Fudbal 86

Ponedeljak, 25.07.2022.

09:10

Burno u Humskoj: Stolica tražio da ode Iliev?

Dva uzastopna remija i -4 iza Crvene zvezde posle samo tri kola uzburkali su strasti u redovima Partizana.

Burno u Humskoj: Stolica tražio da ode Iliev? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

86 Komentari

Sortiraj po:

Pirotehnicar

pre 1 godinu

Milane, nemate mnogo vise navijaca i vise trofeja, to pod broj jedan. Vas nigde nije bilo na evropskoj mapi punih deset godina, od kakve ste vi njima mogli da budete koristi u tom trenutku? Budimo malo ozbiljni, ulozio bih u klub putem kojeg bi mi se vratilo. Ipak ce biti da je tad posredi bilo nesto drugo.

Roma vucica, mi smo svoje sponzorstvo '10 dobili tek posle ulaska u LS (znaci, ne pre toga), a i ono je bilo ispod milion evra, a cak ni to nije bilo u parama nego u struji da bi zatim protiv Arsenala nestalo struje pre samog pocetka utakmice?! Inace, nije iliev doveo sve njih, Natka je doveo Tosic, verujem da je Savo dosta uticao na to da dodju Asano i Sadik, a za neke kao sto su Leonardo i Tavamba su verovatno dosta veze i zasluga imali i Goran Arnaut i Damir Cakar, verovao ti meni ili ne. Jedino za Sumu mu priznajem da je imao zasluge.

Moze li ovo da mi bude objavljeno?

SrbEUin

pre 1 godinu

O kakvoj to ravnopravnosti pričAš kad predesednik države za ruku dovod lično direktora kluba sa poternice i preplavljuje ga novcem iz republičkog budžeta koliko god je potrebno. (riđobradi, 25. jul 2022 16:35)

Pisao sam o DRUGOM mestu, koje sada takođe vodi do LŠ.

Zvezda ulaže u igrački fond, na kredu, ili na crtu. Povećava snagu i vrednost tima. To rade svi najveći klubovi. Bez ulaganja nema ni rezultata, pa znači ni prihoda. Partizan ima suprotnu strategiju, on planira da prihoduje od prodaje maloletnika a ne od rezultata.
Da li Niš, Čuka, Voša ili TSC mogu da se pobudžetu približe Partizanu? Ni približno, ali su zato po igri ispred Partizana. A biće i po plasmanu.

Imaš li neki kom na ulaganja u KKPlastikan? Tu država sve pravilno ulaže prema ostvarenim rezultatima, zar ne?.

SrbEUin

pre 1 godinu

Vucelic Ilieva napao stolicom (JoviBL, 25. jul 2022 10:56)

Satirično, ali istinito.
Vucela je to, stari vuk. Neko mora da bude jarac, pa neće valjda on! On ima orden SPC! Prozaično je to što ljubav u trojci VVI nije pukla zbog rezultata, već zbog procenata...

SrbEUin

pre 1 godinu

Sada se sve promenilo, a vi to niste shvatili.
Ove godine drugo mesto vodi u kval za LŠ koje 5 godina niste videli. Donosi priliku da ponovite vaš najveći uspeh u istoriji.
Vaš problem je u tome što je sada drugo mesto vrlo interesantno i drugim klubovima: Niš, Voša, Čuka, TSC... Nećete moći zatvarati mečeve sa ovim novim direktinim rivalima za LŠ, kao što niste mogli ni do sada, sa onim jedinim rivalom - Zvezdom. Sve ostalo ste ranije mogli zatvoriti, jer klubovi nisu bili posebno motivisani.
Sada se sve promenilo, a vi to niste shvatili, kao što se već vidi iz ova tri kola. Mislili ste da vam je drugo mesto sigurno, pa se niste pripremili za pravo takmičenje. Realna šansa za kval LŠ diže konkurenciju na viši nivo. Ne treba plakati za titulom, objektivno ste mnoooogo slabiji od Zvezde i nije realno da je osvojite. Neće ni Zvezdi biti lako, ali ona se na vreme pojačala, tako da će najverovatnije biti prva a najmanje drugo mesto joj nikako ne može izmaći. Vi morate da strahujete i za to drugo.
Sada su u igri za Evropu 5-6 klubova, a 3-4 će se boriti za opstanak. Biće ovo najregularnije i najzanimljivije prvenstvo u poslednjih 20 godina. A vi se za to niste spremili. Niš na teške mišiće, (sudiju) a TSC ni tako. Spavali ste misleći, ako vam izmakne titula, drugo mesto je sigurno vaše. Sad kad polako doznajete, hvata vas panika.

riđobradi

pre 1 godinu

Vaš problem je u tome što je sada drugo mesto vrlo interesantno i drugim klubovima: Niš, Voša, Čuka, TSC... Nećete moći zatvarati mečeve sa ovim novim direktinim rivalima za LŠ, kao što niste mogli ni do sada, sa onim jedinim rivalom - Zvezdom. Sve ostalo ste ranije mogli zatvoriti, jer klubovi nisu bili posebno motivisani.
Realna šansa za kval LŠ diže konkurenciju na viši nivo. Ne treba plakati za titulom, objektivno ste mnoooogo slabiji od Zvezde i nije realno da je osvojite. Neće ni Zvezdi biti lako, ali ona se na vreme pojačala, tako da će najverovatnije biti prva a najmanje drugo mesto joj nikako ne može izmaći. Vi morate da strahujete i za to drugo.
Sada su u igri za Evropu 5-6 klubova, a 3-4 će se boriti za opstanak. Biće ovo najregularnije i najzanimljivije prvenstvo u poslednjih 20 godina.
(SrbEUin, 25. jul 2022 16:11)

jedino ko igra zatvorene utakmice pune nameštaljki i sklanjalica je tvoj tim. to dokazuju nizovi tipa NIŠ - CZV 0-1-15 ili Voša -CZV 0-1-18. 5 poraza ukupno, za 5 godina. Protiv FKP, svi na krv i nož.

OD 2013, doveli ste 47 stranaca!!!. u 2021, zarada CZV bila je 32.000.000 a troškovi 48.000.000. i sa 16.000.000 operativnih gubitakaA, CZV ove sezone na pojačanja potrošila 5.000.000.

O kakvoj to ravnopravnosti pričAš kad predesednik države za ruku dovod lično direktora kluba sa poternice i preplavljuje ga novcem iz republičkog budžeta koliko god je potrebno.

47 stranaca, bato moj, a FKP nema ni za vodu.

SrbEUin

pre 1 godinu

Sada se sve promenilo, a vi to niste shvatili.
Ove godine drugo mesto vodi u kval za LŠ koje 5 godina niste videli. Donosi priliku da ponovite vaš najveći uspeh u istoriji.
Vaš problem je u tome što je sada drugo mesto vrlo interesantno i drugim klubovima: Niš, Voša, Čuka, TSC... Nećete moći zatvarati mečeve sa ovim novim direktinim rivalima za LŠ, kao što niste mogli ni do sada, sa onim jedinim rivalom - Zvezdom. Sve ostalo ste ranije mogli zatvoriti, jer klubovi nisu bili posebno motivisani.
Sada se sve promenilo, a vi to niste shvatili, kao što se već vidi iz ova tri kola. Mislite da vam je drugo mesto sigurno, pa se niste pripremili za pravo takmičenje. Realna šansa za kval LŠ diže konkurenciju na viši nivo. Ne treba plakati za titulom, objektivno ste mnoooogo slabiji od Zvezde i nije realno da je osvojite. Neće ni Zvezdi biti lako, ali ona se na vreme pojačala, tako da će joj drugo mesto biti sigurno, a najrealnije je da bude prva. Vi morate da strahujete i za to drugo.
Sada su u igri za Evropu 5-6 klubova, a 3-4 će se boriti za opstanak. Biće ovo najregularnije i najzanimljivije prvenstvo u poslednjih 20 godina. A vi se za to niste spremili. Spavali ste misleći, ako vam izmakne titula, drugo mesto je sigurno vaše.

nesa80

pre 1 godinu

ma daj vec se na pripreme videlo da ekipa igra najgori fudbal u poslednjih 20 godina,nije mi jasno kako to uprava nije videla,u tri utakmice stvorili 2 sanse,dodaju se nazad do besvestii tu grese,i golove sto su dali bio plod gresaka protivnika a ne iz akcija.neko je mislio da ce to proci u nasoj ligi bez kiksa.ej on stavlja lutovca i sehovica pa gde to moze biti trener,ja bi sehovica sklonio vec posle prvih 20 minuta,i jos na one bruke izjavljuje ide u pravom smeru

istinomer

pre 1 godinu

(istina, 25. jul 2022 13:59)

Sve ok ali na osnovu čega zaključak da je Stolica dobar trener? Verujem dobar čovek ali ni jedan parametar u prilog stručnosti.

