Belgiju Nizizozemsku Dansku Italiju Njemacku pa i Francusku.
Osvajajuci 2 SP medalje, Balon d’or, Zlatne lopte i kopacke. 10 god osvajajuci LP u nizu.
Oh wait….pa to je Hrvatska.
Srbija igra “leprsavo” na spiceve bunkerase protiv trecerazredne Svedske Luxemburga i Irske : D
Eto Danske, i bum, tras! :D

Kajverson

pre 1 godinu

Dok je igrao Mandzo igrali su finala, otkad su tu Srbi vise ni laganu skupinu ne mogu proći.
(drago, 11. oktobar 2022 19:41) ...

A Drago kralju ,pravo u sridu ...

Htjeli bi, a ne mozete

pre 1 godinu

Sve ok, dobar je bio Mandžo, samo sada nemate Mandžu, nema ko da zabija, nema ko da koristi prilike.. Na EP ste pokazali da niste za puno toga. Šta da se radi..
(Obrad,

Od 14 goliva u Rusiji Mandzo je zabio 3.
Kako to?
Protiv Danaca (znas kojih) i Austrije Hrvati zabili 5 komada, prakticki bez spica.
Zasto?
Pa zato sto igraju timski kao u Rusiji i imaju 7-8 top pucaca u timu.
Vama je to nezamislivo jer ovisite o jednom igracu - Mitrovicu.
To ti sve govori o kvaliteti i rasponu talenata jedne i druge ekipe :D

?

pre 1 godinu

Alegri vračaj Mandzu iz mirovine. Mandžo je igrao i obranu, a u napadu je rješavao velikane u polufinala i finala.
Kada su pred sami početak utakmice između Juventusa i Barcelone najfanatičniji navijači Bianconera podignuli ogroman transparent na kojem je pisalo “Tra gli uomini i guerrieri” što znači “Između ljudi ratnici” a ispod je bila Mandžukićeva slika, malotko je od hrvatskih nogometnih zaljubljenika ostao ravnodušan na ovo veliko priznanje.
Dobijao je Modric pedesetak puta ovacije, ali ovakvu čast je svejedno malo koji hrvatski igrač ikada dobio u povijesti.

ccc

pre 1 godinu

Kako je Kvadrado odigrao perfektno ako trener ne valja?
I ko je sprecio Vlahovica i Kostica da i oni odigraju perfektno?
Sta bi sa Kosticevim asistima?
(Prosek, 11. oktobar 2022 20:57)

Alo, Kostic je igrao beka?? To tako vidi Alegri..Problem su Kostic i Dusan? Pa jesu jer Juve igra sjajno??

Terapiju trebas ti, vidis da ludis

pre 1 godinu

Sine, Mandzukic je igrao 4 godine u Juventusu. Vlahovic u Juve ne igra ni 4 meseca?? Onaj tim i trener i ovaj tim i trener u kome igra Dusan su ko nebo i zemlja. Nego ti lepo uzmi terapiju jer je preskaces.
(323,

Majstore, ti si taj koji ih uporno usporedjujes.
I usporedjujes Vlahoviceve penale iz Fiorentine sa Mandzom u mocnom Juveu.
Gdje je Nandzo bio lider i zabijao u najvecim utakmicama.
Naravno da nisu za usporedbu.
Vlshovic ako i priblizno bude imao karijeru kao Mandzo, da pheva.

Srpski Knin

pre 1 godinu

Dok je igrao Mandzo igrali su finala, otkad su tu Srbi vise ni laganu skupinu ne mogu proći.
(drago, 11. oktobar 2022 19:41) ...

A Drago kralju ,pravo u sridu ...
(Kajverson, 11. oktobar 2022 20:07)



Mandzin doprinos je tu malo veći od tvog i Draginog doprinosa. Mandza u Seriji A 31 gol za 4 godine. Ronaldo 81 gol za samo 3 godine. Hahahaha

Kajverson

pre 1 godinu

(Hrvatska Vojvodina, 11. oktobar 2022 20:57)

Kakve veze ima Vojvodina sa Hrvatskom?
(ferdinand, 11. oktobar 2022 21:00) ...

Iste kao i Knin sa Srbijom ...

kent

pre 1 godinu

Kad se setim letos pred Zvezdu kad sam pricao kako je Makabi za klasu jaci od mezimice i kako je nabrijan i zategnut kao struna Sever bot divizija me nalupala minusa i minusa. Ok. Ipak ono sto je vaznije, zivot i cinjenice njih samaraju stalno.

Magija

pre 1 godinu

A činjenica je da Srbija sa Stojkovućem igra lepši fudbal od Hrvatske, pa mogu da presvisnu od muke, tako je.
(Dorotej

Hahahahahaha
Majstore, Hrvati su pojam za tehniku i ljepotu igre.
Sombrero, ševa, dodavanja petom,brazilska kombinatorika - sve u jednom poluvremenu protiv Danske - znas koje :D
Vi toliko majstorija niste pokazali u 30 god koliko Hrvati u pola sata. I tako 30 godina.
Ne sramoti se.

qw

pre 1 godinu

Ovi koji pricaju da taktika ne odgovara Vlahovicu itd itd.. Koga bre zanima tacno taktika kad igrac vredi 100 miliona?! pa pn sam treba da bude taktika! daleko od toga da moze sam da da 3 gola svaku utakmicu,al bas je medju gorima skoro svaku! Nije “taktika” kad izgubis 10 duela od 12, niti kad pogresis 10 pasova od 15. Pravi igrac u losoj ekipi iskace ,a ne utapa se u sivilo! Barem da zadrzi loptu,da odbrana odahne , da se zagradi, da iznudi faul.. itd. Ovakvog trenutno vlahovic su mogli da nadju i za 5 miliona bilo gde u svetu. Nadam se da ce do svwtskog da nadje onog pravig sebe!
(Online, 11. oktobar 2022 19:06)

Bio bi pravi ko u Fiorentini, ali sa desetak penala.

beograd011

pre 1 godinu

Ko o cemu izvestaj samo o Vlahovicu od koga se ocekuje da cepa mreze cim se pojavi na terenu! Mozda su u pravu ali, ovo je fudbal kolektivni sport a ulogu koju ima Dusan je da rezultira dobru igru tima! Kad to izostane, onda je "kriv" onaj koji je zaduzen za golove,apsurd koji vlada svuda kod svih navijaca u svetu! Gledam utakmicu Sahtjora i Man.Sitija(jedini prenosm u USA i to na spanskom) gde Man.Siti igra vec 10 minuta sa deset igraca i napada,da li su za to krivi napadaci Sahtjora!? Onako samo usput pitam? Analizu ostavite posle poslednjeg zvizduka sudije.

mancesterutd

pre 1 godinu

Juventusu treba minimum 5-6 novih igraca, Kostica pogresno koristi Alegri, on nije krilni vezni...on je u formaciji 3-5-2 najucinkovitiji....

mile

pre 1 godinu

Šteta, bilo je mesto u LŠ i za Zvezdu i za Makabi...Zvezda igra nejaku ligu evrope preko volje, a autsajderi kao Dinamo, Plzenj i slični najjače takmičenje i služe za gol razliku.

epp

pre 1 godinu

pod hitno da se menjaju pravila u fudbalu sto se tice ruke, jedan ovakav gol rodrija da ponisti marezov nokat, gde nema nikakvog uticaja na igru, to je tuga.Nba zmuri na neke greske zarad gledanosti i atraktivnosti, nekad i preteruju naravno. Ali car i radost u fudbalu, njegova esencija se gubi zbog ovakvih stvari.

Dorotej

pre 1 godinu

@Bekos
Zvezda je mogla vrlo lako, da oladi i Maccabi, ne samo ovaj raspali Juventus. Ali naš tadašnji trener "Mister" Stanković je napravio kardinalne greške u vođenju obe utakmice.

