Košarka 109

Utorak, 30.08.2022.

17:45

Veliki skok – Srbija glavni favorit Evrobasketa!

Košarkaši Srbije glavni su favoriti za osvajanje Evrobasketa, sudeći po finalnoj rang listi.

Veliki skok – Srbija glavni favorit Evrobasketa! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

109 Komentari

Sortiraj po:

milan

pre 1 godinu

Zna on da je Letonija i Latvija isto, nego potencira to da mi Srbi ne kazemo Latvija, nego susjedi, pa mi deluje da si ti najsmesniji.
(76er, 30. avgust 2022 23:10)

"Latvija" kažu lično Letonci a ne samo susedi. Tačno tako pišu, čitaju i izgovaraju kao "Latvija". Ne znam otkud nama tačno "Letonija". Verovatno iz neko stranog jezika. Litvanci sebe zovu "Latvieši".

sasa pg

pre 1 godinu

@Prosto, nema amatera djordjevica i mi smo prvi favorit
(Profesor okultis, 30. avgust 2022 21:44)

Lako je bit favorit na papiru, ali ajde osvoji medalju! Đorđević i kad je bio van liste prvih favorita osvajao je medalje. Čak i da Pešić sa momcima dođe do zlata, što od srca želim, ne smijemo ponižavati srebra koja je osvojio Saša Đorđević

sasa pg

pre 1 godinu

@@Ako Jokicu bude los dan, nema ko da igra. Takodje imaju jako velike oscilacije u igri. Ne vidim da prolaze Sloveniju ili Grcku ponovo. Spanija i Litvanija nikad nisu odgovarale Srbiji. Francusku bi Srbija dobila.
(Antusa, 30. avgust 2022 18:17)

Ne brini se ti nista, Jokicu kad je los dan, ako je vazna utkamica - on postigne 10/20/20 ucinak
(El Doctore, 30. avgust 2022 19:21)

Isto kao protiv Argentine i deda Skole na SP 2019 :))

Keynes

pre 1 godinu

Kad smo osvojili zlato sa C timom?
(Kole, 30. avgust 2022 23:08)

Mislim da je covek mislio na 2017, kad smo s C timom uzeli srebro. A malo je falilo da to bude i zlato. Neki i danas to prvenstvo smatraju Djordjevicevim neuspehom. Pre prvenstva niko nije ocekivao ni medalju s kakvim smo timom otisli... Ali su apetiti rasli kako smo polako kontali da igramo dobro bez obzira na izostanak mnogo igraca. Teo, Jokic, Bjelica, Nedovic, Erceg i ko zna ko sve jos... Mislim i Raduljica da je falio.

STRUČNI KONSULTANT

pre 1 godinu

Zašto se dozvoljava da utakmice nacionalne reprezentacije prenosi kablovska tv, a ne neko od ovih koji imaju nacionalnu frekvencu?
(Georg, 30. avgust 2022 20:58)

RTS1 i RTS2 puno prenosa u prvih dva dana-BiH, C.Gora, Slovenija, Francuska, Srbija, Hrvatska, Finska...Sedam prenosa prvih dva dana

Pantelejmon

pre 1 godinu

Tim koji u ekipi ima Davidovca i Dobrića nikako ne može biti favorit.. Budimo realni
(Loznica, Gučevo, Cer..., 30. avgust 2022 17:56)
Vec godinama tim koji u ekipi ima Dobrica i Davidovca je favorit i uzima titule.. Budimo realni
(Pantelejmon, 30. avgust 2022 18:32)

Vasa Micic ima vise evropskih titula od celog tog tima.
(Gazda Dojkan, 30. avgust 2022 20:29)
Pa???
Mislim, drago mi je zbog Vase, ali???

Kole

pre 1 godinu

Bolje da nismo favoriti. Mi srbi najbolji budemo kad smo protiv svega i svacega. Kad su sve sanse protiv nas. Osvojili smo zlato na EP sa C timom, jedino smo Bogdanovica imali od elitnih igraca! Samo skromno i ponizno, a kad dobijemo zlato, e onda kako `ocemo!
(Pljuvac Svih Stilova, 30. avgust 2022 21:56)

Kad smo osvojili zlato sa C timom?

76er

pre 1 godinu

Letonija, ne Latvija, se nije batice stručnjače ni plasirala na ovo EP. Mrš u kućicu! Administratore, nemoj da ..., ovaj batica čuo da postoji nešto što se zove košarka, pa ajd da napiše idiotluk.
(hvala Bogu te nisam englez, 30. avgust 2022 21:55)

Ne zna se ko je od vas dvoje smesniji ili ovaj sto gura Letoniju u favorite, Letoniju koja ni ne ucestvuje ili ti koji ne znas da je Letonija i Latvia isto.... Znas postoji jos tu i Litvanija.
(gl, 30. avgust 2022 22:21)

Zna on da je Letonija i Latvija isto, nego potencira to da mi Srbi ne kazemo Latvija, nego susjedi, pa mi deluje da si ti najsmesniji.

C i n i k

pre 1 godinu

evo jednog iz regiona .jel vi stvarno mislite da imate osim Jokića još nekog sposobnog za medalju?
(Marko, 30. avgust 2022 19:16)

Da, imamo tim.

gl

pre 1 godinu

Letonija, ne Latvija, se nije batice stručnjače ni plasirala na ovo EP. Mrš u kućicu! Administratore, nemoj da ..., ovaj batica čuo da postoji nešto što se zove košarka, pa ajd da napiše idiotluk.
(hvala Bogu te nisam englez, 30. avgust 2022 21:55)

Ne zna se ko je od vas dvoje smesniji ili ovaj sto gura Letoniju u favorite, Letoniju koja ni ne ucestvuje ili ti koji ne znas da je Letonija i Latvia isto.... Znas postoji jos tu i Litvanija.

nba

pre 1 godinu

Ozb pitam?Zasto ljudi pisu da je bucko najb kosarkas na svijetu? Zar je mvp reg dijela nagrada za najb kosarkasa na svijetu??Ne kontam tu mitomaniju i laz.
(Mr_Melbourne, 30. avgust 2022 18:18)

Mislim da ovde niko nije ni očekivao da ti MOŽEŠ bilo šta da shvatiš. Zato se ne trudi previše, mnogo je to za tebe
(Batko, 30. avgust 2022 18:57)

A zašto ne odgovoriš čoveku na pitanje? Najlakše je vredjati nekoga, umesto razgovora argumentima. A argumente nemaš.
Znaš li onu staru: "Ne postoje glupa pitanja, već samo glupi odgovori." A tvoj je više nego glup.
(Mali Hijavata, 30. avgust 2022 19:37)

Evo ja cu odgovoriti. Pisu iz istog razliga zbog kojeg pisu i da je Janis najjbolji kosarkas, i da je Doncic najolji kosarkas i Durent i Lebron i Stef i sta ti ja znam. Ni jedno ot tih pisanja nije realno jer ne postoji egzaktan metod sa se utvrdi ko je najbolji. Svako ima neki svoj kriterijum koji podesava prema s om subjektivnom osecaju.

Tako da, pitanje je glupavo, jer nije postavljeno s coljem da se nesto nauci nego da se iznese svoje subjektivno misljenje i omalovazi tudje.

Giga Moravac

pre 1 godinu

Bili bi stvarno favoriti, da igra Bogdanović u da imamo jednog naturalizovanog igrača na poziciji koja škripi. Konkretno plej. E sad mnogi će reći da nema šanse, ali ako jedna Španija, velesila poteže za strancem, pa Turska, pa čak i Rusija, što i mi ne bi? Ženska ekipa nikada ne bi donela zlato da nije bilo Pejdž, evo i sada Ivon, igra ko luda. I peva himnu najbolje. Što ne bi i neki stranac u muškoj?

Demar Derozan

pre 1 godinu

Realno, u krugu smo najozbiljnijih favorita, Srbija, Francuska, Grcka i Slovenija - iste sanse za zlato, po meni odmah iza su Italijani, mada oslabljeni bez Galinarija, pa Litvanija, onda Spanija, pa Nemacka sa Sruderom, pa tek onda Turci kojima nedostaje talenat za velika dela

Poljoprivrednik

pre 1 godinu

Ja po prvi put nemam jasnog favorita na prvenstvu. Srbija ima lidera u Jokiću, dugačku klupu sa po dva kvalitetna igrača na svakoj poziciji i selektora Pešića. Drugi favorit je Grčka, imaju lidera u Janisu, ali mislim da nemaju toliko kvalitetna rešenja na klupi. Plus Kalates i Janis koliko će odgovarati jedan drugom. Selektor Ituidis, nema se šta komentarisati. Slovenija, previše će ovisiti o Dončiću, pokazali su protiv Nemačke da su ranjivi, ali svakako mogu sve da pobede ali nemojte biti iznenađeni ako ispadnu u osmini finala. Litvanija, nemaju toliko individualni kvalitet, ali poznato je da uvek imaju jaku hemiju i dobre šutere, biće težak rival svima. Francuska ima sve a nema ništa, rekao bi da je njima problem selektor Kole koji nije vrhunski stručnjak i Gober koji nije pravi lider. Izgubili su od BiH, ne verujem da mogu ostvariti četiri pobede zaredom u nokaut fazi Evrobasketa. Nemačka, imaju tri NBA igrača, mislim da je kod Nemačke problem sa klupom, mogu igrati protiv atletskih reprezentacija, ali nemaju šta da traže u fajterskim utakmicama. Španija takođe ima tri NBA igrača i lidera u Rudiju, ali ostatak jedan igra u Valensiji jedan u Japanu i ostali u Evrokup ekipama. Italija nema šanse, previše faktora im fali. Turska ima Larkina i Atamana, trojicu u NBA, dobri su pogotovo u Berlinu pred domaćom publikom, nisu bezopasni. I za kraj Hrvatska, Bogdanović, Hezonja, Šarić, Amer, Zubac, opasna prva petorka, ali loša klupa, mogu da iznenade mada mislim da je sve posle grupe za njih uspeh. Svima nešto fali, mi sa Bogdanovićem, Pokuševskim i Teodosićem bi bili apsolutni favoriti, ovako bez nekoliko jakih igrača biće teško, ali niko nije favorit, pa moramo da pokažemo da jesmo šampioni.

hvala Bogu te nisam englez

pre 1 godinu

Kakva bezveze rang lista- ni ne spominju Letoniju (Latvija, kako je zovu u Evropi) a kladim se da će da uzmu medalju i zaprže čorbu mnogim favoritima! A ne trpajte nas unapred u najveće favorite. Svi danas igraju dobru košarku u Evropi. Pa vidite šta su Bosanci uradili Francuzima! Mozda imamo 2 MVP-ja, ali da li smo najbolji kao tim, to treba dokazati. Setite se šta su nam Italijani uradili u Beogradu pred Tokio!A za zlato je potrebno i malo sportske sreće - a nju treba zaslužiti, a poslednjih godina i nije da smo je baš zaslužili. Ali navijajmo za Srbiju, nikad protiv nje i bez obzira ko igra a ko ne. Lično mislim da smo bez Tea bolji, iako protiv njega ne mogu ništa loše da kažem.
(Hombre, 30. avgust 2022 20:54)

Letonija, ne Latvija, se nije batice stručnjače ni plasirala na ovo EP. Mrš u kućicu! Administratore, nemoj da ..., ovaj batica čuo da postoji nešto što se zove košarka, pa ajd da napiše idiotluk.

Milan

pre 1 godinu

@ (pera detlic,

Ako je najjaca ekipa iz tog vremena bila mozda Jaca od nas bez bogdana ne znaci da je prvenstvo bilo jace.
Koja je bila tada druga ekipa po snazi,
Koja treca, koja peta,
Koja deseta ? Sigurno je Danas mnogo veca konkurencija.

Pljuvac Svih Stilova

pre 1 godinu

Bolje da nismo favoriti. Mi srbi najbolji budemo kad smo protiv svega i svacega. Kad su sve sanse protiv nas. Osvojili smo zlato na EP sa C timom, jedino smo Bogdanovica imali od elitnih igraca! Samo skromno i ponizno, a kad dobijemo zlato, e onda kako `ocemo!

alejandro

pre 1 godinu

Koje su ovo fore?! Srbija prvi favorit evropskog prvenstva a najverovatnije se neće kvalifikovati za svetsko prvenstvo čiji su domaćini zemlje pacifičke Azije! Smejurija i razbibriga!

UnrealEngine

pre 1 godinu

Mislio sam da navijamo jedni za druge, ali izgleda da pola Srba mrzi Slovence
(digo, 30. avgust 2022 18:37) # Link komentara

Nisi baš u pravu, ili ja mislim da nisi. Ja baš gotivim Slovence i Sloveniju u celini (sa izuzetkom onog batice što se potpisuje kao ''Slovenac'' ovde na portalu, te njemu sličnih gmazova), a u mom okruženju 90% ljudi deli manje-više moj sentiment. Svakako bih voleo da to budete vi, ako kojim slučajem ne budemo mi :) Možda i grešim, evo videćemo po plusevima i minusima.

gox

pre 1 godinu

evo jednog iz regiona .jel vi stvarno mislite da imate osim Jokića još nekog sposobnog za medalju?
(Marko, 30. avgust 2022 19:16)

Sta ti znaci ovo pitanje, jel to molis boga da ga neko povredi ?!

I koja to reprezentacija ima 2 ili vise superzvezda sposobnih da tim odvedu do zlata?