Milan

pre 1 godinu

@sada je 1 prema 10 A ko je rekao da Gasprom briga za Zvezdu? Pročitaj moj komentar ponovo, ako razumeš šta znači investicija u strano tržište.

istina

pre 1 godinu

Svake godine svakom treneru serviraju pojacanja u minut do dvanaest. Prodaju talentovane klince zarad prezivljavanja ili njihove mirne luke. Ko koci da klub dobije sponzora. Pa vlast ona diktira sta i kako kada i gde. Oni drze klubove na uzici a tek takozvane navijace da ne govorim. Puno se tu love okrece da iko je u toj raboti benigan. Stolica je dobar trener kojeg sada uprava ce ladno da pusti niz vodu. Nama sa takvim vodjstvom ni Murinjo ni Klop ne bi pomogli. Kada je Zecevic preko pkacenika sa Juzne trebine oteran tada je na klub stavljen katanac. Zivi bili pa videli.

Roma vucica

pre 1 godinu

Da zvezda ima ovakvu upravu i da mi 12 godina imamo Gazprom, a oni nista ili tek nesto malo (i gde je sad linglong kod nas, o tome vise niko i ne pise), odavno bi se ugasila.
(Pirotehnicar, 25. jul 2022 11:00)
Da, sta je sa obecanim sponzorom Partizanu, kao sto Zvezda ima od 2010. sponzorstvo od Gasproma vredno 5 miliona evra po sezoni? Spominjao se kineski sponzor i ugovor na prvo 3 pa 2 miliona evra po sezoni u sledece tri godine, i posto je to bilo u novinama verovatno pola ljudi misli da je to potpisano!
Inace podrska Ilijevu, sa kakvim budzetom kakve je igrace dovodio uz neznatne promasaje, ne racunam one Stanojeve igrace zadnje dve sezone. Ilijev je doveo: Leonarda, Tavambu, Sumu, Sadika, Asana, Natka…

Zvezda

pre 1 godinu

Tačno ! Dva lika koji pojma nemaju o svom poslu. Dovode sve i svašta, pa ako ubode ! To sto su bili fudbaleri ne garantuje ništa, naprotiv pokazali su bezbroj promasaja ! Treba imati znanja i dara za te stvari, kao i treneri na primer koji rade sa mladima, oni su ti koji su sposobni prepoznati talenat, i to nije dato svakome.
(JPR24, 25. jul 2022 12:08)

Jeli treba da imaju fakultet? Salihamidžić bivši igrač Bajerna a danas sportski direktor i pre neki dan dobio pohvale čelnika Bajerna. Koliko para toliko i muzike. Skaut služba dovodi mlade talente a ne trener. Čovek za skauting treba da ima njuh

Petar

pre 1 godinu

Što se pre Partizan " očisti" od političkih kadrova tim bolje po nas... Sad i odmah. A drugi klubovi, ima ih dosta neka " robuju" politici....Ove godine vratiti dugove, komšije su " državni projekat" oni ne moraju....Neka im daju sve, što kaže njihov bivši fudbaler - Koroman, postaje već degutatno koliko se " vuče" za zvezdu od strane države...
Vojvodina sa "Bajatim" Bajatovićem, Nišlije i Surdulica sa braćom Tončev itd.itd...

Alfa 234

pre 1 godinu

Svi hvale Stolicu zato sto trazi da ode Iliev. Mnogi od nas bi to hteli. Ali Stolica vise treba da se bavi igrom i rezultatima. Možda bi bio odličan na nekoj visokoj funkciji u klubu ali na mestu gde se sada nalazi Stolica je blagi užas.

KioPeloto

pre 1 godinu

Vratiti Bjekovica .
(Zoran, 25. jul 2022 12:13)

Predsednik FK Partizan, koji nema zute banke ili predsednik FSS, punog kao brod. Hamletovska dilema, Nenad nocima ne spava, obliva ga hladan znoj, jer je neodlucan...

sada je 1 prema 10

pre 1 godinu

Zvezda je bila u goroj situaciji nego što ste vi sad, samo što to ljudi ne pamte, pa se nije ugasila. Zvezda ima daleko veću armiju navijača i više trofeja, veća je na svim nivoima i u kriznim vremenima zbog toga daleko stabilnija.
Na kraju krajeva, postoje razlozi zašto je i taj Gasprom došao. Da si ti vlasnik firme ili direktor marketinga, i da biraš inostrano tržište, jel bi došao u klub sa manje ili više navijača? Ili u klub sa manje ili više trofeja? Možda bi izabrao klub sa evropskom i svetskom titulom iki ipak ne? Gde bi investirao?
(Milan, 25. jul 2022 12:02)

Briga Gasprom za Zvezdu. Nije Gasprom izabrao Zvezdu nego je Boris Tadic 2010. izabrao Gasprom Zvezdi posto je stalno ispadala u sezoni kupanja, iako je do tad imala budzet od sponzorstava slican Partizanu...

Šone

pre 1 godinu

Ja sam prognozirao da će Stolica izdržati pet kola,ali ni od toga ništa.Jednostavno ovi ljudi su smešni da vode klub,mada za sebe nisu smešni,prodaće oni još nekog ko išta vredi,pa nije se taj trio slučajno sreo,pokvareni do srži.

Kralj

pre 1 godinu

Ne znam sta treba da se dogodi pa da Vojvodina na kraju ne bude druga.
(Pine Barrens, 25. jul 2022 09:15)

Prijatelju, desiće se upravo to, Vojvodina neće biti druga, već Partizan, evo možemo da se kladimo u šta god hoćeš!
Da je do kvaliteta, ti bi bio u pravu 100%, međutim Partizan već sad ima zatvoreno više od pola utakmica, imaju svoje sudije na platnom spisku koje će suditi za njih, svirati im penale (vidi šta se desilo u Nišu), imaju ljude u savezu...iako su po kvalitetu 5,6 ekipa u ligi.

Markos

pre 1 godinu

Pirotehnicar
Pa i bilo je ovako,cak i duze od 12 godina,pa smo preziveli nekako.Vama se ovih 10 vec pricinjava kao 12.Samo eto vama se upumpalo nenormalno u kosarci a nas su i tamo unistavali 20 godina,tako da TISINA!!!

qantas

pre 1 godinu

Samo Mijatović i Milošević mogu tu da počupaju stvari. Mijatovića za direktora a Miloševića za sportskog direktora.
(Pedja, 25. jul 2022 11:29)

Što ste čupali, čupali ste...

Аца

pre 1 godinu

Отерати трио В-В-И и довести неког другог. Кад се сетите да је један Ђура шнајдер боље руководио клубом него ове битанге, просто да не поверујете.

Milan

pre 1 godinu

@porotehnicar Zvezda je bila u goroj situaciji nego što ste vi sad, samo što to ljudi ne pamte, pa se nije ugasila. Zvezda ima daleko veću armiju navijača i više trofeja, veća je na svim nivoima i u kriznim vremenima zbog toga daleko stabilnija.
Na kraju krajeva, postoje razlozi zašto je i taj Gasprom došao. Da si ti vlasnik firme ili direktor marketinga, i da biraš inostrano tržište, jel bi došao u klub sa manje ili više navijača? Ili u klub sa manje ili više trofeja? Možda bi izabrao klub sa evropskom i svetskom titulom iki ipak ne? Gde bi investirao?

JPR24

pre 1 godinu

Iliev=Mitar, razlika je što Mitar ima neograničen budžet i može da gomila igrače, pa nekog će i da ubode jer matematika velikih brojeva to dokazuje...
(dalje, 25. jul 2022 11:12)

Tačno ! Dva lika koji pojma nemaju o svom poslu. Dovode sve i svašta, pa ako ubode ! To sto su bili fudbaleri ne garantuje ništa, naprotiv pokazali su bezbroj promasaja ! Treba imati znanja i dara za te stvari, kao i treneri na primer koji rade sa mladima, oni su ti koji su sposobni prepoznati talenat, i to nije dato svakome.

Malo vas je grobari!

pre 1 godinu

Da nije bilo Ilieva, vi bi ste sada bili drugoligaši!
Čovek je krpio "s' konca i konopca" tim unazad nekoliko sezona i omogućavao vam drugo mesto i plasman u grupnu fazu evropskih takmičenja! Sada kada on ode vi ćete se boriti za play off !

Zoran

pre 1 godinu

Imam svoje mišljenje za koje neću imati podršku :

- Neka iz "kluba", zvanog udruženje građana, odu svi koji to žele.
- Neka u njemu ostanu oni koji su spremni živeti od svog "proizvoda".

Pri tome mislim na rezultate i prihode od prodatih karata koje su, jedino, merilo uspešnosti !

Ovako ......

Dok oni troše naš novac bez odgovornosti a , pri tome, imaju korist koja se, takođe, ne kontroliše..... Koga briga ?

Način formiranja, takozvanih Uprava, je besmislen i na ivici razuma !

Pirotehnicar

pre 1 godinu

Da zvezda ima ovakvu upravu i da mi 12 godina imamo Gazprom, a oni nista ili tek nesto malo (i gde je sad linglong kod nas, o tome vise niko i ne pise), odavno bi se ugasila.

dalje

pre 1 godinu

Iliev=Mitar, razlika je što Mitar ima neograničen budžet i može da gomila igrače, pa nekog će i da ubode jer matematika velikih brojeva to dokazuje...

Rakovcanin

pre 1 godinu

Ok. Neka svi idu. Ko treba da dodje na njihova mesta a da zadovolji ukus svih navijaca i da pritom zeli da radi taj posao. Neka neko napise imena tih kvalitetnih ljudi koji hoce da rade taj posao.