Yujiro Hanma

pre 1 godinu

Sta glume ovi sa Mandzukicem koji je igrao za milion puta jaci Juventus a ne sa sredinom terena koja u Vojvodini ne bi pravila razliku ili bekovima koji su odsvno prosli zenit i trenerom koji jedva ceka da dobije otkaz radi isplate.

Hrvatska Vojvodina

pre 1 godinu

Ako je Vlahović prevara onda je drvoseca Mandza bio dupla prevara.
Serija a:
Mandzukic “napadac”: 128 utakmica, 31 gol.
Vlahović napadac 121 utakmica, 56 golova.
(Srpska Dalmacija

Kada ovo https://youtu.be/06p7BhJxQH4 Vlahovic dozivi od navijaca Juvea, javi nam.
Transparent na pola tribine:
“Mandzukic - ratnik medju ljudima”
Lider, vojskovodja, pokretac ekipe i autor golova u najvaznijim i najvecim utakmica Juventusa.
Zato ga navijaci Juvea i dan danas obozavaju.
Vlahovic nije ni blizu tome.

Pravi Hrvati ne lazu bas toliko

pre 1 godinu

@ Vlahovic u vaznim utakmicama ima 0 golova, zabija samo protiv Sampe,Salerna i Kaljarija.


Susjed nije lepo lagati. I ne lazes ti mene nego sebe a to je mnogo opasnije.
Fiorentina-Inter 1:1 Vlahović 1 gol
Napoli-Fiorentina 0:2 Vlahović 1 gol
Juventus-Fiorentina 0:3 Vlahović 1 gol
Lazio-Fiorentina 2:1 Vlahović gol
Fiorentina-Atalanta 2:3 Vlahović 2 gola
Fiorentina-Milan 4:3 Vlahović 2 gola

?

pre 1 godinu

Sta glume ovi sa Mandzukicem koji je igrao za milion puta jaci Juventus a ne sa sredinom terena koja u Vojvodini ne bi pravila razliku ili bekovima koji su odsvno prosli zenit i trenerom koji jedva ceka da dobije otkaz radi isplate.
(Yujiro Hanma, 11. oktobar 2022 20:35)

Kada su bili najjači kupovali su najbolje igrače, a sada su prosjek, pa kupuju prosječne igrače.

Mandza zabijao svakih 360 minuta gol

pre 1 godinu

@ Vlahovic postoze gol svakih 159 minuta
Igrac koji je prodan za 70 miliona?
BRUKA!
(Bruka, 11. oktobar 2022 20:34)



Nije to ništa. Ima i gorih.
Vas Mandzukic u kalču 128 utakmica, 31 gol. Svaka četvrta utakmica gol, to je svakih 360 minuta gol
Hahahahaha

Vratar Mandzo

pre 1 godinu

Mandzukic za 4 godine 31 gol.
Ronaldo za 3 godine 81 gol. Samo 50 golova razlike hahahaha. Izgleda Ronaldo bio napadac a Mandza branic ili bek.
(Srpski Knin, 11. oktobar 2022 20:06)

Da, ali je Mandžukić igrao na poziciji iza Ronalda.
(qw, 11. oktobar 2022 21:01)


Doista kompa. Mandzo je bio i vratar i branic i lijevi bek u Juventusu. Zato je zabijao 5 i 7 zgoditaka u cijeloj sezoni. Srbijanci misle da je on bio navala a on bio vratar i obrana.

L

pre 1 godinu

Najiskrenije, možda je ovo i dobro za Juventus. Mora doći do promene trenera, Alegrija kao da bojkotuju (iako on jeste odličan trener). Nešto veoma ne valja. Nemoguće je da ovakvi igrači igraju ovako loše. Čak i da igraju bez trenera morali bi biti mnogo-mnogo bolji. Ipak, još nije ni sredina oktobra, nije kasno za radikalne promene, pošto još ništa nije izgubljeno.

politički nekorektan

pre 1 godinu

Za onu budalu koja tvrdi da je "Ronaldo ukanalio Juventus": jedino je Juventus mogao da ukanali Ronalda, nikako obrnuto. Od vajkada je tradicija kluba defanzivna igra sa akcentom na razaranje igre protivnika. Malo je bilo drugačije u drugoj polovini devedesetih kada su zapravo bili jedan od kreativnijih timova na Apeninima. Zbog toga verovatno mnogi romantičari previđaju (nema "d") da se radilo tek o kratkom periodu u istoriji Dame. Aktuelni vezni red ne može da dobije bitku na sredini terena ni sa slabijim ekipama od Haife (koja btw igra sasvim solidno, naročito u fazi tranzicije iz odbrane u napad). Vlahović je protraćen na ovu jadnu grupu netalentovanih trkača. Nijedan trener tu ne pomaže.

Oki

pre 1 godinu

neverovatno koliko Paredes koči igru Juventusa, bukvalno je guši kad vodi loptu na sredinu terena.

Winston Mc Kenny totalni promašaj, deluje prosto izgubljen.

Rabiot deluje nervozan….

steta za Dušana, ne vidim do sada ( poluvreme ) nikoga koji bi mogao da mu asistira

Bruka

pre 1 godinu

Ova prevarica zalizana od Vlahovića, trči u prazno, i jedno hiljadu pokreta kosicu na stranu prebaca.. kakav maneken, ovo nije fudbaler
(Dorchester, 11. oktobar 2022 19:38)

Na 11 utakmica 6 golov i jedna asistencija. Sedi, jedan.
(Ante,

Da ti objasnim jer ne shvatas.
Vlahovic:
952 minuta
6 golova
Vlahovic postoze gol svakih 159 minuta
Igrac koji je prodan za 70 miliona?
BRUKA!

Znalac

pre 1 godinu

Pred SP u Kataru, Tadicu, Kosticu, Vlahovicu i Jovicu ne cvetaju ruze trenutno... BIce bolje momci, formula je volja! Sa "Piksetom" je sve drugacije. U zdravlje!

Prosek

pre 1 godinu

Kako je Kvadrado odigrao perfektno ako trener ne valja?
I ko je sprecio Vlahovica i Kostica da i oni odigraju perfektno?
Sta bi sa Kosticevim asistima?

Papara

pre 1 godinu

Ko o cemu izvestaj samo o Vlahovicu od koga se ocekuje da cepa mreze cim se pojavi na terenu! Mozda su u pravu ali, ovo je fudbal kolektivni sport a ulogu koju ima Dusan je da rezultira dobru igru tima! Kad to izostane, onda je "kriv" onaj koji je zaduzen za golove,apsurd koji vlada svuda kod svih navijaca u svetu! Gledam utakmicu Sahtjora i Man.Sitija(jedini prenosm u USA i to na spanskom) gde Man.Siti igra vec 10 minuta sa deset igraca i napada,da li su za to krivi napadaci Sahtjora!? Onako samo usput pitam? Analizu ostavite posle poslednjeg zvizduka sudije.
(beograd011, 11. oktobar 2022 19:30)

Siti igra protiv Kopenhagena.

pzw

pre 1 godinu

Oterati motkom Alegrija. Da Juve igra odlicno a Dusan steti timu pa mogu da razumem. Ali ceo tim? Pa oni grese u dodavanjima? I odmah prilika za Makabi? Oterati ga govnjivom motkom.
(123, 11. oktobar 2022 19:46)

Znači nije do Alergija, nego do poluigračim, od obrambenim do napadača.

Samegabri

pre 1 godinu

@L Kako nije izgubljeno brt. ligu osvojiti nece ,mozda cak ni u prvih 4 nece biti. Liga sampiona gotova..jednom recju ,kraj sezone za Juve! Mogu polako da se spremaju za narednu,u kojoj nece ni igrati na evro sceni.