Mare

pre 1 godinu

A zašto ne odgovoriš čoveku na pitanje? Najlakše je vredjati nekoga, umesto razgovora argumentima. A argumente nemaš.
Znaš li onu staru: "Ne postoje glupa pitanja, već samo glupi odgovori." A tvoj je više nego glup.
(Mali Hijavata, 30. avgust 2022 19:37)
MVP najjače lige na svetu, bukvalno po svakom parametru, je logično i najbolji igrač sveta te godine. Ne postoji zvanična titula najboljeg igrača sveta u basketu, ali se decenijama gleda da je MVP NBA najbolji košarkaš sveta. Lik je samog sebe uvredio tim pitanjem, a vidim da si i ti na tom putu ... Nekad je prosto bolje ćutati.

kani

pre 1 godinu

1. Srbija
2. Grčka
3. Slovenija
4. Francuska

Ostali neka se redaju kako hoće.
(RG, 30. avgust 2022 17:48)

1. Srbija
2. Francuska
3. Grčka
4. Slovenija
5. Litvanija
6. Turska

Hombre

pre 1 godinu

Kakva bezveze rang lista- ni ne spominju Letoniju (Latvija, kako je zovu u Evropi) a kladim se da će da uzmu medalju i zaprže čorbu mnogim favoritima! A ne trpajte nas unapred u najveće favorite. Svi danas igraju dobru košarku u Evropi. Pa vidite šta su Bosanci uradili Francuzima! Mozda imamo 2 MVP-ja, ali da li smo najbolji kao tim, to treba dokazati. Setite se šta su nam Italijani uradili u Beogradu pred Tokio!A za zlato je potrebno i malo sportske sreće - a nju treba zaslužiti, a poslednjih godina i nije da smo je baš zaslužili. Ali navijajmo za Srbiju, nikad protiv nje i bez obzira ko igra a ko ne. Lično mislim da smo bez Tea bolji, iako protiv njega ne mogu ništa loše da kažem.

Gazda Dojkan

pre 1 godinu

Tim koji u ekipi ima Davidovca i Dobrića nikako ne može biti favorit.. Budimo realni
(Loznica, Gučevo, Cer..., 30. avgust 2022 17:56)
Vec godinama tim koji u ekipi ima Dobrica i Davidovca je favorit i uzima titule.. Budimo realni
(Pantelejmon, 30. avgust 2022 18:32)

Vasa Micic ima vise evropskih titula od celog tog tima.

Keynes

pre 1 godinu

Francuska jako potcenjena,vrlo jak tim,uigrani su,dugo su zajedno, igrali su finale olimpijade, najteži protivnik i sigurno mogu deliti deobu prvog mesta favorita.
(roronja, 30. avgust 2022 19:49)

U ovom sastavu finale olimpijade? Ne bas ja mislim.

Milutin

pre 1 godinu

Ozb pitam?Zasto ljudi pisu da je bucko najb kosarkas na svijetu? Zar je mvp reg dijela nagrada za najb kosarkasa na svijetu??Ne kontam tu mitomaniju i laz.
(Mr_Melbourne, 30. avgust 2022 18:18)

Znam da troluješ, ali ajde da ti odgovorim ozbiljno.

Zato što jeste najbolji košarkaš na svetu. Najbolji igrač u daleko najjačoj ligi.

Ako ti imaš dokaza da je neko bolji, izvoli pa stavi link. Pošto nemaš, dovidjenja...

76er

pre 1 godinu

Francuska jako potcenjena,vrlo jak tim,uigrani su,dugo su zajedno, igrali su finale olimpijade, najteži protivnik i sigurno mogu deliti deobu prvog mesta favorita.
(roronja, 30. avgust 2022 19:49)

Ali isto tako i izgubili od Bosne, nisu bauk.

Buxi

pre 1 godinu

Sledi danonoćno novinarsko napumpavanje mišića, a onda uskoro realnost, pa euforija prelazi u kritiku, i onda u javni narodni linč jer tako se uvek sve završi. Kada novinari favorizuju i guraju pojedince, sa određenim namerama (menadžerske smernice), ubrzo se taj balon izduva i ostaje samo tigar od papira. Sportsko novinarstvo je davno umrlo, tekstovi naručeni, od proseka se prave džinovi. Nikada nisam procitao iskreni kritički tekst nekog smelog novinara na brljotinu nekog našeg sportiste, al zato je sevap dobiti intervju od istog, usput postaviti samo zgodna pitanja, jer tako novinari ostaju u "cool" odnosima sa njima. "Falilo je sportske sreće", "Sudijske greške", "Umor zbog vremenske razlike", "Iritantna publika" samo su neki od blagih i snishodljivih naslova koji će opet veći deo čitalačke populacije omamiti i odvratiti od logičkog razmišljanja. A pravo činjenično stanje, gurnuće se pod tepih.
Setite se ovoga na kraju prvenstva.

аco

pre 1 godinu

Јесмо најјачи, али трновит је пут до злата. Тај пут може да изгледа овако од нокаут фазе:
Хрватска
Француска
Словенија
Грчка
Предуслов за све је да сви остану здрави и спремни. Ако Бјелица и Недовић успеју да дају свој допринос, онда наше шансе рапидно расту.

JPR24

pre 1 godinu

Kakve su propozicije. Igracemo u grupi 5 utakmica i nadam se isto toliko pobeda i prvo mesto u grupi. Kako dalje, formiraju se opet neke grupe ili odmah nokaut sistem? S kim se ukrstamo, cenim da grupu lagano osvajamo. Treba izbeci Litvaniju do zavrsnice. Ne leže nam. Slovenija nije bauk, vise se plasim italijana, Nemaca, Spanaca.
(fenomen, 30. avgust 2022 18:01)

Grupe pa odmah nokaut sistem. Grupe se ukrštaju A/B i C/D u 1/16 finala, posle ide ono klasično (a1 vs b4) protiv (c3 vs d2) itd… imaš doduše na Vikipediji ceo kostur nokaut faze pa tačno možeš videti šta i kako i sa kim bi mogli ako smo prvi u D grupi i sve ostalo.
(JPR24, 30. avgust 2022 18:24)

I da, nije 1/16 finala, već pocinje sa 1/8 ! Malo sam se zaneo :)

Mali Hijavata

pre 1 godinu

STRUČNI KONSULTANT
Stručnjak si kao Marica za kriv .....
(Bruks 021, 30. avgust 2022 18:16)

Marica jeste stručnjak za kriv.....
A ponekad i Ivica.

El Doctore

pre 1 godinu

@Samo ne sa Grcima pre finala!Tesko je takvu reprezentaciju dobiti 2 puta za redom.
(Markobg, 30. avgust 2022 18:16)

Posto nismo sa njima u grupi, nema sanse da igramo dva puta protiv njih… Ako ih pobedimo, to ce biti u nokaut fazi i odmah ispadaju

Niko Kao Ja

pre 1 godinu

Jokic + dva iznad proseka + dve cike iz birtije je dovoljno do playoff-a.
Videcemo kako ce Jokic da se ponasa kao vodja ekipe kad krene biti ili ne biti. Valjda mu je jasno koliko godina ima i sta sad treba da uradi da bi usao u vecnost. Pitanje je da li moze da izdrzi taj pritisak.

Gadza

pre 1 godinu

evo jednog iz regiona .jel vi stvarno mislite da imate osim Jokića još nekog sposobnog za medalju?
(Marko, 30. avgust 2022 19:16)

Pa medalja je i cilj, ako je jedan dovoljan i to je ok. Zar ne?

Mali Hijavata

pre 1 godinu

Ozb pitam?Zasto ljudi pisu da je bucko najb kosarkas na svijetu? Zar je mvp reg dijela nagrada za najb kosarkasa na svijetu??Ne kontam tu mitomaniju i laz.
(Mr_Melbourne, 30. avgust 2022 18:18)

Mislim da ovde niko nije ni očekivao da ti MOŽEŠ bilo šta da shvatiš. Zato se ne trudi previše, mnogo je to za tebe
(Batko, 30. avgust 2022 18:57)

A zašto ne odgovoriš čoveku na pitanje? Najlakše je vredjati nekoga, umesto razgovora argumentima. A argumente nemaš.
Znaš li onu staru: "Ne postoje glupa pitanja, već samo glupi odgovori." A tvoj je više nego glup.

El Doctore

pre 1 godinu

@Ako Jokicu bude los dan, nema ko da igra. Takodje imaju jako velike oscilacije u igri. Ne vidim da prolaze Sloveniju ili Grcku ponovo. Spanija i Litvanija nikad nisu odgovarale Srbiji. Francusku bi Srbija dobila.
(Antusa, 30. avgust 2022 18:17)

Ne brini se ti nista, Jokicu kad je los dan, ako je vazna utkamica - on postigne 10/20/20 ucinak

hm

pre 1 godinu

Meni je najjaci utisak Marko Jagodić-Kuridža. Debitovao za reprezentaciju u 36-toj godini, ne plasi se nikoga, igra bez respekta prema bilo kome. Mnogo simpatican lik.
(M, 30. avgust 2022 19:00

Meni upravo suprotno, nije mi jasno kako je lik dogurao do Zvezde a kamoli do reprezentacije, secam se kako sam bio u soku kad je oteran Faje koji je za Kuridzu doktor majstor a dosao on.

zhol

pre 1 godinu

Prvo, tesko da cemo na Hrvate u 1/8, valjda cak i oni mogu da se plasiraju iznad Ukrajine, Engleske i Estonije. Drugo, Grci ako budu drugi u grupi, imace sudar sa drugoplasiranim iz grupe B u 1/4, sto je opet Slovenija/Francuska/Litvanija, pa tek onda na (verovatno) Spance u 1/2, tako da nemaju oni nesto mnogo laksi posao.
(zhol, 30. avgust 2022 18:54)

Pretpostavka je da ce Grci biti prvi u grupi, greska u kucanju :)

M

pre 1 godinu

Meni je najjaci utisak Marko Jagodić-Kuridža. Debitovao za reprezentaciju u 36-toj godini, ne plasi se nikoga, igra bez respekta prema bilo kome. Mnogo simpatican lik.

roronja

pre 1 godinu

Francuska jako potcenjena,vrlo jak tim,uigrani su,dugo su zajedno, igrali su finale olimpijade, najteži protivnik i sigurno mogu deliti deobu prvog mesta favorita.

urke

pre 1 godinu

Tim koji u ekipi ima Davidovca i Dobrića nikako ne može biti favorit.. Budimo realni
(Loznica, Gučevo, Cer..., 30. avgust 2022 17:56)

Ta dva igraca + Kalinic imaju vise trofeja nego cela reprezentacija, ako ne verujes, saberi.

Mr_Melbourne

pre 1 godinu

Ozb pitam?Zasto ljudi pisu da je bucko najb kosarkas na svijetu? Zar je mvp reg dijela nagrada za najb kosarkasa na svijetu??Ne kontam tu mitomaniju i laz.

ja

pre 1 godinu

Tim koji u ekipi ima Davidovca i Dobrića nikako ne može biti favorit.. Budimo realni
(Loznica, Gučevo, Cer..., 30. avgust 2022 17:56)

Pa oni ni ne igraju. Ima i Slovenija Dimeca i ne znam koga još u 12.

Novi Sad

pre 1 godinu

Slovenija pa Slovenija.
Ja sam ubedjen da ce Slovenija dozivet debakl.
Mi treba da shvatimo da zlato nece doci samo od sebe, treba se za njega izboriti koliko god da je nas tim kvalitetan.
Srecno moja Srbijo !!!

JPR24

pre 1 godinu

Kakve su propozicije. Igracemo u grupi 5 utakmica i nadam se isto toliko pobeda i prvo mesto u grupi. Kako dalje, formiraju se opet neke grupe ili odmah nokaut sistem? S kim se ukrstamo, cenim da grupu lagano osvajamo. Treba izbeci Litvaniju do zavrsnice. Ne leže nam. Slovenija nije bauk, vise se plasim italijana, Nemaca, Spanaca.
(fenomen, 30. avgust 2022 18:01)

Grupe pa odmah nokaut sistem. Grupe se ukrštaju A/B i C/D u 1/16 finala, posle ide ono klasično (a1 vs b4) protiv (c3 vs d2) itd… imaš doduše na Vikipediji ceo kostur nokaut faze pa tačno možeš videti šta i kako i sa kim bi mogli ako smo prvi u D grupi i sve ostalo.

al, sta ja znam

pre 1 godinu

svi govore kako je ovo najjace evropsko prvenstvo u prethodnih 20 god al ne bih se slozio.
recite mi koja ekipa sa ovog evropskog bi imala ikakve sanse protiv onog starog tima spanije sa bracom Gasol, Garbahosom, Rejesom ,Navarom, Kalderonom, Fernandesom,Rodrigezom itd...
bio je to evropski dream team. isto kao sto smo mi nekad imali legende Djordjevica Dovca Danilovica Bodirogu sve u istom timu...
a o starom jugoslovenskom timu da ne govorim. to je bio najjaci evrospki tim ikada sa Drzenom Kukocem Divcem Radjom Danilovicem itd....

ono sto hocu reci ,evropsko jeste jako ali nema tog super tima def. cak zaista mislim da smo mi objektivni favoriti i da mozemo sigurno sa svima.
sa Bogdanom u timu bili bi cak ubedljiv fav,ovako smo blagi i morace malo i sreca da posluzi
(pera detlic, 30. avgust 2022 18:03)

ne kapiras ocigledno, niko nije rekao da su ovo najaci timovi ikada, nego najace prvenstvo, jer imas 5,6 opasnih ekipa aa opasnim timova koji ce na posed da odlucuju pobednika, a to sto si ti nabrojao spance i nas to jesu bili najaci timovi ali ne i prvenstva jer su se ti timovi setali do zlata bez ozbiljne konkurencije

Lajavi krelac

pre 1 godinu

Kakvi će hvalospevi o Pešiću, Jokiču i ekipi biti posle prve pobede već mogu da zamislim. Kao i najtrašnije pljuvanje i omalovažavanje istih koliko sutradan, kada se ne pobedi.

Jer iako smo zemlja sa 7 miliona selektora, nijedan od tih "selektora" nema mišljenje i sećanje duže i bolje od kokoške.

Exo

pre 1 godinu

Iskreno, ne sviđa mi se ovo stvaranje pritiska. Volio bih da osvojio ali mislim da Litvanija ima velike šanse, posebno sad kad niko ne priča o njima.

