46

Petak, 16.09.2022.

18:06

Katastrofa na Evrobasketu koja se ne pamti od 1946.

Poljska na EP kao protiv Sovjetskog Saveza – katastrofa koja se ne pamti od 1946.

Autor: LN  |  Izvor: B92

Katastrofa na Evrobasketu koja se ne pamti od 1946. IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

46 Komentari

Sortiraj po:

Josarian

pre 3 godine

Ovo govori da nešto u sistemu takmičenja ne valja. Stvar mora biti delom žreb i sreća, a većim delom nadmetanje u igri. Ovde je u najboljem slučaju pola pola, a toliki upliv žreba je prevelik.

Lucky

pre 3 godine

Poljska se obrikala?????
Dobro da se mi ponosimo!
Poljaci ce mozda uzeti medelju ,mozda ne ,ali su medju 4 ekupe u Evropi!! Jel a koji smo mi? Zna li neko?

Neo@

pre 3 godine

Dokaz da je 1/8 čista budalaština na ovakvoj vrsti turnira.
Ranije toga sa 16 ekipa nije bilo, pa nije ni ovakvih stvari bilo. Ali kako se povećao broj ekipa, što je i ok manje više, krenulo se lutati u koncepciji.
Umesto da pobednici grupa odmaraju prvi krug eliminacija, a ostali 8 da razigravaju za ulazak u 1/4, napravili su ovo što jesu!

C i n i k

pre 3 godine

Cudno EP, POL je slaba ekipa ili ajde, prosecna, od nas izgubili cca 30 razlike, od FR 40..
Igraju polufinale?
Zato jer su bili nadahnuti u samo 1 utakmici?
I dalje nkapiram kako su pobedili SLO niti kako smo mi mogli da izgubimo od IT, jer sam uveren da imamo najbolji tim u Evropi, ali ok, sta je tu je..

Kino

pre 3 godine

Ovaj sistem takmicenja treba da se promeni, treba eliminacije da se igraju na dve dobijene.

Ovako ekipe koje imaju dobar suterski dan se provuku gde im nije mesto.
(Robin Hud, 16. septembar 2022 19:27)

Pa to je draz da moze i slabiji da pobedi. Ne moze oni da igraju provenstvo 3 meseca pa ce sad u 2-3-5 dobijene. Prvenstvo ne znaci da si najkvalitetniji tim, nego da si osvojio turnir. Kao sto svi znaju da je PSG najkvalitetniji tim, ali ligu sampiona nikad nece osvojiti.

lero

pre 3 godine

"... Potpuno bezvezan sustav natjecanja. Mora se mijenjati pod hitno, ako se zeli kvaliteta i dobre utakmice u samoj zavrsnici. Do polufinala, ekipe poput Poljske ne bi nikako smjele doci. Unisava se kvaliteta, zar, neizvijesnost."
(Susjed G-din Komsija

Jeste, ali ovakav sistem takmicenja je idealan da moze da se namjesta, muva, petlja.

Veliki brat

pre 3 godine

Treba da se igra nešto kao Playoff u NBA, jer jedna utakmica je malo da bi se videlo koja ekipa je stvarno bolja, u dosta utakmica odlučuje čista sreća, a malo i sudije.

Pogledate neki Playoff u NBA, vidi se kako jedna ekipta dobije drugu npr. 12-13 razlike, a onda u sledećoj utakmici bude obrnuto. Jedino u prvom krugu bude uglavnom manje neizvesno, jer igra 1. ekipa protiv 8., 2. protiv 7., pa ispade da su najneizvesnije utakmice 4. i 5. ekipe u konferenciji.

Ali, igra se u 4. dobijene i to je to, može da se posreći trojkom u poslednjoj sekundi na jednoj utakmici, ali ne može na sve 4.

Međutim, NBA Playoff je deo ligaškog takmičenja, pa nije primenjivo na takmičenju reprezentacija, jer nema dovoljno vremena između dve klupske sezone.

Arthammer

pre 3 godine

Koja katastrofa dosli su do POLUFINALA?!!! Svaka čast najveće iznenađenje ove godine. Katastrofa je kako su zavrsile Srbija i Litvanija
(Misa, 16. septembar 2022 20:41)

Naravno, katastrofa je takođe da ekipa koja je dva puta izgubila sa 40 koševa razlike dođe do polufinala....