Mali klub

pre 1 godinu

Alegri (Stolica) nezna kud udara, prvih 20 minuta ih Makabi samleo u sitan biber.
(Milax,

Pa ne igra Alegri.
Nije on kriv sto ima rupe od igraca i napadaca

Стева Сигнал

pre 1 godinu

Ovi koji pricaju da taktika ne odgovara Vlahovicu itd itd.. Koga bre zanima tacno taktika kad igrac vredi 100 miliona?! pa pn sam treba da bude taktika! daleko od toga da moze sam da da 3 gola svaku utakmicu,al bas je medju gorima skoro svaku! Nije “taktika” kad izgubis 10 duela od 12, niti kad pogresis 10 pasova od 15. Pravi igrac u losoj ekipi iskace ,a ne utapa se u sivilo! Barem da zadrzi loptu,da odbrana odahne , da se zagradi, da iznudi faul.. itd. Ovakvog trenutno vlahovic su mogli da nadju i za 5 miliona bilo gde u svetu. Nadam se da ce do svwtskog da nadje onog pravig sebe!
(Online, 11. oktobar 2022 19:06)

Е сад тај коментар пренеси у све утакмице у којима су главни играчи били нпр Меси и Роналдо,а њихови клубови изгубили те утакмице.Не поредим Влаховића са њима,али пријатељу булазниш за десетку.

Bruka

pre 1 godinu

Ova prevarica zalizana od Vlahovića, trči u prazno, i jedno hiljadu pokreta kosicu na stranu prebaca.. kakav maneken, ovo nije fudbaler
(Dorchester, 11. oktobar 2022 19:38)

Na 11 utakmica 6 golov i jedna asistencija. Sedi, jedan.
(Ante,

Da ti objasnim jer ne shvatas.
Vlahovic:
952 minuta
6 golova
Vlahovic postize gol svakih 159 minuta
Igrac koji je prodan za 70 miliona?
BRUKA!

Bane

pre 1 godinu

Protiv boranije i amja bi igrao dobro.
Cekaj Brazil da vidis koliko su dobri
(Pera, 11. oktobar 2022 22:
29)
Makabi je teska boranija.Pricas da ne bi cutao.Pametniji si kada cutis.Juve nema trenera.

Yay

pre 1 godinu

Siti igra protiv Kopenhagena.
(Papara, 11. oktobar 2022 19:41)

A Makabi je fudbalski gigant za Kopanhagen? Dajte molim vas pa ne igra Juventus protiv Sevilje ili tako neke ekipe.

centarfor sa 5 golova u sezoni…

pre 1 godinu

@ Alegri vračaj Mandzu


Jel to onaj “centarfor” koji u jednoj sezoni zabije 5 a u drugoj 7 golova u nikad jačem Juventusu?

Mentalitet je to

pre 1 godinu

Ovako su svi branili Jovica,nalazili opravdanja,izmisljali sve i svasta samo da sebi ne priznaju da je Jovic promasaj veka.
Bojim se da isto ovo ne shvatimo sa Vlahovicem.
Da je beli Lukaku. Novi Morata

Mali Hijavata

pre 1 godinu

Pa šta je ovde čudno, Juventus nema ni jednog jedinog igrača vrhunske klase. To su isluženi igrači plus nekoliko jako sumnjivih pojačanja.
Vlahović je još i dobar kakvi su ostali.

qw

pre 1 godinu

Mandzukic za 4 godine 31 gol.
Ronaldo za 3 godine 81 gol. Samo 50 golova razlike hahahaha. Izgleda Ronaldo bio napadac a Mandza branic ili bek.
(Srpski Knin, 11. oktobar 2022 20:06)

Da, ali je Mandžukić igrao na poziciji iza Ronalda.

Obrad

pre 1 godinu

Sve ok, dobar je bio Mandžo, samo sada nemate Mandžu, nema ko da zabija, nema ko da koristi prilike.. Na EP ste pokazali da niste za puno toga. Šta da se radi..

Slaviša

pre 1 godinu

Nemogu da verujem da jih jedan Makabi toliko lako odro 2-0 a da nisu ni gol postigli kako ide ako brzo nesklone trenera biče se jaka bitka za ostanak u ligi imaju jake veze pa možda ostanu setih se kako su nameštali pa je pala i 4.liga ali koliko jake veze ima Juventus da su uspeli u te 4.godine da se ekspresno vrate a izuzetno je teško biti prvak u 2 ili 3 Italijanskoj ligi posebno u vreme kad je Juve ispao jer je Italija tada još uvek važila za najjaču ligu sveta.

Videcemo

pre 1 godinu

U rasulu:Tadic Kostic Vlahovic
Pavlovic kiksara, Milenkovic klupa
svi osim sms - a su u teskom kanalu
Mitrovic povredjen i pitanje je da li i kada ce da nastavi formu
Ostatak tima prosecan
Klupa nikad tanja

samo vi cutite

pre 1 godinu

@ne sramoti se, s druge strane hrvatska ne igra leprsavo niti protiv austrije bum tras 3:0 usred Maksimira, a bome su vas i u Becu namucili, nemate se vi nista da javljate ovde, vi ni protiv svedske ne bi bolje prosli, zadnji put vas je Kulusevski rasturio a vi ste pukli od njih 2:1

War Pigs

pre 1 godinu

U rasulu:Tadic Kostic Vlahovic
Pavlovic kiksara, Milenkovic klupa
svi osim sms - a su u teskom kanalu
Mitrovic povredjen i pitanje je da li i kada ce da nastavi formu
Ostatak tima prosecan
Klupa nikad tanja
(Videcemo, 12. oktobar 2022 08:03)

A tacka,zarez ništa bitno crticu da si stavio?

samo vi cutite

pre 1 godinu

@ne sramoti se, s druge strane hrvatska ne igra leprsavo niti protiv austrije bum tras 3:0 usred Maksimira, a bome su vas i u Becu namucili, nemate se vi nista da javljate ovde, vi ni protiv svedske ne bi bolje prosli, zadnji put vas je Kulusevski rasturio a vi ste pukli od njih 2:1

ghbkb

pre 1 godinu

Italijanski fudbal je u padu i sve vise zaostaje za ostalima. Pricajte sta hocete, ali osim Napolija svi ostali su truba. Inter je dobio Barselonu ali se branio 90. minuta...
(milanovac, 11. oktobar 2022 23:00)

Inter je dobio Brselonu uz pomoc sudijske kradje.

Marko Pjaca čuveni golgeter

pre 1 godinu

@ Ovako su svi branili Jovica,nalazili opravdanja,izmisljali sve i svasta samo da sebi ne priznaju da je Jovic promasaj veka.
Bojim se da isto ovo ne shvatimo sa Vlahovicem.
Da je beli Lukaku. Novi Morata
(Mentalitet je to, 12. oktobar 2022 08:05)



Ovo nema veze sa istinom. Luka Jovic rezerva od početka u Realu. Vlahović standardan od početka u Juventusu. Jovic 3 gola za nekoliko sezona. Vlahović 15 golova za 7,8 meseci (12 kalco, 2 LS, 1 kup). Nebo i zemlja.

Oki

pre 1 godinu

Oki,, ma svi su u juve slabi jedino vlahovic najbolji.
(salerno, 11. oktobar 2022 19:45)

Salerno, nisam pisao da je „jedino Vlahovic najbolji“… ajde pročitaj ponovo sta sam napisao…

sportski pozdrav

jojufff

pre 1 godinu

Inter je dobio Brselonu uz pomoc sudijske kradje.
(ghbkb, 12. oktobar 2022 00:16)

Barselona i Real su pokrali pola trofeja zadnjih 15-20 godina.
Ko o cemu ....o poštenju

sjetimo se 2005 faula Shevchenka nad Pujolom, bio covjek metar od njega..Chelsea, PSG a..to su krupnije krađe, sitnijih za penale ima bezbroj.
Sta tek reći za Real, pola ovih zadnjih titula ukrali na ofsajd i izmjsljene penale.

suma sumarum, na kraju se pise rezultat.