Dejan V

pre 1 godinu

fenomen, Posle grupe ide nokaut faza ( 1/8 F pa 1/4 F....) Ukrštamo se sa grupom koju čine Grčka, Italija, Hrvatska, Ukrajina, Velika Britanija i Estonija. U 1/4 finala najverovatnije na jednu od ove četiri: Španija,Slovenia, Liitvanija, Francuska

Miroslav

pre 1 godinu

Mene su kosarkasi prijatno iznenadili.Mislim da igramo dobro.Imamo dosta rupa u sastavu.Nemamo krilnog centra,nedostaje jos jedan krilni igrac,Nedovic se mora vratiti da pomogne u organizaciji igre,nemamo igraca koji bi sa pozicije 2 i 3 bio kostantna pretnja,ali i pored toga igra nije losa.

milan

pre 1 godinu

svi govore kako je ovo najjace evropsko prvenstvo u prethodnih 20 god al ne bih se slozio.
(pera detlic, 30. avgust 2022 18:03)

Najjace u smislu da ne moze ni da se pretpostavi ko ce biti prvi, drugi, treci i cetvrti. Ovde svako svakoga moze da pobedi. Kao sto smo mi pobedili Grcku i Tursku tako oni mogu sutradan nas da dobiju. Dobili nas Slovenci ali isto tako mozemo mi njih da dobijemo sutradan. Prosto nema najjacih vec su svi jaki. Prstace na sve strane i niko nikoga nece dobiti sa 20 razlike. Sve utakmice ce se igrati do zadnje sekunde. Ajde probaj stavi lovu na to ko ce biti prvi, drugi, treci i cetvrti. Ove rang liste ne govore nista vec predstavljaju stanje gledajuci zadnjih par utakmica. Posto smo pobedili Grcku i Tursku malo smo napredovali na toj rang listi.

pejafan

pre 1 godinu

@ pera detlic
Najjaca Srbija u zdravom sastavu bi se laganom nosila sa Spanijom iz 2009 2011
Micic Nedovic Bogdanovic Jokic Milutinov Bjelica Guduric i tu jos komandanti u odbrani Kalinic i Lucic pomognuti sa Avramovicem
10 sjajnih igraca,odlicna prva postava i siroka klupa
Slazem se sa je juga sa Drazenom Divcem Radjom Kukocem i ekipom najjaca selekcija ikasa ali to je Jugoslavija kao sada Jokic Vucevic Nurkic Bogdanovic×2 Micic Doncic...

Džoni

pre 1 godinu

Tim koji u ekipi ima Davidovca i Dobrića nikako ne može biti favorit.. Budimo realni
(Loznica, Gučevo, Cer..., 30. avgust 2022 17:56)

Ne može, ali na kraju, kad se podvuče crta nekako po pravilu pehar je u njihovim rukama?

pera detlic

pre 1 godinu

svi govore kako je ovo najjace evropsko prvenstvo u prethodnih 20 god al ne bih se slozio.
recite mi koja ekipa sa ovog evropskog bi imala ikakve sanse protiv onog starog tima spanije sa bracom Gasol, Garbahosom, Rejesom ,Navarom, Kalderonom, Fernandesom,Rodrigezom itd...
bio je to evropski dream team. isto kao sto smo mi nekad imali legende Djordjevica Dovca Danilovica Bodirogu sve u istom timu...
a o starom jugoslovenskom timu da ne govorim. to je bio najjaci evrospki tim ikada sa Drzenom Kukocem Divcem Radjom Danilovicem itd....

ono sto hocu reci ,evropsko jeste jako ali nema tog super tima def. cak zaista mislim da smo mi objektivni favoriti i da mozemo sigurno sa svima.
sa Bogdanom u timu bili bi cak ubedljiv fav,ovako smo blagi i morace malo i sreca da posluzi

zhol

pre 1 godinu

Pod preduslovom da smo prvi:

U 1/8 na 4tu ekipu iz grupe C (nadam se hrvatsku).

u 1/4 finala sa pobednikom meča timova koji je bio drugi u grupi A ili treći u grupi B, po mojoj proceni Turska ili Litvanija/Francuska/Slovenija, svakako neko od ove 3 druge.

U 1/2 finalu sa pobednikom grupe B, takoreći opet sa Litvanijom/Francuskom/Slovenijom.

U finalu sa Grčkom, jer ćemo do tada izbaciti sve tri selekcije koje su favoriti a Grci ce se prošlepati sa samo jednom nezgodnom utakmicom u kojoj će pobrditi Špance oko 10ak razlike.

Nakon finala pijanka od dva dana jer se zlato vraća gde mu je mesto.

Slikaj ovo pa se čujemo na kraju prvenstva.
(Boka, 30. avgust 2022 18:24)
Prvo, tesko da cemo na Hrvate u 1/8, valjda cak i oni mougu da se plasiraju iznad Ukrajine, Engleske i Estonije. Drugo, Grci ako budu drugi u grupi, imace sudar sa drugoplasiranim iz grupe B u 1/4, sto je opet Slovenija/Francuska/Litvanija, pa tek onda na (verovatno) Spance u 1/2, tako da nemaju oni nesto mnogo laksi posao.

Gde ja živim

pre 1 godinu

Samo polako dame i gospođo, drugarice i drugovi, braćo i sestre. Prvo Holandija, Češka itd. Zec je još u nekoj rupi u šumi, a ražanj je još drvo koje treba iseći.

Samo polako. Mnogo lepo zvuči, ali ima mnogo da se gusla.

stanoje

pre 1 godinu

Mene brine sto nemamo postenog beka sutera koji ima pouzdan sut na svakoj utakmici, nego se sve nesto ceka koga ce da krene. Neko bi ozbiljno trebalo da se pozabavi time sta se desilo sa sutom nasih igraca, posebno kad ostaju sami. Takodje, nadam se da Kari nece koristiti samo 7-8 igraca u rotaciji. Ne treba se loziti previse i nametati im neki pritisak, to se odnosi posebno na medije.

Boka

pre 1 godinu

Kakve su propozicije. Igracemo u grupi 5 utakmica i nadam se isto toliko pobeda i prvo mesto u grupi. Kako dalje, formiraju se opet neke grupe ili odmah nokaut sistem? S kim se ukrstamo, cenim da grupu lagano osvajamo. Treba izbeci Litvaniju do zavrsnice. Ne leže nam. Slovenija nije bauk, vise se plasim italijana, Nemaca, Spanaca.
(fenomen, 30. avgust 2022 18:01)

Pod preduslovom da smo prvi:

U 1/8 na 4tu ekipu iz grupe C (nadam se hrvatsku).

u 1/4 finala sa pobednikom meča timova koji je bio drugi u grupi A ili treći u grupi B, po mojoj proceni Turska ili Litvanija/Francuska/Slovenija, svakako neko od ove 3 druge.

U 1/2 finalu sa pobednikom grupe B, takoreći opet sa Litvanijom/Francuskom/Slovenijom.

U finalu sa Grčkom, jer ćemo do tada izbaciti sve tri selekcije koje su favoriti a Grci ce se prošlepati sa samo jednom nezgodnom utakmicom u kojoj će pobrditi Špance oko 10ak razlike.

Nakon finala pijanka od dva dana jer se zlato vraća gde mu je mesto.

Slikaj ovo pa se čujemo na kraju prvenstva.

milan

pre 1 godinu

Tim koji u ekipi ima Davidovca i Dobrića nikako ne može biti favorit.. Budimo realni
(Loznica, Gučevo, Cer..., 30. avgust 2022 17:56)

Pokazalo se da u timskim sportovima vece sanse imaju dobri timovi od grupe dobrih pojedinaca. Svedoci smo npr lige sampiona.

Batko

pre 1 godinu

Ozb pitam?Zasto ljudi pisu da je bucko najb kosarkas na svijetu? Zar je mvp reg dijela nagrada za najb kosarkasa na svijetu??Ne kontam tu mitomaniju i laz.
(Mr_Melbourne, 30. avgust 2022 18:18)

Mislim da ovde niko nije ni očekivao da ti MOŽEŠ bilo šta da shvatiš. Zato se ne trudi previše, mnogo je to za tebe

fenomen

pre 1 godinu

Kakve su propozicije. Igracemo u grupi 5 utakmica i nadam se isto toliko pobeda i prvo mesto u grupi. Kako dalje, formiraju se opet neke grupe ili odmah nokaut sistem? S kim se ukrstamo, cenim da grupu lagano osvajamo. Treba izbeci Litvaniju do zavrsnice. Ne leže nam. Slovenija nije bauk, vise se plasim italijana, Nemaca, Spanaca.

коле

pre 1 godinu

Јао не, опет се ложимо. Људи, ово је ЕП, има 4-5 уједначених екипа која свака сваку може да добије. Један лош дан, ма лоша четвртина, и ћао. Полако.

Antusa

pre 1 godinu

Ako Jokicu bude los dan, nema ko da igra. Takodje imaju jako velike oscilacije u igri. Ne vidim da prolaze Sloveniju ili Grcku ponovo. Spanija i Litvanija nikad nisu odgovarale Srbiji. Francusku bi Srbija dobila.

Pantelejmon

pre 1 godinu

Tim koji u ekipi ima Davidovca i Dobrića nikako ne može biti favorit.. Budimo realni
(Loznica, Gučevo, Cer..., 30. avgust 2022 17:56)
Vec godinama tim koji u ekipi ima Dobrica i Davidovca je favorit i uzima titule.. Budimo realni

digo

pre 1 godinu

nepoštivanje Slovenije je glupo, čitam ove komentare i čovjek bi pomislio da smo egzotična ekipa u Europi

u međuvremenu, u zadnjih 30 utakmica imamo skor 25 - 5

Mislio sam da navijamo jedni za druge, ali izgleda da pola Srba mrzi Slovence

STRUČNI KONSULTANT

pre 1 godinu

To je sad dok Pešić ne objavi spisak. Posle toga nam sledi pad na listi favorita kad otpiše Davidovca, Micića, Nedovića i Bjelicu.

Keynes

pre 1 godinu

Nebitna lista... Vazna je ona na kraju prvenstva. Ta nam treba, momci. Jer mi volimo da pobeđujemo, ali volimo posebno u kosarci da pobedjujemo.

aleksand

pre 1 godinu

ubedljivo najbolja kvota za naplatu na celom prvenstvu je da ce francuska u medjusobnom mecu da dobije sloveniju.
kvota ce biti preko 2 a frazncuzi ce ih bukvalno odvaliti.

aleksand

pre 1 godinu

ubedljivo najbolja kvota za naplatu na celom prvenstvu je da ce francuska u medjusobnom mecu da dobije sloveniju.
kvota ce biti preko 2 a frazncuzi ce ih bukvalno odvaliti.

Džoni

pre 1 godinu

Tim koji u ekipi ima Davidovca i Dobrića nikako ne može biti favorit.. Budimo realni
(Loznica, Gučevo, Cer..., 30. avgust 2022 17:56)

Ne može, ali na kraju, kad se podvuče crta nekako po pravilu pehar je u njihovim rukama?

Keynes

pre 1 godinu

Nebitna lista... Vazna je ona na kraju prvenstva. Ta nam treba, momci. Jer mi volimo da pobeđujemo, ali volimo posebno u kosarci da pobedjujemo.

pera detlic

pre 1 godinu

svi govore kako je ovo najjace evropsko prvenstvo u prethodnih 20 god al ne bih se slozio.
recite mi koja ekipa sa ovog evropskog bi imala ikakve sanse protiv onog starog tima spanije sa bracom Gasol, Garbahosom, Rejesom ,Navarom, Kalderonom, Fernandesom,Rodrigezom itd...
bio je to evropski dream team. isto kao sto smo mi nekad imali legende Djordjevica Dovca Danilovica Bodirogu sve u istom timu...
a o starom jugoslovenskom timu da ne govorim. to je bio najjaci evrospki tim ikada sa Drzenom Kukocem Divcem Radjom Danilovicem itd....

ono sto hocu reci ,evropsko jeste jako ali nema tog super tima def. cak zaista mislim da smo mi objektivni favoriti i da mozemo sigurno sa svima.
sa Bogdanom u timu bili bi cak ubedljiv fav,ovako smo blagi i morace malo i sreca da posluzi

Boka

pre 1 godinu

Kakve su propozicije. Igracemo u grupi 5 utakmica i nadam se isto toliko pobeda i prvo mesto u grupi. Kako dalje, formiraju se opet neke grupe ili odmah nokaut sistem? S kim se ukrstamo, cenim da grupu lagano osvajamo. Treba izbeci Litvaniju do zavrsnice. Ne leže nam. Slovenija nije bauk, vise se plasim italijana, Nemaca, Spanaca.
(fenomen, 30. avgust 2022 18:01)

Pod preduslovom da smo prvi:

U 1/8 na 4tu ekipu iz grupe C (nadam se hrvatsku).

u 1/4 finala sa pobednikom meča timova koji je bio drugi u grupi A ili treći u grupi B, po mojoj proceni Turska ili Litvanija/Francuska/Slovenija, svakako neko od ove 3 druge.

U 1/2 finalu sa pobednikom grupe B, takoreći opet sa Litvanijom/Francuskom/Slovenijom.

U finalu sa Grčkom, jer ćemo do tada izbaciti sve tri selekcije koje su favoriti a Grci ce se prošlepati sa samo jednom nezgodnom utakmicom u kojoj će pobrditi Špance oko 10ak razlike.

Nakon finala pijanka od dva dana jer se zlato vraća gde mu je mesto.

Slikaj ovo pa se čujemo na kraju prvenstva.

M

pre 1 godinu

Meni je najjaci utisak Marko Jagodić-Kuridža. Debitovao za reprezentaciju u 36-toj godini, ne plasi se nikoga, igra bez respekta prema bilo kome. Mnogo simpatican lik.

al, sta ja znam

pre 1 godinu

svi govore kako je ovo najjace evropsko prvenstvo u prethodnih 20 god al ne bih se slozio.
recite mi koja ekipa sa ovog evropskog bi imala ikakve sanse protiv onog starog tima spanije sa bracom Gasol, Garbahosom, Rejesom ,Navarom, Kalderonom, Fernandesom,Rodrigezom itd...
bio je to evropski dream team. isto kao sto smo mi nekad imali legende Djordjevica Dovca Danilovica Bodirogu sve u istom timu...
a o starom jugoslovenskom timu da ne govorim. to je bio najjaci evrospki tim ikada sa Drzenom Kukocem Divcem Radjom Danilovicem itd....

ono sto hocu reci ,evropsko jeste jako ali nema tog super tima def. cak zaista mislim da smo mi objektivni favoriti i da mozemo sigurno sa svima.
sa Bogdanom u timu bili bi cak ubedljiv fav,ovako smo blagi i morace malo i sreca da posluzi
(pera detlic, 30. avgust 2022 18:03)

ne kapiras ocigledno, niko nije rekao da su ovo najaci timovi ikada, nego najace prvenstvo, jer imas 5,6 opasnih ekipa aa opasnim timova koji ce na posed da odlucuju pobednika, a to sto si ti nabrojao spance i nas to jesu bili najaci timovi ali ne i prvenstva jer su se ti timovi setali do zlata bez ozbiljne konkurencije

Batko

pre 1 godinu

Ozb pitam?Zasto ljudi pisu da je bucko najb kosarkas na svijetu? Zar je mvp reg dijela nagrada za najb kosarkasa na svijetu??Ne kontam tu mitomaniju i laz.
(Mr_Melbourne, 30. avgust 2022 18:18)

Mislim da ovde niko nije ni očekivao da ti MOŽEŠ bilo šta da shvatiš. Zato se ne trudi previše, mnogo je to za tebe

roronja

pre 1 godinu

Francuska jako potcenjena,vrlo jak tim,uigrani su,dugo su zajedno, igrali su finale olimpijade, najteži protivnik i sigurno mogu deliti deobu prvog mesta favorita.