Mordor

pre 1 godinu

Trenutna situacija u klubu je kao u onoj priči "Deda i repa".Baba se uhvati za dedu a deda za repu, povuci-potegni iščupat se ne da...

Zoran

pre 1 godinu

Koliko je Iliev bio dobar fudbaler toliko je podbacio kao sportski direktor.Verovatno je on hteo najbolje ali mu taj posao ne lezi,mozda neka druga funkcija ,ovo ce biti sesta godina bez titule pa moralno je da sami odu.U timu nemamo ni jednog tehnicara samo nabijaju lopte u aut, nesto udaraju glavom ili samo gledaju da vrate golmanu.Navijaci su trazili da ode Bjekovic koji je doneo najbise titula i dovodio igrace koji su davali skoro svima po pet komada, a sada pet godina su cutali ko.

Admiral

pre 1 godinu

Vidim svi pljuju Ilijeva, slazem se i meni je on katastrofa sa moralnog gledista jer podrzava Vazuru i Vucelu, ali kao sportski direktor nije toliko los. Vidim sve same kritike ali sportski direktor radi u obezbedjenim finansijskim okvirima. Ako nemas para ne mozes imati ni dobra pojacanja. To je kao da imate dve hiljade evra za auto a hocete ferari, to ne ide. Kad nemas para onda su ti "pojacanja" Belic, Andrade, trener Stolica... Realno ranije je dovodio je ok pojacanja, Suma, Asano, Natko, Zdjelar, Sadik i da ne nabrajam, sve su to bila ok pojacanja. E sad sto je sve to rasprodato jer nema para to je druga tema. Pogledajte koliko promasaja je imala Zvezda, svake sezone po nekoliko i to ne jeftinih pa ne vidim da ima toliko kritika na racun Mrkele. Koliko para toliko mizike, uvek bilo i bice.

dragioki

pre 1 godinu

od naših bivših fudbalera ima deset trenera ostalo zonska liga prvo treba da nauče da čitaju , da savladaju psihologiju, po neku knjigu o taktici.... Mnogo su propustili jedino mogu da otvore kafić.

nikiton

pre 1 godinu

Ne mogu da verujem da ljudi ne kapiraju,moraju SVI iz uprave da odu.Pa taj Ilijev ode pa se posle kao vrati i ostane tu jos 5 godina.Pa ova uprava je vise protiv Partizan nego recimo uprava Zvezde,sto je paradoks.Nece smena Ilijeva nista promeniti dok ne odu sva trojica i ne dodju ljudi koji vole Partizan ali iskreno.

čika Boki

pre 1 godinu

Partizan je titulu izgubio povredom Pantića i prodajom Šćekića. Sada, ispada tako, prodajom Miljkovića i Jeftović a, i dalje bez Pantića i Fejse, bez malog Milovanovića, nemamo tim ni za borbu za Evropu.
Stanojevića su morali zadržati, jer bolju opciju trenutno nemamo...

alex

pre 1 godinu

Ivica la bomba? Cudno, ja sam mislio da je on otisao jos onomad. A ono ispalo samo se sakrio ispod sanka kafica na stadionu i posle nekog vremena izasao i nastavio da bude sta on oce u klubu. Sprdaju se sa vama ovi iz uprave.

Subotica crveno bela

pre 1 godinu

Bogami Čuka, Voša,Radnički Niš,tsc su prejaki za partizane.da igrači Part igraju u nekom drugom dresu i da nisu ovako zaštićeni kod sudija bili bi 10 na tabeli.Mnogo loš igrački kadar.tačno ni jedan igrač ne bi mogao ni da bude rezerva u zvezdi.Evo žao mi vas na trenutak grobari...trenutak prošao.

Dezurni smarac

pre 1 godinu

Djordje Nikolic, desni bek (Filipovic neka igra levog stopera kao sa reprezentacijom na EP '13), centralni(/defanzivni) vezni za rotaciju, ofanzivni vezni, MOZDA Cumic i jedan centarfor sa stazom za rotaciju. Prodao bih Vujacica, Jovica, Holendera, a mozda i Meniga, to ne znam. Posle bih na zimu prodao i Gomesa i doveo kvalitetniju 9-ku od njega.

Nikolic- ???/stranac, Markovic, Filipovic, Urosevic- Zdjelar, Andrade- Diabate, Ljajic, Petkovic- Gomes.

Stevanovic/Popovic- Zivkovic, Ilic, Sanicanin, Sehovic- Fejsa, ???- Terzic, Natko, Cumic- ???.

Ostali: Lukac, Belic, Lutovac, *Lakcevic, Pantic, *Vlahovic, Bazdar.

Covek zvani sastav

pre 1 godinu

Djordje Nikolic, desni bek (Filipovic neka igra levog stopera kao sa reprezentacijom na EP '13), centralni(/defanzivni) vezni za rotaciju, ofanzivni vezni, MOZDA Cumic i jedan centarfor sa stazom za rotaciju. Prodao bih jednog od dvojice golmana, Vujacica, Jovica, Holendera, a mozda i Meniga da bi dosao Cumic iako Nikola vise igra desno, to vec ne znam. Posle bih na zimu prodao i Gomesa i doveo kvalitetniju 9-ku od njega, a oslobodio bih se i Natka, zahvalio se i Slobi i Zdjelaru, dosli su zime '18, neka tad odu negde u pecalbu da naplate svoj trud.

Nikolic- ??? (mozda i stranca dovesti, a treba znati da je Lakicevic slobodan igrac sto ne bi bilo lose iskoristiti), Markovic, Filipovic, Urosevic- Zdjelar, Andrade- Diabate, Ljajic, Petkovic- Gomes.

Popovic/Stevanovic- Zivkovic, Ilic, Sanicanin, Sehovic-
Fejsa, ???- Terzic, Natko, Cumic- ???.

Lukac, *Gocmanac,
*Stasevic, *Subotic, *Puric, *Kekic,
Belic, *Knezevic, *Stjepanovic,
Lutovac, *Lakcevic, Pantic, *Vlahovic, *Ilic,
Bazdar.

PEĆKO PIVO

pre 1 godinu

Stolica je izgleda los trener ali ocigledno zna ko treba da ide iz Partizana. Posle Jojica, Miljkovica i ostale "dece", sada bi da skloni i Ilieva. Podrzavam njegov zahtev!

PEĆKO PIVO

pre 1 godinu

Stolica je izgleda los trener ali ocigledno zna ko treba da ide iz Partizana. Posle Jojica, Miljkovica i ostale "dece", sada bi da skloni i Ilieva. Podrzavam njegov zahtev!

alex

pre 1 godinu

Ivica la bomba? Cudno, ja sam mislio da je on otisao jos onomad. A ono ispalo samo se sakrio ispod sanka kafica na stadionu i posle nekog vremena izasao i nastavio da bude sta on oce u klubu. Sprdaju se sa vama ovi iz uprave.

Subotica crveno bela

pre 1 godinu

Bogami Čuka, Voša,Radnički Niš,tsc su prejaki za partizane.da igrači Part igraju u nekom drugom dresu i da nisu ovako zaštićeni kod sudija bili bi 10 na tabeli.Mnogo loš igrački kadar.tačno ni jedan igrač ne bi mogao ni da bude rezerva u zvezdi.Evo žao mi vas na trenutak grobari...trenutak prošao.

nikiton

pre 1 godinu

Ne mogu da verujem da ljudi ne kapiraju,moraju SVI iz uprave da odu.Pa taj Ilijev ode pa se posle kao vrati i ostane tu jos 5 godina.Pa ova uprava je vise protiv Partizan nego recimo uprava Zvezde,sto je paradoks.Nece smena Ilijeva nista promeniti dok ne odu sva trojica i ne dodju ljudi koji vole Partizan ali iskreno.

Zoran

pre 1 godinu

Koliko je Iliev bio dobar fudbaler toliko je podbacio kao sportski direktor.Verovatno je on hteo najbolje ali mu taj posao ne lezi,mozda neka druga funkcija ,ovo ce biti sesta godina bez titule pa moralno je da sami odu.U timu nemamo ni jednog tehnicara samo nabijaju lopte u aut, nesto udaraju glavom ili samo gledaju da vrate golmanu.Navijaci su trazili da ode Bjekovic koji je doneo najbise titula i dovodio igrace koji su davali skoro svima po pet komada, a sada pet godina su cutali ko.

Zoran

pre 1 godinu

Imam svoje mišljenje za koje neću imati podršku :

- Neka iz "kluba", zvanog udruženje građana, odu svi koji to žele.
- Neka u njemu ostanu oni koji su spremni živeti od svog "proizvoda".

Pri tome mislim na rezultate i prihode od prodatih karata koje su, jedino, merilo uspešnosti !

Ovako ......

Dok oni troše naš novac bez odgovornosti a , pri tome, imaju korist koja se, takođe, ne kontroliše..... Koga briga ?

Način formiranja, takozvanih Uprava, je besmislen i na ivici razuma !