Online

pre 1 godinu

Ovi koji pricaju da taktika ne odgovara Vlahovicu itd itd.. Koga bre zanima tacno taktika kad igrac vredi 100 miliona?! pa pn sam treba da bude taktika! daleko od toga da moze sam da da 3 gola svaku utakmicu,al bas je medju gorima skoro svaku! Nije “taktika” kad izgubis 10 duela od 12, niti kad pogresis 10 pasova od 15. Pravi igrac u losoj ekipi iskace ,a ne utapa se u sivilo! Barem da zadrzi loptu,da odbrana odahne , da se zagradi, da iznudi faul.. itd. Ovakvog trenutno vlahovic su mogli da nadju i za 5 miliona bilo gde u svetu. Nadam se da ce do svwtskog da nadje onog pravig sebe!

Kajverson

pre 1 godinu

(Hrvatska Vojvodina, 11. oktobar 2022 20:57)

Kakve veze ima Vojvodina sa Hrvatskom?
(ferdinand, 11. oktobar 2022 21:00) ...

Iste kao i Knin sa Srbijom ...

Ne sramoti se

pre 1 godinu

Ono kad počneš sam sebe da lažeš. Klasična hepo kocka. Pojam za petardu i šestardu to je jedino tačno
(Bečki konjušari

Ok.
Evo, Srbija je poznata po vrhunskoj tehnici u svijetu :D
Srbija igra leprsavo i lijepo 30 godina, to je pokazala visestruko razbijajuci jednu Argentinu Englesku Spanjolsku Belgiju Nizizozemsku Dansku Italiju Njemacku pa i Francusku.
Osvajajuci 2 SP medalje, Balon d’or, Zlatne lopte i kopacke. 10 god osvajajuci LP u nizu.
Oh wait….pa to je Hrvatska.
Srbija igra “leprsavo” na spiceve bunkerase protiv trecerazredne Svedske Luxemburga i Irske : D
Eto Danske, i bum, tras! :D

Dorotej

pre 1 godinu

Ne razumem odakle ovoliko mržnje prema Dušanu Vlahoviću. Koji su to likovi? Dušan je napadač naše reprezentacije, davao je golove i opet će ih davati. Ako su to navijači Zvezde (i ja sam), treba da ih bude sram. A komentatorima iz Hrvatske moga da poručim, "Manđo" (pravilno je Mandžo) vam ne igra godinama, da li je bolji ili nije od Dušana su prazne priče, Hrvati trenutno nemaju takvog napadača. A činjenica je da Srbija sa Stojkovućem igra lepši fudbal od Hrvatske, pa mogu da presvisnu od muke, tako je.

Pera

pre 1 godinu

ako su Vlahovic i Kostić toliko loši kako onda igraju dobro u reprezentaciji pod vođstvom Piksija? Ipak je do trenera a ne do igrača. Nema tu hemije u ekipi,niko za nikog ne gine,svi vide gol ali ne i slobodnog igrača za asistenciju
(koshke

Protiv boranije i amja bi igrao dobro.
Cekaj Brazil da vidis koliko su dobri

?

pre 1 godinu

Mandzukic za 4 godine 31 gol.
Ronaldo za 3 godine 81 gol. Samo 50 golova razlike hahahaha. Izgleda Ronaldo bio napadac a Mandza branic ili bek.
(Srpski Knin, 11. oktobar 2022 20:06)

Statističaru, ajde pogledaj kome je Mandžo zabijao i u kako važnim utakmicama, pa nam javi.
Što se tiće Srpskog Knina prvo reši Prizren, pa ćemo razgovarati o Kninu.

Terapiju trebas ti, vidis da ludis

pre 1 godinu

Sine, Mandzukic je igrao 4 godine u Juventusu. Vlahovic u Juve ne igra ni 4 meseca?? Onaj tim i trener i ovaj tim i trener u kome igra Dusan su ko nebo i zemlja. Nego ti lepo uzmi terapiju jer je preskaces.
(323,

Majstore, ti si taj koji ih uporno usporedjujes.
I usporedjujes Vlahoviceve penale iz Fiorentine sa Mandzom u mocnom Juveu.
Gdje je Nandzo bio lider i zabijao u najvecim utakmicama.
Naravno da nisu za usporedbu.
Vlshovic ako i priblizno bude imao karijeru kao Mandzo, da pheva.

Ante

pre 1 godinu

Ova prevarica zalizana od Vlahovića, trči u prazno, i jedno hiljadu pokreta kosicu na stranu prebaca.. kakav maneken, ovo nije fudbaler
(Dorchester, 11. oktobar 2022 19:38)

Na 11 utakmica 6 golov i jedna asistencija. Sedi, jedan.

Magija

pre 1 godinu

A činjenica je da Srbija sa Stojkovućem igra lepši fudbal od Hrvatske, pa mogu da presvisnu od muke, tako je.
(Dorotej

Hahahahahaha
Majstore, Hrvati su pojam za tehniku i ljepotu igre.
Sombrero, ševa, dodavanja petom,brazilska kombinatorika - sve u jednom poluvremenu protiv Danske - znas koje :D
Vi toliko majstorija niste pokazali u 30 god koliko Hrvati u pola sata. I tako 30 godina.
Ne sramoti se.

Htjeli bi, a ne mozete

pre 1 godinu

Sve ok, dobar je bio Mandžo, samo sada nemate Mandžu, nema ko da zabija, nema ko da koristi prilike.. Na EP ste pokazali da niste za puno toga. Šta da se radi..
(Obrad,

Od 14 goliva u Rusiji Mandzo je zabio 3.
Kako to?
Protiv Danaca (znas kojih) i Austrije Hrvati zabili 5 komada, prakticki bez spica.
Zasto?
Pa zato sto igraju timski kao u Rusiji i imaju 7-8 top pucaca u timu.
Vama je to nezamislivo jer ovisite o jednom igracu - Mitrovicu.
To ti sve govori o kvaliteti i rasponu talenata jedne i druge ekipe :D

Srpska Dalmacija

pre 1 godinu

@ Ova prevarica zalizana od Vlahovića, trči u prazno, i jedno hiljadu pokreta kosicu na stranu prebaca.. kakav maneken, ovo nije fudbaler
(Dorchester, 11. oktobar 2022 19:38)



Ako je Vlahović prevara onda je drvoseca Mandza bio dupla prevara.
Serija a:
Mandzukic “napadac”: 128 utakmica, 31 gol.
Vlahović napadac 121 utakmica, 56 golova.

Hrvatska Vojvodina

pre 1 godinu

Ako je Vlahović prevara onda je drvoseca Mandza bio dupla prevara.
Serija a:
Mandzukic “napadac”: 128 utakmica, 31 gol.
Vlahović napadac 121 utakmica, 56 golova.
(Srpska Dalmacija

Kada ovo https://youtu.be/06p7BhJxQH4 Vlahovic dozivi od navijaca Juvea, javi nam.
Transparent na pola tribine:
“Mandzukic - ratnik medju ljudima”
Lider, vojskovodja, pokretac ekipe i autor golova u najvaznijim i najvecim utakmica Juventusa.
Zato ga navijaci Juvea i dan danas obozavaju.
Vlahovic nije ni blizu tome.

qw

pre 1 godinu

Mandzukic za 4 godine 31 gol.
Ronaldo za 3 godine 81 gol. Samo 50 golova razlike hahahaha. Izgleda Ronaldo bio napadac a Mandza branic ili bek.
(Srpski Knin, 11. oktobar 2022 20:06)

Da, ali je Mandžukić igrao na poziciji iza Ronalda.

mile

pre 1 godinu

Šteta, bilo je mesto u LŠ i za Zvezdu i za Makabi...Zvezda igra nejaku ligu evrope preko volje, a autsajderi kao Dinamo, Plzenj i slični najjače takmičenje i služe za gol razliku.