Djenka

pre 3 godine

Nisu se poljaci obrukali, vec su prosli kako se i ocekivalo. Druga je stvar sto su favoriti podbacili (Srbija,Grcka,Slovenija), pa su poispadali od amatera kao budale. Ovo nam je nadam se za nauk. Treba reforma kosarke i sistema pod hitno.
(Pljuvac Svih Stilova, 16. septembar 2022 19:26)

Italija je daleko od amaterske kosarke. Nisu neka velesila ali amateri nisu nikada bili. Mangupi su to i sjajne turnirske ekipe u kosarci, odbojci i posebno u fudbalu. Niko ne tempira formu za turnir kao Italija i niko ne zna vise prljavih trikova nego oni. Argentinci su za Italijane mala maca kad se prica od trikovima. Plakanje, padanje, hvatanje za glavu i hvatanje na buku su im specijalnosti. Ali ipak umeju da bace ka kosu i pogode. I jos im je nedostajao Galinari koji bi doneo jos vise muke svim odbranama turnira. Dakle ne pljuj gde nije mesto.

lifeisgood

pre 3 godine

Poljaci ipak vraćeni na fabrička podešavanja...Malo ih sreća poslužila pa se provukli do polufinala ali ipak je ovo njihova realnost,svakako sjajan rezultat za njih...

Pera

pre 3 godine

Na osnovu onoga sto sam video od Poljske u par navrata, rekao bih da je jedna od najgorih reprezentacija na prvenstvu. Sve ispod 30 razlike za Francuze bi mi bilo veliko iznenadjenje. Cini se da je Slovenija izraubovana, umorna ekipa.

Misa

pre 3 godine

Koja katastrofa dosli su do POLUFINALA?!!! Svaka čast najveće iznenađenje ove godine. Katastrofa je kako su zavrsile Srbija i Litvanija

Robin Hud

pre 3 godine

Ovaj sistem takmicenja treba da se promeni, treba eliminacije da se igraju na dve dobijene.

Ovako ekipe koje imaju dobar suterski dan se provuku gde im nije mesto.

Susjed G-din Komsija

pre 3 godine

Pratio sam Euro zbog vas, susjedi, vjerovao da cete ici do kraja. Kada ste ispali, dalje me nije zanimalo. Sada mi je jos draze da dalje nisam gledao, nakon ove sprdnje od Poljske. Potpuno bezvezan sustav natjecanja. Mora se mijenjati pod hitno, ako se zeli kvaliteta i dobre utakmice u samoj zavrsnici. Do polufinala, ekipe poput Poljske ne bi nikako smjele doci. Unisava se kvaliteta, zar, neizvijesnost...

Pljuvac Svih Stilova

pre 3 godine

Nisu se poljaci obrukali, vec su prosli kako se i ocekivalo. Druga je stvar sto su favoriti podbacili (Srbija,Grcka,Slovenija), pa su poispadali od amatera kao budale. Ovo nam je nadam se za nauk. Treba reforma kosarke i sistema pod hitno.

?

pre 3 godine

Na stranu da li je Srbija zemlja kosarke ili zemlja koja je umislila da ima mnogo dobre kosarkase i najbolji nacionalni tim, ali neko u toj FIBA treba debelo da se zamisli da li je neko od ove cetiri reperzentacije zalutao u zavrsnicu, ili su mozda zalutale cak dve-tri ekipe, da vidi koji je razlog da neke nesporno kvalitetnije ekipe sa nesporno vrhunskim igracima nisu dobacile daleko, i da uocene greske u formatu takmicenja, formatu kvalifikacija pa i nacinu nagradjivanja (sve je danas novac) hitno izmeni. Za pocetak da krenu od prozora u kvalifokacijama, sistema takmicenja, sudjena...
(nik, 16. septembar 2022 18:33)

Jeste, trebalo bi ponoviti utakmice dok ne pobjede tzv. najbolje reprezentacije Slovenija, Srbija i Grčka. ahaha

nn

pre 3 godine

Važno je da su oni u polufinalu i da će se boriti za pobedničko postolje i bronzu, pa bi bilo dobro da su naši na mestu poljskih košarkaša i sa minus 41 !!