Admiral

pre 1 godinu

Vidim svi pljuju Ilijeva, slazem se i meni je on katastrofa sa moralnog gledista jer podrzava Vazuru i Vucelu, ali kao sportski direktor nije toliko los. Vidim sve same kritike ali sportski direktor radi u obezbedjenim finansijskim okvirima. Ako nemas para ne mozes imati ni dobra pojacanja. To je kao da imate dve hiljade evra za auto a hocete ferari, to ne ide. Kad nemas para onda su ti "pojacanja" Belic, Andrade, trener Stolica... Realno ranije je dovodio je ok pojacanja, Suma, Asano, Natko, Zdjelar, Sadik i da ne nabrajam, sve su to bila ok pojacanja. E sad sto je sve to rasprodato jer nema para to je druga tema. Pogledajte koliko promasaja je imala Zvezda, svake sezone po nekoliko i to ne jeftinih pa ne vidim da ima toliko kritika na racun Mrkele. Koliko para toliko mizike, uvek bilo i bice.

Milan

pre 1 godinu

@porotehnicar Zvezda je bila u goroj situaciji nego što ste vi sad, samo što to ljudi ne pamte, pa se nije ugasila. Zvezda ima daleko veću armiju navijača i više trofeja, veća je na svim nivoima i u kriznim vremenima zbog toga daleko stabilnija.
Na kraju krajeva, postoje razlozi zašto je i taj Gasprom došao. Da si ti vlasnik firme ili direktor marketinga, i da biraš inostrano tržište, jel bi došao u klub sa manje ili više navijača? Ili u klub sa manje ili više trofeja? Možda bi izabrao klub sa evropskom i svetskom titulom iki ipak ne? Gde bi investirao?

Аца

pre 1 godinu

Отерати трио В-В-И и довести неког другог. Кад се сетите да је један Ђура шнајдер боље руководио клубом него ове битанге, просто да не поверујете.

Mordor

pre 1 godinu

Trenutna situacija u klubu je kao u onoj priči "Deda i repa".Baba se uhvati za dedu a deda za repu, povuci-potegni iščupat se ne da...

dalje

pre 1 godinu

Iliev=Mitar, razlika je što Mitar ima neograničen budžet i može da gomila igrače, pa nekog će i da ubode jer matematika velikih brojeva to dokazuje...

JPR24

pre 1 godinu

Iliev=Mitar, razlika je što Mitar ima neograničen budžet i može da gomila igrače, pa nekog će i da ubode jer matematika velikih brojeva to dokazuje...
(dalje, 25. jul 2022 11:12)

Tačno ! Dva lika koji pojma nemaju o svom poslu. Dovode sve i svašta, pa ako ubode ! To sto su bili fudbaleri ne garantuje ništa, naprotiv pokazali su bezbroj promasaja ! Treba imati znanja i dara za te stvari, kao i treneri na primer koji rade sa mladima, oni su ti koji su sposobni prepoznati talenat, i to nije dato svakome.

qantas

pre 1 godinu

Samo Mijatović i Milošević mogu tu da počupaju stvari. Mijatovića za direktora a Miloševića za sportskog direktora.
(Pedja, 25. jul 2022 11:29)

Što ste čupali, čupali ste...

Rakovcanin

pre 1 godinu

Ok. Neka svi idu. Ko treba da dodje na njihova mesta a da zadovolji ukus svih navijaca i da pritom zeli da radi taj posao. Neka neko napise imena tih kvalitetnih ljudi koji hoce da rade taj posao.

Pirotehnicar

pre 1 godinu

Da zvezda ima ovakvu upravu i da mi 12 godina imamo Gazprom, a oni nista ili tek nesto malo (i gde je sad linglong kod nas, o tome vise niko i ne pise), odavno bi se ugasila.

dragioki

pre 1 godinu

od naših bivših fudbalera ima deset trenera ostalo zonska liga prvo treba da nauče da čitaju , da savladaju psihologiju, po neku knjigu o taktici.... Mnogo su propustili jedino mogu da otvore kafić.

Kralj

pre 1 godinu

Ne znam sta treba da se dogodi pa da Vojvodina na kraju ne bude druga.
(Pine Barrens, 25. jul 2022 09:15)

Prijatelju, desiće se upravo to, Vojvodina neće biti druga, već Partizan, evo možemo da se kladimo u šta god hoćeš!
Da je do kvaliteta, ti bi bio u pravu 100%, međutim Partizan već sad ima zatvoreno više od pola utakmica, imaju svoje sudije na platnom spisku koje će suditi za njih, svirati im penale (vidi šta se desilo u Nišu), imaju ljude u savezu...iako su po kvalitetu 5,6 ekipa u ligi.

Šone

pre 1 godinu

Ja sam prognozirao da će Stolica izdržati pet kola,ali ni od toga ništa.Jednostavno ovi ljudi su smešni da vode klub,mada za sebe nisu smešni,prodaće oni još nekog ko išta vredi,pa nije se taj trio slučajno sreo,pokvareni do srži.

Malo vas je grobari!

pre 1 godinu

Da nije bilo Ilieva, vi bi ste sada bili drugoligaši!
Čovek je krpio "s' konca i konopca" tim unazad nekoliko sezona i omogućavao vam drugo mesto i plasman u grupnu fazu evropskih takmičenja! Sada kada on ode vi ćete se boriti za play off !

KioPeloto

pre 1 godinu

Vratiti Bjekovica .
(Zoran, 25. jul 2022 12:13)

Predsednik FK Partizan, koji nema zute banke ili predsednik FSS, punog kao brod. Hamletovska dilema, Nenad nocima ne spava, obliva ga hladan znoj, jer je neodlucan...

čika Boki

pre 1 godinu

Partizan je titulu izgubio povredom Pantića i prodajom Šćekića. Sada, ispada tako, prodajom Miljkovića i Jeftović a, i dalje bez Pantića i Fejse, bez malog Milovanovića, nemamo tim ni za borbu za Evropu.
Stanojevića su morali zadržati, jer bolju opciju trenutno nemamo...

Markos

pre 1 godinu

Pirotehnicar
Pa i bilo je ovako,cak i duze od 12 godina,pa smo preziveli nekako.Vama se ovih 10 vec pricinjava kao 12.Samo eto vama se upumpalo nenormalno u kosarci a nas su i tamo unistavali 20 godina,tako da TISINA!!!

istinomer

pre 1 godinu

(istina, 25. jul 2022 13:59)

Sve ok ali na osnovu čega zaključak da je Stolica dobar trener? Verujem dobar čovek ali ni jedan parametar u prilog stručnosti.

SrbEUin

pre 1 godinu

Sada se sve promenilo, a vi to niste shvatili.
Ove godine drugo mesto vodi u kval za LŠ koje 5 godina niste videli. Donosi priliku da ponovite vaš najveći uspeh u istoriji.
Vaš problem je u tome što je sada drugo mesto vrlo interesantno i drugim klubovima: Niš, Voša, Čuka, TSC... Nećete moći zatvarati mečeve sa ovim novim direktinim rivalima za LŠ, kao što niste mogli ni do sada, sa onim jedinim rivalom - Zvezdom. Sve ostalo ste ranije mogli zatvoriti, jer klubovi nisu bili posebno motivisani.
Sada se sve promenilo, a vi to niste shvatili, kao što se već vidi iz ova tri kola. Mislili ste da vam je drugo mesto sigurno, pa se niste pripremili za pravo takmičenje. Realna šansa za kval LŠ diže konkurenciju na viši nivo. Ne treba plakati za titulom, objektivno ste mnoooogo slabiji od Zvezde i nije realno da je osvojite. Neće ni Zvezdi biti lako, ali ona se na vreme pojačala, tako da će najverovatnije biti prva a najmanje drugo mesto joj nikako ne može izmaći. Vi morate da strahujete i za to drugo.
Sada su u igri za Evropu 5-6 klubova, a 3-4 će se boriti za opstanak. Biće ovo najregularnije i najzanimljivije prvenstvo u poslednjih 20 godina. A vi se za to niste spremili. Niš na teške mišiće, (sudiju) a TSC ni tako. Spavali ste misleći, ako vam izmakne titula, drugo mesto je sigurno vaše. Sad kad polako doznajete, hvata vas panika.