Dorchester

pre 1 godinu

Ova prevarica zalizana od Vlahovića, trči u prazno, i jedno hiljadu pokreta kosicu na stranu prebaca.. kakav maneken, ovo nije fudbaler

Kajverson

pre 1 godinu

Dok je igrao Mandzo igrali su finala, otkad su tu Srbi vise ni laganu skupinu ne mogu proći.
(drago, 11. oktobar 2022 19:41) ...

A Drago kralju ,pravo u sridu ...

Srpski Knin

pre 1 godinu

Dok je igrao Mandzo igrali su finala, otkad su tu Srbi vise ni laganu skupinu ne mogu proći.
(drago, 11. oktobar 2022 19:41) ...

A Drago kralju ,pravo u sridu ...
(Kajverson, 11. oktobar 2022 20:07)



Mandzin doprinos je tu malo veći od tvog i Draginog doprinosa. Mandza u Seriji A 31 gol za 4 godine. Ronaldo 81 gol za samo 3 godine. Hahahaha

maglar

pre 1 godinu

Ako je Vlahović prevara onda je drvoseca Mandza bio dupla prevara.
Serija a:
Mandzukic “napadac”: 128 utakmica, 31 gol.
Vlahović napadac 121 utakmica, 56 golova.
(Srpska Dalmacija, 11. oktobar 2022 20:10)
mandzukic je igrao levo krilo ili levog veznog, covek zabio makazicama Realu u finalu LŠ, sta pricas decko? covek zabijao svaki vazniji mec za Juve ,Vlahovic u vaznim utakmicama ima 0 golova, zabija samo protiv Sampe,Salerna i Kaljarija.

Bečki konjušari

pre 1 godinu

Majstore, Hrvati su pojam za tehniku i ljepotu igre.
Sombrero, ševa, dodavanja petom,brazilska kombinatorika - sve u jednom poluvremenu protiv Danske - znas koje :D
Vi toliko majstorija niste pokazali u 30 god koliko Hrvati u pola sata. I tako 30 godina.
Ne sramoti se.
(Magija, 11. oktobar 2022 20:57)

Ono kad počneš sam sebe da lažeš. Klasična hepo kocka. Pojam za petardu i šestardu to je jedino tačno

Modric doneo Totenhemu 0 trofeja

pre 1 godinu

@ Kakve veze ima Vlahovic sa katastrofalnom sredinom terena Juventusa?



SusJedi nemaju odgovor na ovo pitanje.
Ja sam 267 puta pitao zašto Modric genije nije osvojio ni jedan jedini trofej sa Totenhemom i niko da mi odgovori. Ako je majstor i ako jedan igrač može da napravi toliku razliku kako Modric NULA trofeja sa Totenhemom? Nema logike ;)

samo vi cutite

pre 1 godinu

@ne sramoti se, s druge strane hrvatska ne igra leprsavo niti protiv austrije bum tras 3:0 usred Maksimira, a bome su vas i u Becu namucili, nemate se vi nista da javljate ovde, vi ni protiv svedske ne bi bolje prosli, zadnji put vas je Kulusevski rasturio a vi ste pukli od njih 2:1

Komsija

pre 1 godinu

Ako je Vlahović prevara onda je drvoseca Mandza bio dupla prevara.
Serija a:
Mandzukic “napadac”: 128 utakmica, 31 gol.
Vlahović napadac 121 utakmica, 56 golova.
(Srpska Dalmacija, 11. oktobar 2022 20:10) 


Ipak he Mandzo igrao u Bayerna i Juventusa kad su bili najjaci i zabijao u finalima Lige prvaka za oba dva tima sto Fusko dugousko Vlahovic nece nikada.
I usput mozes sanjati stpsku dalmaciju bolje se brini za nesrpsko kosovo

?

pre 1 godinu

Alegri vračaj Mandzu iz mirovine. Mandžo je igrao i obranu, a u napadu je rješavao velikane u polufinala i finala.
Kada su pred sami početak utakmice između Juventusa i Barcelone najfanatičniji navijači Bianconera podignuli ogroman transparent na kojem je pisalo “Tra gli uomini i guerrieri” što znači “Između ljudi ratnici” a ispod je bila Mandžukićeva slika, malotko je od hrvatskih nogometnih zaljubljenika ostao ravnodušan na ovo veliko priznanje.
Dobijao je Modric pedesetak puta ovacije, ali ovakvu čast je svejedno malo koji hrvatski igrač ikada dobio u povijesti.

koshke

pre 1 godinu

ako su Vlahovic i Kostić toliko loši kako onda igraju dobro u reprezentaciji pod vođstvom Piksija? Ipak je do trenera a ne do igrača. Nema tu hemije u ekipi,niko za nikog ne gine,svi vide gol ali ne i slobodnog igrača za asistenciju

qw

pre 1 godinu

Ovi koji pricaju da taktika ne odgovara Vlahovicu itd itd.. Koga bre zanima tacno taktika kad igrac vredi 100 miliona?! pa pn sam treba da bude taktika! daleko od toga da moze sam da da 3 gola svaku utakmicu,al bas je medju gorima skoro svaku! Nije “taktika” kad izgubis 10 duela od 12, niti kad pogresis 10 pasova od 15. Pravi igrac u losoj ekipi iskace ,a ne utapa se u sivilo! Barem da zadrzi loptu,da odbrana odahne , da se zagradi, da iznudi faul.. itd. Ovakvog trenutno vlahovic su mogli da nadju i za 5 miliona bilo gde u svetu. Nadam se da ce do svwtskog da nadje onog pravig sebe!
(Online, 11. oktobar 2022 19:06)

Bio bi pravi ko u Fiorentini, ali sa desetak penala.

kent

pre 1 godinu

Kad se setim letos pred Zvezdu kad sam pricao kako je Makabi za klasu jaci od mezimice i kako je nabrijan i zategnut kao struna Sever bot divizija me nalupala minusa i minusa. Ok. Ipak ono sto je vaznije, zivot i cinjenice njih samaraju stalno.

Srpski Knin

pre 1 godinu

Dok je igrao Mandzo igrali su finala, otkad su tu Srbi vise ni laganu skupinu ne mogu proći.
(drago, 11. oktobar 2022 19:41)


Mandzukic za 4 godine 31 gol.
Ronaldo za 3 godine 81 gol. Samo 50 golova razlike hahahaha. Izgleda Ronaldo bio napadac a Mandza branic ili bek.

Mali klub

pre 1 godinu

Alegri (Stolica) nezna kud udara, prvih 20 minuta ih Makabi samleo u sitan biber.
(Milax,

Pa ne igra Alegri.
Nije on kriv sto ima rupe od igraca i napadaca

Dogodine u Kninu

pre 1 godinu

@ Ne razumem odakle ovoliko mržnje prema Dušanu Vlahoviću. Koji su to likovi?



90 posto ovih sto pljuju Vlahovića na ovoj temi su Hrvati. Drago, ? , dorchester su svi Hrvati. Kompleksasi koji mrze Srbe pa moraju i Vlahovića po difoltu jer je i Vlahović Srbin.

beograd011

pre 1 godinu

Ko o cemu izvestaj samo o Vlahovicu od koga se ocekuje da cepa mreze cim se pojavi na terenu! Mozda su u pravu ali, ovo je fudbal kolektivni sport a ulogu koju ima Dusan je da rezultira dobru igru tima! Kad to izostane, onda je "kriv" onaj koji je zaduzen za golove,apsurd koji vlada svuda kod svih navijaca u svetu! Gledam utakmicu Sahtjora i Man.Sitija(jedini prenosm u USA i to na spanskom) gde Man.Siti igra vec 10 minuta sa deset igraca i napada,da li su za to krivi napadaci Sahtjora!? Onako samo usput pitam? Analizu ostavite posle poslednjeg zvizduka sudije.