Novi Sad

pre 1 godinu

Slovenija pa Slovenija.
Ja sam ubedjen da ce Slovenija dozivet debakl.
Mi treba da shvatimo da zlato nece doci samo od sebe, treba se za njega izboriti koliko god da je nas tim kvalitetan.
Srecno moja Srbijo !!!

Pantelejmon

pre 1 godinu

Tim koji u ekipi ima Davidovca i Dobrića nikako ne može biti favorit.. Budimo realni
(Loznica, Gučevo, Cer..., 30. avgust 2022 17:56)
Vec godinama tim koji u ekipi ima Dobrica i Davidovca je favorit i uzima titule.. Budimo realni

fenomen

pre 1 godinu

Kakve su propozicije. Igracemo u grupi 5 utakmica i nadam se isto toliko pobeda i prvo mesto u grupi. Kako dalje, formiraju se opet neke grupe ili odmah nokaut sistem? S kim se ukrstamo, cenim da grupu lagano osvajamo. Treba izbeci Litvaniju do zavrsnice. Ne leže nam. Slovenija nije bauk, vise se plasim italijana, Nemaca, Spanaca.

Buxi

pre 1 godinu

Sledi danonoćno novinarsko napumpavanje mišića, a onda uskoro realnost, pa euforija prelazi u kritiku, i onda u javni narodni linč jer tako se uvek sve završi. Kada novinari favorizuju i guraju pojedince, sa određenim namerama (menadžerske smernice), ubrzo se taj balon izduva i ostaje samo tigar od papira. Sportsko novinarstvo je davno umrlo, tekstovi naručeni, od proseka se prave džinovi. Nikada nisam procitao iskreni kritički tekst nekog smelog novinara na brljotinu nekog našeg sportiste, al zato je sevap dobiti intervju od istog, usput postaviti samo zgodna pitanja, jer tako novinari ostaju u "cool" odnosima sa njima. "Falilo je sportske sreće", "Sudijske greške", "Umor zbog vremenske razlike", "Iritantna publika" samo su neki od blagih i snishodljivih naslova koji će opet veći deo čitalačke populacije omamiti i odvratiti od logičkog razmišljanja. A pravo činjenično stanje, gurnuće se pod tepih.
Setite se ovoga na kraju prvenstva.

pejafan

pre 1 godinu

@ pera detlic
Najjaca Srbija u zdravom sastavu bi se laganom nosila sa Spanijom iz 2009 2011
Micic Nedovic Bogdanovic Jokic Milutinov Bjelica Guduric i tu jos komandanti u odbrani Kalinic i Lucic pomognuti sa Avramovicem
10 sjajnih igraca,odlicna prva postava i siroka klupa
Slazem se sa je juga sa Drazenom Divcem Radjom Kukocem i ekipom najjaca selekcija ikasa ali to je Jugoslavija kao sada Jokic Vucevic Nurkic Bogdanovic×2 Micic Doncic...

UnrealEngine

pre 1 godinu

Mislio sam da navijamo jedni za druge, ali izgleda da pola Srba mrzi Slovence
(digo, 30. avgust 2022 18:37) # Link komentara

Nisi baš u pravu, ili ja mislim da nisi. Ja baš gotivim Slovence i Sloveniju u celini (sa izuzetkom onog batice što se potpisuje kao ''Slovenac'' ovde na portalu, te njemu sličnih gmazova), a u mom okruženju 90% ljudi deli manje-više moj sentiment. Svakako bih voleo da to budete vi, ako kojim slučajem ne budemo mi :) Možda i grešim, evo videćemo po plusevima i minusima.

коле

pre 1 godinu

Јао не, опет се ложимо. Људи, ово је ЕП, има 4-5 уједначених екипа која свака сваку може да добије. Један лош дан, ма лоша четвртина, и ћао. Полако.

stanoje

pre 1 godinu

Mene brine sto nemamo postenog beka sutera koji ima pouzdan sut na svakoj utakmici, nego se sve nesto ceka koga ce da krene. Neko bi ozbiljno trebalo da se pozabavi time sta se desilo sa sutom nasih igraca, posebno kad ostaju sami. Takodje, nadam se da Kari nece koristiti samo 7-8 igraca u rotaciji. Ne treba se loziti previse i nametati im neki pritisak, to se odnosi posebno na medije.

urke

pre 1 godinu

Tim koji u ekipi ima Davidovca i Dobrića nikako ne može biti favorit.. Budimo realni
(Loznica, Gučevo, Cer..., 30. avgust 2022 17:56)

Ta dva igraca + Kalinic imaju vise trofeja nego cela reprezentacija, ako ne verujes, saberi.

milan

pre 1 godinu

Tim koji u ekipi ima Davidovca i Dobrića nikako ne može biti favorit.. Budimo realni
(Loznica, Gučevo, Cer..., 30. avgust 2022 17:56)

Pokazalo se da u timskim sportovima vece sanse imaju dobri timovi od grupe dobrih pojedinaca. Svedoci smo npr lige sampiona.

milan

pre 1 godinu

svi govore kako je ovo najjace evropsko prvenstvo u prethodnih 20 god al ne bih se slozio.
(pera detlic, 30. avgust 2022 18:03)

Najjace u smislu da ne moze ni da se pretpostavi ko ce biti prvi, drugi, treci i cetvrti. Ovde svako svakoga moze da pobedi. Kao sto smo mi pobedili Grcku i Tursku tako oni mogu sutradan nas da dobiju. Dobili nas Slovenci ali isto tako mozemo mi njih da dobijemo sutradan. Prosto nema najjacih vec su svi jaki. Prstace na sve strane i niko nikoga nece dobiti sa 20 razlike. Sve utakmice ce se igrati do zadnje sekunde. Ajde probaj stavi lovu na to ko ce biti prvi, drugi, treci i cetvrti. Ove rang liste ne govore nista vec predstavljaju stanje gledajuci zadnjih par utakmica. Posto smo pobedili Grcku i Tursku malo smo napredovali na toj rang listi.

nba

pre 1 godinu

Ozb pitam?Zasto ljudi pisu da je bucko najb kosarkas na svijetu? Zar je mvp reg dijela nagrada za najb kosarkasa na svijetu??Ne kontam tu mitomaniju i laz.
(Mr_Melbourne, 30. avgust 2022 18:18)

Mislim da ovde niko nije ni očekivao da ti MOŽEŠ bilo šta da shvatiš. Zato se ne trudi previše, mnogo je to za tebe
(Batko, 30. avgust 2022 18:57)

A zašto ne odgovoriš čoveku na pitanje? Najlakše je vredjati nekoga, umesto razgovora argumentima. A argumente nemaš.
Znaš li onu staru: "Ne postoje glupa pitanja, već samo glupi odgovori." A tvoj je više nego glup.
(Mali Hijavata, 30. avgust 2022 19:37)

Evo ja cu odgovoriti. Pisu iz istog razliga zbog kojeg pisu i da je Janis najjbolji kosarkas, i da je Doncic najolji kosarkas i Durent i Lebron i Stef i sta ti ja znam. Ni jedno ot tih pisanja nije realno jer ne postoji egzaktan metod sa se utvrdi ko je najbolji. Svako ima neki svoj kriterijum koji podesava prema s om subjektivnom osecaju.

Tako da, pitanje je glupavo, jer nije postavljeno s coljem da se nesto nauci nego da se iznese svoje subjektivno misljenje i omalovazi tudje.

Gadza

pre 1 godinu

evo jednog iz regiona .jel vi stvarno mislite da imate osim Jokića još nekog sposobnog za medalju?
(Marko, 30. avgust 2022 19:16)

Pa medalja je i cilj, ako je jedan dovoljan i to je ok. Zar ne?

Lajavi krelac

pre 1 godinu

Kakvi će hvalospevi o Pešiću, Jokiču i ekipi biti posle prve pobede već mogu da zamislim. Kao i najtrašnije pljuvanje i omalovažavanje istih koliko sutradan, kada se ne pobedi.

Jer iako smo zemlja sa 7 miliona selektora, nijedan od tih "selektora" nema mišljenje i sećanje duže i bolje od kokoške.

Gde ja živim

pre 1 godinu

Samo polako dame i gospođo, drugarice i drugovi, braćo i sestre. Prvo Holandija, Češka itd. Zec je još u nekoj rupi u šumi, a ražanj je još drvo koje treba iseći.

Samo polako. Mnogo lepo zvuči, ali ima mnogo da se gusla.

El Doctore

pre 1 godinu

@Ako Jokicu bude los dan, nema ko da igra. Takodje imaju jako velike oscilacije u igri. Ne vidim da prolaze Sloveniju ili Grcku ponovo. Spanija i Litvanija nikad nisu odgovarale Srbiji. Francusku bi Srbija dobila.
(Antusa, 30. avgust 2022 18:17)

Ne brini se ti nista, Jokicu kad je los dan, ako je vazna utkamica - on postigne 10/20/20 ucinak

JPR24

pre 1 godinu

Kakve su propozicije. Igracemo u grupi 5 utakmica i nadam se isto toliko pobeda i prvo mesto u grupi. Kako dalje, formiraju se opet neke grupe ili odmah nokaut sistem? S kim se ukrstamo, cenim da grupu lagano osvajamo. Treba izbeci Litvaniju do zavrsnice. Ne leže nam. Slovenija nije bauk, vise se plasim italijana, Nemaca, Spanaca.
(fenomen, 30. avgust 2022 18:01)

Grupe pa odmah nokaut sistem. Grupe se ukrštaju A/B i C/D u 1/16 finala, posle ide ono klasično (a1 vs b4) protiv (c3 vs d2) itd… imaš doduše na Vikipediji ceo kostur nokaut faze pa tačno možeš videti šta i kako i sa kim bi mogli ako smo prvi u D grupi i sve ostalo.
(JPR24, 30. avgust 2022 18:24)

I da, nije 1/16 finala, već pocinje sa 1/8 ! Malo sam se zaneo :)

JPR24

pre 1 godinu

Kakve su propozicije. Igracemo u grupi 5 utakmica i nadam se isto toliko pobeda i prvo mesto u grupi. Kako dalje, formiraju se opet neke grupe ili odmah nokaut sistem? S kim se ukrstamo, cenim da grupu lagano osvajamo. Treba izbeci Litvaniju do zavrsnice. Ne leže nam. Slovenija nije bauk, vise se plasim italijana, Nemaca, Spanaca.
(fenomen, 30. avgust 2022 18:01)

Grupe pa odmah nokaut sistem. Grupe se ukrštaju A/B i C/D u 1/16 finala, posle ide ono klasično (a1 vs b4) protiv (c3 vs d2) itd… imaš doduše na Vikipediji ceo kostur nokaut faze pa tačno možeš videti šta i kako i sa kim bi mogli ako smo prvi u D grupi i sve ostalo.

gox

pre 1 godinu

evo jednog iz regiona .jel vi stvarno mislite da imate osim Jokića još nekog sposobnog za medalju?
(Marko, 30. avgust 2022 19:16)

Sta ti znaci ovo pitanje, jel to molis boga da ga neko povredi ?!

I koja to reprezentacija ima 2 ili vise superzvezda sposobnih da tim odvedu do zlata?

аco

pre 1 godinu

Јесмо најјачи, али трновит је пут до злата. Тај пут може да изгледа овако од нокаут фазе:
Хрватска
Француска
Словенија
Грчка
Предуслов за све је да сви остану здрави и спремни. Ако Бјелица и Недовић успеју да дају свој допринос, онда наше шансе рапидно расту.

Miroslav

pre 1 godinu

Mene su kosarkasi prijatno iznenadili.Mislim da igramo dobro.Imamo dosta rupa u sastavu.Nemamo krilnog centra,nedostaje jos jedan krilni igrac,Nedovic se mora vratiti da pomogne u organizaciji igre,nemamo igraca koji bi sa pozicije 2 i 3 bio kostantna pretnja,ali i pored toga igra nije losa.

Niko Kao Ja

pre 1 godinu

Jokic + dva iznad proseka + dve cike iz birtije je dovoljno do playoff-a.
Videcemo kako ce Jokic da se ponasa kao vodja ekipe kad krene biti ili ne biti. Valjda mu je jasno koliko godina ima i sta sad treba da uradi da bi usao u vecnost. Pitanje je da li moze da izdrzi taj pritisak.

C i n i k

pre 1 godinu

evo jednog iz regiona .jel vi stvarno mislite da imate osim Jokića još nekog sposobnog za medalju?
(Marko, 30. avgust 2022 19:16)

Da, imamo tim.

ja

pre 1 godinu

Tim koji u ekipi ima Davidovca i Dobrića nikako ne može biti favorit.. Budimo realni
(Loznica, Gučevo, Cer..., 30. avgust 2022 17:56)

Pa oni ni ne igraju. Ima i Slovenija Dimeca i ne znam koga još u 12.

sasa pg

pre 1 godinu

@Prosto, nema amatera djordjevica i mi smo prvi favorit
(Profesor okultis, 30. avgust 2022 21:44)

Lako je bit favorit na papiru, ali ajde osvoji medalju! Đorđević i kad je bio van liste prvih favorita osvajao je medalje. Čak i da Pešić sa momcima dođe do zlata, što od srca želim, ne smijemo ponižavati srebra koja je osvojio Saša Đorđević

zhol

pre 1 godinu

Pod preduslovom da smo prvi:

U 1/8 na 4tu ekipu iz grupe C (nadam se hrvatsku).

u 1/4 finala sa pobednikom meča timova koji je bio drugi u grupi A ili treći u grupi B, po mojoj proceni Turska ili Litvanija/Francuska/Slovenija, svakako neko od ove 3 druge.