Alfa 234

pre 1 godinu

Svi hvale Stolicu zato sto trazi da ode Iliev. Mnogi od nas bi to hteli. Ali Stolica vise treba da se bavi igrom i rezultatima. Možda bi bio odličan na nekoj visokoj funkciji u klubu ali na mestu gde se sada nalazi Stolica je blagi užas.

nesa80

pre 1 godinu

ma daj vec se na pripreme videlo da ekipa igra najgori fudbal u poslednjih 20 godina,nije mi jasno kako to uprava nije videla,u tri utakmice stvorili 2 sanse,dodaju se nazad do besvestii tu grese,i golove sto su dali bio plod gresaka protivnika a ne iz akcija.neko je mislio da ce to proci u nasoj ligi bez kiksa.ej on stavlja lutovca i sehovica pa gde to moze biti trener,ja bi sehovica sklonio vec posle prvih 20 minuta,i jos na one bruke izjavljuje ide u pravom smeru

istina

pre 1 godinu

Svake godine svakom treneru serviraju pojacanja u minut do dvanaest. Prodaju talentovane klince zarad prezivljavanja ili njihove mirne luke. Ko koci da klub dobije sponzora. Pa vlast ona diktira sta i kako kada i gde. Oni drze klubove na uzici a tek takozvane navijace da ne govorim. Puno se tu love okrece da iko je u toj raboti benigan. Stolica je dobar trener kojeg sada uprava ce ladno da pusti niz vodu. Nama sa takvim vodjstvom ni Murinjo ni Klop ne bi pomogli. Kada je Zecevic preko pkacenika sa Juzne trebine oteran tada je na klub stavljen katanac. Zivi bili pa videli.

riđobradi

pre 1 godinu

Vaš problem je u tome što je sada drugo mesto vrlo interesantno i drugim klubovima: Niš, Voša, Čuka, TSC... Nećete moći zatvarati mečeve sa ovim novim direktinim rivalima za LŠ, kao što niste mogli ni do sada, sa onim jedinim rivalom - Zvezdom. Sve ostalo ste ranije mogli zatvoriti, jer klubovi nisu bili posebno motivisani.
Realna šansa za kval LŠ diže konkurenciju na viši nivo. Ne treba plakati za titulom, objektivno ste mnoooogo slabiji od Zvezde i nije realno da je osvojite. Neće ni Zvezdi biti lako, ali ona se na vreme pojačala, tako da će najverovatnije biti prva a najmanje drugo mesto joj nikako ne može izmaći. Vi morate da strahujete i za to drugo.
Sada su u igri za Evropu 5-6 klubova, a 3-4 će se boriti za opstanak. Biće ovo najregularnije i najzanimljivije prvenstvo u poslednjih 20 godina.
(SrbEUin, 25. jul 2022 16:11)

jedino ko igra zatvorene utakmice pune nameštaljki i sklanjalica je tvoj tim. to dokazuju nizovi tipa NIŠ - CZV 0-1-15 ili Voša -CZV 0-1-18. 5 poraza ukupno, za 5 godina. Protiv FKP, svi na krv i nož.

OD 2013, doveli ste 47 stranaca!!!. u 2021, zarada CZV bila je 32.000.000 a troškovi 48.000.000. i sa 16.000.000 operativnih gubitakaA, CZV ove sezone na pojačanja potrošila 5.000.000.

O kakvoj to ravnopravnosti pričAš kad predesednik države za ruku dovod lično direktora kluba sa poternice i preplavljuje ga novcem iz republičkog budžeta koliko god je potrebno.

47 stranaca, bato moj, a FKP nema ni za vodu.

SrbEUin

pre 1 godinu

Vucelic Ilieva napao stolicom (JoviBL, 25. jul 2022 10:56)

Satirično, ali istinito.
Vucela je to, stari vuk. Neko mora da bude jarac, pa neće valjda on! On ima orden SPC! Prozaično je to što ljubav u trojci VVI nije pukla zbog rezultata, već zbog procenata...

sada je 1 prema 10

pre 1 godinu

Zvezda je bila u goroj situaciji nego što ste vi sad, samo što to ljudi ne pamte, pa se nije ugasila. Zvezda ima daleko veću armiju navijača i više trofeja, veća je na svim nivoima i u kriznim vremenima zbog toga daleko stabilnija.
Na kraju krajeva, postoje razlozi zašto je i taj Gasprom došao. Da si ti vlasnik firme ili direktor marketinga, i da biraš inostrano tržište, jel bi došao u klub sa manje ili više navijača? Ili u klub sa manje ili više trofeja? Možda bi izabrao klub sa evropskom i svetskom titulom iki ipak ne? Gde bi investirao?
(Milan, 25. jul 2022 12:02)

Briga Gasprom za Zvezdu. Nije Gasprom izabrao Zvezdu nego je Boris Tadic 2010. izabrao Gasprom Zvezdi posto je stalno ispadala u sezoni kupanja, iako je do tad imala budzet od sponzorstava slican Partizanu...

SrbEUin

pre 1 godinu

O kakvoj to ravnopravnosti pričAš kad predesednik države za ruku dovod lično direktora kluba sa poternice i preplavljuje ga novcem iz republičkog budžeta koliko god je potrebno. (riđobradi, 25. jul 2022 16:35)

Pisao sam o DRUGOM mestu, koje sada takođe vodi do LŠ.

Zvezda ulaže u igrački fond, na kredu, ili na crtu. Povećava snagu i vrednost tima. To rade svi najveći klubovi. Bez ulaganja nema ni rezultata, pa znači ni prihoda. Partizan ima suprotnu strategiju, on planira da prihoduje od prodaje maloletnika a ne od rezultata.
Da li Niš, Čuka, Voša ili TSC mogu da se pobudžetu približe Partizanu? Ni približno, ali su zato po igri ispred Partizana. A biće i po plasmanu.

Imaš li neki kom na ulaganja u KKPlastikan? Tu država sve pravilno ulaže prema ostvarenim rezultatima, zar ne?.

Roma vucica

pre 1 godinu

Da zvezda ima ovakvu upravu i da mi 12 godina imamo Gazprom, a oni nista ili tek nesto malo (i gde je sad linglong kod nas, o tome vise niko i ne pise), odavno bi se ugasila.
(Pirotehnicar, 25. jul 2022 11:00)
Da, sta je sa obecanim sponzorom Partizanu, kao sto Zvezda ima od 2010. sponzorstvo od Gasproma vredno 5 miliona evra po sezoni? Spominjao se kineski sponzor i ugovor na prvo 3 pa 2 miliona evra po sezoni u sledece tri godine, i posto je to bilo u novinama verovatno pola ljudi misli da je to potpisano!
Inace podrska Ilijevu, sa kakvim budzetom kakve je igrace dovodio uz neznatne promasaje, ne racunam one Stanojeve igrace zadnje dve sezone. Ilijev je doveo: Leonarda, Tavambu, Sumu, Sadika, Asana, Natka…

SrbEUin

pre 1 godinu

Sada se sve promenilo, a vi to niste shvatili.
Ove godine drugo mesto vodi u kval za LŠ koje 5 godina niste videli. Donosi priliku da ponovite vaš najveći uspeh u istoriji.
Vaš problem je u tome što je sada drugo mesto vrlo interesantno i drugim klubovima: Niš, Voša, Čuka, TSC... Nećete moći zatvarati mečeve sa ovim novim direktinim rivalima za LŠ, kao što niste mogli ni do sada, sa onim jedinim rivalom - Zvezdom. Sve ostalo ste ranije mogli zatvoriti, jer klubovi nisu bili posebno motivisani.
Sada se sve promenilo, a vi to niste shvatili, kao što se već vidi iz ova tri kola. Mislite da vam je drugo mesto sigurno, pa se niste pripremili za pravo takmičenje. Realna šansa za kval LŠ diže konkurenciju na viši nivo. Ne treba plakati za titulom, objektivno ste mnoooogo slabiji od Zvezde i nije realno da je osvojite. Neće ni Zvezdi biti lako, ali ona se na vreme pojačala, tako da će joj drugo mesto biti sigurno, a najrealnije je da bude prva. Vi morate da strahujete i za to drugo.
Sada su u igri za Evropu 5-6 klubova, a 3-4 će se boriti za opstanak. Biće ovo najregularnije i najzanimljivije prvenstvo u poslednjih 20 godina. A vi se za to niste spremili. Spavali ste misleći, ako vam izmakne titula, drugo mesto je sigurno vaše.

Covek zvani sastav

pre 1 godinu

Djordje Nikolic, desni bek (Filipovic neka igra levog stopera kao sa reprezentacijom na EP '13), centralni(/defanzivni) vezni za rotaciju, ofanzivni vezni, MOZDA Cumic i jedan centarfor sa stazom za rotaciju. Prodao bih jednog od dvojice golmana, Vujacica, Jovica, Holendera, a mozda i Meniga da bi dosao Cumic iako Nikola vise igra desno, to vec ne znam. Posle bih na zimu prodao i Gomesa i doveo kvalitetniju 9-ku od njega, a oslobodio bih se i Natka, zahvalio se i Slobi i Zdjelaru, dosli su zime '18, neka tad odu negde u pecalbu da naplate svoj trud.

Nikolic- ??? (mozda i stranca dovesti, a treba znati da je Lakicevic slobodan igrac sto ne bi bilo lose iskoristiti), Markovic, Filipovic, Urosevic- Zdjelar, Andrade- Diabate, Ljajic, Petkovic- Gomes.

Popovic/Stevanovic- Zivkovic, Ilic, Sanicanin, Sehovic-
Fejsa, ???- Terzic, Natko, Cumic- ???.

Lukac, *Gocmanac,
*Stasevic, *Subotic, *Puric, *Kekic,
Belic, *Knezevic, *Stjepanovic,
Lutovac, *Lakcevic, Pantic, *Vlahovic, *Ilic,
Bazdar.