Mandza zabijao svakih 360 minuta gol

pre 1 godinu

@ Vlahovic postoze gol svakih 159 minuta
Igrac koji je prodan za 70 miliona?
BRUKA!
(Bruka, 11. oktobar 2022 20:34)



Nije to ništa. Ima i gorih.
Vas Mandzukic u kalču 128 utakmica, 31 gol. Svaka četvrta utakmica gol, to je svakih 360 minuta gol
Hahahahaha

Pravi Hrvati ne lazu bas toliko

pre 1 godinu

@ Vlahovic u vaznim utakmicama ima 0 golova, zabija samo protiv Sampe,Salerna i Kaljarija.


Susjed nije lepo lagati. I ne lazes ti mene nego sebe a to je mnogo opasnije.
Fiorentina-Inter 1:1 Vlahović 1 gol
Napoli-Fiorentina 0:2 Vlahović 1 gol
Juventus-Fiorentina 0:3 Vlahović 1 gol
Lazio-Fiorentina 2:1 Vlahović gol
Fiorentina-Atalanta 2:3 Vlahović 2 gola
Fiorentina-Milan 4:3 Vlahović 2 gola

samo vi cutite

pre 1 godinu

@ne sramoti se, s druge strane hrvatska ne igra leprsavo niti protiv austrije bum tras 3:0 usred Maksimira, a bome su vas i u Becu namucili, nemate se vi nista da javljate ovde, vi ni protiv svedske ne bi bolje prosli, zadnji put vas je Kulusevski rasturio a vi ste pukli od njih 2:1

Obrad

pre 1 godinu

Sve ok, dobar je bio Mandžo, samo sada nemate Mandžu, nema ko da zabija, nema ko da koristi prilike.. Na EP ste pokazali da niste za puno toga. Šta da se radi..

Slaviša

pre 1 godinu

Nemogu da verujem da jih jedan Makabi toliko lako odro 2-0 a da nisu ni gol postigli kako ide ako brzo nesklone trenera biče se jaka bitka za ostanak u ligi imaju jake veze pa možda ostanu setih se kako su nameštali pa je pala i 4.liga ali koliko jake veze ima Juventus da su uspeli u te 4.godine da se ekspresno vrate a izuzetno je teško biti prvak u 2 ili 3 Italijanskoj ligi posebno u vreme kad je Juve ispao jer je Italija tada još uvek važila za najjaču ligu sveta.

Vratar Mandzo

pre 1 godinu

Mandzukic za 4 godine 31 gol.
Ronaldo za 3 godine 81 gol. Samo 50 golova razlike hahahaha. Izgleda Ronaldo bio napadac a Mandza branic ili bek.
(Srpski Knin, 11. oktobar 2022 20:06)

Da, ali je Mandžukić igrao na poziciji iza Ronalda.
(qw, 11. oktobar 2022 21:01)


Doista kompa. Mandzo je bio i vratar i branic i lijevi bek u Juventusu. Zato je zabijao 5 i 7 zgoditaka u cijeloj sezoni. Srbijanci misle da je on bio navala a on bio vratar i obrana.

Bruka

pre 1 godinu

Ova prevarica zalizana od Vlahovića, trči u prazno, i jedno hiljadu pokreta kosicu na stranu prebaca.. kakav maneken, ovo nije fudbaler
(Dorchester, 11. oktobar 2022 19:38)

Na 11 utakmica 6 golov i jedna asistencija. Sedi, jedan.
(Ante,

Da ti objasnim jer ne shvatas.
Vlahovic:
952 minuta
6 golova
Vlahovic postoze gol svakih 159 minuta
Igrac koji je prodan za 70 miliona?
BRUKA!

Bruka

pre 1 godinu

Ova prevarica zalizana od Vlahovića, trči u prazno, i jedno hiljadu pokreta kosicu na stranu prebaca.. kakav maneken, ovo nije fudbaler
(Dorchester, 11. oktobar 2022 19:38)

Na 11 utakmica 6 golov i jedna asistencija. Sedi, jedan.
(Ante,

Da ti objasnim jer ne shvatas.
Vlahovic:
952 minuta
6 golova
Vlahovic postize gol svakih 159 minuta
Igrac koji je prodan za 70 miliona?
BRUKA!

ghbkb

pre 1 godinu

Italijanski fudbal je u padu i sve vise zaostaje za ostalima. Pricajte sta hocete, ali osim Napolija svi ostali su truba. Inter je dobio Barselonu ali se branio 90. minuta...
(milanovac, 11. oktobar 2022 23:00)

Inter je dobio Brselonu uz pomoc sudijske kradje.

Vladimir Kv

pre 1 godinu

.Ko je igrao 2,može lako da padne na tiketu.
(Siniša, 11. oktobar 2022 18:29)
@
Ima i nas koji smo igrali čistog keca kvota 4.33
Makabi je odlična ekipa.
Juventus ne zna gde udara, očekujem poraz i smenu trenera.

centarfor sa 5 golova u sezoni…

pre 1 godinu

@ Alegri vračaj Mandzu


Jel to onaj “centarfor” koji u jednoj sezoni zabije 5 a u drugoj 7 golova u nikad jačem Juventusu?

?

pre 1 godinu

Sta glume ovi sa Mandzukicem koji je igrao za milion puta jaci Juventus a ne sa sredinom terena koja u Vojvodini ne bi pravila razliku ili bekovima koji su odsvno prosli zenit i trenerom koji jedva ceka da dobije otkaz radi isplate.
(Yujiro Hanma, 11. oktobar 2022 20:35)

Kada su bili najjači kupovali su najbolje igrače, a sada su prosjek, pa kupuju prosječne igrače.

Prosek

pre 1 godinu

Kako je Kvadrado odigrao perfektno ako trener ne valja?
I ko je sprecio Vlahovica i Kostica da i oni odigraju perfektno?
Sta bi sa Kosticevim asistima?

koshke

pre 1 godinu

Protiv boranije i amja bi igrao dobro.
Cekaj Brazil da vidis koliko su dobri
(Pera, 11. oktobar 2022 22:29)
batice 100 dindzi košta burek zato nemoj da jedeš ono što se ne jede
naši fudbaleri su i protiv tih boranija igrali loše i gubili utakmice.Piksi je uneo hemiju izmedju igrača a to nam je oduvek falilo.Nema klanova,idealan spoj mladosti i iskustva.Mozda i izgubimo od tog strašnog Brazila ali je bitnije kako odigramo ili si pobednik ili pokojnik.Citao sam komentare takvih kao ti pre utakmice sa Portugalom koja nas je i odvela na SP. Pogotovo ste pljuvali kada smo primili gol na početku utakmice.Kao oducice će nas Portugal ,primećeno 5 komada, Piksi nema pojma,Tadić prosečan igrač kao i Sergej.A naši napadali celu utakmicu,imali veći posed od favorita za osvajanje ne samo evropskog već i svetskog prvenstva.Tako nemojte da se brukate i pišete gluposti.Hvala!

epp

pre 1 godinu

pod hitno da se menjaju pravila u fudbalu sto se tice ruke, jedan ovakav gol rodrija da ponisti marezov nokat, gde nema nikakvog uticaja na igru, to je tuga.Nba zmuri na neke greske zarad gledanosti i atraktivnosti, nekad i preteruju naravno. Ali car i radost u fudbalu, njegova esencija se gubi zbog ovakvih stvari.

Стева Сигнал

pre 1 godinu

Ovi koji pricaju da taktika ne odgovara Vlahovicu itd itd.. Koga bre zanima tacno taktika kad igrac vredi 100 miliona?! pa pn sam treba da bude taktika! daleko od toga da moze sam da da 3 gola svaku utakmicu,al bas je medju gorima skoro svaku! Nije “taktika” kad izgubis 10 duela od 12, niti kad pogresis 10 pasova od 15. Pravi igrac u losoj ekipi iskace ,a ne utapa se u sivilo! Barem da zadrzi loptu,da odbrana odahne , da se zagradi, da iznudi faul.. itd. Ovakvog trenutno vlahovic su mogli da nadju i za 5 miliona bilo gde u svetu. Nadam se da ce do svwtskog da nadje onog pravig sebe!
(Online, 11. oktobar 2022 19:06)

Е сад тај коментар пренеси у све утакмице у којима су главни играчи били нпр Меси и Роналдо,а њихови клубови изгубили те утакмице.Не поредим Влаховића са њима,али пријатељу булазниш за десетку.