U 1/2 finalu sa pobednikom grupe B, takoreći opet sa Litvanijom/Francuskom/Slovenijom.

U finalu sa Grčkom, jer ćemo do tada izbaciti sve tri selekcije koje su favoriti a Grci ce se prošlepati sa samo jednom nezgodnom utakmicom u kojoj će pobrditi Špance oko 10ak razlike.

Nakon finala pijanka od dva dana jer se zlato vraća gde mu je mesto.

Slikaj ovo pa se čujemo na kraju prvenstva.
(Boka, 30. avgust 2022 18:24)
Prvo, tesko da cemo na Hrvate u 1/8, valjda cak i oni mougu da se plasiraju iznad Ukrajine, Engleske i Estonije. Drugo, Grci ako budu drugi u grupi, imace sudar sa drugoplasiranim iz grupe B u 1/4, sto je opet Slovenija/Francuska/Litvanija, pa tek onda na (verovatno) Spance u 1/2, tako da nemaju oni nesto mnogo laksi posao.

alejandro

pre 1 godinu

Koje su ovo fore?! Srbija prvi favorit evropskog prvenstva a najverovatnije se neće kvalifikovati za svetsko prvenstvo čiji su domaćini zemlje pacifičke Azije! Smejurija i razbibriga!

76er

pre 1 godinu

Letonija, ne Latvija, se nije batice stručnjače ni plasirala na ovo EP. Mrš u kućicu! Administratore, nemoj da ..., ovaj batica čuo da postoji nešto što se zove košarka, pa ajd da napiše idiotluk.
(hvala Bogu te nisam englez, 30. avgust 2022 21:55)

Ne zna se ko je od vas dvoje smesniji ili ovaj sto gura Letoniju u favorite, Letoniju koja ni ne ucestvuje ili ti koji ne znas da je Letonija i Latvia isto.... Znas postoji jos tu i Litvanija.
(gl, 30. avgust 2022 22:21)

Zna on da je Letonija i Latvija isto, nego potencira to da mi Srbi ne kazemo Latvija, nego susjedi, pa mi deluje da si ti najsmesniji.

hvala Bogu te nisam englez

pre 1 godinu

Kakva bezveze rang lista- ni ne spominju Letoniju (Latvija, kako je zovu u Evropi) a kladim se da će da uzmu medalju i zaprže čorbu mnogim favoritima! A ne trpajte nas unapred u najveće favorite. Svi danas igraju dobru košarku u Evropi. Pa vidite šta su Bosanci uradili Francuzima! Mozda imamo 2 MVP-ja, ali da li smo najbolji kao tim, to treba dokazati. Setite se šta su nam Italijani uradili u Beogradu pred Tokio!A za zlato je potrebno i malo sportske sreće - a nju treba zaslužiti, a poslednjih godina i nije da smo je baš zaslužili. Ali navijajmo za Srbiju, nikad protiv nje i bez obzira ko igra a ko ne. Lično mislim da smo bez Tea bolji, iako protiv njega ne mogu ništa loše da kažem.
(Hombre, 30. avgust 2022 20:54)

Letonija, ne Latvija, se nije batice stručnjače ni plasirala na ovo EP. Mrš u kućicu! Administratore, nemoj da ..., ovaj batica čuo da postoji nešto što se zove košarka, pa ajd da napiše idiotluk.

Milutin

pre 1 godinu

Ozb pitam?Zasto ljudi pisu da je bucko najb kosarkas na svijetu? Zar je mvp reg dijela nagrada za najb kosarkasa na svijetu??Ne kontam tu mitomaniju i laz.
(Mr_Melbourne, 30. avgust 2022 18:18)

Znam da troluješ, ali ajde da ti odgovorim ozbiljno.

Zato što jeste najbolji košarkaš na svetu. Najbolji igrač u daleko najjačoj ligi.

Ako ti imaš dokaza da je neko bolji, izvoli pa stavi link. Pošto nemaš, dovidjenja...

Mare

pre 1 godinu

A zašto ne odgovoriš čoveku na pitanje? Najlakše je vredjati nekoga, umesto razgovora argumentima. A argumente nemaš.
Znaš li onu staru: "Ne postoje glupa pitanja, već samo glupi odgovori." A tvoj je više nego glup.
(Mali Hijavata, 30. avgust 2022 19:37)
MVP najjače lige na svetu, bukvalno po svakom parametru, je logično i najbolji igrač sveta te godine. Ne postoji zvanična titula najboljeg igrača sveta u basketu, ali se decenijama gleda da je MVP NBA najbolji košarkaš sveta. Lik je samog sebe uvredio tim pitanjem, a vidim da si i ti na tom putu ... Nekad je prosto bolje ćutati.

Poljoprivrednik

pre 1 godinu

Ja po prvi put nemam jasnog favorita na prvenstvu. Srbija ima lidera u Jokiću, dugačku klupu sa po dva kvalitetna igrača na svakoj poziciji i selektora Pešića. Drugi favorit je Grčka, imaju lidera u Janisu, ali mislim da nemaju toliko kvalitetna rešenja na klupi. Plus Kalates i Janis koliko će odgovarati jedan drugom. Selektor Ituidis, nema se šta komentarisati. Slovenija, previše će ovisiti o Dončiću, pokazali su protiv Nemačke da su ranjivi, ali svakako mogu sve da pobede ali nemojte biti iznenađeni ako ispadnu u osmini finala. Litvanija, nemaju toliko individualni kvalitet, ali poznato je da uvek imaju jaku hemiju i dobre šutere, biće težak rival svima. Francuska ima sve a nema ništa, rekao bi da je njima problem selektor Kole koji nije vrhunski stručnjak i Gober koji nije pravi lider. Izgubili su od BiH, ne verujem da mogu ostvariti četiri pobede zaredom u nokaut fazi Evrobasketa. Nemačka, imaju tri NBA igrača, mislim da je kod Nemačke problem sa klupom, mogu igrati protiv atletskih reprezentacija, ali nemaju šta da traže u fajterskim utakmicama. Španija takođe ima tri NBA igrača i lidera u Rudiju, ali ostatak jedan igra u Valensiji jedan u Japanu i ostali u Evrokup ekipama. Italija nema šanse, previše faktora im fali. Turska ima Larkina i Atamana, trojicu u NBA, dobri su pogotovo u Berlinu pred domaćom publikom, nisu bezopasni. I za kraj Hrvatska, Bogdanović, Hezonja, Šarić, Amer, Zubac, opasna prva petorka, ali loša klupa, mogu da iznenade mada mislim da je sve posle grupe za njih uspeh. Svima nešto fali, mi sa Bogdanovićem, Pokuševskim i Teodosićem bi bili apsolutni favoriti, ovako bez nekoliko jakih igrača biće teško, ali niko nije favorit, pa moramo da pokažemo da jesmo šampioni.

76er

pre 1 godinu

Francuska jako potcenjena,vrlo jak tim,uigrani su,dugo su zajedno, igrali su finale olimpijade, najteži protivnik i sigurno mogu deliti deobu prvog mesta favorita.
(roronja, 30. avgust 2022 19:49)

Ali isto tako i izgubili od Bosne, nisu bauk.

Pljuvac Svih Stilova

pre 1 godinu

Bolje da nismo favoriti. Mi srbi najbolji budemo kad smo protiv svega i svacega. Kad su sve sanse protiv nas. Osvojili smo zlato na EP sa C timom, jedino smo Bogdanovica imali od elitnih igraca! Samo skromno i ponizno, a kad dobijemo zlato, e onda kako `ocemo!

zhol

pre 1 godinu

Prvo, tesko da cemo na Hrvate u 1/8, valjda cak i oni mogu da se plasiraju iznad Ukrajine, Engleske i Estonije. Drugo, Grci ako budu drugi u grupi, imace sudar sa drugoplasiranim iz grupe B u 1/4, sto je opet Slovenija/Francuska/Litvanija, pa tek onda na (verovatno) Spance u 1/2, tako da nemaju oni nesto mnogo laksi posao.
(zhol, 30. avgust 2022 18:54)

Pretpostavka je da ce Grci biti prvi u grupi, greska u kucanju :)

STRUČNI KONSULTANT

pre 1 godinu

To je sad dok Pešić ne objavi spisak. Posle toga nam sledi pad na listi favorita kad otpiše Davidovca, Micića, Nedovića i Bjelicu.

Mr_Melbourne

pre 1 godinu

Ozb pitam?Zasto ljudi pisu da je bucko najb kosarkas na svijetu? Zar je mvp reg dijela nagrada za najb kosarkasa na svijetu??Ne kontam tu mitomaniju i laz.

El Doctore

pre 1 godinu

@Samo ne sa Grcima pre finala!Tesko je takvu reprezentaciju dobiti 2 puta za redom.
(Markobg, 30. avgust 2022 18:16)

Posto nismo sa njima u grupi, nema sanse da igramo dva puta protiv njih… Ako ih pobedimo, to ce biti u nokaut fazi i odmah ispadaju

Mali Hijavata

pre 1 godinu

Ozb pitam?Zasto ljudi pisu da je bucko najb kosarkas na svijetu? Zar je mvp reg dijela nagrada za najb kosarkasa na svijetu??Ne kontam tu mitomaniju i laz.
(Mr_Melbourne, 30. avgust 2022 18:18)

Mislim da ovde niko nije ni očekivao da ti MOŽEŠ bilo šta da shvatiš. Zato se ne trudi previše, mnogo je to za tebe
(Batko, 30. avgust 2022 18:57)

A zašto ne odgovoriš čoveku na pitanje? Najlakše je vredjati nekoga, umesto razgovora argumentima. A argumente nemaš.
Znaš li onu staru: "Ne postoje glupa pitanja, već samo glupi odgovori." A tvoj je više nego glup.

Mali Hijavata

pre 1 godinu

STRUČNI KONSULTANT
Stručnjak si kao Marica za kriv .....
(Bruks 021, 30. avgust 2022 18:16)

Marica jeste stručnjak za kriv.....
A ponekad i Ivica.

Pantelejmon

pre 1 godinu

Tim koji u ekipi ima Davidovca i Dobrića nikako ne može biti favorit.. Budimo realni
(Loznica, Gučevo, Cer..., 30. avgust 2022 17:56)
Vec godinama tim koji u ekipi ima Dobrica i Davidovca je favorit i uzima titule.. Budimo realni
(Pantelejmon, 30. avgust 2022 18:32)

Vasa Micic ima vise evropskih titula od celog tog tima.
(Gazda Dojkan, 30. avgust 2022 20:29)
Pa???
Mislim, drago mi je zbog Vase, ali???

digo

pre 1 godinu

nepoštivanje Slovenije je glupo, čitam ove komentare i čovjek bi pomislio da smo egzotična ekipa u Europi

u međuvremenu, u zadnjih 30 utakmica imamo skor 25 - 5

Mislio sam da navijamo jedni za druge, ali izgleda da pola Srba mrzi Slovence

hm

pre 1 godinu

Meni je najjaci utisak Marko Jagodić-Kuridža. Debitovao za reprezentaciju u 36-toj godini, ne plasi se nikoga, igra bez respekta prema bilo kome. Mnogo simpatican lik.
(M, 30. avgust 2022 19:00

Meni upravo suprotno, nije mi jasno kako je lik dogurao do Zvezde a kamoli do reprezentacije, secam se kako sam bio u soku kad je oteran Faje koji je za Kuridzu doktor majstor a dosao on.

Keynes

pre 1 godinu

Francuska jako potcenjena,vrlo jak tim,uigrani su,dugo su zajedno, igrali su finale olimpijade, najteži protivnik i sigurno mogu deliti deobu prvog mesta favorita.
(roronja, 30. avgust 2022 19:49)

U ovom sastavu finale olimpijade? Ne bas ja mislim.

Milan

pre 1 godinu

@ (pera detlic,

Ako je najjaca ekipa iz tog vremena bila mozda Jaca od nas bez bogdana ne znaci da je prvenstvo bilo jace.
Koja je bila tada druga ekipa po snazi,
Koja treca, koja peta,
Koja deseta ? Sigurno je Danas mnogo veca konkurencija.

Keynes

pre 1 godinu

Kad smo osvojili zlato sa C timom?
(Kole, 30. avgust 2022 23:08)

Mislim da je covek mislio na 2017, kad smo s C timom uzeli srebro. A malo je falilo da to bude i zlato. Neki i danas to prvenstvo smatraju Djordjevicevim neuspehom. Pre prvenstva niko nije ocekivao ni medalju s kakvim smo timom otisli... Ali su apetiti rasli kako smo polako kontali da igramo dobro bez obzira na izostanak mnogo igraca. Teo, Jokic, Bjelica, Nedovic, Erceg i ko zna ko sve jos... Mislim i Raduljica da je falio.

Giga Moravac

pre 1 godinu

Bili bi stvarno favoriti, da igra Bogdanović u da imamo jednog naturalizovanog igrača na poziciji koja škripi. Konkretno plej. E sad mnogi će reći da nema šanse, ali ako jedna Španija, velesila poteže za strancem, pa Turska, pa čak i Rusija, što i mi ne bi? Ženska ekipa nikada ne bi donela zlato da nije bilo Pejdž, evo i sada Ivon, igra ko luda. I peva himnu najbolje. Što ne bi i neki stranac u muškoj?

Antusa

pre 1 godinu

Ako Jokicu bude los dan, nema ko da igra. Takodje imaju jako velike oscilacije u igri. Ne vidim da prolaze Sloveniju ili Grcku ponovo. Spanija i Litvanija nikad nisu odgovarale Srbiji. Francusku bi Srbija dobila.

Exo

pre 1 godinu

Iskreno, ne sviđa mi se ovo stvaranje pritiska. Volio bih da osvojio ali mislim da Litvanija ima velike šanse, posebno sad kad niko ne priča o njima.