Zvezda

pre 1 godinu

Tačno ! Dva lika koji pojma nemaju o svom poslu. Dovode sve i svašta, pa ako ubode ! To sto su bili fudbaleri ne garantuje ništa, naprotiv pokazali su bezbroj promasaja ! Treba imati znanja i dara za te stvari, kao i treneri na primer koji rade sa mladima, oni su ti koji su sposobni prepoznati talenat, i to nije dato svakome.
(JPR24, 25. jul 2022 12:08)

Jeli treba da imaju fakultet? Salihamidžić bivši igrač Bajerna a danas sportski direktor i pre neki dan dobio pohvale čelnika Bajerna. Koliko para toliko i muzike. Skaut služba dovodi mlade talente a ne trener. Čovek za skauting treba da ima njuh

Petar

pre 1 godinu

Što se pre Partizan " očisti" od političkih kadrova tim bolje po nas... Sad i odmah. A drugi klubovi, ima ih dosta neka " robuju" politici....Ove godine vratiti dugove, komšije su " državni projekat" oni ne moraju....Neka im daju sve, što kaže njihov bivši fudbaler - Koroman, postaje već degutatno koliko se " vuče" za zvezdu od strane države...
Vojvodina sa "Bajatim" Bajatovićem, Nišlije i Surdulica sa braćom Tončev itd.itd...

Dezurni smarac

pre 1 godinu

Djordje Nikolic, desni bek (Filipovic neka igra levog stopera kao sa reprezentacijom na EP '13), centralni(/defanzivni) vezni za rotaciju, ofanzivni vezni, MOZDA Cumic i jedan centarfor sa stazom za rotaciju. Prodao bih Vujacica, Jovica, Holendera, a mozda i Meniga, to ne znam. Posle bih na zimu prodao i Gomesa i doveo kvalitetniju 9-ku od njega.

Nikolic- ???/stranac, Markovic, Filipovic, Urosevic- Zdjelar, Andrade- Diabate, Ljajic, Petkovic- Gomes.

Stevanovic/Popovic- Zivkovic, Ilic, Sanicanin, Sehovic- Fejsa, ???- Terzic, Natko, Cumic- ???.

Ostali: Lukac, Belic, Lutovac, *Lakcevic, Pantic, *Vlahovic, Bazdar.

Pirotehnicar

pre 1 godinu

Milane, nemate mnogo vise navijaca i vise trofeja, to pod broj jedan. Vas nigde nije bilo na evropskoj mapi punih deset godina, od kakve ste vi njima mogli da budete koristi u tom trenutku? Budimo malo ozbiljni, ulozio bih u klub putem kojeg bi mi se vratilo. Ipak ce biti da je tad posredi bilo nesto drugo.

Roma vucica, mi smo svoje sponzorstvo '10 dobili tek posle ulaska u LS (znaci, ne pre toga), a i ono je bilo ispod milion evra, a cak ni to nije bilo u parama nego u struji da bi zatim protiv Arsenala nestalo struje pre samog pocetka utakmice?! Inace, nije iliev doveo sve njih, Natka je doveo Tosic, verujem da je Savo dosta uticao na to da dodju Asano i Sadik, a za neke kao sto su Leonardo i Tavamba su verovatno dosta veze i zasluga imali i Goran Arnaut i Damir Cakar, verovao ti meni ili ne. Jedino za Sumu mu priznajem da je imao zasluge.

Moze li ovo da mi bude objavljeno?

Milan

pre 1 godinu

@sada je 1 prema 10 A ko je rekao da Gasprom briga za Zvezdu? Pročitaj moj komentar ponovo, ako razumeš šta znači investicija u strano tržište.

Dezurni smarac

pre 1 godinu

Djordje Nikolic, desni bek (Filipovic neka igra levog stopera kao sa reprezentacijom na EP '13), centralni(/defanzivni) vezni za rotaciju, ofanzivni vezni, MOZDA Cumic i jedan centarfor sa stazom za rotaciju. Prodao bih Vujacica, Jovica, Holendera, a mozda i Meniga, to ne znam. Posle bih na zimu prodao i Gomesa i doveo kvalitetniju 9-ku od njega.

Nikolic- ???/stranac, Markovic, Filipovic, Urosevic- Zdjelar, Andrade- Diabate, Ljajic, Petkovic- Gomes.

Stevanovic/Popovic- Zivkovic, Ilic, Sanicanin, Sehovic- Fejsa, ???- Terzic, Natko, Cumic- ???.

Ostali: Lukac, Belic, Lutovac, *Lakcevic, Pantic, *Vlahovic, Bazdar.

Pirotehnicar

pre 1 godinu

Da zvezda ima ovakvu upravu i da mi 12 godina imamo Gazprom, a oni nista ili tek nesto malo (i gde je sad linglong kod nas, o tome vise niko i ne pise), odavno bi se ugasila.

Covek zvani sastav

pre 1 godinu

Djordje Nikolic, desni bek (Filipovic neka igra levog stopera kao sa reprezentacijom na EP '13), centralni(/defanzivni) vezni za rotaciju, ofanzivni vezni, MOZDA Cumic i jedan centarfor sa stazom za rotaciju. Prodao bih jednog od dvojice golmana, Vujacica, Jovica, Holendera, a mozda i Meniga da bi dosao Cumic iako Nikola vise igra desno, to vec ne znam. Posle bih na zimu prodao i Gomesa i doveo kvalitetniju 9-ku od njega, a oslobodio bih se i Natka, zahvalio se i Slobi i Zdjelaru, dosli su zime '18, neka tad odu negde u pecalbu da naplate svoj trud.

Nikolic- ??? (mozda i stranca dovesti, a treba znati da je Lakicevic slobodan igrac sto ne bi bilo lose iskoristiti), Markovic, Filipovic, Urosevic- Zdjelar, Andrade- Diabate, Ljajic, Petkovic- Gomes.

Popovic/Stevanovic- Zivkovic, Ilic, Sanicanin, Sehovic-
Fejsa, ???- Terzic, Natko, Cumic- ???.

Lukac, *Gocmanac,
*Stasevic, *Subotic, *Puric, *Kekic,
Belic, *Knezevic, *Stjepanovic,
Lutovac, *Lakcevic, Pantic, *Vlahovic, *Ilic,
Bazdar.

sada je 1 prema 10

pre 1 godinu

Zvezda je bila u goroj situaciji nego što ste vi sad, samo što to ljudi ne pamte, pa se nije ugasila. Zvezda ima daleko veću armiju navijača i više trofeja, veća je na svim nivoima i u kriznim vremenima zbog toga daleko stabilnija.
Na kraju krajeva, postoje razlozi zašto je i taj Gasprom došao. Da si ti vlasnik firme ili direktor marketinga, i da biraš inostrano tržište, jel bi došao u klub sa manje ili više navijača? Ili u klub sa manje ili više trofeja? Možda bi izabrao klub sa evropskom i svetskom titulom iki ipak ne? Gde bi investirao?
(Milan, 25. jul 2022 12:02)

Briga Gasprom za Zvezdu. Nije Gasprom izabrao Zvezdu nego je Boris Tadic 2010. izabrao Gasprom Zvezdi posto je stalno ispadala u sezoni kupanja, iako je do tad imala budzet od sponzorstava slican Partizanu...

Subotica crveno bela

pre 1 godinu

Bogami Čuka, Voša,Radnički Niš,tsc su prejaki za partizane.da igrači Part igraju u nekom drugom dresu i da nisu ovako zaštićeni kod sudija bili bi 10 na tabeli.Mnogo loš igrački kadar.tačno ni jedan igrač ne bi mogao ni da bude rezerva u zvezdi.Evo žao mi vas na trenutak grobari...trenutak prošao.

Admiral

pre 1 godinu

Vidim svi pljuju Ilijeva, slazem se i meni je on katastrofa sa moralnog gledista jer podrzava Vazuru i Vucelu, ali kao sportski direktor nije toliko los. Vidim sve same kritike ali sportski direktor radi u obezbedjenim finansijskim okvirima. Ako nemas para ne mozes imati ni dobra pojacanja. To je kao da imate dve hiljade evra za auto a hocete ferari, to ne ide. Kad nemas para onda su ti "pojacanja" Belic, Andrade, trener Stolica... Realno ranije je dovodio je ok pojacanja, Suma, Asano, Natko, Zdjelar, Sadik i da ne nabrajam, sve su to bila ok pojacanja. E sad sto je sve to rasprodato jer nema para to je druga tema. Pogledajte koliko promasaja je imala Zvezda, svake sezone po nekoliko i to ne jeftinih pa ne vidim da ima toliko kritika na racun Mrkele. Koliko para toliko mizike, uvek bilo i bice.

dalje

pre 1 godinu

Iliev=Mitar, razlika je što Mitar ima neograničen budžet i može da gomila igrače, pa nekog će i da ubode jer matematika velikih brojeva to dokazuje...

riđobradi

pre 1 godinu

Vaš problem je u tome što je sada drugo mesto vrlo interesantno i drugim klubovima: Niš, Voša, Čuka, TSC... Nećete moći zatvarati mečeve sa ovim novim direktinim rivalima za LŠ, kao što niste mogli ni do sada, sa onim jedinim rivalom - Zvezdom. Sve ostalo ste ranije mogli zatvoriti, jer klubovi nisu bili posebno motivisani.
Realna šansa za kval LŠ diže konkurenciju na viši nivo. Ne treba plakati za titulom, objektivno ste mnoooogo slabiji od Zvezde i nije realno da je osvojite. Neće ni Zvezdi biti lako, ali ona se na vreme pojačala, tako da će najverovatnije biti prva a najmanje drugo mesto joj nikako ne može izmaći. Vi morate da strahujete i za to drugo.
Sada su u igri za Evropu 5-6 klubova, a 3-4 će se boriti za opstanak. Biće ovo najregularnije i najzanimljivije prvenstvo u poslednjih 20 godina.
(SrbEUin, 25. jul 2022 16:11)

jedino ko igra zatvorene utakmice pune nameštaljki i sklanjalica je tvoj tim. to dokazuju nizovi tipa NIŠ - CZV 0-1-15 ili Voša -CZV 0-1-18. 5 poraza ukupno, za 5 godina. Protiv FKP, svi na krv i nož.