Oki

pre 1 godinu

neverovatno koliko Paredes koči igru Juventusa, bukvalno je guši kad vodi loptu na sredinu terena.

Winston Mc Kenny totalni promašaj, deluje prosto izgubljen.

Rabiot deluje nervozan….

steta za Dušana, ne vidim do sada ( poluvreme ) nikoga koji bi mogao da mu asistira

Dorotej

pre 1 godinu

@Bekos
Zvezda je mogla vrlo lako, da oladi i Maccabi, ne samo ovaj raspali Juventus. Ali naš tadašnji trener "Mister" Stanković je napravio kardinalne greške u vođenju obe utakmice.

Siniša

pre 1 godinu

Sudeći po tome koliko je Makabi na svom terenu imao šansi protiv Psg,nešto mi se cini da će Juventus imati mnogo problema na ovom meču.Ko je igrao 2,može lako da padne na tiketu.

123

pre 1 godinu

Oterati motkom Alegrija. Da Juve igra odlicno a Dusan steti timu pa mogu da razumem. Ali ceo tim? Pa oni grese u dodavanjima? I odmah prilika za Makabi? Oterati ga govnjivom motkom.

Mentalitet je to

pre 1 godinu

Ovako su svi branili Jovica,nalazili opravdanja,izmisljali sve i svasta samo da sebi ne priznaju da je Jovic promasaj veka.
Bojim se da isto ovo ne shvatimo sa Vlahovicem.
Da je beli Lukaku. Novi Morata

jojufff

pre 1 godinu

Inter je dobio Brselonu uz pomoc sudijske kradje.
(ghbkb, 12. oktobar 2022 00:16)

Barselona i Real su pokrali pola trofeja zadnjih 15-20 godina.
Ko o cemu ....o poštenju

sjetimo se 2005 faula Shevchenka nad Pujolom, bio covjek metar od njega..Chelsea, PSG a..to su krupnije krađe, sitnijih za penale ima bezbroj.
Sta tek reći za Real, pola ovih zadnjih titula ukrali na ofsajd i izmjsljene penale.

suma sumarum, na kraju se pise rezultat.

pzw

pre 1 godinu

Oterati motkom Alegrija. Da Juve igra odlicno a Dusan steti timu pa mogu da razumem. Ali ceo tim? Pa oni grese u dodavanjima? I odmah prilika za Makabi? Oterati ga govnjivom motkom.
(123, 11. oktobar 2022 19:46)

Znači nije do Alergija, nego do poluigračim, od obrambenim do napadača.

ccc

pre 1 godinu

Kako je Kvadrado odigrao perfektno ako trener ne valja?
I ko je sprecio Vlahovica i Kostica da i oni odigraju perfektno?
Sta bi sa Kosticevim asistima?
(Prosek, 11. oktobar 2022 20:57)

Alo, Kostic je igrao beka?? To tako vidi Alegri..Problem su Kostic i Dusan? Pa jesu jer Juve igra sjajno??

Oki

pre 1 godinu

Oki,, ma svi su u juve slabi jedino vlahovic najbolji.
(salerno, 11. oktobar 2022 19:45)

Salerno, nisam pisao da je „jedino Vlahovic najbolji“… ajde pročitaj ponovo sta sam napisao…

sportski pozdrav

zex

pre 1 godinu

kent, 11. oktobar 2022 19:50)Zvezda uopste nije bila podredjena u dvomeču, izgubili su nesrecno. a sta je sada? Juventus vredi 10puta vise od Zvezde?

koshke

pre 1 godinu

Glavni i jedini problem Juventusa poslednjih godina od kada igraju bas loše je nedostatak dobrog organizatora igre.Da im dodje Modric u njegovim godinama bio bi odlicno pojacanje.Da pogledamo Real sa tom srednjom linijom Modric,Kros i nekada Kazemiro kako igraju zajedno. Da sam ja menadžer Juventusa doveo bih stopera,desnog ofanzivno spoljnog i tog famoznog veznog igrača koji bi bio spona izmedju odbrane i napada, nekog igrača tipa već pomenutog Modrica.Jesam ja laik ali ovo se iz aviona vidi.

veder

pre 1 godinu

Ovog Alegrija treba nagraditi doživotnom ugovorom u Juventusu koliko čovek pojma nema o postavci igre! Gazde tima iz Tirina su to zaslužile, da ga nagrade kao neverovatno genija uništavanja fudbalskih talenata i igre.
Gledam i ne verujem šta ko i gde igra, Kostića stavio na beka, totalni haos! Vlahović jedini centaršut i odmah šansa za gol koju nije umeo ovaj nesretni Milik odbitak da ćupne u gol... podseća me na onog Pešića u Zvezdi, trči izgubljen na terenu, samo smeta, ostali užas, od onog Mekinija pa do Lokatelija koji je sve lopte pogrešno davao u aut, a Vlahoviću će presesti dolazak u Juventus i Kostiću, jer ne igraju zbog Alegrijeve idiotske postavke igrača i igre.

Lord Stark

pre 1 godinu

Rekao sam još zimus da je pogrešio Vlahović što je prešao u Juventus. Trenutno je to krš ekipa a i trener forsira ružan defanzivni fudbal. Nije to ekipa za Vlahovića. Najjače mi je kad mediji u Italiji kritikuju Vlahovića koji u ovakvoj igri Juventusa dobije dve lopte po utakmici. Fali u toj ekipi mnogo da bi bila vrhunska. I ovakva bi morala bolje a tu je trener najodgovorniji. Vidi se koliko drugačije izgleda Vlahović u reprezantaciji

Bane

pre 1 godinu

Protiv boranije i amja bi igrao dobro.
Cekaj Brazil da vidis koliko su dobri
(Pera, 11. oktobar 2022 22:
29)
Makabi je teska boranija.Pricas da ne bi cutao.Pametniji si kada cutis.Juve nema trenera.

War Pigs

pre 1 godinu

Makabi je taj koji ce Alegriju da zabiberi otkaz.
Živi bili pa videli.
Ali ako cemo realno ni taj novi trener nece bolje da prodje sa ovim igracima.
(War Pigs, 10. oktobar 2022 17:24)
Moj komentar od juce.

Yujiro Hanma

pre 1 godinu

Sta glume ovi sa Mandzukicem koji je igrao za milion puta jaci Juventus a ne sa sredinom terena koja u Vojvodini ne bi pravila razliku ili bekovima koji su odsvno prosli zenit i trenerom koji jedva ceka da dobije otkaz radi isplate.

Znalac

pre 1 godinu

Pred SP u Kataru, Tadicu, Kosticu, Vlahovicu i Jovicu ne cvetaju ruze trenutno... BIce bolje momci, formula je volja! Sa "Piksetom" je sve drugacije. U zdravlje!

milanovac

pre 1 godinu

Italijanski fudbal je u padu i sve vise zaostaje za ostalima. Pricajte sta hocete, ali osim Napolija svi ostali su truba. Inter je dobio Barselonu ali se branio 90. minuta...