Kole

pre 1 godinu

Bolje da nismo favoriti. Mi srbi najbolji budemo kad smo protiv svega i svacega. Kad su sve sanse protiv nas. Osvojili smo zlato na EP sa C timom, jedino smo Bogdanovica imali od elitnih igraca! Samo skromno i ponizno, a kad dobijemo zlato, e onda kako `ocemo!
(Pljuvac Svih Stilova, 30. avgust 2022 21:56)

Kad smo osvojili zlato sa C timom?

Demar Derozan

pre 1 godinu

Realno, u krugu smo najozbiljnijih favorita, Srbija, Francuska, Grcka i Slovenija - iste sanse za zlato, po meni odmah iza su Italijani, mada oslabljeni bez Galinarija, pa Litvanija, onda Spanija, pa Nemacka sa Sruderom, pa tek onda Turci kojima nedostaje talenat za velika dela

kani

pre 1 godinu

1. Srbija
2. Grčka
3. Slovenija
4. Francuska

Ostali neka se redaju kako hoće.
(RG, 30. avgust 2022 17:48)

1. Srbija
2. Francuska
3. Grčka
4. Slovenija
5. Litvanija
6. Turska

STRUČNI KONSULTANT

pre 1 godinu

Zašto se dozvoljava da utakmice nacionalne reprezentacije prenosi kablovska tv, a ne neko od ovih koji imaju nacionalnu frekvencu?
(Georg, 30. avgust 2022 20:58)

RTS1 i RTS2 puno prenosa u prvih dva dana-BiH, C.Gora, Slovenija, Francuska, Srbija, Hrvatska, Finska...Sedam prenosa prvih dva dana

Dejan V

pre 1 godinu

fenomen, Posle grupe ide nokaut faza ( 1/8 F pa 1/4 F....) Ukrštamo se sa grupom koju čine Grčka, Italija, Hrvatska, Ukrajina, Velika Britanija i Estonija. U 1/4 finala najverovatnije na jednu od ove četiri: Španija,Slovenia, Liitvanija, Francuska

Gazda Dojkan

pre 1 godinu

Tim koji u ekipi ima Davidovca i Dobrića nikako ne može biti favorit.. Budimo realni
(Loznica, Gučevo, Cer..., 30. avgust 2022 17:56)
Vec godinama tim koji u ekipi ima Dobrica i Davidovca je favorit i uzima titule.. Budimo realni
(Pantelejmon, 30. avgust 2022 18:32)

Vasa Micic ima vise evropskih titula od celog tog tima.

Hombre

pre 1 godinu

Kakva bezveze rang lista- ni ne spominju Letoniju (Latvija, kako je zovu u Evropi) a kladim se da će da uzmu medalju i zaprže čorbu mnogim favoritima! A ne trpajte nas unapred u najveće favorite. Svi danas igraju dobru košarku u Evropi. Pa vidite šta su Bosanci uradili Francuzima! Mozda imamo 2 MVP-ja, ali da li smo najbolji kao tim, to treba dokazati. Setite se šta su nam Italijani uradili u Beogradu pred Tokio!A za zlato je potrebno i malo sportske sreće - a nju treba zaslužiti, a poslednjih godina i nije da smo je baš zaslužili. Ali navijajmo za Srbiju, nikad protiv nje i bez obzira ko igra a ko ne. Lično mislim da smo bez Tea bolji, iako protiv njega ne mogu ništa loše da kažem.

gl

pre 1 godinu

Letonija, ne Latvija, se nije batice stručnjače ni plasirala na ovo EP. Mrš u kućicu! Administratore, nemoj da ..., ovaj batica čuo da postoji nešto što se zove košarka, pa ajd da napiše idiotluk.
(hvala Bogu te nisam englez, 30. avgust 2022 21:55)

Ne zna se ko je od vas dvoje smesniji ili ovaj sto gura Letoniju u favorite, Letoniju koja ni ne ucestvuje ili ti koji ne znas da je Letonija i Latvia isto.... Znas postoji jos tu i Litvanija.

sasa pg

pre 1 godinu

@@Ako Jokicu bude los dan, nema ko da igra. Takodje imaju jako velike oscilacije u igri. Ne vidim da prolaze Sloveniju ili Grcku ponovo. Spanija i Litvanija nikad nisu odgovarale Srbiji. Francusku bi Srbija dobila.
(Antusa, 30. avgust 2022 18:17)

Ne brini se ti nista, Jokicu kad je los dan, ako je vazna utkamica - on postigne 10/20/20 ucinak
(El Doctore, 30. avgust 2022 19:21)

Isto kao protiv Argentine i deda Skole na SP 2019 :))

milan

pre 1 godinu

Zna on da je Letonija i Latvija isto, nego potencira to da mi Srbi ne kazemo Latvija, nego susjedi, pa mi deluje da si ti najsmesniji.
(76er, 30. avgust 2022 23:10)

"Latvija" kažu lično Letonci a ne samo susedi. Tačno tako pišu, čitaju i izgovaraju kao "Latvija". Ne znam otkud nama tačno "Letonija". Verovatno iz neko stranog jezika. Litvanci sebe zovu "Latvieši".

pera detlic

pre 1 godinu

svi govore kako je ovo najjace evropsko prvenstvo u prethodnih 20 god al ne bih se slozio.
recite mi koja ekipa sa ovog evropskog bi imala ikakve sanse protiv onog starog tima spanije sa bracom Gasol, Garbahosom, Rejesom ,Navarom, Kalderonom, Fernandesom,Rodrigezom itd...
bio je to evropski dream team. isto kao sto smo mi nekad imali legende Djordjevica Dovca Danilovica Bodirogu sve u istom timu...
a o starom jugoslovenskom timu da ne govorim. to je bio najjaci evrospki tim ikada sa Drzenom Kukocem Divcem Radjom Danilovicem itd....

ono sto hocu reci ,evropsko jeste jako ali nema tog super tima def. cak zaista mislim da smo mi objektivni favoriti i da mozemo sigurno sa svima.
sa Bogdanom u timu bili bi cak ubedljiv fav,ovako smo blagi i morace malo i sreca da posluzi

STRUČNI KONSULTANT

pre 1 godinu

To je sad dok Pešić ne objavi spisak. Posle toga nam sledi pad na listi favorita kad otpiše Davidovca, Micića, Nedovića i Bjelicu.

Mr_Melbourne

pre 1 godinu

Ozb pitam?Zasto ljudi pisu da je bucko najb kosarkas na svijetu? Zar je mvp reg dijela nagrada za najb kosarkasa na svijetu??Ne kontam tu mitomaniju i laz.

Mali Hijavata

pre 1 godinu

Ozb pitam?Zasto ljudi pisu da je bucko najb kosarkas na svijetu? Zar je mvp reg dijela nagrada za najb kosarkasa na svijetu??Ne kontam tu mitomaniju i laz.
(Mr_Melbourne, 30. avgust 2022 18:18)

Mislim da ovde niko nije ni očekivao da ti MOŽEŠ bilo šta da shvatiš. Zato se ne trudi previše, mnogo je to za tebe
(Batko, 30. avgust 2022 18:57)

A zašto ne odgovoriš čoveku na pitanje? Najlakše je vredjati nekoga, umesto razgovora argumentima. A argumente nemaš.
Znaš li onu staru: "Ne postoje glupa pitanja, već samo glupi odgovori." A tvoj je više nego glup.

digo

pre 1 godinu

nepoštivanje Slovenije je glupo, čitam ove komentare i čovjek bi pomislio da smo egzotična ekipa u Europi

u međuvremenu, u zadnjih 30 utakmica imamo skor 25 - 5

Mislio sam da navijamo jedni za druge, ali izgleda da pola Srba mrzi Slovence

hm

pre 1 godinu

Meni je najjaci utisak Marko Jagodić-Kuridža. Debitovao za reprezentaciju u 36-toj godini, ne plasi se nikoga, igra bez respekta prema bilo kome. Mnogo simpatican lik.
(M, 30. avgust 2022 19:00

Meni upravo suprotno, nije mi jasno kako je lik dogurao do Zvezde a kamoli do reprezentacije, secam se kako sam bio u soku kad je oteran Faje koji je za Kuridzu doktor majstor a dosao on.

Antusa

pre 1 godinu

Ako Jokicu bude los dan, nema ko da igra. Takodje imaju jako velike oscilacije u igri. Ne vidim da prolaze Sloveniju ili Grcku ponovo. Spanija i Litvanija nikad nisu odgovarale Srbiji. Francusku bi Srbija dobila.

Giga Moravac

pre 1 godinu

Bili bi stvarno favoriti, da igra Bogdanović u da imamo jednog naturalizovanog igrača na poziciji koja škripi. Konkretno plej. E sad mnogi će reći da nema šanse, ali ako jedna Španija, velesila poteže za strancem, pa Turska, pa čak i Rusija, što i mi ne bi? Ženska ekipa nikada ne bi donela zlato da nije bilo Pejdž, evo i sada Ivon, igra ko luda. I peva himnu najbolje. Što ne bi i neki stranac u muškoj?

aleksand

pre 1 godinu

ubedljivo najbolja kvota za naplatu na celom prvenstvu je da ce francuska u medjusobnom mecu da dobije sloveniju.
kvota ce biti preko 2 a frazncuzi ce ih bukvalno odvaliti.

Džoni

pre 1 godinu

Tim koji u ekipi ima Davidovca i Dobrića nikako ne može biti favorit.. Budimo realni
(Loznica, Gučevo, Cer..., 30. avgust 2022 17:56)

Ne može, ali na kraju, kad se podvuče crta nekako po pravilu pehar je u njihovim rukama?

pejafan

pre 1 godinu

@ pera detlic
Najjaca Srbija u zdravom sastavu bi se laganom nosila sa Spanijom iz 2009 2011
Micic Nedovic Bogdanovic Jokic Milutinov Bjelica Guduric i tu jos komandanti u odbrani Kalinic i Lucic pomognuti sa Avramovicem
10 sjajnih igraca,odlicna prva postava i siroka klupa
Slazem se sa je juga sa Drazenom Divcem Radjom Kukocem i ekipom najjaca selekcija ikasa ali to je Jugoslavija kao sada Jokic Vucevic Nurkic Bogdanovic×2 Micic Doncic...

Gazda Dojkan

pre 1 godinu

Tim koji u ekipi ima Davidovca i Dobrića nikako ne može biti favorit.. Budimo realni
(Loznica, Gučevo, Cer..., 30. avgust 2022 17:56)
Vec godinama tim koji u ekipi ima Dobrica i Davidovca je favorit i uzima titule.. Budimo realni
(Pantelejmon, 30. avgust 2022 18:32)

Vasa Micic ima vise evropskih titula od celog tog tima.

Hombre

pre 1 godinu

Kakva bezveze rang lista- ni ne spominju Letoniju (Latvija, kako je zovu u Evropi) a kladim se da će da uzmu medalju i zaprže čorbu mnogim favoritima! A ne trpajte nas unapred u najveće favorite. Svi danas igraju dobru košarku u Evropi. Pa vidite šta su Bosanci uradili Francuzima! Mozda imamo 2 MVP-ja, ali da li smo najbolji kao tim, to treba dokazati. Setite se šta su nam Italijani uradili u Beogradu pred Tokio!A za zlato je potrebno i malo sportske sreće - a nju treba zaslužiti, a poslednjih godina i nije da smo je baš zaslužili. Ali navijajmo za Srbiju, nikad protiv nje i bez obzira ko igra a ko ne. Lično mislim da smo bez Tea bolji, iako protiv njega ne mogu ništa loše da kažem.

Buxi

pre 1 godinu

Sledi danonoćno novinarsko napumpavanje mišića, a onda uskoro realnost, pa euforija prelazi u kritiku, i onda u javni narodni linč jer tako se uvek sve završi. Kada novinari favorizuju i guraju pojedince, sa određenim namerama (menadžerske smernice), ubrzo se taj balon izduva i ostaje samo tigar od papira. Sportsko novinarstvo je davno umrlo, tekstovi naručeni, od proseka se prave džinovi. Nikada nisam procitao iskreni kritički tekst nekog smelog novinara na brljotinu nekog našeg sportiste, al zato je sevap dobiti intervju od istog, usput postaviti samo zgodna pitanja, jer tako novinari ostaju u "cool" odnosima sa njima. "Falilo je sportske sreće", "Sudijske greške", "Umor zbog vremenske razlike", "Iritantna publika" samo su neki od blagih i snishodljivih naslova koji će opet veći deo čitalačke populacije omamiti i odvratiti od logičkog razmišljanja. A pravo činjenično stanje, gurnuće se pod tepih.
Setite se ovoga na kraju prvenstva.

fenomen

pre 1 godinu

Kakve su propozicije. Igracemo u grupi 5 utakmica i nadam se isto toliko pobeda i prvo mesto u grupi. Kako dalje, formiraju se opet neke grupe ili odmah nokaut sistem? S kim se ukrstamo, cenim da grupu lagano osvajamo. Treba izbeci Litvaniju do zavrsnice. Ne leže nam. Slovenija nije bauk, vise se plasim italijana, Nemaca, Spanaca.

Poljoprivrednik

pre 1 godinu

Ja po prvi put nemam jasnog favorita na prvenstvu. Srbija ima lidera u Jokiću, dugačku klupu sa po dva kvalitetna igrača na svakoj poziciji i selektora Pešića. Drugi favorit je Grčka, imaju lidera u Janisu, ali mislim da nemaju toliko kvalitetna rešenja na klupi. Plus Kalates i Janis koliko će odgovarati jedan drugom. Selektor Ituidis, nema se šta komentarisati. Slovenija, previše će ovisiti o Dončiću, pokazali su protiv Nemačke da su ranjivi, ali svakako mogu sve da pobede ali nemojte biti iznenađeni ako ispadnu u osmini finala. Litvanija, nemaju toliko individualni kvalitet, ali poznato je da uvek imaju jaku hemiju i dobre šutere, biće težak rival svima. Francuska ima sve a nema ništa, rekao bi da je njima problem selektor Kole koji nije vrhunski stručnjak i Gober koji nije pravi lider. Izgubili su od BiH, ne verujem da mogu ostvariti četiri pobede zaredom u nokaut fazi Evrobasketa. Nemačka, imaju tri NBA igrača, mislim da je kod Nemačke problem sa klupom, mogu igrati protiv atletskih reprezentacija, ali nemaju šta da traže u fajterskim utakmicama. Španija takođe ima tri NBA igrača i lidera u Rudiju, ali ostatak jedan igra u Valensiji jedan u Japanu i ostali u Evrokup ekipama. Italija nema šanse, previše faktora im fali. Turska ima Larkina i Atamana, trojicu u NBA, dobri su pogotovo u Berlinu pred domaćom publikom, nisu bezopasni. I za kraj Hrvatska, Bogdanović, Hezonja, Šarić, Amer, Zubac, opasna prva petorka, ali loša klupa, mogu da iznenade mada mislim da je sve posle grupe za njih uspeh. Svima nešto fali, mi sa Bogdanovićem, Pokuševskim i Teodosićem bi bili apsolutni favoriti, ovako bez nekoliko jakih igrača biće teško, ali niko nije favorit, pa moramo da pokažemo da jesmo šampioni.