Ostoja

pre 3 godine

Pa kad su se favoriti pobili medjusobno, sad gledajte Poljake... Sramota od takmičenja!
Došlo poslednje vreme kad Finci, Poljaci, Letonci, Ukrajinci, Belgijanci i Englezi igraju na EŠ.

nik

pre 3 godine

Na stranu da li je Srbija zemlja kosarke ili zemlja koja je umislila da ima mnogo dobre kosarkase i najbolji nacionalni tim, ali neko u toj FIBA treba debelo da se zamisli da li je neko od ove cetiri reperzentacije zalutao u zavrsnicu, ili su mozda zalutale cak dve-tri ekipe, da vidi koji je razlog da neke nesporno kvalitetnije ekipe sa nesporno vrhunskim igracima nisu dobacile daleko, i da uocene greske u formatu takmicenja, formatu kvalifikacija pa i nacinu nagradjivanja (sve je danas novac) hitno izmeni. Za pocetak da krenu od prozora u kvalifokacijama, sistema takmicenja, sudjena...

Takos

pre 3 godine

Jeste katastrofa je igrati polufinale a super je ispasti u 1/8 finala.
Bilo je svakakvih rezultata na turniru i na kvalifikacijama.
Npr. UK je pobijedilo Francusku sa 21 razlike u kvalifikacijama, a
Hrvatska je na turniru pobijedila UK sa 21 razlike, a
Hrvatska ispala u 1/8 F, a UK ispali u grupi.
Srbija ispala u 1/8 F a u grupi bila 1.
Slovenija i Grćka bile 1. u grupi pa ispale, a 3. plasirani u grupi Poljaci i Francuzi igraju polufinale.

Susjed G-din Komsija

pre 3 godine

Pratio sam Euro zbog vas, susjedi, vjerovao da cete ici do kraja. Kada ste ispali, dalje me nije zanimalo. Sada mi je jos draze da dalje nisam gledao, nakon ove sprdnje od Poljske. Potpuno bezvezan sustav natjecanja. Mora se mijenjati pod hitno, ako se zeli kvaliteta i dobre utakmice u samoj zavrsnici. Do polufinala, ekipe poput Poljske ne bi nikako smjele doci. Unisava se kvaliteta, zar, neizvijesnost...

nik

pre 3 godine

Na stranu da li je Srbija zemlja kosarke ili zemlja koja je umislila da ima mnogo dobre kosarkase i najbolji nacionalni tim, ali neko u toj FIBA treba debelo da se zamisli da li je neko od ove cetiri reperzentacije zalutao u zavrsnicu, ili su mozda zalutale cak dve-tri ekipe, da vidi koji je razlog da neke nesporno kvalitetnije ekipe sa nesporno vrhunskim igracima nisu dobacile daleko, i da uocene greske u formatu takmicenja, formatu kvalifikacija pa i nacinu nagradjivanja (sve je danas novac) hitno izmeni. Za pocetak da krenu od prozora u kvalifokacijama, sistema takmicenja, sudjena...

Pljuvac Svih Stilova

pre 3 godine

Nisu se poljaci obrukali, vec su prosli kako se i ocekivalo. Druga je stvar sto su favoriti podbacili (Srbija,Grcka,Slovenija), pa su poispadali od amatera kao budale. Ovo nam je nadam se za nauk. Treba reforma kosarke i sistema pod hitno.

Ostoja

pre 3 godine

Pa kad su se favoriti pobili medjusobno, sad gledajte Poljake... Sramota od takmičenja!
Došlo poslednje vreme kad Finci, Poljaci, Letonci, Ukrajinci, Belgijanci i Englezi igraju na EŠ.

Misa

pre 3 godine

Koja katastrofa dosli su do POLUFINALA?!!! Svaka čast najveće iznenađenje ove godine. Katastrofa je kako su zavrsile Srbija i Litvanija

Takos

pre 3 godine

Jeste katastrofa je igrati polufinale a super je ispasti u 1/8 finala.
Bilo je svakakvih rezultata na turniru i na kvalifikacijama.
Npr. UK je pobijedilo Francusku sa 21 razlike u kvalifikacijama, a
Hrvatska je na turniru pobijedila UK sa 21 razlike, a
Hrvatska ispala u 1/8 F, a UK ispali u grupi.
Srbija ispala u 1/8 F a u grupi bila 1.
Slovenija i Grćka bile 1. u grupi pa ispale, a 3. plasirani u grupi Poljaci i Francuzi igraju polufinale.