OD 2013, doveli ste 47 stranaca!!!. u 2021, zarada CZV bila je 32.000.000 a troškovi 48.000.000. i sa 16.000.000 operativnih gubitakaA, CZV ove sezone na pojačanja potrošila 5.000.000.

O kakvoj to ravnopravnosti pričAš kad predesednik države za ruku dovod lično direktora kluba sa poternice i preplavljuje ga novcem iz republičkog budžeta koliko god je potrebno.

47 stranaca, bato moj, a FKP nema ni za vodu.

Malo vas je grobari!

pre 1 godinu

Da nije bilo Ilieva, vi bi ste sada bili drugoligaši!
Čovek je krpio "s' konca i konopca" tim unazad nekoliko sezona i omogućavao vam drugo mesto i plasman u grupnu fazu evropskih takmičenja! Sada kada on ode vi ćete se boriti za play off !

Roma vucica

pre 1 godinu

Da zvezda ima ovakvu upravu i da mi 12 godina imamo Gazprom, a oni nista ili tek nesto malo (i gde je sad linglong kod nas, o tome vise niko i ne pise), odavno bi se ugasila.
(Pirotehnicar, 25. jul 2022 11:00)
Da, sta je sa obecanim sponzorom Partizanu, kao sto Zvezda ima od 2010. sponzorstvo od Gasproma vredno 5 miliona evra po sezoni? Spominjao se kineski sponzor i ugovor na prvo 3 pa 2 miliona evra po sezoni u sledece tri godine, i posto je to bilo u novinama verovatno pola ljudi misli da je to potpisano!
Inace podrska Ilijevu, sa kakvim budzetom kakve je igrace dovodio uz neznatne promasaje, ne racunam one Stanojeve igrace zadnje dve sezone. Ilijev je doveo: Leonarda, Tavambu, Sumu, Sadika, Asana, Natka…

čika Boki

pre 1 godinu

Partizan je titulu izgubio povredom Pantića i prodajom Šćekića. Sada, ispada tako, prodajom Miljkovića i Jeftović a, i dalje bez Pantića i Fejse, bez malog Milovanovića, nemamo tim ni za borbu za Evropu.
Stanojevića su morali zadržati, jer bolju opciju trenutno nemamo...

Petar

pre 1 godinu

Što se pre Partizan " očisti" od političkih kadrova tim bolje po nas... Sad i odmah. A drugi klubovi, ima ih dosta neka " robuju" politici....Ove godine vratiti dugove, komšije su " državni projekat" oni ne moraju....Neka im daju sve, što kaže njihov bivši fudbaler - Koroman, postaje već degutatno koliko se " vuče" za zvezdu od strane države...
Vojvodina sa "Bajatim" Bajatovićem, Nišlije i Surdulica sa braćom Tončev itd.itd...

Kralj

pre 1 godinu

Ne znam sta treba da se dogodi pa da Vojvodina na kraju ne bude druga.
(Pine Barrens, 25. jul 2022 09:15)

Prijatelju, desiće se upravo to, Vojvodina neće biti druga, već Partizan, evo možemo da se kladimo u šta god hoćeš!
Da je do kvaliteta, ti bi bio u pravu 100%, međutim Partizan već sad ima zatvoreno više od pola utakmica, imaju svoje sudije na platnom spisku koje će suditi za njih, svirati im penale (vidi šta se desilo u Nišu), imaju ljude u savezu...iako su po kvalitetu 5,6 ekipa u ligi.

Milan

pre 1 godinu

@porotehnicar Zvezda je bila u goroj situaciji nego što ste vi sad, samo što to ljudi ne pamte, pa se nije ugasila. Zvezda ima daleko veću armiju navijača i više trofeja, veća je na svim nivoima i u kriznim vremenima zbog toga daleko stabilnija.
Na kraju krajeva, postoje razlozi zašto je i taj Gasprom došao. Da si ti vlasnik firme ili direktor marketinga, i da biraš inostrano tržište, jel bi došao u klub sa manje ili više navijača? Ili u klub sa manje ili više trofeja? Možda bi izabrao klub sa evropskom i svetskom titulom iki ipak ne? Gde bi investirao?

SrbEUin

pre 1 godinu

Sada se sve promenilo, a vi to niste shvatili.
Ove godine drugo mesto vodi u kval za LŠ koje 5 godina niste videli. Donosi priliku da ponovite vaš najveći uspeh u istoriji.
Vaš problem je u tome što je sada drugo mesto vrlo interesantno i drugim klubovima: Niš, Voša, Čuka, TSC... Nećete moći zatvarati mečeve sa ovim novim direktinim rivalima za LŠ, kao što niste mogli ni do sada, sa onim jedinim rivalom - Zvezdom. Sve ostalo ste ranije mogli zatvoriti, jer klubovi nisu bili posebno motivisani.
Sada se sve promenilo, a vi to niste shvatili, kao što se već vidi iz ova tri kola. Mislili ste da vam je drugo mesto sigurno, pa se niste pripremili za pravo takmičenje. Realna šansa za kval LŠ diže konkurenciju na viši nivo. Ne treba plakati za titulom, objektivno ste mnoooogo slabiji od Zvezde i nije realno da je osvojite. Neće ni Zvezdi biti lako, ali ona se na vreme pojačala, tako da će najverovatnije biti prva a najmanje drugo mesto joj nikako ne može izmaći. Vi morate da strahujete i za to drugo.
Sada su u igri za Evropu 5-6 klubova, a 3-4 će se boriti za opstanak. Biće ovo najregularnije i najzanimljivije prvenstvo u poslednjih 20 godina. A vi se za to niste spremili. Niš na teške mišiće, (sudiju) a TSC ni tako. Spavali ste misleći, ako vam izmakne titula, drugo mesto je sigurno vaše. Sad kad polako doznajete, hvata vas panika.

istina

pre 1 godinu

Svake godine svakom treneru serviraju pojacanja u minut do dvanaest. Prodaju talentovane klince zarad prezivljavanja ili njihove mirne luke. Ko koci da klub dobije sponzora. Pa vlast ona diktira sta i kako kada i gde. Oni drze klubove na uzici a tek takozvane navijace da ne govorim. Puno se tu love okrece da iko je u toj raboti benigan. Stolica je dobar trener kojeg sada uprava ce ladno da pusti niz vodu. Nama sa takvim vodjstvom ni Murinjo ni Klop ne bi pomogli. Kada je Zecevic preko pkacenika sa Juzne trebine oteran tada je na klub stavljen katanac. Zivi bili pa videli.

Markos

pre 1 godinu

Pirotehnicar
Pa i bilo je ovako,cak i duze od 12 godina,pa smo preziveli nekako.Vama se ovih 10 vec pricinjava kao 12.Samo eto vama se upumpalo nenormalno u kosarci a nas su i tamo unistavali 20 godina,tako da TISINA!!!

PEĆKO PIVO

pre 1 godinu

Stolica je izgleda los trener ali ocigledno zna ko treba da ide iz Partizana. Posle Jojica, Miljkovica i ostale "dece", sada bi da skloni i Ilieva. Podrzavam njegov zahtev!

Zoran

pre 1 godinu

Koliko je Iliev bio dobar fudbaler toliko je podbacio kao sportski direktor.Verovatno je on hteo najbolje ali mu taj posao ne lezi,mozda neka druga funkcija ,ovo ce biti sesta godina bez titule pa moralno je da sami odu.U timu nemamo ni jednog tehnicara samo nabijaju lopte u aut, nesto udaraju glavom ili samo gledaju da vrate golmanu.Navijaci su trazili da ode Bjekovic koji je doneo najbise titula i dovodio igrace koji su davali skoro svima po pet komada, a sada pet godina su cutali ko.

JPR24

pre 1 godinu

Iliev=Mitar, razlika je što Mitar ima neograničen budžet i može da gomila igrače, pa nekog će i da ubode jer matematika velikih brojeva to dokazuje...
(dalje, 25. jul 2022 11:12)

Tačno ! Dva lika koji pojma nemaju o svom poslu. Dovode sve i svašta, pa ako ubode ! To sto su bili fudbaleri ne garantuje ništa, naprotiv pokazali su bezbroj promasaja ! Treba imati znanja i dara za te stvari, kao i treneri na primer koji rade sa mladima, oni su ti koji su sposobni prepoznati talenat, i to nije dato svakome.