Batko

pre 1 godinu

Ozb pitam?Zasto ljudi pisu da je bucko najb kosarkas na svijetu? Zar je mvp reg dijela nagrada za najb kosarkasa na svijetu??Ne kontam tu mitomaniju i laz.
(Mr_Melbourne, 30. avgust 2022 18:18)

Mislim da ovde niko nije ni očekivao da ti MOŽEŠ bilo šta da shvatiš. Zato se ne trudi previše, mnogo je to za tebe

M

pre 1 godinu

Meni je najjaci utisak Marko Jagodić-Kuridža. Debitovao za reprezentaciju u 36-toj godini, ne plasi se nikoga, igra bez respekta prema bilo kome. Mnogo simpatican lik.

urke

pre 1 godinu

Tim koji u ekipi ima Davidovca i Dobrića nikako ne može biti favorit.. Budimo realni
(Loznica, Gučevo, Cer..., 30. avgust 2022 17:56)

Ta dva igraca + Kalinic imaju vise trofeja nego cela reprezentacija, ako ne verujes, saberi.

sasa pg

pre 1 godinu

@@Ako Jokicu bude los dan, nema ko da igra. Takodje imaju jako velike oscilacije u igri. Ne vidim da prolaze Sloveniju ili Grcku ponovo. Spanija i Litvanija nikad nisu odgovarale Srbiji. Francusku bi Srbija dobila.
(Antusa, 30. avgust 2022 18:17)

Ne brini se ti nista, Jokicu kad je los dan, ako je vazna utkamica - on postigne 10/20/20 ucinak
(El Doctore, 30. avgust 2022 19:21)

Isto kao protiv Argentine i deda Skole na SP 2019 :))

kani

pre 1 godinu

1. Srbija
2. Grčka
3. Slovenija
4. Francuska

Ostali neka se redaju kako hoće.
(RG, 30. avgust 2022 17:48)

1. Srbija
2. Francuska
3. Grčka
4. Slovenija
5. Litvanija
6. Turska

Boka

pre 1 godinu

Kakve su propozicije. Igracemo u grupi 5 utakmica i nadam se isto toliko pobeda i prvo mesto u grupi. Kako dalje, formiraju se opet neke grupe ili odmah nokaut sistem? S kim se ukrstamo, cenim da grupu lagano osvajamo. Treba izbeci Litvaniju do zavrsnice. Ne leže nam. Slovenija nije bauk, vise se plasim italijana, Nemaca, Spanaca.
(fenomen, 30. avgust 2022 18:01)

Pod preduslovom da smo prvi:

U 1/8 na 4tu ekipu iz grupe C (nadam se hrvatsku).

u 1/4 finala sa pobednikom meča timova koji je bio drugi u grupi A ili treći u grupi B, po mojoj proceni Turska ili Litvanija/Francuska/Slovenija, svakako neko od ove 3 druge.

U 1/2 finalu sa pobednikom grupe B, takoreći opet sa Litvanijom/Francuskom/Slovenijom.

U finalu sa Grčkom, jer ćemo do tada izbaciti sve tri selekcije koje su favoriti a Grci ce se prošlepati sa samo jednom nezgodnom utakmicom u kojoj će pobrditi Špance oko 10ak razlike.

Nakon finala pijanka od dva dana jer se zlato vraća gde mu je mesto.

Slikaj ovo pa se čujemo na kraju prvenstva.

аco

pre 1 godinu

Јесмо најјачи, али трновит је пут до злата. Тај пут може да изгледа овако од нокаут фазе:
Хрватска
Француска
Словенија
Грчка
Предуслов за све је да сви остану здрави и спремни. Ако Бјелица и Недовић успеју да дају свој допринос, онда наше шансе рапидно расту.

roronja

pre 1 godinu

Francuska jako potcenjena,vrlo jak tim,uigrani su,dugo su zajedno, igrali su finale olimpijade, najteži protivnik i sigurno mogu deliti deobu prvog mesta favorita.

Lajavi krelac

pre 1 godinu

Kakvi će hvalospevi o Pešiću, Jokiču i ekipi biti posle prve pobede već mogu da zamislim. Kao i najtrašnije pljuvanje i omalovažavanje istih koliko sutradan, kada se ne pobedi.

Jer iako smo zemlja sa 7 miliona selektora, nijedan od tih "selektora" nema mišljenje i sećanje duže i bolje od kokoške.

gl

pre 1 godinu

Letonija, ne Latvija, se nije batice stručnjače ni plasirala na ovo EP. Mrš u kućicu! Administratore, nemoj da ..., ovaj batica čuo da postoji nešto što se zove košarka, pa ajd da napiše idiotluk.
(hvala Bogu te nisam englez, 30. avgust 2022 21:55)

Ne zna se ko je od vas dvoje smesniji ili ovaj sto gura Letoniju u favorite, Letoniju koja ni ne ucestvuje ili ti koji ne znas da je Letonija i Latvia isto.... Znas postoji jos tu i Litvanija.

Keynes

pre 1 godinu

Nebitna lista... Vazna je ona na kraju prvenstva. Ta nam treba, momci. Jer mi volimo da pobeđujemo, ali volimo posebno u kosarci da pobedjujemo.

Exo

pre 1 godinu

Iskreno, ne sviđa mi se ovo stvaranje pritiska. Volio bih da osvojio ali mislim da Litvanija ima velike šanse, posebno sad kad niko ne priča o njima.

zhol

pre 1 godinu

Pod preduslovom da smo prvi:

U 1/8 na 4tu ekipu iz grupe C (nadam se hrvatsku).

u 1/4 finala sa pobednikom meča timova koji je bio drugi u grupi A ili treći u grupi B, po mojoj proceni Turska ili Litvanija/Francuska/Slovenija, svakako neko od ove 3 druge.

U 1/2 finalu sa pobednikom grupe B, takoreći opet sa Litvanijom/Francuskom/Slovenijom.

U finalu sa Grčkom, jer ćemo do tada izbaciti sve tri selekcije koje su favoriti a Grci ce se prošlepati sa samo jednom nezgodnom utakmicom u kojoj će pobrditi Špance oko 10ak razlike.

Nakon finala pijanka od dva dana jer se zlato vraća gde mu je mesto.

Slikaj ovo pa se čujemo na kraju prvenstva.
(Boka, 30. avgust 2022 18:24)
Prvo, tesko da cemo na Hrvate u 1/8, valjda cak i oni mougu da se plasiraju iznad Ukrajine, Engleske i Estonije. Drugo, Grci ako budu drugi u grupi, imace sudar sa drugoplasiranim iz grupe B u 1/4, sto je opet Slovenija/Francuska/Litvanija, pa tek onda na (verovatno) Spance u 1/2, tako da nemaju oni nesto mnogo laksi posao.

alejandro

pre 1 godinu

Koje su ovo fore?! Srbija prvi favorit evropskog prvenstva a najverovatnije se neće kvalifikovati za svetsko prvenstvo čiji su domaćini zemlje pacifičke Azije! Smejurija i razbibriga!

El Doctore

pre 1 godinu

@Ako Jokicu bude los dan, nema ko da igra. Takodje imaju jako velike oscilacije u igri. Ne vidim da prolaze Sloveniju ili Grcku ponovo. Spanija i Litvanija nikad nisu odgovarale Srbiji. Francusku bi Srbija dobila.
(Antusa, 30. avgust 2022 18:17)

Ne brini se ti nista, Jokicu kad je los dan, ako je vazna utkamica - on postigne 10/20/20 ucinak

El Doctore

pre 1 godinu

@Samo ne sa Grcima pre finala!Tesko je takvu reprezentaciju dobiti 2 puta za redom.
(Markobg, 30. avgust 2022 18:16)

Posto nismo sa njima u grupi, nema sanse da igramo dva puta protiv njih… Ako ih pobedimo, to ce biti u nokaut fazi i odmah ispadaju

hvala Bogu te nisam englez

pre 1 godinu

Kakva bezveze rang lista- ni ne spominju Letoniju (Latvija, kako je zovu u Evropi) a kladim se da će da uzmu medalju i zaprže čorbu mnogim favoritima! A ne trpajte nas unapred u najveće favorite. Svi danas igraju dobru košarku u Evropi. Pa vidite šta su Bosanci uradili Francuzima! Mozda imamo 2 MVP-ja, ali da li smo najbolji kao tim, to treba dokazati. Setite se šta su nam Italijani uradili u Beogradu pred Tokio!A za zlato je potrebno i malo sportske sreće - a nju treba zaslužiti, a poslednjih godina i nije da smo je baš zaslužili. Ali navijajmo za Srbiju, nikad protiv nje i bez obzira ko igra a ko ne. Lično mislim da smo bez Tea bolji, iako protiv njega ne mogu ništa loše da kažem.
(Hombre, 30. avgust 2022 20:54)

Letonija, ne Latvija, se nije batice stručnjače ni plasirala na ovo EP. Mrš u kućicu! Administratore, nemoj da ..., ovaj batica čuo da postoji nešto što se zove košarka, pa ajd da napiše idiotluk.

Novi Sad

pre 1 godinu

Slovenija pa Slovenija.
Ja sam ubedjen da ce Slovenija dozivet debakl.
Mi treba da shvatimo da zlato nece doci samo od sebe, treba se za njega izboriti koliko god da je nas tim kvalitetan.
Srecno moja Srbijo !!!

коле

pre 1 godinu

Јао не, опет се ложимо. Људи, ово је ЕП, има 4-5 уједначених екипа која свака сваку може да добије. Један лош дан, ма лоша четвртина, и ћао. Полако.

Pantelejmon

pre 1 godinu

Tim koji u ekipi ima Davidovca i Dobrića nikako ne može biti favorit.. Budimo realni
(Loznica, Gučevo, Cer..., 30. avgust 2022 17:56)
Vec godinama tim koji u ekipi ima Dobrica i Davidovca je favorit i uzima titule.. Budimo realni

Gadza

pre 1 godinu

evo jednog iz regiona .jel vi stvarno mislite da imate osim Jokića još nekog sposobnog za medalju?
(Marko, 30. avgust 2022 19:16)

Pa medalja je i cilj, ako je jedan dovoljan i to je ok. Zar ne?

Mali Hijavata

pre 1 godinu

STRUČNI KONSULTANT
Stručnjak si kao Marica za kriv .....
(Bruks 021, 30. avgust 2022 18:16)

Marica jeste stručnjak za kriv.....
A ponekad i Ivica.

nba

pre 1 godinu

Ozb pitam?Zasto ljudi pisu da je bucko najb kosarkas na svijetu? Zar je mvp reg dijela nagrada za najb kosarkasa na svijetu??Ne kontam tu mitomaniju i laz.
(Mr_Melbourne, 30. avgust 2022 18:18)

Mislim da ovde niko nije ni očekivao da ti MOŽEŠ bilo šta da shvatiš. Zato se ne trudi previše, mnogo je to za tebe
(Batko, 30. avgust 2022 18:57)

A zašto ne odgovoriš čoveku na pitanje? Najlakše je vredjati nekoga, umesto razgovora argumentima. A argumente nemaš.
Znaš li onu staru: "Ne postoje glupa pitanja, već samo glupi odgovori." A tvoj je više nego glup.
(Mali Hijavata, 30. avgust 2022 19:37)

Evo ja cu odgovoriti. Pisu iz istog razliga zbog kojeg pisu i da je Janis najjbolji kosarkas, i da je Doncic najolji kosarkas i Durent i Lebron i Stef i sta ti ja znam. Ni jedno ot tih pisanja nije realno jer ne postoji egzaktan metod sa se utvrdi ko je najbolji. Svako ima neki svoj kriterijum koji podesava prema s om subjektivnom osecaju.

Tako da, pitanje je glupavo, jer nije postavljeno s coljem da se nesto nauci nego da se iznese svoje subjektivno misljenje i omalovazi tudje.

Demar Derozan

pre 1 godinu

Realno, u krugu smo najozbiljnijih favorita, Srbija, Francuska, Grcka i Slovenija - iste sanse za zlato, po meni odmah iza su Italijani, mada oslabljeni bez Galinarija, pa Litvanija, onda Spanija, pa Nemacka sa Sruderom, pa tek onda Turci kojima nedostaje talenat za velika dela

Gde ja živim

pre 1 godinu

Samo polako dame i gospođo, drugarice i drugovi, braćo i sestre. Prvo Holandija, Češka itd. Zec je još u nekoj rupi u šumi, a ražanj je još drvo koje treba iseći.

Samo polako. Mnogo lepo zvuči, ali ima mnogo da se gusla.

Miroslav

pre 1 godinu

Mene su kosarkasi prijatno iznenadili.Mislim da igramo dobro.Imamo dosta rupa u sastavu.Nemamo krilnog centra,nedostaje jos jedan krilni igrac,Nedovic se mora vratiti da pomogne u organizaciji igre,nemamo igraca koji bi sa pozicije 2 i 3 bio kostantna pretnja,ali i pored toga igra nije losa.

milan

pre 1 godinu

Tim koji u ekipi ima Davidovca i Dobrića nikako ne može biti favorit.. Budimo realni
(Loznica, Gučevo, Cer..., 30. avgust 2022 17:56)

Pokazalo se da u timskim sportovima vece sanse imaju dobri timovi od grupe dobrih pojedinaca. Svedoci smo npr lige sampiona.