Robin Hud

pre 3 godine

Ovaj sistem takmicenja treba da se promeni, treba eliminacije da se igraju na dve dobijene.

Ovako ekipe koje imaju dobar suterski dan se provuku gde im nije mesto.

Djenka

pre 3 godine

Nisu se poljaci obrukali, vec su prosli kako se i ocekivalo. Druga je stvar sto su favoriti podbacili (Srbija,Grcka,Slovenija), pa su poispadali od amatera kao budale. Ovo nam je nadam se za nauk. Treba reforma kosarke i sistema pod hitno.
(Pljuvac Svih Stilova, 16. septembar 2022 19:26)

Italija je daleko od amaterske kosarke. Nisu neka velesila ali amateri nisu nikada bili. Mangupi su to i sjajne turnirske ekipe u kosarci, odbojci i posebno u fudbalu. Niko ne tempira formu za turnir kao Italija i niko ne zna vise prljavih trikova nego oni. Argentinci su za Italijane mala maca kad se prica od trikovima. Plakanje, padanje, hvatanje za glavu i hvatanje na buku su im specijalnosti. Ali ipak umeju da bace ka kosu i pogode. I jos im je nedostajao Galinari koji bi doneo jos vise muke svim odbranama turnira. Dakle ne pljuj gde nije mesto.

lifeisgood

pre 3 godine

Poljaci ipak vraćeni na fabrička podešavanja...Malo ih sreća poslužila pa se provukli do polufinala ali ipak je ovo njihova realnost,svakako sjajan rezultat za njih...

Arthammer

pre 3 godine

Koja katastrofa dosli su do POLUFINALA?!!! Svaka čast najveće iznenađenje ove godine. Katastrofa je kako su zavrsile Srbija i Litvanija
(Misa, 16. septembar 2022 20:41)

Naravno, katastrofa je takođe da ekipa koja je dva puta izgubila sa 40 koševa razlike dođe do polufinala....

C i n i k

pre 3 godine

Cudno EP, POL je slaba ekipa ili ajde, prosecna, od nas izgubili cca 30 razlike, od FR 40..
Igraju polufinale?
Zato jer su bili nadahnuti u samo 1 utakmici?
I dalje nkapiram kako su pobedili SLO niti kako smo mi mogli da izgubimo od IT, jer sam uveren da imamo najbolji tim u Evropi, ali ok, sta je tu je..

?

pre 3 godine

Na stranu da li je Srbija zemlja kosarke ili zemlja koja je umislila da ima mnogo dobre kosarkase i najbolji nacionalni tim, ali neko u toj FIBA treba debelo da se zamisli da li je neko od ove cetiri reperzentacije zalutao u zavrsnicu, ili su mozda zalutale cak dve-tri ekipe, da vidi koji je razlog da neke nesporno kvalitetnije ekipe sa nesporno vrhunskim igracima nisu dobacile daleko, i da uocene greske u formatu takmicenja, formatu kvalifikacija pa i nacinu nagradjivanja (sve je danas novac) hitno izmeni. Za pocetak da krenu od prozora u kvalifokacijama, sistema takmicenja, sudjena...
(nik, 16. septembar 2022 18:33)

Jeste, trebalo bi ponoviti utakmice dok ne pobjede tzv. najbolje reprezentacije Slovenija, Srbija i Grčka. ahaha

lero

pre 3 godine

"... Potpuno bezvezan sustav natjecanja. Mora se mijenjati pod hitno, ako se zeli kvaliteta i dobre utakmice u samoj zavrsnici. Do polufinala, ekipe poput Poljske ne bi nikako smjele doci. Unisava se kvaliteta, zar, neizvijesnost."
(Susjed G-din Komsija

Jeste, ali ovakav sistem takmicenja je idealan da moze da se namjesta, muva, petlja.

nn

pre 3 godine

Važno je da su oni u polufinalu i da će se boriti za pobedničko postolje i bronzu, pa bi bilo dobro da su naši na mestu poljskih košarkaša i sa minus 41 !!