Videcemo

pre 1 godinu

U rasulu:Tadic Kostic Vlahovic
Pavlovic kiksara, Milenkovic klupa
svi osim sms - a su u teskom kanalu
Mitrovic povredjen i pitanje je da li i kada ce da nastavi formu
Ostatak tima prosecan
Klupa nikad tanja

Delija sa severa

pre 1 godinu

Jbt ovaj Makabi ni malo naivna ekipa, na stranu sto smo mi sami sebe izbacili iz Lige Sampiona, ali ljudi vodili protiv Pariza, sad mogu da pobede Juventus, bili dobri protiv Benfike, nekako dobro uklopljen i uigran tim. Sto se tice Juvea tim u kojem ti je glavni vezni Rabiot i Paredes bi strepeo i od nizeligasa a kamoli od Makabija.

koshke

pre 1 godinu

ja ne razumem ko i zašto drži Kvardada u Juventusu i pride igra u ovoj postavi jer čovek više akcija upropasti nego što uradi nešto konkretno.Isti tip igrača je i ovaj Sterling što je trenutno u Celziju. Oboje su sebični i stalno nešto komplikuju kada su u šansi da sutiraju ili asistiraju.

mancesterutd

pre 1 godinu

Juventusu treba minimum 5-6 novih igraca, Kostica pogresno koristi Alegri, on nije krilni vezni...on je u formaciji 3-5-2 najucinkovitiji....

War Pigs

pre 1 godinu

U rasulu:Tadic Kostic Vlahovic
Pavlovic kiksara, Milenkovic klupa
svi osim sms - a su u teskom kanalu
Mitrovic povredjen i pitanje je da li i kada ce da nastavi formu
Ostatak tima prosecan
Klupa nikad tanja
(Videcemo, 12. oktobar 2022 08:03)

A tacka,zarez ništa bitno crticu da si stavio?

Delija sa severa

pre 1 godinu

Jbt ovaj Makabi ni malo naivna ekipa, na stranu sto smo mi sami sebe izbacili iz Lige Sampiona, ali ljudi vodili protiv Pariza, sad mogu da pobede Juventus, bili dobri protiv Benfike, nekako dobro uklopljen i uigran tim. Sto se tice Juvea tim u kojem ti je glavni vezni Rabiot i Paredes bi strepeo i od nizeligasa a kamoli od Makabija.

Papara

pre 1 godinu

Ko o cemu izvestaj samo o Vlahovicu od koga se ocekuje da cepa mreze cim se pojavi na terenu! Mozda su u pravu ali, ovo je fudbal kolektivni sport a ulogu koju ima Dusan je da rezultira dobru igru tima! Kad to izostane, onda je "kriv" onaj koji je zaduzen za golove,apsurd koji vlada svuda kod svih navijaca u svetu! Gledam utakmicu Sahtjora i Man.Sitija(jedini prenosm u USA i to na spanskom) gde Man.Siti igra vec 10 minuta sa deset igraca i napada,da li su za to krivi napadaci Sahtjora!? Onako samo usput pitam? Analizu ostavite posle poslednjeg zvizduka sudije.
(beograd011, 11. oktobar 2022 19:30)

Siti igra protiv Kopenhagena.

L

pre 1 godinu

Najiskrenije, možda je ovo i dobro za Juventus. Mora doći do promene trenera, Alegrija kao da bojkotuju (iako on jeste odličan trener). Nešto veoma ne valja. Nemoguće je da ovakvi igrači igraju ovako loše. Čak i da igraju bez trenera morali bi biti mnogo-mnogo bolji. Ipak, još nije ni sredina oktobra, nije kasno za radikalne promene, pošto još ništa nije izgubljeno.

politički nekorektan

pre 1 godinu

Za onu budalu koja tvrdi da je "Ronaldo ukanalio Juventus": jedino je Juventus mogao da ukanali Ronalda, nikako obrnuto. Od vajkada je tradicija kluba defanzivna igra sa akcentom na razaranje igre protivnika. Malo je bilo drugačije u drugoj polovini devedesetih kada su zapravo bili jedan od kreativnijih timova na Apeninima. Zbog toga verovatno mnogi romantičari previđaju (nema "d") da se radilo tek o kratkom periodu u istoriji Dame. Aktuelni vezni red ne može da dobije bitku na sredini terena ni sa slabijim ekipama od Haife (koja btw igra sasvim solidno, naročito u fazi tranzicije iz odbrane u napad). Vlahović je protraćen na ovu jadnu grupu netalentovanih trkača. Nijedan trener tu ne pomaže.

smeh

pre 1 godinu

Celokupni vezni red sa trenerom Juventusa zaslužuje da popije otkaz. Ljudi ne znaju šta će sa loptom a i kada dođu do prilike da centriraju ili daju upotrebljivu loptu, šutiraju ka golu protivnika to rade na očajan način. Ona dvojica krilnih igrača ne znaju šta će sa loptom niti kako da prođu 1 na 1 i naprave višak. Izgleda da je menadžer Megvajera verovatno menadžer i ovim nesrećnicima. A trener je posebna priča.

Milax

pre 1 godinu

Sve je do trenera,Alegri je oterao Kuluševskog i Betankura(procvetali u Totenhemu) a ostavio Kvadrada i Lokatelija.Igraju 4-4-2 a između odbrane i sredine razmak ogroman,svaki dupli pas je Makabio bio ispred kaznenog.Sa ovom igrom Juve bi popio 5-6 komada od Sitija lagano.....a to je za Juve NEPRIHVATLJIVO....

Yay

pre 1 godinu

Siti igra protiv Kopenhagena.
(Papara, 11. oktobar 2022 19:41)

A Makabi je fudbalski gigant za Kopanhagen? Dajte molim vas pa ne igra Juventus protiv Sevilje ili tako neke ekipe.

живац

pre 1 godinu

али алегри који изводи тим са 4 одбрамбена, 4 четири задња везна и ди марија и влаховић. као да игра против реала и то са зиданом и роналдом а не против макабија. на све то прима два гола за пола сата а могло је и 4:0 полувреме да буде.
и после неко каже није алегри крив лоше играче има јуве. а је л макаби,уз дужно поштовање, има боље играче?! јуве има добре играче, али јуве није тим. боље би играли да им је ди марија играч-тренер. као вијали некада.

Mali Hijavata

pre 1 godinu

Pa šta je ovde čudno, Juventus nema ni jednog jedinog igrača vrhunske klase. To su isluženi igrači plus nekoliko jako sumnjivih pojačanja.
Vlahović je još i dobar kakvi su ostali.

Aragorn

pre 1 godinu

Ideologija da ti jedan igrač "radi" u napadu šireći teren, primajući lopte, asistira i da daje golove, je prastar fudbal. A to je cilj vrle uprave i trenera sa Vlahovićem.
Zanemarujući srž, a to je sama igra ekipe, tempo znanje i ritam na svakoj utakmici. Ne, mi ćemo da se branimo i Vlahović će narednih deset godina da prima loptu koju će odlaže, uđe u šesnaesterac i da gol na centaršuteve, igra u polju nula.
Strašno i tragično.

Samegabri

pre 1 godinu

@L Kako nije izgubljeno brt. ligu osvojiti nece ,mozda cak ni u prvih 4 nece biti. Liga sampiona gotova..jednom recju ,kraj sezone za Juve! Mogu polako da se spremaju za narednu,u kojoj nece ni igrati na evro sceni.

Aca Pantljičara

pre 1 godinu

Nestvarno los Juventus, ljudi bukvalno ne znaju sta treba da rade na terenu. Nije mi jasno kako je ovo moguce.
Vlahovic i Kostic bolje da su ostali u svojim klubovima gde su bili glavni igraci.
Mitrovic najpametniji od svih!

Marko Pjaca čuveni golgeter

pre 1 godinu

@ Ovako su svi branili Jovica,nalazili opravdanja,izmisljali sve i svasta samo da sebi ne priznaju da je Jovic promasaj veka.
Bojim se da isto ovo ne shvatimo sa Vlahovicem.
Da je beli Lukaku. Novi Morata
(Mentalitet je to, 12. oktobar 2022 08:05)



Ovo nema veze sa istinom. Luka Jovic rezerva od početka u Realu. Vlahović standardan od početka u Juventusu. Jovic 3 gola za nekoliko sezona. Vlahović 15 golova za 7,8 meseci (12 kalco, 2 LS, 1 kup). Nebo i zemlja.