Niko Kao Ja

pre 1 godinu

Jokic + dva iznad proseka + dve cike iz birtije je dovoljno do playoff-a.
Videcemo kako ce Jokic da se ponasa kao vodja ekipe kad krene biti ili ne biti. Valjda mu je jasno koliko godina ima i sta sad treba da uradi da bi usao u vecnost. Pitanje je da li moze da izdrzi taj pritisak.

Milutin

pre 1 godinu

Ozb pitam?Zasto ljudi pisu da je bucko najb kosarkas na svijetu? Zar je mvp reg dijela nagrada za najb kosarkasa na svijetu??Ne kontam tu mitomaniju i laz.
(Mr_Melbourne, 30. avgust 2022 18:18)

Znam da troluješ, ali ajde da ti odgovorim ozbiljno.

Zato što jeste najbolji košarkaš na svetu. Najbolji igrač u daleko najjačoj ligi.

Ako ti imaš dokaza da je neko bolji, izvoli pa stavi link. Pošto nemaš, dovidjenja...

Pljuvac Svih Stilova

pre 1 godinu

Bolje da nismo favoriti. Mi srbi najbolji budemo kad smo protiv svega i svacega. Kad su sve sanse protiv nas. Osvojili smo zlato na EP sa C timom, jedino smo Bogdanovica imali od elitnih igraca! Samo skromno i ponizno, a kad dobijemo zlato, e onda kako `ocemo!

Kole

pre 1 godinu

Bolje da nismo favoriti. Mi srbi najbolji budemo kad smo protiv svega i svacega. Kad su sve sanse protiv nas. Osvojili smo zlato na EP sa C timom, jedino smo Bogdanovica imali od elitnih igraca! Samo skromno i ponizno, a kad dobijemo zlato, e onda kako `ocemo!
(Pljuvac Svih Stilova, 30. avgust 2022 21:56)

Kad smo osvojili zlato sa C timom?

stanoje

pre 1 godinu

Mene brine sto nemamo postenog beka sutera koji ima pouzdan sut na svakoj utakmici, nego se sve nesto ceka koga ce da krene. Neko bi ozbiljno trebalo da se pozabavi time sta se desilo sa sutom nasih igraca, posebno kad ostaju sami. Takodje, nadam se da Kari nece koristiti samo 7-8 igraca u rotaciji. Ne treba se loziti previse i nametati im neki pritisak, to se odnosi posebno na medije.

al, sta ja znam

pre 1 godinu

svi govore kako je ovo najjace evropsko prvenstvo u prethodnih 20 god al ne bih se slozio.
recite mi koja ekipa sa ovog evropskog bi imala ikakve sanse protiv onog starog tima spanije sa bracom Gasol, Garbahosom, Rejesom ,Navarom, Kalderonom, Fernandesom,Rodrigezom itd...
bio je to evropski dream team. isto kao sto smo mi nekad imali legende Djordjevica Dovca Danilovica Bodirogu sve u istom timu...
a o starom jugoslovenskom timu da ne govorim. to je bio najjaci evrospki tim ikada sa Drzenom Kukocem Divcem Radjom Danilovicem itd....

ono sto hocu reci ,evropsko jeste jako ali nema tog super tima def. cak zaista mislim da smo mi objektivni favoriti i da mozemo sigurno sa svima.
sa Bogdanom u timu bili bi cak ubedljiv fav,ovako smo blagi i morace malo i sreca da posluzi
(pera detlic, 30. avgust 2022 18:03)

ne kapiras ocigledno, niko nije rekao da su ovo najaci timovi ikada, nego najace prvenstvo, jer imas 5,6 opasnih ekipa aa opasnim timova koji ce na posed da odlucuju pobednika, a to sto si ti nabrojao spance i nas to jesu bili najaci timovi ali ne i prvenstva jer su se ti timovi setali do zlata bez ozbiljne konkurencije

JPR24

pre 1 godinu

Kakve su propozicije. Igracemo u grupi 5 utakmica i nadam se isto toliko pobeda i prvo mesto u grupi. Kako dalje, formiraju se opet neke grupe ili odmah nokaut sistem? S kim se ukrstamo, cenim da grupu lagano osvajamo. Treba izbeci Litvaniju do zavrsnice. Ne leže nam. Slovenija nije bauk, vise se plasim italijana, Nemaca, Spanaca.
(fenomen, 30. avgust 2022 18:01)

Grupe pa odmah nokaut sistem. Grupe se ukrštaju A/B i C/D u 1/16 finala, posle ide ono klasično (a1 vs b4) protiv (c3 vs d2) itd… imaš doduše na Vikipediji ceo kostur nokaut faze pa tačno možeš videti šta i kako i sa kim bi mogli ako smo prvi u D grupi i sve ostalo.

ja

pre 1 godinu

Tim koji u ekipi ima Davidovca i Dobrića nikako ne može biti favorit.. Budimo realni
(Loznica, Gučevo, Cer..., 30. avgust 2022 17:56)

Pa oni ni ne igraju. Ima i Slovenija Dimeca i ne znam koga još u 12.

UnrealEngine

pre 1 godinu

Mislio sam da navijamo jedni za druge, ali izgleda da pola Srba mrzi Slovence
(digo, 30. avgust 2022 18:37) # Link komentara

Nisi baš u pravu, ili ja mislim da nisi. Ja baš gotivim Slovence i Sloveniju u celini (sa izuzetkom onog batice što se potpisuje kao ''Slovenac'' ovde na portalu, te njemu sličnih gmazova), a u mom okruženju 90% ljudi deli manje-više moj sentiment. Svakako bih voleo da to budete vi, ako kojim slučajem ne budemo mi :) Možda i grešim, evo videćemo po plusevima i minusima.

Mare

pre 1 godinu

A zašto ne odgovoriš čoveku na pitanje? Najlakše je vredjati nekoga, umesto razgovora argumentima. A argumente nemaš.
Znaš li onu staru: "Ne postoje glupa pitanja, već samo glupi odgovori." A tvoj je više nego glup.
(Mali Hijavata, 30. avgust 2022 19:37)
MVP najjače lige na svetu, bukvalno po svakom parametru, je logično i najbolji igrač sveta te godine. Ne postoji zvanična titula najboljeg igrača sveta u basketu, ali se decenijama gleda da je MVP NBA najbolji košarkaš sveta. Lik je samog sebe uvredio tim pitanjem, a vidim da si i ti na tom putu ... Nekad je prosto bolje ćutati.

Pantelejmon

pre 1 godinu

Tim koji u ekipi ima Davidovca i Dobrića nikako ne može biti favorit.. Budimo realni
(Loznica, Gučevo, Cer..., 30. avgust 2022 17:56)
Vec godinama tim koji u ekipi ima Dobrica i Davidovca je favorit i uzima titule.. Budimo realni
(Pantelejmon, 30. avgust 2022 18:32)

Vasa Micic ima vise evropskih titula od celog tog tima.
(Gazda Dojkan, 30. avgust 2022 20:29)
Pa???
Mislim, drago mi je zbog Vase, ali???

Dejan V

pre 1 godinu

fenomen, Posle grupe ide nokaut faza ( 1/8 F pa 1/4 F....) Ukrštamo se sa grupom koju čine Grčka, Italija, Hrvatska, Ukrajina, Velika Britanija i Estonija. U 1/4 finala najverovatnije na jednu od ove četiri: Španija,Slovenia, Liitvanija, Francuska

JPR24

pre 1 godinu

Kakve su propozicije. Igracemo u grupi 5 utakmica i nadam se isto toliko pobeda i prvo mesto u grupi. Kako dalje, formiraju se opet neke grupe ili odmah nokaut sistem? S kim se ukrstamo, cenim da grupu lagano osvajamo. Treba izbeci Litvaniju do zavrsnice. Ne leže nam. Slovenija nije bauk, vise se plasim italijana, Nemaca, Spanaca.
(fenomen, 30. avgust 2022 18:01)

Grupe pa odmah nokaut sistem. Grupe se ukrštaju A/B i C/D u 1/16 finala, posle ide ono klasično (a1 vs b4) protiv (c3 vs d2) itd… imaš doduše na Vikipediji ceo kostur nokaut faze pa tačno možeš videti šta i kako i sa kim bi mogli ako smo prvi u D grupi i sve ostalo.
(JPR24, 30. avgust 2022 18:24)

I da, nije 1/16 finala, već pocinje sa 1/8 ! Malo sam se zaneo :)

zhol

pre 1 godinu

Prvo, tesko da cemo na Hrvate u 1/8, valjda cak i oni mogu da se plasiraju iznad Ukrajine, Engleske i Estonije. Drugo, Grci ako budu drugi u grupi, imace sudar sa drugoplasiranim iz grupe B u 1/4, sto je opet Slovenija/Francuska/Litvanija, pa tek onda na (verovatno) Spance u 1/2, tako da nemaju oni nesto mnogo laksi posao.
(zhol, 30. avgust 2022 18:54)

Pretpostavka je da ce Grci biti prvi u grupi, greska u kucanju :)

sasa pg

pre 1 godinu

@Prosto, nema amatera djordjevica i mi smo prvi favorit
(Profesor okultis, 30. avgust 2022 21:44)

Lako je bit favorit na papiru, ali ajde osvoji medalju! Đorđević i kad je bio van liste prvih favorita osvajao je medalje. Čak i da Pešić sa momcima dođe do zlata, što od srca želim, ne smijemo ponižavati srebra koja je osvojio Saša Đorđević

milan

pre 1 godinu

Zna on da je Letonija i Latvija isto, nego potencira to da mi Srbi ne kazemo Latvija, nego susjedi, pa mi deluje da si ti najsmesniji.
(76er, 30. avgust 2022 23:10)

"Latvija" kažu lično Letonci a ne samo susedi. Tačno tako pišu, čitaju i izgovaraju kao "Latvija". Ne znam otkud nama tačno "Letonija". Verovatno iz neko stranog jezika. Litvanci sebe zovu "Latvieši".

milan

pre 1 godinu

svi govore kako je ovo najjace evropsko prvenstvo u prethodnih 20 god al ne bih se slozio.
(pera detlic, 30. avgust 2022 18:03)

Najjace u smislu da ne moze ni da se pretpostavi ko ce biti prvi, drugi, treci i cetvrti. Ovde svako svakoga moze da pobedi. Kao sto smo mi pobedili Grcku i Tursku tako oni mogu sutradan nas da dobiju. Dobili nas Slovenci ali isto tako mozemo mi njih da dobijemo sutradan. Prosto nema najjacih vec su svi jaki. Prstace na sve strane i niko nikoga nece dobiti sa 20 razlike. Sve utakmice ce se igrati do zadnje sekunde. Ajde probaj stavi lovu na to ko ce biti prvi, drugi, treci i cetvrti. Ove rang liste ne govore nista vec predstavljaju stanje gledajuci zadnjih par utakmica. Posto smo pobedili Grcku i Tursku malo smo napredovali na toj rang listi.

76er

pre 1 godinu

Francuska jako potcenjena,vrlo jak tim,uigrani su,dugo su zajedno, igrali su finale olimpijade, najteži protivnik i sigurno mogu deliti deobu prvog mesta favorita.
(roronja, 30. avgust 2022 19:49)

Ali isto tako i izgubili od Bosne, nisu bauk.

gox

pre 1 godinu

evo jednog iz regiona .jel vi stvarno mislite da imate osim Jokića još nekog sposobnog za medalju?
(Marko, 30. avgust 2022 19:16)

Sta ti znaci ovo pitanje, jel to molis boga da ga neko povredi ?!

I koja to reprezentacija ima 2 ili vise superzvezda sposobnih da tim odvedu do zlata?

Keynes

pre 1 godinu

Francuska jako potcenjena,vrlo jak tim,uigrani su,dugo su zajedno, igrali su finale olimpijade, najteži protivnik i sigurno mogu deliti deobu prvog mesta favorita.
(roronja, 30. avgust 2022 19:49)

U ovom sastavu finale olimpijade? Ne bas ja mislim.

Milan

pre 1 godinu

@ (pera detlic,

Ako je najjaca ekipa iz tog vremena bila mozda Jaca od nas bez bogdana ne znaci da je prvenstvo bilo jace.
Koja je bila tada druga ekipa po snazi,
Koja treca, koja peta,
Koja deseta ? Sigurno je Danas mnogo veca konkurencija.

C i n i k

pre 1 godinu

evo jednog iz regiona .jel vi stvarno mislite da imate osim Jokića još nekog sposobnog za medalju?
(Marko, 30. avgust 2022 19:16)

Da, imamo tim.

76er

pre 1 godinu

Letonija, ne Latvija, se nije batice stručnjače ni plasirala na ovo EP. Mrš u kućicu! Administratore, nemoj da ..., ovaj batica čuo da postoji nešto što se zove košarka, pa ajd da napiše idiotluk.
(hvala Bogu te nisam englez, 30. avgust 2022 21:55)

Ne zna se ko je od vas dvoje smesniji ili ovaj sto gura Letoniju u favorite, Letoniju koja ni ne ucestvuje ili ti koji ne znas da je Letonija i Latvia isto.... Znas postoji jos tu i Litvanija.
(gl, 30. avgust 2022 22:21)

Zna on da je Letonija i Latvija isto, nego potencira to da mi Srbi ne kazemo Latvija, nego susjedi, pa mi deluje da si ti najsmesniji.

STRUČNI KONSULTANT

pre 1 godinu

Zašto se dozvoljava da utakmice nacionalne reprezentacije prenosi kablovska tv, a ne neko od ovih koji imaju nacionalnu frekvencu?
(Georg, 30. avgust 2022 20:58)

RTS1 i RTS2 puno prenosa u prvih dva dana-BiH, C.Gora, Slovenija, Francuska, Srbija, Hrvatska, Finska...Sedam prenosa prvih dva dana

Keynes

pre 1 godinu

Kad smo osvojili zlato sa C timom?
(Kole, 30. avgust 2022 23:08)

Mislim da je covek mislio na 2017, kad smo s C timom uzeli srebro. A malo je falilo da to bude i zlato. Neki i danas to prvenstvo smatraju Djordjevicevim neuspehom. Pre prvenstva niko nije ocekivao ni medalju s kakvim smo timom otisli... Ali su apetiti rasli kako smo polako kontali da igramo dobro bez obzira na izostanak mnogo igraca. Teo, Jokic, Bjelica, Nedovic, Erceg i ko zna ko sve jos... Mislim i Raduljica da je falio.