Neo@

pre 3 godine

Dokaz da je 1/8 čista budalaština na ovakvoj vrsti turnira.
Ranije toga sa 16 ekipa nije bilo, pa nije ni ovakvih stvari bilo. Ali kako se povećao broj ekipa, što je i ok manje više, krenulo se lutati u koncepciji.
Umesto da pobednici grupa odmaraju prvi krug eliminacija, a ostali 8 da razigravaju za ulazak u 1/4, napravili su ovo što jesu!

Pera

pre 3 godine

Na osnovu onoga sto sam video od Poljske u par navrata, rekao bih da je jedna od najgorih reprezentacija na prvenstvu. Sve ispod 30 razlike za Francuze bi mi bilo veliko iznenadjenje. Cini se da je Slovenija izraubovana, umorna ekipa.

Kino

pre 3 godine

Ovaj sistem takmicenja treba da se promeni, treba eliminacije da se igraju na dve dobijene.

Ovako ekipe koje imaju dobar suterski dan se provuku gde im nije mesto.
(Robin Hud, 16. septembar 2022 19:27)

Pa to je draz da moze i slabiji da pobedi. Ne moze oni da igraju provenstvo 3 meseca pa ce sad u 2-3-5 dobijene. Prvenstvo ne znaci da si najkvalitetniji tim, nego da si osvojio turnir. Kao sto svi znaju da je PSG najkvalitetniji tim, ali ligu sampiona nikad nece osvojiti.

Lucky

pre 3 godine

Poljska se obrikala?????
Dobro da se mi ponosimo!
Poljaci ce mozda uzeti medelju ,mozda ne ,ali su medju 4 ekupe u Evropi!! Jel a koji smo mi? Zna li neko?

Veliki brat

pre 3 godine

Treba da se igra nešto kao Playoff u NBA, jer jedna utakmica je malo da bi se videlo koja ekipa je stvarno bolja, u dosta utakmica odlučuje čista sreća, a malo i sudije.

Pogledate neki Playoff u NBA, vidi se kako jedna ekipta dobije drugu npr. 12-13 razlike, a onda u sledećoj utakmici bude obrnuto. Jedino u prvom krugu bude uglavnom manje neizvesno, jer igra 1. ekipa protiv 8., 2. protiv 7., pa ispade da su najneizvesnije utakmice 4. i 5. ekipe u konferenciji.

Ali, igra se u 4. dobijene i to je to, može da se posreći trojkom u poslednjoj sekundi na jednoj utakmici, ali ne može na sve 4.

Međutim, NBA Playoff je deo ligaškog takmičenja, pa nije primenjivo na takmičenju reprezentacija, jer nema dovoljno vremena između dve klupske sezone.

Josarian

pre 3 godine

Ovo govori da nešto u sistemu takmičenja ne valja. Stvar mora biti delom žreb i sreća, a većim delom nadmetanje u igri. Ovde je u najboljem slučaju pola pola, a toliki upliv žreba je prevelik.

?

pre 3 godine

Na stranu da li je Srbija zemlja kosarke ili zemlja koja je umislila da ima mnogo dobre kosarkase i najbolji nacionalni tim, ali neko u toj FIBA treba debelo da se zamisli da li je neko od ove cetiri reperzentacije zalutao u zavrsnicu, ili su mozda zalutale cak dve-tri ekipe, da vidi koji je razlog da neke nesporno kvalitetnije ekipe sa nesporno vrhunskim igracima nisu dobacile daleko, i da uocene greske u formatu takmicenja, formatu kvalifikacija pa i nacinu nagradjivanja (sve je danas novac) hitno izmeni. Za pocetak da krenu od prozora u kvalifokacijama, sistema takmicenja, sudjena...
(nik, 16. septembar 2022 18:33)

Jeste, trebalo bi ponoviti utakmice dok ne pobjede tzv. najbolje reprezentacije Slovenija, Srbija i Grčka. ahaha

nn

pre 3 godine

Važno je da su oni u polufinalu i da će se boriti za pobedničko postolje i bronzu, pa bi bilo dobro da su naši na mestu poljskih košarkaša i sa minus 41 !!

nik

pre 3 godine

Na stranu da li je Srbija zemlja kosarke ili zemlja koja je umislila da ima mnogo dobre kosarkase i najbolji nacionalni tim, ali neko u toj FIBA treba debelo da se zamisli da li je neko od ove cetiri reperzentacije zalutao u zavrsnicu, ili su mozda zalutale cak dve-tri ekipe, da vidi koji je razlog da neke nesporno kvalitetnije ekipe sa nesporno vrhunskim igracima nisu dobacile daleko, i da uocene greske u formatu takmicenja, formatu kvalifikacija pa i nacinu nagradjivanja (sve je danas novac) hitno izmeni. Za pocetak da krenu od prozora u kvalifokacijama, sistema takmicenja, sudjena...