SrbEUin

pre 1 godinu

Sada se sve promenilo, a vi to niste shvatili.
Ove godine drugo mesto vodi u kval za LŠ koje 5 godina niste videli. Donosi priliku da ponovite vaš najveći uspeh u istoriji.
Vaš problem je u tome što je sada drugo mesto vrlo interesantno i drugim klubovima: Niš, Voša, Čuka, TSC... Nećete moći zatvarati mečeve sa ovim novim direktinim rivalima za LŠ, kao što niste mogli ni do sada, sa onim jedinim rivalom - Zvezdom. Sve ostalo ste ranije mogli zatvoriti, jer klubovi nisu bili posebno motivisani.
Sada se sve promenilo, a vi to niste shvatili, kao što se već vidi iz ova tri kola. Mislite da vam je drugo mesto sigurno, pa se niste pripremili za pravo takmičenje. Realna šansa za kval LŠ diže konkurenciju na viši nivo. Ne treba plakati za titulom, objektivno ste mnoooogo slabiji od Zvezde i nije realno da je osvojite. Neće ni Zvezdi biti lako, ali ona se na vreme pojačala, tako da će joj drugo mesto biti sigurno, a najrealnije je da bude prva. Vi morate da strahujete i za to drugo.
Sada su u igri za Evropu 5-6 klubova, a 3-4 će se boriti za opstanak. Biće ovo najregularnije i najzanimljivije prvenstvo u poslednjih 20 godina. A vi se za to niste spremili. Spavali ste misleći, ako vam izmakne titula, drugo mesto je sigurno vaše.

SrbEUin

pre 1 godinu

O kakvoj to ravnopravnosti pričAš kad predesednik države za ruku dovod lično direktora kluba sa poternice i preplavljuje ga novcem iz republičkog budžeta koliko god je potrebno. (riđobradi, 25. jul 2022 16:35)

Pisao sam o DRUGOM mestu, koje sada takođe vodi do LŠ.

Zvezda ulaže u igrački fond, na kredu, ili na crtu. Povećava snagu i vrednost tima. To rade svi najveći klubovi. Bez ulaganja nema ni rezultata, pa znači ni prihoda. Partizan ima suprotnu strategiju, on planira da prihoduje od prodaje maloletnika a ne od rezultata.
Da li Niš, Čuka, Voša ili TSC mogu da se pobudžetu približe Partizanu? Ni približno, ali su zato po igri ispred Partizana. A biće i po plasmanu.

Imaš li neki kom na ulaganja u KKPlastikan? Tu država sve pravilno ulaže prema ostvarenim rezultatima, zar ne?.

qantas

pre 1 godinu

Samo Mijatović i Milošević mogu tu da počupaju stvari. Mijatovića za direktora a Miloševića za sportskog direktora.
(Pedja, 25. jul 2022 11:29)

Što ste čupali, čupali ste...

Pirotehnicar

pre 1 godinu

Milane, nemate mnogo vise navijaca i vise trofeja, to pod broj jedan. Vas nigde nije bilo na evropskoj mapi punih deset godina, od kakve ste vi njima mogli da budete koristi u tom trenutku? Budimo malo ozbiljni, ulozio bih u klub putem kojeg bi mi se vratilo. Ipak ce biti da je tad posredi bilo nesto drugo.

Roma vucica, mi smo svoje sponzorstvo '10 dobili tek posle ulaska u LS (znaci, ne pre toga), a i ono je bilo ispod milion evra, a cak ni to nije bilo u parama nego u struji da bi zatim protiv Arsenala nestalo struje pre samog pocetka utakmice?! Inace, nije iliev doveo sve njih, Natka je doveo Tosic, verujem da je Savo dosta uticao na to da dodju Asano i Sadik, a za neke kao sto su Leonardo i Tavamba su verovatno dosta veze i zasluga imali i Goran Arnaut i Damir Cakar, verovao ti meni ili ne. Jedino za Sumu mu priznajem da je imao zasluge.

Moze li ovo da mi bude objavljeno?

Milan

pre 1 godinu

@sada je 1 prema 10 A ko je rekao da Gasprom briga za Zvezdu? Pročitaj moj komentar ponovo, ako razumeš šta znači investicija u strano tržište.

nikiton

pre 1 godinu

Ne mogu da verujem da ljudi ne kapiraju,moraju SVI iz uprave da odu.Pa taj Ilijev ode pa se posle kao vrati i ostane tu jos 5 godina.Pa ova uprava je vise protiv Partizan nego recimo uprava Zvezde,sto je paradoks.Nece smena Ilijeva nista promeniti dok ne odu sva trojica i ne dodju ljudi koji vole Partizan ali iskreno.

Аца

pre 1 godinu

Отерати трио В-В-И и довести неког другог. Кад се сетите да је један Ђура шнајдер боље руководио клубом него ове битанге, просто да не поверујете.

alex

pre 1 godinu

Ivica la bomba? Cudno, ja sam mislio da je on otisao jos onomad. A ono ispalo samo se sakrio ispod sanka kafica na stadionu i posle nekog vremena izasao i nastavio da bude sta on oce u klubu. Sprdaju se sa vama ovi iz uprave.

dragioki

pre 1 godinu

od naših bivših fudbalera ima deset trenera ostalo zonska liga prvo treba da nauče da čitaju , da savladaju psihologiju, po neku knjigu o taktici.... Mnogo su propustili jedino mogu da otvore kafić.

Rakovcanin

pre 1 godinu

Ok. Neka svi idu. Ko treba da dodje na njihova mesta a da zadovolji ukus svih navijaca i da pritom zeli da radi taj posao. Neka neko napise imena tih kvalitetnih ljudi koji hoce da rade taj posao.

Zoran

pre 1 godinu

Imam svoje mišljenje za koje neću imati podršku :

- Neka iz "kluba", zvanog udruženje građana, odu svi koji to žele.
- Neka u njemu ostanu oni koji su spremni živeti od svog "proizvoda".

Pri tome mislim na rezultate i prihode od prodatih karata koje su, jedino, merilo uspešnosti !

Ovako ......

Dok oni troše naš novac bez odgovornosti a , pri tome, imaju korist koja se, takođe, ne kontroliše..... Koga briga ?

Način formiranja, takozvanih Uprava, je besmislen i na ivici razuma !

Zvezda

pre 1 godinu

Tačno ! Dva lika koji pojma nemaju o svom poslu. Dovode sve i svašta, pa ako ubode ! To sto su bili fudbaleri ne garantuje ništa, naprotiv pokazali su bezbroj promasaja ! Treba imati znanja i dara za te stvari, kao i treneri na primer koji rade sa mladima, oni su ti koji su sposobni prepoznati talenat, i to nije dato svakome.
(JPR24, 25. jul 2022 12:08)

Jeli treba da imaju fakultet? Salihamidžić bivši igrač Bajerna a danas sportski direktor i pre neki dan dobio pohvale čelnika Bajerna. Koliko para toliko i muzike. Skaut služba dovodi mlade talente a ne trener. Čovek za skauting treba da ima njuh

istinomer

pre 1 godinu

(istina, 25. jul 2022 13:59)

Sve ok ali na osnovu čega zaključak da je Stolica dobar trener? Verujem dobar čovek ali ni jedan parametar u prilog stručnosti.

nesa80

pre 1 godinu

ma daj vec se na pripreme videlo da ekipa igra najgori fudbal u poslednjih 20 godina,nije mi jasno kako to uprava nije videla,u tri utakmice stvorili 2 sanse,dodaju se nazad do besvestii tu grese,i golove sto su dali bio plod gresaka protivnika a ne iz akcija.neko je mislio da ce to proci u nasoj ligi bez kiksa.ej on stavlja lutovca i sehovica pa gde to moze biti trener,ja bi sehovica sklonio vec posle prvih 20 minuta,i jos na one bruke izjavljuje ide u pravom smeru

SrbEUin

pre 1 godinu

Vucelic Ilieva napao stolicom (JoviBL, 25. jul 2022 10:56)

Satirično, ali istinito.
Vucela je to, stari vuk. Neko mora da bude jarac, pa neće valjda on! On ima orden SPC! Prozaično je to što ljubav u trojci VVI nije pukla zbog rezultata, već zbog procenata...

Mordor

pre 1 godinu

Trenutna situacija u klubu je kao u onoj priči "Deda i repa".Baba se uhvati za dedu a deda za repu, povuci-potegni iščupat se ne da...

Šone

pre 1 godinu

Ja sam prognozirao da će Stolica izdržati pet kola,ali ni od toga ništa.Jednostavno ovi ljudi su smešni da vode klub,mada za sebe nisu smešni,prodaće oni još nekog ko išta vredi,pa nije se taj trio slučajno sreo,pokvareni do srži.

KioPeloto

pre 1 godinu

Vratiti Bjekovica .
(Zoran, 25. jul 2022 12:13)

Predsednik FK Partizan, koji nema zute banke ili predsednik FSS, punog kao brod. Hamletovska dilema, Nenad nocima ne spava, obliva ga hladan znoj, jer je neodlucan...

Alfa 234

pre 1 godinu

Svi hvale Stolicu zato sto trazi da ode Iliev. Mnogi od nas bi to hteli. Ali Stolica vise treba da se bavi igrom i rezultatima. Možda bi bio odličan na nekoj visokoj funkciji u klubu ali na mestu gde se sada nalazi Stolica je blagi užas.