Takos

pre 3 godine

Jeste katastrofa je igrati polufinale a super je ispasti u 1/8 finala.
Bilo je svakakvih rezultata na turniru i na kvalifikacijama.
Npr. UK je pobijedilo Francusku sa 21 razlike u kvalifikacijama, a
Hrvatska je na turniru pobijedila UK sa 21 razlike, a
Hrvatska ispala u 1/8 F, a UK ispali u grupi.
Srbija ispala u 1/8 F a u grupi bila 1.
Slovenija i Grćka bile 1. u grupi pa ispale, a 3. plasirani u grupi Poljaci i Francuzi igraju polufinale.

Susjed G-din Komsija

pre 3 godine

Pratio sam Euro zbog vas, susjedi, vjerovao da cete ici do kraja. Kada ste ispali, dalje me nije zanimalo. Sada mi je jos draze da dalje nisam gledao, nakon ove sprdnje od Poljske. Potpuno bezvezan sustav natjecanja. Mora se mijenjati pod hitno, ako se zeli kvaliteta i dobre utakmice u samoj zavrsnici. Do polufinala, ekipe poput Poljske ne bi nikako smjele doci. Unisava se kvaliteta, zar, neizvijesnost...

Robin Hud

pre 3 godine

Ovaj sistem takmicenja treba da se promeni, treba eliminacije da se igraju na dve dobijene.

Ovako ekipe koje imaju dobar suterski dan se provuku gde im nije mesto.

Ostoja

pre 3 godine

Pa kad su se favoriti pobili medjusobno, sad gledajte Poljake... Sramota od takmičenja!
Došlo poslednje vreme kad Finci, Poljaci, Letonci, Ukrajinci, Belgijanci i Englezi igraju na EŠ.

Veliki brat

pre 3 godine

Treba da se igra nešto kao Playoff u NBA, jer jedna utakmica je malo da bi se videlo koja ekipa je stvarno bolja, u dosta utakmica odlučuje čista sreća, a malo i sudije.

Pogledate neki Playoff u NBA, vidi se kako jedna ekipta dobije drugu npr. 12-13 razlike, a onda u sledećoj utakmici bude obrnuto. Jedino u prvom krugu bude uglavnom manje neizvesno, jer igra 1. ekipa protiv 8., 2. protiv 7., pa ispade da su najneizvesnije utakmice 4. i 5. ekipe u konferenciji.

Ali, igra se u 4. dobijene i to je to, može da se posreći trojkom u poslednjoj sekundi na jednoj utakmici, ali ne može na sve 4.

Međutim, NBA Playoff je deo ligaškog takmičenja, pa nije primenjivo na takmičenju reprezentacija, jer nema dovoljno vremena između dve klupske sezone.

Kino

pre 3 godine

Ovaj sistem takmicenja treba da se promeni, treba eliminacije da se igraju na dve dobijene.

Ovako ekipe koje imaju dobar suterski dan se provuku gde im nije mesto.
(Robin Hud, 16. septembar 2022 19:27)

Pa to je draz da moze i slabiji da pobedi. Ne moze oni da igraju provenstvo 3 meseca pa ce sad u 2-3-5 dobijene. Prvenstvo ne znaci da si najkvalitetniji tim, nego da si osvojio turnir. Kao sto svi znaju da je PSG najkvalitetniji tim, ali ligu sampiona nikad nece osvojiti.

Misa

pre 3 godine

Koja katastrofa dosli su do POLUFINALA?!!! Svaka čast najveće iznenađenje ove godine. Katastrofa je kako su zavrsile Srbija i Litvanija

Lucky

pre 3 godine

Poljska se obrikala?????
Dobro da se mi ponosimo!
Poljaci ce mozda uzeti medelju ,mozda ne ,ali su medju 4 ekupe u Evropi!! Jel a koji smo mi? Zna li neko?

Pera

pre 3 godine

Na osnovu onoga sto sam video od Poljske u par navrata, rekao bih da je jedna od najgorih reprezentacija na prvenstvu. Sve ispod 30 razlike za Francuze bi mi bilo veliko iznenadjenje. Cini se da je Slovenija izraubovana, umorna ekipa.

lifeisgood

pre 3 godine

Poljaci ipak vraćeni na fabrička podešavanja...Malo ih sreća poslužila pa se provukli do polufinala ali ipak je ovo njihova realnost,svakako sjajan rezultat za njih...

Neo@

pre 3 godine

Dokaz da je 1/8 čista budalaština na ovakvoj vrsti turnira.
Ranije toga sa 16 ekipa nije bilo, pa nije ni ovakvih stvari bilo. Ali kako se povećao broj ekipa, što je i ok manje više, krenulo se lutati u koncepciji.
Umesto da pobednici grupa odmaraju prvi krug eliminacija, a ostali 8 da razigravaju za ulazak u 1/4, napravili su ovo što jesu!

Pljuvac Svih Stilova

pre 3 godine

Nisu se poljaci obrukali, vec su prosli kako se i ocekivalo. Druga je stvar sto su favoriti podbacili (Srbija,Grcka,Slovenija), pa su poispadali od amatera kao budale. Ovo nam je nadam se za nauk. Treba reforma kosarke i sistema pod hitno.

Djenka

pre 3 godine

Nisu se poljaci obrukali, vec su prosli kako se i ocekivalo. Druga je stvar sto su favoriti podbacili (Srbija,Grcka,Slovenija), pa su poispadali od amatera kao budale. Ovo nam je nadam se za nauk. Treba reforma kosarke i sistema pod hitno.
(Pljuvac Svih Stilova, 16. septembar 2022 19:26)

Italija je daleko od amaterske kosarke. Nisu neka velesila ali amateri nisu nikada bili. Mangupi su to i sjajne turnirske ekipe u kosarci, odbojci i posebno u fudbalu. Niko ne tempira formu za turnir kao Italija i niko ne zna vise prljavih trikova nego oni. Argentinci su za Italijane mala maca kad se prica od trikovima. Plakanje, padanje, hvatanje za glavu i hvatanje na buku su im specijalnosti. Ali ipak umeju da bace ka kosu i pogode. I jos im je nedostajao Galinari koji bi doneo jos vise muke svim odbranama turnira. Dakle ne pljuj gde nije mesto.

Arthammer

pre 3 godine

Koja katastrofa dosli su do POLUFINALA?!!! Svaka čast najveće iznenađenje ove godine. Katastrofa je kako su zavrsile Srbija i Litvanija
(Misa, 16. septembar 2022 20:41)

Naravno, katastrofa je takođe da ekipa koja je dva puta izgubila sa 40 koševa razlike dođe do polufinala....

lero

pre 3 godine

"... Potpuno bezvezan sustav natjecanja. Mora se mijenjati pod hitno, ako se zeli kvaliteta i dobre utakmice u samoj zavrsnici. Do polufinala, ekipe poput Poljske ne bi nikako smjele doci. Unisava se kvaliteta, zar, neizvijesnost."
(Susjed G-din Komsija

Jeste, ali ovakav sistem takmicenja je idealan da moze da se namjesta, muva, petlja.

C i n i k

pre 3 godine

Cudno EP, POL je slaba ekipa ili ajde, prosecna, od nas izgubili cca 30 razlike, od FR 40..
Igraju polufinale?
Zato jer su bili nadahnuti u samo 1 utakmici?
I dalje nkapiram kako su pobedili SLO niti kako smo mi mogli da izgubimo od IT, jer sam uveren da imamo najbolji tim u Evropi, ali ok, sta je tu je..

Josarian

pre 3 godine

Ovo govori da nešto u sistemu takmičenja ne valja. Stvar mora biti delom žreb i sreća, a većim delom nadmetanje u igri. Ovde je u najboljem slučaju pola pola, a toliki upliv žreba je prevelik.